Ponedeljak, 30.07.2012.

09:41

Dan III: Velja u žiži, teniseri 3/4

Treći dan Olimpijskih igara od srpskih olimpijaca obeležio je 19-godišnji plivač Velimir Stjepanović, koji se plasirao u finale na 200 metara delfin stilom.

Izvor: B92

Dan III: Velja u žiži, teniseri 3/4 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

MiloshMarjanovic

pre 11 godina

Osnivač modernih Olimpijskih igara Pjer de Kuberten je za mnoge naše sportiste oličenje uspeha ..... Na sreću ovi neki mladi izgleda nisu još čuli za njega!

Momčilo

pre 11 godina

A Duško Korać je na najnormalniji način razgovarao o raznim stvarima sa legendama britanskog sporta Sebastijanom Koum i Gerijem Linekerom.

sladjan

pre 11 godina

Svaka cast Veljo majstore!!!A sto se odnosi Nemanje,svi oni koji ga kritikuju,nemoj da se kasnije ugrizu za jezik.Videcete njegovo pravo izdanje u trostavu!Ako neko za sada zasluzuje sve kritike,to su samo odbojkasice,svi ostali nasi aduti su i dalje u igrido jednoga!To se odnosi na rukometase,odbojkase(iako su izgubili,tek je pocetak),vaterpoliste,Novaka,Janka,Anu,Dubla,Miks dubla,Strelci imaju nove sansi(jos nije pucala Jasna,opet ce na streliste Andrija,Zorana,Ivana,Andrea,Damir i Nemanja jos u dve discipline cak ima da puca!Samo je Bobana zavrsila OI!)Veslaci,Bokser,Milorad,Nadja,Ivan,Miroslava,Kajakasi,Atleticari,Djudista,Rvac,Tekwondoisti...svi su u igri bre ljudi!Takmicenje su zavrsili samo biciklisti,stonoteniseri,Viktor Troicki,Jelena i troje plivaca koji realno i nisu imali nikakve sansi za neki plasman!Sve ukupno,posle tri takmicarska dana samo desetoro njih su zavrsili svoje ucesce na OI,i to oni koji su i nasi najnekonkurentniji takmicari,dok 105-oro njih tek ce na borilista!Znaci,tek se zahuhtava za nase,a vec je osvojena medalja,ja sam prezadovoljan,setimo se koliko smo cekali prvu medalju u Pekingu,cak osam dana...Znaci,za nas tek pocinju OI,prava uzbudjenja,jer posle treceg dana,imamo i dalje nad sto olimpijaca koji i daje su na borilista,dok smo na proslim OI pred start prvoga dana imali ispod sto olimpijaca!Zato,svim srcem uz nase sportiste Sestre i Braco!!!

RIJEČANIN

pre 11 godina

jugoslavija je bila sportska sila i osvojene medalje morale su nekome da pripadnu a to je srbija i mnogima to smeta i ajde da kažemo da možda nije najpravednije ali da su SRBI KAO SPORTSKA NACIJA BILI LOKOMOTIVA JE REALNO I POTPUNO JASNO I BEZ LAŽNE SKROMNOSTI SMO JEDAN OD NAJTALENTIRANIJIH BIJELIH NARODA NA SVIJETU

vlajzi

pre 11 godina

Evo, nije me mrzelo pa sam otištao na zvanični vebsajt MOK-a: [link]. Kakve 99 medalje, kakvi bakrači, o čemu to vi ljudi pričate? Lepo piše da su jedine medalje koje je Srbija osvojila one tri iz Pekinga i ništa više.

Kakav crni kontinuitet, kakvo nasleđivanje, vi ste ljudi stvarno bolesni kad se patite s takvim stvarima.
(Milutin, 30. jul 2012 22:28)

Pa i ja to kazem! Ali Hrvati navalili: 'Ne, to su vase medalje! Vase su i tacka!' Moram da priznam po prvi put: u pravu su ljudi. :-(
http://www.jutarnji.hr/matesa--sve-olimpijske-medalje-do-1988--godine-pripadaju-srbiji-i-tu-nema-pomoci/1042591/

cacanin

pre 11 godina

Ma maler ili namestanje vise ne znam ni sta je ali mlogo da bude slucajno..


Nole sa Rodikom
Jelena pukla od Serene
Ana sa Klajsters
Tipsa sa Isnerom

Dubl

Nole i Viktor izgubili.
Tipsa i Zimonja dobili ali drugo kolo sa Nestorom...

Rukomet sa Spancima izgubili

Drugo kolo sa Hrvatima..

NOLU ZREB KAO IZ PAKLA.

Bojan

pre 11 godina

Ovaj Pantelic sa RTS nezna u kojim disciplinama se takmice nasi sportisti,za VELJU kaze da pliva u slobodnom stilu.Osim Koraca i Raleta ostali novinari porazavajuce prenose sportske dogadjaje.Ovog Strajnica podhitno da vrate kuci.

olimpijada

pre 11 godina

Zasto Ana Ivanovic ne igra u dresu Srbije, ili barem ne nosi neko nase obelezje kao sto to cine svi ostali sportisti na Olimpijskim igrama? Da li zaista nasi ljudi u OK smatraju da je to normalno i moralno?
SRAMOTA!

vojislav

pre 11 godina

(Drazen Petrovic, 30. jul 2012 20:21)

hahahah. ovaj se ubi ovde objasnjavajuci kako to nisu nase medalje. a ljudi koji vode njihovu zemlju i Olimpijski odbor, lepo kazu: http://www.jutarnji.hr/matesa--sve-olimpijske-medalje-do-1988--godine-pripadaju-srbiji-i-tu-nema-pomoci/1042591/
covece, idi se zali njima, ili upravi vodovoda, ili tetka Lepi sa drugog sprata, ostavi nas na miru da proslavimo 100. medalju. Jel vazi?

Dejan

pre 11 godina

Ja i medalje Jura Franka i Mateje svet smatram za svoje. Osvojenu su za Jugu, svirala se Hej Sloveni i ja sam bio ponosan i srecan. To seto su drugi narodi hteli da se odcepe od Juge, to je njihova stvar i pravo, mi nismo hteli. MOK je utvrdio da smo naslednici svih medalja SFRJ, kao sto je ista bila naslednik i medalja Kraljevine SHS (ako smo ih osvajali tad).
I Ljubek i Josipovic i Parlov su sa ponosom podizali nasu zastavu i pevali himnu, pa kako da ih ne smatram svojim.
I ne ljutim se ako se Hrvati ponose Teslom!

dupli_kantar

pre 11 godina

Mirosavljev ispucao 600 metaka kao na svadbi. :-)
Mora da je razmisljao o konfliktu sa komsijom, pa nije mogao da odrzi koncetraciju. :-))))
(komsija, 30. jul 2012 11:16)
Kao prvo, puca se 60 metaka, eto koliko se razumeš. I neću uopšte trošiti reči na to ko je Nemanja Mirosavljev i šta je sve osvojio. A ti se zapitaj kakav si čovek.
(Milan CL, 30. jul 2012 13:35)
-------------------------

Da, osvojio je neznamnijakoliko medalja na OI, a ovo ucesce mu je peto. Kakav je covek, sportista, politicki aktivista - sve je to pokazao crno na belo, pa nek sudi ko kako hoce.

(treba biti realan pa reci koliko se streljastvo prati u Srbiji, kada izuzmemo OI)

Milutin

pre 11 godina

Evo, nije me mrzelo pa sam otištao na zvanični vebsajt MOK-a: www.olympic.org. Kakve 99 medalje, kakvi bakrači, o čemu to vi ljudi pričate? Lepo piše da su jedine medalje koje je Srbija osvojila one tri iz Pekinga i ništa više.

Kakav crni kontinuitet, kakvo nasleđivanje, vi ste ljudi stvarno bolesni kad se patite s takvim stvarima.

musa dembele

pre 11 godina

STA SAM VAM REKAO(proverite)? Velja ce plivati malo sporije ,ali moze da uhvati 8. mesto!!!! BRAVO,Stjepanovicu!!! U finalu,kada se malo odmori ocekujem novi nacionalni rekord!!!

srbija bre

pre 11 godina

bravo veljoooo majstore,jedva sam sacekao rezultate,ali kad sam video da si u finalu nazdravio sam u tvoje ime,sutra sta bude bice

Drazen Petrovic

pre 11 godina

o cemu vi ljudi pricate, kakav zakonski okvir, pa nije sport politika. zna se lijepo tko je osvojio medalje, bar u individualnim sportovima, a zna se i tko je cinio vecinu (ali i najbolje) igraca u nogometnoj reprezentaciji. Takve medalje timova je tesko podijeliti ali ih se moze barem staviti na stranu, odnosno da se broje kao medalje SFR Jugoslavije, a ne Srbije. Poceti dakle brojati od osamostaljenja svake od drzava, samo je to posteno i nista drugo.

Sitničar

pre 11 godina

@Duke

Oko medalja... Sve si jako lepo objasnio, ali medalje nisu kuće, pa da ih uknjižiš sebi, i onda budu tvoje. Nisu bitne ni medalje kao metalni predmeti koje možeš da poseduješ. Sportski uspesi se ne kupuju i prodaju, niti se mogu nekome oteti. Pogledaj na Wikipediji koliko je Rusija osvojila medalja - imaš rezultate za carsku Rusiju i onu posle raspada SSSR, između je samo kratka napomena da je bila deo jedne druge tvorevine. A za tu tvorevinu se rezultati gledaju na drugom mestu.
Iskreno, mislim da olimpijski komitet baš zabole za to koliko mi sebi računamo medalja, verovatno i ne znaju za naš "problem", a sigurno bi se iznenadili kada bi čuli da nekome, uopšte, može da padne na pamet da ih broji na taj način.

rajko

pre 11 godina

Ne može se neko ubrojiti za favorita samo zbog toga što je osvojio medalju na evropskom prvenstvu.Sve zavisi od toga kakvi su Evropljani u odnosu na ostale u tom sportu i kakva je konkurencija bila na tim EP.Npr. na poslednjim prvenstvima uoči OI u pojedinim disciplinama najbolji takmičari nisu učestvovali.Da su svi najbolji atletičari učestvovali na poslednjem EP u atletici osvajači medalja za Srbiju teško da bi ušli u finale a kamo li osvojili medalju.Navijam da Srbija osvoji što više medalja ali treba biti realan.

BraG90

pre 11 godina

za (Jordan Tepavčev, 30. jul 2012 13:20)
Los ti je primjer. Kako bi Dinamo uopste mogao osvojiti bilo sta????? Pa ne govorimo o Zvezdi. :D A kako Hrvati mogu prisvajati Nikolu Teslu?

Duke

pre 11 godina

Oko medalja:
Srpski Olimpijski Komitet je legalni i jedini naslednik Jugoslovenskog. To je potvrdio i MOK kao i novoformirani Olimpijski Komiteti/Savezi bivsih republika SFRJ. Na ovoj cinjenici se zasniva legalnost upisa prethodno osvojenih medalja na konto Srbije. Legitimitet, tacnije moralno pravo Srbije da "prisvoji" sve olimpijske medalje bivse zajednicke drzave jeste propis o dodeljivanju Nacionalnih penzija osvajacima svih medalja. Ovim propisom drzava Srbija mesecno uplacuje penzije u iznosima: dve prosecne plate za bronzu, dve ipo za srebro i tri za olimpijsko zlato. Dakle svaki drzavljanin Republike Srbije, koji je ikada osvojio olimpijsku medalju, a jos je uvek ziv, prima novac iz budzeta Republike Srbije. Ako bi se neko od zivih osvajaca medalja iz npr. Hrvatske ili BIH upisao u drzavljanstvo R Srbije odmah bi ostvario pravo na nacionalnu penziju bez obzira gde trenutno zivi. Sledstveno, olimpijske medalje koje su osvojili sportisti SFRJ, pripadaju Srbiji i moralno i zakonski. Uostalom, kojoj drugoj drzavi mogu da pripadnu? Da li jos neka drzava ima zakonski osnov da ih prisvoji ili mozda izdvaja za osvajace medalja iz sopstvenog budzeta?

Andrej77

pre 11 godina

@Kojih 100 medalja?Manite se tudjih zasluga komsije,imate ih 3 za sad.Da li bi privatili i Dinamo kao srbsku medalju da su osvojili kup šampiona u SFRJ?
(Jordan Tepavčev, 30. jul 2012 13:20)

Prvo, Dinamo nikada ne bi mogao da uzme titulu, to je bar opste poznata stvar. Druga stvar, Srbja je pravna naslednica SFRJ, hteli ste samostalnost.. u cemu je problem!? Uvek mozete da se obratite Olimpijskom komitetu ako postoji problem, a da.. vec ste zalili, samo su vas oduvali.

mister no

pre 11 godina

A i ja budala...igram kladionicu da nase dobiju a one otisle u London da shopinguju...osim vaterpolisa sve drugo jadno i bedno...samo jos kod nas vazi ono geslo "vazno je ucestvovati",aman bre ljudi,ako si sportista uvek ides na pobedu,samo su nasi uvek zadovoljni porazom!...kad cemo vec jednom da budemo normalni...

o shonesi

pre 11 godina

Postovani strucnjaci, bivsi igraci, poznanici dalje i blize rodbine bilo kog naseg sportiste, poreski obveznici, dusebriznici, komsije, razocarani, povredjeni, uvredjeni, ljudi koji su izgubili dragoceno vreme gledajuci bilo koju nasu ekipu, ljudi koji zele medalju vise od sportista samih, bilo bi jako lepo kada biste makar ponekad pokazali elemntarnu kulturu i priznali da ti sportisti koje pljujete i omalovazavate znaju mnogo vise o onome sto rade i imaju mnogo vecu zelju i mnogo su vise truda, krvi, znoja, zivaca i energije potrosili od vas koji sedite u foteljama i pljujete. I budite malo realni, mala smo drzava, cija vlada u slabo koju znacajnu sferu zivota ulaze jako malo ili nimalo, a ocekujemo kule, gradove i medalje. Svaka pobeda je uspeh,svaka medalja je kao san, kada se desi, radujmo se, kada dodje poraz, priznajmo ga, kao sto to rade nasi sportisti.

Teodosic977

pre 11 godina

Sanse su veoma ralne ja sam siguran ako nas sreca posluzi mozemo preko 5 medalja!Plivanje,vaterpolo,tenis,tekvondo,atletika,streljastvo i kajak ovde imamo realne sanse za medalje.Prva tri sporta nemoram da objasnjavam to vam je jasno.Tekvondo Milica Mandic druga u Evropi mislim da imamo sansu.Dragana Gladovic je osvojila prvo mesto u Evropskim kvalifikacijama za olimpijadu kao i Damir Fejzic 94 godiste veoma mlad pobedio na turniru u Kazanju.Atletika Asmir Kolasinam u bacanju kugle u Reci oborio licni rekord a bio je trebi u Evropi pre toga isto Emir Bekric drugi u Evropi.Kajak svi koji udju u finale put im je otvoren a imamo i Marka Novakovica koga niko ne pominje a decko je prvak Evrope.Streljastvo jos 10 nastupa u svakom imamo sansu za medalju!

Marijana

pre 11 godina

Ovaj što je provalio, da su Makedonci bolji od Srbije u košarki i rukometu- čovječe jesi li ti normalan?! Vaš jedini uspjeh je četvrto mesto na zadnjom EP, a u rukometu ni blizu toga!!! Neču ni da nabrajam srpske trofeje, poslednja je sinoč, mladi orliči su osvojili treče a neki dan ovi malo stariji četvrto. Ako vam je toliko krivo zbog medalja, neko je morao naslediti bivšu SFRJ, i to je Srbija.

doctor

pre 11 godina

malo pre sam telefonirao i pitao MOK,koliko Srbija ima medalja,a oni mi kazu 99! Ipak je to medjunarodna organizacija i mora se postovati!

Teodosic977

pre 11 godina

Nije ni cudo sto nam je zemlja ovakva po meni su dobro krenule olimpiske igre.Zlatic bronza Arunovic 7 mesto takmicimo se u jos 10 disciplina u streljastvu u 7 imamo realne sanse za medalju Milosavljev je sjajno krenuo ali kada je omasio jedno posle toga je omasio jos 2 tu je bila greska to ce da se popravi siguran sam.Veljo svaka cast ovo je veliki uspeh momak sa 18 godina medju 16 najboljih u celom svetu to je neverovatno on obecava!Veslaci veoma mladi ako i cetverac izbori polufinale to je sasvim dobro.STJEPANOVIC MOZE U FINALE(realno) SIGURAN SAM A I AKO MU KRENE MOZE I MEDALJA!
Vi samo vredjajte ne znate koliko je tesko se kvalifikovati na Olimpijadu jedino ko je razocarao je Karakasevic i Odbojkasice!

Balkanac

pre 11 godina

Niko ne ocekuje medalju od Stjepanovica... Ako udje u finale, bice veliki uspeh !!!!!!!!!!!! A vi sto pljujete sve sportiste sa losijim rezultatima. Gde ste vi?

ljubitelj odbojke

pre 11 godina

U trecem setu kada je igracica Koreje dobila zuti karton..nas strucni komentator kaze da je dobila karton zbog toga sto je gadjala protivnicu u glavu..a zapravo je bila nosena lopta...e moja strucnosti..:))

miro_miric

pre 11 godina

@onajkozna

e prijatelju moj, kazes u 70...ajde se sad potrudi pa vidi (na isti nacin) u koliko medalja su Hrvati direktno ucestvovali

Balkanac

pre 11 godina

Niko ne ocekuje medalju od Stjepanovica... Ako udje u finale, bice veliki uspeh !!!!!!!!!!!! A vi sto pljujete sve sportiste sa losijim rezultatima. Gde ste vi?

Sitničar

pre 11 godina

@onajkozna

Krupne reči nisu dovoljne da zamagle iracionalnost ideje o sto srpskih medalja. To prolazi samo kod izgubljenih ljudi poput tebe i onih koji isto misle, a takvih je većina, koliko vidim. Zato je političarima lako da vladaju ovom zemljom, jer uvek mogu da proture kao istinu svaku budalaštinu koju smisle.
Još samo da saopštimo komšijama kako su grupe Time, Buldožer, September,... najbolji srpski rok bendovi, da je France Prešern najveći srpski pesnik, a "pod Pohorjem" najlepša srpska narodna pesma. Al' će se iznenaditi! Ko im je kriv, kada nisu čuvali otadžbinu?

Josko Martinoski,Tetovo

pre 11 godina

(realno, 30. jul 2012 12:32)

Gospodine, u svoj svojoj nemoci da objasnite to kako to da su Parlov, Ljubek, Stukelj, Redzepovski, Janica Kostelic, Trstena, Sejdiu, Josipovic i mnogi drugi osvajali medalje za Srbiju, vi vredjate Makedonski narod da je antitalentovan za sport. A Makedonija bolja od vas u "vasim" sportovima, rukometu i kosarci. Zaista nije u redu, ja cenim Srpski sport, cak i navijam za neke vase sportiste. Sluzio sam vojsku u Nisu, imam rodjake u Beogradu, navijam za Crvenu Zvezdu.Pozdrav i zelim vam jos vise uspeha u Londonu!

iggy

pre 11 godina

Stvarno ne znam sta treba da se desi pa da bude smenjen ovaj Terzic. Od kako znam za zensku odbojku on je trener. I Toleta ce biti lakse najuriti od njega

Milan CL

pre 11 godina

Mirosavljev ispucao 600 metaka kao na svadbi. :-)
Mora da je razmisljao o konfliktu sa komsijom, pa nije mogao da odrzi koncetraciju. :-))))
(komsija, 30. jul 2012 11:16)
Kao prvo, puca se 60 metaka, eto koliko se razumeš. I neću uopšte trošiti reči na to ko je Nemanja Mirosavljev i šta je sve osvojio. A ti se zapitaj kakav si čovek.

Nele

pre 11 godina

Tacno tako, Dusko Korac je legenda naseg sportskog novinarstva i covek je licno dosta ucinio na popularizacije nekih sportova.Ne otaljava posao vec se trudi da bude u toku sa promenama u modernom sportu, pre svega u plivanju i atletici i sto je veoma bitno, dosta ozbiljno shvata svoj posao i pravi je patriota, iskreno se raduje uspehu svakog naseg takmicara i ne libi se da kaze ono sto svi mislimo, a to je da nasim talentima treba na vreme pomoci.Ima on neke svoje bubice, ali bar ne pravi grube greske poput nekih drugih vec nas informise o dosta toga.Svaka cast Dusko i komentarisao ti nama jos dugo godina.Steta sto vecina ostalih komentatora sa RTS-a i nekih drugih medijskih stanica samo otaljava svoj posao ili ga radi lose.Neka se ugledaju na Koraca.

mladen

pre 11 godina

Neka neko objasni komsijama da je prvo postojao Olimpijski komitet Srbije,pa posle Jugoslovenski,nemam ja snage.. Njihove su mlade drzave,pa ne znaju

Jordan Tepavčev

pre 11 godina

Kojih 100 medalja?Manite se tudjih zasluga komsije,imate ih 3 za sad.Da li bi privatili i Dinamo kao srbsku medalju da su osvojili kup šampiona u SFRJ?

vlada

pre 11 godina

Cava je povukao crtu,Velja nastavlja.Bravo.Tako je i u tenisu.Nole zapoceo i ostali su poceli da prave dobre rezultate.I u streljastvu.Sekariska pa ...U

Darko

pre 11 godina

Svaka cast za Stjepanovica, momak je kalibar za vrhunske domete, bice nasa velika uzdanica i na naredne 2 Olimpijade.
A sto se tice komentatora Koraca, on je jedan od retkih na RTS-u koji se itekako unese u svoj posao, trudi se da bude dosta informisan u sferi koju komentarise i sto je bitno, itekako shvata znacaj plivanja i atletike kao sportova.Jeste malo teatralan, ali je bar i bez dlake na jeziku i ne libi se da kaze neke stvari koje su itekako na mestu i pogadjaju sustinu.Da je jos takvih bar.Neka komentarise dokle god bude mogao.

igor

pre 11 godina

Dobro nam je danas krenulo.budite malo realniji treba i malo srece.znate i sami kakve uslove imaju nasi spirtisti.malo strpljenja bice jos medalja.navijajmo i bodrimo nase

realno

pre 11 godina

@Josko
A sto se ti toliko sekiras za srpske medalje.
Koliko li ih je osvojila Makedonija do sada?
Pa i od ovih 95 u bivsoj Jugi makedonci su osvojili samo jednu u boksu.
Ima doduse ti i par medalja u rvanju, ali i njih su osvajali albanci rodjeni u Makedoniji.
Potpuni ste antitalenti za sport i ne znam sa kojim se uopste pravom javljas da komentarises srpske sportiste?

Veca

pre 11 godina

Ma doci ce i ta 100-ta medalja, kada Zlatic bude pucao malokalibarski pistolj jer momak je stvarno spreman i u ruci, i u glavi, i u srcu! Idemo majstore! A za njim ce se redjati i ostali videcete!

onajkozna

pre 11 godina

Za Joska Martinoskog i ostalu ''bracu'' u susjedstvu:

Od osvojenih 99 medalja do sada, a dace bog bice ih jos, direktnim doprinosom SRBA osvojeno je sad vec 70. Sto se tice ostalih medalja one su tu upravo u nasem vlasnistvu jer smo mi ostali nepokolebani i nismo pogazili zakletvu koju smo dali da cemo i u dobru i u zlu braniti svoju OTADZBINU. Zato sa pravom mozemo reci da su i ostale nase a vi braco (namerno malim slovima)osvajajter za sebe sad a za par godina kad se utopite u Njemacku, Bugarsku, Tursku te svoje medalje kao i svoju cast predajte njima jer vazali ste bili, vazali cete i ostati.

republika

pre 11 godina

Dusko Korac je zakon za ostale komentatore.
(Rade, 30. jul 2012 11:59)

Da, "strašno" mi fali njegovo orgazmiranje kad god neki Rus uleti u kadar.

neko to od gore vidi sve

pre 11 godina

Kako pratim na netu, Mirosaljev je trenutno 35! Zamislite, cak 35! Jos jedan turista u nasoj mnogobrojnoj delegaciji za London. Vecina kao da su otisla da uzivo vidi Trafalgen skver i Big Ben, a ne da nas predstavlja na najvecoj svetskoj smotri! Sa izuzetkom Zlatica, koji se dokopao medalje, svi strelci su razocarali.Mnogo sam vise ocekivao od njih. Nadam se da ce se do kraja poraviti i doneti nam vec tu famoznu stotu medalju koju zeljno ocekujemo.Nadam se da ce biti zlatna.

Josko Martinoski,Tetovo

pre 11 godina

Pre neki dan sam citao da Srbije ocekuje mozda cak i osam medalja u streljastvu! Sada se vidi koja je to nebuloza bila. Neka budu presrecni i sa tom jednom. Mirosavljev je potpuno razocarao, zaista je pucao katastrofalno, kao da je rec o nekom debitantu, a ne iskusnom takmicaru. Zelim vam da sto pre osvojite jos neku medalju, mada se ne slazem da vam je to stota na OI. Srbija ucestvuje tek drugi put kao samostalna drzava, tako da ih do Londona ima samo tri, srebro Cavica i bronze Djokovica i vaterpolista.A prisvajanje tudjih medalja je sve, samo ne u skladu sa duhom olimpizma. Treba se ponositi svojim, a ne prisvajati tudje uspehe.

komsija

pre 11 godina

Mirosavljev ispucao 600 metaka kao na svadbi. :-)
Mora da je razmisljao o konfliktu sa komsijom, pa nije mogao da odrzi koncetraciju. :-))))

sasa jokic

pre 11 godina

Da sus e malo vise pripremali nego sto su bancili po olimpijskom selu, mozda bi i napravili neki rezultat.
Tomo vrati se molim Te u Srbiju, ne baksuziraj vise!

BaneUtd

pre 11 godina

Nemojte se previse loziti,medalje tu ne moze biti. Mnogi ce se sada polakomiti, zelece medalju, ali gde ce on pored Felpsa i ostalih azdaja iz Australije i SAD-a. Vazno je da smo mi digli euforiju, to je nas mentalitet.

Špiro

pre 11 godina

Ispod 1.55 sa samo 19 godina Velja isplivao, svaka čast, dečko je sa ovim rezultatom već sada šampion. Bravo Velimire još jednom. A mesta za napredak ohoohoo.

Ljube

pre 11 godina

Nemanjina glavna disciplina je 50m trostav,tu je medju najboljima na svetu i trenutno mislim da je prvi na svetskoj rang listi,a i od svih ucesnika ima najbolju kvalifikacionu normu.

100 medalja u Riju, realno:)))))

pre 11 godina

Ma mi uzimamo 10 medalja 'ladno:))) nema veze sto nam je prosjek na nekoliko posljednjih OI 3 medalje. Toliko nam je drzava procvijetala, a sa njom i sport u koji ona bezgranicno ulaze, posebno posljednjih godina, to je cudo jedno...
Iskreno, mislim da ce Novak da nam donese zlato (mozda subjektivno jer kvalitet za to imaju i on i Federer, ali imam neki osjecaj da mu je sudjeno), realne sanse za medalje imaju jos vaterpolisti (zlato) i Cavic (neka od medalja). Iznenadjenje ocekujem od Tipsarevica i mozda (sa velikim M) od jos nekog. I to je to, kakvih 10 medalja... I treba biti zadovoljan sa jednim zlatom. To znaci da smo u toj disciplini najbolji na svijetu!!!!! I treba prije svega biti realan! A to znaci ako jednog dana stvarno zelimo bolje rezultate na OI, treba prvo metlu pa doooobro pomesti po mnogim savezima.... Pozdrav

Divos

pre 11 godina

Све честитке супер-младом Стјепановићу, фантастичан резултат (за 1,17 секунди поправио лични рекорд), у укупном скору је 3. (Фелпс је рецимо слабији и то подобро) што значи да може и у финале. Не треба ни наглашавати да је од свих такмаца далеко најмлађи, велико је питање колико се истрошио јутрос, али сигурно прижељкујемо лепе вести и вечерас. Остали према очекивању, Немања није разочартао пласманом али јесте реултатом, очито концетрација није била како је то требало, двојац према очекивању. У сваком случају срећно "Орловима" у наставку дана.

veliki strumf

pre 11 godina

Nazalost, lose pucanje Nemanje, u najpreciznijoj muskoj disciplini, gde vas svaka promasena desetka jako udaljava od finala i medalje. Ocigledno mu je koncentracija opadala u mahovima, jer je vezano promasivao centar, sto se nikako ne sme. Doduse, ovo mu i nije najjaca disciplina, od njega finale mozemo da ocekujemo jedino u 50m, gde je drugi rangirani na svetu, dok ce to u trostavu biti daleko teze.

nik

pre 11 godina

koliko se sećam, Nemanja je na svetskom prije 2 godine uzeo bronzu.... Znači kvalitetu ima, nadam se samo da neće da udje u meč kao Arsovićka i Arunovićka, koje su očito provele slabo zagrijavanje, jer onakav ulaz u meč je bio jako neozbiljan i loš.... Morale bi malo promisliti zašto su uopšte došle u London, jer dobrih žurki ima i u Beogradu

onajkozna

pre 11 godina

Za Joska Martinoskog i ostalu ''bracu'' u susjedstvu:

Od osvojenih 99 medalja do sada, a dace bog bice ih jos, direktnim doprinosom SRBA osvojeno je sad vec 70. Sto se tice ostalih medalja one su tu upravo u nasem vlasnistvu jer smo mi ostali nepokolebani i nismo pogazili zakletvu koju smo dali da cemo i u dobru i u zlu braniti svoju OTADZBINU. Zato sa pravom mozemo reci da su i ostale nase a vi braco (namerno malim slovima)osvajajter za sebe sad a za par godina kad se utopite u Njemacku, Bugarsku, Tursku te svoje medalje kao i svoju cast predajte njima jer vazali ste bili, vazali cete i ostati.

Špiro

pre 11 godina

Ispod 1.55 sa samo 19 godina Velja isplivao, svaka čast, dečko je sa ovim rezultatom već sada šampion. Bravo Velimire još jednom. A mesta za napredak ohoohoo.

mladen

pre 11 godina

Neka neko objasni komsijama da je prvo postojao Olimpijski komitet Srbije,pa posle Jugoslovenski,nemam ja snage.. Njihove su mlade drzave,pa ne znaju

realno

pre 11 godina

@Josko
A sto se ti toliko sekiras za srpske medalje.
Koliko li ih je osvojila Makedonija do sada?
Pa i od ovih 95 u bivsoj Jugi makedonci su osvojili samo jednu u boksu.
Ima doduse ti i par medalja u rvanju, ali i njih su osvajali albanci rodjeni u Makedoniji.
Potpuni ste antitalenti za sport i ne znam sa kojim se uopste pravom javljas da komentarises srpske sportiste?

100 medalja u Riju, realno:)))))

pre 11 godina

Ma mi uzimamo 10 medalja 'ladno:))) nema veze sto nam je prosjek na nekoliko posljednjih OI 3 medalje. Toliko nam je drzava procvijetala, a sa njom i sport u koji ona bezgranicno ulaze, posebno posljednjih godina, to je cudo jedno...
Iskreno, mislim da ce Novak da nam donese zlato (mozda subjektivno jer kvalitet za to imaju i on i Federer, ali imam neki osjecaj da mu je sudjeno), realne sanse za medalje imaju jos vaterpolisti (zlato) i Cavic (neka od medalja). Iznenadjenje ocekujem od Tipsarevica i mozda (sa velikim M) od jos nekog. I to je to, kakvih 10 medalja... I treba biti zadovoljan sa jednim zlatom. To znaci da smo u toj disciplini najbolji na svijetu!!!!! I treba prije svega biti realan! A to znaci ako jednog dana stvarno zelimo bolje rezultate na OI, treba prvo metlu pa doooobro pomesti po mnogim savezima.... Pozdrav

komsija

pre 11 godina

Mirosavljev ispucao 600 metaka kao na svadbi. :-)
Mora da je razmisljao o konfliktu sa komsijom, pa nije mogao da odrzi koncetraciju. :-))))

Darko

pre 11 godina

Svaka cast za Stjepanovica, momak je kalibar za vrhunske domete, bice nasa velika uzdanica i na naredne 2 Olimpijade.
A sto se tice komentatora Koraca, on je jedan od retkih na RTS-u koji se itekako unese u svoj posao, trudi se da bude dosta informisan u sferi koju komentarise i sto je bitno, itekako shvata znacaj plivanja i atletike kao sportova.Jeste malo teatralan, ali je bar i bez dlake na jeziku i ne libi se da kaze neke stvari koje su itekako na mestu i pogadjaju sustinu.Da je jos takvih bar.Neka komentarise dokle god bude mogao.

Andrej77

pre 11 godina

@Kojih 100 medalja?Manite se tudjih zasluga komsije,imate ih 3 za sad.Da li bi privatili i Dinamo kao srbsku medalju da su osvojili kup šampiona u SFRJ?
(Jordan Tepavčev, 30. jul 2012 13:20)

Prvo, Dinamo nikada ne bi mogao da uzme titulu, to je bar opste poznata stvar. Druga stvar, Srbja je pravna naslednica SFRJ, hteli ste samostalnost.. u cemu je problem!? Uvek mozete da se obratite Olimpijskom komitetu ako postoji problem, a da.. vec ste zalili, samo su vas oduvali.

Milan CL

pre 11 godina

Mirosavljev ispucao 600 metaka kao na svadbi. :-)
Mora da je razmisljao o konfliktu sa komsijom, pa nije mogao da odrzi koncetraciju. :-))))
(komsija, 30. jul 2012 11:16)
Kao prvo, puca se 60 metaka, eto koliko se razumeš. I neću uopšte trošiti reči na to ko je Nemanja Mirosavljev i šta je sve osvojio. A ti se zapitaj kakav si čovek.

republika

pre 11 godina

Dusko Korac je zakon za ostale komentatore.
(Rade, 30. jul 2012 11:59)

Da, "strašno" mi fali njegovo orgazmiranje kad god neki Rus uleti u kadar.

doctor

pre 11 godina

malo pre sam telefonirao i pitao MOK,koliko Srbija ima medalja,a oni mi kazu 99! Ipak je to medjunarodna organizacija i mora se postovati!

Ljube

pre 11 godina

Nemanjina glavna disciplina je 50m trostav,tu je medju najboljima na svetu i trenutno mislim da je prvi na svetskoj rang listi,a i od svih ucesnika ima najbolju kvalifikacionu normu.

Veca

pre 11 godina

Ma doci ce i ta 100-ta medalja, kada Zlatic bude pucao malokalibarski pistolj jer momak je stvarno spreman i u ruci, i u glavi, i u srcu! Idemo majstore! A za njim ce se redjati i ostali videcete!

Nele

pre 11 godina

Tacno tako, Dusko Korac je legenda naseg sportskog novinarstva i covek je licno dosta ucinio na popularizacije nekih sportova.Ne otaljava posao vec se trudi da bude u toku sa promenama u modernom sportu, pre svega u plivanju i atletici i sto je veoma bitno, dosta ozbiljno shvata svoj posao i pravi je patriota, iskreno se raduje uspehu svakog naseg takmicara i ne libi se da kaze ono sto svi mislimo, a to je da nasim talentima treba na vreme pomoci.Ima on neke svoje bubice, ali bar ne pravi grube greske poput nekih drugih vec nas informise o dosta toga.Svaka cast Dusko i komentarisao ti nama jos dugo godina.Steta sto vecina ostalih komentatora sa RTS-a i nekih drugih medijskih stanica samo otaljava svoj posao ili ga radi lose.Neka se ugledaju na Koraca.

igor

pre 11 godina

Dobro nam je danas krenulo.budite malo realniji treba i malo srece.znate i sami kakve uslove imaju nasi spirtisti.malo strpljenja bice jos medalja.navijajmo i bodrimo nase

o shonesi

pre 11 godina

Postovani strucnjaci, bivsi igraci, poznanici dalje i blize rodbine bilo kog naseg sportiste, poreski obveznici, dusebriznici, komsije, razocarani, povredjeni, uvredjeni, ljudi koji su izgubili dragoceno vreme gledajuci bilo koju nasu ekipu, ljudi koji zele medalju vise od sportista samih, bilo bi jako lepo kada biste makar ponekad pokazali elemntarnu kulturu i priznali da ti sportisti koje pljujete i omalovazavate znaju mnogo vise o onome sto rade i imaju mnogo vecu zelju i mnogo su vise truda, krvi, znoja, zivaca i energije potrosili od vas koji sedite u foteljama i pljujete. I budite malo realni, mala smo drzava, cija vlada u slabo koju znacajnu sferu zivota ulaze jako malo ili nimalo, a ocekujemo kule, gradove i medalje. Svaka pobeda je uspeh,svaka medalja je kao san, kada se desi, radujmo se, kada dodje poraz, priznajmo ga, kao sto to rade nasi sportisti.

Marijana

pre 11 godina

Ovaj što je provalio, da su Makedonci bolji od Srbije u košarki i rukometu- čovječe jesi li ti normalan?! Vaš jedini uspjeh je četvrto mesto na zadnjom EP, a u rukometu ni blizu toga!!! Neču ni da nabrajam srpske trofeje, poslednja je sinoč, mladi orliči su osvojili treče a neki dan ovi malo stariji četvrto. Ako vam je toliko krivo zbog medalja, neko je morao naslediti bivšu SFRJ, i to je Srbija.

vlada

pre 11 godina

Cava je povukao crtu,Velja nastavlja.Bravo.Tako je i u tenisu.Nole zapoceo i ostali su poceli da prave dobre rezultate.I u streljastvu.Sekariska pa ...U

nik

pre 11 godina

koliko se sećam, Nemanja je na svetskom prije 2 godine uzeo bronzu.... Znači kvalitetu ima, nadam se samo da neće da udje u meč kao Arsovićka i Arunovićka, koje su očito provele slabo zagrijavanje, jer onakav ulaz u meč je bio jako neozbiljan i loš.... Morale bi malo promisliti zašto su uopšte došle u London, jer dobrih žurki ima i u Beogradu

Divos

pre 11 godina

Све честитке супер-младом Стјепановићу, фантастичан резултат (за 1,17 секунди поправио лични рекорд), у укупном скору је 3. (Фелпс је рецимо слабији и то подобро) што значи да може и у финале. Не треба ни наглашавати да је од свих такмаца далеко најмлађи, велико је питање колико се истрошио јутрос, али сигурно прижељкујемо лепе вести и вечерас. Остали према очекивању, Немања није разочартао пласманом али јесте реултатом, очито концетрација није била како је то требало, двојац према очекивању. У сваком случају срећно "Орловима" у наставку дана.

Duke

pre 11 godina

Oko medalja:
Srpski Olimpijski Komitet je legalni i jedini naslednik Jugoslovenskog. To je potvrdio i MOK kao i novoformirani Olimpijski Komiteti/Savezi bivsih republika SFRJ. Na ovoj cinjenici se zasniva legalnost upisa prethodno osvojenih medalja na konto Srbije. Legitimitet, tacnije moralno pravo Srbije da "prisvoji" sve olimpijske medalje bivse zajednicke drzave jeste propis o dodeljivanju Nacionalnih penzija osvajacima svih medalja. Ovim propisom drzava Srbija mesecno uplacuje penzije u iznosima: dve prosecne plate za bronzu, dve ipo za srebro i tri za olimpijsko zlato. Dakle svaki drzavljanin Republike Srbije, koji je ikada osvojio olimpijsku medalju, a jos je uvek ziv, prima novac iz budzeta Republike Srbije. Ako bi se neko od zivih osvajaca medalja iz npr. Hrvatske ili BIH upisao u drzavljanstvo R Srbije odmah bi ostvario pravo na nacionalnu penziju bez obzira gde trenutno zivi. Sledstveno, olimpijske medalje koje su osvojili sportisti SFRJ, pripadaju Srbiji i moralno i zakonski. Uostalom, kojoj drugoj drzavi mogu da pripadnu? Da li jos neka drzava ima zakonski osnov da ih prisvoji ili mozda izdvaja za osvajace medalja iz sopstvenog budzeta?

Teodosic977

pre 11 godina

Nije ni cudo sto nam je zemlja ovakva po meni su dobro krenule olimpiske igre.Zlatic bronza Arunovic 7 mesto takmicimo se u jos 10 disciplina u streljastvu u 7 imamo realne sanse za medalju Milosavljev je sjajno krenuo ali kada je omasio jedno posle toga je omasio jos 2 tu je bila greska to ce da se popravi siguran sam.Veljo svaka cast ovo je veliki uspeh momak sa 18 godina medju 16 najboljih u celom svetu to je neverovatno on obecava!Veslaci veoma mladi ako i cetverac izbori polufinale to je sasvim dobro.STJEPANOVIC MOZE U FINALE(realno) SIGURAN SAM A I AKO MU KRENE MOZE I MEDALJA!
Vi samo vredjajte ne znate koliko je tesko se kvalifikovati na Olimpijadu jedino ko je razocarao je Karakasevic i Odbojkasice!

veliki strumf

pre 11 godina

Nazalost, lose pucanje Nemanje, u najpreciznijoj muskoj disciplini, gde vas svaka promasena desetka jako udaljava od finala i medalje. Ocigledno mu je koncentracija opadala u mahovima, jer je vezano promasivao centar, sto se nikako ne sme. Doduse, ovo mu i nije najjaca disciplina, od njega finale mozemo da ocekujemo jedino u 50m, gde je drugi rangirani na svetu, dok ce to u trostavu biti daleko teze.

Balkanac

pre 11 godina

Niko ne ocekuje medalju od Stjepanovica... Ako udje u finale, bice veliki uspeh !!!!!!!!!!!! A vi sto pljujete sve sportiste sa losijim rezultatima. Gde ste vi?

vojislav

pre 11 godina

(Drazen Petrovic, 30. jul 2012 20:21)

hahahah. ovaj se ubi ovde objasnjavajuci kako to nisu nase medalje. a ljudi koji vode njihovu zemlju i Olimpijski odbor, lepo kazu: http://www.jutarnji.hr/matesa--sve-olimpijske-medalje-do-1988--godine-pripadaju-srbiji-i-tu-nema-pomoci/1042591/
covece, idi se zali njima, ili upravi vodovoda, ili tetka Lepi sa drugog sprata, ostavi nas na miru da proslavimo 100. medalju. Jel vazi?

sasa jokic

pre 11 godina

Da sus e malo vise pripremali nego sto su bancili po olimpijskom selu, mozda bi i napravili neki rezultat.
Tomo vrati se molim Te u Srbiju, ne baksuziraj vise!

Josko Martinoski,Tetovo

pre 11 godina

(realno, 30. jul 2012 12:32)

Gospodine, u svoj svojoj nemoci da objasnite to kako to da su Parlov, Ljubek, Stukelj, Redzepovski, Janica Kostelic, Trstena, Sejdiu, Josipovic i mnogi drugi osvajali medalje za Srbiju, vi vredjate Makedonski narod da je antitalentovan za sport. A Makedonija bolja od vas u "vasim" sportovima, rukometu i kosarci. Zaista nije u redu, ja cenim Srpski sport, cak i navijam za neke vase sportiste. Sluzio sam vojsku u Nisu, imam rodjake u Beogradu, navijam za Crvenu Zvezdu.Pozdrav i zelim vam jos vise uspeha u Londonu!

BraG90

pre 11 godina

za (Jordan Tepavčev, 30. jul 2012 13:20)
Los ti je primjer. Kako bi Dinamo uopste mogao osvojiti bilo sta????? Pa ne govorimo o Zvezdi. :D A kako Hrvati mogu prisvajati Nikolu Teslu?

Dejan

pre 11 godina

Ja i medalje Jura Franka i Mateje svet smatram za svoje. Osvojenu su za Jugu, svirala se Hej Sloveni i ja sam bio ponosan i srecan. To seto su drugi narodi hteli da se odcepe od Juge, to je njihova stvar i pravo, mi nismo hteli. MOK je utvrdio da smo naslednici svih medalja SFRJ, kao sto je ista bila naslednik i medalja Kraljevine SHS (ako smo ih osvajali tad).
I Ljubek i Josipovic i Parlov su sa ponosom podizali nasu zastavu i pevali himnu, pa kako da ih ne smatram svojim.
I ne ljutim se ako se Hrvati ponose Teslom!

BaneUtd

pre 11 godina

Nemojte se previse loziti,medalje tu ne moze biti. Mnogi ce se sada polakomiti, zelece medalju, ali gde ce on pored Felpsa i ostalih azdaja iz Australije i SAD-a. Vazno je da smo mi digli euforiju, to je nas mentalitet.

Josko Martinoski,Tetovo

pre 11 godina

Pre neki dan sam citao da Srbije ocekuje mozda cak i osam medalja u streljastvu! Sada se vidi koja je to nebuloza bila. Neka budu presrecni i sa tom jednom. Mirosavljev je potpuno razocarao, zaista je pucao katastrofalno, kao da je rec o nekom debitantu, a ne iskusnom takmicaru. Zelim vam da sto pre osvojite jos neku medalju, mada se ne slazem da vam je to stota na OI. Srbija ucestvuje tek drugi put kao samostalna drzava, tako da ih do Londona ima samo tri, srebro Cavica i bronze Djokovica i vaterpolista.A prisvajanje tudjih medalja je sve, samo ne u skladu sa duhom olimpizma. Treba se ponositi svojim, a ne prisvajati tudje uspehe.

Balkanac

pre 11 godina

Niko ne ocekuje medalju od Stjepanovica... Ako udje u finale, bice veliki uspeh !!!!!!!!!!!! A vi sto pljujete sve sportiste sa losijim rezultatima. Gde ste vi?

ljubitelj odbojke

pre 11 godina

U trecem setu kada je igracica Koreje dobila zuti karton..nas strucni komentator kaze da je dobila karton zbog toga sto je gadjala protivnicu u glavu..a zapravo je bila nosena lopta...e moja strucnosti..:))

RIJEČANIN

pre 11 godina

jugoslavija je bila sportska sila i osvojene medalje morale su nekome da pripadnu a to je srbija i mnogima to smeta i ajde da kažemo da možda nije najpravednije ali da su SRBI KAO SPORTSKA NACIJA BILI LOKOMOTIVA JE REALNO I POTPUNO JASNO I BEZ LAŽNE SKROMNOSTI SMO JEDAN OD NAJTALENTIRANIJIH BIJELIH NARODA NA SVIJETU

neko to od gore vidi sve

pre 11 godina

Kako pratim na netu, Mirosaljev je trenutno 35! Zamislite, cak 35! Jos jedan turista u nasoj mnogobrojnoj delegaciji za London. Vecina kao da su otisla da uzivo vidi Trafalgen skver i Big Ben, a ne da nas predstavlja na najvecoj svetskoj smotri! Sa izuzetkom Zlatica, koji se dokopao medalje, svi strelci su razocarali.Mnogo sam vise ocekivao od njih. Nadam se da ce se do kraja poraviti i doneti nam vec tu famoznu stotu medalju koju zeljno ocekujemo.Nadam se da ce biti zlatna.

Sitničar

pre 11 godina

@onajkozna

Krupne reči nisu dovoljne da zamagle iracionalnost ideje o sto srpskih medalja. To prolazi samo kod izgubljenih ljudi poput tebe i onih koji isto misle, a takvih je većina, koliko vidim. Zato je političarima lako da vladaju ovom zemljom, jer uvek mogu da proture kao istinu svaku budalaštinu koju smisle.
Još samo da saopštimo komšijama kako su grupe Time, Buldožer, September,... najbolji srpski rok bendovi, da je France Prešern najveći srpski pesnik, a "pod Pohorjem" najlepša srpska narodna pesma. Al' će se iznenaditi! Ko im je kriv, kada nisu čuvali otadžbinu?

Jordan Tepavčev

pre 11 godina

Kojih 100 medalja?Manite se tudjih zasluga komsije,imate ih 3 za sad.Da li bi privatili i Dinamo kao srbsku medalju da su osvojili kup šampiona u SFRJ?

Bojan

pre 11 godina

Ovaj Pantelic sa RTS nezna u kojim disciplinama se takmice nasi sportisti,za VELJU kaze da pliva u slobodnom stilu.Osim Koraca i Raleta ostali novinari porazavajuce prenose sportske dogadjaje.Ovog Strajnica podhitno da vrate kuci.

musa dembele

pre 11 godina

STA SAM VAM REKAO(proverite)? Velja ce plivati malo sporije ,ali moze da uhvati 8. mesto!!!! BRAVO,Stjepanovicu!!! U finalu,kada se malo odmori ocekujem novi nacionalni rekord!!!

Teodosic977

pre 11 godina

Sanse su veoma ralne ja sam siguran ako nas sreca posluzi mozemo preko 5 medalja!Plivanje,vaterpolo,tenis,tekvondo,atletika,streljastvo i kajak ovde imamo realne sanse za medalje.Prva tri sporta nemoram da objasnjavam to vam je jasno.Tekvondo Milica Mandic druga u Evropi mislim da imamo sansu.Dragana Gladovic je osvojila prvo mesto u Evropskim kvalifikacijama za olimpijadu kao i Damir Fejzic 94 godiste veoma mlad pobedio na turniru u Kazanju.Atletika Asmir Kolasinam u bacanju kugle u Reci oborio licni rekord a bio je trebi u Evropi pre toga isto Emir Bekric drugi u Evropi.Kajak svi koji udju u finale put im je otvoren a imamo i Marka Novakovica koga niko ne pominje a decko je prvak Evrope.Streljastvo jos 10 nastupa u svakom imamo sansu za medalju!

rajko

pre 11 godina

Ne može se neko ubrojiti za favorita samo zbog toga što je osvojio medalju na evropskom prvenstvu.Sve zavisi od toga kakvi su Evropljani u odnosu na ostale u tom sportu i kakva je konkurencija bila na tim EP.Npr. na poslednjim prvenstvima uoči OI u pojedinim disciplinama najbolji takmičari nisu učestvovali.Da su svi najbolji atletičari učestvovali na poslednjem EP u atletici osvajači medalja za Srbiju teško da bi ušli u finale a kamo li osvojili medalju.Navijam da Srbija osvoji što više medalja ali treba biti realan.

cacanin

pre 11 godina

Ma maler ili namestanje vise ne znam ni sta je ali mlogo da bude slucajno..


Nole sa Rodikom
Jelena pukla od Serene
Ana sa Klajsters
Tipsa sa Isnerom

Dubl

Nole i Viktor izgubili.
Tipsa i Zimonja dobili ali drugo kolo sa Nestorom...

Rukomet sa Spancima izgubili

Drugo kolo sa Hrvatima..

NOLU ZREB KAO IZ PAKLA.

iggy

pre 11 godina

Stvarno ne znam sta treba da se desi pa da bude smenjen ovaj Terzic. Od kako znam za zensku odbojku on je trener. I Toleta ce biti lakse najuriti od njega

srbija bre

pre 11 godina

bravo veljoooo majstore,jedva sam sacekao rezultate,ali kad sam video da si u finalu nazdravio sam u tvoje ime,sutra sta bude bice

olimpijada

pre 11 godina

Zasto Ana Ivanovic ne igra u dresu Srbije, ili barem ne nosi neko nase obelezje kao sto to cine svi ostali sportisti na Olimpijskim igrama? Da li zaista nasi ljudi u OK smatraju da je to normalno i moralno?
SRAMOTA!

mister no

pre 11 godina

A i ja budala...igram kladionicu da nase dobiju a one otisle u London da shopinguju...osim vaterpolisa sve drugo jadno i bedno...samo jos kod nas vazi ono geslo "vazno je ucestvovati",aman bre ljudi,ako si sportista uvek ides na pobedu,samo su nasi uvek zadovoljni porazom!...kad cemo vec jednom da budemo normalni...

Sitničar

pre 11 godina

@Duke

Oko medalja... Sve si jako lepo objasnio, ali medalje nisu kuće, pa da ih uknjižiš sebi, i onda budu tvoje. Nisu bitne ni medalje kao metalni predmeti koje možeš da poseduješ. Sportski uspesi se ne kupuju i prodaju, niti se mogu nekome oteti. Pogledaj na Wikipediji koliko je Rusija osvojila medalja - imaš rezultate za carsku Rusiju i onu posle raspada SSSR, između je samo kratka napomena da je bila deo jedne druge tvorevine. A za tu tvorevinu se rezultati gledaju na drugom mestu.
Iskreno, mislim da olimpijski komitet baš zabole za to koliko mi sebi računamo medalja, verovatno i ne znaju za naš "problem", a sigurno bi se iznenadili kada bi čuli da nekome, uopšte, može da padne na pamet da ih broji na taj način.

miro_miric

pre 11 godina

@onajkozna

e prijatelju moj, kazes u 70...ajde se sad potrudi pa vidi (na isti nacin) u koliko medalja su Hrvati direktno ucestvovali

vlajzi

pre 11 godina

Evo, nije me mrzelo pa sam otištao na zvanični vebsajt MOK-a: [link]. Kakve 99 medalje, kakvi bakrači, o čemu to vi ljudi pričate? Lepo piše da su jedine medalje koje je Srbija osvojila one tri iz Pekinga i ništa više.

Kakav crni kontinuitet, kakvo nasleđivanje, vi ste ljudi stvarno bolesni kad se patite s takvim stvarima.
(Milutin, 30. jul 2012 22:28)

Pa i ja to kazem! Ali Hrvati navalili: 'Ne, to su vase medalje! Vase su i tacka!' Moram da priznam po prvi put: u pravu su ljudi. :-(
http://www.jutarnji.hr/matesa--sve-olimpijske-medalje-do-1988--godine-pripadaju-srbiji-i-tu-nema-pomoci/1042591/

Milutin

pre 11 godina

Evo, nije me mrzelo pa sam otištao na zvanični vebsajt MOK-a: www.olympic.org. Kakve 99 medalje, kakvi bakrači, o čemu to vi ljudi pričate? Lepo piše da su jedine medalje koje je Srbija osvojila one tri iz Pekinga i ništa više.

Kakav crni kontinuitet, kakvo nasleđivanje, vi ste ljudi stvarno bolesni kad se patite s takvim stvarima.

dupli_kantar

pre 11 godina

Mirosavljev ispucao 600 metaka kao na svadbi. :-)
Mora da je razmisljao o konfliktu sa komsijom, pa nije mogao da odrzi koncetraciju. :-))))
(komsija, 30. jul 2012 11:16)
Kao prvo, puca se 60 metaka, eto koliko se razumeš. I neću uopšte trošiti reči na to ko je Nemanja Mirosavljev i šta je sve osvojio. A ti se zapitaj kakav si čovek.
(Milan CL, 30. jul 2012 13:35)
-------------------------

Da, osvojio je neznamnijakoliko medalja na OI, a ovo ucesce mu je peto. Kakav je covek, sportista, politicki aktivista - sve je to pokazao crno na belo, pa nek sudi ko kako hoce.

(treba biti realan pa reci koliko se streljastvo prati u Srbiji, kada izuzmemo OI)

Drazen Petrovic

pre 11 godina

o cemu vi ljudi pricate, kakav zakonski okvir, pa nije sport politika. zna se lijepo tko je osvojio medalje, bar u individualnim sportovima, a zna se i tko je cinio vecinu (ali i najbolje) igraca u nogometnoj reprezentaciji. Takve medalje timova je tesko podijeliti ali ih se moze barem staviti na stranu, odnosno da se broje kao medalje SFR Jugoslavije, a ne Srbije. Poceti dakle brojati od osamostaljenja svake od drzava, samo je to posteno i nista drugo.

sladjan

pre 11 godina

Svaka cast Veljo majstore!!!A sto se odnosi Nemanje,svi oni koji ga kritikuju,nemoj da se kasnije ugrizu za jezik.Videcete njegovo pravo izdanje u trostavu!Ako neko za sada zasluzuje sve kritike,to su samo odbojkasice,svi ostali nasi aduti su i dalje u igrido jednoga!To se odnosi na rukometase,odbojkase(iako su izgubili,tek je pocetak),vaterpoliste,Novaka,Janka,Anu,Dubla,Miks dubla,Strelci imaju nove sansi(jos nije pucala Jasna,opet ce na streliste Andrija,Zorana,Ivana,Andrea,Damir i Nemanja jos u dve discipline cak ima da puca!Samo je Bobana zavrsila OI!)Veslaci,Bokser,Milorad,Nadja,Ivan,Miroslava,Kajakasi,Atleticari,Djudista,Rvac,Tekwondoisti...svi su u igri bre ljudi!Takmicenje su zavrsili samo biciklisti,stonoteniseri,Viktor Troicki,Jelena i troje plivaca koji realno i nisu imali nikakve sansi za neki plasman!Sve ukupno,posle tri takmicarska dana samo desetoro njih su zavrsili svoje ucesce na OI,i to oni koji su i nasi najnekonkurentniji takmicari,dok 105-oro njih tek ce na borilista!Znaci,tek se zahuhtava za nase,a vec je osvojena medalja,ja sam prezadovoljan,setimo se koliko smo cekali prvu medalju u Pekingu,cak osam dana...Znaci,za nas tek pocinju OI,prava uzbudjenja,jer posle treceg dana,imamo i dalje nad sto olimpijaca koji i daje su na borilista,dok smo na proslim OI pred start prvoga dana imali ispod sto olimpijaca!Zato,svim srcem uz nase sportiste Sestre i Braco!!!

Momčilo

pre 11 godina

A Duško Korać je na najnormalniji način razgovarao o raznim stvarima sa legendama britanskog sporta Sebastijanom Koum i Gerijem Linekerom.

MiloshMarjanovic

pre 11 godina

Osnivač modernih Olimpijskih igara Pjer de Kuberten je za mnoge naše sportiste oličenje uspeha ..... Na sreću ovi neki mladi izgleda nisu još čuli za njega!

Josko Martinoski,Tetovo

pre 11 godina

Pre neki dan sam citao da Srbije ocekuje mozda cak i osam medalja u streljastvu! Sada se vidi koja je to nebuloza bila. Neka budu presrecni i sa tom jednom. Mirosavljev je potpuno razocarao, zaista je pucao katastrofalno, kao da je rec o nekom debitantu, a ne iskusnom takmicaru. Zelim vam da sto pre osvojite jos neku medalju, mada se ne slazem da vam je to stota na OI. Srbija ucestvuje tek drugi put kao samostalna drzava, tako da ih do Londona ima samo tri, srebro Cavica i bronze Djokovica i vaterpolista.A prisvajanje tudjih medalja je sve, samo ne u skladu sa duhom olimpizma. Treba se ponositi svojim, a ne prisvajati tudje uspehe.

Jordan Tepavčev

pre 11 godina

Kojih 100 medalja?Manite se tudjih zasluga komsije,imate ih 3 za sad.Da li bi privatili i Dinamo kao srbsku medalju da su osvojili kup šampiona u SFRJ?

Josko Martinoski,Tetovo

pre 11 godina

(realno, 30. jul 2012 12:32)

Gospodine, u svoj svojoj nemoci da objasnite to kako to da su Parlov, Ljubek, Stukelj, Redzepovski, Janica Kostelic, Trstena, Sejdiu, Josipovic i mnogi drugi osvajali medalje za Srbiju, vi vredjate Makedonski narod da je antitalentovan za sport. A Makedonija bolja od vas u "vasim" sportovima, rukometu i kosarci. Zaista nije u redu, ja cenim Srpski sport, cak i navijam za neke vase sportiste. Sluzio sam vojsku u Nisu, imam rodjake u Beogradu, navijam za Crvenu Zvezdu.Pozdrav i zelim vam jos vise uspeha u Londonu!

BaneUtd

pre 11 godina

Nemojte se previse loziti,medalje tu ne moze biti. Mnogi ce se sada polakomiti, zelece medalju, ali gde ce on pored Felpsa i ostalih azdaja iz Australije i SAD-a. Vazno je da smo mi digli euforiju, to je nas mentalitet.

neko to od gore vidi sve

pre 11 godina

Kako pratim na netu, Mirosaljev je trenutno 35! Zamislite, cak 35! Jos jedan turista u nasoj mnogobrojnoj delegaciji za London. Vecina kao da su otisla da uzivo vidi Trafalgen skver i Big Ben, a ne da nas predstavlja na najvecoj svetskoj smotri! Sa izuzetkom Zlatica, koji se dokopao medalje, svi strelci su razocarali.Mnogo sam vise ocekivao od njih. Nadam se da ce se do kraja poraviti i doneti nam vec tu famoznu stotu medalju koju zeljno ocekujemo.Nadam se da ce biti zlatna.

Milan CL

pre 11 godina

Mirosavljev ispucao 600 metaka kao na svadbi. :-)
Mora da je razmisljao o konfliktu sa komsijom, pa nije mogao da odrzi koncetraciju. :-))))
(komsija, 30. jul 2012 11:16)
Kao prvo, puca se 60 metaka, eto koliko se razumeš. I neću uopšte trošiti reči na to ko je Nemanja Mirosavljev i šta je sve osvojio. A ti se zapitaj kakav si čovek.

republika

pre 11 godina

Dusko Korac je zakon za ostale komentatore.
(Rade, 30. jul 2012 11:59)

Da, "strašno" mi fali njegovo orgazmiranje kad god neki Rus uleti u kadar.

Sitničar

pre 11 godina

@onajkozna

Krupne reči nisu dovoljne da zamagle iracionalnost ideje o sto srpskih medalja. To prolazi samo kod izgubljenih ljudi poput tebe i onih koji isto misle, a takvih je većina, koliko vidim. Zato je političarima lako da vladaju ovom zemljom, jer uvek mogu da proture kao istinu svaku budalaštinu koju smisle.
Još samo da saopštimo komšijama kako su grupe Time, Buldožer, September,... najbolji srpski rok bendovi, da je France Prešern najveći srpski pesnik, a "pod Pohorjem" najlepša srpska narodna pesma. Al' će se iznenaditi! Ko im je kriv, kada nisu čuvali otadžbinu?

Milutin

pre 11 godina

Evo, nije me mrzelo pa sam otištao na zvanični vebsajt MOK-a: www.olympic.org. Kakve 99 medalje, kakvi bakrači, o čemu to vi ljudi pričate? Lepo piše da su jedine medalje koje je Srbija osvojila one tri iz Pekinga i ništa više.

Kakav crni kontinuitet, kakvo nasleđivanje, vi ste ljudi stvarno bolesni kad se patite s takvim stvarima.

nik

pre 11 godina

koliko se sećam, Nemanja je na svetskom prije 2 godine uzeo bronzu.... Znači kvalitetu ima, nadam se samo da neće da udje u meč kao Arsovićka i Arunovićka, koje su očito provele slabo zagrijavanje, jer onakav ulaz u meč je bio jako neozbiljan i loš.... Morale bi malo promisliti zašto su uopšte došle u London, jer dobrih žurki ima i u Beogradu

onajkozna

pre 11 godina

Za Joska Martinoskog i ostalu ''bracu'' u susjedstvu:

Od osvojenih 99 medalja do sada, a dace bog bice ih jos, direktnim doprinosom SRBA osvojeno je sad vec 70. Sto se tice ostalih medalja one su tu upravo u nasem vlasnistvu jer smo mi ostali nepokolebani i nismo pogazili zakletvu koju smo dali da cemo i u dobru i u zlu braniti svoju OTADZBINU. Zato sa pravom mozemo reci da su i ostale nase a vi braco (namerno malim slovima)osvajajter za sebe sad a za par godina kad se utopite u Njemacku, Bugarsku, Tursku te svoje medalje kao i svoju cast predajte njima jer vazali ste bili, vazali cete i ostati.

mister no

pre 11 godina

A i ja budala...igram kladionicu da nase dobiju a one otisle u London da shopinguju...osim vaterpolisa sve drugo jadno i bedno...samo jos kod nas vazi ono geslo "vazno je ucestvovati",aman bre ljudi,ako si sportista uvek ides na pobedu,samo su nasi uvek zadovoljni porazom!...kad cemo vec jednom da budemo normalni...

Drazen Petrovic

pre 11 godina

o cemu vi ljudi pricate, kakav zakonski okvir, pa nije sport politika. zna se lijepo tko je osvojio medalje, bar u individualnim sportovima, a zna se i tko je cinio vecinu (ali i najbolje) igraca u nogometnoj reprezentaciji. Takve medalje timova je tesko podijeliti ali ih se moze barem staviti na stranu, odnosno da se broje kao medalje SFR Jugoslavije, a ne Srbije. Poceti dakle brojati od osamostaljenja svake od drzava, samo je to posteno i nista drugo.

realno

pre 11 godina

@Josko
A sto se ti toliko sekiras za srpske medalje.
Koliko li ih je osvojila Makedonija do sada?
Pa i od ovih 95 u bivsoj Jugi makedonci su osvojili samo jednu u boksu.
Ima doduse ti i par medalja u rvanju, ali i njih su osvajali albanci rodjeni u Makedoniji.
Potpuni ste antitalenti za sport i ne znam sa kojim se uopste pravom javljas da komentarises srpske sportiste?

sasa jokic

pre 11 godina

Da sus e malo vise pripremali nego sto su bancili po olimpijskom selu, mozda bi i napravili neki rezultat.
Tomo vrati se molim Te u Srbiju, ne baksuziraj vise!

olimpijada

pre 11 godina

Zasto Ana Ivanovic ne igra u dresu Srbije, ili barem ne nosi neko nase obelezje kao sto to cine svi ostali sportisti na Olimpijskim igrama? Da li zaista nasi ljudi u OK smatraju da je to normalno i moralno?
SRAMOTA!

100 medalja u Riju, realno:)))))

pre 11 godina

Ma mi uzimamo 10 medalja 'ladno:))) nema veze sto nam je prosjek na nekoliko posljednjih OI 3 medalje. Toliko nam je drzava procvijetala, a sa njom i sport u koji ona bezgranicno ulaze, posebno posljednjih godina, to je cudo jedno...
Iskreno, mislim da ce Novak da nam donese zlato (mozda subjektivno jer kvalitet za to imaju i on i Federer, ali imam neki osjecaj da mu je sudjeno), realne sanse za medalje imaju jos vaterpolisti (zlato) i Cavic (neka od medalja). Iznenadjenje ocekujem od Tipsarevica i mozda (sa velikim M) od jos nekog. I to je to, kakvih 10 medalja... I treba biti zadovoljan sa jednim zlatom. To znaci da smo u toj disciplini najbolji na svijetu!!!!! I treba prije svega biti realan! A to znaci ako jednog dana stvarno zelimo bolje rezultate na OI, treba prvo metlu pa doooobro pomesti po mnogim savezima.... Pozdrav

mladen

pre 11 godina

Neka neko objasni komsijama da je prvo postojao Olimpijski komitet Srbije,pa posle Jugoslovenski,nemam ja snage.. Njihove su mlade drzave,pa ne znaju

komsija

pre 11 godina

Mirosavljev ispucao 600 metaka kao na svadbi. :-)
Mora da je razmisljao o konfliktu sa komsijom, pa nije mogao da odrzi koncetraciju. :-))))

Nele

pre 11 godina

Tacno tako, Dusko Korac je legenda naseg sportskog novinarstva i covek je licno dosta ucinio na popularizacije nekih sportova.Ne otaljava posao vec se trudi da bude u toku sa promenama u modernom sportu, pre svega u plivanju i atletici i sto je veoma bitno, dosta ozbiljno shvata svoj posao i pravi je patriota, iskreno se raduje uspehu svakog naseg takmicara i ne libi se da kaze ono sto svi mislimo, a to je da nasim talentima treba na vreme pomoci.Ima on neke svoje bubice, ali bar ne pravi grube greske poput nekih drugih vec nas informise o dosta toga.Svaka cast Dusko i komentarisao ti nama jos dugo godina.Steta sto vecina ostalih komentatora sa RTS-a i nekih drugih medijskih stanica samo otaljava svoj posao ili ga radi lose.Neka se ugledaju na Koraca.

Sitničar

pre 11 godina

@Duke

Oko medalja... Sve si jako lepo objasnio, ali medalje nisu kuće, pa da ih uknjižiš sebi, i onda budu tvoje. Nisu bitne ni medalje kao metalni predmeti koje možeš da poseduješ. Sportski uspesi se ne kupuju i prodaju, niti se mogu nekome oteti. Pogledaj na Wikipediji koliko je Rusija osvojila medalja - imaš rezultate za carsku Rusiju i onu posle raspada SSSR, između je samo kratka napomena da je bila deo jedne druge tvorevine. A za tu tvorevinu se rezultati gledaju na drugom mestu.
Iskreno, mislim da olimpijski komitet baš zabole za to koliko mi sebi računamo medalja, verovatno i ne znaju za naš "problem", a sigurno bi se iznenadili kada bi čuli da nekome, uopšte, može da padne na pamet da ih broji na taj način.

RIJEČANIN

pre 11 godina

jugoslavija je bila sportska sila i osvojene medalje morale su nekome da pripadnu a to je srbija i mnogima to smeta i ajde da kažemo da možda nije najpravednije ali da su SRBI KAO SPORTSKA NACIJA BILI LOKOMOTIVA JE REALNO I POTPUNO JASNO I BEZ LAŽNE SKROMNOSTI SMO JEDAN OD NAJTALENTIRANIJIH BIJELIH NARODA NA SVIJETU

dupli_kantar

pre 11 godina

Mirosavljev ispucao 600 metaka kao na svadbi. :-)
Mora da je razmisljao o konfliktu sa komsijom, pa nije mogao da odrzi koncetraciju. :-))))
(komsija, 30. jul 2012 11:16)
Kao prvo, puca se 60 metaka, eto koliko se razumeš. I neću uopšte trošiti reči na to ko je Nemanja Mirosavljev i šta je sve osvojio. A ti se zapitaj kakav si čovek.
(Milan CL, 30. jul 2012 13:35)
-------------------------

Da, osvojio je neznamnijakoliko medalja na OI, a ovo ucesce mu je peto. Kakav je covek, sportista, politicki aktivista - sve je to pokazao crno na belo, pa nek sudi ko kako hoce.

(treba biti realan pa reci koliko se streljastvo prati u Srbiji, kada izuzmemo OI)

Darko

pre 11 godina

Svaka cast za Stjepanovica, momak je kalibar za vrhunske domete, bice nasa velika uzdanica i na naredne 2 Olimpijade.
A sto se tice komentatora Koraca, on je jedan od retkih na RTS-u koji se itekako unese u svoj posao, trudi se da bude dosta informisan u sferi koju komentarise i sto je bitno, itekako shvata znacaj plivanja i atletike kao sportova.Jeste malo teatralan, ali je bar i bez dlake na jeziku i ne libi se da kaze neke stvari koje su itekako na mestu i pogadjaju sustinu.Da je jos takvih bar.Neka komentarise dokle god bude mogao.

miro_miric

pre 11 godina

@onajkozna

e prijatelju moj, kazes u 70...ajde se sad potrudi pa vidi (na isti nacin) u koliko medalja su Hrvati direktno ucestvovali

iggy

pre 11 godina

Stvarno ne znam sta treba da se desi pa da bude smenjen ovaj Terzic. Od kako znam za zensku odbojku on je trener. I Toleta ce biti lakse najuriti od njega

Teodosic977

pre 11 godina

Sanse su veoma ralne ja sam siguran ako nas sreca posluzi mozemo preko 5 medalja!Plivanje,vaterpolo,tenis,tekvondo,atletika,streljastvo i kajak ovde imamo realne sanse za medalje.Prva tri sporta nemoram da objasnjavam to vam je jasno.Tekvondo Milica Mandic druga u Evropi mislim da imamo sansu.Dragana Gladovic je osvojila prvo mesto u Evropskim kvalifikacijama za olimpijadu kao i Damir Fejzic 94 godiste veoma mlad pobedio na turniru u Kazanju.Atletika Asmir Kolasinam u bacanju kugle u Reci oborio licni rekord a bio je trebi u Evropi pre toga isto Emir Bekric drugi u Evropi.Kajak svi koji udju u finale put im je otvoren a imamo i Marka Novakovica koga niko ne pominje a decko je prvak Evrope.Streljastvo jos 10 nastupa u svakom imamo sansu za medalju!

BraG90

pre 11 godina

za (Jordan Tepavčev, 30. jul 2012 13:20)
Los ti je primjer. Kako bi Dinamo uopste mogao osvojiti bilo sta????? Pa ne govorimo o Zvezdi. :D A kako Hrvati mogu prisvajati Nikolu Teslu?

rajko

pre 11 godina

Ne može se neko ubrojiti za favorita samo zbog toga što je osvojio medalju na evropskom prvenstvu.Sve zavisi od toga kakvi su Evropljani u odnosu na ostale u tom sportu i kakva je konkurencija bila na tim EP.Npr. na poslednjim prvenstvima uoči OI u pojedinim disciplinama najbolji takmičari nisu učestvovali.Da su svi najbolji atletičari učestvovali na poslednjem EP u atletici osvajači medalja za Srbiju teško da bi ušli u finale a kamo li osvojili medalju.Navijam da Srbija osvoji što više medalja ali treba biti realan.

cacanin

pre 11 godina

Ma maler ili namestanje vise ne znam ni sta je ali mlogo da bude slucajno..


Nole sa Rodikom
Jelena pukla od Serene
Ana sa Klajsters
Tipsa sa Isnerom

Dubl

Nole i Viktor izgubili.
Tipsa i Zimonja dobili ali drugo kolo sa Nestorom...

Rukomet sa Spancima izgubili

Drugo kolo sa Hrvatima..

NOLU ZREB KAO IZ PAKLA.

Marijana

pre 11 godina

Ovaj što je provalio, da su Makedonci bolji od Srbije u košarki i rukometu- čovječe jesi li ti normalan?! Vaš jedini uspjeh je četvrto mesto na zadnjom EP, a u rukometu ni blizu toga!!! Neču ni da nabrajam srpske trofeje, poslednja je sinoč, mladi orliči su osvojili treče a neki dan ovi malo stariji četvrto. Ako vam je toliko krivo zbog medalja, neko je morao naslediti bivšu SFRJ, i to je Srbija.

Andrej77

pre 11 godina

@Kojih 100 medalja?Manite se tudjih zasluga komsije,imate ih 3 za sad.Da li bi privatili i Dinamo kao srbsku medalju da su osvojili kup šampiona u SFRJ?
(Jordan Tepavčev, 30. jul 2012 13:20)

Prvo, Dinamo nikada ne bi mogao da uzme titulu, to je bar opste poznata stvar. Druga stvar, Srbja je pravna naslednica SFRJ, hteli ste samostalnost.. u cemu je problem!? Uvek mozete da se obratite Olimpijskom komitetu ako postoji problem, a da.. vec ste zalili, samo su vas oduvali.

vlajzi

pre 11 godina

Evo, nije me mrzelo pa sam otištao na zvanični vebsajt MOK-a: [link]. Kakve 99 medalje, kakvi bakrači, o čemu to vi ljudi pričate? Lepo piše da su jedine medalje koje je Srbija osvojila one tri iz Pekinga i ništa više.

Kakav crni kontinuitet, kakvo nasleđivanje, vi ste ljudi stvarno bolesni kad se patite s takvim stvarima.
(Milutin, 30. jul 2012 22:28)

Pa i ja to kazem! Ali Hrvati navalili: 'Ne, to su vase medalje! Vase su i tacka!' Moram da priznam po prvi put: u pravu su ljudi. :-(
http://www.jutarnji.hr/matesa--sve-olimpijske-medalje-do-1988--godine-pripadaju-srbiji-i-tu-nema-pomoci/1042591/

doctor

pre 11 godina

malo pre sam telefonirao i pitao MOK,koliko Srbija ima medalja,a oni mi kazu 99! Ipak je to medjunarodna organizacija i mora se postovati!

Ljube

pre 11 godina

Nemanjina glavna disciplina je 50m trostav,tu je medju najboljima na svetu i trenutno mislim da je prvi na svetskoj rang listi,a i od svih ucesnika ima najbolju kvalifikacionu normu.

Veca

pre 11 godina

Ma doci ce i ta 100-ta medalja, kada Zlatic bude pucao malokalibarski pistolj jer momak je stvarno spreman i u ruci, i u glavi, i u srcu! Idemo majstore! A za njim ce se redjati i ostali videcete!

o shonesi

pre 11 godina

Postovani strucnjaci, bivsi igraci, poznanici dalje i blize rodbine bilo kog naseg sportiste, poreski obveznici, dusebriznici, komsije, razocarani, povredjeni, uvredjeni, ljudi koji su izgubili dragoceno vreme gledajuci bilo koju nasu ekipu, ljudi koji zele medalju vise od sportista samih, bilo bi jako lepo kada biste makar ponekad pokazali elemntarnu kulturu i priznali da ti sportisti koje pljujete i omalovazavate znaju mnogo vise o onome sto rade i imaju mnogo vecu zelju i mnogo su vise truda, krvi, znoja, zivaca i energije potrosili od vas koji sedite u foteljama i pljujete. I budite malo realni, mala smo drzava, cija vlada u slabo koju znacajnu sferu zivota ulaze jako malo ili nimalo, a ocekujemo kule, gradove i medalje. Svaka pobeda je uspeh,svaka medalja je kao san, kada se desi, radujmo se, kada dodje poraz, priznajmo ga, kao sto to rade nasi sportisti.

Duke

pre 11 godina

Oko medalja:
Srpski Olimpijski Komitet je legalni i jedini naslednik Jugoslovenskog. To je potvrdio i MOK kao i novoformirani Olimpijski Komiteti/Savezi bivsih republika SFRJ. Na ovoj cinjenici se zasniva legalnost upisa prethodno osvojenih medalja na konto Srbije. Legitimitet, tacnije moralno pravo Srbije da "prisvoji" sve olimpijske medalje bivse zajednicke drzave jeste propis o dodeljivanju Nacionalnih penzija osvajacima svih medalja. Ovim propisom drzava Srbija mesecno uplacuje penzije u iznosima: dve prosecne plate za bronzu, dve ipo za srebro i tri za olimpijsko zlato. Dakle svaki drzavljanin Republike Srbije, koji je ikada osvojio olimpijsku medalju, a jos je uvek ziv, prima novac iz budzeta Republike Srbije. Ako bi se neko od zivih osvajaca medalja iz npr. Hrvatske ili BIH upisao u drzavljanstvo R Srbije odmah bi ostvario pravo na nacionalnu penziju bez obzira gde trenutno zivi. Sledstveno, olimpijske medalje koje su osvojili sportisti SFRJ, pripadaju Srbiji i moralno i zakonski. Uostalom, kojoj drugoj drzavi mogu da pripadnu? Da li jos neka drzava ima zakonski osnov da ih prisvoji ili mozda izdvaja za osvajace medalja iz sopstvenog budzeta?

Teodosic977

pre 11 godina

Nije ni cudo sto nam je zemlja ovakva po meni su dobro krenule olimpiske igre.Zlatic bronza Arunovic 7 mesto takmicimo se u jos 10 disciplina u streljastvu u 7 imamo realne sanse za medalju Milosavljev je sjajno krenuo ali kada je omasio jedno posle toga je omasio jos 2 tu je bila greska to ce da se popravi siguran sam.Veljo svaka cast ovo je veliki uspeh momak sa 18 godina medju 16 najboljih u celom svetu to je neverovatno on obecava!Veslaci veoma mladi ako i cetverac izbori polufinale to je sasvim dobro.STJEPANOVIC MOZE U FINALE(realno) SIGURAN SAM A I AKO MU KRENE MOZE I MEDALJA!
Vi samo vredjajte ne znate koliko je tesko se kvalifikovati na Olimpijadu jedino ko je razocarao je Karakasevic i Odbojkasice!

Bojan

pre 11 godina

Ovaj Pantelic sa RTS nezna u kojim disciplinama se takmice nasi sportisti,za VELJU kaze da pliva u slobodnom stilu.Osim Koraca i Raleta ostali novinari porazavajuce prenose sportske dogadjaje.Ovog Strajnica podhitno da vrate kuci.

vlada

pre 11 godina

Cava je povukao crtu,Velja nastavlja.Bravo.Tako je i u tenisu.Nole zapoceo i ostali su poceli da prave dobre rezultate.I u streljastvu.Sekariska pa ...U

Dejan

pre 11 godina

Ja i medalje Jura Franka i Mateje svet smatram za svoje. Osvojenu su za Jugu, svirala se Hej Sloveni i ja sam bio ponosan i srecan. To seto su drugi narodi hteli da se odcepe od Juge, to je njihova stvar i pravo, mi nismo hteli. MOK je utvrdio da smo naslednici svih medalja SFRJ, kao sto je ista bila naslednik i medalja Kraljevine SHS (ako smo ih osvajali tad).
I Ljubek i Josipovic i Parlov su sa ponosom podizali nasu zastavu i pevali himnu, pa kako da ih ne smatram svojim.
I ne ljutim se ako se Hrvati ponose Teslom!

vojislav

pre 11 godina

(Drazen Petrovic, 30. jul 2012 20:21)

hahahah. ovaj se ubi ovde objasnjavajuci kako to nisu nase medalje. a ljudi koji vode njihovu zemlju i Olimpijski odbor, lepo kazu: http://www.jutarnji.hr/matesa--sve-olimpijske-medalje-do-1988--godine-pripadaju-srbiji-i-tu-nema-pomoci/1042591/
covece, idi se zali njima, ili upravi vodovoda, ili tetka Lepi sa drugog sprata, ostavi nas na miru da proslavimo 100. medalju. Jel vazi?

Špiro

pre 11 godina

Ispod 1.55 sa samo 19 godina Velja isplivao, svaka čast, dečko je sa ovim rezultatom već sada šampion. Bravo Velimire još jednom. A mesta za napredak ohoohoo.

Balkanac

pre 11 godina

Niko ne ocekuje medalju od Stjepanovica... Ako udje u finale, bice veliki uspeh !!!!!!!!!!!! A vi sto pljujete sve sportiste sa losijim rezultatima. Gde ste vi?

musa dembele

pre 11 godina

STA SAM VAM REKAO(proverite)? Velja ce plivati malo sporije ,ali moze da uhvati 8. mesto!!!! BRAVO,Stjepanovicu!!! U finalu,kada se malo odmori ocekujem novi nacionalni rekord!!!

veliki strumf

pre 11 godina

Nazalost, lose pucanje Nemanje, u najpreciznijoj muskoj disciplini, gde vas svaka promasena desetka jako udaljava od finala i medalje. Ocigledno mu je koncentracija opadala u mahovima, jer je vezano promasivao centar, sto se nikako ne sme. Doduse, ovo mu i nije najjaca disciplina, od njega finale mozemo da ocekujemo jedino u 50m, gde je drugi rangirani na svetu, dok ce to u trostavu biti daleko teze.

Balkanac

pre 11 godina

Niko ne ocekuje medalju od Stjepanovica... Ako udje u finale, bice veliki uspeh !!!!!!!!!!!! A vi sto pljujete sve sportiste sa losijim rezultatima. Gde ste vi?

ljubitelj odbojke

pre 11 godina

U trecem setu kada je igracica Koreje dobila zuti karton..nas strucni komentator kaze da je dobila karton zbog toga sto je gadjala protivnicu u glavu..a zapravo je bila nosena lopta...e moja strucnosti..:))

srbija bre

pre 11 godina

bravo veljoooo majstore,jedva sam sacekao rezultate,ali kad sam video da si u finalu nazdravio sam u tvoje ime,sutra sta bude bice

Divos

pre 11 godina

Све честитке супер-младом Стјепановићу, фантастичан резултат (за 1,17 секунди поправио лични рекорд), у укупном скору је 3. (Фелпс је рецимо слабији и то подобро) што значи да може и у финале. Не треба ни наглашавати да је од свих такмаца далеко најмлађи, велико је питање колико се истрошио јутрос, али сигурно прижељкујемо лепе вести и вечерас. Остали према очекивању, Немања није разочартао пласманом али јесте реултатом, очито концетрација није била како је то требало, двојац према очекивању. У сваком случају срећно "Орловима" у наставку дана.

igor

pre 11 godina

Dobro nam je danas krenulo.budite malo realniji treba i malo srece.znate i sami kakve uslove imaju nasi spirtisti.malo strpljenja bice jos medalja.navijajmo i bodrimo nase

sladjan

pre 11 godina

Svaka cast Veljo majstore!!!A sto se odnosi Nemanje,svi oni koji ga kritikuju,nemoj da se kasnije ugrizu za jezik.Videcete njegovo pravo izdanje u trostavu!Ako neko za sada zasluzuje sve kritike,to su samo odbojkasice,svi ostali nasi aduti su i dalje u igrido jednoga!To se odnosi na rukometase,odbojkase(iako su izgubili,tek je pocetak),vaterpoliste,Novaka,Janka,Anu,Dubla,Miks dubla,Strelci imaju nove sansi(jos nije pucala Jasna,opet ce na streliste Andrija,Zorana,Ivana,Andrea,Damir i Nemanja jos u dve discipline cak ima da puca!Samo je Bobana zavrsila OI!)Veslaci,Bokser,Milorad,Nadja,Ivan,Miroslava,Kajakasi,Atleticari,Djudista,Rvac,Tekwondoisti...svi su u igri bre ljudi!Takmicenje su zavrsili samo biciklisti,stonoteniseri,Viktor Troicki,Jelena i troje plivaca koji realno i nisu imali nikakve sansi za neki plasman!Sve ukupno,posle tri takmicarska dana samo desetoro njih su zavrsili svoje ucesce na OI,i to oni koji su i nasi najnekonkurentniji takmicari,dok 105-oro njih tek ce na borilista!Znaci,tek se zahuhtava za nase,a vec je osvojena medalja,ja sam prezadovoljan,setimo se koliko smo cekali prvu medalju u Pekingu,cak osam dana...Znaci,za nas tek pocinju OI,prava uzbudjenja,jer posle treceg dana,imamo i dalje nad sto olimpijaca koji i daje su na borilista,dok smo na proslim OI pred start prvoga dana imali ispod sto olimpijaca!Zato,svim srcem uz nase sportiste Sestre i Braco!!!

Momčilo

pre 11 godina

A Duško Korać je na najnormalniji način razgovarao o raznim stvarima sa legendama britanskog sporta Sebastijanom Koum i Gerijem Linekerom.

MiloshMarjanovic

pre 11 godina

Osnivač modernih Olimpijskih igara Pjer de Kuberten je za mnoge naše sportiste oličenje uspeha ..... Na sreću ovi neki mladi izgleda nisu još čuli za njega!