Utorak, 08.07.2014.

14:55

Zvezda bez minusa u odbranu titule

Fudbalski klub Crvena zvezda izbegao je suspenziju FIFA, uprkos tužbama bivših igrača zbog neisplaćenih zarada, potvrđeno je iz kluba.

Izvor:

Zvezda bez minusa u odbranu titule IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

114 Komentari

Sortiraj po:

mirko milosevic dacic

pre 9 godina

a da vi grobari bar objavite koliko ste skupili tih para za pomoc poplavljenima protiv cuke ,malmea .... za poslovanje se zna da nikada necete dok je ivice zivog, ili je i ovo poslovanje.

vuk i cud menja ali cigan nikad

pre 9 godina

I opet isto pitanje.Odakle pare? Znam da mnogi navijaci FK CZ kazu 'sta te briga', ali opet...Postoji osnovana sumnja da te pare (opet) idu iz nasih dzepova. Mislim da posle svih vratolomija koje je izveo FK Cz imamo pravo na javnost poslovanja tog kluba.
(aca_bg, 08. jul 2014 15:55)
A odakle pare za Partizan? Koliko su nasi dzepovi osteceni zato sto vam je neko poklonio stadion i Zemunelo umesto da se to privatizuje? Imamo li pravo da znamo kako posluje FKP? Cela Srbija zna koliko FK C.Z duguje, a koliko duguju KKP i FKP ne zna niko nego se samo lupeta, licitira a oni to kriju kao zmija noge.
(Povidon, 08. jul 2014 17:50)
djura je prosle godine u ovo vreme izasao sa tacnom cifrom ali je ona smesna , oko 4 miliona a mi ptodajemo igrace otprilike 3 godisnje prihod preko 10 miliona. dug nam je reprogramiran tada i to je cela prica. a kk partizan duguje za porez jos pola miliona i nesto smesno igracima jer dug se racuna kad imas blokadu i utuzenje a do tada kk partizan duguje 500.000 evra

teorija zavere

pre 9 godina

Pa naravno to samo Zvezda moze.A da je Partizan u takvoj situaciji odmah bi nas kaznili novcano,skinuli nam bodove,i jos bismo igrali pred praznim tribinama odredjeni broj meceva. (Ljubinko Pantic, 08. jul 2014 19:49)

Šta da ti kažem. Zna se ko je Zvezda, a ko Partizan...

Batko

pre 9 godina

Batko,svaki komentar ti je u skladu sa tvojim imenom. Dakle,smesan.
(Nismo isti, 08. jul 2014 18:56)

??? Pa tebi brate ni Nada Macura ne bi pomogla !

Ljubinko Pantic

pre 9 godina

Pa naravno to samo Zvezda moze.A da je Partizan u takvoj situaciji odmah bi nas kaznili novcano,skinuli nam bodove,i jos bismo igrali pred praznim tribinama odredjeni broj meceva.

Batko

pre 9 godina

Dug je los drug i uvek na kraju dodje na naplatu. Sad su se izvukli, ali kao sto su se godinama izvlacili pa ih na kraju stiglo izbacivanje iz evrope, tako ce ih stici i izbacivanje iz lige jednog dana.
(navijac, 08. jul 2014 16:34)

Vlado zato vam se sve i desava posto jos zivite u 91.
(PIVKE, 08. jul 2014 16:33)

Momci. a da zajedno krenete na terapiju odvikavanja zavisnosti od Zvezde ?!

SASA

pre 9 godina

Cuj, pa gde to ima da se igraci moraju platiti? Pa mi ne placamo ni cistacice po 6 meseci, a tek igrace? Zar njima nije cast da ciste i igraju za Zvezdu? I gde to jos ima da tim mora da kupuje lopte, placa pripreme, pa svi znamo da je duznost igraca da u Zvezdi sve plati, nista da mu se isplati, i da na kraju sve oprosti....
Ah, sta znaju ovi iz Fife? kako kaze Dzaja, ko njima daje za pravo da nama kazu koga cemo mi platiti!
tako je druze Dzaja, legendo, cistacice da ciste za dz, u intituciji kao Zvezda,kuvari da kuvaju za dz, i to jos oni da kupuju hranu, otkud njima pravo da upitaju za bilo sta.... Vrati se Dzaja, dok si ti bio tu, mi nismo nikog platili celu deceniju..Nisi ni ti platio porez isto toliko...
Legendo!!!

Nismo isti

pre 9 godina

Tamo se ne zna ko sta radi.
Imaju pa nemaju
Gase se pa se pale.
I kao takvi ,bez imalo stida ,osvoje titulu.
Kakva titula ,rekose im drugi umesto nas.
I oni bi opet titulu. Pa uzmite je.

kuglica

pre 9 godina

Ne znam cemu ovoliko zluradih komentara glodara i vi imate dug oko 7-8 miliona evra sobzirom da smo mi veci klub od vas bar 5X to je to takoreci smo na istom. To sto mislite da napravite samo jedan klub u fudbalu kao u kosarci a svi ostali ce da igraju kako vi kazete izgleda da nece da bude od toga nista!Mislili ste da napravite od fk partizani veliki klub u vreme ratova privatizacija i tranzicija eto do nekle vam je i uspelo u kosarci u kojoj ste do 1991 bili mali seoski kosarkaski klup a sad ste institucija axaxaxaxa ...na zalost po vas to u fudbalu ne moze

Bocardo

pre 9 godina

Ok postujem nasli su novac, uredu. Ali zasto neko od novinara ne postavi pitanje Terzicu ili nekom iz Zvezde odakle novac? Pa nije to njihov privatni klub pa da je to licna stvar i receno je da ce biti sve transparentno, zar ne. Ovako samo zamazu oci ostrascenim navijacima da ovi pomisle "evo oni su nas spasli da ne pocnemo sa -6 prvenstvo" A za dve godine kad se ispostavi da je taj novac npr. kredit sa ogrombom kamatom ili da su 3-4 mlada igraca prodati agenciji za taj novac onda ce biti kuku lele

Soko

pre 9 godina

Svi problemi u Zvezdi i Partizanu su u navijacima i upravi koja im povladjuje,Klubovi su u losem stanju zato sto imaju malo i vrlo lose platezno navijace . Hvale se da je bilo mnogo navijaca azarada od njih nikakva pa bolje da ih nema nebi placali obezbedjenje.Zato apelujem da sutite jer nizaceg i niste.

mikson82

pre 9 godina

Često se pominje da će ako zvezda osvoji titulu krenuti na bolje, i sada kao ti neki čekaju bolje ?!?!? E pa ovako.... otkako partizan osvaja titule ovde je i svima nama bilo samo gore i gore, za sada je dovoljno da nam bude isto, i u tom slučaju je bolje nego u poslednjih 6 godina iliti trinaest godina gepekovanja, ulazaka u svlačionice i hapšenja zvezdinih funkcionera, a Zeka, Bjeka pa i sada Djura Frizura ( Vizura ) .... Ja bih ove predstavnike u SANU odmah, i po mogućstvu kandidovao za Nobelovu nagradu.... STIDITE SE ..... uhhh... drobnjak iz auta, svlačionice u Vršcu, Tuča u Vršcu, Pritisak u košarci ove godine, vojvodina u Novom Sadu nekoliko godina iz 1 u 2 dolazila, i to ni manje ni više sa 2:0 na 2:3, hajduk Kula, Rad..... ne mogu više glava počinje da me boli, a i nema dovoljno karaktera da bi se samo nabrojale malverzacije.....

Prvak Evrope i sveta, itd, itd.

pre 9 godina

Kada je Marjanović (država) finansirao Partizan dok je narod umirao od gladi, to nije smetalo, niti sada smeta, prepoštenim partizanovcima, normalno. A sada ih boli što država finansira (ako uopšte, s obzirom da se dug nije smanjio i na izbacivanje iz Evrope) klub koji je to mnogo više zaslužio od gorepomenutog. Neka ih boli, kad nemaju obraza. A nas boli nešto drugo.

dking

pre 9 godina

A grobari kadar nevera. Ajmo tastatura navijaci udrite na vest o Zvezdi, ocekujem sekciju "grobari tastatura" samo pazite na zastave, sve ih manje imate.
(Klasika, 8. jul 2014 15:33)

Da, nas je manje, priznajem. Ali svi umemo da koristimo kompjuter, i da pišemo uopšte, pa tako ispadosmo veeelika armija Tastatura Grobari. Nego zađi ti malo oko školskih dvorišta i prebroj dresove. E tu vas kidamo, neće deca da navijaju za gubitnike. Jeste, uzeli ste titulu (zna se već kako) posle ihahaj godina a ni te kvalifikacije famozne, iz kojih će mo i mi naravno da ispadnemo, ne igrate. Džaba sveeee, vreme vas gazi, pola populacije ne pamti Bari...

Povidon

pre 9 godina

I opet isto pitanje.Odakle pare? Znam da mnogi navijaci FK CZ kazu 'sta te briga', ali opet...Postoji osnovana sumnja da te pare (opet) idu iz nasih dzepova. Mislim da posle svih vratolomija koje je izveo FK Cz imamo pravo na javnost poslovanja tog kluba.
(aca_bg, 08. jul 2014 15:55)
A odakle pare za Partizan? Koliko su nasi dzepovi osteceni zato sto vam je neko poklonio stadion i Zemunelo umesto da se to privatizuje? Imamo li pravo da znamo kako posluje FKP? Cela Srbija zna koliko FK C.Z duguje, a koliko duguju KKP i FKP ne zna niko nego se samo lupeta, licitira a oni to kriju kao zmija noge.

insajder

pre 9 godina

U petak potpisuju Lukovic i Planic,a Lazov ide u Olympiakos za 2.000.000e + Katai (pozajmljen na godinu dana,sa pravom prece kupovine).

jsd mali partizan

pre 9 godina

Ali kako mislite da partizan osvoji titulu ako svi imajuisto bodova? Pa nije fer! Nista, morace opet da zabrane nekome da dovodi rezerve i da mu ukradu dva gola. Mada partizan je toliko manji od Zvezde da mu cak ni to nije pomoglo ove sezone. Dzaba vam novci grobari, neke stvari se ne kupuju. Opet sledece sezone nekome prosek 20.000 u novom pohodu na titulu, a nekome vise ne dolazi ni uza familija od srama. Dobro je bar da vam je muka od nacina na koji ste do sad dolazili do titula pa vise i ne dolazite na stadion.

Kum

pre 9 godina

Zvezda sampion-kako to smesno zvci...
(mille grobar, 08. jul 2014 15:42)

Tacno. Treba da stoji 'evropski i svetski' sampion, kako dolikuje.

D1V1

pre 9 godina

800.000 evra za 13 utakmica! Sto znaci vise od 60.000 po utakmici!
Od danas zvanicno necu nikda vise u zivotu potrositi dinara na sport, necu otici ni na jednu utakmicu, necu kupiti ni jedan dres, samo cu gledati na TV i to je to, ok, znam i dalje ce ti timovi zaradjivati od TV prava, TV kuce od reklama ali ja necu potrositi dinara, kablovsku i ovako placam pa neka pustaju koje hoce reklame, gledacu da ne kupujem ni proizvode koji se reklamiraju tokom sportskih prenosa osim ako ih ne kupujem i incae...
Ni dinara nikada vise u zivotu. 60.000 evra za 90 minuta tracnja, ZA 90 MINUTA TRCANJA ZA LOPTOM, a da zivot spasete onoj djevojci nije se moglo naci 25.000, svijet je postao jedno sramotno mjesto za zivot.
Nadam se da cete mi objaviti komentar, i vi ste u istom kosu kao i ja, radite ove recenzije za koliko, mozda 500 evra mjesecno, pa ti vidi, radis vise od 9500 minuta za 500 evra a on dobije 60.000 za 90 minuta.

KUM

pre 9 godina

Sramota! Trebalo im je skinuti po pravilniku 6 do 8 poena.
(Gilchrist, 08. jul 2014 14:57)

HAHAHAH Sad i FIFA ne valja a grobaru? :D
Nee,nego ti bi da u startu imate 6 bodova viška jer drugačije necete ni moci do titule ;)

danko

pre 9 godina

sramota za sve bivse rukovodioce fk crvena zvezda,kao i za sve odgovorne osobe koji su bili ovlasceni za dovodjenje igraca (bez ikakvog kvaliteta), koji su klub kostali mnogo para. ta ista zvezda ih je proslavila a oni su je unistili.ne bih sada nabrajao ali ce se oni prepoznati.

Svi na Marakanu

pre 9 godina

Bravo za upravu ! Uz jos neko pojacanje idemo po novu titulu mada nece biti neuspeh i ako je ne uzmemo ove sezone sobzirom na situaciju u klubu i sto ce budzet biti znatno manji.Podrska za Lalata i vidimo se na Marakani

Serbinho

pre 9 godina

Taj Bronovicki se tukao sa trenerom na treningu pijan a klub nije ponistio ugovor i pustio ga.
Pitanje je ko ga je doveo, jer se bek ne placa toliko, makar i da se pojavljivao u reprezentaciji Poljske.
Sisis je bio dobar, odlican fudbaler, ali ga je valjda onaj iz NS trener drzao na klupi i nije mu davao minutazu, mozda forsirajuci svog nekog aduta.
Radilo se sta se radilo, sada krivci cute, nema ih nigde da se pojave a nama navijacima ostavili raspad od kluba.
Treba javno i transparentno objaviti spisak svih igraca, ko ih je doveo i kolike su imali minutaze i kod kojih trenera.
Onako veliki klub, bukvalno unakazili, sram da ih bude.

navijac

pre 9 godina

Dug je los drug i uvek na kraju dodje na naplatu. Sad su se izvukli, ali kao sto su se godinama izvlacili pa ih na kraju stiglo izbacivanje iz evrope, tako ce ih stici i izbacivanje iz lige jednog dana.

Sawa

pre 9 godina

Zbog ovakvih konstantnih popustanja i provlacenja nam je fudbal tu gde jeste. Dug ce se samo povecavati.. Apsolutno sve duznike kazniti drakonski. Inace nam nema spasa..

Arthur Bishop

pre 9 godina

Ne palite mase da su Poljaku platili 800k € za 13 utakmica. Toliko su mu bili dužni za DVOGODIŠNJI ugovor, a to što je odigrao samo 13 utakmica je rezultat povreda, trenerovih idluka itd.. Da nije odigrao niti jednu ili da je odigrao 113 utakmica, opet bi dug iznosio 800k €.

Partizanen banditen

pre 9 godina

Sramota! Trebalo im je skinuti po pravilniku 6 do 8 poena.
(Gilchrist, 08. jul 2014 14:57)
Naravno da je Fk Partizanu trebalo oduzeti 6 ukradenih titula i poslati ih u drugu ligu kao Juventus

zoran

pre 9 godina

Zvanicno racun u minusu 50m€ -12m€+11m€=49m€ sada se dovode novi igraci + ovaj dug (valjda je uracunat u ovih 49) pa odakle????

dex

pre 9 godina

@aca bg

Pa pare iz nasih dzepova idu i u Partizan, i sta sad? U Partizan moze, u Zvezdu ne? Za ove sto sw cude za Bronovickog, cisto da pojasnim. Dosao je kao levi bek reprezentacije Poljske i zato je imao ogromnu platu. Ono sto je odigrao, odigrao je dosta dobro, ali ga je unistila povreda. Posto se za osiguranja nije izdvajalo, ostalo je Zvezdi da mu isplati sto mu duguje.

santa justa

pre 9 godina

Sve fudbalski majstori. Ne vrede zajedno ni 2€. Vazno je da je proviziju za te "fudbalere" pokupio ko je trebao. Uzas. Zato i ne idem tamo od 2006. god.

Rhyzm

pre 9 godina

Kada pomislim da neko pljuje Djokovica kada stigne "samo do finala" nekog Grand Slam-a, a raduje se haoticno nekakvim "titulama" u najlosijoj fudbalskoj ligi na svetu...

nz

pre 9 godina

Eh zamalo...pa dobro, i bez minusa slabe su im šanse za titulu, ove godine smo ih pustili da opravdaju 'velika' pojačanja koja su doveli, sad ide opet nekoliko sezona dominacije.

boki NS

pre 9 godina

@rinka
Kako na osnovu čega?
Pa zar nisi primetio da Zvezda NIJE SMELA da izgubi u drugom delu prvenstva? Zamisli samo kad je Dačić morao da daje garancije Zvezdi pred UEFA-om kad su ih kaznili!!! Pa ne da smo banana država, nego katastrofa. Uostalom, neko je skoro rekao da će Srbiji krenuti bolje kad Zvezda osvoji prvenstvo. Evo, ja još čekam...

aca_bg

pre 9 godina

I opet isto pitanje.Odakle pare? Znam da mnogi navijaci FK CZ kazu 'sta te briga', ali opet...Postoji osnovana sumnja da te pare (opet) idu iz nasih dzepova. Mislim da posle svih vratolomija koje je izveo FK Cz imamo pravo na javnost poslovanja tog kluba.

ljubomirko neutralac

pre 9 godina

A šta je sa FK Radom i dugom od 2 milions evra.Sad tek stižu naplate za dugove domaćim klubovima ,trenerima igračima i menadžerima .Isplate do avgusta ili nema nažalost licence za domaće takmičenje.

policajac

pre 9 godina

A oni i dalje kupuju igrače. I gomilaju dugove. I tako već godinama. Smognite snagu, odigrajte sezonu ili dvije sa juniorima/omladincima, riješite se dugova, ovako samo sramotite sebe i srpski sport.

Sedmi Zvezdin Zvezdan

pre 9 godina

Zvezda ima tim koji je za dve klase slabiji od proslogodisnjeg. Videcemo sta Lalatovic moze sa ovim timom. Realno, Zvezda moze lagano do treceg mesta, sve ostalo je uspeh a titula podvig.
Jos samo pola tima, napadac i zadnji vezni i tim je kompletan.

Sergio

pre 9 godina

Uplatite - pošaljite poruku na 1003, treba Zvezdi... Kako su dobrodošle ove poplave, eto para. Ili neko veruje da su pare došle sa druge strane?!? U svakom slučaju je država dala, nema odakle. Sramota!

Gomila nelogicnih poteza

pre 9 godina

Zvezda je u tek zavrsenoj sezoni imala jaci tim nego sto ce imati u novoj, a Partizan gotovo isti s tim sto se ocekuju pojacanja.. plus smo pokazali vise u derbiju koji su morale obe ekipe da dobiju.. Ne znam na osnovu cega Zvezda brani titulu u narednoj sezoni..
(rinka, 8. jul 2014 15:19)

Na osnovu osvojene u ovoj :)

mare

pre 9 godina

pazi ti ovo bronovicki ti igra za 800000 evra a jedan Nemanja Matic ti iz omladinaca prelazi u Lazarevsc,a Filip Djuricic igra u Obrenovcu....

Klasika

pre 9 godina

A grobari kadar nevera. Ajmo tastatura navijaci udrite na vest o Zvezdi, ocekujem sekciju "grobari tastatura" samo pazite na zastave, sve ih manje imate.

Zoki

pre 9 godina

Dolazak Zvezdana Terzica u klub,m sta ko mislio o njemu,bio je jedini spas za Zvezdu u ovom trenutku.Dugorocno gledano mnogo dobar potez.Samo lagano,klub ce stati na noge,a istovremeno rezultat bar na domacem planu nece trpeti.Nesto najgluplje sto se provlacilo u zadnje vreme bilo je da treba pustiti decu da sticu iskustvo,pa za par godina imacemo tim za respekt.To je utopija u zemlji u kojoj zivimo,nikada se tako nesto ne bi ostvarilo.Kazem,dolazak Terzica u klub je nesto najbolje sto je moglo da nam se desi.Vreme ce pokazati uostalom da li je to tako,ja sam uveren da jeste

Živojin

pre 9 godina

Glavno pitanje na koje niko ne daje odgovor je - koji su to ljudi iz Crvene Zvezde koji su u klub dovodili ispodprosječne igrače i ko je sklapao ugovore o enornim ciframa za bezvrijedne igrače, igrače koji se mogu naći na svakom štandu na nekoj bolje snadbjevenoj pijaci!

Sve dok se na daju odgovori i ne pronadju glavni akteri za bacanje Zvezde u stravična dugovanja ovo će biti samo dnevne aktuelnosti.

Milos

pre 9 godina

Ajmo Zvezdo po 27.titulu u nizu.
(zvezdas, 8. jul 2014 15:03)

Niz je kada nesto osvajas iz godine u godinu bez prestanka,kao na primer Juventus sto je osvojio 3 titule u nizu,Partizan 13 u nizu u kosarci,6 u nizu u fudbalu itd itd

misko

pre 9 godina

Reci Teriziću ko je potpisivao ugovor sa Bronovickim pa on neka snosi posledice i neka plati.
Za nauk drugima a ne da se ponavljaju takvi propali transferi.

fenomen

pre 9 godina

Donator uopste nije anoniman i nije jedan nego su dvojica a njihova imena su Ramadani i Djokaj.
Jedino sto je anonimno je to u kakav se dil upustio Terzic sa njima. Verovatno prava na neke igrace u sledecim prodajama.
Poz...

rinka

pre 9 godina

Uz ovako ne pojacavanje Partizana Zvezda lagano brani titulu.
(Aca, 8. jul 2014 14:57)

Zvezda je u tek zavrsenoj sezoni imala jaci tim nego sto ce imati u novoj, a Partizan gotovo isti s tim sto se ocekuju pojacanja.. plus smo pokazali vise u derbiju koji su morale obe ekipe da dobiju.. Ne znam na osnovu cega Zvezda brani titulu u narednoj sezoni..

Sedmi Zvezdin Zvezdan

pre 9 godina

Zvezda ima tim koji je za dve klase slabiji od proslogodisnjeg. Videcemo sta Lalatovic moze sa ovim timom. Realno, Zvezda moze lagano do treceg mesta, sve ostalo je uspeh a titula podvig.
Jos samo pola tima, napadac i zadnji vezni i tim je kompletan.

Cinik

pre 9 godina

Kakva je ovo alhemija, iako je racun u blokadi za preko 2 miliona evra, uspesno je "placeno" skoro milion evra bivsim igracima. I to klub koji nije prodao igraca od Dejana Stankovica, koji nije naplacivao ulaznice od 1991., klub koji svake sezone dovede novih 15 igraca a nikome nista i ne plati. Jako transparentno, nema sta. Na koju foru je prikupljeno skoro 3 miliona evra za par dana? Ako ne saznamo sada, saopstice UEFA u maju mesecu kada bude pala nova suspenzija.

Rzbrzotrz

pre 9 godina

Moze li neko da nam napise da li se vodi krivicni postupak protiv ljudi koji su potpisali te ugovore? Mislim tolike pare obecati ljudima koji nisu odigrali 10 utakmica (Šišić koliko ja znam nije ni jednu) za tim a posle placati stortine hiljada... Strasno? A isto tako, ko treba da tuzi rukovodstvo koje je dozvolilo da Pantic, Spajic, Mladenovic, Vesovic ( ja bi ih prodao za 5 miliona a Mamic za 15)...njih se samo trenutno secam a bilo ih je jos ( onaj klinac - najmladji debitant u evropi, sto je potpisao za Parmu) odu bez dinara? Jos se nja duguje!!! A dovoljno su dobro za startere u spanskoj, francuskoj, italijanskoj ligi!!!!

zvezdas

pre 9 godina

Eto taman kad su se grobari ponadali da ce opet doziveti najveci uspeh u istoriji svog kluba i stati po 3 put(prvi put 1945 kad su osnovani i drugi put prosle godine) rame uz rame sa Crvenom Zvezdom po broju titula dosla jedna lepa vest iz Niona.

Ajmo Zvezdo po 27.titulu u nizu.

sofronije

pre 9 godina

1. Da je neki savez FSS bi sam kaznio Zvezdu.
2. Pitam se odakle sad dolaze pare za ove dugove, nadam se ne iz mog dzepa (budzeta drzave) ali to cemo tesko saznati.

Milos

pre 9 godina

Ajmo Zvezdo po 27.titulu u nizu.
(zvezdas, 8. jul 2014 15:03)

Niz je kada nesto osvajas iz godine u godinu bez prestanka,kao na primer Juventus sto je osvojio 3 titule u nizu,Partizan 13 u nizu u kosarci,6 u nizu u fudbalu itd itd

D1V1

pre 9 godina

800.000 evra za 13 utakmica! Sto znaci vise od 60.000 po utakmici!
Od danas zvanicno necu nikda vise u zivotu potrositi dinara na sport, necu otici ni na jednu utakmicu, necu kupiti ni jedan dres, samo cu gledati na TV i to je to, ok, znam i dalje ce ti timovi zaradjivati od TV prava, TV kuce od reklama ali ja necu potrositi dinara, kablovsku i ovako placam pa neka pustaju koje hoce reklame, gledacu da ne kupujem ni proizvode koji se reklamiraju tokom sportskih prenosa osim ako ih ne kupujem i incae...
Ni dinara nikada vise u zivotu. 60.000 evra za 90 minuta tracnja, ZA 90 MINUTA TRCANJA ZA LOPTOM, a da zivot spasete onoj djevojci nije se moglo naci 25.000, svijet je postao jedno sramotno mjesto za zivot.
Nadam se da cete mi objaviti komentar, i vi ste u istom kosu kao i ja, radite ove recenzije za koliko, mozda 500 evra mjesecno, pa ti vidi, radis vise od 9500 minuta za 500 evra a on dobije 60.000 za 90 minuta.

misko

pre 9 godina

Reci Teriziću ko je potpisivao ugovor sa Bronovickim pa on neka snosi posledice i neka plati.
Za nauk drugima a ne da se ponavljaju takvi propali transferi.

rinka

pre 9 godina

Uz ovako ne pojacavanje Partizana Zvezda lagano brani titulu.
(Aca, 8. jul 2014 14:57)

Zvezda je u tek zavrsenoj sezoni imala jaci tim nego sto ce imati u novoj, a Partizan gotovo isti s tim sto se ocekuju pojacanja.. plus smo pokazali vise u derbiju koji su morale obe ekipe da dobiju.. Ne znam na osnovu cega Zvezda brani titulu u narednoj sezoni..

zvezdas

pre 9 godina

Eto taman kad su se grobari ponadali da ce opet doziveti najveci uspeh u istoriji svog kluba i stati po 3 put(prvi put 1945 kad su osnovani i drugi put prosle godine) rame uz rame sa Crvenom Zvezdom po broju titula dosla jedna lepa vest iz Niona.

Ajmo Zvezdo po 27.titulu u nizu.

KUM

pre 9 godina

Sramota! Trebalo im je skinuti po pravilniku 6 do 8 poena.
(Gilchrist, 08. jul 2014 14:57)

HAHAHAH Sad i FIFA ne valja a grobaru? :D
Nee,nego ti bi da u startu imate 6 bodova viška jer drugačije necete ni moci do titule ;)

Partizanen banditen

pre 9 godina

Sramota! Trebalo im je skinuti po pravilniku 6 do 8 poena.
(Gilchrist, 08. jul 2014 14:57)
Naravno da je Fk Partizanu trebalo oduzeti 6 ukradenih titula i poslati ih u drugu ligu kao Juventus

aca_bg

pre 9 godina

I opet isto pitanje.Odakle pare? Znam da mnogi navijaci FK CZ kazu 'sta te briga', ali opet...Postoji osnovana sumnja da te pare (opet) idu iz nasih dzepova. Mislim da posle svih vratolomija koje je izveo FK Cz imamo pravo na javnost poslovanja tog kluba.

santa justa

pre 9 godina

Sve fudbalski majstori. Ne vrede zajedno ni 2€. Vazno je da je proviziju za te "fudbalere" pokupio ko je trebao. Uzas. Zato i ne idem tamo od 2006. god.

Cinik

pre 9 godina

Kakva je ovo alhemija, iako je racun u blokadi za preko 2 miliona evra, uspesno je "placeno" skoro milion evra bivsim igracima. I to klub koji nije prodao igraca od Dejana Stankovica, koji nije naplacivao ulaznice od 1991., klub koji svake sezone dovede novih 15 igraca a nikome nista i ne plati. Jako transparentno, nema sta. Na koju foru je prikupljeno skoro 3 miliona evra za par dana? Ako ne saznamo sada, saopstice UEFA u maju mesecu kada bude pala nova suspenzija.

Arthur Bishop

pre 9 godina

Ne palite mase da su Poljaku platili 800k € za 13 utakmica. Toliko su mu bili dužni za DVOGODIŠNJI ugovor, a to što je odigrao samo 13 utakmica je rezultat povreda, trenerovih idluka itd.. Da nije odigrao niti jednu ili da je odigrao 113 utakmica, opet bi dug iznosio 800k €.

boki NS

pre 9 godina

@rinka
Kako na osnovu čega?
Pa zar nisi primetio da Zvezda NIJE SMELA da izgubi u drugom delu prvenstva? Zamisli samo kad je Dačić morao da daje garancije Zvezdi pred UEFA-om kad su ih kaznili!!! Pa ne da smo banana država, nego katastrofa. Uostalom, neko je skoro rekao da će Srbiji krenuti bolje kad Zvezda osvoji prvenstvo. Evo, ja još čekam...

sofronije

pre 9 godina

1. Da je neki savez FSS bi sam kaznio Zvezdu.
2. Pitam se odakle sad dolaze pare za ove dugove, nadam se ne iz mog dzepa (budzeta drzave) ali to cemo tesko saznati.

Sergio

pre 9 godina

Uplatite - pošaljite poruku na 1003, treba Zvezdi... Kako su dobrodošle ove poplave, eto para. Ili neko veruje da su pare došle sa druge strane?!? U svakom slučaju je država dala, nema odakle. Sramota!

Sawa

pre 9 godina

Zbog ovakvih konstantnih popustanja i provlacenja nam je fudbal tu gde jeste. Dug ce se samo povecavati.. Apsolutno sve duznike kazniti drakonski. Inace nam nema spasa..

ljubomirko neutralac

pre 9 godina

A šta je sa FK Radom i dugom od 2 milions evra.Sad tek stižu naplate za dugove domaćim klubovima ,trenerima igračima i menadžerima .Isplate do avgusta ili nema nažalost licence za domaće takmičenje.

navijac

pre 9 godina

Dug je los drug i uvek na kraju dodje na naplatu. Sad su se izvukli, ali kao sto su se godinama izvlacili pa ih na kraju stiglo izbacivanje iz evrope, tako ce ih stici i izbacivanje iz lige jednog dana.

fenomen

pre 9 godina

Donator uopste nije anoniman i nije jedan nego su dvojica a njihova imena su Ramadani i Djokaj.
Jedino sto je anonimno je to u kakav se dil upustio Terzic sa njima. Verovatno prava na neke igrace u sledecim prodajama.
Poz...

Nismo isti

pre 9 godina

Tamo se ne zna ko sta radi.
Imaju pa nemaju
Gase se pa se pale.
I kao takvi ,bez imalo stida ,osvoje titulu.
Kakva titula ,rekose im drugi umesto nas.
I oni bi opet titulu. Pa uzmite je.

Rhyzm

pre 9 godina

Kada pomislim da neko pljuje Djokovica kada stigne "samo do finala" nekog Grand Slam-a, a raduje se haoticno nekakvim "titulama" u najlosijoj fudbalskoj ligi na svetu...

nz

pre 9 godina

Eh zamalo...pa dobro, i bez minusa slabe su im šanse za titulu, ove godine smo ih pustili da opravdaju 'velika' pojačanja koja su doveli, sad ide opet nekoliko sezona dominacije.

mare

pre 9 godina

pazi ti ovo bronovicki ti igra za 800000 evra a jedan Nemanja Matic ti iz omladinaca prelazi u Lazarevsc,a Filip Djuricic igra u Obrenovcu....

Živojin

pre 9 godina

Glavno pitanje na koje niko ne daje odgovor je - koji su to ljudi iz Crvene Zvezde koji su u klub dovodili ispodprosječne igrače i ko je sklapao ugovore o enornim ciframa za bezvrijedne igrače, igrače koji se mogu naći na svakom štandu na nekoj bolje snadbjevenoj pijaci!

Sve dok se na daju odgovori i ne pronadju glavni akteri za bacanje Zvezde u stravična dugovanja ovo će biti samo dnevne aktuelnosti.

Svi na Marakanu

pre 9 godina

Bravo za upravu ! Uz jos neko pojacanje idemo po novu titulu mada nece biti neuspeh i ako je ne uzmemo ove sezone sobzirom na situaciju u klubu i sto ce budzet biti znatno manji.Podrska za Lalata i vidimo se na Marakani

Prvak Evrope i sveta, itd, itd.

pre 9 godina

Kada je Marjanović (država) finansirao Partizan dok je narod umirao od gladi, to nije smetalo, niti sada smeta, prepoštenim partizanovcima, normalno. A sada ih boli što država finansira (ako uopšte, s obzirom da se dug nije smanjio i na izbacivanje iz Evrope) klub koji je to mnogo više zaslužio od gorepomenutog. Neka ih boli, kad nemaju obraza. A nas boli nešto drugo.

SASA

pre 9 godina

Cuj, pa gde to ima da se igraci moraju platiti? Pa mi ne placamo ni cistacice po 6 meseci, a tek igrace? Zar njima nije cast da ciste i igraju za Zvezdu? I gde to jos ima da tim mora da kupuje lopte, placa pripreme, pa svi znamo da je duznost igraca da u Zvezdi sve plati, nista da mu se isplati, i da na kraju sve oprosti....
Ah, sta znaju ovi iz Fife? kako kaze Dzaja, ko njima daje za pravo da nama kazu koga cemo mi platiti!
tako je druze Dzaja, legendo, cistacice da ciste za dz, u intituciji kao Zvezda,kuvari da kuvaju za dz, i to jos oni da kupuju hranu, otkud njima pravo da upitaju za bilo sta.... Vrati se Dzaja, dok si ti bio tu, mi nismo nikog platili celu deceniju..Nisi ni ti platio porez isto toliko...
Legendo!!!

policajac

pre 9 godina

A oni i dalje kupuju igrače. I gomilaju dugove. I tako već godinama. Smognite snagu, odigrajte sezonu ili dvije sa juniorima/omladincima, riješite se dugova, ovako samo sramotite sebe i srpski sport.

Batko

pre 9 godina

Dug je los drug i uvek na kraju dodje na naplatu. Sad su se izvukli, ali kao sto su se godinama izvlacili pa ih na kraju stiglo izbacivanje iz evrope, tako ce ih stici i izbacivanje iz lige jednog dana.
(navijac, 08. jul 2014 16:34)

Vlado zato vam se sve i desava posto jos zivite u 91.
(PIVKE, 08. jul 2014 16:33)

Momci. a da zajedno krenete na terapiju odvikavanja zavisnosti od Zvezde ?!

teorija zavere

pre 9 godina

Pa naravno to samo Zvezda moze.A da je Partizan u takvoj situaciji odmah bi nas kaznili novcano,skinuli nam bodove,i jos bismo igrali pred praznim tribinama odredjeni broj meceva. (Ljubinko Pantic, 08. jul 2014 19:49)

Šta da ti kažem. Zna se ko je Zvezda, a ko Partizan...

dking

pre 9 godina

A grobari kadar nevera. Ajmo tastatura navijaci udrite na vest o Zvezdi, ocekujem sekciju "grobari tastatura" samo pazite na zastave, sve ih manje imate.
(Klasika, 8. jul 2014 15:33)

Da, nas je manje, priznajem. Ali svi umemo da koristimo kompjuter, i da pišemo uopšte, pa tako ispadosmo veeelika armija Tastatura Grobari. Nego zađi ti malo oko školskih dvorišta i prebroj dresove. E tu vas kidamo, neće deca da navijaju za gubitnike. Jeste, uzeli ste titulu (zna se već kako) posle ihahaj godina a ni te kvalifikacije famozne, iz kojih će mo i mi naravno da ispadnemo, ne igrate. Džaba sveeee, vreme vas gazi, pola populacije ne pamti Bari...

zoran

pre 9 godina

Zvanicno racun u minusu 50m€ -12m€+11m€=49m€ sada se dovode novi igraci + ovaj dug (valjda je uracunat u ovih 49) pa odakle????

Bocardo

pre 9 godina

Ok postujem nasli su novac, uredu. Ali zasto neko od novinara ne postavi pitanje Terzicu ili nekom iz Zvezde odakle novac? Pa nije to njihov privatni klub pa da je to licna stvar i receno je da ce biti sve transparentno, zar ne. Ovako samo zamazu oci ostrascenim navijacima da ovi pomisle "evo oni su nas spasli da ne pocnemo sa -6 prvenstvo" A za dve godine kad se ispostavi da je taj novac npr. kredit sa ogrombom kamatom ili da su 3-4 mlada igraca prodati agenciji za taj novac onda ce biti kuku lele

Sedmi Zvezdin Zvezdan

pre 9 godina

Zvezda ima tim koji je za dve klase slabiji od proslogodisnjeg. Videcemo sta Lalatovic moze sa ovim timom. Realno, Zvezda moze lagano do treceg mesta, sve ostalo je uspeh a titula podvig.
Jos samo pola tima, napadac i zadnji vezni i tim je kompletan.

Gomila nelogicnih poteza

pre 9 godina

Zvezda je u tek zavrsenoj sezoni imala jaci tim nego sto ce imati u novoj, a Partizan gotovo isti s tim sto se ocekuju pojacanja.. plus smo pokazali vise u derbiju koji su morale obe ekipe da dobiju.. Ne znam na osnovu cega Zvezda brani titulu u narednoj sezoni..
(rinka, 8. jul 2014 15:19)

Na osnovu osvojene u ovoj :)

Rzbrzotrz

pre 9 godina

Moze li neko da nam napise da li se vodi krivicni postupak protiv ljudi koji su potpisali te ugovore? Mislim tolike pare obecati ljudima koji nisu odigrali 10 utakmica (Šišić koliko ja znam nije ni jednu) za tim a posle placati stortine hiljada... Strasno? A isto tako, ko treba da tuzi rukovodstvo koje je dozvolilo da Pantic, Spajic, Mladenovic, Vesovic ( ja bi ih prodao za 5 miliona a Mamic za 15)...njih se samo trenutno secam a bilo ih je jos ( onaj klinac - najmladji debitant u evropi, sto je potpisao za Parmu) odu bez dinara? Jos se nja duguje!!! A dovoljno su dobro za startere u spanskoj, francuskoj, italijanskoj ligi!!!!

Sedmi Zvezdin Zvezdan

pre 9 godina

Zvezda ima tim koji je za dve klase slabiji od proslogodisnjeg. Videcemo sta Lalatovic moze sa ovim timom. Realno, Zvezda moze lagano do treceg mesta, sve ostalo je uspeh a titula podvig.
Jos samo pola tima, napadac i zadnji vezni i tim je kompletan.

Zoki

pre 9 godina

Dolazak Zvezdana Terzica u klub,m sta ko mislio o njemu,bio je jedini spas za Zvezdu u ovom trenutku.Dugorocno gledano mnogo dobar potez.Samo lagano,klub ce stati na noge,a istovremeno rezultat bar na domacem planu nece trpeti.Nesto najgluplje sto se provlacilo u zadnje vreme bilo je da treba pustiti decu da sticu iskustvo,pa za par godina imacemo tim za respekt.To je utopija u zemlji u kojoj zivimo,nikada se tako nesto ne bi ostvarilo.Kazem,dolazak Terzica u klub je nesto najbolje sto je moglo da nam se desi.Vreme ce pokazati uostalom da li je to tako,ja sam uveren da jeste

Ljubinko Pantic

pre 9 godina

Pa naravno to samo Zvezda moze.A da je Partizan u takvoj situaciji odmah bi nas kaznili novcano,skinuli nam bodove,i jos bismo igrali pred praznim tribinama odredjeni broj meceva.

vuk i cud menja ali cigan nikad

pre 9 godina

I opet isto pitanje.Odakle pare? Znam da mnogi navijaci FK CZ kazu 'sta te briga', ali opet...Postoji osnovana sumnja da te pare (opet) idu iz nasih dzepova. Mislim da posle svih vratolomija koje je izveo FK Cz imamo pravo na javnost poslovanja tog kluba.
(aca_bg, 08. jul 2014 15:55)
A odakle pare za Partizan? Koliko su nasi dzepovi osteceni zato sto vam je neko poklonio stadion i Zemunelo umesto da se to privatizuje? Imamo li pravo da znamo kako posluje FKP? Cela Srbija zna koliko FK C.Z duguje, a koliko duguju KKP i FKP ne zna niko nego se samo lupeta, licitira a oni to kriju kao zmija noge.
(Povidon, 08. jul 2014 17:50)
djura je prosle godine u ovo vreme izasao sa tacnom cifrom ali je ona smesna , oko 4 miliona a mi ptodajemo igrace otprilike 3 godisnje prihod preko 10 miliona. dug nam je reprogramiran tada i to je cela prica. a kk partizan duguje za porez jos pola miliona i nesto smesno igracima jer dug se racuna kad imas blokadu i utuzenje a do tada kk partizan duguje 500.000 evra

Povidon

pre 9 godina

I opet isto pitanje.Odakle pare? Znam da mnogi navijaci FK CZ kazu 'sta te briga', ali opet...Postoji osnovana sumnja da te pare (opet) idu iz nasih dzepova. Mislim da posle svih vratolomija koje je izveo FK Cz imamo pravo na javnost poslovanja tog kluba.
(aca_bg, 08. jul 2014 15:55)
A odakle pare za Partizan? Koliko su nasi dzepovi osteceni zato sto vam je neko poklonio stadion i Zemunelo umesto da se to privatizuje? Imamo li pravo da znamo kako posluje FKP? Cela Srbija zna koliko FK C.Z duguje, a koliko duguju KKP i FKP ne zna niko nego se samo lupeta, licitira a oni to kriju kao zmija noge.

Klasika

pre 9 godina

A grobari kadar nevera. Ajmo tastatura navijaci udrite na vest o Zvezdi, ocekujem sekciju "grobari tastatura" samo pazite na zastave, sve ih manje imate.

Kum

pre 9 godina

Zvezda sampion-kako to smesno zvci...
(mille grobar, 08. jul 2014 15:42)

Tacno. Treba da stoji 'evropski i svetski' sampion, kako dolikuje.

jsd mali partizan

pre 9 godina

Ali kako mislite da partizan osvoji titulu ako svi imajuisto bodova? Pa nije fer! Nista, morace opet da zabrane nekome da dovodi rezerve i da mu ukradu dva gola. Mada partizan je toliko manji od Zvezde da mu cak ni to nije pomoglo ove sezone. Dzaba vam novci grobari, neke stvari se ne kupuju. Opet sledece sezone nekome prosek 20.000 u novom pohodu na titulu, a nekome vise ne dolazi ni uza familija od srama. Dobro je bar da vam je muka od nacina na koji ste do sad dolazili do titula pa vise i ne dolazite na stadion.

kuglica

pre 9 godina

Ne znam cemu ovoliko zluradih komentara glodara i vi imate dug oko 7-8 miliona evra sobzirom da smo mi veci klub od vas bar 5X to je to takoreci smo na istom. To sto mislite da napravite samo jedan klub u fudbalu kao u kosarci a svi ostali ce da igraju kako vi kazete izgleda da nece da bude od toga nista!Mislili ste da napravite od fk partizani veliki klub u vreme ratova privatizacija i tranzicija eto do nekle vam je i uspelo u kosarci u kojoj ste do 1991 bili mali seoski kosarkaski klup a sad ste institucija axaxaxaxa ...na zalost po vas to u fudbalu ne moze

Serbinho

pre 9 godina

Taj Bronovicki se tukao sa trenerom na treningu pijan a klub nije ponistio ugovor i pustio ga.
Pitanje je ko ga je doveo, jer se bek ne placa toliko, makar i da se pojavljivao u reprezentaciji Poljske.
Sisis je bio dobar, odlican fudbaler, ali ga je valjda onaj iz NS trener drzao na klupi i nije mu davao minutazu, mozda forsirajuci svog nekog aduta.
Radilo se sta se radilo, sada krivci cute, nema ih nigde da se pojave a nama navijacima ostavili raspad od kluba.
Treba javno i transparentno objaviti spisak svih igraca, ko ih je doveo i kolike su imali minutaze i kod kojih trenera.
Onako veliki klub, bukvalno unakazili, sram da ih bude.

mikson82

pre 9 godina

Često se pominje da će ako zvezda osvoji titulu krenuti na bolje, i sada kao ti neki čekaju bolje ?!?!? E pa ovako.... otkako partizan osvaja titule ovde je i svima nama bilo samo gore i gore, za sada je dovoljno da nam bude isto, i u tom slučaju je bolje nego u poslednjih 6 godina iliti trinaest godina gepekovanja, ulazaka u svlačionice i hapšenja zvezdinih funkcionera, a Zeka, Bjeka pa i sada Djura Frizura ( Vizura ) .... Ja bih ove predstavnike u SANU odmah, i po mogućstvu kandidovao za Nobelovu nagradu.... STIDITE SE ..... uhhh... drobnjak iz auta, svlačionice u Vršcu, Tuča u Vršcu, Pritisak u košarci ove godine, vojvodina u Novom Sadu nekoliko godina iz 1 u 2 dolazila, i to ni manje ni više sa 2:0 na 2:3, hajduk Kula, Rad..... ne mogu više glava počinje da me boli, a i nema dovoljno karaktera da bi se samo nabrojale malverzacije.....

insajder

pre 9 godina

U petak potpisuju Lukovic i Planic,a Lazov ide u Olympiakos za 2.000.000e + Katai (pozajmljen na godinu dana,sa pravom prece kupovine).

Soko

pre 9 godina

Svi problemi u Zvezdi i Partizanu su u navijacima i upravi koja im povladjuje,Klubovi su u losem stanju zato sto imaju malo i vrlo lose platezno navijace . Hvale se da je bilo mnogo navijaca azarada od njih nikakva pa bolje da ih nema nebi placali obezbedjenje.Zato apelujem da sutite jer nizaceg i niste.

mirko milosevic dacic

pre 9 godina

a da vi grobari bar objavite koliko ste skupili tih para za pomoc poplavljenima protiv cuke ,malmea .... za poslovanje se zna da nikada necete dok je ivice zivog, ili je i ovo poslovanje.

Batko

pre 9 godina

Batko,svaki komentar ti je u skladu sa tvojim imenom. Dakle,smesan.
(Nismo isti, 08. jul 2014 18:56)

??? Pa tebi brate ni Nada Macura ne bi pomogla !

dex

pre 9 godina

@aca bg

Pa pare iz nasih dzepova idu i u Partizan, i sta sad? U Partizan moze, u Zvezdu ne? Za ove sto sw cude za Bronovickog, cisto da pojasnim. Dosao je kao levi bek reprezentacije Poljske i zato je imao ogromnu platu. Ono sto je odigrao, odigrao je dosta dobro, ali ga je unistila povreda. Posto se za osiguranja nije izdvajalo, ostalo je Zvezdi da mu isplati sto mu duguje.

danko

pre 9 godina

sramota za sve bivse rukovodioce fk crvena zvezda,kao i za sve odgovorne osobe koji su bili ovlasceni za dovodjenje igraca (bez ikakvog kvaliteta), koji su klub kostali mnogo para. ta ista zvezda ih je proslavila a oni su je unistili.ne bih sada nabrajao ali ce se oni prepoznati.

zvezdas

pre 9 godina

Eto taman kad su se grobari ponadali da ce opet doziveti najveci uspeh u istoriji svog kluba i stati po 3 put(prvi put 1945 kad su osnovani i drugi put prosle godine) rame uz rame sa Crvenom Zvezdom po broju titula dosla jedna lepa vest iz Niona.

Ajmo Zvezdo po 27.titulu u nizu.

Milos

pre 9 godina

Ajmo Zvezdo po 27.titulu u nizu.
(zvezdas, 8. jul 2014 15:03)

Niz je kada nesto osvajas iz godine u godinu bez prestanka,kao na primer Juventus sto je osvojio 3 titule u nizu,Partizan 13 u nizu u kosarci,6 u nizu u fudbalu itd itd

rinka

pre 9 godina

Uz ovako ne pojacavanje Partizana Zvezda lagano brani titulu.
(Aca, 8. jul 2014 14:57)

Zvezda je u tek zavrsenoj sezoni imala jaci tim nego sto ce imati u novoj, a Partizan gotovo isti s tim sto se ocekuju pojacanja.. plus smo pokazali vise u derbiju koji su morale obe ekipe da dobiju.. Ne znam na osnovu cega Zvezda brani titulu u narednoj sezoni..

KUM

pre 9 godina

Sramota! Trebalo im je skinuti po pravilniku 6 do 8 poena.
(Gilchrist, 08. jul 2014 14:57)

HAHAHAH Sad i FIFA ne valja a grobaru? :D
Nee,nego ti bi da u startu imate 6 bodova viška jer drugačije necete ni moci do titule ;)

Partizanen banditen

pre 9 godina

Sramota! Trebalo im je skinuti po pravilniku 6 do 8 poena.
(Gilchrist, 08. jul 2014 14:57)
Naravno da je Fk Partizanu trebalo oduzeti 6 ukradenih titula i poslati ih u drugu ligu kao Juventus

Prvak Evrope i sveta, itd, itd.

pre 9 godina

Kada je Marjanović (država) finansirao Partizan dok je narod umirao od gladi, to nije smetalo, niti sada smeta, prepoštenim partizanovcima, normalno. A sada ih boli što država finansira (ako uopšte, s obzirom da se dug nije smanjio i na izbacivanje iz Evrope) klub koji je to mnogo više zaslužio od gorepomenutog. Neka ih boli, kad nemaju obraza. A nas boli nešto drugo.

Zoki

pre 9 godina

Dolazak Zvezdana Terzica u klub,m sta ko mislio o njemu,bio je jedini spas za Zvezdu u ovom trenutku.Dugorocno gledano mnogo dobar potez.Samo lagano,klub ce stati na noge,a istovremeno rezultat bar na domacem planu nece trpeti.Nesto najgluplje sto se provlacilo u zadnje vreme bilo je da treba pustiti decu da sticu iskustvo,pa za par godina imacemo tim za respekt.To je utopija u zemlji u kojoj zivimo,nikada se tako nesto ne bi ostvarilo.Kazem,dolazak Terzica u klub je nesto najbolje sto je moglo da nam se desi.Vreme ce pokazati uostalom da li je to tako,ja sam uveren da jeste

Povidon

pre 9 godina

I opet isto pitanje.Odakle pare? Znam da mnogi navijaci FK CZ kazu 'sta te briga', ali opet...Postoji osnovana sumnja da te pare (opet) idu iz nasih dzepova. Mislim da posle svih vratolomija koje je izveo FK Cz imamo pravo na javnost poslovanja tog kluba.
(aca_bg, 08. jul 2014 15:55)
A odakle pare za Partizan? Koliko su nasi dzepovi osteceni zato sto vam je neko poklonio stadion i Zemunelo umesto da se to privatizuje? Imamo li pravo da znamo kako posluje FKP? Cela Srbija zna koliko FK C.Z duguje, a koliko duguju KKP i FKP ne zna niko nego se samo lupeta, licitira a oni to kriju kao zmija noge.

Svi na Marakanu

pre 9 godina

Bravo za upravu ! Uz jos neko pojacanje idemo po novu titulu mada nece biti neuspeh i ako je ne uzmemo ove sezone sobzirom na situaciju u klubu i sto ce budzet biti znatno manji.Podrska za Lalata i vidimo se na Marakani

Klasika

pre 9 godina

A grobari kadar nevera. Ajmo tastatura navijaci udrite na vest o Zvezdi, ocekujem sekciju "grobari tastatura" samo pazite na zastave, sve ih manje imate.

kuglica

pre 9 godina

Ne znam cemu ovoliko zluradih komentara glodara i vi imate dug oko 7-8 miliona evra sobzirom da smo mi veci klub od vas bar 5X to je to takoreci smo na istom. To sto mislite da napravite samo jedan klub u fudbalu kao u kosarci a svi ostali ce da igraju kako vi kazete izgleda da nece da bude od toga nista!Mislili ste da napravite od fk partizani veliki klub u vreme ratova privatizacija i tranzicija eto do nekle vam je i uspelo u kosarci u kojoj ste do 1991 bili mali seoski kosarkaski klup a sad ste institucija axaxaxaxa ...na zalost po vas to u fudbalu ne moze

Batko

pre 9 godina

Dug je los drug i uvek na kraju dodje na naplatu. Sad su se izvukli, ali kao sto su se godinama izvlacili pa ih na kraju stiglo izbacivanje iz evrope, tako ce ih stici i izbacivanje iz lige jednog dana.
(navijac, 08. jul 2014 16:34)

Vlado zato vam se sve i desava posto jos zivite u 91.
(PIVKE, 08. jul 2014 16:33)

Momci. a da zajedno krenete na terapiju odvikavanja zavisnosti od Zvezde ?!

teorija zavere

pre 9 godina

Pa naravno to samo Zvezda moze.A da je Partizan u takvoj situaciji odmah bi nas kaznili novcano,skinuli nam bodove,i jos bismo igrali pred praznim tribinama odredjeni broj meceva. (Ljubinko Pantic, 08. jul 2014 19:49)

Šta da ti kažem. Zna se ko je Zvezda, a ko Partizan...

Gomila nelogicnih poteza

pre 9 godina

Zvezda je u tek zavrsenoj sezoni imala jaci tim nego sto ce imati u novoj, a Partizan gotovo isti s tim sto se ocekuju pojacanja.. plus smo pokazali vise u derbiju koji su morale obe ekipe da dobiju.. Ne znam na osnovu cega Zvezda brani titulu u narednoj sezoni..
(rinka, 8. jul 2014 15:19)

Na osnovu osvojene u ovoj :)

D1V1

pre 9 godina

800.000 evra za 13 utakmica! Sto znaci vise od 60.000 po utakmici!
Od danas zvanicno necu nikda vise u zivotu potrositi dinara na sport, necu otici ni na jednu utakmicu, necu kupiti ni jedan dres, samo cu gledati na TV i to je to, ok, znam i dalje ce ti timovi zaradjivati od TV prava, TV kuce od reklama ali ja necu potrositi dinara, kablovsku i ovako placam pa neka pustaju koje hoce reklame, gledacu da ne kupujem ni proizvode koji se reklamiraju tokom sportskih prenosa osim ako ih ne kupujem i incae...
Ni dinara nikada vise u zivotu. 60.000 evra za 90 minuta tracnja, ZA 90 MINUTA TRCANJA ZA LOPTOM, a da zivot spasete onoj djevojci nije se moglo naci 25.000, svijet je postao jedno sramotno mjesto za zivot.
Nadam se da cete mi objaviti komentar, i vi ste u istom kosu kao i ja, radite ove recenzije za koliko, mozda 500 evra mjesecno, pa ti vidi, radis vise od 9500 minuta za 500 evra a on dobije 60.000 za 90 minuta.

navijac

pre 9 godina

Dug je los drug i uvek na kraju dodje na naplatu. Sad su se izvukli, ali kao sto su se godinama izvlacili pa ih na kraju stiglo izbacivanje iz evrope, tako ce ih stici i izbacivanje iz lige jednog dana.

jsd mali partizan

pre 9 godina

Ali kako mislite da partizan osvoji titulu ako svi imajuisto bodova? Pa nije fer! Nista, morace opet da zabrane nekome da dovodi rezerve i da mu ukradu dva gola. Mada partizan je toliko manji od Zvezde da mu cak ni to nije pomoglo ove sezone. Dzaba vam novci grobari, neke stvari se ne kupuju. Opet sledece sezone nekome prosek 20.000 u novom pohodu na titulu, a nekome vise ne dolazi ni uza familija od srama. Dobro je bar da vam je muka od nacina na koji ste do sad dolazili do titula pa vise i ne dolazite na stadion.

mikson82

pre 9 godina

Često se pominje da će ako zvezda osvoji titulu krenuti na bolje, i sada kao ti neki čekaju bolje ?!?!? E pa ovako.... otkako partizan osvaja titule ovde je i svima nama bilo samo gore i gore, za sada je dovoljno da nam bude isto, i u tom slučaju je bolje nego u poslednjih 6 godina iliti trinaest godina gepekovanja, ulazaka u svlačionice i hapšenja zvezdinih funkcionera, a Zeka, Bjeka pa i sada Djura Frizura ( Vizura ) .... Ja bih ove predstavnike u SANU odmah, i po mogućstvu kandidovao za Nobelovu nagradu.... STIDITE SE ..... uhhh... drobnjak iz auta, svlačionice u Vršcu, Tuča u Vršcu, Pritisak u košarci ove godine, vojvodina u Novom Sadu nekoliko godina iz 1 u 2 dolazila, i to ni manje ni više sa 2:0 na 2:3, hajduk Kula, Rad..... ne mogu više glava počinje da me boli, a i nema dovoljno karaktera da bi se samo nabrojale malverzacije.....

Sergio

pre 9 godina

Uplatite - pošaljite poruku na 1003, treba Zvezdi... Kako su dobrodošle ove poplave, eto para. Ili neko veruje da su pare došle sa druge strane?!? U svakom slučaju je država dala, nema odakle. Sramota!

nz

pre 9 godina

Eh zamalo...pa dobro, i bez minusa slabe su im šanse za titulu, ove godine smo ih pustili da opravdaju 'velika' pojačanja koja su doveli, sad ide opet nekoliko sezona dominacije.

aca_bg

pre 9 godina

I opet isto pitanje.Odakle pare? Znam da mnogi navijaci FK CZ kazu 'sta te briga', ali opet...Postoji osnovana sumnja da te pare (opet) idu iz nasih dzepova. Mislim da posle svih vratolomija koje je izveo FK Cz imamo pravo na javnost poslovanja tog kluba.

Batko

pre 9 godina

Batko,svaki komentar ti je u skladu sa tvojim imenom. Dakle,smesan.
(Nismo isti, 08. jul 2014 18:56)

??? Pa tebi brate ni Nada Macura ne bi pomogla !

boki NS

pre 9 godina

@rinka
Kako na osnovu čega?
Pa zar nisi primetio da Zvezda NIJE SMELA da izgubi u drugom delu prvenstva? Zamisli samo kad je Dačić morao da daje garancije Zvezdi pred UEFA-om kad su ih kaznili!!! Pa ne da smo banana država, nego katastrofa. Uostalom, neko je skoro rekao da će Srbiji krenuti bolje kad Zvezda osvoji prvenstvo. Evo, ja još čekam...

Sawa

pre 9 godina

Zbog ovakvih konstantnih popustanja i provlacenja nam je fudbal tu gde jeste. Dug ce se samo povecavati.. Apsolutno sve duznike kazniti drakonski. Inace nam nema spasa..

Cinik

pre 9 godina

Kakva je ovo alhemija, iako je racun u blokadi za preko 2 miliona evra, uspesno je "placeno" skoro milion evra bivsim igracima. I to klub koji nije prodao igraca od Dejana Stankovica, koji nije naplacivao ulaznice od 1991., klub koji svake sezone dovede novih 15 igraca a nikome nista i ne plati. Jako transparentno, nema sta. Na koju foru je prikupljeno skoro 3 miliona evra za par dana? Ako ne saznamo sada, saopstice UEFA u maju mesecu kada bude pala nova suspenzija.

Kum

pre 9 godina

Zvezda sampion-kako to smesno zvci...
(mille grobar, 08. jul 2014 15:42)

Tacno. Treba da stoji 'evropski i svetski' sampion, kako dolikuje.

Nismo isti

pre 9 godina

Tamo se ne zna ko sta radi.
Imaju pa nemaju
Gase se pa se pale.
I kao takvi ,bez imalo stida ,osvoje titulu.
Kakva titula ,rekose im drugi umesto nas.
I oni bi opet titulu. Pa uzmite je.

mirko milosevic dacic

pre 9 godina

a da vi grobari bar objavite koliko ste skupili tih para za pomoc poplavljenima protiv cuke ,malmea .... za poslovanje se zna da nikada necete dok je ivice zivog, ili je i ovo poslovanje.

dking

pre 9 godina

A grobari kadar nevera. Ajmo tastatura navijaci udrite na vest o Zvezdi, ocekujem sekciju "grobari tastatura" samo pazite na zastave, sve ih manje imate.
(Klasika, 8. jul 2014 15:33)

Da, nas je manje, priznajem. Ali svi umemo da koristimo kompjuter, i da pišemo uopšte, pa tako ispadosmo veeelika armija Tastatura Grobari. Nego zađi ti malo oko školskih dvorišta i prebroj dresove. E tu vas kidamo, neće deca da navijaju za gubitnike. Jeste, uzeli ste titulu (zna se već kako) posle ihahaj godina a ni te kvalifikacije famozne, iz kojih će mo i mi naravno da ispadnemo, ne igrate. Džaba sveeee, vreme vas gazi, pola populacije ne pamti Bari...

insajder

pre 9 godina

U petak potpisuju Lukovic i Planic,a Lazov ide u Olympiakos za 2.000.000e + Katai (pozajmljen na godinu dana,sa pravom prece kupovine).

vuk i cud menja ali cigan nikad

pre 9 godina

I opet isto pitanje.Odakle pare? Znam da mnogi navijaci FK CZ kazu 'sta te briga', ali opet...Postoji osnovana sumnja da te pare (opet) idu iz nasih dzepova. Mislim da posle svih vratolomija koje je izveo FK Cz imamo pravo na javnost poslovanja tog kluba.
(aca_bg, 08. jul 2014 15:55)
A odakle pare za Partizan? Koliko su nasi dzepovi osteceni zato sto vam je neko poklonio stadion i Zemunelo umesto da se to privatizuje? Imamo li pravo da znamo kako posluje FKP? Cela Srbija zna koliko FK C.Z duguje, a koliko duguju KKP i FKP ne zna niko nego se samo lupeta, licitira a oni to kriju kao zmija noge.
(Povidon, 08. jul 2014 17:50)
djura je prosle godine u ovo vreme izasao sa tacnom cifrom ali je ona smesna , oko 4 miliona a mi ptodajemo igrace otprilike 3 godisnje prihod preko 10 miliona. dug nam je reprogramiran tada i to je cela prica. a kk partizan duguje za porez jos pola miliona i nesto smesno igracima jer dug se racuna kad imas blokadu i utuzenje a do tada kk partizan duguje 500.000 evra

misko

pre 9 godina

Reci Teriziću ko je potpisivao ugovor sa Bronovickim pa on neka snosi posledice i neka plati.
Za nauk drugima a ne da se ponavljaju takvi propali transferi.

Sedmi Zvezdin Zvezdan

pre 9 godina

Zvezda ima tim koji je za dve klase slabiji od proslogodisnjeg. Videcemo sta Lalatovic moze sa ovim timom. Realno, Zvezda moze lagano do treceg mesta, sve ostalo je uspeh a titula podvig.
Jos samo pola tima, napadac i zadnji vezni i tim je kompletan.

Rhyzm

pre 9 godina

Kada pomislim da neko pljuje Djokovica kada stigne "samo do finala" nekog Grand Slam-a, a raduje se haoticno nekakvim "titulama" u najlosijoj fudbalskoj ligi na svetu...

ljubomirko neutralac

pre 9 godina

A šta je sa FK Radom i dugom od 2 milions evra.Sad tek stižu naplate za dugove domaćim klubovima ,trenerima igračima i menadžerima .Isplate do avgusta ili nema nažalost licence za domaće takmičenje.

dex

pre 9 godina

@aca bg

Pa pare iz nasih dzepova idu i u Partizan, i sta sad? U Partizan moze, u Zvezdu ne? Za ove sto sw cude za Bronovickog, cisto da pojasnim. Dosao je kao levi bek reprezentacije Poljske i zato je imao ogromnu platu. Ono sto je odigrao, odigrao je dosta dobro, ali ga je unistila povreda. Posto se za osiguranja nije izdvajalo, ostalo je Zvezdi da mu isplati sto mu duguje.

sofronije

pre 9 godina

1. Da je neki savez FSS bi sam kaznio Zvezdu.
2. Pitam se odakle sad dolaze pare za ove dugove, nadam se ne iz mog dzepa (budzeta drzave) ali to cemo tesko saznati.

Ljubinko Pantic

pre 9 godina

Pa naravno to samo Zvezda moze.A da je Partizan u takvoj situaciji odmah bi nas kaznili novcano,skinuli nam bodove,i jos bismo igrali pred praznim tribinama odredjeni broj meceva.

policajac

pre 9 godina

A oni i dalje kupuju igrače. I gomilaju dugove. I tako već godinama. Smognite snagu, odigrajte sezonu ili dvije sa juniorima/omladincima, riješite se dugova, ovako samo sramotite sebe i srpski sport.

Sedmi Zvezdin Zvezdan

pre 9 godina

Zvezda ima tim koji je za dve klase slabiji od proslogodisnjeg. Videcemo sta Lalatovic moze sa ovim timom. Realno, Zvezda moze lagano do treceg mesta, sve ostalo je uspeh a titula podvig.
Jos samo pola tima, napadac i zadnji vezni i tim je kompletan.

santa justa

pre 9 godina

Sve fudbalski majstori. Ne vrede zajedno ni 2€. Vazno je da je proviziju za te "fudbalere" pokupio ko je trebao. Uzas. Zato i ne idem tamo od 2006. god.

Rzbrzotrz

pre 9 godina

Moze li neko da nam napise da li se vodi krivicni postupak protiv ljudi koji su potpisali te ugovore? Mislim tolike pare obecati ljudima koji nisu odigrali 10 utakmica (Šišić koliko ja znam nije ni jednu) za tim a posle placati stortine hiljada... Strasno? A isto tako, ko treba da tuzi rukovodstvo koje je dozvolilo da Pantic, Spajic, Mladenovic, Vesovic ( ja bi ih prodao za 5 miliona a Mamic za 15)...njih se samo trenutno secam a bilo ih je jos ( onaj klinac - najmladji debitant u evropi, sto je potpisao za Parmu) odu bez dinara? Jos se nja duguje!!! A dovoljno su dobro za startere u spanskoj, francuskoj, italijanskoj ligi!!!!

SASA

pre 9 godina

Cuj, pa gde to ima da se igraci moraju platiti? Pa mi ne placamo ni cistacice po 6 meseci, a tek igrace? Zar njima nije cast da ciste i igraju za Zvezdu? I gde to jos ima da tim mora da kupuje lopte, placa pripreme, pa svi znamo da je duznost igraca da u Zvezdi sve plati, nista da mu se isplati, i da na kraju sve oprosti....
Ah, sta znaju ovi iz Fife? kako kaze Dzaja, ko njima daje za pravo da nama kazu koga cemo mi platiti!
tako je druze Dzaja, legendo, cistacice da ciste za dz, u intituciji kao Zvezda,kuvari da kuvaju za dz, i to jos oni da kupuju hranu, otkud njima pravo da upitaju za bilo sta.... Vrati se Dzaja, dok si ti bio tu, mi nismo nikog platili celu deceniju..Nisi ni ti platio porez isto toliko...
Legendo!!!

fenomen

pre 9 godina

Donator uopste nije anoniman i nije jedan nego su dvojica a njihova imena su Ramadani i Djokaj.
Jedino sto je anonimno je to u kakav se dil upustio Terzic sa njima. Verovatno prava na neke igrace u sledecim prodajama.
Poz...

zoran

pre 9 godina

Zvanicno racun u minusu 50m€ -12m€+11m€=49m€ sada se dovode novi igraci + ovaj dug (valjda je uracunat u ovih 49) pa odakle????

Bocardo

pre 9 godina

Ok postujem nasli su novac, uredu. Ali zasto neko od novinara ne postavi pitanje Terzicu ili nekom iz Zvezde odakle novac? Pa nije to njihov privatni klub pa da je to licna stvar i receno je da ce biti sve transparentno, zar ne. Ovako samo zamazu oci ostrascenim navijacima da ovi pomisle "evo oni su nas spasli da ne pocnemo sa -6 prvenstvo" A za dve godine kad se ispostavi da je taj novac npr. kredit sa ogrombom kamatom ili da su 3-4 mlada igraca prodati agenciji za taj novac onda ce biti kuku lele

Arthur Bishop

pre 9 godina

Ne palite mase da su Poljaku platili 800k € za 13 utakmica. Toliko su mu bili dužni za DVOGODIŠNJI ugovor, a to što je odigrao samo 13 utakmica je rezultat povreda, trenerovih idluka itd.. Da nije odigrao niti jednu ili da je odigrao 113 utakmica, opet bi dug iznosio 800k €.

mare

pre 9 godina

pazi ti ovo bronovicki ti igra za 800000 evra a jedan Nemanja Matic ti iz omladinaca prelazi u Lazarevsc,a Filip Djuricic igra u Obrenovcu....

Živojin

pre 9 godina

Glavno pitanje na koje niko ne daje odgovor je - koji su to ljudi iz Crvene Zvezde koji su u klub dovodili ispodprosječne igrače i ko je sklapao ugovore o enornim ciframa za bezvrijedne igrače, igrače koji se mogu naći na svakom štandu na nekoj bolje snadbjevenoj pijaci!

Sve dok se na daju odgovori i ne pronadju glavni akteri za bacanje Zvezde u stravična dugovanja ovo će biti samo dnevne aktuelnosti.

Serbinho

pre 9 godina

Taj Bronovicki se tukao sa trenerom na treningu pijan a klub nije ponistio ugovor i pustio ga.
Pitanje je ko ga je doveo, jer se bek ne placa toliko, makar i da se pojavljivao u reprezentaciji Poljske.
Sisis je bio dobar, odlican fudbaler, ali ga je valjda onaj iz NS trener drzao na klupi i nije mu davao minutazu, mozda forsirajuci svog nekog aduta.
Radilo se sta se radilo, sada krivci cute, nema ih nigde da se pojave a nama navijacima ostavili raspad od kluba.
Treba javno i transparentno objaviti spisak svih igraca, ko ih je doveo i kolike su imali minutaze i kod kojih trenera.
Onako veliki klub, bukvalno unakazili, sram da ih bude.

danko

pre 9 godina

sramota za sve bivse rukovodioce fk crvena zvezda,kao i za sve odgovorne osobe koji su bili ovlasceni za dovodjenje igraca (bez ikakvog kvaliteta), koji su klub kostali mnogo para. ta ista zvezda ih je proslavila a oni su je unistili.ne bih sada nabrajao ali ce se oni prepoznati.

Soko

pre 9 godina

Svi problemi u Zvezdi i Partizanu su u navijacima i upravi koja im povladjuje,Klubovi su u losem stanju zato sto imaju malo i vrlo lose platezno navijace . Hvale se da je bilo mnogo navijaca azarada od njih nikakva pa bolje da ih nema nebi placali obezbedjenje.Zato apelujem da sutite jer nizaceg i niste.