Subota, 22.11.2014.

10:31

“Ataman nije dobrodošao u Srbiju”

Predsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić poručio je da trener Galatasaraja Ergin Ataman nije više dobrodošao u Srbiju.

Izvor: JT

“Ataman nije dobrodošao u Srbiju” IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

137 Komentari

Sortiraj po:

kiflica

pre 9 godina

Napravljen je ogroman propust,neadekvatne mere obezbedjenja su i dovele do toga da se desi ovo sto se desilo.Uz sve to,Atamanova izjava gadja pravo srce i dusu.Da Srbija nije odreagovala na pravi nacin i da ga direktno nije prozvala pitanje je da li bi do njegovog izvinjenja i pokajanja uopste doslo.
Sve to na stranu,verujem da nikome nije bio cilj da se ugasi jedan mlad zivot,i zato se nadam da ce se sada potruditi i maximalno angazovati da nadju ubicu.

SA- VRANJE - NAM - VETAR - DUVA

pre 9 godina

Stanite malo ljudi dajte malo da se urazumimo. Ovde nema mesta nikakvoj politici, ovde svi treba da se zamislimo sta se desava sa nasom omladinom i buducnosti. Oni ide bez ikakve kontrole prvo od kuce, niti oni koga pitaju niti njih niko vise ne pita gde idu. Nesto pod hitno mora da se desi da bi mi reagovali. Kakav smo mi to narod kad i na ovakvu vest uplicemo politiku, jel smatrate da Aleksandar Vucic nije trebao da odreaguje na ovo. Ako tako mislite onda je to jedna velika bruka , dajte da se jednom da budemo slozni. Kako bi ovakve stvari sprecili i sasekli u korenu, kako kaze narod bolje je spreciti nego leciti. Sto se tice Turskog trenera apsolutno se slazem da nije dobro dosao u Srbiju ikada vise.

Davorin

pre 9 godina

Turska se očigledno nije mnogo angažovala kako bi obezbedila ovu utakmicu, u to nema sumnje. Nadam se da će se više potruditi u pronalaženju počinioca ovog kriminalnog dela. Vučićeva reakcija je sasvim adekvatna.

Populisti navijaju za CZ

pre 9 godina

ragedija je sto nestade jedan mladi zivot. U cvetu mladosti. Ali, citajuci komentare, lusajuci izjave zvanicnika I drugih l;ica p;ovodom tragedije sticem utisak da se osudjuje primitivizam drugih naspram nase uzvisene civilizacije. Kad navijaci(mnogi ih nazivaju huliganima) krenu u drugu drzavu da bi pokazali svoje stvarno lice, svesno stavljaju u opasnost svoje zivote Nije mi jasno zasto drzava staje iza ove gomile koja nas u svetu lose predstavlja (setite se Djenove, Tatona koji nije provocirao). Time im daje legitimitet, a to je jos jedan vid narusavanja ugleda drzave Srbije. Sta Vucic ima da preti nekome I uvodi sankcije (dodvorava se zvezdasima na populisticki nacin)? Trener Turaka je izjavio da su nasi navijaci teroristi pre nego se dogodila nesreca, pa se posle izvinio zbog toga. Da je znao za sled dogadjaja sigurno ne bi to izjavio (Secate li se naseg Predsednika Nikolica koji je izjavio pred atentat na Djindjica ga je I Tito imao pred smrt problem s nogom, pa se posle pravdao I sada je Predsednik) To valjda zna I Vucic koji mu je bio potcinjen, ali treba ubrati koji politicki poen na populizmu. I jos nesto, ko su to navijaci da se dovodi u pitanje odnos drzava. Samo u vasim novinama sam za 24 casa nabrojao 15 clanaka o ovom dogadjaju Da li da se rasplamsa mrznja, mobilizuje masa (doba Milosevica). Vucicu, lako je loziti masu, pokazi druge kvalitete ako ih uopste imas (populizam I demegogija se ne racunaju).

Ekolog

pre 9 godina

Srbija je dala primer turskim vlastima kako treba organizovati utakmice visokog rizika a da niko ne bude povredjen. Bio je red da i oni uzvrate na isti nacin nasim navijacima. Neka svako snosi posledice i za izjave i za nedela.

MERABA

pre 9 godina

I tužno i sramotno da neophodne mere za obezbeđenje naših navijača nije preduzeto. Tu oprosta nema, odgovorni moraju snositi posledice ove tragedije.

Danijela 39

pre 9 godina

Tuga i zal za izgubljenim jos jednim mladim zivotom. Saucesce prorodici ubijenog mladica. Suvisan je komentar na izjavu turskog trenera.

Vladimir Novi Beograd

pre 9 godina

Naravno da nije dobrodosao u Srbiju nakon izjave da su navijaci Zvezde teroristi, a stradao je neduzni srpski mladic. Ataman je osramotio i sebe, i svoj klub i svoju drzavu, u pokusaju da ponizi Srbiju.

KOLASINCG

pre 9 godina

Ataman ne da nije dobro dosao nego neka njegova prokleta noga nikada ne kroci na nase tlo, da ne uvredimo lik i mladost naseg nesrecnog mladica koga Turci mucki zaklase..

JASNA VB

pre 9 godina

Saucesce porodici i Delijama.
Sramna izjava jednog trenera samo moze produbit netrpeljivost i nacionalizam medju navijacima.Dobar potez premijera sto ga je proglasio nepozeljnom osobom u Srbiji.Nadam se da ce Turci pronaci ubicu.Jer ovo ubistvo je pokazalo ko su huligani i teroristi.

Милош

pre 9 godina

Доносе ли цвеће поштени грађани Истанбула на место где је убијен наш младић?

Slaninar

pre 9 godina

(miki, 22. novembar 2014 12:20)
Navijači Galatasaraja su izboli jednog ili čak dvojicu navijača Lidsa 2000-e.Inače navijači Lidsa nikad nisu oprostili Hariju Kjuelu što je igrao za Gakatasaraj.Eto šta Englezi misle o njima(barem deo njih)!

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Velika tragedija.Sećam se kako smo zajedno igrali fudbal u naselju pre par godina kad je bio dete još.Bojana drugarice,saučešće najiskrenije

Radivoje

pre 9 godina

@pepo

Nema! Ali nadam se da ćemo i mi jednoga dana imati tako kulturne i civilizovane navijače kao što su hrvatski! Neopterećene šovinizmom i mržnjom, koji neće praviti incidente na utakmicama... blago vama

AC

pre 9 godina

Sa Turskom treba prekinuti odnose na svim nivoima i zabraniti im da se krecu preko nase zemlje. Sto ih vise pustamo, bice sve gori. Dozvolis im da im budes tepih, svako ce hodati po tebi dok te ne uniste. Turcin je zauvek Turcin.

marinko

pre 9 godina

Svaka čast g.Vučiću na ovom potezu,ne treba nikom dozvoliti da nas vređaju.A što se tiče te osobe,pošto čovek nije,treba da i Fiba povede računa o njegovom ponašanju..

siki82

pre 9 godina

Jedna mala država kao što je Srbija je mogla da obezbedi sigurnost za 3 puta više navijača,a Turska to nije mogla...jedan mladi život je ugašen,velika tragedija,krivce kazniti na najstrožiji način!A Ataman sad može da se izvlači,povlači reči,već je sve izgovoreno...videlo se na kraju,kroz užasan dogadjaj,ko su teroristi i huligani,a naši navijači sigurno nisu!

pepo

pre 9 godina

jel ima netko s kim vi niste u zavadi?
Hrvati,Turci,Bosanci,Albanci,Bugari,Amerikanci...itd,čak ste se i sa Grcima skoro potukli na terenu!!!!!

delija iz pg

pre 9 godina

Nazalost ovih situacija sa navijačima i smrtnim ishodima ce uvijek biti i kod nas a i kod drugih. Turska policija je morala da izoluje nase navijače. Ovdje treba učiti od Engleza! Svi znamo kakvi su oni huligani bili. Par puta su dolazili u Podgoricu i gledao ih po lokalima, piju pivo, mirni, nasmijani, bez dranja zapjevaju koju navijacku jer znaju da su sa njima dosli policajci iz Engleske i da ih prate, naravno u saradnji sa nasom policijom. Ako naprave frku gubi pravo ulaska na stadion do kraja zivota i jos plus odgovara za djelo koje je pocinio. Dok je sa Poljacima bila obrnuta situacija. Sva sreca sto niko nije nastradao. Da li smo mi ikada poveli racuna kojeg navijaca puštamo na utakmice i preko granice. Pustimo neke budale koji jedva cekaju da naprave skandal a onda nastrada, najcesce neko nedužan.

Baksuz1

pre 9 godina

Posle onakve izjave koju,uz svo uvazavanje njegovih sportskih dostignuca,smatram idiotskom,najmanje sto se moze uraditi je proglasiti ga nepozeljnom osobom.

Mentalitet kvislinga

pre 9 godina

mi smo isti ko i oni, i sad kao mi nekog osuđujemo za nešto, a bili smo 500godina pod njima
(srele, 22. novembar 2014 10:55)

Ti si očigledno i dalje pod njima. I svim ostalim.

Vladimir Marković

pre 9 godina

Strasti treba smirivati sad a ne vršiti mobilizaciju. Moram reći da sam isto ovako odreagovao sinoć , pun gneva i besa zbog nepravde koja je zadesila ovog momka ali ne treba donositi ishitrene odluke koje su proizvod upravo ovih osećanja koja sam naveo a koja svi nosimo u sebi, treba svakako uputiti protest zbog onakve izjave i zapitati se da li je taj čovek dobrodošao ali još jednom nesmemo dozvoliti da nas bes i gnev nose. Marko Ivkoviću počivaj u miru!

anonymous

pre 9 godina

A Erceg i dalje cuti??? Nikakva izjava, nikakvo saucesce, nista?? Igras za klub ciji navijaci ubijaju nekoga samo zato sto je Srbin, gdje su albanske i kosovske zastave na tribinama, dobro, profesionalac, to mogu i da razumem, ali da se ne oglasis posle svega sto se desilo je vrlo jadno i nekorektno, kako ne osjeca ljudsku potrebu za tim?

Darko 88

pre 9 godina

@srele Naravno da će da se osudi ubistvo našeg državljanina koji je otišao da bodri svoj klub, a nikada se neće vratiti. Izgubljeni život nema cenu. Drago mi je što naša Vlada nije skrenula glavu, već su ovo oštro osudili i zahtevaju da se pronađe ubica. A njihov trener posle sramne izjave nikada neće biti dobrodošao u Srbiju.

miki

pre 9 godina

Koliko se secam, mislim da su pre par godina navijaci Galatasaraja u Istanbulu ubili navijaca Rome a pre toga i navijaca nekog engleskog kluba....ne secam se tacno kog

Delija1989

pre 9 godina

Da vidimo kako ce se ponasati Turska kada je ubijen navijac iz Srbije u njihovoj zemlji.Mi smo svi svedoci sta se desavalo u slucaju Taton I koliko ljudi robija zbog njegovog ubistva.I

Burebaruta

pre 9 godina

Ma nista nije I nesme biti vrednije od ljudskog zivota.I da osvojimo Evroligu mi ne mozemo povratiti zivot jednog mladog coveka.I svestan cinjenice da je ubijen nas navijac pojavi se trener koji da ovako sramnu izjavu.Samo bi ga upitao ima li on decu?

Milan

pre 9 godina

Sto se tice mene vise ni jedan turcin nije dobrodosao kao ni onaj erceg koji se batrgao svadjao i cimao kao da mu je naivaznija utakmica u zivotu...(petarczv, 22. novembar 2014 11:59)

Ti si poznat kao pametan.

Reporter

pre 9 godina

Saučešće porodici tragično nastradalog mladića.
Živo me interesuje da li će se u osudi ovog gnusnog čina, protestom oglasiti naša košarkaška i sportska kolonija u Turskoj - Obradović, Ivković, Bogdanović, Erceg, Krstić, Bjelica i ostali, i u znak ubistva Srbina, navijača, bojkotovati nastupe širom Turske. Patriotizmom i ljudskim dostojanstvom odajte poštu ubijenom mladiću.

sava

pre 9 godina

Definitivno ovako nesto nije smelo da se desi,po meni su krive Turske vlasti jer je jako slabo obezbedjenje bilo i smatram da sada najmanje sto mogu da ucine jeste da uhvate tog ubicu!

Darko 88

pre 9 godina

@srele Naravno da će da se osudi ubistvo našeg državljanina koji je otišao da bodri svoj klub, a nikada se neće vratiti. Izgubljeni život nema cenu. Drago mi je što naša Vlada nije skrenula glavu, već su ovo oštro osudili i zahtevaju da se pronađe ubica. A njihov trener posle sramne izjave nikada neće biti dobrodošao u Srbiju.

Sumika

pre 9 godina

Verovatno i nije znao ali to ne opravdava njegovu izjavu.On prvi kao sportski radnik treba da spusti loptu i da smiri strasti a ne da pali vatru.Dejan Radonjic je primer kako jedan pre svega covek a zatim i sportista treba da se ponasa.Atamane nisi dobrodosao u Srbiju.

Zaklina Mitrovic

pre 9 godina

(VELIKI VODJA, 22. novembar 2014 11:13)
A da nije reagovao, bilo bi "zasto premijer ne reaguje". Dajte se uozbiljiti, ozbiljna je vest. Mora drzavni vrh da reaguje, bre, kad amerima prebiju nekoga u kafani , nama prete sankcijama, zasto mi ne bi reagovali?

WeRUshka

pre 9 godina

Jedan mladi život je ugašen i svakako da treba što pre da se utvrdi ko je počinio ubistvo. Za osudu je izjava turskog trenera, jer je sve Srbe nazvao terorostima (ne samo navijače Zvezde i ubijenog mladića). Neko ko tako smatra i ne treba da bude dobrodošao.

kralj

pre 9 godina

Ova izjava naseg premijera je apsolutno na mestu.Kad su igrali Besiktas i Partizan u Beogradu turski su navijaci napravili lom u hotelu i oni sda nesto nama spocitavaju,pri tome ubise ovo dete.Bojim se da ce ovo da se nastavi jer sledece nedelje igraju Banvit i Partizan.Ako i tada dodje do slicnih dogadjaja onda ovo ne moze biti nikakva slucajnost.Porodici ubijenog mladica upucujem najdublje saucesce.Srbi,prestanimo medjusobno da se prepucavamo oko svega,pa i oko toga ko navija za Zvezdu a ko za Partizan.Pocnimo medjusobno da se podrzavamo kad nasi klubovi igraju sa stranim timovima.Budale sa jedne i druge strane treba odstraniti.

Lee

pre 9 godina

@Ksd... Po tebi je ovaj nesretni mladić kriv što je uboden? Ako je po istom kriterijumu Taton kriv što je ubijen što su oni ljudi osuđeni? Da li će devojka koja obuče kraću suknju biti kriva ako je siluju? Sram da te bude!

MikiP

pre 9 godina

Sjajno, pronasli smo krivca. To je trener Ataman.
Necemo mu dozvoliti da udje u Srbiju. Stvar je resena.
Organizovana grupa navijaca na terenu protivnika je PROVOKACIJA sama po sebi.
Ova provokacija je nazalost zavrsena tragicno.
Jedini nacin da se tako nesto ne dogodi je prestanak PROVOCIRANJA.
Otici u ovolikom broju u Istanbul i ocekivati lepe vesti je vrlo naivno.
Zasto se ne ide organizovano u Zagreb? Pa, nema te policije koja bi sprecila sukob, zar ne?
Ako nijedna pobeda nije vredna ljudskog zivota onda se ne sme dozvoliti odlazak navijaca na opasna mesta.
Jedino se preventivno moze spreciti tragedija a ne naknadnim pisanjem saopstenja i trazenjem krivca.
Mislite li da ce kazna za pocionioca odvratiti nekog drugog da navijaca na drugom kraju sveta
da ne uradi nesto slicno? Ako hoce, zasto do sad nije?

Vladica

pre 9 godina

Galatasaraj je u Beogradu bio dočekan domaćinski, bez ijednog problema. Zar je kod njih zabranjeno doći i navijati za svoj tim? Turski trener je dao odvratne, neprimerene izjave...njihova pobeda nije vredna mladog ljudskog života. Počinioce treba najstrožije kazniti.

Ryber Palunko

pre 9 godina

Au sad se covek razocarao, pa gde ce sad da letuje, da ide na "more", da zimuje, da se skija u Srbiji kao sto je dosad radio?
I navijaci CZ i navijaci Galatasaraja su krivi za incidente. Nema potrebe upustati se u konflikte i raspirivati nacionalnu mrznju, netrpeljivost i divljati. Rezultat je porazavajuci za ljude (Taton, ovaj sto je juce ubijen).
(Ksd, 22. novembar 2014 11:14)

Zove se Marko Ivković, tvoj zemljak, a ne 'ovaj'. Mogao si se bar potruditi da pročitaš kako se zove, kad već Brisa Tatona nisi nazvao 'onaj'.
Uzgred, jedina netrpeljivost koju ja osećam i to nesmiljena, je prema autošovinistima.

Maki

pre 9 godina

Kako su se ponasali nasi navijaci? Jesu bili mirni ili su provocirali tamosnju rulju? Jel imaju oni odgovornost za smrt tog decaka? Ovde osudjujemo sve sem nas, ko da su nasi navijaci poput finskih? Da li ima bar delic istine u izjavi njihovog trenera? Ako su provocirali i gadjali tamosnje divljake, sta se dobro moglo ocekivati? Taton koliko znam nikog nije tukao niti palio baklje po Beogradu! Najzalije mi je tog mladica koji je izgubio zivot (ej zbog tako glupe stvari kakvo je navijanje za omiljeni klub?! ) Jos moramo da shvatimo da smo kao zemlja, mala, beznacajna, ekonomski slaba na nivou Moldavije, bez ikakvih uticaja, nismo u EU, NATO, nemamo zaledjinu nikakvu - toliko ste naivni da mislite da ce se neko izvan Srbije potresti zbog ovoga?

Milos1989

pre 9 godina

Ovo je najmanje sto je premijer mogao uraditi,i svaka cast za ovu izjavu.Moraju se pronaci ubice.A necemo dozvoljavati nikome da nas naziva teroristima.Neka se seete kako su njihovi navijaci docekani u Bg I sa kakvim stepenom bezbednosti.A oni ovo sto su oradili je sramotno .Ne sme nista biti vece I prece od ljudskog zivota.

MM

pre 9 godina

Iskreno se nadam da ce pocinioci biti strogo kaznjeni.Svi nesto provlacite kroz komentare da su turci takvi kavi su a mi smo super.Smatram da su huligani u celom svetu bas isti.Sport vise nije ono sto je nekada bio,zabava i razonoda.Nema vise uzajamne tolerancije.A toga nema ni u izjavi turskog trenera.

koroška

pre 9 godina

I jos jedan momak je ubijen, jos jedan mladi zivot je ugasen. Ali da se kojim slucajem ovo desilo u Srbiji, i da je izboden navijac Galatasaraja trazila bi se kazna od 250 godina, trazila bi EU da se promijeni vlada, trazili bi se krivci lose organizacije. Ali ovako, sta vredi jedan srpski zivot? Jos ce nocas da se pusta Sulejman Velicanstveni pored naseg Dusana Silnog, jos ce se gledat turske serije na Prvoj i Pinku... saucesce porodici i poznanicima naseg brata

fancy

pre 9 godina

ovo je za pre svega ULEB ako je tacno da je Galatasaraj u dosluhu sa policijom isfolirao da nema karata, to je presedan! tuzilastvo turkse neka radi svoj posao...velika sramota za galatasaraj, nadam se da ce covic da prosledi kako kaze slike koje potvrdjuju da je bilo karata direktno djordiju bertomeu pa neka vide sta ce!

hours of love

pre 9 godina

Svi smo zaboravili sta je sport i previse paznje mu pridajemo i precise ozbiljno ga shvatamo.
Ovakve stvari ti otvore oci...
Mlad momak je izgubio zivot i njegovoj porodici sada nema utehe :(
Saucesce :(

dajte pravila

pre 9 godina

krajnje je neukusno i amaterski da se jedan premijer bavi košarkaškim trenerom. za to postoje košarkaške institucije. voleo bih da vidim ovakve "uspehe" premijera i u borbi sa recesijom. inače, politika ne sme da se meša u pitanja da li je neko dobrodošao ili ne. u slučaju da se turskom treneru zabrani dolazak u Beograd, to bi automatski značilo izbacivanje svih načih klubova i reprezentacije sa svih takmičenja. takva su pravila. naša policija treba da bude u dosluhu sa turskom policijom, to se podrazumeva, a izjavma trenera treba da se bavi FIBA, a ne premijeri.

jevrem

pre 9 godina

Iskreno se nadam da ce Turske vlasti uspeti da nadju ubicu i da ce mu dati maksimalnu mogucu kaznu zatvora za ovaj stravican cin koji se desio sinoc..Jos sam u soku..

Neodgovornoo

pre 9 godina

Covek koji je znao sta se desilo pre utakmice I pored svega da izjavi tako nesto je krajnje ne primereno za nas narod,a pogotovu znajuci da je izgubljen jedan mlad ljudski zivot.Neka se zapita zasto njihova policija nije sprecila sukob,I neka se seti kako su navijaci turskih timova koji su ove jeseni gostovali u Bg bili obezbedjeni.

Bestragija

pre 9 godina

Zao mi je sto je izgubljen zivot ali se nadam da ce ubica ili ubice biti kaznjeni.Smeta mi citajuci komentare sto se provlaci teza kako su turci takvi kakvi su a mi smo cvecke i nevinasca.Huligani su u celom svetu manje vise isti.Bar mi po tom pitanju ne bi trebalo posebno da talasamo.Setimo se slucaja Brisa Tatona,zatim poginulog navijaca Zvezde na derbiju protiv Partizana kada je raketa doletela sa Juga,ranjavanje navijaca na Autokomandi iz pistolja pre petnaestak dana kad su se sukobili Zvezdini i Partizanovi navijaci,Urosa Misica i guranje baklje u usta policajcu,....

Dama bez blama

pre 9 godina

A znaci pokusao je posle da se izvadi, kako nije znao? Misli da mu to vredi? I da se nije to desilo, ruzno je da naziva nekoga teroristom, ne ide, a kamoli sa ovom nesreom sto se desila, bas je reagovao nesmotreno.

Milos Veliki

pre 9 godina

Ataman treba da se stidi svojih reci, a Turska da nadje tog lika i da ga najstrozije kazni. Oni su na ispitu sad, ne mi, mi smo svoj eodradili. Zao mi tog mladica i njegove rodbine. Tuga. Kako smo mi njihove docekali i nije bilo problema, a ovo se desilo? E , turci, turci.

Rade

pre 9 godina

Saucesce porodici nastradalog...Na zalost, jos jednom se pokazalo da huligansko ponasanje i u Beogradu i van zemlje je samo jedan korak do tragedije. Sta su im trebale baklje i sukob sa policijom, nikako da se shvati da je navijanje na tribinama, a ne huligansko ponasanje po gradovima i oko stadiona...I najcesce stradaju oni koji nemaju veze sa sukobima! I pored svega za mene su najveci krivci klub i drzava koji tolerisu huligane, baklje, razbijanje, lomnjenje, tuce...

abc

pre 9 godina

Doći će on opet u Srbiju kao trener i dlaka mu s glave neće faliti, potpisujem. Demagogija za osiromašenu, obespravljenu i potištenu masu.

Nis

pre 9 godina

Hoce li bilo koja ovakva stvar,malo da ujedini nas Srbe,pa da prestanemo da se koljemo medjusobno?!? Sve dok.je ovakvih ljudi i postupaka,imamo mi dovoljno neprijatelja i van Srbije!

LJILJA

pre 9 godina

Velika tuga pre svega za porodicu mladica , a I za ceo Srpski narod. Turska ce po hitnom postupku morati da preduzme sve kako bi se pronasle ubice I dobile zasluzenu kaznu.Zar je jedan mladi zivot vredan jedne obicne utakmice,tuga, tuga.

sad da vas vidimo

pre 9 godina

Da vidimo da li ce se nasa vlada sada tako angazovati da se pronadje ubica kao u slucaju Brisa Tatona, zbog kojeg su neki neduzni momci godine odlezali u zatvoru i ako ni jedan dokaz protiv njih nije pronadjen. Mada mislim da od pronalaska i kaznjavanja pocinioca nema nista, pa nisu oni Srbi da zatvaraju svoju decu.Vrtece se ovo jos koji dan po medijima pa ce se zaboraviti i da se ovo ubistvo desilo, drzava ima vaznijih poslova.

Mirko

pre 9 godina

Srbija je garantovala za sigurnost njihovih navijaca i obezbedila ih tokom boravka potpuno. A sta su oni uradili? Dopustili da Marko bude ubijen? Zalost. I treba takvima zabraniti ulaz u Srbiju.

Vlada

pre 9 godina

Šta znači nije dobrodošao?Doživotno mu zabraniti ulazak u zemlju.A vlast je preblago reagovala.Traži Vučić da se pod hitno pronadje ubica?U onom mraku, u onoj gomili, haosu.Sramota za vlast kako se bori za naše interese.Kakvu bi prašinu Turci podigli da se to njima dogodilo.

petarczv

pre 9 godina

Sto se tice mene vise ni jedan turcin nije dobrodosao kao ni onaj erceg koji se batrgao svadjao i cimao kao da mu je naivaznija utakmica u zivotu...

Zoki kaže...

pre 9 godina

"Turski klubovi neka igraju azijsku Evroligu"! Očekujem transparent Zvezdinih navijača naredne utakmice!
(vojnik, 22. novembar 2014 10:46)

Naravno, evo od sledećeg kola liga menja naziv u AirSerbia euroligu... ne zanosi se da će snositi posledice neko ko pumpa milione u takmičenje. Transparenti naravno ali neki smisleni da ne ispadnemo opet mi zločinci zbog teksta. Nadam se i da će Vučko jednom u životu pretvoriti nešto iz reči u dela.... a EU je takva da će pre stati na stranu izjave turskog trenera nego dokaz mrtvog deteta.

konto

pre 9 godina

Tako je, jedina moguća reakcija! Inače ne da se ne slažem već sam svakim delom svoga bića protiv politike Vučića ali za ovakvu reakciju -svaka čast!

Ksd

pre 9 godina

Au sad se covek razocarao, pa gde ce sad da letuje, da ide na "more", da zimuje, da se skija u Srbiji kao sto je dosad radio?
I navijaci CZ i navijaci Galatasaraja su krivi za incidente. Nema potrebe upustati se u konflikte i raspirivati nacionalnu mrznju, netrpeljivost i divljati. Rezultat je porazavajuci za ljude (Taton, ovaj sto je juce ubijen).

Ljuba Slog

pre 9 godina

Bitno da su navijaci Besiktasa pre mesec dana dobili autobus i policijsku pratnju do stadiona JNA gde im dlaka s'glave nije falila a pritom su demolirali taj isti autobus...mogli smo jos da ih ponudimo hranom i picem!?!?E Srbijo moja... :-(

Koja

pre 9 godina

Predsednik Vlade Srbije istakao je da je Srbija samo pre nekoliko nedelja dočekala trostruko brojniju grupu navijača Bešiktaša i obezbedila im punu sigurnost i bezbednost u Beogradu.


A sta rado turska policija?

Crvenotravka

pre 9 godina

Ko god daje ovakve izjave u vezi ubistva bilo kojega ili bilo cijega navijaca i treba da mu se zabrani ulazak u tu zemlju,a trener Galatasaraja je sa izjavom samo dolijo ulje na vatru.

Stevan

pre 9 godina

Ljudi imaju pravo na svoje stavove, ne možemo se samo frustrirati. Naši navijači, kao ni turski nisu nevinašca. Da bi protestovali kod ovakvih tragedija moramo prvo obezbediti mir na našim sportskim priredbama. Tek onda se može reći da smo dali doprinos u sprečavanju ovakvih tragedija.

Savetnik

pre 9 godina

Ništa ne može da vrati život, ovog nesrećnog momka, ali pokažite da postojimo! SVOM SNAGOM SE BORITE ZA PRAVDU!!! HVALA VAM! PORODICI SAUČEŠĆE.

Анонимус

pre 9 godina

Могли би да избаците вест са твитовима дотичног. Његов покушај да се опере од изјаве ја сраман. Мање - више је написао да је његова изјава на конференцији била пре него што је сазнао за убиство. Тиме покушава да се опере? Јадно.

Вучића не волим ни мало, али ово је права реакција.

Koja

pre 9 godina

Predsednik Vlade Srbije istakao je da je Srbija samo pre nekoliko nedelja dočekala trostruko brojniju grupu navijača Bešiktaša i obezbedila im punu sigurnost i bezbednost u Beogradu.


A sta rado turska policija?

Анонимус

pre 9 godina

Могли би да избаците вест са твитовима дотичног. Његов покушај да се опере од изјаве ја сраман. Мање - више је написао да је његова изјава на конференцији била пре него што је сазнао за убиство. Тиме покушава да се опере? Јадно.

Вучића не волим ни мало, али ово је права реакција.

Savetnik

pre 9 godina

Ništa ne može da vrati život, ovog nesrećnog momka, ali pokažite da postojimo! SVOM SNAGOM SE BORITE ZA PRAVDU!!! HVALA VAM! PORODICI SAUČEŠĆE.

Crvenotravka

pre 9 godina

Ko god daje ovakve izjave u vezi ubistva bilo kojega ili bilo cijega navijaca i treba da mu se zabrani ulazak u tu zemlju,a trener Galatasaraja je sa izjavom samo dolijo ulje na vatru.

Ljuba Slog

pre 9 godina

Bitno da su navijaci Besiktasa pre mesec dana dobili autobus i policijsku pratnju do stadiona JNA gde im dlaka s'glave nije falila a pritom su demolirali taj isti autobus...mogli smo jos da ih ponudimo hranom i picem!?!?E Srbijo moja... :-(

Milos Veliki

pre 9 godina

Ataman treba da se stidi svojih reci, a Turska da nadje tog lika i da ga najstrozije kazni. Oni su na ispitu sad, ne mi, mi smo svoj eodradili. Zao mi tog mladica i njegove rodbine. Tuga. Kako smo mi njihove docekali i nije bilo problema, a ovo se desilo? E , turci, turci.

koroška

pre 9 godina

I jos jedan momak je ubijen, jos jedan mladi zivot je ugasen. Ali da se kojim slucajem ovo desilo u Srbiji, i da je izboden navijac Galatasaraja trazila bi se kazna od 250 godina, trazila bi EU da se promijeni vlada, trazili bi se krivci lose organizacije. Ali ovako, sta vredi jedan srpski zivot? Jos ce nocas da se pusta Sulejman Velicanstveni pored naseg Dusana Silnog, jos ce se gledat turske serije na Prvoj i Pinku... saucesce porodici i poznanicima naseg brata

Lee

pre 9 godina

@Ksd... Po tebi je ovaj nesretni mladić kriv što je uboden? Ako je po istom kriterijumu Taton kriv što je ubijen što su oni ljudi osuđeni? Da li će devojka koja obuče kraću suknju biti kriva ako je siluju? Sram da te bude!

petarczv

pre 9 godina

Sto se tice mene vise ni jedan turcin nije dobrodosao kao ni onaj erceg koji se batrgao svadjao i cimao kao da mu je naivaznija utakmica u zivotu...

jevrem

pre 9 godina

Iskreno se nadam da ce Turske vlasti uspeti da nadju ubicu i da ce mu dati maksimalnu mogucu kaznu zatvora za ovaj stravican cin koji se desio sinoc..Jos sam u soku..

Bestragija

pre 9 godina

Zao mi je sto je izgubljen zivot ali se nadam da ce ubica ili ubice biti kaznjeni.Smeta mi citajuci komentare sto se provlaci teza kako su turci takvi kakvi su a mi smo cvecke i nevinasca.Huligani su u celom svetu manje vise isti.Bar mi po tom pitanju ne bi trebalo posebno da talasamo.Setimo se slucaja Brisa Tatona,zatim poginulog navijaca Zvezde na derbiju protiv Partizana kada je raketa doletela sa Juga,ranjavanje navijaca na Autokomandi iz pistolja pre petnaestak dana kad su se sukobili Zvezdini i Partizanovi navijaci,Urosa Misica i guranje baklje u usta policajcu,....

konto

pre 9 godina

Tako je, jedina moguća reakcija! Inače ne da se ne slažem već sam svakim delom svoga bića protiv politike Vučića ali za ovakvu reakciju -svaka čast!

AC

pre 9 godina

Sa Turskom treba prekinuti odnose na svim nivoima i zabraniti im da se krecu preko nase zemlje. Sto ih vise pustamo, bice sve gori. Dozvolis im da im budes tepih, svako ce hodati po tebi dok te ne uniste. Turcin je zauvek Turcin.

Milos1989

pre 9 godina

Ovo je najmanje sto je premijer mogao uraditi,i svaka cast za ovu izjavu.Moraju se pronaci ubice.A necemo dozvoljavati nikome da nas naziva teroristima.Neka se seete kako su njihovi navijaci docekani u Bg I sa kakvim stepenom bezbednosti.A oni ovo sto su oradili je sramotno .Ne sme nista biti vece I prece od ljudskog zivota.

marinko

pre 9 godina

Svaka čast g.Vučiću na ovom potezu,ne treba nikom dozvoliti da nas vređaju.A što se tiče te osobe,pošto čovek nije,treba da i Fiba povede računa o njegovom ponašanju..

Stevan

pre 9 godina

Ljudi imaju pravo na svoje stavove, ne možemo se samo frustrirati. Naši navijači, kao ni turski nisu nevinašca. Da bi protestovali kod ovakvih tragedija moramo prvo obezbediti mir na našim sportskim priredbama. Tek onda se može reći da smo dali doprinos u sprečavanju ovakvih tragedija.

Mirko

pre 9 godina

Srbija je garantovala za sigurnost njihovih navijaca i obezbedila ih tokom boravka potpuno. A sta su oni uradili? Dopustili da Marko bude ubijen? Zalost. I treba takvima zabraniti ulaz u Srbiju.

abc

pre 9 godina

Doći će on opet u Srbiju kao trener i dlaka mu s glave neće faliti, potpisujem. Demagogija za osiromašenu, obespravljenu i potištenu masu.

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Velika tragedija.Sećam se kako smo zajedno igrali fudbal u naselju pre par godina kad je bio dete još.Bojana drugarice,saučešće najiskrenije

Милош

pre 9 godina

Доносе ли цвеће поштени грађани Истанбула на место где је убијен наш младић?

delija iz pg

pre 9 godina

Nazalost ovih situacija sa navijačima i smrtnim ishodima ce uvijek biti i kod nas a i kod drugih. Turska policija je morala da izoluje nase navijače. Ovdje treba učiti od Engleza! Svi znamo kakvi su oni huligani bili. Par puta su dolazili u Podgoricu i gledao ih po lokalima, piju pivo, mirni, nasmijani, bez dranja zapjevaju koju navijacku jer znaju da su sa njima dosli policajci iz Engleske i da ih prate, naravno u saradnji sa nasom policijom. Ako naprave frku gubi pravo ulaska na stadion do kraja zivota i jos plus odgovara za djelo koje je pocinio. Dok je sa Poljacima bila obrnuta situacija. Sva sreca sto niko nije nastradao. Da li smo mi ikada poveli racuna kojeg navijaca puštamo na utakmice i preko granice. Pustimo neke budale koji jedva cekaju da naprave skandal a onda nastrada, najcesce neko nedužan.

Danijela 39

pre 9 godina

Tuga i zal za izgubljenim jos jednim mladim zivotom. Saucesce prorodici ubijenog mladica. Suvisan je komentar na izjavu turskog trenera.

anonymous

pre 9 godina

A Erceg i dalje cuti??? Nikakva izjava, nikakvo saucesce, nista?? Igras za klub ciji navijaci ubijaju nekoga samo zato sto je Srbin, gdje su albanske i kosovske zastave na tribinama, dobro, profesionalac, to mogu i da razumem, ali da se ne oglasis posle svega sto se desilo je vrlo jadno i nekorektno, kako ne osjeca ljudsku potrebu za tim?

siki82

pre 9 godina

Jedna mala država kao što je Srbija je mogla da obezbedi sigurnost za 3 puta više navijača,a Turska to nije mogla...jedan mladi život je ugašen,velika tragedija,krivce kazniti na najstrožiji način!A Ataman sad može da se izvlači,povlači reči,već je sve izgovoreno...videlo se na kraju,kroz užasan dogadjaj,ko su teroristi i huligani,a naši navijači sigurno nisu!

Neodgovornoo

pre 9 godina

Covek koji je znao sta se desilo pre utakmice I pored svega da izjavi tako nesto je krajnje ne primereno za nas narod,a pogotovu znajuci da je izgubljen jedan mlad ljudski zivot.Neka se zapita zasto njihova policija nije sprecila sukob,I neka se seti kako su navijaci turskih timova koji su ove jeseni gostovali u Bg bili obezbedjeni.

Rade

pre 9 godina

Saucesce porodici nastradalog...Na zalost, jos jednom se pokazalo da huligansko ponasanje i u Beogradu i van zemlje je samo jedan korak do tragedije. Sta su im trebale baklje i sukob sa policijom, nikako da se shvati da je navijanje na tribinama, a ne huligansko ponasanje po gradovima i oko stadiona...I najcesce stradaju oni koji nemaju veze sa sukobima! I pored svega za mene su najveci krivci klub i drzava koji tolerisu huligane, baklje, razbijanje, lomnjenje, tuce...

Ryber Palunko

pre 9 godina

Au sad se covek razocarao, pa gde ce sad da letuje, da ide na "more", da zimuje, da se skija u Srbiji kao sto je dosad radio?
I navijaci CZ i navijaci Galatasaraja su krivi za incidente. Nema potrebe upustati se u konflikte i raspirivati nacionalnu mrznju, netrpeljivost i divljati. Rezultat je porazavajuci za ljude (Taton, ovaj sto je juce ubijen).
(Ksd, 22. novembar 2014 11:14)

Zove se Marko Ivković, tvoj zemljak, a ne 'ovaj'. Mogao si se bar potruditi da pročitaš kako se zove, kad već Brisa Tatona nisi nazvao 'onaj'.
Uzgred, jedina netrpeljivost koju ja osećam i to nesmiljena, je prema autošovinistima.

Baksuz1

pre 9 godina

Posle onakve izjave koju,uz svo uvazavanje njegovih sportskih dostignuca,smatram idiotskom,najmanje sto se moze uraditi je proglasiti ga nepozeljnom osobom.

kralj

pre 9 godina

Ova izjava naseg premijera je apsolutno na mestu.Kad su igrali Besiktas i Partizan u Beogradu turski su navijaci napravili lom u hotelu i oni sda nesto nama spocitavaju,pri tome ubise ovo dete.Bojim se da ce ovo da se nastavi jer sledece nedelje igraju Banvit i Partizan.Ako i tada dodje do slicnih dogadjaja onda ovo ne moze biti nikakva slucajnost.Porodici ubijenog mladica upucujem najdublje saucesce.Srbi,prestanimo medjusobno da se prepucavamo oko svega,pa i oko toga ko navija za Zvezdu a ko za Partizan.Pocnimo medjusobno da se podrzavamo kad nasi klubovi igraju sa stranim timovima.Budale sa jedne i druge strane treba odstraniti.

Mentalitet kvislinga

pre 9 godina

mi smo isti ko i oni, i sad kao mi nekog osuđujemo za nešto, a bili smo 500godina pod njima
(srele, 22. novembar 2014 10:55)

Ti si očigledno i dalje pod njima. I svim ostalim.

Slaninar

pre 9 godina

(miki, 22. novembar 2014 12:20)
Navijači Galatasaraja su izboli jednog ili čak dvojicu navijača Lidsa 2000-e.Inače navijači Lidsa nikad nisu oprostili Hariju Kjuelu što je igrao za Gakatasaraj.Eto šta Englezi misle o njima(barem deo njih)!

WeRUshka

pre 9 godina

Jedan mladi život je ugašen i svakako da treba što pre da se utvrdi ko je počinio ubistvo. Za osudu je izjava turskog trenera, jer je sve Srbe nazvao terorostima (ne samo navijače Zvezde i ubijenog mladića). Neko ko tako smatra i ne treba da bude dobrodošao.

fancy

pre 9 godina

ovo je za pre svega ULEB ako je tacno da je Galatasaraj u dosluhu sa policijom isfolirao da nema karata, to je presedan! tuzilastvo turkse neka radi svoj posao...velika sramota za galatasaraj, nadam se da ce covic da prosledi kako kaze slike koje potvrdjuju da je bilo karata direktno djordiju bertomeu pa neka vide sta ce!

Nis

pre 9 godina

Hoce li bilo koja ovakva stvar,malo da ujedini nas Srbe,pa da prestanemo da se koljemo medjusobno?!? Sve dok.je ovakvih ljudi i postupaka,imamo mi dovoljno neprijatelja i van Srbije!

Delija1989

pre 9 godina

Da vidimo kako ce se ponasati Turska kada je ubijen navijac iz Srbije u njihovoj zemlji.Mi smo svi svedoci sta se desavalo u slucaju Taton I koliko ljudi robija zbog njegovog ubistva.I

Sumika

pre 9 godina

Verovatno i nije znao ali to ne opravdava njegovu izjavu.On prvi kao sportski radnik treba da spusti loptu i da smiri strasti a ne da pali vatru.Dejan Radonjic je primer kako jedan pre svega covek a zatim i sportista treba da se ponasa.Atamane nisi dobrodosao u Srbiju.

Dama bez blama

pre 9 godina

A znaci pokusao je posle da se izvadi, kako nije znao? Misli da mu to vredi? I da se nije to desilo, ruzno je da naziva nekoga teroristom, ne ide, a kamoli sa ovom nesreom sto se desila, bas je reagovao nesmotreno.

LJILJA

pre 9 godina

Velika tuga pre svega za porodicu mladica , a I za ceo Srpski narod. Turska ce po hitnom postupku morati da preduzme sve kako bi se pronasle ubice I dobile zasluzenu kaznu.Zar je jedan mladi zivot vredan jedne obicne utakmice,tuga, tuga.

Maki

pre 9 godina

Kako su se ponasali nasi navijaci? Jesu bili mirni ili su provocirali tamosnju rulju? Jel imaju oni odgovornost za smrt tog decaka? Ovde osudjujemo sve sem nas, ko da su nasi navijaci poput finskih? Da li ima bar delic istine u izjavi njihovog trenera? Ako su provocirali i gadjali tamosnje divljake, sta se dobro moglo ocekivati? Taton koliko znam nikog nije tukao niti palio baklje po Beogradu! Najzalije mi je tog mladica koji je izgubio zivot (ej zbog tako glupe stvari kakvo je navijanje za omiljeni klub?! ) Jos moramo da shvatimo da smo kao zemlja, mala, beznacajna, ekonomski slaba na nivou Moldavije, bez ikakvih uticaja, nismo u EU, NATO, nemamo zaledjinu nikakvu - toliko ste naivni da mislite da ce se neko izvan Srbije potresti zbog ovoga?

MikiP

pre 9 godina

Sjajno, pronasli smo krivca. To je trener Ataman.
Necemo mu dozvoliti da udje u Srbiju. Stvar je resena.
Organizovana grupa navijaca na terenu protivnika je PROVOKACIJA sama po sebi.
Ova provokacija je nazalost zavrsena tragicno.
Jedini nacin da se tako nesto ne dogodi je prestanak PROVOCIRANJA.
Otici u ovolikom broju u Istanbul i ocekivati lepe vesti je vrlo naivno.
Zasto se ne ide organizovano u Zagreb? Pa, nema te policije koja bi sprecila sukob, zar ne?
Ako nijedna pobeda nije vredna ljudskog zivota onda se ne sme dozvoliti odlazak navijaca na opasna mesta.
Jedino se preventivno moze spreciti tragedija a ne naknadnim pisanjem saopstenja i trazenjem krivca.
Mislite li da ce kazna za pocionioca odvratiti nekog drugog da navijaca na drugom kraju sveta
da ne uradi nesto slicno? Ako hoce, zasto do sad nije?

Darko 88

pre 9 godina

@srele Naravno da će da se osudi ubistvo našeg državljanina koji je otišao da bodri svoj klub, a nikada se neće vratiti. Izgubljeni život nema cenu. Drago mi je što naša Vlada nije skrenula glavu, već su ovo oštro osudili i zahtevaju da se pronađe ubica. A njihov trener posle sramne izjave nikada neće biti dobrodošao u Srbiju.

Vladimir Marković

pre 9 godina

Strasti treba smirivati sad a ne vršiti mobilizaciju. Moram reći da sam isto ovako odreagovao sinoć , pun gneva i besa zbog nepravde koja je zadesila ovog momka ali ne treba donositi ishitrene odluke koje su proizvod upravo ovih osećanja koja sam naveo a koja svi nosimo u sebi, treba svakako uputiti protest zbog onakve izjave i zapitati se da li je taj čovek dobrodošao ali još jednom nesmemo dozvoliti da nas bes i gnev nose. Marko Ivkoviću počivaj u miru!

Vladimir Novi Beograd

pre 9 godina

Naravno da nije dobrodosao u Srbiju nakon izjave da su navijaci Zvezde teroristi, a stradao je neduzni srpski mladic. Ataman je osramotio i sebe, i svoj klub i svoju drzavu, u pokusaju da ponizi Srbiju.

JASNA VB

pre 9 godina

Saucesce porodici i Delijama.
Sramna izjava jednog trenera samo moze produbit netrpeljivost i nacionalizam medju navijacima.Dobar potez premijera sto ga je proglasio nepozeljnom osobom u Srbiji.Nadam se da ce Turci pronaci ubicu.Jer ovo ubistvo je pokazalo ko su huligani i teroristi.

Burebaruta

pre 9 godina

Ma nista nije I nesme biti vrednije od ljudskog zivota.I da osvojimo Evroligu mi ne mozemo povratiti zivot jednog mladog coveka.I svestan cinjenice da je ubijen nas navijac pojavi se trener koji da ovako sramnu izjavu.Samo bi ga upitao ima li on decu?

Zoki kaže...

pre 9 godina

"Turski klubovi neka igraju azijsku Evroligu"! Očekujem transparent Zvezdinih navijača naredne utakmice!
(vojnik, 22. novembar 2014 10:46)

Naravno, evo od sledećeg kola liga menja naziv u AirSerbia euroligu... ne zanosi se da će snositi posledice neko ko pumpa milione u takmičenje. Transparenti naravno ali neki smisleni da ne ispadnemo opet mi zločinci zbog teksta. Nadam se i da će Vučko jednom u životu pretvoriti nešto iz reči u dela.... a EU je takva da će pre stati na stranu izjave turskog trenera nego dokaz mrtvog deteta.

Vladica

pre 9 godina

Galatasaraj je u Beogradu bio dočekan domaćinski, bez ijednog problema. Zar je kod njih zabranjeno doći i navijati za svoj tim? Turski trener je dao odvratne, neprimerene izjave...njihova pobeda nije vredna mladog ljudskog života. Počinioce treba najstrožije kazniti.

sava

pre 9 godina

Definitivno ovako nesto nije smelo da se desi,po meni su krive Turske vlasti jer je jako slabo obezbedjenje bilo i smatram da sada najmanje sto mogu da ucine jeste da uhvate tog ubicu!

miki

pre 9 godina

Koliko se secam, mislim da su pre par godina navijaci Galatasaraja u Istanbulu ubili navijaca Rome a pre toga i navijaca nekog engleskog kluba....ne secam se tacno kog

KOLASINCG

pre 9 godina

Ataman ne da nije dobro dosao nego neka njegova prokleta noga nikada ne kroci na nase tlo, da ne uvredimo lik i mladost naseg nesrecnog mladica koga Turci mucki zaklase..

Milan

pre 9 godina

Sto se tice mene vise ni jedan turcin nije dobrodosao kao ni onaj erceg koji se batrgao svadjao i cimao kao da mu je naivaznija utakmica u zivotu...(petarczv, 22. novembar 2014 11:59)

Ti si poznat kao pametan.

Zaklina Mitrovic

pre 9 godina

(VELIKI VODJA, 22. novembar 2014 11:13)
A da nije reagovao, bilo bi "zasto premijer ne reaguje". Dajte se uozbiljiti, ozbiljna je vest. Mora drzavni vrh da reaguje, bre, kad amerima prebiju nekoga u kafani , nama prete sankcijama, zasto mi ne bi reagovali?

MM

pre 9 godina

Iskreno se nadam da ce pocinioci biti strogo kaznjeni.Svi nesto provlacite kroz komentare da su turci takvi kavi su a mi smo super.Smatram da su huligani u celom svetu bas isti.Sport vise nije ono sto je nekada bio,zabava i razonoda.Nema vise uzajamne tolerancije.A toga nema ni u izjavi turskog trenera.

Reporter

pre 9 godina

Saučešće porodici tragično nastradalog mladića.
Živo me interesuje da li će se u osudi ovog gnusnog čina, protestom oglasiti naša košarkaška i sportska kolonija u Turskoj - Obradović, Ivković, Bogdanović, Erceg, Krstić, Bjelica i ostali, i u znak ubistva Srbina, navijača, bojkotovati nastupe širom Turske. Patriotizmom i ljudskim dostojanstvom odajte poštu ubijenom mladiću.

Ksd

pre 9 godina

Au sad se covek razocarao, pa gde ce sad da letuje, da ide na "more", da zimuje, da se skija u Srbiji kao sto je dosad radio?
I navijaci CZ i navijaci Galatasaraja su krivi za incidente. Nema potrebe upustati se u konflikte i raspirivati nacionalnu mrznju, netrpeljivost i divljati. Rezultat je porazavajuci za ljude (Taton, ovaj sto je juce ubijen).

pepo

pre 9 godina

jel ima netko s kim vi niste u zavadi?
Hrvati,Turci,Bosanci,Albanci,Bugari,Amerikanci...itd,čak ste se i sa Grcima skoro potukli na terenu!!!!!

Vlada

pre 9 godina

Šta znači nije dobrodošao?Doživotno mu zabraniti ulazak u zemlju.A vlast je preblago reagovala.Traži Vučić da se pod hitno pronadje ubica?U onom mraku, u onoj gomili, haosu.Sramota za vlast kako se bori za naše interese.Kakvu bi prašinu Turci podigli da se to njima dogodilo.

dajte pravila

pre 9 godina

krajnje je neukusno i amaterski da se jedan premijer bavi košarkaškim trenerom. za to postoje košarkaške institucije. voleo bih da vidim ovakve "uspehe" premijera i u borbi sa recesijom. inače, politika ne sme da se meša u pitanja da li je neko dobrodošao ili ne. u slučaju da se turskom treneru zabrani dolazak u Beograd, to bi automatski značilo izbacivanje svih načih klubova i reprezentacije sa svih takmičenja. takva su pravila. naša policija treba da bude u dosluhu sa turskom policijom, to se podrazumeva, a izjavma trenera treba da se bavi FIBA, a ne premijeri.

sad da vas vidimo

pre 9 godina

Da vidimo da li ce se nasa vlada sada tako angazovati da se pronadje ubica kao u slucaju Brisa Tatona, zbog kojeg su neki neduzni momci godine odlezali u zatvoru i ako ni jedan dokaz protiv njih nije pronadjen. Mada mislim da od pronalaska i kaznjavanja pocinioca nema nista, pa nisu oni Srbi da zatvaraju svoju decu.Vrtece se ovo jos koji dan po medijima pa ce se zaboraviti i da se ovo ubistvo desilo, drzava ima vaznijih poslova.

Darko 88

pre 9 godina

@srele Naravno da će da se osudi ubistvo našeg državljanina koji je otišao da bodri svoj klub, a nikada se neće vratiti. Izgubljeni život nema cenu. Drago mi je što naša Vlada nije skrenula glavu, već su ovo oštro osudili i zahtevaju da se pronađe ubica. A njihov trener posle sramne izjave nikada neće biti dobrodošao u Srbiju.

hours of love

pre 9 godina

Svi smo zaboravili sta je sport i previse paznje mu pridajemo i precise ozbiljno ga shvatamo.
Ovakve stvari ti otvore oci...
Mlad momak je izgubio zivot i njegovoj porodici sada nema utehe :(
Saucesce :(

Radivoje

pre 9 godina

@pepo

Nema! Ali nadam se da ćemo i mi jednoga dana imati tako kulturne i civilizovane navijače kao što su hrvatski! Neopterećene šovinizmom i mržnjom, koji neće praviti incidente na utakmicama... blago vama

SA- VRANJE - NAM - VETAR - DUVA

pre 9 godina

Stanite malo ljudi dajte malo da se urazumimo. Ovde nema mesta nikakvoj politici, ovde svi treba da se zamislimo sta se desava sa nasom omladinom i buducnosti. Oni ide bez ikakve kontrole prvo od kuce, niti oni koga pitaju niti njih niko vise ne pita gde idu. Nesto pod hitno mora da se desi da bi mi reagovali. Kakav smo mi to narod kad i na ovakvu vest uplicemo politiku, jel smatrate da Aleksandar Vucic nije trebao da odreaguje na ovo. Ako tako mislite onda je to jedna velika bruka , dajte da se jednom da budemo slozni. Kako bi ovakve stvari sprecili i sasekli u korenu, kako kaze narod bolje je spreciti nego leciti. Sto se tice Turskog trenera apsolutno se slazem da nije dobro dosao u Srbiju ikada vise.

MERABA

pre 9 godina

I tužno i sramotno da neophodne mere za obezbeđenje naših navijača nije preduzeto. Tu oprosta nema, odgovorni moraju snositi posledice ove tragedije.

Ekolog

pre 9 godina

Srbija je dala primer turskim vlastima kako treba organizovati utakmice visokog rizika a da niko ne bude povredjen. Bio je red da i oni uzvrate na isti nacin nasim navijacima. Neka svako snosi posledice i za izjave i za nedela.

Populisti navijaju za CZ

pre 9 godina

ragedija je sto nestade jedan mladi zivot. U cvetu mladosti. Ali, citajuci komentare, lusajuci izjave zvanicnika I drugih l;ica p;ovodom tragedije sticem utisak da se osudjuje primitivizam drugih naspram nase uzvisene civilizacije. Kad navijaci(mnogi ih nazivaju huliganima) krenu u drugu drzavu da bi pokazali svoje stvarno lice, svesno stavljaju u opasnost svoje zivote Nije mi jasno zasto drzava staje iza ove gomile koja nas u svetu lose predstavlja (setite se Djenove, Tatona koji nije provocirao). Time im daje legitimitet, a to je jos jedan vid narusavanja ugleda drzave Srbije. Sta Vucic ima da preti nekome I uvodi sankcije (dodvorava se zvezdasima na populisticki nacin)? Trener Turaka je izjavio da su nasi navijaci teroristi pre nego se dogodila nesreca, pa se posle izvinio zbog toga. Da je znao za sled dogadjaja sigurno ne bi to izjavio (Secate li se naseg Predsednika Nikolica koji je izjavio pred atentat na Djindjica ga je I Tito imao pred smrt problem s nogom, pa se posle pravdao I sada je Predsednik) To valjda zna I Vucic koji mu je bio potcinjen, ali treba ubrati koji politicki poen na populizmu. I jos nesto, ko su to navijaci da se dovodi u pitanje odnos drzava. Samo u vasim novinama sam za 24 casa nabrojao 15 clanaka o ovom dogadjaju Da li da se rasplamsa mrznja, mobilizuje masa (doba Milosevica). Vucicu, lako je loziti masu, pokazi druge kvalitete ako ih uopste imas (populizam I demegogija se ne racunaju).

Davorin

pre 9 godina

Turska se očigledno nije mnogo angažovala kako bi obezbedila ovu utakmicu, u to nema sumnje. Nadam se da će se više potruditi u pronalaženju počinioca ovog kriminalnog dela. Vučićeva reakcija je sasvim adekvatna.

kiflica

pre 9 godina

Napravljen je ogroman propust,neadekvatne mere obezbedjenja su i dovele do toga da se desi ovo sto se desilo.Uz sve to,Atamanova izjava gadja pravo srce i dusu.Da Srbija nije odreagovala na pravi nacin i da ga direktno nije prozvala pitanje je da li bi do njegovog izvinjenja i pokajanja uopste doslo.
Sve to na stranu,verujem da nikome nije bio cilj da se ugasi jedan mlad zivot,i zato se nadam da ce se sada potruditi i maximalno angazovati da nadju ubicu.

pepo

pre 9 godina

jel ima netko s kim vi niste u zavadi?
Hrvati,Turci,Bosanci,Albanci,Bugari,Amerikanci...itd,čak ste se i sa Grcima skoro potukli na terenu!!!!!

Zoki kaže...

pre 9 godina

"Turski klubovi neka igraju azijsku Evroligu"! Očekujem transparent Zvezdinih navijača naredne utakmice!
(vojnik, 22. novembar 2014 10:46)

Naravno, evo od sledećeg kola liga menja naziv u AirSerbia euroligu... ne zanosi se da će snositi posledice neko ko pumpa milione u takmičenje. Transparenti naravno ali neki smisleni da ne ispadnemo opet mi zločinci zbog teksta. Nadam se i da će Vučko jednom u životu pretvoriti nešto iz reči u dela.... a EU je takva da će pre stati na stranu izjave turskog trenera nego dokaz mrtvog deteta.

Stevan

pre 9 godina

Ljudi imaju pravo na svoje stavove, ne možemo se samo frustrirati. Naši navijači, kao ni turski nisu nevinašca. Da bi protestovali kod ovakvih tragedija moramo prvo obezbediti mir na našim sportskim priredbama. Tek onda se može reći da smo dali doprinos u sprečavanju ovakvih tragedija.

Radivoje

pre 9 godina

@pepo

Nema! Ali nadam se da ćemo i mi jednoga dana imati tako kulturne i civilizovane navijače kao što su hrvatski! Neopterećene šovinizmom i mržnjom, koji neće praviti incidente na utakmicama... blago vama

Vlada

pre 9 godina

Šta znači nije dobrodošao?Doživotno mu zabraniti ulazak u zemlju.A vlast je preblago reagovala.Traži Vučić da se pod hitno pronadje ubica?U onom mraku, u onoj gomili, haosu.Sramota za vlast kako se bori za naše interese.Kakvu bi prašinu Turci podigli da se to njima dogodilo.

dajte pravila

pre 9 godina

krajnje je neukusno i amaterski da se jedan premijer bavi košarkaškim trenerom. za to postoje košarkaške institucije. voleo bih da vidim ovakve "uspehe" premijera i u borbi sa recesijom. inače, politika ne sme da se meša u pitanja da li je neko dobrodošao ili ne. u slučaju da se turskom treneru zabrani dolazak u Beograd, to bi automatski značilo izbacivanje svih načih klubova i reprezentacije sa svih takmičenja. takva su pravila. naša policija treba da bude u dosluhu sa turskom policijom, to se podrazumeva, a izjavma trenera treba da se bavi FIBA, a ne premijeri.

MikiP

pre 9 godina

Sjajno, pronasli smo krivca. To je trener Ataman.
Necemo mu dozvoliti da udje u Srbiju. Stvar je resena.
Organizovana grupa navijaca na terenu protivnika je PROVOKACIJA sama po sebi.
Ova provokacija je nazalost zavrsena tragicno.
Jedini nacin da se tako nesto ne dogodi je prestanak PROVOCIRANJA.
Otici u ovolikom broju u Istanbul i ocekivati lepe vesti je vrlo naivno.
Zasto se ne ide organizovano u Zagreb? Pa, nema te policije koja bi sprecila sukob, zar ne?
Ako nijedna pobeda nije vredna ljudskog zivota onda se ne sme dozvoliti odlazak navijaca na opasna mesta.
Jedino se preventivno moze spreciti tragedija a ne naknadnim pisanjem saopstenja i trazenjem krivca.
Mislite li da ce kazna za pocionioca odvratiti nekog drugog da navijaca na drugom kraju sveta
da ne uradi nesto slicno? Ako hoce, zasto do sad nije?

sad da vas vidimo

pre 9 godina

Da vidimo da li ce se nasa vlada sada tako angazovati da se pronadje ubica kao u slucaju Brisa Tatona, zbog kojeg su neki neduzni momci godine odlezali u zatvoru i ako ni jedan dokaz protiv njih nije pronadjen. Mada mislim da od pronalaska i kaznjavanja pocinioca nema nista, pa nisu oni Srbi da zatvaraju svoju decu.Vrtece se ovo jos koji dan po medijima pa ce se zaboraviti i da se ovo ubistvo desilo, drzava ima vaznijih poslova.

Ksd

pre 9 godina

Au sad se covek razocarao, pa gde ce sad da letuje, da ide na "more", da zimuje, da se skija u Srbiji kao sto je dosad radio?
I navijaci CZ i navijaci Galatasaraja su krivi za incidente. Nema potrebe upustati se u konflikte i raspirivati nacionalnu mrznju, netrpeljivost i divljati. Rezultat je porazavajuci za ljude (Taton, ovaj sto je juce ubijen).

abc

pre 9 godina

Doći će on opet u Srbiju kao trener i dlaka mu s glave neće faliti, potpisujem. Demagogija za osiromašenu, obespravljenu i potištenu masu.

petarczv

pre 9 godina

Sto se tice mene vise ni jedan turcin nije dobrodosao kao ni onaj erceg koji se batrgao svadjao i cimao kao da mu je naivaznija utakmica u zivotu...

Анонимус

pre 9 godina

Могли би да избаците вест са твитовима дотичног. Његов покушај да се опере од изјаве ја сраман. Мање - више је написао да је његова изјава на конференцији била пре него што је сазнао за убиство. Тиме покушава да се опере? Јадно.

Вучића не волим ни мало, али ово је права реакција.

AC

pre 9 godina

Sa Turskom treba prekinuti odnose na svim nivoima i zabraniti im da se krecu preko nase zemlje. Sto ih vise pustamo, bice sve gori. Dozvolis im da im budes tepih, svako ce hodati po tebi dok te ne uniste. Turcin je zauvek Turcin.

marinko

pre 9 godina

Svaka čast g.Vučiću na ovom potezu,ne treba nikom dozvoliti da nas vređaju.A što se tiče te osobe,pošto čovek nije,treba da i Fiba povede računa o njegovom ponašanju..

Crvenotravka

pre 9 godina

Ko god daje ovakve izjave u vezi ubistva bilo kojega ili bilo cijega navijaca i treba da mu se zabrani ulazak u tu zemlju,a trener Galatasaraja je sa izjavom samo dolijo ulje na vatru.

Koja

pre 9 godina

Predsednik Vlade Srbije istakao je da je Srbija samo pre nekoliko nedelja dočekala trostruko brojniju grupu navijača Bešiktaša i obezbedila im punu sigurnost i bezbednost u Beogradu.


A sta rado turska policija?

anonymous

pre 9 godina

A Erceg i dalje cuti??? Nikakva izjava, nikakvo saucesce, nista?? Igras za klub ciji navijaci ubijaju nekoga samo zato sto je Srbin, gdje su albanske i kosovske zastave na tribinama, dobro, profesionalac, to mogu i da razumem, ali da se ne oglasis posle svega sto se desilo je vrlo jadno i nekorektno, kako ne osjeca ljudsku potrebu za tim?

Savetnik

pre 9 godina

Ništa ne može da vrati život, ovog nesrećnog momka, ali pokažite da postojimo! SVOM SNAGOM SE BORITE ZA PRAVDU!!! HVALA VAM! PORODICI SAUČEŠĆE.

konto

pre 9 godina

Tako je, jedina moguća reakcija! Inače ne da se ne slažem već sam svakim delom svoga bića protiv politike Vučića ali za ovakvu reakciju -svaka čast!

Bestragija

pre 9 godina

Zao mi je sto je izgubljen zivot ali se nadam da ce ubica ili ubice biti kaznjeni.Smeta mi citajuci komentare sto se provlaci teza kako su turci takvi kakvi su a mi smo cvecke i nevinasca.Huligani su u celom svetu manje vise isti.Bar mi po tom pitanju ne bi trebalo posebno da talasamo.Setimo se slucaja Brisa Tatona,zatim poginulog navijaca Zvezde na derbiju protiv Partizana kada je raketa doletela sa Juga,ranjavanje navijaca na Autokomandi iz pistolja pre petnaestak dana kad su se sukobili Zvezdini i Partizanovi navijaci,Urosa Misica i guranje baklje u usta policajcu,....

koroška

pre 9 godina

I jos jedan momak je ubijen, jos jedan mladi zivot je ugasen. Ali da se kojim slucajem ovo desilo u Srbiji, i da je izboden navijac Galatasaraja trazila bi se kazna od 250 godina, trazila bi EU da se promijeni vlada, trazili bi se krivci lose organizacije. Ali ovako, sta vredi jedan srpski zivot? Jos ce nocas da se pusta Sulejman Velicanstveni pored naseg Dusana Silnog, jos ce se gledat turske serije na Prvoj i Pinku... saucesce porodici i poznanicima naseg brata

Ryber Palunko

pre 9 godina

Au sad se covek razocarao, pa gde ce sad da letuje, da ide na "more", da zimuje, da se skija u Srbiji kao sto je dosad radio?
I navijaci CZ i navijaci Galatasaraja su krivi za incidente. Nema potrebe upustati se u konflikte i raspirivati nacionalnu mrznju, netrpeljivost i divljati. Rezultat je porazavajuci za ljude (Taton, ovaj sto je juce ubijen).
(Ksd, 22. novembar 2014 11:14)

Zove se Marko Ivković, tvoj zemljak, a ne 'ovaj'. Mogao si se bar potruditi da pročitaš kako se zove, kad već Brisa Tatona nisi nazvao 'onaj'.
Uzgred, jedina netrpeljivost koju ja osećam i to nesmiljena, je prema autošovinistima.

Mentalitet kvislinga

pre 9 godina

mi smo isti ko i oni, i sad kao mi nekog osuđujemo za nešto, a bili smo 500godina pod njima
(srele, 22. novembar 2014 10:55)

Ti si očigledno i dalje pod njima. I svim ostalim.

Nis

pre 9 godina

Hoce li bilo koja ovakva stvar,malo da ujedini nas Srbe,pa da prestanemo da se koljemo medjusobno?!? Sve dok.je ovakvih ljudi i postupaka,imamo mi dovoljno neprijatelja i van Srbije!

Ljuba Slog

pre 9 godina

Bitno da su navijaci Besiktasa pre mesec dana dobili autobus i policijsku pratnju do stadiona JNA gde im dlaka s'glave nije falila a pritom su demolirali taj isti autobus...mogli smo jos da ih ponudimo hranom i picem!?!?E Srbijo moja... :-(

jevrem

pre 9 godina

Iskreno se nadam da ce Turske vlasti uspeti da nadju ubicu i da ce mu dati maksimalnu mogucu kaznu zatvora za ovaj stravican cin koji se desio sinoc..Jos sam u soku..

Baksuz1

pre 9 godina

Posle onakve izjave koju,uz svo uvazavanje njegovih sportskih dostignuca,smatram idiotskom,najmanje sto se moze uraditi je proglasiti ga nepozeljnom osobom.

Zaklina Mitrovic

pre 9 godina

(VELIKI VODJA, 22. novembar 2014 11:13)
A da nije reagovao, bilo bi "zasto premijer ne reaguje". Dajte se uozbiljiti, ozbiljna je vest. Mora drzavni vrh da reaguje, bre, kad amerima prebiju nekoga u kafani , nama prete sankcijama, zasto mi ne bi reagovali?

Reporter

pre 9 godina

Saučešće porodici tragično nastradalog mladića.
Živo me interesuje da li će se u osudi ovog gnusnog čina, protestom oglasiti naša košarkaška i sportska kolonija u Turskoj - Obradović, Ivković, Bogdanović, Erceg, Krstić, Bjelica i ostali, i u znak ubistva Srbina, navijača, bojkotovati nastupe širom Turske. Patriotizmom i ljudskim dostojanstvom odajte poštu ubijenom mladiću.

siki82

pre 9 godina

Jedna mala država kao što je Srbija je mogla da obezbedi sigurnost za 3 puta više navijača,a Turska to nije mogla...jedan mladi život je ugašen,velika tragedija,krivce kazniti na najstrožiji način!A Ataman sad može da se izvlači,povlači reči,već je sve izgovoreno...videlo se na kraju,kroz užasan dogadjaj,ko su teroristi i huligani,a naši navijači sigurno nisu!

Mirko

pre 9 godina

Srbija je garantovala za sigurnost njihovih navijaca i obezbedila ih tokom boravka potpuno. A sta su oni uradili? Dopustili da Marko bude ubijen? Zalost. I treba takvima zabraniti ulaz u Srbiju.

Rade

pre 9 godina

Saucesce porodici nastradalog...Na zalost, jos jednom se pokazalo da huligansko ponasanje i u Beogradu i van zemlje je samo jedan korak do tragedije. Sta su im trebale baklje i sukob sa policijom, nikako da se shvati da je navijanje na tribinama, a ne huligansko ponasanje po gradovima i oko stadiona...I najcesce stradaju oni koji nemaju veze sa sukobima! I pored svega za mene su najveci krivci klub i drzava koji tolerisu huligane, baklje, razbijanje, lomnjenje, tuce...

Lee

pre 9 godina

@Ksd... Po tebi je ovaj nesretni mladić kriv što je uboden? Ako je po istom kriterijumu Taton kriv što je ubijen što su oni ljudi osuđeni? Da li će devojka koja obuče kraću suknju biti kriva ako je siluju? Sram da te bude!

Maki

pre 9 godina

Kako su se ponasali nasi navijaci? Jesu bili mirni ili su provocirali tamosnju rulju? Jel imaju oni odgovornost za smrt tog decaka? Ovde osudjujemo sve sem nas, ko da su nasi navijaci poput finskih? Da li ima bar delic istine u izjavi njihovog trenera? Ako su provocirali i gadjali tamosnje divljake, sta se dobro moglo ocekivati? Taton koliko znam nikog nije tukao niti palio baklje po Beogradu! Najzalije mi je tog mladica koji je izgubio zivot (ej zbog tako glupe stvari kakvo je navijanje za omiljeni klub?! ) Jos moramo da shvatimo da smo kao zemlja, mala, beznacajna, ekonomski slaba na nivou Moldavije, bez ikakvih uticaja, nismo u EU, NATO, nemamo zaledjinu nikakvu - toliko ste naivni da mislite da ce se neko izvan Srbije potresti zbog ovoga?

Dama bez blama

pre 9 godina

A znaci pokusao je posle da se izvadi, kako nije znao? Misli da mu to vredi? I da se nije to desilo, ruzno je da naziva nekoga teroristom, ne ide, a kamoli sa ovom nesreom sto se desila, bas je reagovao nesmotreno.

JASNA VB

pre 9 godina

Saucesce porodici i Delijama.
Sramna izjava jednog trenera samo moze produbit netrpeljivost i nacionalizam medju navijacima.Dobar potez premijera sto ga je proglasio nepozeljnom osobom u Srbiji.Nadam se da ce Turci pronaci ubicu.Jer ovo ubistvo je pokazalo ko su huligani i teroristi.

Милош

pre 9 godina

Доносе ли цвеће поштени грађани Истанбула на место где је убијен наш младић?

kralj

pre 9 godina

Ova izjava naseg premijera je apsolutno na mestu.Kad su igrali Besiktas i Partizan u Beogradu turski su navijaci napravili lom u hotelu i oni sda nesto nama spocitavaju,pri tome ubise ovo dete.Bojim se da ce ovo da se nastavi jer sledece nedelje igraju Banvit i Partizan.Ako i tada dodje do slicnih dogadjaja onda ovo ne moze biti nikakva slucajnost.Porodici ubijenog mladica upucujem najdublje saucesce.Srbi,prestanimo medjusobno da se prepucavamo oko svega,pa i oko toga ko navija za Zvezdu a ko za Partizan.Pocnimo medjusobno da se podrzavamo kad nasi klubovi igraju sa stranim timovima.Budale sa jedne i druge strane treba odstraniti.

Sumika

pre 9 godina

Verovatno i nije znao ali to ne opravdava njegovu izjavu.On prvi kao sportski radnik treba da spusti loptu i da smiri strasti a ne da pali vatru.Dejan Radonjic je primer kako jedan pre svega covek a zatim i sportista treba da se ponasa.Atamane nisi dobrodosao u Srbiju.

Darko 88

pre 9 godina

@srele Naravno da će da se osudi ubistvo našeg državljanina koji je otišao da bodri svoj klub, a nikada se neće vratiti. Izgubljeni život nema cenu. Drago mi je što naša Vlada nije skrenula glavu, već su ovo oštro osudili i zahtevaju da se pronađe ubica. A njihov trener posle sramne izjave nikada neće biti dobrodošao u Srbiju.

Luke Babbitt gravedigger

pre 9 godina

Velika tragedija.Sećam se kako smo zajedno igrali fudbal u naselju pre par godina kad je bio dete još.Bojana drugarice,saučešće najiskrenije

Milan

pre 9 godina

Sto se tice mene vise ni jedan turcin nije dobrodosao kao ni onaj erceg koji se batrgao svadjao i cimao kao da mu je naivaznija utakmica u zivotu...(petarczv, 22. novembar 2014 11:59)

Ti si poznat kao pametan.

Milos1989

pre 9 godina

Ovo je najmanje sto je premijer mogao uraditi,i svaka cast za ovu izjavu.Moraju se pronaci ubice.A necemo dozvoljavati nikome da nas naziva teroristima.Neka se seete kako su njihovi navijaci docekani u Bg I sa kakvim stepenom bezbednosti.A oni ovo sto su oradili je sramotno .Ne sme nista biti vece I prece od ljudskog zivota.

fancy

pre 9 godina

ovo je za pre svega ULEB ako je tacno da je Galatasaraj u dosluhu sa policijom isfolirao da nema karata, to je presedan! tuzilastvo turkse neka radi svoj posao...velika sramota za galatasaraj, nadam se da ce covic da prosledi kako kaze slike koje potvrdjuju da je bilo karata direktno djordiju bertomeu pa neka vide sta ce!

LJILJA

pre 9 godina

Velika tuga pre svega za porodicu mladica , a I za ceo Srpski narod. Turska ce po hitnom postupku morati da preduzme sve kako bi se pronasle ubice I dobile zasluzenu kaznu.Zar je jedan mladi zivot vredan jedne obicne utakmice,tuga, tuga.

Darko 88

pre 9 godina

@srele Naravno da će da se osudi ubistvo našeg državljanina koji je otišao da bodri svoj klub, a nikada se neće vratiti. Izgubljeni život nema cenu. Drago mi je što naša Vlada nije skrenula glavu, već su ovo oštro osudili i zahtevaju da se pronađe ubica. A njihov trener posle sramne izjave nikada neće biti dobrodošao u Srbiju.

Neodgovornoo

pre 9 godina

Covek koji je znao sta se desilo pre utakmice I pored svega da izjavi tako nesto je krajnje ne primereno za nas narod,a pogotovu znajuci da je izgubljen jedan mlad ljudski zivot.Neka se zapita zasto njihova policija nije sprecila sukob,I neka se seti kako su navijaci turskih timova koji su ove jeseni gostovali u Bg bili obezbedjeni.

Milos Veliki

pre 9 godina

Ataman treba da se stidi svojih reci, a Turska da nadje tog lika i da ga najstrozije kazni. Oni su na ispitu sad, ne mi, mi smo svoj eodradili. Zao mi tog mladica i njegove rodbine. Tuga. Kako smo mi njihove docekali i nije bilo problema, a ovo se desilo? E , turci, turci.

WeRUshka

pre 9 godina

Jedan mladi život je ugašen i svakako da treba što pre da se utvrdi ko je počinio ubistvo. Za osudu je izjava turskog trenera, jer je sve Srbe nazvao terorostima (ne samo navijače Zvezde i ubijenog mladića). Neko ko tako smatra i ne treba da bude dobrodošao.

KOLASINCG

pre 9 godina

Ataman ne da nije dobro dosao nego neka njegova prokleta noga nikada ne kroci na nase tlo, da ne uvredimo lik i mladost naseg nesrecnog mladica koga Turci mucki zaklase..

hours of love

pre 9 godina

Svi smo zaboravili sta je sport i previse paznje mu pridajemo i precise ozbiljno ga shvatamo.
Ovakve stvari ti otvore oci...
Mlad momak je izgubio zivot i njegovoj porodici sada nema utehe :(
Saucesce :(

Slaninar

pre 9 godina

(miki, 22. novembar 2014 12:20)
Navijači Galatasaraja su izboli jednog ili čak dvojicu navijača Lidsa 2000-e.Inače navijači Lidsa nikad nisu oprostili Hariju Kjuelu što je igrao za Gakatasaraj.Eto šta Englezi misle o njima(barem deo njih)!

MM

pre 9 godina

Iskreno se nadam da ce pocinioci biti strogo kaznjeni.Svi nesto provlacite kroz komentare da su turci takvi kavi su a mi smo super.Smatram da su huligani u celom svetu bas isti.Sport vise nije ono sto je nekada bio,zabava i razonoda.Nema vise uzajamne tolerancije.A toga nema ni u izjavi turskog trenera.

Vladica

pre 9 godina

Galatasaraj je u Beogradu bio dočekan domaćinski, bez ijednog problema. Zar je kod njih zabranjeno doći i navijati za svoj tim? Turski trener je dao odvratne, neprimerene izjave...njihova pobeda nije vredna mladog ljudskog života. Počinioce treba najstrožije kazniti.

Delija1989

pre 9 godina

Da vidimo kako ce se ponasati Turska kada je ubijen navijac iz Srbije u njihovoj zemlji.Mi smo svi svedoci sta se desavalo u slucaju Taton I koliko ljudi robija zbog njegovog ubistva.I

Burebaruta

pre 9 godina

Ma nista nije I nesme biti vrednije od ljudskog zivota.I da osvojimo Evroligu mi ne mozemo povratiti zivot jednog mladog coveka.I svestan cinjenice da je ubijen nas navijac pojavi se trener koji da ovako sramnu izjavu.Samo bi ga upitao ima li on decu?

delija iz pg

pre 9 godina

Nazalost ovih situacija sa navijačima i smrtnim ishodima ce uvijek biti i kod nas a i kod drugih. Turska policija je morala da izoluje nase navijače. Ovdje treba učiti od Engleza! Svi znamo kakvi su oni huligani bili. Par puta su dolazili u Podgoricu i gledao ih po lokalima, piju pivo, mirni, nasmijani, bez dranja zapjevaju koju navijacku jer znaju da su sa njima dosli policajci iz Engleske i da ih prate, naravno u saradnji sa nasom policijom. Ako naprave frku gubi pravo ulaska na stadion do kraja zivota i jos plus odgovara za djelo koje je pocinio. Dok je sa Poljacima bila obrnuta situacija. Sva sreca sto niko nije nastradao. Da li smo mi ikada poveli racuna kojeg navijaca puštamo na utakmice i preko granice. Pustimo neke budale koji jedva cekaju da naprave skandal a onda nastrada, najcesce neko nedužan.

Vladimir Marković

pre 9 godina

Strasti treba smirivati sad a ne vršiti mobilizaciju. Moram reći da sam isto ovako odreagovao sinoć , pun gneva i besa zbog nepravde koja je zadesila ovog momka ali ne treba donositi ishitrene odluke koje su proizvod upravo ovih osećanja koja sam naveo a koja svi nosimo u sebi, treba svakako uputiti protest zbog onakve izjave i zapitati se da li je taj čovek dobrodošao ali još jednom nesmemo dozvoliti da nas bes i gnev nose. Marko Ivkoviću počivaj u miru!

sava

pre 9 godina

Definitivno ovako nesto nije smelo da se desi,po meni su krive Turske vlasti jer je jako slabo obezbedjenje bilo i smatram da sada najmanje sto mogu da ucine jeste da uhvate tog ubicu!

miki

pre 9 godina

Koliko se secam, mislim da su pre par godina navijaci Galatasaraja u Istanbulu ubili navijaca Rome a pre toga i navijaca nekog engleskog kluba....ne secam se tacno kog

Vladimir Novi Beograd

pre 9 godina

Naravno da nije dobrodosao u Srbiju nakon izjave da su navijaci Zvezde teroristi, a stradao je neduzni srpski mladic. Ataman je osramotio i sebe, i svoj klub i svoju drzavu, u pokusaju da ponizi Srbiju.

Danijela 39

pre 9 godina

Tuga i zal za izgubljenim jos jednim mladim zivotom. Saucesce prorodici ubijenog mladica. Suvisan je komentar na izjavu turskog trenera.

MERABA

pre 9 godina

I tužno i sramotno da neophodne mere za obezbeđenje naših navijača nije preduzeto. Tu oprosta nema, odgovorni moraju snositi posledice ove tragedije.

Populisti navijaju za CZ

pre 9 godina

ragedija je sto nestade jedan mladi zivot. U cvetu mladosti. Ali, citajuci komentare, lusajuci izjave zvanicnika I drugih l;ica p;ovodom tragedije sticem utisak da se osudjuje primitivizam drugih naspram nase uzvisene civilizacije. Kad navijaci(mnogi ih nazivaju huliganima) krenu u drugu drzavu da bi pokazali svoje stvarno lice, svesno stavljaju u opasnost svoje zivote Nije mi jasno zasto drzava staje iza ove gomile koja nas u svetu lose predstavlja (setite se Djenove, Tatona koji nije provocirao). Time im daje legitimitet, a to je jos jedan vid narusavanja ugleda drzave Srbije. Sta Vucic ima da preti nekome I uvodi sankcije (dodvorava se zvezdasima na populisticki nacin)? Trener Turaka je izjavio da su nasi navijaci teroristi pre nego se dogodila nesreca, pa se posle izvinio zbog toga. Da je znao za sled dogadjaja sigurno ne bi to izjavio (Secate li se naseg Predsednika Nikolica koji je izjavio pred atentat na Djindjica ga je I Tito imao pred smrt problem s nogom, pa se posle pravdao I sada je Predsednik) To valjda zna I Vucic koji mu je bio potcinjen, ali treba ubrati koji politicki poen na populizmu. I jos nesto, ko su to navijaci da se dovodi u pitanje odnos drzava. Samo u vasim novinama sam za 24 casa nabrojao 15 clanaka o ovom dogadjaju Da li da se rasplamsa mrznja, mobilizuje masa (doba Milosevica). Vucicu, lako je loziti masu, pokazi druge kvalitete ako ih uopste imas (populizam I demegogija se ne racunaju).

Ekolog

pre 9 godina

Srbija je dala primer turskim vlastima kako treba organizovati utakmice visokog rizika a da niko ne bude povredjen. Bio je red da i oni uzvrate na isti nacin nasim navijacima. Neka svako snosi posledice i za izjave i za nedela.

Davorin

pre 9 godina

Turska se očigledno nije mnogo angažovala kako bi obezbedila ovu utakmicu, u to nema sumnje. Nadam se da će se više potruditi u pronalaženju počinioca ovog kriminalnog dela. Vučićeva reakcija je sasvim adekvatna.

SA- VRANJE - NAM - VETAR - DUVA

pre 9 godina

Stanite malo ljudi dajte malo da se urazumimo. Ovde nema mesta nikakvoj politici, ovde svi treba da se zamislimo sta se desava sa nasom omladinom i buducnosti. Oni ide bez ikakve kontrole prvo od kuce, niti oni koga pitaju niti njih niko vise ne pita gde idu. Nesto pod hitno mora da se desi da bi mi reagovali. Kakav smo mi to narod kad i na ovakvu vest uplicemo politiku, jel smatrate da Aleksandar Vucic nije trebao da odreaguje na ovo. Ako tako mislite onda je to jedna velika bruka , dajte da se jednom da budemo slozni. Kako bi ovakve stvari sprecili i sasekli u korenu, kako kaze narod bolje je spreciti nego leciti. Sto se tice Turskog trenera apsolutno se slazem da nije dobro dosao u Srbiju ikada vise.

kiflica

pre 9 godina

Napravljen je ogroman propust,neadekvatne mere obezbedjenja su i dovele do toga da se desi ovo sto se desilo.Uz sve to,Atamanova izjava gadja pravo srce i dusu.Da Srbija nije odreagovala na pravi nacin i da ga direktno nije prozvala pitanje je da li bi do njegovog izvinjenja i pokajanja uopste doslo.
Sve to na stranu,verujem da nikome nije bio cilj da se ugasi jedan mlad zivot,i zato se nadam da ce se sada potruditi i maximalno angazovati da nadju ubicu.