Subota, 13.09.2014.

16:57

Nula u Kruševcu, sudija na udaru

Fudbaleri Napretka i Crvene zvezde odigrali su u Kruševcu bez golova u duelu 5. kola Jelen Superlige.

Izvor: B92

Nula u Kruševcu, sudija na udaru IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

229 Komentari

Sortiraj po:

Realista

pre 9 godina

da li je vas navijace Zvezde ijednog momenta sramota da komentarisete sudjenje?! Sta mislis kako je prosle sezone bilo Spartaku Javoru, Napretku i ostalim klubovima koji su igrali protiv vas?! Kad god ne mozete da ucackate gol, sudija svira penal protiv tih ekipa. A da ne pricam o sramnom sudjenju s kojim je bio suocen Partizan jos od prvog kola drugog dela i utakmice u Novom Pazaru. I pored toga, titulu ste osvojili sa samo dva boda prednosti. Ali titulu koju cete iskijavati godinama, jer niko vise nece raditi ono sto je radio prosle godine kako biste na silu uzeli titulu i time dokazali ni ja ne znam sta.

beli

pre 9 godina

Kuco `el bio neki penal? A nije sudio Mazic,znaci nista....jbg. (panteroid, 14. septembar 2014 01:09)
a 'el bilo neko slobodno bacanje za partizan?jeste 40 sudili belosevic,vojinovic i kumovi

A šta da je svirnuo

pre 9 godina

Možda bi i njihov golman odbranio kao naš? Možda bi bilo, kretao se golman, kao naš, a najbolje da smo dali neki normalan gol umesto što smo padali po šesnestercu. Za sve je kriv Mrdža, ... i Mažić! Sudi dva penala i gubimo! Možda smo još dobro prošli gledajući na duže staze?

ivan

pre 9 godina

Iskreno, čini mi se da u prvom poluvremenu nije bio penal, ali nad Jovicem je postojao. Ipak, molim zvezdase da provere koliko su golova dali njihovi igrači u poslednje tri utakmice. Da li je trebalo oterati Stojanovica

sasa

pre 9 godina

@zeljko

cuj, prijatelju, apsolutno se slazem sa tobom. lalatovic, posle onakvog ponasanja, nije zasluzio da bude trener zvezde, na stranu da li su bili penali ili ne, a ja mislim da su bila bar dva, alidesava se, to je sve sport.
nisam od onih koji gledaju u tudje dvoriste, ali silom prilika sam ispratio ponasanje predsednika jsd partizan kao i trenera fudbalske selekcije navedenog sportskog druzstva, i mogu priznati da lalatovic ima jos mnogo da psuje, preti, i na kraju tuce sudije dok stigne ovog pomenutog.
naravno, klub kao zvezda (bar ona, koju sam zavoleo) danas treba da ga smeni zbog ponasanja.
naravno, predsednik jsd partizan i trener kosarkaske selekcije NE TREBA da bude smenjen, on je tacno ono sto treba i kvalitetno reprezentuje funkciju i sportsko drustvo na cijem je celu.

nesa

pre 9 godina

rade vi partizanovci sada pricate da nije bio penal,ako si pravi navijac a to nisi bi video da jeste bio,prosle godine je Zvezda izdrzala partizanove mediske ,sudiske i karadjiceve napade ali je opet bila prvak,opet pokusavate isti scenario ali videcemo na kraj,ali na ovaj nacin da uzmete titulu i da onaj vas celavi trener bude radostan posle bezanja 2 boda sramota,kao sto rekoh vi ste sramota od kluba i navijaca i niste realni,to vam i istorija kaze,sta ocekivati od hrvatskog kluba(tudjman)

Nije bitno

pre 9 godina

Zabole me i za czv i fkp. Samo mi jedna srvar ide na živce, a to je vaše kmečanje i razvijanje teorija zavere. Svako je drugi kriv do vas samih. Zato je fudbal tu gde i jeste. Razumite da ne možete da dobijete prvenstvo bez ijedne nerešene ili izgubljene utakmice.

1914

pre 9 godina

Nesalomivi-novosadjanin:jak si mi ti Novosadjanin i poznavalac kad Vojvodinu trpas u isti kos sa ova 2 blizanca,osvedoceno najkriminalizovanijih (ne)sportskih drustava u svetu.A sto se tice para,opet pojma nemas.Pare se ne ulazu u srpski fudbal nego se na najgori moguci nacin izvlace(citaj:kradu,otimaju) pa tako dolazimo recimo u situaciju da Partizan "nema" 200000 evra za travu na stadionu a prodali su igraca za nekoliko desetina miliona evra.Drzi se ti pisanja o onome sto znas...

milan

pre 9 godina

Kod CZ je uvek neko treći kriv ili sudija, ili Partizan kao naša vlast za svoje neuspehe od danas krive još uvek staru vlast a ne uhvate se svoj nos.

navijaci zvezde

pre 9 godina

Најогавнија, најодвратнија и најлицемернија групација људи на кугли земаљској!

jadna ova zemlja sa takvim delom naroda

pre 9 godina

Kako boli kad zivite u Srbiji a navijate za klub koji ne namesta. A onda gledate svo zlo sa druge strane i pitate se da li je moguce da postoje toliko nemoralni ljudi da vam se smeju cak i dok vas kradu.

vlada

pre 9 godina

do sad sam mislio da samo vujosevic i covic treba da se isteraju iz srpskog sporta kad ono evo ga jos jedan kandidat... A ljudi se loze...

markop

pre 9 godina

Posle toga što je podmazao gde je trebalo, i ljudi iz Zvezde se prodali za jedno mesto u savezu i rekao da neće više da krade, rak našeg fudbala zvani Tole je nastavio da metastazira .Zlo je trebalo odstraniti kad je moglo a ne sa njim sklapati dogovore. Sad je jači nego ikad. Nepostojeći penal za Napredak i dva nedosudjena Zvezdi. Da li se zvezdaši osećaju kao magarci što su prestali da pevaju prošle godine Tole lopove!

Tja...

pre 9 godina

Pročitao sam tekst sa linka koji si ostavio. Vaši dokazi su na nivou rečenice iz teksta koja glasi "laži kreira deklarisani navijač Crvene Zvezde koji je pod kontrolom čoveka za koga se priča da je čest gost u stanu trenera KK Partizan". Vi ste toliko ogrezli u laž da više ne znate šta pričate... Nije bitan jedan nerešen rezultat - bitno je što vi stvarno verujete u sopstvene baljezgarije. Nema veze, plaćate cenu, od opšte krađe preko izbacivanja iz Evrope do buduće, nažalost, propasti.

Realno

pre 9 godina

Zvezda je navikla na golove u stotim minutima iz penala.
(tito partija zvezdina armija, 13. septembar 2014 21:01)
Sine,zaviri malo u arhivu i nadji neku partizanovu utakmicu od pre 40-tak godina gde se skandira Tito partija-crno bela armija,pa ces sam sebi biti smesan sta pises.Takodje,mozes naci i kako je tvoj mali klub osvajao prvenstva golovima u 100 i nekom minutu,igralo se i po mraku,samo da vi date gol.Poznati ste po tome a ti sve pripisujes drugima.Najpoznatiji ste upravo po tome i obmanjivanju javnosti.

T.T

pre 9 godina

Dok se nastavlja ovo guranje Partizana od strane FSS dotle ce i fudbal propadati!Sta je bilo ovo,pa kakav je penal sviran za Napredak a kakvi nisu za Zvezdu? Tako se namesta prvenstvo po obicaju

Svarce Neger

pre 9 godina

(Brondby, 13. septembar 2014 18:04)
Aj kazi nam, al' posteno, jel bio neki penal za Zvezdu danas, pa cemo onda svi sutra da nadjemo link i da gledamo kako tvoj Brondby puni Randers ili koga vec sa 5 0. Ali budi iskren, molim te.

rade

pre 9 godina

Treba da je sramota Lalatovica i Zvezdu zbog zalbi na sudjenje. Napredak je zasluzio da osvoji bod a Zvezda mora da shvati da nemoze uvek da bude pomognuta od sudija.Napredak im je prosle godine pobedom nad Partizanom doneo titulu.

ne postoje više reči da se opišu grobari

pre 9 godina

Mogu mnogo toga da razumem ali da posle ovakve krađe grobari imaju obraza da se jave i budu toliko zaslepljeni da ne mogu više ni svojim očima da gledaju i priznaju čiste penale... Ovo je za ozbiljno posmatranje.

pedja_71

pre 9 godina

Kad Vujošević i Nikolić protestuju, to je borba za pravdu, zar ne male komšije?A, Lalatović je "cirkuzant", jer se buni protiv previda, da ne kažem nešto teže.
I ovaj Pivke, ovde ostavlja vest da je part.oštećen za gol. Koga zabole, bre, za vas?

kodzo

pre 9 godina

Postoji razlika izmedju sudijske greske i tendecioznog sudjenja. Ovde je u pitanju ovo drugo. To je svakom jasno, a jasno je i odakle je naruceno

Max

pre 9 godina

@montanjer
'Odlicna' analiza, sve na mestu, losa igra, dobra odbrana, bravo. Cak ni penal za Krusevljane ne pomenu. Jedna dilema ipak ostade..da li je bio neki penal za Zvezdu? To nije bio deo utakmice ili nije deo analize?

kefalo

pre 9 godina

Ne kazem da treba da bude pokraden iko. Stavise, mrzim nepravdu niti je ikom zelim. Naprotiv. Samo mislim da bi simpatizeri Zvezde trebalo da budu svesni da je Napredak igra u za tri ranga jacem takmicenju nego sto Zvezda sa 50 milona evra duga zasluzuje.

Nesalomivi-novosadjanin

pre 9 godina

Dosta mi je naseg cirkusa, Vojvodine, Zvezde, Partizana...Nevazan je redosled, svi su ispod proseka. Sramota za fudbal nas.
Ako Zvezda ne pobedi, sudija je kriv, ukoliko Vojvodina ne pobedi, sudija je kriv, i ukoliko Partizan ne pobedi, pogadjajte, sudija je kriv. Da li su dobro odigrali drugi ? Nevazno je. Da li su oni odigrali lose ? Nevazno je naravno i to. Vazno je da balave za sudijama. Jer sudije ne smeju da sviraju protiv njih, ne smeju nista da ucine protiv njih. Muka mi je vise. Odbojka nam propada, kosarka se srecom polako vraca, vaterpolo je u samom vrhu, tu su i nasi atleticari, rukometa nema nigde, a tenis je i dalje tu dok je Djokovica.... Sav novac koji odlazi na fudbal preusmerio bih ka drugim sportovima. Neka se onda lopovi fudbalskog sveta puse. Gledam upravo mec izmedju Reala i Atletika, astronomske su razliek u pitanju. Bruka....

montanjer

pre 9 godina

Odgledao ceo mec,u kojem je Napredak bio bolji,a Zvezda bleda,i na silu hoce da pobedi.Sudija dobar,ali je stalno bio pod zvezdinim pritiskom bez razloga.

Fedor

pre 9 godina

Lalatovic nema igru pa ganja penale. Da vam nije Tole kriv? E Zvezdasi isti ste kao Spanija u kosarci. Sudija vam je trebao 3 crvena dati. Lalatovic je nekulturan i trener je u klubu koji cijene takve.Valjao vam je Napredak kada je pobijefio Partizana proljetos?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zeljko, 13. septembar 2014 18:59)

A Dule i Nikolic su ti kulturni?

Lionac

pre 9 godina

Tuga od fudbala. Penal ne penal sramno su igrali i jedni i drugi. Navijam za Zvezdu ali ovo danas je bila tuga od igre. Napredak kao seoska ekipa a teren kao oranje. Zvezda nepovezana bez ideje kako probiti bunker domavi a. Malo je ulazak Bosancica doneo neka resenja. Sudija nesiguran spor sa puno gresaka. Lalatovic malo da povede racuna o kulturi a ne ko seljak najveci da pljuje i skace da se tuce nije mu prvi put. Ne zasluzuje da vodi Zvezdu sa takvim ponasanjem. Jedva cekam kosarku sutra a ovo nije sport oko koga cu se nervirati fudbaleri i sve oko njih kod nas je dno.

manageeer

pre 9 godina

Lalatovicu ponasas se kao da vodis FK Ritopek! Na pocetku sezone si rekao da ce ti igrati mladi igraci a to znaci i odredjen broj poraza (s obzirom da nam omladinska skola nije bas kao Barsina). Zato ne trazi penale i ne potpaljuj narod vec odradi sezonu i izvuci maksimum iz ove dece!

celtic95

pre 9 godina

ja sam navijac partizana, ali majku mu stara da li je stvarno zvezda spala na to da diskutuje o penalu koji joj je trebao donijeti pobjedu protiv NAPRETKA ??? zivila srbija.

Za B93

pre 9 godina

U nasem fudbalu nista novo. Zvezda ponovo pobedjuje uz pomoc sudija i sumnjivo dosudjena 4 penala kao i iskljucenja 7 prvotimaca protivnickog tima. Za to vreme Partizan uz nadljudski napor pobedjuje, iako je igrao sa 9 igraca jer zbog strajka zbog zaostalih plata igraci nisu zeleli na teren. Protivniku nije pomoglo ni to sto je dobio direktne instrukcije od gospodina Vucica da ako zaskripi duva penal i sa centra. Ziveo Partizan, jer je olicenje svega zasto zivimo.
Uzdravlje.

Milan

pre 9 godina

Ponasanje trenera i igraca je na nivou nekadasnjih seoskih liga(pezorativno, bez namere da nekoga uvredim pogotovo moje seljake).Nemam vise komentara.

trajce

pre 9 godina

niko ne moze da me ubedi da sudija nije svirao po zadatku. treba ga ostraniti iz sudjenja.. ali to nije opravdanje za losu igru Zvezde danas..

Delije Knin

pre 9 godina

I kao ovo nije bio penal? Jos i zuti karton neko sponinje..kako vas nije sramota? Malo realnosti nije na odmet..a za ovog pametnjakovica sto prica da nismo dali gol za 90 min. iz igre jeste zabrinjavajuce..ali da li je to razlog da se ne sudi cist penal, ali cist kao suza..

Vs.

pre 9 godina

Santrac je veliki navijac Zvezde verovali ili ne,okrecio bi on danas penal sigurno,nego je dobio naredjenje da ovako sudi ako oce da ostane na listi sudija jelen super lige

Апис

pre 9 godina

Нема нервозе, фудбал је то - котрља тако и котрљао је. Звезда шампион, идемо даље.

Metodije

pre 9 godina

Ja da radim u FSS,kaznio bih Zvezdu sa nekih 100 hiljada evra kazne i igranje utakmica bez prisustva publike bar 3 utakmice zbog paljenja baklji.Pa ljudi moji to je necuveno,zbog njih sudija produzuje utakmicu 8 minuta (danas).
Bravo za Napredak.

Tja...

pre 9 godina

Isti PIB, ista adresa, isti grb - isti klub Partizan Beograd (Igokea Srpski Aleksandrovac kod srpske Banja Luke i to je sasvim u redu). Sve ono što vi nemate - osim grba, koji ste založili, pa otkupili. Stjepana Supanca Železnik, drugi PIB, drugi vlasnik i nije član SD Crvena Zvezda - hvala na pažnji, doviđenja i prijatno.

Uros

pre 9 godina

@zalosno: e ja sam se ziv pojeo zbog partizanovaca ozlojedjenih nepravdom prema Zvezdi i zaljubljenih u leprsavu igru Lalatovicevih petlica... Mislim da treba da idete kod Vucica da se zalite i trazite da vas postavi u upravu Partizana...

kole

pre 9 godina

Bice ovo jos jedna mucna fudbalska godina u Srbiji. Klub koji nema apsolutno nikakav kvalitet, mora biti prvak. Klub koji 8 godina nije stvorio cestitog igraca a potom ga unovcio na fudbalskom trzistu zeli na silu da redom pobedjuje i na kraju bude sampion a nije svestan da je zbog nedostatka kvaliteta tesko celu sezonu izgurati i biti bolji od nikad losijeg Partizana.Napravis 50-60 miliona EUR duga, crpis pare od drzave, reketiras sva drzavna preduzeca,jer kako rece Aleksandar Vucic, Zvezda je u fudbalu dobila vise para od Partizana(koji inace je dobio mrvice) i jos zelis sampionske titule u namestenim prvenstvima.Kako ovaj fudbalski cirkus uopste ispratiti a ostati neutralan i ne komentarisati. To samo u drzavi Srbiji prolazi.....

Zvezdi ponisten jos jedan penal? (FK Napredak - FK Crvena Zvezda) 13.09.2014

pre 9 godina

Zvezdi ponisten jos jedan penal? (FK Napredak - FK Crvena Zvezda) 13.09.2014
http://youtu.be/ENHKCJdZmos

žalosno

pre 9 godina

Ja kao grobar mogu da kažem da je Zvezda oštećena za penal a možda i dva i iskreno muka mi je više od ovakvog fudbala. Koja je svrha svega? Koga zanima ovakav fudbal? Neću da slavim titulu sa grčom u stomaku ako ovako do nje dođemo...

terrible

pre 9 godina

Не памтим када сам гледао овако лошу утакмицу. Лош терен, лош судија, више од 50 фаулова...
Мој предлог за решавање проблема на трибинама је следећи: поставите камере (верујем да већ постоје) и сваког ко је бацио петарду или димну бомбу или штагод урадио казнити друштвено-корисним радом - лепо флоуресцентни прслук на себе па на скупљање смећа дуж ауто-пута, магистралног пута и сл.

NYHC

pre 9 godina

Bilo je prenosa tako da su svi videli da se Lalatović nije "okrenuo prema tribini" nego skakajući urlao psovke i zakazivao obračun sa nekim, ne znam čemu pravljenje ljudi budalama. Milijaš, Dauda, Ninković su otišli i tim je 50% slabiji nego lane tako da se ne treba očekivati titula, koja je i sa takvim igračima (top klasa za ovu čak i neke jače lige) jedva uzeta. Bosančić i ostala pojačanja su ok za Čukarički i Voždovac, ne tim koji bi sve trofeje i evropu. A Jovića bolje da gurnu u vatru kad je toliki talenat nego da ulayi 3 min pred kraj, Jovetić, Mitrović, Ljajić ili Marković su igrali evropu kao starteri u tim godinama u Partizanu, nisu se forsirali bivši talenti koji ne mogu da nadju klub.

Gojko(.)(.)

pre 9 godina

Malecka ispravka - košarka je sport u kome je Partizan prvak Evrope, a prava Zvezda je ugašena. Ovo danas vodi budući uhapšenik Ćoki. Sad vam je i Napredak grobarski klub.... Smešni ste.
(Tja..., 13. septembar 2014 18:41)
Malecka ispravka. Partizan koji je prvak Evrope ne postoji od 2007 godine. Ovo danas je Igokea Partizan.

Velja

pre 9 godina

I sta sad, ovo kao nije stela za Partizan? Pa da li ste videli onaj presmesni penal dosudjen za Napredak i dva cista (klasicni primeri penala) koja nisu dosudjena Zvezdi?
Tuga od lige sve ukupno.

bobanmkd

pre 9 godina

Jaoj...ko ca sada da slusa Zvezdana Terzica...kada krene sa skrooooz kontra pricom od proletos kada je Jelen lelen liga-citat Terza bila"najcistija liga u Evropi"
Inace,za razliku od meca protiv Spartaka...danas CZ nije imala nijednu shansu.To svako objektivan mora da prizna.

someone

pre 9 godina

Tja
Ako imas obraza procitaj ovo!
http://www.redstarbelgrade.info/rsb/feljton/6341-istina-o-kkcz-vasim-dokazima-nikad-ne-verujemo-video.html hvala na pažnji, doviđenja i prijatno

ClaudeG

pre 9 godina

Veceras na JNA dodjelite Tole-titulu, da ne gledamo vise ovu farsu. Da se ne svadjamo i ne gubimo zivce.
(folivora, 13. septembar 2014 19:25)

Pa mi smo do sada resili sve u korist sa po tri, cetiri nula...ne znam o kojoj pomoci sudija pricas? Jedino ako mislis na sve vase zatvorene utakmice proslog proleca i onaj niz od 19 pobeda?

Mare

pre 9 godina

I da je pravilno procenio penale, a nije, sudija koji dosudi 60 faulova za 90 minuta igre i pritom niko ne dobije crveni karton nije ni za seosku ligu. To je sudija sa zlom namerom. Verovatno mu je poslednj sezona pa je odradio posao i boli ga uvo sto ce sada da bude suspendovan.

Plop

pre 9 godina

Veceras na JNA dodjelite Tole-titulu, da ne gledamo vise ovu farsu. Da se ne svadjamo i ne gubimo zivce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (folivora, 13. septembar 2014 19:25)

A tole ti je bio dobar prosle godine? Na tvom mestu bih iskljucio internet sam sebi

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

Stalna kuknjava za sviranje penala Zvezdi pocela je da daje rezultate. Jednom timu koji koristi vojni stadion vec tri penala i dva ne dosudjena za protivnika. Danas Zvezdi dva ne dosudjena i jedan protiv Zvezde. Sta ima Zvezda od toga sto ce ovog Santraca da kazne sa dve tri utakmice pauze. Ima jos nesto.Trener Napretka bane Smiljanic a trener golmana Rade Zalad. Svugde gde izgube bodove komsiluk sledece godine postavi svoje trenere.Sramota vec na pocetku prvenstva.Kakva li ce lakrdija da bude do kraja

Mile

pre 9 godina

@Lionac samo ne znam zasto se kod nas narod lozi na fudbal i zasto je jos uvek popularniji od kosarke a videli smo sinoc.... gledali smo Partizanova cuda prethodnih godina a kosarkaski centri(Cacak,Kraljevo) nam propadaju,cudna smo mi nacija

dex

pre 9 godina

I vi grobari nesto pricate o namestanju??? Ovaj sudija je pokazao vec sada ko mora biti sampion, i tu je sve jasno. Ako partizanu bude trebalo, sami igraci ce svirati penal, nije problem.

Lalatovicevo ponasanje je skandal

pre 9 godina

Trener zvezde je sramota ne samo zvezde vec sporta uopste..
Konstantno vredjanje protivnika koje on upraznjava iz nedelje u nedelju je skandalozno..
Bar 3 meca zabrane vodjenja ekipe je zasluzio..

Peti

pre 9 godina

Nisam ni trenutak posumnjao da su igraci Zvezde krivi....odmah mi je bilo jasno da su krivi sudija, teren, publika, vreme, ustase i cetnici, globalna zavera i vanzemjci!

Lemi

pre 9 godina

Smejurija! Prvi pada jer sutira loptu iz okreta, a drugi normalno ostaje na nogama posle 'kontakta', a onda resava kasnije da padne sam od sebe.

slobinator

pre 9 godina

Ja ne nosim naocare i video sam cist penal koji sudija nije sudio za Napredak. Igrac bez lopte srusen od strane golamana.
(anonimus, 13. septembar 2014 19:15)
u tome i jeste problem.treba da nosiš naočare

Pavle

pre 9 godina

60 faulova. Kada se na to dodaju auti, korneri, gol auti, izlezavanja, jasno je koliko je igde bilo danas. To je bio cilj sudije, da spreci da se igra. Penale je morao da odradi tako kako je odradio.

as

pre 9 godina

Delija Banovo Brdo, 13. septembar 2014) A ti bi da samo vaši bivši igrači rade po klubovima?Šta ti smeta Zalad,šta vam još treba,jel možda Bajko da brani za svaki klub koji igra protiv vas.Pravi si Delija,žalis se što protivnički trener motiviše svoju ekipu da se bori protiv vas,pa jel treba da navija za vas,to vam je normalno.

milos

pre 9 godina

Može li CZ bez tri boda? Ne može! Niko, do kraja prvenstva, neće protiv CZ uzeti bod.
(CZ Diva, 13. septembar 2014 10:30)

bice neki jak prelaz u Krusevcu,igrace se za kladionice garant?!?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ggile, 13. septembar 2014 10:33) 

Zvezda prijateljski, sa svojom filijalom, napredak daje bodove.
(ClaudeG, 13. septembar 2014 13:34) 

Eto cisto da vidite koliki su to licemeri i teski komplekssi...nazovi navijaci partizana....

Goran

pre 9 godina

Gde je Mrdja stao tu je nastavio ovaj Jovic... Onako padavicarsko ponasanje je sramno, cak i za igraca zvezde od kojih smo navikli na takvo ponasanje... Za Napredak je jos jedan penal bio ali nije sviran, u poslednjoj akciji i slep vidi da igrac Napredka udara loptu pa tek posle dve sekunde se Jovic baca na travu, to je za crveni karton... Svaka cast Napredku, sjajna borba, izdrzali su pritisak od strane protivnika i na sudije i na njih...

bora

pre 9 godina

Da mu Milija Babović nije tast,nikada u životu ne bi bio trener Zvezde,ali veze i interesi ne znaju za klupske boje!Zvezda je nekada bila GOSPODSKI klub,u kome likovi poput Tončeva,Kokeze...ne bi mogli da budu ni portiri!!?

goxi

pre 9 godina

gledam liverpul i bacim pogled na napredak, kakvo primitivno i nevaspitano ponasanje igraca i trenera zvezde, napravise cirkus, ovo je skandalozno...

Delija

pre 9 godina

Pa zar treba da se bunimo sto nam nisu dosudjeni penali,treba se malo zapitati sto za 90 minuta nismo dali gol iz igre. Pa bruka da se vadimo po izgovorom sudija nije svirao penal itd.

ipak navijam protiv reprezentacije dok ne ode Tole

pre 9 godina

Ovo je ozbiljna kradja danas. Koliko lako je sudija pokazao penal za Napredak, toliko nije hteo u 3 situacije da pokaze za Zvezdu. Ovo poslednje nad Jovicem cisto ko suza. Voleo bi da gresim, ali mi ovo opasno mirise na vreme koje sam mislio da je proslo. Toliko je ocigledmno da slabi sudija Santrac nije umeo ni da "odradi" kako treba

jos jedan

pre 9 godina

Nije za zameriti Lalatovicu na ponasanje,negleda ovu nasu LE pa da zna osnovno.Prosle godine je bio trener Napretka pa je isto propustio da gleda LE.Penal jeste bio ali ne sudi uvek Mazic,pa da se sviraju penali.

Nemam više reči za grobare

pre 9 godina

Pa da li je moguće da grobari toliko nemaju obraza da se javljaju i posle ovakve utakmice??!! Pa za vas više ne postoje reči! Hvala ti Bože što nisam grobar!!! Prvenstvo je nakon ovoga potpuno neregularno, ovako je samo još bio oštećen Pazar protiv partizana. Dva čista penala za Zvezdu, nepostojeći penal za Napredak, bar 50 prekršaja za igrače Napretka... ovo je prevazišlo svaku meru! Bolje da uopšte i nemamo fudbal nego da imamo ovakav. Zašto je toliko bitno da partizan mora da uzme titulu makar nameštali gore nego u Africi? Ovo je sramota šta se dopušta u jednoj državi u Evropi. Pričaju o prošlom prvenstvu a i tad su krali kao niko! Deset igrača Pazara i dva neregularna gola, brutalne krađe Voždovca, Spartaka, Rada, OFK-a... i za njih je to oštećen partizan??? Pa verovatno svako kolo treba da izgleda kao ovo. BRUKA I SRAMOTA!

salijeri

pre 9 godina

navijam za zvezdu ali mislim da jedan trener zvezde ne bi trebao ovako da se ponasa. ok je da protestvuje pa i da bude iskljucen ali da ulazi u ovakav verbalni sukob sa publikom,ne sme.. treba da bude gospodin.. do sad nisam imao zamerku,ali mu ovo zameram,iako je bio cist penal. kako smo igrali,trebali bi da budemo zadovoljni bodom,iako je ocigledno da je sudija navlacio za napredak..ili neki drugi tim..

Peppino

pre 9 godina

Navikli ljudi da pritiskom osvajaju titulu i ne mogu da stanu. Najsmesnije je sto glavni sudija nije smeo da sudi penal Napretku, nego tek na asistenciju pomocnika. Sada ce ponovo da krene kampanja protiv Toleta, koji mora nekako da obezbedi titulu zvezdi da bi sacuvao fotelju, kao prosle sezone.

s t v

pre 9 godina

Kakvo prostačko ponašanje Lalatovića.
Nisu bolji ni pojedini igrači Zvezde.
Trebalo je isprazniti tribinu odakle je stigla pirotehnika jer dok to ne počnemo da radimo divljanje na tribinama će biti stalno i normalno ponašanje.

samo zvezda

pre 9 godina

Da krenemo od pocetka, tj o Zvezdinoj igri...ovo danas je bilo vise nego lose, skoro celu utakmicu nismo imali ozboljnu sansu i na prvom mestu je to uzrok sto je sudija dosao u situaciju da utice na ishod meca...Jednostavno Zvezda ne sme i ne moze da zavisi od penala u 90. minutu...Gavric ocajan.
Sto se tice sudije, ako je ono bio penal za Napredak, onda je ono nad Jovicem ne penal nego penalcina. Osteceni jesmo zaista ali mene vise od nedosudjenog penala boli losa igra, igrali smo bez agresivnosti i presinga koji nas je krasio u prve 4 utakmice. Da ne mracim mnogo, idemo dalje jos ima da se igra i ne sumnjam da cemo biti bolji od ovoga. Sto se tice Lalatovica, onakvo ponasanje je nedopustivo za trenera Crvene Zvezde, on je taj koji treba da daje primer mladjima pa i ako je nepravda nacinjena postoji drugi nacin da se na to ukaze a ne ovako u maniru seljackih trenera.

Aleksandar

pre 9 godina

Evo za ove licemerne glodare,koji govore da je nezasluzeno 8 minuta bila nadoknada:

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10606374_10201676597516114_1866488062001430300_n.jpg?oh=a1cce0dceb214c30d0ea5e30c3fd9bcb&oe=54CD9948&__gda__=1418922334_7a188d52fa9ffae24503401a65bdda83

SashaNS

pre 9 godina

Sve na silu, samo na silu. Tako igraju beogradski blizanci. Onaj Mijailovic zbog ponasanja je trebao jos u prvom poluvremenu da bude iskljucen, tu je sudija pogresio. A o treneru zvezde ne treba trositi reci. Nekada su zvezdini treneri bili gospoda i smekeri a ovaj svojim ponasanjem ne zasluzuje da ga puste na stadion. Bruka i sramota. Treba svi u fs da stave prst na celo i zapitaju se koliko dugo ce zvezda i partizan da siluju nas fudbal. Lalatovicu minimum 6 meseci suspenzije ako imaju i malo obraza.

premijer liga

pre 9 godina

Sve ne verujem da smo ovo doziveli! Manje cu se sokirati ako kosarkasi pobede Amerikance neverovatno da je u domacem prvenstvu neko drugi osim Partizana Zvezdi otkinuo bod.

Losmi

pre 9 godina

Alo bre, koji vam je sa Vukanom? Sta fali malom? Ljubomorne pogane duse? Bas me zanima koliko ste vi uspesni u vasim bednim zivotima kad samo znate da pljujete decu!!!

uros

pre 9 godina

ne obaziruci se na ocigledne sudijske previde, reci cu samo da zvezda igra ocajno danas, i da je sramota kako pojedinci igraju i kome su ona deca rezerve, a u najmanju ruku su istog kvaliteta kao neka "pojacanja" iz prve postave...a onaj lazovic je prica za sebe, vec koju utakmicu u nizu ga nema nigde, taj se nece nigde ni prodati..

bgcaffe

pre 9 godina

Dobro da je Trujic -grobar sutirao penal inače bi bilo "namesteno". Oni navikli da igraju takve meceve pa misle da svi namestaju. Ovo je BRUKA sta se svake godine radi Zvezdi. Treba da se onaj deda motkama najuri iz fss. Cist penal nije sviran Zvezdi, a tek ovi sa Arene glodari kazu da se navodno ne vidi lepo??? Jos i igrac Napredka se uhvatio za glavu,pomirio se sa penalom,jer znao da je napravio faul. Brukaaaa

Nikola

pre 9 godina

Pa zar nije ovaj Lalatovic najpre veliki gospodin? Tako ste ga predstavili. Kakvo je ovo ponasanje?
Pa treneru u pokusaju, nisi jos sakupio 5 utakmica u Zvezdi a vec se ovako bahatis... Tuga.

Slavko Rs

pre 9 godina

To je ta ubedljiva Zvezda,kad si jaci daj dva gola i kraj price,90 minuta se igra i ima se vremena.Realno Zvexda ove mora dobit sa dva razlike ali ovo je izrazito losa igra.

zeljko

pre 9 godina

Lalatovic nema igru pa ganja penale. Da vam nije Tole kriv? E Zvezdasi isti ste kao Spanija u kosarci. Sudija vam je trebao 3 crvena dati. Lalatovic je nekulturan i trener je u klubu koji cijene takve.Valjao vam je Napredak kada je pobijefio Partizana proljetos?

Brondby

pre 9 godina

Gledam na linku Sutra svi da nacete link da vidite sta je fudbal Brondby-Randers bice 5:0
Samo Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

1945-25

pre 9 godina

hahahaha i sad opet mi namestamo a kradju prosle sezone vam svima odgovarala. Vidite li vi kako ste jadni na terenu da nemozete sansu da stvorite dok igraci protivnika ne naprave gresku. Mi se plasimo vaz jadnih hahaha bilo bi smesno i tuzno. Nazalost i danas imate da pobedite jer cete ili dato smesan gol ili neki zvezdanesterac cist kao blato

Tja...

pre 9 godina

Malecka ispravka - košarka je sport u kome je Partizan prvak Evrope, a prava Zvezda je ugašena. Ovo danas vodi budući uhapšenik Ćoki. Sad vam je i Napredak grobarski klub.... Smešni ste.

dex

pre 9 godina

Sta radi ovaj sudija??? Da li je ovo normalno? Ne mislim ja da on to namerno radi, vec da je jednostavno to slika nase lige. Ocajna igra, ocajne sudije... Ako je ono bio penal za Napredak, kako ovo nad Jovicem nije?!?

SRBin bre

pre 9 godina

Misljenja sam da penal za napredak moze i ne mora da se sudi tako isto mislim i za prekrsaj nad savicevicem e sad kad je svirao za napredak onaj sumnjivi penal mogao je i za zvezdu ali tole se pita tako da zvezdo moras sama da ga munes ZVEZDA JE ZIVOT SVE OSTALO SU SITNICE

limeni

pre 9 godina

Pokusavaju Tole na svaki nacin, jadno kao i ranijih godina da pogyra Partizan!!! Gazi Zvezdo redom, dobijamo ih sve do kraja, u inat svim grobarima srpskog fudbala!!

Samo kažem

pre 9 godina

Sad će navijači Zvezde da se bune zbog penala, a do 30-og minuta 3 (tri) starta S LEDjA igrača zvezde nije sankcionisano kartonom.

Delija

pre 9 godina

U toj zvezdi jedino jovic i rajkovic valjaju ostali ispod proseka za zvezdin dres. Al nema veze titula ostaje tamo gde joj je i mesto a sad i kup cemo uzeti pride

Slavko Rs

pre 9 godina

Dobra igra Napretka u prvom djelu,igra Zvezde nista posebno za sad,puno price sa sudijama a malo kvalitetne igre.Treba stvari realno gledati i komentarisati.

bazan

pre 9 godina

Penal je presmesan(smesniji nego sto zvezda dobija)...a onaj jadan komentator cisto,sve je cisto posle pregleda snimka...tugo,ko sve prenosi meceve

ssssss

pre 9 godina

Pobeđujemo golovima Vučića i Čovića, znači 0:2! (njofra prezidente, 13. septembar 2014 17:07)

Kako vase bozanstvo sveti velikomucenik kaze "i partizanovci su glasaci". Izvoli pa glasaj za Djilasa ako ti Vucic smeta...

Karadzicu odlazi!!!

pre 9 godina

Kakva kradja u Krusevcu!! Grobari vise ne biraju sredstva kako ce da ukradu titulu! Cist penal za Zvezdu, komedija od penala za Napredak, ceo stadion se smeje! Bruka i sramota! Jel vam sad sve u redu grobarstine?! Tresete se od Zvezdinih klinaca od 17 godina!

Brondby

pre 9 godina

Samo Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Britn

pre 9 godina

Penal za Napredak cist kao suza,a ono sto je Zvezda trazila nema veze sa penalom. Sudija odlican. Igra Zvezde smesna,samo se ceka prekid na 25-30 metara za neko ubacivanje pa ako se odbije od nekog u gol,odlicno,Lalate ostani,ovakvi nam niste konkurentni,Stojanovic vam je za Lalatovica,Gvardiola!

SRBin bre

pre 9 godina

Gol,
sve bih dao ja za gol,
prvu ljubav, detinjstvo,
Zvezdo, daj gol. Bog,
zna da ti si sav moj bol,
zato poslušaj moj zov,
Zvezdo, daj gol !

Bane

pre 9 godina

Ovo bre nije bio penal cist start na loptu bre...Lopovi toletovi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Koja, 13. septembar 2014 17:28)

Kad se Zvezdaš buni na odluku sudije u JSL-u. Za rubriku verovali ili ne.

partizan bruka Srbije!

pre 9 godina

Kakva kradja u Krusevcu!! Grobari vise ne biraju sredstva kako ce da ukradu titulu! Cist penal za Zvezdu, komedija od penala za Napredak kakav se samo jos partizanu poklanja! Bruka i sramota! Jel vam sad sve u redu grobarstine?! Tresete se od Zvezdinih klinaca od 17 godina!

Zvezdi ponisten penal? (FK Napredak - FK Crvena Zvezda) 13.09.2014

pre 9 godina

Zvezdi ponisten penal? (FK Napredak - FK Crvena Zvezda) 13.09.2014
http://youtu.be/z7xacFMxw08

Istakinjanje

pre 9 godina

Ko da ga zapazi ako nema posla, nema intervencija, svaki put neocenjen. Mora tu nešto da se uradi. Degažiranjem se niko nije proslavio.

Providno

pre 9 godina

Izmišljen penal kako bi se reklo da je sudija sudio protiv CZ, ali na kraju će biti 1;0 za gosti, ili tako nešto, tri boda uzima stub srbstva.

vid

pre 9 godina

Koga briga za ovo, zna se koji je sport broj 1 u Srbiji. Bio i ostao...!
(dosta lopova, 13. septembar 2014 17:07)
Slazem se. Sport broj jeden je kosarka. To je sport u kom Zvezda igra Evroligu a Partizan cipiripi kup.

Драган Стојковић Пиксе

pre 9 godina

Треба законом да се забрани извештавање о домаћем фудбалу док играју кошаркаши.

Драган Стојковић Пиксе

pre 9 godina

Треба законом да се забрани извештавање о домаћем фудбалу док играју кошаркаши.

Delija

pre 9 godina

Pa zar treba da se bunimo sto nam nisu dosudjeni penali,treba se malo zapitati sto za 90 minuta nismo dali gol iz igre. Pa bruka da se vadimo po izgovorom sudija nije svirao penal itd.

ipak navijam protiv reprezentacije dok ne ode Tole

pre 9 godina

Ovo je ozbiljna kradja danas. Koliko lako je sudija pokazao penal za Napredak, toliko nije hteo u 3 situacije da pokaze za Zvezdu. Ovo poslednje nad Jovicem cisto ko suza. Voleo bi da gresim, ali mi ovo opasno mirise na vreme koje sam mislio da je proslo. Toliko je ocigledmno da slabi sudija Santrac nije umeo ni da "odradi" kako treba

zeljko

pre 9 godina

Lalatovic nema igru pa ganja penale. Da vam nije Tole kriv? E Zvezdasi isti ste kao Spanija u kosarci. Sudija vam je trebao 3 crvena dati. Lalatovic je nekulturan i trener je u klubu koji cijene takve.Valjao vam je Napredak kada je pobijefio Partizana proljetos?

Lionac

pre 9 godina

Tuga od fudbala. Penal ne penal sramno su igrali i jedni i drugi. Navijam za Zvezdu ali ovo danas je bila tuga od igre. Napredak kao seoska ekipa a teren kao oranje. Zvezda nepovezana bez ideje kako probiti bunker domavi a. Malo je ulazak Bosancica doneo neka resenja. Sudija nesiguran spor sa puno gresaka. Lalatovic malo da povede racuna o kulturi a ne ko seljak najveci da pljuje i skace da se tuce nije mu prvi put. Ne zasluzuje da vodi Zvezdu sa takvim ponasanjem. Jedva cekam kosarku sutra a ovo nije sport oko koga cu se nervirati fudbaleri i sve oko njih kod nas je dno.

Nikola

pre 9 godina

Pa zar nije ovaj Lalatovic najpre veliki gospodin? Tako ste ga predstavili. Kakvo je ovo ponasanje?
Pa treneru u pokusaju, nisi jos sakupio 5 utakmica u Zvezdi a vec se ovako bahatis... Tuga.

Tja...

pre 9 godina

Malecka ispravka - košarka je sport u kome je Partizan prvak Evrope, a prava Zvezda je ugašena. Ovo danas vodi budući uhapšenik Ćoki. Sad vam je i Napredak grobarski klub.... Smešni ste.

Plop

pre 9 godina

Veceras na JNA dodjelite Tole-titulu, da ne gledamo vise ovu farsu. Da se ne svadjamo i ne gubimo zivce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (folivora, 13. septembar 2014 19:25)

A tole ti je bio dobar prosle godine? Na tvom mestu bih iskljucio internet sam sebi

Tja...

pre 9 godina

Isti PIB, ista adresa, isti grb - isti klub Partizan Beograd (Igokea Srpski Aleksandrovac kod srpske Banja Luke i to je sasvim u redu). Sve ono što vi nemate - osim grba, koji ste založili, pa otkupili. Stjepana Supanca Železnik, drugi PIB, drugi vlasnik i nije član SD Crvena Zvezda - hvala na pažnji, doviđenja i prijatno.

rade

pre 9 godina

Treba da je sramota Lalatovica i Zvezdu zbog zalbi na sudjenje. Napredak je zasluzio da osvoji bod a Zvezda mora da shvati da nemoze uvek da bude pomognuta od sudija.Napredak im je prosle godine pobedom nad Partizanom doneo titulu.

samo zvezda

pre 9 godina

Da krenemo od pocetka, tj o Zvezdinoj igri...ovo danas je bilo vise nego lose, skoro celu utakmicu nismo imali ozboljnu sansu i na prvom mestu je to uzrok sto je sudija dosao u situaciju da utice na ishod meca...Jednostavno Zvezda ne sme i ne moze da zavisi od penala u 90. minutu...Gavric ocajan.
Sto se tice sudije, ako je ono bio penal za Napredak, onda je ono nad Jovicem ne penal nego penalcina. Osteceni jesmo zaista ali mene vise od nedosudjenog penala boli losa igra, igrali smo bez agresivnosti i presinga koji nas je krasio u prve 4 utakmice. Da ne mracim mnogo, idemo dalje jos ima da se igra i ne sumnjam da cemo biti bolji od ovoga. Sto se tice Lalatovica, onakvo ponasanje je nedopustivo za trenera Crvene Zvezde, on je taj koji treba da daje primer mladjima pa i ako je nepravda nacinjena postoji drugi nacin da se na to ukaze a ne ovako u maniru seljackih trenera.

Britn

pre 9 godina

Penal za Napredak cist kao suza,a ono sto je Zvezda trazila nema veze sa penalom. Sudija odlican. Igra Zvezde smesna,samo se ceka prekid na 25-30 metara za neko ubacivanje pa ako se odbije od nekog u gol,odlicno,Lalate ostani,ovakvi nam niste konkurentni,Stojanovic vam je za Lalatovica,Gvardiola!

montanjer

pre 9 godina

Odgledao ceo mec,u kojem je Napredak bio bolji,a Zvezda bleda,i na silu hoce da pobedi.Sudija dobar,ali je stalno bio pod zvezdinim pritiskom bez razloga.

s t v

pre 9 godina

Kakvo prostačko ponašanje Lalatovića.
Nisu bolji ni pojedini igrači Zvezde.
Trebalo je isprazniti tribinu odakle je stigla pirotehnika jer dok to ne počnemo da radimo divljanje na tribinama će biti stalno i normalno ponašanje.

ClaudeG

pre 9 godina

Veceras na JNA dodjelite Tole-titulu, da ne gledamo vise ovu farsu. Da se ne svadjamo i ne gubimo zivce.
(folivora, 13. septembar 2014 19:25)

Pa mi smo do sada resili sve u korist sa po tri, cetiri nula...ne znam o kojoj pomoci sudija pricas? Jedino ako mislis na sve vase zatvorene utakmice proslog proleca i onaj niz od 19 pobeda?

kole

pre 9 godina

Bice ovo jos jedna mucna fudbalska godina u Srbiji. Klub koji nema apsolutno nikakav kvalitet, mora biti prvak. Klub koji 8 godina nije stvorio cestitog igraca a potom ga unovcio na fudbalskom trzistu zeli na silu da redom pobedjuje i na kraju bude sampion a nije svestan da je zbog nedostatka kvaliteta tesko celu sezonu izgurati i biti bolji od nikad losijeg Partizana.Napravis 50-60 miliona EUR duga, crpis pare od drzave, reketiras sva drzavna preduzeca,jer kako rece Aleksandar Vucic, Zvezda je u fudbalu dobila vise para od Partizana(koji inace je dobio mrvice) i jos zelis sampionske titule u namestenim prvenstvima.Kako ovaj fudbalski cirkus uopste ispratiti a ostati neutralan i ne komentarisati. To samo u drzavi Srbiji prolazi.....

partizan bruka Srbije!

pre 9 godina

Kakva kradja u Krusevcu!! Grobari vise ne biraju sredstva kako ce da ukradu titulu! Cist penal za Zvezdu, komedija od penala za Napredak kakav se samo jos partizanu poklanja! Bruka i sramota! Jel vam sad sve u redu grobarstine?! Tresete se od Zvezdinih klinaca od 17 godina!

bazan

pre 9 godina

Penal je presmesan(smesniji nego sto zvezda dobija)...a onaj jadan komentator cisto,sve je cisto posle pregleda snimka...tugo,ko sve prenosi meceve

SRBin bre

pre 9 godina

Gol,
sve bih dao ja za gol,
prvu ljubav, detinjstvo,
Zvezdo, daj gol. Bog,
zna da ti si sav moj bol,
zato poslušaj moj zov,
Zvezdo, daj gol !

Goran

pre 9 godina

Gde je Mrdja stao tu je nastavio ovaj Jovic... Onako padavicarsko ponasanje je sramno, cak i za igraca zvezde od kojih smo navikli na takvo ponasanje... Za Napredak je jos jedan penal bio ali nije sviran, u poslednjoj akciji i slep vidi da igrac Napredka udara loptu pa tek posle dve sekunde se Jovic baca na travu, to je za crveni karton... Svaka cast Napredku, sjajna borba, izdrzali su pritisak od strane protivnika i na sudije i na njih...

kefalo

pre 9 godina

Ne kazem da treba da bude pokraden iko. Stavise, mrzim nepravdu niti je ikom zelim. Naprotiv. Samo mislim da bi simpatizeri Zvezde trebalo da budu svesni da je Napredak igra u za tri ranga jacem takmicenju nego sto Zvezda sa 50 milona evra duga zasluzuje.

bora

pre 9 godina

Da mu Milija Babović nije tast,nikada u životu ne bi bio trener Zvezde,ali veze i interesi ne znaju za klupske boje!Zvezda je nekada bila GOSPODSKI klub,u kome likovi poput Tončeva,Kokeze...ne bi mogli da budu ni portiri!!?

NYHC

pre 9 godina

Bilo je prenosa tako da su svi videli da se Lalatović nije "okrenuo prema tribini" nego skakajući urlao psovke i zakazivao obračun sa nekim, ne znam čemu pravljenje ljudi budalama. Milijaš, Dauda, Ninković su otišli i tim je 50% slabiji nego lane tako da se ne treba očekivati titula, koja je i sa takvim igračima (top klasa za ovu čak i neke jače lige) jedva uzeta. Bosančić i ostala pojačanja su ok za Čukarički i Voždovac, ne tim koji bi sve trofeje i evropu. A Jovića bolje da gurnu u vatru kad je toliki talenat nego da ulayi 3 min pred kraj, Jovetić, Mitrović, Ljajić ili Marković su igrali evropu kao starteri u tim godinama u Partizanu, nisu se forsirali bivši talenti koji ne mogu da nadju klub.

Peti

pre 9 godina

Nisam ni trenutak posumnjao da su igraci Zvezde krivi....odmah mi je bilo jasno da su krivi sudija, teren, publika, vreme, ustase i cetnici, globalna zavera i vanzemjci!

goxi

pre 9 godina

gledam liverpul i bacim pogled na napredak, kakvo primitivno i nevaspitano ponasanje igraca i trenera zvezde, napravise cirkus, ovo je skandalozno...

Bane

pre 9 godina

Ovo bre nije bio penal cist start na loptu bre...Lopovi toletovi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Koja, 13. septembar 2014 17:28)

Kad se Zvezdaš buni na odluku sudije u JSL-u. Za rubriku verovali ili ne.

Velja

pre 9 godina

I sta sad, ovo kao nije stela za Partizan? Pa da li ste videli onaj presmesni penal dosudjen za Napredak i dva cista (klasicni primeri penala) koja nisu dosudjena Zvezdi?
Tuga od lige sve ukupno.

Nesalomivi-novosadjanin

pre 9 godina

Dosta mi je naseg cirkusa, Vojvodine, Zvezde, Partizana...Nevazan je redosled, svi su ispod proseka. Sramota za fudbal nas.
Ako Zvezda ne pobedi, sudija je kriv, ukoliko Vojvodina ne pobedi, sudija je kriv, i ukoliko Partizan ne pobedi, pogadjajte, sudija je kriv. Da li su dobro odigrali drugi ? Nevazno je. Da li su oni odigrali lose ? Nevazno je naravno i to. Vazno je da balave za sudijama. Jer sudije ne smeju da sviraju protiv njih, ne smeju nista da ucine protiv njih. Muka mi je vise. Odbojka nam propada, kosarka se srecom polako vraca, vaterpolo je u samom vrhu, tu su i nasi atleticari, rukometa nema nigde, a tenis je i dalje tu dok je Djokovica.... Sav novac koji odlazi na fudbal preusmerio bih ka drugim sportovima. Neka se onda lopovi fudbalskog sveta puse. Gledam upravo mec izmedju Reala i Atletika, astronomske su razliek u pitanju. Bruka....

manageeer

pre 9 godina

Lalatovicu ponasas se kao da vodis FK Ritopek! Na pocetku sezone si rekao da ce ti igrati mladi igraci a to znaci i odredjen broj poraza (s obzirom da nam omladinska skola nije bas kao Barsina). Zato ne trazi penale i ne potpaljuj narod vec odradi sezonu i izvuci maksimum iz ove dece!

Metodije

pre 9 godina

Ja da radim u FSS,kaznio bih Zvezdu sa nekih 100 hiljada evra kazne i igranje utakmica bez prisustva publike bar 3 utakmice zbog paljenja baklji.Pa ljudi moji to je necuveno,zbog njih sudija produzuje utakmicu 8 minuta (danas).
Bravo za Napredak.

Lalatovicevo ponasanje je skandal

pre 9 godina

Trener zvezde je sramota ne samo zvezde vec sporta uopste..
Konstantno vredjanje protivnika koje on upraznjava iz nedelje u nedelju je skandalozno..
Bar 3 meca zabrane vodjenja ekipe je zasluzio..

Milan

pre 9 godina

Ponasanje trenera i igraca je na nivou nekadasnjih seoskih liga(pezorativno, bez namere da nekoga uvredim pogotovo moje seljake).Nemam vise komentara.

Lemi

pre 9 godina

Smejurija! Prvi pada jer sutira loptu iz okreta, a drugi normalno ostaje na nogama posle 'kontakta', a onda resava kasnije da padne sam od sebe.

premijer liga

pre 9 godina

Sve ne verujem da smo ovo doziveli! Manje cu se sokirati ako kosarkasi pobede Amerikance neverovatno da je u domacem prvenstvu neko drugi osim Partizana Zvezdi otkinuo bod.

celtic95

pre 9 godina

ja sam navijac partizana, ali majku mu stara da li je stvarno zvezda spala na to da diskutuje o penalu koji joj je trebao donijeti pobjedu protiv NAPRETKA ??? zivila srbija.

vid

pre 9 godina

Koga briga za ovo, zna se koji je sport broj 1 u Srbiji. Bio i ostao...!
(dosta lopova, 13. septembar 2014 17:07)
Slazem se. Sport broj jeden je kosarka. To je sport u kom Zvezda igra Evroligu a Partizan cipiripi kup.

milos

pre 9 godina

Može li CZ bez tri boda? Ne može! Niko, do kraja prvenstva, neće protiv CZ uzeti bod.
(CZ Diva, 13. septembar 2014 10:30)

bice neki jak prelaz u Krusevcu,igrace se za kladionice garant?!?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ggile, 13. septembar 2014 10:33) 

Zvezda prijateljski, sa svojom filijalom, napredak daje bodove.
(ClaudeG, 13. septembar 2014 13:34) 

Eto cisto da vidite koliki su to licemeri i teski komplekssi...nazovi navijaci partizana....

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

Stalna kuknjava za sviranje penala Zvezdi pocela je da daje rezultate. Jednom timu koji koristi vojni stadion vec tri penala i dva ne dosudjena za protivnika. Danas Zvezdi dva ne dosudjena i jedan protiv Zvezde. Sta ima Zvezda od toga sto ce ovog Santraca da kazne sa dve tri utakmice pauze. Ima jos nesto.Trener Napretka bane Smiljanic a trener golmana Rade Zalad. Svugde gde izgube bodove komsiluk sledece godine postavi svoje trenere.Sramota vec na pocetku prvenstva.Kakva li ce lakrdija da bude do kraja

Fedor

pre 9 godina

Lalatovic nema igru pa ganja penale. Da vam nije Tole kriv? E Zvezdasi isti ste kao Spanija u kosarci. Sudija vam je trebao 3 crvena dati. Lalatovic je nekulturan i trener je u klubu koji cijene takve.Valjao vam je Napredak kada je pobijefio Partizana proljetos?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zeljko, 13. septembar 2014 18:59)

A Dule i Nikolic su ti kulturni?

bobanmkd

pre 9 godina

Jaoj...ko ca sada da slusa Zvezdana Terzica...kada krene sa skrooooz kontra pricom od proletos kada je Jelen lelen liga-citat Terza bila"najcistija liga u Evropi"
Inace,za razliku od meca protiv Spartaka...danas CZ nije imala nijednu shansu.To svako objektivan mora da prizna.

as

pre 9 godina

Delija Banovo Brdo, 13. septembar 2014) A ti bi da samo vaši bivši igrači rade po klubovima?Šta ti smeta Zalad,šta vam još treba,jel možda Bajko da brani za svaki klub koji igra protiv vas.Pravi si Delija,žalis se što protivnički trener motiviše svoju ekipu da se bori protiv vas,pa jel treba da navija za vas,to vam je normalno.

SRBin bre

pre 9 godina

Misljenja sam da penal za napredak moze i ne mora da se sudi tako isto mislim i za prekrsaj nad savicevicem e sad kad je svirao za napredak onaj sumnjivi penal mogao je i za zvezdu ali tole se pita tako da zvezdo moras sama da ga munes ZVEZDA JE ZIVOT SVE OSTALO SU SITNICE

Samo kažem

pre 9 godina

Sad će navijači Zvezde da se bune zbog penala, a do 30-og minuta 3 (tri) starta S LEDjA igrača zvezde nije sankcionisano kartonom.

slobinator

pre 9 godina

Ja ne nosim naocare i video sam cist penal koji sudija nije sudio za Napredak. Igrac bez lopte srusen od strane golamana.
(anonimus, 13. septembar 2014 19:15)
u tome i jeste problem.treba da nosiš naočare

Slavko Rs

pre 9 godina

To je ta ubedljiva Zvezda,kad si jaci daj dva gola i kraj price,90 minuta se igra i ima se vremena.Realno Zvexda ove mora dobit sa dva razlike ali ovo je izrazito losa igra.

ne postoje više reči da se opišu grobari

pre 9 godina

Mogu mnogo toga da razumem ali da posle ovakve krađe grobari imaju obraza da se jave i budu toliko zaslepljeni da ne mogu više ni svojim očima da gledaju i priznaju čiste penale... Ovo je za ozbiljno posmatranje.

dex

pre 9 godina

Sta radi ovaj sudija??? Da li je ovo normalno? Ne mislim ja da on to namerno radi, vec da je jednostavno to slika nase lige. Ocajna igra, ocajne sudije... Ako je ono bio penal za Napredak, kako ovo nad Jovicem nije?!?

salijeri

pre 9 godina

navijam za zvezdu ali mislim da jedan trener zvezde ne bi trebao ovako da se ponasa. ok je da protestvuje pa i da bude iskljucen ali da ulazi u ovakav verbalni sukob sa publikom,ne sme.. treba da bude gospodin.. do sad nisam imao zamerku,ali mu ovo zameram,iako je bio cist penal. kako smo igrali,trebali bi da budemo zadovoljni bodom,iako je ocigledno da je sudija navlacio za napredak..ili neki drugi tim..

Peppino

pre 9 godina

Navikli ljudi da pritiskom osvajaju titulu i ne mogu da stanu. Najsmesnije je sto glavni sudija nije smeo da sudi penal Napretku, nego tek na asistenciju pomocnika. Sada ce ponovo da krene kampanja protiv Toleta, koji mora nekako da obezbedi titulu zvezdi da bi sacuvao fotelju, kao prosle sezone.

uros

pre 9 godina

ne obaziruci se na ocigledne sudijske previde, reci cu samo da zvezda igra ocajno danas, i da je sramota kako pojedinci igraju i kome su ona deca rezerve, a u najmanju ruku su istog kvaliteta kao neka "pojacanja" iz prve postave...a onaj lazovic je prica za sebe, vec koju utakmicu u nizu ga nema nigde, taj se nece nigde ni prodati..

jos jedan

pre 9 godina

Nije za zameriti Lalatovicu na ponasanje,negleda ovu nasu LE pa da zna osnovno.Prosle godine je bio trener Napretka pa je isto propustio da gleda LE.Penal jeste bio ali ne sudi uvek Mazic,pa da se sviraju penali.

kodzo

pre 9 godina

Postoji razlika izmedju sudijske greske i tendecioznog sudjenja. Ovde je u pitanju ovo drugo. To je svakom jasno, a jasno je i odakle je naruceno

ssssss

pre 9 godina

Pobeđujemo golovima Vučića i Čovića, znači 0:2! (njofra prezidente, 13. septembar 2014 17:07)

Kako vase bozanstvo sveti velikomucenik kaze "i partizanovci su glasaci". Izvoli pa glasaj za Djilasa ako ti Vucic smeta...

Karadzicu odlazi!!!

pre 9 godina

Kakva kradja u Krusevcu!! Grobari vise ne biraju sredstva kako ce da ukradu titulu! Cist penal za Zvezdu, komedija od penala za Napredak, ceo stadion se smeje! Bruka i sramota! Jel vam sad sve u redu grobarstine?! Tresete se od Zvezdinih klinaca od 17 godina!

bgcaffe

pre 9 godina

Dobro da je Trujic -grobar sutirao penal inače bi bilo "namesteno". Oni navikli da igraju takve meceve pa misle da svi namestaju. Ovo je BRUKA sta se svake godine radi Zvezdi. Treba da se onaj deda motkama najuri iz fss. Cist penal nije sviran Zvezdi, a tek ovi sa Arene glodari kazu da se navodno ne vidi lepo??? Jos i igrac Napredka se uhvatio za glavu,pomirio se sa penalom,jer znao da je napravio faul. Brukaaaa

Za B93

pre 9 godina

U nasem fudbalu nista novo. Zvezda ponovo pobedjuje uz pomoc sudija i sumnjivo dosudjena 4 penala kao i iskljucenja 7 prvotimaca protivnickog tima. Za to vreme Partizan uz nadljudski napor pobedjuje, iako je igrao sa 9 igraca jer zbog strajka zbog zaostalih plata igraci nisu zeleli na teren. Protivniku nije pomoglo ni to sto je dobio direktne instrukcije od gospodina Vucica da ako zaskripi duva penal i sa centra. Ziveo Partizan, jer je olicenje svega zasto zivimo.
Uzdravlje.

pedja_71

pre 9 godina

Kad Vujošević i Nikolić protestuju, to je borba za pravdu, zar ne male komšije?A, Lalatović je "cirkuzant", jer se buni protiv previda, da ne kažem nešto teže.
I ovaj Pivke, ovde ostavlja vest da je part.oštećen za gol. Koga zabole, bre, za vas?

Providno

pre 9 godina

Izmišljen penal kako bi se reklo da je sudija sudio protiv CZ, ali na kraju će biti 1;0 za gosti, ili tako nešto, tri boda uzima stub srbstva.

Svarce Neger

pre 9 godina

(Brondby, 13. septembar 2014 18:04)
Aj kazi nam, al' posteno, jel bio neki penal za Zvezdu danas, pa cemo onda svi sutra da nadjemo link i da gledamo kako tvoj Brondby puni Randers ili koga vec sa 5 0. Ali budi iskren, molim te.

1945-25

pre 9 godina

hahahaha i sad opet mi namestamo a kradju prosle sezone vam svima odgovarala. Vidite li vi kako ste jadni na terenu da nemozete sansu da stvorite dok igraci protivnika ne naprave gresku. Mi se plasimo vaz jadnih hahaha bilo bi smesno i tuzno. Nazalost i danas imate da pobedite jer cete ili dato smesan gol ili neki zvezdanesterac cist kao blato

žalosno

pre 9 godina

Ja kao grobar mogu da kažem da je Zvezda oštećena za penal a možda i dva i iskreno muka mi je više od ovakvog fudbala. Koja je svrha svega? Koga zanima ovakav fudbal? Neću da slavim titulu sa grčom u stomaku ako ovako do nje dođemo...

Aleksandar

pre 9 godina

Evo za ove licemerne glodare,koji govore da je nezasluzeno 8 minuta bila nadoknada:

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10606374_10201676597516114_1866488062001430300_n.jpg?oh=a1cce0dceb214c30d0ea5e30c3fd9bcb&oe=54CD9948&__gda__=1418922334_7a188d52fa9ffae24503401a65bdda83

trajce

pre 9 godina

niko ne moze da me ubedi da sudija nije svirao po zadatku. treba ga ostraniti iz sudjenja.. ali to nije opravdanje za losu igru Zvezde danas..

SashaNS

pre 9 godina

Sve na silu, samo na silu. Tako igraju beogradski blizanci. Onaj Mijailovic zbog ponasanja je trebao jos u prvom poluvremenu da bude iskljucen, tu je sudija pogresio. A o treneru zvezde ne treba trositi reci. Nekada su zvezdini treneri bili gospoda i smekeri a ovaj svojim ponasanjem ne zasluzuje da ga puste na stadion. Bruka i sramota. Treba svi u fs da stave prst na celo i zapitaju se koliko dugo ce zvezda i partizan da siluju nas fudbal. Lalatovicu minimum 6 meseci suspenzije ako imaju i malo obraza.

dex

pre 9 godina

I vi grobari nesto pricate o namestanju??? Ovaj sudija je pokazao vec sada ko mora biti sampion, i tu je sve jasno. Ako partizanu bude trebalo, sami igraci ce svirati penal, nije problem.

Slavko Rs

pre 9 godina

Dobra igra Napretka u prvom djelu,igra Zvezde nista posebno za sad,puno price sa sudijama a malo kvalitetne igre.Treba stvari realno gledati i komentarisati.

Max

pre 9 godina

@montanjer
'Odlicna' analiza, sve na mestu, losa igra, dobra odbrana, bravo. Cak ni penal za Krusevljane ne pomenu. Jedna dilema ipak ostade..da li je bio neki penal za Zvezdu? To nije bio deo utakmice ili nije deo analize?

Istakinjanje

pre 9 godina

Ko da ga zapazi ako nema posla, nema intervencija, svaki put neocenjen. Mora tu nešto da se uradi. Degažiranjem se niko nije proslavio.

Gojko(.)(.)

pre 9 godina

Malecka ispravka - košarka je sport u kome je Partizan prvak Evrope, a prava Zvezda je ugašena. Ovo danas vodi budući uhapšenik Ćoki. Sad vam je i Napredak grobarski klub.... Smešni ste.
(Tja..., 13. septembar 2014 18:41)
Malecka ispravka. Partizan koji je prvak Evrope ne postoji od 2007 godine. Ovo danas je Igokea Partizan.

Uros

pre 9 godina

@zalosno: e ja sam se ziv pojeo zbog partizanovaca ozlojedjenih nepravdom prema Zvezdi i zaljubljenih u leprsavu igru Lalatovicevih petlica... Mislim da treba da idete kod Vucica da se zalite i trazite da vas postavi u upravu Partizana...

terrible

pre 9 godina

Не памтим када сам гледао овако лошу утакмицу. Лош терен, лош судија, више од 50 фаулова...
Мој предлог за решавање проблема на трибинама је следећи: поставите камере (верујем да већ постоје) и сваког ко је бацио петарду или димну бомбу или штагод урадио казнити друштвено-корисним радом - лепо флоуресцентни прслук на себе па на скупљање смећа дуж ауто-пута, магистралног пута и сл.

navijaci zvezde

pre 9 godina

Најогавнија, најодвратнија и најлицемернија групација људи на кугли земаљској!

Nemam više reči za grobare

pre 9 godina

Pa da li je moguće da grobari toliko nemaju obraza da se javljaju i posle ovakve utakmice??!! Pa za vas više ne postoje reči! Hvala ti Bože što nisam grobar!!! Prvenstvo je nakon ovoga potpuno neregularno, ovako je samo još bio oštećen Pazar protiv partizana. Dva čista penala za Zvezdu, nepostojeći penal za Napredak, bar 50 prekršaja za igrače Napretka... ovo je prevazišlo svaku meru! Bolje da uopšte i nemamo fudbal nego da imamo ovakav. Zašto je toliko bitno da partizan mora da uzme titulu makar nameštali gore nego u Africi? Ovo je sramota šta se dopušta u jednoj državi u Evropi. Pričaju o prošlom prvenstvu a i tad su krali kao niko! Deset igrača Pazara i dva neregularna gola, brutalne krađe Voždovca, Spartaka, Rada, OFK-a... i za njih je to oštećen partizan??? Pa verovatno svako kolo treba da izgleda kao ovo. BRUKA I SRAMOTA!

Brondby

pre 9 godina

Gledam na linku Sutra svi da nacete link da vidite sta je fudbal Brondby-Randers bice 5:0
Samo Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Pavle

pre 9 godina

60 faulova. Kada se na to dodaju auti, korneri, gol auti, izlezavanja, jasno je koliko je igde bilo danas. To je bio cilj sudije, da spreci da se igra. Penale je morao da odradi tako kako je odradio.

Brondby

pre 9 godina

Samo Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

limeni

pre 9 godina

Pokusavaju Tole na svaki nacin, jadno kao i ranijih godina da pogyra Partizan!!! Gazi Zvezdo redom, dobijamo ih sve do kraja, u inat svim grobarima srpskog fudbala!!

Tja...

pre 9 godina

Pročitao sam tekst sa linka koji si ostavio. Vaši dokazi su na nivou rečenice iz teksta koja glasi "laži kreira deklarisani navijač Crvene Zvezde koji je pod kontrolom čoveka za koga se priča da je čest gost u stanu trenera KK Partizan". Vi ste toliko ogrezli u laž da više ne znate šta pričate... Nije bitan jedan nerešen rezultat - bitno je što vi stvarno verujete u sopstvene baljezgarije. Nema veze, plaćate cenu, od opšte krađe preko izbacivanja iz Evrope do buduće, nažalost, propasti.

Delija

pre 9 godina

U toj zvezdi jedino jovic i rajkovic valjaju ostali ispod proseka za zvezdin dres. Al nema veze titula ostaje tamo gde joj je i mesto a sad i kup cemo uzeti pride

Losmi

pre 9 godina

Alo bre, koji vam je sa Vukanom? Sta fali malom? Ljubomorne pogane duse? Bas me zanima koliko ste vi uspesni u vasim bednim zivotima kad samo znate da pljujete decu!!!

Delije Knin

pre 9 godina

I kao ovo nije bio penal? Jos i zuti karton neko sponinje..kako vas nije sramota? Malo realnosti nije na odmet..a za ovog pametnjakovica sto prica da nismo dali gol za 90 min. iz igre jeste zabrinjavajuce..ali da li je to razlog da se ne sudi cist penal, ali cist kao suza..

milan

pre 9 godina

Kod CZ je uvek neko treći kriv ili sudija, ili Partizan kao naša vlast za svoje neuspehe od danas krive još uvek staru vlast a ne uhvate se svoj nos.

Апис

pre 9 godina

Нема нервозе, фудбал је то - котрља тако и котрљао је. Звезда шампион, идемо даље.

Zvezdi ponisten penal? (FK Napredak - FK Crvena Zvezda) 13.09.2014

pre 9 godina

Zvezdi ponisten penal? (FK Napredak - FK Crvena Zvezda) 13.09.2014
http://youtu.be/z7xacFMxw08

Mile

pre 9 godina

@Lionac samo ne znam zasto se kod nas narod lozi na fudbal i zasto je jos uvek popularniji od kosarke a videli smo sinoc.... gledali smo Partizanova cuda prethodnih godina a kosarkaski centri(Cacak,Kraljevo) nam propadaju,cudna smo mi nacija

someone

pre 9 godina

Tja
Ako imas obraza procitaj ovo!
http://www.redstarbelgrade.info/rsb/feljton/6341-istina-o-kkcz-vasim-dokazima-nikad-ne-verujemo-video.html hvala na pažnji, doviđenja i prijatno

Zvezdi ponisten jos jedan penal? (FK Napredak - FK Crvena Zvezda) 13.09.2014

pre 9 godina

Zvezdi ponisten jos jedan penal? (FK Napredak - FK Crvena Zvezda) 13.09.2014
http://youtu.be/ENHKCJdZmos

Mare

pre 9 godina

I da je pravilno procenio penale, a nije, sudija koji dosudi 60 faulova za 90 minuta igre i pritom niko ne dobije crveni karton nije ni za seosku ligu. To je sudija sa zlom namerom. Verovatno mu je poslednj sezona pa je odradio posao i boli ga uvo sto ce sada da bude suspendovan.

Realno

pre 9 godina

Zvezda je navikla na golove u stotim minutima iz penala.
(tito partija zvezdina armija, 13. septembar 2014 21:01)
Sine,zaviri malo u arhivu i nadji neku partizanovu utakmicu od pre 40-tak godina gde se skandira Tito partija-crno bela armija,pa ces sam sebi biti smesan sta pises.Takodje,mozes naci i kako je tvoj mali klub osvajao prvenstva golovima u 100 i nekom minutu,igralo se i po mraku,samo da vi date gol.Poznati ste po tome a ti sve pripisujes drugima.Najpoznatiji ste upravo po tome i obmanjivanju javnosti.

Nije bitno

pre 9 godina

Zabole me i za czv i fkp. Samo mi jedna srvar ide na živce, a to je vaše kmečanje i razvijanje teorija zavere. Svako je drugi kriv do vas samih. Zato je fudbal tu gde i jeste. Razumite da ne možete da dobijete prvenstvo bez ijedne nerešene ili izgubljene utakmice.

jadna ova zemlja sa takvim delom naroda

pre 9 godina

Kako boli kad zivite u Srbiji a navijate za klub koji ne namesta. A onda gledate svo zlo sa druge strane i pitate se da li je moguce da postoje toliko nemoralni ljudi da vam se smeju cak i dok vas kradu.

Vs.

pre 9 godina

Santrac je veliki navijac Zvezde verovali ili ne,okrecio bi on danas penal sigurno,nego je dobio naredjenje da ovako sudi ako oce da ostane na listi sudija jelen super lige

1914

pre 9 godina

Nesalomivi-novosadjanin:jak si mi ti Novosadjanin i poznavalac kad Vojvodinu trpas u isti kos sa ova 2 blizanca,osvedoceno najkriminalizovanijih (ne)sportskih drustava u svetu.A sto se tice para,opet pojma nemas.Pare se ne ulazu u srpski fudbal nego se na najgori moguci nacin izvlace(citaj:kradu,otimaju) pa tako dolazimo recimo u situaciju da Partizan "nema" 200000 evra za travu na stadionu a prodali su igraca za nekoliko desetina miliona evra.Drzi se ti pisanja o onome sto znas...

vlada

pre 9 godina

do sad sam mislio da samo vujosevic i covic treba da se isteraju iz srpskog sporta kad ono evo ga jos jedan kandidat... A ljudi se loze...

nesa

pre 9 godina

rade vi partizanovci sada pricate da nije bio penal,ako si pravi navijac a to nisi bi video da jeste bio,prosle godine je Zvezda izdrzala partizanove mediske ,sudiske i karadjiceve napade ali je opet bila prvak,opet pokusavate isti scenario ali videcemo na kraj,ali na ovaj nacin da uzmete titulu i da onaj vas celavi trener bude radostan posle bezanja 2 boda sramota,kao sto rekoh vi ste sramota od kluba i navijaca i niste realni,to vam i istorija kaze,sta ocekivati od hrvatskog kluba(tudjman)

T.T

pre 9 godina

Dok se nastavlja ovo guranje Partizana od strane FSS dotle ce i fudbal propadati!Sta je bilo ovo,pa kakav je penal sviran za Napredak a kakvi nisu za Zvezdu? Tako se namesta prvenstvo po obicaju

Realista

pre 9 godina

da li je vas navijace Zvezde ijednog momenta sramota da komentarisete sudjenje?! Sta mislis kako je prosle sezone bilo Spartaku Javoru, Napretku i ostalim klubovima koji su igrali protiv vas?! Kad god ne mozete da ucackate gol, sudija svira penal protiv tih ekipa. A da ne pricam o sramnom sudjenju s kojim je bio suocen Partizan jos od prvog kola drugog dela i utakmice u Novom Pazaru. I pored toga, titulu ste osvojili sa samo dva boda prednosti. Ali titulu koju cete iskijavati godinama, jer niko vise nece raditi ono sto je radio prosle godine kako biste na silu uzeli titulu i time dokazali ni ja ne znam sta.

ivan

pre 9 godina

Iskreno, čini mi se da u prvom poluvremenu nije bio penal, ali nad Jovicem je postojao. Ipak, molim zvezdase da provere koliko su golova dali njihovi igrači u poslednje tri utakmice. Da li je trebalo oterati Stojanovica

A šta da je svirnuo

pre 9 godina

Možda bi i njihov golman odbranio kao naš? Možda bi bilo, kretao se golman, kao naš, a najbolje da smo dali neki normalan gol umesto što smo padali po šesnestercu. Za sve je kriv Mrdža, ... i Mažić! Sudi dva penala i gubimo! Možda smo još dobro prošli gledajući na duže staze?

markop

pre 9 godina

Posle toga što je podmazao gde je trebalo, i ljudi iz Zvezde se prodali za jedno mesto u savezu i rekao da neće više da krade, rak našeg fudbala zvani Tole je nastavio da metastazira .Zlo je trebalo odstraniti kad je moglo a ne sa njim sklapati dogovore. Sad je jači nego ikad. Nepostojeći penal za Napredak i dva nedosudjena Zvezdi. Da li se zvezdaši osećaju kao magarci što su prestali da pevaju prošle godine Tole lopove!

beli

pre 9 godina

Kuco `el bio neki penal? A nije sudio Mazic,znaci nista....jbg. (panteroid, 14. septembar 2014 01:09)
a 'el bilo neko slobodno bacanje za partizan?jeste 40 sudili belosevic,vojinovic i kumovi

sasa

pre 9 godina

@zeljko

cuj, prijatelju, apsolutno se slazem sa tobom. lalatovic, posle onakvog ponasanja, nije zasluzio da bude trener zvezde, na stranu da li su bili penali ili ne, a ja mislim da su bila bar dva, alidesava se, to je sve sport.
nisam od onih koji gledaju u tudje dvoriste, ali silom prilika sam ispratio ponasanje predsednika jsd partizan kao i trenera fudbalske selekcije navedenog sportskog druzstva, i mogu priznati da lalatovic ima jos mnogo da psuje, preti, i na kraju tuce sudije dok stigne ovog pomenutog.
naravno, klub kao zvezda (bar ona, koju sam zavoleo) danas treba da ga smeni zbog ponasanja.
naravno, predsednik jsd partizan i trener kosarkaske selekcije NE TREBA da bude smenjen, on je tacno ono sto treba i kvalitetno reprezentuje funkciju i sportsko drustvo na cijem je celu.

ipak navijam protiv reprezentacije dok ne ode Tole

pre 9 godina

Ovo je ozbiljna kradja danas. Koliko lako je sudija pokazao penal za Napredak, toliko nije hteo u 3 situacije da pokaze za Zvezdu. Ovo poslednje nad Jovicem cisto ko suza. Voleo bi da gresim, ali mi ovo opasno mirise na vreme koje sam mislio da je proslo. Toliko je ocigledmno da slabi sudija Santrac nije umeo ni da "odradi" kako treba

partizan bruka Srbije!

pre 9 godina

Kakva kradja u Krusevcu!! Grobari vise ne biraju sredstva kako ce da ukradu titulu! Cist penal za Zvezdu, komedija od penala za Napredak kakav se samo jos partizanu poklanja! Bruka i sramota! Jel vam sad sve u redu grobarstine?! Tresete se od Zvezdinih klinaca od 17 godina!

Velja

pre 9 godina

I sta sad, ovo kao nije stela za Partizan? Pa da li ste videli onaj presmesni penal dosudjen za Napredak i dva cista (klasicni primeri penala) koja nisu dosudjena Zvezdi?
Tuga od lige sve ukupno.

Tja...

pre 9 godina

Isti PIB, ista adresa, isti grb - isti klub Partizan Beograd (Igokea Srpski Aleksandrovac kod srpske Banja Luke i to je sasvim u redu). Sve ono što vi nemate - osim grba, koji ste založili, pa otkupili. Stjepana Supanca Železnik, drugi PIB, drugi vlasnik i nije član SD Crvena Zvezda - hvala na pažnji, doviđenja i prijatno.

zeljko

pre 9 godina

Lalatovic nema igru pa ganja penale. Da vam nije Tole kriv? E Zvezdasi isti ste kao Spanija u kosarci. Sudija vam je trebao 3 crvena dati. Lalatovic je nekulturan i trener je u klubu koji cijene takve.Valjao vam je Napredak kada je pobijefio Partizana proljetos?

Britn

pre 9 godina

Penal za Napredak cist kao suza,a ono sto je Zvezda trazila nema veze sa penalom. Sudija odlican. Igra Zvezde smesna,samo se ceka prekid na 25-30 metara za neko ubacivanje pa ako se odbije od nekog u gol,odlicno,Lalate ostani,ovakvi nam niste konkurentni,Stojanovic vam je za Lalatovica,Gvardiola!

ne postoje više reči da se opišu grobari

pre 9 godina

Mogu mnogo toga da razumem ali da posle ovakve krađe grobari imaju obraza da se jave i budu toliko zaslepljeni da ne mogu više ni svojim očima da gledaju i priznaju čiste penale... Ovo je za ozbiljno posmatranje.

vid

pre 9 godina

Koga briga za ovo, zna se koji je sport broj 1 u Srbiji. Bio i ostao...!
(dosta lopova, 13. septembar 2014 17:07)
Slazem se. Sport broj jeden je kosarka. To je sport u kom Zvezda igra Evroligu a Partizan cipiripi kup.

SRBin bre

pre 9 godina

Gol,
sve bih dao ja za gol,
prvu ljubav, detinjstvo,
Zvezdo, daj gol. Bog,
zna da ti si sav moj bol,
zato poslušaj moj zov,
Zvezdo, daj gol !

kodzo

pre 9 godina

Postoji razlika izmedju sudijske greske i tendecioznog sudjenja. Ovde je u pitanju ovo drugo. To je svakom jasno, a jasno je i odakle je naruceno

Delija Banovo Brdo

pre 9 godina

Stalna kuknjava za sviranje penala Zvezdi pocela je da daje rezultate. Jednom timu koji koristi vojni stadion vec tri penala i dva ne dosudjena za protivnika. Danas Zvezdi dva ne dosudjena i jedan protiv Zvezde. Sta ima Zvezda od toga sto ce ovog Santraca da kazne sa dve tri utakmice pauze. Ima jos nesto.Trener Napretka bane Smiljanic a trener golmana Rade Zalad. Svugde gde izgube bodove komsiluk sledece godine postavi svoje trenere.Sramota vec na pocetku prvenstva.Kakva li ce lakrdija da bude do kraja

pedja_71

pre 9 godina

Kad Vujošević i Nikolić protestuju, to je borba za pravdu, zar ne male komšije?A, Lalatović je "cirkuzant", jer se buni protiv previda, da ne kažem nešto teže.
I ovaj Pivke, ovde ostavlja vest da je part.oštećen za gol. Koga zabole, bre, za vas?

Драган Стојковић Пиксе

pre 9 godina

Треба законом да се забрани извештавање о домаћем фудбалу док играју кошаркаши.

Fedor

pre 9 godina

Lalatovic nema igru pa ganja penale. Da vam nije Tole kriv? E Zvezdasi isti ste kao Spanija u kosarci. Sudija vam je trebao 3 crvena dati. Lalatovic je nekulturan i trener je u klubu koji cijene takve.Valjao vam je Napredak kada je pobijefio Partizana proljetos?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (zeljko, 13. septembar 2014 18:59)

A Dule i Nikolic su ti kulturni?

bgcaffe

pre 9 godina

Dobro da je Trujic -grobar sutirao penal inače bi bilo "namesteno". Oni navikli da igraju takve meceve pa misle da svi namestaju. Ovo je BRUKA sta se svake godine radi Zvezdi. Treba da se onaj deda motkama najuri iz fss. Cist penal nije sviran Zvezdi, a tek ovi sa Arene glodari kazu da se navodno ne vidi lepo??? Jos i igrac Napredka se uhvatio za glavu,pomirio se sa penalom,jer znao da je napravio faul. Brukaaaa

Delija

pre 9 godina

Pa zar treba da se bunimo sto nam nisu dosudjeni penali,treba se malo zapitati sto za 90 minuta nismo dali gol iz igre. Pa bruka da se vadimo po izgovorom sudija nije svirao penal itd.

Goran

pre 9 godina

Gde je Mrdja stao tu je nastavio ovaj Jovic... Onako padavicarsko ponasanje je sramno, cak i za igraca zvezde od kojih smo navikli na takvo ponasanje... Za Napredak je jos jedan penal bio ali nije sviran, u poslednjoj akciji i slep vidi da igrac Napredka udara loptu pa tek posle dve sekunde se Jovic baca na travu, to je za crveni karton... Svaka cast Napredku, sjajna borba, izdrzali su pritisak od strane protivnika i na sudije i na njih...

Nemam više reči za grobare

pre 9 godina

Pa da li je moguće da grobari toliko nemaju obraza da se javljaju i posle ovakve utakmice??!! Pa za vas više ne postoje reči! Hvala ti Bože što nisam grobar!!! Prvenstvo je nakon ovoga potpuno neregularno, ovako je samo još bio oštećen Pazar protiv partizana. Dva čista penala za Zvezdu, nepostojeći penal za Napredak, bar 50 prekršaja za igrače Napretka... ovo je prevazišlo svaku meru! Bolje da uopšte i nemamo fudbal nego da imamo ovakav. Zašto je toliko bitno da partizan mora da uzme titulu makar nameštali gore nego u Africi? Ovo je sramota šta se dopušta u jednoj državi u Evropi. Pričaju o prošlom prvenstvu a i tad su krali kao niko! Deset igrača Pazara i dva neregularna gola, brutalne krađe Voždovca, Spartaka, Rada, OFK-a... i za njih je to oštećen partizan??? Pa verovatno svako kolo treba da izgleda kao ovo. BRUKA I SRAMOTA!

Karadzicu odlazi!!!

pre 9 godina

Kakva kradja u Krusevcu!! Grobari vise ne biraju sredstva kako ce da ukradu titulu! Cist penal za Zvezdu, komedija od penala za Napredak, ceo stadion se smeje! Bruka i sramota! Jel vam sad sve u redu grobarstine?! Tresete se od Zvezdinih klinaca od 17 godina!

Tja...

pre 9 godina

Malecka ispravka - košarka je sport u kome je Partizan prvak Evrope, a prava Zvezda je ugašena. Ovo danas vodi budući uhapšenik Ćoki. Sad vam je i Napredak grobarski klub.... Smešni ste.

Providno

pre 9 godina

Izmišljen penal kako bi se reklo da je sudija sudio protiv CZ, ali na kraju će biti 1;0 za gosti, ili tako nešto, tri boda uzima stub srbstva.

Samo kažem

pre 9 godina

Sad će navijači Zvezde da se bune zbog penala, a do 30-og minuta 3 (tri) starta S LEDjA igrača zvezde nije sankcionisano kartonom.

limeni

pre 9 godina

Pokusavaju Tole na svaki nacin, jadno kao i ranijih godina da pogyra Partizan!!! Gazi Zvezdo redom, dobijamo ih sve do kraja, u inat svim grobarima srpskog fudbala!!

bazan

pre 9 godina

Penal je presmesan(smesniji nego sto zvezda dobija)...a onaj jadan komentator cisto,sve je cisto posle pregleda snimka...tugo,ko sve prenosi meceve

žalosno

pre 9 godina

Ja kao grobar mogu da kažem da je Zvezda oštećena za penal a možda i dva i iskreno muka mi je više od ovakvog fudbala. Koja je svrha svega? Koga zanima ovakav fudbal? Neću da slavim titulu sa grčom u stomaku ako ovako do nje dođemo...

dex

pre 9 godina

Sta radi ovaj sudija??? Da li je ovo normalno? Ne mislim ja da on to namerno radi, vec da je jednostavno to slika nase lige. Ocajna igra, ocajne sudije... Ako je ono bio penal za Napredak, kako ovo nad Jovicem nije?!?

Gojko(.)(.)

pre 9 godina

Malecka ispravka - košarka je sport u kome je Partizan prvak Evrope, a prava Zvezda je ugašena. Ovo danas vodi budući uhapšenik Ćoki. Sad vam je i Napredak grobarski klub.... Smešni ste.
(Tja..., 13. septembar 2014 18:41)
Malecka ispravka. Partizan koji je prvak Evrope ne postoji od 2007 godine. Ovo danas je Igokea Partizan.

jos jedan

pre 9 godina

Nije za zameriti Lalatovicu na ponasanje,negleda ovu nasu LE pa da zna osnovno.Prosle godine je bio trener Napretka pa je isto propustio da gleda LE.Penal jeste bio ali ne sudi uvek Mazic,pa da se sviraju penali.

Bane

pre 9 godina

Ovo bre nije bio penal cist start na loptu bre...Lopovi toletovi.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Koja, 13. septembar 2014 17:28)

Kad se Zvezdaš buni na odluku sudije u JSL-u. Za rubriku verovali ili ne.

Za B93

pre 9 godina

U nasem fudbalu nista novo. Zvezda ponovo pobedjuje uz pomoc sudija i sumnjivo dosudjena 4 penala kao i iskljucenja 7 prvotimaca protivnickog tima. Za to vreme Partizan uz nadljudski napor pobedjuje, iako je igrao sa 9 igraca jer zbog strajka zbog zaostalih plata igraci nisu zeleli na teren. Protivniku nije pomoglo ni to sto je dobio direktne instrukcije od gospodina Vucica da ako zaskripi duva penal i sa centra. Ziveo Partizan, jer je olicenje svega zasto zivimo.
Uzdravlje.

milos

pre 9 godina

Može li CZ bez tri boda? Ne može! Niko, do kraja prvenstva, neće protiv CZ uzeti bod.
(CZ Diva, 13. septembar 2014 10:30)

bice neki jak prelaz u Krusevcu,igrace se za kladionice garant?!?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ggile, 13. septembar 2014 10:33) 

Zvezda prijateljski, sa svojom filijalom, napredak daje bodove.
(ClaudeG, 13. septembar 2014 13:34) 

Eto cisto da vidite koliki su to licemeri i teski komplekssi...nazovi navijaci partizana....

montanjer

pre 9 godina

Odgledao ceo mec,u kojem je Napredak bio bolji,a Zvezda bleda,i na silu hoce da pobedi.Sudija dobar,ali je stalno bio pod zvezdinim pritiskom bez razloga.

Brondby

pre 9 godina

Samo Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

SRBin bre

pre 9 godina

Misljenja sam da penal za napredak moze i ne mora da se sudi tako isto mislim i za prekrsaj nad savicevicem e sad kad je svirao za napredak onaj sumnjivi penal mogao je i za zvezdu ali tole se pita tako da zvezdo moras sama da ga munes ZVEZDA JE ZIVOT SVE OSTALO SU SITNICE

Nikola

pre 9 godina

Pa zar nije ovaj Lalatovic najpre veliki gospodin? Tako ste ga predstavili. Kakvo je ovo ponasanje?
Pa treneru u pokusaju, nisi jos sakupio 5 utakmica u Zvezdi a vec se ovako bahatis... Tuga.

dex

pre 9 godina

I vi grobari nesto pricate o namestanju??? Ovaj sudija je pokazao vec sada ko mora biti sampion, i tu je sve jasno. Ako partizanu bude trebalo, sami igraci ce svirati penal, nije problem.

Delija

pre 9 godina

U toj zvezdi jedino jovic i rajkovic valjaju ostali ispod proseka za zvezdin dres. Al nema veze titula ostaje tamo gde joj je i mesto a sad i kup cemo uzeti pride

Metodije

pre 9 godina

Ja da radim u FSS,kaznio bih Zvezdu sa nekih 100 hiljada evra kazne i igranje utakmica bez prisustva publike bar 3 utakmice zbog paljenja baklji.Pa ljudi moji to je necuveno,zbog njih sudija produzuje utakmicu 8 minuta (danas).
Bravo za Napredak.

Aleksandar

pre 9 godina

Evo za ove licemerne glodare,koji govore da je nezasluzeno 8 minuta bila nadoknada:

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10606374_10201676597516114_1866488062001430300_n.jpg?oh=a1cce0dceb214c30d0ea5e30c3fd9bcb&oe=54CD9948&__gda__=1418922334_7a188d52fa9ffae24503401a65bdda83

rade

pre 9 godina

Treba da je sramota Lalatovica i Zvezdu zbog zalbi na sudjenje. Napredak je zasluzio da osvoji bod a Zvezda mora da shvati da nemoze uvek da bude pomognuta od sudija.Napredak im je prosle godine pobedom nad Partizanom doneo titulu.

trajce

pre 9 godina

niko ne moze da me ubedi da sudija nije svirao po zadatku. treba ga ostraniti iz sudjenja.. ali to nije opravdanje za losu igru Zvezde danas..

kefalo

pre 9 godina

Ne kazem da treba da bude pokraden iko. Stavise, mrzim nepravdu niti je ikom zelim. Naprotiv. Samo mislim da bi simpatizeri Zvezde trebalo da budu svesni da je Napredak igra u za tri ranga jacem takmicenju nego sto Zvezda sa 50 milona evra duga zasluzuje.

ssssss

pre 9 godina

Pobeđujemo golovima Vučića i Čovića, znači 0:2! (njofra prezidente, 13. septembar 2014 17:07)

Kako vase bozanstvo sveti velikomucenik kaze "i partizanovci su glasaci". Izvoli pa glasaj za Djilasa ako ti Vucic smeta...

Vs.

pre 9 godina

Santrac je veliki navijac Zvezde verovali ili ne,okrecio bi on danas penal sigurno,nego je dobio naredjenje da ovako sudi ako oce da ostane na listi sudija jelen super lige

Delije Knin

pre 9 godina

I kao ovo nije bio penal? Jos i zuti karton neko sponinje..kako vas nije sramota? Malo realnosti nije na odmet..a za ovog pametnjakovica sto prica da nismo dali gol za 90 min. iz igre jeste zabrinjavajuce..ali da li je to razlog da se ne sudi cist penal, ali cist kao suza..

slobinator

pre 9 godina

Ja ne nosim naocare i video sam cist penal koji sudija nije sudio za Napredak. Igrac bez lopte srusen od strane golamana.
(anonimus, 13. septembar 2014 19:15)
u tome i jeste problem.treba da nosiš naočare

Plop

pre 9 godina

Veceras na JNA dodjelite Tole-titulu, da ne gledamo vise ovu farsu. Da se ne svadjamo i ne gubimo zivce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (folivora, 13. septembar 2014 19:25)

A tole ti je bio dobar prosle godine? Na tvom mestu bih iskljucio internet sam sebi

s t v

pre 9 godina

Kakvo prostačko ponašanje Lalatovića.
Nisu bolji ni pojedini igrači Zvezde.
Trebalo je isprazniti tribinu odakle je stigla pirotehnika jer dok to ne počnemo da radimo divljanje na tribinama će biti stalno i normalno ponašanje.

Pavle

pre 9 godina

60 faulova. Kada se na to dodaju auti, korneri, gol auti, izlezavanja, jasno je koliko je igde bilo danas. To je bio cilj sudije, da spreci da se igra. Penale je morao da odradi tako kako je odradio.

someone

pre 9 godina

Tja
Ako imas obraza procitaj ovo!
http://www.redstarbelgrade.info/rsb/feljton/6341-istina-o-kkcz-vasim-dokazima-nikad-ne-verujemo-video.html hvala na pažnji, doviđenja i prijatno

ClaudeG

pre 9 godina

Veceras na JNA dodjelite Tole-titulu, da ne gledamo vise ovu farsu. Da se ne svadjamo i ne gubimo zivce.
(folivora, 13. septembar 2014 19:25)

Pa mi smo do sada resili sve u korist sa po tri, cetiri nula...ne znam o kojoj pomoci sudija pricas? Jedino ako mislis na sve vase zatvorene utakmice proslog proleca i onaj niz od 19 pobeda?

Max

pre 9 godina

@montanjer
'Odlicna' analiza, sve na mestu, losa igra, dobra odbrana, bravo. Cak ni penal za Krusevljane ne pomenu. Jedna dilema ipak ostade..da li je bio neki penal za Zvezdu? To nije bio deo utakmice ili nije deo analize?

Peti

pre 9 godina

Nisam ni trenutak posumnjao da su igraci Zvezde krivi....odmah mi je bilo jasno da su krivi sudija, teren, publika, vreme, ustase i cetnici, globalna zavera i vanzemjci!

Svarce Neger

pre 9 godina

(Brondby, 13. septembar 2014 18:04)
Aj kazi nam, al' posteno, jel bio neki penal za Zvezdu danas, pa cemo onda svi sutra da nadjemo link i da gledamo kako tvoj Brondby puni Randers ili koga vec sa 5 0. Ali budi iskren, molim te.

Lalatovicevo ponasanje je skandal

pre 9 godina

Trener zvezde je sramota ne samo zvezde vec sporta uopste..
Konstantno vredjanje protivnika koje on upraznjava iz nedelje u nedelju je skandalozno..
Bar 3 meca zabrane vodjenja ekipe je zasluzio..

Slavko Rs

pre 9 godina

To je ta ubedljiva Zvezda,kad si jaci daj dva gola i kraj price,90 minuta se igra i ima se vremena.Realno Zvexda ove mora dobit sa dva razlike ali ovo je izrazito losa igra.

Lionac

pre 9 godina

Tuga od fudbala. Penal ne penal sramno su igrali i jedni i drugi. Navijam za Zvezdu ali ovo danas je bila tuga od igre. Napredak kao seoska ekipa a teren kao oranje. Zvezda nepovezana bez ideje kako probiti bunker domavi a. Malo je ulazak Bosancica doneo neka resenja. Sudija nesiguran spor sa puno gresaka. Lalatovic malo da povede racuna o kulturi a ne ko seljak najveci da pljuje i skace da se tuce nije mu prvi put. Ne zasluzuje da vodi Zvezdu sa takvim ponasanjem. Jedva cekam kosarku sutra a ovo nije sport oko koga cu se nervirati fudbaleri i sve oko njih kod nas je dno.

kole

pre 9 godina

Bice ovo jos jedna mucna fudbalska godina u Srbiji. Klub koji nema apsolutno nikakav kvalitet, mora biti prvak. Klub koji 8 godina nije stvorio cestitog igraca a potom ga unovcio na fudbalskom trzistu zeli na silu da redom pobedjuje i na kraju bude sampion a nije svestan da je zbog nedostatka kvaliteta tesko celu sezonu izgurati i biti bolji od nikad losijeg Partizana.Napravis 50-60 miliona EUR duga, crpis pare od drzave, reketiras sva drzavna preduzeca,jer kako rece Aleksandar Vucic, Zvezda je u fudbalu dobila vise para od Partizana(koji inace je dobio mrvice) i jos zelis sampionske titule u namestenim prvenstvima.Kako ovaj fudbalski cirkus uopste ispratiti a ostati neutralan i ne komentarisati. To samo u drzavi Srbiji prolazi.....

goxi

pre 9 godina

gledam liverpul i bacim pogled na napredak, kakvo primitivno i nevaspitano ponasanje igraca i trenera zvezde, napravise cirkus, ovo je skandalozno...

Zvezdi ponisten jos jedan penal? (FK Napredak - FK Crvena Zvezda) 13.09.2014

pre 9 godina

Zvezdi ponisten jos jedan penal? (FK Napredak - FK Crvena Zvezda) 13.09.2014
http://youtu.be/ENHKCJdZmos

Losmi

pre 9 godina

Alo bre, koji vam je sa Vukanom? Sta fali malom? Ljubomorne pogane duse? Bas me zanima koliko ste vi uspesni u vasim bednim zivotima kad samo znate da pljujete decu!!!

Lemi

pre 9 godina

Smejurija! Prvi pada jer sutira loptu iz okreta, a drugi normalno ostaje na nogama posle 'kontakta', a onda resava kasnije da padne sam od sebe.

Realno

pre 9 godina

Zvezda je navikla na golove u stotim minutima iz penala.
(tito partija zvezdina armija, 13. septembar 2014 21:01)
Sine,zaviri malo u arhivu i nadji neku partizanovu utakmicu od pre 40-tak godina gde se skandira Tito partija-crno bela armija,pa ces sam sebi biti smesan sta pises.Takodje,mozes naci i kako je tvoj mali klub osvajao prvenstva golovima u 100 i nekom minutu,igralo se i po mraku,samo da vi date gol.Poznati ste po tome a ti sve pripisujes drugima.Najpoznatiji ste upravo po tome i obmanjivanju javnosti.

Brondby

pre 9 godina

Gledam na linku Sutra svi da nacete link da vidite sta je fudbal Brondby-Randers bice 5:0
Samo Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Brondby Brondby Brondby

Апис

pre 9 godina

Нема нервозе, фудбал је то - котрља тако и котрљао је. Звезда шампион, идемо даље.

T.T

pre 9 godina

Dok se nastavlja ovo guranje Partizana od strane FSS dotle ce i fudbal propadati!Sta je bilo ovo,pa kakav je penal sviran za Napredak a kakvi nisu za Zvezdu? Tako se namesta prvenstvo po obicaju

Peppino

pre 9 godina

Navikli ljudi da pritiskom osvajaju titulu i ne mogu da stanu. Najsmesnije je sto glavni sudija nije smeo da sudi penal Napretku, nego tek na asistenciju pomocnika. Sada ce ponovo da krene kampanja protiv Toleta, koji mora nekako da obezbedi titulu zvezdi da bi sacuvao fotelju, kao prosle sezone.

manageeer

pre 9 godina

Lalatovicu ponasas se kao da vodis FK Ritopek! Na pocetku sezone si rekao da ce ti igrati mladi igraci a to znaci i odredjen broj poraza (s obzirom da nam omladinska skola nije bas kao Barsina). Zato ne trazi penale i ne potpaljuj narod vec odradi sezonu i izvuci maksimum iz ove dece!

salijeri

pre 9 godina

navijam za zvezdu ali mislim da jedan trener zvezde ne bi trebao ovako da se ponasa. ok je da protestvuje pa i da bude iskljucen ali da ulazi u ovakav verbalni sukob sa publikom,ne sme.. treba da bude gospodin.. do sad nisam imao zamerku,ali mu ovo zameram,iako je bio cist penal. kako smo igrali,trebali bi da budemo zadovoljni bodom,iako je ocigledno da je sudija navlacio za napredak..ili neki drugi tim..

premijer liga

pre 9 godina

Sve ne verujem da smo ovo doziveli! Manje cu se sokirati ako kosarkasi pobede Amerikance neverovatno da je u domacem prvenstvu neko drugi osim Partizana Zvezdi otkinuo bod.

Nesalomivi-novosadjanin

pre 9 godina

Dosta mi je naseg cirkusa, Vojvodine, Zvezde, Partizana...Nevazan je redosled, svi su ispod proseka. Sramota za fudbal nas.
Ako Zvezda ne pobedi, sudija je kriv, ukoliko Vojvodina ne pobedi, sudija je kriv, i ukoliko Partizan ne pobedi, pogadjajte, sudija je kriv. Da li su dobro odigrali drugi ? Nevazno je. Da li su oni odigrali lose ? Nevazno je naravno i to. Vazno je da balave za sudijama. Jer sudije ne smeju da sviraju protiv njih, ne smeju nista da ucine protiv njih. Muka mi je vise. Odbojka nam propada, kosarka se srecom polako vraca, vaterpolo je u samom vrhu, tu su i nasi atleticari, rukometa nema nigde, a tenis je i dalje tu dok je Djokovica.... Sav novac koji odlazi na fudbal preusmerio bih ka drugim sportovima. Neka se onda lopovi fudbalskog sveta puse. Gledam upravo mec izmedju Reala i Atletika, astronomske su razliek u pitanju. Bruka....

Zvezdi ponisten penal? (FK Napredak - FK Crvena Zvezda) 13.09.2014

pre 9 godina

Zvezdi ponisten penal? (FK Napredak - FK Crvena Zvezda) 13.09.2014
http://youtu.be/z7xacFMxw08

1945-25

pre 9 godina

hahahaha i sad opet mi namestamo a kradju prosle sezone vam svima odgovarala. Vidite li vi kako ste jadni na terenu da nemozete sansu da stvorite dok igraci protivnika ne naprave gresku. Mi se plasimo vaz jadnih hahaha bilo bi smesno i tuzno. Nazalost i danas imate da pobedite jer cete ili dato smesan gol ili neki zvezdanesterac cist kao blato

bobanmkd

pre 9 godina

Jaoj...ko ca sada da slusa Zvezdana Terzica...kada krene sa skrooooz kontra pricom od proletos kada je Jelen lelen liga-citat Terza bila"najcistija liga u Evropi"
Inace,za razliku od meca protiv Spartaka...danas CZ nije imala nijednu shansu.To svako objektivan mora da prizna.

nesa

pre 9 godina

rade vi partizanovci sada pricate da nije bio penal,ako si pravi navijac a to nisi bi video da jeste bio,prosle godine je Zvezda izdrzala partizanove mediske ,sudiske i karadjiceve napade ali je opet bila prvak,opet pokusavate isti scenario ali videcemo na kraj,ali na ovaj nacin da uzmete titulu i da onaj vas celavi trener bude radostan posle bezanja 2 boda sramota,kao sto rekoh vi ste sramota od kluba i navijaca i niste realni,to vam i istorija kaze,sta ocekivati od hrvatskog kluba(tudjman)

Milan

pre 9 godina

Ponasanje trenera i igraca je na nivou nekadasnjih seoskih liga(pezorativno, bez namere da nekoga uvredim pogotovo moje seljake).Nemam vise komentara.

samo zvezda

pre 9 godina

Da krenemo od pocetka, tj o Zvezdinoj igri...ovo danas je bilo vise nego lose, skoro celu utakmicu nismo imali ozboljnu sansu i na prvom mestu je to uzrok sto je sudija dosao u situaciju da utice na ishod meca...Jednostavno Zvezda ne sme i ne moze da zavisi od penala u 90. minutu...Gavric ocajan.
Sto se tice sudije, ako je ono bio penal za Napredak, onda je ono nad Jovicem ne penal nego penalcina. Osteceni jesmo zaista ali mene vise od nedosudjenog penala boli losa igra, igrali smo bez agresivnosti i presinga koji nas je krasio u prve 4 utakmice. Da ne mracim mnogo, idemo dalje jos ima da se igra i ne sumnjam da cemo biti bolji od ovoga. Sto se tice Lalatovica, onakvo ponasanje je nedopustivo za trenera Crvene Zvezde, on je taj koji treba da daje primer mladjima pa i ako je nepravda nacinjena postoji drugi nacin da se na to ukaze a ne ovako u maniru seljackih trenera.

Mare

pre 9 godina

I da je pravilno procenio penale, a nije, sudija koji dosudi 60 faulova za 90 minuta igre i pritom niko ne dobije crveni karton nije ni za seosku ligu. To je sudija sa zlom namerom. Verovatno mu je poslednj sezona pa je odradio posao i boli ga uvo sto ce sada da bude suspendovan.

NYHC

pre 9 godina

Bilo je prenosa tako da su svi videli da se Lalatović nije "okrenuo prema tribini" nego skakajući urlao psovke i zakazivao obračun sa nekim, ne znam čemu pravljenje ljudi budalama. Milijaš, Dauda, Ninković su otišli i tim je 50% slabiji nego lane tako da se ne treba očekivati titula, koja je i sa takvim igračima (top klasa za ovu čak i neke jače lige) jedva uzeta. Bosančić i ostala pojačanja su ok za Čukarički i Voždovac, ne tim koji bi sve trofeje i evropu. A Jovića bolje da gurnu u vatru kad je toliki talenat nego da ulayi 3 min pred kraj, Jovetić, Mitrović, Ljajić ili Marković su igrali evropu kao starteri u tim godinama u Partizanu, nisu se forsirali bivši talenti koji ne mogu da nadju klub.

celtic95

pre 9 godina

ja sam navijac partizana, ali majku mu stara da li je stvarno zvezda spala na to da diskutuje o penalu koji joj je trebao donijeti pobjedu protiv NAPRETKA ??? zivila srbija.

as

pre 9 godina

Delija Banovo Brdo, 13. septembar 2014) A ti bi da samo vaši bivši igrači rade po klubovima?Šta ti smeta Zalad,šta vam još treba,jel možda Bajko da brani za svaki klub koji igra protiv vas.Pravi si Delija,žalis se što protivnički trener motiviše svoju ekipu da se bori protiv vas,pa jel treba da navija za vas,to vam je normalno.

markop

pre 9 godina

Posle toga što je podmazao gde je trebalo, i ljudi iz Zvezde se prodali za jedno mesto u savezu i rekao da neće više da krade, rak našeg fudbala zvani Tole je nastavio da metastazira .Zlo je trebalo odstraniti kad je moglo a ne sa njim sklapati dogovore. Sad je jači nego ikad. Nepostojeći penal za Napredak i dva nedosudjena Zvezdi. Da li se zvezdaši osećaju kao magarci što su prestali da pevaju prošle godine Tole lopove!

Slavko Rs

pre 9 godina

Dobra igra Napretka u prvom djelu,igra Zvezde nista posebno za sad,puno price sa sudijama a malo kvalitetne igre.Treba stvari realno gledati i komentarisati.

uros

pre 9 godina

ne obaziruci se na ocigledne sudijske previde, reci cu samo da zvezda igra ocajno danas, i da je sramota kako pojedinci igraju i kome su ona deca rezerve, a u najmanju ruku su istog kvaliteta kao neka "pojacanja" iz prve postave...a onaj lazovic je prica za sebe, vec koju utakmicu u nizu ga nema nigde, taj se nece nigde ni prodati..

SashaNS

pre 9 godina

Sve na silu, samo na silu. Tako igraju beogradski blizanci. Onaj Mijailovic zbog ponasanja je trebao jos u prvom poluvremenu da bude iskljucen, tu je sudija pogresio. A o treneru zvezde ne treba trositi reci. Nekada su zvezdini treneri bili gospoda i smekeri a ovaj svojim ponasanjem ne zasluzuje da ga puste na stadion. Bruka i sramota. Treba svi u fs da stave prst na celo i zapitaju se koliko dugo ce zvezda i partizan da siluju nas fudbal. Lalatovicu minimum 6 meseci suspenzije ako imaju i malo obraza.

bora

pre 9 godina

Da mu Milija Babović nije tast,nikada u životu ne bi bio trener Zvezde,ali veze i interesi ne znaju za klupske boje!Zvezda je nekada bila GOSPODSKI klub,u kome likovi poput Tončeva,Kokeze...ne bi mogli da budu ni portiri!!?

sasa

pre 9 godina

@zeljko

cuj, prijatelju, apsolutno se slazem sa tobom. lalatovic, posle onakvog ponasanja, nije zasluzio da bude trener zvezde, na stranu da li su bili penali ili ne, a ja mislim da su bila bar dva, alidesava se, to je sve sport.
nisam od onih koji gledaju u tudje dvoriste, ali silom prilika sam ispratio ponasanje predsednika jsd partizan kao i trenera fudbalske selekcije navedenog sportskog druzstva, i mogu priznati da lalatovic ima jos mnogo da psuje, preti, i na kraju tuce sudije dok stigne ovog pomenutog.
naravno, klub kao zvezda (bar ona, koju sam zavoleo) danas treba da ga smeni zbog ponasanja.
naravno, predsednik jsd partizan i trener kosarkaske selekcije NE TREBA da bude smenjen, on je tacno ono sto treba i kvalitetno reprezentuje funkciju i sportsko drustvo na cijem je celu.

Istakinjanje

pre 9 godina

Ko da ga zapazi ako nema posla, nema intervencija, svaki put neocenjen. Mora tu nešto da se uradi. Degažiranjem se niko nije proslavio.

jadna ova zemlja sa takvim delom naroda

pre 9 godina

Kako boli kad zivite u Srbiji a navijate za klub koji ne namesta. A onda gledate svo zlo sa druge strane i pitate se da li je moguce da postoje toliko nemoralni ljudi da vam se smeju cak i dok vas kradu.

beli

pre 9 godina

Kuco `el bio neki penal? A nije sudio Mazic,znaci nista....jbg. (panteroid, 14. septembar 2014 01:09)
a 'el bilo neko slobodno bacanje za partizan?jeste 40 sudili belosevic,vojinovic i kumovi

Uros

pre 9 godina

@zalosno: e ja sam se ziv pojeo zbog partizanovaca ozlojedjenih nepravdom prema Zvezdi i zaljubljenih u leprsavu igru Lalatovicevih petlica... Mislim da treba da idete kod Vucica da se zalite i trazite da vas postavi u upravu Partizana...

Tja...

pre 9 godina

Pročitao sam tekst sa linka koji si ostavio. Vaši dokazi su na nivou rečenice iz teksta koja glasi "laži kreira deklarisani navijač Crvene Zvezde koji je pod kontrolom čoveka za koga se priča da je čest gost u stanu trenera KK Partizan". Vi ste toliko ogrezli u laž da više ne znate šta pričate... Nije bitan jedan nerešen rezultat - bitno je što vi stvarno verujete u sopstvene baljezgarije. Nema veze, plaćate cenu, od opšte krađe preko izbacivanja iz Evrope do buduće, nažalost, propasti.

vlada

pre 9 godina

do sad sam mislio da samo vujosevic i covic treba da se isteraju iz srpskog sporta kad ono evo ga jos jedan kandidat... A ljudi se loze...

milan

pre 9 godina

Kod CZ je uvek neko treći kriv ili sudija, ili Partizan kao naša vlast za svoje neuspehe od danas krive još uvek staru vlast a ne uhvate se svoj nos.

Realista

pre 9 godina

da li je vas navijace Zvezde ijednog momenta sramota da komentarisete sudjenje?! Sta mislis kako je prosle sezone bilo Spartaku Javoru, Napretku i ostalim klubovima koji su igrali protiv vas?! Kad god ne mozete da ucackate gol, sudija svira penal protiv tih ekipa. A da ne pricam o sramnom sudjenju s kojim je bio suocen Partizan jos od prvog kola drugog dela i utakmice u Novom Pazaru. I pored toga, titulu ste osvojili sa samo dva boda prednosti. Ali titulu koju cete iskijavati godinama, jer niko vise nece raditi ono sto je radio prosle godine kako biste na silu uzeli titulu i time dokazali ni ja ne znam sta.

Mile

pre 9 godina

@Lionac samo ne znam zasto se kod nas narod lozi na fudbal i zasto je jos uvek popularniji od kosarke a videli smo sinoc.... gledali smo Partizanova cuda prethodnih godina a kosarkaski centri(Cacak,Kraljevo) nam propadaju,cudna smo mi nacija

navijaci zvezde

pre 9 godina

Најогавнија, најодвратнија и најлицемернија групација људи на кугли земаљској!

ivan

pre 9 godina

Iskreno, čini mi se da u prvom poluvremenu nije bio penal, ali nad Jovicem je postojao. Ipak, molim zvezdase da provere koliko su golova dali njihovi igrači u poslednje tri utakmice. Da li je trebalo oterati Stojanovica

Nije bitno

pre 9 godina

Zabole me i za czv i fkp. Samo mi jedna srvar ide na živce, a to je vaše kmečanje i razvijanje teorija zavere. Svako je drugi kriv do vas samih. Zato je fudbal tu gde i jeste. Razumite da ne možete da dobijete prvenstvo bez ijedne nerešene ili izgubljene utakmice.

terrible

pre 9 godina

Не памтим када сам гледао овако лошу утакмицу. Лош терен, лош судија, више од 50 фаулова...
Мој предлог за решавање проблема на трибинама је следећи: поставите камере (верујем да већ постоје) и сваког ко је бацио петарду или димну бомбу или штагод урадио казнити друштвено-корисним радом - лепо флоуресцентни прслук на себе па на скупљање смећа дуж ауто-пута, магистралног пута и сл.

1914

pre 9 godina

Nesalomivi-novosadjanin:jak si mi ti Novosadjanin i poznavalac kad Vojvodinu trpas u isti kos sa ova 2 blizanca,osvedoceno najkriminalizovanijih (ne)sportskih drustava u svetu.A sto se tice para,opet pojma nemas.Pare se ne ulazu u srpski fudbal nego se na najgori moguci nacin izvlace(citaj:kradu,otimaju) pa tako dolazimo recimo u situaciju da Partizan "nema" 200000 evra za travu na stadionu a prodali su igraca za nekoliko desetina miliona evra.Drzi se ti pisanja o onome sto znas...

A šta da je svirnuo

pre 9 godina

Možda bi i njihov golman odbranio kao naš? Možda bi bilo, kretao se golman, kao naš, a najbolje da smo dali neki normalan gol umesto što smo padali po šesnestercu. Za sve je kriv Mrdža, ... i Mažić! Sudi dva penala i gubimo! Možda smo još dobro prošli gledajući na duže staze?