Četvrtak, 11.07.2013.

10:38

"Ne gubim vreme misleći na Hauarda"

Košarkaš Los Anđeles Lejkersa Kobi Brajant naporno radi kako bi se što pre vratio na teren i ne gubi vreme misleći na bivšeg saigrača Dvajta Hauarda.

Izvor: MN

"Ne gubim vreme misleæi na Hauarda" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

PEP

pre 10 godina

Kobi Brajant, Medzik Dzonson i Abdul Dzabar idu u isti kos istorije Lejkerse i to je cinjenica! I taj tim je krojen po njima tu su bili Medzik, Dzabar i Vorti, 3 superstara, Kobi nikad nije imao 3 all star igraca u ekipi!

Shamu

pre 10 godina

"ja, Medžik Džonson i Karim Abdul Džabar" - kakav prepotentni egomanijak. Uopste se ne moze porediti sa ovom dvojicom istinskih legendi, a pogotovo sto su Lejkersi u doba Brajanta "krojeni" iskljucivo po njegovoj meri i po njegovim zahtevima, da ne kazem ucenama.
@jevrej - porez je mnogo manji u TX nego CA, tako da Howard nije uopste na gubitku.

PEP

pre 10 godina

Majkl Dzordan, Medzik Dzonson, Kobi Brajant i Dzabar su najbolji kosarkasi u istoriji ovog sporta, uz tendenciju da im se pridruzi Lebron Dzejms.
Kobi Brajant je 5 puta bio sampion, 2 puta MVP finala, jednom MVP lige, 2 puta najbolji strelac lige, 4. je strelac u istoriji NBA lige, najbolji strelac u istoriji all star-a, 4 puta MVP all star utakmice, jedan od najboljih kradljivaca lopti i ako bas hocete jednu cinjenicu prestigo je Jordana po broju asistencija.
Naravno navijaci ovde su skloni senzacionalizmu i nipodastavanju najboljih, a izdizanju nekih koji to objektivno nisu na njihova mesta. Tako se ovde provlacila prica kako je ustvari Vejd glavni igrac Majamija, a ne Lebron iako malo dete zna da je i Harden bio umesto Vejda Majami bi uzeo prsten, a da nije bilo Lebrona, Majami bi ispao u prvom kolu play off-a od Mivoki Baksa.
Isto tako je bilo pokusavano da se Vejd izjednaci sa Brajantom, koji je jedno 5 klasa u svakom segmentu igre bolji igrac od Vejda i to je pokusaj ravan tome da se recimo Dzo Dumars izjednaci sa Jordanom ili da se Rasel Westbruk izjednaci sa Medzikom.
Hauard nema srce sampiona, a to je najbitnija stavka koju mora da ispunjava igrac Lejkersa, covek ima mozak na nivou deteta od 15 godina i ne moze da se nosi sa pritiskom igranja u najvecem klubu NBA lige uz Boston, on je naviko na ekipice kao sto su Hjusston, Bruklin, Orlando.
Sto se tice Kobija Brajanta, on je jedan od 5 najboljih igraca u istoriji ove igre i to niko ne moze da mu oduzme.

...

pre 10 godina

@Jevrej ne možeš tako olako da zanemariš tu petu godinu, Hauard će za 4 godine imati 32, već je imao povrede, i sigurno neće dobiti ni približno ovakav ugovor, tako da bi mu svakako značilo da ima siguran keš i za tu petu sezonu. Da sad ima recimo 26 godina značio bi mu kraći ugovor, jer bi tako mogao da uhvati još jedan dobar četvorogodišnji

spurs19

pre 10 godina

Poštujem čoveka, jedan je od najvećih igrača u istoriji lige, neverovatan je borac (to je dokazao mnogo puta) ali nekako nema tu skromnost koja bi ga učinila kompletnim.
Da samo ne govori to "ja" i da malo više deli asistencije umesto nerezonske šuteve bio bi još veća legenda...

Aleksandar RRR

pre 10 godina

Stvarno ne znam ko bi drugi odbio Lejkerse i presao u Hjuston? I to za manje para, al' recimo da pare nisu bitne, ipak su to Lejkersi-najveci klub (uz Boston), uvek pretendenti na titulu.
(mare, 11. jul 2013 11:50)

Da, osim kada imaju ocajan tim, ostarelog Kobija i rasulo na klupi. Osim toga, uvek su pretendenti na titulu.

Molim te...

One Crazy Wolf

pre 10 godina

Nevezano za ovu temu, ali zasto ne bi napravili neku stranicu iskljucivo za nba?
Mislim da postoji veliko interesovanje za ovu ligu i da bi joj trebalo posvetiti vise paznje.

Bojan

pre 10 godina

(Korlic, 11. jul 2013 14:25)
pa da, ne znam kako ljudima nikako nije jasno da ti je poreban jak tim da bi uzeo titulu
recimo, sezona 62, bio je jedan igrac sa 50 poena i 25 skokova, drugi sa 30 poena i 12 skokova i 12 asistencija po mecu, a obojica su prilicno brzo zavrsila plejof karijeru te sezone i nisu presli ni 50 pobeda u sezoni.

Podrzavam sve sto je KB rekao, ako DW nece da igra za njih, neka ide.

Korlic

pre 10 godina

Legenda rekla istinu i odmah krenulo pljuvanje i poredjenje za Jordanom (koji nema nikakve veze sa tekstom), iako je ta prica o poredjenju odavno zavrsena, posle izjava Jacksona i samog Bryanta. Svi znaju kakav je Howard - igrac koji pokusava da bude lider nekog tima, a kad ne ide onda ili bezi ili pokusava da otera trenera. On je mislio da moze da bude prva zvezda Lakersa, ali pored aktivnog Bryanta to je nemoguce. Kada se penzionise, sledeca zvezda Lakersa ce imati sigurno najveci pritisak da vodi tim, jer Bryanta gledaju kao Boga u Los Angelesu. Howard to ne bi ni izdrzao, kao sto je Shaq rekao, jer je njemu zabava na prvom mestu. A izjave, da neki igrac moze da osvoji titulu sam su totalno glupe, pa makar taj igrac imao zajedno karakteristike Jordana, Bryanta i Jamesa. Umesto da uzivamo u jos dve-tri sezone gledajuci Bryanta, mi nastavljamo da ga pljujemo. Tuzan ce biti dan za NBA i sport, kada se on bude penzionisao, kao sto su tuzni dani bili, kada su se veliki igraci pre njega penzionisali. Pozz

alen

pre 10 godina

Doktor
doktore bio je dvaput MVP. doktore to sto pricas nema bas puno veze ajde na primer da uzmemo jordana uzeo je prvu titulu oko 28 godina.da je sekil dosao u tim kad je jordan imao 18 godina samo tad nije moglo sa 18 ali da uzmemo da je moglo sta ti mislis ko bi igrao glavnu ulogu u timu...pa naravno o neal.a statistika po pojenima o nela i kobea je odprilike ista jedan ima vise skokova drugi asistencija i ukradenih lopti pa ti to sve dodje na isto..nemoj puno zabe i babe da mesas.a kobe da se nije kacio sa sekom i da je imao bolje saigrace na primer gasola da je pre dosao sekil i kobe bi imali bar jedno 8 ili 9 prstenova jer je kobe na vrhuncu karijere imao smesne igrace sem odoma...morao je covek torontu da strpa 82 pojena jer nije imao kome da da loptu da da kos.

Doktor

pre 10 godina

Cinjenica je da je Kobi Brajant jedan od najprecenjenijih igraca ikada. Gledao sam film o njemu na youtube-u i posebno je zanimljiv deo koji govori o prvim godinama njegove NBA karijere i tome kako je jos tada bio prepotentan i mislio da ce biti najveci igrac ikada. Trener Lejkersa u to vreme, Del Heris ga nije voleo i cuvena je prica o tome da je cesto Kobiju prepustao da sutira kad se lomi utakmica znajuci da ce ovaj da promasi, samo da bi ga ponizio. Naravno, trener je izvukao deblji kraj i morao je da ode jer su na Kobijevoj strani uvek bili navijaci Lejkersa medju kojima preovladjuju klinci (o tome se takodje govori u filmu). Fil Dzekson je imao vise strpljenja sa Kobijem, ali i on sam prica kako je stalno morao da ga ubedjuje da je bolje da Sek bude prva opcija u napadu, i to u vreme kada je Sek bio na vrhuncu karijere a Kobi jos uvek klinac. Koliko je Kobi precenjen videlo se u finalu 2004. godine (kada je konacno trebalo da pokaze da je on novi vodja Lejkersa, ali je odigrao katastrofalno lose) i u sezoni 2004/2005. kada bez Seka Lejkersi nisu ni usli u plejof. Cinjenica je, takodje, da je vrlo los u onome za sta je tokom karijere dobijao najvise pohvala a to je igranje dobro kad je najteze. Vec sam u nekim ranijim komentarima postavljao statistiku vezanu za njgovu tzv. "clutch" igru. Kada vam padne na pamet da pricate o Kobiju kao o jednom od najboljih igraca ikada samo se setite da je igrao u sedam finala i da je tek u sestom prvi put bio MVP (i to protiv ORLANDA).

Miroslav

pre 10 godina

Obozavam kad likovi izostave deo citata i onda komentarisu!
"Stiv je pravi saigrac on takve stvari shvata licno, mene nije briga."

Covek je to rekao i pod tim mislio da ne svata licno to sto je Howard otisao i da ce nastaviti da se bori ne zamara se prosloscu a ne da je ne da je necovek i da ga nije briga.

A ovi sto ga pljuju mogu da mu pljunu pod prozor ;)

alen

pre 10 godina

Karl Malone the mailman

evo ovako Melone gledao sam Bajnam par puta uzivo po meni i po mnogima seku,barkliju,megiku,karimu,robinsonu da nema povrede bio bi mozda i najbolji centar danasnjice a mozda medju 5 u istoriji.njegove brojke bi bile oko 25-30p 10-15s 2-3bl oko 4as.a na vrhuncu karijere bi isao i preko 30p i 15s.sut ima, slobodna bacanja kao play suta, kuca,ledjna tehnika, takavg sa svim tim je tesko naci.ali 5-6 operacija kolena je ucinilo svoje.

bulik

pre 10 godina

"stiv nes je pravi saigrač,mene nije briga...ja,medžik i džabar smo vođe..."toliko o tome kakav je ovo (ne)covek. antipatican do zla Boga. veliki igrač,ali jos veća nula od čoveka. kao da mu je federer brat...

jevrej

pre 10 godina

Kako pravite zabunu oko tih 30 miliona.Hauard je potpisao sa Roketsima 4 godine za 88 miliona,sto je 22 po sezoni.Sa Lejkersima bi potpisao na 5 godina za 118,sto je 23.6 po sezoni.Tako da nije on u minusu 30 miliona vec 4x1.6= 6.4.Dakle dobice 6.4 miliona manje u Hjustonu nego u LA.E,sad,tu je i porez i pitanje u kojoj drzavi od ove dve je manji.

mare

pre 10 godina

Stvarno ne znam ko bi drugi odbio Lejkerse i presao u Hjuston? I to za manje para, al' recimo da pare nisu bitne, ipak su to Lejkersi-najveci klub (uz Boston), uvek pretendenti na titulu.

Miki26

pre 10 godina

Jah, ajde mi objasni zasto nije kao Medzik ili Karim? Jel Karim sam nosio ekipu i uzeo titule ili mu je za to trebao Big O i Medzik? Jel Medzik sam ili mu je za to trebao Karim, Worthy? Jesu Dzordan, Bird, Dankan, Vejd, Dzejms sami? Ta tvoja prica ne pije vodu... U to vrijeme u LAL su igrala 2 od po meni 4 najegocentricnija igraca ikada ( Kobi, Sek, Majkl i Wilt ) i nevjerovatno je da su uopste i toliko ostali na okupu kad se zna da ih je Dzekson motivisao tako sto ih je okretao jedno protiv drugog... Sto se tice izjave covjek je u pravu, on je u karijeri uradio vise nego sto ce cirkusant ikada i sta on ima da trosi vreme razmisljajuci zbog cega je ovaj otisao kad treba da se maximalno posveti oporavku od povrede a i Hauardu

jole

pre 10 godina

Ja Medzik i Karim!!!
Postujem te i stvarno si jedan od najboljih u novijoj istoriji ali Medziku i Karimu nisi ni do kolena. Nikad nisi mogao da izneses celu ekipu sam na ledjima i bez Sheka i sudija ne bi ti osvojio ninjedan prsten. Znam da nisi voleo da te porede sa Dzordanom ali si uvek zeleo sa budes kao on, a bio si vise kao Pipen.
(Jah, 11. jul 2013 10:59)

Komentar ti je jako glup. To bi bilo kao kada bismo govorili da MJ ne bi mogao da iznese ekipu bez Pippena, Lebron bez Allena, Duncan bez Pakera itd itd...

zoran

pre 10 godina

Ja Medzik ,Karim...sebe moras staviti na zadnje mesto.Tako razmisljas i o kosarci. Da si malo skromniji u izjavama i ponasanju bio bi jos veci i vise bi te postovali.Ovako imas dosta navijaca,ali i onih drugih.

Karl Malone the mailman

pre 10 godina

Ko vam drma kavez momci . ?



Bajnum potpisao za Kavse . Nadajmo se da ce konacno zaigrati.
Uvek sam se pitao kakve bi mu bile brojke da je prva opcija u napadu .

vladimir

pre 10 godina

toliko je Kobi smorio svojom sebicnoscu u igri i ponasanjem van terena da na 30 miliona zelenih razloga vise nije bilo dovoljno da Hauard ostane. Nije sve u lovi.

Mirko

pre 10 godina

Za njih je poraz to što i pored para nisu mogli da ga zadrže. Poraz je i to što su najveći brend NBA a nisu uspeli da zadrže najboljeg centra lige. Poraz je i to što poslednje tri godine nisu u vrhu, pa su čak slabiji i od gradskog rivala Clippersa koje su redovno dobijali. Brajant je izuzetan, ali nešto ne štima u njegovom odnosu prema saigračima i mislim da je to razlog.
Oni su više servis pojedinca nego ekipa. Mnoge ekipe su to uvidele i počele da uvode po tri i više zvezda u tim, ne bi li se umanjio taj negativan uticaj koji postoji od jednog neprikosnovenog pojedinca. Boston, Miami, pa i Sparsi, su dokaz da je taj princip uspešan.
I Lejkersi su čak pokušali isto dovođenjem Hauarda i Neša, (mada svojevremeno i dovođenjem Malone-a i Peytona) ali nisu unapredili tim već se oslonili na prost zbir kvaliteta, koji su opet podređeni Brajantu. A on se sad povredio, tako da je tim sasvim propao, a njegovih 35 godina, iako on igra kao da ih nema, upozoravaju da neće ni on moći još dugo tako. Zato su u Hauardu videli nastavljača tradicije najboljih i uspešnih, ali on sebe tu nije video jer je sistem u Lejkersima previše krut. Videćemo šta će dalje biti. Jerry Bassa više nema, Jacksona isto, mada je savetnik kao i Magic.. kako će to izgledati ne znam.

Jah

pre 10 godina

Ja Medzik i Karim!!!
Postujem te i stvarno si jedan od najboljih u novijoj istoriji ali Medziku i Karimu nisi ni do kolena. Nikad nisi mogao da izneses celu ekipu sam na ledjima i bez Sheka i sudija ne bi ti osvojio ninjedan prsten. Znam da nisi voleo da te porede sa Dzordanom ali si uvek zeleo sa budes kao on, a bio si vise kao Pipen.

Jah

pre 10 godina

Ja Medzik i Karim!!!
Postujem te i stvarno si jedan od najboljih u novijoj istoriji ali Medziku i Karimu nisi ni do kolena. Nikad nisi mogao da izneses celu ekipu sam na ledjima i bez Sheka i sudija ne bi ti osvojio ninjedan prsten. Znam da nisi voleo da te porede sa Dzordanom ali si uvek zeleo sa budes kao on, a bio si vise kao Pipen.

vladimir

pre 10 godina

toliko je Kobi smorio svojom sebicnoscu u igri i ponasanjem van terena da na 30 miliona zelenih razloga vise nije bilo dovoljno da Hauard ostane. Nije sve u lovi.

zoran

pre 10 godina

Ja Medzik ,Karim...sebe moras staviti na zadnje mesto.Tako razmisljas i o kosarci. Da si malo skromniji u izjavama i ponasanju bio bi jos veci i vise bi te postovali.Ovako imas dosta navijaca,ali i onih drugih.

mare

pre 10 godina

Stvarno ne znam ko bi drugi odbio Lejkerse i presao u Hjuston? I to za manje para, al' recimo da pare nisu bitne, ipak su to Lejkersi-najveci klub (uz Boston), uvek pretendenti na titulu.

Karl Malone the mailman

pre 10 godina

Ko vam drma kavez momci . ?



Bajnum potpisao za Kavse . Nadajmo se da ce konacno zaigrati.
Uvek sam se pitao kakve bi mu bile brojke da je prva opcija u napadu .

Korlic

pre 10 godina

Legenda rekla istinu i odmah krenulo pljuvanje i poredjenje za Jordanom (koji nema nikakve veze sa tekstom), iako je ta prica o poredjenju odavno zavrsena, posle izjava Jacksona i samog Bryanta. Svi znaju kakav je Howard - igrac koji pokusava da bude lider nekog tima, a kad ne ide onda ili bezi ili pokusava da otera trenera. On je mislio da moze da bude prva zvezda Lakersa, ali pored aktivnog Bryanta to je nemoguce. Kada se penzionise, sledeca zvezda Lakersa ce imati sigurno najveci pritisak da vodi tim, jer Bryanta gledaju kao Boga u Los Angelesu. Howard to ne bi ni izdrzao, kao sto je Shaq rekao, jer je njemu zabava na prvom mestu. A izjave, da neki igrac moze da osvoji titulu sam su totalno glupe, pa makar taj igrac imao zajedno karakteristike Jordana, Bryanta i Jamesa. Umesto da uzivamo u jos dve-tri sezone gledajuci Bryanta, mi nastavljamo da ga pljujemo. Tuzan ce biti dan za NBA i sport, kada se on bude penzionisao, kao sto su tuzni dani bili, kada su se veliki igraci pre njega penzionisali. Pozz

jole

pre 10 godina

Ja Medzik i Karim!!!
Postujem te i stvarno si jedan od najboljih u novijoj istoriji ali Medziku i Karimu nisi ni do kolena. Nikad nisi mogao da izneses celu ekipu sam na ledjima i bez Sheka i sudija ne bi ti osvojio ninjedan prsten. Znam da nisi voleo da te porede sa Dzordanom ali si uvek zeleo sa budes kao on, a bio si vise kao Pipen.
(Jah, 11. jul 2013 10:59)

Komentar ti je jako glup. To bi bilo kao kada bismo govorili da MJ ne bi mogao da iznese ekipu bez Pippena, Lebron bez Allena, Duncan bez Pakera itd itd...

jevrej

pre 10 godina

Kako pravite zabunu oko tih 30 miliona.Hauard je potpisao sa Roketsima 4 godine za 88 miliona,sto je 22 po sezoni.Sa Lejkersima bi potpisao na 5 godina za 118,sto je 23.6 po sezoni.Tako da nije on u minusu 30 miliona vec 4x1.6= 6.4.Dakle dobice 6.4 miliona manje u Hjustonu nego u LA.E,sad,tu je i porez i pitanje u kojoj drzavi od ove dve je manji.

bulik

pre 10 godina

"stiv nes je pravi saigrač,mene nije briga...ja,medžik i džabar smo vođe..."toliko o tome kakav je ovo (ne)covek. antipatican do zla Boga. veliki igrač,ali jos veća nula od čoveka. kao da mu je federer brat...

Miroslav

pre 10 godina

Obozavam kad likovi izostave deo citata i onda komentarisu!
"Stiv je pravi saigrac on takve stvari shvata licno, mene nije briga."

Covek je to rekao i pod tim mislio da ne svata licno to sto je Howard otisao i da ce nastaviti da se bori ne zamara se prosloscu a ne da je ne da je necovek i da ga nije briga.

A ovi sto ga pljuju mogu da mu pljunu pod prozor ;)

Miki26

pre 10 godina

Jah, ajde mi objasni zasto nije kao Medzik ili Karim? Jel Karim sam nosio ekipu i uzeo titule ili mu je za to trebao Big O i Medzik? Jel Medzik sam ili mu je za to trebao Karim, Worthy? Jesu Dzordan, Bird, Dankan, Vejd, Dzejms sami? Ta tvoja prica ne pije vodu... U to vrijeme u LAL su igrala 2 od po meni 4 najegocentricnija igraca ikada ( Kobi, Sek, Majkl i Wilt ) i nevjerovatno je da su uopste i toliko ostali na okupu kad se zna da ih je Dzekson motivisao tako sto ih je okretao jedno protiv drugog... Sto se tice izjave covjek je u pravu, on je u karijeri uradio vise nego sto ce cirkusant ikada i sta on ima da trosi vreme razmisljajuci zbog cega je ovaj otisao kad treba da se maximalno posveti oporavku od povrede a i Hauardu

alen

pre 10 godina

Karl Malone the mailman

evo ovako Melone gledao sam Bajnam par puta uzivo po meni i po mnogima seku,barkliju,megiku,karimu,robinsonu da nema povrede bio bi mozda i najbolji centar danasnjice a mozda medju 5 u istoriji.njegove brojke bi bile oko 25-30p 10-15s 2-3bl oko 4as.a na vrhuncu karijere bi isao i preko 30p i 15s.sut ima, slobodna bacanja kao play suta, kuca,ledjna tehnika, takavg sa svim tim je tesko naci.ali 5-6 operacija kolena je ucinilo svoje.

One Crazy Wolf

pre 10 godina

Nevezano za ovu temu, ali zasto ne bi napravili neku stranicu iskljucivo za nba?
Mislim da postoji veliko interesovanje za ovu ligu i da bi joj trebalo posvetiti vise paznje.

PEP

pre 10 godina

Majkl Dzordan, Medzik Dzonson, Kobi Brajant i Dzabar su najbolji kosarkasi u istoriji ovog sporta, uz tendenciju da im se pridruzi Lebron Dzejms.
Kobi Brajant je 5 puta bio sampion, 2 puta MVP finala, jednom MVP lige, 2 puta najbolji strelac lige, 4. je strelac u istoriji NBA lige, najbolji strelac u istoriji all star-a, 4 puta MVP all star utakmice, jedan od najboljih kradljivaca lopti i ako bas hocete jednu cinjenicu prestigo je Jordana po broju asistencija.
Naravno navijaci ovde su skloni senzacionalizmu i nipodastavanju najboljih, a izdizanju nekih koji to objektivno nisu na njihova mesta. Tako se ovde provlacila prica kako je ustvari Vejd glavni igrac Majamija, a ne Lebron iako malo dete zna da je i Harden bio umesto Vejda Majami bi uzeo prsten, a da nije bilo Lebrona, Majami bi ispao u prvom kolu play off-a od Mivoki Baksa.
Isto tako je bilo pokusavano da se Vejd izjednaci sa Brajantom, koji je jedno 5 klasa u svakom segmentu igre bolji igrac od Vejda i to je pokusaj ravan tome da se recimo Dzo Dumars izjednaci sa Jordanom ili da se Rasel Westbruk izjednaci sa Medzikom.
Hauard nema srce sampiona, a to je najbitnija stavka koju mora da ispunjava igrac Lejkersa, covek ima mozak na nivou deteta od 15 godina i ne moze da se nosi sa pritiskom igranja u najvecem klubu NBA lige uz Boston, on je naviko na ekipice kao sto su Hjusston, Bruklin, Orlando.
Sto se tice Kobija Brajanta, on je jedan od 5 najboljih igraca u istoriji ove igre i to niko ne moze da mu oduzme.

Mirko

pre 10 godina

Za njih je poraz to što i pored para nisu mogli da ga zadrže. Poraz je i to što su najveći brend NBA a nisu uspeli da zadrže najboljeg centra lige. Poraz je i to što poslednje tri godine nisu u vrhu, pa su čak slabiji i od gradskog rivala Clippersa koje su redovno dobijali. Brajant je izuzetan, ali nešto ne štima u njegovom odnosu prema saigračima i mislim da je to razlog.
Oni su više servis pojedinca nego ekipa. Mnoge ekipe su to uvidele i počele da uvode po tri i više zvezda u tim, ne bi li se umanjio taj negativan uticaj koji postoji od jednog neprikosnovenog pojedinca. Boston, Miami, pa i Sparsi, su dokaz da je taj princip uspešan.
I Lejkersi su čak pokušali isto dovođenjem Hauarda i Neša, (mada svojevremeno i dovođenjem Malone-a i Peytona) ali nisu unapredili tim već se oslonili na prost zbir kvaliteta, koji su opet podređeni Brajantu. A on se sad povredio, tako da je tim sasvim propao, a njegovih 35 godina, iako on igra kao da ih nema, upozoravaju da neće ni on moći još dugo tako. Zato su u Hauardu videli nastavljača tradicije najboljih i uspešnih, ali on sebe tu nije video jer je sistem u Lejkersima previše krut. Videćemo šta će dalje biti. Jerry Bassa više nema, Jacksona isto, mada je savetnik kao i Magic.. kako će to izgledati ne znam.

Doktor

pre 10 godina

Cinjenica je da je Kobi Brajant jedan od najprecenjenijih igraca ikada. Gledao sam film o njemu na youtube-u i posebno je zanimljiv deo koji govori o prvim godinama njegove NBA karijere i tome kako je jos tada bio prepotentan i mislio da ce biti najveci igrac ikada. Trener Lejkersa u to vreme, Del Heris ga nije voleo i cuvena je prica o tome da je cesto Kobiju prepustao da sutira kad se lomi utakmica znajuci da ce ovaj da promasi, samo da bi ga ponizio. Naravno, trener je izvukao deblji kraj i morao je da ode jer su na Kobijevoj strani uvek bili navijaci Lejkersa medju kojima preovladjuju klinci (o tome se takodje govori u filmu). Fil Dzekson je imao vise strpljenja sa Kobijem, ali i on sam prica kako je stalno morao da ga ubedjuje da je bolje da Sek bude prva opcija u napadu, i to u vreme kada je Sek bio na vrhuncu karijere a Kobi jos uvek klinac. Koliko je Kobi precenjen videlo se u finalu 2004. godine (kada je konacno trebalo da pokaze da je on novi vodja Lejkersa, ali je odigrao katastrofalno lose) i u sezoni 2004/2005. kada bez Seka Lejkersi nisu ni usli u plejof. Cinjenica je, takodje, da je vrlo los u onome za sta je tokom karijere dobijao najvise pohvala a to je igranje dobro kad je najteze. Vec sam u nekim ranijim komentarima postavljao statistiku vezanu za njgovu tzv. "clutch" igru. Kada vam padne na pamet da pricate o Kobiju kao o jednom od najboljih igraca ikada samo se setite da je igrao u sedam finala i da je tek u sestom prvi put bio MVP (i to protiv ORLANDA).

spurs19

pre 10 godina

Poštujem čoveka, jedan je od najvećih igrača u istoriji lige, neverovatan je borac (to je dokazao mnogo puta) ali nekako nema tu skromnost koja bi ga učinila kompletnim.
Da samo ne govori to "ja" i da malo više deli asistencije umesto nerezonske šuteve bio bi još veća legenda...

alen

pre 10 godina

Doktor
doktore bio je dvaput MVP. doktore to sto pricas nema bas puno veze ajde na primer da uzmemo jordana uzeo je prvu titulu oko 28 godina.da je sekil dosao u tim kad je jordan imao 18 godina samo tad nije moglo sa 18 ali da uzmemo da je moglo sta ti mislis ko bi igrao glavnu ulogu u timu...pa naravno o neal.a statistika po pojenima o nela i kobea je odprilike ista jedan ima vise skokova drugi asistencija i ukradenih lopti pa ti to sve dodje na isto..nemoj puno zabe i babe da mesas.a kobe da se nije kacio sa sekom i da je imao bolje saigrace na primer gasola da je pre dosao sekil i kobe bi imali bar jedno 8 ili 9 prstenova jer je kobe na vrhuncu karijere imao smesne igrace sem odoma...morao je covek torontu da strpa 82 pojena jer nije imao kome da da loptu da da kos.

Bojan

pre 10 godina

(Korlic, 11. jul 2013 14:25)
pa da, ne znam kako ljudima nikako nije jasno da ti je poreban jak tim da bi uzeo titulu
recimo, sezona 62, bio je jedan igrac sa 50 poena i 25 skokova, drugi sa 30 poena i 12 skokova i 12 asistencija po mecu, a obojica su prilicno brzo zavrsila plejof karijeru te sezone i nisu presli ni 50 pobeda u sezoni.

Podrzavam sve sto je KB rekao, ako DW nece da igra za njih, neka ide.

Aleksandar RRR

pre 10 godina

Stvarno ne znam ko bi drugi odbio Lejkerse i presao u Hjuston? I to za manje para, al' recimo da pare nisu bitne, ipak su to Lejkersi-najveci klub (uz Boston), uvek pretendenti na titulu.
(mare, 11. jul 2013 11:50)

Da, osim kada imaju ocajan tim, ostarelog Kobija i rasulo na klupi. Osim toga, uvek su pretendenti na titulu.

Molim te...

...

pre 10 godina

@Jevrej ne možeš tako olako da zanemariš tu petu godinu, Hauard će za 4 godine imati 32, već je imao povrede, i sigurno neće dobiti ni približno ovakav ugovor, tako da bi mu svakako značilo da ima siguran keš i za tu petu sezonu. Da sad ima recimo 26 godina značio bi mu kraći ugovor, jer bi tako mogao da uhvati još jedan dobar četvorogodišnji

PEP

pre 10 godina

Kobi Brajant, Medzik Dzonson i Abdul Dzabar idu u isti kos istorije Lejkerse i to je cinjenica! I taj tim je krojen po njima tu su bili Medzik, Dzabar i Vorti, 3 superstara, Kobi nikad nije imao 3 all star igraca u ekipi!

Shamu

pre 10 godina

"ja, Medžik Džonson i Karim Abdul Džabar" - kakav prepotentni egomanijak. Uopste se ne moze porediti sa ovom dvojicom istinskih legendi, a pogotovo sto su Lejkersi u doba Brajanta "krojeni" iskljucivo po njegovoj meri i po njegovim zahtevima, da ne kazem ucenama.
@jevrej - porez je mnogo manji u TX nego CA, tako da Howard nije uopste na gubitku.

Jah

pre 10 godina

Ja Medzik i Karim!!!
Postujem te i stvarno si jedan od najboljih u novijoj istoriji ali Medziku i Karimu nisi ni do kolena. Nikad nisi mogao da izneses celu ekipu sam na ledjima i bez Sheka i sudija ne bi ti osvojio ninjedan prsten. Znam da nisi voleo da te porede sa Dzordanom ali si uvek zeleo sa budes kao on, a bio si vise kao Pipen.

vladimir

pre 10 godina

toliko je Kobi smorio svojom sebicnoscu u igri i ponasanjem van terena da na 30 miliona zelenih razloga vise nije bilo dovoljno da Hauard ostane. Nije sve u lovi.

jole

pre 10 godina

Ja Medzik i Karim!!!
Postujem te i stvarno si jedan od najboljih u novijoj istoriji ali Medziku i Karimu nisi ni do kolena. Nikad nisi mogao da izneses celu ekipu sam na ledjima i bez Sheka i sudija ne bi ti osvojio ninjedan prsten. Znam da nisi voleo da te porede sa Dzordanom ali si uvek zeleo sa budes kao on, a bio si vise kao Pipen.
(Jah, 11. jul 2013 10:59)

Komentar ti je jako glup. To bi bilo kao kada bismo govorili da MJ ne bi mogao da iznese ekipu bez Pippena, Lebron bez Allena, Duncan bez Pakera itd itd...

Doktor

pre 10 godina

Cinjenica je da je Kobi Brajant jedan od najprecenjenijih igraca ikada. Gledao sam film o njemu na youtube-u i posebno je zanimljiv deo koji govori o prvim godinama njegove NBA karijere i tome kako je jos tada bio prepotentan i mislio da ce biti najveci igrac ikada. Trener Lejkersa u to vreme, Del Heris ga nije voleo i cuvena je prica o tome da je cesto Kobiju prepustao da sutira kad se lomi utakmica znajuci da ce ovaj da promasi, samo da bi ga ponizio. Naravno, trener je izvukao deblji kraj i morao je da ode jer su na Kobijevoj strani uvek bili navijaci Lejkersa medju kojima preovladjuju klinci (o tome se takodje govori u filmu). Fil Dzekson je imao vise strpljenja sa Kobijem, ali i on sam prica kako je stalno morao da ga ubedjuje da je bolje da Sek bude prva opcija u napadu, i to u vreme kada je Sek bio na vrhuncu karijere a Kobi jos uvek klinac. Koliko je Kobi precenjen videlo se u finalu 2004. godine (kada je konacno trebalo da pokaze da je on novi vodja Lejkersa, ali je odigrao katastrofalno lose) i u sezoni 2004/2005. kada bez Seka Lejkersi nisu ni usli u plejof. Cinjenica je, takodje, da je vrlo los u onome za sta je tokom karijere dobijao najvise pohvala a to je igranje dobro kad je najteze. Vec sam u nekim ranijim komentarima postavljao statistiku vezanu za njgovu tzv. "clutch" igru. Kada vam padne na pamet da pricate o Kobiju kao o jednom od najboljih igraca ikada samo se setite da je igrao u sedam finala i da je tek u sestom prvi put bio MVP (i to protiv ORLANDA).

bulik

pre 10 godina

"stiv nes je pravi saigrač,mene nije briga...ja,medžik i džabar smo vođe..."toliko o tome kakav je ovo (ne)covek. antipatican do zla Boga. veliki igrač,ali jos veća nula od čoveka. kao da mu je federer brat...

zoran

pre 10 godina

Ja Medzik ,Karim...sebe moras staviti na zadnje mesto.Tako razmisljas i o kosarci. Da si malo skromniji u izjavama i ponasanju bio bi jos veci i vise bi te postovali.Ovako imas dosta navijaca,ali i onih drugih.

mare

pre 10 godina

Stvarno ne znam ko bi drugi odbio Lejkerse i presao u Hjuston? I to za manje para, al' recimo da pare nisu bitne, ipak su to Lejkersi-najveci klub (uz Boston), uvek pretendenti na titulu.

PEP

pre 10 godina

Majkl Dzordan, Medzik Dzonson, Kobi Brajant i Dzabar su najbolji kosarkasi u istoriji ovog sporta, uz tendenciju da im se pridruzi Lebron Dzejms.
Kobi Brajant je 5 puta bio sampion, 2 puta MVP finala, jednom MVP lige, 2 puta najbolji strelac lige, 4. je strelac u istoriji NBA lige, najbolji strelac u istoriji all star-a, 4 puta MVP all star utakmice, jedan od najboljih kradljivaca lopti i ako bas hocete jednu cinjenicu prestigo je Jordana po broju asistencija.
Naravno navijaci ovde su skloni senzacionalizmu i nipodastavanju najboljih, a izdizanju nekih koji to objektivno nisu na njihova mesta. Tako se ovde provlacila prica kako je ustvari Vejd glavni igrac Majamija, a ne Lebron iako malo dete zna da je i Harden bio umesto Vejda Majami bi uzeo prsten, a da nije bilo Lebrona, Majami bi ispao u prvom kolu play off-a od Mivoki Baksa.
Isto tako je bilo pokusavano da se Vejd izjednaci sa Brajantom, koji je jedno 5 klasa u svakom segmentu igre bolji igrac od Vejda i to je pokusaj ravan tome da se recimo Dzo Dumars izjednaci sa Jordanom ili da se Rasel Westbruk izjednaci sa Medzikom.
Hauard nema srce sampiona, a to je najbitnija stavka koju mora da ispunjava igrac Lejkersa, covek ima mozak na nivou deteta od 15 godina i ne moze da se nosi sa pritiskom igranja u najvecem klubu NBA lige uz Boston, on je naviko na ekipice kao sto su Hjusston, Bruklin, Orlando.
Sto se tice Kobija Brajanta, on je jedan od 5 najboljih igraca u istoriji ove igre i to niko ne moze da mu oduzme.

Shamu

pre 10 godina

"ja, Medžik Džonson i Karim Abdul Džabar" - kakav prepotentni egomanijak. Uopste se ne moze porediti sa ovom dvojicom istinskih legendi, a pogotovo sto su Lejkersi u doba Brajanta "krojeni" iskljucivo po njegovoj meri i po njegovim zahtevima, da ne kazem ucenama.
@jevrej - porez je mnogo manji u TX nego CA, tako da Howard nije uopste na gubitku.

Aleksandar RRR

pre 10 godina

Stvarno ne znam ko bi drugi odbio Lejkerse i presao u Hjuston? I to za manje para, al' recimo da pare nisu bitne, ipak su to Lejkersi-najveci klub (uz Boston), uvek pretendenti na titulu.
(mare, 11. jul 2013 11:50)

Da, osim kada imaju ocajan tim, ostarelog Kobija i rasulo na klupi. Osim toga, uvek su pretendenti na titulu.

Molim te...

alen

pre 10 godina

Doktor
doktore bio je dvaput MVP. doktore to sto pricas nema bas puno veze ajde na primer da uzmemo jordana uzeo je prvu titulu oko 28 godina.da je sekil dosao u tim kad je jordan imao 18 godina samo tad nije moglo sa 18 ali da uzmemo da je moglo sta ti mislis ko bi igrao glavnu ulogu u timu...pa naravno o neal.a statistika po pojenima o nela i kobea je odprilike ista jedan ima vise skokova drugi asistencija i ukradenih lopti pa ti to sve dodje na isto..nemoj puno zabe i babe da mesas.a kobe da se nije kacio sa sekom i da je imao bolje saigrace na primer gasola da je pre dosao sekil i kobe bi imali bar jedno 8 ili 9 prstenova jer je kobe na vrhuncu karijere imao smesne igrace sem odoma...morao je covek torontu da strpa 82 pojena jer nije imao kome da da loptu da da kos.

Miroslav

pre 10 godina

Obozavam kad likovi izostave deo citata i onda komentarisu!
"Stiv je pravi saigrac on takve stvari shvata licno, mene nije briga."

Covek je to rekao i pod tim mislio da ne svata licno to sto je Howard otisao i da ce nastaviti da se bori ne zamara se prosloscu a ne da je ne da je necovek i da ga nije briga.

A ovi sto ga pljuju mogu da mu pljunu pod prozor ;)

Miki26

pre 10 godina

Jah, ajde mi objasni zasto nije kao Medzik ili Karim? Jel Karim sam nosio ekipu i uzeo titule ili mu je za to trebao Big O i Medzik? Jel Medzik sam ili mu je za to trebao Karim, Worthy? Jesu Dzordan, Bird, Dankan, Vejd, Dzejms sami? Ta tvoja prica ne pije vodu... U to vrijeme u LAL su igrala 2 od po meni 4 najegocentricnija igraca ikada ( Kobi, Sek, Majkl i Wilt ) i nevjerovatno je da su uopste i toliko ostali na okupu kad se zna da ih je Dzekson motivisao tako sto ih je okretao jedno protiv drugog... Sto se tice izjave covjek je u pravu, on je u karijeri uradio vise nego sto ce cirkusant ikada i sta on ima da trosi vreme razmisljajuci zbog cega je ovaj otisao kad treba da se maximalno posveti oporavku od povrede a i Hauardu

Korlic

pre 10 godina

Legenda rekla istinu i odmah krenulo pljuvanje i poredjenje za Jordanom (koji nema nikakve veze sa tekstom), iako je ta prica o poredjenju odavno zavrsena, posle izjava Jacksona i samog Bryanta. Svi znaju kakav je Howard - igrac koji pokusava da bude lider nekog tima, a kad ne ide onda ili bezi ili pokusava da otera trenera. On je mislio da moze da bude prva zvezda Lakersa, ali pored aktivnog Bryanta to je nemoguce. Kada se penzionise, sledeca zvezda Lakersa ce imati sigurno najveci pritisak da vodi tim, jer Bryanta gledaju kao Boga u Los Angelesu. Howard to ne bi ni izdrzao, kao sto je Shaq rekao, jer je njemu zabava na prvom mestu. A izjave, da neki igrac moze da osvoji titulu sam su totalno glupe, pa makar taj igrac imao zajedno karakteristike Jordana, Bryanta i Jamesa. Umesto da uzivamo u jos dve-tri sezone gledajuci Bryanta, mi nastavljamo da ga pljujemo. Tuzan ce biti dan za NBA i sport, kada se on bude penzionisao, kao sto su tuzni dani bili, kada su se veliki igraci pre njega penzionisali. Pozz

PEP

pre 10 godina

Kobi Brajant, Medzik Dzonson i Abdul Dzabar idu u isti kos istorije Lejkerse i to je cinjenica! I taj tim je krojen po njima tu su bili Medzik, Dzabar i Vorti, 3 superstara, Kobi nikad nije imao 3 all star igraca u ekipi!

Mirko

pre 10 godina

Za njih je poraz to što i pored para nisu mogli da ga zadrže. Poraz je i to što su najveći brend NBA a nisu uspeli da zadrže najboljeg centra lige. Poraz je i to što poslednje tri godine nisu u vrhu, pa su čak slabiji i od gradskog rivala Clippersa koje su redovno dobijali. Brajant je izuzetan, ali nešto ne štima u njegovom odnosu prema saigračima i mislim da je to razlog.
Oni su više servis pojedinca nego ekipa. Mnoge ekipe su to uvidele i počele da uvode po tri i više zvezda u tim, ne bi li se umanjio taj negativan uticaj koji postoji od jednog neprikosnovenog pojedinca. Boston, Miami, pa i Sparsi, su dokaz da je taj princip uspešan.
I Lejkersi su čak pokušali isto dovođenjem Hauarda i Neša, (mada svojevremeno i dovođenjem Malone-a i Peytona) ali nisu unapredili tim već se oslonili na prost zbir kvaliteta, koji su opet podređeni Brajantu. A on se sad povredio, tako da je tim sasvim propao, a njegovih 35 godina, iako on igra kao da ih nema, upozoravaju da neće ni on moći još dugo tako. Zato su u Hauardu videli nastavljača tradicije najboljih i uspešnih, ali on sebe tu nije video jer je sistem u Lejkersima previše krut. Videćemo šta će dalje biti. Jerry Bassa više nema, Jacksona isto, mada je savetnik kao i Magic.. kako će to izgledati ne znam.

Karl Malone the mailman

pre 10 godina

Ko vam drma kavez momci . ?



Bajnum potpisao za Kavse . Nadajmo se da ce konacno zaigrati.
Uvek sam se pitao kakve bi mu bile brojke da je prva opcija u napadu .

jevrej

pre 10 godina

Kako pravite zabunu oko tih 30 miliona.Hauard je potpisao sa Roketsima 4 godine za 88 miliona,sto je 22 po sezoni.Sa Lejkersima bi potpisao na 5 godina za 118,sto je 23.6 po sezoni.Tako da nije on u minusu 30 miliona vec 4x1.6= 6.4.Dakle dobice 6.4 miliona manje u Hjustonu nego u LA.E,sad,tu je i porez i pitanje u kojoj drzavi od ove dve je manji.

alen

pre 10 godina

Karl Malone the mailman

evo ovako Melone gledao sam Bajnam par puta uzivo po meni i po mnogima seku,barkliju,megiku,karimu,robinsonu da nema povrede bio bi mozda i najbolji centar danasnjice a mozda medju 5 u istoriji.njegove brojke bi bile oko 25-30p 10-15s 2-3bl oko 4as.a na vrhuncu karijere bi isao i preko 30p i 15s.sut ima, slobodna bacanja kao play suta, kuca,ledjna tehnika, takavg sa svim tim je tesko naci.ali 5-6 operacija kolena je ucinilo svoje.

spurs19

pre 10 godina

Poštujem čoveka, jedan je od najvećih igrača u istoriji lige, neverovatan je borac (to je dokazao mnogo puta) ali nekako nema tu skromnost koja bi ga učinila kompletnim.
Da samo ne govori to "ja" i da malo više deli asistencije umesto nerezonske šuteve bio bi još veća legenda...

Bojan

pre 10 godina

(Korlic, 11. jul 2013 14:25)
pa da, ne znam kako ljudima nikako nije jasno da ti je poreban jak tim da bi uzeo titulu
recimo, sezona 62, bio je jedan igrac sa 50 poena i 25 skokova, drugi sa 30 poena i 12 skokova i 12 asistencija po mecu, a obojica su prilicno brzo zavrsila plejof karijeru te sezone i nisu presli ni 50 pobeda u sezoni.

Podrzavam sve sto je KB rekao, ako DW nece da igra za njih, neka ide.

One Crazy Wolf

pre 10 godina

Nevezano za ovu temu, ali zasto ne bi napravili neku stranicu iskljucivo za nba?
Mislim da postoji veliko interesovanje za ovu ligu i da bi joj trebalo posvetiti vise paznje.

...

pre 10 godina

@Jevrej ne možeš tako olako da zanemariš tu petu godinu, Hauard će za 4 godine imati 32, već je imao povrede, i sigurno neće dobiti ni približno ovakav ugovor, tako da bi mu svakako značilo da ima siguran keš i za tu petu sezonu. Da sad ima recimo 26 godina značio bi mu kraći ugovor, jer bi tako mogao da uhvati još jedan dobar četvorogodišnji