Petak, 20.03.2015.

12:11

Škuletić i Kostić na Portugal

Selektor Srbije Radovan Čurčić pozvao je Petra Škuletića i Filipa Kostića, te vratio Ivana Obradovića u reprezentaciju, za meč sa Portugalom 29. marta.

Izvor: AK

Škuletiæ i Kostiæ na Portugal IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

Bora

pre 9 godina

A Lazovic? Pa kako sad nije dobar za reprezentaciju, pa kako, pa zasto...? A da. prodat je. (Da li smo mi svesni nase nesvesti?, 20. mart 2015 12:51)

Nemas ti pojma.

Još se oporavlja od Drinčićevog katapulta

pre 9 godina

a Predrag Rajkovic golman koji zasluzuje poziv pre Brkica,Stojkovica i Lukaca
(stevan, 20. mart 2015 19:00)

Kako da igra kad je povređen?

Jose Alvelade

pre 9 godina

Ajmo Jovo nanovo. Opet se lozimo, a znamo sta nas ceka. Gubimo ili gramo iks,sto je verovatnije, onda opet pljuvanje, pa mesec-dva da sve to lepo zaboravimo. Pa onda opet u junu svako sastavlja svojih 11 u nadi da bijemo Dansku i tako u krug. Dok Tole trlja dlanove,puni dzep i smeska se.

brasa

pre 9 godina

evo da se prijavim za ginisovu knjigu rekorda kao jedini covek u srbiji koji nezna da sastavi bolji tim od selektora, ma mi smo cudo, cudo zato nam tako i ide

Misin

pre 9 godina

Kod mene bi Kolarov igrao samo ako bi izgarao na terenu,on sto on igra je bez srca.Ako treba da igra samo da bi cekali prekid onda nemora ni da bude u prvih jedanaest.

nikola87

pre 9 godina

"A da citas pravila pa da onda pitas?
Vilitic? Young Boys? svajcarska liga? Stvarno? bez Bazela su na nivou JSL!
(Nataeos, 20. mart 2015 13:28)"

Hahahaha care a Thun?
Ovde stvarno izgleda retko ko je svestan koliko je JSL slaba liga, mnooooooogo slaba.

Aleksandar

pre 9 godina

Kakav tim imamo neverovatno je kako nemamo igru.Stvara se utisak da nemamo golmana i napadaca koji su vrhunska klasa ali problem je najveci sto nemamo dobro tehnicki potkovanog veznjaka koji moze da napravi visak,gurne loptu u prazno,centrira i pogodi napadaca u "trepavicu" !

Neka bar jednom meč počne najbolja postava

pre 9 godina

__________________Stojković___________________

Ivanović____Nastasić_____Maksimović____Kolarov

____________________Matić_____________________

_____Ljajić_________Tadić________Marković_____

__________________Mitrović____________________

Boj@n

pre 9 godina

@nerazumijem sta ce nam 3 golmana... i zasto nema vilotica iz young boysa koji standardno igra (???,20. mart 2015 12:38)

Tako zahtjeva uefa,kakav vilotic,dosta nam je panjeva

nazalost bolje nemamo

pre 9 godina

---------------------------Stojkovic------------------------------ -----
Ivanovic(Basta/Ninkov)-Subotic(Tosic)-Nastasic(Bisevac)-Kolarov(Rukavina)
----------------------Matić(Petrovic/Milivojevic)------------------------
-Sulejmani(Djuricic/Alivodic)-Tadic(Gudelj/Jojic)Tosic(Kostic/Kuzmanovic)
--------Skuletic(Djordjevic/Mitrovic)-Lazovic(Markovic/Ljajic)-----------

DET2004

pre 9 godina

Ovde ljudi vec 6 godina pisu protiv Race Petrovica i ja bih voleo da mi oni navedu nase igrace koji zasluzuju poziv pre njega.
Decko ce odaziva svake godine, igrao je jako malo i uvek ulazio sa klupe, nikad gresku nije napravio (u smislu da nas je kostao bodova), protiv Cilea i Brazila kad je poceo bio nas najbolji igrac na terenu, dostojna zamena za Matica...
Ostavite decka na miru one je ovde najmanji (nikakav) problem.

Argo

pre 9 godina

Kadar vam je katastrofalan,u skladu s rezultatima koje ostvarujete.Cak obrana koja vam je bila zastitni znak(bar po imenima) vise nije na nekom visokom nivou.Ova imena nemaju kvalitetu za plasman na europsko prvenstvo definitivno

tulalan

pre 9 godina

Moramo uvek pljuvati pa to ti je,spisak manje vise onaj koji treba da bude,ali sad je veeeeliki problem treci golman,od krucijalnog je znacaja da li ide ovaj ili onaj na spisak,a interesantno je kada se neki igrac ne nadje na spisku bilo kog selektora automatski postaje sto puta bolji nego sto zaista jeste,kad se setim kukanja zbog Matica i Ljajica,ispalo je da bi sa njima igrali finale mundijala i tukli nemce(a oni pre Sinise su jedva bili na sirim spiskovima)A najsmesnije je pominjanje Drulovica,koji od staza sa seniorskim timovima ima 3 meseca u Banatskom Dvoru.Dakle,pustimo Curcica da radi svoj posao,pozvao je uglavnom koga treba da pozove,i realno je sa ovim timom da ostvarimo makar baraz.

Milan

pre 9 godina

Stidi se ovog izbora Radovane Curcicu, zapitah se samo kako te nije sramota . Po kom to kriterijumu je Lukac ispred Rajkovica , covek u ovom delu sezone jos nije ni branio a kao povredjen dobija poziv . Bruka i sramota

Milan

pre 9 godina

Stidi se ovog izbora Radovane Curcicu, zapitah se samo kako te nije sramota . Po kom to kriterijumu je Lukac ispred Rajkovica , covek u ovom delu sezone jos nije ni branio a kao povredjen dobija poziv . Bruka i sramota

Pustite komentar POBOGU!!!!

pre 9 godina

Mi treba da igramo formaciju 4-3-3 jer ta formacija najbolje odgovara ovim igracima a ne 4-2-3-1...

A.Ljajic A.Mitrovic D.Tadic




L.Markovic N.Matic D.Basta





A.Kolarov M.Nastasic N.Maksimovic B.Ivanovic




V.Stojkovic

Napominjem! Treba da igramo ovanzivno a ne da imamo 4 PANJA u veznom redu, koji znaju samo da dodaju u nazad (Gudelj i slicni...). Ako vam je cudna pozicija Lazara Markovica treba da znate da on cestu i Liverpulu igra defanzivno doduse na desnoj strani, ali on moze da igra i na levoj a u napadu se bas i ne snalazi!!!

coachpop

pre 9 godina

Solidan sastav najvise zabrinjava to sto vecina igraca pogotovo u napadu osim mitrovica nije u formi tu pre svega mislim na ljajica,tadica i markovica sto se tice pozivanja lukaca misilm da to ko ce biti treci golman uopste nije vazno.

yea

pre 9 godina

ok smo sem rajkovica. Vise je kod nas pristup fudbalera. igracki smo super. nadam se da nece da igraju raca isl sem ako ne budemo vodili pa da udje pred kraj

Bubimp

pre 9 godina

A gde je Rajkovic?!?!???!?Vazno da igra onaj Brkic sto nije branio godinu dana(tek je u januaru poceo da brani),i sto ima dobrog menadzera

Srbija na prvom mestu

pre 9 godina

Vladimir Stojković (Makabi Haifa), Radosav Petrović (Genčlerbirli), Ivan Obradović (Mehelen) jer to nas neko zeza. Pa valjda su Zvezda i Partizan, pa i Vojvodina, fudbalske institucije za ove klubove gde igraju ovi naši. Pa taj Radosav Petrović, pa zar i ti Ćurćiću. Nekako neke skloni iz reprezentacije, ali ovog... Pa od njega je pet puta bolji u ovom trenutku Stojanović iz Zvezde, možda i Kataji.
A i još mnogima tu nije mesto. Realno.

ja

pre 9 godina

@kale...reprezentacija FK Partizan ? pa lepo si primetio, sad znas kako smo osvojili 6 titula zaredom...a ne sa Rakicem, Despotovicem, Bosancicem...

mad

pre 9 godina

Kad vec igramo sa dva odlicna zadnja vezna, sto ne bismo igrali sa trojicom u odbrani:

Brkić
Basta Ivanović Nastasić
Petrović Matić
Ljajić Tadić (Tošić/Đuričić/Marković)
Mitrović Škuletić

Mikeli

pre 9 godina

Pogledajte navalu, i sve ce vam biti jasno ko je navodno namestao pobede u JSL poslednju deceniju, ujedno i pozdrav za Andjusa koji poistovetuje proslogodisnju "titulu" zvezde sa svim ostalim titulama Partizana.. Imena govore sve, nece vam proci to spinovanje! Zna se ko dominira, nase dve leve noge su bolje od vasih 3 desnih! :D
(bane, 20. mart 2015 12:19)

Čemu se ti nasladjujes? Kada je grotlo reprezentacije činilo igrači iz zvezde igrali smo sp u africi. Kada su tu igrači partizana mi imamo 1 bod i zadnji smo u grupi. Umesto da se pokrijte ušima vi se nasladjujete? Pa kada se vrati jaka zvezda samo će tada nas fudbal biti konkurentan, do tada ćemo trpeti razna poniženja i pascemo na najniže moguće grane.

Vopi

pre 9 godina

Jedino mi bode oci ovaj Lukac koji nije dugo branio. Trebo je tu Rajkovic da se nadje, da se polako uvodi u reprezentaciju. Drugo fale mi tu Kuzmanovic i Pesic. Zna li neko sta se desava sa Sulejmanijem?

sredina

pre 9 godina

Slazem se da bolje od ovoga verovatno nemamo. Napad mi deluje jak, odbrana pristojna jer izuzev Nastasica na centralnoj poziciji nemamo igraca tog kalibra ( Bane godinama igra beka i ja bih ga zadrzao na toj poziciji). Sto se tice sredine tu nam skripi, svi sem Matica su teski lipicaneri i stvarno mi je muka i kada ih vidim, iako bolje nemamo ali dok se god ne pojave neki drugi igraci na tim pozicijama u kanalu smo.

shonerama

pre 9 godina

Ja iz ovih komentara vidim koliko su neki pojedinci malo skrenuli sa puta,cast izuzecima,ko je bolji golman od stojkovica covek nas je vadio milion puta iz go.... Rajkovic je prosledjen u U20 reprezentaciju,Kuzmanovic polomio ruku.Sta trebao je da zove Lazovica iz CZ koji nije u formi.Sto se tice Petrovica decko uvek kida u reprezentaciji,bori se a to je za svaku pohvalu.Curcic moze da proba sa dva spica,i moze Ivanovica da stavi na mesto centralnog beka,a bastu na mesto desnog beka.Da je malo hrabriji mogao bi da proba sa jednim stoperom npr. Nastasic i malo vise ofanzivnijom postavom,ja bih bio zadovoljan i bodom iz ove utakmice.

Nataeos

pre 9 godina

nerazumijem sta ce nam 3 golmana... i zasto nema vilotica iz young boysa koji standardno igra
(???, 20. mart 2015 12:38)

A da citas pravila pa da onda pitas?
Vilitic? Young Boys? svajcarska liga? Stvarno? bez Bazela su na nivou JSL!

role

pre 9 godina

Po meni, korektan spisak ako uzmemo u obzir ove kojih nema jer ne zele da igraju ili su povrijedjeni i ove koji su proslijeđeni mladjim selekcijama.Cak mislim da je ovo najpostenji spisak nakon mnogo vremena.Vidim da neki kritikuju Obradovica ali momak je,po ocjenama tamosnjih medija i struke, najbolji lijevi bek belgijske lige i na meti je Liona.Mislim jedino da je trebalo biti mjesta za Radoju koji je u dosadasnjem dijelu sezone standardan u Selti, a znamo kakva je liga Primera, i za Pesica, jer mi on, na osnovu onoga sto sam gledao, djeluje kao spic koji ima izrazen smisao za kombinatoriku, prilicno je tehnicki obucen a i uvalja po koji gol u jakoj francuskoj ligi, sto je dovoljno za poziv, obzirom na ne bas sjajnu situaciju kada je konkurencija napadaca u pitanju.
Njaveci problem je sto smo zesce zglajzali na tabeli i sto je situacija takva da se treba desiti svjetsko cudo pa da se plasiramo cak i na ovo prosireno EP.

rema

pre 9 godina

ok, da slazem se da su po imenima ovo najbolji igraci... Ali, moramo da mislimo na nas fudbal i na uspeh, samo to se racuna! Dakle u timu A selekcije se nalazi samo jedan igrac iz JSLa, 3 golman. To je tuzno! Zaista!
Cinjenica je da je kvalitet sumnjiv, ali postoji cini mi se i problem u stavu, kako selektora tako i javnosti. cinjenica je da u nasim ocima igraci imaju vrednost samo onda kad se dokazu napolju. To je stav nesigurnosti, nepoverenja i kompleksa koje mi nosimo.
Dakle mislim da mali Drazic iz OFKa igra sjajnu sezonu, da to mora da bude ispraceno bar pozivom na razgovor.

milenko

pre 9 godina

nema sta da trazimo protiv portugala,3-0 laganica za njih...Ovi nasi kada igraju za reprezentaciju svi se gube kao da nikada u zivotu nisu videli loptu,dobro je rekao jedan moj drugar,da su u klubovima dobro placeni i igraju ko ludaci a za reprezentaciju nista jer igraju za dz,ko jos zivi od patriotizma...

k

pre 9 godina

Nije mi bilo jano nikad zasto uvek zovemo 23 igraca, a igra uvek 11-15 istih. Zasto npr.ne bi uigrao dve postave, pa jednu utakmicu igra jedna, a sledecu druga. Sve su to igraci otprilike istog kvaliteta uz nekoliko izuzetaka, ali utakmicu nikada nije dobijao suvi kvalitet vec svaki igrac mora da bude svestan da moze ostati na klupi i da mora da se bori kada igra za reprezentaciju, bez obzira kolika mu je plata i za kolji klub igra. Srecno!

devlinjo

pre 9 godina

Stojkovic,Basta,Ivanovic,Nastasic,Kolarov,Gudelj,Matic,Ljajic,Kostic,Tadic,Skuletic(Stefan, 20. mart 2015 12:40)
Osmi što bih umesto Gudelja stavio Raću, a umesto Nastasića Maksimovica.

Predrag

pre 9 godina

Brine me odbrana bez obzira sto su tu Ivanovic i Kolarov. Oni su vise ofanzivci nego defanzivci. I jedan i drugi znaju cesto da odlutaju u napad pa zaborave da se vrate. Zasto Dusan Tosic a ne Spajic? Za sredinu i napad ima dosta kvalitetnih igraca, samo ih treba uklopiti. Treba dobro proceniti kome ce tada biti dan za igru. A to je vec stvar trenera. Trebace nam mnogo motivacije, a i srece.

Pedja

pre 9 godina

Ne znam stvarno kako je Curcic sastavljao tim i da li mu je neko pomagao d amu diktira. Stojkovic i Brkic su proslost sto se tice golmana, stari, neperspektivni pred penzijom i umesto da se zovu mladji da sto pre steknu iskustvo za nove kvalifikacije on zove omatorele golmane usporenih refleksa.
Luka Milivojevic nije za rperezentaciju. Doduse bolje je resenje nego Raca Petrovic koga neverovatno zovu i vec sumnjam da je neki vrlo blizak rod sa Toletom. Raca Petrovic je i pre 10 godina bio sporiji nego 35-godisnjaci, a kamoli sad. Tosic nema sta da trazi u napadu jer nikad nije ni znao da sutne loptu kako treba. Medjutim siguran sam da ce ga Curcic staviti u tim dok ce recimo Mitrovic i Lazar Markovic gledati sa klupe ovog vrsnog napadaca kako ne moze da predje nijednog igraca niti da doda nekome kako valja.
Opet se gubimo, a sve kao ne bi li izborili rezultat u kvalifikacijama. Niti smo podmladili tim pa da znamo zasto gubimo bodove niti smo osvojili bodove, a imamo neki kombinovani tim onako vise skrpljen. Sramota je da mi u nikad laksim kvalifikacijama ne mozemo da se plasiramo, a takodje i grupa nam nije bila teska, osrednja.

fudbal igraju 11-orica

pre 9 godina

#Hoces Iskreno?

Prijatelju prebroji igrace koje si napisao... Ako te trener bude poslusao, na teren ce da istrce desetorica, posto ti jeden fali...

Crni Gruja

pre 9 godina

Centarfori Mitrović i Škuletić su odlični samo u slučaju ako će u timu biti igrači koji će biti u stanju da sa bočnih pozicija probijaju protivničku odbranu i dodaju im upotrebljive lopte. Marković to u Liverpulu ne radi, tako da je umesto njega bolje rešenje Darko Lazović ili Andrija Živković.

Felaini

pre 9 godina

Lukac, a ne Rajkovic?
(Bijela, 20. mart 2015 12:19)

Da, Lukac, jer je u najvaznijoj utakmici sezone odbranio 2 penala a ne Rajkovic koji je u najvaznijoj utakmici sezone primio gol kroz ruke.

mladen

pre 9 godina

Opet Petrovic?! Ma daj bre vise!!! Ko gura tog coveka?! I zasto nije pozvan Rajkovic? Jedan od retkih mladih golmana koji "cita" igru, koji nije samo na golu i koji izlece na visoke lopte!
Za ostatak tima nemam zamerki...

klikovceto

pre 9 godina

Veliki sam grobar ali malog Rajkovica treba ispoštovati i isforsirati kako bi smo imali dobrog golmana za narednih 15 godina. stojkovic je odradio svoje

ekg

pre 9 godina

Svi kritikuju Petrovica a decko je uvek fantasticno igrao za Srbiju. Voleo bih da vidim njega i Matica kao zadnje vezne...I napadaci solidni...Konacno osecam da cemo uraditi nesto

Beobrad

pre 9 godina

Au Radovane, sunce ti poljubim !
Petrovic, Skuletic i Obradovic, ne verujem sta citam !
Ljubinko Drulovic za sledece kvalifikacije, od ovih nema nista, i bez drona i Albanije bi vazilo isto !

Милорад - БОТ Ловац®

pre 9 godina

Коначно да дочекам и овај дан. Немам ниједну примедбу, боље од овога немамо.

Vuk

pre 9 godina

Stojkovic,Ivanovic,Kolarov,Nastasic,hvali nam jos jedan dobar stoper..Matic i Gudelj veznjaci.Tadic i Ljajic na sredini uz malo ofanzivnijeg Markovica i u napadu Mitrovic..To je najbolje sto postoji..

zorkos

pre 9 godina

basta mjesto ivanovica, ivanovic bolje da cuva ronalda kao centralni odbranbeni..
obavezno sa dva napadaca i dva ofanzova vezna, nikako 4-2-3-1, Mitrovic ce se odsjeci bude li sam

k

pre 9 godina

Samo cetiri zadnja vezna? A od njih vecina moze da igra i cmf i amf. Hehe, ocekivao sam 6-7 zadnjih veznih, posto je do sada tako bilo. Optimista sam!

Novosadjanin.

pre 9 godina

jedna od najcescih gresaka je HVALI. Pravilno je fali! Generalno kada se objavi spisak, valja procitati komentare neobrazovanih ljudi, a takvih je najvise medju obozavaocima fudbala :)

my way

pre 9 godina

Au, Dankela se prodao, mora i Klas van Skuntelar. Nikad nisam mesao navijacko opredeljenje sa reprezentacijom, ali da uz to nema Rajkovica, mislim stvarno...

komsija

pre 9 godina

A zašto da ne Škuletić? Bio odličan u Voši, odličan u Partizanu, sada je krenuo da dobro igra i u Lokomotivi. Uz Mitrovića jedini koji daje golove. Markovića bih držao na klupi, nema dovoljno utakmica u nogama da bi nam bio prva opcija, dao je gol ili dva u celoj sezoni. Pa koga da zove za napad? Igrače kao što su genijalni Danko Lazović, Lekić, Šćepovići... Zbog tih eksperimenata smo tu gde jesmo. Moraju da igraju najboljih 11 a ne najomiljenijih 11.

gka

pre 9 godina

Lukač! Bas me briga je li iz Partizana ili Zvezde, ali covek ne brani u svom klubu. Decko iz Cukarickog, sjajan golman, mogao je njega pozvati, da mu da malo satisfakcije, ili Pantica koji trenutno sjajno brani u Partizanu.

Rajko

pre 9 godina

Golmani katastrofalni..odbrana solidna..vezni red vise loše nego solidno..napad katastrofalan..ne vjerujem sta nas je snašlo u fudbalu..Albanija ispred nas..Ej..Albanija..

Milan

pre 9 godina

Nemam gotovo nista da prigovorim spisku. Nisam bas pratio, vidim da nam nedostaje stopera, ali ne znam da li S.Mitrovic igra kao i Spajic u Tuluzu, za kojeg mislim da je odlican igrac. Tu je i Pesic iz Tuluza, ne znam koliko je igrao, steta Djordjevic je povredjen, ali ovo je najbolje sto imamo...

Neznalac

pre 9 godina

S obzirom da Vidic i Subotic ne zele da igraju, da su Bisevac i Djordjevic povredjeni, da Jojic nije ni na klupi, to bi bilo to manje vise.

Hoces Iskreno?

pre 9 godina

Kada se zavrse ove nesrecne kvalifikacije, na gol obavezno postaviti Predraga Rajkovica,decko je posle Stojkovica nas jedini golman. Ostali su smesni.

Stojkovic,Basta,Ivanovic,Nastasic,Kolarov
Matic,Raca Petrovic,Dusan Tadic,Ljaljic
Mitrovic

Tu bih ekipu ja izveo od ovih pozvanih igraca.

sivilo

pre 9 godina

lukac ne brani 2 meseca on ga zvao, nemam protiv da brani i da zasluzuje svaka cast ovako jeste da nece braniti ali trebao je zvsti nekog iz manjeg kluba da i oni osete atmosveru i da se i drugi nadaju a ne iz nade lige da postoje zvezda i partizan

bane

pre 9 godina

Pogledajte navalu, i sve ce vam biti jasno ko je navodno namestao pobede u JSL poslednju deceniju, ujedno i pozdrav za Andjusa koji poistovetuje proslogodisnju "titulu" zvezde sa svim ostalim titulama Partizana.. Imena govore sve, nece vam proci to spinovanje! Zna se ko dominira, nase dve leve noge su bolje od vasih 3 desnih! :D

Radojko

pre 9 godina

Stojkovic,Ivanovic,Kolarov,Nastasic,hvali nam jos jedan dobar stoper..Matic i Gudelj veznjaci.Tadic i Ljajic na sredini uz malo ofanzivnijeg Markovica i u napadu Mitrovic..To je najbolje sto postoji..
(Vuk, 20. mart 2015 12:11)

A tebi izgleda HVALI jedno 3-4 razreda osnovne skole. :)

Лукаку

pre 9 godina

Не знам да ли је списак састављао према 'упутствима' са стране али према форми играча и минутажи ово је најбољи тим.
Најзад Миливојевић! Дечко је радилица какве нема. Има да се напали и да преоре терен. Србија!

Neznalac

pre 9 godina

S obzirom da Vidic i Subotic ne zele da igraju, da su Bisevac i Djordjevic povredjeni, da Jojic nije ni na klupi, to bi bilo to manje vise.

Radojko

pre 9 godina

Stojkovic,Ivanovic,Kolarov,Nastasic,hvali nam jos jedan dobar stoper..Matic i Gudelj veznjaci.Tadic i Ljajic na sredini uz malo ofanzivnijeg Markovica i u napadu Mitrovic..To je najbolje sto postoji..
(Vuk, 20. mart 2015 12:11)

A tebi izgleda HVALI jedno 3-4 razreda osnovne skole. :)

Милорад - БОТ Ловац®

pre 9 godina

Коначно да дочекам и овај дан. Немам ниједну примедбу, боље од овога немамо.

Milan

pre 9 godina

Nemam gotovo nista da prigovorim spisku. Nisam bas pratio, vidim da nam nedostaje stopera, ali ne znam da li S.Mitrovic igra kao i Spajic u Tuluzu, za kojeg mislim da je odlican igrac. Tu je i Pesic iz Tuluza, ne znam koliko je igrao, steta Djordjevic je povredjen, ali ovo je najbolje sto imamo...

Лукаку

pre 9 godina

Не знам да ли је списак састављао према 'упутствима' са стране али према форми играча и минутажи ово је најбољи тим.
Најзад Миливојевић! Дечко је радилица какве нема. Има да се напали и да преоре терен. Србија!

DET2004

pre 9 godina

Ovde ljudi vec 6 godina pisu protiv Race Petrovica i ja bih voleo da mi oni navedu nase igrace koji zasluzuju poziv pre njega.
Decko ce odaziva svake godine, igrao je jako malo i uvek ulazio sa klupe, nikad gresku nije napravio (u smislu da nas je kostao bodova), protiv Cilea i Brazila kad je poceo bio nas najbolji igrac na terenu, dostojna zamena za Matica...
Ostavite decka na miru one je ovde najmanji (nikakav) problem.

bane

pre 9 godina

Pogledajte navalu, i sve ce vam biti jasno ko je navodno namestao pobede u JSL poslednju deceniju, ujedno i pozdrav za Andjusa koji poistovetuje proslogodisnju "titulu" zvezde sa svim ostalim titulama Partizana.. Imena govore sve, nece vam proci to spinovanje! Zna se ko dominira, nase dve leve noge su bolje od vasih 3 desnih! :D

klikovceto

pre 9 godina

Veliki sam grobar ali malog Rajkovica treba ispoštovati i isforsirati kako bi smo imali dobrog golmana za narednih 15 godina. stojkovic je odradio svoje

sivilo

pre 9 godina

lukac ne brani 2 meseca on ga zvao, nemam protiv da brani i da zasluzuje svaka cast ovako jeste da nece braniti ali trebao je zvsti nekog iz manjeg kluba da i oni osete atmosveru i da se i drugi nadaju a ne iz nade lige da postoje zvezda i partizan

gka

pre 9 godina

Lukač! Bas me briga je li iz Partizana ili Zvezde, ali covek ne brani u svom klubu. Decko iz Cukarickog, sjajan golman, mogao je njega pozvati, da mu da malo satisfakcije, ili Pantica koji trenutno sjajno brani u Partizanu.

ekg

pre 9 godina

Svi kritikuju Petrovica a decko je uvek fantasticno igrao za Srbiju. Voleo bih da vidim njega i Matica kao zadnje vezne...I napadaci solidni...Konacno osecam da cemo uraditi nesto

komsija

pre 9 godina

A zašto da ne Škuletić? Bio odličan u Voši, odličan u Partizanu, sada je krenuo da dobro igra i u Lokomotivi. Uz Mitrovića jedini koji daje golove. Markovića bih držao na klupi, nema dovoljno utakmica u nogama da bi nam bio prva opcija, dao je gol ili dva u celoj sezoni. Pa koga da zove za napad? Igrače kao što su genijalni Danko Lazović, Lekić, Šćepovići... Zbog tih eksperimenata smo tu gde jesmo. Moraju da igraju najboljih 11 a ne najomiljenijih 11.

zorkos

pre 9 godina

basta mjesto ivanovica, ivanovic bolje da cuva ronalda kao centralni odbranbeni..
obavezno sa dva napadaca i dva ofanzova vezna, nikako 4-2-3-1, Mitrovic ce se odsjeci bude li sam

k

pre 9 godina

Samo cetiri zadnja vezna? A od njih vecina moze da igra i cmf i amf. Hehe, ocekivao sam 6-7 zadnjih veznih, posto je do sada tako bilo. Optimista sam!

Rajko

pre 9 godina

Golmani katastrofalni..odbrana solidna..vezni red vise loše nego solidno..napad katastrofalan..ne vjerujem sta nas je snašlo u fudbalu..Albanija ispred nas..Ej..Albanija..

role

pre 9 godina

Po meni, korektan spisak ako uzmemo u obzir ove kojih nema jer ne zele da igraju ili su povrijedjeni i ove koji su proslijeđeni mladjim selekcijama.Cak mislim da je ovo najpostenji spisak nakon mnogo vremena.Vidim da neki kritikuju Obradovica ali momak je,po ocjenama tamosnjih medija i struke, najbolji lijevi bek belgijske lige i na meti je Liona.Mislim jedino da je trebalo biti mjesta za Radoju koji je u dosadasnjem dijelu sezone standardan u Selti, a znamo kakva je liga Primera, i za Pesica, jer mi on, na osnovu onoga sto sam gledao, djeluje kao spic koji ima izrazen smisao za kombinatoriku, prilicno je tehnicki obucen a i uvalja po koji gol u jakoj francuskoj ligi, sto je dovoljno za poziv, obzirom na ne bas sjajnu situaciju kada je konkurencija napadaca u pitanju.
Njaveci problem je sto smo zesce zglajzali na tabeli i sto je situacija takva da se treba desiti svjetsko cudo pa da se plasiramo cak i na ovo prosireno EP.

Vuk

pre 9 godina

Stojkovic,Ivanovic,Kolarov,Nastasic,hvali nam jos jedan dobar stoper..Matic i Gudelj veznjaci.Tadic i Ljajic na sredini uz malo ofanzivnijeg Markovica i u napadu Mitrovic..To je najbolje sto postoji..

Novosadjanin.

pre 9 godina

jedna od najcescih gresaka je HVALI. Pravilno je fali! Generalno kada se objavi spisak, valja procitati komentare neobrazovanih ljudi, a takvih je najvise medju obozavaocima fudbala :)

Hoces Iskreno?

pre 9 godina

Kada se zavrse ove nesrecne kvalifikacije, na gol obavezno postaviti Predraga Rajkovica,decko je posle Stojkovica nas jedini golman. Ostali su smesni.

Stojkovic,Basta,Ivanovic,Nastasic,Kolarov
Matic,Raca Petrovic,Dusan Tadic,Ljaljic
Mitrovic

Tu bih ekipu ja izveo od ovih pozvanih igraca.

Nataeos

pre 9 godina

nerazumijem sta ce nam 3 golmana... i zasto nema vilotica iz young boysa koji standardno igra
(???, 20. mart 2015 12:38)

A da citas pravila pa da onda pitas?
Vilitic? Young Boys? svajcarska liga? Stvarno? bez Bazela su na nivou JSL!

Neka bar jednom meč počne najbolja postava

pre 9 godina

__________________Stojković___________________

Ivanović____Nastasić_____Maksimović____Kolarov

____________________Matić_____________________

_____Ljajić_________Tadić________Marković_____

__________________Mitrović____________________

Felaini

pre 9 godina

Lukac, a ne Rajkovic?
(Bijela, 20. mart 2015 12:19)

Da, Lukac, jer je u najvaznijoj utakmici sezone odbranio 2 penala a ne Rajkovic koji je u najvaznijoj utakmici sezone primio gol kroz ruke.

shonerama

pre 9 godina

Ja iz ovih komentara vidim koliko su neki pojedinci malo skrenuli sa puta,cast izuzecima,ko je bolji golman od stojkovica covek nas je vadio milion puta iz go.... Rajkovic je prosledjen u U20 reprezentaciju,Kuzmanovic polomio ruku.Sta trebao je da zove Lazovica iz CZ koji nije u formi.Sto se tice Petrovica decko uvek kida u reprezentaciji,bori se a to je za svaku pohvalu.Curcic moze da proba sa dva spica,i moze Ivanovica da stavi na mesto centralnog beka,a bastu na mesto desnog beka.Da je malo hrabriji mogao bi da proba sa jednim stoperom npr. Nastasic i malo vise ofanzivnijom postavom,ja bih bio zadovoljan i bodom iz ove utakmice.

fudbal igraju 11-orica

pre 9 godina

#Hoces Iskreno?

Prijatelju prebroji igrace koje si napisao... Ako te trener bude poslusao, na teren ce da istrce desetorica, posto ti jeden fali...

Mikeli

pre 9 godina

Pogledajte navalu, i sve ce vam biti jasno ko je navodno namestao pobede u JSL poslednju deceniju, ujedno i pozdrav za Andjusa koji poistovetuje proslogodisnju "titulu" zvezde sa svim ostalim titulama Partizana.. Imena govore sve, nece vam proci to spinovanje! Zna se ko dominira, nase dve leve noge su bolje od vasih 3 desnih! :D
(bane, 20. mart 2015 12:19)

Čemu se ti nasladjujes? Kada je grotlo reprezentacije činilo igrači iz zvezde igrali smo sp u africi. Kada su tu igrači partizana mi imamo 1 bod i zadnji smo u grupi. Umesto da se pokrijte ušima vi se nasladjujete? Pa kada se vrati jaka zvezda samo će tada nas fudbal biti konkurentan, do tada ćemo trpeti razna poniženja i pascemo na najniže moguće grane.

Aleksandar

pre 9 godina

Kakav tim imamo neverovatno je kako nemamo igru.Stvara se utisak da nemamo golmana i napadaca koji su vrhunska klasa ali problem je najveci sto nemamo dobro tehnicki potkovanog veznjaka koji moze da napravi visak,gurne loptu u prazno,centrira i pogodi napadaca u "trepavicu" !

Jose Alvelade

pre 9 godina

Ajmo Jovo nanovo. Opet se lozimo, a znamo sta nas ceka. Gubimo ili gramo iks,sto je verovatnije, onda opet pljuvanje, pa mesec-dva da sve to lepo zaboravimo. Pa onda opet u junu svako sastavlja svojih 11 u nadi da bijemo Dansku i tako u krug. Dok Tole trlja dlanove,puni dzep i smeska se.

nikola87

pre 9 godina

"A da citas pravila pa da onda pitas?
Vilitic? Young Boys? svajcarska liga? Stvarno? bez Bazela su na nivou JSL!
(Nataeos, 20. mart 2015 13:28)"

Hahahaha care a Thun?
Ovde stvarno izgleda retko ko je svestan koliko je JSL slaba liga, mnooooooogo slaba.

sredina

pre 9 godina

Slazem se da bolje od ovoga verovatno nemamo. Napad mi deluje jak, odbrana pristojna jer izuzev Nastasica na centralnoj poziciji nemamo igraca tog kalibra ( Bane godinama igra beka i ja bih ga zadrzao na toj poziciji). Sto se tice sredine tu nam skripi, svi sem Matica su teski lipicaneri i stvarno mi je muka i kada ih vidim, iako bolje nemamo ali dok se god ne pojave neki drugi igraci na tim pozicijama u kanalu smo.

tulalan

pre 9 godina

Moramo uvek pljuvati pa to ti je,spisak manje vise onaj koji treba da bude,ali sad je veeeeliki problem treci golman,od krucijalnog je znacaja da li ide ovaj ili onaj na spisak,a interesantno je kada se neki igrac ne nadje na spisku bilo kog selektora automatski postaje sto puta bolji nego sto zaista jeste,kad se setim kukanja zbog Matica i Ljajica,ispalo je da bi sa njima igrali finale mundijala i tukli nemce(a oni pre Sinise su jedva bili na sirim spiskovima)A najsmesnije je pominjanje Drulovica,koji od staza sa seniorskim timovima ima 3 meseca u Banatskom Dvoru.Dakle,pustimo Curcica da radi svoj posao,pozvao je uglavnom koga treba da pozove,i realno je sa ovim timom da ostvarimo makar baraz.

Boj@n

pre 9 godina

@nerazumijem sta ce nam 3 golmana... i zasto nema vilotica iz young boysa koji standardno igra (???,20. mart 2015 12:38)

Tako zahtjeva uefa,kakav vilotic,dosta nam je panjeva

Pustite komentar POBOGU!!!!

pre 9 godina

Mi treba da igramo formaciju 4-3-3 jer ta formacija najbolje odgovara ovim igracima a ne 4-2-3-1...

A.Ljajic A.Mitrovic D.Tadic




L.Markovic N.Matic D.Basta





A.Kolarov M.Nastasic N.Maksimovic B.Ivanovic




V.Stojkovic

Napominjem! Treba da igramo ovanzivno a ne da imamo 4 PANJA u veznom redu, koji znaju samo da dodaju u nazad (Gudelj i slicni...). Ako vam je cudna pozicija Lazara Markovica treba da znate da on cestu i Liverpulu igra defanzivno doduse na desnoj strani, ali on moze da igra i na levoj a u napadu se bas i ne snalazi!!!

Beobrad

pre 9 godina

Au Radovane, sunce ti poljubim !
Petrovic, Skuletic i Obradovic, ne verujem sta citam !
Ljubinko Drulovic za sledece kvalifikacije, od ovih nema nista, i bez drona i Albanije bi vazilo isto !

mad

pre 9 godina

Kad vec igramo sa dva odlicna zadnja vezna, sto ne bismo igrali sa trojicom u odbrani:

Brkić
Basta Ivanović Nastasić
Petrović Matić
Ljajić Tadić (Tošić/Đuričić/Marković)
Mitrović Škuletić

Bubimp

pre 9 godina

A gde je Rajkovic?!?!???!?Vazno da igra onaj Brkic sto nije branio godinu dana(tek je u januaru poceo da brani),i sto ima dobrog menadzera

Misin

pre 9 godina

Kod mene bi Kolarov igrao samo ako bi izgarao na terenu,on sto on igra je bez srca.Ako treba da igra samo da bi cekali prekid onda nemora ni da bude u prvih jedanaest.

Milan

pre 9 godina

Stidi se ovog izbora Radovane Curcicu, zapitah se samo kako te nije sramota . Po kom to kriterijumu je Lukac ispred Rajkovica , covek u ovom delu sezone jos nije ni branio a kao povredjen dobija poziv . Bruka i sramota

coachpop

pre 9 godina

Solidan sastav najvise zabrinjava to sto vecina igraca pogotovo u napadu osim mitrovica nije u formi tu pre svega mislim na ljajica,tadica i markovica sto se tice pozivanja lukaca misilm da to ko ce biti treci golman uopste nije vazno.

Argo

pre 9 godina

Kadar vam je katastrofalan,u skladu s rezultatima koje ostvarujete.Cak obrana koja vam je bila zastitni znak(bar po imenima) vise nije na nekom visokom nivou.Ova imena nemaju kvalitetu za plasman na europsko prvenstvo definitivno

brasa

pre 9 godina

evo da se prijavim za ginisovu knjigu rekorda kao jedini covek u srbiji koji nezna da sastavi bolji tim od selektora, ma mi smo cudo, cudo zato nam tako i ide

my way

pre 9 godina

Au, Dankela se prodao, mora i Klas van Skuntelar. Nikad nisam mesao navijacko opredeljenje sa reprezentacijom, ali da uz to nema Rajkovica, mislim stvarno...

Milan

pre 9 godina

Stidi se ovog izbora Radovane Curcicu, zapitah se samo kako te nije sramota . Po kom to kriterijumu je Lukac ispred Rajkovica , covek u ovom delu sezone jos nije ni branio a kao povredjen dobija poziv . Bruka i sramota

Srbija na prvom mestu

pre 9 godina

Vladimir Stojković (Makabi Haifa), Radosav Petrović (Genčlerbirli), Ivan Obradović (Mehelen) jer to nas neko zeza. Pa valjda su Zvezda i Partizan, pa i Vojvodina, fudbalske institucije za ove klubove gde igraju ovi naši. Pa taj Radosav Petrović, pa zar i ti Ćurćiću. Nekako neke skloni iz reprezentacije, ali ovog... Pa od njega je pet puta bolji u ovom trenutku Stojanović iz Zvezde, možda i Kataji.
A i još mnogima tu nije mesto. Realno.

mladen

pre 9 godina

Opet Petrovic?! Ma daj bre vise!!! Ko gura tog coveka?! I zasto nije pozvan Rajkovic? Jedan od retkih mladih golmana koji "cita" igru, koji nije samo na golu i koji izlece na visoke lopte!
Za ostatak tima nemam zamerki...

Vopi

pre 9 godina

Jedino mi bode oci ovaj Lukac koji nije dugo branio. Trebo je tu Rajkovic da se nadje, da se polako uvodi u reprezentaciju. Drugo fale mi tu Kuzmanovic i Pesic. Zna li neko sta se desava sa Sulejmanijem?

milenko

pre 9 godina

nema sta da trazimo protiv portugala,3-0 laganica za njih...Ovi nasi kada igraju za reprezentaciju svi se gube kao da nikada u zivotu nisu videli loptu,dobro je rekao jedan moj drugar,da su u klubovima dobro placeni i igraju ko ludaci a za reprezentaciju nista jer igraju za dz,ko jos zivi od patriotizma...

ja

pre 9 godina

@kale...reprezentacija FK Partizan ? pa lepo si primetio, sad znas kako smo osvojili 6 titula zaredom...a ne sa Rakicem, Despotovicem, Bosancicem...

Crni Gruja

pre 9 godina

Centarfori Mitrović i Škuletić su odlični samo u slučaju ako će u timu biti igrači koji će biti u stanju da sa bočnih pozicija probijaju protivničku odbranu i dodaju im upotrebljive lopte. Marković to u Liverpulu ne radi, tako da je umesto njega bolje rešenje Darko Lazović ili Andrija Živković.

Pedja

pre 9 godina

Ne znam stvarno kako je Curcic sastavljao tim i da li mu je neko pomagao d amu diktira. Stojkovic i Brkic su proslost sto se tice golmana, stari, neperspektivni pred penzijom i umesto da se zovu mladji da sto pre steknu iskustvo za nove kvalifikacije on zove omatorele golmane usporenih refleksa.
Luka Milivojevic nije za rperezentaciju. Doduse bolje je resenje nego Raca Petrovic koga neverovatno zovu i vec sumnjam da je neki vrlo blizak rod sa Toletom. Raca Petrovic je i pre 10 godina bio sporiji nego 35-godisnjaci, a kamoli sad. Tosic nema sta da trazi u napadu jer nikad nije ni znao da sutne loptu kako treba. Medjutim siguran sam da ce ga Curcic staviti u tim dok ce recimo Mitrovic i Lazar Markovic gledati sa klupe ovog vrsnog napadaca kako ne moze da predje nijednog igraca niti da doda nekome kako valja.
Opet se gubimo, a sve kao ne bi li izborili rezultat u kvalifikacijama. Niti smo podmladili tim pa da znamo zasto gubimo bodove niti smo osvojili bodove, a imamo neki kombinovani tim onako vise skrpljen. Sramota je da mi u nikad laksim kvalifikacijama ne mozemo da se plasiramo, a takodje i grupa nam nije bila teska, osrednja.

k

pre 9 godina

Nije mi bilo jano nikad zasto uvek zovemo 23 igraca, a igra uvek 11-15 istih. Zasto npr.ne bi uigrao dve postave, pa jednu utakmicu igra jedna, a sledecu druga. Sve su to igraci otprilike istog kvaliteta uz nekoliko izuzetaka, ali utakmicu nikada nije dobijao suvi kvalitet vec svaki igrac mora da bude svestan da moze ostati na klupi i da mora da se bori kada igra za reprezentaciju, bez obzira kolika mu je plata i za kolji klub igra. Srecno!

Predrag

pre 9 godina

Brine me odbrana bez obzira sto su tu Ivanovic i Kolarov. Oni su vise ofanzivci nego defanzivci. I jedan i drugi znaju cesto da odlutaju u napad pa zaborave da se vrate. Zasto Dusan Tosic a ne Spajic? Za sredinu i napad ima dosta kvalitetnih igraca, samo ih treba uklopiti. Treba dobro proceniti kome ce tada biti dan za igru. A to je vec stvar trenera. Trebace nam mnogo motivacije, a i srece.

devlinjo

pre 9 godina

Stojkovic,Basta,Ivanovic,Nastasic,Kolarov,Gudelj,Matic,Ljajic,Kostic,Tadic,Skuletic(Stefan, 20. mart 2015 12:40)
Osmi što bih umesto Gudelja stavio Raću, a umesto Nastasića Maksimovica.

rema

pre 9 godina

ok, da slazem se da su po imenima ovo najbolji igraci... Ali, moramo da mislimo na nas fudbal i na uspeh, samo to se racuna! Dakle u timu A selekcije se nalazi samo jedan igrac iz JSLa, 3 golman. To je tuzno! Zaista!
Cinjenica je da je kvalitet sumnjiv, ali postoji cini mi se i problem u stavu, kako selektora tako i javnosti. cinjenica je da u nasim ocima igraci imaju vrednost samo onda kad se dokazu napolju. To je stav nesigurnosti, nepoverenja i kompleksa koje mi nosimo.
Dakle mislim da mali Drazic iz OFKa igra sjajnu sezonu, da to mora da bude ispraceno bar pozivom na razgovor.

nazalost bolje nemamo

pre 9 godina

---------------------------Stojkovic------------------------------ -----
Ivanovic(Basta/Ninkov)-Subotic(Tosic)-Nastasic(Bisevac)-Kolarov(Rukavina)
----------------------Matić(Petrovic/Milivojevic)------------------------
-Sulejmani(Djuricic/Alivodic)-Tadic(Gudelj/Jojic)Tosic(Kostic/Kuzmanovic)
--------Skuletic(Djordjevic/Mitrovic)-Lazovic(Markovic/Ljajic)-----------

yea

pre 9 godina

ok smo sem rajkovica. Vise je kod nas pristup fudbalera. igracki smo super. nadam se da nece da igraju raca isl sem ako ne budemo vodili pa da udje pred kraj

Još se oporavlja od Drinčićevog katapulta

pre 9 godina

a Predrag Rajkovic golman koji zasluzuje poziv pre Brkica,Stojkovica i Lukaca
(stevan, 20. mart 2015 19:00)

Kako da igra kad je povređen?

Bora

pre 9 godina

A Lazovic? Pa kako sad nije dobar za reprezentaciju, pa kako, pa zasto...? A da. prodat je. (Da li smo mi svesni nase nesvesti?, 20. mart 2015 12:51)

Nemas ti pojma.

Rajko

pre 9 godina

Golmani katastrofalni..odbrana solidna..vezni red vise loše nego solidno..napad katastrofalan..ne vjerujem sta nas je snašlo u fudbalu..Albanija ispred nas..Ej..Albanija..

Beobrad

pre 9 godina

Au Radovane, sunce ti poljubim !
Petrovic, Skuletic i Obradovic, ne verujem sta citam !
Ljubinko Drulovic za sledece kvalifikacije, od ovih nema nista, i bez drona i Albanije bi vazilo isto !

Vuk

pre 9 godina

Stojkovic,Ivanovic,Kolarov,Nastasic,hvali nam jos jedan dobar stoper..Matic i Gudelj veznjaci.Tadic i Ljajic na sredini uz malo ofanzivnijeg Markovica i u napadu Mitrovic..To je najbolje sto postoji..

gka

pre 9 godina

Lukač! Bas me briga je li iz Partizana ili Zvezde, ali covek ne brani u svom klubu. Decko iz Cukarickog, sjajan golman, mogao je njega pozvati, da mu da malo satisfakcije, ili Pantica koji trenutno sjajno brani u Partizanu.

bane

pre 9 godina

Pogledajte navalu, i sve ce vam biti jasno ko je navodno namestao pobede u JSL poslednju deceniju, ujedno i pozdrav za Andjusa koji poistovetuje proslogodisnju "titulu" zvezde sa svim ostalim titulama Partizana.. Imena govore sve, nece vam proci to spinovanje! Zna se ko dominira, nase dve leve noge su bolje od vasih 3 desnih! :D

Srbija na prvom mestu

pre 9 godina

Vladimir Stojković (Makabi Haifa), Radosav Petrović (Genčlerbirli), Ivan Obradović (Mehelen) jer to nas neko zeza. Pa valjda su Zvezda i Partizan, pa i Vojvodina, fudbalske institucije za ove klubove gde igraju ovi naši. Pa taj Radosav Petrović, pa zar i ti Ćurćiću. Nekako neke skloni iz reprezentacije, ali ovog... Pa od njega je pet puta bolji u ovom trenutku Stojanović iz Zvezde, možda i Kataji.
A i još mnogima tu nije mesto. Realno.

mladen

pre 9 godina

Opet Petrovic?! Ma daj bre vise!!! Ko gura tog coveka?! I zasto nije pozvan Rajkovic? Jedan od retkih mladih golmana koji "cita" igru, koji nije samo na golu i koji izlece na visoke lopte!
Za ostatak tima nemam zamerki...

Argo

pre 9 godina

Kadar vam je katastrofalan,u skladu s rezultatima koje ostvarujete.Cak obrana koja vam je bila zastitni znak(bar po imenima) vise nije na nekom visokom nivou.Ova imena nemaju kvalitetu za plasman na europsko prvenstvo definitivno

my way

pre 9 godina

Au, Dankela se prodao, mora i Klas van Skuntelar. Nikad nisam mesao navijacko opredeljenje sa reprezentacijom, ali da uz to nema Rajkovica, mislim stvarno...

Mikeli

pre 9 godina

Pogledajte navalu, i sve ce vam biti jasno ko je navodno namestao pobede u JSL poslednju deceniju, ujedno i pozdrav za Andjusa koji poistovetuje proslogodisnju "titulu" zvezde sa svim ostalim titulama Partizana.. Imena govore sve, nece vam proci to spinovanje! Zna se ko dominira, nase dve leve noge su bolje od vasih 3 desnih! :D
(bane, 20. mart 2015 12:19)

Čemu se ti nasladjujes? Kada je grotlo reprezentacije činilo igrači iz zvezde igrali smo sp u africi. Kada su tu igrači partizana mi imamo 1 bod i zadnji smo u grupi. Umesto da se pokrijte ušima vi se nasladjujete? Pa kada se vrati jaka zvezda samo će tada nas fudbal biti konkurentan, do tada ćemo trpeti razna poniženja i pascemo na najniže moguće grane.

sivilo

pre 9 godina

lukac ne brani 2 meseca on ga zvao, nemam protiv da brani i da zasluzuje svaka cast ovako jeste da nece braniti ali trebao je zvsti nekog iz manjeg kluba da i oni osete atmosveru i da se i drugi nadaju a ne iz nade lige da postoje zvezda i partizan

Pedja

pre 9 godina

Ne znam stvarno kako je Curcic sastavljao tim i da li mu je neko pomagao d amu diktira. Stojkovic i Brkic su proslost sto se tice golmana, stari, neperspektivni pred penzijom i umesto da se zovu mladji da sto pre steknu iskustvo za nove kvalifikacije on zove omatorele golmane usporenih refleksa.
Luka Milivojevic nije za rperezentaciju. Doduse bolje je resenje nego Raca Petrovic koga neverovatno zovu i vec sumnjam da je neki vrlo blizak rod sa Toletom. Raca Petrovic je i pre 10 godina bio sporiji nego 35-godisnjaci, a kamoli sad. Tosic nema sta da trazi u napadu jer nikad nije ni znao da sutne loptu kako treba. Medjutim siguran sam da ce ga Curcic staviti u tim dok ce recimo Mitrovic i Lazar Markovic gledati sa klupe ovog vrsnog napadaca kako ne moze da predje nijednog igraca niti da doda nekome kako valja.
Opet se gubimo, a sve kao ne bi li izborili rezultat u kvalifikacijama. Niti smo podmladili tim pa da znamo zasto gubimo bodove niti smo osvojili bodove, a imamo neki kombinovani tim onako vise skrpljen. Sramota je da mi u nikad laksim kvalifikacijama ne mozemo da se plasiramo, a takodje i grupa nam nije bila teska, osrednja.

nazalost bolje nemamo

pre 9 godina

---------------------------Stojkovic------------------------------ -----
Ivanovic(Basta/Ninkov)-Subotic(Tosic)-Nastasic(Bisevac)-Kolarov(Rukavina)
----------------------Matić(Petrovic/Milivojevic)------------------------
-Sulejmani(Djuricic/Alivodic)-Tadic(Gudelj/Jojic)Tosic(Kostic/Kuzmanovic)
--------Skuletic(Djordjevic/Mitrovic)-Lazovic(Markovic/Ljajic)-----------

klikovceto

pre 9 godina

Veliki sam grobar ali malog Rajkovica treba ispoštovati i isforsirati kako bi smo imali dobrog golmana za narednih 15 godina. stojkovic je odradio svoje

Radojko

pre 9 godina

Stojkovic,Ivanovic,Kolarov,Nastasic,hvali nam jos jedan dobar stoper..Matic i Gudelj veznjaci.Tadic i Ljajic na sredini uz malo ofanzivnijeg Markovica i u napadu Mitrovic..To je najbolje sto postoji..
(Vuk, 20. mart 2015 12:11)

A tebi izgleda HVALI jedno 3-4 razreda osnovne skole. :)

Hoces Iskreno?

pre 9 godina

Kada se zavrse ove nesrecne kvalifikacije, na gol obavezno postaviti Predraga Rajkovica,decko je posle Stojkovica nas jedini golman. Ostali su smesni.

Stojkovic,Basta,Ivanovic,Nastasic,Kolarov
Matic,Raca Petrovic,Dusan Tadic,Ljaljic
Mitrovic

Tu bih ekipu ja izveo od ovih pozvanih igraca.

Felaini

pre 9 godina

Lukac, a ne Rajkovic?
(Bijela, 20. mart 2015 12:19)

Da, Lukac, jer je u najvaznijoj utakmici sezone odbranio 2 penala a ne Rajkovic koji je u najvaznijoj utakmici sezone primio gol kroz ruke.

Milan

pre 9 godina

Stidi se ovog izbora Radovane Curcicu, zapitah se samo kako te nije sramota . Po kom to kriterijumu je Lukac ispred Rajkovica , covek u ovom delu sezone jos nije ni branio a kao povredjen dobija poziv . Bruka i sramota

Milan

pre 9 godina

Stidi se ovog izbora Radovane Curcicu, zapitah se samo kako te nije sramota . Po kom to kriterijumu je Lukac ispred Rajkovica , covek u ovom delu sezone jos nije ni branio a kao povredjen dobija poziv . Bruka i sramota

k

pre 9 godina

Nije mi bilo jano nikad zasto uvek zovemo 23 igraca, a igra uvek 11-15 istih. Zasto npr.ne bi uigrao dve postave, pa jednu utakmicu igra jedna, a sledecu druga. Sve su to igraci otprilike istog kvaliteta uz nekoliko izuzetaka, ali utakmicu nikada nije dobijao suvi kvalitet vec svaki igrac mora da bude svestan da moze ostati na klupi i da mora da se bori kada igra za reprezentaciju, bez obzira kolika mu je plata i za kolji klub igra. Srecno!

Neka bar jednom meč počne najbolja postava

pre 9 godina

__________________Stojković___________________

Ivanović____Nastasić_____Maksimović____Kolarov

____________________Matić_____________________

_____Ljajić_________Tadić________Marković_____

__________________Mitrović____________________

milenko

pre 9 godina

nema sta da trazimo protiv portugala,3-0 laganica za njih...Ovi nasi kada igraju za reprezentaciju svi se gube kao da nikada u zivotu nisu videli loptu,dobro je rekao jedan moj drugar,da su u klubovima dobro placeni i igraju ko ludaci a za reprezentaciju nista jer igraju za dz,ko jos zivi od patriotizma...

mad

pre 9 godina

Kad vec igramo sa dva odlicna zadnja vezna, sto ne bismo igrali sa trojicom u odbrani:

Brkić
Basta Ivanović Nastasić
Petrović Matić
Ljajić Tadić (Tošić/Đuričić/Marković)
Mitrović Škuletić

devlinjo

pre 9 godina

Stojkovic,Basta,Ivanovic,Nastasic,Kolarov,Gudelj,Matic,Ljajic,Kostic,Tadic,Skuletic(Stefan, 20. mart 2015 12:40)
Osmi što bih umesto Gudelja stavio Raću, a umesto Nastasića Maksimovica.

Vopi

pre 9 godina

Jedino mi bode oci ovaj Lukac koji nije dugo branio. Trebo je tu Rajkovic da se nadje, da se polako uvodi u reprezentaciju. Drugo fale mi tu Kuzmanovic i Pesic. Zna li neko sta se desava sa Sulejmanijem?

Bubimp

pre 9 godina

A gde je Rajkovic?!?!???!?Vazno da igra onaj Brkic sto nije branio godinu dana(tek je u januaru poceo da brani),i sto ima dobrog menadzera

rema

pre 9 godina

ok, da slazem se da su po imenima ovo najbolji igraci... Ali, moramo da mislimo na nas fudbal i na uspeh, samo to se racuna! Dakle u timu A selekcije se nalazi samo jedan igrac iz JSLa, 3 golman. To je tuzno! Zaista!
Cinjenica je da je kvalitet sumnjiv, ali postoji cini mi se i problem u stavu, kako selektora tako i javnosti. cinjenica je da u nasim ocima igraci imaju vrednost samo onda kad se dokazu napolju. To je stav nesigurnosti, nepoverenja i kompleksa koje mi nosimo.
Dakle mislim da mali Drazic iz OFKa igra sjajnu sezonu, da to mora da bude ispraceno bar pozivom na razgovor.

zorkos

pre 9 godina

basta mjesto ivanovica, ivanovic bolje da cuva ronalda kao centralni odbranbeni..
obavezno sa dva napadaca i dva ofanzova vezna, nikako 4-2-3-1, Mitrovic ce se odsjeci bude li sam

Crni Gruja

pre 9 godina

Centarfori Mitrović i Škuletić su odlični samo u slučaju ako će u timu biti igrači koji će biti u stanju da sa bočnih pozicija probijaju protivničku odbranu i dodaju im upotrebljive lopte. Marković to u Liverpulu ne radi, tako da je umesto njega bolje rešenje Darko Lazović ili Andrija Živković.

Лукаку

pre 9 godina

Не знам да ли је списак састављао према 'упутствима' са стране али према форми играча и минутажи ово је најбољи тим.
Најзад Миливојевић! Дечко је радилица какве нема. Има да се напали и да преоре терен. Србија!

Predrag

pre 9 godina

Brine me odbrana bez obzira sto su tu Ivanovic i Kolarov. Oni su vise ofanzivci nego defanzivci. I jedan i drugi znaju cesto da odlutaju u napad pa zaborave da se vrate. Zasto Dusan Tosic a ne Spajic? Za sredinu i napad ima dosta kvalitetnih igraca, samo ih treba uklopiti. Treba dobro proceniti kome ce tada biti dan za igru. A to je vec stvar trenera. Trebace nam mnogo motivacije, a i srece.

DET2004

pre 9 godina

Ovde ljudi vec 6 godina pisu protiv Race Petrovica i ja bih voleo da mi oni navedu nase igrace koji zasluzuju poziv pre njega.
Decko ce odaziva svake godine, igrao je jako malo i uvek ulazio sa klupe, nikad gresku nije napravio (u smislu da nas je kostao bodova), protiv Cilea i Brazila kad je poceo bio nas najbolji igrac na terenu, dostojna zamena za Matica...
Ostavite decka na miru one je ovde najmanji (nikakav) problem.

Milan

pre 9 godina

Nemam gotovo nista da prigovorim spisku. Nisam bas pratio, vidim da nam nedostaje stopera, ali ne znam da li S.Mitrovic igra kao i Spajic u Tuluzu, za kojeg mislim da je odlican igrac. Tu je i Pesic iz Tuluza, ne znam koliko je igrao, steta Djordjevic je povredjen, ali ovo je najbolje sto imamo...

ja

pre 9 godina

@kale...reprezentacija FK Partizan ? pa lepo si primetio, sad znas kako smo osvojili 6 titula zaredom...a ne sa Rakicem, Despotovicem, Bosancicem...

Милорад - БОТ Ловац®

pre 9 godina

Коначно да дочекам и овај дан. Немам ниједну примедбу, боље од овога немамо.

Nataeos

pre 9 godina

nerazumijem sta ce nam 3 golmana... i zasto nema vilotica iz young boysa koji standardno igra
(???, 20. mart 2015 12:38)

A da citas pravila pa da onda pitas?
Vilitic? Young Boys? svajcarska liga? Stvarno? bez Bazela su na nivou JSL!

Neznalac

pre 9 godina

S obzirom da Vidic i Subotic ne zele da igraju, da su Bisevac i Djordjevic povredjeni, da Jojic nije ni na klupi, to bi bilo to manje vise.

ekg

pre 9 godina

Svi kritikuju Petrovica a decko je uvek fantasticno igrao za Srbiju. Voleo bih da vidim njega i Matica kao zadnje vezne...I napadaci solidni...Konacno osecam da cemo uraditi nesto

shonerama

pre 9 godina

Ja iz ovih komentara vidim koliko su neki pojedinci malo skrenuli sa puta,cast izuzecima,ko je bolji golman od stojkovica covek nas je vadio milion puta iz go.... Rajkovic je prosledjen u U20 reprezentaciju,Kuzmanovic polomio ruku.Sta trebao je da zove Lazovica iz CZ koji nije u formi.Sto se tice Petrovica decko uvek kida u reprezentaciji,bori se a to je za svaku pohvalu.Curcic moze da proba sa dva spica,i moze Ivanovica da stavi na mesto centralnog beka,a bastu na mesto desnog beka.Da je malo hrabriji mogao bi da proba sa jednim stoperom npr. Nastasic i malo vise ofanzivnijom postavom,ja bih bio zadovoljan i bodom iz ove utakmice.

fudbal igraju 11-orica

pre 9 godina

#Hoces Iskreno?

Prijatelju prebroji igrace koje si napisao... Ako te trener bude poslusao, na teren ce da istrce desetorica, posto ti jeden fali...

Pustite komentar POBOGU!!!!

pre 9 godina

Mi treba da igramo formaciju 4-3-3 jer ta formacija najbolje odgovara ovim igracima a ne 4-2-3-1...

A.Ljajic A.Mitrovic D.Tadic




L.Markovic N.Matic D.Basta





A.Kolarov M.Nastasic N.Maksimovic B.Ivanovic




V.Stojkovic

Napominjem! Treba da igramo ovanzivno a ne da imamo 4 PANJA u veznom redu, koji znaju samo da dodaju u nazad (Gudelj i slicni...). Ako vam je cudna pozicija Lazara Markovica treba da znate da on cestu i Liverpulu igra defanzivno doduse na desnoj strani, ali on moze da igra i na levoj a u napadu se bas i ne snalazi!!!

k

pre 9 godina

Samo cetiri zadnja vezna? A od njih vecina moze da igra i cmf i amf. Hehe, ocekivao sam 6-7 zadnjih veznih, posto je do sada tako bilo. Optimista sam!

yea

pre 9 godina

ok smo sem rajkovica. Vise je kod nas pristup fudbalera. igracki smo super. nadam se da nece da igraju raca isl sem ako ne budemo vodili pa da udje pred kraj

Aleksandar

pre 9 godina

Kakav tim imamo neverovatno je kako nemamo igru.Stvara se utisak da nemamo golmana i napadaca koji su vrhunska klasa ali problem je najveci sto nemamo dobro tehnicki potkovanog veznjaka koji moze da napravi visak,gurne loptu u prazno,centrira i pogodi napadaca u "trepavicu" !

Jose Alvelade

pre 9 godina

Ajmo Jovo nanovo. Opet se lozimo, a znamo sta nas ceka. Gubimo ili gramo iks,sto je verovatnije, onda opet pljuvanje, pa mesec-dva da sve to lepo zaboravimo. Pa onda opet u junu svako sastavlja svojih 11 u nadi da bijemo Dansku i tako u krug. Dok Tole trlja dlanove,puni dzep i smeska se.

Još se oporavlja od Drinčićevog katapulta

pre 9 godina

a Predrag Rajkovic golman koji zasluzuje poziv pre Brkica,Stojkovica i Lukaca
(stevan, 20. mart 2015 19:00)

Kako da igra kad je povređen?

Novosadjanin.

pre 9 godina

jedna od najcescih gresaka je HVALI. Pravilno je fali! Generalno kada se objavi spisak, valja procitati komentare neobrazovanih ljudi, a takvih je najvise medju obozavaocima fudbala :)

role

pre 9 godina

Po meni, korektan spisak ako uzmemo u obzir ove kojih nema jer ne zele da igraju ili su povrijedjeni i ove koji su proslijeđeni mladjim selekcijama.Cak mislim da je ovo najpostenji spisak nakon mnogo vremena.Vidim da neki kritikuju Obradovica ali momak je,po ocjenama tamosnjih medija i struke, najbolji lijevi bek belgijske lige i na meti je Liona.Mislim jedino da je trebalo biti mjesta za Radoju koji je u dosadasnjem dijelu sezone standardan u Selti, a znamo kakva je liga Primera, i za Pesica, jer mi on, na osnovu onoga sto sam gledao, djeluje kao spic koji ima izrazen smisao za kombinatoriku, prilicno je tehnicki obucen a i uvalja po koji gol u jakoj francuskoj ligi, sto je dovoljno za poziv, obzirom na ne bas sjajnu situaciju kada je konkurencija napadaca u pitanju.
Njaveci problem je sto smo zesce zglajzali na tabeli i sto je situacija takva da se treba desiti svjetsko cudo pa da se plasiramo cak i na ovo prosireno EP.

Misin

pre 9 godina

Kod mene bi Kolarov igrao samo ako bi izgarao na terenu,on sto on igra je bez srca.Ako treba da igra samo da bi cekali prekid onda nemora ni da bude u prvih jedanaest.

Bora

pre 9 godina

A Lazovic? Pa kako sad nije dobar za reprezentaciju, pa kako, pa zasto...? A da. prodat je. (Da li smo mi svesni nase nesvesti?, 20. mart 2015 12:51)

Nemas ti pojma.

komsija

pre 9 godina

A zašto da ne Škuletić? Bio odličan u Voši, odličan u Partizanu, sada je krenuo da dobro igra i u Lokomotivi. Uz Mitrovića jedini koji daje golove. Markovića bih držao na klupi, nema dovoljno utakmica u nogama da bi nam bio prva opcija, dao je gol ili dva u celoj sezoni. Pa koga da zove za napad? Igrače kao što su genijalni Danko Lazović, Lekić, Šćepovići... Zbog tih eksperimenata smo tu gde jesmo. Moraju da igraju najboljih 11 a ne najomiljenijih 11.

sredina

pre 9 godina

Slazem se da bolje od ovoga verovatno nemamo. Napad mi deluje jak, odbrana pristojna jer izuzev Nastasica na centralnoj poziciji nemamo igraca tog kalibra ( Bane godinama igra beka i ja bih ga zadrzao na toj poziciji). Sto se tice sredine tu nam skripi, svi sem Matica su teski lipicaneri i stvarno mi je muka i kada ih vidim, iako bolje nemamo ali dok se god ne pojave neki drugi igraci na tim pozicijama u kanalu smo.

coachpop

pre 9 godina

Solidan sastav najvise zabrinjava to sto vecina igraca pogotovo u napadu osim mitrovica nije u formi tu pre svega mislim na ljajica,tadica i markovica sto se tice pozivanja lukaca misilm da to ko ce biti treci golman uopste nije vazno.

Boj@n

pre 9 godina

@nerazumijem sta ce nam 3 golmana... i zasto nema vilotica iz young boysa koji standardno igra (???,20. mart 2015 12:38)

Tako zahtjeva uefa,kakav vilotic,dosta nam je panjeva

tulalan

pre 9 godina

Moramo uvek pljuvati pa to ti je,spisak manje vise onaj koji treba da bude,ali sad je veeeeliki problem treci golman,od krucijalnog je znacaja da li ide ovaj ili onaj na spisak,a interesantno je kada se neki igrac ne nadje na spisku bilo kog selektora automatski postaje sto puta bolji nego sto zaista jeste,kad se setim kukanja zbog Matica i Ljajica,ispalo je da bi sa njima igrali finale mundijala i tukli nemce(a oni pre Sinise su jedva bili na sirim spiskovima)A najsmesnije je pominjanje Drulovica,koji od staza sa seniorskim timovima ima 3 meseca u Banatskom Dvoru.Dakle,pustimo Curcica da radi svoj posao,pozvao je uglavnom koga treba da pozove,i realno je sa ovim timom da ostvarimo makar baraz.

nikola87

pre 9 godina

"A da citas pravila pa da onda pitas?
Vilitic? Young Boys? svajcarska liga? Stvarno? bez Bazela su na nivou JSL!
(Nataeos, 20. mart 2015 13:28)"

Hahahaha care a Thun?
Ovde stvarno izgleda retko ko je svestan koliko je JSL slaba liga, mnooooooogo slaba.

brasa

pre 9 godina

evo da se prijavim za ginisovu knjigu rekorda kao jedini covek u srbiji koji nezna da sastavi bolji tim od selektora, ma mi smo cudo, cudo zato nam tako i ide