Ponedeljak, 24.11.2014.

20:20

Blažič presudio u ZG, Zvezda 9-0

Košarkaši Crvene zvezde pobedili su Cedevitu u gostima sa 88:87 u gostima u derbiju devetog kola ABA lige.

Izvor: SO

Blažiè presudio u ZG, Zvezda 9-0 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

212 Komentari

Sortiraj po:

knm

pre 9 godina

smesno da jaka igra zadnji napad, ali sta ces kad vam je kompletna koncepcija igre rotacija igraca na 2 minuta. za svim tim milionima ste mogli i neke kosarkase da kupite

SAŠA FRANKFURT

pre 9 godina

Bravo Zvezdo, ipak je trebalo naci snage i skoncentrisati se posle svega. Iako su sudije domacinski sudili, pobedili ste. Jaka rasturio veceras. Dobro je što se i Cirbes sve više forsira, i u paru s Wilijamsom je sve bolji. Odma produziti ugovor s Wilijamsom, covek je neverovatan umetnik i igrac. Cedeviti i zagrepcanima hvala na gostoprimstvu i organizaciji.

dex

pre 9 godina

@srdjan

Ja kosarku pratim malo duze. Necu prejudicirati koliko je ti pratis. Radonja najveci kvalitet ove ekipe??? Ok, nabroj mi 3 (slovima: tri) akcije koje imamo! Objasni mi kao laiku, zasto konstantno padamo u 4/4. Objasni mi zasto Radonjic u veoma bitnoj EL utakmici, 4/4 pocinje petorkom Dzenkins-Blazic-Dabgubic-Tejic-Cirbes koja je iz mrtvih vratila Galatu? Koliko je Zvezda dobila neizvesnih zavrsnica u EL za dve sezone (a bilo ih je)? Igraci se menjaju, pa ce biti da nije do igraca. Objasni mi te neke Radonjiceve kvalitete. Ja sam za sada video osvojen kup, drastican pad forme prosle sezone kada je bilo najbitnije (polufinale ABA, a nasu ligu je bolje i ne pominjati), i nista vise. Mislis da trener nema nista sa formom? Bice da nisam ja taj koji kosarku gleda dve godine. I pitate sta je mogao vise da uradi? Pa ima masineriju, a on dovodi pobede u pitanje. NADAM SE da ove godine nece OPET doci do drasticnog pada forme, i da cemo konacno osvojiti nesto bitno. Radonja nece otici, to je sigurno, jer ima enorman ugovor i ne smeju ga otpustiti. Ali pogubljenost kojom on odise od prvog dana je neverovatna! Tako i prosle godine nije smelo da sw kritikuje, svi koji smo upozoravali na ogromne propuste smo bili pljuvani, a onda je Radonja u kljucnim trenucima zabriljirao. Daj boze da tako ne bude i ove sezone. Pobede vas opijaju, i ne vidite stvari malo sire!

fm 2014

pre 9 godina

Teodosic, Vilijams, Micic, Markovic, Bogdanovic, Nedovic, Kalinic, Bjelica, Erceg, Mitrovic, Marjanovic, Raduljica, Štimac, Krstic
(2 otpadnu i to je rutinsko zlato)

goga

pre 9 godina

Gubimo mi (Zvezda) ovo... Mi sem tranzicije, i spustanja lopte centru, nista drugo i ne znamo da uradimo (odigramo) u napadu! Tuzno...
(marko, 24. novembar 2014 21:12)
i pik, i povratna iz reketa na otvorenu trojku, poneki low-hi.....stvarno bedan napadacki potencijal, slazem se

Struki

pre 9 godina

Setih se upravo izjave Grbovica kod Tegija u petak,pita ga Tegi koliko ce poraza imati Zvezda do plej-ofa,a Grbovic onako ladno:najverovatnije nijedan! Doduse ogradio se kao Partizanovac kod sledece utakmice,ali u principu covek nije nista lose rekao. Evo trecina regularnog dela je prosla a Zvezda je jos uvek na 100%. I dodao je da nudi Tegeltiji opkladu da ce Zvezda dobiti Neptunas sa najmanje 20 razlike! Iz njegovih usta u "bozije usi"... Kako stvari stoje prvi deo (13 kola),zavrsicemo na 13-0,a u drugom delu cemo videti. Pozdrav svim ljubiteljima dobre kosarke,i srecno svim nasim klubovima u nastavku ABA lige,a mojoj Zvezdi da konacno uzme titulu!

Goxy

pre 9 godina

voleo bi da znam protiv koga je
cedevita igrala?kako se zove taj klub?
(niste sigurni kako se zovete, 24. novembar 2014 22:59) Evroliga zna pitaj njih ili poseti njihov sajt. A za vas Igose nam bas nesto pucketa u predelu prepona

Malo objektivnosti

pre 9 godina

@Za koga li grobari navijaju, s jedne strane ne vole sto njihov veciti rival pobedjuje s druge strane ipak poraz cedevite im odgovara u borbi za playoff...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (baki, 24. novembar 2014 22:01)


Od kad nam je FMP veciti rival?

Goran

pre 9 godina

Atomska kosarka dva evroligaska giganta, za 3 minuta po jedan poen sa obe strane... Ukupno u 8 minuta 18 poena ili 2.25 poena po minutu.
(huahuahua, 24. novembar 2014 20:48)

S obziro da ti je pamćenje vrlo problematično, podsetiću te na nekoliko rezultata Cedevite i Partizana, kako iz ove, tako i iz evroligaških sezona Partizana. Na osnovu toga ćeš prestati da ironično komentarišeš 2 evroligaška tima, a ti pukni od muke. Dakle ove godine, u 3. kolu, rezultat je bio 70:50. Prethodne sezone, u Zagrebu je bilo 68:65, a u Beogradu 77:68. U sezoni 2012/13 ste bili baš raspucani u stili "evroligaša", 58:55 u Beogradu (ANTIPROPAGANDA KOŠARKE)... Da li ti je jasno, koliko si gluposti u samo nekoliko redova napisao?

AcaPN

pre 9 godina

Bravo za ekipu i strucni stab. Sve pohvale i sa moje strane za domacine i njihove navijace. Sve najbolje u nastavku sezone vam zelim. Marko, ovo je prva pobeda za tebe. Bice ih jos mnogo, jer tako dobar decko je to i zasluzio. Jos jednom, neka ti je laka crna zemlja.

CZV-UGR

pre 9 godina

Neko je ovde ranije rekao - kada sudije odluce da sviraju sve kontakte i kada iskoristimo bonus nasa igra pada na plan B a on nije razvijen previse jos... Jaka majstorski, Dzenkins nenormalna odbrana za americkog igraca... Radonja od mene + dobio si neizvesnu zavrsnicu iako je njima opet ulazilo sve u 4/4... Danas su izostali skokovi u odbrani i gradjenje prilikom suta i slobodnih bacanja... Svaka cast za psihicki pripremljenu utakmicu i u cetvrtak svi u Arenu bre!!!

NokiJa

pre 9 godina

Crvena zvezda nece odrzati ovaj nivo igre do maja i juna pa ne znam sta da je.Vec sada deluju dosta losije nego pre mesec dana.Previse su puni sebe.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (J.D.Aleksandar, 24. novembar 2014 22:08)

Iiiii nagrada za najbesmisleniji komentar ove veceri u ostroj konkurenciji odlazi visestrukom pobedniku ove discipline - J.D.Aleksandru!
Sve cestitke srecnim dobitnicima a ostalima zelim vise srece u sledecoj pobedi KKCZT!

Spale

pre 9 godina

Kako ima smarača što uporno smenjuju trenera, pa dokle? Šta vi ustvari hoćete? 9-0 u ABA, ako dobijemo Neptunas 3+ razlike, 90% smo u top 16 EL. Najmladja ekipa u EL, možda i trener, nisam siguran. Pa dajte malo podrške, možda i on (trener) leži uveče i čita ove komentare.. Nikad nećemo saznati..

The Great Gatsby

pre 9 godina

Ne razumem sta je problem, sta Radonja, dokle vise...sta, treba da dobijamo svaku tekmu 20 razlike?! Slavite svaku pobedu i uzivajte, sto se mene tice neka svaku dobijemo sa pola kosa do kraja sezone!

DuleDavez

pre 9 godina

Druze Radonjicu, molim te podnesi ostavku.....
(Vlado, 24. novembar 2014 22:16) Tako je..drugi trener bi vec dosad imao 20 pobeda u Aba ligi i osigurao finale EL ..a Radonjic bednih 9:0 Aba i top 16 EL .. stvarno sramota !

Анализа

pre 9 godina

Рутинска победа упркос катастрофалном суђењу. Све иде по плану, све смо бољи и бољи. Скор 9-0 је назамислив у лигама ове јачине!!!

a ha

pre 9 godina

Prosto neverovatno da zvezda iz utakmice u utakmicu 4. cetvrtinu igra ocajno!!!
(Nesa, 24. novembar 2014 22:24)

Pogledaj ko je igrao IV četvrtinu i uopšte kolika je minutaža bila nekih igrača,pa će ti biti jasno...

Radonja odlazi

pre 9 godina

Uživanje je gledati Zvezdu ove sezone,kvalitet je evidentan na svakoj poziciji,čak i mali Tejić u poslijednje vrijeme kvalitetno koristi pruženu šansu,mada to nije iznenađenje on je i prošle godine to činio na pojedinim mečevima.Dženkins je večeras odigrao sasvim korektno,nije briljirao šut,ali nije ni forsirao,solidan je bio u organizaciji napada,mislim 5 asistencija i vrlo dobar u odbrani.Markusa je uživanje gledati,večeras opet sjajnih 12 asistencija.Jaka već drugu za redom u ABA prelama svojim poenima,ovo večeras je bila brilijantna partija uz sjajne procente šuta.Mitrović već standardno jedan od najboljih igrača.Dobro je što je Radonjić odmorio Bobija,jeste da je on rano ušao u problem sa ličnim,a Cirbes ga je sjajno odmjenio,i evidentno je da je Cirbes mnogo opasniji i korisniji kada ga loptama hrani Vilijams.Na kraju čestitke zagrebačkoj publici,jednostavno pokazali su da je vrlo prosto i lako biti normalan.

sale@bcn

pre 9 godina

Kao prvo veliki respekt za navijace Cedevite za minut cutanja a i sve ukupno navijanje,onako gospodski...Kao drugo relno Cedevita ima slabiji tim ali se ljudi bore maksimalno i gosp. Repesa je odlican trener te je sklopio solidan i jak tim bez zvucnih imena.Zvezda igra opet u talasima nema sumnje da smo mnogo jaki i fizicki top spremni,Radonja pravi greske konstantno i mnogo zavisimo od igre odlicnog Viliamsa,mora se vise vezbati u napadu sem pick&rola i individualnih sposobnosti igraca jos uvek se ne vidi rad trenera u napadu...Sve u svemu OK uzesmo tesnu pobedu to nam je trebalo,jos jednom cestitke Zvezdi i Cedeviti na pravom basketu i hvala publici na sportskom navijanju..pozz

vasilije

pre 9 godina

Wilijams stvarno ima magična proigravanja, ali selekcija šuta njega i Dženkinsa blagi užas. Cirbes malo bolji, ali ponovo slab u odbrani i samo 3 skoka za 20-ak minuta i prosto ne može da završi utakmicu bez faula u napadu. Blažić večeras najbolji uz Mitovića, suđenje očajno po zvezdu osim poslednjeg napada koji nije bio očigledan faul, ali 3 tehničke i još nekoliko faulova bez kojih je mogla da se odluči utakmica. Radonjić ponovo nije dobro vodio utakmicu, ali dobro je da smo konačno prvu neizvesnu utakmicu dobili.

Delija

pre 9 godina

Cedevita masi poslesnji sut nasi igraci jedva da su digli ruke... Vidi se da su totalno utuceni i svaka im cast na pobedi, mislim da su kosarkasi daleko daleko vecu podrsku zasluzili nego manekeni u fk... Ja sam navikao da gledam u Fk neke koji ne znaju a ginu, navikao sam i da gledam koji nesto i znaju ali se ne trude, ali sada treba da se naviknem na one koji i ne znaju i nece da se trude...Fudbaleri su bruka i sramota celog SD C.Zvezda a imaju najvecu podrsku...

doc

pre 9 godina

Za sve one koji su sumnjali da mozemo da dobijemo i neizvesnu zavrsnicu - upravo to ste mogli da vidite veceras. Imali smo pad u igri, zbog prevelikog broja gresaka nasih igraca - lose izvodjenje lopte iz auta, par losih dodavanja i slicno - sto su vesto i efikasno iskoristili domaci igraci, uz izuzetno precizan sut. Takodje, igrali su prljavo na M-Will-u sto sudije bas i nisu zelele da sankcionisu, pa smo imali dosta problema u organizaciji napada. Za sve ovo apsolutno nije kriv trener Radonjic i jednom za sva vremena ostavite coveka na miru. Izgledamo odlicno, igramo jako dobro, iznad svih ocekivanja i to je iskljucivo zasluga naseg trenera. On je gospodin covek, posteno i veoma uspesno radi svoj posao - a svi mi koji volimo Crvenu zvezdu treba da se njime ponosimo. Sva podrska Radonji i svima u organizaciji kluba.

DedaMiloje

pre 9 godina

Dekadentna i bezidejna košarka dva lažna evroligaša!
(Jaa, 24. novembar 2014 21:04)

Inace Tepic i ekipa igraju NBA kosarku, ajd pokri se i ne mraci koliko ti je krivo.

Novosadjanin.

pre 9 godina

Mene ne iznenadjuje 9-0 CZ, nego 8-1 Buducnosti. Do sada je jasno da su tri ekipe skoro pa sigurne za plejof, a da se za jedno mesto realno bori 5 ekipa : Krka, Mega, Olimpija, Partizan. Rezultate Partizana treba uzeti sa rezervom jer prakticno nisu igrali ni sa CZ ni sa Buducnosti. Prosle godine je bilo ''dozvoljeno'' 9 poraza za cetvrto mesto, ove ce biti nesto vise, i prakticno kljuc ce lezati u tome kako Partizan odigra sa CZ i Bud.

Vrlo lako se moze desiti da Partizan izgubi naredne 4 utakmice, dostuju CZ i Zadru (realno da realnije ne moze biti, oba poraza), docekuju Buducnost i Megu. Realno je da imaju 2-2 ili 1-3 iz naredne cetiri utakmice. Kljucni period za Partizan su naredne 4 utakmice.

Ludilo

pre 9 godina

Cestitke na pobedi Crvenoj Zvezdi protiv Cedevite. Odigrali su ok mec i borili se maksimalno. Samo da se nasi klubovi jos vise izdignu i napreduju. Da li je moguce da celnici lige delegiraju dvojcu sudija u roku 26 sati sude dva meca?? To su daroviti Pukl i Javor koji kad dodju u Bg pros..avaju a kad nasi negde gostuju samo navlace na domaćina.

KosarkaNajlepsaIgra

pre 9 godina

Pratim ABA ligu od pocetka. Nisam ni slutio da ce ovakav igrac kao sto je MW igrati na ovim prostorima. Covek je carobnjak. Zvezda je bez njega pristojan tim, ali sa njim je masina. Kad bi ga 'prevarili' da potpise na jos jednu sezonu, napravili bi ogroman posao za buducnost. Zato je vazno da se ode u top 16 i od tih para ne treba dovoditi pojacanje, vec ponuditi jaci ugovor Williams-u do 2016. Lik je jednostavno mozak ekipe i on je najzasluzniji sto ovi klinci igraju ovakvu kosarku. Zvezda nema centra koji ima vrhunsku ledjnu tehniku i koji sebi grade poziciju. To Williams nadomescuje hraneci ih loptama. Obozavam Admirala, ali on nije plej i ovakav igrac nam je falio prosle sezone da osvojimo ABU, domace prvenstvo i odemo u top 16. Dobri plejmejkeri su raritet i znam da ih nije lako naci. Zato zadrzati Marcusa na duze treba da bude prioritet Zvezde.

glavonjic

pre 9 godina

zamalo da trener napravi istu gresku kao pre neki dan protiv Turaka.
Umesto da poslednju cetvrtinu pocne sa najboljom postavom,osigura 10 razlike,opet se kocka...Protivnik Nas stize,ulazimo u bonus u 2 min.poslednje cetvrtine... primamo vezane trojke...sumljivi faul i Slovenac koji je odigrao maestralno Nas spasavaju! DOKLE BRE !!!
Covece ,nauci da protivnicku seriju iseces posle 2-3 vezana koosa,a ne da cekas da Nas svaki put stignu ili prestignu,pa tek onda uzimas minut odmora...pa da citas nase komentare,naucio bi do sada!
DOKLE BRE !

Peša Re

pre 9 godina

zamalo da trener napravi istu gresku kao pre neki dan protiv Turaka.
Umesto da poslednju cetvrtinu pocne sa najboljom postavom,osigura 10 razlike,opet se kocka...Protivnik Nas stize,ulazimo u bonus u 2 min.poslednje cetvrtine... primamo vezane trojke...sumljivi faul i Slovenac koji je odigrao maestralno Nas spasavaju! DOKLE BRE !!!
Covece ,nauci da protivnicku seriju iseces posle 2-3 vezana koosa,a ne da cekas da Nas svaki put stignu ili prestignu,pa tek onda uzimas minut odmora...pa da citas nase komentare,naucio bi do sada!
DOKLE BRE !
(glavonjic, 24. novembar 2014 22:36)

Grobarski providno

ČIKA KURE

pre 9 godina

Nije teško biti fin. Videli smo da su ljudi bili pristojni kod minuta ćutanja. Svaka čast. Ima nade... Upamtimo to i pozdravimo njihove košarkaše kada budemo domaćini.

Gavgalj

pre 9 godina

limarijo ok, imate dobar tim ove godine ali zašto se ovde javljaju neka deca koja od ove godine prate košarku? nije ovo fudbal.
(spalding, 24. novembar 2014 22:49)

Boli, rodjace? Boli, boli, boli!!! Celu tekmu cekas da izgubimo, kad ono moša. Nije ti lako. A tek ce da boli, samo polako

kalcokera

pre 9 godina

mnogo su mi smesni ovi sto bi da odmaraju igrace od 20 god
ljudi Arojo igrao 50 min protiv nas
cim se odmore oseti se to na sutu a i onako slabo sutiramo

nex

pre 9 godina

Posteno,na Jaki faul mogao i da ne bude sudjen,ali neka,neka i mi jednom ovako pobedimo,da razbijemo taj maler penal-zavrsnica.
Raduje sve bolja igra Zirbesa,malog Luke, i Jake,standardno "ludog" kad treba. Idemo,momci,top16 je tu,i da lepo prezimimo uz Vas,da mezimo kiseo kupus i tursiju,i ako se nadje neki cvarak i nesto iz pusnice,masala.

karma

pre 9 godina

Hahaha i Radonjic je izgubio utakmicu Zvezda je posle 0 :11 izgubila mec, Repesa je bolji trener.. Stidite se!! Makar prvo cekajte da se utakmica zavrsi pa komentarišite. I da odmarao je igrace to se jasno vidi. Pozdrav (NE) poznavaoci kosarke

One night in May

pre 9 godina

(Novosadjanin., 24. novembar 2014 22:36)

Sto te iznenadjuje skor Buducnosti?! Imaju super igrace, po imenima skroz egal sa Zvezdinim, ako ne i jace. Tim nema pritisak da mora da udje u Evroligu (mada se sigurno nadaju tome), nego samo u plej of i drugu fazu Evrokupa.
Imaju strasnog sponzora (VOLI), koji se redovno reklamira i u Evroligi, a jedan je od tri najveca sponzora ABA lige.
Imaju jak domaci teren, dobro izabrane strance, pola crnogorske reprezentacije - zasto te iznenadjuje njihov skor? Budimo posteni, u Pioniru su "imali" Zvezdu, izvukli smo pobedu (i lepu razliku) na suv presing u poslednjoj cetvrtini i njihovu neuigranost.

Sasvim je realno da budu drugi posle 26. kola, a trecem onda nek je Bog u pomoci u polufinalnoj seriji.

l'alchimiste

pre 9 godina

Sve u svemu zasluzena pobeda,sa poklonjenim faulom nad Jakom u zadnjem napadu,ali to je valjda kompenzacija za nijansu pristrasnije sudjenje na strani Cdv.
Raduje sto izgleda da Zvezda kad god pozeli moze da doda gas i da - pretvori -
u +.Nosiocu igre su kao i obicno sjajno odradili posao bez mnogo potrosene energije..ali vec pocinje da me brine Djenka koji je pokazao izuzetnu nesigurnost..jedna dobra utakmica protiv Magara,malo je od njega.Takodje Danguba je i dalje van ritma i posle utakmice sa Bud. u kanalu je...sve pohvale Kalini i Jaki Zvezdinim energetskim boosterima.

veliki strumf

pre 9 godina

11 razlike i napad, Lazic prodaje loptu, pravi faul kos u kontri i 4 naredna napada prodajemo loptu i evo ih na -1. Sta jedna greska uradi!

Grof

pre 9 godina

Iako nista nije odlucivala,raduje pobeda prvenstveno zbog Radonjica,da dobije najzad neku neizvesnu zavrsnicu...mnogo mi je drago zbog Jake Blazica,odavno nisam video nekog igraca sa tolikim srcem,veceras u drugom poluvremenu fenomenalan.Dobra odluka da se Bobi odmori,Williams-Cirbes sada vec ubitacan tandem za pikenrol...Cedevita nezgodna zbog toga sto vrlo malo poena daje protivniku u tranzicionoj igri,a to je Zvezdina mozda najjaca strana...sad odmor,pa svim raspolozivim snagama na Neptunas,u pobedu ne sumnjam uopste...

Иван

pre 9 godina

Свака част Звезди!
Често наилазим на приче да црвено-бели не умеју да добију неизвесне завршнице. Да их нису добијали, то је тачно, али разлог је мало другачији од недостатка кошаркашког умећа. То је пре свега недостатак респекта. Што се видело и вечерас. Наиме, кошарка је данас индустрија, то мање-више свако зна. Одлучује новац, интереси и слични мотиви, пре него играчки квалитет. Вечерас су играчи Цедевите ненормално погађали у завршници, стигли Звездину предности, и наметао се закључак да Звезда једноставно делује изгубљено у неизвесним завршницама. Но, тешко је играти против противника којег су судије домаћински константно гурале, толико да се на моменте чинило како напад домаћина мора завршити поготком, у сваком случају довољно да се сваки Цедевитин играч осећа сигурним при шуту у завршници. Зато је овај тријумф важан, да наши играчи схвате колико је потребно да би победили на гостујућем терену, пошто већ нисмо миљеници судија ни у Евролиги ни на Јадрану. Партизан је годинама играо најзначајније европско клупско такмичење, и никакав ауторитет није стекао, то чека и Звезду. На неки суров начин, она погибија у Турској је вероватно помогла црвено-белима да дају све од себе и превазиђу раније грешке, упркос врло болном поразу. Сада сам сигуран да ће овај тим далеко догурати.

baki

pre 9 godina

Za koga li grobari navijaju, s jedne strane ne vole sto njihov veciti rival pobedjuje s druge strane ipak poraz cedevite im odgovara u borbi za playoff...

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Crvena zvezda nece odrzati ovaj nivo igre do maja i juna pa ne znam sta da je.Vec sada deluju dosta losije nego pre mesec dana.Previse su puni sebe.

stecky

pre 9 godina

Zaista me cčudi da smo uspeli da dobijemo ovu utakmicu uz ovakvo katastrofalno suđenje. Mario Delaš je dobio 2 faula u napadu, a napravio ih je barem 15. MW majstor asistencije!

Srdjan

pre 9 godina

dex.-ti si operisan od kosarke.Ako si poceo da pratis kosarku pre dve god. to ne znaci da treba da komentarises istu.Radonja je najveci kvalitet ove ZVEZDE i mozemo samo da se mol
imo da ostane tu gde jeste i narednih tri god. i da se nadamo nekom uspehu u evropi.ZVEZDA NIKAD-PAZI NIKAD NIJE IGRALA BOLjU I LEPSU KOSARKU NEGO OVE GODINE -a tim je mnogo jeftiniji i mladji nego prosle god(ako si grobar onda te razumem)

Mile

pre 9 godina

Sudije bukvalno kreiraju rezultat i drze razliku na do 5 poena. Kako se jedna tim odvoji oni vracaju u igru drugu ekipu tako sto ne sviraju nista za onog sto vodi. Cim se vrati razlika na ispod 5 pocinju ponovo da sviraju normalno. Zvezda ostecena u vise u prvih 5min 4/4. Pitam se dal su za ovaj rezultat zasluzni timovi ili sudije.

saab

pre 9 godina

Svaka nam cast na pobedi ! Cedevita je zaista sjajna ekipa. Umesto da uzivamo u duelu dve evroligaske ekipe mi gledamo neprihvatljivo lose sudjenje. Niko od igraca nije razumeo njihov kriterijum. Tehnicka Kalinicu je cisto izivljavanje. Uprkos svemu guramo dalje. Ono sto se meni svidja je da ima puno prostora za napredak kod dosta igraca. Da li je neko zapazio za kakve proteste DR dobija tehnicke u odnosu na druge impulsivne trenere koji non-stop komentarisu i pritiskaju sudjenje. Skoro kao i u zivotu - sto si bolji to te go.na vise gaze

Wllaxy

pre 9 godina

Ali utisak večeri za mene je hrvatska publika sa perfektnom minutom ćutanja na početku i aplauzom našim igračima na kraju - svaka čast!

santa justa

pre 9 godina

E, napokon da dobijemo neizvesnu utakmicu. Ali sa druge strane od gotovog smo napravili neizvesno sami. Kad se MW udvoji plan B ne postoji.

rale

pre 9 godina

Kao Srbin, zahvaljujem Hrvatima u dvorani na minuti ćutanja i kasnijeg aplauza. Mislim da bi ovo trebalo zapamtiti. Takođe, zahvaljujem navijačima Tulanske slobode i navijačima Budućnosti. Ako smo ljudi znaćemo ovo da cenimo
Veliko hvala!!!

Pedja

pre 9 godina

Ljudi previse kritikujete. Bez obzira ne rezultate, vise ili manje ubedljive, Zvezda ove godine igra najlepsu kosarku. Godinama neka ekipa nije ovako igrala. Neki kazu kao Zvezda igra losije nego na pocetku itd. Nije to u pitanju vec umor, jer se zgusnulo dosta utakmica u kratkom periodu. Sa druge strane Radonjic je veceras dosta forsirao Cirbesa i Dzenkinsa da se sto vise razigraju. Marjanovica nije ni uvodio kasnije, odmarao ga je. I to je dobar potez Radonjica da sto vise igraca oseti neizvestan finis. Tejica je isto dosta ubacivao koji ce takodje biti veoma dobar. Zao mi je jedino sto vise ne ubeacuju Rebica da se i on malo kali, ali valjda ce biti mesta kad se bude igralo protiv losijih ekipa. Sve u svemu ja sam zadovoljan svim igrama Zvezde dosada.

lol

pre 9 godina

Cedevita je jaca na spoljnim a slabija na centru u odnosu na proslu godinu . Sve ukupno mislim da je cedevita ove godine jaca . Mislim da ce veceras dobit zvezdu jer imaju boljeg trenera .
(Carobnjak, 24. novembar 2014 20:57)

Moze biti da je vreme da sa carobnjastva predjes na cvecarstvo.

Sale

pre 9 godina

Ništa novo. Da i Cedevita malo vidi Vilijamsa & co. Inače, svaka čast Zagrebu za minut šutnje. Gde je Turska a gde Jevropa!
(prekoOkeanskeDelije, 24. novembar 2014 21:59)

Isto sam i ja pomislio kad se desio minut ćutanja. I aplauz na kraju. Zagrepčani svaka čast!

Sale

pre 9 godina

E hvala bogu da dobismo jednnu tvrdu utakmicu! al nije mi jasno kako to sa -11 dođosmo u situaciju da se borimo za pobedu. Kao u Turskoj!Pribojavao sam se istog scenarija. Mislim da će nas teško ko dobiti do kraja prvog dela sezone što se ABA lige tiče. A sad da vratimo Neptunasu milo za drago!

dex

pre 9 godina

Napisao sam posle Galate, najgora stvar koja nas moze zadesiti je da u 4/4 udjemo sa 7-8 razlike. Tada Radonja misli da je sve gotovo i pocne da ludi. Ovo smo vise dobili zahvaljujuci gluposti Cedevite. Malo nam fali da budemo vrhunski tim, a to malo je trener!

Ljubo

pre 9 godina

Ne vredi, ako nemamo u trećoj četvrtini bar 25 razlike ne možemo da računamo na pobedu... gde god je bilo ispod 20 ulazili smo u egal na kraju.

doktor

pre 9 godina

Čim smo poveli 0:11 znao sam da gubimo jer ne umemo da čuvamo prednost protiv ozbiljnih ekipa i posedujemo gubitnički mentalitet.
(užas, 24. novembar 2014 20:56)

sačekaj kraj, pa komentarisi. vidiš koliko ispadneš glup? ili moraš u krevet fo 22.00, pa ko veliš, ipak da nešto napišeš uz mlekce?

Milos

pre 9 godina

Konacno smo uspeli da dobijemo jednu utakmicu na jednu loptu i zato svaka cast. Medjutim, brine to sto smo opet olako ispustili prednost od desetak poena i u dva navrata.

Dejan

pre 9 godina

Vodi Zvezda u prvoj cetvrtini 0:11 Dominiraj !!!
(komarac u sorcu, 24. novembar
2014 20:38)

Šta kazeš?
(Jaa, 24. novembar 2014 20:55)

Kaže čovek da Zvezda vodi 0:11 i da dominira. Koji deo ti nije jasan?

Batko

pre 9 godina

sačekaj kraj, pa komentarisi. vidiš koliko ispadneš glup? ili moraš u krevet fo 22.00, pa ko veliš, ipak da nešto napišeš uz mlekce?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (doktor, 24. novembar 2014 22:31)

Doktore....spomenu ti neku glupost... ???

1991

pre 9 godina

Covic je bio u 15h na Bezanijskoj kosi, a stigao je i na utakmicu u Zagreb. Svaka cas kakva energija, a ne oni beskicmenjaci pre njega sto su se cepili onima na vlasti i klub besomucno zaduzivali.

mislim ...stvarno

pre 9 godina

...platiš kartu za prevoz, platiš kartu za tekmu, platiš par piva, udješ u halu i kad krene ludilo a ti jadan moraš kao i svi da skandiraš ,,CE-DE-VITA,, ...što sa druge strane i nije toliko strašno...zamisli tek da je CIPIRIPI hrvatski brend...to bi već bilo prilično nelagodno.

Mikeli

pre 9 godina

Upravo nam je jedna ovakva pobea trebala, da se ekipa stvarno poraduje malo , da im padne kamen sa srca makar malo, nakon ove uzasne nedelje koja je za nama. Bravo momci, ponosimo se vama!

Batko

pre 9 godina

Crvena zvezda nece odrzati ovaj nivo igre do maja i juna pa ne znam sta da je.Vec sada deluju dosta losije nego pre mesec dana.Previse su puni sebe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (J.D.Aleksandar, 24. novembar 2014 22:08)


Da li to osecam neku rezignaciju u tvom komentaru ? Strah...strepnju ....spreman na bol za par dana ??
Nisu oni puni sebe...oni ce da PUNE vas

Epikurejac

pre 9 godina

Mene ne iznenadjuje 9-0 CZ, nego 8-1 Buducnosti. Do sada je jasno da su tri ekipe skoro pa sigurne za plejof, a da se za jedno mesto realno bori 5 ekipa : Krka, Mega, Olimpija, Partizan. Rezultate Partizana treba uzeti sa rezervom jer prakticno nisu igrali ni sa CZ ni sa Buducnosti. Prosle godine je bilo ''dozvoljeno'' 9 poraza za cetvrto mesto, ove ce biti nesto vise, i prakticno kljuc ce lezati u tome kako Partizan odigra sa CZ i Bud.

Vrlo lako se moze desiti da Partizan izgubi naredne 4 utakmice, dostuju CZ i Zadru (realno da realnije ne moze biti, oba poraza), docekuju Buducnost i Megu. Realno je da imaju 2-2 ili 1-3 iz naredne cetiri utakmice. Kljucni period za Partizan su naredne 4 utakmice.
(Novosadjanin., 24. novembar 2014 22:36)

A da se ti manes Partizana i gledaj kako da ne ispadnete u polufinalu F4 u aprilu..

Sale

pre 9 godina

Atomska kosarka dva evroligaska giganta, za 3 minuta po jedan poen sa obe strane... Ukupno u 8 minuta 18 poena ili 2.25 poena po minutu.
(huahuahua, 24. novembar 2014 20:48)


Koju li si ti utakmicu gledao grobarcicu unesreceni? Ako je tebi broj poena merilo kvaliteta sve mi je jasno o tvom poznavanju kosarke. Da stvar bude gora po tebe postignuto je 175 poena, tj, posto vidim da volis statistiku, 4,375 poena po minitu. Bolje cuti i ne javljaj se jer znas sta sledi u sledecem kolu-evroligas ce da zgazi autsajdera cipiripi kupa. Mi bre dominiramo ovom ligom, sprdamo se sa svima, a tvoj mali bedni kk "pavlovicu vrati se" da ga sudije nisu izgurale protiv Metalca, od timova iz Srbije bi imao najlosiji skor. Hm, zapravo, da li je tvoj klub uopste iz Srbije? :D

pera

pre 9 godina

Očigledno da Cedevita ima kulturne navijače. Kod minute ćutanja, što neko napisa, čuje se ventilator. Nisam čuo "ubi Srbina", nisam čuo neke pesme tokom cele utakmice. Jednstavno publika prati utakmicu i navija ili zviždi kod napada gostiju. Inače Radonjić me je sada stvarno uverio da je ili tvrdoglav ili ne može da se adaptira na trenutnu situaciju koja se dešava na terenu. Pa ne može da vne vidi da, Pilepić valjda beše, razbi šutom za tri, a njegov čovek uvek nešto pomaže u reketu. Zvezda treba gazdi ABA lige staviti do znanja i za sudije. Pa oni ubiše i pokidaše Marjanovića. Onaj napaljeni bek je Vilijamsa tri ili četiri napada uzastopno faulirao, ovaj dribla kod sudije da bi video i posle x-ti put svirao prekršaj kada je bilo najmanje prekršaja.

Zvezda ponos Srbije

pre 9 godina

Ovo ne bi dobila nijedna ekipa u ABA osim Zvezde. Da posle onako teškog poraza, užasno bolnog gubitka navijača, teškog puta od Istanbula do Zagreba dobije drugu najjaču ekipu u gostima... svaka čast! SVE ČESTITKE za igre Zvezde ove sezone! Ovi momci su nas zadužili za ceo život! Napunite bre Pionir i dajte im podršku! Nijedna ekipa u Srbiji u zadnjih 20 godina nije zaslužila više podršku od ovih momaka u Zvezdi!

Чварков

pre 9 godina

МВ најјачи лик,изгледа да се намерачио да обори рекорд у асистенцијама у АБА лиги, највише волим када и мене исцима са пасом без гледања.

Neshko

pre 9 godina

U cemu je problem sa kosarkaskim komentatorima na SK (i Ilija i onaj drugi grobar)... da li ce makar jednom prokomentarisati sudjenje... Zvezda je najociglednije pokradena u produzecima u Istanbulu i prvo poluvreme veceras u Zagrebu, a IK prenosi utakmicu kao sahranu...

savo radusinović najbolji pevač

pre 9 godina

zvezda je jača od svih u aba ligi za 3 koplja jedino možda od budućnosti za 2 ovo bi trebali pobediti lako al su umorni pa teže al da se zna puno navijam večeras za zvezdu

nex

pre 9 godina

Sad se vidi koliko je trojka mocno oruzje i koliko nam je falilo u mnogo bitnih utkmca. Generalno igra nije neka,ali samo malo prostora napravis za 3ku,krene i eto. Treba Radonja da razmisli o tome. Inace,ovde rez zaista nije bitan

gledalac

pre 9 godina

Najvise raduje napredak igraca.Vidite li koliko je Kalinic napredovao? Cirbes? Koliko se Jaka bolje kontrolise?Luku da ne pominjem.Cekamo jos Djenku i Dangubica, bice to tim za 8 u Evroligi sigurno.A onda je sve moguce.Raduje da i Tejic sve bolje koristi minute.

Batko

pre 9 godina

Reditelju preonosa ZAKONSKI onemogućiti da se više bavi tim poslom !!! Znači, kad krene da prenosi napad sa kamerom "iza kulupe" dodje mi da razbijem TV

prekoOkeanskeDelije

pre 9 godina

Ništa novo. Da i Cedevita malo vidi Vilijamsa & co. Inače, svaka čast Zagrebu za minut šutnje. Gde je Turska a gde Jevropa!

John Terry

pre 9 godina

Ljudi, nije frka, ako mora cedevita da pobedi, kazite tako. Gledam ovo prvo poluvreme, sudjenje je smesno, tri tehnicke nam sude, potpuno nenormalan kriterijum, a razlika samo 2 poenta. Mislim, kazite lepo ne mora ni da se igra utakmica.

jahorinac ,Pale

pre 9 godina

Gubimo mi (Zvezda) ovo... Mi sem tranzicije, i spustanja lopte centru, nista drugo i ne znamo da uradimo (odigramo) u napadu! Tuzno...
(marko, 24. novembar 2014 21:12)


Ja te molim,bolje nemoj ništa pisati... Gledaj utakmicu ,ako te nervira prebaci na pink .. pozdrav

Južni front

pre 9 godina

ovo ako dobijemo svaka nam cast!
(hours of love, 24. novembar 2014 21:10)
Ne ovo, Zvezda će u ABA ligi dobiti sve, kvalitetom je ispred svih. To priznajem, teškom mukom.

Mikeli

pre 9 godina

Ovo sudije godinama rade kada igramo sa partizanom. Ekipa koja igra odličnu odbranu se sasece tako što se svaki kontakt svira kao faul. Tada je nemoguće igrati prepoznatljivu i jaku odbranu. Dobija ovo zvezda na suv kvalitet, ali Radonja mora naći nažalost rešenje i za užasan sudijski kriterijum koji nas očekuje u našoj dirigovanoj ligi.

Carobnjak

pre 9 godina

Cedevita je jaca na spoljnim a slabija na centru u odnosu na proslu godinu . Sve ukupno mislim da je cedevita ove godine jaca . Mislim da ce veceras dobit zvezdu jer imaju boljeg trenera .

Akuzativ

pre 9 godina

Hrvati ispali velika gospoda za Albance i Turke,a boga mi i za nas. A možda jednostavno Cedevita nema svojih huligana pošto im je publika pretežno sačinjena od normalnih ljudi koji samo vole košarku. Lep prizor u svakom slučaju.

mik

pre 9 godina

Domaćinsko suđenje,nema šta. Nama dve tehničke i faul za svaki kontakt,a njima samo za ono što mora. Ali dobro,izgleda da nije u interesu da neko dominira ligom.

dex

pre 9 godina

Radonja nece odmarati igrace, a utakmicu ce verovatno izgubiti. Time pre ako se udje u neizvesnu zavrsnicu. Samo njegove ekipe mogu posle startnih 11:0 da dozvole protivniku seriju 21:6. Nijednu utakmicu pod Radonjicem Zvezda nije odigrala konstantno. Razumem uspone i padove, ali bas u svakoj utakmici, to vec ne razumem.

konto

pre 9 godina

Cedevita, dosta slabija nego prošle sezone, otišli im Nurkić, Nolan Smit (pozdrav za grobare), Alan Rej.. Dobro smo počeli ali kakogod, zna se da je bitan četvrtak a ne bi bilo loše dobiti ovo čisto zbog atmosfere i niza...

nex

pre 9 godina

Bilo bi lepo da pobedimo i posvetimo pobedu Jagodi,ali siguran sam da bi Vas i on posavetovao da istaktizirate i sacuvate se za utakmicu decenije protiv Neptuna. Sta god uradite,svi smo uz Vas.

VardaPFK

pre 9 godina

evrologaski derbi u aba ligi koji rutinski dobijamo...nek se spremi neptunas, ali i kk "pavlovicu vrati se"
(baki, 24. novembar 2014 20:34)

KK "Nije ovo nas klub ali dobar je dok se nas ne odmrzne, malo je iskrivljen grba ali lici..."

veliki strumf

pre 9 godina

Kakva kradja u 1/4! Primer kako sudije ekipu potpuno vrate u mec. Tako nas godinama unistavaju nase sudije protiv Partizana, recept identican. Potpuno te izbace iz ritma. Zaista svuda teraju sprdnja sa nama Srbima.

Akuzativ

pre 9 godina

Hrvati ispali velika gospoda za Albance i Turke,a boga mi i za nas. A možda jednostavno Cedevita nema svojih huligana pošto im je publika pretežno sačinjena od normalnih ljudi koji samo vole košarku. Lep prizor u svakom slučaju.

rale

pre 9 godina

Kao Srbin, zahvaljujem Hrvatima u dvorani na minuti ćutanja i kasnijeg aplauza. Mislim da bi ovo trebalo zapamtiti. Takođe, zahvaljujem navijačima Tulanske slobode i navijačima Budućnosti. Ako smo ljudi znaćemo ovo da cenimo
Veliko hvala!!!

Sale

pre 9 godina

Ništa novo. Da i Cedevita malo vidi Vilijamsa & co. Inače, svaka čast Zagrebu za minut šutnje. Gde je Turska a gde Jevropa!
(prekoOkeanskeDelije, 24. novembar 2014 21:59)

Isto sam i ja pomislio kad se desio minut ćutanja. I aplauz na kraju. Zagrepčani svaka čast!

DuleDavez

pre 9 godina

Druze Radonjicu, molim te podnesi ostavku.....
(Vlado, 24. novembar 2014 22:16) Tako je..drugi trener bi vec dosad imao 20 pobeda u Aba ligi i osigurao finale EL ..a Radonjic bednih 9:0 Aba i top 16 EL .. stvarno sramota !

1991

pre 9 godina

Covic je bio u 15h na Bezanijskoj kosi, a stigao je i na utakmicu u Zagreb. Svaka cas kakva energija, a ne oni beskicmenjaci pre njega sto su se cepili onima na vlasti i klub besomucno zaduzivali.

nex

pre 9 godina

Bilo bi lepo da pobedimo i posvetimo pobedu Jagodi,ali siguran sam da bi Vas i on posavetovao da istaktizirate i sacuvate se za utakmicu decenije protiv Neptuna. Sta god uradite,svi smo uz Vas.

Goran

pre 9 godina

Atomska kosarka dva evroligaska giganta, za 3 minuta po jedan poen sa obe strane... Ukupno u 8 minuta 18 poena ili 2.25 poena po minutu.
(huahuahua, 24. novembar 2014 20:48)

S obziro da ti je pamćenje vrlo problematično, podsetiću te na nekoliko rezultata Cedevite i Partizana, kako iz ove, tako i iz evroligaških sezona Partizana. Na osnovu toga ćeš prestati da ironično komentarišeš 2 evroligaška tima, a ti pukni od muke. Dakle ove godine, u 3. kolu, rezultat je bio 70:50. Prethodne sezone, u Zagrebu je bilo 68:65, a u Beogradu 77:68. U sezoni 2012/13 ste bili baš raspucani u stili "evroligaša", 58:55 u Beogradu (ANTIPROPAGANDA KOŠARKE)... Da li ti je jasno, koliko si gluposti u samo nekoliko redova napisao?

Чварков

pre 9 godina

МВ најјачи лик,изгледа да се намерачио да обори рекорд у асистенцијама у АБА лиги, највише волим када и мене исцима са пасом без гледања.

Dejan

pre 9 godina

Vodi Zvezda u prvoj cetvrtini 0:11 Dominiraj !!!
(komarac u sorcu, 24. novembar
2014 20:38)

Šta kazeš?
(Jaa, 24. novembar 2014 20:55)

Kaže čovek da Zvezda vodi 0:11 i da dominira. Koji deo ti nije jasan?

Wllaxy

pre 9 godina

Ali utisak večeri za mene je hrvatska publika sa perfektnom minutom ćutanja na početku i aplauzom našim igračima na kraju - svaka čast!

ČIKA KURE

pre 9 godina

Nije teško biti fin. Videli smo da su ljudi bili pristojni kod minuta ćutanja. Svaka čast. Ima nade... Upamtimo to i pozdravimo njihove košarkaše kada budemo domaćini.

lol

pre 9 godina

Cedevita je jaca na spoljnim a slabija na centru u odnosu na proslu godinu . Sve ukupno mislim da je cedevita ove godine jaca . Mislim da ce veceras dobit zvezdu jer imaju boljeg trenera .
(Carobnjak, 24. novembar 2014 20:57)

Moze biti da je vreme da sa carobnjastva predjes na cvecarstvo.

Neshko

pre 9 godina

U cemu je problem sa kosarkaskim komentatorima na SK (i Ilija i onaj drugi grobar)... da li ce makar jednom prokomentarisati sudjenje... Zvezda je najociglednije pokradena u produzecima u Istanbulu i prvo poluvreme veceras u Zagrebu, a IK prenosi utakmicu kao sahranu...

Struki

pre 9 godina

Setih se upravo izjave Grbovica kod Tegija u petak,pita ga Tegi koliko ce poraza imati Zvezda do plej-ofa,a Grbovic onako ladno:najverovatnije nijedan! Doduse ogradio se kao Partizanovac kod sledece utakmice,ali u principu covek nije nista lose rekao. Evo trecina regularnog dela je prosla a Zvezda je jos uvek na 100%. I dodao je da nudi Tegeltiji opkladu da ce Zvezda dobiti Neptunas sa najmanje 20 razlike! Iz njegovih usta u "bozije usi"... Kako stvari stoje prvi deo (13 kola),zavrsicemo na 13-0,a u drugom delu cemo videti. Pozdrav svim ljubiteljima dobre kosarke,i srecno svim nasim klubovima u nastavku ABA lige,a mojoj Zvezdi da konacno uzme titulu!

KosarkaNajlepsaIgra

pre 9 godina

Pratim ABA ligu od pocetka. Nisam ni slutio da ce ovakav igrac kao sto je MW igrati na ovim prostorima. Covek je carobnjak. Zvezda je bez njega pristojan tim, ali sa njim je masina. Kad bi ga 'prevarili' da potpise na jos jednu sezonu, napravili bi ogroman posao za buducnost. Zato je vazno da se ode u top 16 i od tih para ne treba dovoditi pojacanje, vec ponuditi jaci ugovor Williams-u do 2016. Lik je jednostavno mozak ekipe i on je najzasluzniji sto ovi klinci igraju ovakvu kosarku. Zvezda nema centra koji ima vrhunsku ledjnu tehniku i koji sebi grade poziciju. To Williams nadomescuje hraneci ih loptama. Obozavam Admirala, ali on nije plej i ovakav igrac nam je falio prosle sezone da osvojimo ABU, domace prvenstvo i odemo u top 16. Dobri plejmejkeri su raritet i znam da ih nije lako naci. Zato zadrzati Marcusa na duze treba da bude prioritet Zvezde.

Goxy

pre 9 godina

voleo bi da znam protiv koga je
cedevita igrala?kako se zove taj klub?
(niste sigurni kako se zovete, 24. novembar 2014 22:59) Evroliga zna pitaj njih ili poseti njihov sajt. A za vas Igose nam bas nesto pucketa u predelu prepona

Sale

pre 9 godina

Atomska kosarka dva evroligaska giganta, za 3 minuta po jedan poen sa obe strane... Ukupno u 8 minuta 18 poena ili 2.25 poena po minutu.
(huahuahua, 24. novembar 2014 20:48)


Koju li si ti utakmicu gledao grobarcicu unesreceni? Ako je tebi broj poena merilo kvaliteta sve mi je jasno o tvom poznavanju kosarke. Da stvar bude gora po tebe postignuto je 175 poena, tj, posto vidim da volis statistiku, 4,375 poena po minitu. Bolje cuti i ne javljaj se jer znas sta sledi u sledecem kolu-evroligas ce da zgazi autsajdera cipiripi kupa. Mi bre dominiramo ovom ligom, sprdamo se sa svima, a tvoj mali bedni kk "pavlovicu vrati se" da ga sudije nisu izgurale protiv Metalca, od timova iz Srbije bi imao najlosiji skor. Hm, zapravo, da li je tvoj klub uopste iz Srbije? :D

DedaMiloje

pre 9 godina

Dekadentna i bezidejna košarka dva lažna evroligaša!
(Jaa, 24. novembar 2014 21:04)

Inace Tepic i ekipa igraju NBA kosarku, ajd pokri se i ne mraci koliko ti je krivo.

Mikeli

pre 9 godina

Ovo sudije godinama rade kada igramo sa partizanom. Ekipa koja igra odličnu odbranu se sasece tako što se svaki kontakt svira kao faul. Tada je nemoguće igrati prepoznatljivu i jaku odbranu. Dobija ovo zvezda na suv kvalitet, ali Radonja mora naći nažalost rešenje i za užasan sudijski kriterijum koji nas očekuje u našoj dirigovanoj ligi.

Mikeli

pre 9 godina

Upravo nam je jedna ovakva pobea trebala, da se ekipa stvarno poraduje malo , da im padne kamen sa srca makar malo, nakon ove uzasne nedelje koja je za nama. Bravo momci, ponosimo se vama!

Zvezda ponos Srbije

pre 9 godina

Ovo ne bi dobila nijedna ekipa u ABA osim Zvezde. Da posle onako teškog poraza, užasno bolnog gubitka navijača, teškog puta od Istanbula do Zagreba dobije drugu najjaču ekipu u gostima... svaka čast! SVE ČESTITKE za igre Zvezde ove sezone! Ovi momci su nas zadužili za ceo život! Napunite bre Pionir i dajte im podršku! Nijedna ekipa u Srbiji u zadnjih 20 godina nije zaslužila više podršku od ovih momaka u Zvezdi!

Delija

pre 9 godina

Cedevita masi poslesnji sut nasi igraci jedva da su digli ruke... Vidi se da su totalno utuceni i svaka im cast na pobedi, mislim da su kosarkasi daleko daleko vecu podrsku zasluzili nego manekeni u fk... Ja sam navikao da gledam u Fk neke koji ne znaju a ginu, navikao sam i da gledam koji nesto i znaju ali se ne trude, ali sada treba da se naviknem na one koji i ne znaju i nece da se trude...Fudbaleri su bruka i sramota celog SD C.Zvezda a imaju najvecu podrsku...

goga

pre 9 godina

Gubimo mi (Zvezda) ovo... Mi sem tranzicije, i spustanja lopte centru, nista drugo i ne znamo da uradimo (odigramo) u napadu! Tuzno...
(marko, 24. novembar 2014 21:12)
i pik, i povratna iz reketa na otvorenu trojku, poneki low-hi.....stvarno bedan napadacki potencijal, slazem se

Pedja

pre 9 godina

Ljudi previse kritikujete. Bez obzira ne rezultate, vise ili manje ubedljive, Zvezda ove godine igra najlepsu kosarku. Godinama neka ekipa nije ovako igrala. Neki kazu kao Zvezda igra losije nego na pocetku itd. Nije to u pitanju vec umor, jer se zgusnulo dosta utakmica u kratkom periodu. Sa druge strane Radonjic je veceras dosta forsirao Cirbesa i Dzenkinsa da se sto vise razigraju. Marjanovica nije ni uvodio kasnije, odmarao ga je. I to je dobar potez Radonjica da sto vise igraca oseti neizvestan finis. Tejica je isto dosta ubacivao koji ce takodje biti veoma dobar. Zao mi je jedino sto vise ne ubeacuju Rebica da se i on malo kali, ali valjda ce biti mesta kad se bude igralo protiv losijih ekipa. Sve u svemu ja sam zadovoljan svim igrama Zvezde dosada.

Sale

pre 9 godina

E hvala bogu da dobismo jednnu tvrdu utakmicu! al nije mi jasno kako to sa -11 dođosmo u situaciju da se borimo za pobedu. Kao u Turskoj!Pribojavao sam se istog scenarija. Mislim da će nas teško ko dobiti do kraja prvog dela sezone što se ABA lige tiče. A sad da vratimo Neptunasu milo za drago!

Batko

pre 9 godina

Crvena zvezda nece odrzati ovaj nivo igre do maja i juna pa ne znam sta da je.Vec sada deluju dosta losije nego pre mesec dana.Previse su puni sebe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (J.D.Aleksandar, 24. novembar 2014 22:08)


Da li to osecam neku rezignaciju u tvom komentaru ? Strah...strepnju ....spreman na bol za par dana ??
Nisu oni puni sebe...oni ce da PUNE vas

prekoOkeanskeDelije

pre 9 godina

Ništa novo. Da i Cedevita malo vidi Vilijamsa & co. Inače, svaka čast Zagrebu za minut šutnje. Gde je Turska a gde Jevropa!

Gavgalj

pre 9 godina

limarijo ok, imate dobar tim ove godine ali zašto se ovde javljaju neka deca koja od ove godine prate košarku? nije ovo fudbal.
(spalding, 24. novembar 2014 22:49)

Boli, rodjace? Boli, boli, boli!!! Celu tekmu cekas da izgubimo, kad ono moša. Nije ti lako. A tek ce da boli, samo polako

Иван

pre 9 godina

Свака част Звезди!
Често наилазим на приче да црвено-бели не умеју да добију неизвесне завршнице. Да их нису добијали, то је тачно, али разлог је мало другачији од недостатка кошаркашког умећа. То је пре свега недостатак респекта. Што се видело и вечерас. Наиме, кошарка је данас индустрија, то мање-више свако зна. Одлучује новац, интереси и слични мотиви, пре него играчки квалитет. Вечерас су играчи Цедевите ненормално погађали у завршници, стигли Звездину предности, и наметао се закључак да Звезда једноставно делује изгубљено у неизвесним завршницама. Но, тешко је играти против противника којег су судије домаћински константно гурале, толико да се на моменте чинило како напад домаћина мора завршити поготком, у сваком случају довољно да се сваки Цедевитин играч осећа сигурним при шуту у завршници. Зато је овај тријумф важан, да наши играчи схвате колико је потребно да би победили на гостујућем терену, пошто већ нисмо миљеници судија ни у Евролиги ни на Јадрану. Партизан је годинама играо најзначајније европско клупско такмичење, и никакав ауторитет није стекао, то чека и Звезду. На неки суров начин, она погибија у Турској је вероватно помогла црвено-белима да дају све од себе и превазиђу раније грешке, упркос врло болном поразу. Сада сам сигуран да ће овај тим далеко догурати.

Batko

pre 9 godina

Reditelju preonosa ZAKONSKI onemogućiti da se više bavi tim poslom !!! Znači, kad krene da prenosi napad sa kamerom "iza kulupe" dodje mi da razbijem TV

Novosadjanin.

pre 9 godina

Mene ne iznenadjuje 9-0 CZ, nego 8-1 Buducnosti. Do sada je jasno da su tri ekipe skoro pa sigurne za plejof, a da se za jedno mesto realno bori 5 ekipa : Krka, Mega, Olimpija, Partizan. Rezultate Partizana treba uzeti sa rezervom jer prakticno nisu igrali ni sa CZ ni sa Buducnosti. Prosle godine je bilo ''dozvoljeno'' 9 poraza za cetvrto mesto, ove ce biti nesto vise, i prakticno kljuc ce lezati u tome kako Partizan odigra sa CZ i Bud.

Vrlo lako se moze desiti da Partizan izgubi naredne 4 utakmice, dostuju CZ i Zadru (realno da realnije ne moze biti, oba poraza), docekuju Buducnost i Megu. Realno je da imaju 2-2 ili 1-3 iz naredne cetiri utakmice. Kljucni period za Partizan su naredne 4 utakmice.

Peša Re

pre 9 godina

zamalo da trener napravi istu gresku kao pre neki dan protiv Turaka.
Umesto da poslednju cetvrtinu pocne sa najboljom postavom,osigura 10 razlike,opet se kocka...Protivnik Nas stize,ulazimo u bonus u 2 min.poslednje cetvrtine... primamo vezane trojke...sumljivi faul i Slovenac koji je odigrao maestralno Nas spasavaju! DOKLE BRE !!!
Covece ,nauci da protivnicku seriju iseces posle 2-3 vezana koosa,a ne da cekas da Nas svaki put stignu ili prestignu,pa tek onda uzimas minut odmora...pa da citas nase komentare,naucio bi do sada!
DOKLE BRE !
(glavonjic, 24. novembar 2014 22:36)

Grobarski providno

sale@bcn

pre 9 godina

Kao prvo veliki respekt za navijace Cedevite za minut cutanja a i sve ukupno navijanje,onako gospodski...Kao drugo relno Cedevita ima slabiji tim ali se ljudi bore maksimalno i gosp. Repesa je odlican trener te je sklopio solidan i jak tim bez zvucnih imena.Zvezda igra opet u talasima nema sumnje da smo mnogo jaki i fizicki top spremni,Radonja pravi greske konstantno i mnogo zavisimo od igre odlicnog Viliamsa,mora se vise vezbati u napadu sem pick&rola i individualnih sposobnosti igraca jos uvek se ne vidi rad trenera u napadu...Sve u svemu OK uzesmo tesnu pobedu to nam je trebalo,jos jednom cestitke Zvezdi i Cedeviti na pravom basketu i hvala publici na sportskom navijanju..pozz

CZV-UGR

pre 9 godina

Neko je ovde ranije rekao - kada sudije odluce da sviraju sve kontakte i kada iskoristimo bonus nasa igra pada na plan B a on nije razvijen previse jos... Jaka majstorski, Dzenkins nenormalna odbrana za americkog igraca... Radonja od mene + dobio si neizvesnu zavrsnicu iako je njima opet ulazilo sve u 4/4... Danas su izostali skokovi u odbrani i gradjenje prilikom suta i slobodnih bacanja... Svaka cast za psihicki pripremljenu utakmicu i u cetvrtak svi u Arenu bre!!!

pera

pre 9 godina

Očigledno da Cedevita ima kulturne navijače. Kod minute ćutanja, što neko napisa, čuje se ventilator. Nisam čuo "ubi Srbina", nisam čuo neke pesme tokom cele utakmice. Jednstavno publika prati utakmicu i navija ili zviždi kod napada gostiju. Inače Radonjić me je sada stvarno uverio da je ili tvrdoglav ili ne može da se adaptira na trenutnu situaciju koja se dešava na terenu. Pa ne može da vne vidi da, Pilepić valjda beše, razbi šutom za tri, a njegov čovek uvek nešto pomaže u reketu. Zvezda treba gazdi ABA lige staviti do znanja i za sudije. Pa oni ubiše i pokidaše Marjanovića. Onaj napaljeni bek je Vilijamsa tri ili četiri napada uzastopno faulirao, ovaj dribla kod sudije da bi video i posle x-ti put svirao prekršaj kada je bilo najmanje prekršaja.

Ludilo

pre 9 godina

Cestitke na pobedi Crvenoj Zvezdi protiv Cedevite. Odigrali su ok mec i borili se maksimalno. Samo da se nasi klubovi jos vise izdignu i napreduju. Da li je moguce da celnici lige delegiraju dvojcu sudija u roku 26 sati sude dva meca?? To su daroviti Pukl i Javor koji kad dodju u Bg pros..avaju a kad nasi negde gostuju samo navlace na domaćina.

dex

pre 9 godina

@srdjan

Ja kosarku pratim malo duze. Necu prejudicirati koliko je ti pratis. Radonja najveci kvalitet ove ekipe??? Ok, nabroj mi 3 (slovima: tri) akcije koje imamo! Objasni mi kao laiku, zasto konstantno padamo u 4/4. Objasni mi zasto Radonjic u veoma bitnoj EL utakmici, 4/4 pocinje petorkom Dzenkins-Blazic-Dabgubic-Tejic-Cirbes koja je iz mrtvih vratila Galatu? Koliko je Zvezda dobila neizvesnih zavrsnica u EL za dve sezone (a bilo ih je)? Igraci se menjaju, pa ce biti da nije do igraca. Objasni mi te neke Radonjiceve kvalitete. Ja sam za sada video osvojen kup, drastican pad forme prosle sezone kada je bilo najbitnije (polufinale ABA, a nasu ligu je bolje i ne pominjati), i nista vise. Mislis da trener nema nista sa formom? Bice da nisam ja taj koji kosarku gleda dve godine. I pitate sta je mogao vise da uradi? Pa ima masineriju, a on dovodi pobede u pitanje. NADAM SE da ove godine nece OPET doci do drasticnog pada forme, i da cemo konacno osvojiti nesto bitno. Radonja nece otici, to je sigurno, jer ima enorman ugovor i ne smeju ga otpustiti. Ali pogubljenost kojom on odise od prvog dana je neverovatna! Tako i prosle godine nije smelo da sw kritikuje, svi koji smo upozoravali na ogromne propuste smo bili pljuvani, a onda je Radonja u kljucnim trenucima zabriljirao. Daj boze da tako ne bude i ove sezone. Pobede vas opijaju, i ne vidite stvari malo sire!

doktor

pre 9 godina

Čim smo poveli 0:11 znao sam da gubimo jer ne umemo da čuvamo prednost protiv ozbiljnih ekipa i posedujemo gubitnički mentalitet.
(užas, 24. novembar 2014 20:56)

sačekaj kraj, pa komentarisi. vidiš koliko ispadneš glup? ili moraš u krevet fo 22.00, pa ko veliš, ipak da nešto napišeš uz mlekce?

veliki strumf

pre 9 godina

Kakva kradja u 1/4! Primer kako sudije ekipu potpuno vrate u mec. Tako nas godinama unistavaju nase sudije protiv Partizana, recept identican. Potpuno te izbace iz ritma. Zaista svuda teraju sprdnja sa nama Srbima.

John Terry

pre 9 godina

Ljudi, nije frka, ako mora cedevita da pobedi, kazite tako. Gledam ovo prvo poluvreme, sudjenje je smesno, tri tehnicke nam sude, potpuno nenormalan kriterijum, a razlika samo 2 poenta. Mislim, kazite lepo ne mora ni da se igra utakmica.

saab

pre 9 godina

Svaka nam cast na pobedi ! Cedevita je zaista sjajna ekipa. Umesto da uzivamo u duelu dve evroligaske ekipe mi gledamo neprihvatljivo lose sudjenje. Niko od igraca nije razumeo njihov kriterijum. Tehnicka Kalinicu je cisto izivljavanje. Uprkos svemu guramo dalje. Ono sto se meni svidja je da ima puno prostora za napredak kod dosta igraca. Da li je neko zapazio za kakve proteste DR dobija tehnicke u odnosu na druge impulsivne trenere koji non-stop komentarisu i pritiskaju sudjenje. Skoro kao i u zivotu - sto si bolji to te go.na vise gaze

santa justa

pre 9 godina

E, napokon da dobijemo neizvesnu utakmicu. Ali sa druge strane od gotovog smo napravili neizvesno sami. Kad se MW udvoji plan B ne postoji.

gledalac

pre 9 godina

Najvise raduje napredak igraca.Vidite li koliko je Kalinic napredovao? Cirbes? Koliko se Jaka bolje kontrolise?Luku da ne pominjem.Cekamo jos Djenku i Dangubica, bice to tim za 8 u Evroligi sigurno.A onda je sve moguce.Raduje da i Tejic sve bolje koristi minute.

Radonja odlazi

pre 9 godina

Uživanje je gledati Zvezdu ove sezone,kvalitet je evidentan na svakoj poziciji,čak i mali Tejić u poslijednje vrijeme kvalitetno koristi pruženu šansu,mada to nije iznenađenje on je i prošle godine to činio na pojedinim mečevima.Dženkins je večeras odigrao sasvim korektno,nije briljirao šut,ali nije ni forsirao,solidan je bio u organizaciji napada,mislim 5 asistencija i vrlo dobar u odbrani.Markusa je uživanje gledati,večeras opet sjajnih 12 asistencija.Jaka već drugu za redom u ABA prelama svojim poenima,ovo večeras je bila brilijantna partija uz sjajne procente šuta.Mitrović već standardno jedan od najboljih igrača.Dobro je što je Radonjić odmorio Bobija,jeste da je on rano ušao u problem sa ličnim,a Cirbes ga je sjajno odmjenio,i evidentno je da je Cirbes mnogo opasniji i korisniji kada ga loptama hrani Vilijams.Na kraju čestitke zagrebačkoj publici,jednostavno pokazali su da je vrlo prosto i lako biti normalan.

konto

pre 9 godina

Cedevita, dosta slabija nego prošle sezone, otišli im Nurkić, Nolan Smit (pozdrav za grobare), Alan Rej.. Dobro smo počeli ali kakogod, zna se da je bitan četvrtak a ne bi bilo loše dobiti ovo čisto zbog atmosfere i niza...

doc

pre 9 godina

Za sve one koji su sumnjali da mozemo da dobijemo i neizvesnu zavrsnicu - upravo to ste mogli da vidite veceras. Imali smo pad u igri, zbog prevelikog broja gresaka nasih igraca - lose izvodjenje lopte iz auta, par losih dodavanja i slicno - sto su vesto i efikasno iskoristili domaci igraci, uz izuzetno precizan sut. Takodje, igrali su prljavo na M-Will-u sto sudije bas i nisu zelele da sankcionisu, pa smo imali dosta problema u organizaciji napada. Za sve ovo apsolutno nije kriv trener Radonjic i jednom za sva vremena ostavite coveka na miru. Izgledamo odlicno, igramo jako dobro, iznad svih ocekivanja i to je iskljucivo zasluga naseg trenera. On je gospodin covek, posteno i veoma uspesno radi svoj posao - a svi mi koji volimo Crvenu zvezdu treba da se njime ponosimo. Sva podrska Radonji i svima u organizaciji kluba.

jahorinac ,Pale

pre 9 godina

Gubimo mi (Zvezda) ovo... Mi sem tranzicije, i spustanja lopte centru, nista drugo i ne znamo da uradimo (odigramo) u napadu! Tuzno...
(marko, 24. novembar 2014 21:12)


Ja te molim,bolje nemoj ništa pisati... Gledaj utakmicu ,ako te nervira prebaci na pink .. pozdrav

One night in May

pre 9 godina

(Novosadjanin., 24. novembar 2014 22:36)

Sto te iznenadjuje skor Buducnosti?! Imaju super igrace, po imenima skroz egal sa Zvezdinim, ako ne i jace. Tim nema pritisak da mora da udje u Evroligu (mada se sigurno nadaju tome), nego samo u plej of i drugu fazu Evrokupa.
Imaju strasnog sponzora (VOLI), koji se redovno reklamira i u Evroligi, a jedan je od tri najveca sponzora ABA lige.
Imaju jak domaci teren, dobro izabrane strance, pola crnogorske reprezentacije - zasto te iznenadjuje njihov skor? Budimo posteni, u Pioniru su "imali" Zvezdu, izvukli smo pobedu (i lepu razliku) na suv presing u poslednjoj cetvrtini i njihovu neuigranost.

Sasvim je realno da budu drugi posle 26. kola, a trecem onda nek je Bog u pomoci u polufinalnoj seriji.

stecky

pre 9 godina

Zaista me cčudi da smo uspeli da dobijemo ovu utakmicu uz ovakvo katastrofalno suđenje. Mario Delaš je dobio 2 faula u napadu, a napravio ih je barem 15. MW majstor asistencije!

karma

pre 9 godina

Hahaha i Radonjic je izgubio utakmicu Zvezda je posle 0 :11 izgubila mec, Repesa je bolji trener.. Stidite se!! Makar prvo cekajte da se utakmica zavrsi pa komentarišite. I da odmarao je igrace to se jasno vidi. Pozdrav (NE) poznavaoci kosarke

mislim ...stvarno

pre 9 godina

...platiš kartu za prevoz, platiš kartu za tekmu, platiš par piva, udješ u halu i kad krene ludilo a ti jadan moraš kao i svi da skandiraš ,,CE-DE-VITA,, ...što sa druge strane i nije toliko strašno...zamisli tek da je CIPIRIPI hrvatski brend...to bi već bilo prilično nelagodno.

nex

pre 9 godina

Posteno,na Jaki faul mogao i da ne bude sudjen,ali neka,neka i mi jednom ovako pobedimo,da razbijemo taj maler penal-zavrsnica.
Raduje sve bolja igra Zirbesa,malog Luke, i Jake,standardno "ludog" kad treba. Idemo,momci,top16 je tu,i da lepo prezimimo uz Vas,da mezimo kiseo kupus i tursiju,i ako se nadje neki cvarak i nesto iz pusnice,masala.

Srdjan

pre 9 godina

dex.-ti si operisan od kosarke.Ako si poceo da pratis kosarku pre dve god. to ne znaci da treba da komentarises istu.Radonja je najveci kvalitet ove ZVEZDE i mozemo samo da se mol
imo da ostane tu gde jeste i narednih tri god. i da se nadamo nekom uspehu u evropi.ZVEZDA NIKAD-PAZI NIKAD NIJE IGRALA BOLjU I LEPSU KOSARKU NEGO OVE GODINE -a tim je mnogo jeftiniji i mladji nego prosle god(ako si grobar onda te razumem)

Spale

pre 9 godina

Kako ima smarača što uporno smenjuju trenera, pa dokle? Šta vi ustvari hoćete? 9-0 u ABA, ako dobijemo Neptunas 3+ razlike, 90% smo u top 16 EL. Najmladja ekipa u EL, možda i trener, nisam siguran. Pa dajte malo podrške, možda i on (trener) leži uveče i čita ove komentare.. Nikad nećemo saznati..

NokiJa

pre 9 godina

Crvena zvezda nece odrzati ovaj nivo igre do maja i juna pa ne znam sta da je.Vec sada deluju dosta losije nego pre mesec dana.Previse su puni sebe.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (J.D.Aleksandar, 24. novembar 2014 22:08)

Iiiii nagrada za najbesmisleniji komentar ove veceri u ostroj konkurenciji odlazi visestrukom pobedniku ove discipline - J.D.Aleksandru!
Sve cestitke srecnim dobitnicima a ostalima zelim vise srece u sledecoj pobedi KKCZT!

mik

pre 9 godina

Domaćinsko suđenje,nema šta. Nama dve tehničke i faul za svaki kontakt,a njima samo za ono što mora. Ali dobro,izgleda da nije u interesu da neko dominira ligom.

AcaPN

pre 9 godina

Bravo za ekipu i strucni stab. Sve pohvale i sa moje strane za domacine i njihove navijace. Sve najbolje u nastavku sezone vam zelim. Marko, ovo je prva pobeda za tebe. Bice ih jos mnogo, jer tako dobar decko je to i zasluzio. Jos jednom, neka ti je laka crna zemlja.

The Great Gatsby

pre 9 godina

Ne razumem sta je problem, sta Radonja, dokle vise...sta, treba da dobijamo svaku tekmu 20 razlike?! Slavite svaku pobedu i uzivajte, sto se mene tice neka svaku dobijemo sa pola kosa do kraja sezone!

savo radusinović najbolji pevač

pre 9 godina

zvezda je jača od svih u aba ligi za 3 koplja jedino možda od budućnosti za 2 ovo bi trebali pobediti lako al su umorni pa teže al da se zna puno navijam večeras za zvezdu

Grof

pre 9 godina

Iako nista nije odlucivala,raduje pobeda prvenstveno zbog Radonjica,da dobije najzad neku neizvesnu zavrsnicu...mnogo mi je drago zbog Jake Blazica,odavno nisam video nekog igraca sa tolikim srcem,veceras u drugom poluvremenu fenomenalan.Dobra odluka da se Bobi odmori,Williams-Cirbes sada vec ubitacan tandem za pikenrol...Cedevita nezgodna zbog toga sto vrlo malo poena daje protivniku u tranzicionoj igri,a to je Zvezdina mozda najjaca strana...sad odmor,pa svim raspolozivim snagama na Neptunas,u pobedu ne sumnjam uopste...

l'alchimiste

pre 9 godina

Sve u svemu zasluzena pobeda,sa poklonjenim faulom nad Jakom u zadnjem napadu,ali to je valjda kompenzacija za nijansu pristrasnije sudjenje na strani Cdv.
Raduje sto izgleda da Zvezda kad god pozeli moze da doda gas i da - pretvori -
u +.Nosiocu igre su kao i obicno sjajno odradili posao bez mnogo potrosene energije..ali vec pocinje da me brine Djenka koji je pokazao izuzetnu nesigurnost..jedna dobra utakmica protiv Magara,malo je od njega.Takodje Danguba je i dalje van ritma i posle utakmice sa Bud. u kanalu je...sve pohvale Kalini i Jaki Zvezdinim energetskim boosterima.

baki

pre 9 godina

Za koga li grobari navijaju, s jedne strane ne vole sto njihov veciti rival pobedjuje s druge strane ipak poraz cedevite im odgovara u borbi za playoff...

kalcokera

pre 9 godina

mnogo su mi smesni ovi sto bi da odmaraju igrace od 20 god
ljudi Arojo igrao 50 min protiv nas
cim se odmore oseti se to na sutu a i onako slabo sutiramo

veliki strumf

pre 9 godina

11 razlike i napad, Lazic prodaje loptu, pravi faul kos u kontri i 4 naredna napada prodajemo loptu i evo ih na -1. Sta jedna greska uradi!

Milos

pre 9 godina

Konacno smo uspeli da dobijemo jednu utakmicu na jednu loptu i zato svaka cast. Medjutim, brine to sto smo opet olako ispustili prednost od desetak poena i u dva navrata.

Južni front

pre 9 godina

ovo ako dobijemo svaka nam cast!
(hours of love, 24. novembar 2014 21:10)
Ne ovo, Zvezda će u ABA ligi dobiti sve, kvalitetom je ispred svih. To priznajem, teškom mukom.

a ha

pre 9 godina

Prosto neverovatno da zvezda iz utakmice u utakmicu 4. cetvrtinu igra ocajno!!!
(Nesa, 24. novembar 2014 22:24)

Pogledaj ko je igrao IV četvrtinu i uopšte kolika je minutaža bila nekih igrača,pa će ti biti jasno...

Анализа

pre 9 godina

Рутинска победа упркос катастрофалном суђењу. Све иде по плану, све смо бољи и бољи. Скор 9-0 је назамислив у лигама ове јачине!!!

vasilije

pre 9 godina

Wilijams stvarno ima magična proigravanja, ali selekcija šuta njega i Dženkinsa blagi užas. Cirbes malo bolji, ali ponovo slab u odbrani i samo 3 skoka za 20-ak minuta i prosto ne može da završi utakmicu bez faula u napadu. Blažić večeras najbolji uz Mitovića, suđenje očajno po zvezdu osim poslednjeg napada koji nije bio očigledan faul, ali 3 tehničke i još nekoliko faulova bez kojih je mogla da se odluči utakmica. Radonjić ponovo nije dobro vodio utakmicu, ali dobro je da smo konačno prvu neizvesnu utakmicu dobili.

glavonjic

pre 9 godina

zamalo da trener napravi istu gresku kao pre neki dan protiv Turaka.
Umesto da poslednju cetvrtinu pocne sa najboljom postavom,osigura 10 razlike,opet se kocka...Protivnik Nas stize,ulazimo u bonus u 2 min.poslednje cetvrtine... primamo vezane trojke...sumljivi faul i Slovenac koji je odigrao maestralno Nas spasavaju! DOKLE BRE !!!
Covece ,nauci da protivnicku seriju iseces posle 2-3 vezana koosa,a ne da cekas da Nas svaki put stignu ili prestignu,pa tek onda uzimas minut odmora...pa da citas nase komentare,naucio bi do sada!
DOKLE BRE !

nex

pre 9 godina

Sad se vidi koliko je trojka mocno oruzje i koliko nam je falilo u mnogo bitnih utkmca. Generalno igra nije neka,ali samo malo prostora napravis za 3ku,krene i eto. Treba Radonja da razmisli o tome. Inace,ovde rez zaista nije bitan

Mile

pre 9 godina

Sudije bukvalno kreiraju rezultat i drze razliku na do 5 poena. Kako se jedna tim odvoji oni vracaju u igru drugu ekipu tako sto ne sviraju nista za onog sto vodi. Cim se vrati razlika na ispod 5 pocinju ponovo da sviraju normalno. Zvezda ostecena u vise u prvih 5min 4/4. Pitam se dal su za ovaj rezultat zasluzni timovi ili sudije.

SAŠA FRANKFURT

pre 9 godina

Bravo Zvezdo, ipak je trebalo naci snage i skoncentrisati se posle svega. Iako su sudije domacinski sudili, pobedili ste. Jaka rasturio veceras. Dobro je što se i Cirbes sve više forsira, i u paru s Wilijamsom je sve bolji. Odma produziti ugovor s Wilijamsom, covek je neverovatan umetnik i igrac. Cedeviti i zagrepcanima hvala na gostoprimstvu i organizaciji.

dex

pre 9 godina

Napisao sam posle Galate, najgora stvar koja nas moze zadesiti je da u 4/4 udjemo sa 7-8 razlike. Tada Radonja misli da je sve gotovo i pocne da ludi. Ovo smo vise dobili zahvaljujuci gluposti Cedevite. Malo nam fali da budemo vrhunski tim, a to malo je trener!

Malo objektivnosti

pre 9 godina

@Za koga li grobari navijaju, s jedne strane ne vole sto njihov veciti rival pobedjuje s druge strane ipak poraz cedevite im odgovara u borbi za playoff...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (baki, 24. novembar 2014 22:01)


Od kad nam je FMP veciti rival?

fm 2014

pre 9 godina

Teodosic, Vilijams, Micic, Markovic, Bogdanovic, Nedovic, Kalinic, Bjelica, Erceg, Mitrovic, Marjanovic, Raduljica, Štimac, Krstic
(2 otpadnu i to je rutinsko zlato)

dex

pre 9 godina

Radonja nece odmarati igrace, a utakmicu ce verovatno izgubiti. Time pre ako se udje u neizvesnu zavrsnicu. Samo njegove ekipe mogu posle startnih 11:0 da dozvole protivniku seriju 21:6. Nijednu utakmicu pod Radonjicem Zvezda nije odigrala konstantno. Razumem uspone i padove, ali bas u svakoj utakmici, to vec ne razumem.

VardaPFK

pre 9 godina

evrologaski derbi u aba ligi koji rutinski dobijamo...nek se spremi neptunas, ali i kk "pavlovicu vrati se"
(baki, 24. novembar 2014 20:34)

KK "Nije ovo nas klub ali dobar je dok se nas ne odmrzne, malo je iskrivljen grba ali lici..."

Epikurejac

pre 9 godina

Mene ne iznenadjuje 9-0 CZ, nego 8-1 Buducnosti. Do sada je jasno da su tri ekipe skoro pa sigurne za plejof, a da se za jedno mesto realno bori 5 ekipa : Krka, Mega, Olimpija, Partizan. Rezultate Partizana treba uzeti sa rezervom jer prakticno nisu igrali ni sa CZ ni sa Buducnosti. Prosle godine je bilo ''dozvoljeno'' 9 poraza za cetvrto mesto, ove ce biti nesto vise, i prakticno kljuc ce lezati u tome kako Partizan odigra sa CZ i Bud.

Vrlo lako se moze desiti da Partizan izgubi naredne 4 utakmice, dostuju CZ i Zadru (realno da realnije ne moze biti, oba poraza), docekuju Buducnost i Megu. Realno je da imaju 2-2 ili 1-3 iz naredne cetiri utakmice. Kljucni period za Partizan su naredne 4 utakmice.
(Novosadjanin., 24. novembar 2014 22:36)

A da se ti manes Partizana i gledaj kako da ne ispadnete u polufinalu F4 u aprilu..

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Crvena zvezda nece odrzati ovaj nivo igre do maja i juna pa ne znam sta da je.Vec sada deluju dosta losije nego pre mesec dana.Previse su puni sebe.

Ljubo

pre 9 godina

Ne vredi, ako nemamo u trećoj četvrtini bar 25 razlike ne možemo da računamo na pobedu... gde god je bilo ispod 20 ulazili smo u egal na kraju.

Batko

pre 9 godina

sačekaj kraj, pa komentarisi. vidiš koliko ispadneš glup? ili moraš u krevet fo 22.00, pa ko veliš, ipak da nešto napišeš uz mlekce?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (doktor, 24. novembar 2014 22:31)

Doktore....spomenu ti neku glupost... ???

Carobnjak

pre 9 godina

Cedevita je jaca na spoljnim a slabija na centru u odnosu na proslu godinu . Sve ukupno mislim da je cedevita ove godine jaca . Mislim da ce veceras dobit zvezdu jer imaju boljeg trenera .

knm

pre 9 godina

smesno da jaka igra zadnji napad, ali sta ces kad vam je kompletna koncepcija igre rotacija igraca na 2 minuta. za svim tim milionima ste mogli i neke kosarkase da kupite

fm 2014

pre 9 godina

Teodosic, Vilijams, Micic, Markovic, Bogdanovic, Nedovic, Kalinic, Bjelica, Erceg, Mitrovic, Marjanovic, Raduljica, Štimac, Krstic
(2 otpadnu i to je rutinsko zlato)

dex

pre 9 godina

@srdjan

Ja kosarku pratim malo duze. Necu prejudicirati koliko je ti pratis. Radonja najveci kvalitet ove ekipe??? Ok, nabroj mi 3 (slovima: tri) akcije koje imamo! Objasni mi kao laiku, zasto konstantno padamo u 4/4. Objasni mi zasto Radonjic u veoma bitnoj EL utakmici, 4/4 pocinje petorkom Dzenkins-Blazic-Dabgubic-Tejic-Cirbes koja je iz mrtvih vratila Galatu? Koliko je Zvezda dobila neizvesnih zavrsnica u EL za dve sezone (a bilo ih je)? Igraci se menjaju, pa ce biti da nije do igraca. Objasni mi te neke Radonjiceve kvalitete. Ja sam za sada video osvojen kup, drastican pad forme prosle sezone kada je bilo najbitnije (polufinale ABA, a nasu ligu je bolje i ne pominjati), i nista vise. Mislis da trener nema nista sa formom? Bice da nisam ja taj koji kosarku gleda dve godine. I pitate sta je mogao vise da uradi? Pa ima masineriju, a on dovodi pobede u pitanje. NADAM SE da ove godine nece OPET doci do drasticnog pada forme, i da cemo konacno osvojiti nesto bitno. Radonja nece otici, to je sigurno, jer ima enorman ugovor i ne smeju ga otpustiti. Ali pogubljenost kojom on odise od prvog dana je neverovatna! Tako i prosle godine nije smelo da sw kritikuje, svi koji smo upozoravali na ogromne propuste smo bili pljuvani, a onda je Radonja u kljucnim trenucima zabriljirao. Daj boze da tako ne bude i ove sezone. Pobede vas opijaju, i ne vidite stvari malo sire!

Malo objektivnosti

pre 9 godina

@Za koga li grobari navijaju, s jedne strane ne vole sto njihov veciti rival pobedjuje s druge strane ipak poraz cedevite im odgovara u borbi za playoff...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (baki, 24. novembar 2014 22:01)


Od kad nam je FMP veciti rival?

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Crvena zvezda nece odrzati ovaj nivo igre do maja i juna pa ne znam sta da je.Vec sada deluju dosta losije nego pre mesec dana.Previse su puni sebe.

dex

pre 9 godina

Radonja nece odmarati igrace, a utakmicu ce verovatno izgubiti. Time pre ako se udje u neizvesnu zavrsnicu. Samo njegove ekipe mogu posle startnih 11:0 da dozvole protivniku seriju 21:6. Nijednu utakmicu pod Radonjicem Zvezda nije odigrala konstantno. Razumem uspone i padove, ali bas u svakoj utakmici, to vec ne razumem.

Carobnjak

pre 9 godina

Cedevita je jaca na spoljnim a slabija na centru u odnosu na proslu godinu . Sve ukupno mislim da je cedevita ove godine jaca . Mislim da ce veceras dobit zvezdu jer imaju boljeg trenera .

VardaPFK

pre 9 godina

evrologaski derbi u aba ligi koji rutinski dobijamo...nek se spremi neptunas, ali i kk "pavlovicu vrati se"
(baki, 24. novembar 2014 20:34)

KK "Nije ovo nas klub ali dobar je dok se nas ne odmrzne, malo je iskrivljen grba ali lici..."

glavonjic

pre 9 godina

zamalo da trener napravi istu gresku kao pre neki dan protiv Turaka.
Umesto da poslednju cetvrtinu pocne sa najboljom postavom,osigura 10 razlike,opet se kocka...Protivnik Nas stize,ulazimo u bonus u 2 min.poslednje cetvrtine... primamo vezane trojke...sumljivi faul i Slovenac koji je odigrao maestralno Nas spasavaju! DOKLE BRE !!!
Covece ,nauci da protivnicku seriju iseces posle 2-3 vezana koosa,a ne da cekas da Nas svaki put stignu ili prestignu,pa tek onda uzimas minut odmora...pa da citas nase komentare,naucio bi do sada!
DOKLE BRE !

dex

pre 9 godina

Napisao sam posle Galate, najgora stvar koja nas moze zadesiti je da u 4/4 udjemo sa 7-8 razlike. Tada Radonja misli da je sve gotovo i pocne da ludi. Ovo smo vise dobili zahvaljujuci gluposti Cedevite. Malo nam fali da budemo vrhunski tim, a to malo je trener!

Epikurejac

pre 9 godina

Mene ne iznenadjuje 9-0 CZ, nego 8-1 Buducnosti. Do sada je jasno da su tri ekipe skoro pa sigurne za plejof, a da se za jedno mesto realno bori 5 ekipa : Krka, Mega, Olimpija, Partizan. Rezultate Partizana treba uzeti sa rezervom jer prakticno nisu igrali ni sa CZ ni sa Buducnosti. Prosle godine je bilo ''dozvoljeno'' 9 poraza za cetvrto mesto, ove ce biti nesto vise, i prakticno kljuc ce lezati u tome kako Partizan odigra sa CZ i Bud.

Vrlo lako se moze desiti da Partizan izgubi naredne 4 utakmice, dostuju CZ i Zadru (realno da realnije ne moze biti, oba poraza), docekuju Buducnost i Megu. Realno je da imaju 2-2 ili 1-3 iz naredne cetiri utakmice. Kljucni period za Partizan su naredne 4 utakmice.
(Novosadjanin., 24. novembar 2014 22:36)

A da se ti manes Partizana i gledaj kako da ne ispadnete u polufinalu F4 u aprilu..

Peša Re

pre 9 godina

zamalo da trener napravi istu gresku kao pre neki dan protiv Turaka.
Umesto da poslednju cetvrtinu pocne sa najboljom postavom,osigura 10 razlike,opet se kocka...Protivnik Nas stize,ulazimo u bonus u 2 min.poslednje cetvrtine... primamo vezane trojke...sumljivi faul i Slovenac koji je odigrao maestralno Nas spasavaju! DOKLE BRE !!!
Covece ,nauci da protivnicku seriju iseces posle 2-3 vezana koosa,a ne da cekas da Nas svaki put stignu ili prestignu,pa tek onda uzimas minut odmora...pa da citas nase komentare,naucio bi do sada!
DOKLE BRE !
(glavonjic, 24. novembar 2014 22:36)

Grobarski providno

knm

pre 9 godina

smesno da jaka igra zadnji napad, ali sta ces kad vam je kompletna koncepcija igre rotacija igraca na 2 minuta. za svim tim milionima ste mogli i neke kosarkase da kupite

1991

pre 9 godina

Covic je bio u 15h na Bezanijskoj kosi, a stigao je i na utakmicu u Zagreb. Svaka cas kakva energija, a ne oni beskicmenjaci pre njega sto su se cepili onima na vlasti i klub besomucno zaduzivali.

konto

pre 9 godina

Cedevita, dosta slabija nego prošle sezone, otišli im Nurkić, Nolan Smit (pozdrav za grobare), Alan Rej.. Dobro smo počeli ali kakogod, zna se da je bitan četvrtak a ne bi bilo loše dobiti ovo čisto zbog atmosfere i niza...

Ljubo

pre 9 godina

Ne vredi, ako nemamo u trećoj četvrtini bar 25 razlike ne možemo da računamo na pobedu... gde god je bilo ispod 20 ulazili smo u egal na kraju.

DuleDavez

pre 9 godina

Druze Radonjicu, molim te podnesi ostavku.....
(Vlado, 24. novembar 2014 22:16) Tako je..drugi trener bi vec dosad imao 20 pobeda u Aba ligi i osigurao finale EL ..a Radonjic bednih 9:0 Aba i top 16 EL .. stvarno sramota !

vasilije

pre 9 godina

Wilijams stvarno ima magična proigravanja, ali selekcija šuta njega i Dženkinsa blagi užas. Cirbes malo bolji, ali ponovo slab u odbrani i samo 3 skoka za 20-ak minuta i prosto ne može da završi utakmicu bez faula u napadu. Blažić večeras najbolji uz Mitovića, suđenje očajno po zvezdu osim poslednjeg napada koji nije bio očigledan faul, ali 3 tehničke i još nekoliko faulova bez kojih je mogla da se odluči utakmica. Radonjić ponovo nije dobro vodio utakmicu, ali dobro je da smo konačno prvu neizvesnu utakmicu dobili.

veliki strumf

pre 9 godina

Kakva kradja u 1/4! Primer kako sudije ekipu potpuno vrate u mec. Tako nas godinama unistavaju nase sudije protiv Partizana, recept identican. Potpuno te izbace iz ritma. Zaista svuda teraju sprdnja sa nama Srbima.

santa justa

pre 9 godina

E, napokon da dobijemo neizvesnu utakmicu. Ali sa druge strane od gotovog smo napravili neizvesno sami. Kad se MW udvoji plan B ne postoji.

Mikeli

pre 9 godina

Ovo sudije godinama rade kada igramo sa partizanom. Ekipa koja igra odličnu odbranu se sasece tako što se svaki kontakt svira kao faul. Tada je nemoguće igrati prepoznatljivu i jaku odbranu. Dobija ovo zvezda na suv kvalitet, ali Radonja mora naći nažalost rešenje i za užasan sudijski kriterijum koji nas očekuje u našoj dirigovanoj ligi.

Novosadjanin.

pre 9 godina

Mene ne iznenadjuje 9-0 CZ, nego 8-1 Buducnosti. Do sada je jasno da su tri ekipe skoro pa sigurne za plejof, a da se za jedno mesto realno bori 5 ekipa : Krka, Mega, Olimpija, Partizan. Rezultate Partizana treba uzeti sa rezervom jer prakticno nisu igrali ni sa CZ ni sa Buducnosti. Prosle godine je bilo ''dozvoljeno'' 9 poraza za cetvrto mesto, ove ce biti nesto vise, i prakticno kljuc ce lezati u tome kako Partizan odigra sa CZ i Bud.

Vrlo lako se moze desiti da Partizan izgubi naredne 4 utakmice, dostuju CZ i Zadru (realno da realnije ne moze biti, oba poraza), docekuju Buducnost i Megu. Realno je da imaju 2-2 ili 1-3 iz naredne cetiri utakmice. Kljucni period za Partizan su naredne 4 utakmice.

Goran

pre 9 godina

Atomska kosarka dva evroligaska giganta, za 3 minuta po jedan poen sa obe strane... Ukupno u 8 minuta 18 poena ili 2.25 poena po minutu.
(huahuahua, 24. novembar 2014 20:48)

S obziro da ti je pamćenje vrlo problematično, podsetiću te na nekoliko rezultata Cedevite i Partizana, kako iz ove, tako i iz evroligaških sezona Partizana. Na osnovu toga ćeš prestati da ironično komentarišeš 2 evroligaška tima, a ti pukni od muke. Dakle ove godine, u 3. kolu, rezultat je bio 70:50. Prethodne sezone, u Zagrebu je bilo 68:65, a u Beogradu 77:68. U sezoni 2012/13 ste bili baš raspucani u stili "evroligaša", 58:55 u Beogradu (ANTIPROPAGANDA KOŠARKE)... Da li ti je jasno, koliko si gluposti u samo nekoliko redova napisao?

Goxy

pre 9 godina

voleo bi da znam protiv koga je
cedevita igrala?kako se zove taj klub?
(niste sigurni kako se zovete, 24. novembar 2014 22:59) Evroliga zna pitaj njih ili poseti njihov sajt. A za vas Igose nam bas nesto pucketa u predelu prepona

Neshko

pre 9 godina

U cemu je problem sa kosarkaskim komentatorima na SK (i Ilija i onaj drugi grobar)... da li ce makar jednom prokomentarisati sudjenje... Zvezda je najociglednije pokradena u produzecima u Istanbulu i prvo poluvreme veceras u Zagrebu, a IK prenosi utakmicu kao sahranu...

Gavgalj

pre 9 godina

limarijo ok, imate dobar tim ove godine ali zašto se ovde javljaju neka deca koja od ove godine prate košarku? nije ovo fudbal.
(spalding, 24. novembar 2014 22:49)

Boli, rodjace? Boli, boli, boli!!! Celu tekmu cekas da izgubimo, kad ono moša. Nije ti lako. A tek ce da boli, samo polako

lol

pre 9 godina

Cedevita je jaca na spoljnim a slabija na centru u odnosu na proslu godinu . Sve ukupno mislim da je cedevita ove godine jaca . Mislim da ce veceras dobit zvezdu jer imaju boljeg trenera .
(Carobnjak, 24. novembar 2014 20:57)

Moze biti da je vreme da sa carobnjastva predjes na cvecarstvo.

Srdjan

pre 9 godina

dex.-ti si operisan od kosarke.Ako si poceo da pratis kosarku pre dve god. to ne znaci da treba da komentarises istu.Radonja je najveci kvalitet ove ZVEZDE i mozemo samo da se mol
imo da ostane tu gde jeste i narednih tri god. i da se nadamo nekom uspehu u evropi.ZVEZDA NIKAD-PAZI NIKAD NIJE IGRALA BOLjU I LEPSU KOSARKU NEGO OVE GODINE -a tim je mnogo jeftiniji i mladji nego prosle god(ako si grobar onda te razumem)

Sale

pre 9 godina

Atomska kosarka dva evroligaska giganta, za 3 minuta po jedan poen sa obe strane... Ukupno u 8 minuta 18 poena ili 2.25 poena po minutu.
(huahuahua, 24. novembar 2014 20:48)


Koju li si ti utakmicu gledao grobarcicu unesreceni? Ako je tebi broj poena merilo kvaliteta sve mi je jasno o tvom poznavanju kosarke. Da stvar bude gora po tebe postignuto je 175 poena, tj, posto vidim da volis statistiku, 4,375 poena po minitu. Bolje cuti i ne javljaj se jer znas sta sledi u sledecem kolu-evroligas ce da zgazi autsajdera cipiripi kupa. Mi bre dominiramo ovom ligom, sprdamo se sa svima, a tvoj mali bedni kk "pavlovicu vrati se" da ga sudije nisu izgurale protiv Metalca, od timova iz Srbije bi imao najlosiji skor. Hm, zapravo, da li je tvoj klub uopste iz Srbije? :D

nex

pre 9 godina

Bilo bi lepo da pobedimo i posvetimo pobedu Jagodi,ali siguran sam da bi Vas i on posavetovao da istaktizirate i sacuvate se za utakmicu decenije protiv Neptuna. Sta god uradite,svi smo uz Vas.

goga

pre 9 godina

Gubimo mi (Zvezda) ovo... Mi sem tranzicije, i spustanja lopte centru, nista drugo i ne znamo da uradimo (odigramo) u napadu! Tuzno...
(marko, 24. novembar 2014 21:12)
i pik, i povratna iz reketa na otvorenu trojku, poneki low-hi.....stvarno bedan napadacki potencijal, slazem se

veliki strumf

pre 9 godina

11 razlike i napad, Lazic prodaje loptu, pravi faul kos u kontri i 4 naredna napada prodajemo loptu i evo ih na -1. Sta jedna greska uradi!

Batko

pre 9 godina

sačekaj kraj, pa komentarisi. vidiš koliko ispadneš glup? ili moraš u krevet fo 22.00, pa ko veliš, ipak da nešto napišeš uz mlekce?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (doktor, 24. novembar 2014 22:31)

Doktore....spomenu ti neku glupost... ???

Dejan

pre 9 godina

Vodi Zvezda u prvoj cetvrtini 0:11 Dominiraj !!!
(komarac u sorcu, 24. novembar
2014 20:38)

Šta kazeš?
(Jaa, 24. novembar 2014 20:55)

Kaže čovek da Zvezda vodi 0:11 i da dominira. Koji deo ti nije jasan?

Struki

pre 9 godina

Setih se upravo izjave Grbovica kod Tegija u petak,pita ga Tegi koliko ce poraza imati Zvezda do plej-ofa,a Grbovic onako ladno:najverovatnije nijedan! Doduse ogradio se kao Partizanovac kod sledece utakmice,ali u principu covek nije nista lose rekao. Evo trecina regularnog dela je prosla a Zvezda je jos uvek na 100%. I dodao je da nudi Tegeltiji opkladu da ce Zvezda dobiti Neptunas sa najmanje 20 razlike! Iz njegovih usta u "bozije usi"... Kako stvari stoje prvi deo (13 kola),zavrsicemo na 13-0,a u drugom delu cemo videti. Pozdrav svim ljubiteljima dobre kosarke,i srecno svim nasim klubovima u nastavku ABA lige,a mojoj Zvezdi da konacno uzme titulu!

doc

pre 9 godina

Za sve one koji su sumnjali da mozemo da dobijemo i neizvesnu zavrsnicu - upravo to ste mogli da vidite veceras. Imali smo pad u igri, zbog prevelikog broja gresaka nasih igraca - lose izvodjenje lopte iz auta, par losih dodavanja i slicno - sto su vesto i efikasno iskoristili domaci igraci, uz izuzetno precizan sut. Takodje, igrali su prljavo na M-Will-u sto sudije bas i nisu zelele da sankcionisu, pa smo imali dosta problema u organizaciji napada. Za sve ovo apsolutno nije kriv trener Radonjic i jednom za sva vremena ostavite coveka na miru. Izgledamo odlicno, igramo jako dobro, iznad svih ocekivanja i to je iskljucivo zasluga naseg trenera. On je gospodin covek, posteno i veoma uspesno radi svoj posao - a svi mi koji volimo Crvenu zvezdu treba da se njime ponosimo. Sva podrska Radonji i svima u organizaciji kluba.

savo radusinović najbolji pevač

pre 9 godina

zvezda je jača od svih u aba ligi za 3 koplja jedino možda od budućnosti za 2 ovo bi trebali pobediti lako al su umorni pa teže al da se zna puno navijam večeras za zvezdu

kalcokera

pre 9 godina

mnogo su mi smesni ovi sto bi da odmaraju igrace od 20 god
ljudi Arojo igrao 50 min protiv nas
cim se odmore oseti se to na sutu a i onako slabo sutiramo

mislim ...stvarno

pre 9 godina

...platiš kartu za prevoz, platiš kartu za tekmu, platiš par piva, udješ u halu i kad krene ludilo a ti jadan moraš kao i svi da skandiraš ,,CE-DE-VITA,, ...što sa druge strane i nije toliko strašno...zamisli tek da je CIPIRIPI hrvatski brend...to bi već bilo prilično nelagodno.

DedaMiloje

pre 9 godina

Dekadentna i bezidejna košarka dva lažna evroligaša!
(Jaa, 24. novembar 2014 21:04)

Inace Tepic i ekipa igraju NBA kosarku, ajd pokri se i ne mraci koliko ti je krivo.

doktor

pre 9 godina

Čim smo poveli 0:11 znao sam da gubimo jer ne umemo da čuvamo prednost protiv ozbiljnih ekipa i posedujemo gubitnički mentalitet.
(užas, 24. novembar 2014 20:56)

sačekaj kraj, pa komentarisi. vidiš koliko ispadneš glup? ili moraš u krevet fo 22.00, pa ko veliš, ipak da nešto napišeš uz mlekce?

Иван

pre 9 godina

Свака част Звезди!
Често наилазим на приче да црвено-бели не умеју да добију неизвесне завршнице. Да их нису добијали, то је тачно, али разлог је мало другачији од недостатка кошаркашког умећа. То је пре свега недостатак респекта. Што се видело и вечерас. Наиме, кошарка је данас индустрија, то мање-више свако зна. Одлучује новац, интереси и слични мотиви, пре него играчки квалитет. Вечерас су играчи Цедевите ненормално погађали у завршници, стигли Звездину предности, и наметао се закључак да Звезда једноставно делује изгубљено у неизвесним завршницама. Но, тешко је играти против противника којег су судије домаћински константно гурале, толико да се на моменте чинило како напад домаћина мора завршити поготком, у сваком случају довољно да се сваки Цедевитин играч осећа сигурним при шуту у завршници. Зато је овај тријумф важан, да наши играчи схвате колико је потребно да би победили на гостујућем терену, пошто већ нисмо миљеници судија ни у Евролиги ни на Јадрану. Партизан је годинама играо најзначајније европско клупско такмичење, и никакав ауторитет није стекао, то чека и Звезду. На неки суров начин, она погибија у Турској је вероватно помогла црвено-белима да дају све од себе и превазиђу раније грешке, упркос врло болном поразу. Сада сам сигуран да ће овај тим далеко догурати.

Batko

pre 9 godina

Crvena zvezda nece odrzati ovaj nivo igre do maja i juna pa ne znam sta da je.Vec sada deluju dosta losije nego pre mesec dana.Previse su puni sebe.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (J.D.Aleksandar, 24. novembar 2014 22:08)


Da li to osecam neku rezignaciju u tvom komentaru ? Strah...strepnju ....spreman na bol za par dana ??
Nisu oni puni sebe...oni ce da PUNE vas

pera

pre 9 godina

Očigledno da Cedevita ima kulturne navijače. Kod minute ćutanja, što neko napisa, čuje se ventilator. Nisam čuo "ubi Srbina", nisam čuo neke pesme tokom cele utakmice. Jednstavno publika prati utakmicu i navija ili zviždi kod napada gostiju. Inače Radonjić me je sada stvarno uverio da je ili tvrdoglav ili ne može da se adaptira na trenutnu situaciju koja se dešava na terenu. Pa ne može da vne vidi da, Pilepić valjda beše, razbi šutom za tri, a njegov čovek uvek nešto pomaže u reketu. Zvezda treba gazdi ABA lige staviti do znanja i za sudije. Pa oni ubiše i pokidaše Marjanovića. Onaj napaljeni bek je Vilijamsa tri ili četiri napada uzastopno faulirao, ovaj dribla kod sudije da bi video i posle x-ti put svirao prekršaj kada je bilo najmanje prekršaja.

sale@bcn

pre 9 godina

Kao prvo veliki respekt za navijace Cedevite za minut cutanja a i sve ukupno navijanje,onako gospodski...Kao drugo relno Cedevita ima slabiji tim ali se ljudi bore maksimalno i gosp. Repesa je odlican trener te je sklopio solidan i jak tim bez zvucnih imena.Zvezda igra opet u talasima nema sumnje da smo mnogo jaki i fizicki top spremni,Radonja pravi greske konstantno i mnogo zavisimo od igre odlicnog Viliamsa,mora se vise vezbati u napadu sem pick&rola i individualnih sposobnosti igraca jos uvek se ne vidi rad trenera u napadu...Sve u svemu OK uzesmo tesnu pobedu to nam je trebalo,jos jednom cestitke Zvezdi i Cedeviti na pravom basketu i hvala publici na sportskom navijanju..pozz

Delija

pre 9 godina

Cedevita masi poslesnji sut nasi igraci jedva da su digli ruke... Vidi se da su totalno utuceni i svaka im cast na pobedi, mislim da su kosarkasi daleko daleko vecu podrsku zasluzili nego manekeni u fk... Ja sam navikao da gledam u Fk neke koji ne znaju a ginu, navikao sam i da gledam koji nesto i znaju ali se ne trude, ali sada treba da se naviknem na one koji i ne znaju i nece da se trude...Fudbaleri su bruka i sramota celog SD C.Zvezda a imaju najvecu podrsku...

Zvezda ponos Srbije

pre 9 godina

Ovo ne bi dobila nijedna ekipa u ABA osim Zvezde. Da posle onako teškog poraza, užasno bolnog gubitka navijača, teškog puta od Istanbula do Zagreba dobije drugu najjaču ekipu u gostima... svaka čast! SVE ČESTITKE za igre Zvezde ove sezone! Ovi momci su nas zadužili za ceo život! Napunite bre Pionir i dajte im podršku! Nijedna ekipa u Srbiji u zadnjih 20 godina nije zaslužila više podršku od ovih momaka u Zvezdi!

rale

pre 9 godina

Kao Srbin, zahvaljujem Hrvatima u dvorani na minuti ćutanja i kasnijeg aplauza. Mislim da bi ovo trebalo zapamtiti. Takođe, zahvaljujem navijačima Tulanske slobode i navijačima Budućnosti. Ako smo ljudi znaćemo ovo da cenimo
Veliko hvala!!!

One night in May

pre 9 godina

(Novosadjanin., 24. novembar 2014 22:36)

Sto te iznenadjuje skor Buducnosti?! Imaju super igrace, po imenima skroz egal sa Zvezdinim, ako ne i jace. Tim nema pritisak da mora da udje u Evroligu (mada se sigurno nadaju tome), nego samo u plej of i drugu fazu Evrokupa.
Imaju strasnog sponzora (VOLI), koji se redovno reklamira i u Evroligi, a jedan je od tri najveca sponzora ABA lige.
Imaju jak domaci teren, dobro izabrane strance, pola crnogorske reprezentacije - zasto te iznenadjuje njihov skor? Budimo posteni, u Pioniru su "imali" Zvezdu, izvukli smo pobedu (i lepu razliku) na suv presing u poslednjoj cetvrtini i njihovu neuigranost.

Sasvim je realno da budu drugi posle 26. kola, a trecem onda nek je Bog u pomoci u polufinalnoj seriji.

karma

pre 9 godina

Hahaha i Radonjic je izgubio utakmicu Zvezda je posle 0 :11 izgubila mec, Repesa je bolji trener.. Stidite se!! Makar prvo cekajte da se utakmica zavrsi pa komentarišite. I da odmarao je igrace to se jasno vidi. Pozdrav (NE) poznavaoci kosarke

mik

pre 9 godina

Domaćinsko suđenje,nema šta. Nama dve tehničke i faul za svaki kontakt,a njima samo za ono što mora. Ali dobro,izgleda da nije u interesu da neko dominira ligom.

baki

pre 9 godina

Za koga li grobari navijaju, s jedne strane ne vole sto njihov veciti rival pobedjuje s druge strane ipak poraz cedevite im odgovara u borbi za playoff...

l'alchimiste

pre 9 godina

Sve u svemu zasluzena pobeda,sa poklonjenim faulom nad Jakom u zadnjem napadu,ali to je valjda kompenzacija za nijansu pristrasnije sudjenje na strani Cdv.
Raduje sto izgleda da Zvezda kad god pozeli moze da doda gas i da - pretvori -
u +.Nosiocu igre su kao i obicno sjajno odradili posao bez mnogo potrosene energije..ali vec pocinje da me brine Djenka koji je pokazao izuzetnu nesigurnost..jedna dobra utakmica protiv Magara,malo je od njega.Takodje Danguba je i dalje van ritma i posle utakmice sa Bud. u kanalu je...sve pohvale Kalini i Jaki Zvezdinim energetskim boosterima.

Pedja

pre 9 godina

Ljudi previse kritikujete. Bez obzira ne rezultate, vise ili manje ubedljive, Zvezda ove godine igra najlepsu kosarku. Godinama neka ekipa nije ovako igrala. Neki kazu kao Zvezda igra losije nego na pocetku itd. Nije to u pitanju vec umor, jer se zgusnulo dosta utakmica u kratkom periodu. Sa druge strane Radonjic je veceras dosta forsirao Cirbesa i Dzenkinsa da se sto vise razigraju. Marjanovica nije ni uvodio kasnije, odmarao ga je. I to je dobar potez Radonjica da sto vise igraca oseti neizvestan finis. Tejica je isto dosta ubacivao koji ce takodje biti veoma dobar. Zao mi je jedino sto vise ne ubeacuju Rebica da se i on malo kali, ali valjda ce biti mesta kad se bude igralo protiv losijih ekipa. Sve u svemu ja sam zadovoljan svim igrama Zvezde dosada.

Akuzativ

pre 9 godina

Hrvati ispali velika gospoda za Albance i Turke,a boga mi i za nas. A možda jednostavno Cedevita nema svojih huligana pošto im je publika pretežno sačinjena od normalnih ljudi koji samo vole košarku. Lep prizor u svakom slučaju.

prekoOkeanskeDelije

pre 9 godina

Ništa novo. Da i Cedevita malo vidi Vilijamsa & co. Inače, svaka čast Zagrebu za minut šutnje. Gde je Turska a gde Jevropa!

Ludilo

pre 9 godina

Cestitke na pobedi Crvenoj Zvezdi protiv Cedevite. Odigrali su ok mec i borili se maksimalno. Samo da se nasi klubovi jos vise izdignu i napreduju. Da li je moguce da celnici lige delegiraju dvojcu sudija u roku 26 sati sude dva meca?? To su daroviti Pukl i Javor koji kad dodju u Bg pros..avaju a kad nasi negde gostuju samo navlace na domaćina.

KosarkaNajlepsaIgra

pre 9 godina

Pratim ABA ligu od pocetka. Nisam ni slutio da ce ovakav igrac kao sto je MW igrati na ovim prostorima. Covek je carobnjak. Zvezda je bez njega pristojan tim, ali sa njim je masina. Kad bi ga 'prevarili' da potpise na jos jednu sezonu, napravili bi ogroman posao za buducnost. Zato je vazno da se ode u top 16 i od tih para ne treba dovoditi pojacanje, vec ponuditi jaci ugovor Williams-u do 2016. Lik je jednostavno mozak ekipe i on je najzasluzniji sto ovi klinci igraju ovakvu kosarku. Zvezda nema centra koji ima vrhunsku ledjnu tehniku i koji sebi grade poziciju. To Williams nadomescuje hraneci ih loptama. Obozavam Admirala, ali on nije plej i ovakav igrac nam je falio prosle sezone da osvojimo ABU, domace prvenstvo i odemo u top 16. Dobri plejmejkeri su raritet i znam da ih nije lako naci. Zato zadrzati Marcusa na duze treba da bude prioritet Zvezde.

CZV-UGR

pre 9 godina

Neko je ovde ranije rekao - kada sudije odluce da sviraju sve kontakte i kada iskoristimo bonus nasa igra pada na plan B a on nije razvijen previse jos... Jaka majstorski, Dzenkins nenormalna odbrana za americkog igraca... Radonja od mene + dobio si neizvesnu zavrsnicu iako je njima opet ulazilo sve u 4/4... Danas su izostali skokovi u odbrani i gradjenje prilikom suta i slobodnih bacanja... Svaka cast za psihicki pripremljenu utakmicu i u cetvrtak svi u Arenu bre!!!

John Terry

pre 9 godina

Ljudi, nije frka, ako mora cedevita da pobedi, kazite tako. Gledam ovo prvo poluvreme, sudjenje je smesno, tri tehnicke nam sude, potpuno nenormalan kriterijum, a razlika samo 2 poenta. Mislim, kazite lepo ne mora ni da se igra utakmica.

Batko

pre 9 godina

Reditelju preonosa ZAKONSKI onemogućiti da se više bavi tim poslom !!! Znači, kad krene da prenosi napad sa kamerom "iza kulupe" dodje mi da razbijem TV

Mile

pre 9 godina

Sudije bukvalno kreiraju rezultat i drze razliku na do 5 poena. Kako se jedna tim odvoji oni vracaju u igru drugu ekipu tako sto ne sviraju nista za onog sto vodi. Cim se vrati razlika na ispod 5 pocinju ponovo da sviraju normalno. Zvezda ostecena u vise u prvih 5min 4/4. Pitam se dal su za ovaj rezultat zasluzni timovi ili sudije.

nex

pre 9 godina

Posteno,na Jaki faul mogao i da ne bude sudjen,ali neka,neka i mi jednom ovako pobedimo,da razbijemo taj maler penal-zavrsnica.
Raduje sve bolja igra Zirbesa,malog Luke, i Jake,standardno "ludog" kad treba. Idemo,momci,top16 je tu,i da lepo prezimimo uz Vas,da mezimo kiseo kupus i tursiju,i ako se nadje neki cvarak i nesto iz pusnice,masala.

Sale

pre 9 godina

E hvala bogu da dobismo jednnu tvrdu utakmicu! al nije mi jasno kako to sa -11 dođosmo u situaciju da se borimo za pobedu. Kao u Turskoj!Pribojavao sam se istog scenarija. Mislim da će nas teško ko dobiti do kraja prvog dela sezone što se ABA lige tiče. A sad da vratimo Neptunasu milo za drago!

nex

pre 9 godina

Sad se vidi koliko je trojka mocno oruzje i koliko nam je falilo u mnogo bitnih utkmca. Generalno igra nije neka,ali samo malo prostora napravis za 3ku,krene i eto. Treba Radonja da razmisli o tome. Inace,ovde rez zaista nije bitan

gledalac

pre 9 godina

Najvise raduje napredak igraca.Vidite li koliko je Kalinic napredovao? Cirbes? Koliko se Jaka bolje kontrolise?Luku da ne pominjem.Cekamo jos Djenku i Dangubica, bice to tim za 8 u Evroligi sigurno.A onda je sve moguce.Raduje da i Tejic sve bolje koristi minute.

Milos

pre 9 godina

Konacno smo uspeli da dobijemo jednu utakmicu na jednu loptu i zato svaka cast. Medjutim, brine to sto smo opet olako ispustili prednost od desetak poena i u dva navrata.

Mikeli

pre 9 godina

Upravo nam je jedna ovakva pobea trebala, da se ekipa stvarno poraduje malo , da im padne kamen sa srca makar malo, nakon ove uzasne nedelje koja je za nama. Bravo momci, ponosimo se vama!

Sale

pre 9 godina

Ništa novo. Da i Cedevita malo vidi Vilijamsa & co. Inače, svaka čast Zagrebu za minut šutnje. Gde je Turska a gde Jevropa!
(prekoOkeanskeDelije, 24. novembar 2014 21:59)

Isto sam i ja pomislio kad se desio minut ćutanja. I aplauz na kraju. Zagrepčani svaka čast!

NokiJa

pre 9 godina

Crvena zvezda nece odrzati ovaj nivo igre do maja i juna pa ne znam sta da je.Vec sada deluju dosta losije nego pre mesec dana.Previse su puni sebe.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (J.D.Aleksandar, 24. novembar 2014 22:08)

Iiiii nagrada za najbesmisleniji komentar ove veceri u ostroj konkurenciji odlazi visestrukom pobedniku ove discipline - J.D.Aleksandru!
Sve cestitke srecnim dobitnicima a ostalima zelim vise srece u sledecoj pobedi KKCZT!

Чварков

pre 9 godina

МВ најјачи лик,изгледа да се намерачио да обори рекорд у асистенцијама у АБА лиги, највише волим када и мене исцима са пасом без гледања.

jahorinac ,Pale

pre 9 godina

Gubimo mi (Zvezda) ovo... Mi sem tranzicije, i spustanja lopte centru, nista drugo i ne znamo da uradimo (odigramo) u napadu! Tuzno...
(marko, 24. novembar 2014 21:12)


Ja te molim,bolje nemoj ništa pisati... Gledaj utakmicu ,ako te nervira prebaci na pink .. pozdrav

Južni front

pre 9 godina

ovo ako dobijemo svaka nam cast!
(hours of love, 24. novembar 2014 21:10)
Ne ovo, Zvezda će u ABA ligi dobiti sve, kvalitetom je ispred svih. To priznajem, teškom mukom.

Wllaxy

pre 9 godina

Ali utisak večeri za mene je hrvatska publika sa perfektnom minutom ćutanja na početku i aplauzom našim igračima na kraju - svaka čast!

Spale

pre 9 godina

Kako ima smarača što uporno smenjuju trenera, pa dokle? Šta vi ustvari hoćete? 9-0 u ABA, ako dobijemo Neptunas 3+ razlike, 90% smo u top 16 EL. Najmladja ekipa u EL, možda i trener, nisam siguran. Pa dajte malo podrške, možda i on (trener) leži uveče i čita ove komentare.. Nikad nećemo saznati..

Radonja odlazi

pre 9 godina

Uživanje je gledati Zvezdu ove sezone,kvalitet je evidentan na svakoj poziciji,čak i mali Tejić u poslijednje vrijeme kvalitetno koristi pruženu šansu,mada to nije iznenađenje on je i prošle godine to činio na pojedinim mečevima.Dženkins je večeras odigrao sasvim korektno,nije briljirao šut,ali nije ni forsirao,solidan je bio u organizaciji napada,mislim 5 asistencija i vrlo dobar u odbrani.Markusa je uživanje gledati,večeras opet sjajnih 12 asistencija.Jaka već drugu za redom u ABA prelama svojim poenima,ovo večeras je bila brilijantna partija uz sjajne procente šuta.Mitrović već standardno jedan od najboljih igrača.Dobro je što je Radonjić odmorio Bobija,jeste da je on rano ušao u problem sa ličnim,a Cirbes ga je sjajno odmjenio,i evidentno je da je Cirbes mnogo opasniji i korisniji kada ga loptama hrani Vilijams.Na kraju čestitke zagrebačkoj publici,jednostavno pokazali su da je vrlo prosto i lako biti normalan.

Grof

pre 9 godina

Iako nista nije odlucivala,raduje pobeda prvenstveno zbog Radonjica,da dobije najzad neku neizvesnu zavrsnicu...mnogo mi je drago zbog Jake Blazica,odavno nisam video nekog igraca sa tolikim srcem,veceras u drugom poluvremenu fenomenalan.Dobra odluka da se Bobi odmori,Williams-Cirbes sada vec ubitacan tandem za pikenrol...Cedevita nezgodna zbog toga sto vrlo malo poena daje protivniku u tranzicionoj igri,a to je Zvezdina mozda najjaca strana...sad odmor,pa svim raspolozivim snagama na Neptunas,u pobedu ne sumnjam uopste...

saab

pre 9 godina

Svaka nam cast na pobedi ! Cedevita je zaista sjajna ekipa. Umesto da uzivamo u duelu dve evroligaske ekipe mi gledamo neprihvatljivo lose sudjenje. Niko od igraca nije razumeo njihov kriterijum. Tehnicka Kalinicu je cisto izivljavanje. Uprkos svemu guramo dalje. Ono sto se meni svidja je da ima puno prostora za napredak kod dosta igraca. Da li je neko zapazio za kakve proteste DR dobija tehnicke u odnosu na druge impulsivne trenere koji non-stop komentarisu i pritiskaju sudjenje. Skoro kao i u zivotu - sto si bolji to te go.na vise gaze

Анализа

pre 9 godina

Рутинска победа упркос катастрофалном суђењу. Све иде по плану, све смо бољи и бољи. Скор 9-0 је назамислив у лигама ове јачине!!!

a ha

pre 9 godina

Prosto neverovatno da zvezda iz utakmice u utakmicu 4. cetvrtinu igra ocajno!!!
(Nesa, 24. novembar 2014 22:24)

Pogledaj ko je igrao IV četvrtinu i uopšte kolika je minutaža bila nekih igrača,pa će ti biti jasno...

stecky

pre 9 godina

Zaista me cčudi da smo uspeli da dobijemo ovu utakmicu uz ovakvo katastrofalno suđenje. Mario Delaš je dobio 2 faula u napadu, a napravio ih je barem 15. MW majstor asistencije!

The Great Gatsby

pre 9 godina

Ne razumem sta je problem, sta Radonja, dokle vise...sta, treba da dobijamo svaku tekmu 20 razlike?! Slavite svaku pobedu i uzivajte, sto se mene tice neka svaku dobijemo sa pola kosa do kraja sezone!

AcaPN

pre 9 godina

Bravo za ekipu i strucni stab. Sve pohvale i sa moje strane za domacine i njihove navijace. Sve najbolje u nastavku sezone vam zelim. Marko, ovo je prva pobeda za tebe. Bice ih jos mnogo, jer tako dobar decko je to i zasluzio. Jos jednom, neka ti je laka crna zemlja.

SAŠA FRANKFURT

pre 9 godina

Bravo Zvezdo, ipak je trebalo naci snage i skoncentrisati se posle svega. Iako su sudije domacinski sudili, pobedili ste. Jaka rasturio veceras. Dobro je što se i Cirbes sve više forsira, i u paru s Wilijamsom je sve bolji. Odma produziti ugovor s Wilijamsom, covek je neverovatan umetnik i igrac. Cedeviti i zagrepcanima hvala na gostoprimstvu i organizaciji.

ČIKA KURE

pre 9 godina

Nije teško biti fin. Videli smo da su ljudi bili pristojni kod minuta ćutanja. Svaka čast. Ima nade... Upamtimo to i pozdravimo njihove košarkaše kada budemo domaćini.