Nedelja, 29.12.2013.

13:25

U SFRJ timu najviše Srba

Šta bi bilo kad bi bilo, priča koja se ponavlja po ko zna koji put, kako bi danas izgledala reprezentacija „velike“ Jugoslavije?

Izvor: SV

U SFRJ timu najviše Srba IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

bbb

pre 10 godina

1.Begovic 2.Mujdza 3.Kolasinac 4.Spahic 5.Bicakcic 6.Pjanic 7.Lulic 8.Misimovic 9.Ibisevic 10.Salihovic 11.Dzeko kakva juga to je sastav za Brazil a vi trpajte Vidica koji ne igra ima 2 god,cuj Matic iz benfike pa to je neozbiljna liga,da u sastavu nema Lulica ikone Lazija,Begovica najboljeg golmana engleske,Spahica koji je stub u Bajeru cccc to je ko u jugi nekada 4 igraca iz partizana,4 iz zvezde i ostali neka se nadju,jbg nema vise guranja a rezultat je vidljiv,ko je na SP a ko kuci,nikad u jugi nije bilo posteno dok Svabo nije doso na kormilo

Ivan Bukvivc

pre 10 godina

Evo citamm ovdje neki spominju nekakve zlatnne ,srebrene medalje u sta ti ja znam nekim bas ne bas tako popularnim sportovima.Gospodo usporeditte zadnji 5 olimpijkih igara,Sydney, Atlanta,Atena,Peking,London, pa mozete vidjeti gdje stojite sa medaljama prema Hrvatskom.Mnogo zaostajete.A bas na olimpijskim igrama su ukljuceni svi moguci sportovi.A sad jos nesto za kraj-Ujek vise Srba u sastavu ovih sportskih mudraca,pa zasto ine po Pucansvu ste duplo veci.Gdje bi nama bio kraj da imamo 8 mil.Koliko srba ima u ovom sastavu.Beara,Stankovic, Crnkovic,Cajkovski, Horvat,Boskov,Ognjanov,Mitic,Vukas,Bobek, Zebec.

Patrick Kluivert

pre 10 godina

Na poslednjih 7 velikih takmičenja i ova raspala Srbija sa CG dvaput prošla u drugi krug, Hrvati jednom, Slovenci nikad. O čemu ti pričaš? Lako je prolaziti kvalifikacije kad tupavi sistem Hrvate, Norvežane i Grke bogtepitazašto stalno drži u prvom šeširu.
(Klinika Švarcvald, 30. decembar 2013 06:09)

Na poslijednjih 7? Ajde da vidimo:
SRB (ili SCG ili JUG) CRO
2012 pred telkom prvi krug
2010 prvi krug pred telkom
2008 pred telkom ČETVRTFINALE (Turska-penali)
2006 prvi krug prvi krug
2004 pred telkom prvi krug
2002 pred telkom prvi krug
2000 ČETVRTFINALE pred telkom
1998 OSMINA FINALA TREĆI
1996 pod embargom ČETVRTFINALE

Zadnjih 7 velikih "takmičenja" SiCG se plasirala u drugi krug 2000 na gaženje Nizozemcima, a mi 2008 se smrzli na penale protiv turaka. Zato sam uključio '98 da ne bi bilo vađenja na to, no ni u tom slućaju nisi u pravu jer smo tu (sigurno znaš i bio si sretan zbog nas) uzeli broncu.
Naveo sam i '96 čist' onak' no sumnjam da si tad bio dovoljno odrastao da gledaš televiziju u večernjim satima.
Bit će bolje, ne brini.

Klinika Švarcvald

pre 10 godina

@psihijatar

daleko si ti od psihijatra, pre će biti da ti neko takav treba.

Dva finala prvenstva Evrope, dva polufinala SP, zlatna, 3 srebrne i bronzana olimpijska medalja. I sve to u ogromnoj meri (ili potpuno) oslanjajući se na igrače iz Srbije. Tek kad su od sedamdesetih počeli da sastavljaju tim po ključu, počeo je pad.

Na poslednjih 7 velikih takmičenja i ova raspala Srbija sa CG dvaput prošla u drugi krug, Hrvati jednom, Slovenci nikad. O čemu ti pričaš? Lako je prolaziti kvalifikacije kad tupavi sistem Hrvate, Norvežane i Grke bogtepitazašto stalno drži u prvom šeširu.

Bosna i Hercegovina

pre 10 godina

Ako smijem da primjetim u ovome timu je najvise igraca porijeklom iz BiH. Samir Handanovic (nije Damir, kako novinari pisu), Srna, Pjanic, Dzeko, Rakitic i Subotic. U svakom momentu bi se moglo napraviti dva ili tri dobra tima.
Mislim da se ti stranci sto prave tim bivse nam drzave malo sprdaju s nama. Bacaju nam kosku, a mi je u letu hvatamo. Sada im je puno lakse praviti salu na nas racun. Sami smo krivi, a oni su to godinama cekali.

psihijatar

pre 10 godina

I Hrvatska i Slovenija su za kratko vreme napravile znacajnije rezultate u fudbalu nego Jugoslavija tokom citavog postojanja. Srbija sama je inferiorna po dosadasnjim rezultatima. Odatle i ovo bolesno fantaziranje.

Keti S.

pre 10 godina

@strucnjak E moj strucnjace iz Dalmacije,pa zar moze da se poredi hrvatsko i ukrajinsko prvenstvo sa italijanskom i engleskom ligom u kojima je nastupao,odnosno i dalje nastupa Aleksandar Kolarov,u koga jedan pravi trenerski strucnjak kao sto je Cileanac Pellegrini,ima sve vise poverenja i postovanja.Tvoj post samo pokazuje koliko neki ljubitelji "najvaznije sporedne stvari na svetu"ne uspevaju da "skontaju"relevantne kriterijume na osnovu kojih bi vrednovali necije uspehe.Da se razumemo nemam nista protiv Srne,ali naslovi u ligama u kojima klub za koji nastupa(jos uvek)nema pravu konkurenciju,za svakog iole "sportski obrazovanog",nije nista drugo do puki statisticki podatak bez sustine,koju i inace statistika prenebregava.Dakle Kolarov umesto Srne,Begovic umesto Handanovica,te Mandzukic umesto Jovetica,uz puno postovanje prema s moje strane izostavljenima.Pozz!

:( :)

pre 10 godina

Slažem se s o ovima što kažu da ima fali Mandjo i Kolarov ! Ipak se njih dvojica najbolje razumiju ! Teško bi ka tko bolje asistirao od njega u Zagreu :) Ja sam zadovoljan njihovom suradnjom :)

pas_zijo

pre 10 godina

samo jednu stvar upamtite....ovaj tim je idealan..ali MIRKO VUCINIC je klasaa za Jovetica,Dzeka i Mandzukica! Pricam o fudbalskom umijecu..tehnika,brzina,sut...

doboj

pre 10 godina

erny@zabia mandzo i za Hrvatsku i najbolji strijelac hr repke i dok Dzeko sjedi na klupi citya Mandzo je najbolji bayernov strjelac a znamo da je bayern sve osvojio sta je mogo osvojit

:( :)

pre 10 godina

Naravno da ima Srba najviše !! Ipak se ta reprezentacija nije plasirala na svjetsko prvenstvo, pa je stvar logike da Srba ima najviše ! A ne recimo igrča BiH i neke tamo Hrvatske ! Tako je bilo prije, tako bi i ostalo da se Jugoslavija nije raspala !! Razloge svatko ima svoje, eto ja jedan od razloga vidim i u ovome "objektivnom" odabiru igrača !

Montevideo bog te video

pre 10 godina

1.Handanovic 2.Stojkovic 3.Begovic golmani
1.Ivanovic 2.Kolarov 3.Nastasic 4.Vidic 5.Srna 6.Subotic 7.Lulic 8.Corluka odbrana
1.Matic 2.Basta 3.Jankovic 4.Pjanic 5.Modric 6.Markovic 7.Ljajic 8.Tadic sredina
1.Dzeko 2.Mandzukic 3.Mitrovic 4.Jovetic napad
trener Susic pozdrav iz Backe Palanke :D
(JagodaGBP, 29. decembar 2013 15:28)

Ljudi što komentirate kad neznate i ne pretite ovaj sport? Lovren je proglašen u tim polusezone premjer lige, nije Vidić, ni Ivanović ni Kolarov, jel tako? Rakitić je iza Mesija i Ronalda statistički najkorisniji igrać španjolske lige i nema nikakve šanse da je ispred njega neki Ljajić. Mitrrović? Ma dajte, pa on je peti strijelac u belgijskoj ligi, a znate tko je prvi? Hrvat Ivan Santini! Ma bolji od njih obojice je Kramarić iz Rijeke. U vašim postavama nema Kovačića ali zato ima mjesta za nekakve Tadiće i Markoviće!? Stojković prije Pletikose? Komentiraju ljudi koji nemaju pojma.

Vi Srbi bi uvijek jugu ali baš isključivo pod vašom teškom dominacijom, a stanje na terenu baš obrnuto.
(zg slavac, 29. decembar 2013 16:48)

Smeta a? A kad je moralo da bude 7 igraca iz Hajduka u prvoj postavi tada zajednicke nam reprezentacije,a iz sampiona Crvene Zvezde, Vladimir Petrovic Pizon na klupi,nije vam smetalo... I samo tako Vam je odgovaralo do kraja u svemu. Najveci uspeh je bio kad niste poslali svoje igrace.

lemi

pre 10 godina

Dosta lupetanja gluposti, Jugoslavije nema vise od 20 godina i kamo li srece da nije ni postojala, sad bi taj prostor imao jedno 0,5-1 milion stanovnika vise...

bony

pre 10 godina

a ubedljivo najbolji fudbaler nije tu Mirko Vučinić-svi ovi što ste ih naveli su za klasu ispod njega...stvarno ste objektivni nema šta

Erny

pre 10 godina

Zasto Dzeko ispred Mandzukica.Obojica su klasni napadaci.Ali ipak je Dzeko bolji za klasu.Zasto?Zato sto je i prosle kvalifikacije za evropsko dao desetak golova,a i u kvalifikacijama za svijetsko dao isto toliko.Nesto se ne sjecam da Mandzukic zabija za hrvatsku toliko.

Novica Drazetic

pre 10 godina

Nemam protiv Srba ništa ali jedna reprezentacija koja se nije plasirala na prvenstvo nema pravo imati 4 igrača ,a ni ne zaslužuju .Nama ne treba SFRJ jer bolje igramo kada nam drugi ne kroje repku

Zapadni Balkan

pre 10 godina

Na stranu što je sve skupa 'niđe veze', nego zašto su Slovenci, Hrvati, Srbi, Crnogorce i igrači BiH? Je li Bošnjak još jedna od riječi koja teško prelazi preko usta?

mup

pre 10 godina

Pu,pu,pu daleko bilo,pomerite se smesta.Ja se nisam borio u ratu u kome se Jugoslavija raspala,ali cu prvi da uzmem pusku i borim se protiv stvaranja nove.

my way

pre 10 godina

A tek Rimsko carstvo sto bi dominiralo najstrasnije. Ovo nije idealni tim SFRJ, vec 5 sadasnjih drzavica koje su nazalost nekad bile u njenom sastavu i na jos vecu zalost vise nisu, a to je velika razlika. Ko zna da je Jugoslavija opstala ko bi se od ovih igraca probio i kako bi tim izgledao, besmisleni su ovi tekstovi i samo staju dodatno na muku vec dovoljno namucenim ljudima. Ajmo sad da pravimo tim Srbije u scenariju da Kraljevina SHS nije stvorena, pa onda ni SFRJ nakon Drugog svetskog rata, sto da ne i ekipe Austrougarske i Italije, da odemo u 19. vek i Otomanskog carstva...

Džoni

pre 10 godina

Imali smo mi nekada i bolje igrače nego sada i igrali su zajedno za SFRJ pa opet ništa nismo uradili tako da ta priča ne stoji! Tim treba uklopiti po karakteristikama igrača i među njima napraviti hemiju a ne pozvati sve zvezde i misliti da si spreman da budeš prvak Sveta! Eto jedan Real kupuje sve najvrednije na tržištu pa opet ne uspeva da ostvari dominaciju! Mora se tu milion kockica složiti!

boris stefanovic

pre 10 godina

zasto svi u komentarima zaboravljate Sulejmanija?
decko je po talentu ispred Tadica, Ljajica Markovica i Mitrovica.
sve ih ja jako cenim i nadam se i ocekujem da ce imati velike karijere.
Kada Sulejmani igra za reprezentaciju, svaki centarsut ide na glavu napadaca. Ni jedan drugi nas reprezentativac nema tako dobar centar sut. A o brzini da i ne govorimo. Ni sto se tice tehnike, ne znam ko je bolji

zg slavac

pre 10 godina

Hadanović, Pletikosa, Begović

Kolarov, Čorluka, Ivanović, Lovren, Lulić, Spahić, Cesar, Nastasić

Modrić, Matić, Rakitić, Kovačić, Pjanić, Badelj, Perišić, Marković, ljajić

Mandžukić, Džeko, Jovetić, Pandev, Vučinić

Hrvata 9, Srba 6, Bosanaca 5, Slovenaca 2, Crnogoraca 2, Makedonaca 1 = realno, tako i je.

T&T

pre 10 godina

"Vi Srbi bi uvijek jugu ali baš isključivo pod vašom teškom dominacijom, a stanje na terenu baš obrnuto."
@ (zg slavac, 29. decembar 2013 16:48)

To je upravo uvek I bio problem.
Vi Hrvati bi ste isto Jugu, ali da vi budete "Srbi" I "dominitare", a kada videste da je to nemoguce resili da pravite "Jasenovce", "Oluje"....
...onako "kulturno", "superiorno" I "europski" kako samo vi znate I umete!
;)

brko

pre 10 godina

Ekipa za prvaka svijeta u formaciji 4-3-3:

Handanović
Srna-Ivanović-Vidić-Kolarov
Modrić-Matić-Pjanić
Mandžukić-Džeko-Jovetić

Klupa prejaka: Begović, Subotić, Nastasić, Lovren, Spahić, Lulić, Rakitić, Kovačić, Tadić, Marković, Đuričić, Misimović, Ljajić, Pandev, Vučinić, Sulejmani, Ibišević, Mitrović...

...

pre 10 godina

Jao koliko "strucnih" komentara, sve na stranu ali kada lik napisa Lovren(koji crni lovren) umesto Subotica, a ni onaj sa Corlukom nije odmakao

Mihajlovic

pre 10 godina

Ja sam srbin, mene zanima samo reprezentacija Republike Srbije!
Prvo da ode Tomislav Karadzic, onda da izaberemo novog selektora, pa da vratimo u sastav Adema Ljajica (Roma), Nevena Subotica (Borusija Dortmund), da isprobamo jos neke igrace, kao sto su Nemanja Gudelj (AZ Alkmar),
Slobodan Medojevic (Volfsburg),
Dusko Tosic (Gencerberligi), Nemanja Pejcinovic (Nica). Uz kostur tima koji cine Ivanovic (Celzi), Nastasic, Kolarov (M. siti),
Matic, Markovic (Benfika), Tadic (Tvente), Tosic (CSKA), Basta (Udineze), Mitrovic (Anderleht), Djordjevic (Nant)...

mariozg

pre 10 godina

za ove sto spominju Slavoniju kao Srpsku ili Srbija do Zagreba,pa i Hr i Sr zastava pocinju sa crvenom bojom.zato izgleda kao da nema granice,sto su trebali,stavit nekom pink boju!?

zg slavac

pre 10 godina

1.Handanovic 2.Stojkovic 3.Begovic golmani
1.Ivanovic 2.Kolarov 3.Nastasic 4.Vidic 5.Srna 6.Subotic 7.Lulic 8.Corluka odbrana
1.Matic 2.Basta 3.Jankovic 4.Pjanic 5.Modric 6.Markovic 7.Ljajic 8.Tadic sredina
1.Dzeko 2.Mandzukic 3.Mitrovic 4.Jovetic napad
trener Susic pozdrav iz Backe Palanke :D
(JagodaGBP, 29. decembar 2013 15:28)

Ljudi što komentirate kad neznate i ne pretite ovaj sport? Lovren je proglašen u tim polusezone premjer lige, nije Vidić, ni Ivanović ni Kolarov, jel tako? Rakitić je iza Mesija i Ronalda statistički najkorisniji igrać španjolske lige i nema nikakve šanse da je ispred njega neki Ljajić. Mitrrović? Ma dajte, pa on je peti strijelac u belgijskoj ligi, a znate tko je prvi? Hrvat Ivan Santini! Ma bolji od njih obojice je Kramarić iz Rijeke. U vašim postavama nema Kovačića ali zato ima mjesta za nekakve Tadiće i Markoviće!? Stojković prije Pletikose? Komentiraju ljudi koji nemaju pojma.

Vi Srbi bi uvijek jugu ali baš isključivo pod vašom teškom dominacijom, a stanje na terenu baš obrnuto.

vlada

pre 10 godina

pored bisera da nema Mandjukica , ima jos nesto sto se pogresno provlaci kroz clanak - 3 reprezentativca Srbije, 4 srbina, ali 3 igraju za reprezentaciju. Srce tima uvek cina sredina i napad, a tu je Srba uopste nema, tako da naslov textanema mnogo veze sa razumom.

boban,nis

pre 10 godina

Da Evropa ima svoj kosarkaski tim pobedjivala bi NBA zvezde bez problema i to godinama.Ostavite se tih prica i neka gleda svako sebe.

leteca kornjaca

pre 10 godina

1998. godine je SFRJ mogla da se proseta svetskim prvenstvom, pored Zidana i Henry-a, pored Ronalda i Rivalda... Dodajte reprezentaciji Hrvatske koja je tad bila treca Piksija, Savicevica, Mijatovica, Jugovica, Mihajlovica, Stankovica...
Nece se ponoviti takav tim nigde u svetu pa je ovo sastavljenja trenutnog tima cak i smesno. A i nije fudbal jedini, sastavite SFRJ timove u svim ekipnim sportovima i bice ista prica. U odbojci smo dominirali Evropom i svetom celu deceniju, kao i Hrvati u rukometu. Vaterpolo nema ni potrebe pominjati.

strucnjak

pre 10 godina

HNK Hajduk Split:
1. HNL (1): 2000./01.
Hrvatski nogometni kup (2): 2000., 2003.
Šahtar Donjeck:
Ukrajinsko prvenstvo (7): 2004./05., 2005./06., 2007./08., 2009./10., 2010./11., 2011./12., 2012./13.
Ukrajinski kup (5): 2004., 2008., 2011., 2012., 2013.
Ukrajinski superkup (4): 2005., 2008., 2010., 2012.
Kup UEFA (1): 2009.
Osobne nagrade:
Hajdučko srce za 2003. godinu, nagrada hajdukove navijačke skupine Torcida koja se dodjeljuje najsrčanijem hajdukovom igraču.
2010./11. uvršten je u idealnu jedanaestoricu Lige prvaka zajedno sa velikim imenima kao Raul, Messi, Iniesta i drugima[2]
Vatrena krila za 2011. godinu, nagrada Kluba navijača hrvatske nogometne reprezentacije "Uvijek vjerni" za najsrčanijeg hrvatskog reprezentativca.
2008./09. i 2009./10. najbolji igrač Ukrajinskog prvenstva prema ocjenama sportskih novinara.

evo zašto Srna prije Kolarova

Mali Perica

pre 10 godina

Kada bi neki vrhunski strani trener sastavio reprezentaciju sa ovih prostora i da mu se niko ne mesa u posao mislim da bi bili rame uz rame sa najboljim svetskim reprezentacijama. Ali nema od toga nista posto bi svako mislio da je zakinut. Mozda za neku godinu moze da se odigra neka revijalna utakmica sa tim kombinovanim timom cisto eksperimenta radi.

Plavo more

pre 10 godina

(E-one, 29. decembar 2013 14:24)
oh pardon, nasa velicanstvenost....
mozda je ipak bolje da to ti izvrsis ! ipak je tema nogomet a ne pravopis koji ti tako ponosno i subjektivno komentiras ! Mozda je tebi i izborniku tunguzijske kurling ekipe objektivno, kada se Mandzukic izostavi iz udarnog sastava.... meni i drugima bas i nije.
a sad lepo u mek donalds ili starbaks na kafu, na tecaj pravopisa...... ;-))

JagodaGBP

pre 10 godina

1.Handanovic 2.Stojkovic 3.Begovic golmani
1.Ivanovic 2.Kolarov 3.Nastasic 4.Vidic 5.Srna 6.Subotic 7.Lulic 8.Corluka odbrana
1.Matic 2.Basta 3.Jankovic 4.Pjanic 5.Modric 6.Markovic 7.Ljajic 8.Tadic sredina
1.Dzeko 2.Mandzukic 3.Mitrovic 4.Jovetic napad
trener Susic pozdrav iz Backe Palanke :D

objektivno realan

pre 10 godina

Ivanovic na Vidicevo mjesto, Kolarov lijevo, Jovetic umjesto Rakitica a Mandzukic u napad na njegovo mjesto. Sve osim 1/2 ove ekipe bi bio neuspjeh.

IVAN OL 91

pre 10 godina

Jeste da ga ne mogu vidjeti ocima, ali gdje je Mandzo? Njega umjesto Jovetica, Kolarova na lijevog beka, Ivanovica prebaciti na stopera, a Vidica izbaciti (Oprosti Nemanja, ali kako igras tenutno, Krneta bi te izbacio iz tima). I mozda bih stavio Begovica na gol i Ljajica umjesto Rakitica.

taurunum

pre 10 godina

SFRJ je mrtva. Pustite pokojnika na miru. Ili, ako vam je do zabave, dajte nam idealan tim Užičke republike, Austrougarske, Otomanske imperije, Dušanovog carstva...

Komsija

pre 10 godina

Handanovic, Srna, Ivanovic, Subotic, Kolarov, Matic, Modric, Pjanic, Sulejmani, Mitrovic, Mandzukic. A tek klupa za rezerve ... Mozak da vam stane ! Da se nezna ko je bolji. Uz jakog selektora bili bi neunistivi.

SfrY

pre 10 godina

Cofi95 @ - Srna je po mom misljenju najbolji igrac u recimo zadnjih 12-13 godina na ovom podrucju, kako ga sada popularno zovu region, mislim da gresis u vezi njega !

hor Mihinih decaka

pre 10 godina

Fale Kolarov i Mandzukic, a onda i takav tim koji bi bio jak kao crna zemlja, ne bi prosao grupu sa Faranima, Vatikanom i Gibraltarom, da ih vodi Sinisa Mihajlovic, jer gomila njih ne bi igrala zbog skromnih glasovnih mogucnosti!

leteca kornjaca

pre 10 godina

Raca Petrovic je u odlicnoj formi! Nebih ja izostavio ni Milijasa, ume taj iz prekida. Fali neki igrac iz Makedonije, nekako mi ovaj kljuc nije na mestu.
Srbija 4, Hrvatska 3, Bosna 2 i Slovenija i Crna Gora po 1. Mozda makedonci imadu sakupljaca lopti za respekt. A trener? Pa trener moze i Miha, samo da se nauci Hej Sloveni!

nikola87

pre 10 godina

Evo ovako nijednog ali nijednog igrača iz bivših republika ne bih voleo umesto Ljajića u timu. Svaka čast Hrvatima i Bosancima za plasman na SP, želim i sve najbolje tamo ali mi je muka više od ovakvih postava i vesti. Bili smo zajedno koliko već godina pa ništa nešto značajnije nismo uradili na tim takmičenjima a sama konkurencija dobrih i kvalitetnih ekipa bila je dosta manja nego danas.

zvezdas

pre 10 godina

OK momčad, ali.... Vidić je prošlost, Ivanovića stavi na stopera, a na lijevi bok ide Kolarov. U ovom trenutku Ćorluka je bolji od Subotića i u napadu Jovetić ne može igrati umjesto Mandžukića nikako...

Handanović je u redu, ali meni je bolji Begović.
(Vlado, 29. decembar 2013 13:37)

slazem se za mandzukica, al si ag odvalio kad si rekao da je corluka bolji od subotica, corluka moze u najboljem slucaju da mu cisti kopacke...

zumbul

pre 10 godina

Hahaha slušaj ovog Ćorluka bolji od Subotića, pa jeste trenutno jeste jer je Subotić povređen na 6 meseci pa sada nije ni u kondiciji ni spreman da igra.
Samo vi sastavljajte te timove od bivše "JUge", smarate više s tim! Osim Modrića na sredini ne bih dao ni jednog našeg igrača u zamenu za bosanskog, hrvatskog ili Crnogorskog.

Apache

pre 10 godina

Ma nego sta, Jovetic i Dzeko prije Mandzukica u prvom napadu.... covjek je samo prvi goalgeter najace ovogodisnje ekipe ! Hipoteze sastavljene od nogometnih neznalica.... ocito po nacijonalnoj osnovi ! Upravo je to razlog zasto je ekipa iz bivse drzave na turnirima nista nikad nije osvojila....
(Plavo more, 29. decembar 2013 13:40)
Cinjenica da si napisao naciJonalna osnova znaci da ljudi ne treba tvoj komentar za ozbiljno da uzimaju. I kako nacionalna osnova kad ima hrvata u ekipi. Jovetic i Dzeko jesu bolji od mandzukica, sto ne znaci da je on los.

Пасинг шот

pre 10 godina

Без Манџукића је нереално, а требало је да пробају да наброје и играче на клупи, јер би и та клупа била јача од сваке репрезентације с ових простора данас.

Честа појава Југоносталгије није случајност, просто сви у основи знамо да смо једно исто...блискост међу људима који говоре исти језик се намеће. Злоупотреба политике и религије нас уби, а од тога је користи имало 1% становништва.

Realno

pre 10 godina

I ranije su selektori morali po kljucu da pozivaju igrace,zato nismo nista ni postigli veliko u fudbalu.Ovo je prilicno korektan sasta,samo bih umesto Subotica,stoper bio Ivanovic a na levom beku bi bio Kolarov.Takodje,u spicu bi se mogli rotirati,pored ove dvojice navedenih i Mandzukic,Pandev i Vucinic.Pojedini ostrasceni ovde lupetaju,gurajuci neke svoje igrace ali na pr.Lazar Markovic nebi imao mesta ni u 23 igraca,Raketic je za njega igracina.

Aco

pre 10 godina

"U ovom trenutku Ćorluka je bolji od Subotića"

Haha, moze biti bolji jedino zato sto je Subotic povredjen. Da Corluka nesto vredi, ne bi igrao tamo gde igra.

Plavo more

pre 10 godina

Ma nego sta, Jovetic i Dzeko prije Mandzukica u prvom napadu.... covjek je samo prvi goalgeter najace ovogodisnje ekipe ! Hipoteze sastavljene od nogometnih neznalica.... ocito po nacijonalnoj osnovi ! Upravo je to razlog zasto je ekipa iz bivse drzave na turnirima nista nikad nije osvojila....

sremac

pre 10 godina

Meni je najbolja moja reprezentacija Srbija bez ovih stranaca, a tu YU zaboravite jer je bila obicna utopija. Mojim vrsnajcima i meni je donela samo rat, a to sto su nasi matori ziveli lepo nek ostane njima u secanju.

zal

pre 10 godina

Neko je hteo drugacije.Govorio,ne moze se vise zajedno, moramo svako na svoju stranu.I odosmo, svako na svoju stranu.Taj neko,ili nesto,je samo zaboravio da odgovori na jedno pitanje...
Sta smo imali i sta sada imamo? A tek sta smo mogli...?

Vlada

pre 10 godina

Dobra ova karta, Slavonija naša sve do Zagreba :) Bio bi to stvarno dream team, no ni staroj Jugi nije dobro išlo u fudbalu. Najčešće i zato što nisu mogli sve da uklope. Mnoge sadašnje države prave bolje rezultate nego SFRJ (primer Hrvatska). A i ostali (Srbija, BiH, Slo) nisu ispod nivoa nekadašnje države. I tad je bilo jednom idemo, jednom propustimo veliko takmičenje. A kad odemo uglavnom ništa.

Vlado

pre 10 godina

OK momčad, ali.... Vidić je prošlost, Ivanovića stavi na stopera, a na lijevi bok ide Kolarov. U ovom trenutku Ćorluka je bolji od Subotića i u napadu Jovetić ne može igrati umjesto Mandžukića nikako...

Handanović je u redu, ali meni je bolji Begović.

Novosibirsk je u Sibiru

pre 10 godina

Ne smarajte više sa SFRJ, šta bi bilo kad bi bilo....svi smo hteli svoje države,dobili smo, neke su srednje veličine, neke banane, a mene samo zanima Reprezentacija Srbije i KRAJ!

drago

pre 10 godina

Male korekcije: Ivanović umjesto Srne, unutra Kolarov, Lovren umjesto Subotica (u timu sezone u najjačoj ligi svijeta) i Mandzukic u napad umjesto nekog od dvojca.

Slaviša

pre 10 godina

Golmani: Handanovič - Begović - Stojković

Odbrana: Ivanović, Subotić, Vidić, Kolarov, Srna, Ćorluka, Nastasić

Sredina: Matić, Lazar Marković, Modrić, Pjanić, Ljajić, Rakitić, Misimović

(i šlag na tortu)
Napad: Džeko, Ibišević, Mandžukić, Jovetić, Vučinić, Mitrović

Pa neka selektora ostavimo slatkim mukama.

Au ljudi, koji su to igrači!!!!

Dragan Torbica

pre 10 godina

Muka mi je od jugonostalgičara i sve što ima veze sa državama stvaranim od 1.12.1918. do raspada, ne ponovilo se nikada. Ali ovaj tim je crna zemlja jak. Daleko bi dogurao na SP.

taurunum

pre 10 godina

SFRJ je mrtva. Pustite pokojnika na miru. Ili, ako vam je do zabave, dajte nam idealan tim Užičke republike, Austrougarske, Otomanske imperije, Dušanovog carstva...

zal

pre 10 godina

Neko je hteo drugacije.Govorio,ne moze se vise zajedno, moramo svako na svoju stranu.I odosmo, svako na svoju stranu.Taj neko,ili nesto,je samo zaboravio da odgovori na jedno pitanje...
Sta smo imali i sta sada imamo? A tek sta smo mogli...?

Slaviša

pre 10 godina

Golmani: Handanovič - Begović - Stojković

Odbrana: Ivanović, Subotić, Vidić, Kolarov, Srna, Ćorluka, Nastasić

Sredina: Matić, Lazar Marković, Modrić, Pjanić, Ljajić, Rakitić, Misimović

(i šlag na tortu)
Napad: Džeko, Ibišević, Mandžukić, Jovetić, Vučinić, Mitrović

Pa neka selektora ostavimo slatkim mukama.

Au ljudi, koji su to igrači!!!!

Vlado

pre 10 godina

OK momčad, ali.... Vidić je prošlost, Ivanovića stavi na stopera, a na lijevi bok ide Kolarov. U ovom trenutku Ćorluka je bolji od Subotića i u napadu Jovetić ne može igrati umjesto Mandžukića nikako...

Handanović je u redu, ali meni je bolji Begović.

Dragan Torbica

pre 10 godina

Muka mi je od jugonostalgičara i sve što ima veze sa državama stvaranim od 1.12.1918. do raspada, ne ponovilo se nikada. Ali ovaj tim je crna zemlja jak. Daleko bi dogurao na SP.

Plavo more

pre 10 godina

Ma nego sta, Jovetic i Dzeko prije Mandzukica u prvom napadu.... covjek je samo prvi goalgeter najace ovogodisnje ekipe ! Hipoteze sastavljene od nogometnih neznalica.... ocito po nacijonalnoj osnovi ! Upravo je to razlog zasto je ekipa iz bivse drzave na turnirima nista nikad nije osvojila....

Vlada

pre 10 godina

Dobra ova karta, Slavonija naša sve do Zagreba :) Bio bi to stvarno dream team, no ni staroj Jugi nije dobro išlo u fudbalu. Najčešće i zato što nisu mogli sve da uklope. Mnoge sadašnje države prave bolje rezultate nego SFRJ (primer Hrvatska). A i ostali (Srbija, BiH, Slo) nisu ispod nivoa nekadašnje države. I tad je bilo jednom idemo, jednom propustimo veliko takmičenje. A kad odemo uglavnom ništa.

Aco

pre 10 godina

"U ovom trenutku Ćorluka je bolji od Subotića"

Haha, moze biti bolji jedino zato sto je Subotic povredjen. Da Corluka nesto vredi, ne bi igrao tamo gde igra.

zg slavac

pre 10 godina

1.Handanovic 2.Stojkovic 3.Begovic golmani
1.Ivanovic 2.Kolarov 3.Nastasic 4.Vidic 5.Srna 6.Subotic 7.Lulic 8.Corluka odbrana
1.Matic 2.Basta 3.Jankovic 4.Pjanic 5.Modric 6.Markovic 7.Ljajic 8.Tadic sredina
1.Dzeko 2.Mandzukic 3.Mitrovic 4.Jovetic napad
trener Susic pozdrav iz Backe Palanke :D
(JagodaGBP, 29. decembar 2013 15:28)

Ljudi što komentirate kad neznate i ne pretite ovaj sport? Lovren je proglašen u tim polusezone premjer lige, nije Vidić, ni Ivanović ni Kolarov, jel tako? Rakitić je iza Mesija i Ronalda statistički najkorisniji igrać španjolske lige i nema nikakve šanse da je ispred njega neki Ljajić. Mitrrović? Ma dajte, pa on je peti strijelac u belgijskoj ligi, a znate tko je prvi? Hrvat Ivan Santini! Ma bolji od njih obojice je Kramarić iz Rijeke. U vašim postavama nema Kovačića ali zato ima mjesta za nekakve Tadiće i Markoviće!? Stojković prije Pletikose? Komentiraju ljudi koji nemaju pojma.

Vi Srbi bi uvijek jugu ali baš isključivo pod vašom teškom dominacijom, a stanje na terenu baš obrnuto.

Пасинг шот

pre 10 godina

Без Манџукића је нереално, а требало је да пробају да наброје и играче на клупи, јер би и та клупа била јача од сваке репрезентације с ових простора данас.

Честа појава Југоносталгије није случајност, просто сви у основи знамо да смо једно исто...блискост међу људима који говоре исти језик се намеће. Злоупотреба политике и религије нас уби, а од тога је користи имало 1% становништва.

hor Mihinih decaka

pre 10 godina

Fale Kolarov i Mandzukic, a onda i takav tim koji bi bio jak kao crna zemlja, ne bi prosao grupu sa Faranima, Vatikanom i Gibraltarom, da ih vodi Sinisa Mihajlovic, jer gomila njih ne bi igrala zbog skromnih glasovnih mogucnosti!

T&T

pre 10 godina

"Vi Srbi bi uvijek jugu ali baš isključivo pod vašom teškom dominacijom, a stanje na terenu baš obrnuto."
@ (zg slavac, 29. decembar 2013 16:48)

To je upravo uvek I bio problem.
Vi Hrvati bi ste isto Jugu, ali da vi budete "Srbi" I "dominitare", a kada videste da je to nemoguce resili da pravite "Jasenovce", "Oluje"....
...onako "kulturno", "superiorno" I "europski" kako samo vi znate I umete!
;)

sremac

pre 10 godina

Meni je najbolja moja reprezentacija Srbija bez ovih stranaca, a tu YU zaboravite jer je bila obicna utopija. Mojim vrsnajcima i meni je donela samo rat, a to sto su nasi matori ziveli lepo nek ostane njima u secanju.

Novosibirsk je u Sibiru

pre 10 godina

Ne smarajte više sa SFRJ, šta bi bilo kad bi bilo....svi smo hteli svoje države,dobili smo, neke su srednje veličine, neke banane, a mene samo zanima Reprezentacija Srbije i KRAJ!

zvezdas

pre 10 godina

OK momčad, ali.... Vidić je prošlost, Ivanovića stavi na stopera, a na lijevi bok ide Kolarov. U ovom trenutku Ćorluka je bolji od Subotića i u napadu Jovetić ne može igrati umjesto Mandžukića nikako...

Handanović je u redu, ali meni je bolji Begović.
(Vlado, 29. decembar 2013 13:37)

slazem se za mandzukica, al si ag odvalio kad si rekao da je corluka bolji od subotica, corluka moze u najboljem slucaju da mu cisti kopacke...

Džoni

pre 10 godina

Imali smo mi nekada i bolje igrače nego sada i igrali su zajedno za SFRJ pa opet ništa nismo uradili tako da ta priča ne stoji! Tim treba uklopiti po karakteristikama igrača i među njima napraviti hemiju a ne pozvati sve zvezde i misliti da si spreman da budeš prvak Sveta! Eto jedan Real kupuje sve najvrednije na tržištu pa opet ne uspeva da ostvari dominaciju! Mora se tu milion kockica složiti!

IVAN OL 91

pre 10 godina

Jeste da ga ne mogu vidjeti ocima, ali gdje je Mandzo? Njega umjesto Jovetica, Kolarova na lijevog beka, Ivanovica prebaciti na stopera, a Vidica izbaciti (Oprosti Nemanja, ali kako igras tenutno, Krneta bi te izbacio iz tima). I mozda bih stavio Begovica na gol i Ljajica umjesto Rakitica.

SfrY

pre 10 godina

Cofi95 @ - Srna je po mom misljenju najbolji igrac u recimo zadnjih 12-13 godina na ovom podrucju, kako ga sada popularno zovu region, mislim da gresis u vezi njega !

mup

pre 10 godina

Pu,pu,pu daleko bilo,pomerite se smesta.Ja se nisam borio u ratu u kome se Jugoslavija raspala,ali cu prvi da uzmem pusku i borim se protiv stvaranja nove.

drago

pre 10 godina

Male korekcije: Ivanović umjesto Srne, unutra Kolarov, Lovren umjesto Subotica (u timu sezone u najjačoj ligi svijeta) i Mandzukic u napad umjesto nekog od dvojca.

leteca kornjaca

pre 10 godina

Raca Petrovic je u odlicnoj formi! Nebih ja izostavio ni Milijasa, ume taj iz prekida. Fali neki igrac iz Makedonije, nekako mi ovaj kljuc nije na mestu.
Srbija 4, Hrvatska 3, Bosna 2 i Slovenija i Crna Gora po 1. Mozda makedonci imadu sakupljaca lopti za respekt. A trener? Pa trener moze i Miha, samo da se nauci Hej Sloveni!

leteca kornjaca

pre 10 godina

1998. godine je SFRJ mogla da se proseta svetskim prvenstvom, pored Zidana i Henry-a, pored Ronalda i Rivalda... Dodajte reprezentaciji Hrvatske koja je tad bila treca Piksija, Savicevica, Mijatovica, Jugovica, Mihajlovica, Stankovica...
Nece se ponoviti takav tim nigde u svetu pa je ovo sastavljenja trenutnog tima cak i smesno. A i nije fudbal jedini, sastavite SFRJ timove u svim ekipnim sportovima i bice ista prica. U odbojci smo dominirali Evropom i svetom celu deceniju, kao i Hrvati u rukometu. Vaterpolo nema ni potrebe pominjati.

Komsija

pre 10 godina

Handanovic, Srna, Ivanovic, Subotic, Kolarov, Matic, Modric, Pjanic, Sulejmani, Mitrovic, Mandzukic. A tek klupa za rezerve ... Mozak da vam stane ! Da se nezna ko je bolji. Uz jakog selektora bili bi neunistivi.

brko

pre 10 godina

Ekipa za prvaka svijeta u formaciji 4-3-3:

Handanović
Srna-Ivanović-Vidić-Kolarov
Modrić-Matić-Pjanić
Mandžukić-Džeko-Jovetić

Klupa prejaka: Begović, Subotić, Nastasić, Lovren, Spahić, Lulić, Rakitić, Kovačić, Tadić, Marković, Đuričić, Misimović, Ljajić, Pandev, Vučinić, Sulejmani, Ibišević, Mitrović...

zg slavac

pre 10 godina

Hadanović, Pletikosa, Begović

Kolarov, Čorluka, Ivanović, Lovren, Lulić, Spahić, Cesar, Nastasić

Modrić, Matić, Rakitić, Kovačić, Pjanić, Badelj, Perišić, Marković, ljajić

Mandžukić, Džeko, Jovetić, Pandev, Vučinić

Hrvata 9, Srba 6, Bosanaca 5, Slovenaca 2, Crnogoraca 2, Makedonaca 1 = realno, tako i je.

strucnjak

pre 10 godina

HNK Hajduk Split:
1. HNL (1): 2000./01.
Hrvatski nogometni kup (2): 2000., 2003.
Šahtar Donjeck:
Ukrajinsko prvenstvo (7): 2004./05., 2005./06., 2007./08., 2009./10., 2010./11., 2011./12., 2012./13.
Ukrajinski kup (5): 2004., 2008., 2011., 2012., 2013.
Ukrajinski superkup (4): 2005., 2008., 2010., 2012.
Kup UEFA (1): 2009.
Osobne nagrade:
Hajdučko srce za 2003. godinu, nagrada hajdukove navijačke skupine Torcida koja se dodjeljuje najsrčanijem hajdukovom igraču.
2010./11. uvršten je u idealnu jedanaestoricu Lige prvaka zajedno sa velikim imenima kao Raul, Messi, Iniesta i drugima[2]
Vatrena krila za 2011. godinu, nagrada Kluba navijača hrvatske nogometne reprezentacije "Uvijek vjerni" za najsrčanijeg hrvatskog reprezentativca.
2008./09. i 2009./10. najbolji igrač Ukrajinskog prvenstva prema ocjenama sportskih novinara.

evo zašto Srna prije Kolarova

nikola87

pre 10 godina

Evo ovako nijednog ali nijednog igrača iz bivših republika ne bih voleo umesto Ljajića u timu. Svaka čast Hrvatima i Bosancima za plasman na SP, želim i sve najbolje tamo ali mi je muka više od ovakvih postava i vesti. Bili smo zajedno koliko već godina pa ništa nešto značajnije nismo uradili na tim takmičenjima a sama konkurencija dobrih i kvalitetnih ekipa bila je dosta manja nego danas.

boris stefanovic

pre 10 godina

zasto svi u komentarima zaboravljate Sulejmanija?
decko je po talentu ispred Tadica, Ljajica Markovica i Mitrovica.
sve ih ja jako cenim i nadam se i ocekujem da ce imati velike karijere.
Kada Sulejmani igra za reprezentaciju, svaki centarsut ide na glavu napadaca. Ni jedan drugi nas reprezentativac nema tako dobar centar sut. A o brzini da i ne govorimo. Ni sto se tice tehnike, ne znam ko je bolji

Realno

pre 10 godina

I ranije su selektori morali po kljucu da pozivaju igrace,zato nismo nista ni postigli veliko u fudbalu.Ovo je prilicno korektan sasta,samo bih umesto Subotica,stoper bio Ivanovic a na levom beku bi bio Kolarov.Takodje,u spicu bi se mogli rotirati,pored ove dvojice navedenih i Mandzukic,Pandev i Vucinic.Pojedini ostrasceni ovde lupetaju,gurajuci neke svoje igrace ali na pr.Lazar Markovic nebi imao mesta ni u 23 igraca,Raketic je za njega igracina.

boban,nis

pre 10 godina

Da Evropa ima svoj kosarkaski tim pobedjivala bi NBA zvezde bez problema i to godinama.Ostavite se tih prica i neka gleda svako sebe.

...

pre 10 godina

Jao koliko "strucnih" komentara, sve na stranu ali kada lik napisa Lovren(koji crni lovren) umesto Subotica, a ni onaj sa Corlukom nije odmakao

Erny

pre 10 godina

Zasto Dzeko ispred Mandzukica.Obojica su klasni napadaci.Ali ipak je Dzeko bolji za klasu.Zasto?Zato sto je i prosle kvalifikacije za evropsko dao desetak golova,a i u kvalifikacijama za svijetsko dao isto toliko.Nesto se ne sjecam da Mandzukic zabija za hrvatsku toliko.

lemi

pre 10 godina

Dosta lupetanja gluposti, Jugoslavije nema vise od 20 godina i kamo li srece da nije ni postojala, sad bi taj prostor imao jedno 0,5-1 milion stanovnika vise...

zumbul

pre 10 godina

Hahaha slušaj ovog Ćorluka bolji od Subotića, pa jeste trenutno jeste jer je Subotić povređen na 6 meseci pa sada nije ni u kondiciji ni spreman da igra.
Samo vi sastavljajte te timove od bivše "JUge", smarate više s tim! Osim Modrića na sredini ne bih dao ni jednog našeg igrača u zamenu za bosanskog, hrvatskog ili Crnogorskog.

Novica Drazetic

pre 10 godina

Nemam protiv Srba ništa ali jedna reprezentacija koja se nije plasirala na prvenstvo nema pravo imati 4 igrača ,a ni ne zaslužuju .Nama ne treba SFRJ jer bolje igramo kada nam drugi ne kroje repku

Apache

pre 10 godina

Ma nego sta, Jovetic i Dzeko prije Mandzukica u prvom napadu.... covjek je samo prvi goalgeter najace ovogodisnje ekipe ! Hipoteze sastavljene od nogometnih neznalica.... ocito po nacijonalnoj osnovi ! Upravo je to razlog zasto je ekipa iz bivse drzave na turnirima nista nikad nije osvojila....
(Plavo more, 29. decembar 2013 13:40)
Cinjenica da si napisao naciJonalna osnova znaci da ljudi ne treba tvoj komentar za ozbiljno da uzimaju. I kako nacionalna osnova kad ima hrvata u ekipi. Jovetic i Dzeko jesu bolji od mandzukica, sto ne znaci da je on los.

my way

pre 10 godina

A tek Rimsko carstvo sto bi dominiralo najstrasnije. Ovo nije idealni tim SFRJ, vec 5 sadasnjih drzavica koje su nazalost nekad bile u njenom sastavu i na jos vecu zalost vise nisu, a to je velika razlika. Ko zna da je Jugoslavija opstala ko bi se od ovih igraca probio i kako bi tim izgledao, besmisleni su ovi tekstovi i samo staju dodatno na muku vec dovoljno namucenim ljudima. Ajmo sad da pravimo tim Srbije u scenariju da Kraljevina SHS nije stvorena, pa onda ni SFRJ nakon Drugog svetskog rata, sto da ne i ekipe Austrougarske i Italije, da odemo u 19. vek i Otomanskog carstva...

Zapadni Balkan

pre 10 godina

Na stranu što je sve skupa 'niđe veze', nego zašto su Slovenci, Hrvati, Srbi, Crnogorce i igrači BiH? Je li Bošnjak još jedna od riječi koja teško prelazi preko usta?

Mihajlovic

pre 10 godina

Ja sam srbin, mene zanima samo reprezentacija Republike Srbije!
Prvo da ode Tomislav Karadzic, onda da izaberemo novog selektora, pa da vratimo u sastav Adema Ljajica (Roma), Nevena Subotica (Borusija Dortmund), da isprobamo jos neke igrace, kao sto su Nemanja Gudelj (AZ Alkmar),
Slobodan Medojevic (Volfsburg),
Dusko Tosic (Gencerberligi), Nemanja Pejcinovic (Nica). Uz kostur tima koji cine Ivanovic (Celzi), Nastasic, Kolarov (M. siti),
Matic, Markovic (Benfika), Tadic (Tvente), Tosic (CSKA), Basta (Udineze), Mitrovic (Anderleht), Djordjevic (Nant)...

JagodaGBP

pre 10 godina

1.Handanovic 2.Stojkovic 3.Begovic golmani
1.Ivanovic 2.Kolarov 3.Nastasic 4.Vidic 5.Srna 6.Subotic 7.Lulic 8.Corluka odbrana
1.Matic 2.Basta 3.Jankovic 4.Pjanic 5.Modric 6.Markovic 7.Ljajic 8.Tadic sredina
1.Dzeko 2.Mandzukic 3.Mitrovic 4.Jovetic napad
trener Susic pozdrav iz Backe Palanke :D

Bosna i Hercegovina

pre 10 godina

Ako smijem da primjetim u ovome timu je najvise igraca porijeklom iz BiH. Samir Handanovic (nije Damir, kako novinari pisu), Srna, Pjanic, Dzeko, Rakitic i Subotic. U svakom momentu bi se moglo napraviti dva ili tri dobra tima.
Mislim da se ti stranci sto prave tim bivse nam drzave malo sprdaju s nama. Bacaju nam kosku, a mi je u letu hvatamo. Sada im je puno lakse praviti salu na nas racun. Sami smo krivi, a oni su to godinama cekali.

vlada

pre 10 godina

pored bisera da nema Mandjukica , ima jos nesto sto se pogresno provlaci kroz clanak - 3 reprezentativca Srbije, 4 srbina, ali 3 igraju za reprezentaciju. Srce tima uvek cina sredina i napad, a tu je Srba uopste nema, tako da naslov textanema mnogo veze sa razumom.

:( :)

pre 10 godina

Naravno da ima Srba najviše !! Ipak se ta reprezentacija nije plasirala na svjetsko prvenstvo, pa je stvar logike da Srba ima najviše ! A ne recimo igrča BiH i neke tamo Hrvatske ! Tako je bilo prije, tako bi i ostalo da se Jugoslavija nije raspala !! Razloge svatko ima svoje, eto ja jedan od razloga vidim i u ovome "objektivnom" odabiru igrača !

Mali Perica

pre 10 godina

Kada bi neki vrhunski strani trener sastavio reprezentaciju sa ovih prostora i da mu se niko ne mesa u posao mislim da bi bili rame uz rame sa najboljim svetskim reprezentacijama. Ali nema od toga nista posto bi svako mislio da je zakinut. Mozda za neku godinu moze da se odigra neka revijalna utakmica sa tim kombinovanim timom cisto eksperimenta radi.

:( :)

pre 10 godina

Slažem se s o ovima što kažu da ima fali Mandjo i Kolarov ! Ipak se njih dvojica najbolje razumiju ! Teško bi ka tko bolje asistirao od njega u Zagreu :) Ja sam zadovoljan njihovom suradnjom :)

psihijatar

pre 10 godina

I Hrvatska i Slovenija su za kratko vreme napravile znacajnije rezultate u fudbalu nego Jugoslavija tokom citavog postojanja. Srbija sama je inferiorna po dosadasnjim rezultatima. Odatle i ovo bolesno fantaziranje.

objektivno realan

pre 10 godina

Ivanovic na Vidicevo mjesto, Kolarov lijevo, Jovetic umjesto Rakitica a Mandzukic u napad na njegovo mjesto. Sve osim 1/2 ove ekipe bi bio neuspjeh.

mariozg

pre 10 godina

za ove sto spominju Slavoniju kao Srpsku ili Srbija do Zagreba,pa i Hr i Sr zastava pocinju sa crvenom bojom.zato izgleda kao da nema granice,sto su trebali,stavit nekom pink boju!?

Montevideo bog te video

pre 10 godina

1.Handanovic 2.Stojkovic 3.Begovic golmani
1.Ivanovic 2.Kolarov 3.Nastasic 4.Vidic 5.Srna 6.Subotic 7.Lulic 8.Corluka odbrana
1.Matic 2.Basta 3.Jankovic 4.Pjanic 5.Modric 6.Markovic 7.Ljajic 8.Tadic sredina
1.Dzeko 2.Mandzukic 3.Mitrovic 4.Jovetic napad
trener Susic pozdrav iz Backe Palanke :D
(JagodaGBP, 29. decembar 2013 15:28)

Ljudi što komentirate kad neznate i ne pretite ovaj sport? Lovren je proglašen u tim polusezone premjer lige, nije Vidić, ni Ivanović ni Kolarov, jel tako? Rakitić je iza Mesija i Ronalda statistički najkorisniji igrać španjolske lige i nema nikakve šanse da je ispred njega neki Ljajić. Mitrrović? Ma dajte, pa on je peti strijelac u belgijskoj ligi, a znate tko je prvi? Hrvat Ivan Santini! Ma bolji od njih obojice je Kramarić iz Rijeke. U vašim postavama nema Kovačića ali zato ima mjesta za nekakve Tadiće i Markoviće!? Stojković prije Pletikose? Komentiraju ljudi koji nemaju pojma.

Vi Srbi bi uvijek jugu ali baš isključivo pod vašom teškom dominacijom, a stanje na terenu baš obrnuto.
(zg slavac, 29. decembar 2013 16:48)

Smeta a? A kad je moralo da bude 7 igraca iz Hajduka u prvoj postavi tada zajednicke nam reprezentacije,a iz sampiona Crvene Zvezde, Vladimir Petrovic Pizon na klupi,nije vam smetalo... I samo tako Vam je odgovaralo do kraja u svemu. Najveci uspeh je bio kad niste poslali svoje igrace.

Plavo more

pre 10 godina

(E-one, 29. decembar 2013 14:24)
oh pardon, nasa velicanstvenost....
mozda je ipak bolje da to ti izvrsis ! ipak je tema nogomet a ne pravopis koji ti tako ponosno i subjektivno komentiras ! Mozda je tebi i izborniku tunguzijske kurling ekipe objektivno, kada se Mandzukic izostavi iz udarnog sastava.... meni i drugima bas i nije.
a sad lepo u mek donalds ili starbaks na kafu, na tecaj pravopisa...... ;-))

doboj

pre 10 godina

erny@zabia mandzo i za Hrvatsku i najbolji strijelac hr repke i dok Dzeko sjedi na klupi citya Mandzo je najbolji bayernov strjelac a znamo da je bayern sve osvojio sta je mogo osvojit

Keti S.

pre 10 godina

@strucnjak E moj strucnjace iz Dalmacije,pa zar moze da se poredi hrvatsko i ukrajinsko prvenstvo sa italijanskom i engleskom ligom u kojima je nastupao,odnosno i dalje nastupa Aleksandar Kolarov,u koga jedan pravi trenerski strucnjak kao sto je Cileanac Pellegrini,ima sve vise poverenja i postovanja.Tvoj post samo pokazuje koliko neki ljubitelji "najvaznije sporedne stvari na svetu"ne uspevaju da "skontaju"relevantne kriterijume na osnovu kojih bi vrednovali necije uspehe.Da se razumemo nemam nista protiv Srne,ali naslovi u ligama u kojima klub za koji nastupa(jos uvek)nema pravu konkurenciju,za svakog iole "sportski obrazovanog",nije nista drugo do puki statisticki podatak bez sustine,koju i inace statistika prenebregava.Dakle Kolarov umesto Srne,Begovic umesto Handanovica,te Mandzukic umesto Jovetica,uz puno postovanje prema s moje strane izostavljenima.Pozz!

Patrick Kluivert

pre 10 godina

Na poslednjih 7 velikih takmičenja i ova raspala Srbija sa CG dvaput prošla u drugi krug, Hrvati jednom, Slovenci nikad. O čemu ti pričaš? Lako je prolaziti kvalifikacije kad tupavi sistem Hrvate, Norvežane i Grke bogtepitazašto stalno drži u prvom šeširu.
(Klinika Švarcvald, 30. decembar 2013 06:09)

Na poslijednjih 7? Ajde da vidimo:
SRB (ili SCG ili JUG) CRO
2012 pred telkom prvi krug
2010 prvi krug pred telkom
2008 pred telkom ČETVRTFINALE (Turska-penali)
2006 prvi krug prvi krug
2004 pred telkom prvi krug
2002 pred telkom prvi krug
2000 ČETVRTFINALE pred telkom
1998 OSMINA FINALA TREĆI
1996 pod embargom ČETVRTFINALE

Zadnjih 7 velikih "takmičenja" SiCG se plasirala u drugi krug 2000 na gaženje Nizozemcima, a mi 2008 se smrzli na penale protiv turaka. Zato sam uključio '98 da ne bi bilo vađenja na to, no ni u tom slućaju nisi u pravu jer smo tu (sigurno znaš i bio si sretan zbog nas) uzeli broncu.
Naveo sam i '96 čist' onak' no sumnjam da si tad bio dovoljno odrastao da gledaš televiziju u večernjim satima.
Bit će bolje, ne brini.

bony

pre 10 godina

a ubedljivo najbolji fudbaler nije tu Mirko Vučinić-svi ovi što ste ih naveli su za klasu ispod njega...stvarno ste objektivni nema šta

pas_zijo

pre 10 godina

samo jednu stvar upamtite....ovaj tim je idealan..ali MIRKO VUCINIC je klasaa za Jovetica,Dzeka i Mandzukica! Pricam o fudbalskom umijecu..tehnika,brzina,sut...

Klinika Švarcvald

pre 10 godina

@psihijatar

daleko si ti od psihijatra, pre će biti da ti neko takav treba.

Dva finala prvenstva Evrope, dva polufinala SP, zlatna, 3 srebrne i bronzana olimpijska medalja. I sve to u ogromnoj meri (ili potpuno) oslanjajući se na igrače iz Srbije. Tek kad su od sedamdesetih počeli da sastavljaju tim po ključu, počeo je pad.

Na poslednjih 7 velikih takmičenja i ova raspala Srbija sa CG dvaput prošla u drugi krug, Hrvati jednom, Slovenci nikad. O čemu ti pričaš? Lako je prolaziti kvalifikacije kad tupavi sistem Hrvate, Norvežane i Grke bogtepitazašto stalno drži u prvom šeširu.

Ivan Bukvivc

pre 10 godina

Evo citamm ovdje neki spominju nekakve zlatnne ,srebrene medalje u sta ti ja znam nekim bas ne bas tako popularnim sportovima.Gospodo usporeditte zadnji 5 olimpijkih igara,Sydney, Atlanta,Atena,Peking,London, pa mozete vidjeti gdje stojite sa medaljama prema Hrvatskom.Mnogo zaostajete.A bas na olimpijskim igrama su ukljuceni svi moguci sportovi.A sad jos nesto za kraj-Ujek vise Srba u sastavu ovih sportskih mudraca,pa zasto ine po Pucansvu ste duplo veci.Gdje bi nama bio kraj da imamo 8 mil.Koliko srba ima u ovom sastavu.Beara,Stankovic, Crnkovic,Cajkovski, Horvat,Boskov,Ognjanov,Mitic,Vukas,Bobek, Zebec.

bbb

pre 10 godina

1.Begovic 2.Mujdza 3.Kolasinac 4.Spahic 5.Bicakcic 6.Pjanic 7.Lulic 8.Misimovic 9.Ibisevic 10.Salihovic 11.Dzeko kakva juga to je sastav za Brazil a vi trpajte Vidica koji ne igra ima 2 god,cuj Matic iz benfike pa to je neozbiljna liga,da u sastavu nema Lulica ikone Lazija,Begovica najboljeg golmana engleske,Spahica koji je stub u Bajeru cccc to je ko u jugi nekada 4 igraca iz partizana,4 iz zvezde i ostali neka se nadju,jbg nema vise guranja a rezultat je vidljiv,ko je na SP a ko kuci,nikad u jugi nije bilo posteno dok Svabo nije doso na kormilo

Vlado

pre 10 godina

OK momčad, ali.... Vidić je prošlost, Ivanovića stavi na stopera, a na lijevi bok ide Kolarov. U ovom trenutku Ćorluka je bolji od Subotića i u napadu Jovetić ne može igrati umjesto Mandžukića nikako...

Handanović je u redu, ali meni je bolji Begović.

Plavo more

pre 10 godina

Ma nego sta, Jovetic i Dzeko prije Mandzukica u prvom napadu.... covjek je samo prvi goalgeter najace ovogodisnje ekipe ! Hipoteze sastavljene od nogometnih neznalica.... ocito po nacijonalnoj osnovi ! Upravo je to razlog zasto je ekipa iz bivse drzave na turnirima nista nikad nije osvojila....

Dragan Torbica

pre 10 godina

Muka mi je od jugonostalgičara i sve što ima veze sa državama stvaranim od 1.12.1918. do raspada, ne ponovilo se nikada. Ali ovaj tim je crna zemlja jak. Daleko bi dogurao na SP.

zg slavac

pre 10 godina

1.Handanovic 2.Stojkovic 3.Begovic golmani
1.Ivanovic 2.Kolarov 3.Nastasic 4.Vidic 5.Srna 6.Subotic 7.Lulic 8.Corluka odbrana
1.Matic 2.Basta 3.Jankovic 4.Pjanic 5.Modric 6.Markovic 7.Ljajic 8.Tadic sredina
1.Dzeko 2.Mandzukic 3.Mitrovic 4.Jovetic napad
trener Susic pozdrav iz Backe Palanke :D
(JagodaGBP, 29. decembar 2013 15:28)

Ljudi što komentirate kad neznate i ne pretite ovaj sport? Lovren je proglašen u tim polusezone premjer lige, nije Vidić, ni Ivanović ni Kolarov, jel tako? Rakitić je iza Mesija i Ronalda statistički najkorisniji igrać španjolske lige i nema nikakve šanse da je ispred njega neki Ljajić. Mitrrović? Ma dajte, pa on je peti strijelac u belgijskoj ligi, a znate tko je prvi? Hrvat Ivan Santini! Ma bolji od njih obojice je Kramarić iz Rijeke. U vašim postavama nema Kovačića ali zato ima mjesta za nekakve Tadiće i Markoviće!? Stojković prije Pletikose? Komentiraju ljudi koji nemaju pojma.

Vi Srbi bi uvijek jugu ali baš isključivo pod vašom teškom dominacijom, a stanje na terenu baš obrnuto.

T&T

pre 10 godina

"Vi Srbi bi uvijek jugu ali baš isključivo pod vašom teškom dominacijom, a stanje na terenu baš obrnuto."
@ (zg slavac, 29. decembar 2013 16:48)

To je upravo uvek I bio problem.
Vi Hrvati bi ste isto Jugu, ali da vi budete "Srbi" I "dominitare", a kada videste da je to nemoguce resili da pravite "Jasenovce", "Oluje"....
...onako "kulturno", "superiorno" I "europski" kako samo vi znate I umete!
;)

taurunum

pre 10 godina

SFRJ je mrtva. Pustite pokojnika na miru. Ili, ako vam je do zabave, dajte nam idealan tim Užičke republike, Austrougarske, Otomanske imperije, Dušanovog carstva...

mup

pre 10 godina

Pu,pu,pu daleko bilo,pomerite se smesta.Ja se nisam borio u ratu u kome se Jugoslavija raspala,ali cu prvi da uzmem pusku i borim se protiv stvaranja nove.

zg slavac

pre 10 godina

Hadanović, Pletikosa, Begović

Kolarov, Čorluka, Ivanović, Lovren, Lulić, Spahić, Cesar, Nastasić

Modrić, Matić, Rakitić, Kovačić, Pjanić, Badelj, Perišić, Marković, ljajić

Mandžukić, Džeko, Jovetić, Pandev, Vučinić

Hrvata 9, Srba 6, Bosanaca 5, Slovenaca 2, Crnogoraca 2, Makedonaca 1 = realno, tako i je.

Apache

pre 10 godina

Ma nego sta, Jovetic i Dzeko prije Mandzukica u prvom napadu.... covjek je samo prvi goalgeter najace ovogodisnje ekipe ! Hipoteze sastavljene od nogometnih neznalica.... ocito po nacijonalnoj osnovi ! Upravo je to razlog zasto je ekipa iz bivse drzave na turnirima nista nikad nije osvojila....
(Plavo more, 29. decembar 2013 13:40)
Cinjenica da si napisao naciJonalna osnova znaci da ljudi ne treba tvoj komentar za ozbiljno da uzimaju. I kako nacionalna osnova kad ima hrvata u ekipi. Jovetic i Dzeko jesu bolji od mandzukica, sto ne znaci da je on los.

zumbul

pre 10 godina

Hahaha slušaj ovog Ćorluka bolji od Subotića, pa jeste trenutno jeste jer je Subotić povređen na 6 meseci pa sada nije ni u kondiciji ni spreman da igra.
Samo vi sastavljajte te timove od bivše "JUge", smarate više s tim! Osim Modrića na sredini ne bih dao ni jednog našeg igrača u zamenu za bosanskog, hrvatskog ili Crnogorskog.

zal

pre 10 godina

Neko je hteo drugacije.Govorio,ne moze se vise zajedno, moramo svako na svoju stranu.I odosmo, svako na svoju stranu.Taj neko,ili nesto,je samo zaboravio da odgovori na jedno pitanje...
Sta smo imali i sta sada imamo? A tek sta smo mogli...?

Zapadni Balkan

pre 10 godina

Na stranu što je sve skupa 'niđe veze', nego zašto su Slovenci, Hrvati, Srbi, Crnogorce i igrači BiH? Je li Bošnjak još jedna od riječi koja teško prelazi preko usta?

sremac

pre 10 godina

Meni je najbolja moja reprezentacija Srbija bez ovih stranaca, a tu YU zaboravite jer je bila obicna utopija. Mojim vrsnajcima i meni je donela samo rat, a to sto su nasi matori ziveli lepo nek ostane njima u secanju.

Aco

pre 10 godina

"U ovom trenutku Ćorluka je bolji od Subotića"

Haha, moze biti bolji jedino zato sto je Subotic povredjen. Da Corluka nesto vredi, ne bi igrao tamo gde igra.

Erny

pre 10 godina

Zasto Dzeko ispred Mandzukica.Obojica su klasni napadaci.Ali ipak je Dzeko bolji za klasu.Zasto?Zato sto je i prosle kvalifikacije za evropsko dao desetak golova,a i u kvalifikacijama za svijetsko dao isto toliko.Nesto se ne sjecam da Mandzukic zabija za hrvatsku toliko.

...

pre 10 godina

Jao koliko "strucnih" komentara, sve na stranu ali kada lik napisa Lovren(koji crni lovren) umesto Subotica, a ni onaj sa Corlukom nije odmakao

strucnjak

pre 10 godina

HNK Hajduk Split:
1. HNL (1): 2000./01.
Hrvatski nogometni kup (2): 2000., 2003.
Šahtar Donjeck:
Ukrajinsko prvenstvo (7): 2004./05., 2005./06., 2007./08., 2009./10., 2010./11., 2011./12., 2012./13.
Ukrajinski kup (5): 2004., 2008., 2011., 2012., 2013.
Ukrajinski superkup (4): 2005., 2008., 2010., 2012.
Kup UEFA (1): 2009.
Osobne nagrade:
Hajdučko srce za 2003. godinu, nagrada hajdukove navijačke skupine Torcida koja se dodjeljuje najsrčanijem hajdukovom igraču.
2010./11. uvršten je u idealnu jedanaestoricu Lige prvaka zajedno sa velikim imenima kao Raul, Messi, Iniesta i drugima[2]
Vatrena krila za 2011. godinu, nagrada Kluba navijača hrvatske nogometne reprezentacije "Uvijek vjerni" za najsrčanijeg hrvatskog reprezentativca.
2008./09. i 2009./10. najbolji igrač Ukrajinskog prvenstva prema ocjenama sportskih novinara.

evo zašto Srna prije Kolarova

vlada

pre 10 godina

pored bisera da nema Mandjukica , ima jos nesto sto se pogresno provlaci kroz clanak - 3 reprezentativca Srbije, 4 srbina, ali 3 igraju za reprezentaciju. Srce tima uvek cina sredina i napad, a tu je Srba uopste nema, tako da naslov textanema mnogo veze sa razumom.

Mihajlovic

pre 10 godina

Ja sam srbin, mene zanima samo reprezentacija Republike Srbije!
Prvo da ode Tomislav Karadzic, onda da izaberemo novog selektora, pa da vratimo u sastav Adema Ljajica (Roma), Nevena Subotica (Borusija Dortmund), da isprobamo jos neke igrace, kao sto su Nemanja Gudelj (AZ Alkmar),
Slobodan Medojevic (Volfsburg),
Dusko Tosic (Gencerberligi), Nemanja Pejcinovic (Nica). Uz kostur tima koji cine Ivanovic (Celzi), Nastasic, Kolarov (M. siti),
Matic, Markovic (Benfika), Tadic (Tvente), Tosic (CSKA), Basta (Udineze), Mitrovic (Anderleht), Djordjevic (Nant)...

Novica Drazetic

pre 10 godina

Nemam protiv Srba ništa ali jedna reprezentacija koja se nije plasirala na prvenstvo nema pravo imati 4 igrača ,a ni ne zaslužuju .Nama ne treba SFRJ jer bolje igramo kada nam drugi ne kroje repku

Slaviša

pre 10 godina

Golmani: Handanovič - Begović - Stojković

Odbrana: Ivanović, Subotić, Vidić, Kolarov, Srna, Ćorluka, Nastasić

Sredina: Matić, Lazar Marković, Modrić, Pjanić, Ljajić, Rakitić, Misimović

(i šlag na tortu)
Napad: Džeko, Ibišević, Mandžukić, Jovetić, Vučinić, Mitrović

Pa neka selektora ostavimo slatkim mukama.

Au ljudi, koji su to igrači!!!!

leteca kornjaca

pre 10 godina

Raca Petrovic je u odlicnoj formi! Nebih ja izostavio ni Milijasa, ume taj iz prekida. Fali neki igrac iz Makedonije, nekako mi ovaj kljuc nije na mestu.
Srbija 4, Hrvatska 3, Bosna 2 i Slovenija i Crna Gora po 1. Mozda makedonci imadu sakupljaca lopti za respekt. A trener? Pa trener moze i Miha, samo da se nauci Hej Sloveni!

IVAN OL 91

pre 10 godina

Jeste da ga ne mogu vidjeti ocima, ali gdje je Mandzo? Njega umjesto Jovetica, Kolarova na lijevog beka, Ivanovica prebaciti na stopera, a Vidica izbaciti (Oprosti Nemanja, ali kako igras tenutno, Krneta bi te izbacio iz tima). I mozda bih stavio Begovica na gol i Ljajica umjesto Rakitica.

zvezdas

pre 10 godina

OK momčad, ali.... Vidić je prošlost, Ivanovića stavi na stopera, a na lijevi bok ide Kolarov. U ovom trenutku Ćorluka je bolji od Subotića i u napadu Jovetić ne može igrati umjesto Mandžukića nikako...

Handanović je u redu, ali meni je bolji Begović.
(Vlado, 29. decembar 2013 13:37)

slazem se za mandzukica, al si ag odvalio kad si rekao da je corluka bolji od subotica, corluka moze u najboljem slucaju da mu cisti kopacke...

Novosibirsk je u Sibiru

pre 10 godina

Ne smarajte više sa SFRJ, šta bi bilo kad bi bilo....svi smo hteli svoje države,dobili smo, neke su srednje veličine, neke banane, a mene samo zanima Reprezentacija Srbije i KRAJ!

JagodaGBP

pre 10 godina

1.Handanovic 2.Stojkovic 3.Begovic golmani
1.Ivanovic 2.Kolarov 3.Nastasic 4.Vidic 5.Srna 6.Subotic 7.Lulic 8.Corluka odbrana
1.Matic 2.Basta 3.Jankovic 4.Pjanic 5.Modric 6.Markovic 7.Ljajic 8.Tadic sredina
1.Dzeko 2.Mandzukic 3.Mitrovic 4.Jovetic napad
trener Susic pozdrav iz Backe Palanke :D

Vlada

pre 10 godina

Dobra ova karta, Slavonija naša sve do Zagreba :) Bio bi to stvarno dream team, no ni staroj Jugi nije dobro išlo u fudbalu. Najčešće i zato što nisu mogli sve da uklope. Mnoge sadašnje države prave bolje rezultate nego SFRJ (primer Hrvatska). A i ostali (Srbija, BiH, Slo) nisu ispod nivoa nekadašnje države. I tad je bilo jednom idemo, jednom propustimo veliko takmičenje. A kad odemo uglavnom ništa.

Komsija

pre 10 godina

Handanovic, Srna, Ivanovic, Subotic, Kolarov, Matic, Modric, Pjanic, Sulejmani, Mitrovic, Mandzukic. A tek klupa za rezerve ... Mozak da vam stane ! Da se nezna ko je bolji. Uz jakog selektora bili bi neunistivi.

Klinika Švarcvald

pre 10 godina

@psihijatar

daleko si ti od psihijatra, pre će biti da ti neko takav treba.

Dva finala prvenstva Evrope, dva polufinala SP, zlatna, 3 srebrne i bronzana olimpijska medalja. I sve to u ogromnoj meri (ili potpuno) oslanjajući se na igrače iz Srbije. Tek kad su od sedamdesetih počeli da sastavljaju tim po ključu, počeo je pad.

Na poslednjih 7 velikih takmičenja i ova raspala Srbija sa CG dvaput prošla u drugi krug, Hrvati jednom, Slovenci nikad. O čemu ti pričaš? Lako je prolaziti kvalifikacije kad tupavi sistem Hrvate, Norvežane i Grke bogtepitazašto stalno drži u prvom šeširu.

bony

pre 10 godina

a ubedljivo najbolji fudbaler nije tu Mirko Vučinić-svi ovi što ste ih naveli su za klasu ispod njega...stvarno ste objektivni nema šta

Montevideo bog te video

pre 10 godina

1.Handanovic 2.Stojkovic 3.Begovic golmani
1.Ivanovic 2.Kolarov 3.Nastasic 4.Vidic 5.Srna 6.Subotic 7.Lulic 8.Corluka odbrana
1.Matic 2.Basta 3.Jankovic 4.Pjanic 5.Modric 6.Markovic 7.Ljajic 8.Tadic sredina
1.Dzeko 2.Mandzukic 3.Mitrovic 4.Jovetic napad
trener Susic pozdrav iz Backe Palanke :D
(JagodaGBP, 29. decembar 2013 15:28)

Ljudi što komentirate kad neznate i ne pretite ovaj sport? Lovren je proglašen u tim polusezone premjer lige, nije Vidić, ni Ivanović ni Kolarov, jel tako? Rakitić je iza Mesija i Ronalda statistički najkorisniji igrać španjolske lige i nema nikakve šanse da je ispred njega neki Ljajić. Mitrrović? Ma dajte, pa on je peti strijelac u belgijskoj ligi, a znate tko je prvi? Hrvat Ivan Santini! Ma bolji od njih obojice je Kramarić iz Rijeke. U vašim postavama nema Kovačića ali zato ima mjesta za nekakve Tadiće i Markoviće!? Stojković prije Pletikose? Komentiraju ljudi koji nemaju pojma.

Vi Srbi bi uvijek jugu ali baš isključivo pod vašom teškom dominacijom, a stanje na terenu baš obrnuto.
(zg slavac, 29. decembar 2013 16:48)

Smeta a? A kad je moralo da bude 7 igraca iz Hajduka u prvoj postavi tada zajednicke nam reprezentacije,a iz sampiona Crvene Zvezde, Vladimir Petrovic Pizon na klupi,nije vam smetalo... I samo tako Vam je odgovaralo do kraja u svemu. Najveci uspeh je bio kad niste poslali svoje igrace.

pas_zijo

pre 10 godina

samo jednu stvar upamtite....ovaj tim je idealan..ali MIRKO VUCINIC je klasaa za Jovetica,Dzeka i Mandzukica! Pricam o fudbalskom umijecu..tehnika,brzina,sut...

Пасинг шот

pre 10 godina

Без Манџукића је нереално, а требало је да пробају да наброје и играче на клупи, јер би и та клупа била јача од сваке репрезентације с ових простора данас.

Честа појава Југоносталгије није случајност, просто сви у основи знамо да смо једно исто...блискост међу људима који говоре исти језик се намеће. Злоупотреба политике и религије нас уби, а од тога је користи имало 1% становништва.

boban,nis

pre 10 godina

Da Evropa ima svoj kosarkaski tim pobedjivala bi NBA zvezde bez problema i to godinama.Ostavite se tih prica i neka gleda svako sebe.

drago

pre 10 godina

Male korekcije: Ivanović umjesto Srne, unutra Kolarov, Lovren umjesto Subotica (u timu sezone u najjačoj ligi svijeta) i Mandzukic u napad umjesto nekog od dvojca.

mariozg

pre 10 godina

za ove sto spominju Slavoniju kao Srpsku ili Srbija do Zagreba,pa i Hr i Sr zastava pocinju sa crvenom bojom.zato izgleda kao da nema granice,sto su trebali,stavit nekom pink boju!?

SfrY

pre 10 godina

Cofi95 @ - Srna je po mom misljenju najbolji igrac u recimo zadnjih 12-13 godina na ovom podrucju, kako ga sada popularno zovu region, mislim da gresis u vezi njega !

my way

pre 10 godina

A tek Rimsko carstvo sto bi dominiralo najstrasnije. Ovo nije idealni tim SFRJ, vec 5 sadasnjih drzavica koje su nazalost nekad bile u njenom sastavu i na jos vecu zalost vise nisu, a to je velika razlika. Ko zna da je Jugoslavija opstala ko bi se od ovih igraca probio i kako bi tim izgledao, besmisleni su ovi tekstovi i samo staju dodatno na muku vec dovoljno namucenim ljudima. Ajmo sad da pravimo tim Srbije u scenariju da Kraljevina SHS nije stvorena, pa onda ni SFRJ nakon Drugog svetskog rata, sto da ne i ekipe Austrougarske i Italije, da odemo u 19. vek i Otomanskog carstva...

brko

pre 10 godina

Ekipa za prvaka svijeta u formaciji 4-3-3:

Handanović
Srna-Ivanović-Vidić-Kolarov
Modrić-Matić-Pjanić
Mandžukić-Džeko-Jovetić

Klupa prejaka: Begović, Subotić, Nastasić, Lovren, Spahić, Lulić, Rakitić, Kovačić, Tadić, Marković, Đuričić, Misimović, Ljajić, Pandev, Vučinić, Sulejmani, Ibišević, Mitrović...

Keti S.

pre 10 godina

@strucnjak E moj strucnjace iz Dalmacije,pa zar moze da se poredi hrvatsko i ukrajinsko prvenstvo sa italijanskom i engleskom ligom u kojima je nastupao,odnosno i dalje nastupa Aleksandar Kolarov,u koga jedan pravi trenerski strucnjak kao sto je Cileanac Pellegrini,ima sve vise poverenja i postovanja.Tvoj post samo pokazuje koliko neki ljubitelji "najvaznije sporedne stvari na svetu"ne uspevaju da "skontaju"relevantne kriterijume na osnovu kojih bi vrednovali necije uspehe.Da se razumemo nemam nista protiv Srne,ali naslovi u ligama u kojima klub za koji nastupa(jos uvek)nema pravu konkurenciju,za svakog iole "sportski obrazovanog",nije nista drugo do puki statisticki podatak bez sustine,koju i inace statistika prenebregava.Dakle Kolarov umesto Srne,Begovic umesto Handanovica,te Mandzukic umesto Jovetica,uz puno postovanje prema s moje strane izostavljenima.Pozz!

objektivno realan

pre 10 godina

Ivanovic na Vidicevo mjesto, Kolarov lijevo, Jovetic umjesto Rakitica a Mandzukic u napad na njegovo mjesto. Sve osim 1/2 ove ekipe bi bio neuspjeh.

lemi

pre 10 godina

Dosta lupetanja gluposti, Jugoslavije nema vise od 20 godina i kamo li srece da nije ni postojala, sad bi taj prostor imao jedno 0,5-1 milion stanovnika vise...

Realno

pre 10 godina

I ranije su selektori morali po kljucu da pozivaju igrace,zato nismo nista ni postigli veliko u fudbalu.Ovo je prilicno korektan sasta,samo bih umesto Subotica,stoper bio Ivanovic a na levom beku bi bio Kolarov.Takodje,u spicu bi se mogli rotirati,pored ove dvojice navedenih i Mandzukic,Pandev i Vucinic.Pojedini ostrasceni ovde lupetaju,gurajuci neke svoje igrace ali na pr.Lazar Markovic nebi imao mesta ni u 23 igraca,Raketic je za njega igracina.

nikola87

pre 10 godina

Evo ovako nijednog ali nijednog igrača iz bivših republika ne bih voleo umesto Ljajića u timu. Svaka čast Hrvatima i Bosancima za plasman na SP, želim i sve najbolje tamo ali mi je muka više od ovakvih postava i vesti. Bili smo zajedno koliko već godina pa ništa nešto značajnije nismo uradili na tim takmičenjima a sama konkurencija dobrih i kvalitetnih ekipa bila je dosta manja nego danas.

hor Mihinih decaka

pre 10 godina

Fale Kolarov i Mandzukic, a onda i takav tim koji bi bio jak kao crna zemlja, ne bi prosao grupu sa Faranima, Vatikanom i Gibraltarom, da ih vodi Sinisa Mihajlovic, jer gomila njih ne bi igrala zbog skromnih glasovnih mogucnosti!

:( :)

pre 10 godina

Slažem se s o ovima što kažu da ima fali Mandjo i Kolarov ! Ipak se njih dvojica najbolje razumiju ! Teško bi ka tko bolje asistirao od njega u Zagreu :) Ja sam zadovoljan njihovom suradnjom :)

psihijatar

pre 10 godina

I Hrvatska i Slovenija su za kratko vreme napravile znacajnije rezultate u fudbalu nego Jugoslavija tokom citavog postojanja. Srbija sama je inferiorna po dosadasnjim rezultatima. Odatle i ovo bolesno fantaziranje.

boris stefanovic

pre 10 godina

zasto svi u komentarima zaboravljate Sulejmanija?
decko je po talentu ispred Tadica, Ljajica Markovica i Mitrovica.
sve ih ja jako cenim i nadam se i ocekujem da ce imati velike karijere.
Kada Sulejmani igra za reprezentaciju, svaki centarsut ide na glavu napadaca. Ni jedan drugi nas reprezentativac nema tako dobar centar sut. A o brzini da i ne govorimo. Ni sto se tice tehnike, ne znam ko je bolji

Džoni

pre 10 godina

Imali smo mi nekada i bolje igrače nego sada i igrali su zajedno za SFRJ pa opet ništa nismo uradili tako da ta priča ne stoji! Tim treba uklopiti po karakteristikama igrača i među njima napraviti hemiju a ne pozvati sve zvezde i misliti da si spreman da budeš prvak Sveta! Eto jedan Real kupuje sve najvrednije na tržištu pa opet ne uspeva da ostvari dominaciju! Mora se tu milion kockica složiti!

doboj

pre 10 godina

erny@zabia mandzo i za Hrvatsku i najbolji strijelac hr repke i dok Dzeko sjedi na klupi citya Mandzo je najbolji bayernov strjelac a znamo da je bayern sve osvojio sta je mogo osvojit

:( :)

pre 10 godina

Naravno da ima Srba najviše !! Ipak se ta reprezentacija nije plasirala na svjetsko prvenstvo, pa je stvar logike da Srba ima najviše ! A ne recimo igrča BiH i neke tamo Hrvatske ! Tako je bilo prije, tako bi i ostalo da se Jugoslavija nije raspala !! Razloge svatko ima svoje, eto ja jedan od razloga vidim i u ovome "objektivnom" odabiru igrača !

Patrick Kluivert

pre 10 godina

Na poslednjih 7 velikih takmičenja i ova raspala Srbija sa CG dvaput prošla u drugi krug, Hrvati jednom, Slovenci nikad. O čemu ti pričaš? Lako je prolaziti kvalifikacije kad tupavi sistem Hrvate, Norvežane i Grke bogtepitazašto stalno drži u prvom šeširu.
(Klinika Švarcvald, 30. decembar 2013 06:09)

Na poslijednjih 7? Ajde da vidimo:
SRB (ili SCG ili JUG) CRO
2012 pred telkom prvi krug
2010 prvi krug pred telkom
2008 pred telkom ČETVRTFINALE (Turska-penali)
2006 prvi krug prvi krug
2004 pred telkom prvi krug
2002 pred telkom prvi krug
2000 ČETVRTFINALE pred telkom
1998 OSMINA FINALA TREĆI
1996 pod embargom ČETVRTFINALE

Zadnjih 7 velikih "takmičenja" SiCG se plasirala u drugi krug 2000 na gaženje Nizozemcima, a mi 2008 se smrzli na penale protiv turaka. Zato sam uključio '98 da ne bi bilo vađenja na to, no ni u tom slućaju nisi u pravu jer smo tu (sigurno znaš i bio si sretan zbog nas) uzeli broncu.
Naveo sam i '96 čist' onak' no sumnjam da si tad bio dovoljno odrastao da gledaš televiziju u večernjim satima.
Bit će bolje, ne brini.

Plavo more

pre 10 godina

(E-one, 29. decembar 2013 14:24)
oh pardon, nasa velicanstvenost....
mozda je ipak bolje da to ti izvrsis ! ipak je tema nogomet a ne pravopis koji ti tako ponosno i subjektivno komentiras ! Mozda je tebi i izborniku tunguzijske kurling ekipe objektivno, kada se Mandzukic izostavi iz udarnog sastava.... meni i drugima bas i nije.
a sad lepo u mek donalds ili starbaks na kafu, na tecaj pravopisa...... ;-))

Mali Perica

pre 10 godina

Kada bi neki vrhunski strani trener sastavio reprezentaciju sa ovih prostora i da mu se niko ne mesa u posao mislim da bi bili rame uz rame sa najboljim svetskim reprezentacijama. Ali nema od toga nista posto bi svako mislio da je zakinut. Mozda za neku godinu moze da se odigra neka revijalna utakmica sa tim kombinovanim timom cisto eksperimenta radi.

leteca kornjaca

pre 10 godina

1998. godine je SFRJ mogla da se proseta svetskim prvenstvom, pored Zidana i Henry-a, pored Ronalda i Rivalda... Dodajte reprezentaciji Hrvatske koja je tad bila treca Piksija, Savicevica, Mijatovica, Jugovica, Mihajlovica, Stankovica...
Nece se ponoviti takav tim nigde u svetu pa je ovo sastavljenja trenutnog tima cak i smesno. A i nije fudbal jedini, sastavite SFRJ timove u svim ekipnim sportovima i bice ista prica. U odbojci smo dominirali Evropom i svetom celu deceniju, kao i Hrvati u rukometu. Vaterpolo nema ni potrebe pominjati.

Bosna i Hercegovina

pre 10 godina

Ako smijem da primjetim u ovome timu je najvise igraca porijeklom iz BiH. Samir Handanovic (nije Damir, kako novinari pisu), Srna, Pjanic, Dzeko, Rakitic i Subotic. U svakom momentu bi se moglo napraviti dva ili tri dobra tima.
Mislim da se ti stranci sto prave tim bivse nam drzave malo sprdaju s nama. Bacaju nam kosku, a mi je u letu hvatamo. Sada im je puno lakse praviti salu na nas racun. Sami smo krivi, a oni su to godinama cekali.

Ivan Bukvivc

pre 10 godina

Evo citamm ovdje neki spominju nekakve zlatnne ,srebrene medalje u sta ti ja znam nekim bas ne bas tako popularnim sportovima.Gospodo usporeditte zadnji 5 olimpijkih igara,Sydney, Atlanta,Atena,Peking,London, pa mozete vidjeti gdje stojite sa medaljama prema Hrvatskom.Mnogo zaostajete.A bas na olimpijskim igrama su ukljuceni svi moguci sportovi.A sad jos nesto za kraj-Ujek vise Srba u sastavu ovih sportskih mudraca,pa zasto ine po Pucansvu ste duplo veci.Gdje bi nama bio kraj da imamo 8 mil.Koliko srba ima u ovom sastavu.Beara,Stankovic, Crnkovic,Cajkovski, Horvat,Boskov,Ognjanov,Mitic,Vukas,Bobek, Zebec.

bbb

pre 10 godina

1.Begovic 2.Mujdza 3.Kolasinac 4.Spahic 5.Bicakcic 6.Pjanic 7.Lulic 8.Misimovic 9.Ibisevic 10.Salihovic 11.Dzeko kakva juga to je sastav za Brazil a vi trpajte Vidica koji ne igra ima 2 god,cuj Matic iz benfike pa to je neozbiljna liga,da u sastavu nema Lulica ikone Lazija,Begovica najboljeg golmana engleske,Spahica koji je stub u Bajeru cccc to je ko u jugi nekada 4 igraca iz partizana,4 iz zvezde i ostali neka se nadju,jbg nema vise guranja a rezultat je vidljiv,ko je na SP a ko kuci,nikad u jugi nije bilo posteno dok Svabo nije doso na kormilo