Ponedeljak, 24.02.2014.

00:00

Ronaldo, Eriksen, Mhitarjan na putu do EURO 2016

Izvor: V. Novakoviæ

Ronaldo, Eriksen, Mhitarjan na putu do EURO 2016 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Vladimir_natal_Petkovic

pre 10 godina

(Croatia, 25. februar 2014 19:42)

ova grupa je definitivno mnogo laksa nego prosla..nema hrvata i makedonaca koji se pale na srbe pa nam tenzije nisu tolke kao u zadnjim kvalifikacijama.igramo prvu protiv armenije u armeniji,pun stadion ,ludi navijaci..i bas tu treba da idemo na pobedu jer armenija igra prilicno nervozno i lose kod kuce..sanse su nam dobre..danci nikad ne mogu da igraju sa ekipama sa balkana,uvek gube ,pa cak i od bugara.srbi su bugare dobili u zadnje dve utakmice sa gol razlikom 7-1 mislim..sta reci.danci sigurno jesu neugodni ali su laksi od hrvata na primer tako da ocekujem pozitivan skor sa njima.albanija ko albanija ..buka urlanje ,nacionalizam u tirani,to nas ocekuje.vreme je da budemo gospoda naspram ovim malim zemljama koji se pale na nas,mirne glave i sa samopouzdanjem (dva top mlada napadaca evrope je u nasim redovima)idemo na EP u to nema sumnje.ko moze hrvate da stisne uz zid da ne predju centar to moze i sa danskom,armenijom i albancima.portugal je portugal svetska top ekipa protiv njih mozemo izgubiti nije strasno ali ovo ostalo....bez problema.

pozz

charlton-tsc

pre 10 godina

Ako nasi momci odigraju neku od utakmica na Niskom Cairu, garantujem da ce svako ko dodje popiti 2-3 kom kad zagrma MERAKLIJE BREEEEEE.....SRBIJAAAA.

cuj ovog kockastog

pre 10 godina

@flatline

Ujkica se jako uzrujala i to na srpskom sajtu. Dolazis ovamo da vredjas Srbe i pricas price na vest o nasoj grupi za Euro 2016. Imali ste LOGORE za DECU ejjj logore za decu, pa nacisti su se gadili vasih KOLJACA iz Hercegovine. Posebno su poznate njihove jame i srbosjek. Mani se nas, hteli se tisucetnu kulturu i dobili ste je jer ste se uvek prodavali a izgleda da vas i dalje boli to sto vam je Beograd bio glavni grad 69. godina u dve drzave. Katarzu za drugi svetski rat niste doziveli, imali ste i logore 90 tih a pricas za srpske. A sta mislis da Hrvata nema u Srbiji, ima ali im ne fali dlaka sa glave niti ce. Nego se bolje konektuj na neki kockasti sajt, mani se poznate srbomrznje.

Croatia

pre 10 godina

Osobno nemam ništa protiv Srbije i mislim da imate jako dobru ekipu sa dokazanim igračima u klubovima ali ovdje se radi o jako dobrim protivnicima. Prvo Portugal je ekipa koja se može dobiti i nije top 3 reprezentacija ali to možete dobiti samo u Beogradu dok u Portugalu možete sanjati bodove. Dansku možete podcjeniti kao nekoga sa kime se dade igrati ali oni su strašno jaka ekipa koja vas može dobiti u Beogradu puno prije Portugala jer Dance sigurno nećete shvatiti toliko ozbiljno. Albanija će vam prirediti topao doček zbog Kosova, nešto slično kao Makedonija i to bi vas moglo koštati bodova. Armeniju ne poznajem ali već ste imali problema sa njima prije i znam da su prošle godine igrali jako dobro tako da su žedni krvi u ovim kvalifikacijama i vas će gledati kao priliku i sigurno se neće prestrašiti Srbije kao ekipe i povući se ako su mogli dobiti Dansku 4:0 u gostima. Sve u svemu ako prođete ovako tešku grupu možda bi i mogli nešto napraviti na prvenstvu ali ja sam skeptik. Da bi dobili ovakve ekipe trebate imate konzistentnost pobjeđivanja i kemiju u ekipi. Ne znam da li ovaj Drulović ima taj autoritet a ruku na srce trebate i napadače u formi koji su spremni realizirati malobrojne šanse koje će te imati na gostovanjima u Albaniji i Armeniji a da ne govorim o Portugalu i Danskoj. Osobno mislim da niste još spremni za takav podvig ali živi bili pa vidjeli. Sve u svemu sretno

flatline

pre 10 godina

@malo objektivnosti
a što čovjek da kaže nekome kome glava služi samo zato da mu kiša ne pada u pluća? Jer da išta ima u njoj postavio bi sebi jedno sasvim logično i jednostavmo pitanje; ako smo se mi priklanjali svakom okupatoru kako to da danas imamo svoju državu? Bili bi valjda u sastavu neke Italije, Mađarske, Austrije ili kako bi ti volio, velike srbije. Logore mi nemoj spominjati jer ste ih i vi imali na pragu 21. stoljeća, s tom razlikom da ste vi te logore i željeli jer ste glasali za onoga tko ih je osnivao, mi za Pavelića nismo nikada. To su ti činjenice, pa se malo nosi s njima, ako imaš mooda, karaktera i ljudskosti, a ostavi se trkeljanja bez veze.
Inače koliko ste medalja osvojili na olimpijadama, ha?
Usput, dobro si spomenuo Đokovoća kao dokaz da ništa ozbiljno ne možete bez nas napraviti.
Da, stvarno tebi glava samo spriječava kišu da ti je pada u pluća, u protivnom bi se utopio.

malo objektivnosti

pre 10 godina

@flatline

Ljudi koji su se ceo zivot priklanjali okupatoru i ceo zivot bili sluge, to su i dan danas, ljudi kojima je pola zemlje pokatoliceno i oni koji su imali Jasenovac, Staru Gradisku, Kozaru, Jadnovo...pricaju o necemu hahaha! Ko vas ne zna skupo bi vas platio. A kad vec pricas o sportu, pa cim smo se pojavili 1995. posle sankcija krenulo je kolektivno samaranje. Da nam nisu te medlaje mozda poklonili!? Zna se sta je srpska kosarkaska, vaterpolo i odbojkaska reprezentacija napravila od raspada Juge i kakve je igracke velicine stvorila. Pricali ste o tenisu kako to samo igraju gospoda a onda dosao KING Novak Djokovic pa je od majke Hrvatice i od oca Crnogorca ahahahaha, ma sad nema veze gde je rodjen! Ana Ivanovic, Jelena Jankovic, Davis Cup...O najjacoj trci u istoriji sporta Felps-Cavic necu ni da pricam. Ma nista sami nismo napravili! Sve smo ukrali, ma i tituli USATOG pehara iz Barija, inace nisam nikako navijac Zvezde al kad nam se na Srpskom sajtu javljau Hrvati i oni nas uce necemu mora se posteno odgovoriti. PS I pesmu na Evroviziji smo ukrali kad smo bili prvi hahahaha!

flatline

pre 10 godina

@šticlovani,
nije ni čudo da te nije briga je li pošteno ili nije iz jednostavnog razloga što bi kada bi išli pošteno vi bi ostali, brat-bratu bez pola odličja. Pa čak ni vaši idoli Rusi ne prisvajaju medalje od Sovjetskog Saveza. Nemaju ljudi obraza, a oni će ih se ionako nakupiti. Ali eto, vidimo da uvijek ima onih koji su spremni na sve. Upravo zato i jeste došli na ove grane, jer ste se bavili time kako tuđe prisvojiti, umjesto da se trudite nešto sami napraviti. Pokušajte ipak, neusporedivo je slađe.

FFK

pre 10 godina

Pa ja ne bi rekao da je jedino Lorik Cana največa zvezda,ja bih na listu stavio i : Etrit Berisha Ss.Lazio, Migjen Basha FC.Torino, Taulant Xhaka FC.Basel,a svi su sa Kosova. Sto se tiče albanaca iz Albanije, tu bi Ergys Kace PAOK (Najbolji mladi fudbaler u grcoj ligi) pomenuo.

Štilcovana Katabolcna

pre 10 godina

@Skabo
Jeste, Primož Ulaga je osvajao pravno gledano medalje za Srbiju. Veruj mi radovao sam se tim medaljama i na olimpijadi'88 i na svetskom u letovima '89 isto kao i Slovenac iz Kranja. Voleo sam i Roka Petroviča, Mateju Svet, France Peteka. I svi oni su, ponavljam, pravno gledano osvajali medalje za Srbiju. I još jednom, baš me briga da li je to pošteno. Medalje pripadaju tim sportistima kao pojedincima, i državi Srbiji, odnosno Srpskom olimpijskom komitetu. Sve ono što su osvojili od 1992 na ovamo pripada njima i njihovim novim državama.

Samir, Sarajevo

pre 10 godina

Ovaj clanak me podsjetio na najavu utakmice Srbija - Farska Ostrva iz septembra 2008. godine kada je receno da je "vasa" reprezentacija najvecu pobjedu nad Farskim Ostrvima ostvarila 1990. godine od 7:0 a golove su dali Najdovski, Pancev (2), Prosinecki, Boban, Vulic i Suker...:-)
Btw, ako se sada ne plasirate, ne znam kada ce te...mada je moguce da u oktobru 2015 ne osvojite ni jedan bod u zadnje dvije tekme...

Panx

pre 10 godina

Nema potrebe da razmisljamo negativno, pa pogledajte samo u kakvim klubovima nasi igraci igraju i kakvi su to talenti! Dobili smo sjajnog trenera! Imamo sasvim dovoljno vremena da se ekipa uigra do oktobra (Francuzi ce nam doci kao sjajan test). Pa zamislite samo koliko ce jos igraci napredovati za tih nesto vise od pola godine? NAPRED ORLOVI, OBRADUJTE NAS, SIGURAN SAM DA CEMO BITI I PRVI!

skabo

pre 10 godina

(Štilcovana Katabolcna, 24. februar 2014 11:00)

To je bas glupo, ja to ne prisvajam.
Sta Primoz Ulaga je osvajao za Srbiju??? Nije nego za Jugoslaviju. Ta drzava vise ne postoji, a ti ako zelis kiti se tudjim perjem, ako te nije sramota.

nećete u brazil

pre 10 godina

to će ići nekako ovako:
novi izbornik,
nova selekcija igrača
nova taktika(?)
za sve to treba vremena, a vi ga nemate,
pa sve upućuje na onu: "zlo se piše, dobro biti neće"
želim vam da ovaj put uspijete jer kadar igrača
koji imate to zaslužuje.......:)

tint

pre 10 godina

Komšije šta toliko kukate?
Imate grupu iz koje više reprezentacija ide dalje nego što nejde i opet vam nije pravo.
Pa ako ćete biti baš u one dvije koje neidu onda ste stvarno baksuzi.

lijep pozdrav svima

Smiler

pre 10 godina

Mislim da bolje nismo mogli proci. Mogli smo dobiti Blegiju ili Hrvate umesto Danaca, umesto Jermenije mogli su biti Skoti ili Crnogorci... A pored normalnog selektora i normalne ekipe:
Brkic
Ivanovic Bisevac Nastasic Kolarov
Basta Matic Tadic L.Markovic
Ljajic Mitrovic
mislim da ni Portugalcima nece biti lako...

Štilcovana Katabolcna

pre 10 godina

@Ivan
Ne da nećemo da prestanemo da prisvajamo rezultate SFRJ u fudbalu, nego to nećemo pristati ni u jednom drugom sportu, iz prostog razloga JER NAM PRIPADAJU, verovali ili ne. Srpski olimpijski klub je primljen u MOK mislim 1912 godine. Nakon prvog svetskog rata, olimpijski komitet nove države nije tražio ponovan prijem u MOK, već je srpski olimpijski klub samo promenio ime, tako da sa pravne tačke gledišta sve medalje osvojene, što na olimpijadama, što na ostalim prvenstvima pravno tehnički gledano pripadaju Srbiji. Tako da Srbija nije naslednik jugoslovenskog olimpijskog komitete, već je jugoslovenski olimpijski komitet u stvari Srpski olimpijski klub samo s drugim imenom.Podsećam, pre drugog svetskog rata, članstvo u sportskim organizacijama ostvarivalo se preko MOK-a, a ne preko članstva u UN iz prostog razloga jer UN tada nije postojao. Da li je to pošteno, iskreno rečeno baš me briga. Ko vam je kriv što niste pazili na detalje, a i sami znate da đavo leži u detaljima. Koristim ovu priliku da se zahvalim svim sportistima iz bivše SFRJ, a naročito Hrvatima i Slovencima što su srčano i hrabro osvajali medalje za Srbiju.

boj@n

pre 10 godina

Ovo nema veze sa fifinom rang listom,lijepo je rečeno da su šeširi odredjeni po uspjesima u poslednja 4 ciklusa kvalifikacija.

Иван

pre 10 godina

Одавно нисам чуо ништа смешније од тога да је ово најтежа група! Па Португалци су једини противник из првог шешира против кога макар теоретски можемо да играмо! То је папирната фудбалска сила, са извиканим Роналдом и екипом која не може ниједном озбиљном противнику дати гол на важној утакмици. И све нам иде на руку: Роналдо ионако кочи тај тим, поред њега сви Португалци играју у грчу, а догодине ће бити још маторији; основу наше екипе чиниће момци с великим искуством у португалској лиги, па неће бити ни неког страха; овог лета одиграћемо пријатељске утакмице против неких од најјачих светских селекција, па ћемо ваљда мало рутинираније ући у те квалификације... Данци пак више нису толико јаки као раније. Међутим, као и увек, све зависи (нажалост) од нашег приступа: ако се не уплашимо и ако играчи коначно заиграју за репрезентацију на нивоу на којем играју и у клубовима, ни прво место није недостижно. Но, ако будемо играли наше уобичајено траљаво, безидејно мучење лопте, ако селектори буду "паметовали" и измишљали "топлу воду" а играчи имали неозбиљан приступ, ми ћемо и против Јерменије и Албаније губити доста поена. Но, наш приступ је већ неки други падеж - да смо добили најтежу групу, то је баш, баш далеко од истине.

dzontra

pre 10 godina

ja kao veciti pesimista sto se tice Srpske reprezentacije i Srpskog fudbala uopste,kazem da (uz pravog selektora naravno) lagano prolazimo ove kvalifikacije,jer je grupa idealna a mi nikad jaci...da sam birao iz svih sesira, ovakvu bih grupu izabrao, sem naravno jermenije(ne zbog one izlizane price da nam slabe ekipe otkidaju bodove nego sto oni stvarno dobro igraju i ako nam izmu bodove to ce biti zbog kvaliteta a ne zbog neke puke srece)

Shonke

pre 10 godina

Kako se ložite na te skupe profesionalce a oni su nas koštali mnogo primljenih golova u prošlim kvalifikacijama. Kolarov, Ivanović samo su neki od asistenata protivničkim napadačima a na sredini i posebno u napadu smo previše tanki za nešto ozbiljnije.

Luke Babbitt

pre 10 godina

Sa Jermenijom je i pocela tradicija gubljenja bodova protiv autsajdera,jos onomad kad nas je vodio Savicevic i njihov cuveni Gurban Gurbanov... (Toasty, 24. februar 2014 04:31)

Ha ha to je bio Azerbaijan ali mislim da smo i tada igrali sa Jermenima 0:0
A sadašnja Jermenija je za onu Brazil

Šavi Ćelstrem

pre 10 godina

Stvarno, dokle će trajati to svojatanje reprezentacije SFRJ? Jedina reprezentacija Jugoslavije sa kojom sadašnja ekipa Srbije može da se povezuje je ona iz Montevidea.
Manite se više te priče i pokazivanja enciklopedijskog (Gugl) znanja kojim samo raspirujete lažni osećaj veličine kod polupismenih masa koje danas prate "naš" fudbal. Nemamo mi više nikakve veze sa Baždarevićem, Osimom, Zambatom ili Zlatkom Vujovićem, kao ni što naš olimpijski sport nema nikakve veze sa Matom Parlovom, Matijom Ljubekom ili Đurđom Bjedov, čijim smo se medaljama kitili kada smo onomad slavili "našu" stotu olimpijsku u Londonu...

emirTZ

pre 10 godina

Sjećam se kada smo mi bili u grupi sa Albanijom. U Tirani smo poveli a potom pogađali prečke i sative, onda je Albanija nekako izjednačila i završilo je 1 : 1 - Odmah tada sam rekao ova dva boda što smo prosuli koštat će nas direktnog plasmana. Tako je i bilo jer da smo tu uzeli 2 boda išli bi zadnju utakmicu u Pariz samo da ne izgubimo a morali smo ići da pobijedimo. Poveli smo a pred kraj je sudija svirao penal Francuzima na 17 metara...
https://www.youtube.com/watch?v=amrzPKfmUcA

hrvoje

pre 10 godina

Drage komsije,
ne razumijem vasu pricu glede plasmana na EP u Francuskoj.
Stvari su zapravo vrlo vrlo jednostavne. Plasman nije problem...
Plasmana nema:)

PizonProsineckiSavicevicPiksi

pre 10 godina

Objektivno pukim slucajem mozemo biti drugi. Mozda previse mladjih komentarise i peca se na neke transfere, igrace i slicno. Mozemo mi da volimo Matica i Ivanovica,tj. Nastasica i sl,ali to nisu igraci koji nose reprezentaciju,tj.njihove uloge u timu nisu bas bitne. Takodje igraju u jakim klubovima,gde igraju sa 15-20 zveri od igraca,pa deluje da su velicine,ali u reprezentaciji se ne vide,ili nije to to. Mi nemamo igrace sredine terena mislioce,pakere,igrace koji resavaju jedan na jedan,igrace koji iz nicega mogu stvoriti sansu,dati gol.Nemamo ni spic igrace vec godinama,decenijama.Pa ja rec paker nisam cuo ni u TV prenosima vise,sve se svodi kao on trci,on radilica i sl.Pa mora da trci,fudbal nije sah,ili kuglanje. Sve su to talenti i nedokazani igraci,pogotovu za velika takmicenja i velika dela. Pa pogledajte Partizan,Sasa Ilic sa 36 godina od toga 14-15 godina zadnjih glavni igrac godinama,neko ko nesto zna,takodje i Milijas i sad Ninkovic u Zvezdi. Morali se veterani vracati da bi neko stvorio sansu,drzao loptu duze od 3 sekunde,dao pas,unapredio igru. Sto se kaze mi imamo gradju,sume,ali za pravi stilski namestaj jos nismo. Nije Zvezda bila prvak Evrope i sveta a i reprezentacija jaka tad devedesetih bila nesto do 1998,ali bili igraci Piksi,Dejo,Robi,Jugovic,Stosic,pa iz partizana Jokanovic,Mijatovic. Majstora nema pa nema.

Batistuta

pre 10 godina

Pa verovatno je ceka ispadanje iz istih,selektor se menja posle svakog kvalifikacionog ciklusa postavljaju se vrsioci duznosti selektora sto samo kod nas ima,ljudi nisu u stanju pola godine da postave selektora,guraju se neki smesni igraci,tole i kompanija su pustili korenje u svojim udobnim foteljema nabili sebi debele plate nista zivo ne rade kompletan fudbal nam propada ako je uopste moguce da propadne vise tako da bar ja ne ocekujem nista i odavno sam prestao da se nadam necemu.

ilic

pre 10 godina

Voleo bi da ove Srbijance razbije Albanija u sred Beograda, pa posle toga proslave zajedno u palati Albanija i pobedu dragih im gostiju i briselski sporazum.

Okram

pre 10 godina

Portugal nema vrhunske igrace, nego vanserijskog igraca! Ostali su kao nasi manje vise, cak i mi imamo na nekim pozicijama bolje igrace!

Mad4Red

pre 10 godina

Ovako imamo tim za velike domene evo mog tima pa procenite sami... golmani Lukac (Par) Rajkovic (Czv), odbrana Kolarov (ManC) Nastasic (ManC) Subotic (BvB) Ivanovic (Che) Basta (Udi) Rajkovic (Hamb) Tomovic (Fio), sredina Gudelj (Az) Matic (Che) Ljajic (Rom) Djuricic (Ben) Sulejmani (Ben) Tadic (Twente) Ninkovic (Czv) napad L. Markovic (Ben) Mitrovic (And) Marko i Stefan Scepovic... i to uz ponekog iz mlade reprezentacije da gazimo sve redom boze zdravlja videcete!!! SRBIJA !!!

NP

pre 10 godina

Srbija ce do oktobra pricati kako ima realne sanse za plasman na prvenstvo, a onda ce, po dobrom starom obicaju, praviti ekipu za naredne kvalifikacije. Nema tu tima!
Bosna i Hrvatska imaju realne sanse. Bosna ima tim i sigurno najboljeg veznog igraca u regionu: Miralema Pjanica (Adem mu je rezerva u Romi), a Hrvati imaju ozbiljnost i uvijek su na prvenstvima.

garymac

pre 10 godina

to da na terenu igraju 10 igrača plus golman je možda kod nekih ekipa. Ali kad je Portugal u pitanju čisto sumnjam, vidjeli smo šta je Ronaldo uradio Švedskoj.
(shady, 24. februar 2014 01:08)

Zato sto je Svedska jedan igrac plus 10 parazita koji bez tog jednog ne bi bili ni u 4 sesiru.
Sa druge strane Portugal je reprezentacija koja vec godinama nema tim i koja zavisi od individualnog kvaliteta. Svake kvalifikacije iako su objektivno jaci od konkurencije oni odu u baraz.
Danska je ono sto nama ne odgovara. Oni nemaju neke zvezde, izuzev Agera, Eriksena i Kjaera i nemaju neke prepoznatljive igrace, ali zato imaju timski duh koji ih oduvek krasi, a igraju i veoma jak fudbal, pun trcanja i duela.
Inace redovno dobijaju Portugal, iako slabi kako neki ovde kazu.

.

pre 10 godina

Vi koji nabrajate nase "zvezde" i slavite koliko su skupi, zaboravljate da su upravo te zvezde koje vrede na stotine miliona uspele da se ne kvalifikuju na EP i SP, pa me interesuje da li iko od vas ima vise od 10 godina kada misli da su oni sada neki favoriti u grupi i da ce moci da se nose sa Portugalom i Danskom!?

Ljubinko Pantic

pre 10 godina

Srbiju na putu do EURA ceka nikad laksa i bolja sansa da se plasiramo na neko prvenstvo kao samostalna drzava,ako se ne racuna Mondijal 2010 u Juznoj Africi iako smo i tamo mozda mogli da ostvarimo bolji ucinak.

Marko

pre 10 godina

Daj bre ljudi prekinite kakve su ovo gluposti. Prekinite vise da kukate sta bilo bi bolje da smo sa Holandjanima ili Nemcima u grupi....
Prekinite da pistite grupa je super samo je Portugal NA PAPIRU jaci od nas ako igraju svi a ne PEVACKO DRUSTVO, ostali su paprikas ako ih oziljno shvatis. A ako uzmemo ono nase lako cemo mi to necemo se plasirati...
SAMO OZBILJNO I GAZI SVE pa cak i naduvani prepotentni PORTUGAL.

Repriza

pre 10 godina

Ako ne odemo na EP, bolje da ugasimo reprezentativni fudbal. Slažem se ja, nezgodi su Jermeni, dug put, ima par dobrih igrača, više od pola ekipe igra u RPL, Danska je nezgodna, ali možemo da igramo sa njima, pa i da ih pobedimo. Pa Jermenija ih je prebila 4-0 ili 4-1, što mi ne možemo, pa makar i 1-0.

P.S. Nemojte kvariti jezik. Niste dobro naučili, Portugal nije pravilno to ste pokupili iz engleskog jezika, previlno je Portugalija.

Chinaman

pre 10 godina

jel zna neko da objasni kako je jermenija u 4.sesiru a mi u trecem?
prema ovom tekstu su oni 30 na fifa listi, a prilicno sam siguran da smo mi slabije plasirani...
(doktor, 24. februar 2014 00:56)

Ми смо 29.

Ramiz Tuzla

pre 10 godina

Čitam komentare i mogu reći da sam oduševljen, nema ni jednog komentara sa izlivom nacionalizma, a znamo svi vaše odnose sa Albancima, barem sa onim s Kosova. Mi u Bosni i Hercegovini moramo još puno da učimo da bi došli do tog nivoa, tako da komšije moje svaka vam čast i puno sreće u baražu i da dobijete Portugal u sred Portugala samo zbog toga što glume neku velesilu, a vuku se po baražu svake kvalifikacije. Još jednom AFERIM za komentare.
pozdrav

mm

pre 10 godina

pa ako cemo po vrednosti tima-
matic 25mil
nastasic 21
ivanovic 20
subotic 20

znaci njih cetvorica vrede kao ceo tim danske. znaci treba preuzeti ulogu favorita i igrati fudbal.
danci su se kvalifikovali za brazil i verovatno su trenutno u boljoj formi od nas, ali utakmica se igra u novembru i videcemo u kakvoj cemo mi biti formi.
realno gledano treba da budemo bolji od albanije i jermenije za trece mesto u grupi i ako to nismo u stanju onda stvarno ne treba ni da idemo na EP.
veoma je bitno ko ce nam biti trener i kojoj cemo formaciji uopste igrati.
najverovatnije 4-2-3-1 zbog veoma ofanzivnih bekova, kolarova i ivanovica, ali ja bih voleo jednom da vidim, makar u prijateljskoj utakmici, da igramo 4-3-3, sa konstatnim visokim presingom na protivnika.
nas problem je nedostatak centralnog veznog. igraci na toj poziciji su jojic i djuricic, ali i jedan drugi ce grejati klupu do kraja sezone. ljajic i tadic mogu da igraju na toj poziciji, ali ljajic nije bas kreator igre, a steta je da tadic ne igra desno krilo.
do septembra ima jos dosta vremena.

Luke Babbitt

pre 10 godina

Realno je da kući dobijemo sve osim Portugala s kojim ćemo nerešeno verovatno.Na strani očekujem sve poraze,eventualno bod u Danskoj ili Portugalu,Albanija će nas tamo verovatno dobiti jer će se naši us...i za goli život.Jermenija,hmm Movsisijan,Mktarijan i Aras Ozbilis uz napaljene ostale će nas upropastiti realno.Na kraju bićemo nekako drugi valjda.

lanac je jak koliko ja jaka najslabija karika

pre 10 godina

Srbija nije imala kvaliteniji tim od osamostaljenja a snage koje nadolaze obecavaju da ce popuniti rupe u sredini i navali. Srbija je podbacivala na prethodnim takmicenjima jer bez pravog angazmana nema nista. Pravi angazman trazi i kvalitetno, strucno rukovodstvo sa obje noge na zemlji. Tu je veliki problem. Zadnja tri selektora su imala saren odnos sa tim "noge na zemlji", a FSS je prica za sebe. Mozda se cini da su i Antic i Mihajlovic izgubili konce sa stvarnoscu prije svega zbog neceg licnog ali se to u ozbiljnim savezima otkriva i popravlja dok ima vremena. Antic je prvo napravio sjajan posao i izgledalo je da ce u Africi to da "pecatira". Onda je Antara izgubio dizgine. "Rukomet" u sesnaestercu, igraci puse i piju pred kamerama, "ko to tamo koga cuva" protiv Gane i Australije su detalji koji su otkrili da je u reprezentaciji usao crv nediscipline. Pizon se izgubio u startu sa problemom. Mihajlovic je sa druge strane bio ultra disciplinarac, pretjeran, i toliko sklon sanjarenju sa ekstremnim eksperimentima, sve dok nije postalo previse kasno. Stice se utisak da FSS kakav je nema autoritet za ozbiljne rezultate. Selektori su bili kao neki imperatori, strucna saradnja u savezu nije postojala, i sve se zavrsavalo novim kolapsom i prozivanjem po novinama. Imenovanje Petkovica za savjetnika bi bio potez u pravom pravcu da i on nije imao svoj "imperatorski momenat" sa pozivanjem anonimnog sina na SP. A sam Karadzic sa svojom svitom poslusnika isto ne uliva povjerenje.

Boza

pre 10 godina

Necu odmah da kazem "Koji smo mi seljaci", jer mi svi kolektivno ne ucestvujemo u kreiranju srpskih novina, ali cu da pomislim tako jer stampa nekad i nametne kolektivno misljenje.
Citam jutros naslove u novinama, i svi su u fazonu "RONALDO DOLAZI U SRBIJU !!! ". Pa jel to glavna vest nakon izvlacenja ??? Vise se ne razmislja kako proci nekoga, kolike su nam sanse, nego daj odmah da namestimo razdeljak jer.... RONALDO DOLAZI U BEOGRAD ! Pa sta ?!? Jel smo sada toliko jadni da su kvalifikacije nacionalnih timova jedini nacin da nam neki poznati fudbaler dodje u goste ? A sta ako odustane, ako se razboli, ako vidi da njegov tim moze i sa pola gasa da nas prevrne u gostima, pa ne mora ni da poteze toliki put ? Sta ce onda sponzoruse, starlete, i novinarcici da rade ? Pa da idu svi kolektivno tamo kod poznatih u goste, jer ovoj Srbiji treba dostojanstvo, najmanje sto nam treba su ljudi koji balave za poznatima.
Zato vec vidim da nam se smesi trece ili cak i cetvrto mesto u grupi. Ne moze da bude prvi ili drugi onaj ko nemani grama dostojanstva.

Tedi

pre 10 godina

Ajmo malo realnosti.Portugal i Danska su na papiru i po FIFA rang listi daaaleko ispred Srbije.Po FIFA listi,Albanija i Armenija su tu negde sa Vama.Mnogo su se digli u ovih par godina a i ulazu mnogo u fudbal.Nitko ih u zadnji dva-tri ciklusa nije nadigrao.Dakle,Srbija mora zbiti redove.Probati se ubaciti medju prva dva mesta ali i uci u borbu sa Armenijom i Albanijom za trece mesto i kasnije baraz.Da bi se skuvao dobar rucak,nije dovoljno kupiti sve potrebno.Valja znati to skuvati.Vidim da tek sledi spektakl,SP u Brazilu a Vi vec "setate" kvalifikacijama i "gazite" sve redom na putu za Evropski sampionat.Vec vidjena matrica.A onda povratak u realnost uz tres na patos boli,jako boli!!!

ja

pre 10 godina

I sta Srbija ima sa Jugoslavijom kad nije pravni nasljednik Jugoslavije u UN. Srbija nije nasljedila stolicu nego se morala ponovo učlaniti. Zato se sud i proglasio ne nadležnim kad je Srbija tužila NATO zemlje jer nije bila član UN

Toasty

pre 10 godina

Sa Jermenijom je i pocela tradicija gubljenja bodova protiv autsajdera, jos onomad kad nas je vodio Savicevic i njihov cuveni Gurban Gurbanov...

Нишлија Мераклија

pre 10 godina

Податак да ће се 2016. навршити пуних 16 година од када нисмо били учесници Европског првенства звучи заиста језиво и трагично. Ко је те далеке 2000. године након оних епских утакмица против Словеније и Шпаније могао тако нешто да предвиди?! Заиста страшно, тада сам уписао гимназију, а 2016. ћу имати скоро 31. љето. Прође младост... -_-

Заиста је крајње време да ова стварно талентована генерација врати ову земљу тамо где неспорно припада по фудбалском таленту. Фудбал нам је очајан у готово свим аспектима али ова генерација дефинитивно спада међу 24 европске репрезентације, и много више од тога. 'Ајде момци докажите то на терену!

shady

pre 10 godina

Realno po igrackom kadru Portugal nije nista bolji od nas samo je razlika u tome sto oni imaju Kristijana Ronalda a mi nemamo, a na terenu igraju 10 igraca plus golman a ne jedan.Sto se tice Danaca po kvalitetu su daleko ispod nas jer imaju svega dva vrhunska igraca kao sto su Danijel Ager i Kristijan Eriksen ostali igraci im nisu u samom vrhu svetskog fudbala.Albanija ima samo Lorika Canu koji nesto vredi u toj reprezentaciji.Sto se tice Jermenije imaju nezgodnog Henrika Mikitarijana ali u svakom slucaju kvalitetnija su reprezentacija od Albanije.
(Firmas, 24. februar 2014 00:31)

to da na terenu igraju 10 igrača plus golman je možda kod nekih ekipa. Ali kad je Portugal u pitanju čisto sumnjam, vidjeli smo šta je Ronaldo uradio Švedskoj.

Underdog

pre 10 godina

1. Niklas Bentner zvezda?
2. Kao sto neko vec rece, koga ste ocekivali, Gibraltar iz prve grupe?
3. Ako Ljajic i Matic budu igrali, niko iz ove grupe nas nece nadigrati.

xXx

pre 10 godina

I sta sad? Kao treba da ih se plasimo? KOLAROV! NASTASIC! SUBOTIC! IVANOVIC! MATIC! LJAJIC! LAZAR MARKOVIC! Ja svakako mislim da oni treba da drhte od nas, i ne samo oni...Spremite se...dolazimo!

veliki strumf

pre 10 godina

Objektivno, nijedna ekipa nije najteza iz svog sesira. Portugalci su negde peti u prvom sesiru, Danci 7-8. iz drugog (jaki su, ali su ostali jaci), a Jermenija i Albanija su negde 3-4. iz svojih sesira. Dakle, ako ovde sa timom koji imamo ne budemo makar drugi - pa sta cemo na EP.

Red & Black Prishtina

pre 10 godina

Zelio bih dodati da je Albanija skinula bod Portugalu usred Lisabona, a veci deo utakmice su igrali sa igracem manje, 2008-e, u kvalifikacijama za Svetskog prvenstvo. Topli pozdravi iz Prishtine!

Firmas

pre 10 godina

Realno po igrackom kadru Portugal nije nista bolji od nas samo je razlika u tome sto oni imaju Kristijana Ronalda a mi nemamo, a na terenu igraju 10 igraca plus golman a ne jedan.Sto se tice Danaca po kvalitetu su daleko ispod nas jer imaju svega dva vrhunska igraca kao sto su Danijel Ager i Kristijan Eriksen ostali igraci im nisu u samom vrhu svetskog fudbala.Albanija ima samo Lorika Canu koji nesto vredi u toj reprezentaciji.Sto se tice Jermenije imaju nezgodnog Henrika Mikitarijana ali u svakom slucaju kvalitetnija su reprezentacija od Albanije.
Golmani:
Stojkovic(Ergotelis)
Brkic(Udineze)
Kahriman(Tavrija)
Odbrana:
Ivanovic(Celzi)
Rukavina(Valjadolid)
Tomovic(Fiorentina)
Vidic(Mancister Junajted)
Subotic(Borusija Dortmund)
Bisevac(Olimpik Lion)
Nastasic(Mancister Siti)
Pejcinovic(Nica)
Spajic(Tuluz)
Kolarov(Mancister Siti)
Lomic(Dinamo Moskva)
D.Tosic(Gencerberligi)
Sredina:
Matic(Celzi)
Fejsa(Benfika)
Kuzmanovic(Inter)
Gudelj(AZ Alkmar)
Tadic(Tvente)
Basta(Udineze)
Sulejmani(Benfika)
Ljajic(Roma)
Djuricic(Benfika)
Jojic(Borusija Dortmund)
Markovic(Benfika)
Z.Tosic(CSKA Moskva)
Kostic(Groningen)
Napad:
Mitrovic(Andrelhet)
Djordjevic(Nant)
S.Scepovic(Sporting Hihon)
Djurdjic(Grojter Firt)
Ja vidim Srbiju sa Ljubinkom Drulovicem na EP u Francuskoj jer ovi igraci koje sam naveo to sigurno zasluzuju.

Troll

pre 10 godina

Au pa Srbija je duplo skuplji tim od Danske. Portugal ima vrhunske igrace ali vec godinama igra ispod svojih mogucnosti. Puna podrska Drulovicu i sto da sto pre odu ovi iz FSS-a

doktor

pre 10 godina

jel zna neko da objasni kako je jermenija u 4.sesiru a mi u trecem?
prema ovom tekstu su oni 30 na fifa listi, a prilicno sam siguran da smo mi slabije plasirani...

veliki strumf

pre 10 godina

Objektivno, nijedna ekipa nije najteza iz svog sesira. Portugalci su negde peti u prvom sesiru, Danci 7-8. iz drugog (jaki su, ali su ostali jaci), a Jermenija i Albanija su negde 3-4. iz svojih sesira. Dakle, ako ovde sa timom koji imamo ne budemo makar drugi - pa sta cemo na EP.

Underdog

pre 10 godina

1. Niklas Bentner zvezda?
2. Kao sto neko vec rece, koga ste ocekivali, Gibraltar iz prve grupe?
3. Ako Ljajic i Matic budu igrali, niko iz ove grupe nas nece nadigrati.

xXx

pre 10 godina

I sta sad? Kao treba da ih se plasimo? KOLAROV! NASTASIC! SUBOTIC! IVANOVIC! MATIC! LJAJIC! LAZAR MARKOVIC! Ja svakako mislim da oni treba da drhte od nas, i ne samo oni...Spremite se...dolazimo!

Troll

pre 10 godina

Au pa Srbija je duplo skuplji tim od Danske. Portugal ima vrhunske igrace ali vec godinama igra ispod svojih mogucnosti. Puna podrska Drulovicu i sto da sto pre odu ovi iz FSS-a

Firmas

pre 10 godina

Realno po igrackom kadru Portugal nije nista bolji od nas samo je razlika u tome sto oni imaju Kristijana Ronalda a mi nemamo, a na terenu igraju 10 igraca plus golman a ne jedan.Sto se tice Danaca po kvalitetu su daleko ispod nas jer imaju svega dva vrhunska igraca kao sto su Danijel Ager i Kristijan Eriksen ostali igraci im nisu u samom vrhu svetskog fudbala.Albanija ima samo Lorika Canu koji nesto vredi u toj reprezentaciji.Sto se tice Jermenije imaju nezgodnog Henrika Mikitarijana ali u svakom slucaju kvalitetnija su reprezentacija od Albanije.
Golmani:
Stojkovic(Ergotelis)
Brkic(Udineze)
Kahriman(Tavrija)
Odbrana:
Ivanovic(Celzi)
Rukavina(Valjadolid)
Tomovic(Fiorentina)
Vidic(Mancister Junajted)
Subotic(Borusija Dortmund)
Bisevac(Olimpik Lion)
Nastasic(Mancister Siti)
Pejcinovic(Nica)
Spajic(Tuluz)
Kolarov(Mancister Siti)
Lomic(Dinamo Moskva)
D.Tosic(Gencerberligi)
Sredina:
Matic(Celzi)
Fejsa(Benfika)
Kuzmanovic(Inter)
Gudelj(AZ Alkmar)
Tadic(Tvente)
Basta(Udineze)
Sulejmani(Benfika)
Ljajic(Roma)
Djuricic(Benfika)
Jojic(Borusija Dortmund)
Markovic(Benfika)
Z.Tosic(CSKA Moskva)
Kostic(Groningen)
Napad:
Mitrovic(Andrelhet)
Djordjevic(Nant)
S.Scepovic(Sporting Hihon)
Djurdjic(Grojter Firt)
Ja vidim Srbiju sa Ljubinkom Drulovicem na EP u Francuskoj jer ovi igraci koje sam naveo to sigurno zasluzuju.

Нишлија Мераклија

pre 10 godina

Податак да ће се 2016. навршити пуних 16 година од када нисмо били учесници Европског првенства звучи заиста језиво и трагично. Ко је те далеке 2000. године након оних епских утакмица против Словеније и Шпаније могао тако нешто да предвиди?! Заиста страшно, тада сам уписао гимназију, а 2016. ћу имати скоро 31. љето. Прође младост... -_-

Заиста је крајње време да ова стварно талентована генерација врати ову земљу тамо где неспорно припада по фудбалском таленту. Фудбал нам је очајан у готово свим аспектима али ова генерација дефинитивно спада међу 24 европске репрезентације, и много више од тога. 'Ајде момци докажите то на терену!

Ramiz Tuzla

pre 10 godina

Čitam komentare i mogu reći da sam oduševljen, nema ni jednog komentara sa izlivom nacionalizma, a znamo svi vaše odnose sa Albancima, barem sa onim s Kosova. Mi u Bosni i Hercegovini moramo još puno da učimo da bi došli do tog nivoa, tako da komšije moje svaka vam čast i puno sreće u baražu i da dobijete Portugal u sred Portugala samo zbog toga što glume neku velesilu, a vuku se po baražu svake kvalifikacije. Još jednom AFERIM za komentare.
pozdrav

shady

pre 10 godina

Realno po igrackom kadru Portugal nije nista bolji od nas samo je razlika u tome sto oni imaju Kristijana Ronalda a mi nemamo, a na terenu igraju 10 igraca plus golman a ne jedan.Sto se tice Danaca po kvalitetu su daleko ispod nas jer imaju svega dva vrhunska igraca kao sto su Danijel Ager i Kristijan Eriksen ostali igraci im nisu u samom vrhu svetskog fudbala.Albanija ima samo Lorika Canu koji nesto vredi u toj reprezentaciji.Sto se tice Jermenije imaju nezgodnog Henrika Mikitarijana ali u svakom slucaju kvalitetnija su reprezentacija od Albanije.
(Firmas, 24. februar 2014 00:31)

to da na terenu igraju 10 igrača plus golman je možda kod nekih ekipa. Ali kad je Portugal u pitanju čisto sumnjam, vidjeli smo šta je Ronaldo uradio Švedskoj.

Red & Black Prishtina

pre 10 godina

Zelio bih dodati da je Albanija skinula bod Portugalu usred Lisabona, a veci deo utakmice su igrali sa igracem manje, 2008-e, u kvalifikacijama za Svetskog prvenstvo. Topli pozdravi iz Prishtine!

Boza

pre 10 godina

Necu odmah da kazem "Koji smo mi seljaci", jer mi svi kolektivno ne ucestvujemo u kreiranju srpskih novina, ali cu da pomislim tako jer stampa nekad i nametne kolektivno misljenje.
Citam jutros naslove u novinama, i svi su u fazonu "RONALDO DOLAZI U SRBIJU !!! ". Pa jel to glavna vest nakon izvlacenja ??? Vise se ne razmislja kako proci nekoga, kolike su nam sanse, nego daj odmah da namestimo razdeljak jer.... RONALDO DOLAZI U BEOGRAD ! Pa sta ?!? Jel smo sada toliko jadni da su kvalifikacije nacionalnih timova jedini nacin da nam neki poznati fudbaler dodje u goste ? A sta ako odustane, ako se razboli, ako vidi da njegov tim moze i sa pola gasa da nas prevrne u gostima, pa ne mora ni da poteze toliki put ? Sta ce onda sponzoruse, starlete, i novinarcici da rade ? Pa da idu svi kolektivno tamo kod poznatih u goste, jer ovoj Srbiji treba dostojanstvo, najmanje sto nam treba su ljudi koji balave za poznatima.
Zato vec vidim da nam se smesi trece ili cak i cetvrto mesto u grupi. Ne moze da bude prvi ili drugi onaj ko nemani grama dostojanstva.

Chinaman

pre 10 godina

jel zna neko da objasni kako je jermenija u 4.sesiru a mi u trecem?
prema ovom tekstu su oni 30 na fifa listi, a prilicno sam siguran da smo mi slabije plasirani...
(doktor, 24. februar 2014 00:56)

Ми смо 29.

Marko

pre 10 godina

Daj bre ljudi prekinite kakve su ovo gluposti. Prekinite vise da kukate sta bilo bi bolje da smo sa Holandjanima ili Nemcima u grupi....
Prekinite da pistite grupa je super samo je Portugal NA PAPIRU jaci od nas ako igraju svi a ne PEVACKO DRUSTVO, ostali su paprikas ako ih oziljno shvatis. A ako uzmemo ono nase lako cemo mi to necemo se plasirati...
SAMO OZBILJNO I GAZI SVE pa cak i naduvani prepotentni PORTUGAL.

Luke Babbitt

pre 10 godina

Sa Jermenijom je i pocela tradicija gubljenja bodova protiv autsajdera,jos onomad kad nas je vodio Savicevic i njihov cuveni Gurban Gurbanov... (Toasty, 24. februar 2014 04:31)

Ha ha to je bio Azerbaijan ali mislim da smo i tada igrali sa Jermenima 0:0
A sadašnja Jermenija je za onu Brazil

Repriza

pre 10 godina

Ako ne odemo na EP, bolje da ugasimo reprezentativni fudbal. Slažem se ja, nezgodi su Jermeni, dug put, ima par dobrih igrača, više od pola ekipe igra u RPL, Danska je nezgodna, ali možemo da igramo sa njima, pa i da ih pobedimo. Pa Jermenija ih je prebila 4-0 ili 4-1, što mi ne možemo, pa makar i 1-0.

P.S. Nemojte kvariti jezik. Niste dobro naučili, Portugal nije pravilno to ste pokupili iz engleskog jezika, previlno je Portugalija.

garymac

pre 10 godina

to da na terenu igraju 10 igrača plus golman je možda kod nekih ekipa. Ali kad je Portugal u pitanju čisto sumnjam, vidjeli smo šta je Ronaldo uradio Švedskoj.
(shady, 24. februar 2014 01:08)

Zato sto je Svedska jedan igrac plus 10 parazita koji bez tog jednog ne bi bili ni u 4 sesiru.
Sa druge strane Portugal je reprezentacija koja vec godinama nema tim i koja zavisi od individualnog kvaliteta. Svake kvalifikacije iako su objektivno jaci od konkurencije oni odu u baraz.
Danska je ono sto nama ne odgovara. Oni nemaju neke zvezde, izuzev Agera, Eriksena i Kjaera i nemaju neke prepoznatljive igrace, ali zato imaju timski duh koji ih oduvek krasi, a igraju i veoma jak fudbal, pun trcanja i duela.
Inace redovno dobijaju Portugal, iako slabi kako neki ovde kazu.

doktor

pre 10 godina

jel zna neko da objasni kako je jermenija u 4.sesiru a mi u trecem?
prema ovom tekstu su oni 30 na fifa listi, a prilicno sam siguran da smo mi slabije plasirani...

Toasty

pre 10 godina

Sa Jermenijom je i pocela tradicija gubljenja bodova protiv autsajdera, jos onomad kad nas je vodio Savicevic i njihov cuveni Gurban Gurbanov...

lanac je jak koliko ja jaka najslabija karika

pre 10 godina

Srbija nije imala kvaliteniji tim od osamostaljenja a snage koje nadolaze obecavaju da ce popuniti rupe u sredini i navali. Srbija je podbacivala na prethodnim takmicenjima jer bez pravog angazmana nema nista. Pravi angazman trazi i kvalitetno, strucno rukovodstvo sa obje noge na zemlji. Tu je veliki problem. Zadnja tri selektora su imala saren odnos sa tim "noge na zemlji", a FSS je prica za sebe. Mozda se cini da su i Antic i Mihajlovic izgubili konce sa stvarnoscu prije svega zbog neceg licnog ali se to u ozbiljnim savezima otkriva i popravlja dok ima vremena. Antic je prvo napravio sjajan posao i izgledalo je da ce u Africi to da "pecatira". Onda je Antara izgubio dizgine. "Rukomet" u sesnaestercu, igraci puse i piju pred kamerama, "ko to tamo koga cuva" protiv Gane i Australije su detalji koji su otkrili da je u reprezentaciji usao crv nediscipline. Pizon se izgubio u startu sa problemom. Mihajlovic je sa druge strane bio ultra disciplinarac, pretjeran, i toliko sklon sanjarenju sa ekstremnim eksperimentima, sve dok nije postalo previse kasno. Stice se utisak da FSS kakav je nema autoritet za ozbiljne rezultate. Selektori su bili kao neki imperatori, strucna saradnja u savezu nije postojala, i sve se zavrsavalo novim kolapsom i prozivanjem po novinama. Imenovanje Petkovica za savjetnika bi bio potez u pravom pravcu da i on nije imao svoj "imperatorski momenat" sa pozivanjem anonimnog sina na SP. A sam Karadzic sa svojom svitom poslusnika isto ne uliva povjerenje.

Ljubinko Pantic

pre 10 godina

Srbiju na putu do EURA ceka nikad laksa i bolja sansa da se plasiramo na neko prvenstvo kao samostalna drzava,ako se ne racuna Mondijal 2010 u Juznoj Africi iako smo i tamo mozda mogli da ostvarimo bolji ucinak.

Štilcovana Katabolcna

pre 10 godina

@Ivan
Ne da nećemo da prestanemo da prisvajamo rezultate SFRJ u fudbalu, nego to nećemo pristati ni u jednom drugom sportu, iz prostog razloga JER NAM PRIPADAJU, verovali ili ne. Srpski olimpijski klub je primljen u MOK mislim 1912 godine. Nakon prvog svetskog rata, olimpijski komitet nove države nije tražio ponovan prijem u MOK, već je srpski olimpijski klub samo promenio ime, tako da sa pravne tačke gledišta sve medalje osvojene, što na olimpijadama, što na ostalim prvenstvima pravno tehnički gledano pripadaju Srbiji. Tako da Srbija nije naslednik jugoslovenskog olimpijskog komitete, već je jugoslovenski olimpijski komitet u stvari Srpski olimpijski klub samo s drugim imenom.Podsećam, pre drugog svetskog rata, članstvo u sportskim organizacijama ostvarivalo se preko MOK-a, a ne preko članstva u UN iz prostog razloga jer UN tada nije postojao. Da li je to pošteno, iskreno rečeno baš me briga. Ko vam je kriv što niste pazili na detalje, a i sami znate da đavo leži u detaljima. Koristim ovu priliku da se zahvalim svim sportistima iz bivše SFRJ, a naročito Hrvatima i Slovencima što su srčano i hrabro osvajali medalje za Srbiju.

.

pre 10 godina

Vi koji nabrajate nase "zvezde" i slavite koliko su skupi, zaboravljate da su upravo te zvezde koje vrede na stotine miliona uspele da se ne kvalifikuju na EP i SP, pa me interesuje da li iko od vas ima vise od 10 godina kada misli da su oni sada neki favoriti u grupi i da ce moci da se nose sa Portugalom i Danskom!?

cuj ovog kockastog

pre 10 godina

@flatline

Ujkica se jako uzrujala i to na srpskom sajtu. Dolazis ovamo da vredjas Srbe i pricas price na vest o nasoj grupi za Euro 2016. Imali ste LOGORE za DECU ejjj logore za decu, pa nacisti su se gadili vasih KOLJACA iz Hercegovine. Posebno su poznate njihove jame i srbosjek. Mani se nas, hteli se tisucetnu kulturu i dobili ste je jer ste se uvek prodavali a izgleda da vas i dalje boli to sto vam je Beograd bio glavni grad 69. godina u dve drzave. Katarzu za drugi svetski rat niste doziveli, imali ste i logore 90 tih a pricas za srpske. A sta mislis da Hrvata nema u Srbiji, ima ali im ne fali dlaka sa glave niti ce. Nego se bolje konektuj na neki kockasti sajt, mani se poznate srbomrznje.

Tedi

pre 10 godina

Ajmo malo realnosti.Portugal i Danska su na papiru i po FIFA rang listi daaaleko ispred Srbije.Po FIFA listi,Albanija i Armenija su tu negde sa Vama.Mnogo su se digli u ovih par godina a i ulazu mnogo u fudbal.Nitko ih u zadnji dva-tri ciklusa nije nadigrao.Dakle,Srbija mora zbiti redove.Probati se ubaciti medju prva dva mesta ali i uci u borbu sa Armenijom i Albanijom za trece mesto i kasnije baraz.Da bi se skuvao dobar rucak,nije dovoljno kupiti sve potrebno.Valja znati to skuvati.Vidim da tek sledi spektakl,SP u Brazilu a Vi vec "setate" kvalifikacijama i "gazite" sve redom na putu za Evropski sampionat.Vec vidjena matrica.A onda povratak u realnost uz tres na patos boli,jako boli!!!

Иван

pre 10 godina

Одавно нисам чуо ништа смешније од тога да је ово најтежа група! Па Португалци су једини противник из првог шешира против кога макар теоретски можемо да играмо! То је папирната фудбалска сила, са извиканим Роналдом и екипом која не може ниједном озбиљном противнику дати гол на важној утакмици. И све нам иде на руку: Роналдо ионако кочи тај тим, поред њега сви Португалци играју у грчу, а догодине ће бити још маторији; основу наше екипе чиниће момци с великим искуством у португалској лиги, па неће бити ни неког страха; овог лета одиграћемо пријатељске утакмице против неких од најјачих светских селекција, па ћемо ваљда мало рутинираније ући у те квалификације... Данци пак више нису толико јаки као раније. Међутим, као и увек, све зависи (нажалост) од нашег приступа: ако се не уплашимо и ако играчи коначно заиграју за репрезентацију на нивоу на којем играју и у клубовима, ни прво место није недостижно. Но, ако будемо играли наше уобичајено траљаво, безидејно мучење лопте, ако селектори буду "паметовали" и измишљали "топлу воду" а играчи имали неозбиљан приступ, ми ћемо и против Јерменије и Албаније губити доста поена. Но, наш приступ је већ неки други падеж - да смо добили најтежу групу, то је баш, баш далеко од истине.

hrvoje

pre 10 godina

Drage komsije,
ne razumijem vasu pricu glede plasmana na EP u Francuskoj.
Stvari su zapravo vrlo vrlo jednostavne. Plasman nije problem...
Plasmana nema:)

dzontra

pre 10 godina

ja kao veciti pesimista sto se tice Srpske reprezentacije i Srpskog fudbala uopste,kazem da (uz pravog selektora naravno) lagano prolazimo ove kvalifikacije,jer je grupa idealna a mi nikad jaci...da sam birao iz svih sesira, ovakvu bih grupu izabrao, sem naravno jermenije(ne zbog one izlizane price da nam slabe ekipe otkidaju bodove nego sto oni stvarno dobro igraju i ako nam izmu bodove to ce biti zbog kvaliteta a ne zbog neke puke srece)

Panx

pre 10 godina

Nema potrebe da razmisljamo negativno, pa pogledajte samo u kakvim klubovima nasi igraci igraju i kakvi su to talenti! Dobili smo sjajnog trenera! Imamo sasvim dovoljno vremena da se ekipa uigra do oktobra (Francuzi ce nam doci kao sjajan test). Pa zamislite samo koliko ce jos igraci napredovati za tih nesto vise od pola godine? NAPRED ORLOVI, OBRADUJTE NAS, SIGURAN SAM DA CEMO BITI I PRVI!

ja

pre 10 godina

I sta Srbija ima sa Jugoslavijom kad nije pravni nasljednik Jugoslavije u UN. Srbija nije nasljedila stolicu nego se morala ponovo učlaniti. Zato se sud i proglasio ne nadležnim kad je Srbija tužila NATO zemlje jer nije bila član UN

Smiler

pre 10 godina

Mislim da bolje nismo mogli proci. Mogli smo dobiti Blegiju ili Hrvate umesto Danaca, umesto Jermenije mogli su biti Skoti ili Crnogorci... A pored normalnog selektora i normalne ekipe:
Brkic
Ivanovic Bisevac Nastasic Kolarov
Basta Matic Tadic L.Markovic
Ljajic Mitrovic
mislim da ni Portugalcima nece biti lako...

Okram

pre 10 godina

Portugal nema vrhunske igrace, nego vanserijskog igraca! Ostali su kao nasi manje vise, cak i mi imamo na nekim pozicijama bolje igrace!

mm

pre 10 godina

pa ako cemo po vrednosti tima-
matic 25mil
nastasic 21
ivanovic 20
subotic 20

znaci njih cetvorica vrede kao ceo tim danske. znaci treba preuzeti ulogu favorita i igrati fudbal.
danci su se kvalifikovali za brazil i verovatno su trenutno u boljoj formi od nas, ali utakmica se igra u novembru i videcemo u kakvoj cemo mi biti formi.
realno gledano treba da budemo bolji od albanije i jermenije za trece mesto u grupi i ako to nismo u stanju onda stvarno ne treba ni da idemo na EP.
veoma je bitno ko ce nam biti trener i kojoj cemo formaciji uopste igrati.
najverovatnije 4-2-3-1 zbog veoma ofanzivnih bekova, kolarova i ivanovica, ali ja bih voleo jednom da vidim, makar u prijateljskoj utakmici, da igramo 4-3-3, sa konstatnim visokim presingom na protivnika.
nas problem je nedostatak centralnog veznog. igraci na toj poziciji su jojic i djuricic, ali i jedan drugi ce grejati klupu do kraja sezone. ljajic i tadic mogu da igraju na toj poziciji, ali ljajic nije bas kreator igre, a steta je da tadic ne igra desno krilo.
do septembra ima jos dosta vremena.

PizonProsineckiSavicevicPiksi

pre 10 godina

Objektivno pukim slucajem mozemo biti drugi. Mozda previse mladjih komentarise i peca se na neke transfere, igrace i slicno. Mozemo mi da volimo Matica i Ivanovica,tj. Nastasica i sl,ali to nisu igraci koji nose reprezentaciju,tj.njihove uloge u timu nisu bas bitne. Takodje igraju u jakim klubovima,gde igraju sa 15-20 zveri od igraca,pa deluje da su velicine,ali u reprezentaciji se ne vide,ili nije to to. Mi nemamo igrace sredine terena mislioce,pakere,igrace koji resavaju jedan na jedan,igrace koji iz nicega mogu stvoriti sansu,dati gol.Nemamo ni spic igrace vec godinama,decenijama.Pa ja rec paker nisam cuo ni u TV prenosima vise,sve se svodi kao on trci,on radilica i sl.Pa mora da trci,fudbal nije sah,ili kuglanje. Sve su to talenti i nedokazani igraci,pogotovu za velika takmicenja i velika dela. Pa pogledajte Partizan,Sasa Ilic sa 36 godina od toga 14-15 godina zadnjih glavni igrac godinama,neko ko nesto zna,takodje i Milijas i sad Ninkovic u Zvezdi. Morali se veterani vracati da bi neko stvorio sansu,drzao loptu duze od 3 sekunde,dao pas,unapredio igru. Sto se kaze mi imamo gradju,sume,ali za pravi stilski namestaj jos nismo. Nije Zvezda bila prvak Evrope i sveta a i reprezentacija jaka tad devedesetih bila nesto do 1998,ali bili igraci Piksi,Dejo,Robi,Jugovic,Stosic,pa iz partizana Jokanovic,Mijatovic. Majstora nema pa nema.

Luke Babbitt

pre 10 godina

Realno je da kući dobijemo sve osim Portugala s kojim ćemo nerešeno verovatno.Na strani očekujem sve poraze,eventualno bod u Danskoj ili Portugalu,Albanija će nas tamo verovatno dobiti jer će se naši us...i za goli život.Jermenija,hmm Movsisijan,Mktarijan i Aras Ozbilis uz napaljene ostale će nas upropastiti realno.Na kraju bićemo nekako drugi valjda.

Batistuta

pre 10 godina

Pa verovatno je ceka ispadanje iz istih,selektor se menja posle svakog kvalifikacionog ciklusa postavljaju se vrsioci duznosti selektora sto samo kod nas ima,ljudi nisu u stanju pola godine da postave selektora,guraju se neki smesni igraci,tole i kompanija su pustili korenje u svojim udobnim foteljema nabili sebi debele plate nista zivo ne rade kompletan fudbal nam propada ako je uopste moguce da propadne vise tako da bar ja ne ocekujem nista i odavno sam prestao da se nadam necemu.

Šavi Ćelstrem

pre 10 godina

Stvarno, dokle će trajati to svojatanje reprezentacije SFRJ? Jedina reprezentacija Jugoslavije sa kojom sadašnja ekipa Srbije može da se povezuje je ona iz Montevidea.
Manite se više te priče i pokazivanja enciklopedijskog (Gugl) znanja kojim samo raspirujete lažni osećaj veličine kod polupismenih masa koje danas prate "naš" fudbal. Nemamo mi više nikakve veze sa Baždarevićem, Osimom, Zambatom ili Zlatkom Vujovićem, kao ni što naš olimpijski sport nema nikakve veze sa Matom Parlovom, Matijom Ljubekom ili Đurđom Bjedov, čijim smo se medaljama kitili kada smo onomad slavili "našu" stotu olimpijsku u Londonu...

skabo

pre 10 godina

(Štilcovana Katabolcna, 24. februar 2014 11:00)

To je bas glupo, ja to ne prisvajam.
Sta Primoz Ulaga je osvajao za Srbiju??? Nije nego za Jugoslaviju. Ta drzava vise ne postoji, a ti ako zelis kiti se tudjim perjem, ako te nije sramota.

NP

pre 10 godina

Srbija ce do oktobra pricati kako ima realne sanse za plasman na prvenstvo, a onda ce, po dobrom starom obicaju, praviti ekipu za naredne kvalifikacije. Nema tu tima!
Bosna i Hrvatska imaju realne sanse. Bosna ima tim i sigurno najboljeg veznog igraca u regionu: Miralema Pjanica (Adem mu je rezerva u Romi), a Hrvati imaju ozbiljnost i uvijek su na prvenstvima.

Štilcovana Katabolcna

pre 10 godina

@Skabo
Jeste, Primož Ulaga je osvajao pravno gledano medalje za Srbiju. Veruj mi radovao sam se tim medaljama i na olimpijadi'88 i na svetskom u letovima '89 isto kao i Slovenac iz Kranja. Voleo sam i Roka Petroviča, Mateju Svet, France Peteka. I svi oni su, ponavljam, pravno gledano osvajali medalje za Srbiju. I još jednom, baš me briga da li je to pošteno. Medalje pripadaju tim sportistima kao pojedincima, i državi Srbiji, odnosno Srpskom olimpijskom komitetu. Sve ono što su osvojili od 1992 na ovamo pripada njima i njihovim novim državama.

Samir, Sarajevo

pre 10 godina

Ovaj clanak me podsjetio na najavu utakmice Srbija - Farska Ostrva iz septembra 2008. godine kada je receno da je "vasa" reprezentacija najvecu pobjedu nad Farskim Ostrvima ostvarila 1990. godine od 7:0 a golove su dali Najdovski, Pancev (2), Prosinecki, Boban, Vulic i Suker...:-)
Btw, ako se sada ne plasirate, ne znam kada ce te...mada je moguce da u oktobru 2015 ne osvojite ni jedan bod u zadnje dvije tekme...

flatline

pre 10 godina

@šticlovani,
nije ni čudo da te nije briga je li pošteno ili nije iz jednostavnog razloga što bi kada bi išli pošteno vi bi ostali, brat-bratu bez pola odličja. Pa čak ni vaši idoli Rusi ne prisvajaju medalje od Sovjetskog Saveza. Nemaju ljudi obraza, a oni će ih se ionako nakupiti. Ali eto, vidimo da uvijek ima onih koji su spremni na sve. Upravo zato i jeste došli na ove grane, jer ste se bavili time kako tuđe prisvojiti, umjesto da se trudite nešto sami napraviti. Pokušajte ipak, neusporedivo je slađe.

Shonke

pre 10 godina

Kako se ložite na te skupe profesionalce a oni su nas koštali mnogo primljenih golova u prošlim kvalifikacijama. Kolarov, Ivanović samo su neki od asistenata protivničkim napadačima a na sredini i posebno u napadu smo previše tanki za nešto ozbiljnije.

boj@n

pre 10 godina

Ovo nema veze sa fifinom rang listom,lijepo je rečeno da su šeširi odredjeni po uspjesima u poslednja 4 ciklusa kvalifikacija.

FFK

pre 10 godina

Pa ja ne bi rekao da je jedino Lorik Cana največa zvezda,ja bih na listu stavio i : Etrit Berisha Ss.Lazio, Migjen Basha FC.Torino, Taulant Xhaka FC.Basel,a svi su sa Kosova. Sto se tiče albanaca iz Albanije, tu bi Ergys Kace PAOK (Najbolji mladi fudbaler u grcoj ligi) pomenuo.

malo objektivnosti

pre 10 godina

@flatline

Ljudi koji su se ceo zivot priklanjali okupatoru i ceo zivot bili sluge, to su i dan danas, ljudi kojima je pola zemlje pokatoliceno i oni koji su imali Jasenovac, Staru Gradisku, Kozaru, Jadnovo...pricaju o necemu hahaha! Ko vas ne zna skupo bi vas platio. A kad vec pricas o sportu, pa cim smo se pojavili 1995. posle sankcija krenulo je kolektivno samaranje. Da nam nisu te medlaje mozda poklonili!? Zna se sta je srpska kosarkaska, vaterpolo i odbojkaska reprezentacija napravila od raspada Juge i kakve je igracke velicine stvorila. Pricali ste o tenisu kako to samo igraju gospoda a onda dosao KING Novak Djokovic pa je od majke Hrvatice i od oca Crnogorca ahahahaha, ma sad nema veze gde je rodjen! Ana Ivanovic, Jelena Jankovic, Davis Cup...O najjacoj trci u istoriji sporta Felps-Cavic necu ni da pricam. Ma nista sami nismo napravili! Sve smo ukrali, ma i tituli USATOG pehara iz Barija, inace nisam nikako navijac Zvezde al kad nam se na Srpskom sajtu javljau Hrvati i oni nas uce necemu mora se posteno odgovoriti. PS I pesmu na Evroviziji smo ukrali kad smo bili prvi hahahaha!

charlton-tsc

pre 10 godina

Ako nasi momci odigraju neku od utakmica na Niskom Cairu, garantujem da ce svako ko dodje popiti 2-3 kom kad zagrma MERAKLIJE BREEEEEE.....SRBIJAAAA.

ilic

pre 10 godina

Voleo bi da ove Srbijance razbije Albanija u sred Beograda, pa posle toga proslave zajedno u palati Albanija i pobedu dragih im gostiju i briselski sporazum.

emirTZ

pre 10 godina

Sjećam se kada smo mi bili u grupi sa Albanijom. U Tirani smo poveli a potom pogađali prečke i sative, onda je Albanija nekako izjednačila i završilo je 1 : 1 - Odmah tada sam rekao ova dva boda što smo prosuli koštat će nas direktnog plasmana. Tako je i bilo jer da smo tu uzeli 2 boda išli bi zadnju utakmicu u Pariz samo da ne izgubimo a morali smo ići da pobijedimo. Poveli smo a pred kraj je sudija svirao penal Francuzima na 17 metara...
https://www.youtube.com/watch?v=amrzPKfmUcA

Croatia

pre 10 godina

Osobno nemam ništa protiv Srbije i mislim da imate jako dobru ekipu sa dokazanim igračima u klubovima ali ovdje se radi o jako dobrim protivnicima. Prvo Portugal je ekipa koja se može dobiti i nije top 3 reprezentacija ali to možete dobiti samo u Beogradu dok u Portugalu možete sanjati bodove. Dansku možete podcjeniti kao nekoga sa kime se dade igrati ali oni su strašno jaka ekipa koja vas može dobiti u Beogradu puno prije Portugala jer Dance sigurno nećete shvatiti toliko ozbiljno. Albanija će vam prirediti topao doček zbog Kosova, nešto slično kao Makedonija i to bi vas moglo koštati bodova. Armeniju ne poznajem ali već ste imali problema sa njima prije i znam da su prošle godine igrali jako dobro tako da su žedni krvi u ovim kvalifikacijama i vas će gledati kao priliku i sigurno se neće prestrašiti Srbije kao ekipe i povući se ako su mogli dobiti Dansku 4:0 u gostima. Sve u svemu ako prođete ovako tešku grupu možda bi i mogli nešto napraviti na prvenstvu ali ja sam skeptik. Da bi dobili ovakve ekipe trebate imate konzistentnost pobjeđivanja i kemiju u ekipi. Ne znam da li ovaj Drulović ima taj autoritet a ruku na srce trebate i napadače u formi koji su spremni realizirati malobrojne šanse koje će te imati na gostovanjima u Albaniji i Armeniji a da ne govorim o Portugalu i Danskoj. Osobno mislim da niste još spremni za takav podvig ali živi bili pa vidjeli. Sve u svemu sretno

tint

pre 10 godina

Komšije šta toliko kukate?
Imate grupu iz koje više reprezentacija ide dalje nego što nejde i opet vam nije pravo.
Pa ako ćete biti baš u one dvije koje neidu onda ste stvarno baksuzi.

lijep pozdrav svima

flatline

pre 10 godina

@malo objektivnosti
a što čovjek da kaže nekome kome glava služi samo zato da mu kiša ne pada u pluća? Jer da išta ima u njoj postavio bi sebi jedno sasvim logično i jednostavmo pitanje; ako smo se mi priklanjali svakom okupatoru kako to da danas imamo svoju državu? Bili bi valjda u sastavu neke Italije, Mađarske, Austrije ili kako bi ti volio, velike srbije. Logore mi nemoj spominjati jer ste ih i vi imali na pragu 21. stoljeća, s tom razlikom da ste vi te logore i željeli jer ste glasali za onoga tko ih je osnivao, mi za Pavelića nismo nikada. To su ti činjenice, pa se malo nosi s njima, ako imaš mooda, karaktera i ljudskosti, a ostavi se trkeljanja bez veze.
Inače koliko ste medalja osvojili na olimpijadama, ha?
Usput, dobro si spomenuo Đokovoća kao dokaz da ništa ozbiljno ne možete bez nas napraviti.
Da, stvarno tebi glava samo spriječava kišu da ti je pada u pluća, u protivnom bi se utopio.

Vladimir_natal_Petkovic

pre 10 godina

(Croatia, 25. februar 2014 19:42)

ova grupa je definitivno mnogo laksa nego prosla..nema hrvata i makedonaca koji se pale na srbe pa nam tenzije nisu tolke kao u zadnjim kvalifikacijama.igramo prvu protiv armenije u armeniji,pun stadion ,ludi navijaci..i bas tu treba da idemo na pobedu jer armenija igra prilicno nervozno i lose kod kuce..sanse su nam dobre..danci nikad ne mogu da igraju sa ekipama sa balkana,uvek gube ,pa cak i od bugara.srbi su bugare dobili u zadnje dve utakmice sa gol razlikom 7-1 mislim..sta reci.danci sigurno jesu neugodni ali su laksi od hrvata na primer tako da ocekujem pozitivan skor sa njima.albanija ko albanija ..buka urlanje ,nacionalizam u tirani,to nas ocekuje.vreme je da budemo gospoda naspram ovim malim zemljama koji se pale na nas,mirne glave i sa samopouzdanjem (dva top mlada napadaca evrope je u nasim redovima)idemo na EP u to nema sumnje.ko moze hrvate da stisne uz zid da ne predju centar to moze i sa danskom,armenijom i albancima.portugal je portugal svetska top ekipa protiv njih mozemo izgubiti nije strasno ali ovo ostalo....bez problema.

pozz

Mad4Red

pre 10 godina

Ovako imamo tim za velike domene evo mog tima pa procenite sami... golmani Lukac (Par) Rajkovic (Czv), odbrana Kolarov (ManC) Nastasic (ManC) Subotic (BvB) Ivanovic (Che) Basta (Udi) Rajkovic (Hamb) Tomovic (Fio), sredina Gudelj (Az) Matic (Che) Ljajic (Rom) Djuricic (Ben) Sulejmani (Ben) Tadic (Twente) Ninkovic (Czv) napad L. Markovic (Ben) Mitrovic (And) Marko i Stefan Scepovic... i to uz ponekog iz mlade reprezentacije da gazimo sve redom boze zdravlja videcete!!! SRBIJA !!!

nećete u brazil

pre 10 godina

to će ići nekako ovako:
novi izbornik,
nova selekcija igrača
nova taktika(?)
za sve to treba vremena, a vi ga nemate,
pa sve upućuje na onu: "zlo se piše, dobro biti neće"
želim vam da ovaj put uspijete jer kadar igrača
koji imate to zaslužuje.......:)

Red & Black Prishtina

pre 10 godina

Zelio bih dodati da je Albanija skinula bod Portugalu usred Lisabona, a veci deo utakmice su igrali sa igracem manje, 2008-e, u kvalifikacijama za Svetskog prvenstvo. Topli pozdravi iz Prishtine!

hrvoje

pre 10 godina

Drage komsije,
ne razumijem vasu pricu glede plasmana na EP u Francuskoj.
Stvari su zapravo vrlo vrlo jednostavne. Plasman nije problem...
Plasmana nema:)

Tedi

pre 10 godina

Ajmo malo realnosti.Portugal i Danska su na papiru i po FIFA rang listi daaaleko ispred Srbije.Po FIFA listi,Albanija i Armenija su tu negde sa Vama.Mnogo su se digli u ovih par godina a i ulazu mnogo u fudbal.Nitko ih u zadnji dva-tri ciklusa nije nadigrao.Dakle,Srbija mora zbiti redove.Probati se ubaciti medju prva dva mesta ali i uci u borbu sa Armenijom i Albanijom za trece mesto i kasnije baraz.Da bi se skuvao dobar rucak,nije dovoljno kupiti sve potrebno.Valja znati to skuvati.Vidim da tek sledi spektakl,SP u Brazilu a Vi vec "setate" kvalifikacijama i "gazite" sve redom na putu za Evropski sampionat.Vec vidjena matrica.A onda povratak u realnost uz tres na patos boli,jako boli!!!

ja

pre 10 godina

I sta Srbija ima sa Jugoslavijom kad nije pravni nasljednik Jugoslavije u UN. Srbija nije nasljedila stolicu nego se morala ponovo učlaniti. Zato se sud i proglasio ne nadležnim kad je Srbija tužila NATO zemlje jer nije bila član UN

Firmas

pre 10 godina

Realno po igrackom kadru Portugal nije nista bolji od nas samo je razlika u tome sto oni imaju Kristijana Ronalda a mi nemamo, a na terenu igraju 10 igraca plus golman a ne jedan.Sto se tice Danaca po kvalitetu su daleko ispod nas jer imaju svega dva vrhunska igraca kao sto su Danijel Ager i Kristijan Eriksen ostali igraci im nisu u samom vrhu svetskog fudbala.Albanija ima samo Lorika Canu koji nesto vredi u toj reprezentaciji.Sto se tice Jermenije imaju nezgodnog Henrika Mikitarijana ali u svakom slucaju kvalitetnija su reprezentacija od Albanije.
Golmani:
Stojkovic(Ergotelis)
Brkic(Udineze)
Kahriman(Tavrija)
Odbrana:
Ivanovic(Celzi)
Rukavina(Valjadolid)
Tomovic(Fiorentina)
Vidic(Mancister Junajted)
Subotic(Borusija Dortmund)
Bisevac(Olimpik Lion)
Nastasic(Mancister Siti)
Pejcinovic(Nica)
Spajic(Tuluz)
Kolarov(Mancister Siti)
Lomic(Dinamo Moskva)
D.Tosic(Gencerberligi)
Sredina:
Matic(Celzi)
Fejsa(Benfika)
Kuzmanovic(Inter)
Gudelj(AZ Alkmar)
Tadic(Tvente)
Basta(Udineze)
Sulejmani(Benfika)
Ljajic(Roma)
Djuricic(Benfika)
Jojic(Borusija Dortmund)
Markovic(Benfika)
Z.Tosic(CSKA Moskva)
Kostic(Groningen)
Napad:
Mitrovic(Andrelhet)
Djordjevic(Nant)
S.Scepovic(Sporting Hihon)
Djurdjic(Grojter Firt)
Ja vidim Srbiju sa Ljubinkom Drulovicem na EP u Francuskoj jer ovi igraci koje sam naveo to sigurno zasluzuju.

.

pre 10 godina

Vi koji nabrajate nase "zvezde" i slavite koliko su skupi, zaboravljate da su upravo te zvezde koje vrede na stotine miliona uspele da se ne kvalifikuju na EP i SP, pa me interesuje da li iko od vas ima vise od 10 godina kada misli da su oni sada neki favoriti u grupi i da ce moci da se nose sa Portugalom i Danskom!?

doktor

pre 10 godina

jel zna neko da objasni kako je jermenija u 4.sesiru a mi u trecem?
prema ovom tekstu su oni 30 na fifa listi, a prilicno sam siguran da smo mi slabije plasirani...

NP

pre 10 godina

Srbija ce do oktobra pricati kako ima realne sanse za plasman na prvenstvo, a onda ce, po dobrom starom obicaju, praviti ekipu za naredne kvalifikacije. Nema tu tima!
Bosna i Hrvatska imaju realne sanse. Bosna ima tim i sigurno najboljeg veznog igraca u regionu: Miralema Pjanica (Adem mu je rezerva u Romi), a Hrvati imaju ozbiljnost i uvijek su na prvenstvima.

mm

pre 10 godina

pa ako cemo po vrednosti tima-
matic 25mil
nastasic 21
ivanovic 20
subotic 20

znaci njih cetvorica vrede kao ceo tim danske. znaci treba preuzeti ulogu favorita i igrati fudbal.
danci su se kvalifikovali za brazil i verovatno su trenutno u boljoj formi od nas, ali utakmica se igra u novembru i videcemo u kakvoj cemo mi biti formi.
realno gledano treba da budemo bolji od albanije i jermenije za trece mesto u grupi i ako to nismo u stanju onda stvarno ne treba ni da idemo na EP.
veoma je bitno ko ce nam biti trener i kojoj cemo formaciji uopste igrati.
najverovatnije 4-2-3-1 zbog veoma ofanzivnih bekova, kolarova i ivanovica, ali ja bih voleo jednom da vidim, makar u prijateljskoj utakmici, da igramo 4-3-3, sa konstatnim visokim presingom na protivnika.
nas problem je nedostatak centralnog veznog. igraci na toj poziciji su jojic i djuricic, ali i jedan drugi ce grejati klupu do kraja sezone. ljajic i tadic mogu da igraju na toj poziciji, ali ljajic nije bas kreator igre, a steta je da tadic ne igra desno krilo.
do septembra ima jos dosta vremena.

Luke Babbitt

pre 10 godina

Realno je da kući dobijemo sve osim Portugala s kojim ćemo nerešeno verovatno.Na strani očekujem sve poraze,eventualno bod u Danskoj ili Portugalu,Albanija će nas tamo verovatno dobiti jer će se naši us...i za goli život.Jermenija,hmm Movsisijan,Mktarijan i Aras Ozbilis uz napaljene ostale će nas upropastiti realno.Na kraju bićemo nekako drugi valjda.

Mad4Red

pre 10 godina

Ovako imamo tim za velike domene evo mog tima pa procenite sami... golmani Lukac (Par) Rajkovic (Czv), odbrana Kolarov (ManC) Nastasic (ManC) Subotic (BvB) Ivanovic (Che) Basta (Udi) Rajkovic (Hamb) Tomovic (Fio), sredina Gudelj (Az) Matic (Che) Ljajic (Rom) Djuricic (Ben) Sulejmani (Ben) Tadic (Twente) Ninkovic (Czv) napad L. Markovic (Ben) Mitrovic (And) Marko i Stefan Scepovic... i to uz ponekog iz mlade reprezentacije da gazimo sve redom boze zdravlja videcete!!! SRBIJA !!!

ilic

pre 10 godina

Voleo bi da ove Srbijance razbije Albanija u sred Beograda, pa posle toga proslave zajedno u palati Albanija i pobedu dragih im gostiju i briselski sporazum.

Samir, Sarajevo

pre 10 godina

Ovaj clanak me podsjetio na najavu utakmice Srbija - Farska Ostrva iz septembra 2008. godine kada je receno da je "vasa" reprezentacija najvecu pobjedu nad Farskim Ostrvima ostvarila 1990. godine od 7:0 a golove su dali Najdovski, Pancev (2), Prosinecki, Boban, Vulic i Suker...:-)
Btw, ako se sada ne plasirate, ne znam kada ce te...mada je moguce da u oktobru 2015 ne osvojite ni jedan bod u zadnje dvije tekme...

xXx

pre 10 godina

I sta sad? Kao treba da ih se plasimo? KOLAROV! NASTASIC! SUBOTIC! IVANOVIC! MATIC! LJAJIC! LAZAR MARKOVIC! Ja svakako mislim da oni treba da drhte od nas, i ne samo oni...Spremite se...dolazimo!

Štilcovana Katabolcna

pre 10 godina

@Ivan
Ne da nećemo da prestanemo da prisvajamo rezultate SFRJ u fudbalu, nego to nećemo pristati ni u jednom drugom sportu, iz prostog razloga JER NAM PRIPADAJU, verovali ili ne. Srpski olimpijski klub je primljen u MOK mislim 1912 godine. Nakon prvog svetskog rata, olimpijski komitet nove države nije tražio ponovan prijem u MOK, već je srpski olimpijski klub samo promenio ime, tako da sa pravne tačke gledišta sve medalje osvojene, što na olimpijadama, što na ostalim prvenstvima pravno tehnički gledano pripadaju Srbiji. Tako da Srbija nije naslednik jugoslovenskog olimpijskog komitete, već je jugoslovenski olimpijski komitet u stvari Srpski olimpijski klub samo s drugim imenom.Podsećam, pre drugog svetskog rata, članstvo u sportskim organizacijama ostvarivalo se preko MOK-a, a ne preko članstva u UN iz prostog razloga jer UN tada nije postojao. Da li je to pošteno, iskreno rečeno baš me briga. Ko vam je kriv što niste pazili na detalje, a i sami znate da đavo leži u detaljima. Koristim ovu priliku da se zahvalim svim sportistima iz bivše SFRJ, a naročito Hrvatima i Slovencima što su srčano i hrabro osvajali medalje za Srbiju.

Štilcovana Katabolcna

pre 10 godina

@Skabo
Jeste, Primož Ulaga je osvajao pravno gledano medalje za Srbiju. Veruj mi radovao sam se tim medaljama i na olimpijadi'88 i na svetskom u letovima '89 isto kao i Slovenac iz Kranja. Voleo sam i Roka Petroviča, Mateju Svet, France Peteka. I svi oni su, ponavljam, pravno gledano osvajali medalje za Srbiju. I još jednom, baš me briga da li je to pošteno. Medalje pripadaju tim sportistima kao pojedincima, i državi Srbiji, odnosno Srpskom olimpijskom komitetu. Sve ono što su osvojili od 1992 na ovamo pripada njima i njihovim novim državama.

flatline

pre 10 godina

@malo objektivnosti
a što čovjek da kaže nekome kome glava služi samo zato da mu kiša ne pada u pluća? Jer da išta ima u njoj postavio bi sebi jedno sasvim logično i jednostavmo pitanje; ako smo se mi priklanjali svakom okupatoru kako to da danas imamo svoju državu? Bili bi valjda u sastavu neke Italije, Mađarske, Austrije ili kako bi ti volio, velike srbije. Logore mi nemoj spominjati jer ste ih i vi imali na pragu 21. stoljeća, s tom razlikom da ste vi te logore i željeli jer ste glasali za onoga tko ih je osnivao, mi za Pavelića nismo nikada. To su ti činjenice, pa se malo nosi s njima, ako imaš mooda, karaktera i ljudskosti, a ostavi se trkeljanja bez veze.
Inače koliko ste medalja osvojili na olimpijadama, ha?
Usput, dobro si spomenuo Đokovoća kao dokaz da ništa ozbiljno ne možete bez nas napraviti.
Da, stvarno tebi glava samo spriječava kišu da ti je pada u pluća, u protivnom bi se utopio.

Toasty

pre 10 godina

Sa Jermenijom je i pocela tradicija gubljenja bodova protiv autsajdera, jos onomad kad nas je vodio Savicevic i njihov cuveni Gurban Gurbanov...

nećete u brazil

pre 10 godina

to će ići nekako ovako:
novi izbornik,
nova selekcija igrača
nova taktika(?)
za sve to treba vremena, a vi ga nemate,
pa sve upućuje na onu: "zlo se piše, dobro biti neće"
želim vam da ovaj put uspijete jer kadar igrača
koji imate to zaslužuje.......:)

skabo

pre 10 godina

(Štilcovana Katabolcna, 24. februar 2014 11:00)

To je bas glupo, ja to ne prisvajam.
Sta Primoz Ulaga je osvajao za Srbiju??? Nije nego za Jugoslaviju. Ta drzava vise ne postoji, a ti ako zelis kiti se tudjim perjem, ako te nije sramota.

Croatia

pre 10 godina

Osobno nemam ništa protiv Srbije i mislim da imate jako dobru ekipu sa dokazanim igračima u klubovima ali ovdje se radi o jako dobrim protivnicima. Prvo Portugal je ekipa koja se može dobiti i nije top 3 reprezentacija ali to možete dobiti samo u Beogradu dok u Portugalu možete sanjati bodove. Dansku možete podcjeniti kao nekoga sa kime se dade igrati ali oni su strašno jaka ekipa koja vas može dobiti u Beogradu puno prije Portugala jer Dance sigurno nećete shvatiti toliko ozbiljno. Albanija će vam prirediti topao doček zbog Kosova, nešto slično kao Makedonija i to bi vas moglo koštati bodova. Armeniju ne poznajem ali već ste imali problema sa njima prije i znam da su prošle godine igrali jako dobro tako da su žedni krvi u ovim kvalifikacijama i vas će gledati kao priliku i sigurno se neće prestrašiti Srbije kao ekipe i povući se ako su mogli dobiti Dansku 4:0 u gostima. Sve u svemu ako prođete ovako tešku grupu možda bi i mogli nešto napraviti na prvenstvu ali ja sam skeptik. Da bi dobili ovakve ekipe trebate imate konzistentnost pobjeđivanja i kemiju u ekipi. Ne znam da li ovaj Drulović ima taj autoritet a ruku na srce trebate i napadače u formi koji su spremni realizirati malobrojne šanse koje će te imati na gostovanjima u Albaniji i Armeniji a da ne govorim o Portugalu i Danskoj. Osobno mislim da niste još spremni za takav podvig ali živi bili pa vidjeli. Sve u svemu sretno

Boza

pre 10 godina

Necu odmah da kazem "Koji smo mi seljaci", jer mi svi kolektivno ne ucestvujemo u kreiranju srpskih novina, ali cu da pomislim tako jer stampa nekad i nametne kolektivno misljenje.
Citam jutros naslove u novinama, i svi su u fazonu "RONALDO DOLAZI U SRBIJU !!! ". Pa jel to glavna vest nakon izvlacenja ??? Vise se ne razmislja kako proci nekoga, kolike su nam sanse, nego daj odmah da namestimo razdeljak jer.... RONALDO DOLAZI U BEOGRAD ! Pa sta ?!? Jel smo sada toliko jadni da su kvalifikacije nacionalnih timova jedini nacin da nam neki poznati fudbaler dodje u goste ? A sta ako odustane, ako se razboli, ako vidi da njegov tim moze i sa pola gasa da nas prevrne u gostima, pa ne mora ni da poteze toliki put ? Sta ce onda sponzoruse, starlete, i novinarcici da rade ? Pa da idu svi kolektivno tamo kod poznatih u goste, jer ovoj Srbiji treba dostojanstvo, najmanje sto nam treba su ljudi koji balave za poznatima.
Zato vec vidim da nam se smesi trece ili cak i cetvrto mesto u grupi. Ne moze da bude prvi ili drugi onaj ko nemani grama dostojanstva.

FFK

pre 10 godina

Pa ja ne bi rekao da je jedino Lorik Cana največa zvezda,ja bih na listu stavio i : Etrit Berisha Ss.Lazio, Migjen Basha FC.Torino, Taulant Xhaka FC.Basel,a svi su sa Kosova. Sto se tiče albanaca iz Albanije, tu bi Ergys Kace PAOK (Najbolji mladi fudbaler u grcoj ligi) pomenuo.

shady

pre 10 godina

Realno po igrackom kadru Portugal nije nista bolji od nas samo je razlika u tome sto oni imaju Kristijana Ronalda a mi nemamo, a na terenu igraju 10 igraca plus golman a ne jedan.Sto se tice Danaca po kvalitetu su daleko ispod nas jer imaju svega dva vrhunska igraca kao sto su Danijel Ager i Kristijan Eriksen ostali igraci im nisu u samom vrhu svetskog fudbala.Albanija ima samo Lorika Canu koji nesto vredi u toj reprezentaciji.Sto se tice Jermenije imaju nezgodnog Henrika Mikitarijana ali u svakom slucaju kvalitetnija su reprezentacija od Albanije.
(Firmas, 24. februar 2014 00:31)

to da na terenu igraju 10 igrača plus golman je možda kod nekih ekipa. Ali kad je Portugal u pitanju čisto sumnjam, vidjeli smo šta je Ronaldo uradio Švedskoj.

Ramiz Tuzla

pre 10 godina

Čitam komentare i mogu reći da sam oduševljen, nema ni jednog komentara sa izlivom nacionalizma, a znamo svi vaše odnose sa Albancima, barem sa onim s Kosova. Mi u Bosni i Hercegovini moramo još puno da učimo da bi došli do tog nivoa, tako da komšije moje svaka vam čast i puno sreće u baražu i da dobijete Portugal u sred Portugala samo zbog toga što glume neku velesilu, a vuku se po baražu svake kvalifikacije. Još jednom AFERIM za komentare.
pozdrav

Smiler

pre 10 godina

Mislim da bolje nismo mogli proci. Mogli smo dobiti Blegiju ili Hrvate umesto Danaca, umesto Jermenije mogli su biti Skoti ili Crnogorci... A pored normalnog selektora i normalne ekipe:
Brkic
Ivanovic Bisevac Nastasic Kolarov
Basta Matic Tadic L.Markovic
Ljajic Mitrovic
mislim da ni Portugalcima nece biti lako...

tint

pre 10 godina

Komšije šta toliko kukate?
Imate grupu iz koje više reprezentacija ide dalje nego što nejde i opet vam nije pravo.
Pa ako ćete biti baš u one dvije koje neidu onda ste stvarno baksuzi.

lijep pozdrav svima

flatline

pre 10 godina

@šticlovani,
nije ni čudo da te nije briga je li pošteno ili nije iz jednostavnog razloga što bi kada bi išli pošteno vi bi ostali, brat-bratu bez pola odličja. Pa čak ni vaši idoli Rusi ne prisvajaju medalje od Sovjetskog Saveza. Nemaju ljudi obraza, a oni će ih se ionako nakupiti. Ali eto, vidimo da uvijek ima onih koji su spremni na sve. Upravo zato i jeste došli na ove grane, jer ste se bavili time kako tuđe prisvojiti, umjesto da se trudite nešto sami napraviti. Pokušajte ipak, neusporedivo je slađe.

malo objektivnosti

pre 10 godina

@flatline

Ljudi koji su se ceo zivot priklanjali okupatoru i ceo zivot bili sluge, to su i dan danas, ljudi kojima je pola zemlje pokatoliceno i oni koji su imali Jasenovac, Staru Gradisku, Kozaru, Jadnovo...pricaju o necemu hahaha! Ko vas ne zna skupo bi vas platio. A kad vec pricas o sportu, pa cim smo se pojavili 1995. posle sankcija krenulo je kolektivno samaranje. Da nam nisu te medlaje mozda poklonili!? Zna se sta je srpska kosarkaska, vaterpolo i odbojkaska reprezentacija napravila od raspada Juge i kakve je igracke velicine stvorila. Pricali ste o tenisu kako to samo igraju gospoda a onda dosao KING Novak Djokovic pa je od majke Hrvatice i od oca Crnogorca ahahahaha, ma sad nema veze gde je rodjen! Ana Ivanovic, Jelena Jankovic, Davis Cup...O najjacoj trci u istoriji sporta Felps-Cavic necu ni da pricam. Ma nista sami nismo napravili! Sve smo ukrali, ma i tituli USATOG pehara iz Barija, inace nisam nikako navijac Zvezde al kad nam se na Srpskom sajtu javljau Hrvati i oni nas uce necemu mora se posteno odgovoriti. PS I pesmu na Evroviziji smo ukrali kad smo bili prvi hahahaha!

cuj ovog kockastog

pre 10 godina

@flatline

Ujkica se jako uzrujala i to na srpskom sajtu. Dolazis ovamo da vredjas Srbe i pricas price na vest o nasoj grupi za Euro 2016. Imali ste LOGORE za DECU ejjj logore za decu, pa nacisti su se gadili vasih KOLJACA iz Hercegovine. Posebno su poznate njihove jame i srbosjek. Mani se nas, hteli se tisucetnu kulturu i dobili ste je jer ste se uvek prodavali a izgleda da vas i dalje boli to sto vam je Beograd bio glavni grad 69. godina u dve drzave. Katarzu za drugi svetski rat niste doziveli, imali ste i logore 90 tih a pricas za srpske. A sta mislis da Hrvata nema u Srbiji, ima ali im ne fali dlaka sa glave niti ce. Nego se bolje konektuj na neki kockasti sajt, mani se poznate srbomrznje.

Troll

pre 10 godina

Au pa Srbija je duplo skuplji tim od Danske. Portugal ima vrhunske igrace ali vec godinama igra ispod svojih mogucnosti. Puna podrska Drulovicu i sto da sto pre odu ovi iz FSS-a

Underdog

pre 10 godina

1. Niklas Bentner zvezda?
2. Kao sto neko vec rece, koga ste ocekivali, Gibraltar iz prve grupe?
3. Ako Ljajic i Matic budu igrali, niko iz ove grupe nas nece nadigrati.

Repriza

pre 10 godina

Ako ne odemo na EP, bolje da ugasimo reprezentativni fudbal. Slažem se ja, nezgodi su Jermeni, dug put, ima par dobrih igrača, više od pola ekipe igra u RPL, Danska je nezgodna, ali možemo da igramo sa njima, pa i da ih pobedimo. Pa Jermenija ih je prebila 4-0 ili 4-1, što mi ne možemo, pa makar i 1-0.

P.S. Nemojte kvariti jezik. Niste dobro naučili, Portugal nije pravilno to ste pokupili iz engleskog jezika, previlno je Portugalija.

Šavi Ćelstrem

pre 10 godina

Stvarno, dokle će trajati to svojatanje reprezentacije SFRJ? Jedina reprezentacija Jugoslavije sa kojom sadašnja ekipa Srbije može da se povezuje je ona iz Montevidea.
Manite se više te priče i pokazivanja enciklopedijskog (Gugl) znanja kojim samo raspirujete lažni osećaj veličine kod polupismenih masa koje danas prate "naš" fudbal. Nemamo mi više nikakve veze sa Baždarevićem, Osimom, Zambatom ili Zlatkom Vujovićem, kao ni što naš olimpijski sport nema nikakve veze sa Matom Parlovom, Matijom Ljubekom ili Đurđom Bjedov, čijim smo se medaljama kitili kada smo onomad slavili "našu" stotu olimpijsku u Londonu...

PizonProsineckiSavicevicPiksi

pre 10 godina

Objektivno pukim slucajem mozemo biti drugi. Mozda previse mladjih komentarise i peca se na neke transfere, igrace i slicno. Mozemo mi da volimo Matica i Ivanovica,tj. Nastasica i sl,ali to nisu igraci koji nose reprezentaciju,tj.njihove uloge u timu nisu bas bitne. Takodje igraju u jakim klubovima,gde igraju sa 15-20 zveri od igraca,pa deluje da su velicine,ali u reprezentaciji se ne vide,ili nije to to. Mi nemamo igrace sredine terena mislioce,pakere,igrace koji resavaju jedan na jedan,igrace koji iz nicega mogu stvoriti sansu,dati gol.Nemamo ni spic igrace vec godinama,decenijama.Pa ja rec paker nisam cuo ni u TV prenosima vise,sve se svodi kao on trci,on radilica i sl.Pa mora da trci,fudbal nije sah,ili kuglanje. Sve su to talenti i nedokazani igraci,pogotovu za velika takmicenja i velika dela. Pa pogledajte Partizan,Sasa Ilic sa 36 godina od toga 14-15 godina zadnjih glavni igrac godinama,neko ko nesto zna,takodje i Milijas i sad Ninkovic u Zvezdi. Morali se veterani vracati da bi neko stvorio sansu,drzao loptu duze od 3 sekunde,dao pas,unapredio igru. Sto se kaze mi imamo gradju,sume,ali za pravi stilski namestaj jos nismo. Nije Zvezda bila prvak Evrope i sveta a i reprezentacija jaka tad devedesetih bila nesto do 1998,ali bili igraci Piksi,Dejo,Robi,Jugovic,Stosic,pa iz partizana Jokanovic,Mijatovic. Majstora nema pa nema.

veliki strumf

pre 10 godina

Objektivno, nijedna ekipa nije najteza iz svog sesira. Portugalci su negde peti u prvom sesiru, Danci 7-8. iz drugog (jaki su, ali su ostali jaci), a Jermenija i Albanija su negde 3-4. iz svojih sesira. Dakle, ako ovde sa timom koji imamo ne budemo makar drugi - pa sta cemo na EP.

Marko

pre 10 godina

Daj bre ljudi prekinite kakve su ovo gluposti. Prekinite vise da kukate sta bilo bi bolje da smo sa Holandjanima ili Nemcima u grupi....
Prekinite da pistite grupa je super samo je Portugal NA PAPIRU jaci od nas ako igraju svi a ne PEVACKO DRUSTVO, ostali su paprikas ako ih oziljno shvatis. A ako uzmemo ono nase lako cemo mi to necemo se plasirati...
SAMO OZBILJNO I GAZI SVE pa cak i naduvani prepotentni PORTUGAL.

Panx

pre 10 godina

Nema potrebe da razmisljamo negativno, pa pogledajte samo u kakvim klubovima nasi igraci igraju i kakvi su to talenti! Dobili smo sjajnog trenera! Imamo sasvim dovoljno vremena da se ekipa uigra do oktobra (Francuzi ce nam doci kao sjajan test). Pa zamislite samo koliko ce jos igraci napredovati za tih nesto vise od pola godine? NAPRED ORLOVI, OBRADUJTE NAS, SIGURAN SAM DA CEMO BITI I PRVI!

Ljubinko Pantic

pre 10 godina

Srbiju na putu do EURA ceka nikad laksa i bolja sansa da se plasiramo na neko prvenstvo kao samostalna drzava,ako se ne racuna Mondijal 2010 u Juznoj Africi iako smo i tamo mozda mogli da ostvarimo bolji ucinak.

Batistuta

pre 10 godina

Pa verovatno je ceka ispadanje iz istih,selektor se menja posle svakog kvalifikacionog ciklusa postavljaju se vrsioci duznosti selektora sto samo kod nas ima,ljudi nisu u stanju pola godine da postave selektora,guraju se neki smesni igraci,tole i kompanija su pustili korenje u svojim udobnim foteljema nabili sebi debele plate nista zivo ne rade kompletan fudbal nam propada ako je uopste moguce da propadne vise tako da bar ja ne ocekujem nista i odavno sam prestao da se nadam necemu.

Okram

pre 10 godina

Portugal nema vrhunske igrace, nego vanserijskog igraca! Ostali su kao nasi manje vise, cak i mi imamo na nekim pozicijama bolje igrace!

Нишлија Мераклија

pre 10 godina

Податак да ће се 2016. навршити пуних 16 година од када нисмо били учесници Европског првенства звучи заиста језиво и трагично. Ко је те далеке 2000. године након оних епских утакмица против Словеније и Шпаније могао тако нешто да предвиди?! Заиста страшно, тада сам уписао гимназију, а 2016. ћу имати скоро 31. љето. Прође младост... -_-

Заиста је крајње време да ова стварно талентована генерација врати ову земљу тамо где неспорно припада по фудбалском таленту. Фудбал нам је очајан у готово свим аспектима али ова генерација дефинитивно спада међу 24 европске репрезентације, и много више од тога. 'Ајде момци докажите то на терену!

lanac je jak koliko ja jaka najslabija karika

pre 10 godina

Srbija nije imala kvaliteniji tim od osamostaljenja a snage koje nadolaze obecavaju da ce popuniti rupe u sredini i navali. Srbija je podbacivala na prethodnim takmicenjima jer bez pravog angazmana nema nista. Pravi angazman trazi i kvalitetno, strucno rukovodstvo sa obje noge na zemlji. Tu je veliki problem. Zadnja tri selektora su imala saren odnos sa tim "noge na zemlji", a FSS je prica za sebe. Mozda se cini da su i Antic i Mihajlovic izgubili konce sa stvarnoscu prije svega zbog neceg licnog ali se to u ozbiljnim savezima otkriva i popravlja dok ima vremena. Antic je prvo napravio sjajan posao i izgledalo je da ce u Africi to da "pecatira". Onda je Antara izgubio dizgine. "Rukomet" u sesnaestercu, igraci puse i piju pred kamerama, "ko to tamo koga cuva" protiv Gane i Australije su detalji koji su otkrili da je u reprezentaciji usao crv nediscipline. Pizon se izgubio u startu sa problemom. Mihajlovic je sa druge strane bio ultra disciplinarac, pretjeran, i toliko sklon sanjarenju sa ekstremnim eksperimentima, sve dok nije postalo previse kasno. Stice se utisak da FSS kakav je nema autoritet za ozbiljne rezultate. Selektori su bili kao neki imperatori, strucna saradnja u savezu nije postojala, i sve se zavrsavalo novim kolapsom i prozivanjem po novinama. Imenovanje Petkovica za savjetnika bi bio potez u pravom pravcu da i on nije imao svoj "imperatorski momenat" sa pozivanjem anonimnog sina na SP. A sam Karadzic sa svojom svitom poslusnika isto ne uliva povjerenje.

dzontra

pre 10 godina

ja kao veciti pesimista sto se tice Srpske reprezentacije i Srpskog fudbala uopste,kazem da (uz pravog selektora naravno) lagano prolazimo ove kvalifikacije,jer je grupa idealna a mi nikad jaci...da sam birao iz svih sesira, ovakvu bih grupu izabrao, sem naravno jermenije(ne zbog one izlizane price da nam slabe ekipe otkidaju bodove nego sto oni stvarno dobro igraju i ako nam izmu bodove to ce biti zbog kvaliteta a ne zbog neke puke srece)

Vladimir_natal_Petkovic

pre 10 godina

(Croatia, 25. februar 2014 19:42)

ova grupa je definitivno mnogo laksa nego prosla..nema hrvata i makedonaca koji se pale na srbe pa nam tenzije nisu tolke kao u zadnjim kvalifikacijama.igramo prvu protiv armenije u armeniji,pun stadion ,ludi navijaci..i bas tu treba da idemo na pobedu jer armenija igra prilicno nervozno i lose kod kuce..sanse su nam dobre..danci nikad ne mogu da igraju sa ekipama sa balkana,uvek gube ,pa cak i od bugara.srbi su bugare dobili u zadnje dve utakmice sa gol razlikom 7-1 mislim..sta reci.danci sigurno jesu neugodni ali su laksi od hrvata na primer tako da ocekujem pozitivan skor sa njima.albanija ko albanija ..buka urlanje ,nacionalizam u tirani,to nas ocekuje.vreme je da budemo gospoda naspram ovim malim zemljama koji se pale na nas,mirne glave i sa samopouzdanjem (dva top mlada napadaca evrope je u nasim redovima)idemo na EP u to nema sumnje.ko moze hrvate da stisne uz zid da ne predju centar to moze i sa danskom,armenijom i albancima.portugal je portugal svetska top ekipa protiv njih mozemo izgubiti nije strasno ali ovo ostalo....bez problema.

pozz

Chinaman

pre 10 godina

jel zna neko da objasni kako je jermenija u 4.sesiru a mi u trecem?
prema ovom tekstu su oni 30 na fifa listi, a prilicno sam siguran da smo mi slabije plasirani...
(doktor, 24. februar 2014 00:56)

Ми смо 29.

garymac

pre 10 godina

to da na terenu igraju 10 igrača plus golman je možda kod nekih ekipa. Ali kad je Portugal u pitanju čisto sumnjam, vidjeli smo šta je Ronaldo uradio Švedskoj.
(shady, 24. februar 2014 01:08)

Zato sto je Svedska jedan igrac plus 10 parazita koji bez tog jednog ne bi bili ni u 4 sesiru.
Sa druge strane Portugal je reprezentacija koja vec godinama nema tim i koja zavisi od individualnog kvaliteta. Svake kvalifikacije iako su objektivno jaci od konkurencije oni odu u baraz.
Danska je ono sto nama ne odgovara. Oni nemaju neke zvezde, izuzev Agera, Eriksena i Kjaera i nemaju neke prepoznatljive igrace, ali zato imaju timski duh koji ih oduvek krasi, a igraju i veoma jak fudbal, pun trcanja i duela.
Inace redovno dobijaju Portugal, iako slabi kako neki ovde kazu.

emirTZ

pre 10 godina

Sjećam se kada smo mi bili u grupi sa Albanijom. U Tirani smo poveli a potom pogađali prečke i sative, onda je Albanija nekako izjednačila i završilo je 1 : 1 - Odmah tada sam rekao ova dva boda što smo prosuli koštat će nas direktnog plasmana. Tako je i bilo jer da smo tu uzeli 2 boda išli bi zadnju utakmicu u Pariz samo da ne izgubimo a morali smo ići da pobijedimo. Poveli smo a pred kraj je sudija svirao penal Francuzima na 17 metara...
https://www.youtube.com/watch?v=amrzPKfmUcA

Shonke

pre 10 godina

Kako se ložite na te skupe profesionalce a oni su nas koštali mnogo primljenih golova u prošlim kvalifikacijama. Kolarov, Ivanović samo su neki od asistenata protivničkim napadačima a na sredini i posebno u napadu smo previše tanki za nešto ozbiljnije.

boj@n

pre 10 godina

Ovo nema veze sa fifinom rang listom,lijepo je rečeno da su šeširi odredjeni po uspjesima u poslednja 4 ciklusa kvalifikacija.

Luke Babbitt

pre 10 godina

Sa Jermenijom je i pocela tradicija gubljenja bodova protiv autsajdera,jos onomad kad nas je vodio Savicevic i njihov cuveni Gurban Gurbanov... (Toasty, 24. februar 2014 04:31)

Ha ha to je bio Azerbaijan ali mislim da smo i tada igrali sa Jermenima 0:0
A sadašnja Jermenija je za onu Brazil

Иван

pre 10 godina

Одавно нисам чуо ништа смешније од тога да је ово најтежа група! Па Португалци су једини противник из првог шешира против кога макар теоретски можемо да играмо! То је папирната фудбалска сила, са извиканим Роналдом и екипом која не може ниједном озбиљном противнику дати гол на важној утакмици. И све нам иде на руку: Роналдо ионако кочи тај тим, поред њега сви Португалци играју у грчу, а догодине ће бити још маторији; основу наше екипе чиниће момци с великим искуством у португалској лиги, па неће бити ни неког страха; овог лета одиграћемо пријатељске утакмице против неких од најјачих светских селекција, па ћемо ваљда мало рутинираније ући у те квалификације... Данци пак више нису толико јаки као раније. Међутим, као и увек, све зависи (нажалост) од нашег приступа: ако се не уплашимо и ако играчи коначно заиграју за репрезентацију на нивоу на којем играју и у клубовима, ни прво место није недостижно. Но, ако будемо играли наше уобичајено траљаво, безидејно мучење лопте, ако селектори буду "паметовали" и измишљали "топлу воду" а играчи имали неозбиљан приступ, ми ћемо и против Јерменије и Албаније губити доста поена. Но, наш приступ је већ неки други падеж - да смо добили најтежу групу, то је баш, баш далеко од истине.

charlton-tsc

pre 10 godina

Ako nasi momci odigraju neku od utakmica na Niskom Cairu, garantujem da ce svako ko dodje popiti 2-3 kom kad zagrma MERAKLIJE BREEEEEE.....SRBIJAAAA.