Ponedeljak, 24.09.2012.

19:10

Mihajlović: Treba nam podrška

Selektor fudbalske reprezentacije Srbije Siniša Mihajlović rekao je da je reprezentaciji potrebna podrška navijača u kvalifikacionom periodu.

Izvor: JM

Mihajloviæ: Treba nam podrška IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Jebi MALU BELGIJU

pre 11 godina

Ajmo svi na Marakanu 12.10.2012 da podržimo reprezentaciju Srbije protiv MALE BELGIJE.....I ja sam delija,mrzim Stojkovića ,ali on sada ne brani za partizan nema potrebe da mu zviždimo...SRBIJAAAAAAAAA

rade gade

pre 11 godina

Ljudi, reprezentaciju treba podrzavavti bezrezervno i beskrompomisno bez obzira ko je selektor, golman.....To su nasi ljudi koji se bore za nasu zemlju na sportskom polju i treba da smo ponosni na njih. Osecam da je Mihu sam bog poslao da nam pomogne da izademo iz naseg dugogodisnjeg "lutanja" i da pocnemo da postujemo i volimo sve nase vise, pocev od sebe.Pokusava da probudi nas nacionalnu svest, onu pozitivnu.Mislim da je Miha na pravom putu (zelim mu dugo godina na celu reprezentacije)i da cemo svi zajedno biti ponosni na nase momke sa sve Stojkovicem na golu, jer na kraju dana i on je nas brat srbin!
Srecno momci u nastavku takmicenja.
SRBIJA!!!

Barjaktar

pre 11 godina

Selektore sada moliš za podršku? Koga? Beograd i navijače koji dolaze na Marakanu? Mnogo si loš! Pošto ti je draži golman od polovine navijačke populacije onda ne znam šta bi mogao da očekuješ. Draži ti je taj golmančić od Boška Jankovića kapitena Đenove? Boška ne zoveš da ne bi kvario atmosferu (neće da priča ni po koju cenu sa tvojim golmanom). E pa pošto ti je najbitnije od celih kvalifikacija za SP samo to biće koje stoji na golu onda nemoj da moliš za podršu. Navijači, atmosfera, drugi igrači i njihov osećaj, rezultat...ništa ti nije bitno.

tm.djomla

pre 11 godina

Baš me interesuje šta bi uradili svi ovi što osudjuju Stojkovića da se to njima dešava, kad mu je bilo najteže nisu ga uzeli sebi nazad nego je morao da bi sačuvao formu i da dobije poziv u reprez. da predje u Partizan kome je golman bio nenormalno potreban.
A posle toga, napadi na njega, ne samo verbalni nego i fizički (Italija).
Zapitajte se svi vi što osudjujete sada, šta bi ste uradili, kao ispali bi ljudine i iskulirali, pa možda 10% od ukupnog broja navijača uopšte Zvezde ili Partizana bi to uradilo.
Da li si ti baš taj koji bi iskulirao srbine?

Nemanja

pre 11 godina

1 Stojković
6 Ivanović (kpn.) - 4 Biševac - 5 Nastasić - 11 Kolarov
10 Tadić - 3 Fejsa - 17 Ignjovski
7 Tošić - 9 Đuričić - 21 Marković

Rajko Janjanin

pre 11 godina

Ljudi, ovde nije tema Stojkovic. Stagod ko o njemu mislio (meni se recimo okrece stomak kada ga vidim) covek je trenutno najbolji golman i kraj price. Ko u to ne veruje neka pogleda recimo snimak iz Glazgova. Ovde je tema kultura podrske reprezentaciji. To kod nas ne postoji - jos sam mogao to da razumem dok smo se zvali SRJ ili SCG, sa pripadajucim obelezjima, ali sada bas ne mogu. Ja sam od onih koji ne propustaju ni prijateljske utakmice reprezentacije. Necete bas mnogo ljudi naci koji vole vise Zvezdu od mene ili koji su redovniji na njenim utakmicama. Ali reprezentacija je nesto vise...bila i ostala. Jedan od najsrecnijih dana u zivotu mi je bila prva utakmica samostalne Srbije u Beogradu (ako dobro pamtim negde s jeseni 2006) - upravo protiv Belgije. Taj osecaj kada cujes "Boze pravde" na Marakani, to ili imas ili nemas. A ako nemas, kog vraga ides na utakmice reprezentacije? I smatram da je egzemlarni primitivizam zvizdati kako protivnickoj himni tako i reprezentativcu vlastite zemlje, pa makar u pitanju bio covek ciji nam se postupci s pravom gade. Ne sme vise klubastvo da nam izjeda fudbal. Nemojte da nam lekcije o podrsci nacionalnom timu dele zemlje koje Beograd, Marakanu i huk 55 000 vatrenih navijaca mogu samo da sanjaju. Dajte da uradimo sve sto je do nas. Jel' mozemo? Naravno da mozemo, setimo se utakmica na istom mestu protiv Portugala, Austrije, Francuske, Rumunije....jel' hocemo? Ja hocu. A vi?

Pavle napolje

pre 11 godina

Mnogo je prosto. Samo jedan covek napolje i eto podrske.
(Pavle, 24. septembar 2012 21:44)
Da, apsolutno si u pravu, izbacicemo te sa stadiona!!!

toga se ne sećam, a dugo pamtim

pre 11 godina

lepa atmosfera može da se napravi na jna pogotovo kada je pun !
(Milan @ N.Pazova, 24. septembar 2012 22:26)

otkud znaš?

dzoni

pre 11 godina

Igrajte neku utakmicu, juznije od Beograda, u Jagodini, Kragujevcu, Nisu... da vidite da li ce ljudi da vam zvizde. Zasto Beograd i Novi Sad imaju tu privilegiju, ostali gradovi ne?

Kapetan

pre 11 godina

Mnogo toga mi jos moramo da naucimo a jedna od tih stvari je da podrzvamo svoj tim i kad dobija i kad gubi. Istina je da su navijaci izigrani milion puta, da je Antic nepravedno oteran, da su katastrofalne igre i pristup igraca napravili veoma odbojan stav kod vecine ljubitelja fudbala. Ali ako bi samo osudjivali onda nebismo ni trebali igrati ovu igru ili ni jednu drugu. A u osudjivanju smo prvaci na svetu. Moj licni stav je da se u igri nasih reprezantivaca vidi veliki napredak cak i zelja i bicu slobodan da u potpunosti podrzim Mihailovica i zamolim javnost da se ne brukamo kao poslednji klosari i podrzimo nas tim i drzavu, bez obzira na tim za koji navijamo, bez obzira na politicku pripadnost ili veru.

Mare

pre 11 godina

"Selektor Srbije je rekao da navijači moraju da shvate koliko njegovim fudbalerima znači podrška."

Navijači smatraju da selektor Srbije mora da shvati koliko ih iritira njegovo pozivanje onog. To je samo jedan igrač. Ili on ili atmosfera, pa šta je bitnije, a Mihajloviću?

neverica

pre 11 godina

E Mirko da nisi spomenuo 60 minusa,htedoh da kazem da si u pravu,al zbog te klinacke recenice,ti dobijas minus,msm b r a t e!Ako neko moze samo da mi pojasni ne zvanje Boska Jankovica,koji je kapiten Đenove,i koji je prosao sve selekcije?

duke

pre 11 godina

Nekima izgleda nije jasno da NIKO nema problem sa tim sto je on igrac Partizana, sutra da ode u Real isto bi bilo...
Ovaj problem nisu napravili navijaci Crvene Zvezde nego on. Da je cutao kad je presao, 10-15 dana price po novinama-tv, prozivke na derbiju i to je to... On i njegovo ponasanje su u najmanju ruku problematicni.
Mihajlovic nije objasnio zasto ga u pocetku nije zvao, sta se to dogodilo(promenilo), pa je ipak za njega nasao mesto. Mihajlovic svesno gura njega znajuci kakav ce to efekat izazvati. Hoce li mi neko reci da je on toliko bolji od Brkica. Ovim sto radi Mihjlovic svesno ugozava i svoj i interes reprezentacije, ali ce bar imati alibi. Kad i ako kiksnu reci ce mladi su - zvizduci ih slomili.
Oko sastava bi mu se moglo i prigovoriti, ali posle 6:1 svi cute.
Sa nekim igracima je prijatno iznenadio, ali za neke stvarno nema mesta.
Posto sam Zvezdas pocecu od "nasih"... Lekic se covek ni u Osasuni nije zadrzao(ni naigrao) dve reci za njega NEMA KVALITET. Sto se odbrane tice i pored toliko kvalitetnih igraca i pripremnih utakmica i dalje luta i kombinuje. Do sada je trebao da zna i da ih uigrava. Vezni red je posebna prica Petrovic, Matic, Ninkovic, Fejsa (neke od ovih simpatisem) su tu iako nemaju minute u klubovima... A po istom kriterijumu nema Krasica, Jankovica, Kuzmanovica...
I na kraju recimo mirise mi da Boska Jankovica nema zato sto je ovaj tu.

Mirko

pre 11 godina

Ja sam Zvezdaš i ne sviđa mi se mnogo toga oko Stojkovića, ne radi se samo o prelasku u Partizan, radi se i o ružnim postupcima, a i o njegovom izgledu - čovek se nekako mnogo promenio, mnogo loše promenio, lice mu je preraslo u neku grimasu, ali... Kad igra za reprezentaciju Srbije, ne mogu da podržim onakvo ponašanje i zvižduke, jednostavno to je nedopustivo. Zbog koga su došli ti Srbi? Oni nisu Srbi, oni su šljam. Reprezentacija je svetinja, Mihailović to zna, ja to znam, mnogi to znaju, ali očigledno neki ne znaju..
Stojković je najbolji golman od svih koji su nastupali za reprezentaciju u poslednjih par godina. Ako se nađe neki bolji - neka izvoli, do tada nemojte da dirate Stojkovića jer time dirate reprezentaciju Srbije. Kraj.

Dobro je što će reprezentacija igrati u sredinama gde je narod voli i podržava a ne tamo gde je pljuje. Takve odluke bi ubuduće trebalo da se podrže i u drugim sportovima. I ne samo u sportovima, već i u svemu ostalom - treba biti tamo gde će podržati Vaš rad i postojanje, a ne tamo gde će da Vas miniraju i spotiču na svakom koraku.

prodanovicm

pre 11 godina

Подржавам сваку реч коју је изговорио Михајловић . Али , пар ствари ми боде очи .
Прва је та да се цело време спомиње то да Стојковић не треба да стоји на голу зато што ће му звиждати навијачи Звезде .
Не пада ми на памет да глумим селектора , али ипак морам да кажем :Стојковић не треба да стоји на голу , не зато што ће му звиждати навјачи , већ због тога што је голман сумњивих квалитета .
Човек је жешћа киксара и због једне његове грешке у важним утакмицама ми би могли да не видимо Бразил .
Зато , по мени треба бирати Бркића , ипак је он бољи голман од Стојковића .
Бар је мања киксара од њега .
Не знам , селектор се бори против нечег што не може спречити (звиждање Стојковићу) и свесно ризикује стављајући Стојковића на гол .
Киксара којој звижде са трибина може само да се унервози и да постане још већа киксара .
Немој сутра да Михајловић каже : Није Стојковић крив...а нисам крив ни ја...већ они што су му звиждали са трибина .

Mirko

pre 11 godina

@Krang
Brate to što si napisao mnogo je glupo, ti ćeš dakle da zviždiš golmanu a navijaćeš za ostale? Jel' ti s'vataš šta si napisao? Pa taj golman brani za tu reprezentaciju za koju ti navijaš! On u reprezentaciji nije više Partizanov golman, kontaš? Tu ne igra Partizan, već reprezentacija Srbije, čiji gol on brani. Uostalom razmisli malo, dobio si preko šezdeset minusa..

Mirko

pre 11 godina

Miha je naučio neke mnogo važne stvari. Ukapirao sam to još kad je insistirao na pevanju himne i ostalo.. Ne mogu da opišem koliko je sve to bitno i koliko mi je drago zbog toga. Sada sam uveren u njegov uspeh. Vidim i da veruje u svoje igrače, mnogi to nisu činili i zato ništa nisu napravili ili su stali u nekom trenutku.
Ponosićemo se mi ovom reprezentacijom, verujem u to.

Što se izbora i pozivanja igrača tiče, one koje bih ja voleo da vidim verovatno još neće doći na red za reprezentaciju, ali se nadam da će doći i njihovo vreme.

svi beogradjani, a to sto se rodili u koritu zaboravise

pre 11 godina

A sto se to meni cini da svi sto zvizde golmanu reprezentacije imaju J u svakoj reci mora da su "cistokrvni" beogradjani nema sta. Mogli bi da nauce iz knjiga barem kad vec nije imao ko da ih nauci i pokaze sta je to kucno vaspitanje.

Dokle god takvih ljudi ima na stadionima nikad leba od naseg sporta nece biti...

Gabriel Principle

pre 11 godina

Просто је.
На утакмице репрезентације се не долази у клупским бојама.
То је прво и основно правило понашања на фудбалским манифестацијама.

Ево вам примјер из наше квалификационе групе:
Кени Милер је играо и за Селтик и за Ренџерс. Јесте ли чули звиждуке на оној утакмици? Плус, он је 2х прешао тамо-вамо, а Селтик-Ренџерс ривалство је више него фудбалско ривалство, за разлику од ЦЗ-ПФК. Ти људи се ИЗИСТИНСКИ мрзе. Али, да ли је било звиждука? Не!
:)

darence_1983

pre 11 godina

Uvredjeni (moram priznati, s'pravom) navijaci Zvezde da zvizde golmanu Partizana - mogu da razumem...i to se radi na derbiju,na utakmicama Partizana,na treningu,u gradu.Svuda osim na utakmicama REPREZENTACIJE, posto je on tad golman SRBIJE,predstavlja i igra za sve nas,a mi smo navijaci Srbije i navijamo za sve te igrace.Ja stvarno to ne mogu da razumem, da li to znaci da ako primimo gol trebate da se radujete posto je primio gol Stojkovic a ne Srbija !!!
A uz to, da li mislite da je dok zvizite njemu ostalim igracima svejedno,da im prija...
Inace,sebe smatram ostrascenim grobarom, Tea i Savana sam toliko psovao i zvizdao im kad su igrali protiv Partizana da je to bilo strasno...Ali kad su sada bili sa reprezentacijom aplaudirao sam im bez problema...

pacman007

pre 11 godina

Beograd ima svoje Titove blizance za koje ce da navija, sta ce njemu Srbija!?
To je poseban mentalitet i dzungla od 2 miliona ljudi koji niti postuju privilegiju gledanja nacionalne reprezentacije, niti imaju osnovnu civilizacijsku kulturu prema gostujucim ekipama.
Ostatak drzave i drugi gradovi i regioni kao da ne postoje, najvazniji je rivalitet 2 propala bivsa giganta i zacaureni BG klinci na tribinama koji vode besmisleni klupski rat preko ledja cele nacije.

todor

pre 11 godina

Kakve ovaj covek stvari izjavljuje, ja prosto ne mogu da verujem. Da li mi imamo diktatora na celu reprezentacije, da li je ovo 21. vek?
Kakav nacionalista, skoro pa nacista.. Zauvek cemo biti nazadni u odnosu na ostatak sveta. U celom svetu u skoro svim reprezentacijama stranci imaju mesta, Belgija evo postade fudbalska velesila zahvaljujuci "stranim" igracima. Samo mi, zemlja od 6 miliona stanovnika, bez fudbalske infrastrukture i struke, mi smo suvise sveti i cisti da bismo se mesali sa strancima.

Marko

pre 11 godina

Zvezdas sam, ali u smislu kad igra Zvezda-Partizan navijam za Zvezdu, ali kad igra Partizan protiv nekog drugog(stranog) tima onda navijam za njega... Iz Loznice sam tako da imam neke veze sa Stojkovicem, nemam neko misljenje o njemu, ali isto tako nemam nista protiv njega...Pa ljudi covek je promenio samo klub!!! Nije nikoga ubio ! Ako neko ne voli Stojkovica kad igra za Partizan, moze da mu da podrsku dok igra ga NASU REPREZENTACIJU, ON IPAK U DRESU REPREZENTACIJE PREDSTAVLJA NAS I NASU ZEMLJU!!!

mille grobar

pre 11 godina

Razumem potrebu zvezdasa da zvizde Stojkovicu ali zar nije derbi mesto i vreme za to?Ej ljudi,reprezentacija SRBIJE igra,zar vam nista nije sveto?!

LFC

pre 11 godina

Ajde dosta vise! Kad igra reprezentacija, nije bitno ko je ciji klupski navijac, bitna je pobeda! Ko hoce da zvizdi, neka ostane kod kuce a mi ostali cemo da navijamo!

Milan @ N.Pazova

pre 11 godina

A zašto se utakmica igra na Marakani ? kada se zna da neće biti više od 30.000 gledalaca protiv Belgije,pa valjda bolje da bude krcat jna 32.000,nego poluprazna Marakana ! lepa atmosfera može da se napravi na jna pogotovo kada je pun !

Firga

pre 11 godina

Miha samo da vratis Zigu, Boska, Kacara i Adema neka ti sede makar na klupi ako nisu za prvi tim, Stojketu pruzi jos jednu sansu protiv Belgije tu ce stvarno da se pokaze da li je za prvog golmana i za klupu i Subotica obavezno u prvi tim nebitno da li umesto Bisevca ili Nastasica ali on zasluzuje to jer je on trenutno jedan od najboljih u Evropi i imaces moju svesrdnu podrsku iz srca mada i ako to ne ucinis imas i dalje moju i podrsku vecine ljudi.

govedarica

pre 11 godina

Svaka čast Mihi, nema se tu šta dodati. Mislim da bi mogao razmisliti o Boletu Jankoviću i Krasiću kad se oporavi, Lazović i Marković će biti odlični igrači, ali jos su zeleni za utakmice protiv najjačih.

pfc

pre 11 godina

Jedno prosto pitanje za navijace Zvezde - ako vi zvizdite Stojkovicu zato sto vas je provocirao, dal to znaci da navijaci Partizana treba da zvizde Stamenom kad igra za reprezentaciju ?

Unapred zahvalan na odgovoru

bobi

pre 11 godina

Samo ti selektore bezi sto dalje iz prestonice,i eto ti podrske,navijanja i pevanja himne.Biraj:Kragujevac,Nis,Krusevac,Novi Sad i podrska svim fudbalerima i tebi.

Krang

pre 11 godina

Ne zvizdi se reprezentaciji vec njenom golmanu! Pojedincu! Osim ako njega ne smatras najbitnijim u cijeloj prici. Nisam imao nista protiv njegovog prelaska u Partizan, ipak je profesionalac, ali sam odlijepio poslije ispada sa majicom i izjavama. U cetvrtak sam navijao za Partizan protiv Nefcija ali poslije ispada ove "ljudske gromade" mi je bilo drago sto nisu pobjedili. Na utakmicu reprezentacije cu ici da zvizdim golmanu ali i da ostalima pruzim bezrezervnu podrsku! Naprijed Srbija!

Noćni @ Jahač

pre 11 godina

Veliki sam navijač C.Zvezde nemam baš ništa protiv igrača Partizana u reprezentaciji ali ako ne bude 'onoga' na golu protiv Belgije ok ako bude na golu zviždaći mu prilikom svakom kontaktom sa loptom.

mladen nis

pre 11 godina

i u kvalifikacijama za svetsko 2006. utakmica sa belgijom je bila kljucna, doduse tad je prva utakmica bila u gostima. dobili smo ih 2:0 iako to niko nije ocekivao. samopouzdanje se ne stice recima i hrabrenjem nego kad ti sam vidis da mozes. ako ih dobijemo idemo u brazil a ako izgubimo verovatno ne.

Dejan

pre 11 godina

Miho,svaka čast na zajedništvu koje hoćeš da uspostaviš ali shvati...Stojković je nas proglasio za ružnu prošlost a sada treba da mu aplaudiramo!?
Kao što neko reče,idem na utakmicu da zviždim Stojkoviću i aplaudiram Markoviću,Petroviću...Nije niko protiv igrača Partizana nego protiv onog što smo mu mi ružna prošlost!

danguba

pre 11 godina

Svaka mu je izjava na mjestu, a protiv Velsa je dokazao i da zna šta radi sa ovom mladom ekipom. Ovih pljuvača i hejtera će uvijek biti i ne treba se obazirati na njih. Nadam se punoj Marakani, gromoglasnoj podršci bez obzira na rezultat, a kome se zviždi neka dođe na derbi...

babura

pre 11 godina

Kop, 24. septembar 2012 19:41) ........junace idi pred FSS i upravu partizana i zvizdi koliko hoces valjda ce imati efekta ovde igra reprezentacija Srbije a ne Partizan ili Zvezda....dakle pistaljke i zvizduci tamo do zore.......

no fear

pre 11 godina

e moj Mihajloviću,sve je to lijepo,pozivanje na zajedništvo i potporu publike,ali me zanima zašto to nisi od početka rekao,već si popljuvao Marakanu i beogradsku publiku,tražio dekretom da se ne igra tamo?!
a sad kad si vidio da ćeš ipak morati na Marakanu,tražiš neko zajedništvo..malo licemjerno,zar ne?!
ja ću ići na utakmicu,kao što sam i dosad išao,jer mi je reprezentacija svetinja,ali ću i zviždati golmanu,kao i mnogi drugi..
on jednostavno od mene neće nikad dobiti ništa drugo osim zvižduka,a tome je sam kriv..
s druge strane,neću riječ reći protiv nijednog drugog igrača,bilo Partizana,bilo nekog drugog kluba..aplaudiraću Lazaru,Petroviću ili malom Ninkoviću,za svaki njihov dobar potez,jer su mi u reprezentaciji svi jednaki,svi su naši..
osim golmana,on je izuzetak,koji po meni tu ne pripada..
al ti biraš,nama ostaje da zviždimo..

Webber

pre 11 godina

Ljudi se ocigledno ne secaju kakva je bila atmosfera sa Anticem na celu? Sa severa se skandiralo Anticu cesto i ako se znalo da je grobar, pevalo se uvek. 3x bolja atmosfera nego u Novom sadu.Dosta toga se promenilo...Necu da prihvatim nebuloze da je zvizdanje Stojkovicu ,zvizdanje celoj reprezentaciji. To prosto nije tacno.Ljudi su platili kartu i imaju prava da zvizde kome hoce...Kao sto su ovi zvizdali Babovicu....

Gagi

pre 11 godina

Srbin sam iz nemacke. Kad citam komentar "zvezdasa" obda je meni sve jasno.
Nisu nam podrebni us amerikanci, ni albanci ni nikakav protivnik. Kad smo sami protiv
sebe, kad covek sam sobom nije slozen i tako narod u nasoj zemlji onda nama protivnici
nisu potrebni dabi propali!
Svaka sila koja nije slozena u sebi blizu je svojem kraju!
Stojkovic je Srbin iako se zove "mustafa" ;-)!
Hajde Srbi da podrzavamo Srbiju! Samo sloga Srbina spasava!

vulkan

pre 11 godina

Miha luta kao svaki pocetnik i diletant. Pa zar vi ne vidite : igramo mlako,sporo,bezidejno... uzgred nemamo ni publiku.Sve joj smeta.Hoce ona da bira Predsednika,sastavlja tim,odredjuje gde ce se igrati,koliko karta da kosta,a ona- publika- razmazena , agresivna,nekulturna ...cao fudbalu,cao Svetskom prvenstvu !!

Kuki

pre 11 godina

Za mnoge stvari se slazem u ovoj izjavi sa Mihajlovicem, pogotovo ovo da je reprezentacija i nacionalni dres iznad svega i da ko se tako ne oseca ne terba, a nije ni duzan da igra za nacionalnu selekciju. To isto vazi i za navijace, onima kojima su vaznije klupske boje na utakmicama nacionalne selekcije nemoj ni da dolaze na utakmice reprezentacije. I sigurno da bi ovi mladi momci dali stopedeset posto svojih mogucnosti pred punom Marakanom ili JNA nije bitno koji je stadion u pitanju. Sto se tice Stojkovica, i on je morao malo da se potrudi, ako je vec posle Zvezde zaigrao za Partizan i tako napravio "neoprostivu gresku". Morao je da ispadne bar malo veci smeker, a ne nekim izjavama i ponasanjem da jos vise iritira one kojima taj prelazak smeta. A bilo je tih prelazaka u proslosti u mnogim sportovima, a ne secam se tolikog neprijateljstva prema nekom igracu, sem Gurovica, ali se ni on nije proslavio ponasanjem.

miroslav

pre 11 godina

Konacno selektor koji u prvi plan stavlja psiholosku pripremljenost igraca. Treba Sinisa satima i satima svaki dan sa njima da pricas i ti i pravi psihijatar i da im utuvis u glavu da oni to mogu, da ih je na terenu 11 kao i protivnika, ni jedan vise ni jedan manje, a posto protivnici nisu vanzemaljci, sa svima se moze igrati bar nereseno. I naterati igrace da cvrsto veruju u to. I nema cigara i alkohola kad se okupi reprezentacija ne zato sto ce ih to oslabiti fizicki. Nece. Ali to ce ih psihicki unistiti jer ce podsvesno znati da ulaze nepripremljeni u utakmicu.

Никола

pre 11 godina

Ако ти треба подршка - избаци Стојковића. са њим на голу биће звиждука где год да играте.
А Толету забрани да присуствује утакмицама.

Cale

pre 11 godina

Sinisi, za do sada uradjeno na poziciji selektora i za put koji trasira svaka cast i podrska. Treba da ih pratimo, bodrimo i disemo sa njima na mecevima, a naravno da kritikujemo i ukazujemo na greske posle njih.

Stefan

pre 11 godina

Ja dolazim iz CG da gledam na Mari mec protiv Belgije ali me strah kako cu reagovati kad vidim intelektualce koji zvizde..Inace Mudrinski treba prije da dobije poziv nego li Mitrovic ili Ninkovic.Takodje Djordjevic zasluzuje sansu..

Dado

pre 11 godina

Evo vidite da ce čovek zvati ovog Djurdjica....Miha prati sve i ceni sve igrače koji vrede...svaka njegova izjava više manje je na mestu, ali ce se uvek naći pametnjakovici, kojima ce smetati himna i sta ti ja znam sta sve jos.

kiki

pre 11 godina

Miha od mene imas punu podrsku kao i igraci drago mi je da zoves igrace koji se dokazuju u klubovima i koji vole svoju zemlju za razliku od drugih , drago mi je sto zoves Nikolu mislim da ima veci kapacitet od Krkica......ko nece da se odazove daleko mu Srbija ...... sretno

Stylo

pre 11 godina

Svaka cast, puna podrska!

Malo me uplasio sa onim da Nikola Djurdjic nije materijal za reprezentaciju...
Takodje je spomenuo i da je Bosko Jankovic odlican fudbaler, ali da mu se takticki ne uklapa u sledece 2 utakmice i da ga zato nema.

Kop

pre 11 godina

Ovde nije problem podela na Zvezdu i Partizan, problem je golman i uvek će biti problem! Zviždalo mu se i u Novom Sadu ali se to krije kao da smo gluvi. Dok je on u reprezentaciji nema prave podrške i zviždaće se uvek i svuda! Međutim sada se javlja novi detalj kome se zviždi tj. viče "Tole lopove" i uveden je u utakmici reprezentacije upravo u Novom Sadu. Dok je na golu ona "moralna i ljudska gromada" nema podrške i možete da očekujete samo zvižduke, a kako se savez odnosi prema drugim klubovima, osim prema mezimčetu partizanu, biće i drugih, kako kaže Tole, pevljivih pesmica.

KODAR78

pre 11 godina

Priznajem da nisam bio srecan kada je izabran na mesto selektora ali i priznajem gresku.Svidja mi se sto je ekipa podmladjena i sto je selektor autorativan i cini mi se samostalan u vodjenju tima.Uzeo je vruc krompir u ruke i cini se da kako vreme odmice ide sve na bolje.Normalno je da treba biti strpljiv i dati podrsku i selektoru i igracima da se sto normalnije pripreme za naredne okrsaje a ja verujem da ce oni umeti da nam se oduze dobrim igrama i rezultatima.Sto se mene tice imate podrsku i jos nesto manimo se vise klubastva kad je nacionalni tim u pitanju.

čarli šin

pre 11 godina

Siniša je u pravu,ko ne oseća ništa prema zemlji ne može da da 100% u reprezentaciji. Upravu je i za Krkića,dečko nije osetio sankcije,bombadovanje...šta on uopšte i misli srbiji njemu je Nou camp još u mislima,to je u njegovom slučaju potpuno priodno.

Gogi

pre 11 godina

Ako zelite punu Marakanu protiv Belgije dajte sto nize cene karata,mnogo je znacajnija pobeda u tom mecu nego pare koje bi eventualno uzeo FSS od karata.Toliko ima ljudi koji bi dosli ali nemaju kintu pogotovo oni iz juzne ili centralne Srbije ili iz CG ili RS...Ako dobijemo Belgiju mozemo do SP u to sam ubedjen,to nam je mozda i najvaznija utakmica...

Gogi

pre 11 godina

Ako zelite punu Marakanu protiv Belgije dajte sto nize cene karata,mnogo je znacajnija pobeda u tom mecu nego pare koje bi eventualno uzeo FSS od karata.Toliko ima ljudi koji bi dosli ali nemaju kintu pogotovo oni iz juzne ili centralne Srbije ili iz CG ili RS...Ako dobijemo Belgiju mozemo do SP u to sam ubedjen,to nam je mozda i najvaznija utakmica...

Dado

pre 11 godina

Evo vidite da ce čovek zvati ovog Djurdjica....Miha prati sve i ceni sve igrače koji vrede...svaka njegova izjava više manje je na mestu, ali ce se uvek naći pametnjakovici, kojima ce smetati himna i sta ti ja znam sta sve jos.

kiki

pre 11 godina

Miha od mene imas punu podrsku kao i igraci drago mi je da zoves igrace koji se dokazuju u klubovima i koji vole svoju zemlju za razliku od drugih , drago mi je sto zoves Nikolu mislim da ima veci kapacitet od Krkica......ko nece da se odazove daleko mu Srbija ...... sretno

KODAR78

pre 11 godina

Priznajem da nisam bio srecan kada je izabran na mesto selektora ali i priznajem gresku.Svidja mi se sto je ekipa podmladjena i sto je selektor autorativan i cini mi se samostalan u vodjenju tima.Uzeo je vruc krompir u ruke i cini se da kako vreme odmice ide sve na bolje.Normalno je da treba biti strpljiv i dati podrsku i selektoru i igracima da se sto normalnije pripreme za naredne okrsaje a ja verujem da ce oni umeti da nam se oduze dobrim igrama i rezultatima.Sto se mene tice imate podrsku i jos nesto manimo se vise klubastva kad je nacionalni tim u pitanju.

Gagi

pre 11 godina

Srbin sam iz nemacke. Kad citam komentar "zvezdasa" obda je meni sve jasno.
Nisu nam podrebni us amerikanci, ni albanci ni nikakav protivnik. Kad smo sami protiv
sebe, kad covek sam sobom nije slozen i tako narod u nasoj zemlji onda nama protivnici
nisu potrebni dabi propali!
Svaka sila koja nije slozena u sebi blizu je svojem kraju!
Stojkovic je Srbin iako se zove "mustafa" ;-)!
Hajde Srbi da podrzavamo Srbiju! Samo sloga Srbina spasava!

čarli šin

pre 11 godina

Siniša je u pravu,ko ne oseća ništa prema zemlji ne može da da 100% u reprezentaciji. Upravu je i za Krkića,dečko nije osetio sankcije,bombadovanje...šta on uopšte i misli srbiji njemu je Nou camp još u mislima,to je u njegovom slučaju potpuno priodno.

babura

pre 11 godina

Kop, 24. septembar 2012 19:41) ........junace idi pred FSS i upravu partizana i zvizdi koliko hoces valjda ce imati efekta ovde igra reprezentacija Srbije a ne Partizan ili Zvezda....dakle pistaljke i zvizduci tamo do zore.......

danguba

pre 11 godina

Svaka mu je izjava na mjestu, a protiv Velsa je dokazao i da zna šta radi sa ovom mladom ekipom. Ovih pljuvača i hejtera će uvijek biti i ne treba se obazirati na njih. Nadam se punoj Marakani, gromoglasnoj podršci bez obzira na rezultat, a kome se zviždi neka dođe na derbi...

bobi

pre 11 godina

Samo ti selektore bezi sto dalje iz prestonice,i eto ti podrske,navijanja i pevanja himne.Biraj:Kragujevac,Nis,Krusevac,Novi Sad i podrska svim fudbalerima i tebi.

Kuki

pre 11 godina

Za mnoge stvari se slazem u ovoj izjavi sa Mihajlovicem, pogotovo ovo da je reprezentacija i nacionalni dres iznad svega i da ko se tako ne oseca ne terba, a nije ni duzan da igra za nacionalnu selekciju. To isto vazi i za navijace, onima kojima su vaznije klupske boje na utakmicama nacionalne selekcije nemoj ni da dolaze na utakmice reprezentacije. I sigurno da bi ovi mladi momci dali stopedeset posto svojih mogucnosti pred punom Marakanom ili JNA nije bitno koji je stadion u pitanju. Sto se tice Stojkovica, i on je morao malo da se potrudi, ako je vec posle Zvezde zaigrao za Partizan i tako napravio "neoprostivu gresku". Morao je da ispadne bar malo veci smeker, a ne nekim izjavama i ponasanjem da jos vise iritira one kojima taj prelazak smeta. A bilo je tih prelazaka u proslosti u mnogim sportovima, a ne secam se tolikog neprijateljstva prema nekom igracu, sem Gurovica, ali se ni on nije proslavio ponasanjem.

Kop

pre 11 godina

Ovde nije problem podela na Zvezdu i Partizan, problem je golman i uvek će biti problem! Zviždalo mu se i u Novom Sadu ali se to krije kao da smo gluvi. Dok je on u reprezentaciji nema prave podrške i zviždaće se uvek i svuda! Međutim sada se javlja novi detalj kome se zviždi tj. viče "Tole lopove" i uveden je u utakmici reprezentacije upravo u Novom Sadu. Dok je na golu ona "moralna i ljudska gromada" nema podrške i možete da očekujete samo zvižduke, a kako se savez odnosi prema drugim klubovima, osim prema mezimčetu partizanu, biće i drugih, kako kaže Tole, pevljivih pesmica.

pfc

pre 11 godina

Jedno prosto pitanje za navijace Zvezde - ako vi zvizdite Stojkovicu zato sto vas je provocirao, dal to znaci da navijaci Partizana treba da zvizde Stamenom kad igra za reprezentaciju ?

Unapred zahvalan na odgovoru

Dejan

pre 11 godina

Miho,svaka čast na zajedništvu koje hoćeš da uspostaviš ali shvati...Stojković je nas proglasio za ružnu prošlost a sada treba da mu aplaudiramo!?
Kao što neko reče,idem na utakmicu da zviždim Stojkoviću i aplaudiram Markoviću,Petroviću...Nije niko protiv igrača Partizana nego protiv onog što smo mu mi ružna prošlost!

Cale

pre 11 godina

Sinisi, za do sada uradjeno na poziciji selektora i za put koji trasira svaka cast i podrska. Treba da ih pratimo, bodrimo i disemo sa njima na mecevima, a naravno da kritikujemo i ukazujemo na greske posle njih.

Mirko

pre 11 godina

@Krang
Brate to što si napisao mnogo je glupo, ti ćeš dakle da zviždiš golmanu a navijaćeš za ostale? Jel' ti s'vataš šta si napisao? Pa taj golman brani za tu reprezentaciju za koju ti navijaš! On u reprezentaciji nije više Partizanov golman, kontaš? Tu ne igra Partizan, već reprezentacija Srbije, čiji gol on brani. Uostalom razmisli malo, dobio si preko šezdeset minusa..

Stefan

pre 11 godina

Ja dolazim iz CG da gledam na Mari mec protiv Belgije ali me strah kako cu reagovati kad vidim intelektualce koji zvizde..Inace Mudrinski treba prije da dobije poziv nego li Mitrovic ili Ninkovic.Takodje Djordjevic zasluzuje sansu..

Никола

pre 11 godina

Ако ти треба подршка - избаци Стојковића. са њим на голу биће звиждука где год да играте.
А Толету забрани да присуствује утакмицама.

govedarica

pre 11 godina

Svaka čast Mihi, nema se tu šta dodati. Mislim da bi mogao razmisliti o Boletu Jankoviću i Krasiću kad se oporavi, Lazović i Marković će biti odlični igrači, ali jos su zeleni za utakmice protiv najjačih.

mladen nis

pre 11 godina

i u kvalifikacijama za svetsko 2006. utakmica sa belgijom je bila kljucna, doduse tad je prva utakmica bila u gostima. dobili smo ih 2:0 iako to niko nije ocekivao. samopouzdanje se ne stice recima i hrabrenjem nego kad ti sam vidis da mozes. ako ih dobijemo idemo u brazil a ako izgubimo verovatno ne.

Gabriel Principle

pre 11 godina

Просто је.
На утакмице репрезентације се не долази у клупским бојама.
То је прво и основно правило понашања на фудбалским манифестацијама.

Ево вам примјер из наше квалификационе групе:
Кени Милер је играо и за Селтик и за Ренџерс. Јесте ли чули звиждуке на оној утакмици? Плус, он је 2х прешао тамо-вамо, а Селтик-Ренџерс ривалство је више него фудбалско ривалство, за разлику од ЦЗ-ПФК. Ти људи се ИЗИСТИНСКИ мрзе. Али, да ли је било звиждука? Не!
:)

no fear

pre 11 godina

e moj Mihajloviću,sve je to lijepo,pozivanje na zajedništvo i potporu publike,ali me zanima zašto to nisi od početka rekao,već si popljuvao Marakanu i beogradsku publiku,tražio dekretom da se ne igra tamo?!
a sad kad si vidio da ćeš ipak morati na Marakanu,tražiš neko zajedništvo..malo licemjerno,zar ne?!
ja ću ići na utakmicu,kao što sam i dosad išao,jer mi je reprezentacija svetinja,ali ću i zviždati golmanu,kao i mnogi drugi..
on jednostavno od mene neće nikad dobiti ništa drugo osim zvižduka,a tome je sam kriv..
s druge strane,neću riječ reći protiv nijednog drugog igrača,bilo Partizana,bilo nekog drugog kluba..aplaudiraću Lazaru,Petroviću ili malom Ninkoviću,za svaki njihov dobar potez,jer su mi u reprezentaciji svi jednaki,svi su naši..
osim golmana,on je izuzetak,koji po meni tu ne pripada..
al ti biraš,nama ostaje da zviždimo..

pacman007

pre 11 godina

Beograd ima svoje Titove blizance za koje ce da navija, sta ce njemu Srbija!?
To je poseban mentalitet i dzungla od 2 miliona ljudi koji niti postuju privilegiju gledanja nacionalne reprezentacije, niti imaju osnovnu civilizacijsku kulturu prema gostujucim ekipama.
Ostatak drzave i drugi gradovi i regioni kao da ne postoje, najvazniji je rivalitet 2 propala bivsa giganta i zacaureni BG klinci na tribinama koji vode besmisleni klupski rat preko ledja cele nacije.

Mirko

pre 11 godina

Ja sam Zvezdaš i ne sviđa mi se mnogo toga oko Stojkovića, ne radi se samo o prelasku u Partizan, radi se i o ružnim postupcima, a i o njegovom izgledu - čovek se nekako mnogo promenio, mnogo loše promenio, lice mu je preraslo u neku grimasu, ali... Kad igra za reprezentaciju Srbije, ne mogu da podržim onakvo ponašanje i zvižduke, jednostavno to je nedopustivo. Zbog koga su došli ti Srbi? Oni nisu Srbi, oni su šljam. Reprezentacija je svetinja, Mihailović to zna, ja to znam, mnogi to znaju, ali očigledno neki ne znaju..
Stojković je najbolji golman od svih koji su nastupali za reprezentaciju u poslednjih par godina. Ako se nađe neki bolji - neka izvoli, do tada nemojte da dirate Stojkovića jer time dirate reprezentaciju Srbije. Kraj.

Dobro je što će reprezentacija igrati u sredinama gde je narod voli i podržava a ne tamo gde je pljuje. Takve odluke bi ubuduće trebalo da se podrže i u drugim sportovima. I ne samo u sportovima, već i u svemu ostalom - treba biti tamo gde će podržati Vaš rad i postojanje, a ne tamo gde će da Vas miniraju i spotiču na svakom koraku.

Rajko Janjanin

pre 11 godina

Ljudi, ovde nije tema Stojkovic. Stagod ko o njemu mislio (meni se recimo okrece stomak kada ga vidim) covek je trenutno najbolji golman i kraj price. Ko u to ne veruje neka pogleda recimo snimak iz Glazgova. Ovde je tema kultura podrske reprezentaciji. To kod nas ne postoji - jos sam mogao to da razumem dok smo se zvali SRJ ili SCG, sa pripadajucim obelezjima, ali sada bas ne mogu. Ja sam od onih koji ne propustaju ni prijateljske utakmice reprezentacije. Necete bas mnogo ljudi naci koji vole vise Zvezdu od mene ili koji su redovniji na njenim utakmicama. Ali reprezentacija je nesto vise...bila i ostala. Jedan od najsrecnijih dana u zivotu mi je bila prva utakmica samostalne Srbije u Beogradu (ako dobro pamtim negde s jeseni 2006) - upravo protiv Belgije. Taj osecaj kada cujes "Boze pravde" na Marakani, to ili imas ili nemas. A ako nemas, kog vraga ides na utakmice reprezentacije? I smatram da je egzemlarni primitivizam zvizdati kako protivnickoj himni tako i reprezentativcu vlastite zemlje, pa makar u pitanju bio covek ciji nam se postupci s pravom gade. Ne sme vise klubastvo da nam izjeda fudbal. Nemojte da nam lekcije o podrsci nacionalnom timu dele zemlje koje Beograd, Marakanu i huk 55 000 vatrenih navijaca mogu samo da sanjaju. Dajte da uradimo sve sto je do nas. Jel' mozemo? Naravno da mozemo, setimo se utakmica na istom mestu protiv Portugala, Austrije, Francuske, Rumunije....jel' hocemo? Ja hocu. A vi?

Stylo

pre 11 godina

Svaka cast, puna podrska!

Malo me uplasio sa onim da Nikola Djurdjic nije materijal za reprezentaciju...
Takodje je spomenuo i da je Bosko Jankovic odlican fudbaler, ali da mu se takticki ne uklapa u sledece 2 utakmice i da ga zato nema.

Webber

pre 11 godina

Ljudi se ocigledno ne secaju kakva je bila atmosfera sa Anticem na celu? Sa severa se skandiralo Anticu cesto i ako se znalo da je grobar, pevalo se uvek. 3x bolja atmosfera nego u Novom sadu.Dosta toga se promenilo...Necu da prihvatim nebuloze da je zvizdanje Stojkovicu ,zvizdanje celoj reprezentaciji. To prosto nije tacno.Ljudi su platili kartu i imaju prava da zvizde kome hoce...Kao sto su ovi zvizdali Babovicu....

mille grobar

pre 11 godina

Razumem potrebu zvezdasa da zvizde Stojkovicu ali zar nije derbi mesto i vreme za to?Ej ljudi,reprezentacija SRBIJE igra,zar vam nista nije sveto?!

Pavle napolje

pre 11 godina

Mnogo je prosto. Samo jedan covek napolje i eto podrske.
(Pavle, 24. septembar 2012 21:44)
Da, apsolutno si u pravu, izbacicemo te sa stadiona!!!

miroslav

pre 11 godina

Konacno selektor koji u prvi plan stavlja psiholosku pripremljenost igraca. Treba Sinisa satima i satima svaki dan sa njima da pricas i ti i pravi psihijatar i da im utuvis u glavu da oni to mogu, da ih je na terenu 11 kao i protivnika, ni jedan vise ni jedan manje, a posto protivnici nisu vanzemaljci, sa svima se moze igrati bar nereseno. I naterati igrace da cvrsto veruju u to. I nema cigara i alkohola kad se okupi reprezentacija ne zato sto ce ih to oslabiti fizicki. Nece. Ali to ce ih psihicki unistiti jer ce podsvesno znati da ulaze nepripremljeni u utakmicu.

Marko

pre 11 godina

Zvezdas sam, ali u smislu kad igra Zvezda-Partizan navijam za Zvezdu, ali kad igra Partizan protiv nekog drugog(stranog) tima onda navijam za njega... Iz Loznice sam tako da imam neke veze sa Stojkovicem, nemam neko misljenje o njemu, ali isto tako nemam nista protiv njega...Pa ljudi covek je promenio samo klub!!! Nije nikoga ubio ! Ako neko ne voli Stojkovica kad igra za Partizan, moze da mu da podrsku dok igra ga NASU REPREZENTACIJU, ON IPAK U DRESU REPREZENTACIJE PREDSTAVLJA NAS I NASU ZEMLJU!!!

darence_1983

pre 11 godina

Uvredjeni (moram priznati, s'pravom) navijaci Zvezde da zvizde golmanu Partizana - mogu da razumem...i to se radi na derbiju,na utakmicama Partizana,na treningu,u gradu.Svuda osim na utakmicama REPREZENTACIJE, posto je on tad golman SRBIJE,predstavlja i igra za sve nas,a mi smo navijaci Srbije i navijamo za sve te igrace.Ja stvarno to ne mogu da razumem, da li to znaci da ako primimo gol trebate da se radujete posto je primio gol Stojkovic a ne Srbija !!!
A uz to, da li mislite da je dok zvizite njemu ostalim igracima svejedno,da im prija...
Inace,sebe smatram ostrascenim grobarom, Tea i Savana sam toliko psovao i zvizdao im kad su igrali protiv Partizana da je to bilo strasno...Ali kad su sada bili sa reprezentacijom aplaudirao sam im bez problema...

Noćni @ Jahač

pre 11 godina

Veliki sam navijač C.Zvezde nemam baš ništa protiv igrača Partizana u reprezentaciji ali ako ne bude 'onoga' na golu protiv Belgije ok ako bude na golu zviždaći mu prilikom svakom kontaktom sa loptom.

toga se ne sećam, a dugo pamtim

pre 11 godina

lepa atmosfera može da se napravi na jna pogotovo kada je pun !
(Milan @ N.Pazova, 24. septembar 2012 22:26)

otkud znaš?

Krang

pre 11 godina

Ne zvizdi se reprezentaciji vec njenom golmanu! Pojedincu! Osim ako njega ne smatras najbitnijim u cijeloj prici. Nisam imao nista protiv njegovog prelaska u Partizan, ipak je profesionalac, ali sam odlijepio poslije ispada sa majicom i izjavama. U cetvrtak sam navijao za Partizan protiv Nefcija ali poslije ispada ove "ljudske gromade" mi je bilo drago sto nisu pobjedili. Na utakmicu reprezentacije cu ici da zvizdim golmanu ali i da ostalima pruzim bezrezervnu podrsku! Naprijed Srbija!

Mirko

pre 11 godina

Miha je naučio neke mnogo važne stvari. Ukapirao sam to još kad je insistirao na pevanju himne i ostalo.. Ne mogu da opišem koliko je sve to bitno i koliko mi je drago zbog toga. Sada sam uveren u njegov uspeh. Vidim i da veruje u svoje igrače, mnogi to nisu činili i zato ništa nisu napravili ili su stali u nekom trenutku.
Ponosićemo se mi ovom reprezentacijom, verujem u to.

Što se izbora i pozivanja igrača tiče, one koje bih ja voleo da vidim verovatno još neće doći na red za reprezentaciju, ali se nadam da će doći i njihovo vreme.

Milan @ N.Pazova

pre 11 godina

A zašto se utakmica igra na Marakani ? kada se zna da neće biti više od 30.000 gledalaca protiv Belgije,pa valjda bolje da bude krcat jna 32.000,nego poluprazna Marakana ! lepa atmosfera može da se napravi na jna pogotovo kada je pun !

svi beogradjani, a to sto se rodili u koritu zaboravise

pre 11 godina

A sto se to meni cini da svi sto zvizde golmanu reprezentacije imaju J u svakoj reci mora da su "cistokrvni" beogradjani nema sta. Mogli bi da nauce iz knjiga barem kad vec nije imao ko da ih nauci i pokaze sta je to kucno vaspitanje.

Dokle god takvih ljudi ima na stadionima nikad leba od naseg sporta nece biti...

Kapetan

pre 11 godina

Mnogo toga mi jos moramo da naucimo a jedna od tih stvari je da podrzvamo svoj tim i kad dobija i kad gubi. Istina je da su navijaci izigrani milion puta, da je Antic nepravedno oteran, da su katastrofalne igre i pristup igraca napravili veoma odbojan stav kod vecine ljubitelja fudbala. Ali ako bi samo osudjivali onda nebismo ni trebali igrati ovu igru ili ni jednu drugu. A u osudjivanju smo prvaci na svetu. Moj licni stav je da se u igri nasih reprezantivaca vidi veliki napredak cak i zelja i bicu slobodan da u potpunosti podrzim Mihailovica i zamolim javnost da se ne brukamo kao poslednji klosari i podrzimo nas tim i drzavu, bez obzira na tim za koji navijamo, bez obzira na politicku pripadnost ili veru.

dzoni

pre 11 godina

Igrajte neku utakmicu, juznije od Beograda, u Jagodini, Kragujevcu, Nisu... da vidite da li ce ljudi da vam zvizde. Zasto Beograd i Novi Sad imaju tu privilegiju, ostali gradovi ne?

duke

pre 11 godina

Nekima izgleda nije jasno da NIKO nema problem sa tim sto je on igrac Partizana, sutra da ode u Real isto bi bilo...
Ovaj problem nisu napravili navijaci Crvene Zvezde nego on. Da je cutao kad je presao, 10-15 dana price po novinama-tv, prozivke na derbiju i to je to... On i njegovo ponasanje su u najmanju ruku problematicni.
Mihajlovic nije objasnio zasto ga u pocetku nije zvao, sta se to dogodilo(promenilo), pa je ipak za njega nasao mesto. Mihajlovic svesno gura njega znajuci kakav ce to efekat izazvati. Hoce li mi neko reci da je on toliko bolji od Brkica. Ovim sto radi Mihjlovic svesno ugozava i svoj i interes reprezentacije, ali ce bar imati alibi. Kad i ako kiksnu reci ce mladi su - zvizduci ih slomili.
Oko sastava bi mu se moglo i prigovoriti, ali posle 6:1 svi cute.
Sa nekim igracima je prijatno iznenadio, ali za neke stvarno nema mesta.
Posto sam Zvezdas pocecu od "nasih"... Lekic se covek ni u Osasuni nije zadrzao(ni naigrao) dve reci za njega NEMA KVALITET. Sto se odbrane tice i pored toliko kvalitetnih igraca i pripremnih utakmica i dalje luta i kombinuje. Do sada je trebao da zna i da ih uigrava. Vezni red je posebna prica Petrovic, Matic, Ninkovic, Fejsa (neke od ovih simpatisem) su tu iako nemaju minute u klubovima... A po istom kriterijumu nema Krasica, Jankovica, Kuzmanovica...
I na kraju recimo mirise mi da Boska Jankovica nema zato sto je ovaj tu.

Mare

pre 11 godina

"Selektor Srbije je rekao da navijači moraju da shvate koliko njegovim fudbalerima znači podrška."

Navijači smatraju da selektor Srbije mora da shvati koliko ih iritira njegovo pozivanje onog. To je samo jedan igrač. Ili on ili atmosfera, pa šta je bitnije, a Mihajloviću?

prodanovicm

pre 11 godina

Подржавам сваку реч коју је изговорио Михајловић . Али , пар ствари ми боде очи .
Прва је та да се цело време спомиње то да Стојковић не треба да стоји на голу зато што ће му звиждати навијачи Звезде .
Не пада ми на памет да глумим селектора , али ипак морам да кажем :Стојковић не треба да стоји на голу , не зато што ће му звиждати навјачи , већ због тога што је голман сумњивих квалитета .
Човек је жешћа киксара и због једне његове грешке у важним утакмицама ми би могли да не видимо Бразил .
Зато , по мени треба бирати Бркића , ипак је он бољи голман од Стојковића .
Бар је мања киксара од њега .
Не знам , селектор се бори против нечег што не може спречити (звиждање Стојковићу) и свесно ризикује стављајући Стојковића на гол .
Киксара којој звижде са трибина може само да се унервози и да постане још већа киксара .
Немој сутра да Михајловић каже : Није Стојковић крив...а нисам крив ни ја...већ они што су му звиждали са трибина .

Firga

pre 11 godina

Miha samo da vratis Zigu, Boska, Kacara i Adema neka ti sede makar na klupi ako nisu za prvi tim, Stojketu pruzi jos jednu sansu protiv Belgije tu ce stvarno da se pokaze da li je za prvog golmana i za klupu i Subotica obavezno u prvi tim nebitno da li umesto Bisevca ili Nastasica ali on zasluzuje to jer je on trenutno jedan od najboljih u Evropi i imaces moju svesrdnu podrsku iz srca mada i ako to ne ucinis imas i dalje moju i podrsku vecine ljudi.

Barjaktar

pre 11 godina

Selektore sada moliš za podršku? Koga? Beograd i navijače koji dolaze na Marakanu? Mnogo si loš! Pošto ti je draži golman od polovine navijačke populacije onda ne znam šta bi mogao da očekuješ. Draži ti je taj golmančić od Boška Jankovića kapitena Đenove? Boška ne zoveš da ne bi kvario atmosferu (neće da priča ni po koju cenu sa tvojim golmanom). E pa pošto ti je najbitnije od celih kvalifikacija za SP samo to biće koje stoji na golu onda nemoj da moliš za podršu. Navijači, atmosfera, drugi igrači i njihov osećaj, rezultat...ništa ti nije bitno.

neverica

pre 11 godina

E Mirko da nisi spomenuo 60 minusa,htedoh da kazem da si u pravu,al zbog te klinacke recenice,ti dobijas minus,msm b r a t e!Ako neko moze samo da mi pojasni ne zvanje Boska Jankovica,koji je kapiten Đenove,i koji je prosao sve selekcije?

Nemanja

pre 11 godina

1 Stojković
6 Ivanović (kpn.) - 4 Biševac - 5 Nastasić - 11 Kolarov
10 Tadić - 3 Fejsa - 17 Ignjovski
7 Tošić - 9 Đuričić - 21 Marković

tm.djomla

pre 11 godina

Baš me interesuje šta bi uradili svi ovi što osudjuju Stojkovića da se to njima dešava, kad mu je bilo najteže nisu ga uzeli sebi nazad nego je morao da bi sačuvao formu i da dobije poziv u reprez. da predje u Partizan kome je golman bio nenormalno potreban.
A posle toga, napadi na njega, ne samo verbalni nego i fizički (Italija).
Zapitajte se svi vi što osudjujete sada, šta bi ste uradili, kao ispali bi ljudine i iskulirali, pa možda 10% od ukupnog broja navijača uopšte Zvezde ili Partizana bi to uradilo.
Da li si ti baš taj koji bi iskulirao srbine?

vulkan

pre 11 godina

Miha luta kao svaki pocetnik i diletant. Pa zar vi ne vidite : igramo mlako,sporo,bezidejno... uzgred nemamo ni publiku.Sve joj smeta.Hoce ona da bira Predsednika,sastavlja tim,odredjuje gde ce se igrati,koliko karta da kosta,a ona- publika- razmazena , agresivna,nekulturna ...cao fudbalu,cao Svetskom prvenstvu !!

Jebi MALU BELGIJU

pre 11 godina

Ajmo svi na Marakanu 12.10.2012 da podržimo reprezentaciju Srbije protiv MALE BELGIJE.....I ja sam delija,mrzim Stojkovića ,ali on sada ne brani za partizan nema potrebe da mu zviždimo...SRBIJAAAAAAAAA

LFC

pre 11 godina

Ajde dosta vise! Kad igra reprezentacija, nije bitno ko je ciji klupski navijac, bitna je pobeda! Ko hoce da zvizdi, neka ostane kod kuce a mi ostali cemo da navijamo!

todor

pre 11 godina

Kakve ovaj covek stvari izjavljuje, ja prosto ne mogu da verujem. Da li mi imamo diktatora na celu reprezentacije, da li je ovo 21. vek?
Kakav nacionalista, skoro pa nacista.. Zauvek cemo biti nazadni u odnosu na ostatak sveta. U celom svetu u skoro svim reprezentacijama stranci imaju mesta, Belgija evo postade fudbalska velesila zahvaljujuci "stranim" igracima. Samo mi, zemlja od 6 miliona stanovnika, bez fudbalske infrastrukture i struke, mi smo suvise sveti i cisti da bismo se mesali sa strancima.

rade gade

pre 11 godina

Ljudi, reprezentaciju treba podrzavavti bezrezervno i beskrompomisno bez obzira ko je selektor, golman.....To su nasi ljudi koji se bore za nasu zemlju na sportskom polju i treba da smo ponosni na njih. Osecam da je Mihu sam bog poslao da nam pomogne da izademo iz naseg dugogodisnjeg "lutanja" i da pocnemo da postujemo i volimo sve nase vise, pocev od sebe.Pokusava da probudi nas nacionalnu svest, onu pozitivnu.Mislim da je Miha na pravom putu (zelim mu dugo godina na celu reprezentacije)i da cemo svi zajedno biti ponosni na nase momke sa sve Stojkovicem na golu, jer na kraju dana i on je nas brat srbin!
Srecno momci u nastavku takmicenja.
SRBIJA!!!

Kop

pre 11 godina

Ovde nije problem podela na Zvezdu i Partizan, problem je golman i uvek će biti problem! Zviždalo mu se i u Novom Sadu ali se to krije kao da smo gluvi. Dok je on u reprezentaciji nema prave podrške i zviždaće se uvek i svuda! Međutim sada se javlja novi detalj kome se zviždi tj. viče "Tole lopove" i uveden je u utakmici reprezentacije upravo u Novom Sadu. Dok je na golu ona "moralna i ljudska gromada" nema podrške i možete da očekujete samo zvižduke, a kako se savez odnosi prema drugim klubovima, osim prema mezimčetu partizanu, biće i drugih, kako kaže Tole, pevljivih pesmica.

Krang

pre 11 godina

Ne zvizdi se reprezentaciji vec njenom golmanu! Pojedincu! Osim ako njega ne smatras najbitnijim u cijeloj prici. Nisam imao nista protiv njegovog prelaska u Partizan, ipak je profesionalac, ali sam odlijepio poslije ispada sa majicom i izjavama. U cetvrtak sam navijao za Partizan protiv Nefcija ali poslije ispada ove "ljudske gromade" mi je bilo drago sto nisu pobjedili. Na utakmicu reprezentacije cu ici da zvizdim golmanu ali i da ostalima pruzim bezrezervnu podrsku! Naprijed Srbija!

no fear

pre 11 godina

e moj Mihajloviću,sve je to lijepo,pozivanje na zajedništvo i potporu publike,ali me zanima zašto to nisi od početka rekao,već si popljuvao Marakanu i beogradsku publiku,tražio dekretom da se ne igra tamo?!
a sad kad si vidio da ćeš ipak morati na Marakanu,tražiš neko zajedništvo..malo licemjerno,zar ne?!
ja ću ići na utakmicu,kao što sam i dosad išao,jer mi je reprezentacija svetinja,ali ću i zviždati golmanu,kao i mnogi drugi..
on jednostavno od mene neće nikad dobiti ništa drugo osim zvižduka,a tome je sam kriv..
s druge strane,neću riječ reći protiv nijednog drugog igrača,bilo Partizana,bilo nekog drugog kluba..aplaudiraću Lazaru,Petroviću ili malom Ninkoviću,za svaki njihov dobar potez,jer su mi u reprezentaciji svi jednaki,svi su naši..
osim golmana,on je izuzetak,koji po meni tu ne pripada..
al ti biraš,nama ostaje da zviždimo..

Никола

pre 11 godina

Ако ти треба подршка - избаци Стојковића. са њим на голу биће звиждука где год да играте.
А Толету забрани да присуствује утакмицама.

vulkan

pre 11 godina

Miha luta kao svaki pocetnik i diletant. Pa zar vi ne vidite : igramo mlako,sporo,bezidejno... uzgred nemamo ni publiku.Sve joj smeta.Hoce ona da bira Predsednika,sastavlja tim,odredjuje gde ce se igrati,koliko karta da kosta,a ona- publika- razmazena , agresivna,nekulturna ...cao fudbalu,cao Svetskom prvenstvu !!

Webber

pre 11 godina

Ljudi se ocigledno ne secaju kakva je bila atmosfera sa Anticem na celu? Sa severa se skandiralo Anticu cesto i ako se znalo da je grobar, pevalo se uvek. 3x bolja atmosfera nego u Novom sadu.Dosta toga se promenilo...Necu da prihvatim nebuloze da je zvizdanje Stojkovicu ,zvizdanje celoj reprezentaciji. To prosto nije tacno.Ljudi su platili kartu i imaju prava da zvizde kome hoce...Kao sto su ovi zvizdali Babovicu....

Noćni @ Jahač

pre 11 godina

Veliki sam navijač C.Zvezde nemam baš ništa protiv igrača Partizana u reprezentaciji ali ako ne bude 'onoga' na golu protiv Belgije ok ako bude na golu zviždaći mu prilikom svakom kontaktom sa loptom.

Dejan

pre 11 godina

Miho,svaka čast na zajedništvu koje hoćeš da uspostaviš ali shvati...Stojković je nas proglasio za ružnu prošlost a sada treba da mu aplaudiramo!?
Kao što neko reče,idem na utakmicu da zviždim Stojkoviću i aplaudiram Markoviću,Petroviću...Nije niko protiv igrača Partizana nego protiv onog što smo mu mi ružna prošlost!

todor

pre 11 godina

Kakve ovaj covek stvari izjavljuje, ja prosto ne mogu da verujem. Da li mi imamo diktatora na celu reprezentacije, da li je ovo 21. vek?
Kakav nacionalista, skoro pa nacista.. Zauvek cemo biti nazadni u odnosu na ostatak sveta. U celom svetu u skoro svim reprezentacijama stranci imaju mesta, Belgija evo postade fudbalska velesila zahvaljujuci "stranim" igracima. Samo mi, zemlja od 6 miliona stanovnika, bez fudbalske infrastrukture i struke, mi smo suvise sveti i cisti da bismo se mesali sa strancima.

Stefan

pre 11 godina

Ja dolazim iz CG da gledam na Mari mec protiv Belgije ali me strah kako cu reagovati kad vidim intelektualce koji zvizde..Inace Mudrinski treba prije da dobije poziv nego li Mitrovic ili Ninkovic.Takodje Djordjevic zasluzuje sansu..

Mare

pre 11 godina

"Selektor Srbije je rekao da navijači moraju da shvate koliko njegovim fudbalerima znači podrška."

Navijači smatraju da selektor Srbije mora da shvati koliko ih iritira njegovo pozivanje onog. To je samo jedan igrač. Ili on ili atmosfera, pa šta je bitnije, a Mihajloviću?

Firga

pre 11 godina

Miha samo da vratis Zigu, Boska, Kacara i Adema neka ti sede makar na klupi ako nisu za prvi tim, Stojketu pruzi jos jednu sansu protiv Belgije tu ce stvarno da se pokaze da li je za prvog golmana i za klupu i Subotica obavezno u prvi tim nebitno da li umesto Bisevca ili Nastasica ali on zasluzuje to jer je on trenutno jedan od najboljih u Evropi i imaces moju svesrdnu podrsku iz srca mada i ako to ne ucinis imas i dalje moju i podrsku vecine ljudi.

prodanovicm

pre 11 godina

Подржавам сваку реч коју је изговорио Михајловић . Али , пар ствари ми боде очи .
Прва је та да се цело време спомиње то да Стојковић не треба да стоји на голу зато што ће му звиждати навијачи Звезде .
Не пада ми на памет да глумим селектора , али ипак морам да кажем :Стојковић не треба да стоји на голу , не зато што ће му звиждати навјачи , већ због тога што је голман сумњивих квалитета .
Човек је жешћа киксара и због једне његове грешке у важним утакмицама ми би могли да не видимо Бразил .
Зато , по мени треба бирати Бркића , ипак је он бољи голман од Стојковића .
Бар је мања киксара од њега .
Не знам , селектор се бори против нечег што не може спречити (звиждање Стојковићу) и свесно ризикује стављајући Стојковића на гол .
Киксара којој звижде са трибина може само да се унервози и да постане још већа киксара .
Немој сутра да Михајловић каже : Није Стојковић крив...а нисам крив ни ја...већ они што су му звиждали са трибина .

Gagi

pre 11 godina

Srbin sam iz nemacke. Kad citam komentar "zvezdasa" obda je meni sve jasno.
Nisu nam podrebni us amerikanci, ni albanci ni nikakav protivnik. Kad smo sami protiv
sebe, kad covek sam sobom nije slozen i tako narod u nasoj zemlji onda nama protivnici
nisu potrebni dabi propali!
Svaka sila koja nije slozena u sebi blizu je svojem kraju!
Stojkovic je Srbin iako se zove "mustafa" ;-)!
Hajde Srbi da podrzavamo Srbiju! Samo sloga Srbina spasava!

Barjaktar

pre 11 godina

Selektore sada moliš za podršku? Koga? Beograd i navijače koji dolaze na Marakanu? Mnogo si loš! Pošto ti je draži golman od polovine navijačke populacije onda ne znam šta bi mogao da očekuješ. Draži ti je taj golmančić od Boška Jankovića kapitena Đenove? Boška ne zoveš da ne bi kvario atmosferu (neće da priča ni po koju cenu sa tvojim golmanom). E pa pošto ti je najbitnije od celih kvalifikacija za SP samo to biće koje stoji na golu onda nemoj da moliš za podršu. Navijači, atmosfera, drugi igrači i njihov osećaj, rezultat...ništa ti nije bitno.

Pavle napolje

pre 11 godina

Mnogo je prosto. Samo jedan covek napolje i eto podrske.
(Pavle, 24. septembar 2012 21:44)
Da, apsolutno si u pravu, izbacicemo te sa stadiona!!!

Nemanja

pre 11 godina

1 Stojković
6 Ivanović (kpn.) - 4 Biševac - 5 Nastasić - 11 Kolarov
10 Tadić - 3 Fejsa - 17 Ignjovski
7 Tošić - 9 Đuričić - 21 Marković

Milan @ N.Pazova

pre 11 godina

A zašto se utakmica igra na Marakani ? kada se zna da neće biti više od 30.000 gledalaca protiv Belgije,pa valjda bolje da bude krcat jna 32.000,nego poluprazna Marakana ! lepa atmosfera može da se napravi na jna pogotovo kada je pun !

pfc

pre 11 godina

Jedno prosto pitanje za navijace Zvezde - ako vi zvizdite Stojkovicu zato sto vas je provocirao, dal to znaci da navijaci Partizana treba da zvizde Stamenom kad igra za reprezentaciju ?

Unapred zahvalan na odgovoru

duke

pre 11 godina

Nekima izgleda nije jasno da NIKO nema problem sa tim sto je on igrac Partizana, sutra da ode u Real isto bi bilo...
Ovaj problem nisu napravili navijaci Crvene Zvezde nego on. Da je cutao kad je presao, 10-15 dana price po novinama-tv, prozivke na derbiju i to je to... On i njegovo ponasanje su u najmanju ruku problematicni.
Mihajlovic nije objasnio zasto ga u pocetku nije zvao, sta se to dogodilo(promenilo), pa je ipak za njega nasao mesto. Mihajlovic svesno gura njega znajuci kakav ce to efekat izazvati. Hoce li mi neko reci da je on toliko bolji od Brkica. Ovim sto radi Mihjlovic svesno ugozava i svoj i interes reprezentacije, ali ce bar imati alibi. Kad i ako kiksnu reci ce mladi su - zvizduci ih slomili.
Oko sastava bi mu se moglo i prigovoriti, ali posle 6:1 svi cute.
Sa nekim igracima je prijatno iznenadio, ali za neke stvarno nema mesta.
Posto sam Zvezdas pocecu od "nasih"... Lekic se covek ni u Osasuni nije zadrzao(ni naigrao) dve reci za njega NEMA KVALITET. Sto se odbrane tice i pored toliko kvalitetnih igraca i pripremnih utakmica i dalje luta i kombinuje. Do sada je trebao da zna i da ih uigrava. Vezni red je posebna prica Petrovic, Matic, Ninkovic, Fejsa (neke od ovih simpatisem) su tu iako nemaju minute u klubovima... A po istom kriterijumu nema Krasica, Jankovica, Kuzmanovica...
I na kraju recimo mirise mi da Boska Jankovica nema zato sto je ovaj tu.

babura

pre 11 godina

Kop, 24. septembar 2012 19:41) ........junace idi pred FSS i upravu partizana i zvizdi koliko hoces valjda ce imati efekta ovde igra reprezentacija Srbije a ne Partizan ili Zvezda....dakle pistaljke i zvizduci tamo do zore.......

Mirko

pre 11 godina

@Krang
Brate to što si napisao mnogo je glupo, ti ćeš dakle da zviždiš golmanu a navijaćeš za ostale? Jel' ti s'vataš šta si napisao? Pa taj golman brani za tu reprezentaciju za koju ti navijaš! On u reprezentaciji nije više Partizanov golman, kontaš? Tu ne igra Partizan, već reprezentacija Srbije, čiji gol on brani. Uostalom razmisli malo, dobio si preko šezdeset minusa..

mille grobar

pre 11 godina

Razumem potrebu zvezdasa da zvizde Stojkovicu ali zar nije derbi mesto i vreme za to?Ej ljudi,reprezentacija SRBIJE igra,zar vam nista nije sveto?!

Dado

pre 11 godina

Evo vidite da ce čovek zvati ovog Djurdjica....Miha prati sve i ceni sve igrače koji vrede...svaka njegova izjava više manje je na mestu, ali ce se uvek naći pametnjakovici, kojima ce smetati himna i sta ti ja znam sta sve jos.

kiki

pre 11 godina

Miha od mene imas punu podrsku kao i igraci drago mi je da zoves igrace koji se dokazuju u klubovima i koji vole svoju zemlju za razliku od drugih , drago mi je sto zoves Nikolu mislim da ima veci kapacitet od Krkica......ko nece da se odazove daleko mu Srbija ...... sretno

čarli šin

pre 11 godina

Siniša je u pravu,ko ne oseća ništa prema zemlji ne može da da 100% u reprezentaciji. Upravu je i za Krkića,dečko nije osetio sankcije,bombadovanje...šta on uopšte i misli srbiji njemu je Nou camp još u mislima,to je u njegovom slučaju potpuno priodno.

Mirko

pre 11 godina

Ja sam Zvezdaš i ne sviđa mi se mnogo toga oko Stojkovića, ne radi se samo o prelasku u Partizan, radi se i o ružnim postupcima, a i o njegovom izgledu - čovek se nekako mnogo promenio, mnogo loše promenio, lice mu je preraslo u neku grimasu, ali... Kad igra za reprezentaciju Srbije, ne mogu da podržim onakvo ponašanje i zvižduke, jednostavno to je nedopustivo. Zbog koga su došli ti Srbi? Oni nisu Srbi, oni su šljam. Reprezentacija je svetinja, Mihailović to zna, ja to znam, mnogi to znaju, ali očigledno neki ne znaju..
Stojković je najbolji golman od svih koji su nastupali za reprezentaciju u poslednjih par godina. Ako se nađe neki bolji - neka izvoli, do tada nemojte da dirate Stojkovića jer time dirate reprezentaciju Srbije. Kraj.

Dobro je što će reprezentacija igrati u sredinama gde je narod voli i podržava a ne tamo gde je pljuje. Takve odluke bi ubuduće trebalo da se podrže i u drugim sportovima. I ne samo u sportovima, već i u svemu ostalom - treba biti tamo gde će podržati Vaš rad i postojanje, a ne tamo gde će da Vas miniraju i spotiču na svakom koraku.

pacman007

pre 11 godina

Beograd ima svoje Titove blizance za koje ce da navija, sta ce njemu Srbija!?
To je poseban mentalitet i dzungla od 2 miliona ljudi koji niti postuju privilegiju gledanja nacionalne reprezentacije, niti imaju osnovnu civilizacijsku kulturu prema gostujucim ekipama.
Ostatak drzave i drugi gradovi i regioni kao da ne postoje, najvazniji je rivalitet 2 propala bivsa giganta i zacaureni BG klinci na tribinama koji vode besmisleni klupski rat preko ledja cele nacije.

svi beogradjani, a to sto se rodili u koritu zaboravise

pre 11 godina

A sto se to meni cini da svi sto zvizde golmanu reprezentacije imaju J u svakoj reci mora da su "cistokrvni" beogradjani nema sta. Mogli bi da nauce iz knjiga barem kad vec nije imao ko da ih nauci i pokaze sta je to kucno vaspitanje.

Dokle god takvih ljudi ima na stadionima nikad leba od naseg sporta nece biti...

Marko

pre 11 godina

Zvezdas sam, ali u smislu kad igra Zvezda-Partizan navijam za Zvezdu, ali kad igra Partizan protiv nekog drugog(stranog) tima onda navijam za njega... Iz Loznice sam tako da imam neke veze sa Stojkovicem, nemam neko misljenje o njemu, ali isto tako nemam nista protiv njega...Pa ljudi covek je promenio samo klub!!! Nije nikoga ubio ! Ako neko ne voli Stojkovica kad igra za Partizan, moze da mu da podrsku dok igra ga NASU REPREZENTACIJU, ON IPAK U DRESU REPREZENTACIJE PREDSTAVLJA NAS I NASU ZEMLJU!!!

darence_1983

pre 11 godina

Uvredjeni (moram priznati, s'pravom) navijaci Zvezde da zvizde golmanu Partizana - mogu da razumem...i to se radi na derbiju,na utakmicama Partizana,na treningu,u gradu.Svuda osim na utakmicama REPREZENTACIJE, posto je on tad golman SRBIJE,predstavlja i igra za sve nas,a mi smo navijaci Srbije i navijamo za sve te igrace.Ja stvarno to ne mogu da razumem, da li to znaci da ako primimo gol trebate da se radujete posto je primio gol Stojkovic a ne Srbija !!!
A uz to, da li mislite da je dok zvizite njemu ostalim igracima svejedno,da im prija...
Inace,sebe smatram ostrascenim grobarom, Tea i Savana sam toliko psovao i zvizdao im kad su igrali protiv Partizana da je to bilo strasno...Ali kad su sada bili sa reprezentacijom aplaudirao sam im bez problema...

Gabriel Principle

pre 11 godina

Просто је.
На утакмице репрезентације се не долази у клупским бојама.
То је прво и основно правило понашања на фудбалским манифестацијама.

Ево вам примјер из наше квалификационе групе:
Кени Милер је играо и за Селтик и за Ренџерс. Јесте ли чули звиждуке на оној утакмици? Плус, он је 2х прешао тамо-вамо, а Селтик-Ренџерс ривалство је више него фудбалско ривалство, за разлику од ЦЗ-ПФК. Ти људи се ИЗИСТИНСКИ мрзе. Али, да ли је било звиждука? Не!
:)

bobi

pre 11 godina

Samo ti selektore bezi sto dalje iz prestonice,i eto ti podrske,navijanja i pevanja himne.Biraj:Kragujevac,Nis,Krusevac,Novi Sad i podrska svim fudbalerima i tebi.

KODAR78

pre 11 godina

Priznajem da nisam bio srecan kada je izabran na mesto selektora ali i priznajem gresku.Svidja mi se sto je ekipa podmladjena i sto je selektor autorativan i cini mi se samostalan u vodjenju tima.Uzeo je vruc krompir u ruke i cini se da kako vreme odmice ide sve na bolje.Normalno je da treba biti strpljiv i dati podrsku i selektoru i igracima da se sto normalnije pripreme za naredne okrsaje a ja verujem da ce oni umeti da nam se oduze dobrim igrama i rezultatima.Sto se mene tice imate podrsku i jos nesto manimo se vise klubastva kad je nacionalni tim u pitanju.

Kuki

pre 11 godina

Za mnoge stvari se slazem u ovoj izjavi sa Mihajlovicem, pogotovo ovo da je reprezentacija i nacionalni dres iznad svega i da ko se tako ne oseca ne terba, a nije ni duzan da igra za nacionalnu selekciju. To isto vazi i za navijace, onima kojima su vaznije klupske boje na utakmicama nacionalne selekcije nemoj ni da dolaze na utakmice reprezentacije. I sigurno da bi ovi mladi momci dali stopedeset posto svojih mogucnosti pred punom Marakanom ili JNA nije bitno koji je stadion u pitanju. Sto se tice Stojkovica, i on je morao malo da se potrudi, ako je vec posle Zvezde zaigrao za Partizan i tako napravio "neoprostivu gresku". Morao je da ispadne bar malo veci smeker, a ne nekim izjavama i ponasanjem da jos vise iritira one kojima taj prelazak smeta. A bilo je tih prelazaka u proslosti u mnogim sportovima, a ne secam se tolikog neprijateljstva prema nekom igracu, sem Gurovica, ali se ni on nije proslavio ponasanjem.

toga se ne sećam, a dugo pamtim

pre 11 godina

lepa atmosfera može da se napravi na jna pogotovo kada je pun !
(Milan @ N.Pazova, 24. septembar 2012 22:26)

otkud znaš?

Rajko Janjanin

pre 11 godina

Ljudi, ovde nije tema Stojkovic. Stagod ko o njemu mislio (meni se recimo okrece stomak kada ga vidim) covek je trenutno najbolji golman i kraj price. Ko u to ne veruje neka pogleda recimo snimak iz Glazgova. Ovde je tema kultura podrske reprezentaciji. To kod nas ne postoji - jos sam mogao to da razumem dok smo se zvali SRJ ili SCG, sa pripadajucim obelezjima, ali sada bas ne mogu. Ja sam od onih koji ne propustaju ni prijateljske utakmice reprezentacije. Necete bas mnogo ljudi naci koji vole vise Zvezdu od mene ili koji su redovniji na njenim utakmicama. Ali reprezentacija je nesto vise...bila i ostala. Jedan od najsrecnijih dana u zivotu mi je bila prva utakmica samostalne Srbije u Beogradu (ako dobro pamtim negde s jeseni 2006) - upravo protiv Belgije. Taj osecaj kada cujes "Boze pravde" na Marakani, to ili imas ili nemas. A ako nemas, kog vraga ides na utakmice reprezentacije? I smatram da je egzemlarni primitivizam zvizdati kako protivnickoj himni tako i reprezentativcu vlastite zemlje, pa makar u pitanju bio covek ciji nam se postupci s pravom gade. Ne sme vise klubastvo da nam izjeda fudbal. Nemojte da nam lekcije o podrsci nacionalnom timu dele zemlje koje Beograd, Marakanu i huk 55 000 vatrenih navijaca mogu samo da sanjaju. Dajte da uradimo sve sto je do nas. Jel' mozemo? Naravno da mozemo, setimo se utakmica na istom mestu protiv Portugala, Austrije, Francuske, Rumunije....jel' hocemo? Ja hocu. A vi?

danguba

pre 11 godina

Svaka mu je izjava na mjestu, a protiv Velsa je dokazao i da zna šta radi sa ovom mladom ekipom. Ovih pljuvača i hejtera će uvijek biti i ne treba se obazirati na njih. Nadam se punoj Marakani, gromoglasnoj podršci bez obzira na rezultat, a kome se zviždi neka dođe na derbi...

tm.djomla

pre 11 godina

Baš me interesuje šta bi uradili svi ovi što osudjuju Stojkovića da se to njima dešava, kad mu je bilo najteže nisu ga uzeli sebi nazad nego je morao da bi sačuvao formu i da dobije poziv u reprez. da predje u Partizan kome je golman bio nenormalno potreban.
A posle toga, napadi na njega, ne samo verbalni nego i fizički (Italija).
Zapitajte se svi vi što osudjujete sada, šta bi ste uradili, kao ispali bi ljudine i iskulirali, pa možda 10% od ukupnog broja navijača uopšte Zvezde ili Partizana bi to uradilo.
Da li si ti baš taj koji bi iskulirao srbine?

dzoni

pre 11 godina

Igrajte neku utakmicu, juznije od Beograda, u Jagodini, Kragujevcu, Nisu... da vidite da li ce ljudi da vam zvizde. Zasto Beograd i Novi Sad imaju tu privilegiju, ostali gradovi ne?

Stylo

pre 11 godina

Svaka cast, puna podrska!

Malo me uplasio sa onim da Nikola Djurdjic nije materijal za reprezentaciju...
Takodje je spomenuo i da je Bosko Jankovic odlican fudbaler, ali da mu se takticki ne uklapa u sledece 2 utakmice i da ga zato nema.

LFC

pre 11 godina

Ajde dosta vise! Kad igra reprezentacija, nije bitno ko je ciji klupski navijac, bitna je pobeda! Ko hoce da zvizdi, neka ostane kod kuce a mi ostali cemo da navijamo!

Gogi

pre 11 godina

Ako zelite punu Marakanu protiv Belgije dajte sto nize cene karata,mnogo je znacajnija pobeda u tom mecu nego pare koje bi eventualno uzeo FSS od karata.Toliko ima ljudi koji bi dosli ali nemaju kintu pogotovo oni iz juzne ili centralne Srbije ili iz CG ili RS...Ako dobijemo Belgiju mozemo do SP u to sam ubedjen,to nam je mozda i najvaznija utakmica...

Cale

pre 11 godina

Sinisi, za do sada uradjeno na poziciji selektora i za put koji trasira svaka cast i podrska. Treba da ih pratimo, bodrimo i disemo sa njima na mecevima, a naravno da kritikujemo i ukazujemo na greske posle njih.

mladen nis

pre 11 godina

i u kvalifikacijama za svetsko 2006. utakmica sa belgijom je bila kljucna, doduse tad je prva utakmica bila u gostima. dobili smo ih 2:0 iako to niko nije ocekivao. samopouzdanje se ne stice recima i hrabrenjem nego kad ti sam vidis da mozes. ako ih dobijemo idemo u brazil a ako izgubimo verovatno ne.

neverica

pre 11 godina

E Mirko da nisi spomenuo 60 minusa,htedoh da kazem da si u pravu,al zbog te klinacke recenice,ti dobijas minus,msm b r a t e!Ako neko moze samo da mi pojasni ne zvanje Boska Jankovica,koji je kapiten Đenove,i koji je prosao sve selekcije?

Jebi MALU BELGIJU

pre 11 godina

Ajmo svi na Marakanu 12.10.2012 da podržimo reprezentaciju Srbije protiv MALE BELGIJE.....I ja sam delija,mrzim Stojkovića ,ali on sada ne brani za partizan nema potrebe da mu zviždimo...SRBIJAAAAAAAAA

govedarica

pre 11 godina

Svaka čast Mihi, nema se tu šta dodati. Mislim da bi mogao razmisliti o Boletu Jankoviću i Krasiću kad se oporavi, Lazović i Marković će biti odlični igrači, ali jos su zeleni za utakmice protiv najjačih.

rade gade

pre 11 godina

Ljudi, reprezentaciju treba podrzavavti bezrezervno i beskrompomisno bez obzira ko je selektor, golman.....To su nasi ljudi koji se bore za nasu zemlju na sportskom polju i treba da smo ponosni na njih. Osecam da je Mihu sam bog poslao da nam pomogne da izademo iz naseg dugogodisnjeg "lutanja" i da pocnemo da postujemo i volimo sve nase vise, pocev od sebe.Pokusava da probudi nas nacionalnu svest, onu pozitivnu.Mislim da je Miha na pravom putu (zelim mu dugo godina na celu reprezentacije)i da cemo svi zajedno biti ponosni na nase momke sa sve Stojkovicem na golu, jer na kraju dana i on je nas brat srbin!
Srecno momci u nastavku takmicenja.
SRBIJA!!!

miroslav

pre 11 godina

Konacno selektor koji u prvi plan stavlja psiholosku pripremljenost igraca. Treba Sinisa satima i satima svaki dan sa njima da pricas i ti i pravi psihijatar i da im utuvis u glavu da oni to mogu, da ih je na terenu 11 kao i protivnika, ni jedan vise ni jedan manje, a posto protivnici nisu vanzemaljci, sa svima se moze igrati bar nereseno. I naterati igrace da cvrsto veruju u to. I nema cigara i alkohola kad se okupi reprezentacija ne zato sto ce ih to oslabiti fizicki. Nece. Ali to ce ih psihicki unistiti jer ce podsvesno znati da ulaze nepripremljeni u utakmicu.

Mirko

pre 11 godina

Miha je naučio neke mnogo važne stvari. Ukapirao sam to još kad je insistirao na pevanju himne i ostalo.. Ne mogu da opišem koliko je sve to bitno i koliko mi je drago zbog toga. Sada sam uveren u njegov uspeh. Vidim i da veruje u svoje igrače, mnogi to nisu činili i zato ništa nisu napravili ili su stali u nekom trenutku.
Ponosićemo se mi ovom reprezentacijom, verujem u to.

Što se izbora i pozivanja igrača tiče, one koje bih ja voleo da vidim verovatno još neće doći na red za reprezentaciju, ali se nadam da će doći i njihovo vreme.

Kapetan

pre 11 godina

Mnogo toga mi jos moramo da naucimo a jedna od tih stvari je da podrzvamo svoj tim i kad dobija i kad gubi. Istina je da su navijaci izigrani milion puta, da je Antic nepravedno oteran, da su katastrofalne igre i pristup igraca napravili veoma odbojan stav kod vecine ljubitelja fudbala. Ali ako bi samo osudjivali onda nebismo ni trebali igrati ovu igru ili ni jednu drugu. A u osudjivanju smo prvaci na svetu. Moj licni stav je da se u igri nasih reprezantivaca vidi veliki napredak cak i zelja i bicu slobodan da u potpunosti podrzim Mihailovica i zamolim javnost da se ne brukamo kao poslednji klosari i podrzimo nas tim i drzavu, bez obzira na tim za koji navijamo, bez obzira na politicku pripadnost ili veru.