Četvrtak, 26.06.2014.

16:18

Ko čeka Partizan u Evrokupu?

Košarkaši Partizana NIS igraće i definitivno sledeće jeseni u Evrokupu, a ULEB je u četvrtak saopštio spisak učesnika tog takmičenja.

Izvor: B92

Ko èeka Partizan u Evrokupu? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

majstor

pre 9 godina

Ovde bre neki neznalci pokusavaju da predstave kao da je Partizan "kaznjen" sto igra Eurocup ??? Razumem frustraciju, kada nekome prodje pola ili ceo zivot, a da ne osvoji nista ali neznanje se ne prasta. E deco deco

Serbian Wonder

pre 9 godina

Prosle god iz ABA lige Cibona, Cedevita, Olimpija, Radnicki, MZT, Igokea, Buducnost u EK a sada samo Partizan, Buducnost i Olimpija. Plus ABA nikad nije imala kvalifikanta za EL. Ljudi pa sta je ovo?

Realno

pre 9 godina

Grobarima je malo glupo jer su ovaj EK vredjali nikada gore, a sada ce pratiti isti. Doduse sve je to normalno. Mislis da si najjaci vecno pa poljubis patos. Isto to moze sacekati i Delije tako da ne treba likovati sto Partizan ne igra EL. Sto se tice EK on je vec godinama veoma dobro takmicenje. Prvi deo ima manjak kvaliteta, ali drugi deo ima ozbiljne ekipe! Svakako u TOP32 pored ekipa iz EL koje ispadnu ima bar jos nekoliko poput Partizana ove sezone koje odskacu kvalitetom i delom su EL materijal. Zbog svega ovoga vredno je takmiciti se i pratiti EK! Navijacka peckanja ce tesko prestati, ali bilo bi dobro biti umeren...

Srbija do Tokija

pre 9 godina

ja navijam za Partizan, ali malo se palo u monotoniju sa evroligom, svake godine isto, provucemo se u top 16 nekim tjesnim pobjedama kod kuce a u gostima nikad nista. Sad da pokusamo osvojiti ovo, pa onda sa novom snagom ponovo u evroligu. Nije sve u parama, buce ponovo dobra atmosfera, a pobjeda ce biti jos vise.

padre

pre 9 godina

Ovo ispade baš čudno: Zvezda prvak u fudbalu a Partizan igra u "ligi prvaka", u košarci Partizan prvak a Zvezda igra u "ligi prvaka".

s t v

pre 9 godina

(NemanjaVac8, 26. jun 2014 21:15)

Dokle ide tvoja zaslepljenost.
Ako već pratiš košarku onda znaš i za izjave igrača tvg kluba posle utakmice kada ste ukrali pehar. Svaki je izneo stav da je kriterijum suđenja bio promenjen ma šta im to značilo.
Drugo, prvi čovek KKCZ sa Malog kalemegdana je , posle treće utakmice, izneo analizu suđenja i rekao da je bilo na štetu KKCZ iz Železnika. Zašto se on umešao kad se ne takmiči nije objasnio.
I treće najvažnije ŠTA JE SA KRAĐOM PEHARA !!!!!!!
Gde su analize, saopštenja, kazne??????
Ko sme da prozove Gogića????

Liga gubi ugled zbog sakoa, a krađa pehara je narodni običaj?!

Epicentar

pre 9 godina

Ima li ista lepse za videti od radosti koja puca od frustracije mucenika iz predgradja. Mogu samo da zamislim kako vam je, nesretnici istraumirani. Videli evroligu posle 15 godina pa se obradovali a sledeci put ce je videti za isto toliko. Taman kad DV bude isao u penziju uz 30-u uzastopnu titulu. :)
ahahahaaaaa

Grobar!!!

pre 9 godina

Jel to bese ono takmicenje koje je glupo?
(Tottenham, 26. jun 2014 23:02)
Da, za nas je glupo i nezanimljivo za razliku od vas, ali ćemo igrati.

jsd zlo Srbije

pre 9 godina

Ahahahaha! Grisini, Smoki Bajzons, Liberači i ostali velikani. SPS projekat konačno tamo gde mu je mesto. Klub koji je u SFRJ osvojio 3 titule. Ali je i najtrofejniji klub SFRJ Crvena Zvezda tamo gde mu je mesto - u eliti. Grobari, I feel devotion a vi kako te? Hahaha. Kup Lepe Lukić širi ruke da vam malo skrati muke. Jel će biti opet specijalnog programa u poluvremenu jedine legende koju je partizan sam stvorio - Miše Tumbasa? Ili časova ljubavi dok veliki Himki ne pošalje ponudu? Katiću pusti sad menicu da ide na veselje! P. S. Država treba da prepozna uspeh Zvezde i da im sve sponzore da bi mogli da dovedu 3 NBA igrača, a partizan da pojačaju Drča, Šljivančanin i Vukašin Aleksić. Pa da vidite kako to izgleda.

Zbunjeni panter

pre 9 godina

Bizoni iz Finske su ozbiljan protivnik! Derviši, pazite se! Hahaha... Ovo je sjajno! (Pelezinho, 26. jun 2014 17:39)

Panteri, bizoni... nama je sve to isto!

Nataeos

pre 9 godina

Bizoni iz Finske su ozbiljan protivnik! Derviši, pazite se! Hahaha... Ovo je sjajno!
(Pelezinho, 26. jun 2014 17:39)
Sjajnije je kad vidimo ovakav komentar nekog ko prati kosarku od 2012-e! Bolje kukaj sto ce vam Radonjic ostati trener nego mi sto cemo igrati u EvroKupu,

grobar

pre 9 godina

@kum

pa pre bi rekao da mi ne igramo jer nismo zasluzili na terenu, a vi ne igrate zato sto vas tamo nece, jer je u 21. veku normalno da klubovi imaju struju, sampon, frizider, da igraci igraju za pare, da se postuju ugovori itd...

N.

pre 9 godina

Glavu gore, Grobari! Nije ovo tako lose, ako sklopimo ok tim bice tu dosta utakmica gde ce moci da igraju klinci. Prva faza je laksa, posle ce biti ozbiljnih protivnika. Sezona konsolidacije pa opet na vrh. To je sport i moramo to prihvatiti. Samo da proradi magija i bice to ok. A mi SVI U PIONIR da pokazemo momcima da smo uvek uz njih. I bez kukanja. :-)

NemanjaVac8

pre 9 godina

Razumemo subjektivnost i pristrasnost, ali ako smo jedno brdo- dva univerzuma, onda to pokažite u svom ponašanju, a ne da tražite razlog što ne igramo Evroligu u svemu samo ne u nama. Partizan je na sportski način izgubio to pravo- protiv Cedevite. Nemojte da kukate kao oni da su im sudije krive sto su izgubili 3:1 u prvenstvu. Nismo isti.
(Claude G, 26. jun 2014 19:57)
...
Izvini pronađi jedan tekst gde je neko iz Zvezde rekao da je izgubio zbog sudija. To ne postoji. Jedini koji je direktno optužio sudije je bio Vujošević posle prve utakmice. Da se razumemo u Zvezdi nisu bili zadovoljni suđenjem, ali su takođe ubeđeni da porazi od Partizana nisu došli zbog toga. Celokupna zvezdaška javnost uključujući i njene navijače svesna je da je krivac broj jedan Dejan Radonjić i na kraju ipak loše selektiran tim. Pored toga, hoćemo odogovore na pitanje ko je zapravo doveo Radonjića u Zvezdu (Čović, Andrej Vučić ili njegov brat, sestrić Mila Đukanovića ili neko drugi...). Takođe, ko je doveo Lipovija i zbog čega? Takođe, ko je doveo Tadiju Dragićevića i ako je već došao a da nije u vrhunskoj formi, zbog čega tu formu nije podigao a bilo je vremena. Takođe, hoćemo odogovor ko je Simonovića doveo u Zvezdu i ko je predložio da dobije kapitensku traku? Ko je oterao Šilba? Na kraju ko je oterao Jakovljevića iz Zvezde čoveka koji bi Zvezdi mogao da uteruje milione, inače jedan od najbolji trenera mlađih kategorija na svetu. Ti moraju da napuste kub ili da promene neke stvari i stavove.

Nolan

pre 9 godina

Krasnij Oktabr, hahahaha... ovo je neko kulturno-umetničko društvo.
Nema šanse vi ovo da osvojite, grupu ćete proći, Last32 takodje ali posle kad naidju Ritas, Banvit, Bešiktaš, Himki i nesretnici iz Evrolige nema šanse...

Seismos

pre 9 godina

Čitam komentare i ne mogu da verujem da neki ozbiljno misle ono što su napisali.ne mogu da verujem da zaista misle da su:Lokomotiva,Himki,Roma,Kantu,Kahasol,Emilija,Oldenburg i još neki sa spiska 'laganice' ! Kuku! Kakvo neznanje !

Kum

pre 9 godina

vece je ponizenje sto vas je uefa izbacila iz evrope jer ste duzni i bogu ocu a jos ste pokusali da ih prevarite lazirajuci brojke i dugove... mi cemo da prezivimo evrokup ove godine ali vi to PONIZENJE I BRUKU sto ste izbaceni NIKAD!
(grobar, 26. jun 2014 19:01)

Tebe je ovo bas pogodilo, a? Nismo ni prvi, a sigurno ne i poslednji, uz to smo i zasluzili. Samo ti ispadas smesan tim potenciranjem, jer ne razumes sta znaci biti veliki fudbalski klub. A sta o vasoj kosarkaskoj velicini u Evropi misle ste dobili sad crno na belo. Mi ne igramo jer smo prekrsili pravila, a vi jer vas niko nece. A sad pati. :)

a ha

pre 9 godina

a u brate,treba da se prosetamo kroz ovaj kup lagano i tako udjemo u EL,gde nam je i mesto!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bibivi, 26. jun 2014 16:33)

Kakav pakleni plan...još kad vam dođu ale koje ispadnu iz EL,laganica...

Claude G

pre 9 godina

Razumemo subjektivnost i pristrasnost, ali ako smo jedno brdo- dva univerzuma, onda to pokažite u svom ponašanju, a ne da tražite razlog što ne igramo Evroligu u svemu samo ne u nama. Partizan je na sportski način izgubio to pravo- protiv Cedevite. Nemojte da kukate kao oni da su im sudije krive sto su izgubili 3:1 u prvenstvu. Nismo isti.

Claude G

pre 9 godina

Nema za šta da zalimo grobari i mora jedan put da se igra u Evrokupu a Zvezdi puno sreće u Evroligi...Ajmoo Partizan :-))
(Bmw, 26. jun 2014 16:28)

Koji si ti Grobar kada zelis FMP u srecu u EL?

DJ35

pre 9 godina

Momentalno istupiti iz ove prevare zvane ABA liga, drugu godinu za redom ABA liga daje dva umesto tri tima.
Zaista mi nije jasno kome tačno ovo odgovara, nekada smo i mi i Hrvati i Slovenci imali po jedno zagarantovano mesto, a sada zajedno imamo dva.
Naša liga i reprezentacija su slabije nego ikada, a veliku zaslugu za to ima regionalna liga u kojoj naši timovi nemaju nikakva prava iako praktično iz godine u godinu dominiraju.

Što se tiče nastupa u Euro kupu, nemam nikakva očekivanja tako da šta god učini verovatno drastično promenjen i podmladjen tim Partizana će biti uspeh.

grobar

pre 9 godina

vece je ponizenje sto vas je uefa izbacila iz evrope jer ste duzni i bogu ocu a jos ste pokusali da ih prevarite lazirajuci brojke i dugove... mi cemo da prezivimo evrokup ove godine ali vi to PONIZENJE I BRUKU sto ste izbaceni NIKAD!

dzozey

pre 9 godina

Bizoni iz Finske su ozbiljan protivnik! Derviši, pazite se! Hahaha... Ovo je sjajno!
(Pelezinho, 26. jun 2014 17:39)
Pa jel mislis da su ti Bizoni prodali grb nekad i fuzionirali se s drugim timom? Dal su nekad ispali iz lige? Nisam siguran koliko navijaci KK CZ imaju pravo nekome da se podsmevaju.

MomaSRB

pre 9 godina

Kako beše ono reče vaš mag...Bolje biti poslednji u gradu nego prvi u selu...e sad ćete imati priliku da vidite kako je to biti poslednji i u selu!

vhs gledam

pre 9 godina

a realno ovde vam je i mesto ima tu finih ekipa hahahahaha
(samrok sila SLUsamrok, 26. jun 2014 17:44)

Ovo je jedini covek koji komentarise pre utakmice. posle ga nema, od sramote ne sme nigde

Zli

pre 9 godina

Kad bidete igrali F4 onda se javite, do tada tisina... jednom vas posrecilo da igrate i odmah skicite... vec ste zaboravili da ste i dalje bez ijedne titule 15 godina...

brutalna dominacia vec 13 godina

pre 9 godina

Pa ovo su sve smesne ekipe. Taman da se lagano prosetamo do titule i na taj nacin da ostvarimo ucesce u EL.. samo da ostane tim

Ne kontam euforiju

pre 9 godina

Ne razumem sto se dize ovolika dzeva? Valjda je cilj u sportu osvojiti nesto, pogotovo sto su i Evroliga i Evrokup neprofitabilna takmicenja. Pa da je EL profitabilna, Cibona bi je igrala kako bi se pre izvukla iz krize. Da je profitabilna, Partizan bi bio najbogatiji klub na Balkanu poput Mamicevog Dinama u fudbalu.

Plus ili minus, anketa samo za grobare

pre 9 godina

Molim samo grobare da glasaju na ovu anketu: ko od grobara smatra da Partizan treba da igra EK neka stavi plus a ko smatra da ne treba neka stavi minus.

Kum

pre 9 godina

a u brate,treba da se prosetamo kroz ovaj kup lagano i tako udjemo u EL,gde nam je i mesto!
(Bibivi, 26. jun 2014 16:33)

Prve faze su laganica, ali kasnije dolaze jake ekipe (+neki iz EL), tako da ne bih previse ocekivao. Uz to je i pitanje sa kojim timom cete nastupiti.

zoran

pre 9 godina

Pola sadasnje ekipe, Leo,Gagi i jedan dobar centar su dovoljni za polufinale EC. U inat bordu EL treba osvoiti eurocup po cenu aba lige i tako uci u EL a tim za godinu kasnije kaliti u Aba ligi.

acabMatori

pre 9 godina

Ovi turci dosta ulazu, kao i Rusi. Ipak imam jedno pitanje. Sta je uradio neki francuski ili italijanski klub posle Sijene u kosarci pa ima ovoliko predstavnika u Evropi? Grcka ima 3 kluba u Evropi, a Olimpijakos bio dvostruki sampion Evrope, PAO je svake godine dobar. Francuzi i Turci koliko hoces. Ako hocete da basket jos vise bude popularan, dajte mesto Makedoniji, Kazahstanu, Azerbejdzanu, to su zelmje koje vole sport i sve vise ulazu. Srecno Partizanu sa zeljom dodjete do kraja...

Micko

pre 9 godina

Partizan nece igrati ovaj kup tako je i Danilovic rekao, ne znam zasto se objavljuje kada se znalo ako nema Evrolige ove godine ce se pauzirati Evropa.

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Iskreno,ja ovo ne bi ni igrao.Od svih ovih timova jedino Partizan ima ime i prezime.Koja je svrha ovog takmicenja ? Partizan treba da resi svoj roster za sledecu godinu i da kroz ABA ligu obezbedi dogodine opet Euroligu !

Magdalena

pre 9 godina

Kakvo elitno drustvo! Bas po meri institucije. Spremali se prosle godine protiv Budiveljnika i Nantera, a ni njih na strani nisu mogli da dobiju.

Stella

pre 9 godina

Komsije, puno srece u ucesce Evrokupu, zasluzili ste! Sve najbolje, i da igramo i mi i vi na prolece u Evropi, ali u razlicitim takmicenjima - Top 16 i Last 16! ;)

aca

pre 9 godina

Zar je moguce da Cibona ne igra ni ovaj " vasar" ? Uzeli su 1,2 mil € za Sarica ,ali izgleda da su resili da vise ne bacaju pare uludo. Inace ovo takmicenje je totalno neatraktivno. Mislim da Partizan nece ovde nesto previse zapinjati.Tim ce biti rasprodat to je sigurno,pitanje je ko ce zeleti da dodje na leto. Izgleda ce morati sve nanovo sa nekim mladim igracima koji su zeljni dokazivanja.

zvezdash

pre 9 godina

Moja Zvezda je dogurala ove sezone do polufinala u ovom takmicenju.
Partizane,nastavi tu gde smo stali i donesi Srbiji jos jedan trofej.Iskreno vam zeli uspeh jedan Zvezdas.A najvise bih voleo da nas podrzite u EL jer vas cenim i postujem.
E kako bih ja voleo da se u Pioniru ili Areni razviju sve zastave nase na jesen kada krene'ludilo'.Da nam se komsije pridruze i zajedno vodimo nasu kosarku tamo gde je nekada bila.Mi na njihovim utakmicama,a oni na nasim.Svi zajedno da se borimo i krenemo stazama stare slave.Nemoguce?
Ja mislim da jeste.

consigliere

pre 9 godina

Ucestvovace dosta dobrih ekipa...Nadam se da cemo moci da idemo do kraja...U stvari sve zavisi od toga kakav cemo mi tim imati, ali ko god da igra, ne sumnjam da ce ostaviti srce na terenu!

Goran Grobar

pre 9 godina

Pa to i nije tako lose. Nek se Partizan finansijski i organizaciono sredi naredne godine, iskoristi priliku da krene od nule. Najvece pitanje je kakav ce tim napraviti za narednu sezonu ali mislim da moze takav da bude konkurentan ovim ekipama iz EK. Realno i nisu nekog kvaliteta. Najveca prednost ce biti domaci teren gdje ce grobari puniti dvoranu i eto prilike da uzme jos taj jedan trofej koji mu nedostaje, da pokazu Zvezdi kako se osvaja taj cipiripi kup, i na kraju na taj macin izbore EL. Ali prije svega potrebno je da Dule ostane na klupi (magnet za dolazak igraca) i drugacije poslovanje uprave.

Saruman

pre 9 godina

Ovo takmicenje jace od Eurolige. Tek kad se prikljuce ekipe koje ne udju u top 16 ima da bude pakleno. Ako kod kuce igramo kako znamo finale je realnost. Samo Bogdan da ostane i Eurocup je nas! Idemo Dule po titulu!

dexa

pre 9 godina

Nije bitno u kom momentu takmicenja ali bilo bi fenomenalno da se sastane Partizan sa Himkijem.Da se publika jos jednom zahvali svom kapitenu !!!!

Vincent Vega

pre 9 godina

Zvezdas sam, ali ako me secanje dobro sluzi-poslednji put kada je partizan igrao Kup Saporte stigao je do polufinala i izborio jedno mesto u EL. Nazalost moja Zvezda je bila poslednja u grupi EL i izgubila to mesto. Doduse, kao domacini smo igrali u Beču. Zbog mojih najboljih drugova koji su partizanovci, tom timu zelim da bar ponovi taj uspeh. A mojoj Zvezdi da i one tamo godine igra Evroligu. Sportski pozdrav.

DG

pre 9 godina

Moralo je ovo jednom da se desi pre ili kasnije. Nismo imali srece, cedevita je definitivno jedina crna tacka sezone. Pripremiti se i koncentrisati za pocetak u jadranskoj ligi, evro kup igrati koliko treba za proslaz kroz grupe i to je to, ubaciti tri cetiri mlada igraca u vatru i bice sve dobro. Spremiti tim za evroligu 2015/16. Partizan je veliki klub. To ce dokazati hala koja ce biti nikad punija.

Liga sampiona

pre 9 godina

Ok mozemo i mi jedne godine da igramo kikiriki kup ako ce nam to pomoci da se konsolidujemo. Mi smo realni i znamo da je kikiriki kup bio i ostao, bez obzira ko igra u njemu. Nismo mi kao neki da ga nazivamo vrhunskim takmicenjem a posle kikiriki kupom, jer nismo licemerni. Svi smo znali da ovo mora da se desi jedne godine.

nenad rs

pre 9 godina

Како ће Дуле сад продавати маглу кад нема свјетлости рефлектора?Кула од карата нестаје

Neutralan

pre 9 godina

Ima tu dosta dobri ekipa ali u svakom slucaju evrokup je daleko slabiji od evrolige.Mozda po imenima protivnika,ali svakako da ima dobrih klubova tu.Licno mislim da partizan(objektivno)ima sta da trazi u ovom takmicenju jer za razliku od drugih on je osvajao ovo takmicenje tri puta.

Kum

pre 9 godina

a u brate,treba da se prosetamo kroz ovaj kup lagano i tako udjemo u EL,gde nam je i mesto!
(Bibivi, 26. jun 2014 16:33)

Prve faze su laganica, ali kasnije dolaze jake ekipe (+neki iz EL), tako da ne bih previse ocekivao. Uz to je i pitanje sa kojim timom cete nastupiti.

Vincent Vega

pre 9 godina

Zvezdas sam, ali ako me secanje dobro sluzi-poslednji put kada je partizan igrao Kup Saporte stigao je do polufinala i izborio jedno mesto u EL. Nazalost moja Zvezda je bila poslednja u grupi EL i izgubila to mesto. Doduse, kao domacini smo igrali u Beču. Zbog mojih najboljih drugova koji su partizanovci, tom timu zelim da bar ponovi taj uspeh. A mojoj Zvezdi da i one tamo godine igra Evroligu. Sportski pozdrav.

dzozey

pre 9 godina

Bizoni iz Finske su ozbiljan protivnik! Derviši, pazite se! Hahaha... Ovo je sjajno!
(Pelezinho, 26. jun 2014 17:39)
Pa jel mislis da su ti Bizoni prodali grb nekad i fuzionirali se s drugim timom? Dal su nekad ispali iz lige? Nisam siguran koliko navijaci KK CZ imaju pravo nekome da se podsmevaju.

nenad rs

pre 9 godina

Како ће Дуле сад продавати маглу кад нема свјетлости рефлектора?Кула од карата нестаје

vhs gledam

pre 9 godina

a realno ovde vam je i mesto ima tu finih ekipa hahahahaha
(samrok sila SLUsamrok, 26. jun 2014 17:44)

Ovo je jedini covek koji komentarise pre utakmice. posle ga nema, od sramote ne sme nigde

Seismos

pre 9 godina

Čitam komentare i ne mogu da verujem da neki ozbiljno misle ono što su napisali.ne mogu da verujem da zaista misle da su:Lokomotiva,Himki,Roma,Kantu,Kahasol,Emilija,Oldenburg i još neki sa spiska 'laganice' ! Kuku! Kakvo neznanje !

Plus ili minus, anketa samo za grobare

pre 9 godina

Molim samo grobare da glasaju na ovu anketu: ko od grobara smatra da Partizan treba da igra EK neka stavi plus a ko smatra da ne treba neka stavi minus.

Liga sampiona

pre 9 godina

Ok mozemo i mi jedne godine da igramo kikiriki kup ako ce nam to pomoci da se konsolidujemo. Mi smo realni i znamo da je kikiriki kup bio i ostao, bez obzira ko igra u njemu. Nismo mi kao neki da ga nazivamo vrhunskim takmicenjem a posle kikiriki kupom, jer nismo licemerni. Svi smo znali da ovo mora da se desi jedne godine.

DG

pre 9 godina

Moralo je ovo jednom da se desi pre ili kasnije. Nismo imali srece, cedevita je definitivno jedina crna tacka sezone. Pripremiti se i koncentrisati za pocetak u jadranskoj ligi, evro kup igrati koliko treba za proslaz kroz grupe i to je to, ubaciti tri cetiri mlada igraca u vatru i bice sve dobro. Spremiti tim za evroligu 2015/16. Partizan je veliki klub. To ce dokazati hala koja ce biti nikad punija.

MomaSRB

pre 9 godina

Kako beše ono reče vaš mag...Bolje biti poslednji u gradu nego prvi u selu...e sad ćete imati priliku da vidite kako je to biti poslednji i u selu!

dexa

pre 9 godina

Nije bitno u kom momentu takmicenja ali bilo bi fenomenalno da se sastane Partizan sa Himkijem.Da se publika jos jednom zahvali svom kapitenu !!!!

Claude G

pre 9 godina

Razumemo subjektivnost i pristrasnost, ali ako smo jedno brdo- dva univerzuma, onda to pokažite u svom ponašanju, a ne da tražite razlog što ne igramo Evroligu u svemu samo ne u nama. Partizan je na sportski način izgubio to pravo- protiv Cedevite. Nemojte da kukate kao oni da su im sudije krive sto su izgubili 3:1 u prvenstvu. Nismo isti.

zvezdash

pre 9 godina

Moja Zvezda je dogurala ove sezone do polufinala u ovom takmicenju.
Partizane,nastavi tu gde smo stali i donesi Srbiji jos jedan trofej.Iskreno vam zeli uspeh jedan Zvezdas.A najvise bih voleo da nas podrzite u EL jer vas cenim i postujem.
E kako bih ja voleo da se u Pioniru ili Areni razviju sve zastave nase na jesen kada krene'ludilo'.Da nam se komsije pridruze i zajedno vodimo nasu kosarku tamo gde je nekada bila.Mi na njihovim utakmicama,a oni na nasim.Svi zajedno da se borimo i krenemo stazama stare slave.Nemoguce?
Ja mislim da jeste.

Kum

pre 9 godina

vece je ponizenje sto vas je uefa izbacila iz evrope jer ste duzni i bogu ocu a jos ste pokusali da ih prevarite lazirajuci brojke i dugove... mi cemo da prezivimo evrokup ove godine ali vi to PONIZENJE I BRUKU sto ste izbaceni NIKAD!
(grobar, 26. jun 2014 19:01)

Tebe je ovo bas pogodilo, a? Nismo ni prvi, a sigurno ne i poslednji, uz to smo i zasluzili. Samo ti ispadas smesan tim potenciranjem, jer ne razumes sta znaci biti veliki fudbalski klub. A sta o vasoj kosarkaskoj velicini u Evropi misle ste dobili sad crno na belo. Mi ne igramo jer smo prekrsili pravila, a vi jer vas niko nece. A sad pati. :)

N.

pre 9 godina

Glavu gore, Grobari! Nije ovo tako lose, ako sklopimo ok tim bice tu dosta utakmica gde ce moci da igraju klinci. Prva faza je laksa, posle ce biti ozbiljnih protivnika. Sezona konsolidacije pa opet na vrh. To je sport i moramo to prihvatiti. Samo da proradi magija i bice to ok. A mi SVI U PIONIR da pokazemo momcima da smo uvek uz njih. I bez kukanja. :-)

a ha

pre 9 godina

a u brate,treba da se prosetamo kroz ovaj kup lagano i tako udjemo u EL,gde nam je i mesto!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bibivi, 26. jun 2014 16:33)

Kakav pakleni plan...još kad vam dođu ale koje ispadnu iz EL,laganica...

Nataeos

pre 9 godina

Bizoni iz Finske su ozbiljan protivnik! Derviši, pazite se! Hahaha... Ovo je sjajno!
(Pelezinho, 26. jun 2014 17:39)
Sjajnije je kad vidimo ovakav komentar nekog ko prati kosarku od 2012-e! Bolje kukaj sto ce vam Radonjic ostati trener nego mi sto cemo igrati u EvroKupu,

NemanjaVac8

pre 9 godina

Razumemo subjektivnost i pristrasnost, ali ako smo jedno brdo- dva univerzuma, onda to pokažite u svom ponašanju, a ne da tražite razlog što ne igramo Evroligu u svemu samo ne u nama. Partizan je na sportski način izgubio to pravo- protiv Cedevite. Nemojte da kukate kao oni da su im sudije krive sto su izgubili 3:1 u prvenstvu. Nismo isti.
(Claude G, 26. jun 2014 19:57)
...
Izvini pronađi jedan tekst gde je neko iz Zvezde rekao da je izgubio zbog sudija. To ne postoji. Jedini koji je direktno optužio sudije je bio Vujošević posle prve utakmice. Da se razumemo u Zvezdi nisu bili zadovoljni suđenjem, ali su takođe ubeđeni da porazi od Partizana nisu došli zbog toga. Celokupna zvezdaška javnost uključujući i njene navijače svesna je da je krivac broj jedan Dejan Radonjić i na kraju ipak loše selektiran tim. Pored toga, hoćemo odogovore na pitanje ko je zapravo doveo Radonjića u Zvezdu (Čović, Andrej Vučić ili njegov brat, sestrić Mila Đukanovića ili neko drugi...). Takođe, ko je doveo Lipovija i zbog čega? Takođe, ko je doveo Tadiju Dragićevića i ako je već došao a da nije u vrhunskoj formi, zbog čega tu formu nije podigao a bilo je vremena. Takođe, hoćemo odogovor ko je Simonovića doveo u Zvezdu i ko je predložio da dobije kapitensku traku? Ko je oterao Šilba? Na kraju ko je oterao Jakovljevića iz Zvezde čoveka koji bi Zvezdi mogao da uteruje milione, inače jedan od najbolji trenera mlađih kategorija na svetu. Ti moraju da napuste kub ili da promene neke stvari i stavove.

Goran Grobar

pre 9 godina

Pa to i nije tako lose. Nek se Partizan finansijski i organizaciono sredi naredne godine, iskoristi priliku da krene od nule. Najvece pitanje je kakav ce tim napraviti za narednu sezonu ali mislim da moze takav da bude konkurentan ovim ekipama iz EK. Realno i nisu nekog kvaliteta. Najveca prednost ce biti domaci teren gdje ce grobari puniti dvoranu i eto prilike da uzme jos taj jedan trofej koji mu nedostaje, da pokazu Zvezdi kako se osvaja taj cipiripi kup, i na kraju na taj macin izbore EL. Ali prije svega potrebno je da Dule ostane na klupi (magnet za dolazak igraca) i drugacije poslovanje uprave.

padre

pre 9 godina

Ovo ispade baš čudno: Zvezda prvak u fudbalu a Partizan igra u "ligi prvaka", u košarci Partizan prvak a Zvezda igra u "ligi prvaka".

acabMatori

pre 9 godina

Ovi turci dosta ulazu, kao i Rusi. Ipak imam jedno pitanje. Sta je uradio neki francuski ili italijanski klub posle Sijene u kosarci pa ima ovoliko predstavnika u Evropi? Grcka ima 3 kluba u Evropi, a Olimpijakos bio dvostruki sampion Evrope, PAO je svake godine dobar. Francuzi i Turci koliko hoces. Ako hocete da basket jos vise bude popularan, dajte mesto Makedoniji, Kazahstanu, Azerbejdzanu, to su zelmje koje vole sport i sve vise ulazu. Srecno Partizanu sa zeljom dodjete do kraja...

zoran

pre 9 godina

Pola sadasnje ekipe, Leo,Gagi i jedan dobar centar su dovoljni za polufinale EC. U inat bordu EL treba osvoiti eurocup po cenu aba lige i tako uci u EL a tim za godinu kasnije kaliti u Aba ligi.

grobar

pre 9 godina

vece je ponizenje sto vas je uefa izbacila iz evrope jer ste duzni i bogu ocu a jos ste pokusali da ih prevarite lazirajuci brojke i dugove... mi cemo da prezivimo evrokup ove godine ali vi to PONIZENJE I BRUKU sto ste izbaceni NIKAD!

Magdalena

pre 9 godina

Kakvo elitno drustvo! Bas po meri institucije. Spremali se prosle godine protiv Budiveljnika i Nantera, a ni njih na strani nisu mogli da dobiju.

Zli

pre 9 godina

Kad bidete igrali F4 onda se javite, do tada tisina... jednom vas posrecilo da igrate i odmah skicite... vec ste zaboravili da ste i dalje bez ijedne titule 15 godina...

Ne kontam euforiju

pre 9 godina

Ne razumem sto se dize ovolika dzeva? Valjda je cilj u sportu osvojiti nesto, pogotovo sto su i Evroliga i Evrokup neprofitabilna takmicenja. Pa da je EL profitabilna, Cibona bi je igrala kako bi se pre izvukla iz krize. Da je profitabilna, Partizan bi bio najbogatiji klub na Balkanu poput Mamicevog Dinama u fudbalu.

Grobar!!!

pre 9 godina

Jel to bese ono takmicenje koje je glupo?
(Tottenham, 26. jun 2014 23:02)
Da, za nas je glupo i nezanimljivo za razliku od vas, ali ćemo igrati.

Zbunjeni panter

pre 9 godina

Bizoni iz Finske su ozbiljan protivnik! Derviši, pazite se! Hahaha... Ovo je sjajno! (Pelezinho, 26. jun 2014 17:39)

Panteri, bizoni... nama je sve to isto!

Saruman

pre 9 godina

Ovo takmicenje jace od Eurolige. Tek kad se prikljuce ekipe koje ne udju u top 16 ima da bude pakleno. Ako kod kuce igramo kako znamo finale je realnost. Samo Bogdan da ostane i Eurocup je nas! Idemo Dule po titulu!

aca

pre 9 godina

Zar je moguce da Cibona ne igra ni ovaj " vasar" ? Uzeli su 1,2 mil € za Sarica ,ali izgleda da su resili da vise ne bacaju pare uludo. Inace ovo takmicenje je totalno neatraktivno. Mislim da Partizan nece ovde nesto previse zapinjati.Tim ce biti rasprodat to je sigurno,pitanje je ko ce zeleti da dodje na leto. Izgleda ce morati sve nanovo sa nekim mladim igracima koji su zeljni dokazivanja.

grobar

pre 9 godina

@kum

pa pre bi rekao da mi ne igramo jer nismo zasluzili na terenu, a vi ne igrate zato sto vas tamo nece, jer je u 21. veku normalno da klubovi imaju struju, sampon, frizider, da igraci igraju za pare, da se postuju ugovori itd...

Stella

pre 9 godina

Komsije, puno srece u ucesce Evrokupu, zasluzili ste! Sve najbolje, i da igramo i mi i vi na prolece u Evropi, ali u razlicitim takmicenjima - Top 16 i Last 16! ;)

Claude G

pre 9 godina

Nema za šta da zalimo grobari i mora jedan put da se igra u Evrokupu a Zvezdi puno sreće u Evroligi...Ajmoo Partizan :-))
(Bmw, 26. jun 2014 16:28)

Koji si ti Grobar kada zelis FMP u srecu u EL?

s t v

pre 9 godina

(NemanjaVac8, 26. jun 2014 21:15)

Dokle ide tvoja zaslepljenost.
Ako već pratiš košarku onda znaš i za izjave igrača tvg kluba posle utakmice kada ste ukrali pehar. Svaki je izneo stav da je kriterijum suđenja bio promenjen ma šta im to značilo.
Drugo, prvi čovek KKCZ sa Malog kalemegdana je , posle treće utakmice, izneo analizu suđenja i rekao da je bilo na štetu KKCZ iz Železnika. Zašto se on umešao kad se ne takmiči nije objasnio.
I treće najvažnije ŠTA JE SA KRAĐOM PEHARA !!!!!!!
Gde su analize, saopštenja, kazne??????
Ko sme da prozove Gogića????

Liga gubi ugled zbog sakoa, a krađa pehara je narodni običaj?!

Epicentar

pre 9 godina

Ima li ista lepse za videti od radosti koja puca od frustracije mucenika iz predgradja. Mogu samo da zamislim kako vam je, nesretnici istraumirani. Videli evroligu posle 15 godina pa se obradovali a sledeci put ce je videti za isto toliko. Taman kad DV bude isao u penziju uz 30-u uzastopnu titulu. :)
ahahahaaaaa

Neutralan

pre 9 godina

Ima tu dosta dobri ekipa ali u svakom slucaju evrokup je daleko slabiji od evrolige.Mozda po imenima protivnika,ali svakako da ima dobrih klubova tu.Licno mislim da partizan(objektivno)ima sta da trazi u ovom takmicenju jer za razliku od drugih on je osvajao ovo takmicenje tri puta.

DJ35

pre 9 godina

Momentalno istupiti iz ove prevare zvane ABA liga, drugu godinu za redom ABA liga daje dva umesto tri tima.
Zaista mi nije jasno kome tačno ovo odgovara, nekada smo i mi i Hrvati i Slovenci imali po jedno zagarantovano mesto, a sada zajedno imamo dva.
Naša liga i reprezentacija su slabije nego ikada, a veliku zaslugu za to ima regionalna liga u kojoj naši timovi nemaju nikakva prava iako praktično iz godine u godinu dominiraju.

Što se tiče nastupa u Euro kupu, nemam nikakva očekivanja tako da šta god učini verovatno drastično promenjen i podmladjen tim Partizana će biti uspeh.

Micko

pre 9 godina

Partizan nece igrati ovaj kup tako je i Danilovic rekao, ne znam zasto se objavljuje kada se znalo ako nema Evrolige ove godine ce se pauzirati Evropa.

jsd zlo Srbije

pre 9 godina

Ahahahaha! Grisini, Smoki Bajzons, Liberači i ostali velikani. SPS projekat konačno tamo gde mu je mesto. Klub koji je u SFRJ osvojio 3 titule. Ali je i najtrofejniji klub SFRJ Crvena Zvezda tamo gde mu je mesto - u eliti. Grobari, I feel devotion a vi kako te? Hahaha. Kup Lepe Lukić širi ruke da vam malo skrati muke. Jel će biti opet specijalnog programa u poluvremenu jedine legende koju je partizan sam stvorio - Miše Tumbasa? Ili časova ljubavi dok veliki Himki ne pošalje ponudu? Katiću pusti sad menicu da ide na veselje! P. S. Država treba da prepozna uspeh Zvezde i da im sve sponzore da bi mogli da dovedu 3 NBA igrača, a partizan da pojačaju Drča, Šljivančanin i Vukašin Aleksić. Pa da vidite kako to izgleda.

Nolan

pre 9 godina

Krasnij Oktabr, hahahaha... ovo je neko kulturno-umetničko društvo.
Nema šanse vi ovo da osvojite, grupu ćete proći, Last32 takodje ali posle kad naidju Ritas, Banvit, Bešiktaš, Himki i nesretnici iz Evrolige nema šanse...

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Iskreno,ja ovo ne bi ni igrao.Od svih ovih timova jedino Partizan ima ime i prezime.Koja je svrha ovog takmicenja ? Partizan treba da resi svoj roster za sledecu godinu i da kroz ABA ligu obezbedi dogodine opet Euroligu !

consigliere

pre 9 godina

Ucestvovace dosta dobrih ekipa...Nadam se da cemo moci da idemo do kraja...U stvari sve zavisi od toga kakav cemo mi tim imati, ali ko god da igra, ne sumnjam da ce ostaviti srce na terenu!

brutalna dominacia vec 13 godina

pre 9 godina

Pa ovo su sve smesne ekipe. Taman da se lagano prosetamo do titule i na taj nacin da ostvarimo ucesce u EL.. samo da ostane tim

Realno

pre 9 godina

Grobarima je malo glupo jer su ovaj EK vredjali nikada gore, a sada ce pratiti isti. Doduse sve je to normalno. Mislis da si najjaci vecno pa poljubis patos. Isto to moze sacekati i Delije tako da ne treba likovati sto Partizan ne igra EL. Sto se tice EK on je vec godinama veoma dobro takmicenje. Prvi deo ima manjak kvaliteta, ali drugi deo ima ozbiljne ekipe! Svakako u TOP32 pored ekipa iz EL koje ispadnu ima bar jos nekoliko poput Partizana ove sezone koje odskacu kvalitetom i delom su EL materijal. Zbog svega ovoga vredno je takmiciti se i pratiti EK! Navijacka peckanja ce tesko prestati, ali bilo bi dobro biti umeren...

Srbija do Tokija

pre 9 godina

ja navijam za Partizan, ali malo se palo u monotoniju sa evroligom, svake godine isto, provucemo se u top 16 nekim tjesnim pobjedama kod kuce a u gostima nikad nista. Sad da pokusamo osvojiti ovo, pa onda sa novom snagom ponovo u evroligu. Nije sve u parama, buce ponovo dobra atmosfera, a pobjeda ce biti jos vise.

Serbian Wonder

pre 9 godina

Prosle god iz ABA lige Cibona, Cedevita, Olimpija, Radnicki, MZT, Igokea, Buducnost u EK a sada samo Partizan, Buducnost i Olimpija. Plus ABA nikad nije imala kvalifikanta za EL. Ljudi pa sta je ovo?

majstor

pre 9 godina

Ovde bre neki neznalci pokusavaju da predstave kao da je Partizan "kaznjen" sto igra Eurocup ??? Razumem frustraciju, kada nekome prodje pola ili ceo zivot, a da ne osvoji nista ali neznanje se ne prasta. E deco deco

Claude G

pre 9 godina

Nema za šta da zalimo grobari i mora jedan put da se igra u Evrokupu a Zvezdi puno sreće u Evroligi...Ajmoo Partizan :-))
(Bmw, 26. jun 2014 16:28)

Koji si ti Grobar kada zelis FMP u srecu u EL?

nenad rs

pre 9 godina

Како ће Дуле сад продавати маглу кад нема свјетлости рефлектора?Кула од карата нестаје

Kum

pre 9 godina

vece je ponizenje sto vas je uefa izbacila iz evrope jer ste duzni i bogu ocu a jos ste pokusali da ih prevarite lazirajuci brojke i dugove... mi cemo da prezivimo evrokup ove godine ali vi to PONIZENJE I BRUKU sto ste izbaceni NIKAD!
(grobar, 26. jun 2014 19:01)

Tebe je ovo bas pogodilo, a? Nismo ni prvi, a sigurno ne i poslednji, uz to smo i zasluzili. Samo ti ispadas smesan tim potenciranjem, jer ne razumes sta znaci biti veliki fudbalski klub. A sta o vasoj kosarkaskoj velicini u Evropi misle ste dobili sad crno na belo. Mi ne igramo jer smo prekrsili pravila, a vi jer vas niko nece. A sad pati. :)

zoran

pre 9 godina

Pola sadasnje ekipe, Leo,Gagi i jedan dobar centar su dovoljni za polufinale EC. U inat bordu EL treba osvoiti eurocup po cenu aba lige i tako uci u EL a tim za godinu kasnije kaliti u Aba ligi.

MomaSRB

pre 9 godina

Kako beše ono reče vaš mag...Bolje biti poslednji u gradu nego prvi u selu...e sad ćete imati priliku da vidite kako je to biti poslednji i u selu!

dzozey

pre 9 godina

Bizoni iz Finske su ozbiljan protivnik! Derviši, pazite se! Hahaha... Ovo je sjajno!
(Pelezinho, 26. jun 2014 17:39)
Pa jel mislis da su ti Bizoni prodali grb nekad i fuzionirali se s drugim timom? Dal su nekad ispali iz lige? Nisam siguran koliko navijaci KK CZ imaju pravo nekome da se podsmevaju.

Saruman

pre 9 godina

Ovo takmicenje jace od Eurolige. Tek kad se prikljuce ekipe koje ne udju u top 16 ima da bude pakleno. Ako kod kuce igramo kako znamo finale je realnost. Samo Bogdan da ostane i Eurocup je nas! Idemo Dule po titulu!

NemanjaVac8

pre 9 godina

Razumemo subjektivnost i pristrasnost, ali ako smo jedno brdo- dva univerzuma, onda to pokažite u svom ponašanju, a ne da tražite razlog što ne igramo Evroligu u svemu samo ne u nama. Partizan je na sportski način izgubio to pravo- protiv Cedevite. Nemojte da kukate kao oni da su im sudije krive sto su izgubili 3:1 u prvenstvu. Nismo isti.
(Claude G, 26. jun 2014 19:57)
...
Izvini pronađi jedan tekst gde je neko iz Zvezde rekao da je izgubio zbog sudija. To ne postoji. Jedini koji je direktno optužio sudije je bio Vujošević posle prve utakmice. Da se razumemo u Zvezdi nisu bili zadovoljni suđenjem, ali su takođe ubeđeni da porazi od Partizana nisu došli zbog toga. Celokupna zvezdaška javnost uključujući i njene navijače svesna je da je krivac broj jedan Dejan Radonjić i na kraju ipak loše selektiran tim. Pored toga, hoćemo odogovore na pitanje ko je zapravo doveo Radonjića u Zvezdu (Čović, Andrej Vučić ili njegov brat, sestrić Mila Đukanovića ili neko drugi...). Takođe, ko je doveo Lipovija i zbog čega? Takođe, ko je doveo Tadiju Dragićevića i ako je već došao a da nije u vrhunskoj formi, zbog čega tu formu nije podigao a bilo je vremena. Takođe, hoćemo odogovor ko je Simonovića doveo u Zvezdu i ko je predložio da dobije kapitensku traku? Ko je oterao Šilba? Na kraju ko je oterao Jakovljevića iz Zvezde čoveka koji bi Zvezdi mogao da uteruje milione, inače jedan od najbolji trenera mlađih kategorija na svetu. Ti moraju da napuste kub ili da promene neke stvari i stavove.

Liga sampiona

pre 9 godina

Ok mozemo i mi jedne godine da igramo kikiriki kup ako ce nam to pomoci da se konsolidujemo. Mi smo realni i znamo da je kikiriki kup bio i ostao, bez obzira ko igra u njemu. Nismo mi kao neki da ga nazivamo vrhunskim takmicenjem a posle kikiriki kupom, jer nismo licemerni. Svi smo znali da ovo mora da se desi jedne godine.

grobar

pre 9 godina

vece je ponizenje sto vas je uefa izbacila iz evrope jer ste duzni i bogu ocu a jos ste pokusali da ih prevarite lazirajuci brojke i dugove... mi cemo da prezivimo evrokup ove godine ali vi to PONIZENJE I BRUKU sto ste izbaceni NIKAD!

Kum

pre 9 godina

a u brate,treba da se prosetamo kroz ovaj kup lagano i tako udjemo u EL,gde nam je i mesto!
(Bibivi, 26. jun 2014 16:33)

Prve faze su laganica, ali kasnije dolaze jake ekipe (+neki iz EL), tako da ne bih previse ocekivao. Uz to je i pitanje sa kojim timom cete nastupiti.

a ha

pre 9 godina

a u brate,treba da se prosetamo kroz ovaj kup lagano i tako udjemo u EL,gde nam je i mesto!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bibivi, 26. jun 2014 16:33)

Kakav pakleni plan...još kad vam dođu ale koje ispadnu iz EL,laganica...

jsd zlo Srbije

pre 9 godina

Ahahahaha! Grisini, Smoki Bajzons, Liberači i ostali velikani. SPS projekat konačno tamo gde mu je mesto. Klub koji je u SFRJ osvojio 3 titule. Ali je i najtrofejniji klub SFRJ Crvena Zvezda tamo gde mu je mesto - u eliti. Grobari, I feel devotion a vi kako te? Hahaha. Kup Lepe Lukić širi ruke da vam malo skrati muke. Jel će biti opet specijalnog programa u poluvremenu jedine legende koju je partizan sam stvorio - Miše Tumbasa? Ili časova ljubavi dok veliki Himki ne pošalje ponudu? Katiću pusti sad menicu da ide na veselje! P. S. Država treba da prepozna uspeh Zvezde i da im sve sponzore da bi mogli da dovedu 3 NBA igrača, a partizan da pojačaju Drča, Šljivančanin i Vukašin Aleksić. Pa da vidite kako to izgleda.

Goran Grobar

pre 9 godina

Pa to i nije tako lose. Nek se Partizan finansijski i organizaciono sredi naredne godine, iskoristi priliku da krene od nule. Najvece pitanje je kakav ce tim napraviti za narednu sezonu ali mislim da moze takav da bude konkurentan ovim ekipama iz EK. Realno i nisu nekog kvaliteta. Najveca prednost ce biti domaci teren gdje ce grobari puniti dvoranu i eto prilike da uzme jos taj jedan trofej koji mu nedostaje, da pokazu Zvezdi kako se osvaja taj cipiripi kup, i na kraju na taj macin izbore EL. Ali prije svega potrebno je da Dule ostane na klupi (magnet za dolazak igraca) i drugacije poslovanje uprave.

vhs gledam

pre 9 godina

a realno ovde vam je i mesto ima tu finih ekipa hahahahaha
(samrok sila SLUsamrok, 26. jun 2014 17:44)

Ovo je jedini covek koji komentarise pre utakmice. posle ga nema, od sramote ne sme nigde

DG

pre 9 godina

Moralo je ovo jednom da se desi pre ili kasnije. Nismo imali srece, cedevita je definitivno jedina crna tacka sezone. Pripremiti se i koncentrisati za pocetak u jadranskoj ligi, evro kup igrati koliko treba za proslaz kroz grupe i to je to, ubaciti tri cetiri mlada igraca u vatru i bice sve dobro. Spremiti tim za evroligu 2015/16. Partizan je veliki klub. To ce dokazati hala koja ce biti nikad punija.

Stella

pre 9 godina

Komsije, puno srece u ucesce Evrokupu, zasluzili ste! Sve najbolje, i da igramo i mi i vi na prolece u Evropi, ali u razlicitim takmicenjima - Top 16 i Last 16! ;)

brutalna dominacia vec 13 godina

pre 9 godina

Pa ovo su sve smesne ekipe. Taman da se lagano prosetamo do titule i na taj nacin da ostvarimo ucesce u EL.. samo da ostane tim

Claude G

pre 9 godina

Razumemo subjektivnost i pristrasnost, ali ako smo jedno brdo- dva univerzuma, onda to pokažite u svom ponašanju, a ne da tražite razlog što ne igramo Evroligu u svemu samo ne u nama. Partizan je na sportski način izgubio to pravo- protiv Cedevite. Nemojte da kukate kao oni da su im sudije krive sto su izgubili 3:1 u prvenstvu. Nismo isti.

J.D.Aleksandar

pre 9 godina

Iskreno,ja ovo ne bi ni igrao.Od svih ovih timova jedino Partizan ima ime i prezime.Koja je svrha ovog takmicenja ? Partizan treba da resi svoj roster za sledecu godinu i da kroz ABA ligu obezbedi dogodine opet Euroligu !

Magdalena

pre 9 godina

Kakvo elitno drustvo! Bas po meri institucije. Spremali se prosle godine protiv Budiveljnika i Nantera, a ni njih na strani nisu mogli da dobiju.

zvezdash

pre 9 godina

Moja Zvezda je dogurala ove sezone do polufinala u ovom takmicenju.
Partizane,nastavi tu gde smo stali i donesi Srbiji jos jedan trofej.Iskreno vam zeli uspeh jedan Zvezdas.A najvise bih voleo da nas podrzite u EL jer vas cenim i postujem.
E kako bih ja voleo da se u Pioniru ili Areni razviju sve zastave nase na jesen kada krene'ludilo'.Da nam se komsije pridruze i zajedno vodimo nasu kosarku tamo gde je nekada bila.Mi na njihovim utakmicama,a oni na nasim.Svi zajedno da se borimo i krenemo stazama stare slave.Nemoguce?
Ja mislim da jeste.

Plus ili minus, anketa samo za grobare

pre 9 godina

Molim samo grobare da glasaju na ovu anketu: ko od grobara smatra da Partizan treba da igra EK neka stavi plus a ko smatra da ne treba neka stavi minus.

Zli

pre 9 godina

Kad bidete igrali F4 onda se javite, do tada tisina... jednom vas posrecilo da igrate i odmah skicite... vec ste zaboravili da ste i dalje bez ijedne titule 15 godina...

Micko

pre 9 godina

Partizan nece igrati ovaj kup tako je i Danilovic rekao, ne znam zasto se objavljuje kada se znalo ako nema Evrolige ove godine ce se pauzirati Evropa.

Vincent Vega

pre 9 godina

Zvezdas sam, ali ako me secanje dobro sluzi-poslednji put kada je partizan igrao Kup Saporte stigao je do polufinala i izborio jedno mesto u EL. Nazalost moja Zvezda je bila poslednja u grupi EL i izgubila to mesto. Doduse, kao domacini smo igrali u Beču. Zbog mojih najboljih drugova koji su partizanovci, tom timu zelim da bar ponovi taj uspeh. A mojoj Zvezdi da i one tamo godine igra Evroligu. Sportski pozdrav.

grobar

pre 9 godina

@kum

pa pre bi rekao da mi ne igramo jer nismo zasluzili na terenu, a vi ne igrate zato sto vas tamo nece, jer je u 21. veku normalno da klubovi imaju struju, sampon, frizider, da igraci igraju za pare, da se postuju ugovori itd...

Nolan

pre 9 godina

Krasnij Oktabr, hahahaha... ovo je neko kulturno-umetničko društvo.
Nema šanse vi ovo da osvojite, grupu ćete proći, Last32 takodje ali posle kad naidju Ritas, Banvit, Bešiktaš, Himki i nesretnici iz Evrolige nema šanse...

Epicentar

pre 9 godina

Ima li ista lepse za videti od radosti koja puca od frustracije mucenika iz predgradja. Mogu samo da zamislim kako vam je, nesretnici istraumirani. Videli evroligu posle 15 godina pa se obradovali a sledeci put ce je videti za isto toliko. Taman kad DV bude isao u penziju uz 30-u uzastopnu titulu. :)
ahahahaaaaa

DJ35

pre 9 godina

Momentalno istupiti iz ove prevare zvane ABA liga, drugu godinu za redom ABA liga daje dva umesto tri tima.
Zaista mi nije jasno kome tačno ovo odgovara, nekada smo i mi i Hrvati i Slovenci imali po jedno zagarantovano mesto, a sada zajedno imamo dva.
Naša liga i reprezentacija su slabije nego ikada, a veliku zaslugu za to ima regionalna liga u kojoj naši timovi nemaju nikakva prava iako praktično iz godine u godinu dominiraju.

Što se tiče nastupa u Euro kupu, nemam nikakva očekivanja tako da šta god učini verovatno drastično promenjen i podmladjen tim Partizana će biti uspeh.

Zbunjeni panter

pre 9 godina

Bizoni iz Finske su ozbiljan protivnik! Derviši, pazite se! Hahaha... Ovo je sjajno! (Pelezinho, 26. jun 2014 17:39)

Panteri, bizoni... nama je sve to isto!

Neutralan

pre 9 godina

Ima tu dosta dobri ekipa ali u svakom slucaju evrokup je daleko slabiji od evrolige.Mozda po imenima protivnika,ali svakako da ima dobrih klubova tu.Licno mislim da partizan(objektivno)ima sta da trazi u ovom takmicenju jer za razliku od drugih on je osvajao ovo takmicenje tri puta.

dexa

pre 9 godina

Nije bitno u kom momentu takmicenja ali bilo bi fenomenalno da se sastane Partizan sa Himkijem.Da se publika jos jednom zahvali svom kapitenu !!!!

consigliere

pre 9 godina

Ucestvovace dosta dobrih ekipa...Nadam se da cemo moci da idemo do kraja...U stvari sve zavisi od toga kakav cemo mi tim imati, ali ko god da igra, ne sumnjam da ce ostaviti srce na terenu!

N.

pre 9 godina

Glavu gore, Grobari! Nije ovo tako lose, ako sklopimo ok tim bice tu dosta utakmica gde ce moci da igraju klinci. Prva faza je laksa, posle ce biti ozbiljnih protivnika. Sezona konsolidacije pa opet na vrh. To je sport i moramo to prihvatiti. Samo da proradi magija i bice to ok. A mi SVI U PIONIR da pokazemo momcima da smo uvek uz njih. I bez kukanja. :-)

Nataeos

pre 9 godina

Bizoni iz Finske su ozbiljan protivnik! Derviši, pazite se! Hahaha... Ovo je sjajno!
(Pelezinho, 26. jun 2014 17:39)
Sjajnije je kad vidimo ovakav komentar nekog ko prati kosarku od 2012-e! Bolje kukaj sto ce vam Radonjic ostati trener nego mi sto cemo igrati u EvroKupu,

Grobar!!!

pre 9 godina

Jel to bese ono takmicenje koje je glupo?
(Tottenham, 26. jun 2014 23:02)
Da, za nas je glupo i nezanimljivo za razliku od vas, ali ćemo igrati.

Ne kontam euforiju

pre 9 godina

Ne razumem sto se dize ovolika dzeva? Valjda je cilj u sportu osvojiti nesto, pogotovo sto su i Evroliga i Evrokup neprofitabilna takmicenja. Pa da je EL profitabilna, Cibona bi je igrala kako bi se pre izvukla iz krize. Da je profitabilna, Partizan bi bio najbogatiji klub na Balkanu poput Mamicevog Dinama u fudbalu.

s t v

pre 9 godina

(NemanjaVac8, 26. jun 2014 21:15)

Dokle ide tvoja zaslepljenost.
Ako već pratiš košarku onda znaš i za izjave igrača tvg kluba posle utakmice kada ste ukrali pehar. Svaki je izneo stav da je kriterijum suđenja bio promenjen ma šta im to značilo.
Drugo, prvi čovek KKCZ sa Malog kalemegdana je , posle treće utakmice, izneo analizu suđenja i rekao da je bilo na štetu KKCZ iz Železnika. Zašto se on umešao kad se ne takmiči nije objasnio.
I treće najvažnije ŠTA JE SA KRAĐOM PEHARA !!!!!!!
Gde su analize, saopštenja, kazne??????
Ko sme da prozove Gogića????

Liga gubi ugled zbog sakoa, a krađa pehara je narodni običaj?!

acabMatori

pre 9 godina

Ovi turci dosta ulazu, kao i Rusi. Ipak imam jedno pitanje. Sta je uradio neki francuski ili italijanski klub posle Sijene u kosarci pa ima ovoliko predstavnika u Evropi? Grcka ima 3 kluba u Evropi, a Olimpijakos bio dvostruki sampion Evrope, PAO je svake godine dobar. Francuzi i Turci koliko hoces. Ako hocete da basket jos vise bude popularan, dajte mesto Makedoniji, Kazahstanu, Azerbejdzanu, to su zelmje koje vole sport i sve vise ulazu. Srecno Partizanu sa zeljom dodjete do kraja...

aca

pre 9 godina

Zar je moguce da Cibona ne igra ni ovaj " vasar" ? Uzeli su 1,2 mil € za Sarica ,ali izgleda da su resili da vise ne bacaju pare uludo. Inace ovo takmicenje je totalno neatraktivno. Mislim da Partizan nece ovde nesto previse zapinjati.Tim ce biti rasprodat to je sigurno,pitanje je ko ce zeleti da dodje na leto. Izgleda ce morati sve nanovo sa nekim mladim igracima koji su zeljni dokazivanja.

majstor

pre 9 godina

Ovde bre neki neznalci pokusavaju da predstave kao da je Partizan "kaznjen" sto igra Eurocup ??? Razumem frustraciju, kada nekome prodje pola ili ceo zivot, a da ne osvoji nista ali neznanje se ne prasta. E deco deco

Seismos

pre 9 godina

Čitam komentare i ne mogu da verujem da neki ozbiljno misle ono što su napisali.ne mogu da verujem da zaista misle da su:Lokomotiva,Himki,Roma,Kantu,Kahasol,Emilija,Oldenburg i još neki sa spiska 'laganice' ! Kuku! Kakvo neznanje !

Srbija do Tokija

pre 9 godina

ja navijam za Partizan, ali malo se palo u monotoniju sa evroligom, svake godine isto, provucemo se u top 16 nekim tjesnim pobjedama kod kuce a u gostima nikad nista. Sad da pokusamo osvojiti ovo, pa onda sa novom snagom ponovo u evroligu. Nije sve u parama, buce ponovo dobra atmosfera, a pobjeda ce biti jos vise.

padre

pre 9 godina

Ovo ispade baš čudno: Zvezda prvak u fudbalu a Partizan igra u "ligi prvaka", u košarci Partizan prvak a Zvezda igra u "ligi prvaka".

Realno

pre 9 godina

Grobarima je malo glupo jer su ovaj EK vredjali nikada gore, a sada ce pratiti isti. Doduse sve je to normalno. Mislis da si najjaci vecno pa poljubis patos. Isto to moze sacekati i Delije tako da ne treba likovati sto Partizan ne igra EL. Sto se tice EK on je vec godinama veoma dobro takmicenje. Prvi deo ima manjak kvaliteta, ali drugi deo ima ozbiljne ekipe! Svakako u TOP32 pored ekipa iz EL koje ispadnu ima bar jos nekoliko poput Partizana ove sezone koje odskacu kvalitetom i delom su EL materijal. Zbog svega ovoga vredno je takmiciti se i pratiti EK! Navijacka peckanja ce tesko prestati, ali bilo bi dobro biti umeren...

Serbian Wonder

pre 9 godina

Prosle god iz ABA lige Cibona, Cedevita, Olimpija, Radnicki, MZT, Igokea, Buducnost u EK a sada samo Partizan, Buducnost i Olimpija. Plus ABA nikad nije imala kvalifikanta za EL. Ljudi pa sta je ovo?