Četvrtak, 05.09.2013.

09:30

Politika: Večiti ponuđeni strancima

Posle izjave Aleksandra Vučića da bi naši najbolji fudbalski klubovi trebalo da budu privatizovani, „Politika“ prenosi da će oni biti ponuđeni strancima.

Izvor: JT

Politika: Veèiti ponuðeni strancima IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

radnik

pre 10 godina

ako su klubovi udruzenja gradjana, sta drzava ima sa tim? znaci nisu drzavni, pa na ciji racun taj neki prebogati ako se pojavi da uplati novac? mozda na racun tog udruzenja koje kupuje sto bi onda bilo da je prodat za nula eura? ili ce uplatiti na racune trenutnog rukovodstva udruzenja? svaki klub neka donese odluku za sebe i neka snosi posledice a drzava da ima ravnopravan odnos prema svima!

joj

pre 10 godina

@pedjaj7
zvezda je nesto u fudbalskom svetu samo svojim navijacima i vajnim novinarima a koliko je zvezda realno ime u fudbalu govori da ste u zadnjih 20 godina jedva dva puta igrali Le ,koju ozbiljni klubovi i nece da igraju....o Lš da ni ne pricamo

zeljko

pre 10 godina

najbolje je da grobari potraze informacije o tome koji je klub veci u inostranstvu jer tamo ljudi znaju sta je zvezda.omladinsku skolu ima i zvezda ali ta skola nema nikakav znacaj kao ni Partizanova.jedan igrac godisnje nemoze da donese zaradu.kada dodje gazda on moze i da ugasi klub,njegova je volja sta ce raditi zar vam to nije jasno?njemu netreba skola jer je miljarder on odresi kesu i kupi vec proverene igrace

nesa

pre 10 godina

zvezda je proslost, Partizan je sadasnjost i buducnost Srpskog fudbala. zvezda jedino ima tu titulu es ali je Partizan davno igrao u finalu ls i to protiv najjaceg tima na svetu, dok je u ostalim sportovima zvezda premala u odnosu na Partizan ...

miki

pre 10 godina

koji broj navijaca zvezde?? mozda ima nesto vise navijaca zvezde nego partizana a i to koliko je bitno, sigurno i jedni i drugi imaju dovoljno da napune stadione, u svemu ostalom Partizan je veci klub od zvezde, zvezda je proslost a Partizan buducnost Srpskog fudbala!

qqzqq

pre 10 godina

cukaricki privatizovan,eto ga u vrhu tabele...mislim da ce se zvezda i partizan lako prodati,ipak su to dva najveca kluba. pitanje je sta ce se desiti sa malim klubovima... nije nama liga samo partizan i crvena zvezda,i ma koliko se ulagalo u njih,bez jake lige nema ni priliva novca...niko nije lud da dovodi neke ozbiljne igrace u nasu ligu...prvo treba resiti problem malih klubova,pa tek onda zvezde i partizana...

zeljko

pre 10 godina

zvezda vredi tri puta vise od Partizana.glupo je uporedjivati ta dva kluba.razumem grobare vole svoj klub ali realnost je to da je Zvezda veliki gigant u odnosu na partizan.Real Madrid i Atletiko Madrid nisu isto.vezuje ih samo Madrid u nasem slucaju Beograd.

Agram

pre 10 godina

Nogometni klubovi su neprofitabilni ili vrlo rijetko profitabilni i strani vlasnici u pravilu doživljavaju klubove kao igračku. Stoga je privatno vlasništvo, a pogotovo u stranim rukama, mač sa dvije oštrice i lako je moguće da klub ode u bankrot u kratkom vremenu. Uvijek je najbolja solucija da je privatni vlasnik emotivno vezan za klub i da ima višak novca, pa da mu ne ovisi egzistencija o poslovanji kluba.

Ajd pošteno

pre 10 godina

Jeste da Partizan prodaje klince iz svoje škole al koji su to vodeći evropski klubovi.Malo sutra. I ko od nji igra u našoj reprezentaciji

Hrundi

pre 10 godina

Evo, uzmimo da kupe i Zvezdu i Partizan, pa da vidimo objektivne prednosti i pogodnosti koje dobijaju i jedni i drugi:
ZVEZDA:
- posrnuli evropski gigant u blatu sa sjajnim rezultatima u Evropi do '92., dobija sređen stadion svetske klase, vraćanje dugova, dovode se igrači i ide se ponovo na značajne rezultate.
PARTIZAN:
- odigrao nekoliko vrednih utakmica poslednjih 10 godina i istovario po Evropi gomilu sjajnih igrača iz svoje škole. Dobija upristojen (krajnje je vreme) stadion, dovode se igrači ali igraju i klinci iz podmladka, i ide se takođe na značajne rezultate.
(pod značajnim za oba podrazumevam zimu u LE, da sad ne preterujemo)
A sad jedno lično mišljenje - Partizanu nikako ne bi odgovarala privatizacija Zvezde jer će se stvari vratiti ponovo na odnose koji su vladali od osnivanja oba kluba, tj. većinu domaćih šampionata će gledati Zvezdi u leđa. Onaj koji kupi Zvezdu kupuje i njenu istoriju, kao i trostruko veći broj navijača od Partizanovih. S druge strane, taj Partizanov podmladak je svakako ogroman motiv budućem gazdi da ih što bolje proda i automatski ima manji trošak za ulaganja, što je izuzetno važno.
Za kraj, meni je totalno glupa ta patkometrija kojom se neki ovde bave. Mislim da i jedni i drugi imamo pametnija posla i da ćemo se konačno radovati. Svako za svoje, a ponekad možda i za komšije.

Revolt

pre 10 godina

Rajvosa, prvo- kako sesnaest trofeja vise?! Imate dvanaest kupova vise, Bari i Tokio i dva (iako negde pise i samo jedan) SE Kup. Partizan isto kao i zvezda i Vojvodina ima jedan SE Kup, ali i Superkup Jugoslavije '89
Znaci, u najboljem slucaju imate 14 trofeja vise. Drugo, VBA ne da nije veliki klub nego je veoma smesno sto si napisao. Mozda je tada i bio jak,
ali pobedjivali ste vi i mnogo vece klubove mada isti nisu bas giganti.

Cccc

pre 10 godina

Dace Bog da se prodaju i da se drasticno promeni stanje koje je sad. Jer onaj ko kupi sigurno nece gledati da gubi pare na tom klubu, vec da ih preko kluba napravi, sto je moguce ukoliko bi se ozbiljno prionulo na posao i ukoliko bi se izmenila rukovodeca struktura u oba kluba. Tako bi se mozda nesto i napravilo od naseg fudbala....

Soko

pre 10 godina

KOSKA Novacje otisao za izmirenje dugova zato je Parizan duzan 1o miliona a Zvezda 50 . Ovo pokazuje samo da navijaci u finansiskom smislu nista ne donose jer i ovakvi nasi klubovi su mnogo skuplji nego sto to navijac placa ulaznica od tri eura nije za profesionalni fudbal.

Neko spolja

pre 10 godina

Da li mi živimo na marsu? To je jedino pitanje. Kakva privatizacija, ljudi, privatizacija čega? Šta je Crvena zvezda ili Partizan? 50 +miliona dugova. Zemljišta pod hipotekom. Ko je uopšte vlasnik tih zemljišta? Ko na ta zemljišta sve polaže pravo? Igrači nisu igrači Crvene zvezde ili Partizana, već su vlasništvo "Managera" i to od rođenja pa nadalje. Kako je rešena regulativa, društva će sigurno biti u povlašćenom statusu u poređenju sa d.o.o. klubom. Odakle povrat investicije? Od sponzora super Jelen lige? Od gledalaca? Šta ćemo sa uticajem navijača? Šta sanjate, pa ko je lud, da to kupi, nit zna šta kupuje, nit zna kako dalje s tim... Ne palite se na ovakve gluposti, možda za pet, deset godina, ali sad?

mica

pre 10 godina

Кад се буду приватизовали вође навијача и њихови послушници остају без плате хехехе. То што Звезда има више навијача и вернију публику није нека предност јер су у Србији јефтине улазнице и од тога нема зараде. Главне предности су јер Звезда има више земљишта на атрактивној локацији који се може искористи за неки пословно комерцијални садржај, док Партизанова предност је Земунело и Омладинска школа.

roki

pre 10 godina

Naš fudbal je poligon manekena koji se prodaju i ništa više.Lotar Mateus je pokušao nešto i popio otkaz jer je uveo Partizan u Evropu.

Deki

pre 10 godina

@(Pedja J7, 5. septembar 2013 11:10),sve što si naveo su samo reči,nigde ni jedan argument.Niti stvarate igrače koji mogu da se dobro prodaju,niti igrate godinama Evropu.Ako si mislio na Bari,pusti to,niko od toga nema koristi,čak ni vi.Imate više navijača i veći stadion i to je sve.Od navijača je nikakva zarada,a od stadiona je još gore,jer održavanje mnogo košta.Jedino ako misliš da će nam liga biti kao engleska,pa da vam ulaznice nešto znače.Partizan ima i Zemunelo,a o bivšim igračima koji trenutno igraju za City,Benfiku,Romu,CSKA ,Fjorentinu ,Anderleht i Benfiku da ne pišem,postidećeš se!

Vlada

pre 10 godina

ajde i ja da kazem nesto. Posto vidim da je glavna tema ko vredi vise, odgovoricu kroz skorasnji primer. Ne mnogo posle kupovine M. Sitija kupljen je i PSZ. Siti bez ikakve tradicije evropske i PSZ ipak sa nekim rejtingom u Evropi. Siti evo tri godine u Evropi nije uradio ama bas nista, a PSZ, cetvrtfinalle LS u prvoj sezoni. Ko je brze vratio odredjeni deo ulozenog. A sada da se vratim na nase, Koliko sam primetio Zvezdi se u Evropi i dalje obilato pomaze. Setite se svih penala koji su nama dosudjivani u korist i svih spornih situacija u nasu korist. Grese i na nama ali ne u meri koliko to rade Partizanu. Zakljucak, hteli vi to da priznate ili ne Crvena Zvezda je zlatna koka u odnosu na Partizan. Pustite me molim Vas prica o vasoj omladinskoj skoli koja sluzi za kupovinu vila po Dedinju. Pogledaj te vrednost Vaseg prvog tima na transfmarketu i naseg u ovom trenutku. Pogledaj te sve parametre i videce te da smo dva koplja iznad Vas. Ali, i ako se budu prodavali prodace se nekim likovima sumnjivog morala, koji ce se zasititi posle par sezona. Tuzna je nasa prica

Miki Maus

pre 10 godina

http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=750129#k10500473
odgovor. U statutu mnogih organizacija pise : npr. osnovna delatnost je je obuka mladih (to je za omladinske centre), a mnogi ti centri imaju svoje kafice i hostele! nigdje u statutu ne pise da je zabrenjeno, ali je bitno da to nije osnovna delatnost. Znaci Partizan : osnovno je bavljenje sportom, a ostalo je onako usput :)

Miodrag Janicijevic

pre 10 godina

(samo pfc, 5. septembar 2013 12:29)

Ime sinko ime to je ono sto tvoj klub nema ma koliki bili problemi Zvezda je ime za vas klub bila i bice.

Nataeos

pre 10 godina

Konacno,samo da ne gledam vise ove "postenjacine" u upravama...Mada mislim da privatizacija samo Partizana i Zvezde bez privatizacije drugih klubova nema velike svrhe,jer bez jake lige nema ni vecih rezultata u Evropi...
(Drakce, 05. septembar 2013 10:17)
100% tačno! Ali bolje i to za sada nego ova današnja komedija!

z

pre 10 godina

idealan scenario: jedan bogatas kupuje oba tima, od njega pravi jedan crveni partizan, sa crveno-crnim bojama (kao vardar). nakon toga, mozemo smatrati i problem fudbala i problem navijaca zavrsenim.

samo pfc

pre 10 godina

Neka mi kaze neko jedan razlog zasto je bolje da kupi neko zvezdu nego Partizan?
Samo pusti te one price mi prvaci sveta ,mi ime u evropi i te takve gluposti,koje su bile pre 20 godina.Sto neko od navijaca zvezde ne kaze da ste vi realno sada u raspadu sistema .Dugujete 50 miliona a o tome niko ne prica ,vazno da vam se vratio Dzaja on ce da spasi Zvezdu pffffffff.Zivite ljudi u zabludi realno ,koji rusi koji arapi , u ovu nasu ligu ne vredi da se ulaze,to su samo price .

mikac

pre 10 godina

Koga je briga ko je zanimljiviji strancima, pitanje je da li ce uopste biti kupaca. Sto se mene licno tice odmah bih da mogu potpisao da Partizan uzme odmah 100 miliona evra a da moja Zvezda bude prodata za 1 evro, samo da novi vlasnik bude ozbiljan i da prekine vec jednom ovu agoniju.

Милош Јанковић

pre 10 godina

Neprofitna organizacija?Ovo moze samo u Srbiji!!!Kako moze jedna takva da se bavi profesionalnim fudbalom gde se okreću milijarde,zato su nam i klubovi takvi kakvi su.Privatizacija pod hitno ako mislimo da gledamo dobar fudbal,F.klub mora da bude profitabilan da bi funkcionisao,ovaj naziv je samo paravan da bi neko pljačko te iste klubove.Kako ih privatizovati?F.K se pretvori u A.D manji deo akcija se podeli navijačima i clanovima kluba i narodu nesto slicno kao one Dinkićeve famozne,a veci se proda na tenderu uz odredjene uslove koje buduci vlasnik mora da ispuni.Zasto stranicima?ko u srbiji ima 300,000,000€ i da ima nebi ih uložio!!!ko u Srbiji ima iskustva u ovom poslu tj da vodi jednu industriju fudbal vrdnu 300,000,000€, Uspesno,pa niko!!!Fudbal je danas idustrija koja okreće milijarde ako mislimo da gledamo dobar fudbal kod nas onda i nasi klubovi moraju biti deo te industrije a ne"neprofitne organizacije"

novosadjanin

pre 10 godina

(Balasevic, 5. septembar 2013 10:24)

Partizan nema u vlasnistvu ni stadion na kom igra ni zemljiste oko istog. Ima u vlasnistvu Zemunelo koje se moze sagraditi za nekoliko miliona evra.

Na Zvezdine utakmice koje su domace i nebitne dolazi nekada po 20-30 000 navijaca a na vasem stadionu je prosek 2500 hiljade godinama...

Zvezda je vlasnik stadiona i zemljista na najatraktivnijoj lokaciji u BG.
pa nece neko da kupi klub a da ne moze da pravi stadion ili oko njega nista.

Jos nesto, kada bi neko kupovao Zvezdu , kupovao bi pedigre kakav ima malo klubova u Evropi i Svetu. Prvak Evrope i Sveta...Sve se to gleda. Zvezda je veci klub u svakom pogledu.

A od vrhunskih igraca koje pravite ni jedan ne moze da se poredi sa Nemanjom Vidicem, Dejanom Stankovicem, Ivanovicem, Maticem,Kolarovim...a to su sve igraci koji nisu nikada bili u Partizanu...

To sto ste vi napravili za 10 god, Mamic uradi u jednom prelaznom roku...

avicii

pre 10 godina

drakce,ne slazem se sa tobom da aki nema jake lige nema ni dobrih rezultata u evropi.Pogledaj Bazel,Seltik,pa i Dinamo Zagreb u neku ruku.Ima tu jos timova.

koska

pre 10 godina

Sine, iskuliraj malo, bez frustracija. Jovetic, Ljajic, Tosic, Markovic, Nastasic, Savic, Sulejmani, Mitrovic. Klubovi su Man City, Fiorentina, Benfica, CSKA, Roma. Nisu ti igraci klase Mesija, a ni klubovi nisu Barseloninong ranga, ali momci vrede i te kako. Svi su prodati za najmanje 5 miliona, a od koristi su i u reprezentaciji. Najbolji mladi stoper Srbije - Nastasic, ofanzivni vezista ("paker") Srbije - Ljajic i dva najbolja mlada napadaca Srbije - Lazar i Mitar, su iz Partizana.

Mi zaradili, a selekcija dobila dobre igrace. Ne vidim poentu tvog posta.
(Urke, 5. septembar 2013 11:11)

A di su vam novci? Mislim prostom logikom ako je svaki od njih prodat po 5 miliona(milion gore dole) to je 10ak igraca puta 5 miliona to mu dodje cirka 50 miliona a vi u bunaru jos malo pa toliko...Mislim to je u zvzdi isto nego pitam samo....

bulat

pre 10 godina

najvise od svega bi voleo da vidim kako bi funkcionosale severna i juzna tribina sa nekim ko je vlasnik kluba! ti bi za vodje bio najtezi udarac

pera kojot

pre 10 godina

Vidim grobari komenarisu nesto u smislu "imamo omladinsku skolu"Pa im je i Zvezda iako j trenutno u fazi raspada ali malim ulaganjem dobice svakako MNOGO bolju skolu iz prostog razloga-kao i stariji i deca vise vole Zvezdu i naravno da ce pre zaigrati za nju.O ostalim stvarima tipa nekretnine,publika,pehari nebih da trosim reci jer je svima jasno koji klub daleko vise vredi ....

zvezdas_rajvoSa

pre 10 godina

Meni su najjaci navijaci Partizana koji kazu da je Partizan privlacniji od Zvezde za kupovinu? Zbog Ljajica, Sulejmanija, Mitrovica, Markovica itd. Gospodo, svi ti navedeni fudbaleri nisu do kolena jednom Vidicu i Stankovicu iz sveta fudbala. I jedan i drugi kapiteni svojih timova i jedan i drugi bili sampioni Evrope. Pedja Mijatovic i Vasovic su jedini fudbaleri koji su igrali u PArtizanu i koji znaju kako je biti prvak Evrope. SLavnija istorija, veci stadioni, duplo vise navijaca, 16 trofeja Zvezda ima vise u fudbalu. Bila je prvak Evrope 1991. godine. Pobedjivala je u svojoj slavnoj proslosti Real, BAjern, Arsenal, Liverpul, MAncester, West Bromwich Albion... Slvni klub za koga su svi culi na svetu. Kad odete na Kopakabanu u Brazilu i Brazilac vas pita "odakle ste?" a vi mu kazete iz Srbije, prvo ce vam reci " Red Star", a drugo "Pet"- Rambo Petkovic... Glupo je pricati ko je vise privlacan kupcima. Evo nek otvore tender da vidimo ko ce se prijaviti za Zvezdu, a ko za Partizan :)

Komentator

pre 10 godina

Partizanova omladinska škola je pod šapom menadžera koji čerupaju najveći deo novca od transfera mladih igrača i kao takva bi sigurno bila rasturena nakon što bi Partizan bio prodat. Prednost je pre svega u Zemunelu kao trening centru koji je odličan.
I Zvezda i Partizan imaju stadione sa tim da Zvezda ima veću površinu placa, ali slažem se sa nekime ko je rekao da će bolje proći onaj koji bude imao čistije papire što se tog dela tiče.
Zvezda ima više navijača, a tu leži određena finansijska prednost koja opet nije toliko značajna u odnosu na Partizan. Možda više u trenutku nuđenja kada kupci budu videli proseke poseta u poslednjih par godina to može igrati neku manju ulogu.
Uglavnom oba kluba imaju slične šanse da budu prodati sa tim da na prvom mestu čisti papiri za stadion i plac igraju najveću ulogu jer to je preduslov za novi moderan stadion sa svim mogućim pratećim objektima kao što su stadioni širom Evrope.

antižabar

pre 10 godina

@pospan sam
Mislim da je poenta priče da Partizan zna da proda igrača. Evo nekih koji mi padaju na pamet: Jovetić, Nastasić (Mančester Siti), Ljajić (Roma), Marković (Benfika), Sulejmani (Ajaks pa Benfika) Mitrović (Anderleht), Savić (Siti pa Fiorentina), Tošić (Mančester pa CSKA), Smiljanić je prodat u Espanjoj svojevremeno, Petrović u Blekburn itd.

Urke

pre 10 godina

Koji fudbaleri i koji klubovi?
(pospan sam, 5. septembar 2013 09:58)

Sine, iskuliraj malo, bez frustracija. Jovetic, Ljajic, Tosic, Markovic, Nastasic, Savic, Sulejmani, Mitrovic. Klubovi su Man City, Fiorentina, Benfica, CSKA, Roma. Nisu ti igraci klase Mesija, a ni klubovi nisu Barseloninong ranga, ali momci vrede i te kako. Svi su prodati za najmanje 5 miliona, a od koristi su i u reprezentaciji. Najbolji mladi stoper Srbije - Nastasic, ofanzivni vezista ("paker") Srbije - Ljajic i dva najbolja mlada napadaca Srbije - Lazar i Mitar, su iz Partizana.

Mi zaradili, a selekcija dobila dobre igrace. Ne vidim poentu tvog posta.

Pedja J7

pre 10 godina

@Balasevic

Hvala ti od srca, dugo se nisam ovako ismejao!
Nisi morao da naglasavas da si Partizanovac, to se prosto vidi, kompleks izbija iz teksta...
Navodis argumente zbog kojih je Partizan primamljiviji stranim kupcima od Zvezde?!
Da li si ti svestan sta je ZVEZDA u fudbalskom svetu, u odnosu na tvoj klub???
Naravno da je Zvezda atraktivnija kupovina, naravno da ce da bude skuplja, i naravno da ce svaki pametan covek pre da ulozi u takav brend, neko u neke kvazi prvake zadnjih 6 godina, koji sad misle da su Real, doduse dok ne dodje Samrok, Tun...

sta raditi

pre 10 godina

Mislim da je ovo resenje za nas fudbal ne vezano za Partizan i Zvezdu jer oba kluba sponzorisemo mi poreski obveznici ovo i samo ovo ce ojacati nasu ligu meni se iskreno svidja ovaj italijanski model o posedovanju igraca izmedju dva kluba tako je prodat i Lazar Markovic samo ja mislim da to treba da vazi da svi igraci u Srbiji budu vlasnistvo dva kluba znam mislite sta pricam ali procitajte pa cete videti koliko je ovaj model isplativ i smanjuje troskove klubovima.
http://juventiknows.com/co-ownership-in-italian-football-explanations-examples/
http://footballperspectives.org/do-football-clubs-benefit-initial-public-offerings
http://www.ft.com/intl/cms/s/2/2a3bbcac-ae49-11e2-bdfd-00144feabdc0.html#axzz2e0c7kpZi

KEFALO

pre 10 godina

Тачно сам знао да ће те се сада ухватити ко пијани плота и препуцавати око тога ко шта има, ал овде се говори ипак о приватизацији или ви то не схватате, ово о чему ви сад коментаришете може имати само утицај на саму цену клубова. У суштини главно је оно да ако на пример ја купим неки клуб, то је онда моје и могу да радим са њим како ја хоћу, што ће рећи битне су моје намере, ако ћу да производим играче ради зараде, онда се одмах опростите од неких резултата, или ћу да уложим паре у и на одређене ствари, да остварим неки успех па онда на различите начине (али то је већ питање разних струка) да убирам плодове тога, значи битна је моја процена и моја намера, то је суштина свега, а производњи играча и зараљди од истих на уштрб резултата се увек можете окренути, живи сте сведоци тога!!!

zoran

pre 10 godina

Ne znam kakvo pravo polazu navijaci na klubove?To sto neko voli klub ne znaci da je klub njihov.I ja volim Moniku Beluci,pa ne polazem nikakvo pravo na nju.Kada je privatizovan,danas najbogatiji klub M.United navijaci su bili zestoko protiv.Secamo se svih protesta.Cak su i osnovali klub sa istim nazivom koji je krenuo iz najnizeg ranga takmicenja,i tu i ostao.Do danas je M.U. promenio nekoliko gazda.I najuspesniji je klub U Engleskoj a i jedan od najuspesnijih u Evropi.

Gane

pre 10 godina

Kada smo vec kod omladinske skole, okupljanja talentovane dece i stvaranja reprezentativnih igraca, tu pre svega prednjaci OFK Beograd, koji je u proteklih 10-ak godina iznedrio izvanredne igrace, a koji je, nazalost, zbog mesanja politike u sport, doziveo stagnaciju u poslednjih par godina. Mladje selekcije OFK Beograda nizale su uspehe vece i od Zvezde i od Partizana zajedno. Napred OFK-a olee.... Najpre je neophodno privatizovati manje klubove i to na pravi nacin i po ugledu na najbolje evropske lige, pa tek onda CZV i PAR. Prosto je.

Revolt

pre 10 godina

Antizabar, je l' ti imas nesto protiv Fiorentine? Jovetic, Nastasic i Ljajic su prvo igrali u Fiorentini, a nju nisi naveo ni kod jednog od njih:-)

Balasevic

pre 10 godina

Na stranu to sto sam Partizanovac, zanimljivo je pitanje koji klub je privlacniji za privatizaciju...
Tacno je da Zvezda ima vise navijaca, ali domaci navijaci nisu neki pouzdan izvor prihoda. Dresovi su veoma skupi za srpski standard,ne moze se ocekivati neki bum u prodaji, mozda malo vise navijacke majice, ali tu ionako vise zaradjuju navijaci a ne klubovi; prihod od prodaje ulaznica je mozda dovoljan za 10% pokrivanja troskova funkcionisanja stadiona, ni tu nema neke koristi. Drugacije receno, Zvezda ima veliko trziste sa malom kupovnom moci.
Partizan sa druge strane ima proizvodnju "luksuznije robe" - igraca. Sa minimalnim, ali bukvalno minimalnim ulaganjima u tu decu, Partizan prihoduje skoro 10 miliona EUR godisnje u proseku u poslednjih 5-6 godina od prodaje igraca. Kada bi dosao gazda i ulozio u 3 seniorske sezone mladog igraca i prodao ga sa 22 a ne sa 19, taj prihod bi porastao sigurno na 15 mil EUR u proseku. Plus trening centar Zemunelo.
I na kraju, glavno pitanje - STADION! Realno, ni jedan ni drugi nemaju sta da traze u modernom vremenu, izgradnja novog multifunkcionalnog je MUST DO! Ko ponudi cistije papire i bolji projekat zasigurno je u prednosti...
I jos samo kada bi ih kupio neko ko zaista zeli da ulozi malo novca, mozda bi za 5 godina i imali 2 tima u grupnoj fazi oba takmicenja...

drvobradi

pre 10 godina

Ko ce da kupi macku u dzaku i zasto? Nepoznato koliko ko duguje, odakle se finansira, kome idu pare, sa grupama placenika na tribinama i bez jasnog plana kako uopste da funkcionisu, igraju samo lokalno takmicenje.
" Partizan se vodi kao dobrovoljna, nevladina, nepolitična i neprofitna sportska organizacija" Sta reci na ovo a ne smejati se?

Mr. No

pre 10 godina

Za Dumitraškovića - ko će danas u Srbiji platiti 500 evra za deonicu? Ni gastarbajteri neće dati tolike pare, siguran sam. Možda bi '91. posle osvajanja Kupa Šampiona neko i dao tolike pare ali danas sigurno neće. Pitanje je da li bi neko dao i 50 evra. Deonice se ne mogu prodavati klubu jer je to protivzakonito, smisao hartija od vrednosti jeste da se njima trguje (direktno ili na berzi).

Što se neprofitne organizacije tiče - to je sasvim u redu, najveći klubovi su debelo u dugovima tako da svakako ne ostvaruju profit. ;-)

Jedini motiv za kupovinu propalih fudbalskih klubova je isti onaj za kupovinu propalih preduzeća - zemljište koje može da se proda ili iskoristi za izgradnju skupog stambenog ili poslovnog prostora. Bez toga, ne vidim ko bi pri zdravoj pameti ulagao novac u Zvezdu i Partizan, bez obzira na broj navijača i kvalitet omladinske škole fudbala.

Drakce

pre 10 godina

Konacno,samo da ne gledam vise ove "postenjacine" u upravama...Mada mislim da privatizacija samo Partizana i Zvezde bez privatizacije drugih klubova nema velike svrhe,jer bez jake lige nema ni vecih rezultata u Evropi...

Bonzita sa cokoladom

pre 10 godina

Ako vec zivimo u svetu u kojem smo fudbal, posmatranje fudbala i pracenje fudbalskih rezultata postavili na pijedestal visokih vrednosti, mada kao ljudi time nista nismo bolji niti pametniji, cinjenica je da zarad ostvarenja odredjenih ciljeva u trzisnoj utakmici koja sportom vlada fudbalski klubovi moraju poslovati upravo po principima trzista, odnosno moraju biti privatizovani. Medjutim, postavljam pitanje da li je Zakon o sportu u tom smislu u Srbiji donesen?... Mogu li Crvena Zvezda, Partizan i ostali klubovi po slovu zakona preci u privatne ruke, kako se to odavno radi sirom Evrope i sveta, ili bi to bilo uradjeno po direktivama politickih mocnika, u ovom slucaju mladoga Vucica, cime bi pravni poredak u ovoj zemlji po ko zna koji put bio doveden u pitanje?...

nezainteresovan

pre 10 godina

Mislim da bi najpametnije i bilo ta popularna privatizacija. Kod nas se klubovi mnogo vole, navijaci, simpatiezri i svi ostali zaista vole klub i zive za njega...mozete pricata sta hocete, koliko god fudbal bio los i nikakav po gradovima, ulicama i kaficima se svaki vikend dugo vremena poseveti prici o zvezdi i partizanu. Svi kao mrze, niko kao ne gleda, ali svi znaju da je partizan dao go iz ofsajda ili da je za zvezdu bio nepostojeci penal....znaci lazemo, gledamo, navijamo, nerviramo se....Ovo o ljubavi prema klubu, ili bolje reci privrzenosti govorim iz razloga, zato sto bi privatizacija samo pomogla, niko nama ne bi mogao uzeti pravo da navijamo, i buduci vlasnik, koliko god bio zainteresovan za novac i samo novac siguran sam da bi osetio ljubav prema klubu i popravio kvalitet fudbala svakako. Moramo se pomiriti sa cinjenicom da ovako ne ide, izbacuju nas ribari, pekari i mesari iz evrope.... a podrska klubu je ogromna...pogledajte grobare u Svajcarskoj, kao i delije svugdje negdje...Ruku na srce nismo ni iskreni prema sebi, struka nam je ispod svakog moguceg nivoa, prave se mladi igraci, dobri mladi, ali samo dok su mladi, kada bi ostajali do 25-te ovde nista od njih. Zato tvrdim da je bolje 10puta za njihov razvoj Markovica, Mitrovica, Milivojevica da se razvijaju negdje drugo...Nista od nas. Evo primjera, Vidic, Ivanovic, Kolarov, Stankovic, Jovetic, Ljajic, Matic, svi mladi odose i svi napravise karijere, a ovi sto se ovde razvijaju nista, velika 0, ilic, milijas..

indijanac

pre 10 godina

Posto nasi igraci igraju dobro u inostranstvu samo, mogli biti igrati dobro i pod stranim gazdom :) salu na stranu, ovo bi mogao biti kanap da se izvicemo iz rupe

Zika

pre 10 godina

Nanase radosti i tuge nemoze se prodati strancima. Ponudite navijacima obeju ekipa da kupe deonice.Kao Real kao Barsa itd.Vrlo prosto Zvezda ima otprilike 1.000.000. navijaca po 500 evra deonica i to je resenje.Deonice su neprenosive pa ko nece mora da ih proda to jest vrati KLUBU.
To je najbolje resenje.
Dumi Kladovo
(Nikola Dumitraskovic, 5. septembar 2013 09:44)

Tebra,u Srbiji ne mozes da nadjes 1000 ljudi koji bi dali 500 evra za deonice,a kamoli milion...

samo neki

pre 10 godina

...omladinske škole, iz koje je poslednjih godina izbacila nekolicinu igrača koji su okosnica velikih evropskih klubova!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Molim da mi neko ovo pojasni.
Možda je još uvek rano, nisam se razbudio?

...partizanovi mladi fudbaleri okosnice velikih evropskih klubova???

Koji fudbaleri i koji klubovi?
(pospan sam, 5. septembar 2013 09:58)

Nastasis, Jovetic, Ljajic, Sulejmani...

Labud

pre 10 godina

Ne moze jedan Rus, a ni Arapin da voli i postuje to kao da je njegovo. Doduse ni ovi koji upravljaju vecitima se ne ponasaju tako. Ne kazem da to mora da izadje na lose, ali isto tako je jedan Rus uzeo skotski Hearts i upropastio ga skorz, da ne pricam kako ti ljudi cesto iz marketinga menjaju identitet kluba, kao recimo Dragonsi iz Cardiffa ili Tigersi iz Hulla. Ko garantuje da nece takva jedna osoba reci dosta je sa socijalistickom prosloscu, skidaj zvezdu iz grba, odnosno boje kluba vise nisu u fazonu na nekom istocnom trzistu. Na kraju krajeva taj zakon o sportu je los, i upravo on doprinosu manjku odgovornosti ljudi koji vode klubove. Jedini pozitivan aspekat cele takve price bi bio da bi se izbacili politicari, mada znajuci ih, nasli bi oni opet model da budu u fotelji.

Dakle, apsolutno sam protiv da u moj Partizan ulazi neki Rus ili Arapin, pogotovo po modelu zakona o sportu, pre sam za zajednicko vlasnistvo nekolicine ljudi, kao deonicarsko drustvo, koji bi kontrolisali jedni drugi i odluke donosili zajednicki i onemogucili samovolju koja sada vlada.

Sto se CZ tice, tu treba povratiti vlasnistvo nad imovinom, jer banke imaju sapu nad njom, buduci da je stadion pod 14 hipoteka. U biti, Zvezda je maltene vec privatni klub, od one intervencije u ponoc kada je smenjena legitimno izabrana uprava kluba.

lala

pre 10 godina

zvezda ce da ide seicima, a partizan ce da uzme milan beko sa drugarima i to je to. sto se tice ponuda zvezda ima 24 hektara zemlje + obilic + ne zavrsen trening centar inge na zvezdari samo da se zna. partizan svega 10ak hektara zemlje sa zemunelom koji je pod hipotekom. sto se tice omladinskih skola partizanovi navijaci neka se raspitaju koliko su titula osvojili klinci zadnjih 10 godina,samo dve. zvezdini klinci su bili i 2 puta prvaci evrope na nekim takmicenjima. jedino sto uprava partizana je pametnija pa iskoristi svoje klince ne odrekne ih se. tako da gazi voso, le a le, mi cemo se vec nekako useceriti i slatko do titule.

J.D.Aleksandar

pre 10 godina

Branko FK Kosjeric ! A sto se ti brines za Partizan ? Bitno da vi imate stadion koji ste vi sami izgradili i koji vredi vise nego Dombas arena.

Zoki

pre 10 godina

Kako država može da privatizuje udruženje građana, a i Zvezda i Partizan su praktično to? Klubovi mogu sami sebe da privatizuju, ali država nema ništa sa tim.

dr

pre 10 godina

Milslim da PPV kao veliki zvezdas ovo ne bi izjavio da vec nema spremno odlicno resenje za nasu ZVEZDU!!!Bice ZVEZDA bar kao Sahtjor ali sa arapskim kapitalom.A za ove preko bas me briga!

Drobnjak iz auta

pre 10 godina

Dobrovoljna, nevladina, nepolitična i neprofitatna sportska organizacija, osnovana, kao udruženje, radi organizovanog bavljenja fudbalom i OSVAJANJA TITULA!

ZLOBEX

pre 10 godina

Dakle ove sezone će Večiti da se srozaju ispod nule, kako bi navijači došli do tačke : "dajte bre ovo nekom strancu da gledamo pravi fudbal"- recept kao u propalim preduzećima, a onda će da bude "jao kuku majko". Ruski fudbalski klub Crvena Zvezda će u Beogradu i dalje da gleda 30ak hiljada navijača, samo što će pola miliona evra mesečno od ulaznica da ode u TajFunove džepove.

saxon

pre 10 godina

Kakav je to zakljucak da bi se Zvezda prodavala najpre zbog broja navijaca ? Pa svako ko kupuje gleda interes i da zaradi a tu prednjaci Partizan sa svojom omladinskom skolom godinama unazad . Kao i za sve drugo gledace se nekretnine i zemljiste koje pripada klubovima a tu je,ja mislim(iako sam grobar) , Zvezda u prednosti.Cudi me samo da neko od nasih tajkuna nije u igri ili je ovo sa strancima zamazivanje ociju javnosti...ko bi ga znao.Samo sto pre neka privatizuju pa kako god jer od ovog ne moze gore.Najpre zelim da sa svojim klincima odem na tekmu i uzivam u svemu,od kvaliteta igre do kvaliteta infrastrukture .

pfc

pre 10 godina

ti decko nastavi da spavas,posto si ionako slep kod ociju!evo ti primer par igraca,da ne zamaram puno i tebe i sebe-Nastasic direktno iz te skole u Fiorentinu a sad u Man. City,Jovetic,postao ikona u Fiorentini,da ga nisu povrede sputavale,bio bi najbolji u istoriji tog kluba,i eto ga sad u City-ju,garantujem da ce biti startan igrac,u nastavku sezone,Ljajic takodje,najbolji igrac Fioren. prosle god. sad u Romi,gol na prvoj utakmici,ako malo pratis fudbal,mozda si video kako L. Markovic igra u Benfici,na prve tri utakmice dao dva gola,i to kakva,pa dalje da ne gnjavim,recimo Sulejmani,Z.Tosic,R.Petrovic,itd. pametnom dosta:)

Nikola Dumitraskovic

pre 10 godina

Nanase radosti i tuge nemoze se prodati strancima. Ponudite navijacima obeju ekipa da kupe deonice.Kao Real kao Barsa itd.Vrlo prosto Zvezda ima otprilike 1.000.000. navijaca po 500 evra deonica i to je resenje.Deonice su neprenosive pa ko nece mora da ih proda to jest vrati KLUBU.
To je najbolje resenje.
Dumi Kladovo

Shone

pre 10 godina

I ranije su mnogo ozbiljniji igrači od ovih pokušavali da privatizuju Zvezdu i Partizan, pa vidimo da im nije uspelo. Džabe se svi upinju oko ovoga, nema ništa od tog posla jer se ne može privatizovati nešto što nije tvoje - država ovde nije ni osnivač ni vlasnik, već su to udruženja građana. Ustvari, kad malo bolje razmislim, pošto je ovo ipak Srbija - onda može, ali samo dok se ne okonča sudski postupak nakon toga.

Branko Fk Kosjeric

pre 10 godina

Koliko vredi SD Partizan s obziom da nemaju svoj stadion u fubalu,da iznajmljuju bazene i hale za utakmice u vaterpolu i basketu? Povrh svega oni su u januaru imali dug od 25 miliona evra (mislim na fudbalski klub)...

pospan sam

pre 10 godina

...omladinske škole, iz koje je poslednjih godina izbacila nekolicinu igrača koji su okosnica velikih evropskih klubova!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Molim da mi neko ovo pojasni.
Možda je još uvek rano, nisam se razbudio?

...partizanovi mladi fudbaleri okosnice velikih evropskih klubova???

Koji fudbaleri i koji klubovi?

Led00

pre 10 godina

Joooooj, samo da odu ovi "dobročinitelji" na čelu fudbalskih klubova! Da izgube svaku moć i da im se lagano sudi.
Najviše se nadam da bi od budućih vlasnika makar mali procenat ići i košarkaškim i vaterpolo klubovima. A posle njih i ostalima...

Balasevic

pre 10 godina

Na stranu to sto sam Partizanovac, zanimljivo je pitanje koji klub je privlacniji za privatizaciju...
Tacno je da Zvezda ima vise navijaca, ali domaci navijaci nisu neki pouzdan izvor prihoda. Dresovi su veoma skupi za srpski standard,ne moze se ocekivati neki bum u prodaji, mozda malo vise navijacke majice, ali tu ionako vise zaradjuju navijaci a ne klubovi; prihod od prodaje ulaznica je mozda dovoljan za 10% pokrivanja troskova funkcionisanja stadiona, ni tu nema neke koristi. Drugacije receno, Zvezda ima veliko trziste sa malom kupovnom moci.
Partizan sa druge strane ima proizvodnju "luksuznije robe" - igraca. Sa minimalnim, ali bukvalno minimalnim ulaganjima u tu decu, Partizan prihoduje skoro 10 miliona EUR godisnje u proseku u poslednjih 5-6 godina od prodaje igraca. Kada bi dosao gazda i ulozio u 3 seniorske sezone mladog igraca i prodao ga sa 22 a ne sa 19, taj prihod bi porastao sigurno na 15 mil EUR u proseku. Plus trening centar Zemunelo.
I na kraju, glavno pitanje - STADION! Realno, ni jedan ni drugi nemaju sta da traze u modernom vremenu, izgradnja novog multifunkcionalnog je MUST DO! Ko ponudi cistije papire i bolji projekat zasigurno je u prednosti...
I jos samo kada bi ih kupio neko ko zaista zeli da ulozi malo novca, mozda bi za 5 godina i imali 2 tima u grupnoj fazi oba takmicenja...

Drakce

pre 10 godina

Konacno,samo da ne gledam vise ove "postenjacine" u upravama...Mada mislim da privatizacija samo Partizana i Zvezde bez privatizacije drugih klubova nema velike svrhe,jer bez jake lige nema ni vecih rezultata u Evropi...

bulat

pre 10 godina

najvise od svega bi voleo da vidim kako bi funkcionosale severna i juzna tribina sa nekim ko je vlasnik kluba! ti bi za vodje bio najtezi udarac

Urke

pre 10 godina

Koji fudbaleri i koji klubovi?
(pospan sam, 5. septembar 2013 09:58)

Sine, iskuliraj malo, bez frustracija. Jovetic, Ljajic, Tosic, Markovic, Nastasic, Savic, Sulejmani, Mitrovic. Klubovi su Man City, Fiorentina, Benfica, CSKA, Roma. Nisu ti igraci klase Mesija, a ni klubovi nisu Barseloninong ranga, ali momci vrede i te kako. Svi su prodati za najmanje 5 miliona, a od koristi su i u reprezentaciji. Najbolji mladi stoper Srbije - Nastasic, ofanzivni vezista ("paker") Srbije - Ljajic i dva najbolja mlada napadaca Srbije - Lazar i Mitar, su iz Partizana.

Mi zaradili, a selekcija dobila dobre igrace. Ne vidim poentu tvog posta.

saxon

pre 10 godina

Kakav je to zakljucak da bi se Zvezda prodavala najpre zbog broja navijaca ? Pa svako ko kupuje gleda interes i da zaradi a tu prednjaci Partizan sa svojom omladinskom skolom godinama unazad . Kao i za sve drugo gledace se nekretnine i zemljiste koje pripada klubovima a tu je,ja mislim(iako sam grobar) , Zvezda u prednosti.Cudi me samo da neko od nasih tajkuna nije u igri ili je ovo sa strancima zamazivanje ociju javnosti...ko bi ga znao.Samo sto pre neka privatizuju pa kako god jer od ovog ne moze gore.Najpre zelim da sa svojim klincima odem na tekmu i uzivam u svemu,od kvaliteta igre do kvaliteta infrastrukture .

pospan sam

pre 10 godina

...omladinske škole, iz koje je poslednjih godina izbacila nekolicinu igrača koji su okosnica velikih evropskih klubova!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Molim da mi neko ovo pojasni.
Možda je još uvek rano, nisam se razbudio?

...partizanovi mladi fudbaleri okosnice velikih evropskih klubova???

Koji fudbaleri i koji klubovi?

indijanac

pre 10 godina

Posto nasi igraci igraju dobro u inostranstvu samo, mogli biti igrati dobro i pod stranim gazdom :) salu na stranu, ovo bi mogao biti kanap da se izvicemo iz rupe

Zika

pre 10 godina

Nanase radosti i tuge nemoze se prodati strancima. Ponudite navijacima obeju ekipa da kupe deonice.Kao Real kao Barsa itd.Vrlo prosto Zvezda ima otprilike 1.000.000. navijaca po 500 evra deonica i to je resenje.Deonice su neprenosive pa ko nece mora da ih proda to jest vrati KLUBU.
To je najbolje resenje.
Dumi Kladovo
(Nikola Dumitraskovic, 5. septembar 2013 09:44)

Tebra,u Srbiji ne mozes da nadjes 1000 ljudi koji bi dali 500 evra za deonice,a kamoli milion...

Led00

pre 10 godina

Joooooj, samo da odu ovi "dobročinitelji" na čelu fudbalskih klubova! Da izgube svaku moć i da im se lagano sudi.
Najviše se nadam da bi od budućih vlasnika makar mali procenat ići i košarkaškim i vaterpolo klubovima. A posle njih i ostalima...

samo pfc

pre 10 godina

Neka mi kaze neko jedan razlog zasto je bolje da kupi neko zvezdu nego Partizan?
Samo pusti te one price mi prvaci sveta ,mi ime u evropi i te takve gluposti,koje su bile pre 20 godina.Sto neko od navijaca zvezde ne kaze da ste vi realno sada u raspadu sistema .Dugujete 50 miliona a o tome niko ne prica ,vazno da vam se vratio Dzaja on ce da spasi Zvezdu pffffffff.Zivite ljudi u zabludi realno ,koji rusi koji arapi , u ovu nasu ligu ne vredi da se ulaze,to su samo price .

Branko Fk Kosjeric

pre 10 godina

Koliko vredi SD Partizan s obziom da nemaju svoj stadion u fubalu,da iznajmljuju bazene i hale za utakmice u vaterpolu i basketu? Povrh svega oni su u januaru imali dug od 25 miliona evra (mislim na fudbalski klub)...

Pedja J7

pre 10 godina

@Balasevic

Hvala ti od srca, dugo se nisam ovako ismejao!
Nisi morao da naglasavas da si Partizanovac, to se prosto vidi, kompleks izbija iz teksta...
Navodis argumente zbog kojih je Partizan primamljiviji stranim kupcima od Zvezde?!
Da li si ti svestan sta je ZVEZDA u fudbalskom svetu, u odnosu na tvoj klub???
Naravno da je Zvezda atraktivnija kupovina, naravno da ce da bude skuplja, i naravno da ce svaki pametan covek pre da ulozi u takav brend, neko u neke kvazi prvake zadnjih 6 godina, koji sad misle da su Real, doduse dok ne dodje Samrok, Tun...

samo neki

pre 10 godina

...omladinske škole, iz koje je poslednjih godina izbacila nekolicinu igrača koji su okosnica velikih evropskih klubova!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Molim da mi neko ovo pojasni.
Možda je još uvek rano, nisam se razbudio?

...partizanovi mladi fudbaleri okosnice velikih evropskih klubova???

Koji fudbaleri i koji klubovi?
(pospan sam, 5. septembar 2013 09:58)

Nastasis, Jovetic, Ljajic, Sulejmani...

miki

pre 10 godina

koji broj navijaca zvezde?? mozda ima nesto vise navijaca zvezde nego partizana a i to koliko je bitno, sigurno i jedni i drugi imaju dovoljno da napune stadione, u svemu ostalom Partizan je veci klub od zvezde, zvezda je proslost a Partizan buducnost Srpskog fudbala!

ZLOBEX

pre 10 godina

Dakle ove sezone će Večiti da se srozaju ispod nule, kako bi navijači došli do tačke : "dajte bre ovo nekom strancu da gledamo pravi fudbal"- recept kao u propalim preduzećima, a onda će da bude "jao kuku majko". Ruski fudbalski klub Crvena Zvezda će u Beogradu i dalje da gleda 30ak hiljada navijača, samo što će pola miliona evra mesečno od ulaznica da ode u TajFunove džepove.

Shone

pre 10 godina

I ranije su mnogo ozbiljniji igrači od ovih pokušavali da privatizuju Zvezdu i Partizan, pa vidimo da im nije uspelo. Džabe se svi upinju oko ovoga, nema ništa od tog posla jer se ne može privatizovati nešto što nije tvoje - država ovde nije ni osnivač ni vlasnik, već su to udruženja građana. Ustvari, kad malo bolje razmislim, pošto je ovo ipak Srbija - onda može, ali samo dok se ne okonča sudski postupak nakon toga.

drvobradi

pre 10 godina

Ko ce da kupi macku u dzaku i zasto? Nepoznato koliko ko duguje, odakle se finansira, kome idu pare, sa grupama placenika na tribinama i bez jasnog plana kako uopste da funkcionisu, igraju samo lokalno takmicenje.
" Partizan se vodi kao dobrovoljna, nevladina, nepolitična i neprofitna sportska organizacija" Sta reci na ovo a ne smejati se?

nesa

pre 10 godina

zvezda je proslost, Partizan je sadasnjost i buducnost Srpskog fudbala. zvezda jedino ima tu titulu es ali je Partizan davno igrao u finalu ls i to protiv najjaceg tima na svetu, dok je u ostalim sportovima zvezda premala u odnosu na Partizan ...

joj

pre 10 godina

@pedjaj7
zvezda je nesto u fudbalskom svetu samo svojim navijacima i vajnim novinarima a koliko je zvezda realno ime u fudbalu govori da ste u zadnjih 20 godina jedva dva puta igrali Le ,koju ozbiljni klubovi i nece da igraju....o Lš da ni ne pricamo

Mr. No

pre 10 godina

Za Dumitraškovića - ko će danas u Srbiji platiti 500 evra za deonicu? Ni gastarbajteri neće dati tolike pare, siguran sam. Možda bi '91. posle osvajanja Kupa Šampiona neko i dao tolike pare ali danas sigurno neće. Pitanje je da li bi neko dao i 50 evra. Deonice se ne mogu prodavati klubu jer je to protivzakonito, smisao hartija od vrednosti jeste da se njima trguje (direktno ili na berzi).

Što se neprofitne organizacije tiče - to je sasvim u redu, najveći klubovi su debelo u dugovima tako da svakako ne ostvaruju profit. ;-)

Jedini motiv za kupovinu propalih fudbalskih klubova je isti onaj za kupovinu propalih preduzeća - zemljište koje može da se proda ili iskoristi za izgradnju skupog stambenog ili poslovnog prostora. Bez toga, ne vidim ko bi pri zdravoj pameti ulagao novac u Zvezdu i Partizan, bez obzira na broj navijača i kvalitet omladinske škole fudbala.

zoran

pre 10 godina

Ne znam kakvo pravo polazu navijaci na klubove?To sto neko voli klub ne znaci da je klub njihov.I ja volim Moniku Beluci,pa ne polazem nikakvo pravo na nju.Kada je privatizovan,danas najbogatiji klub M.United navijaci su bili zestoko protiv.Secamo se svih protesta.Cak su i osnovali klub sa istim nazivom koji je krenuo iz najnizeg ranga takmicenja,i tu i ostao.Do danas je M.U. promenio nekoliko gazda.I najuspesniji je klub U Engleskoj a i jedan od najuspesnijih u Evropi.

Bonzita sa cokoladom

pre 10 godina

Ako vec zivimo u svetu u kojem smo fudbal, posmatranje fudbala i pracenje fudbalskih rezultata postavili na pijedestal visokih vrednosti, mada kao ljudi time nista nismo bolji niti pametniji, cinjenica je da zarad ostvarenja odredjenih ciljeva u trzisnoj utakmici koja sportom vlada fudbalski klubovi moraju poslovati upravo po principima trzista, odnosno moraju biti privatizovani. Medjutim, postavljam pitanje da li je Zakon o sportu u tom smislu u Srbiji donesen?... Mogu li Crvena Zvezda, Partizan i ostali klubovi po slovu zakona preci u privatne ruke, kako se to odavno radi sirom Evrope i sveta, ili bi to bilo uradjeno po direktivama politickih mocnika, u ovom slucaju mladoga Vucica, cime bi pravni poredak u ovoj zemlji po ko zna koji put bio doveden u pitanje?...

mica

pre 10 godina

Кад се буду приватизовали вође навијача и њихови послушници остају без плате хехехе. То што Звезда има више навијача и вернију публику није нека предност јер су у Србији јефтине улазнице и од тога нема зараде. Главне предности су јер Звезда има више земљишта на атрактивној локацији који се може искористи за неки пословно комерцијални садржај, док Партизанова предност је Земунело и Омладинска школа.

nezainteresovan

pre 10 godina

Mislim da bi najpametnije i bilo ta popularna privatizacija. Kod nas se klubovi mnogo vole, navijaci, simpatiezri i svi ostali zaista vole klub i zive za njega...mozete pricata sta hocete, koliko god fudbal bio los i nikakav po gradovima, ulicama i kaficima se svaki vikend dugo vremena poseveti prici o zvezdi i partizanu. Svi kao mrze, niko kao ne gleda, ali svi znaju da je partizan dao go iz ofsajda ili da je za zvezdu bio nepostojeci penal....znaci lazemo, gledamo, navijamo, nerviramo se....Ovo o ljubavi prema klubu, ili bolje reci privrzenosti govorim iz razloga, zato sto bi privatizacija samo pomogla, niko nama ne bi mogao uzeti pravo da navijamo, i buduci vlasnik, koliko god bio zainteresovan za novac i samo novac siguran sam da bi osetio ljubav prema klubu i popravio kvalitet fudbala svakako. Moramo se pomiriti sa cinjenicom da ovako ne ide, izbacuju nas ribari, pekari i mesari iz evrope.... a podrska klubu je ogromna...pogledajte grobare u Svajcarskoj, kao i delije svugdje negdje...Ruku na srce nismo ni iskreni prema sebi, struka nam je ispod svakog moguceg nivoa, prave se mladi igraci, dobri mladi, ali samo dok su mladi, kada bi ostajali do 25-te ovde nista od njih. Zato tvrdim da je bolje 10puta za njihov razvoj Markovica, Mitrovica, Milivojevica da se razvijaju negdje drugo...Nista od nas. Evo primjera, Vidic, Ivanovic, Kolarov, Stankovic, Jovetic, Ljajic, Matic, svi mladi odose i svi napravise karijere, a ovi sto se ovde razvijaju nista, velika 0, ilic, milijas..

J.D.Aleksandar

pre 10 godina

Branko FK Kosjeric ! A sto se ti brines za Partizan ? Bitno da vi imate stadion koji ste vi sami izgradili i koji vredi vise nego Dombas arena.

pfc

pre 10 godina

ti decko nastavi da spavas,posto si ionako slep kod ociju!evo ti primer par igraca,da ne zamaram puno i tebe i sebe-Nastasic direktno iz te skole u Fiorentinu a sad u Man. City,Jovetic,postao ikona u Fiorentini,da ga nisu povrede sputavale,bio bi najbolji u istoriji tog kluba,i eto ga sad u City-ju,garantujem da ce biti startan igrac,u nastavku sezone,Ljajic takodje,najbolji igrac Fioren. prosle god. sad u Romi,gol na prvoj utakmici,ako malo pratis fudbal,mozda si video kako L. Markovic igra u Benfici,na prve tri utakmice dao dva gola,i to kakva,pa dalje da ne gnjavim,recimo Sulejmani,Z.Tosic,R.Petrovic,itd. pametnom dosta:)

antižabar

pre 10 godina

@pospan sam
Mislim da je poenta priče da Partizan zna da proda igrača. Evo nekih koji mi padaju na pamet: Jovetić, Nastasić (Mančester Siti), Ljajić (Roma), Marković (Benfika), Sulejmani (Ajaks pa Benfika) Mitrović (Anderleht), Savić (Siti pa Fiorentina), Tošić (Mančester pa CSKA), Smiljanić je prodat u Espanjoj svojevremeno, Petrović u Blekburn itd.

Labud

pre 10 godina

Ne moze jedan Rus, a ni Arapin da voli i postuje to kao da je njegovo. Doduse ni ovi koji upravljaju vecitima se ne ponasaju tako. Ne kazem da to mora da izadje na lose, ali isto tako je jedan Rus uzeo skotski Hearts i upropastio ga skorz, da ne pricam kako ti ljudi cesto iz marketinga menjaju identitet kluba, kao recimo Dragonsi iz Cardiffa ili Tigersi iz Hulla. Ko garantuje da nece takva jedna osoba reci dosta je sa socijalistickom prosloscu, skidaj zvezdu iz grba, odnosno boje kluba vise nisu u fazonu na nekom istocnom trzistu. Na kraju krajeva taj zakon o sportu je los, i upravo on doprinosu manjku odgovornosti ljudi koji vode klubove. Jedini pozitivan aspekat cele takve price bi bio da bi se izbacili politicari, mada znajuci ih, nasli bi oni opet model da budu u fotelji.

Dakle, apsolutno sam protiv da u moj Partizan ulazi neki Rus ili Arapin, pogotovo po modelu zakona o sportu, pre sam za zajednicko vlasnistvo nekolicine ljudi, kao deonicarsko drustvo, koji bi kontrolisali jedni drugi i odluke donosili zajednicki i onemogucili samovolju koja sada vlada.

Sto se CZ tice, tu treba povratiti vlasnistvo nad imovinom, jer banke imaju sapu nad njom, buduci da je stadion pod 14 hipoteka. U biti, Zvezda je maltene vec privatni klub, od one intervencije u ponoc kada je smenjena legitimno izabrana uprava kluba.

Drobnjak iz auta

pre 10 godina

Dobrovoljna, nevladina, nepolitična i neprofitatna sportska organizacija, osnovana, kao udruženje, radi organizovanog bavljenja fudbalom i OSVAJANJA TITULA!

zvezdas_rajvoSa

pre 10 godina

Meni su najjaci navijaci Partizana koji kazu da je Partizan privlacniji od Zvezde za kupovinu? Zbog Ljajica, Sulejmanija, Mitrovica, Markovica itd. Gospodo, svi ti navedeni fudbaleri nisu do kolena jednom Vidicu i Stankovicu iz sveta fudbala. I jedan i drugi kapiteni svojih timova i jedan i drugi bili sampioni Evrope. Pedja Mijatovic i Vasovic su jedini fudbaleri koji su igrali u PArtizanu i koji znaju kako je biti prvak Evrope. SLavnija istorija, veci stadioni, duplo vise navijaca, 16 trofeja Zvezda ima vise u fudbalu. Bila je prvak Evrope 1991. godine. Pobedjivala je u svojoj slavnoj proslosti Real, BAjern, Arsenal, Liverpul, MAncester, West Bromwich Albion... Slvni klub za koga su svi culi na svetu. Kad odete na Kopakabanu u Brazilu i Brazilac vas pita "odakle ste?" a vi mu kazete iz Srbije, prvo ce vam reci " Red Star", a drugo "Pet"- Rambo Petkovic... Glupo je pricati ko je vise privlacan kupcima. Evo nek otvore tender da vidimo ko ce se prijaviti za Zvezdu, a ko za Partizan :)

koska

pre 10 godina

Sine, iskuliraj malo, bez frustracija. Jovetic, Ljajic, Tosic, Markovic, Nastasic, Savic, Sulejmani, Mitrovic. Klubovi su Man City, Fiorentina, Benfica, CSKA, Roma. Nisu ti igraci klase Mesija, a ni klubovi nisu Barseloninong ranga, ali momci vrede i te kako. Svi su prodati za najmanje 5 miliona, a od koristi su i u reprezentaciji. Najbolji mladi stoper Srbije - Nastasic, ofanzivni vezista ("paker") Srbije - Ljajic i dva najbolja mlada napadaca Srbije - Lazar i Mitar, su iz Partizana.

Mi zaradili, a selekcija dobila dobre igrace. Ne vidim poentu tvog posta.
(Urke, 5. septembar 2013 11:11)

A di su vam novci? Mislim prostom logikom ako je svaki od njih prodat po 5 miliona(milion gore dole) to je 10ak igraca puta 5 miliona to mu dodje cirka 50 miliona a vi u bunaru jos malo pa toliko...Mislim to je u zvzdi isto nego pitam samo....

Zoki

pre 10 godina

Kako država može da privatizuje udruženje građana, a i Zvezda i Partizan su praktično to? Klubovi mogu sami sebe da privatizuju, ali država nema ništa sa tim.

Agram

pre 10 godina

Nogometni klubovi su neprofitabilni ili vrlo rijetko profitabilni i strani vlasnici u pravilu doživljavaju klubove kao igračku. Stoga je privatno vlasništvo, a pogotovo u stranim rukama, mač sa dvije oštrice i lako je moguće da klub ode u bankrot u kratkom vremenu. Uvijek je najbolja solucija da je privatni vlasnik emotivno vezan za klub i da ima višak novca, pa da mu ne ovisi egzistencija o poslovanji kluba.

Komentator

pre 10 godina

Partizanova omladinska škola je pod šapom menadžera koji čerupaju najveći deo novca od transfera mladih igrača i kao takva bi sigurno bila rasturena nakon što bi Partizan bio prodat. Prednost je pre svega u Zemunelu kao trening centru koji je odličan.
I Zvezda i Partizan imaju stadione sa tim da Zvezda ima veću površinu placa, ali slažem se sa nekime ko je rekao da će bolje proći onaj koji bude imao čistije papire što se tog dela tiče.
Zvezda ima više navijača, a tu leži određena finansijska prednost koja opet nije toliko značajna u odnosu na Partizan. Možda više u trenutku nuđenja kada kupci budu videli proseke poseta u poslednjih par godina to može igrati neku manju ulogu.
Uglavnom oba kluba imaju slične šanse da budu prodati sa tim da na prvom mestu čisti papiri za stadion i plac igraju najveću ulogu jer to je preduslov za novi moderan stadion sa svim mogućim pratećim objektima kao što su stadioni širom Evrope.

Nataeos

pre 10 godina

Konacno,samo da ne gledam vise ove "postenjacine" u upravama...Mada mislim da privatizacija samo Partizana i Zvezde bez privatizacije drugih klubova nema velike svrhe,jer bez jake lige nema ni vecih rezultata u Evropi...
(Drakce, 05. septembar 2013 10:17)
100% tačno! Ali bolje i to za sada nego ova današnja komedija!

Neko spolja

pre 10 godina

Da li mi živimo na marsu? To je jedino pitanje. Kakva privatizacija, ljudi, privatizacija čega? Šta je Crvena zvezda ili Partizan? 50 +miliona dugova. Zemljišta pod hipotekom. Ko je uopšte vlasnik tih zemljišta? Ko na ta zemljišta sve polaže pravo? Igrači nisu igrači Crvene zvezde ili Partizana, već su vlasništvo "Managera" i to od rođenja pa nadalje. Kako je rešena regulativa, društva će sigurno biti u povlašćenom statusu u poređenju sa d.o.o. klubom. Odakle povrat investicije? Od sponzora super Jelen lige? Od gledalaca? Šta ćemo sa uticajem navijača? Šta sanjate, pa ko je lud, da to kupi, nit zna šta kupuje, nit zna kako dalje s tim... Ne palite se na ovakve gluposti, možda za pet, deset godina, ali sad?

Hrundi

pre 10 godina

Evo, uzmimo da kupe i Zvezdu i Partizan, pa da vidimo objektivne prednosti i pogodnosti koje dobijaju i jedni i drugi:
ZVEZDA:
- posrnuli evropski gigant u blatu sa sjajnim rezultatima u Evropi do '92., dobija sređen stadion svetske klase, vraćanje dugova, dovode se igrači i ide se ponovo na značajne rezultate.
PARTIZAN:
- odigrao nekoliko vrednih utakmica poslednjih 10 godina i istovario po Evropi gomilu sjajnih igrača iz svoje škole. Dobija upristojen (krajnje je vreme) stadion, dovode se igrači ali igraju i klinci iz podmladka, i ide se takođe na značajne rezultate.
(pod značajnim za oba podrazumevam zimu u LE, da sad ne preterujemo)
A sad jedno lično mišljenje - Partizanu nikako ne bi odgovarala privatizacija Zvezde jer će se stvari vratiti ponovo na odnose koji su vladali od osnivanja oba kluba, tj. većinu domaćih šampionata će gledati Zvezdi u leđa. Onaj koji kupi Zvezdu kupuje i njenu istoriju, kao i trostruko veći broj navijača od Partizanovih. S druge strane, taj Partizanov podmladak je svakako ogroman motiv budućem gazdi da ih što bolje proda i automatski ima manji trošak za ulaganja, što je izuzetno važno.
Za kraj, meni je totalno glupa ta patkometrija kojom se neki ovde bave. Mislim da i jedni i drugi imamo pametnija posla i da ćemo se konačno radovati. Svako za svoje, a ponekad možda i za komšije.

Gane

pre 10 godina

Kada smo vec kod omladinske skole, okupljanja talentovane dece i stvaranja reprezentativnih igraca, tu pre svega prednjaci OFK Beograd, koji je u proteklih 10-ak godina iznedrio izvanredne igrace, a koji je, nazalost, zbog mesanja politike u sport, doziveo stagnaciju u poslednjih par godina. Mladje selekcije OFK Beograda nizale su uspehe vece i od Zvezde i od Partizana zajedno. Napred OFK-a olee.... Najpre je neophodno privatizovati manje klubove i to na pravi nacin i po ugledu na najbolje evropske lige, pa tek onda CZV i PAR. Prosto je.

KEFALO

pre 10 godina

Тачно сам знао да ће те се сада ухватити ко пијани плота и препуцавати око тога ко шта има, ал овде се говори ипак о приватизацији или ви то не схватате, ово о чему ви сад коментаришете може имати само утицај на саму цену клубова. У суштини главно је оно да ако на пример ја купим неки клуб, то је онда моје и могу да радим са њим како ја хоћу, што ће рећи битне су моје намере, ако ћу да производим играче ради зараде, онда се одмах опростите од неких резултата, или ћу да уложим паре у и на одређене ствари, да остварим неки успех па онда на различите начине (али то је већ питање разних струка) да убирам плодове тога, значи битна је моја процена и моја намера, то је суштина свега, а производњи играча и зараљди од истих на уштрб резултата се увек можете окренути, живи сте сведоци тога!!!

z

pre 10 godina

idealan scenario: jedan bogatas kupuje oba tima, od njega pravi jedan crveni partizan, sa crveno-crnim bojama (kao vardar). nakon toga, mozemo smatrati i problem fudbala i problem navijaca zavrsenim.

qqzqq

pre 10 godina

cukaricki privatizovan,eto ga u vrhu tabele...mislim da ce se zvezda i partizan lako prodati,ipak su to dva najveca kluba. pitanje je sta ce se desiti sa malim klubovima... nije nama liga samo partizan i crvena zvezda,i ma koliko se ulagalo u njih,bez jake lige nema ni priliva novca...niko nije lud da dovodi neke ozbiljne igrace u nasu ligu...prvo treba resiti problem malih klubova,pa tek onda zvezde i partizana...

zeljko

pre 10 godina

zvezda vredi tri puta vise od Partizana.glupo je uporedjivati ta dva kluba.razumem grobare vole svoj klub ali realnost je to da je Zvezda veliki gigant u odnosu na partizan.Real Madrid i Atletiko Madrid nisu isto.vezuje ih samo Madrid u nasem slucaju Beograd.

Cccc

pre 10 godina

Dace Bog da se prodaju i da se drasticno promeni stanje koje je sad. Jer onaj ko kupi sigurno nece gledati da gubi pare na tom klubu, vec da ih preko kluba napravi, sto je moguce ukoliko bi se ozbiljno prionulo na posao i ukoliko bi se izmenila rukovodeca struktura u oba kluba. Tako bi se mozda nesto i napravilo od naseg fudbala....

mikac

pre 10 godina

Koga je briga ko je zanimljiviji strancima, pitanje je da li ce uopste biti kupaca. Sto se mene licno tice odmah bih da mogu potpisao da Partizan uzme odmah 100 miliona evra a da moja Zvezda bude prodata za 1 evro, samo da novi vlasnik bude ozbiljan i da prekine vec jednom ovu agoniju.

Nikola Dumitraskovic

pre 10 godina

Nanase radosti i tuge nemoze se prodati strancima. Ponudite navijacima obeju ekipa da kupe deonice.Kao Real kao Barsa itd.Vrlo prosto Zvezda ima otprilike 1.000.000. navijaca po 500 evra deonica i to je resenje.Deonice su neprenosive pa ko nece mora da ih proda to jest vrati KLUBU.
To je najbolje resenje.
Dumi Kladovo

novosadjanin

pre 10 godina

(Balasevic, 5. septembar 2013 10:24)

Partizan nema u vlasnistvu ni stadion na kom igra ni zemljiste oko istog. Ima u vlasnistvu Zemunelo koje se moze sagraditi za nekoliko miliona evra.

Na Zvezdine utakmice koje su domace i nebitne dolazi nekada po 20-30 000 navijaca a na vasem stadionu je prosek 2500 hiljade godinama...

Zvezda je vlasnik stadiona i zemljista na najatraktivnijoj lokaciji u BG.
pa nece neko da kupi klub a da ne moze da pravi stadion ili oko njega nista.

Jos nesto, kada bi neko kupovao Zvezdu , kupovao bi pedigre kakav ima malo klubova u Evropi i Svetu. Prvak Evrope i Sveta...Sve se to gleda. Zvezda je veci klub u svakom pogledu.

A od vrhunskih igraca koje pravite ni jedan ne moze da se poredi sa Nemanjom Vidicem, Dejanom Stankovicem, Ivanovicem, Maticem,Kolarovim...a to su sve igraci koji nisu nikada bili u Partizanu...

To sto ste vi napravili za 10 god, Mamic uradi u jednom prelaznom roku...

Revolt

pre 10 godina

Rajvosa, prvo- kako sesnaest trofeja vise?! Imate dvanaest kupova vise, Bari i Tokio i dva (iako negde pise i samo jedan) SE Kup. Partizan isto kao i zvezda i Vojvodina ima jedan SE Kup, ali i Superkup Jugoslavije '89
Znaci, u najboljem slucaju imate 14 trofeja vise. Drugo, VBA ne da nije veliki klub nego je veoma smesno sto si napisao. Mozda je tada i bio jak,
ali pobedjivali ste vi i mnogo vece klubove mada isti nisu bas giganti.

Deki

pre 10 godina

@(Pedja J7, 5. septembar 2013 11:10),sve što si naveo su samo reči,nigde ni jedan argument.Niti stvarate igrače koji mogu da se dobro prodaju,niti igrate godinama Evropu.Ako si mislio na Bari,pusti to,niko od toga nema koristi,čak ni vi.Imate više navijača i veći stadion i to je sve.Od navijača je nikakva zarada,a od stadiona je još gore,jer održavanje mnogo košta.Jedino ako misliš da će nam liga biti kao engleska,pa da vam ulaznice nešto znače.Partizan ima i Zemunelo,a o bivšim igračima koji trenutno igraju za City,Benfiku,Romu,CSKA ,Fjorentinu ,Anderleht i Benfiku da ne pišem,postidećeš se!

Miodrag Janicijevic

pre 10 godina

(samo pfc, 5. septembar 2013 12:29)

Ime sinko ime to je ono sto tvoj klub nema ma koliki bili problemi Zvezda je ime za vas klub bila i bice.

radnik

pre 10 godina

ako su klubovi udruzenja gradjana, sta drzava ima sa tim? znaci nisu drzavni, pa na ciji racun taj neki prebogati ako se pojavi da uplati novac? mozda na racun tog udruzenja koje kupuje sto bi onda bilo da je prodat za nula eura? ili ce uplatiti na racune trenutnog rukovodstva udruzenja? svaki klub neka donese odluku za sebe i neka snosi posledice a drzava da ima ravnopravan odnos prema svima!

dr

pre 10 godina

Milslim da PPV kao veliki zvezdas ovo ne bi izjavio da vec nema spremno odlicno resenje za nasu ZVEZDU!!!Bice ZVEZDA bar kao Sahtjor ali sa arapskim kapitalom.A za ove preko bas me briga!

avicii

pre 10 godina

drakce,ne slazem se sa tobom da aki nema jake lige nema ni dobrih rezultata u evropi.Pogledaj Bazel,Seltik,pa i Dinamo Zagreb u neku ruku.Ima tu jos timova.

Милош Јанковић

pre 10 godina

Neprofitna organizacija?Ovo moze samo u Srbiji!!!Kako moze jedna takva da se bavi profesionalnim fudbalom gde se okreću milijarde,zato su nam i klubovi takvi kakvi su.Privatizacija pod hitno ako mislimo da gledamo dobar fudbal,F.klub mora da bude profitabilan da bi funkcionisao,ovaj naziv je samo paravan da bi neko pljačko te iste klubove.Kako ih privatizovati?F.K se pretvori u A.D manji deo akcija se podeli navijačima i clanovima kluba i narodu nesto slicno kao one Dinkićeve famozne,a veci se proda na tenderu uz odredjene uslove koje buduci vlasnik mora da ispuni.Zasto stranicima?ko u srbiji ima 300,000,000€ i da ima nebi ih uložio!!!ko u Srbiji ima iskustva u ovom poslu tj da vodi jednu industriju fudbal vrdnu 300,000,000€, Uspesno,pa niko!!!Fudbal je danas idustrija koja okreće milijarde ako mislimo da gledamo dobar fudbal kod nas onda i nasi klubovi moraju biti deo te industrije a ne"neprofitne organizacije"

pera kojot

pre 10 godina

Vidim grobari komenarisu nesto u smislu "imamo omladinsku skolu"Pa im je i Zvezda iako j trenutno u fazi raspada ali malim ulaganjem dobice svakako MNOGO bolju skolu iz prostog razloga-kao i stariji i deca vise vole Zvezdu i naravno da ce pre zaigrati za nju.O ostalim stvarima tipa nekretnine,publika,pehari nebih da trosim reci jer je svima jasno koji klub daleko vise vredi ....

Revolt

pre 10 godina

Antizabar, je l' ti imas nesto protiv Fiorentine? Jovetic, Nastasic i Ljajic su prvo igrali u Fiorentini, a nju nisi naveo ni kod jednog od njih:-)

Vlada

pre 10 godina

ajde i ja da kazem nesto. Posto vidim da je glavna tema ko vredi vise, odgovoricu kroz skorasnji primer. Ne mnogo posle kupovine M. Sitija kupljen je i PSZ. Siti bez ikakve tradicije evropske i PSZ ipak sa nekim rejtingom u Evropi. Siti evo tri godine u Evropi nije uradio ama bas nista, a PSZ, cetvrtfinalle LS u prvoj sezoni. Ko je brze vratio odredjeni deo ulozenog. A sada da se vratim na nase, Koliko sam primetio Zvezdi se u Evropi i dalje obilato pomaze. Setite se svih penala koji su nama dosudjivani u korist i svih spornih situacija u nasu korist. Grese i na nama ali ne u meri koliko to rade Partizanu. Zakljucak, hteli vi to da priznate ili ne Crvena Zvezda je zlatna koka u odnosu na Partizan. Pustite me molim Vas prica o vasoj omladinskoj skoli koja sluzi za kupovinu vila po Dedinju. Pogledaj te vrednost Vaseg prvog tima na transfmarketu i naseg u ovom trenutku. Pogledaj te sve parametre i videce te da smo dva koplja iznad Vas. Ali, i ako se budu prodavali prodace se nekim likovima sumnjivog morala, koji ce se zasititi posle par sezona. Tuzna je nasa prica

zeljko

pre 10 godina

najbolje je da grobari potraze informacije o tome koji je klub veci u inostranstvu jer tamo ljudi znaju sta je zvezda.omladinsku skolu ima i zvezda ali ta skola nema nikakav znacaj kao ni Partizanova.jedan igrac godisnje nemoze da donese zaradu.kada dodje gazda on moze i da ugasi klub,njegova je volja sta ce raditi zar vam to nije jasno?njemu netreba skola jer je miljarder on odresi kesu i kupi vec proverene igrace

Miki Maus

pre 10 godina

http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=750129#k10500473
odgovor. U statutu mnogih organizacija pise : npr. osnovna delatnost je je obuka mladih (to je za omladinske centre), a mnogi ti centri imaju svoje kafice i hostele! nigdje u statutu ne pise da je zabrenjeno, ali je bitno da to nije osnovna delatnost. Znaci Partizan : osnovno je bavljenje sportom, a ostalo je onako usput :)

lala

pre 10 godina

zvezda ce da ide seicima, a partizan ce da uzme milan beko sa drugarima i to je to. sto se tice ponuda zvezda ima 24 hektara zemlje + obilic + ne zavrsen trening centar inge na zvezdari samo da se zna. partizan svega 10ak hektara zemlje sa zemunelom koji je pod hipotekom. sto se tice omladinskih skola partizanovi navijaci neka se raspitaju koliko su titula osvojili klinci zadnjih 10 godina,samo dve. zvezdini klinci su bili i 2 puta prvaci evrope na nekim takmicenjima. jedino sto uprava partizana je pametnija pa iskoristi svoje klince ne odrekne ih se. tako da gazi voso, le a le, mi cemo se vec nekako useceriti i slatko do titule.

Soko

pre 10 godina

KOSKA Novacje otisao za izmirenje dugova zato je Parizan duzan 1o miliona a Zvezda 50 . Ovo pokazuje samo da navijaci u finansiskom smislu nista ne donose jer i ovakvi nasi klubovi su mnogo skuplji nego sto to navijac placa ulaznica od tri eura nije za profesionalni fudbal.

roki

pre 10 godina

Naš fudbal je poligon manekena koji se prodaju i ništa više.Lotar Mateus je pokušao nešto i popio otkaz jer je uveo Partizan u Evropu.

Ajd pošteno

pre 10 godina

Jeste da Partizan prodaje klince iz svoje škole al koji su to vodeći evropski klubovi.Malo sutra. I ko od nji igra u našoj reprezentaciji

sta raditi

pre 10 godina

Mislim da je ovo resenje za nas fudbal ne vezano za Partizan i Zvezdu jer oba kluba sponzorisemo mi poreski obveznici ovo i samo ovo ce ojacati nasu ligu meni se iskreno svidja ovaj italijanski model o posedovanju igraca izmedju dva kluba tako je prodat i Lazar Markovic samo ja mislim da to treba da vazi da svi igraci u Srbiji budu vlasnistvo dva kluba znam mislite sta pricam ali procitajte pa cete videti koliko je ovaj model isplativ i smanjuje troskove klubovima.
http://juventiknows.com/co-ownership-in-italian-football-explanations-examples/
http://footballperspectives.org/do-football-clubs-benefit-initial-public-offerings
http://www.ft.com/intl/cms/s/2/2a3bbcac-ae49-11e2-bdfd-00144feabdc0.html#axzz2e0c7kpZi

pospan sam

pre 10 godina

...omladinske škole, iz koje je poslednjih godina izbacila nekolicinu igrača koji su okosnica velikih evropskih klubova!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Molim da mi neko ovo pojasni.
Možda je još uvek rano, nisam se razbudio?

...partizanovi mladi fudbaleri okosnice velikih evropskih klubova???

Koji fudbaleri i koji klubovi?

Branko Fk Kosjeric

pre 10 godina

Koliko vredi SD Partizan s obziom da nemaju svoj stadion u fubalu,da iznajmljuju bazene i hale za utakmice u vaterpolu i basketu? Povrh svega oni su u januaru imali dug od 25 miliona evra (mislim na fudbalski klub)...

Nikola Dumitraskovic

pre 10 godina

Nanase radosti i tuge nemoze se prodati strancima. Ponudite navijacima obeju ekipa da kupe deonice.Kao Real kao Barsa itd.Vrlo prosto Zvezda ima otprilike 1.000.000. navijaca po 500 evra deonica i to je resenje.Deonice su neprenosive pa ko nece mora da ih proda to jest vrati KLUBU.
To je najbolje resenje.
Dumi Kladovo

Pedja J7

pre 10 godina

@Balasevic

Hvala ti od srca, dugo se nisam ovako ismejao!
Nisi morao da naglasavas da si Partizanovac, to se prosto vidi, kompleks izbija iz teksta...
Navodis argumente zbog kojih je Partizan primamljiviji stranim kupcima od Zvezde?!
Da li si ti svestan sta je ZVEZDA u fudbalskom svetu, u odnosu na tvoj klub???
Naravno da je Zvezda atraktivnija kupovina, naravno da ce da bude skuplja, i naravno da ce svaki pametan covek pre da ulozi u takav brend, neko u neke kvazi prvake zadnjih 6 godina, koji sad misle da su Real, doduse dok ne dodje Samrok, Tun...

miki

pre 10 godina

koji broj navijaca zvezde?? mozda ima nesto vise navijaca zvezde nego partizana a i to koliko je bitno, sigurno i jedni i drugi imaju dovoljno da napune stadione, u svemu ostalom Partizan je veci klub od zvezde, zvezda je proslost a Partizan buducnost Srpskog fudbala!

samo pfc

pre 10 godina

Neka mi kaze neko jedan razlog zasto je bolje da kupi neko zvezdu nego Partizan?
Samo pusti te one price mi prvaci sveta ,mi ime u evropi i te takve gluposti,koje su bile pre 20 godina.Sto neko od navijaca zvezde ne kaze da ste vi realno sada u raspadu sistema .Dugujete 50 miliona a o tome niko ne prica ,vazno da vam se vratio Dzaja on ce da spasi Zvezdu pffffffff.Zivite ljudi u zabludi realno ,koji rusi koji arapi , u ovu nasu ligu ne vredi da se ulaze,to su samo price .

Balasevic

pre 10 godina

Na stranu to sto sam Partizanovac, zanimljivo je pitanje koji klub je privlacniji za privatizaciju...
Tacno je da Zvezda ima vise navijaca, ali domaci navijaci nisu neki pouzdan izvor prihoda. Dresovi su veoma skupi za srpski standard,ne moze se ocekivati neki bum u prodaji, mozda malo vise navijacke majice, ali tu ionako vise zaradjuju navijaci a ne klubovi; prihod od prodaje ulaznica je mozda dovoljan za 10% pokrivanja troskova funkcionisanja stadiona, ni tu nema neke koristi. Drugacije receno, Zvezda ima veliko trziste sa malom kupovnom moci.
Partizan sa druge strane ima proizvodnju "luksuznije robe" - igraca. Sa minimalnim, ali bukvalno minimalnim ulaganjima u tu decu, Partizan prihoduje skoro 10 miliona EUR godisnje u proseku u poslednjih 5-6 godina od prodaje igraca. Kada bi dosao gazda i ulozio u 3 seniorske sezone mladog igraca i prodao ga sa 22 a ne sa 19, taj prihod bi porastao sigurno na 15 mil EUR u proseku. Plus trening centar Zemunelo.
I na kraju, glavno pitanje - STADION! Realno, ni jedan ni drugi nemaju sta da traze u modernom vremenu, izgradnja novog multifunkcionalnog je MUST DO! Ko ponudi cistije papire i bolji projekat zasigurno je u prednosti...
I jos samo kada bi ih kupio neko ko zaista zeli da ulozi malo novca, mozda bi za 5 godina i imali 2 tima u grupnoj fazi oba takmicenja...

zvezdas_rajvoSa

pre 10 godina

Meni su najjaci navijaci Partizana koji kazu da je Partizan privlacniji od Zvezde za kupovinu? Zbog Ljajica, Sulejmanija, Mitrovica, Markovica itd. Gospodo, svi ti navedeni fudbaleri nisu do kolena jednom Vidicu i Stankovicu iz sveta fudbala. I jedan i drugi kapiteni svojih timova i jedan i drugi bili sampioni Evrope. Pedja Mijatovic i Vasovic su jedini fudbaleri koji su igrali u PArtizanu i koji znaju kako je biti prvak Evrope. SLavnija istorija, veci stadioni, duplo vise navijaca, 16 trofeja Zvezda ima vise u fudbalu. Bila je prvak Evrope 1991. godine. Pobedjivala je u svojoj slavnoj proslosti Real, BAjern, Arsenal, Liverpul, MAncester, West Bromwich Albion... Slvni klub za koga su svi culi na svetu. Kad odete na Kopakabanu u Brazilu i Brazilac vas pita "odakle ste?" a vi mu kazete iz Srbije, prvo ce vam reci " Red Star", a drugo "Pet"- Rambo Petkovic... Glupo je pricati ko je vise privlacan kupcima. Evo nek otvore tender da vidimo ko ce se prijaviti za Zvezdu, a ko za Partizan :)

lala

pre 10 godina

zvezda ce da ide seicima, a partizan ce da uzme milan beko sa drugarima i to je to. sto se tice ponuda zvezda ima 24 hektara zemlje + obilic + ne zavrsen trening centar inge na zvezdari samo da se zna. partizan svega 10ak hektara zemlje sa zemunelom koji je pod hipotekom. sto se tice omladinskih skola partizanovi navijaci neka se raspitaju koliko su titula osvojili klinci zadnjih 10 godina,samo dve. zvezdini klinci su bili i 2 puta prvaci evrope na nekim takmicenjima. jedino sto uprava partizana je pametnija pa iskoristi svoje klince ne odrekne ih se. tako da gazi voso, le a le, mi cemo se vec nekako useceriti i slatko do titule.

zeljko

pre 10 godina

zvezda vredi tri puta vise od Partizana.glupo je uporedjivati ta dva kluba.razumem grobare vole svoj klub ali realnost je to da je Zvezda veliki gigant u odnosu na partizan.Real Madrid i Atletiko Madrid nisu isto.vezuje ih samo Madrid u nasem slucaju Beograd.

Ajd pošteno

pre 10 godina

Jeste da Partizan prodaje klince iz svoje škole al koji su to vodeći evropski klubovi.Malo sutra. I ko od nji igra u našoj reprezentaciji

ZLOBEX

pre 10 godina

Dakle ove sezone će Večiti da se srozaju ispod nule, kako bi navijači došli do tačke : "dajte bre ovo nekom strancu da gledamo pravi fudbal"- recept kao u propalim preduzećima, a onda će da bude "jao kuku majko". Ruski fudbalski klub Crvena Zvezda će u Beogradu i dalje da gleda 30ak hiljada navijača, samo što će pola miliona evra mesečno od ulaznica da ode u TajFunove džepove.

dr

pre 10 godina

Milslim da PPV kao veliki zvezdas ovo ne bi izjavio da vec nema spremno odlicno resenje za nasu ZVEZDU!!!Bice ZVEZDA bar kao Sahtjor ali sa arapskim kapitalom.A za ove preko bas me briga!

nesa

pre 10 godina

zvezda je proslost, Partizan je sadasnjost i buducnost Srpskog fudbala. zvezda jedino ima tu titulu es ali je Partizan davno igrao u finalu ls i to protiv najjaceg tima na svetu, dok je u ostalim sportovima zvezda premala u odnosu na Partizan ...

zeljko

pre 10 godina

najbolje je da grobari potraze informacije o tome koji je klub veci u inostranstvu jer tamo ljudi znaju sta je zvezda.omladinsku skolu ima i zvezda ali ta skola nema nikakav znacaj kao ni Partizanova.jedan igrac godisnje nemoze da donese zaradu.kada dodje gazda on moze i da ugasi klub,njegova je volja sta ce raditi zar vam to nije jasno?njemu netreba skola jer je miljarder on odresi kesu i kupi vec proverene igrace

pera kojot

pre 10 godina

Vidim grobari komenarisu nesto u smislu "imamo omladinsku skolu"Pa im je i Zvezda iako j trenutno u fazi raspada ali malim ulaganjem dobice svakako MNOGO bolju skolu iz prostog razloga-kao i stariji i deca vise vole Zvezdu i naravno da ce pre zaigrati za nju.O ostalim stvarima tipa nekretnine,publika,pehari nebih da trosim reci jer je svima jasno koji klub daleko vise vredi ....

Gane

pre 10 godina

Kada smo vec kod omladinske skole, okupljanja talentovane dece i stvaranja reprezentativnih igraca, tu pre svega prednjaci OFK Beograd, koji je u proteklih 10-ak godina iznedrio izvanredne igrace, a koji je, nazalost, zbog mesanja politike u sport, doziveo stagnaciju u poslednjih par godina. Mladje selekcije OFK Beograda nizale su uspehe vece i od Zvezde i od Partizana zajedno. Napred OFK-a olee.... Najpre je neophodno privatizovati manje klubove i to na pravi nacin i po ugledu na najbolje evropske lige, pa tek onda CZV i PAR. Prosto je.

Shone

pre 10 godina

I ranije su mnogo ozbiljniji igrači od ovih pokušavali da privatizuju Zvezdu i Partizan, pa vidimo da im nije uspelo. Džabe se svi upinju oko ovoga, nema ništa od tog posla jer se ne može privatizovati nešto što nije tvoje - država ovde nije ni osnivač ni vlasnik, već su to udruženja građana. Ustvari, kad malo bolje razmislim, pošto je ovo ipak Srbija - onda može, ali samo dok se ne okonča sudski postupak nakon toga.

Urke

pre 10 godina

Koji fudbaleri i koji klubovi?
(pospan sam, 5. septembar 2013 09:58)

Sine, iskuliraj malo, bez frustracija. Jovetic, Ljajic, Tosic, Markovic, Nastasic, Savic, Sulejmani, Mitrovic. Klubovi su Man City, Fiorentina, Benfica, CSKA, Roma. Nisu ti igraci klase Mesija, a ni klubovi nisu Barseloninong ranga, ali momci vrede i te kako. Svi su prodati za najmanje 5 miliona, a od koristi su i u reprezentaciji. Najbolji mladi stoper Srbije - Nastasic, ofanzivni vezista ("paker") Srbije - Ljajic i dva najbolja mlada napadaca Srbije - Lazar i Mitar, su iz Partizana.

Mi zaradili, a selekcija dobila dobre igrace. Ne vidim poentu tvog posta.

Hrundi

pre 10 godina

Evo, uzmimo da kupe i Zvezdu i Partizan, pa da vidimo objektivne prednosti i pogodnosti koje dobijaju i jedni i drugi:
ZVEZDA:
- posrnuli evropski gigant u blatu sa sjajnim rezultatima u Evropi do '92., dobija sređen stadion svetske klase, vraćanje dugova, dovode se igrači i ide se ponovo na značajne rezultate.
PARTIZAN:
- odigrao nekoliko vrednih utakmica poslednjih 10 godina i istovario po Evropi gomilu sjajnih igrača iz svoje škole. Dobija upristojen (krajnje je vreme) stadion, dovode se igrači ali igraju i klinci iz podmladka, i ide se takođe na značajne rezultate.
(pod značajnim za oba podrazumevam zimu u LE, da sad ne preterujemo)
A sad jedno lično mišljenje - Partizanu nikako ne bi odgovarala privatizacija Zvezde jer će se stvari vratiti ponovo na odnose koji su vladali od osnivanja oba kluba, tj. većinu domaćih šampionata će gledati Zvezdi u leđa. Onaj koji kupi Zvezdu kupuje i njenu istoriju, kao i trostruko veći broj navijača od Partizanovih. S druge strane, taj Partizanov podmladak je svakako ogroman motiv budućem gazdi da ih što bolje proda i automatski ima manji trošak za ulaganja, što je izuzetno važno.
Za kraj, meni je totalno glupa ta patkometrija kojom se neki ovde bave. Mislim da i jedni i drugi imamo pametnija posla i da ćemo se konačno radovati. Svako za svoje, a ponekad možda i za komšije.

novosadjanin

pre 10 godina

(Balasevic, 5. septembar 2013 10:24)

Partizan nema u vlasnistvu ni stadion na kom igra ni zemljiste oko istog. Ima u vlasnistvu Zemunelo koje se moze sagraditi za nekoliko miliona evra.

Na Zvezdine utakmice koje su domace i nebitne dolazi nekada po 20-30 000 navijaca a na vasem stadionu je prosek 2500 hiljade godinama...

Zvezda je vlasnik stadiona i zemljista na najatraktivnijoj lokaciji u BG.
pa nece neko da kupi klub a da ne moze da pravi stadion ili oko njega nista.

Jos nesto, kada bi neko kupovao Zvezdu , kupovao bi pedigre kakav ima malo klubova u Evropi i Svetu. Prvak Evrope i Sveta...Sve se to gleda. Zvezda je veci klub u svakom pogledu.

A od vrhunskih igraca koje pravite ni jedan ne moze da se poredi sa Nemanjom Vidicem, Dejanom Stankovicem, Ivanovicem, Maticem,Kolarovim...a to su sve igraci koji nisu nikada bili u Partizanu...

To sto ste vi napravili za 10 god, Mamic uradi u jednom prelaznom roku...

joj

pre 10 godina

@pedjaj7
zvezda je nesto u fudbalskom svetu samo svojim navijacima i vajnim novinarima a koliko je zvezda realno ime u fudbalu govori da ste u zadnjih 20 godina jedva dva puta igrali Le ,koju ozbiljni klubovi i nece da igraju....o Lš da ni ne pricamo

saxon

pre 10 godina

Kakav je to zakljucak da bi se Zvezda prodavala najpre zbog broja navijaca ? Pa svako ko kupuje gleda interes i da zaradi a tu prednjaci Partizan sa svojom omladinskom skolom godinama unazad . Kao i za sve drugo gledace se nekretnine i zemljiste koje pripada klubovima a tu je,ja mislim(iako sam grobar) , Zvezda u prednosti.Cudi me samo da neko od nasih tajkuna nije u igri ili je ovo sa strancima zamazivanje ociju javnosti...ko bi ga znao.Samo sto pre neka privatizuju pa kako god jer od ovog ne moze gore.Najpre zelim da sa svojim klincima odem na tekmu i uzivam u svemu,od kvaliteta igre do kvaliteta infrastrukture .

Labud

pre 10 godina

Ne moze jedan Rus, a ni Arapin da voli i postuje to kao da je njegovo. Doduse ni ovi koji upravljaju vecitima se ne ponasaju tako. Ne kazem da to mora da izadje na lose, ali isto tako je jedan Rus uzeo skotski Hearts i upropastio ga skorz, da ne pricam kako ti ljudi cesto iz marketinga menjaju identitet kluba, kao recimo Dragonsi iz Cardiffa ili Tigersi iz Hulla. Ko garantuje da nece takva jedna osoba reci dosta je sa socijalistickom prosloscu, skidaj zvezdu iz grba, odnosno boje kluba vise nisu u fazonu na nekom istocnom trzistu. Na kraju krajeva taj zakon o sportu je los, i upravo on doprinosu manjku odgovornosti ljudi koji vode klubove. Jedini pozitivan aspekat cele takve price bi bio da bi se izbacili politicari, mada znajuci ih, nasli bi oni opet model da budu u fotelji.

Dakle, apsolutno sam protiv da u moj Partizan ulazi neki Rus ili Arapin, pogotovo po modelu zakona o sportu, pre sam za zajednicko vlasnistvo nekolicine ljudi, kao deonicarsko drustvo, koji bi kontrolisali jedni drugi i odluke donosili zajednicki i onemogucili samovolju koja sada vlada.

Sto se CZ tice, tu treba povratiti vlasnistvo nad imovinom, jer banke imaju sapu nad njom, buduci da je stadion pod 14 hipoteka. U biti, Zvezda je maltene vec privatni klub, od one intervencije u ponoc kada je smenjena legitimno izabrana uprava kluba.

samo neki

pre 10 godina

...omladinske škole, iz koje je poslednjih godina izbacila nekolicinu igrača koji su okosnica velikih evropskih klubova!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

Molim da mi neko ovo pojasni.
Možda je još uvek rano, nisam se razbudio?

...partizanovi mladi fudbaleri okosnice velikih evropskih klubova???

Koji fudbaleri i koji klubovi?
(pospan sam, 5. septembar 2013 09:58)

Nastasis, Jovetic, Ljajic, Sulejmani...

Miodrag Janicijevic

pre 10 godina

(samo pfc, 5. septembar 2013 12:29)

Ime sinko ime to je ono sto tvoj klub nema ma koliki bili problemi Zvezda je ime za vas klub bila i bice.

Vlada

pre 10 godina

ajde i ja da kazem nesto. Posto vidim da je glavna tema ko vredi vise, odgovoricu kroz skorasnji primer. Ne mnogo posle kupovine M. Sitija kupljen je i PSZ. Siti bez ikakve tradicije evropske i PSZ ipak sa nekim rejtingom u Evropi. Siti evo tri godine u Evropi nije uradio ama bas nista, a PSZ, cetvrtfinalle LS u prvoj sezoni. Ko je brze vratio odredjeni deo ulozenog. A sada da se vratim na nase, Koliko sam primetio Zvezdi se u Evropi i dalje obilato pomaze. Setite se svih penala koji su nama dosudjivani u korist i svih spornih situacija u nasu korist. Grese i na nama ali ne u meri koliko to rade Partizanu. Zakljucak, hteli vi to da priznate ili ne Crvena Zvezda je zlatna koka u odnosu na Partizan. Pustite me molim Vas prica o vasoj omladinskoj skoli koja sluzi za kupovinu vila po Dedinju. Pogledaj te vrednost Vaseg prvog tima na transfmarketu i naseg u ovom trenutku. Pogledaj te sve parametre i videce te da smo dva koplja iznad Vas. Ali, i ako se budu prodavali prodace se nekim likovima sumnjivog morala, koji ce se zasititi posle par sezona. Tuzna je nasa prica

Zoki

pre 10 godina

Kako država može da privatizuje udruženje građana, a i Zvezda i Partizan su praktično to? Klubovi mogu sami sebe da privatizuju, ali država nema ništa sa tim.

Drobnjak iz auta

pre 10 godina

Dobrovoljna, nevladina, nepolitična i neprofitatna sportska organizacija, osnovana, kao udruženje, radi organizovanog bavljenja fudbalom i OSVAJANJA TITULA!

koska

pre 10 godina

Sine, iskuliraj malo, bez frustracija. Jovetic, Ljajic, Tosic, Markovic, Nastasic, Savic, Sulejmani, Mitrovic. Klubovi su Man City, Fiorentina, Benfica, CSKA, Roma. Nisu ti igraci klase Mesija, a ni klubovi nisu Barseloninong ranga, ali momci vrede i te kako. Svi su prodati za najmanje 5 miliona, a od koristi su i u reprezentaciji. Najbolji mladi stoper Srbije - Nastasic, ofanzivni vezista ("paker") Srbije - Ljajic i dva najbolja mlada napadaca Srbije - Lazar i Mitar, su iz Partizana.

Mi zaradili, a selekcija dobila dobre igrace. Ne vidim poentu tvog posta.
(Urke, 5. septembar 2013 11:11)

A di su vam novci? Mislim prostom logikom ako je svaki od njih prodat po 5 miliona(milion gore dole) to je 10ak igraca puta 5 miliona to mu dodje cirka 50 miliona a vi u bunaru jos malo pa toliko...Mislim to je u zvzdi isto nego pitam samo....

Bonzita sa cokoladom

pre 10 godina

Ako vec zivimo u svetu u kojem smo fudbal, posmatranje fudbala i pracenje fudbalskih rezultata postavili na pijedestal visokih vrednosti, mada kao ljudi time nista nismo bolji niti pametniji, cinjenica je da zarad ostvarenja odredjenih ciljeva u trzisnoj utakmici koja sportom vlada fudbalski klubovi moraju poslovati upravo po principima trzista, odnosno moraju biti privatizovani. Medjutim, postavljam pitanje da li je Zakon o sportu u tom smislu u Srbiji donesen?... Mogu li Crvena Zvezda, Partizan i ostali klubovi po slovu zakona preci u privatne ruke, kako se to odavno radi sirom Evrope i sveta, ili bi to bilo uradjeno po direktivama politickih mocnika, u ovom slucaju mladoga Vucica, cime bi pravni poredak u ovoj zemlji po ko zna koji put bio doveden u pitanje?...

indijanac

pre 10 godina

Posto nasi igraci igraju dobro u inostranstvu samo, mogli biti igrati dobro i pod stranim gazdom :) salu na stranu, ovo bi mogao biti kanap da se izvicemo iz rupe

Drakce

pre 10 godina

Konacno,samo da ne gledam vise ove "postenjacine" u upravama...Mada mislim da privatizacija samo Partizana i Zvezde bez privatizacije drugih klubova nema velike svrhe,jer bez jake lige nema ni vecih rezultata u Evropi...

J.D.Aleksandar

pre 10 godina

Branko FK Kosjeric ! A sto se ti brines za Partizan ? Bitno da vi imate stadion koji ste vi sami izgradili i koji vredi vise nego Dombas arena.

Mr. No

pre 10 godina

Za Dumitraškovića - ko će danas u Srbiji platiti 500 evra za deonicu? Ni gastarbajteri neće dati tolike pare, siguran sam. Možda bi '91. posle osvajanja Kupa Šampiona neko i dao tolike pare ali danas sigurno neće. Pitanje je da li bi neko dao i 50 evra. Deonice se ne mogu prodavati klubu jer je to protivzakonito, smisao hartija od vrednosti jeste da se njima trguje (direktno ili na berzi).

Što se neprofitne organizacije tiče - to je sasvim u redu, najveći klubovi su debelo u dugovima tako da svakako ne ostvaruju profit. ;-)

Jedini motiv za kupovinu propalih fudbalskih klubova je isti onaj za kupovinu propalih preduzeća - zemljište koje može da se proda ili iskoristi za izgradnju skupog stambenog ili poslovnog prostora. Bez toga, ne vidim ko bi pri zdravoj pameti ulagao novac u Zvezdu i Partizan, bez obzira na broj navijača i kvalitet omladinske škole fudbala.

pfc

pre 10 godina

ti decko nastavi da spavas,posto si ionako slep kod ociju!evo ti primer par igraca,da ne zamaram puno i tebe i sebe-Nastasic direktno iz te skole u Fiorentinu a sad u Man. City,Jovetic,postao ikona u Fiorentini,da ga nisu povrede sputavale,bio bi najbolji u istoriji tog kluba,i eto ga sad u City-ju,garantujem da ce biti startan igrac,u nastavku sezone,Ljajic takodje,najbolji igrac Fioren. prosle god. sad u Romi,gol na prvoj utakmici,ako malo pratis fudbal,mozda si video kako L. Markovic igra u Benfici,na prve tri utakmice dao dva gola,i to kakva,pa dalje da ne gnjavim,recimo Sulejmani,Z.Tosic,R.Petrovic,itd. pametnom dosta:)

Led00

pre 10 godina

Joooooj, samo da odu ovi "dobročinitelji" na čelu fudbalskih klubova! Da izgube svaku moć i da im se lagano sudi.
Najviše se nadam da bi od budućih vlasnika makar mali procenat ići i košarkaškim i vaterpolo klubovima. A posle njih i ostalima...

sta raditi

pre 10 godina

Mislim da je ovo resenje za nas fudbal ne vezano za Partizan i Zvezdu jer oba kluba sponzorisemo mi poreski obveznici ovo i samo ovo ce ojacati nasu ligu meni se iskreno svidja ovaj italijanski model o posedovanju igraca izmedju dva kluba tako je prodat i Lazar Markovic samo ja mislim da to treba da vazi da svi igraci u Srbiji budu vlasnistvo dva kluba znam mislite sta pricam ali procitajte pa cete videti koliko je ovaj model isplativ i smanjuje troskove klubovima.
http://juventiknows.com/co-ownership-in-italian-football-explanations-examples/
http://footballperspectives.org/do-football-clubs-benefit-initial-public-offerings
http://www.ft.com/intl/cms/s/2/2a3bbcac-ae49-11e2-bdfd-00144feabdc0.html#axzz2e0c7kpZi

radnik

pre 10 godina

ako su klubovi udruzenja gradjana, sta drzava ima sa tim? znaci nisu drzavni, pa na ciji racun taj neki prebogati ako se pojavi da uplati novac? mozda na racun tog udruzenja koje kupuje sto bi onda bilo da je prodat za nula eura? ili ce uplatiti na racune trenutnog rukovodstva udruzenja? svaki klub neka donese odluku za sebe i neka snosi posledice a drzava da ima ravnopravan odnos prema svima!

antižabar

pre 10 godina

@pospan sam
Mislim da je poenta priče da Partizan zna da proda igrača. Evo nekih koji mi padaju na pamet: Jovetić, Nastasić (Mančester Siti), Ljajić (Roma), Marković (Benfika), Sulejmani (Ajaks pa Benfika) Mitrović (Anderleht), Savić (Siti pa Fiorentina), Tošić (Mančester pa CSKA), Smiljanić je prodat u Espanjoj svojevremeno, Petrović u Blekburn itd.

Agram

pre 10 godina

Nogometni klubovi su neprofitabilni ili vrlo rijetko profitabilni i strani vlasnici u pravilu doživljavaju klubove kao igračku. Stoga je privatno vlasništvo, a pogotovo u stranim rukama, mač sa dvije oštrice i lako je moguće da klub ode u bankrot u kratkom vremenu. Uvijek je najbolja solucija da je privatni vlasnik emotivno vezan za klub i da ima višak novca, pa da mu ne ovisi egzistencija o poslovanji kluba.

Zika

pre 10 godina

Nanase radosti i tuge nemoze se prodati strancima. Ponudite navijacima obeju ekipa da kupe deonice.Kao Real kao Barsa itd.Vrlo prosto Zvezda ima otprilike 1.000.000. navijaca po 500 evra deonica i to je resenje.Deonice su neprenosive pa ko nece mora da ih proda to jest vrati KLUBU.
To je najbolje resenje.
Dumi Kladovo
(Nikola Dumitraskovic, 5. septembar 2013 09:44)

Tebra,u Srbiji ne mozes da nadjes 1000 ljudi koji bi dali 500 evra za deonice,a kamoli milion...

avicii

pre 10 godina

drakce,ne slazem se sa tobom da aki nema jake lige nema ni dobrih rezultata u evropi.Pogledaj Bazel,Seltik,pa i Dinamo Zagreb u neku ruku.Ima tu jos timova.

Deki

pre 10 godina

@(Pedja J7, 5. septembar 2013 11:10),sve što si naveo su samo reči,nigde ni jedan argument.Niti stvarate igrače koji mogu da se dobro prodaju,niti igrate godinama Evropu.Ako si mislio na Bari,pusti to,niko od toga nema koristi,čak ni vi.Imate više navijača i veći stadion i to je sve.Od navijača je nikakva zarada,a od stadiona je još gore,jer održavanje mnogo košta.Jedino ako misliš da će nam liga biti kao engleska,pa da vam ulaznice nešto znače.Partizan ima i Zemunelo,a o bivšim igračima koji trenutno igraju za City,Benfiku,Romu,CSKA ,Fjorentinu ,Anderleht i Benfiku da ne pišem,postidećeš se!

drvobradi

pre 10 godina

Ko ce da kupi macku u dzaku i zasto? Nepoznato koliko ko duguje, odakle se finansira, kome idu pare, sa grupama placenika na tribinama i bez jasnog plana kako uopste da funkcionisu, igraju samo lokalno takmicenje.
" Partizan se vodi kao dobrovoljna, nevladina, nepolitična i neprofitna sportska organizacija" Sta reci na ovo a ne smejati se?

Komentator

pre 10 godina

Partizanova omladinska škola je pod šapom menadžera koji čerupaju najveći deo novca od transfera mladih igrača i kao takva bi sigurno bila rasturena nakon što bi Partizan bio prodat. Prednost je pre svega u Zemunelu kao trening centru koji je odličan.
I Zvezda i Partizan imaju stadione sa tim da Zvezda ima veću površinu placa, ali slažem se sa nekime ko je rekao da će bolje proći onaj koji bude imao čistije papire što se tog dela tiče.
Zvezda ima više navijača, a tu leži određena finansijska prednost koja opet nije toliko značajna u odnosu na Partizan. Možda više u trenutku nuđenja kada kupci budu videli proseke poseta u poslednjih par godina to može igrati neku manju ulogu.
Uglavnom oba kluba imaju slične šanse da budu prodati sa tim da na prvom mestu čisti papiri za stadion i plac igraju najveću ulogu jer to je preduslov za novi moderan stadion sa svim mogućim pratećim objektima kao što su stadioni širom Evrope.

zoran

pre 10 godina

Ne znam kakvo pravo polazu navijaci na klubove?To sto neko voli klub ne znaci da je klub njihov.I ja volim Moniku Beluci,pa ne polazem nikakvo pravo na nju.Kada je privatizovan,danas najbogatiji klub M.United navijaci su bili zestoko protiv.Secamo se svih protesta.Cak su i osnovali klub sa istim nazivom koji je krenuo iz najnizeg ranga takmicenja,i tu i ostao.Do danas je M.U. promenio nekoliko gazda.I najuspesniji je klub U Engleskoj a i jedan od najuspesnijih u Evropi.

mica

pre 10 godina

Кад се буду приватизовали вође навијача и њихови послушници остају без плате хехехе. То што Звезда има више навијача и вернију публику није нека предност јер су у Србији јефтине улазнице и од тога нема зараде. Главне предности су јер Звезда има више земљишта на атрактивној локацији који се може искористи за неки пословно комерцијални садржај, док Партизанова предност је Земунело и Омладинска школа.

bulat

pre 10 godina

najvise od svega bi voleo da vidim kako bi funkcionosale severna i juzna tribina sa nekim ko je vlasnik kluba! ti bi za vodje bio najtezi udarac

mikac

pre 10 godina

Koga je briga ko je zanimljiviji strancima, pitanje je da li ce uopste biti kupaca. Sto se mene licno tice odmah bih da mogu potpisao da Partizan uzme odmah 100 miliona evra a da moja Zvezda bude prodata za 1 evro, samo da novi vlasnik bude ozbiljan i da prekine vec jednom ovu agoniju.

z

pre 10 godina

idealan scenario: jedan bogatas kupuje oba tima, od njega pravi jedan crveni partizan, sa crveno-crnim bojama (kao vardar). nakon toga, mozemo smatrati i problem fudbala i problem navijaca zavrsenim.

KEFALO

pre 10 godina

Тачно сам знао да ће те се сада ухватити ко пијани плота и препуцавати око тога ко шта има, ал овде се говори ипак о приватизацији или ви то не схватате, ово о чему ви сад коментаришете може имати само утицај на саму цену клубова. У суштини главно је оно да ако на пример ја купим неки клуб, то је онда моје и могу да радим са њим како ја хоћу, што ће рећи битне су моје намере, ако ћу да производим играче ради зараде, онда се одмах опростите од неких резултата, или ћу да уложим паре у и на одређене ствари, да остварим неки успех па онда на различите начине (али то је већ питање разних струка) да убирам плодове тога, значи битна је моја процена и моја намера, то је суштина свега, а производњи играча и зараљди од истих на уштрб резултата се увек можете окренути, живи сте сведоци тога!!!

Revolt

pre 10 godina

Antizabar, je l' ti imas nesto protiv Fiorentine? Jovetic, Nastasic i Ljajic su prvo igrali u Fiorentini, a nju nisi naveo ni kod jednog od njih:-)

Soko

pre 10 godina

KOSKA Novacje otisao za izmirenje dugova zato je Parizan duzan 1o miliona a Zvezda 50 . Ovo pokazuje samo da navijaci u finansiskom smislu nista ne donose jer i ovakvi nasi klubovi su mnogo skuplji nego sto to navijac placa ulaznica od tri eura nije za profesionalni fudbal.

Revolt

pre 10 godina

Rajvosa, prvo- kako sesnaest trofeja vise?! Imate dvanaest kupova vise, Bari i Tokio i dva (iako negde pise i samo jedan) SE Kup. Partizan isto kao i zvezda i Vojvodina ima jedan SE Kup, ali i Superkup Jugoslavije '89
Znaci, u najboljem slucaju imate 14 trofeja vise. Drugo, VBA ne da nije veliki klub nego je veoma smesno sto si napisao. Mozda je tada i bio jak,
ali pobedjivali ste vi i mnogo vece klubove mada isti nisu bas giganti.

Cccc

pre 10 godina

Dace Bog da se prodaju i da se drasticno promeni stanje koje je sad. Jer onaj ko kupi sigurno nece gledati da gubi pare na tom klubu, vec da ih preko kluba napravi, sto je moguce ukoliko bi se ozbiljno prionulo na posao i ukoliko bi se izmenila rukovodeca struktura u oba kluba. Tako bi se mozda nesto i napravilo od naseg fudbala....

nezainteresovan

pre 10 godina

Mislim da bi najpametnije i bilo ta popularna privatizacija. Kod nas se klubovi mnogo vole, navijaci, simpatiezri i svi ostali zaista vole klub i zive za njega...mozete pricata sta hocete, koliko god fudbal bio los i nikakav po gradovima, ulicama i kaficima se svaki vikend dugo vremena poseveti prici o zvezdi i partizanu. Svi kao mrze, niko kao ne gleda, ali svi znaju da je partizan dao go iz ofsajda ili da je za zvezdu bio nepostojeci penal....znaci lazemo, gledamo, navijamo, nerviramo se....Ovo o ljubavi prema klubu, ili bolje reci privrzenosti govorim iz razloga, zato sto bi privatizacija samo pomogla, niko nama ne bi mogao uzeti pravo da navijamo, i buduci vlasnik, koliko god bio zainteresovan za novac i samo novac siguran sam da bi osetio ljubav prema klubu i popravio kvalitet fudbala svakako. Moramo se pomiriti sa cinjenicom da ovako ne ide, izbacuju nas ribari, pekari i mesari iz evrope.... a podrska klubu je ogromna...pogledajte grobare u Svajcarskoj, kao i delije svugdje negdje...Ruku na srce nismo ni iskreni prema sebi, struka nam je ispod svakog moguceg nivoa, prave se mladi igraci, dobri mladi, ali samo dok su mladi, kada bi ostajali do 25-te ovde nista od njih. Zato tvrdim da je bolje 10puta za njihov razvoj Markovica, Mitrovica, Milivojevica da se razvijaju negdje drugo...Nista od nas. Evo primjera, Vidic, Ivanovic, Kolarov, Stankovic, Jovetic, Ljajic, Matic, svi mladi odose i svi napravise karijere, a ovi sto se ovde razvijaju nista, velika 0, ilic, milijas..

Nataeos

pre 10 godina

Konacno,samo da ne gledam vise ove "postenjacine" u upravama...Mada mislim da privatizacija samo Partizana i Zvezde bez privatizacije drugih klubova nema velike svrhe,jer bez jake lige nema ni vecih rezultata u Evropi...
(Drakce, 05. septembar 2013 10:17)
100% tačno! Ali bolje i to za sada nego ova današnja komedija!

Miki Maus

pre 10 godina

http://www.b92.net/sport/komentari.php?nav_id=750129#k10500473
odgovor. U statutu mnogih organizacija pise : npr. osnovna delatnost je je obuka mladih (to je za omladinske centre), a mnogi ti centri imaju svoje kafice i hostele! nigdje u statutu ne pise da je zabrenjeno, ali je bitno da to nije osnovna delatnost. Znaci Partizan : osnovno je bavljenje sportom, a ostalo je onako usput :)

roki

pre 10 godina

Naš fudbal je poligon manekena koji se prodaju i ništa više.Lotar Mateus je pokušao nešto i popio otkaz jer je uveo Partizan u Evropu.

Neko spolja

pre 10 godina

Da li mi živimo na marsu? To je jedino pitanje. Kakva privatizacija, ljudi, privatizacija čega? Šta je Crvena zvezda ili Partizan? 50 +miliona dugova. Zemljišta pod hipotekom. Ko je uopšte vlasnik tih zemljišta? Ko na ta zemljišta sve polaže pravo? Igrači nisu igrači Crvene zvezde ili Partizana, već su vlasništvo "Managera" i to od rođenja pa nadalje. Kako je rešena regulativa, društva će sigurno biti u povlašćenom statusu u poređenju sa d.o.o. klubom. Odakle povrat investicije? Od sponzora super Jelen lige? Od gledalaca? Šta ćemo sa uticajem navijača? Šta sanjate, pa ko je lud, da to kupi, nit zna šta kupuje, nit zna kako dalje s tim... Ne palite se na ovakve gluposti, možda za pet, deset godina, ali sad?

qqzqq

pre 10 godina

cukaricki privatizovan,eto ga u vrhu tabele...mislim da ce se zvezda i partizan lako prodati,ipak su to dva najveca kluba. pitanje je sta ce se desiti sa malim klubovima... nije nama liga samo partizan i crvena zvezda,i ma koliko se ulagalo u njih,bez jake lige nema ni priliva novca...niko nije lud da dovodi neke ozbiljne igrace u nasu ligu...prvo treba resiti problem malih klubova,pa tek onda zvezde i partizana...

Милош Јанковић

pre 10 godina

Neprofitna organizacija?Ovo moze samo u Srbiji!!!Kako moze jedna takva da se bavi profesionalnim fudbalom gde se okreću milijarde,zato su nam i klubovi takvi kakvi su.Privatizacija pod hitno ako mislimo da gledamo dobar fudbal,F.klub mora da bude profitabilan da bi funkcionisao,ovaj naziv je samo paravan da bi neko pljačko te iste klubove.Kako ih privatizovati?F.K se pretvori u A.D manji deo akcija se podeli navijačima i clanovima kluba i narodu nesto slicno kao one Dinkićeve famozne,a veci se proda na tenderu uz odredjene uslove koje buduci vlasnik mora da ispuni.Zasto stranicima?ko u srbiji ima 300,000,000€ i da ima nebi ih uložio!!!ko u Srbiji ima iskustva u ovom poslu tj da vodi jednu industriju fudbal vrdnu 300,000,000€, Uspesno,pa niko!!!Fudbal je danas idustrija koja okreće milijarde ako mislimo da gledamo dobar fudbal kod nas onda i nasi klubovi moraju biti deo te industrije a ne"neprofitne organizacije"