Petak, 31.05.2013.

09:26

SNS preuzima niški Radnički

Srpska napredna stranka (SNS) preuzeće odgovornost nad FK Radnički Niš, rekao je gradonačelnik Niša Zoran Perišić koji je najavio finansijsku pomoć za klub.

Izvor: B92

SNS preuzima niški Radnièki IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

144 Komentari

Sortiraj po:

НТТ Ни

pre 10 godina

Ovo je samo jedan korak dalje, jer SNS zeli svoj licni klub, a i dobro bi Vucicu doslo da pripoji jos jednu filijalu svojoj zvezdi, posebno sad kad im ispao BSK, sad kad Partizan nema vise filijala, nada se da ce mu zvezda sa 6 istih konacno uraditi nesto...
(Grobari, 31. maj 2013 22:38)

Сигурно си млад па ниси довољно упознат са ситуацијом. Раднички Ниш је звездина филијала још од 1963. г. уласком овог клуба у фудбалску лигу СФРЈ, па зато овај Вучићев ангажман није никакво изненађење, шта више био је и очекиван. Звездине филијале су оба клуба са именом Раднички, Војводина, Спартак, све сами стари знанци из лиге СФРЈ, тако да не треба да чуди она звездина трофејност из периода владавине комунизма.

Licemeru

pre 10 godina

"Ne znam sto se zgrazavate kad je ovo realnost.Partizan je pod patronatom SPS-a godinama,dok su se u Zvezdi menjale politicke garniture u razlicitim periodima.Realnost je da sport u ovoj zemlji ne moze opstati bez politickog upliva.Privatizacija?A ko ce to da kupi srpske klubove?Koje firme mogu biti generalni sponzori.Koji su izvori prihoda?Gde su pare od TV prava,koliki su prihodi od prodatih ulaznica...Nije mi drago kad ih vidim u srpskom sportu,ali alternative nema.
(Sale, 31. maj 2013 10:13)"

PARTIZAN je pod patronatom SPS-a? Hmmm, pa da, ipak je predsednik SD Partizan Petar Skundric, potpredsednik SPS-a, a zvezdi je clan UO sekretar SPS-a Ruzic... Ili je OBRNUTO, i jos vam isti taj Skudric doveo GAZPROM, a nama Ruzic nije nikad NIKOG, samo sedi u klubu da prima 5-10 000€ platu!!

Grobari

pre 10 godina

"Kako može stranka da preuzme klub? Kada ćemo shvatiti da nam politika u sportu, kao i u drugim oblastima koje nemaju veze sa politikom ne donosi ništa dobro! To je sve kratkog daha i stranke to koriste za svoju promociju. Dok razvijeni svet ide napred sa privatnim kapitalom, mi se vraćamo nazad, jer je doba komunizma odavno prošlo. Nažalost, ovo što pišem ništa neće promeniti, jer svi koji su za SNS, sad će mi lupati minuse! Kad neko ne shvata, džabe je, ali osetiće na svojoj koži posledice, a neće znati šta je uzrok!!!
(Deki, 31. maj 2013 10:06)"

Nije to nikakva novost, politickkih klubova kod nas odavno ima, Radnicki u kosarci je bio dobar primer, a recimo celo SD cz je politizovano, predsednik Skundric im potpredsednik SPS-a, a zamenici mu potpredsednici DS-a Dulic i Jeremic... A i fudbalski klub je slika i prilika SD-a, posto je vest o fudbalu, od stranackih licnosti u UO su Toncev, Kokeza, Andjelkovic, Vesic, Covic, Andrej Vucic (brat svemocnog), Zika pauk, itd...

Ovo je samo jedan korak dalje, jer SNS zeli svoj licni klub, a i dobro bi Vucicu doslo da pripoji jos jednu filijalu svojoj zvezdi, posebno sad kad im ispao BSK, sad kad Partizan nema vise filijala, nada se da ce mu zvezda sa 6 istih konacno uraditi nesto...

nislija

pre 10 godina

sinisa,malo je to para,bolje da pare koje se daju zvezdi i partizanu daju nekom obdanistu,siromasnim,porodiljama...da bi bilo efekta.

glasac ds-a

pre 10 godina

Sns ce da finansira klub!? Vece gluposti nisan cuo....volim sto je Radnicki ponovo superligas ali ovo sto rade naprednjaci je skandalozno...sta su oni preduzece?!

SashaNS

pre 10 godina

A sta kazete da gradonacelnik Nisa ponudi te silne pare koje je ,,obezbedio'' za neko novo obdaniste u Nisu ili skolu, ili da se obnovi i opremi neka bolnica u Nisu. Mozda bi mogao da razmisli o tome.....

Grobari

pre 10 godina

Znaci vraca se stari dobri sistem iz doba SFRJ kad je R.Nis bio filijala zvezde, uplasili se misevi iz rupe posle jeeeedva dobijenog meca preko sudije u istoj, i to posle standardnih 97. minuta (cuveno "dok zvezda ne da gol") sto je sigurno-sigurno!! A i misle izgleda da im broj 6 srecan, evo i za 6. titulu izvisili, pa sad kad ostali bez BSK-a ne zele da imaju samo 5 filijala, sujeverje sta li... ?

Serbian Weder

pre 10 godina

To je to ,zato smo tu gde jesmo i treba da istrunemo kad nam se u nesto sto jedino ostalo koliko toliko čisto u ovom ludom svetom mešaju niko drugi nego najgori ljudi POLITICARI !!!!!!!

niksha

pre 10 godina

hvala Bogu da ce neko nesto da ulozi van Beograda, pa makar to bili i politicari! i dosta vise pesimizma, za bilo koju vest samo negativni komentari! svi znamo u kakvoj zemlji i u kakvim uslovima zivimo, pa ako vec imate nesto konkretno da kazete izadjite na ulice i negodujte, menjajte stvari, a ne sa kompa da drobite ko svrake bezveze!

NekoIzMase

pre 10 godina

Koliko sam ja upoznat sa propisima UEFA i FIFA zbog ovoga mogu da nam suspenduju savez. Neko je vec suspendovan zbog prevelikog mesanja politike u klubove.

Igor

pre 10 godina

Nisam za sns, ali samo ovo moze da spasi Radnciki na duge staze. Dok sam studirao u Nisu gledao sam sve bitnije sportove(fudbal,vaterpolo, mali fudbal, kosarka, muski i zenski rukomet) i svi klubovi se finansiuraju iz gradskog budzeta jer sponzora nema. Posto manje-vise svi igraju najvisi rang izdaci za finansije su ogromni, tako da se desava da jedan gradski klub izvisi i ode u nizi rang ili se raspadne. Imamo primer da je Radnicki zavrsio u srpskoj ligi, ergonom se raspao, naisa koja je jedina mogla da parira vestackom Zajecaru je dovedena na rub propasti i slicno.
Tako da ostavite vasu netrpeljivost po strani da sns nije usao u Radnicki on bi ispao iz lige 100%.

Libero

pre 10 godina

Prvi potpredsednik danas je svojim dvadestim pogotkom za Radnicki postao najbolji strelac JSL lige. Prvu cestitku uputio mu je Sinod SPC i ujedno ga proglasio za Vladiku Backog. U tu cast udruzenje Pozarevljanki "Goblen" ciji je Vucic predsednik izradilo je Vilerov goblen sa motivom prvog potpredsednika vlade Srbije na pecanju. U jednoj ruci drzi "Protestantsku etiku i duh kapitalizma" Maksa Vebera, a drugom, stapom za pecanje, izvlaci pastrmku rekordne velicine iz reke da bi je poklonio gladnim sirocicima koji se osmehuju u pozadini.

olli

pre 10 godina

navijam za radnicki od rodjenja i mogu vam reci da uopste nisam srecan zbog ovoga , cak sto vise zao mi je da moj klub ovako funkcionise ...poostoje bolji modaliteti kako pomoci fudbalu juzno od beograda ovako je skandal ...

Иван-Ниш

pre 10 godina

Ово је жалосно. Зна се да Булатовић преузима клуб као председник општине Црвени Крст. И то није неки проблем. Треба да преузму одговорност за градски клуб, градски функционери. Међутим, странка да преузима клуб, потпредседник владе да га форсира у финансирању, шта је то? Добиће новац од неког града? Ког? Зашто? Страначко финансирање... лудило!

Robin Hood

pre 10 godina

Grad ce navodno izdvojiti 40 milona dinara za pomoc klubu. Sveti Car Konstantin nema upravni odbor, pokoj mu dusi, pa je gradonacelnik okrivio demokrate za neuspesno formiranje neprofitabilne firme "Car Konstantin-1300 godina sa vama" i krenupo ka "novim radnim mestima"..za sebe, a Kontantin.. imace sansu za 100 godina ponovo. Gradonacelniku je samo jedan mandat i to sada. Meraklije pozdravimo ih kao i prethodne. Ko ne peva..Ko ne skace...

zoranbgd

pre 10 godina

Ima mnogo komentara u kojima se manje ili više najblaže rečeno negoduje protiv Beograda i Beograđana. Kao da smo mi krivi što više radimo pa više i imamo i što je naš grad lepši i uređeniji od mnogih u Srbiji. Pa nije Beograd uzimao od vaših gradova već ih je samo pomagao, već decenijama. Za loše sopstveno stanje krivite sami sebe i ljude koji vas vode i zemljake koji brzo zaborave odakle su stigli u Beograd.

boban,nis

pre 10 godina

Veliki sam navijac Radnickog i dobro znam na koji nacin misle svi oni koji navijaju za ovaj klub.Pare su nam potrebne,ali ne po svaku cenu.Hteli su da nas ujedine sa Sindjelicem,nismo im dali,sada hoce da naprave stranacki klub sto Radnicki nikad nije bio i nece.Bolje i u trecoj ligi da igramo po raznoraznim selima,nego da nam SNS vodi klub.Zapamtite,navijaci Radnickog nikada nisu dozvolili da se neko igra s Radnickim i njegovim imenom.

Apache

pre 10 godina

Sta je beogradjani, dok EPS i Telekom i Ruzici i Dacici pomazu Zvezdu i Partizan decenijama niko se ne buni ,a sto ce gospodin Vucic da da neku sicu uz pomoc grada Nisa da se slavno ime sa Caira vrati na put stare slave to vam smeta. Ako BEOGRADJANI nastavite da ovako gledate na Srbiju,nece jos dugo proci a da ce vam klubovi igrati Beogradsku pasalucku ligu bez ostatka Srbije.Napred Real sa Nisave i ostali fudbalski centri van BG a!
(Aleksandar, 31. maj 2013 14:15)
Pa ti si lud. Ja bih bio najsrecniji da u klubovima budu samo ljudi iz sporta a politicari da ne mogu ni na tribinama da budu, tad bi mozda napravili nesto od ovog fudbala.

Blagoje

pre 10 godina

Sramota!!!
Ovo samo u Srbiji moze. Ako zelite dobro klubu, pomognite mu na pravi nacin, obezbedite sredstva iz budzeta, nadjite sponzore i toliko.
Ne prljajte klub na ovakav nacin, inace mene na tribinama nece biti sledece sezone. Ne zelim da navijam za SNS Nis, nego za Radnicki Nis, a vi svoju utakmicu nastavite da igrate na politickom terenu.

shone

pre 10 godina

Pa, dragi “zgranuti“ Beogradjani, Partizan i Zvezda ovako funkcionisu godinama, DECENIJAMA. E, sad vam je cudno otkud politicari u fudbalu. Sram vas bilo, licemeri.. Nisam pristalica tog SNS-a, ali eto, za veliko cudo, ponekad se desi i da se angazuju van Beograda.. Razmislite malo i pogledajte sebe. Obrazujte se malo - politicari u fudbalu, pa to je opste poznata stvar u celom svetu. Ziveo Nis i Nislije i svi sa njima. N

One Crazy Wolf

pre 10 godina

Slazem se da je van svake pameti da je na celu nekog kluba neka stranka, odnosni predstavnici iste, ali zar nije tako sa Zvezdom, Partizanom, Jagodinom i td... Ne razumem cemu sada u ovoj meri osudjivanje,zgrozavanje i negodovanje javnosti kada se takve stvari kod nas rade oduvek.
Zbog cega Radnicki iz Nisa ili Kragujevca, OFK Beograd, Jagodina ili bilo koji drugi klub ne zasluzuje pomoc, a Zvezdi i Partizanu( iako nemam nista protiv njih ) je drzava ,,duzna'' da pomaze na stetu postenih gradjana?!
Kao neko ko je ceo zivot u sportu mogu da kazem da u Srbiji sport bez politike ne moze. Ono sto obavezno treba promeniti jeste status klubova, klubovi se moraju PRIVATIZOVATI, a politika i politicari van sporta!!!

Aleksandar

pre 10 godina

Sta je beogradjani, dok EPS i Telekom i Ruzici i Dacici pomazu Zvezdu i Partizan decenijama niko se ne buni ,a sto ce gospodin Vucic da da neku sicu uz pomoc grada Nisa da se slavno ime sa Caira vrati na put stare slave to vam smeta. Ako BEOGRADJANI nastavite da ovako gledate na Srbiju,nece jos dugo proci a da ce vam klubovi igrati Beogradsku pasalucku ligu bez ostatka Srbije.
Napred Real sa Nisave i ostali fudbalski centri van BG a!

Nislija

pre 10 godina

Ono sto drugi za svoje klubove govore u zavijenoj formi, niski gradonacelnik je to rekao onako kako jeste. Nazalost realna situacija u Srbiji trenutno. Radnicki KG drzi G17, Jagodinu Palma, Blizance SPS/SNS...a svima vam je cudno za nas Radnicki. Znas sta Beograde,isuvise si zauzet karijerom da postanes metropola da si skroz zaboravio na majku ti Srbiju...
Jedan je Real.

cule

pre 10 godina

Samo jos Vucic da pocne da iskace iz frizidera! Uzurpirao je sve medije, kad god ukljucim TV eto njega, usao je u Zvezdu, sad polako preuzima i ostale klubove... Narode osvesti se, pustili su pipke u sve spore zivota a sitaucija je sve gora i gora... Vec skoro godinu dana vladaju!

Figo

pre 10 godina

Citam ove komentare i ne verujem sta citam. Sta se svi iscudjavate sad na ovu vest?? Politika je UVEK bila upletena u fudbal. Svakakve stranke su svasta radile po klubovima i to smo svi znali i to se nekako nije ni krilo. Cak znamo po imenu koji su politicari upali preko kojih veza u klubove i sad se vi kao probudjujete iz nekog stanja neznanja i kao ne mozete da verujete samo zato sto su ovi jevno rekli da ce to da rade. Nikakva razlika izmedju onih i ovih politicara. Ovi bar javno kazu da ce da prave mucke.

bachi

pre 10 godina

Ja koliko znam uefa ne dozvoljava mešanje politike u fudbal ali šta nas briga kad još malo nećemo ni igrati u evropi sem onih predkfalifikacija u julu i avgustu!

Djordje NS

pre 10 godina

Jedna od sledećih vesti će možda biti SNS preuzela SPC (srpsku pravoslavnu crkvu)...ili vojsku Srbije, već imaju ministra za sve pa i za vojsku. Ovi su K A T A S T R O F A ! ! !

fudbal sta to bese

pre 10 godina

Kada su ponistili vise od 1000 trenerskih diploma politika nije smela da se mesa u fudbal,ali smo zato dobili mlade polupismene profi trenere ,koji su uzgred unistili fudbalsku igru.......a sada moze svakojako mesanje.

Prisutan

pre 10 godina

Jure za foteljom vise nego kojot za pticom trkacicom u svim epizodama. Znaci, sledeca kampanja ce da se finansira od para od prodaje igraca? Agencija za borbu protiv korupcije se ne oglasava, pitam se zasto...

Sasa

pre 10 godina

U nas propali fudbal hoce da ulazu... A toliko ima precih stvari u ovoj nasoj Srbiji da se uradi. Kako mi tonemo...sve dublje i dublje.

Mika

pre 10 godina

Taj Bulatović vojni penzioner sa 45 godina,pa ajde malo da se bavim politikom a uz to i fudbalom kao hobi. Inače Zvezda i Partizan bez političara ne bi ni disali.

nislija

pre 10 godina

napokon su izgleda neki provalili kako funkcionisu parizan i zvezda od 45te godine?vidim smeta vam ovo,a prvo vam je ok,a pitate se gde su pare iz ova dva drzavna projekta?i odakle dolaze?

Miki

pre 10 godina

Iako sam beogradjanin i nemam nikakve veze sa tim gradom, kao klinac sam uz svoj klub za koji i dnaas navijam gotivio i OFK Beograd i bas ovaj "Real" iz Nisa zbog neceg smekerskog sto su imali...nekako se sa setom setim toga
Real sa Nisavu a sada mi sve zvuci kao sprdnja i Rokeri s` Moravu.
Mars bar iz sporta bando lopovska!!!

mika

pre 10 godina

Narod nema 'leba da jede, a vi pricate o milionima koje je obezbedio Vucic!! Alo breee, pa birali su vas da se borite da svi zivimo bolje, vec 11 meseci vladate a sve je gore i gore!! Sram vas bilo, demagozi jedni!!

TimCahiLL

pre 10 godina

E,sad ce Radnicki da se izdigne iznad svih nevolja i postane stabilan klub,al' kad bi se za*ebavali. :) Godinama svako ko je na vlasti u gradu Nisu,postavlja svoje ljude u upravi,koji svi do jednog 'vole' Radnicki vise od svega i koji onda uloze svo svoje 'znanje' u dalji 'napredak' Radnickog ka jos jednom posrnucu.Sta bi bilo da smo ove godine ispali iz SL?Koliko bi opet godina proslo da se vratimo u istu?Zato ja i ove nebuloze,koje prosipa gradonacelnik Nisa,vidim samo kao jos jedan nacin prikupljanja politickih poena,a ne kao stvarnu i iskrenu zelju da nas Radnicki,posle deceniju i vise,napokon stane na zdrave noge.

istorija se ponavlja

pre 10 godina

Volim i ja Vas.Pa zar je moguce da nam sve u ovom bednom zivotu zavisi uvek od jednog coveka.Ovo je dno dna i niko ih vise neopra.Banda lopovska neda da se minut zivi zivotom dostojnog coveka...

Sale@

pre 10 godina

Ovo bre gore, nego pod komunistima...
Ili je ovo neka prvojunska šala možda, jer ovo što sam pročitao, izgleda baš tako - šala, zaje.....ija, zezanje!?!

lkj

pre 10 godina

"Stranački preuzimamo odgovornost za Fudbalski klub Radnički". Ne mogu da verujem da ovo rade mom omiljenom klubu. Sta ce na ovo reci UEFA?

Konstatacija

pre 10 godina

Ovo treba proslediti UEFA jer je zabranjeno da se politika mesa u sport.Znaci eto Radnickog kao kandidata za prvaka,posto nem je Vucic gospodar zivota,Ministar odbrane, PRVI potpredsednik vlade, tajne sluzbe, policajac, tuzilac,sudija, ekonomista,privrednik, sada sportski radnik, cekam da bude predsednik mog kucnog saveta,pecaroskog udreuzenja, dobrovoljnog pecaroskog drusta, mauopste svega i svacega

Ovi sto pricaju da je Abolirao Djajica pa sigurno je da je to trebalo da uradi jer se vodio postupak u nedogled a da ni jednog jedinog dokaza nije bilo. Niko od bivsih fudbalera ga nije optuzio da im je uzeo novac. Ali to je uradio odnosno uhapsio ga na holivudski nacin onaj koga je sada bog kaznio i sada je u kolicima, bivsi ministar policije koji je u mladosti obijao trafike

gu

pre 10 godina

"Uz pomoć predsednika Srpske napredne stranke Aleksandra Vučića, koji šalje poruku da voli Radnički, obezbedio sam 42 miliona dinara za period od narednih 12 meseci, van budžeta Grada".
a zato hoćete da zakidate penzionerima penzije. mogli bi ste Vučića da stavite za tim-menadžera, verujem da je i za fudbal vrhunski stručnjak.

kobac

pre 10 godina

Narodna skupština preuzima Čukarički, Ministarstvo poljoprivrede preuzima Donji Srem, Republička izborna komisija vraća Borac na noge..

m

pre 10 godina

Ja mislim da treba da organizujemu jedan rijaliti naziva "Najvise na svetu Vucica voli....."
A ucesnici bivaju svi sefovi/direktori/predsednici/upravnici/zamenici/clanovi UO/nacelnici i naravno gradonacelnici
Prvo mesto-vikend sa Aleksandrom Vucicem na Zlatiboru.

nislija

pre 10 godina

Oterali ste Bankovica, coveka koji je srcem i dusom pokazao da je uz Radnicki (stariji znaju kakav je igrac bio) a sada ce ovaj kvazi strucnjak Bulatovic da nas vadi iz bule...cirkus. Umesto da se kao politicari zauzmu za renoviranje EI i Masinske industrije, oni ce ovako imati procenat od transfera. Sto je mozda i najbitnije svi su zaboravili zenski fudbalski klub Masinac koji je do pre par godina igrao Ligu Sampiona, takmicenje koje u muskom fidbalu posmatramo samo na televiziji...

Zipo

pre 10 godina

Nema dalje, nismo dotakli dno nego smo otkrili da postoji i ispod dna! Podelili su drzavna preduzeca izmedju sebe kao neki feud u srednjem veku a sad isto rade i u sportu. SPS je unakazio Zvezdu, a i Partizanu dzabe titule kad je dug drzavi svake godine sve veci a zaposleni u Teleoptiku malo-malo pa strajkuju.

ja

pre 10 godina

"Uz pomoć predsednika Srpske napredne stranke Aleksandra Vučića, koji šalje poruku da voli Radnički" Šalje poruku?!? Da li je ovo normalno? Ko sastavlja ovakva saopštenja?

Real sa Nisave

pre 10 godina

Samar za sve navijace "Reala",sve demokrate od 90tih naovamo,sve postene i
normalne Nislije.. Da nas radikali preuzimaju,ej? Pa to je bre,suludo!
Odricem se,a verujem i mnogi drugi,ovakvog Radnickog!

goran

pre 10 godina

Svasta bi sad ovde replicirao ovim jadnicima koji komentarisu ali necu da se spustam na vas jadni nivo.Mnogo vam smeta sto ce Radnicki iz Nisa nas klub svih Nislija da se posle dugo vremena i sistematskog unistavanja svega juzno od Beograda i Vojvodine da postane konkurentan ? Pa noge bre ima da vam se tresu svima kad zagrmi sa juga sledece sezone kad gostuju i Zvezda i Partizan i Vojvodina i ostali smesni klubovi u ovoj ligi.Ne smeta vam sto tajkuni i politicari drze sve sto postoji i daju pare kad guraju BG i NS bas vam smeta sto ce posle 10 godina tavorenja i unistavanja Radnickog po nizim ligama i mi da se podignemo.Mogu da vam porucim samo jedno: Kec u Nisu! I Nisavu i tvrdjavu tebe volim Srbijo za Reala sa Nisave zivot bih poklonio !

japanac

pre 10 godina

Ova recenica je najbolja "Uz pomoć predsednika Srpske napredne stranke Aleksandra Vučića, koji šalje poruku da voli Radnički"...kao u nabolja komunisticka vremena veliki vodja salje poruku da nas voli.

Cestitke Radnickom na tome sto je postao treci rezimski tim u Srbiji.
Cestitke Zvezdi na sigurnih 6 bodova sledece godine.

LFC

pre 10 godina

Sudeci po tekstu, bilo bi ovako: Mi vas preuzmemo, vi imate sigurne plate, a nama ide procenat od prodaje igraca - mi te pare onda uplacujemo za stranacke potrebe, ali vi ipak imate redovne plate. Ako FSS ne reaguje na ovo, onda je to pocetak konacnog poraza sporta u korist politike.

Ljubisa livac

pre 10 godina

Kakva strahota, politicka partija koja je na vlasti, javno objavljuje da uzima klub iz prve lige! Pa ovo samo kod nas ima... Ljudi se igraju Managera uzivo. SPS drzi Zvezdu i Partizan, URS Radnicki KG, evo sad ovih kod Nislija. Jagodina je Palmina. Ovde ima vise politike no sporta. Tuzne li drzave...

sofronije

pre 10 godina

Cek, ovaj nam u lice govori kako ce drzavne pare da se ulazu u fudbalski klub? Jel ovo stvarno? Nemojte da kazete da su to stranacke pare, pa odakle dolaze pare u stranku ako ne iz budzeta.

Aleksandar

pre 10 godina

Politika se uvek mesala u sport, to je tesko promeniti.
Kada su ga "crveni"(SKJ) vodili, Radnicki je bio u EVropi, bio je 'Real
sa Nisavu'.
Ajde da vidimo SNS koliko zaista vredi.

smeker

pre 10 godina

Radnickom zelim sve naj bolje i Nis zasluzuje stabilan klub.Ali,ovo sto je receno je toliko odvratno i bez veze da nema dalje.Niste mogli da nadjete drugi nacin da pomognete klubu nego treba da ga voli Vucic pa da dodju sponzori.Mnogo bljutavo i odvratno a i kontra efekat kod ostalih ljudi mimo Nisa...

Samo da vrisnem

pre 10 godina

Ljudi, pa pročitajte lepo program SNS-a, pa koalicioni sporazum, pa program Vlade RS, i videćete da tamo sve lepo piše. UPS, ili ne piše ?????

vojadzer

pre 10 godina

To je realnost naše političke scene.....treba da se pomogne Radničkom,ale ne ovako...pa nije sns privatna firma.....ne daje vučic iz svog džepa....

nislija

pre 10 godina

Bolje i to nego kao prosla uprava na celu sa Vlajkovicem koji je ojadio sve institucije koje je vodio(a imao je 10 javnih funkcija).Ipak se za dr Perisica ne vezuje nijedna afera,koji je inace vrhunski kardiolog i strucnjak,tako da ne vidim ni jedan razlog zbog cega bi se sad kompromitovao!!!Uz taj obecani novac Radnicki ce rame uz rame biti sa Zvezdom,Partizanom,Vojvodinom!!!!Puno srece Meraklije!!!

Milan Petrović

pre 10 godina

Ovakve stvari u sportu se nisu dešavale nikada. Kakve veze ima politika sa grupom gradjana kakvi su u stvari naši sportski klubovi. Navijač sam Radničkog više od 30 godina, ali zbog SNS-a (Aleksandra Vučića) biće mi muka da idem na Čair. SNS abolira Džajića, spasava Zvezdu, preuzima Radnički... Totalne nebuloze. Hitna privatizacija sportskih klubova, političari na tribine i biće sve u redu.

ode mozak

pre 10 godina

Gubite se bre politicari iz sporta.. Sve sto ste uhvatili, to ste upropastili! Pazi ovo, Vucic rekao da voli Radnicki i ja sam obezbedio pare.. Ovo je stvarno kao sa Njuz Neta, kao sto neko napisa!

uredni neplatisa

pre 10 godina

ako nista drugo nazvali su stvar pravim imenom. FK Radnicki ce biti privatni klub SNSa koji ce raznim vrstama pritisaka obezbediti sponzore za funkcionisanje kluba. Usput ce neko dobro i da se navacari sto clanstvom u upravnom odboru sto "menadzerisanjem" igraca sumnjivog kvaliteta koji ce nsprasno postati materijal za reprezentaciju.....

Posmatrac

pre 10 godina

Jel se ovde svi drogiraju?Politicka partija preuzima javno fudbalski klub i busa se time...Govor ovog nesrecnika prevazilazi i mnoge epizode Pajtonovaca...Muka.....

bratanac

pre 10 godina

Tradicionalna Zvezdina filijala se posle problema koje je načinila svojim starim "gazdama" vraća starom jatu. Sredio Aca da Zvezda više ne gubi bodove na Čairu...

durlan

pre 10 godina

Ako i treba,samo da ne ostane sve na lepim zeljama
pa po zvezdu i partizan se godinama menjaju stranacke kolege,samo sto su ova dva Sportska Drustva,pa je tu onda mnogo vise kombinacija i mnogo vise ljudi

Predrag

pre 10 godina

"Uz pomoć predsednika Srpske napredne stranke Aleksandra Vučića, koji šalje poruku da voli Radnički..."
Je li moguće ovo što čitam? Molim vas, neka me neko probudi, ovaj san mi se više ne sviđa uopšte. Ne mogu više.

Sale

pre 10 godina

Ne znam sto se zgrazavate kad je ovo realnost.Partizan je pod patronatom SPS-a godinama,dok su se u Zvezdi menjale politicke garniture u razlicitim periodima.Realnost je da sport u ovoj zemlji ne moze opstati bez politickog upliva.Privatizacija?A ko ce to da kupi srpske klubove?Koje firme mogu biti generalni sponzori.Koji su izvori prihoda?Gde su pare od TV prava,koliki su prihodi od prodatih ulaznica...Nije mi drago kad ih vidim u srpskom sportu,ali alternative nema.

Nenad

pre 10 godina

Postoji u Nišu i jedan ženski fudbalski klub,žfk Mašinac,pa pomozite i damama ljudi,nemaju za najosnovnije,igračicama isključuju struju,peru veš na ruke,bruka za Niš.Bar im kažite da gradu ne treba ženski fudbal a o uspesima pomenutog kluba pitajte......
Nenad Stanković

e zato nama nikad nece biti bolje

pre 10 godina

racun blokiran,oni otvaraju novi racun i pice dalje..?
...i jos kazu da je po zakonu?!
plus, dolazi od vladajuce stranke koja se ubi od borbe protiv korupcije?!

znci svaka firma koja je u blokadi moze isto to da uradi?

Losmi

pre 10 godina

Kako moze politicka stranka da preuzme zvanicno (podvlacim zvanicno) neki fudbalski klub? I jos pored toga da ne uplacuju novac na racun koji je u blokadi nego na neki drugi??? I jos pored toga da im obezbedi 42 000 000 dinara, a niko ne zna odakle?

stara kuka

pre 10 godina

Čitam, pa se sve vraćam pa ponovo čitam... pa ne mogu da verujem. Šta je ovo ljudi moji? Stranački ljudi iz Niša, pozivajući se na vrh stranke u BG-u, obećavaju pare, preuzimaju klub, nalaze sponzore... Kakav užas!

IBJ

pre 10 godina

Da li se ovi šale, ili stvarno misle?! STRANAČKA kontrola nad fudbalskim klubom? Vučić poručuje "da voli Radnički"? To je valjda taj evropski put Srbije kako ga zamišljaju ovi zaprani Radikali? Na stranu što će nam UEFA i FIFA vrlo brzo pokazati šta misle o političkoj kontroli nad fudbalom, ali ovo je samo još jedna sumorna slika o tome kuda naše društvo ZAISTA ide...

žsavić

pre 10 godina

Doskora sam mislio da su pitanja tipa "pod kojim uslovima biste navijali / ne biste navijali za..." besmislena, ali više nisam siguran, da je nedajbože Čović sanirao finansije u Partizanu, ili Partizan preuzeo Vučić...ne smem ni da zamislim.
(Znači, čovek ovde više ni u šta siguran. Godina 2013...da li smo brzo došli dotle, od 2003.godine, ne znam, možda i nismo).

Sasa

pre 10 godina

Ako je vest tacna, rec je o jasnoj sumnji da je rec o korupciji. Skandal. Pa gde su mediji i analiticari. Ovo je razlog da gradonacelnik bude smenjen.

Deki

pre 10 godina

Kako može stranka da preuzme klub? Kada ćemo shvatiti da nam politika u sportu, kao i u drugim oblastima koje nemaju veze sa politikom ne donosi ništa dobro! To je sve kratkog daha i stranke to koriste za svoju promociju. Dok razvijeni svet ide napred sa privatnim kapitalom, mi se vraćamo nazad, jer je doba komunizma odavno prošlo. Nažalost, ovo što pišem ništa neće promeniti, jer svi koji su za SNS, sad će mi lupati minuse! Kad neko ne shvata, džabe je, ali osetiće na svojoj koži posledice, a neće znati šta je uzrok!!!

Deki

pre 10 godina

Kako može stranka da preuzme klub? Kada ćemo shvatiti da nam politika u sportu, kao i u drugim oblastima koje nemaju veze sa politikom ne donosi ništa dobro! To je sve kratkog daha i stranke to koriste za svoju promociju. Dok razvijeni svet ide napred sa privatnim kapitalom, mi se vraćamo nazad, jer je doba komunizma odavno prošlo. Nažalost, ovo što pišem ništa neće promeniti, jer svi koji su za SNS, sad će mi lupati minuse! Kad neko ne shvata, džabe je, ali osetiće na svojoj koži posledice, a neće znati šta je uzrok!!!

xxx

pre 10 godina

sve raspale klubove treba pod katanac, ako neko ne moze da posluje normalno u trzisnim uslovima, ako ne moze sam da nadje sponzora onda ne treba ni da postoji, ova siromasna zemlja ima i vaznijih prioriteta od fudbala, jos treba i on da se nakaci na drzavni budzet a neko treci da uzima pare od transfera...

Deki

pre 10 godina

Kako može stranka da preuzme klub? Kada ćemo shvatiti da nam politika u sportu, kao i u drugim oblastima koje nemaju veze sa politikom ne donosi ništa dobro! To je sve kratkog daha i stranke to koriste za svoju promociju. Dok razvijeni svet ide napred sa privatnim kapitalom, mi se vraćamo nazad, jer je doba komunizma odavno prošlo. Nažalost, ovo što pišem ništa neće promeniti, jer svi koji su za SNS, sad će mi lupati minuse! Kad neko ne shvata, džabe je, ali osetiće na svojoj koži posledice, a neće znati šta je uzrok!!!

Realno

pre 10 godina

Bravo za vucica, stizu jos na desetine hiljada glasova u Nisu za SNS-ovce! Posle zvezde, spasen je jos jedan veliki klub, na redu je Novi Sad. Podrska raste na 50%! Kakav populizam i demagogija, ovo postaje cirkus...

vucic .urcic

pre 10 godina

Kako sad vi mislite to da SNS preuzme klub?????!!!! Pa vi ste gori od DS, nema gde ne gurate nos! A onaj Vucic se vise slika od Tadica!! Za 2 godine cete biti kao DS 2011te!! Ovaj Vucic vec umislio da je novi Tito!!

Nenad

pre 10 godina

Bolje preuzmite odgovornost za EI Nis pa nadjite 10ak investitora iz oblasti elektronike da obnove te hale i proizvodnju, pa ce oni za 5-10 god sponzorisati, a sto je mnogo bitnije uposliti veliki broj inzenjera. Ali ne, politicari idu linijom manjeg otpora, sto veca popularnost za kratko vreme, a to sto je cela buducnost zemlje zasnovana na par rudnika, prehr. industriji, soping molovima, trgovini i donekle turizmu, to nije bitno. Bitno je da smo lideri u svemu i da je politika gl. pokretac ekonomske velesile, Srbije.

vucic .urcic

pre 10 godina

Kako sad vi mislite to da SNS preuzme klub?????!!!! Pa vi ste gori od DS, nema gde ne gurate nos! A onaj Vucic se vise slika od Tadica!! Za 2 godine cete biti kao DS 2011te!! Ovaj Vucic vec umislio da je novi Tito!!

Nenad

pre 10 godina

Bolje preuzmite odgovornost za EI Nis pa nadjite 10ak investitora iz oblasti elektronike da obnove te hale i proizvodnju, pa ce oni za 5-10 god sponzorisati, a sto je mnogo bitnije uposliti veliki broj inzenjera. Ali ne, politicari idu linijom manjeg otpora, sto veca popularnost za kratko vreme, a to sto je cela buducnost zemlje zasnovana na par rudnika, prehr. industriji, soping molovima, trgovini i donekle turizmu, to nije bitno. Bitno je da smo lideri u svemu i da je politika gl. pokretac ekonomske velesile, Srbije.

Posmatrac

pre 10 godina

Jel se ovde svi drogiraju?Politicka partija preuzima javno fudbalski klub i busa se time...Govor ovog nesrecnika prevazilazi i mnoge epizode Pajtonovaca...Muka.....

Realno

pre 10 godina

Bravo za vucica, stizu jos na desetine hiljada glasova u Nisu za SNS-ovce! Posle zvezde, spasen je jos jedan veliki klub, na redu je Novi Sad. Podrska raste na 50%! Kakav populizam i demagogija, ovo postaje cirkus...

Predrag

pre 10 godina

"Uz pomoć predsednika Srpske napredne stranke Aleksandra Vučića, koji šalje poruku da voli Radnički..."
Je li moguće ovo što čitam? Molim vas, neka me neko probudi, ovaj san mi se više ne sviđa uopšte. Ne mogu više.

Milan Petrović

pre 10 godina

Ovakve stvari u sportu se nisu dešavale nikada. Kakve veze ima politika sa grupom gradjana kakvi su u stvari naši sportski klubovi. Navijač sam Radničkog više od 30 godina, ali zbog SNS-a (Aleksandra Vučića) biće mi muka da idem na Čair. SNS abolira Džajića, spasava Zvezdu, preuzima Radnički... Totalne nebuloze. Hitna privatizacija sportskih klubova, političari na tribine i biće sve u redu.

smeker

pre 10 godina

Radnickom zelim sve naj bolje i Nis zasluzuje stabilan klub.Ali,ovo sto je receno je toliko odvratno i bez veze da nema dalje.Niste mogli da nadjete drugi nacin da pomognete klubu nego treba da ga voli Vucic pa da dodju sponzori.Mnogo bljutavo i odvratno a i kontra efekat kod ostalih ljudi mimo Nisa...

Ljubisa livac

pre 10 godina

Kakva strahota, politicka partija koja je na vlasti, javno objavljuje da uzima klub iz prve lige! Pa ovo samo kod nas ima... Ljudi se igraju Managera uzivo. SPS drzi Zvezdu i Partizan, URS Radnicki KG, evo sad ovih kod Nislija. Jagodina je Palmina. Ovde ima vise politike no sporta. Tuzne li drzave...

Losmi

pre 10 godina

Kako moze politicka stranka da preuzme zvanicno (podvlacim zvanicno) neki fudbalski klub? I jos pored toga da ne uplacuju novac na racun koji je u blokadi nego na neki drugi??? I jos pored toga da im obezbedi 42 000 000 dinara, a niko ne zna odakle?

japanac

pre 10 godina

Ova recenica je najbolja "Uz pomoć predsednika Srpske napredne stranke Aleksandra Vučića, koji šalje poruku da voli Radnički"...kao u nabolja komunisticka vremena veliki vodja salje poruku da nas voli.

Cestitke Radnickom na tome sto je postao treci rezimski tim u Srbiji.
Cestitke Zvezdi na sigurnih 6 bodova sledece godine.

e zato nama nikad nece biti bolje

pre 10 godina

racun blokiran,oni otvaraju novi racun i pice dalje..?
...i jos kazu da je po zakonu?!
plus, dolazi od vladajuce stranke koja se ubi od borbe protiv korupcije?!

znci svaka firma koja je u blokadi moze isto to da uradi?

Djordje NS

pre 10 godina

Jedna od sledećih vesti će možda biti SNS preuzela SPC (srpsku pravoslavnu crkvu)...ili vojsku Srbije, već imaju ministra za sve pa i za vojsku. Ovi su K A T A S T R O F A ! ! !

sofronije

pre 10 godina

Cek, ovaj nam u lice govori kako ce drzavne pare da se ulazu u fudbalski klub? Jel ovo stvarno? Nemojte da kazete da su to stranacke pare, pa odakle dolaze pare u stranku ako ne iz budzeta.

Libero

pre 10 godina

Prvi potpredsednik danas je svojim dvadestim pogotkom za Radnicki postao najbolji strelac JSL lige. Prvu cestitku uputio mu je Sinod SPC i ujedno ga proglasio za Vladiku Backog. U tu cast udruzenje Pozarevljanki "Goblen" ciji je Vucic predsednik izradilo je Vilerov goblen sa motivom prvog potpredsednika vlade Srbije na pecanju. U jednoj ruci drzi "Protestantsku etiku i duh kapitalizma" Maksa Vebera, a drugom, stapom za pecanje, izvlaci pastrmku rekordne velicine iz reke da bi je poklonio gladnim sirocicima koji se osmehuju u pozadini.

uredni neplatisa

pre 10 godina

ako nista drugo nazvali su stvar pravim imenom. FK Radnicki ce biti privatni klub SNSa koji ce raznim vrstama pritisaka obezbediti sponzore za funkcionisanje kluba. Usput ce neko dobro i da se navacari sto clanstvom u upravnom odboru sto "menadzerisanjem" igraca sumnjivog kvaliteta koji ce nsprasno postati materijal za reprezentaciju.....

Miki

pre 10 godina

Iako sam beogradjanin i nemam nikakve veze sa tim gradom, kao klinac sam uz svoj klub za koji i dnaas navijam gotivio i OFK Beograd i bas ovaj "Real" iz Nisa zbog neceg smekerskog sto su imali...nekako se sa setom setim toga
Real sa Nisavu a sada mi sve zvuci kao sprdnja i Rokeri s` Moravu.
Mars bar iz sporta bando lopovska!!!

boban,nis

pre 10 godina

Veliki sam navijac Radnickog i dobro znam na koji nacin misle svi oni koji navijaju za ovaj klub.Pare su nam potrebne,ali ne po svaku cenu.Hteli su da nas ujedine sa Sindjelicem,nismo im dali,sada hoce da naprave stranacki klub sto Radnicki nikad nije bio i nece.Bolje i u trecoj ligi da igramo po raznoraznim selima,nego da nam SNS vodi klub.Zapamtite,navijaci Radnickog nikada nisu dozvolili da se neko igra s Radnickim i njegovim imenom.

IBJ

pre 10 godina

Da li se ovi šale, ili stvarno misle?! STRANAČKA kontrola nad fudbalskim klubom? Vučić poručuje "da voli Radnički"? To je valjda taj evropski put Srbije kako ga zamišljaju ovi zaprani Radikali? Na stranu što će nam UEFA i FIFA vrlo brzo pokazati šta misle o političkoj kontroli nad fudbalom, ali ovo je samo još jedna sumorna slika o tome kuda naše društvo ZAISTA ide...

stara kuka

pre 10 godina

Čitam, pa se sve vraćam pa ponovo čitam... pa ne mogu da verujem. Šta je ovo ljudi moji? Stranački ljudi iz Niša, pozivajući se na vrh stranke u BG-u, obećavaju pare, preuzimaju klub, nalaze sponzore... Kakav užas!

bratanac

pre 10 godina

Tradicionalna Zvezdina filijala se posle problema koje je načinila svojim starim "gazdama" vraća starom jatu. Sredio Aca da Zvezda više ne gubi bodove na Čairu...

ode mozak

pre 10 godina

Gubite se bre politicari iz sporta.. Sve sto ste uhvatili, to ste upropastili! Pazi ovo, Vucic rekao da voli Radnicki i ja sam obezbedio pare.. Ovo je stvarno kao sa Njuz Neta, kao sto neko napisa!

Real sa Nisave

pre 10 godina

Samar za sve navijace "Reala",sve demokrate od 90tih naovamo,sve postene i
normalne Nislije.. Da nas radikali preuzimaju,ej? Pa to je bre,suludo!
Odricem se,a verujem i mnogi drugi,ovakvog Radnickog!

Sasa

pre 10 godina

Ako je vest tacna, rec je o jasnoj sumnji da je rec o korupciji. Skandal. Pa gde su mediji i analiticari. Ovo je razlog da gradonacelnik bude smenjen.

Mika

pre 10 godina

Taj Bulatović vojni penzioner sa 45 godina,pa ajde malo da se bavim politikom a uz to i fudbalom kao hobi. Inače Zvezda i Partizan bez političara ne bi ni disali.

olli

pre 10 godina

navijam za radnicki od rodjenja i mogu vam reci da uopste nisam srecan zbog ovoga , cak sto vise zao mi je da moj klub ovako funkcionise ...poostoje bolji modaliteti kako pomoci fudbalu juzno od beograda ovako je skandal ...

NekoIzMase

pre 10 godina

Koliko sam ja upoznat sa propisima UEFA i FIFA zbog ovoga mogu da nam suspenduju savez. Neko je vec suspendovan zbog prevelikog mesanja politike u klubove.

Aleksandar

pre 10 godina

Sta je beogradjani, dok EPS i Telekom i Ruzici i Dacici pomazu Zvezdu i Partizan decenijama niko se ne buni ,a sto ce gospodin Vucic da da neku sicu uz pomoc grada Nisa da se slavno ime sa Caira vrati na put stare slave to vam smeta. Ako BEOGRADJANI nastavite da ovako gledate na Srbiju,nece jos dugo proci a da ce vam klubovi igrati Beogradsku pasalucku ligu bez ostatka Srbije.
Napred Real sa Nisave i ostali fudbalski centri van BG a!

LFC

pre 10 godina

Sudeci po tekstu, bilo bi ovako: Mi vas preuzmemo, vi imate sigurne plate, a nama ide procenat od prodaje igraca - mi te pare onda uplacujemo za stranacke potrebe, ali vi ipak imate redovne plate. Ako FSS ne reaguje na ovo, onda je to pocetak konacnog poraza sporta u korist politike.

vojadzer

pre 10 godina

To je realnost naše političke scene.....treba da se pomogne Radničkom,ale ne ovako...pa nije sns privatna firma.....ne daje vučic iz svog džepa....

Nenad

pre 10 godina

Postoji u Nišu i jedan ženski fudbalski klub,žfk Mašinac,pa pomozite i damama ljudi,nemaju za najosnovnije,igračicama isključuju struju,peru veš na ruke,bruka za Niš.Bar im kažite da gradu ne treba ženski fudbal a o uspesima pomenutog kluba pitajte......
Nenad Stanković

istorija se ponavlja

pre 10 godina

Volim i ja Vas.Pa zar je moguce da nam sve u ovom bednom zivotu zavisi uvek od jednog coveka.Ovo je dno dna i niko ih vise neopra.Banda lopovska neda da se minut zivi zivotom dostojnog coveka...

mika

pre 10 godina

Narod nema 'leba da jede, a vi pricate o milionima koje je obezbedio Vucic!! Alo breee, pa birali su vas da se borite da svi zivimo bolje, vec 11 meseci vladate a sve je gore i gore!! Sram vas bilo, demagozi jedni!!

Deki

pre 10 godina

Kako može stranka da preuzme klub? Kada ćemo shvatiti da nam politika u sportu, kao i u drugim oblastima koje nemaju veze sa politikom ne donosi ništa dobro! To je sve kratkog daha i stranke to koriste za svoju promociju. Dok razvijeni svet ide napred sa privatnim kapitalom, mi se vraćamo nazad, jer je doba komunizma odavno prošlo. Nažalost, ovo što pišem ništa neće promeniti, jer svi koji su za SNS, sad će mi lupati minuse! Kad neko ne shvata, džabe je, ali osetiće na svojoj koži posledice, a neće znati šta je uzrok!!!

Samo da vrisnem

pre 10 godina

Ljudi, pa pročitajte lepo program SNS-a, pa koalicioni sporazum, pa program Vlade RS, i videćete da tamo sve lepo piše. UPS, ili ne piše ?????

Deki

pre 10 godina

Kako može stranka da preuzme klub? Kada ćemo shvatiti da nam politika u sportu, kao i u drugim oblastima koje nemaju veze sa politikom ne donosi ništa dobro! To je sve kratkog daha i stranke to koriste za svoju promociju. Dok razvijeni svet ide napred sa privatnim kapitalom, mi se vraćamo nazad, jer je doba komunizma odavno prošlo. Nažalost, ovo što pišem ništa neće promeniti, jer svi koji su za SNS, sad će mi lupati minuse! Kad neko ne shvata, džabe je, ali osetiće na svojoj koži posledice, a neće znati šta je uzrok!!!

ja

pre 10 godina

"Uz pomoć predsednika Srpske napredne stranke Aleksandra Vučića, koji šalje poruku da voli Radnički" Šalje poruku?!? Da li je ovo normalno? Ko sastavlja ovakva saopštenja?

cule

pre 10 godina

Samo jos Vucic da pocne da iskace iz frizidera! Uzurpirao je sve medije, kad god ukljucim TV eto njega, usao je u Zvezdu, sad polako preuzima i ostale klubove... Narode osvesti se, pustili su pipke u sve spore zivota a sitaucija je sve gora i gora... Vec skoro godinu dana vladaju!

xxx

pre 10 godina

sve raspale klubove treba pod katanac, ako neko ne moze da posluje normalno u trzisnim uslovima, ako ne moze sam da nadje sponzora onda ne treba ni da postoji, ova siromasna zemlja ima i vaznijih prioriteta od fudbala, jos treba i on da se nakaci na drzavni budzet a neko treci da uzima pare od transfera...

m

pre 10 godina

Ja mislim da treba da organizujemu jedan rijaliti naziva "Najvise na svetu Vucica voli....."
A ucesnici bivaju svi sefovi/direktori/predsednici/upravnici/zamenici/clanovi UO/nacelnici i naravno gradonacelnici
Prvo mesto-vikend sa Aleksandrom Vucicem na Zlatiboru.

shone

pre 10 godina

Pa, dragi “zgranuti“ Beogradjani, Partizan i Zvezda ovako funkcionisu godinama, DECENIJAMA. E, sad vam je cudno otkud politicari u fudbalu. Sram vas bilo, licemeri.. Nisam pristalica tog SNS-a, ali eto, za veliko cudo, ponekad se desi i da se angazuju van Beograda.. Razmislite malo i pogledajte sebe. Obrazujte se malo - politicari u fudbalu, pa to je opste poznata stvar u celom svetu. Ziveo Nis i Nislije i svi sa njima. N

Deki

pre 10 godina

Kako može stranka da preuzme klub? Kada ćemo shvatiti da nam politika u sportu, kao i u drugim oblastima koje nemaju veze sa politikom ne donosi ništa dobro! To je sve kratkog daha i stranke to koriste za svoju promociju. Dok razvijeni svet ide napred sa privatnim kapitalom, mi se vraćamo nazad, jer je doba komunizma odavno prošlo. Nažalost, ovo što pišem ništa neće promeniti, jer svi koji su za SNS, sad će mi lupati minuse! Kad neko ne shvata, džabe je, ali osetiće na svojoj koži posledice, a neće znati šta je uzrok!!!

Blagoje

pre 10 godina

Sramota!!!
Ovo samo u Srbiji moze. Ako zelite dobro klubu, pomognite mu na pravi nacin, obezbedite sredstva iz budzeta, nadjite sponzore i toliko.
Ne prljajte klub na ovakav nacin, inace mene na tribinama nece biti sledece sezone. Ne zelim da navijam za SNS Nis, nego za Radnicki Nis, a vi svoju utakmicu nastavite da igrate na politickom terenu.

Figo

pre 10 godina

Citam ove komentare i ne verujem sta citam. Sta se svi iscudjavate sad na ovu vest?? Politika je UVEK bila upletena u fudbal. Svakakve stranke su svasta radile po klubovima i to smo svi znali i to se nekako nije ni krilo. Cak znamo po imenu koji su politicari upali preko kojih veza u klubove i sad se vi kao probudjujete iz nekog stanja neznanja i kao ne mozete da verujete samo zato sto su ovi jevno rekli da ce to da rade. Nikakva razlika izmedju onih i ovih politicara. Ovi bar javno kazu da ce da prave mucke.

SashaNS

pre 10 godina

A sta kazete da gradonacelnik Nisa ponudi te silne pare koje je ,,obezbedio'' za neko novo obdaniste u Nisu ili skolu, ili da se obnovi i opremi neka bolnica u Nisu. Mozda bi mogao da razmisli o tome.....

Nislija

pre 10 godina

Ono sto drugi za svoje klubove govore u zavijenoj formi, niski gradonacelnik je to rekao onako kako jeste. Nazalost realna situacija u Srbiji trenutno. Radnicki KG drzi G17, Jagodinu Palma, Blizance SPS/SNS...a svima vam je cudno za nas Radnicki. Znas sta Beograde,isuvise si zauzet karijerom da postanes metropola da si skroz zaboravio na majku ti Srbiju...
Jedan je Real.

nislija

pre 10 godina

napokon su izgleda neki provalili kako funkcionisu parizan i zvezda od 45te godine?vidim smeta vam ovo,a prvo vam je ok,a pitate se gde su pare iz ova dva drzavna projekta?i odakle dolaze?

bachi

pre 10 godina

Ja koliko znam uefa ne dozvoljava mešanje politike u fudbal ali šta nas briga kad još malo nećemo ni igrati u evropi sem onih predkfalifikacija u julu i avgustu!

lkj

pre 10 godina

"Stranački preuzimamo odgovornost za Fudbalski klub Radnički". Ne mogu da verujem da ovo rade mom omiljenom klubu. Sta ce na ovo reci UEFA?

kobac

pre 10 godina

Narodna skupština preuzima Čukarički, Ministarstvo poljoprivrede preuzima Donji Srem, Republička izborna komisija vraća Borac na noge..

glasac ds-a

pre 10 godina

Sns ce da finansira klub!? Vece gluposti nisan cuo....volim sto je Radnicki ponovo superligas ali ovo sto rade naprednjaci je skandalozno...sta su oni preduzece?!

gu

pre 10 godina

"Uz pomoć predsednika Srpske napredne stranke Aleksandra Vučića, koji šalje poruku da voli Radnički, obezbedio sam 42 miliona dinara za period od narednih 12 meseci, van budžeta Grada".
a zato hoćete da zakidate penzionerima penzije. mogli bi ste Vučića da stavite za tim-menadžera, verujem da je i za fudbal vrhunski stručnjak.

Sale@

pre 10 godina

Ovo bre gore, nego pod komunistima...
Ili je ovo neka prvojunska šala možda, jer ovo što sam pročitao, izgleda baš tako - šala, zaje.....ija, zezanje!?!

nislija

pre 10 godina

Oterali ste Bankovica, coveka koji je srcem i dusom pokazao da je uz Radnicki (stariji znaju kakav je igrac bio) a sada ce ovaj kvazi strucnjak Bulatovic da nas vadi iz bule...cirkus. Umesto da se kao politicari zauzmu za renoviranje EI i Masinske industrije, oni ce ovako imati procenat od transfera. Sto je mozda i najbitnije svi su zaboravili zenski fudbalski klub Masinac koji je do pre par godina igrao Ligu Sampiona, takmicenje koje u muskom fidbalu posmatramo samo na televiziji...

Prisutan

pre 10 godina

Jure za foteljom vise nego kojot za pticom trkacicom u svim epizodama. Znaci, sledeca kampanja ce da se finansira od para od prodaje igraca? Agencija za borbu protiv korupcije se ne oglasava, pitam se zasto...

Apache

pre 10 godina

Sta je beogradjani, dok EPS i Telekom i Ruzici i Dacici pomazu Zvezdu i Partizan decenijama niko se ne buni ,a sto ce gospodin Vucic da da neku sicu uz pomoc grada Nisa da se slavno ime sa Caira vrati na put stare slave to vam smeta. Ako BEOGRADJANI nastavite da ovako gledate na Srbiju,nece jos dugo proci a da ce vam klubovi igrati Beogradsku pasalucku ligu bez ostatka Srbije.Napred Real sa Nisave i ostali fudbalski centri van BG a!
(Aleksandar, 31. maj 2013 14:15)
Pa ti si lud. Ja bih bio najsrecniji da u klubovima budu samo ljudi iz sporta a politicari da ne mogu ni na tribinama da budu, tad bi mozda napravili nesto od ovog fudbala.

Иван-Ниш

pre 10 godina

Ово је жалосно. Зна се да Булатовић преузима клуб као председник општине Црвени Крст. И то није неки проблем. Треба да преузму одговорност за градски клуб, градски функционери. Међутим, странка да преузима клуб, потпредседник владе да га форсира у финансирању, шта је то? Добиће новац од неког града? Ког? Зашто? Страначко финансирање... лудило!

Sasa

pre 10 godina

U nas propali fudbal hoce da ulazu... A toliko ima precih stvari u ovoj nasoj Srbiji da se uradi. Kako mi tonemo...sve dublje i dublje.

One Crazy Wolf

pre 10 godina

Slazem se da je van svake pameti da je na celu nekog kluba neka stranka, odnosni predstavnici iste, ali zar nije tako sa Zvezdom, Partizanom, Jagodinom i td... Ne razumem cemu sada u ovoj meri osudjivanje,zgrozavanje i negodovanje javnosti kada se takve stvari kod nas rade oduvek.
Zbog cega Radnicki iz Nisa ili Kragujevca, OFK Beograd, Jagodina ili bilo koji drugi klub ne zasluzuje pomoc, a Zvezdi i Partizanu( iako nemam nista protiv njih ) je drzava ,,duzna'' da pomaze na stetu postenih gradjana?!
Kao neko ko je ceo zivot u sportu mogu da kazem da u Srbiji sport bez politike ne moze. Ono sto obavezno treba promeniti jeste status klubova, klubovi se moraju PRIVATIZOVATI, a politika i politicari van sporta!!!

Sale

pre 10 godina

Ne znam sto se zgrazavate kad je ovo realnost.Partizan je pod patronatom SPS-a godinama,dok su se u Zvezdi menjale politicke garniture u razlicitim periodima.Realnost je da sport u ovoj zemlji ne moze opstati bez politickog upliva.Privatizacija?A ko ce to da kupi srpske klubove?Koje firme mogu biti generalni sponzori.Koji su izvori prihoda?Gde su pare od TV prava,koliki su prihodi od prodatih ulaznica...Nije mi drago kad ih vidim u srpskom sportu,ali alternative nema.

nislija

pre 10 godina

Bolje i to nego kao prosla uprava na celu sa Vlajkovicem koji je ojadio sve institucije koje je vodio(a imao je 10 javnih funkcija).Ipak se za dr Perisica ne vezuje nijedna afera,koji je inace vrhunski kardiolog i strucnjak,tako da ne vidim ni jedan razlog zbog cega bi se sad kompromitovao!!!Uz taj obecani novac Radnicki ce rame uz rame biti sa Zvezdom,Partizanom,Vojvodinom!!!!Puno srece Meraklije!!!

Aleksandar

pre 10 godina

Politika se uvek mesala u sport, to je tesko promeniti.
Kada su ga "crveni"(SKJ) vodili, Radnicki je bio u EVropi, bio je 'Real
sa Nisavu'.
Ajde da vidimo SNS koliko zaista vredi.

goran

pre 10 godina

Svasta bi sad ovde replicirao ovim jadnicima koji komentarisu ali necu da se spustam na vas jadni nivo.Mnogo vam smeta sto ce Radnicki iz Nisa nas klub svih Nislija da se posle dugo vremena i sistematskog unistavanja svega juzno od Beograda i Vojvodine da postane konkurentan ? Pa noge bre ima da vam se tresu svima kad zagrmi sa juga sledece sezone kad gostuju i Zvezda i Partizan i Vojvodina i ostali smesni klubovi u ovoj ligi.Ne smeta vam sto tajkuni i politicari drze sve sto postoji i daju pare kad guraju BG i NS bas vam smeta sto ce posle 10 godina tavorenja i unistavanja Radnickog po nizim ligama i mi da se podignemo.Mogu da vam porucim samo jedno: Kec u Nisu! I Nisavu i tvrdjavu tebe volim Srbijo za Reala sa Nisave zivot bih poklonio !

TimCahiLL

pre 10 godina

E,sad ce Radnicki da se izdigne iznad svih nevolja i postane stabilan klub,al' kad bi se za*ebavali. :) Godinama svako ko je na vlasti u gradu Nisu,postavlja svoje ljude u upravi,koji svi do jednog 'vole' Radnicki vise od svega i koji onda uloze svo svoje 'znanje' u dalji 'napredak' Radnickog ka jos jednom posrnucu.Sta bi bilo da smo ove godine ispali iz SL?Koliko bi opet godina proslo da se vratimo u istu?Zato ja i ove nebuloze,koje prosipa gradonacelnik Nisa,vidim samo kao jos jedan nacin prikupljanja politickih poena,a ne kao stvarnu i iskrenu zelju da nas Radnicki,posle deceniju i vise,napokon stane na zdrave noge.

žsavić

pre 10 godina

Doskora sam mislio da su pitanja tipa "pod kojim uslovima biste navijali / ne biste navijali za..." besmislena, ali više nisam siguran, da je nedajbože Čović sanirao finansije u Partizanu, ili Partizan preuzeo Vučić...ne smem ni da zamislim.
(Znači, čovek ovde više ni u šta siguran. Godina 2013...da li smo brzo došli dotle, od 2003.godine, ne znam, možda i nismo).

Zipo

pre 10 godina

Nema dalje, nismo dotakli dno nego smo otkrili da postoji i ispod dna! Podelili su drzavna preduzeca izmedju sebe kao neki feud u srednjem veku a sad isto rade i u sportu. SPS je unakazio Zvezdu, a i Partizanu dzabe titule kad je dug drzavi svake godine sve veci a zaposleni u Teleoptiku malo-malo pa strajkuju.

niksha

pre 10 godina

hvala Bogu da ce neko nesto da ulozi van Beograda, pa makar to bili i politicari! i dosta vise pesimizma, za bilo koju vest samo negativni komentari! svi znamo u kakvoj zemlji i u kakvim uslovima zivimo, pa ako vec imate nesto konkretno da kazete izadjite na ulice i negodujte, menjajte stvari, a ne sa kompa da drobite ko svrake bezveze!

nislija

pre 10 godina

sinisa,malo je to para,bolje da pare koje se daju zvezdi i partizanu daju nekom obdanistu,siromasnim,porodiljama...da bi bilo efekta.

durlan

pre 10 godina

Ako i treba,samo da ne ostane sve na lepim zeljama
pa po zvezdu i partizan se godinama menjaju stranacke kolege,samo sto su ova dva Sportska Drustva,pa je tu onda mnogo vise kombinacija i mnogo vise ljudi

fudbal sta to bese

pre 10 godina

Kada su ponistili vise od 1000 trenerskih diploma politika nije smela da se mesa u fudbal,ali smo zato dobili mlade polupismene profi trenere ,koji su uzgred unistili fudbalsku igru.......a sada moze svakojako mesanje.

Serbian Weder

pre 10 godina

To je to ,zato smo tu gde jesmo i treba da istrunemo kad nam se u nesto sto jedino ostalo koliko toliko čisto u ovom ludom svetom mešaju niko drugi nego najgori ljudi POLITICARI !!!!!!!

Konstatacija

pre 10 godina

Ovo treba proslediti UEFA jer je zabranjeno da se politika mesa u sport.Znaci eto Radnickog kao kandidata za prvaka,posto nem je Vucic gospodar zivota,Ministar odbrane, PRVI potpredsednik vlade, tajne sluzbe, policajac, tuzilac,sudija, ekonomista,privrednik, sada sportski radnik, cekam da bude predsednik mog kucnog saveta,pecaroskog udreuzenja, dobrovoljnog pecaroskog drusta, mauopste svega i svacega

Ovi sto pricaju da je Abolirao Djajica pa sigurno je da je to trebalo da uradi jer se vodio postupak u nedogled a da ni jednog jedinog dokaza nije bilo. Niko od bivsih fudbalera ga nije optuzio da im je uzeo novac. Ali to je uradio odnosno uhapsio ga na holivudski nacin onaj koga je sada bog kaznio i sada je u kolicima, bivsi ministar policije koji je u mladosti obijao trafike

Licemeru

pre 10 godina

"Ne znam sto se zgrazavate kad je ovo realnost.Partizan je pod patronatom SPS-a godinama,dok su se u Zvezdi menjale politicke garniture u razlicitim periodima.Realnost je da sport u ovoj zemlji ne moze opstati bez politickog upliva.Privatizacija?A ko ce to da kupi srpske klubove?Koje firme mogu biti generalni sponzori.Koji su izvori prihoda?Gde su pare od TV prava,koliki su prihodi od prodatih ulaznica...Nije mi drago kad ih vidim u srpskom sportu,ali alternative nema.
(Sale, 31. maj 2013 10:13)"

PARTIZAN je pod patronatom SPS-a? Hmmm, pa da, ipak je predsednik SD Partizan Petar Skundric, potpredsednik SPS-a, a zvezdi je clan UO sekretar SPS-a Ruzic... Ili je OBRNUTO, i jos vam isti taj Skudric doveo GAZPROM, a nama Ruzic nije nikad NIKOG, samo sedi u klubu da prima 5-10 000€ platu!!

Robin Hood

pre 10 godina

Grad ce navodno izdvojiti 40 milona dinara za pomoc klubu. Sveti Car Konstantin nema upravni odbor, pokoj mu dusi, pa je gradonacelnik okrivio demokrate za neuspesno formiranje neprofitabilne firme "Car Konstantin-1300 godina sa vama" i krenupo ka "novim radnim mestima"..za sebe, a Kontantin.. imace sansu za 100 godina ponovo. Gradonacelniku je samo jedan mandat i to sada. Meraklije pozdravimo ih kao i prethodne. Ko ne peva..Ko ne skace...

Grobari

pre 10 godina

Znaci vraca se stari dobri sistem iz doba SFRJ kad je R.Nis bio filijala zvezde, uplasili se misevi iz rupe posle jeeeedva dobijenog meca preko sudije u istoj, i to posle standardnih 97. minuta (cuveno "dok zvezda ne da gol") sto je sigurno-sigurno!! A i misle izgleda da im broj 6 srecan, evo i za 6. titulu izvisili, pa sad kad ostali bez BSK-a ne zele da imaju samo 5 filijala, sujeverje sta li... ?

Igor

pre 10 godina

Nisam za sns, ali samo ovo moze da spasi Radnciki na duge staze. Dok sam studirao u Nisu gledao sam sve bitnije sportove(fudbal,vaterpolo, mali fudbal, kosarka, muski i zenski rukomet) i svi klubovi se finansiuraju iz gradskog budzeta jer sponzora nema. Posto manje-vise svi igraju najvisi rang izdaci za finansije su ogromni, tako da se desava da jedan gradski klub izvisi i ode u nizi rang ili se raspadne. Imamo primer da je Radnicki zavrsio u srpskoj ligi, ergonom se raspao, naisa koja je jedina mogla da parira vestackom Zajecaru je dovedena na rub propasti i slicno.
Tako da ostavite vasu netrpeljivost po strani da sns nije usao u Radnicki on bi ispao iz lige 100%.

zoranbgd

pre 10 godina

Ima mnogo komentara u kojima se manje ili više najblaže rečeno negoduje protiv Beograda i Beograđana. Kao da smo mi krivi što više radimo pa više i imamo i što je naš grad lepši i uređeniji od mnogih u Srbiji. Pa nije Beograd uzimao od vaših gradova već ih je samo pomagao, već decenijama. Za loše sopstveno stanje krivite sami sebe i ljude koji vas vode i zemljake koji brzo zaborave odakle su stigli u Beograd.

Grobari

pre 10 godina

"Kako može stranka da preuzme klub? Kada ćemo shvatiti da nam politika u sportu, kao i u drugim oblastima koje nemaju veze sa politikom ne donosi ništa dobro! To je sve kratkog daha i stranke to koriste za svoju promociju. Dok razvijeni svet ide napred sa privatnim kapitalom, mi se vraćamo nazad, jer je doba komunizma odavno prošlo. Nažalost, ovo što pišem ništa neće promeniti, jer svi koji su za SNS, sad će mi lupati minuse! Kad neko ne shvata, džabe je, ali osetiće na svojoj koži posledice, a neće znati šta je uzrok!!!
(Deki, 31. maj 2013 10:06)"

Nije to nikakva novost, politickkih klubova kod nas odavno ima, Radnicki u kosarci je bio dobar primer, a recimo celo SD cz je politizovano, predsednik Skundric im potpredsednik SPS-a, a zamenici mu potpredsednici DS-a Dulic i Jeremic... A i fudbalski klub je slika i prilika SD-a, posto je vest o fudbalu, od stranackih licnosti u UO su Toncev, Kokeza, Andjelkovic, Vesic, Covic, Andrej Vucic (brat svemocnog), Zika pauk, itd...

Ovo je samo jedan korak dalje, jer SNS zeli svoj licni klub, a i dobro bi Vucicu doslo da pripoji jos jednu filijalu svojoj zvezdi, posebno sad kad im ispao BSK, sad kad Partizan nema vise filijala, nada se da ce mu zvezda sa 6 istih konacno uraditi nesto...

НТТ Ни

pre 10 godina

Ovo je samo jedan korak dalje, jer SNS zeli svoj licni klub, a i dobro bi Vucicu doslo da pripoji jos jednu filijalu svojoj zvezdi, posebno sad kad im ispao BSK, sad kad Partizan nema vise filijala, nada se da ce mu zvezda sa 6 istih konacno uraditi nesto...
(Grobari, 31. maj 2013 22:38)

Сигурно си млад па ниси довољно упознат са ситуацијом. Раднички Ниш је звездина филијала још од 1963. г. уласком овог клуба у фудбалску лигу СФРЈ, па зато овај Вучићев ангажман није никакво изненађење, шта више био је и очекиван. Звездине филијале су оба клуба са именом Раднички, Војводина, Спартак, све сами стари знанци из лиге СФРЈ, тако да не треба да чуди она звездина трофејност из периода владавине комунизма.

nislija

pre 10 godina

Bolje i to nego kao prosla uprava na celu sa Vlajkovicem koji je ojadio sve institucije koje je vodio(a imao je 10 javnih funkcija).Ipak se za dr Perisica ne vezuje nijedna afera,koji je inace vrhunski kardiolog i strucnjak,tako da ne vidim ni jedan razlog zbog cega bi se sad kompromitovao!!!Uz taj obecani novac Radnicki ce rame uz rame biti sa Zvezdom,Partizanom,Vojvodinom!!!!Puno srece Meraklije!!!

zoranbgd

pre 10 godina

Ima mnogo komentara u kojima se manje ili više najblaže rečeno negoduje protiv Beograda i Beograđana. Kao da smo mi krivi što više radimo pa više i imamo i što je naš grad lepši i uređeniji od mnogih u Srbiji. Pa nije Beograd uzimao od vaših gradova već ih je samo pomagao, već decenijama. Za loše sopstveno stanje krivite sami sebe i ljude koji vas vode i zemljake koji brzo zaborave odakle su stigli u Beograd.

Aleksandar

pre 10 godina

Politika se uvek mesala u sport, to je tesko promeniti.
Kada su ga "crveni"(SKJ) vodili, Radnicki je bio u EVropi, bio je 'Real
sa Nisavu'.
Ajde da vidimo SNS koliko zaista vredi.

Aleksandar

pre 10 godina

Sta je beogradjani, dok EPS i Telekom i Ruzici i Dacici pomazu Zvezdu i Partizan decenijama niko se ne buni ,a sto ce gospodin Vucic da da neku sicu uz pomoc grada Nisa da se slavno ime sa Caira vrati na put stare slave to vam smeta. Ako BEOGRADJANI nastavite da ovako gledate na Srbiju,nece jos dugo proci a da ce vam klubovi igrati Beogradsku pasalucku ligu bez ostatka Srbije.
Napred Real sa Nisave i ostali fudbalski centri van BG a!

Sale

pre 10 godina

Ne znam sto se zgrazavate kad je ovo realnost.Partizan je pod patronatom SPS-a godinama,dok su se u Zvezdi menjale politicke garniture u razlicitim periodima.Realnost je da sport u ovoj zemlji ne moze opstati bez politickog upliva.Privatizacija?A ko ce to da kupi srpske klubove?Koje firme mogu biti generalni sponzori.Koji su izvori prihoda?Gde su pare od TV prava,koliki su prihodi od prodatih ulaznica...Nije mi drago kad ih vidim u srpskom sportu,ali alternative nema.

bratanac

pre 10 godina

Tradicionalna Zvezdina filijala se posle problema koje je načinila svojim starim "gazdama" vraća starom jatu. Sredio Aca da Zvezda više ne gubi bodove na Čairu...

goran

pre 10 godina

Svasta bi sad ovde replicirao ovim jadnicima koji komentarisu ali necu da se spustam na vas jadni nivo.Mnogo vam smeta sto ce Radnicki iz Nisa nas klub svih Nislija da se posle dugo vremena i sistematskog unistavanja svega juzno od Beograda i Vojvodine da postane konkurentan ? Pa noge bre ima da vam se tresu svima kad zagrmi sa juga sledece sezone kad gostuju i Zvezda i Partizan i Vojvodina i ostali smesni klubovi u ovoj ligi.Ne smeta vam sto tajkuni i politicari drze sve sto postoji i daju pare kad guraju BG i NS bas vam smeta sto ce posle 10 godina tavorenja i unistavanja Radnickog po nizim ligama i mi da se podignemo.Mogu da vam porucim samo jedno: Kec u Nisu! I Nisavu i tvrdjavu tebe volim Srbijo za Reala sa Nisave zivot bih poklonio !

Igor

pre 10 godina

Nisam za sns, ali samo ovo moze da spasi Radnciki na duge staze. Dok sam studirao u Nisu gledao sam sve bitnije sportove(fudbal,vaterpolo, mali fudbal, kosarka, muski i zenski rukomet) i svi klubovi se finansiuraju iz gradskog budzeta jer sponzora nema. Posto manje-vise svi igraju najvisi rang izdaci za finansije su ogromni, tako da se desava da jedan gradski klub izvisi i ode u nizi rang ili se raspadne. Imamo primer da je Radnicki zavrsio u srpskoj ligi, ergonom se raspao, naisa koja je jedina mogla da parira vestackom Zajecaru je dovedena na rub propasti i slicno.
Tako da ostavite vasu netrpeljivost po strani da sns nije usao u Radnicki on bi ispao iz lige 100%.

niksha

pre 10 godina

hvala Bogu da ce neko nesto da ulozi van Beograda, pa makar to bili i politicari! i dosta vise pesimizma, za bilo koju vest samo negativni komentari! svi znamo u kakvoj zemlji i u kakvim uslovima zivimo, pa ako vec imate nesto konkretno da kazete izadjite na ulice i negodujte, menjajte stvari, a ne sa kompa da drobite ko svrake bezveze!

durlan

pre 10 godina

Ako i treba,samo da ne ostane sve na lepim zeljama
pa po zvezdu i partizan se godinama menjaju stranacke kolege,samo sto su ova dva Sportska Drustva,pa je tu onda mnogo vise kombinacija i mnogo vise ljudi

Grobari

pre 10 godina

Znaci vraca se stari dobri sistem iz doba SFRJ kad je R.Nis bio filijala zvezde, uplasili se misevi iz rupe posle jeeeedva dobijenog meca preko sudije u istoj, i to posle standardnih 97. minuta (cuveno "dok zvezda ne da gol") sto je sigurno-sigurno!! A i misle izgleda da im broj 6 srecan, evo i za 6. titulu izvisili, pa sad kad ostali bez BSK-a ne zele da imaju samo 5 filijala, sujeverje sta li... ?

Apache

pre 10 godina

Sta je beogradjani, dok EPS i Telekom i Ruzici i Dacici pomazu Zvezdu i Partizan decenijama niko se ne buni ,a sto ce gospodin Vucic da da neku sicu uz pomoc grada Nisa da se slavno ime sa Caira vrati na put stare slave to vam smeta. Ako BEOGRADJANI nastavite da ovako gledate na Srbiju,nece jos dugo proci a da ce vam klubovi igrati Beogradsku pasalucku ligu bez ostatka Srbije.Napred Real sa Nisave i ostali fudbalski centri van BG a!
(Aleksandar, 31. maj 2013 14:15)
Pa ti si lud. Ja bih bio najsrecniji da u klubovima budu samo ljudi iz sporta a politicari da ne mogu ni na tribinama da budu, tad bi mozda napravili nesto od ovog fudbala.

shone

pre 10 godina

Pa, dragi “zgranuti“ Beogradjani, Partizan i Zvezda ovako funkcionisu godinama, DECENIJAMA. E, sad vam je cudno otkud politicari u fudbalu. Sram vas bilo, licemeri.. Nisam pristalica tog SNS-a, ali eto, za veliko cudo, ponekad se desi i da se angazuju van Beograda.. Razmislite malo i pogledajte sebe. Obrazujte se malo - politicari u fudbalu, pa to je opste poznata stvar u celom svetu. Ziveo Nis i Nislije i svi sa njima. N

One Crazy Wolf

pre 10 godina

Slazem se da je van svake pameti da je na celu nekog kluba neka stranka, odnosni predstavnici iste, ali zar nije tako sa Zvezdom, Partizanom, Jagodinom i td... Ne razumem cemu sada u ovoj meri osudjivanje,zgrozavanje i negodovanje javnosti kada se takve stvari kod nas rade oduvek.
Zbog cega Radnicki iz Nisa ili Kragujevca, OFK Beograd, Jagodina ili bilo koji drugi klub ne zasluzuje pomoc, a Zvezdi i Partizanu( iako nemam nista protiv njih ) je drzava ,,duzna'' da pomaze na stetu postenih gradjana?!
Kao neko ko je ceo zivot u sportu mogu da kazem da u Srbiji sport bez politike ne moze. Ono sto obavezno treba promeniti jeste status klubova, klubovi se moraju PRIVATIZOVATI, a politika i politicari van sporta!!!

vucic .urcic

pre 10 godina

Kako sad vi mislite to da SNS preuzme klub?????!!!! Pa vi ste gori od DS, nema gde ne gurate nos! A onaj Vucic se vise slika od Tadica!! Za 2 godine cete biti kao DS 2011te!! Ovaj Vucic vec umislio da je novi Tito!!

Nislija

pre 10 godina

Ono sto drugi za svoje klubove govore u zavijenoj formi, niski gradonacelnik je to rekao onako kako jeste. Nazalost realna situacija u Srbiji trenutno. Radnicki KG drzi G17, Jagodinu Palma, Blizance SPS/SNS...a svima vam je cudno za nas Radnicki. Znas sta Beograde,isuvise si zauzet karijerom da postanes metropola da si skroz zaboravio na majku ti Srbiju...
Jedan je Real.

japanac

pre 10 godina

Ova recenica je najbolja "Uz pomoć predsednika Srpske napredne stranke Aleksandra Vučića, koji šalje poruku da voli Radnički"...kao u nabolja komunisticka vremena veliki vodja salje poruku da nas voli.

Cestitke Radnickom na tome sto je postao treci rezimski tim u Srbiji.
Cestitke Zvezdi na sigurnih 6 bodova sledece godine.

Realno

pre 10 godina

Bravo za vucica, stizu jos na desetine hiljada glasova u Nisu za SNS-ovce! Posle zvezde, spasen je jos jedan veliki klub, na redu je Novi Sad. Podrska raste na 50%! Kakav populizam i demagogija, ovo postaje cirkus...

Real sa Nisave

pre 10 godina

Samar za sve navijace "Reala",sve demokrate od 90tih naovamo,sve postene i
normalne Nislije.. Da nas radikali preuzimaju,ej? Pa to je bre,suludo!
Odricem se,a verujem i mnogi drugi,ovakvog Radnickog!

mika

pre 10 godina

Narod nema 'leba da jede, a vi pricate o milionima koje je obezbedio Vucic!! Alo breee, pa birali su vas da se borite da svi zivimo bolje, vec 11 meseci vladate a sve je gore i gore!! Sram vas bilo, demagozi jedni!!

Figo

pre 10 godina

Citam ove komentare i ne verujem sta citam. Sta se svi iscudjavate sad na ovu vest?? Politika je UVEK bila upletena u fudbal. Svakakve stranke su svasta radile po klubovima i to smo svi znali i to se nekako nije ni krilo. Cak znamo po imenu koji su politicari upali preko kojih veza u klubove i sad se vi kao probudjujete iz nekog stanja neznanja i kao ne mozete da verujete samo zato sto su ovi jevno rekli da ce to da rade. Nikakva razlika izmedju onih i ovih politicara. Ovi bar javno kazu da ce da prave mucke.

SashaNS

pre 10 godina

A sta kazete da gradonacelnik Nisa ponudi te silne pare koje je ,,obezbedio'' za neko novo obdaniste u Nisu ili skolu, ili da se obnovi i opremi neka bolnica u Nisu. Mozda bi mogao da razmisli o tome.....

Licemeru

pre 10 godina

"Ne znam sto se zgrazavate kad je ovo realnost.Partizan je pod patronatom SPS-a godinama,dok su se u Zvezdi menjale politicke garniture u razlicitim periodima.Realnost je da sport u ovoj zemlji ne moze opstati bez politickog upliva.Privatizacija?A ko ce to da kupi srpske klubove?Koje firme mogu biti generalni sponzori.Koji su izvori prihoda?Gde su pare od TV prava,koliki su prihodi od prodatih ulaznica...Nije mi drago kad ih vidim u srpskom sportu,ali alternative nema.
(Sale, 31. maj 2013 10:13)"

PARTIZAN je pod patronatom SPS-a? Hmmm, pa da, ipak je predsednik SD Partizan Petar Skundric, potpredsednik SPS-a, a zvezdi je clan UO sekretar SPS-a Ruzic... Ili je OBRNUTO, i jos vam isti taj Skudric doveo GAZPROM, a nama Ruzic nije nikad NIKOG, samo sedi u klubu da prima 5-10 000€ platu!!

Nenad

pre 10 godina

Postoji u Nišu i jedan ženski fudbalski klub,žfk Mašinac,pa pomozite i damama ljudi,nemaju za najosnovnije,igračicama isključuju struju,peru veš na ruke,bruka za Niš.Bar im kažite da gradu ne treba ženski fudbal a o uspesima pomenutog kluba pitajte......
Nenad Stanković

olli

pre 10 godina

navijam za radnicki od rodjenja i mogu vam reci da uopste nisam srecan zbog ovoga , cak sto vise zao mi je da moj klub ovako funkcionise ...poostoje bolji modaliteti kako pomoci fudbalu juzno od beograda ovako je skandal ...

Posmatrac

pre 10 godina

Jel se ovde svi drogiraju?Politicka partija preuzima javno fudbalski klub i busa se time...Govor ovog nesrecnika prevazilazi i mnoge epizode Pajtonovaca...Muka.....

Konstatacija

pre 10 godina

Ovo treba proslediti UEFA jer je zabranjeno da se politika mesa u sport.Znaci eto Radnickog kao kandidata za prvaka,posto nem je Vucic gospodar zivota,Ministar odbrane, PRVI potpredsednik vlade, tajne sluzbe, policajac, tuzilac,sudija, ekonomista,privrednik, sada sportski radnik, cekam da bude predsednik mog kucnog saveta,pecaroskog udreuzenja, dobrovoljnog pecaroskog drusta, mauopste svega i svacega

Ovi sto pricaju da je Abolirao Djajica pa sigurno je da je to trebalo da uradi jer se vodio postupak u nedogled a da ni jednog jedinog dokaza nije bilo. Niko od bivsih fudbalera ga nije optuzio da im je uzeo novac. Ali to je uradio odnosno uhapsio ga na holivudski nacin onaj koga je sada bog kaznio i sada je u kolicima, bivsi ministar policije koji je u mladosti obijao trafike

Libero

pre 10 godina

Prvi potpredsednik danas je svojim dvadestim pogotkom za Radnicki postao najbolji strelac JSL lige. Prvu cestitku uputio mu je Sinod SPC i ujedno ga proglasio za Vladiku Backog. U tu cast udruzenje Pozarevljanki "Goblen" ciji je Vucic predsednik izradilo je Vilerov goblen sa motivom prvog potpredsednika vlade Srbije na pecanju. U jednoj ruci drzi "Protestantsku etiku i duh kapitalizma" Maksa Vebera, a drugom, stapom za pecanje, izvlaci pastrmku rekordne velicine iz reke da bi je poklonio gladnim sirocicima koji se osmehuju u pozadini.

nislija

pre 10 godina

napokon su izgleda neki provalili kako funkcionisu parizan i zvezda od 45te godine?vidim smeta vam ovo,a prvo vam je ok,a pitate se gde su pare iz ova dva drzavna projekta?i odakle dolaze?

boban,nis

pre 10 godina

Veliki sam navijac Radnickog i dobro znam na koji nacin misle svi oni koji navijaju za ovaj klub.Pare su nam potrebne,ali ne po svaku cenu.Hteli su da nas ujedine sa Sindjelicem,nismo im dali,sada hoce da naprave stranacki klub sto Radnicki nikad nije bio i nece.Bolje i u trecoj ligi da igramo po raznoraznim selima,nego da nam SNS vodi klub.Zapamtite,navijaci Radnickog nikada nisu dozvolili da se neko igra s Radnickim i njegovim imenom.

cule

pre 10 godina

Samo jos Vucic da pocne da iskace iz frizidera! Uzurpirao je sve medije, kad god ukljucim TV eto njega, usao je u Zvezdu, sad polako preuzima i ostale klubove... Narode osvesti se, pustili su pipke u sve spore zivota a sitaucija je sve gora i gora... Vec skoro godinu dana vladaju!

Blagoje

pre 10 godina

Sramota!!!
Ovo samo u Srbiji moze. Ako zelite dobro klubu, pomognite mu na pravi nacin, obezbedite sredstva iz budzeta, nadjite sponzore i toliko.
Ne prljajte klub na ovakav nacin, inace mene na tribinama nece biti sledece sezone. Ne zelim da navijam za SNS Nis, nego za Radnicki Nis, a vi svoju utakmicu nastavite da igrate na politickom terenu.

NekoIzMase

pre 10 godina

Koliko sam ja upoznat sa propisima UEFA i FIFA zbog ovoga mogu da nam suspenduju savez. Neko je vec suspendovan zbog prevelikog mesanja politike u klubove.

НТТ Ни

pre 10 godina

Ovo je samo jedan korak dalje, jer SNS zeli svoj licni klub, a i dobro bi Vucicu doslo da pripoji jos jednu filijalu svojoj zvezdi, posebno sad kad im ispao BSK, sad kad Partizan nema vise filijala, nada se da ce mu zvezda sa 6 istih konacno uraditi nesto...
(Grobari, 31. maj 2013 22:38)

Сигурно си млад па ниси довољно упознат са ситуацијом. Раднички Ниш је звездина филијала још од 1963. г. уласком овог клуба у фудбалску лигу СФРЈ, па зато овај Вучићев ангажман није никакво изненађење, шта више био је и очекиван. Звездине филијале су оба клуба са именом Раднички, Војводина, Спартак, све сами стари знанци из лиге СФРЈ, тако да не треба да чуди она звездина трофејност из периода владавине комунизма.

xxx

pre 10 godina

sve raspale klubove treba pod katanac, ako neko ne moze da posluje normalno u trzisnim uslovima, ako ne moze sam da nadje sponzora onda ne treba ni da postoji, ova siromasna zemlja ima i vaznijih prioriteta od fudbala, jos treba i on da se nakaci na drzavni budzet a neko treci da uzima pare od transfera...

žsavić

pre 10 godina

Doskora sam mislio da su pitanja tipa "pod kojim uslovima biste navijali / ne biste navijali za..." besmislena, ali više nisam siguran, da je nedajbože Čović sanirao finansije u Partizanu, ili Partizan preuzeo Vučić...ne smem ni da zamislim.
(Znači, čovek ovde više ni u šta siguran. Godina 2013...da li smo brzo došli dotle, od 2003.godine, ne znam, možda i nismo).

Zipo

pre 10 godina

Nema dalje, nismo dotakli dno nego smo otkrili da postoji i ispod dna! Podelili su drzavna preduzeca izmedju sebe kao neki feud u srednjem veku a sad isto rade i u sportu. SPS je unakazio Zvezdu, a i Partizanu dzabe titule kad je dug drzavi svake godine sve veci a zaposleni u Teleoptiku malo-malo pa strajkuju.

Sasa

pre 10 godina

U nas propali fudbal hoce da ulazu... A toliko ima precih stvari u ovoj nasoj Srbiji da se uradi. Kako mi tonemo...sve dublje i dublje.

Djordje NS

pre 10 godina

Jedna od sledećih vesti će možda biti SNS preuzela SPC (srpsku pravoslavnu crkvu)...ili vojsku Srbije, već imaju ministra za sve pa i za vojsku. Ovi su K A T A S T R O F A ! ! !

Grobari

pre 10 godina

"Kako može stranka da preuzme klub? Kada ćemo shvatiti da nam politika u sportu, kao i u drugim oblastima koje nemaju veze sa politikom ne donosi ništa dobro! To je sve kratkog daha i stranke to koriste za svoju promociju. Dok razvijeni svet ide napred sa privatnim kapitalom, mi se vraćamo nazad, jer je doba komunizma odavno prošlo. Nažalost, ovo što pišem ništa neće promeniti, jer svi koji su za SNS, sad će mi lupati minuse! Kad neko ne shvata, džabe je, ali osetiće na svojoj koži posledice, a neće znati šta je uzrok!!!
(Deki, 31. maj 2013 10:06)"

Nije to nikakva novost, politickkih klubova kod nas odavno ima, Radnicki u kosarci je bio dobar primer, a recimo celo SD cz je politizovano, predsednik Skundric im potpredsednik SPS-a, a zamenici mu potpredsednici DS-a Dulic i Jeremic... A i fudbalski klub je slika i prilika SD-a, posto je vest o fudbalu, od stranackih licnosti u UO su Toncev, Kokeza, Andjelkovic, Vesic, Covic, Andrej Vucic (brat svemocnog), Zika pauk, itd...

Ovo je samo jedan korak dalje, jer SNS zeli svoj licni klub, a i dobro bi Vucicu doslo da pripoji jos jednu filijalu svojoj zvezdi, posebno sad kad im ispao BSK, sad kad Partizan nema vise filijala, nada se da ce mu zvezda sa 6 istih konacno uraditi nesto...

Nenad

pre 10 godina

Bolje preuzmite odgovornost za EI Nis pa nadjite 10ak investitora iz oblasti elektronike da obnove te hale i proizvodnju, pa ce oni za 5-10 god sponzorisati, a sto je mnogo bitnije uposliti veliki broj inzenjera. Ali ne, politicari idu linijom manjeg otpora, sto veca popularnost za kratko vreme, a to sto je cela buducnost zemlje zasnovana na par rudnika, prehr. industriji, soping molovima, trgovini i donekle turizmu, to nije bitno. Bitno je da smo lideri u svemu i da je politika gl. pokretac ekonomske velesile, Srbije.

IBJ

pre 10 godina

Da li se ovi šale, ili stvarno misle?! STRANAČKA kontrola nad fudbalskim klubom? Vučić poručuje "da voli Radnički"? To je valjda taj evropski put Srbije kako ga zamišljaju ovi zaprani Radikali? Na stranu što će nam UEFA i FIFA vrlo brzo pokazati šta misle o političkoj kontroli nad fudbalom, ali ovo je samo još jedna sumorna slika o tome kuda naše društvo ZAISTA ide...

Milan Petrović

pre 10 godina

Ovakve stvari u sportu se nisu dešavale nikada. Kakve veze ima politika sa grupom gradjana kakvi su u stvari naši sportski klubovi. Navijač sam Radničkog više od 30 godina, ali zbog SNS-a (Aleksandra Vučića) biće mi muka da idem na Čair. SNS abolira Džajića, spasava Zvezdu, preuzima Radnički... Totalne nebuloze. Hitna privatizacija sportskih klubova, političari na tribine i biće sve u redu.

Ljubisa livac

pre 10 godina

Kakva strahota, politicka partija koja je na vlasti, javno objavljuje da uzima klub iz prve lige! Pa ovo samo kod nas ima... Ljudi se igraju Managera uzivo. SPS drzi Zvezdu i Partizan, URS Radnicki KG, evo sad ovih kod Nislija. Jagodina je Palmina. Ovde ima vise politike no sporta. Tuzne li drzave...

gu

pre 10 godina

"Uz pomoć predsednika Srpske napredne stranke Aleksandra Vučića, koji šalje poruku da voli Radnički, obezbedio sam 42 miliona dinara za period od narednih 12 meseci, van budžeta Grada".
a zato hoćete da zakidate penzionerima penzije. mogli bi ste Vučića da stavite za tim-menadžera, verujem da je i za fudbal vrhunski stručnjak.

Sale@

pre 10 godina

Ovo bre gore, nego pod komunistima...
Ili je ovo neka prvojunska šala možda, jer ovo što sam pročitao, izgleda baš tako - šala, zaje.....ija, zezanje!?!

TimCahiLL

pre 10 godina

E,sad ce Radnicki da se izdigne iznad svih nevolja i postane stabilan klub,al' kad bi se za*ebavali. :) Godinama svako ko je na vlasti u gradu Nisu,postavlja svoje ljude u upravi,koji svi do jednog 'vole' Radnicki vise od svega i koji onda uloze svo svoje 'znanje' u dalji 'napredak' Radnickog ka jos jednom posrnucu.Sta bi bilo da smo ove godine ispali iz SL?Koliko bi opet godina proslo da se vratimo u istu?Zato ja i ove nebuloze,koje prosipa gradonacelnik Nisa,vidim samo kao jos jedan nacin prikupljanja politickih poena,a ne kao stvarnu i iskrenu zelju da nas Radnicki,posle deceniju i vise,napokon stane na zdrave noge.

bachi

pre 10 godina

Ja koliko znam uefa ne dozvoljava mešanje politike u fudbal ali šta nas briga kad još malo nećemo ni igrati u evropi sem onih predkfalifikacija u julu i avgustu!

Miki

pre 10 godina

Iako sam beogradjanin i nemam nikakve veze sa tim gradom, kao klinac sam uz svoj klub za koji i dnaas navijam gotivio i OFK Beograd i bas ovaj "Real" iz Nisa zbog neceg smekerskog sto su imali...nekako se sa setom setim toga
Real sa Nisavu a sada mi sve zvuci kao sprdnja i Rokeri s` Moravu.
Mars bar iz sporta bando lopovska!!!

Иван-Ниш

pre 10 godina

Ово је жалосно. Зна се да Булатовић преузима клуб као председник општине Црвени Крст. И то није неки проблем. Треба да преузму одговорност за градски клуб, градски функционери. Међутим, странка да преузима клуб, потпредседник владе да га форсира у финансирању, шта је то? Добиће новац од неког града? Ког? Зашто? Страначко финансирање... лудило!

LFC

pre 10 godina

Sudeci po tekstu, bilo bi ovako: Mi vas preuzmemo, vi imate sigurne plate, a nama ide procenat od prodaje igraca - mi te pare onda uplacujemo za stranacke potrebe, ali vi ipak imate redovne plate. Ako FSS ne reaguje na ovo, onda je to pocetak konacnog poraza sporta u korist politike.

nislija

pre 10 godina

Oterali ste Bankovica, coveka koji je srcem i dusom pokazao da je uz Radnicki (stariji znaju kakav je igrac bio) a sada ce ovaj kvazi strucnjak Bulatovic da nas vadi iz bule...cirkus. Umesto da se kao politicari zauzmu za renoviranje EI i Masinske industrije, oni ce ovako imati procenat od transfera. Sto je mozda i najbitnije svi su zaboravili zenski fudbalski klub Masinac koji je do pre par godina igrao Ligu Sampiona, takmicenje koje u muskom fidbalu posmatramo samo na televiziji...

ja

pre 10 godina

"Uz pomoć predsednika Srpske napredne stranke Aleksandra Vučića, koji šalje poruku da voli Radnički" Šalje poruku?!? Da li je ovo normalno? Ko sastavlja ovakva saopštenja?

Mika

pre 10 godina

Taj Bulatović vojni penzioner sa 45 godina,pa ajde malo da se bavim politikom a uz to i fudbalom kao hobi. Inače Zvezda i Partizan bez političara ne bi ni disali.

Robin Hood

pre 10 godina

Grad ce navodno izdvojiti 40 milona dinara za pomoc klubu. Sveti Car Konstantin nema upravni odbor, pokoj mu dusi, pa je gradonacelnik okrivio demokrate za neuspesno formiranje neprofitabilne firme "Car Konstantin-1300 godina sa vama" i krenupo ka "novim radnim mestima"..za sebe, a Kontantin.. imace sansu za 100 godina ponovo. Gradonacelniku je samo jedan mandat i to sada. Meraklije pozdravimo ih kao i prethodne. Ko ne peva..Ko ne skace...

glasac ds-a

pre 10 godina

Sns ce da finansira klub!? Vece gluposti nisan cuo....volim sto je Radnicki ponovo superligas ali ovo sto rade naprednjaci je skandalozno...sta su oni preduzece?!

nislija

pre 10 godina

sinisa,malo je to para,bolje da pare koje se daju zvezdi i partizanu daju nekom obdanistu,siromasnim,porodiljama...da bi bilo efekta.

stara kuka

pre 10 godina

Čitam, pa se sve vraćam pa ponovo čitam... pa ne mogu da verujem. Šta je ovo ljudi moji? Stranački ljudi iz Niša, pozivajući se na vrh stranke u BG-u, obećavaju pare, preuzimaju klub, nalaze sponzore... Kakav užas!

Predrag

pre 10 godina

"Uz pomoć predsednika Srpske napredne stranke Aleksandra Vučića, koji šalje poruku da voli Radnički..."
Je li moguće ovo što čitam? Molim vas, neka me neko probudi, ovaj san mi se više ne sviđa uopšte. Ne mogu više.

Losmi

pre 10 godina

Kako moze politicka stranka da preuzme zvanicno (podvlacim zvanicno) neki fudbalski klub? I jos pored toga da ne uplacuju novac na racun koji je u blokadi nego na neki drugi??? I jos pored toga da im obezbedi 42 000 000 dinara, a niko ne zna odakle?

Sasa

pre 10 godina

Ako je vest tacna, rec je o jasnoj sumnji da je rec o korupciji. Skandal. Pa gde su mediji i analiticari. Ovo je razlog da gradonacelnik bude smenjen.

sofronije

pre 10 godina

Cek, ovaj nam u lice govori kako ce drzavne pare da se ulazu u fudbalski klub? Jel ovo stvarno? Nemojte da kazete da su to stranacke pare, pa odakle dolaze pare u stranku ako ne iz budzeta.

ode mozak

pre 10 godina

Gubite se bre politicari iz sporta.. Sve sto ste uhvatili, to ste upropastili! Pazi ovo, Vucic rekao da voli Radnicki i ja sam obezbedio pare.. Ovo je stvarno kao sa Njuz Neta, kao sto neko napisa!

Samo da vrisnem

pre 10 godina

Ljudi, pa pročitajte lepo program SNS-a, pa koalicioni sporazum, pa program Vlade RS, i videćete da tamo sve lepo piše. UPS, ili ne piše ?????

uredni neplatisa

pre 10 godina

ako nista drugo nazvali su stvar pravim imenom. FK Radnicki ce biti privatni klub SNSa koji ce raznim vrstama pritisaka obezbediti sponzore za funkcionisanje kluba. Usput ce neko dobro i da se navacari sto clanstvom u upravnom odboru sto "menadzerisanjem" igraca sumnjivog kvaliteta koji ce nsprasno postati materijal za reprezentaciju.....

smeker

pre 10 godina

Radnickom zelim sve naj bolje i Nis zasluzuje stabilan klub.Ali,ovo sto je receno je toliko odvratno i bez veze da nema dalje.Niste mogli da nadjete drugi nacin da pomognete klubu nego treba da ga voli Vucic pa da dodju sponzori.Mnogo bljutavo i odvratno a i kontra efekat kod ostalih ljudi mimo Nisa...

istorija se ponavlja

pre 10 godina

Volim i ja Vas.Pa zar je moguce da nam sve u ovom bednom zivotu zavisi uvek od jednog coveka.Ovo je dno dna i niko ih vise neopra.Banda lopovska neda da se minut zivi zivotom dostojnog coveka...

lkj

pre 10 godina

"Stranački preuzimamo odgovornost za Fudbalski klub Radnički". Ne mogu da verujem da ovo rade mom omiljenom klubu. Sta ce na ovo reci UEFA?

m

pre 10 godina

Ja mislim da treba da organizujemu jedan rijaliti naziva "Najvise na svetu Vucica voli....."
A ucesnici bivaju svi sefovi/direktori/predsednici/upravnici/zamenici/clanovi UO/nacelnici i naravno gradonacelnici
Prvo mesto-vikend sa Aleksandrom Vucicem na Zlatiboru.

Prisutan

pre 10 godina

Jure za foteljom vise nego kojot za pticom trkacicom u svim epizodama. Znaci, sledeca kampanja ce da se finansira od para od prodaje igraca? Agencija za borbu protiv korupcije se ne oglasava, pitam se zasto...

Deki

pre 10 godina

Kako može stranka da preuzme klub? Kada ćemo shvatiti da nam politika u sportu, kao i u drugim oblastima koje nemaju veze sa politikom ne donosi ništa dobro! To je sve kratkog daha i stranke to koriste za svoju promociju. Dok razvijeni svet ide napred sa privatnim kapitalom, mi se vraćamo nazad, jer je doba komunizma odavno prošlo. Nažalost, ovo što pišem ništa neće promeniti, jer svi koji su za SNS, sad će mi lupati minuse! Kad neko ne shvata, džabe je, ali osetiće na svojoj koži posledice, a neće znati šta je uzrok!!!

Deki

pre 10 godina

Kako može stranka da preuzme klub? Kada ćemo shvatiti da nam politika u sportu, kao i u drugim oblastima koje nemaju veze sa politikom ne donosi ništa dobro! To je sve kratkog daha i stranke to koriste za svoju promociju. Dok razvijeni svet ide napred sa privatnim kapitalom, mi se vraćamo nazad, jer je doba komunizma odavno prošlo. Nažalost, ovo što pišem ništa neće promeniti, jer svi koji su za SNS, sad će mi lupati minuse! Kad neko ne shvata, džabe je, ali osetiće na svojoj koži posledice, a neće znati šta je uzrok!!!

Deki

pre 10 godina

Kako može stranka da preuzme klub? Kada ćemo shvatiti da nam politika u sportu, kao i u drugim oblastima koje nemaju veze sa politikom ne donosi ništa dobro! To je sve kratkog daha i stranke to koriste za svoju promociju. Dok razvijeni svet ide napred sa privatnim kapitalom, mi se vraćamo nazad, jer je doba komunizma odavno prošlo. Nažalost, ovo što pišem ništa neće promeniti, jer svi koji su za SNS, sad će mi lupati minuse! Kad neko ne shvata, džabe je, ali osetiće na svojoj koži posledice, a neće znati šta je uzrok!!!

e zato nama nikad nece biti bolje

pre 10 godina

racun blokiran,oni otvaraju novi racun i pice dalje..?
...i jos kazu da je po zakonu?!
plus, dolazi od vladajuce stranke koja se ubi od borbe protiv korupcije?!

znci svaka firma koja je u blokadi moze isto to da uradi?

vojadzer

pre 10 godina

To je realnost naše političke scene.....treba da se pomogne Radničkom,ale ne ovako...pa nije sns privatna firma.....ne daje vučic iz svog džepa....

kobac

pre 10 godina

Narodna skupština preuzima Čukarički, Ministarstvo poljoprivrede preuzima Donji Srem, Republička izborna komisija vraća Borac na noge..

fudbal sta to bese

pre 10 godina

Kada su ponistili vise od 1000 trenerskih diploma politika nije smela da se mesa u fudbal,ali smo zato dobili mlade polupismene profi trenere ,koji su uzgred unistili fudbalsku igru.......a sada moze svakojako mesanje.

Serbian Weder

pre 10 godina

To je to ,zato smo tu gde jesmo i treba da istrunemo kad nam se u nesto sto jedino ostalo koliko toliko čisto u ovom ludom svetom mešaju niko drugi nego najgori ljudi POLITICARI !!!!!!!