Sreda, 11.02.2015.

19:05

Gagić u Gazijantepu, oprostio pare

Doskorašnji centar Partizan Đorđe Gagić od srede je igrač Gazijantepa, a istog dana je sporazumno raskinuo ugovor sa ‘crno-belima’, nezvanično saznaje B92.

Izvor: B92

Gagiæ u Gazijantepu, oprostio pare IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

181 Komentari

Sortiraj po:

Micko

pre 9 godina

Pa dobio je raskid ugovora pod uslovom da oprosti dug. Da je trazio pare dobio bi raskid ugovora juce. Razmislite malo pre nego sto bilo sta pisete.
Putuj gagara ne vracaj se nikad vise.

chubby checker

pre 9 godina

Gagic je ispao ljudina i smeker, nije se oglasavao ili izdao neko bedno saopstenje iako je sve vreme znao da su napadi Vujosevica totalno besmisleni.
coveku se otvorila prilika da ode negde gde ce lepo zaraditi pa je zatrazaio raskid ugovora od Partizana gde jos nije dobio ni novembarsku platu a usput je izgubio i minutazu, a ovi ga ispljuvali i nazvali ga izdajnikom.. svaka cast Vujosevicu!

marko_bgd

pre 9 godina

fazon kao sa terzicem,ako ne oprostis dug,neces dobiti papire,bices van tima...sto znaci da do septembra ne bi igrao utakmicu...tako se to radi u srpskom sportu,a u kk partizan ova praksa je odavno primenjena

PekiPFC

pre 9 godina

Sad se vidi ko stoji iza odlaska Gagica.Trener Gazijantepa je slovenac Zdovc Jure,bivsi igrac Olimpije,a ona je jedini konkurent Partizanu za cetvrto mesto u ABA ligi.A za pantere pitanje da li je Vujosevic rekao da iza Gagicevog odlaska stoji Covic i njegov privatni klub ili da ce se videti posle Gagicevog izbora kluba ko stoji iza odlaska.Pozdrav za sve ljubitelje kosarke.

Paja

pre 9 godina

Ja mozda nisam advokat ali su mi neke stvari jasne:

Klub i igrac potpisuju ugovor; Igrac se obavezuje da ce igra samo za dati klub u odredjenom vremenskom periodu, a klub se obavezuje da ce da ga isplacuje za te igre. Ukoliko igrac hoce da predje u drugi klub mora da se isplati obestecenje klubu sa kojim ima dati ugovor.

Ako klub ne placa igraca, ugovor je prekrsen i time postaje NEVAZECI. Time igrac moze da predje kod koga hoce bez obestecenja.

Ja stvarno ne razumem sta je tu komplikovano

CZDIVA=CZBGD=CZTELEKOM=FMP

pre 9 godina

Ovako se na kulturan nacin kaze ,,M'rs u pi*ku materinu!". Je l' i dalje izdajnik?
(UltrasBgdCZ, 11. februar 2015 19:56)

I dalje je izdajnik. Ostavio je ekipu u pola sezone.A što se prve tvoje rečenice tiče, odgovor je: "I TI".
(CZBGD=FMP, 11. februar 2015 21:27)

Bolje da si se potpisao ,,Frustriran sam, navijam za tim iz Laktasa"
(UltrasBgdCZ, 11. februar 2015 23:55)

Ti si frustriran zato što nisi video titulu od rođenja, pa zato psuješ bez razloga.

E

pre 9 godina

A kad vi ne bi dobili cetiri meseca platu a u drugoj vam nude vecu i redovnu jer bi i dalje pokazivali casove ljubavi, pa sta je vama ljudi

Robert Lee

pre 9 godina

Navijaci zvezde Beograd mogu da pricaju sta hoce,jasno je da je Gagic ispao krajnje nekorektan prema klubu,trebao je to uraditi na polusezoni ili kraju,a ne mesec ipo pred odlucujuce utakmice.Cuo decko od menadzera da moze da se proda pa brze bolje potrca u Tursku,ako si ti dobar mesec-dva pre ili kasnije,novac nece pobeci.A ta prica nije imao novca da izdrzava porodicu,da se ne lazemo,veruje li neko u to?

svarog

pre 9 godina

a jeste li vi razmisljali da covek ima zenu i da mu jase za vrat zbog para, jer se od ljubavi cuvene ne zivi(mislim na casove ljubavi i odnos igrac-partizan). Kaskate za Evropom 25 godina mali tradicionalni sovjeti, gajeci naporan rad, lazuci okolo, i unistavajuci svakoga ko se pobuni protiv Dulove diktature.

nnidza

pre 9 godina

"Prilikom gostovanja Galati, sa ekipom Zvezde je krenuo Vučićev bliski rođak, od kuma, pašenog od rođenog strica. U Istanbulu je sreo Zdovca koga je uživo gledao pre 30 godina i tada postao njegov nerazdvojni prijatelj. Tu priliku su iskoristili da sa Vučićem skuju plan o slabljenju Partizana, institucije"-DV

SASA FRANKFURT

pre 9 godina

Sad ce Dulo da izda saopstenje da je od Zvezdinog predsednika sestra od tetke udata za coveka, cija zaova radi u Gacijantepu. Znao sam da ima veze sa Zvezdom:-)

idajnik na kub

pre 9 godina

naravno da je oprostio pare jer ne bi mogao drugacije da dobije papire....ne morate to oprastanje da potencirate jer nismo mi iz predgradja da gutamo sta mediji pisu...jasno je zbog cega je oprostio dugove
nadam se samo da je usao u svlacionicu da ih je pogledao u oci i da se oprostio sa drugovima koje je ostavio sad kad predstoje najbitnije utakmice

Toliko o tome

pre 9 godina

KOd Gagica je ocigledno proradila griza savesti koju je podstakao Dule svojim izjavama prethodnih dana. Dule je od njega stvorio pravog kosarkasa i nastupio je emotivno kako bi covek postupio prema detetu kad mu zabije noz u ledja.

Vz

pre 9 godina

Овај вам је издајник али ваш херој Павловић вам дошао тек кад му је уплаћен дуг из прошле сезоне и дата кинта унапред !
(32.загорска дивизија, 11. februar 2015 23:32)
Vidim da si mnogo dobro informisan. Mora da ti je to rekao vas "transparentni" vladar ;)

Šavija Alonso

pre 9 godina

Kako vas nije sramota vise ali bukvalno... Pogotovo onog oca manijaka sto drzi dete sa natpisom na utakmici sa Levskim,Vujosevica i onog kvazi tegeltiju. Da li je moguce u 21 veku da postoje ovako losi ljudi... Gagicu sretno sine i da se nikada vise nevratis u klub koji ima ovako lose ljude !
(zvek, 11. februar 2015 21:34)

Šta ćeš, ne može svako da ima Čovića... ;)

Idea Voli Telekom

pre 9 godina

Bodibond & Batko dominacija, više poruka u jednoj temi o Partizanu nego prosečno godina života.
Kada bi svi ovi Panterčići što prate instituciju putem interneta otišli u halu da bodre svoj FMP Telekom, možda bi skupili 2000 ljudi u ABA ligi da ih gleda.
Evroligu ne računam, tamo idu da gledaju protivnike i poziraju, a ne da bodre svoj ljubljeni FMP Telekom.
Klub se voli u svim takmičenjima Panteri ili ste rentirani samo za Evroligu, šta kaže gazda, kako to ide kod vas?

bos

pre 9 godina

(32.загорска дивизија, 11. februar 2015 23:32)

da li je moguce da ti uporedjujes gagica i pavlovica???
a vidim i mnogi se prosipaju nekim pateticnim pricama tipa dobio bebu...
njegova mjesecna plata kako stvari stoje je veca od godisnje zarade mnogih gradjana srbije...
ubjedljivo najiritantniji i najgori igrac u partizanu kad se pogleda ulozeno/dobijeno/napredak...
izuzetno neinteligentan igrac sto donekle objasnjava nikakav napredak u igri i losa rjesenja koja pravi na terenu...
otisao u sred sezone i rekao necu vise da treniram...i ne zelim mu sve najbolje u karijeri
izdajnik.

Pera Magic Mitic

pre 9 godina

Da se ne lazemo, skoro svaki igrac partizana mogao je zbog neizmirenih dugovanja da napusti klub i opropa se u inostranstvu, ali nisu, u tome je razlika izmedju onog koji je otisao i onih koji su ostali da se bore.
(bobi, 11. februar 2015 22:46)
...da se ne lazemo, ti koji su ostali ili su placeni ili ni ne mogu da nadju drugi klub, koliko vrede. Kakvi, bre, crni casovi ljubavi, nema veze o kome se klubu radi- "Nema plate? Ajd zdravo!"...to se samo vi lozite na demagogiju DV-a. Ti ljudi se profesionalno bave sportom, nemaju problem da predju za pare iz jednog vecitog rivala u drugi, a vi pricate o njihovoj privrzenosti klubu...gluposti, pa njima karijera traje desetak godina, bas ga boli uvo da igra za dzabe za tim koji navija. Vec mi je muka od ovakvih lupetanja.

Pedja

pre 9 godina

Rece Vujosevic da ce se videti po klubu u koji predje Gagic ko radi protiv Partizana. Nisam ni znao da je i ovaj Gazijantep ili kako se vec zove ukljucen u ovu sada vec svetsku zaveru protiv Partizana. Vise nisu samo poznate svetkse licnosti i klubovi, sad su se i anonimusi ukljucili protiv ove institucije koja je cekala 31 godinu da budu prvaci.

rudiment

pre 9 godina

Pre nego sto su se komsinice popalile morale su da znaju jedan podatak - gagic je pare "oprostio" da bi se expresno resio spor oko raskida ugovora i da bi dobio papire kako bi mogao da potpise ugovor sa turcima. Sigurno nije oprostio jer je gospodin.

pfc

pre 9 godina

izvinjavacete se grobari duletu ako ste stali na stranu gagica, zivi bili pa vidjeli! mada je sad ovo vecina delija sto brani gagica i trazi izvinjenje...

srbEUin

pre 9 godina

razlika izmedju onog koji je otisao i onih koji su ostali da se bore.
(bobi, 11. februar 2015 22:46)

Da se bore, protiv koga? Za koga? Još uvek znači postoje omađijani fanatici kojima je identifikacija sa klubom jedini smisao života. Jedino za Grobose košarka nije sportska igra, već borilački sport.
Alo, bre! Nije ovo rat, nego posao. Čovek radi posao za platu, i bira gde će imati uspešniju karijeru, koja u njegovoj profesiji vrlo kratko traje, i nema puno vremena za čekanje. Navijači su ga vređali i omalovažavali (drvo, cepanica, najgori centar u istoriji kluba...), saigrač šamarao a Dulo celu sezonu ladio na klupi tako da je postala ozbiljna mogućnost da mu unište karijeru. Nije on položio zakletvu Partizanu za vernost do smrti, niti je rođen u Partizanu, nego je tu došao privremeno, zbog interesa, i kada tu više nema zadovoljstva ni novca, odlazi dalje, gde se nada boljitku. Pa naravno da neće budućnost svoje porodice da žrtvuje radi nekih imaginarnih ideala, kao što je Partizanizam i Dulizam.
Pokušava da spase karijeru u poslednjem trenutku. Da li će u tome uspeti, samo od njega zavisi. Čim se odlučio, znači da veruje u sebe i da nije odustao.
El su takođe izdajnici i Marić, Vraneš, Nedović, Raduljica, Bogdanović, Đumić i ostali što menjaju klub u sred sezone? I takođe želite u sred sezone da kupite playa izdajnika?
Umesto da se javno izvine igraču, i da mu daju neku sitnicu za uspomenu prilikom rastanka, uprava Partizana i dalje seje mržnju i uvrede.

32.загорска дивизија

pre 9 godina

Овај вам је издајник али ваш херој Павловић вам дошао тек кад му је уплаћен дуг из прошле сезоне и дата кинта унапред !

UltrasBgdCZ

pre 9 godina

Ovako se na kulturan nacin kaze ,,M'rs u pi*ku materinu!". Je l' i dalje izdajnik?
(UltrasBgdCZ, 11. februar 2015 19:56)

I dalje je izdajnik. Ostavio je ekipu u pola sezone.A što se prve tvoje rečenice tiče, odgovor je: "I TI".
(CZBGD=FMP, 11. februar 2015 21:27)

Bolje da si se potpisao ,,Frustriran sam, navijam za tim iz Laktasa"

bobi

pre 9 godina

Da se ne lazemo, skoro svaki igrac partizana mogao je zbog neizmirenih dugovanja da napusti klub i opropa se u inostranstvu, ali nisu, u tome je razlika izmedju onog koji je otisao i onih koji su ostali da se bore.

sasa

pre 9 godina

Znaci da i gaciantep radi protiv partizana. Ovo je vec svetska urota. Ma ja ipak mislim da zvezda stoji iza ovog. Ne znam kako , ali objasnice nam Dule u narednim danima. Bas u ovom trenutku da nekom treba centar ma nema sanse

rax gravedigger

pre 9 godina

Oprostio dug, ide u Tursku, ne pojacava nijednu ekipu u ABA ligi, i opet je covek izdajnik... Vujosevic=Terzic. U ovoj zemlji covek ne sme da trazi svoje pare.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Colbert, 11. februar 2015 19:15)

U pravu si, samo sto Vujosevic ima 20+ trofeja u svojoj riznici, proglasen 2010. za najboljeg u svojoj bransi, i nabio vam komplekse za 3 generacije.

ode ali nema veze

pre 9 godina

Mislite da bi oprostio pare da ga nisu ispljuvali, da se smiri situacija i mržnja, plus što mu te 4 plate verovatno ni ne znače sad toliko jer ide u Tursku, plus što možda i nije njegova ideja da oprosti... Na ta pitanja nemamo odgovor a i nije me briga, to sve sad više nije ni bitno, uradio je šta je uradio, napustio KKP, nema smisla više pričati o njemu. Puno pozdrava za mog komšiju Gagića.

Vizionar

pre 9 godina

Dule , da se izvinis coveku, mnogo si pogresio jer si prenaflio. Ostario si "kosarkaski".Ja jesam partiznovac ali sam na Gagicevoj strain. Ustvari , on ti je svojim odlaskom "pomogao" samo ako znas da iskoristis novonastalu sitaciju. Razmisli !!!

CZBGD=FMP

pre 9 godina

Ovako se na kulturan nacin kaze ,,M'rs u pi*ku materinu!". Je l' i dalje izdajnik?
(UltrasBgdCZ, 11. februar 2015 19:56)

I dalje je izdajnik. Ostavio je ekipu u pola sezone.A što se prve tvoje rečenice tiče, odgovor je: "I TI".

mdj

pre 9 godina

Toliko o teorijama zavere, izdajama, unstavanju Partizana i slicnim glupostima koje smo mogli da cujemo od strane Dula i ostalih iz uprave..., a grobari i dalje slede i veruju velikom vodji da je najveci! kakva smejurija...

Wllaxy

pre 9 godina

Kakav blam.Gaciantep.Odatle ćeš u Liban,Kazahstan i slično.Partizan koliko god bio u haosu sa parama za Gacijantep je Klivlend
(Luke Babbitt gravedigger, 11. februar 2015 20:30)

Verovatno i za Banvit, što smo mogli i da vidimo jesenas...

Jjack Daniels

pre 9 godina

oprost duga znaci da gagic ne trazi zaostala primanja od kk partizan, to ce mu turci isplatiti, ali zato je transfer iz partizana u tursku besplatan. eto. to je oprost duga. gagicu zelim ti sve najbolje. pozz.

coki, ti li si..

pre 9 godina

Kada je rekao necu vise da igram zasto odmah nije rekao oprastam novac koji ste mi duzni nego posle nedelju dana?? Sada kada ima siguran klub, posle nedelju dana provlacenja po medijima, osude navijaca i saopstenja KK on je gospodin covek? Zbog 4 plate? U fudbalu NIKO ne napusta klub zbog 4 plate, osim stranaca a u kosarci to rade jedino Ameri. Naivni ste i ovaj trenutak koji je bitan za Partizan jer je otisao centar i treba neki klinac da ga menja, menjate za 4 plate koje je oprostio, posebno sto je najredovnije placan od svih igraca?? Sada je gospodin covek? Nije Gagic izgubio nista, na kraju zaradice te 4 plate u Turskoj za barem 2 meseca ali Partizan je mnogo izgubio, posebno kada nam je sada potreban u rotaciji sa Milutinovim pred kup i borbu u ABA.

zvek

pre 9 godina

Kako vas nije sramota vise ali bukvalno... Pogotovo onog oca manijaka sto drzi dete sa natpisom na utakmici sa Levskim,Vujosevica i onog kvazi tegeltiju. Da li je moguce u 21 veku da postoje ovako losi ljudi... Gagicu sretno sine i da se nikada vise nevratis u klub koji ima ovako lose ljude !!!

zli zo

pre 9 godina

Da li je izdaja to što duguju čoveku? Da li treba da se hrani u narodnim kuhinjama? Bravo za dečka,imao je petlju da kaže NE tom ludilu!

kakvi bolesnici iz KKP ahaha

pre 9 godina

"Na osnovu sledećih poteza i odabira kluba za nastavak karijere, biće savršeno jasno ko stoji iza ovoga i ko na taj način realizuje svoje interese, "-ZNAČI GACIJANTEP!

Komšija Rade

pre 9 godina

Jedino sto mu zameram je sto nije sacekao kraj sezone da ode, sta mu znaci par meseci u zivotu. Sve drugo nema veze, Gagi nek ti je sa srecom!

kladim se da ne znas ni kako se figure pomeraju

pre 9 godina

@Oprostio je 3 plate (4 ne racunajuci februar), ispade po vama da je oprostio ko zna kakve pare...
(sah mat, 11. februar 2015 19:49)

Da si u zivotu makar dinar zaradio, ne bi ovako mislio.

Batko

pre 9 godina

Kakav blam.Gaciantep.Odatle ćeš u Liban,Kazahstan i slično.Partizan koliko god bio u haosu sa parama za Gacijantep je Klivlend
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luke Babbitt gravedigger, 11. februar 2015 20:30)


Ne verujem da još pišeš ?! Pa ti iz dana u dan dokazuješ da je glupost neograničena !!!

Wllaxy

pre 9 godina

To ne umanjuj njegov sramni cin odlaska..a ta prica oprostio je samo spekulacija raznih kvazi novinara. To cemo tek znati ako zvanicno saopsti kk.partizan.
(miki, 11. februar 2015 19:55)

Bože znači još ima onih koji definitivno nisu u stanju da razmišljaju svojom glavom već gutaju svaku glupost koja im se servira! A mislio sam da je nemoguće da ima takvih...

ffs

pre 9 godina

"kazem ako b92 ima saznanje da je oprostio pare onda je to "tacno".
(aleksandar, 11. februar 2015 20:21)"

Kako je onda dobio sporazumni raskid ugovora, genije? Hajde napisi...

ikis

pre 9 godina

I hocemo li sad cuti izvinjenje velikog maga i demagoga i neku lepu rec? I ovi navijaci koji su ga pljuvali ovih dana nek se izvinu coveku.

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Kakav blam.Gaciantep.Odatle ćeš u Liban,Kazahstan i slično.Partizan koliko god bio u haosu sa parama za Gacijantep je Klivlend

mauricijo

pre 9 godina

Strasno, sta su mu radili, pljuvali ga i prozivali, a on je momak cutao i pokazao pljuvacima sta to znaci biti covek. Neko ko uradi ovako nesto ne radi te stvari zato sto mu padnu na pamet, nego zato sto je jednostavno takav covek i dodju mu prirodno. Ono sto je najstrasnije je da ljudi koji su ziveli i radili sa njim nekoliko godina i sigurno su imali priliku da vide kakav je covek, dozvole sebi da ga tako sikaniraju.

king

pre 9 godina

I šta možemo zaključiti iz ovog odlaska Gagića u turski klub da pored vlasti u Srbiji i ostalih organizacija u uništavanju partizana se umešala i turska

bobo

pre 9 godina

cuj, za te pare moze da se dovede plej... za te pare... koje pare bre? valjda bi mu dali da ih imaju... mada, uvrnuta smo mi sredina, ne bi me cudilo i da su ga ucenili, ili pare ili odresene ruke. mozda ih ne bi dobio ni da postoje... srecno u belom svetu, druze Gagicu

Stefan

pre 9 godina

Hoce li sada navijaci Partizana predvodjeni DV izreci izvinjenje Gagicu za sve sto je izreceno na njegov racun? Gagicu svaka cast, gospodski potez.

palop

pre 9 godina

Hvala mu, na kraju je ipak ispao posten.
(ja, 11. februar 2015 19:19)

Znaci to je postenje u Srbiji, da ne trazis ugovorom propisan novac za posao koji si vredno radio?

bos

pre 9 godina

nije on oprostio nista
jer da bi izasao iz ugovora sa partizanom prije vremena mora da se odrekne ili zaostale tri plate ili mu partizan nije u obavezi dati ispisnicu.
e sad u kl ubu su racionalno rezonovali - ucinak gagica je jadan, njemu dati ispisnicu za raskid ugovora prije vremena a mi pokusati naci neko korisnije rjesenje.
iskreno mislim da je i ovaj djumic bolji od njega a kamoli aleks maric.

Struki

pre 9 godina

Znaci iza svega "stoji"Gaziantep? Nije iznenadjenje,na njih smo "sumnjali"skoro svi! E zanima me sad kako "razmislja"normalan navijac Partizana,uzevsi u obzir onu nevidjenju glupost od saopstenja...

Haha

pre 9 godina

Oprostio. Jedan moj drugar isto oprostio par stotina hiljada kk partizanu, kaze da je resio da isteruje pravdu, prvo krenu sa pretnjama, pa ako to ne daje rezultata, ide se dalje, dok god ne oprostis dug. Mafijaski klubovi i Zvezda i Partizan i to u svim sportovima. Sramota. Nikada od mene podrska. Sportistima svaka cast, a uprave i ostala bagra u zatvor.

ЏонСнежни

pre 9 godina

Iskreno, ovaj odlazak Gagića me je jako šokirao, i pomislio sam da je ostavio ekipu na cedilu, 3 meseca pre kraja sezone.Mislio sam ako je mogao do sad bez plata, moze i to jos malo, ili da je otisao na leto.Takodje se provlacilo i da mu je neko ''dao'' pare da ode, da napravi nemir u ekipi..I ono sramno saopstenje kluba, u kom je on izdajnik.Iako sam veliki navijac Partizana, to nije smelo tako, a jos manje ono pogrdno skandiranje u ponedeljak protiv Levskog.Gagić je neodlaskom u tabor rivala, ili u druge Aba ligaše, vec odlaskom u turski Gaziantep ispao šmeker, a jos vise zbog oprastanja duga.
Pamtićemo dugo tvoje sjajne partije u finalnim serijama protiv CZ Telekom i ona cuvena zakucavanja!
Hvala ti za sve Gagiću, i puno sreće u nastavku karijere!

Cobra

pre 9 godina

Ma,čovek samo da bi dobio papire i što pre pobegao.Zato je i oprostio dug,da nema nikakva posla sa ovom "gospodom" iz kluba!
Srećno u nastavku karijere!

Srbija

pre 9 godina

@ja
Dodji u moju firmu da radis. Dacu ti 4-5 plata godisnje a ti kad nadjes bolji posao budi posten pa nemoj da mi trazis pare koje si zaradio. Hoces?

samrok sila SLUsamrok

pre 9 godina

Axa cisto za medije i javnost tako isto i za Muslija pricali i za mnogo druge pa onda kroz neko vreme bup prijava!
Ovom dodjete oko 150 000e tako da uzivajte naravno dok ne stigne na naplatu

Colbert

pre 9 godina

Oprostio dug, ide u Tursku, ne pojacava nijednu ekipu u ABA ligi, i opet je covek izdajnik... Vujosevic=Terzic. U ovoj zemlji covek ne sme da trazi svoje pare.

miki

pre 9 godina

To ne umanjuj njegov sramni cin odlaska..a ta prica oprostio je samo spekulacija raznih kvazi novinara. To cemo tek znati ako zvanicno saopsti kk.partizan.

Dacha

pre 9 godina

Kako reče mag ove igre, sve će se znati kad vidomo gde će da ode, onda će se videti ko stoji iza ove izdaje i sabotaže... Kakva blamaža! Tuga i sramota...

Istina

pre 9 godina

Znači,Gazijantep je umešao prste i glavni krivac za prekid ugovora?Tako bar reče Baron Vujošević,da ćemo ubrzo saznati istinu.Toliko ljaganje i pljuvanje ovog igrača a on vam oprostio 4 plate,što posle svega doživljenog,od strane trenera,kluba i navijača,nikako nije trebalo da uradi.

Grobar od rođenja

pre 9 godina

Nadam se da će Dule da oprosti Partizanu minimum duplo više a može i 10 puta toliko. Da opere ljagu sa sebe ako je ovo tačno

Dubliner

pre 9 godina

Bravo Gagara, ipak si pokazao da si velik iako smo te svi pljuvali nakon "izdaje", zelim ti svu srecu u karijeri i da zaradis neke pare koje realno kod nas ne mozes dobiti.

Pancevac

pre 9 godina

Svidjaju mi se komentari o njegovom postenju, a moje je pitanje zasto je neposten onaj koji trazi SVOJ novac. Ti ljudi verovatno ne uzimaju svoju platu, s obzirom na ekonomsku krizu u kojoj se zemlja nalazi, ili grizu za svaki dinar koji su zaradili

Marko

pre 9 godina

A zato se Pavlović izvinjavao, to samo u zemlji Srbiji da igrači igraju za džabe.

Dovedu igrače iskoriste ih a kada igrač traži svoje zaslužene pare ili će da raskinu ugovor, e onda počinje pljuvanje, tako je u košarkaškom klubu Partizan, a vidim i Terzić je počeo da primenjuje Vujoševićevu strategiju u zvezdi, samo što se Terziću vratilo kao bumerang, jer navijači podržavaju Lazovića.

NikolaSrb

pre 9 godina

"Na osnovu sledećih poteza i odabira kluba za nastavak karijere, biće savršeno jasno ko stoji iza ovoga i ko na taj način realizuje svoje interese, "

Deo saopstenja partizana, znaci ipak stoji Zvezda i Covic?! pitam se sta je sada sa onim tastatura grobarima sto su govorili da ce preci u Zvezdu?

*

pre 9 godina

Ovo je kao sa onim pismima letos.
Kazi da nam oprastas dug da bi brze dobio papire a mi mozemo da nastavimo da kukamo i molimo za lovu, a ostali duznici nece moci da nam traze istu. Providno od strane KK DAJ NEKI DINAR

drvo

pre 9 godina

ajde grobari saspi drvlje i kamenje ! samo u Srbiji i jos nekim 5-to razrednim drzavama se ucenjuju sportisti na ovaj nacin . tuzna si i ruzna Srbijo !

I na mesecu da igras

pre 9 godina

Hvala Gagula brate, pravi Grobari te cene i dalje.
Hvala ti za zadnju titulu za koju si bio najzasluzniji pored S.Pavlovica i Bogdana Bogdanovica. Sve najbolje u daljoj karijeri

aco slino bankomat

pre 9 godina

Pa nije sve u parama ima nesto i do obraza.Izdao je kada se niko nije nadao,zabio noz u ledja a toliko smo ga bodrili i gotivili.Pare budu i prodju pa opet dodju a obraz...

glupost je neunistiva

pre 9 godina

"To nije nimalo spontano, to je necija racunica. Cela konstalacija dogadjaja daje nam za pravo da mozemo da sumnjamo. Na osnovu sledecih poteza i ODABIRA KLUBA za nastavak karijere bice savrseno jasno ko stoji iza ovoga".

Zar vas nije bar malo sramota?

danilo

pre 9 godina

Treći put umoljavam moje iz Partizana da povuku ono sramno saopštenje, a sada uz izvinjenje Gagiću, po mogućnosti na kolenima jer ponosni i pametni ljudi priznaje svoje greške i uče na njima.
Sutra posle toga budu samo jači...

aha

pre 9 godina

Znači Gazijantep učestvuje u eliminaciji KK Partizan... zanimljivo. Mada to je verovatno zbog toga što je Čović delom vlasnik tog turskog kluba, što je, naravno, lako i proveriti u turskom UPPR-u (tzv. TUPPR). A ako niste znali reč ''gazi'' na turskom znači metal, što opet nedvosmisleno ukazuje na to da je Nebojša Čović vlasnik tog kluba.

dzozey

pre 9 godina

Nije da se razumem u sportske ugovore, ali logicki gledam na ovo. Kako je on to oprostio dugovanja? On je potpisao ugovor i moze da ga prekine jedino ako se Partizan slozi. Verovatno je uslov koji je Partizan postavio bio da se odrekne tih plata, jer mora da snosi sankcije zbog toga sto zeli da prekrsi ugovor koji je potpisao. Ne zelim da mu se sad "dize spomenik", kao on je oprostio dugovanja. Mozda nije sve bilo tako, a ja nemam nacin da saznam kako je sve to izgledalo. Samo ne zelim da neko od njega napravi zrtvu i heroja, ako on to nije zasluzio.

Razlog ?

pre 9 godina

Verovatno je menadzer procenio da bi procedura raskida ugovora zbog neisplacenih plata trajala predugo (minimum par sedmica dok se zakaze i odrzi sednica nadlezne komisije), a sa druge strane ponuda novog kluba je bila ogranicena rokom...pa nije hteo da rizikuje da zbog sice propadne novi angazman...Sto bi nas narod rekao "daleko im lepa kuca"...

dok

pre 9 godina

Gospodo molio bi da ne lupate gluposti,da nije oprostio dug, ne bi dobio slobodne papire da potpise za drugi klub, vec bi morao da tuzi partizan, za dug i raskid ugovora.

umadbro

pre 9 godina

"Hvala mu, na kraju je ipak ispao posten."

STA?? sto ti malo ne ispadnes posten i uzmes da radis jedno 4 meseca bez da te plate za to? a da, to je verovatno zato sto nista ni ne radis.

Colbert

pre 9 godina

Oprostio dug, ide u Tursku, ne pojacava nijednu ekipu u ABA ligi, i opet je covek izdajnik... Vujosevic=Terzic. U ovoj zemlji covek ne sme da trazi svoje pare.

Struki

pre 9 godina

Znaci iza svega "stoji"Gaziantep? Nije iznenadjenje,na njih smo "sumnjali"skoro svi! E zanima me sad kako "razmislja"normalan navijac Partizana,uzevsi u obzir onu nevidjenju glupost od saopstenja...

Haha

pre 9 godina

Oprostio. Jedan moj drugar isto oprostio par stotina hiljada kk partizanu, kaze da je resio da isteruje pravdu, prvo krenu sa pretnjama, pa ako to ne daje rezultata, ide se dalje, dok god ne oprostis dug. Mafijaski klubovi i Zvezda i Partizan i to u svim sportovima. Sramota. Nikada od mene podrska. Sportistima svaka cast, a uprave i ostala bagra u zatvor.

Srbija

pre 9 godina

@ja
Dodji u moju firmu da radis. Dacu ti 4-5 plata godisnje a ti kad nadjes bolji posao budi posten pa nemoj da mi trazis pare koje si zaradio. Hoces?

king

pre 9 godina

I šta možemo zaključiti iz ovog odlaska Gagića u turski klub da pored vlasti u Srbiji i ostalih organizacija u uništavanju partizana se umešala i turska

sasa

pre 9 godina

Znaci da i gaciantep radi protiv partizana. Ovo je vec svetska urota. Ma ja ipak mislim da zvezda stoji iza ovog. Ne znam kako , ali objasnice nam Dule u narednim danima. Bas u ovom trenutku da nekom treba centar ma nema sanse

zli zo

pre 9 godina

Da li je izdaja to što duguju čoveku? Da li treba da se hrani u narodnim kuhinjama? Bravo za dečka,imao je petlju da kaže NE tom ludilu!

danilo

pre 9 godina

Treći put umoljavam moje iz Partizana da povuku ono sramno saopštenje, a sada uz izvinjenje Gagiću, po mogućnosti na kolenima jer ponosni i pametni ljudi priznaje svoje greške i uče na njima.
Sutra posle toga budu samo jači...

zvek

pre 9 godina

Kako vas nije sramota vise ali bukvalno... Pogotovo onog oca manijaka sto drzi dete sa natpisom na utakmici sa Levskim,Vujosevica i onog kvazi tegeltiju. Da li je moguce u 21 veku da postoje ovako losi ljudi... Gagicu sretno sine i da se nikada vise nevratis u klub koji ima ovako lose ljude !!!

32.загорска дивизија

pre 9 godina

Овај вам је издајник али ваш херој Павловић вам дошао тек кад му је уплаћен дуг из прошле сезоне и дата кинта унапред !

mauricijo

pre 9 godina

Strasno, sta su mu radili, pljuvali ga i prozivali, a on je momak cutao i pokazao pljuvacima sta to znaci biti covek. Neko ko uradi ovako nesto ne radi te stvari zato sto mu padnu na pamet, nego zato sto je jednostavno takav covek i dodju mu prirodno. Ono sto je najstrasnije je da ljudi koji su ziveli i radili sa njim nekoliko godina i sigurno su imali priliku da vide kakav je covek, dozvole sebi da ga tako sikaniraju.

samrok sila SLUsamrok

pre 9 godina

Axa cisto za medije i javnost tako isto i za Muslija pricali i za mnogo druge pa onda kroz neko vreme bup prijava!
Ovom dodjete oko 150 000e tako da uzivajte naravno dok ne stigne na naplatu

Batko

pre 9 godina

Kakav blam.Gaciantep.Odatle ćeš u Liban,Kazahstan i slično.Partizan koliko god bio u haosu sa parama za Gacijantep je Klivlend
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luke Babbitt gravedigger, 11. februar 2015 20:30)


Ne verujem da još pišeš ?! Pa ti iz dana u dan dokazuješ da je glupost neograničena !!!

Dacha

pre 9 godina

Kako reče mag ove igre, sve će se znati kad vidomo gde će da ode, onda će se videti ko stoji iza ove izdaje i sabotaže... Kakva blamaža! Tuga i sramota...

umadbro

pre 9 godina

"Hvala mu, na kraju je ipak ispao posten."

STA?? sto ti malo ne ispadnes posten i uzmes da radis jedno 4 meseca bez da te plate za to? a da, to je verovatno zato sto nista ni ne radis.

UltrasBgdCZ

pre 9 godina

Ovako se na kulturan nacin kaze ,,M'rs u pi*ku materinu!". Je l' i dalje izdajnik?
(UltrasBgdCZ, 11. februar 2015 19:56)

I dalje je izdajnik. Ostavio je ekipu u pola sezone.A što se prve tvoje rečenice tiče, odgovor je: "I TI".
(CZBGD=FMP, 11. februar 2015 21:27)

Bolje da si se potpisao ,,Frustriran sam, navijam za tim iz Laktasa"

kakvi bolesnici iz KKP ahaha

pre 9 godina

"Na osnovu sledećih poteza i odabira kluba za nastavak karijere, biće savršeno jasno ko stoji iza ovoga i ko na taj način realizuje svoje interese, "-ZNAČI GACIJANTEP!

kladim se da ne znas ni kako se figure pomeraju

pre 9 godina

@Oprostio je 3 plate (4 ne racunajuci februar), ispade po vama da je oprostio ko zna kakve pare...
(sah mat, 11. februar 2015 19:49)

Da si u zivotu makar dinar zaradio, ne bi ovako mislio.

glupost je neunistiva

pre 9 godina

"To nije nimalo spontano, to je necija racunica. Cela konstalacija dogadjaja daje nam za pravo da mozemo da sumnjamo. Na osnovu sledecih poteza i ODABIRA KLUBA za nastavak karijere bice savrseno jasno ko stoji iza ovoga".

Zar vas nije bar malo sramota?

aha

pre 9 godina

Znači Gazijantep učestvuje u eliminaciji KK Partizan... zanimljivo. Mada to je verovatno zbog toga što je Čović delom vlasnik tog turskog kluba, što je, naravno, lako i proveriti u turskom UPPR-u (tzv. TUPPR). A ako niste znali reč ''gazi'' na turskom znači metal, što opet nedvosmisleno ukazuje na to da je Nebojša Čović vlasnik tog kluba.

bobo

pre 9 godina

cuj, za te pare moze da se dovede plej... za te pare... koje pare bre? valjda bi mu dali da ih imaju... mada, uvrnuta smo mi sredina, ne bi me cudilo i da su ga ucenili, ili pare ili odresene ruke. mozda ih ne bi dobio ni da postoje... srecno u belom svetu, druze Gagicu

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Kakav blam.Gaciantep.Odatle ćeš u Liban,Kazahstan i slično.Partizan koliko god bio u haosu sa parama za Gacijantep je Klivlend

rax gravedigger

pre 9 godina

Oprostio dug, ide u Tursku, ne pojacava nijednu ekipu u ABA ligi, i opet je covek izdajnik... Vujosevic=Terzic. U ovoj zemlji covek ne sme da trazi svoje pare.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Colbert, 11. februar 2015 19:15)

U pravu si, samo sto Vujosevic ima 20+ trofeja u svojoj riznici, proglasen 2010. za najboljeg u svojoj bransi, i nabio vam komplekse za 3 generacije.

Komšija Rade

pre 9 godina

Jedino sto mu zameram je sto nije sacekao kraj sezone da ode, sta mu znaci par meseci u zivotu. Sve drugo nema veze, Gagi nek ti je sa srecom!

Marko

pre 9 godina

A zato se Pavlović izvinjavao, to samo u zemlji Srbiji da igrači igraju za džabe.

Dovedu igrače iskoriste ih a kada igrač traži svoje zaslužene pare ili će da raskinu ugovor, e onda počinje pljuvanje, tako je u košarkaškom klubu Partizan, a vidim i Terzić je počeo da primenjuje Vujoševićevu strategiju u zvezdi, samo što se Terziću vratilo kao bumerang, jer navijači podržavaju Lazovića.

CZBGD=FMP

pre 9 godina

Ovako se na kulturan nacin kaze ,,M'rs u pi*ku materinu!". Je l' i dalje izdajnik?
(UltrasBgdCZ, 11. februar 2015 19:56)

I dalje je izdajnik. Ostavio je ekipu u pola sezone.A što se prve tvoje rečenice tiče, odgovor je: "I TI".

NikolaSrb

pre 9 godina

"Na osnovu sledećih poteza i odabira kluba za nastavak karijere, biće savršeno jasno ko stoji iza ovoga i ko na taj način realizuje svoje interese, "

Deo saopstenja partizana, znaci ipak stoji Zvezda i Covic?! pitam se sta je sada sa onim tastatura grobarima sto su govorili da ce preci u Zvezdu?

bobi

pre 9 godina

Da se ne lazemo, skoro svaki igrac partizana mogao je zbog neizmirenih dugovanja da napusti klub i opropa se u inostranstvu, ali nisu, u tome je razlika izmedju onog koji je otisao i onih koji su ostali da se bore.

Vizionar

pre 9 godina

Dule , da se izvinis coveku, mnogo si pogresio jer si prenaflio. Ostario si "kosarkaski".Ja jesam partiznovac ali sam na Gagicevoj strain. Ustvari , on ti je svojim odlaskom "pomogao" samo ako znas da iskoristis novonastalu sitaciju. Razmisli !!!

Istina

pre 9 godina

Znači,Gazijantep je umešao prste i glavni krivac za prekid ugovora?Tako bar reče Baron Vujošević,da ćemo ubrzo saznati istinu.Toliko ljaganje i pljuvanje ovog igrača a on vam oprostio 4 plate,što posle svega doživljenog,od strane trenera,kluba i navijača,nikako nije trebalo da uradi.

mdj

pre 9 godina

Toliko o teorijama zavere, izdajama, unstavanju Partizana i slicnim glupostima koje smo mogli da cujemo od strane Dula i ostalih iz uprave..., a grobari i dalje slede i veruju velikom vodji da je najveci! kakva smejurija...

Grobar od rođenja

pre 9 godina

Nadam se da će Dule da oprosti Partizanu minimum duplo više a može i 10 puta toliko. Da opere ljagu sa sebe ako je ovo tačno

Pancevac

pre 9 godina

Svidjaju mi se komentari o njegovom postenju, a moje je pitanje zasto je neposten onaj koji trazi SVOJ novac. Ti ljudi verovatno ne uzimaju svoju platu, s obzirom na ekonomsku krizu u kojoj se zemlja nalazi, ili grizu za svaki dinar koji su zaradili

palop

pre 9 godina

Hvala mu, na kraju je ipak ispao posten.
(ja, 11. februar 2015 19:19)

Znaci to je postenje u Srbiji, da ne trazis ugovorom propisan novac za posao koji si vredno radio?

Wllaxy

pre 9 godina

To ne umanjuj njegov sramni cin odlaska..a ta prica oprostio je samo spekulacija raznih kvazi novinara. To cemo tek znati ako zvanicno saopsti kk.partizan.
(miki, 11. februar 2015 19:55)

Bože znači još ima onih koji definitivno nisu u stanju da razmišljaju svojom glavom već gutaju svaku glupost koja im se servira! A mislio sam da je nemoguće da ima takvih...

drvo

pre 9 godina

ajde grobari saspi drvlje i kamenje ! samo u Srbiji i jos nekim 5-to razrednim drzavama se ucenjuju sportisti na ovaj nacin . tuzna si i ruzna Srbijo !

ikis

pre 9 godina

I hocemo li sad cuti izvinjenje velikog maga i demagoga i neku lepu rec? I ovi navijaci koji su ga pljuvali ovih dana nek se izvinu coveku.

Wllaxy

pre 9 godina

Kakav blam.Gaciantep.Odatle ćeš u Liban,Kazahstan i slično.Partizan koliko god bio u haosu sa parama za Gacijantep je Klivlend
(Luke Babbitt gravedigger, 11. februar 2015 20:30)

Verovatno i za Banvit, što smo mogli i da vidimo jesenas...

Jjack Daniels

pre 9 godina

oprost duga znaci da gagic ne trazi zaostala primanja od kk partizan, to ce mu turci isplatiti, ali zato je transfer iz partizana u tursku besplatan. eto. to je oprost duga. gagicu zelim ti sve najbolje. pozz.

Cobra

pre 9 godina

Ma,čovek samo da bi dobio papire i što pre pobegao.Zato je i oprostio dug,da nema nikakva posla sa ovom "gospodom" iz kluba!
Srećno u nastavku karijere!

Razlog ?

pre 9 godina

Verovatno je menadzer procenio da bi procedura raskida ugovora zbog neisplacenih plata trajala predugo (minimum par sedmica dok se zakaze i odrzi sednica nadlezne komisije), a sa druge strane ponuda novog kluba je bila ogranicena rokom...pa nije hteo da rizikuje da zbog sice propadne novi angazman...Sto bi nas narod rekao "daleko im lepa kuca"...

*

pre 9 godina

Ovo je kao sa onim pismima letos.
Kazi da nam oprastas dug da bi brze dobio papire a mi mozemo da nastavimo da kukamo i molimo za lovu, a ostali duznici nece moci da nam traze istu. Providno od strane KK DAJ NEKI DINAR

ЏонСнежни

pre 9 godina

Iskreno, ovaj odlazak Gagića me je jako šokirao, i pomislio sam da je ostavio ekipu na cedilu, 3 meseca pre kraja sezone.Mislio sam ako je mogao do sad bez plata, moze i to jos malo, ili da je otisao na leto.Takodje se provlacilo i da mu je neko ''dao'' pare da ode, da napravi nemir u ekipi..I ono sramno saopstenje kluba, u kom je on izdajnik.Iako sam veliki navijac Partizana, to nije smelo tako, a jos manje ono pogrdno skandiranje u ponedeljak protiv Levskog.Gagić je neodlaskom u tabor rivala, ili u druge Aba ligaše, vec odlaskom u turski Gaziantep ispao šmeker, a jos vise zbog oprastanja duga.
Pamtićemo dugo tvoje sjajne partije u finalnim serijama protiv CZ Telekom i ona cuvena zakucavanja!
Hvala ti za sve Gagiću, i puno sreće u nastavku karijere!

dok

pre 9 godina

Gospodo molio bi da ne lupate gluposti,da nije oprostio dug, ne bi dobio slobodne papire da potpise za drugi klub, vec bi morao da tuzi partizan, za dug i raskid ugovora.

I na mesecu da igras

pre 9 godina

Hvala Gagula brate, pravi Grobari te cene i dalje.
Hvala ti za zadnju titulu za koju si bio najzasluzniji pored S.Pavlovica i Bogdana Bogdanovica. Sve najbolje u daljoj karijeri

Stefan

pre 9 godina

Hoce li sada navijaci Partizana predvodjeni DV izreci izvinjenje Gagicu za sve sto je izreceno na njegov racun? Gagicu svaka cast, gospodski potez.

coki, ti li si..

pre 9 godina

Kada je rekao necu vise da igram zasto odmah nije rekao oprastam novac koji ste mi duzni nego posle nedelju dana?? Sada kada ima siguran klub, posle nedelju dana provlacenja po medijima, osude navijaca i saopstenja KK on je gospodin covek? Zbog 4 plate? U fudbalu NIKO ne napusta klub zbog 4 plate, osim stranaca a u kosarci to rade jedino Ameri. Naivni ste i ovaj trenutak koji je bitan za Partizan jer je otisao centar i treba neki klinac da ga menja, menjate za 4 plate koje je oprostio, posebno sto je najredovnije placan od svih igraca?? Sada je gospodin covek? Nije Gagic izgubio nista, na kraju zaradice te 4 plate u Turskoj za barem 2 meseca ali Partizan je mnogo izgubio, posebno kada nam je sada potreban u rotaciji sa Milutinovim pred kup i borbu u ABA.

Dubliner

pre 9 godina

Bravo Gagara, ipak si pokazao da si velik iako smo te svi pljuvali nakon "izdaje", zelim ti svu srecu u karijeri i da zaradis neke pare koje realno kod nas ne mozes dobiti.

ffs

pre 9 godina

"kazem ako b92 ima saznanje da je oprostio pare onda je to "tacno".
(aleksandar, 11. februar 2015 20:21)"

Kako je onda dobio sporazumni raskid ugovora, genije? Hajde napisi...

Paja

pre 9 godina

Ja mozda nisam advokat ali su mi neke stvari jasne:

Klub i igrac potpisuju ugovor; Igrac se obavezuje da ce igra samo za dati klub u odredjenom vremenskom periodu, a klub se obavezuje da ce da ga isplacuje za te igre. Ukoliko igrac hoce da predje u drugi klub mora da se isplati obestecenje klubu sa kojim ima dati ugovor.

Ako klub ne placa igraca, ugovor je prekrsen i time postaje NEVAZECI. Time igrac moze da predje kod koga hoce bez obestecenja.

Ja stvarno ne razumem sta je tu komplikovano

aco slino bankomat

pre 9 godina

Pa nije sve u parama ima nesto i do obraza.Izdao je kada se niko nije nadao,zabio noz u ledja a toliko smo ga bodrili i gotivili.Pare budu i prodju pa opet dodju a obraz...

miki

pre 9 godina

To ne umanjuj njegov sramni cin odlaska..a ta prica oprostio je samo spekulacija raznih kvazi novinara. To cemo tek znati ako zvanicno saopsti kk.partizan.

nnidza

pre 9 godina

"Prilikom gostovanja Galati, sa ekipom Zvezde je krenuo Vučićev bliski rođak, od kuma, pašenog od rođenog strica. U Istanbulu je sreo Zdovca koga je uživo gledao pre 30 godina i tada postao njegov nerazdvojni prijatelj. Tu priliku su iskoristili da sa Vučićem skuju plan o slabljenju Partizana, institucije"-DV

E

pre 9 godina

A kad vi ne bi dobili cetiri meseca platu a u drugoj vam nude vecu i redovnu jer bi i dalje pokazivali casove ljubavi, pa sta je vama ljudi

ode ali nema veze

pre 9 godina

Mislite da bi oprostio pare da ga nisu ispljuvali, da se smiri situacija i mržnja, plus što mu te 4 plate verovatno ni ne znače sad toliko jer ide u Tursku, plus što možda i nije njegova ideja da oprosti... Na ta pitanja nemamo odgovor a i nije me briga, to sve sad više nije ni bitno, uradio je šta je uradio, napustio KKP, nema smisla više pričati o njemu. Puno pozdrava za mog komšiju Gagića.

SASA FRANKFURT

pre 9 godina

Sad ce Dulo da izda saopstenje da je od Zvezdinog predsednika sestra od tetke udata za coveka, cija zaova radi u Gacijantepu. Znao sam da ima veze sa Zvezdom:-)

dzozey

pre 9 godina

Nije da se razumem u sportske ugovore, ali logicki gledam na ovo. Kako je on to oprostio dugovanja? On je potpisao ugovor i moze da ga prekine jedino ako se Partizan slozi. Verovatno je uslov koji je Partizan postavio bio da se odrekne tih plata, jer mora da snosi sankcije zbog toga sto zeli da prekrsi ugovor koji je potpisao. Ne zelim da mu se sad "dize spomenik", kao on je oprostio dugovanja. Mozda nije sve bilo tako, a ja nemam nacin da saznam kako je sve to izgledalo. Samo ne zelim da neko od njega napravi zrtvu i heroja, ako on to nije zasluzio.

svarog

pre 9 godina

a jeste li vi razmisljali da covek ima zenu i da mu jase za vrat zbog para, jer se od ljubavi cuvene ne zivi(mislim na casove ljubavi i odnos igrac-partizan). Kaskate za Evropom 25 godina mali tradicionalni sovjeti, gajeci naporan rad, lazuci okolo, i unistavajuci svakoga ko se pobuni protiv Dulove diktature.

bos

pre 9 godina

nije on oprostio nista
jer da bi izasao iz ugovora sa partizanom prije vremena mora da se odrekne ili zaostale tri plate ili mu partizan nije u obavezi dati ispisnicu.
e sad u kl ubu su racionalno rezonovali - ucinak gagica je jadan, njemu dati ispisnicu za raskid ugovora prije vremena a mi pokusati naci neko korisnije rjesenje.
iskreno mislim da je i ovaj djumic bolji od njega a kamoli aleks maric.

marko_bgd

pre 9 godina

fazon kao sa terzicem,ako ne oprostis dug,neces dobiti papire,bices van tima...sto znaci da do septembra ne bi igrao utakmicu...tako se to radi u srpskom sportu,a u kk partizan ova praksa je odavno primenjena

Pera Magic Mitic

pre 9 godina

Da se ne lazemo, skoro svaki igrac partizana mogao je zbog neizmirenih dugovanja da napusti klub i opropa se u inostranstvu, ali nisu, u tome je razlika izmedju onog koji je otisao i onih koji su ostali da se bore.
(bobi, 11. februar 2015 22:46)
...da se ne lazemo, ti koji su ostali ili su placeni ili ni ne mogu da nadju drugi klub, koliko vrede. Kakvi, bre, crni casovi ljubavi, nema veze o kome se klubu radi- "Nema plate? Ajd zdravo!"...to se samo vi lozite na demagogiju DV-a. Ti ljudi se profesionalno bave sportom, nemaju problem da predju za pare iz jednog vecitog rivala u drugi, a vi pricate o njihovoj privrzenosti klubu...gluposti, pa njima karijera traje desetak godina, bas ga boli uvo da igra za dzabe za tim koji navija. Vec mi je muka od ovakvih lupetanja.

CZDIVA=CZBGD=CZTELEKOM=FMP

pre 9 godina

Ovako se na kulturan nacin kaze ,,M'rs u pi*ku materinu!". Je l' i dalje izdajnik?
(UltrasBgdCZ, 11. februar 2015 19:56)

I dalje je izdajnik. Ostavio je ekipu u pola sezone.A što se prve tvoje rečenice tiče, odgovor je: "I TI".
(CZBGD=FMP, 11. februar 2015 21:27)

Bolje da si se potpisao ,,Frustriran sam, navijam za tim iz Laktasa"
(UltrasBgdCZ, 11. februar 2015 23:55)

Ti si frustriran zato što nisi video titulu od rođenja, pa zato psuješ bez razloga.

Robert Lee

pre 9 godina

Navijaci zvezde Beograd mogu da pricaju sta hoce,jasno je da je Gagic ispao krajnje nekorektan prema klubu,trebao je to uraditi na polusezoni ili kraju,a ne mesec ipo pred odlucujuce utakmice.Cuo decko od menadzera da moze da se proda pa brze bolje potrca u Tursku,ako si ti dobar mesec-dva pre ili kasnije,novac nece pobeci.A ta prica nije imao novca da izdrzava porodicu,da se ne lazemo,veruje li neko u to?

chubby checker

pre 9 godina

Gagic je ispao ljudina i smeker, nije se oglasavao ili izdao neko bedno saopstenje iako je sve vreme znao da su napadi Vujosevica totalno besmisleni.
coveku se otvorila prilika da ode negde gde ce lepo zaraditi pa je zatrazaio raskid ugovora od Partizana gde jos nije dobio ni novembarsku platu a usput je izgubio i minutazu, a ovi ga ispljuvali i nazvali ga izdajnikom.. svaka cast Vujosevicu!

Idea Voli Telekom

pre 9 godina

Bodibond & Batko dominacija, više poruka u jednoj temi o Partizanu nego prosečno godina života.
Kada bi svi ovi Panterčići što prate instituciju putem interneta otišli u halu da bodre svoj FMP Telekom, možda bi skupili 2000 ljudi u ABA ligi da ih gleda.
Evroligu ne računam, tamo idu da gledaju protivnike i poziraju, a ne da bodre svoj ljubljeni FMP Telekom.
Klub se voli u svim takmičenjima Panteri ili ste rentirani samo za Evroligu, šta kaže gazda, kako to ide kod vas?

Vz

pre 9 godina

Овај вам је издајник али ваш херој Павловић вам дошао тек кад му је уплаћен дуг из прошле сезоне и дата кинта унапред !
(32.загорска дивизија, 11. februar 2015 23:32)
Vidim da si mnogo dobro informisan. Mora da ti je to rekao vas "transparentni" vladar ;)

srbEUin

pre 9 godina

razlika izmedju onog koji je otisao i onih koji su ostali da se bore.
(bobi, 11. februar 2015 22:46)

Da se bore, protiv koga? Za koga? Još uvek znači postoje omađijani fanatici kojima je identifikacija sa klubom jedini smisao života. Jedino za Grobose košarka nije sportska igra, već borilački sport.
Alo, bre! Nije ovo rat, nego posao. Čovek radi posao za platu, i bira gde će imati uspešniju karijeru, koja u njegovoj profesiji vrlo kratko traje, i nema puno vremena za čekanje. Navijači su ga vređali i omalovažavali (drvo, cepanica, najgori centar u istoriji kluba...), saigrač šamarao a Dulo celu sezonu ladio na klupi tako da je postala ozbiljna mogućnost da mu unište karijeru. Nije on položio zakletvu Partizanu za vernost do smrti, niti je rođen u Partizanu, nego je tu došao privremeno, zbog interesa, i kada tu više nema zadovoljstva ni novca, odlazi dalje, gde se nada boljitku. Pa naravno da neće budućnost svoje porodice da žrtvuje radi nekih imaginarnih ideala, kao što je Partizanizam i Dulizam.
Pokušava da spase karijeru u poslednjem trenutku. Da li će u tome uspeti, samo od njega zavisi. Čim se odlučio, znači da veruje u sebe i da nije odustao.
El su takođe izdajnici i Marić, Vraneš, Nedović, Raduljica, Bogdanović, Đumić i ostali što menjaju klub u sred sezone? I takođe želite u sred sezone da kupite playa izdajnika?
Umesto da se javno izvine igraču, i da mu daju neku sitnicu za uspomenu prilikom rastanka, uprava Partizana i dalje seje mržnju i uvrede.

Šavija Alonso

pre 9 godina

Kako vas nije sramota vise ali bukvalno... Pogotovo onog oca manijaka sto drzi dete sa natpisom na utakmici sa Levskim,Vujosevica i onog kvazi tegeltiju. Da li je moguce u 21 veku da postoje ovako losi ljudi... Gagicu sretno sine i da se nikada vise nevratis u klub koji ima ovako lose ljude !
(zvek, 11. februar 2015 21:34)

Šta ćeš, ne može svako da ima Čovića... ;)

PekiPFC

pre 9 godina

Sad se vidi ko stoji iza odlaska Gagica.Trener Gazijantepa je slovenac Zdovc Jure,bivsi igrac Olimpije,a ona je jedini konkurent Partizanu za cetvrto mesto u ABA ligi.A za pantere pitanje da li je Vujosevic rekao da iza Gagicevog odlaska stoji Covic i njegov privatni klub ili da ce se videti posle Gagicevog izbora kluba ko stoji iza odlaska.Pozdrav za sve ljubitelje kosarke.

Pedja

pre 9 godina

Rece Vujosevic da ce se videti po klubu u koji predje Gagic ko radi protiv Partizana. Nisam ni znao da je i ovaj Gazijantep ili kako se vec zove ukljucen u ovu sada vec svetsku zaveru protiv Partizana. Vise nisu samo poznate svetkse licnosti i klubovi, sad su se i anonimusi ukljucili protiv ove institucije koja je cekala 31 godinu da budu prvaci.

idajnik na kub

pre 9 godina

naravno da je oprostio pare jer ne bi mogao drugacije da dobije papire....ne morate to oprastanje da potencirate jer nismo mi iz predgradja da gutamo sta mediji pisu...jasno je zbog cega je oprostio dugove
nadam se samo da je usao u svlacionicu da ih je pogledao u oci i da se oprostio sa drugovima koje je ostavio sad kad predstoje najbitnije utakmice

pfc

pre 9 godina

izvinjavacete se grobari duletu ako ste stali na stranu gagica, zivi bili pa vidjeli! mada je sad ovo vecina delija sto brani gagica i trazi izvinjenje...

rudiment

pre 9 godina

Pre nego sto su se komsinice popalile morale su da znaju jedan podatak - gagic je pare "oprostio" da bi se expresno resio spor oko raskida ugovora i da bi dobio papire kako bi mogao da potpise ugovor sa turcima. Sigurno nije oprostio jer je gospodin.

bos

pre 9 godina

(32.загорска дивизија, 11. februar 2015 23:32)

da li je moguce da ti uporedjujes gagica i pavlovica???
a vidim i mnogi se prosipaju nekim pateticnim pricama tipa dobio bebu...
njegova mjesecna plata kako stvari stoje je veca od godisnje zarade mnogih gradjana srbije...
ubjedljivo najiritantniji i najgori igrac u partizanu kad se pogleda ulozeno/dobijeno/napredak...
izuzetno neinteligentan igrac sto donekle objasnjava nikakav napredak u igri i losa rjesenja koja pravi na terenu...
otisao u sred sezone i rekao necu vise da treniram...i ne zelim mu sve najbolje u karijeri
izdajnik.

Micko

pre 9 godina

Pa dobio je raskid ugovora pod uslovom da oprosti dug. Da je trazio pare dobio bi raskid ugovora juce. Razmislite malo pre nego sto bilo sta pisete.
Putuj gagara ne vracaj se nikad vise.

Toliko o tome

pre 9 godina

KOd Gagica je ocigledno proradila griza savesti koju je podstakao Dule svojim izjavama prethodnih dana. Dule je od njega stvorio pravog kosarkasa i nastupio je emotivno kako bi covek postupio prema detetu kad mu zabije noz u ledja.

Colbert

pre 9 godina

Oprostio dug, ide u Tursku, ne pojacava nijednu ekipu u ABA ligi, i opet je covek izdajnik... Vujosevic=Terzic. U ovoj zemlji covek ne sme da trazi svoje pare.

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Kakav blam.Gaciantep.Odatle ćeš u Liban,Kazahstan i slično.Partizan koliko god bio u haosu sa parama za Gacijantep je Klivlend

samrok sila SLUsamrok

pre 9 godina

Axa cisto za medije i javnost tako isto i za Muslija pricali i za mnogo druge pa onda kroz neko vreme bup prijava!
Ovom dodjete oko 150 000e tako da uzivajte naravno dok ne stigne na naplatu

CZBGD=FMP

pre 9 godina

Ovako se na kulturan nacin kaze ,,M'rs u pi*ku materinu!". Je l' i dalje izdajnik?
(UltrasBgdCZ, 11. februar 2015 19:56)

I dalje je izdajnik. Ostavio je ekipu u pola sezone.A što se prve tvoje rečenice tiče, odgovor je: "I TI".

rax gravedigger

pre 9 godina

Oprostio dug, ide u Tursku, ne pojacava nijednu ekipu u ABA ligi, i opet je covek izdajnik... Vujosevic=Terzic. U ovoj zemlji covek ne sme da trazi svoje pare.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Colbert, 11. februar 2015 19:15)

U pravu si, samo sto Vujosevic ima 20+ trofeja u svojoj riznici, proglasen 2010. za najboljeg u svojoj bransi, i nabio vam komplekse za 3 generacije.

bobi

pre 9 godina

Da se ne lazemo, skoro svaki igrac partizana mogao je zbog neizmirenih dugovanja da napusti klub i opropa se u inostranstvu, ali nisu, u tome je razlika izmedju onog koji je otisao i onih koji su ostali da se bore.

miki

pre 9 godina

To ne umanjuj njegov sramni cin odlaska..a ta prica oprostio je samo spekulacija raznih kvazi novinara. To cemo tek znati ako zvanicno saopsti kk.partizan.

zvek

pre 9 godina

Kako vas nije sramota vise ali bukvalno... Pogotovo onog oca manijaka sto drzi dete sa natpisom na utakmici sa Levskim,Vujosevica i onog kvazi tegeltiju. Da li je moguce u 21 veku da postoje ovako losi ljudi... Gagicu sretno sine i da se nikada vise nevratis u klub koji ima ovako lose ljude !!!

32.загорска дивизија

pre 9 godina

Овај вам је издајник али ваш херој Павловић вам дошао тек кад му је уплаћен дуг из прошле сезоне и дата кинта унапред !

UltrasBgdCZ

pre 9 godina

Ovako se na kulturan nacin kaze ,,M'rs u pi*ku materinu!". Je l' i dalje izdajnik?
(UltrasBgdCZ, 11. februar 2015 19:56)

I dalje je izdajnik. Ostavio je ekipu u pola sezone.A što se prve tvoje rečenice tiče, odgovor je: "I TI".
(CZBGD=FMP, 11. februar 2015 21:27)

Bolje da si se potpisao ,,Frustriran sam, navijam za tim iz Laktasa"

sasa

pre 9 godina

Znaci da i gaciantep radi protiv partizana. Ovo je vec svetska urota. Ma ja ipak mislim da zvezda stoji iza ovog. Ne znam kako , ali objasnice nam Dule u narednim danima. Bas u ovom trenutku da nekom treba centar ma nema sanse

Batko

pre 9 godina

Kakav blam.Gaciantep.Odatle ćeš u Liban,Kazahstan i slično.Partizan koliko god bio u haosu sa parama za Gacijantep je Klivlend
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luke Babbitt gravedigger, 11. februar 2015 20:30)


Ne verujem da još pišeš ?! Pa ti iz dana u dan dokazuješ da je glupost neograničena !!!

aco slino bankomat

pre 9 godina

Pa nije sve u parama ima nesto i do obraza.Izdao je kada se niko nije nadao,zabio noz u ledja a toliko smo ga bodrili i gotivili.Pare budu i prodju pa opet dodju a obraz...

zli zo

pre 9 godina

Da li je izdaja to što duguju čoveku? Da li treba da se hrani u narodnim kuhinjama? Bravo za dečka,imao je petlju da kaže NE tom ludilu!

dzozey

pre 9 godina

Nije da se razumem u sportske ugovore, ali logicki gledam na ovo. Kako je on to oprostio dugovanja? On je potpisao ugovor i moze da ga prekine jedino ako se Partizan slozi. Verovatno je uslov koji je Partizan postavio bio da se odrekne tih plata, jer mora da snosi sankcije zbog toga sto zeli da prekrsi ugovor koji je potpisao. Ne zelim da mu se sad "dize spomenik", kao on je oprostio dugovanja. Mozda nije sve bilo tako, a ja nemam nacin da saznam kako je sve to izgledalo. Samo ne zelim da neko od njega napravi zrtvu i heroja, ako on to nije zasluzio.

coki, ti li si..

pre 9 godina

Kada je rekao necu vise da igram zasto odmah nije rekao oprastam novac koji ste mi duzni nego posle nedelju dana?? Sada kada ima siguran klub, posle nedelju dana provlacenja po medijima, osude navijaca i saopstenja KK on je gospodin covek? Zbog 4 plate? U fudbalu NIKO ne napusta klub zbog 4 plate, osim stranaca a u kosarci to rade jedino Ameri. Naivni ste i ovaj trenutak koji je bitan za Partizan jer je otisao centar i treba neki klinac da ga menja, menjate za 4 plate koje je oprostio, posebno sto je najredovnije placan od svih igraca?? Sada je gospodin covek? Nije Gagic izgubio nista, na kraju zaradice te 4 plate u Turskoj za barem 2 meseca ali Partizan je mnogo izgubio, posebno kada nam je sada potreban u rotaciji sa Milutinovim pred kup i borbu u ABA.

Haha

pre 9 godina

Oprostio. Jedan moj drugar isto oprostio par stotina hiljada kk partizanu, kaze da je resio da isteruje pravdu, prvo krenu sa pretnjama, pa ako to ne daje rezultata, ide se dalje, dok god ne oprostis dug. Mafijaski klubovi i Zvezda i Partizan i to u svim sportovima. Sramota. Nikada od mene podrska. Sportistima svaka cast, a uprave i ostala bagra u zatvor.

Struki

pre 9 godina

Znaci iza svega "stoji"Gaziantep? Nije iznenadjenje,na njih smo "sumnjali"skoro svi! E zanima me sad kako "razmislja"normalan navijac Partizana,uzevsi u obzir onu nevidjenju glupost od saopstenja...

Vizionar

pre 9 godina

Dule , da se izvinis coveku, mnogo si pogresio jer si prenaflio. Ostario si "kosarkaski".Ja jesam partiznovac ali sam na Gagicevoj strain. Ustvari , on ti je svojim odlaskom "pomogao" samo ako znas da iskoristis novonastalu sitaciju. Razmisli !!!

Komšija Rade

pre 9 godina

Jedino sto mu zameram je sto nije sacekao kraj sezone da ode, sta mu znaci par meseci u zivotu. Sve drugo nema veze, Gagi nek ti je sa srecom!

bos

pre 9 godina

nije on oprostio nista
jer da bi izasao iz ugovora sa partizanom prije vremena mora da se odrekne ili zaostale tri plate ili mu partizan nije u obavezi dati ispisnicu.
e sad u kl ubu su racionalno rezonovali - ucinak gagica je jadan, njemu dati ispisnicu za raskid ugovora prije vremena a mi pokusati naci neko korisnije rjesenje.
iskreno mislim da je i ovaj djumic bolji od njega a kamoli aleks maric.

ode ali nema veze

pre 9 godina

Mislite da bi oprostio pare da ga nisu ispljuvali, da se smiri situacija i mržnja, plus što mu te 4 plate verovatno ni ne znače sad toliko jer ide u Tursku, plus što možda i nije njegova ideja da oprosti... Na ta pitanja nemamo odgovor a i nije me briga, to sve sad više nije ni bitno, uradio je šta je uradio, napustio KKP, nema smisla više pričati o njemu. Puno pozdrava za mog komšiju Gagića.

kakvi bolesnici iz KKP ahaha

pre 9 godina

"Na osnovu sledećih poteza i odabira kluba za nastavak karijere, biće savršeno jasno ko stoji iza ovoga i ko na taj način realizuje svoje interese, "-ZNAČI GACIJANTEP!

Wllaxy

pre 9 godina

To ne umanjuj njegov sramni cin odlaska..a ta prica oprostio je samo spekulacija raznih kvazi novinara. To cemo tek znati ako zvanicno saopsti kk.partizan.
(miki, 11. februar 2015 19:55)

Bože znači još ima onih koji definitivno nisu u stanju da razmišljaju svojom glavom već gutaju svaku glupost koja im se servira! A mislio sam da je nemoguće da ima takvih...

mdj

pre 9 godina

Toliko o teorijama zavere, izdajama, unstavanju Partizana i slicnim glupostima koje smo mogli da cujemo od strane Dula i ostalih iz uprave..., a grobari i dalje slede i veruju velikom vodji da je najveci! kakva smejurija...

Robert Lee

pre 9 godina

Navijaci zvezde Beograd mogu da pricaju sta hoce,jasno je da je Gagic ispao krajnje nekorektan prema klubu,trebao je to uraditi na polusezoni ili kraju,a ne mesec ipo pred odlucujuce utakmice.Cuo decko od menadzera da moze da se proda pa brze bolje potrca u Tursku,ako si ti dobar mesec-dva pre ili kasnije,novac nece pobeci.A ta prica nije imao novca da izdrzava porodicu,da se ne lazemo,veruje li neko u to?

PekiPFC

pre 9 godina

Sad se vidi ko stoji iza odlaska Gagica.Trener Gazijantepa je slovenac Zdovc Jure,bivsi igrac Olimpije,a ona je jedini konkurent Partizanu za cetvrto mesto u ABA ligi.A za pantere pitanje da li je Vujosevic rekao da iza Gagicevog odlaska stoji Covic i njegov privatni klub ili da ce se videti posle Gagicevog izbora kluba ko stoji iza odlaska.Pozdrav za sve ljubitelje kosarke.

danilo

pre 9 godina

Treći put umoljavam moje iz Partizana da povuku ono sramno saopštenje, a sada uz izvinjenje Gagiću, po mogućnosti na kolenima jer ponosni i pametni ljudi priznaje svoje greške i uče na njima.
Sutra posle toga budu samo jači...

Cobra

pre 9 godina

Ma,čovek samo da bi dobio papire i što pre pobegao.Zato je i oprostio dug,da nema nikakva posla sa ovom "gospodom" iz kluba!
Srećno u nastavku karijere!

Dubliner

pre 9 godina

Bravo Gagara, ipak si pokazao da si velik iako smo te svi pljuvali nakon "izdaje", zelim ti svu srecu u karijeri i da zaradis neke pare koje realno kod nas ne mozes dobiti.

mauricijo

pre 9 godina

Strasno, sta su mu radili, pljuvali ga i prozivali, a on je momak cutao i pokazao pljuvacima sta to znaci biti covek. Neko ko uradi ovako nesto ne radi te stvari zato sto mu padnu na pamet, nego zato sto je jednostavno takav covek i dodju mu prirodno. Ono sto je najstrasnije je da ljudi koji su ziveli i radili sa njim nekoliko godina i sigurno su imali priliku da vide kakav je covek, dozvole sebi da ga tako sikaniraju.

Toliko o tome

pre 9 godina

KOd Gagica je ocigledno proradila griza savesti koju je podstakao Dule svojim izjavama prethodnih dana. Dule je od njega stvorio pravog kosarkasa i nastupio je emotivno kako bi covek postupio prema detetu kad mu zabije noz u ledja.

glupost je neunistiva

pre 9 godina

"To nije nimalo spontano, to je necija racunica. Cela konstalacija dogadjaja daje nam za pravo da mozemo da sumnjamo. Na osnovu sledecih poteza i ODABIRA KLUBA za nastavak karijere bice savrseno jasno ko stoji iza ovoga".

Zar vas nije bar malo sramota?

Razlog ?

pre 9 godina

Verovatno je menadzer procenio da bi procedura raskida ugovora zbog neisplacenih plata trajala predugo (minimum par sedmica dok se zakaze i odrzi sednica nadlezne komisije), a sa druge strane ponuda novog kluba je bila ogranicena rokom...pa nije hteo da rizikuje da zbog sice propadne novi angazman...Sto bi nas narod rekao "daleko im lepa kuca"...

Srbija

pre 9 godina

@ja
Dodji u moju firmu da radis. Dacu ti 4-5 plata godisnje a ti kad nadjes bolji posao budi posten pa nemoj da mi trazis pare koje si zaradio. Hoces?

kladim se da ne znas ni kako se figure pomeraju

pre 9 godina

@Oprostio je 3 plate (4 ne racunajuci februar), ispade po vama da je oprostio ko zna kakve pare...
(sah mat, 11. februar 2015 19:49)

Da si u zivotu makar dinar zaradio, ne bi ovako mislio.

I na mesecu da igras

pre 9 godina

Hvala Gagula brate, pravi Grobari te cene i dalje.
Hvala ti za zadnju titulu za koju si bio najzasluzniji pored S.Pavlovica i Bogdana Bogdanovica. Sve najbolje u daljoj karijeri

Stefan

pre 9 godina

Hoce li sada navijaci Partizana predvodjeni DV izreci izvinjenje Gagicu za sve sto je izreceno na njegov racun? Gagicu svaka cast, gospodski potez.

ikis

pre 9 godina

I hocemo li sad cuti izvinjenje velikog maga i demagoga i neku lepu rec? I ovi navijaci koji su ga pljuvali ovih dana nek se izvinu coveku.

Wllaxy

pre 9 godina

Kakav blam.Gaciantep.Odatle ćeš u Liban,Kazahstan i slično.Partizan koliko god bio u haosu sa parama za Gacijantep je Klivlend
(Luke Babbitt gravedigger, 11. februar 2015 20:30)

Verovatno i za Banvit, što smo mogli i da vidimo jesenas...

NikolaSrb

pre 9 godina

"Na osnovu sledećih poteza i odabira kluba za nastavak karijere, biće savršeno jasno ko stoji iza ovoga i ko na taj način realizuje svoje interese, "

Deo saopstenja partizana, znaci ipak stoji Zvezda i Covic?! pitam se sta je sada sa onim tastatura grobarima sto su govorili da ce preci u Zvezdu?

king

pre 9 godina

I šta možemo zaključiti iz ovog odlaska Gagića u turski klub da pored vlasti u Srbiji i ostalih organizacija u uništavanju partizana se umešala i turska

Dacha

pre 9 godina

Kako reče mag ove igre, sve će se znati kad vidomo gde će da ode, onda će se videti ko stoji iza ove izdaje i sabotaže... Kakva blamaža! Tuga i sramota...

idajnik na kub

pre 9 godina

naravno da je oprostio pare jer ne bi mogao drugacije da dobije papire....ne morate to oprastanje da potencirate jer nismo mi iz predgradja da gutamo sta mediji pisu...jasno je zbog cega je oprostio dugove
nadam se samo da je usao u svlacionicu da ih je pogledao u oci i da se oprostio sa drugovima koje je ostavio sad kad predstoje najbitnije utakmice

CZDIVA=CZBGD=CZTELEKOM=FMP

pre 9 godina

Ovako se na kulturan nacin kaze ,,M'rs u pi*ku materinu!". Je l' i dalje izdajnik?
(UltrasBgdCZ, 11. februar 2015 19:56)

I dalje je izdajnik. Ostavio je ekipu u pola sezone.A što se prve tvoje rečenice tiče, odgovor je: "I TI".
(CZBGD=FMP, 11. februar 2015 21:27)

Bolje da si se potpisao ,,Frustriran sam, navijam za tim iz Laktasa"
(UltrasBgdCZ, 11. februar 2015 23:55)

Ti si frustriran zato što nisi video titulu od rođenja, pa zato psuješ bez razloga.

dok

pre 9 godina

Gospodo molio bi da ne lupate gluposti,da nije oprostio dug, ne bi dobio slobodne papire da potpise za drugi klub, vec bi morao da tuzi partizan, za dug i raskid ugovora.

umadbro

pre 9 godina

"Hvala mu, na kraju je ipak ispao posten."

STA?? sto ti malo ne ispadnes posten i uzmes da radis jedno 4 meseca bez da te plate za to? a da, to je verovatno zato sto nista ni ne radis.

Istina

pre 9 godina

Znači,Gazijantep je umešao prste i glavni krivac za prekid ugovora?Tako bar reče Baron Vujošević,da ćemo ubrzo saznati istinu.Toliko ljaganje i pljuvanje ovog igrača a on vam oprostio 4 plate,što posle svega doživljenog,od strane trenera,kluba i navijača,nikako nije trebalo da uradi.

Grobar od rođenja

pre 9 godina

Nadam se da će Dule da oprosti Partizanu minimum duplo više a može i 10 puta toliko. Da opere ljagu sa sebe ako je ovo tačno

Jjack Daniels

pre 9 godina

oprost duga znaci da gagic ne trazi zaostala primanja od kk partizan, to ce mu turci isplatiti, ali zato je transfer iz partizana u tursku besplatan. eto. to je oprost duga. gagicu zelim ti sve najbolje. pozz.

Vz

pre 9 godina

Овај вам је издајник али ваш херој Павловић вам дошао тек кад му је уплаћен дуг из прошле сезоне и дата кинта унапред !
(32.загорска дивизија, 11. februar 2015 23:32)
Vidim da si mnogo dobro informisan. Mora da ti je to rekao vas "transparentni" vladar ;)

marko_bgd

pre 9 godina

fazon kao sa terzicem,ako ne oprostis dug,neces dobiti papire,bices van tima...sto znaci da do septembra ne bi igrao utakmicu...tako se to radi u srpskom sportu,a u kk partizan ova praksa je odavno primenjena

*

pre 9 godina

Ovo je kao sa onim pismima letos.
Kazi da nam oprastas dug da bi brze dobio papire a mi mozemo da nastavimo da kukamo i molimo za lovu, a ostali duznici nece moci da nam traze istu. Providno od strane KK DAJ NEKI DINAR

aha

pre 9 godina

Znači Gazijantep učestvuje u eliminaciji KK Partizan... zanimljivo. Mada to je verovatno zbog toga što je Čović delom vlasnik tog turskog kluba, što je, naravno, lako i proveriti u turskom UPPR-u (tzv. TUPPR). A ako niste znali reč ''gazi'' na turskom znači metal, što opet nedvosmisleno ukazuje na to da je Nebojša Čović vlasnik tog kluba.

drvo

pre 9 godina

ajde grobari saspi drvlje i kamenje ! samo u Srbiji i jos nekim 5-to razrednim drzavama se ucenjuju sportisti na ovaj nacin . tuzna si i ruzna Srbijo !

bobo

pre 9 godina

cuj, za te pare moze da se dovede plej... za te pare... koje pare bre? valjda bi mu dali da ih imaju... mada, uvrnuta smo mi sredina, ne bi me cudilo i da su ga ucenili, ili pare ili odresene ruke. mozda ih ne bi dobio ni da postoje... srecno u belom svetu, druze Gagicu

ЏонСнежни

pre 9 godina

Iskreno, ovaj odlazak Gagića me je jako šokirao, i pomislio sam da je ostavio ekipu na cedilu, 3 meseca pre kraja sezone.Mislio sam ako je mogao do sad bez plata, moze i to jos malo, ili da je otisao na leto.Takodje se provlacilo i da mu je neko ''dao'' pare da ode, da napravi nemir u ekipi..I ono sramno saopstenje kluba, u kom je on izdajnik.Iako sam veliki navijac Partizana, to nije smelo tako, a jos manje ono pogrdno skandiranje u ponedeljak protiv Levskog.Gagić je neodlaskom u tabor rivala, ili u druge Aba ligaše, vec odlaskom u turski Gaziantep ispao šmeker, a jos vise zbog oprastanja duga.
Pamtićemo dugo tvoje sjajne partije u finalnim serijama protiv CZ Telekom i ona cuvena zakucavanja!
Hvala ti za sve Gagiću, i puno sreće u nastavku karijere!

bos

pre 9 godina

(32.загорска дивизија, 11. februar 2015 23:32)

da li je moguce da ti uporedjujes gagica i pavlovica???
a vidim i mnogi se prosipaju nekim pateticnim pricama tipa dobio bebu...
njegova mjesecna plata kako stvari stoje je veca od godisnje zarade mnogih gradjana srbije...
ubjedljivo najiritantniji i najgori igrac u partizanu kad se pogleda ulozeno/dobijeno/napredak...
izuzetno neinteligentan igrac sto donekle objasnjava nikakav napredak u igri i losa rjesenja koja pravi na terenu...
otisao u sred sezone i rekao necu vise da treniram...i ne zelim mu sve najbolje u karijeri
izdajnik.

palop

pre 9 godina

Hvala mu, na kraju je ipak ispao posten.
(ja, 11. februar 2015 19:19)

Znaci to je postenje u Srbiji, da ne trazis ugovorom propisan novac za posao koji si vredno radio?

Šavija Alonso

pre 9 godina

Kako vas nije sramota vise ali bukvalno... Pogotovo onog oca manijaka sto drzi dete sa natpisom na utakmici sa Levskim,Vujosevica i onog kvazi tegeltiju. Da li je moguce u 21 veku da postoje ovako losi ljudi... Gagicu sretno sine i da se nikada vise nevratis u klub koji ima ovako lose ljude !
(zvek, 11. februar 2015 21:34)

Šta ćeš, ne može svako da ima Čovića... ;)

Idea Voli Telekom

pre 9 godina

Bodibond & Batko dominacija, više poruka u jednoj temi o Partizanu nego prosečno godina života.
Kada bi svi ovi Panterčići što prate instituciju putem interneta otišli u halu da bodre svoj FMP Telekom, možda bi skupili 2000 ljudi u ABA ligi da ih gleda.
Evroligu ne računam, tamo idu da gledaju protivnike i poziraju, a ne da bodre svoj ljubljeni FMP Telekom.
Klub se voli u svim takmičenjima Panteri ili ste rentirani samo za Evroligu, šta kaže gazda, kako to ide kod vas?

Marko

pre 9 godina

A zato se Pavlović izvinjavao, to samo u zemlji Srbiji da igrači igraju za džabe.

Dovedu igrače iskoriste ih a kada igrač traži svoje zaslužene pare ili će da raskinu ugovor, e onda počinje pljuvanje, tako je u košarkaškom klubu Partizan, a vidim i Terzić je počeo da primenjuje Vujoševićevu strategiju u zvezdi, samo što se Terziću vratilo kao bumerang, jer navijači podržavaju Lazovića.

ffs

pre 9 godina

"kazem ako b92 ima saznanje da je oprostio pare onda je to "tacno".
(aleksandar, 11. februar 2015 20:21)"

Kako je onda dobio sporazumni raskid ugovora, genije? Hajde napisi...

SASA FRANKFURT

pre 9 godina

Sad ce Dulo da izda saopstenje da je od Zvezdinog predsednika sestra od tetke udata za coveka, cija zaova radi u Gacijantepu. Znao sam da ima veze sa Zvezdom:-)

nnidza

pre 9 godina

"Prilikom gostovanja Galati, sa ekipom Zvezde je krenuo Vučićev bliski rođak, od kuma, pašenog od rođenog strica. U Istanbulu je sreo Zdovca koga je uživo gledao pre 30 godina i tada postao njegov nerazdvojni prijatelj. Tu priliku su iskoristili da sa Vučićem skuju plan o slabljenju Partizana, institucije"-DV

Micko

pre 9 godina

Pa dobio je raskid ugovora pod uslovom da oprosti dug. Da je trazio pare dobio bi raskid ugovora juce. Razmislite malo pre nego sto bilo sta pisete.
Putuj gagara ne vracaj se nikad vise.

rudiment

pre 9 godina

Pre nego sto su se komsinice popalile morale su da znaju jedan podatak - gagic je pare "oprostio" da bi se expresno resio spor oko raskida ugovora i da bi dobio papire kako bi mogao da potpise ugovor sa turcima. Sigurno nije oprostio jer je gospodin.

srbEUin

pre 9 godina

razlika izmedju onog koji je otisao i onih koji su ostali da se bore.
(bobi, 11. februar 2015 22:46)

Da se bore, protiv koga? Za koga? Još uvek znači postoje omađijani fanatici kojima je identifikacija sa klubom jedini smisao života. Jedino za Grobose košarka nije sportska igra, već borilački sport.
Alo, bre! Nije ovo rat, nego posao. Čovek radi posao za platu, i bira gde će imati uspešniju karijeru, koja u njegovoj profesiji vrlo kratko traje, i nema puno vremena za čekanje. Navijači su ga vređali i omalovažavali (drvo, cepanica, najgori centar u istoriji kluba...), saigrač šamarao a Dulo celu sezonu ladio na klupi tako da je postala ozbiljna mogućnost da mu unište karijeru. Nije on položio zakletvu Partizanu za vernost do smrti, niti je rođen u Partizanu, nego je tu došao privremeno, zbog interesa, i kada tu više nema zadovoljstva ni novca, odlazi dalje, gde se nada boljitku. Pa naravno da neće budućnost svoje porodice da žrtvuje radi nekih imaginarnih ideala, kao što je Partizanizam i Dulizam.
Pokušava da spase karijeru u poslednjem trenutku. Da li će u tome uspeti, samo od njega zavisi. Čim se odlučio, znači da veruje u sebe i da nije odustao.
El su takođe izdajnici i Marić, Vraneš, Nedović, Raduljica, Bogdanović, Đumić i ostali što menjaju klub u sred sezone? I takođe želite u sred sezone da kupite playa izdajnika?
Umesto da se javno izvine igraču, i da mu daju neku sitnicu za uspomenu prilikom rastanka, uprava Partizana i dalje seje mržnju i uvrede.

Paja

pre 9 godina

Ja mozda nisam advokat ali su mi neke stvari jasne:

Klub i igrac potpisuju ugovor; Igrac se obavezuje da ce igra samo za dati klub u odredjenom vremenskom periodu, a klub se obavezuje da ce da ga isplacuje za te igre. Ukoliko igrac hoce da predje u drugi klub mora da se isplati obestecenje klubu sa kojim ima dati ugovor.

Ako klub ne placa igraca, ugovor je prekrsen i time postaje NEVAZECI. Time igrac moze da predje kod koga hoce bez obestecenja.

Ja stvarno ne razumem sta je tu komplikovano

chubby checker

pre 9 godina

Gagic je ispao ljudina i smeker, nije se oglasavao ili izdao neko bedno saopstenje iako je sve vreme znao da su napadi Vujosevica totalno besmisleni.
coveku se otvorila prilika da ode negde gde ce lepo zaraditi pa je zatrazaio raskid ugovora od Partizana gde jos nije dobio ni novembarsku platu a usput je izgubio i minutazu, a ovi ga ispljuvali i nazvali ga izdajnikom.. svaka cast Vujosevicu!

Pancevac

pre 9 godina

Svidjaju mi se komentari o njegovom postenju, a moje je pitanje zasto je neposten onaj koji trazi SVOJ novac. Ti ljudi verovatno ne uzimaju svoju platu, s obzirom na ekonomsku krizu u kojoj se zemlja nalazi, ili grizu za svaki dinar koji su zaradili

pfc

pre 9 godina

izvinjavacete se grobari duletu ako ste stali na stranu gagica, zivi bili pa vidjeli! mada je sad ovo vecina delija sto brani gagica i trazi izvinjenje...

svarog

pre 9 godina

a jeste li vi razmisljali da covek ima zenu i da mu jase za vrat zbog para, jer se od ljubavi cuvene ne zivi(mislim na casove ljubavi i odnos igrac-partizan). Kaskate za Evropom 25 godina mali tradicionalni sovjeti, gajeci naporan rad, lazuci okolo, i unistavajuci svakoga ko se pobuni protiv Dulove diktature.

Pedja

pre 9 godina

Rece Vujosevic da ce se videti po klubu u koji predje Gagic ko radi protiv Partizana. Nisam ni znao da je i ovaj Gazijantep ili kako se vec zove ukljucen u ovu sada vec svetsku zaveru protiv Partizana. Vise nisu samo poznate svetkse licnosti i klubovi, sad su se i anonimusi ukljucili protiv ove institucije koja je cekala 31 godinu da budu prvaci.

Pera Magic Mitic

pre 9 godina

Da se ne lazemo, skoro svaki igrac partizana mogao je zbog neizmirenih dugovanja da napusti klub i opropa se u inostranstvu, ali nisu, u tome je razlika izmedju onog koji je otisao i onih koji su ostali da se bore.
(bobi, 11. februar 2015 22:46)
...da se ne lazemo, ti koji su ostali ili su placeni ili ni ne mogu da nadju drugi klub, koliko vrede. Kakvi, bre, crni casovi ljubavi, nema veze o kome se klubu radi- "Nema plate? Ajd zdravo!"...to se samo vi lozite na demagogiju DV-a. Ti ljudi se profesionalno bave sportom, nemaju problem da predju za pare iz jednog vecitog rivala u drugi, a vi pricate o njihovoj privrzenosti klubu...gluposti, pa njima karijera traje desetak godina, bas ga boli uvo da igra za dzabe za tim koji navija. Vec mi je muka od ovakvih lupetanja.

E

pre 9 godina

A kad vi ne bi dobili cetiri meseca platu a u drugoj vam nude vecu i redovnu jer bi i dalje pokazivali casove ljubavi, pa sta je vama ljudi