Ponedeljak, 11.08.2014.

19:05

DV: Gazprom kupuje 50% Partizana

Trener košarkaša Partizana Duško Vujošević uporedio je novu sezonu sa igranjem višeg nivoa video-igre.

Izvor: B92

DV: Gazprom kupuje 50% Partizana IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

qwerty

pre 9 godina

sad se mora znat de su ogromne pare od ugovora koje smanjite igracima cim pocne sezona i od igraca koi se odreknu zaostalih primanja samo da bi potpisalinegdje de se postuje talenat i ugovor.

Anarki

pre 9 godina

@777 otkad Kk partizan i kkCz imaju svoje akcije? jesam ja to propustio njihov izlazak na berzu i transformaciju u d.o.o naprimer ili ti to lupas gluposti? bice da je ovo drugo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gospodin dzukela, 12. avgust 2014 08:49)
D.O.O. privredna drustva nemaju nikakave akcije, akcije imaju AD, ili ti akcionarska drustva.

Gospodin dzukela

pre 9 godina

@777 otkad Kk partizan i kkCz imaju svoje akcije? jesam ja to propustio njihov izlazak na berzu i transformaciju u d.o.o naprimer ili ti to lupas gluposti? bice da je ovo drugo...

mentalna institucija!

pre 9 godina

Drzava im posle NIS-a, Telekoma, Komercijalne banke, Dunav osiguranja namakla jos miliona i tako vec 15 godina a oni pevaju dzabe novci moji sinovci! Hahaha koje ludilo! Zvezda u upravi ima NULA politicara i prosle godine je po prvi put dobila celih 900.000e od svih drzavnih firmi zajedno dok ce ovi na 2,5 miliona da dodaju jos nekoliko! Da li je moguce da ih nije sramota da posle pricaju o drzavi i parama?! Odvratniji klub i navijace nisam u zivotu video! Ocekujem da na kraju ostanu sami u ligi jer ce jedini i dalje da dobijaju neogranicenu pomoc za kupovinu novih 5 stranaca i 5 reprezentativaca i da ce i dalje da pricaju kako je drzava protiv njih i rade iz ljubavi. Mozete li samo da zamislite grobarske komentare da je vest bila da je Vucic naterao NIS i Telekom da izdvoje 3 miliona (sto je i Vujosevic priznao) i da sada vrh drzave tera i Gasprom da kupi pola Zvezde?! A zamislite sve je to dodeljeno partizanu i oni i dalje kukaju?! U godini kad kazu da imaju najmanji budzet dovode Pavlovica, Kinsija, Tepica, 5 stranaca i nude Dangubicu vise nego Zvezda! Kako je tek bilo dok su dobijali vise, a Zvezda i ostali nista?!

Strašno

pre 9 godina

Neznam samo čija je ovo glupa ideja,da isti vlasnik bude i Zvezde i Partizana,bez obzira na sport.To je nemoguće i retko glupa zamisao.Logično bi bilo,ako neko već ulaže u neki klub,da to budu sve sekcije tog kluba a ne najljući rivali.Kosi se sa svim moralnim normama i ne verujem da će navijači prihvatiti tako nešto.Ostali bi klubovi bez njih.

LFC

pre 9 godina

Moram da vas razocaram sve da to nece biti moguce dok se ne donese Zakon o privatizaciji, a to je Dule zaboravio da kaze. A taj zakon ce biti donet tek kada vlast lepo isplanira kod koga i kako moze da se ubaci i uhlebi svoje funkcionere, nece sigurno zbog jednog kluba da sve to brzo odrade. Malo realnosti nije na odmet...

Nesa Kg

pre 9 godina

Smejao se Dule dok je to pricao,vidi se na snimku lepo.Mnogi su poverovali,prosto neverovatno.Bio je to cist sarkazam.Niti ima uslova zakonskih i drugih,niti je to uopste uskoro moguce.Cista sala i mala provokacija.PxFxCx 1312

777

pre 9 godina

veliki strumf, 11. avgust 2014 19:38)


Koliko sam ja razumeo ovu izjavu i citajuci ranije informacije u medijima, Gasprom kupuje FKCZ a po ovome sto Dule govori i po informacijama koje ima, on govori o kupovini 50% akcija KK Partizan. Ja ne vidim ovde da neko spominje sponzorstvo i kakve to ima veze sa sponzorstvom? Gasprom je sponzor FK CZ ali kao gigant sa parama zasto ne bi kupio akcije KK Partizan i od kud postavljanje pitanja koji je to njihov interess?? Rade sta hoce i to je njihova stvar. Veliki Strumf, da li ja gresim?

Jack

pre 9 godina

Cisto sumnjam da ce Pavlovic u Kinu, on bez problema moze naci takav ugovori i u nekom evroligasu. Bez obzira na sve, hvala mu za ovu polusezonu, niko nije tako brzo i lako usao u legendu kao on!

jsd zlo Srbije!

pre 9 godina

Znači zato smo Rusima poklonili NIS i skupljali pare za poplave? Da bi partizan i dalje imao neograničen budžet? I sa takvim budžetom nije izborio ni Evroligu?! Do koje mere možete ljudima da isperete mozak dokaz su navijači partizana. Njihov klub je UBEDLJIVO najviše para dobijao od države apsolutno svake godine već 15 godina i imao budžete koje drugi ne mogu ni da sanjaju a vujošević ih je ubedio da je država protiv njih i da imaju mali budžet. Pa samo od NIS-a i Telekoma dobijaju 2 miliona godišnje sledeće 3 godine što drugi klubovi ne mogu to da sanjaju ni u najluđim snovima. Zvezda je prošle godine dobila najviše u svojoj istoriji i to sve ukupno od državnih sponzora 900.000! Do sad je imala ekipe koje su po 5-10 puta bile jeftinije od partizanovih. Ali šta reći o navijačima koji misle da Drča košta više od Kinsija. Kako vas grobari više nije sramota? Pa sad ne možete valjda više ni sami sebe da lažete kad je država naterala pored svega i Gasprom da ulaže u vas. I ne upoređujte fudbal i košarku jer Zvezda ima PROSEK od 20.000 ljudi po utakmici i Gasprom dobija itekako dobru reklamu na Marakani. Vaš jedini argument pored Kupa Rose Salvahe je SPS.

fmp

pre 9 godina

...prvo masa intervjua kako je on jedini na svetu koji može od nekog nda napravi igrača (pokušao i u CSKA ali avaj Rusi su Rusi ,ne razumeju srpski,inače dule priča engleski ali neće ne voli Engleze) sad Gasprom ..pa koga on više laže,sebe,tebe,gomilu glupih navijača (da ne bude uvreda) više klubova...znate nikom nije zabranjeno da dovede igrače ali ko hoće da dođe ...pitanje od milion dolara
(a ha, 11. avgust 2014 21:18)

Kad je on izjavio da jedino on moze da napravi igraca? I zasto ti i jos neki mislite da laze za Gasprom?! Pomenuo je Gasprom drzavu u vezi kupovine 50% kluba,to su ozbiljne stvari, ne moze o tome da se laze,a i da je laz,odmah bi se javili i Gasprom i drzava da to demantuju(a ja verujem da nece).

Zmaj@ "Deo kluba" je opstiji pojam i moze da bude i 50% i trecina i desetina,ali jos uvek je to deo kluba.Znaci 50% ili pola je takodje "deo kluba".

zvezdas

pre 9 godina

cekaj sad ,jel evro kup tesko takmicenje ili neki cipiripi kup,jel gasprom nekom drzavni sponzor ili sta vec...ej zivote, govorim tiho i vodim psa sa sobom.....

Webber

pre 9 godina

Najvece zasluge za to ima Zecevic a ne Vucic,i prestanite da lupate. Bili bi oni i u FK da nije nesposobne uprave. (Zeko vrati se, 11. avgust 2014 20:46)

Kakav bre Zecevic...To vam je Vucic doveo i NIS i gasprom, a ovaj demagog ga je pljuvao pa ga hvalio pa ponovo pljuvao.

Floro Flores

pre 9 godina

ovo je ISTINA! Kupuje Gasprom,a Putin umesto Alekseja Milera za sefa ruskog giganta postavlja Vujosevica! Kaze Vladimir Vladimirovic da mu treba neko ko ce da nervira zapadne ptrotivnike

nisi upucen

pre 9 godina

Dule pojma nema ili je opet namerno maliciozan. Gasprom je generalni sponzor FKCZ, a ne vlasnik 50%. Razlika je OGROMNA...
(veliki strumf, 11. avgust 2014 19:38)

Slabo si ti informisan.Ne prica on o tome da Gasprom sada ima 50% zvezde,vec da ce do toga doci,postoje ozbiljne indicije.Vec duze vreme se o tome pise,prati malo.

levom se češem

pre 9 godina

(znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove, 11. avgust 2014 20:45)


Ne moze ni Igokei!
(Don Quijote, 11. avgust 2014 21:06)


Ne, ne, ne, uporno brkaš lončiće, isključivo Fmp- niko ne može da zabrani kako će da se zovu !!

pera

pre 9 godina

DV počinje da liči na jednog lika koji ovde komentariše a nick mu je brondby. Msm, Gazprom je kupio 50% FKCZ onoliko koliko će kupiti 50% KKPI. Hajte molim vas, mislim da je Odžačat zainteresovaniji...
(konto, 11. avgust 2014 19:23)

On nije rekao da je Gasprom kupio,nego da ce kupiti 50% FK CZ.To se vec mesecimma pise po medijima.

moje ime

pre 9 godina

Dule pojma nema ili je opet namerno maliciozan. Gasprom je generalni sponzor FKCZ, a ne vlasnik 50%. Razlika je OGROMNA. Ne vidim razlog ni nacin da drzavna ruska firma, koja je energetski gigant, KUPI polovinu posrnulog kluba (ne govorim o sponzorstvu)- nije to privatan novac, a Rusi imaju mnogo vece prioritete sada neko da novac bacaju za jugoslovenski KK. I kakve veze drzava Srbija ima sa tim sta ce raditi ruska drzavna firma - pa mi smo za Ruse neopisivo sitni? Koju bi oni uslugu onda od Srbije trazili?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (veliki strumf, 11. avgust 2014 19:38)


Koju uslugu bi trazili? :)
Da vidim, da vidim... Jel moze recimo da dobiju NIS po ceni RK Beograd? Ili da rudna renta bude 3% umesto 15%? Ili da imaju monopol jos X godina?

Mislis da je malo za sponzorstvo u Zvezdi? E robote, robote, mnogo ce jos vode proteci dok ti ne shvatis neke stvari.

NastyB

pre 9 godina

(znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove, 11. avgust 2014 20:45)

http://s.tf.rs/2013/02/17/Dule-Vujosevic-Navijam-za-Zvezdu.jpg

Nenad Pirocanac

pre 9 godina

Imacemo opet dobar tim,u to ne sumnjam,mislim da ce se Mikovic uklopitiu tim,ti jei Luka Bogdanovic,ali mu je inostranui klub prioritet tesko da ce potpisati za nas...ja sam cuo da se vode razgovori sa 2 igraca,ali da ce doci tek ako se ne uklope Vujovic,koji je takodje na probi,Mikovic i Kazaioglu...ma napravicemo tim uprkos onima koji su mislili da cemo umreti...jedna sezona u Evrokupu,nisu 20,neznam cemu podsmejavanje,pa oni nisu ni 2 sezone igrali u Evrokupu,mislim na staru Zvezdu,cak su igrali za opstanak i u Abi,ne podsmivam se samo akzem cinjenice,a od 2000 do 2013,su uvek u Evrokupu,a mi u Evroligi,pa moralo je jednom da bude obrunto,boze moj sport je to...

Zmaj

pre 9 godina

50% nije "deo kluba" vec pola, a razlika izmedju "dela" i "polovine" je ogromna. Vujosevic lupeta. I niko ne kupuje 50% akcija vec 49% ili 51% kad se vec kupuje takav udeo. Koji smesan tekst!

ex sns

pre 9 godina

Za 5.5 meseci milion $? Kakva bre ljubav prema klubu i ostale gluposti?
Za te pare ce svako da ljubi grb kluba samo tako ! Samo nenormalan sportista bi propustio takvu priliku,uostalom i sam DV zna da je milion,ipak,milion....jer je toliko naplatio svoje proterivanje iz Cska!

uslo u krv i dovidjenja

pre 9 godina

@ glodar
vrlo dobro znam o cemu govorim jer trenutno zivim u zemlji u kojoj je doslo do skore privatizacije,a ti kad bi samo malo dalje od nosa pogledao,bilo bi ti jasno o cemu govorim.
redovan clan nase navijacke scene sam bio dobrih 15god i poznajuci mentalitet nasih ljudi,kukali bi sto niste na drzavnim jaslama,pa makar i u krizi,jer stranac ne tolerise balkanske pizdarije.

maktouf

pre 9 godina

Ne vidim da neka kompanija ima ekonomski interes da kupi PAR ili CZ, izuzev ako joj se po politickoj liniji daju neke privilegije ili bude politicki uslovljena.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dragan, 11. avgust 2014 19:27)

A, zasto ne? Pogotovo što se ne radi o velikim troškovima za takve kompanije i ako one uloženi novac mogu vrati kroz 3-4 godine, što je moguće, čak, i u našoj košarci, a o fudbalu da ne govorimo, tu se može i ozbiljnije zaraditi. Kakav je interes kompanije Efes Pilsen da vec vise od 20 godina ulaže relativno veliki novac u košarkaški klub koji praktično i nema navijače u Turskoj i koji ne postiže rezultate srazmerne ulaganjima u taj klub. Ovo je samo jedan primer, a takvih primera imamo širom Evrope, i u fudbalu i u košarci. Ne vidim zašto bi mi bili izuzetak, pogotovo što bi u tom slučaju sumnjivi odliv novca, a koji bi trebao da bude zarada (vlasnika) klubova, nestati.

a ha

pre 9 godina

Opet nije moglo bez ono ,,nadam se da ce biti ispracen kao prosle sezone,, samo zato sto je Zvezda igrala Evrokup.Ni jedna izjava bes okolisanja.Ja nikad ne brinem za Partizan.Svako ko prati i sam zna sezonama unazad jedno te isto:klub je u ocajnoj situaciji,ostaje samo katanac,juniorski pogon...A onda dolazi kraj sezone i pocinje Super liga u kojoj stizu ,,bivsi Partizanovci,, koji su tolio napravili ,,cudo,, u inostranim klubovima.Citacemo krajem iduce verovatno ovde ili na nekom drugom sajtu naslove ,,Zo Lovernj blizu povratka u Partizan,, , ,,Sasa Pavlovic nezadovoljan statusom u Kini ponovo crno-beli,, , ,,Bertans na korak od Humske,, i titula je nasa! :D

Verovatno će da bude tako jer će dotični igrači tamo gde su sada da pokažu jedno veliko NIŠTA odna gde će šta će u instituciju

a ha

pre 9 godina

Volim da čitam komentare rent-a delija; to su ljudi toliko opterećeni Duletom Vujoševićem da bi, čini mi se, i da se Dule nakašlje imali šta da kažu o tome.
Godine dominacije stvaraju žešće frustracije, ali zaista.
Živi bili navijači privatnog kluba iz Stjepana Supanca 15 a.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove, 11. avgust 2014 20:45)

Za razliku od tebe ja više volim da slušam duletove vratolomije i kako se jadan ubi da dovede nekog...prvo masa intervjua kako je on jedini na svetu koji može od nekog nda napravi igrača (pokušao i u CSKA ali avaj Rusi su Rusi ,ne razumeju srpski,inače dule priča engleski ali neće ne voli Engleze) sad Gasprom ..pa koga on više laže,sebe,tebe,gomilu glupih navijača (da ne bude uvreda) više klubova...znate nikom nije zabranjeno da dovede igrače ali ko hoće da dođe ...pitanje od milion dolara

anti-twins

pre 9 godina

"Time je vlast pokazala da vodi brigu o oba kluba i pokazali su državničku odgovornost" - zar u ovoj drzavi postoji samo dva kluba??? jos samo jednom da cujem simpatizere bg-blizanaca da nisu drzavne tvorevine i mezimci i da ih drzava ne gura!!! kad drzava pomogne i Hajduk iz Kule, Proleter iz Zrenjanina ili Radnicki Nis da se ne ugase, onda ce pokazati drzavnicku odgovorost. ovako samo pokazuju favorizovanje prestonickih miljenika i guranje svojih licnih mezimceta.

znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove

pre 9 godina

Volim da čitam komentare rent-a delija; to su ljudi toliko opterećeni Duletom Vujoševićem da bi, čini mi se, i da se Dule nakašlje imali šta da kažu o tome.
Godine dominacije stvaraju žešće frustracije, ali zaista.
Živi bili navijači privatnog kluba iz Stjepana Supanca 15 a.

uslo u krv i dovidjenja

pre 9 godina

zanimljivo,klub koji je navodno u bezizlaznoj finansijskoj situaciji dovodi evropske igrace koje su iznad kvaliteta evrokupa i u odnosu na te igrace ce se angazovati amerikanac...komedija.
inace iskreno vam zelim da vas kupi gasprom,da plivate u lovi,ako treba i da nastavite da dominirate do sudnjeg dana,ali gospodo,taj gasprom nece tolerisati vase neljudsko ponasanje,prepirke po medijima,prozivku drzave,tehnicke greske i navijacke ispade na evro mecevima.
pretvoricete se u pravo lutkarsko pozoriste,iako nikad niste bili daleko od toga.

fenomen

pre 9 godina

Posle ove izjave skoro sam siguran da Saša Pavlović ostaje. Verovatno je u NBA zaradio dovoljno da ne mora ići u Kinu za samo 1 milion dolara a ako ostane u Partizanu na neki način će biti još veći u očima navijača Partizana. Bilo bi dobro da i Luka Bogdanović potpiše obzirom da je bez kluba a i gani već navikli da ih neki Bogdanović puni...
Poz...

Dragan

pre 9 godina

Ne vidim da neka kompanija ima ekonomski interes da kupi PAR ili CZ, izuzev ako joj se po politickoj liniji daju neke privilegije ili bude politicki uslovljena.

Sale

pre 9 godina

Dule pre svega zelim da se u buducnosti ne desavaju pehovi i da mi se vise nikad ne cepa srce kao kada se povredio Milosavljevic, da zdravlje posluzi sve u klubu, za ostalo se ja odavno ne brinem. Para nema i momci koji budu igrali igrace srcem zbog svetog dresa koji nose. Ali Dule budi siguran da nikakva besparica i mrznja prepostenih ptica selica nece uticati na sve koje vole KK Partizan, da sad kao nikad pokazemo sta je ljubav prema Partizanu. A vec smo najbolji u Evropi. Svi na stepenicu vise, VIDIMO SE...

Milan

pre 9 godina

Opet nije moglo bez ono ,,nadam se da ce biti ispracen kao prosle sezone,, samo zato sto je Zvezda igrala Evrokup.Ni jedna izjava bes okolisanja.Ja nikad ne brinem za Partizan.Svako ko prati i sam zna sezonama unazad jedno te isto:klub je u ocajnoj situaciji,ostaje samo katanac,juniorski pogon...A onda dolazi kraj sezone i pocinje Super liga u kojoj stizu ,,bivsi Partizanovci,, koji su tolio napravili ,,cudo,, u inostranim klubovima.Citacemo krajem iduce verovatno ovde ili na nekom drugom sajtu naslove ,,Zo Lovernj blizu povratka u Partizan,, , ,,Sasa Pavlovic nezadovoljan statusom u Kini ponovo crno-beli,, , ,,Bertans na korak od Humske,, i titula je nasa! :D

todor

pre 9 godina

Samo Pavlovic kada bi ostao.
znam,ne bi te zuljalo jos jedno milionce na racunu..
Vidi, razmisli, ako imas dovoljno, nama ces ulepsati zivote, a to je mozda i vrednije od novca..
U svakom slucaju HVALA TI za sve!

4444

pre 9 godina

50% vlasnistva me mnogo vise raduje nego neko sponzorstvo na par godina. Cak i da ne dodje do toga (a moram priznati da sam vise pesimista nego optimista), jedva cekam da pocne sezona. Nisam uzeo fudbalsku, ustedeo sam za basket. Osecam se kao da imam obavezu da budem u Pioniru ove godini nakon svih prosli. Neverovatno nesto...

danilo

pre 9 godina

Pre dve godine je rekao za ekipu u kojoj su bili Bogdan,Leo,Gagi,Lučić,Davis,Lovernj,Gagić,Milutinov,- sem Gagija i Lučića sve teško anonimci- da je talentovanija od čuvene Divčeve generacije.
Da su Rusi ušli u klub pre samo godinu dana sada bi sa tom ekipom jurili 'ladno F4.
Ovako ponovo ispočetka, malo će potrajati duže, ali sa Duletom i sigurnim finansijama, WE WILL BE BACK,pa će priroda će ponovo biti u svojoj normali.
P.S. Medju nama i pošteno, kada KK Partizan, najgledaniji tim u EL i jedan od 5-6 najuspešniji poslednjih 15 godina, ne igra EL a kojekakvi hibridi i mutanti igraju, gube svi...

očigledno

pre 9 godina

"Dakle, ne da će imati samo 50 odsto FK Crvena zvezda, nego i Partizana. Time je vlast pokazala da vodi brigu o oba kluba i pokaazali su državničku odgovornost", rekao je Vujošević."

Sutra mozete ocekivati sneg i temperature ispod nule...

Marko Nikolic-Zvezdin 12 igrac

pre 9 godina

Sad prica kako drzava vodi brigu o klubovima, kako se drzavnicki postavlja a kad krenu kola nizbrdo ima da se kuka na sve i svasta pa i na tu drzavu, Vucica, Zvezdu itd. Licemerstina najgore vrste od strane doticnog ...

Slavko Rs

pre 9 godina

Fine vjesti koje daju nadu u rjesavanje financiskih problema u Partizanu.Sto se struke tice znam da ce Dule ponovo da uradi nemoguce za nas ali tako je iz godine u godinu.

xxx

pre 9 godina

Svima vama neukima treba dobra skola koju nikako da naucite - treba prodati 100% i uzeti sve pare a ne 50% a izgubiti klub (firmu) u pola cene.

veliki strumf

pre 9 godina

Dule pojma nema ili je opet namerno maliciozan. Gasprom je generalni sponzor FKCZ, a ne vlasnik 50%. Razlika je OGROMNA. Ne vidim razlog ni nacin da drzavna ruska firma, koja je energetski gigant, KUPI polovinu posrnulog kluba (ne govorim o sponzorstvu)- nije to privatan novac, a Rusi imaju mnogo vece prioritete sada neko da novac bacaju za jugoslovenski KK. I kakve veze drzava Srbija ima sa tim sta ce raditi ruska drzavna firma - pa mi smo za Ruse neopisivo sitni? Koju bi oni uslugu onda od Srbije trazili? I da, sta bi sa porodicom koja drzi Panatinaikos, kako oni isparise iz cele price? Videcemo da li je ovo jos jedna od bezbrojnih Duletovih patki i bacanje rukavice drzavi.

konto

pre 9 godina

DV počinje da liči na jednog lika koji ovde komentariše a nick mu je brondby. Msm, Gazprom je kupio 50% FKCZ onoliko koliko će kupiti 50% KKPI. Hajte molim vas, mislim da je Odžačat zainteresovaniji...

4444

pre 9 godina

50% vlasnistva me mnogo vise raduje nego neko sponzorstvo na par godina. Cak i da ne dodje do toga (a moram priznati da sam vise pesimista nego optimista), jedva cekam da pocne sezona. Nisam uzeo fudbalsku, ustedeo sam za basket. Osecam se kao da imam obavezu da budem u Pioniru ove godini nakon svih prosli. Neverovatno nesto...

očigledno

pre 9 godina

"Dakle, ne da će imati samo 50 odsto FK Crvena zvezda, nego i Partizana. Time je vlast pokazala da vodi brigu o oba kluba i pokaazali su državničku odgovornost", rekao je Vujošević."

Sutra mozete ocekivati sneg i temperature ispod nule...

danilo

pre 9 godina

Pre dve godine je rekao za ekipu u kojoj su bili Bogdan,Leo,Gagi,Lučić,Davis,Lovernj,Gagić,Milutinov,- sem Gagija i Lučića sve teško anonimci- da je talentovanija od čuvene Divčeve generacije.
Da su Rusi ušli u klub pre samo godinu dana sada bi sa tom ekipom jurili 'ladno F4.
Ovako ponovo ispočetka, malo će potrajati duže, ali sa Duletom i sigurnim finansijama, WE WILL BE BACK,pa će priroda će ponovo biti u svojoj normali.
P.S. Medju nama i pošteno, kada KK Partizan, najgledaniji tim u EL i jedan od 5-6 najuspešniji poslednjih 15 godina, ne igra EL a kojekakvi hibridi i mutanti igraju, gube svi...

todor

pre 9 godina

Samo Pavlovic kada bi ostao.
znam,ne bi te zuljalo jos jedno milionce na racunu..
Vidi, razmisli, ako imas dovoljno, nama ces ulepsati zivote, a to je mozda i vrednije od novca..
U svakom slucaju HVALA TI za sve!

fenomen

pre 9 godina

Posle ove izjave skoro sam siguran da Saša Pavlović ostaje. Verovatno je u NBA zaradio dovoljno da ne mora ići u Kinu za samo 1 milion dolara a ako ostane u Partizanu na neki način će biti još veći u očima navijača Partizana. Bilo bi dobro da i Luka Bogdanović potpiše obzirom da je bez kluba a i gani već navikli da ih neki Bogdanović puni...
Poz...

jsd zlo Srbije!

pre 9 godina

Znači zato smo Rusima poklonili NIS i skupljali pare za poplave? Da bi partizan i dalje imao neograničen budžet? I sa takvim budžetom nije izborio ni Evroligu?! Do koje mere možete ljudima da isperete mozak dokaz su navijači partizana. Njihov klub je UBEDLJIVO najviše para dobijao od države apsolutno svake godine već 15 godina i imao budžete koje drugi ne mogu ni da sanjaju a vujošević ih je ubedio da je država protiv njih i da imaju mali budžet. Pa samo od NIS-a i Telekoma dobijaju 2 miliona godišnje sledeće 3 godine što drugi klubovi ne mogu to da sanjaju ni u najluđim snovima. Zvezda je prošle godine dobila najviše u svojoj istoriji i to sve ukupno od državnih sponzora 900.000! Do sad je imala ekipe koje su po 5-10 puta bile jeftinije od partizanovih. Ali šta reći o navijačima koji misle da Drča košta više od Kinsija. Kako vas grobari više nije sramota? Pa sad ne možete valjda više ni sami sebe da lažete kad je država naterala pored svega i Gasprom da ulaže u vas. I ne upoređujte fudbal i košarku jer Zvezda ima PROSEK od 20.000 ljudi po utakmici i Gasprom dobija itekako dobru reklamu na Marakani. Vaš jedini argument pored Kupa Rose Salvahe je SPS.

Slavko Rs

pre 9 godina

Fine vjesti koje daju nadu u rjesavanje financiskih problema u Partizanu.Sto se struke tice znam da ce Dule ponovo da uradi nemoguce za nas ali tako je iz godine u godinu.

Dragan

pre 9 godina

Ne vidim da neka kompanija ima ekonomski interes da kupi PAR ili CZ, izuzev ako joj se po politickoj liniji daju neke privilegije ili bude politicki uslovljena.

Sale

pre 9 godina

Dule pre svega zelim da se u buducnosti ne desavaju pehovi i da mi se vise nikad ne cepa srce kao kada se povredio Milosavljevic, da zdravlje posluzi sve u klubu, za ostalo se ja odavno ne brinem. Para nema i momci koji budu igrali igrace srcem zbog svetog dresa koji nose. Ali Dule budi siguran da nikakva besparica i mrznja prepostenih ptica selica nece uticati na sve koje vole KK Partizan, da sad kao nikad pokazemo sta je ljubav prema Partizanu. A vec smo najbolji u Evropi. Svi na stepenicu vise, VIDIMO SE...

znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove

pre 9 godina

Volim da čitam komentare rent-a delija; to su ljudi toliko opterećeni Duletom Vujoševićem da bi, čini mi se, i da se Dule nakašlje imali šta da kažu o tome.
Godine dominacije stvaraju žešće frustracije, ali zaista.
Živi bili navijači privatnog kluba iz Stjepana Supanca 15 a.

Marko Nikolic-Zvezdin 12 igrac

pre 9 godina

Sad prica kako drzava vodi brigu o klubovima, kako se drzavnicki postavlja a kad krenu kola nizbrdo ima da se kuka na sve i svasta pa i na tu drzavu, Vucica, Zvezdu itd. Licemerstina najgore vrste od strane doticnog ...

Jack

pre 9 godina

Cisto sumnjam da ce Pavlovic u Kinu, on bez problema moze naci takav ugovori i u nekom evroligasu. Bez obzira na sve, hvala mu za ovu polusezonu, niko nije tako brzo i lako usao u legendu kao on!

konto

pre 9 godina

DV počinje da liči na jednog lika koji ovde komentariše a nick mu je brondby. Msm, Gazprom je kupio 50% FKCZ onoliko koliko će kupiti 50% KKPI. Hajte molim vas, mislim da je Odžačat zainteresovaniji...

veliki strumf

pre 9 godina

Dule pojma nema ili je opet namerno maliciozan. Gasprom je generalni sponzor FKCZ, a ne vlasnik 50%. Razlika je OGROMNA. Ne vidim razlog ni nacin da drzavna ruska firma, koja je energetski gigant, KUPI polovinu posrnulog kluba (ne govorim o sponzorstvu)- nije to privatan novac, a Rusi imaju mnogo vece prioritete sada neko da novac bacaju za jugoslovenski KK. I kakve veze drzava Srbija ima sa tim sta ce raditi ruska drzavna firma - pa mi smo za Ruse neopisivo sitni? Koju bi oni uslugu onda od Srbije trazili? I da, sta bi sa porodicom koja drzi Panatinaikos, kako oni isparise iz cele price? Videcemo da li je ovo jos jedna od bezbrojnih Duletovih patki i bacanje rukavice drzavi.

levom se češem

pre 9 godina

(znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove, 11. avgust 2014 20:45)


Ne moze ni Igokei!
(Don Quijote, 11. avgust 2014 21:06)


Ne, ne, ne, uporno brkaš lončiće, isključivo Fmp- niko ne može da zabrani kako će da se zovu !!

Nenad Pirocanac

pre 9 godina

Imacemo opet dobar tim,u to ne sumnjam,mislim da ce se Mikovic uklopitiu tim,ti jei Luka Bogdanovic,ali mu je inostranui klub prioritet tesko da ce potpisati za nas...ja sam cuo da se vode razgovori sa 2 igraca,ali da ce doci tek ako se ne uklope Vujovic,koji je takodje na probi,Mikovic i Kazaioglu...ma napravicemo tim uprkos onima koji su mislili da cemo umreti...jedna sezona u Evrokupu,nisu 20,neznam cemu podsmejavanje,pa oni nisu ni 2 sezone igrali u Evrokupu,mislim na staru Zvezdu,cak su igrali za opstanak i u Abi,ne podsmivam se samo akzem cinjenice,a od 2000 do 2013,su uvek u Evrokupu,a mi u Evroligi,pa moralo je jednom da bude obrunto,boze moj sport je to...

moje ime

pre 9 godina

Dule pojma nema ili je opet namerno maliciozan. Gasprom je generalni sponzor FKCZ, a ne vlasnik 50%. Razlika je OGROMNA. Ne vidim razlog ni nacin da drzavna ruska firma, koja je energetski gigant, KUPI polovinu posrnulog kluba (ne govorim o sponzorstvu)- nije to privatan novac, a Rusi imaju mnogo vece prioritete sada neko da novac bacaju za jugoslovenski KK. I kakve veze drzava Srbija ima sa tim sta ce raditi ruska drzavna firma - pa mi smo za Ruse neopisivo sitni? Koju bi oni uslugu onda od Srbije trazili?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (veliki strumf, 11. avgust 2014 19:38)


Koju uslugu bi trazili? :)
Da vidim, da vidim... Jel moze recimo da dobiju NIS po ceni RK Beograd? Ili da rudna renta bude 3% umesto 15%? Ili da imaju monopol jos X godina?

Mislis da je malo za sponzorstvo u Zvezdi? E robote, robote, mnogo ce jos vode proteci dok ti ne shvatis neke stvari.

Milan

pre 9 godina

Opet nije moglo bez ono ,,nadam se da ce biti ispracen kao prosle sezone,, samo zato sto je Zvezda igrala Evrokup.Ni jedna izjava bes okolisanja.Ja nikad ne brinem za Partizan.Svako ko prati i sam zna sezonama unazad jedno te isto:klub je u ocajnoj situaciji,ostaje samo katanac,juniorski pogon...A onda dolazi kraj sezone i pocinje Super liga u kojoj stizu ,,bivsi Partizanovci,, koji su tolio napravili ,,cudo,, u inostranim klubovima.Citacemo krajem iduce verovatno ovde ili na nekom drugom sajtu naslove ,,Zo Lovernj blizu povratka u Partizan,, , ,,Sasa Pavlovic nezadovoljan statusom u Kini ponovo crno-beli,, , ,,Bertans na korak od Humske,, i titula je nasa! :D

Zmaj

pre 9 godina

50% nije "deo kluba" vec pola, a razlika izmedju "dela" i "polovine" je ogromna. Vujosevic lupeta. I niko ne kupuje 50% akcija vec 49% ili 51% kad se vec kupuje takav udeo. Koji smesan tekst!

xxx

pre 9 godina

Svima vama neukima treba dobra skola koju nikako da naucite - treba prodati 100% i uzeti sve pare a ne 50% a izgubiti klub (firmu) u pola cene.

nisi upucen

pre 9 godina

Dule pojma nema ili je opet namerno maliciozan. Gasprom je generalni sponzor FKCZ, a ne vlasnik 50%. Razlika je OGROMNA...
(veliki strumf, 11. avgust 2014 19:38)

Slabo si ti informisan.Ne prica on o tome da Gasprom sada ima 50% zvezde,vec da ce do toga doci,postoje ozbiljne indicije.Vec duze vreme se o tome pise,prati malo.

anti-twins

pre 9 godina

"Time je vlast pokazala da vodi brigu o oba kluba i pokazali su državničku odgovornost" - zar u ovoj drzavi postoji samo dva kluba??? jos samo jednom da cujem simpatizere bg-blizanaca da nisu drzavne tvorevine i mezimci i da ih drzava ne gura!!! kad drzava pomogne i Hajduk iz Kule, Proleter iz Zrenjanina ili Radnicki Nis da se ne ugase, onda ce pokazati drzavnicku odgovorost. ovako samo pokazuju favorizovanje prestonickih miljenika i guranje svojih licnih mezimceta.

uslo u krv i dovidjenja

pre 9 godina

zanimljivo,klub koji je navodno u bezizlaznoj finansijskoj situaciji dovodi evropske igrace koje su iznad kvaliteta evrokupa i u odnosu na te igrace ce se angazovati amerikanac...komedija.
inace iskreno vam zelim da vas kupi gasprom,da plivate u lovi,ako treba i da nastavite da dominirate do sudnjeg dana,ali gospodo,taj gasprom nece tolerisati vase neljudsko ponasanje,prepirke po medijima,prozivku drzave,tehnicke greske i navijacke ispade na evro mecevima.
pretvoricete se u pravo lutkarsko pozoriste,iako nikad niste bili daleko od toga.

777

pre 9 godina

veliki strumf, 11. avgust 2014 19:38)


Koliko sam ja razumeo ovu izjavu i citajuci ranije informacije u medijima, Gasprom kupuje FKCZ a po ovome sto Dule govori i po informacijama koje ima, on govori o kupovini 50% akcija KK Partizan. Ja ne vidim ovde da neko spominje sponzorstvo i kakve to ima veze sa sponzorstvom? Gasprom je sponzor FK CZ ali kao gigant sa parama zasto ne bi kupio akcije KK Partizan i od kud postavljanje pitanja koji je to njihov interess?? Rade sta hoce i to je njihova stvar. Veliki Strumf, da li ja gresim?

ex sns

pre 9 godina

Za 5.5 meseci milion $? Kakva bre ljubav prema klubu i ostale gluposti?
Za te pare ce svako da ljubi grb kluba samo tako ! Samo nenormalan sportista bi propustio takvu priliku,uostalom i sam DV zna da je milion,ipak,milion....jer je toliko naplatio svoje proterivanje iz Cska!

Floro Flores

pre 9 godina

ovo je ISTINA! Kupuje Gasprom,a Putin umesto Alekseja Milera za sefa ruskog giganta postavlja Vujosevica! Kaze Vladimir Vladimirovic da mu treba neko ko ce da nervira zapadne ptrotivnike

mentalna institucija!

pre 9 godina

Drzava im posle NIS-a, Telekoma, Komercijalne banke, Dunav osiguranja namakla jos miliona i tako vec 15 godina a oni pevaju dzabe novci moji sinovci! Hahaha koje ludilo! Zvezda u upravi ima NULA politicara i prosle godine je po prvi put dobila celih 900.000e od svih drzavnih firmi zajedno dok ce ovi na 2,5 miliona da dodaju jos nekoliko! Da li je moguce da ih nije sramota da posle pricaju o drzavi i parama?! Odvratniji klub i navijace nisam u zivotu video! Ocekujem da na kraju ostanu sami u ligi jer ce jedini i dalje da dobijaju neogranicenu pomoc za kupovinu novih 5 stranaca i 5 reprezentativaca i da ce i dalje da pricaju kako je drzava protiv njih i rade iz ljubavi. Mozete li samo da zamislite grobarske komentare da je vest bila da je Vucic naterao NIS i Telekom da izdvoje 3 miliona (sto je i Vujosevic priznao) i da sada vrh drzave tera i Gasprom da kupi pola Zvezde?! A zamislite sve je to dodeljeno partizanu i oni i dalje kukaju?! U godini kad kazu da imaju najmanji budzet dovode Pavlovica, Kinsija, Tepica, 5 stranaca i nude Dangubicu vise nego Zvezda! Kako je tek bilo dok su dobijali vise, a Zvezda i ostali nista?!

uslo u krv i dovidjenja

pre 9 godina

@ glodar
vrlo dobro znam o cemu govorim jer trenutno zivim u zemlji u kojoj je doslo do skore privatizacije,a ti kad bi samo malo dalje od nosa pogledao,bilo bi ti jasno o cemu govorim.
redovan clan nase navijacke scene sam bio dobrih 15god i poznajuci mentalitet nasih ljudi,kukali bi sto niste na drzavnim jaslama,pa makar i u krizi,jer stranac ne tolerise balkanske pizdarije.

Nesa Kg

pre 9 godina

Smejao se Dule dok je to pricao,vidi se na snimku lepo.Mnogi su poverovali,prosto neverovatno.Bio je to cist sarkazam.Niti ima uslova zakonskih i drugih,niti je to uopste uskoro moguce.Cista sala i mala provokacija.PxFxCx 1312

LFC

pre 9 godina

Moram da vas razocaram sve da to nece biti moguce dok se ne donese Zakon o privatizaciji, a to je Dule zaboravio da kaze. A taj zakon ce biti donet tek kada vlast lepo isplanira kod koga i kako moze da se ubaci i uhlebi svoje funkcionere, nece sigurno zbog jednog kluba da sve to brzo odrade. Malo realnosti nije na odmet...

a ha

pre 9 godina

Volim da čitam komentare rent-a delija; to su ljudi toliko opterećeni Duletom Vujoševićem da bi, čini mi se, i da se Dule nakašlje imali šta da kažu o tome.
Godine dominacije stvaraju žešće frustracije, ali zaista.
Živi bili navijači privatnog kluba iz Stjepana Supanca 15 a.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove, 11. avgust 2014 20:45)

Za razliku od tebe ja više volim da slušam duletove vratolomije i kako se jadan ubi da dovede nekog...prvo masa intervjua kako je on jedini na svetu koji može od nekog nda napravi igrača (pokušao i u CSKA ali avaj Rusi su Rusi ,ne razumeju srpski,inače dule priča engleski ali neće ne voli Engleze) sad Gasprom ..pa koga on više laže,sebe,tebe,gomilu glupih navijača (da ne bude uvreda) više klubova...znate nikom nije zabranjeno da dovede igrače ali ko hoće da dođe ...pitanje od milion dolara

zvezdas

pre 9 godina

cekaj sad ,jel evro kup tesko takmicenje ili neki cipiripi kup,jel gasprom nekom drzavni sponzor ili sta vec...ej zivote, govorim tiho i vodim psa sa sobom.....

maktouf

pre 9 godina

Ne vidim da neka kompanija ima ekonomski interes da kupi PAR ili CZ, izuzev ako joj se po politickoj liniji daju neke privilegije ili bude politicki uslovljena.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dragan, 11. avgust 2014 19:27)

A, zasto ne? Pogotovo što se ne radi o velikim troškovima za takve kompanije i ako one uloženi novac mogu vrati kroz 3-4 godine, što je moguće, čak, i u našoj košarci, a o fudbalu da ne govorimo, tu se može i ozbiljnije zaraditi. Kakav je interes kompanije Efes Pilsen da vec vise od 20 godina ulaže relativno veliki novac u košarkaški klub koji praktično i nema navijače u Turskoj i koji ne postiže rezultate srazmerne ulaganjima u taj klub. Ovo je samo jedan primer, a takvih primera imamo širom Evrope, i u fudbalu i u košarci. Ne vidim zašto bi mi bili izuzetak, pogotovo što bi u tom slučaju sumnjivi odliv novca, a koji bi trebao da bude zarada (vlasnika) klubova, nestati.

Webber

pre 9 godina

Najvece zasluge za to ima Zecevic a ne Vucic,i prestanite da lupate. Bili bi oni i u FK da nije nesposobne uprave. (Zeko vrati se, 11. avgust 2014 20:46)

Kakav bre Zecevic...To vam je Vucic doveo i NIS i gasprom, a ovaj demagog ga je pljuvao pa ga hvalio pa ponovo pljuvao.

NastyB

pre 9 godina

(znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove, 11. avgust 2014 20:45)

http://s.tf.rs/2013/02/17/Dule-Vujosevic-Navijam-za-Zvezdu.jpg

fmp

pre 9 godina

...prvo masa intervjua kako je on jedini na svetu koji može od nekog nda napravi igrača (pokušao i u CSKA ali avaj Rusi su Rusi ,ne razumeju srpski,inače dule priča engleski ali neće ne voli Engleze) sad Gasprom ..pa koga on više laže,sebe,tebe,gomilu glupih navijača (da ne bude uvreda) više klubova...znate nikom nije zabranjeno da dovede igrače ali ko hoće da dođe ...pitanje od milion dolara
(a ha, 11. avgust 2014 21:18)

Kad je on izjavio da jedino on moze da napravi igraca? I zasto ti i jos neki mislite da laze za Gasprom?! Pomenuo je Gasprom drzavu u vezi kupovine 50% kluba,to su ozbiljne stvari, ne moze o tome da se laze,a i da je laz,odmah bi se javili i Gasprom i drzava da to demantuju(a ja verujem da nece).

Zmaj@ "Deo kluba" je opstiji pojam i moze da bude i 50% i trecina i desetina,ali jos uvek je to deo kluba.Znaci 50% ili pola je takodje "deo kluba".

pera

pre 9 godina

DV počinje da liči na jednog lika koji ovde komentariše a nick mu je brondby. Msm, Gazprom je kupio 50% FKCZ onoliko koliko će kupiti 50% KKPI. Hajte molim vas, mislim da je Odžačat zainteresovaniji...
(konto, 11. avgust 2014 19:23)

On nije rekao da je Gasprom kupio,nego da ce kupiti 50% FK CZ.To se vec mesecimma pise po medijima.

Gospodin dzukela

pre 9 godina

@777 otkad Kk partizan i kkCz imaju svoje akcije? jesam ja to propustio njihov izlazak na berzu i transformaciju u d.o.o naprimer ili ti to lupas gluposti? bice da je ovo drugo...

Strašno

pre 9 godina

Neznam samo čija je ovo glupa ideja,da isti vlasnik bude i Zvezde i Partizana,bez obzira na sport.To je nemoguće i retko glupa zamisao.Logično bi bilo,ako neko već ulaže u neki klub,da to budu sve sekcije tog kluba a ne najljući rivali.Kosi se sa svim moralnim normama i ne verujem da će navijači prihvatiti tako nešto.Ostali bi klubovi bez njih.

a ha

pre 9 godina

Opet nije moglo bez ono ,,nadam se da ce biti ispracen kao prosle sezone,, samo zato sto je Zvezda igrala Evrokup.Ni jedna izjava bes okolisanja.Ja nikad ne brinem za Partizan.Svako ko prati i sam zna sezonama unazad jedno te isto:klub je u ocajnoj situaciji,ostaje samo katanac,juniorski pogon...A onda dolazi kraj sezone i pocinje Super liga u kojoj stizu ,,bivsi Partizanovci,, koji su tolio napravili ,,cudo,, u inostranim klubovima.Citacemo krajem iduce verovatno ovde ili na nekom drugom sajtu naslove ,,Zo Lovernj blizu povratka u Partizan,, , ,,Sasa Pavlovic nezadovoljan statusom u Kini ponovo crno-beli,, , ,,Bertans na korak od Humske,, i titula je nasa! :D

Verovatno će da bude tako jer će dotični igrači tamo gde su sada da pokažu jedno veliko NIŠTA odna gde će šta će u instituciju

Anarki

pre 9 godina

@777 otkad Kk partizan i kkCz imaju svoje akcije? jesam ja to propustio njihov izlazak na berzu i transformaciju u d.o.o naprimer ili ti to lupas gluposti? bice da je ovo drugo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gospodin dzukela, 12. avgust 2014 08:49)
D.O.O. privredna drustva nemaju nikakave akcije, akcije imaju AD, ili ti akcionarska drustva.

qwerty

pre 9 godina

sad se mora znat de su ogromne pare od ugovora koje smanjite igracima cim pocne sezona i od igraca koi se odreknu zaostalih primanja samo da bi potpisalinegdje de se postuje talenat i ugovor.

danilo

pre 9 godina

Pre dve godine je rekao za ekipu u kojoj su bili Bogdan,Leo,Gagi,Lučić,Davis,Lovernj,Gagić,Milutinov,- sem Gagija i Lučića sve teško anonimci- da je talentovanija od čuvene Divčeve generacije.
Da su Rusi ušli u klub pre samo godinu dana sada bi sa tom ekipom jurili 'ladno F4.
Ovako ponovo ispočetka, malo će potrajati duže, ali sa Duletom i sigurnim finansijama, WE WILL BE BACK,pa će priroda će ponovo biti u svojoj normali.
P.S. Medju nama i pošteno, kada KK Partizan, najgledaniji tim u EL i jedan od 5-6 najuspešniji poslednjih 15 godina, ne igra EL a kojekakvi hibridi i mutanti igraju, gube svi...

jsd zlo Srbije!

pre 9 godina

Znači zato smo Rusima poklonili NIS i skupljali pare za poplave? Da bi partizan i dalje imao neograničen budžet? I sa takvim budžetom nije izborio ni Evroligu?! Do koje mere možete ljudima da isperete mozak dokaz su navijači partizana. Njihov klub je UBEDLJIVO najviše para dobijao od države apsolutno svake godine već 15 godina i imao budžete koje drugi ne mogu ni da sanjaju a vujošević ih je ubedio da je država protiv njih i da imaju mali budžet. Pa samo od NIS-a i Telekoma dobijaju 2 miliona godišnje sledeće 3 godine što drugi klubovi ne mogu to da sanjaju ni u najluđim snovima. Zvezda je prošle godine dobila najviše u svojoj istoriji i to sve ukupno od državnih sponzora 900.000! Do sad je imala ekipe koje su po 5-10 puta bile jeftinije od partizanovih. Ali šta reći o navijačima koji misle da Drča košta više od Kinsija. Kako vas grobari više nije sramota? Pa sad ne možete valjda više ni sami sebe da lažete kad je država naterala pored svega i Gasprom da ulaže u vas. I ne upoređujte fudbal i košarku jer Zvezda ima PROSEK od 20.000 ljudi po utakmici i Gasprom dobija itekako dobru reklamu na Marakani. Vaš jedini argument pored Kupa Rose Salvahe je SPS.

Marko Nikolic-Zvezdin 12 igrac

pre 9 godina

Sad prica kako drzava vodi brigu o klubovima, kako se drzavnicki postavlja a kad krenu kola nizbrdo ima da se kuka na sve i svasta pa i na tu drzavu, Vucica, Zvezdu itd. Licemerstina najgore vrste od strane doticnog ...

Milan

pre 9 godina

Opet nije moglo bez ono ,,nadam se da ce biti ispracen kao prosle sezone,, samo zato sto je Zvezda igrala Evrokup.Ni jedna izjava bes okolisanja.Ja nikad ne brinem za Partizan.Svako ko prati i sam zna sezonama unazad jedno te isto:klub je u ocajnoj situaciji,ostaje samo katanac,juniorski pogon...A onda dolazi kraj sezone i pocinje Super liga u kojoj stizu ,,bivsi Partizanovci,, koji su tolio napravili ,,cudo,, u inostranim klubovima.Citacemo krajem iduce verovatno ovde ili na nekom drugom sajtu naslove ,,Zo Lovernj blizu povratka u Partizan,, , ,,Sasa Pavlovic nezadovoljan statusom u Kini ponovo crno-beli,, , ,,Bertans na korak od Humske,, i titula je nasa! :D

fenomen

pre 9 godina

Posle ove izjave skoro sam siguran da Saša Pavlović ostaje. Verovatno je u NBA zaradio dovoljno da ne mora ići u Kinu za samo 1 milion dolara a ako ostane u Partizanu na neki način će biti još veći u očima navijača Partizana. Bilo bi dobro da i Luka Bogdanović potpiše obzirom da je bez kluba a i gani već navikli da ih neki Bogdanović puni...
Poz...

uslo u krv i dovidjenja

pre 9 godina

zanimljivo,klub koji je navodno u bezizlaznoj finansijskoj situaciji dovodi evropske igrace koje su iznad kvaliteta evrokupa i u odnosu na te igrace ce se angazovati amerikanac...komedija.
inace iskreno vam zelim da vas kupi gasprom,da plivate u lovi,ako treba i da nastavite da dominirate do sudnjeg dana,ali gospodo,taj gasprom nece tolerisati vase neljudsko ponasanje,prepirke po medijima,prozivku drzave,tehnicke greske i navijacke ispade na evro mecevima.
pretvoricete se u pravo lutkarsko pozoriste,iako nikad niste bili daleko od toga.

4444

pre 9 godina

50% vlasnistva me mnogo vise raduje nego neko sponzorstvo na par godina. Cak i da ne dodje do toga (a moram priznati da sam vise pesimista nego optimista), jedva cekam da pocne sezona. Nisam uzeo fudbalsku, ustedeo sam za basket. Osecam se kao da imam obavezu da budem u Pioniru ove godini nakon svih prosli. Neverovatno nesto...

veliki strumf

pre 9 godina

Dule pojma nema ili je opet namerno maliciozan. Gasprom je generalni sponzor FKCZ, a ne vlasnik 50%. Razlika je OGROMNA. Ne vidim razlog ni nacin da drzavna ruska firma, koja je energetski gigant, KUPI polovinu posrnulog kluba (ne govorim o sponzorstvu)- nije to privatan novac, a Rusi imaju mnogo vece prioritete sada neko da novac bacaju za jugoslovenski KK. I kakve veze drzava Srbija ima sa tim sta ce raditi ruska drzavna firma - pa mi smo za Ruse neopisivo sitni? Koju bi oni uslugu onda od Srbije trazili? I da, sta bi sa porodicom koja drzi Panatinaikos, kako oni isparise iz cele price? Videcemo da li je ovo jos jedna od bezbrojnih Duletovih patki i bacanje rukavice drzavi.

konto

pre 9 godina

DV počinje da liči na jednog lika koji ovde komentariše a nick mu je brondby. Msm, Gazprom je kupio 50% FKCZ onoliko koliko će kupiti 50% KKPI. Hajte molim vas, mislim da je Odžačat zainteresovaniji...

očigledno

pre 9 godina

"Dakle, ne da će imati samo 50 odsto FK Crvena zvezda, nego i Partizana. Time je vlast pokazala da vodi brigu o oba kluba i pokaazali su državničku odgovornost", rekao je Vujošević."

Sutra mozete ocekivati sneg i temperature ispod nule...

a ha

pre 9 godina

Volim da čitam komentare rent-a delija; to su ljudi toliko opterećeni Duletom Vujoševićem da bi, čini mi se, i da se Dule nakašlje imali šta da kažu o tome.
Godine dominacije stvaraju žešće frustracije, ali zaista.
Živi bili navijači privatnog kluba iz Stjepana Supanca 15 a.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove, 11. avgust 2014 20:45)

Za razliku od tebe ja više volim da slušam duletove vratolomije i kako se jadan ubi da dovede nekog...prvo masa intervjua kako je on jedini na svetu koji može od nekog nda napravi igrača (pokušao i u CSKA ali avaj Rusi su Rusi ,ne razumeju srpski,inače dule priča engleski ali neće ne voli Engleze) sad Gasprom ..pa koga on više laže,sebe,tebe,gomilu glupih navijača (da ne bude uvreda) više klubova...znate nikom nije zabranjeno da dovede igrače ali ko hoće da dođe ...pitanje od milion dolara

Slavko Rs

pre 9 godina

Fine vjesti koje daju nadu u rjesavanje financiskih problema u Partizanu.Sto se struke tice znam da ce Dule ponovo da uradi nemoguce za nas ali tako je iz godine u godinu.

mentalna institucija!

pre 9 godina

Drzava im posle NIS-a, Telekoma, Komercijalne banke, Dunav osiguranja namakla jos miliona i tako vec 15 godina a oni pevaju dzabe novci moji sinovci! Hahaha koje ludilo! Zvezda u upravi ima NULA politicara i prosle godine je po prvi put dobila celih 900.000e od svih drzavnih firmi zajedno dok ce ovi na 2,5 miliona da dodaju jos nekoliko! Da li je moguce da ih nije sramota da posle pricaju o drzavi i parama?! Odvratniji klub i navijace nisam u zivotu video! Ocekujem da na kraju ostanu sami u ligi jer ce jedini i dalje da dobijaju neogranicenu pomoc za kupovinu novih 5 stranaca i 5 reprezentativaca i da ce i dalje da pricaju kako je drzava protiv njih i rade iz ljubavi. Mozete li samo da zamislite grobarske komentare da je vest bila da je Vucic naterao NIS i Telekom da izdvoje 3 miliona (sto je i Vujosevic priznao) i da sada vrh drzave tera i Gasprom da kupi pola Zvezde?! A zamislite sve je to dodeljeno partizanu i oni i dalje kukaju?! U godini kad kazu da imaju najmanji budzet dovode Pavlovica, Kinsija, Tepica, 5 stranaca i nude Dangubicu vise nego Zvezda! Kako je tek bilo dok su dobijali vise, a Zvezda i ostali nista?!

znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove

pre 9 godina

Volim da čitam komentare rent-a delija; to su ljudi toliko opterećeni Duletom Vujoševićem da bi, čini mi se, i da se Dule nakašlje imali šta da kažu o tome.
Godine dominacije stvaraju žešće frustracije, ali zaista.
Živi bili navijači privatnog kluba iz Stjepana Supanca 15 a.

a ha

pre 9 godina

Opet nije moglo bez ono ,,nadam se da ce biti ispracen kao prosle sezone,, samo zato sto je Zvezda igrala Evrokup.Ni jedna izjava bes okolisanja.Ja nikad ne brinem za Partizan.Svako ko prati i sam zna sezonama unazad jedno te isto:klub je u ocajnoj situaciji,ostaje samo katanac,juniorski pogon...A onda dolazi kraj sezone i pocinje Super liga u kojoj stizu ,,bivsi Partizanovci,, koji su tolio napravili ,,cudo,, u inostranim klubovima.Citacemo krajem iduce verovatno ovde ili na nekom drugom sajtu naslove ,,Zo Lovernj blizu povratka u Partizan,, , ,,Sasa Pavlovic nezadovoljan statusom u Kini ponovo crno-beli,, , ,,Bertans na korak od Humske,, i titula je nasa! :D

Verovatno će da bude tako jer će dotični igrači tamo gde su sada da pokažu jedno veliko NIŠTA odna gde će šta će u instituciju

NastyB

pre 9 godina

(znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove, 11. avgust 2014 20:45)

http://s.tf.rs/2013/02/17/Dule-Vujosevic-Navijam-za-Zvezdu.jpg

todor

pre 9 godina

Samo Pavlovic kada bi ostao.
znam,ne bi te zuljalo jos jedno milionce na racunu..
Vidi, razmisli, ako imas dovoljno, nama ces ulepsati zivote, a to je mozda i vrednije od novca..
U svakom slucaju HVALA TI za sve!

Webber

pre 9 godina

Najvece zasluge za to ima Zecevic a ne Vucic,i prestanite da lupate. Bili bi oni i u FK da nije nesposobne uprave. (Zeko vrati se, 11. avgust 2014 20:46)

Kakav bre Zecevic...To vam je Vucic doveo i NIS i gasprom, a ovaj demagog ga je pljuvao pa ga hvalio pa ponovo pljuvao.

Floro Flores

pre 9 godina

ovo je ISTINA! Kupuje Gasprom,a Putin umesto Alekseja Milera za sefa ruskog giganta postavlja Vujosevica! Kaze Vladimir Vladimirovic da mu treba neko ko ce da nervira zapadne ptrotivnike

Zmaj

pre 9 godina

50% nije "deo kluba" vec pola, a razlika izmedju "dela" i "polovine" je ogromna. Vujosevic lupeta. I niko ne kupuje 50% akcija vec 49% ili 51% kad se vec kupuje takav udeo. Koji smesan tekst!

zvezdas

pre 9 godina

cekaj sad ,jel evro kup tesko takmicenje ili neki cipiripi kup,jel gasprom nekom drzavni sponzor ili sta vec...ej zivote, govorim tiho i vodim psa sa sobom.....

Dragan

pre 9 godina

Ne vidim da neka kompanija ima ekonomski interes da kupi PAR ili CZ, izuzev ako joj se po politickoj liniji daju neke privilegije ili bude politicki uslovljena.

ex sns

pre 9 godina

Za 5.5 meseci milion $? Kakva bre ljubav prema klubu i ostale gluposti?
Za te pare ce svako da ljubi grb kluba samo tako ! Samo nenormalan sportista bi propustio takvu priliku,uostalom i sam DV zna da je milion,ipak,milion....jer je toliko naplatio svoje proterivanje iz Cska!

Sale

pre 9 godina

Dule pre svega zelim da se u buducnosti ne desavaju pehovi i da mi se vise nikad ne cepa srce kao kada se povredio Milosavljevic, da zdravlje posluzi sve u klubu, za ostalo se ja odavno ne brinem. Para nema i momci koji budu igrali igrace srcem zbog svetog dresa koji nose. Ali Dule budi siguran da nikakva besparica i mrznja prepostenih ptica selica nece uticati na sve koje vole KK Partizan, da sad kao nikad pokazemo sta je ljubav prema Partizanu. A vec smo najbolji u Evropi. Svi na stepenicu vise, VIDIMO SE...

levom se češem

pre 9 godina

(znate, niko ne može da zabrani fmp - u kako će da se zove, 11. avgust 2014 20:45)


Ne moze ni Igokei!
(Don Quijote, 11. avgust 2014 21:06)


Ne, ne, ne, uporno brkaš lončiće, isključivo Fmp- niko ne može da zabrani kako će da se zovu !!

Nenad Pirocanac

pre 9 godina

Imacemo opet dobar tim,u to ne sumnjam,mislim da ce se Mikovic uklopitiu tim,ti jei Luka Bogdanovic,ali mu je inostranui klub prioritet tesko da ce potpisati za nas...ja sam cuo da se vode razgovori sa 2 igraca,ali da ce doci tek ako se ne uklope Vujovic,koji je takodje na probi,Mikovic i Kazaioglu...ma napravicemo tim uprkos onima koji su mislili da cemo umreti...jedna sezona u Evrokupu,nisu 20,neznam cemu podsmejavanje,pa oni nisu ni 2 sezone igrali u Evrokupu,mislim na staru Zvezdu,cak su igrali za opstanak i u Abi,ne podsmivam se samo akzem cinjenice,a od 2000 do 2013,su uvek u Evrokupu,a mi u Evroligi,pa moralo je jednom da bude obrunto,boze moj sport je to...

anti-twins

pre 9 godina

"Time je vlast pokazala da vodi brigu o oba kluba i pokazali su državničku odgovornost" - zar u ovoj drzavi postoji samo dva kluba??? jos samo jednom da cujem simpatizere bg-blizanaca da nisu drzavne tvorevine i mezimci i da ih drzava ne gura!!! kad drzava pomogne i Hajduk iz Kule, Proleter iz Zrenjanina ili Radnicki Nis da se ne ugase, onda ce pokazati drzavnicku odgovorost. ovako samo pokazuju favorizovanje prestonickih miljenika i guranje svojih licnih mezimceta.

moje ime

pre 9 godina

Dule pojma nema ili je opet namerno maliciozan. Gasprom je generalni sponzor FKCZ, a ne vlasnik 50%. Razlika je OGROMNA. Ne vidim razlog ni nacin da drzavna ruska firma, koja je energetski gigant, KUPI polovinu posrnulog kluba (ne govorim o sponzorstvu)- nije to privatan novac, a Rusi imaju mnogo vece prioritete sada neko da novac bacaju za jugoslovenski KK. I kakve veze drzava Srbija ima sa tim sta ce raditi ruska drzavna firma - pa mi smo za Ruse neopisivo sitni? Koju bi oni uslugu onda od Srbije trazili?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (veliki strumf, 11. avgust 2014 19:38)


Koju uslugu bi trazili? :)
Da vidim, da vidim... Jel moze recimo da dobiju NIS po ceni RK Beograd? Ili da rudna renta bude 3% umesto 15%? Ili da imaju monopol jos X godina?

Mislis da je malo za sponzorstvo u Zvezdi? E robote, robote, mnogo ce jos vode proteci dok ti ne shvatis neke stvari.

Jack

pre 9 godina

Cisto sumnjam da ce Pavlovic u Kinu, on bez problema moze naci takav ugovori i u nekom evroligasu. Bez obzira na sve, hvala mu za ovu polusezonu, niko nije tako brzo i lako usao u legendu kao on!

777

pre 9 godina

veliki strumf, 11. avgust 2014 19:38)


Koliko sam ja razumeo ovu izjavu i citajuci ranije informacije u medijima, Gasprom kupuje FKCZ a po ovome sto Dule govori i po informacijama koje ima, on govori o kupovini 50% akcija KK Partizan. Ja ne vidim ovde da neko spominje sponzorstvo i kakve to ima veze sa sponzorstvom? Gasprom je sponzor FK CZ ali kao gigant sa parama zasto ne bi kupio akcije KK Partizan i od kud postavljanje pitanja koji je to njihov interess?? Rade sta hoce i to je njihova stvar. Veliki Strumf, da li ja gresim?

xxx

pre 9 godina

Svima vama neukima treba dobra skola koju nikako da naucite - treba prodati 100% i uzeti sve pare a ne 50% a izgubiti klub (firmu) u pola cene.

nisi upucen

pre 9 godina

Dule pojma nema ili je opet namerno maliciozan. Gasprom je generalni sponzor FKCZ, a ne vlasnik 50%. Razlika je OGROMNA...
(veliki strumf, 11. avgust 2014 19:38)

Slabo si ti informisan.Ne prica on o tome da Gasprom sada ima 50% zvezde,vec da ce do toga doci,postoje ozbiljne indicije.Vec duze vreme se o tome pise,prati malo.

maktouf

pre 9 godina

Ne vidim da neka kompanija ima ekonomski interes da kupi PAR ili CZ, izuzev ako joj se po politickoj liniji daju neke privilegije ili bude politicki uslovljena.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Dragan, 11. avgust 2014 19:27)

A, zasto ne? Pogotovo što se ne radi o velikim troškovima za takve kompanije i ako one uloženi novac mogu vrati kroz 3-4 godine, što je moguće, čak, i u našoj košarci, a o fudbalu da ne govorimo, tu se može i ozbiljnije zaraditi. Kakav je interes kompanije Efes Pilsen da vec vise od 20 godina ulaže relativno veliki novac u košarkaški klub koji praktično i nema navijače u Turskoj i koji ne postiže rezultate srazmerne ulaganjima u taj klub. Ovo je samo jedan primer, a takvih primera imamo širom Evrope, i u fudbalu i u košarci. Ne vidim zašto bi mi bili izuzetak, pogotovo što bi u tom slučaju sumnjivi odliv novca, a koji bi trebao da bude zarada (vlasnika) klubova, nestati.

pera

pre 9 godina

DV počinje da liči na jednog lika koji ovde komentariše a nick mu je brondby. Msm, Gazprom je kupio 50% FKCZ onoliko koliko će kupiti 50% KKPI. Hajte molim vas, mislim da je Odžačat zainteresovaniji...
(konto, 11. avgust 2014 19:23)

On nije rekao da je Gasprom kupio,nego da ce kupiti 50% FK CZ.To se vec mesecimma pise po medijima.

uslo u krv i dovidjenja

pre 9 godina

@ glodar
vrlo dobro znam o cemu govorim jer trenutno zivim u zemlji u kojoj je doslo do skore privatizacije,a ti kad bi samo malo dalje od nosa pogledao,bilo bi ti jasno o cemu govorim.
redovan clan nase navijacke scene sam bio dobrih 15god i poznajuci mentalitet nasih ljudi,kukali bi sto niste na drzavnim jaslama,pa makar i u krizi,jer stranac ne tolerise balkanske pizdarije.

qwerty

pre 9 godina

sad se mora znat de su ogromne pare od ugovora koje smanjite igracima cim pocne sezona i od igraca koi se odreknu zaostalih primanja samo da bi potpisalinegdje de se postuje talenat i ugovor.

fmp

pre 9 godina

...prvo masa intervjua kako je on jedini na svetu koji može od nekog nda napravi igrača (pokušao i u CSKA ali avaj Rusi su Rusi ,ne razumeju srpski,inače dule priča engleski ali neće ne voli Engleze) sad Gasprom ..pa koga on više laže,sebe,tebe,gomilu glupih navijača (da ne bude uvreda) više klubova...znate nikom nije zabranjeno da dovede igrače ali ko hoće da dođe ...pitanje od milion dolara
(a ha, 11. avgust 2014 21:18)

Kad je on izjavio da jedino on moze da napravi igraca? I zasto ti i jos neki mislite da laze za Gasprom?! Pomenuo je Gasprom drzavu u vezi kupovine 50% kluba,to su ozbiljne stvari, ne moze o tome da se laze,a i da je laz,odmah bi se javili i Gasprom i drzava da to demantuju(a ja verujem da nece).

Zmaj@ "Deo kluba" je opstiji pojam i moze da bude i 50% i trecina i desetina,ali jos uvek je to deo kluba.Znaci 50% ili pola je takodje "deo kluba".

Gospodin dzukela

pre 9 godina

@777 otkad Kk partizan i kkCz imaju svoje akcije? jesam ja to propustio njihov izlazak na berzu i transformaciju u d.o.o naprimer ili ti to lupas gluposti? bice da je ovo drugo...

Anarki

pre 9 godina

@777 otkad Kk partizan i kkCz imaju svoje akcije? jesam ja to propustio njihov izlazak na berzu i transformaciju u d.o.o naprimer ili ti to lupas gluposti? bice da je ovo drugo...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gospodin dzukela, 12. avgust 2014 08:49)
D.O.O. privredna drustva nemaju nikakave akcije, akcije imaju AD, ili ti akcionarska drustva.

Nesa Kg

pre 9 godina

Smejao se Dule dok je to pricao,vidi se na snimku lepo.Mnogi su poverovali,prosto neverovatno.Bio je to cist sarkazam.Niti ima uslova zakonskih i drugih,niti je to uopste uskoro moguce.Cista sala i mala provokacija.PxFxCx 1312

Strašno

pre 9 godina

Neznam samo čija je ovo glupa ideja,da isti vlasnik bude i Zvezde i Partizana,bez obzira na sport.To je nemoguće i retko glupa zamisao.Logično bi bilo,ako neko već ulaže u neki klub,da to budu sve sekcije tog kluba a ne najljući rivali.Kosi se sa svim moralnim normama i ne verujem da će navijači prihvatiti tako nešto.Ostali bi klubovi bez njih.

LFC

pre 9 godina

Moram da vas razocaram sve da to nece biti moguce dok se ne donese Zakon o privatizaciji, a to je Dule zaboravio da kaze. A taj zakon ce biti donet tek kada vlast lepo isplanira kod koga i kako moze da se ubaci i uhlebi svoje funkcionere, nece sigurno zbog jednog kluba da sve to brzo odrade. Malo realnosti nije na odmet...