Sreda, 25.12.2013.

16:59

Sale: Radom ćemo opet biti velesila

Novi selektor srpskih košarkaša Aleksandar Đorđević rekao je u intervjuu za B92 da veruje da radom naša reprezentacija ponovo može da postane velesila.

Izvor: JT

Sale: Radom æemo opet biti velesila IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Zoki

pre 10 godina

@(NemanjaVac8, 26. decembar 2013 03:03)
Slazem se stobom, al bracu petrovice, cosica, slavnica, kindzu, divca, paspalja i druge nie dala jugoslovenska liga vec ih je dala titina diktatura "da nasi sportisti nisu smeli ici vani dok ne navrsi 28 godina" (kad bi taj zakon dosao na snagu opet... imali bi bolji kvalitet sad nego tad jer sad bi i drugi srpski regioni igrali kosarke). Bili smo kosarkaska sila kao repka dok na klubskom nivou nismo bili velesila, jer tad je kupove dizao real, barcelona, italiani i sovjeti.. gledana koja smo imena imali trebali su nasi klubovi dici bar 15 evropskih trofeja (a digli su samo 7). Nama ne treba jadranska liga a nit ruska liga, potreban je sponzor za domacu ligu i zakon o sportu, i jos da ti napomenem da je potrebno da se kontrolisu telefonski razgovori vecitih jer bas oni su ti sto upropastavaju srpski sport. Kakva drzava, takav sport!

Zoki

pre 10 godina

@marko maestro

Vrati se u osnovnu školu pa za početak nauči pravopis i gramatiku. Sramota je da neko uopšte pokušava da raspravlja o bilo čemu ako ne zna gramatiku i pravopis maternjeg jezika. To pokazuje koliko je osoba aljkava i nedosledna. Pa to su stvari koje deca uče još dok su u periodu kad im učenje predstavlja zadovoljstvo. Neko ko to nije savladao ima ozbiljnih problema.
(Zmago, 26. decembar 2013 07:34)
Pa tvoj srpski zmago je mnogo losiji od markovog, a marko je stranac kao i ja. Jos da te pitam kako je stvojim engleskim jezikom, bez engleskog ne kritikuj nikog jer u demokratiji ispadas glup. Zelim reci da u demokratiji svako ima prava da se izrazi.
@Marko.. Ruska liga je preskupa i predaleka putovanja i to mi prepustamo slovencima i rvatima.
Jadranska liga je propast srpske kosarke, al bolje je nemamo. Ja bih zelio neku ligu za grcima; 4 grcki kluba i nasih 4 klubova razpucati 14 kola bez play ofa, ko pbedi u regularnom delu i nek se racuna pobednikom. Ja neverujem da grci zele taj projekat jer imaju prejaku ligu (nemaju potrebe za regionalna takmicenja) a nit zele da se njihovi rivali sastaju previse puta u toku godine.
Najbolje je resenje da gasprom (ili neko drugi) finansira domacu ligu sa pet miliona evrona po godini, to bi bilo dovoljno za srpsku kosarku da se naganjamo po slovenskim selima i ostalim sikarama.

Zmago

pre 10 godina

@marko maestro

Vrati se u osnovnu školu pa za početak nauči pravopis i gramatiku. Sramota je da neko uopšte pokušava da raspravlja o bilo čemu ako ne zna gramatiku i pravopis maternjeg jezika. To pokazuje koliko je osoba aljkava i nedosledna. Pa to su stvari koje deca uče još dok su u periodu kad im učenje predstavlja zadovoljstvo. Neko ko to nije savladao ima ozbiljnih problema.

Heisenberg

pre 10 godina

Sta vam je vise sa tim Bjelicom zar niste gledali evropsko prvenstvo?Decko ne moze da uhvati loptu koja mu pada u ruke, sutira u prvim sekundama napada sa 10 metara,igra totalno bezvoljno sa vecito nekom tunjavom facom uopste ne podize atmosferu u reprezentaciji niti se raduje kao npr Bogdanovic ili Nedovic.Drugo jeste da je duda strucnjak i sve to stoji ali ne zvati milosavljevica i marjanovica koji su imali dobre sezone i kidaju a zvati drvo od gagica stimca i potpuno beskorisnog anjusica kvazi sutera ogromna greska

TOLE,SALE&MIHA

pre 10 godina

Ovo će biti kao sa Mihom u fudbalu . Ni Sale ni Miha naravno pre preprezentacije nisu imali trenerskog posla . ( istina Miha je bio pomocni sakupljac lopti ) . Sad me optužite da nisam Srbin ali tek kad vidim konkretne rezultate , neku medalju sa nekog takmičenja priznaću da je ovo bio dobar potez.

dule

pre 10 godina

Prslo je sve menadzerisanje radi punom parom,ko je ciji igrac itd.Nemoj te se zaludjivati sa nekim velikim uspehom.Sale je legenda nase kosarke,moze samo da privuce odredjene igrace da im podigne cenu.

Nikola

pre 10 godina

Sa jedne strane, mozete reci da je Sale neiskusan trener, sto u neku ruku i jeste tacno.Ali, Sale je, pored svih svojih igrackih kvaliteta, sportske inteligencije, i svega sto ga je krasilo dok se bavio aktivno kosarkom, imao i jedan talenat koji se retko vidja, bio je produzena ruka trenera u igri, odnosno trener na samom parketu.Kao playmaker, posao mu je bio da upravlja igrom i potpuno je kontrolise.Nabrojite mi igrace, koji to mogu, ja ih ne znam mnogo.On je donosio smirenost, organizovanost i preciznost u igri.
Takvi igraci imaju predispozicije da postanu vrhunski treneri.Takodje, velika prednost za njega kao selektora je ta sto, ja ne verujem da postoji igrac koji ce odbiti poziv upucen od strane Aleksandra Djordjevica. Svi aktuelni igraci su odrasli gledajuci ga i kopirajuci njegove poteze i iz ovog razloga verujem da nece biti problema sa autoritetom (smatram da je jedini koji moze da "ukroti" Teodosica).Znaci, 2 glavna problema koji su se javljali godinama, neodazivanje i problemi sa autoritetom, ce biti reseni.

Sa druge strane, malo je vrhunskih igraca koji su postali i vrhunski treneri, u bilo kom sportu :) ali verujem da Sale to moze da postane.

Imamo mlad, perspektivan tim, sada i mladog trenera, legendu nase i svetske kosarke.Ako okupi vrhnuski tim strucnjaka oko sebe, a verujem da hoce, verujem da je buducnost obezbedjena.
Pokazimo malo vere u njih i ko zna, mozda se ponovi prica sa Obradovicem, koji je iz patika uskocio na klupu i postao ovo sto jeste.

NemanjaVac8

pre 10 godina

Igranjem jadranske lige sve vise i vise tonemo... spas srpske kosarke je da molimo ruse da nam ustupe cetiri mesta u njihovoj ligi, a usput igrati i svoju ligu paralelno... igranjem ruske lige bi bio svaki mec derbi...
(marko maestro, 25. decembar 2013 22:51)
...
Pa igranjem lige poput ove Jadranske naša košarka je dobila Divca, Paspalja, Danilovića, Đorđevića itd. Tadašnja liga je faktički ova liga. Tu su Cibona, Zvezda, Partizan, Olimpija isl...Dakle jača liga daje bolje igrače i tu nema tajne. Osim te lige bitno je da naši timovi igraju i evro takmičenja. Standardno bar 2 tima u evroligi su dobar posao. Dalje, igranje ruske lige je izvodljivo samo kada bi naši timovi mogli da se presele u Rusiju, jer putovanje do Rusije i nije tako kratko i jeftino. Te pare i sve ostalo što ide sa tim nisu male. Osim toga kako misliš da iz ruske lige naši timovi izbore evro ligu - nema teorije. A ako misliš da igramo sa rusima tek onako a kroz našu ligu da se borimo za evropu to je tek nemoguca misija iz puno razloga od kojih su 2 kljucna. Zvezda i Partizan teško da bi bili u sredini tabele u ruskom prvenstvu, a eventualno naša srpska liga nema nikakvu prohodnost u evro takmicenja i takvo stanje bi moglo da potraje godinama.Dakle, izgubili bi mnogo više u odnosu na ono što nudi ABA liga. Što se tiče derbija, zna se šta je derbi i zna se ko su vatreni rivali. Može Zvezda da igra i sa Lejkersima, ali zna se šta su velika rivalstva, a šta samo velike utakmice.

Crkvinac

pre 10 godina

1. Teodosic, Markovic
2. Nedovic, Bogdanovic, Milosavljevic
3. Micov, Lucic
4. Bjelica, (Erceg, Mitrovic, Velickovic, Savanovic, Macvan)-ko bude u najboljoj formi
5. Krstic, Raduljica, Marjanovic

marikone

pre 10 godina

neka proba covek, i onako nemamo neke blistave igrace. Njemu ce trebati malo afirmacije, a i harizmaticna je pojava mozda uspe da napravi iznenadjenje.

Miki

pre 10 godina

Kad bi gledali sada po formi igraca:1.Teodosic,2.Bogdanovic,3.Milosavljevic,4.Paunic,5.Nedovic,6.Bjelica,7.Macvan,8.Savanovic,9.Krstic,10.Marjanovic,11.Raduljica,12.Micov-Lucic-Micic..itd :D

stevan

pre 10 godina

Izbor Djordjevica jeste kockanje cak I da imamo najaci tim u Evropi, jer nije lako voditi ni zvezde, a kamoli nas tim koji se menja iz godine u godinu, u zavisnosti na koju nogu igraci ujutro ustanu. Ja bi predlozio Djordjevicu da vrati legendarne plave dresove, a one crvene nek posalje u Tursku ili Rusiju.

Nije bitno

pre 10 godina

Ja ću samo da napomenem da je Ferguson stigao u Mančester kao relativno nepoznat trener (ispravite me ako grešim) i da mu je mnogo godina trebalo da dođe do prve titule, a ostatak priče svi znamo. Zato ljudi budite strpljivi sa Saletom i nemojte odmah da budete skeptični. Bio sam i ja skeptičan kad je u Istanbulu uzeo loptu u ruke, a ostalo je istorija.

ex sns

pre 10 godina

Trebamo svi da ga podrzimo i da pozelimo sve najbolje,verujem da ce svi da uloze mnogo rada i energije i nadam se da cemo sledece god.da postignemo dobar rezultat.

Omke

pre 10 godina

Sale,SILO, ti imas bujnu mastu... Bolje bi ti bilo da razmislis kako izvesti srbiju iz nezaposlenosti, bede i siromastva.... A da budes sila mnogo si prebacio i prezubio, pre ce da sleti NLO u Beograd nego da Srbija bude velesil, bolesnici glupi...

Zaciorski

pre 10 godina

Super sto ima toliko pozitivnih komentara, dajte par meseci pa cete videti koliko istih ovih pljuje po Saletu I govori kako on nema iskustvo, trenersko umece, znanje, bla bla. I to vec nakon prvog poraza. Sve u stlu, "jesam ja govorio da...., ali mene niko ne slusa...". Srpski licemerluk...

Misa

pre 10 godina

Sale..ne sumnjamo u tvoje kvalitete,na prvom mestu ljudske,a onda na enormnu kolicinu pozitivne energije,kao i ogromno igracko iskustvo. Samo napred Srbija je uz TEBE.

marko maestro

pre 10 godina

Igranjem jadranske lige sve vise i vise tonemo, aj da je u formatu jadranske lige sampiona u cetiri grupe po 4 kluba pa razigravanje.. spas srpske kosarke je da molimo ruse da nam ustupe cetiri mesta u njihovoj ligi, a usput igrati i svoju ligu paralelno. igranjem ruske lige bi bio svaki mec derbi a u ovoj jalovoj gumenjarskoj ligi je samo derbi izmedju srpskih timova i ponekad neki klub upadne u taj derbi kao nesrpski tim.
Igranjem ruske lige sa cetiri kluba a nasu ligu sa deset klubova (utakmice iz ruske lige prenositi u domacu ligu i to nie naporno za domacu ligu).. zavrsno razigravanje u domacoj ligi treba igrati od 1/4 i mislim da nasi prestavnici iz ruske lige nebi imali problema odigrati 50% domace lige sa B-timom i nebi bilo problema da se plasiraju medju 8 najboljih. deveti deseti bi trebao odigrati kvalifikacionu seriju sa prva dva drugoligaska kluba u 12 kola "cetvorokruzno" i prva dva igraju sledecu senzonu srpsku prvu ligu od deset klubova (sansa za zatvoreno Srpsko prvenstvo). Prestavnici ruske lige bi mogli igrati sa po cetiri stranca a drugi klubovi smaksimalno od dva stranca, tako da se nadoknadi prednost. Treba uvesti super kup srbie sa 4 kluba "F4" i liga kup srbie sto bi igrale prve dve lige sa zavrsnim F8 (to je spas nase kosarke da svi delovi srbie okuse elitnu kosarku. ... nastavak saljem!!

realni Zvezdaš, napred Sale

pre 10 godina

Valjda nećeš kao Duda i Miha da imaš kombinacije sa menadžerima i da ne prevladava sujeta, to je ključ uspeha.

nestasko

pre 10 godina

Sale je bio igrac van svake kategorije neprevazidjen i skoro ga neko nece prevazici , ali to je bio kao igrac , a kao trener koji su mu uspesi ? Ima svoje novinare koji o njemu pisu bajke Sale ovo Sale ono , ali kao trener je bez uspeha . Zar mu treba dati da vodi reprezentaciju da bi se naucio ? Ako smo hteli mladjeg trenera imali smo drugog Saleta , ali ne Djordjevica , vec Saleta Obradovica , koji ima uspeha kao trener za razliku od Sale Nacionale , ali vi novinari ste cudo kad uzmete nekog da velicate ili da unistavate .

Tottenham

pre 10 godina

Imamo mi igrace, i to igrace koji ce tek biti igracine, a imamo i ove iskusnije, nadam se da ce Sasa sve lepo sklopiti, msm da ne moze dostici velikog Dudu ali ipak zelim mu da bude i duplo bolji od njega, sa srecom Sasa

Napred Partizan

pre 10 godina

Osamdeset i neke plej of u produžecima sa Zvezdom ulazi Sale(mislim da mu je to bio prvi put), Instanmbul 92, Finale sa Litvancima, Hrvati 1997. Ta osećanja mogu da poredim samo nekim najdražim životnim radostima koje sam doživeo. Mislim da zbog svog renomea, šmeka i košarkaške inteligencije može da pomiri mnoge stvari kod nas. Takođe mislim da upravo zato što je on Sale nacionale i što je pola potencijalnih reprezentativaca zbog njega počela da trenira basket može da napravi varijantu u kojoj neće otkazivati učešće u reprezentaciji. Ako dovede najbolje što imamo u ovom trenutku, mi nikako nismo slabi. Da li Sale to može? Ja mu verujem, kao što sam mu verovao svaki put kada je par sekundi pred kraj utakmice uzimao loptu u ruke. Najbitnije je da je on verovao, zato su te lopte i ulazile. Ubeđen sam da ne veruje da je moguće, da se ne bi toga prihvatao. Samo napred majstore.

Stevo djubre

pre 10 godina

@Apache
Sale je zvezdaš.
(Tako je, 25. decembar 2013 17:34)

Jesi li siguran:

http://oi44.tinypic.com/2mg5xjr.jpg

Da pojasnim: Na slici je Sale Nacionale koji vitla crno-belom zastavom, prkoseci svom ocu, tada treneru Zvezde, Bati Djordjevicu.

Molim, u buduce, ne pisite nesto tek onako da bi pisali.
Hvala.

Silvesterov kriterijum

pre 10 godina

Treba potpisati ugovor na 10 godina bez obzira na rezultate.
Treba istrpeti mladog selektora, jedino tako možemo da se vratimo u svetski vrh.

milos knezevic

pre 10 godina

po meni mozda nas najbolji sportista kojeg smo imali,ovaj put mu zelim puno srece,mada mislim da ce urusiti svoj kredibilitet,ovo vise nije ona zemlja od pre,svi koji imalo vrede zive daleko odavde,tako da mu zelim puno srece u nemogucoj misiji

Oj debeli lade,zasto ljudi rade....€€€

pre 10 godina

Dnevnik RTS - Voditelj "Saša, šta će da bude vaš prioritet u reprezentaciji ?"
Djordjević - " da naučim igrače da pevaju himnu ..... ali na kraju takmičenja, na pobedničkom postolju" .... KAKAV KRALJ !!!

milos sa juga

pre 10 godina

jedva cekam da krene sampionat i da vidim Sale nacionale na klupi.
bog ga je stvorio za uspehe u kosarci, kako na parketu tako i pored linije. sale kosarku sam zavoleo samo zbog tebe. imas autoritet, imas harizmu, imas igrace ali ne bas kao sto si ti bio. verujem u tebe, samo napred majstore.

my way

pre 10 godina

Mislim da bi Sale sa ovim timom ozbiljno mogao da juri medalju na SP - Teo, Micov, Nedovic, Markovic, Lucic, Bogdanovic, Milosavljevic, Savanovic, Erceg, Krle, Raduljica, Bobi.
(1111, 25. decembar 2013 19:12)

A Bjelica?

Гале

pre 10 godina

Ни једна Шпанија не може да себи приушти луксуз да им не игра 4-5 играча, камоли Србија. Само најјачи састав даје наду.

nek se vrate godine

pre 10 godina

pravi izbor, treba nam neko sa imenom i respektom kod igrača, i tako ko što je reko, kratkoručni planovi sa najboljim igračima u trenutku... za budučnost nek brinu ovi u klubovima, a reprezentacija nek donosi medalje...

milandj70

pre 10 godina

Iako umereni zvezdaš posle njegovih čuvenih trojki izljubio sam televizor sto puta od sreće.Sve najbolje i želim mu da bude zapamćen u istoriji košarke kao dobar trener,ništa manje nego što je bio dobar igrač.

raskorak

pre 10 godina

Ne verujem coveku koji pristaje da bude selektor i trener reprezantacije,a pritom nema potrebno iskustvo za takav posao.Reprezentaciju bi trebalo da vodi oprobani strucnjak,a ne neko da se vezba na njoj,kao Sinisa Mihailovic.A na igrackoj karijeri svaka cast,ali to nema veze sa ovim poslom na koji je usocio!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bzvz, 25. decembar 2013 19:52)

slažem se! kao što je bio smešan i neozbiljan potez uprave KK Partizan, kada su davne '91. Željka Obradovića "iz patika" gurnuli na mesto trenera, pa je čovek u prvoj sezoni osvojio evroligu sa osrednjim timom, uz 2 igrača ekstra klase - Danilovićem i Đorđevićem (plus Ivo Nakić). ok, jeste Žoc imao veeeliku pomoć u vidu profesora Nikolića, ali je ipak on sam vodio utakmice.

ne tvrdim da će Sale napraviti trenersku karijeru kao Željko, ali čemu odmah toliko malodušnosti i pesimizma? fudbal i košarka su 2 sveta, a pritom u fudbalu nikada nismo imali toliko velike stručnjake. ima onih koji Đorđeviću spočitavaju rezultate u italiji, a to je opet potpuno druga situacija, jer ta liga nije ono što je bila pre 10+ godina, niti u njoj igraju igrači prevelikog rejtinga.

nemojte porediti mihajlovića, koji je imao čudne kriterijume kao selektor i brojne ispade kao igrač sa Đorđevićem, koji nema mrlju u karijeri.

u vezi ovih što tvrde kako je Sale zvezdaš - pogledajte klip u kom spušta ivana ivanovića

realno

pre 10 godina

mnogi pisu sastav koji bi trebao da bude. a niko nije stavio na spisak Ognjena kuzmica, Aleksandrova, Velickovica i jos neke, da sad ne nabrajam.

ivan

pre 10 godina

prvi zadatak je da nadje dobrog trenera koji ce da radi sa igracima a sale neka bude (trenerska) maskota.
uvek smo imali selektora, sad ga nemamo.

Kad krenu sramote da otkazuju i Saletu...

pre 10 godina

Kvota je 1.20 (u hendikepu) da cemo Saleta Nacionalea potrositi jer problem nase reprezentacije prevazilazi znanje i harizmu cak i takvog idealnog pojedinca koji se radja jednom u 100 godina.
Mi smo u sveoptstoj propasti, ne postoji carobni stapic.

J O K E R

pre 10 godina

..!??Sta god da uradi kao trener ostace najveci srpski kosarkas ikada uz Bodirogu i Kicanovica naravno...A SLAVNIC,A ZUCKO,DIVAC...!??KOLIKO SE,JA SECAM BILO BI TU PAR VIRTUELNIH REPREZENTACIJA IZ PROSLOSTI,KOJI SU PRONELI IME BIVSE JUGOSLAVIJE SIROM SVETA..!!!
(vladimir, 25. decembar 2013 17:54)

# Link komentara

1111

pre 10 godina

Mislim da bi Sale sa ovim timom ozbiljno mogao da juri medalju na SP - Teo, Micov, Nedovic, Markovic, Lucic, Bogdanovic, Milosavljevic, Savanovic, Erceg, Krle, Raduljica, Bobi.

Kole

pre 10 godina

Ovaj potez KSS-a mi deluje kao očajnički potez. Sale jeste bio sjajan sportista, veliki je motivator, ali nije dokazani trener. Suviše kratko je bio trener i to u italijanskim klubovima. Trenerski poziv je sasvim drugačiji od igračkog zanata. Deluje mi da će se ovo odvijati kao sa Mkom ili Šakotom. Voleo bih da grešim.

bzvz

pre 10 godina

Ne verujem coveku koji pristaje da bude selektor i trener reprezantacije,a pritom nema potrebno iskustvo za takav posao.Reprezentaciju bi trebalo da vodi oprobani strucnjak,a ne neko da se vezba na njoj,kao Sinisa Mihailovic.A na igrackoj karijeri svaka cast,ali to nema veze sa ovim poslom na koji je usocio!

dejavu

pre 10 godina

Sudeci po izjavama,u reprezentaciju ce se vracati stariji igraci,ali ni njih nema u izobilju.Djordjevic ce tako vec u startu napustiti Dudin kurs forsiranja mladih igraca,ali treba reci i da je Ivkovic mnogobrojnim otkazima bio prinudjen na to.Ocigledno se misli na nekog od iskusnijih petica i cetvorki,kao sto su Macvan,Raduljica,Perovic,iza njih Savanovic,a kompromis ce najverovatnije biti napravljen ukidanjem dugih priprema.Dovoljno je uociti broj Partizanovih utakmica samo u naredna 3-4 meseca ili 82 utakmice u regularnom delu NBA sezone.Nakon toga igranje za reprezentaciju je znacilo odlazak na veoma naporne pripreme od 2 meseca pred svako veliko takmicenje i na kraju ucestvovanje na samom prvenstvu...Za igraca od 27,28 godina pa na vise,to nije izbor kulta reprezentacije,vec odricanje od porodice 11 meseci u godini,i veoma realan rizik za ozbiljnu povredu.A sta moze Sale Djodrdjevic da uradi sa naprimer 10 dana priprema,to cemo tek videti....

qwerty

pre 10 godina

Ja imam stav da nama ne moze mnogo da pomogne bilo koji selektor. Svi hoce da menjaju nasu kosarku kroz seniorsku reprezentaciju, a to tako ne ide. Moramo drugacije da se radi sa klincima. 15godina basket je bio top1 sport ali smo mnogo malo vrhunskih igraca izbacili, sistem mora da se menja. Imamo toliko kvalitetnih trenera i siguran sam da kad bi se udruzenim snagama potrudili da osmisle strategiju za mlade bili bi svetska sila ponovo.

gusa

pre 10 godina

Drage komšije, mislim da vam ovo nije dobar izbor. Sale nije ni 10% dobar trener kao što je bio igrač i nije materijal za trenera. Rezultati u klubovima su mu loši, potpuno se bio pogubio, a ono gubljenje utakmice u Rimu zbog bacanja ručnika je teška blamaža i nešto neviđeno. Mislim da je trebalo ostaviti Dudu ili naći nekog iskusnijeg s čvrstom rukom i jasnim stavom.

Firmas

pre 10 godina

1.Teodosic,Markovic,Micic
2.Bogdanovic,Nedovic,Milosavljevic
3.Micov,Lucic,Savanovic
4.Bjelica,Erceg,Macvan
5.Krstic,Marjanovic,Raduljica
U poslednih 5,6 godina nikad jacu reprezentaciju nismo imali.Ako smo desetkovani ne EP u Sloveniji pobedili Litvance i Francuze, u punom sastavu u Evropi mogu samo Spanci da nam pariraju.

Monarhista

pre 10 godina

Objektivno nismo ni sad macji kasalj i ako LEGENDO uspes da dovedes sve najbolje sto imamo nema sumnje da uz tvoju hrabrost,drskost i harizmu ima da blistamo...

realno

pre 10 godina

prava rečenica, "nema pravljenja dugoročnih planova, nego je svako prvenstvo vazno". zato uvek sa najjačim timom na takmičenja, bez obzira koliko su oni stari ili mladi...

Balavo mace

pre 10 godina

Sa Saletom na vrh sveta!Covek zna,ume i zeli,sto je najvaznije!Pitam onog Tako je,ako je Sale zvezdas kako to da je na svom oprostaju u Pioniru ljubio grb Partizana na dresu?On jeste poceo da trenira u Zvezdi,ali nije zvezdas.To bi bilo isto kao i kad bi rekli da Silobad navija za Zvezdu.Sale je sjajan izbor,jer ume da motivise igrace i zelim mu puno srece u radu sa reprezentacijom.Onom trojkom protiv Huventuda,a narocito onom protiv Hrvata,me je kupio za sva vremena.Sale,samo napred!!!

KK pustio nas opet Zeljko

pre 10 godina

Moje misljenje da je jos rano sto je on dosao na mjesto trenera, ipak ovo je reprezentacija. Nadam se da nece proci ko Mihlajlovic. Puno srece

Sportisti ?

pre 10 godina

Nemoj samo sportisti da pricaju o nekom radu ( cast izuzecima ), po ceo dan po kaficima kad se zavrsi karijera. O radu moze da prica obican svet koji radi, uci, stvara ceo radni vek bez privilegija i nekih sportskih penzija, upisivanja staza i slicno.

Jova

pre 10 godina

Sjećam se jednog intervjua Saletovog, posle još jednog ( tada normalnog ) uspjeha naše reprezentacije. Uglavnom, pitali su ga da li je osjećao tremu pred prvi nastup u reprezentaciji. Sjetimo se, počinjao je u već zlatno doba naše košarke, većina naših umjetnika je još bilo u igri i trebalo se pokazati ne samo pred svjetom nego i pred njima a on je odgovorio »Kakva trema, jedva sam čekao. Dajte mi loptu da ih razbijem«. Ako našim košarkašima ( a većina je mladih ) uspije prenjeti djelic svoje borbenosti i neustrašivosti nema da brinemo. Tad ne bi trebali gledati stegnute ruke, kao ove godine protiv Španije, i istaknutu bijelu zastavu prije početka meča. Poraze vjerovatno da ( od u tom momentu jačih i nadahnutijih ), nemoć i strah nadam se da ne.
Uglavnom se nadam da će pred naredna takmičenja Đorđević uspjeti skupiti naše najbolje igrače, dobro ih spremiti i motivisati a onda je sve moguće. Uz malo sreće, baš sve.



Pozdrav svima

raskorak

pre 10 godina

čestitam Sale! sjajan sportista velike harizme! mnogi mu već sada spore košarkaško znanje, kao da priželjkuju debakl reprezentacije. Bodiroga je isuviše ozbiljan čovek, da bi tek tako "drugarski" pozvao Đorđevića na mesto selektora.

takođe, smatram da je ipak neophodno postojanje i zdravo funkcionisanje stručnog saveta, makar i u skraćenom obliku, jer taj savet može MNOGO da pomogne i mladom selektoru i našoj košarci. Sale je stari šmeker i veliki autoritet da bi ga igrači zavitlavali. još jedna jako dobra stvar je to što će svojim znanjem i iskustvom sigurno dosta korigovati slobodu, pa i ležernost u igri Teodosića. čovek takođe poseduje neverovatnu radnu etiku, koju takođe može da prenese na ekipu.

da rezimiram - treba čoveku dati BEZUSLOVNU podršku u radu sa ekipom, a on će se pobrinuti za dobru atmosferu, kvalitetan rad i pristup, ali i ozbiljnost kada je to neophodno.

Jova

pre 10 godina

Sjećam se jednog intervjua Saletovog, posle još jednog ( tada normalnog ) uspjeha naše reprezentacije. Uglavnom, pitali su ga da li je osjećao tremu pred prvi nastup u reprezentaciji. Sjetimo se, počinjao je u već zlatno doba naše košarke, većina naših umjetnika je još bilo u igri i trebalo se pokazati ne samo pred svjetom nego i pred njima a on je odgovorio »Kakva trema, jedva sam čekao. Dajte mi loptu da ih razbijem«. Ako našim košarkašima ( a većina je mladih ) uspije prenjeti djelic svoje borbenosti i neustrašivosti nema da brinemo. Tad ne bi trebali gledati stegnute ruke, kao ove godine protiv Španije, i istaknutu bijelu zastavu prije početka meča. Poraze vjerovatno da ( od u tom momentu jačih i nadahnutijih ), nemoć i strah nadam se da ne.
Uglavnom se nadam da će pred naredna takmičenja Đorđević uspjeti skupiti naše najbolje igrače, dobro ih spremiti i motivisati a onda je sve moguće. Uz malo sreće, baš sve.



Pozdrav svima

raskorak

pre 10 godina

čestitam Sale! sjajan sportista velike harizme! mnogi mu već sada spore košarkaško znanje, kao da priželjkuju debakl reprezentacije. Bodiroga je isuviše ozbiljan čovek, da bi tek tako "drugarski" pozvao Đorđevića na mesto selektora.

takođe, smatram da je ipak neophodno postojanje i zdravo funkcionisanje stručnog saveta, makar i u skraćenom obliku, jer taj savet može MNOGO da pomogne i mladom selektoru i našoj košarci. Sale je stari šmeker i veliki autoritet da bi ga igrači zavitlavali. još jedna jako dobra stvar je to što će svojim znanjem i iskustvom sigurno dosta korigovati slobodu, pa i ležernost u igri Teodosića. čovek takođe poseduje neverovatnu radnu etiku, koju takođe može da prenese na ekipu.

da rezimiram - treba čoveku dati BEZUSLOVNU podršku u radu sa ekipom, a on će se pobrinuti za dobru atmosferu, kvalitetan rad i pristup, ali i ozbiljnost kada je to neophodno.

Oj debeli lade,zasto ljudi rade....€€€

pre 10 godina

Dnevnik RTS - Voditelj "Saša, šta će da bude vaš prioritet u reprezentaciji ?"
Djordjević - " da naučim igrače da pevaju himnu ..... ali na kraju takmičenja, na pobedničkom postolju" .... KAKAV KRALJ !!!

Napred Partizan

pre 10 godina

Osamdeset i neke plej of u produžecima sa Zvezdom ulazi Sale(mislim da mu je to bio prvi put), Instanmbul 92, Finale sa Litvancima, Hrvati 1997. Ta osećanja mogu da poredim samo nekim najdražim životnim radostima koje sam doživeo. Mislim da zbog svog renomea, šmeka i košarkaške inteligencije može da pomiri mnoge stvari kod nas. Takođe mislim da upravo zato što je on Sale nacionale i što je pola potencijalnih reprezentativaca zbog njega počela da trenira basket može da napravi varijantu u kojoj neće otkazivati učešće u reprezentaciji. Ako dovede najbolje što imamo u ovom trenutku, mi nikako nismo slabi. Da li Sale to može? Ja mu verujem, kao što sam mu verovao svaki put kada je par sekundi pred kraj utakmice uzimao loptu u ruke. Najbitnije je da je on verovao, zato su te lopte i ulazile. Ubeđen sam da ne veruje da je moguće, da se ne bi toga prihvatao. Samo napred majstore.

KK pustio nas opet Zeljko

pre 10 godina

Moje misljenje da je jos rano sto je on dosao na mjesto trenera, ipak ovo je reprezentacija. Nadam se da nece proci ko Mihlajlovic. Puno srece

Firmas

pre 10 godina

1.Teodosic,Markovic,Micic
2.Bogdanovic,Nedovic,Milosavljevic
3.Micov,Lucic,Savanovic
4.Bjelica,Erceg,Macvan
5.Krstic,Marjanovic,Raduljica
U poslednih 5,6 godina nikad jacu reprezentaciju nismo imali.Ako smo desetkovani ne EP u Sloveniji pobedili Litvance i Francuze, u punom sastavu u Evropi mogu samo Spanci da nam pariraju.

realno

pre 10 godina

prava rečenica, "nema pravljenja dugoročnih planova, nego je svako prvenstvo vazno". zato uvek sa najjačim timom na takmičenja, bez obzira koliko su oni stari ili mladi...

Monarhista

pre 10 godina

Objektivno nismo ni sad macji kasalj i ako LEGENDO uspes da dovedes sve najbolje sto imamo nema sumnje da uz tvoju hrabrost,drskost i harizmu ima da blistamo...

1111

pre 10 godina

Mislim da bi Sale sa ovim timom ozbiljno mogao da juri medalju na SP - Teo, Micov, Nedovic, Markovic, Lucic, Bogdanovic, Milosavljevic, Savanovic, Erceg, Krle, Raduljica, Bobi.

dejavu

pre 10 godina

Sudeci po izjavama,u reprezentaciju ce se vracati stariji igraci,ali ni njih nema u izobilju.Djordjevic ce tako vec u startu napustiti Dudin kurs forsiranja mladih igraca,ali treba reci i da je Ivkovic mnogobrojnim otkazima bio prinudjen na to.Ocigledno se misli na nekog od iskusnijih petica i cetvorki,kao sto su Macvan,Raduljica,Perovic,iza njih Savanovic,a kompromis ce najverovatnije biti napravljen ukidanjem dugih priprema.Dovoljno je uociti broj Partizanovih utakmica samo u naredna 3-4 meseca ili 82 utakmice u regularnom delu NBA sezone.Nakon toga igranje za reprezentaciju je znacilo odlazak na veoma naporne pripreme od 2 meseca pred svako veliko takmicenje i na kraju ucestvovanje na samom prvenstvu...Za igraca od 27,28 godina pa na vise,to nije izbor kulta reprezentacije,vec odricanje od porodice 11 meseci u godini,i veoma realan rizik za ozbiljnu povredu.A sta moze Sale Djodrdjevic da uradi sa naprimer 10 dana priprema,to cemo tek videti....

raskorak

pre 10 godina

Ne verujem coveku koji pristaje da bude selektor i trener reprezantacije,a pritom nema potrebno iskustvo za takav posao.Reprezentaciju bi trebalo da vodi oprobani strucnjak,a ne neko da se vezba na njoj,kao Sinisa Mihailovic.A na igrackoj karijeri svaka cast,ali to nema veze sa ovim poslom na koji je usocio!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bzvz, 25. decembar 2013 19:52)

slažem se! kao što je bio smešan i neozbiljan potez uprave KK Partizan, kada su davne '91. Željka Obradovića "iz patika" gurnuli na mesto trenera, pa je čovek u prvoj sezoni osvojio evroligu sa osrednjim timom, uz 2 igrača ekstra klase - Danilovićem i Đorđevićem (plus Ivo Nakić). ok, jeste Žoc imao veeeliku pomoć u vidu profesora Nikolića, ali je ipak on sam vodio utakmice.

ne tvrdim da će Sale napraviti trenersku karijeru kao Željko, ali čemu odmah toliko malodušnosti i pesimizma? fudbal i košarka su 2 sveta, a pritom u fudbalu nikada nismo imali toliko velike stručnjake. ima onih koji Đorđeviću spočitavaju rezultate u italiji, a to je opet potpuno druga situacija, jer ta liga nije ono što je bila pre 10+ godina, niti u njoj igraju igrači prevelikog rejtinga.

nemojte porediti mihajlovića, koji je imao čudne kriterijume kao selektor i brojne ispade kao igrač sa Đorđevićem, koji nema mrlju u karijeri.

u vezi ovih što tvrde kako je Sale zvezdaš - pogledajte klip u kom spušta ivana ivanovića

Misa

pre 10 godina

Sale..ne sumnjamo u tvoje kvalitete,na prvom mestu ljudske,a onda na enormnu kolicinu pozitivne energije,kao i ogromno igracko iskustvo. Samo napred Srbija je uz TEBE.

qwerty

pre 10 godina

Ja imam stav da nama ne moze mnogo da pomogne bilo koji selektor. Svi hoce da menjaju nasu kosarku kroz seniorsku reprezentaciju, a to tako ne ide. Moramo drugacije da se radi sa klincima. 15godina basket je bio top1 sport ali smo mnogo malo vrhunskih igraca izbacili, sistem mora da se menja. Imamo toliko kvalitetnih trenera i siguran sam da kad bi se udruzenim snagama potrudili da osmisle strategiju za mlade bili bi svetska sila ponovo.

nestasko

pre 10 godina

Sale je bio igrac van svake kategorije neprevazidjen i skoro ga neko nece prevazici , ali to je bio kao igrac , a kao trener koji su mu uspesi ? Ima svoje novinare koji o njemu pisu bajke Sale ovo Sale ono , ali kao trener je bez uspeha . Zar mu treba dati da vodi reprezentaciju da bi se naucio ? Ako smo hteli mladjeg trenera imali smo drugog Saleta , ali ne Djordjevica , vec Saleta Obradovica , koji ima uspeha kao trener za razliku od Sale Nacionale , ali vi novinari ste cudo kad uzmete nekog da velicate ili da unistavate .

Balavo mace

pre 10 godina

Sa Saletom na vrh sveta!Covek zna,ume i zeli,sto je najvaznije!Pitam onog Tako je,ako je Sale zvezdas kako to da je na svom oprostaju u Pioniru ljubio grb Partizana na dresu?On jeste poceo da trenira u Zvezdi,ali nije zvezdas.To bi bilo isto kao i kad bi rekli da Silobad navija za Zvezdu.Sale je sjajan izbor,jer ume da motivise igrace i zelim mu puno srece u radu sa reprezentacijom.Onom trojkom protiv Huventuda,a narocito onom protiv Hrvata,me je kupio za sva vremena.Sale,samo napred!!!

Stevo djubre

pre 10 godina

@Apache
Sale je zvezdaš.
(Tako je, 25. decembar 2013 17:34)

Jesi li siguran:

http://oi44.tinypic.com/2mg5xjr.jpg

Da pojasnim: Na slici je Sale Nacionale koji vitla crno-belom zastavom, prkoseci svom ocu, tada treneru Zvezde, Bati Djordjevicu.

Molim, u buduce, ne pisite nesto tek onako da bi pisali.
Hvala.

Silvesterov kriterijum

pre 10 godina

Treba potpisati ugovor na 10 godina bez obzira na rezultate.
Treba istrpeti mladog selektora, jedino tako možemo da se vratimo u svetski vrh.

Sportisti ?

pre 10 godina

Nemoj samo sportisti da pricaju o nekom radu ( cast izuzecima ), po ceo dan po kaficima kad se zavrsi karijera. O radu moze da prica obican svet koji radi, uci, stvara ceo radni vek bez privilegija i nekih sportskih penzija, upisivanja staza i slicno.

my way

pre 10 godina

Mislim da bi Sale sa ovim timom ozbiljno mogao da juri medalju na SP - Teo, Micov, Nedovic, Markovic, Lucic, Bogdanovic, Milosavljevic, Savanovic, Erceg, Krle, Raduljica, Bobi.
(1111, 25. decembar 2013 19:12)

A Bjelica?

milandj70

pre 10 godina

Iako umereni zvezdaš posle njegovih čuvenih trojki izljubio sam televizor sto puta od sreće.Sve najbolje i želim mu da bude zapamćen u istoriji košarke kao dobar trener,ništa manje nego što je bio dobar igrač.

Гале

pre 10 godina

Ни једна Шпанија не може да себи приушти луксуз да им не игра 4-5 играча, камоли Србија. Само најјачи састав даје наду.

bzvz

pre 10 godina

Ne verujem coveku koji pristaje da bude selektor i trener reprezantacije,a pritom nema potrebno iskustvo za takav posao.Reprezentaciju bi trebalo da vodi oprobani strucnjak,a ne neko da se vezba na njoj,kao Sinisa Mihailovic.A na igrackoj karijeri svaka cast,ali to nema veze sa ovim poslom na koji je usocio!

Kad krenu sramote da otkazuju i Saletu...

pre 10 godina

Kvota je 1.20 (u hendikepu) da cemo Saleta Nacionalea potrositi jer problem nase reprezentacije prevazilazi znanje i harizmu cak i takvog idealnog pojedinca koji se radja jednom u 100 godina.
Mi smo u sveoptstoj propasti, ne postoji carobni stapic.

milos sa juga

pre 10 godina

jedva cekam da krene sampionat i da vidim Sale nacionale na klupi.
bog ga je stvorio za uspehe u kosarci, kako na parketu tako i pored linije. sale kosarku sam zavoleo samo zbog tebe. imas autoritet, imas harizmu, imas igrace ali ne bas kao sto si ti bio. verujem u tebe, samo napred majstore.

gusa

pre 10 godina

Drage komšije, mislim da vam ovo nije dobar izbor. Sale nije ni 10% dobar trener kao što je bio igrač i nije materijal za trenera. Rezultati u klubovima su mu loši, potpuno se bio pogubio, a ono gubljenje utakmice u Rimu zbog bacanja ručnika je teška blamaža i nešto neviđeno. Mislim da je trebalo ostaviti Dudu ili naći nekog iskusnijeg s čvrstom rukom i jasnim stavom.

realni Zvezdaš, napred Sale

pre 10 godina

Valjda nećeš kao Duda i Miha da imaš kombinacije sa menadžerima i da ne prevladava sujeta, to je ključ uspeha.

J O K E R

pre 10 godina

..!??Sta god da uradi kao trener ostace najveci srpski kosarkas ikada uz Bodirogu i Kicanovica naravno...A SLAVNIC,A ZUCKO,DIVAC...!??KOLIKO SE,JA SECAM BILO BI TU PAR VIRTUELNIH REPREZENTACIJA IZ PROSLOSTI,KOJI SU PRONELI IME BIVSE JUGOSLAVIJE SIROM SVETA..!!!
(vladimir, 25. decembar 2013 17:54)

# Link komentara

Tottenham

pre 10 godina

Imamo mi igrace, i to igrace koji ce tek biti igracine, a imamo i ove iskusnije, nadam se da ce Sasa sve lepo sklopiti, msm da ne moze dostici velikog Dudu ali ipak zelim mu da bude i duplo bolji od njega, sa srecom Sasa

milos knezevic

pre 10 godina

po meni mozda nas najbolji sportista kojeg smo imali,ovaj put mu zelim puno srece,mada mislim da ce urusiti svoj kredibilitet,ovo vise nije ona zemlja od pre,svi koji imalo vrede zive daleko odavde,tako da mu zelim puno srece u nemogucoj misiji

Kole

pre 10 godina

Ovaj potez KSS-a mi deluje kao očajnički potez. Sale jeste bio sjajan sportista, veliki je motivator, ali nije dokazani trener. Suviše kratko je bio trener i to u italijanskim klubovima. Trenerski poziv je sasvim drugačiji od igračkog zanata. Deluje mi da će se ovo odvijati kao sa Mkom ili Šakotom. Voleo bih da grešim.

nek se vrate godine

pre 10 godina

pravi izbor, treba nam neko sa imenom i respektom kod igrača, i tako ko što je reko, kratkoručni planovi sa najboljim igračima u trenutku... za budučnost nek brinu ovi u klubovima, a reprezentacija nek donosi medalje...

Nikola

pre 10 godina

Sa jedne strane, mozete reci da je Sale neiskusan trener, sto u neku ruku i jeste tacno.Ali, Sale je, pored svih svojih igrackih kvaliteta, sportske inteligencije, i svega sto ga je krasilo dok se bavio aktivno kosarkom, imao i jedan talenat koji se retko vidja, bio je produzena ruka trenera u igri, odnosno trener na samom parketu.Kao playmaker, posao mu je bio da upravlja igrom i potpuno je kontrolise.Nabrojite mi igrace, koji to mogu, ja ih ne znam mnogo.On je donosio smirenost, organizovanost i preciznost u igri.
Takvi igraci imaju predispozicije da postanu vrhunski treneri.Takodje, velika prednost za njega kao selektora je ta sto, ja ne verujem da postoji igrac koji ce odbiti poziv upucen od strane Aleksandra Djordjevica. Svi aktuelni igraci su odrasli gledajuci ga i kopirajuci njegove poteze i iz ovog razloga verujem da nece biti problema sa autoritetom (smatram da je jedini koji moze da "ukroti" Teodosica).Znaci, 2 glavna problema koji su se javljali godinama, neodazivanje i problemi sa autoritetom, ce biti reseni.

Sa druge strane, malo je vrhunskih igraca koji su postali i vrhunski treneri, u bilo kom sportu :) ali verujem da Sale to moze da postane.

Imamo mlad, perspektivan tim, sada i mladog trenera, legendu nase i svetske kosarke.Ako okupi vrhnuski tim strucnjaka oko sebe, a verujem da hoce, verujem da je buducnost obezbedjena.
Pokazimo malo vere u njih i ko zna, mozda se ponovi prica sa Obradovicem, koji je iz patika uskocio na klupu i postao ovo sto jeste.

realno

pre 10 godina

mnogi pisu sastav koji bi trebao da bude. a niko nije stavio na spisak Ognjena kuzmica, Aleksandrova, Velickovica i jos neke, da sad ne nabrajam.

stevan

pre 10 godina

Izbor Djordjevica jeste kockanje cak I da imamo najaci tim u Evropi, jer nije lako voditi ni zvezde, a kamoli nas tim koji se menja iz godine u godinu, u zavisnosti na koju nogu igraci ujutro ustanu. Ja bi predlozio Djordjevicu da vrati legendarne plave dresove, a one crvene nek posalje u Tursku ili Rusiju.

Heisenberg

pre 10 godina

Sta vam je vise sa tim Bjelicom zar niste gledali evropsko prvenstvo?Decko ne moze da uhvati loptu koja mu pada u ruke, sutira u prvim sekundama napada sa 10 metara,igra totalno bezvoljno sa vecito nekom tunjavom facom uopste ne podize atmosferu u reprezentaciji niti se raduje kao npr Bogdanovic ili Nedovic.Drugo jeste da je duda strucnjak i sve to stoji ali ne zvati milosavljevica i marjanovica koji su imali dobre sezone i kidaju a zvati drvo od gagica stimca i potpuno beskorisnog anjusica kvazi sutera ogromna greska

Nije bitno

pre 10 godina

Ja ću samo da napomenem da je Ferguson stigao u Mančester kao relativno nepoznat trener (ispravite me ako grešim) i da mu je mnogo godina trebalo da dođe do prve titule, a ostatak priče svi znamo. Zato ljudi budite strpljivi sa Saletom i nemojte odmah da budete skeptični. Bio sam i ja skeptičan kad je u Istanbulu uzeo loptu u ruke, a ostalo je istorija.

Crkvinac

pre 10 godina

1. Teodosic, Markovic
2. Nedovic, Bogdanovic, Milosavljevic
3. Micov, Lucic
4. Bjelica, (Erceg, Mitrovic, Velickovic, Savanovic, Macvan)-ko bude u najboljoj formi
5. Krstic, Raduljica, Marjanovic

NemanjaVac8

pre 10 godina

Igranjem jadranske lige sve vise i vise tonemo... spas srpske kosarke je da molimo ruse da nam ustupe cetiri mesta u njihovoj ligi, a usput igrati i svoju ligu paralelno... igranjem ruske lige bi bio svaki mec derbi...
(marko maestro, 25. decembar 2013 22:51)
...
Pa igranjem lige poput ove Jadranske naša košarka je dobila Divca, Paspalja, Danilovića, Đorđevića itd. Tadašnja liga je faktički ova liga. Tu su Cibona, Zvezda, Partizan, Olimpija isl...Dakle jača liga daje bolje igrače i tu nema tajne. Osim te lige bitno je da naši timovi igraju i evro takmičenja. Standardno bar 2 tima u evroligi su dobar posao. Dalje, igranje ruske lige je izvodljivo samo kada bi naši timovi mogli da se presele u Rusiju, jer putovanje do Rusije i nije tako kratko i jeftino. Te pare i sve ostalo što ide sa tim nisu male. Osim toga kako misliš da iz ruske lige naši timovi izbore evro ligu - nema teorije. A ako misliš da igramo sa rusima tek onako a kroz našu ligu da se borimo za evropu to je tek nemoguca misija iz puno razloga od kojih su 2 kljucna. Zvezda i Partizan teško da bi bili u sredini tabele u ruskom prvenstvu, a eventualno naša srpska liga nema nikakvu prohodnost u evro takmicenja i takvo stanje bi moglo da potraje godinama.Dakle, izgubili bi mnogo više u odnosu na ono što nudi ABA liga. Što se tiče derbija, zna se šta je derbi i zna se ko su vatreni rivali. Može Zvezda da igra i sa Lejkersima, ali zna se šta su velika rivalstva, a šta samo velike utakmice.

ivan

pre 10 godina

prvi zadatak je da nadje dobrog trenera koji ce da radi sa igracima a sale neka bude (trenerska) maskota.
uvek smo imali selektora, sad ga nemamo.

marko maestro

pre 10 godina

Igranjem jadranske lige sve vise i vise tonemo, aj da je u formatu jadranske lige sampiona u cetiri grupe po 4 kluba pa razigravanje.. spas srpske kosarke je da molimo ruse da nam ustupe cetiri mesta u njihovoj ligi, a usput igrati i svoju ligu paralelno. igranjem ruske lige bi bio svaki mec derbi a u ovoj jalovoj gumenjarskoj ligi je samo derbi izmedju srpskih timova i ponekad neki klub upadne u taj derbi kao nesrpski tim.
Igranjem ruske lige sa cetiri kluba a nasu ligu sa deset klubova (utakmice iz ruske lige prenositi u domacu ligu i to nie naporno za domacu ligu).. zavrsno razigravanje u domacoj ligi treba igrati od 1/4 i mislim da nasi prestavnici iz ruske lige nebi imali problema odigrati 50% domace lige sa B-timom i nebi bilo problema da se plasiraju medju 8 najboljih. deveti deseti bi trebao odigrati kvalifikacionu seriju sa prva dva drugoligaska kluba u 12 kola "cetvorokruzno" i prva dva igraju sledecu senzonu srpsku prvu ligu od deset klubova (sansa za zatvoreno Srpsko prvenstvo). Prestavnici ruske lige bi mogli igrati sa po cetiri stranca a drugi klubovi smaksimalno od dva stranca, tako da se nadoknadi prednost. Treba uvesti super kup srbie sa 4 kluba "F4" i liga kup srbie sto bi igrale prve dve lige sa zavrsnim F8 (to je spas nase kosarke da svi delovi srbie okuse elitnu kosarku. ... nastavak saljem!!

Zmago

pre 10 godina

@marko maestro

Vrati se u osnovnu školu pa za početak nauči pravopis i gramatiku. Sramota je da neko uopšte pokušava da raspravlja o bilo čemu ako ne zna gramatiku i pravopis maternjeg jezika. To pokazuje koliko je osoba aljkava i nedosledna. Pa to su stvari koje deca uče još dok su u periodu kad im učenje predstavlja zadovoljstvo. Neko ko to nije savladao ima ozbiljnih problema.

Zaciorski

pre 10 godina

Super sto ima toliko pozitivnih komentara, dajte par meseci pa cete videti koliko istih ovih pljuje po Saletu I govori kako on nema iskustvo, trenersko umece, znanje, bla bla. I to vec nakon prvog poraza. Sve u stlu, "jesam ja govorio da...., ali mene niko ne slusa...". Srpski licemerluk...

ex sns

pre 10 godina

Trebamo svi da ga podrzimo i da pozelimo sve najbolje,verujem da ce svi da uloze mnogo rada i energije i nadam se da cemo sledece god.da postignemo dobar rezultat.

Miki

pre 10 godina

Kad bi gledali sada po formi igraca:1.Teodosic,2.Bogdanovic,3.Milosavljevic,4.Paunic,5.Nedovic,6.Bjelica,7.Macvan,8.Savanovic,9.Krstic,10.Marjanovic,11.Raduljica,12.Micov-Lucic-Micic..itd :D

marikone

pre 10 godina

neka proba covek, i onako nemamo neke blistave igrace. Njemu ce trebati malo afirmacije, a i harizmaticna je pojava mozda uspe da napravi iznenadjenje.

TOLE,SALE&MIHA

pre 10 godina

Ovo će biti kao sa Mihom u fudbalu . Ni Sale ni Miha naravno pre preprezentacije nisu imali trenerskog posla . ( istina Miha je bio pomocni sakupljac lopti ) . Sad me optužite da nisam Srbin ali tek kad vidim konkretne rezultate , neku medalju sa nekog takmičenja priznaću da je ovo bio dobar potez.

Omke

pre 10 godina

Sale,SILO, ti imas bujnu mastu... Bolje bi ti bilo da razmislis kako izvesti srbiju iz nezaposlenosti, bede i siromastva.... A da budes sila mnogo si prebacio i prezubio, pre ce da sleti NLO u Beograd nego da Srbija bude velesil, bolesnici glupi...

dule

pre 10 godina

Prslo je sve menadzerisanje radi punom parom,ko je ciji igrac itd.Nemoj te se zaludjivati sa nekim velikim uspehom.Sale je legenda nase kosarke,moze samo da privuce odredjene igrace da im podigne cenu.

Zoki

pre 10 godina

@marko maestro

Vrati se u osnovnu školu pa za početak nauči pravopis i gramatiku. Sramota je da neko uopšte pokušava da raspravlja o bilo čemu ako ne zna gramatiku i pravopis maternjeg jezika. To pokazuje koliko je osoba aljkava i nedosledna. Pa to su stvari koje deca uče još dok su u periodu kad im učenje predstavlja zadovoljstvo. Neko ko to nije savladao ima ozbiljnih problema.
(Zmago, 26. decembar 2013 07:34)
Pa tvoj srpski zmago je mnogo losiji od markovog, a marko je stranac kao i ja. Jos da te pitam kako je stvojim engleskim jezikom, bez engleskog ne kritikuj nikog jer u demokratiji ispadas glup. Zelim reci da u demokratiji svako ima prava da se izrazi.
@Marko.. Ruska liga je preskupa i predaleka putovanja i to mi prepustamo slovencima i rvatima.
Jadranska liga je propast srpske kosarke, al bolje je nemamo. Ja bih zelio neku ligu za grcima; 4 grcki kluba i nasih 4 klubova razpucati 14 kola bez play ofa, ko pbedi u regularnom delu i nek se racuna pobednikom. Ja neverujem da grci zele taj projekat jer imaju prejaku ligu (nemaju potrebe za regionalna takmicenja) a nit zele da se njihovi rivali sastaju previse puta u toku godine.
Najbolje je resenje da gasprom (ili neko drugi) finansira domacu ligu sa pet miliona evrona po godini, to bi bilo dovoljno za srpsku kosarku da se naganjamo po slovenskim selima i ostalim sikarama.

Zoki

pre 10 godina

@(NemanjaVac8, 26. decembar 2013 03:03)
Slazem se stobom, al bracu petrovice, cosica, slavnica, kindzu, divca, paspalja i druge nie dala jugoslovenska liga vec ih je dala titina diktatura "da nasi sportisti nisu smeli ici vani dok ne navrsi 28 godina" (kad bi taj zakon dosao na snagu opet... imali bi bolji kvalitet sad nego tad jer sad bi i drugi srpski regioni igrali kosarke). Bili smo kosarkaska sila kao repka dok na klubskom nivou nismo bili velesila, jer tad je kupove dizao real, barcelona, italiani i sovjeti.. gledana koja smo imena imali trebali su nasi klubovi dici bar 15 evropskih trofeja (a digli su samo 7). Nama ne treba jadranska liga a nit ruska liga, potreban je sponzor za domacu ligu i zakon o sportu, i jos da ti napomenem da je potrebno da se kontrolisu telefonski razgovori vecitih jer bas oni su ti sto upropastavaju srpski sport. Kakva drzava, takav sport!

Sportisti ?

pre 10 godina

Nemoj samo sportisti da pricaju o nekom radu ( cast izuzecima ), po ceo dan po kaficima kad se zavrsi karijera. O radu moze da prica obican svet koji radi, uci, stvara ceo radni vek bez privilegija i nekih sportskih penzija, upisivanja staza i slicno.

marko maestro

pre 10 godina

Igranjem jadranske lige sve vise i vise tonemo, aj da je u formatu jadranske lige sampiona u cetiri grupe po 4 kluba pa razigravanje.. spas srpske kosarke je da molimo ruse da nam ustupe cetiri mesta u njihovoj ligi, a usput igrati i svoju ligu paralelno. igranjem ruske lige bi bio svaki mec derbi a u ovoj jalovoj gumenjarskoj ligi je samo derbi izmedju srpskih timova i ponekad neki klub upadne u taj derbi kao nesrpski tim.
Igranjem ruske lige sa cetiri kluba a nasu ligu sa deset klubova (utakmice iz ruske lige prenositi u domacu ligu i to nie naporno za domacu ligu).. zavrsno razigravanje u domacoj ligi treba igrati od 1/4 i mislim da nasi prestavnici iz ruske lige nebi imali problema odigrati 50% domace lige sa B-timom i nebi bilo problema da se plasiraju medju 8 najboljih. deveti deseti bi trebao odigrati kvalifikacionu seriju sa prva dva drugoligaska kluba u 12 kola "cetvorokruzno" i prva dva igraju sledecu senzonu srpsku prvu ligu od deset klubova (sansa za zatvoreno Srpsko prvenstvo). Prestavnici ruske lige bi mogli igrati sa po cetiri stranca a drugi klubovi smaksimalno od dva stranca, tako da se nadoknadi prednost. Treba uvesti super kup srbie sa 4 kluba "F4" i liga kup srbie sto bi igrale prve dve lige sa zavrsnim F8 (to je spas nase kosarke da svi delovi srbie okuse elitnu kosarku. ... nastavak saljem!!

bzvz

pre 10 godina

Ne verujem coveku koji pristaje da bude selektor i trener reprezantacije,a pritom nema potrebno iskustvo za takav posao.Reprezentaciju bi trebalo da vodi oprobani strucnjak,a ne neko da se vezba na njoj,kao Sinisa Mihailovic.A na igrackoj karijeri svaka cast,ali to nema veze sa ovim poslom na koji je usocio!

KK pustio nas opet Zeljko

pre 10 godina

Moje misljenje da je jos rano sto je on dosao na mjesto trenera, ipak ovo je reprezentacija. Nadam se da nece proci ko Mihlajlovic. Puno srece

gusa

pre 10 godina

Drage komšije, mislim da vam ovo nije dobar izbor. Sale nije ni 10% dobar trener kao što je bio igrač i nije materijal za trenera. Rezultati u klubovima su mu loši, potpuno se bio pogubio, a ono gubljenje utakmice u Rimu zbog bacanja ručnika je teška blamaža i nešto neviđeno. Mislim da je trebalo ostaviti Dudu ili naći nekog iskusnijeg s čvrstom rukom i jasnim stavom.

nestasko

pre 10 godina

Sale je bio igrac van svake kategorije neprevazidjen i skoro ga neko nece prevazici , ali to je bio kao igrac , a kao trener koji su mu uspesi ? Ima svoje novinare koji o njemu pisu bajke Sale ovo Sale ono , ali kao trener je bez uspeha . Zar mu treba dati da vodi reprezentaciju da bi se naucio ? Ako smo hteli mladjeg trenera imali smo drugog Saleta , ali ne Djordjevica , vec Saleta Obradovica , koji ima uspeha kao trener za razliku od Sale Nacionale , ali vi novinari ste cudo kad uzmete nekog da velicate ili da unistavate .

ivan

pre 10 godina

prvi zadatak je da nadje dobrog trenera koji ce da radi sa igracima a sale neka bude (trenerska) maskota.
uvek smo imali selektora, sad ga nemamo.

Kole

pre 10 godina

Ovaj potez KSS-a mi deluje kao očajnički potez. Sale jeste bio sjajan sportista, veliki je motivator, ali nije dokazani trener. Suviše kratko je bio trener i to u italijanskim klubovima. Trenerski poziv je sasvim drugačiji od igračkog zanata. Deluje mi da će se ovo odvijati kao sa Mkom ili Šakotom. Voleo bih da grešim.

Firmas

pre 10 godina

1.Teodosic,Markovic,Micic
2.Bogdanovic,Nedovic,Milosavljevic
3.Micov,Lucic,Savanovic
4.Bjelica,Erceg,Macvan
5.Krstic,Marjanovic,Raduljica
U poslednih 5,6 godina nikad jacu reprezentaciju nismo imali.Ako smo desetkovani ne EP u Sloveniji pobedili Litvance i Francuze, u punom sastavu u Evropi mogu samo Spanci da nam pariraju.

Kad krenu sramote da otkazuju i Saletu...

pre 10 godina

Kvota je 1.20 (u hendikepu) da cemo Saleta Nacionalea potrositi jer problem nase reprezentacije prevazilazi znanje i harizmu cak i takvog idealnog pojedinca koji se radja jednom u 100 godina.
Mi smo u sveoptstoj propasti, ne postoji carobni stapic.

realni Zvezdaš, napred Sale

pre 10 godina

Valjda nećeš kao Duda i Miha da imaš kombinacije sa menadžerima i da ne prevladava sujeta, to je ključ uspeha.

TOLE,SALE&MIHA

pre 10 godina

Ovo će biti kao sa Mihom u fudbalu . Ni Sale ni Miha naravno pre preprezentacije nisu imali trenerskog posla . ( istina Miha je bio pomocni sakupljac lopti ) . Sad me optužite da nisam Srbin ali tek kad vidim konkretne rezultate , neku medalju sa nekog takmičenja priznaću da je ovo bio dobar potez.

Omke

pre 10 godina

Sale,SILO, ti imas bujnu mastu... Bolje bi ti bilo da razmislis kako izvesti srbiju iz nezaposlenosti, bede i siromastva.... A da budes sila mnogo si prebacio i prezubio, pre ce da sleti NLO u Beograd nego da Srbija bude velesil, bolesnici glupi...

1111

pre 10 godina

Mislim da bi Sale sa ovim timom ozbiljno mogao da juri medalju na SP - Teo, Micov, Nedovic, Markovic, Lucic, Bogdanovic, Milosavljevic, Savanovic, Erceg, Krle, Raduljica, Bobi.

raskorak

pre 10 godina

Ne verujem coveku koji pristaje da bude selektor i trener reprezantacije,a pritom nema potrebno iskustvo za takav posao.Reprezentaciju bi trebalo da vodi oprobani strucnjak,a ne neko da se vezba na njoj,kao Sinisa Mihailovic.A na igrackoj karijeri svaka cast,ali to nema veze sa ovim poslom na koji je usocio!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bzvz, 25. decembar 2013 19:52)

slažem se! kao što je bio smešan i neozbiljan potez uprave KK Partizan, kada su davne '91. Željka Obradovića "iz patika" gurnuli na mesto trenera, pa je čovek u prvoj sezoni osvojio evroligu sa osrednjim timom, uz 2 igrača ekstra klase - Danilovićem i Đorđevićem (plus Ivo Nakić). ok, jeste Žoc imao veeeliku pomoć u vidu profesora Nikolića, ali je ipak on sam vodio utakmice.

ne tvrdim da će Sale napraviti trenersku karijeru kao Željko, ali čemu odmah toliko malodušnosti i pesimizma? fudbal i košarka su 2 sveta, a pritom u fudbalu nikada nismo imali toliko velike stručnjake. ima onih koji Đorđeviću spočitavaju rezultate u italiji, a to je opet potpuno druga situacija, jer ta liga nije ono što je bila pre 10+ godina, niti u njoj igraju igrači prevelikog rejtinga.

nemojte porediti mihajlovića, koji je imao čudne kriterijume kao selektor i brojne ispade kao igrač sa Đorđevićem, koji nema mrlju u karijeri.

u vezi ovih što tvrde kako je Sale zvezdaš - pogledajte klip u kom spušta ivana ivanovića

Stevo djubre

pre 10 godina

@Apache
Sale je zvezdaš.
(Tako je, 25. decembar 2013 17:34)

Jesi li siguran:

http://oi44.tinypic.com/2mg5xjr.jpg

Da pojasnim: Na slici je Sale Nacionale koji vitla crno-belom zastavom, prkoseci svom ocu, tada treneru Zvezde, Bati Djordjevicu.

Molim, u buduce, ne pisite nesto tek onako da bi pisali.
Hvala.

Silvesterov kriterijum

pre 10 godina

Treba potpisati ugovor na 10 godina bez obzira na rezultate.
Treba istrpeti mladog selektora, jedino tako možemo da se vratimo u svetski vrh.

Balavo mace

pre 10 godina

Sa Saletom na vrh sveta!Covek zna,ume i zeli,sto je najvaznije!Pitam onog Tako je,ako je Sale zvezdas kako to da je na svom oprostaju u Pioniru ljubio grb Partizana na dresu?On jeste poceo da trenira u Zvezdi,ali nije zvezdas.To bi bilo isto kao i kad bi rekli da Silobad navija za Zvezdu.Sale je sjajan izbor,jer ume da motivise igrace i zelim mu puno srece u radu sa reprezentacijom.Onom trojkom protiv Huventuda,a narocito onom protiv Hrvata,me je kupio za sva vremena.Sale,samo napred!!!

qwerty

pre 10 godina

Ja imam stav da nama ne moze mnogo da pomogne bilo koji selektor. Svi hoce da menjaju nasu kosarku kroz seniorsku reprezentaciju, a to tako ne ide. Moramo drugacije da se radi sa klincima. 15godina basket je bio top1 sport ali smo mnogo malo vrhunskih igraca izbacili, sistem mora da se menja. Imamo toliko kvalitetnih trenera i siguran sam da kad bi se udruzenim snagama potrudili da osmisle strategiju za mlade bili bi svetska sila ponovo.

realno

pre 10 godina

mnogi pisu sastav koji bi trebao da bude. a niko nije stavio na spisak Ognjena kuzmica, Aleksandrova, Velickovica i jos neke, da sad ne nabrajam.

milos knezevic

pre 10 godina

po meni mozda nas najbolji sportista kojeg smo imali,ovaj put mu zelim puno srece,mada mislim da ce urusiti svoj kredibilitet,ovo vise nije ona zemlja od pre,svi koji imalo vrede zive daleko odavde,tako da mu zelim puno srece u nemogucoj misiji

Napred Partizan

pre 10 godina

Osamdeset i neke plej of u produžecima sa Zvezdom ulazi Sale(mislim da mu je to bio prvi put), Instanmbul 92, Finale sa Litvancima, Hrvati 1997. Ta osećanja mogu da poredim samo nekim najdražim životnim radostima koje sam doživeo. Mislim da zbog svog renomea, šmeka i košarkaške inteligencije može da pomiri mnoge stvari kod nas. Takođe mislim da upravo zato što je on Sale nacionale i što je pola potencijalnih reprezentativaca zbog njega počela da trenira basket može da napravi varijantu u kojoj neće otkazivati učešće u reprezentaciji. Ako dovede najbolje što imamo u ovom trenutku, mi nikako nismo slabi. Da li Sale to može? Ja mu verujem, kao što sam mu verovao svaki put kada je par sekundi pred kraj utakmice uzimao loptu u ruke. Najbitnije je da je on verovao, zato su te lopte i ulazile. Ubeđen sam da ne veruje da je moguće, da se ne bi toga prihvatao. Samo napred majstore.

Zmago

pre 10 godina

@marko maestro

Vrati se u osnovnu školu pa za početak nauči pravopis i gramatiku. Sramota je da neko uopšte pokušava da raspravlja o bilo čemu ako ne zna gramatiku i pravopis maternjeg jezika. To pokazuje koliko je osoba aljkava i nedosledna. Pa to su stvari koje deca uče još dok su u periodu kad im učenje predstavlja zadovoljstvo. Neko ko to nije savladao ima ozbiljnih problema.

Jova

pre 10 godina

Sjećam se jednog intervjua Saletovog, posle još jednog ( tada normalnog ) uspjeha naše reprezentacije. Uglavnom, pitali su ga da li je osjećao tremu pred prvi nastup u reprezentaciji. Sjetimo se, počinjao je u već zlatno doba naše košarke, većina naših umjetnika je još bilo u igri i trebalo se pokazati ne samo pred svjetom nego i pred njima a on je odgovorio »Kakva trema, jedva sam čekao. Dajte mi loptu da ih razbijem«. Ako našim košarkašima ( a većina je mladih ) uspije prenjeti djelic svoje borbenosti i neustrašivosti nema da brinemo. Tad ne bi trebali gledati stegnute ruke, kao ove godine protiv Španije, i istaknutu bijelu zastavu prije početka meča. Poraze vjerovatno da ( od u tom momentu jačih i nadahnutijih ), nemoć i strah nadam se da ne.
Uglavnom se nadam da će pred naredna takmičenja Đorđević uspjeti skupiti naše najbolje igrače, dobro ih spremiti i motivisati a onda je sve moguće. Uz malo sreće, baš sve.



Pozdrav svima

dule

pre 10 godina

Prslo je sve menadzerisanje radi punom parom,ko je ciji igrac itd.Nemoj te se zaludjivati sa nekim velikim uspehom.Sale je legenda nase kosarke,moze samo da privuce odredjene igrace da im podigne cenu.

Miki

pre 10 godina

Kad bi gledali sada po formi igraca:1.Teodosic,2.Bogdanovic,3.Milosavljevic,4.Paunic,5.Nedovic,6.Bjelica,7.Macvan,8.Savanovic,9.Krstic,10.Marjanovic,11.Raduljica,12.Micov-Lucic-Micic..itd :D

my way

pre 10 godina

Mislim da bi Sale sa ovim timom ozbiljno mogao da juri medalju na SP - Teo, Micov, Nedovic, Markovic, Lucic, Bogdanovic, Milosavljevic, Savanovic, Erceg, Krle, Raduljica, Bobi.
(1111, 25. decembar 2013 19:12)

A Bjelica?

raskorak

pre 10 godina

čestitam Sale! sjajan sportista velike harizme! mnogi mu već sada spore košarkaško znanje, kao da priželjkuju debakl reprezentacije. Bodiroga je isuviše ozbiljan čovek, da bi tek tako "drugarski" pozvao Đorđevića na mesto selektora.

takođe, smatram da je ipak neophodno postojanje i zdravo funkcionisanje stručnog saveta, makar i u skraćenom obliku, jer taj savet može MNOGO da pomogne i mladom selektoru i našoj košarci. Sale je stari šmeker i veliki autoritet da bi ga igrači zavitlavali. još jedna jako dobra stvar je to što će svojim znanjem i iskustvom sigurno dosta korigovati slobodu, pa i ležernost u igri Teodosića. čovek takođe poseduje neverovatnu radnu etiku, koju takođe može da prenese na ekipu.

da rezimiram - treba čoveku dati BEZUSLOVNU podršku u radu sa ekipom, a on će se pobrinuti za dobru atmosferu, kvalitetan rad i pristup, ali i ozbiljnost kada je to neophodno.

dejavu

pre 10 godina

Sudeci po izjavama,u reprezentaciju ce se vracati stariji igraci,ali ni njih nema u izobilju.Djordjevic ce tako vec u startu napustiti Dudin kurs forsiranja mladih igraca,ali treba reci i da je Ivkovic mnogobrojnim otkazima bio prinudjen na to.Ocigledno se misli na nekog od iskusnijih petica i cetvorki,kao sto su Macvan,Raduljica,Perovic,iza njih Savanovic,a kompromis ce najverovatnije biti napravljen ukidanjem dugih priprema.Dovoljno je uociti broj Partizanovih utakmica samo u naredna 3-4 meseca ili 82 utakmice u regularnom delu NBA sezone.Nakon toga igranje za reprezentaciju je znacilo odlazak na veoma naporne pripreme od 2 meseca pred svako veliko takmicenje i na kraju ucestvovanje na samom prvenstvu...Za igraca od 27,28 godina pa na vise,to nije izbor kulta reprezentacije,vec odricanje od porodice 11 meseci u godini,i veoma realan rizik za ozbiljnu povredu.A sta moze Sale Djodrdjevic da uradi sa naprimer 10 dana priprema,to cemo tek videti....

Oj debeli lade,zasto ljudi rade....€€€

pre 10 godina

Dnevnik RTS - Voditelj "Saša, šta će da bude vaš prioritet u reprezentaciji ?"
Djordjević - " da naučim igrače da pevaju himnu ..... ali na kraju takmičenja, na pobedničkom postolju" .... KAKAV KRALJ !!!

Гале

pre 10 godina

Ни једна Шпанија не може да себи приушти луксуз да им не игра 4-5 играча, камоли Србија. Само најјачи састав даје наду.

Tottenham

pre 10 godina

Imamo mi igrace, i to igrace koji ce tek biti igracine, a imamo i ove iskusnije, nadam se da ce Sasa sve lepo sklopiti, msm da ne moze dostici velikog Dudu ali ipak zelim mu da bude i duplo bolji od njega, sa srecom Sasa

Zaciorski

pre 10 godina

Super sto ima toliko pozitivnih komentara, dajte par meseci pa cete videti koliko istih ovih pljuje po Saletu I govori kako on nema iskustvo, trenersko umece, znanje, bla bla. I to vec nakon prvog poraza. Sve u stlu, "jesam ja govorio da...., ali mene niko ne slusa...". Srpski licemerluk...

Nije bitno

pre 10 godina

Ja ću samo da napomenem da je Ferguson stigao u Mančester kao relativno nepoznat trener (ispravite me ako grešim) i da mu je mnogo godina trebalo da dođe do prve titule, a ostatak priče svi znamo. Zato ljudi budite strpljivi sa Saletom i nemojte odmah da budete skeptični. Bio sam i ja skeptičan kad je u Istanbulu uzeo loptu u ruke, a ostalo je istorija.

stevan

pre 10 godina

Izbor Djordjevica jeste kockanje cak I da imamo najaci tim u Evropi, jer nije lako voditi ni zvezde, a kamoli nas tim koji se menja iz godine u godinu, u zavisnosti na koju nogu igraci ujutro ustanu. Ja bi predlozio Djordjevicu da vrati legendarne plave dresove, a one crvene nek posalje u Tursku ili Rusiju.

NemanjaVac8

pre 10 godina

Igranjem jadranske lige sve vise i vise tonemo... spas srpske kosarke je da molimo ruse da nam ustupe cetiri mesta u njihovoj ligi, a usput igrati i svoju ligu paralelno... igranjem ruske lige bi bio svaki mec derbi...
(marko maestro, 25. decembar 2013 22:51)
...
Pa igranjem lige poput ove Jadranske naša košarka je dobila Divca, Paspalja, Danilovića, Đorđevića itd. Tadašnja liga je faktički ova liga. Tu su Cibona, Zvezda, Partizan, Olimpija isl...Dakle jača liga daje bolje igrače i tu nema tajne. Osim te lige bitno je da naši timovi igraju i evro takmičenja. Standardno bar 2 tima u evroligi su dobar posao. Dalje, igranje ruske lige je izvodljivo samo kada bi naši timovi mogli da se presele u Rusiju, jer putovanje do Rusije i nije tako kratko i jeftino. Te pare i sve ostalo što ide sa tim nisu male. Osim toga kako misliš da iz ruske lige naši timovi izbore evro ligu - nema teorije. A ako misliš da igramo sa rusima tek onako a kroz našu ligu da se borimo za evropu to je tek nemoguca misija iz puno razloga od kojih su 2 kljucna. Zvezda i Partizan teško da bi bili u sredini tabele u ruskom prvenstvu, a eventualno naša srpska liga nema nikakvu prohodnost u evro takmicenja i takvo stanje bi moglo da potraje godinama.Dakle, izgubili bi mnogo više u odnosu na ono što nudi ABA liga. Što se tiče derbija, zna se šta je derbi i zna se ko su vatreni rivali. Može Zvezda da igra i sa Lejkersima, ali zna se šta su velika rivalstva, a šta samo velike utakmice.

Monarhista

pre 10 godina

Objektivno nismo ni sad macji kasalj i ako LEGENDO uspes da dovedes sve najbolje sto imamo nema sumnje da uz tvoju hrabrost,drskost i harizmu ima da blistamo...

realno

pre 10 godina

prava rečenica, "nema pravljenja dugoročnih planova, nego je svako prvenstvo vazno". zato uvek sa najjačim timom na takmičenja, bez obzira koliko su oni stari ili mladi...

J O K E R

pre 10 godina

..!??Sta god da uradi kao trener ostace najveci srpski kosarkas ikada uz Bodirogu i Kicanovica naravno...A SLAVNIC,A ZUCKO,DIVAC...!??KOLIKO SE,JA SECAM BILO BI TU PAR VIRTUELNIH REPREZENTACIJA IZ PROSLOSTI,KOJI SU PRONELI IME BIVSE JUGOSLAVIJE SIROM SVETA..!!!
(vladimir, 25. decembar 2013 17:54)

# Link komentara

milos sa juga

pre 10 godina

jedva cekam da krene sampionat i da vidim Sale nacionale na klupi.
bog ga je stvorio za uspehe u kosarci, kako na parketu tako i pored linije. sale kosarku sam zavoleo samo zbog tebe. imas autoritet, imas harizmu, imas igrace ali ne bas kao sto si ti bio. verujem u tebe, samo napred majstore.

Misa

pre 10 godina

Sale..ne sumnjamo u tvoje kvalitete,na prvom mestu ljudske,a onda na enormnu kolicinu pozitivne energije,kao i ogromno igracko iskustvo. Samo napred Srbija je uz TEBE.

Crkvinac

pre 10 godina

1. Teodosic, Markovic
2. Nedovic, Bogdanovic, Milosavljevic
3. Micov, Lucic
4. Bjelica, (Erceg, Mitrovic, Velickovic, Savanovic, Macvan)-ko bude u najboljoj formi
5. Krstic, Raduljica, Marjanovic

Heisenberg

pre 10 godina

Sta vam je vise sa tim Bjelicom zar niste gledali evropsko prvenstvo?Decko ne moze da uhvati loptu koja mu pada u ruke, sutira u prvim sekundama napada sa 10 metara,igra totalno bezvoljno sa vecito nekom tunjavom facom uopste ne podize atmosferu u reprezentaciji niti se raduje kao npr Bogdanovic ili Nedovic.Drugo jeste da je duda strucnjak i sve to stoji ali ne zvati milosavljevica i marjanovica koji su imali dobre sezone i kidaju a zvati drvo od gagica stimca i potpuno beskorisnog anjusica kvazi sutera ogromna greska

milandj70

pre 10 godina

Iako umereni zvezdaš posle njegovih čuvenih trojki izljubio sam televizor sto puta od sreće.Sve najbolje i želim mu da bude zapamćen u istoriji košarke kao dobar trener,ništa manje nego što je bio dobar igrač.

nek se vrate godine

pre 10 godina

pravi izbor, treba nam neko sa imenom i respektom kod igrača, i tako ko što je reko, kratkoručni planovi sa najboljim igračima u trenutku... za budučnost nek brinu ovi u klubovima, a reprezentacija nek donosi medalje...

ex sns

pre 10 godina

Trebamo svi da ga podrzimo i da pozelimo sve najbolje,verujem da ce svi da uloze mnogo rada i energije i nadam se da cemo sledece god.da postignemo dobar rezultat.

marikone

pre 10 godina

neka proba covek, i onako nemamo neke blistave igrace. Njemu ce trebati malo afirmacije, a i harizmaticna je pojava mozda uspe da napravi iznenadjenje.

Nikola

pre 10 godina

Sa jedne strane, mozete reci da je Sale neiskusan trener, sto u neku ruku i jeste tacno.Ali, Sale je, pored svih svojih igrackih kvaliteta, sportske inteligencije, i svega sto ga je krasilo dok se bavio aktivno kosarkom, imao i jedan talenat koji se retko vidja, bio je produzena ruka trenera u igri, odnosno trener na samom parketu.Kao playmaker, posao mu je bio da upravlja igrom i potpuno je kontrolise.Nabrojite mi igrace, koji to mogu, ja ih ne znam mnogo.On je donosio smirenost, organizovanost i preciznost u igri.
Takvi igraci imaju predispozicije da postanu vrhunski treneri.Takodje, velika prednost za njega kao selektora je ta sto, ja ne verujem da postoji igrac koji ce odbiti poziv upucen od strane Aleksandra Djordjevica. Svi aktuelni igraci su odrasli gledajuci ga i kopirajuci njegove poteze i iz ovog razloga verujem da nece biti problema sa autoritetom (smatram da je jedini koji moze da "ukroti" Teodosica).Znaci, 2 glavna problema koji su se javljali godinama, neodazivanje i problemi sa autoritetom, ce biti reseni.

Sa druge strane, malo je vrhunskih igraca koji su postali i vrhunski treneri, u bilo kom sportu :) ali verujem da Sale to moze da postane.

Imamo mlad, perspektivan tim, sada i mladog trenera, legendu nase i svetske kosarke.Ako okupi vrhnuski tim strucnjaka oko sebe, a verujem da hoce, verujem da je buducnost obezbedjena.
Pokazimo malo vere u njih i ko zna, mozda se ponovi prica sa Obradovicem, koji je iz patika uskocio na klupu i postao ovo sto jeste.

Zoki

pre 10 godina

@marko maestro

Vrati se u osnovnu školu pa za početak nauči pravopis i gramatiku. Sramota je da neko uopšte pokušava da raspravlja o bilo čemu ako ne zna gramatiku i pravopis maternjeg jezika. To pokazuje koliko je osoba aljkava i nedosledna. Pa to su stvari koje deca uče još dok su u periodu kad im učenje predstavlja zadovoljstvo. Neko ko to nije savladao ima ozbiljnih problema.
(Zmago, 26. decembar 2013 07:34)
Pa tvoj srpski zmago je mnogo losiji od markovog, a marko je stranac kao i ja. Jos da te pitam kako je stvojim engleskim jezikom, bez engleskog ne kritikuj nikog jer u demokratiji ispadas glup. Zelim reci da u demokratiji svako ima prava da se izrazi.
@Marko.. Ruska liga je preskupa i predaleka putovanja i to mi prepustamo slovencima i rvatima.
Jadranska liga je propast srpske kosarke, al bolje je nemamo. Ja bih zelio neku ligu za grcima; 4 grcki kluba i nasih 4 klubova razpucati 14 kola bez play ofa, ko pbedi u regularnom delu i nek se racuna pobednikom. Ja neverujem da grci zele taj projekat jer imaju prejaku ligu (nemaju potrebe za regionalna takmicenja) a nit zele da se njihovi rivali sastaju previse puta u toku godine.
Najbolje je resenje da gasprom (ili neko drugi) finansira domacu ligu sa pet miliona evrona po godini, to bi bilo dovoljno za srpsku kosarku da se naganjamo po slovenskim selima i ostalim sikarama.

Zoki

pre 10 godina

@(NemanjaVac8, 26. decembar 2013 03:03)
Slazem se stobom, al bracu petrovice, cosica, slavnica, kindzu, divca, paspalja i druge nie dala jugoslovenska liga vec ih je dala titina diktatura "da nasi sportisti nisu smeli ici vani dok ne navrsi 28 godina" (kad bi taj zakon dosao na snagu opet... imali bi bolji kvalitet sad nego tad jer sad bi i drugi srpski regioni igrali kosarke). Bili smo kosarkaska sila kao repka dok na klubskom nivou nismo bili velesila, jer tad je kupove dizao real, barcelona, italiani i sovjeti.. gledana koja smo imena imali trebali su nasi klubovi dici bar 15 evropskih trofeja (a digli su samo 7). Nama ne treba jadranska liga a nit ruska liga, potreban je sponzor za domacu ligu i zakon o sportu, i jos da ti napomenem da je potrebno da se kontrolisu telefonski razgovori vecitih jer bas oni su ti sto upropastavaju srpski sport. Kakva drzava, takav sport!