Četvrtak, 03.11.2022.

08:00

Čovek koji je bio potreban

Kao da je sa sobom doneo čaroban štapić i preko noći preokrenuo svest fudbalske Srbije – Dragan Stojković Piksi je čovek koji nam je bio potreban.

Izvor: SS

Èovek koji je bio potreban IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Mito

pre 1 godinu

Tekst je odličan. Na komentar me je izazvalo pitanje našim igračima svetskim prvacima, zašto nismo uspešniji. Moj odgovor je da FSS koji su vodili mangupi je razbacao tu generaciju po svetu, a selektori su slušali menadžere, pa su igrali levaci i islužene muštikle. Da smo ih odmah uključili možda bi danas stvarno imali ono što je imala Belgija posle osvojene svetske titule u toj kategoriji. Ako slućajno ne uspemo, ove bivše svetske prvake treba uključiti pogotovo u ligu nacija gde će mo igrati sa najboljim nacijama u Evropi kako bi dobili samopouzdanje i izrasli u odličan tim. Iako sam zvezdaš mislim da je u timu bilo mesta za još jednog svetskog prvaka Sašu Zdjelara, koji umesto na SP igra u CSK jer on je pravi razbijač i požrtvovan igrač. S poštovanjem.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

(istina boli, 19. novembar 2022 23:09)

Spajic je debitovao kod Curcica, Rodica je i Muslin zvao, ali, nije mu igrao jer bi stvarno bilo previse da toliko igraca igra cak i u tim prijateljskim mecevima. Muslin je mnogo igraca zvao da ih oproba isto kao i Mihajlovic, narocito je bilo dosta stopera koji su se izmenjali ako se secas toga. Kao sto sam i napisao, jedina greska su Rodic, Grujic i Radonjic iako sam znao da ce Radonjic ici, ali, ja bih vodio Fejsu/Gudelja, Nemanju Maksimovica i Gacinovica/Sulejmanija. Nastasic nije isao jer nije stigao da se oporavi od povrede, inace bi najverovatnije isao pre Spajica koji je odlican stoper i nije to bila nikakva greska. Savic sigurno ne bi isao, to ti je vec uzasno preterivanje. Koga bi ti vodio umesto Jovica kao treceg spica? Ne kazem da nije bilo kandidata, ali, ne mogu da kazem da je to bila tolika senzacija. Pesic, Stojiljkovic, Skuletic, Djurdjevic, to su bili (protiv)kandidati:-D

istina boli

pre 1 godinu

@Dezurni smarac
Rodic,Spajic,Grujic,Radonjic i Jovic.Spomenuo si Gacinovica,decko u zivotnoj formi,najbolji igrac Ajntahta,sam dobio Bajern u Kupu,direktno izvisio zbog Radonje koji je tada bio uglavnom rezervista u domacoj ligi,zatim Jovic bio na spisku kao rezerva Ajntrahta,a Gacinovic izvisio,Grujic rezerva u engleskoj drugoj ligi isao pre Fejse,standardnog u Benfici,Spajic isao pre Nastasica,tada jos onog starog,o Rodicu da ne govorim,inace trebao je tada ici cak i Giska Savic ali se povredio,pa sam Kokeza je otvoreno rekao da je Muslin smenjen jer nije "slusao",navodno bojazan da ce neki igraci otici za druge reprezentacije,a kod Muslina jedino Sergeja od najboljih nije bilo,koji nije ni pomisljao da trazi druge reprezentacije,dakle jasno je da je Terzinjo istinski selektor i da je pozivanje Erakovica dokaz da se nista tu nije promenilo

bg leprikoni

pre 1 godinu

@GeOs
Bravo za komentar.Inace kad poredis Muslina i Piksija razlika je u tome da ovaj prvi nije dozvoljavao da mu se mesaju u sastav zato je i oteran i ostavljen pomocnik-totalni poslusnik,dok je Piksi pozivanjem Strahinje Erakovica nazalost dokazao da je i on deo sistema,nabice cenu decku time sto ga je pozvao umesto kvalitetnijih igraca i gurnuce milionce u dzep istom onome koji vrsi hajku na njega,a i kad se setimo tapsanja u avionu onome ko je stvarni predsednik FSS,selektor i sve u ovoj drzavi,jasno je da nazalost ni Piksi nije izuzet iz fudbalskog i drustvenog mulja

Dezurni smarac

pre 1 godinu

"I od svog tog satro nipodastavanja Zvezde na kraju na spisku zavrse cak petorica Terzinih igraca koji nisu ni minut igrali u kvalifikacijama kod Muslina."

Koja petorica? Samo Grujic i Radonjic nisu igrali, nemoj da preterujes i preuvelicavas. Na tom spisku je greska bila samo to sto nisu (ot)isli i Nemanja Maksimovic i Gacinovic ili Sulejmani (i mozda nam je trebao jos jedan veznjak pa bih izbacio Rodica), sve ostalo je bilo skroz korektno, naravno, ne mislim da je Ivanovic trebao da ostane bez kapitenske trake, katastrofa potez bez daljnjeg. Inace, cak je i Grujic igrao kod Muslina, igrao je i taj mali, i to protiv Kipra u prijateljskoj utakmici.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Plasirali smo se na SP i 2006, 2010. i 2018. pre ovog plasmana. Sudije nisu priznale čist pogodak koji smo primili protiv direktnih konkurenata za prolaz dalje. Lepo igramo, najlepše od 2010. ali previše smo se naložili. Dobili smo tešku ( možda i najtežu) grupu na ovom SP. Bojim se da ako ne prođemo grupu krenuće standardna pljuvačina i Piksi će da dobije otkaz i onda opet natrag u mulj.
(Zambezi, 19. novembar 2022 15:20)

Direktni konkurent je imao srece da za Srbiju pre toga nije bio dosudjen cist penal.

Vukašin

pre 1 godinu

Sve ovo pa čak i sa više šlihtanja i obožavanja ste pisali o Antiću pred Južnu Afriku a onda potop. Prekinite da pumpate očekivanja jer to sigurno opterećuje i igrače.Pustite ih da uživaju u činjenici da su tamo i da se takmiče sa najboljima na svetu, pa ćemo onda možda uživati i mi , navijači!
(matori, 19. novembar 2022 14:00)

Bukvalno sam ovo hteo da napišem. Antića su dizali u nebesa, a posle toga ga razapinjali. Kod nas je pitanje života i smrti plasman na neko sportsko takmičenje...

U dolini gladnih

pre 1 godinu

Plasirali smo se na SP i 2006, 2010. i 2018. pre ovog plasmana. Sudije nisu priznale čist pogodak koji smo primili protiv direktnih konkurenata za prolaz dalje. Lepo igramo, najlepše od 2010. ali previše smo se naložili. Dobili smo tešku ( možda i najtežu) grupu na ovom SP. Bojim se da ako ne prođemo grupu krenuće standardna pljuvačina i Piksi će da dobije otkaz i onda opet natrag u mulj.
(Zambezi, 19. novembar 2022 15:20)

Plasirali smo se i 1998. Ili ces navesti i tu godinu ili neces 2006.

delija bez centa

pre 1 godinu

Citam ove pljuvace kao pa nista nije strasno napravio neka se vrate malo unazad da ne nabram te fudbalske sile koje su nas oducile od fudbala.E sada idu zasluge terze pa jesmo li i njega zamalo istjerali pa je svako malo mahao papirima i te dug ovoliki te onoliki.Sad mu je najnovija fora i barsa je duzna smijesno i tuzno.

istina boli

pre 1 godinu

@јд123
I onda gle cuda na spisku za Svetsko zavrsi Terzin Erakovic,da li je realno da ste toliko naivni,pa taj sukob sa Piksijem je i fingiran da se vlasi ne dosete i da se mali nicin izazvan ugura na spisak,bukvalno isti slucaj kao pre 4 godine kada je postojao kao sukob Terza-Kokeza,i od svog tog satro nipodastavanja Zvezde na kraju na spisku zavrse cak petorica Terzinih igraca koji nisu ni minut igrali u kvalifikacijama kod Muslina,zato je covek i smenjen a idealno im se namestila situacija sa Sergejem da pricu usmere u tom pravcu.Inace mi smo ispali zbog totalno nelogicne izmene u mecu sa Svajcarcima Milivojevic-Radonjic(jer je doticni morao da odigra nesto makar naustrb rezultata),i tu napravila rupa u postavci i primismo onaj gol,kasnije je Luka progovorio o tim desavanjima i posteni Piksi ga oterao iz repke,coveka koji je kapiten u Premijer ligi.Uostalom Stojkovica je na klupu i doveo pomenuti Kokeza,sigurno ne da bude totalno samostalan,jer da je drukcije ne bi dirali Muslina.Tako da prijatelju,nista se ovde nije promenilo,i bojim se da cete svi to skapirati kada bude prekasno,koliko god zeleo da nasi prodju sto dalje

Navijac

pre 1 godinu

Nema velikih rezultata bez velikih ambicija, to stoji. I u tom smislu podrzavam selektora i igrace. Samo mislim da to moraju vise da drze za sebe, a u izjavama za medije da se kontrolisu. Ova danasnja izjava Mitrovica i ona Zivkovica od pre neki dan nisu bas adekvatne.

Valjevska podvala

pre 1 godinu

Isto kao u košarci sa Đorđevićem, jednostavno je Piksi suviše veliko ime za igrače i maksimalno ga poštuju, slušaju i veruju mu, jer je prosto bio bolji igrač od svih njih.
Samo hrabro selektore i sa dva napadača na Brazil, srećno

Vlada Sandviken

pre 1 godinu

Bitno da Lester sa Vardijem iz cetvrte lige moze osvojiti ligu posle 38 utakmica i da ne nabrajam kakve sve neocekivane stvari su se dogadjale u sportu. Hrvatska prosle put igrala finale,ne razumem u cemu je vas problem. Evo ja licno verujem da mozemo biti prvaci a mislim da Piksi veruje jos vise od mene i ne razumem sto je to problem? Treba da veruju i da se bore do kraja, ceo zivot su dali fudbalu. To samo vi koji se niste takmicili ne razumete. Jel mozda onog Nejmara treba neko da se plasi? Nikad u zivotu placljivac ne moze osvojiti svetsko prvenstvo.

Adam

pre 1 godinu

Čitao sam tekst sa uživanjem a zatim i komentare.Promašenih tema u komentadima ima dosta.Autor je hteo da kaže kakav je Piksi uticaj imao na fudbal uopšte svojim bitisanjem na ovim prostorima.Šta je napravio?Od reprezentacije je napravio tim,napravio je dobru priču.Rekao sam onda kad smo igrali protiv Portugala,nema veze šta ćemo uraditi,bitno je da imamo normalnu priču i da konačno možemo ponosno da pratimo reprezentaciju.I sad kažem isto to.

цзв

pre 1 godinu

Чак и да не прођемо групу, треба да подржимо Пиксија да настави, да имамо континуитет. Први пут још од Миљанића се не зову играчи само да се продају. Тако да ови само чекају из сенке да отерају Пиксија, јер им квари бизнис.

Само се надам да ће новинари имаи храбрости да стану у одбрану Пиксија и после евентуалног неуспеха на СП. Да неће подлећи притиску бојећи се за свој посао.
(јд123, 19. novembar 2022 14:34)

Чак и да освојимо злато пиксија нећу подржавати, ни њега ни његовог бјековића.

Zambezi

pre 1 godinu

Plasirali smo se na SP i 2006, 2010. i 2018. pre ovog plasmana. Sudije nisu priznale čist pogodak koji smo primili protiv direktnih konkurenata za prolaz dalje. Lepo igramo, najlepše od 2010. ali previše smo se naložili. Dobili smo tešku ( možda i najtežu) grupu na ovom SP. Bojim se da ako ne prođemo grupu krenuće standardna pljuvačina i Piksi će da dobije otkaz i onda opet natrag u mulj.

zvezdaš

pre 1 godinu

Prva Zvezdina zvezda koja je došla u Zvezdu (Džajić je mlad došao, nije igrao prvu ligu).Zvezdina zvezda kojoj Zvezdan ne dozvoljava ulazak U Zvezdine prostorije i javno ga napada.
(mnogo zvezda(na) u Zvezdi (pa još i Crvenoj), 19. novembar 2022 12:29)


Samo 10 godina potopa ostavio, sitnica. Terzu inače ne podržavam ali ne podržavam ni piksija da ispija kafe u zvezdi.

tompus

pre 1 godinu

pikseta je bolji igrač od modrića,i zgodniji,lepši...i fejsa je svašta osvajao a obično drvo od igrača...modrić je extra,al piksi je bolji
grobar jedan stari kad vam kaže....modrić je tu negde u rangu Marka Mlinarić....auu kakav je ZAJEC bio igrač...

Tebraaaa

pre 1 godinu

Tebra koji igrac, ono kad je posuden u Veronu s 27 godina jer nije igrao u Marseillu. Verona izvan zone ispadanja i na kraju ispala, Piksi igrao 20 utakmica, zadnjih 12 po 90 min, pobijedili samo 1 i izgubili 10, ostalo u Nagoyi je povijest. James Rodriguez je imao opasan skillset pa u istom timu ispalo da nije u galaksiji s onim. Kako je igrao 98? Imao je isto godina ko Luka 2018

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Tebra, Modrić ima jaču karijeru tu nema dvojbe ali Piksi šta je radio na terenu, samo ono protiv Španije 1990 da kažeš a i generalno kakav skill set je imao, to Modrić i mnogi drugi mogu da sanjaju, da se ne lažemo, čovek je bio Messi pre Messija, al bukvalno, on je i sav onako uništen i dosta unazađen od povreda itd na prvenstvu 1998 bio bog i batina u reprezentaciji, to ti mnogo toga govori kakva sila od igrača je bio
(VOSAK, 19. novembar 2022 13:15)

Tačno. Imao sam tu sreću da ga gledam uživo u najboljim godinama, a naročito protiv Milana, to je bio toliko moćan igrač da se takav na Balkanu nije rodio. Pravio je decu Maldiniju, Kostakurti, Bareziju, a imao je tek 23.
Od Osima je napravio trenera sa dva genijalna poteza. Tada se i povredio, tako da njegova karijera posle 25. nije ni prineti onoj do tada. Bio je uz Maradonu i Gulita najbolji plej sveta.
Zamisli trio Piksi, Dejo i Benzema u Murinjovom Realu, a njih dvojica umesto Ozila i CR7. Ne bi Pep video ni Kup Kralja a kamoli ostale trofeje. Davali bi po 30 komada svaki u sezoni pored ovakvih odbrana i sudjenja.

Goks

pre 1 godinu

Poredjenje Piksija i Modrića, hm. Dok je igrao u prajmu, Piksi je van svake sumnje bio bolji igrač o Modrića. Inače je Luka igrač van serije. Piksi kao trener, sasvim prosečan, takvih u Evropi ima na desetine.

nadam se da neće

pre 1 godinu

"Bićemo prvaci sveta."Lep film i serija.Isto su ovako navijači i novinari, ispraćali košarkaše, ne tako davno.Ne bih želeo da se priča ponovi.

kraja

pre 1 godinu

...mozda je opet doslo lepo vreme da nas pamte po fudbalu, a ne po "navijacima", da stadione pune ljubitelji fudbala, a ne da budu kancelarije mafije i mesara, da u upravnim odborima sede sportisti, a ne politicari i "biznismeni"...
...kazem, mozda...

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Lepo je Tumbakovic pre meca sa Skotskom rekao I da ne pobedimo, nije nikakva steta, mi stvaramo tim za buducnost. Tako da je ovaj uspeh Piksija, samo posledica onoga sto je stvorio I ostavio Tumbakovic.
(Neko iz proste mase, 19. novembar 2022 13:08)

Je l' tako? A Tumbi je Krstaja selektirao tim? Pa onda, kad budemo prsli, hoćeš li i tada reći da je to posledica zaostavštine Krstaje i Tumbe, ili ćeš pljuvati po Piksiju?

matori

pre 1 godinu

Sve ovo pa čak i sa više šlihtanja i obožavanja ste pisali o Antiću pred Južnu Afriku a onda potop. Prekinite da pumpate očekivanja jer to sigurno opterećuje i igrače.Pustite ih da uživaju u činjenici da su tamo i da se takmiče sa najboljima na svetu, pa ćemo onda možda uživati i mi , navijači!

Splavar

pre 1 godinu

@ Da Mitro ne pogodi ono u zadnjem minutu niko ga se ne bi setio vise!
(rvat, 19. novembar 2022 13:01)

Upravo sto je covek i rekao, cuda se desavaju. Svakako prolaz ove grupe bi bio cudo nad cudima, opet nije bas nemoguce. Brazil je klasa za sebe, 3 reprezentacije ce se boriti za dalje. Da smo autsajderi jesmo, postoji realna sansa za nadigravanje sa Svajcarskom. Kamerun ce biti tezi protivnik, ali ako u toj konkureciji 3ece mesto mozemo smatrati uspehom, nije neka velika razlika do drugog. Ipak je to krug od 3 reprezentacije u cijim duelima je sve moguce, a ko god osvoji 4 boda ide dalje, mada ne bas daleko. Realno ni vi niste u nekoj boljoj poziciji, ali ocekivanja su vam veca. Tim pre ce vise boleti vas kad istim avionom za Zurich nasi sokeraski timovi polete iz Dohe, mi bar znamo gde nam je mesto, vi ste se mnogo zaleteli

GrofModerneHrvatske

pre 1 godinu

Koliko god na Balkanu se ložili na nacionalizme i mitove, treba reci da je Piksi prije svega kozmopolit i svjetski čovjek. Jer da nije, nebi od ove transformacije reprezentacije bilo nista, neovisno o njegovom nogometnom znanju.

јд123

pre 1 godinu

Pljuvace srbi i po njemu , bez brige, niko nije ostao “nepopljuvan”!
(rvat, 19. novembar 2022 13:00)

Није баш тако. Ти тзв. ”навијачи” а у ствари криминалци и плаћеници од већих криминалаца пљују Пиксија. Али налогодавце на челу са мафијашем Терзићем нико не пљује.
После толиког неуспеха, не само да Звезда није ушла у ЛШ, него чак није успела ни да прође даље у Лиги Нација, те финансијских малверзација, не видим да се пљују Терзић и компанија.

Тако да има оних који остају ”непопљувани” иако су више него заслужили. Али Пиксија ће сигурно пљувати ако не прођемо групу. Ма спиноваће ови који су рак рана нашег фудбала ако барем не уђемо у полуфинале, само да би отерали Пиксија.
А Срби пилећег памћења ће се примити на то спиновање и заборавити све што пише у тексту, како смо играли пре Пиксија, глумећи Италијане када су играли катеначо иако нам то не лежи, немамо играче за то а није нам ни у генима.
Заборавиће брзо све успехе и да се сигурно не би пласирали на СП у оваквој групи, јер ти исти играчи нису успели да се квалификују на ЕП у најлакшој групи у историји квалификација.

Чак и да не прођемо групу, треба да подржимо Пиксија да настави, да имамо континуитет. Први пут још од Миљанића се не зову играчи само да се продају. Тако да ови само чекају из сенке да отерају Пиксија, јер им квари бизнис.

Само се надам да ће новинари имаи храбрости да стану у одбрану Пиксија и после евентуалног неуспеха на СП. Да неће подлећи притиску бојећи се за свој посао.

GeOs

pre 1 godinu

Totalno pogresan pristup pumpanju euforije.
Piksi je Piksi, kakav je trener, to ne znamo. Nije imao ozbiljne trenerske izazove pre reprezentacije.
Motivator jeste, ocigledno,ali ostalo je pod znakom pitanja.
Nije uzeo carobni stapic, vec je nasledio reprezentaciju od dva "poslusnika" (Tumbakovic, Krstajic)....a koji su , pre toga nasledili ekipu od Muslina, koja je, gle cuda, takodje izborila SP kao prva u grupi. Neodlazak na EP je samo rezultat smenjivanja Muslina totalno bez razloga. I da je ostao Muslin, mi bi prosli grupu na SP, i kvalifikovali bi se za EP.
Da se vratimo na Piksija. Sta je zapravo promenio Piksi u odnosu na Muslina ? Dobro, dodao je par igraca, ali mu je ista poluga... Mitrovic, Tadic, Kostic, Milenkovic.... SMS je samo pridodat tu.
Promenio je pristup, da igramo na gol vise. I to je jedina promena. E, tu se svi pecaju... jer to prolazi protiv ekipa koje su slicnog kvaliteta. Drugo, ljudi zaboravljaju da smo mi bili u grupi prvi pre svega nepriznatom golu Portugala u BG (ok je imati srecu, ali to najmanje ima veze sa Piksijem i njegovim znanjem).
I za kraj. Ako izuzmemo pobedu nad Portugalom (koja nista ne bi znacila da je njima priznat gol u BG) Piksi je igrao zvanicne utakmice sa sledecim reprezentacijama: Norveska, Svedska, Slovenija, Irska, Luksemburg, Azerbejdzan....Neka mi neko kaze da li je to ocekivano da se pobedi sa bilo kojim trenerom. Ne vidim da je Piksi napravio "cudesan rezultat" jer su sve reprezentacije zapravo ispod kvaliteta nase reprezentacije.
Ako je sve navedeno vama dobar temelj za ovu euforiju, onda ok.
Ja se nadam prolasku grupe, sto bi meni predstavljalo ogroman uspeh. Posle toga, kako god... neka nas posluzi sreeca.

cufjcjfuf

pre 1 godinu

Sve je jako jednostavno
Kamerun moramo da pobedimo svakako.
Švajcarsku moramo da pobedimo iz ponosa i osvete.
Brazil nije bitan.
Tačka.

VOSAK

pre 1 godinu

Molim Boga samo da stručnjaci ne krenu da ga teraju ako ne prođemo grupu jer nekako kao da svi od euforije zaboravljamo da smo u ubedljivo najtežoj grupi prvenstva.
Jer, šta god da uradi, Piksi mora ostati, siguran sam da sa njim idemo na ep lagano i da ćemo samo nastaviti da rastemo šta god bilo na SP !

Slavisa Vukosavljevic

pre 1 godinu

@Aragorn, nemas ti pojma, gde ova osoba treba da bude ne mogu da napisem jer mi nece objaviti komentar, a navijac sam Zvezde. Do duse, celokupna sadasnja rukovodstva oba kluba bi trebala da budu na istom mestu. Zamislite situaciju da ga sad smene, ja mislim da bi se citava zemlja digla na noge. To ne bi bilo nista neobicno. Vec je smenjen selektor koji je odveo reprezentaciju na proslo svetsko prvenstvo, a znamo i zasto. Ne bi me iznenadilo da je tome kumovao upravo ovaj sadasnji jer ga je Muslin oterao sa treninga reprezentacije. Tada niko prstom nije mrdnuo da zastiti selektora. Samo slusamo ode o ovom sadasnjem kao da je on prvi koji je reprezentaciju odveo na SP. Imamo dobru reprezentaciju, mnogo bolju nego sto je bila pre cetiri godine.

Splavar

pre 1 godinu

@ Nema od njega nazalost nista. Kad sam cuo da citira Aleksandru Prijovic, to je bilo to. Svaka cast za kvalifikacije, ali na SP-u ispadamo u grupi cini mi se, koja uz to sve nije nimalo laka.
(Postovanje, 19. novembar 2022 12:55)

A prosli bi grupu lagano, samo da Pikse vise voli stranu muziku. Cak bi nam i protivnici bili slabiji, sklanjali bi se kad bi on slusao rapovanje i AC DC. Dobar rezon da se razocaras, pri tom nema veze sto su nam sva 3 rivala jaki kao zemlja, a bas nijedan nam ne lezi po stilu, osim donekle Svajcaraca

VOSAK

pre 1 godinu

Svaka čast Modricu, obožavam ga, al fa se Piksi nije povredjivao bio bi najbolji.
(realno, 19. novembar 2022 12:52)


Tebra, Modrić ima jaču karijeru tu nema dvojbe ali Piksi šta je radio na terenu, samo ono protiv Španije 1990 da kažeš a i generalno kakav skill set je imao, to Modrić i mnogi drugi mogu da sanjaju, da se ne lažemo, čovek je bio Messi pre Messija, al bukvalno, on je i sav onako uništen i dosta unazađen od povreda itd na prvenstvu 1998 bio bog i batina u reprezentaciji, to ti mnogo toga govori kakva sila od igrača je bio

?

pre 1 godinu

Svaka čast Modricu, obožavam ga, al fa se Piksi nije povredjivao bio bi najbolji.
(realno, 19. novembar 2022 12:52)

Ozlijedio se? ali samo za europski nogomet, a u Japanu je igrao s jednom nogom:D Igrač za yugo i japansku ligu. Mada yugo liga je bila deset koplja ispred japanske.

nista o nicemu

pre 1 godinu

Nema od njega nazalost nista. Kad sam cuo da citira Aleksandru Prijovic, to je bilo to. Svaka cast za kvalifikacije, ali na SP-u ispadamo u grupi cini mi se, koja uz to sve nije nimalo laka.
(Postovanje, 19. novembar 2022 12:55)

Od veze sa klasicnom muzikom si video samo listu u Mocartu.

Ajde pali.

Neko iz proste mase

pre 1 godinu

Lepo je Tumbakovic pre meca sa Skotskom rekao I da ne pobedimo, nije nikakva steta, mi stvaramo tim za buducnost. Tako da je ovaj uspeh Piksija, samo posledica onoga sto je stvorio I ostavio Tumbakovic.

Simić

pre 1 godinu

Lepo je Tumbakovic pre meca sa Skotskom rekao I da ne pobedimo, nije nikakva steta, mi stvaramo tim za buducnost. Tako da je ovaj uspeh Piksija, samo posledica onoga sto je stvorio I ostavio Tumbakovic.
(Neko iz proste mase, 19. novembar 2022 13:08) 

Reci, molim te, da se šališ.

S.M.Kuća

pre 1 godinu

Naj, ali najvažnije je da Piksi obavezno ostane selektor i u narednih desetak godina. Za to moraju da se postaraju svi kompetentni u ovoj zemlji.
Šta god se sad desilo pa makar ispali i posle grupne faze (a nećemo). Jer njegova filozofija, rad i razmišljanje mogu samo da nas katapultiraju u vrh svetskog fudbala u narednim godinama.
Srećno Orlovi.....

iskreno

pre 1 godinu

Svi znamo zasta sluze ti nazivi navijaci!!!Zvezdini zidaju a partizanovi drze Obezbedjenje netreba to nasem fudbalu taman da bude pozorisna atmosfera!

Trije dece imam i nije bas uvek prijatno biti na stadionu!

Nije to Zvezda koju sam zavoleo kao decak od 13 godina kada su me prvi put odveli i kada sam video Piksija kako igra i zaljubio se ubZvezdu bas zbog ovog coveka !

Sramota je da on nema mesta na stadionu 90% tih ( nazovi ) navijaca nije ni rodjen kada je on igrao i sramota je ovo Velika za Srbiju sve sto valja zaboravljamo a neki sumnivi tipovi nam vode klubove i drze navijanje .
Nikako nesmemo zaboraviti za Zvezdinu Zvezdu su birani samo 5 igraca u celoj Istoriji , veliki naklon .

mnogo zvezda(na) u Zvezdi (pa još i Crvenoj)

pre 1 godinu

Prva Zvezdina zvezda koja je došla u Zvezdu (Džajić je mlad došao, nije igrao prvu ligu).Zvezdina zvezda kojoj Zvezdan ne dozvoljava ulazak U Zvezdine prostorije i javno ga napada.

Vukvucko

pre 1 godinu

Slazem se u potpunosti sa tekstom, ali ajde da sačekamo da prodje Svetsko prvenstvo, pa da damo konačan sud...Za skoro 100 godina koliko se igra fudbal izuzev par generacija koje su "nešto" uradile, svi ostali su omanuli i to žestoko!

Postovanje

pre 1 godinu

Nema od njega nazalost nista. Kad sam cuo da citira Aleksandru Prijovic, to je bilo to. Svaka cast za kvalifikacije, ali na SP-u ispadamo u grupi cini mi se, koja uz to sve nije nimalo laka.

Petar

pre 1 godinu

Uglavnom su najbolji bili neki klinci sa sela a ne mamini i tatina aduti. I naravno Bg je prestonica i bitan grad...al sta gradsko dete zna sta je livada.

djape11

pre 1 godinu

Isti hajp kao kad je bio pokojni Radomir Antić selektor. Ljudi daj da stanemo sa ložačkim tekstovima i najavama, pustite ih da se pripremaju u miru i tisini, i daće Bog idemo daleko.

Patriota

pre 1 godinu

Kako god da prodajemo na SP. Niko nema pravo da osporava uradjeno do sada. Samo nerealni i dušmaninsrpskog fudbala mogu reći da nije ništa Piksi doneo dobro. A već sam pisao više puta o Terziću ... Sramota da nema mesta za Piksija na Marakani, a možda nema što bi sve bilo drugačije.....

Petar

pre 1 godinu

Uglavnom su najbolji bili neki klinci sa sela a ne mamini i tatina aduti. I naravno Bg je prestonica i bitan grad...al sta gradsko dete zna sta je livada.

Aragorn

pre 1 godinu

Paradoksalno, Stojković je trenutno označen kao "najveći neprijatelj" Crvene zvezde, pišu mu se transparenti na severnoj tribini, spevaju pogrdne pesme, a znamo svi odakle taj vetar duva.

To govori o društvenoj degradaciji zemlje, ne o njemu. O korumporanosti podmićivanju, služenju gazdama koje za novac su u stanju sve da pogaze, i istoriju i legende popit Piksija. Ali narod pamti i sećanje ne bledi!

Jedan od najlepših poteza u fudbalskoj istoriji SP-va, je lomlkenke Vaskeza i Zubizarete. Imao sam 13 godina, i ronio suue kada je odlazio nakon njega iz Zvezde. Svi smo znali da neće izvesti penal protiv nas kad je bio u Marseju. Jer to je ljubav, a on je istinski voleo i voli Zvezdu i Srbiju.

Ta ili te čuvene prečke njega i Mijata su nas omele da napravimo nešto veliko, sve je bilo namešteno i igra i igrači, i hrabrost i znanje i atmosfera, ali nije se dalo.
Voleo bi da nam se vrati u Kataru, ko zna. Treća sreća.

Ivan

pre 1 godinu

Da ne pratim pomislio bih da smo osvojili. Ajde kvo pisite kad se sve zavrsi.
Plasirali smo se na svetsko i to je sad kao nesto neverovatno predstavljeno. Imamo top ugrace, solidan tim i vrlo dobrog trenera. Pustite ih da rade.
Ali ne, osvajamo sve iako nam najveci rezultat pobeda u grupi protiv nemaca jednom.

Sir djavo

pre 1 godinu

Covjek kojeg ce da hejtuju uveliko ukoliko se desi neki neuspjeh na turniru jer licemjerstvu nema kraja. Sta god da se desi podrska za Piksija.

Skeptik

pre 1 godinu

Ljudi, opet preterujemo.
Podsetiću vas da je i 2010.godine pokojni Radomir Antić kovan u zvezde, i da je i on plenio optimizmom i samouverenošću.I on je bio ono što nam je trebalo.
Gledam anketu ko će biti osvajač SP, 45% kaže Srbija.
Nismo realni, previše euforije.
Svako SP do sada smo i gubili zbog euforije i neralnih ambicija, i nesposobnosti stručnog štaba i selektora da se to ne prenese na igrače i da se tome ne podlegne.
Nadam se da se ne varam, ali...

Aragorn

pre 1 godinu

Paradoksalno, Stojković je trenutno označen kao "najveći neprijatelj" Crvene zvezde, pišu mu se transparenti na severnoj tribini, spevaju pogrdne pesme, a znamo svi odakle taj vetar duva.

To govori o društvenoj degradaciji zemlje, ne o njemu. O korumporanosti podmićivanju, služenju gazdama koje za novac su u stanju sve da pogaze, i istoriju i legende popit Piksija. Ali narod pamti i sećanje ne bledi!

Jedan od najlepših poteza u fudbalskoj istoriji SP-va, je lomlkenke Vaskeza i Zubizarete. Imao sam 13 godina, i ronio suue kada je odlazio nakon njega iz Zvezde. Svi smo znali da neće izvesti penal protiv nas kad je bio u Marseju. Jer to je ljubav, a on je istinski voleo i voli Zvezdu i Srbiju.

Ta ili te čuvene prečke njega i Mijata su nas omele da napravimo nešto veliko, sve je bilo namešteno i igra i igrači, i hrabrost i znanje i atmosfera, ali nije se dalo.
Voleo bi da nam se vrati u Kataru, ko zna. Treća sreća.

djape11

pre 1 godinu

Isti hajp kao kad je bio pokojni Radomir Antić selektor. Ljudi daj da stanemo sa ložačkim tekstovima i najavama, pustite ih da se pripremaju u miru i tisini, i daće Bog idemo daleko.

mnogo zvezda(na) u Zvezdi (pa još i Crvenoj)

pre 1 godinu

Prva Zvezdina zvezda koja je došla u Zvezdu (Džajić je mlad došao, nije igrao prvu ligu).Zvezdina zvezda kojoj Zvezdan ne dozvoljava ulazak U Zvezdine prostorije i javno ga napada.

Skeptik

pre 1 godinu

Ljudi, opet preterujemo.
Podsetiću vas da je i 2010.godine pokojni Radomir Antić kovan u zvezde, i da je i on plenio optimizmom i samouverenošću.I on je bio ono što nam je trebalo.
Gledam anketu ko će biti osvajač SP, 45% kaže Srbija.
Nismo realni, previše euforije.
Svako SP do sada smo i gubili zbog euforije i neralnih ambicija, i nesposobnosti stručnog štaba i selektora da se to ne prenese na igrače i da se tome ne podlegne.
Nadam se da se ne varam, ali...

VOSAK

pre 1 godinu

Svaka čast Modricu, obožavam ga, al fa se Piksi nije povredjivao bio bi najbolji.
(realno, 19. novembar 2022 12:52)


Tebra, Modrić ima jaču karijeru tu nema dvojbe ali Piksi šta je radio na terenu, samo ono protiv Španije 1990 da kažeš a i generalno kakav skill set je imao, to Modrić i mnogi drugi mogu da sanjaju, da se ne lažemo, čovek je bio Messi pre Messija, al bukvalno, on je i sav onako uništen i dosta unazađen od povreda itd na prvenstvu 1998 bio bog i batina u reprezentaciji, to ti mnogo toga govori kakva sila od igrača je bio

VOSAK

pre 1 godinu

Molim Boga samo da stručnjaci ne krenu da ga teraju ako ne prođemo grupu jer nekako kao da svi od euforije zaboravljamo da smo u ubedljivo najtežoj grupi prvenstva.
Jer, šta god da uradi, Piksi mora ostati, siguran sam da sa njim idemo na ep lagano i da ćemo samo nastaviti da rastemo šta god bilo na SP !

Sir djavo

pre 1 godinu

Covjek kojeg ce da hejtuju uveliko ukoliko se desi neki neuspjeh na turniru jer licemjerstvu nema kraja. Sta god da se desi podrska za Piksija.

iskreno

pre 1 godinu

Svi znamo zasta sluze ti nazivi navijaci!!!Zvezdini zidaju a partizanovi drze Obezbedjenje netreba to nasem fudbalu taman da bude pozorisna atmosfera!

Trije dece imam i nije bas uvek prijatno biti na stadionu!

Nije to Zvezda koju sam zavoleo kao decak od 13 godina kada su me prvi put odveli i kada sam video Piksija kako igra i zaljubio se ubZvezdu bas zbog ovog coveka !

Sramota je da on nema mesta na stadionu 90% tih ( nazovi ) navijaca nije ni rodjen kada je on igrao i sramota je ovo Velika za Srbiju sve sto valja zaboravljamo a neki sumnivi tipovi nam vode klubove i drze navijanje .
Nikako nesmemo zaboraviti za Zvezdinu Zvezdu su birani samo 5 igraca u celoj Istoriji , veliki naklon .

Vukvucko

pre 1 godinu

Slazem se u potpunosti sa tekstom, ali ajde da sačekamo da prodje Svetsko prvenstvo, pa da damo konačan sud...Za skoro 100 godina koliko se igra fudbal izuzev par generacija koje su "nešto" uradile, svi ostali su omanuli i to žestoko!

Patriota

pre 1 godinu

Kako god da prodajemo na SP. Niko nema pravo da osporava uradjeno do sada. Samo nerealni i dušmaninsrpskog fudbala mogu reći da nije ništa Piksi doneo dobro. A već sam pisao više puta o Terziću ... Sramota da nema mesta za Piksija na Marakani, a možda nema što bi sve bilo drugačije.....

Petar

pre 1 godinu

Uglavnom su najbolji bili neki klinci sa sela a ne mamini i tatina aduti. I naravno Bg je prestonica i bitan grad...al sta gradsko dete zna sta je livada.

matori

pre 1 godinu

Sve ovo pa čak i sa više šlihtanja i obožavanja ste pisali o Antiću pred Južnu Afriku a onda potop. Prekinite da pumpate očekivanja jer to sigurno opterećuje i igrače.Pustite ih da uživaju u činjenici da su tamo i da se takmiče sa najboljima na svetu, pa ćemo onda možda uživati i mi , navijači!

S.M.Kuća

pre 1 godinu

Naj, ali najvažnije je da Piksi obavezno ostane selektor i u narednih desetak godina. Za to moraju da se postaraju svi kompetentni u ovoj zemlji.
Šta god se sad desilo pa makar ispali i posle grupne faze (a nećemo). Jer njegova filozofija, rad i razmišljanje mogu samo da nas katapultiraju u vrh svetskog fudbala u narednim godinama.
Srećno Orlovi.....

Neko iz proste mase

pre 1 godinu

Lepo je Tumbakovic pre meca sa Skotskom rekao I da ne pobedimo, nije nikakva steta, mi stvaramo tim za buducnost. Tako da je ovaj uspeh Piksija, samo posledica onoga sto je stvorio I ostavio Tumbakovic.

Ivan

pre 1 godinu

Da ne pratim pomislio bih da smo osvojili. Ajde kvo pisite kad se sve zavrsi.
Plasirali smo se na svetsko i to je sad kao nesto neverovatno predstavljeno. Imamo top ugrace, solidan tim i vrlo dobrog trenera. Pustite ih da rade.
Ali ne, osvajamo sve iako nam najveci rezultat pobeda u grupi protiv nemaca jednom.

јд123

pre 1 godinu

Pljuvace srbi i po njemu , bez brige, niko nije ostao “nepopljuvan”!
(rvat, 19. novembar 2022 13:00)

Није баш тако. Ти тзв. ”навијачи” а у ствари криминалци и плаћеници од већих криминалаца пљују Пиксија. Али налогодавце на челу са мафијашем Терзићем нико не пљује.
После толиког неуспеха, не само да Звезда није ушла у ЛШ, него чак није успела ни да прође даље у Лиги Нација, те финансијских малверзација, не видим да се пљују Терзић и компанија.

Тако да има оних који остају ”непопљувани” иако су више него заслужили. Али Пиксија ће сигурно пљувати ако не прођемо групу. Ма спиноваће ови који су рак рана нашег фудбала ако барем не уђемо у полуфинале, само да би отерали Пиксија.
А Срби пилећег памћења ће се примити на то спиновање и заборавити све што пише у тексту, како смо играли пре Пиксија, глумећи Италијане када су играли катеначо иако нам то не лежи, немамо играче за то а није нам ни у генима.
Заборавиће брзо све успехе и да се сигурно не би пласирали на СП у оваквој групи, јер ти исти играчи нису успели да се квалификују на ЕП у најлакшој групи у историји квалификација.

Чак и да не прођемо групу, треба да подржимо Пиксија да настави, да имамо континуитет. Први пут још од Миљанића се не зову играчи само да се продају. Тако да ови само чекају из сенке да отерају Пиксија, јер им квари бизнис.

Само се надам да ће новинари имаи храбрости да стану у одбрану Пиксија и после евентуалног неуспеха на СП. Да неће подлећи притиску бојећи се за свој посао.

Postovanje

pre 1 godinu

Nema od njega nazalost nista. Kad sam cuo da citira Aleksandru Prijovic, to je bilo to. Svaka cast za kvalifikacije, ali na SP-u ispadamo u grupi cini mi se, koja uz to sve nije nimalo laka.

Petar

pre 1 godinu

Uglavnom su najbolji bili neki klinci sa sela a ne mamini i tatina aduti. I naravno Bg je prestonica i bitan grad...al sta gradsko dete zna sta je livada.

Vlada Sandviken

pre 1 godinu

Bitno da Lester sa Vardijem iz cetvrte lige moze osvojiti ligu posle 38 utakmica i da ne nabrajam kakve sve neocekivane stvari su se dogadjale u sportu. Hrvatska prosle put igrala finale,ne razumem u cemu je vas problem. Evo ja licno verujem da mozemo biti prvaci a mislim da Piksi veruje jos vise od mene i ne razumem sto je to problem? Treba da veruju i da se bore do kraja, ceo zivot su dali fudbalu. To samo vi koji se niste takmicili ne razumete. Jel mozda onog Nejmara treba neko da se plasi? Nikad u zivotu placljivac ne moze osvojiti svetsko prvenstvo.

Valjevska podvala

pre 1 godinu

Isto kao u košarci sa Đorđevićem, jednostavno je Piksi suviše veliko ime za igrače i maksimalno ga poštuju, slušaju i veruju mu, jer je prosto bio bolji igrač od svih njih.
Samo hrabro selektore i sa dva napadača na Brazil, srećno

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Tebra, Modrić ima jaču karijeru tu nema dvojbe ali Piksi šta je radio na terenu, samo ono protiv Španije 1990 da kažeš a i generalno kakav skill set je imao, to Modrić i mnogi drugi mogu da sanjaju, da se ne lažemo, čovek je bio Messi pre Messija, al bukvalno, on je i sav onako uništen i dosta unazađen od povreda itd na prvenstvu 1998 bio bog i batina u reprezentaciji, to ti mnogo toga govori kakva sila od igrača je bio
(VOSAK, 19. novembar 2022 13:15)

Tačno. Imao sam tu sreću da ga gledam uživo u najboljim godinama, a naročito protiv Milana, to je bio toliko moćan igrač da se takav na Balkanu nije rodio. Pravio je decu Maldiniju, Kostakurti, Bareziju, a imao je tek 23.
Od Osima je napravio trenera sa dva genijalna poteza. Tada se i povredio, tako da njegova karijera posle 25. nije ni prineti onoj do tada. Bio je uz Maradonu i Gulita najbolji plej sveta.
Zamisli trio Piksi, Dejo i Benzema u Murinjovom Realu, a njih dvojica umesto Ozila i CR7. Ne bi Pep video ni Kup Kralja a kamoli ostale trofeje. Davali bi po 30 komada svaki u sezoni pored ovakvih odbrana i sudjenja.

kraja

pre 1 godinu

...mozda je opet doslo lepo vreme da nas pamte po fudbalu, a ne po "navijacima", da stadione pune ljubitelji fudbala, a ne da budu kancelarije mafije i mesara, da u upravnim odborima sede sportisti, a ne politicari i "biznismeni"...
...kazem, mozda...

cufjcjfuf

pre 1 godinu

Sve je jako jednostavno
Kamerun moramo da pobedimo svakako.
Švajcarsku moramo da pobedimo iz ponosa i osvete.
Brazil nije bitan.
Tačka.

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Lepo je Tumbakovic pre meca sa Skotskom rekao I da ne pobedimo, nije nikakva steta, mi stvaramo tim za buducnost. Tako da je ovaj uspeh Piksija, samo posledica onoga sto je stvorio I ostavio Tumbakovic.
(Neko iz proste mase, 19. novembar 2022 13:08)

Je l' tako? A Tumbi je Krstaja selektirao tim? Pa onda, kad budemo prsli, hoćeš li i tada reći da je to posledica zaostavštine Krstaje i Tumbe, ili ćeš pljuvati po Piksiju?

nista o nicemu

pre 1 godinu

Nema od njega nazalost nista. Kad sam cuo da citira Aleksandru Prijovic, to je bilo to. Svaka cast za kvalifikacije, ali na SP-u ispadamo u grupi cini mi se, koja uz to sve nije nimalo laka.
(Postovanje, 19. novembar 2022 12:55)

Od veze sa klasicnom muzikom si video samo listu u Mocartu.

Ajde pali.

Adam

pre 1 godinu

Čitao sam tekst sa uživanjem a zatim i komentare.Promašenih tema u komentadima ima dosta.Autor je hteo da kaže kakav je Piksi uticaj imao na fudbal uopšte svojim bitisanjem na ovim prostorima.Šta je napravio?Od reprezentacije je napravio tim,napravio je dobru priču.Rekao sam onda kad smo igrali protiv Portugala,nema veze šta ćemo uraditi,bitno je da imamo normalnu priču i da konačno možemo ponosno da pratimo reprezentaciju.I sad kažem isto to.

Simić

pre 1 godinu

Lepo je Tumbakovic pre meca sa Skotskom rekao I da ne pobedimo, nije nikakva steta, mi stvaramo tim za buducnost. Tako da je ovaj uspeh Piksija, samo posledica onoga sto je stvorio I ostavio Tumbakovic.
(Neko iz proste mase, 19. novembar 2022 13:08) 

Reci, molim te, da se šališ.

?

pre 1 godinu

Svaka čast Modricu, obožavam ga, al fa se Piksi nije povredjivao bio bi najbolji.
(realno, 19. novembar 2022 12:52)

Ozlijedio se? ali samo za europski nogomet, a u Japanu je igrao s jednom nogom:D Igrač za yugo i japansku ligu. Mada yugo liga je bila deset koplja ispred japanske.

Tebraaaa

pre 1 godinu

Tebra koji igrac, ono kad je posuden u Veronu s 27 godina jer nije igrao u Marseillu. Verona izvan zone ispadanja i na kraju ispala, Piksi igrao 20 utakmica, zadnjih 12 po 90 min, pobijedili samo 1 i izgubili 10, ostalo u Nagoyi je povijest. James Rodriguez je imao opasan skillset pa u istom timu ispalo da nije u galaksiji s onim. Kako je igrao 98? Imao je isto godina ko Luka 2018

GrofModerneHrvatske

pre 1 godinu

Koliko god na Balkanu se ložili na nacionalizme i mitove, treba reci da je Piksi prije svega kozmopolit i svjetski čovjek. Jer da nije, nebi od ove transformacije reprezentacije bilo nista, neovisno o njegovom nogometnom znanju.

tompus

pre 1 godinu

pikseta je bolji igrač od modrića,i zgodniji,lepši...i fejsa je svašta osvajao a obično drvo od igrača...modrić je extra,al piksi je bolji
grobar jedan stari kad vam kaže....modrić je tu negde u rangu Marka Mlinarić....auu kakav je ZAJEC bio igrač...

GeOs

pre 1 godinu

Totalno pogresan pristup pumpanju euforije.
Piksi je Piksi, kakav je trener, to ne znamo. Nije imao ozbiljne trenerske izazove pre reprezentacije.
Motivator jeste, ocigledno,ali ostalo je pod znakom pitanja.
Nije uzeo carobni stapic, vec je nasledio reprezentaciju od dva "poslusnika" (Tumbakovic, Krstajic)....a koji su , pre toga nasledili ekipu od Muslina, koja je, gle cuda, takodje izborila SP kao prva u grupi. Neodlazak na EP je samo rezultat smenjivanja Muslina totalno bez razloga. I da je ostao Muslin, mi bi prosli grupu na SP, i kvalifikovali bi se za EP.
Da se vratimo na Piksija. Sta je zapravo promenio Piksi u odnosu na Muslina ? Dobro, dodao je par igraca, ali mu je ista poluga... Mitrovic, Tadic, Kostic, Milenkovic.... SMS je samo pridodat tu.
Promenio je pristup, da igramo na gol vise. I to je jedina promena. E, tu se svi pecaju... jer to prolazi protiv ekipa koje su slicnog kvaliteta. Drugo, ljudi zaboravljaju da smo mi bili u grupi prvi pre svega nepriznatom golu Portugala u BG (ok je imati srecu, ali to najmanje ima veze sa Piksijem i njegovim znanjem).
I za kraj. Ako izuzmemo pobedu nad Portugalom (koja nista ne bi znacila da je njima priznat gol u BG) Piksi je igrao zvanicne utakmice sa sledecim reprezentacijama: Norveska, Svedska, Slovenija, Irska, Luksemburg, Azerbejdzan....Neka mi neko kaze da li je to ocekivano da se pobedi sa bilo kojim trenerom. Ne vidim da je Piksi napravio "cudesan rezultat" jer su sve reprezentacije zapravo ispod kvaliteta nase reprezentacije.
Ako je sve navedeno vama dobar temelj za ovu euforiju, onda ok.
Ja se nadam prolasku grupe, sto bi meni predstavljalo ogroman uspeh. Posle toga, kako god... neka nas posluzi sreeca.

Splavar

pre 1 godinu

@ Nema od njega nazalost nista. Kad sam cuo da citira Aleksandru Prijovic, to je bilo to. Svaka cast za kvalifikacije, ali na SP-u ispadamo u grupi cini mi se, koja uz to sve nije nimalo laka.
(Postovanje, 19. novembar 2022 12:55)

A prosli bi grupu lagano, samo da Pikse vise voli stranu muziku. Cak bi nam i protivnici bili slabiji, sklanjali bi se kad bi on slusao rapovanje i AC DC. Dobar rezon da se razocaras, pri tom nema veze sto su nam sva 3 rivala jaki kao zemlja, a bas nijedan nam ne lezi po stilu, osim donekle Svajcaraca

Goks

pre 1 godinu

Poredjenje Piksija i Modrića, hm. Dok je igrao u prajmu, Piksi je van svake sumnje bio bolji igrač o Modrića. Inače je Luka igrač van serije. Piksi kao trener, sasvim prosečan, takvih u Evropi ima na desetine.

delija bez centa

pre 1 godinu

Citam ove pljuvace kao pa nista nije strasno napravio neka se vrate malo unazad da ne nabram te fudbalske sile koje su nas oducile od fudbala.E sada idu zasluge terze pa jesmo li i njega zamalo istjerali pa je svako malo mahao papirima i te dug ovoliki te onoliki.Sad mu je najnovija fora i barsa je duzna smijesno i tuzno.

Navijac

pre 1 godinu

Nema velikih rezultata bez velikih ambicija, to stoji. I u tom smislu podrzavam selektora i igrace. Samo mislim da to moraju vise da drze za sebe, a u izjavama za medije da se kontrolisu. Ova danasnja izjava Mitrovica i ona Zivkovica od pre neki dan nisu bas adekvatne.

Splavar

pre 1 godinu

@ Da Mitro ne pogodi ono u zadnjem minutu niko ga se ne bi setio vise!
(rvat, 19. novembar 2022 13:01)

Upravo sto je covek i rekao, cuda se desavaju. Svakako prolaz ove grupe bi bio cudo nad cudima, opet nije bas nemoguce. Brazil je klasa za sebe, 3 reprezentacije ce se boriti za dalje. Da smo autsajderi jesmo, postoji realna sansa za nadigravanje sa Svajcarskom. Kamerun ce biti tezi protivnik, ali ako u toj konkureciji 3ece mesto mozemo smatrati uspehom, nije neka velika razlika do drugog. Ipak je to krug od 3 reprezentacije u cijim duelima je sve moguce, a ko god osvoji 4 boda ide dalje, mada ne bas daleko. Realno ni vi niste u nekoj boljoj poziciji, ali ocekivanja su vam veca. Tim pre ce vise boleti vas kad istim avionom za Zurich nasi sokeraski timovi polete iz Dohe, mi bar znamo gde nam je mesto, vi ste se mnogo zaleteli

Zambezi

pre 1 godinu

Plasirali smo se na SP i 2006, 2010. i 2018. pre ovog plasmana. Sudije nisu priznale čist pogodak koji smo primili protiv direktnih konkurenata za prolaz dalje. Lepo igramo, najlepše od 2010. ali previše smo se naložili. Dobili smo tešku ( možda i najtežu) grupu na ovom SP. Bojim se da ako ne prođemo grupu krenuće standardna pljuvačina i Piksi će da dobije otkaz i onda opet natrag u mulj.

Vukašin

pre 1 godinu

Sve ovo pa čak i sa više šlihtanja i obožavanja ste pisali o Antiću pred Južnu Afriku a onda potop. Prekinite da pumpate očekivanja jer to sigurno opterećuje i igrače.Pustite ih da uživaju u činjenici da su tamo i da se takmiče sa najboljima na svetu, pa ćemo onda možda uživati i mi , navijači!
(matori, 19. novembar 2022 14:00)

Bukvalno sam ovo hteo da napišem. Antića su dizali u nebesa, a posle toga ga razapinjali. Kod nas je pitanje života i smrti plasman na neko sportsko takmičenje...

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Plasirali smo se na SP i 2006, 2010. i 2018. pre ovog plasmana. Sudije nisu priznale čist pogodak koji smo primili protiv direktnih konkurenata za prolaz dalje. Lepo igramo, najlepše od 2010. ali previše smo se naložili. Dobili smo tešku ( možda i najtežu) grupu na ovom SP. Bojim se da ako ne prođemo grupu krenuće standardna pljuvačina i Piksi će da dobije otkaz i onda opet natrag u mulj.
(Zambezi, 19. novembar 2022 15:20)

Direktni konkurent je imao srece da za Srbiju pre toga nije bio dosudjen cist penal.

istina boli

pre 1 godinu

@јд123
I onda gle cuda na spisku za Svetsko zavrsi Terzin Erakovic,da li je realno da ste toliko naivni,pa taj sukob sa Piksijem je i fingiran da se vlasi ne dosete i da se mali nicin izazvan ugura na spisak,bukvalno isti slucaj kao pre 4 godine kada je postojao kao sukob Terza-Kokeza,i od svog tog satro nipodastavanja Zvezde na kraju na spisku zavrse cak petorica Terzinih igraca koji nisu ni minut igrali u kvalifikacijama kod Muslina,zato je covek i smenjen a idealno im se namestila situacija sa Sergejem da pricu usmere u tom pravcu.Inace mi smo ispali zbog totalno nelogicne izmene u mecu sa Svajcarcima Milivojevic-Radonjic(jer je doticni morao da odigra nesto makar naustrb rezultata),i tu napravila rupa u postavci i primismo onaj gol,kasnije je Luka progovorio o tim desavanjima i posteni Piksi ga oterao iz repke,coveka koji je kapiten u Premijer ligi.Uostalom Stojkovica je na klupu i doveo pomenuti Kokeza,sigurno ne da bude totalno samostalan,jer da je drukcije ne bi dirali Muslina.Tako da prijatelju,nista se ovde nije promenilo,i bojim se da cete svi to skapirati kada bude prekasno,koliko god zeleo da nasi prodju sto dalje

U dolini gladnih

pre 1 godinu

Plasirali smo se na SP i 2006, 2010. i 2018. pre ovog plasmana. Sudije nisu priznale čist pogodak koji smo primili protiv direktnih konkurenata za prolaz dalje. Lepo igramo, najlepše od 2010. ali previše smo se naložili. Dobili smo tešku ( možda i najtežu) grupu na ovom SP. Bojim se da ako ne prođemo grupu krenuće standardna pljuvačina i Piksi će da dobije otkaz i onda opet natrag u mulj.
(Zambezi, 19. novembar 2022 15:20)

Plasirali smo se i 1998. Ili ces navesti i tu godinu ili neces 2006.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

"I od svog tog satro nipodastavanja Zvezde na kraju na spisku zavrse cak petorica Terzinih igraca koji nisu ni minut igrali u kvalifikacijama kod Muslina."

Koja petorica? Samo Grujic i Radonjic nisu igrali, nemoj da preterujes i preuvelicavas. Na tom spisku je greska bila samo to sto nisu (ot)isli i Nemanja Maksimovic i Gacinovic ili Sulejmani (i mozda nam je trebao jos jedan veznjak pa bih izbacio Rodica), sve ostalo je bilo skroz korektno, naravno, ne mislim da je Ivanovic trebao da ostane bez kapitenske trake, katastrofa potez bez daljnjeg. Inace, cak je i Grujic igrao kod Muslina, igrao je i taj mali, i to protiv Kipra u prijateljskoj utakmici.

Slavisa Vukosavljevic

pre 1 godinu

@Aragorn, nemas ti pojma, gde ova osoba treba da bude ne mogu da napisem jer mi nece objaviti komentar, a navijac sam Zvezde. Do duse, celokupna sadasnja rukovodstva oba kluba bi trebala da budu na istom mestu. Zamislite situaciju da ga sad smene, ja mislim da bi se citava zemlja digla na noge. To ne bi bilo nista neobicno. Vec je smenjen selektor koji je odveo reprezentaciju na proslo svetsko prvenstvo, a znamo i zasto. Ne bi me iznenadilo da je tome kumovao upravo ovaj sadasnji jer ga je Muslin oterao sa treninga reprezentacije. Tada niko prstom nije mrdnuo da zastiti selektora. Samo slusamo ode o ovom sadasnjem kao da je on prvi koji je reprezentaciju odveo na SP. Imamo dobru reprezentaciju, mnogo bolju nego sto je bila pre cetiri godine.

nadam se da neće

pre 1 godinu

"Bićemo prvaci sveta."Lep film i serija.Isto su ovako navijači i novinari, ispraćali košarkaše, ne tako davno.Ne bih želeo da se priča ponovi.

zvezdaš

pre 1 godinu

Prva Zvezdina zvezda koja je došla u Zvezdu (Džajić je mlad došao, nije igrao prvu ligu).Zvezdina zvezda kojoj Zvezdan ne dozvoljava ulazak U Zvezdine prostorije i javno ga napada.
(mnogo zvezda(na) u Zvezdi (pa još i Crvenoj), 19. novembar 2022 12:29)


Samo 10 godina potopa ostavio, sitnica. Terzu inače ne podržavam ali ne podržavam ni piksija da ispija kafe u zvezdi.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

(istina boli, 19. novembar 2022 23:09)

Spajic je debitovao kod Curcica, Rodica je i Muslin zvao, ali, nije mu igrao jer bi stvarno bilo previse da toliko igraca igra cak i u tim prijateljskim mecevima. Muslin je mnogo igraca zvao da ih oproba isto kao i Mihajlovic, narocito je bilo dosta stopera koji su se izmenjali ako se secas toga. Kao sto sam i napisao, jedina greska su Rodic, Grujic i Radonjic iako sam znao da ce Radonjic ici, ali, ja bih vodio Fejsu/Gudelja, Nemanju Maksimovica i Gacinovica/Sulejmanija. Nastasic nije isao jer nije stigao da se oporavi od povrede, inace bi najverovatnije isao pre Spajica koji je odlican stoper i nije to bila nikakva greska. Savic sigurno ne bi isao, to ti je vec uzasno preterivanje. Koga bi ti vodio umesto Jovica kao treceg spica? Ne kazem da nije bilo kandidata, ali, ne mogu da kazem da je to bila tolika senzacija. Pesic, Stojiljkovic, Skuletic, Djurdjevic, to su bili (protiv)kandidati:-D

цзв

pre 1 godinu

Чак и да не прођемо групу, треба да подржимо Пиксија да настави, да имамо континуитет. Први пут још од Миљанића се не зову играчи само да се продају. Тако да ови само чекају из сенке да отерају Пиксија, јер им квари бизнис.

Само се надам да ће новинари имаи храбрости да стану у одбрану Пиксија и после евентуалног неуспеха на СП. Да неће подлећи притиску бојећи се за свој посао.
(јд123, 19. novembar 2022 14:34)

Чак и да освојимо злато пиксија нећу подржавати, ни њега ни његовог бјековића.

istina boli

pre 1 godinu

@Dezurni smarac
Rodic,Spajic,Grujic,Radonjic i Jovic.Spomenuo si Gacinovica,decko u zivotnoj formi,najbolji igrac Ajntahta,sam dobio Bajern u Kupu,direktno izvisio zbog Radonje koji je tada bio uglavnom rezervista u domacoj ligi,zatim Jovic bio na spisku kao rezerva Ajntrahta,a Gacinovic izvisio,Grujic rezerva u engleskoj drugoj ligi isao pre Fejse,standardnog u Benfici,Spajic isao pre Nastasica,tada jos onog starog,o Rodicu da ne govorim,inace trebao je tada ici cak i Giska Savic ali se povredio,pa sam Kokeza je otvoreno rekao da je Muslin smenjen jer nije "slusao",navodno bojazan da ce neki igraci otici za druge reprezentacije,a kod Muslina jedino Sergeja od najboljih nije bilo,koji nije ni pomisljao da trazi druge reprezentacije,dakle jasno je da je Terzinjo istinski selektor i da je pozivanje Erakovica dokaz da se nista tu nije promenilo

bg leprikoni

pre 1 godinu

@GeOs
Bravo za komentar.Inace kad poredis Muslina i Piksija razlika je u tome da ovaj prvi nije dozvoljavao da mu se mesaju u sastav zato je i oteran i ostavljen pomocnik-totalni poslusnik,dok je Piksi pozivanjem Strahinje Erakovica nazalost dokazao da je i on deo sistema,nabice cenu decku time sto ga je pozvao umesto kvalitetnijih igraca i gurnuce milionce u dzep istom onome koji vrsi hajku na njega,a i kad se setimo tapsanja u avionu onome ko je stvarni predsednik FSS,selektor i sve u ovoj drzavi,jasno je da nazalost ni Piksi nije izuzet iz fudbalskog i drustvenog mulja

Mito

pre 1 godinu

Tekst je odličan. Na komentar me je izazvalo pitanje našim igračima svetskim prvacima, zašto nismo uspešniji. Moj odgovor je da FSS koji su vodili mangupi je razbacao tu generaciju po svetu, a selektori su slušali menadžere, pa su igrali levaci i islužene muštikle. Da smo ih odmah uključili možda bi danas stvarno imali ono što je imala Belgija posle osvojene svetske titule u toj kategoriji. Ako slućajno ne uspemo, ove bivše svetske prvake treba uključiti pogotovo u ligu nacija gde će mo igrati sa najboljim nacijama u Evropi kako bi dobili samopouzdanje i izrasli u odličan tim. Iako sam zvezdaš mislim da je u timu bilo mesta za još jednog svetskog prvaka Sašu Zdjelara, koji umesto na SP igra u CSK jer on je pravi razbijač i požrtvovan igrač. S poštovanjem.

Goks

pre 1 godinu

Poredjenje Piksija i Modrića, hm. Dok je igrao u prajmu, Piksi je van svake sumnje bio bolji igrač o Modrića. Inače je Luka igrač van serije. Piksi kao trener, sasvim prosečan, takvih u Evropi ima na desetine.

Postovanje

pre 1 godinu

Nema od njega nazalost nista. Kad sam cuo da citira Aleksandru Prijovic, to je bilo to. Svaka cast za kvalifikacije, ali na SP-u ispadamo u grupi cini mi se, koja uz to sve nije nimalo laka.

цзв

pre 1 godinu

Чак и да не прођемо групу, треба да подржимо Пиксија да настави, да имамо континуитет. Први пут још од Миљанића се не зову играчи само да се продају. Тако да ови само чекају из сенке да отерају Пиксија, јер им квари бизнис.

Само се надам да ће новинари имаи храбрости да стану у одбрану Пиксија и после евентуалног неуспеха на СП. Да неће подлећи притиску бојећи се за свој посао.
(јд123, 19. novembar 2022 14:34)

Чак и да освојимо злато пиксија нећу подржавати, ни њега ни његовог бјековића.

VOSAK

pre 1 godinu

Svaka čast Modricu, obožavam ga, al fa se Piksi nije povredjivao bio bi najbolji.
(realno, 19. novembar 2022 12:52)


Tebra, Modrić ima jaču karijeru tu nema dvojbe ali Piksi šta je radio na terenu, samo ono protiv Španije 1990 da kažeš a i generalno kakav skill set je imao, to Modrić i mnogi drugi mogu da sanjaju, da se ne lažemo, čovek je bio Messi pre Messija, al bukvalno, on je i sav onako uništen i dosta unazađen od povreda itd na prvenstvu 1998 bio bog i batina u reprezentaciji, to ti mnogo toga govori kakva sila od igrača je bio

Tebraaaa

pre 1 godinu

Tebra koji igrac, ono kad je posuden u Veronu s 27 godina jer nije igrao u Marseillu. Verona izvan zone ispadanja i na kraju ispala, Piksi igrao 20 utakmica, zadnjih 12 po 90 min, pobijedili samo 1 i izgubili 10, ostalo u Nagoyi je povijest. James Rodriguez je imao opasan skillset pa u istom timu ispalo da nije u galaksiji s onim. Kako je igrao 98? Imao je isto godina ko Luka 2018

Neko iz proste mase

pre 1 godinu

Lepo je Tumbakovic pre meca sa Skotskom rekao I da ne pobedimo, nije nikakva steta, mi stvaramo tim za buducnost. Tako da je ovaj uspeh Piksija, samo posledica onoga sto je stvorio I ostavio Tumbakovic.

zvezdaš

pre 1 godinu

Prva Zvezdina zvezda koja je došla u Zvezdu (Džajić je mlad došao, nije igrao prvu ligu).Zvezdina zvezda kojoj Zvezdan ne dozvoljava ulazak U Zvezdine prostorije i javno ga napada.
(mnogo zvezda(na) u Zvezdi (pa još i Crvenoj), 19. novembar 2022 12:29)


Samo 10 godina potopa ostavio, sitnica. Terzu inače ne podržavam ali ne podržavam ni piksija da ispija kafe u zvezdi.

?

pre 1 godinu

Svaka čast Modricu, obožavam ga, al fa se Piksi nije povredjivao bio bi najbolji.
(realno, 19. novembar 2022 12:52)

Ozlijedio se? ali samo za europski nogomet, a u Japanu je igrao s jednom nogom:D Igrač za yugo i japansku ligu. Mada yugo liga je bila deset koplja ispred japanske.

Slavisa Vukosavljevic

pre 1 godinu

@Aragorn, nemas ti pojma, gde ova osoba treba da bude ne mogu da napisem jer mi nece objaviti komentar, a navijac sam Zvezde. Do duse, celokupna sadasnja rukovodstva oba kluba bi trebala da budu na istom mestu. Zamislite situaciju da ga sad smene, ja mislim da bi se citava zemlja digla na noge. To ne bi bilo nista neobicno. Vec je smenjen selektor koji je odveo reprezentaciju na proslo svetsko prvenstvo, a znamo i zasto. Ne bi me iznenadilo da je tome kumovao upravo ovaj sadasnji jer ga je Muslin oterao sa treninga reprezentacije. Tada niko prstom nije mrdnuo da zastiti selektora. Samo slusamo ode o ovom sadasnjem kao da je on prvi koji je reprezentaciju odveo na SP. Imamo dobru reprezentaciju, mnogo bolju nego sto je bila pre cetiri godine.

tompus

pre 1 godinu

pikseta je bolji igrač od modrića,i zgodniji,lepši...i fejsa je svašta osvajao a obično drvo od igrača...modrić je extra,al piksi je bolji
grobar jedan stari kad vam kaže....modrić je tu negde u rangu Marka Mlinarić....auu kakav je ZAJEC bio igrač...

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Tebra, Modrić ima jaču karijeru tu nema dvojbe ali Piksi šta je radio na terenu, samo ono protiv Španije 1990 da kažeš a i generalno kakav skill set je imao, to Modrić i mnogi drugi mogu da sanjaju, da se ne lažemo, čovek je bio Messi pre Messija, al bukvalno, on je i sav onako uništen i dosta unazađen od povreda itd na prvenstvu 1998 bio bog i batina u reprezentaciji, to ti mnogo toga govori kakva sila od igrača je bio
(VOSAK, 19. novembar 2022 13:15)

Tačno. Imao sam tu sreću da ga gledam uživo u najboljim godinama, a naročito protiv Milana, to je bio toliko moćan igrač da se takav na Balkanu nije rodio. Pravio je decu Maldiniju, Kostakurti, Bareziju, a imao je tek 23.
Od Osima je napravio trenera sa dva genijalna poteza. Tada se i povredio, tako da njegova karijera posle 25. nije ni prineti onoj do tada. Bio je uz Maradonu i Gulita najbolji plej sveta.
Zamisli trio Piksi, Dejo i Benzema u Murinjovom Realu, a njih dvojica umesto Ozila i CR7. Ne bi Pep video ni Kup Kralja a kamoli ostale trofeje. Davali bi po 30 komada svaki u sezoni pored ovakvih odbrana i sudjenja.

djape11

pre 1 godinu

Isti hajp kao kad je bio pokojni Radomir Antić selektor. Ljudi daj da stanemo sa ložačkim tekstovima i najavama, pustite ih da se pripremaju u miru i tisini, i daće Bog idemo daleko.

GeOs

pre 1 godinu

Totalno pogresan pristup pumpanju euforije.
Piksi je Piksi, kakav je trener, to ne znamo. Nije imao ozbiljne trenerske izazove pre reprezentacije.
Motivator jeste, ocigledno,ali ostalo je pod znakom pitanja.
Nije uzeo carobni stapic, vec je nasledio reprezentaciju od dva "poslusnika" (Tumbakovic, Krstajic)....a koji su , pre toga nasledili ekipu od Muslina, koja je, gle cuda, takodje izborila SP kao prva u grupi. Neodlazak na EP je samo rezultat smenjivanja Muslina totalno bez razloga. I da je ostao Muslin, mi bi prosli grupu na SP, i kvalifikovali bi se za EP.
Da se vratimo na Piksija. Sta je zapravo promenio Piksi u odnosu na Muslina ? Dobro, dodao je par igraca, ali mu je ista poluga... Mitrovic, Tadic, Kostic, Milenkovic.... SMS je samo pridodat tu.
Promenio je pristup, da igramo na gol vise. I to je jedina promena. E, tu se svi pecaju... jer to prolazi protiv ekipa koje su slicnog kvaliteta. Drugo, ljudi zaboravljaju da smo mi bili u grupi prvi pre svega nepriznatom golu Portugala u BG (ok je imati srecu, ali to najmanje ima veze sa Piksijem i njegovim znanjem).
I za kraj. Ako izuzmemo pobedu nad Portugalom (koja nista ne bi znacila da je njima priznat gol u BG) Piksi je igrao zvanicne utakmice sa sledecim reprezentacijama: Norveska, Svedska, Slovenija, Irska, Luksemburg, Azerbejdzan....Neka mi neko kaze da li je to ocekivano da se pobedi sa bilo kojim trenerom. Ne vidim da je Piksi napravio "cudesan rezultat" jer su sve reprezentacije zapravo ispod kvaliteta nase reprezentacije.
Ako je sve navedeno vama dobar temelj za ovu euforiju, onda ok.
Ja se nadam prolasku grupe, sto bi meni predstavljalo ogroman uspeh. Posle toga, kako god... neka nas posluzi sreeca.

Skeptik

pre 1 godinu

Ljudi, opet preterujemo.
Podsetiću vas da je i 2010.godine pokojni Radomir Antić kovan u zvezde, i da je i on plenio optimizmom i samouverenošću.I on je bio ono što nam je trebalo.
Gledam anketu ko će biti osvajač SP, 45% kaže Srbija.
Nismo realni, previše euforije.
Svako SP do sada smo i gubili zbog euforije i neralnih ambicija, i nesposobnosti stručnog štaba i selektora da se to ne prenese na igrače i da se tome ne podlegne.
Nadam se da se ne varam, ali...

Aragorn

pre 1 godinu

Paradoksalno, Stojković je trenutno označen kao "najveći neprijatelj" Crvene zvezde, pišu mu se transparenti na severnoj tribini, spevaju pogrdne pesme, a znamo svi odakle taj vetar duva.

To govori o društvenoj degradaciji zemlje, ne o njemu. O korumporanosti podmićivanju, služenju gazdama koje za novac su u stanju sve da pogaze, i istoriju i legende popit Piksija. Ali narod pamti i sećanje ne bledi!

Jedan od najlepših poteza u fudbalskoj istoriji SP-va, je lomlkenke Vaskeza i Zubizarete. Imao sam 13 godina, i ronio suue kada je odlazio nakon njega iz Zvezde. Svi smo znali da neće izvesti penal protiv nas kad je bio u Marseju. Jer to je ljubav, a on je istinski voleo i voli Zvezdu i Srbiju.

Ta ili te čuvene prečke njega i Mijata su nas omele da napravimo nešto veliko, sve je bilo namešteno i igra i igrači, i hrabrost i znanje i atmosfera, ali nije se dalo.
Voleo bi da nam se vrati u Kataru, ko zna. Treća sreća.

bg leprikoni

pre 1 godinu

@GeOs
Bravo za komentar.Inace kad poredis Muslina i Piksija razlika je u tome da ovaj prvi nije dozvoljavao da mu se mesaju u sastav zato je i oteran i ostavljen pomocnik-totalni poslusnik,dok je Piksi pozivanjem Strahinje Erakovica nazalost dokazao da je i on deo sistema,nabice cenu decku time sto ga je pozvao umesto kvalitetnijih igraca i gurnuce milionce u dzep istom onome koji vrsi hajku na njega,a i kad se setimo tapsanja u avionu onome ko je stvarni predsednik FSS,selektor i sve u ovoj drzavi,jasno je da nazalost ni Piksi nije izuzet iz fudbalskog i drustvenog mulja

Petar

pre 1 godinu

Uglavnom su najbolji bili neki klinci sa sela a ne mamini i tatina aduti. I naravno Bg je prestonica i bitan grad...al sta gradsko dete zna sta je livada.

Splavar

pre 1 godinu

@ Da Mitro ne pogodi ono u zadnjem minutu niko ga se ne bi setio vise!
(rvat, 19. novembar 2022 13:01)

Upravo sto je covek i rekao, cuda se desavaju. Svakako prolaz ove grupe bi bio cudo nad cudima, opet nije bas nemoguce. Brazil je klasa za sebe, 3 reprezentacije ce se boriti za dalje. Da smo autsajderi jesmo, postoji realna sansa za nadigravanje sa Svajcarskom. Kamerun ce biti tezi protivnik, ali ako u toj konkureciji 3ece mesto mozemo smatrati uspehom, nije neka velika razlika do drugog. Ipak je to krug od 3 reprezentacije u cijim duelima je sve moguce, a ko god osvoji 4 boda ide dalje, mada ne bas daleko. Realno ni vi niste u nekoj boljoj poziciji, ali ocekivanja su vam veca. Tim pre ce vise boleti vas kad istim avionom za Zurich nasi sokeraski timovi polete iz Dohe, mi bar znamo gde nam je mesto, vi ste se mnogo zaleteli

Petar

pre 1 godinu

Uglavnom su najbolji bili neki klinci sa sela a ne mamini i tatina aduti. I naravno Bg je prestonica i bitan grad...al sta gradsko dete zna sta je livada.

istina boli

pre 1 godinu

@јд123
I onda gle cuda na spisku za Svetsko zavrsi Terzin Erakovic,da li je realno da ste toliko naivni,pa taj sukob sa Piksijem je i fingiran da se vlasi ne dosete i da se mali nicin izazvan ugura na spisak,bukvalno isti slucaj kao pre 4 godine kada je postojao kao sukob Terza-Kokeza,i od svog tog satro nipodastavanja Zvezde na kraju na spisku zavrse cak petorica Terzinih igraca koji nisu ni minut igrali u kvalifikacijama kod Muslina,zato je covek i smenjen a idealno im se namestila situacija sa Sergejem da pricu usmere u tom pravcu.Inace mi smo ispali zbog totalno nelogicne izmene u mecu sa Svajcarcima Milivojevic-Radonjic(jer je doticni morao da odigra nesto makar naustrb rezultata),i tu napravila rupa u postavci i primismo onaj gol,kasnije je Luka progovorio o tim desavanjima i posteni Piksi ga oterao iz repke,coveka koji je kapiten u Premijer ligi.Uostalom Stojkovica je na klupu i doveo pomenuti Kokeza,sigurno ne da bude totalno samostalan,jer da je drukcije ne bi dirali Muslina.Tako da prijatelju,nista se ovde nije promenilo,i bojim se da cete svi to skapirati kada bude prekasno,koliko god zeleo da nasi prodju sto dalje

S.M.Kuća

pre 1 godinu

Naj, ali najvažnije je da Piksi obavezno ostane selektor i u narednih desetak godina. Za to moraju da se postaraju svi kompetentni u ovoj zemlji.
Šta god se sad desilo pa makar ispali i posle grupne faze (a nećemo). Jer njegova filozofija, rad i razmišljanje mogu samo da nas katapultiraju u vrh svetskog fudbala u narednim godinama.
Srećno Orlovi.....

Sir djavo

pre 1 godinu

Covjek kojeg ce da hejtuju uveliko ukoliko se desi neki neuspjeh na turniru jer licemjerstvu nema kraja. Sta god da se desi podrska za Piksija.

јд123

pre 1 godinu

Pljuvace srbi i po njemu , bez brige, niko nije ostao “nepopljuvan”!
(rvat, 19. novembar 2022 13:00)

Није баш тако. Ти тзв. ”навијачи” а у ствари криминалци и плаћеници од већих криминалаца пљују Пиксија. Али налогодавце на челу са мафијашем Терзићем нико не пљује.
После толиког неуспеха, не само да Звезда није ушла у ЛШ, него чак није успела ни да прође даље у Лиги Нација, те финансијских малверзација, не видим да се пљују Терзић и компанија.

Тако да има оних који остају ”непопљувани” иако су више него заслужили. Али Пиксија ће сигурно пљувати ако не прођемо групу. Ма спиноваће ови који су рак рана нашег фудбала ако барем не уђемо у полуфинале, само да би отерали Пиксија.
А Срби пилећег памћења ће се примити на то спиновање и заборавити све што пише у тексту, како смо играли пре Пиксија, глумећи Италијане када су играли катеначо иако нам то не лежи, немамо играче за то а није нам ни у генима.
Заборавиће брзо све успехе и да се сигурно не би пласирали на СП у оваквој групи, јер ти исти играчи нису успели да се квалификују на ЕП у најлакшој групи у историји квалификација.

Чак и да не прођемо групу, треба да подржимо Пиксија да настави, да имамо континуитет. Први пут још од Миљанића се не зову играчи само да се продају. Тако да ови само чекају из сенке да отерају Пиксија, јер им квари бизнис.

Само се надам да ће новинари имаи храбрости да стану у одбрану Пиксија и после евентуалног неуспеха на СП. Да неће подлећи притиску бојећи се за свој посао.

iskreno

pre 1 godinu

Svi znamo zasta sluze ti nazivi navijaci!!!Zvezdini zidaju a partizanovi drze Obezbedjenje netreba to nasem fudbalu taman da bude pozorisna atmosfera!

Trije dece imam i nije bas uvek prijatno biti na stadionu!

Nije to Zvezda koju sam zavoleo kao decak od 13 godina kada su me prvi put odveli i kada sam video Piksija kako igra i zaljubio se ubZvezdu bas zbog ovog coveka !

Sramota je da on nema mesta na stadionu 90% tih ( nazovi ) navijaca nije ni rodjen kada je on igrao i sramota je ovo Velika za Srbiju sve sto valja zaboravljamo a neki sumnivi tipovi nam vode klubove i drze navijanje .
Nikako nesmemo zaboraviti za Zvezdinu Zvezdu su birani samo 5 igraca u celoj Istoriji , veliki naklon .

mnogo zvezda(na) u Zvezdi (pa još i Crvenoj)

pre 1 godinu

Prva Zvezdina zvezda koja je došla u Zvezdu (Džajić je mlad došao, nije igrao prvu ligu).Zvezdina zvezda kojoj Zvezdan ne dozvoljava ulazak U Zvezdine prostorije i javno ga napada.

Ivan

pre 1 godinu

Da ne pratim pomislio bih da smo osvojili. Ajde kvo pisite kad se sve zavrsi.
Plasirali smo se na svetsko i to je sad kao nesto neverovatno predstavljeno. Imamo top ugrace, solidan tim i vrlo dobrog trenera. Pustite ih da rade.
Ali ne, osvajamo sve iako nam najveci rezultat pobeda u grupi protiv nemaca jednom.

matori

pre 1 godinu

Sve ovo pa čak i sa više šlihtanja i obožavanja ste pisali o Antiću pred Južnu Afriku a onda potop. Prekinite da pumpate očekivanja jer to sigurno opterećuje i igrače.Pustite ih da uživaju u činjenici da su tamo i da se takmiče sa najboljima na svetu, pa ćemo onda možda uživati i mi , navijači!

Mali Hijavata

pre 1 godinu

Lepo je Tumbakovic pre meca sa Skotskom rekao I da ne pobedimo, nije nikakva steta, mi stvaramo tim za buducnost. Tako da je ovaj uspeh Piksija, samo posledica onoga sto je stvorio I ostavio Tumbakovic.
(Neko iz proste mase, 19. novembar 2022 13:08)

Je l' tako? A Tumbi je Krstaja selektirao tim? Pa onda, kad budemo prsli, hoćeš li i tada reći da je to posledica zaostavštine Krstaje i Tumbe, ili ćeš pljuvati po Piksiju?

Patriota

pre 1 godinu

Kako god da prodajemo na SP. Niko nema pravo da osporava uradjeno do sada. Samo nerealni i dušmaninsrpskog fudbala mogu reći da nije ništa Piksi doneo dobro. A već sam pisao više puta o Terziću ... Sramota da nema mesta za Piksija na Marakani, a možda nema što bi sve bilo drugačije.....

VOSAK

pre 1 godinu

Molim Boga samo da stručnjaci ne krenu da ga teraju ako ne prođemo grupu jer nekako kao da svi od euforije zaboravljamo da smo u ubedljivo najtežoj grupi prvenstva.
Jer, šta god da uradi, Piksi mora ostati, siguran sam da sa njim idemo na ep lagano i da ćemo samo nastaviti da rastemo šta god bilo na SP !

nista o nicemu

pre 1 godinu

Nema od njega nazalost nista. Kad sam cuo da citira Aleksandru Prijovic, to je bilo to. Svaka cast za kvalifikacije, ali na SP-u ispadamo u grupi cini mi se, koja uz to sve nije nimalo laka.
(Postovanje, 19. novembar 2022 12:55)

Od veze sa klasicnom muzikom si video samo listu u Mocartu.

Ajde pali.

Splavar

pre 1 godinu

@ Nema od njega nazalost nista. Kad sam cuo da citira Aleksandru Prijovic, to je bilo to. Svaka cast za kvalifikacije, ali na SP-u ispadamo u grupi cini mi se, koja uz to sve nije nimalo laka.
(Postovanje, 19. novembar 2022 12:55)

A prosli bi grupu lagano, samo da Pikse vise voli stranu muziku. Cak bi nam i protivnici bili slabiji, sklanjali bi se kad bi on slusao rapovanje i AC DC. Dobar rezon da se razocaras, pri tom nema veze sto su nam sva 3 rivala jaki kao zemlja, a bas nijedan nam ne lezi po stilu, osim donekle Svajcaraca

Simić

pre 1 godinu

Lepo je Tumbakovic pre meca sa Skotskom rekao I da ne pobedimo, nije nikakva steta, mi stvaramo tim za buducnost. Tako da je ovaj uspeh Piksija, samo posledica onoga sto je stvorio I ostavio Tumbakovic.
(Neko iz proste mase, 19. novembar 2022 13:08) 

Reci, molim te, da se šališ.

cufjcjfuf

pre 1 godinu

Sve je jako jednostavno
Kamerun moramo da pobedimo svakako.
Švajcarsku moramo da pobedimo iz ponosa i osvete.
Brazil nije bitan.
Tačka.

Vlada Sandviken

pre 1 godinu

Bitno da Lester sa Vardijem iz cetvrte lige moze osvojiti ligu posle 38 utakmica i da ne nabrajam kakve sve neocekivane stvari su se dogadjale u sportu. Hrvatska prosle put igrala finale,ne razumem u cemu je vas problem. Evo ja licno verujem da mozemo biti prvaci a mislim da Piksi veruje jos vise od mene i ne razumem sto je to problem? Treba da veruju i da se bore do kraja, ceo zivot su dali fudbalu. To samo vi koji se niste takmicili ne razumete. Jel mozda onog Nejmara treba neko da se plasi? Nikad u zivotu placljivac ne moze osvojiti svetsko prvenstvo.

Zambezi

pre 1 godinu

Plasirali smo se na SP i 2006, 2010. i 2018. pre ovog plasmana. Sudije nisu priznale čist pogodak koji smo primili protiv direktnih konkurenata za prolaz dalje. Lepo igramo, najlepše od 2010. ali previše smo se naložili. Dobili smo tešku ( možda i najtežu) grupu na ovom SP. Bojim se da ako ne prođemo grupu krenuće standardna pljuvačina i Piksi će da dobije otkaz i onda opet natrag u mulj.

istina boli

pre 1 godinu

@Dezurni smarac
Rodic,Spajic,Grujic,Radonjic i Jovic.Spomenuo si Gacinovica,decko u zivotnoj formi,najbolji igrac Ajntahta,sam dobio Bajern u Kupu,direktno izvisio zbog Radonje koji je tada bio uglavnom rezervista u domacoj ligi,zatim Jovic bio na spisku kao rezerva Ajntrahta,a Gacinovic izvisio,Grujic rezerva u engleskoj drugoj ligi isao pre Fejse,standardnog u Benfici,Spajic isao pre Nastasica,tada jos onog starog,o Rodicu da ne govorim,inace trebao je tada ici cak i Giska Savic ali se povredio,pa sam Kokeza je otvoreno rekao da je Muslin smenjen jer nije "slusao",navodno bojazan da ce neki igraci otici za druge reprezentacije,a kod Muslina jedino Sergeja od najboljih nije bilo,koji nije ni pomisljao da trazi druge reprezentacije,dakle jasno je da je Terzinjo istinski selektor i da je pozivanje Erakovica dokaz da se nista tu nije promenilo

Vukvucko

pre 1 godinu

Slazem se u potpunosti sa tekstom, ali ajde da sačekamo da prodje Svetsko prvenstvo, pa da damo konačan sud...Za skoro 100 godina koliko se igra fudbal izuzev par generacija koje su "nešto" uradile, svi ostali su omanuli i to žestoko!

GrofModerneHrvatske

pre 1 godinu

Koliko god na Balkanu se ložili na nacionalizme i mitove, treba reci da je Piksi prije svega kozmopolit i svjetski čovjek. Jer da nije, nebi od ove transformacije reprezentacije bilo nista, neovisno o njegovom nogometnom znanju.

nadam se da neće

pre 1 godinu

"Bićemo prvaci sveta."Lep film i serija.Isto su ovako navijači i novinari, ispraćali košarkaše, ne tako davno.Ne bih želeo da se priča ponovi.

Navijac

pre 1 godinu

Nema velikih rezultata bez velikih ambicija, to stoji. I u tom smislu podrzavam selektora i igrace. Samo mislim da to moraju vise da drze za sebe, a u izjavama za medije da se kontrolisu. Ova danasnja izjava Mitrovica i ona Zivkovica od pre neki dan nisu bas adekvatne.

Vukašin

pre 1 godinu

Sve ovo pa čak i sa više šlihtanja i obožavanja ste pisali o Antiću pred Južnu Afriku a onda potop. Prekinite da pumpate očekivanja jer to sigurno opterećuje i igrače.Pustite ih da uživaju u činjenici da su tamo i da se takmiče sa najboljima na svetu, pa ćemo onda možda uživati i mi , navijači!
(matori, 19. novembar 2022 14:00)

Bukvalno sam ovo hteo da napišem. Antića su dizali u nebesa, a posle toga ga razapinjali. Kod nas je pitanje života i smrti plasman na neko sportsko takmičenje...

Dezurni smarac

pre 1 godinu

Plasirali smo se na SP i 2006, 2010. i 2018. pre ovog plasmana. Sudije nisu priznale čist pogodak koji smo primili protiv direktnih konkurenata za prolaz dalje. Lepo igramo, najlepše od 2010. ali previše smo se naložili. Dobili smo tešku ( možda i najtežu) grupu na ovom SP. Bojim se da ako ne prođemo grupu krenuće standardna pljuvačina i Piksi će da dobije otkaz i onda opet natrag u mulj.
(Zambezi, 19. novembar 2022 15:20)

Direktni konkurent je imao srece da za Srbiju pre toga nije bio dosudjen cist penal.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

(istina boli, 19. novembar 2022 23:09)

Spajic je debitovao kod Curcica, Rodica je i Muslin zvao, ali, nije mu igrao jer bi stvarno bilo previse da toliko igraca igra cak i u tim prijateljskim mecevima. Muslin je mnogo igraca zvao da ih oproba isto kao i Mihajlovic, narocito je bilo dosta stopera koji su se izmenjali ako se secas toga. Kao sto sam i napisao, jedina greska su Rodic, Grujic i Radonjic iako sam znao da ce Radonjic ici, ali, ja bih vodio Fejsu/Gudelja, Nemanju Maksimovica i Gacinovica/Sulejmanija. Nastasic nije isao jer nije stigao da se oporavi od povrede, inace bi najverovatnije isao pre Spajica koji je odlican stoper i nije to bila nikakva greska. Savic sigurno ne bi isao, to ti je vec uzasno preterivanje. Koga bi ti vodio umesto Jovica kao treceg spica? Ne kazem da nije bilo kandidata, ali, ne mogu da kazem da je to bila tolika senzacija. Pesic, Stojiljkovic, Skuletic, Djurdjevic, to su bili (protiv)kandidati:-D

kraja

pre 1 godinu

...mozda je opet doslo lepo vreme da nas pamte po fudbalu, a ne po "navijacima", da stadione pune ljubitelji fudbala, a ne da budu kancelarije mafije i mesara, da u upravnim odborima sede sportisti, a ne politicari i "biznismeni"...
...kazem, mozda...

Adam

pre 1 godinu

Čitao sam tekst sa uživanjem a zatim i komentare.Promašenih tema u komentadima ima dosta.Autor je hteo da kaže kakav je Piksi uticaj imao na fudbal uopšte svojim bitisanjem na ovim prostorima.Šta je napravio?Od reprezentacije je napravio tim,napravio je dobru priču.Rekao sam onda kad smo igrali protiv Portugala,nema veze šta ćemo uraditi,bitno je da imamo normalnu priču i da konačno možemo ponosno da pratimo reprezentaciju.I sad kažem isto to.

Valjevska podvala

pre 1 godinu

Isto kao u košarci sa Đorđevićem, jednostavno je Piksi suviše veliko ime za igrače i maksimalno ga poštuju, slušaju i veruju mu, jer je prosto bio bolji igrač od svih njih.
Samo hrabro selektore i sa dva napadača na Brazil, srećno

delija bez centa

pre 1 godinu

Citam ove pljuvace kao pa nista nije strasno napravio neka se vrate malo unazad da ne nabram te fudbalske sile koje su nas oducile od fudbala.E sada idu zasluge terze pa jesmo li i njega zamalo istjerali pa je svako malo mahao papirima i te dug ovoliki te onoliki.Sad mu je najnovija fora i barsa je duzna smijesno i tuzno.

U dolini gladnih

pre 1 godinu

Plasirali smo se na SP i 2006, 2010. i 2018. pre ovog plasmana. Sudije nisu priznale čist pogodak koji smo primili protiv direktnih konkurenata za prolaz dalje. Lepo igramo, najlepše od 2010. ali previše smo se naložili. Dobili smo tešku ( možda i najtežu) grupu na ovom SP. Bojim se da ako ne prođemo grupu krenuće standardna pljuvačina i Piksi će da dobije otkaz i onda opet natrag u mulj.
(Zambezi, 19. novembar 2022 15:20)

Plasirali smo se i 1998. Ili ces navesti i tu godinu ili neces 2006.

Dezurni smarac

pre 1 godinu

"I od svog tog satro nipodastavanja Zvezde na kraju na spisku zavrse cak petorica Terzinih igraca koji nisu ni minut igrali u kvalifikacijama kod Muslina."

Koja petorica? Samo Grujic i Radonjic nisu igrali, nemoj da preterujes i preuvelicavas. Na tom spisku je greska bila samo to sto nisu (ot)isli i Nemanja Maksimovic i Gacinovic ili Sulejmani (i mozda nam je trebao jos jedan veznjak pa bih izbacio Rodica), sve ostalo je bilo skroz korektno, naravno, ne mislim da je Ivanovic trebao da ostane bez kapitenske trake, katastrofa potez bez daljnjeg. Inace, cak je i Grujic igrao kod Muslina, igrao je i taj mali, i to protiv Kipra u prijateljskoj utakmici.

Mito

pre 1 godinu

Tekst je odličan. Na komentar me je izazvalo pitanje našim igračima svetskim prvacima, zašto nismo uspešniji. Moj odgovor je da FSS koji su vodili mangupi je razbacao tu generaciju po svetu, a selektori su slušali menadžere, pa su igrali levaci i islužene muštikle. Da smo ih odmah uključili možda bi danas stvarno imali ono što je imala Belgija posle osvojene svetske titule u toj kategoriji. Ako slućajno ne uspemo, ove bivše svetske prvake treba uključiti pogotovo u ligu nacija gde će mo igrati sa najboljim nacijama u Evropi kako bi dobili samopouzdanje i izrasli u odličan tim. Iako sam zvezdaš mislim da je u timu bilo mesta za još jednog svetskog prvaka Sašu Zdjelara, koji umesto na SP igra u CSK jer on je pravi razbijač i požrtvovan igrač. S poštovanjem.