Tenis 40

Ponedeljak, 20.05.2013.

09:25

ATP: Janko u Top10, Nadal četvrti

Nova ATP lista donela je promene u odnosu na prethodnu nedelju, Janko Tipsarević vratio se u prvih 10, dok je Rafael Nadal napredovao na četvrtu poziciju.

Autor: AK

ATP: Janko u Top10, Nadal èetvrti IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

40 Komentari

Sortiraj po:

kontranapad

pre 13 godina

manje je bitno ko ce biti No.1, vaznije je ko ce uzeti preostala 3 GS-a.
(pitajte Safinu i Wozniacku, 21. maj 2013 16:49) i Jecu Janković

Tijana

pre 13 godina

Novaku ce prostakluk biti pamćen. Nije smeo to da dozvoli. Deplasirao je sve sto je uradio. I na sve to igra lose,sujetan je,sto mu je slava omogućila,ali se to redovno pokazuje kao los stil zivota. I Rafa i Federer su daleko skromniji ... Lično sam vrlo nesrećna kada gubi,ali nije dobro to sho radi. Tijana

Bojan

pre 13 godina

(realno, 20. maj 2013 23:02)
tacno je da je Nadal mnogo slabiji u drugom delu sezone, ali se desavalo da covek osvoji tih 4500 poena u drugom delu, vise od jednom, nije nemoguce opet. 2008. je nakon RGa uzeo Hale, Vimbldon, Olimpijadu i Kanadu u nizu, to je vec 4000 poena, do kraja godine je igrao uglavnom polufinala, tako da je verovatno nakon RGa uzeo 5500 poena, znaci daleko vise od moje procene, s tim da nije igrao na zavrsnom mastersu.
2010 je uzeo Vimbldon, US open, igrao finale zavrsnog mastersa, sto je 5000 poena, dakle vec preko te granice, a verovatno je bilo ukupno 6000 kada se dodaju i manji turniri.
2007. je odokativnom metodom bio tu negde blizu.
naravno, cini se da je uslov da Nadal uzme Vimbldon nakon sto uzme RG.

realno

pre 13 godina

Stvarno covek ovde moze svasta procitati.
Ne znam kako zamisljate da Nadal dodje na prvo mesto?
Jeste on osvojio ove godine 6 titula, ali kao i uvek sve je to bilo na sljaci, izuzev onog IW gde mu se bas posrecilo.
Nadal eventualno moze nesto da uradi jos u Parizu i to je sve od njega za ovu godinu.
Kad krene nastavak sezone na brzim podlogama Nadala nece biti nigde, kao sto ga nije bilo ni prethodnih 10 godina.
Mozda ce i propustiti vecinu tih turnira u drugom delu sezone, da sacuva kolena i pokusa do kraja karijere da osvoji jos nesto na sljaci.
Zna i on sam kakve su mu mogucnosti na brzim terenima.
Za poslednjih 5 godina i Djokovic i Federer i Marej su svake godine na brzim podlogama osvajali mnogo vise i bodova i titula od Nadala.
Nadal redovno osvaja titule na sljaci, a van nje eventualno uzme jednu titulu kada mu se bas posreci.
Kako je bilo prethodnih 5 tako ce biti i narednih 5 godina, jer se tu nista nije promenilo.
Pa tih 4500 bodova koje neko ovde pominje su na betonu za Rafu naucna fantastika.

Ako neko moze da prestigne Djokovica onda je to samo Marej.
Federeru ne dajem velike sanse pre svega zbog njegovih godina. Sto se tice Nadala, on za prvo mesto nema ni teoretske sanse. Mozda uspe da se probije do 3. mesta i to ce biti njegov maksimum.

Realno ne bi on osvojio ni ove titule u Madridu i Rimu da je morao igrati sa Djokovicem, jer ga vise ne moze pobediti ni na sljaci. Na betonu je odavno pobeda Nadala nad Djokovicem postala misaona imenica.

Bojan

pre 13 godina

(NOLEmanija, 20. maj 2013 18:42)
pa delom si u pravu sto se tice renkinga. msms, ako se pnovi rezultat sa RGa prosle godine, Noletu ostaje da brani 6000 poena, Nadalu 100, i Nole cak i da odbrani svojih 6000, Nadalu ce biti dovoljno 4500 da osvoji da bi ga prestigao.
mada ne znam zasto se ljudi opterecuju time, bitniji su turniri, a renking ce biti takav kakav bude, ukoliko Nole osvaja titule, nema sta da brine.

pre 13 godina

Ha, Rafa je 15 puta vidio zvijezde, a Novak 19 puta!

To su susreti u kojima obojica plešu na rubu nokauta.


------
Ipak samo Rafa zna kako mu je kada preko puta vidi Noleta na bilo kojoj podlozi.
(Marconio, 20. maj 2013 18:22)

Milan

pre 13 godina

Vidim da ljudi vole da komentarisu a uopste ne ynaju ni kako se boduje. Razlika izmedju Rafe i Noleta na ATP listi je velika jer se ne boduju svi turniri, vec samo 17 najboljih, od cega su neki obavezni. Na pr. Pariz je obavezan pa je ucestvuje u bodovima svih tenisera iako ga najbolji izbegavaju. Tako je Nadalova prednost na race listi u stvari mnogo manja jer ce na kraju imati vise nevaznih turnira kad prebaci broj 17. Nole je u prednosti zbog AO ali ce u svakom slucaju eventualni pobednik RG i wimbledona rezervisati prvo mesto na kraju godine. I ne brinite Novak uopste nije u losoj formi, sve je podredio RG i tamo ce doci spreman i odmoran.

Marconio

pre 13 godina

Ne znam cemu euforia.Nadal odradjuje sezonu na sljaci na visokom nivou kao i svake godine.Tu mu je zaliha bodova.Ko skupi vise bodova do kraja godine bice prvi.Nadal bezi 700 bodova i da na Garosu povisi jos npr. 800 bodova to je 1.500 bodova.Nakon toga ide W pa tvrda podloga i mislim da Novak tu sigurno vraca svoju prednost na Race listi samim tim i na ATP listi ucvrscuje poziciju.
Nadal u svakom slucaju zasluzuje vec sutra drugu poziciju, ali za prvo mesto mu treba kontinuitet tokom cele godine na svim podlogama, a ipak je Novak bolji na sljaci nego Rafa na betonu i tu je ta mala razlika i ako je Rafa izdominirao zadnja 4 meseca.
U svakom slucaju ako Nole uzme RG mislim da je prvo mesto do kraja godine zacementirao.
A to sto Rafa dominira na sljaci za mene nije nista novo a vidim da se svi cude kao da mu je prvi put i da se vec sada prica o njegovom prvom mestu.
Ipak samo Rafa zna kako mu je kada preko puta vidi Noleta na bilo kojoj podlozi.

NOLEmanija

pre 13 godina

Ja vas ne razumem. Novak do kraja brani 7000, a Rafa malo preko 2000, i sad to znaci da se Rafa sigurno penje na prvo mesto? A sta ako Novak odbrani bodove? Pricate kao da ce on da ocaki reket o klin, i gleda kako ga Rafa stize i prestize na listi. Naravno da moze da se desi da Nole odbrani skoro sve, a Rafa ne odbrani ni tih 2000 poena. A mozda Rafa ne udje ni u prvih tri. Svasta moze da se desi, zato opustite se i uzivajte u zlatnoj eri tenisa. Navijajte za svoje igrace, ali bez tih neosnovanih konentara tipa Rafa ce pregaziti Noleta i sve ostale. Opustite se, i gledajte majstore na delu!

danijel

pre 13 godina

Federeru nije motiv 1 mjesto.. njemu je bio prosle godine i dosao do prvog mjesta.. Federer igra uziva i da osvoji jos koji madtrr i mozda 2 eventualno jos 3 gd.

Ivan Nk

pre 13 godina

Ne mogu da vjerujem koliko "strucnjaka" a narod bi rekao neznalica na jednom mjestu.
Iako se cini cudno, Novak je u 2013-oj osvojio priblizno isto bodova kao prosle godine:popravio je rezultat u Dubaiu i Monte Carlu,izjednacio na AO i IW i pokvario u Rimu ,Madridu i Majamiju.
Sve u svemu nekoliko stotina bodova manje.
Ove godine na sljaci je do sada uzeo 1190 bodova, a prosle godine u isto vrijeme je imao 1380..Znaci minimalan pad.
Novak pametno planira sezonu, koja je duga i naporna.Poslije Wimbledona sledi sve sami beton,gdje je Novak profesor,za razliku od Rafe kome je to "robija" i gdje uopste ne briljira.
Svim Novakovim navijacima porucujem da budu 100% spokojni, a ostalima da ne polazu nade na igrace koji nemaju sanse da primirisu broj 1 ATP liste!!!To pricam za njihovo bolje :-))

Leonidas

pre 13 godina

Nadal je neverovatno odigrao sve turnire ove godine nakon povratka. Ipak, pre njegovog dizanja u nebesa, treba imati u vidu da su to, osim jednog, sve bili turniri na šljaci.
Što se Novaka tiče, verujem da on ni ne razmišlja o žrebu za RG. Njemu je forma sada tako klimava da nema izbora nego da ide meč po meč, a o eventualnom polufinalu da razmšlja ako stigne do njega.
Realno bi bilo da Rafa osvoji i RG, kakva je trenutna forma njegovih rivala. Tada bi zaista na race listi imao finu prednost nad Novakom, ali prvo mesto bi i tada bilo još daleko. Ako se Novak vrati u formu, a iskreno se nadam da hoće, na travi i betonu je dovoljno da do kraja godine bude bolji od Nadala na većini turnira i tada bi zadržao prvo mesto na kraju sezone. Nadal je na betonu i travi daleko od dominacije kakvu ima na šljaci. Nadam se da će Novak doći sebi.

kiki

pre 13 godina

zgleda da ce nadal da se vrati na provu poziciju..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (name, 20. maj 2013 13:08) ,,,......Ajde reci mi kada? mora prvo da odbrani ovih 2000 poena a trava i beton mu bas ne leze u nastavku sezone.........

majk

pre 13 godina

@(veliki strumf, 20. maj 2013 10:01)

Naravno, bice repriza proslogodisnjeg zreba, Fed u Novakovoj polovini, A Mari u Rafinoj (iliti Rafa u Marievoj).

žrijeb

pre 13 godina

Mari je najavio da zbog povrede možda neće igrati na RG,a ako se to desi ,onda će Rodžer biti drugi ,a Rafa treći nosilac.To znači da bi se Novak i Rafa mogli susresti prije finala ,jer na GS obavezno ide treći nosilac na prvog.

Nebojša

pre 13 godina

kako neko napisa ovde Nadal je skupio oko 5000 poena a Novak oko 4300 a pošto se na kraju računaju samo ovogodišnji rezultati Novak se svoju razliku napraviti na tvrdoj podlozi gde je on glavni i ostaće prvi a možda već na Rolan Garosu ili Wimbldonu dodje do potrebnih poena.

djwhite

pre 13 godina

Ako Novak osvoji RG, a ima realno najviše šanse jer se Nadal već užasno potrošio igrajući 8 finala za 3.5 mjeseca, sigurno je prvi do kraja godine. Ako Nadal kojim slučajem osvoji RG a Nole kiksne i ne uđe u polufinale biće zanimljivo.Realno poslije Vimbldona ako Nadal bude imao manje od 2000p prednosti u rejsu od Noleta nema sanse da ga prestigne jer Nadal nikada osim 2010 nije poslije Vimbldone osvojio više od 3000p a Novak redovno uzima preko 5000p u tom periodu.

fedex1

pre 13 godina

Vidim da se navijaci Novaka boje Rogera pa zele da Nadal igra s njim u polufinalu. Najbolje bi bilo da Novak dobije Rafu u polufinalu i s Rogerom odigra veliko finale RG-a.

Svima je jasno da ce Novak dobiti Rafu, Rafa Rogera ako dodje do tih meceva, dok bi mec Rogera i Novaka bio epski u finalu.

NS

pre 13 godina

Nadal sigurno zavrsava godinu kao prvi posto posle VIM. ne brani nista od poena. A i sa ovakvom igrom on to i zasluzuje covek posle osam meseci pauze osvaja odmah turnire i to naj vece i postavlja nove standarde....... Da se niko ne ljuti mislim da je mozda i naj bolji u istoriji ove igre ma da je to tesko uporedjivati, ali sigurno je jaci i od Federera i Noleta.....Mislim da ce se ako ga zaobidje povreda i u Parizu na RG prosetati kroz turnir.........

Nebojša

pre 13 godina

Neznam odakle toliko vere u Nadala da može do prvog mesta na kraju bilo bi lepo kada bi neko proverio koliko je Nadal osvajao poena u drugom delu sezone posle Wimbldona ako negresim osvojio je jedan Us open i nijedan masters nikad dosada u svojoj karijeri teško da ce sada da počne da osvaja.

koma

pre 13 godina

Hahaha, koja koma. Ovaj Tipsarevic je mjesecima bio u Top 10 bez obzira na uzastopne poraze i blamazu u prvim kolima, a sada se "vratio" u top 10 neigranjem. Jadna li je lista koja na apsurdima bazira plasman.

NIKOLA

pre 13 godina

Mislim da ce Nadal zavrsiti kao br.1 na kraju godine.Do kraja godine brani samo 2100 poena:
rolan garos 2000; hale 50; vimbldon 50
Novak ukupno brani 7770 poena:
rolan garos 1200
vimbldon 720
kanada 1000
sinsinati 600
us open 1200
peking 500
sangaj 1000
pariz 50
london 1500

realno

pre 13 godina

Sumnjali ste u Janka, e sad vidite kako je to kad mu proradi srpski inat... Bravo Janko! Samo nastavi da se povlacis sa turnira i prvo mesto je uskoro tvoje!

Ajde Nolee

pre 13 godina

Trenutno je razlika porilično velika, ne plašim se Mareja a ni Federera, ono što mene brine jeste Nadal, od Wimblrdon-a pa nadalje on ništa ne brani, Nole će morati dobro da se fokusira i da gura naprijed kako bi zadržao prvo mjesto, Ne sumnjam u njega, ali neće biti lako. Nadam se da će njegova dominacija da traje i dalje, i da će i ovu godinu završiti kao broj 1.

Aca Znalac

pre 13 godina

Nadal je posle meča sa Fedom zario ruke u lice i rekao sam sebi. To je to. Nema više ništa da osvojiš. Gotovo za ovu godinu 2013. A Feda lepo onako izgleda i misli polako Nadal ko zna gde ćeš završiti. Možda ćeš biti prvi , možda drugi, možda treći, možda četvrti, možda peti, možda šesti, možda sedmi, možda na kraju godine ..... ?

milwood

pre 13 godina

Rafa je i formalno istakao kandidaturu za prvo mesto na kraju godie .Što se tiče kalkulacija , sad vidim da Rafa u finalu MK u drugom setu jednostavno nije hteo da se bori ( izgubio je 7-1 u tajbrejku a pre toga svoj gem sa nulom ), jer je video da mu tadašnja forma nije dovoljna za Novaka .Nekako je i taj poraz najlakše primio na kraju meča , imajući u vidu prethodne poraze od Novaka . Sve u svemu RG i Vimbldon će možda odlučiti ko će biti prvi na kraju .

veliki strumf

pre 13 godina

Jednostavno, organizatori moraju nastelovati da Novak i Rafa budu na razlicitim stranama zreba, narocito sada kada im se namestilo da Rafa bude u prva 4. Finale izmedju njih bio bi verovatno najveci teniski spektakl do sada, jer bi ga ceo svet cekao sa ogromnim interesovanjem i iscekivanjem. Kolika je samo razlika da li ce Novaku u polufinale doci Rafa ili Federer! Ogromna! Zamislite polufinala Nole-Rafa, a sa druge strane Marej-Federer, pa tu je razlika u kvalitetu na sljaci strahovita. Mada, sumnjam da ce Marej uopste i stici do polufinala - pa on nema ni na jednom turniru na sljaci ni finale do sada.

aleksandar

pre 13 godina

Kakve igre da se Nadal pojavi kao 4 nosilac na Rollan Garosu. Sva 3 prvo plasirana su igrala za njega na turnirima u Madridu i Rimu. Nikome od njih ne odgovara da se susretne sa njim pre polu finala. A i organizatori turnira su poradili na tome garantovano. Krivo mi je samo sto je i Novak prihvatio tu igru.

бт

pre 13 godina

Јанку нажалост неће много значити позиција у првих 10 за Ролан Гарос јер ће ипак наићи на неког од првих 8 већ у четвртом колу, ако стигне дотле. Новак је ове недеље први пут изгубио позицију првопласираног на листи за 2013. годину (где се рачунају само поени освојени ове године), Надал има скоро 700 поена више. Ипак, дуга је година, свашта је још пред нама али ако Надал у овом ритму прође до краја онда се заиста поставља питање да ли је икада био повређен.

John

pre 13 godina

Na sampionskoj listi za ovu godinu Nadal: 5000 Djokovic: 4310 poena, sto je neverovatno s obzirom da Nadal nije igrao u Australiji i Majamiju. Verovatno ce i osvojiti Roland Garos, koliko god mi navijali protiv i u tom slucaju bi prednost u odnosu na Novaka bila oko 1500 bodova. Inace Nadal na Vibldonu i US openu ne brani nista jer je bio povredjen i nije igrao prosle godine. Svako ima pravo na svoje misljenje, ali 6 titula od 8 turnira, to jeste najbolji rezultat ove godine. Sa strahopostovanjem se prati ovaj veliki povratak.

realno

pre 13 godina

Sumnjali ste u Janka, e sad vidite kako je to kad mu proradi srpski inat... Bravo Janko! Samo nastavi da se povlacis sa turnira i prvo mesto je uskoro tvoje!

John

pre 13 godina

Na sampionskoj listi za ovu godinu Nadal: 5000 Djokovic: 4310 poena, sto je neverovatno s obzirom da Nadal nije igrao u Australiji i Majamiju. Verovatno ce i osvojiti Roland Garos, koliko god mi navijali protiv i u tom slucaju bi prednost u odnosu na Novaka bila oko 1500 bodova. Inace Nadal na Vibldonu i US openu ne brani nista jer je bio povredjen i nije igrao prosle godine. Svako ima pravo na svoje misljenje, ali 6 titula od 8 turnira, to jeste najbolji rezultat ove godine. Sa strahopostovanjem se prati ovaj veliki povratak.

Ajde Nolee

pre 13 godina

Trenutno je razlika porilično velika, ne plašim se Mareja a ni Federera, ono što mene brine jeste Nadal, od Wimblrdon-a pa nadalje on ništa ne brani, Nole će morati dobro da se fokusira i da gura naprijed kako bi zadržao prvo mjesto, Ne sumnjam u njega, ali neće biti lako. Nadam se da će njegova dominacija da traje i dalje, i da će i ovu godinu završiti kao broj 1.

veliki strumf

pre 13 godina

Jednostavno, organizatori moraju nastelovati da Novak i Rafa budu na razlicitim stranama zreba, narocito sada kada im se namestilo da Rafa bude u prva 4. Finale izmedju njih bio bi verovatno najveci teniski spektakl do sada, jer bi ga ceo svet cekao sa ogromnim interesovanjem i iscekivanjem. Kolika je samo razlika da li ce Novaku u polufinale doci Rafa ili Federer! Ogromna! Zamislite polufinala Nole-Rafa, a sa druge strane Marej-Federer, pa tu je razlika u kvalitetu na sljaci strahovita. Mada, sumnjam da ce Marej uopste i stici do polufinala - pa on nema ni na jednom turniru na sljaci ni finale do sada.

бт

pre 13 godina

Јанку нажалост неће много значити позиција у првих 10 за Ролан Гарос јер ће ипак наићи на неког од првих 8 већ у четвртом колу, ако стигне дотле. Новак је ове недеље први пут изгубио позицију првопласираног на листи за 2013. годину (где се рачунају само поени освојени ове године), Надал има скоро 700 поена више. Ипак, дуга је година, свашта је још пред нама али ако Надал у овом ритму прође до краја онда се заиста поставља питање да ли је икада био повређен.

Nebojša

pre 13 godina

kako neko napisa ovde Nadal je skupio oko 5000 poena a Novak oko 4300 a pošto se na kraju računaju samo ovogodišnji rezultati Novak se svoju razliku napraviti na tvrdoj podlozi gde je on glavni i ostaće prvi a možda već na Rolan Garosu ili Wimbldonu dodje do potrebnih poena.

milwood

pre 13 godina

Rafa je i formalno istakao kandidaturu za prvo mesto na kraju godie .Što se tiče kalkulacija , sad vidim da Rafa u finalu MK u drugom setu jednostavno nije hteo da se bori ( izgubio je 7-1 u tajbrejku a pre toga svoj gem sa nulom ), jer je video da mu tadašnja forma nije dovoljna za Novaka .Nekako je i taj poraz najlakše primio na kraju meča , imajući u vidu prethodne poraze od Novaka . Sve u svemu RG i Vimbldon će možda odlučiti ko će biti prvi na kraju .

koma

pre 13 godina

Hahaha, koja koma. Ovaj Tipsarevic je mjesecima bio u Top 10 bez obzira na uzastopne poraze i blamazu u prvim kolima, a sada se "vratio" u top 10 neigranjem. Jadna li je lista koja na apsurdima bazira plasman.

djwhite

pre 13 godina

Ako Novak osvoji RG, a ima realno najviše šanse jer se Nadal već užasno potrošio igrajući 8 finala za 3.5 mjeseca, sigurno je prvi do kraja godine. Ako Nadal kojim slučajem osvoji RG a Nole kiksne i ne uđe u polufinale biće zanimljivo.Realno poslije Vimbldona ako Nadal bude imao manje od 2000p prednosti u rejsu od Noleta nema sanse da ga prestigne jer Nadal nikada osim 2010 nije poslije Vimbldone osvojio više od 3000p a Novak redovno uzima preko 5000p u tom periodu.

Ivan Nk

pre 13 godina

Ne mogu da vjerujem koliko "strucnjaka" a narod bi rekao neznalica na jednom mjestu.
Iako se cini cudno, Novak je u 2013-oj osvojio priblizno isto bodova kao prosle godine:popravio je rezultat u Dubaiu i Monte Carlu,izjednacio na AO i IW i pokvario u Rimu ,Madridu i Majamiju.
Sve u svemu nekoliko stotina bodova manje.
Ove godine na sljaci je do sada uzeo 1190 bodova, a prosle godine u isto vrijeme je imao 1380..Znaci minimalan pad.
Novak pametno planira sezonu, koja je duga i naporna.Poslije Wimbledona sledi sve sami beton,gdje je Novak profesor,za razliku od Rafe kome je to "robija" i gdje uopste ne briljira.
Svim Novakovim navijacima porucujem da budu 100% spokojni, a ostalima da ne polazu nade na igrace koji nemaju sanse da primirisu broj 1 ATP liste!!!To pricam za njihovo bolje :-))

Nebojša

pre 13 godina

Neznam odakle toliko vere u Nadala da može do prvog mesta na kraju bilo bi lepo kada bi neko proverio koliko je Nadal osvajao poena u drugom delu sezone posle Wimbldona ako negresim osvojio je jedan Us open i nijedan masters nikad dosada u svojoj karijeri teško da ce sada da počne da osvaja.

NOLEmanija

pre 13 godina

Ja vas ne razumem. Novak do kraja brani 7000, a Rafa malo preko 2000, i sad to znaci da se Rafa sigurno penje na prvo mesto? A sta ako Novak odbrani bodove? Pricate kao da ce on da ocaki reket o klin, i gleda kako ga Rafa stize i prestize na listi. Naravno da moze da se desi da Nole odbrani skoro sve, a Rafa ne odbrani ni tih 2000 poena. A mozda Rafa ne udje ni u prvih tri. Svasta moze da se desi, zato opustite se i uzivajte u zlatnoj eri tenisa. Navijajte za svoje igrace, ali bez tih neosnovanih konentara tipa Rafa ce pregaziti Noleta i sve ostale. Opustite se, i gledajte majstore na delu!

Marconio

pre 13 godina

Ne znam cemu euforia.Nadal odradjuje sezonu na sljaci na visokom nivou kao i svake godine.Tu mu je zaliha bodova.Ko skupi vise bodova do kraja godine bice prvi.Nadal bezi 700 bodova i da na Garosu povisi jos npr. 800 bodova to je 1.500 bodova.Nakon toga ide W pa tvrda podloga i mislim da Novak tu sigurno vraca svoju prednost na Race listi samim tim i na ATP listi ucvrscuje poziciju.
Nadal u svakom slucaju zasluzuje vec sutra drugu poziciju, ali za prvo mesto mu treba kontinuitet tokom cele godine na svim podlogama, a ipak je Novak bolji na sljaci nego Rafa na betonu i tu je ta mala razlika i ako je Rafa izdominirao zadnja 4 meseca.
U svakom slucaju ako Nole uzme RG mislim da je prvo mesto do kraja godine zacementirao.
A to sto Rafa dominira na sljaci za mene nije nista novo a vidim da se svi cude kao da mu je prvi put i da se vec sada prica o njegovom prvom mestu.
Ipak samo Rafa zna kako mu je kada preko puta vidi Noleta na bilo kojoj podlozi.

Milan

pre 13 godina

Vidim da ljudi vole da komentarisu a uopste ne ynaju ni kako se boduje. Razlika izmedju Rafe i Noleta na ATP listi je velika jer se ne boduju svi turniri, vec samo 17 najboljih, od cega su neki obavezni. Na pr. Pariz je obavezan pa je ucestvuje u bodovima svih tenisera iako ga najbolji izbegavaju. Tako je Nadalova prednost na race listi u stvari mnogo manja jer ce na kraju imati vise nevaznih turnira kad prebaci broj 17. Nole je u prednosti zbog AO ali ce u svakom slucaju eventualni pobednik RG i wimbledona rezervisati prvo mesto na kraju godine. I ne brinite Novak uopste nije u losoj formi, sve je podredio RG i tamo ce doci spreman i odmoran.

majk

pre 13 godina

@(veliki strumf, 20. maj 2013 10:01)

Naravno, bice repriza proslogodisnjeg zreba, Fed u Novakovoj polovini, A Mari u Rafinoj (iliti Rafa u Marievoj).

fedex1

pre 13 godina

Vidim da se navijaci Novaka boje Rogera pa zele da Nadal igra s njim u polufinalu. Najbolje bi bilo da Novak dobije Rafu u polufinalu i s Rogerom odigra veliko finale RG-a.

Svima je jasno da ce Novak dobiti Rafu, Rafa Rogera ako dodje do tih meceva, dok bi mec Rogera i Novaka bio epski u finalu.

NIKOLA

pre 13 godina

Mislim da ce Nadal zavrsiti kao br.1 na kraju godine.Do kraja godine brani samo 2100 poena:
rolan garos 2000; hale 50; vimbldon 50
Novak ukupno brani 7770 poena:
rolan garos 1200
vimbldon 720
kanada 1000
sinsinati 600
us open 1200
peking 500
sangaj 1000
pariz 50
london 1500

aleksandar

pre 13 godina

Kakve igre da se Nadal pojavi kao 4 nosilac na Rollan Garosu. Sva 3 prvo plasirana su igrala za njega na turnirima u Madridu i Rimu. Nikome od njih ne odgovara da se susretne sa njim pre polu finala. A i organizatori turnira su poradili na tome garantovano. Krivo mi je samo sto je i Novak prihvatio tu igru.

Aca Znalac

pre 13 godina

Nadal je posle meča sa Fedom zario ruke u lice i rekao sam sebi. To je to. Nema više ništa da osvojiš. Gotovo za ovu godinu 2013. A Feda lepo onako izgleda i misli polako Nadal ko zna gde ćeš završiti. Možda ćeš biti prvi , možda drugi, možda treći, možda četvrti, možda peti, možda šesti, možda sedmi, možda na kraju godine ..... ?

Leonidas

pre 13 godina

Nadal je neverovatno odigrao sve turnire ove godine nakon povratka. Ipak, pre njegovog dizanja u nebesa, treba imati u vidu da su to, osim jednog, sve bili turniri na šljaci.
Što se Novaka tiče, verujem da on ni ne razmišlja o žrebu za RG. Njemu je forma sada tako klimava da nema izbora nego da ide meč po meč, a o eventualnom polufinalu da razmšlja ako stigne do njega.
Realno bi bilo da Rafa osvoji i RG, kakva je trenutna forma njegovih rivala. Tada bi zaista na race listi imao finu prednost nad Novakom, ali prvo mesto bi i tada bilo još daleko. Ako se Novak vrati u formu, a iskreno se nadam da hoće, na travi i betonu je dovoljno da do kraja godine bude bolji od Nadala na većini turnira i tada bi zadržao prvo mesto na kraju sezone. Nadal je na betonu i travi daleko od dominacije kakvu ima na šljaci. Nadam se da će Novak doći sebi.

realno

pre 13 godina

Stvarno covek ovde moze svasta procitati.
Ne znam kako zamisljate da Nadal dodje na prvo mesto?
Jeste on osvojio ove godine 6 titula, ali kao i uvek sve je to bilo na sljaci, izuzev onog IW gde mu se bas posrecilo.
Nadal eventualno moze nesto da uradi jos u Parizu i to je sve od njega za ovu godinu.
Kad krene nastavak sezone na brzim podlogama Nadala nece biti nigde, kao sto ga nije bilo ni prethodnih 10 godina.
Mozda ce i propustiti vecinu tih turnira u drugom delu sezone, da sacuva kolena i pokusa do kraja karijere da osvoji jos nesto na sljaci.
Zna i on sam kakve su mu mogucnosti na brzim terenima.
Za poslednjih 5 godina i Djokovic i Federer i Marej su svake godine na brzim podlogama osvajali mnogo vise i bodova i titula od Nadala.
Nadal redovno osvaja titule na sljaci, a van nje eventualno uzme jednu titulu kada mu se bas posreci.
Kako je bilo prethodnih 5 tako ce biti i narednih 5 godina, jer se tu nista nije promenilo.
Pa tih 4500 bodova koje neko ovde pominje su na betonu za Rafu naucna fantastika.

Ako neko moze da prestigne Djokovica onda je to samo Marej.
Federeru ne dajem velike sanse pre svega zbog njegovih godina. Sto se tice Nadala, on za prvo mesto nema ni teoretske sanse. Mozda uspe da se probije do 3. mesta i to ce biti njegov maksimum.

Realno ne bi on osvojio ni ove titule u Madridu i Rimu da je morao igrati sa Djokovicem, jer ga vise ne moze pobediti ni na sljaci. Na betonu je odavno pobeda Nadala nad Djokovicem postala misaona imenica.

NS

pre 13 godina

Nadal sigurno zavrsava godinu kao prvi posto posle VIM. ne brani nista od poena. A i sa ovakvom igrom on to i zasluzuje covek posle osam meseci pauze osvaja odmah turnire i to naj vece i postavlja nove standarde....... Da se niko ne ljuti mislim da je mozda i naj bolji u istoriji ove igre ma da je to tesko uporedjivati, ali sigurno je jaci i od Federera i Noleta.....Mislim da ce se ako ga zaobidje povreda i u Parizu na RG prosetati kroz turnir.........

Bojan

pre 13 godina

(NOLEmanija, 20. maj 2013 18:42)
pa delom si u pravu sto se tice renkinga. msms, ako se pnovi rezultat sa RGa prosle godine, Noletu ostaje da brani 6000 poena, Nadalu 100, i Nole cak i da odbrani svojih 6000, Nadalu ce biti dovoljno 4500 da osvoji da bi ga prestigao.
mada ne znam zasto se ljudi opterecuju time, bitniji su turniri, a renking ce biti takav kakav bude, ukoliko Nole osvaja titule, nema sta da brine.

kiki

pre 13 godina

zgleda da ce nadal da se vrati na provu poziciju..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (name, 20. maj 2013 13:08) ,,,......Ajde reci mi kada? mora prvo da odbrani ovih 2000 poena a trava i beton mu bas ne leze u nastavku sezone.........

danijel

pre 13 godina

Federeru nije motiv 1 mjesto.. njemu je bio prosle godine i dosao do prvog mjesta.. Federer igra uziva i da osvoji jos koji madtrr i mozda 2 eventualno jos 3 gd.

pre 13 godina

Ha, Rafa je 15 puta vidio zvijezde, a Novak 19 puta!

To su susreti u kojima obojica plešu na rubu nokauta.


------
Ipak samo Rafa zna kako mu je kada preko puta vidi Noleta na bilo kojoj podlozi.
(Marconio, 20. maj 2013 18:22)

Bojan

pre 13 godina

(realno, 20. maj 2013 23:02)
tacno je da je Nadal mnogo slabiji u drugom delu sezone, ali se desavalo da covek osvoji tih 4500 poena u drugom delu, vise od jednom, nije nemoguce opet. 2008. je nakon RGa uzeo Hale, Vimbldon, Olimpijadu i Kanadu u nizu, to je vec 4000 poena, do kraja godine je igrao uglavnom polufinala, tako da je verovatno nakon RGa uzeo 5500 poena, znaci daleko vise od moje procene, s tim da nije igrao na zavrsnom mastersu.
2010 je uzeo Vimbldon, US open, igrao finale zavrsnog mastersa, sto je 5000 poena, dakle vec preko te granice, a verovatno je bilo ukupno 6000 kada se dodaju i manji turniri.
2007. je odokativnom metodom bio tu negde blizu.
naravno, cini se da je uslov da Nadal uzme Vimbldon nakon sto uzme RG.

Tijana

pre 13 godina

Novaku ce prostakluk biti pamćen. Nije smeo to da dozvoli. Deplasirao je sve sto je uradio. I na sve to igra lose,sujetan je,sto mu je slava omogućila,ali se to redovno pokazuje kao los stil zivota. I Rafa i Federer su daleko skromniji ... Lično sam vrlo nesrećna kada gubi,ali nije dobro to sho radi. Tijana

žrijeb

pre 13 godina

Mari je najavio da zbog povrede možda neće igrati na RG,a ako se to desi ,onda će Rodžer biti drugi ,a Rafa treći nosilac.To znači da bi se Novak i Rafa mogli susresti prije finala ,jer na GS obavezno ide treći nosilac na prvog.

kontranapad

pre 13 godina

manje je bitno ko ce biti No.1, vaznije je ko ce uzeti preostala 3 GS-a.
(pitajte Safinu i Wozniacku, 21. maj 2013 16:49) i Jecu Janković

NIKOLA

pre 13 godina

Mislim da ce Nadal zavrsiti kao br.1 na kraju godine.Do kraja godine brani samo 2100 poena:
rolan garos 2000; hale 50; vimbldon 50
Novak ukupno brani 7770 poena:
rolan garos 1200
vimbldon 720
kanada 1000
sinsinati 600
us open 1200
peking 500
sangaj 1000
pariz 50
london 1500

NS

pre 13 godina

Nadal sigurno zavrsava godinu kao prvi posto posle VIM. ne brani nista od poena. A i sa ovakvom igrom on to i zasluzuje covek posle osam meseci pauze osvaja odmah turnire i to naj vece i postavlja nove standarde....... Da se niko ne ljuti mislim da je mozda i naj bolji u istoriji ove igre ma da je to tesko uporedjivati, ali sigurno je jaci i od Federera i Noleta.....Mislim da ce se ako ga zaobidje povreda i u Parizu na RG prosetati kroz turnir.........

žrijeb

pre 13 godina

Mari je najavio da zbog povrede možda neće igrati na RG,a ako se to desi ,onda će Rodžer biti drugi ,a Rafa treći nosilac.To znači da bi se Novak i Rafa mogli susresti prije finala ,jer na GS obavezno ide treći nosilac na prvog.

aleksandar

pre 13 godina

Kakve igre da se Nadal pojavi kao 4 nosilac na Rollan Garosu. Sva 3 prvo plasirana su igrala za njega na turnirima u Madridu i Rimu. Nikome od njih ne odgovara da se susretne sa njim pre polu finala. A i organizatori turnira su poradili na tome garantovano. Krivo mi je samo sto je i Novak prihvatio tu igru.

fedex1

pre 13 godina

Vidim da se navijaci Novaka boje Rogera pa zele da Nadal igra s njim u polufinalu. Najbolje bi bilo da Novak dobije Rafu u polufinalu i s Rogerom odigra veliko finale RG-a.

Svima je jasno da ce Novak dobiti Rafu, Rafa Rogera ako dodje do tih meceva, dok bi mec Rogera i Novaka bio epski u finalu.

Aca Znalac

pre 13 godina

Nadal je posle meča sa Fedom zario ruke u lice i rekao sam sebi. To je to. Nema više ništa da osvojiš. Gotovo za ovu godinu 2013. A Feda lepo onako izgleda i misli polako Nadal ko zna gde ćeš završiti. Možda ćeš biti prvi , možda drugi, možda treći, možda četvrti, možda peti, možda šesti, možda sedmi, možda na kraju godine ..... ?

John

pre 13 godina

Na sampionskoj listi za ovu godinu Nadal: 5000 Djokovic: 4310 poena, sto je neverovatno s obzirom da Nadal nije igrao u Australiji i Majamiju. Verovatno ce i osvojiti Roland Garos, koliko god mi navijali protiv i u tom slucaju bi prednost u odnosu na Novaka bila oko 1500 bodova. Inace Nadal na Vibldonu i US openu ne brani nista jer je bio povredjen i nije igrao prosle godine. Svako ima pravo na svoje misljenje, ali 6 titula od 8 turnira, to jeste najbolji rezultat ove godine. Sa strahopostovanjem se prati ovaj veliki povratak.

Tijana

pre 13 godina

Novaku ce prostakluk biti pamćen. Nije smeo to da dozvoli. Deplasirao je sve sto je uradio. I na sve to igra lose,sujetan je,sto mu je slava omogućila,ali se to redovno pokazuje kao los stil zivota. I Rafa i Federer su daleko skromniji ... Lično sam vrlo nesrećna kada gubi,ali nije dobro to sho radi. Tijana

koma

pre 13 godina

Hahaha, koja koma. Ovaj Tipsarevic je mjesecima bio u Top 10 bez obzira na uzastopne poraze i blamazu u prvim kolima, a sada se "vratio" u top 10 neigranjem. Jadna li je lista koja na apsurdima bazira plasman.

milwood

pre 13 godina

Rafa je i formalno istakao kandidaturu za prvo mesto na kraju godie .Što se tiče kalkulacija , sad vidim da Rafa u finalu MK u drugom setu jednostavno nije hteo da se bori ( izgubio je 7-1 u tajbrejku a pre toga svoj gem sa nulom ), jer je video da mu tadašnja forma nije dovoljna za Novaka .Nekako je i taj poraz najlakše primio na kraju meča , imajući u vidu prethodne poraze od Novaka . Sve u svemu RG i Vimbldon će možda odlučiti ko će biti prvi na kraju .

realno

pre 13 godina

Stvarno covek ovde moze svasta procitati.
Ne znam kako zamisljate da Nadal dodje na prvo mesto?
Jeste on osvojio ove godine 6 titula, ali kao i uvek sve je to bilo na sljaci, izuzev onog IW gde mu se bas posrecilo.
Nadal eventualno moze nesto da uradi jos u Parizu i to je sve od njega za ovu godinu.
Kad krene nastavak sezone na brzim podlogama Nadala nece biti nigde, kao sto ga nije bilo ni prethodnih 10 godina.
Mozda ce i propustiti vecinu tih turnira u drugom delu sezone, da sacuva kolena i pokusa do kraja karijere da osvoji jos nesto na sljaci.
Zna i on sam kakve su mu mogucnosti na brzim terenima.
Za poslednjih 5 godina i Djokovic i Federer i Marej su svake godine na brzim podlogama osvajali mnogo vise i bodova i titula od Nadala.
Nadal redovno osvaja titule na sljaci, a van nje eventualno uzme jednu titulu kada mu se bas posreci.
Kako je bilo prethodnih 5 tako ce biti i narednih 5 godina, jer se tu nista nije promenilo.
Pa tih 4500 bodova koje neko ovde pominje su na betonu za Rafu naucna fantastika.

Ako neko moze da prestigne Djokovica onda je to samo Marej.
Federeru ne dajem velike sanse pre svega zbog njegovih godina. Sto se tice Nadala, on za prvo mesto nema ni teoretske sanse. Mozda uspe da se probije do 3. mesta i to ce biti njegov maksimum.

Realno ne bi on osvojio ni ove titule u Madridu i Rimu da je morao igrati sa Djokovicem, jer ga vise ne moze pobediti ni na sljaci. Na betonu je odavno pobeda Nadala nad Djokovicem postala misaona imenica.

Nebojša

pre 13 godina

Neznam odakle toliko vere u Nadala da može do prvog mesta na kraju bilo bi lepo kada bi neko proverio koliko je Nadal osvajao poena u drugom delu sezone posle Wimbldona ako negresim osvojio je jedan Us open i nijedan masters nikad dosada u svojoj karijeri teško da ce sada da počne da osvaja.

бт

pre 13 godina

Јанку нажалост неће много значити позиција у првих 10 за Ролан Гарос јер ће ипак наићи на неког од првих 8 већ у четвртом колу, ако стигне дотле. Новак је ове недеље први пут изгубио позицију првопласираног на листи за 2013. годину (где се рачунају само поени освојени ове године), Надал има скоро 700 поена више. Ипак, дуга је година, свашта је још пред нама али ако Надал у овом ритму прође до краја онда се заиста поставља питање да ли је икада био повређен.

veliki strumf

pre 13 godina

Jednostavno, organizatori moraju nastelovati da Novak i Rafa budu na razlicitim stranama zreba, narocito sada kada im se namestilo da Rafa bude u prva 4. Finale izmedju njih bio bi verovatno najveci teniski spektakl do sada, jer bi ga ceo svet cekao sa ogromnim interesovanjem i iscekivanjem. Kolika je samo razlika da li ce Novaku u polufinale doci Rafa ili Federer! Ogromna! Zamislite polufinala Nole-Rafa, a sa druge strane Marej-Federer, pa tu je razlika u kvalitetu na sljaci strahovita. Mada, sumnjam da ce Marej uopste i stici do polufinala - pa on nema ni na jednom turniru na sljaci ni finale do sada.

Nebojša

pre 13 godina

kako neko napisa ovde Nadal je skupio oko 5000 poena a Novak oko 4300 a pošto se na kraju računaju samo ovogodišnji rezultati Novak se svoju razliku napraviti na tvrdoj podlozi gde je on glavni i ostaće prvi a možda već na Rolan Garosu ili Wimbldonu dodje do potrebnih poena.

realno

pre 13 godina

Sumnjali ste u Janka, e sad vidite kako je to kad mu proradi srpski inat... Bravo Janko! Samo nastavi da se povlacis sa turnira i prvo mesto je uskoro tvoje!

Ajde Nolee

pre 13 godina

Trenutno je razlika porilično velika, ne plašim se Mareja a ni Federera, ono što mene brine jeste Nadal, od Wimblrdon-a pa nadalje on ništa ne brani, Nole će morati dobro da se fokusira i da gura naprijed kako bi zadržao prvo mjesto, Ne sumnjam u njega, ali neće biti lako. Nadam se da će njegova dominacija da traje i dalje, i da će i ovu godinu završiti kao broj 1.

djwhite

pre 13 godina

Ako Novak osvoji RG, a ima realno najviše šanse jer se Nadal već užasno potrošio igrajući 8 finala za 3.5 mjeseca, sigurno je prvi do kraja godine. Ako Nadal kojim slučajem osvoji RG a Nole kiksne i ne uđe u polufinale biće zanimljivo.Realno poslije Vimbldona ako Nadal bude imao manje od 2000p prednosti u rejsu od Noleta nema sanse da ga prestigne jer Nadal nikada osim 2010 nije poslije Vimbldone osvojio više od 3000p a Novak redovno uzima preko 5000p u tom periodu.

Ivan Nk

pre 13 godina

Ne mogu da vjerujem koliko "strucnjaka" a narod bi rekao neznalica na jednom mjestu.
Iako se cini cudno, Novak je u 2013-oj osvojio priblizno isto bodova kao prosle godine:popravio je rezultat u Dubaiu i Monte Carlu,izjednacio na AO i IW i pokvario u Rimu ,Madridu i Majamiju.
Sve u svemu nekoliko stotina bodova manje.
Ove godine na sljaci je do sada uzeo 1190 bodova, a prosle godine u isto vrijeme je imao 1380..Znaci minimalan pad.
Novak pametno planira sezonu, koja je duga i naporna.Poslije Wimbledona sledi sve sami beton,gdje je Novak profesor,za razliku od Rafe kome je to "robija" i gdje uopste ne briljira.
Svim Novakovim navijacima porucujem da budu 100% spokojni, a ostalima da ne polazu nade na igrace koji nemaju sanse da primirisu broj 1 ATP liste!!!To pricam za njihovo bolje :-))

Milan

pre 13 godina

Vidim da ljudi vole da komentarisu a uopste ne ynaju ni kako se boduje. Razlika izmedju Rafe i Noleta na ATP listi je velika jer se ne boduju svi turniri, vec samo 17 najboljih, od cega su neki obavezni. Na pr. Pariz je obavezan pa je ucestvuje u bodovima svih tenisera iako ga najbolji izbegavaju. Tako je Nadalova prednost na race listi u stvari mnogo manja jer ce na kraju imati vise nevaznih turnira kad prebaci broj 17. Nole je u prednosti zbog AO ali ce u svakom slucaju eventualni pobednik RG i wimbledona rezervisati prvo mesto na kraju godine. I ne brinite Novak uopste nije u losoj formi, sve je podredio RG i tamo ce doci spreman i odmoran.

Marconio

pre 13 godina

Ne znam cemu euforia.Nadal odradjuje sezonu na sljaci na visokom nivou kao i svake godine.Tu mu je zaliha bodova.Ko skupi vise bodova do kraja godine bice prvi.Nadal bezi 700 bodova i da na Garosu povisi jos npr. 800 bodova to je 1.500 bodova.Nakon toga ide W pa tvrda podloga i mislim da Novak tu sigurno vraca svoju prednost na Race listi samim tim i na ATP listi ucvrscuje poziciju.
Nadal u svakom slucaju zasluzuje vec sutra drugu poziciju, ali za prvo mesto mu treba kontinuitet tokom cele godine na svim podlogama, a ipak je Novak bolji na sljaci nego Rafa na betonu i tu je ta mala razlika i ako je Rafa izdominirao zadnja 4 meseca.
U svakom slucaju ako Nole uzme RG mislim da je prvo mesto do kraja godine zacementirao.
A to sto Rafa dominira na sljaci za mene nije nista novo a vidim da se svi cude kao da mu je prvi put i da se vec sada prica o njegovom prvom mestu.
Ipak samo Rafa zna kako mu je kada preko puta vidi Noleta na bilo kojoj podlozi.

kiki

pre 13 godina

zgleda da ce nadal da se vrati na provu poziciju..
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (name, 20. maj 2013 13:08) ,,,......Ajde reci mi kada? mora prvo da odbrani ovih 2000 poena a trava i beton mu bas ne leze u nastavku sezone.........

Leonidas

pre 13 godina

Nadal je neverovatno odigrao sve turnire ove godine nakon povratka. Ipak, pre njegovog dizanja u nebesa, treba imati u vidu da su to, osim jednog, sve bili turniri na šljaci.
Što se Novaka tiče, verujem da on ni ne razmišlja o žrebu za RG. Njemu je forma sada tako klimava da nema izbora nego da ide meč po meč, a o eventualnom polufinalu da razmšlja ako stigne do njega.
Realno bi bilo da Rafa osvoji i RG, kakva je trenutna forma njegovih rivala. Tada bi zaista na race listi imao finu prednost nad Novakom, ali prvo mesto bi i tada bilo još daleko. Ako se Novak vrati u formu, a iskreno se nadam da hoće, na travi i betonu je dovoljno da do kraja godine bude bolji od Nadala na većini turnira i tada bi zadržao prvo mesto na kraju sezone. Nadal je na betonu i travi daleko od dominacije kakvu ima na šljaci. Nadam se da će Novak doći sebi.

danijel

pre 13 godina

Federeru nije motiv 1 mjesto.. njemu je bio prosle godine i dosao do prvog mjesta.. Federer igra uziva i da osvoji jos koji madtrr i mozda 2 eventualno jos 3 gd.

pre 13 godina

Ha, Rafa je 15 puta vidio zvijezde, a Novak 19 puta!

To su susreti u kojima obojica plešu na rubu nokauta.


------
Ipak samo Rafa zna kako mu je kada preko puta vidi Noleta na bilo kojoj podlozi.
(Marconio, 20. maj 2013 18:22)

majk

pre 13 godina

@(veliki strumf, 20. maj 2013 10:01)

Naravno, bice repriza proslogodisnjeg zreba, Fed u Novakovoj polovini, A Mari u Rafinoj (iliti Rafa u Marievoj).

Bojan

pre 13 godina

(realno, 20. maj 2013 23:02)
tacno je da je Nadal mnogo slabiji u drugom delu sezone, ali se desavalo da covek osvoji tih 4500 poena u drugom delu, vise od jednom, nije nemoguce opet. 2008. je nakon RGa uzeo Hale, Vimbldon, Olimpijadu i Kanadu u nizu, to je vec 4000 poena, do kraja godine je igrao uglavnom polufinala, tako da je verovatno nakon RGa uzeo 5500 poena, znaci daleko vise od moje procene, s tim da nije igrao na zavrsnom mastersu.
2010 je uzeo Vimbldon, US open, igrao finale zavrsnog mastersa, sto je 5000 poena, dakle vec preko te granice, a verovatno je bilo ukupno 6000 kada se dodaju i manji turniri.
2007. je odokativnom metodom bio tu negde blizu.
naravno, cini se da je uslov da Nadal uzme Vimbldon nakon sto uzme RG.

NOLEmanija

pre 13 godina

Ja vas ne razumem. Novak do kraja brani 7000, a Rafa malo preko 2000, i sad to znaci da se Rafa sigurno penje na prvo mesto? A sta ako Novak odbrani bodove? Pricate kao da ce on da ocaki reket o klin, i gleda kako ga Rafa stize i prestize na listi. Naravno da moze da se desi da Nole odbrani skoro sve, a Rafa ne odbrani ni tih 2000 poena. A mozda Rafa ne udje ni u prvih tri. Svasta moze da se desi, zato opustite se i uzivajte u zlatnoj eri tenisa. Navijajte za svoje igrace, ali bez tih neosnovanih konentara tipa Rafa ce pregaziti Noleta i sve ostale. Opustite se, i gledajte majstore na delu!

Bojan

pre 13 godina

(NOLEmanija, 20. maj 2013 18:42)
pa delom si u pravu sto se tice renkinga. msms, ako se pnovi rezultat sa RGa prosle godine, Noletu ostaje da brani 6000 poena, Nadalu 100, i Nole cak i da odbrani svojih 6000, Nadalu ce biti dovoljno 4500 da osvoji da bi ga prestigao.
mada ne znam zasto se ljudi opterecuju time, bitniji su turniri, a renking ce biti takav kakav bude, ukoliko Nole osvaja titule, nema sta da brine.

kontranapad

pre 13 godina

manje je bitno ko ce biti No.1, vaznije je ko ce uzeti preostala 3 GS-a.
(pitajte Safinu i Wozniacku, 21. maj 2013 16:49) i Jecu Janković