Nezaustavljivi Parker, pao Majami

Košarkaši San Antonija poveli su sa 3-0 u pobedama protiv Portlanda, dok je Bruklin smanjio na 2-1 u seriji sa braniocem titule Majamijem u 2. rundi plej-ofa.

SO Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. parker ubica
     (a, 11. maj 2014 18:31)

    # Link komentara

  2. Pa nek se Kid pravi pametan da mu ne igra Teletovic, generalno zatvorite Lebrona zatvorili ste Majami, ostale igrace (sem Vejda) Alena, Andersona, Batije, Bosh, Kol, Chalmers, Brooklyn ima stvarno dobre igrace koji ih lako mogu sacuvati. Iskreno ova serija ide do 7, ali Majami prolazi jer nece uspeti Lebrona da zaustave :D
    (bley, 11. maj 2014 17:10)

    # Link komentara

  3. @Ivan
    Majami ima 3 superzvezde, samo sto su u senci najboljeg igraca danasnjice. Kris Bos je odavno all-star. Lik je razbijao u Torontu, bio lider tima i vukao ekipu u play-offu. Imao je 23-4ppg i preko 10skokova. Pored njega tu je Vejd, koji je odigrao jedno od najboljih finala u istoriji lige. Zanimljivo je da oni odlicno funkcionisu, jer su vazili za igrace koji trose mnogo lopti.
    U pravu si kada kazes da Netsi ne koriste ni priblizno svoj potencijal. Statisticki, ovo je najgora sezona za svakog njihovog igraca. Garnet iskusno igra, ne suta puno, skace, dodaje, i podredjen je ekipi. Pirs moze bolje, i treba da se postavi kao lider, kada vec ne ide Wiliamsu. Dzonson jedini igra konstantno, i definitivno je najbolji u timu. Sledeca utakmica je najbitnija za Bruklin, jer ako Majami ode na 3 1, ova serija je gotova.
    (Zorz, 11. maj 2014 15:50)

    # Link komentara

  4. koliko je mirza siguran u svoje suteve ponekad mislim da mu ove trojke dodzu ko slobodna bacanja,jer tehnika suta sa visokim izbacajem lopte,ravnim polozajem ledza su cudo.neke trice su bile cak i u lice igraca visokih preko 2 metra,takodze obicno se opimpla lopta jednom da bi se noge namjestile na liniju suta,ali mirza to ne radi i igrac ima vrlo male sanse da ga blokira.......
    (ii, 11. maj 2014 15:29)

    # Link komentara

  5. @superhik i ovi što uporno spominju trojke kao uzrok pobjede nekmaju pojma o košarci. Trojke jesu ključne ali nisu presudne. Ali to je valjda uobičajeno kad se ne gleda utakmica nego highlightsi na kojima je Lebron 4 od 5 minuta u centru pažnje režisera koji je montirao snimak.
    Netsi igraju agresivnije i tečnije 26 asistencija naprema 13 Heata.U skokovima dominacija 43 naprema 27. Ali poput Superhika kad se gleda pet minuta pregleda većina samo gleda trojke. Skokove i asistencije ne računaju.
    (eol, 11. maj 2014 15:26)

    # Link komentara

  6. Утисак вечери је амерички коментатор који након последње тројке Телетовића урла као Един Авдић: "МИРЗААААА!!!"

    Мајами ми никад није био несимпатичан тим. Реално, то је један од слабијих шампиона, јер кога имају: суперзвезду и чак три звезде, али звезде на папиру, док су у пракси то три краткорочна специјалца, уз гомилу играча задатка. Плус, суперзвезда је без шута који "сигурно пролази" (и није до Мајамија имала победнички менталитет), док су специјалци корисни и интелигентни али већ матори Ален, у рекету не толико опасни Бош, те Вејд, који је убојит, али тек ако доспе на тачно одређену позицију. Бруклин таквом Мајамију не одговара, јер су дубља екипа, могу више да варирају игру, и ако су паметни, а Кид показује из меча у меч да учи на грешкама, могли би да озбиљно доведу у питање финале Конференције шампиону. Нетсима дуже серије свакако више одговарају, а ево буде се полако Гарнет, Вилијамс и Блеч, већ имају расположене Џексона, Телетовића и Ливингстона, и уз искусне и поуздане играче типа Пирс, Кириленко и Андерсон, то је тим који може да искористи Мајамијеве рупе у игри. Оно што је Нетсима недостајало, јасна подела улога у тиму која би довела до изражаја потенцијал играча, полако али сигурно се кристалише. Џејмс је синоћ почео меч сјајно, Бош пре две ноћи, Ален је разбио прву утакмицу, Вејд игра ок, Чалмерс, Андерсен и Луис такође, али то изгледа неће бити довољно, и сад је притисак на Батијеу и Колу да ураде нешто више, можда и Бизлију. А могу ли они то?
    (Иван, 11. maj 2014 14:33)

    # Link komentara

  7. Sada se vidi kako je Oldridz pravio neverovatne partije u prvoj rundi. Sjajan igrac i tu nema dileme,medjutim prosek od 40 poena je samo zbog Hjustonove "odbrane"! Sampion ne moze biti niko ko ne igra odbranu!
     (Bole, 11. maj 2014 14:32)

    # Link komentara

  8. Nisam siguran da Bruklin ne moze da sutira ovako dobro do kraja serije. Dalas je sutirao tako ceo plejof do titule.
     (Gos'n, 11. maj 2014 13:27)

    # Link komentara

  9. Mirza je cuvao Dzejmsa u trecoj cetvrtini kada je ovaj dao 2,3 poena,i cuvao ga je odlicno.I prelomio je covek utakmicu u trecoj deonici sa tri trojke.Neki ovde ne postuju coveka koji je bio glavni igrac sadasnje Kahe koja je kostala mocnu Barsu gomilu trofeja u Spaniji.Odlican igrac,bice sve bolji u Nba.
    (go chicago, 11. maj 2014 13:20)

    # Link komentara

  10. Portlandova petorka drugu godinu zaredom provodi najviše vremena na terenu.Trener Sttots apsolutno vjeruje njima i vodi utakmicu tako da nikad s klupe na terenu nisu više od 2 igrača.Ove godine su imali niz od 51 utakmice koju su počinjala ista petorica,dok LaMarcusa nisu ukočila leđa.Tako ne smije igrat momčad koja u cijeloj ligi NAJVIŠE PUTUJE.Za mene je on alibi trener,gazi najbolje igrače do iznemoglosti i ako izgube kriv je neko od njih jer nije odigrao kako treba.Samo veteran Mo Williams sigurno može računat na 25-30 min,ostali nekad igraju,nekad ne.Jedan Wright utrpa raketama 15 koševa za 18 min(2.utakmica),a protiv SAS dobije 10 min za sve tri utakmice.O McCullumu,koji je rasturao ne ljetnoj ligi da ne pričam.Leonard tuga tužna,A solidan potencijal kao i Robinson.Portlandovi navijači pišu kako bi Sttots trebao dobit nagradu za trenera koji je najmanje kreativan,a bio je u užem izboru za trenera godine.
    (Zg-boy, 11. maj 2014 13:06)

    # Link komentara

  11. teško je igrati odbranu na Lebronu zato što mu sudije previše dopuštaju agresiju u napadu uvijek kada igra jedan na jedan koristi lakat nema tu finesu u napadu kao Parker ili Durent i mnogo je prgav igrač evo treću utakmicu provocira Mirzu samo što se prošlu zapucao u Hercegovca pa je bio mirniji sinoć
    (barbarez, 11. maj 2014 12:54)

    # Link komentara

  12. Heat Three-Peat
     (velikipoznavalac, 11. maj 2014 12:42)

    # Link komentara

  13. Kako Parkerantula igra,bice dobro za Srbiju da ne igra na Mundobasketu u Spaniji,kako je najavljivao.Mi ove godine mozemo daleko dogurati,jer uz veliko selektorovo ime realno je za ocekivati da tamo imamo najjaci tim.Uzgred,zanima me kakvo je misljenje vecine komentatora ovde o Djordjevicu?
    (Srdjan, 11. maj 2014 12:19)

    # Link komentara

  14. @Zorz
    Jesi li ti gledao sinoć utakmicu? Mirza možda nije savršen odbrambeni igrač, ali je juče bio solidan i na Lebronu, a za Rašarda Luisa da ne pričam, jer njega nema šta da se čuva osim da pazi da ne opali neku trojku iz ćoška. Čak je imao i ukradenu loptu nekon jednog dobrog čitanja pick and roll-a. Više je greški pravio u napadu, kada je u prvom poluvremenu zbrljao dva napada direktnim izguvljenim loptama i još jedan lošim ulazom. Ali je u drugom poluvremenu pogađao kao blesav, kao i ceo Bruklin.
    (Stanimir Branimir, 11. maj 2014 12:00)

    # Link komentara

  15. Cesto sam razmisljao i zao mi je sto taj tandem necemo videti a to su Pirs i Dzejms...Njih dvojica bi bili fenomenalni! Dva pobednika zajedno.
    (Cutinho, 11. maj 2014 11:50)

    # Link komentara

  16. Kakva je klupa Portlanda, zali ga Boze.
    (Andrija, 11. maj 2014 11:48)

    # Link komentara

  17. sas lepo resava portland. ipak, ja nemam utisak da ce i u finalu konferencije tako lako da rese npr. kliperse. bez obzira na lbj-a, mislim da ce u finalu favorit biti ekipa sa zapada. na kraju, ko zna i kako ce majami da prodje u finalu konferencije protiv. npr indijane. nebi bilo sokantno i ako ispadnu pre velikog finala, jer majami 90% zavisi od dzejmsa. on da se povredi na dve-tri tekme, pregazio bi ih svako od ovih preostalih ekipa.
    (NBA, 11. maj 2014 11:46)

    # Link komentara

  18. Nocas sam se ukljucio u drugo poluvreme mece Bruklin-Majami i obradovao se jer je utakmica bila na malu razliku, tvrda i zanimljiva. Medjutim, onda je krenuo rafal Mirze i ekipe, ljudi nisu mogli nista da promase, Rej Alen nije pomagao kao prethodnih meceva i poraz Majamija je bio neminovan. Ipak,verujem da Majami ovo dobija 4-1. Sto se tice San Antonija, zanimljivo je kako se niko sad "ne brine" da ce oni odmorni uci u finale i time biti u prednosti u odnosu na Kliperse/Oklahomu...Zao mi je sto Hjuston nije prosao umesto Portlanda, jer sam siguran da bi Hauard i ekipa mnogo vise namucili Sparse. Ovako igra Portlanda se svodi na besomucno ispucavanje Oldridza(covek je najveci potrosac lopti u plej ofu) pa ako udje dobro je a ako ne eto poraza...
    Inace, veceras ocekujem laganu pobedu Klipersa nad Oklahomom i ta serija se sigurno zavrsava tek u sedmom mecu.
    (Jeremija, 11. maj 2014 11:13)

    # Link komentara

  19. navodno su parker i dankan zakasnili na let za portland pa su odletjeli na metlama :D
    (boki, 11. maj 2014 11:07)

    # Link komentara

  20. Kolko je lud Mirza- reseta ko blesav! :-)
     (*Evrofiličar, 11. maj 2014 10:55)

    # Link komentara

  21. Sta reci za Spurse?! U svakoj njihovoj utakmici u ovoj seriji je covek koji voli kosarku mogo da vidi sve lepote koje krase ovu igru... p&r,trojke,zakucavanja fenomenalni pasovi .. Ubedljivo najbolji play y nba je stranac tony parker pa sta je on radio to je neverovatno izludjivao je kompletnu ekipu portlanda. Od prvih 14 p on je dao 10 i sve iz p&r bio je neuhvatljiv,a koliko je dobar i tezak za cuvanje pokazuje odluka trenera spolstre da ga u proslogodisnjem finalu cuva celu utakmocu Lebron?!

    Miami sinoc bezidejan igra nikakva i zasluzeno su izgubili to nije sampionska igra i u ovom trenutku ni ih SAS pocistio....Veceras sigurna pobeda clipersa na domacem terenu za kladionicare..a onda je sve moguce
     (petarczv, 11. maj 2014 10:45)

    # Link komentara

  22. Majami je izgubio zbog nenormalnih trojki Bruklina 15/25, ali to neće da ponove u ovoj seriji, ne volim Majami ali ima da počiste u ostale 2 utakmice Bruklin.
    San Antonio će da ometla Portland, jutros slobodna bacanja 100%, i to preko 20 su opalili, male stvari ali na kraju bitne :)
    Hoću Oklahomu u finalu zapada, jednostavno sa ovakvim San Antoniom nemaju šanse, a onda osveta za prošlogodišnje finale!
    Go SPURS! :)
    (Petko, 11. maj 2014 10:44)

    # Link komentara

  23. @Superhik
    Slazem se sa tobom. I ja gotivim Teletovica, ali ne mozes se na njega oslanjati pored Pirsa, Garneta, Dzonsona. On ima odlican sut, ali je los u odbrani, a to je nesto sto se ne vidi u statistici. Za njegovog igraca, Majami stalno pravi izolaciju da igra 1 na 1 protiv Mirze. Zato pored ovakvog ucinka u napadu, ne igra vise od 20 min. po mecu. Bruklin juce suta trojke 60%. Verovatno ce sledecu da pokusaju na istu foru, al ce to biti realnih 35-40%. Da bi pobedili Majami, mnogo vise moraju da daju i Pirs, a pogotovo Wiliams.
    (Zorz, 11. maj 2014 10:32)

    # Link komentara

  24. ? KOMENTARI
    Nezaustavljivi Parker, pao Majami
    Nedelja 11.5.2014 | 08:13 | Izvor: B92
    San Antonio na krilima Parkera, a za Miami sam pretpostavio da gube prvu u Bruklinu, ali zato mislim na kraju 4-1.
    (velikipoznavalac, 11. maj 2014 09:43)
    102
    Uživancija
    (NNN, 11. maj 2014 09:41)
    51
    Majami nije toliko dobar tim da uzme tri-pit,SAS je najbolji tim na svetu i to ne samo ove sezone !
    (hawkeye, 11. maj 2014 09:14)
    104
    Parkerica.
    (Nikola, 11. maj 2014 09:13)
    91
    SAS, kako vam nije zao :-( Ubise jadan Portland. Uverenja sam da bi mnogo jaci otpor pruzio Hjuston, ali sta je tu je. Bruklin je tvrd orah, sve su to iskusni igraci ne treba ih otpisivati. Nsu naime vec cetiri puta dobili Majami ove godine. Ali sve u svemu, tesko ce moci da preokrenu. Idemo veceras OKC do jos jedne pobede!
    (Fox Molder, 11. maj 2014 09:03)
    93
    Mirza je kralj, sam bi pobedio Miami samo da ga puste celu utakmicu da igra.
    Sto se tice San Antonia pleni inteligencija Borisa, Tima, Parkera ma gotovo svih. U finalu nadam se pobedi inteligencije nad fizikalijama i stereoidima.
    (Elvis je ziv, 11. maj 2014 08:50)
    Zahvaljujemo se na glasu.
    Mrezice i Mamuze do finala!
    Nadam se da ce PP i ekipa, ako ne pobede, bar da namuce Vrelinu. Nadam se da ce Mamuze da uzmu trofej jer Greg i Oldskul ekipa iz San Antonija zasluzuju bar jos jednu titulu!
    (Heterogena-smesa, 11. maj 2014 08:46)
    253
    Ekipa kojoj je u plejofu petorka prisiljena da igra 40 minuta po utakmici (nedostatkom kvalitetne klupe) nema velike sanse protiv timova sa dubokom klupom, sto Portland to i potvrdjuje. Na zalost to Mekhejl nije znao da iskoristi i sada ne gledamo mnogo bolju seriju Hju-SAS gde bi sve prstalo i mislim da bi serija isla dalje nego sto ce ovo da se zavrsi u 4 ili rvrntuslno u 5.
    Bruklin, na zalost, nema sanse da ovako sutira svako vece kod kuca, a jos manje u gostima i ovaj poduhvat ce biti kratkog trajanja. Ekipa koja u plejofu mora napadacki da se oslanja na Teletovica je vise nego tuzna ali kakvog imaju trenera to i ne cudi.
    (Superhik, 11. maj 2014 08:32)
    Tužan si ti buraz moj,Brooklyn i Kidd koriste momentum Teletovića koji je pun samopouzdanja,a to se sinoć pokazalo kao pun pogodak jer su njegove trice prelomile utakmicu,što su naglasili američki komentatori!!!Kao što je Popovic prošle godine u finalu koristio momentum Greena,tako Kidd koristi Teletovića...Međutim kompleksi su čudo,jadno i tužno je tvoje košarkaško neznanje....
     (Davidoff, 11. maj 2014 10:32)

    # Link komentara

  25. @superhik

    Bruklin tuzna ekipa zato sto se oslanjaju na Teletovica da pogadja??
    Zasto to???
    Ja ipak mislim da je te i krivo sto on pogadja i sto je igracina

    Tako je Mirza kralju, a sad potpisi taj drugi ugovor i uzmi 20-30 milioncica i sta te briga sto imas loseg trenera
    (sarajevo.ba, 11. maj 2014 10:13)

    # Link komentara

  26. San Antonio na krilima Parkera, a za Miami sam pretpostavio da gube prvu u Bruklinu, ali zato mislim na kraju 4-1.
     (velikipoznavalac, 11. maj 2014 09:43)

    # Link komentara

  27. Uživancija
    (NNN, 11. maj 2014 09:41)

    # Link komentara

  28. Majami nije toliko dobar tim da uzme tri-pit,SAS je najbolji tim na svetu i to ne samo ove sezone !
    (hawkeye, 11. maj 2014 09:14)

    # Link komentara

  29. Parkerica.
     (Nikola, 11. maj 2014 09:13)

    # Link komentara

  30. SAS, kako vam nije zao :-( Ubise jadan Portland. Uverenja sam da bi mnogo jaci otpor pruzio Hjuston, ali sta je tu je. Bruklin je tvrd orah, sve su to iskusni igraci ne treba ih otpisivati. Nsu naime vec cetiri puta dobili Majami ove godine. Ali sve u svemu, tesko ce moci da preokrenu. Idemo veceras OKC do jos jedne pobede!
     (Fox Molder, 11. maj 2014 09:03)

    # Link komentara

  31. Mirza je kralj, sam bi pobedio Miami samo da ga puste celu utakmicu da igra.
    Sto se tice San Antonia pleni inteligencija Borisa, Tima, Parkera ma gotovo svih. U finalu nadam se pobedi inteligencije nad fizikalijama i stereoidima.
    (Elvis je ziv, 11. maj 2014 08:50)

    # Link komentara

  32. Mrezice i Mamuze do finala!
    Nadam se da ce PP i ekipa, ako ne pobede, bar da namuce Vrelinu. Nadam se da ce Mamuze da uzmu trofej jer Greg i Oldskul ekipa iz San Antonija zasluzuju bar jos jednu titulu!
    (Heterogena-smesa, 11. maj 2014 08:46)

    # Link komentara

  33. Ekipa kojoj je u plejofu petorka prisiljena da igra 40 minuta po utakmici (nedostatkom kvalitetne klupe) nema velike sanse protiv timova sa dubokom klupom, sto Portland to i potvrdjuje. Na zalost to Mekhejl nije znao da iskoristi i sada ne gledamo mnogo bolju seriju Hju-SAS gde bi sve prstalo i mislim da bi serija isla dalje nego sto ce ovo da se zavrsi u 4 ili rvrntuslno u 5.
    Bruklin, na zalost, nema sanse da ovako sutira svako vece kod kuca, a jos manje u gostima i ovaj poduhvat ce biti kratkog trajanja. Ekipa koja u plejofu mora napadacki da se oslanja na Teletovica je vise nego tuzna ali kakvog imaju trenera to i ne cudi.
    (Superhik, 11. maj 2014 08:32)

    # Link komentara