Subota, 28.02.2015.

09:22

Lovernj starter, Vestbruk kao LBJ

U noći između petka i subote odigrano je 14 mečeva u NBA ligi, Golden Stejt je savladao Toronto 113:89, dok je Atlanta bila bolja od Orlanda 95:88.

Izvor: MN

Lovernj starter, Vestbruk kao LBJ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

Mikeli

pre 9 godina

Lovernj je solidan igrac, nista vise od toga. Dobija dobru minutazu i koristi je. Ali on me je naveo da se zapitram zasto nasi igraci ne dobijaju minutazu, tj nisu je dobijali.
Kako je Nedovic mogao ista da pokaze, kada ukupno nema 18 minuta na parketu? Radulator je cak i Milvokiju imao odlicne cifre s obzirom na malu minutazu. Ok nije neki defanzivac, ali to dolazi sa vremenom i trudom.
Pa opnda vidim nekog Damjana Rudeza koji igra u proseku skoro 17 minuta, pa Gorgata koji je centar u Vasingtonu i onda se zapitam, a sto tu nema Teodosica koji bez problema tamo moze da igra, ili Bjelice koji ako nabaci jos mase (a i ne mora) moze komotni tamo moze imati isto dabl dablova kao i u Evropi. Niko me ence ubediti da je Lovernj bolji igrac od Bjelice! Zasto taj Raduljica se losije kotira od Gorgata, ili po cemu je Spliter bolji od Krstica?
Pocinjem da mislim da Ameri sitemski to rade, jer su videli 2002 da smo im se opasno priblizili. Krstic (mozda ne sada zbog godina), Teo, Bogdan i Bjelica bez problema mogu biti standardni igraci u Nba, ali nisu. Zasto je to tako?

Mika Guster iz Ritopeka

pre 9 godina

Obrenovac je kreten neopevani!!! Prvo Memfis i Mika Guster nisu isti likovi a drugo glup si!!! Dodji u nasu kladionicu pa se raspitaj o mikinim dobicima na nba,i Mikinim cuvenm basketima u kojima je nepobediv kao i Mikailo imenjak!!!

dzukac

pre 9 godina

@shazam
Majstore, nisam rekao da je statistika nepotrebna ili štetna pri planiranju utakmice. Rekao sam samo to da se prevelikim pridavanjem značaja statistici ubija draž igre. To ide dotle da ako se neka situacija ne može objasniti postojećim statističkim parametrima naprosto se uvode novi parametri u cilju empirijskog matematičkog objašnjenja, to je sa stanovišta statističara sasvim OK, ali meni kao običnom ljubitelju košarke je pomalo muka od toga. Statistika je po svojoj definiciji pomoćna nauka, zar ne?
Da karikiram malo, čuvena rečenica Džefa Van Gandija da je najsigurniji šut u košarci slobodno bacanje je statistički potpuno tačna (bez obzira na sve ''kamenjare'' istoriji NBA), ali ne znači da napadač mora u svakom napadu da pokuša da iznudi faul niti da odbrambeni igrači treba da mahnito beže od kontakta, jer zaboga statistički je sigurnije pustiti igrača da šutne iz igre nego ga poslati na liniju penala. Bez obzira na nesumnjive zasluge statistike na razvoj košarke, košarku igraju ljudi a ne mašine, a da bi neko bio uspešan trener mora biti i veliki motivator i psiholog a ne samo matematičar, a da bi igrač postao veliki šampion treba biti najbolji kad je najteže, a ne samo biti statistički produktivan.
Što se MVP titule tiče, po pravilu je svaki igrač legitiman kandidat za nju, ali u praksi već 30-ak godina postoji prešutni konsenzus da se u razmatranje uzimaju samo igrači iz timova sa bar 61% pobeda odnosno bar 50 iz 82 utakmice.

stefan

pre 9 godina

Rasel Vestbruk je prvi igrac posle Lebrona koji je vezao 3 tripl-dabl ucinka u sezoni.
Najvise vezanih TD uzastopno ima Oskar Robertson, pa Vilt Cemberlen, pa opet Robertson nekoliko puta, jer je u jednoj sezoni imao 42 tripldabla.
Majkl Dzordan ima 7 vezanih u sezoni 88/89. Fet Liver iz Denvera ima 6.

Obrenovac

pre 9 godina

Evo ja javno izjavljujem da cu da dupliram svaki dobitak Mike Gustera ili Memfisa ako on (posto je to jedna osoba) pokaze dobitnicki tiket...bilo koji i bilo kada...ali posto znamo da takvi likovi hrane svoju sujetu i asocijalnost lazima o uspehu mislim da ce moj novac jos dugo cekati Ritopeckog Minhauzena...posle ovog komentara ce po starom sablonu da se ucuti i onda ponovo sutra da smara o svojim dobitcima a umesto Grckih plaza i lepotica u bikiniju videce samo Ritpoecki kanal i desnicu ruku...

shazam

pre 9 godina

@Patrick Ewing
Dobra su ti zapazanja, pisi cesce drug. Kako se sezona zahuktava (a jedna je od najboljih ikada po meni), sve je vise komentara #mozgabez
@dzukac
Slabo radi logika majstore. Kazes "Ne postaje se šampion tako što se na kraju sezone saberu i uporede statistički parametri, već tako što se pobedjuje u ključnim utakmicama." Da ti pomognem- do tih pobeda koje na kraju donesu titulu se dolazi pazljivim planiranjem i pripremom od strane trenera i ekipe koja iza njih stoji, a neodvojivi deo toga u NBA u zadnjih nekoliko godina postaje upravo ta napredna statistika koju ne mozes da svaris (uprkos tome sto po svoj prilici o njoj istovremeno nista ne znas). Sparsi koje pominjes imaju drugi najveci tim u NBA za analizu napredne statistike - da nema mozda to veze sa osvojenom titulom, kako cenis? Napredna statistika je kao sto samo ime nalaze - samo statistika. A statistika je bila deo trenerskog posla i pripreme maltene od kako je napravljena prva kosarkaska liga. Vremenom je usavrsavana, i danas je to sto jeste. To sto je neko ne kapira ne znaci da ima bilo kakvog osnova da je kritikuje (vec upravo suprotno). Sto se tice dela komentara koji ima bar malo veze sa stvarnoscu, u vezi MVP trke- to sto je u proslosti tolika tezina davana uspehu samog tima pri odredjivanju najzasluznijeg za individualno priznanje igracu (MVP), ne znaci da tako treba i da ostane ili da ce ostati. Ponekad zaista najbolji igrac zaglavi u najgorem timu (putem drafta recimo), mozda i liga to shvati

Aki

pre 9 godina

@JeRemija niko nije napisao da Jordan ima vise Tripl Dablova od Lebrona svi znamo da Medzik i Kid prednjace u toj kategoriji nego je napisano da je Jordan imao sedam uzastopnih utakmica sa tripl dablom.

дурантула окц

pre 9 godina

I jos nesto :mislim da vecina ljudi koji prate nba navijaju za finale okc-cle. Zbog duranta i dzejmsa. Ipak su oni najbolji igrači generacije, šteta je da imaju samo jedno međusobno finale

дурантула окц

pre 9 godina

Mislim da ce ovo da bude prvi put u istoriji da gosti dobiju svaku seriju u plej ofu na zapadu. Pre bih se kladio na to, nego da domaćini dobiju svaku
(дурантула окц, 28. februar 2015 12:57)

Ovde sam mislio na ceo plej of, a ne samo na prvu rundu. Ako neko nije razumeo sta sam hteo da kažem

Fox

pre 9 godina

JeRemija
Pa dobro covece,.ti si stvarno opeterecen! To nije dobro za zdravlje, aman saberi se. Treba da volis devojku i nju da branis a ne da se nerviras i places kad neko spomene Lebrona! A onu recenicu sam napisao prekopiravsi je od juce sa mnogih vasih komentara i aludirajuci na nocasnju partiju Westbruka.... Ali tvoj mozak preopterecen Dzejmsom ne moze to da razume. Izvini :-(

dzukac

pre 9 godina

Ako išta ubije draž košarke to će biti "napredna statistika" i treneri matematičari. Ne postaje se šampion tako što se na kraju sezone saberu i uporede statistički parametri, već tako što se pobedjuje u ključnim utakmicama. Pogledajte SAS prošle godine, ako posmatrate ligu isključivo kroz prizmu statistike njihova titula bi se mogla okarakterisati kao anomalija, greška, a ipak su je osvojili.
Realno MVP bi trebalo da bude najbolji igrač iz jednog od konferencijskih prvaka (ili bar divizijskih) sve ostalo je besmisleno, bez obzira koliko ja cenio recimo Obrvu. Recimo Mič Ričmond je devedesetih ostvarivao fantastične brojke igrajući za raspali Sakramento (22-26 poena u proseku), jednom ih je čak dovukao bukvalno sam do plej-ofa, uredno je pozivan na All-Star, jednom je čak bio MVP All-Stara, ali za naslov MVP lige nije ni razmatran. Ili recimo Ti-Mek dok je bio zdrav, jedne sezone u Orlandu je imao prosek preko 32 poena, ali proglasiti MVP-a iz tadašnjeg Orlanda koji je bio osmi tim istoka prosto nije imalo smisla.

JeRemija

pre 9 godina

Ovi ljudi koji pominju Džordana i njegove tripl dablove su nešto ozbiljno pobrkali. Majkl je bio sjajan košgeter ali nije bio baš neki majstor za tripl dablove, što pokazuje i broj njegovih td u karijeri-30! Recimo, Lebron koji je tek prešao polovinu karijere ih ima 48, Bird 70, Čembrlen 87 a Medžik čak 168! Razumem potrebu koju neki imaju da na svaku NBA vest "podsete" kako je MJ bio neprevaziđen, ali nemojte izmišljati podatke koje je lako proveriri na netu. http://www.si.com/nba/2014/11/12/lebron-james-triple-double-magic-johnson-oscar-robertson-jason-kidd
Bilo bi dobro i da Fox odgovori kada je to počeo da troluje. Imao je ranije zanimljivih komentara, pa se moglo sa njim i diskutovati ali današnjim komentarom kako je Lebron dobro odigrao, a sigurno zna da je ovaj propustio jučerašnji meč, Fox je pao u mojim očima tako da sa trolovima ne treba više ništa raspravljati.

olimpic

pre 9 godina

Vestbruk nece biti MVP, pogledajte listu osvajaca MVP-a, Bird,Medzik,Dzordan, Olajdzuvon,Sekil,Dankan,Kobi,Lebron itd, sve igraci ciji su timovi bili medju prva 3-4 u ligi.
Nemoguce je dobiti MVP ako ti je tim 8. na zapadu,a 14. u ligi, o tome sam slusao na ESPN-u, bice Harden ili Kari, a ima neke sanse i Lebron koga ta prica mnogo ne interesuje

Patrick Ewing

pre 9 godina

Par mojih zapažanja

- Memphis je bolja ekipa od LA Clippersa, to su dokazali mnogo puta do sada

- Lovernj igra oko 20 minuta jer je Denver raspad od ekipe i tankuju za boljeg pika, plus par igrača im je povređeno na njegovoj poziciji inače je solidan igrač

- Westbrook je ove godine bolji od Duranta

- MVP ove godine Harden, ne Curry iako više volim njegovu igru. Oduzmite Hardena Houstonu i bili bi lottery tim! Oduzmite Curryja GS oni i dalje imaju Kleya, Greena, Igija, Barnesa i ostale role playere. Koga ima Houston? MVP znači most valuable player, ne najbolji igrač! Harden je značajniji za svoj tim od Curryja!

NastyB

pre 9 godina

(Tutankamon, 28. februar 2015 11:22)

Da, ali Nedović je igrao beka u timu u kom su MVP kanditat Stefn Kari i sjajni Klej Tompson, pa ajd i Laendro Barbosa i Šon Livingston na tim pozicijama, a Lovernj je došao u raspadnuti Denver, kojem je Nurkić povređen, Farid je više nego očigledno u teškoj svađi sa trenerom, a jedini konkurent mu je Darel Artur. Da li bi se Lovernj naigrao u,recimo, Memfisu ili Atlanti???

(Blue_skin, 28. februar 2015 12:05)

Kad imaš za saigrače Kleja Tompsona, Igudalu, Grina, Barnsa, Speitsa koji igra odlično ove sezone, Lija, Boguta...to nije ni približno teško kao poterati do plejofa tim u kojem je jedan od najboljih igrača više povređen nego što igra (Džru Holidej), igrača koji je posle dve godine konačno sastavio pet utakmica za redom (Erik Gordon) i jednim iole ozbiljnijim saigračem (Tajrik Evans). Zbog toga je, po meni, apsolutni MVP Entoni Dejvis. Napominjem da je to po mom mišljenju, isto kao što smatram da bi bilo suludo da ove godine bilo ko osim Dejvisa, Karija i Hardena bude MVP. Pa čak i Vestbruk koji igra fenomenalno u poslednje vreme nije to zaslužio jer nije konstantan čitave sezone kao ova trojica.

Mika Guster iz Ritopeka

pre 9 godina

Koji kreten Miku Gustera naziva Memfisom??? Alo foxovi,dragani,savani mali odskakutajte polako u vase jazbine i tisina!!! Naravno da je Mikailo junior najbolji plej lige, ne kapiram panjeve kojima to nije jasno??? Jedna utakmica,pogotovo nba sezonska nebitna nije nikakvo merilo!!!
PS Mika je sinoc odvalio maw bet na plus minus poena Thompson sacrament 6,5 PLUS bez kuzina i Rudi Gobert 7,5 PLUS DUBL i dovidjenja!!!

stefan

pre 9 godina

MVP kandidati su Lebron, Vestbruk, Kari i Harden.
Dejvis igra za losu ekipu i to ce ga kostati iako je zver od igraca.
Suska se da ce nagradu MIP poneti Nikola Vucevic ili Dzef Tig.

Dragan

pre 9 godina

Zasto ljudi uporno govore da je Obrva zasluzio MVP nagradu..... :-P Pa njegova ekipa ne moze ni uci u plej off, nema brojke kao Westbruk uopste. Ne moze da pridje osim po procentu suta. Na kraju ce Harden dobiti ili mozda Kari. Ne shvatam vise te komentare tipa, zasluzio je ovo ono :-P Vi kao da se ne razumete ni malo. Jeste da je odlocan igrac.ali preterujete strasno. Cime je to zasluzio, jer odve ekipu u plej off, koje su mu to brojke? Aman ljudi :-)
velikipoznavalac
Pokazao si svoj primitivizam i zavidnost kad je neki igrac bolji od tvog Lebrona, ali ovo ke tek pocetak. Oklahoma ce sr7iti sve u plej off-u kad se vrati Durant a u finalu i tvoj Klivlend ako uopste dodju do finala!

Blue_skin

pre 9 godina

Kako mi je milo sto svi pricaju o LBJ-u, Westbrook-u, Hardenu, a rijetko ko o Curry-ju i sto cu bit' jedan od rijetkih koji se raduju kad Stef uzme prsten i titulu MVP-ja doigravanja. Najatraktivniji i najkompletniji igrac NBA-a trenutno, a pobijedio je i na all-staru u sutiranju trojki! Igracina!! :))

дурантула окц

pre 9 godina

Mislim da ce ovo da bude prvi put u istoriji da gosti dobiju svaku seriju u plej ofu na zapadu. Pre bih se kladio na to, nego da domaćini dobiju svaku

savan

pre 9 godina

@Memfis
znaci Srbija je dobila novog milionera, a ja se sve potresoh da ne mogodoh spavati ni jesti u poslednjih par dana, sve zbog tvog milionskog dobitka. Decko kome ti govoris da je seljanin kada nemas kucni odgoj, zapitaj se malo ko je kakav gusteru ritopeski…

!!!

pre 9 godina

Samo za ove ljubitelje statistike i koji prate nba od dolaska Lebrona u ligu samo da napisem da je Toni Kukoc imao tri vezana tripl dabla kada je igrao za Atlantu nije ovo nikakav rekord kao sto nije bijo niti Lebronov jeste veliko dostignuce ali nije rekord a da ne spominjem Jordana i Oscara kosarka se igrala i pre ovih danasnjih zvezda i to su je igrali puno bolji igraci i ljudi.

Fox

pre 9 godina

Lebron je sinoc odigrao fenomenalan mec, pokazao da nema konkurenciju ;) Ako nalete na Indijanu u plej off-u ne pise im se dobro.... Jos kad se vrati Dzordz i polako uigra za plej off, setice se svi kako je dobra Indijana!

shazam

pre 9 godina

Umesto poredjenja sa Lebronom, evo jednog malo interesantnijeg - Westbrook je u Februaru imao prosek od 31.2p , 10.3a i 9.1s. On je tako postao JEDINI uz Oscara Robertsona, koji je u jednom kalendarskom mesecu imao 30+p , 10+a i 8+s. Mnogo je bilo sjajnih igraca koji su uvek mogli da zabeleze triple-double - Magic, J Kidd, Pippen, Bird, pa evo i Lebron - ali nijedan od njih se nije upisao u ovaj klub pored Robertsona, sve do sada. To naravno ne znaci da je Westbrook bolji od njih (mada je sigurno tu negde sa Pippenom i Kiddom - gledajuci doprinos u najboljim godinama), niti da se odjednom moze zanemariti to da redovno sutira vise od Duranta, da gubi puno lopti, ili da ima neobjasnjive padove u koncentraciji koji obzirom na poziciju koju igra u ekipi znaju i te kako puno da kostaju. Sve te stvari zajedno (i pozitivne i negativne) ipak daju kompletnu sliku o igracu, a mnoge se mogu objasniti i nazovi-sistemom trenera Bruksa koji se previse oslanja na individualne kvalitete igraca za kreiranje napada. Vestbruk zaista nije igrac po mom ukusu, ali moram da priznam da pola vremena dok ga gledam provodim cudeci se kako ljudsko bice moze da ima onakvu vatru u sebi i onakve fizicke predispozicije. Cak i da bacimo sve one statistike kroz prozor, cinjenica je da je fantasticno zabavan za gledanje i da je njegov sumanuti stil igre na neki nacin osvezenje kada Oklahoma naidje na studiozno sklopljenu masineriju poput Hjustona, Memfisa ili San Antonia. Iracionalnost protiv racionalnosti.

mrsimud

pre 9 godina

Lovernj posle tri utakmice vec starter, fenomenalno, u ovoj i prosloj 25+ min na terenu, vrlo mali broj igraca je dobijao ovakvu minutazu na pocetku, pritom je JL dosao na polusezoni...samo napred momak!

petarczv

pre 9 godina

Sto ste dosadni sa westbrookom,niko ne pominje triple doble george hilla!? Samo kad se sad za dve nedelje vrati Paul George bice veselo na istoku!

rvp

pre 9 godina

Miko,sta ono rece,Konli najbolji plej lige?Sad kad mu je CP slomio gleznjeve,kako ce i dalje biti najbolji?Inace,nadam se da ce Obrva da se oporavi brzo i pogura Pelikanse do plejofa,najvise je zasluzio MVP nagradu.

savan

pre 9 godina

@Memfis
ma daj covjece bolje malo pogledaj i vidijet ces da si odigrao Detrot X. Nemoj biti skroman ipak ti te produzetke u kosarci najbolje skidas :-D ugodan dan

Memfis

pre 9 godina

@savan Plači od muke savane seljane, meni su pare u džepu i još su mi prethodna dva dobitka draža kad znam da to nekog toliko nervira :). Lepo kažu u adidas reklami: Shhhhhhh there will be haters. I prosto nmg da verujem da ljudi pišu da sam ja Mika samo zato što takođe navijam za Memfis....

Miki27

pre 9 godina

Kako moze Lebron biti rekorder sa 3 vezana tripl dabla kad sam ubijedjen da i taj rekord drzi niko drugi do Cemberlejn, nisam siguran u broj ali sigurno 8-9 jer znam da Dzordan ima 7 vezana takva meca a ne znam koliko ih Oskar ima, njegova sezona sa tripldablom u prosjeku? Sta se u danasnje vrijeme smatra rekordom? Toliko se danas tezi statistici, pokusava se da se od NBA napravi MLB, forsiraja se statistika tako da cu uskoro poceti da citam da je rekord recimo 70 poena ili 20 asistencija ili 30 skokova... Mozda ja drugacije gledam na to ali po meni je rekord kad uradis nesto sto neko nije prije tebe a ne ovo, 3 vezana meca sa tripldablom je nevjerovatan ucinak ali nije rekord

Tutankamon

pre 9 godina

NBA liga je definitivno u deficitu tj krizi sa dobrim centrima, čim jedan ispodprosečni Lovernj igra 26 min. Mada mu je statistika kriminalna. Nazire mu se NBDL liga od naredne sezone, hehe!
(Ivan NS, 28. februar 2015 09:59)

Bas kriminalna,za 3 utakmice 29 poena i 20 skokova, vise nego sto je Nedovic imao ukupno za 2 sezone u NBA.

Dragan

pre 9 godina

Sad ce Mika Guster da objasni kako je Majk Konli najbolji igrac na svetu i kako je pokazao sa svoje cetiri asistencija i 30 poena :-) Ali da, te cerir.aaistencije su bile najbolje moguce na svetu jer niko ne moze da izvede te asistencije i zato je najbolji najverovatnije, hahaha
Mika je verovatno na Maldivima od silnih pogadjaja dan posle :D
Westbruk je tata!

xxx

pre 9 godina

ovaj Vestbruk je toliko bezobrazan igrac da je to neshvatljivo, znaci bukvalno je sam uzeo 10 poslednjih napada na utakmici, mogao si ladno da stavis svih 5 igraca da ga cuvaju i on bi opet isao sam na kos ili sutirao i to u prvih 5 sekundi napada... dzabe mu tripl-dabl kad je sam izgubio utakmicu...

Memfis

pre 9 godina

Mislio sam da ce Memfis i 5. put zaredom tuci kliperse, ali Pol je bas odigrao vrhunski, bar poslednju cetvrtinu koju sam gledao, dok je Konli bio ocajan. Ovo je ne bas bitan mec za Memfis, ali je bitan za Kliperse koji ce najverovatnije biti iznad 7og mesta na kom sam ih ocekivao. Naravno to ne znaci da se Grizliji nisu trudili i da ja nisam debelo omanuo, ali realno Memfis 90% ostaje drugi... Kljucni trenutak trojka Pola sa 9 metara preko ruke, na oko 3,4 min pre kraja. To ubija protivnika, Brajant je tako resio desetine utakmica, a to se bas i ne vidi u statisici...
PS Sinoc odigrah Boston X i Memfis 1, ali nije realno da 3 dana za redom uzimam pare :). Dobro je da je Boston dobio u regularnom delu inace bi me Memfisov poraz mnogo vise iznervirao :)

Melo

pre 9 godina

Imam osjecaj da se Westbruk vise pita u ovoj ekipi nego KD. Gledao sam neke njihove svadje, kad ga Rasel ćera od sebe, KD svaki kos proprati, prstom put njega, nebitno napravio ovaj asistenciju ili ne. Koliko god da je KD bolji, ovaj ne zeli da zaostaje, i zato ga obozavam. Definitivno je MVP kandidat!!!

Fox

pre 9 godina

Koki
Sve je to ok, ja samo govorim o tome kako covek igra. To sto ti kazes da im je osmo mesto sedmica na lotou je veoma zanimljivo, ali to osmo mesto ce im doneti veliko finale pa ce ti biti smesno :D

koki

pre 9 godina

@fox
Hahaha! Pa mvp se postaje kad vodiš ekipu do prvog mesta u ligi, kad činiš saigrače boljim, kad imaš karakter... a ne kad praviš cirkus sa 35 šuteva po meču, gubiš utakmice jednu za drugom i kad ti osmo mesto izgleda kao sedmica na lotou :-)

savan

pre 9 godina

predpostavljam da je ritopeski guster koji se pojavljuje u kometnarima sa x^n pseudonima pogodio produzetak u Detroitu i da je to vezao sa produzetkom u Zagrebu… pozdrav iz Banja Luke

Fred

pre 9 godina

NBA liga je definitivno u deficitu tj krizi sa dobrim centrima, čim jedan ispodprosečni Lovernj igra 26 min. Mada mu je statistika kriminalna. Nazire mu se NBDL liga od naredne sezone, hehe!
(Ivan NS, 28. februar 2015 09:59)

S tim sto Jaka Lozana Blazic ne bi mogao da primirise ni trecu postavu poslednjeg NBDL tima. pozz

Memfis

pre 9 godina

@Jeremija Hahahahaha u pravu si Jeremija, mnogo sam se prose*avo ovde o Klipersima. Sve sto si danas napisao ja se slazem 100%, samo ne znam cemu toliki napadi na Foksa(ne s tvoje strane) juce. Pa i Vesbruk igra fenomenalno i nije svima LBJ omiljeni igrac...

posteno

pre 9 godina

Svaka cast Vestbruku. Odigrao je prve tri cetvrtine kao MVP. Vec tad je imao tripl dabl, ali realno on ih je kostao poraza u cetvrtoj cetvrtini. Isforsirao je brdo suteva, a nije ga isao sut. Nije dao ni jednu asistenciju. Imali su oko deset rezlike dok je on bio na klupi do sredine cetvrte cetvrtine, a na kraju izgubise utakmicu.

JeRemija

pre 9 godina

Bravo Rasele, nije mala stvar biti zajedno sa Lebronom suvlasnik jednog takvog brutalnog rekorda od 3 tripl dabl meča zaredom. Obzirom da Oklahoma sledeća 2 meča igra protiv Lejkersa i Filadelfije, vrlo je verovatno da će se ovaj niz nastaviti...Inače, za Vestbruka je zanimljivo da je od 40 poena šutevima sa distance postigao 6 poena(slovima šest) a ostali su svi bili ulaz na koš i razgrtanje čuvara. Mislim, je nemam ništa protiv takve igre, ali ne vidim dušebrižnike koji će to da napadaju kao što to rade kada jedan drugi čovek postigne mnogo poena iz reketa. Ako Vestbruk ovako nastavi, Harden će biti ozbiljno ugrožen na 1.mestu liste strelaca. Ne znam kada se vraća Durent ali očekujem još mnogo ovakvih partija. Pozdrav i za prijatelja Memfisa, nadam se da je uživao u pobedi Klipersa nad Memfisom:)

ak

pre 9 godina

Kakav bre vestbruk decko toliko forsira ta to nije normalno ja se ne secam kada je neko imao 30+ suteva 2 veceri uzastopno svaka njemu cast za tripl-dabl ali ne moze tako bilo je drugih raspolozenih igraca i kada je takva situacija ne treba da sutiras nerezonske suteve zamislite da je kd toliko puta sutnuo pa decko bi dao 70 poena,nadam se njegovom brzom oporavku i finalu okc-cle 2 trenutno najbolje ekipe u nba(naravno sve to ako se kd vrati kjer okc sa pobesnelim vestbrukom ne dolazi do finala)

nly

pre 9 godina

Kako rekoste, Klipersi ne mogu da pobede Memfis? Pa hoće centrala da pogreši jednom, ali neće sto puta. Samo čitam potcenjivanje Klipersa, kao cirkuzanti, pozeri, nemaju šanse protiv granitne odbrane Memfisa... Da, da, baš je tako... Prijatan vikend, NBA fanovi! :)

Ivan NS

pre 9 godina

NBA liga je definitivno u deficitu tj krizi sa dobrim centrima, čim jedan ispodprosečni Lovernj igra 26 min. Mada mu je statistika kriminalna. Nazire mu se NBDL liga od naredne sezone, hehe!

Jel Boga ti

pre 9 godina

A u play-off ideee??? BOSTON!!! Ključni igrač Tomas dve trice pred kraj pas za tricu Krauderu. Rivers spustio Grizlije, Klipersi u finalu zapada Konli 2 od 11 ja msm 4 asistencije ne može se porediti sa Polom koji je imao 14 asistencija. Jel Mika pogodio iz X u 2 Kliperse???

NNN

pre 9 godina

Vestbuk ludak!
Njega statistika ne interesuje, pre ove tri utakmice je imao 27p + 8s + 17a!! za samo 27 minuta, mogao je da pojuri ta dva skoka, ili da napravi nekih suludih 20+ asistencija.
Lepo je što je Lovernj starter, ali je za pola utakmice imao +/- statistiku -36, dok je Farid za slično vreme s klupe imao +15.

Fox

pre 9 godina

Westbruk je jednostavno trenutno za klasu ispred svih koji igraju (ne racunajuci KD), nema konkurenciju. Poigrava se sa drugima, pravi ih smesnim! MVP!

koki

pre 9 godina

@fox
Hahaha! Pa mvp se postaje kad vodiš ekipu do prvog mesta u ligi, kad činiš saigrače boljim, kad imaš karakter... a ne kad praviš cirkus sa 35 šuteva po meču, gubiš utakmice jednu za drugom i kad ti osmo mesto izgleda kao sedmica na lotou :-)

NNN

pre 9 godina

Vestbuk ludak!
Njega statistika ne interesuje, pre ove tri utakmice je imao 27p + 8s + 17a!! za samo 27 minuta, mogao je da pojuri ta dva skoka, ili da napravi nekih suludih 20+ asistencija.
Lepo je što je Lovernj starter, ali je za pola utakmice imao +/- statistiku -36, dok je Farid za slično vreme s klupe imao +15.

mrsimud

pre 9 godina

Lovernj posle tri utakmice vec starter, fenomenalno, u ovoj i prosloj 25+ min na terenu, vrlo mali broj igraca je dobijao ovakvu minutazu na pocetku, pritom je JL dosao na polusezoni...samo napred momak!

posteno

pre 9 godina

Svaka cast Vestbruku. Odigrao je prve tri cetvrtine kao MVP. Vec tad je imao tripl dabl, ali realno on ih je kostao poraza u cetvrtoj cetvrtini. Isforsirao je brdo suteva, a nije ga isao sut. Nije dao ni jednu asistenciju. Imali su oko deset rezlike dok je on bio na klupi do sredine cetvrte cetvrtine, a na kraju izgubise utakmicu.

Jel Boga ti

pre 9 godina

A u play-off ideee??? BOSTON!!! Ključni igrač Tomas dve trice pred kraj pas za tricu Krauderu. Rivers spustio Grizlije, Klipersi u finalu zapada Konli 2 od 11 ja msm 4 asistencije ne može se porediti sa Polom koji je imao 14 asistencija. Jel Mika pogodio iz X u 2 Kliperse???

Fred

pre 9 godina

NBA liga je definitivno u deficitu tj krizi sa dobrim centrima, čim jedan ispodprosečni Lovernj igra 26 min. Mada mu je statistika kriminalna. Nazire mu se NBDL liga od naredne sezone, hehe!
(Ivan NS, 28. februar 2015 09:59)

S tim sto Jaka Lozana Blazic ne bi mogao da primirise ni trecu postavu poslednjeg NBDL tima. pozz

xxx

pre 9 godina

ovaj Vestbruk je toliko bezobrazan igrac da je to neshvatljivo, znaci bukvalno je sam uzeo 10 poslednjih napada na utakmici, mogao si ladno da stavis svih 5 igraca da ga cuvaju i on bi opet isao sam na kos ili sutirao i to u prvih 5 sekundi napada... dzabe mu tripl-dabl kad je sam izgubio utakmicu...

Tutankamon

pre 9 godina

NBA liga je definitivno u deficitu tj krizi sa dobrim centrima, čim jedan ispodprosečni Lovernj igra 26 min. Mada mu je statistika kriminalna. Nazire mu se NBDL liga od naredne sezone, hehe!
(Ivan NS, 28. februar 2015 09:59)

Bas kriminalna,za 3 utakmice 29 poena i 20 skokova, vise nego sto je Nedovic imao ukupno za 2 sezone u NBA.

shazam

pre 9 godina

Umesto poredjenja sa Lebronom, evo jednog malo interesantnijeg - Westbrook je u Februaru imao prosek od 31.2p , 10.3a i 9.1s. On je tako postao JEDINI uz Oscara Robertsona, koji je u jednom kalendarskom mesecu imao 30+p , 10+a i 8+s. Mnogo je bilo sjajnih igraca koji su uvek mogli da zabeleze triple-double - Magic, J Kidd, Pippen, Bird, pa evo i Lebron - ali nijedan od njih se nije upisao u ovaj klub pored Robertsona, sve do sada. To naravno ne znaci da je Westbrook bolji od njih (mada je sigurno tu negde sa Pippenom i Kiddom - gledajuci doprinos u najboljim godinama), niti da se odjednom moze zanemariti to da redovno sutira vise od Duranta, da gubi puno lopti, ili da ima neobjasnjive padove u koncentraciji koji obzirom na poziciju koju igra u ekipi znaju i te kako puno da kostaju. Sve te stvari zajedno (i pozitivne i negativne) ipak daju kompletnu sliku o igracu, a mnoge se mogu objasniti i nazovi-sistemom trenera Bruksa koji se previse oslanja na individualne kvalitete igraca za kreiranje napada. Vestbruk zaista nije igrac po mom ukusu, ali moram da priznam da pola vremena dok ga gledam provodim cudeci se kako ljudsko bice moze da ima onakvu vatru u sebi i onakve fizicke predispozicije. Cak i da bacimo sve one statistike kroz prozor, cinjenica je da je fantasticno zabavan za gledanje i da je njegov sumanuti stil igre na neki nacin osvezenje kada Oklahoma naidje na studiozno sklopljenu masineriju poput Hjustona, Memfisa ili San Antonia. Iracionalnost protiv racionalnosti.

ak

pre 9 godina

Kakav bre vestbruk decko toliko forsira ta to nije normalno ja se ne secam kada je neko imao 30+ suteva 2 veceri uzastopno svaka njemu cast za tripl-dabl ali ne moze tako bilo je drugih raspolozenih igraca i kada je takva situacija ne treba da sutiras nerezonske suteve zamislite da je kd toliko puta sutnuo pa decko bi dao 70 poena,nadam se njegovom brzom oporavku i finalu okc-cle 2 trenutno najbolje ekipe u nba(naravno sve to ako se kd vrati kjer okc sa pobesnelim vestbrukom ne dolazi do finala)

Ivan NS

pre 9 godina

NBA liga je definitivno u deficitu tj krizi sa dobrim centrima, čim jedan ispodprosečni Lovernj igra 26 min. Mada mu je statistika kriminalna. Nazire mu se NBDL liga od naredne sezone, hehe!

dzukac

pre 9 godina

Ako išta ubije draž košarke to će biti "napredna statistika" i treneri matematičari. Ne postaje se šampion tako što se na kraju sezone saberu i uporede statistički parametri, već tako što se pobedjuje u ključnim utakmicama. Pogledajte SAS prošle godine, ako posmatrate ligu isključivo kroz prizmu statistike njihova titula bi se mogla okarakterisati kao anomalija, greška, a ipak su je osvojili.
Realno MVP bi trebalo da bude najbolji igrač iz jednog od konferencijskih prvaka (ili bar divizijskih) sve ostalo je besmisleno, bez obzira koliko ja cenio recimo Obrvu. Recimo Mič Ričmond je devedesetih ostvarivao fantastične brojke igrajući za raspali Sakramento (22-26 poena u proseku), jednom ih je čak dovukao bukvalno sam do plej-ofa, uredno je pozivan na All-Star, jednom je čak bio MVP All-Stara, ali za naslov MVP lige nije ni razmatran. Ili recimo Ti-Mek dok je bio zdrav, jedne sezone u Orlandu je imao prosek preko 32 poena, ali proglasiti MVP-a iz tadašnjeg Orlanda koji je bio osmi tim istoka prosto nije imalo smisla.

savan

pre 9 godina

predpostavljam da je ritopeski guster koji se pojavljuje u kometnarima sa x^n pseudonima pogodio produzetak u Detroitu i da je to vezao sa produzetkom u Zagrebu… pozdrav iz Banja Luke

Fox

pre 9 godina

Westbruk je jednostavno trenutno za klasu ispred svih koji igraju (ne racunajuci KD), nema konkurenciju. Poigrava se sa drugima, pravi ih smesnim! MVP!

nly

pre 9 godina

Kako rekoste, Klipersi ne mogu da pobede Memfis? Pa hoće centrala da pogreši jednom, ali neće sto puta. Samo čitam potcenjivanje Klipersa, kao cirkuzanti, pozeri, nemaju šanse protiv granitne odbrane Memfisa... Da, da, baš je tako... Prijatan vikend, NBA fanovi! :)

Dragan

pre 9 godina

Sad ce Mika Guster da objasni kako je Majk Konli najbolji igrac na svetu i kako je pokazao sa svoje cetiri asistencija i 30 poena :-) Ali da, te cerir.aaistencije su bile najbolje moguce na svetu jer niko ne moze da izvede te asistencije i zato je najbolji najverovatnije, hahaha
Mika je verovatno na Maldivima od silnih pogadjaja dan posle :D
Westbruk je tata!

petarczv

pre 9 godina

Sto ste dosadni sa westbrookom,niko ne pominje triple doble george hilla!? Samo kad se sad za dve nedelje vrati Paul George bice veselo na istoku!

stefan

pre 9 godina

MVP kandidati su Lebron, Vestbruk, Kari i Harden.
Dejvis igra za losu ekipu i to ce ga kostati iako je zver od igraca.
Suska se da ce nagradu MIP poneti Nikola Vucevic ili Dzef Tig.

JeRemija

pre 9 godina

Bravo Rasele, nije mala stvar biti zajedno sa Lebronom suvlasnik jednog takvog brutalnog rekorda od 3 tripl dabl meča zaredom. Obzirom da Oklahoma sledeća 2 meča igra protiv Lejkersa i Filadelfije, vrlo je verovatno da će se ovaj niz nastaviti...Inače, za Vestbruka je zanimljivo da je od 40 poena šutevima sa distance postigao 6 poena(slovima šest) a ostali su svi bili ulaz na koš i razgrtanje čuvara. Mislim, je nemam ništa protiv takve igre, ali ne vidim dušebrižnike koji će to da napadaju kao što to rade kada jedan drugi čovek postigne mnogo poena iz reketa. Ako Vestbruk ovako nastavi, Harden će biti ozbiljno ugrožen na 1.mestu liste strelaca. Ne znam kada se vraća Durent ali očekujem još mnogo ovakvih partija. Pozdrav i za prijatelja Memfisa, nadam se da je uživao u pobedi Klipersa nad Memfisom:)

Patrick Ewing

pre 9 godina

Par mojih zapažanja

- Memphis je bolja ekipa od LA Clippersa, to su dokazali mnogo puta do sada

- Lovernj igra oko 20 minuta jer je Denver raspad od ekipe i tankuju za boljeg pika, plus par igrača im je povređeno na njegovoj poziciji inače je solidan igrač

- Westbrook je ove godine bolji od Duranta

- MVP ove godine Harden, ne Curry iako više volim njegovu igru. Oduzmite Hardena Houstonu i bili bi lottery tim! Oduzmite Curryja GS oni i dalje imaju Kleya, Greena, Igija, Barnesa i ostale role playere. Koga ima Houston? MVP znači most valuable player, ne najbolji igrač! Harden je značajniji za svoj tim od Curryja!

Memfis

pre 9 godina

@Jeremija Hahahahaha u pravu si Jeremija, mnogo sam se prose*avo ovde o Klipersima. Sve sto si danas napisao ja se slazem 100%, samo ne znam cemu toliki napadi na Foksa(ne s tvoje strane) juce. Pa i Vesbruk igra fenomenalno i nije svima LBJ omiljeni igrac...

JeRemija

pre 9 godina

Ovi ljudi koji pominju Džordana i njegove tripl dablove su nešto ozbiljno pobrkali. Majkl je bio sjajan košgeter ali nije bio baš neki majstor za tripl dablove, što pokazuje i broj njegovih td u karijeri-30! Recimo, Lebron koji je tek prešao polovinu karijere ih ima 48, Bird 70, Čembrlen 87 a Medžik čak 168! Razumem potrebu koju neki imaju da na svaku NBA vest "podsete" kako je MJ bio neprevaziđen, ali nemojte izmišljati podatke koje je lako proveriri na netu. http://www.si.com/nba/2014/11/12/lebron-james-triple-double-magic-johnson-oscar-robertson-jason-kidd
Bilo bi dobro i da Fox odgovori kada je to počeo da troluje. Imao je ranije zanimljivih komentara, pa se moglo sa njim i diskutovati ali današnjim komentarom kako je Lebron dobro odigrao, a sigurno zna da je ovaj propustio jučerašnji meč, Fox je pao u mojim očima tako da sa trolovima ne treba više ništa raspravljati.

Miki27

pre 9 godina

Kako moze Lebron biti rekorder sa 3 vezana tripl dabla kad sam ubijedjen da i taj rekord drzi niko drugi do Cemberlejn, nisam siguran u broj ali sigurno 8-9 jer znam da Dzordan ima 7 vezana takva meca a ne znam koliko ih Oskar ima, njegova sezona sa tripldablom u prosjeku? Sta se u danasnje vrijeme smatra rekordom? Toliko se danas tezi statistici, pokusava se da se od NBA napravi MLB, forsiraja se statistika tako da cu uskoro poceti da citam da je rekord recimo 70 poena ili 20 asistencija ili 30 skokova... Mozda ja drugacije gledam na to ali po meni je rekord kad uradis nesto sto neko nije prije tebe a ne ovo, 3 vezana meca sa tripldablom je nevjerovatan ucinak ali nije rekord

savan

pre 9 godina

@Memfis
znaci Srbija je dobila novog milionera, a ja se sve potresoh da ne mogodoh spavati ni jesti u poslednjih par dana, sve zbog tvog milionskog dobitka. Decko kome ti govoris da je seljanin kada nemas kucni odgoj, zapitaj se malo ko je kakav gusteru ritopeski…

olimpic

pre 9 godina

Vestbruk nece biti MVP, pogledajte listu osvajaca MVP-a, Bird,Medzik,Dzordan, Olajdzuvon,Sekil,Dankan,Kobi,Lebron itd, sve igraci ciji su timovi bili medju prva 3-4 u ligi.
Nemoguce je dobiti MVP ako ti je tim 8. na zapadu,a 14. u ligi, o tome sam slusao na ESPN-u, bice Harden ili Kari, a ima neke sanse i Lebron koga ta prica mnogo ne interesuje

savan

pre 9 godina

@Memfis
ma daj covjece bolje malo pogledaj i vidijet ces da si odigrao Detrot X. Nemoj biti skroman ipak ti te produzetke u kosarci najbolje skidas :-D ugodan dan

Blue_skin

pre 9 godina

Kako mi je milo sto svi pricaju o LBJ-u, Westbrook-u, Hardenu, a rijetko ko o Curry-ju i sto cu bit' jedan od rijetkih koji se raduju kad Stef uzme prsten i titulu MVP-ja doigravanja. Najatraktivniji i najkompletniji igrac NBA-a trenutno, a pobijedio je i na all-staru u sutiranju trojki! Igracina!! :))

Fox

pre 9 godina

Lebron je sinoc odigrao fenomenalan mec, pokazao da nema konkurenciju ;) Ako nalete na Indijanu u plej off-u ne pise im se dobro.... Jos kad se vrati Dzordz i polako uigra za plej off, setice se svi kako je dobra Indijana!

Aki

pre 9 godina

@JeRemija niko nije napisao da Jordan ima vise Tripl Dablova od Lebrona svi znamo da Medzik i Kid prednjace u toj kategoriji nego je napisano da je Jordan imao sedam uzastopnih utakmica sa tripl dablom.

дурантула окц

pre 9 godina

I jos nesto :mislim da vecina ljudi koji prate nba navijaju za finale okc-cle. Zbog duranta i dzejmsa. Ipak su oni najbolji igrači generacije, šteta je da imaju samo jedno međusobno finale

Obrenovac

pre 9 godina

Evo ja javno izjavljujem da cu da dupliram svaki dobitak Mike Gustera ili Memfisa ako on (posto je to jedna osoba) pokaze dobitnicki tiket...bilo koji i bilo kada...ali posto znamo da takvi likovi hrane svoju sujetu i asocijalnost lazima o uspehu mislim da ce moj novac jos dugo cekati Ritopeckog Minhauzena...posle ovog komentara ce po starom sablonu da se ucuti i onda ponovo sutra da smara o svojim dobitcima a umesto Grckih plaza i lepotica u bikiniju videce samo Ritpoecki kanal i desnicu ruku...

дурантула окц

pre 9 godina

Mislim da ce ovo da bude prvi put u istoriji da gosti dobiju svaku seriju u plej ofu na zapadu. Pre bih se kladio na to, nego da domaćini dobiju svaku

Memfis

pre 9 godina

@savan Plači od muke savane seljane, meni su pare u džepu i još su mi prethodna dva dobitka draža kad znam da to nekog toliko nervira :). Lepo kažu u adidas reklami: Shhhhhhh there will be haters. I prosto nmg da verujem da ljudi pišu da sam ja Mika samo zato što takođe navijam za Memfis....

Memfis

pre 9 godina

Mislio sam da ce Memfis i 5. put zaredom tuci kliperse, ali Pol je bas odigrao vrhunski, bar poslednju cetvrtinu koju sam gledao, dok je Konli bio ocajan. Ovo je ne bas bitan mec za Memfis, ali je bitan za Kliperse koji ce najverovatnije biti iznad 7og mesta na kom sam ih ocekivao. Naravno to ne znaci da se Grizliji nisu trudili i da ja nisam debelo omanuo, ali realno Memfis 90% ostaje drugi... Kljucni trenutak trojka Pola sa 9 metara preko ruke, na oko 3,4 min pre kraja. To ubija protivnika, Brajant je tako resio desetine utakmica, a to se bas i ne vidi u statisici...
PS Sinoc odigrah Boston X i Memfis 1, ali nije realno da 3 dana za redom uzimam pare :). Dobro je da je Boston dobio u regularnom delu inace bi me Memfisov poraz mnogo vise iznervirao :)

rvp

pre 9 godina

Miko,sta ono rece,Konli najbolji plej lige?Sad kad mu je CP slomio gleznjeve,kako ce i dalje biti najbolji?Inace,nadam se da ce Obrva da se oporavi brzo i pogura Pelikanse do plejofa,najvise je zasluzio MVP nagradu.

!!!

pre 9 godina

Samo za ove ljubitelje statistike i koji prate nba od dolaska Lebrona u ligu samo da napisem da je Toni Kukoc imao tri vezana tripl dabla kada je igrao za Atlantu nije ovo nikakav rekord kao sto nije bijo niti Lebronov jeste veliko dostignuce ali nije rekord a da ne spominjem Jordana i Oscara kosarka se igrala i pre ovih danasnjih zvezda i to su je igrali puno bolji igraci i ljudi.

Melo

pre 9 godina

Imam osjecaj da se Westbruk vise pita u ovoj ekipi nego KD. Gledao sam neke njihove svadje, kad ga Rasel ćera od sebe, KD svaki kos proprati, prstom put njega, nebitno napravio ovaj asistenciju ili ne. Koliko god da je KD bolji, ovaj ne zeli da zaostaje, i zato ga obozavam. Definitivno je MVP kandidat!!!

NastyB

pre 9 godina

(Tutankamon, 28. februar 2015 11:22)

Da, ali Nedović je igrao beka u timu u kom su MVP kanditat Stefn Kari i sjajni Klej Tompson, pa ajd i Laendro Barbosa i Šon Livingston na tim pozicijama, a Lovernj je došao u raspadnuti Denver, kojem je Nurkić povređen, Farid je više nego očigledno u teškoj svađi sa trenerom, a jedini konkurent mu je Darel Artur. Da li bi se Lovernj naigrao u,recimo, Memfisu ili Atlanti???

(Blue_skin, 28. februar 2015 12:05)

Kad imaš za saigrače Kleja Tompsona, Igudalu, Grina, Barnsa, Speitsa koji igra odlično ove sezone, Lija, Boguta...to nije ni približno teško kao poterati do plejofa tim u kojem je jedan od najboljih igrača više povređen nego što igra (Džru Holidej), igrača koji je posle dve godine konačno sastavio pet utakmica za redom (Erik Gordon) i jednim iole ozbiljnijim saigračem (Tajrik Evans). Zbog toga je, po meni, apsolutni MVP Entoni Dejvis. Napominjem da je to po mom mišljenju, isto kao što smatram da bi bilo suludo da ove godine bilo ko osim Dejvisa, Karija i Hardena bude MVP. Pa čak i Vestbruk koji igra fenomenalno u poslednje vreme nije to zaslužio jer nije konstantan čitave sezone kao ova trojica.

shazam

pre 9 godina

@Patrick Ewing
Dobra su ti zapazanja, pisi cesce drug. Kako se sezona zahuktava (a jedna je od najboljih ikada po meni), sve je vise komentara #mozgabez
@dzukac
Slabo radi logika majstore. Kazes "Ne postaje se šampion tako što se na kraju sezone saberu i uporede statistički parametri, već tako što se pobedjuje u ključnim utakmicama." Da ti pomognem- do tih pobeda koje na kraju donesu titulu se dolazi pazljivim planiranjem i pripremom od strane trenera i ekipe koja iza njih stoji, a neodvojivi deo toga u NBA u zadnjih nekoliko godina postaje upravo ta napredna statistika koju ne mozes da svaris (uprkos tome sto po svoj prilici o njoj istovremeno nista ne znas). Sparsi koje pominjes imaju drugi najveci tim u NBA za analizu napredne statistike - da nema mozda to veze sa osvojenom titulom, kako cenis? Napredna statistika je kao sto samo ime nalaze - samo statistika. A statistika je bila deo trenerskog posla i pripreme maltene od kako je napravljena prva kosarkaska liga. Vremenom je usavrsavana, i danas je to sto jeste. To sto je neko ne kapira ne znaci da ima bilo kakvog osnova da je kritikuje (vec upravo suprotno). Sto se tice dela komentara koji ima bar malo veze sa stvarnoscu, u vezi MVP trke- to sto je u proslosti tolika tezina davana uspehu samog tima pri odredjivanju najzasluznijeg za individualno priznanje igracu (MVP), ne znaci da tako treba i da ostane ili da ce ostati. Ponekad zaista najbolji igrac zaglavi u najgorem timu (putem drafta recimo), mozda i liga to shvati

Mika Guster iz Ritopeka

pre 9 godina

Koji kreten Miku Gustera naziva Memfisom??? Alo foxovi,dragani,savani mali odskakutajte polako u vase jazbine i tisina!!! Naravno da je Mikailo junior najbolji plej lige, ne kapiram panjeve kojima to nije jasno??? Jedna utakmica,pogotovo nba sezonska nebitna nije nikakvo merilo!!!
PS Mika je sinoc odvalio maw bet na plus minus poena Thompson sacrament 6,5 PLUS bez kuzina i Rudi Gobert 7,5 PLUS DUBL i dovidjenja!!!

дурантула окц

pre 9 godina

Mislim da ce ovo da bude prvi put u istoriji da gosti dobiju svaku seriju u plej ofu na zapadu. Pre bih se kladio na to, nego da domaćini dobiju svaku
(дурантула окц, 28. februar 2015 12:57)

Ovde sam mislio na ceo plej of, a ne samo na prvu rundu. Ako neko nije razumeo sta sam hteo da kažem

dzukac

pre 9 godina

@shazam
Majstore, nisam rekao da je statistika nepotrebna ili štetna pri planiranju utakmice. Rekao sam samo to da se prevelikim pridavanjem značaja statistici ubija draž igre. To ide dotle da ako se neka situacija ne može objasniti postojećim statističkim parametrima naprosto se uvode novi parametri u cilju empirijskog matematičkog objašnjenja, to je sa stanovišta statističara sasvim OK, ali meni kao običnom ljubitelju košarke je pomalo muka od toga. Statistika je po svojoj definiciji pomoćna nauka, zar ne?
Da karikiram malo, čuvena rečenica Džefa Van Gandija da je najsigurniji šut u košarci slobodno bacanje je statistički potpuno tačna (bez obzira na sve ''kamenjare'' istoriji NBA), ali ne znači da napadač mora u svakom napadu da pokuša da iznudi faul niti da odbrambeni igrači treba da mahnito beže od kontakta, jer zaboga statistički je sigurnije pustiti igrača da šutne iz igre nego ga poslati na liniju penala. Bez obzira na nesumnjive zasluge statistike na razvoj košarke, košarku igraju ljudi a ne mašine, a da bi neko bio uspešan trener mora biti i veliki motivator i psiholog a ne samo matematičar, a da bi igrač postao veliki šampion treba biti najbolji kad je najteže, a ne samo biti statistički produktivan.
Što se MVP titule tiče, po pravilu je svaki igrač legitiman kandidat za nju, ali u praksi već 30-ak godina postoji prešutni konsenzus da se u razmatranje uzimaju samo igrači iz timova sa bar 61% pobeda odnosno bar 50 iz 82 utakmice.

stefan

pre 9 godina

Rasel Vestbruk je prvi igrac posle Lebrona koji je vezao 3 tripl-dabl ucinka u sezoni.
Najvise vezanih TD uzastopno ima Oskar Robertson, pa Vilt Cemberlen, pa opet Robertson nekoliko puta, jer je u jednoj sezoni imao 42 tripldabla.
Majkl Dzordan ima 7 vezanih u sezoni 88/89. Fet Liver iz Denvera ima 6.

Fox

pre 9 godina

Koki
Sve je to ok, ja samo govorim o tome kako covek igra. To sto ti kazes da im je osmo mesto sedmica na lotou je veoma zanimljivo, ali to osmo mesto ce im doneti veliko finale pa ce ti biti smesno :D

Fox

pre 9 godina

JeRemija
Pa dobro covece,.ti si stvarno opeterecen! To nije dobro za zdravlje, aman saberi se. Treba da volis devojku i nju da branis a ne da se nerviras i places kad neko spomene Lebrona! A onu recenicu sam napisao prekopiravsi je od juce sa mnogih vasih komentara i aludirajuci na nocasnju partiju Westbruka.... Ali tvoj mozak preopterecen Dzejmsom ne moze to da razume. Izvini :-(

Mika Guster iz Ritopeka

pre 9 godina

Obrenovac je kreten neopevani!!! Prvo Memfis i Mika Guster nisu isti likovi a drugo glup si!!! Dodji u nasu kladionicu pa se raspitaj o mikinim dobicima na nba,i Mikinim cuvenm basketima u kojima je nepobediv kao i Mikailo imenjak!!!

Dragan

pre 9 godina

Zasto ljudi uporno govore da je Obrva zasluzio MVP nagradu..... :-P Pa njegova ekipa ne moze ni uci u plej off, nema brojke kao Westbruk uopste. Ne moze da pridje osim po procentu suta. Na kraju ce Harden dobiti ili mozda Kari. Ne shvatam vise te komentare tipa, zasluzio je ovo ono :-P Vi kao da se ne razumete ni malo. Jeste da je odlocan igrac.ali preterujete strasno. Cime je to zasluzio, jer odve ekipu u plej off, koje su mu to brojke? Aman ljudi :-)
velikipoznavalac
Pokazao si svoj primitivizam i zavidnost kad je neki igrac bolji od tvog Lebrona, ali ovo ke tek pocetak. Oklahoma ce sr7iti sve u plej off-u kad se vrati Durant a u finalu i tvoj Klivlend ako uopste dodju do finala!

Mikeli

pre 9 godina

Lovernj je solidan igrac, nista vise od toga. Dobija dobru minutazu i koristi je. Ali on me je naveo da se zapitram zasto nasi igraci ne dobijaju minutazu, tj nisu je dobijali.
Kako je Nedovic mogao ista da pokaze, kada ukupno nema 18 minuta na parketu? Radulator je cak i Milvokiju imao odlicne cifre s obzirom na malu minutazu. Ok nije neki defanzivac, ali to dolazi sa vremenom i trudom.
Pa opnda vidim nekog Damjana Rudeza koji igra u proseku skoro 17 minuta, pa Gorgata koji je centar u Vasingtonu i onda se zapitam, a sto tu nema Teodosica koji bez problema tamo moze da igra, ili Bjelice koji ako nabaci jos mase (a i ne mora) moze komotni tamo moze imati isto dabl dablova kao i u Evropi. Niko me ence ubediti da je Lovernj bolji igrac od Bjelice! Zasto taj Raduljica se losije kotira od Gorgata, ili po cemu je Spliter bolji od Krstica?
Pocinjem da mislim da Ameri sitemski to rade, jer su videli 2002 da smo im se opasno priblizili. Krstic (mozda ne sada zbog godina), Teo, Bogdan i Bjelica bez problema mogu biti standardni igraci u Nba, ali nisu. Zasto je to tako?

Fox

pre 9 godina

Westbruk je jednostavno trenutno za klasu ispred svih koji igraju (ne racunajuci KD), nema konkurenciju. Poigrava se sa drugima, pravi ih smesnim! MVP!

Ivan NS

pre 9 godina

NBA liga je definitivno u deficitu tj krizi sa dobrim centrima, čim jedan ispodprosečni Lovernj igra 26 min. Mada mu je statistika kriminalna. Nazire mu se NBDL liga od naredne sezone, hehe!

Melo

pre 9 godina

Imam osjecaj da se Westbruk vise pita u ovoj ekipi nego KD. Gledao sam neke njihove svadje, kad ga Rasel ćera od sebe, KD svaki kos proprati, prstom put njega, nebitno napravio ovaj asistenciju ili ne. Koliko god da je KD bolji, ovaj ne zeli da zaostaje, i zato ga obozavam. Definitivno je MVP kandidat!!!

Blue_skin

pre 9 godina

Kako mi je milo sto svi pricaju o LBJ-u, Westbrook-u, Hardenu, a rijetko ko o Curry-ju i sto cu bit' jedan od rijetkih koji se raduju kad Stef uzme prsten i titulu MVP-ja doigravanja. Najatraktivniji i najkompletniji igrac NBA-a trenutno, a pobijedio je i na all-staru u sutiranju trojki! Igracina!! :))

Fred

pre 9 godina

NBA liga je definitivno u deficitu tj krizi sa dobrim centrima, čim jedan ispodprosečni Lovernj igra 26 min. Mada mu je statistika kriminalna. Nazire mu se NBDL liga od naredne sezone, hehe!
(Ivan NS, 28. februar 2015 09:59)

S tim sto Jaka Lozana Blazic ne bi mogao da primirise ni trecu postavu poslednjeg NBDL tima. pozz

NNN

pre 9 godina

Vestbuk ludak!
Njega statistika ne interesuje, pre ove tri utakmice je imao 27p + 8s + 17a!! za samo 27 minuta, mogao je da pojuri ta dva skoka, ili da napravi nekih suludih 20+ asistencija.
Lepo je što je Lovernj starter, ali je za pola utakmice imao +/- statistiku -36, dok je Farid za slično vreme s klupe imao +15.

Fox

pre 9 godina

Koki
Sve je to ok, ja samo govorim o tome kako covek igra. To sto ti kazes da im je osmo mesto sedmica na lotou je veoma zanimljivo, ali to osmo mesto ce im doneti veliko finale pa ce ti biti smesno :D

Fox

pre 9 godina

Lebron je sinoc odigrao fenomenalan mec, pokazao da nema konkurenciju ;) Ako nalete na Indijanu u plej off-u ne pise im se dobro.... Jos kad se vrati Dzordz i polako uigra za plej off, setice se svi kako je dobra Indijana!

JeRemija

pre 9 godina

Bravo Rasele, nije mala stvar biti zajedno sa Lebronom suvlasnik jednog takvog brutalnog rekorda od 3 tripl dabl meča zaredom. Obzirom da Oklahoma sledeća 2 meča igra protiv Lejkersa i Filadelfije, vrlo je verovatno da će se ovaj niz nastaviti...Inače, za Vestbruka je zanimljivo da je od 40 poena šutevima sa distance postigao 6 poena(slovima šest) a ostali su svi bili ulaz na koš i razgrtanje čuvara. Mislim, je nemam ništa protiv takve igre, ali ne vidim dušebrižnike koji će to da napadaju kao što to rade kada jedan drugi čovek postigne mnogo poena iz reketa. Ako Vestbruk ovako nastavi, Harden će biti ozbiljno ugrožen na 1.mestu liste strelaca. Ne znam kada se vraća Durent ali očekujem još mnogo ovakvih partija. Pozdrav i za prijatelja Memfisa, nadam se da je uživao u pobedi Klipersa nad Memfisom:)

mrsimud

pre 9 godina

Lovernj posle tri utakmice vec starter, fenomenalno, u ovoj i prosloj 25+ min na terenu, vrlo mali broj igraca je dobijao ovakvu minutazu na pocetku, pritom je JL dosao na polusezoni...samo napred momak!

Dragan

pre 9 godina

Zasto ljudi uporno govore da je Obrva zasluzio MVP nagradu..... :-P Pa njegova ekipa ne moze ni uci u plej off, nema brojke kao Westbruk uopste. Ne moze da pridje osim po procentu suta. Na kraju ce Harden dobiti ili mozda Kari. Ne shvatam vise te komentare tipa, zasluzio je ovo ono :-P Vi kao da se ne razumete ni malo. Jeste da je odlocan igrac.ali preterujete strasno. Cime je to zasluzio, jer odve ekipu u plej off, koje su mu to brojke? Aman ljudi :-)
velikipoznavalac
Pokazao si svoj primitivizam i zavidnost kad je neki igrac bolji od tvog Lebrona, ali ovo ke tek pocetak. Oklahoma ce sr7iti sve u plej off-u kad se vrati Durant a u finalu i tvoj Klivlend ako uopste dodju do finala!

Mika Guster iz Ritopeka

pre 9 godina

Koji kreten Miku Gustera naziva Memfisom??? Alo foxovi,dragani,savani mali odskakutajte polako u vase jazbine i tisina!!! Naravno da je Mikailo junior najbolji plej lige, ne kapiram panjeve kojima to nije jasno??? Jedna utakmica,pogotovo nba sezonska nebitna nije nikakvo merilo!!!
PS Mika je sinoc odvalio maw bet na plus minus poena Thompson sacrament 6,5 PLUS bez kuzina i Rudi Gobert 7,5 PLUS DUBL i dovidjenja!!!

ak

pre 9 godina

Kakav bre vestbruk decko toliko forsira ta to nije normalno ja se ne secam kada je neko imao 30+ suteva 2 veceri uzastopno svaka njemu cast za tripl-dabl ali ne moze tako bilo je drugih raspolozenih igraca i kada je takva situacija ne treba da sutiras nerezonske suteve zamislite da je kd toliko puta sutnuo pa decko bi dao 70 poena,nadam se njegovom brzom oporavku i finalu okc-cle 2 trenutno najbolje ekipe u nba(naravno sve to ako se kd vrati kjer okc sa pobesnelim vestbrukom ne dolazi do finala)

Dragan

pre 9 godina

Sad ce Mika Guster da objasni kako je Majk Konli najbolji igrac na svetu i kako je pokazao sa svoje cetiri asistencija i 30 poena :-) Ali da, te cerir.aaistencije su bile najbolje moguce na svetu jer niko ne moze da izvede te asistencije i zato je najbolji najverovatnije, hahaha
Mika je verovatno na Maldivima od silnih pogadjaja dan posle :D
Westbruk je tata!

!!!

pre 9 godina

Samo za ove ljubitelje statistike i koji prate nba od dolaska Lebrona u ligu samo da napisem da je Toni Kukoc imao tri vezana tripl dabla kada je igrao za Atlantu nije ovo nikakav rekord kao sto nije bijo niti Lebronov jeste veliko dostignuce ali nije rekord a da ne spominjem Jordana i Oscara kosarka se igrala i pre ovih danasnjih zvezda i to su je igrali puno bolji igraci i ljudi.

Jel Boga ti

pre 9 godina

A u play-off ideee??? BOSTON!!! Ključni igrač Tomas dve trice pred kraj pas za tricu Krauderu. Rivers spustio Grizlije, Klipersi u finalu zapada Konli 2 od 11 ja msm 4 asistencije ne može se porediti sa Polom koji je imao 14 asistencija. Jel Mika pogodio iz X u 2 Kliperse???

nly

pre 9 godina

Kako rekoste, Klipersi ne mogu da pobede Memfis? Pa hoće centrala da pogreši jednom, ali neće sto puta. Samo čitam potcenjivanje Klipersa, kao cirkuzanti, pozeri, nemaju šanse protiv granitne odbrane Memfisa... Da, da, baš je tako... Prijatan vikend, NBA fanovi! :)

koki

pre 9 godina

@fox
Hahaha! Pa mvp se postaje kad vodiš ekipu do prvog mesta u ligi, kad činiš saigrače boljim, kad imaš karakter... a ne kad praviš cirkus sa 35 šuteva po meču, gubiš utakmice jednu za drugom i kad ti osmo mesto izgleda kao sedmica na lotou :-)

Memfis

pre 9 godina

Mislio sam da ce Memfis i 5. put zaredom tuci kliperse, ali Pol je bas odigrao vrhunski, bar poslednju cetvrtinu koju sam gledao, dok je Konli bio ocajan. Ovo je ne bas bitan mec za Memfis, ali je bitan za Kliperse koji ce najverovatnije biti iznad 7og mesta na kom sam ih ocekivao. Naravno to ne znaci da se Grizliji nisu trudili i da ja nisam debelo omanuo, ali realno Memfis 90% ostaje drugi... Kljucni trenutak trojka Pola sa 9 metara preko ruke, na oko 3,4 min pre kraja. To ubija protivnika, Brajant je tako resio desetine utakmica, a to se bas i ne vidi u statisici...
PS Sinoc odigrah Boston X i Memfis 1, ali nije realno da 3 dana za redom uzimam pare :). Dobro je da je Boston dobio u regularnom delu inace bi me Memfisov poraz mnogo vise iznervirao :)

Tutankamon

pre 9 godina

NBA liga je definitivno u deficitu tj krizi sa dobrim centrima, čim jedan ispodprosečni Lovernj igra 26 min. Mada mu je statistika kriminalna. Nazire mu se NBDL liga od naredne sezone, hehe!
(Ivan NS, 28. februar 2015 09:59)

Bas kriminalna,za 3 utakmice 29 poena i 20 skokova, vise nego sto je Nedovic imao ukupno za 2 sezone u NBA.

Fox

pre 9 godina

JeRemija
Pa dobro covece,.ti si stvarno opeterecen! To nije dobro za zdravlje, aman saberi se. Treba da volis devojku i nju da branis a ne da se nerviras i places kad neko spomene Lebrona! A onu recenicu sam napisao prekopiravsi je od juce sa mnogih vasih komentara i aludirajuci na nocasnju partiju Westbruka.... Ali tvoj mozak preopterecen Dzejmsom ne moze to da razume. Izvini :-(

Memfis

pre 9 godina

@savan Plači od muke savane seljane, meni su pare u džepu i još su mi prethodna dva dobitka draža kad znam da to nekog toliko nervira :). Lepo kažu u adidas reklami: Shhhhhhh there will be haters. I prosto nmg da verujem da ljudi pišu da sam ja Mika samo zato što takođe navijam za Memfis....

Miki27

pre 9 godina

Kako moze Lebron biti rekorder sa 3 vezana tripl dabla kad sam ubijedjen da i taj rekord drzi niko drugi do Cemberlejn, nisam siguran u broj ali sigurno 8-9 jer znam da Dzordan ima 7 vezana takva meca a ne znam koliko ih Oskar ima, njegova sezona sa tripldablom u prosjeku? Sta se u danasnje vrijeme smatra rekordom? Toliko se danas tezi statistici, pokusava se da se od NBA napravi MLB, forsiraja se statistika tako da cu uskoro poceti da citam da je rekord recimo 70 poena ili 20 asistencija ili 30 skokova... Mozda ja drugacije gledam na to ali po meni je rekord kad uradis nesto sto neko nije prije tebe a ne ovo, 3 vezana meca sa tripldablom je nevjerovatan ucinak ali nije rekord

дурантула окц

pre 9 godina

I jos nesto :mislim da vecina ljudi koji prate nba navijaju za finale okc-cle. Zbog duranta i dzejmsa. Ipak su oni najbolji igrači generacije, šteta je da imaju samo jedno međusobno finale

JeRemija

pre 9 godina

Ovi ljudi koji pominju Džordana i njegove tripl dablove su nešto ozbiljno pobrkali. Majkl je bio sjajan košgeter ali nije bio baš neki majstor za tripl dablove, što pokazuje i broj njegovih td u karijeri-30! Recimo, Lebron koji je tek prešao polovinu karijere ih ima 48, Bird 70, Čembrlen 87 a Medžik čak 168! Razumem potrebu koju neki imaju da na svaku NBA vest "podsete" kako je MJ bio neprevaziđen, ali nemojte izmišljati podatke koje je lako proveriri na netu. http://www.si.com/nba/2014/11/12/lebron-james-triple-double-magic-johnson-oscar-robertson-jason-kidd
Bilo bi dobro i da Fox odgovori kada je to počeo da troluje. Imao je ranije zanimljivih komentara, pa se moglo sa njim i diskutovati ali današnjim komentarom kako je Lebron dobro odigrao, a sigurno zna da je ovaj propustio jučerašnji meč, Fox je pao u mojim očima tako da sa trolovima ne treba više ništa raspravljati.

petarczv

pre 9 godina

Sto ste dosadni sa westbrookom,niko ne pominje triple doble george hilla!? Samo kad se sad za dve nedelje vrati Paul George bice veselo na istoku!

Memfis

pre 9 godina

@Jeremija Hahahahaha u pravu si Jeremija, mnogo sam se prose*avo ovde o Klipersima. Sve sto si danas napisao ja se slazem 100%, samo ne znam cemu toliki napadi na Foksa(ne s tvoje strane) juce. Pa i Vesbruk igra fenomenalno i nije svima LBJ omiljeni igrac...

savan

pre 9 godina

@Memfis
ma daj covjece bolje malo pogledaj i vidijet ces da si odigrao Detrot X. Nemoj biti skroman ipak ti te produzetke u kosarci najbolje skidas :-D ugodan dan

rvp

pre 9 godina

Miko,sta ono rece,Konli najbolji plej lige?Sad kad mu je CP slomio gleznjeve,kako ce i dalje biti najbolji?Inace,nadam se da ce Obrva da se oporavi brzo i pogura Pelikanse do plejofa,najvise je zasluzio MVP nagradu.

Patrick Ewing

pre 9 godina

Par mojih zapažanja

- Memphis je bolja ekipa od LA Clippersa, to su dokazali mnogo puta do sada

- Lovernj igra oko 20 minuta jer je Denver raspad od ekipe i tankuju za boljeg pika, plus par igrača im je povređeno na njegovoj poziciji inače je solidan igrač

- Westbrook je ove godine bolji od Duranta

- MVP ove godine Harden, ne Curry iako više volim njegovu igru. Oduzmite Hardena Houstonu i bili bi lottery tim! Oduzmite Curryja GS oni i dalje imaju Kleya, Greena, Igija, Barnesa i ostale role playere. Koga ima Houston? MVP znači most valuable player, ne najbolji igrač! Harden je značajniji za svoj tim od Curryja!

savan

pre 9 godina

@Memfis
znaci Srbija je dobila novog milionera, a ja se sve potresoh da ne mogodoh spavati ni jesti u poslednjih par dana, sve zbog tvog milionskog dobitka. Decko kome ti govoris da je seljanin kada nemas kucni odgoj, zapitaj se malo ko je kakav gusteru ritopeski…

shazam

pre 9 godina

Umesto poredjenja sa Lebronom, evo jednog malo interesantnijeg - Westbrook je u Februaru imao prosek od 31.2p , 10.3a i 9.1s. On je tako postao JEDINI uz Oscara Robertsona, koji je u jednom kalendarskom mesecu imao 30+p , 10+a i 8+s. Mnogo je bilo sjajnih igraca koji su uvek mogli da zabeleze triple-double - Magic, J Kidd, Pippen, Bird, pa evo i Lebron - ali nijedan od njih se nije upisao u ovaj klub pored Robertsona, sve do sada. To naravno ne znaci da je Westbrook bolji od njih (mada je sigurno tu negde sa Pippenom i Kiddom - gledajuci doprinos u najboljim godinama), niti da se odjednom moze zanemariti to da redovno sutira vise od Duranta, da gubi puno lopti, ili da ima neobjasnjive padove u koncentraciji koji obzirom na poziciju koju igra u ekipi znaju i te kako puno da kostaju. Sve te stvari zajedno (i pozitivne i negativne) ipak daju kompletnu sliku o igracu, a mnoge se mogu objasniti i nazovi-sistemom trenera Bruksa koji se previse oslanja na individualne kvalitete igraca za kreiranje napada. Vestbruk zaista nije igrac po mom ukusu, ali moram da priznam da pola vremena dok ga gledam provodim cudeci se kako ljudsko bice moze da ima onakvu vatru u sebi i onakve fizicke predispozicije. Cak i da bacimo sve one statistike kroz prozor, cinjenica je da je fantasticno zabavan za gledanje i da je njegov sumanuti stil igre na neki nacin osvezenje kada Oklahoma naidje na studiozno sklopljenu masineriju poput Hjustona, Memfisa ili San Antonia. Iracionalnost protiv racionalnosti.

savan

pre 9 godina

predpostavljam da je ritopeski guster koji se pojavljuje u kometnarima sa x^n pseudonima pogodio produzetak u Detroitu i da je to vezao sa produzetkom u Zagrebu… pozdrav iz Banja Luke

NastyB

pre 9 godina

(Tutankamon, 28. februar 2015 11:22)

Da, ali Nedović je igrao beka u timu u kom su MVP kanditat Stefn Kari i sjajni Klej Tompson, pa ajd i Laendro Barbosa i Šon Livingston na tim pozicijama, a Lovernj je došao u raspadnuti Denver, kojem je Nurkić povređen, Farid je više nego očigledno u teškoj svađi sa trenerom, a jedini konkurent mu je Darel Artur. Da li bi se Lovernj naigrao u,recimo, Memfisu ili Atlanti???

(Blue_skin, 28. februar 2015 12:05)

Kad imaš za saigrače Kleja Tompsona, Igudalu, Grina, Barnsa, Speitsa koji igra odlično ove sezone, Lija, Boguta...to nije ni približno teško kao poterati do plejofa tim u kojem je jedan od najboljih igrača više povređen nego što igra (Džru Holidej), igrača koji je posle dve godine konačno sastavio pet utakmica za redom (Erik Gordon) i jednim iole ozbiljnijim saigračem (Tajrik Evans). Zbog toga je, po meni, apsolutni MVP Entoni Dejvis. Napominjem da je to po mom mišljenju, isto kao što smatram da bi bilo suludo da ove godine bilo ko osim Dejvisa, Karija i Hardena bude MVP. Pa čak i Vestbruk koji igra fenomenalno u poslednje vreme nije to zaslužio jer nije konstantan čitave sezone kao ova trojica.

xxx

pre 9 godina

ovaj Vestbruk je toliko bezobrazan igrac da je to neshvatljivo, znaci bukvalno je sam uzeo 10 poslednjih napada na utakmici, mogao si ladno da stavis svih 5 igraca da ga cuvaju i on bi opet isao sam na kos ili sutirao i to u prvih 5 sekundi napada... dzabe mu tripl-dabl kad je sam izgubio utakmicu...

dzukac

pre 9 godina

Ako išta ubije draž košarke to će biti "napredna statistika" i treneri matematičari. Ne postaje se šampion tako što se na kraju sezone saberu i uporede statistički parametri, već tako što se pobedjuje u ključnim utakmicama. Pogledajte SAS prošle godine, ako posmatrate ligu isključivo kroz prizmu statistike njihova titula bi se mogla okarakterisati kao anomalija, greška, a ipak su je osvojili.
Realno MVP bi trebalo da bude najbolji igrač iz jednog od konferencijskih prvaka (ili bar divizijskih) sve ostalo je besmisleno, bez obzira koliko ja cenio recimo Obrvu. Recimo Mič Ričmond je devedesetih ostvarivao fantastične brojke igrajući za raspali Sakramento (22-26 poena u proseku), jednom ih je čak dovukao bukvalno sam do plej-ofa, uredno je pozivan na All-Star, jednom je čak bio MVP All-Stara, ali za naslov MVP lige nije ni razmatran. Ili recimo Ti-Mek dok je bio zdrav, jedne sezone u Orlandu je imao prosek preko 32 poena, ali proglasiti MVP-a iz tadašnjeg Orlanda koji je bio osmi tim istoka prosto nije imalo smisla.

olimpic

pre 9 godina

Vestbruk nece biti MVP, pogledajte listu osvajaca MVP-a, Bird,Medzik,Dzordan, Olajdzuvon,Sekil,Dankan,Kobi,Lebron itd, sve igraci ciji su timovi bili medju prva 3-4 u ligi.
Nemoguce je dobiti MVP ako ti je tim 8. na zapadu,a 14. u ligi, o tome sam slusao na ESPN-u, bice Harden ili Kari, a ima neke sanse i Lebron koga ta prica mnogo ne interesuje

stefan

pre 9 godina

MVP kandidati su Lebron, Vestbruk, Kari i Harden.
Dejvis igra za losu ekipu i to ce ga kostati iako je zver od igraca.
Suska se da ce nagradu MIP poneti Nikola Vucevic ili Dzef Tig.

Obrenovac

pre 9 godina

Evo ja javno izjavljujem da cu da dupliram svaki dobitak Mike Gustera ili Memfisa ako on (posto je to jedna osoba) pokaze dobitnicki tiket...bilo koji i bilo kada...ali posto znamo da takvi likovi hrane svoju sujetu i asocijalnost lazima o uspehu mislim da ce moj novac jos dugo cekati Ritopeckog Minhauzena...posle ovog komentara ce po starom sablonu da se ucuti i onda ponovo sutra da smara o svojim dobitcima a umesto Grckih plaza i lepotica u bikiniju videce samo Ritpoecki kanal i desnicu ruku...

Aki

pre 9 godina

@JeRemija niko nije napisao da Jordan ima vise Tripl Dablova od Lebrona svi znamo da Medzik i Kid prednjace u toj kategoriji nego je napisano da je Jordan imao sedam uzastopnih utakmica sa tripl dablom.

Mika Guster iz Ritopeka

pre 9 godina

Obrenovac je kreten neopevani!!! Prvo Memfis i Mika Guster nisu isti likovi a drugo glup si!!! Dodji u nasu kladionicu pa se raspitaj o mikinim dobicima na nba,i Mikinim cuvenm basketima u kojima je nepobediv kao i Mikailo imenjak!!!

posteno

pre 9 godina

Svaka cast Vestbruku. Odigrao je prve tri cetvrtine kao MVP. Vec tad je imao tripl dabl, ali realno on ih je kostao poraza u cetvrtoj cetvrtini. Isforsirao je brdo suteva, a nije ga isao sut. Nije dao ni jednu asistenciju. Imali su oko deset rezlike dok je on bio na klupi do sredine cetvrte cetvrtine, a na kraju izgubise utakmicu.

Mikeli

pre 9 godina

Lovernj je solidan igrac, nista vise od toga. Dobija dobru minutazu i koristi je. Ali on me je naveo da se zapitram zasto nasi igraci ne dobijaju minutazu, tj nisu je dobijali.
Kako je Nedovic mogao ista da pokaze, kada ukupno nema 18 minuta na parketu? Radulator je cak i Milvokiju imao odlicne cifre s obzirom na malu minutazu. Ok nije neki defanzivac, ali to dolazi sa vremenom i trudom.
Pa opnda vidim nekog Damjana Rudeza koji igra u proseku skoro 17 minuta, pa Gorgata koji je centar u Vasingtonu i onda se zapitam, a sto tu nema Teodosica koji bez problema tamo moze da igra, ili Bjelice koji ako nabaci jos mase (a i ne mora) moze komotni tamo moze imati isto dabl dablova kao i u Evropi. Niko me ence ubediti da je Lovernj bolji igrac od Bjelice! Zasto taj Raduljica se losije kotira od Gorgata, ili po cemu je Spliter bolji od Krstica?
Pocinjem da mislim da Ameri sitemski to rade, jer su videli 2002 da smo im se opasno priblizili. Krstic (mozda ne sada zbog godina), Teo, Bogdan i Bjelica bez problema mogu biti standardni igraci u Nba, ali nisu. Zasto je to tako?

дурантула окц

pre 9 godina

Mislim da ce ovo da bude prvi put u istoriji da gosti dobiju svaku seriju u plej ofu na zapadu. Pre bih se kladio na to, nego da domaćini dobiju svaku

дурантула окц

pre 9 godina

Mislim da ce ovo da bude prvi put u istoriji da gosti dobiju svaku seriju u plej ofu na zapadu. Pre bih se kladio na to, nego da domaćini dobiju svaku
(дурантула окц, 28. februar 2015 12:57)

Ovde sam mislio na ceo plej of, a ne samo na prvu rundu. Ako neko nije razumeo sta sam hteo da kažem

shazam

pre 9 godina

@Patrick Ewing
Dobra su ti zapazanja, pisi cesce drug. Kako se sezona zahuktava (a jedna je od najboljih ikada po meni), sve je vise komentara #mozgabez
@dzukac
Slabo radi logika majstore. Kazes "Ne postaje se šampion tako što se na kraju sezone saberu i uporede statistički parametri, već tako što se pobedjuje u ključnim utakmicama." Da ti pomognem- do tih pobeda koje na kraju donesu titulu se dolazi pazljivim planiranjem i pripremom od strane trenera i ekipe koja iza njih stoji, a neodvojivi deo toga u NBA u zadnjih nekoliko godina postaje upravo ta napredna statistika koju ne mozes da svaris (uprkos tome sto po svoj prilici o njoj istovremeno nista ne znas). Sparsi koje pominjes imaju drugi najveci tim u NBA za analizu napredne statistike - da nema mozda to veze sa osvojenom titulom, kako cenis? Napredna statistika je kao sto samo ime nalaze - samo statistika. A statistika je bila deo trenerskog posla i pripreme maltene od kako je napravljena prva kosarkaska liga. Vremenom je usavrsavana, i danas je to sto jeste. To sto je neko ne kapira ne znaci da ima bilo kakvog osnova da je kritikuje (vec upravo suprotno). Sto se tice dela komentara koji ima bar malo veze sa stvarnoscu, u vezi MVP trke- to sto je u proslosti tolika tezina davana uspehu samog tima pri odredjivanju najzasluznijeg za individualno priznanje igracu (MVP), ne znaci da tako treba i da ostane ili da ce ostati. Ponekad zaista najbolji igrac zaglavi u najgorem timu (putem drafta recimo), mozda i liga to shvati

stefan

pre 9 godina

Rasel Vestbruk je prvi igrac posle Lebrona koji je vezao 3 tripl-dabl ucinka u sezoni.
Najvise vezanih TD uzastopno ima Oskar Robertson, pa Vilt Cemberlen, pa opet Robertson nekoliko puta, jer je u jednoj sezoni imao 42 tripldabla.
Majkl Dzordan ima 7 vezanih u sezoni 88/89. Fet Liver iz Denvera ima 6.

dzukac

pre 9 godina

@shazam
Majstore, nisam rekao da je statistika nepotrebna ili štetna pri planiranju utakmice. Rekao sam samo to da se prevelikim pridavanjem značaja statistici ubija draž igre. To ide dotle da ako se neka situacija ne može objasniti postojećim statističkim parametrima naprosto se uvode novi parametri u cilju empirijskog matematičkog objašnjenja, to je sa stanovišta statističara sasvim OK, ali meni kao običnom ljubitelju košarke je pomalo muka od toga. Statistika je po svojoj definiciji pomoćna nauka, zar ne?
Da karikiram malo, čuvena rečenica Džefa Van Gandija da je najsigurniji šut u košarci slobodno bacanje je statistički potpuno tačna (bez obzira na sve ''kamenjare'' istoriji NBA), ali ne znači da napadač mora u svakom napadu da pokuša da iznudi faul niti da odbrambeni igrači treba da mahnito beže od kontakta, jer zaboga statistički je sigurnije pustiti igrača da šutne iz igre nego ga poslati na liniju penala. Bez obzira na nesumnjive zasluge statistike na razvoj košarke, košarku igraju ljudi a ne mašine, a da bi neko bio uspešan trener mora biti i veliki motivator i psiholog a ne samo matematičar, a da bi igrač postao veliki šampion treba biti najbolji kad je najteže, a ne samo biti statistički produktivan.
Što se MVP titule tiče, po pravilu je svaki igrač legitiman kandidat za nju, ali u praksi već 30-ak godina postoji prešutni konsenzus da se u razmatranje uzimaju samo igrači iz timova sa bar 61% pobeda odnosno bar 50 iz 82 utakmice.