NBA 27

Sreda, 24.05.2023.

09:30

Seltiksi jure čudo: Od 150 pokušaja – niko!

Boston Seltiksi "preživeli" su prvu "biti ili ne biti" utakmicu i produžili seriju finala Istoka NBA plej-ofa.

Seltiksi jure èudo: Od 150 pokušaja – niko! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

27 Komentari

Sortiraj po:

PimPong

pre 1 godinu

Boston ima mozda malo vece sanse da dobije u poredenju sa bivsim 0:3 ekipama, ali su to i dalje manje sanse. Naime, u najvise slucajeva, ako neka ekipa gubi sa 3:0, ta ekipa koja vodi je dominantna i bila je bolja u regularnoj sezoni kao i u play-off-u. Ali u ovom slucaju, Boston je imao mnogo bolju ekipu tokom sezone, Majami je jedva usao u play-off, ali pad koncentracije kao i to sto nisu konstantni ih je doveo u ovu situaciju. I na kraju, ako Majami prodje dalje, dokazace da su oni bolja ekipa. Ja mislim da ce Majami da prodje, iako su tanji od Bostona, jer ce njihov trener nacin nacina da dobije bar jednu od naredne tri. Zbog prednosti domaceg terena, mislim da bi za Denver bilo bolje da Majami prodje.

Bob

pre 1 godinu

Meni je Denver ovde najinteresantnija priča (iz 1994te). Mrzi me da guglam i izvlačim iz naftalina precizne informacije, ali ako me sećanje ne vara - Denver je te sezone ušao u plejof kao totalni autsajder - regularni deo sezone su završili kao 7mi ili 8mi (99% sam ubeđen da su bili osmi).
U prvoj rundi su gubili 0:2 i okrenuli su na 3:2 (prva runda se tada igrala na 3 dobijene). Onda su u polufinalu naleteli na Džezere i zamalo uradili istu stvar - gubili 0:3, vratili se na 3:3 - ali su majstoricu izgubili :)
(dupli_kantar, 24. maj 2023 12:52)
da bili su 8.
(Milan, 24. maj 2023 16:54)
Da, bili su osmi i izbacili su najbolji tim regularne sezone u celoj NBA ligi, Sikžjetl Supersonikse!

Betonka

pre 1 godinu

Ovo je zaista neverovatan podatak, pogotovo jer se to u bejzbolu i hokeju događalo više puta.
Mada mislim da Boston ovde može iako je očito da nisu 100% koncentrisani, da je atmosfera loša, da ne veruju treneru, da je Braun blizu odlaska... Prošlogodišnji Boston da, ovaj malo teže

Milisav Vokri

pre 1 godinu

Kljucna utakmica ce biti 6.ti mec u Miamiju!!!
Ocekujem da Boston dobije konacno jednu kuci ( prve dve 0-2 skor )smanji na 2-3 a i Majami ce verovatno igrati malo opustenije taj mech i svu snagu i energiju usmeriti na 6.ti mec na svom terenu i pobedu za 4-2 i veliko finale!!! Ako izgube tu i odu sa 3-3 na sedmi mech u Boston,onda je preokret i 1/151 vrlo blizu.

dd

pre 1 godinu

za denver majami je laksi protivnik,a tu je i prednost domaceg terena koji je na strani denvera.ako se desi cudo i boston prodje denveru bi bilo mnogo teze.gubi prednost domaceg terena sto je u plejofu veoma bitno.a boston je tezi protivnik,ne bi odgovarao denveru nikako...tako da navijamo svi za majami.pa u finalu normalno za denver!

Milan

pre 1 godinu

Meni je Denver ovde najinteresantnija priča (iz 1994te). Mrzi me da guglam i izvlačim iz naftalina precizne informacije, ali ako me sećanje ne vara - Denver je te sezone ušao u plejof kao totalni autsajder - regularni deo sezone su završili kao 7mi ili 8mi (99% sam ubeđen da su bili osmi).
U prvoj rundi su gubili 0:2 i okrenuli su na 3:2 (prva runda se tada igrala na 3 dobijene). Onda su u polufinalu naleteli na Džezere i zamalo uradili istu stvar - gubili 0:3, vratili se na 3:3 - ali su majstoricu izgubili :)
(dupli_kantar, 24. maj 2023 12:52)
da bili su 8.

znanje-imanje

pre 1 godinu

"ja ne umem da objasnim kako je moguce da je majami najbolji na istoku, ali ocigledno jeste. nisu slucajno dobili milvoki (bukvalno sampionska ekip), njujork (odlicna ekipa skroz, vrlo ozbiljna tvrda i ugigrana) i pocepali boston 3x za redom."
Ja umem. Ne, nije očigledno. Ne, nisu najbolji.
Na istoku su 3 najbolja tima vodila maraton za najbolju poziciju. Ovo je nešto što se lako posmatra npr. na teniskom žrebu, gde je neka polovina vrlo jaka. Jeste - ali dok se svi oni međusobno pobiju i onaj ko preživi nije više ni za šta. U sezoni kakva je na Istoku se više isplatilo optimizovati se za jedva-u-PO nego boriti se za poziciju pred PO.
Dalje Majami je imao duplu sreću. Da se povredi Janis, taman da bude nikakav i ono što igra protiv njih. Da se Fila i Boston razbiju u 7 utakmica. A Nju Jork je daleko od vrhunske ekipe, Branson je dobar ali tek u opasnoj postavi, istrošen je već malo njihov dosada najbolji krilni centar itd. Dakle Majamiju se, uprkos povrede Hera, dosta i posrećilo. Protiv Bostona dolazi do izražaja jedan poseban faktor u sportu: konfiguracija. Ko kome kako leži. A ovde iako je Boston bolja ekipa, em je umornija zbog sezone, em umronija zbog Filadelfije, em im Majami iako slabiji ne leži.

Tivat MNE

pre 1 godinu

Od tih 14, samo su tri ekipe uspele doći i do sedme, odlučujuće utakmice – Niksi u finalu 1951. protiv Ročester Rojalsa (sada Sakramento Kingsi), Nagetsi u polufinalu Zapada 1994. protiv Juta Džeza i Portland Trejlblejzersi u prvom krugu 2003. protiv Dalas Meveriksa.

___…__

Meni je Denver ovde najinteresantnija priča (iz 1994te). Mrzi me da guglam i izvlačim iz naftalina precizne informacije, ali ako me sećanje ne vara - Denver je te sezone ušao u plejof kao totalni autsajder - regularni deo sezone su završili kao 7mi ili 8mi (99% sam ubeđen da su bili osmi).
U prvoj rundi su gubili 0:2 i okrenuli su na 3:2 (prva runda se tada igrala na 3 dobijene). Onda su u polufinalu naleteli na Džezere i zamalo uradili istu stvar - gubili 0:3, vratili se na 3:3 - ali su majstoricu izgubili :)
(dupli_kantar, 24. maj 2023 12:52)

vidim pratis podkast od avdića i ja isto 6 lična, mislim ne znam jesi od njih to cuo, ja sam juce to gledao na njegov podkast pricali su o tome...uglavno mnogo se moze cut od njih i naucit

Karma je cudo!

pre 1 godinu

Ako Boston dobije 5 mec onda smo jako blizu istoriji,ma sta god pricali Majami nema dubinu,ti igraci su bili opusteni a ruka ce se stegnuti budu li se vratili u Majami....ja iskreno navijam za Majami al da Boston dobije jos jednu :)....

zigi

pre 1 godinu

ja ne umem da objasnim kako je moguce da je majami najbolji na istoku, ali ocigledno jeste. nisu slucajno dobili milvoki (bukvalno sampionska ekip), njujork (odlicna ekipa skroz, vrlo ozbiljna tvrda i ugigrana) i pocepali boston 3x za redom. nema boston sanse da ovo preokrene. majami pravi muskarci i ozbiljna kosarka, a boston nabedjena deca koja samo sutiraju trojke. kako moze ekipa u kojoj se makrusk smart ispucava za tri da preokrene protiv majamija.
ovu jednu su dobili jer ih je krenuo sut. sledecu nece toliko da pogode i ciao ragazzi. da ne pricam koliko je bolji trener majamija. kao da igra anceloti protiv stanojevica.
majami i denver jedini u ligi imaju onu stvar. a i uz to igraju stvarno odlicnu kosarku. marej je za mene najbolja stvar u plejofu. prvi sam ga pljuvao i tvrdio da denver nema sanse da dodje do finala kada im je drugi igrac marej. medjutim decko je pokazao i znanje i spremu i onu stvar. kapa dole!
p.s. sigurno najbolji i najneizvezniji plejof ne pamtim od kada. liga je konacno fenomenalno izbalansirana i puno odlicnih ekipa ima. cak je i boston odlican, ali ih majami resava. a secam se godina kada je jedina iole neizvesnost bila u finalu, ako i tad.

DraganBorca

pre 1 godinu

Majami ne bi imao ni 10% sanse protiv Denvera na 7 utakmica. Boston je opasniji za Denver ne samo zbog prednosti domaceg terena vec su skoro svi atlete brzo trce i brze ruke + Horford nezgodan jer sutira trojke pa to otezava jos vise Jokicu odbranu, jos im publika zapaljiva, to bi bilo 50-50%. Dok bi Majami otresli 4-1 verovatno. Valjda ce dobiti jednu Majami necu se nerviram protiv Bostona zeznutije 🙄

boki

pre 1 godinu

Krucijalno pitanje glasi ,da li su u svih 150utakmica,ili bar velikoj većini njih favoriti,ili bolje ekipe vodile sa 3-0,jer ako jesu,a to je veoma teško istražiti,cak i pomocu Gugla,onda i ne cudi takva statistika.Konkretno u ovom slučaju Bolja ekipa gubi (bar na papiru)tako da može da se desi i to cudo...

Bojan

pre 1 godinu

Jako je tesko odigrati 4 u nizu bez greske a pritom znate da protivniku treba samo jedna. Nece ni Boston uspeti,nije da su bez sanse ali po meni imaju 3%.

Niko Kao Ja

pre 1 godinu

Ako neko ima talenta da preokrene, onda su to Celtics-i. Medjutim, neverujem da ce uspeti. Oni bukvalno igraju kao dvanaestogodisnjaci. Cim im ne ide sut, stanu da igraju i u odbrani. Onda, seru sudijama do besvesti. U tome prednjace Tatum i Brown, a pogotovo Tatum, koji se ponasa kao najgore deriste. Tatum i Brown, i sto je najgore Smart, se isto bave zescim privatnim rabotama, sto nikako nemoze da bude dobro za moral saigraca. Juce dva Williams-a ginu, a u vise navrata, i Brown i Tatum im seru, predpostavljam za neke gluposti.
Uz to, mislim da niko od igraca, a pogotovo Tatum i Brown, ne fermaju ovog rakuna koji im sedi na klupi.
Sve u svemu, moze da se desi da se povrate, ali neverjuem.

Igor

pre 1 godinu

U pitanju je ipak najtrofejniji tim u NBA/izjednačeni doduše sa Lejkersima/. Nije to slučajno, tako da ne bih ja njih otpisivao ...nikako

dupli_kantar

pre 1 godinu

Od tih 14, samo su tri ekipe uspele doći i do sedme, odlučujuće utakmice – Niksi u finalu 1951. protiv Ročester Rojalsa (sada Sakramento Kingsi), Nagetsi u polufinalu Zapada 1994. protiv Juta Džeza i Portland Trejlblejzersi u prvom krugu 2003. protiv Dalas Meveriksa.

_______________________________________________________________

Meni je Denver ovde najinteresantnija priča (iz 1994te). Mrzi me da guglam i izvlačim iz naftalina precizne informacije, ali ako me sećanje ne vara - Denver je te sezone ušao u plejof kao totalni autsajder - regularni deo sezone su završili kao 7mi ili 8mi (99% sam ubeđen da su bili osmi).
U prvoj rundi su gubili 0:2 i okrenuli su na 3:2 (prva runda se tada igrala na 3 dobijene). Onda su u polufinalu naleteli na Džezere i zamalo uradili istu stvar - gubili 0:3, vratili se na 3:3 - ali su majstoricu izgubili :)

dupli_kantar

pre 1 godinu

Od tih 14, samo su tri ekipe uspele doći i do sedme, odlučujuće utakmice – Niksi u finalu 1951. protiv Ročester Rojalsa (sada Sakramento Kingsi), Nagetsi u polufinalu Zapada 1994. protiv Juta Džeza i Portland Trejlblejzersi u prvom krugu 2003. protiv Dalas Meveriksa.

_______________________________________________________________

Meni je Denver ovde najinteresantnija priča (iz 1994te). Mrzi me da guglam i izvlačim iz naftalina precizne informacije, ali ako me sećanje ne vara - Denver je te sezone ušao u plejof kao totalni autsajder - regularni deo sezone su završili kao 7mi ili 8mi (99% sam ubeđen da su bili osmi).
U prvoj rundi su gubili 0:2 i okrenuli su na 3:2 (prva runda se tada igrala na 3 dobijene). Onda su u polufinalu naleteli na Džezere i zamalo uradili istu stvar - gubili 0:3, vratili se na 3:3 - ali su majstoricu izgubili :)

Bojan

pre 1 godinu

Jako je tesko odigrati 4 u nizu bez greske a pritom znate da protivniku treba samo jedna. Nece ni Boston uspeti,nije da su bez sanse ali po meni imaju 3%.

Niko Kao Ja

pre 1 godinu

Ako neko ima talenta da preokrene, onda su to Celtics-i. Medjutim, neverujem da ce uspeti. Oni bukvalno igraju kao dvanaestogodisnjaci. Cim im ne ide sut, stanu da igraju i u odbrani. Onda, seru sudijama do besvesti. U tome prednjace Tatum i Brown, a pogotovo Tatum, koji se ponasa kao najgore deriste. Tatum i Brown, i sto je najgore Smart, se isto bave zescim privatnim rabotama, sto nikako nemoze da bude dobro za moral saigraca. Juce dva Williams-a ginu, a u vise navrata, i Brown i Tatum im seru, predpostavljam za neke gluposti.
Uz to, mislim da niko od igraca, a pogotovo Tatum i Brown, ne fermaju ovog rakuna koji im sedi na klupi.
Sve u svemu, moze da se desi da se povrate, ali neverjuem.

DraganBorca

pre 1 godinu

Majami ne bi imao ni 10% sanse protiv Denvera na 7 utakmica. Boston je opasniji za Denver ne samo zbog prednosti domaceg terena vec su skoro svi atlete brzo trce i brze ruke + Horford nezgodan jer sutira trojke pa to otezava jos vise Jokicu odbranu, jos im publika zapaljiva, to bi bilo 50-50%. Dok bi Majami otresli 4-1 verovatno. Valjda ce dobiti jednu Majami necu se nerviram protiv Bostona zeznutije 🙄

dd

pre 1 godinu

za denver majami je laksi protivnik,a tu je i prednost domaceg terena koji je na strani denvera.ako se desi cudo i boston prodje denveru bi bilo mnogo teze.gubi prednost domaceg terena sto je u plejofu veoma bitno.a boston je tezi protivnik,ne bi odgovarao denveru nikako...tako da navijamo svi za majami.pa u finalu normalno za denver!

boki

pre 1 godinu

Krucijalno pitanje glasi ,da li su u svih 150utakmica,ili bar velikoj većini njih favoriti,ili bolje ekipe vodile sa 3-0,jer ako jesu,a to je veoma teško istražiti,cak i pomocu Gugla,onda i ne cudi takva statistika.Konkretno u ovom slučaju Bolja ekipa gubi (bar na papiru)tako da može da se desi i to cudo...

zigi

pre 1 godinu

ja ne umem da objasnim kako je moguce da je majami najbolji na istoku, ali ocigledno jeste. nisu slucajno dobili milvoki (bukvalno sampionska ekip), njujork (odlicna ekipa skroz, vrlo ozbiljna tvrda i ugigrana) i pocepali boston 3x za redom. nema boston sanse da ovo preokrene. majami pravi muskarci i ozbiljna kosarka, a boston nabedjena deca koja samo sutiraju trojke. kako moze ekipa u kojoj se makrusk smart ispucava za tri da preokrene protiv majamija.
ovu jednu su dobili jer ih je krenuo sut. sledecu nece toliko da pogode i ciao ragazzi. da ne pricam koliko je bolji trener majamija. kao da igra anceloti protiv stanojevica.
majami i denver jedini u ligi imaju onu stvar. a i uz to igraju stvarno odlicnu kosarku. marej je za mene najbolja stvar u plejofu. prvi sam ga pljuvao i tvrdio da denver nema sanse da dodje do finala kada im je drugi igrac marej. medjutim decko je pokazao i znanje i spremu i onu stvar. kapa dole!
p.s. sigurno najbolji i najneizvezniji plejof ne pamtim od kada. liga je konacno fenomenalno izbalansirana i puno odlicnih ekipa ima. cak je i boston odlican, ali ih majami resava. a secam se godina kada je jedina iole neizvesnost bila u finalu, ako i tad.

znanje-imanje

pre 1 godinu

"ja ne umem da objasnim kako je moguce da je majami najbolji na istoku, ali ocigledno jeste. nisu slucajno dobili milvoki (bukvalno sampionska ekip), njujork (odlicna ekipa skroz, vrlo ozbiljna tvrda i ugigrana) i pocepali boston 3x za redom."
Ja umem. Ne, nije očigledno. Ne, nisu najbolji.
Na istoku su 3 najbolja tima vodila maraton za najbolju poziciju. Ovo je nešto što se lako posmatra npr. na teniskom žrebu, gde je neka polovina vrlo jaka. Jeste - ali dok se svi oni međusobno pobiju i onaj ko preživi nije više ni za šta. U sezoni kakva je na Istoku se više isplatilo optimizovati se za jedva-u-PO nego boriti se za poziciju pred PO.
Dalje Majami je imao duplu sreću. Da se povredi Janis, taman da bude nikakav i ono što igra protiv njih. Da se Fila i Boston razbiju u 7 utakmica. A Nju Jork je daleko od vrhunske ekipe, Branson je dobar ali tek u opasnoj postavi, istrošen je već malo njihov dosada najbolji krilni centar itd. Dakle Majamiju se, uprkos povrede Hera, dosta i posrećilo. Protiv Bostona dolazi do izražaja jedan poseban faktor u sportu: konfiguracija. Ko kome kako leži. A ovde iako je Boston bolja ekipa, em je umornija zbog sezone, em umronija zbog Filadelfije, em im Majami iako slabiji ne leži.

Karma je cudo!

pre 1 godinu

Ako Boston dobije 5 mec onda smo jako blizu istoriji,ma sta god pricali Majami nema dubinu,ti igraci su bili opusteni a ruka ce se stegnuti budu li se vratili u Majami....ja iskreno navijam za Majami al da Boston dobije jos jednu :)....

Milisav Vokri

pre 1 godinu

Kljucna utakmica ce biti 6.ti mec u Miamiju!!!
Ocekujem da Boston dobije konacno jednu kuci ( prve dve 0-2 skor )smanji na 2-3 a i Majami ce verovatno igrati malo opustenije taj mech i svu snagu i energiju usmeriti na 6.ti mec na svom terenu i pobedu za 4-2 i veliko finale!!! Ako izgube tu i odu sa 3-3 na sedmi mech u Boston,onda je preokret i 1/151 vrlo blizu.

Bob

pre 1 godinu

Meni je Denver ovde najinteresantnija priča (iz 1994te). Mrzi me da guglam i izvlačim iz naftalina precizne informacije, ali ako me sećanje ne vara - Denver je te sezone ušao u plejof kao totalni autsajder - regularni deo sezone su završili kao 7mi ili 8mi (99% sam ubeđen da su bili osmi).
U prvoj rundi su gubili 0:2 i okrenuli su na 3:2 (prva runda se tada igrala na 3 dobijene). Onda su u polufinalu naleteli na Džezere i zamalo uradili istu stvar - gubili 0:3, vratili se na 3:3 - ali su majstoricu izgubili :)
(dupli_kantar, 24. maj 2023 12:52)
da bili su 8.
(Milan, 24. maj 2023 16:54)
Da, bili su osmi i izbacili su najbolji tim regularne sezone u celoj NBA ligi, Sikžjetl Supersonikse!

Igor

pre 1 godinu

U pitanju je ipak najtrofejniji tim u NBA/izjednačeni doduše sa Lejkersima/. Nije to slučajno, tako da ne bih ja njih otpisivao ...nikako

Milan

pre 1 godinu

Meni je Denver ovde najinteresantnija priča (iz 1994te). Mrzi me da guglam i izvlačim iz naftalina precizne informacije, ali ako me sećanje ne vara - Denver je te sezone ušao u plejof kao totalni autsajder - regularni deo sezone su završili kao 7mi ili 8mi (99% sam ubeđen da su bili osmi).
U prvoj rundi su gubili 0:2 i okrenuli su na 3:2 (prva runda se tada igrala na 3 dobijene). Onda su u polufinalu naleteli na Džezere i zamalo uradili istu stvar - gubili 0:3, vratili se na 3:3 - ali su majstoricu izgubili :)
(dupli_kantar, 24. maj 2023 12:52)
da bili su 8.

Betonka

pre 1 godinu

Ovo je zaista neverovatan podatak, pogotovo jer se to u bejzbolu i hokeju događalo više puta.
Mada mislim da Boston ovde može iako je očito da nisu 100% koncentrisani, da je atmosfera loša, da ne veruju treneru, da je Braun blizu odlaska... Prošlogodišnji Boston da, ovaj malo teže

Tivat MNE

pre 1 godinu

Od tih 14, samo su tri ekipe uspele doći i do sedme, odlučujuće utakmice – Niksi u finalu 1951. protiv Ročester Rojalsa (sada Sakramento Kingsi), Nagetsi u polufinalu Zapada 1994. protiv Juta Džeza i Portland Trejlblejzersi u prvom krugu 2003. protiv Dalas Meveriksa.

___…__

Meni je Denver ovde najinteresantnija priča (iz 1994te). Mrzi me da guglam i izvlačim iz naftalina precizne informacije, ali ako me sećanje ne vara - Denver je te sezone ušao u plejof kao totalni autsajder - regularni deo sezone su završili kao 7mi ili 8mi (99% sam ubeđen da su bili osmi).
U prvoj rundi su gubili 0:2 i okrenuli su na 3:2 (prva runda se tada igrala na 3 dobijene). Onda su u polufinalu naleteli na Džezere i zamalo uradili istu stvar - gubili 0:3, vratili se na 3:3 - ali su majstoricu izgubili :)
(dupli_kantar, 24. maj 2023 12:52)

vidim pratis podkast od avdića i ja isto 6 lična, mislim ne znam jesi od njih to cuo, ja sam juce to gledao na njegov podkast pricali su o tome...uglavno mnogo se moze cut od njih i naucit

PimPong

pre 1 godinu

Boston ima mozda malo vece sanse da dobije u poredenju sa bivsim 0:3 ekipama, ali su to i dalje manje sanse. Naime, u najvise slucajeva, ako neka ekipa gubi sa 3:0, ta ekipa koja vodi je dominantna i bila je bolja u regularnoj sezoni kao i u play-off-u. Ali u ovom slucaju, Boston je imao mnogo bolju ekipu tokom sezone, Majami je jedva usao u play-off, ali pad koncentracije kao i to sto nisu konstantni ih je doveo u ovu situaciju. I na kraju, ako Majami prodje dalje, dokazace da su oni bolja ekipa. Ja mislim da ce Majami da prodje, iako su tanji od Bostona, jer ce njihov trener nacin nacina da dobije bar jednu od naredne tri. Zbog prednosti domaceg terena, mislim da bi za Denver bilo bolje da Majami prodje.

Igor

pre 1 godinu

U pitanju je ipak najtrofejniji tim u NBA/izjednačeni doduše sa Lejkersima/. Nije to slučajno, tako da ne bih ja njih otpisivao ...nikako

zigi

pre 1 godinu

ja ne umem da objasnim kako je moguce da je majami najbolji na istoku, ali ocigledno jeste. nisu slucajno dobili milvoki (bukvalno sampionska ekip), njujork (odlicna ekipa skroz, vrlo ozbiljna tvrda i ugigrana) i pocepali boston 3x za redom. nema boston sanse da ovo preokrene. majami pravi muskarci i ozbiljna kosarka, a boston nabedjena deca koja samo sutiraju trojke. kako moze ekipa u kojoj se makrusk smart ispucava za tri da preokrene protiv majamija.
ovu jednu su dobili jer ih je krenuo sut. sledecu nece toliko da pogode i ciao ragazzi. da ne pricam koliko je bolji trener majamija. kao da igra anceloti protiv stanojevica.
majami i denver jedini u ligi imaju onu stvar. a i uz to igraju stvarno odlicnu kosarku. marej je za mene najbolja stvar u plejofu. prvi sam ga pljuvao i tvrdio da denver nema sanse da dodje do finala kada im je drugi igrac marej. medjutim decko je pokazao i znanje i spremu i onu stvar. kapa dole!
p.s. sigurno najbolji i najneizvezniji plejof ne pamtim od kada. liga je konacno fenomenalno izbalansirana i puno odlicnih ekipa ima. cak je i boston odlican, ali ih majami resava. a secam se godina kada je jedina iole neizvesnost bila u finalu, ako i tad.

boki

pre 1 godinu

Krucijalno pitanje glasi ,da li su u svih 150utakmica,ili bar velikoj većini njih favoriti,ili bolje ekipe vodile sa 3-0,jer ako jesu,a to je veoma teško istražiti,cak i pomocu Gugla,onda i ne cudi takva statistika.Konkretno u ovom slučaju Bolja ekipa gubi (bar na papiru)tako da može da se desi i to cudo...

Niko Kao Ja

pre 1 godinu

Ako neko ima talenta da preokrene, onda su to Celtics-i. Medjutim, neverujem da ce uspeti. Oni bukvalno igraju kao dvanaestogodisnjaci. Cim im ne ide sut, stanu da igraju i u odbrani. Onda, seru sudijama do besvesti. U tome prednjace Tatum i Brown, a pogotovo Tatum, koji se ponasa kao najgore deriste. Tatum i Brown, i sto je najgore Smart, se isto bave zescim privatnim rabotama, sto nikako nemoze da bude dobro za moral saigraca. Juce dva Williams-a ginu, a u vise navrata, i Brown i Tatum im seru, predpostavljam za neke gluposti.
Uz to, mislim da niko od igraca, a pogotovo Tatum i Brown, ne fermaju ovog rakuna koji im sedi na klupi.
Sve u svemu, moze da se desi da se povrate, ali neverjuem.

DraganBorca

pre 1 godinu

Majami ne bi imao ni 10% sanse protiv Denvera na 7 utakmica. Boston je opasniji za Denver ne samo zbog prednosti domaceg terena vec su skoro svi atlete brzo trce i brze ruke + Horford nezgodan jer sutira trojke pa to otezava jos vise Jokicu odbranu, jos im publika zapaljiva, to bi bilo 50-50%. Dok bi Majami otresli 4-1 verovatno. Valjda ce dobiti jednu Majami necu se nerviram protiv Bostona zeznutije 🙄

Bojan

pre 1 godinu

Jako je tesko odigrati 4 u nizu bez greske a pritom znate da protivniku treba samo jedna. Nece ni Boston uspeti,nije da su bez sanse ali po meni imaju 3%.

Tivat MNE

pre 1 godinu

Od tih 14, samo su tri ekipe uspele doći i do sedme, odlučujuće utakmice – Niksi u finalu 1951. protiv Ročester Rojalsa (sada Sakramento Kingsi), Nagetsi u polufinalu Zapada 1994. protiv Juta Džeza i Portland Trejlblejzersi u prvom krugu 2003. protiv Dalas Meveriksa.

___…__

Meni je Denver ovde najinteresantnija priča (iz 1994te). Mrzi me da guglam i izvlačim iz naftalina precizne informacije, ali ako me sećanje ne vara - Denver je te sezone ušao u plejof kao totalni autsajder - regularni deo sezone su završili kao 7mi ili 8mi (99% sam ubeđen da su bili osmi).
U prvoj rundi su gubili 0:2 i okrenuli su na 3:2 (prva runda se tada igrala na 3 dobijene). Onda su u polufinalu naleteli na Džezere i zamalo uradili istu stvar - gubili 0:3, vratili se na 3:3 - ali su majstoricu izgubili :)
(dupli_kantar, 24. maj 2023 12:52)

vidim pratis podkast od avdića i ja isto 6 lična, mislim ne znam jesi od njih to cuo, ja sam juce to gledao na njegov podkast pricali su o tome...uglavno mnogo se moze cut od njih i naucit

znanje-imanje

pre 1 godinu

"ja ne umem da objasnim kako je moguce da je majami najbolji na istoku, ali ocigledno jeste. nisu slucajno dobili milvoki (bukvalno sampionska ekip), njujork (odlicna ekipa skroz, vrlo ozbiljna tvrda i ugigrana) i pocepali boston 3x za redom."
Ja umem. Ne, nije očigledno. Ne, nisu najbolji.
Na istoku su 3 najbolja tima vodila maraton za najbolju poziciju. Ovo je nešto što se lako posmatra npr. na teniskom žrebu, gde je neka polovina vrlo jaka. Jeste - ali dok se svi oni međusobno pobiju i onaj ko preživi nije više ni za šta. U sezoni kakva je na Istoku se više isplatilo optimizovati se za jedva-u-PO nego boriti se za poziciju pred PO.
Dalje Majami je imao duplu sreću. Da se povredi Janis, taman da bude nikakav i ono što igra protiv njih. Da se Fila i Boston razbiju u 7 utakmica. A Nju Jork je daleko od vrhunske ekipe, Branson je dobar ali tek u opasnoj postavi, istrošen je već malo njihov dosada najbolji krilni centar itd. Dakle Majamiju se, uprkos povrede Hera, dosta i posrećilo. Protiv Bostona dolazi do izražaja jedan poseban faktor u sportu: konfiguracija. Ko kome kako leži. A ovde iako je Boston bolja ekipa, em je umornija zbog sezone, em umronija zbog Filadelfije, em im Majami iako slabiji ne leži.

Karma je cudo!

pre 1 godinu

Ako Boston dobije 5 mec onda smo jako blizu istoriji,ma sta god pricali Majami nema dubinu,ti igraci su bili opusteni a ruka ce se stegnuti budu li se vratili u Majami....ja iskreno navijam za Majami al da Boston dobije jos jednu :)....

Milisav Vokri

pre 1 godinu

Kljucna utakmica ce biti 6.ti mec u Miamiju!!!
Ocekujem da Boston dobije konacno jednu kuci ( prve dve 0-2 skor )smanji na 2-3 a i Majami ce verovatno igrati malo opustenije taj mech i svu snagu i energiju usmeriti na 6.ti mec na svom terenu i pobedu za 4-2 i veliko finale!!! Ako izgube tu i odu sa 3-3 na sedmi mech u Boston,onda je preokret i 1/151 vrlo blizu.

dupli_kantar

pre 1 godinu

Od tih 14, samo su tri ekipe uspele doći i do sedme, odlučujuće utakmice – Niksi u finalu 1951. protiv Ročester Rojalsa (sada Sakramento Kingsi), Nagetsi u polufinalu Zapada 1994. protiv Juta Džeza i Portland Trejlblejzersi u prvom krugu 2003. protiv Dalas Meveriksa.

_______________________________________________________________

Meni je Denver ovde najinteresantnija priča (iz 1994te). Mrzi me da guglam i izvlačim iz naftalina precizne informacije, ali ako me sećanje ne vara - Denver je te sezone ušao u plejof kao totalni autsajder - regularni deo sezone su završili kao 7mi ili 8mi (99% sam ubeđen da su bili osmi).
U prvoj rundi su gubili 0:2 i okrenuli su na 3:2 (prva runda se tada igrala na 3 dobijene). Onda su u polufinalu naleteli na Džezere i zamalo uradili istu stvar - gubili 0:3, vratili se na 3:3 - ali su majstoricu izgubili :)

Bob

pre 1 godinu

Meni je Denver ovde najinteresantnija priča (iz 1994te). Mrzi me da guglam i izvlačim iz naftalina precizne informacije, ali ako me sećanje ne vara - Denver je te sezone ušao u plejof kao totalni autsajder - regularni deo sezone su završili kao 7mi ili 8mi (99% sam ubeđen da su bili osmi).
U prvoj rundi su gubili 0:2 i okrenuli su na 3:2 (prva runda se tada igrala na 3 dobijene). Onda su u polufinalu naleteli na Džezere i zamalo uradili istu stvar - gubili 0:3, vratili se na 3:3 - ali su majstoricu izgubili :)
(dupli_kantar, 24. maj 2023 12:52)
da bili su 8.
(Milan, 24. maj 2023 16:54)
Da, bili su osmi i izbacili su najbolji tim regularne sezone u celoj NBA ligi, Sikžjetl Supersonikse!

dd

pre 1 godinu

za denver majami je laksi protivnik,a tu je i prednost domaceg terena koji je na strani denvera.ako se desi cudo i boston prodje denveru bi bilo mnogo teze.gubi prednost domaceg terena sto je u plejofu veoma bitno.a boston je tezi protivnik,ne bi odgovarao denveru nikako...tako da navijamo svi za majami.pa u finalu normalno za denver!

Betonka

pre 1 godinu

Ovo je zaista neverovatan podatak, pogotovo jer se to u bejzbolu i hokeju događalo više puta.
Mada mislim da Boston ovde može iako je očito da nisu 100% koncentrisani, da je atmosfera loša, da ne veruju treneru, da je Braun blizu odlaska... Prošlogodišnji Boston da, ovaj malo teže

Milan

pre 1 godinu

Meni je Denver ovde najinteresantnija priča (iz 1994te). Mrzi me da guglam i izvlačim iz naftalina precizne informacije, ali ako me sećanje ne vara - Denver je te sezone ušao u plejof kao totalni autsajder - regularni deo sezone su završili kao 7mi ili 8mi (99% sam ubeđen da su bili osmi).
U prvoj rundi su gubili 0:2 i okrenuli su na 3:2 (prva runda se tada igrala na 3 dobijene). Onda su u polufinalu naleteli na Džezere i zamalo uradili istu stvar - gubili 0:3, vratili se na 3:3 - ali su majstoricu izgubili :)
(dupli_kantar, 24. maj 2023 12:52)
da bili su 8.

PimPong

pre 1 godinu

Boston ima mozda malo vece sanse da dobije u poredenju sa bivsim 0:3 ekipama, ali su to i dalje manje sanse. Naime, u najvise slucajeva, ako neka ekipa gubi sa 3:0, ta ekipa koja vodi je dominantna i bila je bolja u regularnoj sezoni kao i u play-off-u. Ali u ovom slucaju, Boston je imao mnogo bolju ekipu tokom sezone, Majami je jedva usao u play-off, ali pad koncentracije kao i to sto nisu konstantni ih je doveo u ovu situaciju. I na kraju, ako Majami prodje dalje, dokazace da su oni bolja ekipa. Ja mislim da ce Majami da prodje, iako su tanji od Bostona, jer ce njihov trener nacin nacina da dobije bar jednu od naredne tri. Zbog prednosti domaceg terena, mislim da bi za Denver bilo bolje da Majami prodje.