Tenis 112

Petak, 24.05.2013.

12:03

RG: Novak na Nadala u polufinalu

Novak Đoković u prvom kolu Rolan Garosa igra se Davidom Gofanom iz Belgije, a u eventualnom polufinalu najverovatnije će se sastati sa Rafaelom Nadalom.

Autor: SO

RG: Novak na Nadala u polufinalu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

112 Komentari

Sortiraj po:

Ruža

pre 13 godina

Zašto je Đokovićevim navijačima tako teško priznati da je Nadal najbolji igrač na zemlji svih vremena i kao takav je uvijek glavni favorit na svakom zemljanom turniru.
Osim što je u vrlo dobroj formi,puno boljoj nego u Monte Carlu, on je već ispisao tenisku povijest jer je 7-struki osvajač RG,uz to je jedini aktivni tenisač osvajač 4 GS na svim podlogama, zlatne olimpijske medalje (na tvrdoj podlozi)i 24 ATP Mastersa.
Na RG će pobijediti mentalno i fizički najspremniji, ali i najsretniji tenisač,tko god to bio.

nekom obojci, nekom opanci

pre 13 godina

kako zdrijeb zna biti i naklonjen i okrutan najbolje oslikavaju ova 2 para prvog kola: J.Souza-G.Soeda , T.Berdych-G.Monfils

zasto i nas sunce ne ogreje

pre 13 godina

mozda je i bolje da ga izbaci u polu finalu jer ce( ime nezelim da mu spomenem zbog komsija i lepih odnosa sa snjima ) izgubiti ogromno bodova,a secerko nebi trebao da se istopi kao cilic ,ljubicic,karlovic,itd.NN lica nasih susjeda.

Werewolf

pre 13 godina

Da dodam,za sve prave ljubitelje tenisa,ne instant navijace koga god,mec prvog kola je definitivno,a nije stavljen u tekstu posto jos uvek nisu bile gotove kvalifikacije:mec prvog kola je definitivno za sve ljubitelje tenisa Kolsrajber-Veseli!
Jan Veseli je najmladji teniser u prvih 200,ima 19 god.,trenutno je 125.na listi,u poslednjih mesec dana je trijumfovao na 2 celendzera,do ove godine nije imao ni jedan mec na ATP turu,polako se probijao kroz renking na fjucersima i celindzerima,poslednih godinu dana na tim turnirima ima 8 pobeda,2 finala i 4 1/2 finala.Prosetao se kroz kvalifikacije,mec protiv Kolsrajbera ce mu biti tek 2.na ATP,turu,ovo mu je debi na GS.
Levoruk je,i trebao bi da bude strah i trepet narednih godina...

cinjenica

pre 13 godina

ako nole pobedi nadala i odigraju istorijski mec,nole pobedi i plasira se u finale i ako mu protivnik bude u finalu federer(pod uslovom da podigne formu a mislim da hoce)bice svasta.Kao prvo mediji ce brujati o pobedi novaka i ocekivati da sigurno pobedi federera drugo-svi ce misliti da je federer cist autsajder u finalu kao 2011 u polufinalu trece-novak ce biti previse uzbudjen zbog finala i jos vece sanse za osvajanjem,a federer ce biti opusten posto vec ima tu titulu.ako roger odigra skoro slicno kao 2011 velike sanse ima da osvoji drugu titulu iako su svi misleli da ce roger biti u senci nadala i noleta.I jos jedan vazan podatak je da su nole i roger poslednje finale GS odigrali davne 2007,tako da finale ce po meni novaku biti najtezi psihicki ispit!!!ali nadam se najboljem,jel ipak turnir jos nije ni poceo!!!pozdrav

nikol dz. femija

pre 13 godina

ZBOG OVAKVIH ŽREBOVA NOvaku niko ne može na crtu, ALI NIKO.

Znači, Federer kao drugi ide na Berdiha i Ferera, tenisere koji su 5. i 6. na listi.

ZNAČI DA JE BOLJE BITI DRUGI, heheheeee....!!!

BITI PRVI NOSI I PRIVILEGIJE - A TO ZNAČI NE MOŽEŠ DOBITI TREĆEG NOSIOCA NEGO ČETVRTOG U POLUFINALU, kako je i bilo u više od 95% slučajeva kada su prvi bili Fed ili Rafa.

DA JE SADA PRVI FED da li bi dobio u polufinalu Rafu ???

KAKO REČE DUDA IVKOVIĆ u emisiji "Kao sav..." - "Kada ste Srbin morate biti jači i spremniji od svih ostalih" a slično reče i pokojni akademik Stipčević "Ako Evropa uči 2 jezika mi Srbi moramo 3 ".

SREĆNO NOVAKU, već je najbolji i najveći, sam na crti. NAJVAŽNIJE JE DA JE ZDRAV i živ.

Coa

pre 13 godina

E pa Grigore, mislim da sledi naplata dugova sa kamatom :) Sto se sa potencijalnim mecom sa Nadalom tice, mislim da ce biti u 5 setova.

zeljko

pre 13 godina

ako Novak ode spreman u Pariz i bude psiholoski stabilan,nema tog nadala koji ce ga pobediti,Novak ima taktiku za Nadala,najvaznije je da ga posluzi servis i da dobije samopouzdanje,kada je 100% spreman nema mu ravnog sigurno,Novak igra najkomletniji tenis bez slabe tacke,jednostavno nema je,ali kada nesto zaskripi onda je ranjiv.Novak je pod najvecim pritiskom jer zeli trofej a to je veci problem od Nadala koji igra rastereceno i nije mu problem da izgubi.

novicas

pre 13 godina

Gofan,Pelja,Dimitrov...gadno! Ako dođe do Nadala,onda mora da moli Boga da padne kiša.
Izgleda da su ovo za Đokovića baš ćorava posla.

slobodan

pre 13 godina

Novak ako zeli da osvoji turnir on mora pobijediti Nadala,tako da je potpuno nebitno u kojoj fazi turnira se srecu,cak sta vise vece su mu sanse da ga dobije u polufinalu nego u finalu

JA

pre 13 godina

Ma kako igrali Nole ili Rafa, ako dođu do polufinala,
sigurno je da će u Nadalovom mozgu odzvanjati poslednji
njihov meč u MK. i to da je IZGUBIO, zato Novak nije ni
hteo da ukršta koplje više sa njim pre RG..ipak se zadnja
partija uvek pamti kao trenutni odnos snaga..
Zadnji meč, Novak je pokazao da igra super, izgubio jeste
ali to je puka taktika bila, protiv Berdiha.
Znači, hladne glave koliko je to moguće, i No1e osvaja RG.
Ima teret iskreno, GS koji nema,tako da mu je to i vetar u
leđa i teret u isti mah,sem ako ne eksplodira neko novo ime,
ipak svi su tamo došli da osvoje pehar a ne da se slikaju za
FejsB. sa ''moćnom trojkom'', tako da treba i na druge računati,
posebno Conga(domaći teren), Berdih, Ferer, pa i Vavrenka
koji će ipak da igra na RG, tako bar piše na sajtu turnira..
Bugarin bi možda i uradio nešto da već u 3 kolu ne ide na Novaka,
i taj meč će biti tesan,hteli mi to ili ne, jer Dimitrov je odličan igrač
i u uzletu je...nosiće ga misao da je već 1 pobedio Đokovića.
Naravno i Federer, i ako ga je oduvao Nadal u finalu Rima,
može značiti samo da će ovaj još više da zapne, a i Federe je Federer.

veliki strumf

pre 13 godina

Ovakav zreb znaci da ce finale biti jedno od najneinteresantnijih, jer ko god da u finale udje - Nole ili Rafa - bice vise nego veliki favorit.

goran

pre 13 godina

prvi puta da sa 100%-nom sigurnošću mogu tvrditi da, ako Nole igra svoju igru i bude svoj kako on to zna, nema sumnje u pobjedu protiv Nadala i osvajanje RG. Definitivno je sve u njegovim rukama. Svi su se rasprićali o Nadalovom velikom povratku, što je za svaku pohvalu..ali ljudi da li se vama čini da je to onaj Nadal od prošle godine ??!!! Stvar je samo u tome što novinari vole velike riječi bez pokrića,lupetaju ( Ivanišević se več jednom pos..o nadam se da če opet).

Vidra

pre 13 godina

:-)

1. kolo Federer - kvalifikant
2. kolo Federer - pobednik meča kvalifikant/kvalifikant... :-)

...i onda valjda nema više kvalifikanata do polufinala :-)

A sa Novakove strane svi (osim Nadala, a on u eventualnom polufinalu) što u ovom trenutku mogu dobro odigrati na šljaci.

Duki

pre 13 godina

Znaci, finale Novak protiv Conge. Ponavlja se AO 2008 kada je Nole pobedom nad Congom osvojio 1. gran slam titulu i novom titulom ulazi na listu legendi tenisa koji su uspeli da osvoje sva 4 gran slema.
Idemo Nole!!!

atp

pre 13 godina

Mislim da ni Nadal nije nesto presrecan sto mora sa Novakom da igra polufinale!!!! Sta vise mislim da mu je jos veci problem nego Novaku. Novak zeli RG, i zna da za njega mora da dobije Rafu, pa mnozda je bolje da to bude pre finala.

IME

pre 13 godina

Znaci ode Novaku jos 500 bodova...krece sunovrat. Do kraja sezone ce kasniti par hiljada za Nadalom cak i ako ovaj bude postizao solidne rezultate.

teniser

pre 13 godina

Dodig je nezgodan igrac jer nema sta da izgubi. Ali tesko da moze uzeti tri seta Đokoviću, Dimitrov je vec izazov. To Novak tesko moze dobiti sa 3:0 i moglo bi da ode u peti set...

Daleko je cetvrtfinale, a pogotovo Nadal. Novak nije pokazao da je toliko dobar trenutno da bi bio favorit. Sto se tice Janka i Troickog - prolaz prvog kruga je uspeh, a sve ostalo - veliki uspeh.

Jelena i Ana? Ako bilo koja dođe do treceg kola i uđe među 32 odradila je dobar posao. Sve dalje je - veliki uspeh. Mada, Jelena vec u prvom kolu ima protivnicu od koje lako moze da izgubi.

Od ovogodisnjeg Rolan Garosa ne ockuem nista posebno, Sem možda Novaka i Zimonjica niko nece ni prici drugoj sedmici, a i oni ce da se debelo pomuce.

Nadal apsolutno favotir. U formi je. Ko realno moze da ga uzme u tri seta na sljaci?

Milos

pre 13 godina

Ne znam zasto,ali kad ovako pogledam zreb,sigurni finalista mi je Federer.Ne treba gajiti lazne nade da ce biti velikog iznenadjenja do polufinala i da ce neko od Federera,Nadala i Djokovica da ispadne u ranoj fazi.Nadal i Djokovic,ne znam sta da mislim.Nadal je svakako favorit,ali nije nemoguce da ga Novak dobije.To bi mogao biti jako dugacak i neizvestan mec.Ko zna,ako pronadje motivaciju uz to da Novak i Rafa odigraju iscrpljujuci mec,iako su male sanse,ne bi me cudilo da Federer ode iz Pariza sa peharom.

11111111

pre 13 godina

a svi nesto govore ,novak najbolji igrac ikad,novAk ovo,novako ono..pa sta se onda zalite kad dodje ovakav zrijeb ,i kao prvo zrijeb uopste nije los..prvi je igrac svijeta i treba da pobjedjuje sve ako oce to da dokaze,pa taman i dam mu igraci iz prvih 10 dolaze u 2,3 kolu.. svi koji se zale na zrijeb sumnjaju u ikakav uspjeh Novaka,tj. bioje se da ce da ispadne prije nego dodje do nadala

Zoki

pre 13 godina

Mnogo price,mnogo ,,prognoza",a zaboravljamo najvaznije:odgovor na svs pitanja daje samo teren,tj.ono sto ce se na terenu dogoditi.Mozemo da pricamo,da analiziramo do 101 i nazad,ali zapamtite jedino teren daje odgovor.A kakav ce odgovor dati 9.juna popodne to niko ne zna.Zato pamet u glavu,a oni koji misle da mogu da predvide sta ce se dogoditi,i to jos pre nego sto je i turnir poceo mogu da im kazem da imaju sansu za dobru zaradu,ne gubite vreme i ulazite pare,greota da ne naplatite toliko znanje

Idemooo bre

pre 13 godina

Koliko različitih mišljenja na jdenom mjestu, koliko priča o namještanju i sličnim glupostima. Žrijeb nije lagan, ali ovo je GS turnir i normalno je da neće biti lako, nisam očekivala Nadala na Noletovoj strani, ali šta je tu je. Ja vjerujem u Noleta, neću da razmišljam u naprijed, idemo meč po meč i vidjet ćemo šta će da bude. Smo neka on bude zdrav a ostalo će da dođe samo od sebe, on je toliko motivisan da je to nevjerovatno, ista situacija prošle godine sa Marijom Šarapovom, toliko je željela taj trofej da ju je to nosilo i guralo naprijed. Nole to može, vjerujem u njega i nadam se da ćemo 9 juna u Parizu slušati srpsku himnu :)

KAO XXXL

pre 13 godina

Francuzi su uradili zreb "POSTENO" !!! Najlakse normalno za R.Federera , cak "samo"
dva kvalifikanta na pocetku, dok Novaku nije moglo nezgodnije od drugog kola Pelja ili Dodig,Dimitrov(ovaj put ce biti pociscen!), zatim Kolsrajber,potencijalno T.Has,
Izner,...a finale R.G u polufinalu Novak i R.Nadal!!?
Jos samo da Novaku organizuju " civilizovano zvizdanje" i uznemiravanje prilikom vaznih servisa i to je to! Sve evropski i super kulturno!
I uprkos tome verujem da ce to sve Srbin savladati i jos jednom pokazati da je N 1 !
Pozdrav

Maestro

pre 13 godina

Mislim da Novak bez problema stize do polufinala, a da ce Dimitrova da pregazi jer ce biti jako motivisan. A ovo sto kazu neki da ce biti iscrpljen u eventualnom finalu ako dobije Nadala (ili da kazem KAD ga dobije), setite se AO 2012 kad je igrao 5 sati u polufinalu sa Marejem, a zatim 6 sati sa Nadalom, tako da ne brinem ni za psihicki ni za fizicki umor, spreman je Nole za tako nesto.

Aleksandar

pre 13 godina

Nole ima mnogo vece sanse da pobedi Nadala u polufinalu nego u finalu.
Finale za Nadala je postalo rutina, a Nole jos nije osetio kako je pobediti u finalu. Videcete, ipak je ovo dobar zreb za Noleta.

marko

pre 13 godina

Novak i Goffin su se sastali u Davis cup-u ove godine u Belgiji odmah posle Australian opena. Novak je dobio 3:0 na sljaci. Koji "stručnjak" piše ove tekstove?

mister

pre 13 godina

Sad ce teorije kako je nesto kao namesteno itd...To samo u ovoj zemlji postoji!Novak jeste najbolji pa neka dobije i Nadala i Federera...Strasno koliko su ljudi zatucani i umisljaju da je zreb namesten

Necinho

pre 13 godina

Na prvi pogled tezak zreb. Dimitrov ga je dobio u Madridu,Has u Majamiju + mu nikako ne lezi,Isner ga je takodje pobedio na IW 2012,pa cak i Dodig jedini uzeo set na AO 2012. Ali Dimitrov je samo 2 puta u karijeri igrao mec u 5 setova,od toga je u poslednjem mecu izgubio 5.set sa 6:0. Has je u poodmaklim godinama,tako da su to sasvim dobri protivnici da se dobro zagreje za 1/2 finale. Nole osvaja,siguran sam u to!!!

psl

pre 13 godina

Dobar žreb Zza Novaka? Čini mi se da je dobar žreb za Federera, kvalifikant, pa kavlifikant. to se baš ne vijda često.Pa onda još nema Mareja a Nadal sa Novakom u polufinalu. Ipak treba reći da Djoković nemora da gleda koga je dobio za protivnika već da drugi gledaju gde je on, a sigurno da ni Nadal nije oduševljen. Možemo zaključiti je da je Federe najbolje prošao, sigurno će imati neku lepu izjavu tipa naučio sam nešto, vredno ću raditi i td. kao da mu je dvadeset a ne trideset i nešto godina.

Milan Djordjevic

pre 13 godina

Nema ništa. Maksimum četvrtfinale ove godine za Novaka. Mislim da Dimitrov ima sad već onaj psihološki momenat da se ne plaši Novaka, ako dogura i on do četvrtfinala. Federer je 90% jedan finalista.

SPIDER

pre 13 godina

Ovo pise RF fan, dakle neko ko veoma objektivno gleda na Novaka Djokovica. Ako Novak bude igrao na svom uobicajenom nivou, dakle barem kao prosle godine na RG, do polufinala mu niko nista ne moze. A i Rafa ga je prosle godine u finalu dobio samo zbog kise, tj prekida jed da je mec igran u jednom danu Novak bi glatko dobio 4 i 5 set. Isto vazi i za ovu sezonu, cak mozda i vise u korist Novaka.
Mozda i veca prepreka moze da bude RF u finalu. Bilo ko drugi iz donje polovine zreba nema ni minimalne sanse protiv Novaka.

borg

pre 13 godina

Neslazem se da federer ima laksi zreb,o.k prva dva kola...a zatim beneteau,setimo se zadnjeg wimbledona...pa tsonga koji je prosle godine nadigrao novaka,ne vidim tu nisza lako.ps.zadnja2 gs turnira je fed imao murreya usvojoj polovoni,dok je novak igrao protiv ferera.znaci sve o.k

Predo

pre 13 godina

Osvajanje jednog GS turnira je projekat, kome je sve podređeno, pogotovo u slučajevima, kada to postane prioritet poput Nadalovog US Opena 2010, istog turnira 2012 za Mareja, ili Federerovog Wimbldona prošle godine itd. Normalno je i da se dešava da veliki projekti propadnu zbog raznoraznih okolnosti, ali to ovoga puta neće biti ni Dimitrov, ni Has, niti bilo ko iz te kategorije. To mogu da budu samo Novak sam ili Nadal. To što Federer eventualno može da dočeka iscrpljenog Novaka u Finalu, opet bi bila zasluga spomenute dvojice. Žreb nije lagan, ali je verovatno onakav kakav treba da bude. Neće niko biti lagan, ni Gofan, ni Pella, ni Dimitrov, ali to je taman ta gradacija i potrebno dizanje forme. Nadal ima pritisak favorita, koliko god izgledalo da se on lako nosi sa tim. Za Novaka je gotovo svejedno izgubio u polufinalu ili finalu, jer samo titula igra. Zato je možda bolje da sa Nadalom igra u eventualnom polufinalu, jer će razmišljati samo o Nadalu, a ne i o tituli.

Bojan

pre 13 godina

(цар Душан, 24. maj 2013 13:34)
prvo, nema razloga da Federeru namestaju zreb, covek realno nije u formi da uzme RG pa sve da Nole i Nadal odustanu od turnira, zatim RG mu nije prioritet, uzeo ga jednom u karijeri sto mu je bila zelja. Naravno, borice se koliko moze, ali i njemu je jasno da su mu na sljaci sanse minimalne.
drugo polufinalni parovi se izvlace rucno i svi mogu da vide sta se desava. Mozes da streamujes opet pa pogledaj da li ima ista sumnjivo.
ako je postojalo namestanje, jedino sto se moglo namestati je sansa Fereru za prvo finale, posto ne verujem da bi ikada dobio Novaka na bilo kom slemu, dok je ovako najjaci igrac u svojoj polovini.

Nolefan

pre 13 godina

Odlican zreb. I odlicno sto ce eventualno u polufinalu Novak igrati sa Nadalom. Bolje nego u finalu.Ne vidim ko bi do polufinala moga Novaka da pobedi u tri seta.Prva dva tri kola za podizanje forme .Samo da ne bude kise i mrcvarenja kao prosle godine gde je Novak igrao dva meca u 12 sati

бт

pre 13 godina

Писац текста је елегантно превео Новака у осмину финала са "...u trećoj rundi najverovatniji protivnik biće mu Dimitrov, a u osmini finala trebalo bi da igra sa...". Превидео је Димитрова, човека који ће поново продрмати Новака. Ово није Новакова година, то ће се нажалост потврдити кроз недељу дана.

Bole

pre 13 godina

Odlican zreb za Novaka, pored Dimitrova, koga bi Novak trebalo da dobije, ipak je ovo Grand Slam, Novak je premotivisan siguran sam... Gledam zreb, i ne vidim prepreku za Novaka do polufinala, dugo Novak, po mom misljenju, nije imao ovako otvoren zreb. Opet kazem, Dimitrov jeste nezgodan, ali ipak govorimo o Novaku!
Sto se tice Janka i Viktora, svaka prognoza je nezahvalna. Puno uspeha im zelim obojici, videcemo koliko mogu. Iako zelim cetvrtfinale Janko-Novak, mislim da cemo ipak gledati mec Novak-Tomi Has. Eto prilike za Novaka da se revansira i Hasu i Dimitrovu. Dve muve jednim udarcem :)
pozdrav.

Alzir

pre 13 godina

Nisam ti dao minus, hi hi hi.
Nole osvaja ovo.
(Tunis, 24. maj 2013 12:45)
Sad si izdrzao da mi ne das minus ali posle polufinala i ti ces biti prinudjen :D

Nemanja

pre 13 godina

Veoma je bitno da u eventualnom cetvrtfinalu Novak nece imati teskog protivnika. Zato mislim da je zreb veoma dobar. A sto se tice Dimitrova, ne brinem, jos je on zelen za Noleta...

tina

pre 13 godina

*Sta se lozite bre, CELA PLANETA ZNA KO JE KRALJINA SLJAKE. VAMOOOSSS RAFA NEPRIKOSNOVENI!!!*
Titule: IW, Madrid, Rim, RG, a samo sto se vratio. Jedan je Spanac Nadal!

Atila

pre 13 godina

Dobar žreb za Noleta.Prvo kolo Gofan koji je u više nego očajnoj formi, drugo kolo Pella, treće verovatno Falla koji će izbaciti Dimitrova, četvrto kolo Kolšrajber ili Dolgopolov koji isto ne briljiraju nešto posebno mada je nešto bolji Kolšrajber, a u četvrtfinalu dobro je što se ukršta sa Jankovom četvrtinom, neće tu biti Janka kao protivnika, ali srećom ni Conge, Gaskea ili Berdiha.Očekujem u četvrtfinalu neko iznenadjenje tipa Garsije-Lopeza, Berloka ili Anduhara kao protivnika Novaku.Bitno je da su izbegnuti do polufinala sem Conge, Gaskea i Berdiha i Simon, Almagro, Gulbis, Fonjini, Sepi, Šardi...A onda sledi polufinale sa Rafom gde će Nole da mu naplati sve što se naplatiti može.Srećno Nole!

bre

pre 13 godina

ne znam za vas ljudi, ali meni je ovo odlicno. dimitrov odmah, taman da nole demonstrira silu, rafa u 1/2 finalu sto je bolje za noleta jer nece osjecati toliki pritisak...bitan faktor kod noletove igre je motivacija, a ovde ce je imati na pretek...ma samo da nole opusti ruku, ima da uzivam ove dve sedmice u tenisu, i ne brinem se uopste...

цар Душан

pre 13 godina

Ово је толико провидно намештање, немам речи. То неће помоћи Федереру да освоји али ће вероватно стићи до финала(ни крив ни дужан). У финалу ће бити дебакл, небитно ко прође од ове двојице.

cofi

pre 13 godina

Nije tajna da na prethodnim turnirima Novak nije imao nimalo lak žreb. Tako je i ovaj put.Slučajnost ili ne,na našem Novaku je da da svoj maksimum,da odigra kako zna,kao šampion,kao prvi teniser sveta! Suština jeste uticati na šta može da se utiče! A to je sama Novakova igra.
Protivnici nisu laki.Ipak drago mi je da je izbegao Gulbisa,Berdiha,Vavrinku...
Već u trećem kolu čeka ga odlični Grigor Dimitrov.Ipak ne zaboravite da se igra na tri dobijena seta.Malo je verovatno da talentovani ali ne dovoljno fizički spreman Bugarin može da izdrži ceo meč u visokom ritmu,a to je potrebno da bi se možda ukazala prilika da se dobije Novak. Što se tiče Rafe u polufinalu (a Rafa će dotle skoro sigurno stići),mislim da nije važno što je polufinale u pitanju.Nije suština stići do polufinala ili finala...Suština je osvojiti titulu! Rafa u svakom slučaju mora da se pobedi! Ukoliko u tome uspe u meču koji bi mogao da traje i pet sati...Novak bi verujem uspeo da se oporavi za finale i osvoji ga,ko god da je protivnik. (Setite se samo AO 2012 kada je polufinale protiv Mareja trajalo preko 4 sata,a finale više od 5 sati).
Na kraju krajeva,ne smemo da zaboravimo koliki je borac naš Nole! Moramo uvek da verujemo u njega! Srećno Nole!

Zoki

pre 13 godina

Ne razumem čemu komentari o teškom žrebu. Gofan je, kažu, ove godine u lošoj formi (najbolji rez.= 3. kolo Majamija), osim toga- ko je uopšte Gofan? 2.kolo verovatno Dodig, 3.kolo Dimitrov- odlična prilika za revanš, u 4. može lako da bude Dolgopolov umesto Kolšrajbera (koga svi već plasiraše u osminu finala?), u četvrtfinalu verovatno neće igrati protiv top ten igrača (kao što bi trebalo)= šta je tu loše? Ne zaboravite da ne igraju sve sami igrači koji ne leže Novaku= Mari (najteži mogući protivnik zadnjih par godina), Del Potro i Wavrinka. Na kraju, videli ste Rogerovu formu, šljaka je u pitanju, ako dođu do finala moglo bi to da bude prilično lako za Novaka. Sve u svemu, jedva čekam.

boreks

pre 13 godina

Od trećeg kola pakao. Teoretski Dimitrov, Kolšrajber pa Has. Sve jednoručni, moćni bekhendi koji Novaku ne odgovaraju nikako. A posle toga Nadal.
Novak će morati da igra milimetarski precizno i turbo napadački ukoliko želi da sačuva snagu za SF. Drugačija taktika mu se sigurno neće isplatiti. Valjda je iz dva ovogodišnja poraza protiv gorepomenutih izvukao pouke. U svakom slučaju ne treba sumnjati da je Novak spreman a da li je dovoljno spreman pokazaće već prva dva kola. Naravno biće potrebno i malo sreće.
Svako dobro Novače.
Idemo dalje.

Popaj

pre 13 godina

Ocekujem Novakovu titulu u Parizu, ali bice tesko prekinuti jedan fantastican niz Nadala. Verovali ili ne, Rafa do sada nije izgubio niti jedno polufinale na sljaci. Nadam se da ce i toj tradiciji doci kraj..

Werewolf

pre 13 godina

Opustio se Novak,malo i umislio,rekao bih,misli da ce svi da skidaju gace kad ga vide.Prestao je da ulazi maksimalno skoncetnrisan u svaki mec,pa se desavaju Has,Dimitrov,Berdih.Ako bude maksimalno prilazio svakom mecu,a uslovi mu odgovaraju na dan eventualng meca sa Rafom,ne vidim ni kako da ga Rafa dobije,a navijam za doticnog.Ponavljam,ako su vremenski uslovi na Novakovoj strani.
Ne bi Novaku valjalo ni da se uzda samo u lose vreme,a posebno ne treba da razmislja da li su se ovi nesrecnici u prvim kolima uzentali i koliko,vec maksimalno od pocetka.
Dimitrov je bolji iz turnira u turnir,iz meca u mec.Nesto potpuno neverovano-kao Rafa 2008.Razlika u Grigorovom mentalom pristupu mecu od Indian Wellsa preko MC i meca sa Rafom do Madrida se meri svetlosnim godinama.Kako kaze 2-nedeljna vremenska prognoza,prvih 10 dana ce se zbog kisa igrati ne na sljaci nego na kaljuzi,a vrlo verovatno ce biti dana bez ikakvog tenisa.To je jako opasno zbog gubljenja kontinuiteta i porasta nervoze.
Nema Mareja,Delpa,Vavrinke,ali mislim da ce ovo biti GS nabijen intenzitetom kakvim nije bio nabijen ni jedan GS vec dosta dugo.Zbog cestih prekida i odlaganja svi ce da krenu da pucaju sa zivcima.Vreme bi trebalo da krene da se prolepsava posle petka kad bi Novak i Rafa trebalo da igraju 1/2 finale,na dan eventualnog meca se ocekuje tesko vreme,pa me sad zanima kako se oseca Rafa,koji je vrv.racunao na to da ce svoj mec sa Novakom igrati u uslovima koji odgovaraju njemu.
Bice ovo turnir iz pakla.

Uros

pre 13 godina

Mec treceg kola: Nadal - Rosol! U Novakovom delu zreba: Izner, Haas, Verdasko, Dimitrov, Kolsrajber - svi neugodni za Novaka. Sampion pobedjuje sve redom - nema izgovora, ali sam se iznenadio malo Noletovim protivnicima. No, sta da kazu Nadalovi navijaci, i njega u polufinalu ceka jedan nezgodan protivnik! Idemo Nole do titule!!!!!!

Darko

pre 13 godina

Rodzerovi protivnici na poslednja dva mastersa i RG
Madrid: Stepanek, Nisikori, Anduhar (da je prosao)
Rim: Starace, Simon, Janovic, Per, Nadal (finale)
RG: Kvalifikant, kvalifikant, Beneto, Simon, Conga, Ferer

Mladen

pre 13 godina

Zanimljiv zreb,Nadal sa neugodnim Brandsom,izuzetan server,Novak i Rafa mec koji ce biti u polufinalu ako sve bude po planu,ali po meni to je i finale,jer ne vidim ko moze da osvoji RG,a da to nisu Nole i Rafa.

milan

pre 13 godina

sjajan zreb za novaka! njega u ovom trenutku jedino zanima osvajanje roland garosa (finale je vec imao) i jedini nacin da to uradi je pobeda nad nadalom. to je daleko lakse uciniti u polufinalu nego finalu, jer se igra na tri dobijena seta na pariskoj sljaci gde je spanac suveren. novak zna recept protiv nadalja na sljaci- napad i samo napad i hvatanje loptice u penjanju. za to je potrebna velika fizicka i mentalna snaga cije rezerve su daleko vece u polufinalu nego u finalu. kao sto je ivanisevic rekao, kisa je siguran saveznik novaku, zreb takodje, jedini problem moze da bude inspirisani dimitrov, ali je dobro sto se igra u trecem kolu tako da ce posle toga imati vremena za odmor. nadal je u usponu forme posle povrede, ali je jos uvek ispod onoga sto je igrao pre par godina na sljeci,. navak, naprotiv igra najbolji tenis na toj podlozi i porazi protiv dimitrova i berdiha su samo posledica cinjenice da je jako tesko drzati top formu duze od 2 nedelje. dakle, iz meca u mec novak sve bolji, i vrhinac portiv nadala. sanse? 55-45 za nadala ukoliko vreme bude suvo, ukoliko pada kisa 70-30 novak.

vladimir

pre 13 godina

ajmo Novak sad ili nikada je sansa da se kompletiraju 4 Grand slema i da se osvoji taj Mont Everest u tenisu. Samo hladne glave i bez emocija dugo je 3 seta dobit na sljaci protiv bilo koga a kamoli protiv fanatika Nadala. Bekhend paralela je kljucni potez koji treba da donese prevagu i naravno servis i to drugi dobar Novakov i slabiji Nadalov.

Vladan

pre 13 godina

Aman, ljudi, kakve crne zavere.
Novak je prvi nosilac. U odsustvu Mareja, Federer je drugi nosilac, Nadal treći, Ferer četvrti. Po pravilima žreba, prvi ne može na drugog, treći na četvrtog. U Noletovoj polovini žreba mogli su da se nađu ili Ferer (četvrti) ili Nadal (treći nosilac).

ivan78bg

pre 13 godina

Matori ima zreb iz snova:))Lepse je bilo da igraju finale N0.1e i Nadal ali u principu nije ni bitno toliko jer ko tu pobedi osvojice RG.

volim tenis

pre 13 godina

Dosta vise o pricama o namestanju zreba. Bilo je javno, svako je mogao posmatrati online. Zenski zdreb je izvlacio Nadal a muski Sarapova (proslogodisnji pobednici). Ne vidim nacina kako bi se to moglo namestati jedino ako su madjionicari. A zasto bi Sarapova namestila svom momku Dimitrovu bas Djokovica vec u 3. kolu. Masa ga onda bas i ne voli toliko....

NS

pre 13 godina

Zreb je surov prema Novaku.........Velika sansa za nekoga treceg, Ako u polufinalu budu igrali iscrpljuci mec......... Mislim da je ipak Nadal Veliki favorit.

bane sine

pre 13 godina

Odlicno!
Ako ga je moguce eliminisati, a verujem da jeste, onda ce to sa psiholoske strane biti lakse uraditi u polufinalu nego u finalu.
A za one koji ce kukati na federerovu srecu - videcemo da li ce uopste doci do polufinala, a ako ga tamo bude cekao ferer, to ce rodzeru biti i krajnji domet.

whynot

pre 13 godina

Po meni žreb za Novaka je nikad gori. Samo mu fali Gulbis u drugom kolu i Berdih u četvrtfinalu pa da bude pravi žreb iz košmara. Gofan je prošle godine ovde stigao do 4. kola i tu namučio Federera, Dimitrov je dobio Novaka pre 20 dana u Madridu, a sada mu je verovatno protivnik u 3. kolu. Kolšrajber je pre 4 godine Novaku srušio san o osvajanju Roland Garosa, a sada mu je potencijalni protivnik u 4. kolu. S obzirom na formu Janka Tipsarevića, ne vidim ga u četvrtfinalu protiv Novaka, veće šanse dajem Hasu, Verdasku, Izneru ili Garsiji Lopezu. Has je pobedio Novaka ove godine, ali na brzoj podlozi, na šljaci u Parizu ne bi imao velike šanse. Za Novaka u četvrtfinalu je najnezgodniji potencijalni protivnik Verdasko.
Potencijalno polufinale ne bih ni komentarisao, ali ako neko može da pobedi ove godine Nadala u Parizu to je Novak. Novak je toliko puta prkosio zakonu verovatnoće, pa ... da mu držimo palčeve

Tunis

pre 13 godina

Odlicno. Ovo odgovara kralju sljake.Pokazi Rafa sta je doktor tenisa. Vamos Rafa Srbija te voli.
(Maroko, 24. maj 2013 12:24)

Nisam ti dao minus, hi hi hi.
Nole osvaja ovo.

na koju foru?!

pre 13 godina

ako je novak 1. nosilac, federer 2. a nadal 3. (mari ne igra) - kako?
ako je novak 1., nadal 2., fedrer 3. - kako?
ako je nadal 1. djokovic 2., federer 3. - kako?
ako je federer 1. a nadal i djokovic 2. I 3. (nebitno kojim redosledom) - onda OK, mada cisto sumnjam da je ovo slucaj.

Shane

pre 13 godina

Za ove sto kazu da je zreb namesten, imali su da gledaju uzivo zreb, Sarapova je izvlacila gde ide koji nosilac, u ovom slucaju 3 i 4 (Nadal i Ferer), tako da je namesteno jedino ako je ona vidovita. Naravno da bi bilo lakse da je polovini sa Fererom, ali sta je tu je.

struki

pre 13 godina

Znaci pobedio je NIKE "lobi"! Federer sa 2 kfalifikanta u prva 2 kola,strasno koliko covek ima srece u zrebu! Ali sta je tu je,ako zeli Nole titulu mora dobiti 7 meceva,zar ne? Pobednik meca Rafa-Novak je 99% i osvajac Rolan-Garosa,to je i "vrapcima na grani"sada jasno,nadam se da ce to biti nas as! Ocekuje nas pravi teniski "rat"u polufinalu!

zoran

pre 13 godina

Novak ima Nadala kao prepreku ukoliko zeli da osvoji RG. Polufinale ili finale? To nije nista sustinski drugacije. Nadal se mora pobediti!!! Novak to moze.
Drugi finalista (prilicno sam siguran da to nece biti Federer) nece biti favorit.

niggor

pre 13 godina

Očekivano. Ali, možda još bolje. Tako će Nadal u slučaju poraza da izgubi dosta poena. Jedino će Federer, opet, ni kriv ni dužan do finala.

nemanja

pre 13 godina

Zreb je priznacu bio najbolji za Rogera..Ima kolniju Francuza na putu do finala,ali mislim da ce to proci..Pitanje za Simketa...Kako si stavio Ferera u finale majke ti?? Moracu i da se nasmejem..i da je Roger u najgoroj formi..lemace Ferera zatvorenih ociju..Jednostavno Davidu Rogerova igra ne odgovara...Roger ce uz maloi srece doci do finala,a klasiko ce odigrati Djokovic i Nadal,mada Nole ima tezi zreb...Cini mi se da fizicka sprema ovde uciniti svoje i ko bude najspremnije usao u ovaj turnir..na kraju ce ga i osvojiti..Bice to odlican turnir..nema sumnje!!!

simke

pre 13 godina

Ovo mi se nikako ne svidja.Sramota za organizatore.Sad ce njih dvojica do samih granica da se bore u polufinalu,ako Novak uspije da dobije Nadala,bice totalno isrpljen.Stvarno ne shvatam organizatore.Sad sigurno najvise slavi Ferer,koji ce biti 100% sam siguran u funalu Rolan Garosa,i cekace boljeg iz meca Nadal-Djokovic.

Dulikan

pre 13 godina

To je finale pre finala i jako znacajan mec za ostatak sezone za obojicu tenisera, naravno ako do njega dodje.Trenutno je Nadal prvi u trci za London i mozda je i bolje sto se sastaju u polfinalu posto bi Novak pobedom na turniru izbio na prvo mesto i u trci,sto ne bi bio slucaj kada bi se dvojica favorita sastala u finalu.Sto se tice Noletove forme ne brinem posto verujem da ju je tempirao za preostali ne osvojeni grandslam i verujem u njegove sposobnosti protiv Nadala.Nadal je u sve boljoj formi ali ne treba zaboraviti da kod njega moze pre doci do zamora materijala posto je odigrao veci broj meceva od Noleta.Nadam se kvalitetnom okrsaju ova dva tenisera u 4 ili u 5 setova uz pobedu naseg tenisera.

Samo napred Nole!!!

dalibor

pre 13 godina

kako namjesten zreb ocigledno,ne mislim na nadala.jos i bolje sto se sastaje sa njim u polufinalu zbog vece bodovne prednosti.ionako ga mora pobijediti ako misli osvojiti pa bolje da to bude ranije i napravi vecu razliku.u svemu tome profitirace najvise fedex.

Milan

pre 13 godina

Dobro nije strašno ali malo nepošten drugi deo žreba dva kvalifikanta i nijedan protivnik koji ima neke realne šanse protiv Rodzera kao da je Fed prvi na listi a ne Novak sad on ni kriv ni dužan ako dodje do finala može da profitira od eventualnog maratona Noleta i Rafe.

niggor

pre 13 godina

Očekivano. Ali, možda još bolje. Tako će Nadal u slučaju poraza da izgubi dosta poena. Jedino će Federer, opet, ni kriv ni dužan do finala.

struki

pre 13 godina

Znaci pobedio je NIKE "lobi"! Federer sa 2 kfalifikanta u prva 2 kola,strasno koliko covek ima srece u zrebu! Ali sta je tu je,ako zeli Nole titulu mora dobiti 7 meceva,zar ne? Pobednik meca Rafa-Novak je 99% i osvajac Rolan-Garosa,to je i "vrapcima na grani"sada jasno,nadam se da ce to biti nas as! Ocekuje nas pravi teniski "rat"u polufinalu!

bane sine

pre 13 godina

Odlicno!
Ako ga je moguce eliminisati, a verujem da jeste, onda ce to sa psiholoske strane biti lakse uraditi u polufinalu nego u finalu.
A za one koji ce kukati na federerovu srecu - videcemo da li ce uopste doci do polufinala, a ako ga tamo bude cekao ferer, to ce rodzeru biti i krajnji domet.

vladimir

pre 13 godina

ajmo Novak sad ili nikada je sansa da se kompletiraju 4 Grand slema i da se osvoji taj Mont Everest u tenisu. Samo hladne glave i bez emocija dugo je 3 seta dobit na sljaci protiv bilo koga a kamoli protiv fanatika Nadala. Bekhend paralela je kljucni potez koji treba da donese prevagu i naravno servis i to drugi dobar Novakov i slabiji Nadalov.

whynot

pre 13 godina

Po meni žreb za Novaka je nikad gori. Samo mu fali Gulbis u drugom kolu i Berdih u četvrtfinalu pa da bude pravi žreb iz košmara. Gofan je prošle godine ovde stigao do 4. kola i tu namučio Federera, Dimitrov je dobio Novaka pre 20 dana u Madridu, a sada mu je verovatno protivnik u 3. kolu. Kolšrajber je pre 4 godine Novaku srušio san o osvajanju Roland Garosa, a sada mu je potencijalni protivnik u 4. kolu. S obzirom na formu Janka Tipsarevića, ne vidim ga u četvrtfinalu protiv Novaka, veće šanse dajem Hasu, Verdasku, Izneru ili Garsiji Lopezu. Has je pobedio Novaka ove godine, ali na brzoj podlozi, na šljaci u Parizu ne bi imao velike šanse. Za Novaka u četvrtfinalu je najnezgodniji potencijalni protivnik Verdasko.
Potencijalno polufinale ne bih ni komentarisao, ali ako neko može da pobedi ove godine Nadala u Parizu to je Novak. Novak je toliko puta prkosio zakonu verovatnoće, pa ... da mu držimo palčeve

Mladen

pre 13 godina

Zanimljiv zreb,Nadal sa neugodnim Brandsom,izuzetan server,Novak i Rafa mec koji ce biti u polufinalu ako sve bude po planu,ali po meni to je i finale,jer ne vidim ko moze da osvoji RG,a da to nisu Nole i Rafa.

ivan78bg

pre 13 godina

Matori ima zreb iz snova:))Lepse je bilo da igraju finale N0.1e i Nadal ali u principu nije ni bitno toliko jer ko tu pobedi osvojice RG.

KAO XXXL

pre 13 godina

Francuzi su uradili zreb "POSTENO" !!! Najlakse normalno za R.Federera , cak "samo"
dva kvalifikanta na pocetku, dok Novaku nije moglo nezgodnije od drugog kola Pelja ili Dodig,Dimitrov(ovaj put ce biti pociscen!), zatim Kolsrajber,potencijalno T.Has,
Izner,...a finale R.G u polufinalu Novak i R.Nadal!!?
Jos samo da Novaku organizuju " civilizovano zvizdanje" i uznemiravanje prilikom vaznih servisa i to je to! Sve evropski i super kulturno!
I uprkos tome verujem da ce to sve Srbin savladati i jos jednom pokazati da je N 1 !
Pozdrav

volim tenis

pre 13 godina

Dosta vise o pricama o namestanju zreba. Bilo je javno, svako je mogao posmatrati online. Zenski zdreb je izvlacio Nadal a muski Sarapova (proslogodisnji pobednici). Ne vidim nacina kako bi se to moglo namestati jedino ako su madjionicari. A zasto bi Sarapova namestila svom momku Dimitrovu bas Djokovica vec u 3. kolu. Masa ga onda bas i ne voli toliko....

simke

pre 13 godina

Ovo mi se nikako ne svidja.Sramota za organizatore.Sad ce njih dvojica do samih granica da se bore u polufinalu,ako Novak uspije da dobije Nadala,bice totalno isrpljen.Stvarno ne shvatam organizatore.Sad sigurno najvise slavi Ferer,koji ce biti 100% sam siguran u funalu Rolan Garosa,i cekace boljeg iz meca Nadal-Djokovic.

Vladan

pre 13 godina

Aman, ljudi, kakve crne zavere.
Novak je prvi nosilac. U odsustvu Mareja, Federer je drugi nosilac, Nadal treći, Ferer četvrti. Po pravilima žreba, prvi ne može na drugog, treći na četvrtog. U Noletovoj polovini žreba mogli su da se nađu ili Ferer (četvrti) ili Nadal (treći nosilac).

Maestro

pre 13 godina

Mislim da Novak bez problema stize do polufinala, a da ce Dimitrova da pregazi jer ce biti jako motivisan. A ovo sto kazu neki da ce biti iscrpljen u eventualnom finalu ako dobije Nadala (ili da kazem KAD ga dobije), setite se AO 2012 kad je igrao 5 sati u polufinalu sa Marejem, a zatim 6 sati sa Nadalom, tako da ne brinem ni za psihicki ni za fizicki umor, spreman je Nole za tako nesto.

Predo

pre 13 godina

Osvajanje jednog GS turnira je projekat, kome je sve podređeno, pogotovo u slučajevima, kada to postane prioritet poput Nadalovog US Opena 2010, istog turnira 2012 za Mareja, ili Federerovog Wimbldona prošle godine itd. Normalno je i da se dešava da veliki projekti propadnu zbog raznoraznih okolnosti, ali to ovoga puta neće biti ni Dimitrov, ni Has, niti bilo ko iz te kategorije. To mogu da budu samo Novak sam ili Nadal. To što Federer eventualno može da dočeka iscrpljenog Novaka u Finalu, opet bi bila zasluga spomenute dvojice. Žreb nije lagan, ali je verovatno onakav kakav treba da bude. Neće niko biti lagan, ni Gofan, ni Pella, ni Dimitrov, ali to je taman ta gradacija i potrebno dizanje forme. Nadal ima pritisak favorita, koliko god izgledalo da se on lako nosi sa tim. Za Novaka je gotovo svejedno izgubio u polufinalu ili finalu, jer samo titula igra. Zato je možda bolje da sa Nadalom igra u eventualnom polufinalu, jer će razmišljati samo o Nadalu, a ne i o tituli.

цар Душан

pre 13 godina

Ово је толико провидно намештање, немам речи. То неће помоћи Федереру да освоји али ће вероватно стићи до финала(ни крив ни дужан). У финалу ће бити дебакл, небитно ко прође од ове двојице.

nemanja

pre 13 godina

Zreb je priznacu bio najbolji za Rogera..Ima kolniju Francuza na putu do finala,ali mislim da ce to proci..Pitanje za Simketa...Kako si stavio Ferera u finale majke ti?? Moracu i da se nasmejem..i da je Roger u najgoroj formi..lemace Ferera zatvorenih ociju..Jednostavno Davidu Rogerova igra ne odgovara...Roger ce uz maloi srece doci do finala,a klasiko ce odigrati Djokovic i Nadal,mada Nole ima tezi zreb...Cini mi se da fizicka sprema ovde uciniti svoje i ko bude najspremnije usao u ovaj turnir..na kraju ce ga i osvojiti..Bice to odlican turnir..nema sumnje!!!

Atila

pre 13 godina

Dobar žreb za Noleta.Prvo kolo Gofan koji je u više nego očajnoj formi, drugo kolo Pella, treće verovatno Falla koji će izbaciti Dimitrova, četvrto kolo Kolšrajber ili Dolgopolov koji isto ne briljiraju nešto posebno mada je nešto bolji Kolšrajber, a u četvrtfinalu dobro je što se ukršta sa Jankovom četvrtinom, neće tu biti Janka kao protivnika, ali srećom ni Conge, Gaskea ili Berdiha.Očekujem u četvrtfinalu neko iznenadjenje tipa Garsije-Lopeza, Berloka ili Anduhara kao protivnika Novaku.Bitno je da su izbegnuti do polufinala sem Conge, Gaskea i Berdiha i Simon, Almagro, Gulbis, Fonjini, Sepi, Šardi...A onda sledi polufinale sa Rafom gde će Nole da mu naplati sve što se naplatiti može.Srećno Nole!

Tunis

pre 13 godina

Odlicno. Ovo odgovara kralju sljake.Pokazi Rafa sta je doktor tenisa. Vamos Rafa Srbija te voli.
(Maroko, 24. maj 2013 12:24)

Nisam ti dao minus, hi hi hi.
Nole osvaja ovo.

Aleksandar

pre 13 godina

Nole ima mnogo vece sanse da pobedi Nadala u polufinalu nego u finalu.
Finale za Nadala je postalo rutina, a Nole jos nije osetio kako je pobediti u finalu. Videcete, ipak je ovo dobar zreb za Noleta.

Uros

pre 13 godina

Mec treceg kola: Nadal - Rosol! U Novakovom delu zreba: Izner, Haas, Verdasko, Dimitrov, Kolsrajber - svi neugodni za Novaka. Sampion pobedjuje sve redom - nema izgovora, ali sam se iznenadio malo Noletovim protivnicima. No, sta da kazu Nadalovi navijaci, i njega u polufinalu ceka jedan nezgodan protivnik! Idemo Nole do titule!!!!!!

cofi

pre 13 godina

Nije tajna da na prethodnim turnirima Novak nije imao nimalo lak žreb. Tako je i ovaj put.Slučajnost ili ne,na našem Novaku je da da svoj maksimum,da odigra kako zna,kao šampion,kao prvi teniser sveta! Suština jeste uticati na šta može da se utiče! A to je sama Novakova igra.
Protivnici nisu laki.Ipak drago mi je da je izbegao Gulbisa,Berdiha,Vavrinku...
Već u trećem kolu čeka ga odlični Grigor Dimitrov.Ipak ne zaboravite da se igra na tri dobijena seta.Malo je verovatno da talentovani ali ne dovoljno fizički spreman Bugarin može da izdrži ceo meč u visokom ritmu,a to je potrebno da bi se možda ukazala prilika da se dobije Novak. Što se tiče Rafe u polufinalu (a Rafa će dotle skoro sigurno stići),mislim da nije važno što je polufinale u pitanju.Nije suština stići do polufinala ili finala...Suština je osvojiti titulu! Rafa u svakom slučaju mora da se pobedi! Ukoliko u tome uspe u meču koji bi mogao da traje i pet sati...Novak bi verujem uspeo da se oporavi za finale i osvoji ga,ko god da je protivnik. (Setite se samo AO 2012 kada je polufinale protiv Mareja trajalo preko 4 sata,a finale više od 5 sati).
Na kraju krajeva,ne smemo da zaboravimo koliki je borac naš Nole! Moramo uvek da verujemo u njega! Srećno Nole!

bre

pre 13 godina

ne znam za vas ljudi, ali meni je ovo odlicno. dimitrov odmah, taman da nole demonstrira silu, rafa u 1/2 finalu sto je bolje za noleta jer nece osjecati toliki pritisak...bitan faktor kod noletove igre je motivacija, a ovde ce je imati na pretek...ma samo da nole opusti ruku, ima da uzivam ove dve sedmice u tenisu, i ne brinem se uopste...

SPIDER

pre 13 godina

Ovo pise RF fan, dakle neko ko veoma objektivno gleda na Novaka Djokovica. Ako Novak bude igrao na svom uobicajenom nivou, dakle barem kao prosle godine na RG, do polufinala mu niko nista ne moze. A i Rafa ga je prosle godine u finalu dobio samo zbog kise, tj prekida jed da je mec igran u jednom danu Novak bi glatko dobio 4 i 5 set. Isto vazi i za ovu sezonu, cak mozda i vise u korist Novaka.
Mozda i veca prepreka moze da bude RF u finalu. Bilo ko drugi iz donje polovine zreba nema ni minimalne sanse protiv Novaka.

Bole

pre 13 godina

Odlican zreb za Novaka, pored Dimitrova, koga bi Novak trebalo da dobije, ipak je ovo Grand Slam, Novak je premotivisan siguran sam... Gledam zreb, i ne vidim prepreku za Novaka do polufinala, dugo Novak, po mom misljenju, nije imao ovako otvoren zreb. Opet kazem, Dimitrov jeste nezgodan, ali ipak govorimo o Novaku!
Sto se tice Janka i Viktora, svaka prognoza je nezahvalna. Puno uspeha im zelim obojici, videcemo koliko mogu. Iako zelim cetvrtfinale Janko-Novak, mislim da cemo ipak gledati mec Novak-Tomi Has. Eto prilike za Novaka da se revansira i Hasu i Dimitrovu. Dve muve jednim udarcem :)
pozdrav.

Zoki

pre 13 godina

Mnogo price,mnogo ,,prognoza",a zaboravljamo najvaznije:odgovor na svs pitanja daje samo teren,tj.ono sto ce se na terenu dogoditi.Mozemo da pricamo,da analiziramo do 101 i nazad,ali zapamtite jedino teren daje odgovor.A kakav ce odgovor dati 9.juna popodne to niko ne zna.Zato pamet u glavu,a oni koji misle da mogu da predvide sta ce se dogoditi,i to jos pre nego sto je i turnir poceo mogu da im kazem da imaju sansu za dobru zaradu,ne gubite vreme i ulazite pare,greota da ne naplatite toliko znanje

Duki

pre 13 godina

Znaci, finale Novak protiv Conge. Ponavlja se AO 2008 kada je Nole pobedom nad Congom osvojio 1. gran slam titulu i novom titulom ulazi na listu legendi tenisa koji su uspeli da osvoje sva 4 gran slema.
Idemo Nole!!!

Dulikan

pre 13 godina

To je finale pre finala i jako znacajan mec za ostatak sezone za obojicu tenisera, naravno ako do njega dodje.Trenutno je Nadal prvi u trci za London i mozda je i bolje sto se sastaju u polfinalu posto bi Novak pobedom na turniru izbio na prvo mesto i u trci,sto ne bi bio slucaj kada bi se dvojica favorita sastala u finalu.Sto se tice Noletove forme ne brinem posto verujem da ju je tempirao za preostali ne osvojeni grandslam i verujem u njegove sposobnosti protiv Nadala.Nadal je u sve boljoj formi ali ne treba zaboraviti da kod njega moze pre doci do zamora materijala posto je odigrao veci broj meceva od Noleta.Nadam se kvalitetnom okrsaju ova dva tenisera u 4 ili u 5 setova uz pobedu naseg tenisera.

Samo napred Nole!!!

Shane

pre 13 godina

Za ove sto kazu da je zreb namesten, imali su da gledaju uzivo zreb, Sarapova je izvlacila gde ide koji nosilac, u ovom slucaju 3 i 4 (Nadal i Ferer), tako da je namesteno jedino ako je ona vidovita. Naravno da bi bilo lakse da je polovini sa Fererom, ali sta je tu je.

Idemooo bre

pre 13 godina

Koliko različitih mišljenja na jdenom mjestu, koliko priča o namještanju i sličnim glupostima. Žrijeb nije lagan, ali ovo je GS turnir i normalno je da neće biti lako, nisam očekivala Nadala na Noletovoj strani, ali šta je tu je. Ja vjerujem u Noleta, neću da razmišljam u naprijed, idemo meč po meč i vidjet ćemo šta će da bude. Smo neka on bude zdrav a ostalo će da dođe samo od sebe, on je toliko motivisan da je to nevjerovatno, ista situacija prošle godine sa Marijom Šarapovom, toliko je željela taj trofej da ju je to nosilo i guralo naprijed. Nole to može, vjerujem u njega i nadam se da ćemo 9 juna u Parizu slušati srpsku himnu :)

milan

pre 13 godina

sjajan zreb za novaka! njega u ovom trenutku jedino zanima osvajanje roland garosa (finale je vec imao) i jedini nacin da to uradi je pobeda nad nadalom. to je daleko lakse uciniti u polufinalu nego finalu, jer se igra na tri dobijena seta na pariskoj sljaci gde je spanac suveren. novak zna recept protiv nadalja na sljaci- napad i samo napad i hvatanje loptice u penjanju. za to je potrebna velika fizicka i mentalna snaga cije rezerve su daleko vece u polufinalu nego u finalu. kao sto je ivanisevic rekao, kisa je siguran saveznik novaku, zreb takodje, jedini problem moze da bude inspirisani dimitrov, ali je dobro sto se igra u trecem kolu tako da ce posle toga imati vremena za odmor. nadal je u usponu forme posle povrede, ali je jos uvek ispod onoga sto je igrao pre par godina na sljeci,. navak, naprotiv igra najbolji tenis na toj podlozi i porazi protiv dimitrova i berdiha su samo posledica cinjenice da je jako tesko drzati top formu duze od 2 nedelje. dakle, iz meca u mec novak sve bolji, i vrhinac portiv nadala. sanse? 55-45 za nadala ukoliko vreme bude suvo, ukoliko pada kisa 70-30 novak.

Milos

pre 13 godina

Ne znam zasto,ali kad ovako pogledam zreb,sigurni finalista mi je Federer.Ne treba gajiti lazne nade da ce biti velikog iznenadjenja do polufinala i da ce neko od Federera,Nadala i Djokovica da ispadne u ranoj fazi.Nadal i Djokovic,ne znam sta da mislim.Nadal je svakako favorit,ali nije nemoguce da ga Novak dobije.To bi mogao biti jako dugacak i neizvestan mec.Ko zna,ako pronadje motivaciju uz to da Novak i Rafa odigraju iscrpljujuci mec,iako su male sanse,ne bi me cudilo da Federer ode iz Pariza sa peharom.

zoran

pre 13 godina

Novak ima Nadala kao prepreku ukoliko zeli da osvoji RG. Polufinale ili finale? To nije nista sustinski drugacije. Nadal se mora pobediti!!! Novak to moze.
Drugi finalista (prilicno sam siguran da to nece biti Federer) nece biti favorit.

psl

pre 13 godina

Dobar žreb Zza Novaka? Čini mi se da je dobar žreb za Federera, kvalifikant, pa kavlifikant. to se baš ne vijda često.Pa onda još nema Mareja a Nadal sa Novakom u polufinalu. Ipak treba reći da Djoković nemora da gleda koga je dobio za protivnika već da drugi gledaju gde je on, a sigurno da ni Nadal nije oduševljen. Možemo zaključiti je da je Federe najbolje prošao, sigurno će imati neku lepu izjavu tipa naučio sam nešto, vredno ću raditi i td. kao da mu je dvadeset a ne trideset i nešto godina.

Popaj

pre 13 godina

Ocekujem Novakovu titulu u Parizu, ali bice tesko prekinuti jedan fantastican niz Nadala. Verovali ili ne, Rafa do sada nije izgubio niti jedno polufinale na sljaci. Nadam se da ce i toj tradiciji doci kraj..

Darko

pre 13 godina

Rodzerovi protivnici na poslednja dva mastersa i RG
Madrid: Stepanek, Nisikori, Anduhar (da je prosao)
Rim: Starace, Simon, Janovic, Per, Nadal (finale)
RG: Kvalifikant, kvalifikant, Beneto, Simon, Conga, Ferer

Zoki

pre 13 godina

Ne razumem čemu komentari o teškom žrebu. Gofan je, kažu, ove godine u lošoj formi (najbolji rez.= 3. kolo Majamija), osim toga- ko je uopšte Gofan? 2.kolo verovatno Dodig, 3.kolo Dimitrov- odlična prilika za revanš, u 4. može lako da bude Dolgopolov umesto Kolšrajbera (koga svi već plasiraše u osminu finala?), u četvrtfinalu verovatno neće igrati protiv top ten igrača (kao što bi trebalo)= šta je tu loše? Ne zaboravite da ne igraju sve sami igrači koji ne leže Novaku= Mari (najteži mogući protivnik zadnjih par godina), Del Potro i Wavrinka. Na kraju, videli ste Rogerovu formu, šljaka je u pitanju, ako dođu do finala moglo bi to da bude prilično lako za Novaka. Sve u svemu, jedva čekam.

Werewolf

pre 13 godina

Opustio se Novak,malo i umislio,rekao bih,misli da ce svi da skidaju gace kad ga vide.Prestao je da ulazi maksimalno skoncetnrisan u svaki mec,pa se desavaju Has,Dimitrov,Berdih.Ako bude maksimalno prilazio svakom mecu,a uslovi mu odgovaraju na dan eventualng meca sa Rafom,ne vidim ni kako da ga Rafa dobije,a navijam za doticnog.Ponavljam,ako su vremenski uslovi na Novakovoj strani.
Ne bi Novaku valjalo ni da se uzda samo u lose vreme,a posebno ne treba da razmislja da li su se ovi nesrecnici u prvim kolima uzentali i koliko,vec maksimalno od pocetka.
Dimitrov je bolji iz turnira u turnir,iz meca u mec.Nesto potpuno neverovano-kao Rafa 2008.Razlika u Grigorovom mentalom pristupu mecu od Indian Wellsa preko MC i meca sa Rafom do Madrida se meri svetlosnim godinama.Kako kaze 2-nedeljna vremenska prognoza,prvih 10 dana ce se zbog kisa igrati ne na sljaci nego na kaljuzi,a vrlo verovatno ce biti dana bez ikakvog tenisa.To je jako opasno zbog gubljenja kontinuiteta i porasta nervoze.
Nema Mareja,Delpa,Vavrinke,ali mislim da ce ovo biti GS nabijen intenzitetom kakvim nije bio nabijen ni jedan GS vec dosta dugo.Zbog cestih prekida i odlaganja svi ce da krenu da pucaju sa zivcima.Vreme bi trebalo da krene da se prolepsava posle petka kad bi Novak i Rafa trebalo da igraju 1/2 finale,na dan eventualnog meca se ocekuje tesko vreme,pa me sad zanima kako se oseca Rafa,koji je vrv.racunao na to da ce svoj mec sa Novakom igrati u uslovima koji odgovaraju njemu.
Bice ovo turnir iz pakla.

boreks

pre 13 godina

Od trećeg kola pakao. Teoretski Dimitrov, Kolšrajber pa Has. Sve jednoručni, moćni bekhendi koji Novaku ne odgovaraju nikako. A posle toga Nadal.
Novak će morati da igra milimetarski precizno i turbo napadački ukoliko želi da sačuva snagu za SF. Drugačija taktika mu se sigurno neće isplatiti. Valjda je iz dva ovogodišnja poraza protiv gorepomenutih izvukao pouke. U svakom slučaju ne treba sumnjati da je Novak spreman a da li je dovoljno spreman pokazaće već prva dva kola. Naravno biće potrebno i malo sreće.
Svako dobro Novače.
Idemo dalje.

Milan

pre 13 godina

Dobro nije strašno ali malo nepošten drugi deo žreba dva kvalifikanta i nijedan protivnik koji ima neke realne šanse protiv Rodzera kao da je Fed prvi na listi a ne Novak sad on ni kriv ni dužan ako dodje do finala može da profitira od eventualnog maratona Noleta i Rafe.

Necinho

pre 13 godina

Na prvi pogled tezak zreb. Dimitrov ga je dobio u Madridu,Has u Majamiju + mu nikako ne lezi,Isner ga je takodje pobedio na IW 2012,pa cak i Dodig jedini uzeo set na AO 2012. Ali Dimitrov je samo 2 puta u karijeri igrao mec u 5 setova,od toga je u poslednjem mecu izgubio 5.set sa 6:0. Has je u poodmaklim godinama,tako da su to sasvim dobri protivnici da se dobro zagreje za 1/2 finale. Nole osvaja,siguran sam u to!!!

marko

pre 13 godina

Novak i Goffin su se sastali u Davis cup-u ove godine u Belgiji odmah posle Australian opena. Novak je dobio 3:0 na sljaci. Koji "stručnjak" piše ove tekstove?

Nemanja

pre 13 godina

Veoma je bitno da u eventualnom cetvrtfinalu Novak nece imati teskog protivnika. Zato mislim da je zreb veoma dobar. A sto se tice Dimitrova, ne brinem, jos je on zelen za Noleta...

NS

pre 13 godina

Zreb je surov prema Novaku.........Velika sansa za nekoga treceg, Ako u polufinalu budu igrali iscrpljuci mec......... Mislim da je ipak Nadal Veliki favorit.

Nolefan

pre 13 godina

Odlican zreb. I odlicno sto ce eventualno u polufinalu Novak igrati sa Nadalom. Bolje nego u finalu.Ne vidim ko bi do polufinala moga Novaka da pobedi u tri seta.Prva dva tri kola za podizanje forme .Samo da ne bude kise i mrcvarenja kao prosle godine gde je Novak igrao dva meca u 12 sati

dalibor

pre 13 godina

kako namjesten zreb ocigledno,ne mislim na nadala.jos i bolje sto se sastaje sa njim u polufinalu zbog vece bodovne prednosti.ionako ga mora pobijediti ako misli osvojiti pa bolje da to bude ranije i napravi vecu razliku.u svemu tome profitirace najvise fedex.

borg

pre 13 godina

Neslazem se da federer ima laksi zreb,o.k prva dva kola...a zatim beneteau,setimo se zadnjeg wimbledona...pa tsonga koji je prosle godine nadigrao novaka,ne vidim tu nisza lako.ps.zadnja2 gs turnira je fed imao murreya usvojoj polovoni,dok je novak igrao protiv ferera.znaci sve o.k

JA

pre 13 godina

Ma kako igrali Nole ili Rafa, ako dođu do polufinala,
sigurno je da će u Nadalovom mozgu odzvanjati poslednji
njihov meč u MK. i to da je IZGUBIO, zato Novak nije ni
hteo da ukršta koplje više sa njim pre RG..ipak se zadnja
partija uvek pamti kao trenutni odnos snaga..
Zadnji meč, Novak je pokazao da igra super, izgubio jeste
ali to je puka taktika bila, protiv Berdiha.
Znači, hladne glave koliko je to moguće, i No1e osvaja RG.
Ima teret iskreno, GS koji nema,tako da mu je to i vetar u
leđa i teret u isti mah,sem ako ne eksplodira neko novo ime,
ipak svi su tamo došli da osvoje pehar a ne da se slikaju za
FejsB. sa ''moćnom trojkom'', tako da treba i na druge računati,
posebno Conga(domaći teren), Berdih, Ferer, pa i Vavrenka
koji će ipak da igra na RG, tako bar piše na sajtu turnira..
Bugarin bi možda i uradio nešto da već u 3 kolu ne ide na Novaka,
i taj meč će biti tesan,hteli mi to ili ne, jer Dimitrov je odličan igrač
i u uzletu je...nosiće ga misao da je već 1 pobedio Đokovića.
Naravno i Federer, i ako ga je oduvao Nadal u finalu Rima,
može značiti samo da će ovaj još više da zapne, a i Federe je Federer.

mister

pre 13 godina

Sad ce teorije kako je nesto kao namesteno itd...To samo u ovoj zemlji postoji!Novak jeste najbolji pa neka dobije i Nadala i Federera...Strasno koliko su ljudi zatucani i umisljaju da je zreb namesten

Bojan

pre 13 godina

(цар Душан, 24. maj 2013 13:34)
prvo, nema razloga da Federeru namestaju zreb, covek realno nije u formi da uzme RG pa sve da Nole i Nadal odustanu od turnira, zatim RG mu nije prioritet, uzeo ga jednom u karijeri sto mu je bila zelja. Naravno, borice se koliko moze, ali i njemu je jasno da su mu na sljaci sanse minimalne.
drugo polufinalni parovi se izvlace rucno i svi mogu da vide sta se desava. Mozes da streamujes opet pa pogledaj da li ima ista sumnjivo.
ako je postojalo namestanje, jedino sto se moglo namestati je sansa Fereru za prvo finale, posto ne verujem da bi ikada dobio Novaka na bilo kom slemu, dok je ovako najjaci igrac u svojoj polovini.

slobodan

pre 13 godina

Novak ako zeli da osvoji turnir on mora pobijediti Nadala,tako da je potpuno nebitno u kojoj fazi turnira se srecu,cak sta vise vece su mu sanse da ga dobije u polufinalu nego u finalu

zeljko

pre 13 godina

ako Novak ode spreman u Pariz i bude psiholoski stabilan,nema tog nadala koji ce ga pobediti,Novak ima taktiku za Nadala,najvaznije je da ga posluzi servis i da dobije samopouzdanje,kada je 100% spreman nema mu ravnog sigurno,Novak igra najkomletniji tenis bez slabe tacke,jednostavno nema je,ali kada nesto zaskripi onda je ranjiv.Novak je pod najvecim pritiskom jer zeli trofej a to je veci problem od Nadala koji igra rastereceno i nije mu problem da izgubi.

Milan Djordjevic

pre 13 godina

Nema ništa. Maksimum četvrtfinale ove godine za Novaka. Mislim da Dimitrov ima sad već onaj psihološki momenat da se ne plaši Novaka, ako dogura i on do četvrtfinala. Federer je 90% jedan finalista.

veliki strumf

pre 13 godina

Ovakav zreb znaci da ce finale biti jedno od najneinteresantnijih, jer ko god da u finale udje - Nole ili Rafa - bice vise nego veliki favorit.

IME

pre 13 godina

Znaci ode Novaku jos 500 bodova...krece sunovrat. Do kraja sezone ce kasniti par hiljada za Nadalom cak i ako ovaj bude postizao solidne rezultate.

11111111

pre 13 godina

a svi nesto govore ,novak najbolji igrac ikad,novAk ovo,novako ono..pa sta se onda zalite kad dodje ovakav zrijeb ,i kao prvo zrijeb uopste nije los..prvi je igrac svijeta i treba da pobjedjuje sve ako oce to da dokaze,pa taman i dam mu igraci iz prvih 10 dolaze u 2,3 kolu.. svi koji se zale na zrijeb sumnjaju u ikakav uspjeh Novaka,tj. bioje se da ce da ispadne prije nego dodje do nadala

tina

pre 13 godina

*Sta se lozite bre, CELA PLANETA ZNA KO JE KRALJINA SLJAKE. VAMOOOSSS RAFA NEPRIKOSNOVENI!!!*
Titule: IW, Madrid, Rim, RG, a samo sto se vratio. Jedan je Spanac Nadal!

atp

pre 13 godina

Mislim da ni Nadal nije nesto presrecan sto mora sa Novakom da igra polufinale!!!! Sta vise mislim da mu je jos veci problem nego Novaku. Novak zeli RG, i zna da za njega mora da dobije Rafu, pa mnozda je bolje da to bude pre finala.

Coa

pre 13 godina

E pa Grigore, mislim da sledi naplata dugova sa kamatom :) Sto se sa potencijalnim mecom sa Nadalom tice, mislim da ce biti u 5 setova.

na koju foru?!

pre 13 godina

ako je novak 1. nosilac, federer 2. a nadal 3. (mari ne igra) - kako?
ako je novak 1., nadal 2., fedrer 3. - kako?
ako je nadal 1. djokovic 2., federer 3. - kako?
ako je federer 1. a nadal i djokovic 2. I 3. (nebitno kojim redosledom) - onda OK, mada cisto sumnjam da je ovo slucaj.

teniser

pre 13 godina

Dodig je nezgodan igrac jer nema sta da izgubi. Ali tesko da moze uzeti tri seta Đokoviću, Dimitrov je vec izazov. To Novak tesko moze dobiti sa 3:0 i moglo bi da ode u peti set...

Daleko je cetvrtfinale, a pogotovo Nadal. Novak nije pokazao da je toliko dobar trenutno da bi bio favorit. Sto se tice Janka i Troickog - prolaz prvog kruga je uspeh, a sve ostalo - veliki uspeh.

Jelena i Ana? Ako bilo koja dođe do treceg kola i uđe među 32 odradila je dobar posao. Sve dalje je - veliki uspeh. Mada, Jelena vec u prvom kolu ima protivnicu od koje lako moze da izgubi.

Od ovogodisnjeg Rolan Garosa ne ockuem nista posebno, Sem možda Novaka i Zimonjica niko nece ni prici drugoj sedmici, a i oni ce da se debelo pomuce.

Nadal apsolutno favotir. U formi je. Ko realno moze da ga uzme u tri seta na sljaci?

goran

pre 13 godina

prvi puta da sa 100%-nom sigurnošću mogu tvrditi da, ako Nole igra svoju igru i bude svoj kako on to zna, nema sumnje u pobjedu protiv Nadala i osvajanje RG. Definitivno je sve u njegovim rukama. Svi su se rasprićali o Nadalovom velikom povratku, što je za svaku pohvalu..ali ljudi da li se vama čini da je to onaj Nadal od prošle godine ??!!! Stvar je samo u tome što novinari vole velike riječi bez pokrića,lupetaju ( Ivanišević se več jednom pos..o nadam se da če opet).

бт

pre 13 godina

Писац текста је елегантно превео Новака у осмину финала са "...u trećoj rundi najverovatniji protivnik biće mu Dimitrov, a u osmini finala trebalo bi da igra sa...". Превидео је Димитрова, човека који ће поново продрмати Новака. Ово није Новакова година, то ће се нажалост потврдити кроз недељу дана.

Vidra

pre 13 godina

:-)

1. kolo Federer - kvalifikant
2. kolo Federer - pobednik meča kvalifikant/kvalifikant... :-)

...i onda valjda nema više kvalifikanata do polufinala :-)

A sa Novakove strane svi (osim Nadala, a on u eventualnom polufinalu) što u ovom trenutku mogu dobro odigrati na šljaci.

Alzir

pre 13 godina

Nisam ti dao minus, hi hi hi.
Nole osvaja ovo.
(Tunis, 24. maj 2013 12:45)
Sad si izdrzao da mi ne das minus ali posle polufinala i ti ces biti prinudjen :D

nikol dz. femija

pre 13 godina

ZBOG OVAKVIH ŽREBOVA NOvaku niko ne može na crtu, ALI NIKO.

Znači, Federer kao drugi ide na Berdiha i Ferera, tenisere koji su 5. i 6. na listi.

ZNAČI DA JE BOLJE BITI DRUGI, heheheeee....!!!

BITI PRVI NOSI I PRIVILEGIJE - A TO ZNAČI NE MOŽEŠ DOBITI TREĆEG NOSIOCA NEGO ČETVRTOG U POLUFINALU, kako je i bilo u više od 95% slučajeva kada su prvi bili Fed ili Rafa.

DA JE SADA PRVI FED da li bi dobio u polufinalu Rafu ???

KAKO REČE DUDA IVKOVIĆ u emisiji "Kao sav..." - "Kada ste Srbin morate biti jači i spremniji od svih ostalih" a slično reče i pokojni akademik Stipčević "Ako Evropa uči 2 jezika mi Srbi moramo 3 ".

SREĆNO NOVAKU, već je najbolji i najveći, sam na crti. NAJVAŽNIJE JE DA JE ZDRAV i živ.

novicas

pre 13 godina

Gofan,Pelja,Dimitrov...gadno! Ako dođe do Nadala,onda mora da moli Boga da padne kiša.
Izgleda da su ovo za Đokovića baš ćorava posla.

cinjenica

pre 13 godina

ako nole pobedi nadala i odigraju istorijski mec,nole pobedi i plasira se u finale i ako mu protivnik bude u finalu federer(pod uslovom da podigne formu a mislim da hoce)bice svasta.Kao prvo mediji ce brujati o pobedi novaka i ocekivati da sigurno pobedi federera drugo-svi ce misliti da je federer cist autsajder u finalu kao 2011 u polufinalu trece-novak ce biti previse uzbudjen zbog finala i jos vece sanse za osvajanjem,a federer ce biti opusten posto vec ima tu titulu.ako roger odigra skoro slicno kao 2011 velike sanse ima da osvoji drugu titulu iako su svi misleli da ce roger biti u senci nadala i noleta.I jos jedan vazan podatak je da su nole i roger poslednje finale GS odigrali davne 2007,tako da finale ce po meni novaku biti najtezi psihicki ispit!!!ali nadam se najboljem,jel ipak turnir jos nije ni poceo!!!pozdrav

Werewolf

pre 13 godina

Da dodam,za sve prave ljubitelje tenisa,ne instant navijace koga god,mec prvog kola je definitivno,a nije stavljen u tekstu posto jos uvek nisu bile gotove kvalifikacije:mec prvog kola je definitivno za sve ljubitelje tenisa Kolsrajber-Veseli!
Jan Veseli je najmladji teniser u prvih 200,ima 19 god.,trenutno je 125.na listi,u poslednjih mesec dana je trijumfovao na 2 celendzera,do ove godine nije imao ni jedan mec na ATP turu,polako se probijao kroz renking na fjucersima i celindzerima,poslednih godinu dana na tim turnirima ima 8 pobeda,2 finala i 4 1/2 finala.Prosetao se kroz kvalifikacije,mec protiv Kolsrajbera ce mu biti tek 2.na ATP,turu,ovo mu je debi na GS.
Levoruk je,i trebao bi da bude strah i trepet narednih godina...

zasto i nas sunce ne ogreje

pre 13 godina

mozda je i bolje da ga izbaci u polu finalu jer ce( ime nezelim da mu spomenem zbog komsija i lepih odnosa sa snjima ) izgubiti ogromno bodova,a secerko nebi trebao da se istopi kao cilic ,ljubicic,karlovic,itd.NN lica nasih susjeda.

nekom obojci, nekom opanci

pre 13 godina

kako zdrijeb zna biti i naklonjen i okrutan najbolje oslikavaju ova 2 para prvog kola: J.Souza-G.Soeda , T.Berdych-G.Monfils

Ruža

pre 13 godina

Zašto je Đokovićevim navijačima tako teško priznati da je Nadal najbolji igrač na zemlji svih vremena i kao takav je uvijek glavni favorit na svakom zemljanom turniru.
Osim što je u vrlo dobroj formi,puno boljoj nego u Monte Carlu, on je već ispisao tenisku povijest jer je 7-struki osvajač RG,uz to je jedini aktivni tenisač osvajač 4 GS na svim podlogama, zlatne olimpijske medalje (na tvrdoj podlozi)i 24 ATP Mastersa.
Na RG će pobijediti mentalno i fizički najspremniji, ali i najsretniji tenisač,tko god to bio.

na koju foru?!

pre 13 godina

ako je novak 1. nosilac, federer 2. a nadal 3. (mari ne igra) - kako?
ako je novak 1., nadal 2., fedrer 3. - kako?
ako je nadal 1. djokovic 2., federer 3. - kako?
ako je federer 1. a nadal i djokovic 2. I 3. (nebitno kojim redosledom) - onda OK, mada cisto sumnjam da je ovo slucaj.

IME

pre 13 godina

Znaci ode Novaku jos 500 bodova...krece sunovrat. Do kraja sezone ce kasniti par hiljada za Nadalom cak i ako ovaj bude postizao solidne rezultate.

Milan Djordjevic

pre 13 godina

Nema ništa. Maksimum četvrtfinale ove godine za Novaka. Mislim da Dimitrov ima sad već onaj psihološki momenat da se ne plaši Novaka, ako dogura i on do četvrtfinala. Federer je 90% jedan finalista.

бт

pre 13 godina

Писац текста је елегантно превео Новака у осмину финала са "...u trećoj rundi najverovatniji protivnik biće mu Dimitrov, a u osmini finala trebalo bi da igra sa...". Превидео је Димитрова, човека који ће поново продрмати Новака. Ово није Новакова година, то ће се нажалост потврдити кроз недељу дана.

tina

pre 13 godina

*Sta se lozite bre, CELA PLANETA ZNA KO JE KRALJINA SLJAKE. VAMOOOSSS RAFA NEPRIKOSNOVENI!!!*
Titule: IW, Madrid, Rim, RG, a samo sto se vratio. Jedan je Spanac Nadal!

NS

pre 13 godina

Zreb je surov prema Novaku.........Velika sansa za nekoga treceg, Ako u polufinalu budu igrali iscrpljuci mec......... Mislim da je ipak Nadal Veliki favorit.

teniser

pre 13 godina

Dodig je nezgodan igrac jer nema sta da izgubi. Ali tesko da moze uzeti tri seta Đokoviću, Dimitrov je vec izazov. To Novak tesko moze dobiti sa 3:0 i moglo bi da ode u peti set...

Daleko je cetvrtfinale, a pogotovo Nadal. Novak nije pokazao da je toliko dobar trenutno da bi bio favorit. Sto se tice Janka i Troickog - prolaz prvog kruga je uspeh, a sve ostalo - veliki uspeh.

Jelena i Ana? Ako bilo koja dođe do treceg kola i uđe među 32 odradila je dobar posao. Sve dalje je - veliki uspeh. Mada, Jelena vec u prvom kolu ima protivnicu od koje lako moze da izgubi.

Od ovogodisnjeg Rolan Garosa ne ockuem nista posebno, Sem možda Novaka i Zimonjica niko nece ni prici drugoj sedmici, a i oni ce da se debelo pomuce.

Nadal apsolutno favotir. U formi je. Ko realno moze da ga uzme u tri seta na sljaci?

struki

pre 13 godina

Znaci pobedio je NIKE "lobi"! Federer sa 2 kfalifikanta u prva 2 kola,strasno koliko covek ima srece u zrebu! Ali sta je tu je,ako zeli Nole titulu mora dobiti 7 meceva,zar ne? Pobednik meca Rafa-Novak je 99% i osvajac Rolan-Garosa,to je i "vrapcima na grani"sada jasno,nadam se da ce to biti nas as! Ocekuje nas pravi teniski "rat"u polufinalu!

цар Душан

pre 13 godina

Ово је толико провидно намештање, немам речи. То неће помоћи Федереру да освоји али ће вероватно стићи до финала(ни крив ни дужан). У финалу ће бити дебакл, небитно ко прође од ове двојице.

KAO XXXL

pre 13 godina

Francuzi su uradili zreb "POSTENO" !!! Najlakse normalno za R.Federera , cak "samo"
dva kvalifikanta na pocetku, dok Novaku nije moglo nezgodnije od drugog kola Pelja ili Dodig,Dimitrov(ovaj put ce biti pociscen!), zatim Kolsrajber,potencijalno T.Has,
Izner,...a finale R.G u polufinalu Novak i R.Nadal!!?
Jos samo da Novaku organizuju " civilizovano zvizdanje" i uznemiravanje prilikom vaznih servisa i to je to! Sve evropski i super kulturno!
I uprkos tome verujem da ce to sve Srbin savladati i jos jednom pokazati da je N 1 !
Pozdrav

simke

pre 13 godina

Ovo mi se nikako ne svidja.Sramota za organizatore.Sad ce njih dvojica do samih granica da se bore u polufinalu,ako Novak uspije da dobije Nadala,bice totalno isrpljen.Stvarno ne shvatam organizatore.Sad sigurno najvise slavi Ferer,koji ce biti 100% sam siguran u funalu Rolan Garosa,i cekace boljeg iz meca Nadal-Djokovic.

Duki

pre 13 godina

Znaci, finale Novak protiv Conge. Ponavlja se AO 2008 kada je Nole pobedom nad Congom osvojio 1. gran slam titulu i novom titulom ulazi na listu legendi tenisa koji su uspeli da osvoje sva 4 gran slema.
Idemo Nole!!!

niggor

pre 13 godina

Očekivano. Ali, možda još bolje. Tako će Nadal u slučaju poraza da izgubi dosta poena. Jedino će Federer, opet, ni kriv ni dužan do finala.

11111111

pre 13 godina

a svi nesto govore ,novak najbolji igrac ikad,novAk ovo,novako ono..pa sta se onda zalite kad dodje ovakav zrijeb ,i kao prvo zrijeb uopste nije los..prvi je igrac svijeta i treba da pobjedjuje sve ako oce to da dokaze,pa taman i dam mu igraci iz prvih 10 dolaze u 2,3 kolu.. svi koji se zale na zrijeb sumnjaju u ikakav uspjeh Novaka,tj. bioje se da ce da ispadne prije nego dodje do nadala

marko

pre 13 godina

Novak i Goffin su se sastali u Davis cup-u ove godine u Belgiji odmah posle Australian opena. Novak je dobio 3:0 na sljaci. Koji "stručnjak" piše ove tekstove?

bane sine

pre 13 godina

Odlicno!
Ako ga je moguce eliminisati, a verujem da jeste, onda ce to sa psiholoske strane biti lakse uraditi u polufinalu nego u finalu.
A za one koji ce kukati na federerovu srecu - videcemo da li ce uopste doci do polufinala, a ako ga tamo bude cekao ferer, to ce rodzeru biti i krajnji domet.

mister

pre 13 godina

Sad ce teorije kako je nesto kao namesteno itd...To samo u ovoj zemlji postoji!Novak jeste najbolji pa neka dobije i Nadala i Federera...Strasno koliko su ljudi zatucani i umisljaju da je zreb namesten

novicas

pre 13 godina

Gofan,Pelja,Dimitrov...gadno! Ako dođe do Nadala,onda mora da moli Boga da padne kiša.
Izgleda da su ovo za Đokovića baš ćorava posla.

Alzir

pre 13 godina

Nisam ti dao minus, hi hi hi.
Nole osvaja ovo.
(Tunis, 24. maj 2013 12:45)
Sad si izdrzao da mi ne das minus ali posle polufinala i ti ces biti prinudjen :D

whynot

pre 13 godina

Po meni žreb za Novaka je nikad gori. Samo mu fali Gulbis u drugom kolu i Berdih u četvrtfinalu pa da bude pravi žreb iz košmara. Gofan je prošle godine ovde stigao do 4. kola i tu namučio Federera, Dimitrov je dobio Novaka pre 20 dana u Madridu, a sada mu je verovatno protivnik u 3. kolu. Kolšrajber je pre 4 godine Novaku srušio san o osvajanju Roland Garosa, a sada mu je potencijalni protivnik u 4. kolu. S obzirom na formu Janka Tipsarevića, ne vidim ga u četvrtfinalu protiv Novaka, veće šanse dajem Hasu, Verdasku, Izneru ili Garsiji Lopezu. Has je pobedio Novaka ove godine, ali na brzoj podlozi, na šljaci u Parizu ne bi imao velike šanse. Za Novaka u četvrtfinalu je najnezgodniji potencijalni protivnik Verdasko.
Potencijalno polufinale ne bih ni komentarisao, ali ako neko može da pobedi ove godine Nadala u Parizu to je Novak. Novak je toliko puta prkosio zakonu verovatnoće, pa ... da mu držimo palčeve

Tunis

pre 13 godina

Odlicno. Ovo odgovara kralju sljake.Pokazi Rafa sta je doktor tenisa. Vamos Rafa Srbija te voli.
(Maroko, 24. maj 2013 12:24)

Nisam ti dao minus, hi hi hi.
Nole osvaja ovo.

milan

pre 13 godina

sjajan zreb za novaka! njega u ovom trenutku jedino zanima osvajanje roland garosa (finale je vec imao) i jedini nacin da to uradi je pobeda nad nadalom. to je daleko lakse uciniti u polufinalu nego finalu, jer se igra na tri dobijena seta na pariskoj sljaci gde je spanac suveren. novak zna recept protiv nadalja na sljaci- napad i samo napad i hvatanje loptice u penjanju. za to je potrebna velika fizicka i mentalna snaga cije rezerve su daleko vece u polufinalu nego u finalu. kao sto je ivanisevic rekao, kisa je siguran saveznik novaku, zreb takodje, jedini problem moze da bude inspirisani dimitrov, ali je dobro sto se igra u trecem kolu tako da ce posle toga imati vremena za odmor. nadal je u usponu forme posle povrede, ali je jos uvek ispod onoga sto je igrao pre par godina na sljeci,. navak, naprotiv igra najbolji tenis na toj podlozi i porazi protiv dimitrova i berdiha su samo posledica cinjenice da je jako tesko drzati top formu duze od 2 nedelje. dakle, iz meca u mec novak sve bolji, i vrhinac portiv nadala. sanse? 55-45 za nadala ukoliko vreme bude suvo, ukoliko pada kisa 70-30 novak.

ivan78bg

pre 13 godina

Matori ima zreb iz snova:))Lepse je bilo da igraju finale N0.1e i Nadal ali u principu nije ni bitno toliko jer ko tu pobedi osvojice RG.

zoran

pre 13 godina

Novak ima Nadala kao prepreku ukoliko zeli da osvoji RG. Polufinale ili finale? To nije nista sustinski drugacije. Nadal se mora pobediti!!! Novak to moze.
Drugi finalista (prilicno sam siguran da to nece biti Federer) nece biti favorit.

Bole

pre 13 godina

Odlican zreb za Novaka, pored Dimitrova, koga bi Novak trebalo da dobije, ipak je ovo Grand Slam, Novak je premotivisan siguran sam... Gledam zreb, i ne vidim prepreku za Novaka do polufinala, dugo Novak, po mom misljenju, nije imao ovako otvoren zreb. Opet kazem, Dimitrov jeste nezgodan, ali ipak govorimo o Novaku!
Sto se tice Janka i Viktora, svaka prognoza je nezahvalna. Puno uspeha im zelim obojici, videcemo koliko mogu. Iako zelim cetvrtfinale Janko-Novak, mislim da cemo ipak gledati mec Novak-Tomi Has. Eto prilike za Novaka da se revansira i Hasu i Dimitrovu. Dve muve jednim udarcem :)
pozdrav.

Mladen

pre 13 godina

Zanimljiv zreb,Nadal sa neugodnim Brandsom,izuzetan server,Novak i Rafa mec koji ce biti u polufinalu ako sve bude po planu,ali po meni to je i finale,jer ne vidim ko moze da osvoji RG,a da to nisu Nole i Rafa.

dalibor

pre 13 godina

kako namjesten zreb ocigledno,ne mislim na nadala.jos i bolje sto se sastaje sa njim u polufinalu zbog vece bodovne prednosti.ionako ga mora pobijediti ako misli osvojiti pa bolje da to bude ranije i napravi vecu razliku.u svemu tome profitirace najvise fedex.

Darko

pre 13 godina

Rodzerovi protivnici na poslednja dva mastersa i RG
Madrid: Stepanek, Nisikori, Anduhar (da je prosao)
Rim: Starace, Simon, Janovic, Per, Nadal (finale)
RG: Kvalifikant, kvalifikant, Beneto, Simon, Conga, Ferer

Aleksandar

pre 13 godina

Nole ima mnogo vece sanse da pobedi Nadala u polufinalu nego u finalu.
Finale za Nadala je postalo rutina, a Nole jos nije osetio kako je pobediti u finalu. Videcete, ipak je ovo dobar zreb za Noleta.

vladimir

pre 13 godina

ajmo Novak sad ili nikada je sansa da se kompletiraju 4 Grand slema i da se osvoji taj Mont Everest u tenisu. Samo hladne glave i bez emocija dugo je 3 seta dobit na sljaci protiv bilo koga a kamoli protiv fanatika Nadala. Bekhend paralela je kljucni potez koji treba da donese prevagu i naravno servis i to drugi dobar Novakov i slabiji Nadalov.

Dulikan

pre 13 godina

To je finale pre finala i jako znacajan mec za ostatak sezone za obojicu tenisera, naravno ako do njega dodje.Trenutno je Nadal prvi u trci za London i mozda je i bolje sto se sastaju u polfinalu posto bi Novak pobedom na turniru izbio na prvo mesto i u trci,sto ne bi bio slucaj kada bi se dvojica favorita sastala u finalu.Sto se tice Noletove forme ne brinem posto verujem da ju je tempirao za preostali ne osvojeni grandslam i verujem u njegove sposobnosti protiv Nadala.Nadal je u sve boljoj formi ali ne treba zaboraviti da kod njega moze pre doci do zamora materijala posto je odigrao veci broj meceva od Noleta.Nadam se kvalitetnom okrsaju ova dva tenisera u 4 ili u 5 setova uz pobedu naseg tenisera.

Samo napred Nole!!!

Milan

pre 13 godina

Dobro nije strašno ali malo nepošten drugi deo žreba dva kvalifikanta i nijedan protivnik koji ima neke realne šanse protiv Rodzera kao da je Fed prvi na listi a ne Novak sad on ni kriv ni dužan ako dodje do finala može da profitira od eventualnog maratona Noleta i Rafe.

Popaj

pre 13 godina

Ocekujem Novakovu titulu u Parizu, ali bice tesko prekinuti jedan fantastican niz Nadala. Verovali ili ne, Rafa do sada nije izgubio niti jedno polufinale na sljaci. Nadam se da ce i toj tradiciji doci kraj..

SPIDER

pre 13 godina

Ovo pise RF fan, dakle neko ko veoma objektivno gleda na Novaka Djokovica. Ako Novak bude igrao na svom uobicajenom nivou, dakle barem kao prosle godine na RG, do polufinala mu niko nista ne moze. A i Rafa ga je prosle godine u finalu dobio samo zbog kise, tj prekida jed da je mec igran u jednom danu Novak bi glatko dobio 4 i 5 set. Isto vazi i za ovu sezonu, cak mozda i vise u korist Novaka.
Mozda i veca prepreka moze da bude RF u finalu. Bilo ko drugi iz donje polovine zreba nema ni minimalne sanse protiv Novaka.

Milos

pre 13 godina

Ne znam zasto,ali kad ovako pogledam zreb,sigurni finalista mi je Federer.Ne treba gajiti lazne nade da ce biti velikog iznenadjenja do polufinala i da ce neko od Federera,Nadala i Djokovica da ispadne u ranoj fazi.Nadal i Djokovic,ne znam sta da mislim.Nadal je svakako favorit,ali nije nemoguce da ga Novak dobije.To bi mogao biti jako dugacak i neizvestan mec.Ko zna,ako pronadje motivaciju uz to da Novak i Rafa odigraju iscrpljujuci mec,iako su male sanse,ne bi me cudilo da Federer ode iz Pariza sa peharom.

Ruža

pre 13 godina

Zašto je Đokovićevim navijačima tako teško priznati da je Nadal najbolji igrač na zemlji svih vremena i kao takav je uvijek glavni favorit na svakom zemljanom turniru.
Osim što je u vrlo dobroj formi,puno boljoj nego u Monte Carlu, on je već ispisao tenisku povijest jer je 7-struki osvajač RG,uz to je jedini aktivni tenisač osvajač 4 GS na svim podlogama, zlatne olimpijske medalje (na tvrdoj podlozi)i 24 ATP Mastersa.
Na RG će pobijediti mentalno i fizički najspremniji, ali i najsretniji tenisač,tko god to bio.

Werewolf

pre 13 godina

Opustio se Novak,malo i umislio,rekao bih,misli da ce svi da skidaju gace kad ga vide.Prestao je da ulazi maksimalno skoncetnrisan u svaki mec,pa se desavaju Has,Dimitrov,Berdih.Ako bude maksimalno prilazio svakom mecu,a uslovi mu odgovaraju na dan eventualng meca sa Rafom,ne vidim ni kako da ga Rafa dobije,a navijam za doticnog.Ponavljam,ako su vremenski uslovi na Novakovoj strani.
Ne bi Novaku valjalo ni da se uzda samo u lose vreme,a posebno ne treba da razmislja da li su se ovi nesrecnici u prvim kolima uzentali i koliko,vec maksimalno od pocetka.
Dimitrov je bolji iz turnira u turnir,iz meca u mec.Nesto potpuno neverovano-kao Rafa 2008.Razlika u Grigorovom mentalom pristupu mecu od Indian Wellsa preko MC i meca sa Rafom do Madrida se meri svetlosnim godinama.Kako kaze 2-nedeljna vremenska prognoza,prvih 10 dana ce se zbog kisa igrati ne na sljaci nego na kaljuzi,a vrlo verovatno ce biti dana bez ikakvog tenisa.To je jako opasno zbog gubljenja kontinuiteta i porasta nervoze.
Nema Mareja,Delpa,Vavrinke,ali mislim da ce ovo biti GS nabijen intenzitetom kakvim nije bio nabijen ni jedan GS vec dosta dugo.Zbog cestih prekida i odlaganja svi ce da krenu da pucaju sa zivcima.Vreme bi trebalo da krene da se prolepsava posle petka kad bi Novak i Rafa trebalo da igraju 1/2 finale,na dan eventualnog meca se ocekuje tesko vreme,pa me sad zanima kako se oseca Rafa,koji je vrv.racunao na to da ce svoj mec sa Novakom igrati u uslovima koji odgovaraju njemu.
Bice ovo turnir iz pakla.

Maestro

pre 13 godina

Mislim da Novak bez problema stize do polufinala, a da ce Dimitrova da pregazi jer ce biti jako motivisan. A ovo sto kazu neki da ce biti iscrpljen u eventualnom finalu ako dobije Nadala (ili da kazem KAD ga dobije), setite se AO 2012 kad je igrao 5 sati u polufinalu sa Marejem, a zatim 6 sati sa Nadalom, tako da ne brinem ni za psihicki ni za fizicki umor, spreman je Nole za tako nesto.

Bojan

pre 13 godina

(цар Душан, 24. maj 2013 13:34)
prvo, nema razloga da Federeru namestaju zreb, covek realno nije u formi da uzme RG pa sve da Nole i Nadal odustanu od turnira, zatim RG mu nije prioritet, uzeo ga jednom u karijeri sto mu je bila zelja. Naravno, borice se koliko moze, ali i njemu je jasno da su mu na sljaci sanse minimalne.
drugo polufinalni parovi se izvlace rucno i svi mogu da vide sta se desava. Mozes da streamujes opet pa pogledaj da li ima ista sumnjivo.
ako je postojalo namestanje, jedino sto se moglo namestati je sansa Fereru za prvo finale, posto ne verujem da bi ikada dobio Novaka na bilo kom slemu, dok je ovako najjaci igrac u svojoj polovini.

Vladan

pre 13 godina

Aman, ljudi, kakve crne zavere.
Novak je prvi nosilac. U odsustvu Mareja, Federer je drugi nosilac, Nadal treći, Ferer četvrti. Po pravilima žreba, prvi ne može na drugog, treći na četvrtog. U Noletovoj polovini žreba mogli su da se nađu ili Ferer (četvrti) ili Nadal (treći nosilac).

Atila

pre 13 godina

Dobar žreb za Noleta.Prvo kolo Gofan koji je u više nego očajnoj formi, drugo kolo Pella, treće verovatno Falla koji će izbaciti Dimitrova, četvrto kolo Kolšrajber ili Dolgopolov koji isto ne briljiraju nešto posebno mada je nešto bolji Kolšrajber, a u četvrtfinalu dobro je što se ukršta sa Jankovom četvrtinom, neće tu biti Janka kao protivnika, ali srećom ni Conge, Gaskea ili Berdiha.Očekujem u četvrtfinalu neko iznenadjenje tipa Garsije-Lopeza, Berloka ili Anduhara kao protivnika Novaku.Bitno je da su izbegnuti do polufinala sem Conge, Gaskea i Berdiha i Simon, Almagro, Gulbis, Fonjini, Sepi, Šardi...A onda sledi polufinale sa Rafom gde će Nole da mu naplati sve što se naplatiti može.Srećno Nole!

Uros

pre 13 godina

Mec treceg kola: Nadal - Rosol! U Novakovom delu zreba: Izner, Haas, Verdasko, Dimitrov, Kolsrajber - svi neugodni za Novaka. Sampion pobedjuje sve redom - nema izgovora, ali sam se iznenadio malo Noletovim protivnicima. No, sta da kazu Nadalovi navijaci, i njega u polufinalu ceka jedan nezgodan protivnik! Idemo Nole do titule!!!!!!

borg

pre 13 godina

Neslazem se da federer ima laksi zreb,o.k prva dva kola...a zatim beneteau,setimo se zadnjeg wimbledona...pa tsonga koji je prosle godine nadigrao novaka,ne vidim tu nisza lako.ps.zadnja2 gs turnira je fed imao murreya usvojoj polovoni,dok je novak igrao protiv ferera.znaci sve o.k

psl

pre 13 godina

Dobar žreb Zza Novaka? Čini mi se da je dobar žreb za Federera, kvalifikant, pa kavlifikant. to se baš ne vijda često.Pa onda još nema Mareja a Nadal sa Novakom u polufinalu. Ipak treba reći da Djoković nemora da gleda koga je dobio za protivnika već da drugi gledaju gde je on, a sigurno da ni Nadal nije oduševljen. Možemo zaključiti je da je Federe najbolje prošao, sigurno će imati neku lepu izjavu tipa naučio sam nešto, vredno ću raditi i td. kao da mu je dvadeset a ne trideset i nešto godina.

Necinho

pre 13 godina

Na prvi pogled tezak zreb. Dimitrov ga je dobio u Madridu,Has u Majamiju + mu nikako ne lezi,Isner ga je takodje pobedio na IW 2012,pa cak i Dodig jedini uzeo set na AO 2012. Ali Dimitrov je samo 2 puta u karijeri igrao mec u 5 setova,od toga je u poslednjem mecu izgubio 5.set sa 6:0. Has je u poodmaklim godinama,tako da su to sasvim dobri protivnici da se dobro zagreje za 1/2 finale. Nole osvaja,siguran sam u to!!!

Idemooo bre

pre 13 godina

Koliko različitih mišljenja na jdenom mjestu, koliko priča o namještanju i sličnim glupostima. Žrijeb nije lagan, ali ovo je GS turnir i normalno je da neće biti lako, nisam očekivala Nadala na Noletovoj strani, ali šta je tu je. Ja vjerujem u Noleta, neću da razmišljam u naprijed, idemo meč po meč i vidjet ćemo šta će da bude. Smo neka on bude zdrav a ostalo će da dođe samo od sebe, on je toliko motivisan da je to nevjerovatno, ista situacija prošle godine sa Marijom Šarapovom, toliko je željela taj trofej da ju je to nosilo i guralo naprijed. Nole to može, vjerujem u njega i nadam se da ćemo 9 juna u Parizu slušati srpsku himnu :)

volim tenis

pre 13 godina

Dosta vise o pricama o namestanju zreba. Bilo je javno, svako je mogao posmatrati online. Zenski zdreb je izvlacio Nadal a muski Sarapova (proslogodisnji pobednici). Ne vidim nacina kako bi se to moglo namestati jedino ako su madjionicari. A zasto bi Sarapova namestila svom momku Dimitrovu bas Djokovica vec u 3. kolu. Masa ga onda bas i ne voli toliko....

boreks

pre 13 godina

Od trećeg kola pakao. Teoretski Dimitrov, Kolšrajber pa Has. Sve jednoručni, moćni bekhendi koji Novaku ne odgovaraju nikako. A posle toga Nadal.
Novak će morati da igra milimetarski precizno i turbo napadački ukoliko želi da sačuva snagu za SF. Drugačija taktika mu se sigurno neće isplatiti. Valjda je iz dva ovogodišnja poraza protiv gorepomenutih izvukao pouke. U svakom slučaju ne treba sumnjati da je Novak spreman a da li je dovoljno spreman pokazaće već prva dva kola. Naravno biće potrebno i malo sreće.
Svako dobro Novače.
Idemo dalje.

cofi

pre 13 godina

Nije tajna da na prethodnim turnirima Novak nije imao nimalo lak žreb. Tako je i ovaj put.Slučajnost ili ne,na našem Novaku je da da svoj maksimum,da odigra kako zna,kao šampion,kao prvi teniser sveta! Suština jeste uticati na šta može da se utiče! A to je sama Novakova igra.
Protivnici nisu laki.Ipak drago mi je da je izbegao Gulbisa,Berdiha,Vavrinku...
Već u trećem kolu čeka ga odlični Grigor Dimitrov.Ipak ne zaboravite da se igra na tri dobijena seta.Malo je verovatno da talentovani ali ne dovoljno fizički spreman Bugarin može da izdrži ceo meč u visokom ritmu,a to je potrebno da bi se možda ukazala prilika da se dobije Novak. Što se tiče Rafe u polufinalu (a Rafa će dotle skoro sigurno stići),mislim da nije važno što je polufinale u pitanju.Nije suština stići do polufinala ili finala...Suština je osvojiti titulu! Rafa u svakom slučaju mora da se pobedi! Ukoliko u tome uspe u meču koji bi mogao da traje i pet sati...Novak bi verujem uspeo da se oporavi za finale i osvoji ga,ko god da je protivnik. (Setite se samo AO 2012 kada je polufinale protiv Mareja trajalo preko 4 sata,a finale više od 5 sati).
Na kraju krajeva,ne smemo da zaboravimo koliki je borac naš Nole! Moramo uvek da verujemo u njega! Srećno Nole!

nikol dz. femija

pre 13 godina

ZBOG OVAKVIH ŽREBOVA NOvaku niko ne može na crtu, ALI NIKO.

Znači, Federer kao drugi ide na Berdiha i Ferera, tenisere koji su 5. i 6. na listi.

ZNAČI DA JE BOLJE BITI DRUGI, heheheeee....!!!

BITI PRVI NOSI I PRIVILEGIJE - A TO ZNAČI NE MOŽEŠ DOBITI TREĆEG NOSIOCA NEGO ČETVRTOG U POLUFINALU, kako je i bilo u više od 95% slučajeva kada su prvi bili Fed ili Rafa.

DA JE SADA PRVI FED da li bi dobio u polufinalu Rafu ???

KAKO REČE DUDA IVKOVIĆ u emisiji "Kao sav..." - "Kada ste Srbin morate biti jači i spremniji od svih ostalih" a slično reče i pokojni akademik Stipčević "Ako Evropa uči 2 jezika mi Srbi moramo 3 ".

SREĆNO NOVAKU, već je najbolji i najveći, sam na crti. NAJVAŽNIJE JE DA JE ZDRAV i živ.

Zoki

pre 13 godina

Ne razumem čemu komentari o teškom žrebu. Gofan je, kažu, ove godine u lošoj formi (najbolji rez.= 3. kolo Majamija), osim toga- ko je uopšte Gofan? 2.kolo verovatno Dodig, 3.kolo Dimitrov- odlična prilika za revanš, u 4. može lako da bude Dolgopolov umesto Kolšrajbera (koga svi već plasiraše u osminu finala?), u četvrtfinalu verovatno neće igrati protiv top ten igrača (kao što bi trebalo)= šta je tu loše? Ne zaboravite da ne igraju sve sami igrači koji ne leže Novaku= Mari (najteži mogući protivnik zadnjih par godina), Del Potro i Wavrinka. Na kraju, videli ste Rogerovu formu, šljaka je u pitanju, ako dođu do finala moglo bi to da bude prilično lako za Novaka. Sve u svemu, jedva čekam.

Zoki

pre 13 godina

Mnogo price,mnogo ,,prognoza",a zaboravljamo najvaznije:odgovor na svs pitanja daje samo teren,tj.ono sto ce se na terenu dogoditi.Mozemo da pricamo,da analiziramo do 101 i nazad,ali zapamtite jedino teren daje odgovor.A kakav ce odgovor dati 9.juna popodne to niko ne zna.Zato pamet u glavu,a oni koji misle da mogu da predvide sta ce se dogoditi,i to jos pre nego sto je i turnir poceo mogu da im kazem da imaju sansu za dobru zaradu,ne gubite vreme i ulazite pare,greota da ne naplatite toliko znanje

JA

pre 13 godina

Ma kako igrali Nole ili Rafa, ako dođu do polufinala,
sigurno je da će u Nadalovom mozgu odzvanjati poslednji
njihov meč u MK. i to da je IZGUBIO, zato Novak nije ni
hteo da ukršta koplje više sa njim pre RG..ipak se zadnja
partija uvek pamti kao trenutni odnos snaga..
Zadnji meč, Novak je pokazao da igra super, izgubio jeste
ali to je puka taktika bila, protiv Berdiha.
Znači, hladne glave koliko je to moguće, i No1e osvaja RG.
Ima teret iskreno, GS koji nema,tako da mu je to i vetar u
leđa i teret u isti mah,sem ako ne eksplodira neko novo ime,
ipak svi su tamo došli da osvoje pehar a ne da se slikaju za
FejsB. sa ''moćnom trojkom'', tako da treba i na druge računati,
posebno Conga(domaći teren), Berdih, Ferer, pa i Vavrenka
koji će ipak da igra na RG, tako bar piše na sajtu turnira..
Bugarin bi možda i uradio nešto da već u 3 kolu ne ide na Novaka,
i taj meč će biti tesan,hteli mi to ili ne, jer Dimitrov je odličan igrač
i u uzletu je...nosiće ga misao da je već 1 pobedio Đokovića.
Naravno i Federer, i ako ga je oduvao Nadal u finalu Rima,
može značiti samo da će ovaj još više da zapne, a i Federe je Federer.

Shane

pre 13 godina

Za ove sto kazu da je zreb namesten, imali su da gledaju uzivo zreb, Sarapova je izvlacila gde ide koji nosilac, u ovom slucaju 3 i 4 (Nadal i Ferer), tako da je namesteno jedino ako je ona vidovita. Naravno da bi bilo lakse da je polovini sa Fererom, ali sta je tu je.

bre

pre 13 godina

ne znam za vas ljudi, ali meni je ovo odlicno. dimitrov odmah, taman da nole demonstrira silu, rafa u 1/2 finalu sto je bolje za noleta jer nece osjecati toliki pritisak...bitan faktor kod noletove igre je motivacija, a ovde ce je imati na pretek...ma samo da nole opusti ruku, ima da uzivam ove dve sedmice u tenisu, i ne brinem se uopste...

Predo

pre 13 godina

Osvajanje jednog GS turnira je projekat, kome je sve podređeno, pogotovo u slučajevima, kada to postane prioritet poput Nadalovog US Opena 2010, istog turnira 2012 za Mareja, ili Federerovog Wimbldona prošle godine itd. Normalno je i da se dešava da veliki projekti propadnu zbog raznoraznih okolnosti, ali to ovoga puta neće biti ni Dimitrov, ni Has, niti bilo ko iz te kategorije. To mogu da budu samo Novak sam ili Nadal. To što Federer eventualno može da dočeka iscrpljenog Novaka u Finalu, opet bi bila zasluga spomenute dvojice. Žreb nije lagan, ali je verovatno onakav kakav treba da bude. Neće niko biti lagan, ni Gofan, ni Pella, ni Dimitrov, ali to je taman ta gradacija i potrebno dizanje forme. Nadal ima pritisak favorita, koliko god izgledalo da se on lako nosi sa tim. Za Novaka je gotovo svejedno izgubio u polufinalu ili finalu, jer samo titula igra. Zato je možda bolje da sa Nadalom igra u eventualnom polufinalu, jer će razmišljati samo o Nadalu, a ne i o tituli.

nemanja

pre 13 godina

Zreb je priznacu bio najbolji za Rogera..Ima kolniju Francuza na putu do finala,ali mislim da ce to proci..Pitanje za Simketa...Kako si stavio Ferera u finale majke ti?? Moracu i da se nasmejem..i da je Roger u najgoroj formi..lemace Ferera zatvorenih ociju..Jednostavno Davidu Rogerova igra ne odgovara...Roger ce uz maloi srece doci do finala,a klasiko ce odigrati Djokovic i Nadal,mada Nole ima tezi zreb...Cini mi se da fizicka sprema ovde uciniti svoje i ko bude najspremnije usao u ovaj turnir..na kraju ce ga i osvojiti..Bice to odlican turnir..nema sumnje!!!

Nemanja

pre 13 godina

Veoma je bitno da u eventualnom cetvrtfinalu Novak nece imati teskog protivnika. Zato mislim da je zreb veoma dobar. A sto se tice Dimitrova, ne brinem, jos je on zelen za Noleta...

Nolefan

pre 13 godina

Odlican zreb. I odlicno sto ce eventualno u polufinalu Novak igrati sa Nadalom. Bolje nego u finalu.Ne vidim ko bi do polufinala moga Novaka da pobedi u tri seta.Prva dva tri kola za podizanje forme .Samo da ne bude kise i mrcvarenja kao prosle godine gde je Novak igrao dva meca u 12 sati

atp

pre 13 godina

Mislim da ni Nadal nije nesto presrecan sto mora sa Novakom da igra polufinale!!!! Sta vise mislim da mu je jos veci problem nego Novaku. Novak zeli RG, i zna da za njega mora da dobije Rafu, pa mnozda je bolje da to bude pre finala.

Vidra

pre 13 godina

:-)

1. kolo Federer - kvalifikant
2. kolo Federer - pobednik meča kvalifikant/kvalifikant... :-)

...i onda valjda nema više kvalifikanata do polufinala :-)

A sa Novakove strane svi (osim Nadala, a on u eventualnom polufinalu) što u ovom trenutku mogu dobro odigrati na šljaci.

goran

pre 13 godina

prvi puta da sa 100%-nom sigurnošću mogu tvrditi da, ako Nole igra svoju igru i bude svoj kako on to zna, nema sumnje u pobjedu protiv Nadala i osvajanje RG. Definitivno je sve u njegovim rukama. Svi su se rasprićali o Nadalovom velikom povratku, što je za svaku pohvalu..ali ljudi da li se vama čini da je to onaj Nadal od prošle godine ??!!! Stvar je samo u tome što novinari vole velike riječi bez pokrića,lupetaju ( Ivanišević se več jednom pos..o nadam se da če opet).

veliki strumf

pre 13 godina

Ovakav zreb znaci da ce finale biti jedno od najneinteresantnijih, jer ko god da u finale udje - Nole ili Rafa - bice vise nego veliki favorit.

zeljko

pre 13 godina

ako Novak ode spreman u Pariz i bude psiholoski stabilan,nema tog nadala koji ce ga pobediti,Novak ima taktiku za Nadala,najvaznije je da ga posluzi servis i da dobije samopouzdanje,kada je 100% spreman nema mu ravnog sigurno,Novak igra najkomletniji tenis bez slabe tacke,jednostavno nema je,ali kada nesto zaskripi onda je ranjiv.Novak je pod najvecim pritiskom jer zeli trofej a to je veci problem od Nadala koji igra rastereceno i nije mu problem da izgubi.

Coa

pre 13 godina

E pa Grigore, mislim da sledi naplata dugova sa kamatom :) Sto se sa potencijalnim mecom sa Nadalom tice, mislim da ce biti u 5 setova.

cinjenica

pre 13 godina

ako nole pobedi nadala i odigraju istorijski mec,nole pobedi i plasira se u finale i ako mu protivnik bude u finalu federer(pod uslovom da podigne formu a mislim da hoce)bice svasta.Kao prvo mediji ce brujati o pobedi novaka i ocekivati da sigurno pobedi federera drugo-svi ce misliti da je federer cist autsajder u finalu kao 2011 u polufinalu trece-novak ce biti previse uzbudjen zbog finala i jos vece sanse za osvajanjem,a federer ce biti opusten posto vec ima tu titulu.ako roger odigra skoro slicno kao 2011 velike sanse ima da osvoji drugu titulu iako su svi misleli da ce roger biti u senci nadala i noleta.I jos jedan vazan podatak je da su nole i roger poslednje finale GS odigrali davne 2007,tako da finale ce po meni novaku biti najtezi psihicki ispit!!!ali nadam se najboljem,jel ipak turnir jos nije ni poceo!!!pozdrav

Werewolf

pre 13 godina

Da dodam,za sve prave ljubitelje tenisa,ne instant navijace koga god,mec prvog kola je definitivno,a nije stavljen u tekstu posto jos uvek nisu bile gotove kvalifikacije:mec prvog kola je definitivno za sve ljubitelje tenisa Kolsrajber-Veseli!
Jan Veseli je najmladji teniser u prvih 200,ima 19 god.,trenutno je 125.na listi,u poslednjih mesec dana je trijumfovao na 2 celendzera,do ove godine nije imao ni jedan mec na ATP turu,polako se probijao kroz renking na fjucersima i celindzerima,poslednih godinu dana na tim turnirima ima 8 pobeda,2 finala i 4 1/2 finala.Prosetao se kroz kvalifikacije,mec protiv Kolsrajbera ce mu biti tek 2.na ATP,turu,ovo mu je debi na GS.
Levoruk je,i trebao bi da bude strah i trepet narednih godina...

zasto i nas sunce ne ogreje

pre 13 godina

mozda je i bolje da ga izbaci u polu finalu jer ce( ime nezelim da mu spomenem zbog komsija i lepih odnosa sa snjima ) izgubiti ogromno bodova,a secerko nebi trebao da se istopi kao cilic ,ljubicic,karlovic,itd.NN lica nasih susjeda.

slobodan

pre 13 godina

Novak ako zeli da osvoji turnir on mora pobijediti Nadala,tako da je potpuno nebitno u kojoj fazi turnira se srecu,cak sta vise vece su mu sanse da ga dobije u polufinalu nego u finalu

nekom obojci, nekom opanci

pre 13 godina

kako zdrijeb zna biti i naklonjen i okrutan najbolje oslikavaju ova 2 para prvog kola: J.Souza-G.Soeda , T.Berdych-G.Monfils