Četvrtak, 20.11.2014.

20:41

EL: Olimpijakos pobedio za Zvezdu

Košarkaši Olimpijakosa pobedili su Valensiju sa 77:76 u šestom kolu Evrolige i tako su zadržali besprekorni skor 6-0.

Izvor: B92

EL: Olimpijakos pobedio za Zvezdu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

bare

pre 9 godina

Veceras se može dobiti ubeđen sam u to nema Micova,Smith otišao tanka rotacija a i u BG se Zvezda poigrala Galatom tako da lagano,smireno pamet u glavu Marcuse,Bobi,Luka idemo po brejk i onda smo 95% u top 16 !!

vasilije

pre 9 godina

Ako dobijemo Galatasaraj, a imamo šanse onda ćemo skoro sigurno proći, a imamo i dobre šanse da to uradimo sa druge pozicije. Ko bi rekao da će kod nas u grupi na začelju biti 2 španska kluba.

Nolan

pre 9 godina

Šteta što Valensija nije pobedila jer je bila bolja a i Zvezda bi imala veće šanse da bude prva u grupi pošto prolaz u top 16 ne dovodim u pitanje i mislim da su rezultati ostalih utakmica u grupi nebitni za Zvezdu koja će u najgorem slučaju biti druga.
(kolekg, 20. novembar 2014 23:37)

Sa koje si ti planete pao, da mi je znati...

Petar JR

pre 9 godina

@emajlo znas kako rece M.Pantic , na jednoj legendarnoj utakmici , fudbalskoj , kada ti verovatno nisi ni bio rodjen ? "sreca prati hrabre , prati smele , a veceras prati CRVENU ZVEZDU"

udri Jurasa drzim ti vrata

pre 9 godina

Ljudi jel moguce da limoz nije dao poen u drugoj cetvrtini 23 0 za makabi au prvi put vidim stvarno :D@@@ nije moguce

DarkoDelija

pre 9 godina

Ja mislim da ispadaju Laboral i Valensija. Zvezdi treba pobeda nad Neptunasom. A pobedom nad Galatom bi bio overen prolaz gotovo sigurno,mada bice tesko tamo pobediti. Opet treba se boriti i napasti turke pa sta bude. Napred Zvezda!

Nolan

pre 9 godina

Realnost je da ni CZ ni CZT nemaju 0,1% uspeha u evropskim takmicenjima koje ima Partizan,tako da je svaka prica suvisna.
(J.D.Aleksandar, 20. novembar 2014 23:10)

Realnost je da je tvom klubu trebalo 5 sezona da bi prošao prvi put u Top16 a Zvezda će izgleda to uraditi u drugoj. Dok će neko pisati istoriju sa Fenerom, PAO i Makabijem, neko će sa rumunskim, ruskim i turskim provincijama. S kim si, takav si.

Gimnazijalac

pre 9 godina

Navijac oly posle meca sa Zvezdom,napao je svog trenera revoltiran time sto su pobedili. Kolika su nam braca videcete kod njih,cak je i njihov igrac rekao da ce nas pustiti i 40razlike ako nam treba pobeda. Ovi sto lupetaju nek se sakriju u rupe,mislim na ove iz kk pavlovicu molim te vratiseee

kAlcokera

pre 9 godina

objasnjenje za zlatka zasto je Bolje sto je neptun pobedio
i labiral i neptun imaju tezak raspored a nama Treba Pobeda protiv obe ekipe u bgdu.Prvo nam dolazi neptun i sã tom pobedom overavamo prolaz cak Nece biti potrebno ni pobediti laboral zadnje kolo,a ako nas neptun dobije onda se vadimo sa laboralom
tó je strategija da se prodje sa minimalcem tj.4 pobede

Batko

pre 9 godina

Realnost je da ni CZ ni CZT nemaju 0,1% uspeha u evropskim takmicenjima koje ima Partizan,tako da je svaka prica suvisna.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (J.D.Aleksandar, 20. novembar 2014 23:10)

Pišeš komentar,a ??? A ko će da hvata kedere za Saleta ?!

Браћалица

pre 9 godina

Realnost je da ni CZ ni CZT nemaju 0,1% uspeha u evropskim takmicenjima koje ima Partizan,tako da je svaka prica suvisna. (J.D.Aleksandar, 20. novembar 2014 23:10)

Tako je .Vi ste ispisali stranice istorije,napominjem istorije.Budućnost ovog sporta ipak predstavlja C.Zvezda.Za 5 god,pričaćete o nekim uspesima Partizana,kao i mi o Bariju,ali vas neće biti na listi ozbiljnih učesnika ni abe,ni evrokupa,koji će vam biti misaona imenica.Derbi će vam predstavljati Šolnok,Levski,Zadar....
Živi bili pa videli.

Kum

pre 9 godina

Realnost je da ni CZ ni CZT nemaju 0,1% uspeha u evropskim takmicenjima koje ima Partizan,tako da je svaka prica suvisna.
(J.D.Aleksandar, 20. novembar 2014 23:10)

Promasio si temu, prijatelju.

Zarko pg

pre 9 godina

Neptunas do kraja ima 3 gostovanja koja ce realno da izgubi,neka dobije taj mec doma i imace 4-6 skor.valensija neka dobije sva 3 meca doma i ona ostaje na 4-6.mi dobijemo 2 meca u arenu i imamo 5-5...a čak mislim da možemo jos jedan brejk napravit.zato je bolji trijumf litvanaca danas

Wllaxy

pre 9 godina

Voleo bih da mi ljudi objasne kako je dobra pobeda Neptunasa? 
1. Imaju skor 3-3, a Laboral 2-4. U slucaju naseg poraza sutra, mi 3-3 i Galata 3-3. Mi dobijemo Neptunas sledece kolo, mi imamo 4-3, a oni 3-4. Ako bude sa dovoljnom razlikom, bolji smo u medjusobnom, ali je to ipak samo jedna pobeda razlike. 
2. Da je bilo obrnuto, Laboral 3-3 a Neptunas 2-4. Mi izgubimo sutra, mi 3-3, Galata 3-3. Pobedimo Neptunas, mi 4-3, oni 2-5. I to su dve pobede razlike. Ako pobedimo sa 3+ za bolji medjusobni, to je gotovo i ispadaju Neptunas i Valensija. 
Jos jednom, kako je za nas dobra pobeda Neptunasa?
(Zlatko, 20. novembar 2014 22:03)

Zato što, ako ne daj Bože izgubimo i od Neptunasa i od Laborala, još uvek imamo prednost nad Laboralom zbog velike pobede tamo i ispred smo njih sa bilo kojim porazom ispod 20 razlike .

Da je kojim slučajem Laboral dobio večeras a mi ne daj Bože (govorim teoretski) nekako izgubimo od Neptunasa onda bi mi morali da ih dobijemo i ne bi nam odgovarao ni minimalni poraz od njih.

Kad praviš kalkulacije trebao bi da uzmeš u obzir i one najnepovoljnije, ma koliko ti se one ne dopadale i ma koliko ti izgledale neverovatno kao npr pobeda Litvanaca ovde ... Gledaj teoretski šta nam odgovara a ne navijački gde si nam već upisao pobedu protiv Neptunasa.

Somi

pre 9 godina

Citam komentare i ne bih se bas slozio sa vecinom. Protiv Neptunasa je kljucna utakmica. Takodje, bitno je da dobijemo 1 od 3 gostovanja, da ne bi odlucivali u zadnjem kolu protiv Laborala, jer tada moze svasta da se desi..

Kum

pre 9 godina

MIslis na to sto nas je Radonjic pustio u finalu. Ne mislim da je to bio poklon
(dobar stos, 20. novembar 2014 22:16)

Jeste, i to od sudija, bez pardona.

Kum

pre 9 godina

Koliko ovaj tim ima srece u zadnjih nekoliko godina pa to je neverovatno.
(emajlo, 20. novembar 2014 21:10)

Da, zamisli, prosle godine usli u Top16 sa samo 3 pobede.

gile bl

pre 9 godina

Ja i dalje mislim da Valensija ima vece sanse da prodje od Neptunasa i Kahe.Od preostale 4 utakmice 3 imaju kod kuce i to su relativno sigurne 3 pobjede(Neptunas,Galata,Zvezda) i imaju utakmicu u gostima kod Kahe,i ta utakmica bi mogla da odluci ko ce dalje.

kolekg

pre 9 godina

Šteta što Valensija nije pobedila jer je bila bolja a i Zvezda bi imala veće šanse da bude prva u grupi pošto prolaz u top 16 ne dovodim u pitanje i mislim da su rezultati ostalih utakmica u grupi nebitni za Zvezdu koja će u najgorem slučaju biti druga.

ma da

pre 9 godina

Ovaj ''bezvezni'' Neptunas,kako ga grobari nazvaše u šestom kolu ima isto onoliko pobeda sa koliko je ''institucija'' prošla grupu(znamo i kako)!!! Na jednoj ''trač''partiji vezano za košarku,stalno se potencira kako u Zvezdinoj grupi nema nacionalnog prvaka.Ali,namerno se ne želi reći da su u grupi dvostruki prvak Evrope u zadnje 3 godine,aktuelni pobednik Evrokupa,učesnik top 8 faze prošle godine i ekipa iz top 16 faze koja je imala duplu pobedu u grupi nad aktuelnim prvakom Evrope!Baš ''smešna''grupa,ali se ne biraju sredstva da se svaki Zvezdin uspeh obetvredi!

kAlcokera

pre 9 godina

nebi Bilo strasno ni da je valensija dobila,kontam da bi Oli dobio laboral u gostima i tako je izbacili u potpunosti iz igre jer idu u istanbul i kod nas a i sã valensijom igraju

nex

pre 9 godina

Kako to ljudi mislite,pustice nas ako zatreba? Zar stvarno neko moze da veruje u taj scenario,ako uopste bude do toga doslo? Sami cemo mi da osigurimao prolaz,koliko vec sutra protiv Galate,jer smo tako u mogucnosti.
I igraci,a prvenstveno trener,treba da budu svesni svojih mogucnosti i snage i da sve mozemo sami i da APSOLUTNO ne treba da nas interesuju drugi rezultati i druge ekipe.

xxx

pre 9 godina

eto, to ti je srpski mentalite, mi drugi na tabeli i bavimo se kalkulacijama, pa sta i da su dobili, mi i dalje drzimo sve u svojim rukama, dovoljno je da dobijemo dve kuci i idemo dalje, bez obzira na ostale rezultate, a sto ne bi dobili i jos neku na strani? u se i u svoje kljuse

Zlatko

pre 9 godina

Voleo bih da mi ljudi objasne kako je dobra pobeda Neptunasa?
1. Imaju skor 3-3, a Laboral 2-4. U slucaju naseg poraza sutra, mi 3-3 i Galata 3-3. Mi dobijemo Neptunas sledece kolo, mi imamo 4-3, a oni 3-4. Ako bude sa dovoljnom razlikom, bolji smo u medjusobnom, ali je to ipak samo jedna pobeda razlike.
2. Da je bilo obrnuto, Laboral 3-3 a Neptunas 2-4. Mi izgubimo sutra, mi 3-3, Galata 3-3. Pobedimo Neptunas, mi 4-3, oni 2-5. I to su dve pobede razlike. Ako pobedimo sa 3+ za bolji medjusobni, to je gotovo i ispadaju Neptunas i Valensija.
Ovo je pod pretpostavkom da mi izgubimo sutra. Bez obzira sta sutra uradimo, bitna je pobeda protiv Neptunasa. Ali, u slucaju poraza sutra, kako mozete da tvrdite da je danasnja pobeda Neptunasa dobra po nas?
Ja bih vise voleo pobedu Laborala veceras.
Naravno, to je racunica ako mi izgubimo sutra. Dakle, treba da jurimo pobedu sutra, kako bismo imali plus 1, pa da protiv Neptunasa odemo na plus 2. Za plus dva u odnosu na Neptunas nama sada trebaju 2 pobede, a da je Neptunas izgubio veceras bila bi dovoljna i samo jedna. Jos jednom, kako je za nas dobra pobeda Neptunasa?

veliki strumf

pre 9 godina

Tacno mogu da zamislim grobare kako navijaju za Nemanju Nedovica i kako proslavljaju svaki njegov kos, a narocito onaj njegov poslednji sut! Ali avaj, sudija samo odmahnu rukom :)

dobar stos

pre 9 godina

OLY je pobedio za sebe a ne za nas, pa jer i u BG pobedio za Zvezdu. Ne treba nama poklon kao nekima prosle god sa 2 NBA igraca i 6 stranaca.
(cz91, 20. novembar 2014 21:01)

MIslis na to sto nas je Radonjic pustio u finalu. Ne mislim da je to bio poklon

gledalac

pre 9 godina

Trebalo bi da i dve pobede ( laboral i neptunas),budu dovoljne za drugo mesto.
Cak i ako izgubimo sutra ali sa manje od 8 razlike.( a ja se nadam da cemo dobiti)

zoran ivkovic

pre 9 godina

gledao sam mec...olimpijakos odigrao uzasno,divljali u sutu za 3 poena i tek nesto pogodise. nedovic je urnisao valensiju pravio u napadu faulove a 3 nije mogao ubaciti nema sanse i ubaci nakraju kad isteklo vreme

konto

pre 9 godina

Dobro je bogami, da je pobedila Valensija bilo bi to čupavo za Zvezdu, brejk u Atini bi bio veliki podsticaj za njih, ovako ispade da nam je najveći konkurent za prolaz u TOP16 Neptunas.

danilo

pre 9 godina

Vrlo loše sudjenje za ovaj nivo takmičenja; Nedoviću nije sviran čist faul na šutu za trojku minut pre kraja, a pri ulazu dve sekunde pre kraja, da je bio Spanulis svirali bi verovatno i nameran faul.
Ne znam šta bi Perasoviću pa gura Nedovića na pleja kada je dečko čista dvojka?!
Sa Nedovićem i Lučićem,imaćemo tim za prvaka Evrope, zato me raduje povratak Nemanje i oporavak Vlade...
A što se tiče naših komšija realno je da izbore drugo mesto u grupi pa da sa bolje pozicije krenu u Top 16.
Sigurnijim je taj vrabac u ruci nego prolećni golub koga dresira Dule...

a nekom ni da se pomogne da se odmrzne...

pre 9 godina

OLY je pobedio za sebe a ne za nas, pa jer i u BG pobedio za Zvezdu. Ne treba nama poklon kao nekima prosle god sa 2 NBA igraca i 6 stranaca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cz91, 20. novembar 2014 21:01)

Kako vam ne treba poklon kad vam se vec 2. sezonu zaredom Evroliga poklanja? Ne znam na kog mislis pod tim "nekima"? Jel mislis na one sto im se vec 13 godina zaredom poklanja titula prvaka, zatim 6 Aba prstena, 4 F8 Evrolige, F4...

D_

pre 9 godina

Pomislio decko da je dovoljno sto je mahao peskirom pored aut linije u NBA pa ce sad ko smeker da se proseta kroz odbranu Olija. Zasra im covek utakmicu, svaka mu cast

Mile rent-a bubreg ...

pre 9 godina

Kakve sve gluposti slusam ovde u komentarima, pa Valensija u naredna 4 kola ima sve zicere i 3 domacinstva samo Laboral u gostima. Po meni Valensija ima dobre sanse za prolaz dalje, sanse 60:40 % . Gledajte malo raspored a ne samo tabelu ...

Ilija

pre 9 godina

Zvezdi odgovara da Olimpijakos i Galata pobedjuju, a Laboral i Valensija gube. Veceras 2 od 2. Tesko ce sutra biti sa Turcima, rastereceno sa njima i traziti sansu u Areni protig Neptunasa i Kuce...

komarac u sorcu

pre 9 godina

Bravo Oly dobiste ih teze nego sto se ocekivalo uz malo srece ali dobro, pobeda je pobeda. Ako Zvezda sutra pobedi a nadam se da hoce, onda su nam vrata TOP16 faze takmicenja otvorena.

Novosadjanin.

pre 9 godina

Sada je i zvanicno, dve pobede do kraja vode CZ u top 16...Odlican rezultat jer je Neptun tipicna domacica i ne moze da dobije nikoga na strani. Neverovatno da su tri utakmice dobili na jednu loptu, to mora da ih napusti jednom. Kljucni mec u Areni protiv Neptunasa, jer verujem da ce Laboralu trebati pobeda od 21 razlike u Areni ako budu hteli da prodju. Ako dobijemo Neptun kuci, otvara nam se lepa prilika za drugo mesto u grupi. I Valensiji i Laboralu u tom slucaju trebaju sve pobede do kraja, sto je prakticno nemoguce, igraju i medjusobno. Necu nista da baksuziram, ali posle rezultata u ovom kolu CZ je prakticno 99% prosla. Mnogo gora opcija bi bila da je laboral veceras pobedio.
Dakle CZ sutra rastereceno u Istanbulu, onda da se lepo odmore protiv Cedevite jer nam nista ne znaci ta utakmica, pa da se dobije Npetun koji kuci dobija na jednu loptu a u gostima gubi u proseku preko 20 razlike.

Nenad

pre 9 godina

Ne računajući početak utakmice, delovalo je kao da Olimpijakos nije previše zainteresovan za pobedu u ovom meču.
Ipak i pored vrlo loše igre krajem 3. i početkom 4. četvrtine, bilo je dovoljno da makar na kratko odigraju dobro i da dođu u situaciju da posle -10 imaju šansu za pobedu -koju su iskoristili.
Večerašnja Valensija je izgledala mnogo bolje od tima koji je Zvezda vrlo lako pobedila sa 13 razlike (a lako je moglo da bude bar 20 jer je Zvezda pred kraj 3. četvrtine vodila sa 25 razlike tj. 62:37).

kris

pre 9 godina

Nije moglo bolje,Neptunas dobio, a sada većinom gostuje,Kuča izgubila,Valensija izgubila,a sada joj rivali dolaze,Ovo je ko naručeno za nas.Iskreno bio sam se uplašio da će pobediti Olimpijakosa,malo je falilo.Čak mislim da je u zadnjem napadu Valensije bio čist faul nad Nedovićem,ali mi je drago što nije suđen.

Nolan

pre 9 godina

Ma svi drugi rezultati nam idu, ovo je sušta suprotnost od prošle godine. Sutra rasterećeno sa Galatom, na pobedu naravno ali bez nekog imperativa. Sa Cedevitom isto. A onda pada Neptunas u Areni i za kraj da rasturimo Kuču sa onim nabeđenim Letoncem, +20 u Areni, a riđi će moći da nastavi druženje sa Lučićem u kupu Izvorinke Milošević iz kojeg u prvoj fazi ispada Partizan.
Pa ovo ni Spilberg ne bi režirao.

duledudule

pre 9 godina

kakva bre braca.sta pricate bre.po cemu?po boji?ili po biznisu medju navijacima?pustite me te price.da im je odgovaralo da izgube bas bi nesto mislili na nas.

ex

pre 9 godina

dvije neizvjesne utaknice koje pokazuju koliko je izjednacena grupa i koliko je svaki kos bitan jer vjerujem da ce biti vise ekipa u krugu.... eventualnom pobjedom sutra prolazimo u top16 a ako ne vazno je izgubiti sto manjom razlikom.... btw dubljevic i lucic odlicni veceras nedovic los....

Kurcev Advokat

pre 9 godina

Mislim da je ovo definitivni kraj za Valensiju. Zao mi je Nedovica jer je mogao da izabere mnogo bolji tim koji bi se borio sa Top8 a ne za tim koji posle prvog dela takmicenja ispada i seli se u kup Blesavih mornara...

jahorinac ,Pale

pre 9 godina

Uf, ja i dalje ne mogu da vjerujem da Valensija ima ovakav trenutni skor !? Potpuno se slažem sa komentarom da je sreća za Zvezdu što nisu vratili brejk u Atini,do kraja bi sve dobili i mislim da oni pored Galate i Zvezde imaju najviše šansi za prolaz.

Radonja odlazi

pre 9 godina

Moj je utisak da su sudije debelo oštetile Valensiju u samoj završnici,prvo pri šutu za 3 Nedovića,a potom i na ulazu Nedovića u zadnjem napadu.Kako god mene lično raduje ovaj rezultat zbog Zvezde,jer sad bez ikakvog pritiska možemo odigrati protiv Galatasaraja koji je očigledno u velikim prije svega interpersonalnim problemima u klubu.Uz disciplinovanu igru u odbrani mogli bi se nadati uspijehu.I još da pohvalim Lučića koji je odigrao sigurno najbolju partiju za Valensiju ove sezone.Naravno Dubljević standardno dobar.

dorat za top 16

pre 9 godina

pa ne bih rekao da nam odgovara pobeda neptunasa večeras jer smo mi od njih izgubili na strani, a laboral smo dobili na strani i to 20 razlike, ali svejedno padaju i jedni i drugi u areni za 14x uživanje u top 16!!!!!

nista lakse

pre 9 godina

Sada je na nama da pregazimo prosecni Neptunas (na nivou Partizana, Bamberga i Prokoma prethodnih godina) i antipaticnu Kahu, jer samo neko praznoglav moze da misli da ce Oli ikad da nas pusti.

Inzenjer

pre 9 godina

Uz svo duzno postovanje prema braci, oni su pobedili za sebe. Naravno, to je u trenutnoj situaciji dobro i za nas. Ono sto mene najvise raduje je da se o nasem plasmanu u TOP 16 pitamo iskljucivo mi, i takav stav treba da se zauzme.

WE ARE BACK!

Inzenjer

pre 9 godina

Uz svo duzno postovanje prema braci, oni su pobedili za sebe. Naravno, to je u trenutnoj situaciji dobro i za nas. Ono sto mene najvise raduje je da se o nasem plasmanu u TOP 16 pitamo iskljucivo mi, i takav stav treba da se zauzme.

WE ARE BACK!

Kurcev Advokat

pre 9 godina

Mislim da je ovo definitivni kraj za Valensiju. Zao mi je Nedovica jer je mogao da izabere mnogo bolji tim koji bi se borio sa Top8 a ne za tim koji posle prvog dela takmicenja ispada i seli se u kup Blesavih mornara...

Novosadjanin.

pre 9 godina

Sada je i zvanicno, dve pobede do kraja vode CZ u top 16...Odlican rezultat jer je Neptun tipicna domacica i ne moze da dobije nikoga na strani. Neverovatno da su tri utakmice dobili na jednu loptu, to mora da ih napusti jednom. Kljucni mec u Areni protiv Neptunasa, jer verujem da ce Laboralu trebati pobeda od 21 razlike u Areni ako budu hteli da prodju. Ako dobijemo Neptun kuci, otvara nam se lepa prilika za drugo mesto u grupi. I Valensiji i Laboralu u tom slucaju trebaju sve pobede do kraja, sto je prakticno nemoguce, igraju i medjusobno. Necu nista da baksuziram, ali posle rezultata u ovom kolu CZ je prakticno 99% prosla. Mnogo gora opcija bi bila da je laboral veceras pobedio.
Dakle CZ sutra rastereceno u Istanbulu, onda da se lepo odmore protiv Cedevite jer nam nista ne znaci ta utakmica, pa da se dobije Npetun koji kuci dobija na jednu loptu a u gostima gubi u proseku preko 20 razlike.

konto

pre 9 godina

Dobro je bogami, da je pobedila Valensija bilo bi to čupavo za Zvezdu, brejk u Atini bi bio veliki podsticaj za njih, ovako ispade da nam je najveći konkurent za prolaz u TOP16 Neptunas.

ma da

pre 9 godina

Ovaj ''bezvezni'' Neptunas,kako ga grobari nazvaše u šestom kolu ima isto onoliko pobeda sa koliko je ''institucija'' prošla grupu(znamo i kako)!!! Na jednoj ''trač''partiji vezano za košarku,stalno se potencira kako u Zvezdinoj grupi nema nacionalnog prvaka.Ali,namerno se ne želi reći da su u grupi dvostruki prvak Evrope u zadnje 3 godine,aktuelni pobednik Evrokupa,učesnik top 8 faze prošle godine i ekipa iz top 16 faze koja je imala duplu pobedu u grupi nad aktuelnim prvakom Evrope!Baš ''smešna''grupa,ali se ne biraju sredstva da se svaki Zvezdin uspeh obetvredi!

kris

pre 9 godina

Nije moglo bolje,Neptunas dobio, a sada većinom gostuje,Kuča izgubila,Valensija izgubila,a sada joj rivali dolaze,Ovo je ko naručeno za nas.Iskreno bio sam se uplašio da će pobediti Olimpijakosa,malo je falilo.Čak mislim da je u zadnjem napadu Valensije bio čist faul nad Nedovićem,ali mi je drago što nije suđen.

nista lakse

pre 9 godina

Sada je na nama da pregazimo prosecni Neptunas (na nivou Partizana, Bamberga i Prokoma prethodnih godina) i antipaticnu Kahu, jer samo neko praznoglav moze da misli da ce Oli ikad da nas pusti.

Браћалица

pre 9 godina

Realnost je da ni CZ ni CZT nemaju 0,1% uspeha u evropskim takmicenjima koje ima Partizan,tako da je svaka prica suvisna. (J.D.Aleksandar, 20. novembar 2014 23:10)

Tako je .Vi ste ispisali stranice istorije,napominjem istorije.Budućnost ovog sporta ipak predstavlja C.Zvezda.Za 5 god,pričaćete o nekim uspesima Partizana,kao i mi o Bariju,ali vas neće biti na listi ozbiljnih učesnika ni abe,ni evrokupa,koji će vam biti misaona imenica.Derbi će vam predstavljati Šolnok,Levski,Zadar....
Živi bili pa videli.

DarkoDelija

pre 9 godina

Ja mislim da ispadaju Laboral i Valensija. Zvezdi treba pobeda nad Neptunasom. A pobedom nad Galatom bi bio overen prolaz gotovo sigurno,mada bice tesko tamo pobediti. Opet treba se boriti i napasti turke pa sta bude. Napred Zvezda!

Radonja odlazi

pre 9 godina

Moj je utisak da su sudije debelo oštetile Valensiju u samoj završnici,prvo pri šutu za 3 Nedovića,a potom i na ulazu Nedovića u zadnjem napadu.Kako god mene lično raduje ovaj rezultat zbog Zvezde,jer sad bez ikakvog pritiska možemo odigrati protiv Galatasaraja koji je očigledno u velikim prije svega interpersonalnim problemima u klubu.Uz disciplinovanu igru u odbrani mogli bi se nadati uspijehu.I još da pohvalim Lučića koji je odigrao sigurno najbolju partiju za Valensiju ove sezone.Naravno Dubljević standardno dobar.

zoran ivkovic

pre 9 godina

gledao sam mec...olimpijakos odigrao uzasno,divljali u sutu za 3 poena i tek nesto pogodise. nedovic je urnisao valensiju pravio u napadu faulove a 3 nije mogao ubaciti nema sanse i ubaci nakraju kad isteklo vreme

Nolan

pre 9 godina

Realnost je da ni CZ ni CZT nemaju 0,1% uspeha u evropskim takmicenjima koje ima Partizan,tako da je svaka prica suvisna.
(J.D.Aleksandar, 20. novembar 2014 23:10)

Realnost je da je tvom klubu trebalo 5 sezona da bi prošao prvi put u Top16 a Zvezda će izgleda to uraditi u drugoj. Dok će neko pisati istoriju sa Fenerom, PAO i Makabijem, neko će sa rumunskim, ruskim i turskim provincijama. S kim si, takav si.

Kum

pre 9 godina

Koliko ovaj tim ima srece u zadnjih nekoliko godina pa to je neverovatno.
(emajlo, 20. novembar 2014 21:10)

Da, zamisli, prosle godine usli u Top16 sa samo 3 pobede.

Nenad

pre 9 godina

Ne računajući početak utakmice, delovalo je kao da Olimpijakos nije previše zainteresovan za pobedu u ovom meču.
Ipak i pored vrlo loše igre krajem 3. i početkom 4. četvrtine, bilo je dovoljno da makar na kratko odigraju dobro i da dođu u situaciju da posle -10 imaju šansu za pobedu -koju su iskoristili.
Večerašnja Valensija je izgledala mnogo bolje od tima koji je Zvezda vrlo lako pobedila sa 13 razlike (a lako je moglo da bude bar 20 jer je Zvezda pred kraj 3. četvrtine vodila sa 25 razlike tj. 62:37).

Wllaxy

pre 9 godina

Voleo bih da mi ljudi objasne kako je dobra pobeda Neptunasa? 
1. Imaju skor 3-3, a Laboral 2-4. U slucaju naseg poraza sutra, mi 3-3 i Galata 3-3. Mi dobijemo Neptunas sledece kolo, mi imamo 4-3, a oni 3-4. Ako bude sa dovoljnom razlikom, bolji smo u medjusobnom, ali je to ipak samo jedna pobeda razlike. 
2. Da je bilo obrnuto, Laboral 3-3 a Neptunas 2-4. Mi izgubimo sutra, mi 3-3, Galata 3-3. Pobedimo Neptunas, mi 4-3, oni 2-5. I to su dve pobede razlike. Ako pobedimo sa 3+ za bolji medjusobni, to je gotovo i ispadaju Neptunas i Valensija. 
Jos jednom, kako je za nas dobra pobeda Neptunasa?
(Zlatko, 20. novembar 2014 22:03)

Zato što, ako ne daj Bože izgubimo i od Neptunasa i od Laborala, još uvek imamo prednost nad Laboralom zbog velike pobede tamo i ispred smo njih sa bilo kojim porazom ispod 20 razlike .

Da je kojim slučajem Laboral dobio večeras a mi ne daj Bože (govorim teoretski) nekako izgubimo od Neptunasa onda bi mi morali da ih dobijemo i ne bi nam odgovarao ni minimalni poraz od njih.

Kad praviš kalkulacije trebao bi da uzmeš u obzir i one najnepovoljnije, ma koliko ti se one ne dopadale i ma koliko ti izgledale neverovatno kao npr pobeda Litvanaca ovde ... Gledaj teoretski šta nam odgovara a ne navijački gde si nam već upisao pobedu protiv Neptunasa.

xxx

pre 9 godina

eto, to ti je srpski mentalite, mi drugi na tabeli i bavimo se kalkulacijama, pa sta i da su dobili, mi i dalje drzimo sve u svojim rukama, dovoljno je da dobijemo dve kuci i idemo dalje, bez obzira na ostale rezultate, a sto ne bi dobili i jos neku na strani? u se i u svoje kljuse

veliki strumf

pre 9 godina

Tacno mogu da zamislim grobare kako navijaju za Nemanju Nedovica i kako proslavljaju svaki njegov kos, a narocito onaj njegov poslednji sut! Ali avaj, sudija samo odmahnu rukom :)

Gimnazijalac

pre 9 godina

Navijac oly posle meca sa Zvezdom,napao je svog trenera revoltiran time sto su pobedili. Kolika su nam braca videcete kod njih,cak je i njihov igrac rekao da ce nas pustiti i 40razlike ako nam treba pobeda. Ovi sto lupetaju nek se sakriju u rupe,mislim na ove iz kk pavlovicu molim te vratiseee

Batko

pre 9 godina

Realnost je da ni CZ ni CZT nemaju 0,1% uspeha u evropskim takmicenjima koje ima Partizan,tako da je svaka prica suvisna.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (J.D.Aleksandar, 20. novembar 2014 23:10)

Pišeš komentar,a ??? A ko će da hvata kedere za Saleta ?!

Nolan

pre 9 godina

Ma svi drugi rezultati nam idu, ovo je sušta suprotnost od prošle godine. Sutra rasterećeno sa Galatom, na pobedu naravno ali bez nekog imperativa. Sa Cedevitom isto. A onda pada Neptunas u Areni i za kraj da rasturimo Kuču sa onim nabeđenim Letoncem, +20 u Areni, a riđi će moći da nastavi druženje sa Lučićem u kupu Izvorinke Milošević iz kojeg u prvoj fazi ispada Partizan.
Pa ovo ni Spilberg ne bi režirao.

nex

pre 9 godina

Kako to ljudi mislite,pustice nas ako zatreba? Zar stvarno neko moze da veruje u taj scenario,ako uopste bude do toga doslo? Sami cemo mi da osigurimao prolaz,koliko vec sutra protiv Galate,jer smo tako u mogucnosti.
I igraci,a prvenstveno trener,treba da budu svesni svojih mogucnosti i snage i da sve mozemo sami i da APSOLUTNO ne treba da nas interesuju drugi rezultati i druge ekipe.

Kum

pre 9 godina

Realnost je da ni CZ ni CZT nemaju 0,1% uspeha u evropskim takmicenjima koje ima Partizan,tako da je svaka prica suvisna.
(J.D.Aleksandar, 20. novembar 2014 23:10)

Promasio si temu, prijatelju.

Kum

pre 9 godina

MIslis na to sto nas je Radonjic pustio u finalu. Ne mislim da je to bio poklon
(dobar stos, 20. novembar 2014 22:16)

Jeste, i to od sudija, bez pardona.

Zarko pg

pre 9 godina

Neptunas do kraja ima 3 gostovanja koja ce realno da izgubi,neka dobije taj mec doma i imace 4-6 skor.valensija neka dobije sva 3 meca doma i ona ostaje na 4-6.mi dobijemo 2 meca u arenu i imamo 5-5...a čak mislim da možemo jos jedan brejk napravit.zato je bolji trijumf litvanaca danas

Somi

pre 9 godina

Citam komentare i ne bih se bas slozio sa vecinom. Protiv Neptunasa je kljucna utakmica. Takodje, bitno je da dobijemo 1 od 3 gostovanja, da ne bi odlucivali u zadnjem kolu protiv Laborala, jer tada moze svasta da se desi..

gledalac

pre 9 godina

Trebalo bi da i dve pobede ( laboral i neptunas),budu dovoljne za drugo mesto.
Cak i ako izgubimo sutra ali sa manje od 8 razlike.( a ja se nadam da cemo dobiti)

jahorinac ,Pale

pre 9 godina

Uf, ja i dalje ne mogu da vjerujem da Valensija ima ovakav trenutni skor !? Potpuno se slažem sa komentarom da je sreća za Zvezdu što nisu vratili brejk u Atini,do kraja bi sve dobili i mislim da oni pored Galate i Zvezde imaju najviše šansi za prolaz.

kAlcokera

pre 9 godina

objasnjenje za zlatka zasto je Bolje sto je neptun pobedio
i labiral i neptun imaju tezak raspored a nama Treba Pobeda protiv obe ekipe u bgdu.Prvo nam dolazi neptun i sã tom pobedom overavamo prolaz cak Nece biti potrebno ni pobediti laboral zadnje kolo,a ako nas neptun dobije onda se vadimo sa laboralom
tó je strategija da se prodje sa minimalcem tj.4 pobede

Mile rent-a bubreg ...

pre 9 godina

Kakve sve gluposti slusam ovde u komentarima, pa Valensija u naredna 4 kola ima sve zicere i 3 domacinstva samo Laboral u gostima. Po meni Valensija ima dobre sanse za prolaz dalje, sanse 60:40 % . Gledajte malo raspored a ne samo tabelu ...

danilo

pre 9 godina

Vrlo loše sudjenje za ovaj nivo takmičenja; Nedoviću nije sviran čist faul na šutu za trojku minut pre kraja, a pri ulazu dve sekunde pre kraja, da je bio Spanulis svirali bi verovatno i nameran faul.
Ne znam šta bi Perasoviću pa gura Nedovića na pleja kada je dečko čista dvojka?!
Sa Nedovićem i Lučićem,imaćemo tim za prvaka Evrope, zato me raduje povratak Nemanje i oporavak Vlade...
A što se tiče naših komšija realno je da izbore drugo mesto u grupi pa da sa bolje pozicije krenu u Top 16.
Sigurnijim je taj vrabac u ruci nego prolećni golub koga dresira Dule...

duledudule

pre 9 godina

kakva bre braca.sta pricate bre.po cemu?po boji?ili po biznisu medju navijacima?pustite me te price.da im je odgovaralo da izgube bas bi nesto mislili na nas.

kAlcokera

pre 9 godina

nebi Bilo strasno ni da je valensija dobila,kontam da bi Oli dobio laboral u gostima i tako je izbacili u potpunosti iz igre jer idu u istanbul i kod nas a i sã valensijom igraju

dorat za top 16

pre 9 godina

pa ne bih rekao da nam odgovara pobeda neptunasa večeras jer smo mi od njih izgubili na strani, a laboral smo dobili na strani i to 20 razlike, ali svejedno padaju i jedni i drugi u areni za 14x uživanje u top 16!!!!!

Ilija

pre 9 godina

Zvezdi odgovara da Olimpijakos i Galata pobedjuju, a Laboral i Valensija gube. Veceras 2 od 2. Tesko ce sutra biti sa Turcima, rastereceno sa njima i traziti sansu u Areni protig Neptunasa i Kuce...

komarac u sorcu

pre 9 godina

Bravo Oly dobiste ih teze nego sto se ocekivalo uz malo srece ali dobro, pobeda je pobeda. Ako Zvezda sutra pobedi a nadam se da hoce, onda su nam vrata TOP16 faze takmicenja otvorena.

ex

pre 9 godina

dvije neizvjesne utaknice koje pokazuju koliko je izjednacena grupa i koliko je svaki kos bitan jer vjerujem da ce biti vise ekipa u krugu.... eventualnom pobjedom sutra prolazimo u top16 a ako ne vazno je izgubiti sto manjom razlikom.... btw dubljevic i lucic odlicni veceras nedovic los....

vasilije

pre 9 godina

Ako dobijemo Galatasaraj, a imamo šanse onda ćemo skoro sigurno proći, a imamo i dobre šanse da to uradimo sa druge pozicije. Ko bi rekao da će kod nas u grupi na začelju biti 2 španska kluba.

gile bl

pre 9 godina

Ja i dalje mislim da Valensija ima vece sanse da prodje od Neptunasa i Kahe.Od preostale 4 utakmice 3 imaju kod kuce i to su relativno sigurne 3 pobjede(Neptunas,Galata,Zvezda) i imaju utakmicu u gostima kod Kahe,i ta utakmica bi mogla da odluci ko ce dalje.

D_

pre 9 godina

Pomislio decko da je dovoljno sto je mahao peskirom pored aut linije u NBA pa ce sad ko smeker da se proseta kroz odbranu Olija. Zasra im covek utakmicu, svaka mu cast

kolekg

pre 9 godina

Šteta što Valensija nije pobedila jer je bila bolja a i Zvezda bi imala veće šanse da bude prva u grupi pošto prolaz u top 16 ne dovodim u pitanje i mislim da su rezultati ostalih utakmica u grupi nebitni za Zvezdu koja će u najgorem slučaju biti druga.

Nolan

pre 9 godina

Šteta što Valensija nije pobedila jer je bila bolja a i Zvezda bi imala veće šanse da bude prva u grupi pošto prolaz u top 16 ne dovodim u pitanje i mislim da su rezultati ostalih utakmica u grupi nebitni za Zvezdu koja će u najgorem slučaju biti druga.
(kolekg, 20. novembar 2014 23:37)

Sa koje si ti planete pao, da mi je znati...

Petar JR

pre 9 godina

@emajlo znas kako rece M.Pantic , na jednoj legendarnoj utakmici , fudbalskoj , kada ti verovatno nisi ni bio rodjen ? "sreca prati hrabre , prati smele , a veceras prati CRVENU ZVEZDU"

Zlatko

pre 9 godina

Voleo bih da mi ljudi objasne kako je dobra pobeda Neptunasa?
1. Imaju skor 3-3, a Laboral 2-4. U slucaju naseg poraza sutra, mi 3-3 i Galata 3-3. Mi dobijemo Neptunas sledece kolo, mi imamo 4-3, a oni 3-4. Ako bude sa dovoljnom razlikom, bolji smo u medjusobnom, ali je to ipak samo jedna pobeda razlike.
2. Da je bilo obrnuto, Laboral 3-3 a Neptunas 2-4. Mi izgubimo sutra, mi 3-3, Galata 3-3. Pobedimo Neptunas, mi 4-3, oni 2-5. I to su dve pobede razlike. Ako pobedimo sa 3+ za bolji medjusobni, to je gotovo i ispadaju Neptunas i Valensija.
Ovo je pod pretpostavkom da mi izgubimo sutra. Bez obzira sta sutra uradimo, bitna je pobeda protiv Neptunasa. Ali, u slucaju poraza sutra, kako mozete da tvrdite da je danasnja pobeda Neptunasa dobra po nas?
Ja bih vise voleo pobedu Laborala veceras.
Naravno, to je racunica ako mi izgubimo sutra. Dakle, treba da jurimo pobedu sutra, kako bismo imali plus 1, pa da protiv Neptunasa odemo na plus 2. Za plus dva u odnosu na Neptunas nama sada trebaju 2 pobede, a da je Neptunas izgubio veceras bila bi dovoljna i samo jedna. Jos jednom, kako je za nas dobra pobeda Neptunasa?

dobar stos

pre 9 godina

OLY je pobedio za sebe a ne za nas, pa jer i u BG pobedio za Zvezdu. Ne treba nama poklon kao nekima prosle god sa 2 NBA igraca i 6 stranaca.
(cz91, 20. novembar 2014 21:01)

MIslis na to sto nas je Radonjic pustio u finalu. Ne mislim da je to bio poklon

udri Jurasa drzim ti vrata

pre 9 godina

Ljudi jel moguce da limoz nije dao poen u drugoj cetvrtini 23 0 za makabi au prvi put vidim stvarno :D@@@ nije moguce

a nekom ni da se pomogne da se odmrzne...

pre 9 godina

OLY je pobedio za sebe a ne za nas, pa jer i u BG pobedio za Zvezdu. Ne treba nama poklon kao nekima prosle god sa 2 NBA igraca i 6 stranaca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cz91, 20. novembar 2014 21:01)

Kako vam ne treba poklon kad vam se vec 2. sezonu zaredom Evroliga poklanja? Ne znam na kog mislis pod tim "nekima"? Jel mislis na one sto im se vec 13 godina zaredom poklanja titula prvaka, zatim 6 Aba prstena, 4 F8 Evrolige, F4...

bare

pre 9 godina

Veceras se može dobiti ubeđen sam u to nema Micova,Smith otišao tanka rotacija a i u BG se Zvezda poigrala Galatom tako da lagano,smireno pamet u glavu Marcuse,Bobi,Luka idemo po brejk i onda smo 95% u top 16 !!

a nekom ni da se pomogne da se odmrzne...

pre 9 godina

OLY je pobedio za sebe a ne za nas, pa jer i u BG pobedio za Zvezdu. Ne treba nama poklon kao nekima prosle god sa 2 NBA igraca i 6 stranaca.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cz91, 20. novembar 2014 21:01)

Kako vam ne treba poklon kad vam se vec 2. sezonu zaredom Evroliga poklanja? Ne znam na kog mislis pod tim "nekima"? Jel mislis na one sto im se vec 13 godina zaredom poklanja titula prvaka, zatim 6 Aba prstena, 4 F8 Evrolige, F4...

dobar stos

pre 9 godina

OLY je pobedio za sebe a ne za nas, pa jer i u BG pobedio za Zvezdu. Ne treba nama poklon kao nekima prosle god sa 2 NBA igraca i 6 stranaca.
(cz91, 20. novembar 2014 21:01)

MIslis na to sto nas je Radonjic pustio u finalu. Ne mislim da je to bio poklon

Zlatko

pre 9 godina

Voleo bih da mi ljudi objasne kako je dobra pobeda Neptunasa?
1. Imaju skor 3-3, a Laboral 2-4. U slucaju naseg poraza sutra, mi 3-3 i Galata 3-3. Mi dobijemo Neptunas sledece kolo, mi imamo 4-3, a oni 3-4. Ako bude sa dovoljnom razlikom, bolji smo u medjusobnom, ali je to ipak samo jedna pobeda razlike.
2. Da je bilo obrnuto, Laboral 3-3 a Neptunas 2-4. Mi izgubimo sutra, mi 3-3, Galata 3-3. Pobedimo Neptunas, mi 4-3, oni 2-5. I to su dve pobede razlike. Ako pobedimo sa 3+ za bolji medjusobni, to je gotovo i ispadaju Neptunas i Valensija.
Ovo je pod pretpostavkom da mi izgubimo sutra. Bez obzira sta sutra uradimo, bitna je pobeda protiv Neptunasa. Ali, u slucaju poraza sutra, kako mozete da tvrdite da je danasnja pobeda Neptunasa dobra po nas?
Ja bih vise voleo pobedu Laborala veceras.
Naravno, to je racunica ako mi izgubimo sutra. Dakle, treba da jurimo pobedu sutra, kako bismo imali plus 1, pa da protiv Neptunasa odemo na plus 2. Za plus dva u odnosu na Neptunas nama sada trebaju 2 pobede, a da je Neptunas izgubio veceras bila bi dovoljna i samo jedna. Jos jednom, kako je za nas dobra pobeda Neptunasa?

kolekg

pre 9 godina

Šteta što Valensija nije pobedila jer je bila bolja a i Zvezda bi imala veće šanse da bude prva u grupi pošto prolaz u top 16 ne dovodim u pitanje i mislim da su rezultati ostalih utakmica u grupi nebitni za Zvezdu koja će u najgorem slučaju biti druga.

Kurcev Advokat

pre 9 godina

Mislim da je ovo definitivni kraj za Valensiju. Zao mi je Nedovica jer je mogao da izabere mnogo bolji tim koji bi se borio sa Top8 a ne za tim koji posle prvog dela takmicenja ispada i seli se u kup Blesavih mornara...

gile bl

pre 9 godina

Ja i dalje mislim da Valensija ima vece sanse da prodje od Neptunasa i Kahe.Od preostale 4 utakmice 3 imaju kod kuce i to su relativno sigurne 3 pobjede(Neptunas,Galata,Zvezda) i imaju utakmicu u gostima kod Kahe,i ta utakmica bi mogla da odluci ko ce dalje.

D_

pre 9 godina

Pomislio decko da je dovoljno sto je mahao peskirom pored aut linije u NBA pa ce sad ko smeker da se proseta kroz odbranu Olija. Zasra im covek utakmicu, svaka mu cast

Radonja odlazi

pre 9 godina

Moj je utisak da su sudije debelo oštetile Valensiju u samoj završnici,prvo pri šutu za 3 Nedovića,a potom i na ulazu Nedovića u zadnjem napadu.Kako god mene lično raduje ovaj rezultat zbog Zvezde,jer sad bez ikakvog pritiska možemo odigrati protiv Galatasaraja koji je očigledno u velikim prije svega interpersonalnim problemima u klubu.Uz disciplinovanu igru u odbrani mogli bi se nadati uspijehu.I još da pohvalim Lučića koji je odigrao sigurno najbolju partiju za Valensiju ove sezone.Naravno Dubljević standardno dobar.

duledudule

pre 9 godina

kakva bre braca.sta pricate bre.po cemu?po boji?ili po biznisu medju navijacima?pustite me te price.da im je odgovaralo da izgube bas bi nesto mislili na nas.

Gimnazijalac

pre 9 godina

Navijac oly posle meca sa Zvezdom,napao je svog trenera revoltiran time sto su pobedili. Kolika su nam braca videcete kod njih,cak je i njihov igrac rekao da ce nas pustiti i 40razlike ako nam treba pobeda. Ovi sto lupetaju nek se sakriju u rupe,mislim na ove iz kk pavlovicu molim te vratiseee

ma da

pre 9 godina

Ovaj ''bezvezni'' Neptunas,kako ga grobari nazvaše u šestom kolu ima isto onoliko pobeda sa koliko je ''institucija'' prošla grupu(znamo i kako)!!! Na jednoj ''trač''partiji vezano za košarku,stalno se potencira kako u Zvezdinoj grupi nema nacionalnog prvaka.Ali,namerno se ne želi reći da su u grupi dvostruki prvak Evrope u zadnje 3 godine,aktuelni pobednik Evrokupa,učesnik top 8 faze prošle godine i ekipa iz top 16 faze koja je imala duplu pobedu u grupi nad aktuelnim prvakom Evrope!Baš ''smešna''grupa,ali se ne biraju sredstva da se svaki Zvezdin uspeh obetvredi!

zoran ivkovic

pre 9 godina

gledao sam mec...olimpijakos odigrao uzasno,divljali u sutu za 3 poena i tek nesto pogodise. nedovic je urnisao valensiju pravio u napadu faulove a 3 nije mogao ubaciti nema sanse i ubaci nakraju kad isteklo vreme

nista lakse

pre 9 godina

Sada je na nama da pregazimo prosecni Neptunas (na nivou Partizana, Bamberga i Prokoma prethodnih godina) i antipaticnu Kahu, jer samo neko praznoglav moze da misli da ce Oli ikad da nas pusti.

Nolan

pre 9 godina

Realnost je da ni CZ ni CZT nemaju 0,1% uspeha u evropskim takmicenjima koje ima Partizan,tako da je svaka prica suvisna.
(J.D.Aleksandar, 20. novembar 2014 23:10)

Realnost je da je tvom klubu trebalo 5 sezona da bi prošao prvi put u Top16 a Zvezda će izgleda to uraditi u drugoj. Dok će neko pisati istoriju sa Fenerom, PAO i Makabijem, neko će sa rumunskim, ruskim i turskim provincijama. S kim si, takav si.

Inzenjer

pre 9 godina

Uz svo duzno postovanje prema braci, oni su pobedili za sebe. Naravno, to je u trenutnoj situaciji dobro i za nas. Ono sto mene najvise raduje je da se o nasem plasmanu u TOP 16 pitamo iskljucivo mi, i takav stav treba da se zauzme.

WE ARE BACK!

Браћалица

pre 9 godina

Realnost je da ni CZ ni CZT nemaju 0,1% uspeha u evropskim takmicenjima koje ima Partizan,tako da je svaka prica suvisna. (J.D.Aleksandar, 20. novembar 2014 23:10)

Tako je .Vi ste ispisali stranice istorije,napominjem istorije.Budućnost ovog sporta ipak predstavlja C.Zvezda.Za 5 god,pričaćete o nekim uspesima Partizana,kao i mi o Bariju,ali vas neće biti na listi ozbiljnih učesnika ni abe,ni evrokupa,koji će vam biti misaona imenica.Derbi će vam predstavljati Šolnok,Levski,Zadar....
Živi bili pa videli.

Novosadjanin.

pre 9 godina

Sada je i zvanicno, dve pobede do kraja vode CZ u top 16...Odlican rezultat jer je Neptun tipicna domacica i ne moze da dobije nikoga na strani. Neverovatno da su tri utakmice dobili na jednu loptu, to mora da ih napusti jednom. Kljucni mec u Areni protiv Neptunasa, jer verujem da ce Laboralu trebati pobeda od 21 razlike u Areni ako budu hteli da prodju. Ako dobijemo Neptun kuci, otvara nam se lepa prilika za drugo mesto u grupi. I Valensiji i Laboralu u tom slucaju trebaju sve pobede do kraja, sto je prakticno nemoguce, igraju i medjusobno. Necu nista da baksuziram, ali posle rezultata u ovom kolu CZ je prakticno 99% prosla. Mnogo gora opcija bi bila da je laboral veceras pobedio.
Dakle CZ sutra rastereceno u Istanbulu, onda da se lepo odmore protiv Cedevite jer nam nista ne znaci ta utakmica, pa da se dobije Npetun koji kuci dobija na jednu loptu a u gostima gubi u proseku preko 20 razlike.

danilo

pre 9 godina

Vrlo loše sudjenje za ovaj nivo takmičenja; Nedoviću nije sviran čist faul na šutu za trojku minut pre kraja, a pri ulazu dve sekunde pre kraja, da je bio Spanulis svirali bi verovatno i nameran faul.
Ne znam šta bi Perasoviću pa gura Nedovića na pleja kada je dečko čista dvojka?!
Sa Nedovićem i Lučićem,imaćemo tim za prvaka Evrope, zato me raduje povratak Nemanje i oporavak Vlade...
A što se tiče naših komšija realno je da izbore drugo mesto u grupi pa da sa bolje pozicije krenu u Top 16.
Sigurnijim je taj vrabac u ruci nego prolećni golub koga dresira Dule...

DarkoDelija

pre 9 godina

Ja mislim da ispadaju Laboral i Valensija. Zvezdi treba pobeda nad Neptunasom. A pobedom nad Galatom bi bio overen prolaz gotovo sigurno,mada bice tesko tamo pobediti. Opet treba se boriti i napasti turke pa sta bude. Napred Zvezda!

konto

pre 9 godina

Dobro je bogami, da je pobedila Valensija bilo bi to čupavo za Zvezdu, brejk u Atini bi bio veliki podsticaj za njih, ovako ispade da nam je najveći konkurent za prolaz u TOP16 Neptunas.

Kum

pre 9 godina

MIslis na to sto nas je Radonjic pustio u finalu. Ne mislim da je to bio poklon
(dobar stos, 20. novembar 2014 22:16)

Jeste, i to od sudija, bez pardona.

Nenad

pre 9 godina

Ne računajući početak utakmice, delovalo je kao da Olimpijakos nije previše zainteresovan za pobedu u ovom meču.
Ipak i pored vrlo loše igre krajem 3. i početkom 4. četvrtine, bilo je dovoljno da makar na kratko odigraju dobro i da dođu u situaciju da posle -10 imaju šansu za pobedu -koju su iskoristili.
Večerašnja Valensija je izgledala mnogo bolje od tima koji je Zvezda vrlo lako pobedila sa 13 razlike (a lako je moglo da bude bar 20 jer je Zvezda pred kraj 3. četvrtine vodila sa 25 razlike tj. 62:37).

kAlcokera

pre 9 godina

nebi Bilo strasno ni da je valensija dobila,kontam da bi Oli dobio laboral u gostima i tako je izbacili u potpunosti iz igre jer idu u istanbul i kod nas a i sã valensijom igraju

Batko

pre 9 godina

Realnost je da ni CZ ni CZT nemaju 0,1% uspeha u evropskim takmicenjima koje ima Partizan,tako da je svaka prica suvisna.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (J.D.Aleksandar, 20. novembar 2014 23:10)

Pišeš komentar,a ??? A ko će da hvata kedere za Saleta ?!

kris

pre 9 godina

Nije moglo bolje,Neptunas dobio, a sada većinom gostuje,Kuča izgubila,Valensija izgubila,a sada joj rivali dolaze,Ovo je ko naručeno za nas.Iskreno bio sam se uplašio da će pobediti Olimpijakosa,malo je falilo.Čak mislim da je u zadnjem napadu Valensije bio čist faul nad Nedovićem,ali mi je drago što nije suđen.

dorat za top 16

pre 9 godina

pa ne bih rekao da nam odgovara pobeda neptunasa večeras jer smo mi od njih izgubili na strani, a laboral smo dobili na strani i to 20 razlike, ali svejedno padaju i jedni i drugi u areni za 14x uživanje u top 16!!!!!

veliki strumf

pre 9 godina

Tacno mogu da zamislim grobare kako navijaju za Nemanju Nedovica i kako proslavljaju svaki njegov kos, a narocito onaj njegov poslednji sut! Ali avaj, sudija samo odmahnu rukom :)

Kum

pre 9 godina

Koliko ovaj tim ima srece u zadnjih nekoliko godina pa to je neverovatno.
(emajlo, 20. novembar 2014 21:10)

Da, zamisli, prosle godine usli u Top16 sa samo 3 pobede.

Wllaxy

pre 9 godina

Voleo bih da mi ljudi objasne kako je dobra pobeda Neptunasa? 
1. Imaju skor 3-3, a Laboral 2-4. U slucaju naseg poraza sutra, mi 3-3 i Galata 3-3. Mi dobijemo Neptunas sledece kolo, mi imamo 4-3, a oni 3-4. Ako bude sa dovoljnom razlikom, bolji smo u medjusobnom, ali je to ipak samo jedna pobeda razlike. 
2. Da je bilo obrnuto, Laboral 3-3 a Neptunas 2-4. Mi izgubimo sutra, mi 3-3, Galata 3-3. Pobedimo Neptunas, mi 4-3, oni 2-5. I to su dve pobede razlike. Ako pobedimo sa 3+ za bolji medjusobni, to je gotovo i ispadaju Neptunas i Valensija. 
Jos jednom, kako je za nas dobra pobeda Neptunasa?
(Zlatko, 20. novembar 2014 22:03)

Zato što, ako ne daj Bože izgubimo i od Neptunasa i od Laborala, još uvek imamo prednost nad Laboralom zbog velike pobede tamo i ispred smo njih sa bilo kojim porazom ispod 20 razlike .

Da je kojim slučajem Laboral dobio večeras a mi ne daj Bože (govorim teoretski) nekako izgubimo od Neptunasa onda bi mi morali da ih dobijemo i ne bi nam odgovarao ni minimalni poraz od njih.

Kad praviš kalkulacije trebao bi da uzmeš u obzir i one najnepovoljnije, ma koliko ti se one ne dopadale i ma koliko ti izgledale neverovatno kao npr pobeda Litvanaca ovde ... Gledaj teoretski šta nam odgovara a ne navijački gde si nam već upisao pobedu protiv Neptunasa.

Nolan

pre 9 godina

Šteta što Valensija nije pobedila jer je bila bolja a i Zvezda bi imala veće šanse da bude prva u grupi pošto prolaz u top 16 ne dovodim u pitanje i mislim da su rezultati ostalih utakmica u grupi nebitni za Zvezdu koja će u najgorem slučaju biti druga.
(kolekg, 20. novembar 2014 23:37)

Sa koje si ti planete pao, da mi je znati...

Nolan

pre 9 godina

Ma svi drugi rezultati nam idu, ovo je sušta suprotnost od prošle godine. Sutra rasterećeno sa Galatom, na pobedu naravno ali bez nekog imperativa. Sa Cedevitom isto. A onda pada Neptunas u Areni i za kraj da rasturimo Kuču sa onim nabeđenim Letoncem, +20 u Areni, a riđi će moći da nastavi druženje sa Lučićem u kupu Izvorinke Milošević iz kojeg u prvoj fazi ispada Partizan.
Pa ovo ni Spilberg ne bi režirao.

Mile rent-a bubreg ...

pre 9 godina

Kakve sve gluposti slusam ovde u komentarima, pa Valensija u naredna 4 kola ima sve zicere i 3 domacinstva samo Laboral u gostima. Po meni Valensija ima dobre sanse za prolaz dalje, sanse 60:40 % . Gledajte malo raspored a ne samo tabelu ...

gledalac

pre 9 godina

Trebalo bi da i dve pobede ( laboral i neptunas),budu dovoljne za drugo mesto.
Cak i ako izgubimo sutra ali sa manje od 8 razlike.( a ja se nadam da cemo dobiti)

kAlcokera

pre 9 godina

objasnjenje za zlatka zasto je Bolje sto je neptun pobedio
i labiral i neptun imaju tezak raspored a nama Treba Pobeda protiv obe ekipe u bgdu.Prvo nam dolazi neptun i sã tom pobedom overavamo prolaz cak Nece biti potrebno ni pobediti laboral zadnje kolo,a ako nas neptun dobije onda se vadimo sa laboralom
tó je strategija da se prodje sa minimalcem tj.4 pobede

Kum

pre 9 godina

Realnost je da ni CZ ni CZT nemaju 0,1% uspeha u evropskim takmicenjima koje ima Partizan,tako da je svaka prica suvisna.
(J.D.Aleksandar, 20. novembar 2014 23:10)

Promasio si temu, prijatelju.

Zarko pg

pre 9 godina

Neptunas do kraja ima 3 gostovanja koja ce realno da izgubi,neka dobije taj mec doma i imace 4-6 skor.valensija neka dobije sva 3 meca doma i ona ostaje na 4-6.mi dobijemo 2 meca u arenu i imamo 5-5...a čak mislim da možemo jos jedan brejk napravit.zato je bolji trijumf litvanaca danas

Somi

pre 9 godina

Citam komentare i ne bih se bas slozio sa vecinom. Protiv Neptunasa je kljucna utakmica. Takodje, bitno je da dobijemo 1 od 3 gostovanja, da ne bi odlucivali u zadnjem kolu protiv Laborala, jer tada moze svasta da se desi..

jahorinac ,Pale

pre 9 godina

Uf, ja i dalje ne mogu da vjerujem da Valensija ima ovakav trenutni skor !? Potpuno se slažem sa komentarom da je sreća za Zvezdu što nisu vratili brejk u Atini,do kraja bi sve dobili i mislim da oni pored Galate i Zvezde imaju najviše šansi za prolaz.

nex

pre 9 godina

Kako to ljudi mislite,pustice nas ako zatreba? Zar stvarno neko moze da veruje u taj scenario,ako uopste bude do toga doslo? Sami cemo mi da osigurimao prolaz,koliko vec sutra protiv Galate,jer smo tako u mogucnosti.
I igraci,a prvenstveno trener,treba da budu svesni svojih mogucnosti i snage i da sve mozemo sami i da APSOLUTNO ne treba da nas interesuju drugi rezultati i druge ekipe.

komarac u sorcu

pre 9 godina

Bravo Oly dobiste ih teze nego sto se ocekivalo uz malo srece ali dobro, pobeda je pobeda. Ako Zvezda sutra pobedi a nadam se da hoce, onda su nam vrata TOP16 faze takmicenja otvorena.

Ilija

pre 9 godina

Zvezdi odgovara da Olimpijakos i Galata pobedjuju, a Laboral i Valensija gube. Veceras 2 od 2. Tesko ce sutra biti sa Turcima, rastereceno sa njima i traziti sansu u Areni protig Neptunasa i Kuce...

ex

pre 9 godina

dvije neizvjesne utaknice koje pokazuju koliko je izjednacena grupa i koliko je svaki kos bitan jer vjerujem da ce biti vise ekipa u krugu.... eventualnom pobjedom sutra prolazimo u top16 a ako ne vazno je izgubiti sto manjom razlikom.... btw dubljevic i lucic odlicni veceras nedovic los....

xxx

pre 9 godina

eto, to ti je srpski mentalite, mi drugi na tabeli i bavimo se kalkulacijama, pa sta i da su dobili, mi i dalje drzimo sve u svojim rukama, dovoljno je da dobijemo dve kuci i idemo dalje, bez obzira na ostale rezultate, a sto ne bi dobili i jos neku na strani? u se i u svoje kljuse

vasilije

pre 9 godina

Ako dobijemo Galatasaraj, a imamo šanse onda ćemo skoro sigurno proći, a imamo i dobre šanse da to uradimo sa druge pozicije. Ko bi rekao da će kod nas u grupi na začelju biti 2 španska kluba.

udri Jurasa drzim ti vrata

pre 9 godina

Ljudi jel moguce da limoz nije dao poen u drugoj cetvrtini 23 0 za makabi au prvi put vidim stvarno :D@@@ nije moguce

Petar JR

pre 9 godina

@emajlo znas kako rece M.Pantic , na jednoj legendarnoj utakmici , fudbalskoj , kada ti verovatno nisi ni bio rodjen ? "sreca prati hrabre , prati smele , a veceras prati CRVENU ZVEZDU"

bare

pre 9 godina

Veceras se može dobiti ubeđen sam u to nema Micova,Smith otišao tanka rotacija a i u BG se Zvezda poigrala Galatom tako da lagano,smireno pamet u glavu Marcuse,Bobi,Luka idemo po brejk i onda smo 95% u top 16 !!