pitam se
pre 10 godina
Sa Pintu nije POTREBAN u prelaznom roku.Pa, ljudi ko sastavlja tim u Zvezdi ako ne trener da li onda možda čović,Vučić Stojadinović navijači...ko?
Nedelja, 16.06.2013.
12:46
Upravni odbor Crvene zvezde odlučio je da klub podigne novi kredit na pet godina otplate, kako bi se regulisala dugovanja prema igračima i radnoj zajednici.
Izvor: B92
pre 10 godina
Sa Pintu nije POTREBAN u prelaznom roku.Pa, ljudi ko sastavlja tim u Zvezdi ako ne trener da li onda možda čović,Vučić Stojadinović navijači...ko?
pre 10 godina
@(darko1311, 17. jun 2013 00:27)
Kada si vec takav Srbin, trebalo bi da znas da se kaze brizi a ne brigi... I takvi se busaju da su Srbi a ostale prozivaju...
Nego, ne pricaju o kreditu ljudi za dzabe, samo pokusavaju da otvore oci ostalima. Ako ste procitali teks, videli ste da taj kredit nece sluziti za reprogramiranje nekih ranijih (manje povoljnih) vec za isplate zaostalih plata, a to je vec smesan potez kada si duzan preko 40 miliona. I opet ista prica ko za vreme Lukica, mnogi pricaju "nemojte brinuti vi za nas", a opet ce se isto dogoditi... Obicno kada se covek jednom opece, vise ne stavlja ruku na vrucu ringlu, ali ocigledno da vi to volite...
pre 10 godina
@emirati Tridesetak manjih sponzora? Gde si to video? Pa i kada bi ih prikupio niko od njih lovu ne bi dao. Zamisli da das pare i to milionce a da pored tebe postoji jos 29 sponzora. Sta mislis, koliko bi vremena trebalo da prodje da se to njima isplati u PR novcu (i to u Srbiji)?
pre 10 godina
Sto da ne.Kada moze drzava da se zaduzuje zasto ne moze i Zvezda.Treba ocistiti sve ranije dugove.Pametna odluka.Ako je kredit povoljan sto da ne.I ja imam dug uzeo novi za refinansiranje starog. (OK, 16. jun 2013 12:52) Ocito si direktor neke banke pa se sada malo reklamiras.
pre 10 godina
Za sve zabrinute zagrebcane hvala na brigi ali ne treba vi ste ipak iz susedne zemlje,a ja kao ljubitelj fudbala koji prati uglavnom sva nacionalna prvenstva ja bih ih pitao kome je prodat Markovic BENFICI ILI CELSIJU i kada? HVALA
pre 10 godina
Samo vi uzmite kredit pa ce te zavrsiti gore nego u vreme Lukica.
pre 10 godina
kakav je to tim zvezda kad kupuju igrace od credita..vidi te neku banku s'malo kamate..
pre 10 godina
jedino da odete da cassino da igrate poker sa tim kreditom tu mozda pobedite a ovako odose i te pare haha
pre 10 godina
Pravi dug Zvezde je preko 60 miliona evra ( sa kamatama ) to niko ne spominje !
Ovi igraci sto odlaze " bez obestecenja" - nije bas tako.Pa svi su igrali bez dinara nadoknade ( klubovi iz kojeg su dosli - oni su osteceni ).
Resenje : Bolje tridesetak " manjih sponzora" npr. po milion evra / nego jedan,dva " vecih" pa nikad ne dobijes pare ,koje su vezane za igranje u Evropi i titulu !?
Menadzere proterati - klub treba da ima svog zaposlenog menadzera ! Ne moze " preko noci" ali krenuti sa klincima !
pre 10 godina
(barracuda, 16. jun 2013 20:10) ti porediš Glazgov Rendžers i Crvenu Zvezdu? Možda možeš s Partizanom, sa Zvezdom ne.
pre 10 godina
Koja banka ce da im da kredit? Kad duguju i bogu i narodu!
pre 10 godina
Katanac!
pre 10 godina
@bankar i ekonomista,
na kom si privatnom fakultetu zavrsio ekonomiju?
pre 10 godina
Za Zvezdu inače navija jedan visoki vladin funkcioner, pa je ona sada bitna stvar u vaterpolu, košarci, fudbalu. Novom predsedniku C.Zvezde država će, kako izgleda, dati i pravi budžet. Od državnih para i interesa, dabome.
Niko u vladi Srbije ne razmišlja o primeru Glazgov Rendžersa iz Škotske. To je klub koji ima evropski renome, jedan od ponosa Škotske, jedan od dva njihova svetska ambasadora. Ipak, uprkos takvoj reputaciji i činjenici da pola političara u Škotskoj navija za Rendžerse nikome od njih nije palo na pamet da tom klubu uplaćuju novac poreskih obveznika i tako su se Rendžersi preselili u četvrtu škotsku ligu zbog finansijskih problema. E sad, evo jedne paralele. U Škotskoj funkcioniše pravna država. U pravnoj državi pravosuđe i sistem štite prava poverilaca i niko nelikvidan ne može da posluje i vara svoje poverioce. Kod nas to može, ako imate političke veze. Primer su upravo vaterpolo i košarkaški klubovi Crvena zvezda. Oni, zapravo, više ne postoje. Ne postoje oni klubovi koji su postojali pre i koji su bili institucije srpskog sporta. Ti klubovi su finansijski kolabirali, a onda se neko "genijalno" dosetio da ih "spase" tako što će bukvalno napraviti novo pravno lice, nazvati ga nešto drugačije (umesto KK "Crvena Zvezda" napraviti potpuno novo pravno lice "KK Crvena Zvezda Beograd") i tako početi od nule. Odnosno-tako se osloboditi dugova i prevariti svoje poverioce i državni budžet kojem se ne plaćaju zaostale obaveze...
pre 10 godina
koliko zabrinutih grobara na vesyi o zvezdi. hvala vam sto brinete
pre 10 godina
" Svako pametan bi uradio ovo sto je Zvezda uradila.Jedan MU koji je proslu godinu zavrsio sa minusom od 324 miliona funti deficita kreditno se zaduzuje i jos su akcije MU na NY berzi. Takodje i jedan Real Madrid je proslu godinu zavrsio sa 186 miliona evra deficita."
Ali vi se I dalje uporedjujete sa njima. Jedan real vraca kredit od prodaje dresova, da prodaju pola klupe koja I onako slabo igra, vratili bi kredit. O cemu ti pricas care? Pa vi sve igrace sa sve infrastrukturom da prodate ne mozete da vratite dug... Ne nasladjujem se niti bilo sta, ali ovakve nebuloze mi dizu pritisak.
pre 10 godina
@bankar i ekonomista
Jao onome kome ti dajes savete u vezi sa novcem.
pre 10 godina
@ (Bankar i ekonomista, 16. jun 2013 16:43)
Slazem se sa tobom da je bolje reprogramirati dug po povoljnijim kamatnim stopama,ali ti si u svom komentaru zanemario najbitniju cinjenicu a to je da se i taj "povoljni" kredit za reprogram duga MORA vratiti i da se rate moraju otplacivati! Niko nece dati bespovratni kredit za reprogram jer banke nisu socijalne ustanove vec profitno orjentisane organizacije! A odakle Zvezdi pare da vraca taj kredit kad ima zvanicno dug od preko 40 miliona evra a nezvanicno verovatno i vise a nista ne proizvodi,nema prihode sem od sponzora ali to je u odnosu na visinu duga zanemarljiv iznos,nema igrace koje moze prodati za neku vecu sumu,nema prihode od ulaznica jer za vecinu utakmica daje slobodan ulaz a i kad se placa to je neka smesna suma od 200-300din po karti! dakle Zvezda moze uzeti kredit i po stopi od 1% ali dzaba kad nema odakle ni to vraca!
pre 10 godina
Super su nam ovi znalci iz ekonomije i bankarstva, kada pokusavaju da nas ubede da je u stvari dobro da Zvezda uzme kredit, uprkos tome sto duzi 40 miliona, a 16 samo na leto dolazi na naplatu, sto ima gomile kredita vec, sto duguje bogu i narodu, vecini fudbalskih klubova u Srbiji, igracima od pre 5 godina itd itd. Zaista dok je vas takvih i skola koje vas stancuju nemamo cega da se bojimo. Stize svedski standard, francuskom zeleznicom, samo sto nije.
pre 10 godina
tonemo jos malo,i gotovo...tako da ovaj rikardo sa pinto nije ni potreban
pre 10 godina
Zanimljivo, svaki kredit trazi garanciju, a garancija je uglavnom imovina... U ovom slucaju 16 puta intabulirana "Marakana" to ne moze da bude pa je pitanje sta je onda?! U svakom slucaju sadasnjih 48 miliona duga (ako je samo toliko) povecava se za X sumu. Dokle i ko ce to da vraca?
pre 10 godina
Razumem Zvezdu da trazi kredit ali mi nije jasno ko ce dati kredit.
pre 10 godina
@ Ivica Mislim da si to mogao da objasnis i na primeru Freze i Ferarija. Posto su razlike izmedju ta dva ko izmedju Zvezde i Reala. Jos bolji primer, prosecna plata u zvezdi je oko 800 evra nedeljno, prosecna plata u Realu oko 100000 evra nedeljno. Da ne pricamo o ostalim rashodima i prihodima. Ocigledno su tu negde, cim Real duguje samo 10x vise od Zvezde. Zamisli da je razlika drasticnija, Real bi sigurno dugovao 1000x vise. A zamisli tek da Ferari trosi vise goriva od Freze, tek odrzavanje da je skuplje. Isto ko Zvezda i Real. Zato nam klubovi i jesu tu gde su. PFC i FKCZ trebaju da duguju oko 10 miliona, da svako ne uzme svoj deo.
pre 10 godina
Sta na to misli Madjionicar i strucnjak za finansije.
pre 10 godina
Koliki je kredit?
pre 10 godina
ma oni ne mogu ni dozvoljeni minus da uzmu, jedino ako imaju vezu u banci pa da dobiju kredit
pre 10 godina
jedva cekam da objave poslovanje trojumfalnih komsija
pre 10 godina
I naravno da je bolje uzeti kredit i otplatiti sve te ljude i ostati samo na bankarskim kreditima koji uvek i u svako doba mogu da se reprogramiraju
(Bankar i ekonomista, 16. jun 2013 16:43)
Eto ti sad, svi kukaju kako banke zelenase i deru kozu ljudima sa ledja, a u stvari je potpuno suprotno :)
U svakom slucaju je manje bitno gde i koliko se zaduzujes, ako si sposoban da te pare obrnes i "oplodis". To je osnovna razlika izmedju stranih klubova koji imaju kredite od po 500 miliona evra, i nasih - strani klubovi su sposobni da te pare zarade u razumnom roku ...
pre 10 godina
Resenje pocinje tako sto FMP osniva fudbalsku sekciju. Ne znam cemu odugovlacenje...Sve ostalo je vec vidjeno u slucaju KK FMP i KK CZ.
pre 10 godina
Sta znaju grobari sa nepotpunom osnovnom o ekonomiji i bankarstvu. Procitaju naslov i sednu za tastaturu i pocnu da lupetaju. Deco hvatajte se skole da ne ostanete nepismeni pored ociju. Svako pametan bi uradio ovo sto je Zvezda uradila.Jedan MU koji je proslu godinu zavrsio sa minusom od 324 miliona funti deficita kreditno se zaduzuje i jos su akcije MU na NY berzi. Takodje i jedan Real Madrid je proslu godinu zavrsio sa 186 miliona evra deficita.Sve ovo moze da se pronadje na sajtu ovih klubova.Od velikih klubova su jedino Bayern i Barselona proslu godinu zavrsili u plusu. Rata otplate po ovom kreditu moze da se otpalcuje iz tekuceg poslovanja
pre 10 godina
Odlicno. UO je doneo izuzetno mudru odluku,mosle mudrovanja od 7-8 meseci. Kredit,jos dugova,da bi se pokrili dugovi. Naravno povoljan kredit. :) Neka uzmu i podignu sta god hoce,ali samo na svoja licna imena. Svaki od njih neka podigne milion evra na licno ime i neka ulozi u Zvezdu i bicemo dobri za pocetak. Zasto da ne? Pa oni ce od tih para dovoditi igrace,koje ce kasnije preprodavati,valjda veruju u ono sto rade i sto dovode? Zar ne?
pre 10 godina
OK1.Tebi je drzava i klub isto?!2.Uzimas kredit da bi vratio stari,sto znaci da ti npr. ako uzmes 3000 evra od banke na kredit i da treba da vratis 3500 evra ti ces da se uzajmis jos 3500 da bi vratio taj dug pa ces biti duzan 4000 evra,pa sta ces onda da uzajmis jos 4000 i tako u krug?Mislim stvarno genijalan nacin tracenja novca,posto samo ovim prostim primerom ti si u vecitom minusu posto krediti i postoje zbog navlacenja ljudi koji nemaju veze sa prostom ekonomijom i matematikom(gde je tu jos kurs dinara),osim ako kojim slucajem ti nisi 100% siguran da ce ti nesto u sta si ulozio pare vratiti te pare i doneti profit samo sto su to uglavnom lepe zelje inace bi svi bili milijarderi.3.Da ne radis mozda u banci,posto bi to bio jedini normalan odgovor na ovu nebulozu koju si napisao. (Sumadinac_91, 16. jun 2013 14:47.......hahahaha...ti se verovatno odlicno razumes u ekonomiju i matematiku,kada mozes ovakvo nesto da napises...najbolje je ne pokusavati da budes pametan,pogotovo kad se ne razumes u neke stvari..
pre 10 godina
tonemo sve dublje,koja pa to pojacanja cemo da dovedemo,bolje dati sansu nasoj deci,ovako dovedemo igraca,pa 40% od sledece prodaje ide bivsem klubu,pa 10% menadzeru itd,zasto ne dati sansu Mihajlovicu,umesto sto dovodimo Rakica koji je daleko od sjaja,ili dati sansu Ozegovicu,Savicevicu,Karaklajicu,Cikicu i ostalima
pre 10 godina
(Sumadinac_
Malo ti fali znanja iz bankarstva i ekonomije. Uvek je dobro da ako imas veliki dug kod neke banke da ga refinansiras pod povoljnijim kamatnim uslovima ako nemas mogucnosti da prethodni otplatis. Cak i za gradjane koji su nekada podigli velikin kredit i rata im je visoka bolje je da ga refinansiraju kod neke druge bankepo nizim stopama. Zvezdu ne opterecuju mnogo bankarski krediti vec dugovi raznim privatnim licima od fudbalera,menadzera, trenera, zaposlenih. I naravno da je bolje uzeti kredit i otplatiti sve te ljude i ostati samo na bankarskim kreditima koji uvek i u svako doba mogu da se reprogramiraju
pre 10 godina
Mudra odluka. Garant je potpredsednik vlade tako da cemo sigurno bolje proći nego ranije.
pre 10 godina
Bilo bi dobro videti koja ce to banka biti i pod kojim uslovima. S obzirom da sam zbog stana morao da uzimam kredit jedva cekam da vidim kolika je kamata, grejs period. Na ovom primeru cemo lepo videti kako drzava brine o nama gradjanima,a kako politicari dogovoraju kamate za sebe. Takodje, muke sam imao oko sredstava obezbedjena, hipoteke, menice itd, a ovde ce biti interesantno videti ko ce dati garancije. Ako to bude drzava, onda nama definitivno nema spasa. A ako garantuje politicar, onda nam jedino preostaje ulica..
pre 10 godina
Podrzavam i verujem ovoj upravi.
pre 10 godina
Nema veze,samo uzimaj,ionako smo pukli...
pre 10 godina
Citiram deo podnaslova ove vesti:
..."novi kredit na pet godina otplate, kako bi se regulisala dugovanja prema igračima"...
Drage komsije, za domaci zadatak da procitate intervju objavljen danas sa Ljajicem. Verujem da cete prokljuviti "sta je pisac hteo da kaze".
pre 10 godina
A sta treba da urade,pa nisu Covic,Dzaja i ostala ekipa zaduzili Zvezdu.
U ovu ekipu imam poverenja,nadam se da ce brzo vratiti Zvezdu na staze uspeha. Sve najbolje.
(zlatko, 16. jun 2013 14:10)
Pa evo sad jesu.
pre 10 godina
Kljucna recenica je da Pinto nije bio neophodan u pripremi transfera! U kom to normalnom klubu trener nema uticaja na dovodjenje igraca? Pa valjda se igraci biraju tako da se uklope u koncept igre trenera, a ne obrnuto...Zato sto se ovako radi, Zvezda je tu gde jeste...
pre 10 godina
(kk partizan, 16. jun 2013 14:12)
Ko zna koliko sam se ja naplacao za tvoj Partizan do sada!!
pre 10 godina
Kad je kriza treba uzimati kredit, ali samo pod uslovom da dobit od tog kredta bude veća od kamate. Ako se budu sanirali prethodni krediti, onda se na kamatu plaća kamata, tako da se problem produbljuje. Dobro bi bilo da od tog kredita dovedu 3-4 perspektivna pojačanja.
pre 10 godina
Covke zna.Uzmes kredit,promenis ime i tako kupis klub za dinar.Oproban recept KK.Koga zanima ugasena izvorna Zvezda i tradicija,sve je u tituli.Jos samo da Partizan odustane od takmicenja i sve je spremno za slavlje.
pre 10 godina
Ma dajte ljudi šta paničite. Intermeco!
pre 10 godina
Kako reče Dr Dule ovaj čovek se u sve razume,evo sad vidimo da mu je i fudbal fah,ne treba mu trener za prelazni rok. On bi spasao i fudbalski klub kad bi mogao kao u košarkaškom da mu malo otpišu dugove ili kao pojedini koji su povukli menice pa su staru KK cz oslobodili blokade do tamo nekog datuma,dok kao on sa svojom privatnom zvezdom ne postavi na noge onu staru. I to je sad kao ok.,međutim kad bude došao taj datum za vraćanje stare zvezde,to će biti takav lom,kuknjava i jadikovanje navijača zvezde na čokija da će to biti za smejanje,živi bili pa videli.
pre 10 godina
Sutra na kojoj banci da osvane transparent "Čoviću legendo", tamo su digli kredit.
pre 10 godina
A sta treba da urade,pa nisu Covic,Dzaja i ostala ekipa zaduzili Zvezdu.
U ovu ekipu imam poverenja,nadam se da ce brzo vratiti Zvezdu na staze uspeha. Sve najbolje.
pre 10 godina
OK
1.Tebi je drzava i klub isto?!
2.Uzimas kredit da bi vratio stari,sto znaci da ti npr. ako uzmes 3000 evra od banke na kredit i da treba da vratis 3500 evra ti ces da se uzajmis jos 3500 da bi vratio taj dug pa ces biti duzan 4000 evra,pa sta ces onda da uzajmis jos 4000 i tako u krug?Mislim stvarno genijalan nacin tracenja novca,posto samo ovim prostim primerom ti si u vecitom minusu posto krediti i postoje zbog navlacenja ljudi koji nemaju veze sa prostom ekonomijom i matematikom(gde je tu jos kurs dinara),osim ako kojim slucajem ti nisi 100% siguran da ce ti nesto u sta si ulozio pare vratiti te pare i doneti profit samo sto su to uglavnom lepe zelje inace bi svi bili milijarderi.
3.Da ne radis mozda u banci,posto bi to bio jedini normalan odgovor na ovu nebulozu koju si napisao.
pre 10 godina
Vetovatno u univerzal banci ili privrednoj banci, posto nijedna privatna banka im ne bi dala. Ma uopste drzava ne pomaze zvezdi. Nije mi za drzavu, nego sto na kraju i ja to placam putem poreza!
pre 10 godina
NEBOJŠA Č O J I Ć, 89-ti minut, tačka. kraj će biti tužan.
pre 10 godina
Evo ih ninkovic, stankovic, pantelic, zigic i naravno ponovni spasilac......Lukic !!
pre 10 godina
(razmislite malo o tome, 16. jun 2013 12:24)
pa zato i postoje agro banke i slicne ;)
pre 10 godina
ko ce njima kredit da da
pre 10 godina
Bolje uzimati nove kredite, nego vracati stare!
pre 10 godina
ja dugujem jos nekih 19000 dinara za kredit (2 rate) i nakon toga sam cist, ali posto radim po ugovoru na tri godine, samo jedna banka hoce da mi odobri novi nakon otplate ovog. koja banka daje kredit nekom ko ima dug 50 miliona evra, a nema pokrice ni za polovinu. Vucicu, gde si sad?
pre 10 godina
kad ja hocu kredit da uzmem traze mi otkisak zuba dinosaurusa a ovi duguju 60milki i odma ga dobiju... bem ti zemlju i sve ostalo
pre 10 godina
Aj okanite se vise zvezde i njenih poslovanja.
pre 10 godina
Pa nemojte tako o vašoj LEGENDI.
pre 10 godina
katanac na marakanu
pre 10 godina
Ja mislim da ce Covic staviti katanac na Marakanu. To sam i ja znao da uradim, mislim da on gleda samo svoj interes kao i u KK. Zivi bili pa videli!!!
pre 10 godina
Upravni odbor je doneo odluku o uzimanju kredita a ne Čović, jer on je ipak ekspert za teške finansijske situacije.
pre 10 godina
Jedino pravo resenje za Zvezdu bi bio izlazak na berzu, sav novac od emisije obveznica dati na otplatu dugova i onda, sa novim vlasnicima (akcionarima tj. pravim navijacima) krenuti iz pocetka... Sve drugo je presipanje iz supljeg u prazno...
pre 10 godina
Ali recenica da "trenerovo prisustvo nije znacajno u pripremi prelaznog roka" je vrh.....
pre 10 godina
Kada bi Covic voleo Zvezdu kao sto je vole svi pravi navijaci to bi bila prava stvar ali...
pre 10 godina
Ovoga Covica ne mogu da smislim. Pa zbog njega ,niko nece da dodje u zvezdu. Sad kredit za plate, a gde su sponzori koje on godinama najavljuje. I kako da dodje novi igrac kad zna da i za njega moraju krediti. Nece svako da pristane na oprost. Toga vise nema.
pre 10 godina
puna podrska u pokusaju da se spasi sto se spasit moze.Nema Zvezde bez Partizana nit Partizana bez Zvezde.
pre 10 godina
bravo
pre 10 godina
U zatvor direktora banke i onog ko mu naredio da da kredit Zvezdi.
pre 10 godina
Sto da ne.Kada moze drzava da se zaduzuje zasto ne moze i Zvezda.Treba ocistiti sve ranije dugove.Pametna odluka.Ako je kredit povoljan sto da ne.I ja imam dug uzeo novi za refinansiranje starog. (OK, 16. jun 2013 12:52)
Tako je! Evo, ja sam bas juce uzeo kredit za refinansiranje duga kojim sam refinansirao jos stariji dug. Uskoro planiram da uzmem i jos jedan kredit, da refinansiram ovaj poslednji refinansirajuci kredit.
I bas me briga, taman ce moji sinovi i unuci da grcaju u dugovima ni krivi ni duzni. Ali pametna su to deca, zaradice...
Isto ce da bude i sa Zvezdanom - iz kanala u bunar!!!
pre 10 godina
Gospodo kredit je legitiman u poslovanju ukoliko je opravdan i dobro osmisljen nacin za njegovo vracanje,Zvezda ce ga iskoristiti za vracanje dugova sto je logicno ideo za investiciju u novu sezonu.Sta je tu nelogicno? Neki sponzor je garant povracaja novca,verovatno je grjs period 2 godine i to je sve legitimno,cak bi i drzava mogla da bude garant kredita,sto da ne pa Zvezda i Partizan su drzavni klubovi,mora stititi svoju imovinu,ako nece nek je proda ali ni to nece,pa sta sad najlakse je sve u Srbiji ugasiti i zatvoriti,ovde vecina komentara prica gluposti jer malo zna.Svi najveci svetski klubovi dizu kredite i tako funkcionisu,samo je vazno kakav kredit i pod kojim uslovima.
pre 10 godina
udruzice se sa Fk Zeleznikom i zamrznuti zvezdu i njene dugove i igrati na marakani a navijaci zvezde ce navijati za taj klub. Vec vidjeno
pre 10 godina
Vi ste verovatno sve ljudi iz velikih biznisa.Kada nadjete jednu firmu(a klubovi to jesu) da nema kredit,onda ste u pravu.Jedna Barcelona ili Real imaju kredite po 450-500 miliona eura,pa se to pitanje ne postavlja.Ja ne vidim drugi nacin.Nema tv prava,prodaje dresova,velikih utakmica a vama vernim navijacima je puno 200 dinara za ulaznicu,tako da...ima i drugi nacin a to je klinci,igraci bez velike ambicije ili prodaja kluba nekome a vi recite kome...a da,ovo poslednje ne moze,jer to je sve nase!!!
pre 10 godina
a kredit uzimaju u narodnoj banci srbije ?
ako im je sve zivo pod hipotekom,sta su ovaj put zalozili za taj kredit?
Ah ne-ne , izvinjavam se . "Crvena Zvezda je od drzavnog znacaja i kao takva ona nije na prodaju... " . Tuga ... lEpovi ...
pre 10 godina
Ko je blesav da da kredit nekom ko vec duguje 40 miliona evra, a i dalje pravi samo gubitke bez ikakvih naznaka da to moze da se preokrene? Pa za vrednost Zvezdinog duga moze da se kupi engleski premijerligas i da se igra bar deset utakmice godisnje protiv vrhunskih timova, a ne po srpskim livadama...
pre 10 godina
Ne znam sta da mislim.
pre 10 godina
Tako se gospodine Covicu ne izlazi iz fin problema. Vec se ulazi dublje. Bice bankrot kad rad.
pre 10 godina
Covic uspesan menadzer. Kada ne zna sta ce, podigne kredit. Takav menadzer kluba mogu i ja da budem.
pre 10 godina
Nema sta..ovaj Covic "majstor"...pa, svako bi znao da digne novi kredit, u cemu je tu mudrost..?? Tako je radio Lukic i svi pre njega i eto gde smo sada. Ovaj ce isto da radi, pa ce da pobegne, sa nekim veoma dobrim razlogom.
Ova nasa Zvezda kao da je postala magnet za gubitnike koji se na njoj vezbaju.
Hej...na skoro 50 miliona evra, duga, chovek dize novi kredit..>??????!!!!!!!!!!!!!!
pre 10 godina
Trener nije potreban za prelazni rok... Ccc, ovo samo kod nas mozemo cuti.
pre 10 godina
U prevodu Pinto se ne pita nista oko pojacanja.
pre 10 godina
A to su valjda one fore, veže se kredit za budući transfer pa se naplati tek po prodaji igrača? A banka moli boga da procenjeni (precenjeni) talenat ne polomi nogu.
Kako god bilo, u buli smo.
pre 10 godina
Sto da ne.Kada moze drzava da se zaduzuje zasto ne moze i Zvezda.Treba ocistiti sve ranije dugove.Pametna odluka.Ako je kredit povoljan sto da ne.I ja imam dug uzeo novi za refinansiranje starog.
pre 10 godina
Ja ne znam kako oni ne kontaju da time nece nista postici...
Njima treba novi sistem rada, nova skola fudbala koja ce svaki sezone izbacivati po 2,3 igraca, redovne isplate plata, jednostavno gledamo njima ni 5miliona € ne bi pomoglo.
Tako da im je najbolje da krenu sve iz pocetka i da svoj klub zasnivaju na svojoj skoli fudbala i svojim vernim navijacima koje ova Zvezda mozda i ne zasluzuje.
pre 10 godina
Je li opet iz Agrobanke ili? Hoće li opet da ponište dugove, ili će građani da vraćaju kredit?
pre 10 godina
A pljuvali dr zbog kredita.
pre 10 godina
ko im odobrava te kredite,cisto da znam i meni bi trebao jedan pod tim uslovima(da uzmem lovu,ne vracam nikad,a i kad mi traze nazad proglasim ih za nepatriote)
pre 10 godina
Covic je CAR.Novi kredit,novo zaduyivanje a covek resava probleme ...A da on ce i igrace da odabere za novu sezonu pa ko bolje od njega zna sta treba CZ.Ljudi terajmo ga iz Zvezde dok jos ima bilo cega jer ON je kao najezda skakavac prava posast...
pre 10 godina
Tako se gospodine Covicu ne izlazi iz fin problema. Vec se ulazi dublje. Bice bankrot kad rad.
pre 10 godina
Da li ce zaloziti grb ovaj put ili drenazni sistem koji je grad Beograd ugradio.
Inace i meni bi dobro dosao jedan takav.
pre 10 godina
Kredit ili Katanac, pitanje je sad.
pre 10 godina
uzmite sto veci kredit. . .
pre 10 godina
Stvarno genijalna ideja ovog strucnjaka, niko se nikada ne bi setio takvog resenja. Dugujes 50 milki, jos se zaduzis, nista ne proizvodis, nema sta da prodas, klijenti ti nesolvetni(godisnja karta 1000 dindzi)tako da je ovo stvarno genijalno resenje. Svaka cast i da vam saradnja bude dugovecna na obostrano zadovoljstvao. To Coki majstore.
pre 10 godina
Bravo Čoviću propali političaru.Nikada ništa ništa nisi znao osim da se zadužuješ.I te pare će brzo da završe u privatnim đžepovima a vi posle molite navijače da vam kupe autobus.
pre 10 godina
A koja normalna banka daje povaljan kredit nekom ko ne može da servira svoje stare dugove ? U bankarskom svetu postoji nešto što se zove "rejting", dužnicima koji su nestabilni i nesigurni daješ samo kredite uz veliku kamatu. Povoljna kamata u ovom slučaju se daje samo ako političari umešaju svoje prste i daju garancije za otplatu.
pre 10 godina
Juhuuuuuu, Sada kad je dijete vec palo u bunar inako je sve svedno! Samo lagano
pre 10 godina
Nema šta, najlogičnije rešenje naših funkcionera i političara - novi kredit...
pre 10 godina
Situacija u kojoj se nalazis kada moras da uzmes kredit za refinansiranje se u narodu zove kanal.
pre 10 godina
Kako je moguće da neko ko je u gubitku 60 miliona, podigne novi kredit?
Šta ste sad založili?
Da li je neko Ćoki juavio da je Agrobanka pukla?
Katastrofa...
pre 10 godina
More kakav novi kredit, motka jedna treba za sve vas tamo! A zna se kakva motka!!!
pre 10 godina
A koja normalna banka daje povaljan kredit nekom ko ne može da servira svoje stare dugove ? U bankarskom svetu postoji nešto što se zove "rejting", dužnicima koji su nestabilni i nesigurni daješ samo kredite uz veliku kamatu. Povoljna kamata u ovom slučaju se daje samo ako političari umešaju svoje prste i daju garancije za otplatu.
pre 10 godina
Nema šta, najlogičnije rešenje naših funkcionera i političara - novi kredit...
pre 10 godina
Da li ce zaloziti grb ovaj put ili drenazni sistem koji je grad Beograd ugradio.
Inace i meni bi dobro dosao jedan takav.
pre 10 godina
uzmite sto veci kredit. . .
pre 10 godina
Nema sta..ovaj Covic "majstor"...pa, svako bi znao da digne novi kredit, u cemu je tu mudrost..?? Tako je radio Lukic i svi pre njega i eto gde smo sada. Ovaj ce isto da radi, pa ce da pobegne, sa nekim veoma dobrim razlogom.
Ova nasa Zvezda kao da je postala magnet za gubitnike koji se na njoj vezbaju.
Hej...na skoro 50 miliona evra, duga, chovek dize novi kredit..>??????!!!!!!!!!!!!!!
pre 10 godina
U prevodu Pinto se ne pita nista oko pojacanja.
pre 10 godina
Covke zna.Uzmes kredit,promenis ime i tako kupis klub za dinar.Oproban recept KK.Koga zanima ugasena izvorna Zvezda i tradicija,sve je u tituli.Jos samo da Partizan odustane od takmicenja i sve je spremno za slavlje.
pre 10 godina
Trener nije potreban za prelazni rok... Ccc, ovo samo kod nas mozemo cuti.
pre 10 godina
Stvarno genijalna ideja ovog strucnjaka, niko se nikada ne bi setio takvog resenja. Dugujes 50 milki, jos se zaduzis, nista ne proizvodis, nema sta da prodas, klijenti ti nesolvetni(godisnja karta 1000 dindzi)tako da je ovo stvarno genijalno resenje. Svaka cast i da vam saradnja bude dugovecna na obostrano zadovoljstvao. To Coki majstore.
pre 10 godina
a kredit uzimaju u narodnoj banci srbije ?
ako im je sve zivo pod hipotekom,sta su ovaj put zalozili za taj kredit?
Ah ne-ne , izvinjavam se . "Crvena Zvezda je od drzavnog znacaja i kao takva ona nije na prodaju... " . Tuga ... lEpovi ...
pre 10 godina
ko im odobrava te kredite,cisto da znam i meni bi trebao jedan pod tim uslovima(da uzmem lovu,ne vracam nikad,a i kad mi traze nazad proglasim ih za nepatriote)
pre 10 godina
Je li opet iz Agrobanke ili? Hoće li opet da ponište dugove, ili će građani da vraćaju kredit?
pre 10 godina
Tako se gospodine Covicu ne izlazi iz fin problema. Vec se ulazi dublje. Bice bankrot kad rad.
pre 10 godina
Bravo Čoviću propali političaru.Nikada ništa ništa nisi znao osim da se zadužuješ.I te pare će brzo da završe u privatnim đžepovima a vi posle molite navijače da vam kupe autobus.
pre 10 godina
Situacija u kojoj se nalazis kada moras da uzmes kredit za refinansiranje se u narodu zove kanal.
pre 10 godina
A pljuvali dr zbog kredita.
pre 10 godina
Covic je CAR.Novi kredit,novo zaduyivanje a covek resava probleme ...A da on ce i igrace da odabere za novu sezonu pa ko bolje od njega zna sta treba CZ.Ljudi terajmo ga iz Zvezde dok jos ima bilo cega jer ON je kao najezda skakavac prava posast...
pre 10 godina
Vetovatno u univerzal banci ili privrednoj banci, posto nijedna privatna banka im ne bi dala. Ma uopste drzava ne pomaze zvezdi. Nije mi za drzavu, nego sto na kraju i ja to placam putem poreza!
pre 10 godina
Kredit ili Katanac, pitanje je sad.
pre 10 godina
Ko je blesav da da kredit nekom ko vec duguje 40 miliona evra, a i dalje pravi samo gubitke bez ikakvih naznaka da to moze da se preokrene? Pa za vrednost Zvezdinog duga moze da se kupi engleski premijerligas i da se igra bar deset utakmice godisnje protiv vrhunskih timova, a ne po srpskim livadama...
pre 10 godina
Kako reče Dr Dule ovaj čovek se u sve razume,evo sad vidimo da mu je i fudbal fah,ne treba mu trener za prelazni rok. On bi spasao i fudbalski klub kad bi mogao kao u košarkaškom da mu malo otpišu dugove ili kao pojedini koji su povukli menice pa su staru KK cz oslobodili blokade do tamo nekog datuma,dok kao on sa svojom privatnom zvezdom ne postavi na noge onu staru. I to je sad kao ok.,međutim kad bude došao taj datum za vraćanje stare zvezde,to će biti takav lom,kuknjava i jadikovanje navijača zvezde na čokija da će to biti za smejanje,živi bili pa videli.
pre 10 godina
Covic uspesan menadzer. Kada ne zna sta ce, podigne kredit. Takav menadzer kluba mogu i ja da budem.
pre 10 godina
udruzice se sa Fk Zeleznikom i zamrznuti zvezdu i njene dugove i igrati na marakani a navijaci zvezde ce navijati za taj klub. Vec vidjeno
pre 10 godina
Kako je moguće da neko ko je u gubitku 60 miliona, podigne novi kredit?
Šta ste sad založili?
Da li je neko Ćoki juavio da je Agrobanka pukla?
Katastrofa...
pre 10 godina
kad ja hocu kredit da uzmem traze mi otkisak zuba dinosaurusa a ovi duguju 60milki i odma ga dobiju... bem ti zemlju i sve ostalo
pre 10 godina
Ali recenica da "trenerovo prisustvo nije znacajno u pripremi prelaznog roka" je vrh.....
pre 10 godina
More kakav novi kredit, motka jedna treba za sve vas tamo! A zna se kakva motka!!!
pre 10 godina
ja dugujem jos nekih 19000 dinara za kredit (2 rate) i nakon toga sam cist, ali posto radim po ugovoru na tri godine, samo jedna banka hoce da mi odobri novi nakon otplate ovog. koja banka daje kredit nekom ko ima dug 50 miliona evra, a nema pokrice ni za polovinu. Vucicu, gde si sad?
pre 10 godina
Tako se gospodine Covicu ne izlazi iz fin problema. Vec se ulazi dublje. Bice bankrot kad rad.
pre 10 godina
Sutra na kojoj banci da osvane transparent "Čoviću legendo", tamo su digli kredit.
pre 10 godina
Bolje uzimati nove kredite, nego vracati stare!
pre 10 godina
Sto da ne.Kada moze drzava da se zaduzuje zasto ne moze i Zvezda.Treba ocistiti sve ranije dugove.Pametna odluka.Ako je kredit povoljan sto da ne.I ja imam dug uzeo novi za refinansiranje starog. (OK, 16. jun 2013 12:52)
Tako je! Evo, ja sam bas juce uzeo kredit za refinansiranje duga kojim sam refinansirao jos stariji dug. Uskoro planiram da uzmem i jos jedan kredit, da refinansiram ovaj poslednji refinansirajuci kredit.
I bas me briga, taman ce moji sinovi i unuci da grcaju u dugovima ni krivi ni duzni. Ali pametna su to deca, zaradice...
Isto ce da bude i sa Zvezdanom - iz kanala u bunar!!!
pre 10 godina
U zatvor direktora banke i onog ko mu naredio da da kredit Zvezdi.
pre 10 godina
Ja ne znam kako oni ne kontaju da time nece nista postici...
Njima treba novi sistem rada, nova skola fudbala koja ce svaki sezone izbacivati po 2,3 igraca, redovne isplate plata, jednostavno gledamo njima ni 5miliona € ne bi pomoglo.
Tako da im je najbolje da krenu sve iz pocetka i da svoj klub zasnivaju na svojoj skoli fudbala i svojim vernim navijacima koje ova Zvezda mozda i ne zasluzuje.
pre 10 godina
Kljucna recenica je da Pinto nije bio neophodan u pripremi transfera! U kom to normalnom klubu trener nema uticaja na dovodjenje igraca? Pa valjda se igraci biraju tako da se uklope u koncept igre trenera, a ne obrnuto...Zato sto se ovako radi, Zvezda je tu gde jeste...
pre 10 godina
A to su valjda one fore, veže se kredit za budući transfer pa se naplati tek po prodaji igrača? A banka moli boga da procenjeni (precenjeni) talenat ne polomi nogu.
Kako god bilo, u buli smo.
pre 10 godina
NEBOJŠA Č O J I Ć, 89-ti minut, tačka. kraj će biti tužan.
pre 10 godina
Ja mislim da ce Covic staviti katanac na Marakanu. To sam i ja znao da uradim, mislim da on gleda samo svoj interes kao i u KK. Zivi bili pa videli!!!
pre 10 godina
Pa nemojte tako o vašoj LEGENDI.
pre 10 godina
(razmislite malo o tome, 16. jun 2013 12:24)
pa zato i postoje agro banke i slicne ;)
pre 10 godina
Bilo bi dobro videti koja ce to banka biti i pod kojim uslovima. S obzirom da sam zbog stana morao da uzimam kredit jedva cekam da vidim kolika je kamata, grejs period. Na ovom primeru cemo lepo videti kako drzava brine o nama gradjanima,a kako politicari dogovoraju kamate za sebe. Takodje, muke sam imao oko sredstava obezbedjena, hipoteke, menice itd, a ovde ce biti interesantno videti ko ce dati garancije. Ako to bude drzava, onda nama definitivno nema spasa. A ako garantuje politicar, onda nam jedino preostaje ulica..
pre 10 godina
katanac na marakanu
pre 10 godina
Resenje pocinje tako sto FMP osniva fudbalsku sekciju. Ne znam cemu odugovlacenje...Sve ostalo je vec vidjeno u slucaju KK FMP i KK CZ.
pre 10 godina
Ne znam sta da mislim.
pre 10 godina
Juhuuuuuu, Sada kad je dijete vec palo u bunar inako je sve svedno! Samo lagano
pre 10 godina
Evo ih ninkovic, stankovic, pantelic, zigic i naravno ponovni spasilac......Lukic !!
pre 10 godina
Upravni odbor je doneo odluku o uzimanju kredita a ne Čović, jer on je ipak ekspert za teške finansijske situacije.
pre 10 godina
A sta treba da urade,pa nisu Covic,Dzaja i ostala ekipa zaduzili Zvezdu.
U ovu ekipu imam poverenja,nadam se da ce brzo vratiti Zvezdu na staze uspeha. Sve najbolje.
(zlatko, 16. jun 2013 14:10)
Pa evo sad jesu.
pre 10 godina
Sta na to misli Madjionicar i strucnjak za finansije.
pre 10 godina
Ovoga Covica ne mogu da smislim. Pa zbog njega ,niko nece da dodje u zvezdu. Sad kredit za plate, a gde su sponzori koje on godinama najavljuje. I kako da dodje novi igrac kad zna da i za njega moraju krediti. Nece svako da pristane na oprost. Toga vise nema.
pre 10 godina
Za Zvezdu inače navija jedan visoki vladin funkcioner, pa je ona sada bitna stvar u vaterpolu, košarci, fudbalu. Novom predsedniku C.Zvezde država će, kako izgleda, dati i pravi budžet. Od državnih para i interesa, dabome.
Niko u vladi Srbije ne razmišlja o primeru Glazgov Rendžersa iz Škotske. To je klub koji ima evropski renome, jedan od ponosa Škotske, jedan od dva njihova svetska ambasadora. Ipak, uprkos takvoj reputaciji i činjenici da pola političara u Škotskoj navija za Rendžerse nikome od njih nije palo na pamet da tom klubu uplaćuju novac poreskih obveznika i tako su se Rendžersi preselili u četvrtu škotsku ligu zbog finansijskih problema. E sad, evo jedne paralele. U Škotskoj funkcioniše pravna država. U pravnoj državi pravosuđe i sistem štite prava poverilaca i niko nelikvidan ne može da posluje i vara svoje poverioce. Kod nas to može, ako imate političke veze. Primer su upravo vaterpolo i košarkaški klubovi Crvena zvezda. Oni, zapravo, više ne postoje. Ne postoje oni klubovi koji su postojali pre i koji su bili institucije srpskog sporta. Ti klubovi su finansijski kolabirali, a onda se neko "genijalno" dosetio da ih "spase" tako što će bukvalno napraviti novo pravno lice, nazvati ga nešto drugačije (umesto KK "Crvena Zvezda" napraviti potpuno novo pravno lice "KK Crvena Zvezda Beograd") i tako početi od nule. Odnosno-tako se osloboditi dugova i prevariti svoje poverioce i državni budžet kojem se ne plaćaju zaostale obaveze...
pre 10 godina
Citiram deo podnaslova ove vesti:
..."novi kredit na pet godina otplate, kako bi se regulisala dugovanja prema igračima"...
Drage komsije, za domaci zadatak da procitate intervju objavljen danas sa Ljajicem. Verujem da cete prokljuviti "sta je pisac hteo da kaze".
pre 10 godina
Zanimljivo, svaki kredit trazi garanciju, a garancija je uglavnom imovina... U ovom slucaju 16 puta intabulirana "Marakana" to ne moze da bude pa je pitanje sta je onda?! U svakom slucaju sadasnjih 48 miliona duga (ako je samo toliko) povecava se za X sumu. Dokle i ko ce to da vraca?
pre 10 godina
ko ce njima kredit da da
pre 10 godina
Kada bi Covic voleo Zvezdu kao sto je vole svi pravi navijaci to bi bila prava stvar ali...
pre 10 godina
ma oni ne mogu ni dozvoljeni minus da uzmu, jedino ako imaju vezu u banci pa da dobiju kredit
pre 10 godina
@ (Bankar i ekonomista, 16. jun 2013 16:43)
Slazem se sa tobom da je bolje reprogramirati dug po povoljnijim kamatnim stopama,ali ti si u svom komentaru zanemario najbitniju cinjenicu a to je da se i taj "povoljni" kredit za reprogram duga MORA vratiti i da se rate moraju otplacivati! Niko nece dati bespovratni kredit za reprogram jer banke nisu socijalne ustanove vec profitno orjentisane organizacije! A odakle Zvezdi pare da vraca taj kredit kad ima zvanicno dug od preko 40 miliona evra a nezvanicno verovatno i vise a nista ne proizvodi,nema prihode sem od sponzora ali to je u odnosu na visinu duga zanemarljiv iznos,nema igrace koje moze prodati za neku vecu sumu,nema prihode od ulaznica jer za vecinu utakmica daje slobodan ulaz a i kad se placa to je neka smesna suma od 200-300din po karti! dakle Zvezda moze uzeti kredit i po stopi od 1% ali dzaba kad nema odakle ni to vraca!
pre 10 godina
I naravno da je bolje uzeti kredit i otplatiti sve te ljude i ostati samo na bankarskim kreditima koji uvek i u svako doba mogu da se reprogramiraju
(Bankar i ekonomista, 16. jun 2013 16:43)
Eto ti sad, svi kukaju kako banke zelenase i deru kozu ljudima sa ledja, a u stvari je potpuno suprotno :)
U svakom slucaju je manje bitno gde i koliko se zaduzujes, ako si sposoban da te pare obrnes i "oplodis". To je osnovna razlika izmedju stranih klubova koji imaju kredite od po 500 miliona evra, i nasih - strani klubovi su sposobni da te pare zarade u razumnom roku ...
pre 10 godina
Ma dajte ljudi šta paničite. Intermeco!
pre 10 godina
Odlicno. UO je doneo izuzetno mudru odluku,mosle mudrovanja od 7-8 meseci. Kredit,jos dugova,da bi se pokrili dugovi. Naravno povoljan kredit. :) Neka uzmu i podignu sta god hoce,ali samo na svoja licna imena. Svaki od njih neka podigne milion evra na licno ime i neka ulozi u Zvezdu i bicemo dobri za pocetak. Zasto da ne? Pa oni ce od tih para dovoditi igrace,koje ce kasnije preprodavati,valjda veruju u ono sto rade i sto dovode? Zar ne?
pre 10 godina
Razumem Zvezdu da trazi kredit ali mi nije jasno ko ce dati kredit.
pre 10 godina
" Svako pametan bi uradio ovo sto je Zvezda uradila.Jedan MU koji je proslu godinu zavrsio sa minusom od 324 miliona funti deficita kreditno se zaduzuje i jos su akcije MU na NY berzi. Takodje i jedan Real Madrid je proslu godinu zavrsio sa 186 miliona evra deficita."
Ali vi se I dalje uporedjujete sa njima. Jedan real vraca kredit od prodaje dresova, da prodaju pola klupe koja I onako slabo igra, vratili bi kredit. O cemu ti pricas care? Pa vi sve igrace sa sve infrastrukturom da prodate ne mozete da vratite dug... Ne nasladjujem se niti bilo sta, ali ovakve nebuloze mi dizu pritisak.
pre 10 godina
Katanac!
pre 10 godina
Nema veze,samo uzimaj,ionako smo pukli...
pre 10 godina
Jedino pravo resenje za Zvezdu bi bio izlazak na berzu, sav novac od emisije obveznica dati na otplatu dugova i onda, sa novim vlasnicima (akcionarima tj. pravim navijacima) krenuti iz pocetka... Sve drugo je presipanje iz supljeg u prazno...
pre 10 godina
Sto da ne.Kada moze drzava da se zaduzuje zasto ne moze i Zvezda.Treba ocistiti sve ranije dugove.Pametna odluka.Ako je kredit povoljan sto da ne.I ja imam dug uzeo novi za refinansiranje starog.
pre 10 godina
Super su nam ovi znalci iz ekonomije i bankarstva, kada pokusavaju da nas ubede da je u stvari dobro da Zvezda uzme kredit, uprkos tome sto duzi 40 miliona, a 16 samo na leto dolazi na naplatu, sto ima gomile kredita vec, sto duguje bogu i narodu, vecini fudbalskih klubova u Srbiji, igracima od pre 5 godina itd itd. Zaista dok je vas takvih i skola koje vas stancuju nemamo cega da se bojimo. Stize svedski standard, francuskom zeleznicom, samo sto nije.
pre 10 godina
OK
1.Tebi je drzava i klub isto?!
2.Uzimas kredit da bi vratio stari,sto znaci da ti npr. ako uzmes 3000 evra od banke na kredit i da treba da vratis 3500 evra ti ces da se uzajmis jos 3500 da bi vratio taj dug pa ces biti duzan 4000 evra,pa sta ces onda da uzajmis jos 4000 i tako u krug?Mislim stvarno genijalan nacin tracenja novca,posto samo ovim prostim primerom ti si u vecitom minusu posto krediti i postoje zbog navlacenja ljudi koji nemaju veze sa prostom ekonomijom i matematikom(gde je tu jos kurs dinara),osim ako kojim slucajem ti nisi 100% siguran da ce ti nesto u sta si ulozio pare vratiti te pare i doneti profit samo sto su to uglavnom lepe zelje inace bi svi bili milijarderi.
3.Da ne radis mozda u banci,posto bi to bio jedini normalan odgovor na ovu nebulozu koju si napisao.
pre 10 godina
@bankar i ekonomista
Jao onome kome ti dajes savete u vezi sa novcem.
pre 10 godina
tonemo jos malo,i gotovo...tako da ovaj rikardo sa pinto nije ni potreban
pre 10 godina
Vi ste verovatno sve ljudi iz velikih biznisa.Kada nadjete jednu firmu(a klubovi to jesu) da nema kredit,onda ste u pravu.Jedna Barcelona ili Real imaju kredite po 450-500 miliona eura,pa se to pitanje ne postavlja.Ja ne vidim drugi nacin.Nema tv prava,prodaje dresova,velikih utakmica a vama vernim navijacima je puno 200 dinara za ulaznicu,tako da...ima i drugi nacin a to je klinci,igraci bez velike ambicije ili prodaja kluba nekome a vi recite kome...a da,ovo poslednje ne moze,jer to je sve nase!!!
pre 10 godina
@bankar i ekonomista,
na kom si privatnom fakultetu zavrsio ekonomiju?
pre 10 godina
Aj okanite se vise zvezde i njenih poslovanja.
pre 10 godina
Koliki je kredit?
pre 10 godina
Koja banka ce da im da kredit? Kad duguju i bogu i narodu!
pre 10 godina
@ Ivica Mislim da si to mogao da objasnis i na primeru Freze i Ferarija. Posto su razlike izmedju ta dva ko izmedju Zvezde i Reala. Jos bolji primer, prosecna plata u zvezdi je oko 800 evra nedeljno, prosecna plata u Realu oko 100000 evra nedeljno. Da ne pricamo o ostalim rashodima i prihodima. Ocigledno su tu negde, cim Real duguje samo 10x vise od Zvezde. Zamisli da je razlika drasticnija, Real bi sigurno dugovao 1000x vise. A zamisli tek da Ferari trosi vise goriva od Freze, tek odrzavanje da je skuplje. Isto ko Zvezda i Real. Zato nam klubovi i jesu tu gde su. PFC i FKCZ trebaju da duguju oko 10 miliona, da svako ne uzme svoj deo.
pre 10 godina
jedino da odete da cassino da igrate poker sa tim kreditom tu mozda pobedite a ovako odose i te pare haha
pre 10 godina
bravo
pre 10 godina
A sta treba da urade,pa nisu Covic,Dzaja i ostala ekipa zaduzili Zvezdu.
U ovu ekipu imam poverenja,nadam se da ce brzo vratiti Zvezdu na staze uspeha. Sve najbolje.
pre 10 godina
Gospodo kredit je legitiman u poslovanju ukoliko je opravdan i dobro osmisljen nacin za njegovo vracanje,Zvezda ce ga iskoristiti za vracanje dugova sto je logicno ideo za investiciju u novu sezonu.Sta je tu nelogicno? Neki sponzor je garant povracaja novca,verovatno je grjs period 2 godine i to je sve legitimno,cak bi i drzava mogla da bude garant kredita,sto da ne pa Zvezda i Partizan su drzavni klubovi,mora stititi svoju imovinu,ako nece nek je proda ali ni to nece,pa sta sad najlakse je sve u Srbiji ugasiti i zatvoriti,ovde vecina komentara prica gluposti jer malo zna.Svi najveci svetski klubovi dizu kredite i tako funkcionisu,samo je vazno kakav kredit i pod kojim uslovima.
pre 10 godina
(Sumadinac_
Malo ti fali znanja iz bankarstva i ekonomije. Uvek je dobro da ako imas veliki dug kod neke banke da ga refinansiras pod povoljnijim kamatnim uslovima ako nemas mogucnosti da prethodni otplatis. Cak i za gradjane koji su nekada podigli velikin kredit i rata im je visoka bolje je da ga refinansiraju kod neke druge bankepo nizim stopama. Zvezdu ne opterecuju mnogo bankarski krediti vec dugovi raznim privatnim licima od fudbalera,menadzera, trenera, zaposlenih. I naravno da je bolje uzeti kredit i otplatiti sve te ljude i ostati samo na bankarskim kreditima koji uvek i u svako doba mogu da se reprogramiraju
pre 10 godina
@emirati Tridesetak manjih sponzora? Gde si to video? Pa i kada bi ih prikupio niko od njih lovu ne bi dao. Zamisli da das pare i to milionce a da pored tebe postoji jos 29 sponzora. Sta mislis, koliko bi vremena trebalo da prodje da se to njima isplati u PR novcu (i to u Srbiji)?
pre 10 godina
Samo vi uzmite kredit pa ce te zavrsiti gore nego u vreme Lukica.
pre 10 godina
jedva cekam da objave poslovanje trojumfalnih komsija
pre 10 godina
(kk partizan, 16. jun 2013 14:12)
Ko zna koliko sam se ja naplacao za tvoj Partizan do sada!!
pre 10 godina
Sto da ne.Kada moze drzava da se zaduzuje zasto ne moze i Zvezda.Treba ocistiti sve ranije dugove.Pametna odluka.Ako je kredit povoljan sto da ne.I ja imam dug uzeo novi za refinansiranje starog. (OK, 16. jun 2013 12:52) Ocito si direktor neke banke pa se sada malo reklamiras.
pre 10 godina
tonemo sve dublje,koja pa to pojacanja cemo da dovedemo,bolje dati sansu nasoj deci,ovako dovedemo igraca,pa 40% od sledece prodaje ide bivsem klubu,pa 10% menadzeru itd,zasto ne dati sansu Mihajlovicu,umesto sto dovodimo Rakica koji je daleko od sjaja,ili dati sansu Ozegovicu,Savicevicu,Karaklajicu,Cikicu i ostalima
pre 10 godina
koliko zabrinutih grobara na vesyi o zvezdi. hvala vam sto brinete
pre 10 godina
puna podrska u pokusaju da se spasi sto se spasit moze.Nema Zvezde bez Partizana nit Partizana bez Zvezde.
pre 10 godina
kakav je to tim zvezda kad kupuju igrace od credita..vidi te neku banku s'malo kamate..
pre 10 godina
Kad je kriza treba uzimati kredit, ali samo pod uslovom da dobit od tog kredta bude veća od kamate. Ako se budu sanirali prethodni krediti, onda se na kamatu plaća kamata, tako da se problem produbljuje. Dobro bi bilo da od tog kredita dovedu 3-4 perspektivna pojačanja.
pre 10 godina
Mudra odluka. Garant je potpredsednik vlade tako da cemo sigurno bolje proći nego ranije.
pre 10 godina
(barracuda, 16. jun 2013 20:10) ti porediš Glazgov Rendžers i Crvenu Zvezdu? Možda možeš s Partizanom, sa Zvezdom ne.
pre 10 godina
@(darko1311, 17. jun 2013 00:27)
Kada si vec takav Srbin, trebalo bi da znas da se kaze brizi a ne brigi... I takvi se busaju da su Srbi a ostale prozivaju...
Nego, ne pricaju o kreditu ljudi za dzabe, samo pokusavaju da otvore oci ostalima. Ako ste procitali teks, videli ste da taj kredit nece sluziti za reprogramiranje nekih ranijih (manje povoljnih) vec za isplate zaostalih plata, a to je vec smesan potez kada si duzan preko 40 miliona. I opet ista prica ko za vreme Lukica, mnogi pricaju "nemojte brinuti vi za nas", a opet ce se isto dogoditi... Obicno kada se covek jednom opece, vise ne stavlja ruku na vrucu ringlu, ali ocigledno da vi to volite...
pre 10 godina
OK1.Tebi je drzava i klub isto?!2.Uzimas kredit da bi vratio stari,sto znaci da ti npr. ako uzmes 3000 evra od banke na kredit i da treba da vratis 3500 evra ti ces da se uzajmis jos 3500 da bi vratio taj dug pa ces biti duzan 4000 evra,pa sta ces onda da uzajmis jos 4000 i tako u krug?Mislim stvarno genijalan nacin tracenja novca,posto samo ovim prostim primerom ti si u vecitom minusu posto krediti i postoje zbog navlacenja ljudi koji nemaju veze sa prostom ekonomijom i matematikom(gde je tu jos kurs dinara),osim ako kojim slucajem ti nisi 100% siguran da ce ti nesto u sta si ulozio pare vratiti te pare i doneti profit samo sto su to uglavnom lepe zelje inace bi svi bili milijarderi.3.Da ne radis mozda u banci,posto bi to bio jedini normalan odgovor na ovu nebulozu koju si napisao. (Sumadinac_91, 16. jun 2013 14:47.......hahahaha...ti se verovatno odlicno razumes u ekonomiju i matematiku,kada mozes ovakvo nesto da napises...najbolje je ne pokusavati da budes pametan,pogotovo kad se ne razumes u neke stvari..
pre 10 godina
Podrzavam i verujem ovoj upravi.
pre 10 godina
Pravi dug Zvezde je preko 60 miliona evra ( sa kamatama ) to niko ne spominje !
Ovi igraci sto odlaze " bez obestecenja" - nije bas tako.Pa svi su igrali bez dinara nadoknade ( klubovi iz kojeg su dosli - oni su osteceni ).
Resenje : Bolje tridesetak " manjih sponzora" npr. po milion evra / nego jedan,dva " vecih" pa nikad ne dobijes pare ,koje su vezane za igranje u Evropi i titulu !?
Menadzere proterati - klub treba da ima svog zaposlenog menadzera ! Ne moze " preko noci" ali krenuti sa klincima !
pre 10 godina
Sta znaju grobari sa nepotpunom osnovnom o ekonomiji i bankarstvu. Procitaju naslov i sednu za tastaturu i pocnu da lupetaju. Deco hvatajte se skole da ne ostanete nepismeni pored ociju. Svako pametan bi uradio ovo sto je Zvezda uradila.Jedan MU koji je proslu godinu zavrsio sa minusom od 324 miliona funti deficita kreditno se zaduzuje i jos su akcije MU na NY berzi. Takodje i jedan Real Madrid je proslu godinu zavrsio sa 186 miliona evra deficita.Sve ovo moze da se pronadje na sajtu ovih klubova.Od velikih klubova su jedino Bayern i Barselona proslu godinu zavrsili u plusu. Rata otplate po ovom kreditu moze da se otpalcuje iz tekuceg poslovanja
pre 10 godina
Za sve zabrinute zagrebcane hvala na brigi ali ne treba vi ste ipak iz susedne zemlje,a ja kao ljubitelj fudbala koji prati uglavnom sva nacionalna prvenstva ja bih ih pitao kome je prodat Markovic BENFICI ILI CELSIJU i kada? HVALA
pre 10 godina
Sa Pintu nije POTREBAN u prelaznom roku.Pa, ljudi ko sastavlja tim u Zvezdi ako ne trener da li onda možda čović,Vučić Stojadinović navijači...ko?
pre 10 godina
Sto da ne.Kada moze drzava da se zaduzuje zasto ne moze i Zvezda.Treba ocistiti sve ranije dugove.Pametna odluka.Ako je kredit povoljan sto da ne.I ja imam dug uzeo novi za refinansiranje starog.
pre 10 godina
A sta treba da urade,pa nisu Covic,Dzaja i ostala ekipa zaduzili Zvezdu.
U ovu ekipu imam poverenja,nadam se da ce brzo vratiti Zvezdu na staze uspeha. Sve najbolje.
pre 10 godina
Sta znaju grobari sa nepotpunom osnovnom o ekonomiji i bankarstvu. Procitaju naslov i sednu za tastaturu i pocnu da lupetaju. Deco hvatajte se skole da ne ostanete nepismeni pored ociju. Svako pametan bi uradio ovo sto je Zvezda uradila.Jedan MU koji je proslu godinu zavrsio sa minusom od 324 miliona funti deficita kreditno se zaduzuje i jos su akcije MU na NY berzi. Takodje i jedan Real Madrid je proslu godinu zavrsio sa 186 miliona evra deficita.Sve ovo moze da se pronadje na sajtu ovih klubova.Od velikih klubova su jedino Bayern i Barselona proslu godinu zavrsili u plusu. Rata otplate po ovom kreditu moze da se otpalcuje iz tekuceg poslovanja
pre 10 godina
puna podrska u pokusaju da se spasi sto se spasit moze.Nema Zvezde bez Partizana nit Partizana bez Zvezde.
pre 10 godina
(kk partizan, 16. jun 2013 14:12)
Ko zna koliko sam se ja naplacao za tvoj Partizan do sada!!
pre 10 godina
Gospodo kredit je legitiman u poslovanju ukoliko je opravdan i dobro osmisljen nacin za njegovo vracanje,Zvezda ce ga iskoristiti za vracanje dugova sto je logicno ideo za investiciju u novu sezonu.Sta je tu nelogicno? Neki sponzor je garant povracaja novca,verovatno je grjs period 2 godine i to je sve legitimno,cak bi i drzava mogla da bude garant kredita,sto da ne pa Zvezda i Partizan su drzavni klubovi,mora stititi svoju imovinu,ako nece nek je proda ali ni to nece,pa sta sad najlakse je sve u Srbiji ugasiti i zatvoriti,ovde vecina komentara prica gluposti jer malo zna.Svi najveci svetski klubovi dizu kredite i tako funkcionisu,samo je vazno kakav kredit i pod kojim uslovima.
pre 10 godina
(Sumadinac_
Malo ti fali znanja iz bankarstva i ekonomije. Uvek je dobro da ako imas veliki dug kod neke banke da ga refinansiras pod povoljnijim kamatnim uslovima ako nemas mogucnosti da prethodni otplatis. Cak i za gradjane koji su nekada podigli velikin kredit i rata im je visoka bolje je da ga refinansiraju kod neke druge bankepo nizim stopama. Zvezdu ne opterecuju mnogo bankarski krediti vec dugovi raznim privatnim licima od fudbalera,menadzera, trenera, zaposlenih. I naravno da je bolje uzeti kredit i otplatiti sve te ljude i ostati samo na bankarskim kreditima koji uvek i u svako doba mogu da se reprogramiraju
pre 10 godina
Aj okanite se vise zvezde i njenih poslovanja.
pre 10 godina
Kad je kriza treba uzimati kredit, ali samo pod uslovom da dobit od tog kredta bude veća od kamate. Ako se budu sanirali prethodni krediti, onda se na kamatu plaća kamata, tako da se problem produbljuje. Dobro bi bilo da od tog kredita dovedu 3-4 perspektivna pojačanja.
pre 10 godina
Podrzavam i verujem ovoj upravi.
pre 10 godina
koliko zabrinutih grobara na vesyi o zvezdi. hvala vam sto brinete
pre 10 godina
Mudra odluka. Garant je potpredsednik vlade tako da cemo sigurno bolje proći nego ranije.
pre 10 godina
jedva cekam da objave poslovanje trojumfalnih komsija
pre 10 godina
(barracuda, 16. jun 2013 20:10) ti porediš Glazgov Rendžers i Crvenu Zvezdu? Možda možeš s Partizanom, sa Zvezdom ne.
pre 10 godina
Covke zna.Uzmes kredit,promenis ime i tako kupis klub za dinar.Oproban recept KK.Koga zanima ugasena izvorna Zvezda i tradicija,sve je u tituli.Jos samo da Partizan odustane od takmicenja i sve je spremno za slavlje.
pre 10 godina
OK1.Tebi je drzava i klub isto?!2.Uzimas kredit da bi vratio stari,sto znaci da ti npr. ako uzmes 3000 evra od banke na kredit i da treba da vratis 3500 evra ti ces da se uzajmis jos 3500 da bi vratio taj dug pa ces biti duzan 4000 evra,pa sta ces onda da uzajmis jos 4000 i tako u krug?Mislim stvarno genijalan nacin tracenja novca,posto samo ovim prostim primerom ti si u vecitom minusu posto krediti i postoje zbog navlacenja ljudi koji nemaju veze sa prostom ekonomijom i matematikom(gde je tu jos kurs dinara),osim ako kojim slucajem ti nisi 100% siguran da ce ti nesto u sta si ulozio pare vratiti te pare i doneti profit samo sto su to uglavnom lepe zelje inace bi svi bili milijarderi.3.Da ne radis mozda u banci,posto bi to bio jedini normalan odgovor na ovu nebulozu koju si napisao. (Sumadinac_91, 16. jun 2013 14:47.......hahahaha...ti se verovatno odlicno razumes u ekonomiju i matematiku,kada mozes ovakvo nesto da napises...najbolje je ne pokusavati da budes pametan,pogotovo kad se ne razumes u neke stvari..
pre 10 godina
A koja normalna banka daje povaljan kredit nekom ko ne može da servira svoje stare dugove ? U bankarskom svetu postoji nešto što se zove "rejting", dužnicima koji su nestabilni i nesigurni daješ samo kredite uz veliku kamatu. Povoljna kamata u ovom slučaju se daje samo ako političari umešaju svoje prste i daju garancije za otplatu.
pre 10 godina
Da li ce zaloziti grb ovaj put ili drenazni sistem koji je grad Beograd ugradio.
Inace i meni bi dobro dosao jedan takav.
pre 10 godina
Nema sta..ovaj Covic "majstor"...pa, svako bi znao da digne novi kredit, u cemu je tu mudrost..?? Tako je radio Lukic i svi pre njega i eto gde smo sada. Ovaj ce isto da radi, pa ce da pobegne, sa nekim veoma dobrim razlogom.
Ova nasa Zvezda kao da je postala magnet za gubitnike koji se na njoj vezbaju.
Hej...na skoro 50 miliona evra, duga, chovek dize novi kredit..>??????!!!!!!!!!!!!!!
pre 10 godina
Vi ste verovatno sve ljudi iz velikih biznisa.Kada nadjete jednu firmu(a klubovi to jesu) da nema kredit,onda ste u pravu.Jedna Barcelona ili Real imaju kredite po 450-500 miliona eura,pa se to pitanje ne postavlja.Ja ne vidim drugi nacin.Nema tv prava,prodaje dresova,velikih utakmica a vama vernim navijacima je puno 200 dinara za ulaznicu,tako da...ima i drugi nacin a to je klinci,igraci bez velike ambicije ili prodaja kluba nekome a vi recite kome...a da,ovo poslednje ne moze,jer to je sve nase!!!
pre 10 godina
Za sve zabrinute zagrebcane hvala na brigi ali ne treba vi ste ipak iz susedne zemlje,a ja kao ljubitelj fudbala koji prati uglavnom sva nacionalna prvenstva ja bih ih pitao kome je prodat Markovic BENFICI ILI CELSIJU i kada? HVALA
pre 10 godina
Vetovatno u univerzal banci ili privrednoj banci, posto nijedna privatna banka im ne bi dala. Ma uopste drzava ne pomaze zvezdi. Nije mi za drzavu, nego sto na kraju i ja to placam putem poreza!
pre 10 godina
Tako se gospodine Covicu ne izlazi iz fin problema. Vec se ulazi dublje. Bice bankrot kad rad.
pre 10 godina
a kredit uzimaju u narodnoj banci srbije ?
ako im je sve zivo pod hipotekom,sta su ovaj put zalozili za taj kredit?
Ah ne-ne , izvinjavam se . "Crvena Zvezda je od drzavnog znacaja i kao takva ona nije na prodaju... " . Tuga ... lEpovi ...
pre 10 godina
Stvarno genijalna ideja ovog strucnjaka, niko se nikada ne bi setio takvog resenja. Dugujes 50 milki, jos se zaduzis, nista ne proizvodis, nema sta da prodas, klijenti ti nesolvetni(godisnja karta 1000 dindzi)tako da je ovo stvarno genijalno resenje. Svaka cast i da vam saradnja bude dugovecna na obostrano zadovoljstvao. To Coki majstore.
pre 10 godina
katanac na marakanu
pre 10 godina
Kada bi Covic voleo Zvezdu kao sto je vole svi pravi navijaci to bi bila prava stvar ali...
pre 10 godina
Kredit ili Katanac, pitanje je sad.
pre 10 godina
NEBOJŠA Č O J I Ć, 89-ti minut, tačka. kraj će biti tužan.
pre 10 godina
Kako reče Dr Dule ovaj čovek se u sve razume,evo sad vidimo da mu je i fudbal fah,ne treba mu trener za prelazni rok. On bi spasao i fudbalski klub kad bi mogao kao u košarkaškom da mu malo otpišu dugove ili kao pojedini koji su povukli menice pa su staru KK cz oslobodili blokade do tamo nekog datuma,dok kao on sa svojom privatnom zvezdom ne postavi na noge onu staru. I to je sad kao ok.,međutim kad bude došao taj datum za vraćanje stare zvezde,to će biti takav lom,kuknjava i jadikovanje navijača zvezde na čokija da će to biti za smejanje,živi bili pa videli.
pre 10 godina
Tako se gospodine Covicu ne izlazi iz fin problema. Vec se ulazi dublje. Bice bankrot kad rad.
pre 10 godina
Ja mislim da ce Covic staviti katanac na Marakanu. To sam i ja znao da uradim, mislim da on gleda samo svoj interes kao i u KK. Zivi bili pa videli!!!
pre 10 godina
Resenje pocinje tako sto FMP osniva fudbalsku sekciju. Ne znam cemu odugovlacenje...Sve ostalo je vec vidjeno u slucaju KK FMP i KK CZ.
pre 10 godina
uzmite sto veci kredit. . .
pre 10 godina
Covic je CAR.Novi kredit,novo zaduyivanje a covek resava probleme ...A da on ce i igrace da odabere za novu sezonu pa ko bolje od njega zna sta treba CZ.Ljudi terajmo ga iz Zvezde dok jos ima bilo cega jer ON je kao najezda skakavac prava posast...
pre 10 godina
udruzice se sa Fk Zeleznikom i zamrznuti zvezdu i njene dugove i igrati na marakani a navijaci zvezde ce navijati za taj klub. Vec vidjeno
pre 10 godina
ja dugujem jos nekih 19000 dinara za kredit (2 rate) i nakon toga sam cist, ali posto radim po ugovoru na tri godine, samo jedna banka hoce da mi odobri novi nakon otplate ovog. koja banka daje kredit nekom ko ima dug 50 miliona evra, a nema pokrice ni za polovinu. Vucicu, gde si sad?
pre 10 godina
Katanac!
pre 10 godina
Kako je moguće da neko ko je u gubitku 60 miliona, podigne novi kredit?
Šta ste sad založili?
Da li je neko Ćoki juavio da je Agrobanka pukla?
Katastrofa...
pre 10 godina
tonemo sve dublje,koja pa to pojacanja cemo da dovedemo,bolje dati sansu nasoj deci,ovako dovedemo igraca,pa 40% od sledece prodaje ide bivsem klubu,pa 10% menadzeru itd,zasto ne dati sansu Mihajlovicu,umesto sto dovodimo Rakica koji je daleko od sjaja,ili dati sansu Ozegovicu,Savicevicu,Karaklajicu,Cikicu i ostalima
pre 10 godina
Nema šta, najlogičnije rešenje naših funkcionera i političara - novi kredit...
pre 10 godina
U zatvor direktora banke i onog ko mu naredio da da kredit Zvezdi.
pre 10 godina
Ovoga Covica ne mogu da smislim. Pa zbog njega ,niko nece da dodje u zvezdu. Sad kredit za plate, a gde su sponzori koje on godinama najavljuje. I kako da dodje novi igrac kad zna da i za njega moraju krediti. Nece svako da pristane na oprost. Toga vise nema.
pre 10 godina
Pravi dug Zvezde je preko 60 miliona evra ( sa kamatama ) to niko ne spominje !
Ovi igraci sto odlaze " bez obestecenja" - nije bas tako.Pa svi su igrali bez dinara nadoknade ( klubovi iz kojeg su dosli - oni su osteceni ).
Resenje : Bolje tridesetak " manjih sponzora" npr. po milion evra / nego jedan,dva " vecih" pa nikad ne dobijes pare ,koje su vezane za igranje u Evropi i titulu !?
Menadzere proterati - klub treba da ima svog zaposlenog menadzera ! Ne moze " preko noci" ali krenuti sa klincima !
pre 10 godina
More kakav novi kredit, motka jedna treba za sve vas tamo! A zna se kakva motka!!!
pre 10 godina
Bravo Čoviću propali političaru.Nikada ništa ništa nisi znao osim da se zadužuješ.I te pare će brzo da završe u privatnim đžepovima a vi posle molite navijače da vam kupe autobus.
pre 10 godina
Za Zvezdu inače navija jedan visoki vladin funkcioner, pa je ona sada bitna stvar u vaterpolu, košarci, fudbalu. Novom predsedniku C.Zvezde država će, kako izgleda, dati i pravi budžet. Od državnih para i interesa, dabome.
Niko u vladi Srbije ne razmišlja o primeru Glazgov Rendžersa iz Škotske. To je klub koji ima evropski renome, jedan od ponosa Škotske, jedan od dva njihova svetska ambasadora. Ipak, uprkos takvoj reputaciji i činjenici da pola političara u Škotskoj navija za Rendžerse nikome od njih nije palo na pamet da tom klubu uplaćuju novac poreskih obveznika i tako su se Rendžersi preselili u četvrtu škotsku ligu zbog finansijskih problema. E sad, evo jedne paralele. U Škotskoj funkcioniše pravna država. U pravnoj državi pravosuđe i sistem štite prava poverilaca i niko nelikvidan ne može da posluje i vara svoje poverioce. Kod nas to može, ako imate političke veze. Primer su upravo vaterpolo i košarkaški klubovi Crvena zvezda. Oni, zapravo, više ne postoje. Ne postoje oni klubovi koji su postojali pre i koji su bili institucije srpskog sporta. Ti klubovi su finansijski kolabirali, a onda se neko "genijalno" dosetio da ih "spase" tako što će bukvalno napraviti novo pravno lice, nazvati ga nešto drugačije (umesto KK "Crvena Zvezda" napraviti potpuno novo pravno lice "KK Crvena Zvezda Beograd") i tako početi od nule. Odnosno-tako se osloboditi dugova i prevariti svoje poverioce i državni budžet kojem se ne plaćaju zaostale obaveze...
pre 10 godina
A pljuvali dr zbog kredita.
pre 10 godina
U prevodu Pinto se ne pita nista oko pojacanja.
pre 10 godina
Jedino pravo resenje za Zvezdu bi bio izlazak na berzu, sav novac od emisije obveznica dati na otplatu dugova i onda, sa novim vlasnicima (akcionarima tj. pravim navijacima) krenuti iz pocetka... Sve drugo je presipanje iz supljeg u prazno...
pre 10 godina
kad ja hocu kredit da uzmem traze mi otkisak zuba dinosaurusa a ovi duguju 60milki i odma ga dobiju... bem ti zemlju i sve ostalo
pre 10 godina
Ko je blesav da da kredit nekom ko vec duguje 40 miliona evra, a i dalje pravi samo gubitke bez ikakvih naznaka da to moze da se preokrene? Pa za vrednost Zvezdinog duga moze da se kupi engleski premijerligas i da se igra bar deset utakmice godisnje protiv vrhunskih timova, a ne po srpskim livadama...
pre 10 godina
Je li opet iz Agrobanke ili? Hoće li opet da ponište dugove, ili će građani da vraćaju kredit?
pre 10 godina
Covic uspesan menadzer. Kada ne zna sta ce, podigne kredit. Takav menadzer kluba mogu i ja da budem.
pre 10 godina
bravo
pre 10 godina
Sutra na kojoj banci da osvane transparent "Čoviću legendo", tamo su digli kredit.
pre 10 godina
Sta na to misli Madjionicar i strucnjak za finansije.
pre 10 godina
A to su valjda one fore, veže se kredit za budući transfer pa se naplati tek po prodaji igrača? A banka moli boga da procenjeni (precenjeni) talenat ne polomi nogu.
Kako god bilo, u buli smo.
pre 10 godina
Juhuuuuuu, Sada kad je dijete vec palo u bunar inako je sve svedno! Samo lagano
pre 10 godina
Sto da ne.Kada moze drzava da se zaduzuje zasto ne moze i Zvezda.Treba ocistiti sve ranije dugove.Pametna odluka.Ako je kredit povoljan sto da ne.I ja imam dug uzeo novi za refinansiranje starog. (OK, 16. jun 2013 12:52) Ocito si direktor neke banke pa se sada malo reklamiras.
pre 10 godina
ko im odobrava te kredite,cisto da znam i meni bi trebao jedan pod tim uslovima(da uzmem lovu,ne vracam nikad,a i kad mi traze nazad proglasim ih za nepatriote)
pre 10 godina
Situacija u kojoj se nalazis kada moras da uzmes kredit za refinansiranje se u narodu zove kanal.
pre 10 godina
Trener nije potreban za prelazni rok... Ccc, ovo samo kod nas mozemo cuti.
pre 10 godina
Ja ne znam kako oni ne kontaju da time nece nista postici...
Njima treba novi sistem rada, nova skola fudbala koja ce svaki sezone izbacivati po 2,3 igraca, redovne isplate plata, jednostavno gledamo njima ni 5miliona € ne bi pomoglo.
Tako da im je najbolje da krenu sve iz pocetka i da svoj klub zasnivaju na svojoj skoli fudbala i svojim vernim navijacima koje ova Zvezda mozda i ne zasluzuje.
pre 10 godina
Ali recenica da "trenerovo prisustvo nije znacajno u pripremi prelaznog roka" je vrh.....
pre 10 godina
Upravni odbor je doneo odluku o uzimanju kredita a ne Čović, jer on je ipak ekspert za teške finansijske situacije.
pre 10 godina
ma oni ne mogu ni dozvoljeni minus da uzmu, jedino ako imaju vezu u banci pa da dobiju kredit
pre 10 godina
Zanimljivo, svaki kredit trazi garanciju, a garancija je uglavnom imovina... U ovom slucaju 16 puta intabulirana "Marakana" to ne moze da bude pa je pitanje sta je onda?! U svakom slucaju sadasnjih 48 miliona duga (ako je samo toliko) povecava se za X sumu. Dokle i ko ce to da vraca?
pre 10 godina
" Svako pametan bi uradio ovo sto je Zvezda uradila.Jedan MU koji je proslu godinu zavrsio sa minusom od 324 miliona funti deficita kreditno se zaduzuje i jos su akcije MU na NY berzi. Takodje i jedan Real Madrid je proslu godinu zavrsio sa 186 miliona evra deficita."
Ali vi se I dalje uporedjujete sa njima. Jedan real vraca kredit od prodaje dresova, da prodaju pola klupe koja I onako slabo igra, vratili bi kredit. O cemu ti pricas care? Pa vi sve igrace sa sve infrastrukturom da prodate ne mozete da vratite dug... Ne nasladjujem se niti bilo sta, ali ovakve nebuloze mi dizu pritisak.
pre 10 godina
Evo ih ninkovic, stankovic, pantelic, zigic i naravno ponovni spasilac......Lukic !!
pre 10 godina
Pa nemojte tako o vašoj LEGENDI.
pre 10 godina
Sto da ne.Kada moze drzava da se zaduzuje zasto ne moze i Zvezda.Treba ocistiti sve ranije dugove.Pametna odluka.Ako je kredit povoljan sto da ne.I ja imam dug uzeo novi za refinansiranje starog. (OK, 16. jun 2013 12:52)
Tako je! Evo, ja sam bas juce uzeo kredit za refinansiranje duga kojim sam refinansirao jos stariji dug. Uskoro planiram da uzmem i jos jedan kredit, da refinansiram ovaj poslednji refinansirajuci kredit.
I bas me briga, taman ce moji sinovi i unuci da grcaju u dugovima ni krivi ni duzni. Ali pametna su to deca, zaradice...
Isto ce da bude i sa Zvezdanom - iz kanala u bunar!!!
pre 10 godina
OK
1.Tebi je drzava i klub isto?!
2.Uzimas kredit da bi vratio stari,sto znaci da ti npr. ako uzmes 3000 evra od banke na kredit i da treba da vratis 3500 evra ti ces da se uzajmis jos 3500 da bi vratio taj dug pa ces biti duzan 4000 evra,pa sta ces onda da uzajmis jos 4000 i tako u krug?Mislim stvarno genijalan nacin tracenja novca,posto samo ovim prostim primerom ti si u vecitom minusu posto krediti i postoje zbog navlacenja ljudi koji nemaju veze sa prostom ekonomijom i matematikom(gde je tu jos kurs dinara),osim ako kojim slucajem ti nisi 100% siguran da ce ti nesto u sta si ulozio pare vratiti te pare i doneti profit samo sto su to uglavnom lepe zelje inace bi svi bili milijarderi.
3.Da ne radis mozda u banci,posto bi to bio jedini normalan odgovor na ovu nebulozu koju si napisao.
pre 10 godina
Super su nam ovi znalci iz ekonomije i bankarstva, kada pokusavaju da nas ubede da je u stvari dobro da Zvezda uzme kredit, uprkos tome sto duzi 40 miliona, a 16 samo na leto dolazi na naplatu, sto ima gomile kredita vec, sto duguje bogu i narodu, vecini fudbalskih klubova u Srbiji, igracima od pre 5 godina itd itd. Zaista dok je vas takvih i skola koje vas stancuju nemamo cega da se bojimo. Stize svedski standard, francuskom zeleznicom, samo sto nije.
pre 10 godina
Ne znam sta da mislim.
pre 10 godina
Bolje uzimati nove kredite, nego vracati stare!
pre 10 godina
Ma dajte ljudi šta paničite. Intermeco!
pre 10 godina
A sta treba da urade,pa nisu Covic,Dzaja i ostala ekipa zaduzili Zvezdu.
U ovu ekipu imam poverenja,nadam se da ce brzo vratiti Zvezdu na staze uspeha. Sve najbolje.
(zlatko, 16. jun 2013 14:10)
Pa evo sad jesu.
pre 10 godina
@ (Bankar i ekonomista, 16. jun 2013 16:43)
Slazem se sa tobom da je bolje reprogramirati dug po povoljnijim kamatnim stopama,ali ti si u svom komentaru zanemario najbitniju cinjenicu a to je da se i taj "povoljni" kredit za reprogram duga MORA vratiti i da se rate moraju otplacivati! Niko nece dati bespovratni kredit za reprogram jer banke nisu socijalne ustanove vec profitno orjentisane organizacije! A odakle Zvezdi pare da vraca taj kredit kad ima zvanicno dug od preko 40 miliona evra a nezvanicno verovatno i vise a nista ne proizvodi,nema prihode sem od sponzora ali to je u odnosu na visinu duga zanemarljiv iznos,nema igrace koje moze prodati za neku vecu sumu,nema prihode od ulaznica jer za vecinu utakmica daje slobodan ulaz a i kad se placa to je neka smesna suma od 200-300din po karti! dakle Zvezda moze uzeti kredit i po stopi od 1% ali dzaba kad nema odakle ni to vraca!
pre 10 godina
@bankar i ekonomista
Jao onome kome ti dajes savete u vezi sa novcem.
pre 10 godina
tonemo jos malo,i gotovo...tako da ovaj rikardo sa pinto nije ni potreban
pre 10 godina
Koja banka ce da im da kredit? Kad duguju i bogu i narodu!
pre 10 godina
kakav je to tim zvezda kad kupuju igrace od credita..vidi te neku banku s'malo kamate..
pre 10 godina
(razmislite malo o tome, 16. jun 2013 12:24)
pa zato i postoje agro banke i slicne ;)
pre 10 godina
ko ce njima kredit da da
pre 10 godina
Citiram deo podnaslova ove vesti:
..."novi kredit na pet godina otplate, kako bi se regulisala dugovanja prema igračima"...
Drage komsije, za domaci zadatak da procitate intervju objavljen danas sa Ljajicem. Verujem da cete prokljuviti "sta je pisac hteo da kaze".
pre 10 godina
Bilo bi dobro videti koja ce to banka biti i pod kojim uslovima. S obzirom da sam zbog stana morao da uzimam kredit jedva cekam da vidim kolika je kamata, grejs period. Na ovom primeru cemo lepo videti kako drzava brine o nama gradjanima,a kako politicari dogovoraju kamate za sebe. Takodje, muke sam imao oko sredstava obezbedjena, hipoteke, menice itd, a ovde ce biti interesantno videti ko ce dati garancije. Ako to bude drzava, onda nama definitivno nema spasa. A ako garantuje politicar, onda nam jedino preostaje ulica..
pre 10 godina
Kljucna recenica je da Pinto nije bio neophodan u pripremi transfera! U kom to normalnom klubu trener nema uticaja na dovodjenje igraca? Pa valjda se igraci biraju tako da se uklope u koncept igre trenera, a ne obrnuto...Zato sto se ovako radi, Zvezda je tu gde jeste...
pre 10 godina
Nema veze,samo uzimaj,ionako smo pukli...
pre 10 godina
@ Ivica Mislim da si to mogao da objasnis i na primeru Freze i Ferarija. Posto su razlike izmedju ta dva ko izmedju Zvezde i Reala. Jos bolji primer, prosecna plata u zvezdi je oko 800 evra nedeljno, prosecna plata u Realu oko 100000 evra nedeljno. Da ne pricamo o ostalim rashodima i prihodima. Ocigledno su tu negde, cim Real duguje samo 10x vise od Zvezde. Zamisli da je razlika drasticnija, Real bi sigurno dugovao 1000x vise. A zamisli tek da Ferari trosi vise goriva od Freze, tek odrzavanje da je skuplje. Isto ko Zvezda i Real. Zato nam klubovi i jesu tu gde su. PFC i FKCZ trebaju da duguju oko 10 miliona, da svako ne uzme svoj deo.
pre 10 godina
I naravno da je bolje uzeti kredit i otplatiti sve te ljude i ostati samo na bankarskim kreditima koji uvek i u svako doba mogu da se reprogramiraju
(Bankar i ekonomista, 16. jun 2013 16:43)
Eto ti sad, svi kukaju kako banke zelenase i deru kozu ljudima sa ledja, a u stvari je potpuno suprotno :)
U svakom slucaju je manje bitno gde i koliko se zaduzujes, ako si sposoban da te pare obrnes i "oplodis". To je osnovna razlika izmedju stranih klubova koji imaju kredite od po 500 miliona evra, i nasih - strani klubovi su sposobni da te pare zarade u razumnom roku ...
pre 10 godina
Razumem Zvezdu da trazi kredit ali mi nije jasno ko ce dati kredit.
pre 10 godina
Odlicno. UO je doneo izuzetno mudru odluku,mosle mudrovanja od 7-8 meseci. Kredit,jos dugova,da bi se pokrili dugovi. Naravno povoljan kredit. :) Neka uzmu i podignu sta god hoce,ali samo na svoja licna imena. Svaki od njih neka podigne milion evra na licno ime i neka ulozi u Zvezdu i bicemo dobri za pocetak. Zasto da ne? Pa oni ce od tih para dovoditi igrace,koje ce kasnije preprodavati,valjda veruju u ono sto rade i sto dovode? Zar ne?
pre 10 godina
@bankar i ekonomista,
na kom si privatnom fakultetu zavrsio ekonomiju?
pre 10 godina
Koliki je kredit?
pre 10 godina
jedino da odete da cassino da igrate poker sa tim kreditom tu mozda pobedite a ovako odose i te pare haha
pre 10 godina
Samo vi uzmite kredit pa ce te zavrsiti gore nego u vreme Lukica.
pre 10 godina
@emirati Tridesetak manjih sponzora? Gde si to video? Pa i kada bi ih prikupio niko od njih lovu ne bi dao. Zamisli da das pare i to milionce a da pored tebe postoji jos 29 sponzora. Sta mislis, koliko bi vremena trebalo da prodje da se to njima isplati u PR novcu (i to u Srbiji)?
pre 10 godina
@(darko1311, 17. jun 2013 00:27)
Kada si vec takav Srbin, trebalo bi da znas da se kaze brizi a ne brigi... I takvi se busaju da su Srbi a ostale prozivaju...
Nego, ne pricaju o kreditu ljudi za dzabe, samo pokusavaju da otvore oci ostalima. Ako ste procitali teks, videli ste da taj kredit nece sluziti za reprogramiranje nekih ranijih (manje povoljnih) vec za isplate zaostalih plata, a to je vec smesan potez kada si duzan preko 40 miliona. I opet ista prica ko za vreme Lukica, mnogi pricaju "nemojte brinuti vi za nas", a opet ce se isto dogoditi... Obicno kada se covek jednom opece, vise ne stavlja ruku na vrucu ringlu, ali ocigledno da vi to volite...
pre 10 godina
Sa Pintu nije POTREBAN u prelaznom roku.Pa, ljudi ko sastavlja tim u Zvezdi ako ne trener da li onda možda čović,Vučić Stojadinović navijači...ko?
100 Komentari
Sortiraj po: