Ponedeljak, 28.11.2022.

15:10

Srbima neprijatelj nije potreban

"Pusti Srbe, oni će sebe sami uništiti". Koliko puta ste samo čuli ovu rečenicu kroz istoriju našeg naroda?

Izvor: B92

Srbima neprijatelj nije potreban IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

117 Komentari

Sortiraj po:

Milojko

pre 1 godinu

Na kraju se sve svodi na pobedu protiv Švajcarske, sto je i ok jer ako ne mozemo da ih pobedimo onda realno i ne treba dalje da idemo.

misko

pre 1 godinu

Odličan komentar,dodao bi još izmena golmana,zašto Rajko nije branio miran zadovoljan,potpisao bogat ugovor .Savić je pred potpisivanjem ugovora,nervozan,dekoncentrisan u Torinu primio tri gola iz svog petreca,i još dva na nekoliko utakmica.Na SP dva od Brazila stativa sa 40m.te prečka i tri od Kameruna.Odbranio je ono što je išlo u njega i što bi svaki golman odbranio.Nekoliko uspešni intervencija,kapa dole,ali pa zato su tu.Da rezimiram,njegov menadžer i ugovor su sprečili Rajka da brani.Pa on toliko golova u sezoni skoro ne primi u francuskom prvenstvu.

Realno

pre 1 godinu

Teska srca priznajem...ali Svajcarska ozbilinije deluje na terenu. Dosadnije, ali organizovano i ozbiljnije. Ako se nesto RADIKALNO ne promeni u glavama igraca i Piksija, ne znam sta da ocekujem u petak:/

Laza

pre 1 godinu

Za moj ukus imamo previše bodova! Nula bodova bi bilo realnije, jer onakvom igrom nismo zasluzili taj bod protiv Kameruna. Oni jesu jer su ipak grizli do kraja, a mi samo prvih 60 minuta.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

I da pobijedite Švicarsku zar zaista mislite da zaslužujete sa ovakvom prikazanom igrom proći dalje.?
(mario, 28. novembar 2022 18:44)

A vi pobedili nejaku Kanadu i odmah pametujete. Otrezniće vas Belgija pa ćete videti ko je šta zasluzio!

Dodo

pre 1 godinu

Nisu, dovoljni su pojedinci koji umisle da su veci i bitniji od Srbije. I neki drugi pojedinci ili grupice njih koji im u tome dozvoljavaju.
Problem je sto nemamo sistem protiv onih prvih i ovih drugih.

Dragon

pre 1 godinu

Potpuno prazna prica.
Pa Kamerunci su nam poklonili golove.
Jer su stalno i lako gubili loptu na svojoj polovini.
Onda su i oni sami sebe pobedili.
Duplo vise samsi ali golovi se broje.
To je deo sporta.
Ne bih ekipi nista zamerio.
Sem toga lob vredi za dva.
Majstorija koja se retko vidja.
Protiv Svice se racuna.

Jim Hoyle

pre 1 godinu

Da stavimo na stranu ocigledne tehnicko-takticke nedostatke, ocajnu kondiciju, pogledajte reakcije igraca kada saigrac izgubi loptu/odigra los pas. Odmah mahanje rukama, malodusni stav, hvatanje za glavu, odmah rasprava, trosenje energije na pricu. Pa da li neko iz tog strucnog staba ume da ih dovede u red? Na sta lici to ponasanje? Vi prezentujete jednu drzavu, barem se ponasajte i borite dostojanstveno.

Blaki

pre 1 godinu

Niko od igrača da se sam pita dal ima dovoljno kondicije mene bi bilo sramota da sam profesionalni igrač i da nemam kondiciju za drugo poluvreme ajde srpske žene/devojke starlete kažite im barem vi da su slabi je…i možda će tada da se potrude i da poprave kondiciju

Dvojnik

pre 1 godinu

Glavno pitanje je zasto mi igramo sa 8 igraca od 1.90m?
Zadnja vezna od 2m, I tromi Mitrovic je nasa najveca greska u postavci...I to vec godinama tako

Bumbar

pre 1 godinu

Jeste tako sve što govorite, ali to je tako jer Srbija nema nov nacionalni stadion. pa gde će da trenira nacionalni tim? Treniraju po rukometnim igralištima pa tako i imaju snage za jedno poluvreme ili jednu polovinu terena. Nisu oni spori, nego im usađen strah da će udariti u zid ako trče brže.
kada bi Srbije napravila pešes nacionalnih stadiona, bila bi strašna konkurencija kog agenta pulen treba da igra u A timu. A mi cvrc, pošaljem Be tim na šampionat. Titula 100%! Dok si reko "piksi"!

Nama jedino nedostaje nekoliko nacionalnih stadiona da bismo bili svetski šampioni i u fudbalu.

Misljenje

pre 1 godinu

Ja kao laik bi da iznesem svoje misljenje, koje ne mora biti verodostojno.Nasi su igrali poprilicno dobro dok nije izasao Pavlovic.On se bas borio.Sa Mitrovicem smo igrali kao sa igracem manje ili bar sa 0,5 igraca manje.U ranijoj izjavi Stojkovica se da zakljuciti da ga zbog povrede nije hteo zvati ali da bi onda izbio zemljotres u Srbiji.Tkd je zbog necega u prboj postavi.I najveca mana im je neuigranost tj komunikacija izmedju sebe u igri.Kasnijom izmenom je bas krenuo pad nase igre.

Danijel

pre 1 godinu

Mediji! Napravili ste takvu pricu pre pocetka kao da smo favoriti za osvajanje, a onda udri po timu kada ne odigraju tako kako smo svi zeleli. Mentalitet jeste problem ali cele nacije.

B

pre 1 godinu

Maksimovic, Kostić, Sergej pa možda i Mitrović i Tadić bili su toliko umorni da nisu mogli ni da traže izmenu kao Pavlovic. Pixi ne prašta. Sergej nonšalantno umislio da je veći Brazilac od branilaca. :)

Mica Trofrtaljka

pre 1 godinu

Ajde ne tupite, to je fudbal sta ocekujes da bude tri utakmice tri pobede gol razlika 10:0 pa da Piksi zna nesto ? Mi ovakvi nikakvi i raspadnuti pa guramo, vidi Nemce , Belgijance, treba da ih obese na trgu njihovi sto gube od Japana i Maroka..ides dalje, igras dok traje pa posle pravi analize, po ovom misljenju na pola puta st abi trebali kamerunci da misle na poluvremenu, da odu kuci jer su ispustili 1:0 i pokazali koliko ne umeju? Dajte misljenje na kraju! A ne na pola puta!

iskreno

pre 1 godinu

I da pobijedite Švicarsku zar zaista mislite da zaslužujete sa ovakvom prikazanom igrom proći dalje.?
(mario, 28. novembar 2022 18:44)

A šta tebe zabole šta mi mislimo. Ajde paljba sa našeg portala.

mm

pre 1 godinu

Posle poraza najviše lajkova imaju poruke koje najviše pljuju.
Nema podrške od navijača, pružene ruke psihički palim igračima da ustanu,
već navijačka i medijska hajka, pljuvačina i gaženje po selektoru i igračima.
Sve u duhu naslova "Srbima neprijatelj nije potreban.

Coa

pre 1 godinu

Kakav smo mi narod,cim ne ide,smjena,neznalica,sto ovo,sto ono,plasirali smo se na Svjetsko prvenstvo,imamo sansu da prodjemo grupu,sve je u nasim rukama.Malo je tesko sto ne dobismo danas,ali zivot ide dalje,niko ne ide tamo da skine gace,svi igraju koliko mogu,nas hendikep je sto nam je ekipa usled povreda nespremna.Svak misli da bolje zna od Stojkovica,pa vidjoste li kad izadje Pavlovic,da to nije vise bilo to,jednostavno nemamo kvalitetne izmjene,u kakvom su stanju Vlahovic,Jovic,Djuricic...Ja vjerujem u ove momke,dosta su nam radosti priredili,na kraju krajeva navijam za Srbiju na Svjetskom,malo li je...

djuka_pg

pre 1 godinu

Ovih poznavaoca fudbala i taktika iz fotelje mi je pun kofer. Zašto smo skloni samouništenju? Pa odgovor daje upravo ovaj tekst u ovom momentu kad postoje realne šanse za prolazak dalje! Dešavaju se ovakve utakmice, nije bilo dobro to smo svi vidjeli ali ovo su oni isti momci koji su odigrali dosta dobrih utakmica u zadnje vrijeme. Dobijamo Švajcarce, idemo dalje pa neka ti selektor odgovori na sva ova pitanja kad se završi SP!

mandrak

pre 1 godinu

Posle onog debakla jutros, i ovakve Švajcarske, mi mozemo lagano da čekiramo karte za kuci, a neka obavezno naprave ovaj nacionalni stadion, to nam je neophodno...bez toga nista ???

To bi bilo to

pre 1 godinu

Članak je ok.Međutim,moram da iskoristim pravo na,ali.Svi nabrojani i napljuvani igrači su nam doneli SP. Doneli su nam A grupu nacija.Jedini Piksijev greh je,što im veruje.Možda mi jednostavno nismo za ova turnirska takmičenja,tako je bilo u prošlosti,tako je i sada.To mahanje rukama je izraz velike nervoze,pritisak je preveliki za njih.I ja sam razočaran kao i svi ali gospodo,mi nemamo rezervnu reprezentaciju da bi se ove tek tako odrekli.

marko

pre 1 godinu

ne unosite razdor, pricekajte da se zavrsi prvenstvo a ne ove analize u sred prvenstva. Ekipa kako god mora da bude na okupu i da jesinstvena bude u svemu. Pa kad se zavrsi sve daj sa brojimo mrtve. Evo Brazil dobio, sad pa na dalje svaka utakmica nam je eliminaciona.

Vatikan Milo CIA Kurti

pre 1 godinu

Srbi imaju strašne neprijatelje, a to su: Milo, Vatikan, Kurti, Milanović, CIA, Ukrajina, Ujguri, Somalija, Bakir, Zaev, Janša i Čanak!!! Svi oni plaćaju neprijatejima Južnih Slovena da nas unište, kao sada u fudbalu!! Milo je danas doneo dvadeset miliona evra da potplati sudije, i doveo onog opasnog vrača iz Kameruna da uništi Srbe i Brazilce!! Eno ga sada sa Kolindom sedi na tribinama pored Šaćirija, onog Kamerunskog vrača i gledaju utakmicu!!

dragan

pre 1 godinu

Pratim šta piše gos. Al Smuđa, njegove analize posle utakmica reprezentacije i uvek pročitam skoro pa isti tekst. Po njemu, za sve poraze ili loše igre kriv je Sergej M. Savić, kao i danas. Momak je odigrao dobru utakmicu, čak i po ocenama, nezavisnih stranih medija, recimo italijanskih. Sva sreća što gos. Al Smuđa ne odlučuje o baš ničem što se tiče karijere pomenutog igrača. Što se tiče Mitrovića, videlo se da mu danas ne ide, zašto ga je ostavio Stojković do kraja, to nikom baš nije jasno i ne treba biti veliki stručnjak pa to zaključiti. Još veće pitanje je zašto nakon vođstva od 3:1 mi igramo visoki presing, umesto da igramo na rezultat i da mirno utakmicu privedemo kraju. I to je pitanje za Stojkovića. Igračima nemam šta zameriti, borili su se kao lavovi, a za to nisu nagrađeni rezultatski i sada doživljavaju uvrede na sve strane, pogotovu njih nekoliko su stalna meta.

Gile

pre 1 godinu

Aferim! Od reci do reci. Ne bori se tako za zemlju, pogledajmo kockaste! Nista mi nije jasno sta su radili Stojkovic i Pesic u kosarci. Mozda ima sto prost narod ne sme da zna?

Ajde stručnjaci

pre 1 godinu

Jel Piksi treba da obuče dres, da pokaže kako se dodaje i prima pás, kako se centrira, kako se igra štikla, dribla, prati igra, itd, itd... O organizaciji igre da ne govorimo, čovek je legenda svetskog fudbala, ali ne, sad će Smuđa da objasni kako Piksi ne zna šta radi...

Kaiser

pre 1 godinu

da pobijedite Švicarsku zar zaista mislite da zaslužujete sa ovakvom prikazanom igrom proći dalje.?
(mario, 28. novembar 2022 18:44)

Naravno. Idemo do finala. Žao mi je što se nećemo sa vama sresti jer vi posle Belgije idete kući

Jedan_narod_jedan_klub..

pre 1 godinu

Vazda bilo, nesloga u Srba, Sv..Sava je to jos u pocecima nase nacije to naglasio. Vezano za utakmicu, jedan od glavnih uzroka poraza za oba gola je Maksimovic..Pobegao mu, nije uklizao, nije pravio faul. On i S.Mitrovic. I cela garnitura posle Grujic, Ilic, Radonjic...itd.

Nazalost, vecina bivsih igraca iz czv koja se forsira ne moze da doprinese utakmici, i place se cena ulaska i igre tih igraca, da bi jedan deo nacije bio zadovoljan. Ne moze i uspeh reprezentacije i da ti igraci igraju...shvatite to, pustite navijacku ostrascenost i neka igraju najbolji i oni koji su doveli reprezentaciju na SP i da dobijemo Svajcarsku!

mediji

pre 1 godinu

Jer mi smo Srbi, hvalicemo bez pokrica pred veliko takmicenje, dizacemo ocekivanja mase i na kraju, kada dozivimo neuspeh, pljunucemo po tim sto smo do juce hvalili. Mediji su bar 30% problema srpskog fudbala.

Милош

pre 1 godinu

Ја сам од нашег фудбала (а и спорта) дигао руке 2006. године и чувене аргентинске шестице. Друго, ми сада и немамо савез. Треће, лига нам не постоји. Четврто, сви знамо да селектор не саставља репрезентацију (СМС је чист пример, не бих га узео ни уа своју екипу испред зграде). Пето, фудбалска инфраструктура не постоји (не нислим на стадионе које хоћемо да градимо него на инфрасттуктуру која ствара играче). Шесто, немамо тренере. Седмо, немамо медицину која ће подржати модеран фудбал и која већ од налих ногу учествује у селекцији играча. Осмо, навијачи тј тзв трибине су се претвориле у полигон за стварање кланова а не навијачких група. Могао бих овако целу ноћ. Да би се наш фудбал а и спорт вратио тамо где треба сада би ттебало ухапсити неколико хиљада људи, уложити стотине милиона евра и сачекати једно 15-20 година уз тродупло већи наталитет него сада. До тада, што ће рећи никада можемо само да се возимо да знамо да играмо фудбал.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

A zašto gospodine niste napisali ovakav tekst pre početka SP?? Sada ste general posle bitke a Vi sami ste ovde podgrevali laznu euforiju i nerealna očekivanja. Mi sami znamo da nam je plasman na SP najveći uspeh i da smo tamo posle autsajderi ali vi novinari uporno lozite narod i podizete euforiju bez potrebe. Posle ste kao razočarani a i ptice na grani su znale da u ovoj teškoj grupi imamo minimalne šanse da prodjemo dalje.
Sada treba ostati jedinstven i stalozen, biće vremena za dublje analize. Vi prvi ovim tekstom pokazujete taj čuveni srpski mentalitet i bacate drvlje i kamenje čim kola krenu nizbrdo a na početku ste ovde sejali nerealna očekivanja.
Ovo je samo sporedna stvar na svetu i ne bi trebali tako da sečete vene kao da se desila neka tragedija. Ništa se posebno loše nije desilo, mi objektivni navijači nismo pali na Vašu euforiju na početku i zato sada nemamo potrebu da kritikujemo bilo koga pre nego što je prvenstvo uopšte završeno. Nepotrebno dolivate ulje na vatru, pustite momke da na miru odigraju sledeću utakmicu.

Goša

pre 1 godinu

Stvari koje su rezultirale onom današnjem potopu tako da ga nazovem jesu i ona besomučna slavlja kod sva tri naša postignuta gola! Rećiće neko pa treba da se raduju i da proslavljaju!? da treba ali umereno i sa stilom mi smo proslavljali svaki Gol kao da smo dobijali utakmicu Finala svetskog prvenstva ! Samim tim besomučnim proslavama smo se i izbezumili i ispraznili Psihički ( fizički tu nema šta da se prazni na zalist) sve je u glavi ! Tako da samim tim ishod i nečudi !

Kgh

pre 1 godinu

Mnostvo pitanja za selektora i igrace. Verujem da su pokazali trenutno ono najbolje. A pitanje za novinare, kada ce se poceti sa objektivnim ocekivanjima? Pisaliste hvalospeve a sad..? Cemu to?! Red je da se stvari stavi tamo gde jesu. Nismo vise zenlja kosarke, niti fudbala, rukometa odavno, tenisa (posle Djokovica niko) itd itd... Red je malo da se zasucu rukavi i da se krene u ozbiljan rad. Ostace zal za ovom generacijom fudbalera al boze moj, eto evropskog pa nek se dokazu. Prokockali jesu utakmicu, ali to je fudbal. Ne pobedjuje lepa frizura i brkovi, vec rad i upornost.

Gabrijel Komšo

pre 1 godinu

Dobro je rekao Piksi na početku prvenstva da sve reprezentacije žele u finale. Nije nkakva garancija imat Vlkahovića ili Modrića u sastavu. Ako želiš pobjedu otmi je od suparnika

Beobrad

pre 1 godinu

Imamo top napad kad su svi zdravi, odlicnu sredinu i katastrofalnu odbranu. Najsporije i najtromije defanzivce na Sp. Koliko god napad da postigne golova, odbrana moze vise da primi.
Zato Piksi i mora da igra za gol vise!

bgd

pre 1 godinu

Možda je za ovu reprezentaciju Srbije dovoljno postignuće da uopšte učestvuje na ovom prvenstvu, jer ni to nije lak put. Smanjimo doživljaj, budimo realni i budimo uz svoje i kada nije sve sjajno i bajno.

rbc

pre 1 godinu

"Neizostavno je i pitanje zašto Sergej Milinković-Savić nije ranije izašao iz igre? Iako je dao gol, osim tog momenta duboko u nadoknadi drugog dela, ništa više nije pokazao. Pardon, ništa dobro. Ali jeste katastrofalne pasove, neuspele "štikle“ i katastrofalan pokušaj loba u situaciji kada je imao jedan na jedan sa golmanom."

Da li je moguce da se svakom dozvoljava daa bude novinar?

Dusan

pre 1 godinu

Sve je u pravu. Ovo je za svaku osudu. Nema problema, ne ide nam fudbal, ok, ali zasto onda te fraze, zasto ne reci istinu, raspali smo se, sramota za naciju.. Pa najgora samo reprezentacija na prvenstvu. Danas nakon 3:1 igrqci ovog ranga zavrsavaju mec sa 4:1- 5:1 pogledajte hrvate.. Lazemo sami sebe, pravimo od nas bolesnu naciju. Ovde nema ljubavi rezultati i to je to. PS. Brazil jedva dobio Svajcarsku samo to i dosta.

Alo

pre 1 godinu

Nikad nismo bili realni, to je problem. Mi konstantno zivimo u nekoj fantaziji, koja samo pali u Srbiji. Ljudi ce ubiti za Zvezdu i Partizan and realno mi blage veze nemamo.

Lord Stark

pre 1 godinu

Nemojte samo da pljujete. Bili smo dobri većim delom meča. Naivni smo ispali kod rezultata 3:1 kad smo nastavili da igramo visoko umesto da se povučemo i usporimo ritam. Može sad da se kritikuje ali poenta je valjda da se podrži ekipa. Nije kraj sveta i dalje se može proći. Da smo danas i pobedili trebala bi nam pobeda u meču sa Švajcarskom. Ajde malo podršje i vere u naše. Zašto odma očaj. Ajmo Srbija

nele

pre 1 godinu

SMS je bio najbolji na terenu do 3:1. Zakasnela izmena, verovatno ali sa druge strane, Mitrovic i Maksimovic su morali daleko ranije da izadju. Grujic je odigrao i vise nego korektno. On i ne treba da bude kreativac pored Tadica na terenu. S.Mitrovic je velika greska. Morao je odmah Babic da udje. Ali posle bitke..
Sve u svemu, los dan Milenkovica (ili losa godina preciznije), katastrofa Maksimovica, previse ozbiljnih gresaka Lukica, S.Mitrovic - ne mogu ni da komentarisem a A.Mitrovic.. Spakuj se veceras i vrati u drugu ligu. Nije ovo za tebe. Das po neki gol, cisto na snagu i borbenost. Ali ranije bar nisi bio sebican. Sad te neko ubedio da si zvezda? Ti? Prijatelju, igras u drugoligaskom timu i ne vidim da se nesto ozbiljni timovi otimaju za tebe. Zamisli se malo i sidji na zemlju

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Nemojte samo da pljujete. Bili smo dobri većim delom meča. Naivni smo ispali kod rezultata 3:1 kad smo nastavili da igramo visoko umesto da se povučemo i usporimo ritam. Može sad da se kritikuje ali poenta je valjda da se podrži ekipa. Nije kraj sveta i dalje se može proći. Da smo danas i pobedili trebala bi nam pobeda u meču sa Švajcarskom. Ajde malo podršje i vere u naše. Zašto odma očaj. Ajmo Srbija
(Lord Stark, 28. novembar 2022 18:07)

Da smo pobedili potrebna nam je pobeda i protiv Svajcarske. Bravo. Posto nismo pobedili , dzaba nam pobeda protiv Svajcarske jer ce Svajcarci podeliti bodove sa Brazilom jer tako idu dalje obe reprezentacije. A mi cemo da pricamo kako su namerno Brazilci namestili, jer gledaju svoj interes. Kad cemo mi da gledamo sebe. P mi podrzavamo RUSIJU U KORIST SVOJE STETE. Jednostavno ne zasluzujemo bolje. KO NIJE ZA SEBE NIJE NI ZA DRUGE.

Ogi

pre 1 godinu

Nije baš istina ovo za Sergeja, imao je grešaka u napadu, ali bio dobar i u odbrani i oduzeo im je dosta lopti. Nego je crkao i počeo sve više da griješi, zato je mogao i ranije da izađe. Ali je morao da izađe i Lukić, i Mitrović, i Kostić mnogo ranije.. Zpravo mislim da Sergej nije ni trebao da počne opet kao polušpic, trebao je da igra centralnog veznog umjesto Lukića, a da Vlahović počne kao drugi napadač.
Svašta nešto je moglo, ali je Piksi previše toga promašio u obje utakmice...

Samo propas

pre 1 godinu

Jel bar sad konacno kapiramo da smo se srecno i plasirali na taj mondijal.Znate kad bi kroz baraz eventualni,nikad pa ni tad. Nismo i ne vredimo ljudi.Pogledajte koja vam lica u fudbalu nasem sede u upravi,u savezu.Sta ocekivati.

Dusan

pre 1 godinu

Sve je u pravu. Ovo je za svaku osudu. Nema problema, ne ide nam fudbal, ok, ali zasto onda te fraze, zasto ne reci istinu, raspali smo se, sramota za naciju.. Pa najgora samo reprezentacija na prvenstvu. Danas nakon 3:1 igrqci ovog ranga zavrsavaju mec sa 4:1- 5:1 pogledajte hrvate.. Lazemo sami sebe, pravimo od nas bolesnu naciju. Ovde nema ljubavi rezultati i to je to. PS. Brazil jedva dobio Svajcarsku samo to i dosta.

Jeremija

pre 1 godinu

Mnogo puta i znaš šta,nema srca!
Ne znam,mnogo sam razočaran po ko zna koji put.
Prokleti fudbal više nikad ne želim da gledam ni u igricama.Srbine,ima li kraja fudbalskim razočarenjima? "Patriota" to da uče fudbaleri šta je.

Ken Norton

pre 1 godinu

Biće bolje, neka ovako odigraju i protiv Švajcarske i pobediće. A ako se i ne desi da ne pobede i ne prođu, nema veze. Piksi pravi istoriju i uglavnom igra vrlo visoko što je kod nas zaboravljen način igranja. Čak i u vreme Piksija i Mijatovića mi smo igrali dosta sporo i oslanji se na individualne prodore kvalitetnih pojedinaca. Ovakav stil donosi kao posledicu dosta primljenih golova osim ako nisi Siti pa imaš nazad Vokera, Diasa, Laporta i Kansela. Takođe treba uzeti u obzir da imamo problem sa rovitim Kostićem i Vlahovićem. Oni su vrlo važni za našu igru. Da su oni potpuno zdravi mi bi gotovo sigurno pobedili Kamerun i bili bi favorit protiv Švajcarske i gotovo sigurno prošli grupu. Ovako biće vrlo teško jer su veoma uvežbana ekipa ali nadam se da će nam sreća malo pomoći pošto danas nije. Kao što kaže narodna poslovica sreća prati hrabre.
(Aron, 28. novembar 2022 16:48)

Jao druze Arone... ti bas nista nisi shvatio - niti iz utakmice niti iz ovog clanka.
Ceo komentar ti se svodi na 'sta bi bilo kad bi bilo'.
Jos pises kako "Piksi pravi istoriju". On ne PRAVI istoriju. On NASTAVLJA istoriju nasih ponizavajucih izdanja na svetskim prvenstvima.

chupavi

pre 1 godinu

Mi smo u Ligi Nacija pokazali da smo preraslu B ligu, ali ovde na SP nas ceka A klasa svih kontinenata. Prvo Brazil, znaci ne treba trositi reci, protiv njih se ni jace ekipe ne bi snasle. Onda Svajcarska koja je jedna kvalitetna i disciplinovana evropska ekipa koja se sa razlogom kotira bolje od nas. Kamerun je nezgodan kao i sve africke ekipe ali nazalost mi smo danas divljali vise od njih.

Situacija u kojoj se nalazimonje takva sa razlogom, zato smo i upali u skoro istoj grupi sa onom sa proslog SP. Nismo se pomakli na FIFA lista, jeva odigramo te kvalifikacije za SP dok po pravilu propadamo u kvalifikacijama za EP, zato nas na SP uvek ceka neka teska grupa i zato uvek kiksamo i ispadamo jos u grupi.

Bez razlike na rezultat sa ovog SP mi moramo da odemo na EP i odigramo odlicno kvalifikacije i A Ligi Nacija kako bi bili u boljem sesiru pa tako i laksoj grupi na velikim takmicenjima...

VivianoX

pre 1 godinu

Potpuno se slaze sa tekstom. Ali pitanje da li Piksi treba da ostane i dalje kao selektor. Moj odgovor da, treba nastavi. Mora da nastavi da radi sa reprezentacijom i da proradi na neke stvari, mislim da po meni da i on sam iznenadjen ono sto se desava sa igracima u svlacionici i van. Iskreno meni je muka da se selektor stalno menja na svake 2 godine sto nije trajno resenje za ovu problematicnu reprezentaciju koja se sva "izgubi" na EU ili SP. Nije ovo Brazil ili Franucska koje imaju ogroman fond igraca pa da neko uskoci. Kad reprezentacija ima mali fond igraca mora selektor da bude na duze staze od 10 do 20 godina bez obzira na rezultate na SP ili EU a ima odlicne rezultate u kvalifikacijama. Kad vec Paunovic posle Novog Zelanda nije preuzeo zlatnu generaciju da prebaci na A selekciju, mislim da je to ogromna propustena prilika zbog alavih Saveza i menadzerisanje.

живац

pre 1 godinu

људи чему патетика и чуђење. зашто сте пумпали очекивања? ми не капирамо фудбал. током санкција и ратова 90тих смо испали из токова и заостали што се тиче развоја фудбала. ово што имамо некад неке резултате то је на суви таленат и срећу. али струка капирање тактике организација то је већ 30 година на нивоу африке. како клубови тако и навијачи и репрезентација.
и навијачи и тренери мисле да је довољно скупит 11 најскупљих фудбалера, направити добру атмосферу и то је то. е па није.
једини спас је да почнемо да увозимо збање из иностранства. да шаљемо тренере на рад и обуке у немачку, енглеску, француску.. а ми да доводимо њихове. а ово пикси, тумба, саво... па тако ћемо само све дубље да тонемо.
то није ствар генетике, менталитета, или културе, то је ствар знања и професионализма. ми то немамо, а правимо се да имамо.

Соко сиви

pre 1 godinu

U prvih pola sata utakmice mi je upalo u oči da se naši igrači mnogo ljute jedni na druge za svaki pogrešan pas. Šire ruke, odmahuju gestikuliraju - pomislih kako to nisam primetio ni kod jedne druge ekipe. To dovoljno govori da atmosfera u ekipi nije dobra. Kao da gledam onu malodušnu reprezentaciju iz osamedestih. I onda naravno tipično, na 3:1 kreće puvanje, arogancija, umiranje u lepoti i na kraju krah. Posle na 3:3 sporo, jadno, prostora koliko hoćeš a nema pasa, trčanja.. Zaglavljeni u prostoru i vremenu.
I ko je ovaj čovek na klupi i šta je uradio sa onim Piksijem? Potpuno drugi lik, tup, nakljukan ili pijan

Slobo

pre 1 godinu

Od 1998 i one precke koja se i dan danas trese nismo ni u cemu doziveli toliko razocarenje nego u Fudbalu ,Demntnost -Senilnost ili sta vec za par meseci ce mo biti glavni favoriti na nekom sledecem potencijalnom takmicenju....

key and peele

pre 1 godinu

najgore su mantre koje smisle idioti a prime se kao istina. srbi niti su skloni samounistenju, niti su inadzije, a bogme nisu ni toliko darezljivi kao sto se veruje

unutrasnja nesloga je odlika vecine naroda. bolje reci, postojanje mnogo misljenja.

uzmite bolje istoriju svog naroda da ucite nego sto ponavljate gluposti. nismo vredno, ili bolje reci, nismo produktivni, ali skloni samounistenju kao konstanta? daj bre

sasa the king

pre 1 godinu

Ja kapiram da su naprqvili gresku kod drugog gola, ali da identicnu lonobe posle dva minuta….znaci tu nema t od taktike, nego idemo n telenat.

Vidi

pre 1 godinu

Opet ta srbijanska 'sve protiv nas' umjesto da jednom u životu priznate sebi da ste loši, i da ne vrijedite koliko mislite. Vaši rezultati govore za sebe. Vama je u glavi samo Hrvatska, i kako i vi to možete, iako, po tko zna koji put više, gubite od koga god stignete.. niste za nogometa i točka...

rab bozji

pre 1 godinu

Stojkovic tipican Balkanac,
mnogo price, mnogo hvale, mnogo junastva pre boja, ali iznad svega nerealnih zelja. Osim toga pokazao je danas da mu i takticko razmisljanje nije jaca strana.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Uspeh je za male zemlje koje u fudbal skoro ništa ne ulažu da budu na ovakvom takmičenju, kome nije dovoljno taj nije realan, jedna Italija nije tu koja je mnogo ali baš mnogo bitna pa ništa, ja sam ponosan ma svoj zemlju i reprezentaciju, nisu se obrukali, naprotiv ovde smo u centru dešavanja za razliku od ranijih godina Bože moj neka budemo učesnici velikih takmičenja narednih dvadeset godina i meni je srce
puno.

Jole

pre 1 godinu

Ja samo mislim da niko od navedenih igrača nije povređen a o čemu se radi saznaćemo vrlo brzo po povratku u Srbiju. Tako je uvek bilo.

Vdusan

pre 1 godinu

Opet ta srbijanska 'sve protiv nas' umjesto da jednom u životu priznate sebi da ste loši, i da ne vrijedite koliko mislite. Vaši rezultati govore za sebe. Vama je u glavi samo Hrvatska, i kako i vi to možete, iako, po tko zna koji put više, gubite od koga god stignete.. niste za nogometa i točka...
(Vidi, 28. novembar 2022 17:33)

Onda i vi prestanite da igrate kosarku. Ugasite sve Cibone i Cedevite, sve preselite u Sloveniju. Samo zato sto je Srbija 2,3 decenije ispred vas u kosarci. Ne mozes da privatizujes sport. 2018 ste govorili “ako mogu Francuzi, mozemo i mi”. Pa sto Srbija ne bi mogla da kaze da moze kao neko drugi?
Uostalom, ovo je portal iz Srbije, a ti iz Srbije nisi. Toliko o tome ko je kome na pameti.

Kuki

pre 1 godinu

Tacno je to smo mi Srbi, prvo smo nadmedni, pa posle jedne utakmice malodusni.To smo mi Srbi, kada pobedjuje neki nas sportista, tim, reprezentacija, onda smo sportska nacija, ali kada naprave los rezlutat onda pljujemo po njima i ogradjujemo se od njih, kao da oni nisu deo nas super nacije. To smo mi Stbi, svi smo pametni, svako zna najbolje. Tacno je to smo mi Srbi i neprijatelj nam ne treba.

Aron

pre 1 godinu

Biće bolje, neka ovako odigraju i protiv Švajcarske i pobediće. A ako se i ne desi da ne pobede i ne prođu, nema veze. Piksi pravi istoriju i uglavnom igra vrlo visoko što je kod nas zaboravljen način igranja. Čak i u vreme Piksija i Mijatovića mi smo igrali dosta sporo i oslanji se na individualne prodore kvalitetnih pojedinaca. Ovakav stil donosi kao posledicu dosta primljenih golova osim ako nisi Siti pa imaš nazad Vokera, Diasa, Laporta i Kansela. Takođe treba uzeti u obzir da imamo problem sa rovitim Kostićem i Vlahovićem. Oni su vrlo važni za našu igru. Da su oni potpuno zdravi mi bi gotovo sigurno pobedili Kamerun i bili bi favorit protiv Švajcarske i gotovo sigurno prošli grupu. Ovako biće vrlo teško jer su veoma uvežbana ekipa ali nadam se da će nam sreća malo pomoći pošto danas nije. Kao što kaže narodna poslovica sreća prati hrabre.

Kuki

pre 1 godinu

Tacno je to smo mi Srbi, prvo smo nadmedni, pa posle jedne utakmice malodusni.To smo mi Srbi, kada pobedjuje neki nas sportista, tim, reprezentacija, onda smo sportska nacija, ali kada naprave los rezlutat onda pljujemo po njima i ogradjujemo se od njih, kao da oni nisu deo nas super nacije. Tacno je to smo mi Srbi i neprijatelj nam ne treba.

NekoIzEvrope

pre 1 godinu

Koliko sam samo bio odusevljen kad je Piksi preuzeo reprezentaciju, rekoh evo konacno neko ko zna da sastavi prosto-prosirenu recenicu kad daje izjavu, pametan, samouveren, ulio pozitivni inat i samopouzdanje igracima, prosao toliko kao fudbalr da ima autoritet i iskustvo…ni slutio nisam da cu ovo danas da gledam. Usrase mi dan bre, iako sam rekao milion puta da se vise necu nervirati zbog fudbalske reprezentacije. Pa ljudi moji, toliko nelogicnih poteza selektora u poslednje dve utakmice da ja ne mogu da verujem. Svako ko iole prati fudbal, uvideo je greske samo se oni tamo nesto prave pametni i vredjaju inteligenciju! Sve moramo da zakomplikujemo pa to ti je!!!

Nole

pre 1 godinu

Gledao utakmicu ,utisak i pored golova ,neorganizovanost u odbrani ,loša komunikacija.Ali prvobitni problem ,loša fizička sprema ,na kraju je i bilo nekih prilika za kontre medjutim nema ko da istrči. Valjda smo svi videli da na ovom prvenstvu bez toga nema igre .Drugo ,ako se već vodi ,menja se taktika ,prilagodjavas se rezultatu i utakmici .Ne mogu sad porediti sa Nemačkom, ali sam sinoc gledao taj duel ,celu utakmicu na kontre ,prepustili posed Špancima ali čim su primili gol ,preuzimaju inicijativu i igru .Namećes igru koja ti treba i odgovara.Glupo je sad pljuvati i pricati, idemo dalje ,sta je bilo, bilo je.Propustena lepa šansa ali kao i uvek zabrljamo.Na pobedu protiv Švajcarske

NekoIzEvrope

pre 1 godinu

Koliko sam samo bio odusevljen kad je Piksi preuzeo reprezentaciju, rekoh evo konacno neko ko zna da sastavi prosto-prosirenu recenicu kad daje izjavu, pametan, samouveren, ulio pozitivni inat i samopouzdanje igracima, prosao toliko kao fudbalr da ima autoritet i iskustvo…ni slutio nisam da cu ovo danas da gledam. Usrase mi dan bre, iako sam rekao milion puta da se vise necu nervirati zbog fudbalske reprezentacije. Pa ljudi moji, toliko nelogicnih poteza selektora u poslednje dve utakmice da ja ne mogu da verujem. Svako ko iole prati fudbal, uvideo je greske samo se oni tamo nesto prave pametni i vredjaju inteligenciju! Sve moramo da zakomplikujemo pa to ti je!!!

Соко сиви

pre 1 godinu

U prvih pola sata utakmice mi je upalo u oči da se naši igrači mnogo ljute jedni na druge za svaki pogrešan pas. Šire ruke, odmahuju gestikuliraju - pomislih kako to nisam primetio ni kod jedne druge ekipe. To dovoljno govori da atmosfera u ekipi nije dobra. Kao da gledam onu malodušnu reprezentaciju iz osamedestih. I onda naravno tipično, na 3:1 kreće puvanje, arogancija, umiranje u lepoti i na kraju krah. Posle na 3:3 sporo, jadno, prostora koliko hoćeš a nema pasa, trčanja.. Zaglavljeni u prostoru i vremenu.
I ko je ovaj čovek na klupi i šta je uradio sa onim Piksijem? Potpuno drugi lik, tup, nakljukan ili pijan

rab bozji

pre 1 godinu

Stojkovic tipican Balkanac,
mnogo price, mnogo hvale, mnogo junastva pre boja, ali iznad svega nerealnih zelja. Osim toga pokazao je danas da mu i takticko razmisljanje nije jaca strana.

Kuki

pre 1 godinu

Tacno je to smo mi Srbi, prvo smo nadmedni, pa posle jedne utakmice malodusni.To smo mi Srbi, kada pobedjuje neki nas sportista, tim, reprezentacija, onda smo sportska nacija, ali kada naprave los rezlutat onda pljujemo po njima i ogradjujemo se od njih, kao da oni nisu deo nas super nacije. To smo mi Stbi, svi smo pametni, svako zna najbolje. Tacno je to smo mi Srbi i neprijatelj nam ne treba.

Jole

pre 1 godinu

Ja samo mislim da niko od navedenih igrača nije povređen a o čemu se radi saznaćemo vrlo brzo po povratku u Srbiju. Tako je uvek bilo.

Ken Norton

pre 1 godinu

Biće bolje, neka ovako odigraju i protiv Švajcarske i pobediće. A ako se i ne desi da ne pobede i ne prođu, nema veze. Piksi pravi istoriju i uglavnom igra vrlo visoko što je kod nas zaboravljen način igranja. Čak i u vreme Piksija i Mijatovića mi smo igrali dosta sporo i oslanji se na individualne prodore kvalitetnih pojedinaca. Ovakav stil donosi kao posledicu dosta primljenih golova osim ako nisi Siti pa imaš nazad Vokera, Diasa, Laporta i Kansela. Takođe treba uzeti u obzir da imamo problem sa rovitim Kostićem i Vlahovićem. Oni su vrlo važni za našu igru. Da su oni potpuno zdravi mi bi gotovo sigurno pobedili Kamerun i bili bi favorit protiv Švajcarske i gotovo sigurno prošli grupu. Ovako biće vrlo teško jer su veoma uvežbana ekipa ali nadam se da će nam sreća malo pomoći pošto danas nije. Kao što kaže narodna poslovica sreća prati hrabre.
(Aron, 28. novembar 2022 16:48)

Jao druze Arone... ti bas nista nisi shvatio - niti iz utakmice niti iz ovog clanka.
Ceo komentar ti se svodi na 'sta bi bilo kad bi bilo'.
Jos pises kako "Piksi pravi istoriju". On ne PRAVI istoriju. On NASTAVLJA istoriju nasih ponizavajucih izdanja na svetskim prvenstvima.

Nole

pre 1 godinu

Gledao utakmicu ,utisak i pored golova ,neorganizovanost u odbrani ,loša komunikacija.Ali prvobitni problem ,loša fizička sprema ,na kraju je i bilo nekih prilika za kontre medjutim nema ko da istrči. Valjda smo svi videli da na ovom prvenstvu bez toga nema igre .Drugo ,ako se već vodi ,menja se taktika ,prilagodjavas se rezultatu i utakmici .Ne mogu sad porediti sa Nemačkom, ali sam sinoc gledao taj duel ,celu utakmicu na kontre ,prepustili posed Špancima ali čim su primili gol ,preuzimaju inicijativu i igru .Namećes igru koja ti treba i odgovara.Glupo je sad pljuvati i pricati, idemo dalje ,sta je bilo, bilo je.Propustena lepa šansa ali kao i uvek zabrljamo.Na pobedu protiv Švajcarske

живац

pre 1 godinu

људи чему патетика и чуђење. зашто сте пумпали очекивања? ми не капирамо фудбал. током санкција и ратова 90тих смо испали из токова и заостали што се тиче развоја фудбала. ово што имамо некад неке резултате то је на суви таленат и срећу. али струка капирање тактике организација то је већ 30 година на нивоу африке. како клубови тако и навијачи и репрезентација.
и навијачи и тренери мисле да је довољно скупит 11 најскупљих фудбалера, направити добру атмосферу и то је то. е па није.
једини спас је да почнемо да увозимо збање из иностранства. да шаљемо тренере на рад и обуке у немачку, енглеску, француску.. а ми да доводимо њихове. а ово пикси, тумба, саво... па тако ћемо само све дубље да тонемо.
то није ствар генетике, менталитета, или културе, то је ствар знања и професионализма. ми то немамо, а правимо се да имамо.

bgd

pre 1 godinu

Možda je za ovu reprezentaciju Srbije dovoljno postignuće da uopšte učestvuje na ovom prvenstvu, jer ni to nije lak put. Smanjimo doživljaj, budimo realni i budimo uz svoje i kada nije sve sjajno i bajno.

mediji

pre 1 godinu

Jer mi smo Srbi, hvalicemo bez pokrica pred veliko takmicenje, dizacemo ocekivanja mase i na kraju, kada dozivimo neuspeh, pljunucemo po tim sto smo do juce hvalili. Mediji su bar 30% problema srpskog fudbala.

Милош

pre 1 godinu

Ја сам од нашег фудбала (а и спорта) дигао руке 2006. године и чувене аргентинске шестице. Друго, ми сада и немамо савез. Треће, лига нам не постоји. Четврто, сви знамо да селектор не саставља репрезентацију (СМС је чист пример, не бих га узео ни уа своју екипу испред зграде). Пето, фудбалска инфраструктура не постоји (не нислим на стадионе које хоћемо да градимо него на инфрасттуктуру која ствара играче). Шесто, немамо тренере. Седмо, немамо медицину која ће подржати модеран фудбал и која већ од налих ногу учествује у селекцији играча. Осмо, навијачи тј тзв трибине су се претвориле у полигон за стварање кланова а не навијачких група. Могао бих овако целу ноћ. Да би се наш фудбал а и спорт вратио тамо где треба сада би ттебало ухапсити неколико хиљада људи, уложити стотине милиона евра и сачекати једно 15-20 година уз тродупло већи наталитет него сада. До тада, што ће рећи никада можемо само да се возимо да знамо да играмо фудбал.

Vidi

pre 1 godinu

Opet ta srbijanska 'sve protiv nas' umjesto da jednom u životu priznate sebi da ste loši, i da ne vrijedite koliko mislite. Vaši rezultati govore za sebe. Vama je u glavi samo Hrvatska, i kako i vi to možete, iako, po tko zna koji put više, gubite od koga god stignete.. niste za nogometa i točka...

Danijel

pre 1 godinu

Mediji! Napravili ste takvu pricu pre pocetka kao da smo favoriti za osvajanje, a onda udri po timu kada ne odigraju tako kako smo svi zeleli. Mentalitet jeste problem ali cele nacije.

iskreno

pre 1 godinu

I da pobijedite Švicarsku zar zaista mislite da zaslužujete sa ovakvom prikazanom igrom proći dalje.?
(mario, 28. novembar 2022 18:44)

A šta tebe zabole šta mi mislimo. Ajde paljba sa našeg portala.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

A zašto gospodine niste napisali ovakav tekst pre početka SP?? Sada ste general posle bitke a Vi sami ste ovde podgrevali laznu euforiju i nerealna očekivanja. Mi sami znamo da nam je plasman na SP najveći uspeh i da smo tamo posle autsajderi ali vi novinari uporno lozite narod i podizete euforiju bez potrebe. Posle ste kao razočarani a i ptice na grani su znale da u ovoj teškoj grupi imamo minimalne šanse da prodjemo dalje.
Sada treba ostati jedinstven i stalozen, biće vremena za dublje analize. Vi prvi ovim tekstom pokazujete taj čuveni srpski mentalitet i bacate drvlje i kamenje čim kola krenu nizbrdo a na početku ste ovde sejali nerealna očekivanja.
Ovo je samo sporedna stvar na svetu i ne bi trebali tako da sečete vene kao da se desila neka tragedija. Ništa se posebno loše nije desilo, mi objektivni navijači nismo pali na Vašu euforiju na početku i zato sada nemamo potrebu da kritikujemo bilo koga pre nego što je prvenstvo uopšte završeno. Nepotrebno dolivate ulje na vatru, pustite momke da na miru odigraju sledeću utakmicu.

Kuki

pre 1 godinu

Tacno je to smo mi Srbi, prvo smo nadmedni, pa posle jedne utakmice malodusni.To smo mi Srbi, kada pobedjuje neki nas sportista, tim, reprezentacija, onda smo sportska nacija, ali kada naprave los rezlutat onda pljujemo po njima i ogradjujemo se od njih, kao da oni nisu deo nas super nacije. Tacno je to smo mi Srbi i neprijatelj nam ne treba.

Vdusan

pre 1 godinu

Opet ta srbijanska 'sve protiv nas' umjesto da jednom u životu priznate sebi da ste loši, i da ne vrijedite koliko mislite. Vaši rezultati govore za sebe. Vama je u glavi samo Hrvatska, i kako i vi to možete, iako, po tko zna koji put više, gubite od koga god stignete.. niste za nogometa i točka...
(Vidi, 28. novembar 2022 17:33)

Onda i vi prestanite da igrate kosarku. Ugasite sve Cibone i Cedevite, sve preselite u Sloveniju. Samo zato sto je Srbija 2,3 decenije ispred vas u kosarci. Ne mozes da privatizujes sport. 2018 ste govorili “ako mogu Francuzi, mozemo i mi”. Pa sto Srbija ne bi mogla da kaze da moze kao neko drugi?
Uostalom, ovo je portal iz Srbije, a ti iz Srbije nisi. Toliko o tome ko je kome na pameti.

dragan

pre 1 godinu

Pratim šta piše gos. Al Smuđa, njegove analize posle utakmica reprezentacije i uvek pročitam skoro pa isti tekst. Po njemu, za sve poraze ili loše igre kriv je Sergej M. Savić, kao i danas. Momak je odigrao dobru utakmicu, čak i po ocenama, nezavisnih stranih medija, recimo italijanskih. Sva sreća što gos. Al Smuđa ne odlučuje o baš ničem što se tiče karijere pomenutog igrača. Što se tiče Mitrovića, videlo se da mu danas ne ide, zašto ga je ostavio Stojković do kraja, to nikom baš nije jasno i ne treba biti veliki stručnjak pa to zaključiti. Još veće pitanje je zašto nakon vođstva od 3:1 mi igramo visoki presing, umesto da igramo na rezultat i da mirno utakmicu privedemo kraju. I to je pitanje za Stojkovića. Igračima nemam šta zameriti, borili su se kao lavovi, a za to nisu nagrađeni rezultatski i sada doživljavaju uvrede na sve strane, pogotovu njih nekoliko su stalna meta.

Ogi

pre 1 godinu

Nije baš istina ovo za Sergeja, imao je grešaka u napadu, ali bio dobar i u odbrani i oduzeo im je dosta lopti. Nego je crkao i počeo sve više da griješi, zato je mogao i ranije da izađe. Ali je morao da izađe i Lukić, i Mitrović, i Kostić mnogo ranije.. Zpravo mislim da Sergej nije ni trebao da počne opet kao polušpic, trebao je da igra centralnog veznog umjesto Lukića, a da Vlahović počne kao drugi napadač.
Svašta nešto je moglo, ali je Piksi previše toga promašio u obje utakmice...

Samo propas

pre 1 godinu

Jel bar sad konacno kapiramo da smo se srecno i plasirali na taj mondijal.Znate kad bi kroz baraz eventualni,nikad pa ni tad. Nismo i ne vredimo ljudi.Pogledajte koja vam lica u fudbalu nasem sede u upravi,u savezu.Sta ocekivati.

sasa the king

pre 1 godinu

Ja kapiram da su naprqvili gresku kod drugog gola, ali da identicnu lonobe posle dva minuta….znaci tu nema t od taktike, nego idemo n telenat.

To bi bilo to

pre 1 godinu

Članak je ok.Međutim,moram da iskoristim pravo na,ali.Svi nabrojani i napljuvani igrači su nam doneli SP. Doneli su nam A grupu nacija.Jedini Piksijev greh je,što im veruje.Možda mi jednostavno nismo za ova turnirska takmičenja,tako je bilo u prošlosti,tako je i sada.To mahanje rukama je izraz velike nervoze,pritisak je preveliki za njih.I ja sam razočaran kao i svi ali gospodo,mi nemamo rezervnu reprezentaciju da bi se ove tek tako odrekli.

Kgh

pre 1 godinu

Mnostvo pitanja za selektora i igrace. Verujem da su pokazali trenutno ono najbolje. A pitanje za novinare, kada ce se poceti sa objektivnim ocekivanjima? Pisaliste hvalospeve a sad..? Cemu to?! Red je da se stvari stavi tamo gde jesu. Nismo vise zenlja kosarke, niti fudbala, rukometa odavno, tenisa (posle Djokovica niko) itd itd... Red je malo da se zasucu rukavi i da se krene u ozbiljan rad. Ostace zal za ovom generacijom fudbalera al boze moj, eto evropskog pa nek se dokazu. Prokockali jesu utakmicu, ali to je fudbal. Ne pobedjuje lepa frizura i brkovi, vec rad i upornost.

VivianoX

pre 1 godinu

Potpuno se slaze sa tekstom. Ali pitanje da li Piksi treba da ostane i dalje kao selektor. Moj odgovor da, treba nastavi. Mora da nastavi da radi sa reprezentacijom i da proradi na neke stvari, mislim da po meni da i on sam iznenadjen ono sto se desava sa igracima u svlacionici i van. Iskreno meni je muka da se selektor stalno menja na svake 2 godine sto nije trajno resenje za ovu problematicnu reprezentaciju koja se sva "izgubi" na EU ili SP. Nije ovo Brazil ili Franucska koje imaju ogroman fond igraca pa da neko uskoci. Kad reprezentacija ima mali fond igraca mora selektor da bude na duze staze od 10 do 20 godina bez obzira na rezultate na SP ili EU a ima odlicne rezultate u kvalifikacijama. Kad vec Paunovic posle Novog Zelanda nije preuzeo zlatnu generaciju da prebaci na A selekciju, mislim da je to ogromna propustena prilika zbog alavih Saveza i menadzerisanje.

nele

pre 1 godinu

SMS je bio najbolji na terenu do 3:1. Zakasnela izmena, verovatno ali sa druge strane, Mitrovic i Maksimovic su morali daleko ranije da izadju. Grujic je odigrao i vise nego korektno. On i ne treba da bude kreativac pored Tadica na terenu. S.Mitrovic je velika greska. Morao je odmah Babic da udje. Ali posle bitke..
Sve u svemu, los dan Milenkovica (ili losa godina preciznije), katastrofa Maksimovica, previse ozbiljnih gresaka Lukica, S.Mitrovic - ne mogu ni da komentarisem a A.Mitrovic.. Spakuj se veceras i vrati u drugu ligu. Nije ovo za tebe. Das po neki gol, cisto na snagu i borbenost. Ali ranije bar nisi bio sebican. Sad te neko ubedio da si zvezda? Ti? Prijatelju, igras u drugoligaskom timu i ne vidim da se nesto ozbiljni timovi otimaju za tebe. Zamisli se malo i sidji na zemlju

Alo

pre 1 godinu

Nikad nismo bili realni, to je problem. Mi konstantno zivimo u nekoj fantaziji, koja samo pali u Srbiji. Ljudi ce ubiti za Zvezdu i Partizan and realno mi blage veze nemamo.

mandrak

pre 1 godinu

Posle onog debakla jutros, i ovakve Švajcarske, mi mozemo lagano da čekiramo karte za kuci, a neka obavezno naprave ovaj nacionalni stadion, to nam je neophodno...bez toga nista ???

Jim Hoyle

pre 1 godinu

Da stavimo na stranu ocigledne tehnicko-takticke nedostatke, ocajnu kondiciju, pogledajte reakcije igraca kada saigrac izgubi loptu/odigra los pas. Odmah mahanje rukama, malodusni stav, hvatanje za glavu, odmah rasprava, trosenje energije na pricu. Pa da li neko iz tog strucnog staba ume da ih dovede u red? Na sta lici to ponasanje? Vi prezentujete jednu drzavu, barem se ponasajte i borite dostojanstveno.

Vatikan Milo CIA Kurti

pre 1 godinu

Srbi imaju strašne neprijatelje, a to su: Milo, Vatikan, Kurti, Milanović, CIA, Ukrajina, Ujguri, Somalija, Bakir, Zaev, Janša i Čanak!!! Svi oni plaćaju neprijatejima Južnih Slovena da nas unište, kao sada u fudbalu!! Milo je danas doneo dvadeset miliona evra da potplati sudije, i doveo onog opasnog vrača iz Kameruna da uništi Srbe i Brazilce!! Eno ga sada sa Kolindom sedi na tribinama pored Šaćirija, onog Kamerunskog vrača i gledaju utakmicu!!

key and peele

pre 1 godinu

najgore su mantre koje smisle idioti a prime se kao istina. srbi niti su skloni samounistenju, niti su inadzije, a bogme nisu ni toliko darezljivi kao sto se veruje

unutrasnja nesloga je odlika vecine naroda. bolje reci, postojanje mnogo misljenja.

uzmite bolje istoriju svog naroda da ucite nego sto ponavljate gluposti. nismo vredno, ili bolje reci, nismo produktivni, ali skloni samounistenju kao konstanta? daj bre

Kaiser

pre 1 godinu

da pobijedite Švicarsku zar zaista mislite da zaslužujete sa ovakvom prikazanom igrom proći dalje.?
(mario, 28. novembar 2022 18:44)

Naravno. Idemo do finala. Žao mi je što se nećemo sa vama sresti jer vi posle Belgije idete kući

Dvojnik

pre 1 godinu

Glavno pitanje je zasto mi igramo sa 8 igraca od 1.90m?
Zadnja vezna od 2m, I tromi Mitrovic je nasa najveca greska u postavci...I to vec godinama tako

Slobo

pre 1 godinu

Od 1998 i one precke koja se i dan danas trese nismo ni u cemu doziveli toliko razocarenje nego u Fudbalu ,Demntnost -Senilnost ili sta vec za par meseci ce mo biti glavni favoriti na nekom sledecem potencijalnom takmicenju....

Dusan

pre 1 godinu

Sve je u pravu. Ovo je za svaku osudu. Nema problema, ne ide nam fudbal, ok, ali zasto onda te fraze, zasto ne reci istinu, raspali smo se, sramota za naciju.. Pa najgora samo reprezentacija na prvenstvu. Danas nakon 3:1 igrqci ovog ranga zavrsavaju mec sa 4:1- 5:1 pogledajte hrvate.. Lazemo sami sebe, pravimo od nas bolesnu naciju. Ovde nema ljubavi rezultati i to je to. PS. Brazil jedva dobio Svajcarsku samo to i dosta.

rbc

pre 1 godinu

"Neizostavno je i pitanje zašto Sergej Milinković-Savić nije ranije izašao iz igre? Iako je dao gol, osim tog momenta duboko u nadoknadi drugog dela, ništa više nije pokazao. Pardon, ništa dobro. Ali jeste katastrofalne pasove, neuspele "štikle“ i katastrofalan pokušaj loba u situaciji kada je imao jedan na jedan sa golmanom."

Da li je moguce da se svakom dozvoljava daa bude novinar?

marko

pre 1 godinu

ne unosite razdor, pricekajte da se zavrsi prvenstvo a ne ove analize u sred prvenstva. Ekipa kako god mora da bude na okupu i da jesinstvena bude u svemu. Pa kad se zavrsi sve daj sa brojimo mrtve. Evo Brazil dobio, sad pa na dalje svaka utakmica nam je eliminaciona.

Beobrad

pre 1 godinu

Imamo top napad kad su svi zdravi, odlicnu sredinu i katastrofalnu odbranu. Najsporije i najtromije defanzivce na Sp. Koliko god napad da postigne golova, odbrana moze vise da primi.
Zato Piksi i mora da igra za gol vise!

Coa

pre 1 godinu

Kakav smo mi narod,cim ne ide,smjena,neznalica,sto ovo,sto ono,plasirali smo se na Svjetsko prvenstvo,imamo sansu da prodjemo grupu,sve je u nasim rukama.Malo je tesko sto ne dobismo danas,ali zivot ide dalje,niko ne ide tamo da skine gace,svi igraju koliko mogu,nas hendikep je sto nam je ekipa usled povreda nespremna.Svak misli da bolje zna od Stojkovica,pa vidjoste li kad izadje Pavlovic,da to nije vise bilo to,jednostavno nemamo kvalitetne izmjene,u kakvom su stanju Vlahovic,Jovic,Djuricic...Ja vjerujem u ove momke,dosta su nam radosti priredili,na kraju krajeva navijam za Srbiju na Svjetskom,malo li je...

Realno

pre 1 godinu

Teska srca priznajem...ali Svajcarska ozbilinije deluje na terenu. Dosadnije, ali organizovano i ozbiljnije. Ako se nesto RADIKALNO ne promeni u glavama igraca i Piksija, ne znam sta da ocekujem u petak:/

Dragan - Sava

pre 1 godinu

I da pobijedite Švicarsku zar zaista mislite da zaslužujete sa ovakvom prikazanom igrom proći dalje.?
(mario, 28. novembar 2022 18:44)

A vi pobedili nejaku Kanadu i odmah pametujete. Otrezniće vas Belgija pa ćete videti ko je šta zasluzio!

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Uspeh je za male zemlje koje u fudbal skoro ništa ne ulažu da budu na ovakvom takmičenju, kome nije dovoljno taj nije realan, jedna Italija nije tu koja je mnogo ali baš mnogo bitna pa ništa, ja sam ponosan ma svoj zemlju i reprezentaciju, nisu se obrukali, naprotiv ovde smo u centru dešavanja za razliku od ranijih godina Bože moj neka budemo učesnici velikih takmičenja narednih dvadeset godina i meni je srce
puno.

Lord Stark

pre 1 godinu

Nemojte samo da pljujete. Bili smo dobri većim delom meča. Naivni smo ispali kod rezultata 3:1 kad smo nastavili da igramo visoko umesto da se povučemo i usporimo ritam. Može sad da se kritikuje ali poenta je valjda da se podrži ekipa. Nije kraj sveta i dalje se može proći. Da smo danas i pobedili trebala bi nam pobeda u meču sa Švajcarskom. Ajde malo podršje i vere u naše. Zašto odma očaj. Ajmo Srbija

Gile

pre 1 godinu

Aferim! Od reci do reci. Ne bori se tako za zemlju, pogledajmo kockaste! Nista mi nije jasno sta su radili Stojkovic i Pesic u kosarci. Mozda ima sto prost narod ne sme da zna?

Mica Trofrtaljka

pre 1 godinu

Ajde ne tupite, to je fudbal sta ocekujes da bude tri utakmice tri pobede gol razlika 10:0 pa da Piksi zna nesto ? Mi ovakvi nikakvi i raspadnuti pa guramo, vidi Nemce , Belgijance, treba da ih obese na trgu njihovi sto gube od Japana i Maroka..ides dalje, igras dok traje pa posle pravi analize, po ovom misljenju na pola puta st abi trebali kamerunci da misle na poluvremenu, da odu kuci jer su ispustili 1:0 i pokazali koliko ne umeju? Dajte misljenje na kraju! A ne na pola puta!

djuka_pg

pre 1 godinu

Ovih poznavaoca fudbala i taktika iz fotelje mi je pun kofer. Zašto smo skloni samouništenju? Pa odgovor daje upravo ovaj tekst u ovom momentu kad postoje realne šanse za prolazak dalje! Dešavaju se ovakve utakmice, nije bilo dobro to smo svi vidjeli ali ovo su oni isti momci koji su odigrali dosta dobrih utakmica u zadnje vrijeme. Dobijamo Švajcarce, idemo dalje pa neka ti selektor odgovori na sva ova pitanja kad se završi SP!

mm

pre 1 godinu

Posle poraza najviše lajkova imaju poruke koje najviše pljuju.
Nema podrške od navijača, pružene ruke psihički palim igračima da ustanu,
već navijačka i medijska hajka, pljuvačina i gaženje po selektoru i igračima.
Sve u duhu naslova "Srbima neprijatelj nije potreban.

Aron

pre 1 godinu

Biće bolje, neka ovako odigraju i protiv Švajcarske i pobediće. A ako se i ne desi da ne pobede i ne prođu, nema veze. Piksi pravi istoriju i uglavnom igra vrlo visoko što je kod nas zaboravljen način igranja. Čak i u vreme Piksija i Mijatovića mi smo igrali dosta sporo i oslanji se na individualne prodore kvalitetnih pojedinaca. Ovakav stil donosi kao posledicu dosta primljenih golova osim ako nisi Siti pa imaš nazad Vokera, Diasa, Laporta i Kansela. Takođe treba uzeti u obzir da imamo problem sa rovitim Kostićem i Vlahovićem. Oni su vrlo važni za našu igru. Da su oni potpuno zdravi mi bi gotovo sigurno pobedili Kamerun i bili bi favorit protiv Švajcarske i gotovo sigurno prošli grupu. Ovako biće vrlo teško jer su veoma uvežbana ekipa ali nadam se da će nam sreća malo pomoći pošto danas nije. Kao što kaže narodna poslovica sreća prati hrabre.

Gabrijel Komšo

pre 1 godinu

Dobro je rekao Piksi na početku prvenstva da sve reprezentacije žele u finale. Nije nkakva garancija imat Vlkahovića ili Modrića u sastavu. Ako želiš pobjedu otmi je od suparnika

B

pre 1 godinu

Maksimovic, Kostić, Sergej pa možda i Mitrović i Tadić bili su toliko umorni da nisu mogli ni da traže izmenu kao Pavlovic. Pixi ne prašta. Sergej nonšalantno umislio da je veći Brazilac od branilaca. :)

Misljenje

pre 1 godinu

Ja kao laik bi da iznesem svoje misljenje, koje ne mora biti verodostojno.Nasi su igrali poprilicno dobro dok nije izasao Pavlovic.On se bas borio.Sa Mitrovicem smo igrali kao sa igracem manje ili bar sa 0,5 igraca manje.U ranijoj izjavi Stojkovica se da zakljuciti da ga zbog povrede nije hteo zvati ali da bi onda izbio zemljotres u Srbiji.Tkd je zbog necega u prboj postavi.I najveca mana im je neuigranost tj komunikacija izmedju sebe u igri.Kasnijom izmenom je bas krenuo pad nase igre.

Bumbar

pre 1 godinu

Jeste tako sve što govorite, ali to je tako jer Srbija nema nov nacionalni stadion. pa gde će da trenira nacionalni tim? Treniraju po rukometnim igralištima pa tako i imaju snage za jedno poluvreme ili jednu polovinu terena. Nisu oni spori, nego im usađen strah da će udariti u zid ako trče brže.
kada bi Srbije napravila pešes nacionalnih stadiona, bila bi strašna konkurencija kog agenta pulen treba da igra u A timu. A mi cvrc, pošaljem Be tim na šampionat. Titula 100%! Dok si reko "piksi"!

Nama jedino nedostaje nekoliko nacionalnih stadiona da bismo bili svetski šampioni i u fudbalu.

Jeremija

pre 1 godinu

Mnogo puta i znaš šta,nema srca!
Ne znam,mnogo sam razočaran po ko zna koji put.
Prokleti fudbal više nikad ne želim da gledam ni u igricama.Srbine,ima li kraja fudbalskim razočarenjima? "Patriota" to da uče fudbaleri šta je.

Blaki

pre 1 godinu

Niko od igrača da se sam pita dal ima dovoljno kondicije mene bi bilo sramota da sam profesionalni igrač i da nemam kondiciju za drugo poluvreme ajde srpske žene/devojke starlete kažite im barem vi da su slabi je…i možda će tada da se potrude i da poprave kondiciju

Goša

pre 1 godinu

Stvari koje su rezultirale onom današnjem potopu tako da ga nazovem jesu i ona besomučna slavlja kod sva tri naša postignuta gola! Rećiće neko pa treba da se raduju i da proslavljaju!? da treba ali umereno i sa stilom mi smo proslavljali svaki Gol kao da smo dobijali utakmicu Finala svetskog prvenstva ! Samim tim besomučnim proslavama smo se i izbezumili i ispraznili Psihički ( fizički tu nema šta da se prazni na zalist) sve je u glavi ! Tako da samim tim ishod i nečudi !

Laza

pre 1 godinu

Za moj ukus imamo previše bodova! Nula bodova bi bilo realnije, jer onakvom igrom nismo zasluzili taj bod protiv Kameruna. Oni jesu jer su ipak grizli do kraja, a mi samo prvih 60 minuta.

Dodo

pre 1 godinu

Nisu, dovoljni su pojedinci koji umisle da su veci i bitniji od Srbije. I neki drugi pojedinci ili grupice njih koji im u tome dozvoljavaju.
Problem je sto nemamo sistem protiv onih prvih i ovih drugih.

chupavi

pre 1 godinu

Mi smo u Ligi Nacija pokazali da smo preraslu B ligu, ali ovde na SP nas ceka A klasa svih kontinenata. Prvo Brazil, znaci ne treba trositi reci, protiv njih se ni jace ekipe ne bi snasle. Onda Svajcarska koja je jedna kvalitetna i disciplinovana evropska ekipa koja se sa razlogom kotira bolje od nas. Kamerun je nezgodan kao i sve africke ekipe ali nazalost mi smo danas divljali vise od njih.

Situacija u kojoj se nalazimonje takva sa razlogom, zato smo i upali u skoro istoj grupi sa onom sa proslog SP. Nismo se pomakli na FIFA lista, jeva odigramo te kvalifikacije za SP dok po pravilu propadamo u kvalifikacijama za EP, zato nas na SP uvek ceka neka teska grupa i zato uvek kiksamo i ispadamo jos u grupi.

Bez razlike na rezultat sa ovog SP mi moramo da odemo na EP i odigramo odlicno kvalifikacije i A Ligi Nacija kako bi bili u boljem sesiru pa tako i laksoj grupi na velikim takmicenjima...

Dusan

pre 1 godinu

Sve je u pravu. Ovo je za svaku osudu. Nema problema, ne ide nam fudbal, ok, ali zasto onda te fraze, zasto ne reci istinu, raspali smo se, sramota za naciju.. Pa najgora samo reprezentacija na prvenstvu. Danas nakon 3:1 igrqci ovog ranga zavrsavaju mec sa 4:1- 5:1 pogledajte hrvate.. Lazemo sami sebe, pravimo od nas bolesnu naciju. Ovde nema ljubavi rezultati i to je to. PS. Brazil jedva dobio Svajcarsku samo to i dosta.

Ajde stručnjaci

pre 1 godinu

Jel Piksi treba da obuče dres, da pokaže kako se dodaje i prima pás, kako se centrira, kako se igra štikla, dribla, prati igra, itd, itd... O organizaciji igre da ne govorimo, čovek je legenda svetskog fudbala, ali ne, sad će Smuđa da objasni kako Piksi ne zna šta radi...

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Nemojte samo da pljujete. Bili smo dobri većim delom meča. Naivni smo ispali kod rezultata 3:1 kad smo nastavili da igramo visoko umesto da se povučemo i usporimo ritam. Može sad da se kritikuje ali poenta je valjda da se podrži ekipa. Nije kraj sveta i dalje se može proći. Da smo danas i pobedili trebala bi nam pobeda u meču sa Švajcarskom. Ajde malo podršje i vere u naše. Zašto odma očaj. Ajmo Srbija
(Lord Stark, 28. novembar 2022 18:07)

Da smo pobedili potrebna nam je pobeda i protiv Svajcarske. Bravo. Posto nismo pobedili , dzaba nam pobeda protiv Svajcarske jer ce Svajcarci podeliti bodove sa Brazilom jer tako idu dalje obe reprezentacije. A mi cemo da pricamo kako su namerno Brazilci namestili, jer gledaju svoj interes. Kad cemo mi da gledamo sebe. P mi podrzavamo RUSIJU U KORIST SVOJE STETE. Jednostavno ne zasluzujemo bolje. KO NIJE ZA SEBE NIJE NI ZA DRUGE.

Dragon

pre 1 godinu

Potpuno prazna prica.
Pa Kamerunci su nam poklonili golove.
Jer su stalno i lako gubili loptu na svojoj polovini.
Onda su i oni sami sebe pobedili.
Duplo vise samsi ali golovi se broje.
To je deo sporta.
Ne bih ekipi nista zamerio.
Sem toga lob vredi za dva.
Majstorija koja se retko vidja.
Protiv Svice se racuna.

Jedan_narod_jedan_klub..

pre 1 godinu

Vazda bilo, nesloga u Srba, Sv..Sava je to jos u pocecima nase nacije to naglasio. Vezano za utakmicu, jedan od glavnih uzroka poraza za oba gola je Maksimovic..Pobegao mu, nije uklizao, nije pravio faul. On i S.Mitrovic. I cela garnitura posle Grujic, Ilic, Radonjic...itd.

Nazalost, vecina bivsih igraca iz czv koja se forsira ne moze da doprinese utakmici, i place se cena ulaska i igre tih igraca, da bi jedan deo nacije bio zadovoljan. Ne moze i uspeh reprezentacije i da ti igraci igraju...shvatite to, pustite navijacku ostrascenost i neka igraju najbolji i oni koji su doveli reprezentaciju na SP i da dobijemo Svajcarsku!

Milojko

pre 1 godinu

Na kraju se sve svodi na pobedu protiv Švajcarske, sto je i ok jer ako ne mozemo da ih pobedimo onda realno i ne treba dalje da idemo.

misko

pre 1 godinu

Odličan komentar,dodao bi još izmena golmana,zašto Rajko nije branio miran zadovoljan,potpisao bogat ugovor .Savić je pred potpisivanjem ugovora,nervozan,dekoncentrisan u Torinu primio tri gola iz svog petreca,i još dva na nekoliko utakmica.Na SP dva od Brazila stativa sa 40m.te prečka i tri od Kameruna.Odbranio je ono što je išlo u njega i što bi svaki golman odbranio.Nekoliko uspešni intervencija,kapa dole,ali pa zato su tu.Da rezimiram,njegov menadžer i ugovor su sprečili Rajka da brani.Pa on toliko golova u sezoni skoro ne primi u francuskom prvenstvu.

Vidi

pre 1 godinu

Opet ta srbijanska 'sve protiv nas' umjesto da jednom u životu priznate sebi da ste loši, i da ne vrijedite koliko mislite. Vaši rezultati govore za sebe. Vama je u glavi samo Hrvatska, i kako i vi to možete, iako, po tko zna koji put više, gubite od koga god stignete.. niste za nogometa i točka...

Aron

pre 1 godinu

Biće bolje, neka ovako odigraju i protiv Švajcarske i pobediće. A ako se i ne desi da ne pobede i ne prođu, nema veze. Piksi pravi istoriju i uglavnom igra vrlo visoko što je kod nas zaboravljen način igranja. Čak i u vreme Piksija i Mijatovića mi smo igrali dosta sporo i oslanji se na individualne prodore kvalitetnih pojedinaca. Ovakav stil donosi kao posledicu dosta primljenih golova osim ako nisi Siti pa imaš nazad Vokera, Diasa, Laporta i Kansela. Takođe treba uzeti u obzir da imamo problem sa rovitim Kostićem i Vlahovićem. Oni su vrlo važni za našu igru. Da su oni potpuno zdravi mi bi gotovo sigurno pobedili Kamerun i bili bi favorit protiv Švajcarske i gotovo sigurno prošli grupu. Ovako biće vrlo teško jer su veoma uvežbana ekipa ali nadam se da će nam sreća malo pomoći pošto danas nije. Kao što kaže narodna poslovica sreća prati hrabre.

"Dijagnosticar" Nis

pre 1 godinu

Nemojte samo da pljujete. Bili smo dobri većim delom meča. Naivni smo ispali kod rezultata 3:1 kad smo nastavili da igramo visoko umesto da se povučemo i usporimo ritam. Može sad da se kritikuje ali poenta je valjda da se podrži ekipa. Nije kraj sveta i dalje se može proći. Da smo danas i pobedili trebala bi nam pobeda u meču sa Švajcarskom. Ajde malo podršje i vere u naše. Zašto odma očaj. Ajmo Srbija
(Lord Stark, 28. novembar 2022 18:07)

Da smo pobedili potrebna nam je pobeda i protiv Svajcarske. Bravo. Posto nismo pobedili , dzaba nam pobeda protiv Svajcarske jer ce Svajcarci podeliti bodove sa Brazilom jer tako idu dalje obe reprezentacije. A mi cemo da pricamo kako su namerno Brazilci namestili, jer gledaju svoj interes. Kad cemo mi da gledamo sebe. P mi podrzavamo RUSIJU U KORIST SVOJE STETE. Jednostavno ne zasluzujemo bolje. KO NIJE ZA SEBE NIJE NI ZA DRUGE.

Vatikan Milo CIA Kurti

pre 1 godinu

Srbi imaju strašne neprijatelje, a to su: Milo, Vatikan, Kurti, Milanović, CIA, Ukrajina, Ujguri, Somalija, Bakir, Zaev, Janša i Čanak!!! Svi oni plaćaju neprijatejima Južnih Slovena da nas unište, kao sada u fudbalu!! Milo je danas doneo dvadeset miliona evra da potplati sudije, i doveo onog opasnog vrača iz Kameruna da uništi Srbe i Brazilce!! Eno ga sada sa Kolindom sedi na tribinama pored Šaćirija, onog Kamerunskog vrača i gledaju utakmicu!!

Lord Stark

pre 1 godinu

Nemojte samo da pljujete. Bili smo dobri većim delom meča. Naivni smo ispali kod rezultata 3:1 kad smo nastavili da igramo visoko umesto da se povučemo i usporimo ritam. Može sad da se kritikuje ali poenta je valjda da se podrži ekipa. Nije kraj sveta i dalje se može proći. Da smo danas i pobedili trebala bi nam pobeda u meču sa Švajcarskom. Ajde malo podršje i vere u naše. Zašto odma očaj. Ajmo Srbija

Ajde stručnjaci

pre 1 godinu

Jel Piksi treba da obuče dres, da pokaže kako se dodaje i prima pás, kako se centrira, kako se igra štikla, dribla, prati igra, itd, itd... O organizaciji igre da ne govorimo, čovek je legenda svetskog fudbala, ali ne, sad će Smuđa da objasni kako Piksi ne zna šta radi...

misko

pre 1 godinu

Odličan komentar,dodao bi još izmena golmana,zašto Rajko nije branio miran zadovoljan,potpisao bogat ugovor .Savić je pred potpisivanjem ugovora,nervozan,dekoncentrisan u Torinu primio tri gola iz svog petreca,i još dva na nekoliko utakmica.Na SP dva od Brazila stativa sa 40m.te prečka i tri od Kameruna.Odbranio je ono što je išlo u njega i što bi svaki golman odbranio.Nekoliko uspešni intervencija,kapa dole,ali pa zato su tu.Da rezimiram,njegov menadžer i ugovor su sprečili Rajka da brani.Pa on toliko golova u sezoni skoro ne primi u francuskom prvenstvu.

Jedan_narod_jedan_klub..

pre 1 godinu

Vazda bilo, nesloga u Srba, Sv..Sava je to jos u pocecima nase nacije to naglasio. Vezano za utakmicu, jedan od glavnih uzroka poraza za oba gola je Maksimovic..Pobegao mu, nije uklizao, nije pravio faul. On i S.Mitrovic. I cela garnitura posle Grujic, Ilic, Radonjic...itd.

Nazalost, vecina bivsih igraca iz czv koja se forsira ne moze da doprinese utakmici, i place se cena ulaska i igre tih igraca, da bi jedan deo nacije bio zadovoljan. Ne moze i uspeh reprezentacije i da ti igraci igraju...shvatite to, pustite navijacku ostrascenost i neka igraju najbolji i oni koji su doveli reprezentaciju na SP i da dobijemo Svajcarsku!

key and peele

pre 1 godinu

najgore su mantre koje smisle idioti a prime se kao istina. srbi niti su skloni samounistenju, niti su inadzije, a bogme nisu ni toliko darezljivi kao sto se veruje

unutrasnja nesloga je odlika vecine naroda. bolje reci, postojanje mnogo misljenja.

uzmite bolje istoriju svog naroda da ucite nego sto ponavljate gluposti. nismo vredno, ili bolje reci, nismo produktivni, ali skloni samounistenju kao konstanta? daj bre

Kaiser

pre 1 godinu

da pobijedite Švicarsku zar zaista mislite da zaslužujete sa ovakvom prikazanom igrom proći dalje.?
(mario, 28. novembar 2022 18:44)

Naravno. Idemo do finala. Žao mi je što se nećemo sa vama sresti jer vi posle Belgije idete kući

iskreno

pre 1 godinu

I da pobijedite Švicarsku zar zaista mislite da zaslužujete sa ovakvom prikazanom igrom proći dalje.?
(mario, 28. novembar 2022 18:44)

A šta tebe zabole šta mi mislimo. Ajde paljba sa našeg portala.

Vdusan

pre 1 godinu

Opet ta srbijanska 'sve protiv nas' umjesto da jednom u životu priznate sebi da ste loši, i da ne vrijedite koliko mislite. Vaši rezultati govore za sebe. Vama je u glavi samo Hrvatska, i kako i vi to možete, iako, po tko zna koji put više, gubite od koga god stignete.. niste za nogometa i točka...
(Vidi, 28. novembar 2022 17:33)

Onda i vi prestanite da igrate kosarku. Ugasite sve Cibone i Cedevite, sve preselite u Sloveniju. Samo zato sto je Srbija 2,3 decenije ispred vas u kosarci. Ne mozes da privatizujes sport. 2018 ste govorili “ako mogu Francuzi, mozemo i mi”. Pa sto Srbija ne bi mogla da kaze da moze kao neko drugi?
Uostalom, ovo je portal iz Srbije, a ti iz Srbije nisi. Toliko o tome ko je kome na pameti.

Mica Trofrtaljka

pre 1 godinu

Ajde ne tupite, to je fudbal sta ocekujes da bude tri utakmice tri pobede gol razlika 10:0 pa da Piksi zna nesto ? Mi ovakvi nikakvi i raspadnuti pa guramo, vidi Nemce , Belgijance, treba da ih obese na trgu njihovi sto gube od Japana i Maroka..ides dalje, igras dok traje pa posle pravi analize, po ovom misljenju na pola puta st abi trebali kamerunci da misle na poluvremenu, da odu kuci jer su ispustili 1:0 i pokazali koliko ne umeju? Dajte misljenje na kraju! A ne na pola puta!

nele

pre 1 godinu

SMS je bio najbolji na terenu do 3:1. Zakasnela izmena, verovatno ali sa druge strane, Mitrovic i Maksimovic su morali daleko ranije da izadju. Grujic je odigrao i vise nego korektno. On i ne treba da bude kreativac pored Tadica na terenu. S.Mitrovic je velika greska. Morao je odmah Babic da udje. Ali posle bitke..
Sve u svemu, los dan Milenkovica (ili losa godina preciznije), katastrofa Maksimovica, previse ozbiljnih gresaka Lukica, S.Mitrovic - ne mogu ni da komentarisem a A.Mitrovic.. Spakuj se veceras i vrati u drugu ligu. Nije ovo za tebe. Das po neki gol, cisto na snagu i borbenost. Ali ranije bar nisi bio sebican. Sad te neko ubedio da si zvezda? Ti? Prijatelju, igras u drugoligaskom timu i ne vidim da se nesto ozbiljni timovi otimaju za tebe. Zamisli se malo i sidji na zemlju

Dragan - Sava

pre 1 godinu

A zašto gospodine niste napisali ovakav tekst pre početka SP?? Sada ste general posle bitke a Vi sami ste ovde podgrevali laznu euforiju i nerealna očekivanja. Mi sami znamo da nam je plasman na SP najveći uspeh i da smo tamo posle autsajderi ali vi novinari uporno lozite narod i podizete euforiju bez potrebe. Posle ste kao razočarani a i ptice na grani su znale da u ovoj teškoj grupi imamo minimalne šanse da prodjemo dalje.
Sada treba ostati jedinstven i stalozen, biće vremena za dublje analize. Vi prvi ovim tekstom pokazujete taj čuveni srpski mentalitet i bacate drvlje i kamenje čim kola krenu nizbrdo a na početku ste ovde sejali nerealna očekivanja.
Ovo je samo sporedna stvar na svetu i ne bi trebali tako da sečete vene kao da se desila neka tragedija. Ništa se posebno loše nije desilo, mi objektivni navijači nismo pali na Vašu euforiju na početku i zato sada nemamo potrebu da kritikujemo bilo koga pre nego što je prvenstvo uopšte završeno. Nepotrebno dolivate ulje na vatru, pustite momke da na miru odigraju sledeću utakmicu.

djuka_pg

pre 1 godinu

Ovih poznavaoca fudbala i taktika iz fotelje mi je pun kofer. Zašto smo skloni samouništenju? Pa odgovor daje upravo ovaj tekst u ovom momentu kad postoje realne šanse za prolazak dalje! Dešavaju se ovakve utakmice, nije bilo dobro to smo svi vidjeli ali ovo su oni isti momci koji su odigrali dosta dobrih utakmica u zadnje vrijeme. Dobijamo Švajcarce, idemo dalje pa neka ti selektor odgovori na sva ova pitanja kad se završi SP!

mm

pre 1 godinu

Posle poraza najviše lajkova imaju poruke koje najviše pljuju.
Nema podrške od navijača, pružene ruke psihički palim igračima da ustanu,
već navijačka i medijska hajka, pljuvačina i gaženje po selektoru i igračima.
Sve u duhu naslova "Srbima neprijatelj nije potreban.

Samo propas

pre 1 godinu

Jel bar sad konacno kapiramo da smo se srecno i plasirali na taj mondijal.Znate kad bi kroz baraz eventualni,nikad pa ni tad. Nismo i ne vredimo ljudi.Pogledajte koja vam lica u fudbalu nasem sede u upravi,u savezu.Sta ocekivati.

Bumbar

pre 1 godinu

Jeste tako sve što govorite, ali to je tako jer Srbija nema nov nacionalni stadion. pa gde će da trenira nacionalni tim? Treniraju po rukometnim igralištima pa tako i imaju snage za jedno poluvreme ili jednu polovinu terena. Nisu oni spori, nego im usađen strah da će udariti u zid ako trče brže.
kada bi Srbije napravila pešes nacionalnih stadiona, bila bi strašna konkurencija kog agenta pulen treba da igra u A timu. A mi cvrc, pošaljem Be tim na šampionat. Titula 100%! Dok si reko "piksi"!

Nama jedino nedostaje nekoliko nacionalnih stadiona da bismo bili svetski šampioni i u fudbalu.

Coa

pre 1 godinu

Kakav smo mi narod,cim ne ide,smjena,neznalica,sto ovo,sto ono,plasirali smo se na Svjetsko prvenstvo,imamo sansu da prodjemo grupu,sve je u nasim rukama.Malo je tesko sto ne dobismo danas,ali zivot ide dalje,niko ne ide tamo da skine gace,svi igraju koliko mogu,nas hendikep je sto nam je ekipa usled povreda nespremna.Svak misli da bolje zna od Stojkovica,pa vidjoste li kad izadje Pavlovic,da to nije vise bilo to,jednostavno nemamo kvalitetne izmjene,u kakvom su stanju Vlahovic,Jovic,Djuricic...Ja vjerujem u ove momke,dosta su nam radosti priredili,na kraju krajeva navijam za Srbiju na Svjetskom,malo li je...

Dragon

pre 1 godinu

Potpuno prazna prica.
Pa Kamerunci su nam poklonili golove.
Jer su stalno i lako gubili loptu na svojoj polovini.
Onda su i oni sami sebe pobedili.
Duplo vise samsi ali golovi se broje.
To je deo sporta.
Ne bih ekipi nista zamerio.
Sem toga lob vredi za dva.
Majstorija koja se retko vidja.
Protiv Svice se racuna.

Ken Norton

pre 1 godinu

Biće bolje, neka ovako odigraju i protiv Švajcarske i pobediće. A ako se i ne desi da ne pobede i ne prođu, nema veze. Piksi pravi istoriju i uglavnom igra vrlo visoko što je kod nas zaboravljen način igranja. Čak i u vreme Piksija i Mijatovića mi smo igrali dosta sporo i oslanji se na individualne prodore kvalitetnih pojedinaca. Ovakav stil donosi kao posledicu dosta primljenih golova osim ako nisi Siti pa imaš nazad Vokera, Diasa, Laporta i Kansela. Takođe treba uzeti u obzir da imamo problem sa rovitim Kostićem i Vlahovićem. Oni su vrlo važni za našu igru. Da su oni potpuno zdravi mi bi gotovo sigurno pobedili Kamerun i bili bi favorit protiv Švajcarske i gotovo sigurno prošli grupu. Ovako biće vrlo teško jer su veoma uvežbana ekipa ali nadam se da će nam sreća malo pomoći pošto danas nije. Kao što kaže narodna poslovica sreća prati hrabre.
(Aron, 28. novembar 2022 16:48)

Jao druze Arone... ti bas nista nisi shvatio - niti iz utakmice niti iz ovog clanka.
Ceo komentar ti se svodi na 'sta bi bilo kad bi bilo'.
Jos pises kako "Piksi pravi istoriju". On ne PRAVI istoriju. On NASTAVLJA istoriju nasih ponizavajucih izdanja na svetskim prvenstvima.

Dvojnik

pre 1 godinu

Glavno pitanje je zasto mi igramo sa 8 igraca od 1.90m?
Zadnja vezna od 2m, I tromi Mitrovic je nasa najveca greska u postavci...I to vec godinama tako

rbc

pre 1 godinu

"Neizostavno je i pitanje zašto Sergej Milinković-Savić nije ranije izašao iz igre? Iako je dao gol, osim tog momenta duboko u nadoknadi drugog dela, ništa više nije pokazao. Pardon, ništa dobro. Ali jeste katastrofalne pasove, neuspele "štikle“ i katastrofalan pokušaj loba u situaciji kada je imao jedan na jedan sa golmanom."

Da li je moguce da se svakom dozvoljava daa bude novinar?

Laza

pre 1 godinu

Za moj ukus imamo previše bodova! Nula bodova bi bilo realnije, jer onakvom igrom nismo zasluzili taj bod protiv Kameruna. Oni jesu jer su ipak grizli do kraja, a mi samo prvih 60 minuta.

Kuki

pre 1 godinu

Tacno je to smo mi Srbi, prvo smo nadmedni, pa posle jedne utakmice malodusni.To smo mi Srbi, kada pobedjuje neki nas sportista, tim, reprezentacija, onda smo sportska nacija, ali kada naprave los rezlutat onda pljujemo po njima i ogradjujemo se od njih, kao da oni nisu deo nas super nacije. To smo mi Stbi, svi smo pametni, svako zna najbolje. Tacno je to smo mi Srbi i neprijatelj nam ne treba.

NekoIzEvrope

pre 1 godinu

Koliko sam samo bio odusevljen kad je Piksi preuzeo reprezentaciju, rekoh evo konacno neko ko zna da sastavi prosto-prosirenu recenicu kad daje izjavu, pametan, samouveren, ulio pozitivni inat i samopouzdanje igracima, prosao toliko kao fudbalr da ima autoritet i iskustvo…ni slutio nisam da cu ovo danas da gledam. Usrase mi dan bre, iako sam rekao milion puta da se vise necu nervirati zbog fudbalske reprezentacije. Pa ljudi moji, toliko nelogicnih poteza selektora u poslednje dve utakmice da ja ne mogu da verujem. Svako ko iole prati fudbal, uvideo je greske samo se oni tamo nesto prave pametni i vredjaju inteligenciju! Sve moramo da zakomplikujemo pa to ti je!!!

dragan

pre 1 godinu

Pratim šta piše gos. Al Smuđa, njegove analize posle utakmica reprezentacije i uvek pročitam skoro pa isti tekst. Po njemu, za sve poraze ili loše igre kriv je Sergej M. Savić, kao i danas. Momak je odigrao dobru utakmicu, čak i po ocenama, nezavisnih stranih medija, recimo italijanskih. Sva sreća što gos. Al Smuđa ne odlučuje o baš ničem što se tiče karijere pomenutog igrača. Što se tiče Mitrovića, videlo se da mu danas ne ide, zašto ga je ostavio Stojković do kraja, to nikom baš nije jasno i ne treba biti veliki stručnjak pa to zaključiti. Još veće pitanje je zašto nakon vođstva od 3:1 mi igramo visoki presing, umesto da igramo na rezultat i da mirno utakmicu privedemo kraju. I to je pitanje za Stojkovića. Igračima nemam šta zameriti, borili su se kao lavovi, a za to nisu nagrađeni rezultatski i sada doživljavaju uvrede na sve strane, pogotovu njih nekoliko su stalna meta.

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Uspeh je za male zemlje koje u fudbal skoro ništa ne ulažu da budu na ovakvom takmičenju, kome nije dovoljno taj nije realan, jedna Italija nije tu koja je mnogo ali baš mnogo bitna pa ništa, ja sam ponosan ma svoj zemlju i reprezentaciju, nisu se obrukali, naprotiv ovde smo u centru dešavanja za razliku od ranijih godina Bože moj neka budemo učesnici velikih takmičenja narednih dvadeset godina i meni je srce
puno.

Милош

pre 1 godinu

Ја сам од нашег фудбала (а и спорта) дигао руке 2006. године и чувене аргентинске шестице. Друго, ми сада и немамо савез. Треће, лига нам не постоји. Четврто, сви знамо да селектор не саставља репрезентацију (СМС је чист пример, не бих га узео ни уа своју екипу испред зграде). Пето, фудбалска инфраструктура не постоји (не нислим на стадионе које хоћемо да градимо него на инфрасттуктуру која ствара играче). Шесто, немамо тренере. Седмо, немамо медицину која ће подржати модеран фудбал и која већ од налих ногу учествује у селекцији играча. Осмо, навијачи тј тзв трибине су се претвориле у полигон за стварање кланова а не навијачких група. Могао бих овако целу ноћ. Да би се наш фудбал а и спорт вратио тамо где треба сада би ттебало ухапсити неколико хиљада људи, уложити стотине милиона евра и сачекати једно 15-20 година уз тродупло већи наталитет него сада. До тада, што ће рећи никада можемо само да се возимо да знамо да играмо фудбал.

Goša

pre 1 godinu

Stvari koje su rezultirale onom današnjem potopu tako da ga nazovem jesu i ona besomučna slavlja kod sva tri naša postignuta gola! Rećiće neko pa treba da se raduju i da proslavljaju!? da treba ali umereno i sa stilom mi smo proslavljali svaki Gol kao da smo dobijali utakmicu Finala svetskog prvenstva ! Samim tim besomučnim proslavama smo se i izbezumili i ispraznili Psihički ( fizički tu nema šta da se prazni na zalist) sve je u glavi ! Tako da samim tim ishod i nečudi !

Kuki

pre 1 godinu

Tacno je to smo mi Srbi, prvo smo nadmedni, pa posle jedne utakmice malodusni.To smo mi Srbi, kada pobedjuje neki nas sportista, tim, reprezentacija, onda smo sportska nacija, ali kada naprave los rezlutat onda pljujemo po njima i ogradjujemo se od njih, kao da oni nisu deo nas super nacije. Tacno je to smo mi Srbi i neprijatelj nam ne treba.

VivianoX

pre 1 godinu

Potpuno se slaze sa tekstom. Ali pitanje da li Piksi treba da ostane i dalje kao selektor. Moj odgovor da, treba nastavi. Mora da nastavi da radi sa reprezentacijom i da proradi na neke stvari, mislim da po meni da i on sam iznenadjen ono sto se desava sa igracima u svlacionici i van. Iskreno meni je muka da se selektor stalno menja na svake 2 godine sto nije trajno resenje za ovu problematicnu reprezentaciju koja se sva "izgubi" na EU ili SP. Nije ovo Brazil ili Franucska koje imaju ogroman fond igraca pa da neko uskoci. Kad reprezentacija ima mali fond igraca mora selektor da bude na duze staze od 10 do 20 godina bez obzira na rezultate na SP ili EU a ima odlicne rezultate u kvalifikacijama. Kad vec Paunovic posle Novog Zelanda nije preuzeo zlatnu generaciju da prebaci na A selekciju, mislim da je to ogromna propustena prilika zbog alavih Saveza i menadzerisanje.

Dragan - Sava

pre 1 godinu

I da pobijedite Švicarsku zar zaista mislite da zaslužujete sa ovakvom prikazanom igrom proći dalje.?
(mario, 28. novembar 2022 18:44)

A vi pobedili nejaku Kanadu i odmah pametujete. Otrezniće vas Belgija pa ćete videti ko je šta zasluzio!

rab bozji

pre 1 godinu

Stojkovic tipican Balkanac,
mnogo price, mnogo hvale, mnogo junastva pre boja, ali iznad svega nerealnih zelja. Osim toga pokazao je danas da mu i takticko razmisljanje nije jaca strana.

Beobrad

pre 1 godinu

Imamo top napad kad su svi zdravi, odlicnu sredinu i katastrofalnu odbranu. Najsporije i najtromije defanzivce na Sp. Koliko god napad da postigne golova, odbrana moze vise da primi.
Zato Piksi i mora da igra za gol vise!

Danijel

pre 1 godinu

Mediji! Napravili ste takvu pricu pre pocetka kao da smo favoriti za osvajanje, a onda udri po timu kada ne odigraju tako kako smo svi zeleli. Mentalitet jeste problem ali cele nacije.

Dusan

pre 1 godinu

Sve je u pravu. Ovo je za svaku osudu. Nema problema, ne ide nam fudbal, ok, ali zasto onda te fraze, zasto ne reci istinu, raspali smo se, sramota za naciju.. Pa najgora samo reprezentacija na prvenstvu. Danas nakon 3:1 igrqci ovog ranga zavrsavaju mec sa 4:1- 5:1 pogledajte hrvate.. Lazemo sami sebe, pravimo od nas bolesnu naciju. Ovde nema ljubavi rezultati i to je to. PS. Brazil jedva dobio Svajcarsku samo to i dosta.

mandrak

pre 1 godinu

Posle onog debakla jutros, i ovakve Švajcarske, mi mozemo lagano da čekiramo karte za kuci, a neka obavezno naprave ovaj nacionalni stadion, to nam je neophodno...bez toga nista ???

Gile

pre 1 godinu

Aferim! Od reci do reci. Ne bori se tako za zemlju, pogledajmo kockaste! Nista mi nije jasno sta su radili Stojkovic i Pesic u kosarci. Mozda ima sto prost narod ne sme da zna?

Nole

pre 1 godinu

Gledao utakmicu ,utisak i pored golova ,neorganizovanost u odbrani ,loša komunikacija.Ali prvobitni problem ,loša fizička sprema ,na kraju je i bilo nekih prilika za kontre medjutim nema ko da istrči. Valjda smo svi videli da na ovom prvenstvu bez toga nema igre .Drugo ,ako se već vodi ,menja se taktika ,prilagodjavas se rezultatu i utakmici .Ne mogu sad porediti sa Nemačkom, ali sam sinoc gledao taj duel ,celu utakmicu na kontre ,prepustili posed Špancima ali čim su primili gol ,preuzimaju inicijativu i igru .Namećes igru koja ti treba i odgovara.Glupo je sad pljuvati i pricati, idemo dalje ,sta je bilo, bilo je.Propustena lepa šansa ali kao i uvek zabrljamo.Na pobedu protiv Švajcarske

bgd

pre 1 godinu

Možda je za ovu reprezentaciju Srbije dovoljno postignuće da uopšte učestvuje na ovom prvenstvu, jer ni to nije lak put. Smanjimo doživljaj, budimo realni i budimo uz svoje i kada nije sve sjajno i bajno.

marko

pre 1 godinu

ne unosite razdor, pricekajte da se zavrsi prvenstvo a ne ove analize u sred prvenstva. Ekipa kako god mora da bude na okupu i da jesinstvena bude u svemu. Pa kad se zavrsi sve daj sa brojimo mrtve. Evo Brazil dobio, sad pa na dalje svaka utakmica nam je eliminaciona.

mediji

pre 1 godinu

Jer mi smo Srbi, hvalicemo bez pokrica pred veliko takmicenje, dizacemo ocekivanja mase i na kraju, kada dozivimo neuspeh, pljunucemo po tim sto smo do juce hvalili. Mediji su bar 30% problema srpskog fudbala.

B

pre 1 godinu

Maksimovic, Kostić, Sergej pa možda i Mitrović i Tadić bili su toliko umorni da nisu mogli ni da traže izmenu kao Pavlovic. Pixi ne prašta. Sergej nonšalantno umislio da je veći Brazilac od branilaca. :)

живац

pre 1 godinu

људи чему патетика и чуђење. зашто сте пумпали очекивања? ми не капирамо фудбал. током санкција и ратова 90тих смо испали из токова и заостали што се тиче развоја фудбала. ово што имамо некад неке резултате то је на суви таленат и срећу. али струка капирање тактике организација то је већ 30 година на нивоу африке. како клубови тако и навијачи и репрезентација.
и навијачи и тренери мисле да је довољно скупит 11 најскупљих фудбалера, направити добру атмосферу и то је то. е па није.
једини спас је да почнемо да увозимо збање из иностранства. да шаљемо тренере на рад и обуке у немачку, енглеску, француску.. а ми да доводимо њихове. а ово пикси, тумба, саво... па тако ћемо само све дубље да тонемо.
то није ствар генетике, менталитета, или културе, то је ствар знања и професионализма. ми то немамо, а правимо се да имамо.

Dusan

pre 1 godinu

Sve je u pravu. Ovo je za svaku osudu. Nema problema, ne ide nam fudbal, ok, ali zasto onda te fraze, zasto ne reci istinu, raspali smo se, sramota za naciju.. Pa najgora samo reprezentacija na prvenstvu. Danas nakon 3:1 igrqci ovog ranga zavrsavaju mec sa 4:1- 5:1 pogledajte hrvate.. Lazemo sami sebe, pravimo od nas bolesnu naciju. Ovde nema ljubavi rezultati i to je to. PS. Brazil jedva dobio Svajcarsku samo to i dosta.

Gabrijel Komšo

pre 1 godinu

Dobro je rekao Piksi na početku prvenstva da sve reprezentacije žele u finale. Nije nkakva garancija imat Vlkahovića ili Modrića u sastavu. Ako želiš pobjedu otmi je od suparnika

To bi bilo to

pre 1 godinu

Članak je ok.Međutim,moram da iskoristim pravo na,ali.Svi nabrojani i napljuvani igrači su nam doneli SP. Doneli su nam A grupu nacija.Jedini Piksijev greh je,što im veruje.Možda mi jednostavno nismo za ova turnirska takmičenja,tako je bilo u prošlosti,tako je i sada.To mahanje rukama je izraz velike nervoze,pritisak je preveliki za njih.I ja sam razočaran kao i svi ali gospodo,mi nemamo rezervnu reprezentaciju da bi se ove tek tako odrekli.

Jole

pre 1 godinu

Ja samo mislim da niko od navedenih igrača nije povređen a o čemu se radi saznaćemo vrlo brzo po povratku u Srbiju. Tako je uvek bilo.

chupavi

pre 1 godinu

Mi smo u Ligi Nacija pokazali da smo preraslu B ligu, ali ovde na SP nas ceka A klasa svih kontinenata. Prvo Brazil, znaci ne treba trositi reci, protiv njih se ni jace ekipe ne bi snasle. Onda Svajcarska koja je jedna kvalitetna i disciplinovana evropska ekipa koja se sa razlogom kotira bolje od nas. Kamerun je nezgodan kao i sve africke ekipe ali nazalost mi smo danas divljali vise od njih.

Situacija u kojoj se nalazimonje takva sa razlogom, zato smo i upali u skoro istoj grupi sa onom sa proslog SP. Nismo se pomakli na FIFA lista, jeva odigramo te kvalifikacije za SP dok po pravilu propadamo u kvalifikacijama za EP, zato nas na SP uvek ceka neka teska grupa i zato uvek kiksamo i ispadamo jos u grupi.

Bez razlike na rezultat sa ovog SP mi moramo da odemo na EP i odigramo odlicno kvalifikacije i A Ligi Nacija kako bi bili u boljem sesiru pa tako i laksoj grupi na velikim takmicenjima...

Jeremija

pre 1 godinu

Mnogo puta i znaš šta,nema srca!
Ne znam,mnogo sam razočaran po ko zna koji put.
Prokleti fudbal više nikad ne želim da gledam ni u igricama.Srbine,ima li kraja fudbalskim razočarenjima? "Patriota" to da uče fudbaleri šta je.

Ogi

pre 1 godinu

Nije baš istina ovo za Sergeja, imao je grešaka u napadu, ali bio dobar i u odbrani i oduzeo im je dosta lopti. Nego je crkao i počeo sve više da griješi, zato je mogao i ranije da izađe. Ali je morao da izađe i Lukić, i Mitrović, i Kostić mnogo ranije.. Zpravo mislim da Sergej nije ni trebao da počne opet kao polušpic, trebao je da igra centralnog veznog umjesto Lukića, a da Vlahović počne kao drugi napadač.
Svašta nešto je moglo, ali je Piksi previše toga promašio u obje utakmice...

Alo

pre 1 godinu

Nikad nismo bili realni, to je problem. Mi konstantno zivimo u nekoj fantaziji, koja samo pali u Srbiji. Ljudi ce ubiti za Zvezdu i Partizan and realno mi blage veze nemamo.

Соко сиви

pre 1 godinu

U prvih pola sata utakmice mi je upalo u oči da se naši igrači mnogo ljute jedni na druge za svaki pogrešan pas. Šire ruke, odmahuju gestikuliraju - pomislih kako to nisam primetio ni kod jedne druge ekipe. To dovoljno govori da atmosfera u ekipi nije dobra. Kao da gledam onu malodušnu reprezentaciju iz osamedestih. I onda naravno tipično, na 3:1 kreće puvanje, arogancija, umiranje u lepoti i na kraju krah. Posle na 3:3 sporo, jadno, prostora koliko hoćeš a nema pasa, trčanja.. Zaglavljeni u prostoru i vremenu.
I ko je ovaj čovek na klupi i šta je uradio sa onim Piksijem? Potpuno drugi lik, tup, nakljukan ili pijan

Blaki

pre 1 godinu

Niko od igrača da se sam pita dal ima dovoljno kondicije mene bi bilo sramota da sam profesionalni igrač i da nemam kondiciju za drugo poluvreme ajde srpske žene/devojke starlete kažite im barem vi da su slabi je…i možda će tada da se potrude i da poprave kondiciju

Realno

pre 1 godinu

Teska srca priznajem...ali Svajcarska ozbilinije deluje na terenu. Dosadnije, ali organizovano i ozbiljnije. Ako se nesto RADIKALNO ne promeni u glavama igraca i Piksija, ne znam sta da ocekujem u petak:/

Slobo

pre 1 godinu

Od 1998 i one precke koja se i dan danas trese nismo ni u cemu doziveli toliko razocarenje nego u Fudbalu ,Demntnost -Senilnost ili sta vec za par meseci ce mo biti glavni favoriti na nekom sledecem potencijalnom takmicenju....

Jim Hoyle

pre 1 godinu

Da stavimo na stranu ocigledne tehnicko-takticke nedostatke, ocajnu kondiciju, pogledajte reakcije igraca kada saigrac izgubi loptu/odigra los pas. Odmah mahanje rukama, malodusni stav, hvatanje za glavu, odmah rasprava, trosenje energije na pricu. Pa da li neko iz tog strucnog staba ume da ih dovede u red? Na sta lici to ponasanje? Vi prezentujete jednu drzavu, barem se ponasajte i borite dostojanstveno.

Misljenje

pre 1 godinu

Ja kao laik bi da iznesem svoje misljenje, koje ne mora biti verodostojno.Nasi su igrali poprilicno dobro dok nije izasao Pavlovic.On se bas borio.Sa Mitrovicem smo igrali kao sa igracem manje ili bar sa 0,5 igraca manje.U ranijoj izjavi Stojkovica se da zakljuciti da ga zbog povrede nije hteo zvati ali da bi onda izbio zemljotres u Srbiji.Tkd je zbog necega u prboj postavi.I najveca mana im je neuigranost tj komunikacija izmedju sebe u igri.Kasnijom izmenom je bas krenuo pad nase igre.

sasa the king

pre 1 godinu

Ja kapiram da su naprqvili gresku kod drugog gola, ali da identicnu lonobe posle dva minuta….znaci tu nema t od taktike, nego idemo n telenat.

Kgh

pre 1 godinu

Mnostvo pitanja za selektora i igrace. Verujem da su pokazali trenutno ono najbolje. A pitanje za novinare, kada ce se poceti sa objektivnim ocekivanjima? Pisaliste hvalospeve a sad..? Cemu to?! Red je da se stvari stavi tamo gde jesu. Nismo vise zenlja kosarke, niti fudbala, rukometa odavno, tenisa (posle Djokovica niko) itd itd... Red je malo da se zasucu rukavi i da se krene u ozbiljan rad. Ostace zal za ovom generacijom fudbalera al boze moj, eto evropskog pa nek se dokazu. Prokockali jesu utakmicu, ali to je fudbal. Ne pobedjuje lepa frizura i brkovi, vec rad i upornost.

Dodo

pre 1 godinu

Nisu, dovoljni su pojedinci koji umisle da su veci i bitniji od Srbije. I neki drugi pojedinci ili grupice njih koji im u tome dozvoljavaju.
Problem je sto nemamo sistem protiv onih prvih i ovih drugih.

Milojko

pre 1 godinu

Na kraju se sve svodi na pobedu protiv Švajcarske, sto je i ok jer ako ne mozemo da ih pobedimo onda realno i ne treba dalje da idemo.