Nedelja, 24.05.2015.

09:01

Kari i Voriorsi uništili Rokitse!

Košarkaši Golden Stejt Voriorsa došli su na korak od plasmana u veliko finale NBA lige, pošto su poveli sa 3-0 u finalu ’Zapada’ protiv Hjuston Rokitsa.

Izvor: JT

Kari i Voriorsi uništili Rokitse! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

Nataeos

pre 8 godina

Porediti velikog lebrona sa kariem je presmesno sto ce se dokazati u finalu ovaj je samo suter dok je lebron tata za sve
(Dragan, 24. maj 2015 12:34)

Tata? Da se nisi dao na kriket mozda?

Nataeos

pre 8 godina

Ko bi rek'o da posle onoliko uzbudljive prve dve faze playoff-a da ce se oba finala konferecija zavrsiti ciscenjem
(Bole, 24. maj 2015 09:55)

Za istok, ja :) rekoh onomad da pobednik izmedju Klivlenda i Cikaga ide u veliko finale bez frke... Za zapad sam vise ocekivao od San Antonia, a za Hjuston me i ne cudi, tu su a i sami ne znaju kako, sitna riba za Karija i kompaniju...

Makarije

pre 8 godina

Kk Partizan Igokea Vizura Mega 2015/16 Mašan Vrbica Nemanja Bezbradica Boris Dalo Milan Macvan Božo Koprivica Milorad Dodik Slavko Vranes Marko Jošilo Vladan Tegeltija Mimi Oro Nole Seksoman Trener: Dulo

e sa kim se Nedović borio za minutažu :D

pre 8 godina

Zamislite ako Stiv Ker u prvoj sezoni osvoji titulu sa klubom kome je do skoro i plejof bio misaona imenica a nije ni dobio nagradu za najboljeg trenera. E zato te nagrade treba da se dele posle plejofa a ne pre. Sva sreća bar su Kariju dali da je MVP a moglo je lako da se desi da ni to ne bude. GS ove sezone mora da ima nagradu za najboljeg trenera i igrača lige. Meni se Ker sviđa od prvog dana kako radi kao trener. Tačno zna kad šta da kaže i sudijama i igračima i kako da vodi ovu ekipu a da se ne pogube s obzirom da su ekstremno šuterska ekipa. Ja mu dajem ogromne zasluge što GS toliko lako pobeđuje. Klivlend bez sumnje ima jače pojedince a muči se cele sezone i to na smešnom istoku gde je Atlanta najbolja ekipa?? Kako ću da navijam za GS u finalu! Posle dugo godina ekipa koju stvarno vredi gledati zbog lepe košarke. Mislim da NBA ima veliku krizu vrhunskih trenera i da je Ker pravo osveženje.

Beogradjanin

pre 8 godina

"Kari je postao prvi košarkaš u poslednjih 30 godina uz Lebrona Džejmsa i Tima Dankana koji je u prve tri utakmice finala konferencije upisao barem po 30 poena i pet asistencija." A gde je Džordan u celoj ovoj priči? Ne mogu da verujem da ni on nije uspeo da postigne bar 30p i 5a u 3 meča zaredom Finala.
(MJ his airness, 24. maj 2015 10:28)

To je sve igra reci. Naravno da je uspeo da veze 30p 5as u tri uzastopne utakmice finala istoka. Nije u uspeo u bas tri prve utakmice, i eto
podatka sta nije uspeo :):)

Skoro je opet bio komentar sa kojim igračima je sve osvoji titulu. I opet se pominju i Rodman, Kukoč i ostali kao da su svi oni igrali od 91-93g.

Izvlace se R.Paris koji je odigrao 2 utakmice sa Jordanom u playoffy, Stiv Kerr sa 6p prosečno u playoff. Mislim da niko nece osporiti da su mu formirali 95-98 mnogo,mnogo jak tim. Da ta dvojica su igrala u drugom three-peat. To bi bilo kao sad da je Mario Chalmers bio bitan faktor za osvajanje titule L.james. Ne znam, mozda je i bio? :):)

Dokle to ide...

p.s Jordan prosecno u finalu protiv Fenikas 1993 41p 50%fg 8sk 6as. Toliko.

Beogradjanin

pre 8 godina

"Kari je postao prvi košarkaš u poslednjih 30 godina uz Lebrona Džejmsa i Tima Dankana koji je u prve tri utakmice finala konferencije upisao barem po 30 poena i pet asistencija." A gde je Džordan u celoj ovoj priči? Ne mogu da verujem da ni on nije uspeo da postigne bar 30p i 5a u 3 meča zaredom Finala.
(MJ his airness, 24. maj 2015 10:28)

To je sve igra reci. Naravno da je uspeo da veze 30p 5as u tri uzastopne utakmice finala istoka. Nije u uspeo u bas tri prve utakmice, i eto
podatka sta nije uspeo :):)

Skoro je opet bio komentar sa kojim igračima je sve osvoji titulu. I opet se pominju i Rodman, Kukoč i ostali kao da su svi oni igrali od 91-93g.

Izvlace se R.Paris koji je odigrao 2 utakmice sa Jordanom u playoffy, Stiv Kerr sa 6p prosečno u playoff. Mislim da niko nece osporiti da su mu formirali 95-98 mnogo,mnogo jak tim. Da ta dvojica su igrala u drugom three-peat. To bi bilo kao sad da je Mario Chalmers bio bitan faktor za osvajanje titule L.james. Ne znam, mozda je i bio? :):)

Dokle to ide...

p.s Jordan prosecno u finalu protiv Feniksa 1993 41p 50%fg 8sk 6as. Toliko.

Boksi

pre 8 godina

Ulaz levom pa par minuta desnom i to pravo na Howarda i onaj skok u napadu gde otima loptu istom,za "dve glave"vecem Howardu...a na konferenciji za novinare McHale kroz zube :"Kid have tallent,thats true" :D

unknown

pre 8 godina

LeBron James je jedini igrač ove sezone u NBA koji NIJE izgubio od Warrior-sa!!
U prvom meču u Ouklendu nije igrao, rezultat GSW-CLE 112:94,
u drugom meču je igrao i postigao 42 poena rezultat CLE-GSW 110:99!!...

shazam

pre 8 godina

Ne bih da pametujem ali osobe koje su najavljivale navodnu neizvesnost ili bar 6-7 mečeva u duelu Hjustona i GS očigledno ne prate NBA ove sezone. Sa Voriorsima su se mogli boriti Klipersi ili SA da je prošao, ovi ostali nemaju šta da traže. (JeRemija, 24. maj 2015 09:22)

Upravo to. Verovatno ni oni ne bi dobili GS, ali ova blamaza sigurno ne bi bila. Klipersi su ekipa sa odlicnim trenerom, 3 vrhunska igraca i 3 solidna, sto bi u vecini zamislivih situacija bilo dovoljno da se dobije Hjuston, samo sto su imali psihicki kolaps u totalno pogresnom trenutku, tako da je valjda zakljucak ko ih sisa. A Hjuston je (za razliku od GS) ono na sta Barkli zaista misli kada kaze "jump shooting team", znaci tim koji ce u nekim utakmicama potpuno van toka igre ostati ili ih i dobiti zahvaljujuci ogromnom broju trojki koje sutiraju, a nekad ce iz istog razloga (kada trojke ne ulaze) umesto konkurentnosti u utakmici pretrpeti katastrofu, kao sto je sinoc bio slucaj. A vise cak i od Hjustona me zraci to kako su se rasprsili snovi o ultra kvalitetnim i gustim serijama u svim rundama Zapada, i (barem) u finalu Istoka. Oba kriterijuma je ispunjavala samo serija SA-Klips, prva polovina serije GS-Memfis, a kada bi izuzeli milion dosadnih slobodnjaka zbog namernih faulova - i serija Hjuston-Klips. Verovatno bi ljudi koji vole Lebrona stavili i Klivlend-Cikago na taj spisak, ali ipak je tu napad bio predvidiv, naporan i dosadan, sa obe strane. A i Cikago se predao u 6 utakmici, i to kod kuce.

djomla

pre 8 godina

@Corleone

Kuzmić će uzeti prsten ako odigram bar jedan sekund u ovom plejofu, a dosada nije ulazio u igru, ne znam da li je i bio na klupi..

cz

pre 8 godina

svet trenutno ima 2 vanzemaljca .. lionel mesi i stefon kari .. majko moja sta mali radi, to nije normalno, savrsenstvo kosarke, posle dzordana covek koji ce vratiti NBA na prvo mesto u svetu sporta, kao i cela ekipa GSW-a, mozda je ovde nekima krivo, al to je realnost .. ne pamtim da sam ovako uzivao u necijoj igri

NastyB

pre 8 godina

(mm, 24. maj 2015 10:25)
U pravu si, jutros sam (još uvek sanjiv) čitao na sajtu NBA da je prešao Redžija Milera koji je imao 58 iz 22 utakmice, pa sam automatski pomislio jedna više. Čak sam i komentar kucao a da nisam pročitao vest na ovom sajtu. Pograšio sam, priznajem.
(elmer, 24. maj 2015 09:52)
Šampert jeste dobar defanzivac, ali Stefa retko ko može iole uspešno da čuva. Ako Kajri bude igrao, on će ga i čuvati, Šampert ide na Tompsona. „Ujka Dru“ je jedini koji po brzini može da mu parira, ali je pitanje koliko će mu povreda dopustiti naprezanja, pa je samim tim i upitna njegova uloga. Ne verujem da će Ker napraviti istu grešku kao Badenholzer da čitav tim udvaja LeBrona, a da ostali igrači Klivlenda traže svoje čuvare svećom u po bela dana. Uostalom, Kari je najbolji kradljivac lige i, za razliku od Atlante, Golden Stejt ima mnogo dužu i upotrebljiviju klupu. Po svemu prikazanom do sada, neka moja prognoza je maksimalno dve pobede Klivlenda.

Andrija

pre 8 godina

Sou karija i gs!IHjuston je zavrsio morao je da dobije jednu od one dve,ali sta ces.Zao mi hardena,nema nijedna akcija kao recimo u gs de kariju crevni tepih naprave da sutne ili prodje,brada sve mora sam,josh smith role player nikako starter,lik misli da je chris bosh sa onim sutevima sa trojke i preko tri igraca,hauvard podhitno kod psihologa svaki put ima uplasenu facu.Ne gotivim karija msm da je prevelika lozana i da nema postovanja prema protivniku(Kad je hardenu uzeo loptu krene da vristi nad njim i da se gubi,sve ispred hardena dok ovaj ocajava)zato navijam za Lebrona da uzme taj prsten sa klivlendom i da pokaze kariju sta je igracina.

Big Ron

pre 8 godina

Srdjan Radojevic - komentator na SK - "Cepa mrezicu Stef Kari !! Kako igra ovaj momak, ovo je nestvarno !!"
Golden State prvi favorit za osvajanje prstena. Sjajan protok lopte, timska igra, veliki broj asistencija, siroka klupa, borbenost, srcanost tima. Klay Thompson malo stao, al' je zato tu fenomenalni D. Green. Covek je all-around igrac i ima veliki doprinos, kako u odbrani, tako i u napadu.
Uglavnom GSW-Cavs 4:2 u finalu.

scholes

pre 8 godina

Zaboravljaju ljudi da prvi plej Hjustona, Beverli, ne igra. Otezao bi koliko-toliko u nekim utakmicama Kariju zivot jer je odlican defanzivac na lopti, a i u napadu je solidan u sutu za 3.

Marko

pre 8 godina

Stef Kari stvarno VELIKI,kako se bliži kraj doigravanja najbolji igrač današnjice i službeno MVP lige igra sve bolje(premda celo doigravanje igra kao MVP),u tom momku satkana je sva lepota košarke,driblinzi,dodavanja,a o šutiranju nemam reči,umetnik protiv buldožera takav bi mi bio naslov verovatnog finala Klivlend : GSW.
(THE DREAM, 24. maj 2015 11:06)Najbolji igrac danasnjice?Covek ima dobru sezonu i vi odmah tako.LeBron je definitivno najbolji

Rale

pre 8 godina

Moze Sampert da stisne Karija,ali za prezime! Iskreno,mislim da ovakvog sutera svet jos nije video. Nema gram misica,samo skil bajo moj :) uzivanje je gledati ga(i mamu koja izgleda bolje od njegove zene)

DJ Ape

pre 8 godina

mislio sam da je Allen najbolji suter u istoriji kosarke ali Kari je ipak bolji...kakva lakoca,kakva preciznost,kakav majstor
(Milan, 24. maj 2015 09:19)

Iako sam zaista oduševljen Stefom Karijem, mislim da treba sačekati sa donošenjem ovakvih zaključaka. Rej Alen je legenda koja traje gotovo dve decenije. Kulturan, korektan, posvećen, neverovatan šuter, fenomenalan igrač, NBA šampion...

Memfis

pre 8 godina

Ako Irving ne bude 100% spreman, Klivlend dobija novu metlu u finalu. GSW će biti najdominantnija PO ekipa još od LAL iz 2001. koji su PO završili sa skorom 15-1. Očekujem da GSW ima 16-3 do kraja, najviše 16-6, mada ne vidim kako im Klivlend može uzeti više od jednog meča, dok Hjuston možda i dobije sledeći, verujem posle OT-a, zaslužili su.
Kari najdominantiji plej od Medžika na ovamo, za jednu sezonu je uradio što Vesbruk i Pol verovatno neće za celu karijeru, iako mnogi pričaju da su obojica mnogo bolji: MVP regularnog dela i uveren sam MVP finala. U finalu ćemo videti da li je Klivlend toliko dobar ili je Atlanta toliko podbacila, ja mislim da je ovo drugo, bez obzira na sjajnog Lebrona. GSW je sinoć igrao u najmanju ruku na nivou prošlogodišnjih Sparsa, a ako tako nastave i ta 1 pobeda bila bi veliki uspeh za Hjuston(Klivlend).

andrej

pre 8 godina

@zkr

Lupas izmisljotine, vidi se pravi srpski strucnjak. Pa golden state su godinama imali 98% kapacitet dvorane popunjeno iako su bili medju slabijim ekipama. A svi timovi moraju da daju ogranicen broj ulaznica za cenu od 10$.

Цоа

pre 8 godina

Мени је утисак вечери то како Стеф купи офанзивни скок поред Двајта.
Урнебесно.

Arthas Menethil

pre 8 godina

Stef je ubica, vanserijski suter iz driblinga. Kada bude na kraju karijere sumirao svoje ucinke, videcemo da li je bolji od Ray Raya :). Za sada je po meni prvi kandidat da postane najbolji suter ikada, ali ta titula po meni za sada pripada ipak Ray Rayu, uz svo postovanje Milera, Pricea, Drazena itd...

Kol

pre 8 godina

Igra koja dolikuje MVP-ju, unistio ih je najgora stvar kod njega je sto od tog suta nema odbrane ima lik nestvarno brz izbacaj i stvarno je uzivanje gledati sa kakvom lakocom postize koseve, ne secam se tacno ko je u komentarima predvideo 4-0 ili 4-1 za GSW na pocetku serije ali svaka mu cast bice ekstra veliko finale!

stefan

pre 8 godina

Golden Stejt AKO UZME titulu, moci ce da "napadne" par slobodnih agenata na trzistu - pre svega Mark Gasol. Po svemu sudeci odlazi Drejmond Grin koji je bio dzoker ove ekipe i po mom misljenju LEPAK celog tima, a on posle ovakve sezone nece pristati na bilo kakav ugovor. S obzirom da Tompson i Kari imaju gigantske visegodisnje - i on ce traziti isto jer zasluzuje. Bogut je ofanzivno ogranicen, a Li je samo senka onog allstar igraca. Igudala je i dalje sjajan, ali godine cine svoje... Centarska linija ce doziveti velike promene.

NS BOY

pre 8 godina

@Benny Hill
Bio je u igri brada,
brada je zabiberio sebi sada.

Supicu ce Kari u finalu mesati,
dok ce brada iz fotelje gledati. : ))

terza

pre 8 godina

bio sam jedanod onih koji su verovali da ce se leprsava ogra GS u play off-u razbiti o prvi cvrsci tim (nekako sam se nadao da ce to biti SA), ali warriors-i pokazuju da su mozda i najveci kandidati za titulu.
curry ako ovako nastavi bice zaista zapamcen kao najveci suter ikada, a porediti ga sa ray allenom je smesno, taj covek je bio najobicniji "siledzija", koji da nije igrao u najjacim timovima u tim trenucima, ne bi t od titule video ikada... timovi u kojima je on bio glavna zvezda nikada nista nisu postigli OK pogodio je par puta trojku za pobedu u play off-u, ali to su radili i kerr i price i mnogi pre njega, o birdu da ne govorimo. ako pricamo o najboljim "trojkasima" i suterima uopste, curry se pre svega mora porediti sa birdom, millerom, nowitzkim...

mik

pre 8 godina

Vrlo lako mogu da se završe oba finala sa po 4-0. Za LBJ i kompaniju sam to mogao i da očekujem jer Atlanta jedva dobila Vašington,tako da nemaju šta da traže. Ali od Hjustona sam očekivao više. Ovo sinoć je bilo kao "Teksaški masakr" u režiji Karija. Veliko finale je na vidiku,očekujem minimum 6 mečeva i nadam se pobedi napada protiv odbrane.

StormBGD

pre 8 godina

Kakvo ce to finale biti. Ocekujem da se Irving odmara do samog finala i da spreman igra u tom duelu dva opasna sutera. Najbolja defanzivna i najbolja ofanzivna ekipa lige. Ne mogu da docekam da gledam nadmudrivanje u sedam utakmica. Mislim da je na pomolu novi rivalitet u narednih par godina izmedju Klivlenda i GSW, kao nekad Cikago i Juta. :)

THE DREAM

pre 8 godina

Stef Kari stvarno VELIKI,kako se bliži kraj doigravanja najbolji igrač današnjice i službeno MVP lige igra sve bolje(premda celo doigravanje igra kao MVP),u tom momku satkana je sva lepota košarke,driblinzi,dodavanja,a o šutiranju nemam reči,umetnik protiv buldožera takav bi mi bio naslov verovatnog finala Klivlend : GSW.

Goran

pre 8 godina

Ovo sto Keri radi je zaista kosarkaska umjetnost ali ovakvu igru treba da ponovi i sljedecih nekoliko godina da bi ga uvrstili u kosarkaske legende. Protiv SAN Antonija se bas i nije naigrao.

Milan

pre 8 godina

Propustio sam par sezona u NBA i vratio se samo zbog GSW! Kako je lepo gledati nekoga ko se igra kosarke, ne mora sve da bude nacrtano i nabildano. Napred majstori.

#GSW

pre 8 godina

#30 Curry [G3 vs HR]:
za 1: 9/10 [90%] = 9p
za 2: 5/10 [50%] = 10p
za 3: 7/9 [77.8%] = 21p
sut iz igre: 12/19 [63.2%] = 31p
ukupno [za 1 + za 2 + za 3]: 21/29 [72.4%] = 40 p

petarczv

pre 8 godina

Curry je luuuuuud. E to je lepota gledati. O tome ljudi pricaju da lepa kosarka. LBJ sve na snagu i silu jeste to korisno ali je ruzno a gledati stefa,kobija i durenta covek moze da uziva u kosarci...

MJ his airness

pre 8 godina

"Kari je postao prvi košarkaš u poslednjih 30 godina uz Lebrona Džejmsa i Tima Dankana koji je u prve tri utakmice finala konferencije upisao barem po 30 poena i pet asistencija."
A gde je Džordan u celoj ovoj priči? Ne mogu da verujem da ni on nije uspeo da postigne bar 30p i 5a u 3 meča zaredom Finala.

mm

pre 8 godina

@NastyB

Cisto info za tebe,posto nisi dobro razumeo!!! Rekord je bio 58,a on je sa 64 razbio taj rekord.
Da,izvini ako nisi mislio na kraj,vec si hteo reci da je u jednom trenutku sa 59 oborio taj rekord!!
Pozdrav!!!

petarczv

pre 8 godina

Kada Sampert stisne Karija, a Lebron Tomsona videcemo ko su pravi sampioni. 

Moja prognoza 4-3 za kavse ako Irving bude igrao inace mislim da Gs dobija.
(elmer, 24. maj 2015 09:52)

hahahahahaha kada sampert sta??!

NS BOY

pre 8 godina

Dzejms i Kari su trenutno dva najbolja igraca lige. Barbosa jedno veliko tele kojeg se samo neke selekcije iz evrope plase. Kada se setim koliko su pohvalno govorili o njemu na RTS, a nista nikada nije pokazao.

StefanBU

pre 8 godina

Stef Kari, mogu da zamislim kako je igracima Hjustona. Kao kad odete na basket i onda dodje lik koga krene sut i nikakva odbrana ne moze da ga zaustavi, do poslednjeg atoma snage se borite i na kraju opet izgubite. On svojim sutom psihicki ubija protivnike...

Decko je zver!

Tmf

pre 8 godina

Iskreno, ne pratim nesto narocito Nba ligu ali Kari ne prestaje da me odusevljava. Takav sut, takva elegancija ubacivanja lopte u kos dugo nije viđena.

veljko

pre 8 godina

kakva tehnika! ulaz i lopta u najvisem luku, od table, levon rukom, pa skedeci put desnom. svaki "floater" koji udje, ni ne dodirne obruc, trojke iz svake pozicije i svake razdaljine. decko igra u transu. bio je dobar i prethodnih par godina, ali sad je na vrhuncu. mislim da ne moze bolje, mada bi voleo da me razuveri

NastyB

pre 8 godina

Pred početak ove serije između Hjustona i Golden Stejta napisao sam ovde da će biti čudo ako Hjuston uzme više od jedne pobede. Posle prve dve, rezultatski poprilično neizvesne, utakmice sam se malo predomislio pa sam komentarisao da je dve pobede Hjustona maksimum. Očigledno uzdrmani posle „malo je falilo da pobedimo u prve dve“, igrači Hjustona su nekako „ispražnjeni“ ušli u ovaj meč. To se najbolje vidi po Hardenu, u prvom poluvremenu - šut 1-8, trojke 0-3, a za čitavu utakmicu svega 17 poena uz 3-16 šut i samo jednu pogođenu trojku. A on je pola tima Hjustona. Koliko su bili „pogubljeni“ na terenu pokazuje i detalj da je Stef Kari izboksovao Dvajta Hauarda u reketu i uzeo ofanzivni skok.
Stef Kari opet sjajan, koliko sam razumeo, sa 59 trojki do sada je postavio rekord u plejofu. Tompson, Bogut, Grin, standardni, Harison Barns je potpuno podbacio, 0 poena uz 0-9 šut, ali se ni Ariza na drugoj strani nije proslavio sa 7 poena.
A posle ovakvog poraza, ne postoji psiholog koji bi mogao da podigne moral igračima Hjustona i da ponove preokret kao sa Klipersioma. Ipak su Voriorsi mnogo jači tim i sve osim metle će biti zaista veliko iznenađenje. A onda na megdan Klivlendu. Nadam se da će Rik Bari i Džef Malins (najbolji igrači šampionskog tima Golden Stejta iz 1975) dobiti naslednike u ovoj ekipi Ratnika. Svaka čast LeBronu, ali, po mom mišljenju, titula gotovo sigurno ide u Ouklend.

Corleone

pre 8 godina

Stef Kari... stvarno mu trenutno nema ravnog na planeti. Dečko ima magiju. Jedini sa kim bih mogao da ga uporedim je Leo Mesi :) Dva različita sporta al ono... ništa mi drugo ne pada na pamet. A LeBron je sličan CR7, terminatori... ma šta terminatori, predatori :)

bers0003

pre 8 godina

a mnogi kazu kao istok slab. nisu ni atlanta ni houston slabi nego su GSW i Cle jaki kao beton. Tu su blizu San Antonio, Clippersi i Chicago...Inace sedma uzastopna pobjeda GSW-a nad Houstonom.Curry najbolji suter trica u istoriji play off-a ali i jedini koji sam sebi moze da kreira sut u ovom drustvu..

zagor

pre 8 godina

sezona satro najneizvesnija ikada, a na kraju ce finale biti ono koje je i ocekivano od pocetka gsw-cle. ali o.k. stvarno su zasluzili i jedni i drugi. ja sam voleo da bude finale sas-chi :P

JeRemija

pre 8 godina

Evo prvi priznajem da sam omanuo u prognozi. Pisao sam da će i GS i Klivlend dobiti serije sa po 4-1 ali je najverovatnija metla u obe serije! Ne bih da pametujem ali osobe koje su najavljivale navodnu neizvesnost ili bar 6-7 mečeva u duelu Hjustona i GS očigledno ne prate NBA ove sezone. Sa Voriorsima su se mogli boriti Klipersi ili SA da je prošao, ovi ostali nemaju šta da traže. Harden katastrofalan, mentalno ga je ubila ona prodata lopta iz prošlog meča, šut 3-16, sa druge strane Kari odigrao doktorski. Kako sve deluje lako kada taj momak ima loptu u rukama. Voleo bih da se Kajri koliko toliko oporavi pa da gledamo odlično finale. Biće to sudar titana Kari vs Lebron, 2 najbolja igrača ove sezone. Harden je ipak iza njih

elmer

pre 8 godina

Kari igra kao ispred zgrade sa ortacima, to je milina gledati.

Ja ne mogu da docekam duel sa Klivlendom da vidim da li je GS od sampionskog materijala, bice poslastica.

Inace Tomson je u kriminalnoj formi za njegove standarde, promasiju otvorene trojke, mada se i trosi puno u odbrani pa mu moze covekmoprostiti.

Kada Sampert stisne Karija, a Lebron Tomsona videcemo ko su pravi sampioni.

Moja prognoza 4-3 za kavse ako Irving bude igrao inace mislim da Gs dobija.

stefan

pre 8 godina

Harden je imao sut iz igre 3/16 (18%).
Stef Kari je legitimni MVP, on vodi ovaj tim. Tompson odlicno cuva Hardena, zato nije ofanzivno mocan kao u sezoni. A Hauard je previse mekan za borbu, Stef Kari ga je gradio ispod njegovog kosa i uzimao skokove u napadu.
GS - Klivlend.

Corleone

pre 8 godina

Stef Kari... stvarno mu trenutno nema ravnog na planeti. Dečko ima magiju. Jedini sa kim bih mogao da ga uporedim je Leo Mesi :) Dva različita sporta al ono... ništa mi drugo ne pada na pamet. A LeBron je sličan CR7, terminatori... ma šta terminatori, predatori :)

bers0003

pre 8 godina

a mnogi kazu kao istok slab. nisu ni atlanta ni houston slabi nego su GSW i Cle jaki kao beton. Tu su blizu San Antonio, Clippersi i Chicago...Inace sedma uzastopna pobjeda GSW-a nad Houstonom.Curry najbolji suter trica u istoriji play off-a ali i jedini koji sam sebi moze da kreira sut u ovom drustvu..

veljko

pre 8 godina

kakva tehnika! ulaz i lopta u najvisem luku, od table, levon rukom, pa skedeci put desnom. svaki "floater" koji udje, ni ne dodirne obruc, trojke iz svake pozicije i svake razdaljine. decko igra u transu. bio je dobar i prethodnih par godina, ali sad je na vrhuncu. mislim da ne moze bolje, mada bi voleo da me razuveri

Tmf

pre 8 godina

Iskreno, ne pratim nesto narocito Nba ligu ali Kari ne prestaje da me odusevljava. Takav sut, takva elegancija ubacivanja lopte u kos dugo nije viđena.

Milan

pre 8 godina

Propustio sam par sezona u NBA i vratio se samo zbog GSW! Kako je lepo gledati nekoga ko se igra kosarke, ne mora sve da bude nacrtano i nabildano. Napred majstori.

JeRemija

pre 8 godina

Evo prvi priznajem da sam omanuo u prognozi. Pisao sam da će i GS i Klivlend dobiti serije sa po 4-1 ali je najverovatnija metla u obe serije! Ne bih da pametujem ali osobe koje su najavljivale navodnu neizvesnost ili bar 6-7 mečeva u duelu Hjustona i GS očigledno ne prate NBA ove sezone. Sa Voriorsima su se mogli boriti Klipersi ili SA da je prošao, ovi ostali nemaju šta da traže. Harden katastrofalan, mentalno ga je ubila ona prodata lopta iz prošlog meča, šut 3-16, sa druge strane Kari odigrao doktorski. Kako sve deluje lako kada taj momak ima loptu u rukama. Voleo bih da se Kajri koliko toliko oporavi pa da gledamo odlično finale. Biće to sudar titana Kari vs Lebron, 2 najbolja igrača ove sezone. Harden je ipak iza njih

elmer

pre 8 godina

Kari igra kao ispred zgrade sa ortacima, to je milina gledati.

Ja ne mogu da docekam duel sa Klivlendom da vidim da li je GS od sampionskog materijala, bice poslastica.

Inace Tomson je u kriminalnoj formi za njegove standarde, promasiju otvorene trojke, mada se i trosi puno u odbrani pa mu moze covekmoprostiti.

Kada Sampert stisne Karija, a Lebron Tomsona videcemo ko su pravi sampioni.

Moja prognoza 4-3 za kavse ako Irving bude igrao inace mislim da Gs dobija.

NastyB

pre 8 godina

Pred početak ove serije između Hjustona i Golden Stejta napisao sam ovde da će biti čudo ako Hjuston uzme više od jedne pobede. Posle prve dve, rezultatski poprilično neizvesne, utakmice sam se malo predomislio pa sam komentarisao da je dve pobede Hjustona maksimum. Očigledno uzdrmani posle „malo je falilo da pobedimo u prve dve“, igrači Hjustona su nekako „ispražnjeni“ ušli u ovaj meč. To se najbolje vidi po Hardenu, u prvom poluvremenu - šut 1-8, trojke 0-3, a za čitavu utakmicu svega 17 poena uz 3-16 šut i samo jednu pogođenu trojku. A on je pola tima Hjustona. Koliko su bili „pogubljeni“ na terenu pokazuje i detalj da je Stef Kari izboksovao Dvajta Hauarda u reketu i uzeo ofanzivni skok.
Stef Kari opet sjajan, koliko sam razumeo, sa 59 trojki do sada je postavio rekord u plejofu. Tompson, Bogut, Grin, standardni, Harison Barns je potpuno podbacio, 0 poena uz 0-9 šut, ali se ni Ariza na drugoj strani nije proslavio sa 7 poena.
A posle ovakvog poraza, ne postoji psiholog koji bi mogao da podigne moral igračima Hjustona i da ponove preokret kao sa Klipersioma. Ipak su Voriorsi mnogo jači tim i sve osim metle će biti zaista veliko iznenađenje. A onda na megdan Klivlendu. Nadam se da će Rik Bari i Džef Malins (najbolji igrači šampionskog tima Golden Stejta iz 1975) dobiti naslednike u ovoj ekipi Ratnika. Svaka čast LeBronu, ali, po mom mišljenju, titula gotovo sigurno ide u Ouklend.

stefan

pre 8 godina

Harden je imao sut iz igre 3/16 (18%).
Stef Kari je legitimni MVP, on vodi ovaj tim. Tompson odlicno cuva Hardena, zato nije ofanzivno mocan kao u sezoni. A Hauard je previse mekan za borbu, Stef Kari ga je gradio ispod njegovog kosa i uzimao skokove u napadu.
GS - Klivlend.

THE DREAM

pre 8 godina

Stef Kari stvarno VELIKI,kako se bliži kraj doigravanja najbolji igrač današnjice i službeno MVP lige igra sve bolje(premda celo doigravanje igra kao MVP),u tom momku satkana je sva lepota košarke,driblinzi,dodavanja,a o šutiranju nemam reči,umetnik protiv buldožera takav bi mi bio naslov verovatnog finala Klivlend : GSW.

StefanBU

pre 8 godina

Stef Kari, mogu da zamislim kako je igracima Hjustona. Kao kad odete na basket i onda dodje lik koga krene sut i nikakva odbrana ne moze da ga zaustavi, do poslednjeg atoma snage se borite i na kraju opet izgubite. On svojim sutom psihicki ubija protivnike...

Decko je zver!

zagor

pre 8 godina

sezona satro najneizvesnija ikada, a na kraju ce finale biti ono koje je i ocekivano od pocetka gsw-cle. ali o.k. stvarno su zasluzili i jedni i drugi. ja sam voleo da bude finale sas-chi :P

petarczv

pre 8 godina

Kada Sampert stisne Karija, a Lebron Tomsona videcemo ko su pravi sampioni. 

Moja prognoza 4-3 za kavse ako Irving bude igrao inace mislim da Gs dobija.
(elmer, 24. maj 2015 09:52)

hahahahahaha kada sampert sta??!

Цоа

pre 8 godina

Мени је утисак вечери то како Стеф купи офанзивни скок поред Двајта.
Урнебесно.

#GSW

pre 8 godina

#30 Curry [G3 vs HR]:
za 1: 9/10 [90%] = 9p
za 2: 5/10 [50%] = 10p
za 3: 7/9 [77.8%] = 21p
sut iz igre: 12/19 [63.2%] = 31p
ukupno [za 1 + za 2 + za 3]: 21/29 [72.4%] = 40 p

StormBGD

pre 8 godina

Kakvo ce to finale biti. Ocekujem da se Irving odmara do samog finala i da spreman igra u tom duelu dva opasna sutera. Najbolja defanzivna i najbolja ofanzivna ekipa lige. Ne mogu da docekam da gledam nadmudrivanje u sedam utakmica. Mislim da je na pomolu novi rivalitet u narednih par godina izmedju Klivlenda i GSW, kao nekad Cikago i Juta. :)

petarczv

pre 8 godina

Curry je luuuuuud. E to je lepota gledati. O tome ljudi pricaju da lepa kosarka. LBJ sve na snagu i silu jeste to korisno ali je ruzno a gledati stefa,kobija i durenta covek moze da uziva u kosarci...

Beogradjanin

pre 8 godina

"Kari je postao prvi košarkaš u poslednjih 30 godina uz Lebrona Džejmsa i Tima Dankana koji je u prve tri utakmice finala konferencije upisao barem po 30 poena i pet asistencija." A gde je Džordan u celoj ovoj priči? Ne mogu da verujem da ni on nije uspeo da postigne bar 30p i 5a u 3 meča zaredom Finala.
(MJ his airness, 24. maj 2015 10:28)

To je sve igra reci. Naravno da je uspeo da veze 30p 5as u tri uzastopne utakmice finala istoka. Nije u uspeo u bas tri prve utakmice, i eto
podatka sta nije uspeo :):)

Skoro je opet bio komentar sa kojim igračima je sve osvoji titulu. I opet se pominju i Rodman, Kukoč i ostali kao da su svi oni igrali od 91-93g.

Izvlace se R.Paris koji je odigrao 2 utakmice sa Jordanom u playoffy, Stiv Kerr sa 6p prosečno u playoff. Mislim da niko nece osporiti da su mu formirali 95-98 mnogo,mnogo jak tim. Da ta dvojica su igrala u drugom three-peat. To bi bilo kao sad da je Mario Chalmers bio bitan faktor za osvajanje titule L.james. Ne znam, mozda je i bio? :):)

Dokle to ide...

p.s Jordan prosecno u finalu protiv Feniksa 1993 41p 50%fg 8sk 6as. Toliko.

Boksi

pre 8 godina

Ulaz levom pa par minuta desnom i to pravo na Howarda i onaj skok u napadu gde otima loptu istom,za "dve glave"vecem Howardu...a na konferenciji za novinare McHale kroz zube :"Kid have tallent,thats true" :D

e sa kim se Nedović borio za minutažu :D

pre 8 godina

Zamislite ako Stiv Ker u prvoj sezoni osvoji titulu sa klubom kome je do skoro i plejof bio misaona imenica a nije ni dobio nagradu za najboljeg trenera. E zato te nagrade treba da se dele posle plejofa a ne pre. Sva sreća bar su Kariju dali da je MVP a moglo je lako da se desi da ni to ne bude. GS ove sezone mora da ima nagradu za najboljeg trenera i igrača lige. Meni se Ker sviđa od prvog dana kako radi kao trener. Tačno zna kad šta da kaže i sudijama i igračima i kako da vodi ovu ekipu a da se ne pogube s obzirom da su ekstremno šuterska ekipa. Ja mu dajem ogromne zasluge što GS toliko lako pobeđuje. Klivlend bez sumnje ima jače pojedince a muči se cele sezone i to na smešnom istoku gde je Atlanta najbolja ekipa?? Kako ću da navijam za GS u finalu! Posle dugo godina ekipa koju stvarno vredi gledati zbog lepe košarke. Mislim da NBA ima veliku krizu vrhunskih trenera i da je Ker pravo osveženje.

cz

pre 8 godina

svet trenutno ima 2 vanzemaljca .. lionel mesi i stefon kari .. majko moja sta mali radi, to nije normalno, savrsenstvo kosarke, posle dzordana covek koji ce vratiti NBA na prvo mesto u svetu sporta, kao i cela ekipa GSW-a, mozda je ovde nekima krivo, al to je realnost .. ne pamtim da sam ovako uzivao u necijoj igri

mm

pre 8 godina

@NastyB

Cisto info za tebe,posto nisi dobro razumeo!!! Rekord je bio 58,a on je sa 64 razbio taj rekord.
Da,izvini ako nisi mislio na kraj,vec si hteo reci da je u jednom trenutku sa 59 oborio taj rekord!!
Pozdrav!!!

terza

pre 8 godina

bio sam jedanod onih koji su verovali da ce se leprsava ogra GS u play off-u razbiti o prvi cvrsci tim (nekako sam se nadao da ce to biti SA), ali warriors-i pokazuju da su mozda i najveci kandidati za titulu.
curry ako ovako nastavi bice zaista zapamcen kao najveci suter ikada, a porediti ga sa ray allenom je smesno, taj covek je bio najobicniji "siledzija", koji da nije igrao u najjacim timovima u tim trenucima, ne bi t od titule video ikada... timovi u kojima je on bio glavna zvezda nikada nista nisu postigli OK pogodio je par puta trojku za pobedu u play off-u, ali to su radili i kerr i price i mnogi pre njega, o birdu da ne govorimo. ako pricamo o najboljim "trojkasima" i suterima uopste, curry se pre svega mora porediti sa birdom, millerom, nowitzkim...

Rale

pre 8 godina

Moze Sampert da stisne Karija,ali za prezime! Iskreno,mislim da ovakvog sutera svet jos nije video. Nema gram misica,samo skil bajo moj :) uzivanje je gledati ga(i mamu koja izgleda bolje od njegove zene)

djomla

pre 8 godina

@Corleone

Kuzmić će uzeti prsten ako odigram bar jedan sekund u ovom plejofu, a dosada nije ulazio u igru, ne znam da li je i bio na klupi..

scholes

pre 8 godina

Zaboravljaju ljudi da prvi plej Hjustona, Beverli, ne igra. Otezao bi koliko-toliko u nekim utakmicama Kariju zivot jer je odlican defanzivac na lopti, a i u napadu je solidan u sutu za 3.

Goran

pre 8 godina

Ovo sto Keri radi je zaista kosarkaska umjetnost ali ovakvu igru treba da ponovi i sljedecih nekoliko godina da bi ga uvrstili u kosarkaske legende. Protiv SAN Antonija se bas i nije naigrao.

shazam

pre 8 godina

Ne bih da pametujem ali osobe koje su najavljivale navodnu neizvesnost ili bar 6-7 mečeva u duelu Hjustona i GS očigledno ne prate NBA ove sezone. Sa Voriorsima su se mogli boriti Klipersi ili SA da je prošao, ovi ostali nemaju šta da traže. (JeRemija, 24. maj 2015 09:22)

Upravo to. Verovatno ni oni ne bi dobili GS, ali ova blamaza sigurno ne bi bila. Klipersi su ekipa sa odlicnim trenerom, 3 vrhunska igraca i 3 solidna, sto bi u vecini zamislivih situacija bilo dovoljno da se dobije Hjuston, samo sto su imali psihicki kolaps u totalno pogresnom trenutku, tako da je valjda zakljucak ko ih sisa. A Hjuston je (za razliku od GS) ono na sta Barkli zaista misli kada kaze "jump shooting team", znaci tim koji ce u nekim utakmicama potpuno van toka igre ostati ili ih i dobiti zahvaljujuci ogromnom broju trojki koje sutiraju, a nekad ce iz istog razloga (kada trojke ne ulaze) umesto konkurentnosti u utakmici pretrpeti katastrofu, kao sto je sinoc bio slucaj. A vise cak i od Hjustona me zraci to kako su se rasprsili snovi o ultra kvalitetnim i gustim serijama u svim rundama Zapada, i (barem) u finalu Istoka. Oba kriterijuma je ispunjavala samo serija SA-Klips, prva polovina serije GS-Memfis, a kada bi izuzeli milion dosadnih slobodnjaka zbog namernih faulova - i serija Hjuston-Klips. Verovatno bi ljudi koji vole Lebrona stavili i Klivlend-Cikago na taj spisak, ali ipak je tu napad bio predvidiv, naporan i dosadan, sa obe strane. A i Cikago se predao u 6 utakmici, i to kod kuce.

Big Ron

pre 8 godina

Srdjan Radojevic - komentator na SK - "Cepa mrezicu Stef Kari !! Kako igra ovaj momak, ovo je nestvarno !!"
Golden State prvi favorit za osvajanje prstena. Sjajan protok lopte, timska igra, veliki broj asistencija, siroka klupa, borbenost, srcanost tima. Klay Thompson malo stao, al' je zato tu fenomenalni D. Green. Covek je all-around igrac i ima veliki doprinos, kako u odbrani, tako i u napadu.
Uglavnom GSW-Cavs 4:2 u finalu.

unknown

pre 8 godina

LeBron James je jedini igrač ove sezone u NBA koji NIJE izgubio od Warrior-sa!!
U prvom meču u Ouklendu nije igrao, rezultat GSW-CLE 112:94,
u drugom meču je igrao i postigao 42 poena rezultat CLE-GSW 110:99!!...

Beogradjanin

pre 8 godina

"Kari je postao prvi košarkaš u poslednjih 30 godina uz Lebrona Džejmsa i Tima Dankana koji je u prve tri utakmice finala konferencije upisao barem po 30 poena i pet asistencija." A gde je Džordan u celoj ovoj priči? Ne mogu da verujem da ni on nije uspeo da postigne bar 30p i 5a u 3 meča zaredom Finala.
(MJ his airness, 24. maj 2015 10:28)

To je sve igra reci. Naravno da je uspeo da veze 30p 5as u tri uzastopne utakmice finala istoka. Nije u uspeo u bas tri prve utakmice, i eto
podatka sta nije uspeo :):)

Skoro je opet bio komentar sa kojim igračima je sve osvoji titulu. I opet se pominju i Rodman, Kukoč i ostali kao da su svi oni igrali od 91-93g.

Izvlace se R.Paris koji je odigrao 2 utakmice sa Jordanom u playoffy, Stiv Kerr sa 6p prosečno u playoff. Mislim da niko nece osporiti da su mu formirali 95-98 mnogo,mnogo jak tim. Da ta dvojica su igrala u drugom three-peat. To bi bilo kao sad da je Mario Chalmers bio bitan faktor za osvajanje titule L.james. Ne znam, mozda je i bio? :):)

Dokle to ide...

p.s Jordan prosecno u finalu protiv Fenikas 1993 41p 50%fg 8sk 6as. Toliko.

stefan

pre 8 godina

Golden Stejt AKO UZME titulu, moci ce da "napadne" par slobodnih agenata na trzistu - pre svega Mark Gasol. Po svemu sudeci odlazi Drejmond Grin koji je bio dzoker ove ekipe i po mom misljenju LEPAK celog tima, a on posle ovakve sezone nece pristati na bilo kakav ugovor. S obzirom da Tompson i Kari imaju gigantske visegodisnje - i on ce traziti isto jer zasluzuje. Bogut je ofanzivno ogranicen, a Li je samo senka onog allstar igraca. Igudala je i dalje sjajan, ali godine cine svoje... Centarska linija ce doziveti velike promene.

NastyB

pre 8 godina

(mm, 24. maj 2015 10:25)
U pravu si, jutros sam (još uvek sanjiv) čitao na sajtu NBA da je prešao Redžija Milera koji je imao 58 iz 22 utakmice, pa sam automatski pomislio jedna više. Čak sam i komentar kucao a da nisam pročitao vest na ovom sajtu. Pograšio sam, priznajem.
(elmer, 24. maj 2015 09:52)
Šampert jeste dobar defanzivac, ali Stefa retko ko može iole uspešno da čuva. Ako Kajri bude igrao, on će ga i čuvati, Šampert ide na Tompsona. „Ujka Dru“ je jedini koji po brzini može da mu parira, ali je pitanje koliko će mu povreda dopustiti naprezanja, pa je samim tim i upitna njegova uloga. Ne verujem da će Ker napraviti istu grešku kao Badenholzer da čitav tim udvaja LeBrona, a da ostali igrači Klivlenda traže svoje čuvare svećom u po bela dana. Uostalom, Kari je najbolji kradljivac lige i, za razliku od Atlante, Golden Stejt ima mnogo dužu i upotrebljiviju klupu. Po svemu prikazanom do sada, neka moja prognoza je maksimalno dve pobede Klivlenda.

DJ Ape

pre 8 godina

mislio sam da je Allen najbolji suter u istoriji kosarke ali Kari je ipak bolji...kakva lakoca,kakva preciznost,kakav majstor
(Milan, 24. maj 2015 09:19)

Iako sam zaista oduševljen Stefom Karijem, mislim da treba sačekati sa donošenjem ovakvih zaključaka. Rej Alen je legenda koja traje gotovo dve decenije. Kulturan, korektan, posvećen, neverovatan šuter, fenomenalan igrač, NBA šampion...

andrej

pre 8 godina

@zkr

Lupas izmisljotine, vidi se pravi srpski strucnjak. Pa golden state su godinama imali 98% kapacitet dvorane popunjeno iako su bili medju slabijim ekipama. A svi timovi moraju da daju ogranicen broj ulaznica za cenu od 10$.

MJ his airness

pre 8 godina

"Kari je postao prvi košarkaš u poslednjih 30 godina uz Lebrona Džejmsa i Tima Dankana koji je u prve tri utakmice finala konferencije upisao barem po 30 poena i pet asistencija."
A gde je Džordan u celoj ovoj priči? Ne mogu da verujem da ni on nije uspeo da postigne bar 30p i 5a u 3 meča zaredom Finala.

Kol

pre 8 godina

Igra koja dolikuje MVP-ju, unistio ih je najgora stvar kod njega je sto od tog suta nema odbrane ima lik nestvarno brz izbacaj i stvarno je uzivanje gledati sa kakvom lakocom postize koseve, ne secam se tacno ko je u komentarima predvideo 4-0 ili 4-1 za GSW na pocetku serije ali svaka mu cast bice ekstra veliko finale!

Marko

pre 8 godina

Stef Kari stvarno VELIKI,kako se bliži kraj doigravanja najbolji igrač današnjice i službeno MVP lige igra sve bolje(premda celo doigravanje igra kao MVP),u tom momku satkana je sva lepota košarke,driblinzi,dodavanja,a o šutiranju nemam reči,umetnik protiv buldožera takav bi mi bio naslov verovatnog finala Klivlend : GSW.
(THE DREAM, 24. maj 2015 11:06)Najbolji igrac danasnjice?Covek ima dobru sezonu i vi odmah tako.LeBron je definitivno najbolji

NS BOY

pre 8 godina

Dzejms i Kari su trenutno dva najbolja igraca lige. Barbosa jedno veliko tele kojeg se samo neke selekcije iz evrope plase. Kada se setim koliko su pohvalno govorili o njemu na RTS, a nista nikada nije pokazao.

NS BOY

pre 8 godina

@Benny Hill
Bio je u igri brada,
brada je zabiberio sebi sada.

Supicu ce Kari u finalu mesati,
dok ce brada iz fotelje gledati. : ))

Arthas Menethil

pre 8 godina

Stef je ubica, vanserijski suter iz driblinga. Kada bude na kraju karijere sumirao svoje ucinke, videcemo da li je bolji od Ray Raya :). Za sada je po meni prvi kandidat da postane najbolji suter ikada, ali ta titula po meni za sada pripada ipak Ray Rayu, uz svo postovanje Milera, Pricea, Drazena itd...

mik

pre 8 godina

Vrlo lako mogu da se završe oba finala sa po 4-0. Za LBJ i kompaniju sam to mogao i da očekujem jer Atlanta jedva dobila Vašington,tako da nemaju šta da traže. Ali od Hjustona sam očekivao više. Ovo sinoć je bilo kao "Teksaški masakr" u režiji Karija. Veliko finale je na vidiku,očekujem minimum 6 mečeva i nadam se pobedi napada protiv odbrane.

Andrija

pre 8 godina

Sou karija i gs!IHjuston je zavrsio morao je da dobije jednu od one dve,ali sta ces.Zao mi hardena,nema nijedna akcija kao recimo u gs de kariju crevni tepih naprave da sutne ili prodje,brada sve mora sam,josh smith role player nikako starter,lik misli da je chris bosh sa onim sutevima sa trojke i preko tri igraca,hauvard podhitno kod psihologa svaki put ima uplasenu facu.Ne gotivim karija msm da je prevelika lozana i da nema postovanja prema protivniku(Kad je hardenu uzeo loptu krene da vristi nad njim i da se gubi,sve ispred hardena dok ovaj ocajava)zato navijam za Lebrona da uzme taj prsten sa klivlendom i da pokaze kariju sta je igracina.

Memfis

pre 8 godina

Ako Irving ne bude 100% spreman, Klivlend dobija novu metlu u finalu. GSW će biti najdominantnija PO ekipa još od LAL iz 2001. koji su PO završili sa skorom 15-1. Očekujem da GSW ima 16-3 do kraja, najviše 16-6, mada ne vidim kako im Klivlend može uzeti više od jednog meča, dok Hjuston možda i dobije sledeći, verujem posle OT-a, zaslužili su.
Kari najdominantiji plej od Medžika na ovamo, za jednu sezonu je uradio što Vesbruk i Pol verovatno neće za celu karijeru, iako mnogi pričaju da su obojica mnogo bolji: MVP regularnog dela i uveren sam MVP finala. U finalu ćemo videti da li je Klivlend toliko dobar ili je Atlanta toliko podbacila, ja mislim da je ovo drugo, bez obzira na sjajnog Lebrona. GSW je sinoć igrao u najmanju ruku na nivou prošlogodišnjih Sparsa, a ako tako nastave i ta 1 pobeda bila bi veliki uspeh za Hjuston(Klivlend).

Makarije

pre 8 godina

Kk Partizan Igokea Vizura Mega 2015/16 Mašan Vrbica Nemanja Bezbradica Boris Dalo Milan Macvan Božo Koprivica Milorad Dodik Slavko Vranes Marko Jošilo Vladan Tegeltija Mimi Oro Nole Seksoman Trener: Dulo

Nataeos

pre 8 godina

Porediti velikog lebrona sa kariem je presmesno sto ce se dokazati u finalu ovaj je samo suter dok je lebron tata za sve
(Dragan, 24. maj 2015 12:34)

Tata? Da se nisi dao na kriket mozda?

Nataeos

pre 8 godina

Ko bi rek'o da posle onoliko uzbudljive prve dve faze playoff-a da ce se oba finala konferecija zavrsiti ciscenjem
(Bole, 24. maj 2015 09:55)

Za istok, ja :) rekoh onomad da pobednik izmedju Klivlenda i Cikaga ide u veliko finale bez frke... Za zapad sam vise ocekivao od San Antonia, a za Hjuston me i ne cudi, tu su a i sami ne znaju kako, sitna riba za Karija i kompaniju...

elmer

pre 8 godina

Kari igra kao ispred zgrade sa ortacima, to je milina gledati.

Ja ne mogu da docekam duel sa Klivlendom da vidim da li je GS od sampionskog materijala, bice poslastica.

Inace Tomson je u kriminalnoj formi za njegove standarde, promasiju otvorene trojke, mada se i trosi puno u odbrani pa mu moze covekmoprostiti.

Kada Sampert stisne Karija, a Lebron Tomsona videcemo ko su pravi sampioni.

Moja prognoza 4-3 za kavse ako Irving bude igrao inace mislim da Gs dobija.

terza

pre 8 godina

bio sam jedanod onih koji su verovali da ce se leprsava ogra GS u play off-u razbiti o prvi cvrsci tim (nekako sam se nadao da ce to biti SA), ali warriors-i pokazuju da su mozda i najveci kandidati za titulu.
curry ako ovako nastavi bice zaista zapamcen kao najveci suter ikada, a porediti ga sa ray allenom je smesno, taj covek je bio najobicniji "siledzija", koji da nije igrao u najjacim timovima u tim trenucima, ne bi t od titule video ikada... timovi u kojima je on bio glavna zvezda nikada nista nisu postigli OK pogodio je par puta trojku za pobedu u play off-u, ali to su radili i kerr i price i mnogi pre njega, o birdu da ne govorimo. ako pricamo o najboljim "trojkasima" i suterima uopste, curry se pre svega mora porediti sa birdom, millerom, nowitzkim...

NS BOY

pre 8 godina

Dzejms i Kari su trenutno dva najbolja igraca lige. Barbosa jedno veliko tele kojeg se samo neke selekcije iz evrope plase. Kada se setim koliko su pohvalno govorili o njemu na RTS, a nista nikada nije pokazao.

MJ his airness

pre 8 godina

"Kari je postao prvi košarkaš u poslednjih 30 godina uz Lebrona Džejmsa i Tima Dankana koji je u prve tri utakmice finala konferencije upisao barem po 30 poena i pet asistencija."
A gde je Džordan u celoj ovoj priči? Ne mogu da verujem da ni on nije uspeo da postigne bar 30p i 5a u 3 meča zaredom Finala.

Corleone

pre 8 godina

Stef Kari... stvarno mu trenutno nema ravnog na planeti. Dečko ima magiju. Jedini sa kim bih mogao da ga uporedim je Leo Mesi :) Dva različita sporta al ono... ništa mi drugo ne pada na pamet. A LeBron je sličan CR7, terminatori... ma šta terminatori, predatori :)

petarczv

pre 8 godina

Curry je luuuuuud. E to je lepota gledati. O tome ljudi pricaju da lepa kosarka. LBJ sve na snagu i silu jeste to korisno ali je ruzno a gledati stefa,kobija i durenta covek moze da uziva u kosarci...

Andrija

pre 8 godina

Sou karija i gs!IHjuston je zavrsio morao je da dobije jednu od one dve,ali sta ces.Zao mi hardena,nema nijedna akcija kao recimo u gs de kariju crevni tepih naprave da sutne ili prodje,brada sve mora sam,josh smith role player nikako starter,lik misli da je chris bosh sa onim sutevima sa trojke i preko tri igraca,hauvard podhitno kod psihologa svaki put ima uplasenu facu.Ne gotivim karija msm da je prevelika lozana i da nema postovanja prema protivniku(Kad je hardenu uzeo loptu krene da vristi nad njim i da se gubi,sve ispred hardena dok ovaj ocajava)zato navijam za Lebrona da uzme taj prsten sa klivlendom i da pokaze kariju sta je igracina.

petarczv

pre 8 godina

Kada Sampert stisne Karija, a Lebron Tomsona videcemo ko su pravi sampioni. 

Moja prognoza 4-3 za kavse ako Irving bude igrao inace mislim da Gs dobija.
(elmer, 24. maj 2015 09:52)

hahahahahaha kada sampert sta??!

JeRemija

pre 8 godina

Evo prvi priznajem da sam omanuo u prognozi. Pisao sam da će i GS i Klivlend dobiti serije sa po 4-1 ali je najverovatnija metla u obe serije! Ne bih da pametujem ali osobe koje su najavljivale navodnu neizvesnost ili bar 6-7 mečeva u duelu Hjustona i GS očigledno ne prate NBA ove sezone. Sa Voriorsima su se mogli boriti Klipersi ili SA da je prošao, ovi ostali nemaju šta da traže. Harden katastrofalan, mentalno ga je ubila ona prodata lopta iz prošlog meča, šut 3-16, sa druge strane Kari odigrao doktorski. Kako sve deluje lako kada taj momak ima loptu u rukama. Voleo bih da se Kajri koliko toliko oporavi pa da gledamo odlično finale. Biće to sudar titana Kari vs Lebron, 2 najbolja igrača ove sezone. Harden je ipak iza njih

Makarije

pre 8 godina

Kk Partizan Igokea Vizura Mega 2015/16 Mašan Vrbica Nemanja Bezbradica Boris Dalo Milan Macvan Božo Koprivica Milorad Dodik Slavko Vranes Marko Jošilo Vladan Tegeltija Mimi Oro Nole Seksoman Trener: Dulo

zagor

pre 8 godina

sezona satro najneizvesnija ikada, a na kraju ce finale biti ono koje je i ocekivano od pocetka gsw-cle. ali o.k. stvarno su zasluzili i jedni i drugi. ja sam voleo da bude finale sas-chi :P

StormBGD

pre 8 godina

Kakvo ce to finale biti. Ocekujem da se Irving odmara do samog finala i da spreman igra u tom duelu dva opasna sutera. Najbolja defanzivna i najbolja ofanzivna ekipa lige. Ne mogu da docekam da gledam nadmudrivanje u sedam utakmica. Mislim da je na pomolu novi rivalitet u narednih par godina izmedju Klivlenda i GSW, kao nekad Cikago i Juta. :)

unknown

pre 8 godina

LeBron James je jedini igrač ove sezone u NBA koji NIJE izgubio od Warrior-sa!!
U prvom meču u Ouklendu nije igrao, rezultat GSW-CLE 112:94,
u drugom meču je igrao i postigao 42 poena rezultat CLE-GSW 110:99!!...

Memfis

pre 8 godina

Ako Irving ne bude 100% spreman, Klivlend dobija novu metlu u finalu. GSW će biti najdominantnija PO ekipa još od LAL iz 2001. koji su PO završili sa skorom 15-1. Očekujem da GSW ima 16-3 do kraja, najviše 16-6, mada ne vidim kako im Klivlend može uzeti više od jednog meča, dok Hjuston možda i dobije sledeći, verujem posle OT-a, zaslužili su.
Kari najdominantiji plej od Medžika na ovamo, za jednu sezonu je uradio što Vesbruk i Pol verovatno neće za celu karijeru, iako mnogi pričaju da su obojica mnogo bolji: MVP regularnog dela i uveren sam MVP finala. U finalu ćemo videti da li je Klivlend toliko dobar ili je Atlanta toliko podbacila, ja mislim da je ovo drugo, bez obzira na sjajnog Lebrona. GSW je sinoć igrao u najmanju ruku na nivou prošlogodišnjih Sparsa, a ako tako nastave i ta 1 pobeda bila bi veliki uspeh za Hjuston(Klivlend).

Marko

pre 8 godina

Stef Kari stvarno VELIKI,kako se bliži kraj doigravanja najbolji igrač današnjice i službeno MVP lige igra sve bolje(premda celo doigravanje igra kao MVP),u tom momku satkana je sva lepota košarke,driblinzi,dodavanja,a o šutiranju nemam reči,umetnik protiv buldožera takav bi mi bio naslov verovatnog finala Klivlend : GSW.
(THE DREAM, 24. maj 2015 11:06)Najbolji igrac danasnjice?Covek ima dobru sezonu i vi odmah tako.LeBron je definitivno najbolji

NastyB

pre 8 godina

Pred početak ove serije između Hjustona i Golden Stejta napisao sam ovde da će biti čudo ako Hjuston uzme više od jedne pobede. Posle prve dve, rezultatski poprilično neizvesne, utakmice sam se malo predomislio pa sam komentarisao da je dve pobede Hjustona maksimum. Očigledno uzdrmani posle „malo je falilo da pobedimo u prve dve“, igrači Hjustona su nekako „ispražnjeni“ ušli u ovaj meč. To se najbolje vidi po Hardenu, u prvom poluvremenu - šut 1-8, trojke 0-3, a za čitavu utakmicu svega 17 poena uz 3-16 šut i samo jednu pogođenu trojku. A on je pola tima Hjustona. Koliko su bili „pogubljeni“ na terenu pokazuje i detalj da je Stef Kari izboksovao Dvajta Hauarda u reketu i uzeo ofanzivni skok.
Stef Kari opet sjajan, koliko sam razumeo, sa 59 trojki do sada je postavio rekord u plejofu. Tompson, Bogut, Grin, standardni, Harison Barns je potpuno podbacio, 0 poena uz 0-9 šut, ali se ni Ariza na drugoj strani nije proslavio sa 7 poena.
A posle ovakvog poraza, ne postoji psiholog koji bi mogao da podigne moral igračima Hjustona i da ponove preokret kao sa Klipersioma. Ipak su Voriorsi mnogo jači tim i sve osim metle će biti zaista veliko iznenađenje. A onda na megdan Klivlendu. Nadam se da će Rik Bari i Džef Malins (najbolji igrači šampionskog tima Golden Stejta iz 1975) dobiti naslednike u ovoj ekipi Ratnika. Svaka čast LeBronu, ali, po mom mišljenju, titula gotovo sigurno ide u Ouklend.

scholes

pre 8 godina

Zaboravljaju ljudi da prvi plej Hjustona, Beverli, ne igra. Otezao bi koliko-toliko u nekim utakmicama Kariju zivot jer je odlican defanzivac na lopti, a i u napadu je solidan u sutu za 3.

e sa kim se Nedović borio za minutažu :D

pre 8 godina

Zamislite ako Stiv Ker u prvoj sezoni osvoji titulu sa klubom kome je do skoro i plejof bio misaona imenica a nije ni dobio nagradu za najboljeg trenera. E zato te nagrade treba da se dele posle plejofa a ne pre. Sva sreća bar su Kariju dali da je MVP a moglo je lako da se desi da ni to ne bude. GS ove sezone mora da ima nagradu za najboljeg trenera i igrača lige. Meni se Ker sviđa od prvog dana kako radi kao trener. Tačno zna kad šta da kaže i sudijama i igračima i kako da vodi ovu ekipu a da se ne pogube s obzirom da su ekstremno šuterska ekipa. Ja mu dajem ogromne zasluge što GS toliko lako pobeđuje. Klivlend bez sumnje ima jače pojedince a muči se cele sezone i to na smešnom istoku gde je Atlanta najbolja ekipa?? Kako ću da navijam za GS u finalu! Posle dugo godina ekipa koju stvarno vredi gledati zbog lepe košarke. Mislim da NBA ima veliku krizu vrhunskih trenera i da je Ker pravo osveženje.

bers0003

pre 8 godina

a mnogi kazu kao istok slab. nisu ni atlanta ni houston slabi nego su GSW i Cle jaki kao beton. Tu su blizu San Antonio, Clippersi i Chicago...Inace sedma uzastopna pobjeda GSW-a nad Houstonom.Curry najbolji suter trica u istoriji play off-a ali i jedini koji sam sebi moze da kreira sut u ovom drustvu..

Milan

pre 8 godina

Propustio sam par sezona u NBA i vratio se samo zbog GSW! Kako je lepo gledati nekoga ko se igra kosarke, ne mora sve da bude nacrtano i nabildano. Napred majstori.

Goran

pre 8 godina

Ovo sto Keri radi je zaista kosarkaska umjetnost ali ovakvu igru treba da ponovi i sljedecih nekoliko godina da bi ga uvrstili u kosarkaske legende. Protiv SAN Antonija se bas i nije naigrao.

cz

pre 8 godina

svet trenutno ima 2 vanzemaljca .. lionel mesi i stefon kari .. majko moja sta mali radi, to nije normalno, savrsenstvo kosarke, posle dzordana covek koji ce vratiti NBA na prvo mesto u svetu sporta, kao i cela ekipa GSW-a, mozda je ovde nekima krivo, al to je realnost .. ne pamtim da sam ovako uzivao u necijoj igri

Beogradjanin

pre 8 godina

"Kari je postao prvi košarkaš u poslednjih 30 godina uz Lebrona Džejmsa i Tima Dankana koji je u prve tri utakmice finala konferencije upisao barem po 30 poena i pet asistencija." A gde je Džordan u celoj ovoj priči? Ne mogu da verujem da ni on nije uspeo da postigne bar 30p i 5a u 3 meča zaredom Finala.
(MJ his airness, 24. maj 2015 10:28)

To je sve igra reci. Naravno da je uspeo da veze 30p 5as u tri uzastopne utakmice finala istoka. Nije u uspeo u bas tri prve utakmice, i eto
podatka sta nije uspeo :):)

Skoro je opet bio komentar sa kojim igračima je sve osvoji titulu. I opet se pominju i Rodman, Kukoč i ostali kao da su svi oni igrali od 91-93g.

Izvlace se R.Paris koji je odigrao 2 utakmice sa Jordanom u playoffy, Stiv Kerr sa 6p prosečno u playoff. Mislim da niko nece osporiti da su mu formirali 95-98 mnogo,mnogo jak tim. Da ta dvojica su igrala u drugom three-peat. To bi bilo kao sad da je Mario Chalmers bio bitan faktor za osvajanje titule L.james. Ne znam, mozda je i bio? :):)

Dokle to ide...

p.s Jordan prosecno u finalu protiv Feniksa 1993 41p 50%fg 8sk 6as. Toliko.

THE DREAM

pre 8 godina

Stef Kari stvarno VELIKI,kako se bliži kraj doigravanja najbolji igrač današnjice i službeno MVP lige igra sve bolje(premda celo doigravanje igra kao MVP),u tom momku satkana je sva lepota košarke,driblinzi,dodavanja,a o šutiranju nemam reči,umetnik protiv buldožera takav bi mi bio naslov verovatnog finala Klivlend : GSW.

Tmf

pre 8 godina

Iskreno, ne pratim nesto narocito Nba ligu ali Kari ne prestaje da me odusevljava. Takav sut, takva elegancija ubacivanja lopte u kos dugo nije viđena.

Beogradjanin

pre 8 godina

"Kari je postao prvi košarkaš u poslednjih 30 godina uz Lebrona Džejmsa i Tima Dankana koji je u prve tri utakmice finala konferencije upisao barem po 30 poena i pet asistencija." A gde je Džordan u celoj ovoj priči? Ne mogu da verujem da ni on nije uspeo da postigne bar 30p i 5a u 3 meča zaredom Finala.
(MJ his airness, 24. maj 2015 10:28)

To je sve igra reci. Naravno da je uspeo da veze 30p 5as u tri uzastopne utakmice finala istoka. Nije u uspeo u bas tri prve utakmice, i eto
podatka sta nije uspeo :):)

Skoro je opet bio komentar sa kojim igračima je sve osvoji titulu. I opet se pominju i Rodman, Kukoč i ostali kao da su svi oni igrali od 91-93g.

Izvlace se R.Paris koji je odigrao 2 utakmice sa Jordanom u playoffy, Stiv Kerr sa 6p prosečno u playoff. Mislim da niko nece osporiti da su mu formirali 95-98 mnogo,mnogo jak tim. Da ta dvojica su igrala u drugom three-peat. To bi bilo kao sad da je Mario Chalmers bio bitan faktor za osvajanje titule L.james. Ne znam, mozda je i bio? :):)

Dokle to ide...

p.s Jordan prosecno u finalu protiv Fenikas 1993 41p 50%fg 8sk 6as. Toliko.

#GSW

pre 8 godina

#30 Curry [G3 vs HR]:
za 1: 9/10 [90%] = 9p
za 2: 5/10 [50%] = 10p
za 3: 7/9 [77.8%] = 21p
sut iz igre: 12/19 [63.2%] = 31p
ukupno [za 1 + za 2 + za 3]: 21/29 [72.4%] = 40 p

NS BOY

pre 8 godina

@Benny Hill
Bio je u igri brada,
brada je zabiberio sebi sada.

Supicu ce Kari u finalu mesati,
dok ce brada iz fotelje gledati. : ))

Rale

pre 8 godina

Moze Sampert da stisne Karija,ali za prezime! Iskreno,mislim da ovakvog sutera svet jos nije video. Nema gram misica,samo skil bajo moj :) uzivanje je gledati ga(i mamu koja izgleda bolje od njegove zene)

veljko

pre 8 godina

kakva tehnika! ulaz i lopta u najvisem luku, od table, levon rukom, pa skedeci put desnom. svaki "floater" koji udje, ni ne dodirne obruc, trojke iz svake pozicije i svake razdaljine. decko igra u transu. bio je dobar i prethodnih par godina, ali sad je na vrhuncu. mislim da ne moze bolje, mada bi voleo da me razuveri

Arthas Menethil

pre 8 godina

Stef je ubica, vanserijski suter iz driblinga. Kada bude na kraju karijere sumirao svoje ucinke, videcemo da li je bolji od Ray Raya :). Za sada je po meni prvi kandidat da postane najbolji suter ikada, ali ta titula po meni za sada pripada ipak Ray Rayu, uz svo postovanje Milera, Pricea, Drazena itd...

mik

pre 8 godina

Vrlo lako mogu da se završe oba finala sa po 4-0. Za LBJ i kompaniju sam to mogao i da očekujem jer Atlanta jedva dobila Vašington,tako da nemaju šta da traže. Ali od Hjustona sam očekivao više. Ovo sinoć je bilo kao "Teksaški masakr" u režiji Karija. Veliko finale je na vidiku,očekujem minimum 6 mečeva i nadam se pobedi napada protiv odbrane.

Цоа

pre 8 godina

Мени је утисак вечери то како Стеф купи офанзивни скок поред Двајта.
Урнебесно.

NastyB

pre 8 godina

(mm, 24. maj 2015 10:25)
U pravu si, jutros sam (još uvek sanjiv) čitao na sajtu NBA da je prešao Redžija Milera koji je imao 58 iz 22 utakmice, pa sam automatski pomislio jedna više. Čak sam i komentar kucao a da nisam pročitao vest na ovom sajtu. Pograšio sam, priznajem.
(elmer, 24. maj 2015 09:52)
Šampert jeste dobar defanzivac, ali Stefa retko ko može iole uspešno da čuva. Ako Kajri bude igrao, on će ga i čuvati, Šampert ide na Tompsona. „Ujka Dru“ je jedini koji po brzini može da mu parira, ali je pitanje koliko će mu povreda dopustiti naprezanja, pa je samim tim i upitna njegova uloga. Ne verujem da će Ker napraviti istu grešku kao Badenholzer da čitav tim udvaja LeBrona, a da ostali igrači Klivlenda traže svoje čuvare svećom u po bela dana. Uostalom, Kari je najbolji kradljivac lige i, za razliku od Atlante, Golden Stejt ima mnogo dužu i upotrebljiviju klupu. Po svemu prikazanom do sada, neka moja prognoza je maksimalno dve pobede Klivlenda.

stefan

pre 8 godina

Harden je imao sut iz igre 3/16 (18%).
Stef Kari je legitimni MVP, on vodi ovaj tim. Tompson odlicno cuva Hardena, zato nije ofanzivno mocan kao u sezoni. A Hauard je previse mekan za borbu, Stef Kari ga je gradio ispod njegovog kosa i uzimao skokove u napadu.
GS - Klivlend.

DJ Ape

pre 8 godina

mislio sam da je Allen najbolji suter u istoriji kosarke ali Kari je ipak bolji...kakva lakoca,kakva preciznost,kakav majstor
(Milan, 24. maj 2015 09:19)

Iako sam zaista oduševljen Stefom Karijem, mislim da treba sačekati sa donošenjem ovakvih zaključaka. Rej Alen je legenda koja traje gotovo dve decenije. Kulturan, korektan, posvećen, neverovatan šuter, fenomenalan igrač, NBA šampion...

stefan

pre 8 godina

Golden Stejt AKO UZME titulu, moci ce da "napadne" par slobodnih agenata na trzistu - pre svega Mark Gasol. Po svemu sudeci odlazi Drejmond Grin koji je bio dzoker ove ekipe i po mom misljenju LEPAK celog tima, a on posle ovakve sezone nece pristati na bilo kakav ugovor. S obzirom da Tompson i Kari imaju gigantske visegodisnje - i on ce traziti isto jer zasluzuje. Bogut je ofanzivno ogranicen, a Li je samo senka onog allstar igraca. Igudala je i dalje sjajan, ali godine cine svoje... Centarska linija ce doziveti velike promene.

shazam

pre 8 godina

Ne bih da pametujem ali osobe koje su najavljivale navodnu neizvesnost ili bar 6-7 mečeva u duelu Hjustona i GS očigledno ne prate NBA ove sezone. Sa Voriorsima su se mogli boriti Klipersi ili SA da je prošao, ovi ostali nemaju šta da traže. (JeRemija, 24. maj 2015 09:22)

Upravo to. Verovatno ni oni ne bi dobili GS, ali ova blamaza sigurno ne bi bila. Klipersi su ekipa sa odlicnim trenerom, 3 vrhunska igraca i 3 solidna, sto bi u vecini zamislivih situacija bilo dovoljno da se dobije Hjuston, samo sto su imali psihicki kolaps u totalno pogresnom trenutku, tako da je valjda zakljucak ko ih sisa. A Hjuston je (za razliku od GS) ono na sta Barkli zaista misli kada kaze "jump shooting team", znaci tim koji ce u nekim utakmicama potpuno van toka igre ostati ili ih i dobiti zahvaljujuci ogromnom broju trojki koje sutiraju, a nekad ce iz istog razloga (kada trojke ne ulaze) umesto konkurentnosti u utakmici pretrpeti katastrofu, kao sto je sinoc bio slucaj. A vise cak i od Hjustona me zraci to kako su se rasprsili snovi o ultra kvalitetnim i gustim serijama u svim rundama Zapada, i (barem) u finalu Istoka. Oba kriterijuma je ispunjavala samo serija SA-Klips, prva polovina serije GS-Memfis, a kada bi izuzeli milion dosadnih slobodnjaka zbog namernih faulova - i serija Hjuston-Klips. Verovatno bi ljudi koji vole Lebrona stavili i Klivlend-Cikago na taj spisak, ali ipak je tu napad bio predvidiv, naporan i dosadan, sa obe strane. A i Cikago se predao u 6 utakmici, i to kod kuce.

StefanBU

pre 8 godina

Stef Kari, mogu da zamislim kako je igracima Hjustona. Kao kad odete na basket i onda dodje lik koga krene sut i nikakva odbrana ne moze da ga zaustavi, do poslednjeg atoma snage se borite i na kraju opet izgubite. On svojim sutom psihicki ubija protivnike...

Decko je zver!

djomla

pre 8 godina

@Corleone

Kuzmić će uzeti prsten ako odigram bar jedan sekund u ovom plejofu, a dosada nije ulazio u igru, ne znam da li je i bio na klupi..

Big Ron

pre 8 godina

Srdjan Radojevic - komentator na SK - "Cepa mrezicu Stef Kari !! Kako igra ovaj momak, ovo je nestvarno !!"
Golden State prvi favorit za osvajanje prstena. Sjajan protok lopte, timska igra, veliki broj asistencija, siroka klupa, borbenost, srcanost tima. Klay Thompson malo stao, al' je zato tu fenomenalni D. Green. Covek je all-around igrac i ima veliki doprinos, kako u odbrani, tako i u napadu.
Uglavnom GSW-Cavs 4:2 u finalu.

Boksi

pre 8 godina

Ulaz levom pa par minuta desnom i to pravo na Howarda i onaj skok u napadu gde otima loptu istom,za "dve glave"vecem Howardu...a na konferenciji za novinare McHale kroz zube :"Kid have tallent,thats true" :D

mm

pre 8 godina

@NastyB

Cisto info za tebe,posto nisi dobro razumeo!!! Rekord je bio 58,a on je sa 64 razbio taj rekord.
Da,izvini ako nisi mislio na kraj,vec si hteo reci da je u jednom trenutku sa 59 oborio taj rekord!!
Pozdrav!!!

Kol

pre 8 godina

Igra koja dolikuje MVP-ju, unistio ih je najgora stvar kod njega je sto od tog suta nema odbrane ima lik nestvarno brz izbacaj i stvarno je uzivanje gledati sa kakvom lakocom postize koseve, ne secam se tacno ko je u komentarima predvideo 4-0 ili 4-1 za GSW na pocetku serije ali svaka mu cast bice ekstra veliko finale!

Nataeos

pre 8 godina

Ko bi rek'o da posle onoliko uzbudljive prve dve faze playoff-a da ce se oba finala konferecija zavrsiti ciscenjem
(Bole, 24. maj 2015 09:55)

Za istok, ja :) rekoh onomad da pobednik izmedju Klivlenda i Cikaga ide u veliko finale bez frke... Za zapad sam vise ocekivao od San Antonia, a za Hjuston me i ne cudi, tu su a i sami ne znaju kako, sitna riba za Karija i kompaniju...

Nataeos

pre 8 godina

Porediti velikog lebrona sa kariem je presmesno sto ce se dokazati u finalu ovaj je samo suter dok je lebron tata za sve
(Dragan, 24. maj 2015 12:34)

Tata? Da se nisi dao na kriket mozda?

andrej

pre 8 godina

@zkr

Lupas izmisljotine, vidi se pravi srpski strucnjak. Pa golden state su godinama imali 98% kapacitet dvorane popunjeno iako su bili medju slabijim ekipama. A svi timovi moraju da daju ogranicen broj ulaznica za cenu od 10$.