Čović: Đilas ne sme da kaže istinu

Predsednik košarkaškog kluba Crvena zvezda Nebojša Čović rekao je da u Srbiji već 12 godina traje tortura Partizana nad ostalim klubovima.

Izvor: B92, Tanjug
Pošaljite komentar
  1. Ovako gospodo iz predgrađa ovo su Partizanovi biseri u poslednjih 20 godina: Đorđević, Danilović, Paspalj, Rebrača, Divac (doduše nosio je i vaš dres zarad mira u državi)da ne nabrajam dalje trebalo bi mi dosta vremena.Elem oni su proneli slavu naše košarke,a kog ste vi bisera dali samo Gurovića koji je nosio naš dres pa naprasno postade veliki zvezdaš(kao naš Stojke Partizanovac) .Nas prozivate za propast košarke ko je ovde lud???VOLIM PARTIZAN!!!!
    (vanbujten, 11. februar 2013 20:37) Djordjevic 1977 poceo da trenira u Zvezdi,pa presao u Radnicki,pa se vratio u Zvezdu,Danilovic poceo igrati kosarku u Bosni,Paspalj poceo u Buducnosti,Rebraca igrao u OKK Apatinu,pa u KK Nap,pa tek onda presao u Partizan,a Divac igrao za Slogu iz Kraljeva od 1982 do 1986 godine.Tako da tu niko nije vas biser,nego su to igraci dovodjeni iz drugih klubova.Imas Wikipediu pa proveri.
    (Nenad, 12. februar 2013 11:54)

    # Link komentara

  2. Kosarka u Srbiji i svetu prepoznaje se preko Partizana!
    (BOŽA, 12. februar 2013 00:05)

    # Link komentara

  3. A zasto je vecina Zvezdasa prestala da prati fudbal i kosarku od raspada liga SFRJ?Bilo je logicno ako ste bili najbolji u mnogo jacoj ligi da ce se to nastaviti u slabijoj.Samo sto to nije bio slucaj.Kao da je Zvezda kaznjena za sve uspehe.Naravno ne treba zaboraviti cinjenicu da je Milosevic uzimao novac iz fudbalskog kluba za finansiranje drzave i partije.Nije problem samo u Zvezdi,vec u celokupnom sportu.Da bi dominirao jedan klub(Partizan) unisten je srpski sport i to je ocigledno u fudbalu,a zadnjih godina i u kosarci.Zaista je neverovatna cinjenica da je jedan srpski klub postizao neuporedivo bolje rezultate u komunistickoj Jugoslaviji,nego posle raspada iste.
     (next, 11. februar 2013 23:46)

    # Link komentara

  4. @Nemanja BgKK CZ Šampioni države (SFRJ - SRJ):1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1969, 1972, 1993, 1994, 1998 Nacionalni Kup:1971, 1973, 1975, 2004, 2006 Kup Pobednika Kupova:1974KK Partizan Prvu titulu u sezoni 1975/76 i u bivsoj SFRJ ukupno cetiri titule (istorija, 11. februar 2013 21:18)Zasto mislis da je liga od 1985 do danas slabija od ondasnje beton lige (sljaka 1946-1955)
     (agdaco, 11. februar 2013 22:29)

    # Link komentara

  5. Konacno da se neko usudi da to kaze javno! Ono sto je svako normalan,osim ako nije ostrasceni navijac morao objektivno da vidi! Bravo Covicu!
    (Vladimir, 11. februar 2013 22:14)

    # Link komentara

  6. Srbe svadja Crnogorac Vujosevic. Zvezda je u SFRJ bio vodeci klub i u fudbalu i u kosarci, nego ti si suvise mali da se secas toga, ali nije tesko izguglovati. KK i FK Partizan, jedine uspehe ima u sportu kad se SFRJ raspala, pre toga na mapi nisu postojali.
    (mali nije ti to realno, 11. februar 2013 18:25)

    Odakle da pocnem???? U SFRJ klub sa najvise uspjeha je bila Jugoplastika, tacno pred raspad mislim da su bile 3 zaredom evrolige, pa onda Partizan,pa onda Cibona i na kraju Zvezda. Sto se tice fudbala, zna se sta je bila velika cetvorka i isto tako se zna da je Zvezda predvodila tu veliku cetvorku. Ali, dok vi zivite od Barija i u fudbalu i u kosarci, mi napredujemo. I bez ovog kupa Partizan je za sve ukljucujuci i FMP citaj kako oces mnogo bolji i klub i tim.
    Nauci malo pa pisi komentare.
    (jugguja, 11. februar 2013 22:06)

    # Link komentara

  7. pazi sad:partizan ima mlad tim,koji ce moci nesto da uradi(ne zvezdi),kroz 2-3 godine.sa obzirom da nema "donacija" od drzave,bar ne onoliko koliko su do skoro dobijali(oko 70%!!! od ukupnih donacija),nema ni pojacanja,premija i ostalog,a da ne spominjem onu rupu od lucica...necu da pricam o gasenju klubova.Imajuci to u vidu,raste nezadovljstvo na tribinama,opet neko pecne "da moze da dodje do krvoprolica"i eto nam lepog doceka u bilo koju zemlju da odemo...kako su englezi za 2 meseca resili taj problem,sa onakvim huliganima?2 meseca!!! turi 20 kamera u salu,10 god mardelje za bilo sta necovecno na utakmici...e drzavo...
    (Srdjan, 11. februar 2013 22:04)

    # Link komentara

  8. КК Партизан је највеће зло за српску кошарку! Прво су крађама и претњама уништили наш БФЦ Беочин (једна од најбруталнијих крађа у историји спорта), затим су на исти начин онемогућили ФМП да буде шампион иако је тада био двоструки првак Јадранске лиге и имао дупло јачи тим од Партизана који је тада редовно имао скор у Евролиги 0:8! Онда је на ред дошао вршачки Хемофарм- батине, претње, отимање титула, гашење клуба. А читав Вршац је живео за кошарку! Сада су на реду крагујевачки Раднички и београдска Црвена Звезда (како су се усудили да направе екипе које могу да парирају Партизану?).
    ЕПИЛОГ- да би КК Партизан играо Топ 16 Евролиге уништена је читава српска кошарка! И то се сада наставља! Хоће ли неко да заустави људе из КК Партизан који као у мафијашким филмовима туку судије, прете, ломе руке, трпају у гепек...!
    Поштовани навијачи Партизана, то није никакав шампион, запитајте се шта радите.
    БРУКА СРБИЈО!!!
    (неутрални навијач из Беочина, 11. februar 2013 17:08)

    Sve tacno, bravo za komentar!
    (Mirko, 11. februar 2013 22:04)

    # Link komentara

  9. Bravo Covicu! Ovih zadnjih dvadeset godina su uz pomoc Slobe,Tadica,Dacica,itd.,iskoristili da nabiju titule u smanjenoj drzavi i zalece komplekse od Barija '91.godine!
    (Ostajem ovde, 11. februar 2013 21:39)

    # Link komentara

  10. @)Prestani da se lazno predstavljas.Ako ti je tako lakse onda OK.Lek ne postoji
    (Delija ali pravi, 11. februar 2013 20:44)

    A zašto misloš da se lažno predstavljam? Protiv Zvezde ništa nisam napisao, niti protiv delije ili grobara, samo protiv huligana i lopova koji uništavaju srpski sport (jer ti se ljudi ne mogu nazvati simpatizerima bez obzira dal navijaju za jedan ili drugi klub). Ovo kako sada izgleda a i kako je izgledalo ko zna koliko godina unazad je sve samo ne sport.

    Pozdrav
    (Zvezdaš, 11. februar 2013 21:33)

    # Link komentara

  11. @Nemanja Bg

    KK CZ
    Šampioni države (SFRJ - SRJ):1946, 1947, 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1969, 1972, 1993, 1994, 1998
    Nacionalni Kup:1971, 1973, 1975, 2004, 2006
    Kup Pobednika Kupova:1974

    KK Partizan Prvu titulu u sezoni 1975/76 i u bivsoj SFRJ ukupno cetiri titule
    (istorija, 11. februar 2013 21:18)

    # Link komentara

  12. - Navijac sam zvezde preko 40 godina
    - Covic dokazano uspesan menadzer u kosarci
    - Vujosevic dokazano upesan, za mene i veliki, trener u maloj Srbiji
    - Uz sve Vujoseviceve mane, a ove godine je bas izgubio ``kompas``,
    njemu vise verujem i dao bih mu prednost u svakom kosarakasnkom pitanju, osim menadzerstva, u odnosu na gospodina Nebojsu Covica ...
    (Djorgo, nije Ćoki, 11. februar 2013 21:17)

    # Link komentara

  13. @Lemi,

    decko koje si godine rodjen.Verovatno posle devedesetih. Uzmi malo izguglaj.Ne igra se kosarka niti svet postoji od devedesetih.Evo ja dati kazem gledao sam utakmicu Partizan Bosna kada je Mirza Delibasic u hali na Novom Beogradu na utakmici partizan Bosna sam dao 50 koseva a Bosna dobila parizan sa 123-56. Te godine Partizan ispaoiz lige.Partizan utakmicu zavrsio sa cetiri igraca
    (Deda Steva, 11. februar 2013 21:11)

    # Link komentara

  14. komsije nije vama kriv partizan nego ljudi koji su vam svih ovih godina vodili klub i vase slepilo... ej stajete ne stranu kvazi politicara kada mu je vasa legenda pukla samar!? dokle god da je tako ne brinem za titule partizana
     (omg, 11. februar 2013 21:09)

    # Link komentara

  15. @milan

    Ajde ne lupetaj.Trebalo bi mnogo prostora da te necemu naucim
    (Hronicar, 11. februar 2013 21:05)

    # Link komentara

  16. Samo ti Coki nemoj da pricas o sedenju na dve stolice.
     (popay, 11. februar 2013 21:05)

    # Link komentara

  17. Bravo Covicu, ja kao Partizanovac 12 godina nikako da nadjem pravu rec sta Partizan radi ostalim klubovima u regionu. To je ta rec TORTURA!
     (zlly, 11. februar 2013 21:00)

    # Link komentara

  18. Sta Covic kaze na danasnje sudjenje? On je ipak covek sa debelim obrazom, izrezira utakmicu a optuzi druge! Nije prvi put!
    (toma, 11. februar 2013 21:00)

    # Link komentara

  19. Čekaj, kako to -zvezda podigla? Zar ti lično nisi objasnio da je to FMP koji je pozajmio ime od zvezde, a da se zvezda vraća kada se konsoliduje???????
    (fmp, 11. februar 2013 20:59)

    # Link komentara

  20. Gospodine Covic, nemojte se ljutiti ali veoma ste subjektivni, sto nije strano za Vas u ocima onih koji prate Vas rad u sportu decenijama unazad. Kada radite, u klubu na kome radite, autoritet gradite svakojakim samo ne, moglo bi se reci, uobaicajenim metodama. Da li treba da Vas podsecamo na period saradnje sa Rasom, na slucaj naseg najviseg centra koga ste se prvi docepali,ranije radove i saradnje sa klubovima nizeg ranga, Interspidom, Sampionom, na ponasanje publike koju ste uvek vaspitravali da osim svoje dece na priznaje niti postuje bilo koga ni na terenu ni oko njega. A sada, kada ste posle decenijskog rada u filijali dosli u centralu, ne pokazujete nista novo vec vrtite isto samo sa znatno vecim brojevima sto nosi i znatno veci rizik. No bilo kako bilo, jedno bi trebalo da znate - Kalemegdan nije park u Zelezniku i zvezdini navijaci nisu navijacka skupina roditelja i rodjaka na tribinama iza koseva u vasoj hali.Stariji su i od Vas i od svih vasih nastojanja da ovladate klubom za cije boje su oduvek spremni da ucine sve. Nije lepo sto pokusavate sebe da uzdugnete unizavajuci druge - to se u praksi uvek pokaze kontraproduktivnim. Na kraju, cestitam na osvojenom Kupu Radivoja Koraca, prvenestveno igracima, zatim navijacima koji su to dugo cekali i bez kojih nijedan klub ne moze da postoji, srpskoj kosarci koja i pored Vas i slicnih Vama ipak uporno opstaje. Cestitam!
    (bibi, 11. februar 2013 20:54)

    # Link komentara

  21. Gospodine Čoviću sinoć ste pokazali da ste najbolji košarkaški delegat u Srbiji, odlično ste prekinuli utakmicu. Zvezda će proći kao i Borac. Jadno!
    (Goran, 11. februar 2013 20:51)

    # Link komentara

  22. Alo grobari.Mozete vi da zovete Zvezdu kako hocete.To samo pokazuje koliko je vasa bolest teska i ne izleciva. Jos niste shvatili realnost. Realnost je da je vase vreme proslo.Nema vise drzave.Organizujte se.Kao sto drzava ne pomaze Barsu Real,PAO,Oly,CSKA turske klubove tako Srbija vise ne pomaze ni Partizan.Vreme socijalizma je proslo.Jos se neki politacari batrgaju da odrze sveto ime Partizan.Isti oni koji su bili i devedesetih i koji tada nisu shvatili da je Berlinski zid pao.Sto pre shavatite vi navijaci i rukovodstvo bolje za vas.A ostaje vam samo da kukate
    (realnost, 11. februar 2013 20:51)

    # Link komentara

  23. Tačno je Partizan je terorisao sve redom. Jer ne može se uraditi nešto u Evropi a da niste puno bolji od ostalih u Srbiji ili na Jadranu.
    Međutim, FMP koji je Čović vodio, nikada nije bio ozbiljan klub jer se uvek bavio samo prodajom igrača, gazdu nisu zanimali rezultati već zarada. Tada nije imao veze sa C.Z.
    Projekat "Evropska Zvezda" sa vrlo skupim igračima i trenerima je Zvezdi ostavio samo dugove. Pešić, Uvalin, Sagadin... pa opet Pešić. Nikada Zvezda nije imala manje Amera od Partizana, setite se samo Adama Morisona, kao da je Kobi došao. Ali kod nas se pojavi uvek neki Rebrača, Milojević, Drobnjak, Krstić, Perović, Peković, Marić, Veseli i to je to. Od Partizanovih stranaca, evro ligu igraju Gist, Lazme, Džavaj, Lo, Mekejleb, Džerals, Lafajet i svi su u Top 16. Da li je neko nekad čuo za strance koje ste vi dovodili? Da Roberts, igrao F4 ali za Partizan. Da se ne bi ponovila "Evropska Zvezda" sada kada su date ogromne pare za ovaj tim, Partizanova dečurlija je jednostavno morala da izgubi. Košarka je sport inspiracije, trenutka, tako da ovo danas i juče nije bila ista utakmica.
    Uzgred, šta bi navijači Zvezde radili da je neko Partizanov pokušao da im ukrade zastavu. Da je taj ostao na mestu, ne bi bilo ničeg.
    Nego, zar nisu do sada navijači Zvezde bacali ukje na teren, mokraću u kesicama, pljuvali trenera Partizana, drmali koševe, a sada praznili aparat za gašenje. Čestitam na pobedi, aliprimetićete da su za Zvezdu danas proradili igrači koji se juče nisu ni videli.
    (Zeljko, 11. februar 2013 20:48)

    # Link komentara

  24. @Zvezdaš

    Prestani da se lazno predstavljas.Ako ti je tako lakse onda OK.Lek ne postoji
    (Delija ali pravi, 11. februar 2013 20:44)

    # Link komentara

  25. @Branimir

    A Partizan u bivsoj SFRJ samo 4 titule.Ispadao iz lige. Ne igra se kosarka od devedesetih. Kog igraca ste iznedrili iz mladjih kategorija. navedi samo jednog
    (Cuburac, 11. februar 2013 20:42)

    # Link komentara

  26. Da li je moguće da na ovakvu izjavu niko ne reaguje? Očigledno je da ovaj čovek uništava sve ono čega se dotakne!
    (stop globalizaciji, 11. februar 2013 20:41)

    # Link komentara

  27. Puni Zvezdo
     (Falcao, 11. februar 2013 20:40)

    # Link komentara

  28. Sta reci nego BRAVO Covicu.Najzad da neko progovori.Cak bi i Ray Charles to video ili uvideo. Dosta je bilo.Od Ivice Dacica,Mirka Marjanovica, Borise Vukovica,Borisa Tadica, Tomislava Nikolica, Mladjana Dinkica, Rasima Ljajica. Mozda sam nekog zaboravio.Sloba Milosevic se nije izjasnjavao ali se znalo. Kolo srece se okrece. Partizanski i jugoslovenski klub svetlih tradicija koji u bivsoj Jugoslaviji bio u svim sportovima osim vaterpola na margini
    (Bravo, 11. februar 2013 20:38)

    # Link komentara

  29. Ovako gospodo iz predgrađa ovo su Partizanovi biseri u poslednjih 20 godina: Đorđević, Danilović, Paspalj, Rebrača, Divac (doduše nosio je i vaš dres zarad mira u državi)da ne nabrajam dalje trebalo bi mi dosta vremena.Elem oni su proneli slavu naše košarke,a kog ste vi bisera dali samo Gurovića koji je nosio naš dres pa naprasno postade veliki zvezdaš(kao naš Stojke Partizanovac) .Nas prozivate za propast košarke ko je ovde lud???VOLIM PARTIZAN!!!!
    (vanbujten, 11. februar 2013 20:37)

    # Link komentara

  30. Ovaj intervju je definitivno pokazao ko je i šta je Nebojša Čović a pogotovo što zaboravlja neke stvari.
    (Sreten, 11. februar 2013 20:34)

    # Link komentara

  31. @@@mali nije ti to realno, 11. februar 2013 18:25

    Kazes da nije tesko izguglovati, pa te pitam da li si to uradio pre nego sto si poslao komentar? Zvezda dominirala u kosarci u SFRJ???? Ajde lagano idi na sajt tvoje Zvezde pa procitaj o toj dominaciji, zatim se vrati ovde, izvini se na izrecenoj gluposti...popij solju mleka, operi zubice i pravac krevet
    (NemanjaBG, 11. februar 2013 20:31)

    # Link komentara

  32. mozda su djilas i vucic uzas (ovaj drugi svakako) ali zlo koje vec traje dugo dugo su covic i d. mihajlovic a u njih niko ne sme da pipne. jeza
    (aleksandar, 11. februar 2013 20:20)

    # Link komentara

  33. Ovaj čovek stvarno ne zna šta priča.Jel i u evroligi Partizan bio protežiran.Dule i Danilović su izvlačili igrače iz naftalina i od njih pravili igrače.Svi amerikanci su preko Partizana odlazili u bolje plaćene klubove,da ne nabrajam sve.Pa Marić,Veseli.Verujte čoveku koji je '97 krao izbore.Već 2000-te prvi rušio istog Miloševića a zatim opelješio ogromne pare u kopnenoj zoni bezbednosti.I sada se opet verni čovek DBa vraća.Pa dokle više braćo Srbi,bez obzira što navijate za Zvezdu.Prihvatitie da je Partizan institucija u košarci kao što ste vi u fudbalu.Nadam se da će se Final four ABA lige odžati negde van Srbije,najbolje u Zg.
    (milan, 11. februar 2013 20:20)

    # Link komentara

  34. Ovako su Hrvati napustili parket,kada smo osvojili zlato u Atini.I Partizan nije sacekao dodelu pehara.Ok.Pokazali su svoju "velicinu".
    (ha,ha, 11. februar 2013 20:17)

    # Link komentara

  35. nema vise gepekovanja sudija od strane crnogorsko hercegovackih bandita,koji nisu odgovarali...ali ima vremena bivsi kosarkasi nemaju imunitet...
    (kalcokera, 11. februar 2013 20:17)

    # Link komentara

  36. BRAVO, NEBOJŠA! Isto je i u FSS! Samo niko nema m..da(?) da kaže javno! Veličaju sami sebe jer su u zablud‚i da su veliki ako su i koliko su iznad nas1 ZATO SU LIMITIRANI SAMI SOBOM!...
    (Bili Piton, 11. februar 2013 20:17)

    # Link komentara

  37. Covivu, aman, izadji iz sporta.
    (sasa, 11. februar 2013 20:16)

    # Link komentara

  38. Jednom na F4 ...samo je to realan uspeh i ono iz 1992.
    To bi bilo kao kada bi se mi hvalili koliko smo puta u LŠ ( onoj pravoj ) igrali polufinala , četvrtfinala ili osmina finala .... kod nas ( FK CZ ) je to bilo redovno + Finale Kupa Uefa .
    Ipak spominjemo samo 1991 : Bari i Tokio !! Više od toga - u tom sportu , u klupskoj konkurenciji NEMA !!
    Titule u staroj Jugi ( u svim sportovima ) su mnogo vrednije NEGO KASNIJE u SMANJENIM DRŽAVAMA !!!
    ( A vas tada sem u vaterpolu NIJE BAŠ ČESTO BILO NA POBEDNIČKOM POSTOLJU ) ....Zato tako predano brojite BABE i ŽABE ( ostali su kompleksi - mali broj titula , pa se dodaju ove iz " skraćene " države) !!!
    A što se tiče VELIKANA PROTIV KOJIH se igralo - PA NEKADA STE IH MOGLI VIDETI SAMO KADA IGRAJU PROTIV ZVEZDE ( vi ste uživali sa FLJAMURTARIJEM ).
    (NEKOM BARI - NEKOM FLJAMURTARI, 11. februar 2013 20:10)

    # Link komentara

  39. Dal je ovaj normalan , ova drzava odavno nije.
    (Patrijota, 11. februar 2013 20:06)

    # Link komentara

  40. pa nije partizan 12 godina pravio dugove zvezdi zaista smesno ...
    (matija, 11. februar 2013 20:06)

    # Link komentara

  41. Čestitke Zvezdi, iskusno odigrano.

    Kad gubiš, isprovociraš prekid meča, a iskoristiš predah za pritisak, a onda pobediš u praznoj hali pod sumnjivim okolnostima.

    Važno je da ugodite Velikom vodji, on mora biti zadovoljan?

    Na šta ste spali, nevidjeno...
    (sumorni, 11. februar 2013 20:05)

    # Link komentara

  42. Treba ukinuti kup za ovu godinu, kaziti klubove tako što će igrati 10 domaćih i 10 internacionalnih itakmica bez navijača (zvaničnih ne prijateljskih) i kazniti organizatora novčano. A navijače koji su odgovorni (ako ima političke volje da se oni pronađu i identifikuju) zatvoriti na najmanje 10 godina bez prava na pomilovanje!
    (Zvezdaš, 11. februar 2013 19:47)

    # Link komentara

  43. Pa gospodine Čoviću Vi kao da ste zaboravili da ste pre samo nekoliko godina jedva izbegli ispadanje iz Jadranske lige kada ste u poslednjem kolu pobedili Zadar. Da li vam je Partizan za to kriv, da li je kriv Partizan kada je pobeđivao Zvezdu sa 46 razlike. Koje godine ste vi imali tim koji je mogao da se približi Partizanu. A ove teorije zavere da se sruši Zvezda kao stub srpstva su smešne. Pa jel vam Tadić, CIA, Vatikan, masoni.... napravili dug od 48 miliona evra u fudbalskom klubu i 16 miliona u košarkaškom ili su ljudi iz uprave Zevede to uradili.
    (Lemi, 11. februar 2013 19:41)

    # Link komentara

  44. Bez obzira na suđenje, Zvezda je bolja za svoje crnce. Da je juče nastavljena utakmica pitanje je šta bi bilo. Ovako Zvezda ipak zaslužebo pobeđuje. A Vujošević i Ivković treba dobro da razmisle da li Musli uopšte zaslužuje da igra i u partizanu a kamoli u reprezentaciji. Čovek nema pojma, definitivno i razlika koju je Zvezda napravila ide njemu na dušu. Ne znam šta još treba da se desi da u Partizanu shvate, da ovaj mladi tim nema perspektivu. Umesto da dovedu nekog kvalitetnog crnca, dovedu "pojačanje" Francuza koji uopšte ne ulazi u igru. A i dalje stojim iza toga da Čović na silu pokušava da opravda neuspehe Zvezde u prethodnoj deceniji.
    (alex99, 11. februar 2013 19:35)

    # Link komentara

  45. kao sto su devedesetih brizni i mudri rodoljubi oterali na hiljade napaljenih klinaca u smrt, tako i CZ/PAR svojom politikom "nash je veci/ mi smo srbskiji Srbi", konstantno raspiruju mrznju i nasilje. Drzvu zabole za sve premlacene, osramocene i pokradene, polupane stolice i opremu ce platiti sponzori i godisnje karte onih koji sve manje dolaze na utakmice jer pocinju da razmisljaju da je sedenje u toploj sobi i gledanje PL, LS ili neceg treceg mnogo zdravije, jeftinije i sigurnije nego gledanje mucenja lopte i urlanja mrznje na nasim terenima. kvalitet igre je najmanje vazna stvar.

    A ako neko i proba da malo hapsi, uvek se nadje neki dobri "tata" iz senke da carobnom gumicom obrise dosijee, zaturi dokaze, naplasi sudije, razvuce slucaj... I zato na obe strane imamo vodje "navijaca" koji imaju pod desetak procesa u procesu, za teska krivicna dela, pa oni i dalje haraju terenima, ulicama, kaficima,...

    Nije pitanje da lice, vec je samo ppitanje kad ce necija glava stradati. I ko ce biti kriv? Hoce li Covic, Todoric, DV, Djilas, bilo ko od njih reci "ej, ovo smo mogli da sprecimo!". Ili ce svaki incident i tudju nesrecu iskoristiti da jos teze/gore ocrne one druge i jos vise napale "svoje"?

    Ja bih pare stavio na ovu drugu varijantu. A vi?
    (crnobeli delija, 11. februar 2013 19:34)

    # Link komentara

  46. Gospodinne Covicu nije vise DOS na vlasti pa da vrslaate i enormno se bogatite na racun ovog napacenog naroda i da u sportu cinite mahinacije kao sto ste navikli u privredi za vreme vladavine DOS-a. Objasnite molim vas kako to otpisujete tolika zaduzenja /novcana/ dugovanja CZ da nije mozda put u CZ-r.
    (dedi, 11. februar 2013 19:33)

    # Link komentara

  47. (darryl dawkins, 11. februar 2013 19:10)

    PArtizanov "sistem" se i oslanjao na otimanju najtalentovanije dece iz drugih klubova, uporedo sa finansijskim urusavanjem protivnika preko neravnopravnog finansiranja drzavnih klubova, jer gotovo svi klubovi su vlasnistvo rzave a 90% finansija ide u jedno sportsko drustvo. Partizan decenijama nema svoju skolu kosarke, juniori Zvezde, Hemofarma i nekada FMP-a su godinama demolirali tzv mladje kategorije Partizana, ali novac i moc to sve operu kad se staza za seniore, vecina igraca se prosto otme a krajnji rezultat je nestanak srpske kosarke sa mape sveta koji se, gle cuda, poklapa sa PArtizanovom "domnacijom" u domacim okvirima, ne zovu se bez veze grobari srpske kosarke i sporta uopste.
    (Dendza, 11. februar 2013 19:33)

    # Link komentara

  48. 12- godina dominacije i torture na terenu.
    Ko vam je kriv za nevidjenu dominaciju?Za milionske dugove,nerealne budzete,dovodjenje skupih igraca i trenera i ni malo uspeha. I za kradje bogami? Partizan ili neko od vasih-ti maleni limeni klube iz predgradja.
    DOMINIRAJ
    (Ivan, 11. februar 2013 19:32)

    # Link komentara

  49. Koliko se ovo sve meni gadi. O utakmici ne mogu puno da sudim, jer sam je jedino preko tv-a gledao. Ko je prvi poceo da provocira, ko je koga kidnapovao i zasto, to ne znam. Na kraju krajeva nije ni toliko bitno ko je izazvao incident... Bitno je da je incident izazvan. Ja ne mogu a da se ne zgrozim ponasanjem ucesnika ovih dogadjanja. Ne samo sada nego vec godinama unazad. Sramotno je, za ceo nas sport, sto su klubovi dozvolili da oni moraju da se klanjaju onoj rulji kriminalaca i da bez njihovog amina, ne moze nista da se radi. Sramotno je celnici i igraci tih klubova povladjuju tim istim olosima, hvale ih, brane ih i podupiru ih i na kraju se i sami sa njima identifikuju. Sramotno je sto nasi klubovi medjusobno jedne druge sabotiraju, sto grade lose medjuodnose i sto brisu i ono malo zdravog sto je ostalo u nasoj kosarci. Spremni su da uniste sve zarad kratkorocnog uspeha i svoje licne koristi. Nisu svesni da njihova neodgovornost ima dalekoseznije posledice od kosarkaskog terena. Nisu svesni da sami sebi kopaju rupu. Oni su svi, Danilovic, Vujosevic, Todoric, Covic, Ilic, Muta itd, losi ljudi. Nasa kosarka umire, a pored ovakvih ljudi i dogadjaja spas joj se ne nazire.
    (tuga, 11. februar 2013 19:23)

    # Link komentara

  50. Samo kada bi objasnio koju Zvezdu, onu zamrznutu, ili ovu novokomponovanu, jel kako rece Covic Partizan duguje Zvezdi za transfer Miljenovica, a Miljenovic je presao iz FMP, pa duguje FMP, tj Crvenoj Zvezdi Beograd,. Drago mi je sto je priznao. A sudjenje je posebna prica, posebno zasticeni Rakocevic, koga ne sme niko da poglededa.
    (crno beli, 11. februar 2013 18:13)
    A koji Partizan?Mts ili Igokea?Znaci sinoc su igrali mali klub iz beogradskog predgradja protiv jos manjeg kluba iz Bosne
    (ja, 11. februar 2013 18:34)

    A vi onda trazite te pare od Bosanaca :) znas ti dobro da ovo igraju Partizan i FMP, zato te i boli :))
    (Partizan, 11. februar 2013 19:19)

    # Link komentara

  51. Izgleda da je Čović sredio da Zvezda uzme kup, pa sudija poklanja na kraju 3. četvrtine 3 koša zvezdi. Tri koraka je napravio košarkaš Zvezde. Sramota !!!
    (alex99, 11. februar 2013 19:12)

    # Link komentara

  52. Да би се Србија срушила треба да нема ћирилице и Звезде,сваки партизановац-Србин то зна.
    (EEEEEee, 11. februar 2013 19:12)

    # Link komentara

  53. Sve mozete da pricate ali da je Partizan otimao najtalentovaniju decu nikako i nikada,svako ko je ikad bio bio kakav radnik u kosarci zna kako su deca zavrsavala u FMPu i koliko prilicno nisu mogla da biraju gde ce.Mozete i da verujete da je Nebojsa okupio vrhunske trenere koji su napravili jednu vrhunsku skolu iz koje su izasli Teodosic,Savanovic,Macvan,Erceg,Rasic,Milojevic,Aleksandrov,Sekularac,Askrabic...
    Sto se tice reprezentativaca i koliko ih je Partizan dao vi nemate pravo da pricate nista a sto se tice cele situacije ne bih znao koga vise da okrivim,jadni su i Covic i Vujosevic a najjadnija je drzava koja ne sme da se obracuna sa huliganima,nije vise smem li odvesti dete na kosarkasku utakmicu nego smem li pustiti dete da se igra u parkicu?
    (darryl dawkins, 11. februar 2013 19:10)

    # Link komentara

  54. I ti mnogo znaš. Zvezda je bila vodeći KK klub u FNRJ, od 1946. do 1955, a ne u SFRJ, kada se prešlo sa šljake u dvorane (1965. godine). U SFRJ najbolji su Cibona, Jugoplastika, Bosna i Partizan, svi bili i evrpski prvaci, a Partizan osvojio tri "Kupa Radivoja Koraća" kad je bio drugo evropsko takmičenje po značaju. U SFRJ Zvezda ima dve a Partizan šest titula. Ne piši o onome što ne znaš.
    (Branimir, 11. februar 2013 19:04)

    # Link komentara

  55. pa malo je cudno da partizan osvaja titule,a da se kk cz ugasila..a isto se desava i sa fk cz..
    (marko__bgd, 11. februar 2013 18:28)

    Bravo momak, ovo je SUSTINA svega. Samo sto je teorija (uzrocno - posledicna) obrnuta od vase teorije - vi ste propadali godinama, a mi to iskoristili za trofeje.
    FK Partizan nije nista bolji no ranijih godina, ni milimetar. Cak sta vise, jos je losiji. Nekada se slavio remi sa Realom, a danas sa Nefcijem. Medjutim, vas je RAZBIO Lukic - za tri godine dug se povecao sa 20 na 48 miliona!!! Citao si izvestaje o poslovanju, bolje da vas je odradio vulkan sa zemljotresom nego on! UBIO VAS JE!

    Kosarka : Secas se projekta "Evropska Zvezda"? Secas se Trifunovica, Zmaga, Pesica x2, Gurovica? Ali OPET su vas srozali "vasi" - od jednog odlicnog i stabilnog kluba nastao je dug od 20 miliona! Ispadoste iz ABA lige! Od borbe za trofej do amaterskog kluba! PRODALI SU VAS GRB, kud ces vise?

    I sad mi krivi?! Zar je Partizan napravio dugove od 48 i 20 miliona Zvezdi!? Onda mi nismo Partizan, nego CIA + KGB + MOSAD + BIA + USA + NATO.
    (H8er, 11. februar 2013 19:02)

    # Link komentara

  56. Procitao sam sad ove komentare i sramota je sto pojedini ljudi komentarisu na ovaj nacin ova desavanja jer verovatno su slepi. Kao neutralni navijac ,,mogu da prokomentarisem samo jedno a to je da je najvece zlo koje je doslo u srpsku kosarku Nebojsa Covic koji propagira politiku silu i moc na svojstven nacin. Covek koji je sinoc u Kragujevcu sve zakuvao,jer je cuo od sudije Ilije Belosevica da zanekih 12 minuta posle zagrevanja treba poceti utakmica ali " AKO SE DESI INCIDENT OPET BICE PREKINUTA" zatim on poziva Rakocevica i naredjuje da okupi ekipu da se pozdravi na centru i sve krece u toku kom on zeli!! Tako da sa ovakvim covekom u kosarci necemo biti Zemlja KOSARKE vec SRAMOTE.
    (KGDOGMAN, 11. februar 2013 19:01)

    # Link komentara

  57. Ako vam pustimo kup hoćete se smiriti? Ima li kraja ovome?
    Napravite predlog da vam i narednih deset omogućimo da budete prvi, nek se razmostri i ja dajem glas za to?! Zašto. I to je mala cena da neko ne bi poginuo...
    Pa šta ste vi, Boston, Lejkersi. Taj vaš debeli je umislio, šta da je.... Pojasnite.
    Ukrali ste BFC (bio sam na 2 utakmice u Ns), FMP jednom na jadranu, ugasili Vršac (skaradni kup kao pr.), pričati o Zvezdi je izlišno. Da Zvezda nije imala te navijače, uspeli bi kao i sa ostalima.
    Zaista sam blizu predloga da vam potpišemo za narednih deset.
    To što vi ne uviđate kako ti vaši "uspesi" su ispod prosečni rezultati za klubove koji su nekada igrali na ovim parketima, i to nije problem.

    Nadam se da će Zvezda izgubiti i da nećete inicirati da još jedno dete izgubi život. Pa šta je to nama, koliko ste nas puta pokrali do sada. Vi ne vidite da to nije bitno. Ključ je da smo napravili klub. Igramo utakmice sa ostalim timovima u ABA ligi, publika dolazi, malo smo se promuvali i po Evropi, ništa posebno. Ne mislim da MORAMO uzeti trofeje, samo da smo stabilizovali klub i to je VAŠ JEDINI PROBLEM. Ispustili ste nas, ne možemo više kao BFC, Vršac, FMP, a bili ste tako blizu. To vas boli.
    (miloš, 11. februar 2013 18:59)

    # Link komentara

  58. Navijam za Zvezdu, ali Vi Covicu preteraste!
     (Djura, 11. februar 2013 18:59)

    # Link komentara

  59. Ovaj čovek je legendaran šta je sve u stanju da kaže..
    (Nikola, 11. februar 2013 18:58)

    # Link komentara

  60. @mali nije ti to realno
    E pa ja sam sa 40 godina dovoljno mator da znam da za kosarku pricas gluposti. Realno, u SFRJ nakon 50tih Zvezda je bila klub iz sredine lige.
    (Petar, 11. februar 2013 18:58)

    # Link komentara

  61. Hemofarm se kao klub ugasio onog trenutka kada je novom vlasniku (nemci) istekla ugovorna obaveza da ulaze u kosarkaski klub.
    Bez teorija zavera.
    (Da se razumemo..., 11. februar 2013 18:57)

    # Link komentara

  62. U pravu ste gd Nebojsa Magistre Covicu. Ne moze niko da vam zabrani kako ce fmp da se zove. Vi ste suvereni vladar kluba sa dugackim imenm.
    (Karaburac, 11. februar 2013 18:54)

    # Link komentara

  63. Od osnivanja ova dva komunisticka kluba sa petokrakom na grbu pocinje teror i u fudbalu i u kosarci. Nestankom Jugoslavije postali su svojim mesetarenjima, otimacinama, namestanjima i vrbovanjem omladine grobari ne samo sporta nego svega onog sto je sport predstavljao. Nema nikakve razlike medju njima, trnutak politicke prevlasti i moci donosi titule i novac politicarima, narod to sve debelo placa.
    Krajnje je vreme da se privatizuju ta dva zla i da se zna cuji su zapravo, ovakvi kakvi su sramota su i za ovu jadnu drzavu.
    (mile, 11. februar 2013 18:54)

    # Link komentara

  64. Zvezda FMP, Partizan Igokea... Isto je to... A sto se Covica tice, jedini je koji je javno rekao ono sto svi znaju: Od 11 titula, ne bi vi uzeli ni tri, da niste otimali najbolje igrace od Zvezde, Buducnosti, FMP-a, Hemofarma... Uz podrsku tada vladajuce DS (ne, nisu Delije Sever)... Ali, DS u istoriju, i vasa kradja takodje.. Lepse je bilo na sljaci. Bar smo POSTENO osvajali titule!
     (Stala dominacija, m?, 11. februar 2013 18:53)

    # Link komentara

  65. Ovom Čoviću ništa ne verujem kao i svim ostalim političarima i Srbiji jer upropastili su sve čega su se dotakli od privrede pa do sporta - uništili su celu državu. No što se ovog košarkaškog događaja tiče Čović je 100 procenata u pravo. Nekoloko puta i u Vršcu sam bio svedok TORTURE Partizana i izazivanje kriminalnih tuča i skandala u kome su stradali nevini i mirni vršački navijači. A glavni vodja tog kriminalnog udruženja i isturena pesnica - za se ko je: DV.
    (VLADIMIR, 11. februar 2013 18:52)

    # Link komentara

  66. Ako se ovako svadjaju za kup,sta ce biti u prvrnstvu gde je ulog Evroliga nesmem ni da pomislim.sramota!!!
    (aasa, 11. februar 2013 18:51)

    # Link komentara

  67. Zvezdas sam ali ovaj narod je jako naivan, mislite da Covic voli Zvezdu pa je zato dosao?? E pa varate se, iskljucivo je tu zbog novca a jedino cega se boji je da ne okrene navijace Zvezde protiv sebe. Mislite malo o tome...
    (Realno, 11. februar 2013 18:48)

    # Link komentara

  68. meni se cinilo da su juce sudije maaalo svirale za zvezdu....i da je rakocevic, recimo to ovako "zasluzeno" zasticeniji od svih drugih igraca na terenu...
    (kobayashi, 11. februar 2013 18:43)

    # Link komentara

  69. NASTAVAK: pozdrav svim pravim navijacima Partizana i prave Crvene zvezde.O huliganima necu da trosim ni vase a ni svoje vreme.Pozdrav svim ljubiteljima sporta. Vas Zulu
    (Zulu, 11. februar 2013 18:42)

    # Link komentara

  70. Pravi izraz- TORTURA!
     (vlada, 11. februar 2013 18:34)

    # Link komentara

  71. Samo kada bi objasnio koju Zvezdu, onu zamrznutu, ili ovu novokomponovanu, jel kako rece Covic Partizan duguje Zvezdi za transfer Miljenovica, a Miljenovic je presao iz FMP, pa duguje FMP, tj Crvenoj Zvezdi Beograd,. Drago mi je sto je priznao. A sudjenje je posebna prica, posebno zasticeni Rakocevic, koga ne sme niko da poglededa.
    (crno beli, 11. februar 2013 18:13)
    A koji Partizan?Mts ili Igokea?Znaci sinoc su igrali mali klub iz beogradskog predgradja protiv jos manjeg kluba iz Bosne
    (ja, 11. februar 2013 18:34)

    # Link komentara

  72. @ Veliki grad ne bi bio Veliki kada bi prvak bio iz predgradja!!! Basket se igra u gradu
    (chobi, 11. februar 2013 17:09)
    A u tom Velikom gradu 75% stanovnika navija za crveno bele boje.Oduvek bilo i ostalo
    (., 11. februar 2013 18:13)

    Ne lozi se majke ti.
    (Sima papricica, 11. februar 2013 18:33)

    # Link komentara

  73. Rezultatska tortura. Da li mozda Partizan ima uticaja i nad sudijama u Evroligi koje su mu pomogle da stize do final 4 i ostale dobre rezultate? Ovaj Covic je politicar i sve ovo je u njegovoj reziji. Kako se navijac zvezde magicno stvorio usred Partizanovih navijaca? Nije dosao da krade zastavu i provocira? A sto se tice policijskog izvestaja, ne verujem izvestaju koji je napisao neko ko je vidjen u navijackim bojama zvezde. Da nije Partizan takodje kriv i za ono prosle godine u finalu, kada su nagurali previse ljudi u onu malu fmp halu? Ko je tu kriv, gospodine Covicu? Na silu ste se uvukli i u kk zvezda i u fk zvezda i ponasate se kao da su privatni klubovi. U stvari kk i jeste, sto lepo pokazuje PIB tog kluba.
    (z, 11. februar 2013 18:32)

    # Link komentara

  74. 12 godina torture na terenu..
    (.., 11. februar 2013 17:11)

    al u lakat
    (aha, 11. februar 2013 18:31)

    # Link komentara

  75. Covicu Imam veliku zelju da napravim vasionski brod i budem prvi srbin koj ce sletiti na Mars.Ali avaj zasad nemam ekonomske i tehnicke mogucnosti.
    (Bas me briga za zvezdu i partizan., 11. februar 2013 18:31)

    # Link komentara

  76. JSD Partizan u 21. veku je najvece zlo koje je moglo da zadesi nas sport! Od 5. oktobra naovamo uzivaju najvecu mogucu podrsku politicara, drzavnih biznismena, mesetara i sudijskih organizacija i za to vreme su uspeli da potpuno upropaste srpski fudbal i kosarku. Lazna dominacija je nametnuta ogoljenim nasiljem, pritiscima, ucenama, namestaljkama i neverovatnom bahatoscu, dovodeci do unistenja ostale klubove i obesmisljavanja svakog sportskog takmicenja u Srbiji. I sada, kada se neki klub usudi da pokusa da se nekako istrgne iz njihovih kandzi, malo uzdigne i zapreti, odbrambena propagandna masinerija JSD se odmah ukljucuje svom silom izbacujuci salve uvreda i raznoraznih insinuacija - a sta se tek radi iza medijske scene ne moze se ni zamisliti. Covic nije cvecka, daleko od toga, ali je jedan od retkih koji se ne plasi da kaze istinu. Nadam se samo da ga nece ucutkati tako lako kao Butorovica iz FK Vojvodine koji je svojevremeno takodje iskocio iz Partizanovog matriksa ali je ubrzo potom nestao, figurativno receno.
    (Dragan, 11. februar 2013 18:29)

    # Link komentara

  77. pa malo je cudno da partizan osvaja titule,a da se kk cz ugasila..a isto se desava i sa fk cz...partizan je ovde bio najbolji zato sto nije imao konkurenciju...a kakvu konkurenciju moze da ima ako nema zvezde...
    (marko__bgd, 11. februar 2013 18:28)

    # Link komentara

  78. @neko- druze objasnio si, svaka cast!
     (banana drzava, 11. februar 2013 18:27)

    # Link komentara

  79. Najbolji reprezent srpskog klupskog sporta u zadnjih dvadeset godina je KK Partizan. Kao sto je nekada Zvezda bila u fudbalu. Cudo da su tenzije bile i prosle godine dok Vujosevic nije bio tu, kada si izazvao haos u Zelezniku. Tenzije su pocele sa vama gospodine Covicu, sa covekom krajnje diskutabilnog morala i vise nego sumnjive biografije. Podrzavao si u razlicitim trenucima (kad su na vlasti naravno) 6 stranaka sa totalno suprotnim politikama. Da li je tvoj interes da se preko Zvezde vratis u politiku i pokupis dobar deo glasova? Ne znam, samo pretpostavljam. Neki interes sigurno imas jer ti nikada nisi radio bez interesa, sto pokazuje tvoja biografija. U tu tvoju pricu o ljubavi prema Zvezdi ni moj desetogodisnji sin ne veruje, u tvom recniku ljubav ne postoji. Potrazite izjavu kakvim epitetima opisuje navijace i celnike Zvezde pre par godina dok je imao drugu igracku zvanu FMP. Nikada taj nije pravio razliku izmedju Zvezde i Partizana, napadao je i jedne i druge oslovljavajuci ih sa "blizanci" i slicnim terminima. Sad je promenio pricu jer ima svoj interes. Svoje bolesne ambicije oce da ostvari po cenu krvi. Ne svadjajte Srbe Covicu i okanite se sporta. Ko ste vi uopste?
    (Iskreno, 11. februar 2013 17:34)

    Srbe svadja Crnogorac Vujosevic. Zvezda je u SFRJ bio vodeci klub i u fudbalu i u kosarci, nego ti si suvise mali da se secas toga, ali nije tesko izguglovati. KK i FK Partizan, jedine uspehe ima u sportu kad se SFRJ raspala, pre toga na mapi nisu postojali.
    (mali nije ti to realno, 11. februar 2013 18:25)

    # Link komentara

  80. Obrisi suze mala moja...
     (kme kme buhuhu, 11. februar 2013 18:25)

    # Link komentara

  81. Neka Covicu, ne pricaj, leba ti i dzema.
    (jugguja, 11. februar 2013 18:23)

    # Link komentara

  82. Pitanje Miljenovića se ne povlači još uvek jer bi imalo za posledicu pitanje kom klubu se u stvari duguje. Duguje se FMP-u a Nebojša neće da se FMP na bilo koji način pominje kada je već uspeo da ono Beograd neprimetno izbriše iz naziva.
    (hmm, 11. februar 2013 18:22)

    # Link komentara

  83. tovari grobare...veceras kup lagan ! Placite grobari,pocelo je vase gasenje
     (neverica R, 11. februar 2013 18:21)

    # Link komentara

  84. I košarku!
    (Ukinuti domaći fudbal, 11. februar 2013 18:20)

    # Link komentara

  85. bravo COVICU, svaka cast na iskrenosti i hrabrosti da kazes svima u lice. moja podrska tebi da istrajes u borbi da ocuvas nasu ZVEZDU, a potpuno si u pravu za partizan i za njegovu torturu prema drugim klubovima uz pomoc drzave
    (bane, 11. februar 2013 18:19)

    # Link komentara

  86. Tortura traje od 1975.god, jos od Kice,Praje i ostalih svetskih priznatih igraca,evo sad ce 40.godina.
    (Partizan uber alles, 11. februar 2013 18:19)

    # Link komentara

  87. КК Партизан је српски кошаркашки клуб из Београда. Деветнаест пута је освајао национално првенство, тринаест пута национални куп, пет пута Јадранску лигу, а такође је освојио и Куп европских шампиона 1992, иако је те сезоне, због рата у Југославији, одиграо само једну утакмицу пред својим навијачима. Партизан је освојио и три Купа Радивоја Кораћа 1978, 1979. и 1989. године. КК Партизан је први кошаркашки клуб из Србије који је одиграо званичну утакмицу са НБА тимовима.
    (SouthPark, 11. februar 2013 18:18)

    # Link komentara

  88. da nije mozda i tortura bila po evropi??
     (milan, 11. februar 2013 18:17)

    # Link komentara

  89. Veliki grad ne bi bio Veliki kada bi prvak bio iz predgradja!!! Basket se igra u gradu
    (chobi, 11. februar 2013 17:09)
    A u tom Velikom gradu 75% stanovnika navija za crveno bele boje.Oduvek bilo i ostalo
    (., 11. februar 2013 18:13)

    # Link komentara

  90. Nije tortura,nego dominacija!!!Kompleksi su čudo...jao što vas boli...
    (partizanovac067, 11. februar 2013 18:13)

    # Link komentara

  91. Svaka cast g. Cocicu, nedaj Zvezdu onom grobarskom lobiju , a o sudjenju sinoc svaki komentar je izlisan ubise nas na terenu.
    (maligan, 11. februar 2013 17:52)
    Samo kada bi objasnio koju Zvezdu, onu zamrznutu, ili ovu novokomponovanu, jel kako rece Covic Partizan duguje Zvezdi za transfer Miljenovica, a Miljenovic je presao iz FMP, pa duguje FMP, tj Crvenoj Zvezdi Beograd,. Drago mi je sto je priznao. A sudjenje je posebna prica, posebno zasticeni Rakocevic, koga ne sme niko da poglededa.
    (crno beli, 11. februar 2013 18:13)

    # Link komentara

  92. teska ljubomora gospon Covic sto partizan svetla obraza prestavlja Srbiju u Evropi
    (mostar, 11. februar 2013 18:12)

    # Link komentara

  93. Ne kaže se tortura već DOMINACIJA !!!!!!!
    (Dejan, 11. februar 2013 18:03)

    # Link komentara

  94. e ovo je stvarno za verovali ili ne.Dva najveca lopovska kluba govore jedni o drugima nesto.Sramotaaaaa.
     (minja, 11. februar 2013 18:00)

    # Link komentara

  95. GROBARI : Sami su dosli kod vas?! Pa jel' se vi salite? A kako su dosli, preskocili se sa nase tribine, prosli redare i zandarmeriju, pa preko terena, pa jos jednom zandameriju i redare, i bas kad su se uhvatili da vam kradu zastavu, vi ste ih primetili? I "smekerski" izmlatili poskidali i popeli na sipku? Procitajte jos jednom ovaj sinopsis saopstenja pa razmislite ima li veze sa zdravim razumom. Pre ce biti da ste savatali neka dva zalutaka klinca na poluvremenu. (jer ih nije bilo tokom prvog poluvremena). PS, Jos smesnije, DVA klinca pored vas 2000 dosla da vas provociraju, ometaju navijanje, svojevoljno? Pa mislite da je neko toliko lud? Smesni ste! Covic je u pravu !
    (Ljubisa livac, 11. februar 2013 17:29)
    da i ja cesto zalutam na poluvremenu. koliko ste piglu nebo vam nije granica
    (strasno, 11. februar 2013 17:58)

    # Link komentara

  96. Čoviću, puna podrška od nas koji redovno idemo na utakmice ! Propao je pokušaj grobara srpske košarke
    (ultrabgd1, 11. februar 2013 17:58)

    # Link komentara

  97. Ne pomaze nama nicija krivica. Gospodo, kada cu moci sa porodicom da odem da gledam sportski dogadjaj? Unapred hvala na brzom odgovoru
     (nikola, 11. februar 2013 17:57)

    # Link komentara

  98. Jel mislis na FMP gospodine Covicu.Nezaboravi da Crvena Zvezda nepostiji vise,naravno zahvajlujuci velikoj Evropskoj sili Partizanu.
     (djosa, 11. februar 2013 17:56)

    # Link komentara

  99. Jedina tortura o kojoj moze biti reci je sportska,a to je da godinama Zvezda nije ni imala tim da se suprostavi Partizanu.U kosarci retko sta moze na mufte sto kaze nas narod,ili znas ili ne znas,da Partizan zna sta radi u strucnom smislu pokazuju rezultati(finalista Eurolige sa najmanjim budzetom ubedljivo,ucesnik top16 i top8 istog takmicenja,osvajac regionalne lige poslednjih nekoliko godina),treba biti objektivan.Ajde i da pretpostavimo da je domace prvenstvo moguce namestiti,sta reci za ABA ligu,a tek za pobede nad velikanima evrposke kosarke,jel i to namesteno mozda?Prica se o nekim otetim pobedama kao da se ne secamo da su ti timovi proslih sezona gubili i sa razlikama od 30-40 poena...smesno..Pokazite rezultate pa pricajte nesto sa pravom....ah da nemate ih....Umesto toga pokusava se ovakvim izjavama da se prikrije lose vodjenje nekada velikog srpskog kluba.
    (Pedja KG, 11. februar 2013 17:56)

    # Link komentara

  100. @ Ljubisa livac

    Isto se desilo i pre nekoliko godina u areni. Tada je takodje uhvaćen navijač cz jer je pokušao da ukrade zastavu da bi se dokazao. I prošao je sa par šamara.
    (drogba, 11. februar 2013 17:56)

    # Link komentara

  101. Tortura ce se nastaviti jos duzi niz godina,a Covicu maramice odmah.
     (djosa, 11. februar 2013 17:52)

    # Link komentara

  102. Sta je sa minusima na komentarima? Organizovana minusijada grobara? :D
    ne svidja im se to sto citaju?
    (dzaja, 11. februar 2013 17:52)

    # Link komentara

  103. Svaka cast g. Cocicu, nedaj Zvezdu onom grobarskom lobiju , a o sudjenju sinoc svaki komentar je izlisan ubise nas na terenu.
    (maligan, 11. februar 2013 17:52)

    # Link komentara

  104. Košarkaški klub Partizan u predhodnih 11 sezona:
    11 puta uzastopno šampion države
    6 puta osvajač nacionalnog kupa
    5 puta osvajač ABA lige
    Od 8 sezona koliko učestvuje u ABA ligi, 7 puta je igrao finale i jedanput polufinale
    5 puta učesnik top16 faze evrolige
    2 puta četvrtfinalista evrolige u sezonama 2007/2008 i 2008/2009
    Učesnik F4 evrolige u sezoni 2009/2010
    Partizan je u tom periodu uspeo da pobedi: Real Madrid, Panathinaikos, Khimki, Maccabi, Unicaju, Montepaschi, Asseco Prokom, Zalgiris, Olympiacos, Anadolu Efes, Emporio Armani, Caju Laboral, Barcelonu, CSKA, Besiktas, Brose Baskets, Lietuvos Rytas, Unics Kazan, Joventut, Romu, Kinder, Skipper Bolognu…
    Najbolji strelac evrolige 2003. godine - Miloš Vujanić
    Najbolji mladi igrač Evrope po izboru FIBA 2010. godine - Jan Vesely
    Član prve petorke evrolige 2010. godine - Aleks Marić
    Članovi druge petorke evrolige - Miloš Vujanić (2003), Nikola Peković (2008), Bo McCalebb (2010)
    Najbolji mladi igrač evrolige 2009. godine - Novica Veličković
    Najbolji trener evrolige 2009. godine - Duško Vujošević
    MVP i najbolji strelac ABA lige 2005. i 2006. godine - Dejan Milojević
    (frenky simao, 11. februar 2013 17:52)

    # Link komentara

  105. "Grobari Net" vidim rade ovde punom parom. Ulazi voda u usi polako.
    (SEVER, 11. februar 2013 17:51)

    # Link komentara

  106. Ajde ajde, Papa dao ostavku. Vatikan nije vise protiv vas, mozda i dobijete veceras :D
    Da se uozbiljim malo, tortura po tvome ili dominacija po nasem, kako god je nazvali. Partizan ima kvalitet svih 12 godina i imace ga bas jor 3-4, dok sa ovom generacijom ne osvoji evro ligu.
    Tebi, tj kome god, zvezdi ili FMP-u, smeta sto ste nemocni. I sad kad imate iole konkurentniju ekipu, vi i dalje lovite u mutnom.
    Budite malo ponosniji, nije ni Partizan svemocan. Pobedjivali su ga i Barsa i Real.
    (leteca kornjaca, 11. februar 2013 17:51)

    # Link komentara

  107. Na koje dugme se isključuje ovaj?
     (dare, 11. februar 2013 17:51)

    # Link komentara

  108. Kad sam bio klinac, navijao sam za Zvezdu. Otac me je zarazio.
    Sada imam 36 godina. Ocima ne mogu da gledam ni Zvezdu ni Partizan.
    Citam ovde vecita prepucavanja Grobara i Delija, a niko nece (ili ne moze) da vidi pravu istinu.
    Zvezda i Partizan su politicki klubovi. I jedni i drugi. To je jedina istina.
    Dok su politicki klubovi nema fer pleja, nema sporta u pravom smislu te reci. Vecite zakulisne radnje, prepucavanja na politickoj osnovi, pretnje, ucene, generalno mutne radnje...
    Pogledajte Covica... Covek je politicar. Sta on trazi u sportu uopste? I on i njemu slicni.
    Ljudi, zar ne vidite kakva nam je zemlja zahvaljujuci politicarima, zar sport moze da nam bude bolji? Dokle god u upravi Zvezde i Partizana sedi toliko, da kazem ne-sportskih radnika, ne zelim da pratim desavanja u nasem sportu uopste.
    Od dana nastanka, pa sve do danas, nasa dva najveca kluba su naizmenicno, u zavisnosti ko je trenutno veci miljenik mocnika, bili uspesniji. I sada je verovatno tako. To sa sportom nema mnogo veze, a ocigledno je da su i vecina ostalih klubova u zemlji taoci dva POLITICKA kluba. Nasem klupskom sportu se ne nazire lepsa buducnost. Molim vas zato da se ne prepucavate bezveze. Nije vredno.
    (Lars, 11. februar 2013 17:49)

    # Link komentara

  109. tortura, da, +41
    (joca555, 11. februar 2013 17:49)

    # Link komentara

  110. Sta drugo reci nego BRAVO.A kako istina boli vidi se po lupanju minusa Dervisa. Balavurdija rodjena devedesetih rasla zajedno sa drzavom i njihovim voljenim jugoslovenskim klubom.Imate vasu emisiju za plakanje veceras na SOS kanalu
    (Bravo, 11. februar 2013 17:48)

    # Link komentara

  111. pa dobro onda Partizan treba prijaviti i EU, jer je torturisao i evropske klubove...mozda je Partizan razlog sto Srbija nije u EU...ipak torturisati Barselonu, Real Madrid, Panatenaikos, Olimpijakos pa i ruske klubove, to ne moze proci nekaznjeno...i to stvarno mora prestati...moj Covicu
    (posteno govoreci, 11. februar 2013 17:46)

    # Link komentara

  112. Da je u ovoj drzavi i kosarkaskoj organizaciji bilo bar malo reda ili bolje reci da nije bilo brutalne kradje, otimanja, hajducije, korumpiranih sudija, gepekovanja, torure od strane milicije, ucena i ne znam vise cega, a u interesu samo jednog kluba i njegovog ucesca u Evropi, u ovih 11 godina prvaci bi bili i BFC i FMP i Hemofarm i Zvezda a Partizan bi nastavio tempom kao i do mracnih 90ih a to je 3 puta prvak za 40 godina!!!

    I neka neko kaze da nisu grobari srpske kosarke, neka neko objasni zasto BFC i Vrsac kao klubovi i centri vise ne postoje, neka neko kaze da je cuvena Partizanova skola kojom se toliko ponose samo laz iza koje stoje igraci napravljeni svuda samo ne u Partizanu, a onda ucenjeni i oteti da bi se za 2-3 godine prodali i tako napunila klupska kasa za nove otimacine, a i neciji dzepovi!!!

    A i ako neko ovde hoce to sve da demantuje neka objasni zasto godinam svi igraci koji odu iz Partizana uglavnom nikada ne igraju vise od 5-10 min po utakmici i to sa minornim ili nikakvim ucinkom? Ali s obzirom ko ih trenira svih ovih godina dobro je da su i dotle dogurali jer je gospodin "bez rominga" najvece zlo i prodavac magle srpske kosarke ali sa druge strane i paradigma i olicenje kluba cija je perjanica!

    Vise me i ne zanima ko ce da bude prvi, zelim samo da to Partizan vise ne bude, zelim da se kosarka vrati tamo gde je umrla da bi samo jedan klub ziveo, zelim da gledam kosarku a ne rvanje, zelim da gledam regularno finale bez milicije i sudijske otimacine!
    (011, 11. februar 2013 17:45)

    # Link komentara

  113. .......... *17. jun 2010: Kosarkasi Partizana su u drugom meču finala plej ofa pobedili Hemofarm rezultatom 86:81, a skandalozan mec obelezila je opsta tuca igraca minut pre kraja, koja se prenela i na tribine. Utakmica je posle prekida ipak nastavljena, a zavrsena je igrom tri na tri, zbog iskljucenja svih ostalih igraca. Do opste tuce doslo je posle duela Marica i Katica pod kosem, a onda su priskocili svi igraci, pa cak i navijaci Partizana. * 16. decembar 2012. Trener Partizana Dusko Vujosevic je po završetku meča sa Solnokom pretio arbitrima, a sa jednim od njih, Alfredom Jovovicem, imao i fizički kontakt. Vujosevic je Jovovicu jednom rukom pritiskao stomak, a drugom mu zavrnuo saku, sto se po svim pravilim tretira kao fizicki napad na sudiju. Zbog toga je suspendovan sa dve naredne utakmice, sto mu vec se drugi put desilo od pocetka aktuelne sezone. Toliko o tome ko je kuga srpskog sporta. Hemofarm ste ugasili, ali Zvezdu necete, jer smo tako u mogucnosti. Ziveo Covic!
    (Simic, 11. februar 2013 17:45)

    # Link komentara

  114. Buducnost:partizan=prekid,Partizan:cibona=prekid,Czv: partizan=prekid, sta reci?
     (СЕКЦИЈА ВОЖДОВАЦ!, 11. februar 2013 17:45)

    # Link komentara

  115. @неутрални навијач из Беочина

    ajde sto si sve nalupetao, ali odgovoricu ti na 'ceo Vrsac ziveo za kosarku' - na utakmicama Hemofarma je u utakmicama u Evropi jedva bilo po 500 ljudi, najvise zbog toga sto je Hemofarm kao firma imao neki prepotentan stav u vezi tog kluba, pa ga ostali gradjani jednostavno nisu osecali svojim. Takodje, ljudi iz Hemofarma su imali problema na poslu ako ne bi bar ponekad isli na utakmice Hfa, a da ne pricam kada bi bili vidjeni sa transparentima Zvezde ili Partizana.
    (Paspalj, 11. februar 2013 17:44)

    # Link komentara

  116. Odvratni ste i jedni i drugi!
    Bando, unististe srpski sport zarad nekoliko menadzera, dilera i hostaplera!
    (Nislija, 11. februar 2013 17:43)

    # Link komentara

  117. Covicu opasno ste umesali svoje politicarske prste u sport.
    (bice belaja, 11. februar 2013 17:43)

    # Link komentara

  118. 4. decembar 2005: Kosarkasi Partizana izazvali su opstu tucu na utakmici s Hemofarmom, u okviru 10. kola regionalne lige. Milojevic, Loncar i Suput zaradili su suspenzije, ali nisu krivicno odgovarali iako su bili saslusani u policiji. * 30. maj 2007: Predsednik Košarkaškog kluba Partizan Predrag Danilović napao je sudiju Marka Jurasa u svlačionici, posle utakmice Hemofarm - Partizan, i naneo mu telesne povrede. Prvobitno je negirao nasilnicko ponasanje, ali kada su organizatori utakmice pokazali snimak iz hodnika, ispred sudijske svlacionice, nacinjen sigurnosnim kamerama, Danilovic je priznao da je prebio Jurasa. Kasnije mu se izvinio sto ga je tukao, pa je prvobitno kaznjen dvogodišnjom zabranom "vrsenja funkcija u kosarci". Kako su naveli u saopstenju KSS, "Disciplinski sud je po prijavi sudije Jurasa protiv Danilovica i u skladu sa svim okolnostima slucaja, uzimajuci u obzir priznanje, izvinjenje i kajanje okrivljenog, a prema normativnim aktima, doneo prvostepenu odluku da se Danilovic kazni vremenskom kaznom zabrane vrsenja funkcije u kosarkaskom sportu u trajanju od dve godine". Zatim mu je kazna ublazena i smanjena na sest meseci. Krivicno nije odgovarao.
    (Simic, 11. februar 2013 17:43)

    # Link komentara

  119. saopstenje na nivou ispodprosecnog osnovca
     (..., 11. februar 2013 17:42)

    # Link komentara

  120. Pa u pravu je covek.12 godina nabijanja kompleksa nije malo.Verujem da navijacima Zvezde nije lako...
    (djole, 11. februar 2013 17:40)

    # Link komentara

  121. Ćoki sve rekao. Samo da podsetim da je Partizan pravi rasadnik reprezentativaca. Evo samo nekih: Peković, MeKeleb, Marić, Veseli, Bertrans, Vesterman... doduše nisu baš reprezentativci Srbije. A da ima Tepić.
    (pivljanin, 11. februar 2013 17:40)

    # Link komentara

  122. Valjda će nekome pasti na pamet da ako smo propustili da izvršimo političku lustraciju 2001, da nećemo propustiti priliku da učinimo onu sportsku! Tek kada izbacimo bahate huškače tipa Vujoševića i Čovića, srpski sport može imati budućnost. Naravno, uz nultu toleranciju nasilja. Sve ostalo su prazne priče ili, još gore, priče kojima se dodaje ulje na vatru! Res, non verba.
    (drekavac, 11. februar 2013 17:39)

    # Link komentara

  123. Miljenovic je iz FMP-a preso u Partizan,znaci duzni su FMP-u a ne CZ ili je to isto...Coki dogovori se sam sa sobom.
     (sale bb, 11. februar 2013 17:38)

    # Link komentara

  124. Konačno i ćoki nešto pametno da kaže, 12 godina torture i ne vidi joj se kraj!
    (zzzz, 11. februar 2013 17:38)

    # Link komentara

  125. Sve sto stmo mi osvojili je kradja a sve sto je zvezda osvojila je posteno kako vas rade komplexi pa gde je tu zdrav razum?
    (Aligator, 11. februar 2013 17:37)

    # Link komentara

  126. Tacno tako!
    Svu zlu krv unio je odavno Vujosevic, a da je gore od svega, on i dalje nastavlja svojim tempom.
    A sto se tice samog meca u kupu, sve govori policijski izvestaj, sa utakmice, gde se precizno kaze da su prekid izazvali navijaci Partizana.
    Zvezda je za 2 klase jaca od Partizana, i razlog neresenog meca do prekida je u tome, sto je Zvezda pod pritiskom... Partizan je ,,zelen,, tim ,igra koliko mu dozvolite, a Zvezda mu je previse dozvoljavala, sem sjajnog Rakocevica i Simonovica koji su jedini bili na nivou.
    (kk Crvena Zvezda Velikan, 11. februar 2013 17:37)

    # Link komentara

  127. ljubisa livac...ultrasi tesko da mogu slucajno da zalutaju
     (bojan, 11. februar 2013 17:36)

    # Link komentara

  128. I za drmanje koseva je kriv Partizan i Tadic. E moj Covicu, dok budemo prebacivali lopticu jedni na druge nista od kosarke. Evo, veliki navijac Partizana, osudjuje grobare, kako ih nije sramota da traze pravdu posle onih dogadjaja sinoc. Osudite svako svoje. To je pravi put. Ziveo sport, zivela kosarka.
    (kecman, 11. februar 2013 17:35)

    # Link komentara

  129. Ovaj covek obraza nema.
    (Zuki, 11. februar 2013 17:34)

    # Link komentara

  130. Pad srpske kosarke pocinje ulaskom Covica u nju. Partizan ima 4 fajnal fora, prvak Evrope, 12 titula zaredom, u zadnje dve decenije su padali velikani poput Barse, Reala, CSKA, Panatenaikosa, Olimpijakosa i to vise puta. Predstavljali su
    Srbiju u najlepsem mogucem svetlu. Da li su i za to krive sudije? Najbolji reprezent srpskog klupskog sporta u zadnjih dvadeset godina je KK Partizan. Kao sto je nekada Zvezda bila u fudbalu. Cudo da su tenzije bile i prosle godine dok Vujosevic nije bio tu, kada si izazvao haos u Zelezniku. Tenzije su pocele sa vama gospodine Covicu, sa covekom krajnje diskutabilnog morala i vise nego sumnjive biografije. Podrzavao si u razlicitim trenucima (kad su na vlasti naravno) 6 stranaka sa totalno suprotnim politikama. Da li je tvoj interes da se preko Zvezde vratis u politiku i pokupis dobar deo glasova? Ne znam, samo pretpostavljam. Neki interes sigurno imas jer ti nikada nisi radio bez interesa, sto pokazuje tvoja biografija. U tu tvoju pricu o ljubavi prema Zvezdi ni moj desetogodisnji sin ne veruje, u tvom recniku ljubav ne postoji. Potrazite izjavu kakvim epitetima opisuje navijace i celnike Zvezde pre par godina dok je imao drugu igracku zvanu FMP. Nikada taj nije pravio razliku izmedju Zvezde i Partizana, napadao je i jedne i druge oslovljavajuci ih sa "blizanci" i slicnim terminima. Sad je promenio pricu jer ima svoj interes. Svoje bolesne ambicije oce da ostvari po cenu krvi. Ne svadjajte Srbe Covicu i okanite se sporta. Ko ste vi uopste?
    (Iskreno, 11. februar 2013 17:34)

    # Link komentara

  131. Bože, koje frustracije :) Čović daje izjave češće od prikazivanja turskih serija!
     (Sportski radnik, 11. februar 2013 17:33)

    # Link komentara

  132. tortura Partizana? ti si nas najuspesniji sport i doveo na ove grane, time sto si prvo svoju limenku uclanio u Jadransku ligu, pa potom zvezdu uvukao u istu, a onda preko ljudi iz Uleba-a primorao i zapretio Partizanu da udje protiv svoje volje u to takmicenje. Tada si spasavo klub uclanjenjem i izlsaskom na jadran, time da prekines dominaciju Partizana u domacem takmicenju, medjutim samo si uradio kontraprodiktivno time sto je Partizan i u tom takmicenju dominantan. Naiso si na instituciju koja ne preza od takvih kao ti, sobzirom da si umesao prste i tamo gde nisi trebao. TORTURA SE NASTAVLJA.
    (srdjan, 11. februar 2013 17:32)

    # Link komentara

  133. Pa da li je moguce da ti nikada nisi kriv.Gos.Covicu ,nicija ne gori do zore.
    (Misko, 11. februar 2013 17:32)

    # Link komentara

  134. Covicu, sram te bilo!

    Srpski narod sa pamcenjem na nivou zlatne ribice molim da pogleda neki od snimaka na youtube-u gde su igrali Partizan i Zvezda i podsetice se kako smo "nameštali" 36 razlike. Neka pogledaju na internetu koji su sve igrači i treneri prodefilovali Crvenom Zvezdom i koje su im plate bile. Neka uzgred bace pogled i koliko je to igrača u tom periodu Zvezda napravila. Prošle godine se Zvezda odrekla bisera Nedovića da bi dovela Rakočevića(ne pričam o novcu, nego o poziciji na kojoj igraju, jer je Rakočević daleko skuplji igrač). To je politika ovog kluba koji metastazira, ujedinjuje se, razjedinjuje, ali logika i politika ostaju iste: zadužiti se, dovesti najskuplje igrače koje mogu u tom trenutku, nebitno je za koje pare, dug prolongirati, tražiti da država pomogne, a ako na kraju nije moguće vratiti dug, onda jednostavno uzeti neko drugo pravno lice i reći da je to nova Zvezda. I sve to uz svesrdnu pomoć medija i svih mogućih političara od Đinđića, Vesića, Žike Pauka, preko Koštunice, Vlahovića, Škundrića, do Čovića i Vučića. A paralelno sa tim pljuvati da je Partizan državno mezimče i da Zvezdi treba više pomoći.

    Partizan je pobeđivao sa budžetom od 2 miliona evra protivnike koji imaju desetostruko i dvadesetostruko veće bužete(CSKA, PAO, Makabi, Barsa, Real), tako da nam državni projekat najsiromašnije zemlje u Evropi težak nekih 5m evra ili nešto više nikad nije mogao biti prepreka. Gde je konkretno Tadić pomogao Partizanu?
    (neko, 11. februar 2013 17:32)

    # Link komentara

  135. BFC Beočin najbrutalnija kradja finalne serije,Hemofarm ništa mučenici nisi smeli niti mogli ništa,jer odmah ti sledovalo,šamaranje,gepekovanja,trojke iz auta,politički plan stajao iza KK Partian,C.Zvezda marginalizovana totalno klub sa najviše navijača ne može da osvoji titulu 12 godina ? kako su upumavane pare u KK Partizan kako je išla transakcija novca,preko kojih banaka,pranje novca ..... ničija nije gorela di šire pa neće ni vaša ...
     (Miksi, 11. februar 2013 17:32)

    # Link komentara

  136. Iako sam navijac Crvene Zvezde moram reci da je Partizan (Partizan-Igokea) nas najbolji tim u prosloj deceniji, ali ne i za 11 uzastopnih titula. Tu je bar 5 koje su osvojili na nesportski nacin, i indirektno ugasili HF koji je izgubio interes da ulaze u tim kada ne mogu (nije im dozvoljeno da igraju EL).
    (vUcA, 11. februar 2013 17:30)

    # Link komentara

  137. Pustite mu dzaju da mu objasni gde mu je mesto!
     (dzuna, 11. februar 2013 17:30)

    # Link komentara

  138. Pa si ti iskoristio ime i navijace Zvezde, da predju na stranu tvog privatnog kluba, sram te bre bilo.
    (aaaa, 11. februar 2013 17:30)

    # Link komentara

  139. Miljenovic je bivsi igrac fmp-a, tolliko o toj vasoj zvezdi
    (zile, 11. februar 2013 17:30)

    # Link komentara

  140. Tako je covicu!
    (Gogi, 11. februar 2013 17:29)

    # Link komentara

  141. Ako i na snimku vidite nekog iz Zvezdinog dela tribine da lomi stolice i baca na tv snimku ili youtubr-u, znajte da to nije istina, jer Čović ima ARGUMENTE da to nije istina.
    Sramota, pa njegovi huligani su kamenovali preključe pešačku zonu gde je bilo male dece, starih... Ali i to nije istina jer Čović ima ARGUMENTE.
    I Argumente i svedoke, koji ne vide isto kao i mi ali su relevantniji faktor od nas.
    SRAMOTA!!!!!!!!
    (Cici Kg, 11. februar 2013 17:29)

    # Link komentara

  142. plus cetrdesetijedan jednako tortura
    (dzole, 11. februar 2013 17:29)

    # Link komentara

  143. GROBARI : Sami su dosli kod vas?! Pa jel' se vi salite? A kako su dosli, preskocili se sa nase tribine, prosli redare i zandarmeriju, pa preko terena, pa jos jednom zandameriju i redare, i bas kad su se uhvatili da vam kradu zastavu, vi ste ih primetili? I "smekerski" izmlatili poskidali i popeli na sipku? Procitajte jos jednom ovaj sinopsis saopstenja pa razmislite ima li veze sa zdravim razumom. Pre ce biti da ste savatali neka dva zalutaka klinca na poluvremenu. (jer ih nije bilo tokom prvog poluvremena). PS, Jos smesnije, DVA klinca pored vas 2000 dosla da vas provociraju, ometaju navijanje, svojevoljno? Pa mislite da je neko toliko lud? Smesni ste! Covic je u pravu !
     (Ljubisa livac, 11. februar 2013 17:29)

    # Link komentara

  144. U vreme kada je Miroslav Radosevic presao iz Cacka u Partizan, predsednik KK Borac je izjavio: Partizan je grobar srpske kosarke. Ta izjava je ekspresno izbrisana iz svih medija.
    (cudo, 11. februar 2013 17:28)

    # Link komentara

  145. Da,zeleli ste normalne odnose kao i u finalu u kuci pravog domacina,FMP, kada ste organizovali linc igraca Partizana ,tada ama bas bez ikakvog razloga...valjda se secate?
    (Deki, 11. februar 2013 17:28)

    # Link komentara

  146. Prvi sam ovde cestitao Partizanu koji je pre neku godinu drmao Evropom, ni iz cega je iznenadio I pozitivno sokirao sve, hvalio sam Vujosevica kao odlicnog motivatora I takticara tokom utakmica. Ali posle neuspesnog izleta I pokusaja u inostranstvu, evidentno veoma frustriran tim neuspehom, covek pocinje da se bukvalno gubi na utakmicama. Prema sudijama, prema protivniku I najstrasnije prema svojim igracima... Sve razumem, I napetost I pedagosko podvikivanje, I neku psovku ali kazem vam - ovo nije normalno ponasanje za bilo koju situaciju a postalo je redovno I predugo to traje. Pored svega, po meni, ima elemenata I paranoje u svemu tome. Zvezda je napravila dobar tim I sta sad?! Odmah udri po nekim visim silama, protekcionizmu, Covicu, medijima... Po svima. Pa cekaj majstore, ovde ionako ljudi uglavnom pate od hpertenzije, tvoje takvo ponasanje ih sasvim odsrafi... Dokle? Necu vise da pratim domaci basket, samo igram. A kada igram, u najostrijem basketu, nema takvog ponasanja ili bar ne traje tako dugo nego se to razjasni mnogo brze I nastavi se basket ili se ne nastavi ali nema trece.
     (Milutin, 11. februar 2013 17:27)

    # Link komentara

  147. @(неутрални навијач из Беочина, 11. februar 2013 17:08)

    Prijatelju, ne znam kome da te uputim, jer toliku dozu mržnje ne leči ni jedan doktor. Tvoj BFC Beočin je imao čitava 2,5 igrača (Topića, Topalovića i Kuzmanovića), a gubio je od Partizana koji je igrao F4 tih godina. Ostale neću ni da komentarišem...
    (bratanac, 11. februar 2013 17:27)

    # Link komentara

  148. Teške su traume decenijske dominacije KK Institucija, ovo je klinička slika navijača crvene zvezde, ali kao što Dule reče: Neki kažu da je naše vreme prošlo, a ja kažem da njihovo još nije došlo!!!
    (Bane, 11. februar 2013 17:27)

    # Link komentara

  149. Zbog dobrobiti svetske kosarke i Covic i Vujosevic,a mozda i jos neko,bi trebalo da se lepo povuku,neka se svako bavi nekim drugim poslom,a sport neka prepuste sportistima.Muka mi je vise od rukovodecih lopova i Zvezde i Partizana.
    (Zoran, 11. februar 2013 17:27)

    # Link komentara

  150. a da svi lepo odete u paketu, tako bi najbolje bilo!
     (milan, 11. februar 2013 17:26)

    # Link komentara

  151. @beočinac ako si ti neutralan ja sam kineski car a ovaj gospodin kordinator je najvece zlo koje je moglo da snadje bivsu crvenu zvezdu a sad fmp...vreme ce pokazati.
     (dekara, 11. februar 2013 17:26)

    # Link komentara

  152. Како је само лепо не бити навијач ни Звезде ни Партизана.
    (Драган Стојковић Пиксе, 11. februar 2013 17:26)

    # Link komentara

  153. Gospodine Covicu kako vas nije sramota? Da je istina ovo sto tvrdite o ''torturi'' u nasoj ligi, Partizan ne bi nikako uspeo da pobedi ni jednu jedinu utakmicu u Euroligue Basketball, a o plasmanima u top 16, top 8 i top4 ne zelim ni da pisem. Takodje ne bi osvojili ni jednu jedinu titulu u ligi kojoj ste vi pristupili daleke 2002. godine sa malim i simpaticnim klubom iz Zeleznika kome se pridruzio tadasnji(jos uvek) gigant evropske i srpske kosarke, bivsa KK Crvena Zvezda. Zasto se zalite na sinjosnje sudjenje? Niko zivi to nije primetio sem vas? Zasto ste bili jedini inicijator da se utakmica ne nastavi? Zasto vodite po 10 telohranitelja sa sobom? Postenom coveku to ne treba. Zasto ste uveli 700 ljudi vise u dvoranu nego sto je dozvoljeno? Zasto ste kupili sve ulaznice i razdelili ih huliganimaiz Beograda kojima ste platili dnevnice i prevoz do Kragujevca? Zasto ste poslali vaseg navijaca na Partizanovu tribinu? Zasto tvrdite da su navijaci Partizana zapoceli incident kada se to nigde ne vidi niti sam ja video koji sam sedeo iza kosa sa suprotne strane? Da li je javnost luda i corava?
    Stvarno nije u redu vase ponasanje i manipulacija navijacima vaseg kluba koji nisu u stanju da vide sta ste uradili od njihovog voljenog kluba zbog neizmerne ljubavi koju gaje prema istom?
    (Miodrag,, 11. februar 2013 17:25)

    # Link komentara

  154. Dule opet nabija komplekse vestackom klubu iz predgradja :)
    (Maks, 11. februar 2013 17:25)

    # Link komentara

  155. Ovaj ima vise saopstenja za 18 sati, nego Lukic za sve ove godine...
    (banuci, 11. februar 2013 17:25)

    # Link komentara

  156. Samo prvenstva koje je osvoji C.Z. su regularna,bilo u fudbalu bilo u kosarci, a kad neko osvoji onda je to neregularno prvenstvo. Za košarku, mogu samo da kažem, samo to,gde su vaše igre svih ovih godina i da pitam jel i u Evropi postoji tortura Partizana. Ja ću da kažem - samo igrom i umećem smo postigli da sve ove godine igrajući u Evropi dostignemo da nas poštuju, pobedama nad najvećim evropskim klubovima. Budite iskreni prema sebi,lažete sebe a ne one koji znaju istinu.
    (navijac, 11. februar 2013 17:25)

    # Link komentara

  157. Slazem se da Partizan nije navikao ne samo da gubi nego ni da postoji sansa da neko bude ravnopravan. Godinama su otimali igrace drugim klubovima zato sto svoje dugove nisu izmirivali, a pare za igrace su dobijali od drzave. Onda se hvale kako oni odrzavaju nasu kosarku, kako su jedina svetla tacka, a cinjenica je da taj njihov uspon i takozvana nepobedivost pocinje onda kada dodazi do najveceg sunovrata kvaliteta nase reprezentacije. Medjutim to sad nije tema.
    Ovde se radi o huliganstvu. Uvek ce neko da provocira, ali ako nema ko da uzvrati onda nema ni sukoba. Meni je potpuno svejedno ko je provocirao, a ko zapoceo ili ko nastavio. Ono sto mene zanima je da se primitivci bez obzira kojih i cijih boja izbace napolje i da im se ne dozvoli prisustvo sportskim priredbama bilo koje vrste. Sramota je kako i jedni i drugi velicaju svoje navijace kao najbolje na svetu otprilike, a evidentno je da su odredjene grupe i jednih i drugih ucestvovali u sukobu. Znaci prava slika bi bila da na konferenciju izadju zajedno i predsednik Partizan i Zvezde i javno kazu da su najveci primitivci oni koji se ovako ponasaju i da to nema veze sa navijanjem i da im takvi ne trebaju. E tada ce biti istinska saradnja dva kluba koji teze istom cilju: kvalitet igre, zdravi medjusobni osnosi i nulta tolerancija ka bilo kom vidu huliganizma.
    A ne ovako da se prepucavaju ko mala deca.
    (Pedja, 11. februar 2013 17:24)

    # Link komentara

  158. Svaka ti je na mestu Covicu !!! Dosta je bilo !!!
    (Miki, 11. februar 2013 17:24)

    # Link komentara

  159. Covic ima kratko pamcenje,ni traje tortura Partizana samo bednih 12 godina vec mnogo vise ,od vremena Kice i Praje.A sada ,kada ste mislili da ste jaci,a niste sluzite se razno raznim podlostima.Vrati se u fabriku ,nisi ti ni za sport ,ni politiku.Imas svoj nadaleko cuveni koledz ,limenke ,divne odnose sa Dzajom ...Sve to bi trebalo da bude sasvim dovoljno za lepsi zivot u Srbiji .
    (Predrag, 11. februar 2013 17:24)

    # Link komentara

  160. I jos nesto zvezdasi. Zamislite da zvezda 12 godina dominira recimo u srpskom fudbalu. I da je u tom periodu igrala polufinale Lige sampiona. I zamislite da se pojavi neki predsednik Partizana sa izjavama slicne ovama koje redovno daje Covic. Kako biste se vi osecali i koje bi vase misljenje bilo o tom predsedniku Partizana i o celom klubu Partizan?
     (vladimir, 11. februar 2013 17:22)

    # Link komentara

  161. Hahahah…ahah aaahahahahahahahahahahaahahahaaha
     (Vesely, 11. februar 2013 17:22)

    # Link komentara

  162. Tortura će se i nastaviti, ali na terenu. Mladi igrači Partizana će pokazati snagu, volju, želju, zalaganje, kao i do sada. Torturu ćete doživeti već večeras, pa u nedelju, pa u finalima KLS i ABA lige!

    Napred Partizan!
    Grobari sa tobom sve do pobede!
     (Nemanja Radojevic, 11. februar 2013 17:22)

    # Link komentara

  163. Hoće Čović na silu titulu...možda ove godine i uspe ali zvezda nema budućnost tako da se dominacija Partizana nastavlja.
    (nz, 11. februar 2013 17:21)

    # Link komentara

  164. @(неутрални навијач из Беочина

    Uuuuu covece sto je tebi zanimljivo :)
    (vladasm, 11. februar 2013 17:21)

    # Link komentara

  165. ahhahaha,12 godina DOMINACIJE PARTIZANA!!! Ali u kosarkaskom smislu,Covicu,za tih 12 godina,Evropa je upoznala ,najbolje navijace na svetu,i klub sa najmanjim budzetom,ali se TAJ klub,plasirao na Dinal four u Parizu,sa Barselonom,Cska i Olympijakosom.Nijedan veci incident nismo imali na nekoj evopskoj utakmici,a navijaci su navijali i kada su gubili,i kada su vodili.I 2 sata nakon utakmice ostajali da pokazu koliko vole klub.Tebi je to tesko,jer vasi navijaci,kao sto se videlo i protiv Galate,cim gube muk,a kad vode lduilo.Tebi je to krivo,zato si i ulozio sve pare,kako bi pokusao da skines PArtizan sa trona,ali,iskreno sinoc je Partizan dobro parirao Zvezdi,i mozda bi i pobedio,iako je Zvezda trenutno u boljoj formi,i ima bolje igrace,za razliku od partizana.
    (Kidenko, 11. februar 2013 17:21)

    # Link komentara

  166. Zvezdasi, ne dozvolimo da nam neko opet proda pricu Vladana Lukica.
    (Zvezdas, ne Delija, 11. februar 2013 17:21)

    # Link komentara

  167. Covicu u pravu si to je tortura a ne dominacija kad deset godina osvajaju titule i u evroligi igraju znacajnu ulogu i jedini koliko toliko ostavljaju jos dobru sliku za kosarku u Srbiji
    E moj Covicu zbog takvi kao sto si ti upropasticemo i ovo malo dostojanstva u sportu
    (SLAVISA BRATUNAC, 11. februar 2013 17:20)

    # Link komentara

  168. Navijam za PARTIZAN i kao prvo hteo bih da se izvinim divnom gospodinu Nebojši Čoviću što smo mu sinoć pokvarili uživanje u gledanju najbolje košarkaške ekipe, a takođe i navijačima te iste najbolje košarkaške ekipe za sve ove teške i duge godine godine torture od strane pomenutog kluba.
    IZVINITE DIVNI I POŠTENI !!!!
    (ko razume, shvatiće, 11. februar 2013 17:19)

    # Link komentara

  169. Hoćeš maramice???
    (ZVEZDA, 11. februar 2013 17:18)

    # Link komentara

  170. Zvanični policijski izveštaj kaže da su incident izazvali navijači Partizana
    a fotografisan je na utakmici načelnik policije Kragujevca sa kačketom i majcom DELIJE. To je baš objektivno : )))
    (ivan, 11. februar 2013 17:17)

    # Link komentara

  171. tako je, za 10 godina da pricamo o postenju, do tada grobari da se ne javljaju na kosarkaske vesti...
    (xxx, 11. februar 2013 17:17)

    # Link komentara

  172. "...Jednostavnost i sustina."

    [link]
    Nasa rec je mac od celika...
    (G, 11. februar 2013 17:17)

    # Link komentara

  173. Upravo tako,Partizan već 12 godina odličnom igrom na terenu torturiše i Crvenu Zvezdu i FMP i Panatinaikos, CSKA, Barselonu, Makabi, Efes, Lotomatiku, Fenerbahče, Montepaski Sijenu, Olimpijakos, Real Madrid i još mnogo njih.... a vi nas, ljubitelje sporta isto toliko godina torturišete saopštenjima!!!!!
    (ms, 11. februar 2013 17:17)

    # Link komentara

  174. Citam komentare izmucenih limenki,toliko tuge u poslednjim decenijama,toliko bola,pa vas donekle i razumem,ali stvarno ste smesni,za sve u ovoj drzavi okrivite Partizan,dok vam kosarkaski klub vodi covek koji je povezan sa najgorim aferama,fudbalski covek koji je bio u zatvoru,ali vas to ne interesuje,vas samo interesuju Partizan,Tole,"kradje","gepekovanja","Drobnjak iz auta",vi ste jednom recju sramote,ljudi koji ne moguu da pogledaju realnosti u oci,ali to je vas problem.Mozda je vase vreme doslo,al nase nije proslo.
    (sick, 11. februar 2013 17:17)

    # Link komentara

  175. Ja se nesecam da je Partizan kupio Miljenovica od zvezde nego od fmp_a! A da! Nece niko fmp_u da zabrani da se zove kako hoce!
     (gile, 11. februar 2013 17:16)

    # Link komentara

  176. Svakim danom sve vise postujem ovoga covjeka! Kaze sve u lice, bez uvijanja i politikanstva!
    (Krang, 11. februar 2013 17:16)

    # Link komentara

  177. Bravo Covo tacno u centar
    (zvezdas, 11. februar 2013 17:15)

    # Link komentara

  178. Ne znam samo, kako ga nije sramota da ovako nesto izjavi. Navijac Zvezde koji je hteo da zapali zastavu navijaca Partizana, nije uzrok daljih sukoba? Sudjenje sinoc neregularno? Pa stvarno imate komplekse! Osim par sumnjivih lopti na obe strane, sto je potpuno normalno i sto se desava svuda, sudjenje je bilo skroz korektno. Niko se nije uplasio toga da Zvezda bude sampion, ako budete na parketu bolji, tako i treba da bude...ali nemojte da ovakvim izjavama i lazima o utakmici koju smo svi gledali pricate. Ja kao normalan navijac Partizana i pre svega ljubitelj kosarke kao sporta, ne mogu da citam ovakve gluposti.
    (MTEPIC#5, 11. februar 2013 17:15)

    # Link komentara

  179. Tačno je da Partizan 12 godina teroriše Crvenu zvezdu i druge klubove, ali to radi na parketu, a ovo što Čović pokušava zahvaljujući uticaju političara na vlasti prelazi svaku razumnu meru.
    (Miško, 11. februar 2013 17:14)

    # Link komentara

  180. naravno ,traje i trajace kosarkaska tortura .ti si covek koji se nigde nije pokazao kako u politici tako i u sportu .kad ste videli da gubite konce prekinuli ste utakmicu pa vam je kriv partizan .
    (dragan, 11. februar 2013 17:13)

    # Link komentara

  181. Neces ti da tražiš novac za Miljenovića zato što i vi u FK dugujete novac na sve strane, istu muku imaš... 12 godina traje sportska dominacija a vama se gomilaju frustracije. I sad kada imate, na papiru, bolji tim - ne uspeva vam da nas dobijete pa prekidate utakmice i pravite nas budalama
    (Dejan, 11. februar 2013 17:13)

    # Link komentara

  182. Oni neće birati sredstva. Izdržati ovu borbu, i pobediti!
    Napred Zvezdo!
     (Dragan BL, 11. februar 2013 17:13)

    # Link komentara

  183. Tako je Gospodine Covicu dosta je bilo siledzijskog osvajanja trofeja,uzimamo kup veceras, pa lagana pobeda u subotu,pozdrav za sve kojima je srce crveno-belo!!!!!!!
    (svat010, 11. februar 2013 17:13)

    # Link komentara

  184. Pitanje za nebojsu covica! Da li je ovaj klub, koji se danas zove KK Crvena Zvezda Beograd, isti klub koji je osvojio titulu prvaka SRJ 1998 godine ili je ovo klub koji je osvojio ABA/jadransku/goodyear (kako god) u sezoni 2005/2006, pobedom protiv partizana u finalu?
    (Bob Rock, 11. februar 2013 17:13)

    # Link komentara

  185. Ljubi ga majka, dobili smo Lukica u kosarci! Divota!
    (Uros, 11. februar 2013 17:13)

    # Link komentara

  186. Velika sramota srpske kosarke - Nebojsa Covic. Ti si samo mali FMP.
    (Jazavac, 11. februar 2013 17:13)

    # Link komentara

  187. друже Чово, њихово росно цвеће
    (doom, 11. februar 2013 17:12)

    # Link komentara

  188. Svaka mu je na mestu !
     (Falcao, 11. februar 2013 17:12)

    # Link komentara

  189. Tako je, ziva istina!
    (Milan, 11. februar 2013 17:12)

    # Link komentara

  190. Vazno da ti nisi nista kriv. Od kako si zauzeo Zvezdu nista se dobro nije desilo u srpskoj kosarci...Zato molim te idi I nemoj da zaboravis da povedes Vujosevica, jer vas dvojca ne mozete jedan bez drugog. Savrseno se dopunjujete!
     (Ivan, 11. februar 2013 17:12)

    # Link komentara

  191. G-dine Covicu, zasto ne osudjujete ponasanje navijaca drugog dela nase zajednicke fuzije? Mi Zeleznicani niti smo pljuvali tudje trenere, svoje gadjali flasama u glavu, niti se nekad huliganisali, to je sve doslo sa druge strane fuzije a vi to precutkujete! Zasto? Dokle?
    I vi ste tim huliganima 1000 dinara naplacivali ulaz u Zelezniku kad nismo bili deo istog kluba, s razlogom sigurno, znali ste s kim imate posla, a sada tim istima kupujete karte i uvodite ih preko vezse u halu i stajete im u zastitu?
    Zasto to radite? Bojite se da ce ako im ne podilazite skandirati ''Covicu odlazi?'' Pa neka skandiraju, vi onda napustite fuziju i ostavite ih gde su bili i zateceni, u beton ligi zapadnog Dorcola a FMP neka nastavi da igra posteno i bez incidenata kao nekad.
    (Stop nasilnickom ponasanju, 11. februar 2013 17:12)

    # Link komentara

  192. ta tortura ce se nekako nastaviti, na terenu, gde je uvek i bila.
    (misa tumbas, 11. februar 2013 17:12)

    # Link komentara

  193. 12 godina torture na terenu..
    (.., 11. februar 2013 17:11)

    # Link komentara

  194. Boze, boze, uhvatio ga je sindrom Vladan Lukic. Kaze da je plan bio da se unisti KK CZ. Pa Covicu ojadili su ga Vesic i Kleut koji se vidi na snimku pored Vas. Sad mi jasno zasto ga je Velja Ilic onako opleo u onom cuvenom snimku. Inace navijac sam Zvezde ali ne podrzavam ovo mazanje ociju i (ne)svesno prizivanje krvi.
    (Predrag, 11. februar 2013 17:11)

    # Link komentara

  195. Ovaj covek, definitivno, ili nije normalan ili misli da smo svi mi ludi!
     (nix, 11. februar 2013 17:11)

    # Link komentara

  196. Ali ne da se Zvezda. Dize se iz pepela. To ih najvise boli.
    (Vox, 11. februar 2013 17:11)

    # Link komentara

  197. To se zove dominacija.
    (skeptik, 11. februar 2013 17:11)

    # Link komentara

  198. G. Covicu, Vi ste najveci unistitelj Srpske kosarke! Zbog vase ideje o pristupanju Jadranskoj ligi mi sada trpimo neverovatnu stetu tako da najbolje ucutite i prepustite nekom drugom da vodi klub...
    (Pera, 11. februar 2013 17:10)

    # Link komentara

  199. Veliki grad ne bi bio Veliki kada bi prvak bio iz predgradja!!! Basket se igra u gradu
    (chobi, 11. februar 2013 17:09)

    # Link komentara

  200. Svaka ti je ko u Njegosa.....
    Konacno neko hrabar da kaze ono sto cela Srbija vidi odavno......
    (Ranke, 11. februar 2013 17:09)

    # Link komentara

  201. ovaj je veći katolik od pape i veći zvezdaš od džajića.
     (coki moki, 11. februar 2013 17:09)

    # Link komentara

  202. Budući dobitnik Nobela za ekonomiju( "Oprost dugova"), sadašnji nosilac Ordena " Najambiciozniji Srbin", pisac epa " 12 godina bez Sunca".
    Presuda: Verovati svakom slovu, pa i zarezu!
    (danilo, 11. februar 2013 17:09)

    # Link komentara

  203. Covicu kapa dole!!
     (rile Nis, 11. februar 2013 17:09)

    # Link komentara

  204. КК Партизан је највеће зло за српску кошарку! Прво су крађама и претњама уништили наш БФЦ Беочин (једна од најбруталнијих крађа у историји спорта), затим су на исти начин онемогућили ФМП да буде шампион иако је тада био двоструки првак Јадранске лиге и имао дупло јачи тим од Партизана који је тада редовно имао скор у Евролиги 0:8! Онда је на ред дошао вршачки Хемофарм- батине, претње, отимање титула, гашење клуба. А читав Вршац је живео за кошарку! Сада су на реду крагујевачки Раднички и београдска Црвена Звезда (како су се усудили да направе екипе које могу да парирају Партизану?).
    ЕПИЛОГ- да би КК Партизан играо Топ 16 Евролиге уништена је читава српска кошарка! И то се сада наставља! Хоће ли неко да заустави људе из КК Партизан који као у мафијашким филмовима туку судије, прете, ломе руке, трпају у гепек...!
    Поштовани навијачи Партизана, то није никакав шампион, запитајте се шта радите.
    БРУКА СРБИЈО!!!
    (неутрални навијач из Беочина, 11. februar 2013 17:08)

    # Link komentara

  205. Kakva bre tortura i nezasluzene titule kad je Partizan igrao Fajnal For Evrolige i dva puta bio medju najboljih 8 ekipa Evrope u zadnjih 12 godina? Pa zar nije to dovoljno da se posteno prizna da je Partizan najbolji na ovim prostorima? Ma bezobrazluku nema kraja, stvarno!
     (vladimir, 11. februar 2013 17:08)

    # Link komentara

  206. Ogadiše mi košarku. Ivković, da je pametan, pa lepo da kaže: "E sad se igrajte sami!" i da ode čovek da golubari negde na crvenom krstu, a ne da se bakće sa ovima.
    (Ludi Goblin, 11. februar 2013 17:06)

    # Link komentara

  207. I ko posle ovakvih saopstenja dize tenzije?
    (Milan, 11. februar 2013 17:06)

    # Link komentara

  208. Hahahah ovaj je skrooo…oo z otisao u aut.
    (djordjevic, 11. februar 2013 17:06)

    # Link komentara

  209. gdine covicu recite mi ciji je navijac kojeg zandarmerija odvodi sa tribine partizana ,a nosi sal zvezde???
     (bojan, 11. februar 2013 17:06)

    # Link komentara

  210. Covic je u pravu.
    Partizan je zestoko favorizovan u svim sportovima....kosarka, Rukomet fudbla (setite se samo kup utakmica sa Zvezdom pre par godina ili Vojvodinom pre dve godine...produzeci od 10 minuta, hajduk kula sa drugim timom, ukidanja suspenzija...….. koliko samo predsednika klubova JSL sedi u upravi partiyana + predsednik nacionalnog saveza)...Da ne pominjemo Mirka Marjaniovica i zemunelo.

    Sramota. Ne navijam za zvezdu niti vosu ali partiyan je yaista drzavni projekat...koji (na fudbalskim mecevima) niko ne zeli da glada i imaju prosek posete koji je vise nego komican...…..
    (Rale, Blue Union, 11. februar 2013 17:05)

    # Link komentara

  211. ako si im reko...
     (sabahudin, 11. februar 2013 17:05)

    # Link komentara

  212. Sta je sa Miskovicem?

    Sta se dogadja u zemlji, dok se pravi ovaj medijski paravan oko kosarke?

    Platili ste, nekolicini navijaca da naprave scenu i frku, sta se dogadja iza svega ovoga?
    (Zdrki, 11. februar 2013 17:05)

    # Link komentara

  213. A Djiki neverue....
    (Pavle, 11. februar 2013 17:05)

    # Link komentara

  214. Pa polako ih skidamo, zato su i dervisi postali malo nervozni! Mislili su da doveka mogu da kradu, lazu, gepekuju, provociraju, namestaju, unistavaju..
    (RP, 11. februar 2013 17:04)

    # Link komentara

  215. [link] Ovaj video sve opisuje
    (Mladja, 11. februar 2013 17:04)

    # Link komentara

  216. Meni je kao zvezdasu muka dok citam ovakve nebuloze. Za nesposobno vodjenje KK i FK kriviti drzavu, ciu,biu, partizan i ostale 'sile'. A posebna prica je to sto se u zemlji gladnih,bolesnih trose tolike pare na propale sportske klubove
    (ilija, 11. februar 2013 17:03)

    # Link komentara

  217. Ovo mora stati pod hitno! ne znam kako smo uopste dosli u to da se delimo na ovakav nacin.. Nije ovo politika, ovu igru ljudi shvataju dosta emotivnije, ovo je uvek bilo dzentlmenska igra, i ovakvim ljudima tu nema mesta.. Tu mislim na Covica, Djilasa i Vujosevica.. Nadam se da ce gospoda kao sto su Danilovic i Vukoicic uspeti da nadjacaju huskace.. a sirotinjska masa je povodna, u njoj ne treba traziti glavnog krivca..
    (Raxx, 11. februar 2013 17:03)

    # Link komentara

  218. [link]

    grobari tastatura ajde...
    (drama, 11. februar 2013 17:03)

    # Link komentara

  219. Jedna od retkih istinitih stvari koju je gospodin Čović rekao u dužem vremenskom periodu je "tortura košarkaškog kluba Partizan" prema ostalim klubovima u Srbiji. Čak bih dodao i u regionu, a povremeno i u Evropi. Jedino što je ta "tortura" u prenesenom značenju i odnosi se isključivo na sportski deo priče, mada ovde vidimo i kakve posledice samo takav odnos može da proizvede za te moćne, a bespomoćne posmatrače.
    (Beli, 11. februar 2013 17:02)

    # Link komentara

  220. Neunistiv ! 12 godina se sepurite, uz pomoc drzave, 12 godina celoj srbiji prste u oko stavljate, e pa nece moci vise ! Promena vlasti i odjednom kme kme mali nam budzet, kme kme osteceni smo. DOSTA JE BILO.
    (Lebac, 11. februar 2013 17:02)

    # Link komentara

  221. jeli da li se zvezda podigla ili ugasila ni meni sad nije nista jasno,pa za pocetak prvo to pojasni
    (nesa80, 11. februar 2013 17:01)

    # Link komentara

  222. Bravo Covo!
    (a, 11. februar 2013 17:00)

    # Link komentara

  223. Ni rec dodati, ni rec oduzeti.
    Pravo u sredu!
    Samo istina, to njih najvise boli!

    A plus ovo ;)

    ''cović je rekao da je taj klub oduvek želeo da ima normalne odnose sa Partizanom čemu svedoči slučaj Nenada Miljenovića, kada crveno-beli uprkos neplaćenim dugovanjima nisu blokirali račun komšijama.''

    U zdravlje :)
    (Marko, 11. februar 2013 16:59)

    # Link komentara

  224. Ovo si dobro rekao Covicu, ali treba jos nesto da se doda. Zaista traje 12 godina tortura, ali nad EVROPSKIM klubovima. Sta ste Vi uradili u Evropi za to vreme? Kakve Vi rezultate imate? Jednostavno boli cinjenica da je Partizan institucija za neke vestacke tvorevine. Koliko jos saopstenja mozemo da ocekujemo do kraja dana?
    (Popi, 11. februar 2013 16:59)

    # Link komentara

  225. Pa stvarno tortura, sve smo pobeđivali sa 20+ poena razlike.
    (Loshmi, 11. februar 2013 16:59)

    # Link komentara

  226. ukratko: treba sve da vas je sramota! i zvezdu, partizan, fmp, vujosevica,.covica, danilovica, navijace, huligane... ono je bio cirkus! i ne zanima me ko je prvi poceo, jer ste svi u istom kosu! sram vas bilo, brukate nas najdrazi sport!
     (aleksandar, 11. februar 2013 16:58)

    # Link komentara