Četvrtak, 29.08.2013.

12:43

Udovičić: Već imam neke ideje

Proslavljeni srpski vaterpolista Vanja Udovičić prihvatio je da bude novi ministar sporta i omladine u Vladi Srbije.

Izvor: JT

Udovièiæ: Veæ imam neke ideje IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

187 Komentari

Sortiraj po:

Student

pre 10 godina

Ja sam nedavno zavrsio FON. Sve ukupno, 43 ispita + zavrsni rad. Ko zna koliko je tu kolokvijuma, seminarskih radova, vezbi. Sramota je za fakultet sto smatra da ce deljenjem indeksa dobiti na publicitetu. Procitajte sta je Duci Simonovic pisao jos pre 50,60 godina. I tada su svi sportisti dobijali gotove indekse, i on je jos tada bio zgrozen i licno ga je bilo sramota sto je bio clan takve ekipe u kojoj su ljudi dolazili do diploma a nisu znali ni gde se nalazi fakultet. Nista se nije promenilo. Sada je samo hiljadu puta gore.

Del Boy

pre 10 godina

Potrebni su nam ovakvi kadrovi, spremni da uloze puno truda da se nesto promeni na bolje, ljudi koji znaju kako se dolazi do uspeha, ostvareni pre svega u zivotu i svojim karijerama.

Fernando

pre 10 godina

Mislim da je ovo odlican izbor, nadam se da cu ispuniti ocekivanja i da ce biti jednako dobar ministar kao sto je bio i vaterpolista.

Glavni arhivator

pre 10 godina

Puna podrska Vanji Udovicicu, mislim da je on odlican kandidat za ovu funkciju i verujem da ce biti sjajan ministar kao sto je bio i sportista.

Srbin 100%

pre 10 godina

Nadam se da ce Udovicic uspeti da svoje bogato sportsko iskustvo iskoristi da bi pomogao sportistima u Srbiji i uspeti da skromni budzet za sport preraspodeli na pravi nacin

m

pre 10 godina

Nemoj molim te... Botovi su pobedili na ovoj vesti, ja mislim da odavno nije bilo ovakve disproporcije izmedju smisla komentara i glasova.

@vladimir0710

pre 10 godina

Odličan izbor za ministra sporta. Vanja Udovičić ima dobre predispozicije za takvu funkciju u vladi Srbije. Veliki će uspeh postići ako u okviru svog resora izabere prave ljude za svaku granu sporta registrovanih u Srbiji.

Верник

pre 10 godina

Овом народу се никако не може удовољити, јер ако им смета један врхунски спортисрта на месту министра за спорт и омладину, питам се да ли постоји уопште неко ко им је добар?

Novikorisnik

pre 10 godina

Bolje da je igrao H2O-polo još 2-3 godine... ili čovek predoseća da sledi krah srpskog H2O-pola pa neće direktno da učestvuje u tome…

Ivan Vucicevic

pre 10 godina

Danas je dovoljno da znas da plivas i da budes ministar, ah da, zaboravio sam i da baratas dobro lotom! Ovo je sramota za drzavu! Sta je on mogao da nauci o sportovima izmedju dva treninga!

sofronije

pre 10 godina

Nije on decko kriv. Krivi su oni sto su ga zvali. Oni ljudi veze nemaju kako sistem funkcionise, kako su mogli da pomisle da ce jedan sportista moci da obavlja ministarski posao. E sad, znate zasto su ga zvali? Pa da bi uzeli jos koji poen kod nas gradjana, sad cemo mi da se divimo sto su zvali najboljeg vaterpolistu sveta da bude ministar. Ja mu zelim sve najbolje, ali kad bude usao u taj mulj...

Ivan

pre 10 godina

Ako je Alisa Marić skinuta sa mesta ministarke sporta da bi se vlada rekonstruisala i samo to, onda se postavlja pitanje šta će bolje ili gore uraditi Vanja Udovičić. Prosto, ne vidim šta je Alisa loše uradila u ovoj zemlji čuda... Ajd sad, evo novajlije pa da vidimo (šta ćemo videti-nemam pojma). Kako nekom nije više jasno da se ovde radi o rekonstrukciji radi rekonstrukcije. Tumbanja radi tumbanja. Dobijanje na vremenu radi kolometarskih objašnjenja u medijima. Na kraju, šta je cilj ministra sporta (i razonode:)? Hoće Olimpijadu u BG? Hoće li Srbija postati sportska nacija? Hoće li UEFA imati glavno sedište u Srbiji? Zvezda i Partizan će bolje igrati fudbal? J..a, razmišljam kako je ministru sporta na Grenlandu sad...

Mungos

pre 10 godina

SPS-ove kandidate neću ni da komentarišem,nema potrebe,ali drago mi je što je Vučić predložio Udovičića,obrazovan momak,a ujedno uspešan sportista koji zna koji su problemi našeg sporta što je i na svojoj koži osetio više puta.

lopte u skole

pre 10 godina

Mogu li ja da budem savjetnik. Zavrsio sam dif, radim u osnovnoj skoli imam problem oko norme tj fali mi 6 casova. Obecavam da cu predano raditi na tome kako da vratimo ''lopte u skole''. Zvati svakim danom posle 17 casova.

Pedja

pre 10 godina

Vanja je zavrsio drzavni fakultet (FON), pa zato ne razumem komentare tipa - imam 30 godina, zavrsio sam drzavni fakultet, te sigurno necu biti ministar... Postigni nesto u zivotu, pa onda deli lekcije. A narocito kada promasis 100%...

Hi

pre 10 godina

Partije i ljudi na rukovodeca mesta se biraju zato sto dolaze sa kompletnim radnim planom i programom! Ni od jednog ministra to se nije culo samo ideje i uvek neke price ala oformiti ovo pa ono! Sta se nudi da za sto dana znamo da li uopste rade! Ili nista ne obecam pa uvek ispunimo obecano!!!

rajina

pre 10 godina

Momak je završio FON, osetio je sport i velika takmičenja i biće sjajno pojačanje Vladi! Idemo momak!!
(Šomi, 29. avgust 2013 14:32)

Grohotom se smejem. Pitaj Udovičićeve "kolege" kako je gospodin ministar polagao ispite.

GagY

pre 10 godina

Mislim da ovo niko nije ocekivao. Ipak, u Vucica imam poverenja, s`obzirom na sve ucinjeno do sada.
(dobri, 29. avgust 2013 15:00)

Šta je učinjeno? Navedi samo jedan primer.

Čovek

pre 10 godina

Mislim da je ovo samo šala. Ljudi, pa niko nije toliko lud ? To bi isto bilo kao da nekog smeniš zbog nestručnosti a sutradan ga unaprediš i postaviš za zamenika u polici... au !.... Srbija :-(

garavi

pre 10 godina

kaljate svoja imena badava svj vi koji ste nam doneli malo radosti . da li tebi i vama to treba proslavljenim sportistima ? i ovako i onako neces se ti pitati nista , ima glavonja koji ce uvek da vas miniraju . nista ti neces uraditi ideje ces zadrzati za sebe .

mrjoe

pre 10 godina

Jош се сећам његовог коментара од пре 7-8 дина парафразирам:На овом првенству сам смршао 2кг отишао сам са 102 а вратио са 98..... Шта рећи а не заплакати....одличан ватерполиста,сјајно изгледа и жене га воле али нешто ми говори да се неће баш снаћи у политици....

blabla

pre 10 godina

Obični gradjani ne znaju kako to u praksi funkcioniše. I zato ih treba edukovati. Samo 1 fotografija može biti dobar udžbenik. 1) Eto, na primer, na jednoj staroj fotografiji možete da vidite kako velikodostojnik drži mobilni. 2) Razgovara. On nema vremena da misli. Drugi misle o njemu. ))): Svo znanje u 2 rečenice. ))):

Milan

pre 10 godina

Drago mi je da vaterpolista bude ministar.Samim tim verujem da ce se i ulagati u vaterpolo koji je nasu zemlju proslavio.Vrednije je dati za Peronea,Burica itd nego za penzionere Djembu,Ailtona,Tejga itd imajuci u vidu kakav nam je fudbal takve su i ,,zvezde prelaznog roka,,!
Sve najbolje u koliko postane ministar,puno srece kao i u igrackoj karijeri!

Pedja

pre 10 godina

Ne valja kada je Tasovac ministar kulture, Udovicic ministar sporta, profesori sa univerziteta u poljoprivredi... Ds botovima su bili dobri samo dr Sapic, dr Balsa Bozovic, dr Dulic (Oliver), dr Djelic i ostali dr koji su nas STRUCNO upropastili. Samo vi pisite i "lupajte" minuse.... Nece se Ds uskoro vratiti na vlast!

borkes

pre 10 godina

Toliko sam iritiran da nisam imao živaca da čitam sve komentare pa se možda ponavljam. Elem, jedino se u Srbiji postavljaju ministri, predesednici (vlade i države), zamenici predsednika vlade, direktori (državnih) preduzeća, koji nemaju ni dana radnog iskustva. Svaka čast svakome na njegovim ljudskim kvalitetima, znanju i obrazovanju koje poseduje, ali za takve extra odgovorne funkcije najprimarnije je iskustvo!!! Zar ga se nije moglo, ako je vać kapacitet, za početak postaviti na neko niže radno mesto. Pa kad se iskali i očeliči onda ga postavi za ministra.
Jedino kod nas se neiskusni ljudi postavljaju na odgovorne funkcije i onda im se dodeli po cca 15 savetnika i pomoćnika koji imaju iskustvo.
Idemo dalje.

Genije

pre 10 godina

Zivo me interesuje sta svi ovi pametnjaci podrazumevaju pod tim da nema iskustva? Ko to ima iskustva kao ministar osim bivsih ministara?
Biti ministar znaci biti menadzer, biti menadzer znaci pronaci ljude koji ce raditi za tebe i ostvarivati tvoje ciljeve. A za to dragi moji nema skole ni iskustva - ili jesi ili nisi.
Vanja nadam se da jesi!
Srecno!
P.S. Sve pare u vaterpolo i atletiku!

Saska

pre 10 godina

Bravo Vanja,... Ovo se očekivalo, ne tako brzo ali dobro... Vjerujem da ćeš biti uspješan i u ovoj sferi kao što si bio i u vaterpolu. Samo naprijed! Drago mi je da napokon mladi, školovani i uspješni ljudi imaju priliku da pokažu šta znaju!

Miljan

pre 10 godina

Igre bez granica na Balkanu. Nije poenta u tome da li je neko bio dobar fudbaler, košarkaš, ili vaterepolista. Teren (ili bazen) je jedno, a upravljanje određenom komapanijom, ili državnim organom je drugo. Kao da kazete, da dobar fizikalac sa višegodisnjim iskustvom, je dobar kandidat za direktora građevinske firme. Ili ga predožite za glavnog urbanistu grada. A tek te "sportske" diplome.. Pa zar iko zaista može povjerovati u kvalitet tako stečenog znanja ? Jedan profesionalni igrač njegovog nivoa (u bilo kojem sportu), nema kad, što se kaže glavu da digne od obaveza. A kamoli da studira. Eventualno stigne da se pojavi dva puta na fakultetu tokom studija. Ja sam student magistarskih studija na jednom fakultetu u CG, državni stipendista i stipendista matičnog fakulteta. Preporuke od vrhunskih profesora kako iz CG, tako i od gostujucih profesora iz Srbije, Hrvatske..i td..Ali da mi neko sad, kao pomenutom gospodinu, ponudi da preuzmem tako vaznu funkciju i poziciju u društvu, i pored svega nabrojanog i sigurnosti u sebe i svoje znanje(u pitanju su oblasti finansija i menadžmenta), koje posjedujem, ne bih tako lako latio tog posla. Mogu samo da zamislim koliko mladih i školovanih ljudi ima samo u BG, da ne idem dalje, i to sa Doktorkim diplomama, a koji negdje taksiraju, konobarisu i sl. A čovjek iz bazena, hopa pa u fotelju. Ali ima nas raznih..A i već ima par ideja.

Pozdrav iz Crne Gore !

Nikola

pre 10 godina

Дефинитивно жалосно. Вања Удовичић треба да буде свестан да учешћем у Влади, која отворено крши Устав Србије и колективно чини тешка кривична дела, постаје саучесник у извршењу свих кривичних дела и даје себи прилику да једнога дана оде на дугогодишњу робију. Ако тога до сада није свестан, од овог тренутка би требао да се освести. Жалосно је што Алису Марић може да задеси иста судбина. Али, то је већ њихов заједнички проблем..

Samo napred

pre 10 godina

Uvek si delovao stalozeno,nisi imao nikakve skandale u javnosti,godinama si ziveo u Italiji,igrao u vrhunskim timovima,zavrsavao si fakultet koliko god da si imao obaveza u sportu,uvek si se odazivao da igras za Srbiju!Koliko god te kritikovali to je Srbija,nikad mi nismo zadovoljni,zelim ti puno uspeha sigurna sam da neces krasti za sebe i da ces zaista sport u Srbiji podici na visi nivo!Nismo mogli da nadjemo bolju osobu koja bi nas predstavljala na toj funkciji!Cestitke,a sad misevi koji niste dalje od komentara uradili nista za srbiju,lupajte minuseve....

smesno

pre 10 godina

Ovo je samo jos jedan od dokaza da nasi ministri i genarno politicari ne moraju nista da znaju jer se nista i ne pitaju. Samo je bitno da budu upecatljivi, po necemu popularni, da privace paznju zaludjene mase i skupljaju glasove na izborima a ko posle preuzima konce to je neka druga prica koja se odigrava svuda u svetu...

Pa da l je moguce...

pre 10 godina

Vucicu,pa zasto bi nam uzeo najboljeg vaterpolo igraca na svetu i kapitena reprezentacije koja nas postavlja na tron na skoro svakom takmicenju i tako nas na najbolji moguci nacin predstavlja svuda!? sigurno mnogo veci doprinos nego sto neko sa "toliko" iskustva moze da doprinese u politici i napretku sporta u Srbiji(ljudi pa nije to tako jednostavno...treba se razumeti ne samo u sport vec i ekonomiju,pravo i svasta nesto!?)...

Mikan

pre 10 godina

Au brate dokle vise ... Nasa zemlja je crtani film na bazi basne ... Sto je najgore mozemo samo da gledamo ... Ja ne znam ko je gori ovi sto ih postavljaju za ministre ili ovi koji prihvataju ... Jel stvarno kod nas svako misli da moze da bude selektor reprezentacije i spreman je da se prihvati istog ?! samo jedan /Vucko\ sve zna ?! Haos ...

payday

pre 10 godina

Cak i najbolji vaterpolisti na svetu ne prave neke ogromne pare. Uglavnom dok Recco postoji (malo postoji malo ne) tako da je sve nesigurno. Na kraju karijere nije realno imati dovoljno novca da bi se opusteno (ne bogato) zivelo. U politici se pare koje vrhunski vaterpolista zaradi za 5-6 godina prime karijere uzmu kao nista. Kada ode sa funkcije (godina, dve) Franjo ce biti triplo bogatiji nego da je jos 7 godina zaradjivao vrhunsku vaterpolo platu. Prost racun. Zahvaljujem.

uroš

pre 10 godina

Biće ministar sporta a ne ministar finansija ili pravde. Za tako nešto nije potrebno nekakvo posebno iskustvo. A on i najbolje zna kakvo je stanje u našem sportu obzirom na sve što su vaterpolisti prošli prethodnih godina iako su osvajali medalje konstantno.

Stefan Lazarevic

pre 10 godina

lupajte minuseve....
(Samo napred, 29. avgust 2013 15:06)

Kaze se "lupajte minuse". A sto se tice ko je sta uradio i sta treba da uradi za Srbiju, nauci maternji jezik (ne zove se bezveze tako).

rostov

pre 10 godina

pozitivna vest kada je u pitanju vanja udovicic.treba dati sansu mladim i perspektivnim ljudima.sns je u vise navrata pokazala da joj je stalo do mladih kadrova.

britka

pre 10 godina

Korektno resenje. Mlad momak, perspektivan I ambiciozan. Uostalom, dugo je u sportu I verovatno poznaje funkcionisanje celokupnog sistema. Sto da ne?

Rade

pre 10 godina

Predlažem Stankovića za glavnog pregovarača sa EU. On odavno tamo igra i verujem da ima veliko iskustvo koje bi nam pomoglo u pristupnim pregovorima. Da se ne dešava nama, bilo bi smešno. Ovako....

Vujke

pre 10 godina

Da pitam većinu komentatora ovde, čemu ta sklonost ka pesimizmu i defetizmu, koga god da postave za ministra vi imate najcrnje misli, sada kada treba čovek bez mrlje u karijeri da dodje onda ne valja jer je neiskusan, da je došao neki ekonomista, rekli bi taj sport u životu nije video, i tako u krug, pružimo Vanji šansu, pa kada ministar finansija može da ima 29 godina, što Vanja ne bi mogao da bude ministar sporta, resora koji i nije toliko presudan za opstanak države. Ljudi pa nama je jedan Obradović pet godina bio ministar, jedan Velja Ilić je ministar, pa Vanja je za njih Tesla lično. Nama trebaju ljudi koji uspeli u životu, a Vanja je jedan od takvih sigurno

sovuljaga

pre 10 godina

Kako bilo šta napraviti ako imate ograničen budžet koji ne pokriva ni najosnovnije potrebe za olimpijske sportove? O školskom sportu i eventualnom ulaganju u infrastrukturu je glupo i pričati. Zašto se onda aktivni sportista, čovek izabran za najboljeg igrača na svetu, iz bazena premešta na mesto na kojem ne može uraditi ništa značajno? Toliko menadzera u ovoj zemlji (nažalost) a mi se uhvatili za aktivnog sportistu... Moj savet svim ljudima u Srbiji glasi: okanite se političara, ne slušajte vesti, posvetite se sebi, svojim najmilijima, poslu ili traženju istog, životu! Kad dodje vreme za izbore, izadjete , zaokružite koga želite i ispunili ste svoju gradjansku dužnost. Onda opet četiri godine ugasite vesti... Zašto se nervirati i slušati koje kakve političare? Kakav je da je, život je jedan, živite ga kvalitetnije. Politike BEZ!

britka

pre 10 godina

Korektno resenje. Mlad momak, perspektivan I ambiciozan. Uostalom, dugo je u sportu I verovatno poznaje funkcionisanje celokupnog sistema. Sto da ne?

sandra

pre 10 godina

Meni je ovo resenje ok. Sve je prihvatljivo, samo dok niko iz redova socijalista nije preuzeo ovaj resor. Da se to dogodilo korupcija u sportu bi nastavila da cveta.

русвај

pre 10 godina

Ето, баш бих волео да сазнам на који начин је неко и помислио да понуди баш њему место министра. Фарса, трагикомедија...

maki

pre 10 godina

Imam osecaj, da je doveden najveci ekspert za sport svih vremena simpatizeri opozicije bi se sastali da omalovaze I obezvrede svaki pokusaj da se nesto promeni na bolje. Zasto sada smeta jedan Udovicic? Nije valjda da je Ruzic bolji kandidat I da vise zna o sportu nego jedan reprezentativac?

sivi dom ns

pre 10 godina

Gledam gomilu ovih neverovatnih komentara ne znam da li su dirigovani ili stvarno to ljudi misle...Momak je uspeo u sportu, neka se dokaze i u ovoj sferi...nemojte da se hvatate za rec "dokaže" - postoje neki izazovi koje mladi ljudi mogu da izguraju...Šta nam treba neki tkz.stari vuk, da nas prosvetli...A pitam ove komentatore sa minusima - koga bi vi postavili na to mesto - nemate adekvatan odgovor, naravno...ali barem kad bi znali koje odlike treba da ima ministar sporta...ali ni to ne znate u tome je štos inače ne bi ovako komentarisali...pozdrav sa Limana, Novi Sad

Brando

pre 10 godina

Vučiću, unište konačno sebe, dvadeset godina te samo gledam ša radiš, nemoj da uništavaš i srpski sport - fudbal, košarku, vaerpolo... šta je sledeće?

SKIDS

pre 10 godina

Žene pale u trans. :D
Vanja da se sutra kandiduje za prezidenta Srbije, mogao bi da računa na milion glasova.
Neće biti ni bolji ni gori od svih pre njega, a i onih koji će doći posle njega.

ignjat

pre 10 godina

Treba dati podršku mladim ljudima. Vanja je završio fakultet i osvojio više puta ligu šampiona, i kao kapiten reprezentacije Srbije osvojio zlata na evropskom i svetskom prvenstvu, i osvojio 3 medalje, na tri uzastopne olimpijade, i mislim da je pravi izbor za ministra sporta.

Onokao...

pre 10 godina

Imam i ja ideje ali to me ne cini kandidatom za ministra
(Prkno, 29. avgust 2013 13:46)

...zato sto ti nisi nista dao nasem sportu i samim tim nisi ni relevantan da dajes neke ideje. Sa druge strane, mislim da bi Vanja ovaj narod mnogo vise obradovao time da odigra jos koju godinu za drzavni tim, nego da se stopi u sivilo nasih politicara...

odosmo svi..

pre 10 godina

iskustvom u cemu? ti si sine samo odlican u nadmetanju zvanom vaterpolo, ceo zivot si vodjen od strane drugih(kad ces da treniras, kad ces da jedes, kad ces da spavas) i sad bi ti trebalo da povedes ni manje- ni vise nego ministarstvo..

Gagi

pre 10 godina

Gospodine Vucicu ako ste hteli da nas zasmejete uspeli ste mada do prvog aprila ima jos dosta , a sada se lepo uozbiljite i saopstite pravog ministra za sport i omladinu

filip

pre 10 godina

Vanja Udovicic jeste veliko sportsko ime u ovom trenutku nije zeleo da govori o prvim potezima koje namerava da povuce, rekavsi da za sada ne zeli da izlazi sa konkretnim predlozima, jer smatra da prvo treba da se oformi celokupni tim, odnosno celokupna vlada. Ima vec onih koji se protive ovakvom predlogu pravdajuci to njegovim neiskustvom, pa niko se naucen nije rodio. Ukoliko bude ministar sporta, snacice se on i na suvom.
(BRATAC - SACULATAC, 29. avgust 2013 13:10)
Niko se nije naucen rodio?? Pa jel na ministarskoj poziciji treba da se kali?

Mare

pre 10 godina

Tako i treba, sportistima je mesto u ministarstvu sporta, a ne kao Sapic odma gradonacelnik i to najvece opstine u Srbiji- jos bi bio i zamenik premijera da je DS u republickoj vlasti.

Marko

pre 10 godina

Komedija od drzave. Ovaj ce nadmasiti i Sapica, da ima savesti i pameti ne bi ni razmisljao o toj poziciji bez adekvatnog znanja i dana radnog iskustva na bilo kojoj vodecoj poziciji. Kakvu ideju ima? Saradnju sa Nambijom? Sta je sledece? Modelsica kao ministarka kulture?

mladen

pre 10 godina

Druze zavrsnicu SP u Barseloni si i odigrao kao da ti je plivanja preko glave.Sad lepo u fotelju,pa stomak da pustis.. Pitacu te samo sta ce biti za 2 god.kad te smene.. Razocarao sam se.. Neverovatno koliko nema motiva u nasim sportistima

lazy houseboy

pre 10 godina

Има нека запажања и идеје?
Ох не! Шта учини проклети крају купалишне сезоне?!?

ДулеР

pre 10 godina

Глупљи потез давно нисам видео. Сигурно ће бити лошији министар него што би био рапрезентативац, све и да има најбоље намере. Вањи и могу донекле да разумем јер ће сигурно као министар(члан владе уопште) боље да 'прође' него као ватерполиста Радничког, али да њега поставе за министра од поред свих пензионисаних спортиста стварно ми није јасно.

Razocarani Srbin

pre 10 godina

Kad vidim ovako da se neki covek koji je bio vrhunski profesionalalac u svojoj bransi, prihvati da bude ekspert u necemu u cemu nije proveo ni jednog dana, prosto mi muka bude. Kako je moguce da neko ko nema pojma kako neki sistem funkcionise moze ocas posla da se prepozna u tome. Na stranu njegova igracka karijera,ali i da je hteo da postane trener, ne bi mogao preko noci,iako je to najblize onome sto je do sada radio, a ne da ode u politiku. Koliko se samo Sapic srozao u mojim ocima, ovaj mislim da ce jos vise.

BRATAC - SACULATAC

pre 10 godina

Vanja Udovicic jeste veliko sportsko ime u ovom trenutku nije zeleo da govori o prvim potezima koje namerava da povuce, rekavsi da za sada ne zeli da izlazi sa konkretnim predlozima, jer smatra da prvo treba da se oformi celokupni tim, odnosno celokupna vlada. Ima vec onih koji se protive ovakvom predlogu pravdajuci to njegovim neiskustvom, pa niko se naucen nije rodio. Ukoliko bude ministar sporta, snacice se on i na suvom.

stevan

pre 10 godina

auuu covece sta uradi. Kakav strasan igrac, I kakav udarac za srpski vaterpolo. Covek nema iskustva da bude ministar, I bojim se da se decko previse zaleteo.

tamara

pre 10 godina

Vanja Udovičić je diplomira na državnom fakultetu, uzoran je sportista, i ne vidim zašto ne bi bio ministar sporta. Konačno su i u kod nas počeli da se cene sportisti, koji su mnogo učinili na podizanju ugleda Srbije u svetu.

pink floyd

pre 10 godina

Au Vanja pa zašto? Mogao je da igra jos makar 2-3 godine. A nisam siguran da ce ostati čist u političkim vodama, nažalost mislim da ce pokusati samo da skupljaju političke poene preko njegovih leđa :(.

expert

pre 10 godina

Znači, propade i vaterpolo... Neka uzme Prlainovića za pomoćnika i Filipovića za državnog sekretara, pa da nam na sledećem prvenstvu i četvrtfinale bude veliki uspeh.

herceg novi

pre 10 godina

Vanja legendo,sta god odlucis ti si i dalje veliki gospodin kao vecina Srpskih vaterpolo radnika. Al nemoj da batališ vaterpolo,da se uzme zlato u Riu pa onda odmaraj.

Bane

pre 10 godina

Sjajan čovek, odličan sportista, zna za probleme u sportu, ali ne samo za one u vrhunskom. Mnoge škle nemaju fiskulturnu salu ni osnovne uslove za bavljenje fizičkom kulturom. Ima mnogo posla za novog ministra, ali mladima nije teško da prihvate izazov.

dzoni

pre 10 godina

Slazem se da treba da bude sportista, kao sto i ministar za energetiku treba da bude strucan covek iz te oblasti, ali sam ipak ocekivao nekog iskusnijeg od Udovicica. Nadam se da je ovo dobar potez, i da zna u sta se uhvatio, jer ako, ne daj Boze bude radio kako ne treba, narod ce njegovu karijeru i njegove golove donekle zaboraviti, i secace se neuspelog pokusaja Udovicica. Zelim mu sve najbolje.

olimpijac

pre 10 godina

Velika je razlija izmedju Vanje i Sapica, prvo za sve neupucene Vanja je istinski obrazovan, zavrsio je FON normalnim putem, i on preuzima ministarstvo OMLADINE i sporta, i drugo on je nestranacka licnost, profesionalac je od svoje 17.g.sasvim dovoljno vremena da obrazovan covek ukapira kako funkcionise sistem

crnobeli delija

pre 10 godina

a kako se uci da se bude ministar sporta? ima neka ministarska sprotska akademija, visa skola,...? ili neki poseban turnir, pa ko bude najbolji strelac ide na dodatni kurs? kako ocekujete da neki aktivni sportista bude ministar sporta a da uz to "ima uiskustva i zna kako Vlada funkcionise"? On je doveden zato sto bar u svom sportu zna sta nedostaje, zna gde i kako moze bolje, i verovatno moze da uvidi probleme i u drugim sportovima. da li biste radije na ovo mesto doveli nekoga ko je 20 godina u politici i sport poznaje samo preko TV prenosa?

Cccc

pre 10 godina

Sad ce reakcije biti razlicite, ja cu svoje misljenje sacekati da izgradim u narednih par meseci, ovo moze da bude i savrsen izbor, moze da bude i potpuni promasaj, videcemo kako ce decko obavljati funkciju, pa onda oceniti.

V!

pre 10 godina

Mnogo si me razočarao. Godinama gradiš ime i imidž a sad si pao u blato. Nebitno je koja te je stranka predložila: DS, SNS, SPS, SRS... Opet si u blatu.

iva

pre 10 godina

Pa ljudi dal ste se toliko primili da pomisljate da vise nece da igra? Pa normalno je da ce covek iskoristiti tu svoju lepotu i dobar izgled na ovaj nacin uloge u politici. Vanja je momak koji kako izgleda mora sto vise da se reklamira, pa narod to i zeli- da ga gleda. Dok se malo slika po ekranima opet ce on zaigrati vaterpolo, bice vaterpolista jos dugo godina,pa ce se opet negde promovisati za neke druge dobre pare... VANJA UDOVICIC JE TO! Lepotan!

tiomir

pre 10 godina

Vanja Udovičić je pravi čovek za minista sporta. Reč je o lepo vaspitanom i odgovornom momku, izuzetno elokventnom i obrazovanom. Puna podrška ovakvom predlogu.

karanfil aga

pre 10 godina

Vlast nam je upravo unistila vaterpolo reprezentaciju,sokiran sam! Vanju ce smeniti za najvise dve godina,ali za povratak ce biti kasno!

Razocarani Srbin

pre 10 godina

Kad vidim ovako da se neki covek koji je bio vrhunski profesionalalac u svojoj bransi, prihvati da bude ekspert u necemu u cemu nije proveo ni jednog dana, prosto mi muka bude. Kako je moguce da neko ko nema pojma kako neki sistem funkcionise moze ocas posla da se prepozna u tome. Na stranu njegova igracka karijera,ali i da je hteo da postane trener, ne bi mogao preko noci,iako je to najblize onome sto je do sada radio, a ne da ode u politiku. Koliko se samo Sapic srozao u mojim ocima, ovaj mislim da ce jos vise.

stevan

pre 10 godina

auuu covece sta uradi. Kakav strasan igrac, I kakav udarac za srpski vaterpolo. Covek nema iskustva da bude ministar, I bojim se da se decko previse zaleteo.

lazy houseboy

pre 10 godina

Има нека запажања и идеје?
Ох не! Шта учини проклети крају купалишне сезоне?!?

olimpijac

pre 10 godina

Velika je razlija izmedju Vanje i Sapica, prvo za sve neupucene Vanja je istinski obrazovan, zavrsio je FON normalnim putem, i on preuzima ministarstvo OMLADINE i sporta, i drugo on je nestranacka licnost, profesionalac je od svoje 17.g.sasvim dovoljno vremena da obrazovan covek ukapira kako funkcionise sistem

BRATAC - SACULATAC

pre 10 godina

Vanja Udovicic jeste veliko sportsko ime u ovom trenutku nije zeleo da govori o prvim potezima koje namerava da povuce, rekavsi da za sada ne zeli da izlazi sa konkretnim predlozima, jer smatra da prvo treba da se oformi celokupni tim, odnosno celokupna vlada. Ima vec onih koji se protive ovakvom predlogu pravdajuci to njegovim neiskustvom, pa niko se naucen nije rodio. Ukoliko bude ministar sporta, snacice se on i na suvom.

V!

pre 10 godina

Mnogo si me razočarao. Godinama gradiš ime i imidž a sad si pao u blato. Nebitno je koja te je stranka predložila: DS, SNS, SPS, SRS... Opet si u blatu.

Pedja

pre 10 godina

Ne valja kada je Tasovac ministar kulture, Udovicic ministar sporta, profesori sa univerziteta u poljoprivredi... Ds botovima su bili dobri samo dr Sapic, dr Balsa Bozovic, dr Dulic (Oliver), dr Djelic i ostali dr koji su nas STRUCNO upropastili. Samo vi pisite i "lupajte" minuse.... Nece se Ds uskoro vratiti na vlast!

filip

pre 10 godina

Vanja Udovicic jeste veliko sportsko ime u ovom trenutku nije zeleo da govori o prvim potezima koje namerava da povuce, rekavsi da za sada ne zeli da izlazi sa konkretnim predlozima, jer smatra da prvo treba da se oformi celokupni tim, odnosno celokupna vlada. Ima vec onih koji se protive ovakvom predlogu pravdajuci to njegovim neiskustvom, pa niko se naucen nije rodio. Ukoliko bude ministar sporta, snacice se on i na suvom.
(BRATAC - SACULATAC, 29. avgust 2013 13:10)
Niko se nije naucen rodio?? Pa jel na ministarskoj poziciji treba da se kali?

GagY

pre 10 godina

Mislim da ovo niko nije ocekivao. Ipak, u Vucica imam poverenja, s`obzirom na sve ucinjeno do sada.
(dobri, 29. avgust 2013 15:00)

Šta je učinjeno? Navedi samo jedan primer.

Bane

pre 10 godina

Sjajan čovek, odličan sportista, zna za probleme u sportu, ali ne samo za one u vrhunskom. Mnoge škle nemaju fiskulturnu salu ni osnovne uslove za bavljenje fizičkom kulturom. Ima mnogo posla za novog ministra, ali mladima nije teško da prihvate izazov.

Samo napred

pre 10 godina

Uvek si delovao stalozeno,nisi imao nikakve skandale u javnosti,godinama si ziveo u Italiji,igrao u vrhunskim timovima,zavrsavao si fakultet koliko god da si imao obaveza u sportu,uvek si se odazivao da igras za Srbiju!Koliko god te kritikovali to je Srbija,nikad mi nismo zadovoljni,zelim ti puno uspeha sigurna sam da neces krasti za sebe i da ces zaista sport u Srbiji podici na visi nivo!Nismo mogli da nadjemo bolju osobu koja bi nas predstavljala na toj funkciji!Cestitke,a sad misevi koji niste dalje od komentara uradili nista za srbiju,lupajte minuseve....

tiomir

pre 10 godina

Vanja Udovičić je pravi čovek za minista sporta. Reč je o lepo vaspitanom i odgovornom momku, izuzetno elokventnom i obrazovanom. Puna podrška ovakvom predlogu.

crnobeli delija

pre 10 godina

a kako se uci da se bude ministar sporta? ima neka ministarska sprotska akademija, visa skola,...? ili neki poseban turnir, pa ko bude najbolji strelac ide na dodatni kurs? kako ocekujete da neki aktivni sportista bude ministar sporta a da uz to "ima uiskustva i zna kako Vlada funkcionise"? On je doveden zato sto bar u svom sportu zna sta nedostaje, zna gde i kako moze bolje, i verovatno moze da uvidi probleme i u drugim sportovima. da li biste radije na ovo mesto doveli nekoga ko je 20 godina u politici i sport poznaje samo preko TV prenosa?

Mare

pre 10 godina

Tako i treba, sportistima je mesto u ministarstvu sporta, a ne kao Sapic odma gradonacelnik i to najvece opstine u Srbiji- jos bi bio i zamenik premijera da je DS u republickoj vlasti.

Cccc

pre 10 godina

Sad ce reakcije biti razlicite, ja cu svoje misljenje sacekati da izgradim u narednih par meseci, ovo moze da bude i savrsen izbor, moze da bude i potpuni promasaj, videcemo kako ce decko obavljati funkciju, pa onda oceniti.

tamara

pre 10 godina

Vanja Udovičić je diplomira na državnom fakultetu, uzoran je sportista, i ne vidim zašto ne bi bio ministar sporta. Konačno su i u kod nas počeli da se cene sportisti, koji su mnogo učinili na podizanju ugleda Srbije u svetu.

Milan

pre 10 godina

Drago mi je da vaterpolista bude ministar.Samim tim verujem da ce se i ulagati u vaterpolo koji je nasu zemlju proslavio.Vrednije je dati za Peronea,Burica itd nego za penzionere Djembu,Ailtona,Tejga itd imajuci u vidu kakav nam je fudbal takve su i ,,zvezde prelaznog roka,,!
Sve najbolje u koliko postane ministar,puno srece kao i u igrackoj karijeri!

rostov

pre 10 godina

pozitivna vest kada je u pitanju vanja udovicic.treba dati sansu mladim i perspektivnim ljudima.sns je u vise navrata pokazala da joj je stalo do mladih kadrova.

Mungos

pre 10 godina

SPS-ove kandidate neću ni da komentarišem,nema potrebe,ali drago mi je što je Vučić predložio Udovičića,obrazovan momak,a ujedno uspešan sportista koji zna koji su problemi našeg sporta što je i na svojoj koži osetio više puta.

Верник

pre 10 godina

Овом народу се никако не може удовољити, јер ако им смета један врхунски спортисрта на месту министра за спорт и омладину, питам се да ли постоји уопште неко ко им је добар?

uroš

pre 10 godina

Biće ministar sporta a ne ministar finansija ili pravde. Za tako nešto nije potrebno nekakvo posebno iskustvo. A on i najbolje zna kakvo je stanje u našem sportu obzirom na sve što su vaterpolisti prošli prethodnih godina iako su osvajali medalje konstantno.

Marko

pre 10 godina

Komedija od drzave. Ovaj ce nadmasiti i Sapica, da ima savesti i pameti ne bi ni razmisljao o toj poziciji bez adekvatnog znanja i dana radnog iskustva na bilo kojoj vodecoj poziciji. Kakvu ideju ima? Saradnju sa Nambijom? Sta je sledece? Modelsica kao ministarka kulture?

Saska

pre 10 godina

Bravo Vanja,... Ovo se očekivalo, ne tako brzo ali dobro... Vjerujem da ćeš biti uspješan i u ovoj sferi kao što si bio i u vaterpolu. Samo naprijed! Drago mi je da napokon mladi, školovani i uspješni ljudi imaju priliku da pokažu šta znaju!

expert

pre 10 godina

Znači, propade i vaterpolo... Neka uzme Prlainovića za pomoćnika i Filipovića za državnog sekretara, pa da nam na sledećem prvenstvu i četvrtfinale bude veliki uspeh.

ignjat

pre 10 godina

Treba dati podršku mladim ljudima. Vanja je završio fakultet i osvojio više puta ligu šampiona, i kao kapiten reprezentacije Srbije osvojio zlata na evropskom i svetskom prvenstvu, i osvojio 3 medalje, na tri uzastopne olimpijade, i mislim da je pravi izbor za ministra sporta.

britka

pre 10 godina

Korektno resenje. Mlad momak, perspektivan I ambiciozan. Uostalom, dugo je u sportu I verovatno poznaje funkcionisanje celokupnog sistema. Sto da ne?

maki

pre 10 godina

Imam osecaj, da je doveden najveci ekspert za sport svih vremena simpatizeri opozicije bi se sastali da omalovaze I obezvrede svaki pokusaj da se nesto promeni na bolje. Zasto sada smeta jedan Udovicic? Nije valjda da je Ruzic bolji kandidat I da vise zna o sportu nego jedan reprezentativac?

@vladimir0710

pre 10 godina

Odličan izbor za ministra sporta. Vanja Udovičić ima dobre predispozicije za takvu funkciju u vladi Srbije. Veliki će uspeh postići ako u okviru svog resora izabere prave ljude za svaku granu sporta registrovanih u Srbiji.

sandra

pre 10 godina

Meni je ovo resenje ok. Sve je prihvatljivo, samo dok niko iz redova socijalista nije preuzeo ovaj resor. Da se to dogodilo korupcija u sportu bi nastavila da cveta.

sivi dom ns

pre 10 godina

Gledam gomilu ovih neverovatnih komentara ne znam da li su dirigovani ili stvarno to ljudi misle...Momak je uspeo u sportu, neka se dokaze i u ovoj sferi...nemojte da se hvatate za rec "dokaže" - postoje neki izazovi koje mladi ljudi mogu da izguraju...Šta nam treba neki tkz.stari vuk, da nas prosvetli...A pitam ove komentatore sa minusima - koga bi vi postavili na to mesto - nemate adekvatan odgovor, naravno...ali barem kad bi znali koje odlike treba da ima ministar sporta...ali ni to ne znate u tome je štos inače ne bi ovako komentarisali...pozdrav sa Limana, Novi Sad

britka

pre 10 godina

Korektno resenje. Mlad momak, perspektivan I ambiciozan. Uostalom, dugo je u sportu I verovatno poznaje funkcionisanje celokupnog sistema. Sto da ne?

Vujke

pre 10 godina

Da pitam većinu komentatora ovde, čemu ta sklonost ka pesimizmu i defetizmu, koga god da postave za ministra vi imate najcrnje misli, sada kada treba čovek bez mrlje u karijeri da dodje onda ne valja jer je neiskusan, da je došao neki ekonomista, rekli bi taj sport u životu nije video, i tako u krug, pružimo Vanji šansu, pa kada ministar finansija može da ima 29 godina, što Vanja ne bi mogao da bude ministar sporta, resora koji i nije toliko presudan za opstanak države. Ljudi pa nama je jedan Obradović pet godina bio ministar, jedan Velja Ilić je ministar, pa Vanja je za njih Tesla lično. Nama trebaju ljudi koji uspeli u životu, a Vanja je jedan od takvih sigurno

ДулеР

pre 10 godina

Глупљи потез давно нисам видео. Сигурно ће бити лошији министар него што би био рапрезентативац, све и да има најбоље намере. Вањи и могу донекле да разумем јер ће сигурно као министар(члан владе уопште) боље да 'прође' него као ватерполиста Радничког, али да њега поставе за министра од поред свих пензионисаних спортиста стварно ми није јасно.

Genije

pre 10 godina

Zivo me interesuje sta svi ovi pametnjaci podrazumevaju pod tim da nema iskustva? Ko to ima iskustva kao ministar osim bivsih ministara?
Biti ministar znaci biti menadzer, biti menadzer znaci pronaci ljude koji ce raditi za tebe i ostvarivati tvoje ciljeve. A za to dragi moji nema skole ni iskustva - ili jesi ili nisi.
Vanja nadam se da jesi!
Srecno!
P.S. Sve pare u vaterpolo i atletiku!

pink floyd

pre 10 godina

Au Vanja pa zašto? Mogao je da igra jos makar 2-3 godine. A nisam siguran da ce ostati čist u političkim vodama, nažalost mislim da ce pokusati samo da skupljaju političke poene preko njegovih leđa :(.

mladen

pre 10 godina

Druze zavrsnicu SP u Barseloni si i odigrao kao da ti je plivanja preko glave.Sad lepo u fotelju,pa stomak da pustis.. Pitacu te samo sta ce biti za 2 god.kad te smene.. Razocarao sam se.. Neverovatno koliko nema motiva u nasim sportistima

karanfil aga

pre 10 godina

Vlast nam je upravo unistila vaterpolo reprezentaciju,sokiran sam! Vanju ce smeniti za najvise dve godina,ali za povratak ce biti kasno!

odosmo svi..

pre 10 godina

iskustvom u cemu? ti si sine samo odlican u nadmetanju zvanom vaterpolo, ceo zivot si vodjen od strane drugih(kad ces da treniras, kad ces da jedes, kad ces da spavas) i sad bi ti trebalo da povedes ni manje- ni vise nego ministarstvo..

lopte u skole

pre 10 godina

Mogu li ja da budem savjetnik. Zavrsio sam dif, radim u osnovnoj skoli imam problem oko norme tj fali mi 6 casova. Obecavam da cu predano raditi na tome kako da vratimo ''lopte u skole''. Zvati svakim danom posle 17 casova.

borkes

pre 10 godina

Toliko sam iritiran da nisam imao živaca da čitam sve komentare pa se možda ponavljam. Elem, jedino se u Srbiji postavljaju ministri, predesednici (vlade i države), zamenici predsednika vlade, direktori (državnih) preduzeća, koji nemaju ni dana radnog iskustva. Svaka čast svakome na njegovim ljudskim kvalitetima, znanju i obrazovanju koje poseduje, ali za takve extra odgovorne funkcije najprimarnije je iskustvo!!! Zar ga se nije moglo, ako je vać kapacitet, za početak postaviti na neko niže radno mesto. Pa kad se iskali i očeliči onda ga postavi za ministra.
Jedino kod nas se neiskusni ljudi postavljaju na odgovorne funkcije i onda im se dodeli po cca 15 savetnika i pomoćnika koji imaju iskustvo.
Idemo dalje.

Rade

pre 10 godina

Predlažem Stankovića za glavnog pregovarača sa EU. On odavno tamo igra i verujem da ima veliko iskustvo koje bi nam pomoglo u pristupnim pregovorima. Da se ne dešava nama, bilo bi smešno. Ovako....

herceg novi

pre 10 godina

Vanja legendo,sta god odlucis ti si i dalje veliki gospodin kao vecina Srpskih vaterpolo radnika. Al nemoj da batališ vaterpolo,da se uzme zlato u Riu pa onda odmaraj.

sofronije

pre 10 godina

Nije on decko kriv. Krivi su oni sto su ga zvali. Oni ljudi veze nemaju kako sistem funkcionise, kako su mogli da pomisle da ce jedan sportista moci da obavlja ministarski posao. E sad, znate zasto su ga zvali? Pa da bi uzeli jos koji poen kod nas gradjana, sad cemo mi da se divimo sto su zvali najboljeg vaterpolistu sveta da bude ministar. Ja mu zelim sve najbolje, ali kad bude usao u taj mulj...

русвај

pre 10 godina

Ето, баш бих волео да сазнам на који начин је неко и помислио да понуди баш њему место министра. Фарса, трагикомедија...

rajina

pre 10 godina

Momak je završio FON, osetio je sport i velika takmičenja i biće sjajno pojačanje Vladi! Idemo momak!!
(Šomi, 29. avgust 2013 14:32)

Grohotom se smejem. Pitaj Udovičićeve "kolege" kako je gospodin ministar polagao ispite.

Ivan

pre 10 godina

Ako je Alisa Marić skinuta sa mesta ministarke sporta da bi se vlada rekonstruisala i samo to, onda se postavlja pitanje šta će bolje ili gore uraditi Vanja Udovičić. Prosto, ne vidim šta je Alisa loše uradila u ovoj zemlji čuda... Ajd sad, evo novajlije pa da vidimo (šta ćemo videti-nemam pojma). Kako nekom nije više jasno da se ovde radi o rekonstrukciji radi rekonstrukcije. Tumbanja radi tumbanja. Dobijanje na vremenu radi kolometarskih objašnjenja u medijima. Na kraju, šta je cilj ministra sporta (i razonode:)? Hoće Olimpijadu u BG? Hoće li Srbija postati sportska nacija? Hoće li UEFA imati glavno sedište u Srbiji? Zvezda i Partizan će bolje igrati fudbal? J..a, razmišljam kako je ministru sporta na Grenlandu sad...

mrjoe

pre 10 godina

Jош се сећам његовог коментара од пре 7-8 дина парафразирам:На овом првенству сам смршао 2кг отишао сам са 102 а вратио са 98..... Шта рећи а не заплакати....одличан ватерполиста,сјајно изгледа и жене га воле али нешто ми говори да се неће баш снаћи у политици....

Miljan

pre 10 godina

Igre bez granica na Balkanu. Nije poenta u tome da li je neko bio dobar fudbaler, košarkaš, ili vaterepolista. Teren (ili bazen) je jedno, a upravljanje određenom komapanijom, ili državnim organom je drugo. Kao da kazete, da dobar fizikalac sa višegodisnjim iskustvom, je dobar kandidat za direktora građevinske firme. Ili ga predožite za glavnog urbanistu grada. A tek te "sportske" diplome.. Pa zar iko zaista može povjerovati u kvalitet tako stečenog znanja ? Jedan profesionalni igrač njegovog nivoa (u bilo kojem sportu), nema kad, što se kaže glavu da digne od obaveza. A kamoli da studira. Eventualno stigne da se pojavi dva puta na fakultetu tokom studija. Ja sam student magistarskih studija na jednom fakultetu u CG, državni stipendista i stipendista matičnog fakulteta. Preporuke od vrhunskih profesora kako iz CG, tako i od gostujucih profesora iz Srbije, Hrvatske..i td..Ali da mi neko sad, kao pomenutom gospodinu, ponudi da preuzmem tako vaznu funkciju i poziciju u društvu, i pored svega nabrojanog i sigurnosti u sebe i svoje znanje(u pitanju su oblasti finansija i menadžmenta), koje posjedujem, ne bih tako lako latio tog posla. Mogu samo da zamislim koliko mladih i školovanih ljudi ima samo u BG, da ne idem dalje, i to sa Doktorkim diplomama, a koji negdje taksiraju, konobarisu i sl. A čovjek iz bazena, hopa pa u fotelju. Ali ima nas raznih..A i već ima par ideja.

Pozdrav iz Crne Gore !

Stefan Lazarevic

pre 10 godina

lupajte minuseve....
(Samo napred, 29. avgust 2013 15:06)

Kaze se "lupajte minuse". A sto se tice ko je sta uradio i sta treba da uradi za Srbiju, nauci maternji jezik (ne zove se bezveze tako).

garavi

pre 10 godina

kaljate svoja imena badava svj vi koji ste nam doneli malo radosti . da li tebi i vama to treba proslavljenim sportistima ? i ovako i onako neces se ti pitati nista , ima glavonja koji ce uvek da vas miniraju . nista ti neces uraditi ideje ces zadrzati za sebe .

smesno

pre 10 godina

Ovo je samo jos jedan od dokaza da nasi ministri i genarno politicari ne moraju nista da znaju jer se nista i ne pitaju. Samo je bitno da budu upecatljivi, po necemu popularni, da privace paznju zaludjene mase i skupljaju glasove na izborima a ko posle preuzima konce to je neka druga prica koja se odigrava svuda u svetu...

dzoni

pre 10 godina

Slazem se da treba da bude sportista, kao sto i ministar za energetiku treba da bude strucan covek iz te oblasti, ali sam ipak ocekivao nekog iskusnijeg od Udovicica. Nadam se da je ovo dobar potez, i da zna u sta se uhvatio, jer ako, ne daj Boze bude radio kako ne treba, narod ce njegovu karijeru i njegove golove donekle zaboraviti, i secace se neuspelog pokusaja Udovicica. Zelim mu sve najbolje.

Nikola

pre 10 godina

Дефинитивно жалосно. Вања Удовичић треба да буде свестан да учешћем у Влади, која отворено крши Устав Србије и колективно чини тешка кривична дела, постаје саучесник у извршењу свих кривичних дела и даје себи прилику да једнога дана оде на дугогодишњу робију. Ако тога до сада није свестан, од овог тренутка би требао да се освести. Жалосно је што Алису Марић може да задеси иста судбина. Али, то је већ њихов заједнички проблем..

Gagi

pre 10 godina

Gospodine Vucicu ako ste hteli da nas zasmejete uspeli ste mada do prvog aprila ima jos dosta , a sada se lepo uozbiljite i saopstite pravog ministra za sport i omladinu

Mikan

pre 10 godina

Au brate dokle vise ... Nasa zemlja je crtani film na bazi basne ... Sto je najgore mozemo samo da gledamo ... Ja ne znam ko je gori ovi sto ih postavljaju za ministre ili ovi koji prihvataju ... Jel stvarno kod nas svako misli da moze da bude selektor reprezentacije i spreman je da se prihvati istog ?! samo jedan /Vucko\ sve zna ?! Haos ...

Pa da l je moguce...

pre 10 godina

Vucicu,pa zasto bi nam uzeo najboljeg vaterpolo igraca na svetu i kapitena reprezentacije koja nas postavlja na tron na skoro svakom takmicenju i tako nas na najbolji moguci nacin predstavlja svuda!? sigurno mnogo veci doprinos nego sto neko sa "toliko" iskustva moze da doprinese u politici i napretku sporta u Srbiji(ljudi pa nije to tako jednostavno...treba se razumeti ne samo u sport vec i ekonomiju,pravo i svasta nesto!?)...

Čovek

pre 10 godina

Mislim da je ovo samo šala. Ljudi, pa niko nije toliko lud ? To bi isto bilo kao da nekog smeniš zbog nestručnosti a sutradan ga unaprediš i postaviš za zamenika u polici... au !.... Srbija :-(

SKIDS

pre 10 godina

Žene pale u trans. :D
Vanja da se sutra kandiduje za prezidenta Srbije, mogao bi da računa na milion glasova.
Neće biti ni bolji ni gori od svih pre njega, a i onih koji će doći posle njega.

Brando

pre 10 godina

Vučiću, unište konačno sebe, dvadeset godina te samo gledam ša radiš, nemoj da uništavaš i srpski sport - fudbal, košarku, vaerpolo... šta je sledeće?

Pedja

pre 10 godina

Vanja je zavrsio drzavni fakultet (FON), pa zato ne razumem komentare tipa - imam 30 godina, zavrsio sam drzavni fakultet, te sigurno necu biti ministar... Postigni nesto u zivotu, pa onda deli lekcije. A narocito kada promasis 100%...

payday

pre 10 godina

Cak i najbolji vaterpolisti na svetu ne prave neke ogromne pare. Uglavnom dok Recco postoji (malo postoji malo ne) tako da je sve nesigurno. Na kraju karijere nije realno imati dovoljno novca da bi se opusteno (ne bogato) zivelo. U politici se pare koje vrhunski vaterpolista zaradi za 5-6 godina prime karijere uzmu kao nista. Kada ode sa funkcije (godina, dve) Franjo ce biti triplo bogatiji nego da je jos 7 godina zaradjivao vrhunsku vaterpolo platu. Prost racun. Zahvaljujem.

sovuljaga

pre 10 godina

Kako bilo šta napraviti ako imate ograničen budžet koji ne pokriva ni najosnovnije potrebe za olimpijske sportove? O školskom sportu i eventualnom ulaganju u infrastrukturu je glupo i pričati. Zašto se onda aktivni sportista, čovek izabran za najboljeg igrača na svetu, iz bazena premešta na mesto na kojem ne može uraditi ništa značajno? Toliko menadzera u ovoj zemlji (nažalost) a mi se uhvatili za aktivnog sportistu... Moj savet svim ljudima u Srbiji glasi: okanite se političara, ne slušajte vesti, posvetite se sebi, svojim najmilijima, poslu ili traženju istog, životu! Kad dodje vreme za izbore, izadjete , zaokružite koga želite i ispunili ste svoju gradjansku dužnost. Onda opet četiri godine ugasite vesti... Zašto se nervirati i slušati koje kakve političare? Kakav je da je, život je jedan, živite ga kvalitetnije. Politike BEZ!

iva

pre 10 godina

Pa ljudi dal ste se toliko primili da pomisljate da vise nece da igra? Pa normalno je da ce covek iskoristiti tu svoju lepotu i dobar izgled na ovaj nacin uloge u politici. Vanja je momak koji kako izgleda mora sto vise da se reklamira, pa narod to i zeli- da ga gleda. Dok se malo slika po ekranima opet ce on zaigrati vaterpolo, bice vaterpolista jos dugo godina,pa ce se opet negde promovisati za neke druge dobre pare... VANJA UDOVICIC JE TO! Lepotan!

Onokao...

pre 10 godina

Imam i ja ideje ali to me ne cini kandidatom za ministra
(Prkno, 29. avgust 2013 13:46)

...zato sto ti nisi nista dao nasem sportu i samim tim nisi ni relevantan da dajes neke ideje. Sa druge strane, mislim da bi Vanja ovaj narod mnogo vise obradovao time da odigra jos koju godinu za drzavni tim, nego da se stopi u sivilo nasih politicara...

Ivan Vucicevic

pre 10 godina

Danas je dovoljno da znas da plivas i da budes ministar, ah da, zaboravio sam i da baratas dobro lotom! Ovo je sramota za drzavu! Sta je on mogao da nauci o sportovima izmedju dva treninga!

blabla

pre 10 godina

Obični gradjani ne znaju kako to u praksi funkcioniše. I zato ih treba edukovati. Samo 1 fotografija može biti dobar udžbenik. 1) Eto, na primer, na jednoj staroj fotografiji možete da vidite kako velikodostojnik drži mobilni. 2) Razgovara. On nema vremena da misli. Drugi misle o njemu. ))): Svo znanje u 2 rečenice. ))):

Novikorisnik

pre 10 godina

Bolje da je igrao H2O-polo još 2-3 godine... ili čovek predoseća da sledi krah srpskog H2O-pola pa neće direktno da učestvuje u tome…

m

pre 10 godina

Nemoj molim te... Botovi su pobedili na ovoj vesti, ja mislim da odavno nije bilo ovakve disproporcije izmedju smisla komentara i glasova.

Hi

pre 10 godina

Partije i ljudi na rukovodeca mesta se biraju zato sto dolaze sa kompletnim radnim planom i programom! Ni od jednog ministra to se nije culo samo ideje i uvek neke price ala oformiti ovo pa ono! Sta se nudi da za sto dana znamo da li uopste rade! Ili nista ne obecam pa uvek ispunimo obecano!!!

Srbin 100%

pre 10 godina

Nadam se da ce Udovicic uspeti da svoje bogato sportsko iskustvo iskoristi da bi pomogao sportistima u Srbiji i uspeti da skromni budzet za sport preraspodeli na pravi nacin

Student

pre 10 godina

Ja sam nedavno zavrsio FON. Sve ukupno, 43 ispita + zavrsni rad. Ko zna koliko je tu kolokvijuma, seminarskih radova, vezbi. Sramota je za fakultet sto smatra da ce deljenjem indeksa dobiti na publicitetu. Procitajte sta je Duci Simonovic pisao jos pre 50,60 godina. I tada su svi sportisti dobijali gotove indekse, i on je jos tada bio zgrozen i licno ga je bilo sramota sto je bio clan takve ekipe u kojoj su ljudi dolazili do diploma a nisu znali ni gde se nalazi fakultet. Nista se nije promenilo. Sada je samo hiljadu puta gore.

Glavni arhivator

pre 10 godina

Puna podrska Vanji Udovicicu, mislim da je on odlican kandidat za ovu funkciju i verujem da ce biti sjajan ministar kao sto je bio i sportista.

Del Boy

pre 10 godina

Potrebni su nam ovakvi kadrovi, spremni da uloze puno truda da se nesto promeni na bolje, ljudi koji znaju kako se dolazi do uspeha, ostvareni pre svega u zivotu i svojim karijerama.

Fernando

pre 10 godina

Mislim da je ovo odlican izbor, nadam se da cu ispuniti ocekivanja i da ce biti jednako dobar ministar kao sto je bio i vaterpolista.

Razocarani Srbin

pre 10 godina

Kad vidim ovako da se neki covek koji je bio vrhunski profesionalalac u svojoj bransi, prihvati da bude ekspert u necemu u cemu nije proveo ni jednog dana, prosto mi muka bude. Kako je moguce da neko ko nema pojma kako neki sistem funkcionise moze ocas posla da se prepozna u tome. Na stranu njegova igracka karijera,ali i da je hteo da postane trener, ne bi mogao preko noci,iako je to najblize onome sto je do sada radio, a ne da ode u politiku. Koliko se samo Sapic srozao u mojim ocima, ovaj mislim da ce jos vise.

Pedja

pre 10 godina

Vanja je zavrsio drzavni fakultet (FON), pa zato ne razumem komentare tipa - imam 30 godina, zavrsio sam drzavni fakultet, te sigurno necu biti ministar... Postigni nesto u zivotu, pa onda deli lekcije. A narocito kada promasis 100%...

Marko

pre 10 godina

Komedija od drzave. Ovaj ce nadmasiti i Sapica, da ima savesti i pameti ne bi ni razmisljao o toj poziciji bez adekvatnog znanja i dana radnog iskustva na bilo kojoj vodecoj poziciji. Kakvu ideju ima? Saradnju sa Nambijom? Sta je sledece? Modelsica kao ministarka kulture?

mladen

pre 10 godina

Druze zavrsnicu SP u Barseloni si i odigrao kao da ti je plivanja preko glave.Sad lepo u fotelju,pa stomak da pustis.. Pitacu te samo sta ce biti za 2 god.kad te smene.. Razocarao sam se.. Neverovatno koliko nema motiva u nasim sportistima

ДулеР

pre 10 godina

Глупљи потез давно нисам видео. Сигурно ће бити лошији министар него што би био рапрезентативац, све и да има најбоље намере. Вањи и могу донекле да разумем јер ће сигурно као министар(члан владе уопште) боље да 'прође' него као ватерполиста Радничког, али да њега поставе за министра од поред свих пензионисаних спортиста стварно ми није јасно.

Onokao...

pre 10 godina

Imam i ja ideje ali to me ne cini kandidatom za ministra
(Prkno, 29. avgust 2013 13:46)

...zato sto ti nisi nista dao nasem sportu i samim tim nisi ni relevantan da dajes neke ideje. Sa druge strane, mislim da bi Vanja ovaj narod mnogo vise obradovao time da odigra jos koju godinu za drzavni tim, nego da se stopi u sivilo nasih politicara...

Nikola

pre 10 godina

Дефинитивно жалосно. Вања Удовичић треба да буде свестан да учешћем у Влади, која отворено крши Устав Србије и колективно чини тешка кривична дела, постаје саучесник у извршењу свих кривичних дела и даје себи прилику да једнога дана оде на дугогодишњу робију. Ако тога до сада није свестан, од овог тренутка би требао да се освести. Жалосно је што Алису Марић може да задеси иста судбина. Али, то је већ њихов заједнички проблем..

rajina

pre 10 godina

Momak je završio FON, osetio je sport i velika takmičenja i biće sjajno pojačanje Vladi! Idemo momak!!
(Šomi, 29. avgust 2013 14:32)

Grohotom se smejem. Pitaj Udovičićeve "kolege" kako je gospodin ministar polagao ispite.

Brando

pre 10 godina

Vučiću, unište konačno sebe, dvadeset godina te samo gledam ša radiš, nemoj da uništavaš i srpski sport - fudbal, košarku, vaerpolo... šta je sledeće?

Čovek

pre 10 godina

Mislim da je ovo samo šala. Ljudi, pa niko nije toliko lud ? To bi isto bilo kao da nekog smeniš zbog nestručnosti a sutradan ga unaprediš i postaviš za zamenika u polici... au !.... Srbija :-(

lazy houseboy

pre 10 godina

Има нека запажања и идеје?
Ох не! Шта учини проклети крају купалишне сезоне?!?

odosmo svi..

pre 10 godina

iskustvom u cemu? ti si sine samo odlican u nadmetanju zvanom vaterpolo, ceo zivot si vodjen od strane drugih(kad ces da treniras, kad ces da jedes, kad ces da spavas) i sad bi ti trebalo da povedes ni manje- ni vise nego ministarstvo..

Gagi

pre 10 godina

Gospodine Vucicu ako ste hteli da nas zasmejete uspeli ste mada do prvog aprila ima jos dosta , a sada se lepo uozbiljite i saopstite pravog ministra za sport i omladinu

Ivan Vucicevic

pre 10 godina

Danas je dovoljno da znas da plivas i da budes ministar, ah da, zaboravio sam i da baratas dobro lotom! Ovo je sramota za drzavu! Sta je on mogao da nauci o sportovima izmedju dva treninga!

stevan

pre 10 godina

auuu covece sta uradi. Kakav strasan igrac, I kakav udarac za srpski vaterpolo. Covek nema iskustva da bude ministar, I bojim se da se decko previse zaleteo.

sofronije

pre 10 godina

Nije on decko kriv. Krivi su oni sto su ga zvali. Oni ljudi veze nemaju kako sistem funkcionise, kako su mogli da pomisle da ce jedan sportista moci da obavlja ministarski posao. E sad, znate zasto su ga zvali? Pa da bi uzeli jos koji poen kod nas gradjana, sad cemo mi da se divimo sto su zvali najboljeg vaterpolistu sveta da bude ministar. Ja mu zelim sve najbolje, ali kad bude usao u taj mulj...

pink floyd

pre 10 godina

Au Vanja pa zašto? Mogao je da igra jos makar 2-3 godine. A nisam siguran da ce ostati čist u političkim vodama, nažalost mislim da ce pokusati samo da skupljaju političke poene preko njegovih leđa :(.

SKIDS

pre 10 godina

Žene pale u trans. :D
Vanja da se sutra kandiduje za prezidenta Srbije, mogao bi da računa na milion glasova.
Neće biti ni bolji ni gori od svih pre njega, a i onih koji će doći posle njega.

borkes

pre 10 godina

Toliko sam iritiran da nisam imao živaca da čitam sve komentare pa se možda ponavljam. Elem, jedino se u Srbiji postavljaju ministri, predesednici (vlade i države), zamenici predsednika vlade, direktori (državnih) preduzeća, koji nemaju ni dana radnog iskustva. Svaka čast svakome na njegovim ljudskim kvalitetima, znanju i obrazovanju koje poseduje, ali za takve extra odgovorne funkcije najprimarnije je iskustvo!!! Zar ga se nije moglo, ako je vać kapacitet, za početak postaviti na neko niže radno mesto. Pa kad se iskali i očeliči onda ga postavi za ministra.
Jedino kod nas se neiskusni ljudi postavljaju na odgovorne funkcije i onda im se dodeli po cca 15 savetnika i pomoćnika koji imaju iskustvo.
Idemo dalje.

blabla

pre 10 godina

Obični gradjani ne znaju kako to u praksi funkcioniše. I zato ih treba edukovati. Samo 1 fotografija može biti dobar udžbenik. 1) Eto, na primer, na jednoj staroj fotografiji možete da vidite kako velikodostojnik drži mobilni. 2) Razgovara. On nema vremena da misli. Drugi misle o njemu. ))): Svo znanje u 2 rečenice. ))):

V!

pre 10 godina

Mnogo si me razočarao. Godinama gradiš ime i imidž a sad si pao u blato. Nebitno je koja te je stranka predložila: DS, SNS, SPS, SRS... Opet si u blatu.

karanfil aga

pre 10 godina

Vlast nam je upravo unistila vaterpolo reprezentaciju,sokiran sam! Vanju ce smeniti za najvise dve godina,ali za povratak ce biti kasno!

Miljan

pre 10 godina

Igre bez granica na Balkanu. Nije poenta u tome da li je neko bio dobar fudbaler, košarkaš, ili vaterepolista. Teren (ili bazen) je jedno, a upravljanje određenom komapanijom, ili državnim organom je drugo. Kao da kazete, da dobar fizikalac sa višegodisnjim iskustvom, je dobar kandidat za direktora građevinske firme. Ili ga predožite za glavnog urbanistu grada. A tek te "sportske" diplome.. Pa zar iko zaista može povjerovati u kvalitet tako stečenog znanja ? Jedan profesionalni igrač njegovog nivoa (u bilo kojem sportu), nema kad, što se kaže glavu da digne od obaveza. A kamoli da studira. Eventualno stigne da se pojavi dva puta na fakultetu tokom studija. Ja sam student magistarskih studija na jednom fakultetu u CG, državni stipendista i stipendista matičnog fakulteta. Preporuke od vrhunskih profesora kako iz CG, tako i od gostujucih profesora iz Srbije, Hrvatske..i td..Ali da mi neko sad, kao pomenutom gospodinu, ponudi da preuzmem tako vaznu funkciju i poziciju u društvu, i pored svega nabrojanog i sigurnosti u sebe i svoje znanje(u pitanju su oblasti finansija i menadžmenta), koje posjedujem, ne bih tako lako latio tog posla. Mogu samo da zamislim koliko mladih i školovanih ljudi ima samo u BG, da ne idem dalje, i to sa Doktorkim diplomama, a koji negdje taksiraju, konobarisu i sl. A čovjek iz bazena, hopa pa u fotelju. Ali ima nas raznih..A i već ima par ideja.

Pozdrav iz Crne Gore !

mrjoe

pre 10 godina

Jош се сећам његовог коментара од пре 7-8 дина парафразирам:На овом првенству сам смршао 2кг отишао сам са 102 а вратио са 98..... Шта рећи а не заплакати....одличан ватерполиста,сјајно изгледа и жене га воле али нешто ми говори да се неће баш снаћи у политици....

garavi

pre 10 godina

kaljate svoja imena badava svj vi koji ste nam doneli malo radosti . da li tebi i vama to treba proslavljenim sportistima ? i ovako i onako neces se ti pitati nista , ima glavonja koji ce uvek da vas miniraju . nista ti neces uraditi ideje ces zadrzati za sebe .

русвај

pre 10 godina

Ето, баш бих волео да сазнам на који начин је неко и помислио да понуди баш њему место министра. Фарса, трагикомедија...

payday

pre 10 godina

Cak i najbolji vaterpolisti na svetu ne prave neke ogromne pare. Uglavnom dok Recco postoji (malo postoji malo ne) tako da je sve nesigurno. Na kraju karijere nije realno imati dovoljno novca da bi se opusteno (ne bogato) zivelo. U politici se pare koje vrhunski vaterpolista zaradi za 5-6 godina prime karijere uzmu kao nista. Kada ode sa funkcije (godina, dve) Franjo ce biti triplo bogatiji nego da je jos 7 godina zaradjivao vrhunsku vaterpolo platu. Prost racun. Zahvaljujem.

Novikorisnik

pre 10 godina

Bolje da je igrao H2O-polo još 2-3 godine... ili čovek predoseća da sledi krah srpskog H2O-pola pa neće direktno da učestvuje u tome…

expert

pre 10 godina

Znači, propade i vaterpolo... Neka uzme Prlainovića za pomoćnika i Filipovića za državnog sekretara, pa da nam na sledećem prvenstvu i četvrtfinale bude veliki uspeh.

Stefan Lazarevic

pre 10 godina

lupajte minuseve....
(Samo napred, 29. avgust 2013 15:06)

Kaze se "lupajte minuse". A sto se tice ko je sta uradio i sta treba da uradi za Srbiju, nauci maternji jezik (ne zove se bezveze tako).

smesno

pre 10 godina

Ovo je samo jos jedan od dokaza da nasi ministri i genarno politicari ne moraju nista da znaju jer se nista i ne pitaju. Samo je bitno da budu upecatljivi, po necemu popularni, da privace paznju zaludjene mase i skupljaju glasove na izborima a ko posle preuzima konce to je neka druga prica koja se odigrava svuda u svetu...

Mikan

pre 10 godina

Au brate dokle vise ... Nasa zemlja je crtani film na bazi basne ... Sto je najgore mozemo samo da gledamo ... Ja ne znam ko je gori ovi sto ih postavljaju za ministre ili ovi koji prihvataju ... Jel stvarno kod nas svako misli da moze da bude selektor reprezentacije i spreman je da se prihvati istog ?! samo jedan /Vucko\ sve zna ?! Haos ...

Pa da l je moguce...

pre 10 godina

Vucicu,pa zasto bi nam uzeo najboljeg vaterpolo igraca na svetu i kapitena reprezentacije koja nas postavlja na tron na skoro svakom takmicenju i tako nas na najbolji moguci nacin predstavlja svuda!? sigurno mnogo veci doprinos nego sto neko sa "toliko" iskustva moze da doprinese u politici i napretku sporta u Srbiji(ljudi pa nije to tako jednostavno...treba se razumeti ne samo u sport vec i ekonomiju,pravo i svasta nesto!?)...

Rade

pre 10 godina

Predlažem Stankovića za glavnog pregovarača sa EU. On odavno tamo igra i verujem da ima veliko iskustvo koje bi nam pomoglo u pristupnim pregovorima. Da se ne dešava nama, bilo bi smešno. Ovako....

sovuljaga

pre 10 godina

Kako bilo šta napraviti ako imate ograničen budžet koji ne pokriva ni najosnovnije potrebe za olimpijske sportove? O školskom sportu i eventualnom ulaganju u infrastrukturu je glupo i pričati. Zašto se onda aktivni sportista, čovek izabran za najboljeg igrača na svetu, iz bazena premešta na mesto na kojem ne može uraditi ništa značajno? Toliko menadzera u ovoj zemlji (nažalost) a mi se uhvatili za aktivnog sportistu... Moj savet svim ljudima u Srbiji glasi: okanite se političara, ne slušajte vesti, posvetite se sebi, svojim najmilijima, poslu ili traženju istog, životu! Kad dodje vreme za izbore, izadjete , zaokružite koga želite i ispunili ste svoju gradjansku dužnost. Onda opet četiri godine ugasite vesti... Zašto se nervirati i slušati koje kakve političare? Kakav je da je, život je jedan, živite ga kvalitetnije. Politike BEZ!

BRATAC - SACULATAC

pre 10 godina

Vanja Udovicic jeste veliko sportsko ime u ovom trenutku nije zeleo da govori o prvim potezima koje namerava da povuce, rekavsi da za sada ne zeli da izlazi sa konkretnim predlozima, jer smatra da prvo treba da se oformi celokupni tim, odnosno celokupna vlada. Ima vec onih koji se protive ovakvom predlogu pravdajuci to njegovim neiskustvom, pa niko se naucen nije rodio. Ukoliko bude ministar sporta, snacice se on i na suvom.

iva

pre 10 godina

Pa ljudi dal ste se toliko primili da pomisljate da vise nece da igra? Pa normalno je da ce covek iskoristiti tu svoju lepotu i dobar izgled na ovaj nacin uloge u politici. Vanja je momak koji kako izgleda mora sto vise da se reklamira, pa narod to i zeli- da ga gleda. Dok se malo slika po ekranima opet ce on zaigrati vaterpolo, bice vaterpolista jos dugo godina,pa ce se opet negde promovisati za neke druge dobre pare... VANJA UDOVICIC JE TO! Lepotan!

olimpijac

pre 10 godina

Velika je razlija izmedju Vanje i Sapica, prvo za sve neupucene Vanja je istinski obrazovan, zavrsio je FON normalnim putem, i on preuzima ministarstvo OMLADINE i sporta, i drugo on je nestranacka licnost, profesionalac je od svoje 17.g.sasvim dovoljno vremena da obrazovan covek ukapira kako funkcionise sistem

Ivan

pre 10 godina

Ako je Alisa Marić skinuta sa mesta ministarke sporta da bi se vlada rekonstruisala i samo to, onda se postavlja pitanje šta će bolje ili gore uraditi Vanja Udovičić. Prosto, ne vidim šta je Alisa loše uradila u ovoj zemlji čuda... Ajd sad, evo novajlije pa da vidimo (šta ćemo videti-nemam pojma). Kako nekom nije više jasno da se ovde radi o rekonstrukciji radi rekonstrukcije. Tumbanja radi tumbanja. Dobijanje na vremenu radi kolometarskih objašnjenja u medijima. Na kraju, šta je cilj ministra sporta (i razonode:)? Hoće Olimpijadu u BG? Hoće li Srbija postati sportska nacija? Hoće li UEFA imati glavno sedište u Srbiji? Zvezda i Partizan će bolje igrati fudbal? J..a, razmišljam kako je ministru sporta na Grenlandu sad...

tiomir

pre 10 godina

Vanja Udovičić je pravi čovek za minista sporta. Reč je o lepo vaspitanom i odgovornom momku, izuzetno elokventnom i obrazovanom. Puna podrška ovakvom predlogu.

herceg novi

pre 10 godina

Vanja legendo,sta god odlucis ti si i dalje veliki gospodin kao vecina Srpskih vaterpolo radnika. Al nemoj da batališ vaterpolo,da se uzme zlato u Riu pa onda odmaraj.

Bane

pre 10 godina

Sjajan čovek, odličan sportista, zna za probleme u sportu, ali ne samo za one u vrhunskom. Mnoge škle nemaju fiskulturnu salu ni osnovne uslove za bavljenje fizičkom kulturom. Ima mnogo posla za novog ministra, ali mladima nije teško da prihvate izazov.

tamara

pre 10 godina

Vanja Udovičić je diplomira na državnom fakultetu, uzoran je sportista, i ne vidim zašto ne bi bio ministar sporta. Konačno su i u kod nas počeli da se cene sportisti, koji su mnogo učinili na podizanju ugleda Srbije u svetu.

dzoni

pre 10 godina

Slazem se da treba da bude sportista, kao sto i ministar za energetiku treba da bude strucan covek iz te oblasti, ali sam ipak ocekivao nekog iskusnijeg od Udovicica. Nadam se da je ovo dobar potez, i da zna u sta se uhvatio, jer ako, ne daj Boze bude radio kako ne treba, narod ce njegovu karijeru i njegove golove donekle zaboraviti, i secace se neuspelog pokusaja Udovicica. Zelim mu sve najbolje.

lopte u skole

pre 10 godina

Mogu li ja da budem savjetnik. Zavrsio sam dif, radim u osnovnoj skoli imam problem oko norme tj fali mi 6 casova. Obecavam da cu predano raditi na tome kako da vratimo ''lopte u skole''. Zvati svakim danom posle 17 casova.

Mare

pre 10 godina

Tako i treba, sportistima je mesto u ministarstvu sporta, a ne kao Sapic odma gradonacelnik i to najvece opstine u Srbiji- jos bi bio i zamenik premijera da je DS u republickoj vlasti.

Pedja

pre 10 godina

Ne valja kada je Tasovac ministar kulture, Udovicic ministar sporta, profesori sa univerziteta u poljoprivredi... Ds botovima su bili dobri samo dr Sapic, dr Balsa Bozovic, dr Dulic (Oliver), dr Djelic i ostali dr koji su nas STRUCNO upropastili. Samo vi pisite i "lupajte" minuse.... Nece se Ds uskoro vratiti na vlast!

Hi

pre 10 godina

Partije i ljudi na rukovodeca mesta se biraju zato sto dolaze sa kompletnim radnim planom i programom! Ni od jednog ministra to se nije culo samo ideje i uvek neke price ala oformiti ovo pa ono! Sta se nudi da za sto dana znamo da li uopste rade! Ili nista ne obecam pa uvek ispunimo obecano!!!

crnobeli delija

pre 10 godina

a kako se uci da se bude ministar sporta? ima neka ministarska sprotska akademija, visa skola,...? ili neki poseban turnir, pa ko bude najbolji strelac ide na dodatni kurs? kako ocekujete da neki aktivni sportista bude ministar sporta a da uz to "ima uiskustva i zna kako Vlada funkcionise"? On je doveden zato sto bar u svom sportu zna sta nedostaje, zna gde i kako moze bolje, i verovatno moze da uvidi probleme i u drugim sportovima. da li biste radije na ovo mesto doveli nekoga ko je 20 godina u politici i sport poznaje samo preko TV prenosa?

Saska

pre 10 godina

Bravo Vanja,... Ovo se očekivalo, ne tako brzo ali dobro... Vjerujem da ćeš biti uspješan i u ovoj sferi kao što si bio i u vaterpolu. Samo naprijed! Drago mi je da napokon mladi, školovani i uspješni ljudi imaju priliku da pokažu šta znaju!

rostov

pre 10 godina

pozitivna vest kada je u pitanju vanja udovicic.treba dati sansu mladim i perspektivnim ljudima.sns je u vise navrata pokazala da joj je stalo do mladih kadrova.

britka

pre 10 godina

Korektno resenje. Mlad momak, perspektivan I ambiciozan. Uostalom, dugo je u sportu I verovatno poznaje funkcionisanje celokupnog sistema. Sto da ne?

Samo napred

pre 10 godina

Uvek si delovao stalozeno,nisi imao nikakve skandale u javnosti,godinama si ziveo u Italiji,igrao u vrhunskim timovima,zavrsavao si fakultet koliko god da si imao obaveza u sportu,uvek si se odazivao da igras za Srbiju!Koliko god te kritikovali to je Srbija,nikad mi nismo zadovoljni,zelim ti puno uspeha sigurna sam da neces krasti za sebe i da ces zaista sport u Srbiji podici na visi nivo!Nismo mogli da nadjemo bolju osobu koja bi nas predstavljala na toj funkciji!Cestitke,a sad misevi koji niste dalje od komentara uradili nista za srbiju,lupajte minuseve....

Genije

pre 10 godina

Zivo me interesuje sta svi ovi pametnjaci podrazumevaju pod tim da nema iskustva? Ko to ima iskustva kao ministar osim bivsih ministara?
Biti ministar znaci biti menadzer, biti menadzer znaci pronaci ljude koji ce raditi za tebe i ostvarivati tvoje ciljeve. A za to dragi moji nema skole ni iskustva - ili jesi ili nisi.
Vanja nadam se da jesi!
Srecno!
P.S. Sve pare u vaterpolo i atletiku!

Mungos

pre 10 godina

SPS-ove kandidate neću ni da komentarišem,nema potrebe,ali drago mi je što je Vučić predložio Udovičića,obrazovan momak,a ujedno uspešan sportista koji zna koji su problemi našeg sporta što je i na svojoj koži osetio više puta.

sivi dom ns

pre 10 godina

Gledam gomilu ovih neverovatnih komentara ne znam da li su dirigovani ili stvarno to ljudi misle...Momak je uspeo u sportu, neka se dokaze i u ovoj sferi...nemojte da se hvatate za rec "dokaže" - postoje neki izazovi koje mladi ljudi mogu da izguraju...Šta nam treba neki tkz.stari vuk, da nas prosvetli...A pitam ove komentatore sa minusima - koga bi vi postavili na to mesto - nemate adekvatan odgovor, naravno...ali barem kad bi znali koje odlike treba da ima ministar sporta...ali ni to ne znate u tome je štos inače ne bi ovako komentarisali...pozdrav sa Limana, Novi Sad

ignjat

pre 10 godina

Treba dati podršku mladim ljudima. Vanja je završio fakultet i osvojio više puta ligu šampiona, i kao kapiten reprezentacije Srbije osvojio zlata na evropskom i svetskom prvenstvu, i osvojio 3 medalje, na tri uzastopne olimpijade, i mislim da je pravi izbor za ministra sporta.

uroš

pre 10 godina

Biće ministar sporta a ne ministar finansija ili pravde. Za tako nešto nije potrebno nekakvo posebno iskustvo. A on i najbolje zna kakvo je stanje u našem sportu obzirom na sve što su vaterpolisti prošli prethodnih godina iako su osvajali medalje konstantno.

Milan

pre 10 godina

Drago mi je da vaterpolista bude ministar.Samim tim verujem da ce se i ulagati u vaterpolo koji je nasu zemlju proslavio.Vrednije je dati za Peronea,Burica itd nego za penzionere Djembu,Ailtona,Tejga itd imajuci u vidu kakav nam je fudbal takve su i ,,zvezde prelaznog roka,,!
Sve najbolje u koliko postane ministar,puno srece kao i u igrackoj karijeri!

Vujke

pre 10 godina

Da pitam većinu komentatora ovde, čemu ta sklonost ka pesimizmu i defetizmu, koga god da postave za ministra vi imate najcrnje misli, sada kada treba čovek bez mrlje u karijeri da dodje onda ne valja jer je neiskusan, da je došao neki ekonomista, rekli bi taj sport u životu nije video, i tako u krug, pružimo Vanji šansu, pa kada ministar finansija može da ima 29 godina, što Vanja ne bi mogao da bude ministar sporta, resora koji i nije toliko presudan za opstanak države. Ljudi pa nama je jedan Obradović pet godina bio ministar, jedan Velja Ilić je ministar, pa Vanja je za njih Tesla lično. Nama trebaju ljudi koji uspeli u životu, a Vanja je jedan od takvih sigurno

maki

pre 10 godina

Imam osecaj, da je doveden najveci ekspert za sport svih vremena simpatizeri opozicije bi se sastali da omalovaze I obezvrede svaki pokusaj da se nesto promeni na bolje. Zasto sada smeta jedan Udovicic? Nije valjda da je Ruzic bolji kandidat I da vise zna o sportu nego jedan reprezentativac?

sandra

pre 10 godina

Meni je ovo resenje ok. Sve je prihvatljivo, samo dok niko iz redova socijalista nije preuzeo ovaj resor. Da se to dogodilo korupcija u sportu bi nastavila da cveta.

@vladimir0710

pre 10 godina

Odličan izbor za ministra sporta. Vanja Udovičić ima dobre predispozicije za takvu funkciju u vladi Srbije. Veliki će uspeh postići ako u okviru svog resora izabere prave ljude za svaku granu sporta registrovanih u Srbiji.

Верник

pre 10 godina

Овом народу се никако не може удовољити, јер ако им смета један врхунски спортисрта на месту министра за спорт и омладину, питам се да ли постоји уопште неко ко им је добар?

britka

pre 10 godina

Korektno resenje. Mlad momak, perspektivan I ambiciozan. Uostalom, dugo je u sportu I verovatno poznaje funkcionisanje celokupnog sistema. Sto da ne?

filip

pre 10 godina

Vanja Udovicic jeste veliko sportsko ime u ovom trenutku nije zeleo da govori o prvim potezima koje namerava da povuce, rekavsi da za sada ne zeli da izlazi sa konkretnim predlozima, jer smatra da prvo treba da se oformi celokupni tim, odnosno celokupna vlada. Ima vec onih koji se protive ovakvom predlogu pravdajuci to njegovim neiskustvom, pa niko se naucen nije rodio. Ukoliko bude ministar sporta, snacice se on i na suvom.
(BRATAC - SACULATAC, 29. avgust 2013 13:10)
Niko se nije naucen rodio?? Pa jel na ministarskoj poziciji treba da se kali?

GagY

pre 10 godina

Mislim da ovo niko nije ocekivao. Ipak, u Vucica imam poverenja, s`obzirom na sve ucinjeno do sada.
(dobri, 29. avgust 2013 15:00)

Šta je učinjeno? Navedi samo jedan primer.

Cccc

pre 10 godina

Sad ce reakcije biti razlicite, ja cu svoje misljenje sacekati da izgradim u narednih par meseci, ovo moze da bude i savrsen izbor, moze da bude i potpuni promasaj, videcemo kako ce decko obavljati funkciju, pa onda oceniti.

Srbin 100%

pre 10 godina

Nadam se da ce Udovicic uspeti da svoje bogato sportsko iskustvo iskoristi da bi pomogao sportistima u Srbiji i uspeti da skromni budzet za sport preraspodeli na pravi nacin

Glavni arhivator

pre 10 godina

Puna podrska Vanji Udovicicu, mislim da je on odlican kandidat za ovu funkciju i verujem da ce biti sjajan ministar kao sto je bio i sportista.

Fernando

pre 10 godina

Mislim da je ovo odlican izbor, nadam se da cu ispuniti ocekivanja i da ce biti jednako dobar ministar kao sto je bio i vaterpolista.

m

pre 10 godina

Nemoj molim te... Botovi su pobedili na ovoj vesti, ja mislim da odavno nije bilo ovakve disproporcije izmedju smisla komentara i glasova.

Del Boy

pre 10 godina

Potrebni su nam ovakvi kadrovi, spremni da uloze puno truda da se nesto promeni na bolje, ljudi koji znaju kako se dolazi do uspeha, ostvareni pre svega u zivotu i svojim karijerama.

Student

pre 10 godina

Ja sam nedavno zavrsio FON. Sve ukupno, 43 ispita + zavrsni rad. Ko zna koliko je tu kolokvijuma, seminarskih radova, vezbi. Sramota je za fakultet sto smatra da ce deljenjem indeksa dobiti na publicitetu. Procitajte sta je Duci Simonovic pisao jos pre 50,60 godina. I tada su svi sportisti dobijali gotove indekse, i on je jos tada bio zgrozen i licno ga je bilo sramota sto je bio clan takve ekipe u kojoj su ljudi dolazili do diploma a nisu znali ni gde se nalazi fakultet. Nista se nije promenilo. Sada je samo hiljadu puta gore.