Košarka 106

Nedelja, 18.02.2024.

18:10

Crno na belo – Partizan podelio finansijsku situaciju kluba FOTO

Košarkaški klub Partizan objavio je finansijsko poslovanje crno-belih, dugovanje za porez i plan otplate.

Autor:  |  Izvor: B92

Crno na belo – Partizan podelio finansijsku situaciju kluba FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

Kimi

pre 1 godinu

Veoma interesantna stavka "Sopstveni prihodi" koja je 14 milki. Ako je iole verovati predsedniku kk Partizan, prihod od karata je maksimalno 8 miliona, odakle ovih 6 preko baš me zanima, jer od obeštećenja nisu. Hoće neko reći od prvatnih sponzora, haha, kako da ne. Da ne bude kao za FK Crvena Zvezda, nismo mi to poklonili klubu, već samo dali pozajmicu. Opasano muljanje. Ne kažem da je druga strana čista, ali kad k priča o poštenju, to je baš licemerno.

Nbc

pre 1 godinu

Za pismene piše jasno.
CZ od DRŽAVE dola duplo više!
Ne dobija ni Partizan male pare ali su DUPLO manje od CZ.
Nema ništa nejasno i džaba spinovanje.
(bliski, 18. februar 2024 19:46)

Pa lepo kazes, za pismene. Da si pismen video bi da u Zvezdinim izvestaju pise da su prihodi od drzavnih sponzora 3.002.257,17€. KKP u svom izvestaju kaze da su prihodi od drzave ove sezone 6 miliona.
(bvb, 18. februar 2024 20:55)
Tih 3.002.257,17€ zvezde su za pola godine, već dobijeno a Partizanu je obećano 6 miliona za čitavu sezonu što možda znači (mada ne vjerujem ko je na vlasti) da će na kraju sezone dobiti isto para od države. Pročitaj pa nešto napiši. A gluplji su ovi koji ti dadoše pluseve. Treba imati nešto u glavi pa komentarisati.

bob

pre 1 godinu

Hoce li ZOC posle ovoga da podnese ostavku?
Lupio je samar svim ljudima u Srbiji koji protiv svoje volje izdvajaju pare i za Zvezdu i Partizan.
Nema para za bolnice ali zato za ova dva drzavna kluba ima u izobilju.
Bilo bi lepo videti koliko je drzava u poslednje 24 godina ulozila i u KK i FK oba kluba.

Grr

pre 1 godinu

Partizan se ozbiljno priprema za privatizaciju jer je to jedini pravi put. Ovo sa državom je bezveze i za klub i za državu, pa mora kad tad da se prekine.

Lord of the Flies

pre 1 godinu

Ako su nekima potrebna dodatna pojasnjenja, prvo zasto su za sezonu 23/24 cifre za kk partizan zaokruzene, pa zato sto se radi o budzetu, a tek na kraju sezone se mogu dati precizne cifre u eur, prosto je. Drugo, kako kkp ima veci budzet od kk czv poslednje 2 sezone, a dobija znatno manje od drzave, pa zato sto je mnogo vise prihodovao sam, pre svega od karata, nagrada u evroligi i privatnih sponzora. Samo malo mozak da se ukljuci...
(banjica, 18. februar 2024 20:10)
Ko god je sastavljao makar 1 budzet u zivotu prepoznaje da je ovako okrugla cifra (bez i jedne decimale na stotine hiljada evra) cisto lupanje brojeva. Ili Ostoja ne ume da budzetira - ako je lupio, to je skandal, a ako ne ume da budzetira - opet skandal.

MJ23

pre 1 godinu

ŽD Ok,mi slupasmo 20 miliona za 11 mesto,a vi panteri,slupaste 20 miliona za 16 mesto,sto to nisi napisao panteru?!
(Šomi, 18. februar 2024 21:53)

1:0 u trofejima ove sezone, idi kmeči i dalje :-))))

Igor

pre 1 godinu

Ma dobro sve to papir trpi sve i kod jednih i drugih, nego dal cz je platila onaj porez onih 16 milko sto vredelo ko sad 30mil a da mi smo...
Toliko..

origi

pre 1 godinu

bliski
ti verujes u ono sto hoces da verujes. pa da li ste svi vi sto kometarisete ko je vise dobio mala deca, ili odrasli ljudi. pa dobijaju i jedni i drugi dosta i to je manje vise ujednaceno. a bacite oko na igrace ko koliko vredi, uporedite pa donesite sami sud ko ima vise para.

Danka

pre 1 godinu

Kao neko ko se bavi finansijama i bilansima ovaj prikaz ne predstavlja relevantni dokument.Nema taksativno na strani prihoda odakle su prihodi a na strani rashoda koji su to rashodi. Osnov knjigovodstva. Takodje upada u oči da je pod stavkom Jedan je Partizan sakupljeno nešto malo više od 1,5 milion evra.Takodje nema koliko zaposleni a to su igrači,stručni štab a to su rashodi koliko ko prima.I na kraju se podvlači crta da li je klub poslovao u pozitivi ili negativi

Budžet

pre 1 godinu

Partizanov ukupni budžet je 20M ali je od toga 8M za porez tako da je za ekipu 12M što je manje od Zvezde. Doduše ovo jeste viša matematika za većinu čitalaca (ovo je normalno ne treba da svi znaju računovodstvo) pa evo informacije.

Gurka

pre 1 godinu

Baš lepo. Napišite koliko su novca dobili partizan i zvezda od KSS a koliko su dobili ostali klubovi u Srbiji. Baš me zanima. Da su taj novac dobili Sloga, Borac, Vršac, Leskovac....ne bi bili u ovakvoj situaciji. Dajte nekoj Megi, OKK Beogradu ili Dinamiku jer samo tamo igraju naši klinci a ne vecitim potrošačima koji imaju po 8 stranaca a rezultati očajni

urke

pre 1 godinu

Partizanov ukupni budžet je 20M ali je od toga 8M za porez tako da je za ekipu 12M što je manje od Zvezde. Doduše ovo jeste viša matematika za većinu čitalaca (ovo je normalno ne treba da svi znaju računovodstvo) pa evo informacije.
(Budžet, 18. februar 2024 21:36)

Znači kada se svi rashodi saberu a tu su i plate igrača ,trenera Partizan u minusu.Znaš li sve šta spada u trošak?

do koske

pre 1 godinu

jbg da je partizan prvi dao saopstenje i izasao sa podacima prvi, i Zvezda bi mogla da napise u svojim podacima da su dobili manje para od partizana.

u principu ko veruje ovim ciframa (i jednim i drugim) taj je mnogo naivan

4k4.Dex

pre 1 godinu

Oba kluba su pomognuta od strane drzave i to golemo. Tako da su oba kluba drzavni projekti. Ne znam sta se prepucavate kome je date nesto vise a kome manje. Kao da je to bitno. Sramota je davati ikakve izjave na tu temu od strane velnika klubova. Bolje cutite i igrajte kosarku. Obe ekipe su na istom nivou i samo forma i trenutak inspiracuje odredjuje ko je bolji. Smarate i vi sa institucijama i vi sa drzavim projektim. Zvezdu ne zanima toliko KK kao fudbalski a Paerizanovi navijaci sus e videli kad je islo lose inkad je bilo 500 navijaca na mecevima. Sad je lako biti navijac i praviti amosferu.

Borky

pre 1 godinu

Koliko se dobija od privatnih sponzora koji su zvezdasi al po naredbi moraju Partizanu davati pare?
Ajmo i jedni i drugi da vidimo koji su to privatnici koji bacaju pare u rupe bez dna!

ŽD

pre 1 godinu

Pa dobro ako već toliko imate od privatnih sponzora onda vam više pomoć države i nije potrebna.14 miliona je sasvim dovoljno za sredinu tabele Evrolige.
Lepo kažete, neka hvala mi smo samostalni i svoji i ne može niko da vas proziva više. Ali znate da nije tako i da država ne stoji iza oba kluba ima li biste budžet do milion evra.

Samo kažem

pre 1 godinu

Ako su nekima potrebna dodatna pojasnjenja, prvo zasto su za sezonu 23/24 cifre za kk partizan zaokruzene, pa zato sto se radi o budzetu, a tek na kraju sezone se mogu dati precizne cifre u eur, prosto je. Drugo, kako kkp ima veci budzet od kk czv poslednje 2 sezone, a dobija znatno manje od drzave, pa zato sto je mnogo vise prihodovao sam, pre svega od karata, nagrada u evroligi i privatnih sponzora. Samo malo mozak da se ukljuci...
(banjica, 18. februar 2024 20:10)
Kojih nagrada??

baja patak

pre 1 godinu

Na osnovu otkrivenih detalja o budzetima oba kluba (CZV i JSD), vidi se da je Zvezdin budzet par miliona manji. To je samo konstatacija, pa vi onda vidite ko vise dobija drzavne pare i ko je cija mezimica...
(Sasa, 18. februar 2024 19:07)

Za pismene piše jasno.
CZ od DRŽAVE dola duplo više!
Ne dobija ni Partizan male pare ali su DUPLO manje od CZ.
Nema ništa nejasno i džaba spinovanje.
(bliski, 18. februar 2024 19:46)

Zvezda objavila prva, jel neko mozda ocekivao drugaciji izvestaj od Ostoje? Sto niste prvi izasli sa izvestajem? Nego cekaj Zvezdu, pa onda koriguj cifre. Kako ste samo mudri.

Dragan

pre 1 godinu

Prošle sezone od grada, države i državnih preduzeća je KK Partizan prihodovao 5,592,555 evra, a C.Zvezda 11,316,764 evra.Sve iz priloženih tabela.

limbo

pre 1 godinu

Kaže drugar, samo 2 dolara skuplje platio kartu za all-star večeras, nego za Partizanove utakmice u EL.
(Ostava, 18. februar 2024 19:50)

All-stars se igra rekreativno, neki bi rekli.

bvb

pre 1 godinu

Za pismene piše jasno.
CZ od DRŽAVE dola duplo više!
Ne dobija ni Partizan male pare ali su DUPLO manje od CZ.
Nema ništa nejasno i džaba spinovanje.
(bliski, 18. februar 2024 19:46)

Pa lepo kazes, za pismene. Da si pismen video bi da u Zvezdinim izvestaju pise da su prihodi od drzavnih sponzora 3.002.257,17€. KKP u svom izvestaju kaze da su prihodi od drzave ove sezone 6 miliona.

ŽD

pre 1 godinu

Ali 20 miliona budžet za 3. mesto u ABA i 11. u Evroligi. Izgubljeni Kup ABA i Kup Srbije. To se zove promašena investicija, a Žoc i Ostoja mogu da pričaju šta hoće. Ovakve rezultate bi imali i sa pet puta manje para. Pa Želimire nije ti ovo Instambul da slupaš 150 miliona za 7 godina zbog jedne titule i moja baba može to.

sale

pre 1 godinu

Covece,Vucic jutros bio potpuno iskren i sve objasnio,i da im drzava uplacuje poreze i da im nabavlja sponzore i da im puni budzet i da im po neekonomskim cenama obezbedjuje halu i koliko tacno miliona evra duguju(preko sest),i ovi opet svoju pricu hahaha pa neverovatno

eh bre

pre 1 godinu

Podaci su bukvalno u istoj formi kao i vaši.
I jasno pokazuju da od države CZ je dobila mnogo više novca.
(bliski, 18. februar 2024 19:43)

a ti veruješ tim podacima

Koja

pre 1 godinu

Partizan je u zadnje dve godine spiskao preko 40 miliona evra za samo jedan trofej pa se moraju pravdati,Branko Lazic za 8 godina uzeo 23 trofej mislim da igraci Partizana svi zajedno nemaju toliko u raznim klubovima...
(super, 18. februar 2024 20:03)

Au jaki trofeji u ovom mulju ajde uradite nesto u evropi nemojte uvek biti kanta za punjenje i predzadnji to je merilo za početak trebate da budete prvaci evrope bar jednom pa da sednemo da pričamo o trofeima

Dzeronimo

pre 1 godinu

Podaci su bukvalno u istoj formi kao i vaši.
I jasno pokazuju da od države CZ je dobila mnogo više novca.
(bliski, 18. februar 2024 19:43)

a ti veruješ tim podacima
(eh bre, 18. februar 2024 20:08)

Sigurno vise nego excel majstoru.
Zar to treba nekoga da cudi?

banjica

pre 1 godinu

Ako su nekima potrebna dodatna pojasnjenja, prvo zasto su za sezonu 23/24 cifre za kk partizan zaokruzene, pa zato sto se radi o budzetu, a tek na kraju sezone se mogu dati precizne cifre u eur, prosto je. Drugo, kako kkp ima veci budzet od kk czv poslednje 2 sezone, a dobija znatno manje od drzave, pa zato sto je mnogo vise prihodovao sam, pre svega od karata, nagrada u evroligi i privatnih sponzora. Samo malo mozak da se ukljuci...

bliski

pre 1 godinu

Podaci su bukvalno u istoj formi kao i vaši.
I jasno pokazuju da od države CZ je dobila mnogo više novca.
(bliski, 18. februar 2024 19:43)

a ti veruješ tim podacima
(eh bre, 18. februar 2024 20:08)

Sto se tiče davanja države verujem.
Ni Čović ni Ostoja ne bi smeli da objave umanjenu cifru koju daje država.
U top bi ih stavio zna se ko!

super

pre 1 godinu

Partizan je u zadnje dve godine spiskao preko 40 miliona evra za samo jedan trofej pa se moraju pravdati,Branko Lazic za 8 godina uzeo 23 trofej mislim da igraci Partizana svi zajedno nemaju toliko u raznim klubovima...

Milojko

pre 1 godinu

Zasto se ceka poslednji dan roka za otplatu poreza ? Meni izgleda da su imali fore da obrcu lovu, grade zgrade/stanove, pa da onda vracaju ...!!!??? Sumnjivo mi to cekanje poslednjeg roka za uplatu jako ....

Objektivan

pre 1 godinu

po mom jednostavnom proračunu, Patrizan ovom cenom karata, što jednokratnih što sezonskih, dakle direktno od navijača, kao ubedljivo najposećeniji klub EL, godišnje ne inkasira bar 11 milki 

Što znači da samo za pdv treba da uplatite 2.2 miliona evra.

Bojan

pre 1 godinu

Ostoja pusti sad pare, čestitaj pobedu i reci jel’ sudjenje opet bilo loše?
(keyser soze, 18. februar 2024 19:58)

Pa i bilo je loše sekirica pa nogica Gidre,trzanje glavom 37.godišnjaka,postrojavanje sudija od strane Lazića...sve po starim i oprobanim metodama

Fanks

pre 1 godinu

Ako su nekima potrebna dodatna pojasnjenja, prvo zasto su za sezonu 23/24 cifre za kk partizan zaokruzene, pa zato sto se radi o budzetu, a tek na kraju sezone se mogu dati precizne cifre u eur, prosto je. Drugo, kako kkp ima veci budzet od kk czv poslednje 2 sezone, a dobija znatno manje od drzave, pa zato sto je mnogo vise prihodovao sam, pre svega od karata, nagrada u evroligi i privatnih sponzora. Samo malo mozak da se ukljuci...
(banjica, 18. februar 2024 20:10)

Zvezda od države 3 miliona a Partizan 6 miliona.Koliko je 16-17 hiljada sezonskih put prosek 200 evra.A budžet ove godine 20 miliona.

milos

pre 1 godinu

hala limes, kasnije nazvana arena, je vlasnistvo grada beograda. kao takva izgradjena je na ekspoprisanom zemljistu kao kavni interes. da bi bila javni interes ne moze da se.bavi samo komercijalom. i zvezda i partizan, kao udruzenja gradjana, naravno imaju pravo na povlascene cene, a to nije nikakva donacija. otpis kamata, reprogram poreza nisu nikakva davanja, vec obaveza drzave po zakonu o porezu. navijace i jednih i drugih, mislim na kriminalne grupe, pohapsiti, ali nas ostale navijace, i uglavnom ulagace u drzavnu kasu kroz razne poreze, zanima, a i zelimo da ova dva kluba dobro igraju i posluju. kladionice imaju intetes, a takodje i ruski gasprom da se reklamiraju. tako da ne znam koje to pare drzava daje bilo jednima bilo drugima. da podsetim i jsd partizan i jsd crvena zvezda su udruzenja gradjana sa vise clanova i pristalica nego sve politicke partije zajedno.

vukan

pre 1 godinu

Najbolje oba kluba skinuti sa drzavne sise pa da vidimo ko ce da opstane?! Ne verujem ni jednima ni drugima... cinjenica da bez drzavne pomoci oba kluba bi bila primorana da igraju sa nasim mladim igracima, sto bi bilo nesto najbolje sto se desilo nasoj kosarci! Podeliti novac svim klubovima u Srbiji i sve sto se ulagalo u oartizan i zvezdu uloziti u jaku KLS ligu!

Velizar

pre 1 godinu

Dakle ladno Czv od drzave dobija DUPlO ! Eto recimo prosle sezone 2022/23 preko 11M, a Partizan 5.5 ! Za ovu takmicarsku isti slucaj u najmanju ruku, zato Czv nije ni smela da orikaze budzet za ceku sezonu vec samo do kraja 2023 !

banjica

pre 1 godinu

Sve je jasno, u sezoni 22/23 prihod kk czv od grada i drzave je 11.3 miliona eur, a kkp u istoj sezoni 5.6 miliona eur. Ogromne pare da bi se bio redovan ucesnik top 16 evrolige, vec koliko, 7 godina?

Gost iz Srbije

pre 1 godinu

tačno 20 miliona budzet, Ostoja napravio tablicu za 5 minuta hahahaha
(dokle vise, 18. februar 2024 18:23)

Razumem da neke stvari ne znaš, pa onda ove gluposti pišeš, ali ako želiš da ti bude jasnije, shvati da se ne mogu sada objaviti konačni podaci jer sezona nije gotova, pa iz navedenog razloga su prikazani samo okvirni podaci

Brzi

pre 1 godinu

Podrška Partizanu, svim igračima, stručnom štabu i naravno Željku! Svi daju sve od sebe i igraju za veliki klub i verne navijače. To znači da su ciljevi visoki i tesko dostižni te retko ko i stize do njih. Retko ko se usudi da ih postavi. Mi jesmo i spremni sam da put bude jako tezak kao sto je ove godine.
Ista ta ekipa prosle je briljirala prosle godine i svi smo bili presrećni, splet okolnosti je sprečio još veci uspeh. Ove godine je slabije, sledece bolje pa opet slabije i desice se opet velika sezona. Ne odjednom i srecom nego zato sto su prosli ovo sto prolaze ove sezone, zato sto sazrevaju, uce se i daju sve od sebe i zele mnogo. Zato im treba podrška sada vise nego kad su dobri! Zato je i nastala ona masa krilatica: Dobro pamtim sve...
To nije da bi štampali na majici i nosili nego jer smo takav klub.
Ako smo ozbiljni Zeljko mora jos 10 godina da ostane, ovi igraci i Panter prvi mora da bude tu do kraja jer je nas i daje sve za nas. Oni sto nije ušlo ove sezone, prosle jeste, ućiće sledece! Svi u svakom poslu imaju uspone i padove, ali samo veliki klubovi to znaju i samo njihova publika je verna i dobro pamti sve.
Glavu gore Zeljko, hvala sto si dosao kada retko ko bi, kada smo bili rastrzani i pali mnogo nisko. Time sto se zamera danas sto nismo prosli Real dovoljno govori sta je ekipa sa tobom uradila.
Preuzmi odgovornost, OSTANI SADA DO KRAJA i pokazi svima ono sto svi vec znaju, da si najbolji i da smo najbolji!

Navijač Partizana koji voli Partizan

Erik TH

pre 1 godinu

Ja samo znam šta ćemo skandirati celu sledeću utakmicu. Dobro, deo ćemo svakako dati podršku Željku i igračima, ali osim toga...

Dejan Zemun

pre 1 godinu

U ovo ne veruje ni onaj ko je ovaj jadni excel sastavljao. Zaokruzio cifre na 20 miliona evra. Pazite, 20 miliona evra budzet za tekucu godinu a kaze platicemo jos ove sezone 9 miliona evra duga za porez. Sto znaci, da je ove sezone budzet Partizana ne 20 miliona evra, vec 29 miliona evra. Duplo veci budzet od Zvezde imaju. I onda dodje polupovredjeni Teo i oduci ih od kosarke bez da se oznoji. Koja smejurija od kluba.

Piko

pre 1 godinu

Lepo ti rekao šef, ko ti je obezbedio ta "privatna" sponzorstva?
Lepo se zahvaljuješ za povoljne cene zakupa, a to ti je direktna donacija Grada Beograda, odnosno građana Srbije koji te troškove nadoknadjuju iz drugih izvora. Pa samo namestiti parket, zagrejati i očistiti Arenu posle utakmice košta verovatno deset puta više.

Excel tabela

pre 1 godinu

Jeftin pokušaj Ostoje da prikaže učešće države manjim nego što jeste. Stavio da ih država finansira ove sezone 30% odnosno 6 miliona a šta he sa ljudima iz upravnog odbora koji su tu jer ih je država naterala? Bez poslovanja sa drzavom te firme ne bi postojale, a one finansiraju većinu budžeta. 90% je država Partizanu obezbedila. Jasnije da Žoc pravi odstupnicu kako bi od sezone 2024/25 preuzeo Dubai , koji će imati budžet 100 miliona evra, a on neto platu 5 miliona evra po sezoni.

zdhdzdj

pre 1 godinu

znaci Ostoja mastermind je uspeo da generiše 20 miliona prihoda i da plati porez 4 miliona u samo jednoj godini, ovo je sprdanje sa zdravim razumom

Marko

pre 1 godinu

po mom jednostavnom proračunu, Patrizan ovom cenom karata, što jednokratnih što sezonskih, dakle direktno od navijača, kao ubedljivo najposećeniji klub EL, godišnje ne inkasira bar 11 milki što je približno Zvezdinom pravom budžetu. ono što su prijavili nije ni za plate
(Koča, 18. februar 2024 19:04)

Samo u vasim snovima, hahahaha 11 milona evra po sezoni samo od ulaznica!

bliski

pre 1 godinu

Од ових ОКРУГЛО 14 милиона (ала га заокружили одока) да видимо која су то спонзорства и како су обезбеђена (тј. ко их је обезбедио, ко је то замолио кладионице и банкаре да дају паре и КОЛИКО). Овако кад се напише приватна спонзорства - то ништа не значи. Друго, дајте да видимо РАСХОДЕ! Колико се то плаћа Арена, а колика је редовна цена Арене! Овако су рекли једно велико ништа!
(всс, 18. februar 2024 19:18)

Podaci su bukvalno u istoj formi kao i vaši.
I jasno pokazuju da od države CZ je dobila mnogo više novca.

Sasa

pre 1 godinu

Na osnovu otkrivenih detalja o budzetima oba kluba (CZV i JSD), vidi se da je Zvezdin budzet par miliona manji. To je samo konstatacija, pa vi onda vidite ko vise dobija drzavne pare i ko je cija mezimica...

partizan državni projekat

pre 1 godinu

Ali privatni sponzori i prihodi 14 miliona hahahahaha pa ko je tim privatnicima naredio da daju pare? Pa to je upravo i Vučić rekao da je država naredila da daju pare partizanu. A gledajte samo kako su SVIH godina imali po 4, 5 ili 6 miliona od države! Pritom kriju da su dobili od grada nedavno čak 3 miliona van redovnih davanja

Koča

pre 1 godinu

po mom jednostavnom proračunu, Patrizan ovom cenom karata, što jednokratnih što sezonskih, dakle direktno od navijača, kao ubedljivo najposećeniji klub EL, godišnje ne inkasira bar 11 milki što je približno Zvezdinom pravom budžetu. ono što su prijavili nije ni za plate

bliski

pre 1 godinu

Na osnovu otkrivenih detalja o budzetima oba kluba (CZV i JSD), vidi se da je Zvezdin budzet par miliona manji. To je samo konstatacija, pa vi onda vidite ko vise dobija drzavne pare i ko je cija mezimica...
(Sasa, 18. februar 2024 19:07)

Za pismene piše jasno.
CZ od DRŽAVE dola duplo više!
Ne dobija ni Partizan male pare ali su DUPLO manje od CZ.
Nema ništa nejasno i džaba spinovanje.

Šaram Ka

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona .
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???
(Epson, 18. februar 2024 18:24)

U tih 7 godina partizani 5 godina nisu igrali EL. Nemože biti isti budzet i za EL i za kup

всс

pre 1 godinu

Од ових ОКРУГЛО 14 милиона (ала га заокружили одока) да видимо која су то спонзорства и како су обезбеђена (тј. ко их је обезбедио, ко је то замолио кладионице и банкаре да дају паре и КОЛИКО). Овако кад се напише приватна спонзорства - то ништа не значи. Друго, дајте да видимо РАСХОДЕ! Колико се то плаћа Арена, а колика је редовна цена Арене! Овако су рекли једно велико ништа!

Bože gospode...

pre 1 godinu

Na osnovu otkrivenih detalja o budzetima oba kluba (CZV i JSD), vidi se da je Zvezdin budzet par miliona manji. To je samo konstatacija, pa vi onda vidite ko vise dobija drzavne pare i ko je cija mezimica...
(Sasa, 18. februar 2024 19:07)

Još samo dodaj da su karte za KKP papreno skupe a da se za KKCZ dele po firmama i uz kupljeni smoki, te da su navijači KKP sakupili oko 4 milke ojra kupovinom imena na parketu. Da, treba Zvezdi uračunati i trošak za KKFMP koji "bajdvej nema baš nikakve veze sa KKCZ jer je to mimo propisa, pošto igraju isto takmičenje". Tako da, u pravu si, naš je veći!

slavisa

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina , KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona...
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???
To sto niko nikad da kaze da Partizan dobiva trostruko vise od Zvezde zato nije kriv Obradovic vec ljudi koji vode kk budjet crno na belo.

ацо

pre 1 godinu

Ма да, наравно, Звезда и Партизан допијају по 4-5 милиона евра од државе, а "направе" још 15ак милиона евра профита. Како је код нас кошарка профитабилан спорт?! Ко још може да поверује у ове приче?

Pera

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona .
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???
(Epson, 18. februar 2024 18:24)

Gde si uzvukao tih 62 miliona? Pise 39m od sezone 2011/2012, za razliku od vasih 29 za 7 sezona. Ove poskednje 6, a mi 3.

armija

pre 1 godinu

Sad je kasno, culi smo sve sinoc od rumenog i jutros od predsednika... Dajte dokaze da nije pricao istinu i dokaz da ste uplatili pare za porez koje ste skupljali...

molim?

pre 1 godinu

Plaćeno 4mil. eura poreskog duga!

Ajde sad dokazani lažov nek izađe sa dokazom da Partizanom nije uplatio!!!!

Ko njemu veruje nek mu je Bog upomoć!
(Vazura veprina, 18. februar 2024 18:33)

ti veruješ da ste skupili 20 miliona prihoda i još 4 miliona za porez u jednoj godini?

Tormund

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona .
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???
(Epson, 18. februar 2024 18:24)
Nista, lepo je rekao da je potrosio 50 miliona evra i nije u stanju sa osvoji Kup Koraca. Domacu ligu da ne pominjemo. Kakav ekser je zakucao Teo.

Sta reci

pre 1 godinu

Prosla sezona kada se igralo isto takmicenje zvezda oko 11 miliona ili 71 posto budzeta od drzave Partizan oko5,5 miliona sa sve gaspromom ili oko 34 posto budzeta.

Epson

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona .
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Šta li ti komentarišeš?
3.5+2.5=6 miliona. Budžet prošle 18, ove 20 miliona evra .
Kakva 2.5 miliona ti računaš?
Bolje pogledaj ono što je ćoki objavio- budžet zvezde 4 miliona!
Je l ti jasno, ili si i dalje ...
(gluperda, 18. februar 2024 18:37)

Zar nije Savić pre dve nedelje rekao da je budžet 30 miliona evra ove sezone?

Ljudska glupost je neuništiva...!

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

samo u sezoni 2013 Zvezdi je donirano 7,2 miliona od države bez sponzorstava.
Podsetimo te sezone Partizan je imao ukupni budžet 700 000 evra
(brateuuu, 18. februar 2024 18:47)

Kakva li je raspodela bila od 2003. do 2013. da mi je samo znati....

gluperda

pre 1 godinu

Hmm, nesto se ne uklapa ovde. Videsmo pre neki dan ugovor po kome su od grada Beograda u septembru dobili 3,5 miliona evra, tj 401milion dinara. Ispade da Mozzart, Nis i drzava svi zajedno daju manje od 2,5 miliona… ko normalan moze da veruje u ovo?
(bvb, 18. februar 2024 18:19)

Šta li ti komentarišeš?
3.5+2.5=6 miliona. Budžet prošle 18, ove 20 miliona evra .
Kakva 2.5 miliona ti računaš?
Bolje pogledaj ono što je ćoki objavio- budžet zvezde 4 miliona!
Je l ti jasno, ili si i dalje ...

posmatrač

pre 1 godinu

Znači 2022/2023. budžet Partizana je bio 18.1 milion evra a Zvezde 15.8 miliona evra. Za one koji bi možda pomislili da sad Partizan dobija više od privatnih firmi a Zvezda od državnih, jedno pitanje - zašto Partizan nije dobijao od privatnih za vreme Vujoševića ili pre Željka? Odluke su iz iste kuhinje

???

pre 1 godinu

Papir trpi sve i za jedne i za druge. Ko vam još veruje. Bačene pare u oba slučaja, jedino je problem u ovoj nesrećnoj zemlji što se nekom ćefne da se tako radi.

Expression

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina , KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona...
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???

koji trofej

pre 1 godinu

Mozemo li da dobijemo imena privatnih firmi koje ulazu novac, kako se sada opet duguje 6 miliona evra za porez i ko placa Kevina kapitena posto trenee rece pre 15-ak dana da on ne spada u ovih 20 miliona i da njega placa neko drugi? Hvala..

Vazura veprina

pre 1 godinu

Plaćeno 4mil. eura poreskog duga!

Ajde sad dokazani lažov nek izađe sa dokazom da Partizanom nije uplatio!!!!

Ko njemu veruje nek mu je Bog upomoć!

Sarajevo 71000

pre 1 godinu

Tako je Ostoja , lijepo i kulturno se objasni sve . Puna podrška igračima i Obradoviću , ostale navijače molim da ne nasjedaju na naručene tekstove i komentare , na kraju sezone se gledaju rezultati pa da vidimo gdje smo . Sinoć su Panteru čak 4 lopte iscurile iz obruča , sve će se to vratiti na kraju . Trebamo biti uz igrače i trenera kad je najteže , idemo Partizan samo naprijed !!!!

Raso

pre 1 godinu

Ali zasto sada otvaraju pricu posle Zvezdinog osvajanja kupa, zasto sada? Da umanje trofej?

Igrali su Bolomboj, Jago, Rokas i Hanga protiv Pantera, Ledeja, Kaminskog i Dozera. Ko je skuplji?

Sinoc mu je bas zasmetalo sto ih zovu drzavni projekat. Smetaju mu sudije ali im nije nasao nijednu gresku.

Eto zbog toga je licemjer i nikada nece imati nase postovanje. Veliki trener (bio) ali nikakav covjek. Cestita Zvezdi pa onda ALI ALI ALI...

Pali ove jadne grobare da bi skrenuo temu da ima 1 trofej a Zvezda 6. Ako procijeni da ce tesko osvojiti ABA pobjegnuce kao iz KLS sto bjezi.

brateuuu

pre 1 godinu

samo u sezoni 2013 Zvezdi je donirano 7,2 miliona od države bez sponzorstava.
Podsetimo te sezone Partizan je imao ukupni budžet 700 000 evra

bvb

pre 1 godinu

Hmm, nesto se ne uklapa ovde. Videsmo pre neki dan ugovor po kome su od grada Beograda u septembru dobili 3,5 miliona evra, tj 401milion dinara. Ispade da Mozzart, Nis i drzava svi zajedno daju manje od 2,5 miliona… ko normalan moze da veruje u ovo?

Neda i DeDa

pre 1 godinu

Drzava je ucestvovala sa 40% od ukupnog budzeta,s tendencijom smanjenja,sto se vidi i po godinama.A,to se nikako ne moze nazvati "Drzavnim projektom".Jesu li i novorodjena deca drzavni projekti,s obzirom da roditelji dobijaju pomoc pri njihovom rodjenju?

Вук

pre 1 godinu

Kakva li je raspodela bila od 2003. do 2013. da mi je samo znati....
(Dusanovo carstvo!, 18. februar 2024 18:53) Пријатељу Партизан је тих година Евролигу играо без грејања у Пиониру и сваке сезоне састављао комплет нову екипу углавном од домаћих играча и анонимуса,а Звезди је 2011 године отписан дуг и дозвољена фузија са Фмпом кад је Човић ушао у клуб о чему ти причаш?

Expression

pre 1 godinu

Drzava je ucestvovala sa 40% od ukupnog budzeta,s tendencijom smanjenja,sto se vidi i po godinama.A,to se nikako ne moze nazvati "Drzavnim projektom".Jesu li i novorodjena deca drzavni projekti,s obzirom da roditelji dobijaju pomoc pri njihovom rodjenju?
(Neda i DeDa, 18. februar 2024 18:31)

Druze , ako pogledas tabelu KKCZ , prosle godine je drzava ucestvovala 71% ukupnog budzeta ( blizu 16 miliona evra samo za jednu godinu )...

macc

pre 1 godinu

Uzalud svi papiri,njima treba slab i jadan Partizan!Zeljko nisi ni svestan u kom mulju zivimo!!
(miki, 18. februar 2024 18:45)

gde vi vidite ovde papire? od koga i čega se došlo do 20 miliona prihoda kako ste dosli od 7 mesta u Aba ligi do ovolikog budzeta

Epson

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona .
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???

bvb

pre 1 godinu

Hmm, nesto se ne uklapa ovde. Videsmo pre neki dan ugovor po kome su od grada Beograda u septembru dobili 3,5 miliona evra, tj 401milion dinara. Ispade da Mozzart, Nis i drzava svi zajedno daju manje od 2,5 miliona… ko normalan moze da veruje u ovo?

Raso

pre 1 godinu

Ali zasto sada otvaraju pricu posle Zvezdinog osvajanja kupa, zasto sada? Da umanje trofej?

Igrali su Bolomboj, Jago, Rokas i Hanga protiv Pantera, Ledeja, Kaminskog i Dozera. Ko je skuplji?

Sinoc mu je bas zasmetalo sto ih zovu drzavni projekat. Smetaju mu sudije ali im nije nasao nijednu gresku.

Eto zbog toga je licemjer i nikada nece imati nase postovanje. Veliki trener (bio) ali nikakav covjek. Cestita Zvezdi pa onda ALI ALI ALI...

Pali ove jadne grobare da bi skrenuo temu da ima 1 trofej a Zvezda 6. Ako procijeni da ce tesko osvojiti ABA pobjegnuce kao iz KLS sto bjezi.

posmatrač

pre 1 godinu

Znači 2022/2023. budžet Partizana je bio 18.1 milion evra a Zvezde 15.8 miliona evra. Za one koji bi možda pomislili da sad Partizan dobija više od privatnih firmi a Zvezda od državnih, jedno pitanje - zašto Partizan nije dobijao od privatnih za vreme Vujoševića ili pre Željka? Odluke su iz iste kuhinje

koji trofej

pre 1 godinu

Mozemo li da dobijemo imena privatnih firmi koje ulazu novac, kako se sada opet duguje 6 miliona evra za porez i ko placa Kevina kapitena posto trenee rece pre 15-ak dana da on ne spada u ovih 20 miliona i da njega placa neko drugi? Hvala..

Expression

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina , KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona...
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???

zdhdzdj

pre 1 godinu

znaci Ostoja mastermind je uspeo da generiše 20 miliona prihoda i da plati porez 4 miliona u samo jednoj godini, ovo je sprdanje sa zdravim razumom

molim?

pre 1 godinu

Plaćeno 4mil. eura poreskog duga!

Ajde sad dokazani lažov nek izađe sa dokazom da Partizanom nije uplatio!!!!

Ko njemu veruje nek mu je Bog upomoć!
(Vazura veprina, 18. februar 2024 18:33)

ti veruješ da ste skupili 20 miliona prihoda i još 4 miliona za porez u jednoj godini?

Vazura veprina

pre 1 godinu

Plaćeno 4mil. eura poreskog duga!

Ajde sad dokazani lažov nek izađe sa dokazom da Partizanom nije uplatio!!!!

Ko njemu veruje nek mu je Bog upomoć!

Вук

pre 1 godinu

Kakva li je raspodela bila od 2003. do 2013. da mi je samo znati....
(Dusanovo carstvo!, 18. februar 2024 18:53) Пријатељу Партизан је тих година Евролигу играо без грејања у Пиониру и сваке сезоне састављао комплет нову екипу углавном од домаћих играча и анонимуса,а Звезди је 2011 године отписан дуг и дозвољена фузија са Фмпом кад је Човић ушао у клуб о чему ти причаш?

Excel tabela

pre 1 godinu

Jeftin pokušaj Ostoje da prikaže učešće države manjim nego što jeste. Stavio da ih država finansira ove sezone 30% odnosno 6 miliona a šta he sa ljudima iz upravnog odbora koji su tu jer ih je država naterala? Bez poslovanja sa drzavom te firme ne bi postojale, a one finansiraju većinu budžeta. 90% je država Partizanu obezbedila. Jasnije da Žoc pravi odstupnicu kako bi od sezone 2024/25 preuzeo Dubai , koji će imati budžet 100 miliona evra, a on neto platu 5 miliona evra po sezoni.

Tormund

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona .
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???
(Epson, 18. februar 2024 18:24)
Nista, lepo je rekao da je potrosio 50 miliona evra i nije u stanju sa osvoji Kup Koraca. Domacu ligu da ne pominjemo. Kakav ekser je zakucao Teo.

bvb

pre 1 godinu

Za pismene piše jasno.
CZ od DRŽAVE dola duplo više!
Ne dobija ni Partizan male pare ali su DUPLO manje od CZ.
Nema ništa nejasno i džaba spinovanje.
(bliski, 18. februar 2024 19:46)

Pa lepo kazes, za pismene. Da si pismen video bi da u Zvezdinim izvestaju pise da su prihodi od drzavnih sponzora 3.002.257,17€. KKP u svom izvestaju kaze da su prihodi od drzave ove sezone 6 miliona.

macc

pre 1 godinu

Uzalud svi papiri,njima treba slab i jadan Partizan!Zeljko nisi ni svestan u kom mulju zivimo!!
(miki, 18. februar 2024 18:45)

gde vi vidite ovde papire? od koga i čega se došlo do 20 miliona prihoda kako ste dosli od 7 mesta u Aba ligi do ovolikog budzeta

Dejan Zemun

pre 1 godinu

U ovo ne veruje ni onaj ko je ovaj jadni excel sastavljao. Zaokruzio cifre na 20 miliona evra. Pazite, 20 miliona evra budzet za tekucu godinu a kaze platicemo jos ove sezone 9 miliona evra duga za porez. Sto znaci, da je ove sezone budzet Partizana ne 20 miliona evra, vec 29 miliona evra. Duplo veci budzet od Zvezde imaju. I onda dodje polupovredjeni Teo i oduci ih od kosarke bez da se oznoji. Koja smejurija od kluba.

Brzi

pre 1 godinu

Podrška Partizanu, svim igračima, stručnom štabu i naravno Željku! Svi daju sve od sebe i igraju za veliki klub i verne navijače. To znači da su ciljevi visoki i tesko dostižni te retko ko i stize do njih. Retko ko se usudi da ih postavi. Mi jesmo i spremni sam da put bude jako tezak kao sto je ove godine.
Ista ta ekipa prosle je briljirala prosle godine i svi smo bili presrećni, splet okolnosti je sprečio još veci uspeh. Ove godine je slabije, sledece bolje pa opet slabije i desice se opet velika sezona. Ne odjednom i srecom nego zato sto su prosli ovo sto prolaze ove sezone, zato sto sazrevaju, uce se i daju sve od sebe i zele mnogo. Zato im treba podrška sada vise nego kad su dobri! Zato je i nastala ona masa krilatica: Dobro pamtim sve...
To nije da bi štampali na majici i nosili nego jer smo takav klub.
Ako smo ozbiljni Zeljko mora jos 10 godina da ostane, ovi igraci i Panter prvi mora da bude tu do kraja jer je nas i daje sve za nas. Oni sto nije ušlo ove sezone, prosle jeste, ućiće sledece! Svi u svakom poslu imaju uspone i padove, ali samo veliki klubovi to znaju i samo njihova publika je verna i dobro pamti sve.
Glavu gore Zeljko, hvala sto si dosao kada retko ko bi, kada smo bili rastrzani i pali mnogo nisko. Time sto se zamera danas sto nismo prosli Real dovoljno govori sta je ekipa sa tobom uradila.
Preuzmi odgovornost, OSTANI SADA DO KRAJA i pokazi svima ono sto svi vec znaju, da si najbolji i da smo najbolji!

Navijač Partizana koji voli Partizan

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

samo u sezoni 2013 Zvezdi je donirano 7,2 miliona od države bez sponzorstava.
Podsetimo te sezone Partizan je imao ukupni budžet 700 000 evra
(brateuuu, 18. februar 2024 18:47)

Kakva li je raspodela bila od 2003. do 2013. da mi je samo znati....

Sarajevo 71000

pre 1 godinu

Tako je Ostoja , lijepo i kulturno se objasni sve . Puna podrška igračima i Obradoviću , ostale navijače molim da ne nasjedaju na naručene tekstove i komentare , na kraju sezone se gledaju rezultati pa da vidimo gdje smo . Sinoć su Panteru čak 4 lopte iscurile iz obruča , sve će se to vratiti na kraju . Trebamo biti uz igrače i trenera kad je najteže , idemo Partizan samo naprijed !!!!

Samo kažem

pre 1 godinu

Ako su nekima potrebna dodatna pojasnjenja, prvo zasto su za sezonu 23/24 cifre za kk partizan zaokruzene, pa zato sto se radi o budzetu, a tek na kraju sezone se mogu dati precizne cifre u eur, prosto je. Drugo, kako kkp ima veci budzet od kk czv poslednje 2 sezone, a dobija znatno manje od drzave, pa zato sto je mnogo vise prihodovao sam, pre svega od karata, nagrada u evroligi i privatnih sponzora. Samo malo mozak da se ukljuci...
(banjica, 18. februar 2024 20:10)
Kojih nagrada??

всс

pre 1 godinu

Од ових ОКРУГЛО 14 милиона (ала га заокружили одока) да видимо која су то спонзорства и како су обезбеђена (тј. ко их је обезбедио, ко је то замолио кладионице и банкаре да дају паре и КОЛИКО). Овако кад се напише приватна спонзорства - то ништа не значи. Друго, дајте да видимо РАСХОДЕ! Колико се то плаћа Арена, а колика је редовна цена Арене! Овако су рекли једно велико ништа!

baja patak

pre 1 godinu

Na osnovu otkrivenih detalja o budzetima oba kluba (CZV i JSD), vidi se da je Zvezdin budzet par miliona manji. To je samo konstatacija, pa vi onda vidite ko vise dobija drzavne pare i ko je cija mezimica...
(Sasa, 18. februar 2024 19:07)

Za pismene piše jasno.
CZ od DRŽAVE dola duplo više!
Ne dobija ni Partizan male pare ali su DUPLO manje od CZ.
Nema ništa nejasno i džaba spinovanje.
(bliski, 18. februar 2024 19:46)

Zvezda objavila prva, jel neko mozda ocekivao drugaciji izvestaj od Ostoje? Sto niste prvi izasli sa izvestajem? Nego cekaj Zvezdu, pa onda koriguj cifre. Kako ste samo mudri.

partizan državni projekat

pre 1 godinu

Ali privatni sponzori i prihodi 14 miliona hahahahaha pa ko je tim privatnicima naredio da daju pare? Pa to je upravo i Vučić rekao da je država naredila da daju pare partizanu. A gledajte samo kako su SVIH godina imali po 4, 5 ili 6 miliona od države! Pritom kriju da su dobili od grada nedavno čak 3 miliona van redovnih davanja

vukan

pre 1 godinu

Najbolje oba kluba skinuti sa drzavne sise pa da vidimo ko ce da opstane?! Ne verujem ni jednima ni drugima... cinjenica da bez drzavne pomoci oba kluba bi bila primorana da igraju sa nasim mladim igracima, sto bi bilo nesto najbolje sto se desilo nasoj kosarci! Podeliti novac svim klubovima u Srbiji i sve sto se ulagalo u oartizan i zvezdu uloziti u jaku KLS ligu!

Šaram Ka

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona .
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???
(Epson, 18. februar 2024 18:24)

U tih 7 godina partizani 5 godina nisu igrali EL. Nemože biti isti budzet i za EL i za kup

Danka

pre 1 godinu

Kao neko ko se bavi finansijama i bilansima ovaj prikaz ne predstavlja relevantni dokument.Nema taksativno na strani prihoda odakle su prihodi a na strani rashoda koji su to rashodi. Osnov knjigovodstva. Takodje upada u oči da je pod stavkom Jedan je Partizan sakupljeno nešto malo više od 1,5 milion evra.Takodje nema koliko zaposleni a to su igrači,stručni štab a to su rashodi koliko ko prima.I na kraju se podvlači crta da li je klub poslovao u pozitivi ili negativi

gluperda

pre 1 godinu

Hmm, nesto se ne uklapa ovde. Videsmo pre neki dan ugovor po kome su od grada Beograda u septembru dobili 3,5 miliona evra, tj 401milion dinara. Ispade da Mozzart, Nis i drzava svi zajedno daju manje od 2,5 miliona… ko normalan moze da veruje u ovo?
(bvb, 18. februar 2024 18:19)

Šta li ti komentarišeš?
3.5+2.5=6 miliona. Budžet prošle 18, ove 20 miliona evra .
Kakva 2.5 miliona ti računaš?
Bolje pogledaj ono što je ćoki objavio- budžet zvezde 4 miliona!
Je l ti jasno, ili si i dalje ...

Velizar

pre 1 godinu

Dakle ladno Czv od drzave dobija DUPlO ! Eto recimo prosle sezone 2022/23 preko 11M, a Partizan 5.5 ! Za ovu takmicarsku isti slucaj u najmanju ruku, zato Czv nije ni smela da orikaze budzet za ceku sezonu vec samo do kraja 2023 !

ацо

pre 1 godinu

Ма да, наравно, Звезда и Партизан допијају по 4-5 милиона евра од државе, а "направе" још 15ак милиона евра профита. Како је код нас кошарка профитабилан спорт?! Ко још може да поверује у ове приче?

Koja

pre 1 godinu

Partizan je u zadnje dve godine spiskao preko 40 miliona evra za samo jedan trofej pa se moraju pravdati,Branko Lazic za 8 godina uzeo 23 trofej mislim da igraci Partizana svi zajedno nemaju toliko u raznim klubovima...
(super, 18. februar 2024 20:03)

Au jaki trofeji u ovom mulju ajde uradite nesto u evropi nemojte uvek biti kanta za punjenje i predzadnji to je merilo za početak trebate da budete prvaci evrope bar jednom pa da sednemo da pričamo o trofeima

Neda i DeDa

pre 1 godinu

Drzava je ucestvovala sa 40% od ukupnog budzeta,s tendencijom smanjenja,sto se vidi i po godinama.A,to se nikako ne moze nazvati "Drzavnim projektom".Jesu li i novorodjena deca drzavni projekti,s obzirom da roditelji dobijaju pomoc pri njihovom rodjenju?

Bojan

pre 1 godinu

Ostoja pusti sad pare, čestitaj pobedu i reci jel’ sudjenje opet bilo loše?
(keyser soze, 18. februar 2024 19:58)

Pa i bilo je loše sekirica pa nogica Gidre,trzanje glavom 37.godišnjaka,postrojavanje sudija od strane Lazića...sve po starim i oprobanim metodama

urke

pre 1 godinu

Partizanov ukupni budžet je 20M ali je od toga 8M za porez tako da je za ekipu 12M što je manje od Zvezde. Doduše ovo jeste viša matematika za većinu čitalaca (ovo je normalno ne treba da svi znaju računovodstvo) pa evo informacije.
(Budžet, 18. februar 2024 21:36)

Znači kada se svi rashodi saberu a tu su i plate igrača ,trenera Partizan u minusu.Znaš li sve šta spada u trošak?

???

pre 1 godinu

Papir trpi sve i za jedne i za druge. Ko vam još veruje. Bačene pare u oba slučaja, jedino je problem u ovoj nesrećnoj zemlji što se nekom ćefne da se tako radi.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Šta li ti komentarišeš?
3.5+2.5=6 miliona. Budžet prošle 18, ove 20 miliona evra .
Kakva 2.5 miliona ti računaš?
Bolje pogledaj ono što je ćoki objavio- budžet zvezde 4 miliona!
Je l ti jasno, ili si i dalje ...
(gluperda, 18. februar 2024 18:37)

Zar nije Savić pre dve nedelje rekao da je budžet 30 miliona evra ove sezone?

Ljudska glupost je neuništiva...!

Pera

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona .
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???
(Epson, 18. februar 2024 18:24)

Gde si uzvukao tih 62 miliona? Pise 39m od sezone 2011/2012, za razliku od vasih 29 za 7 sezona. Ove poskednje 6, a mi 3.

bliski

pre 1 godinu

Од ових ОКРУГЛО 14 милиона (ала га заокружили одока) да видимо која су то спонзорства и како су обезбеђена (тј. ко их је обезбедио, ко је то замолио кладионице и банкаре да дају паре и КОЛИКО). Овако кад се напише приватна спонзорства - то ништа не значи. Друго, дајте да видимо РАСХОДЕ! Колико се то плаћа Арена, а колика је редовна цена Арене! Овако су рекли једно велико ништа!
(всс, 18. februar 2024 19:18)

Podaci su bukvalno u istoj formi kao i vaši.
I jasno pokazuju da od države CZ je dobila mnogo više novca.

bliski

pre 1 godinu

Podaci su bukvalno u istoj formi kao i vaši.
I jasno pokazuju da od države CZ je dobila mnogo više novca.
(bliski, 18. februar 2024 19:43)

a ti veruješ tim podacima
(eh bre, 18. februar 2024 20:08)

Sto se tiče davanja države verujem.
Ni Čović ni Ostoja ne bi smeli da objave umanjenu cifru koju daje država.
U top bi ih stavio zna se ko!

bliski

pre 1 godinu

Na osnovu otkrivenih detalja o budzetima oba kluba (CZV i JSD), vidi se da je Zvezdin budzet par miliona manji. To je samo konstatacija, pa vi onda vidite ko vise dobija drzavne pare i ko je cija mezimica...
(Sasa, 18. februar 2024 19:07)

Za pismene piše jasno.
CZ od DRŽAVE dola duplo više!
Ne dobija ni Partizan male pare ali su DUPLO manje od CZ.
Nema ništa nejasno i džaba spinovanje.

Borky

pre 1 godinu

Koliko se dobija od privatnih sponzora koji su zvezdasi al po naredbi moraju Partizanu davati pare?
Ajmo i jedni i drugi da vidimo koji su to privatnici koji bacaju pare u rupe bez dna!

ŽD

pre 1 godinu

Ali 20 miliona budžet za 3. mesto u ABA i 11. u Evroligi. Izgubljeni Kup ABA i Kup Srbije. To se zove promašena investicija, a Žoc i Ostoja mogu da pričaju šta hoće. Ovakve rezultate bi imali i sa pet puta manje para. Pa Želimire nije ti ovo Instambul da slupaš 150 miliona za 7 godina zbog jedne titule i moja baba može to.

banjica

pre 1 godinu

Sve je jasno, u sezoni 22/23 prihod kk czv od grada i drzave je 11.3 miliona eur, a kkp u istoj sezoni 5.6 miliona eur. Ogromne pare da bi se bio redovan ucesnik top 16 evrolige, vec koliko, 7 godina?

Milojko

pre 1 godinu

Zasto se ceka poslednji dan roka za otplatu poreza ? Meni izgleda da su imali fore da obrcu lovu, grade zgrade/stanove, pa da onda vracaju ...!!!??? Sumnjivo mi to cekanje poslednjeg roka za uplatu jako ....

sale

pre 1 godinu

Covece,Vucic jutros bio potpuno iskren i sve objasnio,i da im drzava uplacuje poreze i da im nabavlja sponzore i da im puni budzet i da im po neekonomskim cenama obezbedjuje halu i koliko tacno miliona evra duguju(preko sest),i ovi opet svoju pricu hahaha pa neverovatno

Sasa

pre 1 godinu

Na osnovu otkrivenih detalja o budzetima oba kluba (CZV i JSD), vidi se da je Zvezdin budzet par miliona manji. To je samo konstatacija, pa vi onda vidite ko vise dobija drzavne pare i ko je cija mezimica...

Bože gospode...

pre 1 godinu

Na osnovu otkrivenih detalja o budzetima oba kluba (CZV i JSD), vidi se da je Zvezdin budzet par miliona manji. To je samo konstatacija, pa vi onda vidite ko vise dobija drzavne pare i ko je cija mezimica...
(Sasa, 18. februar 2024 19:07)

Još samo dodaj da su karte za KKP papreno skupe a da se za KKCZ dele po firmama i uz kupljeni smoki, te da su navijači KKP sakupili oko 4 milke ojra kupovinom imena na parketu. Da, treba Zvezdi uračunati i trošak za KKFMP koji "bajdvej nema baš nikakve veze sa KKCZ jer je to mimo propisa, pošto igraju isto takmičenje". Tako da, u pravu si, naš je veći!

Piko

pre 1 godinu

Lepo ti rekao šef, ko ti je obezbedio ta "privatna" sponzorstva?
Lepo se zahvaljuješ za povoljne cene zakupa, a to ti je direktna donacija Grada Beograda, odnosno građana Srbije koji te troškove nadoknadjuju iz drugih izvora. Pa samo namestiti parket, zagrejati i očistiti Arenu posle utakmice košta verovatno deset puta više.

Gurka

pre 1 godinu

Baš lepo. Napišite koliko su novca dobili partizan i zvezda od KSS a koliko su dobili ostali klubovi u Srbiji. Baš me zanima. Da su taj novac dobili Sloga, Borac, Vršac, Leskovac....ne bi bili u ovakvoj situaciji. Dajte nekoj Megi, OKK Beogradu ili Dinamiku jer samo tamo igraju naši klinci a ne vecitim potrošačima koji imaju po 8 stranaca a rezultati očajni

armija

pre 1 godinu

Sad je kasno, culi smo sve sinoc od rumenog i jutros od predsednika... Dajte dokaze da nije pricao istinu i dokaz da ste uplatili pare za porez koje ste skupljali...

Erik TH

pre 1 godinu

Ja samo znam šta ćemo skandirati celu sledeću utakmicu. Dobro, deo ćemo svakako dati podršku Željku i igračima, ali osim toga...

Marko

pre 1 godinu

po mom jednostavnom proračunu, Patrizan ovom cenom karata, što jednokratnih što sezonskih, dakle direktno od navijača, kao ubedljivo najposećeniji klub EL, godišnje ne inkasira bar 11 milki što je približno Zvezdinom pravom budžetu. ono što su prijavili nije ni za plate
(Koča, 18. februar 2024 19:04)

Samo u vasim snovima, hahahaha 11 milona evra po sezoni samo od ulaznica!

brateuuu

pre 1 godinu

samo u sezoni 2013 Zvezdi je donirano 7,2 miliona od države bez sponzorstava.
Podsetimo te sezone Partizan je imao ukupni budžet 700 000 evra

Expression

pre 1 godinu

Drzava je ucestvovala sa 40% od ukupnog budzeta,s tendencijom smanjenja,sto se vidi i po godinama.A,to se nikako ne moze nazvati "Drzavnim projektom".Jesu li i novorodjena deca drzavni projekti,s obzirom da roditelji dobijaju pomoc pri njihovom rodjenju?
(Neda i DeDa, 18. februar 2024 18:31)

Druze , ako pogledas tabelu KKCZ , prosle godine je drzava ucestvovala 71% ukupnog budzeta ( blizu 16 miliona evra samo za jednu godinu )...

limbo

pre 1 godinu

Kaže drugar, samo 2 dolara skuplje platio kartu za all-star večeras, nego za Partizanove utakmice u EL.
(Ostava, 18. februar 2024 19:50)

All-stars se igra rekreativno, neki bi rekli.

do koske

pre 1 godinu

jbg da je partizan prvi dao saopstenje i izasao sa podacima prvi, i Zvezda bi mogla da napise u svojim podacima da su dobili manje para od partizana.

u principu ko veruje ovim ciframa (i jednim i drugim) taj je mnogo naivan

Dragan

pre 1 godinu

Prošle sezone od grada, države i državnih preduzeća je KK Partizan prihodovao 5,592,555 evra, a C.Zvezda 11,316,764 evra.Sve iz priloženih tabela.

Sta reci

pre 1 godinu

Prosla sezona kada se igralo isto takmicenje zvezda oko 11 miliona ili 71 posto budzeta od drzave Partizan oko5,5 miliona sa sve gaspromom ili oko 34 posto budzeta.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Podaci su bukvalno u istoj formi kao i vaši.
I jasno pokazuju da od države CZ je dobila mnogo više novca.
(bliski, 18. februar 2024 19:43)

a ti veruješ tim podacima
(eh bre, 18. februar 2024 20:08)

Sigurno vise nego excel majstoru.
Zar to treba nekoga da cudi?

milos

pre 1 godinu

hala limes, kasnije nazvana arena, je vlasnistvo grada beograda. kao takva izgradjena je na ekspoprisanom zemljistu kao kavni interes. da bi bila javni interes ne moze da se.bavi samo komercijalom. i zvezda i partizan, kao udruzenja gradjana, naravno imaju pravo na povlascene cene, a to nije nikakva donacija. otpis kamata, reprogram poreza nisu nikakva davanja, vec obaveza drzave po zakonu o porezu. navijace i jednih i drugih, mislim na kriminalne grupe, pohapsiti, ali nas ostale navijace, i uglavnom ulagace u drzavnu kasu kroz razne poreze, zanima, a i zelimo da ova dva kluba dobro igraju i posluju. kladionice imaju intetes, a takodje i ruski gasprom da se reklamiraju. tako da ne znam koje to pare drzava daje bilo jednima bilo drugima. da podsetim i jsd partizan i jsd crvena zvezda su udruzenja gradjana sa vise clanova i pristalica nego sve politicke partije zajedno.

super

pre 1 godinu

Partizan je u zadnje dve godine spiskao preko 40 miliona evra za samo jedan trofej pa se moraju pravdati,Branko Lazic za 8 godina uzeo 23 trofej mislim da igraci Partizana svi zajedno nemaju toliko u raznim klubovima...

banjica

pre 1 godinu

Ako su nekima potrebna dodatna pojasnjenja, prvo zasto su za sezonu 23/24 cifre za kk partizan zaokruzene, pa zato sto se radi o budzetu, a tek na kraju sezone se mogu dati precizne cifre u eur, prosto je. Drugo, kako kkp ima veci budzet od kk czv poslednje 2 sezone, a dobija znatno manje od drzave, pa zato sto je mnogo vise prihodovao sam, pre svega od karata, nagrada u evroligi i privatnih sponzora. Samo malo mozak da se ukljuci...

Objektivan

pre 1 godinu

po mom jednostavnom proračunu, Patrizan ovom cenom karata, što jednokratnih što sezonskih, dakle direktno od navijača, kao ubedljivo najposećeniji klub EL, godišnje ne inkasira bar 11 milki 

Što znači da samo za pdv treba da uplatite 2.2 miliona evra.

Lord of the Flies

pre 1 godinu

Ako su nekima potrebna dodatna pojasnjenja, prvo zasto su za sezonu 23/24 cifre za kk partizan zaokruzene, pa zato sto se radi o budzetu, a tek na kraju sezone se mogu dati precizne cifre u eur, prosto je. Drugo, kako kkp ima veci budzet od kk czv poslednje 2 sezone, a dobija znatno manje od drzave, pa zato sto je mnogo vise prihodovao sam, pre svega od karata, nagrada u evroligi i privatnih sponzora. Samo malo mozak da se ukljuci...
(banjica, 18. februar 2024 20:10)
Ko god je sastavljao makar 1 budzet u zivotu prepoznaje da je ovako okrugla cifra (bez i jedne decimale na stotine hiljada evra) cisto lupanje brojeva. Ili Ostoja ne ume da budzetira - ako je lupio, to je skandal, a ako ne ume da budzetira - opet skandal.

ŽD

pre 1 godinu

Pa dobro ako već toliko imate od privatnih sponzora onda vam više pomoć države i nije potrebna.14 miliona je sasvim dovoljno za sredinu tabele Evrolige.
Lepo kažete, neka hvala mi smo samostalni i svoji i ne može niko da vas proziva više. Ali znate da nije tako i da država ne stoji iza oba kluba ima li biste budžet do milion evra.

Koča

pre 1 godinu

po mom jednostavnom proračunu, Patrizan ovom cenom karata, što jednokratnih što sezonskih, dakle direktno od navijača, kao ubedljivo najposećeniji klub EL, godišnje ne inkasira bar 11 milki što je približno Zvezdinom pravom budžetu. ono što su prijavili nije ni za plate

eh bre

pre 1 godinu

Podaci su bukvalno u istoj formi kao i vaši.
I jasno pokazuju da od države CZ je dobila mnogo više novca.
(bliski, 18. februar 2024 19:43)

a ti veruješ tim podacima

MJ23

pre 1 godinu

ŽD Ok,mi slupasmo 20 miliona za 11 mesto,a vi panteri,slupaste 20 miliona za 16 mesto,sto to nisi napisao panteru?!
(Šomi, 18. februar 2024 21:53)

1:0 u trofejima ove sezone, idi kmeči i dalje :-))))

4k4.Dex

pre 1 godinu

Oba kluba su pomognuta od strane drzave i to golemo. Tako da su oba kluba drzavni projekti. Ne znam sta se prepucavate kome je date nesto vise a kome manje. Kao da je to bitno. Sramota je davati ikakve izjave na tu temu od strane velnika klubova. Bolje cutite i igrajte kosarku. Obe ekipe su na istom nivou i samo forma i trenutak inspiracuje odredjuje ko je bolji. Smarate i vi sa institucijama i vi sa drzavim projektim. Zvezdu ne zanima toliko KK kao fudbalski a Paerizanovi navijaci sus e videli kad je islo lose inkad je bilo 500 navijaca na mecevima. Sad je lako biti navijac i praviti amosferu.

slavisa

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina , KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona...
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???
To sto niko nikad da kaze da Partizan dobiva trostruko vise od Zvezde zato nije kriv Obradovic vec ljudi koji vode kk budjet crno na belo.

Igor

pre 1 godinu

Ma dobro sve to papir trpi sve i kod jednih i drugih, nego dal cz je platila onaj porez onih 16 milko sto vredelo ko sad 30mil a da mi smo...
Toliko..

Grr

pre 1 godinu

Partizan se ozbiljno priprema za privatizaciju jer je to jedini pravi put. Ovo sa državom je bezveze i za klub i za državu, pa mora kad tad da se prekine.

Gost iz Srbije

pre 1 godinu

tačno 20 miliona budzet, Ostoja napravio tablicu za 5 minuta hahahaha
(dokle vise, 18. februar 2024 18:23)

Razumem da neke stvari ne znaš, pa onda ove gluposti pišeš, ali ako želiš da ti bude jasnije, shvati da se ne mogu sada objaviti konačni podaci jer sezona nije gotova, pa iz navedenog razloga su prikazani samo okvirni podaci

Fanks

pre 1 godinu

Ako su nekima potrebna dodatna pojasnjenja, prvo zasto su za sezonu 23/24 cifre za kk partizan zaokruzene, pa zato sto se radi o budzetu, a tek na kraju sezone se mogu dati precizne cifre u eur, prosto je. Drugo, kako kkp ima veci budzet od kk czv poslednje 2 sezone, a dobija znatno manje od drzave, pa zato sto je mnogo vise prihodovao sam, pre svega od karata, nagrada u evroligi i privatnih sponzora. Samo malo mozak da se ukljuci...
(banjica, 18. februar 2024 20:10)

Zvezda od države 3 miliona a Partizan 6 miliona.Koliko je 16-17 hiljada sezonskih put prosek 200 evra.A budžet ove godine 20 miliona.

bob

pre 1 godinu

Hoce li ZOC posle ovoga da podnese ostavku?
Lupio je samar svim ljudima u Srbiji koji protiv svoje volje izdvajaju pare i za Zvezdu i Partizan.
Nema para za bolnice ali zato za ova dva drzavna kluba ima u izobilju.
Bilo bi lepo videti koliko je drzava u poslednje 24 godina ulozila i u KK i FK oba kluba.

Budžet

pre 1 godinu

Partizanov ukupni budžet je 20M ali je od toga 8M za porez tako da je za ekipu 12M što je manje od Zvezde. Doduše ovo jeste viša matematika za većinu čitalaca (ovo je normalno ne treba da svi znaju računovodstvo) pa evo informacije.

origi

pre 1 godinu

bliski
ti verujes u ono sto hoces da verujes. pa da li ste svi vi sto kometarisete ko je vise dobio mala deca, ili odrasli ljudi. pa dobijaju i jedni i drugi dosta i to je manje vise ujednaceno. a bacite oko na igrace ko koliko vredi, uporedite pa donesite sami sud ko ima vise para.

Nbc

pre 1 godinu

Za pismene piše jasno.
CZ od DRŽAVE dola duplo više!
Ne dobija ni Partizan male pare ali su DUPLO manje od CZ.
Nema ništa nejasno i džaba spinovanje.
(bliski, 18. februar 2024 19:46)

Pa lepo kazes, za pismene. Da si pismen video bi da u Zvezdinim izvestaju pise da su prihodi od drzavnih sponzora 3.002.257,17€. KKP u svom izvestaju kaze da su prihodi od drzave ove sezone 6 miliona.
(bvb, 18. februar 2024 20:55)
Tih 3.002.257,17€ zvezde su za pola godine, već dobijeno a Partizanu je obećano 6 miliona za čitavu sezonu što možda znači (mada ne vjerujem ko je na vlasti) da će na kraju sezone dobiti isto para od države. Pročitaj pa nešto napiši. A gluplji su ovi koji ti dadoše pluseve. Treba imati nešto u glavi pa komentarisati.

Kimi

pre 1 godinu

Veoma interesantna stavka "Sopstveni prihodi" koja je 14 milki. Ako je iole verovati predsedniku kk Partizan, prihod od karata je maksimalno 8 miliona, odakle ovih 6 preko baš me zanima, jer od obeštećenja nisu. Hoće neko reći od prvatnih sponzora, haha, kako da ne. Da ne bude kao za FK Crvena Zvezda, nismo mi to poklonili klubu, već samo dali pozajmicu. Opasano muljanje. Ne kažem da je druga strana čista, ali kad k priča o poštenju, to je baš licemerno.

Epson

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona .
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???

bvb

pre 1 godinu

Hmm, nesto se ne uklapa ovde. Videsmo pre neki dan ugovor po kome su od grada Beograda u septembru dobili 3,5 miliona evra, tj 401milion dinara. Ispade da Mozzart, Nis i drzava svi zajedno daju manje od 2,5 miliona… ko normalan moze da veruje u ovo?

Expression

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina , KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona...
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???

Raso

pre 1 godinu

Ali zasto sada otvaraju pricu posle Zvezdinog osvajanja kupa, zasto sada? Da umanje trofej?

Igrali su Bolomboj, Jago, Rokas i Hanga protiv Pantera, Ledeja, Kaminskog i Dozera. Ko je skuplji?

Sinoc mu je bas zasmetalo sto ih zovu drzavni projekat. Smetaju mu sudije ali im nije nasao nijednu gresku.

Eto zbog toga je licemjer i nikada nece imati nase postovanje. Veliki trener (bio) ali nikakav covjek. Cestita Zvezdi pa onda ALI ALI ALI...

Pali ove jadne grobare da bi skrenuo temu da ima 1 trofej a Zvezda 6. Ako procijeni da ce tesko osvojiti ABA pobjegnuce kao iz KLS sto bjezi.

Sarajevo 71000

pre 1 godinu

Tako je Ostoja , lijepo i kulturno se objasni sve . Puna podrška igračima i Obradoviću , ostale navijače molim da ne nasjedaju na naručene tekstove i komentare , na kraju sezone se gledaju rezultati pa da vidimo gdje smo . Sinoć su Panteru čak 4 lopte iscurile iz obruča , sve će se to vratiti na kraju . Trebamo biti uz igrače i trenera kad je najteže , idemo Partizan samo naprijed !!!!

gluperda

pre 1 godinu

Hmm, nesto se ne uklapa ovde. Videsmo pre neki dan ugovor po kome su od grada Beograda u septembru dobili 3,5 miliona evra, tj 401milion dinara. Ispade da Mozzart, Nis i drzava svi zajedno daju manje od 2,5 miliona… ko normalan moze da veruje u ovo?
(bvb, 18. februar 2024 18:19)

Šta li ti komentarišeš?
3.5+2.5=6 miliona. Budžet prošle 18, ove 20 miliona evra .
Kakva 2.5 miliona ti računaš?
Bolje pogledaj ono što je ćoki objavio- budžet zvezde 4 miliona!
Je l ti jasno, ili si i dalje ...

Neda i DeDa

pre 1 godinu

Drzava je ucestvovala sa 40% od ukupnog budzeta,s tendencijom smanjenja,sto se vidi i po godinama.A,to se nikako ne moze nazvati "Drzavnim projektom".Jesu li i novorodjena deca drzavni projekti,s obzirom da roditelji dobijaju pomoc pri njihovom rodjenju?

Velizar

pre 1 godinu

Dakle ladno Czv od drzave dobija DUPlO ! Eto recimo prosle sezone 2022/23 preko 11M, a Partizan 5.5 ! Za ovu takmicarsku isti slucaj u najmanju ruku, zato Czv nije ni smela da orikaze budzet za ceku sezonu vec samo do kraja 2023 !

Bojan

pre 1 godinu

Ostoja pusti sad pare, čestitaj pobedu i reci jel’ sudjenje opet bilo loše?
(keyser soze, 18. februar 2024 19:58)

Pa i bilo je loše sekirica pa nogica Gidre,trzanje glavom 37.godišnjaka,postrojavanje sudija od strane Lazića...sve po starim i oprobanim metodama

posmatrač

pre 1 godinu

Znači 2022/2023. budžet Partizana je bio 18.1 milion evra a Zvezde 15.8 miliona evra. Za one koji bi možda pomislili da sad Partizan dobija više od privatnih firmi a Zvezda od državnih, jedno pitanje - zašto Partizan nije dobijao od privatnih za vreme Vujoševića ili pre Željka? Odluke su iz iste kuhinje

Вук

pre 1 godinu

Kakva li je raspodela bila od 2003. do 2013. da mi je samo znati....
(Dusanovo carstvo!, 18. februar 2024 18:53) Пријатељу Партизан је тих година Евролигу играо без грејања у Пиониру и сваке сезоне састављао комплет нову екипу углавном од домаћих играча и анонимуса,а Звезди је 2011 године отписан дуг и дозвољена фузија са Фмпом кад је Човић ушао у клуб о чему ти причаш?

Budžet

pre 1 godinu

Partizanov ukupni budžet je 20M ali je od toga 8M za porez tako da je za ekipu 12M što je manje od Zvezde. Doduše ovo jeste viša matematika za većinu čitalaca (ovo je normalno ne treba da svi znaju računovodstvo) pa evo informacije.

Brzi

pre 1 godinu

Podrška Partizanu, svim igračima, stručnom štabu i naravno Željku! Svi daju sve od sebe i igraju za veliki klub i verne navijače. To znači da su ciljevi visoki i tesko dostižni te retko ko i stize do njih. Retko ko se usudi da ih postavi. Mi jesmo i spremni sam da put bude jako tezak kao sto je ove godine.
Ista ta ekipa prosle je briljirala prosle godine i svi smo bili presrećni, splet okolnosti je sprečio još veci uspeh. Ove godine je slabije, sledece bolje pa opet slabije i desice se opet velika sezona. Ne odjednom i srecom nego zato sto su prosli ovo sto prolaze ove sezone, zato sto sazrevaju, uce se i daju sve od sebe i zele mnogo. Zato im treba podrška sada vise nego kad su dobri! Zato je i nastala ona masa krilatica: Dobro pamtim sve...
To nije da bi štampali na majici i nosili nego jer smo takav klub.
Ako smo ozbiljni Zeljko mora jos 10 godina da ostane, ovi igraci i Panter prvi mora da bude tu do kraja jer je nas i daje sve za nas. Oni sto nije ušlo ove sezone, prosle jeste, ućiće sledece! Svi u svakom poslu imaju uspone i padove, ali samo veliki klubovi to znaju i samo njihova publika je verna i dobro pamti sve.
Glavu gore Zeljko, hvala sto si dosao kada retko ko bi, kada smo bili rastrzani i pali mnogo nisko. Time sto se zamera danas sto nismo prosli Real dovoljno govori sta je ekipa sa tobom uradila.
Preuzmi odgovornost, OSTANI SADA DO KRAJA i pokazi svima ono sto svi vec znaju, da si najbolji i da smo najbolji!

Navijač Partizana koji voli Partizan

baja patak

pre 1 godinu

Na osnovu otkrivenih detalja o budzetima oba kluba (CZV i JSD), vidi se da je Zvezdin budzet par miliona manji. To je samo konstatacija, pa vi onda vidite ko vise dobija drzavne pare i ko je cija mezimica...
(Sasa, 18. februar 2024 19:07)

Za pismene piše jasno.
CZ od DRŽAVE dola duplo više!
Ne dobija ni Partizan male pare ali su DUPLO manje od CZ.
Nema ništa nejasno i džaba spinovanje.
(bliski, 18. februar 2024 19:46)

Zvezda objavila prva, jel neko mozda ocekivao drugaciji izvestaj od Ostoje? Sto niste prvi izasli sa izvestajem? Nego cekaj Zvezdu, pa onda koriguj cifre. Kako ste samo mudri.

molim?

pre 1 godinu

Plaćeno 4mil. eura poreskog duga!

Ajde sad dokazani lažov nek izađe sa dokazom da Partizanom nije uplatio!!!!

Ko njemu veruje nek mu je Bog upomoć!
(Vazura veprina, 18. februar 2024 18:33)

ti veruješ da ste skupili 20 miliona prihoda i još 4 miliona za porez u jednoj godini?

Tormund

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona .
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???
(Epson, 18. februar 2024 18:24)
Nista, lepo je rekao da je potrosio 50 miliona evra i nije u stanju sa osvoji Kup Koraca. Domacu ligu da ne pominjemo. Kakav ekser je zakucao Teo.

Vazura veprina

pre 1 godinu

Plaćeno 4mil. eura poreskog duga!

Ajde sad dokazani lažov nek izađe sa dokazom da Partizanom nije uplatio!!!!

Ko njemu veruje nek mu je Bog upomoć!

Excel tabela

pre 1 godinu

Jeftin pokušaj Ostoje da prikaže učešće države manjim nego što jeste. Stavio da ih država finansira ove sezone 30% odnosno 6 miliona a šta he sa ljudima iz upravnog odbora koji su tu jer ih je država naterala? Bez poslovanja sa drzavom te firme ne bi postojale, a one finansiraju većinu budžeta. 90% je država Partizanu obezbedila. Jasnije da Žoc pravi odstupnicu kako bi od sezone 2024/25 preuzeo Dubai , koji će imati budžet 100 miliona evra, a on neto platu 5 miliona evra po sezoni.

Dejan Zemun

pre 1 godinu

U ovo ne veruje ni onaj ko je ovaj jadni excel sastavljao. Zaokruzio cifre na 20 miliona evra. Pazite, 20 miliona evra budzet za tekucu godinu a kaze platicemo jos ove sezone 9 miliona evra duga za porez. Sto znaci, da je ove sezone budzet Partizana ne 20 miliona evra, vec 29 miliona evra. Duplo veci budzet od Zvezde imaju. I onda dodje polupovredjeni Teo i oduci ih od kosarke bez da se oznoji. Koja smejurija od kluba.

bvb

pre 1 godinu

Za pismene piše jasno.
CZ od DRŽAVE dola duplo više!
Ne dobija ni Partizan male pare ali su DUPLO manje od CZ.
Nema ništa nejasno i džaba spinovanje.
(bliski, 18. februar 2024 19:46)

Pa lepo kazes, za pismene. Da si pismen video bi da u Zvezdinim izvestaju pise da su prihodi od drzavnih sponzora 3.002.257,17€. KKP u svom izvestaju kaze da su prihodi od drzave ove sezone 6 miliona.

Koja

pre 1 godinu

Partizan je u zadnje dve godine spiskao preko 40 miliona evra za samo jedan trofej pa se moraju pravdati,Branko Lazic za 8 godina uzeo 23 trofej mislim da igraci Partizana svi zajedno nemaju toliko u raznim klubovima...
(super, 18. februar 2024 20:03)

Au jaki trofeji u ovom mulju ajde uradite nesto u evropi nemojte uvek biti kanta za punjenje i predzadnji to je merilo za početak trebate da budete prvaci evrope bar jednom pa da sednemo da pričamo o trofeima

Bože gospode...

pre 1 godinu

Na osnovu otkrivenih detalja o budzetima oba kluba (CZV i JSD), vidi se da je Zvezdin budzet par miliona manji. To je samo konstatacija, pa vi onda vidite ko vise dobija drzavne pare i ko je cija mezimica...
(Sasa, 18. februar 2024 19:07)

Još samo dodaj da su karte za KKP papreno skupe a da se za KKCZ dele po firmama i uz kupljeni smoki, te da su navijači KKP sakupili oko 4 milke ojra kupovinom imena na parketu. Da, treba Zvezdi uračunati i trošak za KKFMP koji "bajdvej nema baš nikakve veze sa KKCZ jer je to mimo propisa, pošto igraju isto takmičenje". Tako da, u pravu si, naš je veći!

bliski

pre 1 godinu

Na osnovu otkrivenih detalja o budzetima oba kluba (CZV i JSD), vidi se da je Zvezdin budzet par miliona manji. To je samo konstatacija, pa vi onda vidite ko vise dobija drzavne pare i ko je cija mezimica...
(Sasa, 18. februar 2024 19:07)

Za pismene piše jasno.
CZ od DRŽAVE dola duplo više!
Ne dobija ni Partizan male pare ali su DUPLO manje od CZ.
Nema ništa nejasno i džaba spinovanje.

partizan državni projekat

pre 1 godinu

Ali privatni sponzori i prihodi 14 miliona hahahahaha pa ko je tim privatnicima naredio da daju pare? Pa to je upravo i Vučić rekao da je država naredila da daju pare partizanu. A gledajte samo kako su SVIH godina imali po 4, 5 ili 6 miliona od države! Pritom kriju da su dobili od grada nedavno čak 3 miliona van redovnih davanja

sale

pre 1 godinu

Covece,Vucic jutros bio potpuno iskren i sve objasnio,i da im drzava uplacuje poreze i da im nabavlja sponzore i da im puni budzet i da im po neekonomskim cenama obezbedjuje halu i koliko tacno miliona evra duguju(preko sest),i ovi opet svoju pricu hahaha pa neverovatno

Šaram Ka

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona .
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???
(Epson, 18. februar 2024 18:24)

U tih 7 godina partizani 5 godina nisu igrali EL. Nemože biti isti budzet i za EL i za kup

bliski

pre 1 godinu

Од ових ОКРУГЛО 14 милиона (ала га заокружили одока) да видимо која су то спонзорства и како су обезбеђена (тј. ко их је обезбедио, ко је то замолио кладионице и банкаре да дају паре и КОЛИКО). Овако кад се напише приватна спонзорства - то ништа не значи. Друго, дајте да видимо РАСХОДЕ! Колико се то плаћа Арена, а колика је редовна цена Арене! Овако су рекли једно велико ништа!
(всс, 18. februar 2024 19:18)

Podaci su bukvalno u istoj formi kao i vaši.
I jasno pokazuju da od države CZ je dobila mnogo više novca.

banjica

pre 1 godinu

Sve je jasno, u sezoni 22/23 prihod kk czv od grada i drzave je 11.3 miliona eur, a kkp u istoj sezoni 5.6 miliona eur. Ogromne pare da bi se bio redovan ucesnik top 16 evrolige, vec koliko, 7 godina?

slavisa

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina , KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona...
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???
To sto niko nikad da kaze da Partizan dobiva trostruko vise od Zvezde zato nije kriv Obradovic vec ljudi koji vode kk budjet crno na belo.

Sasa

pre 1 godinu

Na osnovu otkrivenih detalja o budzetima oba kluba (CZV i JSD), vidi se da je Zvezdin budzet par miliona manji. To je samo konstatacija, pa vi onda vidite ko vise dobija drzavne pare i ko je cija mezimica...

brateuuu

pre 1 godinu

samo u sezoni 2013 Zvezdi je donirano 7,2 miliona od države bez sponzorstava.
Podsetimo te sezone Partizan je imao ukupni budžet 700 000 evra

super

pre 1 godinu

Partizan je u zadnje dve godine spiskao preko 40 miliona evra za samo jedan trofej pa se moraju pravdati,Branko Lazic za 8 godina uzeo 23 trofej mislim da igraci Partizana svi zajedno nemaju toliko u raznim klubovima...

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

samo u sezoni 2013 Zvezdi je donirano 7,2 miliona od države bez sponzorstava.
Podsetimo te sezone Partizan je imao ukupni budžet 700 000 evra
(brateuuu, 18. februar 2024 18:47)

Kakva li je raspodela bila od 2003. do 2013. da mi je samo znati....

banjica

pre 1 godinu

Ako su nekima potrebna dodatna pojasnjenja, prvo zasto su za sezonu 23/24 cifre za kk partizan zaokruzene, pa zato sto se radi o budzetu, a tek na kraju sezone se mogu dati precizne cifre u eur, prosto je. Drugo, kako kkp ima veci budzet od kk czv poslednje 2 sezone, a dobija znatno manje od drzave, pa zato sto je mnogo vise prihodovao sam, pre svega od karata, nagrada u evroligi i privatnih sponzora. Samo malo mozak da se ukljuci...

Gost iz Srbije

pre 1 godinu

tačno 20 miliona budzet, Ostoja napravio tablicu za 5 minuta hahahaha
(dokle vise, 18. februar 2024 18:23)

Razumem da neke stvari ne znaš, pa onda ove gluposti pišeš, ali ako želiš da ti bude jasnije, shvati da se ne mogu sada objaviti konačni podaci jer sezona nije gotova, pa iz navedenog razloga su prikazani samo okvirni podaci

macc

pre 1 godinu

Uzalud svi papiri,njima treba slab i jadan Partizan!Zeljko nisi ni svestan u kom mulju zivimo!!
(miki, 18. februar 2024 18:45)

gde vi vidite ovde papire? od koga i čega se došlo do 20 miliona prihoda kako ste dosli od 7 mesta u Aba ligi do ovolikog budzeta

zdhdzdj

pre 1 godinu

znaci Ostoja mastermind je uspeo da generiše 20 miliona prihoda i da plati porez 4 miliona u samo jednoj godini, ovo je sprdanje sa zdravim razumom

Expression

pre 1 godinu

Drzava je ucestvovala sa 40% od ukupnog budzeta,s tendencijom smanjenja,sto se vidi i po godinama.A,to se nikako ne moze nazvati "Drzavnim projektom".Jesu li i novorodjena deca drzavni projekti,s obzirom da roditelji dobijaju pomoc pri njihovom rodjenju?
(Neda i DeDa, 18. februar 2024 18:31)

Druze , ako pogledas tabelu KKCZ , prosle godine je drzava ucestvovala 71% ukupnog budzeta ( blizu 16 miliona evra samo za jednu godinu )...

Sta reci

pre 1 godinu

Prosla sezona kada se igralo isto takmicenje zvezda oko 11 miliona ili 71 posto budzeta od drzave Partizan oko5,5 miliona sa sve gaspromom ili oko 34 posto budzeta.

koji trofej

pre 1 godinu

Mozemo li da dobijemo imena privatnih firmi koje ulazu novac, kako se sada opet duguje 6 miliona evra za porez i ko placa Kevina kapitena posto trenee rece pre 15-ak dana da on ne spada u ovih 20 miliona i da njega placa neko drugi? Hvala..

Piko

pre 1 godinu

Lepo ti rekao šef, ko ti je obezbedio ta "privatna" sponzorstva?
Lepo se zahvaljuješ za povoljne cene zakupa, a to ti je direktna donacija Grada Beograda, odnosno građana Srbije koji te troškove nadoknadjuju iz drugih izvora. Pa samo namestiti parket, zagrejati i očistiti Arenu posle utakmice košta verovatno deset puta više.

Dusanovo carstvo!

pre 1 godinu

Šta li ti komentarišeš?
3.5+2.5=6 miliona. Budžet prošle 18, ove 20 miliona evra .
Kakva 2.5 miliona ti računaš?
Bolje pogledaj ono što je ćoki objavio- budžet zvezde 4 miliona!
Je l ti jasno, ili si i dalje ...
(gluperda, 18. februar 2024 18:37)

Zar nije Savić pre dve nedelje rekao da je budžet 30 miliona evra ove sezone?

Ljudska glupost je neuništiva...!

armija

pre 1 godinu

Sad je kasno, culi smo sve sinoc od rumenog i jutros od predsednika... Dajte dokaze da nije pricao istinu i dokaz da ste uplatili pare za porez koje ste skupljali...

Samo kažem

pre 1 godinu

Ako su nekima potrebna dodatna pojasnjenja, prvo zasto su za sezonu 23/24 cifre za kk partizan zaokruzene, pa zato sto se radi o budzetu, a tek na kraju sezone se mogu dati precizne cifre u eur, prosto je. Drugo, kako kkp ima veci budzet od kk czv poslednje 2 sezone, a dobija znatno manje od drzave, pa zato sto je mnogo vise prihodovao sam, pre svega od karata, nagrada u evroligi i privatnih sponzora. Samo malo mozak da se ukljuci...
(banjica, 18. februar 2024 20:10)
Kojih nagrada??

ŽD

pre 1 godinu

Ali 20 miliona budžet za 3. mesto u ABA i 11. u Evroligi. Izgubljeni Kup ABA i Kup Srbije. To se zove promašena investicija, a Žoc i Ostoja mogu da pričaju šta hoće. Ovakve rezultate bi imali i sa pet puta manje para. Pa Želimire nije ti ovo Instambul da slupaš 150 miliona za 7 godina zbog jedne titule i moja baba može to.

Marko

pre 1 godinu

po mom jednostavnom proračunu, Patrizan ovom cenom karata, što jednokratnih što sezonskih, dakle direktno od navijača, kao ubedljivo najposećeniji klub EL, godišnje ne inkasira bar 11 milki što je približno Zvezdinom pravom budžetu. ono što su prijavili nije ni za plate
(Koča, 18. februar 2024 19:04)

Samo u vasim snovima, hahahaha 11 milona evra po sezoni samo od ulaznica!

Koča

pre 1 godinu

po mom jednostavnom proračunu, Patrizan ovom cenom karata, što jednokratnih što sezonskih, dakle direktno od navijača, kao ubedljivo najposećeniji klub EL, godišnje ne inkasira bar 11 milki što je približno Zvezdinom pravom budžetu. ono što su prijavili nije ni za plate

Pera

pre 1 godinu

Ako je verovati saopstenjenjima jednih i drugih u zadnjih sedam godina KKCZ dobila 62 miliona evra , KKP 27 miliona .
Sta je pogresno rekao Zeljko Obradovic ???
(Epson, 18. februar 2024 18:24)

Gde si uzvukao tih 62 miliona? Pise 39m od sezone 2011/2012, za razliku od vasih 29 za 7 sezona. Ove poskednje 6, a mi 3.

Dzeronimo

pre 1 godinu

Podaci su bukvalno u istoj formi kao i vaši.
I jasno pokazuju da od države CZ je dobila mnogo više novca.
(bliski, 18. februar 2024 19:43)

a ti veruješ tim podacima
(eh bre, 18. februar 2024 20:08)

Sigurno vise nego excel majstoru.
Zar to treba nekoga da cudi?

Milojko

pre 1 godinu

Zasto se ceka poslednji dan roka za otplatu poreza ? Meni izgleda da su imali fore da obrcu lovu, grade zgrade/stanove, pa da onda vracaju ...!!!??? Sumnjivo mi to cekanje poslednjeg roka za uplatu jako ....

Erik TH

pre 1 godinu

Ja samo znam šta ćemo skandirati celu sledeću utakmicu. Dobro, deo ćemo svakako dati podršku Željku i igračima, ali osim toga...

Danka

pre 1 godinu

Kao neko ko se bavi finansijama i bilansima ovaj prikaz ne predstavlja relevantni dokument.Nema taksativno na strani prihoda odakle su prihodi a na strani rashoda koji su to rashodi. Osnov knjigovodstva. Takodje upada u oči da je pod stavkom Jedan je Partizan sakupljeno nešto malo više od 1,5 milion evra.Takodje nema koliko zaposleni a to su igrači,stručni štab a to su rashodi koliko ko prima.I na kraju se podvlači crta da li je klub poslovao u pozitivi ili negativi

Dragan

pre 1 godinu

Prošle sezone od grada, države i državnih preduzeća je KK Partizan prihodovao 5,592,555 evra, a C.Zvezda 11,316,764 evra.Sve iz priloženih tabela.

bliski

pre 1 godinu

Podaci su bukvalno u istoj formi kao i vaši.
I jasno pokazuju da od države CZ je dobila mnogo više novca.
(bliski, 18. februar 2024 19:43)

a ti veruješ tim podacima
(eh bre, 18. februar 2024 20:08)

Sto se tiče davanja države verujem.
Ni Čović ni Ostoja ne bi smeli da objave umanjenu cifru koju daje država.
U top bi ih stavio zna se ko!

eh bre

pre 1 godinu

Podaci su bukvalno u istoj formi kao i vaši.
I jasno pokazuju da od države CZ je dobila mnogo više novca.
(bliski, 18. februar 2024 19:43)

a ti veruješ tim podacima

Fanks

pre 1 godinu

Ako su nekima potrebna dodatna pojasnjenja, prvo zasto su za sezonu 23/24 cifre za kk partizan zaokruzene, pa zato sto se radi o budzetu, a tek na kraju sezone se mogu dati precizne cifre u eur, prosto je. Drugo, kako kkp ima veci budzet od kk czv poslednje 2 sezone, a dobija znatno manje od drzave, pa zato sto je mnogo vise prihodovao sam, pre svega od karata, nagrada u evroligi i privatnih sponzora. Samo malo mozak da se ukljuci...
(banjica, 18. februar 2024 20:10)

Zvezda od države 3 miliona a Partizan 6 miliona.Koliko je 16-17 hiljada sezonskih put prosek 200 evra.A budžet ove godine 20 miliona.

MJ23

pre 1 godinu

ŽD Ok,mi slupasmo 20 miliona za 11 mesto,a vi panteri,slupaste 20 miliona za 16 mesto,sto to nisi napisao panteru?!
(Šomi, 18. februar 2024 21:53)

1:0 u trofejima ove sezone, idi kmeči i dalje :-))))

Borky

pre 1 godinu

Koliko se dobija od privatnih sponzora koji su zvezdasi al po naredbi moraju Partizanu davati pare?
Ajmo i jedni i drugi da vidimo koji su to privatnici koji bacaju pare u rupe bez dna!

Igor

pre 1 godinu

Ma dobro sve to papir trpi sve i kod jednih i drugih, nego dal cz je platila onaj porez onih 16 milko sto vredelo ko sad 30mil a da mi smo...
Toliko..

всс

pre 1 godinu

Од ових ОКРУГЛО 14 милиона (ала га заокружили одока) да видимо која су то спонзорства и како су обезбеђена (тј. ко их је обезбедио, ко је то замолио кладионице и банкаре да дају паре и КОЛИКО). Овако кад се напише приватна спонзорства - то ништа не значи. Друго, дајте да видимо РАСХОДЕ! Колико се то плаћа Арена, а колика је редовна цена Арене! Овако су рекли једно велико ништа!

do koske

pre 1 godinu

jbg da je partizan prvi dao saopstenje i izasao sa podacima prvi, i Zvezda bi mogla da napise u svojim podacima da su dobili manje para od partizana.

u principu ko veruje ovim ciframa (i jednim i drugim) taj je mnogo naivan

urke

pre 1 godinu

Partizanov ukupni budžet je 20M ali je od toga 8M za porez tako da je za ekipu 12M što je manje od Zvezde. Doduše ovo jeste viša matematika za većinu čitalaca (ovo je normalno ne treba da svi znaju računovodstvo) pa evo informacije.
(Budžet, 18. februar 2024 21:36)

Znači kada se svi rashodi saberu a tu su i plate igrača ,trenera Partizan u minusu.Znaš li sve šta spada u trošak?

Lord of the Flies

pre 1 godinu

Ako su nekima potrebna dodatna pojasnjenja, prvo zasto su za sezonu 23/24 cifre za kk partizan zaokruzene, pa zato sto se radi o budzetu, a tek na kraju sezone se mogu dati precizne cifre u eur, prosto je. Drugo, kako kkp ima veci budzet od kk czv poslednje 2 sezone, a dobija znatno manje od drzave, pa zato sto je mnogo vise prihodovao sam, pre svega od karata, nagrada u evroligi i privatnih sponzora. Samo malo mozak da se ukljuci...
(banjica, 18. februar 2024 20:10)
Ko god je sastavljao makar 1 budzet u zivotu prepoznaje da je ovako okrugla cifra (bez i jedne decimale na stotine hiljada evra) cisto lupanje brojeva. Ili Ostoja ne ume da budzetira - ako je lupio, to je skandal, a ako ne ume da budzetira - opet skandal.

ŽD

pre 1 godinu

Pa dobro ako već toliko imate od privatnih sponzora onda vam više pomoć države i nije potrebna.14 miliona je sasvim dovoljno za sredinu tabele Evrolige.
Lepo kažete, neka hvala mi smo samostalni i svoji i ne može niko da vas proziva više. Ali znate da nije tako i da država ne stoji iza oba kluba ima li biste budžet do milion evra.

milos

pre 1 godinu

hala limes, kasnije nazvana arena, je vlasnistvo grada beograda. kao takva izgradjena je na ekspoprisanom zemljistu kao kavni interes. da bi bila javni interes ne moze da se.bavi samo komercijalom. i zvezda i partizan, kao udruzenja gradjana, naravno imaju pravo na povlascene cene, a to nije nikakva donacija. otpis kamata, reprogram poreza nisu nikakva davanja, vec obaveza drzave po zakonu o porezu. navijace i jednih i drugih, mislim na kriminalne grupe, pohapsiti, ali nas ostale navijace, i uglavnom ulagace u drzavnu kasu kroz razne poreze, zanima, a i zelimo da ova dva kluba dobro igraju i posluju. kladionice imaju intetes, a takodje i ruski gasprom da se reklamiraju. tako da ne znam koje to pare drzava daje bilo jednima bilo drugima. da podsetim i jsd partizan i jsd crvena zvezda su udruzenja gradjana sa vise clanova i pristalica nego sve politicke partije zajedno.

limbo

pre 1 godinu

Kaže drugar, samo 2 dolara skuplje platio kartu za all-star večeras, nego za Partizanove utakmice u EL.
(Ostava, 18. februar 2024 19:50)

All-stars se igra rekreativno, neki bi rekli.

bob

pre 1 godinu

Hoce li ZOC posle ovoga da podnese ostavku?
Lupio je samar svim ljudima u Srbiji koji protiv svoje volje izdvajaju pare i za Zvezdu i Partizan.
Nema para za bolnice ali zato za ova dva drzavna kluba ima u izobilju.
Bilo bi lepo videti koliko je drzava u poslednje 24 godina ulozila i u KK i FK oba kluba.

4k4.Dex

pre 1 godinu

Oba kluba su pomognuta od strane drzave i to golemo. Tako da su oba kluba drzavni projekti. Ne znam sta se prepucavate kome je date nesto vise a kome manje. Kao da je to bitno. Sramota je davati ikakve izjave na tu temu od strane velnika klubova. Bolje cutite i igrajte kosarku. Obe ekipe su na istom nivou i samo forma i trenutak inspiracuje odredjuje ko je bolji. Smarate i vi sa institucijama i vi sa drzavim projektim. Zvezdu ne zanima toliko KK kao fudbalski a Paerizanovi navijaci sus e videli kad je islo lose inkad je bilo 500 navijaca na mecevima. Sad je lako biti navijac i praviti amosferu.

ацо

pre 1 godinu

Ма да, наравно, Звезда и Партизан допијају по 4-5 милиона евра од државе, а "направе" још 15ак милиона евра профита. Како је код нас кошарка профитабилан спорт?! Ко још може да поверује у ове приче?

Gurka

pre 1 godinu

Baš lepo. Napišite koliko su novca dobili partizan i zvezda od KSS a koliko su dobili ostali klubovi u Srbiji. Baš me zanima. Da su taj novac dobili Sloga, Borac, Vršac, Leskovac....ne bi bili u ovakvoj situaciji. Dajte nekoj Megi, OKK Beogradu ili Dinamiku jer samo tamo igraju naši klinci a ne vecitim potrošačima koji imaju po 8 stranaca a rezultati očajni

Objektivan

pre 1 godinu

po mom jednostavnom proračunu, Patrizan ovom cenom karata, što jednokratnih što sezonskih, dakle direktno od navijača, kao ubedljivo najposećeniji klub EL, godišnje ne inkasira bar 11 milki 

Što znači da samo za pdv treba da uplatite 2.2 miliona evra.

Grr

pre 1 godinu

Partizan se ozbiljno priprema za privatizaciju jer je to jedini pravi put. Ovo sa državom je bezveze i za klub i za državu, pa mora kad tad da se prekine.

???

pre 1 godinu

Papir trpi sve i za jedne i za druge. Ko vam još veruje. Bačene pare u oba slučaja, jedino je problem u ovoj nesrećnoj zemlji što se nekom ćefne da se tako radi.

vukan

pre 1 godinu

Najbolje oba kluba skinuti sa drzavne sise pa da vidimo ko ce da opstane?! Ne verujem ni jednima ni drugima... cinjenica da bez drzavne pomoci oba kluba bi bila primorana da igraju sa nasim mladim igracima, sto bi bilo nesto najbolje sto se desilo nasoj kosarci! Podeliti novac svim klubovima u Srbiji i sve sto se ulagalo u oartizan i zvezdu uloziti u jaku KLS ligu!

Nbc

pre 1 godinu

Za pismene piše jasno.
CZ od DRŽAVE dola duplo više!
Ne dobija ni Partizan male pare ali su DUPLO manje od CZ.
Nema ništa nejasno i džaba spinovanje.
(bliski, 18. februar 2024 19:46)

Pa lepo kazes, za pismene. Da si pismen video bi da u Zvezdinim izvestaju pise da su prihodi od drzavnih sponzora 3.002.257,17€. KKP u svom izvestaju kaze da su prihodi od drzave ove sezone 6 miliona.
(bvb, 18. februar 2024 20:55)
Tih 3.002.257,17€ zvezde su za pola godine, već dobijeno a Partizanu je obećano 6 miliona za čitavu sezonu što možda znači (mada ne vjerujem ko je na vlasti) da će na kraju sezone dobiti isto para od države. Pročitaj pa nešto napiši. A gluplji su ovi koji ti dadoše pluseve. Treba imati nešto u glavi pa komentarisati.

origi

pre 1 godinu

bliski
ti verujes u ono sto hoces da verujes. pa da li ste svi vi sto kometarisete ko je vise dobio mala deca, ili odrasli ljudi. pa dobijaju i jedni i drugi dosta i to je manje vise ujednaceno. a bacite oko na igrace ko koliko vredi, uporedite pa donesite sami sud ko ima vise para.

Kimi

pre 1 godinu

Veoma interesantna stavka "Sopstveni prihodi" koja je 14 milki. Ako je iole verovati predsedniku kk Partizan, prihod od karata je maksimalno 8 miliona, odakle ovih 6 preko baš me zanima, jer od obeštećenja nisu. Hoće neko reći od prvatnih sponzora, haha, kako da ne. Da ne bude kao za FK Crvena Zvezda, nismo mi to poklonili klubu, već samo dali pozajmicu. Opasano muljanje. Ne kažem da je druga strana čista, ali kad k priča o poštenju, to je baš licemerno.