Petak, 15.05.2015.

16:00

Nišikoriju set, Novak u polufinalu

Najbolji teniser sveta Novak Đoković plasirao se u polufinale turnira iz Masters 1.000 serije u Rimu pobedom nad Keijem Nišikorijem sa 6:3, 3:6, 6:1.

Izvor:

Nišikoriju set, Novak u polufinalu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

166 Komentari

Sortiraj po:

teča rasa

pre 8 godina

Ma kakav Nisikori, boranija. ...
(Red, 15. maj 2015 20:53)

Пети играч на свету кажеш боранија!? Хм, шта су онда они иза... мислим, немојте, нисам НИКОГ поменуо!

Beobrad

pre 8 godina

Svi koji iskreno volimo i cenimo Novaka, vidimo da Novak ne igra kako ume!
Zasto?
Ruka, propustanje Madrida ili se montira Nadalu da osvoji Rim kako ne bi pao na oko 10. mesta pred RG, ne znam, ali nesto od toga jeste!

Teodosije

pre 8 godina

"Kako se ti Đokoviću vučeš po terenu, a tri nedelje si odmarao.(posmatrač, 15. maj 2015 17:22)A majke ti jel si ti bio nekad na god. odmoru, na moru? Pa dođeš prvi dan na pos'o, i vučeš se k'o mrtav pas. Očigledno nisi!
(Pera, 15. maj 2015 19:27)
"
On se ne vraća na pos'o....

Teodosije

pre 8 godina

"jel' to onaj nisikori,sto njegov trener kaze da je bolji od noleta...hehehehe
(shone025, 15. maj 2015 18:22)"
Ne, to ti je Džet Li.

Isfrustrirana smrdibuba

pre 8 godina

Ако сутра овако буде играо, одраће га Пушко (Ферер) као зеца у два сеца... :-)

kewl_bron

pre 8 godina

Sta vam je ljudi,samo se zagreva pred Rolan Garos,sta mu znaci da resi meceve u 2 seta,ovako ima lepu pripremu pred najvazniji turnir sezone za njega.

Zurkolomac

pre 8 godina

Nole ogra sve vreme u 1.brzini.Nema razloga da prebacuje u drugu, cak sta vise skoro da moze da ubaci u leer ili da parkira. Sve sami amateri za Noleta...

khe khe khe

pre 8 godina

gde i kad da naidje na nadala dali rim ili rolan garos izgubice.precenjen teniser, ima srecu sta federer je ostareo a nadal je dve godine povredjen.
(balkanac, 15. maj 2015 17:29)

Ma dobro to, pusti sad legende Rafu i Noleta, nego hoće li vaš Ćorke, budući siguran no1, vladar univerzuma, heroj Hrvata, budući pedesetostruki slem šampion po vašim snovima, uspeti da pobedi Ducija?

Blue fortress

pre 8 godina

@mipan jovanovic
Rece lik da nadal napada i kreira poene dok novak stoji 4m iza osnovne linije!!!??? Pa definitivno ne treba pustati sve ljude da koriste internet.

zoran

pre 8 godina

@balkanac..."ima srecu sto je federer ostareo a nadal povredjen"

Što bi rekla moja pokojna baba: "Ko Švaba tralala"...

Alo bre zemlaci i susjedi! UVEK ima neko ko je "ostareo" i ko je povređen i uvek će biti. Tako da je konstatacija stupidna načisto!

Melenci

pre 8 godina

treci mec Nole blista na momente,pa deluje dekoncentrisano i nervozno.Dobro je dodje do polufinala.Ni jedan mec nije isao glatko,onako kako Nole ume.Ferer je od preostalih najbolji protivnik da ne kazem najlaksi.Sigurna sam da i Nole misli kako nije ona igra za koju se spremao.Zelim mu 100% fokus,jer samo tako ce u finale.Idemo Nole!

Zoran

pre 8 godina

Ne razumem ovo "Đoković ponovo nije bio na visokom nivou". Dansnji mec nije bio nesto, ali zato, mislim da su oba prethodna meca bila odlicna. To sto Djokovic nije razbio Belucija i Almagra ne znaci da on nije igrao dobro. Naprotiv. I Almagro i Beluci su odigrali odlicne meceve.
@Filip Petrovic odlican komentar. Slatko se nasmejah.

bok pusa

pre 8 godina

gde i kad da naidje na nadala dali rim ili rolan garos izgubice.precenjen teniser, ima srecu sta federer je ostareo a nadal je dve godine povredjen.
(balkanac, 15. maj 2015 17:29)
Imamo i mi sreće da uživamo u komšijskoj, kifličarskoj patnji.

Pera

pre 8 godina

Kako se ti Đokoviću vučeš po terenu, a tri nedelje si odmarao.
(posmatrač, 15. maj 2015 17:22)

A majke ti jel si ti bio nekad na god. odmoru, na moru? Pa dođeš prvi dan na pos'o, i vučeš se k'o mrtav pas. Očigledno nisi!

teča rasa

pre 8 godina

Ovo deluje zesce namesteno. Kakve greske kao prave.. smejurija..
(pera, 15. maj 2015 16:41)
Перо, ајд' немој да гледаш свега ти... мислим кад' ти не ваља! Ил' немоја нас да гњавиш својим глупостима.

Sve Japance nazad u Kinu

pre 8 godina

Ajmo majstoreeeee!
Ponos Srbije, samo jako i glavom ih lomi!
Ne razumem iskreno ove nase sto ga ne vole, on je jedino jos preostalo u ovo ludo vreme zbog kog mi srce bridi u momentu...??? SRBIJA

fortissimo

pre 8 godina

Japanac je odlican igrac, moze da dobije svakog iz samog vrha ali nema konstantno visok nivo igre u toku cele sezone. I sumnjam da ce imati takvu igru. Zato je Novak br.1. Retko gubi pre polu ili finala. Normalno i osvaja turnire. To je visok, veoma visok kvalitet. Za to moras da si sposoban i mentalno i fizicki tokom cele sezone, iz turnira u turnir.

Mirko Kojotovski

pre 8 godina

covek igra u rikvercu sat sat ipo i onda ubaci u prvu i završi za 15min.ovo mu dođe kao jači trening.nesto isprobava pa kao neke servise ganja onda fura sredinu zatim čeka sponzore i reklame da prođu na tv..onda se uozbilji obrise paučine po ćoškovima skine prašinu sa linija i požuri da stigne u sky studio.jbg ima termin u 18h...Noleminator

Ljuba

pre 8 godina

Neko je juce rekao da je Novak sve vreme igrao na forhend stranu iako je to jaci Bellucci-jev udarac. Danas sam ja video nesto slicno, na svaki drugi servis Novak se povlacio unazad?! I onda u trecem setu kao i obicno napadao je taj drugi servis.
Ne znam, ali stvarno izgleda da je njemu svaki mec kao neka vrsta treninga.

Dylan Dog

pre 8 godina

Čestitke Novaku na još jednoj pobedi u nizu.
Japanac igra neugodan tenis i može ozbiljno da ugrozi Novaka kada ovaj: 1. loše servira, 2. loše riternira i 3. pimpla lopticu preko mreže. U takvom scenariju Nišikori može da raspaljuje po lopti bez prevelikog rizika, razvlači Novaka po terenu i dodatno ga umara. Novak se u tim slučajevima, kako bi dobio malo na vremenu za reakciju povlači na 2 i više metara iza osnovne linije, odakle ne može da ostane dugo u poenu. Kei pri tom dobija dosta lakih poena na servisu, što mu daje dodatno samopouzdanje i podiže moral.
Međutim, kada Novak pojača tempo i počne čvršće da udara, Nišikori ne može da izdrži njegov ritam, počne da gubi desetinku po desetinku u svakom udarcu, dok konačno ili ne napravi grešku ili Novak ne napravi direktan poen.
Interesantno je da su sva trojica prethodnih protivnika pokušali da probiju Novaka na osnovnoj liniji beskompromisno udarajući loptu na granici preigravanja. I svako od njih je uspeo da mu oduzme po jedan set. Naravno, jako je teško igrati takav tenis u kontinuitetu, tokom celog meča i dobiti isti. Valja napomenuti da je Novak još uvek van prave forme i da ima dosta oscilacija u koncentraciji, a ni fizički nije na maksimumu. Istovremeno, on pomalo eksperimentiše i proba određene taktičke varijante u takmičarskom meču, što je luksuz par ekselans koji retko ko sebi može da priušti.
Novaku puno zdravlja i pregršt sportske sreće u polufinalnom meču!

Uzdravlje!

alejandro

pre 8 godina

Novak ne igra dobro ali gura dalje! U sva 3 dosadašnja meča koje je odigrao na Mastersu u Rimu nije prikazao tenis kakav se očekuje samim tim šalje ne baš otimističnu poruku nama, njegovim navijačima pred Rolan Garos! Kako je tenis individualan sport igra koju trenutno pruža je na prvom mestu briga Novaka Đokovića i njegovih trenera Bekera i Vajde!

Heimdall

pre 8 godina

Ne znam kako ste vi pratili, ali ja sam za divno čudo bio miran...i kada je Nole vodio pa i kada je Nišikorija krenulo u drugom setu.
Za treći set, šta reći...malo bolja koncentracija i lagana egzekucija.

Sutra protiv Ferera bih očekivao lakši posao...ako ništa drugo, bar zbog neke logike pošto Nišikori je od poslednjih 7 mečeva sa Fererom dobio 6.

Recimo 7:5 , 6:3 sutra. Za Noleta naravno.
A ako Rafa prođe Staneta Papriku...što verujem da hoće, dao bih blagu prednost Rafi iako će Federer igrati mnogo agresivnije. Sad ili nikad ima najrealnije šanse da ugrozi Nadala u poslednjih 10 mečeva i jače. :D

Uh, ala se raspisah. :D

rejnald

pre 8 godina

Vidi se taj bljesak Nišiorija u ponekim momentima meča ali u ovom momentu protiv teniske veličine kakav je Novak,mogao bi bolje da mu parira u stonom tenisu:-)

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Kao što rekoh da je jučerašnji meč bio žestok trening, danas kažem da je trebalo samo dokazati zašto je Novak PRVI teniser sveta! A ovi provokatorčići su poput one prašine, koju na terenu diže vetar, pa katkad smeta očima, ali ipak se igra tenis.

krle

pre 8 godina

Sta im Nole radi Federer je poceo cak i turnire serije 250 da igra samo da pobegne od noleta,Nadal isto u zadnje vreme cesto igra na turnirima 250 i 500,beze bre ne osvrcu se.

sasa jokic

pre 8 godina

Nole ima vrlo jednostavnu taktiku, idealno je dobiti u dva, ako ne, plan B je uvesti"zrtvu" u treci set i tamo je "dokrajci" . Jer kada svi krenu da padaju, Nole dodaje gas, zato se treci set uvek zavrsava ili 6:0 ili 6:1.

NikolaR

pre 8 godina

Nova akcija, jedite najjeftiniji burek u gradu kod Novaka. Dostava je besplatna, Nisikori vezba trcanje.

Donekle se osecam, da su ovi mecevi u tri seta potrebniji Novaku, nego lake 2:0 pobede, naravno tu postoji i odredjeni rizik, ne kao da on to namerno radi, ali ima vise vremena da udje u odgovarajucu formu pred RG.

Postujem i Nadala i Federera i mislim da su kao teniske velicine za sada ispred Novaka ali sada je on taj koji se pita i nadam se da kad on bude zavrsio, da ce ovaj gore pomenuti poredak biti drugaciji.

Jos jednom bravo, i samo udri, Djole.

777

pre 8 godina

Skoro cele sezone primecujem, furiozan prvi set, pad u igri u drugom setu i onda treci set gde protivnik dobija krompir ili jedva osvoji par gemova. Zanimljivo. Ali najvaznije je da se Novak nakon gubitka seta podize u igri. Jak je mentalno da iako je protivnik izjednacio dotuce protivnika u odlucujucem setu. Ferer je stara musterija i ocekujem Novaka u finalu. Sve ostalo bi bilo iznenadjenje.

Teodosije

pre 8 godina

"Nisikori trenutno bekendom pogadja i muvu u letu,a Novak mu samo nabacuju na taj udarac,uzasno me nervira ova Novakova strana kad pocne sve zivo na terenu da mu smeta te patike te sljaka te vetar pa se vuce po terenu i udara lopticu kao devojcica.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (the kop, 15. maj 2015 17:29)"
Vidis, od kako se Mari ozenio, nema vise ko da se svadja sa (svojom) patikom ili (svojim) reketom... mora neko.

Filip Petrović

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)

Nisu, ali je Novak br.1 i igra na terenima koji su uvek pokriveni kamerama.
Jel "Mladost iz Bačkog Jarka" manje srpski klub od Zvezde pa se ne prenose njihove utakmice?

Filip Petrović

pre 8 godina

zelim da hleb "Tonus" propadne i nestane sa trzista ...
(parmalat, 15. maj 2015 16:48)

Imas na RTS/u prenos ili na RTS/u HD gde nema reklama uopste.

Nolefan

pre 8 godina

Zaista, treba bog mnogo da te voli ili da si mnogo dobar pa da na tako dugom putu preskočiš toliko nepredvidivih prepreka kao što to radi naš No1e.

Kenedi jr

pre 8 godina

KN možda i osvoji neki turnir 500 do kraja karijere, al velika je razlika izmedju njega i Mareja/Berdiha/Raonića/Del Potra...
Da ne govorim o vodećoj trojci.

Novak je ovo bukvalno otaljao. Kao i ceo turnir.

Ako se ne pojavi neki igrač u najskorijoj budućnosti, verujem da ćemo sve češće gledati ovakve turnire. Jednostavno, Novak mora da ima nekog da ga goni. Jer on sam nema onu glad koju su imali Fed i Rafa.

Svakako, samo se on pita koliko slemova i mastersa osvaja.

Aleksa

pre 8 godina

Koliko bljutavih komentara na račun Nišikorija. Japanci, a pre svega njihovi olimpijci, imaju poseban mentalitet i kod njih je priča o dopingu apsolutno uvredljiva. Nišikori je odličan teniser koji je više puta hvalio Novaka i njegovu igru, ali nije čudo da svi hoće da skinu skalp velikom šampionu kakav Novak jeste. Novakov treći set je ipak pokazao zašto je on gazda na turu, ipak, ne treba umanjivati odličan meč Keia.

simke

pre 8 godina

Kod Novaka je usadjen pobjednicki mentalitet,ja ni ne znam kad je zadnji put izgubio mec...Zato se protivnici plase i nemaju vjeru da mogu doci do pobjede,dok Novak svaki put kad se igra odlucujuci set lagano dobije...Nevjerovatan je.

Boban Nikolic

pre 8 godina

@ Boban Nikolic
Komfort koji Novak ima na ovom Mastersu upravo oslikava njegovu apsolutnu dominaciju.Igrati prva dva meca sa idealnim protivnicima kao pripremu za ono sto sledi(RG)zapravo je potvrda upravo te dominacije.Ove meceve je postavio tako kao da mu nisu bitni u takmicarskom smislu vec ih tretira kao trenazni proces.U prvom mecu je radio na servisu i izlasku na mrezu(dosta uspesno)u drugom na drop sotu i jakim ravnim ili spinovanim razmenama forsirajuci najjacu protivnikovu stranu(forhend).Pauza, koju je imao,nije poremetila nivo forme vec mu je pomogla da prikupi dovoljno energije za nastavak planiranih turnira.Rutina,koju ima,kod pozicioniranja na riternu u sledecem mecu ce biti segment igre koji ce zaokruziti trenazni ciklus.Mecevi iza toga,Ferer,Nadal ili ko vec su mecevi u koje Novak ulazi dobro naspanovan.
Bude li ova moja tvrdnja tacna onda nas posle Rolan Garosa ceka velika radost.Bar nas kojima je Novak drag.


Pa to vam pricam.

Vladislav

pre 8 godina

Sta je donela pauza od 3 nedelje Nolet , nadano se dobrim , samo do pre pauze drao je protivnike i dodelio 10 krompira i to kakvim igracima a sada svaki mex u tri seta , rasipanje snage kojje je akumulirao 3 nedelje , ispao je iz onog ritma do MC, nadamo se da ce se uskoro vratiti pravim ritmu jer ovaj tenis ne obecava.

teča rasa

pre 8 godina

Prilicno je pokretan i odmoran Nole za nekog ko je sinoc igrao 3 sata... To naravno nije razlog za bilo kakvu sumnju komentatora jer znamo da samo Rafa koristi svasta za oporavak. A Nole se brzo oporavlja jer ne jede gluten. Da...
(gane, 15. maj 2015 17:23)
Па руку на срце, синоћ се Новак и поред свега није честито ни презнојао. И очему ти то уопште стрчњаче, нашо си са ким да га поредиш у вези оваквих ситуација... ко зна разумеће.

Milan

pre 8 godina

Ocekivana i rutinska pobeda. Iznenadila me hladna reakcija Nishikorija na mrezi, ocekivao samo malo vise postovanja sa njegeve strane prema svetskog broja jedan.

Gajetano

pre 8 godina

Finale Vimbldona 2013, polufinale US Opena 2014!
Posle tih Novakovih (blago receno) sumnjivih poraza, niti Marej niti Niskori nisu uzeli Novaku nijedan jedini mec: Marej ima 7 poraza u nizu, Nisikori 3, prokletstvo se nastavlja... A u nedavnom finalu Majamija protiv Skota, kao i danas protiv omalenog Japanca, Novak je bio miljama daleko od svog najboljeg tenisa.

Dobro da bolje ne moze biti! Sutra smaranje protiv Davida, a zatim Gran Finale, protiv Kralja sljake nadam se.

A sta kazete za Novakove drop sotove i igru na mrezi u prethodna dva meca?

Pozdrav,

teča rasa

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)
Мики на ти кикирики. И не треси грану... да није можда зато што је најбољи, мислим уопште. А минус зато што си некоректан, јер очито је зашто поствљаш питање, односно шта теби смета!

anica

pre 8 godina

Smec, volej, servis, forhend, spin, bekhend, kik, slajs, dropshot= NOLE
Bravo!
U trecem setu Nisikori nije znao gde se nalazi, demonstracija sile.
Ne sumnjam u tvoju titulu NOVAK...
SVAKA CAST!

Nebojša

pre 8 godina

Ala Novak gazi ove sezone u odlučujućem setu prosto neverovatno jeste da nije briljirao u ovom meču ali posle ovakvog meča uvek mi je užitak čitati puno glupih komentara uvek od istih ljudi koji povremeno promene nik dok su neki dosledni kako u niku tako i u glupostima koje ovde ostavljaju.

Cane

pre 8 godina

Ja ipak mislim da Nole stoji slabo sa terminima za trening, pa zato igra po tri seta.
Ni i jednom trenutku nisam ni pomislio da može da izgubi.

Nole sestobrzinac

pre 8 godina

Jos nema protivnika gde Nole mora da ubaci u 3. brzinu. Onoliko koliko mora, a plasi se da se oklizne pa to ti je. Cuva se Nole za ozbiljnije... ako ikad dodju na mrezu.

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Kao što rekoh da je jučerašnji meč bio žestok trening, danas kažem da je trebalo samo dokazati zašto je Novak PRVI teniser sveta! A ovi provokatorčići su poput one prašine, koju na terenu diže vetar, pa katkad smeta očima, ali ipak se igra tenis.

iskreno

pre 8 godina

Nole i dalje pravi od mečeva treninge. Isprobava pojedine varijante, odgovore na udarce, igra sa 70% možda i manje, želi da se vrati u ritam pošto je dugo pauzirao, pušta protivnika da se razmaše, da igra protiv njegove igre, da oseti udarce, i kad misli da je dovoljno trenairao, ubaci u veću brzinu i zgazi protivnika, kao danas Nišikorija, 6:1 u trećem setu, a lako je mogao biti i krompir, ali mora da su mu iz unikla rekli da to Nišikoriju više ne radi, posle završnog turnira u Londonu.

Ranzo

pre 8 godina

E jbg. taman ste se ponadali.Sačekajte sledeći turnir,možda Novak i izgubi nekada.U sledeća dva meča u Rimu neće da izgubi sveukupno deset gemova.Živi bili...

andrijano

pre 8 godina

@balkanac..."ima srecu sto je federer ostareo a nadal povredjen"??? decko pa novak je car vec pet godina...toliko puta je razvalio i tog federera i nadala a i kad je gubio uvek je to bilo tesno,tako da to sto ti pises ovde je neverovatna mrznja i ljubomora...smesan si sa izjavom

Boston

pre 8 godina

Novak se igra sa protivnicima. Zna da moze kad hoce da im uzme poen gem i set. Evo po ko zna koji out da vidimo da Nole gubi set i odma sledeci unisti protivnika.

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Kao što rekoh da je jučerašnji meč bio žestok trening, danas kažem da je trebalo samo dokazati zašto je Novak PRVI teniser sveta! A ovi provokatorčići su poput one prašine, koju na terenu diže vetar, pa katkad smeta očima, ali ipak se igra tenis.

PeKy91

pre 8 godina

Novak se muči sa prosečnim teniserima, kako će mu biti tek sa Nadalom ili Federerom... Nije trebao da preskoći Madrid, zato je sada u padu forme.

v

pre 8 godina

Evo ga Nole ponovo. Sad bez zezanja, uvek je isto. Ko jos ima utisak da Novak moze da prebaci u vecu brzinu kad god mu se prohte. Naravno ne uspe mu uvek, ali u 95% slucajeva je on taj koji odlucuje. Idemo Nole do titule.

Buzzing

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)
Verovatno zato sto to nikoga ne zanima toliko. Isto kao kad bi neko pitao "zašto ne prenosite Kontstantin - Tamiš" nego samo Zvezdu i Partizan

v

pre 8 godina

Znaci Novak je prvi set odigrao sa tolikom rezervom. Na nekih 70%, rezultat je lagano mogao da bude 6:1, ali razumem da nece da forsira. U drugom igra mlitavo. Ja bih ipak da se ovo zavrsi u dva. Videcemo...

milan jovanovic

pre 8 godina

Sto Rimljani vecinski navijaju za Japanca? Antisrpska zavera? Glupost. Ljudi su dolaz na meceve manje vise su neutralni. I onda se odlucuju u zavisnosti od toga ko igra atraktivniji tenis. A Novak po obicaju stoji dva do cetiri metra iza osnovne linije, on IGRA NA GRESKE PROTIVNIKA, A SVE MANJE KREIRA POEN. A ljudi to ne vole kod igraca broj 1. Hoce da on igra najlepsi tenis. Navikli su to od Federera, od Nadala, od Samprasa itd...Novak se bori, nije to sporno, jak je, ali mnogo igra pasivno. Pa on se i protiv Almagra i Belucija koji su svetska druga liga - BRANIO. Srbi naravno navijaju za svog. Ali, neko sa strane to gleda sa mnogo vise kritike i ocekivanja. I zaista, Đokovic prepusta teren protivniku non stop i igra na svoju vrhunsku gimnastiku i rutinu. To mu donosi rezultate, ali ne i simpatije. Sto se tice meca sa Japancem. Ista stvar. Japanac uglavnom napada i ako bude dovoljno koventrisan i odrzi visok procenat uspesnih lopti ima sansu...Ja sam ubeđen da Novak sa ovako pasivnom igrom nece uzeti Garos. Prosto, to nece ici. Novaj iz 2011 ili 2013 - DA, ovaj NE.

the kop

pre 8 godina

Nisikori trenutno bekendom pogadja i muvu u letu,a Novak mu samo nabacuju na taj udarac,uzasno me nervira ova Novakova strana kad pocne sve zivo na terenu da mu smeta te patike te sljaka te vetar pa se vuce po terenu i udara lopticu kao devojcica.

Nole fan

pre 8 godina

Ja ovih dana pisem da Novak igra lose i dobijem gomilu minusa.Potpuno fizicki nepripremljen.I Almagro i Belluci su ga imali. Tesko ce protiv Nisikorija.Ne moze se na turnir dobijati na iskustvo i u toku turnira podizati forma.Ne moze se na turnir a uzeti reket u ruke dan dva pre turnira

Kutinjo

pre 8 godina

Tuzna je buducnost ove igre posle Novaka,Rafe i Rodzera,ovaj takozvani novi talas koji kao predvode Nisikori,Raonic,Dimitrov nije ni Mareju do kolena a kamoli gore navedenom trojcu,pa oni mogu ladno do 50-sete da igraju i nista se nece promeniti.

Hmmm

pre 8 godina

Koliko je kvaran ovaj igrac Nishikori... Uz Rosola mi je najodvratniji na Turu. Vuce se se sve vreme, uvija, kad Nole udje u ritam on pokusava da ga izbaci iz ritma na servi, pravi pauze, cisti liniju sto puta, ne vidi nikad lopta kad padne na liniju... samo obratite paznju... nadam se da ce ga Nole odrati u 3. setu!

stramen

pre 8 godina

djokovic je postao monstrum kad su odlucujuci setovi u pitanju ... kada protivnicima pada nivo igre i koncentracije, kod djokovica kao da se desava suprotno, dolazi do naglog poboljsanja svih performansi ...

Gerrard

pre 8 godina

Jel jos neko skonto da Nisikori nosi znojnicu sa bojama nase zastave ili mi se mozda cini al nisam daltonista,bar nisam do sad bio.

bo76

pre 8 godina

po rijecima Nisikorijevog trenera on je favorit na RG.
Ako je on favorit pored RN i N Dj ja sam favorit na wimbledonu xD
poenta: svasta danas ljudi lupetaju

Igor

pre 8 godina

Odjednom svi odlicni, odlicna partija Almagra, odlicana Belucia, sada odlicna Nisikorija..... e bas ne bih rekao, nego Nole nije kako treba. Radi nesto sto radi i Nadal u poslednje vreme, stoji dva metra iza linije i brani se.

PAZNJA

pre 8 godina

Ovo deluje zesce namesteno. Kakve greske kao prave.. smejurija.

(@ pera, 15. maj 2015 16:41)

Da,da sve namesteno,a pazi se i HARP-a,SILIKONSKIH CRVI i MASONA .

balkanac

pre 8 godina

gde i kad da naidje na nadala dali rim ili rolan garos izgubice.precenjen teniser, ima srecu sta federer je ostareo a nadal je dve godine povredjen.

gane

pre 8 godina

Prilicno je pokretan i odmoran Nole za nekog ko je sinoc igrao 3 sata... To naravno nije razlog za bilo kakvu sumnju komentatora jer znamo da samo Rafa koristi svasta za oporavak. A Nole se brzo oporavlja jer ne jede gluten. Da...

Aleksandar I

pre 8 godina

(Gazebo, 15. maj 2015 16:34)

Pa trenutno nije vreme za kosarku i fudbal...U pravu si za fudbal tu nemamo, ali kosarka vice sampioni sveta, a Aba ligu je osvojio srpski tim...

Gazebo

pre 8 godina

Dosadni ste vise sa ovim Novakom,nit je stanovnik Srbije nit placa porez vasoj drzavi...svaki dan iste vesti!
Sto se ne hvalite sa vasim futbalom,ili kosarkom!

dzaja

pre 8 godina

@Mikii sto to pitas b92 kad oni ne prenose? Ionako ti ostali teniseri igraju do 2 ili 3 kola max, i to na nepokrivenim terenima. Jasna je tvoja mrznja prema Novaku ali nije on nista kriv.

griz i jaja

pre 8 godina

Dosadni ste vise sa ovim Novakom,nit je stanovnik Srbije nit placa porez vasoj drzavi...svaki dan iste vesti!
Sto se ne hvalite sa vasim futbalom,ili kosarkom!
(Gazebo, 15. maj 2015 16:34)

p..ni pa uhvati, pa pokazi tati!
beeeeee. :-D

Nebojša

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)

Koje druge igrače žene svojim partijama ni nisu zaslužile da ih prenose ostao samo viktor koji na mastersima igra kolo dva i ispadne ostane samo Novak kojeg ti ne voliš pa ga zaobidji nemoj gledati niti komentarisati.

Mikii

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?

Batko

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)

Misliš na onog crno-belog rekreativca ?!
Na SK imaš i njega..."plati pa klati"

Vlada

pre 8 godina

@Mikii
Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?BY (Mikoi, 15. maj 2015 16:05)

Po ko zna koji put, zajedljivi covece: Novak Djokovic je suvereno najbolji svetski teniser i njegov mecevi imaju vecu tezinu. Jel to bas toliko tesko razumeti?!

ćiro

pre 8 godina

Mikii, sjaši više s Noleta, i komentariši u rubrici za ekologiju. Kakvi sve morževi daju sebi za pravo da ovde nešto komentarišu a zreli su za mentalne ustanove!

TurboNator

pre 8 godina

@микии

Није Ноле више Србин али је мало успешнији од осталих наших тенисера, ниси приметио?

Него има ли неко можда статистику о коришћењу брејк лопти? Не би ме изненадило да је Ноле у томе најлошији од врхунских тенисера , на жалост. Често је сувише пасиван...

А овај меч против Нишикорија је за сада благи ужас, не зна се ко је гори! Ево узео је први сет, сва срећа!

Zato

pre 8 godina

Jer je Djokoviv najbolji ma svetu ujedno i nas najbolji i logicno da ce Troicki i ostali nasi teniseri biti u senci njega,za 5-7 godina kada ne budemo imali nikoga praticemo kvalifikacije Lajovica i tada ces imati priliku da pratis uzivo.

Nebojša

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)

Koje druge igrače žene svojim partijama ni nisu zaslužile da ih prenose ostao samo viktor koji na mastersima igra kolo dva i ispadne ostane samo Novak kojeg ti ne voliš pa ga zaobidji nemoj gledati niti komentarisati.

Zato

pre 8 godina

Jer je Djokoviv najbolji ma svetu ujedno i nas najbolji i logicno da ce Troicki i ostali nasi teniseri biti u senci njega,za 5-7 godina kada ne budemo imali nikoga praticemo kvalifikacije Lajovica i tada ces imati priliku da pratis uzivo.

Dylan Dog

pre 8 godina

Čestitke Novaku na još jednoj pobedi u nizu.
Japanac igra neugodan tenis i može ozbiljno da ugrozi Novaka kada ovaj: 1. loše servira, 2. loše riternira i 3. pimpla lopticu preko mreže. U takvom scenariju Nišikori može da raspaljuje po lopti bez prevelikog rizika, razvlači Novaka po terenu i dodatno ga umara. Novak se u tim slučajevima, kako bi dobio malo na vremenu za reakciju povlači na 2 i više metara iza osnovne linije, odakle ne može da ostane dugo u poenu. Kei pri tom dobija dosta lakih poena na servisu, što mu daje dodatno samopouzdanje i podiže moral.
Međutim, kada Novak pojača tempo i počne čvršće da udara, Nišikori ne može da izdrži njegov ritam, počne da gubi desetinku po desetinku u svakom udarcu, dok konačno ili ne napravi grešku ili Novak ne napravi direktan poen.
Interesantno je da su sva trojica prethodnih protivnika pokušali da probiju Novaka na osnovnoj liniji beskompromisno udarajući loptu na granici preigravanja. I svako od njih je uspeo da mu oduzme po jedan set. Naravno, jako je teško igrati takav tenis u kontinuitetu, tokom celog meča i dobiti isti. Valja napomenuti da je Novak još uvek van prave forme i da ima dosta oscilacija u koncentraciji, a ni fizički nije na maksimumu. Istovremeno, on pomalo eksperimentiše i proba određene taktičke varijante u takmičarskom meču, što je luksuz par ekselans koji retko ko sebi može da priušti.
Novaku puno zdravlja i pregršt sportske sreće u polufinalnom meču!

Uzdravlje!

Hmmm

pre 8 godina

Koliko je kvaran ovaj igrac Nishikori... Uz Rosola mi je najodvratniji na Turu. Vuce se se sve vreme, uvija, kad Nole udje u ritam on pokusava da ga izbaci iz ritma na servi, pravi pauze, cisti liniju sto puta, ne vidi nikad lopta kad padne na liniju... samo obratite paznju... nadam se da ce ga Nole odrati u 3. setu!

Vlada

pre 8 godina

@Mikii
Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?BY (Mikoi, 15. maj 2015 16:05)

Po ko zna koji put, zajedljivi covece: Novak Djokovic je suvereno najbolji svetski teniser i njegov mecevi imaju vecu tezinu. Jel to bas toliko tesko razumeti?!

Filip Petrović

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)

Nisu, ali je Novak br.1 i igra na terenima koji su uvek pokriveni kamerama.
Jel "Mladost iz Bačkog Jarka" manje srpski klub od Zvezde pa se ne prenose njihove utakmice?

Gajetano

pre 8 godina

Finale Vimbldona 2013, polufinale US Opena 2014!
Posle tih Novakovih (blago receno) sumnjivih poraza, niti Marej niti Niskori nisu uzeli Novaku nijedan jedini mec: Marej ima 7 poraza u nizu, Nisikori 3, prokletstvo se nastavlja... A u nedavnom finalu Majamija protiv Skota, kao i danas protiv omalenog Japanca, Novak je bio miljama daleko od svog najboljeg tenisa.

Dobro da bolje ne moze biti! Sutra smaranje protiv Davida, a zatim Gran Finale, protiv Kralja sljake nadam se.

A sta kazete za Novakove drop sotove i igru na mrezi u prethodna dva meca?

Pozdrav,

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Kao što rekoh da je jučerašnji meč bio žestok trening, danas kažem da je trebalo samo dokazati zašto je Novak PRVI teniser sveta! A ovi provokatorčići su poput one prašine, koju na terenu diže vetar, pa katkad smeta očima, ali ipak se igra tenis.

teča rasa

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)
Мики на ти кикирики. И не треси грану... да није можда зато што је најбољи, мислим уопште. А минус зато што си некоректан, јер очито је зашто поствљаш питање, односно шта теби смета!

bok pusa

pre 8 godina

gde i kad da naidje na nadala dali rim ili rolan garos izgubice.precenjen teniser, ima srecu sta federer je ostareo a nadal je dve godine povredjen.
(balkanac, 15. maj 2015 17:29)
Imamo i mi sreće da uživamo u komšijskoj, kifličarskoj patnji.

khe khe khe

pre 8 godina

gde i kad da naidje na nadala dali rim ili rolan garos izgubice.precenjen teniser, ima srecu sta federer je ostareo a nadal je dve godine povredjen.
(balkanac, 15. maj 2015 17:29)

Ma dobro to, pusti sad legende Rafu i Noleta, nego hoće li vaš Ćorke, budući siguran no1, vladar univerzuma, heroj Hrvata, budući pedesetostruki slem šampion po vašim snovima, uspeti da pobedi Ducija?

777

pre 8 godina

Skoro cele sezone primecujem, furiozan prvi set, pad u igri u drugom setu i onda treci set gde protivnik dobija krompir ili jedva osvoji par gemova. Zanimljivo. Ali najvaznije je da se Novak nakon gubitka seta podize u igri. Jak je mentalno da iako je protivnik izjednacio dotuce protivnika u odlucujucem setu. Ferer je stara musterija i ocekujem Novaka u finalu. Sve ostalo bi bilo iznenadjenje.

ćiro

pre 8 godina

Mikii, sjaši više s Noleta, i komentariši u rubrici za ekologiju. Kakvi sve morževi daju sebi za pravo da ovde nešto komentarišu a zreli su za mentalne ustanove!

Blue fortress

pre 8 godina

@mipan jovanovic
Rece lik da nadal napada i kreira poene dok novak stoji 4m iza osnovne linije!!!??? Pa definitivno ne treba pustati sve ljude da koriste internet.

Boban Nikolic

pre 8 godina

@ Boban Nikolic
Komfort koji Novak ima na ovom Mastersu upravo oslikava njegovu apsolutnu dominaciju.Igrati prva dva meca sa idealnim protivnicima kao pripremu za ono sto sledi(RG)zapravo je potvrda upravo te dominacije.Ove meceve je postavio tako kao da mu nisu bitni u takmicarskom smislu vec ih tretira kao trenazni proces.U prvom mecu je radio na servisu i izlasku na mrezu(dosta uspesno)u drugom na drop sotu i jakim ravnim ili spinovanim razmenama forsirajuci najjacu protivnikovu stranu(forhend).Pauza, koju je imao,nije poremetila nivo forme vec mu je pomogla da prikupi dovoljno energije za nastavak planiranih turnira.Rutina,koju ima,kod pozicioniranja na riternu u sledecem mecu ce biti segment igre koji ce zaokruziti trenazni ciklus.Mecevi iza toga,Ferer,Nadal ili ko vec su mecevi u koje Novak ulazi dobro naspanovan.
Bude li ova moja tvrdnja tacna onda nas posle Rolan Garosa ceka velika radost.Bar nas kojima je Novak drag.


Pa to vam pricam.

Ranzo

pre 8 godina

E jbg. taman ste se ponadali.Sačekajte sledeći turnir,možda Novak i izgubi nekada.U sledeća dva meča u Rimu neće da izgubi sveukupno deset gemova.Živi bili...

Pera

pre 8 godina

Kako se ti Đokoviću vučeš po terenu, a tri nedelje si odmarao.
(posmatrač, 15. maj 2015 17:22)

A majke ti jel si ti bio nekad na god. odmoru, na moru? Pa dođeš prvi dan na pos'o, i vučeš se k'o mrtav pas. Očigledno nisi!

Boston

pre 8 godina

Novak se igra sa protivnicima. Zna da moze kad hoce da im uzme poen gem i set. Evo po ko zna koji out da vidimo da Nole gubi set i odma sledeci unisti protivnika.

Igor

pre 8 godina

Odjednom svi odlicni, odlicna partija Almagra, odlicana Belucia, sada odlicna Nisikorija..... e bas ne bih rekao, nego Nole nije kako treba. Radi nesto sto radi i Nadal u poslednje vreme, stoji dva metra iza linije i brani se.

Aleksa

pre 8 godina

Koliko bljutavih komentara na račun Nišikorija. Japanci, a pre svega njihovi olimpijci, imaju poseban mentalitet i kod njih je priča o dopingu apsolutno uvredljiva. Nišikori je odličan teniser koji je više puta hvalio Novaka i njegovu igru, ali nije čudo da svi hoće da skinu skalp velikom šampionu kakav Novak jeste. Novakov treći set je ipak pokazao zašto je on gazda na turu, ipak, ne treba umanjivati odličan meč Keia.

andrijano

pre 8 godina

@balkanac..."ima srecu sto je federer ostareo a nadal povredjen"??? decko pa novak je car vec pet godina...toliko puta je razvalio i tog federera i nadala a i kad je gubio uvek je to bilo tesno,tako da to sto ti pises ovde je neverovatna mrznja i ljubomora...smesan si sa izjavom

NikolaR

pre 8 godina

Nova akcija, jedite najjeftiniji burek u gradu kod Novaka. Dostava je besplatna, Nisikori vezba trcanje.

Donekle se osecam, da su ovi mecevi u tri seta potrebniji Novaku, nego lake 2:0 pobede, naravno tu postoji i odredjeni rizik, ne kao da on to namerno radi, ali ima vise vremena da udje u odgovarajucu formu pred RG.

Postujem i Nadala i Federera i mislim da su kao teniske velicine za sada ispred Novaka ali sada je on taj koji se pita i nadam se da kad on bude zavrsio, da ce ovaj gore pomenuti poredak biti drugaciji.

Jos jednom bravo, i samo udri, Djole.

Kutinjo

pre 8 godina

Tuzna je buducnost ove igre posle Novaka,Rafe i Rodzera,ovaj takozvani novi talas koji kao predvode Nisikori,Raonic,Dimitrov nije ni Mareju do kolena a kamoli gore navedenom trojcu,pa oni mogu ladno do 50-sete da igraju i nista se nece promeniti.

Cane

pre 8 godina

Ja ipak mislim da Nole stoji slabo sa terminima za trening, pa zato igra po tri seta.
Ni i jednom trenutku nisam ni pomislio da može da izgubi.

zoran

pre 8 godina

@balkanac..."ima srecu sto je federer ostareo a nadal povredjen"

Što bi rekla moja pokojna baba: "Ko Švaba tralala"...

Alo bre zemlaci i susjedi! UVEK ima neko ko je "ostareo" i ko je povređen i uvek će biti. Tako da je konstatacija stupidna načisto!

iskreno

pre 8 godina

Nole i dalje pravi od mečeva treninge. Isprobava pojedine varijante, odgovore na udarce, igra sa 70% možda i manje, želi da se vrati u ritam pošto je dugo pauzirao, pušta protivnika da se razmaše, da igra protiv njegove igre, da oseti udarce, i kad misli da je dovoljno trenairao, ubaci u veću brzinu i zgazi protivnika, kao danas Nišikorija, 6:1 u trećem setu, a lako je mogao biti i krompir, ali mora da su mu iz unikla rekli da to Nišikoriju više ne radi, posle završnog turnira u Londonu.

Mirko Kojotovski

pre 8 godina

covek igra u rikvercu sat sat ipo i onda ubaci u prvu i završi za 15min.ovo mu dođe kao jači trening.nesto isprobava pa kao neke servise ganja onda fura sredinu zatim čeka sponzore i reklame da prođu na tv..onda se uozbilji obrise paučine po ćoškovima skine prašinu sa linija i požuri da stigne u sky studio.jbg ima termin u 18h...Noleminator

dzaja

pre 8 godina

@Mikii sto to pitas b92 kad oni ne prenose? Ionako ti ostali teniseri igraju do 2 ili 3 kola max, i to na nepokrivenim terenima. Jasna je tvoja mrznja prema Novaku ali nije on nista kriv.

Nole sestobrzinac

pre 8 godina

Jos nema protivnika gde Nole mora da ubaci u 3. brzinu. Onoliko koliko mora, a plasi se da se oklizne pa to ti je. Cuva se Nole za ozbiljnije... ako ikad dodju na mrezu.

anica

pre 8 godina

Smec, volej, servis, forhend, spin, bekhend, kik, slajs, dropshot= NOLE
Bravo!
U trecem setu Nisikori nije znao gde se nalazi, demonstracija sile.
Ne sumnjam u tvoju titulu NOVAK...
SVAKA CAST!

Ljuba

pre 8 godina

Neko je juce rekao da je Novak sve vreme igrao na forhend stranu iako je to jaci Bellucci-jev udarac. Danas sam ja video nesto slicno, na svaki drugi servis Novak se povlacio unazad?! I onda u trecem setu kao i obicno napadao je taj drugi servis.
Ne znam, ali stvarno izgleda da je njemu svaki mec kao neka vrsta treninga.

Zoran

pre 8 godina

Ne razumem ovo "Đoković ponovo nije bio na visokom nivou". Dansnji mec nije bio nesto, ali zato, mislim da su oba prethodna meca bila odlicna. To sto Djokovic nije razbio Belucija i Almagra ne znaci da on nije igrao dobro. Naprotiv. I Almagro i Beluci su odigrali odlicne meceve.
@Filip Petrovic odlican komentar. Slatko se nasmejah.

Nebojša

pre 8 godina

Ala Novak gazi ove sezone u odlučujućem setu prosto neverovatno jeste da nije briljirao u ovom meču ali posle ovakvog meča uvek mi je užitak čitati puno glupih komentara uvek od istih ljudi koji povremeno promene nik dok su neki dosledni kako u niku tako i u glupostima koje ovde ostavljaju.

the kop

pre 8 godina

Nisikori trenutno bekendom pogadja i muvu u letu,a Novak mu samo nabacuju na taj udarac,uzasno me nervira ova Novakova strana kad pocne sve zivo na terenu da mu smeta te patike te sljaka te vetar pa se vuce po terenu i udara lopticu kao devojcica.

bo76

pre 8 godina

po rijecima Nisikorijevog trenera on je favorit na RG.
Ako je on favorit pored RN i N Dj ja sam favorit na wimbledonu xD
poenta: svasta danas ljudi lupetaju

kewl_bron

pre 8 godina

Sta vam je ljudi,samo se zagreva pred Rolan Garos,sta mu znaci da resi meceve u 2 seta,ovako ima lepu pripremu pred najvazniji turnir sezone za njega.

fortissimo

pre 8 godina

Japanac je odlican igrac, moze da dobije svakog iz samog vrha ali nema konstantno visok nivo igre u toku cele sezone. I sumnjam da ce imati takvu igru. Zato je Novak br.1. Retko gubi pre polu ili finala. Normalno i osvaja turnire. To je visok, veoma visok kvalitet. Za to moras da si sposoban i mentalno i fizicki tokom cele sezone, iz turnira u turnir.

Gerrard

pre 8 godina

Jel jos neko skonto da Nisikori nosi znojnicu sa bojama nase zastave ili mi se mozda cini al nisam daltonista,bar nisam do sad bio.

PAZNJA

pre 8 godina

Ovo deluje zesce namesteno. Kakve greske kao prave.. smejurija.

(@ pera, 15. maj 2015 16:41)

Da,da sve namesteno,a pazi se i HARP-a,SILIKONSKIH CRVI i MASONA .

Melenci

pre 8 godina

treci mec Nole blista na momente,pa deluje dekoncentrisano i nervozno.Dobro je dodje do polufinala.Ni jedan mec nije isao glatko,onako kako Nole ume.Ferer je od preostalih najbolji protivnik da ne kazem najlaksi.Sigurna sam da i Nole misli kako nije ona igra za koju se spremao.Zelim mu 100% fokus,jer samo tako ce u finale.Idemo Nole!

Batko

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)

Misliš na onog crno-belog rekreativca ?!
Na SK imaš i njega..."plati pa klati"

Kenedi jr

pre 8 godina

KN možda i osvoji neki turnir 500 do kraja karijere, al velika je razlika izmedju njega i Mareja/Berdiha/Raonića/Del Potra...
Da ne govorim o vodećoj trojci.

Novak je ovo bukvalno otaljao. Kao i ceo turnir.

Ako se ne pojavi neki igrač u najskorijoj budućnosti, verujem da ćemo sve češće gledati ovakve turnire. Jednostavno, Novak mora da ima nekog da ga goni. Jer on sam nema onu glad koju su imali Fed i Rafa.

Svakako, samo se on pita koliko slemova i mastersa osvaja.

sasa jokic

pre 8 godina

Nole ima vrlo jednostavnu taktiku, idealno je dobiti u dva, ako ne, plan B je uvesti"zrtvu" u treci set i tamo je "dokrajci" . Jer kada svi krenu da padaju, Nole dodaje gas, zato se treci set uvek zavrsava ili 6:0 ili 6:1.

krle

pre 8 godina

Sta im Nole radi Federer je poceo cak i turnire serije 250 da igra samo da pobegne od noleta,Nadal isto u zadnje vreme cesto igra na turnirima 250 i 500,beze bre ne osvrcu se.

simke

pre 8 godina

Kod Novaka je usadjen pobjednicki mentalitet,ja ni ne znam kad je zadnji put izgubio mec...Zato se protivnici plase i nemaju vjeru da mogu doci do pobjede,dok Novak svaki put kad se igra odlucujuci set lagano dobije...Nevjerovatan je.

teča rasa

pre 8 godina

Prilicno je pokretan i odmoran Nole za nekog ko je sinoc igrao 3 sata... To naravno nije razlog za bilo kakvu sumnju komentatora jer znamo da samo Rafa koristi svasta za oporavak. A Nole se brzo oporavlja jer ne jede gluten. Da...
(gane, 15. maj 2015 17:23)
Па руку на срце, синоћ се Новак и поред свега није честито ни презнојао. И очему ти то уопште стрчњаче, нашо си са ким да га поредиш у вези оваквих ситуација... ко зна разумеће.

Milan

pre 8 godina

Ocekivana i rutinska pobeda. Iznenadila me hladna reakcija Nishikorija na mrezi, ocekivao samo malo vise postovanja sa njegeve strane prema svetskog broja jedan.

v

pre 8 godina

Znaci Novak je prvi set odigrao sa tolikom rezervom. Na nekih 70%, rezultat je lagano mogao da bude 6:1, ali razumem da nece da forsira. U drugom igra mlitavo. Ja bih ipak da se ovo zavrsi u dva. Videcemo...

rejnald

pre 8 godina

Vidi se taj bljesak Nišiorija u ponekim momentima meča ali u ovom momentu protiv teniske veličine kakav je Novak,mogao bi bolje da mu parira u stonom tenisu:-)

Mikii

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?

stramen

pre 8 godina

djokovic je postao monstrum kad su odlucujuci setovi u pitanju ... kada protivnicima pada nivo igre i koncentracije, kod djokovica kao da se desava suprotno, dolazi do naglog poboljsanja svih performansi ...

Heimdall

pre 8 godina

Ne znam kako ste vi pratili, ali ja sam za divno čudo bio miran...i kada je Nole vodio pa i kada je Nišikorija krenulo u drugom setu.
Za treći set, šta reći...malo bolja koncentracija i lagana egzekucija.

Sutra protiv Ferera bih očekivao lakši posao...ako ništa drugo, bar zbog neke logike pošto Nišikori je od poslednjih 7 mečeva sa Fererom dobio 6.

Recimo 7:5 , 6:3 sutra. Za Noleta naravno.
A ako Rafa prođe Staneta Papriku...što verujem da hoće, dao bih blagu prednost Rafi iako će Federer igrati mnogo agresivnije. Sad ili nikad ima najrealnije šanse da ugrozi Nadala u poslednjih 10 mečeva i jače. :D

Uh, ala se raspisah. :D

v

pre 8 godina

Evo ga Nole ponovo. Sad bez zezanja, uvek je isto. Ko jos ima utisak da Novak moze da prebaci u vecu brzinu kad god mu se prohte. Naravno ne uspe mu uvek, ali u 95% slucajeva je on taj koji odlucuje. Idemo Nole do titule.

Nolefan

pre 8 godina

Zaista, treba bog mnogo da te voli ili da si mnogo dobar pa da na tako dugom putu preskočiš toliko nepredvidivih prepreka kao što to radi naš No1e.

Buzzing

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)
Verovatno zato sto to nikoga ne zanima toliko. Isto kao kad bi neko pitao "zašto ne prenosite Kontstantin - Tamiš" nego samo Zvezdu i Partizan

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Kao što rekoh da je jučerašnji meč bio žestok trening, danas kažem da je trebalo samo dokazati zašto je Novak PRVI teniser sveta! A ovi provokatorčići su poput one prašine, koju na terenu diže vetar, pa katkad smeta očima, ali ipak se igra tenis.

teča rasa

pre 8 godina

Ovo deluje zesce namesteno. Kakve greske kao prave.. smejurija..
(pera, 15. maj 2015 16:41)
Перо, ајд' немој да гледаш свега ти... мислим кад' ти не ваља! Ил' немоја нас да гњавиш својим глупостима.

Filip Petrović

pre 8 godina

zelim da hleb "Tonus" propadne i nestane sa trzista ...
(parmalat, 15. maj 2015 16:48)

Imas na RTS/u prenos ili na RTS/u HD gde nema reklama uopste.

Aleksandar I

pre 8 godina

(Gazebo, 15. maj 2015 16:34)

Pa trenutno nije vreme za kosarku i fudbal...U pravu si za fudbal tu nemamo, ali kosarka vice sampioni sveta, a Aba ligu je osvojio srpski tim...

Teodosije

pre 8 godina

"Nisikori trenutno bekendom pogadja i muvu u letu,a Novak mu samo nabacuju na taj udarac,uzasno me nervira ova Novakova strana kad pocne sve zivo na terenu da mu smeta te patike te sljaka te vetar pa se vuce po terenu i udara lopticu kao devojcica.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (the kop, 15. maj 2015 17:29)"
Vidis, od kako se Mari ozenio, nema vise ko da se svadja sa (svojom) patikom ili (svojim) reketom... mora neko.

griz i jaja

pre 8 godina

Dosadni ste vise sa ovim Novakom,nit je stanovnik Srbije nit placa porez vasoj drzavi...svaki dan iste vesti!
Sto se ne hvalite sa vasim futbalom,ili kosarkom!
(Gazebo, 15. maj 2015 16:34)

p..ni pa uhvati, pa pokazi tati!
beeeeee. :-D

Sve Japance nazad u Kinu

pre 8 godina

Ajmo majstoreeeee!
Ponos Srbije, samo jako i glavom ih lomi!
Ne razumem iskreno ove nase sto ga ne vole, on je jedino jos preostalo u ovo ludo vreme zbog kog mi srce bridi u momentu...??? SRBIJA

Teodosije

pre 8 godina

"jel' to onaj nisikori,sto njegov trener kaze da je bolji od noleta...hehehehe
(shone025, 15. maj 2015 18:22)"
Ne, to ti je Džet Li.

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Kao što rekoh da je jučerašnji meč bio žestok trening, danas kažem da je trebalo samo dokazati zašto je Novak PRVI teniser sveta! A ovi provokatorčići su poput one prašine, koju na terenu diže vetar, pa katkad smeta očima, ali ipak se igra tenis.

alejandro

pre 8 godina

Novak ne igra dobro ali gura dalje! U sva 3 dosadašnja meča koje je odigrao na Mastersu u Rimu nije prikazao tenis kakav se očekuje samim tim šalje ne baš otimističnu poruku nama, njegovim navijačima pred Rolan Garos! Kako je tenis individualan sport igra koju trenutno pruža je na prvom mestu briga Novaka Đokovića i njegovih trenera Bekera i Vajde!

teča rasa

pre 8 godina

Ma kakav Nisikori, boranija. ...
(Red, 15. maj 2015 20:53)

Пети играч на свету кажеш боранија!? Хм, шта су онда они иза... мислим, немојте, нисам НИКОГ поменуо!

Zurkolomac

pre 8 godina

Nole ogra sve vreme u 1.brzini.Nema razloga da prebacuje u drugu, cak sta vise skoro da moze da ubaci u leer ili da parkira. Sve sami amateri za Noleta...

balkanac

pre 8 godina

gde i kad da naidje na nadala dali rim ili rolan garos izgubice.precenjen teniser, ima srecu sta federer je ostareo a nadal je dve godine povredjen.

gane

pre 8 godina

Prilicno je pokretan i odmoran Nole za nekog ko je sinoc igrao 3 sata... To naravno nije razlog za bilo kakvu sumnju komentatora jer znamo da samo Rafa koristi svasta za oporavak. A Nole se brzo oporavlja jer ne jede gluten. Da...

Gazebo

pre 8 godina

Dosadni ste vise sa ovim Novakom,nit je stanovnik Srbije nit placa porez vasoj drzavi...svaki dan iste vesti!
Sto se ne hvalite sa vasim futbalom,ili kosarkom!

milan jovanovic

pre 8 godina

Sto Rimljani vecinski navijaju za Japanca? Antisrpska zavera? Glupost. Ljudi su dolaz na meceve manje vise su neutralni. I onda se odlucuju u zavisnosti od toga ko igra atraktivniji tenis. A Novak po obicaju stoji dva do cetiri metra iza osnovne linije, on IGRA NA GRESKE PROTIVNIKA, A SVE MANJE KREIRA POEN. A ljudi to ne vole kod igraca broj 1. Hoce da on igra najlepsi tenis. Navikli su to od Federera, od Nadala, od Samprasa itd...Novak se bori, nije to sporno, jak je, ali mnogo igra pasivno. Pa on se i protiv Almagra i Belucija koji su svetska druga liga - BRANIO. Srbi naravno navijaju za svog. Ali, neko sa strane to gleda sa mnogo vise kritike i ocekivanja. I zaista, Đokovic prepusta teren protivniku non stop i igra na svoju vrhunsku gimnastiku i rutinu. To mu donosi rezultate, ali ne i simpatije. Sto se tice meca sa Japancem. Ista stvar. Japanac uglavnom napada i ako bude dovoljno koventrisan i odrzi visok procenat uspesnih lopti ima sansu...Ja sam ubeđen da Novak sa ovako pasivnom igrom nece uzeti Garos. Prosto, to nece ici. Novaj iz 2011 ili 2013 - DA, ovaj NE.

Vladislav

pre 8 godina

Sta je donela pauza od 3 nedelje Nolet , nadano se dobrim , samo do pre pauze drao je protivnike i dodelio 10 krompira i to kakvim igracima a sada svaki mex u tri seta , rasipanje snage kojje je akumulirao 3 nedelje , ispao je iz onog ritma do MC, nadamo se da ce se uskoro vratiti pravim ritmu jer ovaj tenis ne obecava.

TurboNator

pre 8 godina

@микии

Није Ноле више Србин али је мало успешнији од осталих наших тенисера, ниси приметио?

Него има ли неко можда статистику о коришћењу брејк лопти? Не би ме изненадило да је Ноле у томе најлошији од врхунских тенисера , на жалост. Често је сувише пасиван...

А овај меч против Нишикорија је за сада благи ужас, не зна се ко је гори! Ево узео је први сет, сва срећа!

Nole fan

pre 8 godina

Ja ovih dana pisem da Novak igra lose i dobijem gomilu minusa.Potpuno fizicki nepripremljen.I Almagro i Belluci su ga imali. Tesko ce protiv Nisikorija.Ne moze se na turnir dobijati na iskustvo i u toku turnira podizati forma.Ne moze se na turnir a uzeti reket u ruke dan dva pre turnira

PeKy91

pre 8 godina

Novak se muči sa prosečnim teniserima, kako će mu biti tek sa Nadalom ili Federerom... Nije trebao da preskoći Madrid, zato je sada u padu forme.

Beobrad

pre 8 godina

Svi koji iskreno volimo i cenimo Novaka, vidimo da Novak ne igra kako ume!
Zasto?
Ruka, propustanje Madrida ili se montira Nadalu da osvoji Rim kako ne bi pao na oko 10. mesta pred RG, ne znam, ali nesto od toga jeste!

Teodosije

pre 8 godina

"Kako se ti Đokoviću vučeš po terenu, a tri nedelje si odmarao.(posmatrač, 15. maj 2015 17:22)A majke ti jel si ti bio nekad na god. odmoru, na moru? Pa dođeš prvi dan na pos'o, i vučeš se k'o mrtav pas. Očigledno nisi!
(Pera, 15. maj 2015 19:27)
"
On se ne vraća na pos'o....

Isfrustrirana smrdibuba

pre 8 godina

Ако сутра овако буде играо, одраће га Пушко (Ферер) као зеца у два сеца... :-)

Mikii

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?

balkanac

pre 8 godina

gde i kad da naidje na nadala dali rim ili rolan garos izgubice.precenjen teniser, ima srecu sta federer je ostareo a nadal je dve godine povredjen.

Gazebo

pre 8 godina

Dosadni ste vise sa ovim Novakom,nit je stanovnik Srbije nit placa porez vasoj drzavi...svaki dan iste vesti!
Sto se ne hvalite sa vasim futbalom,ili kosarkom!

gane

pre 8 godina

Prilicno je pokretan i odmoran Nole za nekog ko je sinoc igrao 3 sata... To naravno nije razlog za bilo kakvu sumnju komentatora jer znamo da samo Rafa koristi svasta za oporavak. A Nole se brzo oporavlja jer ne jede gluten. Da...

alejandro

pre 8 godina

Novak ne igra dobro ali gura dalje! U sva 3 dosadašnja meča koje je odigrao na Mastersu u Rimu nije prikazao tenis kakav se očekuje samim tim šalje ne baš otimističnu poruku nama, njegovim navijačima pred Rolan Garos! Kako je tenis individualan sport igra koju trenutno pruža je na prvom mestu briga Novaka Đokovića i njegovih trenera Bekera i Vajde!

milan jovanovic

pre 8 godina

Sto Rimljani vecinski navijaju za Japanca? Antisrpska zavera? Glupost. Ljudi su dolaz na meceve manje vise su neutralni. I onda se odlucuju u zavisnosti od toga ko igra atraktivniji tenis. A Novak po obicaju stoji dva do cetiri metra iza osnovne linije, on IGRA NA GRESKE PROTIVNIKA, A SVE MANJE KREIRA POEN. A ljudi to ne vole kod igraca broj 1. Hoce da on igra najlepsi tenis. Navikli su to od Federera, od Nadala, od Samprasa itd...Novak se bori, nije to sporno, jak je, ali mnogo igra pasivno. Pa on se i protiv Almagra i Belucija koji su svetska druga liga - BRANIO. Srbi naravno navijaju za svog. Ali, neko sa strane to gleda sa mnogo vise kritike i ocekivanja. I zaista, Đokovic prepusta teren protivniku non stop i igra na svoju vrhunsku gimnastiku i rutinu. To mu donosi rezultate, ali ne i simpatije. Sto se tice meca sa Japancem. Ista stvar. Japanac uglavnom napada i ako bude dovoljno koventrisan i odrzi visok procenat uspesnih lopti ima sansu...Ja sam ubeđen da Novak sa ovako pasivnom igrom nece uzeti Garos. Prosto, to nece ici. Novaj iz 2011 ili 2013 - DA, ovaj NE.

Vladislav

pre 8 godina

Sta je donela pauza od 3 nedelje Nolet , nadano se dobrim , samo do pre pauze drao je protivnike i dodelio 10 krompira i to kakvim igracima a sada svaki mex u tri seta , rasipanje snage kojje je akumulirao 3 nedelje , ispao je iz onog ritma do MC, nadamo se da ce se uskoro vratiti pravim ritmu jer ovaj tenis ne obecava.

PeKy91

pre 8 godina

Novak se muči sa prosečnim teniserima, kako će mu biti tek sa Nadalom ili Federerom... Nije trebao da preskoći Madrid, zato je sada u padu forme.

Nole fan

pre 8 godina

Ja ovih dana pisem da Novak igra lose i dobijem gomilu minusa.Potpuno fizicki nepripremljen.I Almagro i Belluci su ga imali. Tesko ce protiv Nisikorija.Ne moze se na turnir dobijati na iskustvo i u toku turnira podizati forma.Ne moze se na turnir a uzeti reket u ruke dan dva pre turnira

the kop

pre 8 godina

Nisikori trenutno bekendom pogadja i muvu u letu,a Novak mu samo nabacuju na taj udarac,uzasno me nervira ova Novakova strana kad pocne sve zivo na terenu da mu smeta te patike te sljaka te vetar pa se vuce po terenu i udara lopticu kao devojcica.

Hmmm

pre 8 godina

Koliko je kvaran ovaj igrac Nishikori... Uz Rosola mi je najodvratniji na Turu. Vuce se se sve vreme, uvija, kad Nole udje u ritam on pokusava da ga izbaci iz ritma na servi, pravi pauze, cisti liniju sto puta, ne vidi nikad lopta kad padne na liniju... samo obratite paznju... nadam se da ce ga Nole odrati u 3. setu!

Isfrustrirana smrdibuba

pre 8 godina

Ако сутра овако буде играо, одраће га Пушко (Ферер) као зеца у два сеца... :-)

Igor

pre 8 godina

Odjednom svi odlicni, odlicna partija Almagra, odlicana Belucia, sada odlicna Nisikorija..... e bas ne bih rekao, nego Nole nije kako treba. Radi nesto sto radi i Nadal u poslednje vreme, stoji dva metra iza linije i brani se.

TurboNator

pre 8 godina

@микии

Није Ноле више Србин али је мало успешнији од осталих наших тенисера, ниси приметио?

Него има ли неко можда статистику о коришћењу брејк лопти? Не би ме изненадило да је Ноле у томе најлошији од врхунских тенисера , на жалост. Често је сувише пасиван...

А овај меч против Нишикорија је за сада благи ужас, не зна се ко је гори! Ево узео је први сет, сва срећа!

Beobrad

pre 8 godina

Svi koji iskreno volimo i cenimo Novaka, vidimo da Novak ne igra kako ume!
Zasto?
Ruka, propustanje Madrida ili se montira Nadalu da osvoji Rim kako ne bi pao na oko 10. mesta pred RG, ne znam, ali nesto od toga jeste!

teča rasa

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)
Мики на ти кикирики. И не треси грану... да није можда зато што је најбољи, мислим уопште. А минус зато што си некоректан, јер очито је зашто поствљаш питање, односно шта теби смета!

Nebojša

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)

Koje druge igrače žene svojim partijama ni nisu zaslužile da ih prenose ostao samo viktor koji na mastersima igra kolo dva i ispadne ostane samo Novak kojeg ti ne voliš pa ga zaobidji nemoj gledati niti komentarisati.

ćiro

pre 8 godina

Mikii, sjaši više s Noleta, i komentariši u rubrici za ekologiju. Kakvi sve morževi daju sebi za pravo da ovde nešto komentarišu a zreli su za mentalne ustanove!

bok pusa

pre 8 godina

gde i kad da naidje na nadala dali rim ili rolan garos izgubice.precenjen teniser, ima srecu sta federer je ostareo a nadal je dve godine povredjen.
(balkanac, 15. maj 2015 17:29)
Imamo i mi sreće da uživamo u komšijskoj, kifličarskoj patnji.

Batko

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)

Misliš na onog crno-belog rekreativca ?!
Na SK imaš i njega..."plati pa klati"

Teodosije

pre 8 godina

"Kako se ti Đokoviću vučeš po terenu, a tri nedelje si odmarao.(posmatrač, 15. maj 2015 17:22)A majke ti jel si ti bio nekad na god. odmoru, na moru? Pa dođeš prvi dan na pos'o, i vučeš se k'o mrtav pas. Očigledno nisi!
(Pera, 15. maj 2015 19:27)
"
On se ne vraća na pos'o....

Buzzing

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)
Verovatno zato sto to nikoga ne zanima toliko. Isto kao kad bi neko pitao "zašto ne prenosite Kontstantin - Tamiš" nego samo Zvezdu i Partizan

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Kao što rekoh da je jučerašnji meč bio žestok trening, danas kažem da je trebalo samo dokazati zašto je Novak PRVI teniser sveta! A ovi provokatorčići su poput one prašine, koju na terenu diže vetar, pa katkad smeta očima, ali ipak se igra tenis.

griz i jaja

pre 8 godina

Dosadni ste vise sa ovim Novakom,nit je stanovnik Srbije nit placa porez vasoj drzavi...svaki dan iste vesti!
Sto se ne hvalite sa vasim futbalom,ili kosarkom!
(Gazebo, 15. maj 2015 16:34)

p..ni pa uhvati, pa pokazi tati!
beeeeee. :-D

Filip Petrović

pre 8 godina

Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?
(Mikii, 15. maj 2015 16:05)

Nisu, ali je Novak br.1 i igra na terenima koji su uvek pokriveni kamerama.
Jel "Mladost iz Bačkog Jarka" manje srpski klub od Zvezde pa se ne prenose njihove utakmice?

dzaja

pre 8 godina

@Mikii sto to pitas b92 kad oni ne prenose? Ionako ti ostali teniseri igraju do 2 ili 3 kola max, i to na nepokrivenim terenima. Jasna je tvoja mrznja prema Novaku ali nije on nista kriv.

Vlada

pre 8 godina

@Mikii
Po ko zna koji put cu ponoviti pitanje: Zbog cega uzivo ne prenosite ostale srpske tenisere? Da li su oni manje Srbi od stanovnika Monaka, ili sta?BY (Mikoi, 15. maj 2015 16:05)

Po ko zna koji put, zajedljivi covece: Novak Djokovic je suvereno najbolji svetski teniser i njegov mecevi imaju vecu tezinu. Jel to bas toliko tesko razumeti?!

Boston

pre 8 godina

Novak se igra sa protivnicima. Zna da moze kad hoce da im uzme poen gem i set. Evo po ko zna koji out da vidimo da Nole gubi set i odma sledeci unisti protivnika.

Zato

pre 8 godina

Jer je Djokoviv najbolji ma svetu ujedno i nas najbolji i logicno da ce Troicki i ostali nasi teniseri biti u senci njega,za 5-7 godina kada ne budemo imali nikoga praticemo kvalifikacije Lajovica i tada ces imati priliku da pratis uzivo.

khe khe khe

pre 8 godina

gde i kad da naidje na nadala dali rim ili rolan garos izgubice.precenjen teniser, ima srecu sta federer je ostareo a nadal je dve godine povredjen.
(balkanac, 15. maj 2015 17:29)

Ma dobro to, pusti sad legende Rafu i Noleta, nego hoće li vaš Ćorke, budući siguran no1, vladar univerzuma, heroj Hrvata, budući pedesetostruki slem šampion po vašim snovima, uspeti da pobedi Ducija?

NikolaR

pre 8 godina

Nova akcija, jedite najjeftiniji burek u gradu kod Novaka. Dostava je besplatna, Nisikori vezba trcanje.

Donekle se osecam, da su ovi mecevi u tri seta potrebniji Novaku, nego lake 2:0 pobede, naravno tu postoji i odredjeni rizik, ne kao da on to namerno radi, ali ima vise vremena da udje u odgovarajucu formu pred RG.

Postujem i Nadala i Federera i mislim da su kao teniske velicine za sada ispred Novaka ali sada je on taj koji se pita i nadam se da kad on bude zavrsio, da ce ovaj gore pomenuti poredak biti drugaciji.

Jos jednom bravo, i samo udri, Djole.

Dylan Dog

pre 8 godina

Čestitke Novaku na još jednoj pobedi u nizu.
Japanac igra neugodan tenis i može ozbiljno da ugrozi Novaka kada ovaj: 1. loše servira, 2. loše riternira i 3. pimpla lopticu preko mreže. U takvom scenariju Nišikori može da raspaljuje po lopti bez prevelikog rizika, razvlači Novaka po terenu i dodatno ga umara. Novak se u tim slučajevima, kako bi dobio malo na vremenu za reakciju povlači na 2 i više metara iza osnovne linije, odakle ne može da ostane dugo u poenu. Kei pri tom dobija dosta lakih poena na servisu, što mu daje dodatno samopouzdanje i podiže moral.
Međutim, kada Novak pojača tempo i počne čvršće da udara, Nišikori ne može da izdrži njegov ritam, počne da gubi desetinku po desetinku u svakom udarcu, dok konačno ili ne napravi grešku ili Novak ne napravi direktan poen.
Interesantno je da su sva trojica prethodnih protivnika pokušali da probiju Novaka na osnovnoj liniji beskompromisno udarajući loptu na granici preigravanja. I svako od njih je uspeo da mu oduzme po jedan set. Naravno, jako je teško igrati takav tenis u kontinuitetu, tokom celog meča i dobiti isti. Valja napomenuti da je Novak još uvek van prave forme i da ima dosta oscilacija u koncentraciji, a ni fizički nije na maksimumu. Istovremeno, on pomalo eksperimentiše i proba određene taktičke varijante u takmičarskom meču, što je luksuz par ekselans koji retko ko sebi može da priušti.
Novaku puno zdravlja i pregršt sportske sreće u polufinalnom meču!

Uzdravlje!

Ranzo

pre 8 godina

E jbg. taman ste se ponadali.Sačekajte sledeći turnir,možda Novak i izgubi nekada.U sledeća dva meča u Rimu neće da izgubi sveukupno deset gemova.Živi bili...

bo76

pre 8 godina

po rijecima Nisikorijevog trenera on je favorit na RG.
Ako je on favorit pored RN i N Dj ja sam favorit na wimbledonu xD
poenta: svasta danas ljudi lupetaju

Teodosije

pre 8 godina

"Nisikori trenutno bekendom pogadja i muvu u letu,a Novak mu samo nabacuju na taj udarac,uzasno me nervira ova Novakova strana kad pocne sve zivo na terenu da mu smeta te patike te sljaka te vetar pa se vuce po terenu i udara lopticu kao devojcica.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (the kop, 15. maj 2015 17:29)"
Vidis, od kako se Mari ozenio, nema vise ko da se svadja sa (svojom) patikom ili (svojim) reketom... mora neko.

Milan

pre 8 godina

Ocekivana i rutinska pobeda. Iznenadila me hladna reakcija Nishikorija na mrezi, ocekivao samo malo vise postovanja sa njegeve strane prema svetskog broja jedan.

Nolefan

pre 8 godina

Zaista, treba bog mnogo da te voli ili da si mnogo dobar pa da na tako dugom putu preskočiš toliko nepredvidivih prepreka kao što to radi naš No1e.

Boban Nikolic

pre 8 godina

@ Boban Nikolic
Komfort koji Novak ima na ovom Mastersu upravo oslikava njegovu apsolutnu dominaciju.Igrati prva dva meca sa idealnim protivnicima kao pripremu za ono sto sledi(RG)zapravo je potvrda upravo te dominacije.Ove meceve je postavio tako kao da mu nisu bitni u takmicarskom smislu vec ih tretira kao trenazni proces.U prvom mecu je radio na servisu i izlasku na mrezu(dosta uspesno)u drugom na drop sotu i jakim ravnim ili spinovanim razmenama forsirajuci najjacu protivnikovu stranu(forhend).Pauza, koju je imao,nije poremetila nivo forme vec mu je pomogla da prikupi dovoljno energije za nastavak planiranih turnira.Rutina,koju ima,kod pozicioniranja na riternu u sledecem mecu ce biti segment igre koji ce zaokruziti trenazni ciklus.Mecevi iza toga,Ferer,Nadal ili ko vec su mecevi u koje Novak ulazi dobro naspanovan.
Bude li ova moja tvrdnja tacna onda nas posle Rolan Garosa ceka velika radost.Bar nas kojima je Novak drag.


Pa to vam pricam.

Cane

pre 8 godina

Ja ipak mislim da Nole stoji slabo sa terminima za trening, pa zato igra po tri seta.
Ni i jednom trenutku nisam ni pomislio da može da izgubi.

Nole sestobrzinac

pre 8 godina

Jos nema protivnika gde Nole mora da ubaci u 3. brzinu. Onoliko koliko mora, a plasi se da se oklizne pa to ti je. Cuva se Nole za ozbiljnije... ako ikad dodju na mrezu.

Melenci

pre 8 godina

treci mec Nole blista na momente,pa deluje dekoncentrisano i nervozno.Dobro je dodje do polufinala.Ni jedan mec nije isao glatko,onako kako Nole ume.Ferer je od preostalih najbolji protivnik da ne kazem najlaksi.Sigurna sam da i Nole misli kako nije ona igra za koju se spremao.Zelim mu 100% fokus,jer samo tako ce u finale.Idemo Nole!

Blue fortress

pre 8 godina

@mipan jovanovic
Rece lik da nadal napada i kreira poene dok novak stoji 4m iza osnovne linije!!!??? Pa definitivno ne treba pustati sve ljude da koriste internet.

Gajetano

pre 8 godina

Finale Vimbldona 2013, polufinale US Opena 2014!
Posle tih Novakovih (blago receno) sumnjivih poraza, niti Marej niti Niskori nisu uzeli Novaku nijedan jedini mec: Marej ima 7 poraza u nizu, Nisikori 3, prokletstvo se nastavlja... A u nedavnom finalu Majamija protiv Skota, kao i danas protiv omalenog Japanca, Novak je bio miljama daleko od svog najboljeg tenisa.

Dobro da bolje ne moze biti! Sutra smaranje protiv Davida, a zatim Gran Finale, protiv Kralja sljake nadam se.

A sta kazete za Novakove drop sotove i igru na mrezi u prethodna dva meca?

Pozdrav,

iskreno

pre 8 godina

Nole i dalje pravi od mečeva treninge. Isprobava pojedine varijante, odgovore na udarce, igra sa 70% možda i manje, želi da se vrati u ritam pošto je dugo pauzirao, pušta protivnika da se razmaše, da igra protiv njegove igre, da oseti udarce, i kad misli da je dovoljno trenairao, ubaci u veću brzinu i zgazi protivnika, kao danas Nišikorija, 6:1 u trećem setu, a lako je mogao biti i krompir, ali mora da su mu iz unikla rekli da to Nišikoriju više ne radi, posle završnog turnira u Londonu.

Aleksa

pre 8 godina

Koliko bljutavih komentara na račun Nišikorija. Japanci, a pre svega njihovi olimpijci, imaju poseban mentalitet i kod njih je priča o dopingu apsolutno uvredljiva. Nišikori je odličan teniser koji je više puta hvalio Novaka i njegovu igru, ali nije čudo da svi hoće da skinu skalp velikom šampionu kakav Novak jeste. Novakov treći set je ipak pokazao zašto je on gazda na turu, ipak, ne treba umanjivati odličan meč Keia.

Aleksandar I

pre 8 godina

(Gazebo, 15. maj 2015 16:34)

Pa trenutno nije vreme za kosarku i fudbal...U pravu si za fudbal tu nemamo, ali kosarka vice sampioni sveta, a Aba ligu je osvojio srpski tim...

v

pre 8 godina

Znaci Novak je prvi set odigrao sa tolikom rezervom. Na nekih 70%, rezultat je lagano mogao da bude 6:1, ali razumem da nece da forsira. U drugom igra mlitavo. Ja bih ipak da se ovo zavrsi u dva. Videcemo...

andrijano

pre 8 godina

@balkanac..."ima srecu sto je federer ostareo a nadal povredjen"??? decko pa novak je car vec pet godina...toliko puta je razvalio i tog federera i nadala a i kad je gubio uvek je to bilo tesno,tako da to sto ti pises ovde je neverovatna mrznja i ljubomora...smesan si sa izjavom

777

pre 8 godina

Skoro cele sezone primecujem, furiozan prvi set, pad u igri u drugom setu i onda treci set gde protivnik dobija krompir ili jedva osvoji par gemova. Zanimljivo. Ali najvaznije je da se Novak nakon gubitka seta podize u igri. Jak je mentalno da iako je protivnik izjednacio dotuce protivnika u odlucujucem setu. Ferer je stara musterija i ocekujem Novaka u finalu. Sve ostalo bi bilo iznenadjenje.

Sve Japance nazad u Kinu

pre 8 godina

Ajmo majstoreeeee!
Ponos Srbije, samo jako i glavom ih lomi!
Ne razumem iskreno ove nase sto ga ne vole, on je jedino jos preostalo u ovo ludo vreme zbog kog mi srce bridi u momentu...??? SRBIJA

sasa jokic

pre 8 godina

Nole ima vrlo jednostavnu taktiku, idealno je dobiti u dva, ako ne, plan B je uvesti"zrtvu" u treci set i tamo je "dokrajci" . Jer kada svi krenu da padaju, Nole dodaje gas, zato se treci set uvek zavrsava ili 6:0 ili 6:1.

krle

pre 8 godina

Sta im Nole radi Federer je poceo cak i turnire serije 250 da igra samo da pobegne od noleta,Nadal isto u zadnje vreme cesto igra na turnirima 250 i 500,beze bre ne osvrcu se.

zoran

pre 8 godina

@balkanac..."ima srecu sto je federer ostareo a nadal povredjen"

Što bi rekla moja pokojna baba: "Ko Švaba tralala"...

Alo bre zemlaci i susjedi! UVEK ima neko ko je "ostareo" i ko je povređen i uvek će biti. Tako da je konstatacija stupidna načisto!

Zoran

pre 8 godina

Ne razumem ovo "Đoković ponovo nije bio na visokom nivou". Dansnji mec nije bio nesto, ali zato, mislim da su oba prethodna meca bila odlicna. To sto Djokovic nije razbio Belucija i Almagra ne znaci da on nije igrao dobro. Naprotiv. I Almagro i Beluci su odigrali odlicne meceve.
@Filip Petrovic odlican komentar. Slatko se nasmejah.

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Kao što rekoh da je jučerašnji meč bio žestok trening, danas kažem da je trebalo samo dokazati zašto je Novak PRVI teniser sveta! A ovi provokatorčići su poput one prašine, koju na terenu diže vetar, pa katkad smeta očima, ali ipak se igra tenis.

da smorantes von vinči grande slamesku

pre 8 godina

Kao što rekoh da je jučerašnji meč bio žestok trening, danas kažem da je trebalo samo dokazati zašto je Novak PRVI teniser sveta! A ovi provokatorčići su poput one prašine, koju na terenu diže vetar, pa katkad smeta očima, ali ipak se igra tenis.

kewl_bron

pre 8 godina

Sta vam je ljudi,samo se zagreva pred Rolan Garos,sta mu znaci da resi meceve u 2 seta,ovako ima lepu pripremu pred najvazniji turnir sezone za njega.

PAZNJA

pre 8 godina

Ovo deluje zesce namesteno. Kakve greske kao prave.. smejurija.

(@ pera, 15. maj 2015 16:41)

Da,da sve namesteno,a pazi se i HARP-a,SILIKONSKIH CRVI i MASONA .

Kutinjo

pre 8 godina

Tuzna je buducnost ove igre posle Novaka,Rafe i Rodzera,ovaj takozvani novi talas koji kao predvode Nisikori,Raonic,Dimitrov nije ni Mareju do kolena a kamoli gore navedenom trojcu,pa oni mogu ladno do 50-sete da igraju i nista se nece promeniti.

stramen

pre 8 godina

djokovic je postao monstrum kad su odlucujuci setovi u pitanju ... kada protivnicima pada nivo igre i koncentracije, kod djokovica kao da se desava suprotno, dolazi do naglog poboljsanja svih performansi ...

v

pre 8 godina

Evo ga Nole ponovo. Sad bez zezanja, uvek je isto. Ko jos ima utisak da Novak moze da prebaci u vecu brzinu kad god mu se prohte. Naravno ne uspe mu uvek, ali u 95% slucajeva je on taj koji odlucuje. Idemo Nole do titule.

rejnald

pre 8 godina

Vidi se taj bljesak Nišiorija u ponekim momentima meča ali u ovom momentu protiv teniske veličine kakav je Novak,mogao bi bolje da mu parira u stonom tenisu:-)

Mirko Kojotovski

pre 8 godina

covek igra u rikvercu sat sat ipo i onda ubaci u prvu i završi za 15min.ovo mu dođe kao jači trening.nesto isprobava pa kao neke servise ganja onda fura sredinu zatim čeka sponzore i reklame da prođu na tv..onda se uozbilji obrise paučine po ćoškovima skine prašinu sa linija i požuri da stigne u sky studio.jbg ima termin u 18h...Noleminator

Filip Petrović

pre 8 godina

zelim da hleb "Tonus" propadne i nestane sa trzista ...
(parmalat, 15. maj 2015 16:48)

Imas na RTS/u prenos ili na RTS/u HD gde nema reklama uopste.

Heimdall

pre 8 godina

Ne znam kako ste vi pratili, ali ja sam za divno čudo bio miran...i kada je Nole vodio pa i kada je Nišikorija krenulo u drugom setu.
Za treći set, šta reći...malo bolja koncentracija i lagana egzekucija.

Sutra protiv Ferera bih očekivao lakši posao...ako ništa drugo, bar zbog neke logike pošto Nišikori je od poslednjih 7 mečeva sa Fererom dobio 6.

Recimo 7:5 , 6:3 sutra. Za Noleta naravno.
A ako Rafa prođe Staneta Papriku...što verujem da hoće, dao bih blagu prednost Rafi iako će Federer igrati mnogo agresivnije. Sad ili nikad ima najrealnije šanse da ugrozi Nadala u poslednjih 10 mečeva i jače. :D

Uh, ala se raspisah. :D

teča rasa

pre 8 godina

Ovo deluje zesce namesteno. Kakve greske kao prave.. smejurija..
(pera, 15. maj 2015 16:41)
Перо, ајд' немој да гледаш свега ти... мислим кад' ти не ваља! Ил' немоја нас да гњавиш својим глупостима.

teča rasa

pre 8 godina

Prilicno je pokretan i odmoran Nole za nekog ko je sinoc igrao 3 sata... To naravno nije razlog za bilo kakvu sumnju komentatora jer znamo da samo Rafa koristi svasta za oporavak. A Nole se brzo oporavlja jer ne jede gluten. Da...
(gane, 15. maj 2015 17:23)
Па руку на срце, синоћ се Новак и поред свега није честито ни презнојао. И очему ти то уопште стрчњаче, нашо си са ким да га поредиш у вези оваквих ситуација... ко зна разумеће.

Ljuba

pre 8 godina

Neko je juce rekao da je Novak sve vreme igrao na forhend stranu iako je to jaci Bellucci-jev udarac. Danas sam ja video nesto slicno, na svaki drugi servis Novak se povlacio unazad?! I onda u trecem setu kao i obicno napadao je taj drugi servis.
Ne znam, ali stvarno izgleda da je njemu svaki mec kao neka vrsta treninga.

Kenedi jr

pre 8 godina

KN možda i osvoji neki turnir 500 do kraja karijere, al velika je razlika izmedju njega i Mareja/Berdiha/Raonića/Del Potra...
Da ne govorim o vodećoj trojci.

Novak je ovo bukvalno otaljao. Kao i ceo turnir.

Ako se ne pojavi neki igrač u najskorijoj budućnosti, verujem da ćemo sve češće gledati ovakve turnire. Jednostavno, Novak mora da ima nekog da ga goni. Jer on sam nema onu glad koju su imali Fed i Rafa.

Svakako, samo se on pita koliko slemova i mastersa osvaja.

anica

pre 8 godina

Smec, volej, servis, forhend, spin, bekhend, kik, slajs, dropshot= NOLE
Bravo!
U trecem setu Nisikori nije znao gde se nalazi, demonstracija sile.
Ne sumnjam u tvoju titulu NOVAK...
SVAKA CAST!

Nebojša

pre 8 godina

Ala Novak gazi ove sezone u odlučujućem setu prosto neverovatno jeste da nije briljirao u ovom meču ali posle ovakvog meča uvek mi je užitak čitati puno glupih komentara uvek od istih ljudi koji povremeno promene nik dok su neki dosledni kako u niku tako i u glupostima koje ovde ostavljaju.

Pera

pre 8 godina

Kako se ti Đokoviću vučeš po terenu, a tri nedelje si odmarao.
(posmatrač, 15. maj 2015 17:22)

A majke ti jel si ti bio nekad na god. odmoru, na moru? Pa dođeš prvi dan na pos'o, i vučeš se k'o mrtav pas. Očigledno nisi!

Zurkolomac

pre 8 godina

Nole ogra sve vreme u 1.brzini.Nema razloga da prebacuje u drugu, cak sta vise skoro da moze da ubaci u leer ili da parkira. Sve sami amateri za Noleta...

Teodosije

pre 8 godina

"jel' to onaj nisikori,sto njegov trener kaze da je bolji od noleta...hehehehe
(shone025, 15. maj 2015 18:22)"
Ne, to ti je Džet Li.

simke

pre 8 godina

Kod Novaka je usadjen pobjednicki mentalitet,ja ni ne znam kad je zadnji put izgubio mec...Zato se protivnici plase i nemaju vjeru da mogu doci do pobjede,dok Novak svaki put kad se igra odlucujuci set lagano dobije...Nevjerovatan je.

fortissimo

pre 8 godina

Japanac je odlican igrac, moze da dobije svakog iz samog vrha ali nema konstantno visok nivo igre u toku cele sezone. I sumnjam da ce imati takvu igru. Zato je Novak br.1. Retko gubi pre polu ili finala. Normalno i osvaja turnire. To je visok, veoma visok kvalitet. Za to moras da si sposoban i mentalno i fizicki tokom cele sezone, iz turnira u turnir.

Gerrard

pre 8 godina

Jel jos neko skonto da Nisikori nosi znojnicu sa bojama nase zastave ili mi se mozda cini al nisam daltonista,bar nisam do sad bio.

teča rasa

pre 8 godina

Ma kakav Nisikori, boranija. ...
(Red, 15. maj 2015 20:53)

Пети играч на свету кажеш боранија!? Хм, шта су онда они иза... мислим, немојте, нисам НИКОГ поменуо!