Subota, 09.05.2015.

09:27

Rouz kao Džordan, Klipersi silni

Trojkom Derika Rouza uz zvuk sirene, Čikago Bulsi savladali su Klivlend Kavalirse 99:96 na domaćem parketu i poveli sa 2:1 u pobeda u polufinalu Istoka.

Izvor:

Rouz kao Džordan, Klipersi silni IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

114 Komentari

Sortiraj po:

Mika Guster iz Ritopeka

pre 8 godina

Petre Mcdanjel j povredjen zato ne igra,inace se po prvi put slazem sa tobom da je Mkdanijel vrh igrac, Mika je jos ranije govorio dok je igrao u Filadelfiji da decko treba da bude ruki godine!!! Da su mu u Filadelfiji dali minutazu kao Wiginsu u Minesoti imao bi 20 poena 10+skokova 3 blokade u proseku i brdo ukradenih i svega!!! Decko kida!!!

spree15

pre 8 godina

Ali ovi za argumentom ljubomorni ste na LeBrona su najjaci,i naravno Jezekilj koji je verovatno na lekovima posle sinocne utakmice.

bers0003

pre 8 godina

Sasvim solidno sudjenje sinoc. Par gresaka na obje strane ali ujednacen kontinuitet sto igraci vole. LBJ je na svakom 5-6tom ulazu dobivao faul sto za jednog superstara jako malo. 25 godina religiozno pratim NBA i kad se sjetim D. Wade-a protiv Dalasa u finalu kad je svaki napad pucao bacanja i osvojio titulu. Jordan, Magic, Bird takodje su imali specijalni tretman ali to nije bilo u highlights-u pa mi to ne bi vidjeli....

oranje expert

pre 8 godina

(JeRemija, 09. maj 2015 16:54)
bravo care i jos jedno sinoc se James koristio snagu I bukvalno uguravao ljude pod obruc e sad ,ovi "takozvani" poznavaci kosarke su pricali da je igra slabija i da je james slabic. a sad mu osporavaju sto igra cvrsto snazno i tvrdo. el znate vi sta zelite? u vreme mj bilo ovako ili onako najbolji su ovi sto samo pricaju. ako ste mogli bolje sto niste ? nesto vas ne vidim na tv. ko se bavio ili je bar probao da se bavi profesionalnom sportom zna sta sve treba da se prodje da bi izasao na teren i da samo dobijes priliku. lako je da ukljucis tv i odgledas tekmu ali drugacije je njima na terenu ima nesto sto se ne vidi na tvu ko zna razumece.

Jezekilj

pre 8 godina

Ja bih samo upozorio sve ove likove koji mi lupaju minuse da Čikago neće proći ovu seriju. JEDNOSTAVNO NEĆE.
Ne postoje ni minimalne šanse da se to desi.
Vjerujte u šta god hoćete, ali nema jbn šanse.
ČIKAGO PADA. Stavljam svoj život na to. Nema sile koja može da zaustavi LeBron Džejmsa. NE POSTOJI NEŠTO ŠTO NJEGA MOŽE ZAUSTAVITI. NEMA TOGA. I TAČKA.

Cubi

pre 8 godina

Butler nije napravio korake, taj potez je cist kao suza. Kada uzmete loptu sa obe ruke imate pravo na jedan korak isto kao I kada je prihvatite.

JeRemija

pre 8 godina

@Kinez Care, sve si objasnio i sve ti je jasno. Dodao bih samo da su Lebronovi najveći hejteri isti oni koji Mesija zovu Lesi ili gdesi i Kristijana- Penaldo ili Kristina. To su oni stručnjaci koji Đokoviću zameraju što ne plaća porez ovde iako dečko igra svuda po svetu i njegova stvar gde će da živi. Razumem ljude da im se ne sviđa Lebronova igra ali takvo omalovažavanje prema takvoj klasi od igrača mi ne ide u glavu. Kad završi karijeru dolazi sigurno u top 3 igrača svih vremena, po svim mogućim parametrima. I još nešto. Takvu konstantnu kvalitetnu igru koja traje evo već 11 godina još nijedan igrač nije prikazao. Mora doći do zasićenja, ali LBJ ne staje!

DIS

pre 8 godina

Lebron James-najpopularniji igrac medju njima i najpostovaniji(timski igrac, veliki ortak sa saigracima iz tima, postovan od strane drugih trenera, nikakva mrlja u karijeri) mozda nije svima najomiljeniji ali niko apsolutno niko ga ne hejtuje-medju Srbima Lebron najomrazeniji i bukvalno ga mrze i zele mu svo zlo ovog sveta.

Zapitajte se zasto svi ti moji ortaci inzenjeri, doktori imaju takvo misljenje a vi sa druge strane neostvareni tipovi iz srbije imate takvo.
(Kinez, 09. maj 2015 16:19)

I onda ja udjem na fejsbuk stranicu NBA lige i citam komentare odusevljenih ljudi iz celog sveta koji se raduju zato sto je izgubio "Leflop" James,da nisu svi oni neostvareni Srbi? Bitno je da ti o svom narodu mislis sve najgore.

Kinez

pre 8 godina

Radim u inostranstvu i okruzen sam strancima iz celog sveta i po pitanju sporta sto sam skontao u odnosu na nas

Real Madrid najpopularniji klub medju njima-medju Srbima najomrazeniji

Lebron James-najpopularniji igrac medju njima i najpostovaniji(timski igrac, veliki ortak sa saigracima iz tima, postovan od strane drugih trenera, nikakva mrlja u karijeri) mozda nije svima najomiljeniji ali niko apsolutno niko ga ne hejtuje-medju Srbima Lebron najomrazeniji i bukvalno ga mrze i zele mu svo zlo ovog sveta.

Zapitajte se zasto svi ti moji ortaci inzenjeri, doktori imaju takvo misljenje a vi sa druge strane neostvareni tipovi iz srbije imate takvo.

oranje expert

pre 8 godina

realno lebron je opet izgubio utakmicu mda i sam je priznao. rose je imao dosta srece da ono udje ne kapiram sto mu je tristian ostavio onolko mesta za sut.

Idemo!

pre 8 godina

Nisam gledao utakmicu ali sad gledam hajlajtse i zasuzile su mi oči kad je Rouz pogodio trojku za pobedu. Ne samo zbog njega nego što gledam igrače kojima na dresu piše "Bulls" kako se raduju. Obožavao sam bulse i naravno Džordana i mnogo me bolelo kad je ta ekipa postala osrednja nakon njegovog odlaska. Sad mi izašle na površinu sve potisnute emocije prema Bulsima i ne mogu da verujem da se Bulsi konačno vraćaju! Zvezda i Bulsi čekaju titulu od '98. i kako bi bilo lepe da se u ovoj godini vrate dva legendarna kluba na stare staze. Žalosno je što ovde najčešće komentarišu klinci koji košarku prate od skoro pa ne znaju ni šta je bila Zvezda za košarku u Srbiji ili Bulsi za NBA.

Jezekilj

pre 8 godina

Ključni trenutak sinoćnje utakmice desio se je 23 sekunde prije kraja kada je King promašio polaganje!
Ali i pored indisponiranog Irvinga u koga se ja kunem, ne vidim opet kako Čikago može da dobije ovu seriju. Jer ovo veče se neće ponoviti. LeBron je svjestan da ako nekoga ide u igri, on će ga i podržati, ali isto tako i ostali moraju biti svjesni da ako LeBrona ide to veče, budi mu podrška. Samo tako će prsten otići u Ohajo. King ne može sam. Kao što ga je prošlo finale 'izradio' Di Vejd. Niko sam ne osvaja prsten. Pa čak ni taj vaš 'Black Jesus'.

penny

pre 8 godina

Sve sve ali ako Tompson razbija sa skokom u napadu pa to je strasno. Covek zaista svoj posao radi vrhunski. Iz pika se probija do kosa i skoro uvek na pravu stranu da saceka odbitak...

Čvarkov Djordje

pre 8 godina

Kakva je kesa onaj Lebron, sirova snaga i nista vise. Sudije mu tolerisu uguravanje pod kos na silu, nigde driblinga. Rouz bi ga unistio da su vise puta ostajali 1 na. 1

Stanimir Branimir

pre 8 godina

Ja volim Lebrona, ali sinoć su mu sudije mnogo toga dopustile. Onaj faul u napadu nad Rouzom je očigledan, a dobio je time tri poena i izvukao se za 3. ličnu grešku u 1. poluvremenu, što bi mu smanjilo minutažu. I u nekoliko ulaza je prelako izvukao faul, a mislim da je Čikago juče igrao fantastičnu timsku odbranu nad njim, a i Batler takogđe. Činjenica je da je ovaj Klivlend trenutno nosi Lebron. Kajri je povređen ili šta već, nisam u toku, ali vidi se da je ograničen u igri trenutno. Sve zavisi kako Lebron iskreira akciju u napadu i izvuče najbolje iz svojih saigrača. Tako da Čikago konstantno udvaja Lebrona sa rizikom da ostavlja drugima više prostora. Ako ga nateraju da mora previše da radi, teraće ga na mnogo grešaka i istrošiće ga. Za sada ta taktika uspeva. Ako se Kajri ne vrati kako treba, Klivlend nema šta da traži. Čikago samo skupi odbranu oko Lebrona i to će da da rezultate, jer ne može tako napad da funkcioniše 48 minuta.

Dr

pre 8 godina

Neverovatno koliko ljudi komentariše ovde samo na osnovu pogledanih highlightsa. Rose u prvom poluvremenu nije "igrao lose", nije ni igrao dobro - on nije igrao. Bas sam pomislio "Razumem ga potpuno da ga je strah od povrede, ali oni floateri i setanje po trojci samo kaljaju secanje na to kakav je bio."
E a onda je poceo da igra i svaka mu cast. Retko simpatican covek, zajedno sa ostatkom Bullsa (osim heinricha i noe) i voleo bih da pobede klivlend.
Meni apsolutno ne dolazi do mozga kako neko moze da mrzi Lebrona i da pise ovde da je on "beli medved". Necu ga uopste porediti sa dzordanom jer kao i vecina vas "strucnjaka" ovde, dzordana znam sa highlightsa i mozda nesto malo dok je igrao u washingtonu- ali od kad ja pratim kosarku sto je nekih 16, 17 godina Lebron je ubedljivo najbolji igrac. Ne svidja mi se taj njegov - pobediću 1 na 5 stil, jer je kosarka timski sport, ali sama cinjenica da mu to ponekad uspeva je neverovatna.

Mozete da volite i Brajanta i Garneta, Dankana, Dzordana, Medzika, Birda i da tvrdite da su najbolji igraci ikada, to je vasa stvar, ali prozivati coveka koji radi ono sto radi poslednjih 12 godina samo govori o vama i vasem (ne)poznavanju kosarke.

veljko

pre 8 godina

koliko ne sviraju korake, ovo je smesno. da se svira sve, po pravilima, ima li bi 10-15 dosudjenih koraka vise, po mecu. ovo ne pricam kao neko ko ne voli nba ili ima nekog favorita, cisto konstatujem, posto me bas nervira. npr. veceras, batler, u veoma bitnom trenutku, pravi korake i nikom nista. u toku utakmice pustaju to svima. narocito kad posle toga sledi neko kucanje ili atraktivan potez. bitan je sou, vise nego pravila. nisu ni igraci krivi, kad im se namerno gleda kroz prste...

paspalj chandler

pre 8 godina

Dosta srece,na kraju su jedva izveli i boga pitaj kako je ono uslo ali da bi pobedio pored znanja treba i malo srece,sudjenje sramotno,ne samo ova utakmica vec cela serija.
Clippers Houston je gotova serija.

Extream

pre 8 godina

@JeRemija
Ja stvarno ne mogu da verujem sta si ti napisao. Da li si ti gledao utakmicu ili samo iz pregleda izdvajas stvari koje ti odgovaraju? Da si iole objektivan onda bi rekao i da je sredinom druge cetvrtine James napravio klasican faul u napadu na Rose-u (sto bi mu bila 3. licna i morao bi na ladjenje do kraja poluveremena), a umesto toga sviran je faul Rose-u i situacija 2+1. Zasluzio je u zadnjoj cetvrtini barem u jednoj od 3 situacije tehnicku (koja bi mu bila i iskljucujuca) zbog rasprave sa sudijama. I povrh svega u samom finisu 2 nepostojeca faula Butlera na Jamesu su svirana. Ali nema veze, bitno je samo da su "koraci" Butlera ono sto je odlucilo mec, kakvih vidis desetak na svakom mecu i ne sviraju se...
Inace Rose se vratio na veliku scenu u punom sjaju. Ne zaboravite da je imao operaciju pred play off i da se u hodu vraca u formu. :) Suterski jos nije tu, ali i dalje mi je neverovatno kakav ulaz ima (doduse manje ga koristi zbog straha od nove povrede). I naravno sut za pobedu. Nebitno je da li je zeleo tako da sutne ili ne, jedino sto se racuna je da je lopta prosla kroz obruc i pobeda... :)
LAC nastavljaju da melju, nasli su lek za Hardena tako da su ubili u pojam celu ekipu HOU. Bez bradonje u mnogo boljem izdanju nema HOU sta da trazi, i bice im premija da ubodu jos jednu pobedu. Videcemo...

MVP

pre 8 godina

Znaci pojeo sam se zato sto sam zaspao sinoc, jedine dve utakmice koje sam propustio tokom PO. Sto se tice polufinala CHI-CLE nemam favorita, mislim da ko god prodje od te dve ekipe veliko finale je sigurno, ne potcenjujem ni Hokse ni Vizardse, ali jednostavno mislim da Vizdardsi nemaju ekipu da 4 puta dobiju ova dva tima dok mi Atlanta deluje kao ekipa koja prvi put u svom zivotu igra PO, ne znam sta se desava sa njima, ali ocekujem da prodju Vizardse u 6 meceva. Sto se zapada tice mislim da su Voriorsi veliki favoriti protiv Memfisa i da ce se to takodje resiti u 6 meceva iako sam svim srcem uz Memfis. Drugo polufinale mislim da ce biti zanimljivije dosta i mislim da ce Hjuston dobiti u 7 meceva, jer me ova serija jako podseca na seriju SAS-LAC iz prve runde, samo zbog toga kazem 7 meceva, inace bih rekao da LAC dobijaju u 6. Od prvog dana sezone mislim da ce Bulsi uzeti titulu, tako da ne bih odstupao od toga, međutim mislim da je najrealnije ovako:

CLE-CHI 4:3
ATL-WAS 4:2
GSW-MEM 4:2
LAC:HOU 4:3

CLE:ATL 4:2
GSW:LAC 4:3

CLE:GSW 1:4

za MVP bih takođe stavio Karija, dok mi je najvise napredovao Vajtsajd bez konkurencije, petorka sezone: Kari, Harden, Dzejms, Dejvis, Vucevic

milan

pre 8 godina

Neka mi neko objasni kako u NBA moze da igra Zoakim Noa, kada lik ne zna osnove kosarke. Ne ume na ulaz da ode, ali kada pogodi oba bacanja kao da je ne znam sta uradio. Nisam ja ni trener ni igrac, ali ovo je strasno. Lovernj da nabije snagu i Bjelica sad kad dodje, smorice ga samo tako.

Džonson

pre 8 godina

Ne pamtim kad sam se poslednji put tako nervirao. Samo u poslednjih par napada, Mozgov pravi korake na visokom postu, sudija ništa. Lebron uleti u lice Batleru kad šutirao 3, napravio faul, sudija ništa. 3 sekunde do kraja, Lebron uz faul izbija loptu Rouzu, čak je i on sam bio svestan da je napravio faul, sudija ništa. Kapiram ja da je Lebron jedan od najvećih u košarci, ali valjda nema potrebe za tolikom protekcijom. A Rouz, zmaj! Naježio sam se kad sam video koliko je hladan posle one trojke. Ako nastavi da luduje ovako u plej-ofu, biće veselo.

JeRemija

pre 8 godina

@Fox Tačno je da se Lebronu dopuštaju neke stvari koje bi se sudile recimo nekom rukiju ili anonimusu, ali nije on jedini primer da su zvezde zaštićenije od drugih. Takva su pravila u NBA oduvek, seti se šta su sve Majklu svirali, postoji anegdota da su se za vreme slikanja za reprezentaciju igrači šalili da će im svirati faul ako stanu pored MJ. Uostalom i broj bacanja koje je dobijao po meču to pokazuju. Mnogo je bilo opravdanih ali da se ne lažemo bilo je tu i sviranja samo zato što je on MJ. Danas bi mu pandan po tom pitanju bio Harden, kome se dozvoljava da se lakta kad ide na ulaz ali zato kada ga neko bukvalno pipne, odmah dobija bacanja. Lebronu se mnogo toga i ne svira jer se računa eto jak je kao bik pa neka trpi udarce. Čovek je 4. ili 5. u NBA po broju bacanja po meču iako stalno napada koš.
I dalje verujem da Kavsi prolaze, samo mora Irving aktivnije da se uključi i LBJ da počne da ubacuje trojke. Do sada je u trojkama očajan.

Rale

pre 8 godina

Greota bi bilo da ni Rouz ni Pol ne uzmu prsten pre kraja karijere,voleo da bi da se sastanu finalu,pa nek pobedi bolji... p.s. cekao sam da klipersi izgube prvu bez Pola da odigram prolaz na njih zbog vece kvote,ali su mi skroz poremetili plan :)

Miloš

pre 8 godina

Za sve vas koje cudi porejenje Rouza sa Dzordanom.
7.5.1989. se dogodio cuveni "Shot on Ehlo", jedan od top 10 poteza MJ-ove karijere po svim listama. Ehlo je igrao za Klivlend tada.
8.5.2015. (26 godina + 1 dan kasnije) Rouz takodje rusi Kavalirse.

Beljo

pre 8 godina

Cu li pricu da ne respektuju Mirotica i ne daju mu faule... Ono juce je bila PO kosarka, sa takvim sudjenjem. Svakog su bili a faulovi rijerko svirani. Za razliku od Hamesa Hardena kad igra pa ekipa Hjustona sutne 60 slobodnih da bi dobila mec...
Lebron igra nikad goru sezonu, a razlog jer se podredio defanzivi a i nema vise toliko brze ruke da stalno on ulazi s loptom medju protivnicke igrace.
Mora neki plej da tu loptu drzi i dobaci mu je.
Polaganja je promasivao i u prvom mecu... U principu, LeBron ako je samp malo bolji nego ove sezone, Klivlend dobija. A on trenutno igra bas lose.

JeRemija

pre 8 godina

Razumem sve žalopojke o suđenju na račun Lebrona, ali je vrhunsko licemerstvo pominjati uticaj suđenja u korist Klivlenda, u situaciji kada se Batleru nisu svirali čisti koraci u verovatno odlučujućim poenima na meču. Vidim da su samo 2 komentara to primetila, možda u obrnutoj situaciji takve korake ne bi svirali Irvingu ili Lebronu, ali barem budite dostojanstveni pa nemojte spinovati o nekom navlačenju suđenja za Kavse kada su Bulsi zahvaljujući sudiji i nesviranju čistih koraka i došli u situaciju da pobede. Ovim ne umanjujem pobedu Čikaga, samo ukazujem koliko su ljudi nerealni. Obavezno pogledajte akciju za Batlera i školski primer koraka, čak i za NBA prilike

petarczv

pre 8 godina

@ jeremija jel kapiras zasto vecina ne voli lebrona...klasicni silovatelj koji samo trazi kontakt i faul...sramota kakvu protekciju ima kod sudija...e da stici ce MJ ali juce xaxaxaxaxaxaxaxaxxa

hawkeye

pre 8 godina

Ovo sa Riversima me podseća na film kouč Karter,samopouzdanje koje su dobili izbacivanjem šampiona je neverovatno,sve ostalo za osvajanje titule imaju.

Fox

pre 8 godina

JeRemija
nije rec o tome koliko su sudije navlacila za jednu ili drugu ekipu, vec kako sude kad je u pitanju Lebron. Zapitaj se da li si ti nerealan kada ne priznajes to. Ne sviraju mu faul u napadu vise puta, bacaka se u napadu na igraca i sviraju mu faul kad mu Batler uzme cistu loptu. A svaki faul koji dosude Lebronu, on reaguje i skace na njih tipa, kako mozes meni da sviras pa ja sam Kralj. Degutantno i odvratno, zaista mu ne treba takav stav i ponasanje. Ja vecu aroganciju nisam video kod nekog igraca, pa se pitate zasto ga mnogi ne vole. I da, bili su koraci Batlera. Ali opet se ti na prozivku Lebrona branis argumentom da je sudjeno u korist drugoj ekipi. Nemoj tako :-) I pricao si ovih dana da ce Klivlemd pocistiti Cikago, ali mi opet nije jasno kako si posle sinocnje utakmice tako splasnuo u euforiji i napisao da ce tesko Klivlend dobiti... Brzo odustajes, menjas misljenja itd... I to posle jedne utakmice :-)

a jesi i ti muzicar?

pre 8 godina

teska utakmica, i za igranje i za gledanje...batler odigrao fenomenalnu odbranu, tesko da moze bolje od toga..darko plavsic na sred utakmice pominje neku povredu zgloba irvinga zbog cega ne uzima vise suteva, ali ja mislim da je to pomenuo onako usputno, neprovereno, ili nisam u toku...ovakav ce biti i nastavak serije, svaka utakmica na posed ili dva, puna tenzija, naboja, prekrsaja, razgovora sa sudijama..tako je to obicno kad se igra sa po 8 igraca u rotaciji, umor cini svoje, koncentracija pada, tad je najlakse praviti sebi dodatni odmor ulazeci u razgovor sa sudijama..navijam za klivlend, ali sa ovom igrom, u kojoj tri ili cetiri igraca ubacuju poene u mecu, tesko da mogu da osvoje, cikago isto tako, vrlo slabo rasporedjeni poeni...tesko do svakog poena, mnogo kontakta, malo pravih akcija, videcemo...sa druge strane klipersi oprali hjuston, pol igrao 23 minuta, prelako..klipersi i atlanta su izvesniji u finalu, narocito posto je povreda vola izgleda takva da mora da pauzira, a bez njega ne mogu da prodju, tesko i sa njim...nisam odusevljen sinocnjom partijom, volim i ja kontakt igru, i cvrsce odbrane, ali malo tecnije napade, raznovrsnije, a toga nije bilo ni na jednoj strani, i onda na kraju us.rski kos rouza, ali zasluzena pobeda, nema sta..

See Red

pre 8 godina

Ne mogu da verujem koliko hejtera ovde ima. Boli vas sto se vratio, i sto salje Lebrona kuci u 6 utakmica. Samo placite. He's back, it's official.

ipak srpska sveznalica

pre 8 godina

cikago klipersi finale.

ko je to mogao da predvidi???

dugo pratim nba ali ovako ujednacene sezone se ne secam u poslednjih 25 godina...

nikola

pre 8 godina

Uuuhh, kakav mec!! Obe ekipe vrlo ujednacene, ali na strani Rouza su ovog puta bili bogovi kosarke ali je i ludi Dzej Ar zasluzio svu pohvalu. :) Po mom misljenju autor teksta je malo prenakitio ulogu Dzejmsa u drugom delu igre. Dosta je dodavao Dzejms, ali su odgovornost preuzimali Dzej Ar i Dzouns, pogotovu Dzej Ar koji umalo nije ukrao utakmicu. Batler odlican kad treba. A ocajan je bio Irving, i Gasol koji nije pustan u drugom delu igre. Moja prognoza, pobeda Bulsa i u sledecem mecu.

Bijesni student

pre 8 godina

Odgledah drugo poluvrijeme i utisci su da onako lose sutersko vece Lebron nece ponoviti, a ni Kajri i mislim da u sljedecoj prave brejk i +cigla Rouza sa 9m. Batler je igracina!!! Ubio je Lebrona odbranom.

Jagodic

pre 8 godina

Za Boston navijam, Klivlend gotivim zbog Irvinga, Golden Stejt gotivim zbog Karija ali Klipersi su toliko simpatična ekipa da ih gotivim sve i divota ih je gledati,pre je Grifina bio nervirao - a kako igra u ovom playoffu postao mi je i on simpatičan
Klipersi su mi omiljena ekipa i na 2k14 a omiljena su mi uz Boston i u stvarnom svetu. Hjuston je za njih za klasu slabiji
Golden State - Clippers biće finale pre finala!

hawkeye

pre 8 godina

Igraće Pol, stara je to kajla.Za one koji ne znaju, noćas u 02.00h SK Čikago-Klivlend i novi poraz Bulsa naravno:)
(JeRemija, 08. maj 2015 18:51)

Demius

pre 8 godina

Uigrana akcija, nema šta.Baciš kamen sa ramena, pa ako se odbije od tablu onda si majstor.Čikgo bez Gasola nema čemu da se nada.Mirotić je iznenadio Blata noćas, ali sledeću utakmicu neće da ga podceni u to sam 100% siguran.
A šta reći za Kliperse, sem da trenutno igraju šampionsku košarku.

darencd

pre 8 godina

isplatilo se ostati budan... Rose kao nekad, jezim se dok pisem ovaj komentar bukvalno. Tajmaut 44 sekunde do kraja, Blat im crta akciju, pocinje utakmica Lebron najpametniji u 3oj sekundi napada se zaleti i promasi, i pravi faul nad gibsonom i tako vodi ekipu u poraz. Doslo mi je da zaplacem od srece sto je lopta izasla. Probudio se J.R sto ne valja za Bullse. Nadajmo se da nece biti povreda, jer i Gasol nije igrao, i Noa, i Irving se zali na Glob. sve u svemu najbolja plejof utakmica do sada, jedva cekam nedelju

drmr

pre 8 godina

Definitivno najbolja PO utakmica, očekujem u 7 da ide, i da ce Cavsi napraviti brejk posebno ako Gasol ne bude mogao da zaigra i Irving tesko da moze ovu katastrofu da ponovi.

Vaki

pre 8 godina

Vidi se upravo koliko fali Kevin Lav, čovjek koji odvlači visokog igrača van reketa, i otvara promaju koju Lebron koristi. Ovako je Lebron prinuđen na teške šuteve, što se vidi očajnim šutom iz igre....

Milan Kosanovic

pre 8 godina

Drago mi je da se kosarka vratila u Chicago. Odlicna serija, detalji odlucuju. Sudije su malo pokvarile utisak jer nisu svirali neke ocigledne korake ali dobro, doprineli su malo na atraktivnosti.. U svakom slucaju zadovoljstvo je gledati duel.

Gos'n

pre 8 godina

Jako lose igra Rouz, nema samopouzdanja. Ne samo za prodore i promene pravca koje je znao, nego i u sutu. Treba mu vremena... A Batler se toliko potrosi na Dzejmsu u odbrani, da u napadu ne moze ni da bude kao sto ume. Sve u svemu, ako Cikago dobije sledecu na muku, a samo tako moze, tesko da Klivlend moze dobiti tri za redom. I Mirotic treba vise da igra, bio je odlican. Jedino sto ga sudije ne respektuju uopste, nista ne sviraju.

petarczv

pre 8 godina

Bravo derece zasluzio si!!! Posle svega sto je ovaj momak doziveo svako drugi bi izgubio volju za igrom ali on se nije predavao...Batler izdominirao LBJ u odbrani iako su sudije svirale nekoliko faulova koja apsolutno nisu postojala ali to je lequin... Koliko iritantan igrac stalno se nesto buni i prigovara sudijama...

Ajde veceras memphis da dobije gsw!!!

Veliki pozdrav za "memphisa" koji je ljidina!!!

marko27zg

pre 8 godina

koliko covjek moze biti uporan da nakon toliko ozljeda grize kao da je prvi put vidio loptu.moze se svidati nekome James,nekome Curry,ja sam za borca,ratnika Rosa.

Stefan

pre 8 godina

Kako mi je drago zbog Di Rouza, čovek se toliko puta ozbiljno povredio, ali ima još snage da igra na visokom nivou, svaka mu čast! Neki u životu više loptu ne bi pogledali, a neki ni potrčali! Mislim da bi najlepše finale bilo GSW-CHI!

mc_nabb

pre 8 godina

klipersi su bez sumnje najbolja ekipa (za sada ) u plejofu. igraju zaista u velikoj formu. sve sto su izgubili izgubili su u neizvesnim zavrsnicama i na svoje neisustvo u vaznim mecevima osim jednog poraza od san antonija gde su ih matorci oduvali. mislim da prolaze hjuston sa max 2 poraza. cikago i klivlend idu u 7 utakmica. niko nije u nekoj formi tamo ali obe ekipe igraju cvrsto i bice cupavo do kraja.rouz je imao srece, nije gadjao o tablu, ali i srecu treba da zasluzis

Dag Kristi

pre 8 godina

Ne znam kako da opisem ovo,ali jutros se budim,prvo kao i uvek sto uradim je da pogledam rezultate nocas odigranih meceva,i kada videh Cikago,kroz glavu mi je proslo-kako bih voleo da je Rouz dao trojku na tipa 5-6 s pre kraja. :-)

ivan159inter

pre 8 godina

Ne mogu opisati koliko mi je drago zbog ovog coveka!! Svaka cast Derice, samo guraj dalje, ono sto si ti doziveo sa povredama ni jednom vrhunskom kosarkasu se nije izdesavalalo-a da se vrati na takav nivo. Skroman, fin momak, koji voli ovu divnu igru iznad svega. Nadam se da nece ni on ni Bulsi stati na ovome i da cemo gledati jos bolje njihove igre, jer do sada osim borbenosti nisu pokazali mnogo i imaju jos prostora za napredak. Kosarka je, pre svega, prelepa igra, a Derik je to potvrdio, bravo za Rouza!!

Nikola, Zemun

pre 8 godina

Kakav meč! Čikago bez Noe i Gasola celu poslednju četvrtinu. Nijedan tim nije imao neku osetniju prednost, mislim da su se 20 puta smenjivali u vodstvu, JR pogodio tri neverovatne trojke u 4/4, Džejmsu u ključnom napadu izašla lopta iz obruča... i onda, ako je neko zaslužio nakon svih povreda... Rasplet serije zavisi od stepena ozbiljnosti povrede Gasola. Dakle, nedelja 21.30.

Dovla

pre 8 godina

Odlučila cigla "MVP" Rouza u poslednjoj sekundi.Neverovatno koliko je loše suđenje u NBA,Batler je na nekih tridesetak sekundi do kraja napravio očigledne korake pri postizanju koša.U Evropi se vodi računa o poštovanju pravila, dok se tamo sve dopušta radi šoua.Klivlend bi dobio seriju da se nije povredio Lav,ovako je Čikago favorit, mada videćemo kakvo je stanje sa Gasolovom povredom.

Badass

pre 8 godina

Dobro je, svi znamo sta je juce Jeremija najavio, neka tako najavi I naredne dve :-)
Samo da se napomene da su bulsi na kraju, nzm tacno koliko, igrali bez gasola I noe, sto je veci hendikep nego lav kod kavalirsa, mada pitanje sta bi bilo da se otislo u produzetke.
mene npr fascinira tristan tomson, koliko je covek dobar skakac I kako gradi reket, a toliko limitiran u napadu, kakva bi zver bio kad bi popravio taj segment...

Otelo Hanter

pre 8 godina

Ne mogu da opisem koliko mi je drago zbog Rouza i Cikaga,zbog pobede nad ekipom koju ne mogu ocima da vidim.
Milina je videti Rouzu ponovo onu zar u ocima,sinoc je prvi put podsetio na starog sebe,agresivan,zeljan a samo u nekim situacijama brzoplet i ishitren.
Prosto je neverovatno koliko protekciju kod sudija ima Dzejms i Klivlend uopste,ko je gledao utakmicu zna o cemu pricam. Da ne spominjem sve situacije bilo ih je sinoc minimum 8,9 na stetu Bulsa ali sreca da su se izvukli i na onakav nacin dosli do pobede.
Mirotic vrhunski,Tibodo je uocio svoju gresku i cim mu je dao minute,vratilo mu se. . .

Fox

pre 8 godina

Sjajan mec, pravi plej off duel kakav odavno nisam gledao! Katastrofalan pocetak i Rouza i Batlera, da bi u drugom poluvremenu razbili. Ali Rouz i dalje mnogo siluje loptu u nekim situacijama, doduse nista bolji ni Lebron nije bio u tom segmentu. Jos gori cini mi se! Ko bi rekao da ce ih dobiti bez Gasola. Ja cu samo reci da mi je srce stalo kad je Rouz pogodio onaj sut, s obzirom da sam igra keca na kladionici i da sam zguzvao tiket iz besa kad je Smit pogodio trojku, kad ono... :-) Svaka cast Rouzu! Realno, moglo je biti i obrnuto jer je bila izjednacena utakmica. I moram se osvrnuti na sramno sudjenje kad igra Dzejms! To je bruka i sramota kakve faulove sviraju njemu! Njega covek ne sme da pipne jer je to faul, sudije cim vide da neko popreko pogleda Lebrona, daju mu tehnicku! Sramota. A tek kakav je faul napravio u napadu nad Rouzom, klasican faul u napadu a oni mu sude dva plus jedan. Batleru svirali nepostojece faulove, jer prema misljenju sudija Lebronu ne mozes uzeti loptu vec je to faul. Bruka kakva zastita kod sudija :-P Sad ce popularni Lebronovci da krenu u kontranapad i da objasne kako smo svi mrzitelji i najveci hejteri na svetu zato sto ne navijamo za tim u kom igra Lebron, zalosno zaista. A Noa, koliko god bio nekom antipatican, je sjajan timski igrac, izgara za tim i tako ume da bodri i podrzava saograce kao niko. Za to mu svaka cast, ali onaj levi ulaz mora da poradi :-) I svaka cast Klipersima, tata Rivers je bio ponosan na bravuru svog sina u drugom poluvremenu.

Milan

pre 8 godina

zasluzio je posle svih mucenja i agonija prethodnih sezona,iako nikad nece igrati kao do one sezone kada je bio mvp..svaka cast d-rose

baobab

pre 8 godina

Klipersi su najvece osvezenje dosadasnjeg playoffa, samo se plasim da im ne ponestane klupe u najbitnijim utakmicama... za sada se drze sa ovih 7-8 igraca u rotaciji... "Ovosezonskog Rouza" nisam bas gotivio ali je decko pravi borac i zasluzio je da mu se desavaju i ovakve lepe stvari, za promenu!

shazam

pre 8 godina

Ne znam kad je Dzordan ubadao za pobedu slucajno od table, no dobro. Nisam mnogo gledao Klivlend od kako su ostali bez Lava, ali ovo danas je bilo skaradno za gledati sto se tice neke takticke pripremljenosti ekipe. Zadnja 2 minuta je bila gomila tajmautova kao i obicno kada je gusta utakmica, i bukvalno svaki put Klivlend izlazi iz tog tajmauta nakon sto im je Blat valjda dao neke instrukcije koju uvezbanu akciju sa treninga da izvedu - i svaka ta "akcija" (ako su uopste pokusali da je odrade) je izgledala tako da daju loptu Lebronu oko trojke ili eventualno na visokom postu, i da se svi sklone, pa onda on nesto napravi za sebe ili mozda proba da doda drugom za sut spolja ako probije u reket. A na drugoj strani u jednoj od kljucnih akcija u zadnjem minutu Bulsi izlaze iz tajmauta, rade neki off-ball pik na jednoj strani terena da odvuku paznju, a na drugoj oslobadjaju Dzimi Batlera i pod kosem lagano polaze nakon sto salje kiks defanzivca Smita po burek. Zakljucak da je Tibodo bolji trener od Blata smo odavno znali, ali da Blat ovoliko nije uspeo da spremi ekipu da oni samo zato sto su bez Kevin Lava ne mogu u zadnjoj cetvrtini 2 uspesne timske akcije da izvedu, to je blamaza. Pa i Cikago je bio bez Gasola celo 2. poluvreme pa su igrali isto kao i do tada. Ne znam koliko je problem strucnost a koliko autoritet Blata, ali to sada nije ni bitno, jer Klivlend finale konferencije nece videti sa ovakvom igrom u napadu, obzirom odavno znamo da im odbrana nije nista narocito.

heisenberg

pre 8 godina

Mislim da ne postoji pravi ljubitelj kosarke koji nije bio presrecan posle Rouzove trojke. Kako kontrolise emocije, sta je sve prozivio, zasluzio je ovo

JeRemija

pre 8 godina

Zaslužena pobeda Čikaga, mada bi možda bilo pravednije da je meč otišao u produžetak, jer nijedan tim nije imao neku osetniju prednost i vođstva su se smenjivala. Svaka čast Rouzu na trojci, ono retko ulazi ali eto sinoć se desilo. 8-9 m, preko ruke Tompsona, od table, iz neizgrađene pozicije. Rouz i Batler su držali Bulse, u 2.pol su igrali sjajno i sada u nedelju imaju meč loptu, jer ako povedu 3-1 mislim da Kavsima nema povratka. Klivlend loš, LBJ se ispromašivao, mada je sakupio puno asistencija i na kraju je ipak držao Kavse u igri, a jedina pozitivna stvar za njih je povratak Smita i iznenađujuće dobra igra Deljavedove. Kajri katastrofa, ali očekujem da sutra odigra mnogo mnogo bolje, inače se bliži kraj plej ofa.
Klipersi su u naletu i trenutno prvi favoriti za titulu. Tamo se ne zna odakle preti najveća opasnost i još pucaju od samopouzdanja jer su izbacili šampione.

baobab

pre 8 godina

Klipersi su najvece osvezenje dosadasnjeg playoffa, samo se plasim da im ne ponestane klupe u najbitnijim utakmicama... za sada se drze sa ovih 7-8 igraca u rotaciji... "Ovosezonskog Rouza" nisam bas gotivio ali je decko pravi borac i zasluzio je da mu se desavaju i ovakve lepe stvari, za promenu!

heisenberg

pre 8 godina

Mislim da ne postoji pravi ljubitelj kosarke koji nije bio presrecan posle Rouzove trojke. Kako kontrolise emocije, sta je sve prozivio, zasluzio je ovo

Otelo Hanter

pre 8 godina

Ne mogu da opisem koliko mi je drago zbog Rouza i Cikaga,zbog pobede nad ekipom koju ne mogu ocima da vidim.
Milina je videti Rouzu ponovo onu zar u ocima,sinoc je prvi put podsetio na starog sebe,agresivan,zeljan a samo u nekim situacijama brzoplet i ishitren.
Prosto je neverovatno koliko protekciju kod sudija ima Dzejms i Klivlend uopste,ko je gledao utakmicu zna o cemu pricam. Da ne spominjem sve situacije bilo ih je sinoc minimum 8,9 na stetu Bulsa ali sreca da su se izvukli i na onakav nacin dosli do pobede.
Mirotic vrhunski,Tibodo je uocio svoju gresku i cim mu je dao minute,vratilo mu se. . .

Fox

pre 8 godina

Sjajan mec, pravi plej off duel kakav odavno nisam gledao! Katastrofalan pocetak i Rouza i Batlera, da bi u drugom poluvremenu razbili. Ali Rouz i dalje mnogo siluje loptu u nekim situacijama, doduse nista bolji ni Lebron nije bio u tom segmentu. Jos gori cini mi se! Ko bi rekao da ce ih dobiti bez Gasola. Ja cu samo reci da mi je srce stalo kad je Rouz pogodio onaj sut, s obzirom da sam igra keca na kladionici i da sam zguzvao tiket iz besa kad je Smit pogodio trojku, kad ono... :-) Svaka cast Rouzu! Realno, moglo je biti i obrnuto jer je bila izjednacena utakmica. I moram se osvrnuti na sramno sudjenje kad igra Dzejms! To je bruka i sramota kakve faulove sviraju njemu! Njega covek ne sme da pipne jer je to faul, sudije cim vide da neko popreko pogleda Lebrona, daju mu tehnicku! Sramota. A tek kakav je faul napravio u napadu nad Rouzom, klasican faul u napadu a oni mu sude dva plus jedan. Batleru svirali nepostojece faulove, jer prema misljenju sudija Lebronu ne mozes uzeti loptu vec je to faul. Bruka kakva zastita kod sudija :-P Sad ce popularni Lebronovci da krenu u kontranapad i da objasne kako smo svi mrzitelji i najveci hejteri na svetu zato sto ne navijamo za tim u kom igra Lebron, zalosno zaista. A Noa, koliko god bio nekom antipatican, je sjajan timski igrac, izgara za tim i tako ume da bodri i podrzava saograce kao niko. Za to mu svaka cast, ali onaj levi ulaz mora da poradi :-) I svaka cast Klipersima, tata Rivers je bio ponosan na bravuru svog sina u drugom poluvremenu.

Vaki

pre 8 godina

Vidi se upravo koliko fali Kevin Lav, čovjek koji odvlači visokog igrača van reketa, i otvara promaju koju Lebron koristi. Ovako je Lebron prinuđen na teške šuteve, što se vidi očajnim šutom iz igre....

Stefan

pre 8 godina

Kako mi je drago zbog Di Rouza, čovek se toliko puta ozbiljno povredio, ali ima još snage da igra na visokom nivou, svaka mu čast! Neki u životu više loptu ne bi pogledali, a neki ni potrčali! Mislim da bi najlepše finale bilo GSW-CHI!

hawkeye

pre 8 godina

Ovo sa Riversima me podseća na film kouč Karter,samopouzdanje koje su dobili izbacivanjem šampiona je neverovatno,sve ostalo za osvajanje titule imaju.

ivan159inter

pre 8 godina

Ne mogu opisati koliko mi je drago zbog ovog coveka!! Svaka cast Derice, samo guraj dalje, ono sto si ti doziveo sa povredama ni jednom vrhunskom kosarkasu se nije izdesavalalo-a da se vrati na takav nivo. Skroman, fin momak, koji voli ovu divnu igru iznad svega. Nadam se da nece ni on ni Bulsi stati na ovome i da cemo gledati jos bolje njihove igre, jer do sada osim borbenosti nisu pokazali mnogo i imaju jos prostora za napredak. Kosarka je, pre svega, prelepa igra, a Derik je to potvrdio, bravo za Rouza!!

marko27zg

pre 8 godina

koliko covjek moze biti uporan da nakon toliko ozljeda grize kao da je prvi put vidio loptu.moze se svidati nekome James,nekome Curry,ja sam za borca,ratnika Rosa.

darencd

pre 8 godina

isplatilo se ostati budan... Rose kao nekad, jezim se dok pisem ovaj komentar bukvalno. Tajmaut 44 sekunde do kraja, Blat im crta akciju, pocinje utakmica Lebron najpametniji u 3oj sekundi napada se zaleti i promasi, i pravi faul nad gibsonom i tako vodi ekipu u poraz. Doslo mi je da zaplacem od srece sto je lopta izasla. Probudio se J.R sto ne valja za Bullse. Nadajmo se da nece biti povreda, jer i Gasol nije igrao, i Noa, i Irving se zali na Glob. sve u svemu najbolja plejof utakmica do sada, jedva cekam nedelju

Milan

pre 8 godina

zasluzio je posle svih mucenja i agonija prethodnih sezona,iako nikad nece igrati kao do one sezone kada je bio mvp..svaka cast d-rose

hawkeye

pre 8 godina

Igraće Pol, stara je to kajla.Za one koji ne znaju, noćas u 02.00h SK Čikago-Klivlend i novi poraz Bulsa naravno:)
(JeRemija, 08. maj 2015 18:51)

See Red

pre 8 godina

Ne mogu da verujem koliko hejtera ovde ima. Boli vas sto se vratio, i sto salje Lebrona kuci u 6 utakmica. Samo placite. He's back, it's official.

Džonson

pre 8 godina

Ne pamtim kad sam se poslednji put tako nervirao. Samo u poslednjih par napada, Mozgov pravi korake na visokom postu, sudija ništa. Lebron uleti u lice Batleru kad šutirao 3, napravio faul, sudija ništa. 3 sekunde do kraja, Lebron uz faul izbija loptu Rouzu, čak je i on sam bio svestan da je napravio faul, sudija ništa. Kapiram ja da je Lebron jedan od najvećih u košarci, ali valjda nema potrebe za tolikom protekcijom. A Rouz, zmaj! Naježio sam se kad sam video koliko je hladan posle one trojke. Ako nastavi da luduje ovako u plej-ofu, biće veselo.

Nikola, Zemun

pre 8 godina

Kakav meč! Čikago bez Noe i Gasola celu poslednju četvrtinu. Nijedan tim nije imao neku osetniju prednost, mislim da su se 20 puta smenjivali u vodstvu, JR pogodio tri neverovatne trojke u 4/4, Džejmsu u ključnom napadu izašla lopta iz obruča... i onda, ako je neko zaslužio nakon svih povreda... Rasplet serije zavisi od stepena ozbiljnosti povrede Gasola. Dakle, nedelja 21.30.

Dag Kristi

pre 8 godina

Ne znam kako da opisem ovo,ali jutros se budim,prvo kao i uvek sto uradim je da pogledam rezultate nocas odigranih meceva,i kada videh Cikago,kroz glavu mi je proslo-kako bih voleo da je Rouz dao trojku na tipa 5-6 s pre kraja. :-)

Badass

pre 8 godina

Dobro je, svi znamo sta je juce Jeremija najavio, neka tako najavi I naredne dve :-)
Samo da se napomene da su bulsi na kraju, nzm tacno koliko, igrali bez gasola I noe, sto je veci hendikep nego lav kod kavalirsa, mada pitanje sta bi bilo da se otislo u produzetke.
mene npr fascinira tristan tomson, koliko je covek dobar skakac I kako gradi reket, a toliko limitiran u napadu, kakva bi zver bio kad bi popravio taj segment...

Fox

pre 8 godina

JeRemija
nije rec o tome koliko su sudije navlacila za jednu ili drugu ekipu, vec kako sude kad je u pitanju Lebron. Zapitaj se da li si ti nerealan kada ne priznajes to. Ne sviraju mu faul u napadu vise puta, bacaka se u napadu na igraca i sviraju mu faul kad mu Batler uzme cistu loptu. A svaki faul koji dosude Lebronu, on reaguje i skace na njih tipa, kako mozes meni da sviras pa ja sam Kralj. Degutantno i odvratno, zaista mu ne treba takav stav i ponasanje. Ja vecu aroganciju nisam video kod nekog igraca, pa se pitate zasto ga mnogi ne vole. I da, bili su koraci Batlera. Ali opet se ti na prozivku Lebrona branis argumentom da je sudjeno u korist drugoj ekipi. Nemoj tako :-) I pricao si ovih dana da ce Klivlemd pocistiti Cikago, ali mi opet nije jasno kako si posle sinocnje utakmice tako splasnuo u euforiji i napisao da ce tesko Klivlend dobiti... Brzo odustajes, menjas misljenja itd... I to posle jedne utakmice :-)

DIS

pre 8 godina

Lebron James-najpopularniji igrac medju njima i najpostovaniji(timski igrac, veliki ortak sa saigracima iz tima, postovan od strane drugih trenera, nikakva mrlja u karijeri) mozda nije svima najomiljeniji ali niko apsolutno niko ga ne hejtuje-medju Srbima Lebron najomrazeniji i bukvalno ga mrze i zele mu svo zlo ovog sveta.

Zapitajte se zasto svi ti moji ortaci inzenjeri, doktori imaju takvo misljenje a vi sa druge strane neostvareni tipovi iz srbije imate takvo.
(Kinez, 09. maj 2015 16:19)

I onda ja udjem na fejsbuk stranicu NBA lige i citam komentare odusevljenih ljudi iz celog sveta koji se raduju zato sto je izgubio "Leflop" James,da nisu svi oni neostvareni Srbi? Bitno je da ti o svom narodu mislis sve najgore.

Miloš

pre 8 godina

Za sve vas koje cudi porejenje Rouza sa Dzordanom.
7.5.1989. se dogodio cuveni "Shot on Ehlo", jedan od top 10 poteza MJ-ove karijere po svim listama. Ehlo je igrao za Klivlend tada.
8.5.2015. (26 godina + 1 dan kasnije) Rouz takodje rusi Kavalirse.

shazam

pre 8 godina

Ne znam kad je Dzordan ubadao za pobedu slucajno od table, no dobro. Nisam mnogo gledao Klivlend od kako su ostali bez Lava, ali ovo danas je bilo skaradno za gledati sto se tice neke takticke pripremljenosti ekipe. Zadnja 2 minuta je bila gomila tajmautova kao i obicno kada je gusta utakmica, i bukvalno svaki put Klivlend izlazi iz tog tajmauta nakon sto im je Blat valjda dao neke instrukcije koju uvezbanu akciju sa treninga da izvedu - i svaka ta "akcija" (ako su uopste pokusali da je odrade) je izgledala tako da daju loptu Lebronu oko trojke ili eventualno na visokom postu, i da se svi sklone, pa onda on nesto napravi za sebe ili mozda proba da doda drugom za sut spolja ako probije u reket. A na drugoj strani u jednoj od kljucnih akcija u zadnjem minutu Bulsi izlaze iz tajmauta, rade neki off-ball pik na jednoj strani terena da odvuku paznju, a na drugoj oslobadjaju Dzimi Batlera i pod kosem lagano polaze nakon sto salje kiks defanzivca Smita po burek. Zakljucak da je Tibodo bolji trener od Blata smo odavno znali, ali da Blat ovoliko nije uspeo da spremi ekipu da oni samo zato sto su bez Kevin Lava ne mogu u zadnjoj cetvrtini 2 uspesne timske akcije da izvedu, to je blamaza. Pa i Cikago je bio bez Gasola celo 2. poluvreme pa su igrali isto kao i do tada. Ne znam koliko je problem strucnost a koliko autoritet Blata, ali to sada nije ni bitno, jer Klivlend finale konferencije nece videti sa ovakvom igrom u napadu, obzirom odavno znamo da im odbrana nije nista narocito.

mc_nabb

pre 8 godina

klipersi su bez sumnje najbolja ekipa (za sada ) u plejofu. igraju zaista u velikoj formu. sve sto su izgubili izgubili su u neizvesnim zavrsnicama i na svoje neisustvo u vaznim mecevima osim jednog poraza od san antonija gde su ih matorci oduvali. mislim da prolaze hjuston sa max 2 poraza. cikago i klivlend idu u 7 utakmica. niko nije u nekoj formi tamo ali obe ekipe igraju cvrsto i bice cupavo do kraja.rouz je imao srece, nije gadjao o tablu, ali i srecu treba da zasluzis

Milan Kosanovic

pre 8 godina

Drago mi je da se kosarka vratila u Chicago. Odlicna serija, detalji odlucuju. Sudije su malo pokvarile utisak jer nisu svirali neke ocigledne korake ali dobro, doprineli su malo na atraktivnosti.. U svakom slucaju zadovoljstvo je gledati duel.

Čvarkov Djordje

pre 8 godina

Kakva je kesa onaj Lebron, sirova snaga i nista vise. Sudije mu tolerisu uguravanje pod kos na silu, nigde driblinga. Rouz bi ga unistio da su vise puta ostajali 1 na. 1

Stanimir Branimir

pre 8 godina

Ja volim Lebrona, ali sinoć su mu sudije mnogo toga dopustile. Onaj faul u napadu nad Rouzom je očigledan, a dobio je time tri poena i izvukao se za 3. ličnu grešku u 1. poluvremenu, što bi mu smanjilo minutažu. I u nekoliko ulaza je prelako izvukao faul, a mislim da je Čikago juče igrao fantastičnu timsku odbranu nad njim, a i Batler takogđe. Činjenica je da je ovaj Klivlend trenutno nosi Lebron. Kajri je povređen ili šta već, nisam u toku, ali vidi se da je ograničen u igri trenutno. Sve zavisi kako Lebron iskreira akciju u napadu i izvuče najbolje iz svojih saigrača. Tako da Čikago konstantno udvaja Lebrona sa rizikom da ostavlja drugima više prostora. Ako ga nateraju da mora previše da radi, teraće ga na mnogo grešaka i istrošiće ga. Za sada ta taktika uspeva. Ako se Kajri ne vrati kako treba, Klivlend nema šta da traži. Čikago samo skupi odbranu oko Lebrona i to će da da rezultate, jer ne može tako napad da funkcioniše 48 minuta.

ipak srpska sveznalica

pre 8 godina

cikago klipersi finale.

ko je to mogao da predvidi???

dugo pratim nba ali ovako ujednacene sezone se ne secam u poslednjih 25 godina...

nikola

pre 8 godina

Uuuhh, kakav mec!! Obe ekipe vrlo ujednacene, ali na strani Rouza su ovog puta bili bogovi kosarke ali je i ludi Dzej Ar zasluzio svu pohvalu. :) Po mom misljenju autor teksta je malo prenakitio ulogu Dzejmsa u drugom delu igre. Dosta je dodavao Dzejms, ali su odgovornost preuzimali Dzej Ar i Dzouns, pogotovu Dzej Ar koji umalo nije ukrao utakmicu. Batler odlican kad treba. A ocajan je bio Irving, i Gasol koji nije pustan u drugom delu igre. Moja prognoza, pobeda Bulsa i u sledecem mecu.

JeRemija

pre 8 godina

Razumem sve žalopojke o suđenju na račun Lebrona, ali je vrhunsko licemerstvo pominjati uticaj suđenja u korist Klivlenda, u situaciji kada se Batleru nisu svirali čisti koraci u verovatno odlučujućim poenima na meču. Vidim da su samo 2 komentara to primetila, možda u obrnutoj situaciji takve korake ne bi svirali Irvingu ili Lebronu, ali barem budite dostojanstveni pa nemojte spinovati o nekom navlačenju suđenja za Kavse kada su Bulsi zahvaljujući sudiji i nesviranju čistih koraka i došli u situaciju da pobede. Ovim ne umanjujem pobedu Čikaga, samo ukazujem koliko su ljudi nerealni. Obavezno pogledajte akciju za Batlera i školski primer koraka, čak i za NBA prilike

Jagodic

pre 8 godina

Za Boston navijam, Klivlend gotivim zbog Irvinga, Golden Stejt gotivim zbog Karija ali Klipersi su toliko simpatična ekipa da ih gotivim sve i divota ih je gledati,pre je Grifina bio nervirao - a kako igra u ovom playoffu postao mi je i on simpatičan
Klipersi su mi omiljena ekipa i na 2k14 a omiljena su mi uz Boston i u stvarnom svetu. Hjuston je za njih za klasu slabiji
Golden State - Clippers biće finale pre finala!

Extream

pre 8 godina

@JeRemija
Ja stvarno ne mogu da verujem sta si ti napisao. Da li si ti gledao utakmicu ili samo iz pregleda izdvajas stvari koje ti odgovaraju? Da si iole objektivan onda bi rekao i da je sredinom druge cetvrtine James napravio klasican faul u napadu na Rose-u (sto bi mu bila 3. licna i morao bi na ladjenje do kraja poluveremena), a umesto toga sviran je faul Rose-u i situacija 2+1. Zasluzio je u zadnjoj cetvrtini barem u jednoj od 3 situacije tehnicku (koja bi mu bila i iskljucujuca) zbog rasprave sa sudijama. I povrh svega u samom finisu 2 nepostojeca faula Butlera na Jamesu su svirana. Ali nema veze, bitno je samo da su "koraci" Butlera ono sto je odlucilo mec, kakvih vidis desetak na svakom mecu i ne sviraju se...
Inace Rose se vratio na veliku scenu u punom sjaju. Ne zaboravite da je imao operaciju pred play off i da se u hodu vraca u formu. :) Suterski jos nije tu, ali i dalje mi je neverovatno kakav ulaz ima (doduse manje ga koristi zbog straha od nove povrede). I naravno sut za pobedu. Nebitno je da li je zeleo tako da sutne ili ne, jedino sto se racuna je da je lopta prosla kroz obruc i pobeda... :)
LAC nastavljaju da melju, nasli su lek za Hardena tako da su ubili u pojam celu ekipu HOU. Bez bradonje u mnogo boljem izdanju nema HOU sta da trazi, i bice im premija da ubodu jos jednu pobedu. Videcemo...

Idemo!

pre 8 godina

Nisam gledao utakmicu ali sad gledam hajlajtse i zasuzile su mi oči kad je Rouz pogodio trojku za pobedu. Ne samo zbog njega nego što gledam igrače kojima na dresu piše "Bulls" kako se raduju. Obožavao sam bulse i naravno Džordana i mnogo me bolelo kad je ta ekipa postala osrednja nakon njegovog odlaska. Sad mi izašle na površinu sve potisnute emocije prema Bulsima i ne mogu da verujem da se Bulsi konačno vraćaju! Zvezda i Bulsi čekaju titulu od '98. i kako bi bilo lepe da se u ovoj godini vrate dva legendarna kluba na stare staze. Žalosno je što ovde najčešće komentarišu klinci koji košarku prate od skoro pa ne znaju ni šta je bila Zvezda za košarku u Srbiji ili Bulsi za NBA.

drmr

pre 8 godina

Definitivno najbolja PO utakmica, očekujem u 7 da ide, i da ce Cavsi napraviti brejk posebno ako Gasol ne bude mogao da zaigra i Irving tesko da moze ovu katastrofu da ponovi.

JeRemija

pre 8 godina

Zaslužena pobeda Čikaga, mada bi možda bilo pravednije da je meč otišao u produžetak, jer nijedan tim nije imao neku osetniju prednost i vođstva su se smenjivala. Svaka čast Rouzu na trojci, ono retko ulazi ali eto sinoć se desilo. 8-9 m, preko ruke Tompsona, od table, iz neizgrađene pozicije. Rouz i Batler su držali Bulse, u 2.pol su igrali sjajno i sada u nedelju imaju meč loptu, jer ako povedu 3-1 mislim da Kavsima nema povratka. Klivlend loš, LBJ se ispromašivao, mada je sakupio puno asistencija i na kraju je ipak držao Kavse u igri, a jedina pozitivna stvar za njih je povratak Smita i iznenađujuće dobra igra Deljavedove. Kajri katastrofa, ali očekujem da sutra odigra mnogo mnogo bolje, inače se bliži kraj plej ofa.
Klipersi su u naletu i trenutno prvi favoriti za titulu. Tamo se ne zna odakle preti najveća opasnost i još pucaju od samopouzdanja jer su izbacili šampione.

Bijesni student

pre 8 godina

Odgledah drugo poluvrijeme i utisci su da onako lose sutersko vece Lebron nece ponoviti, a ni Kajri i mislim da u sljedecoj prave brejk i +cigla Rouza sa 9m. Batler je igracina!!! Ubio je Lebrona odbranom.

petarczv

pre 8 godina

@ jeremija jel kapiras zasto vecina ne voli lebrona...klasicni silovatelj koji samo trazi kontakt i faul...sramota kakvu protekciju ima kod sudija...e da stici ce MJ ali juce xaxaxaxaxaxaxaxaxxa

petarczv

pre 8 godina

Bravo derece zasluzio si!!! Posle svega sto je ovaj momak doziveo svako drugi bi izgubio volju za igrom ali on se nije predavao...Batler izdominirao LBJ u odbrani iako su sudije svirale nekoliko faulova koja apsolutno nisu postojala ali to je lequin... Koliko iritantan igrac stalno se nesto buni i prigovara sudijama...

Ajde veceras memphis da dobije gsw!!!

Veliki pozdrav za "memphisa" koji je ljidina!!!

a jesi i ti muzicar?

pre 8 godina

teska utakmica, i za igranje i za gledanje...batler odigrao fenomenalnu odbranu, tesko da moze bolje od toga..darko plavsic na sred utakmice pominje neku povredu zgloba irvinga zbog cega ne uzima vise suteva, ali ja mislim da je to pomenuo onako usputno, neprovereno, ili nisam u toku...ovakav ce biti i nastavak serije, svaka utakmica na posed ili dva, puna tenzija, naboja, prekrsaja, razgovora sa sudijama..tako je to obicno kad se igra sa po 8 igraca u rotaciji, umor cini svoje, koncentracija pada, tad je najlakse praviti sebi dodatni odmor ulazeci u razgovor sa sudijama..navijam za klivlend, ali sa ovom igrom, u kojoj tri ili cetiri igraca ubacuju poene u mecu, tesko da mogu da osvoje, cikago isto tako, vrlo slabo rasporedjeni poeni...tesko do svakog poena, mnogo kontakta, malo pravih akcija, videcemo...sa druge strane klipersi oprali hjuston, pol igrao 23 minuta, prelako..klipersi i atlanta su izvesniji u finalu, narocito posto je povreda vola izgleda takva da mora da pauzira, a bez njega ne mogu da prodju, tesko i sa njim...nisam odusevljen sinocnjom partijom, volim i ja kontakt igru, i cvrsce odbrane, ali malo tecnije napade, raznovrsnije, a toga nije bilo ni na jednoj strani, i onda na kraju us.rski kos rouza, ali zasluzena pobeda, nema sta..

Rale

pre 8 godina

Greota bi bilo da ni Rouz ni Pol ne uzmu prsten pre kraja karijere,voleo da bi da se sastanu finalu,pa nek pobedi bolji... p.s. cekao sam da klipersi izgube prvu bez Pola da odigram prolaz na njih zbog vece kvote,ali su mi skroz poremetili plan :)

Gos'n

pre 8 godina

Jako lose igra Rouz, nema samopouzdanja. Ne samo za prodore i promene pravca koje je znao, nego i u sutu. Treba mu vremena... A Batler se toliko potrosi na Dzejmsu u odbrani, da u napadu ne moze ni da bude kao sto ume. Sve u svemu, ako Cikago dobije sledecu na muku, a samo tako moze, tesko da Klivlend moze dobiti tri za redom. I Mirotic treba vise da igra, bio je odlican. Jedino sto ga sudije ne respektuju uopste, nista ne sviraju.

Beljo

pre 8 godina

Cu li pricu da ne respektuju Mirotica i ne daju mu faule... Ono juce je bila PO kosarka, sa takvim sudjenjem. Svakog su bili a faulovi rijerko svirani. Za razliku od Hamesa Hardena kad igra pa ekipa Hjustona sutne 60 slobodnih da bi dobila mec...
Lebron igra nikad goru sezonu, a razlog jer se podredio defanzivi a i nema vise toliko brze ruke da stalno on ulazi s loptom medju protivnicke igrace.
Mora neki plej da tu loptu drzi i dobaci mu je.
Polaganja je promasivao i u prvom mecu... U principu, LeBron ako je samp malo bolji nego ove sezone, Klivlend dobija. A on trenutno igra bas lose.

milan

pre 8 godina

Neka mi neko objasni kako u NBA moze da igra Zoakim Noa, kada lik ne zna osnove kosarke. Ne ume na ulaz da ode, ali kada pogodi oba bacanja kao da je ne znam sta uradio. Nisam ja ni trener ni igrac, ali ovo je strasno. Lovernj da nabije snagu i Bjelica sad kad dodje, smorice ga samo tako.

veljko

pre 8 godina

koliko ne sviraju korake, ovo je smesno. da se svira sve, po pravilima, ima li bi 10-15 dosudjenih koraka vise, po mecu. ovo ne pricam kao neko ko ne voli nba ili ima nekog favorita, cisto konstatujem, posto me bas nervira. npr. veceras, batler, u veoma bitnom trenutku, pravi korake i nikom nista. u toku utakmice pustaju to svima. narocito kad posle toga sledi neko kucanje ili atraktivan potez. bitan je sou, vise nego pravila. nisu ni igraci krivi, kad im se namerno gleda kroz prste...

Dr

pre 8 godina

Neverovatno koliko ljudi komentariše ovde samo na osnovu pogledanih highlightsa. Rose u prvom poluvremenu nije "igrao lose", nije ni igrao dobro - on nije igrao. Bas sam pomislio "Razumem ga potpuno da ga je strah od povrede, ali oni floateri i setanje po trojci samo kaljaju secanje na to kakav je bio."
E a onda je poceo da igra i svaka mu cast. Retko simpatican covek, zajedno sa ostatkom Bullsa (osim heinricha i noe) i voleo bih da pobede klivlend.
Meni apsolutno ne dolazi do mozga kako neko moze da mrzi Lebrona i da pise ovde da je on "beli medved". Necu ga uopste porediti sa dzordanom jer kao i vecina vas "strucnjaka" ovde, dzordana znam sa highlightsa i mozda nesto malo dok je igrao u washingtonu- ali od kad ja pratim kosarku sto je nekih 16, 17 godina Lebron je ubedljivo najbolji igrac. Ne svidja mi se taj njegov - pobediću 1 na 5 stil, jer je kosarka timski sport, ali sama cinjenica da mu to ponekad uspeva je neverovatna.

Mozete da volite i Brajanta i Garneta, Dankana, Dzordana, Medzika, Birda i da tvrdite da su najbolji igraci ikada, to je vasa stvar, ali prozivati coveka koji radi ono sto radi poslednjih 12 godina samo govori o vama i vasem (ne)poznavanju kosarke.

Demius

pre 8 godina

Uigrana akcija, nema šta.Baciš kamen sa ramena, pa ako se odbije od tablu onda si majstor.Čikgo bez Gasola nema čemu da se nada.Mirotić je iznenadio Blata noćas, ali sledeću utakmicu neće da ga podceni u to sam 100% siguran.
A šta reći za Kliperse, sem da trenutno igraju šampionsku košarku.

penny

pre 8 godina

Sve sve ali ako Tompson razbija sa skokom u napadu pa to je strasno. Covek zaista svoj posao radi vrhunski. Iz pika se probija do kosa i skoro uvek na pravu stranu da saceka odbitak...

Kinez

pre 8 godina

Radim u inostranstvu i okruzen sam strancima iz celog sveta i po pitanju sporta sto sam skontao u odnosu na nas

Real Madrid najpopularniji klub medju njima-medju Srbima najomrazeniji

Lebron James-najpopularniji igrac medju njima i najpostovaniji(timski igrac, veliki ortak sa saigracima iz tima, postovan od strane drugih trenera, nikakva mrlja u karijeri) mozda nije svima najomiljeniji ali niko apsolutno niko ga ne hejtuje-medju Srbima Lebron najomrazeniji i bukvalno ga mrze i zele mu svo zlo ovog sveta.

Zapitajte se zasto svi ti moji ortaci inzenjeri, doktori imaju takvo misljenje a vi sa druge strane neostvareni tipovi iz srbije imate takvo.

JeRemija

pre 8 godina

@Kinez Care, sve si objasnio i sve ti je jasno. Dodao bih samo da su Lebronovi najveći hejteri isti oni koji Mesija zovu Lesi ili gdesi i Kristijana- Penaldo ili Kristina. To su oni stručnjaci koji Đokoviću zameraju što ne plaća porez ovde iako dečko igra svuda po svetu i njegova stvar gde će da živi. Razumem ljude da im se ne sviđa Lebronova igra ali takvo omalovažavanje prema takvoj klasi od igrača mi ne ide u glavu. Kad završi karijeru dolazi sigurno u top 3 igrača svih vremena, po svim mogućim parametrima. I još nešto. Takvu konstantnu kvalitetnu igru koja traje evo već 11 godina još nijedan igrač nije prikazao. Mora doći do zasićenja, ali LBJ ne staje!

MVP

pre 8 godina

Znaci pojeo sam se zato sto sam zaspao sinoc, jedine dve utakmice koje sam propustio tokom PO. Sto se tice polufinala CHI-CLE nemam favorita, mislim da ko god prodje od te dve ekipe veliko finale je sigurno, ne potcenjujem ni Hokse ni Vizardse, ali jednostavno mislim da Vizdardsi nemaju ekipu da 4 puta dobiju ova dva tima dok mi Atlanta deluje kao ekipa koja prvi put u svom zivotu igra PO, ne znam sta se desava sa njima, ali ocekujem da prodju Vizardse u 6 meceva. Sto se zapada tice mislim da su Voriorsi veliki favoriti protiv Memfisa i da ce se to takodje resiti u 6 meceva iako sam svim srcem uz Memfis. Drugo polufinale mislim da ce biti zanimljivije dosta i mislim da ce Hjuston dobiti u 7 meceva, jer me ova serija jako podseca na seriju SAS-LAC iz prve runde, samo zbog toga kazem 7 meceva, inace bih rekao da LAC dobijaju u 6. Od prvog dana sezone mislim da ce Bulsi uzeti titulu, tako da ne bih odstupao od toga, međutim mislim da je najrealnije ovako:

CLE-CHI 4:3
ATL-WAS 4:2
GSW-MEM 4:2
LAC:HOU 4:3

CLE:ATL 4:2
GSW:LAC 4:3

CLE:GSW 1:4

za MVP bih takođe stavio Karija, dok mi je najvise napredovao Vajtsajd bez konkurencije, petorka sezone: Kari, Harden, Dzejms, Dejvis, Vucevic

Dovla

pre 8 godina

Odlučila cigla "MVP" Rouza u poslednjoj sekundi.Neverovatno koliko je loše suđenje u NBA,Batler je na nekih tridesetak sekundi do kraja napravio očigledne korake pri postizanju koša.U Evropi se vodi računa o poštovanju pravila, dok se tamo sve dopušta radi šoua.Klivlend bi dobio seriju da se nije povredio Lav,ovako je Čikago favorit, mada videćemo kakvo je stanje sa Gasolovom povredom.

JeRemija

pre 8 godina

@Fox Tačno je da se Lebronu dopuštaju neke stvari koje bi se sudile recimo nekom rukiju ili anonimusu, ali nije on jedini primer da su zvezde zaštićenije od drugih. Takva su pravila u NBA oduvek, seti se šta su sve Majklu svirali, postoji anegdota da su se za vreme slikanja za reprezentaciju igrači šalili da će im svirati faul ako stanu pored MJ. Uostalom i broj bacanja koje je dobijao po meču to pokazuju. Mnogo je bilo opravdanih ali da se ne lažemo bilo je tu i sviranja samo zato što je on MJ. Danas bi mu pandan po tom pitanju bio Harden, kome se dozvoljava da se lakta kad ide na ulaz ali zato kada ga neko bukvalno pipne, odmah dobija bacanja. Lebronu se mnogo toga i ne svira jer se računa eto jak je kao bik pa neka trpi udarce. Čovek je 4. ili 5. u NBA po broju bacanja po meču iako stalno napada koš.
I dalje verujem da Kavsi prolaze, samo mora Irving aktivnije da se uključi i LBJ da počne da ubacuje trojke. Do sada je u trojkama očajan.

paspalj chandler

pre 8 godina

Dosta srece,na kraju su jedva izveli i boga pitaj kako je ono uslo ali da bi pobedio pored znanja treba i malo srece,sudjenje sramotno,ne samo ova utakmica vec cela serija.
Clippers Houston je gotova serija.

Cubi

pre 8 godina

Butler nije napravio korake, taj potez je cist kao suza. Kada uzmete loptu sa obe ruke imate pravo na jedan korak isto kao I kada je prihvatite.

Jezekilj

pre 8 godina

Ključni trenutak sinoćnje utakmice desio se je 23 sekunde prije kraja kada je King promašio polaganje!
Ali i pored indisponiranog Irvinga u koga se ja kunem, ne vidim opet kako Čikago može da dobije ovu seriju. Jer ovo veče se neće ponoviti. LeBron je svjestan da ako nekoga ide u igri, on će ga i podržati, ali isto tako i ostali moraju biti svjesni da ako LeBrona ide to veče, budi mu podrška. Samo tako će prsten otići u Ohajo. King ne može sam. Kao što ga je prošlo finale 'izradio' Di Vejd. Niko sam ne osvaja prsten. Pa čak ni taj vaš 'Black Jesus'.

oranje expert

pre 8 godina

(JeRemija, 09. maj 2015 16:54)
bravo care i jos jedno sinoc se James koristio snagu I bukvalno uguravao ljude pod obruc e sad ,ovi "takozvani" poznavaci kosarke su pricali da je igra slabija i da je james slabic. a sad mu osporavaju sto igra cvrsto snazno i tvrdo. el znate vi sta zelite? u vreme mj bilo ovako ili onako najbolji su ovi sto samo pricaju. ako ste mogli bolje sto niste ? nesto vas ne vidim na tv. ko se bavio ili je bar probao da se bavi profesionalnom sportom zna sta sve treba da se prodje da bi izasao na teren i da samo dobijes priliku. lako je da ukljucis tv i odgledas tekmu ali drugacije je njima na terenu ima nesto sto se ne vidi na tvu ko zna razumece.

Jezekilj

pre 8 godina

Ja bih samo upozorio sve ove likove koji mi lupaju minuse da Čikago neće proći ovu seriju. JEDNOSTAVNO NEĆE.
Ne postoje ni minimalne šanse da se to desi.
Vjerujte u šta god hoćete, ali nema jbn šanse.
ČIKAGO PADA. Stavljam svoj život na to. Nema sile koja može da zaustavi LeBron Džejmsa. NE POSTOJI NEŠTO ŠTO NJEGA MOŽE ZAUSTAVITI. NEMA TOGA. I TAČKA.

Mika Guster iz Ritopeka

pre 8 godina

Petre Mcdanjel j povredjen zato ne igra,inace se po prvi put slazem sa tobom da je Mkdanijel vrh igrac, Mika je jos ranije govorio dok je igrao u Filadelfiji da decko treba da bude ruki godine!!! Da su mu u Filadelfiji dali minutazu kao Wiginsu u Minesoti imao bi 20 poena 10+skokova 3 blokade u proseku i brdo ukradenih i svega!!! Decko kida!!!

spree15

pre 8 godina

Ali ovi za argumentom ljubomorni ste na LeBrona su najjaci,i naravno Jezekilj koji je verovatno na lekovima posle sinocne utakmice.

bers0003

pre 8 godina

Sasvim solidno sudjenje sinoc. Par gresaka na obje strane ali ujednacen kontinuitet sto igraci vole. LBJ je na svakom 5-6tom ulazu dobivao faul sto za jednog superstara jako malo. 25 godina religiozno pratim NBA i kad se sjetim D. Wade-a protiv Dalasa u finalu kad je svaki napad pucao bacanja i osvojio titulu. Jordan, Magic, Bird takodje su imali specijalni tretman ali to nije bilo u highlights-u pa mi to ne bi vidjeli....

oranje expert

pre 8 godina

realno lebron je opet izgubio utakmicu mda i sam je priznao. rose je imao dosta srece da ono udje ne kapiram sto mu je tristian ostavio onolko mesta za sut.

JeRemija

pre 8 godina

Razumem sve žalopojke o suđenju na račun Lebrona, ali je vrhunsko licemerstvo pominjati uticaj suđenja u korist Klivlenda, u situaciji kada se Batleru nisu svirali čisti koraci u verovatno odlučujućim poenima na meču. Vidim da su samo 2 komentara to primetila, možda u obrnutoj situaciji takve korake ne bi svirali Irvingu ili Lebronu, ali barem budite dostojanstveni pa nemojte spinovati o nekom navlačenju suđenja za Kavse kada su Bulsi zahvaljujući sudiji i nesviranju čistih koraka i došli u situaciju da pobede. Ovim ne umanjujem pobedu Čikaga, samo ukazujem koliko su ljudi nerealni. Obavezno pogledajte akciju za Batlera i školski primer koraka, čak i za NBA prilike

Dovla

pre 8 godina

Odlučila cigla "MVP" Rouza u poslednjoj sekundi.Neverovatno koliko je loše suđenje u NBA,Batler je na nekih tridesetak sekundi do kraja napravio očigledne korake pri postizanju koša.U Evropi se vodi računa o poštovanju pravila, dok se tamo sve dopušta radi šoua.Klivlend bi dobio seriju da se nije povredio Lav,ovako je Čikago favorit, mada videćemo kakvo je stanje sa Gasolovom povredom.

Kinez

pre 8 godina

Radim u inostranstvu i okruzen sam strancima iz celog sveta i po pitanju sporta sto sam skontao u odnosu na nas

Real Madrid najpopularniji klub medju njima-medju Srbima najomrazeniji

Lebron James-najpopularniji igrac medju njima i najpostovaniji(timski igrac, veliki ortak sa saigracima iz tima, postovan od strane drugih trenera, nikakva mrlja u karijeri) mozda nije svima najomiljeniji ali niko apsolutno niko ga ne hejtuje-medju Srbima Lebron najomrazeniji i bukvalno ga mrze i zele mu svo zlo ovog sveta.

Zapitajte se zasto svi ti moji ortaci inzenjeri, doktori imaju takvo misljenje a vi sa druge strane neostvareni tipovi iz srbije imate takvo.

Demius

pre 8 godina

Uigrana akcija, nema šta.Baciš kamen sa ramena, pa ako se odbije od tablu onda si majstor.Čikgo bez Gasola nema čemu da se nada.Mirotić je iznenadio Blata noćas, ali sledeću utakmicu neće da ga podceni u to sam 100% siguran.
A šta reći za Kliperse, sem da trenutno igraju šampionsku košarku.

milan

pre 8 godina

Neka mi neko objasni kako u NBA moze da igra Zoakim Noa, kada lik ne zna osnove kosarke. Ne ume na ulaz da ode, ali kada pogodi oba bacanja kao da je ne znam sta uradio. Nisam ja ni trener ni igrac, ali ovo je strasno. Lovernj da nabije snagu i Bjelica sad kad dodje, smorice ga samo tako.

MVP

pre 8 godina

Znaci pojeo sam se zato sto sam zaspao sinoc, jedine dve utakmice koje sam propustio tokom PO. Sto se tice polufinala CHI-CLE nemam favorita, mislim da ko god prodje od te dve ekipe veliko finale je sigurno, ne potcenjujem ni Hokse ni Vizardse, ali jednostavno mislim da Vizdardsi nemaju ekipu da 4 puta dobiju ova dva tima dok mi Atlanta deluje kao ekipa koja prvi put u svom zivotu igra PO, ne znam sta se desava sa njima, ali ocekujem da prodju Vizardse u 6 meceva. Sto se zapada tice mislim da su Voriorsi veliki favoriti protiv Memfisa i da ce se to takodje resiti u 6 meceva iako sam svim srcem uz Memfis. Drugo polufinale mislim da ce biti zanimljivije dosta i mislim da ce Hjuston dobiti u 7 meceva, jer me ova serija jako podseca na seriju SAS-LAC iz prve runde, samo zbog toga kazem 7 meceva, inace bih rekao da LAC dobijaju u 6. Od prvog dana sezone mislim da ce Bulsi uzeti titulu, tako da ne bih odstupao od toga, međutim mislim da je najrealnije ovako:

CLE-CHI 4:3
ATL-WAS 4:2
GSW-MEM 4:2
LAC:HOU 4:3

CLE:ATL 4:2
GSW:LAC 4:3

CLE:GSW 1:4

za MVP bih takođe stavio Karija, dok mi je najvise napredovao Vajtsajd bez konkurencije, petorka sezone: Kari, Harden, Dzejms, Dejvis, Vucevic

Gos'n

pre 8 godina

Jako lose igra Rouz, nema samopouzdanja. Ne samo za prodore i promene pravca koje je znao, nego i u sutu. Treba mu vremena... A Batler se toliko potrosi na Dzejmsu u odbrani, da u napadu ne moze ni da bude kao sto ume. Sve u svemu, ako Cikago dobije sledecu na muku, a samo tako moze, tesko da Klivlend moze dobiti tri za redom. I Mirotic treba vise da igra, bio je odlican. Jedino sto ga sudije ne respektuju uopste, nista ne sviraju.

Jezekilj

pre 8 godina

Ja bih samo upozorio sve ove likove koji mi lupaju minuse da Čikago neće proći ovu seriju. JEDNOSTAVNO NEĆE.
Ne postoje ni minimalne šanse da se to desi.
Vjerujte u šta god hoćete, ali nema jbn šanse.
ČIKAGO PADA. Stavljam svoj život na to. Nema sile koja može da zaustavi LeBron Džejmsa. NE POSTOJI NEŠTO ŠTO NJEGA MOŽE ZAUSTAVITI. NEMA TOGA. I TAČKA.

Jezekilj

pre 8 godina

Ključni trenutak sinoćnje utakmice desio se je 23 sekunde prije kraja kada je King promašio polaganje!
Ali i pored indisponiranog Irvinga u koga se ja kunem, ne vidim opet kako Čikago može da dobije ovu seriju. Jer ovo veče se neće ponoviti. LeBron je svjestan da ako nekoga ide u igri, on će ga i podržati, ali isto tako i ostali moraju biti svjesni da ako LeBrona ide to veče, budi mu podrška. Samo tako će prsten otići u Ohajo. King ne može sam. Kao što ga je prošlo finale 'izradio' Di Vejd. Niko sam ne osvaja prsten. Pa čak ni taj vaš 'Black Jesus'.

Otelo Hanter

pre 8 godina

Ne mogu da opisem koliko mi je drago zbog Rouza i Cikaga,zbog pobede nad ekipom koju ne mogu ocima da vidim.
Milina je videti Rouzu ponovo onu zar u ocima,sinoc je prvi put podsetio na starog sebe,agresivan,zeljan a samo u nekim situacijama brzoplet i ishitren.
Prosto je neverovatno koliko protekciju kod sudija ima Dzejms i Klivlend uopste,ko je gledao utakmicu zna o cemu pricam. Da ne spominjem sve situacije bilo ih je sinoc minimum 8,9 na stetu Bulsa ali sreca da su se izvukli i na onakav nacin dosli do pobede.
Mirotic vrhunski,Tibodo je uocio svoju gresku i cim mu je dao minute,vratilo mu se. . .

JeRemija

pre 8 godina

@Fox Tačno je da se Lebronu dopuštaju neke stvari koje bi se sudile recimo nekom rukiju ili anonimusu, ali nije on jedini primer da su zvezde zaštićenije od drugih. Takva su pravila u NBA oduvek, seti se šta su sve Majklu svirali, postoji anegdota da su se za vreme slikanja za reprezentaciju igrači šalili da će im svirati faul ako stanu pored MJ. Uostalom i broj bacanja koje je dobijao po meču to pokazuju. Mnogo je bilo opravdanih ali da se ne lažemo bilo je tu i sviranja samo zato što je on MJ. Danas bi mu pandan po tom pitanju bio Harden, kome se dozvoljava da se lakta kad ide na ulaz ali zato kada ga neko bukvalno pipne, odmah dobija bacanja. Lebronu se mnogo toga i ne svira jer se računa eto jak je kao bik pa neka trpi udarce. Čovek je 4. ili 5. u NBA po broju bacanja po meču iako stalno napada koš.
I dalje verujem da Kavsi prolaze, samo mora Irving aktivnije da se uključi i LBJ da počne da ubacuje trojke. Do sada je u trojkama očajan.

Čvarkov Djordje

pre 8 godina

Kakva je kesa onaj Lebron, sirova snaga i nista vise. Sudije mu tolerisu uguravanje pod kos na silu, nigde driblinga. Rouz bi ga unistio da su vise puta ostajali 1 na. 1

oranje expert

pre 8 godina

realno lebron je opet izgubio utakmicu mda i sam je priznao. rose je imao dosta srece da ono udje ne kapiram sto mu je tristian ostavio onolko mesta za sut.

JeRemija

pre 8 godina

@Kinez Care, sve si objasnio i sve ti je jasno. Dodao bih samo da su Lebronovi najveći hejteri isti oni koji Mesija zovu Lesi ili gdesi i Kristijana- Penaldo ili Kristina. To su oni stručnjaci koji Đokoviću zameraju što ne plaća porez ovde iako dečko igra svuda po svetu i njegova stvar gde će da živi. Razumem ljude da im se ne sviđa Lebronova igra ali takvo omalovažavanje prema takvoj klasi od igrača mi ne ide u glavu. Kad završi karijeru dolazi sigurno u top 3 igrača svih vremena, po svim mogućim parametrima. I još nešto. Takvu konstantnu kvalitetnu igru koja traje evo već 11 godina još nijedan igrač nije prikazao. Mora doći do zasićenja, ali LBJ ne staje!

Jagodic

pre 8 godina

Za Boston navijam, Klivlend gotivim zbog Irvinga, Golden Stejt gotivim zbog Karija ali Klipersi su toliko simpatična ekipa da ih gotivim sve i divota ih je gledati,pre je Grifina bio nervirao - a kako igra u ovom playoffu postao mi je i on simpatičan
Klipersi su mi omiljena ekipa i na 2k14 a omiljena su mi uz Boston i u stvarnom svetu. Hjuston je za njih za klasu slabiji
Golden State - Clippers biće finale pre finala!

Dr

pre 8 godina

Neverovatno koliko ljudi komentariše ovde samo na osnovu pogledanih highlightsa. Rose u prvom poluvremenu nije "igrao lose", nije ni igrao dobro - on nije igrao. Bas sam pomislio "Razumem ga potpuno da ga je strah od povrede, ali oni floateri i setanje po trojci samo kaljaju secanje na to kakav je bio."
E a onda je poceo da igra i svaka mu cast. Retko simpatican covek, zajedno sa ostatkom Bullsa (osim heinricha i noe) i voleo bih da pobede klivlend.
Meni apsolutno ne dolazi do mozga kako neko moze da mrzi Lebrona i da pise ovde da je on "beli medved". Necu ga uopste porediti sa dzordanom jer kao i vecina vas "strucnjaka" ovde, dzordana znam sa highlightsa i mozda nesto malo dok je igrao u washingtonu- ali od kad ja pratim kosarku sto je nekih 16, 17 godina Lebron je ubedljivo najbolji igrac. Ne svidja mi se taj njegov - pobediću 1 na 5 stil, jer je kosarka timski sport, ali sama cinjenica da mu to ponekad uspeva je neverovatna.

Mozete da volite i Brajanta i Garneta, Dankana, Dzordana, Medzika, Birda i da tvrdite da su najbolji igraci ikada, to je vasa stvar, ali prozivati coveka koji radi ono sto radi poslednjih 12 godina samo govori o vama i vasem (ne)poznavanju kosarke.

petarczv

pre 8 godina

@ jeremija jel kapiras zasto vecina ne voli lebrona...klasicni silovatelj koji samo trazi kontakt i faul...sramota kakvu protekciju ima kod sudija...e da stici ce MJ ali juce xaxaxaxaxaxaxaxaxxa

See Red

pre 8 godina

Ne mogu da verujem koliko hejtera ovde ima. Boli vas sto se vratio, i sto salje Lebrona kuci u 6 utakmica. Samo placite. He's back, it's official.

Cubi

pre 8 godina

Butler nije napravio korake, taj potez je cist kao suza. Kada uzmete loptu sa obe ruke imate pravo na jedan korak isto kao I kada je prihvatite.

a jesi i ti muzicar?

pre 8 godina

teska utakmica, i za igranje i za gledanje...batler odigrao fenomenalnu odbranu, tesko da moze bolje od toga..darko plavsic na sred utakmice pominje neku povredu zgloba irvinga zbog cega ne uzima vise suteva, ali ja mislim da je to pomenuo onako usputno, neprovereno, ili nisam u toku...ovakav ce biti i nastavak serije, svaka utakmica na posed ili dva, puna tenzija, naboja, prekrsaja, razgovora sa sudijama..tako je to obicno kad se igra sa po 8 igraca u rotaciji, umor cini svoje, koncentracija pada, tad je najlakse praviti sebi dodatni odmor ulazeci u razgovor sa sudijama..navijam za klivlend, ali sa ovom igrom, u kojoj tri ili cetiri igraca ubacuju poene u mecu, tesko da mogu da osvoje, cikago isto tako, vrlo slabo rasporedjeni poeni...tesko do svakog poena, mnogo kontakta, malo pravih akcija, videcemo...sa druge strane klipersi oprali hjuston, pol igrao 23 minuta, prelako..klipersi i atlanta su izvesniji u finalu, narocito posto je povreda vola izgleda takva da mora da pauzira, a bez njega ne mogu da prodju, tesko i sa njim...nisam odusevljen sinocnjom partijom, volim i ja kontakt igru, i cvrsce odbrane, ali malo tecnije napade, raznovrsnije, a toga nije bilo ni na jednoj strani, i onda na kraju us.rski kos rouza, ali zasluzena pobeda, nema sta..

hawkeye

pre 8 godina

Igraće Pol, stara je to kajla.Za one koji ne znaju, noćas u 02.00h SK Čikago-Klivlend i novi poraz Bulsa naravno:)
(JeRemija, 08. maj 2015 18:51)

petarczv

pre 8 godina

Bravo derece zasluzio si!!! Posle svega sto je ovaj momak doziveo svako drugi bi izgubio volju za igrom ali on se nije predavao...Batler izdominirao LBJ u odbrani iako su sudije svirale nekoliko faulova koja apsolutno nisu postojala ali to je lequin... Koliko iritantan igrac stalno se nesto buni i prigovara sudijama...

Ajde veceras memphis da dobije gsw!!!

Veliki pozdrav za "memphisa" koji je ljidina!!!

Bijesni student

pre 8 godina

Odgledah drugo poluvrijeme i utisci su da onako lose sutersko vece Lebron nece ponoviti, a ni Kajri i mislim da u sljedecoj prave brejk i +cigla Rouza sa 9m. Batler je igracina!!! Ubio je Lebrona odbranom.

JeRemija

pre 8 godina

Zaslužena pobeda Čikaga, mada bi možda bilo pravednije da je meč otišao u produžetak, jer nijedan tim nije imao neku osetniju prednost i vođstva su se smenjivala. Svaka čast Rouzu na trojci, ono retko ulazi ali eto sinoć se desilo. 8-9 m, preko ruke Tompsona, od table, iz neizgrađene pozicije. Rouz i Batler su držali Bulse, u 2.pol su igrali sjajno i sada u nedelju imaju meč loptu, jer ako povedu 3-1 mislim da Kavsima nema povratka. Klivlend loš, LBJ se ispromašivao, mada je sakupio puno asistencija i na kraju je ipak držao Kavse u igri, a jedina pozitivna stvar za njih je povratak Smita i iznenađujuće dobra igra Deljavedove. Kajri katastrofa, ali očekujem da sutra odigra mnogo mnogo bolje, inače se bliži kraj plej ofa.
Klipersi su u naletu i trenutno prvi favoriti za titulu. Tamo se ne zna odakle preti najveća opasnost i još pucaju od samopouzdanja jer su izbacili šampione.

Fox

pre 8 godina

Sjajan mec, pravi plej off duel kakav odavno nisam gledao! Katastrofalan pocetak i Rouza i Batlera, da bi u drugom poluvremenu razbili. Ali Rouz i dalje mnogo siluje loptu u nekim situacijama, doduse nista bolji ni Lebron nije bio u tom segmentu. Jos gori cini mi se! Ko bi rekao da ce ih dobiti bez Gasola. Ja cu samo reci da mi je srce stalo kad je Rouz pogodio onaj sut, s obzirom da sam igra keca na kladionici i da sam zguzvao tiket iz besa kad je Smit pogodio trojku, kad ono... :-) Svaka cast Rouzu! Realno, moglo je biti i obrnuto jer je bila izjednacena utakmica. I moram se osvrnuti na sramno sudjenje kad igra Dzejms! To je bruka i sramota kakve faulove sviraju njemu! Njega covek ne sme da pipne jer je to faul, sudije cim vide da neko popreko pogleda Lebrona, daju mu tehnicku! Sramota. A tek kakav je faul napravio u napadu nad Rouzom, klasican faul u napadu a oni mu sude dva plus jedan. Batleru svirali nepostojece faulove, jer prema misljenju sudija Lebronu ne mozes uzeti loptu vec je to faul. Bruka kakva zastita kod sudija :-P Sad ce popularni Lebronovci da krenu u kontranapad i da objasne kako smo svi mrzitelji i najveci hejteri na svetu zato sto ne navijamo za tim u kom igra Lebron, zalosno zaista. A Noa, koliko god bio nekom antipatican, je sjajan timski igrac, izgara za tim i tako ume da bodri i podrzava saograce kao niko. Za to mu svaka cast, ali onaj levi ulaz mora da poradi :-) I svaka cast Klipersima, tata Rivers je bio ponosan na bravuru svog sina u drugom poluvremenu.

Idemo!

pre 8 godina

Nisam gledao utakmicu ali sad gledam hajlajtse i zasuzile su mi oči kad je Rouz pogodio trojku za pobedu. Ne samo zbog njega nego što gledam igrače kojima na dresu piše "Bulls" kako se raduju. Obožavao sam bulse i naravno Džordana i mnogo me bolelo kad je ta ekipa postala osrednja nakon njegovog odlaska. Sad mi izašle na površinu sve potisnute emocije prema Bulsima i ne mogu da verujem da se Bulsi konačno vraćaju! Zvezda i Bulsi čekaju titulu od '98. i kako bi bilo lepe da se u ovoj godini vrate dva legendarna kluba na stare staze. Žalosno je što ovde najčešće komentarišu klinci koji košarku prate od skoro pa ne znaju ni šta je bila Zvezda za košarku u Srbiji ili Bulsi za NBA.

Fox

pre 8 godina

JeRemija
nije rec o tome koliko su sudije navlacila za jednu ili drugu ekipu, vec kako sude kad je u pitanju Lebron. Zapitaj se da li si ti nerealan kada ne priznajes to. Ne sviraju mu faul u napadu vise puta, bacaka se u napadu na igraca i sviraju mu faul kad mu Batler uzme cistu loptu. A svaki faul koji dosude Lebronu, on reaguje i skace na njih tipa, kako mozes meni da sviras pa ja sam Kralj. Degutantno i odvratno, zaista mu ne treba takav stav i ponasanje. Ja vecu aroganciju nisam video kod nekog igraca, pa se pitate zasto ga mnogi ne vole. I da, bili su koraci Batlera. Ali opet se ti na prozivku Lebrona branis argumentom da je sudjeno u korist drugoj ekipi. Nemoj tako :-) I pricao si ovih dana da ce Klivlemd pocistiti Cikago, ali mi opet nije jasno kako si posle sinocnje utakmice tako splasnuo u euforiji i napisao da ce tesko Klivlend dobiti... Brzo odustajes, menjas misljenja itd... I to posle jedne utakmice :-)

oranje expert

pre 8 godina

(JeRemija, 09. maj 2015 16:54)
bravo care i jos jedno sinoc se James koristio snagu I bukvalno uguravao ljude pod obruc e sad ,ovi "takozvani" poznavaci kosarke su pricali da je igra slabija i da je james slabic. a sad mu osporavaju sto igra cvrsto snazno i tvrdo. el znate vi sta zelite? u vreme mj bilo ovako ili onako najbolji su ovi sto samo pricaju. ako ste mogli bolje sto niste ? nesto vas ne vidim na tv. ko se bavio ili je bar probao da se bavi profesionalnom sportom zna sta sve treba da se prodje da bi izasao na teren i da samo dobijes priliku. lako je da ukljucis tv i odgledas tekmu ali drugacije je njima na terenu ima nesto sto se ne vidi na tvu ko zna razumece.

Extream

pre 8 godina

@JeRemija
Ja stvarno ne mogu da verujem sta si ti napisao. Da li si ti gledao utakmicu ili samo iz pregleda izdvajas stvari koje ti odgovaraju? Da si iole objektivan onda bi rekao i da je sredinom druge cetvrtine James napravio klasican faul u napadu na Rose-u (sto bi mu bila 3. licna i morao bi na ladjenje do kraja poluveremena), a umesto toga sviran je faul Rose-u i situacija 2+1. Zasluzio je u zadnjoj cetvrtini barem u jednoj od 3 situacije tehnicku (koja bi mu bila i iskljucujuca) zbog rasprave sa sudijama. I povrh svega u samom finisu 2 nepostojeca faula Butlera na Jamesu su svirana. Ali nema veze, bitno je samo da su "koraci" Butlera ono sto je odlucilo mec, kakvih vidis desetak na svakom mecu i ne sviraju se...
Inace Rose se vratio na veliku scenu u punom sjaju. Ne zaboravite da je imao operaciju pred play off i da se u hodu vraca u formu. :) Suterski jos nije tu, ali i dalje mi je neverovatno kakav ulaz ima (doduse manje ga koristi zbog straha od nove povrede). I naravno sut za pobedu. Nebitno je da li je zeleo tako da sutne ili ne, jedino sto se racuna je da je lopta prosla kroz obruc i pobeda... :)
LAC nastavljaju da melju, nasli su lek za Hardena tako da su ubili u pojam celu ekipu HOU. Bez bradonje u mnogo boljem izdanju nema HOU sta da trazi, i bice im premija da ubodu jos jednu pobedu. Videcemo...

shazam

pre 8 godina

Ne znam kad je Dzordan ubadao za pobedu slucajno od table, no dobro. Nisam mnogo gledao Klivlend od kako su ostali bez Lava, ali ovo danas je bilo skaradno za gledati sto se tice neke takticke pripremljenosti ekipe. Zadnja 2 minuta je bila gomila tajmautova kao i obicno kada je gusta utakmica, i bukvalno svaki put Klivlend izlazi iz tog tajmauta nakon sto im je Blat valjda dao neke instrukcije koju uvezbanu akciju sa treninga da izvedu - i svaka ta "akcija" (ako su uopste pokusali da je odrade) je izgledala tako da daju loptu Lebronu oko trojke ili eventualno na visokom postu, i da se svi sklone, pa onda on nesto napravi za sebe ili mozda proba da doda drugom za sut spolja ako probije u reket. A na drugoj strani u jednoj od kljucnih akcija u zadnjem minutu Bulsi izlaze iz tajmauta, rade neki off-ball pik na jednoj strani terena da odvuku paznju, a na drugoj oslobadjaju Dzimi Batlera i pod kosem lagano polaze nakon sto salje kiks defanzivca Smita po burek. Zakljucak da je Tibodo bolji trener od Blata smo odavno znali, ali da Blat ovoliko nije uspeo da spremi ekipu da oni samo zato sto su bez Kevin Lava ne mogu u zadnjoj cetvrtini 2 uspesne timske akcije da izvedu, to je blamaza. Pa i Cikago je bio bez Gasola celo 2. poluvreme pa su igrali isto kao i do tada. Ne znam koliko je problem strucnost a koliko autoritet Blata, ali to sada nije ni bitno, jer Klivlend finale konferencije nece videti sa ovakvom igrom u napadu, obzirom odavno znamo da im odbrana nije nista narocito.

veljko

pre 8 godina

koliko ne sviraju korake, ovo je smesno. da se svira sve, po pravilima, ima li bi 10-15 dosudjenih koraka vise, po mecu. ovo ne pricam kao neko ko ne voli nba ili ima nekog favorita, cisto konstatujem, posto me bas nervira. npr. veceras, batler, u veoma bitnom trenutku, pravi korake i nikom nista. u toku utakmice pustaju to svima. narocito kad posle toga sledi neko kucanje ili atraktivan potez. bitan je sou, vise nego pravila. nisu ni igraci krivi, kad im se namerno gleda kroz prste...

DIS

pre 8 godina

Lebron James-najpopularniji igrac medju njima i najpostovaniji(timski igrac, veliki ortak sa saigracima iz tima, postovan od strane drugih trenera, nikakva mrlja u karijeri) mozda nije svima najomiljeniji ali niko apsolutno niko ga ne hejtuje-medju Srbima Lebron najomrazeniji i bukvalno ga mrze i zele mu svo zlo ovog sveta.

Zapitajte se zasto svi ti moji ortaci inzenjeri, doktori imaju takvo misljenje a vi sa druge strane neostvareni tipovi iz srbije imate takvo.
(Kinez, 09. maj 2015 16:19)

I onda ja udjem na fejsbuk stranicu NBA lige i citam komentare odusevljenih ljudi iz celog sveta koji se raduju zato sto je izgubio "Leflop" James,da nisu svi oni neostvareni Srbi? Bitno je da ti o svom narodu mislis sve najgore.

ipak srpska sveznalica

pre 8 godina

cikago klipersi finale.

ko je to mogao da predvidi???

dugo pratim nba ali ovako ujednacene sezone se ne secam u poslednjih 25 godina...

nikola

pre 8 godina

Uuuhh, kakav mec!! Obe ekipe vrlo ujednacene, ali na strani Rouza su ovog puta bili bogovi kosarke ali je i ludi Dzej Ar zasluzio svu pohvalu. :) Po mom misljenju autor teksta je malo prenakitio ulogu Dzejmsa u drugom delu igre. Dosta je dodavao Dzejms, ali su odgovornost preuzimali Dzej Ar i Dzouns, pogotovu Dzej Ar koji umalo nije ukrao utakmicu. Batler odlican kad treba. A ocajan je bio Irving, i Gasol koji nije pustan u drugom delu igre. Moja prognoza, pobeda Bulsa i u sledecem mecu.

Džonson

pre 8 godina

Ne pamtim kad sam se poslednji put tako nervirao. Samo u poslednjih par napada, Mozgov pravi korake na visokom postu, sudija ništa. Lebron uleti u lice Batleru kad šutirao 3, napravio faul, sudija ništa. 3 sekunde do kraja, Lebron uz faul izbija loptu Rouzu, čak je i on sam bio svestan da je napravio faul, sudija ništa. Kapiram ja da je Lebron jedan od najvećih u košarci, ali valjda nema potrebe za tolikom protekcijom. A Rouz, zmaj! Naježio sam se kad sam video koliko je hladan posle one trojke. Ako nastavi da luduje ovako u plej-ofu, biće veselo.

heisenberg

pre 8 godina

Mislim da ne postoji pravi ljubitelj kosarke koji nije bio presrecan posle Rouzove trojke. Kako kontrolise emocije, sta je sve prozivio, zasluzio je ovo

Beljo

pre 8 godina

Cu li pricu da ne respektuju Mirotica i ne daju mu faule... Ono juce je bila PO kosarka, sa takvim sudjenjem. Svakog su bili a faulovi rijerko svirani. Za razliku od Hamesa Hardena kad igra pa ekipa Hjustona sutne 60 slobodnih da bi dobila mec...
Lebron igra nikad goru sezonu, a razlog jer se podredio defanzivi a i nema vise toliko brze ruke da stalno on ulazi s loptom medju protivnicke igrace.
Mora neki plej da tu loptu drzi i dobaci mu je.
Polaganja je promasivao i u prvom mecu... U principu, LeBron ako je samp malo bolji nego ove sezone, Klivlend dobija. A on trenutno igra bas lose.

Rale

pre 8 godina

Greota bi bilo da ni Rouz ni Pol ne uzmu prsten pre kraja karijere,voleo da bi da se sastanu finalu,pa nek pobedi bolji... p.s. cekao sam da klipersi izgube prvu bez Pola da odigram prolaz na njih zbog vece kvote,ali su mi skroz poremetili plan :)

bers0003

pre 8 godina

Sasvim solidno sudjenje sinoc. Par gresaka na obje strane ali ujednacen kontinuitet sto igraci vole. LBJ je na svakom 5-6tom ulazu dobivao faul sto za jednog superstara jako malo. 25 godina religiozno pratim NBA i kad se sjetim D. Wade-a protiv Dalasa u finalu kad je svaki napad pucao bacanja i osvojio titulu. Jordan, Magic, Bird takodje su imali specijalni tretman ali to nije bilo u highlights-u pa mi to ne bi vidjeli....

baobab

pre 8 godina

Klipersi su najvece osvezenje dosadasnjeg playoffa, samo se plasim da im ne ponestane klupe u najbitnijim utakmicama... za sada se drze sa ovih 7-8 igraca u rotaciji... "Ovosezonskog Rouza" nisam bas gotivio ali je decko pravi borac i zasluzio je da mu se desavaju i ovakve lepe stvari, za promenu!

marko27zg

pre 8 godina

koliko covjek moze biti uporan da nakon toliko ozljeda grize kao da je prvi put vidio loptu.moze se svidati nekome James,nekome Curry,ja sam za borca,ratnika Rosa.

drmr

pre 8 godina

Definitivno najbolja PO utakmica, očekujem u 7 da ide, i da ce Cavsi napraviti brejk posebno ako Gasol ne bude mogao da zaigra i Irving tesko da moze ovu katastrofu da ponovi.

paspalj chandler

pre 8 godina

Dosta srece,na kraju su jedva izveli i boga pitaj kako je ono uslo ali da bi pobedio pored znanja treba i malo srece,sudjenje sramotno,ne samo ova utakmica vec cela serija.
Clippers Houston je gotova serija.

mc_nabb

pre 8 godina

klipersi su bez sumnje najbolja ekipa (za sada ) u plejofu. igraju zaista u velikoj formu. sve sto su izgubili izgubili su u neizvesnim zavrsnicama i na svoje neisustvo u vaznim mecevima osim jednog poraza od san antonija gde su ih matorci oduvali. mislim da prolaze hjuston sa max 2 poraza. cikago i klivlend idu u 7 utakmica. niko nije u nekoj formi tamo ali obe ekipe igraju cvrsto i bice cupavo do kraja.rouz je imao srece, nije gadjao o tablu, ali i srecu treba da zasluzis

hawkeye

pre 8 godina

Ovo sa Riversima me podseća na film kouč Karter,samopouzdanje koje su dobili izbacivanjem šampiona je neverovatno,sve ostalo za osvajanje titule imaju.

Stanimir Branimir

pre 8 godina

Ja volim Lebrona, ali sinoć su mu sudije mnogo toga dopustile. Onaj faul u napadu nad Rouzom je očigledan, a dobio je time tri poena i izvukao se za 3. ličnu grešku u 1. poluvremenu, što bi mu smanjilo minutažu. I u nekoliko ulaza je prelako izvukao faul, a mislim da je Čikago juče igrao fantastičnu timsku odbranu nad njim, a i Batler takogđe. Činjenica je da je ovaj Klivlend trenutno nosi Lebron. Kajri je povređen ili šta već, nisam u toku, ali vidi se da je ograničen u igri trenutno. Sve zavisi kako Lebron iskreira akciju u napadu i izvuče najbolje iz svojih saigrača. Tako da Čikago konstantno udvaja Lebrona sa rizikom da ostavlja drugima više prostora. Ako ga nateraju da mora previše da radi, teraće ga na mnogo grešaka i istrošiće ga. Za sada ta taktika uspeva. Ako se Kajri ne vrati kako treba, Klivlend nema šta da traži. Čikago samo skupi odbranu oko Lebrona i to će da da rezultate, jer ne može tako napad da funkcioniše 48 minuta.

Milan

pre 8 godina

zasluzio je posle svih mucenja i agonija prethodnih sezona,iako nikad nece igrati kao do one sezone kada je bio mvp..svaka cast d-rose

Nikola, Zemun

pre 8 godina

Kakav meč! Čikago bez Noe i Gasola celu poslednju četvrtinu. Nijedan tim nije imao neku osetniju prednost, mislim da su se 20 puta smenjivali u vodstvu, JR pogodio tri neverovatne trojke u 4/4, Džejmsu u ključnom napadu izašla lopta iz obruča... i onda, ako je neko zaslužio nakon svih povreda... Rasplet serije zavisi od stepena ozbiljnosti povrede Gasola. Dakle, nedelja 21.30.

Dag Kristi

pre 8 godina

Ne znam kako da opisem ovo,ali jutros se budim,prvo kao i uvek sto uradim je da pogledam rezultate nocas odigranih meceva,i kada videh Cikago,kroz glavu mi je proslo-kako bih voleo da je Rouz dao trojku na tipa 5-6 s pre kraja. :-)

darencd

pre 8 godina

isplatilo se ostati budan... Rose kao nekad, jezim se dok pisem ovaj komentar bukvalno. Tajmaut 44 sekunde do kraja, Blat im crta akciju, pocinje utakmica Lebron najpametniji u 3oj sekundi napada se zaleti i promasi, i pravi faul nad gibsonom i tako vodi ekipu u poraz. Doslo mi je da zaplacem od srece sto je lopta izasla. Probudio se J.R sto ne valja za Bullse. Nadajmo se da nece biti povreda, jer i Gasol nije igrao, i Noa, i Irving se zali na Glob. sve u svemu najbolja plejof utakmica do sada, jedva cekam nedelju

Stefan

pre 8 godina

Kako mi je drago zbog Di Rouza, čovek se toliko puta ozbiljno povredio, ali ima još snage da igra na visokom nivou, svaka mu čast! Neki u životu više loptu ne bi pogledali, a neki ni potrčali! Mislim da bi najlepše finale bilo GSW-CHI!

Vaki

pre 8 godina

Vidi se upravo koliko fali Kevin Lav, čovjek koji odvlači visokog igrača van reketa, i otvara promaju koju Lebron koristi. Ovako je Lebron prinuđen na teške šuteve, što se vidi očajnim šutom iz igre....

Milan Kosanovic

pre 8 godina

Drago mi je da se kosarka vratila u Chicago. Odlicna serija, detalji odlucuju. Sudije su malo pokvarile utisak jer nisu svirali neke ocigledne korake ali dobro, doprineli su malo na atraktivnosti.. U svakom slucaju zadovoljstvo je gledati duel.

Miloš

pre 8 godina

Za sve vas koje cudi porejenje Rouza sa Dzordanom.
7.5.1989. se dogodio cuveni "Shot on Ehlo", jedan od top 10 poteza MJ-ove karijere po svim listama. Ehlo je igrao za Klivlend tada.
8.5.2015. (26 godina + 1 dan kasnije) Rouz takodje rusi Kavalirse.

spree15

pre 8 godina

Ali ovi za argumentom ljubomorni ste na LeBrona su najjaci,i naravno Jezekilj koji je verovatno na lekovima posle sinocne utakmice.

ivan159inter

pre 8 godina

Ne mogu opisati koliko mi je drago zbog ovog coveka!! Svaka cast Derice, samo guraj dalje, ono sto si ti doziveo sa povredama ni jednom vrhunskom kosarkasu se nije izdesavalalo-a da se vrati na takav nivo. Skroman, fin momak, koji voli ovu divnu igru iznad svega. Nadam se da nece ni on ni Bulsi stati na ovome i da cemo gledati jos bolje njihove igre, jer do sada osim borbenosti nisu pokazali mnogo i imaju jos prostora za napredak. Kosarka je, pre svega, prelepa igra, a Derik je to potvrdio, bravo za Rouza!!

penny

pre 8 godina

Sve sve ali ako Tompson razbija sa skokom u napadu pa to je strasno. Covek zaista svoj posao radi vrhunski. Iz pika se probija do kosa i skoro uvek na pravu stranu da saceka odbitak...

Badass

pre 8 godina

Dobro je, svi znamo sta je juce Jeremija najavio, neka tako najavi I naredne dve :-)
Samo da se napomene da su bulsi na kraju, nzm tacno koliko, igrali bez gasola I noe, sto je veci hendikep nego lav kod kavalirsa, mada pitanje sta bi bilo da se otislo u produzetke.
mene npr fascinira tristan tomson, koliko je covek dobar skakac I kako gradi reket, a toliko limitiran u napadu, kakva bi zver bio kad bi popravio taj segment...

Mika Guster iz Ritopeka

pre 8 godina

Petre Mcdanjel j povredjen zato ne igra,inace se po prvi put slazem sa tobom da je Mkdanijel vrh igrac, Mika je jos ranije govorio dok je igrao u Filadelfiji da decko treba da bude ruki godine!!! Da su mu u Filadelfiji dali minutazu kao Wiginsu u Minesoti imao bi 20 poena 10+skokova 3 blokade u proseku i brdo ukradenih i svega!!! Decko kida!!!