Utorak, 04.11.2014.

14:23

Novak 17. najbogatiji sportista

Teniser Rafael Nadal najbogatiji je španski sportista, objavio je magazin Forbs.

Izvor: B92

Novak 17. najbogatiji sportista IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

Misko

pre 9 godina

Za sve ne upucene - Federer zvanicno zivi u Dubaiju.
Pozitivnu reklamu koju Srbija dobija preko Noleta - NEMA PARA NA SVETU KOJE MOGU DA JE PLATE !

viki55

pre 9 godina

Parkinson,
a koju korist dobija Srbija od poklonjenih pobeda , bolje da je Srbiji poklonio novac sa par turnira ,a on neka zadrzi svoje pobede !?

itd itd

pre 9 godina

@cc
Kako to da ti u svoju racunicu nisi uvrstio koliko bi Kobe trazio da marketuje USA? Vidis Nole tu zlata vredi. I to njegovo ime sto dozvoljava da je napisano na Air Serbija. A koliko je Kobe kazes dao za zrtve poplava? Ko bese podario citav cek od turnira...

sve ce ti se vratiti - ima vremena

pre 9 godina

stalno vi pisete o tom porezu i ko gde zivi

Posto mi svi volimo lovu,ko koliko i sta ima,ko je gde i kome dao

U Srbiji postoji 5 sportista koji zive u Srbiji i zaradili su manje novca od Novaka a dali su vise u dobrotvorne svrhe

Da li su u tom kriterijumu Darko Milicic i Mateja Kezman "veci Srbi" od Novaka-odgovor je JESU

Svako bira gde ce da zivi,gde ce da se ozeni,kako ce da promovise zemlju,kome ce da placa porez

Ako je njemu isplativiji Monte Karlo od Beograda, neka je,treba,ali onda druze otvori firmu u Monte Karlu, nemoj stedeti u Srbiji,uzmi njihovo drzavljanstvo,skoluj decu i bracu tamo,tamo zavrsi svoj zivot

Meni je u Novakovoj prici,najtuzije ono deranje u Madridu na "kur.. vas nabijem",na istim tim tribinama su bile bebe,deca od 3-10 godina,stariji ljudi,on se tako ponasao,mislim zamislite scenu da on stvarno nabija neku bebu,sramota
Sta bi ste tek pisali da su Nadal ili Federer u Beogradu izjavili takvu stvar u mecu...mogu samo da zamislim,nekima je cak to sto se tako derao i kul i to pozravljaju
Kao veliki sampion i humanista,nikad sebi nije smeo da dozvoli to da ako ga vec neko pobedjuje a publika pozdravlja to time sto navija za Dimitrova,on na takav nacin iskaljuje bes i nervozu,zato mi je bilo jos drze sto je izgubio mec

Andjela_FF10

pre 9 godina

Šta koga briga gde Nole plaća porez i kako će raspolagati novcem, koji je pošteno, svojim trudom i odricanjem zaradio? Dakle, nije ukrao bilo šta, od bilo koga. Plaća Nole porez na imovinu ovde, ali je i dosta donacija usmerio, što kroz fondaciju, što kroz druge humanitarne akcije. Prema tome, ko ste vi da mu pametujete gde će ulagati novac? Nije njemu ova država dala ništa, pa je samim tim on njoj dao i previše. Neko je spominjao da mu država organizuje dočeke. Eto, ni oko toga se pretrgli nisu. Novakova jedina greška je ta što je odbio države, koje su mu nudile pasoš. Mi ga ničim zaslužili nismo. Eto, toliko, u nadi da ćete mi objaviti komentar.

marko

pre 9 godina

@stole,

Одређеном броју људи је апсолутно јасно да си озбиљан. А ваљда је теби јасно да те тај озбиљан слој људи неће из пристојности удостојити одговора. Замисли ситуацију где ти то питаш стварно уживо у некој групи људи, веруј ми то би за тебе било понижавајуће јер би се утврдило колико појма немаш, све под условом да си преко 20 и неке, и не дај Боже још са завршеним факултетом. Да си дете онда би свакако имало смисла објашњавати. А овако где се по нету пита све и свашта, нормално да пуно људи уопште неће да троши своје време и да објашњава.

sta

pre 9 godina

nije bitno sta drugi sportisti rade u drugim drzavama, ali Nole je veliki Srbin i trebao bi da bar ulaze veci deo love u Srbiju, ako vec ne placa poreze svojoj zemlji. Ipak i Srbija njemu pravi doceke a ovo isto nije besplatno, a drugi sportisti ne dobijaju takve doceke u svojim maticnim zemljama.

stole

pre 9 godina

@Osnovi ekonomije i marketinga za amatere i blejače, 4. novembar 2014 23:52

Zanima me na koji nacin je Novak izreklamirao nasu zemlju, kakvu korist mi imamo od njegovih uspeha, jel imamo vise turista zbog njega ili sta? Ne sprdam se, ozbiljno pitam.

Goxi

pre 9 godina

A da se mi svi nekako prijavimo u taj Monako da zivimo, da nam ne odbijaju za porez, da podjemo za Novakovim svetlim primerom? Takva ljudina od coveka je to uradila, mora biti da je to nesto herojsko. Samo ne znam sta bi onda bilo od drzave Srbije, verovatno je onda ne bi bilo. Kako to onda da najveci Srbin radi nesto sto, ako svi mi uradimo, vodi u srpsku propast? Hm, hm.

Pokojni Toza

pre 9 godina

U savremenom svetu, gradjaninom neke drzave se smatra onaj koji placa porez toj drzavi. Novak ima nase drzavljanstvo, ali je gradjanin Monaka. Srbiji kao drustvu ne ide njegov finansijski doprinos, dakle lepo je to sto se on potpisuje kao Srbin, ali ekonomski, on nije nas covek. Da ne pricamo to sto je pokazao lokacijom svoje zenidbe sta misli o Srbiji. A, da, mnogo mi je drago sto mu stavljaju ono SRB ispred imena sto igra, neobrazovanoj masi je to jedino vazno, sve ove druge cinjenice nisu.
(Dodo, 4. novembar 2014 20:13)

Ja ne zivim u Srbiji. U toku godinu dana ja u Srbiji potrosim mnogo vise para nego sto sam zaradjivao tamo a verovatno i vise para nego sto ti das za porez. Da li to znaci da sam ja veci Srbin od tebe? I dalje se osecam Srbinom i tako se i predstavljam. Takodje znam da on daje prilicno para za Srbiju ali da ne prica o tome po novinama. Mislim da je i bolje tako jer u Srbiji niko od placenog poreza nije video koristi sem politicara sa dubokim dzepovima!

Georgio

pre 9 godina

@ (Dodo, 4. novembar 2014 20:13)
Slusaj Dodo i ispred Nestora i Raonica pise CAN. Prvi placa porez Bahamima a drugi Monaku.Prvi je cak odlikovan Canadskim ordenom. Bivsi kanadski premier (brodovlasnik) placa porez Kajmanskim Ostrvima i tamo placa porez

Perici

pre 9 godina

A Federer, Nadal, Marej, Del Potro, Vavrinka, Izner, Conga, Ferer itd. i pored silnih miliona koje imaju i dalje placaju porez svojim drzavama.
(aaaa, 4. novembar 2014 22:19)

Zaboravio si da kazes da oni zive u "normalnim" drzavama u kojima su i priavili prebivalista i tu su i rodjeni.

Galapagos

pre 9 godina

Ajde ne pricaj o necemu sto ne razumes.
Porez na prihod placa se tamo gde prijavis boravak.
Ni Federer nije zaradio novac u Svajcarskoj pa tamo placa porez na prihod, isto kao sto Nadal placa u Spaniji a Marej u Britaniji. A ti nauci malo kako funkcionise placanje poreza pa onda pricaj.
(NBGD, 4. novembar 2014 22:21)

I i ti bi mogao da se informises pre nego sto ostavis komentar.
Porez na prihod zavisi od drzave do drzave.
I sam Nadal se pre par godina zalio da mu Englezi rebnu veliki porez, i to ne na pare koje dobije od turnira nego na ceo godisnji prihod !! Kompletan godisnji prihod podele sa 365 puta broj dana koji je proveo u Engleskoj i od toga uzmu 40%. A on zivi u Spaniji jel da ?
Zbog toga i Mari, Skot kako moji Englezi u poslednje vreme zovu, je izmedju turnira vise u Majamiju nego kuci. Kad sam vec kod Mari-ja sta mislis ko je platio Lendla ?? I ko je Mari-jevu majku udomio ??
Sto se RFa tice Svajcarska je meka za izbegavanje poreza ako si bogat. Pitaj Bajatog u koji grad u Svici salje pare od dividende Srbijagasa :) Odalke znas da Fed-u pare neidu kroz neki od tih racuna ??

Sve u svemu ne mora sve da bude onako kako se cini na prvi pogled :)

loshmy

pre 9 godina

Ko o cemu, vi o Federeru i Nadalu... U Svajcarskoj je porez svakako manji nego u Srbiji - u prilog tome govori i cinjenica da ima tenisera i teniserki koji su prijavili prebivaliste bas u Svajcarskoj (medju njima ima dosta Francuza).
Sto se tice Nadala, njega su mediji u Spaniji cerecili sto se tice poreza...naime otkrili su da mu je omogucen neki mehanizam koji mu omogucuje da placa porez znatno manje od onoga sto bi trebalo, svega nekoliko procenata. Naravno, on je sve to demantovao...ali gde ima dima, ima i vatre.

Zoran Ljubisin

pre 9 godina

I jedini koji ne placa porez drzavi cije drzavljanstvo ima. Federer i Nadal placaju. (kk, 04. novembar 2014 16:18)

drzava mu kupila prvi reket, platila avionsku kartu do Pariza, kad je trebalo poslala par carapa, sve mu je dala.... ironican sam naravno!

parkinson

pre 9 godina

Pa nemojte tako protiv Novaka, deset puta sam cuo-procitao, kada kaze kako ce pobedu pokloniti Srbiji ili Srbima ! I poklanjao je, drzi pehar i kaze ovu pobedu poklanjam Srbiji !Da li je Federer rekao tako nesto , ovu pobedu poklanjam Svajcarskoj, nikada ! On neda svoje pobede, e tu je ta razlika izmedju Novaka i Federera !

Zeljka

pre 9 godina

Svi francuski teniseri pa i Conga, su prijavljeni u Svajcarskoj, zbog male stope poreza. Provjerite mjesto gdje je Conga prijavljen, pa onda pricajte gospodine sa potpisom "aaaa 4 novembar".,. kad vec pozivate nekog i pricate o sopstvenom (ne)znanju, onda biste ovo morali znati.Berdih je takodje prijavljen u Monte Karlu, spanski i svajcarski teniseri nisu, jer je prihod o kojem govorite oporezovan malom stopom.Nisikori je prijavljenu u SAD-u, Tomi Has takođe. Mislite da nekom ovim ljudima postavlja pitanje gdje plaćaju porez i da li su Francuzi, Nijemci, Česi ili Japanci? Ne, to samo kod nas Srba ima. Ovako prokletih kao što jesmo. Kakvi smo i dobro nam je.

dederer

pre 9 godina

U savremenom svetu, gradjaninom neke drzave se smatra onaj koji placa porez toj drzavi. Novak ima nase drzavljanstvo, ali je gradjanin Monaka. Srbiji kao drustvu ne ide njegov finansijski doprinos, dakle lepo je to sto se on potpisuje kao Srbin, ali ekonomski, on nije nas covek. Da ne pricamo to sto je pokazao lokacijom svoje zenidbe sta misli o Srbiji. A, da, mnogo mi je drago sto mu stavljaju ono SRB ispred imena sto igra, neobrazovanoj masi je to jedino vazno, sve ove druge cinjenice nisu.
(Dodo, 4. novembar 2014 20:13)

Srbija je država?

thrillseeker

pre 9 godina

@(cc, 4. novembar 2014 20:15)

Nisam znao da Kobi i LBJ igraju van Amerike pa i pored toga placaju porez Americi? Kako plemenito od njih.

A kako da i ja placam porez Monaku, posto ga vec nema? Jeste da ne zivim 360 dana van Srbije ali ti i ostala Poreska policija, internet sportisti odeljenje, mora da znate za fazone?

Eliot Nes

pre 9 godina

(kk, 04. novembar 2014 20:23)
Ti se baš žešće angažovao u kampanji naplate poreza,ali biće da imaš nešto isključivo protiv Đokovića,koji pritom ne čini ništa ilegalno.Je li dužan neki novac državi Srbiji?Je li ovde nešto prihodovao pa sad muva neće da plati?Je li tuđe pare potrošio?Nije.Kakvi teniski tereni,Đoković kao ništa ne bi napravio da mu država nije dala teniske terene.Kada je dobio te terene na korištenje,je l kao anoniman,perspektivan trinaestogodišnjak ili kad je već bio Grand Slam šampion?!Kudikamo veći problem su Zvezda i Partizan u koje se ulaže iz budžetskih para,a šta vraćaju?!Đoković,u najgorem slučaju ako nije pomogao,nije nikog ni oštetio.

cicvara

pre 9 godina

Koliko smo mu pružili toliko smo od njega dobili i tu nema ljutnje. Đovak je imao ponudu na početku karijere da uzme britansko državljanstvo i glatko ga odbio

Osnovi ekonomije i marketinga za amatere i blejače

pre 9 godina

20% poreza na 33 miliona je preko 6 miliona. Onda Nole uplati poplavljenima pola miliona jednom u 10 godina i svi ga vole. Ovi iz Amerike, Kobi, LeBron i ostali svi placaju ogromne poreze svojoj zemlji i nema potrebe da izigravaju heroja nacije - posto oni imaju institucije pa se zna ko baca loptu a ko spasava poplavljene, a poreze placaju . (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cc, 4. novembar 2014 20:15)

Molim te da se prvo malo raspitaš i SAZNAŠ kako se plaća porez u našoj ( ili nekoj drugoj ) državi ! Ovo što si napisao nema blage veze sa istinom i činjeničnim stanjem , zato i " lupetaš kao Maksim po diviziji … " , uz to odakle ti pravo da komentarišeš takvu veličinu , kao što je Novak !?
Osnovna stvar je da osim PRIHODA ( koji su te " zaintrigirali ili omamili " ) postoje i RASHODI ( ono što trošiš da bi stigao do zarade ) , koji ti se " priznaju " i " odbijaju " od PRIHODA !! Razlika je suma koja se oporezuje u određenom procentu ( i da znaš ,kod nas nije 20 % …. nešto si pomešao sa PDV - om ) u svakoj zemlji.
P.S./ Za tvoju informaciju , sve što Novak uloži u SRB. ili donira, je zaradjeno ( ne lako ) negde u belom svetu i taj novac su dali neki ljudi ( firme ili SPONZORI i ORGANIZATORI turnira ) iz drugih zemalja !!
P.P.S ./ Ono što je ON svojim uspesima URADIO ZA NAŠU ZEMLJU , u novcu JE NEMERLJIVO ! Ali da ti olakšam ovu reč NEMERLJIVO …. TAKVU REKLAMU BI MORALI DA PLATIMO NEKOLIKO STOTINA ili MILIJARDI DOLARA ( Evra ) !!

aaaa

pre 9 godina

@nervozni
Koje su to konkretno skole i vrtici koje on renovira ili je renovirao!? Da li znas neke primere da navedes ili samo lupas napamet?

NBGD

pre 9 godina

@Nebojsa
Ajde ne pricaj o necemu sto ne razumes.
Porez na prihod placa se tamo gde prijavis boravak.
Ni Federer nije zaradio novac u Svajcarskoj pa tamo placa porez na prihod, isto kao sto Nadal placa u Spaniji a Marej u Britaniji. A ti nauci malo kako funkcionise placanje poreza pa onda pricaj.

Sale

pre 9 godina

Sve je sam zaradio, i to SVOJIM POSTENIM RADOM. Vi, neradnici, bolje da se ugledate na njega nego sto gubite vreme ne znajuci da sakrijete svoju ljubomoru, zavist i sto je bar meni iskreno smesno (a sto ste i zasluzili), to sto cete otici sa ovog sveta a da ni u pljuvanju u dalj niste pobedili ni u svom selu, ali ne zato sto za to niste imali sansu, vec zato sto nesto u zivotu niste radili, vec gubili vreme lupetajuci o najuspesnijima NA SVETU nebuloze. To direktno upravo o vama govori. O sistemu placanja poreza takodje nista ne znate, i umesto da nesto o tome procitate, lecite svoje komplekse raznim mehanizmima odbrane traceci prvo svoje, a onda i nase vreme ovde. Porez se placa zemlji u kojoj se on i zaradi. TACKA. Oni koji su nas osiromasili, nisu na adresi protiv koje ste ovde ustali. Naprotiv, upravo Nole upucuje direktnu pomoc uvek onima kojima je najpotrebnija, ali ne na nacine na koji ce neko jedva docekati da to pokrade i da to ne stigne tamo gde je namenjena. Sramota je o humanom coveku, dokazanom dobrotvoru naseg naroda, drzave i crkve ovako pisati. Pomislite da i vasa kuca moze biti poplavljena. On NE MORA, ali POMAZE. Umesto da decu ucite kako da cene humanost i sami budu humani (primer imate), vi biste ih pre ucili da gledaju u tudje dvoriste i zavlace ruku u tudje dzepove. Za to vreme, mogli bi da nauce da, kao Novak, u necemu budu NAJBOLJI NA SVETU i za to budu adekvatno placeni. Sve ovo je jedan od tipicnih primera zasto smo tu gde danas i jesmo...

aaaa

pre 9 godina

@Nebojsa
Toliko puta je ovde objasnjeno i ti opet postavljas isto pitanje.
Nikakve on slicnosti nema sa iseljenicima.
Iseljenik zivi i radi u jednoj drzavi i porez placa toj drzavi.
Nasi fudbaleri koji igraju npr. u Italiji, tamo zive i NE MOGU DA BIRAJU mesto prebivalista.
Teniseri ne igraju samo u jednoj drzavi. Igraju u mnogo drzava sirom sveta. Zato mogu bez problema da mesto prebivalista prijave u drzavi cije drzavljanstvo imaju i da toj drzavi placaju porez na prihod. Ali neki od njih, u zelji da ustede, prijavljuju boravak u Monaku jer je tamo porez nizak. Eto, jel ti sada malo jasnije?
Dok npr. Dejan Stankovic nije mogao da bira gde ce da placa porez dok je igrao u Italiji, Novak je mogao da bira, i izabrao je Monako
U tome je razlika.
A Federer, Nadal, Marej, Del Potro, Vavrinka, Izner, Conga, Ferer itd. i pored silnih miliona koje imaju i dalje placaju porez svojim drzavama.

baš tako

pre 9 godina

Nije patriota taj što se busa u grudi nego ko plaća POREZ!
Ovde se slavi neko ko uopšte to ne zasluzuje!
Cuj heroj,alo bato,plati porez SVOJOJ zemlji kao i svi gradjani ove zemlje pa se busaj koliko hoceš!
Deca koja jedino i navijaju za njega i ne znaju još uvek šta je to porez,kad budu saznali promeniće mišljenje o svom ,heroju'

Nebojsa

pre 9 godina

20% poreza na 33 miliona je preko 6 miliona. Onda Nole uplati poplavljenima pola miliona jednom u 10 godina i svi ga vole. Ovi iz Amerike, Kobi, LeBron i ostali svi placaju ogromne poreze svojoj zemlji i nema potrebe da izigravaju heroja nacije - posto oni imaju institucije pa se zna ko baca loptu a ko spasava poplavljene, a poreze placaju svi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cc, 4. novembar 2014 20:15)


A pametni u cemu se oni razlikuju od Novaka placaju porez u zemlji u kojoj su ostvarili zaradu americi jer tamo igraju isto kao i Novak tamo gde igra placa porez sta mislis gde nasi ostali sportisti placaju mislis da su oni glupi da placaju duplo ili placaju samo u zemljama u cijim ligama igraju.

nervozni

pre 9 godina

Nole nemora ni da placa porez dovoljno je sto obnavlja skole i vrtice. Dok se Nole nije pojavio svet nas je znao po ratovima i kriminalu. hvala mu na svemu sto cini za svoju zemlju. posle poplava ono sto je Novak uradio za 3 meseca renoviranje vrtica i skoli drzava jos uvek radi. prema tome Novace hvala ti za sve a vi zlonamerni puknite od muke

Jovan™

pre 9 godina

I jedini koji ne placa porez drzavi cije drzavljanstvo ima. Federer i Nadal placaju. (kk, 04. novembar 2014 16:18)


Izvini,a šta su doručkovali?

Nebojsa

pre 9 godina

U savremenom svetu, gradjaninom neke drzave se smatra onaj koji placa porez toj drzavi. Novak ima nase drzavljanstvo, ali je gradjanin Monaka. Srbiji kao drustvu ne ide njegov finansijski doprinos, dakle lepo je to sto se on potpisuje kao Srbin, ali ekonomski, on nije nas covek. Da ne pricamo to sto je pokazao lokacijom svoje zenidbe sta misli o Srbiji. A, da, mnogo mi je drago sto mu stavljaju ono SRB ispred imena sto igra, neobrazovanoj masi je to jedino vazno, sve ove druge cinjenice nisu.
(Dodo, 4. novembar 2014 20:13)
# Link komentara

A zasto gradjani placaju porez jer se voze putevima koriste zdravstvo skole vrtice i imaju na raspolaganju sve sluzbe i sve ostalo sto se koristi u normalnoj drzavi a sada sta Novak koristi od toga nista zasto bi onda placao zar svi iseljenici njih par miliona isto treba da placaju porez Srbiji ? a ja nikad ni za jednog drugog sportistu koji zivi van Srbije nisam procitao da treba da plati porez Srbiji niti jedan fudbaler kosarkas niti na primer Ana i Jelena isto teniserke kao Novak samo Novak treba zasto jel mozete objasniti zasto niko samo on sta je njegov novac bolji od njegovih kolega ili sta.

Клисура

pre 9 godina

Браво Ноле, пуно њих лупета овде, а пожелели би ихаха да су на твом месту. Само напред, из мале земље које долазиш, у свету остављаш велики позитивни печат. Мало је то, нека ти Бог да још више. Зато те и волимо.

itd itd

pre 9 godina

@cc
Kako to da ti u svoju racunicu nisi uvrstio koliko bi Kobe trazio da marketuje USA? Vidis Nole tu zlata vredi. I to njegovo ime sto dozvoljava da je napisano na Air Serbija. A koliko je Kobe kazes dao za zrtve poplava? Ko bese podario citav cek od turnira...

Čilić

pre 9 godina

(cc, 04. novembar 2014 20:15)
Te što si ih pobrojao igraju američku NBA ligu i zarađuju u Americi koja je čak i uložila nešto u njih(stipendije,koledž)da bi bili to što su sada,pa tamo plaćaju porez,gdje bi drugo?!Tako da ti je to poređenje potpun promašaj.

zika

pre 9 godina

drago je meni zbog novaka. em je nas em je stvarno faca za postovanje. ali mi se ne svidja sistem gde je sve veca razlika izmedju bogatih i siromasnih. celebrity su zamenili srednju klasu kao tampon zonu. sredja klasa je brojala stotine miliona ljudi. ne sme da bude veeeelika razlika izmedju tampon zone i ultra bogatih. a ako namiris tolike milione ljudi sa milionima dolara/evra onda ultra bogatima ne bi ostale ovolike milijarde. zato su celebrity postali tampon zona umesto srednje klase. oni su jedni od nas, volimo ih, poistovecujemo se sa njima, ima tu super faca (kao sto je novak), ne mrzimo ih sto su bogati i daju ti osecaj da svako moze postati bogat. tampon zona je ono cemu teze siromasni i nadaju se da je moguce da i oni ili njihova deca budu to. a par hiljada celebrityja mozes da namiris sa milionima da bi se ultra bogati osecali opustenije sa svojim milijardama

ranko

pre 9 godina

Ni ja ne plaćam porez u Srbiji a državljanin sam Srbije. Plaćam tamo gde i zarađujem i niko mi to nije prebacio ni zamerio. Kolko ja znam Novak je u Srbiji jedino zaradio od trgovinskog lanca koji potencira "kupujmo domaće" i šta još...?

eh

pre 9 godina

@radomir
Sve je to u redu, ali porez se koristi za opste dobro.
Dakle, ne treba tu drzava da bude pametna pa da zna sta da radi s novcem. Porez placaju i "obicni" gradjani i od tog novca grade se bolnice, skole, putevi, mostovi placaju se lekari, vojnici, policajci, vatrogasci itd...
Za to sve se koristi novac od poreza. Sad zamisli sta bi bilo kad niko ne bi placao porez? Ova drzava je siromasna i bas zbog toga i trebaju ljudi da placaju porez, narocito oni najbogatiji. Dok u mnogim bolnicama nema grejanja, neko zaradjuje milione i ne placa drzavi nista. Ne mislim ovde na Novaka, on je poznat pa se svi obrusavaju na njega. Ima i mnogo bogatijij od njega koji izbegavaju da placaju. Da je pravde, trebalo bi ih sve naterati da plate.
A nije da niko od tih milionera nije imao koristi od drzave.

sto?

pre 9 godina

@srbenda
Sto si tako agresivan? To je cinjenica, nije laz. Ne placa porez u Srbiji vec u Monaku. To je cinjenica, ali i njegovo pravo.
Iskreno, da sam milioner i ja bih placao porez tamo gde ce da mi uzmu manje novca i bas bi me bolelo uvo da li to nekome smeta.

cc

pre 9 godina

20% poreza na 33 miliona je preko 6 miliona. Onda Nole uplati poplavljenima pola miliona jednom u 10 godina i svi ga vole. Ovi iz Amerike, Kobi, LeBron i ostali svi placaju ogromne poreze svojoj zemlji i nema potrebe da izigravaju heroja nacije - posto oni imaju institucije pa se zna ko baca loptu a ko spasava poplavljene, a poreze placaju svi.

Ivan

pre 9 godina

Mozda bi pitanje trebalo da bude da li je Novak (ili bilo ko drugi) vise uradio za Srbiju nego sto je kostao Srbiju. Posto znam dosta onih koji redovno placaju porez a Srbiju su ostetili mnogo vise nego sto su doprineli.

Dodo

pre 9 godina

U savremenom svetu, gradjaninom neke drzave se smatra onaj koji placa porez toj drzavi. Novak ima nase drzavljanstvo, ali je gradjanin Monaka. Srbiji kao drustvu ne ide njegov finansijski doprinos, dakle lepo je to sto se on potpisuje kao Srbin, ali ekonomski, on nije nas covek. Da ne pricamo to sto je pokazao lokacijom svoje zenidbe sta misli o Srbiji. A, da, mnogo mi je drago sto mu stavljaju ono SRB ispred imena sto igra, neobrazovanoj masi je to jedino vazno, sve ove druge cinjenice nisu.

kk

pre 9 godina

@Milutin
Strucnjace, ja i milioni placamo porez da bi tvoje dete (ako zivis u Srbiji) imalo gde da ide u skolu, obdaniste ili da ti imas po cemu da vozis automobil. Takodje placam porez da bi neko imao gde da se leci ili da ide u pozoriste, na koncert ili utakmicu. Ili mislis da su putevi, skole i bolnice pali s neba!?
Ko placa vatrogasce, lekare, policajce? Sve pare od poreza.
Da su svi odbili da placaju poreze jos bismo ziveli u kamenom dobu.
A drzava je Novaku npr. vise dala nego meni i milionima u Srbiji. Ko je dobio teniske terene na koriscenje besplatno? On ili ja?
Od kojih para ce on dobijati nacionalnu penziju? Od poreza gradjana.
Iskreno, boli me uvo gde on placa porez, hvala Bogu zaradio je dovoljno da moze da placa gde hoce, i zelim mu da taj novac u zdravlju trosi, ali takvi kao ti, koji licemerno opravdavaju to sto milioner ne placa porez, a sutra ce prvi da pljuju drzavu kad vide rupu na putu, ili kad skola u nekom selu u Srbiji ne bude imala grejanje,takvi mi bas idu na zivce sa svojim laznim patriotizmom.

srbenda

pre 9 godina

Kamenom u centar čela gađao bih svakog ko napiše za Noleta one komentare kako ne plaća porez u Srbiji i ostale gluposti u vezi poreza...

zadivljena

pre 9 godina

Nole svaka ti cast, zasluzio si svo dobro ovog sveta. Nastavi da negujes dobro u sebi i pare ce pljustati iz Kine, zemlje u kojoj navijaju za tebe kao u Srbiji. Coveka ne mogu da usrece pare, vec postovanje koje zasluzi u svojim ocima I ocima drugih ljudi. Samo napred. Zelim ti da imas mnogo dece koje ces ti da vaspitas.

radomir

pre 9 godina

Slazem se da bi bilo lepo da porez placa ovde, ali kako mi nismo normalna drzava koja ceni kvalitet, i koja zna sta sa tim novcem da uradi, potpuno podrzavam Monako ideju. Uostalom, malo li je dao ovoj drzavi, pocev od sportskih uspeha, reklame, kampanje, pa do poklona kako ugrozenom stanovnistvu, deci, pa cak i za ocuvanje manastira na Kosovu i Metohiji. Jedan od retkih, uz jos nekolicinu dobrotvora koji su novac stekli napolju i doneli ga ovde. I cemu kritike i prozivanja? Dao je vise nego sto je ikada mogao da od nase, trule, drzave sanja da dobije.

Milutin

pre 9 godina

@kk: pa to može lako da se reši: lepo se odrekne državljanstva Srbije i uzme neko drugo. Ne postoji zemlja na svetu koja mu ne bi ponudila državljanstvo za tu privilegiju da predstavlja njihovu zemlju, i niko ga ne bi pitao za porez.

Ja da sam na njegovom mestu to bi odavno uradio baš zbog takvih kao što si ti. Ipak, Nole je veći čovek od mene pa predstavlja Srbiju iako ga apsolutno ničim nije zadužila i iako u njoj žive tipovi kao što si ti.

Bitno je da ti plaćaš porez Srbiji da bi glavonje mogle da se vozaju u Mercedesima i Audijima. Svaka ti čast na patriotizmu!

RFan

pre 9 godina

(Mirko, 4. novembar 2014 17:31)
Mozda ih dere ponekad,ali kako oboje imaju pozitivan h2h,a Federer i ove u 34-toj godini kazuje da oni njega deru ipak mnogo vise :)

City Girl

pre 9 godina

Mare NS, budi siguran da su sponzori dobro razmislili pre nego sto su potpisali ugovor sa bilo kim i da im se sigurno isplati da daju tolike pare za reklamu.

Sandro

pre 9 godina

Mogao je da se prijavi na banjici da zivi i da lepo polovinu toga novca investira u nove JP opustencija kadrove, zar ne? :) Ko da je bitno koliko zaradjuju, to su moderni gladijatori i hodajuci reklmani panoi... sport je protiv nase prirode, a vrhunski sport je necovecan... sport je uveden kao zamena za bojna polja, mrznja se gaji konstantno, samo akumulira lagano dok ne dodje trenutak za aktivaciju... i onda navijaci pokrecu revolucije... bilo kako bilo, Novaku svaka cast na izvanrednim uspesima!

Mirko

pre 9 godina

Za te pare - milion gore ili dole ne znači puno, za Novaka je najbitnije da je prvi na svetu, sve ostalo dolazi sa time.

Možda zarađuje manje od Feda i Rafe, ali ih zato dere na terenu, pa sponzori kako hoće - neka sponzorišu one koji gube, njihova stvar.
Znamo da se sponzori najviše rukovode popularnošću sportiste, ali i što se navijača tiče Novak je u vrhu. Posebno kad se ima u vidu njegova popularnost u najmnogoljudnijoj zemlji sveta.

Mare,NS

pre 9 godina

Secam se slucaja od pre par godina,kada je operisala rame i propustila gotovo celu sezonu,Marija Sarapova inkasirala tridesetak miliona dolara,a neprikosnovena te godine,Serena Vilijams,svega oko dvadesetak!
Ponekad ne mozete da se ne zapitate,zasto neko od sponzora dobija toliko mnogo i da li njima se stvarno isplati odvajati tolike sume za marketing???
Verovatno da,ali mi nije logicno da te sume prelaze visestruko,ono sto npr.teniseri(ke) zarade od turnirskih nagrada!

branimirbjelica

pre 9 godina

Iskreno se radujem a primitivci neka me pitaju bre, sta ti imas od toga! Bravo care dabogda bio i medju prvih deset to ti od srca zelim!

Manojlo/Graz

pre 9 godina

James, Ronaldo, Nadal, Woods, Federer, Messi, Djokovic, Brayant... Kakva ekipa!? Jos uvek valjda nismo svesni kakvu gromadu od coveka i sportiste imamo! A vi Srbi i dalje pljujte ono najbolje sto imamo! Ocigledno vas ..be savest, ljubomora, kompleksi ko ce li ga znati!

w.w.web. to-nus ljeb

pre 9 godina

Juče napisah koliko novaca je Novak osvojio (zaradio) u Parizu (jer nigde, ama baš nigde kod nas, u Srbiji) nije objavljeno koliko je zaradio, a ovo nema nikakve veze sa porezom... i dobio gomilu minusa, ali sad kao sve je okej sa ovom objavom koji je po bogatstvu Novak-sportista, na svetu! Mene najviše raduje kada naši sportisti uzmu pristojan komad od one ogromne sportske torte od dolara i evra, i nije me briga što žive negde u inostranstvu, i tamo plaćaju porez, medjutim... smeta mi što naši vrli novinari (počev od onih na SK) jednostavno prećutkuju iznos novčanih nagrada, i da bi se taj iznos saznao, čovek treba da posećuje inostrane sajtove, jer za njih je sasvim normalno da nema tajni oko tih nagrada, ali kod nas, u Srbiji, gde živi gomila malogradjana, ove stvari su ili tajna za javnost, ili tzv novinari smatraju da mi, običan narod, nemamo pravo da saznamo, ili nas jednostavno NE INTERESUJE!

Republika Srpska

pre 9 godina

Met Rajan? U svakom pogledu ograničen i skroz prosječan kvoterbek i on takav da bude deveti najbogatiji sportista na svetu? O majko mila...

Melenci

pre 9 godina

procitala sam doduse tri komentara i presrecna sam kako ljudi bez trunke zlobe komentarisu,cak se i raduju.To mogu samo ljudi iskrenog srca,svaka vam cast.Samo se nadam da nece uslediti komentari tipa"porez" i sve gluposti koje uz to idu.

sinke

pre 9 godina

Jao,koje pare Nole zaradjuje a koliko ce tek da zaradi od sponzora i od turnira,svaka cast.Bice on za koju godinu pri samom vrhu na ovoj listi.

Manojlo/Graz

pre 9 godina

James, Ronaldo, Nadal, Woods, Federer, Messi, Djokovic, Brayant... Kakva ekipa!? Jos uvek valjda nismo svesni kakvu gromadu od coveka i sportiste imamo! A vi Srbi i dalje pljujte ono najbolje sto imamo! Ocigledno vas ..be savest, ljubomora, kompleksi ko ce li ga znati!

sinke

pre 9 godina

Jao,koje pare Nole zaradjuje a koliko ce tek da zaradi od sponzora i od turnira,svaka cast.Bice on za koju godinu pri samom vrhu na ovoj listi.

Melenci

pre 9 godina

procitala sam doduse tri komentara i presrecna sam kako ljudi bez trunke zlobe komentarisu,cak se i raduju.To mogu samo ljudi iskrenog srca,svaka vam cast.Samo se nadam da nece uslediti komentari tipa"porez" i sve gluposti koje uz to idu.

Mirko

pre 9 godina

Za te pare - milion gore ili dole ne znači puno, za Novaka je najbitnije da je prvi na svetu, sve ostalo dolazi sa time.

Možda zarađuje manje od Feda i Rafe, ali ih zato dere na terenu, pa sponzori kako hoće - neka sponzorišu one koji gube, njihova stvar.
Znamo da se sponzori najviše rukovode popularnošću sportiste, ali i što se navijača tiče Novak je u vrhu. Posebno kad se ima u vidu njegova popularnost u najmnogoljudnijoj zemlji sveta.

Republika Srpska

pre 9 godina

Met Rajan? U svakom pogledu ograničen i skroz prosječan kvoterbek i on takav da bude deveti najbogatiji sportista na svetu? O majko mila...

Milutin

pre 9 godina

@kk: pa to može lako da se reši: lepo se odrekne državljanstva Srbije i uzme neko drugo. Ne postoji zemlja na svetu koja mu ne bi ponudila državljanstvo za tu privilegiju da predstavlja njihovu zemlju, i niko ga ne bi pitao za porez.

Ja da sam na njegovom mestu to bi odavno uradio baš zbog takvih kao što si ti. Ipak, Nole je veći čovek od mene pa predstavlja Srbiju iako ga apsolutno ničim nije zadužila i iako u njoj žive tipovi kao što si ti.

Bitno je da ti plaćaš porez Srbiji da bi glavonje mogle da se vozaju u Mercedesima i Audijima. Svaka ti čast na patriotizmu!

srbenda

pre 9 godina

Kamenom u centar čela gađao bih svakog ko napiše za Noleta one komentare kako ne plaća porez u Srbiji i ostale gluposti u vezi poreza...

branimirbjelica

pre 9 godina

Iskreno se radujem a primitivci neka me pitaju bre, sta ti imas od toga! Bravo care dabogda bio i medju prvih deset to ti od srca zelim!

Sale

pre 9 godina

Sve je sam zaradio, i to SVOJIM POSTENIM RADOM. Vi, neradnici, bolje da se ugledate na njega nego sto gubite vreme ne znajuci da sakrijete svoju ljubomoru, zavist i sto je bar meni iskreno smesno (a sto ste i zasluzili), to sto cete otici sa ovog sveta a da ni u pljuvanju u dalj niste pobedili ni u svom selu, ali ne zato sto za to niste imali sansu, vec zato sto nesto u zivotu niste radili, vec gubili vreme lupetajuci o najuspesnijima NA SVETU nebuloze. To direktno upravo o vama govori. O sistemu placanja poreza takodje nista ne znate, i umesto da nesto o tome procitate, lecite svoje komplekse raznim mehanizmima odbrane traceci prvo svoje, a onda i nase vreme ovde. Porez se placa zemlji u kojoj se on i zaradi. TACKA. Oni koji su nas osiromasili, nisu na adresi protiv koje ste ovde ustali. Naprotiv, upravo Nole upucuje direktnu pomoc uvek onima kojima je najpotrebnija, ali ne na nacine na koji ce neko jedva docekati da to pokrade i da to ne stigne tamo gde je namenjena. Sramota je o humanom coveku, dokazanom dobrotvoru naseg naroda, drzave i crkve ovako pisati. Pomislite da i vasa kuca moze biti poplavljena. On NE MORA, ali POMAZE. Umesto da decu ucite kako da cene humanost i sami budu humani (primer imate), vi biste ih pre ucili da gledaju u tudje dvoriste i zavlace ruku u tudje dzepove. Za to vreme, mogli bi da nauce da, kao Novak, u necemu budu NAJBOLJI NA SVETU i za to budu adekvatno placeni. Sve ovo je jedan od tipicnih primera zasto smo tu gde danas i jesmo...

w.w.web. to-nus ljeb

pre 9 godina

Juče napisah koliko novaca je Novak osvojio (zaradio) u Parizu (jer nigde, ama baš nigde kod nas, u Srbiji) nije objavljeno koliko je zaradio, a ovo nema nikakve veze sa porezom... i dobio gomilu minusa, ali sad kao sve je okej sa ovom objavom koji je po bogatstvu Novak-sportista, na svetu! Mene najviše raduje kada naši sportisti uzmu pristojan komad od one ogromne sportske torte od dolara i evra, i nije me briga što žive negde u inostranstvu, i tamo plaćaju porez, medjutim... smeta mi što naši vrli novinari (počev od onih na SK) jednostavno prećutkuju iznos novčanih nagrada, i da bi se taj iznos saznao, čovek treba da posećuje inostrane sajtove, jer za njih je sasvim normalno da nema tajni oko tih nagrada, ali kod nas, u Srbiji, gde živi gomila malogradjana, ove stvari su ili tajna za javnost, ili tzv novinari smatraju da mi, običan narod, nemamo pravo da saznamo, ili nas jednostavno NE INTERESUJE!

radomir

pre 9 godina

Slazem se da bi bilo lepo da porez placa ovde, ali kako mi nismo normalna drzava koja ceni kvalitet, i koja zna sta sa tim novcem da uradi, potpuno podrzavam Monako ideju. Uostalom, malo li je dao ovoj drzavi, pocev od sportskih uspeha, reklame, kampanje, pa do poklona kako ugrozenom stanovnistvu, deci, pa cak i za ocuvanje manastira na Kosovu i Metohiji. Jedan od retkih, uz jos nekolicinu dobrotvora koji su novac stekli napolju i doneli ga ovde. I cemu kritike i prozivanja? Dao je vise nego sto je ikada mogao da od nase, trule, drzave sanja da dobije.

cc

pre 9 godina

20% poreza na 33 miliona je preko 6 miliona. Onda Nole uplati poplavljenima pola miliona jednom u 10 godina i svi ga vole. Ovi iz Amerike, Kobi, LeBron i ostali svi placaju ogromne poreze svojoj zemlji i nema potrebe da izigravaju heroja nacije - posto oni imaju institucije pa se zna ko baca loptu a ko spasava poplavljene, a poreze placaju svi.

cicvara

pre 9 godina

Koliko smo mu pružili toliko smo od njega dobili i tu nema ljutnje. Đovak je imao ponudu na početku karijere da uzme britansko državljanstvo i glatko ga odbio

Mare,NS

pre 9 godina

Secam se slucaja od pre par godina,kada je operisala rame i propustila gotovo celu sezonu,Marija Sarapova inkasirala tridesetak miliona dolara,a neprikosnovena te godine,Serena Vilijams,svega oko dvadesetak!
Ponekad ne mozete da se ne zapitate,zasto neko od sponzora dobija toliko mnogo i da li njima se stvarno isplati odvajati tolike sume za marketing???
Verovatno da,ali mi nije logicno da te sume prelaze visestruko,ono sto npr.teniseri(ke) zarade od turnirskih nagrada!

Zeljka

pre 9 godina

Svi francuski teniseri pa i Conga, su prijavljeni u Svajcarskoj, zbog male stope poreza. Provjerite mjesto gdje je Conga prijavljen, pa onda pricajte gospodine sa potpisom "aaaa 4 novembar".,. kad vec pozivate nekog i pricate o sopstvenom (ne)znanju, onda biste ovo morali znati.Berdih je takodje prijavljen u Monte Karlu, spanski i svajcarski teniseri nisu, jer je prihod o kojem govorite oporezovan malom stopom.Nisikori je prijavljenu u SAD-u, Tomi Has takođe. Mislite da nekom ovim ljudima postavlja pitanje gdje plaćaju porez i da li su Francuzi, Nijemci, Česi ili Japanci? Ne, to samo kod nas Srba ima. Ovako prokletih kao što jesmo. Kakvi smo i dobro nam je.

parkinson

pre 9 godina

Pa nemojte tako protiv Novaka, deset puta sam cuo-procitao, kada kaze kako ce pobedu pokloniti Srbiji ili Srbima ! I poklanjao je, drzi pehar i kaze ovu pobedu poklanjam Srbiji !Da li je Federer rekao tako nesto , ovu pobedu poklanjam Svajcarskoj, nikada ! On neda svoje pobede, e tu je ta razlika izmedju Novaka i Federera !

zadivljena

pre 9 godina

Nole svaka ti cast, zasluzio si svo dobro ovog sveta. Nastavi da negujes dobro u sebi i pare ce pljustati iz Kine, zemlje u kojoj navijaju za tebe kao u Srbiji. Coveka ne mogu da usrece pare, vec postovanje koje zasluzi u svojim ocima I ocima drugih ljudi. Samo napred. Zelim ti da imas mnogo dece koje ces ti da vaspitas.

Osnovi ekonomije i marketinga za amatere i blejače

pre 9 godina

20% poreza na 33 miliona je preko 6 miliona. Onda Nole uplati poplavljenima pola miliona jednom u 10 godina i svi ga vole. Ovi iz Amerike, Kobi, LeBron i ostali svi placaju ogromne poreze svojoj zemlji i nema potrebe da izigravaju heroja nacije - posto oni imaju institucije pa se zna ko baca loptu a ko spasava poplavljene, a poreze placaju . (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cc, 4. novembar 2014 20:15)

Molim te da se prvo malo raspitaš i SAZNAŠ kako se plaća porez u našoj ( ili nekoj drugoj ) državi ! Ovo što si napisao nema blage veze sa istinom i činjeničnim stanjem , zato i " lupetaš kao Maksim po diviziji … " , uz to odakle ti pravo da komentarišeš takvu veličinu , kao što je Novak !?
Osnovna stvar je da osim PRIHODA ( koji su te " zaintrigirali ili omamili " ) postoje i RASHODI ( ono što trošiš da bi stigao do zarade ) , koji ti se " priznaju " i " odbijaju " od PRIHODA !! Razlika je suma koja se oporezuje u određenom procentu ( i da znaš ,kod nas nije 20 % …. nešto si pomešao sa PDV - om ) u svakoj zemlji.
P.S./ Za tvoju informaciju , sve što Novak uloži u SRB. ili donira, je zaradjeno ( ne lako ) negde u belom svetu i taj novac su dali neki ljudi ( firme ili SPONZORI i ORGANIZATORI turnira ) iz drugih zemalja !!
P.P.S ./ Ono što je ON svojim uspesima URADIO ZA NAŠU ZEMLJU , u novcu JE NEMERLJIVO ! Ali da ti olakšam ovu reč NEMERLJIVO …. TAKVU REKLAMU BI MORALI DA PLATIMO NEKOLIKO STOTINA ili MILIJARDI DOLARA ( Evra ) !!

Sandro

pre 9 godina

Mogao je da se prijavi na banjici da zivi i da lepo polovinu toga novca investira u nove JP opustencija kadrove, zar ne? :) Ko da je bitno koliko zaradjuju, to su moderni gladijatori i hodajuci reklmani panoi... sport je protiv nase prirode, a vrhunski sport je necovecan... sport je uveden kao zamena za bojna polja, mrznja se gaji konstantno, samo akumulira lagano dok ne dodje trenutak za aktivaciju... i onda navijaci pokrecu revolucije... bilo kako bilo, Novaku svaka cast na izvanrednim uspesima!

nervozni

pre 9 godina

Nole nemora ni da placa porez dovoljno je sto obnavlja skole i vrtice. Dok se Nole nije pojavio svet nas je znao po ratovima i kriminalu. hvala mu na svemu sto cini za svoju zemlju. posle poplava ono sto je Novak uradio za 3 meseca renoviranje vrtica i skoli drzava jos uvek radi. prema tome Novace hvala ti za sve a vi zlonamerni puknite od muke

sto?

pre 9 godina

@srbenda
Sto si tako agresivan? To je cinjenica, nije laz. Ne placa porez u Srbiji vec u Monaku. To je cinjenica, ali i njegovo pravo.
Iskreno, da sam milioner i ja bih placao porez tamo gde ce da mi uzmu manje novca i bas bi me bolelo uvo da li to nekome smeta.

Клисура

pre 9 godina

Браво Ноле, пуно њих лупета овде, а пожелели би ихаха да су на твом месту. Само напред, из мале земље које долазиш, у свету остављаш велики позитивни печат. Мало је то, нека ти Бог да још више. Зато те и волимо.

Nebojsa

pre 9 godina

U savremenom svetu, gradjaninom neke drzave se smatra onaj koji placa porez toj drzavi. Novak ima nase drzavljanstvo, ali je gradjanin Monaka. Srbiji kao drustvu ne ide njegov finansijski doprinos, dakle lepo je to sto se on potpisuje kao Srbin, ali ekonomski, on nije nas covek. Da ne pricamo to sto je pokazao lokacijom svoje zenidbe sta misli o Srbiji. A, da, mnogo mi je drago sto mu stavljaju ono SRB ispred imena sto igra, neobrazovanoj masi je to jedino vazno, sve ove druge cinjenice nisu.
(Dodo, 4. novembar 2014 20:13)
# Link komentara

A zasto gradjani placaju porez jer se voze putevima koriste zdravstvo skole vrtice i imaju na raspolaganju sve sluzbe i sve ostalo sto se koristi u normalnoj drzavi a sada sta Novak koristi od toga nista zasto bi onda placao zar svi iseljenici njih par miliona isto treba da placaju porez Srbiji ? a ja nikad ni za jednog drugog sportistu koji zivi van Srbije nisam procitao da treba da plati porez Srbiji niti jedan fudbaler kosarkas niti na primer Ana i Jelena isto teniserke kao Novak samo Novak treba zasto jel mozete objasniti zasto niko samo on sta je njegov novac bolji od njegovih kolega ili sta.

Zoran Ljubisin

pre 9 godina

I jedini koji ne placa porez drzavi cije drzavljanstvo ima. Federer i Nadal placaju. (kk, 04. novembar 2014 16:18)

drzava mu kupila prvi reket, platila avionsku kartu do Pariza, kad je trebalo poslala par carapa, sve mu je dala.... ironican sam naravno!

City Girl

pre 9 godina

Mare NS, budi siguran da su sponzori dobro razmislili pre nego sto su potpisali ugovor sa bilo kim i da im se sigurno isplati da daju tolike pare za reklamu.

Dodo

pre 9 godina

U savremenom svetu, gradjaninom neke drzave se smatra onaj koji placa porez toj drzavi. Novak ima nase drzavljanstvo, ali je gradjanin Monaka. Srbiji kao drustvu ne ide njegov finansijski doprinos, dakle lepo je to sto se on potpisuje kao Srbin, ali ekonomski, on nije nas covek. Da ne pricamo to sto je pokazao lokacijom svoje zenidbe sta misli o Srbiji. A, da, mnogo mi je drago sto mu stavljaju ono SRB ispred imena sto igra, neobrazovanoj masi je to jedino vazno, sve ove druge cinjenice nisu.

Ivan

pre 9 godina

Mozda bi pitanje trebalo da bude da li je Novak (ili bilo ko drugi) vise uradio za Srbiju nego sto je kostao Srbiju. Posto znam dosta onih koji redovno placaju porez a Srbiju su ostetili mnogo vise nego sto su doprineli.

ranko

pre 9 godina

Ni ja ne plaćam porez u Srbiji a državljanin sam Srbije. Plaćam tamo gde i zarađujem i niko mi to nije prebacio ni zamerio. Kolko ja znam Novak je u Srbiji jedino zaradio od trgovinskog lanca koji potencira "kupujmo domaće" i šta još...?

Eliot Nes

pre 9 godina

(kk, 04. novembar 2014 20:23)
Ti se baš žešće angažovao u kampanji naplate poreza,ali biće da imaš nešto isključivo protiv Đokovića,koji pritom ne čini ništa ilegalno.Je li dužan neki novac državi Srbiji?Je li ovde nešto prihodovao pa sad muva neće da plati?Je li tuđe pare potrošio?Nije.Kakvi teniski tereni,Đoković kao ništa ne bi napravio da mu država nije dala teniske terene.Kada je dobio te terene na korištenje,je l kao anoniman,perspektivan trinaestogodišnjak ili kad je već bio Grand Slam šampion?!Kudikamo veći problem su Zvezda i Partizan u koje se ulaže iz budžetskih para,a šta vraćaju?!Đoković,u najgorem slučaju ako nije pomogao,nije nikog ni oštetio.

dederer

pre 9 godina

U savremenom svetu, gradjaninom neke drzave se smatra onaj koji placa porez toj drzavi. Novak ima nase drzavljanstvo, ali je gradjanin Monaka. Srbiji kao drustvu ne ide njegov finansijski doprinos, dakle lepo je to sto se on potpisuje kao Srbin, ali ekonomski, on nije nas covek. Da ne pricamo to sto je pokazao lokacijom svoje zenidbe sta misli o Srbiji. A, da, mnogo mi je drago sto mu stavljaju ono SRB ispred imena sto igra, neobrazovanoj masi je to jedino vazno, sve ove druge cinjenice nisu.
(Dodo, 4. novembar 2014 20:13)

Srbija je država?

Čilić

pre 9 godina

(cc, 04. novembar 2014 20:15)
Te što si ih pobrojao igraju američku NBA ligu i zarađuju u Americi koja je čak i uložila nešto u njih(stipendije,koledž)da bi bili to što su sada,pa tamo plaćaju porez,gdje bi drugo?!Tako da ti je to poređenje potpun promašaj.

Jovan™

pre 9 godina

I jedini koji ne placa porez drzavi cije drzavljanstvo ima. Federer i Nadal placaju. (kk, 04. novembar 2014 16:18)


Izvini,a šta su doručkovali?

Pokojni Toza

pre 9 godina

U savremenom svetu, gradjaninom neke drzave se smatra onaj koji placa porez toj drzavi. Novak ima nase drzavljanstvo, ali je gradjanin Monaka. Srbiji kao drustvu ne ide njegov finansijski doprinos, dakle lepo je to sto se on potpisuje kao Srbin, ali ekonomski, on nije nas covek. Da ne pricamo to sto je pokazao lokacijom svoje zenidbe sta misli o Srbiji. A, da, mnogo mi je drago sto mu stavljaju ono SRB ispred imena sto igra, neobrazovanoj masi je to jedino vazno, sve ove druge cinjenice nisu.
(Dodo, 4. novembar 2014 20:13)

Ja ne zivim u Srbiji. U toku godinu dana ja u Srbiji potrosim mnogo vise para nego sto sam zaradjivao tamo a verovatno i vise para nego sto ti das za porez. Da li to znaci da sam ja veci Srbin od tebe? I dalje se osecam Srbinom i tako se i predstavljam. Takodje znam da on daje prilicno para za Srbiju ali da ne prica o tome po novinama. Mislim da je i bolje tako jer u Srbiji niko od placenog poreza nije video koristi sem politicara sa dubokim dzepovima!

RFan

pre 9 godina

(Mirko, 4. novembar 2014 17:31)
Mozda ih dere ponekad,ali kako oboje imaju pozitivan h2h,a Federer i ove u 34-toj godini kazuje da oni njega deru ipak mnogo vise :)

Nebojsa

pre 9 godina

20% poreza na 33 miliona je preko 6 miliona. Onda Nole uplati poplavljenima pola miliona jednom u 10 godina i svi ga vole. Ovi iz Amerike, Kobi, LeBron i ostali svi placaju ogromne poreze svojoj zemlji i nema potrebe da izigravaju heroja nacije - posto oni imaju institucije pa se zna ko baca loptu a ko spasava poplavljene, a poreze placaju svi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cc, 4. novembar 2014 20:15)


A pametni u cemu se oni razlikuju od Novaka placaju porez u zemlji u kojoj su ostvarili zaradu americi jer tamo igraju isto kao i Novak tamo gde igra placa porez sta mislis gde nasi ostali sportisti placaju mislis da su oni glupi da placaju duplo ili placaju samo u zemljama u cijim ligama igraju.

itd itd

pre 9 godina

@cc
Kako to da ti u svoju racunicu nisi uvrstio koliko bi Kobe trazio da marketuje USA? Vidis Nole tu zlata vredi. I to njegovo ime sto dozvoljava da je napisano na Air Serbija. A koliko je Kobe kazes dao za zrtve poplava? Ko bese podario citav cek od turnira...

eh

pre 9 godina

@radomir
Sve je to u redu, ali porez se koristi za opste dobro.
Dakle, ne treba tu drzava da bude pametna pa da zna sta da radi s novcem. Porez placaju i "obicni" gradjani i od tog novca grade se bolnice, skole, putevi, mostovi placaju se lekari, vojnici, policajci, vatrogasci itd...
Za to sve se koristi novac od poreza. Sad zamisli sta bi bilo kad niko ne bi placao porez? Ova drzava je siromasna i bas zbog toga i trebaju ljudi da placaju porez, narocito oni najbogatiji. Dok u mnogim bolnicama nema grejanja, neko zaradjuje milione i ne placa drzavi nista. Ne mislim ovde na Novaka, on je poznat pa se svi obrusavaju na njega. Ima i mnogo bogatijij od njega koji izbegavaju da placaju. Da je pravde, trebalo bi ih sve naterati da plate.
A nije da niko od tih milionera nije imao koristi od drzave.

kk

pre 9 godina

@Milutin
Strucnjace, ja i milioni placamo porez da bi tvoje dete (ako zivis u Srbiji) imalo gde da ide u skolu, obdaniste ili da ti imas po cemu da vozis automobil. Takodje placam porez da bi neko imao gde da se leci ili da ide u pozoriste, na koncert ili utakmicu. Ili mislis da su putevi, skole i bolnice pali s neba!?
Ko placa vatrogasce, lekare, policajce? Sve pare od poreza.
Da su svi odbili da placaju poreze jos bismo ziveli u kamenom dobu.
A drzava je Novaku npr. vise dala nego meni i milionima u Srbiji. Ko je dobio teniske terene na koriscenje besplatno? On ili ja?
Od kojih para ce on dobijati nacionalnu penziju? Od poreza gradjana.
Iskreno, boli me uvo gde on placa porez, hvala Bogu zaradio je dovoljno da moze da placa gde hoce, i zelim mu da taj novac u zdravlju trosi, ali takvi kao ti, koji licemerno opravdavaju to sto milioner ne placa porez, a sutra ce prvi da pljuju drzavu kad vide rupu na putu, ili kad skola u nekom selu u Srbiji ne bude imala grejanje,takvi mi bas idu na zivce sa svojim laznim patriotizmom.

baš tako

pre 9 godina

Nije patriota taj što se busa u grudi nego ko plaća POREZ!
Ovde se slavi neko ko uopšte to ne zasluzuje!
Cuj heroj,alo bato,plati porez SVOJOJ zemlji kao i svi gradjani ove zemlje pa se busaj koliko hoceš!
Deca koja jedino i navijaju za njega i ne znaju još uvek šta je to porez,kad budu saznali promeniće mišljenje o svom ,heroju'

Galapagos

pre 9 godina

Ajde ne pricaj o necemu sto ne razumes.
Porez na prihod placa se tamo gde prijavis boravak.
Ni Federer nije zaradio novac u Svajcarskoj pa tamo placa porez na prihod, isto kao sto Nadal placa u Spaniji a Marej u Britaniji. A ti nauci malo kako funkcionise placanje poreza pa onda pricaj.
(NBGD, 4. novembar 2014 22:21)

I i ti bi mogao da se informises pre nego sto ostavis komentar.
Porez na prihod zavisi od drzave do drzave.
I sam Nadal se pre par godina zalio da mu Englezi rebnu veliki porez, i to ne na pare koje dobije od turnira nego na ceo godisnji prihod !! Kompletan godisnji prihod podele sa 365 puta broj dana koji je proveo u Engleskoj i od toga uzmu 40%. A on zivi u Spaniji jel da ?
Zbog toga i Mari, Skot kako moji Englezi u poslednje vreme zovu, je izmedju turnira vise u Majamiju nego kuci. Kad sam vec kod Mari-ja sta mislis ko je platio Lendla ?? I ko je Mari-jevu majku udomio ??
Sto se RFa tice Svajcarska je meka za izbegavanje poreza ako si bogat. Pitaj Bajatog u koji grad u Svici salje pare od dividende Srbijagasa :) Odalke znas da Fed-u pare neidu kroz neki od tih racuna ??

Sve u svemu ne mora sve da bude onako kako se cini na prvi pogled :)

thrillseeker

pre 9 godina

@(cc, 4. novembar 2014 20:15)

Nisam znao da Kobi i LBJ igraju van Amerike pa i pored toga placaju porez Americi? Kako plemenito od njih.

A kako da i ja placam porez Monaku, posto ga vec nema? Jeste da ne zivim 360 dana van Srbije ali ti i ostala Poreska policija, internet sportisti odeljenje, mora da znate za fazone?

Georgio

pre 9 godina

@ (Dodo, 4. novembar 2014 20:13)
Slusaj Dodo i ispred Nestora i Raonica pise CAN. Prvi placa porez Bahamima a drugi Monaku.Prvi je cak odlikovan Canadskim ordenom. Bivsi kanadski premier (brodovlasnik) placa porez Kajmanskim Ostrvima i tamo placa porez

aaaa

pre 9 godina

@Nebojsa
Toliko puta je ovde objasnjeno i ti opet postavljas isto pitanje.
Nikakve on slicnosti nema sa iseljenicima.
Iseljenik zivi i radi u jednoj drzavi i porez placa toj drzavi.
Nasi fudbaleri koji igraju npr. u Italiji, tamo zive i NE MOGU DA BIRAJU mesto prebivalista.
Teniseri ne igraju samo u jednoj drzavi. Igraju u mnogo drzava sirom sveta. Zato mogu bez problema da mesto prebivalista prijave u drzavi cije drzavljanstvo imaju i da toj drzavi placaju porez na prihod. Ali neki od njih, u zelji da ustede, prijavljuju boravak u Monaku jer je tamo porez nizak. Eto, jel ti sada malo jasnije?
Dok npr. Dejan Stankovic nije mogao da bira gde ce da placa porez dok je igrao u Italiji, Novak je mogao da bira, i izabrao je Monako
U tome je razlika.
A Federer, Nadal, Marej, Del Potro, Vavrinka, Izner, Conga, Ferer itd. i pored silnih miliona koje imaju i dalje placaju porez svojim drzavama.

stole

pre 9 godina

@Osnovi ekonomije i marketinga za amatere i blejače, 4. novembar 2014 23:52

Zanima me na koji nacin je Novak izreklamirao nasu zemlju, kakvu korist mi imamo od njegovih uspeha, jel imamo vise turista zbog njega ili sta? Ne sprdam se, ozbiljno pitam.

aaaa

pre 9 godina

@nervozni
Koje su to konkretno skole i vrtici koje on renovira ili je renovirao!? Da li znas neke primere da navedes ili samo lupas napamet?

loshmy

pre 9 godina

Ko o cemu, vi o Federeru i Nadalu... U Svajcarskoj je porez svakako manji nego u Srbiji - u prilog tome govori i cinjenica da ima tenisera i teniserki koji su prijavili prebivaliste bas u Svajcarskoj (medju njima ima dosta Francuza).
Sto se tice Nadala, njega su mediji u Spaniji cerecili sto se tice poreza...naime otkrili su da mu je omogucen neki mehanizam koji mu omogucuje da placa porez znatno manje od onoga sto bi trebalo, svega nekoliko procenata. Naravno, on je sve to demantovao...ali gde ima dima, ima i vatre.

Goxi

pre 9 godina

A da se mi svi nekako prijavimo u taj Monako da zivimo, da nam ne odbijaju za porez, da podjemo za Novakovim svetlim primerom? Takva ljudina od coveka je to uradila, mora biti da je to nesto herojsko. Samo ne znam sta bi onda bilo od drzave Srbije, verovatno je onda ne bi bilo. Kako to onda da najveci Srbin radi nesto sto, ako svi mi uradimo, vodi u srpsku propast? Hm, hm.

zika

pre 9 godina

drago je meni zbog novaka. em je nas em je stvarno faca za postovanje. ali mi se ne svidja sistem gde je sve veca razlika izmedju bogatih i siromasnih. celebrity su zamenili srednju klasu kao tampon zonu. sredja klasa je brojala stotine miliona ljudi. ne sme da bude veeeelika razlika izmedju tampon zone i ultra bogatih. a ako namiris tolike milione ljudi sa milionima dolara/evra onda ultra bogatima ne bi ostale ovolike milijarde. zato su celebrity postali tampon zona umesto srednje klase. oni su jedni od nas, volimo ih, poistovecujemo se sa njima, ima tu super faca (kao sto je novak), ne mrzimo ih sto su bogati i daju ti osecaj da svako moze postati bogat. tampon zona je ono cemu teze siromasni i nadaju se da je moguce da i oni ili njihova deca budu to. a par hiljada celebrityja mozes da namiris sa milionima da bi se ultra bogati osecali opustenije sa svojim milijardama

NBGD

pre 9 godina

@Nebojsa
Ajde ne pricaj o necemu sto ne razumes.
Porez na prihod placa se tamo gde prijavis boravak.
Ni Federer nije zaradio novac u Svajcarskoj pa tamo placa porez na prihod, isto kao sto Nadal placa u Spaniji a Marej u Britaniji. A ti nauci malo kako funkcionise placanje poreza pa onda pricaj.

Perici

pre 9 godina

A Federer, Nadal, Marej, Del Potro, Vavrinka, Izner, Conga, Ferer itd. i pored silnih miliona koje imaju i dalje placaju porez svojim drzavama.
(aaaa, 4. novembar 2014 22:19)

Zaboravio si da kazes da oni zive u "normalnim" drzavama u kojima su i priavili prebivalista i tu su i rodjeni.

sve ce ti se vratiti - ima vremena

pre 9 godina

stalno vi pisete o tom porezu i ko gde zivi

Posto mi svi volimo lovu,ko koliko i sta ima,ko je gde i kome dao

U Srbiji postoji 5 sportista koji zive u Srbiji i zaradili su manje novca od Novaka a dali su vise u dobrotvorne svrhe

Da li su u tom kriterijumu Darko Milicic i Mateja Kezman "veci Srbi" od Novaka-odgovor je JESU

Svako bira gde ce da zivi,gde ce da se ozeni,kako ce da promovise zemlju,kome ce da placa porez

Ako je njemu isplativiji Monte Karlo od Beograda, neka je,treba,ali onda druze otvori firmu u Monte Karlu, nemoj stedeti u Srbiji,uzmi njihovo drzavljanstvo,skoluj decu i bracu tamo,tamo zavrsi svoj zivot

Meni je u Novakovoj prici,najtuzije ono deranje u Madridu na "kur.. vas nabijem",na istim tim tribinama su bile bebe,deca od 3-10 godina,stariji ljudi,on se tako ponasao,mislim zamislite scenu da on stvarno nabija neku bebu,sramota
Sta bi ste tek pisali da su Nadal ili Federer u Beogradu izjavili takvu stvar u mecu...mogu samo da zamislim,nekima je cak to sto se tako derao i kul i to pozravljaju
Kao veliki sampion i humanista,nikad sebi nije smeo da dozvoli to da ako ga vec neko pobedjuje a publika pozdravlja to time sto navija za Dimitrova,on na takav nacin iskaljuje bes i nervozu,zato mi je bilo jos drze sto je izgubio mec

Andjela_FF10

pre 9 godina

Šta koga briga gde Nole plaća porez i kako će raspolagati novcem, koji je pošteno, svojim trudom i odricanjem zaradio? Dakle, nije ukrao bilo šta, od bilo koga. Plaća Nole porez na imovinu ovde, ali je i dosta donacija usmerio, što kroz fondaciju, što kroz druge humanitarne akcije. Prema tome, ko ste vi da mu pametujete gde će ulagati novac? Nije njemu ova država dala ništa, pa je samim tim on njoj dao i previše. Neko je spominjao da mu država organizuje dočeke. Eto, ni oko toga se pretrgli nisu. Novakova jedina greška je ta što je odbio države, koje su mu nudile pasoš. Mi ga ničim zaslužili nismo. Eto, toliko, u nadi da ćete mi objaviti komentar.

itd itd

pre 9 godina

@cc
Kako to da ti u svoju racunicu nisi uvrstio koliko bi Kobe trazio da marketuje USA? Vidis Nole tu zlata vredi. I to njegovo ime sto dozvoljava da je napisano na Air Serbija. A koliko je Kobe kazes dao za zrtve poplava? Ko bese podario citav cek od turnira...

sta

pre 9 godina

nije bitno sta drugi sportisti rade u drugim drzavama, ali Nole je veliki Srbin i trebao bi da bar ulaze veci deo love u Srbiju, ako vec ne placa poreze svojoj zemlji. Ipak i Srbija njemu pravi doceke a ovo isto nije besplatno, a drugi sportisti ne dobijaju takve doceke u svojim maticnim zemljama.

marko

pre 9 godina

@stole,

Одређеном броју људи је апсолутно јасно да си озбиљан. А ваљда је теби јасно да те тај озбиљан слој људи неће из пристојности удостојити одговора. Замисли ситуацију где ти то питаш стварно уживо у некој групи људи, веруј ми то би за тебе било понижавајуће јер би се утврдило колико појма немаш, све под условом да си преко 20 и неке, и не дај Боже још са завршеним факултетом. Да си дете онда би свакако имало смисла објашњавати. А овако где се по нету пита све и свашта, нормално да пуно људи уопште неће да троши своје време и да објашњава.

Misko

pre 9 godina

Za sve ne upucene - Federer zvanicno zivi u Dubaiju.
Pozitivnu reklamu koju Srbija dobija preko Noleta - NEMA PARA NA SVETU KOJE MOGU DA JE PLATE !

viki55

pre 9 godina

Parkinson,
a koju korist dobija Srbija od poklonjenih pobeda , bolje da je Srbiji poklonio novac sa par turnira ,a on neka zadrzi svoje pobede !?

cc

pre 9 godina

20% poreza na 33 miliona je preko 6 miliona. Onda Nole uplati poplavljenima pola miliona jednom u 10 godina i svi ga vole. Ovi iz Amerike, Kobi, LeBron i ostali svi placaju ogromne poreze svojoj zemlji i nema potrebe da izigravaju heroja nacije - posto oni imaju institucije pa se zna ko baca loptu a ko spasava poplavljene, a poreze placaju svi.

Dodo

pre 9 godina

U savremenom svetu, gradjaninom neke drzave se smatra onaj koji placa porez toj drzavi. Novak ima nase drzavljanstvo, ali je gradjanin Monaka. Srbiji kao drustvu ne ide njegov finansijski doprinos, dakle lepo je to sto se on potpisuje kao Srbin, ali ekonomski, on nije nas covek. Da ne pricamo to sto je pokazao lokacijom svoje zenidbe sta misli o Srbiji. A, da, mnogo mi je drago sto mu stavljaju ono SRB ispred imena sto igra, neobrazovanoj masi je to jedino vazno, sve ove druge cinjenice nisu.

Melenci

pre 9 godina

procitala sam doduse tri komentara i presrecna sam kako ljudi bez trunke zlobe komentarisu,cak se i raduju.To mogu samo ljudi iskrenog srca,svaka vam cast.Samo se nadam da nece uslediti komentari tipa"porez" i sve gluposti koje uz to idu.

sinke

pre 9 godina

Jao,koje pare Nole zaradjuje a koliko ce tek da zaradi od sponzora i od turnira,svaka cast.Bice on za koju godinu pri samom vrhu na ovoj listi.

Manojlo/Graz

pre 9 godina

James, Ronaldo, Nadal, Woods, Federer, Messi, Djokovic, Brayant... Kakva ekipa!? Jos uvek valjda nismo svesni kakvu gromadu od coveka i sportiste imamo! A vi Srbi i dalje pljujte ono najbolje sto imamo! Ocigledno vas ..be savest, ljubomora, kompleksi ko ce li ga znati!

baš tako

pre 9 godina

Nije patriota taj što se busa u grudi nego ko plaća POREZ!
Ovde se slavi neko ko uopšte to ne zasluzuje!
Cuj heroj,alo bato,plati porez SVOJOJ zemlji kao i svi gradjani ove zemlje pa se busaj koliko hoceš!
Deca koja jedino i navijaju za njega i ne znaju još uvek šta je to porez,kad budu saznali promeniće mišljenje o svom ,heroju'

srbenda

pre 9 godina

Kamenom u centar čela gađao bih svakog ko napiše za Noleta one komentare kako ne plaća porez u Srbiji i ostale gluposti u vezi poreza...

Mirko

pre 9 godina

Za te pare - milion gore ili dole ne znači puno, za Novaka je najbitnije da je prvi na svetu, sve ostalo dolazi sa time.

Možda zarađuje manje od Feda i Rafe, ali ih zato dere na terenu, pa sponzori kako hoće - neka sponzorišu one koji gube, njihova stvar.
Znamo da se sponzori najviše rukovode popularnošću sportiste, ali i što se navijača tiče Novak je u vrhu. Posebno kad se ima u vidu njegova popularnost u najmnogoljudnijoj zemlji sveta.

Jovan™

pre 9 godina

I jedini koji ne placa porez drzavi cije drzavljanstvo ima. Federer i Nadal placaju. (kk, 04. novembar 2014 16:18)


Izvini,a šta su doručkovali?

dederer

pre 9 godina

U savremenom svetu, gradjaninom neke drzave se smatra onaj koji placa porez toj drzavi. Novak ima nase drzavljanstvo, ali je gradjanin Monaka. Srbiji kao drustvu ne ide njegov finansijski doprinos, dakle lepo je to sto se on potpisuje kao Srbin, ali ekonomski, on nije nas covek. Da ne pricamo to sto je pokazao lokacijom svoje zenidbe sta misli o Srbiji. A, da, mnogo mi je drago sto mu stavljaju ono SRB ispred imena sto igra, neobrazovanoj masi je to jedino vazno, sve ove druge cinjenice nisu.
(Dodo, 4. novembar 2014 20:13)

Srbija je država?

aaaa

pre 9 godina

@nervozni
Koje su to konkretno skole i vrtici koje on renovira ili je renovirao!? Da li znas neke primere da navedes ili samo lupas napamet?

aaaa

pre 9 godina

@Nebojsa
Toliko puta je ovde objasnjeno i ti opet postavljas isto pitanje.
Nikakve on slicnosti nema sa iseljenicima.
Iseljenik zivi i radi u jednoj drzavi i porez placa toj drzavi.
Nasi fudbaleri koji igraju npr. u Italiji, tamo zive i NE MOGU DA BIRAJU mesto prebivalista.
Teniseri ne igraju samo u jednoj drzavi. Igraju u mnogo drzava sirom sveta. Zato mogu bez problema da mesto prebivalista prijave u drzavi cije drzavljanstvo imaju i da toj drzavi placaju porez na prihod. Ali neki od njih, u zelji da ustede, prijavljuju boravak u Monaku jer je tamo porez nizak. Eto, jel ti sada malo jasnije?
Dok npr. Dejan Stankovic nije mogao da bira gde ce da placa porez dok je igrao u Italiji, Novak je mogao da bira, i izabrao je Monako
U tome je razlika.
A Federer, Nadal, Marej, Del Potro, Vavrinka, Izner, Conga, Ferer itd. i pored silnih miliona koje imaju i dalje placaju porez svojim drzavama.

sve ce ti se vratiti - ima vremena

pre 9 godina

stalno vi pisete o tom porezu i ko gde zivi

Posto mi svi volimo lovu,ko koliko i sta ima,ko je gde i kome dao

U Srbiji postoji 5 sportista koji zive u Srbiji i zaradili su manje novca od Novaka a dali su vise u dobrotvorne svrhe

Da li su u tom kriterijumu Darko Milicic i Mateja Kezman "veci Srbi" od Novaka-odgovor je JESU

Svako bira gde ce da zivi,gde ce da se ozeni,kako ce da promovise zemlju,kome ce da placa porez

Ako je njemu isplativiji Monte Karlo od Beograda, neka je,treba,ali onda druze otvori firmu u Monte Karlu, nemoj stedeti u Srbiji,uzmi njihovo drzavljanstvo,skoluj decu i bracu tamo,tamo zavrsi svoj zivot

Meni je u Novakovoj prici,najtuzije ono deranje u Madridu na "kur.. vas nabijem",na istim tim tribinama su bile bebe,deca od 3-10 godina,stariji ljudi,on se tako ponasao,mislim zamislite scenu da on stvarno nabija neku bebu,sramota
Sta bi ste tek pisali da su Nadal ili Federer u Beogradu izjavili takvu stvar u mecu...mogu samo da zamislim,nekima je cak to sto se tako derao i kul i to pozravljaju
Kao veliki sampion i humanista,nikad sebi nije smeo da dozvoli to da ako ga vec neko pobedjuje a publika pozdravlja to time sto navija za Dimitrova,on na takav nacin iskaljuje bes i nervozu,zato mi je bilo jos drze sto je izgubio mec

kk

pre 9 godina

@Milutin
Strucnjace, ja i milioni placamo porez da bi tvoje dete (ako zivis u Srbiji) imalo gde da ide u skolu, obdaniste ili da ti imas po cemu da vozis automobil. Takodje placam porez da bi neko imao gde da se leci ili da ide u pozoriste, na koncert ili utakmicu. Ili mislis da su putevi, skole i bolnice pali s neba!?
Ko placa vatrogasce, lekare, policajce? Sve pare od poreza.
Da su svi odbili da placaju poreze jos bismo ziveli u kamenom dobu.
A drzava je Novaku npr. vise dala nego meni i milionima u Srbiji. Ko je dobio teniske terene na koriscenje besplatno? On ili ja?
Od kojih para ce on dobijati nacionalnu penziju? Od poreza gradjana.
Iskreno, boli me uvo gde on placa porez, hvala Bogu zaradio je dovoljno da moze da placa gde hoce, i zelim mu da taj novac u zdravlju trosi, ali takvi kao ti, koji licemerno opravdavaju to sto milioner ne placa porez, a sutra ce prvi da pljuju drzavu kad vide rupu na putu, ili kad skola u nekom selu u Srbiji ne bude imala grejanje,takvi mi bas idu na zivce sa svojim laznim patriotizmom.

Milutin

pre 9 godina

@kk: pa to može lako da se reši: lepo se odrekne državljanstva Srbije i uzme neko drugo. Ne postoji zemlja na svetu koja mu ne bi ponudila državljanstvo za tu privilegiju da predstavlja njihovu zemlju, i niko ga ne bi pitao za porez.

Ja da sam na njegovom mestu to bi odavno uradio baš zbog takvih kao što si ti. Ipak, Nole je veći čovek od mene pa predstavlja Srbiju iako ga apsolutno ničim nije zadužila i iako u njoj žive tipovi kao što si ti.

Bitno je da ti plaćaš porez Srbiji da bi glavonje mogle da se vozaju u Mercedesima i Audijima. Svaka ti čast na patriotizmu!

sta

pre 9 godina

nije bitno sta drugi sportisti rade u drugim drzavama, ali Nole je veliki Srbin i trebao bi da bar ulaze veci deo love u Srbiju, ako vec ne placa poreze svojoj zemlji. Ipak i Srbija njemu pravi doceke a ovo isto nije besplatno, a drugi sportisti ne dobijaju takve doceke u svojim maticnim zemljama.

NBGD

pre 9 godina

@Nebojsa
Ajde ne pricaj o necemu sto ne razumes.
Porez na prihod placa se tamo gde prijavis boravak.
Ni Federer nije zaradio novac u Svajcarskoj pa tamo placa porez na prihod, isto kao sto Nadal placa u Spaniji a Marej u Britaniji. A ti nauci malo kako funkcionise placanje poreza pa onda pricaj.

RFan

pre 9 godina

(Mirko, 4. novembar 2014 17:31)
Mozda ih dere ponekad,ali kako oboje imaju pozitivan h2h,a Federer i ove u 34-toj godini kazuje da oni njega deru ipak mnogo vise :)

stole

pre 9 godina

@Osnovi ekonomije i marketinga za amatere i blejače, 4. novembar 2014 23:52

Zanima me na koji nacin je Novak izreklamirao nasu zemlju, kakvu korist mi imamo od njegovih uspeha, jel imamo vise turista zbog njega ili sta? Ne sprdam se, ozbiljno pitam.

Republika Srpska

pre 9 godina

Met Rajan? U svakom pogledu ograničen i skroz prosječan kvoterbek i on takav da bude deveti najbogatiji sportista na svetu? O majko mila...

w.w.web. to-nus ljeb

pre 9 godina

Juče napisah koliko novaca je Novak osvojio (zaradio) u Parizu (jer nigde, ama baš nigde kod nas, u Srbiji) nije objavljeno koliko je zaradio, a ovo nema nikakve veze sa porezom... i dobio gomilu minusa, ali sad kao sve je okej sa ovom objavom koji je po bogatstvu Novak-sportista, na svetu! Mene najviše raduje kada naši sportisti uzmu pristojan komad od one ogromne sportske torte od dolara i evra, i nije me briga što žive negde u inostranstvu, i tamo plaćaju porez, medjutim... smeta mi što naši vrli novinari (počev od onih na SK) jednostavno prećutkuju iznos novčanih nagrada, i da bi se taj iznos saznao, čovek treba da posećuje inostrane sajtove, jer za njih je sasvim normalno da nema tajni oko tih nagrada, ali kod nas, u Srbiji, gde živi gomila malogradjana, ove stvari su ili tajna za javnost, ili tzv novinari smatraju da mi, običan narod, nemamo pravo da saznamo, ili nas jednostavno NE INTERESUJE!

nervozni

pre 9 godina

Nole nemora ni da placa porez dovoljno je sto obnavlja skole i vrtice. Dok se Nole nije pojavio svet nas je znao po ratovima i kriminalu. hvala mu na svemu sto cini za svoju zemlju. posle poplava ono sto je Novak uradio za 3 meseca renoviranje vrtica i skoli drzava jos uvek radi. prema tome Novace hvala ti za sve a vi zlonamerni puknite od muke

parkinson

pre 9 godina

Pa nemojte tako protiv Novaka, deset puta sam cuo-procitao, kada kaze kako ce pobedu pokloniti Srbiji ili Srbima ! I poklanjao je, drzi pehar i kaze ovu pobedu poklanjam Srbiji !Da li je Federer rekao tako nesto , ovu pobedu poklanjam Svajcarskoj, nikada ! On neda svoje pobede, e tu je ta razlika izmedju Novaka i Federera !

Sandro

pre 9 godina

Mogao je da se prijavi na banjici da zivi i da lepo polovinu toga novca investira u nove JP opustencija kadrove, zar ne? :) Ko da je bitno koliko zaradjuju, to su moderni gladijatori i hodajuci reklmani panoi... sport je protiv nase prirode, a vrhunski sport je necovecan... sport je uveden kao zamena za bojna polja, mrznja se gaji konstantno, samo akumulira lagano dok ne dodje trenutak za aktivaciju... i onda navijaci pokrecu revolucije... bilo kako bilo, Novaku svaka cast na izvanrednim uspesima!

Zoran Ljubisin

pre 9 godina

I jedini koji ne placa porez drzavi cije drzavljanstvo ima. Federer i Nadal placaju. (kk, 04. novembar 2014 16:18)

drzava mu kupila prvi reket, platila avionsku kartu do Pariza, kad je trebalo poslala par carapa, sve mu je dala.... ironican sam naravno!

Goxi

pre 9 godina

A da se mi svi nekako prijavimo u taj Monako da zivimo, da nam ne odbijaju za porez, da podjemo za Novakovim svetlim primerom? Takva ljudina od coveka je to uradila, mora biti da je to nesto herojsko. Samo ne znam sta bi onda bilo od drzave Srbije, verovatno je onda ne bi bilo. Kako to onda da najveci Srbin radi nesto sto, ako svi mi uradimo, vodi u srpsku propast? Hm, hm.

radomir

pre 9 godina

Slazem se da bi bilo lepo da porez placa ovde, ali kako mi nismo normalna drzava koja ceni kvalitet, i koja zna sta sa tim novcem da uradi, potpuno podrzavam Monako ideju. Uostalom, malo li je dao ovoj drzavi, pocev od sportskih uspeha, reklame, kampanje, pa do poklona kako ugrozenom stanovnistvu, deci, pa cak i za ocuvanje manastira na Kosovu i Metohiji. Jedan od retkih, uz jos nekolicinu dobrotvora koji su novac stekli napolju i doneli ga ovde. I cemu kritike i prozivanja? Dao je vise nego sto je ikada mogao da od nase, trule, drzave sanja da dobije.

branimirbjelica

pre 9 godina

Iskreno se radujem a primitivci neka me pitaju bre, sta ti imas od toga! Bravo care dabogda bio i medju prvih deset to ti od srca zelim!

eh

pre 9 godina

@radomir
Sve je to u redu, ali porez se koristi za opste dobro.
Dakle, ne treba tu drzava da bude pametna pa da zna sta da radi s novcem. Porez placaju i "obicni" gradjani i od tog novca grade se bolnice, skole, putevi, mostovi placaju se lekari, vojnici, policajci, vatrogasci itd...
Za to sve se koristi novac od poreza. Sad zamisli sta bi bilo kad niko ne bi placao porez? Ova drzava je siromasna i bas zbog toga i trebaju ljudi da placaju porez, narocito oni najbogatiji. Dok u mnogim bolnicama nema grejanja, neko zaradjuje milione i ne placa drzavi nista. Ne mislim ovde na Novaka, on je poznat pa se svi obrusavaju na njega. Ima i mnogo bogatijij od njega koji izbegavaju da placaju. Da je pravde, trebalo bi ih sve naterati da plate.
A nije da niko od tih milionera nije imao koristi od drzave.

Osnovi ekonomije i marketinga za amatere i blejače

pre 9 godina

20% poreza na 33 miliona je preko 6 miliona. Onda Nole uplati poplavljenima pola miliona jednom u 10 godina i svi ga vole. Ovi iz Amerike, Kobi, LeBron i ostali svi placaju ogromne poreze svojoj zemlji i nema potrebe da izigravaju heroja nacije - posto oni imaju institucije pa se zna ko baca loptu a ko spasava poplavljene, a poreze placaju . (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cc, 4. novembar 2014 20:15)

Molim te da se prvo malo raspitaš i SAZNAŠ kako se plaća porez u našoj ( ili nekoj drugoj ) državi ! Ovo što si napisao nema blage veze sa istinom i činjeničnim stanjem , zato i " lupetaš kao Maksim po diviziji … " , uz to odakle ti pravo da komentarišeš takvu veličinu , kao što je Novak !?
Osnovna stvar je da osim PRIHODA ( koji su te " zaintrigirali ili omamili " ) postoje i RASHODI ( ono što trošiš da bi stigao do zarade ) , koji ti se " priznaju " i " odbijaju " od PRIHODA !! Razlika je suma koja se oporezuje u određenom procentu ( i da znaš ,kod nas nije 20 % …. nešto si pomešao sa PDV - om ) u svakoj zemlji.
P.S./ Za tvoju informaciju , sve što Novak uloži u SRB. ili donira, je zaradjeno ( ne lako ) negde u belom svetu i taj novac su dali neki ljudi ( firme ili SPONZORI i ORGANIZATORI turnira ) iz drugih zemalja !!
P.P.S ./ Ono što je ON svojim uspesima URADIO ZA NAŠU ZEMLJU , u novcu JE NEMERLJIVO ! Ali da ti olakšam ovu reč NEMERLJIVO …. TAKVU REKLAMU BI MORALI DA PLATIMO NEKOLIKO STOTINA ili MILIJARDI DOLARA ( Evra ) !!

Sale

pre 9 godina

Sve je sam zaradio, i to SVOJIM POSTENIM RADOM. Vi, neradnici, bolje da se ugledate na njega nego sto gubite vreme ne znajuci da sakrijete svoju ljubomoru, zavist i sto je bar meni iskreno smesno (a sto ste i zasluzili), to sto cete otici sa ovog sveta a da ni u pljuvanju u dalj niste pobedili ni u svom selu, ali ne zato sto za to niste imali sansu, vec zato sto nesto u zivotu niste radili, vec gubili vreme lupetajuci o najuspesnijima NA SVETU nebuloze. To direktno upravo o vama govori. O sistemu placanja poreza takodje nista ne znate, i umesto da nesto o tome procitate, lecite svoje komplekse raznim mehanizmima odbrane traceci prvo svoje, a onda i nase vreme ovde. Porez se placa zemlji u kojoj se on i zaradi. TACKA. Oni koji su nas osiromasili, nisu na adresi protiv koje ste ovde ustali. Naprotiv, upravo Nole upucuje direktnu pomoc uvek onima kojima je najpotrebnija, ali ne na nacine na koji ce neko jedva docekati da to pokrade i da to ne stigne tamo gde je namenjena. Sramota je o humanom coveku, dokazanom dobrotvoru naseg naroda, drzave i crkve ovako pisati. Pomislite da i vasa kuca moze biti poplavljena. On NE MORA, ali POMAZE. Umesto da decu ucite kako da cene humanost i sami budu humani (primer imate), vi biste ih pre ucili da gledaju u tudje dvoriste i zavlace ruku u tudje dzepove. Za to vreme, mogli bi da nauce da, kao Novak, u necemu budu NAJBOLJI NA SVETU i za to budu adekvatno placeni. Sve ovo je jedan od tipicnih primera zasto smo tu gde danas i jesmo...

Клисура

pre 9 godina

Браво Ноле, пуно њих лупета овде, а пожелели би ихаха да су на твом месту. Само напред, из мале земље које долазиш, у свету остављаш велики позитивни печат. Мало је то, нека ти Бог да још више. Зато те и волимо.

Mare,NS

pre 9 godina

Secam se slucaja od pre par godina,kada je operisala rame i propustila gotovo celu sezonu,Marija Sarapova inkasirala tridesetak miliona dolara,a neprikosnovena te godine,Serena Vilijams,svega oko dvadesetak!
Ponekad ne mozete da se ne zapitate,zasto neko od sponzora dobija toliko mnogo i da li njima se stvarno isplati odvajati tolike sume za marketing???
Verovatno da,ali mi nije logicno da te sume prelaze visestruko,ono sto npr.teniseri(ke) zarade od turnirskih nagrada!

zadivljena

pre 9 godina

Nole svaka ti cast, zasluzio si svo dobro ovog sveta. Nastavi da negujes dobro u sebi i pare ce pljustati iz Kine, zemlje u kojoj navijaju za tebe kao u Srbiji. Coveka ne mogu da usrece pare, vec postovanje koje zasluzi u svojim ocima I ocima drugih ljudi. Samo napred. Zelim ti da imas mnogo dece koje ces ti da vaspitas.

Nebojsa

pre 9 godina

20% poreza na 33 miliona je preko 6 miliona. Onda Nole uplati poplavljenima pola miliona jednom u 10 godina i svi ga vole. Ovi iz Amerike, Kobi, LeBron i ostali svi placaju ogromne poreze svojoj zemlji i nema potrebe da izigravaju heroja nacije - posto oni imaju institucije pa se zna ko baca loptu a ko spasava poplavljene, a poreze placaju svi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (cc, 4. novembar 2014 20:15)


A pametni u cemu se oni razlikuju od Novaka placaju porez u zemlji u kojoj su ostvarili zaradu americi jer tamo igraju isto kao i Novak tamo gde igra placa porez sta mislis gde nasi ostali sportisti placaju mislis da su oni glupi da placaju duplo ili placaju samo u zemljama u cijim ligama igraju.

Nebojsa

pre 9 godina

U savremenom svetu, gradjaninom neke drzave se smatra onaj koji placa porez toj drzavi. Novak ima nase drzavljanstvo, ali je gradjanin Monaka. Srbiji kao drustvu ne ide njegov finansijski doprinos, dakle lepo je to sto se on potpisuje kao Srbin, ali ekonomski, on nije nas covek. Da ne pricamo to sto je pokazao lokacijom svoje zenidbe sta misli o Srbiji. A, da, mnogo mi je drago sto mu stavljaju ono SRB ispred imena sto igra, neobrazovanoj masi je to jedino vazno, sve ove druge cinjenice nisu.
(Dodo, 4. novembar 2014 20:13)
# Link komentara

A zasto gradjani placaju porez jer se voze putevima koriste zdravstvo skole vrtice i imaju na raspolaganju sve sluzbe i sve ostalo sto se koristi u normalnoj drzavi a sada sta Novak koristi od toga nista zasto bi onda placao zar svi iseljenici njih par miliona isto treba da placaju porez Srbiji ? a ja nikad ni za jednog drugog sportistu koji zivi van Srbije nisam procitao da treba da plati porez Srbiji niti jedan fudbaler kosarkas niti na primer Ana i Jelena isto teniserke kao Novak samo Novak treba zasto jel mozete objasniti zasto niko samo on sta je njegov novac bolji od njegovih kolega ili sta.

ranko

pre 9 godina

Ni ja ne plaćam porez u Srbiji a državljanin sam Srbije. Plaćam tamo gde i zarađujem i niko mi to nije prebacio ni zamerio. Kolko ja znam Novak je u Srbiji jedino zaradio od trgovinskog lanca koji potencira "kupujmo domaće" i šta još...?

cicvara

pre 9 godina

Koliko smo mu pružili toliko smo od njega dobili i tu nema ljutnje. Đovak je imao ponudu na početku karijere da uzme britansko državljanstvo i glatko ga odbio

sto?

pre 9 godina

@srbenda
Sto si tako agresivan? To je cinjenica, nije laz. Ne placa porez u Srbiji vec u Monaku. To je cinjenica, ali i njegovo pravo.
Iskreno, da sam milioner i ja bih placao porez tamo gde ce da mi uzmu manje novca i bas bi me bolelo uvo da li to nekome smeta.

itd itd

pre 9 godina

@cc
Kako to da ti u svoju racunicu nisi uvrstio koliko bi Kobe trazio da marketuje USA? Vidis Nole tu zlata vredi. I to njegovo ime sto dozvoljava da je napisano na Air Serbija. A koliko je Kobe kazes dao za zrtve poplava? Ko bese podario citav cek od turnira...

Zeljka

pre 9 godina

Svi francuski teniseri pa i Conga, su prijavljeni u Svajcarskoj, zbog male stope poreza. Provjerite mjesto gdje je Conga prijavljen, pa onda pricajte gospodine sa potpisom "aaaa 4 novembar".,. kad vec pozivate nekog i pricate o sopstvenom (ne)znanju, onda biste ovo morali znati.Berdih je takodje prijavljen u Monte Karlu, spanski i svajcarski teniseri nisu, jer je prihod o kojem govorite oporezovan malom stopom.Nisikori je prijavljenu u SAD-u, Tomi Has takođe. Mislite da nekom ovim ljudima postavlja pitanje gdje plaćaju porez i da li su Francuzi, Nijemci, Česi ili Japanci? Ne, to samo kod nas Srba ima. Ovako prokletih kao što jesmo. Kakvi smo i dobro nam je.

Ivan

pre 9 godina

Mozda bi pitanje trebalo da bude da li je Novak (ili bilo ko drugi) vise uradio za Srbiju nego sto je kostao Srbiju. Posto znam dosta onih koji redovno placaju porez a Srbiju su ostetili mnogo vise nego sto su doprineli.

Andjela_FF10

pre 9 godina

Šta koga briga gde Nole plaća porez i kako će raspolagati novcem, koji je pošteno, svojim trudom i odricanjem zaradio? Dakle, nije ukrao bilo šta, od bilo koga. Plaća Nole porez na imovinu ovde, ali je i dosta donacija usmerio, što kroz fondaciju, što kroz druge humanitarne akcije. Prema tome, ko ste vi da mu pametujete gde će ulagati novac? Nije njemu ova država dala ništa, pa je samim tim on njoj dao i previše. Neko je spominjao da mu država organizuje dočeke. Eto, ni oko toga se pretrgli nisu. Novakova jedina greška je ta što je odbio države, koje su mu nudile pasoš. Mi ga ničim zaslužili nismo. Eto, toliko, u nadi da ćete mi objaviti komentar.

Čilić

pre 9 godina

(cc, 04. novembar 2014 20:15)
Te što si ih pobrojao igraju američku NBA ligu i zarađuju u Americi koja je čak i uložila nešto u njih(stipendije,koledž)da bi bili to što su sada,pa tamo plaćaju porez,gdje bi drugo?!Tako da ti je to poređenje potpun promašaj.

viki55

pre 9 godina

Parkinson,
a koju korist dobija Srbija od poklonjenih pobeda , bolje da je Srbiji poklonio novac sa par turnira ,a on neka zadrzi svoje pobede !?

zika

pre 9 godina

drago je meni zbog novaka. em je nas em je stvarno faca za postovanje. ali mi se ne svidja sistem gde je sve veca razlika izmedju bogatih i siromasnih. celebrity su zamenili srednju klasu kao tampon zonu. sredja klasa je brojala stotine miliona ljudi. ne sme da bude veeeelika razlika izmedju tampon zone i ultra bogatih. a ako namiris tolike milione ljudi sa milionima dolara/evra onda ultra bogatima ne bi ostale ovolike milijarde. zato su celebrity postali tampon zona umesto srednje klase. oni su jedni od nas, volimo ih, poistovecujemo se sa njima, ima tu super faca (kao sto je novak), ne mrzimo ih sto su bogati i daju ti osecaj da svako moze postati bogat. tampon zona je ono cemu teze siromasni i nadaju se da je moguce da i oni ili njihova deca budu to. a par hiljada celebrityja mozes da namiris sa milionima da bi se ultra bogati osecali opustenije sa svojim milijardama

Eliot Nes

pre 9 godina

(kk, 04. novembar 2014 20:23)
Ti se baš žešće angažovao u kampanji naplate poreza,ali biće da imaš nešto isključivo protiv Đokovića,koji pritom ne čini ništa ilegalno.Je li dužan neki novac državi Srbiji?Je li ovde nešto prihodovao pa sad muva neće da plati?Je li tuđe pare potrošio?Nije.Kakvi teniski tereni,Đoković kao ništa ne bi napravio da mu država nije dala teniske terene.Kada je dobio te terene na korištenje,je l kao anoniman,perspektivan trinaestogodišnjak ili kad je već bio Grand Slam šampion?!Kudikamo veći problem su Zvezda i Partizan u koje se ulaže iz budžetskih para,a šta vraćaju?!Đoković,u najgorem slučaju ako nije pomogao,nije nikog ni oštetio.

Pokojni Toza

pre 9 godina

U savremenom svetu, gradjaninom neke drzave se smatra onaj koji placa porez toj drzavi. Novak ima nase drzavljanstvo, ali je gradjanin Monaka. Srbiji kao drustvu ne ide njegov finansijski doprinos, dakle lepo je to sto se on potpisuje kao Srbin, ali ekonomski, on nije nas covek. Da ne pricamo to sto je pokazao lokacijom svoje zenidbe sta misli o Srbiji. A, da, mnogo mi je drago sto mu stavljaju ono SRB ispred imena sto igra, neobrazovanoj masi je to jedino vazno, sve ove druge cinjenice nisu.
(Dodo, 4. novembar 2014 20:13)

Ja ne zivim u Srbiji. U toku godinu dana ja u Srbiji potrosim mnogo vise para nego sto sam zaradjivao tamo a verovatno i vise para nego sto ti das za porez. Da li to znaci da sam ja veci Srbin od tebe? I dalje se osecam Srbinom i tako se i predstavljam. Takodje znam da on daje prilicno para za Srbiju ali da ne prica o tome po novinama. Mislim da je i bolje tako jer u Srbiji niko od placenog poreza nije video koristi sem politicara sa dubokim dzepovima!

Georgio

pre 9 godina

@ (Dodo, 4. novembar 2014 20:13)
Slusaj Dodo i ispred Nestora i Raonica pise CAN. Prvi placa porez Bahamima a drugi Monaku.Prvi je cak odlikovan Canadskim ordenom. Bivsi kanadski premier (brodovlasnik) placa porez Kajmanskim Ostrvima i tamo placa porez

thrillseeker

pre 9 godina

@(cc, 4. novembar 2014 20:15)

Nisam znao da Kobi i LBJ igraju van Amerike pa i pored toga placaju porez Americi? Kako plemenito od njih.

A kako da i ja placam porez Monaku, posto ga vec nema? Jeste da ne zivim 360 dana van Srbije ali ti i ostala Poreska policija, internet sportisti odeljenje, mora da znate za fazone?

Perici

pre 9 godina

A Federer, Nadal, Marej, Del Potro, Vavrinka, Izner, Conga, Ferer itd. i pored silnih miliona koje imaju i dalje placaju porez svojim drzavama.
(aaaa, 4. novembar 2014 22:19)

Zaboravio si da kazes da oni zive u "normalnim" drzavama u kojima su i priavili prebivalista i tu su i rodjeni.

Misko

pre 9 godina

Za sve ne upucene - Federer zvanicno zivi u Dubaiju.
Pozitivnu reklamu koju Srbija dobija preko Noleta - NEMA PARA NA SVETU KOJE MOGU DA JE PLATE !

City Girl

pre 9 godina

Mare NS, budi siguran da su sponzori dobro razmislili pre nego sto su potpisali ugovor sa bilo kim i da im se sigurno isplati da daju tolike pare za reklamu.

loshmy

pre 9 godina

Ko o cemu, vi o Federeru i Nadalu... U Svajcarskoj je porez svakako manji nego u Srbiji - u prilog tome govori i cinjenica da ima tenisera i teniserki koji su prijavili prebivaliste bas u Svajcarskoj (medju njima ima dosta Francuza).
Sto se tice Nadala, njega su mediji u Spaniji cerecili sto se tice poreza...naime otkrili su da mu je omogucen neki mehanizam koji mu omogucuje da placa porez znatno manje od onoga sto bi trebalo, svega nekoliko procenata. Naravno, on je sve to demantovao...ali gde ima dima, ima i vatre.

Galapagos

pre 9 godina

Ajde ne pricaj o necemu sto ne razumes.
Porez na prihod placa se tamo gde prijavis boravak.
Ni Federer nije zaradio novac u Svajcarskoj pa tamo placa porez na prihod, isto kao sto Nadal placa u Spaniji a Marej u Britaniji. A ti nauci malo kako funkcionise placanje poreza pa onda pricaj.
(NBGD, 4. novembar 2014 22:21)

I i ti bi mogao da se informises pre nego sto ostavis komentar.
Porez na prihod zavisi od drzave do drzave.
I sam Nadal se pre par godina zalio da mu Englezi rebnu veliki porez, i to ne na pare koje dobije od turnira nego na ceo godisnji prihod !! Kompletan godisnji prihod podele sa 365 puta broj dana koji je proveo u Engleskoj i od toga uzmu 40%. A on zivi u Spaniji jel da ?
Zbog toga i Mari, Skot kako moji Englezi u poslednje vreme zovu, je izmedju turnira vise u Majamiju nego kuci. Kad sam vec kod Mari-ja sta mislis ko je platio Lendla ?? I ko je Mari-jevu majku udomio ??
Sto se RFa tice Svajcarska je meka za izbegavanje poreza ako si bogat. Pitaj Bajatog u koji grad u Svici salje pare od dividende Srbijagasa :) Odalke znas da Fed-u pare neidu kroz neki od tih racuna ??

Sve u svemu ne mora sve da bude onako kako se cini na prvi pogled :)

itd itd

pre 9 godina

@cc
Kako to da ti u svoju racunicu nisi uvrstio koliko bi Kobe trazio da marketuje USA? Vidis Nole tu zlata vredi. I to njegovo ime sto dozvoljava da je napisano na Air Serbija. A koliko je Kobe kazes dao za zrtve poplava? Ko bese podario citav cek od turnira...

marko

pre 9 godina

@stole,

Одређеном броју људи је апсолутно јасно да си озбиљан. А ваљда је теби јасно да те тај озбиљан слој људи неће из пристојности удостојити одговора. Замисли ситуацију где ти то питаш стварно уживо у некој групи људи, веруј ми то би за тебе било понижавајуће јер би се утврдило колико појма немаш, све под условом да си преко 20 и неке, и не дај Боже још са завршеним факултетом. Да си дете онда би свакако имало смисла објашњавати. А овако где се по нету пита све и свашта, нормално да пуно људи уопште неће да троши своје време и да објашњава.