Nedelja, 19.01.2014.

04:28

Džordž dominira, Pekmen 'ubija'

Indijana Pejsersi nastavljaju da dominiraju tokom regularne sezone NBA lige, bez problema su pobedili i jednog od favorita Zapada.

Izvor: AK

Džordž dominira, Pekmen 'ubija' IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

Beogradjanin

pre 10 godina

(tracy lamar mcgrady, 19. januar 2014 15:50)

Narvano da ne odlucje samo visina odlucuje i tezina, jer je Charley Barlkey bio tezi nego sto je Duncun. Barkley je sutirao dosta tojke,
ne sporim ja da nije igrao cetvorku jer ga sam gledao. To sto postoje izcuzeci nije pravlilo, nema mnogo igraca ni solidnih kao Kukoc, a tek mvp... I pitanje da ce ikada vise biti igrac toliko uspesan na poziciji pf, a da je manji od 200cm. Durent sa 206 da bude centar, nije ni Stojakovic bio ha,ha...

I na kraju najbitnije je kakav utisak ostavljaju igraci dok se gleda utakmica, tako da za mene porediti Barklye i Duncana kao babe i zabe...A ono sto pise na sajtu NBa.com, moze slobodn da se okaci macku o rep.
http://www.youtube.com/watch?v=h1DVKWo_tBs

Vucko

pre 10 godina

Ovaj Čikago je ludački tim! Druga godina kako igraju bez povređenog Rouza i još su Denga poslali u Klivlend a i dalje igraju odličnu košarku i bore se za plejof (bez obzira na to koliko je istok slab). E to je prava ekipa.

onion

pre 10 godina

Nisam za veličanje nasih igrača (i da, poekovića gledam kao našeg) ali on stvarno fenomenalno igra, ima snagu, lepu tehniku, lepo šutira slobodnjake i jedan od najboljih je u nba.

tracy lamar mcgrady

pre 10 godina

(Shump21, 19. januar 2014 10:22)
Mozda nije uradio 360 windmill u igri ali je uradio razne varijacije na temu i radio je to svako vece http://www.youtube.com/watch?v=njLIzxnVQ7A
Osim tog kucanja Georgea izdvojio bi i ovo Vinceovo https://www.youtube.com/watch?v=7_UFfAR6JKI mislim covek ima 37 godina i jos uvek radi ove stvari,Lanceov ples,decko plese po terenu i Lebronov poster.
Neko rece ovde da bi Nedovic trebao da se vrati u Zvezdu,cuo sam da hoce ali samo ako se vrati Covic junior da ima kome da greje klupu.
Informacija za Beogradjanina,Charles Barkley je sa svojih 196 igrao cetvorku celu karijeru i sa svojih 196 je jedan od najboljih skakaca u istoriji,isto tako je Magic Johnson sa svojih 206 igrao pleja,ne odredjuje uvek visina poziciju,zasto onda Durant ne igra centra posto je visok?Tim Duncan je cetvorka koja igra peticu u nedostatku petice u Spursima i poredjenje sa 196 visokim Charlesom je na mestu jer su igrali istu poziciju,obojica oko 20 poena i 11 skokova po utakmici

dj_bakica

pre 10 godina

@strebam
Najbolju odbranu u ligi statisticki vec 2-3 sezone igraju Indijana i Chicago. Ali posto Bullsi igraju "od sjaja do ocaj" ove sezone, Indijana je tu najbolja.
Pricam to kao veliki fan Bullsa

vince carter

pre 10 godina

posto sam video u komentarima da je neko napisao kako vins karter nikada nije zakucao na utakmici kao dzordz sinoc,odmah sam odlucio da pogledam to zakucavanje i moja reakcija nije bila nikakva jer sam ja u stvari pratio sta je carter radio,tako da mi je ovo kucanje bilo smesno u odnosu na njega..pogledajte klip 100 best dinks vince carter,garantujem da cete ici na reply :DD

PEP

pre 10 godina

Niko ne SMARA sa Pekovicem vec je decko NAJBOLJI CENTAR SVETA i to sto se o njemu pise svakog drugog dana je isto kao sto se nekada pisalo o Hauardu! Pekovic je covek koji je trenutno prva petica NBA lige i kao takav zasluzuje sve moguce hvalospeve! Sto se mene licno tice on mi je i omiljeni centar jer je napravljen u Partizanu, a to Srbin-Crnogorac me zanima isto koliko i lanjski sneg!
Sa druge strane oko Nedovica ste stvarno dosadni! Prvo trebate vec jednom da UKAPIRATE da momak NEMA KVALITET ZA NBA LIGU! Decko nema kvalitet ni za najbolje timove Evrope tipa Real, CSKA, Barsa i tako dalje. On je kvalitet za timove poput recimo Himkija, Zalgirisa, Besiktasa... Jedina karakteristika koja kod njega moze da se izdvoji je odraz, a kad bi se kosarkas postajalo odrazom onda bi svaki drugi igrac u NBA ligi bio zvezda i davao po 20 poena na utakmici! Nedovicev sut je SMESAN, ali ono sto je jos problematicnije jeste da on NEMA OSECAJ ZA IGRU, jednostavno ne zna kad sta treba da radi, ne zna kad da ide do kraja, kad da stane, pregled igre mu je ocajan jer na terenu ne vidi nista i treba vec jednom da ukapirate da decko nije kvalitet i to je to!
A ti sto si napisao kako je NBDL liga jaca od 99% liga u Evropi nemoj da ti se smeje neko. Pa u toj ligi je najbolji strelac bio Blake Ahearn, momak koji sada igra za Budivelnik i jedva daje oko 6-7 poena po utakmici. Prvi strelac te lige je bio i Moris Almond, ako ga se neko seca to je onaj sto su ga isterali iz Zvezde.

shazam

pre 10 godina

Kakva bi gledanost bila na All Star vikendu za kucanja kada bi se smislili da ubace Lebrona, Grifina i Grina (iz Finiksa) sa Dzordzom u takmicenje...a i Vestbruk bi mogao narednih par godina, kad nije povredjen. Nekada su stvarno najbolji kucaci morali bar jednom da ucestvuju tamo, inace ovu 360 vetrenjacu verovatno ne bi ni videli u originalu (V. Carter, 2000ta).

Shump21

pre 10 godina

@petarczv

Mlad sam? Ja sam pratio NBA jos dok je u njemu najbolji "kucac" bio Dominique Wilkins. Citaj sta pise, decace! Napisao sam da je Carter najbolji u istoriji, ali to TO sto je PG izveo Carter nije nikada. I to konkretno zakucavanje nije. Pokazi mi klip na kojem Carter kuca 360% vetrenjacu??? Imao je on mnogo boljih zakucavanja od Georgeovog i gledao sam Olimpijske igre uzivo kada je Carter preskocio Weisa. Jer znas nekima je ovo i posao :P

Hoces Iskreno ?

pre 10 godina

za one koji se pitaju zasto Pekmen ne igra za nas, Dule Vujosevic ga je privoleo da igra za CG Jer je u to vreme on bio selektor.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dzaja, 19. januar 2014 13:00)
To apsolutno nije tacno. Jedini razlog zasto Pekovic igra za reprezentaciju Crne Gore je to sto je tadasnje rukovodstvo KSS reklo da nam on nije potreban ,pa ga je tek onda pozvao Vujosevic u CG .
Tako isto je i recimo Karabatic odbacen u rukometu ...

petarczv

pre 10 godina

@shump21
Carter nikad nije kucao tako na utakmici?! Pa to sto je radio Carter na utakmicama PG ili lebron mogu samo da sanjaju...mlad si ne secas se pogledaj malo na youtubu klip "best 100 dunks" pa ces videti sta je carter radio na utakmicama inace na olimpiskim igrama je bukvalno preskocio francuskog igraca i zakucao.

zeca

pre 10 godina

Sta favorizujete Pekovica on je Crnogorac i igra za njih neteba uopste da se pominje u komentarima sumnjam da bi i oni nekog naseg pominjali kad bi igrao dobro. Vi sto pricate da je Srbin cekao bi da igra za Srbiju kao Kuzmic sto ceka nebi pristao da igra za Crnu Goru. Nije Srbin i neigra za nas.

stefan

pre 10 godina

@ napredna statistika...
Pekovic bi bio Dankanu ono sto je on bio Robinsonu kad je dosao - rasterecenje jer je vec u godinama i ubica u reketu. Nije vise u poziciji kad moze da se rva sa peticama, nije brz za cetvorku a sa Pekovicem kao prvom opcijom u reketu bi mu se otvorilo ono sto je uvek imao - sut sa distance, plus to sto je Timi uvek imao osecaj da doda kad treba. Jedan je od najboljih u istoriji. Nije isto imati pored sebe u reketu niskog Dijaoa + nejakog Splitera, i gromadu Pekovica u naponu snage.
Ne bi ih Majami pobedio da su imali njega u reketu, serija bi se zavrsila na 4-1 za SAS.

kapetan

pre 10 godina

Za sve koji pitaju zasto Pekovic igra za Crnu Goru a ne za Srbiju jednostavan odgovor PEKOVIC JE CRNOGORAC KOJI SE RODIO I ODRASTAO U CRNOJ GORI I CIJA PORODICA ZIVI U CRNOJ GORI PA VALJDA JE SASVIM NORMALNO DA CE I IGRATI ZA SVOJU ZEMLJU SVOJU CRNU GORU kakve to sve ima veze sa Duletom V. i ostali bakraci

ivan

pre 10 godina

Ne razumem zasto svi smarate da ce Nedovic propasti u NBA. Pa ta razvojna liga je jaca od 99% evropskih liga. Uz to on trenira sa bekovima koji su bolji od svih evropskih bekova, a to samo moze da mu koristi. Pa samo se setite da je jedan Drazen Petrovic morao da greje klupu u svojoj prvoj NBA sezoni.
Nedovic samo treba da trenira i da napreduje, a ostalo ce vec doci na svoje mesto.
Pozdrav!
(zemunac1995, 19. januar 2014 12:07)
Naravno, da ne znaci da ce Nedovic propasti u NBA ligi i da nije tragedija ako malo igra u svojoj debitanskoj sezoni. Prerano je za procene kakvu ce NBA karijeru napraviti Nedovic. Mislim da on ima sta da pokaze u NBA i da ce to pokazati. A za razvojnu ligu mnogo gresis. Ta liga je jako slaba, nije nikakva ozbiljna liga i tesko da se uopste moze smatrati ligom. Ona, uglavnom, sluzi za odrzavanje forme igraca. Gledali smo ovde u Evropi igrace koji su tu proveli dio karijere. Dolazili su sa neverovanim statistikama, da bi se ovde ispostavilo da nisu na nivou ni prosecnih evropskih igraca.

Beogradjanin

pre 10 godina

Jel moguce da sam ovo procitao?! Pekovic bi Dankanu bio ono sto je on bio Robinsonu? Jel ti znas ko je TIM DANKAN?! Onog momenta kada je krocio na NBA parket on je bio najbolji igrac tog tima i jedan od najboljih u ligi, a sada je bez konkurencije najbolji PF svih vremena (svaka cast Melonu i Barkliju, ali i sami priznaju).
(Napredna statistika, 19. januar 2014 11:39)

Ha,ha,ha "Covek" ladno uporedio igraca visokog 196cm sa igracem visine 211, onda je Shaquille O'Neal najbolja cetvorka. Jer danas bi glaso na all-staru za O'Neal ka cetvorku ... Da, da samo zato sto u to vreme igrali sa dva centra jedan je morao da bude pf.

Evo sajta da ti razresi dilemu, cin nema Robinsona koja je prirodna pozicija Duncana:
http://www.basketball-reference.com/teams/SAS/2014.html

todor

pre 10 godina

Au ljudi ko je nama poslednjih par sezona igrao centra? Mislim na Partizan naravno!
Pekovic, Raduljica, pre toga Maric, Javai, pa pre njih K Perovic, Krstic.
A sta nas je danas snaslo?
Nadajmo se da ce od Milutinova bar biti nesto

Beogradjanin

pre 10 godina

Jel moguce da sam ovo procitao?! Pekovic bi Dankanu bio ono sto je on bio Robinsonu? Jel ti znas ko je TIM DANKAN?! Onog momenta kada je krocio na NBA parket on je bio najbolji igrac tog tima i jedan od najboljih u ligi, a sada je bez konkurencije najbolji PF svih vremena (svaka cast Melonu i Barkliju, ali i sami priznaju).
(Napredna statistika, 19. januar 2014 11:39)

Ha,ha,ha "Covek" ladno uporedio igraca visokog 196cm sa igracem visine 211, onda je Shaquille O'Neal najbolja cetvorka. Jer danas bi glaso na all-staru za O'Neal ka cetvorku ... Da, da samo zato sto u to vreme igrali sa dva centra jedan je morao da bude pf.

Evo sajta da ti razresi dilemu, cin nema Robinsona koja je prirodna pozicija Duncana:
http://www.basketball-reference.com/teams/SAS/2014.html

strebam

pre 10 godina

LeBrona izgleda pece poraz u drugom produzetku od Bruklina kada je dobio sestu licnu. Moj utisak sinoc, u produzetku, je bio kao da nema poverenje u saigrice, to mora da ispravi sto pre. A malo mi semsno kada napisete da e negde igralo "bez odbrane", ali sada u primeru Dallasa i Portlanda, oni igraju prosecnu odbranu (bolju od bilo kog evropskog kluba), ali kada sauterski timovi udju u ritam, bice dosta poena.

zemunac1995

pre 10 godina

Ne razumem zasto svi smarate da ce Nedovic propasti u NBA. Pa ta razvojna liga je jaca od 99% evropskih liga. Uz to on trenira sa bekovima koji su bolji od svih evropskih bekova, a to samo moze da mu koristi. Pa samo se setite da je jedan Drazen Petrovic morao da greje klupu u svojoj prvoj NBA sezoni.
Nedovic samo treba da trenira i da napreduje, a ostalo ce vec doci na svoje mesto.
Pozdrav!

melo

pre 10 godina

pekovic he hteo za nas da igra a tadasnji predsednik saveza, mislim da je bio kapidzic ili tako nesto, je rekao da nam on ne treba jer imamo bolje od njega kao sto su perovic stimac labovic

student_iz_pakla

pre 10 godina

@ ogi-cg

Ne sanjamo mi njega, takvi "Srbi" nam ne trebaju. To sto pojedinci lupaju gluposti po internetu u opste ne odrazava vecinsko misljenje, a to je da nas Pekovic uopste ne zanima.

palop

pre 10 godina

@(s, 19. januar 2014 10:03)

Gledao sam ga na koledzu, igrao je zajedno sa Dejvisom iz Nju Orleansa i Kid-Gilhristom iz Sarlota za Kentaki. Delovao mi je od starta kao da ce biti ozbiljan NBA igrac, snazan, dobar u skoku, borben, moze da pogodi spolja, prava NBA cetvorka. Prvu godinu u Hjustonu je proveo na klupi i u razvojnoj ligi sto me je licno iznenadilo, mislio sam da je spreman za neku manju minutazu. Medjutim, ove godine igra prvu postavu i odlican je.
Njega sam bas naveo kao primer kad je Nedovic igrao u razvojnoj ligi pa su svi masovno pisali kako nije trebao da ide u NBA.

Napredna statistika

pre 10 godina

@stefan

Jel moguce da sam ovo procitao?! Pekovic bi Dankanu bio ono sto je on bio Robinsonu? Jel ti znas ko je TIM DANKAN?! Onog momenta kada je krocio na NBA parket on je bio najbolji igrac tog tima i jedan od najboljih u ligi, a sada je bez konkurencije najbolji PF svih vremena (svaka cast Melonu i Barkliju, ali i sami priznaju).

student_iz_pakla

pre 10 godina

@ seljo

Znamo ko je i sta je i necemo ga u srpskom timu. Neka mu je srecno u reprezentaciji koju je odabrao, a vi srpski kompleksasi se suzdrzite od padanja u trans i lupanja ovakvih gluposti.

Miki26

pre 10 godina

Dzordz je igracina i pred njim je jos mnogo mjesta za napredak ali reci da je u ovom trenutku najkompletniji igrac lige je nipodostavanje Dzejmsa! Zar je moguce da ljudi ne cijene ovo sta radi Dzejms? To me sada nervira kao sto me ranije nerviralo kad je takva situacija bila sa Brajantom... Sta god Dzordz da uradi u svojoj karijeri on nikada nece uci u kategoriju pomenute dvojice! Ima 23 godine? Ae malo pretrazite po netu pa pogledajte sta su u tim godinama Brajant i Dzejms radili, ispada kao da Dzordz otkriva toplu vodu... Niko da pomene Oldridza? Fenomenalne partije ove sezone, Portland je milina gledati

john

pre 10 godina

nemanja Nedovic ponovo nije dobio sansu...pa koliko klinaca treba da propadne pre nego sto shvate da nije poenta u grejanju NBA klupe...zamislite Nedovica u partizanu ove godine svi bi imali koristi a gledali bi smo najbolju bekovski liniju uzivo i to nasu.!

Shump21

pre 10 godina

Veceras smo videli dva zakucavanja koje ce biti u top 10 godine!
Vol LEVOM rukom preko mnogo viseg Monroa i naravno zakucavanje godine P. Dzordz! Kazu omaz Karteru. Koji jeste najbolji svi vremena nema sumnje, ali ono ni Karter nije nikada uradio na utakmici.

stefan

pre 10 godina

27 poena i 14 skokova za 28 minuta u igri...
Mislim da ne postoji centar na svetu koji ovo radi. On igra isto kao i u Partizanu i Panatinaikosu, kao buldozer, bez suvisnih poteza. Ima on i slabijih meceva kao prosli - 14p,6sk, ali ako izracunate minute provedene u igri i ucinak - nema boljeg trenutno.
Kazins je kompletniji igrac - bolja kontrola lopte, bolji pregled, vise asistencija, prenosi loptu, vise skokova i poena u proseku. Ali Pekovic nikad nije bio prva opcija kao on, Pek radi ono sto se trazi od centra.
Deandre Dzordan je bolji defanzivac ali je u napadu kanta koja zivi od alejupova.
Mark Gasol ima losu sezonu.
Hauard je drvo na tankim nozicama koje ima 13 defanzivnih skokova bez ofanzivnog.
Pekovic nece biti allstar samo iz marketinskih razloga i zbog atraktivnosti, inace zasluzuje. Dankan je sve rekao. Mislim da bi Greg Popovic iz Pekovica izvukao maksimum, a posto starci iz SAS planiraju jos jednu titulu - eto im opcija - Pekovic bi Dankanu bio nesto kao on Robinsonu 1999.godine.

petarczv

pre 10 godina

PG 24!!!! Po meni najkompletniji igrac u NBA odlican sut,fenomenalna odbrana i odlicne fizicke predispozicije...a tek mu je 23god. Go pacers!!!

dovla

pre 10 godina

a da je reprezentativac Srbije mislite da bi igrao na EP? nema zezanja sa NBA. previse miliona je u igri. svaka cast Pekmene samo lomi...

s

pre 10 godina

Za mene je utisak veceri Terence Jones iz Houston-a. Iako pomno pratim nba nisam ga ranije primetio, ovo mu je druga godina, ako neko ko prati nba zna nesto o ovom momku neka napise. Odigrao je ubistven mec 36 poena uz vise suteva od Hardena i 11 skokova, kao i jedno ludilo od drblinga kroz sve igrace do kosa, ja sam odusevljen. Bice fantastican play off ove godine.

kj

pre 10 godina

Definitivno LeBron I George najbolji igraci ove sezone.
Videcemo ko ce uspeti da ostane na ovom nivou posle All-Stara. Taj ce verovatno biti MVP.

Vlade

pre 10 godina

Pekovića je kao igrača izmislio Dule Vujošević
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Shomi, 19. januar 2014 08:47)

i odveo ga u crnogorsku repku...

Mika Guster iz Ritopeka

pre 10 godina

Povlacim sto sam rekao. Wall jeste bolji play od Janningsa, ali mora jos puno banana da pojede da bi bio bolji od Milaila Juniora!!!

Prepošteni

pre 10 godina

Igra za Cg jer je ucenjen... Dečko je Srbim 100 posto... Mada i niste se nešto ovajdili, pošto nije igrao sveukupno dva puta...

aca Umc

pre 10 godina

@seljo, i mi bi od njega imali koristi kao CG, igrao bi jedino na OI, previse kosta Minesotu da bi rizikovali povredu na tako beznacajnom (za Amere) takmicenju kao sto je EP. Mada bih voleo da ga vidim u dresu Srbije pa makar jedno poluvreme na nekoj prijateljskoj, revijalnoj utakmici :)

antara

pre 10 godina

Pa taj Pekmen je igrao u Partizanu!!! Ponosni smo na tebe CARE!!! Sad je medju najkorisnijim centrima u NBA! Zamislite centarski tandem u repki Krle/Pekmen, pa aj sto bi loptu ubacivali u kos, nego i protivnicke centre. :)

Juve

pre 10 godina

Au rastavljane Mavsa u Texasu od strane Oldridza i druzine, ovo je sezona iz snova. Nestvarna igra Oldridza koji je najjaci PF u ligi definitivno. C'mon Trail Blazers, c'mon RIP CITY!!!

antara

pre 10 godina

Pa taj Pekmen je igrao u Partizanu!!! Ponosni smo na tebe CARE!!! Sad je medju najkorisnijim centrima u NBA! Zamislite centarski tandem u repki Krle/Pekmen, pa aj sto bi loptu ubacivali u kos, nego i protivnicke centre. :)

stefan

pre 10 godina

27 poena i 14 skokova za 28 minuta u igri...
Mislim da ne postoji centar na svetu koji ovo radi. On igra isto kao i u Partizanu i Panatinaikosu, kao buldozer, bez suvisnih poteza. Ima on i slabijih meceva kao prosli - 14p,6sk, ali ako izracunate minute provedene u igri i ucinak - nema boljeg trenutno.
Kazins je kompletniji igrac - bolja kontrola lopte, bolji pregled, vise asistencija, prenosi loptu, vise skokova i poena u proseku. Ali Pekovic nikad nije bio prva opcija kao on, Pek radi ono sto se trazi od centra.
Deandre Dzordan je bolji defanzivac ali je u napadu kanta koja zivi od alejupova.
Mark Gasol ima losu sezonu.
Hauard je drvo na tankim nozicama koje ima 13 defanzivnih skokova bez ofanzivnog.
Pekovic nece biti allstar samo iz marketinskih razloga i zbog atraktivnosti, inace zasluzuje. Dankan je sve rekao. Mislim da bi Greg Popovic iz Pekovica izvukao maksimum, a posto starci iz SAS planiraju jos jednu titulu - eto im opcija - Pekovic bi Dankanu bio nesto kao on Robinsonu 1999.godine.

aca Umc

pre 10 godina

@seljo, i mi bi od njega imali koristi kao CG, igrao bi jedino na OI, previse kosta Minesotu da bi rizikovali povredu na tako beznacajnom (za Amere) takmicenju kao sto je EP. Mada bih voleo da ga vidim u dresu Srbije pa makar jedno poluvreme na nekoj prijateljskoj, revijalnoj utakmici :)

Vlade

pre 10 godina

Pekovića je kao igrača izmislio Dule Vujošević
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Shomi, 19. januar 2014 08:47)

i odveo ga u crnogorsku repku...

Juve

pre 10 godina

Au rastavljane Mavsa u Texasu od strane Oldridza i druzine, ovo je sezona iz snova. Nestvarna igra Oldridza koji je najjaci PF u ligi definitivno. C'mon Trail Blazers, c'mon RIP CITY!!!

Prepošteni

pre 10 godina

Igra za Cg jer je ucenjen... Dečko je Srbim 100 posto... Mada i niste se nešto ovajdili, pošto nije igrao sveukupno dva puta...

melo

pre 10 godina

pekovic he hteo za nas da igra a tadasnji predsednik saveza, mislim da je bio kapidzic ili tako nesto, je rekao da nam on ne treba jer imamo bolje od njega kao sto su perovic stimac labovic

dovla

pre 10 godina

a da je reprezentativac Srbije mislite da bi igrao na EP? nema zezanja sa NBA. previse miliona je u igri. svaka cast Pekmene samo lomi...

s

pre 10 godina

Za mene je utisak veceri Terence Jones iz Houston-a. Iako pomno pratim nba nisam ga ranije primetio, ovo mu je druga godina, ako neko ko prati nba zna nesto o ovom momku neka napise. Odigrao je ubistven mec 36 poena uz vise suteva od Hardena i 11 skokova, kao i jedno ludilo od drblinga kroz sve igrace do kosa, ja sam odusevljen. Bice fantastican play off ove godine.

todor

pre 10 godina

Au ljudi ko je nama poslednjih par sezona igrao centra? Mislim na Partizan naravno!
Pekovic, Raduljica, pre toga Maric, Javai, pa pre njih K Perovic, Krstic.
A sta nas je danas snaslo?
Nadajmo se da ce od Milutinova bar biti nesto

petarczv

pre 10 godina

@shump21
Carter nikad nije kucao tako na utakmici?! Pa to sto je radio Carter na utakmicama PG ili lebron mogu samo da sanjaju...mlad si ne secas se pogledaj malo na youtubu klip "best 100 dunks" pa ces videti sta je carter radio na utakmicama inace na olimpiskim igrama je bukvalno preskocio francuskog igraca i zakucao.

john

pre 10 godina

nemanja Nedovic ponovo nije dobio sansu...pa koliko klinaca treba da propadne pre nego sto shvate da nije poenta u grejanju NBA klupe...zamislite Nedovica u partizanu ove godine svi bi imali koristi a gledali bi smo najbolju bekovski liniju uzivo i to nasu.!

stefan

pre 10 godina

@ napredna statistika...
Pekovic bi bio Dankanu ono sto je on bio Robinsonu kad je dosao - rasterecenje jer je vec u godinama i ubica u reketu. Nije vise u poziciji kad moze da se rva sa peticama, nije brz za cetvorku a sa Pekovicem kao prvom opcijom u reketu bi mu se otvorilo ono sto je uvek imao - sut sa distance, plus to sto je Timi uvek imao osecaj da doda kad treba. Jedan je od najboljih u istoriji. Nije isto imati pored sebe u reketu niskog Dijaoa + nejakog Splitera, i gromadu Pekovica u naponu snage.
Ne bi ih Majami pobedio da su imali njega u reketu, serija bi se zavrsila na 4-1 za SAS.

Miki26

pre 10 godina

Dzordz je igracina i pred njim je jos mnogo mjesta za napredak ali reci da je u ovom trenutku najkompletniji igrac lige je nipodostavanje Dzejmsa! Zar je moguce da ljudi ne cijene ovo sta radi Dzejms? To me sada nervira kao sto me ranije nerviralo kad je takva situacija bila sa Brajantom... Sta god Dzordz da uradi u svojoj karijeri on nikada nece uci u kategoriju pomenute dvojice! Ima 23 godine? Ae malo pretrazite po netu pa pogledajte sta su u tim godinama Brajant i Dzejms radili, ispada kao da Dzordz otkriva toplu vodu... Niko da pomene Oldridza? Fenomenalne partije ove sezone, Portland je milina gledati

ivan

pre 10 godina

Ne razumem zasto svi smarate da ce Nedovic propasti u NBA. Pa ta razvojna liga je jaca od 99% evropskih liga. Uz to on trenira sa bekovima koji su bolji od svih evropskih bekova, a to samo moze da mu koristi. Pa samo se setite da je jedan Drazen Petrovic morao da greje klupu u svojoj prvoj NBA sezoni.
Nedovic samo treba da trenira i da napreduje, a ostalo ce vec doci na svoje mesto.
Pozdrav!
(zemunac1995, 19. januar 2014 12:07)
Naravno, da ne znaci da ce Nedovic propasti u NBA ligi i da nije tragedija ako malo igra u svojoj debitanskoj sezoni. Prerano je za procene kakvu ce NBA karijeru napraviti Nedovic. Mislim da on ima sta da pokaze u NBA i da ce to pokazati. A za razvojnu ligu mnogo gresis. Ta liga je jako slaba, nije nikakva ozbiljna liga i tesko da se uopste moze smatrati ligom. Ona, uglavnom, sluzi za odrzavanje forme igraca. Gledali smo ovde u Evropi igrace koji su tu proveli dio karijere. Dolazili su sa neverovanim statistikama, da bi se ovde ispostavilo da nisu na nivou ni prosecnih evropskih igraca.

palop

pre 10 godina

@(s, 19. januar 2014 10:03)

Gledao sam ga na koledzu, igrao je zajedno sa Dejvisom iz Nju Orleansa i Kid-Gilhristom iz Sarlota za Kentaki. Delovao mi je od starta kao da ce biti ozbiljan NBA igrac, snazan, dobar u skoku, borben, moze da pogodi spolja, prava NBA cetvorka. Prvu godinu u Hjustonu je proveo na klupi i u razvojnoj ligi sto me je licno iznenadilo, mislio sam da je spreman za neku manju minutazu. Medjutim, ove godine igra prvu postavu i odlican je.
Njega sam bas naveo kao primer kad je Nedovic igrao u razvojnoj ligi pa su svi masovno pisali kako nije trebao da ide u NBA.

Mika Guster iz Ritopeka

pre 10 godina

Povlacim sto sam rekao. Wall jeste bolji play od Janningsa, ali mora jos puno banana da pojede da bi bio bolji od Milaila Juniora!!!

Napredna statistika

pre 10 godina

@stefan

Jel moguce da sam ovo procitao?! Pekovic bi Dankanu bio ono sto je on bio Robinsonu? Jel ti znas ko je TIM DANKAN?! Onog momenta kada je krocio na NBA parket on je bio najbolji igrac tog tima i jedan od najboljih u ligi, a sada je bez konkurencije najbolji PF svih vremena (svaka cast Melonu i Barkliju, ali i sami priznaju).

strebam

pre 10 godina

LeBrona izgleda pece poraz u drugom produzetku od Bruklina kada je dobio sestu licnu. Moj utisak sinoc, u produzetku, je bio kao da nema poverenje u saigrice, to mora da ispravi sto pre. A malo mi semsno kada napisete da e negde igralo "bez odbrane", ali sada u primeru Dallasa i Portlanda, oni igraju prosecnu odbranu (bolju od bilo kog evropskog kluba), ali kada sauterski timovi udju u ritam, bice dosta poena.

PEP

pre 10 godina

Niko ne SMARA sa Pekovicem vec je decko NAJBOLJI CENTAR SVETA i to sto se o njemu pise svakog drugog dana je isto kao sto se nekada pisalo o Hauardu! Pekovic je covek koji je trenutno prva petica NBA lige i kao takav zasluzuje sve moguce hvalospeve! Sto se mene licno tice on mi je i omiljeni centar jer je napravljen u Partizanu, a to Srbin-Crnogorac me zanima isto koliko i lanjski sneg!
Sa druge strane oko Nedovica ste stvarno dosadni! Prvo trebate vec jednom da UKAPIRATE da momak NEMA KVALITET ZA NBA LIGU! Decko nema kvalitet ni za najbolje timove Evrope tipa Real, CSKA, Barsa i tako dalje. On je kvalitet za timove poput recimo Himkija, Zalgirisa, Besiktasa... Jedina karakteristika koja kod njega moze da se izdvoji je odraz, a kad bi se kosarkas postajalo odrazom onda bi svaki drugi igrac u NBA ligi bio zvezda i davao po 20 poena na utakmici! Nedovicev sut je SMESAN, ali ono sto je jos problematicnije jeste da on NEMA OSECAJ ZA IGRU, jednostavno ne zna kad sta treba da radi, ne zna kad da ide do kraja, kad da stane, pregled igre mu je ocajan jer na terenu ne vidi nista i treba vec jednom da ukapirate da decko nije kvalitet i to je to!
A ti sto si napisao kako je NBDL liga jaca od 99% liga u Evropi nemoj da ti se smeje neko. Pa u toj ligi je najbolji strelac bio Blake Ahearn, momak koji sada igra za Budivelnik i jedva daje oko 6-7 poena po utakmici. Prvi strelac te lige je bio i Moris Almond, ako ga se neko seca to je onaj sto su ga isterali iz Zvezde.

zemunac1995

pre 10 godina

Ne razumem zasto svi smarate da ce Nedovic propasti u NBA. Pa ta razvojna liga je jaca od 99% evropskih liga. Uz to on trenira sa bekovima koji su bolji od svih evropskih bekova, a to samo moze da mu koristi. Pa samo se setite da je jedan Drazen Petrovic morao da greje klupu u svojoj prvoj NBA sezoni.
Nedovic samo treba da trenira i da napreduje, a ostalo ce vec doci na svoje mesto.
Pozdrav!

onion

pre 10 godina

Nisam za veličanje nasih igrača (i da, poekovića gledam kao našeg) ali on stvarno fenomenalno igra, ima snagu, lepu tehniku, lepo šutira slobodnjake i jedan od najboljih je u nba.

kapetan

pre 10 godina

Za sve koji pitaju zasto Pekovic igra za Crnu Goru a ne za Srbiju jednostavan odgovor PEKOVIC JE CRNOGORAC KOJI SE RODIO I ODRASTAO U CRNOJ GORI I CIJA PORODICA ZIVI U CRNOJ GORI PA VALJDA JE SASVIM NORMALNO DA CE I IGRATI ZA SVOJU ZEMLJU SVOJU CRNU GORU kakve to sve ima veze sa Duletom V. i ostali bakraci

Hoces Iskreno ?

pre 10 godina

za one koji se pitaju zasto Pekmen ne igra za nas, Dule Vujosevic ga je privoleo da igra za CG Jer je u to vreme on bio selektor.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dzaja, 19. januar 2014 13:00)
To apsolutno nije tacno. Jedini razlog zasto Pekovic igra za reprezentaciju Crne Gore je to sto je tadasnje rukovodstvo KSS reklo da nam on nije potreban ,pa ga je tek onda pozvao Vujosevic u CG .
Tako isto je i recimo Karabatic odbacen u rukometu ...

vince carter

pre 10 godina

posto sam video u komentarima da je neko napisao kako vins karter nikada nije zakucao na utakmici kao dzordz sinoc,odmah sam odlucio da pogledam to zakucavanje i moja reakcija nije bila nikakva jer sam ja u stvari pratio sta je carter radio,tako da mi je ovo kucanje bilo smesno u odnosu na njega..pogledajte klip 100 best dinks vince carter,garantujem da cete ici na reply :DD

petarczv

pre 10 godina

PG 24!!!! Po meni najkompletniji igrac u NBA odlican sut,fenomenalna odbrana i odlicne fizicke predispozicije...a tek mu je 23god. Go pacers!!!

dj_bakica

pre 10 godina

@strebam
Najbolju odbranu u ligi statisticki vec 2-3 sezone igraju Indijana i Chicago. Ali posto Bullsi igraju "od sjaja do ocaj" ove sezone, Indijana je tu najbolja.
Pricam to kao veliki fan Bullsa

tracy lamar mcgrady

pre 10 godina

(Shump21, 19. januar 2014 10:22)
Mozda nije uradio 360 windmill u igri ali je uradio razne varijacije na temu i radio je to svako vece http://www.youtube.com/watch?v=njLIzxnVQ7A
Osim tog kucanja Georgea izdvojio bi i ovo Vinceovo https://www.youtube.com/watch?v=7_UFfAR6JKI mislim covek ima 37 godina i jos uvek radi ove stvari,Lanceov ples,decko plese po terenu i Lebronov poster.
Neko rece ovde da bi Nedovic trebao da se vrati u Zvezdu,cuo sam da hoce ali samo ako se vrati Covic junior da ima kome da greje klupu.
Informacija za Beogradjanina,Charles Barkley je sa svojih 196 igrao cetvorku celu karijeru i sa svojih 196 je jedan od najboljih skakaca u istoriji,isto tako je Magic Johnson sa svojih 206 igrao pleja,ne odredjuje uvek visina poziciju,zasto onda Durant ne igra centra posto je visok?Tim Duncan je cetvorka koja igra peticu u nedostatku petice u Spursima i poredjenje sa 196 visokim Charlesom je na mestu jer su igrali istu poziciju,obojica oko 20 poena i 11 skokova po utakmici

kj

pre 10 godina

Definitivno LeBron I George najbolji igraci ove sezone.
Videcemo ko ce uspeti da ostane na ovom nivou posle All-Stara. Taj ce verovatno biti MVP.

shazam

pre 10 godina

Kakva bi gledanost bila na All Star vikendu za kucanja kada bi se smislili da ubace Lebrona, Grifina i Grina (iz Finiksa) sa Dzordzom u takmicenje...a i Vestbruk bi mogao narednih par godina, kad nije povredjen. Nekada su stvarno najbolji kucaci morali bar jednom da ucestvuju tamo, inace ovu 360 vetrenjacu verovatno ne bi ni videli u originalu (V. Carter, 2000ta).

zeca

pre 10 godina

Sta favorizujete Pekovica on je Crnogorac i igra za njih neteba uopste da se pominje u komentarima sumnjam da bi i oni nekog naseg pominjali kad bi igrao dobro. Vi sto pricate da je Srbin cekao bi da igra za Srbiju kao Kuzmic sto ceka nebi pristao da igra za Crnu Goru. Nije Srbin i neigra za nas.

Shump21

pre 10 godina

Veceras smo videli dva zakucavanja koje ce biti u top 10 godine!
Vol LEVOM rukom preko mnogo viseg Monroa i naravno zakucavanje godine P. Dzordz! Kazu omaz Karteru. Koji jeste najbolji svi vremena nema sumnje, ali ono ni Karter nije nikada uradio na utakmici.

student_iz_pakla

pre 10 godina

@ ogi-cg

Ne sanjamo mi njega, takvi "Srbi" nam ne trebaju. To sto pojedinci lupaju gluposti po internetu u opste ne odrazava vecinsko misljenje, a to je da nas Pekovic uopste ne zanima.

Beogradjanin

pre 10 godina

Jel moguce da sam ovo procitao?! Pekovic bi Dankanu bio ono sto je on bio Robinsonu? Jel ti znas ko je TIM DANKAN?! Onog momenta kada je krocio na NBA parket on je bio najbolji igrac tog tima i jedan od najboljih u ligi, a sada je bez konkurencije najbolji PF svih vremena (svaka cast Melonu i Barkliju, ali i sami priznaju).
(Napredna statistika, 19. januar 2014 11:39)

Ha,ha,ha "Covek" ladno uporedio igraca visokog 196cm sa igracem visine 211, onda je Shaquille O'Neal najbolja cetvorka. Jer danas bi glaso na all-staru za O'Neal ka cetvorku ... Da, da samo zato sto u to vreme igrali sa dva centra jedan je morao da bude pf.

Evo sajta da ti razresi dilemu, cin nema Robinsona koja je prirodna pozicija Duncana:
http://www.basketball-reference.com/teams/SAS/2014.html

student_iz_pakla

pre 10 godina

@ seljo

Znamo ko je i sta je i necemo ga u srpskom timu. Neka mu je srecno u reprezentaciji koju je odabrao, a vi srpski kompleksasi se suzdrzite od padanja u trans i lupanja ovakvih gluposti.

Vucko

pre 10 godina

Ovaj Čikago je ludački tim! Druga godina kako igraju bez povređenog Rouza i još su Denga poslali u Klivlend a i dalje igraju odličnu košarku i bore se za plejof (bez obzira na to koliko je istok slab). E to je prava ekipa.

Shump21

pre 10 godina

@petarczv

Mlad sam? Ja sam pratio NBA jos dok je u njemu najbolji "kucac" bio Dominique Wilkins. Citaj sta pise, decace! Napisao sam da je Carter najbolji u istoriji, ali to TO sto je PG izveo Carter nije nikada. I to konkretno zakucavanje nije. Pokazi mi klip na kojem Carter kuca 360% vetrenjacu??? Imao je on mnogo boljih zakucavanja od Georgeovog i gledao sam Olimpijske igre uzivo kada je Carter preskocio Weisa. Jer znas nekima je ovo i posao :P

Beogradjanin

pre 10 godina

Jel moguce da sam ovo procitao?! Pekovic bi Dankanu bio ono sto je on bio Robinsonu? Jel ti znas ko je TIM DANKAN?! Onog momenta kada je krocio na NBA parket on je bio najbolji igrac tog tima i jedan od najboljih u ligi, a sada je bez konkurencije najbolji PF svih vremena (svaka cast Melonu i Barkliju, ali i sami priznaju).
(Napredna statistika, 19. januar 2014 11:39)

Ha,ha,ha "Covek" ladno uporedio igraca visokog 196cm sa igracem visine 211, onda je Shaquille O'Neal najbolja cetvorka. Jer danas bi glaso na all-staru za O'Neal ka cetvorku ... Da, da samo zato sto u to vreme igrali sa dva centra jedan je morao da bude pf.

Evo sajta da ti razresi dilemu, cin nema Robinsona koja je prirodna pozicija Duncana:
http://www.basketball-reference.com/teams/SAS/2014.html

Beogradjanin

pre 10 godina

(tracy lamar mcgrady, 19. januar 2014 15:50)

Narvano da ne odlucje samo visina odlucuje i tezina, jer je Charley Barlkey bio tezi nego sto je Duncun. Barkley je sutirao dosta tojke,
ne sporim ja da nije igrao cetvorku jer ga sam gledao. To sto postoje izcuzeci nije pravlilo, nema mnogo igraca ni solidnih kao Kukoc, a tek mvp... I pitanje da ce ikada vise biti igrac toliko uspesan na poziciji pf, a da je manji od 200cm. Durent sa 206 da bude centar, nije ni Stojakovic bio ha,ha...

I na kraju najbitnije je kakav utisak ostavljaju igraci dok se gleda utakmica, tako da za mene porediti Barklye i Duncana kao babe i zabe...A ono sto pise na sajtu NBa.com, moze slobodn da se okaci macku o rep.
http://www.youtube.com/watch?v=h1DVKWo_tBs

kj

pre 10 godina

Definitivno LeBron I George najbolji igraci ove sezone.
Videcemo ko ce uspeti da ostane na ovom nivou posle All-Stara. Taj ce verovatno biti MVP.

Vlade

pre 10 godina

Pekovića je kao igrača izmislio Dule Vujošević
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Shomi, 19. januar 2014 08:47)

i odveo ga u crnogorsku repku...

zeca

pre 10 godina

Sta favorizujete Pekovica on je Crnogorac i igra za njih neteba uopste da se pominje u komentarima sumnjam da bi i oni nekog naseg pominjali kad bi igrao dobro. Vi sto pricate da je Srbin cekao bi da igra za Srbiju kao Kuzmic sto ceka nebi pristao da igra za Crnu Goru. Nije Srbin i neigra za nas.

student_iz_pakla

pre 10 godina

@ ogi-cg

Ne sanjamo mi njega, takvi "Srbi" nam ne trebaju. To sto pojedinci lupaju gluposti po internetu u opste ne odrazava vecinsko misljenje, a to je da nas Pekovic uopste ne zanima.

student_iz_pakla

pre 10 godina

@ seljo

Znamo ko je i sta je i necemo ga u srpskom timu. Neka mu je srecno u reprezentaciji koju je odabrao, a vi srpski kompleksasi se suzdrzite od padanja u trans i lupanja ovakvih gluposti.

Prepošteni

pre 10 godina

Igra za Cg jer je ucenjen... Dečko je Srbim 100 posto... Mada i niste se nešto ovajdili, pošto nije igrao sveukupno dva puta...

antara

pre 10 godina

Pa taj Pekmen je igrao u Partizanu!!! Ponosni smo na tebe CARE!!! Sad je medju najkorisnijim centrima u NBA! Zamislite centarski tandem u repki Krle/Pekmen, pa aj sto bi loptu ubacivali u kos, nego i protivnicke centre. :)

Shump21

pre 10 godina

Veceras smo videli dva zakucavanja koje ce biti u top 10 godine!
Vol LEVOM rukom preko mnogo viseg Monroa i naravno zakucavanje godine P. Dzordz! Kazu omaz Karteru. Koji jeste najbolji svi vremena nema sumnje, ali ono ni Karter nije nikada uradio na utakmici.

john

pre 10 godina

nemanja Nedovic ponovo nije dobio sansu...pa koliko klinaca treba da propadne pre nego sto shvate da nije poenta u grejanju NBA klupe...zamislite Nedovica u partizanu ove godine svi bi imali koristi a gledali bi smo najbolju bekovski liniju uzivo i to nasu.!

petarczv

pre 10 godina

PG 24!!!! Po meni najkompletniji igrac u NBA odlican sut,fenomenalna odbrana i odlicne fizicke predispozicije...a tek mu je 23god. Go pacers!!!

Mika Guster iz Ritopeka

pre 10 godina

Povlacim sto sam rekao. Wall jeste bolji play od Janningsa, ali mora jos puno banana da pojede da bi bio bolji od Milaila Juniora!!!

Napredna statistika

pre 10 godina

@stefan

Jel moguce da sam ovo procitao?! Pekovic bi Dankanu bio ono sto je on bio Robinsonu? Jel ti znas ko je TIM DANKAN?! Onog momenta kada je krocio na NBA parket on je bio najbolji igrac tog tima i jedan od najboljih u ligi, a sada je bez konkurencije najbolji PF svih vremena (svaka cast Melonu i Barkliju, ali i sami priznaju).

zemunac1995

pre 10 godina

Ne razumem zasto svi smarate da ce Nedovic propasti u NBA. Pa ta razvojna liga je jaca od 99% evropskih liga. Uz to on trenira sa bekovima koji su bolji od svih evropskih bekova, a to samo moze da mu koristi. Pa samo se setite da je jedan Drazen Petrovic morao da greje klupu u svojoj prvoj NBA sezoni.
Nedovic samo treba da trenira i da napreduje, a ostalo ce vec doci na svoje mesto.
Pozdrav!

Beogradjanin

pre 10 godina

Jel moguce da sam ovo procitao?! Pekovic bi Dankanu bio ono sto je on bio Robinsonu? Jel ti znas ko je TIM DANKAN?! Onog momenta kada je krocio na NBA parket on je bio najbolji igrac tog tima i jedan od najboljih u ligi, a sada je bez konkurencije najbolji PF svih vremena (svaka cast Melonu i Barkliju, ali i sami priznaju).
(Napredna statistika, 19. januar 2014 11:39)

Ha,ha,ha "Covek" ladno uporedio igraca visokog 196cm sa igracem visine 211, onda je Shaquille O'Neal najbolja cetvorka. Jer danas bi glaso na all-staru za O'Neal ka cetvorku ... Da, da samo zato sto u to vreme igrali sa dva centra jedan je morao da bude pf.

Evo sajta da ti razresi dilemu, cin nema Robinsona koja je prirodna pozicija Duncana:
http://www.basketball-reference.com/teams/SAS/2014.html

Juve

pre 10 godina

Au rastavljane Mavsa u Texasu od strane Oldridza i druzine, ovo je sezona iz snova. Nestvarna igra Oldridza koji je najjaci PF u ligi definitivno. C'mon Trail Blazers, c'mon RIP CITY!!!

aca Umc

pre 10 godina

@seljo, i mi bi od njega imali koristi kao CG, igrao bi jedino na OI, previse kosta Minesotu da bi rizikovali povredu na tako beznacajnom (za Amere) takmicenju kao sto je EP. Mada bih voleo da ga vidim u dresu Srbije pa makar jedno poluvreme na nekoj prijateljskoj, revijalnoj utakmici :)

Shump21

pre 10 godina

@petarczv

Mlad sam? Ja sam pratio NBA jos dok je u njemu najbolji "kucac" bio Dominique Wilkins. Citaj sta pise, decace! Napisao sam da je Carter najbolji u istoriji, ali to TO sto je PG izveo Carter nije nikada. I to konkretno zakucavanje nije. Pokazi mi klip na kojem Carter kuca 360% vetrenjacu??? Imao je on mnogo boljih zakucavanja od Georgeovog i gledao sam Olimpijske igre uzivo kada je Carter preskocio Weisa. Jer znas nekima je ovo i posao :P

kapetan

pre 10 godina

Za sve koji pitaju zasto Pekovic igra za Crnu Goru a ne za Srbiju jednostavan odgovor PEKOVIC JE CRNOGORAC KOJI SE RODIO I ODRASTAO U CRNOJ GORI I CIJA PORODICA ZIVI U CRNOJ GORI PA VALJDA JE SASVIM NORMALNO DA CE I IGRATI ZA SVOJU ZEMLJU SVOJU CRNU GORU kakve to sve ima veze sa Duletom V. i ostali bakraci

Beogradjanin

pre 10 godina

Jel moguce da sam ovo procitao?! Pekovic bi Dankanu bio ono sto je on bio Robinsonu? Jel ti znas ko je TIM DANKAN?! Onog momenta kada je krocio na NBA parket on je bio najbolji igrac tog tima i jedan od najboljih u ligi, a sada je bez konkurencije najbolji PF svih vremena (svaka cast Melonu i Barkliju, ali i sami priznaju).
(Napredna statistika, 19. januar 2014 11:39)

Ha,ha,ha "Covek" ladno uporedio igraca visokog 196cm sa igracem visine 211, onda je Shaquille O'Neal najbolja cetvorka. Jer danas bi glaso na all-staru za O'Neal ka cetvorku ... Da, da samo zato sto u to vreme igrali sa dva centra jedan je morao da bude pf.

Evo sajta da ti razresi dilemu, cin nema Robinsona koja je prirodna pozicija Duncana:
http://www.basketball-reference.com/teams/SAS/2014.html

PEP

pre 10 godina

Niko ne SMARA sa Pekovicem vec je decko NAJBOLJI CENTAR SVETA i to sto se o njemu pise svakog drugog dana je isto kao sto se nekada pisalo o Hauardu! Pekovic je covek koji je trenutno prva petica NBA lige i kao takav zasluzuje sve moguce hvalospeve! Sto se mene licno tice on mi je i omiljeni centar jer je napravljen u Partizanu, a to Srbin-Crnogorac me zanima isto koliko i lanjski sneg!
Sa druge strane oko Nedovica ste stvarno dosadni! Prvo trebate vec jednom da UKAPIRATE da momak NEMA KVALITET ZA NBA LIGU! Decko nema kvalitet ni za najbolje timove Evrope tipa Real, CSKA, Barsa i tako dalje. On je kvalitet za timove poput recimo Himkija, Zalgirisa, Besiktasa... Jedina karakteristika koja kod njega moze da se izdvoji je odraz, a kad bi se kosarkas postajalo odrazom onda bi svaki drugi igrac u NBA ligi bio zvezda i davao po 20 poena na utakmici! Nedovicev sut je SMESAN, ali ono sto je jos problematicnije jeste da on NEMA OSECAJ ZA IGRU, jednostavno ne zna kad sta treba da radi, ne zna kad da ide do kraja, kad da stane, pregled igre mu je ocajan jer na terenu ne vidi nista i treba vec jednom da ukapirate da decko nije kvalitet i to je to!
A ti sto si napisao kako je NBDL liga jaca od 99% liga u Evropi nemoj da ti se smeje neko. Pa u toj ligi je najbolji strelac bio Blake Ahearn, momak koji sada igra za Budivelnik i jedva daje oko 6-7 poena po utakmici. Prvi strelac te lige je bio i Moris Almond, ako ga se neko seca to je onaj sto su ga isterali iz Zvezde.

stefan

pre 10 godina

27 poena i 14 skokova za 28 minuta u igri...
Mislim da ne postoji centar na svetu koji ovo radi. On igra isto kao i u Partizanu i Panatinaikosu, kao buldozer, bez suvisnih poteza. Ima on i slabijih meceva kao prosli - 14p,6sk, ali ako izracunate minute provedene u igri i ucinak - nema boljeg trenutno.
Kazins je kompletniji igrac - bolja kontrola lopte, bolji pregled, vise asistencija, prenosi loptu, vise skokova i poena u proseku. Ali Pekovic nikad nije bio prva opcija kao on, Pek radi ono sto se trazi od centra.
Deandre Dzordan je bolji defanzivac ali je u napadu kanta koja zivi od alejupova.
Mark Gasol ima losu sezonu.
Hauard je drvo na tankim nozicama koje ima 13 defanzivnih skokova bez ofanzivnog.
Pekovic nece biti allstar samo iz marketinskih razloga i zbog atraktivnosti, inace zasluzuje. Dankan je sve rekao. Mislim da bi Greg Popovic iz Pekovica izvukao maksimum, a posto starci iz SAS planiraju jos jednu titulu - eto im opcija - Pekovic bi Dankanu bio nesto kao on Robinsonu 1999.godine.

Miki26

pre 10 godina

Dzordz je igracina i pred njim je jos mnogo mjesta za napredak ali reci da je u ovom trenutku najkompletniji igrac lige je nipodostavanje Dzejmsa! Zar je moguce da ljudi ne cijene ovo sta radi Dzejms? To me sada nervira kao sto me ranije nerviralo kad je takva situacija bila sa Brajantom... Sta god Dzordz da uradi u svojoj karijeri on nikada nece uci u kategoriju pomenute dvojice! Ima 23 godine? Ae malo pretrazite po netu pa pogledajte sta su u tim godinama Brajant i Dzejms radili, ispada kao da Dzordz otkriva toplu vodu... Niko da pomene Oldridza? Fenomenalne partije ove sezone, Portland je milina gledati

Hoces Iskreno ?

pre 10 godina

za one koji se pitaju zasto Pekmen ne igra za nas, Dule Vujosevic ga je privoleo da igra za CG Jer je u to vreme on bio selektor.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dzaja, 19. januar 2014 13:00)
To apsolutno nije tacno. Jedini razlog zasto Pekovic igra za reprezentaciju Crne Gore je to sto je tadasnje rukovodstvo KSS reklo da nam on nije potreban ,pa ga je tek onda pozvao Vujosevic u CG .
Tako isto je i recimo Karabatic odbacen u rukometu ...

melo

pre 10 godina

pekovic he hteo za nas da igra a tadasnji predsednik saveza, mislim da je bio kapidzic ili tako nesto, je rekao da nam on ne treba jer imamo bolje od njega kao sto su perovic stimac labovic

strebam

pre 10 godina

LeBrona izgleda pece poraz u drugom produzetku od Bruklina kada je dobio sestu licnu. Moj utisak sinoc, u produzetku, je bio kao da nema poverenje u saigrice, to mora da ispravi sto pre. A malo mi semsno kada napisete da e negde igralo "bez odbrane", ali sada u primeru Dallasa i Portlanda, oni igraju prosecnu odbranu (bolju od bilo kog evropskog kluba), ali kada sauterski timovi udju u ritam, bice dosta poena.

ivan

pre 10 godina

Ne razumem zasto svi smarate da ce Nedovic propasti u NBA. Pa ta razvojna liga je jaca od 99% evropskih liga. Uz to on trenira sa bekovima koji su bolji od svih evropskih bekova, a to samo moze da mu koristi. Pa samo se setite da je jedan Drazen Petrovic morao da greje klupu u svojoj prvoj NBA sezoni.
Nedovic samo treba da trenira i da napreduje, a ostalo ce vec doci na svoje mesto.
Pozdrav!
(zemunac1995, 19. januar 2014 12:07)
Naravno, da ne znaci da ce Nedovic propasti u NBA ligi i da nije tragedija ako malo igra u svojoj debitanskoj sezoni. Prerano je za procene kakvu ce NBA karijeru napraviti Nedovic. Mislim da on ima sta da pokaze u NBA i da ce to pokazati. A za razvojnu ligu mnogo gresis. Ta liga je jako slaba, nije nikakva ozbiljna liga i tesko da se uopste moze smatrati ligom. Ona, uglavnom, sluzi za odrzavanje forme igraca. Gledali smo ovde u Evropi igrace koji su tu proveli dio karijere. Dolazili su sa neverovanim statistikama, da bi se ovde ispostavilo da nisu na nivou ni prosecnih evropskih igraca.

petarczv

pre 10 godina

@shump21
Carter nikad nije kucao tako na utakmici?! Pa to sto je radio Carter na utakmicama PG ili lebron mogu samo da sanjaju...mlad si ne secas se pogledaj malo na youtubu klip "best 100 dunks" pa ces videti sta je carter radio na utakmicama inace na olimpiskim igrama je bukvalno preskocio francuskog igraca i zakucao.

dovla

pre 10 godina

a da je reprezentativac Srbije mislite da bi igrao na EP? nema zezanja sa NBA. previse miliona je u igri. svaka cast Pekmene samo lomi...

todor

pre 10 godina

Au ljudi ko je nama poslednjih par sezona igrao centra? Mislim na Partizan naravno!
Pekovic, Raduljica, pre toga Maric, Javai, pa pre njih K Perovic, Krstic.
A sta nas je danas snaslo?
Nadajmo se da ce od Milutinova bar biti nesto

stefan

pre 10 godina

@ napredna statistika...
Pekovic bi bio Dankanu ono sto je on bio Robinsonu kad je dosao - rasterecenje jer je vec u godinama i ubica u reketu. Nije vise u poziciji kad moze da se rva sa peticama, nije brz za cetvorku a sa Pekovicem kao prvom opcijom u reketu bi mu se otvorilo ono sto je uvek imao - sut sa distance, plus to sto je Timi uvek imao osecaj da doda kad treba. Jedan je od najboljih u istoriji. Nije isto imati pored sebe u reketu niskog Dijaoa + nejakog Splitera, i gromadu Pekovica u naponu snage.
Ne bi ih Majami pobedio da su imali njega u reketu, serija bi se zavrsila na 4-1 za SAS.

vince carter

pre 10 godina

posto sam video u komentarima da je neko napisao kako vins karter nikada nije zakucao na utakmici kao dzordz sinoc,odmah sam odlucio da pogledam to zakucavanje i moja reakcija nije bila nikakva jer sam ja u stvari pratio sta je carter radio,tako da mi je ovo kucanje bilo smesno u odnosu na njega..pogledajte klip 100 best dinks vince carter,garantujem da cete ici na reply :DD

s

pre 10 godina

Za mene je utisak veceri Terence Jones iz Houston-a. Iako pomno pratim nba nisam ga ranije primetio, ovo mu je druga godina, ako neko ko prati nba zna nesto o ovom momku neka napise. Odigrao je ubistven mec 36 poena uz vise suteva od Hardena i 11 skokova, kao i jedno ludilo od drblinga kroz sve igrace do kosa, ja sam odusevljen. Bice fantastican play off ove godine.

palop

pre 10 godina

@(s, 19. januar 2014 10:03)

Gledao sam ga na koledzu, igrao je zajedno sa Dejvisom iz Nju Orleansa i Kid-Gilhristom iz Sarlota za Kentaki. Delovao mi je od starta kao da ce biti ozbiljan NBA igrac, snazan, dobar u skoku, borben, moze da pogodi spolja, prava NBA cetvorka. Prvu godinu u Hjustonu je proveo na klupi i u razvojnoj ligi sto me je licno iznenadilo, mislio sam da je spreman za neku manju minutazu. Medjutim, ove godine igra prvu postavu i odlican je.
Njega sam bas naveo kao primer kad je Nedovic igrao u razvojnoj ligi pa su svi masovno pisali kako nije trebao da ide u NBA.

shazam

pre 10 godina

Kakva bi gledanost bila na All Star vikendu za kucanja kada bi se smislili da ubace Lebrona, Grifina i Grina (iz Finiksa) sa Dzordzom u takmicenje...a i Vestbruk bi mogao narednih par godina, kad nije povredjen. Nekada su stvarno najbolji kucaci morali bar jednom da ucestvuju tamo, inace ovu 360 vetrenjacu verovatno ne bi ni videli u originalu (V. Carter, 2000ta).

tracy lamar mcgrady

pre 10 godina

(Shump21, 19. januar 2014 10:22)
Mozda nije uradio 360 windmill u igri ali je uradio razne varijacije na temu i radio je to svako vece http://www.youtube.com/watch?v=njLIzxnVQ7A
Osim tog kucanja Georgea izdvojio bi i ovo Vinceovo https://www.youtube.com/watch?v=7_UFfAR6JKI mislim covek ima 37 godina i jos uvek radi ove stvari,Lanceov ples,decko plese po terenu i Lebronov poster.
Neko rece ovde da bi Nedovic trebao da se vrati u Zvezdu,cuo sam da hoce ali samo ako se vrati Covic junior da ima kome da greje klupu.
Informacija za Beogradjanina,Charles Barkley je sa svojih 196 igrao cetvorku celu karijeru i sa svojih 196 je jedan od najboljih skakaca u istoriji,isto tako je Magic Johnson sa svojih 206 igrao pleja,ne odredjuje uvek visina poziciju,zasto onda Durant ne igra centra posto je visok?Tim Duncan je cetvorka koja igra peticu u nedostatku petice u Spursima i poredjenje sa 196 visokim Charlesom je na mestu jer su igrali istu poziciju,obojica oko 20 poena i 11 skokova po utakmici

onion

pre 10 godina

Nisam za veličanje nasih igrača (i da, poekovića gledam kao našeg) ali on stvarno fenomenalno igra, ima snagu, lepu tehniku, lepo šutira slobodnjake i jedan od najboljih je u nba.

Vucko

pre 10 godina

Ovaj Čikago je ludački tim! Druga godina kako igraju bez povređenog Rouza i još su Denga poslali u Klivlend a i dalje igraju odličnu košarku i bore se za plejof (bez obzira na to koliko je istok slab). E to je prava ekipa.

dj_bakica

pre 10 godina

@strebam
Najbolju odbranu u ligi statisticki vec 2-3 sezone igraju Indijana i Chicago. Ali posto Bullsi igraju "od sjaja do ocaj" ove sezone, Indijana je tu najbolja.
Pricam to kao veliki fan Bullsa

Beogradjanin

pre 10 godina

(tracy lamar mcgrady, 19. januar 2014 15:50)

Narvano da ne odlucje samo visina odlucuje i tezina, jer je Charley Barlkey bio tezi nego sto je Duncun. Barkley je sutirao dosta tojke,
ne sporim ja da nije igrao cetvorku jer ga sam gledao. To sto postoje izcuzeci nije pravlilo, nema mnogo igraca ni solidnih kao Kukoc, a tek mvp... I pitanje da ce ikada vise biti igrac toliko uspesan na poziciji pf, a da je manji od 200cm. Durent sa 206 da bude centar, nije ni Stojakovic bio ha,ha...

I na kraju najbitnije je kakav utisak ostavljaju igraci dok se gleda utakmica, tako da za mene porediti Barklye i Duncana kao babe i zabe...A ono sto pise na sajtu NBa.com, moze slobodn da se okaci macku o rep.
http://www.youtube.com/watch?v=h1DVKWo_tBs