Sreda, 19.06.2013.

16:40

Džejms: Najbolji meč u karijeri

“Ovo je ubedljivo najbolji meč u kojem sam učestvovao u karijeri”, izjavio je Lebron Džejms posle pobede Majamija nad San Antonijom u 6. utakmici NBA finala.

Izvor: SO

Džejms: Najbolji meè u karijeri IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

30 Komentari

Sortiraj po:

jorgovan

pre 10 godina

ne pravi se faul jer se daje protivniku pravo da svojom vestinom izbori pobedu,produzetak itd,medjusobno postovanje
(drew, 20. jun 2013 00:47)
Bravo za komentar!
Neko rece da se faul ne pravi iz razloga kontinuejsn pravila,rece i osta ziv!
Faul se ne pravi iz fer plej razloga i to je jedini razlog.To su jednostavno neka pravila NBA.
Ima i ono pravilo kad je zadnji napad utakmice i jedna ekipa ima nedostiznu prednost,ekipa prevede loptu i saceka da vreme istekne bez pokusaja da se poentira.Tako je jednom prilikom Lilard ove sezone postigao poene u toj situaciji pa mu je neko od starijih igraca protivnicke ekipe drzao lekcije posle tog poteza i tu se digla prasina posle meca.
Jedva cekam mec sutra!!!

netsfan87

pre 10 godina

Navijam za San Antonio,ali ovo im je "Bye,Bye",a Popović je izjavom sve rekao,mora se uzeti u obzir da je NBA jedan veliki cirkus,tako da i ova priča sa pravljenjem faula je u sklopu toga,to ko Evropljana ne bi nikad moglo da prođe i zato je evropska košarka umetnost u svakom pogledu ,a pogotovo na taktičkom planu za ove neandertalce iz NBA i njihovo shvatanje košarke,imam osećaj da 90% njihove publike ni pravila ne zna,nego dolaze na utakmice obučeni kao klovnovi...
(meljo, 19. jun 2013 21:44)

Kako možeš da kažeš tako nešto?Sam pokazuješ da nemaš pojma o košarci.
Regularna sezona NBA možda jeste cirkus ali plej-of a naročito finale su svetlosne godine od cirkusa.Za razliku od Evrope gde postoji samo pick and roll i šut za 3p u NBA imaš mnogo više poteza i taktičkih i onig za gledanje.Evropska košarka se uopšte ne može porediti ni sa NCAA koja je po meni čak u neku ruku i bolja i lepša za gledanje od samog NBA.

Iako bi im to donelo pobedu pravljenje faula da bi se sprečila trojka je najveći kukavičluk u košarci koji postoji a da se ja pitam za takav faul bi se šutirala 3 slobodnjaka.
100% sam uz Popoviča, ovo što je uradio i ono što će tek uraditi u sedmoj tekmi nadam se...

scorpio2x

pre 10 godina

posle bitke svi su generali... realno Maiami je imao mnogo srece, usle su im dve trojke, obe lopte se odbile slucajno do Bosa i Milera, onaj klinac promasio bacanje, pa Manu takodje...
Pop je kriv ili nije... evropljani bi ovo, ovi ono... takve stvari se (retko) desavaju i ovde i onde - zato treba gledati kosarku... Mnogo dobra utakmica! Bice tesko da se SA vrati ali...

Merchant nis

pre 10 godina

"U istom napadu Popović je na klupi ostavio Tima Dankana, a upravo je ‘njegov’ igrač Kris Boš uhvatio loptu u napadu i asistirao Alenu za trojku."Ista stvar kad je Vogl (trener Indijane) stavio Hiberta na klupu pa je LeBron polozio za pobedu.Bilo je dosta sudijskih propusta i na jednoj i na drugoj strani ipak ne mogu da docekam majstoricu sigurno ce biti uzbudljivo Big Fundamental vs Bosh Frenchman vs Dwade and Gino vs The King imam osecaj da ce biti neizvezno i da ce se pobednik znati na samom kraju mozda cak i budu produzeci

Bojan

pre 10 godina

(arnold, 19. jun 2013 23:29)
ne znam kako mozes cista srca napisati da je prodao 6 od 7 poslednjih suteva.
da, kad pregledas boxscore vidis da je promasio sut, napravio faul u napadu, izgubio dve lopte zaredom, promasio sut, pogodio, pa opet promasio.
Ali pre nego sto je promasio taj prvi, covek je od pocetka cetvrtine dao 6 od 7, imao skokove u napadu i sve to uz odlicnu igru u odbrani.
Zatim jedan promasaj, pa mora nekada covek da promasi :), zatim ulazi Vejd i remeti koncepciju igre u tom trenutku. Lebron pravi poziciju, ne dobija loptu, a zatim prestrogo dobija faul, nije tu nista covek zabrljao. zatim dolaze 2 lopte u dva napada koja je organizovao, i to je ste covek zabrljao, a sekvenca promasaj, pogodak, promasaj je sasvim ok, to su sutevi za 3 i poprilicno je bio okruzen protivnickim igracima, a i uzmi u obzir da nije promasio prvi sut, drugog ne bi ni bilo, vec samo treceg, tako da je covek poentirao u jednom od dva napada, sto je odlicno.
spoelstra nije smehotresan trener, ume da prilagodjava ekipu situaciji, ipak, mislim da nije autoritet. Ako imas ekipu koja je -10 pretvorila u +3 zasto na 4 minuta do kraja uvoditi Vejda koji ocigledno nije u top formi i za 3 minuta se sa +3 doslo na -5, pa su se uz dosta srece izvukli, da nisu nista menjali Lebron bi zavrsio mec bez problema.

arnold

pre 10 godina

Ne sumnjam da je Lebron bio umoran, ali igrac takvog kalibra i zarade ne sme da proda 6 od poslednjih 7 lopti. Ja ne znam da li igraci slusaju onog smehotresa od trenera Majamija ili sami odlucuju sta ce da rade, ali kreacija u finisu - daj loptu Lebronu i skloni se pa sta bude je smesna, bre. A covek ne moze da pogodi nista, promasi ceo kos, ispada mu lopta, faul u napadu. O poslednjem napadu i asistenciji Dankana necu ni da pricam. Jeste bilo uzbudljivo, ali za finale previse kilavo. San Antonio je mnogo ozbiljnija ekipa.

miki

pre 10 godina

Ne mogu da vjerujem da citam komentare tipa "NBA je show biznis" i kao sve je podredjeno tome,a u Evropi "veliki" treneri kao nebi dozvolili da im neko sutira za 3 poena par sekundi prije kraja zato sto je u Evropi valjda pobjeda vaznija od zarade ili sta.Pa da je show bisnis u pitanju Miami bi sinoc bio pusten da podere Suprse 30 razlike(ako se vec trazila 7 utakmica) i nebi odlucivao zadnji sut Alenna par sekundi prije kraja.Mislim da ni James nije mogao da u ime show bisnisa planira da mu se nakon prvog pokusaja suta za 3 poena(kada je smanjio na -2)lopta odbije i da dobije priliku za novi sut.Pa ni sam Spilberg ono nebi rezirao sinoc.

Manu upropastio

pre 10 godina

@PimPong
Ne razumem tvoj komentar. Trebalo je praviti faul pri skoku na Bosh-u. On bi bacao dva bacanja bez obzira na continuation jer je SA vec bio izasao iz bonusa. Ako pogodi oba SA je pola kosa u prednosti i ima loptu. Ovako su popili Allen-ovu trojku. Pop je najbolji trener u NBA ali ovde se ne slazemo.

nepisana pravila

pre 10 godina

nisu pravili faul jer se to nikada ne radi u nba. niti ce se raditi. to ne radi ni majami niti bilo ko drugi. ono sto su oni uradili su bili snazni faulovi kako bi se zaustavio pogodak igraca a ne pravljenje "penal zavrsnice" da protivnik ne bi sutnuo trojku. tako da je pitanje bilo glupo i pokazuje da novinar bas i nije poznavalac nba kosarke.

meljo

pre 10 godina

Navijam za San Antonio,ali ovo im je "Bye,Bye",a Popović je izjavom sve rekao,mora se uzeti u obzir da je NBA jedan veliki cirkus,tako da i ova priča sa pravljenjem faula je u sklopu toga,to ko Evropljana ne bi nikad moglo da prođe i zato je evropska košarka umetnost u svakom pogledu ,a pogotovo na taktičkom planu za ove neandertalce iz NBA i njihovo shvatanje košarke,imam osećaj da 90% njihove publike ni pravila ne zna,nego dolaze na utakmice obučeni kao klovnovi...

Stanimir Branimir

pre 10 godina

Za ove što misle da je trebalo da se sviraju tehničke kod faulova u kontrama, da im kažem da je Evroliga završena pre mesec dana.

Mare

pre 10 godina

Uzivaj kralju u svom vremenu! Valjda ce tvojih "5 minuta" duze da traje, hejteri su tu da te pljuju jer si najbolji. Zasluzujes svaki individualni i klubski naslov, vec 3 godine ubedljivo najbolji na planeti!!!

sas

pre 10 godina

(ronnie o sullivan, 19. jun 2013 21:04)

Junačino James je odigrao 50 minuta,cijelo 2. poluvrijeme i produžetak,jel ti palo na pamet da je možda bio umoran,sam je preokrenuo utakmicu uz pomoć 2 trice Chalmersa i Battier i jedan koš Ray Allena,2 trice je asistirao a sve ostalo je sam zabio,čuvao je Parkera cijelu zadnju četvrtinu,čovjek je napravio svoj dio posla,dobio je pomoć na kraju u Ray Allenu i uz ofenzivne skokove Wadea i Bosha su uspjeli produžetak izborit.Čovjek se umorio,griješio,pogađao,promašivao i vrhunski čuvao Parkera koji je šutirao 6 od 24.Na kraju su dobili utakmicu i što ti sad ne valja(Skip Bayless)?

ronnie o sullivan

pre 10 godina

Iako je odigrao odlicnu poslednju cetvrtinu ,ponovo po ko zna koji put dokazao da nije "clutch " igrac,izgubio je sve moguce lopte u poslednjih 3 minuta regularnog dela,pogodio je trojku posle srecnog odbitka,mnogo srece za majami i neverovatna cinjenica da nisu pravili faul na 95 92,20 sec pred kraj!moram naglasiti dve ciste tehnicke greske majamija nisu svirane koje bi prelomile mec kao i faul nad djinobilijem u poslednjem minutu produzetka!sve u svemu mislim da sada Majami ima 90 % titulu u dzepu!

PimPong

pre 10 godina

Razlog zbog kojeg se treneri boje da kazu igracima da fauliraju kad vode sa tri poena u NBA je taj sto postoji ono "continuation" pravilo. Odnosno, sudije nemaju neki regularni kriterij kad ce da dosude bacanja jer je igrac u fazi suta a kad ne. U Evropi je mnogo teze izboriti ta bacanja. Znaci, u NBA, ako neko dribla loptu na centru u trentuku kad je fauliran, cak i ako je okrenut kosu ledjima, odmah loptu uzima u ruke i sutira, da bi iznudio bacanja. Sad, vecina sudija nece dosuditi ta bacanja, ali ima i onih koji bi to uradili uz dobru glumu, naravno. Zbog toga se treneri ustrucavaju da to rade, pogotovo ako igra neko kao Lebron, koji u jednom koraku predje cetvtrtinu terena.

xerox

pre 10 godina

Posto "oni to ne rade", sada Greg moze samo da gleda gubitak titule koju je imao u dzepu. I moze ponosno da kaze da je on najvise zasluzan za to!
Zato Majami "to radi" pa itekako znaju da naprave brutalan faul (koji je u Evropi nesportski, ali ne i u NBA-u) kad protivnik ima kontru i otvoren put ka kosu. Zato ce da budu prvaci. I treba.

Cole

pre 10 godina

Čak i kada bi sve sportske mećeve poredili
(pomešali babe i žabe - tenis, fudbal...)
ova utakmica je svakako jedna od najboljih
koje sam gledao u poslednjih par godina.
Sve je bilo što treba da bude - očaj, sjaj,
neverovatni pogotci, promašaji, drama...

les lionceaux

pre 10 godina

ni Pešić u Indianapolisu nije tražio pravljenje faula nad Amerima.. tada Andre Miler nije pogodio, a Gurović (čini mi se da je on čuvao Redžija) nije radio faul čak ni u jednom trenutku kad je lopta stigla do Redžija

Karl Malone the mailman

pre 10 godina

Kada dobijes ovakvu utakmicu to moze da katapultira ceo tim na sledeci nivo a isto tako da unisti one koji su izgubili.
Podsetilo me sve ovo na seriju izmedju Lejkersa i Finiksa iz 2006 samo sto ulog nije isti.
Majami je u ogromnoj psiholoskoj prednosti.

Anthraxs

pre 10 godina

Vjerovatno jedan od najvecih klasika NBA ikada. Zaista fantasticna utakmica, fantastican povratak Miamia, i fantasticna kompletna serija. Ja i dalje vjerujem da San Antonio moze do titule. IDEMO MAMUZE!!!!!!!!!!!!!!

Anthraxs

pre 10 godina

Vjerovatno jedan od najvecih klasika NBA ikada. Zaista fantasticna utakmica, fantastican povratak Miamia, i fantasticna kompletna serija. Ja i dalje vjerujem da San Antonio moze do titule. IDEMO MAMUZE!!!!!!!!!!!!!!

Karl Malone the mailman

pre 10 godina

Kada dobijes ovakvu utakmicu to moze da katapultira ceo tim na sledeci nivo a isto tako da unisti one koji su izgubili.
Podsetilo me sve ovo na seriju izmedju Lejkersa i Finiksa iz 2006 samo sto ulog nije isti.
Majami je u ogromnoj psiholoskoj prednosti.

xerox

pre 10 godina

Posto "oni to ne rade", sada Greg moze samo da gleda gubitak titule koju je imao u dzepu. I moze ponosno da kaze da je on najvise zasluzan za to!
Zato Majami "to radi" pa itekako znaju da naprave brutalan faul (koji je u Evropi nesportski, ali ne i u NBA-u) kad protivnik ima kontru i otvoren put ka kosu. Zato ce da budu prvaci. I treba.

Cole

pre 10 godina

Čak i kada bi sve sportske mećeve poredili
(pomešali babe i žabe - tenis, fudbal...)
ova utakmica je svakako jedna od najboljih
koje sam gledao u poslednjih par godina.
Sve je bilo što treba da bude - očaj, sjaj,
neverovatni pogotci, promašaji, drama...

les lionceaux

pre 10 godina

ni Pešić u Indianapolisu nije tražio pravljenje faula nad Amerima.. tada Andre Miler nije pogodio, a Gurović (čini mi se da je on čuvao Redžija) nije radio faul čak ni u jednom trenutku kad je lopta stigla do Redžija

sas

pre 10 godina

(ronnie o sullivan, 19. jun 2013 21:04)

Junačino James je odigrao 50 minuta,cijelo 2. poluvrijeme i produžetak,jel ti palo na pamet da je možda bio umoran,sam je preokrenuo utakmicu uz pomoć 2 trice Chalmersa i Battier i jedan koš Ray Allena,2 trice je asistirao a sve ostalo je sam zabio,čuvao je Parkera cijelu zadnju četvrtinu,čovjek je napravio svoj dio posla,dobio je pomoć na kraju u Ray Allenu i uz ofenzivne skokove Wadea i Bosha su uspjeli produžetak izborit.Čovjek se umorio,griješio,pogađao,promašivao i vrhunski čuvao Parkera koji je šutirao 6 od 24.Na kraju su dobili utakmicu i što ti sad ne valja(Skip Bayless)?

miki

pre 10 godina

Ne mogu da vjerujem da citam komentare tipa "NBA je show biznis" i kao sve je podredjeno tome,a u Evropi "veliki" treneri kao nebi dozvolili da im neko sutira za 3 poena par sekundi prije kraja zato sto je u Evropi valjda pobjeda vaznija od zarade ili sta.Pa da je show bisnis u pitanju Miami bi sinoc bio pusten da podere Suprse 30 razlike(ako se vec trazila 7 utakmica) i nebi odlucivao zadnji sut Alenna par sekundi prije kraja.Mislim da ni James nije mogao da u ime show bisnisa planira da mu se nakon prvog pokusaja suta za 3 poena(kada je smanjio na -2)lopta odbije i da dobije priliku za novi sut.Pa ni sam Spilberg ono nebi rezirao sinoc.

meljo

pre 10 godina

Navijam za San Antonio,ali ovo im je "Bye,Bye",a Popović je izjavom sve rekao,mora se uzeti u obzir da je NBA jedan veliki cirkus,tako da i ova priča sa pravljenjem faula je u sklopu toga,to ko Evropljana ne bi nikad moglo da prođe i zato je evropska košarka umetnost u svakom pogledu ,a pogotovo na taktičkom planu za ove neandertalce iz NBA i njihovo shvatanje košarke,imam osećaj da 90% njihove publike ni pravila ne zna,nego dolaze na utakmice obučeni kao klovnovi...

Stanimir Branimir

pre 10 godina

Za ove što misle da je trebalo da se sviraju tehničke kod faulova u kontrama, da im kažem da je Evroliga završena pre mesec dana.

Mare

pre 10 godina

Uzivaj kralju u svom vremenu! Valjda ce tvojih "5 minuta" duze da traje, hejteri su tu da te pljuju jer si najbolji. Zasluzujes svaki individualni i klubski naslov, vec 3 godine ubedljivo najbolji na planeti!!!

Bojan

pre 10 godina

(arnold, 19. jun 2013 23:29)
ne znam kako mozes cista srca napisati da je prodao 6 od 7 poslednjih suteva.
da, kad pregledas boxscore vidis da je promasio sut, napravio faul u napadu, izgubio dve lopte zaredom, promasio sut, pogodio, pa opet promasio.
Ali pre nego sto je promasio taj prvi, covek je od pocetka cetvrtine dao 6 od 7, imao skokove u napadu i sve to uz odlicnu igru u odbrani.
Zatim jedan promasaj, pa mora nekada covek da promasi :), zatim ulazi Vejd i remeti koncepciju igre u tom trenutku. Lebron pravi poziciju, ne dobija loptu, a zatim prestrogo dobija faul, nije tu nista covek zabrljao. zatim dolaze 2 lopte u dva napada koja je organizovao, i to je ste covek zabrljao, a sekvenca promasaj, pogodak, promasaj je sasvim ok, to su sutevi za 3 i poprilicno je bio okruzen protivnickim igracima, a i uzmi u obzir da nije promasio prvi sut, drugog ne bi ni bilo, vec samo treceg, tako da je covek poentirao u jednom od dva napada, sto je odlicno.
spoelstra nije smehotresan trener, ume da prilagodjava ekipu situaciji, ipak, mislim da nije autoritet. Ako imas ekipu koja je -10 pretvorila u +3 zasto na 4 minuta do kraja uvoditi Vejda koji ocigledno nije u top formi i za 3 minuta se sa +3 doslo na -5, pa su se uz dosta srece izvukli, da nisu nista menjali Lebron bi zavrsio mec bez problema.

ronnie o sullivan

pre 10 godina

Iako je odigrao odlicnu poslednju cetvrtinu ,ponovo po ko zna koji put dokazao da nije "clutch " igrac,izgubio je sve moguce lopte u poslednjih 3 minuta regularnog dela,pogodio je trojku posle srecnog odbitka,mnogo srece za majami i neverovatna cinjenica da nisu pravili faul na 95 92,20 sec pred kraj!moram naglasiti dve ciste tehnicke greske majamija nisu svirane koje bi prelomile mec kao i faul nad djinobilijem u poslednjem minutu produzetka!sve u svemu mislim da sada Majami ima 90 % titulu u dzepu!

Manu upropastio

pre 10 godina

@PimPong
Ne razumem tvoj komentar. Trebalo je praviti faul pri skoku na Bosh-u. On bi bacao dva bacanja bez obzira na continuation jer je SA vec bio izasao iz bonusa. Ako pogodi oba SA je pola kosa u prednosti i ima loptu. Ovako su popili Allen-ovu trojku. Pop je najbolji trener u NBA ali ovde se ne slazemo.

nepisana pravila

pre 10 godina

nisu pravili faul jer se to nikada ne radi u nba. niti ce se raditi. to ne radi ni majami niti bilo ko drugi. ono sto su oni uradili su bili snazni faulovi kako bi se zaustavio pogodak igraca a ne pravljenje "penal zavrsnice" da protivnik ne bi sutnuo trojku. tako da je pitanje bilo glupo i pokazuje da novinar bas i nije poznavalac nba kosarke.

scorpio2x

pre 10 godina

posle bitke svi su generali... realno Maiami je imao mnogo srece, usle su im dve trojke, obe lopte se odbile slucajno do Bosa i Milera, onaj klinac promasio bacanje, pa Manu takodje...
Pop je kriv ili nije... evropljani bi ovo, ovi ono... takve stvari se (retko) desavaju i ovde i onde - zato treba gledati kosarku... Mnogo dobra utakmica! Bice tesko da se SA vrati ali...

PimPong

pre 10 godina

Razlog zbog kojeg se treneri boje da kazu igracima da fauliraju kad vode sa tri poena u NBA je taj sto postoji ono "continuation" pravilo. Odnosno, sudije nemaju neki regularni kriterij kad ce da dosude bacanja jer je igrac u fazi suta a kad ne. U Evropi je mnogo teze izboriti ta bacanja. Znaci, u NBA, ako neko dribla loptu na centru u trentuku kad je fauliran, cak i ako je okrenut kosu ledjima, odmah loptu uzima u ruke i sutira, da bi iznudio bacanja. Sad, vecina sudija nece dosuditi ta bacanja, ali ima i onih koji bi to uradili uz dobru glumu, naravno. Zbog toga se treneri ustrucavaju da to rade, pogotovo ako igra neko kao Lebron, koji u jednom koraku predje cetvtrtinu terena.

netsfan87

pre 10 godina

Navijam za San Antonio,ali ovo im je "Bye,Bye",a Popović je izjavom sve rekao,mora se uzeti u obzir da je NBA jedan veliki cirkus,tako da i ova priča sa pravljenjem faula je u sklopu toga,to ko Evropljana ne bi nikad moglo da prođe i zato je evropska košarka umetnost u svakom pogledu ,a pogotovo na taktičkom planu za ove neandertalce iz NBA i njihovo shvatanje košarke,imam osećaj da 90% njihove publike ni pravila ne zna,nego dolaze na utakmice obučeni kao klovnovi...
(meljo, 19. jun 2013 21:44)

Kako možeš da kažeš tako nešto?Sam pokazuješ da nemaš pojma o košarci.
Regularna sezona NBA možda jeste cirkus ali plej-of a naročito finale su svetlosne godine od cirkusa.Za razliku od Evrope gde postoji samo pick and roll i šut za 3p u NBA imaš mnogo više poteza i taktičkih i onig za gledanje.Evropska košarka se uopšte ne može porediti ni sa NCAA koja je po meni čak u neku ruku i bolja i lepša za gledanje od samog NBA.

Iako bi im to donelo pobedu pravljenje faula da bi se sprečila trojka je najveći kukavičluk u košarci koji postoji a da se ja pitam za takav faul bi se šutirala 3 slobodnjaka.
100% sam uz Popoviča, ovo što je uradio i ono što će tek uraditi u sedmoj tekmi nadam se...

arnold

pre 10 godina

Ne sumnjam da je Lebron bio umoran, ali igrac takvog kalibra i zarade ne sme da proda 6 od poslednjih 7 lopti. Ja ne znam da li igraci slusaju onog smehotresa od trenera Majamija ili sami odlucuju sta ce da rade, ali kreacija u finisu - daj loptu Lebronu i skloni se pa sta bude je smesna, bre. A covek ne moze da pogodi nista, promasi ceo kos, ispada mu lopta, faul u napadu. O poslednjem napadu i asistenciji Dankana necu ni da pricam. Jeste bilo uzbudljivo, ali za finale previse kilavo. San Antonio je mnogo ozbiljnija ekipa.

jorgovan

pre 10 godina

ne pravi se faul jer se daje protivniku pravo da svojom vestinom izbori pobedu,produzetak itd,medjusobno postovanje
(drew, 20. jun 2013 00:47)
Bravo za komentar!
Neko rece da se faul ne pravi iz razloga kontinuejsn pravila,rece i osta ziv!
Faul se ne pravi iz fer plej razloga i to je jedini razlog.To su jednostavno neka pravila NBA.
Ima i ono pravilo kad je zadnji napad utakmice i jedna ekipa ima nedostiznu prednost,ekipa prevede loptu i saceka da vreme istekne bez pokusaja da se poentira.Tako je jednom prilikom Lilard ove sezone postigao poene u toj situaciji pa mu je neko od starijih igraca protivnicke ekipe drzao lekcije posle tog poteza i tu se digla prasina posle meca.
Jedva cekam mec sutra!!!

Merchant nis

pre 10 godina

"U istom napadu Popović je na klupi ostavio Tima Dankana, a upravo je ‘njegov’ igrač Kris Boš uhvatio loptu u napadu i asistirao Alenu za trojku."Ista stvar kad je Vogl (trener Indijane) stavio Hiberta na klupu pa je LeBron polozio za pobedu.Bilo je dosta sudijskih propusta i na jednoj i na drugoj strani ipak ne mogu da docekam majstoricu sigurno ce biti uzbudljivo Big Fundamental vs Bosh Frenchman vs Dwade and Gino vs The King imam osecaj da ce biti neizvezno i da ce se pobednik znati na samom kraju mozda cak i budu produzeci

ronnie o sullivan

pre 10 godina

Iako je odigrao odlicnu poslednju cetvrtinu ,ponovo po ko zna koji put dokazao da nije "clutch " igrac,izgubio je sve moguce lopte u poslednjih 3 minuta regularnog dela,pogodio je trojku posle srecnog odbitka,mnogo srece za majami i neverovatna cinjenica da nisu pravili faul na 95 92,20 sec pred kraj!moram naglasiti dve ciste tehnicke greske majamija nisu svirane koje bi prelomile mec kao i faul nad djinobilijem u poslednjem minutu produzetka!sve u svemu mislim da sada Majami ima 90 % titulu u dzepu!

meljo

pre 10 godina

Navijam za San Antonio,ali ovo im je "Bye,Bye",a Popović je izjavom sve rekao,mora se uzeti u obzir da je NBA jedan veliki cirkus,tako da i ova priča sa pravljenjem faula je u sklopu toga,to ko Evropljana ne bi nikad moglo da prođe i zato je evropska košarka umetnost u svakom pogledu ,a pogotovo na taktičkom planu za ove neandertalce iz NBA i njihovo shvatanje košarke,imam osećaj da 90% njihove publike ni pravila ne zna,nego dolaze na utakmice obučeni kao klovnovi...

Anthraxs

pre 10 godina

Vjerovatno jedan od najvecih klasika NBA ikada. Zaista fantasticna utakmica, fantastican povratak Miamia, i fantasticna kompletna serija. Ja i dalje vjerujem da San Antonio moze do titule. IDEMO MAMUZE!!!!!!!!!!!!!!

xerox

pre 10 godina

Posto "oni to ne rade", sada Greg moze samo da gleda gubitak titule koju je imao u dzepu. I moze ponosno da kaze da je on najvise zasluzan za to!
Zato Majami "to radi" pa itekako znaju da naprave brutalan faul (koji je u Evropi nesportski, ali ne i u NBA-u) kad protivnik ima kontru i otvoren put ka kosu. Zato ce da budu prvaci. I treba.

arnold

pre 10 godina

Ne sumnjam da je Lebron bio umoran, ali igrac takvog kalibra i zarade ne sme da proda 6 od poslednjih 7 lopti. Ja ne znam da li igraci slusaju onog smehotresa od trenera Majamija ili sami odlucuju sta ce da rade, ali kreacija u finisu - daj loptu Lebronu i skloni se pa sta bude je smesna, bre. A covek ne moze da pogodi nista, promasi ceo kos, ispada mu lopta, faul u napadu. O poslednjem napadu i asistenciji Dankana necu ni da pricam. Jeste bilo uzbudljivo, ali za finale previse kilavo. San Antonio je mnogo ozbiljnija ekipa.

Mare

pre 10 godina

Uzivaj kralju u svom vremenu! Valjda ce tvojih "5 minuta" duze da traje, hejteri su tu da te pljuju jer si najbolji. Zasluzujes svaki individualni i klubski naslov, vec 3 godine ubedljivo najbolji na planeti!!!

nepisana pravila

pre 10 godina

nisu pravili faul jer se to nikada ne radi u nba. niti ce se raditi. to ne radi ni majami niti bilo ko drugi. ono sto su oni uradili su bili snazni faulovi kako bi se zaustavio pogodak igraca a ne pravljenje "penal zavrsnice" da protivnik ne bi sutnuo trojku. tako da je pitanje bilo glupo i pokazuje da novinar bas i nije poznavalac nba kosarke.

PimPong

pre 10 godina

Razlog zbog kojeg se treneri boje da kazu igracima da fauliraju kad vode sa tri poena u NBA je taj sto postoji ono "continuation" pravilo. Odnosno, sudije nemaju neki regularni kriterij kad ce da dosude bacanja jer je igrac u fazi suta a kad ne. U Evropi je mnogo teze izboriti ta bacanja. Znaci, u NBA, ako neko dribla loptu na centru u trentuku kad je fauliran, cak i ako je okrenut kosu ledjima, odmah loptu uzima u ruke i sutira, da bi iznudio bacanja. Sad, vecina sudija nece dosuditi ta bacanja, ali ima i onih koji bi to uradili uz dobru glumu, naravno. Zbog toga se treneri ustrucavaju da to rade, pogotovo ako igra neko kao Lebron, koji u jednom koraku predje cetvtrtinu terena.

Stanimir Branimir

pre 10 godina

Za ove što misle da je trebalo da se sviraju tehničke kod faulova u kontrama, da im kažem da je Evroliga završena pre mesec dana.

Karl Malone the mailman

pre 10 godina

Kada dobijes ovakvu utakmicu to moze da katapultira ceo tim na sledeci nivo a isto tako da unisti one koji su izgubili.
Podsetilo me sve ovo na seriju izmedju Lejkersa i Finiksa iz 2006 samo sto ulog nije isti.
Majami je u ogromnoj psiholoskoj prednosti.

sas

pre 10 godina

(ronnie o sullivan, 19. jun 2013 21:04)

Junačino James je odigrao 50 minuta,cijelo 2. poluvrijeme i produžetak,jel ti palo na pamet da je možda bio umoran,sam je preokrenuo utakmicu uz pomoć 2 trice Chalmersa i Battier i jedan koš Ray Allena,2 trice je asistirao a sve ostalo je sam zabio,čuvao je Parkera cijelu zadnju četvrtinu,čovjek je napravio svoj dio posla,dobio je pomoć na kraju u Ray Allenu i uz ofenzivne skokove Wadea i Bosha su uspjeli produžetak izborit.Čovjek se umorio,griješio,pogađao,promašivao i vrhunski čuvao Parkera koji je šutirao 6 od 24.Na kraju su dobili utakmicu i što ti sad ne valja(Skip Bayless)?

netsfan87

pre 10 godina

Navijam za San Antonio,ali ovo im je "Bye,Bye",a Popović je izjavom sve rekao,mora se uzeti u obzir da je NBA jedan veliki cirkus,tako da i ova priča sa pravljenjem faula je u sklopu toga,to ko Evropljana ne bi nikad moglo da prođe i zato je evropska košarka umetnost u svakom pogledu ,a pogotovo na taktičkom planu za ove neandertalce iz NBA i njihovo shvatanje košarke,imam osećaj da 90% njihove publike ni pravila ne zna,nego dolaze na utakmice obučeni kao klovnovi...
(meljo, 19. jun 2013 21:44)

Kako možeš da kažeš tako nešto?Sam pokazuješ da nemaš pojma o košarci.
Regularna sezona NBA možda jeste cirkus ali plej-of a naročito finale su svetlosne godine od cirkusa.Za razliku od Evrope gde postoji samo pick and roll i šut za 3p u NBA imaš mnogo više poteza i taktičkih i onig za gledanje.Evropska košarka se uopšte ne može porediti ni sa NCAA koja je po meni čak u neku ruku i bolja i lepša za gledanje od samog NBA.

Iako bi im to donelo pobedu pravljenje faula da bi se sprečila trojka je najveći kukavičluk u košarci koji postoji a da se ja pitam za takav faul bi se šutirala 3 slobodnjaka.
100% sam uz Popoviča, ovo što je uradio i ono što će tek uraditi u sedmoj tekmi nadam se...

Manu upropastio

pre 10 godina

@PimPong
Ne razumem tvoj komentar. Trebalo je praviti faul pri skoku na Bosh-u. On bi bacao dva bacanja bez obzira na continuation jer je SA vec bio izasao iz bonusa. Ako pogodi oba SA je pola kosa u prednosti i ima loptu. Ovako su popili Allen-ovu trojku. Pop je najbolji trener u NBA ali ovde se ne slazemo.

Merchant nis

pre 10 godina

"U istom napadu Popović je na klupi ostavio Tima Dankana, a upravo je ‘njegov’ igrač Kris Boš uhvatio loptu u napadu i asistirao Alenu za trojku."Ista stvar kad je Vogl (trener Indijane) stavio Hiberta na klupu pa je LeBron polozio za pobedu.Bilo je dosta sudijskih propusta i na jednoj i na drugoj strani ipak ne mogu da docekam majstoricu sigurno ce biti uzbudljivo Big Fundamental vs Bosh Frenchman vs Dwade and Gino vs The King imam osecaj da ce biti neizvezno i da ce se pobednik znati na samom kraju mozda cak i budu produzeci

les lionceaux

pre 10 godina

ni Pešić u Indianapolisu nije tražio pravljenje faula nad Amerima.. tada Andre Miler nije pogodio, a Gurović (čini mi se da je on čuvao Redžija) nije radio faul čak ni u jednom trenutku kad je lopta stigla do Redžija

Cole

pre 10 godina

Čak i kada bi sve sportske mećeve poredili
(pomešali babe i žabe - tenis, fudbal...)
ova utakmica je svakako jedna od najboljih
koje sam gledao u poslednjih par godina.
Sve je bilo što treba da bude - očaj, sjaj,
neverovatni pogotci, promašaji, drama...

jorgovan

pre 10 godina

ne pravi se faul jer se daje protivniku pravo da svojom vestinom izbori pobedu,produzetak itd,medjusobno postovanje
(drew, 20. jun 2013 00:47)
Bravo za komentar!
Neko rece da se faul ne pravi iz razloga kontinuejsn pravila,rece i osta ziv!
Faul se ne pravi iz fer plej razloga i to je jedini razlog.To su jednostavno neka pravila NBA.
Ima i ono pravilo kad je zadnji napad utakmice i jedna ekipa ima nedostiznu prednost,ekipa prevede loptu i saceka da vreme istekne bez pokusaja da se poentira.Tako je jednom prilikom Lilard ove sezone postigao poene u toj situaciji pa mu je neko od starijih igraca protivnicke ekipe drzao lekcije posle tog poteza i tu se digla prasina posle meca.
Jedva cekam mec sutra!!!

miki

pre 10 godina

Ne mogu da vjerujem da citam komentare tipa "NBA je show biznis" i kao sve je podredjeno tome,a u Evropi "veliki" treneri kao nebi dozvolili da im neko sutira za 3 poena par sekundi prije kraja zato sto je u Evropi valjda pobjeda vaznija od zarade ili sta.Pa da je show bisnis u pitanju Miami bi sinoc bio pusten da podere Suprse 30 razlike(ako se vec trazila 7 utakmica) i nebi odlucivao zadnji sut Alenna par sekundi prije kraja.Mislim da ni James nije mogao da u ime show bisnisa planira da mu se nakon prvog pokusaja suta za 3 poena(kada je smanjio na -2)lopta odbije i da dobije priliku za novi sut.Pa ni sam Spilberg ono nebi rezirao sinoc.

Bojan

pre 10 godina

(arnold, 19. jun 2013 23:29)
ne znam kako mozes cista srca napisati da je prodao 6 od 7 poslednjih suteva.
da, kad pregledas boxscore vidis da je promasio sut, napravio faul u napadu, izgubio dve lopte zaredom, promasio sut, pogodio, pa opet promasio.
Ali pre nego sto je promasio taj prvi, covek je od pocetka cetvrtine dao 6 od 7, imao skokove u napadu i sve to uz odlicnu igru u odbrani.
Zatim jedan promasaj, pa mora nekada covek da promasi :), zatim ulazi Vejd i remeti koncepciju igre u tom trenutku. Lebron pravi poziciju, ne dobija loptu, a zatim prestrogo dobija faul, nije tu nista covek zabrljao. zatim dolaze 2 lopte u dva napada koja je organizovao, i to je ste covek zabrljao, a sekvenca promasaj, pogodak, promasaj je sasvim ok, to su sutevi za 3 i poprilicno je bio okruzen protivnickim igracima, a i uzmi u obzir da nije promasio prvi sut, drugog ne bi ni bilo, vec samo treceg, tako da je covek poentirao u jednom od dva napada, sto je odlicno.
spoelstra nije smehotresan trener, ume da prilagodjava ekipu situaciji, ipak, mislim da nije autoritet. Ako imas ekipu koja je -10 pretvorila u +3 zasto na 4 minuta do kraja uvoditi Vejda koji ocigledno nije u top formi i za 3 minuta se sa +3 doslo na -5, pa su se uz dosta srece izvukli, da nisu nista menjali Lebron bi zavrsio mec bez problema.

scorpio2x

pre 10 godina

posle bitke svi su generali... realno Maiami je imao mnogo srece, usle su im dve trojke, obe lopte se odbile slucajno do Bosa i Milera, onaj klinac promasio bacanje, pa Manu takodje...
Pop je kriv ili nije... evropljani bi ovo, ovi ono... takve stvari se (retko) desavaju i ovde i onde - zato treba gledati kosarku... Mnogo dobra utakmica! Bice tesko da se SA vrati ali...