Utorak, 22.07.2014.

12:19

Kako će igrati Advokatova Srbija?

Dik Advokat je novi selektor Srbije. Sada se svi pitaju kako će naš nacionalni tim igrati pod Holanđaninom?

Izvor: B92

Kako æe igrati Advokatova Srbija? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

139 Komentari

Sortiraj po:

dusanmal

pre 9 godina

Reprezentacija drzave bi trebala biti sacinjena od drzavljana. E, sad da nema domacih strucnjaka sa izuzetnim uspesima po svetu (recimo Alzir), ajd' nema se. Nama se bure preliva od izuzetnih strucnjaka. Ukljucujuci ljude koji su vecinu ovih fudbalera pratili od malih nogu. To je neprocenljivo. Advokat je pristojan no ispod nivoa bar desetorice domacih velikana koji uz to imaju i mnogo bolju sliku i razumevanje nasih igraca.

Kad moram da crtam

pre 9 godina

...Problem nije trener nego ljudi koji vode fudbalski savez. Ti ljudi nemaju nikakvu viziju ni strategiju. Oni vide samo trenutni interes. Koliko su trenera promenili u zadnjih 4-5 godina: Antic, Petrovic, Klemente, Mihajlovic... Sta je postignuto? Da li su ti treneri krivi za neuspehe?Не него је крива чистачица Зора у ФСС.Зора или Мара, нисам сигуран више како се зове.
(Миле, 22. jul 2014 18:53)
- Ako Zora iz FSS-a vec godinama dovodi nesposobne trenere jednog za drugim, da li treba prepustiti Zori da dovede jos jednog trenera... ili treba promeniti Zoru. U tome je poenta. Capisce?

mrki

pre 9 godina

Igrace kao i do sada slabo, bezvoljno, bezidejno, igraci bez patriotskog naboja a sto je jos gore i neznaju bas da igraju fudbal. Steta para koje potrose na selektora, covek je dobar trener ali nema bazu.

Nenad

pre 9 godina

Mi smo uvjek isti, nije Covek ni poceo svojim radom a vec ga pljujemo! Srbija ce zauzeti Prvo ili drugo mesto na kvalifikacijama. Napred Srbijo!!!!

Ivan

pre 9 godina

Dik Advokat je odličan fudbalski stručnjak, tu nema sumnje, a to što se na svojim dosadašnjim funkicjama nije baš mnogo zadržavao ne mora ništa da znači! Uostalom, prosečnu (i ne nešto naročito bolju od naše) selekciju Rusije je odveo na Evropsko prvenstvo 2012-te, zašto ne bi i Srbiju odveo na sledeće Evropsko prvenstvo, naročito sada kad je broj učesnika povećan na čak 24, što je za jedno Evropsko prvenstvo zaista mnogo! Polovina Evrope će učestvovati na tom prvenstvu, zaista preglomazno!! Na tom će se prvenstvu pojaviti na velikoj sceni najverovatnije čak i neka selekcija poput Estonije, Litvanije, Letonije, Kazahstana ili Azerbejdžana, i zaista bi bila neviđena sramota i blamaža da Srbija ne bude tamo!! A sa druge strane, baš ta preglomaznost Evropskog prvenstva i gotovo sasvim siguran plasman Srbije na njemu, biće prilika Advokatu da pravi jedan potpuno novi tim Srbije, da proveri neke nove igrače, da stvori jednu novu atmosferu i nov pristup igri uz novu taktiku i rezultat neće izostati! Ako u tome uspe, trebalo bi ga zadržati i za sledeće veliko takmičenje, koje je još važnije, a to je Svetsko prvenstvo u Rusiji 2018-te!! Želim mu svu sreću u radu i da nas vrati tamo gde nam je objektivno i mesto, a to je top 10 svetskog fudbala!!

aleksandar

pre 9 godina

Gotovo niko se to ne pita. Tole uspešno manipuliše da bi skrenuo pažnju sa sebe i svog destruktivnog predsednikovanja, a vi novinari se ložite na manipulaciju.

da da

pre 9 godina

Ko kaze da ce igrati?@
Dodatnih 90 slobodnih minuta u mom zivotu. Da je ostao Drulovic,cak bih i sina vodio na utakmice, ovako cemo gledati sundjer boba.

Red 8 sediste 5

pre 9 godina

Grobari i delije dodjite na stadion i pokazite patriotizam. Igrate protiv Jagodine ili Napretka i vicete Srbija Srbija. Ma brisite odavde i ostavite rodoljubima reprezentaciju.

Rajko od Rasine

pre 9 godina

Euforija će proći posle prvih kiša, mnogi su dolazili i prolazili a traga nisu ostavili... jedina promena, za očekivati; Amstel menja Lav pivo!

Миле

pre 9 godina

...Problem nije trener nego ljudi koji vode fudbalski savez. Ti ljudi nemaju nikakvu viziju ni strategiju. Oni vide samo trenutni interes. Koliko su trenera promenili u zadnjih 4-5 godina: Antic, Petrovic, Klemente, Mihajlovic... Sta je postignuto? Da li su ti treneri krivi za neuspehe?

Не него је крива чистачица Зора у ФСС.Зора или Мара, нисам сигуран више како се зове.

kings16

pre 9 godina

imamo kostur tima -Bane, Kolarov, Nastasic, Subotic, Matic, Tosic, Tadic, Markec, Djordjevic,Sulejmani, Djuricic, Mitrovic -ako se sada ne plasiramo nikad necemo

veerghoen

pre 9 godina

Ovi sto propagiraju domaceg trenera nisu procitali da je Advokat vodio Juznu Koreju sa uspehom. Kako je tamo komunicirao, a Srbende? Ovo je idealno resenje. Potrebna nam je gvozdena ruka i autoritet. Igrace imamo.

davir

pre 9 godina

Odmah mi se ide u wc kad procitam ove komentare tipa gvozdena ruka disciplina i te fore...nama treba dobra ekipa koja zna da igra ovu igru.

Red 8 sediste 5

pre 9 godina

Da bi resili navijacke podele savez se odlucio na jedino ispravno resenje. Stranac. Klupskih patriota nema na utakmicama reprezentacije. Oni pevaju patriotske pesme kada u Beograd dodje Napredak,Jagodina,Vojvodina ili Rad. Zato ,,navijaci'' odstupite. Muka mi je od vas. Ostavite reprezentaciju rodoljubima koji vole svoju reprezentaciju i kada ne pobedi.

mrGood

pre 9 godina

Molim vas, samo pozitivno razmisljanje.. Covek ima iskustva i igracima koji cine nasu reprezentaciju i treba ime koje ce im biti autoritet. Posle debakla za svetsko mislim da ce i inat da proradi a i zelja da se dokazemo kao nacija koja zna da igra fudbal. Pozdrav svima

Pera zdera

pre 9 godina

Joj kad vidim da je rodjen u Hagu znam da odatle nista dobro po nas nije doslo………….Salu na stranu, nadam se da cemo bar kvalifikacije proci pa makar nista na prvenstvu ne postigli. Bilo bi lepo konacno navijati za svoje na nekom velikom takmicenju….Pozdrav

Goran Markovic

pre 9 godina

Advokat dolazi iz zemlje koja ima fudbalsku reputaciju. Iza sebe ima dobru karijeru, ali ne moze on tek tako da preobrati nas fudbal. Mislim da FSS treba da forsira domaceg trenera koji bi bio dugorocno resenje, nesto slicno kao sto je Oscar Tabarez u Urugvaju. Drulovic je bio idealno resenje, ovako ako Advokat dozivi neuspeh u kvalufikacijama za EP napustice mesto selektora. Pogledajmo Liverpul koji ima Rodzersa prvu sezonu u tom timu imao je los rezultat, a vec sledece sezone je imao zaista odlican rezultat.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Del Boske, 22. jul 2014 16:16)

Stvarno mi nije jasno kako većina ovde traži da imamo domaćeg trenera. Ovi naši fudbaleri u svojim klubovima širom sveta treniraju pod strane trenere i imaju konstantno dobri rezultati kao pojedinci. Dodju da igraju za reprezentaciju i igraju kao babe neke. Nemaju naši treneri pojima, da ga imaju, u Chelsea, Real, Bayern itd. bih bio barem jedan srpski trener. A naših nema nigde. Treniraju tamo neke kinezke i japanske klubove..... i ko je sada taj naš stručnjak ko bih mogao da opravi nešto ? Hajde recite imena, ne samo *naš stručnjak*.... ko je taj koga vi hoćete ?

BgHQ

pre 9 godina

Sve razumem ali ne razumem samo jedno,a to je koga ce nahvatati za sistem 4-3-3.Mislim na poslednju kombinaciju brojeva tj gde ce naci trojicu ofanzivaca?

Poslato sa windows phone.

pre 9 godina

A cifra, koliko će ovo nas da košta?
Želim mu uspeh ali neverujem da će išta da uradi. Biće ovo nove dve promašene godine.

pepe

pre 9 godina

mislim pomirio sam sa cinjenicom da necemo otici ni na jedno takmicenje dokle god tole bude na funkciji. pa sad jos i da gledas nekog stranca koj skace i vristi dok te peglaju albanci i jermeni je i previse. imamo sportove u kojima smo relativno dobri i manje se gubi zdravlje, to cu da gledam, a fudbal ostavljam poslednjim mohikancima.

MomaSRB

pre 9 godina

"Kako će igrati Advokatova Srbija"?
Pa kako će igrati...onako kako mu budu rekli Karadžić, Zahavi, Ramadani i ostali njima slični...!!!

Labud

pre 9 godina

Koliko vecini komentatora je bitnije da dobije + nego da ucestvuje u debati. Zato i vecina pljuje Toleta i menadzere (to je zicer i svi smo protiv), medjutim za razliku od ovih Advokat je covek od reputacije koju je gradio ceo zivot i treba verovati da su na njega vrsili pritisak mnogo jaci igraci od Terzica, Toleta i Damjanca, pa vidimo da je covek bio cvrst u svojim odlukama i izboru igraca. Ljubinko je jedva pobedio Jamajku, koju je Fr otkinula 8:0. Pananu nije pobedio. Brazil je bio plod motivacije igraca. Srbija nema ovakvog strucnjaka.

my way

pre 9 godina

Значи, да очекујемо тим Стојковић - Суботић, Настасић, Ивановић, Коларов - Матић, Гудељ, дефанзивни Баста - Љајић, Тошић, Митровић (Ђорђевић)? Извините, али ја мислим да ми имамо управо идеалан тим за офанзивнију верзију 4-1-2-3, Матић - Љајић, Марковић - Тошић, офанзивни спољни Баста и Митровић (Ђорђевић) у шпицу.

total football oranje fan

pre 9 godina

Izbor bas izgleda dobar jer Advokat forsira disciplinu kao i formaciju koja najbolje odgovara ovom sastavu Srbije. Disciplina na svim nivioima je uvijek rak rana. Ona se samo ponekad uspostavi (rano vodjstvo Petkovica i Antica, vecim dijelom tokom Mihajlovica). Formacija koju Advokat forsira jedino moze odvesti Srbiju naprijed jer ima takav fond igraca (sjajna odbrana i zadnji vezni, a ostatak tima vise nego solidan i vrlo obecavajuci ali jos ne uvijek po nekim svjetskim standardima). Sjetimo se skromnih formacija i lutanja svih dosadasnjih selektora sem Antica u prvoj fazi (mada je mozda nefer reci da je pogubio konce u kasnijoj fazi jer se cini da je nedisciplina kumovala prije svega). Potencijalna losa stvar u vezi Advokata je sto ponekad zna napraviti totalno nelogicnu rokadu u timu. Opet, pod tim ne mislim da ce raditi egzibicije tipa stavljanje nekog anonimusa debitanta u 30-oj umjesto Matica na kljucnoj utakmici, npr. Zao mi je Drule, zna fudbal i da ga postavi, ali jednostavno tim igracima treba neko ko ce da uspostavi autoritet, sto se pokazalo vise puta tokom nedavne turneje. Nije da Drula nije covjek od autoriteta nego jednostavno jos treba da "raste". E, sad, ostaje bojazan da je Advokat prezasicen trener, "ispusena mustikla" sto bi se reklo. To drzim da je samo u teoriji jer su Holandjani tipovi ljudi, u nekoj vecini, koji zive da bi radili.

Bilal

pre 9 godina

(Marko, 22. jul 2014 14:35)
Iz svega nabrojanog upravo je ovaj Dik Advokat pravo rešenje za naš poljuuljani tim jer, nažalost, nemamo para da dovedemo Murinja, van Gala ili Jokima Leva a Kapelo je skup al' neuspešan selektor. Mislim da je tip koji ne trpi tutore i mešanje u svoj posao a poseduje dovoljno harizme i autoriteta da ove naše nabeđene zvezdice natera na rad, red i disciplinu u protivnom im sledi odstranjivanje iz tima.

БађиПустеПареПроклете

pre 9 godina

Слажем се да нам у репрезентацији треба један адвокат хехе
Под китно у репрезентацији урадити следеће:
-Красић на десном крилу
-Игњовски задњи везни,може и Петровић али он је по мени бољи када се форсира по страни
-Захвалити се појединцима:Митровић,Марковић,Јојић и Мудрински
-Томић,Душко Тошић,Петровић и Лекић стуб репрезентације,познају се из Генчерберлигија,а Турска лига није шала
-Певање химне обавезно Поззз

bane

pre 9 godina

jel moguce da postoji ovakav narod kao mi Srbi!!!!!!!?????Pa ljudi moji nama neodgovara niko..koga god da su doveli nama bi smetalo...covek ima ime,reputaciju...jesmo li mi neka velesila pa mora da nas vodi Murinjo...Anceloti....zapitajmo se kako nam igraju Kolarov...i ostali...pre toga Vidic...Zigic...

Perica Pasic

pre 9 godina

Meni ovi nasi iz FSS stvarno nisu jasni oni kao da zele da se neplasiramo na EP,dozvolili su da jedan selektor bude na pripremama,a sad dovode drugoga,pa koliko ce mu trbati da uigra tim ponovo.

Rajko

pre 9 godina

Citam komentare i cudim se.
Sve je u ovih 4 tacaka:
1.Trebali su da ostave Drulovica,
2.ni ovaj nije los,
3.uzece ogromne pare i ako se NE plasiramo,
4.i najbitnije:
dzaba sve ako Fudbaleri NECE da igraju.!!!

Del Boske

pre 9 godina

Advokat dolazi iz zemlje koja ima fudbalsku reputaciju. Iza sebe ima dobru karijeru, ali ne moze on tek tako da preobrati nas fudbal. Mislim da FSS treba da forsira domaceg trenera koji bi bio dugorocno resenje, nesto slicno kao sto je Oscar Tabarez u Urugvaju. Drulovic je bio idealno resenje, ovako ako Advokat dozivi neuspeh u kvalufikacijama za EP napustice mesto selektora. Pogledajmo Liverpul koji ima Rodzersa prvu sezonu u tom timu imao je los rezultat, a vec sledece sezone je imao zaista odlican rezultat.

konto

pre 9 godina

Stojković - Kolarov, Nastasić, Subotić, Ivanović - Matić, Jojić, Tadić - Marković, Sulejmani, Mitrović. Opasna ekipa, da se ne zezamo! Samo kad bi ih neko uklopio...

Dragan

pre 9 godina

Problem nije trener nego ljudi koji vode fudbalski savez. Ti ljudi nemaju nikakvu viziju ni strategiju. Oni vide samo trenutni interes. Koliko su trenera promenili u zadnjih 4-5 godina: Antic, Petrovic, Klemente, Mihajlovic... Sta je postignuto? Da li su ti treneri krivi za neuspehe? Bas svi ne valjaju? Da li ce sad Dik Advokat da resi probleme? Sa druge strane pogledajte ozbiljan tim kao sto su Nemci. Joakim Lov ih trenira od 2006-te, a pre toga je bio pomocni trener par godina. Imali su Nemci u tom periodu uspona i padova, ali nisu menjali trenera svaki put kad ne postignu cilj. Nego rade kontinuirano, sa vizijom, ulagazu u igrace, i rezultat takvog pristupa mora da bude uspeh nakon nekog vremena.

dule0903

pre 9 godina

mene, u principu, ne interesuje ko je trener... hocu da vidim da igraci trce, grizu, ginu, da daju i poslednji atom snage za pobedu...

Andrija

pre 9 godina

Dakle, koliko god Dik defanzivnu taktiku imao, bice ofanzivnija od svih nasih varijanti jos od pre Santraca. Sve nase reprezentacije (kad kazem sve mislim i na imena tih reprezentacija i sastav) igrale su pre svega ako mogu da se odbrane. Za vreme Antica samo smo pomislili da ide na bolje, a onda se on bunkerisao na prvenstvu, pa smo prosli kako smo prosli, dva gola, dva crvena, dva penala, dva poraza... Sve u svemu, moje misljenje je da je nasem narodu, u svim sferama drustva, pa i u sportu, najvazniji autoritet i strogoca, i da jedino tada nasi ljudi mogu da napreduju i prave rezultate, tako da onda mnogo vece sanse imamo sa Dik-om nego sa Ljubinkom. Realno.

Denis Weis

pre 9 godina

Ok voleo bih da FSS nadje dogovor da u stabu ostane Drulovic. Nadam se da ce Advokat napokon uspeti da u reprezentaciji uvede totalni fudbal. Svakako najveci problem ce biti spic.

Dzoni

pre 9 godina

Advokad je odlicno resenje za selektora, kostur tima vec imamo treba resiti pitanje golmana, voleo bi da es Vidic vrati kao kapiten i komadant odbrane, takodje treba probati sa malim Kosticem mesto bambija koga vise ne bih zvao, i velika mogucnost postoji da se Risario odluci za dres srbije. Dakle ivanovic- vidic-subotic( nastasic)-kolarov-matic-jojic(gudel)-ljajic-tadic-markovic(kostic)-(sulejmani)-mitrovic(zivkovic)

mickey

pre 9 godina

Mali Napoleon (mada jes' pleonazam) nam je obezbedio kvalifikacije za pamcenje a boga mi i usrecio pojedine autsajdere... Ajd da vidimo sta mali general moze.

mali miloica

pre 9 godina

Kako ce igrati Srbija sa Advokatom na celu? Pa, brate, isto kao do sada: bek iz Celzija je faca i on ce da igra krilo, drugi bek iz Mancester Sitija takodje. Defanzivni vezni iz Celzija je previse jak lik za reprezentaciju, pa ce tamo da igra plejmejkera. Centarfori nam vec decenijama imitiraju Emil Heskija u reprezentaciji ("ginu i izgaraju" na terenu, ali ko od njih da gol da mu umre majka). Golmani po tradiciji glume ludilo, ulecu u prazno kada se lomi rezultat, krljaju za protivnicki penal bez potrebe i tome slicno. Ostatak tima upraznjava Bata Djorinu filozofiju "ja tebi, ti meni, ali tako da svaki pas obavezno ide unazad", mada im i to ide tesko poslo loptu nisu videli mesecima od sedenja po raznim inostranim klupama. Narod ce da se pali i zari nad sudbinom nacionalnog tima, a Dik ce da sedi na klupi i spricer-ladan odbrojava nule na racunu i dane do isteka ugovora/otkaza.
Dabogda pogresio u proceni i mi se plasirali kao prvi u grupi na Jevropsko prvenstvo 2016...

Mare

pre 9 godina

Prica se da je Advokata dovela interesna grupa na celu sa menadzerima Ramadanijem i Zahavijem, da bi mogli preko njega da guraju svoje igrace u reprezentaciju.

gordana

pre 9 godina

Ko ga placa.? Ako se placa iz drzavne kase ,onda molim vas da ne dolazi, ,suvise smo siromasni.Ko ga dovodi neka ga i placa,ali iz svog dzepa.

losmi

pre 9 godina

Ako je morao doci strani trener onda je najbolje resenje bio holandjanin. Da se iskoreni batadjorizam iz srpskog fudbala. Zaostajemo 20 godina, samo mi igramo sporo,tromo,bez krila,neefikasno(zato i ne mozemo da napravimo napadaca vec 15 godina.
Drulovic jeste perspektivan trener, treba ga i ostaviti pored Advokata da i on sazri kao trener. Meni su 1:1 sa Panamom i 2:1 sa Jamajkom jasan pokazatelj da su i ove zemlje koje jos uvek nemaju profesionalne lige pocele da nas stizu fudbalski.
I bilo je vreme za promene !

Ma ... od labuda, Labude!

pre 9 godina

...Ima Mitra da utamburi, da iskoristi potencijal Tadica, Jojica, Matica, da utegne nasu odbranu koja moze da bude najbolja na svetu, da nauci igrace da igraju na prvu, kontra-napad, videli smo kako je Holandija igrala sa najprosecnijim igracima. ...
(Labud)

Hoce. Vidi se da si grobar! Da mogu sada da prospem sve moje komentare ovde videlo bi se da sam stvarno zeleo da decko odigra kako mi se cini da moze. Ali...

Taj tvoj Mitar je nedozreli tinejdz, koji ce pre da se odrekne reprezentacije, nego da dozvoli da ga neko stavi pod kapu! Jednostavno - kakvi su fudbaleri postojali ap se nisu dizali u nebesa!

Marko

pre 9 godina

Oj oj oj, odjednom optimizam van svakih razmera "bicemo ispred Portugalije" "docekacemo ih posle finala EP" itd
Bojim se da se ne razocarate posle, spustite se malo na zemlju haha
Prvo: Mene su godine naucile da nikada ne budem optimista sa nasom reprezentacijom zbog njihovog gubitnickog mentaliteta, uvek slabog trcanja u odnosu na protivnicke reprezentacije, a znam da su nasi igraci precenjeni u nasim ocima, hvalimo ih na sav glas kako su medju najboljima na svetu, a zvanicno nemamo nijednog u prvih 50 na svetu!!!
Drugo: Sadasnji FSS i odnosi sa raznim menadzerima, kao i mesanje u rad selektora su mi ubili nadu za nas fudbal.
Trece: Advokat je staromadan istrosen trener koji vec duze vremena nista nije postigao, a i poznat je po stalnim nesuglasicama sa igracima, ostalo je samo njegovo ime, nesto poput Sven Gorana Eriksona, Lea Benhakera, Klementea, rekao bih cak i Kapela nakon poslednjeg SP.
Zelim mu sve najbolje ali mi nisu jasni komentari tipa "igracemo finale", "prolazimo grupu lagano" itd

Nüno Vipan

pre 9 godina

pa bolje i da nam on bude, sad smo prodali veru za veceru, bolje biti 100. na rang listi sa domacim, nego 1. sa stranim, ali vama izgleda ne vredi objasnjavati, samo uspeh po bilo koju cenu
(albert king, 22. jul 2014 13:37)


Reče čovek i potpisa se stranim imenom!?

Lopto Met

pre 9 godina

Čestitke komšijama na angažiranju respektabilnog trenera.
Mi u Hrvatskoj bi isto takvog uzeli, ali nam nogometom
upravlja Mamić.
Sretno u skupini (a puno je teža nego naša).

Moca

pre 9 godina

Svu srecu zelim i njemu i nasim igracima, samo da ne bude copy-paste Klementeovih rezultata. Krenulo se odlicno, a onda je na pola kvalifikacija puklo sve jer je pocelo sa taktickim eksperimentisanjem i pozivom nekih igraca za prodaju.

Štilcovana Katabolcna

pre 9 godina

@ El Madrigal
Koliko ne pametan moraš biti i napisati da bi Zenga bio bolje rešenje? Zenga, čovek koji je pedeset puta branio za Italiju, ne može da nađe posao u istoj, a kamo li da napravi neki rezultat. Da vredi radio bi negde. To što ti navijaš za Crvenu Zvezdu je druga stvar. Advokat je dobro rešenje, kad je već organizovana kriminalna grupa iz saveza i iz jednog kluba odlučila da niko ko je i jedan minut odigrao u Partizanu ne sme biti selektor. (Stanojević, Drulović, Bora Milutinović, Antić...)

srbin

pre 9 godina

Ako stojkovic bude branio to necu ni da gledam iz principa,a verujem i sve prave Delije i Srbi.A grobari ako su sposobni neka puni marakanu i jna,nemam nista protiv..

George Costanza

pre 9 godina

Advokat nije loš trener ali tek po sastavu tima u prvim utakmicama ćemo moći da zaključimo da li će Advokat dobijati menadžerski spisak ili će sam sastavljati tim. Ljubinko je očigledno suviše samostalno pravio spisak što nekima nije odgovaralo a i siguran sam da nije bio dovoljno skup za naš FS koji očigledno ne zna šta će sa parama...

Zoran

pre 9 godina

Advokat je dobar izbor. Ali mora ostati duze kao Lev ili Del Boske, Ferguson. Zamislite da je Antic ostao duze koje bi smo rezultate imali. Jos nesto- ne verujem da je Dik jevtiniji od Antica.

Hoću 150 pluseva

pre 9 godina

Ovo je dobro. Ukoliko Advokat uspe da sprovede svoj koncept u delo, očekujmo fudbalere na balkonu gradske skupštine posle finala narednog šampionata Evrope ...

pera kojot

pre 9 godina

Može on da voli koju god formaciju hoće, Srbija 15 godina nema ni jednog ljudskog napadača, a kamoli trojicu.
(Petar, 22. jul 2014 12:46)
Formacija 4-3-3 znači da igramo sa jednim klasičnim centarforom (Mitrović, Đorđević) i dva krila (Marković, Tošić, Sulejmani, Tadić, Jojić...) Moje skromno mišljenje je da nama, obzirom kakav profil igrača imamo, najviše odgovara defanzivna varijanta 4-3-3 (dva zadnja vezna).

marko_bgd

pre 9 godina

u ovom momentu boljeg trenera nismo mogli da nadjemo...advokat je vrhunski trener...ne moze se porediti sa drulovicem koji je tek poceo trenersku karijeru...dok je ovaj prosao sve zivo u tom poslu...imamo dobar tim i dobrog selektora..bice nesto

albert king

pre 9 godina

@A za ove sto se bune sto je stranac, mi domace trenere nemamo, sem Antica, tacka.

pa bolje i da nam on bude, sad smo prodali veru za veceru, bolje biti 100. na rang listi sa domacim, nego 1. sa stranim, ali vama izgleda ne vredi objasnjavati, samo uspeh po bilo koju cenu

CJ

pre 9 godina

To sto nije napravio rezultat sa Rusima me i ne cudi jer su oni jedna sasvim prosecna reprezentacija.Trenutno, u Srbiji imamo mnogo vece zvezde i bolje igrace nego sto Rusi imaju i ne samo Rusi vec smo jaci i od Portugala i od ostalih u grupi i ocekujem lagano da odemo na EP.
Takodje ,covek je Holandjanin a od nasih reprezentativaca u Holandiji su igrali ili igraju Matic, Djuricic, Tadic, Gudelj, Kostic, Sulejmani, Stojkovic, Rajkovic.
Sve u svemu, ne sumnjam u uspeh naseg tima i bice svetsko cudo ako igraci koji igraju u Interu, Liverpulu, Dortmundu, Sitiju, Romi, Celziju ne osvoje prvo mesto u grupi.
NAPRED SRBIJA!!!

Gavgalj

pre 9 godina

Tole, sta kazete, a koliki je vas deo? Jao, bre, bozju kisu chivasa popiste u savezu. A sta je s ostavkom? Nego da, popilo se... Nismo znali sta pricamo. Jadno

rom

pre 9 godina

ne moze 4-3-3 nikako da bude defanzivna varjanta to je onda pre 4-5-1 mada te dve formacije mogu da variraju ukoliko imamo disciplinovana krila i napadacki opasna , brz jake odbrane nema rezultata na velikim takmicenjima ,ali mora da se nadje balans . Dobra stvar je sto je dosta nasih igraca proslo kroz Holandsku ligu znaju sistem rada i jezik da ojacaju komunikaciju . Mada nema on tu sta mnogo da eksperimentise zna se bez koga ova rep ne moze: Kolarov,Ivanovic,Subotic,Nastasic,Matic,Markovic,Jojic,Tadic.. treba naci jos trojicu po ukusu i to je to , za desno krilo tu su Tosic I Kostic ,ako se igra u rombu mogu Tadic ili Ljajic mada bih ja pre probao Kostica umesto Tosica koji nije timski igrac u spicu Djordjevic i Mitrovic neka se bore Djordjevic ima bolju ligu sad ako se pokaze ja bi ga koristio pre problematicnog Mitra , golman stvar izbora nijedan vrhunski Stojkovic,Brkic ja bih Avramov.

Sava

pre 9 godina

Advokat je holandjanin sa Zenitom je uzeo kup uefa i super kup evrope na impresivan nacin.
Ako budemo igrali kao on tada sa zenitom bice to strava.
Igracemo ofaniznvo i brzo, visokog presinga, brza dodavanja , dosta trcanja, totalni fudbal nadam se.
Imamo puno brzih i talentovanih ofanzivnih igraca tako da je ta holadnska skola fudabala idealno resenje.
A za ove sto se bune sto je stranac, mi domace trenere nemamo, sem Antica, tacka.

skoki

pre 9 godina

Sve je to lepo, ti pokusaji da stranac napravi nesto.. ali nista nije lepse nego kada Srbin donese Srbiji uspeh. Ipak je to REPREZENTACIJA SRBIJE. Daj Boze da nesto napravimo sa Advokatom, ali ipak bi se vise cenio uspeh trenera Srbina.

Labud

pre 9 godina

Daleko bolji strucnjak od Antica i svih koje smo imali na klupi jos od Ivice Osima. Drugo, svidja mi se sto je diktator, Srbi ionako ne znaju kako demokratija funkcionise. Vidim zalili su se samo oni Rusi koji ne igraju.

Jos jednom ovo je sjajna stvar, covek ce povratiti ugled reprezentacije, a greota bi bila da se neki pocetnik kao Miha i Drule (uz svo postovanje prema potonjem) upropasti jednu od talentovanijih generacija. Ima Mitra da utamburi, da iskoristi potencijal Tadica, Jojica, Matica, da utegne nasu odbranu koja moze da bude najbolja na svetu, da nauci igrace da igraju na prvu, kontra-napad, videli smo kako je Holandija igrala sa najprosecnijim igracima. I na kraju uporedite Rusiju pod Advokatom i pod Kapelom. Nebo i zemlja.

Samo Vozi

pre 9 godina

1 Tim:Brkić-Ivanović-Kolarov-Subotić,Vidić-Matić,Gudelj-Ljajić-Tadić-Marković-Mitrović.
2 Tim:Rajković-Basta-Rukavina(Rajković)-Nastasić,Tomović(Spajić,Mitrović)-Kuzmanović,Fejsa-Jojić-Sulejmani-Kostić-Djordjević
+Djuričić,Z.Tošić,D.Tošić,Medojević,D.Lazović,B.Krkić i R.Živković.

EL Madrigal

pre 9 godina

Po mom misljenju Advokat je veoma skup trener, znajuci ekonomsku situaciji u zemlji. Kao selektor nije imao nesto zapazen rezultat, obzirom da je bio trener ( Holandije, J. Koreje i Rusije). Klupska karijera je daleko bolja sto se tice njega. Ako smo vec hteli stranog selektora Zenga je po meni prihvatljivije resenje. On ipak poznaje nas mentalitet mnogo bolje, sto je veoma bitno. Prica da ce Advokat uvesti holandski stil fudbala je ne moguca, poznavajuci nase reprezentativce. Kada se promeni vrh FSS i Jelen super lige mozemo ocekivati neki pomak.

Labud

pre 9 godina

Daleko bolji strucnjak od Antica i svih koje smo imali na klupi jos od Ivice Osima. Drugo, svidja mi se sto je diktator, Srbi ionako ne znaju kako demokratija funkcionise. Vidim zalili su se samo oni Rusi koji ne igraju.

Jos jednom ovo je sjajna stvar, covek ce povratiti ugled reprezentacije, a greota bi bila da se neki pocetnik kao Miha i Drule (uz svo postovanje prema potonjem) upropasti jednu od talentovanijih generacija. Ima Mitra da utamburi, da iskoristi potencijal Tadica, Jojica, Matica, da utegne nasu odbranu koja moze da bude najbolja na svetu, da nauci igrace da igraju na prvu, kontra-napad, videli smo kako je Holandija igrala sa najprosecnijim igracima. I na kraju uporedite Rusiju pod Advokatom i pod Kapelom. Nebo i zemlja.

CJ

pre 9 godina

To sto nije napravio rezultat sa Rusima me i ne cudi jer su oni jedna sasvim prosecna reprezentacija.Trenutno, u Srbiji imamo mnogo vece zvezde i bolje igrace nego sto Rusi imaju i ne samo Rusi vec smo jaci i od Portugala i od ostalih u grupi i ocekujem lagano da odemo na EP.
Takodje ,covek je Holandjanin a od nasih reprezentativaca u Holandiji su igrali ili igraju Matic, Djuricic, Tadic, Gudelj, Kostic, Sulejmani, Stojkovic, Rajkovic.
Sve u svemu, ne sumnjam u uspeh naseg tima i bice svetsko cudo ako igraci koji igraju u Interu, Liverpulu, Dortmundu, Sitiju, Romi, Celziju ne osvoje prvo mesto u grupi.
NAPRED SRBIJA!!!

Sava

pre 9 godina

Advokat je holandjanin sa Zenitom je uzeo kup uefa i super kup evrope na impresivan nacin.
Ako budemo igrali kao on tada sa zenitom bice to strava.
Igracemo ofaniznvo i brzo, visokog presinga, brza dodavanja , dosta trcanja, totalni fudbal nadam se.
Imamo puno brzih i talentovanih ofanzivnih igraca tako da je ta holadnska skola fudabala idealno resenje.
A za ove sto se bune sto je stranac, mi domace trenere nemamo, sem Antica, tacka.

marko_bgd

pre 9 godina

u ovom momentu boljeg trenera nismo mogli da nadjemo...advokat je vrhunski trener...ne moze se porediti sa drulovicem koji je tek poceo trenersku karijeru...dok je ovaj prosao sve zivo u tom poslu...imamo dobar tim i dobrog selektora..bice nesto

George Costanza

pre 9 godina

Advokat nije loš trener ali tek po sastavu tima u prvim utakmicama ćemo moći da zaključimo da li će Advokat dobijati menadžerski spisak ili će sam sastavljati tim. Ljubinko je očigledno suviše samostalno pravio spisak što nekima nije odgovaralo a i siguran sam da nije bio dovoljno skup za naš FS koji očigledno ne zna šta će sa parama...

Zoran

pre 9 godina

Advokat je dobar izbor. Ali mora ostati duze kao Lev ili Del Boske, Ferguson. Zamislite da je Antic ostao duze koje bi smo rezultate imali. Jos nesto- ne verujem da je Dik jevtiniji od Antica.

Hoću 150 pluseva

pre 9 godina

Ovo je dobro. Ukoliko Advokat uspe da sprovede svoj koncept u delo, očekujmo fudbalere na balkonu gradske skupštine posle finala narednog šampionata Evrope ...

mali miloica

pre 9 godina

Kako ce igrati Srbija sa Advokatom na celu? Pa, brate, isto kao do sada: bek iz Celzija je faca i on ce da igra krilo, drugi bek iz Mancester Sitija takodje. Defanzivni vezni iz Celzija je previse jak lik za reprezentaciju, pa ce tamo da igra plejmejkera. Centarfori nam vec decenijama imitiraju Emil Heskija u reprezentaciji ("ginu i izgaraju" na terenu, ali ko od njih da gol da mu umre majka). Golmani po tradiciji glume ludilo, ulecu u prazno kada se lomi rezultat, krljaju za protivnicki penal bez potrebe i tome slicno. Ostatak tima upraznjava Bata Djorinu filozofiju "ja tebi, ti meni, ali tako da svaki pas obavezno ide unazad", mada im i to ide tesko poslo loptu nisu videli mesecima od sedenja po raznim inostranim klupama. Narod ce da se pali i zari nad sudbinom nacionalnog tima, a Dik ce da sedi na klupi i spricer-ladan odbrojava nule na racunu i dane do isteka ugovora/otkaza.
Dabogda pogresio u proceni i mi se plasirali kao prvi u grupi na Jevropsko prvenstvo 2016...

pera kojot

pre 9 godina

Može on da voli koju god formaciju hoće, Srbija 15 godina nema ni jednog ljudskog napadača, a kamoli trojicu.
(Petar, 22. jul 2014 12:46)
Formacija 4-3-3 znači da igramo sa jednim klasičnim centarforom (Mitrović, Đorđević) i dva krila (Marković, Tošić, Sulejmani, Tadić, Jojić...) Moje skromno mišljenje je da nama, obzirom kakav profil igrača imamo, najviše odgovara defanzivna varijanta 4-3-3 (dva zadnja vezna).

Gavgalj

pre 9 godina

Tole, sta kazete, a koliki je vas deo? Jao, bre, bozju kisu chivasa popiste u savezu. A sta je s ostavkom? Nego da, popilo se... Nismo znali sta pricamo. Jadno

Lopto Met

pre 9 godina

Čestitke komšijama na angažiranju respektabilnog trenera.
Mi u Hrvatskoj bi isto takvog uzeli, ali nam nogometom
upravlja Mamić.
Sretno u skupini (a puno je teža nego naša).

Nüno Vipan

pre 9 godina

pa bolje i da nam on bude, sad smo prodali veru za veceru, bolje biti 100. na rang listi sa domacim, nego 1. sa stranim, ali vama izgleda ne vredi objasnjavati, samo uspeh po bilo koju cenu
(albert king, 22. jul 2014 13:37)


Reče čovek i potpisa se stranim imenom!?

rom

pre 9 godina

ne moze 4-3-3 nikako da bude defanzivna varjanta to je onda pre 4-5-1 mada te dve formacije mogu da variraju ukoliko imamo disciplinovana krila i napadacki opasna , brz jake odbrane nema rezultata na velikim takmicenjima ,ali mora da se nadje balans . Dobra stvar je sto je dosta nasih igraca proslo kroz Holandsku ligu znaju sistem rada i jezik da ojacaju komunikaciju . Mada nema on tu sta mnogo da eksperimentise zna se bez koga ova rep ne moze: Kolarov,Ivanovic,Subotic,Nastasic,Matic,Markovic,Jojic,Tadic.. treba naci jos trojicu po ukusu i to je to , za desno krilo tu su Tosic I Kostic ,ako se igra u rombu mogu Tadic ili Ljajic mada bih ja pre probao Kostica umesto Tosica koji nije timski igrac u spicu Djordjevic i Mitrovic neka se bore Djordjevic ima bolju ligu sad ako se pokaze ja bi ga koristio pre problematicnog Mitra , golman stvar izbora nijedan vrhunski Stojkovic,Brkic ja bih Avramov.

dule0903

pre 9 godina

mene, u principu, ne interesuje ko je trener... hocu da vidim da igraci trce, grizu, ginu, da daju i poslednji atom snage za pobedu...

MomaSRB

pre 9 godina

"Kako će igrati Advokatova Srbija"?
Pa kako će igrati...onako kako mu budu rekli Karadžić, Zahavi, Ramadani i ostali njima slični...!!!

veerghoen

pre 9 godina

Ovi sto propagiraju domaceg trenera nisu procitali da je Advokat vodio Juznu Koreju sa uspehom. Kako je tamo komunicirao, a Srbende? Ovo je idealno resenje. Potrebna nam je gvozdena ruka i autoritet. Igrace imamo.

Dragan

pre 9 godina

Problem nije trener nego ljudi koji vode fudbalski savez. Ti ljudi nemaju nikakvu viziju ni strategiju. Oni vide samo trenutni interes. Koliko su trenera promenili u zadnjih 4-5 godina: Antic, Petrovic, Klemente, Mihajlovic... Sta je postignuto? Da li su ti treneri krivi za neuspehe? Bas svi ne valjaju? Da li ce sad Dik Advokat da resi probleme? Sa druge strane pogledajte ozbiljan tim kao sto su Nemci. Joakim Lov ih trenira od 2006-te, a pre toga je bio pomocni trener par godina. Imali su Nemci u tom periodu uspona i padova, ali nisu menjali trenera svaki put kad ne postignu cilj. Nego rade kontinuirano, sa vizijom, ulagazu u igrace, i rezultat takvog pristupa mora da bude uspeh nakon nekog vremena.

Andrija

pre 9 godina

Dakle, koliko god Dik defanzivnu taktiku imao, bice ofanzivnija od svih nasih varijanti jos od pre Santraca. Sve nase reprezentacije (kad kazem sve mislim i na imena tih reprezentacija i sastav) igrale su pre svega ako mogu da se odbrane. Za vreme Antica samo smo pomislili da ide na bolje, a onda se on bunkerisao na prvenstvu, pa smo prosli kako smo prosli, dva gola, dva crvena, dva penala, dva poraza... Sve u svemu, moje misljenje je da je nasem narodu, u svim sferama drustva, pa i u sportu, najvazniji autoritet i strogoca, i da jedino tada nasi ljudi mogu da napreduju i prave rezultate, tako da onda mnogo vece sanse imamo sa Dik-om nego sa Ljubinkom. Realno.

Goran Markovic

pre 9 godina

Advokat dolazi iz zemlje koja ima fudbalsku reputaciju. Iza sebe ima dobru karijeru, ali ne moze on tek tako da preobrati nas fudbal. Mislim da FSS treba da forsira domaceg trenera koji bi bio dugorocno resenje, nesto slicno kao sto je Oscar Tabarez u Urugvaju. Drulovic je bio idealno resenje, ovako ako Advokat dozivi neuspeh u kvalufikacijama za EP napustice mesto selektora. Pogledajmo Liverpul koji ima Rodzersa prvu sezonu u tom timu imao je los rezultat, a vec sledece sezone je imao zaista odlican rezultat.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Del Boske, 22. jul 2014 16:16)

Stvarno mi nije jasno kako većina ovde traži da imamo domaćeg trenera. Ovi naši fudbaleri u svojim klubovima širom sveta treniraju pod strane trenere i imaju konstantno dobri rezultati kao pojedinci. Dodju da igraju za reprezentaciju i igraju kao babe neke. Nemaju naši treneri pojima, da ga imaju, u Chelsea, Real, Bayern itd. bih bio barem jedan srpski trener. A naših nema nigde. Treniraju tamo neke kinezke i japanske klubove..... i ko je sada taj naš stručnjak ko bih mogao da opravi nešto ? Hajde recite imena, ne samo *naš stručnjak*.... ko je taj koga vi hoćete ?

konto

pre 9 godina

Stojković - Kolarov, Nastasić, Subotić, Ivanović - Matić, Jojić, Tadić - Marković, Sulejmani, Mitrović. Opasna ekipa, da se ne zezamo! Samo kad bi ih neko uklopio...

total football oranje fan

pre 9 godina

Izbor bas izgleda dobar jer Advokat forsira disciplinu kao i formaciju koja najbolje odgovara ovom sastavu Srbije. Disciplina na svim nivioima je uvijek rak rana. Ona se samo ponekad uspostavi (rano vodjstvo Petkovica i Antica, vecim dijelom tokom Mihajlovica). Formacija koju Advokat forsira jedino moze odvesti Srbiju naprijed jer ima takav fond igraca (sjajna odbrana i zadnji vezni, a ostatak tima vise nego solidan i vrlo obecavajuci ali jos ne uvijek po nekim svjetskim standardima). Sjetimo se skromnih formacija i lutanja svih dosadasnjih selektora sem Antica u prvoj fazi (mada je mozda nefer reci da je pogubio konce u kasnijoj fazi jer se cini da je nedisciplina kumovala prije svega). Potencijalna losa stvar u vezi Advokata je sto ponekad zna napraviti totalno nelogicnu rokadu u timu. Opet, pod tim ne mislim da ce raditi egzibicije tipa stavljanje nekog anonimusa debitanta u 30-oj umjesto Matica na kljucnoj utakmici, npr. Zao mi je Drule, zna fudbal i da ga postavi, ali jednostavno tim igracima treba neko ko ce da uspostavi autoritet, sto se pokazalo vise puta tokom nedavne turneje. Nije da Drula nije covjek od autoriteta nego jednostavno jos treba da "raste". E, sad, ostaje bojazan da je Advokat prezasicen trener, "ispusena mustikla" sto bi se reklo. To drzim da je samo u teoriji jer su Holandjani tipovi ljudi, u nekoj vecini, koji zive da bi radili.

losmi

pre 9 godina

Ako je morao doci strani trener onda je najbolje resenje bio holandjanin. Da se iskoreni batadjorizam iz srpskog fudbala. Zaostajemo 20 godina, samo mi igramo sporo,tromo,bez krila,neefikasno(zato i ne mozemo da napravimo napadaca vec 15 godina.
Drulovic jeste perspektivan trener, treba ga i ostaviti pored Advokata da i on sazri kao trener. Meni su 1:1 sa Panamom i 2:1 sa Jamajkom jasan pokazatelj da su i ove zemlje koje jos uvek nemaju profesionalne lige pocele da nas stizu fudbalski.
I bilo je vreme za promene !

Rajko od Rasine

pre 9 godina

Euforija će proći posle prvih kiša, mnogi su dolazili i prolazili a traga nisu ostavili... jedina promena, za očekivati; Amstel menja Lav pivo!

bane

pre 9 godina

jel moguce da postoji ovakav narod kao mi Srbi!!!!!!!?????Pa ljudi moji nama neodgovara niko..koga god da su doveli nama bi smetalo...covek ima ime,reputaciju...jesmo li mi neka velesila pa mora da nas vodi Murinjo...Anceloti....zapitajmo se kako nam igraju Kolarov...i ostali...pre toga Vidic...Zigic...

Red 8 sediste 5

pre 9 godina

Grobari i delije dodjite na stadion i pokazite patriotizam. Igrate protiv Jagodine ili Napretka i vicete Srbija Srbija. Ma brisite odavde i ostavite rodoljubima reprezentaciju.

Del Boske

pre 9 godina

Advokat dolazi iz zemlje koja ima fudbalsku reputaciju. Iza sebe ima dobru karijeru, ali ne moze on tek tako da preobrati nas fudbal. Mislim da FSS treba da forsira domaceg trenera koji bi bio dugorocno resenje, nesto slicno kao sto je Oscar Tabarez u Urugvaju. Drulovic je bio idealno resenje, ovako ako Advokat dozivi neuspeh u kvalufikacijama za EP napustice mesto selektora. Pogledajmo Liverpul koji ima Rodzersa prvu sezonu u tom timu imao je los rezultat, a vec sledece sezone je imao zaista odlican rezultat.

Marko

pre 9 godina

Oj oj oj, odjednom optimizam van svakih razmera "bicemo ispred Portugalije" "docekacemo ih posle finala EP" itd
Bojim se da se ne razocarate posle, spustite se malo na zemlju haha
Prvo: Mene su godine naucile da nikada ne budem optimista sa nasom reprezentacijom zbog njihovog gubitnickog mentaliteta, uvek slabog trcanja u odnosu na protivnicke reprezentacije, a znam da su nasi igraci precenjeni u nasim ocima, hvalimo ih na sav glas kako su medju najboljima na svetu, a zvanicno nemamo nijednog u prvih 50 na svetu!!!
Drugo: Sadasnji FSS i odnosi sa raznim menadzerima, kao i mesanje u rad selektora su mi ubili nadu za nas fudbal.
Trece: Advokat je staromadan istrosen trener koji vec duze vremena nista nije postigao, a i poznat je po stalnim nesuglasicama sa igracima, ostalo je samo njegovo ime, nesto poput Sven Gorana Eriksona, Lea Benhakera, Klementea, rekao bih cak i Kapela nakon poslednjeg SP.
Zelim mu sve najbolje ali mi nisu jasni komentari tipa "igracemo finale", "prolazimo grupu lagano" itd

Миле

pre 9 godina

...Problem nije trener nego ljudi koji vode fudbalski savez. Ti ljudi nemaju nikakvu viziju ni strategiju. Oni vide samo trenutni interes. Koliko su trenera promenili u zadnjih 4-5 godina: Antic, Petrovic, Klemente, Mihajlovic... Sta je postignuto? Da li su ti treneri krivi za neuspehe?

Не него је крива чистачица Зора у ФСС.Зора или Мара, нисам сигуран више како се зове.

Nenad

pre 9 godina

Mi smo uvjek isti, nije Covek ni poceo svojim radom a vec ga pljujemo! Srbija ce zauzeti Prvo ili drugo mesto na kvalifikacijama. Napred Srbijo!!!!

mickey

pre 9 godina

Mali Napoleon (mada jes' pleonazam) nam je obezbedio kvalifikacije za pamcenje a boga mi i usrecio pojedine autsajdere... Ajd da vidimo sta mali general moze.

Red 8 sediste 5

pre 9 godina

Da bi resili navijacke podele savez se odlucio na jedino ispravno resenje. Stranac. Klupskih patriota nema na utakmicama reprezentacije. Oni pevaju patriotske pesme kada u Beograd dodje Napredak,Jagodina,Vojvodina ili Rad. Zato ,,navijaci'' odstupite. Muka mi je od vas. Ostavite reprezentaciju rodoljubima koji vole svoju reprezentaciju i kada ne pobedi.

kings16

pre 9 godina

imamo kostur tima -Bane, Kolarov, Nastasic, Subotic, Matic, Tosic, Tadic, Markec, Djordjevic,Sulejmani, Djuricic, Mitrovic -ako se sada ne plasiramo nikad necemo

Denis Weis

pre 9 godina

Ok voleo bih da FSS nadje dogovor da u stabu ostane Drulovic. Nadam se da ce Advokat napokon uspeti da u reprezentaciji uvede totalni fudbal. Svakako najveci problem ce biti spic.

Pera zdera

pre 9 godina

Joj kad vidim da je rodjen u Hagu znam da odatle nista dobro po nas nije doslo………….Salu na stranu, nadam se da cemo bar kvalifikacije proci pa makar nista na prvenstvu ne postigli. Bilo bi lepo konacno navijati za svoje na nekom velikom takmicenju….Pozdrav

Labud

pre 9 godina

Koliko vecini komentatora je bitnije da dobije + nego da ucestvuje u debati. Zato i vecina pljuje Toleta i menadzere (to je zicer i svi smo protiv), medjutim za razliku od ovih Advokat je covek od reputacije koju je gradio ceo zivot i treba verovati da su na njega vrsili pritisak mnogo jaci igraci od Terzica, Toleta i Damjanca, pa vidimo da je covek bio cvrst u svojim odlukama i izboru igraca. Ljubinko je jedva pobedio Jamajku, koju je Fr otkinula 8:0. Pananu nije pobedio. Brazil je bio plod motivacije igraca. Srbija nema ovakvog strucnjaka.

davir

pre 9 godina

Odmah mi se ide u wc kad procitam ove komentare tipa gvozdena ruka disciplina i te fore...nama treba dobra ekipa koja zna da igra ovu igru.

Ivan

pre 9 godina

Dik Advokat je odličan fudbalski stručnjak, tu nema sumnje, a to što se na svojim dosadašnjim funkicjama nije baš mnogo zadržavao ne mora ništa da znači! Uostalom, prosečnu (i ne nešto naročito bolju od naše) selekciju Rusije je odveo na Evropsko prvenstvo 2012-te, zašto ne bi i Srbiju odveo na sledeće Evropsko prvenstvo, naročito sada kad je broj učesnika povećan na čak 24, što je za jedno Evropsko prvenstvo zaista mnogo! Polovina Evrope će učestvovati na tom prvenstvu, zaista preglomazno!! Na tom će se prvenstvu pojaviti na velikoj sceni najverovatnije čak i neka selekcija poput Estonije, Litvanije, Letonije, Kazahstana ili Azerbejdžana, i zaista bi bila neviđena sramota i blamaža da Srbija ne bude tamo!! A sa druge strane, baš ta preglomaznost Evropskog prvenstva i gotovo sasvim siguran plasman Srbije na njemu, biće prilika Advokatu da pravi jedan potpuno novi tim Srbije, da proveri neke nove igrače, da stvori jednu novu atmosferu i nov pristup igri uz novu taktiku i rezultat neće izostati! Ako u tome uspe, trebalo bi ga zadržati i za sledeće veliko takmičenje, koje je još važnije, a to je Svetsko prvenstvo u Rusiji 2018-te!! Želim mu svu sreću u radu i da nas vrati tamo gde nam je objektivno i mesto, a to je top 10 svetskog fudbala!!

Bilal

pre 9 godina

(Marko, 22. jul 2014 14:35)
Iz svega nabrojanog upravo je ovaj Dik Advokat pravo rešenje za naš poljuuljani tim jer, nažalost, nemamo para da dovedemo Murinja, van Gala ili Jokima Leva a Kapelo je skup al' neuspešan selektor. Mislim da je tip koji ne trpi tutore i mešanje u svoj posao a poseduje dovoljno harizme i autoriteta da ove naše nabeđene zvezdice natera na rad, red i disciplinu u protivnom im sledi odstranjivanje iz tima.

BgHQ

pre 9 godina

Sve razumem ali ne razumem samo jedno,a to je koga ce nahvatati za sistem 4-3-3.Mislim na poslednju kombinaciju brojeva tj gde ce naci trojicu ofanzivaca?

Dzoni

pre 9 godina

Advokad je odlicno resenje za selektora, kostur tima vec imamo treba resiti pitanje golmana, voleo bi da es Vidic vrati kao kapiten i komadant odbrane, takodje treba probati sa malim Kosticem mesto bambija koga vise ne bih zvao, i velika mogucnost postoji da se Risario odluci za dres srbije. Dakle ivanovic- vidic-subotic( nastasic)-kolarov-matic-jojic(gudel)-ljajic-tadic-markovic(kostic)-(sulejmani)-mitrovic(zivkovic)

gordana

pre 9 godina

Ko ga placa.? Ako se placa iz drzavne kase ,onda molim vas da ne dolazi, ,suvise smo siromasni.Ko ga dovodi neka ga i placa,ali iz svog dzepa.

Rajko

pre 9 godina

Citam komentare i cudim se.
Sve je u ovih 4 tacaka:
1.Trebali su da ostave Drulovica,
2.ni ovaj nije los,
3.uzece ogromne pare i ako se NE plasiramo,
4.i najbitnije:
dzaba sve ako Fudbaleri NECE da igraju.!!!

skoki

pre 9 godina

Sve je to lepo, ti pokusaji da stranac napravi nesto.. ali nista nije lepse nego kada Srbin donese Srbiji uspeh. Ipak je to REPREZENTACIJA SRBIJE. Daj Boze da nesto napravimo sa Advokatom, ali ipak bi se vise cenio uspeh trenera Srbina.

EL Madrigal

pre 9 godina

Po mom misljenju Advokat je veoma skup trener, znajuci ekonomsku situaciji u zemlji. Kao selektor nije imao nesto zapazen rezultat, obzirom da je bio trener ( Holandije, J. Koreje i Rusije). Klupska karijera je daleko bolja sto se tice njega. Ako smo vec hteli stranog selektora Zenga je po meni prihvatljivije resenje. On ipak poznaje nas mentalitet mnogo bolje, sto je veoma bitno. Prica da ce Advokat uvesti holandski stil fudbala je ne moguca, poznavajuci nase reprezentativce. Kada se promeni vrh FSS i Jelen super lige mozemo ocekivati neki pomak.

Štilcovana Katabolcna

pre 9 godina

@ El Madrigal
Koliko ne pametan moraš biti i napisati da bi Zenga bio bolje rešenje? Zenga, čovek koji je pedeset puta branio za Italiju, ne može da nađe posao u istoj, a kamo li da napravi neki rezultat. Da vredi radio bi negde. To što ti navijaš za Crvenu Zvezdu je druga stvar. Advokat je dobro rešenje, kad je već organizovana kriminalna grupa iz saveza i iz jednog kluba odlučila da niko ko je i jedan minut odigrao u Partizanu ne sme biti selektor. (Stanojević, Drulović, Bora Milutinović, Antić...)

mrGood

pre 9 godina

Molim vas, samo pozitivno razmisljanje.. Covek ima iskustva i igracima koji cine nasu reprezentaciju i treba ime koje ce im biti autoritet. Posle debakla za svetsko mislim da ce i inat da proradi a i zelja da se dokazemo kao nacija koja zna da igra fudbal. Pozdrav svima

Moca

pre 9 godina

Svu srecu zelim i njemu i nasim igracima, samo da ne bude copy-paste Klementeovih rezultata. Krenulo se odlicno, a onda je na pola kvalifikacija puklo sve jer je pocelo sa taktickim eksperimentisanjem i pozivom nekih igraca za prodaju.

da da

pre 9 godina

Ko kaze da ce igrati?@
Dodatnih 90 slobodnih minuta u mom zivotu. Da je ostao Drulovic,cak bih i sina vodio na utakmice, ovako cemo gledati sundjer boba.

Samo Vozi

pre 9 godina

1 Tim:Brkić-Ivanović-Kolarov-Subotić,Vidić-Matić,Gudelj-Ljajić-Tadić-Marković-Mitrović.
2 Tim:Rajković-Basta-Rukavina(Rajković)-Nastasić,Tomović(Spajić,Mitrović)-Kuzmanović,Fejsa-Jojić-Sulejmani-Kostić-Djordjević
+Djuričić,Z.Tošić,D.Tošić,Medojević,D.Lazović,B.Krkić i R.Živković.

albert king

pre 9 godina

@A za ove sto se bune sto je stranac, mi domace trenere nemamo, sem Antica, tacka.

pa bolje i da nam on bude, sad smo prodali veru za veceru, bolje biti 100. na rang listi sa domacim, nego 1. sa stranim, ali vama izgleda ne vredi objasnjavati, samo uspeh po bilo koju cenu

aleksandar

pre 9 godina

Gotovo niko se to ne pita. Tole uspešno manipuliše da bi skrenuo pažnju sa sebe i svog destruktivnog predsednikovanja, a vi novinari se ložite na manipulaciju.

БађиПустеПареПроклете

pre 9 godina

Слажем се да нам у репрезентацији треба један адвокат хехе
Под китно у репрезентацији урадити следеће:
-Красић на десном крилу
-Игњовски задњи везни,може и Петровић али он је по мени бољи када се форсира по страни
-Захвалити се појединцима:Митровић,Марковић,Јојић и Мудрински
-Томић,Душко Тошић,Петровић и Лекић стуб репрезентације,познају се из Генчерберлигија,а Турска лига није шала
-Певање химне обавезно Поззз

pepe

pre 9 godina

mislim pomirio sam sa cinjenicom da necemo otici ni na jedno takmicenje dokle god tole bude na funkciji. pa sad jos i da gledas nekog stranca koj skace i vristi dok te peglaju albanci i jermeni je i previse. imamo sportove u kojima smo relativno dobri i manje se gubi zdravlje, to cu da gledam, a fudbal ostavljam poslednjim mohikancima.

Ma ... od labuda, Labude!

pre 9 godina

...Ima Mitra da utamburi, da iskoristi potencijal Tadica, Jojica, Matica, da utegne nasu odbranu koja moze da bude najbolja na svetu, da nauci igrace da igraju na prvu, kontra-napad, videli smo kako je Holandija igrala sa najprosecnijim igracima. ...
(Labud)

Hoce. Vidi se da si grobar! Da mogu sada da prospem sve moje komentare ovde videlo bi se da sam stvarno zeleo da decko odigra kako mi se cini da moze. Ali...

Taj tvoj Mitar je nedozreli tinejdz, koji ce pre da se odrekne reprezentacije, nego da dozvoli da ga neko stavi pod kapu! Jednostavno - kakvi su fudbaleri postojali ap se nisu dizali u nebesa!

Mare

pre 9 godina

Prica se da je Advokata dovela interesna grupa na celu sa menadzerima Ramadanijem i Zahavijem, da bi mogli preko njega da guraju svoje igrace u reprezentaciju.

mrki

pre 9 godina

Igrace kao i do sada slabo, bezvoljno, bezidejno, igraci bez patriotskog naboja a sto je jos gore i neznaju bas da igraju fudbal. Steta para koje potrose na selektora, covek je dobar trener ali nema bazu.

Poslato sa windows phone.

pre 9 godina

A cifra, koliko će ovo nas da košta?
Želim mu uspeh ali neverujem da će išta da uradi. Biće ovo nove dve promašene godine.

srbin

pre 9 godina

Ako stojkovic bude branio to necu ni da gledam iz principa,a verujem i sve prave Delije i Srbi.A grobari ako su sposobni neka puni marakanu i jna,nemam nista protiv..

Perica Pasic

pre 9 godina

Meni ovi nasi iz FSS stvarno nisu jasni oni kao da zele da se neplasiramo na EP,dozvolili su da jedan selektor bude na pripremama,a sad dovode drugoga,pa koliko ce mu trbati da uigra tim ponovo.

my way

pre 9 godina

Значи, да очекујемо тим Стојковић - Суботић, Настасић, Ивановић, Коларов - Матић, Гудељ, дефанзивни Баста - Љајић, Тошић, Митровић (Ђорђевић)? Извините, али ја мислим да ми имамо управо идеалан тим за офанзивнију верзију 4-1-2-3, Матић - Љајић, Марковић - Тошић, офанзивни спољни Баста и Митровић (Ђорђевић) у шпицу.

Kad moram da crtam

pre 9 godina

...Problem nije trener nego ljudi koji vode fudbalski savez. Ti ljudi nemaju nikakvu viziju ni strategiju. Oni vide samo trenutni interes. Koliko su trenera promenili u zadnjih 4-5 godina: Antic, Petrovic, Klemente, Mihajlovic... Sta je postignuto? Da li su ti treneri krivi za neuspehe?Не него је крива чистачица Зора у ФСС.Зора или Мара, нисам сигуран више како се зове.
(Миле, 22. jul 2014 18:53)
- Ako Zora iz FSS-a vec godinama dovodi nesposobne trenere jednog za drugim, da li treba prepustiti Zori da dovede jos jednog trenera... ili treba promeniti Zoru. U tome je poenta. Capisce?

dusanmal

pre 9 godina

Reprezentacija drzave bi trebala biti sacinjena od drzavljana. E, sad da nema domacih strucnjaka sa izuzetnim uspesima po svetu (recimo Alzir), ajd' nema se. Nama se bure preliva od izuzetnih strucnjaka. Ukljucujuci ljude koji su vecinu ovih fudbalera pratili od malih nogu. To je neprocenljivo. Advokat je pristojan no ispod nivoa bar desetorice domacih velikana koji uz to imaju i mnogo bolju sliku i razumevanje nasih igraca.

albert king

pre 9 godina

@A za ove sto se bune sto je stranac, mi domace trenere nemamo, sem Antica, tacka.

pa bolje i da nam on bude, sad smo prodali veru za veceru, bolje biti 100. na rang listi sa domacim, nego 1. sa stranim, ali vama izgleda ne vredi objasnjavati, samo uspeh po bilo koju cenu

Samo Vozi

pre 9 godina

1 Tim:Brkić-Ivanović-Kolarov-Subotić,Vidić-Matić,Gudelj-Ljajić-Tadić-Marković-Mitrović.
2 Tim:Rajković-Basta-Rukavina(Rajković)-Nastasić,Tomović(Spajić,Mitrović)-Kuzmanović,Fejsa-Jojić-Sulejmani-Kostić-Djordjević
+Djuričić,Z.Tošić,D.Tošić,Medojević,D.Lazović,B.Krkić i R.Živković.

EL Madrigal

pre 9 godina

Po mom misljenju Advokat je veoma skup trener, znajuci ekonomsku situaciji u zemlji. Kao selektor nije imao nesto zapazen rezultat, obzirom da je bio trener ( Holandije, J. Koreje i Rusije). Klupska karijera je daleko bolja sto se tice njega. Ako smo vec hteli stranog selektora Zenga je po meni prihvatljivije resenje. On ipak poznaje nas mentalitet mnogo bolje, sto je veoma bitno. Prica da ce Advokat uvesti holandski stil fudbala je ne moguca, poznavajuci nase reprezentativce. Kada se promeni vrh FSS i Jelen super lige mozemo ocekivati neki pomak.

skoki

pre 9 godina

Sve je to lepo, ti pokusaji da stranac napravi nesto.. ali nista nije lepse nego kada Srbin donese Srbiji uspeh. Ipak je to REPREZENTACIJA SRBIJE. Daj Boze da nesto napravimo sa Advokatom, ali ipak bi se vise cenio uspeh trenera Srbina.

srbin

pre 9 godina

Ako stojkovic bude branio to necu ni da gledam iz principa,a verujem i sve prave Delije i Srbi.A grobari ako su sposobni neka puni marakanu i jna,nemam nista protiv..

БађиПустеПареПроклете

pre 9 godina

Слажем се да нам у репрезентацији треба један адвокат хехе
Под китно у репрезентацији урадити следеће:
-Красић на десном крилу
-Игњовски задњи везни,може и Петровић али он је по мени бољи када се форсира по страни
-Захвалити се појединцима:Митровић,Марковић,Јојић и Мудрински
-Томић,Душко Тошић,Петровић и Лекић стуб репрезентације,познају се из Генчерберлигија,а Турска лига није шала
-Певање химне обавезно Поззз

Ma ... od labuda, Labude!

pre 9 godina

...Ima Mitra da utamburi, da iskoristi potencijal Tadica, Jojica, Matica, da utegne nasu odbranu koja moze da bude najbolja na svetu, da nauci igrace da igraju na prvu, kontra-napad, videli smo kako je Holandija igrala sa najprosecnijim igracima. ...
(Labud)

Hoce. Vidi se da si grobar! Da mogu sada da prospem sve moje komentare ovde videlo bi se da sam stvarno zeleo da decko odigra kako mi se cini da moze. Ali...

Taj tvoj Mitar je nedozreli tinejdz, koji ce pre da se odrekne reprezentacije, nego da dozvoli da ga neko stavi pod kapu! Jednostavno - kakvi su fudbaleri postojali ap se nisu dizali u nebesa!

Hoću 150 pluseva

pre 9 godina

Ovo je dobro. Ukoliko Advokat uspe da sprovede svoj koncept u delo, očekujmo fudbalere na balkonu gradske skupštine posle finala narednog šampionata Evrope ...

Labud

pre 9 godina

Daleko bolji strucnjak od Antica i svih koje smo imali na klupi jos od Ivice Osima. Drugo, svidja mi se sto je diktator, Srbi ionako ne znaju kako demokratija funkcionise. Vidim zalili su se samo oni Rusi koji ne igraju.

Jos jednom ovo je sjajna stvar, covek ce povratiti ugled reprezentacije, a greota bi bila da se neki pocetnik kao Miha i Drule (uz svo postovanje prema potonjem) upropasti jednu od talentovanijih generacija. Ima Mitra da utamburi, da iskoristi potencijal Tadica, Jojica, Matica, da utegne nasu odbranu koja moze da bude najbolja na svetu, da nauci igrace da igraju na prvu, kontra-napad, videli smo kako je Holandija igrala sa najprosecnijim igracima. I na kraju uporedite Rusiju pod Advokatom i pod Kapelom. Nebo i zemlja.

da da

pre 9 godina

Ko kaze da ce igrati?@
Dodatnih 90 slobodnih minuta u mom zivotu. Da je ostao Drulovic,cak bih i sina vodio na utakmice, ovako cemo gledati sundjer boba.

Gavgalj

pre 9 godina

Tole, sta kazete, a koliki je vas deo? Jao, bre, bozju kisu chivasa popiste u savezu. A sta je s ostavkom? Nego da, popilo se... Nismo znali sta pricamo. Jadno

Mare

pre 9 godina

Prica se da je Advokata dovela interesna grupa na celu sa menadzerima Ramadanijem i Zahavijem, da bi mogli preko njega da guraju svoje igrace u reprezentaciju.

MomaSRB

pre 9 godina

"Kako će igrati Advokatova Srbija"?
Pa kako će igrati...onako kako mu budu rekli Karadžić, Zahavi, Ramadani i ostali njima slični...!!!

rom

pre 9 godina

ne moze 4-3-3 nikako da bude defanzivna varjanta to je onda pre 4-5-1 mada te dve formacije mogu da variraju ukoliko imamo disciplinovana krila i napadacki opasna , brz jake odbrane nema rezultata na velikim takmicenjima ,ali mora da se nadje balans . Dobra stvar je sto je dosta nasih igraca proslo kroz Holandsku ligu znaju sistem rada i jezik da ojacaju komunikaciju . Mada nema on tu sta mnogo da eksperimentise zna se bez koga ova rep ne moze: Kolarov,Ivanovic,Subotic,Nastasic,Matic,Markovic,Jojic,Tadic.. treba naci jos trojicu po ukusu i to je to , za desno krilo tu su Tosic I Kostic ,ako se igra u rombu mogu Tadic ili Ljajic mada bih ja pre probao Kostica umesto Tosica koji nije timski igrac u spicu Djordjevic i Mitrovic neka se bore Djordjevic ima bolju ligu sad ako se pokaze ja bi ga koristio pre problematicnog Mitra , golman stvar izbora nijedan vrhunski Stojkovic,Brkic ja bih Avramov.

Štilcovana Katabolcna

pre 9 godina

@ El Madrigal
Koliko ne pametan moraš biti i napisati da bi Zenga bio bolje rešenje? Zenga, čovek koji je pedeset puta branio za Italiju, ne može da nađe posao u istoj, a kamo li da napravi neki rezultat. Da vredi radio bi negde. To što ti navijaš za Crvenu Zvezdu je druga stvar. Advokat je dobro rešenje, kad je već organizovana kriminalna grupa iz saveza i iz jednog kluba odlučila da niko ko je i jedan minut odigrao u Partizanu ne sme biti selektor. (Stanojević, Drulović, Bora Milutinović, Antić...)

Del Boske

pre 9 godina

Advokat dolazi iz zemlje koja ima fudbalsku reputaciju. Iza sebe ima dobru karijeru, ali ne moze on tek tako da preobrati nas fudbal. Mislim da FSS treba da forsira domaceg trenera koji bi bio dugorocno resenje, nesto slicno kao sto je Oscar Tabarez u Urugvaju. Drulovic je bio idealno resenje, ovako ako Advokat dozivi neuspeh u kvalufikacijama za EP napustice mesto selektora. Pogledajmo Liverpul koji ima Rodzersa prvu sezonu u tom timu imao je los rezultat, a vec sledece sezone je imao zaista odlican rezultat.

my way

pre 9 godina

Значи, да очекујемо тим Стојковић - Суботић, Настасић, Ивановић, Коларов - Матић, Гудељ, дефанзивни Баста - Љајић, Тошић, Митровић (Ђорђевић)? Извините, али ја мислим да ми имамо управо идеалан тим за офанзивнију верзију 4-1-2-3, Матић - Љајић, Марковић - Тошић, офанзивни спољни Баста и Митровић (Ђорђевић) у шпицу.

CJ

pre 9 godina

To sto nije napravio rezultat sa Rusima me i ne cudi jer su oni jedna sasvim prosecna reprezentacija.Trenutno, u Srbiji imamo mnogo vece zvezde i bolje igrace nego sto Rusi imaju i ne samo Rusi vec smo jaci i od Portugala i od ostalih u grupi i ocekujem lagano da odemo na EP.
Takodje ,covek je Holandjanin a od nasih reprezentativaca u Holandiji su igrali ili igraju Matic, Djuricic, Tadic, Gudelj, Kostic, Sulejmani, Stojkovic, Rajkovic.
Sve u svemu, ne sumnjam u uspeh naseg tima i bice svetsko cudo ako igraci koji igraju u Interu, Liverpulu, Dortmundu, Sitiju, Romi, Celziju ne osvoje prvo mesto u grupi.
NAPRED SRBIJA!!!

gordana

pre 9 godina

Ko ga placa.? Ako se placa iz drzavne kase ,onda molim vas da ne dolazi, ,suvise smo siromasni.Ko ga dovodi neka ga i placa,ali iz svog dzepa.

Poslato sa windows phone.

pre 9 godina

A cifra, koliko će ovo nas da košta?
Želim mu uspeh ali neverujem da će išta da uradi. Biće ovo nove dve promašene godine.

BgHQ

pre 9 godina

Sve razumem ali ne razumem samo jedno,a to je koga ce nahvatati za sistem 4-3-3.Mislim na poslednju kombinaciju brojeva tj gde ce naci trojicu ofanzivaca?

konto

pre 9 godina

Stojković - Kolarov, Nastasić, Subotić, Ivanović - Matić, Jojić, Tadić - Marković, Sulejmani, Mitrović. Opasna ekipa, da se ne zezamo! Samo kad bi ih neko uklopio...

Sava

pre 9 godina

Advokat je holandjanin sa Zenitom je uzeo kup uefa i super kup evrope na impresivan nacin.
Ako budemo igrali kao on tada sa zenitom bice to strava.
Igracemo ofaniznvo i brzo, visokog presinga, brza dodavanja , dosta trcanja, totalni fudbal nadam se.
Imamo puno brzih i talentovanih ofanzivnih igraca tako da je ta holadnska skola fudabala idealno resenje.
A za ove sto se bune sto je stranac, mi domace trenere nemamo, sem Antica, tacka.

mrki

pre 9 godina

Igrace kao i do sada slabo, bezvoljno, bezidejno, igraci bez patriotskog naboja a sto je jos gore i neznaju bas da igraju fudbal. Steta para koje potrose na selektora, covek je dobar trener ali nema bazu.

Zoran

pre 9 godina

Advokat je dobar izbor. Ali mora ostati duze kao Lev ili Del Boske, Ferguson. Zamislite da je Antic ostao duze koje bi smo rezultate imali. Jos nesto- ne verujem da je Dik jevtiniji od Antica.

mali miloica

pre 9 godina

Kako ce igrati Srbija sa Advokatom na celu? Pa, brate, isto kao do sada: bek iz Celzija je faca i on ce da igra krilo, drugi bek iz Mancester Sitija takodje. Defanzivni vezni iz Celzija je previse jak lik za reprezentaciju, pa ce tamo da igra plejmejkera. Centarfori nam vec decenijama imitiraju Emil Heskija u reprezentaciji ("ginu i izgaraju" na terenu, ali ko od njih da gol da mu umre majka). Golmani po tradiciji glume ludilo, ulecu u prazno kada se lomi rezultat, krljaju za protivnicki penal bez potrebe i tome slicno. Ostatak tima upraznjava Bata Djorinu filozofiju "ja tebi, ti meni, ali tako da svaki pas obavezno ide unazad", mada im i to ide tesko poslo loptu nisu videli mesecima od sedenja po raznim inostranim klupama. Narod ce da se pali i zari nad sudbinom nacionalnog tima, a Dik ce da sedi na klupi i spricer-ladan odbrojava nule na racunu i dane do isteka ugovora/otkaza.
Dabogda pogresio u proceni i mi se plasirali kao prvi u grupi na Jevropsko prvenstvo 2016...

marko_bgd

pre 9 godina

u ovom momentu boljeg trenera nismo mogli da nadjemo...advokat je vrhunski trener...ne moze se porediti sa drulovicem koji je tek poceo trenersku karijeru...dok je ovaj prosao sve zivo u tom poslu...imamo dobar tim i dobrog selektora..bice nesto

George Costanza

pre 9 godina

Advokat nije loš trener ali tek po sastavu tima u prvim utakmicama ćemo moći da zaključimo da li će Advokat dobijati menadžerski spisak ili će sam sastavljati tim. Ljubinko je očigledno suviše samostalno pravio spisak što nekima nije odgovaralo a i siguran sam da nije bio dovoljno skup za naš FS koji očigledno ne zna šta će sa parama...

Dzoni

pre 9 godina

Advokad je odlicno resenje za selektora, kostur tima vec imamo treba resiti pitanje golmana, voleo bi da es Vidic vrati kao kapiten i komadant odbrane, takodje treba probati sa malim Kosticem mesto bambija koga vise ne bih zvao, i velika mogucnost postoji da se Risario odluci za dres srbije. Dakle ivanovic- vidic-subotic( nastasic)-kolarov-matic-jojic(gudel)-ljajic-tadic-markovic(kostic)-(sulejmani)-mitrovic(zivkovic)

pepe

pre 9 godina

mislim pomirio sam sa cinjenicom da necemo otici ni na jedno takmicenje dokle god tole bude na funkciji. pa sad jos i da gledas nekog stranca koj skace i vristi dok te peglaju albanci i jermeni je i previse. imamo sportove u kojima smo relativno dobri i manje se gubi zdravlje, to cu da gledam, a fudbal ostavljam poslednjim mohikancima.

veerghoen

pre 9 godina

Ovi sto propagiraju domaceg trenera nisu procitali da je Advokat vodio Juznu Koreju sa uspehom. Kako je tamo komunicirao, a Srbende? Ovo je idealno resenje. Potrebna nam je gvozdena ruka i autoritet. Igrace imamo.

Marko

pre 9 godina

Oj oj oj, odjednom optimizam van svakih razmera "bicemo ispred Portugalije" "docekacemo ih posle finala EP" itd
Bojim se da se ne razocarate posle, spustite se malo na zemlju haha
Prvo: Mene su godine naucile da nikada ne budem optimista sa nasom reprezentacijom zbog njihovog gubitnickog mentaliteta, uvek slabog trcanja u odnosu na protivnicke reprezentacije, a znam da su nasi igraci precenjeni u nasim ocima, hvalimo ih na sav glas kako su medju najboljima na svetu, a zvanicno nemamo nijednog u prvih 50 na svetu!!!
Drugo: Sadasnji FSS i odnosi sa raznim menadzerima, kao i mesanje u rad selektora su mi ubili nadu za nas fudbal.
Trece: Advokat je staromadan istrosen trener koji vec duze vremena nista nije postigao, a i poznat je po stalnim nesuglasicama sa igracima, ostalo je samo njegovo ime, nesto poput Sven Gorana Eriksona, Lea Benhakera, Klementea, rekao bih cak i Kapela nakon poslednjeg SP.
Zelim mu sve najbolje ali mi nisu jasni komentari tipa "igracemo finale", "prolazimo grupu lagano" itd

Red 8 sediste 5

pre 9 godina

Grobari i delije dodjite na stadion i pokazite patriotizam. Igrate protiv Jagodine ili Napretka i vicete Srbija Srbija. Ma brisite odavde i ostavite rodoljubima reprezentaciju.

Bilal

pre 9 godina

(Marko, 22. jul 2014 14:35)
Iz svega nabrojanog upravo je ovaj Dik Advokat pravo rešenje za naš poljuuljani tim jer, nažalost, nemamo para da dovedemo Murinja, van Gala ili Jokima Leva a Kapelo je skup al' neuspešan selektor. Mislim da je tip koji ne trpi tutore i mešanje u svoj posao a poseduje dovoljno harizme i autoriteta da ove naše nabeđene zvezdice natera na rad, red i disciplinu u protivnom im sledi odstranjivanje iz tima.

Goran Markovic

pre 9 godina

Advokat dolazi iz zemlje koja ima fudbalsku reputaciju. Iza sebe ima dobru karijeru, ali ne moze on tek tako da preobrati nas fudbal. Mislim da FSS treba da forsira domaceg trenera koji bi bio dugorocno resenje, nesto slicno kao sto je Oscar Tabarez u Urugvaju. Drulovic je bio idealno resenje, ovako ako Advokat dozivi neuspeh u kvalufikacijama za EP napustice mesto selektora. Pogledajmo Liverpul koji ima Rodzersa prvu sezonu u tom timu imao je los rezultat, a vec sledece sezone je imao zaista odlican rezultat.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Del Boske, 22. jul 2014 16:16)

Stvarno mi nije jasno kako većina ovde traži da imamo domaćeg trenera. Ovi naši fudbaleri u svojim klubovima širom sveta treniraju pod strane trenere i imaju konstantno dobri rezultati kao pojedinci. Dodju da igraju za reprezentaciju i igraju kao babe neke. Nemaju naši treneri pojima, da ga imaju, u Chelsea, Real, Bayern itd. bih bio barem jedan srpski trener. A naših nema nigde. Treniraju tamo neke kinezke i japanske klubove..... i ko je sada taj naš stručnjak ko bih mogao da opravi nešto ? Hajde recite imena, ne samo *naš stručnjak*.... ko je taj koga vi hoćete ?

Perica Pasic

pre 9 godina

Meni ovi nasi iz FSS stvarno nisu jasni oni kao da zele da se neplasiramo na EP,dozvolili su da jedan selektor bude na pripremama,a sad dovode drugoga,pa koliko ce mu trbati da uigra tim ponovo.

Lopto Met

pre 9 godina

Čestitke komšijama na angažiranju respektabilnog trenera.
Mi u Hrvatskoj bi isto takvog uzeli, ali nam nogometom
upravlja Mamić.
Sretno u skupini (a puno je teža nego naša).

Dragan

pre 9 godina

Problem nije trener nego ljudi koji vode fudbalski savez. Ti ljudi nemaju nikakvu viziju ni strategiju. Oni vide samo trenutni interes. Koliko su trenera promenili u zadnjih 4-5 godina: Antic, Petrovic, Klemente, Mihajlovic... Sta je postignuto? Da li su ti treneri krivi za neuspehe? Bas svi ne valjaju? Da li ce sad Dik Advokat da resi probleme? Sa druge strane pogledajte ozbiljan tim kao sto su Nemci. Joakim Lov ih trenira od 2006-te, a pre toga je bio pomocni trener par godina. Imali su Nemci u tom periodu uspona i padova, ali nisu menjali trenera svaki put kad ne postignu cilj. Nego rade kontinuirano, sa vizijom, ulagazu u igrace, i rezultat takvog pristupa mora da bude uspeh nakon nekog vremena.

Pera zdera

pre 9 godina

Joj kad vidim da je rodjen u Hagu znam da odatle nista dobro po nas nije doslo………….Salu na stranu, nadam se da cemo bar kvalifikacije proci pa makar nista na prvenstvu ne postigli. Bilo bi lepo konacno navijati za svoje na nekom velikom takmicenju….Pozdrav

Red 8 sediste 5

pre 9 godina

Da bi resili navijacke podele savez se odlucio na jedino ispravno resenje. Stranac. Klupskih patriota nema na utakmicama reprezentacije. Oni pevaju patriotske pesme kada u Beograd dodje Napredak,Jagodina,Vojvodina ili Rad. Zato ,,navijaci'' odstupite. Muka mi je od vas. Ostavite reprezentaciju rodoljubima koji vole svoju reprezentaciju i kada ne pobedi.

mrGood

pre 9 godina

Molim vas, samo pozitivno razmisljanje.. Covek ima iskustva i igracima koji cine nasu reprezentaciju i treba ime koje ce im biti autoritet. Posle debakla za svetsko mislim da ce i inat da proradi a i zelja da se dokazemo kao nacija koja zna da igra fudbal. Pozdrav svima

Ivan

pre 9 godina

Dik Advokat je odličan fudbalski stručnjak, tu nema sumnje, a to što se na svojim dosadašnjim funkicjama nije baš mnogo zadržavao ne mora ništa da znači! Uostalom, prosečnu (i ne nešto naročito bolju od naše) selekciju Rusije je odveo na Evropsko prvenstvo 2012-te, zašto ne bi i Srbiju odveo na sledeće Evropsko prvenstvo, naročito sada kad je broj učesnika povećan na čak 24, što je za jedno Evropsko prvenstvo zaista mnogo! Polovina Evrope će učestvovati na tom prvenstvu, zaista preglomazno!! Na tom će se prvenstvu pojaviti na velikoj sceni najverovatnije čak i neka selekcija poput Estonije, Litvanije, Letonije, Kazahstana ili Azerbejdžana, i zaista bi bila neviđena sramota i blamaža da Srbija ne bude tamo!! A sa druge strane, baš ta preglomaznost Evropskog prvenstva i gotovo sasvim siguran plasman Srbije na njemu, biće prilika Advokatu da pravi jedan potpuno novi tim Srbije, da proveri neke nove igrače, da stvori jednu novu atmosferu i nov pristup igri uz novu taktiku i rezultat neće izostati! Ako u tome uspe, trebalo bi ga zadržati i za sledeće veliko takmičenje, koje je još važnije, a to je Svetsko prvenstvo u Rusiji 2018-te!! Želim mu svu sreću u radu i da nas vrati tamo gde nam je objektivno i mesto, a to je top 10 svetskog fudbala!!

pera kojot

pre 9 godina

Može on da voli koju god formaciju hoće, Srbija 15 godina nema ni jednog ljudskog napadača, a kamoli trojicu.
(Petar, 22. jul 2014 12:46)
Formacija 4-3-3 znači da igramo sa jednim klasičnim centarforom (Mitrović, Đorđević) i dva krila (Marković, Tošić, Sulejmani, Tadić, Jojić...) Moje skromno mišljenje je da nama, obzirom kakav profil igrača imamo, najviše odgovara defanzivna varijanta 4-3-3 (dva zadnja vezna).

total football oranje fan

pre 9 godina

Izbor bas izgleda dobar jer Advokat forsira disciplinu kao i formaciju koja najbolje odgovara ovom sastavu Srbije. Disciplina na svim nivioima je uvijek rak rana. Ona se samo ponekad uspostavi (rano vodjstvo Petkovica i Antica, vecim dijelom tokom Mihajlovica). Formacija koju Advokat forsira jedino moze odvesti Srbiju naprijed jer ima takav fond igraca (sjajna odbrana i zadnji vezni, a ostatak tima vise nego solidan i vrlo obecavajuci ali jos ne uvijek po nekim svjetskim standardima). Sjetimo se skromnih formacija i lutanja svih dosadasnjih selektora sem Antica u prvoj fazi (mada je mozda nefer reci da je pogubio konce u kasnijoj fazi jer se cini da je nedisciplina kumovala prije svega). Potencijalna losa stvar u vezi Advokata je sto ponekad zna napraviti totalno nelogicnu rokadu u timu. Opet, pod tim ne mislim da ce raditi egzibicije tipa stavljanje nekog anonimusa debitanta u 30-oj umjesto Matica na kljucnoj utakmici, npr. Zao mi je Drule, zna fudbal i da ga postavi, ali jednostavno tim igracima treba neko ko ce da uspostavi autoritet, sto se pokazalo vise puta tokom nedavne turneje. Nije da Drula nije covjek od autoriteta nego jednostavno jos treba da "raste". E, sad, ostaje bojazan da je Advokat prezasicen trener, "ispusena mustikla" sto bi se reklo. To drzim da je samo u teoriji jer su Holandjani tipovi ljudi, u nekoj vecini, koji zive da bi radili.

kings16

pre 9 godina

imamo kostur tima -Bane, Kolarov, Nastasic, Subotic, Matic, Tosic, Tadic, Markec, Djordjevic,Sulejmani, Djuricic, Mitrovic -ako se sada ne plasiramo nikad necemo

Миле

pre 9 godina

...Problem nije trener nego ljudi koji vode fudbalski savez. Ti ljudi nemaju nikakvu viziju ni strategiju. Oni vide samo trenutni interes. Koliko su trenera promenili u zadnjih 4-5 godina: Antic, Petrovic, Klemente, Mihajlovic... Sta je postignuto? Da li su ti treneri krivi za neuspehe?

Не него је крива чистачица Зора у ФСС.Зора или Мара, нисам сигуран више како се зове.

aleksandar

pre 9 godina

Gotovo niko se to ne pita. Tole uspešno manipuliše da bi skrenuo pažnju sa sebe i svog destruktivnog predsednikovanja, a vi novinari se ložite na manipulaciju.

Nenad

pre 9 godina

Mi smo uvjek isti, nije Covek ni poceo svojim radom a vec ga pljujemo! Srbija ce zauzeti Prvo ili drugo mesto na kvalifikacijama. Napred Srbijo!!!!

dusanmal

pre 9 godina

Reprezentacija drzave bi trebala biti sacinjena od drzavljana. E, sad da nema domacih strucnjaka sa izuzetnim uspesima po svetu (recimo Alzir), ajd' nema se. Nama se bure preliva od izuzetnih strucnjaka. Ukljucujuci ljude koji su vecinu ovih fudbalera pratili od malih nogu. To je neprocenljivo. Advokat je pristojan no ispod nivoa bar desetorice domacih velikana koji uz to imaju i mnogo bolju sliku i razumevanje nasih igraca.

losmi

pre 9 godina

Ako je morao doci strani trener onda je najbolje resenje bio holandjanin. Da se iskoreni batadjorizam iz srpskog fudbala. Zaostajemo 20 godina, samo mi igramo sporo,tromo,bez krila,neefikasno(zato i ne mozemo da napravimo napadaca vec 15 godina.
Drulovic jeste perspektivan trener, treba ga i ostaviti pored Advokata da i on sazri kao trener. Meni su 1:1 sa Panamom i 2:1 sa Jamajkom jasan pokazatelj da su i ove zemlje koje jos uvek nemaju profesionalne lige pocele da nas stizu fudbalski.
I bilo je vreme za promene !

davir

pre 9 godina

Odmah mi se ide u wc kad procitam ove komentare tipa gvozdena ruka disciplina i te fore...nama treba dobra ekipa koja zna da igra ovu igru.

dule0903

pre 9 godina

mene, u principu, ne interesuje ko je trener... hocu da vidim da igraci trce, grizu, ginu, da daju i poslednji atom snage za pobedu...

Andrija

pre 9 godina

Dakle, koliko god Dik defanzivnu taktiku imao, bice ofanzivnija od svih nasih varijanti jos od pre Santraca. Sve nase reprezentacije (kad kazem sve mislim i na imena tih reprezentacija i sastav) igrale su pre svega ako mogu da se odbrane. Za vreme Antica samo smo pomislili da ide na bolje, a onda se on bunkerisao na prvenstvu, pa smo prosli kako smo prosli, dva gola, dva crvena, dva penala, dva poraza... Sve u svemu, moje misljenje je da je nasem narodu, u svim sferama drustva, pa i u sportu, najvazniji autoritet i strogoca, i da jedino tada nasi ljudi mogu da napreduju i prave rezultate, tako da onda mnogo vece sanse imamo sa Dik-om nego sa Ljubinkom. Realno.

Labud

pre 9 godina

Koliko vecini komentatora je bitnije da dobije + nego da ucestvuje u debati. Zato i vecina pljuje Toleta i menadzere (to je zicer i svi smo protiv), medjutim za razliku od ovih Advokat je covek od reputacije koju je gradio ceo zivot i treba verovati da su na njega vrsili pritisak mnogo jaci igraci od Terzica, Toleta i Damjanca, pa vidimo da je covek bio cvrst u svojim odlukama i izboru igraca. Ljubinko je jedva pobedio Jamajku, koju je Fr otkinula 8:0. Pananu nije pobedio. Brazil je bio plod motivacije igraca. Srbija nema ovakvog strucnjaka.

Nüno Vipan

pre 9 godina

pa bolje i da nam on bude, sad smo prodali veru za veceru, bolje biti 100. na rang listi sa domacim, nego 1. sa stranim, ali vama izgleda ne vredi objasnjavati, samo uspeh po bilo koju cenu
(albert king, 22. jul 2014 13:37)


Reče čovek i potpisa se stranim imenom!?

bane

pre 9 godina

jel moguce da postoji ovakav narod kao mi Srbi!!!!!!!?????Pa ljudi moji nama neodgovara niko..koga god da su doveli nama bi smetalo...covek ima ime,reputaciju...jesmo li mi neka velesila pa mora da nas vodi Murinjo...Anceloti....zapitajmo se kako nam igraju Kolarov...i ostali...pre toga Vidic...Zigic...

Rajko od Rasine

pre 9 godina

Euforija će proći posle prvih kiša, mnogi su dolazili i prolazili a traga nisu ostavili... jedina promena, za očekivati; Amstel menja Lav pivo!

Denis Weis

pre 9 godina

Ok voleo bih da FSS nadje dogovor da u stabu ostane Drulovic. Nadam se da ce Advokat napokon uspeti da u reprezentaciji uvede totalni fudbal. Svakako najveci problem ce biti spic.

Rajko

pre 9 godina

Citam komentare i cudim se.
Sve je u ovih 4 tacaka:
1.Trebali su da ostave Drulovica,
2.ni ovaj nije los,
3.uzece ogromne pare i ako se NE plasiramo,
4.i najbitnije:
dzaba sve ako Fudbaleri NECE da igraju.!!!

Kad moram da crtam

pre 9 godina

...Problem nije trener nego ljudi koji vode fudbalski savez. Ti ljudi nemaju nikakvu viziju ni strategiju. Oni vide samo trenutni interes. Koliko su trenera promenili u zadnjih 4-5 godina: Antic, Petrovic, Klemente, Mihajlovic... Sta je postignuto? Da li su ti treneri krivi za neuspehe?Не него је крива чистачица Зора у ФСС.Зора или Мара, нисам сигуран више како се зове.
(Миле, 22. jul 2014 18:53)
- Ako Zora iz FSS-a vec godinama dovodi nesposobne trenere jednog za drugim, da li treba prepustiti Zori da dovede jos jednog trenera... ili treba promeniti Zoru. U tome je poenta. Capisce?

Moca

pre 9 godina

Svu srecu zelim i njemu i nasim igracima, samo da ne bude copy-paste Klementeovih rezultata. Krenulo se odlicno, a onda je na pola kvalifikacija puklo sve jer je pocelo sa taktickim eksperimentisanjem i pozivom nekih igraca za prodaju.

mickey

pre 9 godina

Mali Napoleon (mada jes' pleonazam) nam je obezbedio kvalifikacije za pamcenje a boga mi i usrecio pojedine autsajdere... Ajd da vidimo sta mali general moze.