Petak, 27.12.2013.

15:59

Sale: Patriote su Parker i Novicki

Kada je Aleksandar Đorđević imenovan za novog selektora Srbije glavna priča bila je povratak kulta reprezentacije koji ju je krasio u njegovo vreme.

Izvor: B92

Sale: Patriote su Parker i Novicki IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

zozon

pre 10 godina

Malo mi smeta sto Đorđevic ima kratko pamćenje.Sad nekako ispada da nije patriota koji su igrali ovih godina za reprezentaciju.Koliko znam ,pa Krstić je 6 godina sa reprezentacijom,malo li je.Čovek je igrao za repku bez osiguranja.Ako to nije patriotizam onda zaista ne znam šta je.Pitam se kako će to neki sad na leto odjednom postati patriote,a to nisu bili prethodnih godina, tipa Mačvan,Micov,Raduljica i još neki...Tu se vidi njegovo neiskustvo i da malo ishitreno pokušava neke stvari da radi...

Apache

pre 10 godina

Da vidimo kojih igraca smo se lako odrekli u periodu 2008 - 2012...Rakoc,Milicic, Rakovic, Radmanovic, Pavlovic... kakvi su takvi, nasi su... Kss je tada trebao da angazuje Saleta kao menadzera/savetnika da kontaktira sa pojedincima
(Trojkaa, 27. decembar 2013 23:08) zaboravio si da su rakoc milicic i ostale zvezde pravile probleme obradovicu, kada je rekao da im trebaju tri lopte da bi igrali napad?

KrademPo Italiji

pre 10 godina

Ovoj zemlji više ni Sale nije dobar. Da imam sestru dao bih da se uda za Saleta. Igračina i ljudina. A biće i odličan trener samo za to treba vremena. Žao mi je što sam se vratio da živim ovde. Živeli Emirati. Ajd ćao bre braćo Srbi...

Labud

pre 10 godina

Pola ljudi sto ovde komentarisu se nisu bas trudili u skoli a siguran sam da ni los nisu imali u toj vukojebini iz koje su dosli. Ok mi je patriotizam i sportu za razliku od onog dss salonskog

Trojkaa

pre 10 godina

Da vidimo kojih igraca smo se lako odrekli u periodu 2008 - 2012...Rakoc,
Milicic, Rakovic,
Radmanovic, Pavlovic... kakvi su takvi, nasi su...

Kss je tada trebao da angazuje Saleta kao menadzera/savetnika da kontaktira sa pojedincima

posteni janjicar

pre 10 godina

Bez patriotizma, bez osećaja pripadnosti jednoj državi i narodu, ne postoji ništa?! (Mladen Mladenović, 27. decembar 2013 16:15)

Ako za tebe bez tih stvari ne postoji nista, to znaci da ti i jesi nista i bilo bi lepo da te svoje istine ogranicis na sebe, ako vec ne zelis da ih i zadrzis za sebe, sto bi bilo jos lepse.

Gagi 013

pre 10 godina

"student_iz_parka, 27. decembar 2013 20:54) "-Vidiš,sve zavisi iz kog ugla gledaš.Ja sam lično,u poslednjih 10-ak godina,postao sit onog Kubertenovog,važno je učesztvovati ili u našem slučaju osvojiti 7. mesto koje garantuje naredno takmičenje.KOja je to logika?Polomim se 2 meseca na pripremama i "osvojim" 7. mesto?!To je gubitnički mentalitet!Mi se mnogo pravimo pametni i zato prolazimo tako kako prolazimo.Evo živi bili pa videli da će od srebrnih iz Praga biti 1 odličan igrač i 2 vrlo dobra.Nijedan superstar,kalibra sadašnjeg selektore ili ti nekog od 5-6 sličnih iz te generacije.Zato,iskoristimo ono što dozvoljava FIBA da se ne žderemo puno preko leta.Vozdra.

Suk

pre 10 godina

Djordjevic je legenda nase kosarke. Bio je lider jedne izuzetne generacije kosarkasa koji su imali odredjeno shvatanje patriotizma. Medjutim, ne verujem da je moguce to shvatanje potpuno povratiti (a msilim da nije ni potrebno). Ne zato sto su danasnje generacije gore, vec jednostalvno zato sto su drugacije. Ja verujem i da danasnje generacije poseduju patriotizam, ali njihova interpretacija je drugacija od one koju smo imali pre 10 godina. Jednostavno svaka generacija ima svoje vidjenje, pod uticajem velikog broja faktora. Uspesni su oni (treneri) koji uspeju da razumeju interpretaciju novih generacija, i da se u nju uklope. Srecno Sale!

zeca

pre 10 godina

Slazem se sto si rekao za Kida i Djordjevica da neznaci da ce biti dobri treneri. Sto se tice menadzera i novca nemora da znaci jer nam je kosarka daleko ispred fudbala. Ivkovic je letos sa malte ne drugom ekipom bio sedmi. Teodosic i jos par igraca uz ove letos i imacemo dobru ekipu.

bers0003

pre 10 godina

kako je lako napaliti ljude cim se spomene patriotizam. neki komentari me ovde vracaju u rane 90-te sa unutrasnjim i vanjskim neprijateljima, a i sinisa mihajlovic je vec postao heroj.idealan alibi za neuspjehe. sa izuzetkom parkera ostali NBA igraci biraju kad i gdje ce igrati.olimpijada je bitna dok na ostalim takmicenjima sve manje i manje.neko je dobro primjetio da mnoge zvijezde igraju sa pola snage i da su timovi bolji bez njih.cak su i srpski nba igraci poslije indianapolisa poceli sa zezancijom na reprezentativnim utakmicama...

bojan kg

pre 10 godina

Za pripre me slazem 100%! Treba ukinuti komunisticke pripreme od 80 dana! I poziv igraca treba da bude manji , u Spanskoj reprezentaciji se zna kojih 10 ide sigurno , a za dva mesta bore se 5-6 igraca. Da se ne desi kao sa Raduljicom da decko trenira tri meseca pa ga onda pred prvenstvo otkaci kao 13-og igraca, a posle se cude sto ne dolazi na pripreme reprezentacije!
Teodosic, Nedovic, Bogdanovic, Bjelica, Micov, Krstic, Raduljica, Milutinov, Erceg, Velickovic ovo je po meni kostur ...

navijac reprezentacije

pre 10 godina

Skratite pripreme sa dva meseca na dve nedelje i svi ce se odazvati. Ovo kazem kao laik za pripremu sportista ali mi zdrav razum nalaze da je dva meseca priprema previse,i mene cudi da se uopste neko od kosarkasa i odaziva na te takve pripreme posle naporne sezone. Moraju se okupiti najbolji igraci po svaku cenu, inace nema nista od vracanja u vrh. Dogovoriti se sa igracima koji se do sada nisu odazivali, npr sa Raduljicom koji je sada NBA igrac, pokusati obezbediti pravo igranja za neke igrace ako jos uvek postoji sansa (Kuzmic, Savovic)- to su najbitnije stvari.Vrhunskim igracima, a pogotovu onim iskusnijim nikakve posebne pripreme nisu potrebne, potreban im je odmor posle naporne sezone i motiv da igraju u reprezentaciji, i potrebno ja da budu u top formi kada krenu odlucujuce utakmice.

dzukac

pre 10 godina

Pa neće biti da je samo Holden doneo boljitak novoj reprezentaciji, čudi me kako se Đorđević ne seća Karltona Majersa, on i Fućka (koji takođe nije italijan) su doneli najveće uspehe reprezentaciji Italije, a Majers je čak nosio zastavu na otvaranju OI 2000.
Nisam ni ja za naturalizaciju pošto-poto ali recimo ne bih imao ništa protiv da je Jan Veseli obukao dres Srbije, došao je mlad, igrao je dovoljno dugo u Partizanu, ovde je postao košarkaš, dobro govori jezik...
Naš problem je u tome što još uvek mislimo da smo apsolutni autoriteti što se košarkaške struke tiče i zatvoreni smo za bilo kakve uticaje sa strane. Donekle i imamo razloga, naši treneri Obradović, Pešić, Maljković, Ivković, ranije Nikolić i Žeravica su podigli nivo košarke u mnogim zemljama Evrope, pa i Tanjevića i Ivanovića tu računam, ista je to škola... Nažalost posle jedne medalje u zadnjih 11 godina i par zaista loših rezultata možda je došlo vreme da i mi malo pogledamo šta to i kako drugi rade.

One Crazy Wolf

pre 10 godina

,,zeca'',

Stvar je u tome da ni u jednom trenutku nisam poredio Mihajlovica ( ili Mihailovica, u tvom slucaju ) i Sasu Djordjevica, kao ni fudbal sa kosarkom. Niti mislim da je to za poredjenje. A s obzirom na to da me javno prozivas i izvlacis moje reci iz konteksta, da li mislis da je u redu u igrackom smislu porediti Dzejsona Kida i Saleta Djordjevica? Ako je neko bio vrhunski igrac, ne mora da znaci da ce postati vrhunski selektor. Naravno da postujem Saleta i u ljudskom i igrackom smislu, i nadam se da ce biti uspesan na selektorskom mestu.
A kao neko ko je dobro upoznat sa funkcionisanjem u organizaciji kosarkaskog saveza, a narocito klubova ( Zvezde, Partizana, Mega Vizure... ), mogu ti reci da je svaka moja rec na mestu. Ono sto me brine je to da je puno njih podrzalo tvoje razmisljanje, a da isti nisu shvatili poentu mog komentara. Pokusacu da ti pojednostavim da bi razumeo... Svuda gde ima novca ima i puno ljudi koji imaju interesa, ali to se ne odnosi na rezultate, vec na licnu korist. Ti ljudi nemaju obraza niti ljudskosti i vrse veliki pritisak da bi ostvarili svoje ciljeve, po svaku cenu. Mihajlovica ( Mihailovica ) sam naveo kao primer nestrucnosti i loseg odnosa prema igracima, u smislu da Sale ne dodje u situaciju da padne pod uticaj menadzera i pozivanjem nekvalitetnih igraca trazi eventualni izgovor, a iskreno se nadam da to toga nece doci. A od Saleta ne treba ocekivati da promeni sve odjednom, vec da kvalitetnim radom donese konstantnost.

Pozdrav.

Bluemonday

pre 10 godina

E' moj Sale kome govoris? Ti si covek koji svet oko sebe gleda i oseca svojim ocima i culima, ali malo je njih koji ce te u Srbiji razumeti. Za njih su Parker i Nowitzki iz drugog sazvezdja, a ne obicni ljudi kao i svi u Francuskoj, Nemackoj, Srbiji. Srecom tvoja generacija je bila generacija koja je znala sta je drzavni dres i drzavni grb, licila je na Tonija i Dirka. Hvala vam na brojnim lepim trenucima koje ste nam prisutili! Vi ste voleli svoju zemlju, igrali ste iz ljubavi, oslanjajuci se na konstantan rad, kao i danasnji Francuzi i Nemci sto vole svoju zemlju iznad svega. U danasnjoj Srbiji, a samim tim i u sportu, to nije "in". Moramo mi mimo sveta.

Sasa

pre 10 godina

Mislim da je red da se oglase Bogdanovic (kosarkas koji ima samo sut) i Novica (koji nema nista) i podrze ovu izjavu, da se jos malo uslihtaju novom selektoru. Krle (koji ne moze da odigra jedan na jedan i da vise od dva poena protiv iole jaceg centra) je to vec ranije ucinio kod Dude, tako da nema potrebe
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gavgalj, 27. decembar 2013 17:02)

Ja mislim da treba da igra sledeca petorka
Teodosic, Silb, Bjelica, Radenovic, Marjanovic
njihove zamene
Dzenkins, Nedovic,Simonovic,Mitrovic, Katic
a rezerve
Nelson i Keselj

Tako bi svi zvezdasi bili srecni, i oni sa Malog kalemegdana i oni iz S.Stupanca
Narocito ne pozivati nikako ove sto nemaju veze i sto ne trce i ne zalazu se iz Partizana
Milosavljevica, Lucica, Bogdanovica, Krstica, Velickovica, Tepica.

"Dijagnosticar", Nis

Piroćanac

pre 10 godina

Ko se još seća da su prvi otkazi došli od Divca i Danilovića na SP '98, da je Krstić u tri navrata imao važnija posla tokom leta u periodu 2003-2009., da se Peđi nije sviđalo kada je Obradović selektor...

student_iz_parka

pre 10 godina

@ gagi013

Mi smo jedna od retkih zemalja koja svoju reprezentaciju nije pretvorila u klub i na to sam ponosan. Vise volim da vidim sta mozemo da uradimo sa nasim igracima nego da kupujemo strane igrace da bi smo jurili bolji plasman. Na kraju krajeva nije sve ni u medaljama. Mogli bi smo tako da dovedemo i 5 stranaca da igraju za reprezentaciju sa kojima bi smo recimo uvek bili favoriti za medalju. Ali to onda ne bi bila Srbija i ne vidim poentu takve reprezentacije. Nije to klub.

Gajetano

pre 10 godina

(wer, 27. decembar 2013 19:20)
"...ti ces prvi da ga smenjujes posle prvog poraza, a?"

E vidis wer brate, u tome je i problem: necu ja, nego bas ti i tebi slicni. O tome sam i pisao u svom komentaru, ako si ga pazljivo procitao.

Pozdrav,

zeca

pre 10 godina

Kako mozes da poredis Djordjevica sa Mihailovicem. Mihailovic nista nije osvoio sa reprezentacijom samo je ucestvovao na velikim takmicenjima. Dok je Djordjevic i evropski i svetski prvak sa nasom zemljom. Zasto poredis sampionski sport sa najgorim sportom Srbije fudbalom. Sramota sa tvoje strane. Podrska Djordjevicu.

wer

pre 10 godina

(Gajetano, 27. decembar 2013 17:57)

brate, zbog takvih umnih gromada kao ti covek ne sme ni izjave da daje..

mozda si ti svoj mozak nasao polovnog na buvljaku, ali sve sto je Sale rekao, potptuno je OK.

ti ces prvi da ga smenjujes posle prvog poraza, a?

gagi013

pre 10 godina

I Bo je uticao na igre Makedonije,i zašto ne pozvati jednog s
tranca?Što smo mi pametniji od Španije?Eno ga Pulen iz Barse,Hajns iz CSKA,ka da smo već izgubili Pekovića!Nemamo toliki fond trenutno,jer se sa igračima između 18 i 22 jako nestručno radi.

Bane

pre 10 godina

Djordjevic samo treba da bude objektivan...Da bude Selektor Srbije a ne bivsi igrac Partizana....Da ne ponavlja Ivkoviceve greske da bira igrace iz crnobelog tabora iako ima mnogo bolje u C.Zvezdi na toj poziciji...I nema sta da brine...Svi ce ga uvazavati i svi ce mu se odazvati....A vec su mu nametnuli pogresnu najavu...Mali Bogdanovic i nekako al ko je Velickovic da ga on promovuse...On je promovisao i Ivkovuca...Ako su ga vec promovisali oni onda su trebala i dva momka iz C.Zvezde...Ima Zvezda NBA-a momaka....Znaci ne terajte igrace pa pisle pricate da se ne odazivaju...Pa to su ljudi sa ponosom i karakterom...Ne moze im se naredjivati....

Bane

pre 10 godina

Djordjevic samo treba da bude objektivan...Da bude Selektor Srbije a ne bivsi igrac Partizana....Da ne ponavlja Ivkoviceve greske da bira igrace iz crnobelog tabora iako ima mnogo bolje u C.Zvezdi na toj poziciji...I nema sta da brine...Svi ce ga uvazavati i svi ce mu se odazvati....A vec su mu nametnuli pogresnu najavu...Mali Bogdanovic i nekako al ko je Velickovic da ga on promovuse...On je promovisao i Ivkovuca...Ako su ga vec promovisali oni onda su trebala i dva momka iz C.Zvezde...Ima Zvezda NBA-a momaka....Znaci ne terajte igrace pa pisle pricate da se ne odazivaju...Pa to su ljudi sa ponosom i karakterom...Ne moze im se naredjivati....

moram da kazem il cu da puknem

pre 10 godina

aaaaalllllllooooo ko je mogao zocu da obeca kada je postao trener partizana da ce biti na krovu evrope. ko mu je mogao garantovati da kada je preuzeo reprezentaciju da ce postati i evropski i svetski sampion i naravno ko je mogao da pretpostavi da necemo sa njim na celu ni grupu proci u novom sadu.

*nesa*

pre 10 godina

Ja sam ovo jos pre par dana najavio samo sto sam pogresio u vezi novog kluba.Nadam se da ovaj decko nece protaciti svoj potencijal.I moram nesto da prokomentarise.Ja jesam Partizanovac al ne od one klase koji vise mrzi Zvezdu nego sto voli Partizan,stavise navijam u svim utakmicama za nas klub sem kad igra protiv mojih crno belih.zadnjih par dana se dosta prica o reprezetaciji itd, pa ja pitam gospodu koji pljuju po Dusku Vujosevicu(koji nije svetac daleko od toga) al taj isti Partizan pravi buduce repezentativce Srbije a i drugih zemalja(Nasi Bogdanovic(po meni buduci top 1 u Evropi),Milosavljevic,mali Milutinov ce biti ekstra klasa za par godina,imajte u vidu da on ima tek 19, Nadam se da ce se mali Salic pokazati pa da vidimo taj potencijal o kome se prica uveliko,+mladi Lovernj,Dalo(Francuzi),Bertans(Leetonija)i po meni osrednji Gagic)znaci Partizan gradi i pravi igrace koji ce ubuduce biti nosioci svojih reprezentacija(najvise Srba)Dok Zvezda je imala 2 mlada potencijala ekstra klase(jedan se nazalost povredio Mitorivc,a drugom niste dali da igra Cvetkovic)i 3! ok Amera koji samo izvlace pare a nista nece donet nasoj kosarci,i jos par igraca koji su po mom ukusu al opet vec u godinama!I jedini reprezentativni potenicjal u zvezdi je Marijanovic.pa pitam navijace Zvezde,sa Kojim pravom pljujete po Partizanu i njenim igracima u koje ce te se daj boze kleti kad donsesu sledecu medalju Srbiji,Kad je vasa uprava od samog izbora igraca napravila instant klub!?Napred Srbija!

Иван

pre 10 godina

Једино је питање да ли ће Ђорђевић и као тренер умети да препозна финесе које које разликују мајстора од обичног занатлије. На пример, та прича о патриотизму Паркера и Новицког, осим што мислим да имамо и већих брига и да служи као алиби, има две стране: 1. та двојица се јесу одазивали, али 2. било им је заузврат дозвољено да раде шта желе. Е сад, наши претходни селектори најпре нису ценили звезде, чиме су их отерали из тима, а онда су то покушали да направе од играча који пре петнаест година не би добили више од минут-два по мечу у репрезентацији. Оно јес', ни те "отеране" звезде нису ни близу ранга Новицког, али опет, то је оно најбоље што смо тад имали, и најзад, није искључено да би постали ранг Новицког да их нисмо тако лако отерали (што нажалост никад нећемо сазнати, али бар можемо избећи сличне упитнике у будућности паметнијом политиком). Невоља са Ђорђевићем би могла да буде то што је он део нашег златног доба, а баш тај детаљ је, опет, део проблема српске кошарке: стари су поставили превисоке стандарде. У Француској је Паркер лако могао да постане привилегован, јер је испред себе имао само неке данас заборављене играче типа Стефан Островски, Ришар Дакури, Стефан Ризашер... Тарик Абдул-Вахад је постао звезда те репрезентације самим уласком у тим Сакрамента. А неки наш данашњи клинац, ето рецимо Радуљица, мора да добро успе у НБА да би био привилегован, пошто смо ми знали и за Дивца, Ребрачу, Ђорђевића, Даниловића, Бодирогу, Кићановића, Славнића, Далипагића...

Drobnjak iz auta

pre 10 godina

Pa zasto si ti prvi napustio reprezentaciju u svojoj generaciji patrioto? Sale je legenda sto se tice igracke karijere, sto se tice trenetskog posla mislim da ce proci kao Mihajlovic, po nastupima me vec nervira vise od Mihe. Kokoskov je trebao biti trener.

Kad ide zadnji za Zeleznik?

pre 10 godina

@ dus dibidus
Promasio si sine...Divcu, Bodirogi, Saletu, Paspalju, Tomasevicu, Danilovicu, Stojakovicu, Gurovicu nikada nije bio problem ni novi ugovor, a bili su puni ko brod i uvek se odazivali na pozive. Vecina sadasnjih (uz par izuzetaka) je alava iskljucivo na pare.

vilhelm tel

pre 10 godina

@Drobnjak iz auta

Moram da ti odam priznanje na konzistentnosti - sistem vrednosti ti je potpuno poremećen u svakoj kategoriji. Smara me kad vidim da neko od kontraša u jednoj ili dve stvari deli moje mišljenje, odmah se preispitam. Ti si, brate mili, potpuno fascinantan. Sad ti smeta i Sale.
Svaka čast!

One Crazy Wolf

pre 10 godina

Angazovanje Dejana Bodiroge u kosarkaskom savezu i postavljanje Saleta Djordjevica na mesto selektora vrlo verovatno jesu najbolji izbor za dugorocni uspeh nasih selekcija.
Ono sto bode oci jeste cinjenica i realnost da sastav seniorske selekcije, a i mladjih kategorija, ,,kroje'' menadzeri - kao sto je i bio slucaj na evropskom prvenstvu. Nadam se da ce Sasa ostati dosledan svojim idealima i da ce takve stvari svesti na minimum.
I jos nesto, ne treba povezivati i stavljati u isti kontekst (ne)pevanje
himne i kult reprezentacije.
Jednostavan primer... Sinisa Mihajlovic je zahtevao od igraca pevanje himne kao uslov igranja za reprezentaciju ( naravno da je to pozitivno, ali puno vrhunskih igraca ne peva himnu, ne zbog nepostavanja drzavnog dresa, vec zbog fokusa na utakmicu ) i postavio je jos puno uslova koji nemaju nikakvu vezu sa igrom, vec sa skretanjem paznje sa najbitnije stavke - forsiranje ,,menadzerskih igraca'' i njegova (ne)strucnost.
Rezultati oslikavaju kvalitet rada.
Sustina je da mi ,,zivimo'' od stare slave i da imamo prevelika ocekivanja, realnost je da vise nemamo ni priblizan kolektivan niti pojedinacan kvalitet, nemamo nosioce igre u vrhunskim klubovima, nasi igraci nemaju rejting kod sudija i vecina su ,,nedovrseni igraci'' i nemaju pobednicki mentalitet.
Ono sto imamo jesu mladost, zelja, motivacija, sto donekle moze nadoknaditi nedostatak kvaliteta, ali za ozbiljnije rezultate je potrebno vise od toga.
Sve u svemu, puno srece nasima!

PimPong

pre 10 godina

Mislim da je ono sto su Parker i Novicki postigli fenomenalno, pogotovo Novicki i kad se uzme u obzir da nije bas imao velike talente oko sebe. Ako je savez ulagao u igrace, sto nije sa svima slucaj, igraci mozda treba da se revansiraju savezu igranjem za reprezentaciju. Ali isto tako, treba shvatiti neke od igraca koji ne zele to da rade. Igraci su ljudi koji zive u vremenu i prostoru a ne neki fiktivni idoli. Igraju napornu sezonu sa mnogo putovanja, i kad se to zavrsi i dodje godisnji, treba da se automatski odazovu i ga potrose na pripremama i prvenstvima, a ne sa porodicom? Meni je porodica bitnija od bilo kakvog patriotizma. Kao sto sam rekao, ovo sto su njih dvojica uradili pokazuje kakve su "ljudine", ali treba shaviti i neke od igraca koji to ne zele da rade.

chicharito

pre 10 godina

Lepo je sve rekao, ali Djordjevic mora da ispravi jednu Ivkovicevu gresku - vise nego dugacko trajanje priprema. Dosta igraca zavrsi sezonu oko 15 juna, a posle toliko utakmica 2 nedelje odmora je zaista malo, narocito ako takmicenje krece u septembru

igor

pre 10 godina

Mozda je i tacno ovo sto pricaju da covek nema dovoljno dobrih rezultata kao trener da bi bio selektor, ali ovim izjavama me vec nekoliko dana odusevljava. Covek govori prave stvari, nakon svega ovoga sto sam cuo da je izjavio smeo bih da se kladim da ce cudo da napravi od reprezentacije!

Kerez

pre 10 godina

Sta je onaj Mark Gasol uradio Krsticu na EP, ono je sramota. Nije mogao da sutne u kos. Svako realan ce to priznati. Mi nemamo vrhunske centre. Cao! Znaci, dzaba i tri selektora

posteno govoreci

pre 10 godina

Srbi su izmedju patrotizma i novca izabrali ovo drugo...nas narod ubijan protjerivan sirom bive drzave, a nas odredjene grupe ubjedjuju da smo to mi radili, ili eventualno kazu, pa mi smo to zasluzili...sve za novac.

Gajetano

pre 10 godina

@Mico
"Hvata me muka od silnih patriota i patriotizma..."

Apsolutno se slazem. Mislim da Sale ovim nazovi patriotskim izjavama zapravo "saliva stravu" od nametnute mu (a nicim izazvane) odgovornosti. Setimo se izjave da je "njegov mali licni cilj da pobedimo Spaniju" i ostale nebu...

Milsim da je kao inteligentan covek svestan da je bio politicki (a ne strucni) izbor. I sada animira javnost. Ne zanima me generalno ova prica do Svetskog prvenstva. A onda cemo videti. Slavicemo ga ako uspe, a ovi isti "Sale Majstore" patriote ce ga u slucaju neuspeha pljuvati vise od nas. Ali sta ces, tako ti je kako ti je...

Pozdrav,

dus dibidus

pre 10 godina

Времена се мењају и по мени нема то пуне везе са патриотизмом.
Нисам ни пљувао те наше играче који се не одазивају, ако неће да играју подржаћу Гагулу и Штимца какви год да су. У ово време није потребно играње у репрезентацији да би нашли бољи клуб као некада, ту су сад менаџери, играчи не желе да се умарају 2 месеца на припремама, ризикујући повреде уместо што могу да обезбеде уносни уговор од кога ће да живе њихова деца. Наравно навијачи ће да пљују те "непатриоте" од играча док просечан српски "патриота" зна само да кука Косову и на сваком кораку загађује околину смећем, крши и ломи.

Gavgalj

pre 10 godina

Mislim da je red da se oglase Bogdanovic (kosarkas koji ima samo sut) i Novica (koji nema nista) i podrze ovu izjavu, da se jos malo uslihtaju novom selektoru. Krle (koji ne moze da odigra jedan na jedan i da vise od dva poena protiv iole jaceg centra) je to vec ranije ucinio kod Dude, tako da nema potrebe

Mico

pre 10 godina

Hvata me muka od silnih patriota i patriotizma. Setite se samo koliko se Antic razmetao sa patritizmom,a posle se do zadnjeg centa tuzakao sa FSS.
A tek Sinisa Mihajlovic,nijeomogucio da igra mozda i najbolji - LJajic i brzo je zbrisao cim je dobio bolju ponudu.

prime

pre 10 godina

U tvoje vrijeme konkurencija je bila ultra jaka, biti reprezentativac je značilo skoro sigurno mjesto u nekom jakom timu, a to znači mnogo love,bila je velika država i sportisti su bili Bogovi. Danas je to drugačije,većina neće da igra za dž, zaboli ih za patriotizam. Kad to shvatiš možeš dalje.

vlasta

pre 10 godina

Nisu krivi igraci nego Fiba sa sumanutim rasporedom da se svakog leta igra nesto.Pomerite EP na 4 godine pa ce se igraci odazivati jednom u dve godine.

djordjevic

pre 10 godina

Nije tako samo u kosarci, i u fudbalu ostaju mrlje igracima koji nisu sa reprezentacijom osvojili evropsko/svetsko.

Na primer, ne osvoji li Mesi svetsko sa reprezentacijom, uvek ce mu biti to biti mrlja u karijeri. Slicno je i za Ronalda, mada ajde, nije realno da Portugal osvoji, ali on mora da ih nosi dosta daleko na svetskom da bi se to smatrao uspeh...Pa nije ni cudo sto nikoga od engleskih fudbalera ne smatramo samom svetskom elitom, tako je to kad decenijama nista ne uradis na svetskim prvenstvima. Slicno vazi i za Nemce, iako imaju neverovatne igrace...

A oni koji prate NBA, znaju kakav ugled imaju igraci tipa Manu, Parker, Novicki, Skola, Rubio, Gasol 1 i 2 zbog svojih uspeha sa reprezentacijom...

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Bez patriotizma, bez osećaja pripadnosti jednoj državi i narodu, ne postoji ništa?!Ako se nekome "odseku" te veze,ako mu se "brain wash" metodama izbriše taj osećaj,on postaje NIKO bez obzira na svo njegovo bogatstvo i slavu.Taj sveti i časni osećaj kod nas je "atrofirao" do maksimuma.Nismo "zaostali" poput Novickog već nam smeta sopstveno "runo".Ono što je,kod nas,ostalo od patriotizma,zloupotrebljeno je i uništeno od strane neprijatelja ove države.Kako onih spoljnih tako i unutrašnjih,koji rade u savršenoj koordinaciji.Patriote su izjednačene sa kriminalcima a ta reč se izgovara u tišini kao da se radi o najvećem kriminalu."Kukuruz" je postao naša osnovna vrednost.Merilo svih merila.Setimo se samo Siniše Mihajlovića i epizode sa himnom?!Obožavaoci "kukuruza" su ga horski napadali,što tako "retrogradnim" pokušajima deranžira fudbalere?!Puno sreće ali, sačekajmo....

Dulex

pre 10 godina

Novicki je za svoj patriotizam bio nagrađen sa ovacijama na EP 2005. godine od strane beogradske publike i te ovacije i dalje navodi kao jedan od najlepših momenata karijere...

jaa

pre 10 godina

samo vrhunski igrači čiji status u klubu nije pod znakom pitanja sebi mogu da dozvole tako nešto, ovi naši nisu zvezde i ne postavljaju uslove klubu već ćute i slušaju...

palop

pre 10 godina

Stvarno svaka cast Parkeru i Novickom. Ljudi svake sezone odigraju oko 100 NBA utakmica i onda leto provedu sa reprezentacijom. Takvi sportisti zasluzuju ogromno ostovanje.
Dirk je ovo EP propustio, ali on ima vec preko 35 godina i malo odmora mu je neophodno, neverovatno je sto jos uvek i igra na tom nivou...

Dulex

pre 10 godina

Novicki je za svoj patriotizam bio nagrađen sa ovacijama na EP 2005. godine od strane beogradske publike i te ovacije i dalje navodi kao jedan od najlepših momenata karijere...

palop

pre 10 godina

Stvarno svaka cast Parkeru i Novickom. Ljudi svake sezone odigraju oko 100 NBA utakmica i onda leto provedu sa reprezentacijom. Takvi sportisti zasluzuju ogromno ostovanje.
Dirk je ovo EP propustio, ali on ima vec preko 35 godina i malo odmora mu je neophodno, neverovatno je sto jos uvek i igra na tom nivou...

zeca

pre 10 godina

Kako mozes da poredis Djordjevica sa Mihailovicem. Mihailovic nista nije osvoio sa reprezentacijom samo je ucestvovao na velikim takmicenjima. Dok je Djordjevic i evropski i svetski prvak sa nasom zemljom. Zasto poredis sampionski sport sa najgorim sportom Srbije fudbalom. Sramota sa tvoje strane. Podrska Djordjevicu.

djordjevic

pre 10 godina

Nije tako samo u kosarci, i u fudbalu ostaju mrlje igracima koji nisu sa reprezentacijom osvojili evropsko/svetsko.

Na primer, ne osvoji li Mesi svetsko sa reprezentacijom, uvek ce mu biti to biti mrlja u karijeri. Slicno je i za Ronalda, mada ajde, nije realno da Portugal osvoji, ali on mora da ih nosi dosta daleko na svetskom da bi se to smatrao uspeh...Pa nije ni cudo sto nikoga od engleskih fudbalera ne smatramo samom svetskom elitom, tako je to kad decenijama nista ne uradis na svetskim prvenstvima. Slicno vazi i za Nemce, iako imaju neverovatne igrace...

A oni koji prate NBA, znaju kakav ugled imaju igraci tipa Manu, Parker, Novicki, Skola, Rubio, Gasol 1 i 2 zbog svojih uspeha sa reprezentacijom...

Kad ide zadnji za Zeleznik?

pre 10 godina

@ dus dibidus
Promasio si sine...Divcu, Bodirogi, Saletu, Paspalju, Tomasevicu, Danilovicu, Stojakovicu, Gurovicu nikada nije bio problem ni novi ugovor, a bili su puni ko brod i uvek se odazivali na pozive. Vecina sadasnjih (uz par izuzetaka) je alava iskljucivo na pare.

dus dibidus

pre 10 godina

Времена се мењају и по мени нема то пуне везе са патриотизмом.
Нисам ни пљувао те наше играче који се не одазивају, ако неће да играју подржаћу Гагулу и Штимца какви год да су. У ово време није потребно играње у репрезентацији да би нашли бољи клуб као некада, ту су сад менаџери, играчи не желе да се умарају 2 месеца на припремама, ризикујући повреде уместо што могу да обезбеде уносни уговор од кога ће да живе њихова деца. Наравно навијачи ће да пљују те "непатриоте" од играча док просечан српски "патриота" зна само да кука Косову и на сваком кораку загађује околину смећем, крши и ломи.

jaa

pre 10 godina

samo vrhunski igrači čiji status u klubu nije pod znakom pitanja sebi mogu da dozvole tako nešto, ovi naši nisu zvezde i ne postavljaju uslove klubu već ćute i slušaju...

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Bez patriotizma, bez osećaja pripadnosti jednoj državi i narodu, ne postoji ništa?!Ako se nekome "odseku" te veze,ako mu se "brain wash" metodama izbriše taj osećaj,on postaje NIKO bez obzira na svo njegovo bogatstvo i slavu.Taj sveti i časni osećaj kod nas je "atrofirao" do maksimuma.Nismo "zaostali" poput Novickog već nam smeta sopstveno "runo".Ono što je,kod nas,ostalo od patriotizma,zloupotrebljeno je i uništeno od strane neprijatelja ove države.Kako onih spoljnih tako i unutrašnjih,koji rade u savršenoj koordinaciji.Patriote su izjednačene sa kriminalcima a ta reč se izgovara u tišini kao da se radi o najvećem kriminalu."Kukuruz" je postao naša osnovna vrednost.Merilo svih merila.Setimo se samo Siniše Mihajlovića i epizode sa himnom?!Obožavaoci "kukuruza" su ga horski napadali,što tako "retrogradnim" pokušajima deranžira fudbalere?!Puno sreće ali, sačekajmo....

prime

pre 10 godina

U tvoje vrijeme konkurencija je bila ultra jaka, biti reprezentativac je značilo skoro sigurno mjesto u nekom jakom timu, a to znači mnogo love,bila je velika država i sportisti su bili Bogovi. Danas je to drugačije,većina neće da igra za dž, zaboli ih za patriotizam. Kad to shvatiš možeš dalje.

student_iz_parka

pre 10 godina

@ gagi013

Mi smo jedna od retkih zemalja koja svoju reprezentaciju nije pretvorila u klub i na to sam ponosan. Vise volim da vidim sta mozemo da uradimo sa nasim igracima nego da kupujemo strane igrace da bi smo jurili bolji plasman. Na kraju krajeva nije sve ni u medaljama. Mogli bi smo tako da dovedemo i 5 stranaca da igraju za reprezentaciju sa kojima bi smo recimo uvek bili favoriti za medalju. Ali to onda ne bi bila Srbija i ne vidim poentu takve reprezentacije. Nije to klub.

vilhelm tel

pre 10 godina

@Drobnjak iz auta

Moram da ti odam priznanje na konzistentnosti - sistem vrednosti ti je potpuno poremećen u svakoj kategoriji. Smara me kad vidim da neko od kontraša u jednoj ili dve stvari deli moje mišljenje, odmah se preispitam. Ti si, brate mili, potpuno fascinantan. Sad ti smeta i Sale.
Svaka čast!

posteno govoreci

pre 10 godina

Srbi su izmedju patrotizma i novca izabrali ovo drugo...nas narod ubijan protjerivan sirom bive drzave, a nas odredjene grupe ubjedjuju da smo to mi radili, ili eventualno kazu, pa mi smo to zasluzili...sve za novac.

Piroćanac

pre 10 godina

Ko se još seća da su prvi otkazi došli od Divca i Danilovića na SP '98, da je Krstić u tri navrata imao važnija posla tokom leta u periodu 2003-2009., da se Peđi nije sviđalo kada je Obradović selektor...

bojan kg

pre 10 godina

Za pripre me slazem 100%! Treba ukinuti komunisticke pripreme od 80 dana! I poziv igraca treba da bude manji , u Spanskoj reprezentaciji se zna kojih 10 ide sigurno , a za dva mesta bore se 5-6 igraca. Da se ne desi kao sa Raduljicom da decko trenira tri meseca pa ga onda pred prvenstvo otkaci kao 13-og igraca, a posle se cude sto ne dolazi na pripreme reprezentacije!
Teodosic, Nedovic, Bogdanovic, Bjelica, Micov, Krstic, Raduljica, Milutinov, Erceg, Velickovic ovo je po meni kostur ...

Иван

pre 10 godina

Једино је питање да ли ће Ђорђевић и као тренер умети да препозна финесе које које разликују мајстора од обичног занатлије. На пример, та прича о патриотизму Паркера и Новицког, осим што мислим да имамо и већих брига и да служи као алиби, има две стране: 1. та двојица се јесу одазивали, али 2. било им је заузврат дозвољено да раде шта желе. Е сад, наши претходни селектори најпре нису ценили звезде, чиме су их отерали из тима, а онда су то покушали да направе од играча који пре петнаест година не би добили више од минут-два по мечу у репрезентацији. Оно јес', ни те "отеране" звезде нису ни близу ранга Новицког, али опет, то је оно најбоље што смо тад имали, и најзад, није искључено да би постали ранг Новицког да их нисмо тако лако отерали (што нажалост никад нећемо сазнати, али бар можемо избећи сличне упитнике у будућности паметнијом политиком). Невоља са Ђорђевићем би могла да буде то што је он део нашег златног доба, а баш тај детаљ је, опет, део проблема српске кошарке: стари су поставили превисоке стандарде. У Француској је Паркер лако могао да постане привилегован, јер је испред себе имао само неке данас заборављене играче типа Стефан Островски, Ришар Дакури, Стефан Ризашер... Тарик Абдул-Вахад је постао звезда те репрезентације самим уласком у тим Сакрамента. А неки наш данашњи клинац, ето рецимо Радуљица, мора да добро успе у НБА да би био привилегован, пошто смо ми знали и за Дивца, Ребрачу, Ђорђевића, Даниловића, Бодирогу, Кићановића, Славнића, Далипагића...

Mico

pre 10 godina

Hvata me muka od silnih patriota i patriotizma. Setite se samo koliko se Antic razmetao sa patritizmom,a posle se do zadnjeg centa tuzakao sa FSS.
A tek Sinisa Mihajlovic,nijeomogucio da igra mozda i najbolji - LJajic i brzo je zbrisao cim je dobio bolju ponudu.

Kerez

pre 10 godina

Sta je onaj Mark Gasol uradio Krsticu na EP, ono je sramota. Nije mogao da sutne u kos. Svako realan ce to priznati. Mi nemamo vrhunske centre. Cao! Znaci, dzaba i tri selektora

Bluemonday

pre 10 godina

E' moj Sale kome govoris? Ti si covek koji svet oko sebe gleda i oseca svojim ocima i culima, ali malo je njih koji ce te u Srbiji razumeti. Za njih su Parker i Nowitzki iz drugog sazvezdja, a ne obicni ljudi kao i svi u Francuskoj, Nemackoj, Srbiji. Srecom tvoja generacija je bila generacija koja je znala sta je drzavni dres i drzavni grb, licila je na Tonija i Dirka. Hvala vam na brojnim lepim trenucima koje ste nam prisutili! Vi ste voleli svoju zemlju, igrali ste iz ljubavi, oslanjajuci se na konstantan rad, kao i danasnji Francuzi i Nemci sto vole svoju zemlju iznad svega. U danasnjoj Srbiji, a samim tim i u sportu, to nije "in". Moramo mi mimo sveta.

Sasa

pre 10 godina

Mislim da je red da se oglase Bogdanovic (kosarkas koji ima samo sut) i Novica (koji nema nista) i podrze ovu izjavu, da se jos malo uslihtaju novom selektoru. Krle (koji ne moze da odigra jedan na jedan i da vise od dva poena protiv iole jaceg centra) je to vec ranije ucinio kod Dude, tako da nema potrebe
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gavgalj, 27. decembar 2013 17:02)

Ja mislim da treba da igra sledeca petorka
Teodosic, Silb, Bjelica, Radenovic, Marjanovic
njihove zamene
Dzenkins, Nedovic,Simonovic,Mitrovic, Katic
a rezerve
Nelson i Keselj

Tako bi svi zvezdasi bili srecni, i oni sa Malog kalemegdana i oni iz S.Stupanca
Narocito ne pozivati nikako ove sto nemaju veze i sto ne trce i ne zalazu se iz Partizana
Milosavljevica, Lucica, Bogdanovica, Krstica, Velickovica, Tepica.

"Dijagnosticar", Nis

igor

pre 10 godina

Mozda je i tacno ovo sto pricaju da covek nema dovoljno dobrih rezultata kao trener da bi bio selektor, ali ovim izjavama me vec nekoliko dana odusevljava. Covek govori prave stvari, nakon svega ovoga sto sam cuo da je izjavio smeo bih da se kladim da ce cudo da napravi od reprezentacije!

Suk

pre 10 godina

Djordjevic je legenda nase kosarke. Bio je lider jedne izuzetne generacije kosarkasa koji su imali odredjeno shvatanje patriotizma. Medjutim, ne verujem da je moguce to shvatanje potpuno povratiti (a msilim da nije ni potrebno). Ne zato sto su danasnje generacije gore, vec jednostalvno zato sto su drugacije. Ja verujem i da danasnje generacije poseduju patriotizam, ali njihova interpretacija je drugacija od one koju smo imali pre 10 godina. Jednostavno svaka generacija ima svoje vidjenje, pod uticajem velikog broja faktora. Uspesni su oni (treneri) koji uspeju da razumeju interpretaciju novih generacija, i da se u nju uklope. Srecno Sale!

vlasta

pre 10 godina

Nisu krivi igraci nego Fiba sa sumanutim rasporedom da se svakog leta igra nesto.Pomerite EP na 4 godine pa ce se igraci odazivati jednom u dve godine.

chicharito

pre 10 godina

Lepo je sve rekao, ali Djordjevic mora da ispravi jednu Ivkovicevu gresku - vise nego dugacko trajanje priprema. Dosta igraca zavrsi sezonu oko 15 juna, a posle toliko utakmica 2 nedelje odmora je zaista malo, narocito ako takmicenje krece u septembru

dzukac

pre 10 godina

Pa neće biti da je samo Holden doneo boljitak novoj reprezentaciji, čudi me kako se Đorđević ne seća Karltona Majersa, on i Fućka (koji takođe nije italijan) su doneli najveće uspehe reprezentaciji Italije, a Majers je čak nosio zastavu na otvaranju OI 2000.
Nisam ni ja za naturalizaciju pošto-poto ali recimo ne bih imao ništa protiv da je Jan Veseli obukao dres Srbije, došao je mlad, igrao je dovoljno dugo u Partizanu, ovde je postao košarkaš, dobro govori jezik...
Naš problem je u tome što još uvek mislimo da smo apsolutni autoriteti što se košarkaške struke tiče i zatvoreni smo za bilo kakve uticaje sa strane. Donekle i imamo razloga, naši treneri Obradović, Pešić, Maljković, Ivković, ranije Nikolić i Žeravica su podigli nivo košarke u mnogim zemljama Evrope, pa i Tanjevića i Ivanovića tu računam, ista je to škola... Nažalost posle jedne medalje u zadnjih 11 godina i par zaista loših rezultata možda je došlo vreme da i mi malo pogledamo šta to i kako drugi rade.

*nesa*

pre 10 godina

Ja sam ovo jos pre par dana najavio samo sto sam pogresio u vezi novog kluba.Nadam se da ovaj decko nece protaciti svoj potencijal.I moram nesto da prokomentarise.Ja jesam Partizanovac al ne od one klase koji vise mrzi Zvezdu nego sto voli Partizan,stavise navijam u svim utakmicama za nas klub sem kad igra protiv mojih crno belih.zadnjih par dana se dosta prica o reprezetaciji itd, pa ja pitam gospodu koji pljuju po Dusku Vujosevicu(koji nije svetac daleko od toga) al taj isti Partizan pravi buduce repezentativce Srbije a i drugih zemalja(Nasi Bogdanovic(po meni buduci top 1 u Evropi),Milosavljevic,mali Milutinov ce biti ekstra klasa za par godina,imajte u vidu da on ima tek 19, Nadam se da ce se mali Salic pokazati pa da vidimo taj potencijal o kome se prica uveliko,+mladi Lovernj,Dalo(Francuzi),Bertans(Leetonija)i po meni osrednji Gagic)znaci Partizan gradi i pravi igrace koji ce ubuduce biti nosioci svojih reprezentacija(najvise Srba)Dok Zvezda je imala 2 mlada potencijala ekstra klase(jedan se nazalost povredio Mitorivc,a drugom niste dali da igra Cvetkovic)i 3! ok Amera koji samo izvlace pare a nista nece donet nasoj kosarci,i jos par igraca koji su po mom ukusu al opet vec u godinama!I jedini reprezentativni potenicjal u zvezdi je Marijanovic.pa pitam navijace Zvezde,sa Kojim pravom pljujete po Partizanu i njenim igracima u koje ce te se daj boze kleti kad donsesu sledecu medalju Srbiji,Kad je vasa uprava od samog izbora igraca napravila instant klub!?Napred Srbija!

navijac reprezentacije

pre 10 godina

Skratite pripreme sa dva meseca na dve nedelje i svi ce se odazvati. Ovo kazem kao laik za pripremu sportista ali mi zdrav razum nalaze da je dva meseca priprema previse,i mene cudi da se uopste neko od kosarkasa i odaziva na te takve pripreme posle naporne sezone. Moraju se okupiti najbolji igraci po svaku cenu, inace nema nista od vracanja u vrh. Dogovoriti se sa igracima koji se do sada nisu odazivali, npr sa Raduljicom koji je sada NBA igrac, pokusati obezbediti pravo igranja za neke igrace ako jos uvek postoji sansa (Kuzmic, Savovic)- to su najbitnije stvari.Vrhunskim igracima, a pogotovu onim iskusnijim nikakve posebne pripreme nisu potrebne, potreban im je odmor posle naporne sezone i motiv da igraju u reprezentaciji, i potrebno ja da budu u top formi kada krenu odlucujuce utakmice.

Gajetano

pre 10 godina

@Mico
"Hvata me muka od silnih patriota i patriotizma..."

Apsolutno se slazem. Mislim da Sale ovim nazovi patriotskim izjavama zapravo "saliva stravu" od nametnute mu (a nicim izazvane) odgovornosti. Setimo se izjave da je "njegov mali licni cilj da pobedimo Spaniju" i ostale nebu...

Milsim da je kao inteligentan covek svestan da je bio politicki (a ne strucni) izbor. I sada animira javnost. Ne zanima me generalno ova prica do Svetskog prvenstva. A onda cemo videti. Slavicemo ga ako uspe, a ovi isti "Sale Majstore" patriote ce ga u slucaju neuspeha pljuvati vise od nas. Ali sta ces, tako ti je kako ti je...

Pozdrav,

PimPong

pre 10 godina

Mislim da je ono sto su Parker i Novicki postigli fenomenalno, pogotovo Novicki i kad se uzme u obzir da nije bas imao velike talente oko sebe. Ako je savez ulagao u igrace, sto nije sa svima slucaj, igraci mozda treba da se revansiraju savezu igranjem za reprezentaciju. Ali isto tako, treba shvatiti neke od igraca koji ne zele to da rade. Igraci su ljudi koji zive u vremenu i prostoru a ne neki fiktivni idoli. Igraju napornu sezonu sa mnogo putovanja, i kad se to zavrsi i dodje godisnji, treba da se automatski odazovu i ga potrose na pripremama i prvenstvima, a ne sa porodicom? Meni je porodica bitnija od bilo kakvog patriotizma. Kao sto sam rekao, ovo sto su njih dvojica uradili pokazuje kakve su "ljudine", ali treba shaviti i neke od igraca koji to ne zele da rade.

One Crazy Wolf

pre 10 godina

Angazovanje Dejana Bodiroge u kosarkaskom savezu i postavljanje Saleta Djordjevica na mesto selektora vrlo verovatno jesu najbolji izbor za dugorocni uspeh nasih selekcija.
Ono sto bode oci jeste cinjenica i realnost da sastav seniorske selekcije, a i mladjih kategorija, ,,kroje'' menadzeri - kao sto je i bio slucaj na evropskom prvenstvu. Nadam se da ce Sasa ostati dosledan svojim idealima i da ce takve stvari svesti na minimum.
I jos nesto, ne treba povezivati i stavljati u isti kontekst (ne)pevanje
himne i kult reprezentacije.
Jednostavan primer... Sinisa Mihajlovic je zahtevao od igraca pevanje himne kao uslov igranja za reprezentaciju ( naravno da je to pozitivno, ali puno vrhunskih igraca ne peva himnu, ne zbog nepostavanja drzavnog dresa, vec zbog fokusa na utakmicu ) i postavio je jos puno uslova koji nemaju nikakvu vezu sa igrom, vec sa skretanjem paznje sa najbitnije stavke - forsiranje ,,menadzerskih igraca'' i njegova (ne)strucnost.
Rezultati oslikavaju kvalitet rada.
Sustina je da mi ,,zivimo'' od stare slave i da imamo prevelika ocekivanja, realnost je da vise nemamo ni priblizan kolektivan niti pojedinacan kvalitet, nemamo nosioce igre u vrhunskim klubovima, nasi igraci nemaju rejting kod sudija i vecina su ,,nedovrseni igraci'' i nemaju pobednicki mentalitet.
Ono sto imamo jesu mladost, zelja, motivacija, sto donekle moze nadoknaditi nedostatak kvaliteta, ali za ozbiljnije rezultate je potrebno vise od toga.
Sve u svemu, puno srece nasima!

Gavgalj

pre 10 godina

Mislim da je red da se oglase Bogdanovic (kosarkas koji ima samo sut) i Novica (koji nema nista) i podrze ovu izjavu, da se jos malo uslihtaju novom selektoru. Krle (koji ne moze da odigra jedan na jedan i da vise od dva poena protiv iole jaceg centra) je to vec ranije ucinio kod Dude, tako da nema potrebe

moram da kazem il cu da puknem

pre 10 godina

aaaaalllllllooooo ko je mogao zocu da obeca kada je postao trener partizana da ce biti na krovu evrope. ko mu je mogao garantovati da kada je preuzeo reprezentaciju da ce postati i evropski i svetski sampion i naravno ko je mogao da pretpostavi da necemo sa njim na celu ni grupu proci u novom sadu.

Drobnjak iz auta

pre 10 godina

Pa zasto si ti prvi napustio reprezentaciju u svojoj generaciji patrioto? Sale je legenda sto se tice igracke karijere, sto se tice trenetskog posla mislim da ce proci kao Mihajlovic, po nastupima me vec nervira vise od Mihe. Kokoskov je trebao biti trener.

zeca

pre 10 godina

Slazem se sto si rekao za Kida i Djordjevica da neznaci da ce biti dobri treneri. Sto se tice menadzera i novca nemora da znaci jer nam je kosarka daleko ispred fudbala. Ivkovic je letos sa malte ne drugom ekipom bio sedmi. Teodosic i jos par igraca uz ove letos i imacemo dobru ekipu.

wer

pre 10 godina

(Gajetano, 27. decembar 2013 17:57)

brate, zbog takvih umnih gromada kao ti covek ne sme ni izjave da daje..

mozda si ti svoj mozak nasao polovnog na buvljaku, ali sve sto je Sale rekao, potptuno je OK.

ti ces prvi da ga smenjujes posle prvog poraza, a?

One Crazy Wolf

pre 10 godina

,,zeca'',

Stvar je u tome da ni u jednom trenutku nisam poredio Mihajlovica ( ili Mihailovica, u tvom slucaju ) i Sasu Djordjevica, kao ni fudbal sa kosarkom. Niti mislim da je to za poredjenje. A s obzirom na to da me javno prozivas i izvlacis moje reci iz konteksta, da li mislis da je u redu u igrackom smislu porediti Dzejsona Kida i Saleta Djordjevica? Ako je neko bio vrhunski igrac, ne mora da znaci da ce postati vrhunski selektor. Naravno da postujem Saleta i u ljudskom i igrackom smislu, i nadam se da ce biti uspesan na selektorskom mestu.
A kao neko ko je dobro upoznat sa funkcionisanjem u organizaciji kosarkaskog saveza, a narocito klubova ( Zvezde, Partizana, Mega Vizure... ), mogu ti reci da je svaka moja rec na mestu. Ono sto me brine je to da je puno njih podrzalo tvoje razmisljanje, a da isti nisu shvatili poentu mog komentara. Pokusacu da ti pojednostavim da bi razumeo... Svuda gde ima novca ima i puno ljudi koji imaju interesa, ali to se ne odnosi na rezultate, vec na licnu korist. Ti ljudi nemaju obraza niti ljudskosti i vrse veliki pritisak da bi ostvarili svoje ciljeve, po svaku cenu. Mihajlovica ( Mihailovica ) sam naveo kao primer nestrucnosti i loseg odnosa prema igracima, u smislu da Sale ne dodje u situaciju da padne pod uticaj menadzera i pozivanjem nekvalitetnih igraca trazi eventualni izgovor, a iskreno se nadam da to toga nece doci. A od Saleta ne treba ocekivati da promeni sve odjednom, vec da kvalitetnim radom donese konstantnost.

Pozdrav.

posteni janjicar

pre 10 godina

Bez patriotizma, bez osećaja pripadnosti jednoj državi i narodu, ne postoji ništa?! (Mladen Mladenović, 27. decembar 2013 16:15)

Ako za tebe bez tih stvari ne postoji nista, to znaci da ti i jesi nista i bilo bi lepo da te svoje istine ogranicis na sebe, ako vec ne zelis da ih i zadrzis za sebe, sto bi bilo jos lepse.

Trojkaa

pre 10 godina

Da vidimo kojih igraca smo se lako odrekli u periodu 2008 - 2012...Rakoc,
Milicic, Rakovic,
Radmanovic, Pavlovic... kakvi su takvi, nasi su...

Kss je tada trebao da angazuje Saleta kao menadzera/savetnika da kontaktira sa pojedincima

Labud

pre 10 godina

Pola ljudi sto ovde komentarisu se nisu bas trudili u skoli a siguran sam da ni los nisu imali u toj vukojebini iz koje su dosli. Ok mi je patriotizam i sportu za razliku od onog dss salonskog

gagi013

pre 10 godina

I Bo je uticao na igre Makedonije,i zašto ne pozvati jednog s
tranca?Što smo mi pametniji od Španije?Eno ga Pulen iz Barse,Hajns iz CSKA,ka da smo već izgubili Pekovića!Nemamo toliki fond trenutno,jer se sa igračima između 18 i 22 jako nestručno radi.

Bane

pre 10 godina

Djordjevic samo treba da bude objektivan...Da bude Selektor Srbije a ne bivsi igrac Partizana....Da ne ponavlja Ivkoviceve greske da bira igrace iz crnobelog tabora iako ima mnogo bolje u C.Zvezdi na toj poziciji...I nema sta da brine...Svi ce ga uvazavati i svi ce mu se odazvati....A vec su mu nametnuli pogresnu najavu...Mali Bogdanovic i nekako al ko je Velickovic da ga on promovuse...On je promovisao i Ivkovuca...Ako su ga vec promovisali oni onda su trebala i dva momka iz C.Zvezde...Ima Zvezda NBA-a momaka....Znaci ne terajte igrace pa pisle pricate da se ne odazivaju...Pa to su ljudi sa ponosom i karakterom...Ne moze im se naredjivati....

Gagi 013

pre 10 godina

"student_iz_parka, 27. decembar 2013 20:54) "-Vidiš,sve zavisi iz kog ugla gledaš.Ja sam lično,u poslednjih 10-ak godina,postao sit onog Kubertenovog,važno je učesztvovati ili u našem slučaju osvojiti 7. mesto koje garantuje naredno takmičenje.KOja je to logika?Polomim se 2 meseca na pripremama i "osvojim" 7. mesto?!To je gubitnički mentalitet!Mi se mnogo pravimo pametni i zato prolazimo tako kako prolazimo.Evo živi bili pa videli da će od srebrnih iz Praga biti 1 odličan igrač i 2 vrlo dobra.Nijedan superstar,kalibra sadašnjeg selektore ili ti nekog od 5-6 sličnih iz te generacije.Zato,iskoristimo ono što dozvoljava FIBA da se ne žderemo puno preko leta.Vozdra.

bers0003

pre 10 godina

kako je lako napaliti ljude cim se spomene patriotizam. neki komentari me ovde vracaju u rane 90-te sa unutrasnjim i vanjskim neprijateljima, a i sinisa mihajlovic je vec postao heroj.idealan alibi za neuspjehe. sa izuzetkom parkera ostali NBA igraci biraju kad i gdje ce igrati.olimpijada je bitna dok na ostalim takmicenjima sve manje i manje.neko je dobro primjetio da mnoge zvijezde igraju sa pola snage i da su timovi bolji bez njih.cak su i srpski nba igraci poslije indianapolisa poceli sa zezancijom na reprezentativnim utakmicama...

Apache

pre 10 godina

Da vidimo kojih igraca smo se lako odrekli u periodu 2008 - 2012...Rakoc,Milicic, Rakovic, Radmanovic, Pavlovic... kakvi su takvi, nasi su... Kss je tada trebao da angazuje Saleta kao menadzera/savetnika da kontaktira sa pojedincima
(Trojkaa, 27. decembar 2013 23:08) zaboravio si da su rakoc milicic i ostale zvezde pravile probleme obradovicu, kada je rekao da im trebaju tri lopte da bi igrali napad?

Bane

pre 10 godina

Djordjevic samo treba da bude objektivan...Da bude Selektor Srbije a ne bivsi igrac Partizana....Da ne ponavlja Ivkoviceve greske da bira igrace iz crnobelog tabora iako ima mnogo bolje u C.Zvezdi na toj poziciji...I nema sta da brine...Svi ce ga uvazavati i svi ce mu se odazvati....A vec su mu nametnuli pogresnu najavu...Mali Bogdanovic i nekako al ko je Velickovic da ga on promovuse...On je promovisao i Ivkovuca...Ako su ga vec promovisali oni onda su trebala i dva momka iz C.Zvezde...Ima Zvezda NBA-a momaka....Znaci ne terajte igrace pa pisle pricate da se ne odazivaju...Pa to su ljudi sa ponosom i karakterom...Ne moze im se naredjivati....

KrademPo Italiji

pre 10 godina

Ovoj zemlji više ni Sale nije dobar. Da imam sestru dao bih da se uda za Saleta. Igračina i ljudina. A biće i odličan trener samo za to treba vremena. Žao mi je što sam se vratio da živim ovde. Živeli Emirati. Ajd ćao bre braćo Srbi...

Gajetano

pre 10 godina

(wer, 27. decembar 2013 19:20)
"...ti ces prvi da ga smenjujes posle prvog poraza, a?"

E vidis wer brate, u tome je i problem: necu ja, nego bas ti i tebi slicni. O tome sam i pisao u svom komentaru, ako si ga pazljivo procitao.

Pozdrav,

zozon

pre 10 godina

Malo mi smeta sto Đorđevic ima kratko pamćenje.Sad nekako ispada da nije patriota koji su igrali ovih godina za reprezentaciju.Koliko znam ,pa Krstić je 6 godina sa reprezentacijom,malo li je.Čovek je igrao za repku bez osiguranja.Ako to nije patriotizam onda zaista ne znam šta je.Pitam se kako će to neki sad na leto odjednom postati patriote,a to nisu bili prethodnih godina, tipa Mačvan,Micov,Raduljica i još neki...Tu se vidi njegovo neiskustvo i da malo ishitreno pokušava neke stvari da radi...

Gavgalj

pre 10 godina

Mislim da je red da se oglase Bogdanovic (kosarkas koji ima samo sut) i Novica (koji nema nista) i podrze ovu izjavu, da se jos malo uslihtaju novom selektoru. Krle (koji ne moze da odigra jedan na jedan i da vise od dva poena protiv iole jaceg centra) je to vec ranije ucinio kod Dude, tako da nema potrebe

Drobnjak iz auta

pre 10 godina

Pa zasto si ti prvi napustio reprezentaciju u svojoj generaciji patrioto? Sale je legenda sto se tice igracke karijere, sto se tice trenetskog posla mislim da ce proci kao Mihajlovic, po nastupima me vec nervira vise od Mihe. Kokoskov je trebao biti trener.

Bane

pre 10 godina

Djordjevic samo treba da bude objektivan...Da bude Selektor Srbije a ne bivsi igrac Partizana....Da ne ponavlja Ivkoviceve greske da bira igrace iz crnobelog tabora iako ima mnogo bolje u C.Zvezdi na toj poziciji...I nema sta da brine...Svi ce ga uvazavati i svi ce mu se odazvati....A vec su mu nametnuli pogresnu najavu...Mali Bogdanovic i nekako al ko je Velickovic da ga on promovuse...On je promovisao i Ivkovuca...Ako su ga vec promovisali oni onda su trebala i dva momka iz C.Zvezde...Ima Zvezda NBA-a momaka....Znaci ne terajte igrace pa pisle pricate da se ne odazivaju...Pa to su ljudi sa ponosom i karakterom...Ne moze im se naredjivati....

Mico

pre 10 godina

Hvata me muka od silnih patriota i patriotizma. Setite se samo koliko se Antic razmetao sa patritizmom,a posle se do zadnjeg centa tuzakao sa FSS.
A tek Sinisa Mihajlovic,nijeomogucio da igra mozda i najbolji - LJajic i brzo je zbrisao cim je dobio bolju ponudu.

Bane

pre 10 godina

Djordjevic samo treba da bude objektivan...Da bude Selektor Srbije a ne bivsi igrac Partizana....Da ne ponavlja Ivkoviceve greske da bira igrace iz crnobelog tabora iako ima mnogo bolje u C.Zvezdi na toj poziciji...I nema sta da brine...Svi ce ga uvazavati i svi ce mu se odazvati....A vec su mu nametnuli pogresnu najavu...Mali Bogdanovic i nekako al ko je Velickovic da ga on promovuse...On je promovisao i Ivkovuca...Ako su ga vec promovisali oni onda su trebala i dva momka iz C.Zvezde...Ima Zvezda NBA-a momaka....Znaci ne terajte igrace pa pisle pricate da se ne odazivaju...Pa to su ljudi sa ponosom i karakterom...Ne moze im se naredjivati....

dus dibidus

pre 10 godina

Времена се мењају и по мени нема то пуне везе са патриотизмом.
Нисам ни пљувао те наше играче који се не одазивају, ако неће да играју подржаћу Гагулу и Штимца какви год да су. У ово време није потребно играње у репрезентацији да би нашли бољи клуб као некада, ту су сад менаџери, играчи не желе да се умарају 2 месеца на припремама, ризикујући повреде уместо што могу да обезбеде уносни уговор од кога ће да живе њихова деца. Наравно навијачи ће да пљују те "непатриоте" од играча док просечан српски "патриота" зна само да кука Косову и на сваком кораку загађује околину смећем, крши и ломи.

gagi013

pre 10 godina

I Bo je uticao na igre Makedonije,i zašto ne pozvati jednog s
tranca?Što smo mi pametniji od Španije?Eno ga Pulen iz Barse,Hajns iz CSKA,ka da smo već izgubili Pekovića!Nemamo toliki fond trenutno,jer se sa igračima između 18 i 22 jako nestručno radi.

vlasta

pre 10 godina

Nisu krivi igraci nego Fiba sa sumanutim rasporedom da se svakog leta igra nesto.Pomerite EP na 4 godine pa ce se igraci odazivati jednom u dve godine.

posteni janjicar

pre 10 godina

Bez patriotizma, bez osećaja pripadnosti jednoj državi i narodu, ne postoji ništa?! (Mladen Mladenović, 27. decembar 2013 16:15)

Ako za tebe bez tih stvari ne postoji nista, to znaci da ti i jesi nista i bilo bi lepo da te svoje istine ogranicis na sebe, ako vec ne zelis da ih i zadrzis za sebe, sto bi bilo jos lepse.

Gajetano

pre 10 godina

@Mico
"Hvata me muka od silnih patriota i patriotizma..."

Apsolutno se slazem. Mislim da Sale ovim nazovi patriotskim izjavama zapravo "saliva stravu" od nametnute mu (a nicim izazvane) odgovornosti. Setimo se izjave da je "njegov mali licni cilj da pobedimo Spaniju" i ostale nebu...

Milsim da je kao inteligentan covek svestan da je bio politicki (a ne strucni) izbor. I sada animira javnost. Ne zanima me generalno ova prica do Svetskog prvenstva. A onda cemo videti. Slavicemo ga ako uspe, a ovi isti "Sale Majstore" patriote ce ga u slucaju neuspeha pljuvati vise od nas. Ali sta ces, tako ti je kako ti je...

Pozdrav,

Kerez

pre 10 godina

Sta je onaj Mark Gasol uradio Krsticu na EP, ono je sramota. Nije mogao da sutne u kos. Svako realan ce to priznati. Mi nemamo vrhunske centre. Cao! Znaci, dzaba i tri selektora

prime

pre 10 godina

U tvoje vrijeme konkurencija je bila ultra jaka, biti reprezentativac je značilo skoro sigurno mjesto u nekom jakom timu, a to znači mnogo love,bila je velika država i sportisti su bili Bogovi. Danas je to drugačije,većina neće da igra za dž, zaboli ih za patriotizam. Kad to shvatiš možeš dalje.

Mladen Mladenović

pre 10 godina

Bez patriotizma, bez osećaja pripadnosti jednoj državi i narodu, ne postoji ništa?!Ako se nekome "odseku" te veze,ako mu se "brain wash" metodama izbriše taj osećaj,on postaje NIKO bez obzira na svo njegovo bogatstvo i slavu.Taj sveti i časni osećaj kod nas je "atrofirao" do maksimuma.Nismo "zaostali" poput Novickog već nam smeta sopstveno "runo".Ono što je,kod nas,ostalo od patriotizma,zloupotrebljeno je i uništeno od strane neprijatelja ove države.Kako onih spoljnih tako i unutrašnjih,koji rade u savršenoj koordinaciji.Patriote su izjednačene sa kriminalcima a ta reč se izgovara u tišini kao da se radi o najvećem kriminalu."Kukuruz" je postao naša osnovna vrednost.Merilo svih merila.Setimo se samo Siniše Mihajlovića i epizode sa himnom?!Obožavaoci "kukuruza" su ga horski napadali,što tako "retrogradnim" pokušajima deranžira fudbalere?!Puno sreće ali, sačekajmo....

Sasa

pre 10 godina

Mislim da je red da se oglase Bogdanovic (kosarkas koji ima samo sut) i Novica (koji nema nista) i podrze ovu izjavu, da se jos malo uslihtaju novom selektoru. Krle (koji ne moze da odigra jedan na jedan i da vise od dva poena protiv iole jaceg centra) je to vec ranije ucinio kod Dude, tako da nema potrebe
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Gavgalj, 27. decembar 2013 17:02)

Ja mislim da treba da igra sledeca petorka
Teodosic, Silb, Bjelica, Radenovic, Marjanovic
njihove zamene
Dzenkins, Nedovic,Simonovic,Mitrovic, Katic
a rezerve
Nelson i Keselj

Tako bi svi zvezdasi bili srecni, i oni sa Malog kalemegdana i oni iz S.Stupanca
Narocito ne pozivati nikako ove sto nemaju veze i sto ne trce i ne zalazu se iz Partizana
Milosavljevica, Lucica, Bogdanovica, Krstica, Velickovica, Tepica.

"Dijagnosticar", Nis

Gagi 013

pre 10 godina

"student_iz_parka, 27. decembar 2013 20:54) "-Vidiš,sve zavisi iz kog ugla gledaš.Ja sam lično,u poslednjih 10-ak godina,postao sit onog Kubertenovog,važno je učesztvovati ili u našem slučaju osvojiti 7. mesto koje garantuje naredno takmičenje.KOja je to logika?Polomim se 2 meseca na pripremama i "osvojim" 7. mesto?!To je gubitnički mentalitet!Mi se mnogo pravimo pametni i zato prolazimo tako kako prolazimo.Evo živi bili pa videli da će od srebrnih iz Praga biti 1 odličan igrač i 2 vrlo dobra.Nijedan superstar,kalibra sadašnjeg selektore ili ti nekog od 5-6 sličnih iz te generacije.Zato,iskoristimo ono što dozvoljava FIBA da se ne žderemo puno preko leta.Vozdra.

dzukac

pre 10 godina

Pa neće biti da je samo Holden doneo boljitak novoj reprezentaciji, čudi me kako se Đorđević ne seća Karltona Majersa, on i Fućka (koji takođe nije italijan) su doneli najveće uspehe reprezentaciji Italije, a Majers je čak nosio zastavu na otvaranju OI 2000.
Nisam ni ja za naturalizaciju pošto-poto ali recimo ne bih imao ništa protiv da je Jan Veseli obukao dres Srbije, došao je mlad, igrao je dovoljno dugo u Partizanu, ovde je postao košarkaš, dobro govori jezik...
Naš problem je u tome što još uvek mislimo da smo apsolutni autoriteti što se košarkaške struke tiče i zatvoreni smo za bilo kakve uticaje sa strane. Donekle i imamo razloga, naši treneri Obradović, Pešić, Maljković, Ivković, ranije Nikolić i Žeravica su podigli nivo košarke u mnogim zemljama Evrope, pa i Tanjevića i Ivanovića tu računam, ista je to škola... Nažalost posle jedne medalje u zadnjih 11 godina i par zaista loših rezultata možda je došlo vreme da i mi malo pogledamo šta to i kako drugi rade.

Labud

pre 10 godina

Pola ljudi sto ovde komentarisu se nisu bas trudili u skoli a siguran sam da ni los nisu imali u toj vukojebini iz koje su dosli. Ok mi je patriotizam i sportu za razliku od onog dss salonskog

Trojkaa

pre 10 godina

Da vidimo kojih igraca smo se lako odrekli u periodu 2008 - 2012...Rakoc,
Milicic, Rakovic,
Radmanovic, Pavlovic... kakvi su takvi, nasi su...

Kss je tada trebao da angazuje Saleta kao menadzera/savetnika da kontaktira sa pojedincima

posteno govoreci

pre 10 godina

Srbi su izmedju patrotizma i novca izabrali ovo drugo...nas narod ubijan protjerivan sirom bive drzave, a nas odredjene grupe ubjedjuju da smo to mi radili, ili eventualno kazu, pa mi smo to zasluzili...sve za novac.

zeca

pre 10 godina

Kako mozes da poredis Djordjevica sa Mihailovicem. Mihailovic nista nije osvoio sa reprezentacijom samo je ucestvovao na velikim takmicenjima. Dok je Djordjevic i evropski i svetski prvak sa nasom zemljom. Zasto poredis sampionski sport sa najgorim sportom Srbije fudbalom. Sramota sa tvoje strane. Podrska Djordjevicu.

bojan kg

pre 10 godina

Za pripre me slazem 100%! Treba ukinuti komunisticke pripreme od 80 dana! I poziv igraca treba da bude manji , u Spanskoj reprezentaciji se zna kojih 10 ide sigurno , a za dva mesta bore se 5-6 igraca. Da se ne desi kao sa Raduljicom da decko trenira tri meseca pa ga onda pred prvenstvo otkaci kao 13-og igraca, a posle se cude sto ne dolazi na pripreme reprezentacije!
Teodosic, Nedovic, Bogdanovic, Bjelica, Micov, Krstic, Raduljica, Milutinov, Erceg, Velickovic ovo je po meni kostur ...

bers0003

pre 10 godina

kako je lako napaliti ljude cim se spomene patriotizam. neki komentari me ovde vracaju u rane 90-te sa unutrasnjim i vanjskim neprijateljima, a i sinisa mihajlovic je vec postao heroj.idealan alibi za neuspjehe. sa izuzetkom parkera ostali NBA igraci biraju kad i gdje ce igrati.olimpijada je bitna dok na ostalim takmicenjima sve manje i manje.neko je dobro primjetio da mnoge zvijezde igraju sa pola snage i da su timovi bolji bez njih.cak su i srpski nba igraci poslije indianapolisa poceli sa zezancijom na reprezentativnim utakmicama...

jaa

pre 10 godina

samo vrhunski igrači čiji status u klubu nije pod znakom pitanja sebi mogu da dozvole tako nešto, ovi naši nisu zvezde i ne postavljaju uslove klubu već ćute i slušaju...

Иван

pre 10 godina

Једино је питање да ли ће Ђорђевић и као тренер умети да препозна финесе које које разликују мајстора од обичног занатлије. На пример, та прича о патриотизму Паркера и Новицког, осим што мислим да имамо и већих брига и да служи као алиби, има две стране: 1. та двојица се јесу одазивали, али 2. било им је заузврат дозвољено да раде шта желе. Е сад, наши претходни селектори најпре нису ценили звезде, чиме су их отерали из тима, а онда су то покушали да направе од играча који пре петнаест година не би добили више од минут-два по мечу у репрезентацији. Оно јес', ни те "отеране" звезде нису ни близу ранга Новицког, али опет, то је оно најбоље што смо тад имали, и најзад, није искључено да би постали ранг Новицког да их нисмо тако лако отерали (што нажалост никад нећемо сазнати, али бар можемо избећи сличне упитнике у будућности паметнијом политиком). Невоља са Ђорђевићем би могла да буде то што је он део нашег златног доба, а баш тај детаљ је, опет, део проблема српске кошарке: стари су поставили превисоке стандарде. У Француској је Паркер лако могао да постане привилегован, јер је испред себе имао само неке данас заборављене играче типа Стефан Островски, Ришар Дакури, Стефан Ризашер... Тарик Абдул-Вахад је постао звезда те репрезентације самим уласком у тим Сакрамента. А неки наш данашњи клинац, ето рецимо Радуљица, мора да добро успе у НБА да би био привилегован, пошто смо ми знали и за Дивца, Ребрачу, Ђорђевића, Даниловића, Бодирогу, Кићановића, Славнића, Далипагића...

igor

pre 10 godina

Mozda je i tacno ovo sto pricaju da covek nema dovoljno dobrih rezultata kao trener da bi bio selektor, ali ovim izjavama me vec nekoliko dana odusevljava. Covek govori prave stvari, nakon svega ovoga sto sam cuo da je izjavio smeo bih da se kladim da ce cudo da napravi od reprezentacije!

*nesa*

pre 10 godina

Ja sam ovo jos pre par dana najavio samo sto sam pogresio u vezi novog kluba.Nadam se da ovaj decko nece protaciti svoj potencijal.I moram nesto da prokomentarise.Ja jesam Partizanovac al ne od one klase koji vise mrzi Zvezdu nego sto voli Partizan,stavise navijam u svim utakmicama za nas klub sem kad igra protiv mojih crno belih.zadnjih par dana se dosta prica o reprezetaciji itd, pa ja pitam gospodu koji pljuju po Dusku Vujosevicu(koji nije svetac daleko od toga) al taj isti Partizan pravi buduce repezentativce Srbije a i drugih zemalja(Nasi Bogdanovic(po meni buduci top 1 u Evropi),Milosavljevic,mali Milutinov ce biti ekstra klasa za par godina,imajte u vidu da on ima tek 19, Nadam se da ce se mali Salic pokazati pa da vidimo taj potencijal o kome se prica uveliko,+mladi Lovernj,Dalo(Francuzi),Bertans(Leetonija)i po meni osrednji Gagic)znaci Partizan gradi i pravi igrace koji ce ubuduce biti nosioci svojih reprezentacija(najvise Srba)Dok Zvezda je imala 2 mlada potencijala ekstra klase(jedan se nazalost povredio Mitorivc,a drugom niste dali da igra Cvetkovic)i 3! ok Amera koji samo izvlace pare a nista nece donet nasoj kosarci,i jos par igraca koji su po mom ukusu al opet vec u godinama!I jedini reprezentativni potenicjal u zvezdi je Marijanovic.pa pitam navijace Zvezde,sa Kojim pravom pljujete po Partizanu i njenim igracima u koje ce te se daj boze kleti kad donsesu sledecu medalju Srbiji,Kad je vasa uprava od samog izbora igraca napravila instant klub!?Napred Srbija!

Gajetano

pre 10 godina

(wer, 27. decembar 2013 19:20)
"...ti ces prvi da ga smenjujes posle prvog poraza, a?"

E vidis wer brate, u tome je i problem: necu ja, nego bas ti i tebi slicni. O tome sam i pisao u svom komentaru, ako si ga pazljivo procitao.

Pozdrav,

navijac reprezentacije

pre 10 godina

Skratite pripreme sa dva meseca na dve nedelje i svi ce se odazvati. Ovo kazem kao laik za pripremu sportista ali mi zdrav razum nalaze da je dva meseca priprema previse,i mene cudi da se uopste neko od kosarkasa i odaziva na te takve pripreme posle naporne sezone. Moraju se okupiti najbolji igraci po svaku cenu, inace nema nista od vracanja u vrh. Dogovoriti se sa igracima koji se do sada nisu odazivali, npr sa Raduljicom koji je sada NBA igrac, pokusati obezbediti pravo igranja za neke igrace ako jos uvek postoji sansa (Kuzmic, Savovic)- to su najbitnije stvari.Vrhunskim igracima, a pogotovu onim iskusnijim nikakve posebne pripreme nisu potrebne, potreban im je odmor posle naporne sezone i motiv da igraju u reprezentaciji, i potrebno ja da budu u top formi kada krenu odlucujuce utakmice.

PimPong

pre 10 godina

Mislim da je ono sto su Parker i Novicki postigli fenomenalno, pogotovo Novicki i kad se uzme u obzir da nije bas imao velike talente oko sebe. Ako je savez ulagao u igrace, sto nije sa svima slucaj, igraci mozda treba da se revansiraju savezu igranjem za reprezentaciju. Ali isto tako, treba shvatiti neke od igraca koji ne zele to da rade. Igraci su ljudi koji zive u vremenu i prostoru a ne neki fiktivni idoli. Igraju napornu sezonu sa mnogo putovanja, i kad se to zavrsi i dodje godisnji, treba da se automatski odazovu i ga potrose na pripremama i prvenstvima, a ne sa porodicom? Meni je porodica bitnija od bilo kakvog patriotizma. Kao sto sam rekao, ovo sto su njih dvojica uradili pokazuje kakve su "ljudine", ali treba shaviti i neke od igraca koji to ne zele da rade.

Piroćanac

pre 10 godina

Ko se još seća da su prvi otkazi došli od Divca i Danilovića na SP '98, da je Krstić u tri navrata imao važnija posla tokom leta u periodu 2003-2009., da se Peđi nije sviđalo kada je Obradović selektor...

KrademPo Italiji

pre 10 godina

Ovoj zemlji više ni Sale nije dobar. Da imam sestru dao bih da se uda za Saleta. Igračina i ljudina. A biće i odličan trener samo za to treba vremena. Žao mi je što sam se vratio da živim ovde. Živeli Emirati. Ajd ćao bre braćo Srbi...

One Crazy Wolf

pre 10 godina

Angazovanje Dejana Bodiroge u kosarkaskom savezu i postavljanje Saleta Djordjevica na mesto selektora vrlo verovatno jesu najbolji izbor za dugorocni uspeh nasih selekcija.
Ono sto bode oci jeste cinjenica i realnost da sastav seniorske selekcije, a i mladjih kategorija, ,,kroje'' menadzeri - kao sto je i bio slucaj na evropskom prvenstvu. Nadam se da ce Sasa ostati dosledan svojim idealima i da ce takve stvari svesti na minimum.
I jos nesto, ne treba povezivati i stavljati u isti kontekst (ne)pevanje
himne i kult reprezentacije.
Jednostavan primer... Sinisa Mihajlovic je zahtevao od igraca pevanje himne kao uslov igranja za reprezentaciju ( naravno da je to pozitivno, ali puno vrhunskih igraca ne peva himnu, ne zbog nepostavanja drzavnog dresa, vec zbog fokusa na utakmicu ) i postavio je jos puno uslova koji nemaju nikakvu vezu sa igrom, vec sa skretanjem paznje sa najbitnije stavke - forsiranje ,,menadzerskih igraca'' i njegova (ne)strucnost.
Rezultati oslikavaju kvalitet rada.
Sustina je da mi ,,zivimo'' od stare slave i da imamo prevelika ocekivanja, realnost je da vise nemamo ni priblizan kolektivan niti pojedinacan kvalitet, nemamo nosioce igre u vrhunskim klubovima, nasi igraci nemaju rejting kod sudija i vecina su ,,nedovrseni igraci'' i nemaju pobednicki mentalitet.
Ono sto imamo jesu mladost, zelja, motivacija, sto donekle moze nadoknaditi nedostatak kvaliteta, ali za ozbiljnije rezultate je potrebno vise od toga.
Sve u svemu, puno srece nasima!

wer

pre 10 godina

(Gajetano, 27. decembar 2013 17:57)

brate, zbog takvih umnih gromada kao ti covek ne sme ni izjave da daje..

mozda si ti svoj mozak nasao polovnog na buvljaku, ali sve sto je Sale rekao, potptuno je OK.

ti ces prvi da ga smenjujes posle prvog poraza, a?

student_iz_parka

pre 10 godina

@ gagi013

Mi smo jedna od retkih zemalja koja svoju reprezentaciju nije pretvorila u klub i na to sam ponosan. Vise volim da vidim sta mozemo da uradimo sa nasim igracima nego da kupujemo strane igrace da bi smo jurili bolji plasman. Na kraju krajeva nije sve ni u medaljama. Mogli bi smo tako da dovedemo i 5 stranaca da igraju za reprezentaciju sa kojima bi smo recimo uvek bili favoriti za medalju. Ali to onda ne bi bila Srbija i ne vidim poentu takve reprezentacije. Nije to klub.

Kad ide zadnji za Zeleznik?

pre 10 godina

@ dus dibidus
Promasio si sine...Divcu, Bodirogi, Saletu, Paspalju, Tomasevicu, Danilovicu, Stojakovicu, Gurovicu nikada nije bio problem ni novi ugovor, a bili su puni ko brod i uvek se odazivali na pozive. Vecina sadasnjih (uz par izuzetaka) je alava iskljucivo na pare.

vilhelm tel

pre 10 godina

@Drobnjak iz auta

Moram da ti odam priznanje na konzistentnosti - sistem vrednosti ti je potpuno poremećen u svakoj kategoriji. Smara me kad vidim da neko od kontraša u jednoj ili dve stvari deli moje mišljenje, odmah se preispitam. Ti si, brate mili, potpuno fascinantan. Sad ti smeta i Sale.
Svaka čast!

chicharito

pre 10 godina

Lepo je sve rekao, ali Djordjevic mora da ispravi jednu Ivkovicevu gresku - vise nego dugacko trajanje priprema. Dosta igraca zavrsi sezonu oko 15 juna, a posle toliko utakmica 2 nedelje odmora je zaista malo, narocito ako takmicenje krece u septembru

djordjevic

pre 10 godina

Nije tako samo u kosarci, i u fudbalu ostaju mrlje igracima koji nisu sa reprezentacijom osvojili evropsko/svetsko.

Na primer, ne osvoji li Mesi svetsko sa reprezentacijom, uvek ce mu biti to biti mrlja u karijeri. Slicno je i za Ronalda, mada ajde, nije realno da Portugal osvoji, ali on mora da ih nosi dosta daleko na svetskom da bi se to smatrao uspeh...Pa nije ni cudo sto nikoga od engleskih fudbalera ne smatramo samom svetskom elitom, tako je to kad decenijama nista ne uradis na svetskim prvenstvima. Slicno vazi i za Nemce, iako imaju neverovatne igrace...

A oni koji prate NBA, znaju kakav ugled imaju igraci tipa Manu, Parker, Novicki, Skola, Rubio, Gasol 1 i 2 zbog svojih uspeha sa reprezentacijom...

Suk

pre 10 godina

Djordjevic je legenda nase kosarke. Bio je lider jedne izuzetne generacije kosarkasa koji su imali odredjeno shvatanje patriotizma. Medjutim, ne verujem da je moguce to shvatanje potpuno povratiti (a msilim da nije ni potrebno). Ne zato sto su danasnje generacije gore, vec jednostalvno zato sto su drugacije. Ja verujem i da danasnje generacije poseduju patriotizam, ali njihova interpretacija je drugacija od one koju smo imali pre 10 godina. Jednostavno svaka generacija ima svoje vidjenje, pod uticajem velikog broja faktora. Uspesni su oni (treneri) koji uspeju da razumeju interpretaciju novih generacija, i da se u nju uklope. Srecno Sale!

palop

pre 10 godina

Stvarno svaka cast Parkeru i Novickom. Ljudi svake sezone odigraju oko 100 NBA utakmica i onda leto provedu sa reprezentacijom. Takvi sportisti zasluzuju ogromno ostovanje.
Dirk je ovo EP propustio, ali on ima vec preko 35 godina i malo odmora mu je neophodno, neverovatno je sto jos uvek i igra na tom nivou...

One Crazy Wolf

pre 10 godina

,,zeca'',

Stvar je u tome da ni u jednom trenutku nisam poredio Mihajlovica ( ili Mihailovica, u tvom slucaju ) i Sasu Djordjevica, kao ni fudbal sa kosarkom. Niti mislim da je to za poredjenje. A s obzirom na to da me javno prozivas i izvlacis moje reci iz konteksta, da li mislis da je u redu u igrackom smislu porediti Dzejsona Kida i Saleta Djordjevica? Ako je neko bio vrhunski igrac, ne mora da znaci da ce postati vrhunski selektor. Naravno da postujem Saleta i u ljudskom i igrackom smislu, i nadam se da ce biti uspesan na selektorskom mestu.
A kao neko ko je dobro upoznat sa funkcionisanjem u organizaciji kosarkaskog saveza, a narocito klubova ( Zvezde, Partizana, Mega Vizure... ), mogu ti reci da je svaka moja rec na mestu. Ono sto me brine je to da je puno njih podrzalo tvoje razmisljanje, a da isti nisu shvatili poentu mog komentara. Pokusacu da ti pojednostavim da bi razumeo... Svuda gde ima novca ima i puno ljudi koji imaju interesa, ali to se ne odnosi na rezultate, vec na licnu korist. Ti ljudi nemaju obraza niti ljudskosti i vrse veliki pritisak da bi ostvarili svoje ciljeve, po svaku cenu. Mihajlovica ( Mihailovica ) sam naveo kao primer nestrucnosti i loseg odnosa prema igracima, u smislu da Sale ne dodje u situaciju da padne pod uticaj menadzera i pozivanjem nekvalitetnih igraca trazi eventualni izgovor, a iskreno se nadam da to toga nece doci. A od Saleta ne treba ocekivati da promeni sve odjednom, vec da kvalitetnim radom donese konstantnost.

Pozdrav.

zeca

pre 10 godina

Slazem se sto si rekao za Kida i Djordjevica da neznaci da ce biti dobri treneri. Sto se tice menadzera i novca nemora da znaci jer nam je kosarka daleko ispred fudbala. Ivkovic je letos sa malte ne drugom ekipom bio sedmi. Teodosic i jos par igraca uz ove letos i imacemo dobru ekipu.

zozon

pre 10 godina

Malo mi smeta sto Đorđevic ima kratko pamćenje.Sad nekako ispada da nije patriota koji su igrali ovih godina za reprezentaciju.Koliko znam ,pa Krstić je 6 godina sa reprezentacijom,malo li je.Čovek je igrao za repku bez osiguranja.Ako to nije patriotizam onda zaista ne znam šta je.Pitam se kako će to neki sad na leto odjednom postati patriote,a to nisu bili prethodnih godina, tipa Mačvan,Micov,Raduljica i još neki...Tu se vidi njegovo neiskustvo i da malo ishitreno pokušava neke stvari da radi...

Dulex

pre 10 godina

Novicki je za svoj patriotizam bio nagrađen sa ovacijama na EP 2005. godine od strane beogradske publike i te ovacije i dalje navodi kao jedan od najlepših momenata karijere...

moram da kazem il cu da puknem

pre 10 godina

aaaaalllllllooooo ko je mogao zocu da obeca kada je postao trener partizana da ce biti na krovu evrope. ko mu je mogao garantovati da kada je preuzeo reprezentaciju da ce postati i evropski i svetski sampion i naravno ko je mogao da pretpostavi da necemo sa njim na celu ni grupu proci u novom sadu.

Bluemonday

pre 10 godina

E' moj Sale kome govoris? Ti si covek koji svet oko sebe gleda i oseca svojim ocima i culima, ali malo je njih koji ce te u Srbiji razumeti. Za njih su Parker i Nowitzki iz drugog sazvezdja, a ne obicni ljudi kao i svi u Francuskoj, Nemackoj, Srbiji. Srecom tvoja generacija je bila generacija koja je znala sta je drzavni dres i drzavni grb, licila je na Tonija i Dirka. Hvala vam na brojnim lepim trenucima koje ste nam prisutili! Vi ste voleli svoju zemlju, igrali ste iz ljubavi, oslanjajuci se na konstantan rad, kao i danasnji Francuzi i Nemci sto vole svoju zemlju iznad svega. U danasnjoj Srbiji, a samim tim i u sportu, to nije "in". Moramo mi mimo sveta.

Apache

pre 10 godina

Da vidimo kojih igraca smo se lako odrekli u periodu 2008 - 2012...Rakoc,Milicic, Rakovic, Radmanovic, Pavlovic... kakvi su takvi, nasi su... Kss je tada trebao da angazuje Saleta kao menadzera/savetnika da kontaktira sa pojedincima
(Trojkaa, 27. decembar 2013 23:08) zaboravio si da su rakoc milicic i ostale zvezde pravile probleme obradovicu, kada je rekao da im trebaju tri lopte da bi igrali napad?