Novak sa Nišikorijem za finale

Najbolji teniser sveta Novak Đoković od 15 časova igra polufinale završnog Mastersa sezone u Londonu sa Japancem Keijem Nišikorijem.

JT Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Ok,ok, svi me ispraviste. Slucajno sam otkucao 2500. Ali, ostali podaci su tacni...
    (Sale, 15. novembar 2014 16:49)

    # Link komentara

  2. @silvaner
    Prvo: u Njujorku se nikada nije igrao na 50 stepeni.
    Drugo: uslovi su isto za sve.
    Trece: Djokovic je 4 AO osvojio po ogromnim vrucinama, tako da nema sta on da se zali na vrucinu i uslove.
    (ccc, 15. novembar 2014 15:52)

    # Link komentara

  3. @NS#1
    Hahaha, pa kakve veze to ima?
    Nema Djokovic 20 godina nego skoro 28!
    Sada sledi veliki pad u karijeri, sto je postigao do sada, postigao je.
    Mislis da ce kao mator igrac da redja titule? Kako da ne, vec sada ga deru Nisikori, Vavrinka i slicni.
    (ju, 15. novembar 2014 15:23)

    # Link komentara

  4. "Konacno je i Novak doduse sturo komentarisao uslove igranja na US-open i u dvorani u Londonu.Ali ko razume,shvatice sta je zeleo da kaze.Ono tamo su bili surovi uslovi koji nemaju tri blage veze sa tenisom kao igrom.Zato smo i dobili finale Cilic-Nisikori umesto spektakla Djokovic-Federer.Dvojica majstora tenisa nisu mogli da izdrze te neljudske uslove spasavajuci svoju glavu i zdravlje jer imaju nameru da jos dugo igraju tenis.Zahvaljujuci iskljucivo suludim uslovima za igru na 50-tak stepeni oni nisu mogli da pruze ni peti deo svojih mogucnostu.Setite se finala sa Marejom na US-open pre neku godinu koji je Nole izgubio po onoj vetrini i tornadu, ne znam kako nazvati taj sport jer to je totalni besmisao da ti posaljes lopticu a vetar je zaustavi i skrene i time potpuno neutralise taktiku igre i lepotu tenisa.A Marej samo gurka lopticu preko mreze.Najkurvarskiji tenis koji sam ikada gledao u zivotu,sve mi se smucilo jer imas utisak i da si prevaren i pokraden.Samo nemojte komentarisati da su uslovi isti i za jednog i za drugog.Jesu uslovi isti,ali to nema blage veze sa tenisom kao igrom.
    (silvaner, 15. novembar 2014 13:58)"

    Mudro zboris... bez obzira sto su uslovi isti za obojicu, ti isti uslovi nisu za tenisku igru. Moze i po blatu da se igra, opet bi uslovi bili isti za obojicu.
    (Teodosije, 15. novembar 2014 15:02)

    # Link komentara

  5. Igrao sam manje od 19,5 gemova nemoj me sad zaje... :)
    (hrvat, 15. novembar 2014 15:02)

    # Link komentara

  6. Pocinje pornic,ko nema 18 neka ugasi televizor i u krevet
     (Dragan, 15. novembar 2014 15:01)

    # Link komentara

  7. Srbi prate tenis ha ha ha. Naprijed Hrvatska sutra slijedi gazenje Italije to ce cela EVROPA gledati a Djokovica samo Srbija i hard core pratitelji tenisa . Radujte se sto ce inkasirati novih milion dolara i jos milion za prvo mesto do kraja godine. E moji Srbi i sport .
    (SlavkoBBB, 15. novembar 2014 14:52)

    # Link komentara

  8. Mislim da dobiva Japanac. Ipak je on klasa za našu fudbalsku reprezentaciju. Jedino ako stanemo u zonu pa sprečimo pik and rol i dodavanja na 6m možda i proradi naš korektor. Nole dobiva u tenisu glat!
     (MJ23, 15. novembar 2014 14:49)

    # Link komentara

  9. Razbiće ga Konez samo tako.
    (Weldee, 15. novembar 2014 14:42)

    # Link komentara

  10. Tek da se vidi kolika je razlika:
    GS:17-7; titule:82:47: prvo mesto: 300+ - 100+;
    Wimbldon: 7-2; USO:5-1; AO:4-4; RG: 1-0; Zavrsni Masters: 6-3. Sve u korist Federera!
    A jos bolje: Federer 17 GS, 6 zavrsnih mastersa: 23 Masters
    1 000 = 46 najvecih titula. A Novak UKUPNO 47 titula.
    Razlika je OGROMNA!!!
    Placi!!!
    (ju, 15. novembar 2014 12:10)

    Dobro je, smiri se. Nole je mlađi 6 godina od Federera. Ima vremena... Ali, nije to ni bitno, stvarno. Meni je žao ljudi kao što si ti; "Poješće" te te zloba. :)
     (NS#1, 15. novembar 2014 14:33)

    # Link komentara

  11. Tek da se vidi kolika je razlika: GS:17-7; titule:82:47: prvo mesto: 300+ -100+; Wimbldon: 7-2; USO:5-1; AO:4-4; RG: 1-0; Zavrsni Masters: 6-3. Sve u korist Federera! A jos bolje: Federer 17 GS, 6 zavrsnih mastersa: 23 Masters 1 000 = 46 najvecih titula. A Novak UKUPNO 47 titula. Razlika je OGROMNA!!! Placi!!! (ju, 15. novembar 2014 12:10)
    bitnu stavku nisi naveo,Federer ima 34 a Nole 27 godina,javi se za 7 godina pa uporedi tada ... poredjenje singl igrača je moguce tek po završetku njihovih karijera . neopisivo je to sto je Fedex napravio u svojoj karijeri ali sa ovom ''trenutnom'' situacijom nipodoštavas No1etove rezultate ... realno...
     (nanosenje dusevnog bola, 15. novembar 2014 14:32)

    # Link komentara

  12. Evo mojih "strucnih" prognoza - Novak 6:3 6:3, Federer dobija u 3 seta. Ocekujem pivce :)
    (Train in vain, 15. novembar 2014 14:22)

    # Link komentara

  13. Tole legendo
    (Tole legendo, 15. novembar 2014 14:19)

    # Link komentara

  14. Kakav problem moras imati u glavi da dodjes na vest o tenisu i da pises o Hrvatskoj fudbalskoj reprezentaciji...

    p.s. Od svih Srba najgori su Hrati.
     (bojaaan, 15. novembar 2014 14:15)

    # Link komentara

  15. Новак не би требао да побеђује да се комшије не би више оволико узбуђивали!
    Чилић је најбољи....
    (Бојан Илић, 15. novembar 2014 14:14)

    # Link komentara

  16. Nole ima k'o parni valjak, cunami, tajfun, monsun, oluja, uragan, zemljotres da prodje kroz brata Keija rasnog.
    Moja prognoza 6:4 6:3 i finale sa Rodjoslavom.
    Interesantno je da jedan polufinalni par cine Uniqlo, a drugi Svajcarska. Dakle jedan Svajcarac i jedan "Uniqlovac" ce biti u finalu.
    (No1e se zahuktava, 15. novembar 2014 14:13)

    # Link komentara

  17. @Mario ZG - sine rekla mama da joj se skines sa laptopa i da usisas svoju sobu. Ljubim.
     (tata, 15. novembar 2014 14:08)

    # Link komentara

  18. "Gledajte Novaka aIi nemojte Srbi propustiti veceras duel Italije i Hrvatske u nogometu. Znam da ste vi operisani od tog sporta pa kad vas vec nema, gledajte nas kako im skidamo skalp slavnoj Italiji i pravimo ih smjesnim. A Djokovic kada ode za 3-4 godine ne znam sta planirate gledat. Djokovicu svaka cast dobar u individualnom sportu ali to nikada ne moze pokazivati snagu jedne nacije i ponos kao sto je slucaj sa nogometom. Eto samo iskreno vam kazem i budite pored malih ekrana veceras.
    Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (MarioZG, 15. novembar 2014 12:24)"

    A kako bi bilo da ne gledamo vise nista kada Djokovic ode u penziju? Osnova njegove navijacke armije su ljudi koji nikada nisu pratili niti jedan sportski dogadjaj na TV (znaci nisu gledali ni Federera!), a to je sve samo ne mali doprinos teniskom sportu, u odnosu na ostale "navijace" koji ce gledati bilo sta, samo da ubiju vreme, makar i pikado.
    (Teodosije, 15. novembar 2014 14:06)

    # Link komentara

  19. Konacno je i Novak doduse sturo komentarisao uslove igranja na US-open i u dvorani u Londonu.Ali ko razume,shvatice sta je zeleo da kaze.Ono tamo su bili surovi uslovi koji nemaju tri blage veze sa tenisom kao igrom.Zato smo i dobili finale Cilic-Nisikori umesto spektakla Djokovic-Federer.Dvojica majstora tenisa nisu mogli da izdrze te neljudske uslove spasavajuci svoju glavu i zdravlje jer imaju nameru da jos dugo igraju tenis.Zahvaljujuci iskljucivo suludim uslovima za igru na 50-tak stepeni oni nisu mogli da pruze ni peti deo svojih mogucnostu.Setite se finala sa Marejom na US-open pre neku godinu koji je Nole izgubio po onoj vetrini i tornadu, ne znam kako nazvati taj sport jer to je totalni besmisao da ti posaljes lopticu a vetar je zaustavi i skrene i time potpuno neutralise taktiku igre i lepotu tenisa.A Marej samo gurka lopticu preko mreze.Najkurvarskiji tenis koji sam ikada gledao u zivotu,sve mi se smucilo jer imas utisak i da si prevaren i pokraden.Samo nemojte komentarisati da su uslovi isti i za jednog i za drugog.Jesu uslovi isti,ali to nema blage veze sa tenisom kao igrom.
    (silvaner, 15. novembar 2014 13:58)

    # Link komentara

  20. MarioZG,sta reci,u pravu si dobrim delom,jer imamo mi i pored Noleta sportista za respekt kako pojedinacno tako i u grupnim takmicenjima.No, sta sad.sta je tu je,idemo dalje i budi dobar komsija pa nas razumi.Gledacu tvoje zbog sjajnog coveka Srne,Luke Modrica,Rakitica.Bice sigurno dobar fudbal,a za rezultat nisam sigurna,jer italijani su to,uvek pronadju nacin da pobede.A ti danas budi fan Noleta iz postovanja prema prvom teniseru sveta,evo treci put.Sretno,veceras!
    (Melenci, 15. novembar 2014 13:37)

    # Link komentara

  21. (MarioZG, 15. novembar 2014 12:24)

    Ma da, mnogo smo loši u Košarci, u Rukometu, u Odbojci, u Vaterpolu...
    Vi ste u fudbalu možda ok, i u čemu još? U boćanju? U klikerima?
    Ajde da uporedimo broj medalja iz svih sportova, pa da vidimo razliku?
    Daj komšija, opusti se i gledaj danas majstora na delu, a sutra gledaj kako Srbin opet podiže pehar kao najbolji teniser sveta. pozz...
    (Vaše ime, 15. novembar 2014 13:28)

    # Link komentara

  22. Budimo realni, Japanac nema šta da traži u meču sa Novakom.
    Novak ima najbolji ritern u igri, a Nišikori slabo servira, plus podloga je spora.
    Prvi meč je servirao 46%, drugi 54%, i protiv Ferera 58%.
    To je slabo za Novaka. Sve ispod 70% Novaku ne predstavlja veliki problem.
    Na US Openu je bila brža podloga, i naravno Novak je mislima bio sa Jelenom.
    To se videlo jer kad je sve prošlo ok, sa porođajem, već u Parizu Novak je sa 2:0 tukao Japanca. A nije mnogo prošlo od tog meča, pa da je Nišikori napredova ne znam kako, a Novak sve bolje igra kako vreme ide.
    Možda Japanac neće uzeti samo 2,3 gema, ali u pobedu Novaka nema sumnje.
    E onda Finale, Federer! Tu je već sve moguće, jer Rodzer igra kao iz najboljih dana; i mislim da Vavrenka nema šanse sa ovakvom formom Federera.
    (Beker Šmeker, 15. novembar 2014 13:23)

    # Link komentara

  23. @ Nenad - Ima nekoliko razloga zasto igra u dnevnom terminu. Prvo, Wawrinka je igrao sinoc i pošteno bi bilo da ima vise odmora pred svoj mec. Drugo, zbog vremenske razlike sa Japanom gde je Kei velika zvezda. Za Noleta je bolje sto igra prvi jer ce imati vise vremena da se odmori za sutra, ako prodje u finale naravno. Osim toga, do sada nije proveo puno vremena na terenu i verujem da nije umoran. Skinuo je teret borbe za prvo mesto i verujem da ce ući u mec rasterecen i pun samopouzdanja.
    (City Girl, 15. novembar 2014 13:16)

    # Link komentara

  24. Nenad@

    Evo, posto ocigledno nisi previse inteligentan, ili te zaslepljuje navijacka opredeljenost, pokusacu da ti objasnim:

    Federer je magnet za publiku, ubedljivo je najpopularniji i u tom pogledu Djokovic je za njega smesan, pa makar i 1000 nedelja proveo na prvom mestu. Shvatices da je iz tog razloga za Svajcarca obezbedjen najbolji termin, sto je potpuno logicno. Koliko ga ljudi obozavaju moglo se videti i u finalu Sangaja, gde je imao bar 2/3 navijaca na svojoj strani. A vi godinama drvite o tome kako je Nole ubedljivo najpopularniji u Aziji :)) U Evropi, gde god se igralo, Federer ima makar 90% navijaca uz sebe kada igra protiv bilo koga, izuzimajuci Nadala. Ipak, Djokovic ce imati vise vremena da se odmori za finale. Uzimajuci u obzir njihove godine, bice to sasvim fina prednost za Novaka. Slazes li se?
     (Mikii, 15. novembar 2014 13:13)

    # Link komentara

  25. @ju
    Zaboravio si da je i razlika u godinama ogromna +6.
     (Žalosna sova, 15. novembar 2014 13:12)

    # Link komentara

  26. Da Novak igra drugi mec, u 21h, sad bi se pisalo da je to namjesteno samo kako bi imao manje vremena za odmor.
     (Da, 15. novembar 2014 13:08)

    # Link komentara

  27. (ju, 15. novembar 2014 12:10)
    Nemam srca da ti kazem,da ti sledi jos 5 godina dominacije i frustracija.
    (No1e, 15. novembar 2014 12:58)

    # Link komentara

  28. (Nenad, 15. novembar 2014 12:12)

    Ali Wawrinka je igrao zadnji. A Federer i Wawrinka i ta grupa su poceli dan ranije igrat nego Djokovic, parealno je da sada Roger ima dan vise odmora.
    (Oskar, 15. novembar 2014 12:55)

    # Link komentara

  29. Troluješ, a? Kei pobedi molim te kao brata..
    (Srb, 15. novembar 2014 12:11)
    (Weldee, 15. novembar 2014 12:51)

    # Link komentara

  30. (Nenad, 15. novembar 2014 12:12)
    pa Vavrinka je sinoc igrao mec, zar mislis da bi bilo fer da ga stave danas prvog da igra, mnogo vise smisla ima ovaj raspored.
    Sa druge strane, 2012. je bila obrnuta situacija. Nole je poslednji mec igrao u cetvrtak, Federer u petak, i onda je preko Endija morao na Noleta u finale. 3 dana zaredom je igrao teske meceve.
    Nema tu mnogo prostora za zavere i namestanja, samo eto, neobjektivni navijaci primecuju samo one trenutke kada im se cini da njihovom pulenu nije najbolji raspored.
    (ju, 15. novembar 2014 12:10)
    Federer jeste bolji teniser, uopsteno gledano, nema spora, ali razlika je veca od realne, Nole je 5 godina mladji i smanjice se ta razlika.
    ali u pravu si, Saletov komentar je jako glup.
    (Bojan, 15. novembar 2014 12:47)

    # Link komentara

  31. @ (ju, 15. novembar 2014 12:10)

    Pluskvamperfekat - Federer

    Prezent i futur - Djokovic

    Jedini koji place si ti.
    (vlada, 15. novembar 2014 12:41)

    # Link komentara

  32. @ju
    Zaboravio si onu najvažniju razliku: Federer 33 - Novak 27 ;-)
     (bo, 15. novembar 2014 12:34)

    # Link komentara

  33. @ Nenad. Juce je Vavrinka igrao uvece, pa je red da i danas igra uvece. I on i Nole su dobili pauzu od 24 casa. Zamisli da je bilo obrnuto, Vavrinka igra u petak u 21h pa u subotu u 15h, to stvarno ne bi bilo logicno!
     (velikoslovog, 15. novembar 2014 12:34)

    # Link komentara

  34. @Nenad
    Zato sto je Vavrinka igrao nocni mec a Djokovic u 15h.
    Sve je tebi sumnjivo, a nije ti sumnjivo kad je suprotna situacija bila ranijih godina?
    Sto se americke turneje tice, prosle godine vam nije odgovaralo sto Novak igra po noci, bila je zavera da manje spava. Sad vam ne odgovara da igra po danu.
    Ima li makar nesto na ovom svetu da vama odgovara?
    (jbt, 15. novembar 2014 12:32)

    # Link komentara

  35. Gledajte Novaka aIi nemojte Srbi propustiti veceras duel Italije i Hrvatske u nogometu. Znam da ste vi operisani od tog sporta pa kad vas vec nema, gledajte nas kako im skidamo skalp slavnoj Italiji i pravimo ih smjesnim. A Djokovic kada ode za 3-4 godine ne znam sta planirate gledat. Djokovicu svaka cast dobar u individualnom sportu ali to nikada ne moze pokazivati snagu jedne nacije i ponos kao sto je slucaj sa nogometom. Eto samo iskreno vam kazem i budite pored malih ekrana veceras.
     (MarioZG, 15. novembar 2014 12:24)

    # Link komentara

  36. Brinem samo zbog toga što Novak igra savršen tenis još od prvog meča u Parizu, pa sve do danas. Pariz je osvojio bez izgubljen seta, ovde dere protivnike kao da igra sa amaterima a ne najboljim teniserima trenutno na svetu. Plašim se tog lošeg dana koji još nije naišao za Noleta. Ali ako treba da se desi, neka se desi sad protiv Japanca, jer Novak i sa 60% snage može dobiti Nišikorija, a da za Finale sa Federerom opet zaigra kao do sad.
    Ali videćemo, i on i Fed. igraju kao da su poludeli.
    I nije istina da ostali nisu pokazali svoju najbolju igru, jesu, ali ova dvojica stvarno igraju nikad bolje. Zbog njih ostali izgledaju kao da su prvi put uzeli reket u ruke.
    Novaku definitivno odgovara ova sporija podloga, tvrda, i ''zatvoren turnir''.
    On ima najbolji ritern, i kada i pored toga protivnikoc servis nema efekta toliko, jer je malo sporija podloga, on lakše ulazi u razmenu, a znamo da je tu najači, jer je strpljiv, i pametno gradi poen, ne čeka mnogo greške nego napada, čak i iz defanzive napada.
    Japanac je servirao očajno ovde, mislim da ni na jednom od 3 meča 1 servis nije prešao 50%. Protiv Novaka će morati da traži šansu u relijima.... sa srećom....
    Drž, ne daj, sutra nam se smeši veliko Finale, Federer vs Đoković. I bez obzira u kakvoj su formi, ti mečevi su UVEK neizvesni, a sada oboje igraju predobro!
    (ATP, 15. novembar 2014 12:16)

    # Link komentara

  37. sve mogu da razumem ali nije da sad smatram da je ovo teorija zavere ali da li neko moze da mi objasni kako novak danas igra prvi..Federer je igrao u cetvrtak poslednji mec grupe djkovic juce i danas igra u 15:00. Jos kad bi mogli da otvore krov i navuku toplotu iz Sahare bilo bi super...Sve ovo pricam iz prostog razloga sto je na americkoj turneji djokovic 80% meceva igrao u podne a federer je igrao samo vecernji termin....ne razumem...
    (Nenad, 15. novembar 2014 12:12)

    # Link komentara

  38. Kei pobedi molim te kao brata..
    (Srb, 15. novembar 2014 12:11)

    # Link komentara

  39. @Sale
    Tek da se vidi kolika je razlika:
    GS:17-7; titule:82:47: prvo mesto: 300+ - 100+;
    Wimbldon: 7-2; USO:5-1; AO:4-4; RG: 1-0; Zavrsni Masters: 6-3. Sve u korist Federera!
    A jos bolje: Federer 17 GS, 6 zavrsnih mastersa: 23 Masters
    1 000 = 46 najvecih titula. A Novak UKUPNO 47 titula.
    Razlika je OGROMNA!!!
    Placi!!!
    (ju, 15. novembar 2014 12:10)

    # Link komentara

  40. Posle ocajnog fudbala makar Nole da nas oraspolozi, i jos nesto, dan bre isecite finansije za fudbal pa daj u kosarku. Da poguramo gde ima nade.
    No1e
     (lexa, 15. novembar 2014 12:08)

    # Link komentara

  41. @Sale Vimbldon nosi 2000 poena.
    (aha, 15. novembar 2014 12:04)

    # Link komentara

  42. Jovan,blago se tebi.Uzivaj kad mozes.
     (ako, 15. novembar 2014 11:34)

    # Link komentara

  43. idemo Nole!
     (krsman, 15. novembar 2014 11:26)

    # Link komentara

  44. Sale kralju Wimbldon je 2000!!
     (Izvidjac, 15. novembar 2014 11:22)

    # Link komentara

  45. Oduvace Nole Keia u Japan
    (maki, 15. novembar 2014 10:50)

    # Link komentara

  46. Ovo Djokovic dobija glatko 2:0.
    (sigurica, 15. novembar 2014 10:45)

    # Link komentara

  47. Nole dere, Nišikori se ne pita!
    IDEMO NOLEE CAREE!
    (NikšićZove, 15. novembar 2014 10:39)

    # Link komentara

  48. verovala sam u Noleta i Rodzera a za njima Vavrinki,Nisikoriju,Cilicu...Posebno bi mi bilo drago da pobedi Nisikorija samo zbog njegovog prenemaganja i stvaranja slike da je iscrpljen,umoran da je jedva ziv.Nisikori je odlican teniser,ali mislim da ce pasti isto kao Vavrinka,da ce ga razbiti psiholoski i da mu nista nece ici od ruke.A da ne govorim koliko bi se svi radovali,mislim uglavnom svi,finalu Rodzer i Nole.
    (Melenci, 15. novembar 2014 10:39)

    # Link komentara

  49. 6:3,6:1 naravno za Novaka! IDEMOOO!:-)
     (dejan, 15. novembar 2014 10:20)

    # Link komentara

  50. Srecno, sampione nas protiv Nisikorija! Tek da se vidi koliko je ogromna razlika ove godine:

    Novak: … Federer:
    Wimbledon 2500 … Cincinanti 1000
    Indian Wells 1000 … Shanghai 1000 …
    Miami … 1000 … Dubai … 500
    Rome … 1000 … Basel … 500
    Paris … 1000 … Halle … 250
    Beijing … 500
    (Sale, 15. novembar 2014 09:37)

    # Link komentara

  51. Idemo Nole :-)
     (Aleksandra, 15. novembar 2014 09:27)

    # Link komentara

  52. Napred Nišikori!Ti si buducnost svetskog tenisa!
     (Liverpoolac Balkanac, 15. novembar 2014 09:26)

    # Link komentara

  53. Najbolji srpski sportista svih vremena. Čovek kome zavidni prebacuju to što ne plaća porez Srbiji, kao da mu je Srbija pomogla da postane to što jeste. Sam je sebe stvorio, rizikovao, natčovečanski se trudio, pa sad ima pravo da, na novac zarađen u inostranstvu, porez plaća tamo gde mu to odgovara. Čovek voli Srbiju, ali je svestan, pošto je inteligentan, da ljubav nikada nije uzvraćena. Srbija, kao država, tera svoju decu od sebe, ali to mora da se promeni, ako želimo opstanak.
     (Jovan Ristic, 15. novembar 2014 09:24)

    # Link komentara

  54. Kralj, sta god bude ulazis u istoriju, zbog naseg srbina ce se ukinuti statistika naj tenisera :))))
     (Igor, 15. novembar 2014 09:11)

    # Link komentara

  55. 6:4; 6:3.
    (Sale, 15. novembar 2014 09:10)

    # Link komentara

  56. Mnogo srece Novace u danasnjem mecu protiv Nisikorija.

    Pa da u finalu gledamo sa uzivanjem dvojicu tenisera koji su superiorni bili u odnosu na ostale u Londonu.

    Novak do nove titule...…..
    (jota, 15. novembar 2014 09:08)

    # Link komentara

  57. Ovaj nisikori ima dobar skor sa svima, al nešto mu fali
     (salesa, 15. novembar 2014 09:06)

    # Link komentara

  58. Dobiće to Nole siguran sam,u dva ili tri seta nije ni važno.Ali ljudi dali smo mi svesni šta imamo??Ne verujem,možda ćemo shvatiti 5-10 godina posle završetka njegove karijere,sad nam se činiko da je normalno da pobeđuje.osvaja,da je prvi na svetu,razmazio nas je baš.A nije to najnormalnija stvar imati prvog igrača sveta,osvajača 7 GS i 20 MASTERSA,48 naslova na ATP TURU,cenimo i poštujmo ga i kad mu ne ide jer ako je neko to zaslužio to je jedan jedini,najveći,najbolji naš sportista svik vremena,veličanstveni NOVAK ĐOKOVIĆ!!!
    (Mrki, 15. novembar 2014 09:01)

    # Link komentara

  59. Novak.Srecno u polufinale,a ja sada upravo cekam let za London iz Geteborga,da bi te prvi put uzivo gledao u finalu.Nema te pare da se potrosi kada je u pitanju nasa dika i nasa jedina preostala radost Novak.
    Pozdrav Jovan Svedska
    (jovan, 15. novembar 2014 08:51)

    # Link komentara