Sreda, 27.03.2013.

11:26

"Odluka o F4 u narednim danima"

Predsednik košarkaškog kluba Igokea Boris Spasojević rekao je da će odluka o otkazivanju fajnal-fora Jadranske lige u Laktašima biti doneta u narednim danima.

Izvor: B92

"Odluka o F4 u narednim danima" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

neznalica

pre 11 godina

Nije tacno da radnicki i igokea ne ispunjavaju uslove, jer prema propisima EL rok da se ispune je 10. juni. Njima se ovim nigdje zapisanim (izmisljenim) kriterijima da, kao, sad moraju imati dvoranu, aerodrom i sl. onemogucava da dodju u situaciju da ispune uslove, a to sto ABA krsi vlastite propise, posebna je prica

resenje

pre 11 godina

ako nece igokea onda jos bolje skoplje jer skoplje hoce final4 da organizuje i jos nesto ako igokea nece da nastupi onda je resenje da c.zvezda ide direktno u finale i da automatski obezbedi plasman u evroligu a drugi par kao polufinale igraju radnicki-partizan zaplasman u finale i plasman u evroligu ali odstupanja nece biti neka odstupe igokea i partizan koga nema bez njega se i moze tako oni gube ne i zvezda i radnicki

Vas nema, to mora da ti bude jasno... I to je jedina promena ove i prosle sezone...

pre 11 godina

Da, mali klub koji je osvojio Evroligu, isao u F4 par puta, Top 8, Top 16...naspram vaseg VELIKOG kluba koji do ove godine je pobedio taj mali klub jednom u nekih 20 pokusaja. Oladi. A to oko Zagreba...Ej vasa fudbalska sledeca sezona je bila trenirana Hrvatom. Kako ste slepi.
(djole, 27. mart 2013 14:48)

Tvoj klub nije osvojio EL vec kup sampiona, a to je velika razlika. Igrali ste F4, Top 8, Top 16 i sada nemate pare. Kako je to moguce da takav velikan Evroligas i institucija nema novca, i kmeci poslednjih 8 meseci, a finansirala vas je drzava 15 godina i u ko zna koliko novca je uslo u tvoj klub. Nije vas Zvezda pobedila jednom u 20 meceva, vec 3 iz 3, i nije vas pobedila vec odrala. Cinjenica je, klub ti je osnovan u Zagrebu i imali ste predsednike iz Hrvatske, nista novo. Imate Crvenu zvezdu na grudima, i cisto sponzorstvo SPSa pa poslednjih 12 godina DSa, ali to se sada promenilo i to vas boli. E pa bolece jos vise
(ovo je tek pocetak muka, 27. mart 2013 18:59)

Kao preslikana prica jednog fudbalskog kluba, jel da? A sto se tice muka, nece ih biti, u krajnjem slucaju Mega je uvek tu da se fuzionisemo i zamrznemo... Pa niste vi popili svu pamet ovoga sveta... A da se nesto promenilo, nije, i dalje smo mi jedini pravi veliki klub na ovim prostorima, koji je mozda u tek maloj krizi rezultata...

ovo je tek pocetak muka

pre 11 godina

Da, mali klub koji je osvojio Evroligu, isao u F4 par puta, Top 8, Top 16...naspram vaseg VELIKOG kluba koji do ove godine je pobedio taj mali klub jednom u nekih 20 pokusaja. Oladi. A to oko Zagreba...Ej vasa fudbalska sledeca sezona je bila trenirana Hrvatom. Kako ste slepi.
(djole, 27. mart 2013 14:48)

Tvoj klub nije osvojio EL vec kup sampiona, a to je velika razlika. Igrali ste F4, Top 8, Top 16 i sada nemate pare. Kako je to moguce da takav velikan Evroligas i institucija nema novca, i kmeci poslednjih 8 meseci, a finansirala vas je drzava 15 godina i u ko zna koliko novca je uslo u tvoj klub. Nije vas Zvezda pobedila jednom u 20 meceva, vec 3 iz 3, i nije vas pobedila vec odrala. Cinjenica je, klub ti je osnovan u Zagrebu i imali ste predsednike iz Hrvatske, nista novo. Imate Crvenu zvezdu na grudima, i cisto sponzorstvo SPSa pa poslednjih 12 godina DSa, ali to se sada promenilo i to vas boli. E pa bolece jos vise

prof

pre 11 godina

Molim vas da gledate cinjenice. Nisu oni nista promenili, vec klubovi kao sto je Igokea I Radnicki ne ispunjavaju uslove za igranje u Euroligi (kapacitet dvorane, blizina aerodroma...). E sad da su oni na pocetku sezone prijavili da igraju na drugim mestima (BanjaLuka tj. npr Nis) ne bi imali problema. Zasto nisu to uradili, ne znam. Verovatno nisu ni sanjali da mogu da igraju Euroligu (Igokea), a nisu prosle sezone zeleli ni Evrokup (Radnicki). Ne znam samo, zbog cega se CZ Beograd buni I smatra da je ostecena? Ona nema nikskvih smetnji za igranje u EL, naravno ako udje u finale F4, kao I Partizan.

E

pre 11 godina

Nije mi jasno sto bi se mi nervirali oko neke Igokee to nije nas klub ne donosi bodove nama nego BIH, nama je u intersu da imamo dva predstavnika u evroligi uostalom takmicenje ima pravila koja se moraju ispuniti ako neko nije u mogucnosti molim lepo

Boki Sarajevo

pre 11 godina

Stasno! Celnici ABA lige ne samo da mijenjaju pravila kako hoce nego bukvalno prave budalama sve nas, i klubove i navijace. Samo jos fali da uvedu pravilo po kome oni licno biraju ko ce da igra EL a ko ne. Ni to me ne bi iznenadilo Kad bi nasi klubovi imali bar malo casti i dostojanstva sami bi se povukli iz ove sramne lige, cak i po cijenu ne igranja EL.

Igokea je svo vrijeme ispunjavala uslove dok nije zavrsila prva na tabeli, sad ih od jednom ne ispunjava. Ali ispunjavace ih ako osvoji F4, i to sve do trenutka dok ga ne osvoji, jer onda sutra ponovo nesto izmisliti.
Ovu nadri ligu treba bojkotovati i drago mi je sto je Igokea odustala od organizacije F4. Zasto bi pravila uslugu istoj onoj ligi koja pokusava da ih se rijesi. Zao mi je samo sto su odustali ovako rano. Trebali su to uraditi 2 dana pred pocetak F4, pa nek se malo i ovi iz ABA lige fataju zaglavu.

Robobluz

pre 11 godina

Organizacija f4 je prilicno skupa, a mozda su ljudi skontali da nemaju velike izglede za EL.
Moje misljenje je da je EL nepravedna, odnosno gleda samo vlastiti interes, posto realno Igokea ima uslove za EL.

Imaju novu halu koja prima 3000-3500 gledalaca, medjutim ljudima u EL to ne odgovara, oni bi radije da se igra u hali od 15000 mjesta, pa makar prosecna posjeta bila jedva 2000-3000, kao sto je to slucaj sa pojedinim klubovima u EL.

Igokea svoje meceve moze igrati Banja Luci, hala je matora, ali prima vise od 5000, medjutim opet ljudima iz EL ne odgovara aerodrom..., pa kako su igraci putovali pre par decenija u krsevima od autobusa po 12h, niko se nije bunio, medjutim sad je veliki problem da se iz Zagreba igraci voze auto putem do BL (manje od 200km).

Igokea ima malo svojih navijaca, ali bi halu od 5000 mjesta napunili bez problema (dosli bi ljudi iz okolnih mjesta da gledaju kvalitetu kosarku).

Srbijanski klubovi treba da istupe iz regionalne lige, realno imaju vise stete nego koristi, a vjerujem da bi za par sezona zaigrali EL, bar dok jos imamo velika imena, pa makar i u penziji.
Zapitajte se sta Partizan ili Zvezda imaju od utakmica sa klubovima iz MK, BiH... Mozda ce neki reci da su pomenuti klubovi bolji od nekih nasih (Jagodina, Mega...), u pravu su, ali Partizan, Zvezda,... svojim kvalitetom i imenom trebaju da pomognu nasim klubovima, a oni ce im se kasnije oduziti talentovanim igracima.

fv-sweden

pre 11 godina

ajde igokea osvoji i F4, i pokazite da ste stvarno najbolji tim 12/13, to je jedini nacin da vratite samar! igrajte muski i pokazite da ste preveliki za neki bojkot. ovo je za vas sezona za historiju i za pamcenje, neka i tako ostane.

Red Devils KG

pre 11 godina

sta ste osuli po Igoikei kada su ljudi 1000% u pravu...kakva je to liga koja menja pravila kako joj se cefne?lepo je na pocetku sezone receno da prvak ide u EL i sta je tu sporno?to da li bi oni nekog pustili "tj. taktizirali" je sad najmanje bitno...pitam se samo kako bi vi titovi blizanci kukali da ste prvi i da vam uskrate ucesce u EL iz bilo kog razloga, a da polufinale igrate derbi, pa da vam samo od tog meca zavisi ucesce u EL!!!BRUKA I SRAMOTA i treba da se ukine ova bruka od lige !!!

масхад

pre 11 godina

Не видим смисао играња фајнал фора, када је јасно да у ЕЛ иду само клубови који испуњавају услове, а то су Звезда и Партизан. Бепсотребан трошак, прогласите Игокеу за првака, Звезди и Партизану пласман у ЕЛ, и крај приче.

Што се тиче умова који причају о инстант клубовима, Игокеа постоји од 70 и неке, а у Евролиги сваке сезоне игра барем један клуб који се више никад не појави, док је у првом издању 2000/2001. играо Санкт петерсбург који је само за ту прилику основао италијански менаџер Каприкјони, да би разигравао играче који немају клуб, као што то чини Мишко са Мегом.

На крају, за ситуацију су криве српске комуњаре, које су форсирале удружење са хрватима и словенцима, умјесто да се прави природна лига са Грцима, Турцима, и можда Макабијем. Немате визију, не знате, идете линијом мањег отпора, и ето, дошли сте до тога да нам је кошарка никад гора, а Хрвати и словенци он мизерних екипа озбиљни постали

dixi

pre 11 godina

Igokea ne može igrati EL jer nema uslova za EL. Pa može biti Igokea prvak i Španjolske i Italije, u dvorani u Laktašima nečejo igrati EL. Sad ako odkažejo F4, meni je svejedno. A onda naj jih ABA liga izključi iz lige i naj igrajo BIH prevenstvo. A svi koji ste protiv ABA lige. To je sad najintersantnije takmicinje u regionu. I svaka nacionalna liga u fudbalu ( srpska, hrvatska, slo, bih )se ne može meriti sa ABA ligom u ovom trenutku. A možemo svi skupa ABA ligo i ukiniti. A posle neka godina opet cemo plakati za njom. Ko želi istupiti iz lige naj istupi. Ko jim brani. Opet Srbom nešto ne paše a imali bodo 2 predstavnika u EL. Ko je ovdeje lud?

djole

pre 11 godina

Video bih da li bise bunili oko domacinstva da je zvezda pustila buducnost! Zao mi je sto se mi ne bavimo tim mutnim radnjama kao ovi ciji je predsednik bio Franjo Tudjman (1958-1960)... Tada ova saopstenja ne bi postojala i o njima se ne bi pricalo,nego ne zele organizaciju kada ce pustiti mali klub osnovan u Zagrebu!
(Odmoreni Rakocevic nakon dana pauze, 27. mart 2013 12:18)

Da, mali klub koji je osvojio Evroligu, isao u F4 par puta, Top 8, Top 16...naspram vaseg VELIKOG kluba koji do ove godine je pobedio taj mali klub jednom u nekih 20 pokusaja. Oladi. A to oko Zagreba...Ej vasa fudbalska sledeca sezona je bila trenirana Hrvatom. Kako ste slepi.

igor

pre 11 godina

Samo traže alibi da puste Partizan u finale. Znaju da bi bilo mnogo providno da izgube u Laktašima od Partizana kada se zna da ga tamo ( i kad igra Gordon) pobeđuju sa 30ak koševa razlike. Ovu odluku su doneli Danilović , Dodik i Vujošević a ne trener Igokee. Njega niko ne pita. Samo su mu rekli šta da kaže.
(vidoje, 27. mart 2013 13:28)

Ti si moj idol, gde si ti sve ovo naučio?

Vladan R

pre 11 godina

Gospoda iz Igokee kao i ovi koji sto ih oplakuju ne razumeju dve stvari. Prva je da su gospoda iz ABA lige pravilo promenili pod pritiskom ULEBa. Druga jos vaznija je da je zbog bas tako pogresnog tumacenja pravila, ULEB ucinio ustupak Igokei omogucivsi im, da se kao evntualni finalisti na F4, ipak kvalifikuju za EL iako im pre svega dvorana, u kojoj su igrali u sezoni u kojoj su ostvarili plasman u EL, ne ispunjava uslove a i dodatno je pitanje imaju li hotel potrebne kategorije u Laktasima i kolika je udaljenost najblizeg medjunarodnog aerodorma. U prevodu omoguceno im je da prijave neku drugu halu za EL pod uslovom da ista kao i grad u kojoj se nalazi, ispunjavaju tehnicke uslove za B licencu. To vazi za ovu i samo za ovu godinu. Ubuduce svaki klub ce morati da ispuni propisne uslove a bez da promeni halu, i bez njih nece biti moguce igranje EL. Svakao da je velika krivica do ABA lige zbog pogresnog tumacenja pravila, ali i Igokea snosi dobar deo krivice jer se nisu na pocetku sezone raspitali o potrebnim tehnickim uslovima za igranje EL.

nenaks

pre 11 godina

Ma idi...Cist pritisak na celnike aba ligejer ako bi Igokea isla kao prva sa plasmanom hladno bi pustili Partizan u finale jer ioano idu zbog plasmana a u finalu sudjenje na strani Partizana , masakriranje Zvezde sudijama da bi progurali Partizan .Ali lose ste proracunali.Od dva bratska kluba jedan ce da ispadne.Drugo pitanje da li bi Igokea bila prva u ovoj ligi da je igrala bilo koje evropsko takmicenje po sistemu sreda subota a ne penzionerski basket od ponedeljka do ponedeljka.Da su igrali samo Evrocheleng ne bi ni u 4 usli.Tako da bolje cute.Crvena Zveda je igrala ubedljivo najbolji nasket i ima najveci budzet i ima da igra Evroligu hteo to neko ili ne .Jel jasno to?

Milovan

pre 11 godina

E ljudi, smorili ste više sa Igokeom, pa nisu valjda mislili da će stvarno igrati EL. Kada su toliko jaki neka to pokažu sada na F4. Ali tu nastaje glavni problem, kako da odigraju muški protiv svojih gazda. Ovako su mislili, super, mi smo prvi na kraju regularnog dela, a onda puštamo Partizan i divota. E tu ste se malo preračunali, Zvezda vam je pomrsila račune. Ja duboko verujem da je Igokea igrački i kao tim mnogo jača od Partizana, pa samo bi trebalo da to pokažu i na parketu, a onda će imati sva moralna prava da traže to što traže. Ovako, dok puštaju Partizan, mogu samo da ćute i gledaju šta im se dešava.

Grobar-España

pre 11 godina

Pa upravu su ljudi iz Igokee, oni su trebali da imaju sigurno mesto a uz njih onaj ko osvoji ABA ligu. Sto bi ucestvovali u farsi u kojoj treba da se bore (ponovo) za ono sto su posteno na terenu zasluzili. PRAVDA ZA IGOKEU !!!

Zmaj

pre 11 godina

moze da se igra bilo gde odavno je jasno da ce partizan i zvezda u EL bez obzira na ishod...mislim da Zvezda lagano osvaja jer je realno ubedljivo najkvalitetniji tim

Micko

pre 11 godina

Mislim da nas KS treba da trazi nova pravila i kompletnu reorganizaciju ABA lige ili da istupe nasi klubovi. Mnogi ce se buniti kako cemo puci finansijski i nece nas primiti u EL. Ali vrlo lako se mogu dobiti mnogo bolji uslovi.

Izadjes iz lige i neka jedan predstavnik srbije igra EL. Cak i da ne odigramo neku sezonu EL i nije smak sveta. Garantujem da ce i EL i ABA imati vise koristi da popuste jer bez Srbije ce propasti.

Pa zamislite ABA bez zvezde i partizana... a tu je i radnicki... Igrace neki poluamateri iz slovenije i hrvatske a gledanost ce pasti za 80%. Partizan, zvezda pa i radnicki napune svaku hrvatsku, slovenacku i bosansku dvoranu... Bas da vidim hoce li biti puno kad medjusobno igraju ti poluamateri. I da li ce EL primiti 3 poluamaterska kluba iz ABA lige da igraju evroligu? Kako da ne...

Zato nasi (uvek nesposobni) trebaju lepo da pritisnu ABA i traze posten deo zarade u toj ABA firmi... Jer to nije sportska organizacija - to je firma! Dizes im zaradu za 70% a uzimas 20%, pa sam mutav bi na to pristao!

vlado33

pre 11 godina

Pravo vreme da se istupi iz lige cak i po cenu pauziranja jedne godine u evro-takmicenjima. Evroliga gleda profit i kada sledece sezone daju dva mesta Olimpiji i Cedeviti i na njihim utakmicama sve ukupno bude 1000 ljudi za celu sezonu, mislite da nece nasoj ligi dati predstavnika??!! Samo slozno!!!

Milan

pre 11 godina

Pa ljudi, ne ide da dete od par godina igra za seniore. Tako da novoosnovani klubovi ne zaslužuju i ne trebaju da igraju EL. A koji su to klubovi? Diva,Igokea i Lajonsi iz KG

Dejan

pre 11 godina

Ma ljudi,o cemu vi ovde raspravljate,Evroliga zeli u svom takmicenju samo ozbiljne ekipe,a hteli to neki da priznaju ili ne sa ovih prostora to je jedino Partizan,ako budemo imali i jedno mesto u Evroligi ispasce i Zvezda Beograd iz Zeleznika,i svi ostali...znaci Partizan sigurno i mozda jos neko ako bude mesta,to Evroliga zeli da vam kaze!

Deki

pre 11 godina

Ova tema je tipična za pokazivanje slike o našem narodu.Ja ne mogu da shvatim ove koji sada još štite ULEB,a kritikuju Igokeu,jer odustaje od organizacije? Očigledno je da Igokea i da osvoji Final 4,neće igrati u EL.Koja je onda motivacija za organizacijom? Kada su prihvatili,bilo je reči da finalisti igraju EL,sada sam siguran da EL ne želi Igokeu i da se ide na to,da Partizan i Zvezda budu učesnici.Ja sam grobar,ali je ovo sramota!!!Cigani se plaše,da ako izgube od Radničkog,a Partizan dobije igokeu,onda Zvezda ne ide ni u kvalifikacije,jer je bila iza Igokee po trenutnom pravilu koje kaže da samo finalisti idu u EL.Mislim da ne treba da se plaše,jer sigurno i vi i mi idemo u EL.I nije mi jasno,ako Igokea ne zadovoljava uslove,kako onda zadovoljava ako osvoji Final 4 ili ako prodje kvalifikacije?Ta Igokea je uložila odredjeni novac,a ti fazoni da dvorana mora da ima 5000 mesta i aerodrom na 100 km,su takve gluposti,jer se radi o pukim ciframa!!!Kragujevac je od Niša udaljen 150 km i stvarno je tih 50 km veliki problem za gostujuće ekipe?

milos bg

pre 11 godina

Vrh bi bilo da F4 otkazu 2 dana
pred pocetak (kao sto su ovi izmenjali pravila 2 nedelje pred kraj lige) pa da vidi ABA (Lisac&co) kako je to. Bas me zanima sta bi onda uradili!?

veerghoen

pre 11 godina

Kao sto su oni (ABA)ostavili vas na cedilu, ostavite ih i vi na minut do 12. Otkazite F4 na dva dana pre odrzavanja pa nek zuri Lisac u Skoplje i Beograd.

blokovi

pre 11 godina

Ljudi vi sto zalite Igokeu da li ste nekad gledali Evroligu...Ne postoji nikakav interes da u njoj igraju vestacki instant klubovi kao Igokea ili Radnicki(Lajonsi)..........
(Igor vr, 27. mart 2013 12:14)
vestacki instant klubovi?npr fuzija zvezda/fmp?

vidoje

pre 11 godina

Samo traže alibi da puste Partizan u finale. Znaju da bi bilo mnogo providno da izgube u Laktašima od Partizana kada se zna da ga tamo ( i kad igra Gordon) pobeđuju sa 30ak koševa razlike. Ovu odluku su doneli Danilović , Dodik i Vujošević a ne trener Igokee. Njega niko ne pita. Samo su mu rekli šta da kaže.

El_darinjo

pre 11 godina

Potpuno podrzavam Igokeu...ako je receno na pocetku lige da prvak ide direktno u EL onda tako mora i da bude. Jasno je i da se moraju ispuniti uslovi(hala,aerodrom),ali o tome je moralo da se razgovara pre pocetka lige a ne danas. Ovako je ispalo totalno bezveze.

djordje797

pre 11 godina

hoce da nas isprovociraju da bi provukli hrvate i slovence u euroligu! sledece mesto odrzavanja je skoplje samo ne sme beograd biti...

Zvezdas

pre 11 godina

Pa dobro bre dal ste ikad pomislili da sa onakvom halom i na onakvom mestu,sa onakvim aerodromom i sa onakvim navijacima koji dodju samo kad igraju veci klubovi, da ce tek tako da vas puste u Evroligu? Pa da ste mogli odma sa prvim mestom da udjete u EL, ne bi vas pustili tek tako, ponovo ne ispunjavate uslove.

Kuvar Pera

pre 11 godina

Potpuno su u pravu... ne mogu se pravila turnira menjati u hodu! Ono što je važilo na početku, mora se ispoštovati do kraja! Ovako ostaje utisak da se pravila turnira prilagođavaju stanju na tabeli!

Nataeos

pre 11 godina

Ovo je sramota!! Navijam za Partizan ali podrzavam Igokeu! Izboorili su mesto na terenu, bili su prvi od pocetka do kraja i zasluzuju EL!!

duledudule

pre 11 godina

neka se otkaze f4,evo predlazem stadion jugoslovenske narodne armije,samo neka se postavi parket i neka igokea odmah preda partizanu zbog bojkota iste lige,a i bice vise ljudi na stadionu nego na fudbalskim utakmicama jugoslovenskog sportskog drustva.pa eto,igrace partizan evroligu,mislim da se ne brinu mnogo

Srbin

pre 11 godina

Bezobrazluk ! Ljudi su na parketu izborili pravo da igraju Evroligu. Postavlja se pitanje svrhe postojanja ABA lige. Igokea je potpuno u pravu. Pozdrav iz Beograda. (BALKANAC, 27. mart 2013 11:39)

Slusaj ovo...Pa covece kako ne shvatas da moraju da imaju halu za EL, ne mogu tek tako da ih puste, bez hale...Kakve veze ima to sto su izborili na parketu?

UrosBg

pre 11 godina

Maksimalna podrska za Igokeu i sve ljude koji rade u njoj. Toliko truda, rada i novca ulozeno u ovu sezonu i sad kad su ostvarili cilj, ABA liga je napravila neverovatne gluposti i dovela regularnost cele sezone u pitanje. Nazalost, niko iz ABA lige nije odgovarao zbog svih propusta napravljenih ove sezone. Tuzno.

pera

pre 11 godina

Pitanje za sve koji podrzavaju ovakav stav Igokee. Da li bi Borac iz Cacka na svom stadionu mogao da igra Ligu sampiona u fudbalu? Naravno da ne bi.

Isto tako i Igokea ako udje u finale moze u Evroligu, ali ce morati u Sarajevo, zato sto u celoj RS ne postoji dvorana koja zadovoljava standarde Evrolige, a nema ni medjunarodnog aerodroma.

Nisu to kriterijumi ABA lige, vec Evrolige. Jedina greska celnika ABA lige je sto u startu nisu rekli kakve su propozicije Evrolige.

A sve one koji pozivaju na ukidanje lige i bojkot iste podsecam da se jedino kroz nju moze u Evropu, koja je valjda i sustina svega.

F4 ce biti u Laktasima. Razumem sportsko razocaranje Igokee, ali i oni su svesni da bi otkazivanjem finala i izlaskom iz lige mogli da igraju samo BiH ligu, a od toga nikakve koristi.

Prema tome, manje pljuvanja, vise razuma i sve ce biti ok.

Crvenkapa

pre 11 godina

"Zaista mi nije jasno zašto su na početku sezone obećali da će prvak regularnog dela takmičenja igrati u Evroligi, a potom promenili tu odluku. To nije korektno"

ULEB nece dozvoliti Igokei da igra Evroligu, ali ne bi zeleli da je bas direktno odbiju, pa su napravili onaj skandalozan sporazum sa ABA po kojem bi prvoplasirani isao ako je to Zvezda, Partizan ili Olimpija (dobro, u tom trenutku je to mogla biti samo Zvezda, ali nebitno).

Ako je prvoplasirana Igokea, ostavili su mogucnost Partizanu da je izbaci iz Evrolige, a ako on to ne uspe, oni ce im negde u junu saopstiti da ipak ne mogu da igraju zbog neadekvatne dvorane i aerodroma i to mesto dodeliti nekom drugom (Partizanu, Cedeviti, Olimpiji ili nekom van ABA lige).

Toma S Mor

pre 11 godina

Izvinjavam se neutralnim komentatorima. Loše sam izračunao: poslao bih 5. i 6. ekipu po plasmanu u ABA ligi! Ovi što su se plasirali u F4 da se opamete!

misko

pre 11 godina

Nemojte da ste naivni,kao neznate o čemu se radi.Evroliga je privatna liga kao i Aba liga, ali se zna koja je jača.
E tajača bira skim će da igra i gde će veće pare da zaradi od reklama ,TV prenosa,sponzora.
Niko nije očekivao Igokeu da će biti prva da budemo realni, ali ekipa je zasluženo osvojila prvo mesto.Nažalost to nije dovoljno za Evroligu.Pa i redosled prva četiri je bio dirigovan kako bi mogli Partizan i Zvezda da igraju Evroligu bez obzira ko bude osvajač Aba lige.

Odmoreni Rakocevic nakon dana pauze

pre 11 godina

Video bih da li bise bunili oko domacinstva da je zvezda pustila buducnost! Zao mi je sto se mi ne bavimo tim mutnim radnjama kao ovi ciji je predsednik bio Franjo Tudjman (1958-1960)... Tada ova saopstenja ne bi postojala i o njima se ne bi pricalo,nego ne zele organizaciju kada ce pustiti mali klub osnovan u Zagrebu!

Igor vr

pre 11 godina

Ljudi vi sto zalite Igokeu da li ste nekad gledali Evroligu? Ona je formirana i igra se samo zbog para. Ne postoji nikakav interes da u njoj igraju vestacki instant klubovi kao Igokea ili Radnicki(Lajonsi). Cinjenica je da niko u aba ili evroligi ne voli ni nas ni nase klubove, ali je i to svakako manje zlo nego da igraju radnicki i igokea, jer sa Partizanom i Zvezdom dolaze i pune hale, neka pobeda i prodata tv prava. Uz svo postovanje za timove iz Laktasa ili Kragujevca, da li neko stvarno misli da bi ih neko gledao u hali ili na tv-u. Setite se gostvanja ajaksa u Beogradu kada je igrao sa Borcem, na tribinama ni 10000 ljudi.Jednostavno Srbija je podeljena na dva kluba tako da je za ovu sezonu najbolje resenje da u Evroligu idu Partizan i Zvezda, a sledce neke se igra plej-of. Samo nemoj da ispadne da zbog ovakvog sramotnog ponasanja igokeje, evroliga sama pocne da odredjuje ko ce da je igra iz regiona, posto ima pravo i na to.

kru

pre 11 godina

Apsolutno treba otkazati F4 i nadam se da se niko nece prihvatiti organizacije ovog smesnog, zavrsnog turnira...ovakvu ligu kakva je trenutno treba ukinuti i organizovati novu pod drugim imenom i pod vodjstvom drugih ljudi, sistema i organizacije.

BALKANAC

pre 11 godina

Bezobrazluk ! Ljudi su na parketu izborili pravo da igraju Evroligu. Postavlja se pitanje svrhe postojanja ABA lige. Igokea je potpuno u pravu. Pozdrav iz Beograda.

Mikeli

pre 11 godina

Cekajte,cekajte,koja je logika organizovanja final 4 kada ste vec obezbedili EL!? Cemu finansijski troskovi kada ste sve obezbedili? Valjda je to logika kojom treba ici! Valjda tek sada vase domacinstvo ima smisla,posto vam treba FINALE da bi igrali EL! Pa ovo je ogromna pomoc klubu,da je domacin u utakmici protiv kluba kojeg je pobedio 24 razlike u prvom mecu! Svako bi bio odusevljen tom cinjenicom! OCIGLEDNO je da ce igokea pustiti mali klub osnovan u Zagrebu! I Zelim reci samo da mi je zao igraca igokee,koji su za 3 klase bolji od partizana ,a eto moraju da ga puste! Dodika mi uopste nije zao i tacno je partizan zasluzio da ima takvog predsednika (Dodik je pocasni predsednik partizana). Ne mogu oni posteno pa to ti je!

milanche

pre 11 godina

ne ispunjavate uslove, a onda automatski se prelazi na stav 2.
jel ti umes da citas pravila? :)
bolje otkzite jer Partizan i Zvezda jedva cekaju da se igra u Beogradu a ne u tom selu Laktasima

Stefan

pre 11 godina

Krivo mi je sto se ovo sve desava Igokei,zasluzili su da igraju EL ali ako otkazu F4 treba ih izbaciti iz lige!Znali su pravila i zahtjeve celnika EL i prije nego sto su prihvatili organizaciju F4 odnosno da ce tesko igrati istu tako da bi to bio jako bezobrazan potez!

Bradarić Slobodan

pre 11 godina

Igokea sad ne učestvuje na F4 samim tim je Partizan u finalu i sledeće sezone evroliga. Onda Gordone nek ti je sa srećom i nadam se da će Dule dobro pripremiti ekipu za evroligu.

Jorgebarabahosa

pre 11 godina

Nemojte otkazivati ljudi sto ste takvi. Treba da dodjem kod mog Kuma Azdaje u Banja Luku i ispratim Partizana moga voljenog do novog trofeja. Kako bih drugacije otisao kod Kuma Azdaje, lazem Coveka 10 godina da cu doci. Ovo mi je sjajna prilika.

Neznalica

pre 11 godina

Očigledno da Igokea gubi kompas. Otkazivanje već dodeljenog Final 4-a će im se tek obiti o glavu. I ABA liga je privatna liga. Vrlo je moguće da ih takva liga kazni zbog ovakvog ponašanja. Regionalne lige su očigledno realnost i budućnost, ne bi je igrali i Rusi, a ako Srbi pokušaju da našu razmontiraju ne samo da im to neće uspeti već će se svima koji se na takav korak odluče to obiti o glavu. Mislim da i EL verovatno prati razvoj situacije pa se Igokei otkazivanje nikako ne može vratiti nečim dobrim.

Da sumiram, možemo mi da imamo bolje glumce od izvikanih holivudskih zvezda ali ako se snima koprodukcija naši glumci mogu da dobiju samo sporedne uloge. To je tršište i gledaš kako ćeš najbolje da prodaš proizvod. Isto je i u ovom slučaju. Ne možeš Laktašima da daš glavnu ulogu na silu ma kako Igokea bila dobar tim.

Davno je sve prevazišlo granice samo sporta gde je rezultat jedino merilo. Da li je to dobro i da li se to nama sviđa je irelevantno, tačnije, možemo da utičemo na takvu situaciju samo sopstvenom odlukom da se samoizolujemo i ne učestvujemo u takvom cirkusu.

zgembo

pre 11 godina

zato sto vasi velikani iz bgd nisu racunali da nece biti prvi pa se morati boriti i strepti do zadnjeg momenta da li ce ucestvovati u el! da je partizan ili zvezda prva ovih problema ne bi bilo. pa oni su ti koji dominiraju ovom ligom i samo oni mogu igrati u el.

Stomak

pre 11 godina

Razumem zbog cega su ogorceni, ali pravilo da prvak regularnog dela nece ici u EL se otkrilo pre nego sto su se prijavili za domacinstvo. Onda se postavlja razumno pitanje: Sto su se uopste i prijavljivalji, ako ce sada da ga otkazuju? Potpuno su se prilagodili ABA cirkusu.

igos

pre 11 godina

svakako treba..ovo sto rade vlasnici aba lige je potpuna sramota..ali oni nemaju obraz i misle da su bogovi,pa ne znam koliko ce to uticati na njih..nakon svog ovog cirkusa,ako se ne sklone ovi ljudi iz vrha,zaista ne treba vise da igramo u njoj

...

pre 11 godina

Meni ovo lici na stvaranje uslova da Igokea pusti Partizan u polufinalu. Ne bi Partizan, kao ni bilo koji ozbiljan klub, tako lako pustio igraca kao sto je Gordon, da mora dobro da se pomuci za evroligu, jos ovi hoce da otkazu domacinstvo...

BALKANAC

pre 11 godina

Bezobrazluk ! Ljudi su na parketu izborili pravo da igraju Evroligu. Postavlja se pitanje svrhe postojanja ABA lige. Igokea je potpuno u pravu. Pozdrav iz Beograda.

Stomak

pre 11 godina

Razumem zbog cega su ogorceni, ali pravilo da prvak regularnog dela nece ici u EL se otkrilo pre nego sto su se prijavili za domacinstvo. Onda se postavlja razumno pitanje: Sto su se uopste i prijavljivalji, ako ce sada da ga otkazuju? Potpuno su se prilagodili ABA cirkusu.

...

pre 11 godina

Meni ovo lici na stvaranje uslova da Igokea pusti Partizan u polufinalu. Ne bi Partizan, kao ni bilo koji ozbiljan klub, tako lako pustio igraca kao sto je Gordon, da mora dobro da se pomuci za evroligu, jos ovi hoce da otkazu domacinstvo...

Crvenkapa

pre 11 godina

"Zaista mi nije jasno zašto su na početku sezone obećali da će prvak regularnog dela takmičenja igrati u Evroligi, a potom promenili tu odluku. To nije korektno"

ULEB nece dozvoliti Igokei da igra Evroligu, ali ne bi zeleli da je bas direktno odbiju, pa su napravili onaj skandalozan sporazum sa ABA po kojem bi prvoplasirani isao ako je to Zvezda, Partizan ili Olimpija (dobro, u tom trenutku je to mogla biti samo Zvezda, ali nebitno).

Ako je prvoplasirana Igokea, ostavili su mogucnost Partizanu da je izbaci iz Evrolige, a ako on to ne uspe, oni ce im negde u junu saopstiti da ipak ne mogu da igraju zbog neadekvatne dvorane i aerodroma i to mesto dodeliti nekom drugom (Partizanu, Cedeviti, Olimpiji ili nekom van ABA lige).

Mikeli

pre 11 godina

Cekajte,cekajte,koja je logika organizovanja final 4 kada ste vec obezbedili EL!? Cemu finansijski troskovi kada ste sve obezbedili? Valjda je to logika kojom treba ici! Valjda tek sada vase domacinstvo ima smisla,posto vam treba FINALE da bi igrali EL! Pa ovo je ogromna pomoc klubu,da je domacin u utakmici protiv kluba kojeg je pobedio 24 razlike u prvom mecu! Svako bi bio odusevljen tom cinjenicom! OCIGLEDNO je da ce igokea pustiti mali klub osnovan u Zagrebu! I Zelim reci samo da mi je zao igraca igokee,koji su za 3 klase bolji od partizana ,a eto moraju da ga puste! Dodika mi uopste nije zao i tacno je partizan zasluzio da ima takvog predsednika (Dodik je pocasni predsednik partizana). Ne mogu oni posteno pa to ti je!

kru

pre 11 godina

Apsolutno treba otkazati F4 i nadam se da se niko nece prihvatiti organizacije ovog smesnog, zavrsnog turnira...ovakvu ligu kakva je trenutno treba ukinuti i organizovati novu pod drugim imenom i pod vodjstvom drugih ljudi, sistema i organizacije.

Igor vr

pre 11 godina

Ljudi vi sto zalite Igokeu da li ste nekad gledali Evroligu? Ona je formirana i igra se samo zbog para. Ne postoji nikakav interes da u njoj igraju vestacki instant klubovi kao Igokea ili Radnicki(Lajonsi). Cinjenica je da niko u aba ili evroligi ne voli ni nas ni nase klubove, ali je i to svakako manje zlo nego da igraju radnicki i igokea, jer sa Partizanom i Zvezdom dolaze i pune hale, neka pobeda i prodata tv prava. Uz svo postovanje za timove iz Laktasa ili Kragujevca, da li neko stvarno misli da bi ih neko gledao u hali ili na tv-u. Setite se gostvanja ajaksa u Beogradu kada je igrao sa Borcem, na tribinama ni 10000 ljudi.Jednostavno Srbija je podeljena na dva kluba tako da je za ovu sezonu najbolje resenje da u Evroligu idu Partizan i Zvezda, a sledce neke se igra plej-of. Samo nemoj da ispadne da zbog ovakvog sramotnog ponasanja igokeje, evroliga sama pocne da odredjuje ko ce da je igra iz regiona, posto ima pravo i na to.

Jorgebarabahosa

pre 11 godina

Nemojte otkazivati ljudi sto ste takvi. Treba da dodjem kod mog Kuma Azdaje u Banja Luku i ispratim Partizana moga voljenog do novog trofeja. Kako bih drugacije otisao kod Kuma Azdaje, lazem Coveka 10 godina da cu doci. Ovo mi je sjajna prilika.

veerghoen

pre 11 godina

Kao sto su oni (ABA)ostavili vas na cedilu, ostavite ih i vi na minut do 12. Otkazite F4 na dva dana pre odrzavanja pa nek zuri Lisac u Skoplje i Beograd.

Neznalica

pre 11 godina

Očigledno da Igokea gubi kompas. Otkazivanje već dodeljenog Final 4-a će im se tek obiti o glavu. I ABA liga je privatna liga. Vrlo je moguće da ih takva liga kazni zbog ovakvog ponašanja. Regionalne lige su očigledno realnost i budućnost, ne bi je igrali i Rusi, a ako Srbi pokušaju da našu razmontiraju ne samo da im to neće uspeti već će se svima koji se na takav korak odluče to obiti o glavu. Mislim da i EL verovatno prati razvoj situacije pa se Igokei otkazivanje nikako ne može vratiti nečim dobrim.

Da sumiram, možemo mi da imamo bolje glumce od izvikanih holivudskih zvezda ali ako se snima koprodukcija naši glumci mogu da dobiju samo sporedne uloge. To je tršište i gledaš kako ćeš najbolje da prodaš proizvod. Isto je i u ovom slučaju. Ne možeš Laktašima da daš glavnu ulogu na silu ma kako Igokea bila dobar tim.

Davno je sve prevazišlo granice samo sporta gde je rezultat jedino merilo. Da li je to dobro i da li se to nama sviđa je irelevantno, tačnije, možemo da utičemo na takvu situaciju samo sopstvenom odlukom da se samoizolujemo i ne učestvujemo u takvom cirkusu.

Srbin

pre 11 godina

Bezobrazluk ! Ljudi su na parketu izborili pravo da igraju Evroligu. Postavlja se pitanje svrhe postojanja ABA lige. Igokea je potpuno u pravu. Pozdrav iz Beograda. (BALKANAC, 27. mart 2013 11:39)

Slusaj ovo...Pa covece kako ne shvatas da moraju da imaju halu za EL, ne mogu tek tako da ih puste, bez hale...Kakve veze ima to sto su izborili na parketu?

igos

pre 11 godina

svakako treba..ovo sto rade vlasnici aba lige je potpuna sramota..ali oni nemaju obraz i misle da su bogovi,pa ne znam koliko ce to uticati na njih..nakon svog ovog cirkusa,ako se ne sklone ovi ljudi iz vrha,zaista ne treba vise da igramo u njoj

milanche

pre 11 godina

ne ispunjavate uslove, a onda automatski se prelazi na stav 2.
jel ti umes da citas pravila? :)
bolje otkzite jer Partizan i Zvezda jedva cekaju da se igra u Beogradu a ne u tom selu Laktasima

Odmoreni Rakocevic nakon dana pauze

pre 11 godina

Video bih da li bise bunili oko domacinstva da je zvezda pustila buducnost! Zao mi je sto se mi ne bavimo tim mutnim radnjama kao ovi ciji je predsednik bio Franjo Tudjman (1958-1960)... Tada ova saopstenja ne bi postojala i o njima se ne bi pricalo,nego ne zele organizaciju kada ce pustiti mali klub osnovan u Zagrebu!

igor

pre 11 godina

Samo traže alibi da puste Partizan u finale. Znaju da bi bilo mnogo providno da izgube u Laktašima od Partizana kada se zna da ga tamo ( i kad igra Gordon) pobeđuju sa 30ak koševa razlike. Ovu odluku su doneli Danilović , Dodik i Vujošević a ne trener Igokee. Njega niko ne pita. Samo su mu rekli šta da kaže.
(vidoje, 27. mart 2013 13:28)

Ti si moj idol, gde si ti sve ovo naučio?

Stefan

pre 11 godina

Krivo mi je sto se ovo sve desava Igokei,zasluzili su da igraju EL ali ako otkazu F4 treba ih izbaciti iz lige!Znali su pravila i zahtjeve celnika EL i prije nego sto su prihvatili organizaciju F4 odnosno da ce tesko igrati istu tako da bi to bio jako bezobrazan potez!

Nataeos

pre 11 godina

Ovo je sramota!! Navijam za Partizan ali podrzavam Igokeu! Izboorili su mesto na terenu, bili su prvi od pocetka do kraja i zasluzuju EL!!

Kuvar Pera

pre 11 godina

Potpuno su u pravu... ne mogu se pravila turnira menjati u hodu! Ono što je važilo na početku, mora se ispoštovati do kraja! Ovako ostaje utisak da se pravila turnira prilagođavaju stanju na tabeli!

pera

pre 11 godina

Pitanje za sve koji podrzavaju ovakav stav Igokee. Da li bi Borac iz Cacka na svom stadionu mogao da igra Ligu sampiona u fudbalu? Naravno da ne bi.

Isto tako i Igokea ako udje u finale moze u Evroligu, ali ce morati u Sarajevo, zato sto u celoj RS ne postoji dvorana koja zadovoljava standarde Evrolige, a nema ni medjunarodnog aerodroma.

Nisu to kriterijumi ABA lige, vec Evrolige. Jedina greska celnika ABA lige je sto u startu nisu rekli kakve su propozicije Evrolige.

A sve one koji pozivaju na ukidanje lige i bojkot iste podsecam da se jedino kroz nju moze u Evropu, koja je valjda i sustina svega.

F4 ce biti u Laktasima. Razumem sportsko razocaranje Igokee, ali i oni su svesni da bi otkazivanjem finala i izlaskom iz lige mogli da igraju samo BiH ligu, a od toga nikakve koristi.

Prema tome, manje pljuvanja, vise razuma i sve ce biti ok.

Zvezdas

pre 11 godina

Pa dobro bre dal ste ikad pomislili da sa onakvom halom i na onakvom mestu,sa onakvim aerodromom i sa onakvim navijacima koji dodju samo kad igraju veci klubovi, da ce tek tako da vas puste u Evroligu? Pa da ste mogli odma sa prvim mestom da udjete u EL, ne bi vas pustili tek tako, ponovo ne ispunjavate uslove.

Bradarić Slobodan

pre 11 godina

Igokea sad ne učestvuje na F4 samim tim je Partizan u finalu i sledeće sezone evroliga. Onda Gordone nek ti je sa srećom i nadam se da će Dule dobro pripremiti ekipu za evroligu.

misko

pre 11 godina

Nemojte da ste naivni,kao neznate o čemu se radi.Evroliga je privatna liga kao i Aba liga, ali se zna koja je jača.
E tajača bira skim će da igra i gde će veće pare da zaradi od reklama ,TV prenosa,sponzora.
Niko nije očekivao Igokeu da će biti prva da budemo realni, ali ekipa je zasluženo osvojila prvo mesto.Nažalost to nije dovoljno za Evroligu.Pa i redosled prva četiri je bio dirigovan kako bi mogli Partizan i Zvezda da igraju Evroligu bez obzira ko bude osvajač Aba lige.

UrosBg

pre 11 godina

Maksimalna podrska za Igokeu i sve ljude koji rade u njoj. Toliko truda, rada i novca ulozeno u ovu sezonu i sad kad su ostvarili cilj, ABA liga je napravila neverovatne gluposti i dovela regularnost cele sezone u pitanje. Nazalost, niko iz ABA lige nije odgovarao zbog svih propusta napravljenih ove sezone. Tuzno.

zgembo

pre 11 godina

zato sto vasi velikani iz bgd nisu racunali da nece biti prvi pa se morati boriti i strepti do zadnjeg momenta da li ce ucestvovati u el! da je partizan ili zvezda prva ovih problema ne bi bilo. pa oni su ti koji dominiraju ovom ligom i samo oni mogu igrati u el.

blokovi

pre 11 godina

Ljudi vi sto zalite Igokeu da li ste nekad gledali Evroligu...Ne postoji nikakav interes da u njoj igraju vestacki instant klubovi kao Igokea ili Radnicki(Lajonsi)..........
(Igor vr, 27. mart 2013 12:14)
vestacki instant klubovi?npr fuzija zvezda/fmp?

vidoje

pre 11 godina

Samo traže alibi da puste Partizan u finale. Znaju da bi bilo mnogo providno da izgube u Laktašima od Partizana kada se zna da ga tamo ( i kad igra Gordon) pobeđuju sa 30ak koševa razlike. Ovu odluku su doneli Danilović , Dodik i Vujošević a ne trener Igokee. Njega niko ne pita. Samo su mu rekli šta da kaže.

vlado33

pre 11 godina

Pravo vreme da se istupi iz lige cak i po cenu pauziranja jedne godine u evro-takmicenjima. Evroliga gleda profit i kada sledece sezone daju dva mesta Olimpiji i Cedeviti i na njihim utakmicama sve ukupno bude 1000 ljudi za celu sezonu, mislite da nece nasoj ligi dati predstavnika??!! Samo slozno!!!

Grobar-España

pre 11 godina

Pa upravu su ljudi iz Igokee, oni su trebali da imaju sigurno mesto a uz njih onaj ko osvoji ABA ligu. Sto bi ucestvovali u farsi u kojoj treba da se bore (ponovo) za ono sto su posteno na terenu zasluzili. PRAVDA ZA IGOKEU !!!

Zmaj

pre 11 godina

moze da se igra bilo gde odavno je jasno da ce partizan i zvezda u EL bez obzira na ishod...mislim da Zvezda lagano osvaja jer je realno ubedljivo najkvalitetniji tim

Dejan

pre 11 godina

Ma ljudi,o cemu vi ovde raspravljate,Evroliga zeli u svom takmicenju samo ozbiljne ekipe,a hteli to neki da priznaju ili ne sa ovih prostora to je jedino Partizan,ako budemo imali i jedno mesto u Evroligi ispasce i Zvezda Beograd iz Zeleznika,i svi ostali...znaci Partizan sigurno i mozda jos neko ako bude mesta,to Evroliga zeli da vam kaze!

duledudule

pre 11 godina

neka se otkaze f4,evo predlazem stadion jugoslovenske narodne armije,samo neka se postavi parket i neka igokea odmah preda partizanu zbog bojkota iste lige,a i bice vise ljudi na stadionu nego na fudbalskim utakmicama jugoslovenskog sportskog drustva.pa eto,igrace partizan evroligu,mislim da se ne brinu mnogo

nenaks

pre 11 godina

Ma idi...Cist pritisak na celnike aba ligejer ako bi Igokea isla kao prva sa plasmanom hladno bi pustili Partizan u finale jer ioano idu zbog plasmana a u finalu sudjenje na strani Partizana , masakriranje Zvezde sudijama da bi progurali Partizan .Ali lose ste proracunali.Od dva bratska kluba jedan ce da ispadne.Drugo pitanje da li bi Igokea bila prva u ovoj ligi da je igrala bilo koje evropsko takmicenje po sistemu sreda subota a ne penzionerski basket od ponedeljka do ponedeljka.Da su igrali samo Evrocheleng ne bi ni u 4 usli.Tako da bolje cute.Crvena Zveda je igrala ubedljivo najbolji nasket i ima najveci budzet i ima da igra Evroligu hteo to neko ili ne .Jel jasno to?

Deki

pre 11 godina

Ova tema je tipična za pokazivanje slike o našem narodu.Ja ne mogu da shvatim ove koji sada još štite ULEB,a kritikuju Igokeu,jer odustaje od organizacije? Očigledno je da Igokea i da osvoji Final 4,neće igrati u EL.Koja je onda motivacija za organizacijom? Kada su prihvatili,bilo je reči da finalisti igraju EL,sada sam siguran da EL ne želi Igokeu i da se ide na to,da Partizan i Zvezda budu učesnici.Ja sam grobar,ali je ovo sramota!!!Cigani se plaše,da ako izgube od Radničkog,a Partizan dobije igokeu,onda Zvezda ne ide ni u kvalifikacije,jer je bila iza Igokee po trenutnom pravilu koje kaže da samo finalisti idu u EL.Mislim da ne treba da se plaše,jer sigurno i vi i mi idemo u EL.I nije mi jasno,ako Igokea ne zadovoljava uslove,kako onda zadovoljava ako osvoji Final 4 ili ako prodje kvalifikacije?Ta Igokea je uložila odredjeni novac,a ti fazoni da dvorana mora da ima 5000 mesta i aerodrom na 100 km,su takve gluposti,jer se radi o pukim ciframa!!!Kragujevac je od Niša udaljen 150 km i stvarno je tih 50 km veliki problem za gostujuće ekipe?

Milan

pre 11 godina

Pa ljudi, ne ide da dete od par godina igra za seniore. Tako da novoosnovani klubovi ne zaslužuju i ne trebaju da igraju EL. A koji su to klubovi? Diva,Igokea i Lajonsi iz KG

milos bg

pre 11 godina

Vrh bi bilo da F4 otkazu 2 dana
pred pocetak (kao sto su ovi izmenjali pravila 2 nedelje pred kraj lige) pa da vidi ABA (Lisac&co) kako je to. Bas me zanima sta bi onda uradili!?

Milovan

pre 11 godina

E ljudi, smorili ste više sa Igokeom, pa nisu valjda mislili da će stvarno igrati EL. Kada su toliko jaki neka to pokažu sada na F4. Ali tu nastaje glavni problem, kako da odigraju muški protiv svojih gazda. Ovako su mislili, super, mi smo prvi na kraju regularnog dela, a onda puštamo Partizan i divota. E tu ste se malo preračunali, Zvezda vam je pomrsila račune. Ja duboko verujem da je Igokea igrački i kao tim mnogo jača od Partizana, pa samo bi trebalo da to pokažu i na parketu, a onda će imati sva moralna prava da traže to što traže. Ovako, dok puštaju Partizan, mogu samo da ćute i gledaju šta im se dešava.

Red Devils KG

pre 11 godina

sta ste osuli po Igoikei kada su ljudi 1000% u pravu...kakva je to liga koja menja pravila kako joj se cefne?lepo je na pocetku sezone receno da prvak ide u EL i sta je tu sporno?to da li bi oni nekog pustili "tj. taktizirali" je sad najmanje bitno...pitam se samo kako bi vi titovi blizanci kukali da ste prvi i da vam uskrate ucesce u EL iz bilo kog razloga, a da polufinale igrate derbi, pa da vam samo od tog meca zavisi ucesce u EL!!!BRUKA I SRAMOTA i treba da se ukine ova bruka od lige !!!

Boki Sarajevo

pre 11 godina

Stasno! Celnici ABA lige ne samo da mijenjaju pravila kako hoce nego bukvalno prave budalama sve nas, i klubove i navijace. Samo jos fali da uvedu pravilo po kome oni licno biraju ko ce da igra EL a ko ne. Ni to me ne bi iznenadilo Kad bi nasi klubovi imali bar malo casti i dostojanstva sami bi se povukli iz ove sramne lige, cak i po cijenu ne igranja EL.

Igokea je svo vrijeme ispunjavala uslove dok nije zavrsila prva na tabeli, sad ih od jednom ne ispunjava. Ali ispunjavace ih ako osvoji F4, i to sve do trenutka dok ga ne osvoji, jer onda sutra ponovo nesto izmisliti.
Ovu nadri ligu treba bojkotovati i drago mi je sto je Igokea odustala od organizacije F4. Zasto bi pravila uslugu istoj onoj ligi koja pokusava da ih se rijesi. Zao mi je samo sto su odustali ovako rano. Trebali su to uraditi 2 dana pred pocetak F4, pa nek se malo i ovi iz ABA lige fataju zaglavu.

dixi

pre 11 godina

Igokea ne može igrati EL jer nema uslova za EL. Pa može biti Igokea prvak i Španjolske i Italije, u dvorani u Laktašima nečejo igrati EL. Sad ako odkažejo F4, meni je svejedno. A onda naj jih ABA liga izključi iz lige i naj igrajo BIH prevenstvo. A svi koji ste protiv ABA lige. To je sad najintersantnije takmicinje u regionu. I svaka nacionalna liga u fudbalu ( srpska, hrvatska, slo, bih )se ne može meriti sa ABA ligom u ovom trenutku. A možemo svi skupa ABA ligo i ukiniti. A posle neka godina opet cemo plakati za njom. Ko želi istupiti iz lige naj istupi. Ko jim brani. Opet Srbom nešto ne paše a imali bodo 2 predstavnika u EL. Ko je ovdeje lud?

Toma S Mor

pre 11 godina

Izvinjavam se neutralnim komentatorima. Loše sam izračunao: poslao bih 5. i 6. ekipu po plasmanu u ABA ligi! Ovi što su se plasirali u F4 da se opamete!

El_darinjo

pre 11 godina

Potpuno podrzavam Igokeu...ako je receno na pocetku lige da prvak ide direktno u EL onda tako mora i da bude. Jasno je i da se moraju ispuniti uslovi(hala,aerodrom),ali o tome je moralo da se razgovara pre pocetka lige a ne danas. Ovako je ispalo totalno bezveze.

djordje797

pre 11 godina

hoce da nas isprovociraju da bi provukli hrvate i slovence u euroligu! sledece mesto odrzavanja je skoplje samo ne sme beograd biti...

djole

pre 11 godina

Video bih da li bise bunili oko domacinstva da je zvezda pustila buducnost! Zao mi je sto se mi ne bavimo tim mutnim radnjama kao ovi ciji je predsednik bio Franjo Tudjman (1958-1960)... Tada ova saopstenja ne bi postojala i o njima se ne bi pricalo,nego ne zele organizaciju kada ce pustiti mali klub osnovan u Zagrebu!
(Odmoreni Rakocevic nakon dana pauze, 27. mart 2013 12:18)

Da, mali klub koji je osvojio Evroligu, isao u F4 par puta, Top 8, Top 16...naspram vaseg VELIKOG kluba koji do ove godine je pobedio taj mali klub jednom u nekih 20 pokusaja. Oladi. A to oko Zagreba...Ej vasa fudbalska sledeca sezona je bila trenirana Hrvatom. Kako ste slepi.

ovo je tek pocetak muka

pre 11 godina

Da, mali klub koji je osvojio Evroligu, isao u F4 par puta, Top 8, Top 16...naspram vaseg VELIKOG kluba koji do ove godine je pobedio taj mali klub jednom u nekih 20 pokusaja. Oladi. A to oko Zagreba...Ej vasa fudbalska sledeca sezona je bila trenirana Hrvatom. Kako ste slepi.
(djole, 27. mart 2013 14:48)

Tvoj klub nije osvojio EL vec kup sampiona, a to je velika razlika. Igrali ste F4, Top 8, Top 16 i sada nemate pare. Kako je to moguce da takav velikan Evroligas i institucija nema novca, i kmeci poslednjih 8 meseci, a finansirala vas je drzava 15 godina i u ko zna koliko novca je uslo u tvoj klub. Nije vas Zvezda pobedila jednom u 20 meceva, vec 3 iz 3, i nije vas pobedila vec odrala. Cinjenica je, klub ti je osnovan u Zagrebu i imali ste predsednike iz Hrvatske, nista novo. Imate Crvenu zvezdu na grudima, i cisto sponzorstvo SPSa pa poslednjih 12 godina DSa, ali to se sada promenilo i to vas boli. E pa bolece jos vise

Vladan R

pre 11 godina

Gospoda iz Igokee kao i ovi koji sto ih oplakuju ne razumeju dve stvari. Prva je da su gospoda iz ABA lige pravilo promenili pod pritiskom ULEBa. Druga jos vaznija je da je zbog bas tako pogresnog tumacenja pravila, ULEB ucinio ustupak Igokei omogucivsi im, da se kao evntualni finalisti na F4, ipak kvalifikuju za EL iako im pre svega dvorana, u kojoj su igrali u sezoni u kojoj su ostvarili plasman u EL, ne ispunjava uslove a i dodatno je pitanje imaju li hotel potrebne kategorije u Laktasima i kolika je udaljenost najblizeg medjunarodnog aerodorma. U prevodu omoguceno im je da prijave neku drugu halu za EL pod uslovom da ista kao i grad u kojoj se nalazi, ispunjavaju tehnicke uslove za B licencu. To vazi za ovu i samo za ovu godinu. Ubuduce svaki klub ce morati da ispuni propisne uslove a bez da promeni halu, i bez njih nece biti moguce igranje EL. Svakao da je velika krivica do ABA lige zbog pogresnog tumacenja pravila, ali i Igokea snosi dobar deo krivice jer se nisu na pocetku sezone raspitali o potrebnim tehnickim uslovima za igranje EL.

масхад

pre 11 godina

Не видим смисао играња фајнал фора, када је јасно да у ЕЛ иду само клубови који испуњавају услове, а то су Звезда и Партизан. Бепсотребан трошак, прогласите Игокеу за првака, Звезди и Партизану пласман у ЕЛ, и крај приче.

Што се тиче умова који причају о инстант клубовима, Игокеа постоји од 70 и неке, а у Евролиги сваке сезоне игра барем један клуб који се више никад не појави, док је у првом издању 2000/2001. играо Санкт петерсбург који је само за ту прилику основао италијански менаџер Каприкјони, да би разигравао играче који немају клуб, као што то чини Мишко са Мегом.

На крају, за ситуацију су криве српске комуњаре, које су форсирале удружење са хрватима и словенцима, умјесто да се прави природна лига са Грцима, Турцима, и можда Макабијем. Немате визију, не знате, идете линијом мањег отпора, и ето, дошли сте до тога да нам је кошарка никад гора, а Хрвати и словенци он мизерних екипа озбиљни постали

Micko

pre 11 godina

Mislim da nas KS treba da trazi nova pravila i kompletnu reorganizaciju ABA lige ili da istupe nasi klubovi. Mnogi ce se buniti kako cemo puci finansijski i nece nas primiti u EL. Ali vrlo lako se mogu dobiti mnogo bolji uslovi.

Izadjes iz lige i neka jedan predstavnik srbije igra EL. Cak i da ne odigramo neku sezonu EL i nije smak sveta. Garantujem da ce i EL i ABA imati vise koristi da popuste jer bez Srbije ce propasti.

Pa zamislite ABA bez zvezde i partizana... a tu je i radnicki... Igrace neki poluamateri iz slovenije i hrvatske a gledanost ce pasti za 80%. Partizan, zvezda pa i radnicki napune svaku hrvatsku, slovenacku i bosansku dvoranu... Bas da vidim hoce li biti puno kad medjusobno igraju ti poluamateri. I da li ce EL primiti 3 poluamaterska kluba iz ABA lige da igraju evroligu? Kako da ne...

Zato nasi (uvek nesposobni) trebaju lepo da pritisnu ABA i traze posten deo zarade u toj ABA firmi... Jer to nije sportska organizacija - to je firma! Dizes im zaradu za 70% a uzimas 20%, pa sam mutav bi na to pristao!

fv-sweden

pre 11 godina

ajde igokea osvoji i F4, i pokazite da ste stvarno najbolji tim 12/13, to je jedini nacin da vratite samar! igrajte muski i pokazite da ste preveliki za neki bojkot. ovo je za vas sezona za historiju i za pamcenje, neka i tako ostane.

Robobluz

pre 11 godina

Organizacija f4 je prilicno skupa, a mozda su ljudi skontali da nemaju velike izglede za EL.
Moje misljenje je da je EL nepravedna, odnosno gleda samo vlastiti interes, posto realno Igokea ima uslove za EL.

Imaju novu halu koja prima 3000-3500 gledalaca, medjutim ljudima u EL to ne odgovara, oni bi radije da se igra u hali od 15000 mjesta, pa makar prosecna posjeta bila jedva 2000-3000, kao sto je to slucaj sa pojedinim klubovima u EL.

Igokea svoje meceve moze igrati Banja Luci, hala je matora, ali prima vise od 5000, medjutim opet ljudima iz EL ne odgovara aerodrom..., pa kako su igraci putovali pre par decenija u krsevima od autobusa po 12h, niko se nije bunio, medjutim sad je veliki problem da se iz Zagreba igraci voze auto putem do BL (manje od 200km).

Igokea ima malo svojih navijaca, ali bi halu od 5000 mjesta napunili bez problema (dosli bi ljudi iz okolnih mjesta da gledaju kvalitetu kosarku).

Srbijanski klubovi treba da istupe iz regionalne lige, realno imaju vise stete nego koristi, a vjerujem da bi za par sezona zaigrali EL, bar dok jos imamo velika imena, pa makar i u penziji.
Zapitajte se sta Partizan ili Zvezda imaju od utakmica sa klubovima iz MK, BiH... Mozda ce neki reci da su pomenuti klubovi bolji od nekih nasih (Jagodina, Mega...), u pravu su, ali Partizan, Zvezda,... svojim kvalitetom i imenom trebaju da pomognu nasim klubovima, a oni ce im se kasnije oduziti talentovanim igracima.

Vas nema, to mora da ti bude jasno... I to je jedina promena ove i prosle sezone...

pre 11 godina

Da, mali klub koji je osvojio Evroligu, isao u F4 par puta, Top 8, Top 16...naspram vaseg VELIKOG kluba koji do ove godine je pobedio taj mali klub jednom u nekih 20 pokusaja. Oladi. A to oko Zagreba...Ej vasa fudbalska sledeca sezona je bila trenirana Hrvatom. Kako ste slepi.
(djole, 27. mart 2013 14:48)

Tvoj klub nije osvojio EL vec kup sampiona, a to je velika razlika. Igrali ste F4, Top 8, Top 16 i sada nemate pare. Kako je to moguce da takav velikan Evroligas i institucija nema novca, i kmeci poslednjih 8 meseci, a finansirala vas je drzava 15 godina i u ko zna koliko novca je uslo u tvoj klub. Nije vas Zvezda pobedila jednom u 20 meceva, vec 3 iz 3, i nije vas pobedila vec odrala. Cinjenica je, klub ti je osnovan u Zagrebu i imali ste predsednike iz Hrvatske, nista novo. Imate Crvenu zvezdu na grudima, i cisto sponzorstvo SPSa pa poslednjih 12 godina DSa, ali to se sada promenilo i to vas boli. E pa bolece jos vise
(ovo je tek pocetak muka, 27. mart 2013 18:59)

Kao preslikana prica jednog fudbalskog kluba, jel da? A sto se tice muka, nece ih biti, u krajnjem slucaju Mega je uvek tu da se fuzionisemo i zamrznemo... Pa niste vi popili svu pamet ovoga sveta... A da se nesto promenilo, nije, i dalje smo mi jedini pravi veliki klub na ovim prostorima, koji je mozda u tek maloj krizi rezultata...

E

pre 11 godina

Nije mi jasno sto bi se mi nervirali oko neke Igokee to nije nas klub ne donosi bodove nama nego BIH, nama je u intersu da imamo dva predstavnika u evroligi uostalom takmicenje ima pravila koja se moraju ispuniti ako neko nije u mogucnosti molim lepo

prof

pre 11 godina

Molim vas da gledate cinjenice. Nisu oni nista promenili, vec klubovi kao sto je Igokea I Radnicki ne ispunjavaju uslove za igranje u Euroligi (kapacitet dvorane, blizina aerodroma...). E sad da su oni na pocetku sezone prijavili da igraju na drugim mestima (BanjaLuka tj. npr Nis) ne bi imali problema. Zasto nisu to uradili, ne znam. Verovatno nisu ni sanjali da mogu da igraju Euroligu (Igokea), a nisu prosle sezone zeleli ni Evrokup (Radnicki). Ne znam samo, zbog cega se CZ Beograd buni I smatra da je ostecena? Ona nema nikskvih smetnji za igranje u EL, naravno ako udje u finale F4, kao I Partizan.

resenje

pre 11 godina

ako nece igokea onda jos bolje skoplje jer skoplje hoce final4 da organizuje i jos nesto ako igokea nece da nastupi onda je resenje da c.zvezda ide direktno u finale i da automatski obezbedi plasman u evroligu a drugi par kao polufinale igraju radnicki-partizan zaplasman u finale i plasman u evroligu ali odstupanja nece biti neka odstupe igokea i partizan koga nema bez njega se i moze tako oni gube ne i zvezda i radnicki

neznalica

pre 11 godina

Nije tacno da radnicki i igokea ne ispunjavaju uslove, jer prema propisima EL rok da se ispune je 10. juni. Njima se ovim nigdje zapisanim (izmisljenim) kriterijima da, kao, sad moraju imati dvoranu, aerodrom i sl. onemogucava da dodju u situaciju da ispune uslove, a to sto ABA krsi vlastite propise, posebna je prica

Mikeli

pre 11 godina

Cekajte,cekajte,koja je logika organizovanja final 4 kada ste vec obezbedili EL!? Cemu finansijski troskovi kada ste sve obezbedili? Valjda je to logika kojom treba ici! Valjda tek sada vase domacinstvo ima smisla,posto vam treba FINALE da bi igrali EL! Pa ovo je ogromna pomoc klubu,da je domacin u utakmici protiv kluba kojeg je pobedio 24 razlike u prvom mecu! Svako bi bio odusevljen tom cinjenicom! OCIGLEDNO je da ce igokea pustiti mali klub osnovan u Zagrebu! I Zelim reci samo da mi je zao igraca igokee,koji su za 3 klase bolji od partizana ,a eto moraju da ga puste! Dodika mi uopste nije zao i tacno je partizan zasluzio da ima takvog predsednika (Dodik je pocasni predsednik partizana). Ne mogu oni posteno pa to ti je!

Odmoreni Rakocevic nakon dana pauze

pre 11 godina

Video bih da li bise bunili oko domacinstva da je zvezda pustila buducnost! Zao mi je sto se mi ne bavimo tim mutnim radnjama kao ovi ciji je predsednik bio Franjo Tudjman (1958-1960)... Tada ova saopstenja ne bi postojala i o njima se ne bi pricalo,nego ne zele organizaciju kada ce pustiti mali klub osnovan u Zagrebu!

milanche

pre 11 godina

ne ispunjavate uslove, a onda automatski se prelazi na stav 2.
jel ti umes da citas pravila? :)
bolje otkzite jer Partizan i Zvezda jedva cekaju da se igra u Beogradu a ne u tom selu Laktasima

...

pre 11 godina

Meni ovo lici na stvaranje uslova da Igokea pusti Partizan u polufinalu. Ne bi Partizan, kao ni bilo koji ozbiljan klub, tako lako pustio igraca kao sto je Gordon, da mora dobro da se pomuci za evroligu, jos ovi hoce da otkazu domacinstvo...

Srbin

pre 11 godina

Bezobrazluk ! Ljudi su na parketu izborili pravo da igraju Evroligu. Postavlja se pitanje svrhe postojanja ABA lige. Igokea je potpuno u pravu. Pozdrav iz Beograda. (BALKANAC, 27. mart 2013 11:39)

Slusaj ovo...Pa covece kako ne shvatas da moraju da imaju halu za EL, ne mogu tek tako da ih puste, bez hale...Kakve veze ima to sto su izborili na parketu?

Jorgebarabahosa

pre 11 godina

Nemojte otkazivati ljudi sto ste takvi. Treba da dodjem kod mog Kuma Azdaje u Banja Luku i ispratim Partizana moga voljenog do novog trofeja. Kako bih drugacije otisao kod Kuma Azdaje, lazem Coveka 10 godina da cu doci. Ovo mi je sjajna prilika.

Bradarić Slobodan

pre 11 godina

Igokea sad ne učestvuje na F4 samim tim je Partizan u finalu i sledeće sezone evroliga. Onda Gordone nek ti je sa srećom i nadam se da će Dule dobro pripremiti ekipu za evroligu.

Neznalica

pre 11 godina

Očigledno da Igokea gubi kompas. Otkazivanje već dodeljenog Final 4-a će im se tek obiti o glavu. I ABA liga je privatna liga. Vrlo je moguće da ih takva liga kazni zbog ovakvog ponašanja. Regionalne lige su očigledno realnost i budućnost, ne bi je igrali i Rusi, a ako Srbi pokušaju da našu razmontiraju ne samo da im to neće uspeti već će se svima koji se na takav korak odluče to obiti o glavu. Mislim da i EL verovatno prati razvoj situacije pa se Igokei otkazivanje nikako ne može vratiti nečim dobrim.

Da sumiram, možemo mi da imamo bolje glumce od izvikanih holivudskih zvezda ali ako se snima koprodukcija naši glumci mogu da dobiju samo sporedne uloge. To je tršište i gledaš kako ćeš najbolje da prodaš proizvod. Isto je i u ovom slučaju. Ne možeš Laktašima da daš glavnu ulogu na silu ma kako Igokea bila dobar tim.

Davno je sve prevazišlo granice samo sporta gde je rezultat jedino merilo. Da li je to dobro i da li se to nama sviđa je irelevantno, tačnije, možemo da utičemo na takvu situaciju samo sopstvenom odlukom da se samoizolujemo i ne učestvujemo u takvom cirkusu.

Stefan

pre 11 godina

Krivo mi je sto se ovo sve desava Igokei,zasluzili su da igraju EL ali ako otkazu F4 treba ih izbaciti iz lige!Znali su pravila i zahtjeve celnika EL i prije nego sto su prihvatili organizaciju F4 odnosno da ce tesko igrati istu tako da bi to bio jako bezobrazan potez!

Igor vr

pre 11 godina

Ljudi vi sto zalite Igokeu da li ste nekad gledali Evroligu? Ona je formirana i igra se samo zbog para. Ne postoji nikakav interes da u njoj igraju vestacki instant klubovi kao Igokea ili Radnicki(Lajonsi). Cinjenica je da niko u aba ili evroligi ne voli ni nas ni nase klubove, ali je i to svakako manje zlo nego da igraju radnicki i igokea, jer sa Partizanom i Zvezdom dolaze i pune hale, neka pobeda i prodata tv prava. Uz svo postovanje za timove iz Laktasa ili Kragujevca, da li neko stvarno misli da bi ih neko gledao u hali ili na tv-u. Setite se gostvanja ajaksa u Beogradu kada je igrao sa Borcem, na tribinama ni 10000 ljudi.Jednostavno Srbija je podeljena na dva kluba tako da je za ovu sezonu najbolje resenje da u Evroligu idu Partizan i Zvezda, a sledce neke se igra plej-of. Samo nemoj da ispadne da zbog ovakvog sramotnog ponasanja igokeje, evroliga sama pocne da odredjuje ko ce da je igra iz regiona, posto ima pravo i na to.

Stomak

pre 11 godina

Razumem zbog cega su ogorceni, ali pravilo da prvak regularnog dela nece ici u EL se otkrilo pre nego sto su se prijavili za domacinstvo. Onda se postavlja razumno pitanje: Sto su se uopste i prijavljivalji, ako ce sada da ga otkazuju? Potpuno su se prilagodili ABA cirkusu.

duledudule

pre 11 godina

neka se otkaze f4,evo predlazem stadion jugoslovenske narodne armije,samo neka se postavi parket i neka igokea odmah preda partizanu zbog bojkota iste lige,a i bice vise ljudi na stadionu nego na fudbalskim utakmicama jugoslovenskog sportskog drustva.pa eto,igrace partizan evroligu,mislim da se ne brinu mnogo

nenaks

pre 11 godina

Ma idi...Cist pritisak na celnike aba ligejer ako bi Igokea isla kao prva sa plasmanom hladno bi pustili Partizan u finale jer ioano idu zbog plasmana a u finalu sudjenje na strani Partizana , masakriranje Zvezde sudijama da bi progurali Partizan .Ali lose ste proracunali.Od dva bratska kluba jedan ce da ispadne.Drugo pitanje da li bi Igokea bila prva u ovoj ligi da je igrala bilo koje evropsko takmicenje po sistemu sreda subota a ne penzionerski basket od ponedeljka do ponedeljka.Da su igrali samo Evrocheleng ne bi ni u 4 usli.Tako da bolje cute.Crvena Zveda je igrala ubedljivo najbolji nasket i ima najveci budzet i ima da igra Evroligu hteo to neko ili ne .Jel jasno to?

Zvezdas

pre 11 godina

Pa dobro bre dal ste ikad pomislili da sa onakvom halom i na onakvom mestu,sa onakvim aerodromom i sa onakvim navijacima koji dodju samo kad igraju veci klubovi, da ce tek tako da vas puste u Evroligu? Pa da ste mogli odma sa prvim mestom da udjete u EL, ne bi vas pustili tek tako, ponovo ne ispunjavate uslove.

zgembo

pre 11 godina

zato sto vasi velikani iz bgd nisu racunali da nece biti prvi pa se morati boriti i strepti do zadnjeg momenta da li ce ucestvovati u el! da je partizan ili zvezda prva ovih problema ne bi bilo. pa oni su ti koji dominiraju ovom ligom i samo oni mogu igrati u el.

Milan

pre 11 godina

Pa ljudi, ne ide da dete od par godina igra za seniore. Tako da novoosnovani klubovi ne zaslužuju i ne trebaju da igraju EL. A koji su to klubovi? Diva,Igokea i Lajonsi iz KG

vidoje

pre 11 godina

Samo traže alibi da puste Partizan u finale. Znaju da bi bilo mnogo providno da izgube u Laktašima od Partizana kada se zna da ga tamo ( i kad igra Gordon) pobeđuju sa 30ak koševa razlike. Ovu odluku su doneli Danilović , Dodik i Vujošević a ne trener Igokee. Njega niko ne pita. Samo su mu rekli šta da kaže.

Dejan

pre 11 godina

Ma ljudi,o cemu vi ovde raspravljate,Evroliga zeli u svom takmicenju samo ozbiljne ekipe,a hteli to neki da priznaju ili ne sa ovih prostora to je jedino Partizan,ako budemo imali i jedno mesto u Evroligi ispasce i Zvezda Beograd iz Zeleznika,i svi ostali...znaci Partizan sigurno i mozda jos neko ako bude mesta,to Evroliga zeli da vam kaze!

BALKANAC

pre 11 godina

Bezobrazluk ! Ljudi su na parketu izborili pravo da igraju Evroligu. Postavlja se pitanje svrhe postojanja ABA lige. Igokea je potpuno u pravu. Pozdrav iz Beograda.

pera

pre 11 godina

Pitanje za sve koji podrzavaju ovakav stav Igokee. Da li bi Borac iz Cacka na svom stadionu mogao da igra Ligu sampiona u fudbalu? Naravno da ne bi.

Isto tako i Igokea ako udje u finale moze u Evroligu, ali ce morati u Sarajevo, zato sto u celoj RS ne postoji dvorana koja zadovoljava standarde Evrolige, a nema ni medjunarodnog aerodroma.

Nisu to kriterijumi ABA lige, vec Evrolige. Jedina greska celnika ABA lige je sto u startu nisu rekli kakve su propozicije Evrolige.

A sve one koji pozivaju na ukidanje lige i bojkot iste podsecam da se jedino kroz nju moze u Evropu, koja je valjda i sustina svega.

F4 ce biti u Laktasima. Razumem sportsko razocaranje Igokee, ali i oni su svesni da bi otkazivanjem finala i izlaskom iz lige mogli da igraju samo BiH ligu, a od toga nikakve koristi.

Prema tome, manje pljuvanja, vise razuma i sve ce biti ok.

Milovan

pre 11 godina

E ljudi, smorili ste više sa Igokeom, pa nisu valjda mislili da će stvarno igrati EL. Kada su toliko jaki neka to pokažu sada na F4. Ali tu nastaje glavni problem, kako da odigraju muški protiv svojih gazda. Ovako su mislili, super, mi smo prvi na kraju regularnog dela, a onda puštamo Partizan i divota. E tu ste se malo preračunali, Zvezda vam je pomrsila račune. Ja duboko verujem da je Igokea igrački i kao tim mnogo jača od Partizana, pa samo bi trebalo da to pokažu i na parketu, a onda će imati sva moralna prava da traže to što traže. Ovako, dok puštaju Partizan, mogu samo da ćute i gledaju šta im se dešava.

dixi

pre 11 godina

Igokea ne može igrati EL jer nema uslova za EL. Pa može biti Igokea prvak i Španjolske i Italije, u dvorani u Laktašima nečejo igrati EL. Sad ako odkažejo F4, meni je svejedno. A onda naj jih ABA liga izključi iz lige i naj igrajo BIH prevenstvo. A svi koji ste protiv ABA lige. To je sad najintersantnije takmicinje u regionu. I svaka nacionalna liga u fudbalu ( srpska, hrvatska, slo, bih )se ne može meriti sa ABA ligom u ovom trenutku. A možemo svi skupa ABA ligo i ukiniti. A posle neka godina opet cemo plakati za njom. Ko želi istupiti iz lige naj istupi. Ko jim brani. Opet Srbom nešto ne paše a imali bodo 2 predstavnika u EL. Ko je ovdeje lud?

Zmaj

pre 11 godina

moze da se igra bilo gde odavno je jasno da ce partizan i zvezda u EL bez obzira na ishod...mislim da Zvezda lagano osvaja jer je realno ubedljivo najkvalitetniji tim

kru

pre 11 godina

Apsolutno treba otkazati F4 i nadam se da se niko nece prihvatiti organizacije ovog smesnog, zavrsnog turnira...ovakvu ligu kakva je trenutno treba ukinuti i organizovati novu pod drugim imenom i pod vodjstvom drugih ljudi, sistema i organizacije.

igos

pre 11 godina

svakako treba..ovo sto rade vlasnici aba lige je potpuna sramota..ali oni nemaju obraz i misle da su bogovi,pa ne znam koliko ce to uticati na njih..nakon svog ovog cirkusa,ako se ne sklone ovi ljudi iz vrha,zaista ne treba vise da igramo u njoj

igor

pre 11 godina

Samo traže alibi da puste Partizan u finale. Znaju da bi bilo mnogo providno da izgube u Laktašima od Partizana kada se zna da ga tamo ( i kad igra Gordon) pobeđuju sa 30ak koševa razlike. Ovu odluku su doneli Danilović , Dodik i Vujošević a ne trener Igokee. Njega niko ne pita. Samo su mu rekli šta da kaže.
(vidoje, 27. mart 2013 13:28)

Ti si moj idol, gde si ti sve ovo naučio?

Grobar-España

pre 11 godina

Pa upravu su ljudi iz Igokee, oni su trebali da imaju sigurno mesto a uz njih onaj ko osvoji ABA ligu. Sto bi ucestvovali u farsi u kojoj treba da se bore (ponovo) za ono sto su posteno na terenu zasluzili. PRAVDA ZA IGOKEU !!!

Kuvar Pera

pre 11 godina

Potpuno su u pravu... ne mogu se pravila turnira menjati u hodu! Ono što je važilo na početku, mora se ispoštovati do kraja! Ovako ostaje utisak da se pravila turnira prilagođavaju stanju na tabeli!

blokovi

pre 11 godina

Ljudi vi sto zalite Igokeu da li ste nekad gledali Evroligu...Ne postoji nikakav interes da u njoj igraju vestacki instant klubovi kao Igokea ili Radnicki(Lajonsi)..........
(Igor vr, 27. mart 2013 12:14)
vestacki instant klubovi?npr fuzija zvezda/fmp?

resenje

pre 11 godina

ako nece igokea onda jos bolje skoplje jer skoplje hoce final4 da organizuje i jos nesto ako igokea nece da nastupi onda je resenje da c.zvezda ide direktno u finale i da automatski obezbedi plasman u evroligu a drugi par kao polufinale igraju radnicki-partizan zaplasman u finale i plasman u evroligu ali odstupanja nece biti neka odstupe igokea i partizan koga nema bez njega se i moze tako oni gube ne i zvezda i radnicki

Micko

pre 11 godina

Mislim da nas KS treba da trazi nova pravila i kompletnu reorganizaciju ABA lige ili da istupe nasi klubovi. Mnogi ce se buniti kako cemo puci finansijski i nece nas primiti u EL. Ali vrlo lako se mogu dobiti mnogo bolji uslovi.

Izadjes iz lige i neka jedan predstavnik srbije igra EL. Cak i da ne odigramo neku sezonu EL i nije smak sveta. Garantujem da ce i EL i ABA imati vise koristi da popuste jer bez Srbije ce propasti.

Pa zamislite ABA bez zvezde i partizana... a tu je i radnicki... Igrace neki poluamateri iz slovenije i hrvatske a gledanost ce pasti za 80%. Partizan, zvezda pa i radnicki napune svaku hrvatsku, slovenacku i bosansku dvoranu... Bas da vidim hoce li biti puno kad medjusobno igraju ti poluamateri. I da li ce EL primiti 3 poluamaterska kluba iz ABA lige da igraju evroligu? Kako da ne...

Zato nasi (uvek nesposobni) trebaju lepo da pritisnu ABA i traze posten deo zarade u toj ABA firmi... Jer to nije sportska organizacija - to je firma! Dizes im zaradu za 70% a uzimas 20%, pa sam mutav bi na to pristao!

djole

pre 11 godina

Video bih da li bise bunili oko domacinstva da je zvezda pustila buducnost! Zao mi je sto se mi ne bavimo tim mutnim radnjama kao ovi ciji je predsednik bio Franjo Tudjman (1958-1960)... Tada ova saopstenja ne bi postojala i o njima se ne bi pricalo,nego ne zele organizaciju kada ce pustiti mali klub osnovan u Zagrebu!
(Odmoreni Rakocevic nakon dana pauze, 27. mart 2013 12:18)

Da, mali klub koji je osvojio Evroligu, isao u F4 par puta, Top 8, Top 16...naspram vaseg VELIKOG kluba koji do ove godine je pobedio taj mali klub jednom u nekih 20 pokusaja. Oladi. A to oko Zagreba...Ej vasa fudbalska sledeca sezona je bila trenirana Hrvatom. Kako ste slepi.

Vas nema, to mora da ti bude jasno... I to je jedina promena ove i prosle sezone...

pre 11 godina

Da, mali klub koji je osvojio Evroligu, isao u F4 par puta, Top 8, Top 16...naspram vaseg VELIKOG kluba koji do ove godine je pobedio taj mali klub jednom u nekih 20 pokusaja. Oladi. A to oko Zagreba...Ej vasa fudbalska sledeca sezona je bila trenirana Hrvatom. Kako ste slepi.
(djole, 27. mart 2013 14:48)

Tvoj klub nije osvojio EL vec kup sampiona, a to je velika razlika. Igrali ste F4, Top 8, Top 16 i sada nemate pare. Kako je to moguce da takav velikan Evroligas i institucija nema novca, i kmeci poslednjih 8 meseci, a finansirala vas je drzava 15 godina i u ko zna koliko novca je uslo u tvoj klub. Nije vas Zvezda pobedila jednom u 20 meceva, vec 3 iz 3, i nije vas pobedila vec odrala. Cinjenica je, klub ti je osnovan u Zagrebu i imali ste predsednike iz Hrvatske, nista novo. Imate Crvenu zvezdu na grudima, i cisto sponzorstvo SPSa pa poslednjih 12 godina DSa, ali to se sada promenilo i to vas boli. E pa bolece jos vise
(ovo je tek pocetak muka, 27. mart 2013 18:59)

Kao preslikana prica jednog fudbalskog kluba, jel da? A sto se tice muka, nece ih biti, u krajnjem slucaju Mega je uvek tu da se fuzionisemo i zamrznemo... Pa niste vi popili svu pamet ovoga sveta... A da se nesto promenilo, nije, i dalje smo mi jedini pravi veliki klub na ovim prostorima, koji je mozda u tek maloj krizi rezultata...

UrosBg

pre 11 godina

Maksimalna podrska za Igokeu i sve ljude koji rade u njoj. Toliko truda, rada i novca ulozeno u ovu sezonu i sad kad su ostvarili cilj, ABA liga je napravila neverovatne gluposti i dovela regularnost cele sezone u pitanje. Nazalost, niko iz ABA lige nije odgovarao zbog svih propusta napravljenih ove sezone. Tuzno.

Nataeos

pre 11 godina

Ovo je sramota!! Navijam za Partizan ali podrzavam Igokeu! Izboorili su mesto na terenu, bili su prvi od pocetka do kraja i zasluzuju EL!!

Vladan R

pre 11 godina

Gospoda iz Igokee kao i ovi koji sto ih oplakuju ne razumeju dve stvari. Prva je da su gospoda iz ABA lige pravilo promenili pod pritiskom ULEBa. Druga jos vaznija je da je zbog bas tako pogresnog tumacenja pravila, ULEB ucinio ustupak Igokei omogucivsi im, da se kao evntualni finalisti na F4, ipak kvalifikuju za EL iako im pre svega dvorana, u kojoj su igrali u sezoni u kojoj su ostvarili plasman u EL, ne ispunjava uslove a i dodatno je pitanje imaju li hotel potrebne kategorije u Laktasima i kolika je udaljenost najblizeg medjunarodnog aerodorma. U prevodu omoguceno im je da prijave neku drugu halu za EL pod uslovom da ista kao i grad u kojoj se nalazi, ispunjavaju tehnicke uslove za B licencu. To vazi za ovu i samo za ovu godinu. Ubuduce svaki klub ce morati da ispuni propisne uslove a bez da promeni halu, i bez njih nece biti moguce igranje EL. Svakao da je velika krivica do ABA lige zbog pogresnog tumacenja pravila, ali i Igokea snosi dobar deo krivice jer se nisu na pocetku sezone raspitali o potrebnim tehnickim uslovima za igranje EL.

ovo je tek pocetak muka

pre 11 godina

Da, mali klub koji je osvojio Evroligu, isao u F4 par puta, Top 8, Top 16...naspram vaseg VELIKOG kluba koji do ove godine je pobedio taj mali klub jednom u nekih 20 pokusaja. Oladi. A to oko Zagreba...Ej vasa fudbalska sledeca sezona je bila trenirana Hrvatom. Kako ste slepi.
(djole, 27. mart 2013 14:48)

Tvoj klub nije osvojio EL vec kup sampiona, a to je velika razlika. Igrali ste F4, Top 8, Top 16 i sada nemate pare. Kako je to moguce da takav velikan Evroligas i institucija nema novca, i kmeci poslednjih 8 meseci, a finansirala vas je drzava 15 godina i u ko zna koliko novca je uslo u tvoj klub. Nije vas Zvezda pobedila jednom u 20 meceva, vec 3 iz 3, i nije vas pobedila vec odrala. Cinjenica je, klub ti je osnovan u Zagrebu i imali ste predsednike iz Hrvatske, nista novo. Imate Crvenu zvezdu na grudima, i cisto sponzorstvo SPSa pa poslednjih 12 godina DSa, ali to se sada promenilo i to vas boli. E pa bolece jos vise

misko

pre 11 godina

Nemojte da ste naivni,kao neznate o čemu se radi.Evroliga je privatna liga kao i Aba liga, ali se zna koja je jača.
E tajača bira skim će da igra i gde će veće pare da zaradi od reklama ,TV prenosa,sponzora.
Niko nije očekivao Igokeu da će biti prva da budemo realni, ali ekipa je zasluženo osvojila prvo mesto.Nažalost to nije dovoljno za Evroligu.Pa i redosled prva četiri je bio dirigovan kako bi mogli Partizan i Zvezda da igraju Evroligu bez obzira ko bude osvajač Aba lige.

vlado33

pre 11 godina

Pravo vreme da se istupi iz lige cak i po cenu pauziranja jedne godine u evro-takmicenjima. Evroliga gleda profit i kada sledece sezone daju dva mesta Olimpiji i Cedeviti i na njihim utakmicama sve ukupno bude 1000 ljudi za celu sezonu, mislite da nece nasoj ligi dati predstavnika??!! Samo slozno!!!

Boki Sarajevo

pre 11 godina

Stasno! Celnici ABA lige ne samo da mijenjaju pravila kako hoce nego bukvalno prave budalama sve nas, i klubove i navijace. Samo jos fali da uvedu pravilo po kome oni licno biraju ko ce da igra EL a ko ne. Ni to me ne bi iznenadilo Kad bi nasi klubovi imali bar malo casti i dostojanstva sami bi se povukli iz ove sramne lige, cak i po cijenu ne igranja EL.

Igokea je svo vrijeme ispunjavala uslove dok nije zavrsila prva na tabeli, sad ih od jednom ne ispunjava. Ali ispunjavace ih ako osvoji F4, i to sve do trenutka dok ga ne osvoji, jer onda sutra ponovo nesto izmisliti.
Ovu nadri ligu treba bojkotovati i drago mi je sto je Igokea odustala od organizacije F4. Zasto bi pravila uslugu istoj onoj ligi koja pokusava da ih se rijesi. Zao mi je samo sto su odustali ovako rano. Trebali su to uraditi 2 dana pred pocetak F4, pa nek se malo i ovi iz ABA lige fataju zaglavu.

Deki

pre 11 godina

Ova tema je tipična za pokazivanje slike o našem narodu.Ja ne mogu da shvatim ove koji sada još štite ULEB,a kritikuju Igokeu,jer odustaje od organizacije? Očigledno je da Igokea i da osvoji Final 4,neće igrati u EL.Koja je onda motivacija za organizacijom? Kada su prihvatili,bilo je reči da finalisti igraju EL,sada sam siguran da EL ne želi Igokeu i da se ide na to,da Partizan i Zvezda budu učesnici.Ja sam grobar,ali je ovo sramota!!!Cigani se plaše,da ako izgube od Radničkog,a Partizan dobije igokeu,onda Zvezda ne ide ni u kvalifikacije,jer je bila iza Igokee po trenutnom pravilu koje kaže da samo finalisti idu u EL.Mislim da ne treba da se plaše,jer sigurno i vi i mi idemo u EL.I nije mi jasno,ako Igokea ne zadovoljava uslove,kako onda zadovoljava ako osvoji Final 4 ili ako prodje kvalifikacije?Ta Igokea je uložila odredjeni novac,a ti fazoni da dvorana mora da ima 5000 mesta i aerodrom na 100 km,su takve gluposti,jer se radi o pukim ciframa!!!Kragujevac je od Niša udaljen 150 km i stvarno je tih 50 km veliki problem za gostujuće ekipe?

El_darinjo

pre 11 godina

Potpuno podrzavam Igokeu...ako je receno na pocetku lige da prvak ide direktno u EL onda tako mora i da bude. Jasno je i da se moraju ispuniti uslovi(hala,aerodrom),ali o tome je moralo da se razgovara pre pocetka lige a ne danas. Ovako je ispalo totalno bezveze.

масхад

pre 11 godina

Не видим смисао играња фајнал фора, када је јасно да у ЕЛ иду само клубови који испуњавају услове, а то су Звезда и Партизан. Бепсотребан трошак, прогласите Игокеу за првака, Звезди и Партизану пласман у ЕЛ, и крај приче.

Што се тиче умова који причају о инстант клубовима, Игокеа постоји од 70 и неке, а у Евролиги сваке сезоне игра барем један клуб који се више никад не појави, док је у првом издању 2000/2001. играо Санкт петерсбург који је само за ту прилику основао италијански менаџер Каприкјони, да би разигравао играче који немају клуб, као што то чини Мишко са Мегом.

На крају, за ситуацију су криве српске комуњаре, које су форсирале удружење са хрватима и словенцима, умјесто да се прави природна лига са Грцима, Турцима, и можда Макабијем. Немате визију, не знате, идете линијом мањег отпора, и ето, дошли сте до тога да нам је кошарка никад гора, а Хрвати и словенци он мизерних екипа озбиљни постали

Red Devils KG

pre 11 godina

sta ste osuli po Igoikei kada su ljudi 1000% u pravu...kakva je to liga koja menja pravila kako joj se cefne?lepo je na pocetku sezone receno da prvak ide u EL i sta je tu sporno?to da li bi oni nekog pustili "tj. taktizirali" je sad najmanje bitno...pitam se samo kako bi vi titovi blizanci kukali da ste prvi i da vam uskrate ucesce u EL iz bilo kog razloga, a da polufinale igrate derbi, pa da vam samo od tog meca zavisi ucesce u EL!!!BRUKA I SRAMOTA i treba da se ukine ova bruka od lige !!!

E

pre 11 godina

Nije mi jasno sto bi se mi nervirali oko neke Igokee to nije nas klub ne donosi bodove nama nego BIH, nama je u intersu da imamo dva predstavnika u evroligi uostalom takmicenje ima pravila koja se moraju ispuniti ako neko nije u mogucnosti molim lepo

Toma S Mor

pre 11 godina

Izvinjavam se neutralnim komentatorima. Loše sam izračunao: poslao bih 5. i 6. ekipu po plasmanu u ABA ligi! Ovi što su se plasirali u F4 da se opamete!

veerghoen

pre 11 godina

Kao sto su oni (ABA)ostavili vas na cedilu, ostavite ih i vi na minut do 12. Otkazite F4 na dva dana pre odrzavanja pa nek zuri Lisac u Skoplje i Beograd.

milos bg

pre 11 godina

Vrh bi bilo da F4 otkazu 2 dana
pred pocetak (kao sto su ovi izmenjali pravila 2 nedelje pred kraj lige) pa da vidi ABA (Lisac&co) kako je to. Bas me zanima sta bi onda uradili!?

djordje797

pre 11 godina

hoce da nas isprovociraju da bi provukli hrvate i slovence u euroligu! sledece mesto odrzavanja je skoplje samo ne sme beograd biti...

prof

pre 11 godina

Molim vas da gledate cinjenice. Nisu oni nista promenili, vec klubovi kao sto je Igokea I Radnicki ne ispunjavaju uslove za igranje u Euroligi (kapacitet dvorane, blizina aerodroma...). E sad da su oni na pocetku sezone prijavili da igraju na drugim mestima (BanjaLuka tj. npr Nis) ne bi imali problema. Zasto nisu to uradili, ne znam. Verovatno nisu ni sanjali da mogu da igraju Euroligu (Igokea), a nisu prosle sezone zeleli ni Evrokup (Radnicki). Ne znam samo, zbog cega se CZ Beograd buni I smatra da je ostecena? Ona nema nikskvih smetnji za igranje u EL, naravno ako udje u finale F4, kao I Partizan.

neznalica

pre 11 godina

Nije tacno da radnicki i igokea ne ispunjavaju uslove, jer prema propisima EL rok da se ispune je 10. juni. Njima se ovim nigdje zapisanim (izmisljenim) kriterijima da, kao, sad moraju imati dvoranu, aerodrom i sl. onemogucava da dodju u situaciju da ispune uslove, a to sto ABA krsi vlastite propise, posebna je prica

Crvenkapa

pre 11 godina

"Zaista mi nije jasno zašto su na početku sezone obećali da će prvak regularnog dela takmičenja igrati u Evroligi, a potom promenili tu odluku. To nije korektno"

ULEB nece dozvoliti Igokei da igra Evroligu, ali ne bi zeleli da je bas direktno odbiju, pa su napravili onaj skandalozan sporazum sa ABA po kojem bi prvoplasirani isao ako je to Zvezda, Partizan ili Olimpija (dobro, u tom trenutku je to mogla biti samo Zvezda, ali nebitno).

Ako je prvoplasirana Igokea, ostavili su mogucnost Partizanu da je izbaci iz Evrolige, a ako on to ne uspe, oni ce im negde u junu saopstiti da ipak ne mogu da igraju zbog neadekvatne dvorane i aerodroma i to mesto dodeliti nekom drugom (Partizanu, Cedeviti, Olimpiji ili nekom van ABA lige).

Robobluz

pre 11 godina

Organizacija f4 je prilicno skupa, a mozda su ljudi skontali da nemaju velike izglede za EL.
Moje misljenje je da je EL nepravedna, odnosno gleda samo vlastiti interes, posto realno Igokea ima uslove za EL.

Imaju novu halu koja prima 3000-3500 gledalaca, medjutim ljudima u EL to ne odgovara, oni bi radije da se igra u hali od 15000 mjesta, pa makar prosecna posjeta bila jedva 2000-3000, kao sto je to slucaj sa pojedinim klubovima u EL.

Igokea svoje meceve moze igrati Banja Luci, hala je matora, ali prima vise od 5000, medjutim opet ljudima iz EL ne odgovara aerodrom..., pa kako su igraci putovali pre par decenija u krsevima od autobusa po 12h, niko se nije bunio, medjutim sad je veliki problem da se iz Zagreba igraci voze auto putem do BL (manje od 200km).

Igokea ima malo svojih navijaca, ali bi halu od 5000 mjesta napunili bez problema (dosli bi ljudi iz okolnih mjesta da gledaju kvalitetu kosarku).

Srbijanski klubovi treba da istupe iz regionalne lige, realno imaju vise stete nego koristi, a vjerujem da bi za par sezona zaigrali EL, bar dok jos imamo velika imena, pa makar i u penziji.
Zapitajte se sta Partizan ili Zvezda imaju od utakmica sa klubovima iz MK, BiH... Mozda ce neki reci da su pomenuti klubovi bolji od nekih nasih (Jagodina, Mega...), u pravu su, ali Partizan, Zvezda,... svojim kvalitetom i imenom trebaju da pomognu nasim klubovima, a oni ce im se kasnije oduziti talentovanim igracima.

fv-sweden

pre 11 godina

ajde igokea osvoji i F4, i pokazite da ste stvarno najbolji tim 12/13, to je jedini nacin da vratite samar! igrajte muski i pokazite da ste preveliki za neki bojkot. ovo je za vas sezona za historiju i za pamcenje, neka i tako ostane.