Utorak, 10.02.2015.

11:37

Marić u Partizanu krajem februara?

Miško Ražnatović, menadžer Aleksa Marića, saopštio je da Galatasaraj još uvek nije odlučio da se rastane sa iskusnim centrom.

Izvor: B92

Mariæ u Partizanu krajem februara? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

John Terry

pre 9 godina

Sport je odavno prestao da bude samo zabava za navijace
(Malo razmisli, 11. februar 2015 09:45)

To nije razlog da se mi vredjamo i omalovazavamo. Za nas, navijace, sport treba da bude zabava i razonoda! A ne rat do istrebljenja! Razmislio sam, ne malo, vec prilicno dugo sam razmisljao na tu temu, i ni u jednom od tih razmisljanja nisam zakljucio da partizanove navijace treba da vredjam, vec da ih postujem kao sportske rivale. Mislim da ti treba da razmislis, posto nisi uopste shvatio moju poentu. Ali evo, iz dobre namere, objasnicu ti. Ja sam napisao da se trebamo ophoditi jedni prema drugima dostojanstveno i fer, a ne sa mrznjom i podsmehom, a to ko ce pobediti zavisi od mnogo stvari, a na jednu stvar ne utice, ne utice na kvalitet nasih zivota.

nego sta

pre 9 godina

Maric posle odlaska iz partizana vise nikad nije bio ni priblozno onakav igrac kao u partizanu gde je bio bas dominantan (itd.)
(Ljuba Moljac, 10. februar 2015 15:46)
A ako se vrati, opet će igrati... gde? I opet će biti dominantan.

32.загорска дивизија

pre 9 godina

Није тачно ! Вилијамс има 3 милиона евра за сезону и не прима плату него стипендију !

Batko

pre 9 godina

Batko mrs na spavanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (batkova mama, 10. februar 2015 19:46)

Postajem ti opsesija ? Kriza identiteta ? Sanjaš me noćima ? Hoces da ti budem tata ?

Batko

pre 9 godina

Mi spremni cekamo, pobedicemo i novce, drzavu, Voli markete, strucnjake sa torbama i marketinske trikove. Dolazimo po vas jer mi smo KKP, a ko ste vi? (Radovan, 10. februar 2015 16:16)

Crno dete šta ti nalupa u kratkom roku ?! Ložana ?!

Radovan

pre 9 godina

pa i da dodje u Partizan...
Sve vids ovakvih komentara, znace samo jedno STRAH. Mi se vec spremili, pumpamo ekipu pozitivnom energijom. 7 hiljada profesionalnih navijaca, svaki sekund su uz svoj klub. Nije bitno sila na koju udaramo, već crno bele boje koje branimo. Đumić je za nas Šak, a svaki protivnik samo nova prepreka na putu. Mi spremni cekamo, pobedicemo i novce, drzavu, Voli markete, strucnjake sa torbama i marketinske trikove. Dolazimo po vas jer mi smo KKP, a ko ste vi?

nikolasrb

pre 9 godina

Pravo je čudo bilo ne izboriti EL sa onakvim sastavom prošle godine. (Slušaj sine, obriši sline, 10. februar 2015 12:15)

Sa kakvim sastavom prosle godine? Partizan je proslu sezonu odigrao sa 4 igraca koji su igrali po 40 minuta i nesrecno izgubio polufinale trojkom sa pola, dok je vas raspala cibona samlela...

Prvu trecinu ove sezone, partizan je odigrao sa dva igraca koja imaju preko 20 godina, a vi ste ekipu formirali u avgustu... (roto kos neroj zeleznika, 10. februar 2015 15:29)

U kom svetu vi zivite ajde nabroj mi tih 4 igraca ako mozes, cuj cibona nas samlela... hahaha

Batko

pre 9 godina

vilijams ima 960 hiljada pa vi vidite koliko je to mesečno to je reko jedan navijač zvezde u sos emisiji posle poraza od galate u el
(savo radusinović najbolji pevač, 10. februar 2015 14:11)

Eeeeeee, ako je rekao onda mora da je to istina !

Koja

pre 9 godina

vilijams ima 960 hiljada pa vi vidite koliko je to mesečno to je reko jedan navijač zvezde u sos emisiji posle poraza od galate u el (savo radusinović najbolji pevač, 10. februar 2015 14:11)

Ne izmisljaj nije to rekao navijac Zvezde... kako nabijeate cenu svakog meseca za mesec dna bice 2 miliona....

nbt

pre 9 godina

Da li je jasno nekom da nije isto placati Maricu platu od Marta do Maja iki Williamsu od Septembra do Maja? Ako imaju slicne godisnje ugovore (a nemaju ali 'ajde), jednom placati 3 meseca a drugom 9 nije isto. Tu je stednja i tu je razlika u finansijama.

hours of love

pre 9 godina

Wilijams koji podgojen dodje na pripreme u sred leta kosta 800.000 evra to su cinjenice.
(Radovan, 10. februar 2015 15:15)

ahahahha aj mi molim te potvrdi ovu "cinjenicu" :D
Evo ako nisi kukavica dodji ovde i pobij me cinjenicama kad te molim!! :D

kkp

pre 9 godina

alo ljudi da se razumemo, partizan kao tim nije skloplje od pocetka samo su letos murica doveli, dok svi ostali su potpisivali ugovore na 6, 7 meseci a neki i slobodne ugovore znaci ti igraci ne dobijaju novac za pun ugovor nego za nekoliko meseci sto znaci da te plate nisu ni priblizne onim koje vi procenjujete. A i da dodje maric on ce za 2-3 meseca dobijati oko 20000 e mesecno , cak i mislim da je partizan prinudjen na ovaj nacin dovodjenja igraca jer su time igraci dosta jeftiniji. Mucnite malo glavom ne lupetajte odmah

Illmatic '94

pre 9 godina

@bane Dolazi kao slobodan igrac,a da li to znaci da ce igrati za dzabe? Odakle pare za platu a Gagic je otisao zbog neisplacenih zarada. Cirkus kolorado.

deki

pre 9 godina

Pre neki dan DV je rekao da mozda nece u Nis jer nemaju para,isto tako je receno da Maric nece da igra za DZ.Njegov menadzer Misko Raznatovic nema ni prema kome sentimentalnosti,zasto da njegov igrac igra za dzabe,nema koristi nikakve.Mada sa ili bez Marica Zvezda je favorit,vas ceka tezak raspored,igrate sa prve tri ekipe gde su realna tri poraza.Vi naveliko pricate o Junu a pitanje je da li cete biti i cetvrti

danilo

pre 9 godina

Da se u ovoj drzavi zna red sada bi doveli Bobija i Vilijamsa, kao nekada Tomasevica i Vujanica i to bez para, a ne da bacamo novce nanogo slabije igrace!

Strasno!

DedaMiloje

pre 9 godina

Partizan pravi respektabilnu ekipu. Mi nikad nećemo naučiti ništa, ako dodju Marić i plej ja ne bih voleo da igramo polufinale, u finalu je drugačije, obezbedjena je EL. Dule je već sve ove trenirao, osim Murića, neće biti dobro. Ali opet kad pogledaš najjači igrači su im rekovalescenti i ljudi sa propalim karijerama i vade se za ugovor u Partizanu, tako da Zvezda sa ovom mladom i jakom ekipom ne bi trebala da ima problema. Partizanu su ovo zadnji trzaji da se domogne EL i da na konto toga naprave novu ekipu za sledeću sezonu, pošto ovo sve odlazi na kraju kakav god rezultat napravili, tako da ni oni nisu baš bez pritiska. Naviše bih voleo naše finale, ali sad šta je tu je.

stevan

pre 9 godina

Kao prvo,Partizan ima pravo da registruje dva igraca za Aba ligu,jer Djumic nece biti registrovan,vec Aleks Maric i Dzamont Gordon..Informacija iz prve ruke..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (banana, 10. februar 2015 14:06)

jel istina da dolazi Gordon?I pre su ga nesto spominjali a ako dodje boće pun pogodak

Ljuba Moljac

pre 9 godina

Maric posle odlaska iz partizana vise nikad nije bio ni priblozno onakav igrac kao u partizanu gde je bio bas dominantan,verovatno ce i on igrati za vasove ljubavi kao i ostali posto dule stalno kuka da su pred gasenjem.

Tricky tricking

pre 9 godina

I da vam taj plej stigne u martu,kada mislite da se uigra i uklopi u tim? Cekate zavrsnicu ABA lige pa da osvezite tim plejom. Nije isto kada jedan plej stigne u klub i odigra samo zavrsnicu lige,i plej kao Vilijams koji je odigrao sve meceve Evrolige,ABA lige i kupa. Svaka cast Partizanu ali ove godine nemate klupu za titulu. ;)

Radovan

pre 9 godina

Ako uspe da prodje cenzuru. Igraci koji dolaze u KKP na 3 meseca kostaju isto koliko Rebeic celu sezonu. Wilijams koji podgojen dodje na pripreme u sred leta kosta 800.000 evra to su cinjenice. Sad mozete vi da pricate sta hocete, ali pecaros ce vas razvaliti lepo rece razlike Misa Lakic. Vec i Buducnost kalkulise porazima hoce i oni 4 mesto, zna se ko gubi kada je najvaznije. Rasturicemo vas da cete na kraju sezone dobiti 5 adresu.

roto kos neroj zeleznika

pre 9 godina

.Pravo je čudo bilo ne izboriti EL sa onakvim sastavom prošle godine.
(Slušaj sine, obriši sline, 10. februar 2015 12:15)

Sa kakvim sastavom prosle godine?
Partizan je proslu sezonu odigrao sa 4 igraca koji su igrali po 40 minuta i nesrecno izgubio polufinale trojkom sa pola, dok je vas raspala cibona samlela...

Prvu trecinu ove sezone, partizan je odigrao sa dva igraca koja imaju preko 20 godina, a vi ste ekipu formirali u avgustu...

Aleksandar

pre 9 godina

Partizan jeste potpisao Djumica, ali ga nije registrovao za ABA ligu, upravo iz tog razloga jer se nada Maricu i pleju, tako da sa te strane sve je regularno. Partizan ima pravo na jos 2 registracije za ABA ligu a igraca moze da dovede koliko hoce, cisto da pojasnim neke stvari da se limeni ne brinu previse za nas :D

bora

pre 9 godina

Božo je potpisao ugovor sa Partizanom i registrovan je igrač,ali NIJE LICENCIRAN za Aba ligu!
Partizan može potpisati i registrovati još deset igrača,ali i dalje ima dve slobodne licence za Aba ligu!!

Batko

pre 9 godina

Mozda lupas u ne znanju ali da ti pojasnim.Partizan ima pravo na jos samo jedno pojacanje u ABA ligi. Ako dodje Maric nista od pleja i obratno. Slazem se da bi Aleks bio veliko pojacanje ali i plej bi. Tesko je procjeniti sta bi bilo bolje. Ono sto je za Partizan najvaznije to je da se pokusa docepati 3 mjesta. Ukoliko budu 4- ti idu na Zvezdu odnosno na tim koji je najjaci upravo tamo gdje su oni najtanji a to je 1 i 5. Ne vidim kako Dalo i Tepic odnosno Milutinov i Bozo mogu da se nose sa Vilijamsom i Jovicem odnosno Marijanovicem i Cirbesom. Na 2-3 Partizan ima mozda i kosgeteraki bolje igrace ali Zvezda ima bolje defanzivce tako da ce tu biti egal. Protiv Buducnosti bi mogli. U Moraci bude i dosta Grobara pa i sa te strane nece biti hendikepirani. Zvezdi bi mislim bilo najteze sa Cedevitom i mozda ne bi bilo lose po njih da ne zapinju sada u Pioniru jer bi onda morali da dobiju partizan da cedevita ne bi bila 4. U svakom slucaju bice zanimljiva borba za to 3.mjesto
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cedo, 10. februar 2015 12:55)

Mislim da ti grešiš. Razdvoj pojam POTPISAO i REGISTROVAN za neko takmičenje. Ako ga ne registruju za ABA ligu, tj ne odigra nista , vec ga cuvaju za KSL , onda Maric moze da potpise kada god zeli + ako dovedu pleja.
Ako Boža bude REGISTROVAN , tj odigra utakmicu u ABA ligi, tada ostaje jos jedna registracija , verovatno za tog famoznog pleja, pa od Marica nema ništa.

savo radusinović najbolji pevač

pre 9 godina

vilijams ima 960 hiljada pa vi vidite koliko je to mesečno to je reko jedan navijač zvezde u sos emisiji posle poraza od galate u el

jer sam u mogucnosti

pre 9 godina

Da li neko zna jel Partizan moze da skine registraciju jednom igracu npr.Milutinovicu I da onda ima prostor da registruje tri nova igraca?

3 ADRESE I 3 KLUBA A16 MILIONA DUGA

pre 9 godina

(Cedo, 10. februar 2015 12:55)
Ispljuva coveka a strah ti veca od pameti!
Partizan ima 2 slobodna mesta za ABA ligu, centar koji je potpisao juce nije registrovan za ABA ligu, zato uzivaj panteru...

banana

pre 9 godina

Kao prvo,Partizan ima pravo da registruje dva igraca za Aba ligu,jer Djumic nece biti registrovan,vec Aleks Maric i Dzamont Gordon..Informacija iz prve ruke..

Ivan

pre 9 godina

Oprastaju svi pola duga, kako da ne. Kao vasa legenda Kecman koji je voleo Partizan do suda i poslednje pare. Igraju za 500 evra? Muric je potpisao ugovor na 200.000 evra, za jednu sezonu. On je mozda tek treci ili cetvrti po visini primanja. Isprao vam mozak patoloski Lazov.
(ivan, 10. februar 2015 12:19)

Shvati ! Kada ste vi jednom Gagicu nudili 450 000 koliko li su placeni svi ostali u tvome timu?! U Partizanu je najskuplji igrac 200 000 i to je pitanje!

Dusan

pre 9 godina

Božo jeste potpisao sa Partizanom ugovor,ali još nije registrovan za ABA ligu,tako da Partizan vrlo mudro čeka odgovor,šta će Marić odlučiti.Ako je verovati Todoriću,plej sigurno dolazi.

fan79

pre 9 godina

(Cedo, 10. februar 2015 12:55)
Pre nego sto nekoga napadnes da lupa gluposti,prvo nauci pravopis,a zatim se malo informisi!Klub ima pravo na dva pojacanja za ABA ligu.Doveden je Djumic,ali ne znaci da ce automatski biti licenciran za ABA ligu,mozda ce igrati samo nasu.Prema tome,Partizan ima prostora za dovodjenje jos dva igraca!

iggy speed SWE

pre 9 godina

Mnogi od vas treba da se nauce sportskom ponasanju. Neki su mozda deca pa je razumljivo, ali neki i nisu. Ako Maric dodje u Partizan, dobro je za njih, ali za nas Zvezdase je svejedno. Mi moramo da igramo vrhunski ko god da dodje u polufinalu, da bi prosli. Prosle godine smo bili favoriti ja mislim 90-10, pa smo pukli. Dakle, oni mogu da dovedu jos 10 igraca pa da ih dobijemo, a mogu da ne dovedu nikog pa opet da oni pobede. Sve je to sport, a nije matematika, ko ce proci zavisi od mnogo faktora, ne samo od snage rostera na papiru. Sve treba pokazati samo na parketu, sve drugo se ne racuna. Sportsko ponasanje nama fali mnogo, morate razumeti da je ovo samo sport, zabava za navijace, nije pitanje zivota i smrti i sigurno nije vredno toga da nekoga prozivaju izdajicom, ili da se vredjamo da smo limenke ili ko zna sta vec. Ponasajte se sportski, jer ovo je sport!
P.S AKo bas hocete, cak i da im dodje Maric, opet je Zvezda sa jacim timom, ali to nista ne mora da znaci, odlucice trenutna forma, inspiracija, mozda jedan igrac kao Bogdanovic prosle godine. Zato je sport zanimljiv, jer da se pobednik odmah zna, ne bi se ni igralo. Pozdrav i svako dobro!
(John Terry, 10. februar 2015 12:19)

Svaka ti je na mjestu osim ovg poslednjeg.
Otprilike u zadnjih 40 godina se pobjednik zna, zar ne ?

Vodja

pre 9 godina

(Cedo, 10. februar 2015 12:55) Izvini ali ti si u neznanju. Partizan ima pravo da jos dva igraca registruje za Aba ligu, posto je Djumic potpisao ugovor ali nije registrovan za istu.

vitez lukic od lamburginija

pre 9 godina

Ako ovaj dodje ovo ce onda biti najjaci Igokein tim ikada bez ikakve dileme!
Eto, iskukalo se na kraju :D
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hours of love, 10. februar 2015 11:59)

Zna se ko kuka na kraju...

Batko

pre 9 godina

@IIImatic kako sad imamo dobar tim? Zar nije Pavlovic pecaros,Macvan kilav i stalno ga muce povrede,Tepic veciti talenat,Milosavljevic van forme,Muric nikakav talenat?!? Ne znate vise sta prixate panteri,da li to strah govori iz vas kako se blizi maj...?
(nik, 10. februar 2015 12:44)


Strah od vas ?!!!!!!!!! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....IZVINI ,ALI STVARNO SAM MORAO ...hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

MILAN

pre 9 godina

Alo, neznalice, Bozo nije registrovan za Aba ligu jos uvek tako da imamo 2 mesta jos. Zato, ne lupajte vise. Kad budete videli ime Boza Đumića na sajtu Aba lige tad će biti registrovan. Do tada, cuvaju se 2 mesta jos uvek.

Partizan

pre 9 godina

Ne radi se o tome da li Partizan ima bolji ili losiji tim vec da taj tim kosta oko milion a zvezdin pet puta vise.Partizan je doveo jednog igraca i to je Muric.Pavlovica su doveli sa odmora.Macvan se prikjucio neplanirano jer je bio bez kluba,iako je najbolja cetvorka kod nas nije megaloman i ne kosta mnogo.I sada ce da dovedu centra i pleja(to je ukopno 100 000evra) na dva meseca.Sistem takmicenja to dozvoljava.Bitno je da budes u cetiri ekipe i da dobijes polufinanu seriju.I dobice polufinale i to na ofanzivnom skoku i agresivnoj odbrani sa svih dvanaest igraca u rotaciji.Kome to nije jasno posle petnaest godina taj nikad nece ni da nauci.

basketaš

pre 9 godina

baš me interesuje koji bi to evroligaš želeo jednog tepića...gagi nije ni približno onaj igrač pre povrede. saša igra u partizanu za svoju dušu,i ne interesuje ga ni jedan drugi klub. mačvanu je karijera bila u padu,u partizanu je ponovo vraća gde pripada. murić tek treba da pokaže zašto je došao u partizan,a marić još nije u klubu i ne zna se ni da li će doći. znači vi limenke se i dalje bojite ovako na jedvite jade skrpljenog partizana? tražite alibi za eventualni krah i ove sezone,jel to? rekao bih da jeste...

ivan

pre 9 godina

Oprastaju svi pola duga, kako da ne. Kao vasa legenda Kecman koji je voleo Partizan do suda i poslednje pare. Igraju za 500 evra? Muric je potpisao ugovor na 200.000 evra, za jednu sezonu. On je mozda tek treci ili cetvrti po visini primanja. Isprao vam mozak patoloski Lazov.

Slobodan

pre 9 godina

Morate malo vise da molite ... Kao sto ste molili i preklanjali Pecarosa ! Pa covek prelomio ... Bilo mu zao ! Evo i meni vas je zao :-) ... Posaljite Atamanu snimke kako ste navijali za Galatu protiv Zvezde ... Mozda i njemu bude zao pa pusti Marica .... KK Kukuuuu

Goran

pre 9 godina

Dok komšije žele da se pojačaju,nama pada forma i ne razmišljamo o pojačanju na četvorci koji bi uneo energiju i sigurnost pod košem.Ozbiljni klubovi bi to davno uradili(ugovor na četri meseca)ali ne Lipovija.Valjda se dosta zaradilo u top 16.

Ivan NS

pre 9 godina

Pre neki dan, Vujošević daje izjavu da nemaju materijalnih sredstava na put u Niš na završnicu nacionalnog Kupa, a juče daje izjavu da bi rado doveli Marića ako se uklopi u njihov budžet. Malo ima para, malo nema, malo priče za malu decu, malo manipulacije, malo zelenašenja, malo svega. Samo u Srbiji, i nigde više!

Slušaj sine, obriši sline

pre 9 godina

I tako svake godine kukaju kako su jadni i nemaju para a dovode pojacanja. Nista losiji tim nema Partizan od Zvezde,drugo je to sto ste vi takav klub pa glumite zrtve. I na kraju ispadne da su oni sa losim timom uspeli da naprave cudo,ej,sa losim timom. Komedija klub.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Illmatic '94, 10. februar 2015 11:47)

Da se ne lažemo, i napravili su čudo prošle godine...Pravo je čudo bilo ne izboriti EL sa onakvim sastavom prošle godine.

srkiboy82

pre 9 godina

(Illmatic '94, 10. februar 2015 11:47)_ To je opšte poznata činjenica svih ovih godina. Glumiti žrtvu tokom cele sezone, pa kad sa najboljim timom osvoje titulu, (mada će oni sve svoje igrače pokušati da predstave kao poluamatere, od kojih Dulo "mag" prave reprezentativce), to se predstavlja kao 8 svetsko čudo. I tad kreće priča kako oni jednini zaslužuju novac, (sebe će predstavljati kao najgoru sirotinju), a drugi imaju milione. I tako opet iz sezone u sezonu. Oproban recept.

32 zagorska

pre 9 godina

Drago mi je da ce doci, odlican je igrac, ali cemu ovo zapomaganje i kukanje jos od avgusta? Mali klub iz Zagreba ste bili i uvek cete biti.

rema

pre 9 godina

kaki bre maric,on je gotov bre,smesan lik,a ti rodjace se samo nadaj da ostali igraci igraju za 400 500 e,pavlovic bez 200000 godisnje nije dosao sigurno,a vas cenjeni gudonja ima 350000 a prica o platama..

србин

pre 9 godina

ljudi nemojte pisati gluposti.
Partizan je doveo ovog Boza, ako dovede Marica popunice sva mjesta za registraciju igraca(aba liga).
tako da nece doci i Maric i plej, moraju se odluciti za jednog, a licno mislim da je bolji Maric nego neki osresnji plej, jer smo cijelu sezonu do sad bez pleja proveli.
Tepic Gagi i Dalo sasvim dobro popunjavaju tu poziciju za Aba ligu.

akcidroni

pre 9 godina

@I tako svake godine kukaju kako su jadni i nemaju para a dovode pojacanja. Nista losiji tim nema Partizan od Zvezde,drugo je to sto ste vi takav klub pa glumite zrtve. I na kraju ispadne da su oni sa losim timom uspeli da naprave cudo,ej,sa losim timom. Komedija klub

- Naravno da nema nista losiji tim Partizan od Zvezde a to ce se i pokazati kad vas raskantamo na proste cinioce. Jedino je stvar u tome sto kvalitet tima i novac ulozen u isti nisu uvek proporcionalni. Evo Zvezda je svoj nimalo jeftin tim formirala u avgustu, sada je februar a Partizan se i dalje krpi, igracima koji iz ljubavi igraju za svoj klub.

John Terry

pre 9 godina

Mnogi od vas treba da se nauce sportskom ponasanju. Neki su mozda deca pa je razumljivo, ali neki i nisu. Ako Maric dodje u Partizan, dobro je za njih, ali za nas Zvezdase je svejedno. Mi moramo da igramo vrhunski ko god da dodje u polufinalu, da bi prosli. Prosle godine smo bili favoriti ja mislim 90-10, pa smo pukli. Dakle, oni mogu da dovedu jos 10 igraca pa da ih dobijemo, a mogu da ne dovedu nikog pa opet da oni pobede. Sve je to sport, a nije matematika, ko ce proci zavisi od mnogo faktora, ne samo od snage rostera na papiru. Sve treba pokazati samo na parketu, sve drugo se ne racuna. Sportsko ponasanje nama fali mnogo, morate razumeti da je ovo samo sport, zabava za navijace, nije pitanje zivota i smrti i sigurno nije vredno toga da nekoga prozivaju izdajicom, ili da se vredjamo da smo limenke ili ko zna sta vec. Ponasajte se sportski, jer ovo je sport!
P.S AKo bas hocete, cak i da im dodje Maric, opet je Zvezda sa jacim timom, ali to nista ne mora da znaci, odlucice trenutna forma, inspiracija, mozda jedan igrac kao Bogdanovic prosle godine. Zato je sport zanimljiv, jer da se pobednik odmah zna, ne bi se ni igralo. Pozdrav i svako dobro!

Thilmo

pre 9 godina

Ajmo realno. Zvezda je dovela Wilijamsa, Kalinića, Dangubića i Žirbesa, Partizan: Pavlovića, Mačvana, Murića i Bogdanovića. Ništa slabije se Partizan nije pojačao, još ako dođe dobar plej, u najmanju ruku su egal pojačanja ako Partizan nije i jače prošao.
Sad, to što plačući demagog želi da stvori sliku kako su jadni, slabi i bez para, da bi kasnije glumio čarobnjaka je druga stvar. Realno je da je nakrcao Partizan sa kvalitetnim pojačanjima i da su sad šanse Zvezde i Partizana za titulu 50-50%.
To je realno stanje, a ja se nadam da će Zvezda na fer, korektan i sportski način osvojiti sve trofeje.

nik

pre 9 godina

@IIImatic kako sad imamo dobar tim? Zar nije Pavlovic pecaros,Macvan kilav i stalno ga muce povrede,Tepic veciti talenat,Milosavljevic van forme,Muric nikakav talenat?!? Ne znate vise sta prixate panteri,da li to strah govori iz vas kako se blizi maj...?

Grgaren

pre 9 godina

Igrači koji dolaze u Partizan kao što su Pavlović, Mačvan, Bogdanović...dolaze sigurno da igraju za manje pare nego negde u Evropi. Ostaju u formi i odu u neki finansijski stabilniji klub. To što Železnik ne razume da neko može da igra za kikiriki jer voli Partizan nije naš problem. Uostalom, još uvek ste i u problemu sa učenjem pravila ovog sporta s obzirom da još uvek savladavate vaterpolo. Možda, kad vam Dule ugasi i ovaj klub, pređete na tenis.

Shearer

pre 9 godina

I tako svake godine kukaju kako su jadni i nemaju para a dovode pojacanja. Nista losiji tim nema Partizan od Zvezde,drugo je to sto ste vi takav klub pa glumite zrtve. I na kraju ispadne da su oni sa losim timom uspeli da naprave cudo,ej,sa losim timom. Komedija klub.
(Illmatic '94, 10. februar 2015 11:47)

KK Crvena Zvezda je prošla pripremni period sa svim pojačanjima i u kompletnom sastavu a KK Partizan je sakupljao igrače kao na uličnom basketu. Jedino pojačanje koje je Partizan dobio bio je Edo Murič a i on je kasnije registrovan. Mačvan, Milosavljević i Pavlović su došli posle dužih pauza. Milutinovića i Bogdanovića neći ni da računam. Sa druge strane KK CZ je dovela Wilijamsa umesto Nelsona, Cirbesa umesto Katića, Kalinića i Dangubića umesto Lipovija i Simonovića, a dodat je još Jović kao pomoćni plej. Znači, dobili ste skupljeg prvog pleja, vrlo solidnog drugog pleja, bolje krilne igrače, boljeg centra. Jedino na mestu krilnog cenra vam fali Radenović ali to je neprimetno. Partizan je veliki posao napravio što je kaoX faktore ubacio Marinkovića i Andrića.

Cedo

pre 9 godina

Partizan je na kraju i dobro prošao Gagića menja mnogo bolji centar, čeka se plej i to j to. (mare, 10. februar 2015 11:53)

Mozda lupas u ne znanju ali da ti pojasnim.Partizan ima pravo na jos samo jedno pojacanje u ABA ligi. Ako dodje Maric nista od pleja i obratno. Slazem se da bi Aleks bio veliko pojacanje ali i plej bi. Tesko je procjeniti sta bi bilo bolje. Ono sto je za Partizan najvaznije to je da se pokusa docepati 3 mjesta. Ukoliko budu 4- ti idu na Zvezdu odnosno na tim koji je najjaci upravo tamo gdje su oni najtanji a to je 1 i 5. Ne vidim kako Dalo i Tepic odnosno Milutinov i Bozo mogu da se nose sa Vilijamsom i Jovicem odnosno Marijanovicem i Cirbesom. Na 2-3 Partizan ima mozda i kosgeteraki bolje igrace ali Zvezda ima bolje defanzivce tako da ce tu biti egal. Protiv Buducnosti bi mogli. U Moraci bude i dosta Grobara pa i sa te strane nece biti hendikepirani. Zvezdi bi mislim bilo najteze sa Cedevitom i mozda ne bi bilo lose po njih da ne zapinju sada u Pioniru jer bi onda morali da dobiju partizan da cedevita ne bi bila 4. U svakom slucaju bice zanimljiva borba za to 3.mjesto

bane

pre 9 godina

@Illmatic '94, Kol'ko znas, tol'ko zjas... Dovode ga kao slobodnog igraca, koji i nije u nekoj formi, ali znamo kako je igrao i kako moze da odigra..
Kazes timovi su tu negde? E decko, jos ti treba da porastes...

nemanja

pre 9 godina

matic 95@ razlika je samo u tome sto vi kao Siti morate da preplatite nekog kvalitetnog igraca,a mi smo institucija koja je toliko vrhunskih igraca zaduzila da oni pristaju da igraju za nas ispod svojih standardnih finansijskih zahteva.. Sasu Pavlovica ne bi ni Real lako mogao da plati kada bi igrao za svoju vrednost ,a kamoli Partizan.

Zeleznik

pre 9 godina

Setam danas mojim Zeleznikom. Ljudi nisu srecni kao ranije. Vidi se neka briga na njihovom licu. Slabo izlaze, samo kupe namirnice i zatvaraju se po kucama. Sta se bre to desava...

Illmatic '94

pre 9 godina

I tako svake godine kukaju kako su jadni i nemaju para a dovode pojacanja. Nista losiji tim nema Partizan od Zvezde,drugo je to sto ste vi takav klub pa glumite zrtve. I na kraju ispadne da su oni sa losim timom uspeli da naprave cudo,ej,sa losim timom. Komedija klub.

*

pre 9 godina

Tepic, Gagi, Sasa, Macvan, Maric, Muric... igraci koje bi pozeleo svaki EL tim, jos su jeftini igraju za 400 -500 € mesecno, a kad odu pola oproste.

Illmatic '94

pre 9 godina

I tako svake godine kukaju kako su jadni i nemaju para a dovode pojacanja. Nista losiji tim nema Partizan od Zvezde,drugo je to sto ste vi takav klub pa glumite zrtve. I na kraju ispadne da su oni sa losim timom uspeli da naprave cudo,ej,sa losim timom. Komedija klub.

Zeleznik

pre 9 godina

Setam danas mojim Zeleznikom. Ljudi nisu srecni kao ranije. Vidi se neka briga na njihovom licu. Slabo izlaze, samo kupe namirnice i zatvaraju se po kucama. Sta se bre to desava...

*

pre 9 godina

Tepic, Gagi, Sasa, Macvan, Maric, Muric... igraci koje bi pozeleo svaki EL tim, jos su jeftini igraju za 400 -500 € mesecno, a kad odu pola oproste.

John Terry

pre 9 godina

Mnogi od vas treba da se nauce sportskom ponasanju. Neki su mozda deca pa je razumljivo, ali neki i nisu. Ako Maric dodje u Partizan, dobro je za njih, ali za nas Zvezdase je svejedno. Mi moramo da igramo vrhunski ko god da dodje u polufinalu, da bi prosli. Prosle godine smo bili favoriti ja mislim 90-10, pa smo pukli. Dakle, oni mogu da dovedu jos 10 igraca pa da ih dobijemo, a mogu da ne dovedu nikog pa opet da oni pobede. Sve je to sport, a nije matematika, ko ce proci zavisi od mnogo faktora, ne samo od snage rostera na papiru. Sve treba pokazati samo na parketu, sve drugo se ne racuna. Sportsko ponasanje nama fali mnogo, morate razumeti da je ovo samo sport, zabava za navijace, nije pitanje zivota i smrti i sigurno nije vredno toga da nekoga prozivaju izdajicom, ili da se vredjamo da smo limenke ili ko zna sta vec. Ponasajte se sportski, jer ovo je sport!
P.S AKo bas hocete, cak i da im dodje Maric, opet je Zvezda sa jacim timom, ali to nista ne mora da znaci, odlucice trenutna forma, inspiracija, mozda jedan igrac kao Bogdanovic prosle godine. Zato je sport zanimljiv, jer da se pobednik odmah zna, ne bi se ni igralo. Pozdrav i svako dobro!

Partizan

pre 9 godina

Ne radi se o tome da li Partizan ima bolji ili losiji tim vec da taj tim kosta oko milion a zvezdin pet puta vise.Partizan je doveo jednog igraca i to je Muric.Pavlovica su doveli sa odmora.Macvan se prikjucio neplanirano jer je bio bez kluba,iako je najbolja cetvorka kod nas nije megaloman i ne kosta mnogo.I sada ce da dovedu centra i pleja(to je ukopno 100 000evra) na dva meseca.Sistem takmicenja to dozvoljava.Bitno je da budes u cetiri ekipe i da dobijes polufinanu seriju.I dobice polufinale i to na ofanzivnom skoku i agresivnoj odbrani sa svih dvanaest igraca u rotaciji.Kome to nije jasno posle petnaest godina taj nikad nece ni da nauci.

nik

pre 9 godina

@IIImatic kako sad imamo dobar tim? Zar nije Pavlovic pecaros,Macvan kilav i stalno ga muce povrede,Tepic veciti talenat,Milosavljevic van forme,Muric nikakav talenat?!? Ne znate vise sta prixate panteri,da li to strah govori iz vas kako se blizi maj...?

Shearer

pre 9 godina

I tako svake godine kukaju kako su jadni i nemaju para a dovode pojacanja. Nista losiji tim nema Partizan od Zvezde,drugo je to sto ste vi takav klub pa glumite zrtve. I na kraju ispadne da su oni sa losim timom uspeli da naprave cudo,ej,sa losim timom. Komedija klub.
(Illmatic '94, 10. februar 2015 11:47)

KK Crvena Zvezda je prošla pripremni period sa svim pojačanjima i u kompletnom sastavu a KK Partizan je sakupljao igrače kao na uličnom basketu. Jedino pojačanje koje je Partizan dobio bio je Edo Murič a i on je kasnije registrovan. Mačvan, Milosavljević i Pavlović su došli posle dužih pauza. Milutinovića i Bogdanovića neći ni da računam. Sa druge strane KK CZ je dovela Wilijamsa umesto Nelsona, Cirbesa umesto Katića, Kalinića i Dangubića umesto Lipovija i Simonovića, a dodat je još Jović kao pomoćni plej. Znači, dobili ste skupljeg prvog pleja, vrlo solidnog drugog pleja, bolje krilne igrače, boljeg centra. Jedino na mestu krilnog cenra vam fali Radenović ali to je neprimetno. Partizan je veliki posao napravio što je kaoX faktore ubacio Marinkovića i Andrića.

Radovan

pre 9 godina

pa i da dodje u Partizan...
Sve vids ovakvih komentara, znace samo jedno STRAH. Mi se vec spremili, pumpamo ekipu pozitivnom energijom. 7 hiljada profesionalnih navijaca, svaki sekund su uz svoj klub. Nije bitno sila na koju udaramo, već crno bele boje koje branimo. Đumić je za nas Šak, a svaki protivnik samo nova prepreka na putu. Mi spremni cekamo, pobedicemo i novce, drzavu, Voli markete, strucnjake sa torbama i marketinske trikove. Dolazimo po vas jer mi smo KKP, a ko ste vi?

Grgaren

pre 9 godina

Igrači koji dolaze u Partizan kao što su Pavlović, Mačvan, Bogdanović...dolaze sigurno da igraju za manje pare nego negde u Evropi. Ostaju u formi i odu u neki finansijski stabilniji klub. To što Železnik ne razume da neko može da igra za kikiriki jer voli Partizan nije naš problem. Uostalom, još uvek ste i u problemu sa učenjem pravila ovog sporta s obzirom da još uvek savladavate vaterpolo. Možda, kad vam Dule ugasi i ovaj klub, pređete na tenis.

basketaš

pre 9 godina

baš me interesuje koji bi to evroligaš želeo jednog tepića...gagi nije ni približno onaj igrač pre povrede. saša igra u partizanu za svoju dušu,i ne interesuje ga ni jedan drugi klub. mačvanu je karijera bila u padu,u partizanu je ponovo vraća gde pripada. murić tek treba da pokaže zašto je došao u partizan,a marić još nije u klubu i ne zna se ni da li će doći. znači vi limenke se i dalje bojite ovako na jedvite jade skrpljenog partizana? tražite alibi za eventualni krah i ove sezone,jel to? rekao bih da jeste...

nbt

pre 9 godina

Da li je jasno nekom da nije isto placati Maricu platu od Marta do Maja iki Williamsu od Septembra do Maja? Ako imaju slicne godisnje ugovore (a nemaju ali 'ajde), jednom placati 3 meseca a drugom 9 nije isto. Tu je stednja i tu je razlika u finansijama.

banana

pre 9 godina

Kao prvo,Partizan ima pravo da registruje dva igraca za Aba ligu,jer Djumic nece biti registrovan,vec Aleks Maric i Dzamont Gordon..Informacija iz prve ruke..

Radovan

pre 9 godina

Ako uspe da prodje cenzuru. Igraci koji dolaze u KKP na 3 meseca kostaju isto koliko Rebeic celu sezonu. Wilijams koji podgojen dodje na pripreme u sred leta kosta 800.000 evra to su cinjenice. Sad mozete vi da pricate sta hocete, ali pecaros ce vas razvaliti lepo rece razlike Misa Lakic. Vec i Buducnost kalkulise porazima hoce i oni 4 mesto, zna se ko gubi kada je najvaznije. Rasturicemo vas da cete na kraju sezone dobiti 5 adresu.

nemanja

pre 9 godina

matic 95@ razlika je samo u tome sto vi kao Siti morate da preplatite nekog kvalitetnog igraca,a mi smo institucija koja je toliko vrhunskih igraca zaduzila da oni pristaju da igraju za nas ispod svojih standardnih finansijskih zahteva.. Sasu Pavlovica ne bi ni Real lako mogao da plati kada bi igrao za svoju vrednost ,a kamoli Partizan.

akcidroni

pre 9 godina

@I tako svake godine kukaju kako su jadni i nemaju para a dovode pojacanja. Nista losiji tim nema Partizan od Zvezde,drugo je to sto ste vi takav klub pa glumite zrtve. I na kraju ispadne da su oni sa losim timom uspeli da naprave cudo,ej,sa losim timom. Komedija klub

- Naravno da nema nista losiji tim Partizan od Zvezde a to ce se i pokazati kad vas raskantamo na proste cinioce. Jedino je stvar u tome sto kvalitet tima i novac ulozen u isti nisu uvek proporcionalni. Evo Zvezda je svoj nimalo jeftin tim formirala u avgustu, sada je februar a Partizan se i dalje krpi, igracima koji iz ljubavi igraju za svoj klub.

Goran

pre 9 godina

Dok komšije žele da se pojačaju,nama pada forma i ne razmišljamo o pojačanju na četvorci koji bi uneo energiju i sigurnost pod košem.Ozbiljni klubovi bi to davno uradili(ugovor na četri meseca)ali ne Lipovija.Valjda se dosta zaradilo u top 16.

kkp

pre 9 godina

alo ljudi da se razumemo, partizan kao tim nije skloplje od pocetka samo su letos murica doveli, dok svi ostali su potpisivali ugovore na 6, 7 meseci a neki i slobodne ugovore znaci ti igraci ne dobijaju novac za pun ugovor nego za nekoliko meseci sto znaci da te plate nisu ni priblizne onim koje vi procenjujete. A i da dodje maric on ce za 2-3 meseca dobijati oko 20000 e mesecno , cak i mislim da je partizan prinudjen na ovaj nacin dovodjenja igraca jer su time igraci dosta jeftiniji. Mucnite malo glavom ne lupetajte odmah

iggy speed SWE

pre 9 godina

Mnogi od vas treba da se nauce sportskom ponasanju. Neki su mozda deca pa je razumljivo, ali neki i nisu. Ako Maric dodje u Partizan, dobro je za njih, ali za nas Zvezdase je svejedno. Mi moramo da igramo vrhunski ko god da dodje u polufinalu, da bi prosli. Prosle godine smo bili favoriti ja mislim 90-10, pa smo pukli. Dakle, oni mogu da dovedu jos 10 igraca pa da ih dobijemo, a mogu da ne dovedu nikog pa opet da oni pobede. Sve je to sport, a nije matematika, ko ce proci zavisi od mnogo faktora, ne samo od snage rostera na papiru. Sve treba pokazati samo na parketu, sve drugo se ne racuna. Sportsko ponasanje nama fali mnogo, morate razumeti da je ovo samo sport, zabava za navijace, nije pitanje zivota i smrti i sigurno nije vredno toga da nekoga prozivaju izdajicom, ili da se vredjamo da smo limenke ili ko zna sta vec. Ponasajte se sportski, jer ovo je sport!
P.S AKo bas hocete, cak i da im dodje Maric, opet je Zvezda sa jacim timom, ali to nista ne mora da znaci, odlucice trenutna forma, inspiracija, mozda jedan igrac kao Bogdanovic prosle godine. Zato je sport zanimljiv, jer da se pobednik odmah zna, ne bi se ni igralo. Pozdrav i svako dobro!
(John Terry, 10. februar 2015 12:19)

Svaka ti je na mjestu osim ovg poslednjeg.
Otprilike u zadnjih 40 godina se pobjednik zna, zar ne ?

ivan

pre 9 godina

Oprastaju svi pola duga, kako da ne. Kao vasa legenda Kecman koji je voleo Partizan do suda i poslednje pare. Igraju za 500 evra? Muric je potpisao ugovor na 200.000 evra, za jednu sezonu. On je mozda tek treci ili cetvrti po visini primanja. Isprao vam mozak patoloski Lazov.

vitez lukic od lamburginija

pre 9 godina

Ako ovaj dodje ovo ce onda biti najjaci Igokein tim ikada bez ikakve dileme!
Eto, iskukalo se na kraju :D
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hours of love, 10. februar 2015 11:59)

Zna se ko kuka na kraju...

roto kos neroj zeleznika

pre 9 godina

.Pravo je čudo bilo ne izboriti EL sa onakvim sastavom prošle godine.
(Slušaj sine, obriši sline, 10. februar 2015 12:15)

Sa kakvim sastavom prosle godine?
Partizan je proslu sezonu odigrao sa 4 igraca koji su igrali po 40 minuta i nesrecno izgubio polufinale trojkom sa pola, dok je vas raspala cibona samlela...

Prvu trecinu ove sezone, partizan je odigrao sa dva igraca koja imaju preko 20 godina, a vi ste ekipu formirali u avgustu...

MILAN

pre 9 godina

Alo, neznalice, Bozo nije registrovan za Aba ligu jos uvek tako da imamo 2 mesta jos. Zato, ne lupajte vise. Kad budete videli ime Boza Đumića na sajtu Aba lige tad će biti registrovan. Do tada, cuvaju se 2 mesta jos uvek.

bane

pre 9 godina

@Illmatic '94, Kol'ko znas, tol'ko zjas... Dovode ga kao slobodnog igraca, koji i nije u nekoj formi, ali znamo kako je igrao i kako moze da odigra..
Kazes timovi su tu negde? E decko, jos ti treba da porastes...

stevan

pre 9 godina

Kao prvo,Partizan ima pravo da registruje dva igraca za Aba ligu,jer Djumic nece biti registrovan,vec Aleks Maric i Dzamont Gordon..Informacija iz prve ruke..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (banana, 10. februar 2015 14:06)

jel istina da dolazi Gordon?I pre su ga nesto spominjali a ako dodje boće pun pogodak

Ivan

pre 9 godina

Oprastaju svi pola duga, kako da ne. Kao vasa legenda Kecman koji je voleo Partizan do suda i poslednje pare. Igraju za 500 evra? Muric je potpisao ugovor na 200.000 evra, za jednu sezonu. On je mozda tek treci ili cetvrti po visini primanja. Isprao vam mozak patoloski Lazov.
(ivan, 10. februar 2015 12:19)

Shvati ! Kada ste vi jednom Gagicu nudili 450 000 koliko li su placeni svi ostali u tvome timu?! U Partizanu je najskuplji igrac 200 000 i to je pitanje!

Dusan

pre 9 godina

Božo jeste potpisao sa Partizanom ugovor,ali još nije registrovan za ABA ligu,tako da Partizan vrlo mudro čeka odgovor,šta će Marić odlučiti.Ako je verovati Todoriću,plej sigurno dolazi.

Batko

pre 9 godina

Mi spremni cekamo, pobedicemo i novce, drzavu, Voli markete, strucnjake sa torbama i marketinske trikove. Dolazimo po vas jer mi smo KKP, a ko ste vi? (Radovan, 10. februar 2015 16:16)

Crno dete šta ti nalupa u kratkom roku ?! Ložana ?!

Ivan NS

pre 9 godina

Pre neki dan, Vujošević daje izjavu da nemaju materijalnih sredstava na put u Niš na završnicu nacionalnog Kupa, a juče daje izjavu da bi rado doveli Marića ako se uklopi u njihov budžet. Malo ima para, malo nema, malo priče za malu decu, malo manipulacije, malo zelenašenja, malo svega. Samo u Srbiji, i nigde više!

bora

pre 9 godina

Božo je potpisao ugovor sa Partizanom i registrovan je igrač,ali NIJE LICENCIRAN za Aba ligu!
Partizan može potpisati i registrovati još deset igrača,ali i dalje ima dve slobodne licence za Aba ligu!!

Slobodan

pre 9 godina

Morate malo vise da molite ... Kao sto ste molili i preklanjali Pecarosa ! Pa covek prelomio ... Bilo mu zao ! Evo i meni vas je zao :-) ... Posaljite Atamanu snimke kako ste navijali za Galatu protiv Zvezde ... Mozda i njemu bude zao pa pusti Marica .... KK Kukuuuu

Aleksandar

pre 9 godina

Partizan jeste potpisao Djumica, ali ga nije registrovao za ABA ligu, upravo iz tog razloga jer se nada Maricu i pleju, tako da sa te strane sve je regularno. Partizan ima pravo na jos 2 registracije za ABA ligu a igraca moze da dovede koliko hoce, cisto da pojasnim neke stvari da se limeni ne brinu previse za nas :D

3 ADRESE I 3 KLUBA A16 MILIONA DUGA

pre 9 godina

(Cedo, 10. februar 2015 12:55)
Ispljuva coveka a strah ti veca od pameti!
Partizan ima 2 slobodna mesta za ABA ligu, centar koji je potpisao juce nije registrovan za ABA ligu, zato uzivaj panteru...

DedaMiloje

pre 9 godina

Partizan pravi respektabilnu ekipu. Mi nikad nećemo naučiti ništa, ako dodju Marić i plej ja ne bih voleo da igramo polufinale, u finalu je drugačije, obezbedjena je EL. Dule je već sve ove trenirao, osim Murića, neće biti dobro. Ali opet kad pogledaš najjači igrači su im rekovalescenti i ljudi sa propalim karijerama i vade se za ugovor u Partizanu, tako da Zvezda sa ovom mladom i jakom ekipom ne bi trebala da ima problema. Partizanu su ovo zadnji trzaji da se domogne EL i da na konto toga naprave novu ekipu za sledeću sezonu, pošto ovo sve odlazi na kraju kakav god rezultat napravili, tako da ni oni nisu baš bez pritiska. Naviše bih voleo naše finale, ali sad šta je tu je.

Thilmo

pre 9 godina

Ajmo realno. Zvezda je dovela Wilijamsa, Kalinića, Dangubića i Žirbesa, Partizan: Pavlovića, Mačvana, Murića i Bogdanovića. Ništa slabije se Partizan nije pojačao, još ako dođe dobar plej, u najmanju ruku su egal pojačanja ako Partizan nije i jače prošao.
Sad, to što plačući demagog želi da stvori sliku kako su jadni, slabi i bez para, da bi kasnije glumio čarobnjaka je druga stvar. Realno je da je nakrcao Partizan sa kvalitetnim pojačanjima i da su sad šanse Zvezde i Partizana za titulu 50-50%.
To je realno stanje, a ja se nadam da će Zvezda na fer, korektan i sportski način osvojiti sve trofeje.

Slušaj sine, obriši sline

pre 9 godina

I tako svake godine kukaju kako su jadni i nemaju para a dovode pojacanja. Nista losiji tim nema Partizan od Zvezde,drugo je to sto ste vi takav klub pa glumite zrtve. I na kraju ispadne da su oni sa losim timom uspeli da naprave cudo,ej,sa losim timom. Komedija klub.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Illmatic '94, 10. februar 2015 11:47)

Da se ne lažemo, i napravili su čudo prošle godine...Pravo je čudo bilo ne izboriti EL sa onakvim sastavom prošle godine.

Koja

pre 9 godina

vilijams ima 960 hiljada pa vi vidite koliko je to mesečno to je reko jedan navijač zvezde u sos emisiji posle poraza od galate u el (savo radusinović najbolji pevač, 10. februar 2015 14:11)

Ne izmisljaj nije to rekao navijac Zvezde... kako nabijeate cenu svakog meseca za mesec dna bice 2 miliona....

srkiboy82

pre 9 godina

(Illmatic '94, 10. februar 2015 11:47)_ To je opšte poznata činjenica svih ovih godina. Glumiti žrtvu tokom cele sezone, pa kad sa najboljim timom osvoje titulu, (mada će oni sve svoje igrače pokušati da predstave kao poluamatere, od kojih Dulo "mag" prave reprezentativce), to se predstavlja kao 8 svetsko čudo. I tad kreće priča kako oni jednini zaslužuju novac, (sebe će predstavljati kao najgoru sirotinju), a drugi imaju milione. I tako opet iz sezone u sezonu. Oproban recept.

Cedo

pre 9 godina

Partizan je na kraju i dobro prošao Gagića menja mnogo bolji centar, čeka se plej i to j to. (mare, 10. februar 2015 11:53)

Mozda lupas u ne znanju ali da ti pojasnim.Partizan ima pravo na jos samo jedno pojacanje u ABA ligi. Ako dodje Maric nista od pleja i obratno. Slazem se da bi Aleks bio veliko pojacanje ali i plej bi. Tesko je procjeniti sta bi bilo bolje. Ono sto je za Partizan najvaznije to je da se pokusa docepati 3 mjesta. Ukoliko budu 4- ti idu na Zvezdu odnosno na tim koji je najjaci upravo tamo gdje su oni najtanji a to je 1 i 5. Ne vidim kako Dalo i Tepic odnosno Milutinov i Bozo mogu da se nose sa Vilijamsom i Jovicem odnosno Marijanovicem i Cirbesom. Na 2-3 Partizan ima mozda i kosgeteraki bolje igrace ali Zvezda ima bolje defanzivce tako da ce tu biti egal. Protiv Buducnosti bi mogli. U Moraci bude i dosta Grobara pa i sa te strane nece biti hendikepirani. Zvezdi bi mislim bilo najteze sa Cedevitom i mozda ne bi bilo lose po njih da ne zapinju sada u Pioniru jer bi onda morali da dobiju partizan da cedevita ne bi bila 4. U svakom slucaju bice zanimljiva borba za to 3.mjesto

32 zagorska

pre 9 godina

Drago mi je da ce doci, odlican je igrac, ali cemu ovo zapomaganje i kukanje jos od avgusta? Mali klub iz Zagreba ste bili i uvek cete biti.

rema

pre 9 godina

kaki bre maric,on je gotov bre,smesan lik,a ti rodjace se samo nadaj da ostali igraci igraju za 400 500 e,pavlovic bez 200000 godisnje nije dosao sigurno,a vas cenjeni gudonja ima 350000 a prica o platama..

hours of love

pre 9 godina

Wilijams koji podgojen dodje na pripreme u sred leta kosta 800.000 evra to su cinjenice.
(Radovan, 10. februar 2015 15:15)

ahahahha aj mi molim te potvrdi ovu "cinjenicu" :D
Evo ako nisi kukavica dodji ovde i pobij me cinjenicama kad te molim!! :D

србин

pre 9 godina

ljudi nemojte pisati gluposti.
Partizan je doveo ovog Boza, ako dovede Marica popunice sva mjesta za registraciju igraca(aba liga).
tako da nece doci i Maric i plej, moraju se odluciti za jednog, a licno mislim da je bolji Maric nego neki osresnji plej, jer smo cijelu sezonu do sad bez pleja proveli.
Tepic Gagi i Dalo sasvim dobro popunjavaju tu poziciju za Aba ligu.

Batko

pre 9 godina

vilijams ima 960 hiljada pa vi vidite koliko je to mesečno to je reko jedan navijač zvezde u sos emisiji posle poraza od galate u el
(savo radusinović najbolji pevač, 10. februar 2015 14:11)

Eeeeeee, ako je rekao onda mora da je to istina !

Vodja

pre 9 godina

(Cedo, 10. februar 2015 12:55) Izvini ali ti si u neznanju. Partizan ima pravo da jos dva igraca registruje za Aba ligu, posto je Djumic potpisao ugovor ali nije registrovan za istu.

fan79

pre 9 godina

(Cedo, 10. februar 2015 12:55)
Pre nego sto nekoga napadnes da lupa gluposti,prvo nauci pravopis,a zatim se malo informisi!Klub ima pravo na dva pojacanja za ABA ligu.Doveden je Djumic,ali ne znaci da ce automatski biti licenciran za ABA ligu,mozda ce igrati samo nasu.Prema tome,Partizan ima prostora za dovodjenje jos dva igraca!

Tricky tricking

pre 9 godina

I da vam taj plej stigne u martu,kada mislite da se uigra i uklopi u tim? Cekate zavrsnicu ABA lige pa da osvezite tim plejom. Nije isto kada jedan plej stigne u klub i odigra samo zavrsnicu lige,i plej kao Vilijams koji je odigrao sve meceve Evrolige,ABA lige i kupa. Svaka cast Partizanu ali ove godine nemate klupu za titulu. ;)

Illmatic '94

pre 9 godina

@bane Dolazi kao slobodan igrac,a da li to znaci da ce igrati za dzabe? Odakle pare za platu a Gagic je otisao zbog neisplacenih zarada. Cirkus kolorado.

nego sta

pre 9 godina

Maric posle odlaska iz partizana vise nikad nije bio ni priblozno onakav igrac kao u partizanu gde je bio bas dominantan (itd.)
(Ljuba Moljac, 10. februar 2015 15:46)
A ako se vrati, opet će igrati... gde? I opet će biti dominantan.

Batko

pre 9 godina

Mozda lupas u ne znanju ali da ti pojasnim.Partizan ima pravo na jos samo jedno pojacanje u ABA ligi. Ako dodje Maric nista od pleja i obratno. Slazem se da bi Aleks bio veliko pojacanje ali i plej bi. Tesko je procjeniti sta bi bilo bolje. Ono sto je za Partizan najvaznije to je da se pokusa docepati 3 mjesta. Ukoliko budu 4- ti idu na Zvezdu odnosno na tim koji je najjaci upravo tamo gdje su oni najtanji a to je 1 i 5. Ne vidim kako Dalo i Tepic odnosno Milutinov i Bozo mogu da se nose sa Vilijamsom i Jovicem odnosno Marijanovicem i Cirbesom. Na 2-3 Partizan ima mozda i kosgeteraki bolje igrace ali Zvezda ima bolje defanzivce tako da ce tu biti egal. Protiv Buducnosti bi mogli. U Moraci bude i dosta Grobara pa i sa te strane nece biti hendikepirani. Zvezdi bi mislim bilo najteze sa Cedevitom i mozda ne bi bilo lose po njih da ne zapinju sada u Pioniru jer bi onda morali da dobiju partizan da cedevita ne bi bila 4. U svakom slucaju bice zanimljiva borba za to 3.mjesto
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cedo, 10. februar 2015 12:55)

Mislim da ti grešiš. Razdvoj pojam POTPISAO i REGISTROVAN za neko takmičenje. Ako ga ne registruju za ABA ligu, tj ne odigra nista , vec ga cuvaju za KSL , onda Maric moze da potpise kada god zeli + ako dovedu pleja.
Ako Boža bude REGISTROVAN , tj odigra utakmicu u ABA ligi, tada ostaje jos jedna registracija , verovatno za tog famoznog pleja, pa od Marica nema ništa.

savo radusinović najbolji pevač

pre 9 godina

vilijams ima 960 hiljada pa vi vidite koliko je to mesečno to je reko jedan navijač zvezde u sos emisiji posle poraza od galate u el

danilo

pre 9 godina

Da se u ovoj drzavi zna red sada bi doveli Bobija i Vilijamsa, kao nekada Tomasevica i Vujanica i to bez para, a ne da bacamo novce nanogo slabije igrace!

Strasno!

nikolasrb

pre 9 godina

Pravo je čudo bilo ne izboriti EL sa onakvim sastavom prošle godine. (Slušaj sine, obriši sline, 10. februar 2015 12:15)

Sa kakvim sastavom prosle godine? Partizan je proslu sezonu odigrao sa 4 igraca koji su igrali po 40 minuta i nesrecno izgubio polufinale trojkom sa pola, dok je vas raspala cibona samlela...

Prvu trecinu ove sezone, partizan je odigrao sa dva igraca koja imaju preko 20 godina, a vi ste ekipu formirali u avgustu... (roto kos neroj zeleznika, 10. februar 2015 15:29)

U kom svetu vi zivite ajde nabroj mi tih 4 igraca ako mozes, cuj cibona nas samlela... hahaha

deki

pre 9 godina

Pre neki dan DV je rekao da mozda nece u Nis jer nemaju para,isto tako je receno da Maric nece da igra za DZ.Njegov menadzer Misko Raznatovic nema ni prema kome sentimentalnosti,zasto da njegov igrac igra za dzabe,nema koristi nikakve.Mada sa ili bez Marica Zvezda je favorit,vas ceka tezak raspored,igrate sa prve tri ekipe gde su realna tri poraza.Vi naveliko pricate o Junu a pitanje je da li cete biti i cetvrti

Ljuba Moljac

pre 9 godina

Maric posle odlaska iz partizana vise nikad nije bio ni priblozno onakav igrac kao u partizanu gde je bio bas dominantan,verovatno ce i on igrati za vasove ljubavi kao i ostali posto dule stalno kuka da su pred gasenjem.

32.загорска дивизија

pre 9 godina

Није тачно ! Вилијамс има 3 милиона евра за сезону и не прима плату него стипендију !

Batko

pre 9 godina

@IIImatic kako sad imamo dobar tim? Zar nije Pavlovic pecaros,Macvan kilav i stalno ga muce povrede,Tepic veciti talenat,Milosavljevic van forme,Muric nikakav talenat?!? Ne znate vise sta prixate panteri,da li to strah govori iz vas kako se blizi maj...?
(nik, 10. februar 2015 12:44)


Strah od vas ?!!!!!!!!! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....IZVINI ,ALI STVARNO SAM MORAO ...hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Batko

pre 9 godina

Batko mrs na spavanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (batkova mama, 10. februar 2015 19:46)

Postajem ti opsesija ? Kriza identiteta ? Sanjaš me noćima ? Hoces da ti budem tata ?

jer sam u mogucnosti

pre 9 godina

Da li neko zna jel Partizan moze da skine registraciju jednom igracu npr.Milutinovicu I da onda ima prostor da registruje tri nova igraca?

John Terry

pre 9 godina

Sport je odavno prestao da bude samo zabava za navijace
(Malo razmisli, 11. februar 2015 09:45)

To nije razlog da se mi vredjamo i omalovazavamo. Za nas, navijace, sport treba da bude zabava i razonoda! A ne rat do istrebljenja! Razmislio sam, ne malo, vec prilicno dugo sam razmisljao na tu temu, i ni u jednom od tih razmisljanja nisam zakljucio da partizanove navijace treba da vredjam, vec da ih postujem kao sportske rivale. Mislim da ti treba da razmislis, posto nisi uopste shvatio moju poentu. Ali evo, iz dobre namere, objasnicu ti. Ja sam napisao da se trebamo ophoditi jedni prema drugima dostojanstveno i fer, a ne sa mrznjom i podsmehom, a to ko ce pobediti zavisi od mnogo stvari, a na jednu stvar ne utice, ne utice na kvalitet nasih zivota.

Illmatic '94

pre 9 godina

I tako svake godine kukaju kako su jadni i nemaju para a dovode pojacanja. Nista losiji tim nema Partizan od Zvezde,drugo je to sto ste vi takav klub pa glumite zrtve. I na kraju ispadne da su oni sa losim timom uspeli da naprave cudo,ej,sa losim timom. Komedija klub.

Thilmo

pre 9 godina

Ajmo realno. Zvezda je dovela Wilijamsa, Kalinića, Dangubića i Žirbesa, Partizan: Pavlovića, Mačvana, Murića i Bogdanovića. Ništa slabije se Partizan nije pojačao, još ako dođe dobar plej, u najmanju ruku su egal pojačanja ako Partizan nije i jače prošao.
Sad, to što plačući demagog želi da stvori sliku kako su jadni, slabi i bez para, da bi kasnije glumio čarobnjaka je druga stvar. Realno je da je nakrcao Partizan sa kvalitetnim pojačanjima i da su sad šanse Zvezde i Partizana za titulu 50-50%.
To je realno stanje, a ja se nadam da će Zvezda na fer, korektan i sportski način osvojiti sve trofeje.

Batko

pre 9 godina

Mi spremni cekamo, pobedicemo i novce, drzavu, Voli markete, strucnjake sa torbama i marketinske trikove. Dolazimo po vas jer mi smo KKP, a ko ste vi? (Radovan, 10. februar 2015 16:16)

Crno dete šta ti nalupa u kratkom roku ?! Ložana ?!

*

pre 9 godina

Tepic, Gagi, Sasa, Macvan, Maric, Muric... igraci koje bi pozeleo svaki EL tim, jos su jeftini igraju za 400 -500 € mesecno, a kad odu pola oproste.

Cedo

pre 9 godina

Partizan je na kraju i dobro prošao Gagića menja mnogo bolji centar, čeka se plej i to j to. (mare, 10. februar 2015 11:53)

Mozda lupas u ne znanju ali da ti pojasnim.Partizan ima pravo na jos samo jedno pojacanje u ABA ligi. Ako dodje Maric nista od pleja i obratno. Slazem se da bi Aleks bio veliko pojacanje ali i plej bi. Tesko je procjeniti sta bi bilo bolje. Ono sto je za Partizan najvaznije to je da se pokusa docepati 3 mjesta. Ukoliko budu 4- ti idu na Zvezdu odnosno na tim koji je najjaci upravo tamo gdje su oni najtanji a to je 1 i 5. Ne vidim kako Dalo i Tepic odnosno Milutinov i Bozo mogu da se nose sa Vilijamsom i Jovicem odnosno Marijanovicem i Cirbesom. Na 2-3 Partizan ima mozda i kosgeteraki bolje igrace ali Zvezda ima bolje defanzivce tako da ce tu biti egal. Protiv Buducnosti bi mogli. U Moraci bude i dosta Grobara pa i sa te strane nece biti hendikepirani. Zvezdi bi mislim bilo najteze sa Cedevitom i mozda ne bi bilo lose po njih da ne zapinju sada u Pioniru jer bi onda morali da dobiju partizan da cedevita ne bi bila 4. U svakom slucaju bice zanimljiva borba za to 3.mjesto

ivan

pre 9 godina

Oprastaju svi pola duga, kako da ne. Kao vasa legenda Kecman koji je voleo Partizan do suda i poslednje pare. Igraju za 500 evra? Muric je potpisao ugovor na 200.000 evra, za jednu sezonu. On je mozda tek treci ili cetvrti po visini primanja. Isprao vam mozak patoloski Lazov.

32 zagorska

pre 9 godina

Drago mi je da ce doci, odlican je igrac, ali cemu ovo zapomaganje i kukanje jos od avgusta? Mali klub iz Zagreba ste bili i uvek cete biti.

Zeleznik

pre 9 godina

Setam danas mojim Zeleznikom. Ljudi nisu srecni kao ranije. Vidi se neka briga na njihovom licu. Slabo izlaze, samo kupe namirnice i zatvaraju se po kucama. Sta se bre to desava...

Slobodan

pre 9 godina

Morate malo vise da molite ... Kao sto ste molili i preklanjali Pecarosa ! Pa covek prelomio ... Bilo mu zao ! Evo i meni vas je zao :-) ... Posaljite Atamanu snimke kako ste navijali za Galatu protiv Zvezde ... Mozda i njemu bude zao pa pusti Marica .... KK Kukuuuu

rema

pre 9 godina

kaki bre maric,on je gotov bre,smesan lik,a ti rodjace se samo nadaj da ostali igraci igraju za 400 500 e,pavlovic bez 200000 godisnje nije dosao sigurno,a vas cenjeni gudonja ima 350000 a prica o platama..

nikolasrb

pre 9 godina

Pravo je čudo bilo ne izboriti EL sa onakvim sastavom prošle godine. (Slušaj sine, obriši sline, 10. februar 2015 12:15)

Sa kakvim sastavom prosle godine? Partizan je proslu sezonu odigrao sa 4 igraca koji su igrali po 40 minuta i nesrecno izgubio polufinale trojkom sa pola, dok je vas raspala cibona samlela...

Prvu trecinu ove sezone, partizan je odigrao sa dva igraca koja imaju preko 20 godina, a vi ste ekipu formirali u avgustu... (roto kos neroj zeleznika, 10. februar 2015 15:29)

U kom svetu vi zivite ajde nabroj mi tih 4 igraca ako mozes, cuj cibona nas samlela... hahaha

deki

pre 9 godina

Pre neki dan DV je rekao da mozda nece u Nis jer nemaju para,isto tako je receno da Maric nece da igra za DZ.Njegov menadzer Misko Raznatovic nema ni prema kome sentimentalnosti,zasto da njegov igrac igra za dzabe,nema koristi nikakve.Mada sa ili bez Marica Zvezda je favorit,vas ceka tezak raspored,igrate sa prve tri ekipe gde su realna tri poraza.Vi naveliko pricate o Junu a pitanje je da li cete biti i cetvrti

Ivan NS

pre 9 godina

Pre neki dan, Vujošević daje izjavu da nemaju materijalnih sredstava na put u Niš na završnicu nacionalnog Kupa, a juče daje izjavu da bi rado doveli Marića ako se uklopi u njihov budžet. Malo ima para, malo nema, malo priče za malu decu, malo manipulacije, malo zelenašenja, malo svega. Samo u Srbiji, i nigde više!

србин

pre 9 godina

ljudi nemojte pisati gluposti.
Partizan je doveo ovog Boza, ako dovede Marica popunice sva mjesta za registraciju igraca(aba liga).
tako da nece doci i Maric i plej, moraju se odluciti za jednog, a licno mislim da je bolji Maric nego neki osresnji plej, jer smo cijelu sezonu do sad bez pleja proveli.
Tepic Gagi i Dalo sasvim dobro popunjavaju tu poziciju za Aba ligu.

Batko

pre 9 godina

@IIImatic kako sad imamo dobar tim? Zar nije Pavlovic pecaros,Macvan kilav i stalno ga muce povrede,Tepic veciti talenat,Milosavljevic van forme,Muric nikakav talenat?!? Ne znate vise sta prixate panteri,da li to strah govori iz vas kako se blizi maj...?
(nik, 10. februar 2015 12:44)


Strah od vas ?!!!!!!!!! hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....IZVINI ,ALI STVARNO SAM MORAO ...hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Radovan

pre 9 godina

pa i da dodje u Partizan...
Sve vids ovakvih komentara, znace samo jedno STRAH. Mi se vec spremili, pumpamo ekipu pozitivnom energijom. 7 hiljada profesionalnih navijaca, svaki sekund su uz svoj klub. Nije bitno sila na koju udaramo, već crno bele boje koje branimo. Đumić je za nas Šak, a svaki protivnik samo nova prepreka na putu. Mi spremni cekamo, pobedicemo i novce, drzavu, Voli markete, strucnjake sa torbama i marketinske trikove. Dolazimo po vas jer mi smo KKP, a ko ste vi?

Tricky tricking

pre 9 godina

I da vam taj plej stigne u martu,kada mislite da se uigra i uklopi u tim? Cekate zavrsnicu ABA lige pa da osvezite tim plejom. Nije isto kada jedan plej stigne u klub i odigra samo zavrsnicu lige,i plej kao Vilijams koji je odigrao sve meceve Evrolige,ABA lige i kupa. Svaka cast Partizanu ali ove godine nemate klupu za titulu. ;)

Illmatic '94

pre 9 godina

@bane Dolazi kao slobodan igrac,a da li to znaci da ce igrati za dzabe? Odakle pare za platu a Gagic je otisao zbog neisplacenih zarada. Cirkus kolorado.

Partizan

pre 9 godina

Ne radi se o tome da li Partizan ima bolji ili losiji tim vec da taj tim kosta oko milion a zvezdin pet puta vise.Partizan je doveo jednog igraca i to je Muric.Pavlovica su doveli sa odmora.Macvan se prikjucio neplanirano jer je bio bez kluba,iako je najbolja cetvorka kod nas nije megaloman i ne kosta mnogo.I sada ce da dovedu centra i pleja(to je ukopno 100 000evra) na dva meseca.Sistem takmicenja to dozvoljava.Bitno je da budes u cetiri ekipe i da dobijes polufinanu seriju.I dobice polufinale i to na ofanzivnom skoku i agresivnoj odbrani sa svih dvanaest igraca u rotaciji.Kome to nije jasno posle petnaest godina taj nikad nece ni da nauci.

srkiboy82

pre 9 godina

(Illmatic '94, 10. februar 2015 11:47)_ To je opšte poznata činjenica svih ovih godina. Glumiti žrtvu tokom cele sezone, pa kad sa najboljim timom osvoje titulu, (mada će oni sve svoje igrače pokušati da predstave kao poluamatere, od kojih Dulo "mag" prave reprezentativce), to se predstavlja kao 8 svetsko čudo. I tad kreće priča kako oni jednini zaslužuju novac, (sebe će predstavljati kao najgoru sirotinju), a drugi imaju milione. I tako opet iz sezone u sezonu. Oproban recept.

hours of love

pre 9 godina

Wilijams koji podgojen dodje na pripreme u sred leta kosta 800.000 evra to su cinjenice.
(Radovan, 10. februar 2015 15:15)

ahahahha aj mi molim te potvrdi ovu "cinjenicu" :D
Evo ako nisi kukavica dodji ovde i pobij me cinjenicama kad te molim!! :D

Grgaren

pre 9 godina

Igrači koji dolaze u Partizan kao što su Pavlović, Mačvan, Bogdanović...dolaze sigurno da igraju za manje pare nego negde u Evropi. Ostaju u formi i odu u neki finansijski stabilniji klub. To što Železnik ne razume da neko može da igra za kikiriki jer voli Partizan nije naš problem. Uostalom, još uvek ste i u problemu sa učenjem pravila ovog sporta s obzirom da još uvek savladavate vaterpolo. Možda, kad vam Dule ugasi i ovaj klub, pređete na tenis.

Koja

pre 9 godina

vilijams ima 960 hiljada pa vi vidite koliko je to mesečno to je reko jedan navijač zvezde u sos emisiji posle poraza od galate u el (savo radusinović najbolji pevač, 10. februar 2015 14:11)

Ne izmisljaj nije to rekao navijac Zvezde... kako nabijeate cenu svakog meseca za mesec dna bice 2 miliona....

Slušaj sine, obriši sline

pre 9 godina

I tako svake godine kukaju kako su jadni i nemaju para a dovode pojacanja. Nista losiji tim nema Partizan od Zvezde,drugo je to sto ste vi takav klub pa glumite zrtve. I na kraju ispadne da su oni sa losim timom uspeli da naprave cudo,ej,sa losim timom. Komedija klub.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Illmatic '94, 10. februar 2015 11:47)

Da se ne lažemo, i napravili su čudo prošle godine...Pravo je čudo bilo ne izboriti EL sa onakvim sastavom prošle godine.

akcidroni

pre 9 godina

@I tako svake godine kukaju kako su jadni i nemaju para a dovode pojacanja. Nista losiji tim nema Partizan od Zvezde,drugo je to sto ste vi takav klub pa glumite zrtve. I na kraju ispadne da su oni sa losim timom uspeli da naprave cudo,ej,sa losim timom. Komedija klub

- Naravno da nema nista losiji tim Partizan od Zvezde a to ce se i pokazati kad vas raskantamo na proste cinioce. Jedino je stvar u tome sto kvalitet tima i novac ulozen u isti nisu uvek proporcionalni. Evo Zvezda je svoj nimalo jeftin tim formirala u avgustu, sada je februar a Partizan se i dalje krpi, igracima koji iz ljubavi igraju za svoj klub.

basketaš

pre 9 godina

baš me interesuje koji bi to evroligaš želeo jednog tepića...gagi nije ni približno onaj igrač pre povrede. saša igra u partizanu za svoju dušu,i ne interesuje ga ni jedan drugi klub. mačvanu je karijera bila u padu,u partizanu je ponovo vraća gde pripada. murić tek treba da pokaže zašto je došao u partizan,a marić još nije u klubu i ne zna se ni da li će doći. znači vi limenke se i dalje bojite ovako na jedvite jade skrpljenog partizana? tražite alibi za eventualni krah i ove sezone,jel to? rekao bih da jeste...

Shearer

pre 9 godina

I tako svake godine kukaju kako su jadni i nemaju para a dovode pojacanja. Nista losiji tim nema Partizan od Zvezde,drugo je to sto ste vi takav klub pa glumite zrtve. I na kraju ispadne da su oni sa losim timom uspeli da naprave cudo,ej,sa losim timom. Komedija klub.
(Illmatic '94, 10. februar 2015 11:47)

KK Crvena Zvezda je prošla pripremni period sa svim pojačanjima i u kompletnom sastavu a KK Partizan je sakupljao igrače kao na uličnom basketu. Jedino pojačanje koje je Partizan dobio bio je Edo Murič a i on je kasnije registrovan. Mačvan, Milosavljević i Pavlović su došli posle dužih pauza. Milutinovića i Bogdanovića neći ni da računam. Sa druge strane KK CZ je dovela Wilijamsa umesto Nelsona, Cirbesa umesto Katića, Kalinića i Dangubića umesto Lipovija i Simonovića, a dodat je još Jović kao pomoćni plej. Znači, dobili ste skupljeg prvog pleja, vrlo solidnog drugog pleja, bolje krilne igrače, boljeg centra. Jedino na mestu krilnog cenra vam fali Radenović ali to je neprimetno. Partizan je veliki posao napravio što je kaoX faktore ubacio Marinkovića i Andrića.

nik

pre 9 godina

@IIImatic kako sad imamo dobar tim? Zar nije Pavlovic pecaros,Macvan kilav i stalno ga muce povrede,Tepic veciti talenat,Milosavljevic van forme,Muric nikakav talenat?!? Ne znate vise sta prixate panteri,da li to strah govori iz vas kako se blizi maj...?

jer sam u mogucnosti

pre 9 godina

Da li neko zna jel Partizan moze da skine registraciju jednom igracu npr.Milutinovicu I da onda ima prostor da registruje tri nova igraca?

Radovan

pre 9 godina

Ako uspe da prodje cenzuru. Igraci koji dolaze u KKP na 3 meseca kostaju isto koliko Rebeic celu sezonu. Wilijams koji podgojen dodje na pripreme u sred leta kosta 800.000 evra to su cinjenice. Sad mozete vi da pricate sta hocete, ali pecaros ce vas razvaliti lepo rece razlike Misa Lakic. Vec i Buducnost kalkulise porazima hoce i oni 4 mesto, zna se ko gubi kada je najvaznije. Rasturicemo vas da cete na kraju sezone dobiti 5 adresu.

iggy speed SWE

pre 9 godina

Mnogi od vas treba da se nauce sportskom ponasanju. Neki su mozda deca pa je razumljivo, ali neki i nisu. Ako Maric dodje u Partizan, dobro je za njih, ali za nas Zvezdase je svejedno. Mi moramo da igramo vrhunski ko god da dodje u polufinalu, da bi prosli. Prosle godine smo bili favoriti ja mislim 90-10, pa smo pukli. Dakle, oni mogu da dovedu jos 10 igraca pa da ih dobijemo, a mogu da ne dovedu nikog pa opet da oni pobede. Sve je to sport, a nije matematika, ko ce proci zavisi od mnogo faktora, ne samo od snage rostera na papiru. Sve treba pokazati samo na parketu, sve drugo se ne racuna. Sportsko ponasanje nama fali mnogo, morate razumeti da je ovo samo sport, zabava za navijace, nije pitanje zivota i smrti i sigurno nije vredno toga da nekoga prozivaju izdajicom, ili da se vredjamo da smo limenke ili ko zna sta vec. Ponasajte se sportski, jer ovo je sport!
P.S AKo bas hocete, cak i da im dodje Maric, opet je Zvezda sa jacim timom, ali to nista ne mora da znaci, odlucice trenutna forma, inspiracija, mozda jedan igrac kao Bogdanovic prosle godine. Zato je sport zanimljiv, jer da se pobednik odmah zna, ne bi se ni igralo. Pozdrav i svako dobro!
(John Terry, 10. februar 2015 12:19)

Svaka ti je na mjestu osim ovg poslednjeg.
Otprilike u zadnjih 40 godina se pobjednik zna, zar ne ?

Batko

pre 9 godina

Batko mrs na spavanje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (batkova mama, 10. februar 2015 19:46)

Postajem ti opsesija ? Kriza identiteta ? Sanjaš me noćima ? Hoces da ti budem tata ?

nemanja

pre 9 godina

matic 95@ razlika je samo u tome sto vi kao Siti morate da preplatite nekog kvalitetnog igraca,a mi smo institucija koja je toliko vrhunskih igraca zaduzila da oni pristaju da igraju za nas ispod svojih standardnih finansijskih zahteva.. Sasu Pavlovica ne bi ni Real lako mogao da plati kada bi igrao za svoju vrednost ,a kamoli Partizan.

DedaMiloje

pre 9 godina

Partizan pravi respektabilnu ekipu. Mi nikad nećemo naučiti ništa, ako dodju Marić i plej ja ne bih voleo da igramo polufinale, u finalu je drugačije, obezbedjena je EL. Dule je već sve ove trenirao, osim Murića, neće biti dobro. Ali opet kad pogledaš najjači igrači su im rekovalescenti i ljudi sa propalim karijerama i vade se za ugovor u Partizanu, tako da Zvezda sa ovom mladom i jakom ekipom ne bi trebala da ima problema. Partizanu su ovo zadnji trzaji da se domogne EL i da na konto toga naprave novu ekipu za sledeću sezonu, pošto ovo sve odlazi na kraju kakav god rezultat napravili, tako da ni oni nisu baš bez pritiska. Naviše bih voleo naše finale, ali sad šta je tu je.

Batko

pre 9 godina

vilijams ima 960 hiljada pa vi vidite koliko je to mesečno to je reko jedan navijač zvezde u sos emisiji posle poraza od galate u el
(savo radusinović najbolji pevač, 10. februar 2015 14:11)

Eeeeeee, ako je rekao onda mora da je to istina !

Ljuba Moljac

pre 9 godina

Maric posle odlaska iz partizana vise nikad nije bio ni priblozno onakav igrac kao u partizanu gde je bio bas dominantan,verovatno ce i on igrati za vasove ljubavi kao i ostali posto dule stalno kuka da su pred gasenjem.

danilo

pre 9 godina

Da se u ovoj drzavi zna red sada bi doveli Bobija i Vilijamsa, kao nekada Tomasevica i Vujanica i to bez para, a ne da bacamo novce nanogo slabije igrace!

Strasno!

nbt

pre 9 godina

Da li je jasno nekom da nije isto placati Maricu platu od Marta do Maja iki Williamsu od Septembra do Maja? Ako imaju slicne godisnje ugovore (a nemaju ali 'ajde), jednom placati 3 meseca a drugom 9 nije isto. Tu je stednja i tu je razlika u finansijama.

roto kos neroj zeleznika

pre 9 godina

.Pravo je čudo bilo ne izboriti EL sa onakvim sastavom prošle godine.
(Slušaj sine, obriši sline, 10. februar 2015 12:15)

Sa kakvim sastavom prosle godine?
Partizan je proslu sezonu odigrao sa 4 igraca koji su igrali po 40 minuta i nesrecno izgubio polufinale trojkom sa pola, dok je vas raspala cibona samlela...

Prvu trecinu ove sezone, partizan je odigrao sa dva igraca koja imaju preko 20 godina, a vi ste ekipu formirali u avgustu...

Ivan

pre 9 godina

Oprastaju svi pola duga, kako da ne. Kao vasa legenda Kecman koji je voleo Partizan do suda i poslednje pare. Igraju za 500 evra? Muric je potpisao ugovor na 200.000 evra, za jednu sezonu. On je mozda tek treci ili cetvrti po visini primanja. Isprao vam mozak patoloski Lazov.
(ivan, 10. februar 2015 12:19)

Shvati ! Kada ste vi jednom Gagicu nudili 450 000 koliko li su placeni svi ostali u tvome timu?! U Partizanu je najskuplji igrac 200 000 i to je pitanje!

kkp

pre 9 godina

alo ljudi da se razumemo, partizan kao tim nije skloplje od pocetka samo su letos murica doveli, dok svi ostali su potpisivali ugovore na 6, 7 meseci a neki i slobodne ugovore znaci ti igraci ne dobijaju novac za pun ugovor nego za nekoliko meseci sto znaci da te plate nisu ni priblizne onim koje vi procenjujete. A i da dodje maric on ce za 2-3 meseca dobijati oko 20000 e mesecno , cak i mislim da je partizan prinudjen na ovaj nacin dovodjenja igraca jer su time igraci dosta jeftiniji. Mucnite malo glavom ne lupetajte odmah

savo radusinović najbolji pevač

pre 9 godina

vilijams ima 960 hiljada pa vi vidite koliko je to mesečno to je reko jedan navijač zvezde u sos emisiji posle poraza od galate u el

banana

pre 9 godina

Kao prvo,Partizan ima pravo da registruje dva igraca za Aba ligu,jer Djumic nece biti registrovan,vec Aleks Maric i Dzamont Gordon..Informacija iz prve ruke..

32.загорска дивизија

pre 9 godina

Није тачно ! Вилијамс има 3 милиона евра за сезону и не прима плату него стипендију !

John Terry

pre 9 godina

Mnogi od vas treba da se nauce sportskom ponasanju. Neki su mozda deca pa je razumljivo, ali neki i nisu. Ako Maric dodje u Partizan, dobro je za njih, ali za nas Zvezdase je svejedno. Mi moramo da igramo vrhunski ko god da dodje u polufinalu, da bi prosli. Prosle godine smo bili favoriti ja mislim 90-10, pa smo pukli. Dakle, oni mogu da dovedu jos 10 igraca pa da ih dobijemo, a mogu da ne dovedu nikog pa opet da oni pobede. Sve je to sport, a nije matematika, ko ce proci zavisi od mnogo faktora, ne samo od snage rostera na papiru. Sve treba pokazati samo na parketu, sve drugo se ne racuna. Sportsko ponasanje nama fali mnogo, morate razumeti da je ovo samo sport, zabava za navijace, nije pitanje zivota i smrti i sigurno nije vredno toga da nekoga prozivaju izdajicom, ili da se vredjamo da smo limenke ili ko zna sta vec. Ponasajte se sportski, jer ovo je sport!
P.S AKo bas hocete, cak i da im dodje Maric, opet je Zvezda sa jacim timom, ali to nista ne mora da znaci, odlucice trenutna forma, inspiracija, mozda jedan igrac kao Bogdanovic prosle godine. Zato je sport zanimljiv, jer da se pobednik odmah zna, ne bi se ni igralo. Pozdrav i svako dobro!

bane

pre 9 godina

@Illmatic '94, Kol'ko znas, tol'ko zjas... Dovode ga kao slobodnog igraca, koji i nije u nekoj formi, ali znamo kako je igrao i kako moze da odigra..
Kazes timovi su tu negde? E decko, jos ti treba da porastes...

vitez lukic od lamburginija

pre 9 godina

Ako ovaj dodje ovo ce onda biti najjaci Igokein tim ikada bez ikakve dileme!
Eto, iskukalo se na kraju :D
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hours of love, 10. februar 2015 11:59)

Zna se ko kuka na kraju...

3 ADRESE I 3 KLUBA A16 MILIONA DUGA

pre 9 godina

(Cedo, 10. februar 2015 12:55)
Ispljuva coveka a strah ti veca od pameti!
Partizan ima 2 slobodna mesta za ABA ligu, centar koji je potpisao juce nije registrovan za ABA ligu, zato uzivaj panteru...

stevan

pre 9 godina

Kao prvo,Partizan ima pravo da registruje dva igraca za Aba ligu,jer Djumic nece biti registrovan,vec Aleks Maric i Dzamont Gordon..Informacija iz prve ruke..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (banana, 10. februar 2015 14:06)

jel istina da dolazi Gordon?I pre su ga nesto spominjali a ako dodje boće pun pogodak

nego sta

pre 9 godina

Maric posle odlaska iz partizana vise nikad nije bio ni priblozno onakav igrac kao u partizanu gde je bio bas dominantan (itd.)
(Ljuba Moljac, 10. februar 2015 15:46)
A ako se vrati, opet će igrati... gde? I opet će biti dominantan.

MILAN

pre 9 godina

Alo, neznalice, Bozo nije registrovan za Aba ligu jos uvek tako da imamo 2 mesta jos. Zato, ne lupajte vise. Kad budete videli ime Boza Đumića na sajtu Aba lige tad će biti registrovan. Do tada, cuvaju se 2 mesta jos uvek.

Aleksandar

pre 9 godina

Partizan jeste potpisao Djumica, ali ga nije registrovao za ABA ligu, upravo iz tog razloga jer se nada Maricu i pleju, tako da sa te strane sve je regularno. Partizan ima pravo na jos 2 registracije za ABA ligu a igraca moze da dovede koliko hoce, cisto da pojasnim neke stvari da se limeni ne brinu previse za nas :D

Goran

pre 9 godina

Dok komšije žele da se pojačaju,nama pada forma i ne razmišljamo o pojačanju na četvorci koji bi uneo energiju i sigurnost pod košem.Ozbiljni klubovi bi to davno uradili(ugovor na četri meseca)ali ne Lipovija.Valjda se dosta zaradilo u top 16.

Dusan

pre 9 godina

Božo jeste potpisao sa Partizanom ugovor,ali još nije registrovan za ABA ligu,tako da Partizan vrlo mudro čeka odgovor,šta će Marić odlučiti.Ako je verovati Todoriću,plej sigurno dolazi.

Vodja

pre 9 godina

(Cedo, 10. februar 2015 12:55) Izvini ali ti si u neznanju. Partizan ima pravo da jos dva igraca registruje za Aba ligu, posto je Djumic potpisao ugovor ali nije registrovan za istu.

fan79

pre 9 godina

(Cedo, 10. februar 2015 12:55)
Pre nego sto nekoga napadnes da lupa gluposti,prvo nauci pravopis,a zatim se malo informisi!Klub ima pravo na dva pojacanja za ABA ligu.Doveden je Djumic,ali ne znaci da ce automatski biti licenciran za ABA ligu,mozda ce igrati samo nasu.Prema tome,Partizan ima prostora za dovodjenje jos dva igraca!

Batko

pre 9 godina

Mozda lupas u ne znanju ali da ti pojasnim.Partizan ima pravo na jos samo jedno pojacanje u ABA ligi. Ako dodje Maric nista od pleja i obratno. Slazem se da bi Aleks bio veliko pojacanje ali i plej bi. Tesko je procjeniti sta bi bilo bolje. Ono sto je za Partizan najvaznije to je da se pokusa docepati 3 mjesta. Ukoliko budu 4- ti idu na Zvezdu odnosno na tim koji je najjaci upravo tamo gdje su oni najtanji a to je 1 i 5. Ne vidim kako Dalo i Tepic odnosno Milutinov i Bozo mogu da se nose sa Vilijamsom i Jovicem odnosno Marijanovicem i Cirbesom. Na 2-3 Partizan ima mozda i kosgeteraki bolje igrace ali Zvezda ima bolje defanzivce tako da ce tu biti egal. Protiv Buducnosti bi mogli. U Moraci bude i dosta Grobara pa i sa te strane nece biti hendikepirani. Zvezdi bi mislim bilo najteze sa Cedevitom i mozda ne bi bilo lose po njih da ne zapinju sada u Pioniru jer bi onda morali da dobiju partizan da cedevita ne bi bila 4. U svakom slucaju bice zanimljiva borba za to 3.mjesto
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Cedo, 10. februar 2015 12:55)

Mislim da ti grešiš. Razdvoj pojam POTPISAO i REGISTROVAN za neko takmičenje. Ako ga ne registruju za ABA ligu, tj ne odigra nista , vec ga cuvaju za KSL , onda Maric moze da potpise kada god zeli + ako dovedu pleja.
Ako Boža bude REGISTROVAN , tj odigra utakmicu u ABA ligi, tada ostaje jos jedna registracija , verovatno za tog famoznog pleja, pa od Marica nema ništa.

bora

pre 9 godina

Božo je potpisao ugovor sa Partizanom i registrovan je igrač,ali NIJE LICENCIRAN za Aba ligu!
Partizan može potpisati i registrovati još deset igrača,ali i dalje ima dve slobodne licence za Aba ligu!!

John Terry

pre 9 godina

Sport je odavno prestao da bude samo zabava za navijace
(Malo razmisli, 11. februar 2015 09:45)

To nije razlog da se mi vredjamo i omalovazavamo. Za nas, navijace, sport treba da bude zabava i razonoda! A ne rat do istrebljenja! Razmislio sam, ne malo, vec prilicno dugo sam razmisljao na tu temu, i ni u jednom od tih razmisljanja nisam zakljucio da partizanove navijace treba da vredjam, vec da ih postujem kao sportske rivale. Mislim da ti treba da razmislis, posto nisi uopste shvatio moju poentu. Ali evo, iz dobre namere, objasnicu ti. Ja sam napisao da se trebamo ophoditi jedni prema drugima dostojanstveno i fer, a ne sa mrznjom i podsmehom, a to ko ce pobediti zavisi od mnogo stvari, a na jednu stvar ne utice, ne utice na kvalitet nasih zivota.