Sreda, 14.11.2012.

19:55

Pobeda Srbije za kraj 2012.

Fudbaleri reprezentacije Srbije pobedili su Čile u prijateljskoj utakmici sa 3:1 (1:0) u švajcarskom Sankt Galenu.

Izvor: MN

Pobeda Srbije za kraj 2012. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

171 Komentari

Sortiraj po:

slobinator

pre 11 godina

jaka stvar.dobili nebitnu utakmicu protiv grupe nezainteresovanih fudbalera na turističkom proputovanju kroz evropu.važno je ono što pokazuje tabela naše grupe gde stoji da je bitka za brazil praktično izgubljena.sinošnja utakmica ne može promeniti činjenicu da je mihajlović diletant koji je potpuno premetio atmosferu u reprenzetaciji odrekavši se usluga mnogih odličnih fudbalera sa kojima bi se sigurno domogli barem baraža za svetsko prvenstvo.

Srpski fudbal je odavno umro... Sad se igramo menadzera ;)

pre 11 godina

Sve je ovo nebitno, jer kad pocnu ponovo kvalifikacije, u sastav ce Mijailovic, Nastasic, Bisevac i Djuricic u napad...zato sto smo ovce, i naivni...

Al onaj Mihajlovic, radi sta hoce, mlati lovu, prodaje igrace, uzima procenat bre...svoj covek, grize, otima...jer je podkovan, mudr - nepogodan.

Nista mu nemozemo!
(Simka, 15. novembar 2012 09:24)

Sine, nije to Mihajlovic :)

Soko

pre 11 godina

Citajuc komentare moram da se prisetim sta se pisalo o Filipu Dordevicu kad je imao 22 godine takode o Radoslavu Petrovicu i utvrdim cistom statistiko da nista ne postoji gluplje od navijaca. Sad ste navalili na Scepovica kog stvarno nemogu da procenim po fudbalskoj vrednosti ali navijacka statitika mi govorida ce biti odlican fudbaler.

vladimir_natal_petkovic

pre 11 godina

samo ljudi koji ne prate karijeru race petrovica su iznenadjeni ..kao sto su nekoliko ljudi ovdje napisali ne pamti se greska ili kiks tog igraca u dresu repke..njegova mana je sto je spor i sto puno puta nije mogo da zaustavi protivnika na sredini terena ali uglavnom je igrao sasvim korektno.kod antica je bio standardan clan, je jedne reprezentacije bio koja je bila uspesna.od utakmice sa svedskom on igra konstantno na dobrom nivou u klubu ,sinoc je igro sa milivojevicem kao zadnji vezni sto je dobro islo ali bi ipak stavio pored njega kuzmanovica jer su nosili uspesne kvalifikacije na ramenima za SP 2010..iako kuzman igra katastrofalno lose dobio je sansu u zadnjem kolu za stuttgart gde je odigrao ne primetno ali korektno..nadam se da ce mihajlovic da procita ovo i da se mani decurlije tipa mijajlovica i scepovica koji nisu na nivou za A tim.nama nebi skodila prijateljska tekma u februaru mesecu gde ima termina da se ovih 11 ( samo bez milovojevica zato kuzman i napad scepovic raus djordjevic unutra)uigra jos malo ..bilo kako bilo sve osim poraza u martu u etnicko najcistijoj drzavi evrope bi bilo pozitivno iznenadnjenje.

pozz

dzaja

pre 11 godina

Sta pricate bre vi !? Kakvo pustanje, kakvo namestanje? Cile ima 5 poraza u zadnjih PET utakmica, njihov selektor je dobio otkaz posle utakmice, razmislite malo o tome..

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Raca Petrovic je extra igrac ! Decko ima pregled igre,dobar pas,fino odradjuje posao u odbrani ! Decko nikada,ali nikada nije napravio neku gresku zbog koje je Partizan ili reprezentacija dozivela poraz ! Jedino zbog cega mogu da ga mrze to je zbog onog gola u derbiju sa 30 metara i to je to !

Simka

pre 11 godina

Sve je ovo nebitno, jer kad pocnu ponovo kvalifikacije, u sastav ce Mijailovic, Nastasic, Bisevac i Djuricic u napad...zato sto smo ovce, i naivni...

Al onaj Mihajlovic, radi sta hoce, mlati lovu, prodaje igrace, uzima procenat bre...svoj covek, grize, otima...jer je podkovan, mudr - nepogodan.

Nista mu nemozemo!

Dado

pre 11 godina

eee@ ne svidja ti se igra na kontre. Na taj nacin Grcka je postala sampion Evrope, jedna Borrusia Dortmund na taj nacin je igrala protiv Reala i Citya pa znamo kako su prosli, tako da ne pricaj gluposti molim te.

Djox

pre 11 godina

Secate se Racinog driblinga u svom sesnaestercu protiv Svaba? Ja sam se tad o'ladio. I njegove igre za Partizan. Nisam siguran, ali mislim da covek nema poraz u derbijima, a odigrao ih je prilicno. Isto tako kod Antare je bio nezamenljiv, a zna se kako smo igrali tad. Ne moze sve to da bude slucajnost.

cofi

pre 11 godina

Ne volim teorije zavere ali meni ovo smrdi,svako ko govori da smo igrali kvalitetno neka ponovo pogleda neki snimak ako je u mogucnosti.Imam osecaj da su hteli da nas kupe ovom utakmicom a ne da se iskupe.Gledao sam kvalifikacije za SP koje su igrali cileanci,ova njihova igra juce bila smesna.Argentina sa Iguainom Mesijem te Aguerom i Di Mariom nisu mogli da naprave pravu sansu u njihovom sesnaestercu a juce se Scepovic bukvalno setao u sesnaestercu samo sto poklone nije znao da iskoristi.Bilo je ocigledno da su nas pustali.Voleo bih da se varam.

petogodisnjak

pre 11 godina

Stalno pominjete kako treba da igra ovaj i onaj..pa igrali su vec i gde smo to stigli?!
Verujem da svi poznajete fudbal..toliko da ima 22 igraca na terenu i skoro svi trce za loptom!
Mene bi bilo sramota da komentarisem materiju u koju se ne razumem.

Грађанин Кејн

pre 11 godina

Србија је још једном показала да је најбоља када је најмаље потребно.

nekko

pre 11 godina

Od 138 komentara, bar u 100 se pomilje fantasticna igra Scepovica. Mislite o tome Gospodine Mihajlovicu.
(Srdjan, 14. novembar 2012 23:53)
vidi,Miha procitao tvoj komentar i jako se potresao.Nemoj da si tako surov,daj mu sansu

Pe11e

pre 11 godina

Da, slazem se, bolje pobedjivati u prijateljskim nego u kvalifikacionim utakmicama. I naravno nisam gledao utakmicu (pazi kad a nisam znao da se igra danas), a kad gledam krstim se i nogama i govorim sebi kako ih vise necu gledati.

EUbalkanac

pre 11 godina

(Српкиња, 14. novembar
Točno je da je Sulejmanijev otac goranac i da mu je majka iz Zagreba ali je krivo da mu je majka srpkinja. Ona je isto goranka i to je 120% točno. Što se pjevanja himne tiče potpuno si u pravu. Sigurno ju je pjevao i kad to nitko nije tražio. Naime goranci su uvijek bili lojalni državi u kojoj žive i to iz uvjerenja, a ne iz nekog interesa. Nije neobično da npr. on pjeva srpsku himnu ,a njegov ujak hrvatsku. Kada bi sve manjine bile kao goranci na Balkanu nebi bilo problema.

Djo Lee

pre 11 godina

Mozete pricati sta hocete, ali Petrovic je veceras bio jedan od boljih na terenu, i zasluzuje da igra prvu postavu u reprezentaciji, jer realno boljih od njega nemamo na zadnjem veznom :D Kuzmanovic treba da se vrati u repku obavezno, Djordjevic je bio odlican vcrs i samo neka nastavi ovako, pa bi prva postava po meni trebala da izgleda ovako...

Brkic
Ivanovic Subotic Nastasic Kolarov
Kuzmanovic Petrovic
Sulejmani Tadic L. Markovic
Djordjevic

majstor fudbala scepovic

pre 11 godina

da se srbija nalazi negde izmedju paragvaja i bolivije, ovo bi bila izuzetno vazna 3 boda u borbi za plasman na svetsko prvenstvo!

rodjak sa sela

pre 11 godina

... a i chileanci nisu pobedili zadnje 5 i to od slabijih od nas :) ma nek ide zivot ,kakvi nam vode fudbal u celini dobro je da su imali kinte do chilea napred SRBIJA

Deki

pre 11 godina

Mene je danas Srbija iznenadila kvalitetnom igrom.Ova postava je čak bolje igrala od one iz kvalifikacija.To da je Čile rupa je smešno.Ljudi su grizli svo vreme i više trčali od nas.Raca je stvarno bio dobar.Njega su čak pljuvali i grobari dok je bio u Partizanu a kada ga je Antić pozvao u reprezenzaciju,stalno je kružila priča da bi se prodao što je on danas dokazao da nema veze!Ja stvarno ne pamtim da je Raca imao nekakve velike kikseve?Šta onda da kažemo za Miljkovića? Antić je svojevremeno rekao da Raca ima nešto u svojoj igri što nema veliki broj fudbalera.Šćepović je stvarno slab.Ajde što maši,nego ne podnosim fudbalere koji ne trče mnogo.Ostali su svi bili korektni.Stvarno ima potencijala u ovim igračima ali da li će to biti dovoljno za Brazil,teško je reći!

Roy7

pre 11 godina

Brkic,Ivanovic,Subotic,Nastasic,Kolarov,Petrovic,Tadic,Markovic,Djuricic,DJURDJIC i Djordjevic... Rezerve:Stojkovic,Tomovic,Bisevac,Rukavina,Matic(ako hoce da se vrati),Milivojevic,Sulejmani,Ignjovski i nzm jos ko bi mogao

sofronije

pre 11 godina

Smireno, stalozeno, precizno, hrabro, odlucno - Raca Petrovic, pravi igrac sredine terena ili menadzerski "central midfielder".
To sto ga ne gotivi deo nacije razumljivo je iz svima znanih razloga. Neki ce uvek biti obojeni pogresnim bojama, cak i kada igra reprezentacija.
Komentar na nase navijace je ___ odes u inostranstvo i srozes se ljudski. Ljudi ne idite van :)

uzas

pre 11 godina

Ovo je jos gori epilog.Sad ce Ovaj da zove iste ove ŠNJ igrace i za kvalifikacije,ima da nas osramote jos vise...E Cile,Cile...zar nisi mogao ovo da dobijes...

Chana

pre 11 godina

ŠOK ZA SRPSKI ORGANIZAM...
MLADI LJUDI, MALO OVAKO, MALO ONAKO, TALENTA IMA, ORGANIZACIJE NEMA !
MISLIM - FUDBALSKE ORGANIZACIJE...
USTVARI, IMA JE ALI SE MORA DRUGAČIJE OKARAKTERISATI, ALI TOLE BI ONDA TO PEVUŠIO, A NEMA SMISLA DA GA NAVODIM NA PESMU U OVE SITNE SATE...
ČILEANCI - SMEŠNI, NAROČITO ONAJ PAPAK ŠTO JE ISKLJUČEN !
ODOH DA SPAVAM, FUDBALSKA NACIJO...

www.fifa.com/worldcup2038/europe/not_qulified/serbia.eado?pjong602222

pre 11 godina

A vidi da ti kažem ladno sam zaboravio na ovu tekmu, a sad čujem da nam je stigao špic iz druge francuske lige, mada je ta liga jača od naše li superiška lige, doduše ovaj Markec dečko može biti nešto za ubuduće... tako da bilo što bilo... bar se nadam da smo sa ova tri osvojena boda u gostima popravili šanse za plasman na Mondijal???

realno

pre 11 godina

Sada ce da krenu izjave tipa da smo na pravom kursu, poverenje u Mihajlovica, pravimo tim za 2018. Bolje da smo izgubili pa da cistimo one koji su nas dovde doveli...Ovako im je ova lazna pobeda dunula vetar u posrnula jedra...

Huan Pablo Don Fernando

pre 11 godina

crni cileanci da znaju od koga su primili tri gola batalili bi fudbal ej bre koji scepovic koji lomic,rikavina,milivojevic radovanovic dno dna...

Max

pre 11 godina

Brkic, Ivanovic, Subotic, Nastasic,Kolarov, Ignjovski, Milivojevic, Tosic, Markovic, Tadic, Djordjevic.

Djuricic kao izmena dok ne nauci da sutne loptu.
Milivojevic i Raca iznenadjenje i to vrlo prijatno.
Filip Djordjevic PRAVI spic.
Markec rodjen za kontre al ne mogu ovi nasi da ga stignu :D
Sve u svemu nije lose, ali morace neke izmene iz kvalifikacija, dosli su neki novi klinci...
Djurdjica pozvati mozda sa Djordjevicem napravi cudo!

Nebojša

pre 11 godina

Koliko bodova dobijamo. Nula, znači nebitna utakmica, i dalje smo na istom mestu. Ako pobede Hrvate recimo da ima pomaka, u šta ne verujem.

eee

pre 11 godina

Rezulatat ne zavisi od nas! Prosto, mi smo postali reprezentacija koja igra na kontru! I od naseg protivnika zavisi koliko cemo golova postici! Ovo je najgora igra koju mozemo pozeleti! A nekada su nas zvali "Evropskim Brazilcima"! Strasno! Sta ocekivati kada u selekciji imamo cak 6 igraca koji igraju na poziciji "zadnjeg veznog"! Nikako ne mogu biti zadovoljan takvom postavkom igre, mislio sam da cemo se nadigravati ili diktirati tempo utakmice! Mozda se nekome svidja ovakva igra, ali meni ne...

Ponosan Srbin koji ne peva ubi,zakolji!

pre 11 godina

Zbog ovog sramnog skandiranja treba Reprezentaciji Srbije da se zabrani prisustvo publike na jedno 3-4 godine.Mozda se tako nesto i promeni.Mozda.

Bojan

pre 11 godina

Neka priča ko šta hoće Radosav Petrović je doktor fudbala za Ignjovskog, Fejsu i Srđana Mijailovića.Svi konkurišu za odprilike istu poziciju.

Konstantin

pre 11 godina

Hrvatska-Srbija 4-0 u najavi..Losi smo da losiji ne mozemo biti..tuzan sma pored ovakvog sramotnog izdanja nazalost...Doziveli smo da su sve komsije bolje od nas u fudbalu
(Mladja, 14. novembar 2012 21:59)
Mladjo pogresio si u kucanju sad cu ja da ispravim Hrvatska-Srbija 0:4
Nema veze bicete bolji nekad u gadjanju glinenih golubova

Ja

pre 11 godina

Jos Subotic,Kuzmanovic i Djurdjic. Raca Petrovic najprijatnije iznenadjenje veceri! Markovic,Sulejmani,Milivojevic,Djuricic i naravno Djordjevic odlicni ostali vrlo solidni.

Manojlo

pre 11 godina

Bravo momci!!!!!
Odlicno smo odigrali. Filip Djordjevic odusevio!!
Dobri su i Djuricic, Milivojevic, Raca, Tomovic..
Dosta je bilo brukanja.Bice mo jos bolji!

Marko Todorovic

pre 11 godina

Nisam bas najzadovoljniji igrom ali tri boda su tri boda. Sa ova tri boda cemo se gotovo sigurno plasirati na svetsko prvenstvo u Brazilu 2016-te godine...

my way

pre 11 godina

Bravo momci, posebne cestitke Filipu Djordjevicu na sjajnom debiju! Imamo kao ofanzivne vezne Djuricica, Markovica, Sulejmanija, Tadica, Tosica, Boska Jankovica, Krasica, u napadu Djordjevica i Djurdjica, pozadi Kuzmanovica, Petrovica, Ignjovskog, pa i ova 2 Zvezdina klinca, o odbrani je suvisno trositi reci i neopisivo mi je zao sto smo dozvolili sebi ovu situaciju u kvalifikacijama za SP, koje se odrzava u zemlji fudbala Brazilu. Ali, nije jos sve gotovo, samo Sinisa molim te pusti Djordjevica da igra spica i pozovi Djurdjica. Pusti Lekinja i tvog Scepakadabru, ima vremena za njega ako je talenat, ali nedopustivo, stetno i za nas i za njega je da ga reprezentacija u ovom trenutku trpi.

Diler

pre 11 godina

Ok,ovu godinu ste zavrsili pobjedom. Novu cete otvorit porazom. Ono sto me sad zanima- jeste se sad ponadali da jos nije sve gotovo,da zapravo samo niste imali srece ili da 'tek sad pocinjete ozbiljno'? Hehe

grobar.prijepolje

pre 11 godina

Djordjevic,Djuricic,DJURDJIC...kako komplikovano !! :)
Dakle,ovog treceg zvati umesto IBRAHIMOVICA (!!),Lomic opet totalno nesiguran,ne zvati ga vise...OSTALI...JA ZADOVOLJAN...
Ali,protivnik ostane bez igraca,imamo 3-0...PA STA JOS TREBA PA DA IGRAMO I ZGAZIMO PROTIVNIKA DO KRAJA ??!! Umesto toga,PRIMIMO GOL !!
P.S.Bojim se da ove strelce Mihajlovic vise nece zvati...ipak oni znaju da DAJU GOL !!

Lažni_car

pre 11 godina

Daj Bože da je Đorđević napadač kakvog tražimo. Ljudi, sve mislim da je on rupa kao i ostali, samo manja ili veća, zavisi kako gledamo. Šćepoviće forsira tatica, a ne verujem da menadžer tu vrši neki veliki uticaj. A za igrače kao što su Radovanović, već ne znam

Dado

pre 11 godina

Vidim neko ovde provaljuje kako Cile jedini veca rupa od nas. Pa dragi gospodine Cile je 21 na fifa rang listi, a mi 20 pozicija iza njih. Cile je jos sasvim u igri za Brazil u svojim kvalifikacijama koje nisu nimalo naivne. Jesu doduse u manjoj krizi, ali i mi smo. Oni su gubili protiv Argentine i Kolumbije (glavni spic jim Falkao) a mi protiv Belgije i Makedonije pa vi procenite kome je teze. Prosle godine usli su medju 8 na juznoafrickom prvenstvu a u grupi su bili prvi i to izpred Urugvaja, kasnijeg sampiona kontinenta. Na SP u Africi igrali su kao ludi pod komandom Bielse i usli su medju 16 ako se ne varam. Nije mi jasno zasto uvek treba pljuvati, protiv Makedonije i ja sam bio ljut kao ris i pomirio sam se sa neodlazkom u Brazil i iskren da budem nisam ni citao vesti o reprezentaciji ovih dana, ali mi ni napamet ne pada da sad kao bojkotujem utakmicu, a pogotovu da se pravim da me repka me zanima, ali ipak to moram u komentaru da napisem kao sto to neki radite. Mislio sam iskreno da cemo biti nikakvi i dobro sam se iznenadio (pozitivno), tako da sada stvarno neznam sta da mislim o timu i Mihi. Brazil je naravno daleko ali bi se u slucaju cudesne pobede u Zagrebu taj isti Brazil jako jako priblizio. Kako god, ostaje nam nada a ja samo zelim da ovako igraju kao danas, a pre svega da budu efikasni kao u drugom poluvremenu. Cestitke na debitantskim golovima, pogotovu (nadam se) buducom prvom spicu, a nadam se da i onaj momak iz Svedske dodje i zabije po koji gol, pa da taj Scepovic konacno prestane da se poziva...sve je vise manje ok, ali on je bas drvo nevidjeno

gotove su nase kvalifikacije

pre 11 godina

Kad se igra prijateljska "momci kidaju", a kad se igra za plasman na SP2014 onda nista.

Sad je kasno za novi pocetak

zoran fr

pre 11 godina

ma i 10 da ste dali-DZABA STE KRECILI
mihajlovicu daj ostavku da te po dobru ovaj narod zapamti,a i da spasis srpski fudbal ako se spasti moze

blokovi

pre 11 godina

nije pametno po ovoj utakmici zasnivati misljenje,cileanci su bili totalno nezainteresovani,pa maksimovic,tomovic,lomic i rukavina su izgledali kao solidni igraci...

Walter83

pre 11 godina

Najvece iznenadjenje veceri - Radosav Petrovic...Iskreno,mnogo nam je falio neko sa sigurnom pasovima i posedom lopti na sredini...Iznenadjujuce je dobro odigrao..Inace Djordjevic i Djurdjic obavezno u reprezentaciju a scepovic molim napolje..Decko ne zna loptu da sutne..
(Barcaboy, 14. novembar 2012 21:49

Zaista ne znam zasto se cudis Petrovicevim igrama, pa covek je dobro igrao i pre ove utakmice za reprezentaciju, odjednom se izgubio, valjda zato sto je menjao klub. Najveca mana mu je sto je stvarno jako spor u defanzivi, ali kod kreiranja napada mislim da je broj jedan kod nas.

Vlado

pre 11 godina

Veceras sno vidjeli zasto je Srbija prosjecna reprezentacija. Pri svakom vodjsvu ona se povlaci, veceras Cile dobija igraca manje, Srbija vodi 3-0 i umjesto da kao svaka reprezentacija protivniku uvali eventualno jos koji gol ona se kukavicki povlaci.

Milan CL

pre 11 godina

Evo gledam Švedska - Engleska 4:2 (sva 4 dao Ibrahimović, a bolji gol od četvrtog nisam video u životu). I sad tek shvatam da je naš genijalni selektor bio u pravu kada je rekao da je Šćepović naš Ibrahimović.

deki

pre 11 godina

Eto sta znaci kad igra neko ko zna, ne treba mu milion sansi da ga zavuce... Asistencija i gol za 15 min.. Ako budu igrali najbolji(Subotic, Kuzmanovic, Kacar, Jankovic, Matic, Krasic, Tosic, Tadic... ) pa i da se nadamo, ovako tesko...

Oj debeli lade,zasto ljudi rade....€€€

pre 11 godina

koga uopste briga da li vode ili gube ... u Srbiji će da ih gleda 2,000 na stadionu i to ako budu otišli u Niš, Kruševac ili kod mene u Kragujevac. U BG-u bi bilo 600 sa sve 50 redara.

Fernando Morientes

pre 11 godina

Ooooo majko moja mila evo doceka i to da nam kapiten bude onaj Petrovic ju ju na sta smo mi spali,hahah cuj ovog dole Petrovic bolji od Kuzmanovica i Kacara hahhahah decko dodji sebi kad vec nemas kome i ne lupaj gluposti.

Barcaboy

pre 11 godina

Najvece iznenadjenje veceri - Radosav Petrovic...Iskreno,mnogo nam je falio neko sa sigurnom pasovima i posedom lopti na sredini...Iznenadjujuce je dobro odigrao..Inace Djordjevic i Djurdjic obavezno u reprezentaciju a scepovic molim napolje..Decko ne zna loptu da sutne..

markonie

pre 11 godina

a joj kako mi dajemo golove...ovaj Djuricic ne ume da sutne loptu kako treba!!vec ne znam koji put..ovaj gol sto je dao-ne zna ni on kako je uspeo...ovi cileanci su rupa nevidjena..steta sto smo mi operisani od napada,inace bi im dali vec 7,8komada..al najgore sto ce sad da nastane euforija wooooow dobili smo cile,razbili ih..najjaci smo,mihailovic gazi...more bre,napusti kormilo i spasi nas bruke od hrvata!!!!

fudbalske markale

pre 11 godina

Ovo je namesteno,vidi se iz aviona da je Tole platio ovima da opustemo igraju...u vise navrata su u napadu umesto da sutnu vracali pas na stranu...? ma odmah mi je bilo sumnjivo da ide direktan prenos na javnom servisu,kao fol za glupi narod,cccc...setite se samo nemoci protiv makedonaca a kao sad razbili chile....

RRR

pre 11 godina

Damo gol, i onda se povučemo to nam je postao zaštitni znak, živim da vidim jednom da igramo kao Holanđani 4-3-3 pa dali pet ili primili pet a ne ovo nazovi fudbalom što mi igramo!
(Danijel, 14. novembar 2012 20:55)

Ma ne postoji reprezentacija na kugli zemaljskoj koja bi ugodila vama, to je jedino sigurno. Mislim, svima vama ODJEDNOM, da ispuni vase prohteve i zahteve, ovako pojedinacno postoji jedno 300 repki koje ispunjavaju vase uslove..

oki

pre 11 godina

Djordjevic za 15 minuta gol i asistencija...ali mogu da se kladim da nece biti ni rezerva u prvoj zvanicnoj utkmici vec ce Miha da ceka novu prijateljsku ne bi li ga testirao...

Petar

pre 11 godina

Ovo je najgore što se moglo desiti jer Mihajlović će sada imati priču koja glasi "Eto dobili smo Čile uvjerljivo, napredujemo, pobjeđujemo" a svi znamo da već sada debelo zaostajemo u kvalifikacijama za SP i da nemamo igru.

Ovaj rezultat je slučajnost.

Bilo bi bolje da je 3-0 za Čile tako da ovaj konačno shvati da treba da ode. A imena ko što su Nemanja Vidić i Bojan Krkić da ne igraju za našu Srbiju govori sve. Takva dva igrača da nemamo, nevjerovatno. Te nemaš trenera, te nemaš dva odlična igrača kojima je itekako mjesto u reprezentaciji Srbije. Valjda će biti bolje.

Šćepakadabra

pre 11 godina

Vidim da ima dosta navijača po komentarima iz onog kluba koji moli Vladu za pomoć da ga iščupa od decenijskog lopovluka. Medjutim Šćepakadabra, će sve lepo objasniti u derbiju.

gabriel-BL

pre 11 godina

samo da vam kazem da se ne lozite na sve ovo...Mihajlovic nije glup,dugo je razmisljao i odabrao upravo Chile znajuci da njih moramo dobiti jer su trenutno jedini koji s daleko vece kante od nas,a to je sve uradio da dobije na vremenu...sama igra i treci gol kada golman Cilea sam skrece loptuu gol sve govori...ustvari,svi ste gledali...sve je jasno,zivi bili pa sacekali sledecu kvalifikacionu utakmicu sa Mihajlovicem

Stefan

pre 11 godina

Mihajlovicu,da li vidis da smo ostali bez Brazila zbog tvog forsiranja Scepovica i Lekica?Da li vidis kako igra Djordjevic i Djuricic kad je na svojoj prirodnoj poziciji?Mislis li isto sto i ja,da bi Djordjevic i Djurdjic u napadu sa Tadicem i Djuricicem u sredini razbili Belgiju i Makedoniju?Pa sve i da primimo 2 gola jer drzis Subotica na klupi dali bi im 3!I ti ces i dalje po svome,zato ti zeli cijela Srbija da odes sto prije.

Српкиња

pre 11 godina

jel pevao himnu SULEJMANI??
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (s, 14. novembar 2012 20:26)
А zašto je ne bi pjevao? Mikijev tata je Goranac, a mama mu je Srpkinja iz Zagreba. On je pjevao himnu i kada to niko od fudbalera nije tražio.
I više ga volim od svih 100% Srba u reprezentaciji koji ne daju 100% svojih mogućnosti.

Garbage collector

pre 11 godina

Gledam utakmicu i konačno sam zadovoljan rezultatom.

Ali parole navijača:
Ubi, ubi, ubi šiptara,
J*** ustaše,
...

Kakve crne veze ovo ima sa fudbalom, ima veze sa rasizmom i nekad se zaista zapitam, da li smo mi napravljeni od mržnje.

nikola

pre 11 godina

vise me brine ovaj gol chile-a nego sto me raduju nasa tri - jeste videli kako je odbrana kiksirala? a njemu subotic greje klupu (ne sad, na prethodnim utakmicama)...

vladimir_natal_petkovic

pre 11 godina

fazit prvog poluvremena: srbija ne trenira vise slobodne udarce u kazneni prostor!!!!( jedan od dva najajca oruzija sto je srbija imala u proslosti)
igra se uglavnom gore po levoj strani a asistent gola sulejmani uglavnom trckara i srbija ne zeli da gradi akcije po desnoj strani..umesto ravnoteza i pokusaja levo i desno da se igra ..zakon od prve utakmice u kvalifikacijama do veceranjih prvih 45 minuta je leva strana aka lazar markovic!! providno je to i imam utisak da ce mihajlovic da bude kaznjen ako ne promeni taj vazan segment ..za sada "preporucujem" dajem raci petrovicu koji gle cuda veznjak je a tera loptu napred a ne nazad..pas u dubljinu prema krilu je nesto sto sam zadnji put video kod dejana stankovica.. protiv sam njegove kritike od meca sa svedjanima jer definitivno je igrac koji je najvise napredovao u formi od kada je mihajlovic trener tako da nebi trebalo biti diskusije dali raca mora ili ne mora da igra..nadam se dobrom drugom poluvremenu i pobedu nasih...

pozz

@ s

pre 11 godina

@ s

Da imalo pratiš reprezentaciju kao što očito ne pratiš znao bi da je Sulejmani uvek pevao himnu.
A da, zaboravio sam, takvi kao ti koji ne prate nešto se obično nađu kao prvi da kritikuju i da se podsmevaju.

Mladja

pre 11 godina

Hrvatska-Srbija 4-0 u najavi..Losi smo da losiji ne mozemo biti..tuzan sma pored ovakvog sramotnog izdanja nazalost...Doziveli smo da su sve komsije bolje od nas u fudbalu

Fernando Alonso

pre 11 godina

Ma ne treba nam ovaj Djordjevic sta ce nam covek posle dva minuta da gol,ne treba nam ni onaj Djurdjic sto bi oni igrali kad momci znaju da daju gol,ipak je Scepa klasa kao sto kaze Mihajlovic bolje oko njega da gradi igru.

rekreativac

pre 11 godina

Vermezoviću zahvali se Mihajloviću, što ti je još jedanput poazao kav je igrač ovaj Šćepović. Dečko stvarno nema šta da traži na derbiju. Može čovek da promaši gol, ali ovaj nema pojima da šutne loptu. Pa se pitam koliko je godina potrebno da čovek nauči da šutne loptu. Izvinite ovaj trenira fudbal od detinjstva.
Što se tiče reprezentacije u prvom poluvremenu, ovaj tim je neuigran. Takođe kao i protiv belgije igrali smo prvih 15 minuta. Ozbiljna reprezentacija nema šta da trži na bilo kom takmičenju ako će da igraju samo 15 min.

Ker

pre 11 godina

Još jedan dokaz da je Šćepakadabra bolji od Radamela. Jeste da Radamel daje mnogo golova, ali Šćepakdabra može nešto što Radamel nikad neće moći, a to je da nasmeje publiku svojim sjajnim potezima.

Strasno boli sve ovo...

pre 11 godina

Znaci, cim sam video sastav ekipe i Scepovica na centru, promenio sam kanal!Ovo je nevidjena sramota sta se radi kod nas!

Danijel

pre 11 godina

Damo gol, i onda se povučemo to nam je postao zaštitni znak, živim da vidim jednom da igramo kao Holanđani 4-3-3 pa dali pet ili primili pet a ne ovo nazovi fudbalom što mi igramo!

BgHQ

pre 11 godina

Divim se Banetu i Kolarovu kako nalaze motiv da igraju za ovako rastimovanu ekipu sa Toletom i Mihom na celu,priznajem da sam na njihovom mestu davno bih odustao.

mihajlo

pre 11 godina

cimer mi je navijac zvezde... odigrao je NA CILE...

1. Misli da TREBA da izgubimo
2. Ako pobedimo, onda je TOLE napravio DOGOVOR SA CILEANCIMA DA NAS PUSTI (?!)

Tole mnogo deluje na navijace Zvezde da cak i u pobedi SRBIJE mora da se vidi Toletovo maslo kao napad na srecu "Srba" i neko namestanje - ovaj put ce srecu Srba izazvati poraz nase reprezentacije :S

U trenutku pisanja, on crveni od besa ispred laptopa dok prati live stream, umesto da bude srecan jer SRBIJA vodi 1:0 ...

Koliko god losa situacija bila, i da cak Tole stvarno toliko ostecuje Zvezdu i da svi njeni problemi Toletovo maslo, smatram da Srbija uvek treba da bude ispred svega i da nikad ne treba zeleti poraz nasim reprezentacijama. Ono je strasno..

Bane i Aco zašto ste tu???

pre 11 godina

Kad sam video sastav tima na početku mogu samo reći da neću da budem magarac i da gledam.. Šćepovića.. Maksimovića.. Petrovića.. Djuričića..
Pa ovaj samozvani trener i njegovi sponzori nek se nose.. pa vidim i koliko je gledalaca došlo da nas gleda .. mogu da pobede i 10 : 0 ja im više ne verujem..
kada budu igrali najbolji .. možda

Kako da ne...

pre 11 godina

Kad te je Tole doveo na mesto selektora mislio sam da mozemo nesto da uradimo u kvalifikaciama za SP.

Pogotovom u oktobru uverio si me da sam pogresio. Guras igrace Ramadania, to jesu igraci koji ne zasluzuju poziv u rep. kamoli da stoje u startnoj postavi te iste. Ocigledno je, da radis u interesu Toleta i Ramadania.

Rezultati pricaju onu pricu koja se mogla ocekivati. 8 utakmice, 1 pobeda, 2x neresno, 5 izgubljenih uz gol razliku 7:11. I tu te izvlaci rezultat protiv Velsa od 6:1. Inace je razlika katastrofa: 1:10. Na samo dve utakmice smo postigli gol. Vadis Subotica i na kraju i Ivanovica iz tima.

I da veceras pobedimo Cile sa 10:0 nikad mi neces vratiti poverenju u tvoj jadni rad sa reprezentacijom.

PAKUJ KOFERE, ODLAZI I POVEDI TVOG MENTORA TOLETA S TOBOM!!!

vic decenije

pre 11 godina

strasan vic-raca petrovic i scepovic,jos u istoj ekipi,hahahaha,opasan je ovaj mihajlovic,sto on ume da nasmeje coveka,samo nastasic fali pa da nadmasi i dzeri luisa...

DOKLE

pre 11 godina

Pa ne Lazare, zasto to? Zar ne znas da treba da izgubimo da bi nastavili pljuvanje Mihajlovica jer je jedan Sinisa Mihajlovic iznad reprezentacije!?

CCC..

Awaw

pre 11 godina

Bruka. Iz meca u mec kad vidim ko je u prvoj postavi sve se vise iznerviram. Niko drugi ne radi ono sto radi Srbija sa svojim najboljim igracima...Daj Boze da Hrvatska da petardu u Beogradu.

nikola1992

pre 11 godina

Majko mila, opet igra scepovic. A ja se opet kao budala nerviram. Svasta bih napisao, ali niti bi stalo u ovih 1500 karaktera, niti bi mi objavili komentar.

Nenad rs

pre 11 godina

Sve nekako se može svariti ali Šćepović je totalni antitalent,čovjek puca po golu u iz izgledne prilike fula deset metara preko gola.Stvarno nevjerovatno da je čovjek u reprezentaciji.

BgHQ

pre 11 godina

Divim se Banetu i Kolarovu kako nalaze motiv da igraju za ovako rastimovanu ekipu sa Toletom i Mihom na celu,priznajem da sam na njihovom mestu davno bih odustao.

Stefan

pre 11 godina

Mihajlovicu,da li vidis da smo ostali bez Brazila zbog tvog forsiranja Scepovica i Lekica?Da li vidis kako igra Djordjevic i Djuricic kad je na svojoj prirodnoj poziciji?Mislis li isto sto i ja,da bi Djordjevic i Djurdjic u napadu sa Tadicem i Djuricicem u sredini razbili Belgiju i Makedoniju?Pa sve i da primimo 2 gola jer drzis Subotica na klupi dali bi im 3!I ti ces i dalje po svome,zato ti zeli cijela Srbija da odes sto prije.

Српкиња

pre 11 godina

jel pevao himnu SULEJMANI??
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (s, 14. novembar 2012 20:26)
А zašto je ne bi pjevao? Mikijev tata je Goranac, a mama mu je Srpkinja iz Zagreba. On je pjevao himnu i kada to niko od fudbalera nije tražio.
I više ga volim od svih 100% Srba u reprezentaciji koji ne daju 100% svojih mogućnosti.

oki

pre 11 godina

Djordjevic za 15 minuta gol i asistencija...ali mogu da se kladim da nece biti ni rezerva u prvoj zvanicnoj utkmici vec ce Miha da ceka novu prijateljsku ne bi li ga testirao...

Ker

pre 11 godina

Još jedan dokaz da je Šćepakadabra bolji od Radamela. Jeste da Radamel daje mnogo golova, ali Šćepakdabra može nešto što Radamel nikad neće moći, a to je da nasmeje publiku svojim sjajnim potezima.

Nenad rs

pre 11 godina

Sve nekako se može svariti ali Šćepović je totalni antitalent,čovjek puca po golu u iz izgledne prilike fula deset metara preko gola.Stvarno nevjerovatno da je čovjek u reprezentaciji.

Milan CL

pre 11 godina

Evo gledam Švedska - Engleska 4:2 (sva 4 dao Ibrahimović, a bolji gol od četvrtog nisam video u životu). I sad tek shvatam da je naš genijalni selektor bio u pravu kada je rekao da je Šćepović naš Ibrahimović.

deki

pre 11 godina

Eto sta znaci kad igra neko ko zna, ne treba mu milion sansi da ga zavuce... Asistencija i gol za 15 min.. Ako budu igrali najbolji(Subotic, Kuzmanovic, Kacar, Jankovic, Matic, Krasic, Tosic, Tadic... ) pa i da se nadamo, ovako tesko...

Bojan

pre 11 godina

Neka priča ko šta hoće Radosav Petrović je doktor fudbala za Ignjovskog, Fejsu i Srđana Mijailovića.Svi konkurišu za odprilike istu poziciju.

Vlado

pre 11 godina

Veceras sno vidjeli zasto je Srbija prosjecna reprezentacija. Pri svakom vodjsvu ona se povlaci, veceras Cile dobija igraca manje, Srbija vodi 3-0 i umjesto da kao svaka reprezentacija protivniku uvali eventualno jos koji gol ona se kukavicki povlaci.

@ s

pre 11 godina

@ s

Da imalo pratiš reprezentaciju kao što očito ne pratiš znao bi da je Sulejmani uvek pevao himnu.
A da, zaboravio sam, takvi kao ti koji ne prate nešto se obično nađu kao prvi da kritikuju i da se podsmevaju.

majstor fudbala scepovic

pre 11 godina

da se srbija nalazi negde izmedju paragvaja i bolivije, ovo bi bila izuzetno vazna 3 boda u borbi za plasman na svetsko prvenstvo!

Deki

pre 11 godina

Mene je danas Srbija iznenadila kvalitetnom igrom.Ova postava je čak bolje igrala od one iz kvalifikacija.To da je Čile rupa je smešno.Ljudi su grizli svo vreme i više trčali od nas.Raca je stvarno bio dobar.Njega su čak pljuvali i grobari dok je bio u Partizanu a kada ga je Antić pozvao u reprezenzaciju,stalno je kružila priča da bi se prodao što je on danas dokazao da nema veze!Ja stvarno ne pamtim da je Raca imao nekakve velike kikseve?Šta onda da kažemo za Miljkovića? Antić je svojevremeno rekao da Raca ima nešto u svojoj igri što nema veliki broj fudbalera.Šćepović je stvarno slab.Ajde što maši,nego ne podnosim fudbalere koji ne trče mnogo.Ostali su svi bili korektni.Stvarno ima potencijala u ovim igračima ali da li će to biti dovoljno za Brazil,teško je reći!

Danijel

pre 11 godina

Damo gol, i onda se povučemo to nam je postao zaštitni znak, živim da vidim jednom da igramo kao Holanđani 4-3-3 pa dali pet ili primili pet a ne ovo nazovi fudbalom što mi igramo!

gabriel-BL

pre 11 godina

samo da vam kazem da se ne lozite na sve ovo...Mihajlovic nije glup,dugo je razmisljao i odabrao upravo Chile znajuci da njih moramo dobiti jer su trenutno jedini koji s daleko vece kante od nas,a to je sve uradio da dobije na vremenu...sama igra i treci gol kada golman Cilea sam skrece loptuu gol sve govori...ustvari,svi ste gledali...sve je jasno,zivi bili pa sacekali sledecu kvalifikacionu utakmicu sa Mihajlovicem

Marko Todorovic

pre 11 godina

Nisam bas najzadovoljniji igrom ali tri boda su tri boda. Sa ova tri boda cemo se gotovo sigurno plasirati na svetsko prvenstvo u Brazilu 2016-te godine...

Fernando Alonso

pre 11 godina

Ma ne treba nam ovaj Djordjevic sta ce nam covek posle dva minuta da gol,ne treba nam ni onaj Djurdjic sto bi oni igrali kad momci znaju da daju gol,ipak je Scepa klasa kao sto kaze Mihajlovic bolje oko njega da gradi igru.

Ponosan Srbin koji ne peva ubi,zakolji!

pre 11 godina

Zbog ovog sramnog skandiranja treba Reprezentaciji Srbije da se zabrani prisustvo publike na jedno 3-4 godine.Mozda se tako nesto i promeni.Mozda.

nikola1992

pre 11 godina

Majko mila, opet igra scepovic. A ja se opet kao budala nerviram. Svasta bih napisao, ali niti bi stalo u ovih 1500 karaktera, niti bi mi objavili komentar.

Max

pre 11 godina

Brkic, Ivanovic, Subotic, Nastasic,Kolarov, Ignjovski, Milivojevic, Tosic, Markovic, Tadic, Djordjevic.

Djuricic kao izmena dok ne nauci da sutne loptu.
Milivojevic i Raca iznenadjenje i to vrlo prijatno.
Filip Djordjevic PRAVI spic.
Markec rodjen za kontre al ne mogu ovi nasi da ga stignu :D
Sve u svemu nije lose, ali morace neke izmene iz kvalifikacija, dosli su neki novi klinci...
Djurdjica pozvati mozda sa Djordjevicem napravi cudo!

Barcaboy

pre 11 godina

Najvece iznenadjenje veceri - Radosav Petrovic...Iskreno,mnogo nam je falio neko sa sigurnom pasovima i posedom lopti na sredini...Iznenadjujuce je dobro odigrao..Inace Djordjevic i Djurdjic obavezno u reprezentaciju a scepovic molim napolje..Decko ne zna loptu da sutne..

Huan Pablo Don Fernando

pre 11 godina

crni cileanci da znaju od koga su primili tri gola batalili bi fudbal ej bre koji scepovic koji lomic,rikavina,milivojevic radovanovic dno dna...

markonie

pre 11 godina

a joj kako mi dajemo golove...ovaj Djuricic ne ume da sutne loptu kako treba!!vec ne znam koji put..ovaj gol sto je dao-ne zna ni on kako je uspeo...ovi cileanci su rupa nevidjena..steta sto smo mi operisani od napada,inace bi im dali vec 7,8komada..al najgore sto ce sad da nastane euforija wooooow dobili smo cile,razbili ih..najjaci smo,mihailovic gazi...more bre,napusti kormilo i spasi nas bruke od hrvata!!!!

realno

pre 11 godina

Sada ce da krenu izjave tipa da smo na pravom kursu, poverenje u Mihajlovica, pravimo tim za 2018. Bolje da smo izgubili pa da cistimo one koji su nas dovde doveli...Ovako im je ova lazna pobeda dunula vetar u posrnula jedra...

my way

pre 11 godina

Bravo momci, posebne cestitke Filipu Djordjevicu na sjajnom debiju! Imamo kao ofanzivne vezne Djuricica, Markovica, Sulejmanija, Tadica, Tosica, Boska Jankovica, Krasica, u napadu Djordjevica i Djurdjica, pozadi Kuzmanovica, Petrovica, Ignjovskog, pa i ova 2 Zvezdina klinca, o odbrani je suvisno trositi reci i neopisivo mi je zao sto smo dozvolili sebi ovu situaciju u kvalifikacijama za SP, koje se odrzava u zemlji fudbala Brazilu. Ali, nije jos sve gotovo, samo Sinisa molim te pusti Djordjevica da igra spica i pozovi Djurdjica. Pusti Lekinja i tvog Scepakadabru, ima vremena za njega ako je talenat, ali nedopustivo, stetno i za nas i za njega je da ga reprezentacija u ovom trenutku trpi.

grobar.prijepolje

pre 11 godina

Djordjevic,Djuricic,DJURDJIC...kako komplikovano !! :)
Dakle,ovog treceg zvati umesto IBRAHIMOVICA (!!),Lomic opet totalno nesiguran,ne zvati ga vise...OSTALI...JA ZADOVOLJAN...
Ali,protivnik ostane bez igraca,imamo 3-0...PA STA JOS TREBA PA DA IGRAMO I ZGAZIMO PROTIVNIKA DO KRAJA ??!! Umesto toga,PRIMIMO GOL !!
P.S.Bojim se da ove strelce Mihajlovic vise nece zvati...ipak oni znaju da DAJU GOL !!

Walter83

pre 11 godina

Najvece iznenadjenje veceri - Radosav Petrovic...Iskreno,mnogo nam je falio neko sa sigurnom pasovima i posedom lopti na sredini...Iznenadjujuce je dobro odigrao..Inace Djordjevic i Djurdjic obavezno u reprezentaciju a scepovic molim napolje..Decko ne zna loptu da sutne..
(Barcaboy, 14. novembar 2012 21:49

Zaista ne znam zasto se cudis Petrovicevim igrama, pa covek je dobro igrao i pre ove utakmice za reprezentaciju, odjednom se izgubio, valjda zato sto je menjao klub. Najveca mana mu je sto je stvarno jako spor u defanzivi, ali kod kreiranja napada mislim da je broj jedan kod nas.

gotove su nase kvalifikacije

pre 11 godina

Kad se igra prijateljska "momci kidaju", a kad se igra za plasman na SP2014 onda nista.

Sad je kasno za novi pocetak

Konstantin

pre 11 godina

Hrvatska-Srbija 4-0 u najavi..Losi smo da losiji ne mozemo biti..tuzan sma pored ovakvog sramotnog izdanja nazalost...Doziveli smo da su sve komsije bolje od nas u fudbalu
(Mladja, 14. novembar 2012 21:59)
Mladjo pogresio si u kucanju sad cu ja da ispravim Hrvatska-Srbija 0:4
Nema veze bicete bolji nekad u gadjanju glinenih golubova

zoran fr

pre 11 godina

ma i 10 da ste dali-DZABA STE KRECILI
mihajlovicu daj ostavku da te po dobru ovaj narod zapamti,a i da spasis srpski fudbal ako se spasti moze

sofronije

pre 11 godina

Smireno, stalozeno, precizno, hrabro, odlucno - Raca Petrovic, pravi igrac sredine terena ili menadzerski "central midfielder".
To sto ga ne gotivi deo nacije razumljivo je iz svima znanih razloga. Neki ce uvek biti obojeni pogresnim bojama, cak i kada igra reprezentacija.
Komentar na nase navijace je ___ odes u inostranstvo i srozes se ljudski. Ljudi ne idite van :)

blokovi

pre 11 godina

nije pametno po ovoj utakmici zasnivati misljenje,cileanci su bili totalno nezainteresovani,pa maksimovic,tomovic,lomic i rukavina su izgledali kao solidni igraci...

Dado

pre 11 godina

Vidim neko ovde provaljuje kako Cile jedini veca rupa od nas. Pa dragi gospodine Cile je 21 na fifa rang listi, a mi 20 pozicija iza njih. Cile je jos sasvim u igri za Brazil u svojim kvalifikacijama koje nisu nimalo naivne. Jesu doduse u manjoj krizi, ali i mi smo. Oni su gubili protiv Argentine i Kolumbije (glavni spic jim Falkao) a mi protiv Belgije i Makedonije pa vi procenite kome je teze. Prosle godine usli su medju 8 na juznoafrickom prvenstvu a u grupi su bili prvi i to izpred Urugvaja, kasnijeg sampiona kontinenta. Na SP u Africi igrali su kao ludi pod komandom Bielse i usli su medju 16 ako se ne varam. Nije mi jasno zasto uvek treba pljuvati, protiv Makedonije i ja sam bio ljut kao ris i pomirio sam se sa neodlazkom u Brazil i iskren da budem nisam ni citao vesti o reprezentaciji ovih dana, ali mi ni napamet ne pada da sad kao bojkotujem utakmicu, a pogotovu da se pravim da me repka me zanima, ali ipak to moram u komentaru da napisem kao sto to neki radite. Mislio sam iskreno da cemo biti nikakvi i dobro sam se iznenadio (pozitivno), tako da sada stvarno neznam sta da mislim o timu i Mihi. Brazil je naravno daleko ali bi se u slucaju cudesne pobede u Zagrebu taj isti Brazil jako jako priblizio. Kako god, ostaje nam nada a ja samo zelim da ovako igraju kao danas, a pre svega da budu efikasni kao u drugom poluvremenu. Cestitke na debitantskim golovima, pogotovu (nadam se) buducom prvom spicu, a nadam se da i onaj momak iz Svedske dodje i zabije po koji gol, pa da taj Scepovic konacno prestane da se poziva...sve je vise manje ok, ali on je bas drvo nevidjeno

Ja

pre 11 godina

Jos Subotic,Kuzmanovic i Djurdjic. Raca Petrovic najprijatnije iznenadjenje veceri! Markovic,Sulejmani,Milivojevic,Djuricic i naravno Djordjevic odlicni ostali vrlo solidni.

RRR

pre 11 godina

Damo gol, i onda se povučemo to nam je postao zaštitni znak, živim da vidim jednom da igramo kao Holanđani 4-3-3 pa dali pet ili primili pet a ne ovo nazovi fudbalom što mi igramo!
(Danijel, 14. novembar 2012 20:55)

Ma ne postoji reprezentacija na kugli zemaljskoj koja bi ugodila vama, to je jedino sigurno. Mislim, svima vama ODJEDNOM, da ispuni vase prohteve i zahteve, ovako pojedinacno postoji jedno 300 repki koje ispunjavaju vase uslove..

Nebojša

pre 11 godina

Koliko bodova dobijamo. Nula, znači nebitna utakmica, i dalje smo na istom mestu. Ako pobede Hrvate recimo da ima pomaka, u šta ne verujem.

mihajlo

pre 11 godina

cimer mi je navijac zvezde... odigrao je NA CILE...

1. Misli da TREBA da izgubimo
2. Ako pobedimo, onda je TOLE napravio DOGOVOR SA CILEANCIMA DA NAS PUSTI (?!)

Tole mnogo deluje na navijace Zvezde da cak i u pobedi SRBIJE mora da se vidi Toletovo maslo kao napad na srecu "Srba" i neko namestanje - ovaj put ce srecu Srba izazvati poraz nase reprezentacije :S

U trenutku pisanja, on crveni od besa ispred laptopa dok prati live stream, umesto da bude srecan jer SRBIJA vodi 1:0 ...

Koliko god losa situacija bila, i da cak Tole stvarno toliko ostecuje Zvezdu i da svi njeni problemi Toletovo maslo, smatram da Srbija uvek treba da bude ispred svega i da nikad ne treba zeleti poraz nasim reprezentacijama. Ono je strasno..

Kako da ne...

pre 11 godina

Kad te je Tole doveo na mesto selektora mislio sam da mozemo nesto da uradimo u kvalifikaciama za SP.

Pogotovom u oktobru uverio si me da sam pogresio. Guras igrace Ramadania, to jesu igraci koji ne zasluzuju poziv u rep. kamoli da stoje u startnoj postavi te iste. Ocigledno je, da radis u interesu Toleta i Ramadania.

Rezultati pricaju onu pricu koja se mogla ocekivati. 8 utakmice, 1 pobeda, 2x neresno, 5 izgubljenih uz gol razliku 7:11. I tu te izvlaci rezultat protiv Velsa od 6:1. Inace je razlika katastrofa: 1:10. Na samo dve utakmice smo postigli gol. Vadis Subotica i na kraju i Ivanovica iz tima.

I da veceras pobedimo Cile sa 10:0 nikad mi neces vratiti poverenju u tvoj jadni rad sa reprezentacijom.

PAKUJ KOFERE, ODLAZI I POVEDI TVOG MENTORA TOLETA S TOBOM!!!

Manojlo

pre 11 godina

Bravo momci!!!!!
Odlicno smo odigrali. Filip Djordjevic odusevio!!
Dobri su i Djuricic, Milivojevic, Raca, Tomovic..
Dosta je bilo brukanja.Bice mo jos bolji!

Lažni_car

pre 11 godina

Daj Bože da je Đorđević napadač kakvog tražimo. Ljudi, sve mislim da je on rupa kao i ostali, samo manja ili veća, zavisi kako gledamo. Šćepoviće forsira tatica, a ne verujem da menadžer tu vrši neki veliki uticaj. A za igrače kao što su Radovanović, već ne znam

Oj debeli lade,zasto ljudi rade....€€€

pre 11 godina

koga uopste briga da li vode ili gube ... u Srbiji će da ih gleda 2,000 na stadionu i to ako budu otišli u Niš, Kruševac ili kod mene u Kragujevac. U BG-u bi bilo 600 sa sve 50 redara.

Garbage collector

pre 11 godina

Gledam utakmicu i konačno sam zadovoljan rezultatom.

Ali parole navijača:
Ubi, ubi, ubi šiptara,
J*** ustaše,
...

Kakve crne veze ovo ima sa fudbalom, ima veze sa rasizmom i nekad se zaista zapitam, da li smo mi napravljeni od mržnje.

rekreativac

pre 11 godina

Vermezoviću zahvali se Mihajloviću, što ti je još jedanput poazao kav je igrač ovaj Šćepović. Dečko stvarno nema šta da traži na derbiju. Može čovek da promaši gol, ali ovaj nema pojima da šutne loptu. Pa se pitam koliko je godina potrebno da čovek nauči da šutne loptu. Izvinite ovaj trenira fudbal od detinjstva.
Što se tiče reprezentacije u prvom poluvremenu, ovaj tim je neuigran. Takođe kao i protiv belgije igrali smo prvih 15 minuta. Ozbiljna reprezentacija nema šta da trži na bilo kom takmičenju ako će da igraju samo 15 min.

nikola

pre 11 godina

vise me brine ovaj gol chile-a nego sto me raduju nasa tri - jeste videli kako je odbrana kiksirala? a njemu subotic greje klupu (ne sad, na prethodnim utakmicama)...

uzas

pre 11 godina

Ovo je jos gori epilog.Sad ce Ovaj da zove iste ove ŠNJ igrace i za kvalifikacije,ima da nas osramote jos vise...E Cile,Cile...zar nisi mogao ovo da dobijes...

Fernando Morientes

pre 11 godina

Ooooo majko moja mila evo doceka i to da nam kapiten bude onaj Petrovic ju ju na sta smo mi spali,hahah cuj ovog dole Petrovic bolji od Kuzmanovica i Kacara hahhahah decko dodji sebi kad vec nemas kome i ne lupaj gluposti.

Strasno boli sve ovo...

pre 11 godina

Znaci, cim sam video sastav ekipe i Scepovica na centru, promenio sam kanal!Ovo je nevidjena sramota sta se radi kod nas!

vladimir_natal_petkovic

pre 11 godina

fazit prvog poluvremena: srbija ne trenira vise slobodne udarce u kazneni prostor!!!!( jedan od dva najajca oruzija sto je srbija imala u proslosti)
igra se uglavnom gore po levoj strani a asistent gola sulejmani uglavnom trckara i srbija ne zeli da gradi akcije po desnoj strani..umesto ravnoteza i pokusaja levo i desno da se igra ..zakon od prve utakmice u kvalifikacijama do veceranjih prvih 45 minuta je leva strana aka lazar markovic!! providno je to i imam utisak da ce mihajlovic da bude kaznjen ako ne promeni taj vazan segment ..za sada "preporucujem" dajem raci petrovicu koji gle cuda veznjak je a tera loptu napred a ne nazad..pas u dubljinu prema krilu je nesto sto sam zadnji put video kod dejana stankovica.. protiv sam njegove kritike od meca sa svedjanima jer definitivno je igrac koji je najvise napredovao u formi od kada je mihajlovic trener tako da nebi trebalo biti diskusije dali raca mora ili ne mora da igra..nadam se dobrom drugom poluvremenu i pobedu nasih...

pozz

EUbalkanac

pre 11 godina

(Српкиња, 14. novembar
Točno je da je Sulejmanijev otac goranac i da mu je majka iz Zagreba ali je krivo da mu je majka srpkinja. Ona je isto goranka i to je 120% točno. Što se pjevanja himne tiče potpuno si u pravu. Sigurno ju je pjevao i kad to nitko nije tražio. Naime goranci su uvijek bili lojalni državi u kojoj žive i to iz uvjerenja, a ne iz nekog interesa. Nije neobično da npr. on pjeva srpsku himnu ,a njegov ujak hrvatsku. Kada bi sve manjine bile kao goranci na Balkanu nebi bilo problema.

Šćepakadabra

pre 11 godina

Vidim da ima dosta navijača po komentarima iz onog kluba koji moli Vladu za pomoć da ga iščupa od decenijskog lopovluka. Medjutim Šćepakadabra, će sve lepo objasniti u derbiju.

Chana

pre 11 godina

ŠOK ZA SRPSKI ORGANIZAM...
MLADI LJUDI, MALO OVAKO, MALO ONAKO, TALENTA IMA, ORGANIZACIJE NEMA !
MISLIM - FUDBALSKE ORGANIZACIJE...
USTVARI, IMA JE ALI SE MORA DRUGAČIJE OKARAKTERISATI, ALI TOLE BI ONDA TO PEVUŠIO, A NEMA SMISLA DA GA NAVODIM NA PESMU U OVE SITNE SATE...
ČILEANCI - SMEŠNI, NAROČITO ONAJ PAPAK ŠTO JE ISKLJUČEN !
ODOH DA SPAVAM, FUDBALSKA NACIJO...

Грађанин Кејн

pre 11 godina

Србија је још једном показала да је најбоља када је најмаље потребно.

DOKLE

pre 11 godina

Pa ne Lazare, zasto to? Zar ne znas da treba da izgubimo da bi nastavili pljuvanje Mihajlovica jer je jedan Sinisa Mihajlovic iznad reprezentacije!?

CCC..

Petar

pre 11 godina

Ovo je najgore što se moglo desiti jer Mihajlović će sada imati priču koja glasi "Eto dobili smo Čile uvjerljivo, napredujemo, pobjeđujemo" a svi znamo da već sada debelo zaostajemo u kvalifikacijama za SP i da nemamo igru.

Ovaj rezultat je slučajnost.

Bilo bi bolje da je 3-0 za Čile tako da ovaj konačno shvati da treba da ode. A imena ko što su Nemanja Vidić i Bojan Krkić da ne igraju za našu Srbiju govori sve. Takva dva igrača da nemamo, nevjerovatno. Te nemaš trenera, te nemaš dva odlična igrača kojima je itekako mjesto u reprezentaciji Srbije. Valjda će biti bolje.

eee

pre 11 godina

Rezulatat ne zavisi od nas! Prosto, mi smo postali reprezentacija koja igra na kontru! I od naseg protivnika zavisi koliko cemo golova postici! Ovo je najgora igra koju mozemo pozeleti! A nekada su nas zvali "Evropskim Brazilcima"! Strasno! Sta ocekivati kada u selekciji imamo cak 6 igraca koji igraju na poziciji "zadnjeg veznog"! Nikako ne mogu biti zadovoljan takvom postavkom igre, mislio sam da cemo se nadigravati ili diktirati tempo utakmice! Mozda se nekome svidja ovakva igra, ali meni ne...

fudbalske markale

pre 11 godina

Ovo je namesteno,vidi se iz aviona da je Tole platio ovima da opustemo igraju...u vise navrata su u napadu umesto da sutnu vracali pas na stranu...? ma odmah mi je bilo sumnjivo da ide direktan prenos na javnom servisu,kao fol za glupi narod,cccc...setite se samo nemoci protiv makedonaca a kao sad razbili chile....

www.fifa.com/worldcup2038/europe/not_qulified/serbia.eado?pjong602222

pre 11 godina

A vidi da ti kažem ladno sam zaboravio na ovu tekmu, a sad čujem da nam je stigao špic iz druge francuske lige, mada je ta liga jača od naše li superiška lige, doduše ovaj Markec dečko može biti nešto za ubuduće... tako da bilo što bilo... bar se nadam da smo sa ova tri osvojena boda u gostima popravili šanse za plasman na Mondijal???

rodjak sa sela

pre 11 godina

... a i chileanci nisu pobedili zadnje 5 i to od slabijih od nas :) ma nek ide zivot ,kakvi nam vode fudbal u celini dobro je da su imali kinte do chilea napred SRBIJA

Mladja

pre 11 godina

Hrvatska-Srbija 4-0 u najavi..Losi smo da losiji ne mozemo biti..tuzan sma pored ovakvog sramotnog izdanja nazalost...Doziveli smo da su sve komsije bolje od nas u fudbalu

vic decenije

pre 11 godina

strasan vic-raca petrovic i scepovic,jos u istoj ekipi,hahahaha,opasan je ovaj mihajlovic,sto on ume da nasmeje coveka,samo nastasic fali pa da nadmasi i dzeri luisa...

Bane i Aco zašto ste tu???

pre 11 godina

Kad sam video sastav tima na početku mogu samo reći da neću da budem magarac i da gledam.. Šćepovića.. Maksimovića.. Petrovića.. Djuričića..
Pa ovaj samozvani trener i njegovi sponzori nek se nose.. pa vidim i koliko je gledalaca došlo da nas gleda .. mogu da pobede i 10 : 0 ja im više ne verujem..
kada budu igrali najbolji .. možda

Roy7

pre 11 godina

Brkic,Ivanovic,Subotic,Nastasic,Kolarov,Petrovic,Tadic,Markovic,Djuricic,DJURDJIC i Djordjevic... Rezerve:Stojkovic,Tomovic,Bisevac,Rukavina,Matic(ako hoce da se vrati),Milivojevic,Sulejmani,Ignjovski i nzm jos ko bi mogao

Djox

pre 11 godina

Secate se Racinog driblinga u svom sesnaestercu protiv Svaba? Ja sam se tad o'ladio. I njegove igre za Partizan. Nisam siguran, ali mislim da covek nema poraz u derbijima, a odigrao ih je prilicno. Isto tako kod Antare je bio nezamenljiv, a zna se kako smo igrali tad. Ne moze sve to da bude slucajnost.

Diler

pre 11 godina

Ok,ovu godinu ste zavrsili pobjedom. Novu cete otvorit porazom. Ono sto me sad zanima- jeste se sad ponadali da jos nije sve gotovo,da zapravo samo niste imali srece ili da 'tek sad pocinjete ozbiljno'? Hehe

Awaw

pre 11 godina

Bruka. Iz meca u mec kad vidim ko je u prvoj postavi sve se vise iznerviram. Niko drugi ne radi ono sto radi Srbija sa svojim najboljim igracima...Daj Boze da Hrvatska da petardu u Beogradu.

Djo Lee

pre 11 godina

Mozete pricati sta hocete, ali Petrovic je veceras bio jedan od boljih na terenu, i zasluzuje da igra prvu postavu u reprezentaciji, jer realno boljih od njega nemamo na zadnjem veznom :D Kuzmanovic treba da se vrati u repku obavezno, Djordjevic je bio odlican vcrs i samo neka nastavi ovako, pa bi prva postava po meni trebala da izgleda ovako...

Brkic
Ivanovic Subotic Nastasic Kolarov
Kuzmanovic Petrovic
Sulejmani Tadic L. Markovic
Djordjevic

Dado

pre 11 godina

eee@ ne svidja ti se igra na kontre. Na taj nacin Grcka je postala sampion Evrope, jedna Borrusia Dortmund na taj nacin je igrala protiv Reala i Citya pa znamo kako su prosli, tako da ne pricaj gluposti molim te.

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Raca Petrovic je extra igrac ! Decko ima pregled igre,dobar pas,fino odradjuje posao u odbrani ! Decko nikada,ali nikada nije napravio neku gresku zbog koje je Partizan ili reprezentacija dozivela poraz ! Jedino zbog cega mogu da ga mrze to je zbog onog gola u derbiju sa 30 metara i to je to !

Simka

pre 11 godina

Sve je ovo nebitno, jer kad pocnu ponovo kvalifikacije, u sastav ce Mijailovic, Nastasic, Bisevac i Djuricic u napad...zato sto smo ovce, i naivni...

Al onaj Mihajlovic, radi sta hoce, mlati lovu, prodaje igrace, uzima procenat bre...svoj covek, grize, otima...jer je podkovan, mudr - nepogodan.

Nista mu nemozemo!

cofi

pre 11 godina

Ne volim teorije zavere ali meni ovo smrdi,svako ko govori da smo igrali kvalitetno neka ponovo pogleda neki snimak ako je u mogucnosti.Imam osecaj da su hteli da nas kupe ovom utakmicom a ne da se iskupe.Gledao sam kvalifikacije za SP koje su igrali cileanci,ova njihova igra juce bila smesna.Argentina sa Iguainom Mesijem te Aguerom i Di Mariom nisu mogli da naprave pravu sansu u njihovom sesnaestercu a juce se Scepovic bukvalno setao u sesnaestercu samo sto poklone nije znao da iskoristi.Bilo je ocigledno da su nas pustali.Voleo bih da se varam.

nekko

pre 11 godina

Od 138 komentara, bar u 100 se pomilje fantasticna igra Scepovica. Mislite o tome Gospodine Mihajlovicu.
(Srdjan, 14. novembar 2012 23:53)
vidi,Miha procitao tvoj komentar i jako se potresao.Nemoj da si tako surov,daj mu sansu

dzaja

pre 11 godina

Sta pricate bre vi !? Kakvo pustanje, kakvo namestanje? Cile ima 5 poraza u zadnjih PET utakmica, njihov selektor je dobio otkaz posle utakmice, razmislite malo o tome..

vladimir_natal_petkovic

pre 11 godina

samo ljudi koji ne prate karijeru race petrovica su iznenadjeni ..kao sto su nekoliko ljudi ovdje napisali ne pamti se greska ili kiks tog igraca u dresu repke..njegova mana je sto je spor i sto puno puta nije mogo da zaustavi protivnika na sredini terena ali uglavnom je igrao sasvim korektno.kod antica je bio standardan clan, je jedne reprezentacije bio koja je bila uspesna.od utakmice sa svedskom on igra konstantno na dobrom nivou u klubu ,sinoc je igro sa milivojevicem kao zadnji vezni sto je dobro islo ali bi ipak stavio pored njega kuzmanovica jer su nosili uspesne kvalifikacije na ramenima za SP 2010..iako kuzman igra katastrofalno lose dobio je sansu u zadnjem kolu za stuttgart gde je odigrao ne primetno ali korektno..nadam se da ce mihajlovic da procita ovo i da se mani decurlije tipa mijajlovica i scepovica koji nisu na nivou za A tim.nama nebi skodila prijateljska tekma u februaru mesecu gde ima termina da se ovih 11 ( samo bez milovojevica zato kuzman i napad scepovic raus djordjevic unutra)uigra jos malo ..bilo kako bilo sve osim poraza u martu u etnicko najcistijoj drzavi evrope bi bilo pozitivno iznenadnjenje.

pozz

petogodisnjak

pre 11 godina

Stalno pominjete kako treba da igra ovaj i onaj..pa igrali su vec i gde smo to stigli?!
Verujem da svi poznajete fudbal..toliko da ima 22 igraca na terenu i skoro svi trce za loptom!
Mene bi bilo sramota da komentarisem materiju u koju se ne razumem.

Pe11e

pre 11 godina

Da, slazem se, bolje pobedjivati u prijateljskim nego u kvalifikacionim utakmicama. I naravno nisam gledao utakmicu (pazi kad a nisam znao da se igra danas), a kad gledam krstim se i nogama i govorim sebi kako ih vise necu gledati.

slobinator

pre 11 godina

jaka stvar.dobili nebitnu utakmicu protiv grupe nezainteresovanih fudbalera na turističkom proputovanju kroz evropu.važno je ono što pokazuje tabela naše grupe gde stoji da je bitka za brazil praktično izgubljena.sinošnja utakmica ne može promeniti činjenicu da je mihajlović diletant koji je potpuno premetio atmosferu u reprenzetaciji odrekavši se usluga mnogih odličnih fudbalera sa kojima bi se sigurno domogli barem baraža za svetsko prvenstvo.

Soko

pre 11 godina

Citajuc komentare moram da se prisetim sta se pisalo o Filipu Dordevicu kad je imao 22 godine takode o Radoslavu Petrovicu i utvrdim cistom statistiko da nista ne postoji gluplje od navijaca. Sad ste navalili na Scepovica kog stvarno nemogu da procenim po fudbalskoj vrednosti ali navijacka statitika mi govorida ce biti odlican fudbaler.

Srpski fudbal je odavno umro... Sad se igramo menadzera ;)

pre 11 godina

Sve je ovo nebitno, jer kad pocnu ponovo kvalifikacije, u sastav ce Mijailovic, Nastasic, Bisevac i Djuricic u napad...zato sto smo ovce, i naivni...

Al onaj Mihajlovic, radi sta hoce, mlati lovu, prodaje igrace, uzima procenat bre...svoj covek, grize, otima...jer je podkovan, mudr - nepogodan.

Nista mu nemozemo!
(Simka, 15. novembar 2012 09:24)

Sine, nije to Mihajlovic :)

BgHQ

pre 11 godina

Divim se Banetu i Kolarovu kako nalaze motiv da igraju za ovako rastimovanu ekipu sa Toletom i Mihom na celu,priznajem da sam na njihovom mestu davno bih odustao.

Diler

pre 11 godina

Ok,ovu godinu ste zavrsili pobjedom. Novu cete otvorit porazom. Ono sto me sad zanima- jeste se sad ponadali da jos nije sve gotovo,da zapravo samo niste imali srece ili da 'tek sad pocinjete ozbiljno'? Hehe

Fernando Morientes

pre 11 godina

Ooooo majko moja mila evo doceka i to da nam kapiten bude onaj Petrovic ju ju na sta smo mi spali,hahah cuj ovog dole Petrovic bolji od Kuzmanovica i Kacara hahhahah decko dodji sebi kad vec nemas kome i ne lupaj gluposti.

markonie

pre 11 godina

a joj kako mi dajemo golove...ovaj Djuricic ne ume da sutne loptu kako treba!!vec ne znam koji put..ovaj gol sto je dao-ne zna ni on kako je uspeo...ovi cileanci su rupa nevidjena..steta sto smo mi operisani od napada,inace bi im dali vec 7,8komada..al najgore sto ce sad da nastane euforija wooooow dobili smo cile,razbili ih..najjaci smo,mihailovic gazi...more bre,napusti kormilo i spasi nas bruke od hrvata!!!!

Mladja

pre 11 godina

Hrvatska-Srbija 4-0 u najavi..Losi smo da losiji ne mozemo biti..tuzan sma pored ovakvog sramotnog izdanja nazalost...Doziveli smo da su sve komsije bolje od nas u fudbalu

rodjak sa sela

pre 11 godina

... a i chileanci nisu pobedili zadnje 5 i to od slabijih od nas :) ma nek ide zivot ,kakvi nam vode fudbal u celini dobro je da su imali kinte do chilea napred SRBIJA

Konstantin

pre 11 godina

Hrvatska-Srbija 4-0 u najavi..Losi smo da losiji ne mozemo biti..tuzan sma pored ovakvog sramotnog izdanja nazalost...Doziveli smo da su sve komsije bolje od nas u fudbalu
(Mladja, 14. novembar 2012 21:59)
Mladjo pogresio si u kucanju sad cu ja da ispravim Hrvatska-Srbija 0:4
Nema veze bicete bolji nekad u gadjanju glinenih golubova

Petar

pre 11 godina

Ovo je najgore što se moglo desiti jer Mihajlović će sada imati priču koja glasi "Eto dobili smo Čile uvjerljivo, napredujemo, pobjeđujemo" a svi znamo da već sada debelo zaostajemo u kvalifikacijama za SP i da nemamo igru.

Ovaj rezultat je slučajnost.

Bilo bi bolje da je 3-0 za Čile tako da ovaj konačno shvati da treba da ode. A imena ko što su Nemanja Vidić i Bojan Krkić da ne igraju za našu Srbiju govori sve. Takva dva igrača da nemamo, nevjerovatno. Te nemaš trenera, te nemaš dva odlična igrača kojima je itekako mjesto u reprezentaciji Srbije. Valjda će biti bolje.

gabriel-BL

pre 11 godina

samo da vam kazem da se ne lozite na sve ovo...Mihajlovic nije glup,dugo je razmisljao i odabrao upravo Chile znajuci da njih moramo dobiti jer su trenutno jedini koji s daleko vece kante od nas,a to je sve uradio da dobije na vremenu...sama igra i treci gol kada golman Cilea sam skrece loptuu gol sve govori...ustvari,svi ste gledali...sve je jasno,zivi bili pa sacekali sledecu kvalifikacionu utakmicu sa Mihajlovicem

Awaw

pre 11 godina

Bruka. Iz meca u mec kad vidim ko je u prvoj postavi sve se vise iznerviram. Niko drugi ne radi ono sto radi Srbija sa svojim najboljim igracima...Daj Boze da Hrvatska da petardu u Beogradu.

Šćepakadabra

pre 11 godina

Vidim da ima dosta navijača po komentarima iz onog kluba koji moli Vladu za pomoć da ga iščupa od decenijskog lopovluka. Medjutim Šćepakadabra, će sve lepo objasniti u derbiju.

Roy7

pre 11 godina

Brkic,Ivanovic,Subotic,Nastasic,Kolarov,Petrovic,Tadic,Markovic,Djuricic,DJURDJIC i Djordjevic... Rezerve:Stojkovic,Tomovic,Bisevac,Rukavina,Matic(ako hoce da se vrati),Milivojevic,Sulejmani,Ignjovski i nzm jos ko bi mogao

Vlado

pre 11 godina

Veceras sno vidjeli zasto je Srbija prosjecna reprezentacija. Pri svakom vodjsvu ona se povlaci, veceras Cile dobija igraca manje, Srbija vodi 3-0 i umjesto da kao svaka reprezentacija protivniku uvali eventualno jos koji gol ona se kukavicki povlaci.

fudbalske markale

pre 11 godina

Ovo je namesteno,vidi se iz aviona da je Tole platio ovima da opustemo igraju...u vise navrata su u napadu umesto da sutnu vracali pas na stranu...? ma odmah mi je bilo sumnjivo da ide direktan prenos na javnom servisu,kao fol za glupi narod,cccc...setite se samo nemoci protiv makedonaca a kao sad razbili chile....

Huan Pablo Don Fernando

pre 11 godina

crni cileanci da znaju od koga su primili tri gola batalili bi fudbal ej bre koji scepovic koji lomic,rikavina,milivojevic radovanovic dno dna...

vic decenije

pre 11 godina

strasan vic-raca petrovic i scepovic,jos u istoj ekipi,hahahaha,opasan je ovaj mihajlovic,sto on ume da nasmeje coveka,samo nastasic fali pa da nadmasi i dzeri luisa...

sofronije

pre 11 godina

Smireno, stalozeno, precizno, hrabro, odlucno - Raca Petrovic, pravi igrac sredine terena ili menadzerski "central midfielder".
To sto ga ne gotivi deo nacije razumljivo je iz svima znanih razloga. Neki ce uvek biti obojeni pogresnim bojama, cak i kada igra reprezentacija.
Komentar na nase navijace je ___ odes u inostranstvo i srozes se ljudski. Ljudi ne idite van :)

Chana

pre 11 godina

ŠOK ZA SRPSKI ORGANIZAM...
MLADI LJUDI, MALO OVAKO, MALO ONAKO, TALENTA IMA, ORGANIZACIJE NEMA !
MISLIM - FUDBALSKE ORGANIZACIJE...
USTVARI, IMA JE ALI SE MORA DRUGAČIJE OKARAKTERISATI, ALI TOLE BI ONDA TO PEVUŠIO, A NEMA SMISLA DA GA NAVODIM NA PESMU U OVE SITNE SATE...
ČILEANCI - SMEŠNI, NAROČITO ONAJ PAPAK ŠTO JE ISKLJUČEN !
ODOH DA SPAVAM, FUDBALSKA NACIJO...

Ponosan Srbin koji ne peva ubi,zakolji!

pre 11 godina

Zbog ovog sramnog skandiranja treba Reprezentaciji Srbije da se zabrani prisustvo publike na jedno 3-4 godine.Mozda se tako nesto i promeni.Mozda.

Bane i Aco zašto ste tu???

pre 11 godina

Kad sam video sastav tima na početku mogu samo reći da neću da budem magarac i da gledam.. Šćepovića.. Maksimovića.. Petrovića.. Djuričića..
Pa ovaj samozvani trener i njegovi sponzori nek se nose.. pa vidim i koliko je gledalaca došlo da nas gleda .. mogu da pobede i 10 : 0 ja im više ne verujem..
kada budu igrali najbolji .. možda

RRR

pre 11 godina

Damo gol, i onda se povučemo to nam je postao zaštitni znak, živim da vidim jednom da igramo kao Holanđani 4-3-3 pa dali pet ili primili pet a ne ovo nazovi fudbalom što mi igramo!
(Danijel, 14. novembar 2012 20:55)

Ma ne postoji reprezentacija na kugli zemaljskoj koja bi ugodila vama, to je jedino sigurno. Mislim, svima vama ODJEDNOM, da ispuni vase prohteve i zahteve, ovako pojedinacno postoji jedno 300 repki koje ispunjavaju vase uslove..

Kako da ne...

pre 11 godina

Kad te je Tole doveo na mesto selektora mislio sam da mozemo nesto da uradimo u kvalifikaciama za SP.

Pogotovom u oktobru uverio si me da sam pogresio. Guras igrace Ramadania, to jesu igraci koji ne zasluzuju poziv u rep. kamoli da stoje u startnoj postavi te iste. Ocigledno je, da radis u interesu Toleta i Ramadania.

Rezultati pricaju onu pricu koja se mogla ocekivati. 8 utakmice, 1 pobeda, 2x neresno, 5 izgubljenih uz gol razliku 7:11. I tu te izvlaci rezultat protiv Velsa od 6:1. Inace je razlika katastrofa: 1:10. Na samo dve utakmice smo postigli gol. Vadis Subotica i na kraju i Ivanovica iz tima.

I da veceras pobedimo Cile sa 10:0 nikad mi neces vratiti poverenju u tvoj jadni rad sa reprezentacijom.

PAKUJ KOFERE, ODLAZI I POVEDI TVOG MENTORA TOLETA S TOBOM!!!

Manojlo

pre 11 godina

Bravo momci!!!!!
Odlicno smo odigrali. Filip Djordjevic odusevio!!
Dobri su i Djuricic, Milivojevic, Raca, Tomovic..
Dosta je bilo brukanja.Bice mo jos bolji!

Max

pre 11 godina

Brkic, Ivanovic, Subotic, Nastasic,Kolarov, Ignjovski, Milivojevic, Tosic, Markovic, Tadic, Djordjevic.

Djuricic kao izmena dok ne nauci da sutne loptu.
Milivojevic i Raca iznenadjenje i to vrlo prijatno.
Filip Djordjevic PRAVI spic.
Markec rodjen za kontre al ne mogu ovi nasi da ga stignu :D
Sve u svemu nije lose, ali morace neke izmene iz kvalifikacija, dosli su neki novi klinci...
Djurdjica pozvati mozda sa Djordjevicem napravi cudo!

Bojan

pre 11 godina

Neka priča ko šta hoće Radosav Petrović je doktor fudbala za Ignjovskog, Fejsu i Srđana Mijailovića.Svi konkurišu za odprilike istu poziciju.

Stefan

pre 11 godina

Mihajlovicu,da li vidis da smo ostali bez Brazila zbog tvog forsiranja Scepovica i Lekica?Da li vidis kako igra Djordjevic i Djuricic kad je na svojoj prirodnoj poziciji?Mislis li isto sto i ja,da bi Djordjevic i Djurdjic u napadu sa Tadicem i Djuricicem u sredini razbili Belgiju i Makedoniju?Pa sve i da primimo 2 gola jer drzis Subotica na klupi dali bi im 3!I ti ces i dalje po svome,zato ti zeli cijela Srbija da odes sto prije.

Marko Todorovic

pre 11 godina

Nisam bas najzadovoljniji igrom ali tri boda su tri boda. Sa ova tri boda cemo se gotovo sigurno plasirati na svetsko prvenstvo u Brazilu 2016-te godine...

mihajlo

pre 11 godina

cimer mi je navijac zvezde... odigrao je NA CILE...

1. Misli da TREBA da izgubimo
2. Ako pobedimo, onda je TOLE napravio DOGOVOR SA CILEANCIMA DA NAS PUSTI (?!)

Tole mnogo deluje na navijace Zvezde da cak i u pobedi SRBIJE mora da se vidi Toletovo maslo kao napad na srecu "Srba" i neko namestanje - ovaj put ce srecu Srba izazvati poraz nase reprezentacije :S

U trenutku pisanja, on crveni od besa ispred laptopa dok prati live stream, umesto da bude srecan jer SRBIJA vodi 1:0 ...

Koliko god losa situacija bila, i da cak Tole stvarno toliko ostecuje Zvezdu i da svi njeni problemi Toletovo maslo, smatram da Srbija uvek treba da bude ispred svega i da nikad ne treba zeleti poraz nasim reprezentacijama. Ono je strasno..

Oj debeli lade,zasto ljudi rade....€€€

pre 11 godina

koga uopste briga da li vode ili gube ... u Srbiji će da ih gleda 2,000 na stadionu i to ako budu otišli u Niš, Kruševac ili kod mene u Kragujevac. U BG-u bi bilo 600 sa sve 50 redara.

eee

pre 11 godina

Rezulatat ne zavisi od nas! Prosto, mi smo postali reprezentacija koja igra na kontru! I od naseg protivnika zavisi koliko cemo golova postici! Ovo je najgora igra koju mozemo pozeleti! A nekada su nas zvali "Evropskim Brazilcima"! Strasno! Sta ocekivati kada u selekciji imamo cak 6 igraca koji igraju na poziciji "zadnjeg veznog"! Nikako ne mogu biti zadovoljan takvom postavkom igre, mislio sam da cemo se nadigravati ili diktirati tempo utakmice! Mozda se nekome svidja ovakva igra, ali meni ne...

Danijel

pre 11 godina

Damo gol, i onda se povučemo to nam je postao zaštitni znak, živim da vidim jednom da igramo kao Holanđani 4-3-3 pa dali pet ili primili pet a ne ovo nazovi fudbalom što mi igramo!

Garbage collector

pre 11 godina

Gledam utakmicu i konačno sam zadovoljan rezultatom.

Ali parole navijača:
Ubi, ubi, ubi šiptara,
J*** ustaše,
...

Kakve crne veze ovo ima sa fudbalom, ima veze sa rasizmom i nekad se zaista zapitam, da li smo mi napravljeni od mržnje.

Српкиња

pre 11 godina

jel pevao himnu SULEJMANI??
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (s, 14. novembar 2012 20:26)
А zašto je ne bi pjevao? Mikijev tata je Goranac, a mama mu je Srpkinja iz Zagreba. On je pjevao himnu i kada to niko od fudbalera nije tražio.
I više ga volim od svih 100% Srba u reprezentaciji koji ne daju 100% svojih mogućnosti.

uzas

pre 11 godina

Ovo je jos gori epilog.Sad ce Ovaj da zove iste ove ŠNJ igrace i za kvalifikacije,ima da nas osramote jos vise...E Cile,Cile...zar nisi mogao ovo da dobijes...

Deki

pre 11 godina

Mene je danas Srbija iznenadila kvalitetnom igrom.Ova postava je čak bolje igrala od one iz kvalifikacija.To da je Čile rupa je smešno.Ljudi su grizli svo vreme i više trčali od nas.Raca je stvarno bio dobar.Njega su čak pljuvali i grobari dok je bio u Partizanu a kada ga je Antić pozvao u reprezenzaciju,stalno je kružila priča da bi se prodao što je on danas dokazao da nema veze!Ja stvarno ne pamtim da je Raca imao nekakve velike kikseve?Šta onda da kažemo za Miljkovića? Antić je svojevremeno rekao da Raca ima nešto u svojoj igri što nema veliki broj fudbalera.Šćepović je stvarno slab.Ajde što maši,nego ne podnosim fudbalere koji ne trče mnogo.Ostali su svi bili korektni.Stvarno ima potencijala u ovim igračima ali da li će to biti dovoljno za Brazil,teško je reći!

realno

pre 11 godina

Sada ce da krenu izjave tipa da smo na pravom kursu, poverenje u Mihajlovica, pravimo tim za 2018. Bolje da smo izgubili pa da cistimo one koji su nas dovde doveli...Ovako im je ova lazna pobeda dunula vetar u posrnula jedra...

zoran fr

pre 11 godina

ma i 10 da ste dali-DZABA STE KRECILI
mihajlovicu daj ostavku da te po dobru ovaj narod zapamti,a i da spasis srpski fudbal ako se spasti moze

www.fifa.com/worldcup2038/europe/not_qulified/serbia.eado?pjong602222

pre 11 godina

A vidi da ti kažem ladno sam zaboravio na ovu tekmu, a sad čujem da nam je stigao špic iz druge francuske lige, mada je ta liga jača od naše li superiška lige, doduše ovaj Markec dečko može biti nešto za ubuduće... tako da bilo što bilo... bar se nadam da smo sa ova tri osvojena boda u gostima popravili šanse za plasman na Mondijal???

Strasno boli sve ovo...

pre 11 godina

Znaci, cim sam video sastav ekipe i Scepovica na centru, promenio sam kanal!Ovo je nevidjena sramota sta se radi kod nas!

DOKLE

pre 11 godina

Pa ne Lazare, zasto to? Zar ne znas da treba da izgubimo da bi nastavili pljuvanje Mihajlovica jer je jedan Sinisa Mihajlovic iznad reprezentacije!?

CCC..

deki

pre 11 godina

Eto sta znaci kad igra neko ko zna, ne treba mu milion sansi da ga zavuce... Asistencija i gol za 15 min.. Ako budu igrali najbolji(Subotic, Kuzmanovic, Kacar, Jankovic, Matic, Krasic, Tosic, Tadic... ) pa i da se nadamo, ovako tesko...

J.D.Aleksandar

pre 11 godina

Raca Petrovic je extra igrac ! Decko ima pregled igre,dobar pas,fino odradjuje posao u odbrani ! Decko nikada,ali nikada nije napravio neku gresku zbog koje je Partizan ili reprezentacija dozivela poraz ! Jedino zbog cega mogu da ga mrze to je zbog onog gola u derbiju sa 30 metara i to je to !

Ker

pre 11 godina

Još jedan dokaz da je Šćepakadabra bolji od Radamela. Jeste da Radamel daje mnogo golova, ali Šćepakdabra može nešto što Radamel nikad neće moći, a to je da nasmeje publiku svojim sjajnim potezima.

@ s

pre 11 godina

@ s

Da imalo pratiš reprezentaciju kao što očito ne pratiš znao bi da je Sulejmani uvek pevao himnu.
A da, zaboravio sam, takvi kao ti koji ne prate nešto se obično nađu kao prvi da kritikuju i da se podsmevaju.

Lažni_car

pre 11 godina

Daj Bože da je Đorđević napadač kakvog tražimo. Ljudi, sve mislim da je on rupa kao i ostali, samo manja ili veća, zavisi kako gledamo. Šćepoviće forsira tatica, a ne verujem da menadžer tu vrši neki veliki uticaj. A za igrače kao što su Radovanović, već ne znam

Djox

pre 11 godina

Secate se Racinog driblinga u svom sesnaestercu protiv Svaba? Ja sam se tad o'ladio. I njegove igre za Partizan. Nisam siguran, ali mislim da covek nema poraz u derbijima, a odigrao ih je prilicno. Isto tako kod Antare je bio nezamenljiv, a zna se kako smo igrali tad. Ne moze sve to da bude slucajnost.

Nenad rs

pre 11 godina

Sve nekako se može svariti ali Šćepović je totalni antitalent,čovjek puca po golu u iz izgledne prilike fula deset metara preko gola.Stvarno nevjerovatno da je čovjek u reprezentaciji.

Nebojša

pre 11 godina

Koliko bodova dobijamo. Nula, znači nebitna utakmica, i dalje smo na istom mestu. Ako pobede Hrvate recimo da ima pomaka, u šta ne verujem.

gotove su nase kvalifikacije

pre 11 godina

Kad se igra prijateljska "momci kidaju", a kad se igra za plasman na SP2014 onda nista.

Sad je kasno za novi pocetak

majstor fudbala scepovic

pre 11 godina

da se srbija nalazi negde izmedju paragvaja i bolivije, ovo bi bila izuzetno vazna 3 boda u borbi za plasman na svetsko prvenstvo!

oki

pre 11 godina

Djordjevic za 15 minuta gol i asistencija...ali mogu da se kladim da nece biti ni rezerva u prvoj zvanicnoj utkmici vec ce Miha da ceka novu prijateljsku ne bi li ga testirao...

nikola

pre 11 godina

vise me brine ovaj gol chile-a nego sto me raduju nasa tri - jeste videli kako je odbrana kiksirala? a njemu subotic greje klupu (ne sad, na prethodnim utakmicama)...

Dado

pre 11 godina

Vidim neko ovde provaljuje kako Cile jedini veca rupa od nas. Pa dragi gospodine Cile je 21 na fifa rang listi, a mi 20 pozicija iza njih. Cile je jos sasvim u igri za Brazil u svojim kvalifikacijama koje nisu nimalo naivne. Jesu doduse u manjoj krizi, ali i mi smo. Oni su gubili protiv Argentine i Kolumbije (glavni spic jim Falkao) a mi protiv Belgije i Makedonije pa vi procenite kome je teze. Prosle godine usli su medju 8 na juznoafrickom prvenstvu a u grupi su bili prvi i to izpred Urugvaja, kasnijeg sampiona kontinenta. Na SP u Africi igrali su kao ludi pod komandom Bielse i usli su medju 16 ako se ne varam. Nije mi jasno zasto uvek treba pljuvati, protiv Makedonije i ja sam bio ljut kao ris i pomirio sam se sa neodlazkom u Brazil i iskren da budem nisam ni citao vesti o reprezentaciji ovih dana, ali mi ni napamet ne pada da sad kao bojkotujem utakmicu, a pogotovu da se pravim da me repka me zanima, ali ipak to moram u komentaru da napisem kao sto to neki radite. Mislio sam iskreno da cemo biti nikakvi i dobro sam se iznenadio (pozitivno), tako da sada stvarno neznam sta da mislim o timu i Mihi. Brazil je naravno daleko ali bi se u slucaju cudesne pobede u Zagrebu taj isti Brazil jako jako priblizio. Kako god, ostaje nam nada a ja samo zelim da ovako igraju kao danas, a pre svega da budu efikasni kao u drugom poluvremenu. Cestitke na debitantskim golovima, pogotovu (nadam se) buducom prvom spicu, a nadam se da i onaj momak iz Svedske dodje i zabije po koji gol, pa da taj Scepovic konacno prestane da se poziva...sve je vise manje ok, ali on je bas drvo nevidjeno

blokovi

pre 11 godina

nije pametno po ovoj utakmici zasnivati misljenje,cileanci su bili totalno nezainteresovani,pa maksimovic,tomovic,lomic i rukavina su izgledali kao solidni igraci...

Walter83

pre 11 godina

Najvece iznenadjenje veceri - Radosav Petrovic...Iskreno,mnogo nam je falio neko sa sigurnom pasovima i posedom lopti na sredini...Iznenadjujuce je dobro odigrao..Inace Djordjevic i Djurdjic obavezno u reprezentaciju a scepovic molim napolje..Decko ne zna loptu da sutne..
(Barcaboy, 14. novembar 2012 21:49

Zaista ne znam zasto se cudis Petrovicevim igrama, pa covek je dobro igrao i pre ove utakmice za reprezentaciju, odjednom se izgubio, valjda zato sto je menjao klub. Najveca mana mu je sto je stvarno jako spor u defanzivi, ali kod kreiranja napada mislim da je broj jedan kod nas.

cofi

pre 11 godina

Ne volim teorije zavere ali meni ovo smrdi,svako ko govori da smo igrali kvalitetno neka ponovo pogleda neki snimak ako je u mogucnosti.Imam osecaj da su hteli da nas kupe ovom utakmicom a ne da se iskupe.Gledao sam kvalifikacije za SP koje su igrali cileanci,ova njihova igra juce bila smesna.Argentina sa Iguainom Mesijem te Aguerom i Di Mariom nisu mogli da naprave pravu sansu u njihovom sesnaestercu a juce se Scepovic bukvalno setao u sesnaestercu samo sto poklone nije znao da iskoristi.Bilo je ocigledno da su nas pustali.Voleo bih da se varam.

rekreativac

pre 11 godina

Vermezoviću zahvali se Mihajloviću, što ti je još jedanput poazao kav je igrač ovaj Šćepović. Dečko stvarno nema šta da traži na derbiju. Može čovek da promaši gol, ali ovaj nema pojima da šutne loptu. Pa se pitam koliko je godina potrebno da čovek nauči da šutne loptu. Izvinite ovaj trenira fudbal od detinjstva.
Što se tiče reprezentacije u prvom poluvremenu, ovaj tim je neuigran. Takođe kao i protiv belgije igrali smo prvih 15 minuta. Ozbiljna reprezentacija nema šta da trži na bilo kom takmičenju ako će da igraju samo 15 min.

Simka

pre 11 godina

Sve je ovo nebitno, jer kad pocnu ponovo kvalifikacije, u sastav ce Mijailovic, Nastasic, Bisevac i Djuricic u napad...zato sto smo ovce, i naivni...

Al onaj Mihajlovic, radi sta hoce, mlati lovu, prodaje igrace, uzima procenat bre...svoj covek, grize, otima...jer je podkovan, mudr - nepogodan.

Nista mu nemozemo!

Barcaboy

pre 11 godina

Najvece iznenadjenje veceri - Radosav Petrovic...Iskreno,mnogo nam je falio neko sa sigurnom pasovima i posedom lopti na sredini...Iznenadjujuce je dobro odigrao..Inace Djordjevic i Djurdjic obavezno u reprezentaciju a scepovic molim napolje..Decko ne zna loptu da sutne..

nikola1992

pre 11 godina

Majko mila, opet igra scepovic. A ja se opet kao budala nerviram. Svasta bih napisao, ali niti bi stalo u ovih 1500 karaktera, niti bi mi objavili komentar.

vladimir_natal_petkovic

pre 11 godina

fazit prvog poluvremena: srbija ne trenira vise slobodne udarce u kazneni prostor!!!!( jedan od dva najajca oruzija sto je srbija imala u proslosti)
igra se uglavnom gore po levoj strani a asistent gola sulejmani uglavnom trckara i srbija ne zeli da gradi akcije po desnoj strani..umesto ravnoteza i pokusaja levo i desno da se igra ..zakon od prve utakmice u kvalifikacijama do veceranjih prvih 45 minuta je leva strana aka lazar markovic!! providno je to i imam utisak da ce mihajlovic da bude kaznjen ako ne promeni taj vazan segment ..za sada "preporucujem" dajem raci petrovicu koji gle cuda veznjak je a tera loptu napred a ne nazad..pas u dubljinu prema krilu je nesto sto sam zadnji put video kod dejana stankovica.. protiv sam njegove kritike od meca sa svedjanima jer definitivno je igrac koji je najvise napredovao u formi od kada je mihajlovic trener tako da nebi trebalo biti diskusije dali raca mora ili ne mora da igra..nadam se dobrom drugom poluvremenu i pobedu nasih...

pozz

Fernando Alonso

pre 11 godina

Ma ne treba nam ovaj Djordjevic sta ce nam covek posle dva minuta da gol,ne treba nam ni onaj Djurdjic sto bi oni igrali kad momci znaju da daju gol,ipak je Scepa klasa kao sto kaze Mihajlovic bolje oko njega da gradi igru.

Djo Lee

pre 11 godina

Mozete pricati sta hocete, ali Petrovic je veceras bio jedan od boljih na terenu, i zasluzuje da igra prvu postavu u reprezentaciji, jer realno boljih od njega nemamo na zadnjem veznom :D Kuzmanovic treba da se vrati u repku obavezno, Djordjevic je bio odlican vcrs i samo neka nastavi ovako, pa bi prva postava po meni trebala da izgleda ovako...

Brkic
Ivanovic Subotic Nastasic Kolarov
Kuzmanovic Petrovic
Sulejmani Tadic L. Markovic
Djordjevic

Pe11e

pre 11 godina

Da, slazem se, bolje pobedjivati u prijateljskim nego u kvalifikacionim utakmicama. I naravno nisam gledao utakmicu (pazi kad a nisam znao da se igra danas), a kad gledam krstim se i nogama i govorim sebi kako ih vise necu gledati.

grobar.prijepolje

pre 11 godina

Djordjevic,Djuricic,DJURDJIC...kako komplikovano !! :)
Dakle,ovog treceg zvati umesto IBRAHIMOVICA (!!),Lomic opet totalno nesiguran,ne zvati ga vise...OSTALI...JA ZADOVOLJAN...
Ali,protivnik ostane bez igraca,imamo 3-0...PA STA JOS TREBA PA DA IGRAMO I ZGAZIMO PROTIVNIKA DO KRAJA ??!! Umesto toga,PRIMIMO GOL !!
P.S.Bojim se da ove strelce Mihajlovic vise nece zvati...ipak oni znaju da DAJU GOL !!

Milan CL

pre 11 godina

Evo gledam Švedska - Engleska 4:2 (sva 4 dao Ibrahimović, a bolji gol od četvrtog nisam video u životu). I sad tek shvatam da je naš genijalni selektor bio u pravu kada je rekao da je Šćepović naš Ibrahimović.

petogodisnjak

pre 11 godina

Stalno pominjete kako treba da igra ovaj i onaj..pa igrali su vec i gde smo to stigli?!
Verujem da svi poznajete fudbal..toliko da ima 22 igraca na terenu i skoro svi trce za loptom!
Mene bi bilo sramota da komentarisem materiju u koju se ne razumem.

slobinator

pre 11 godina

jaka stvar.dobili nebitnu utakmicu protiv grupe nezainteresovanih fudbalera na turističkom proputovanju kroz evropu.važno je ono što pokazuje tabela naše grupe gde stoji da je bitka za brazil praktično izgubljena.sinošnja utakmica ne može promeniti činjenicu da je mihajlović diletant koji je potpuno premetio atmosferu u reprenzetaciji odrekavši se usluga mnogih odličnih fudbalera sa kojima bi se sigurno domogli barem baraža za svetsko prvenstvo.

dzaja

pre 11 godina

Sta pricate bre vi !? Kakvo pustanje, kakvo namestanje? Cile ima 5 poraza u zadnjih PET utakmica, njihov selektor je dobio otkaz posle utakmice, razmislite malo o tome..

Soko

pre 11 godina

Citajuc komentare moram da se prisetim sta se pisalo o Filipu Dordevicu kad je imao 22 godine takode o Radoslavu Petrovicu i utvrdim cistom statistiko da nista ne postoji gluplje od navijaca. Sad ste navalili na Scepovica kog stvarno nemogu da procenim po fudbalskoj vrednosti ali navijacka statitika mi govorida ce biti odlican fudbaler.

Ja

pre 11 godina

Jos Subotic,Kuzmanovic i Djurdjic. Raca Petrovic najprijatnije iznenadjenje veceri! Markovic,Sulejmani,Milivojevic,Djuricic i naravno Djordjevic odlicni ostali vrlo solidni.

my way

pre 11 godina

Bravo momci, posebne cestitke Filipu Djordjevicu na sjajnom debiju! Imamo kao ofanzivne vezne Djuricica, Markovica, Sulejmanija, Tadica, Tosica, Boska Jankovica, Krasica, u napadu Djordjevica i Djurdjica, pozadi Kuzmanovica, Petrovica, Ignjovskog, pa i ova 2 Zvezdina klinca, o odbrani je suvisno trositi reci i neopisivo mi je zao sto smo dozvolili sebi ovu situaciju u kvalifikacijama za SP, koje se odrzava u zemlji fudbala Brazilu. Ali, nije jos sve gotovo, samo Sinisa molim te pusti Djordjevica da igra spica i pozovi Djurdjica. Pusti Lekinja i tvog Scepakadabru, ima vremena za njega ako je talenat, ali nedopustivo, stetno i za nas i za njega je da ga reprezentacija u ovom trenutku trpi.

EUbalkanac

pre 11 godina

(Српкиња, 14. novembar
Točno je da je Sulejmanijev otac goranac i da mu je majka iz Zagreba ali je krivo da mu je majka srpkinja. Ona je isto goranka i to je 120% točno. Što se pjevanja himne tiče potpuno si u pravu. Sigurno ju je pjevao i kad to nitko nije tražio. Naime goranci su uvijek bili lojalni državi u kojoj žive i to iz uvjerenja, a ne iz nekog interesa. Nije neobično da npr. on pjeva srpsku himnu ,a njegov ujak hrvatsku. Kada bi sve manjine bile kao goranci na Balkanu nebi bilo problema.

nekko

pre 11 godina

Od 138 komentara, bar u 100 se pomilje fantasticna igra Scepovica. Mislite o tome Gospodine Mihajlovicu.
(Srdjan, 14. novembar 2012 23:53)
vidi,Miha procitao tvoj komentar i jako se potresao.Nemoj da si tako surov,daj mu sansu

Грађанин Кејн

pre 11 godina

Србија је још једном показала да је најбоља када је најмаље потребно.

Dado

pre 11 godina

eee@ ne svidja ti se igra na kontre. Na taj nacin Grcka je postala sampion Evrope, jedna Borrusia Dortmund na taj nacin je igrala protiv Reala i Citya pa znamo kako su prosli, tako da ne pricaj gluposti molim te.

vladimir_natal_petkovic

pre 11 godina

samo ljudi koji ne prate karijeru race petrovica su iznenadjeni ..kao sto su nekoliko ljudi ovdje napisali ne pamti se greska ili kiks tog igraca u dresu repke..njegova mana je sto je spor i sto puno puta nije mogo da zaustavi protivnika na sredini terena ali uglavnom je igrao sasvim korektno.kod antica je bio standardan clan, je jedne reprezentacije bio koja je bila uspesna.od utakmice sa svedskom on igra konstantno na dobrom nivou u klubu ,sinoc je igro sa milivojevicem kao zadnji vezni sto je dobro islo ali bi ipak stavio pored njega kuzmanovica jer su nosili uspesne kvalifikacije na ramenima za SP 2010..iako kuzman igra katastrofalno lose dobio je sansu u zadnjem kolu za stuttgart gde je odigrao ne primetno ali korektno..nadam se da ce mihajlovic da procita ovo i da se mani decurlije tipa mijajlovica i scepovica koji nisu na nivou za A tim.nama nebi skodila prijateljska tekma u februaru mesecu gde ima termina da se ovih 11 ( samo bez milovojevica zato kuzman i napad scepovic raus djordjevic unutra)uigra jos malo ..bilo kako bilo sve osim poraza u martu u etnicko najcistijoj drzavi evrope bi bilo pozitivno iznenadnjenje.

pozz

Srpski fudbal je odavno umro... Sad se igramo menadzera ;)

pre 11 godina

Sve je ovo nebitno, jer kad pocnu ponovo kvalifikacije, u sastav ce Mijailovic, Nastasic, Bisevac i Djuricic u napad...zato sto smo ovce, i naivni...

Al onaj Mihajlovic, radi sta hoce, mlati lovu, prodaje igrace, uzima procenat bre...svoj covek, grize, otima...jer je podkovan, mudr - nepogodan.

Nista mu nemozemo!
(Simka, 15. novembar 2012 09:24)

Sine, nije to Mihajlovic :)