Subota, 08.09.2012.

19:13

Mihajlović: Nadao sam se pobedi

Selektor Srbije Siniša Mihajlović rekao je posle da žali za pobedom, ali i da je protivnik imao izgledne prilike za pogodak.

Izvor: B92

Mihajloviæ: Nadao sam se pobedi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

144 Komentari

Sortiraj po:

Alex

pre 11 godina

Miha, u ime velikog broja istomisljenika koji zdusno navijaju za Srbiju, molim te da pozoves Zigica u tim! Mozda nece dati gol, ali njega uvek moraju da paze dva odbrambena igraca, jedan koji ga gura i jedan koji skace sa njim, a to ostavlja prostora ovim drugim "strucnjacima" da daju neki gol. Ako ne budemo njega iskoristili u situaciji kad nemamo ama bas nikakav napad,necemo dati gol ne za vreme kvalifikacija,nego do pocetka svetskog prvenstva u Brazilu! Igra reprezentacije protiv Skota je,da se ne lazemo, bila ocajna! Narocito me je razocarao Tosic. Ne mogu da shvatim da covek nema osecaj kada da doda loptu,a kada da sutira...Za svaku pohvalu je odigrao Kolarov,ali na zalost nema sa kim...Igra reprezentacije mnogo podseca na igru Katanije i Fiorentine (mnogo neresenih rezultata,malo pobeda!), a neresenim rezultatima necemo doci ni do Ria,a ni do prvenstva Evrope.Ako podmladjujemo ekipu,podmladimo je kao Holandjani, ostavimo srz ekipe,a uvodimo polako klince.Ne moze se u vatru odmah ubaciti deset novajlija,to nikad nije dalo rezultata! Ako citate hrvatsku stampu, videcete da oni jedino od Zigica strahuju.Nemojmo dozvoliti da nam se komsije smeju. Oni,kao i uvek, velicaju sebe do nebesa,a jedva su dobili Makedoniju, ne znaju ni oni kako......

Dejan

pre 11 godina

Ma ljudi. Dali smo gledali istu utakmicu? Srbija je bila solidna ekipa (imati u vidu da je totalno podmladjena). Zapadne medije prenose kako je Srbija zasluzila da pobedi i da je Skotska imala srece. Hrvati su zakon za nas - oni su uz nhihov tim i kad gube i kad pobedjuju.

Cera

pre 11 godina

@ Zoso
:) pa naravno, tako briljantan komentar na Mihajlovićevo "Nadao sam se pobedi" ovde se još nije pojavio, bravo... tako da ni nama iz Srbije ne preostaje ništa drugo nego da kada budemo imali međusobni meč navijamo za vašu reprezentaciju Hrvatske, jel to :)? Dobar si ali ja ipak nekako uvek navijam za Srbiju i to ti je "neizlečivo", šta da se radi :). Srećno komšije na svim poljima i pozdrav iz Srbije.

ja

pre 11 godina

Mani se Skota, i bod iz Glazgova je velik. Sve mislim da ce Hrvati i Belgijanci tamo lako osvojiti bodove. Skoncetrisite se na Vels. Ako ne pobedimo u utorak, Mihajlovicu, moras otici.

fenomen

pre 11 godina

Ja sam zadovoljan i pristupom i osvojenim bodom. Samo napred. Treba izvrsiti jos par korekcija i bice sve to vrlo dobro. Definitivno svoju sansu juce nisu iskoristili Mijailovic i Fejsa. Samim tim sto je Mijailovica zamenio na poluvremenu Fejsom, Mihajlovic je uvideo svoju gresku. Stojkovic je juce bio dobar uz ono jedno ispadanje lopte i nespretno ispucavanje u aut i ako se vec podmladjuje rep. onda bih ipak forsirao Brkica ili Aleksica bez obzira na neke kikseve. Jer ako su nam svi golmani ponekad sa kiksevima nek to onda bar bude neko mlad. Mozda je vreme da se cak i Ivanovic polako povuce iz rep. i ustupi mesto nekom mladjem. Jednostavno, nista narocito nije prikazao u poslednjih par utakmica i imam utisak da igra na neko "moranje". I Ninkovica zameniti nekim mladjim igracem koji ce vise da "kida, npr Ninkovic iz Partizana. Iz Partizana bih u A tim prebacio Ninkovica, Mitrovica jer su buducnost. Za Lazara Markovica je jos uvek prerano, mozda da bude na okupljanjima i ponekad da dobije sansu. Iz Zvezde Lazovica na isti nacin kao i Lazara. Naravno Tadic, Sulejmani, Subotic, Nastasic(juce odlican a mlad)Nemanja Matic, Kolarov(kao kapiten i max jos dve godine da igra)kao obavezni starteri. Bambi ili Krasic(zavisno od forme)i Bosko Jankovic ( prepotentan i narusava hemiju u rep.)bi trebali imati mestu u startnih 11. Samo jos jedan napadac nedostaje. U svakom slucaju bez vecih problema prolazimo ove kvalifikacije.
Poz...

Cera

pre 11 godina

Šta tu ima nenormalno ako se selektor nadao pobedi molim lepo? Sudeći po masi negativnih i na ivici uvredljivosti komentara rekao bih da većina nije ni gledala utakmicu nego čisto onako paušalno voli da pljucne i da se pridruži masi koja verovatno takođe nije gledala fudbal nego se loži na istoriju, politiku, nacionalnost i šta ja znam... svako ko je pet puta u životu šutnuo loptu i odgledao bar tri fudbalske utakmice, ako je elemntarno fer i manje ostrašćen svim i svačim - mogao je da primeti da smo odigrali sasvim solidno pa ni bod iz Škotske uopšte nije loš skor. Svaka čast selektoru i ovoj mladoj ekipi Srbije, samo hrabro!

trsa

pre 11 godina

Da li su SUBOTIC, KUZMANOVIC, PETROVIC, KRASIC, SULEJMANI, BASTA, RAJKOVIC, prestari ili su ne kvalitetni za nasu reprezentaciju? Sta ce biti sa reprezentacijom ako se slucajno povrede Kolarov ili Ivanovic, jer nam se cela reprezentacija oslanja na dvojicu bekova.......oni jesu vrhunski igraci......ali su bekovi........ne moze se sa mladim igracima raditi tako sto ces ih odmah ubaciti u prvih 11 na bitnoj utakmici, onda ako ne zadovolje vise ih neces ni pozivati uopste..........

schmilo

pre 11 godina

jer ima ovde neki SRBIN koji podrzava svoju reprezentaciju pa makar ona i gubila
(rrr, 9. septembar 2012 09:53)

Care, postoje Evropske reprezentacije koje uglavnom gube ali ginu na terenu i imaju neku ideju u igri, prate svetske trendove po pitanju razvoja fudbala.
Mi sa druge strane igramo isti fudbal kao pre 30-40 godina, sporo se razvlacimo kao sline po terenu, igraci se lose postavljaju i ne trce dovoljno. Gledao sam gol Luxemburga protiv Portugalije, likovi su sa 4-5 pasova stigli do gola i zaboli evrogol. Care! Luxemburg!!!
Zasto mi tako ne mozemo nego sve mora polako i sa 20-30 pasova. Moze da se igra tako, kao Barsa, ali ti tada treba mnogo brzih tehnicara koji mnogo trce(barem 50% vise nego nasi) i kojima se lopta lepi za nogu(vecita enigma za nase fudbalere).
Treba biti realan i reci "ako uspemo da se plasiramo, puna kapa".

A o izboru fudbalera ne treba trositi reci.

ribentrop

pre 11 godina

s obzirom na to kakav si trener golu ces jedino moci DA SE NADAS , njega treba hitno smeniti cisto da se ne bi nastavilo i dalje padanje iovako lose reprezentacije skromnih individualnih mogucnosti,idi pevaj u horu...

Srki

pre 11 godina

I ja sedmici na Lotto-u, al nikako da dodje. Kada bi samo znao koji ce brojevi biti izvuceni. Ha,ha,ha,...

Sinisa nemoj nista da se sekiras. Tvoji rezultati se u potpunosti uklapaju u trenutnu politicku, ekonomsku, sportsku.... situaciju u Srbiji.

ABRAHAM LINKOLN MOZDA

pre 11 godina

Ako na svakoj tekmi do kraja kvalifikacija izvucemo bod, Miha ja cu biti prezadovoljan i skinucu ti kapu, ali sa ovakvim timom tesko to sto bi rekli braca Makedonci...

djuro

pre 11 godina

Sta je Miha kriv, sta je sa nasim brojnim skolama fudbala i podmladcima da ne mogu da naprave bar jednog dobrog napadaca u generacijama koje sad igraju a talenata je uvek bilo samo izgleda da nasi strucnjaci ne umeju da ih prepoznaju

BIH-ovac

pre 11 godina

Možda i kod vas nije sve do selektora i igrača, možda je i do vas srpski navijači ?! Možda ja nisam u pravu ali mi se čini da je najveći sunovrat srpskog fudbala počeo negdje od Genove a do tad je ipak bio u manjem padu koji se dao zaustaviti !? Pogledajte Bosnu i Hercegovinu - na kojekakvim stadionima Luxemburga i Liteštajna kapaciteta po 8000 bude 6000 naših navijača, u Atlanti protiv Mexica bude 30.000 BH navijača, u Briselu nas bude 15.000 u Frankfurtu i Parizu 20.000. Ni na jednom gostovanju u Evropi nikad nas nije ispod 5000. Naš najuslovniji stadion u Zenici na žalost prima sada nekih 15.000 a šta bi bilo da imamo Marakanu kao vi ?

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Tesko da ce gospodin Mihajlovic od ovih "kokosara" napraviti "orlove".Totalna katastrofa. Losim Skotima pokazali smo da i od njih postoje gori. "Orlovi" su hrabro, shodno nasem mentalitetu igrali fudbal "unazad". Naime, vecinu meca bili su okrenuti ledjima stranom golu, kao da smo hteli da im pokazemo nas prezir. Mislim da ovakav tim ne treba da se takmici jer ovako "mucenje" lopte mozer da bude samo antipropaganda "najvaznije sporedne stvari na svetu".Unapred zalim gospodina Mihajlovica, velikog fudbalera i beskompromisnog borca na terenu. Ali, trener, ipak, ne igra fudbal. To moraju da urade "orlovi", pardon, "kokoske".

snjim dobra špica (nako)

pre 11 godina

Ovo je bilo nako...blago receno katastrofa, utakmica za zaborav...Nemamo bre ljudi sta traziti sa ovakvim igracima u timu. Pod HITNO zvati Klea, s njim bi dobili dobru spicu i bili bi opasniji po golu...i pod hitno zvati Racu Petrovica, snjim bi dobili na kreativnosti i lucidnosti u sredini terena...a ovo forsiranje zvezdinih "zvezda" mislim da vise nema smisla
(Leni Krevic, 8. septembar 2012 23:08)

Još i tebe da da zovemo da budeš portparol reprezentacije. Svakako bismo dobili na pismenosti.

Tuzno I zalosno

pre 11 godina

Sto nam je lepa buducnost... Nezna se sta je gore. Sto se banda neda sa stolice ili sto jednostavno nemamo talentovani igraca. Sa ovim timom mozemo mozda dobiti prosecne ekipe a ostali svi da nas buse. Zalosno je na sta smo spali....

Mike P

pre 11 godina

Pa vi jos pljujete, stvarno ste ruglo nacije. Ovo je mladi tim koji ce se ravnopravno nositi ne samo u Evropi nego i svetskim prvenstvima. Da ste ikada izasli iz zemlje i videli druge kako daju podrsku svojim igracima, svom treneru a posebno u 'transformaciji' menjanje citavog tima. Ili ste vi previse "pametni" ili sam ja i mnogo kao ja ludi, sve mi se cini da imate previse vremena na raspolaganju pa "pametujete"... Moj savet vam je odreknite se Srpskog porekla i idite tamo gde mislite da pripadate .

Miroslav

pre 11 godina

Ljudi realno,pa sta je ovde kriv miha??Pa jel treba om da udje i da gol? Po meni greska sto nije igrao tadic od pocetka,a leva strana sulejmani..mislim kad pogledas bek nam je bio najopasniji igrac po njihov gol :D kolarov pa kolarov..pa ne moze i on coek sam...sve u svemu ima perspektive,samo podrska za mihu...cini mi se da zna sta radi

zok

pre 11 godina

Bez napadaca si ocekivao pobedu?? Probaj makar Boska Jankovica ili Krasica u napad! Oni makar znaju kako se daju golove!!! I nerazumen zasto Subotic nije igrao?

ttt vancouver-hamburg

pre 11 godina

ZA MENE JE TO STO SAM GLEDAO NIJE TAKO LOSE,BAS MLAD I SIMPATICAN TIM.
AKO JOS KUZMANOVIC ,BASTA I EVENTUALNO KRASIC STIGNU,MISLIM BICE BOLJE.

NADAM SE SAMO DA ONI KOJI UVEK ZVIZDE,I PRAVE NEMIR U REPREZENTACIJI SE SMIRE,I OVIM JAKO MLADIM ALI UKUSNIM IGRACIMA DADNU PODRSKU BICE SVE BOLJE.

CUJEMO SE U MARTU!!

Vlada Ks

pre 11 godina

0:0 protiv Skotske u gostima jeste uspeh, Ali protiv ovakve Skotske kad im nije igralo ovoliko bitnih igraca, i nije uspeh, Da se ne lazemo,,,

Ja

pre 11 godina

Cisto da podsetim da za pobedu nije dovoljna samo odbrana. Treba dati i neki gol,sto mi nismo ne pamtim od kad. Miho,covece,daj nekog napadaca.

BBB

pre 11 godina

Citam vase komentare i ne vjerujem, toliko o sportu kada se spominju 90-e, i gledanje kroz Zvezdu i Pratizan!! Puno se pravite pametni, mnogi od vas ne znaju sta je profesionali fudbal, jedino sa skolskog, ako mislite da je to isto... Ljudi, nas fudbal je u velikoj krizi, uopsteno, mora nesto da se menja a to je ova podmladjena ekipa, nasi mladi treba da idu, a to ce preko reprezentacije.Ova ekipa nema staza, zato nema ni rezultata...
Zamislite da nasi momci, iako vecina vas govori MIHINI, toliko o Srbiji, procitaju ove komentare, stavite se u njihovu pozociju... kao i ti da si dosao prvi dan na posao pa te maltretiraju kako ne znas nista (banalnost), ali ovde ocigledno nekima treba da se crta!!
Koliki je raspad govori RTS i direktni prenos utakmice + dobra analiza prije meca!!!

4-3-3 u gostima

pre 11 godina

Mihajlović spremio iznenadjenje!
Igra fudbal bez napada!
Shvatio da ne možemo da damo gol, a jedan igrač više u odbrani ipak znači!!!
Ove ovakve škote će naduvati hrvati i belgijanci 3+, a nas ... ma ne smem da gledam!

hesky

pre 11 godina

Citam komentare,i kazu ljudi nemamo spiceve,pa reko sam da pitam dali je Sulejmanija zvao da sedi na klupi ili mozda da igra bar 20 minuta,mada po meni nasi spicevi realno svi imaju pravo na po jedno poluvreme pa dok se kockice ne sloze i ne daju koji go nem vise a ne Lekica uveo u 80 minutu pa sta moze covek da uradi za 10minuta,brale svakom po jedno poluvreme,Lazovic i Tosic su svoje neznanje pokazali daj sad malo drugom sansu!!

Miodrag

pre 11 godina

Ja ne razumem ovo negativne komentare. Kakva je takva je ova reprezentacija je nasa. Momci su se borili do kraja, ima par novih igraca, mladih. Italija , Spanija, Francuska, Nemacka ne dobijaju lako ovakve reprezentacije na strani a vi ocekujete da pobedi jedna mala Srbija. Ili gldajte i navijajte sa ponosom ili nemojte ako cete samo da pljujete. Zamislite kada bi svakoga dana neko pljuvao as trud i vas rad i podcenjivao sve sto uradite u zivotu...ako vas uposte i neko pominje.
Uzdravlje Srbi!

Branko

pre 11 godina

Budi srećan što nismo primili nekoliko golova! Stojković je veoma nesiguran, čak loš golman, a trebao bi da bude komandant odbrane. Neverovatno je da je neko standardni fudbaler - starter - u Borusiji - Dortmund, šampionu Nemačke, a da u ovoj kilavoj reprezentaciji Srbije nema mesto, da celu utakmicu, u kojoj je odbrana konfuzna, šuplja, on nema mesta! Mihajloviću, uzmi se u pamet, inače će te oterati ova družina iz FSS!

Terek

pre 11 godina

U pravu si brate, kamo sreće da sam zaboravio i košarku sa Estonijom ovako se uključih u zadnjih five miunutes na 68:68 i ovi nam zabiše +10 za 78:68 i usledio je tužan kraj... a fudbal bez zezanja stvarno ti kažem totalno sam zaboravio. Veruj mi odličan je osećaj!


Nisam ni gledao utakmicu. Zaboravio sam, uopšte se nisam ni setio utakmice.
(Terek, 8. septembar 2012 20:52)

Jos da si zaboravio i komentar da ostavis svima bi nam ulepsao dan...(Losmi, 8. septembar 2012 23:58)

kokorayko

pre 11 godina

Ovo će verovatno biti prve kvalifikacije u kojima nećemo postići ni jedan gol, može da nam bude za utehu što nećemo verovatno ni da ih primimo mnogo.
P.S. Možda nam sviraju neki penal ili neko da autogol pa nam se posreći.

Kleo

pre 11 godina

Sinisa, svi se mi pitamo otkuda samo forsiranje tog decka Mijailovica na tako bitnoj poziciji kad on stvarno izgleda potpuno fudbalski skromno. Neverovatno je da u njemu nesto vidite a niko vise ne. Verovatno ti i Prosinecki, veliki treneri!?
Nisam ja navijacki ostrascen jer mislim i da je Fejsa neocekivano razocarao, trebao si barem malo da se zamislis i poradis na upoznavanju domacih snaga. Po meni je Sasa Markovic dusu dao za zadnjaka u ovoj selekciji. Momak ima sve, za razliku od forsiranih, poseduje inteligenciju, Sutinu a ne sut(!) i vrlo je tehnicki obrazovan. Ocigledno je da dozvoljavas sebi jednu takvu vrstu proteziranja sto ce ti se a i nama obiti o glavu! Isto i na poziciji centarfora! Onaj ko vidi u Lekicu igraca zaista je ili slepac ili budala. Pre cu reci da si slepac, medjutim....! Siguran sam da si ubacio bilo kojeg drugog c-fora da odmah igra, bilo bi sada slavlja! Ne znam sto te to razocarao Stefan Babovic kad je nadprosecno odigrao u losoj predstavi tvog tima protiv Francuza?!
Ako solviras pitanje zadnjeg veznog i c-fora, mozemo se nadati i dobrim stvarima. Ovako-mrka kapa-zla prilika!

Tay

pre 11 godina

Cesto procitam komentare u pojedinim sportskim tekstovima...

Previse negativnosti je medju ljudima (i sebe tu ubraja).. Smatram da treba svi
Da spustmo malo loptu i da gledamo svet sa osmehom.. XD bez obzira na sve..

'dajte sansu ljubavi'... :)

Deki

pre 11 godina

Ako mislite da je tako lako sa Skotima setite se ovoga, pa posle toga razmislite dal preterujete u ocekivanju ili ne kad je nas fudbal u pitanju.
http://www.youtube.com/watch?v=gQA6OVe_W7g

NogometAS

pre 11 godina

Komsije, ovi fudbaleri vam barem trce ali to je sve badava kad jednostavno ne znaju, ne moze se igrati ozbiljan nogomet sa stoperima, oni su tu pomocna radna snaga kao i u svojim klubovima.

Davor

pre 11 godina

Srbi stvarno ste losi sto se tice svih sportova. Ovo vam lijeto nikako ne ide. Prvo ste gledali EP nogometa lijepo kuci, pa na Olimpijadi ste dozivjeli totalni kaos(opet duplo manje medalja od Hrvatske) pa ste sad lose krenuli za kvalifikacije za SP u nogometu, evo sad i izgubili od Estonije u "vasem" sportu kosarci. Novak gubi sa 5-2 u tenisu, u rukometu ste dobili svoju porciju(izvan Beograda niste nista) odbojka vam je isto dozivjela kolaps itd, itd itd. Nije vam lako

Bosanac

pre 11 godina

E Srbi kada bi ste počeli vjerovati u njih došli bi i rezultati! Momci nisu loše odigrali samo fali dobar špic da zabije gol. Puno sreće i malo strpljenja!

Dadara

pre 11 godina

Super ste igrali. Borbeno i disciplinovano kako odavno nasa reprezentacija nije igrala. Momci su mladi ali cvrsti i vidi se da Miha ima autoritet kakav je potreban nasim igracima za razliku od Pizona kome se Vidic vukao po terenu ko prebijena macka samo da se ne bi povrijedio za Fergija.
Sljedeci zadatak je pobjediti Vels u NS i nema zime. Za ove sto pljuju mogu slobodne da gledaju njima draze reprezentacije kao sto su Hrvatska i BiH.

xxx

pre 11 godina

odbrana i golman nekako....sredina osrednje....napad užas i katastrofa.fali im igrač tipa jovete,vučinića,džeka,mandžukića,ibiševića,kalinića,petrića i jelavića.

neverica

pre 11 godina

pera zdera-pa jel moguce da se grobare i ovde Zvezde setis?Idi gledaj u Sunce ili tako nesto.Repka solidna,nadam se da ce biti jos bolje to,mi kao narod cemo vas podrzati!Samo Tosic nikako u prvoj postavi,gusi sa suvisnim potezima,decko se zece istripovao

veliki znalac

pre 11 godina

Mihina izjava,da ce mozda reprezentacija igrati kao Barselona,bez napadaca klasicnog...Da ga cuje trener Barse,da on tu igru hoce da primeni sa Lekicem ,Racom Petrovicem,Ignjovskim,godinu dana povredjenim Fejsom,Scepovicem iz Partizana koji isto godinu dana nije igrao,i isfurane price oko Lazara Markovica...Odbrani svaka cast,imamo mozda i najbolju na svetu,kada bi se jos Vidic vratio,ali gol nema ko da postigne,..

Leni Krevic

pre 11 godina

Ovo je bilo nako...blago receno katastrofa, utakmica za zaborav...Nemamo bre ljudi sta traziti sa ovakvim igracima u timu. Pod HITNO zvati Klea, s njim bi dobili dobru spicu i bili bi opasniji po golu...i pod hitno zvati Racu Petrovica, snjim bi dobili na kreativnosti i lucidnosti u sredini terena...a ovo forsiranje zvezdinih "zvezda" mislim da vise nema smisla

u Srbiji milion nepismenih..ma NE MOJ!!!

pre 11 godina

Mozda jedino ako bi nam Bosanci pozajmili 2 napadaca,tj Dzeku i Ibisevica,tada bi jedino mogli da postignemo gol..Ovako nista..Bice jedna tuzna utakmica protiv Velsa,i samo da neprimimo gol...Jer ako ga Bejl da,to je 0-1 konacan rezultat.

Miroslav

pre 11 godina

Kakav rezultat,takva je i igra..0...ali,skidam kapu za satsav..sve mladi,a ne oni sto se vuku po terenu..jes da ne moze da se sastave,a;i bice bolje nadam se..

Losmi

pre 11 godina

Nisam ni gledao utakmicu. Zaboravio sam, uopšte se nisam ni setio utakmice.
(Terek, 8. septembar 2012 20:52)

Jos da si zaboravio i komentar da ostavis svima bi nam ulepsao dan...

Trener,sta to bese

pre 11 godina

Pre pocetka utakmice bio sam ubedjen da cemo pobediti,tri Skota nisu pevala himnu dok su nasi svi ko jedan pevali,ali eto ni pesma nam nije pomogla.

Joca Briselac

pre 11 godina

Sad se setih Porodicnog blaga i Branda Gagica kad kaze za FK Meteor da igra uvek 0:0 kad ga pitao Lister kako to,on kaze ovi ne znaju da ga daju a ja ne znam da ga primim

Tako ispade i ovo

sumnjivo lice

pre 11 godina

Stvaras tim za buducnost? Nemoj molim te! Mi vecito stvaramo neke timove za buducnost, a kad buducnost dodje, mi ponovo stvaramo novi tim i sve u krug.

neki

pre 11 godina

Bravo Mihajlovicu,uveo si disciplinu i borbenost. Odavno reprezentacija nije ovako ginuli,jos da nadjes dobrog napadaca i kroz utakmice sve ce doci na svoje. Sa ovakvim igracima ovo je veliki uspeh. samo nastavi ovako. sulejmani je dobar spic,probaj sa njim.

mladen

pre 11 godina

Miha je bio dobar igrac, ali kao trener nema veze.Njega je Tole postavio kako bi smirio Zvezdase i ostao na svojoj poziciji.Od SP-a 90 posto nema nista.Mislim, kako se ovo danas zvalo???

cofi

pre 11 godina

(neklete, 08. septembar 2012 19:53).Pa brate ako si hteo da uzivas u trcanju sto nisi upalio eurosport2 bila neka atletika,ja sam hteo da gledam fudbal za razliku od tebe a fudbala nema bez golova.

Nebojša

pre 11 godina

Šteta za nerešen ishod...škoti ne bi imali nikakve šanse da se nisu dokopali naše taktike. A i sudija je po običaju protiv nas.

dusan

pre 11 godina

Manekeni naucite da igrate fudbal ionako ste previse placeni.Sidjite sa oblaka.Sram vas bilo kao i kosarkase.Imali ste danas ludu srecu ali protiv Belgije je necete imati.

Ercov

pre 11 godina

Nadao si se pobedi a molio Boga da oni ne daju gol jer si svestan da tvoji momci ne mogu da daju gol pa makar igrali 5 dana. A i na kraju kada je Stojkovic zadrzavao loptu i cekao poslednji sudijski zvizduk videlo se da ides na pobedu,prosto je bilo evidentno.

Sale-Srbin

pre 11 godina

Gledam ove bednike koji pišu da je g-din Karadžić kriv???Pa imate li Vi pameti?Tole ne igra,Tole gradi i pomaže klubovima.A Miha je priča za sebe.Ja mislim da će posle bruke protiv Velsa,taj isti g-din Karadžić da ga NAJURI!Još uvek ima nade,tek su krenule kvalifikacije.NAPRED SRBIJA

eh

pre 11 godina

Prvenstva se osvajaju na malim utakmicama, tako se i na prvenstva ide sa bodovima protiv 'malih/slabijih'. Bod protiv Skotske ne bi trebao nikoga da zadovolji, a pogotovo ne kada se radi o kvalifikacijama za SP. Tu ide manji broj ekipa nego na EP... Mozda ce Skoti jos nekoga da pomuce, ali nece uspeti sve.

SaleC

pre 11 godina

Igrali smo sasvim solidno. Kada se setim od koga smo gubili kod kuće, nerešeno u Škotskoj je sasvim dobro. Idemo dalje, biće to sve kako treba.

Штилцована катаболцна

pre 11 godina

Ово је катастрофа. утакмицу коментаришу они који нису шутнули мачку с прага, а камо ли лопту према голу. Та иста Шкотска је играла егал с Шпанијом у прошлим квалификацијама за европско првенство, а у квалифокацијама за светско тукла Французе. Тамо ретко која репрезентација узима и бод а камо ли нешто више. Ово уопште није лош резултат под условом да победимо Велс у Новом Саду. Напред Србија у инат хејтерима.

МАРКЕЛА ПФЦ

pre 11 godina

Синиша друже, и ја сам се надао премији на лото-у, али не знам шта се десило...

Realko

pre 11 godina

Meni Kolarova bilo zao majke mi... on bek a nekako najvise se na njega oslanjam da ce dati gol... nijedan Mihajlovicev izbor od novih igraca nije apsolutno nista pokazao...

Zeljko

pre 11 godina

Bravo za Sinisu.Verujem u ovu selekciju.Po prvi put posle duzeg vremena igramo presing na svim delovima terena.Vidi se pomak u pristupu i taktici.Ofanziva ce da proradi vremenom i iskustvom.Vrlo mlada repka.Sinisa zna posao,treba istrpeti i neuspeh jer se vidi pomak u igri.Najzad da vidimo modernu Srbiju.Zapamtite,Skotsku je tesko tamo dobiti.Bice i oscilacije u igri.A i jos nesto,samo da i moj Partizan krene ovim putem i ideologijom.Bravo Sinisa.

ilija

pre 11 godina

e-e da si zvao brata Pantelu pa da vis koi rsum bi napraio
ozbiljno: da bi se probila onako gusta, disciplinovana i borbena odbrana
potrebno je mnogo vise tehnike kod nasih igraca.

AlanFord

pre 11 godina

Ova nasa igra je smesna! Uzas! (vlada krusevac, 08. septembar 2012 19:28) Mana naravno ima, kao sto su suplja odbrana i spori pasovi, ali ima i pozitivnih stvari kao sto je upravo pas igra po zemlji bez preskakanja terena i mladost ovog tima koji poseduje odredjeni potencijal. Meni je ovakav komentar iracionalan narocito ako nije izgubljena utakmica u gostima od solidne ekipe. Pojedinci bi mogli da pisu komentare i pre pocetka utakmice.

daki

pre 11 godina

celu karijeru si bio fajter,pa sam se nadao da ces takav i selektor biti-prevario sam se! tako se igra protiv totalnog favorita u gostima,ali protiv skota nisi pokazao ni trunku hrabrosti! tako da ovo tvoje-nadao sam se...nema logike! i da,s obzirom kakvu grupu imamo,bod je neuspeh!

misa

pre 11 godina

da pobedimo? haha pa miho ti valjda toliko znas o fudbalu da treba da damo go da bi pobedili, a mi nismo ni blizu........osim ako ne uvedu da je 0:0 u gostima pobeda:)

Torcida

pre 11 godina

Vi Srbi gubite jer nemate vjere u svoju reprezentaciju.Šta ju pljujete toliko!!!!! I kad gube i kad tuku uvik vjerni svom Hajduku!!!To je vjera i ljubav!

Sta cu kad volim fucu

pre 11 godina

Pa ako se nadao pobedi sto ih na poluvremenu nije bolje motivisao i nap***o za sporost. Neznam kako ce biti u buduce ali tesko da ce moci da im usadi pobednicki mentalitet to se to se radi dok su jos mali prilikom selekcije. Daj boze da gresim pa ce sa ovima koji su povredjeni to mozda izgledati bolje. Po prirodi sam optimista pa zato i gledam repku.

veerghoen

pre 11 godina

Ljuboja, Kojic, Mudrinski, Djuric, bilo ko. Covece shvati da nam treba napadac u 16 metara koji ce da zabije. Ne moze Tosic sa 1.70 u duelu sa visokim stoperima. POZOVI napadaca Sinke!

hocemo golove

pre 11 godina

Najbolji igrač nam je golman, teško da se tu imamo čemu nadati sem da do kraja kvalifikacija ne primimo ni jedan gol i ne damo ni jedan xxxxDDDD - A toliko osvojenih bodova nas ne može odvesti u Brazil. Gledam juče Bosnu odbrana im nije nešto ali zato imaju napad koji može nafilovati svaku reprezentaciju svijeta

Ja bre

pre 11 godina

Ma necu da te kritikujem, ni tebe ni igrace, jedino sto znam je da Tomislav Karadzic mora da ode iz fudbala jer ovo se kosi sa zdravim razumom... Boze ima li te...

Miloš J. Kosovac

pre 11 godina

A ja sam verovao da si ti Mihajloviću pametniji čovek. Ali, kada si pristao da te osedla Karaždić, e od tada nikakva glupost od tebe me neće iznenaditi.

Nepismen

pre 11 godina

Nereseno je ok. Mogli smo na kraju i da pobedimo ali i da izgubimo tako da moramo biti zadovoljni.

Ja ne znam sto su svi toliko ne zadovljni. Pa sta ste vi mislili? Da cemo sve utakmice da pobedimo? Treba pobediti kod kuce Wales i sve je ok.

KGPLAYER

pre 11 godina

... I ja sa očekivao da posle ovakve igre daš ostavku, pa ništa, kao i tvoja pobeda .. Čime da pobediš čoveče ... Igraš bez napada ... Ili smo svi mi slepi, pa nam treba neko kao ti da nam otvori oči ... Koju si ti utakmicu gledao popodne...

neklete

pre 11 godina

Trcali su , borili se, od pocetka do kraja, i to je nesto novo sto prvi put vidim u reprezentaciji, i to je veliki Mihajlovicev plus, on je direktno odgovoran za tu borbenost.
Takodje podrzavam i forsiranje mladjih jer je to najbolji i logicni put, nema potrebe vracati 30 godisnjake ponovo a i sa njima nam nista bolje biti nece, moze samo gore.
Generalno ovako ce Srbija igrati sa Mihajlovicem.
Nije to zato sto igraci ne mogu vise ili manje, protso to je Mihajlovicev fudbal, cvrsto na svakom delu terena, na malo golova, bitno je da ne primimo gol, otuda i ne cudi sto nemamo sanse.
Prosto ne igramo za gol ili na gol.
Ko hoce nek gleda, ko nece ne mora, fudbala se necemo sa Mihom nagledati ali borbe sigurno da.
Gledacu ove nase bez nekih prevelikih emocija, kao danas, bilo mi svejedno, ali sam uzivao u dobrom trcanju.

CGbrrrradrrrzzzz

pre 11 godina

CEMU SI SE NADAO??? budi srecan sa bodom.... uh kako se ne sretnemo sada da vas i u fudbalu izprasimo kao ulcinjske komarce! :))))))

Nikola

pre 11 godina

Mi smo ljudi spori, i to ne mislim samo za fudbal. Evo u basketu; rukometu; odbojci... u svim sportovima, kao nacija nemamo ono sto se u sportu danas trazi, a to je brzina!

besan ker

pre 11 godina

Čoveče, o čemu ti pričaš, pa pet utakmica si vodio tim i nemamo nijednu pobedu?! Kako da se plasiramo na Mundijal ako ne možemo prosečne Škote da pobedimo na strani? Šta će tek biti kada budemo gostovali Belgijancima i Hrvatima, neka nam je Bog u pomoći sa ovakvom igrom, izborom igrača i selektorom...

Djole

pre 11 godina

u prošlim vestima pred utakmicu rekoh vam da će biti 0:0 u najboljem slučaju uz jednu veoma dosadnu utakmicu ... šta da se radi reprezentacija je jedna rupa

Mija

pre 11 godina

Ne moze bez spica.. Ko god da je,kakav god da je,mora da bude u postavi napadac..nije nas vezni red kao spanski,pa da igramo 4-6-0.. mada,lepo je videti mlade fudbalere u postavi..ajmo Srbija,ajmo

Sasa

pre 11 godina

Da bi se pobedilo, u fudbalu, mora da se postigne gol vise od protivnika, a mi smo u 5 utakmica postigli 1 (JEDAN) gol !!! Kako, bre, Mihajlovicu da pobedimo bez gola ???

musa dembele

pre 11 godina

Ovo je najbolja Mihina utakmica od kada je preuzeo ekipu.. Mladi momci su prilicno iskusno kontrolisali igru 65 do 70 minuta. Kolarov i Tadic da su smestili gol,dobili bi.. Ako se dobije Vels,uspesno smo startovali u prvom vikendu. Mi smo iz akcija mogli do 2,3 gola,a Skoti iz nasih gresaka

Gole kamiondzija

pre 11 godina

Ajd Mihajlovicu ne lupaj. Dobar je i bod. Spremio sam pistolj sa deset metaka, ima da pucam u vazduh i da slavim kada zabijemo prvi gol u ovoj godini. Nadam se da ce protiv Velsa da ga ucackamo.

Sasa

pre 11 godina

Da bi se pobedilo, u fudbalu, mora da se postigne gol vise od protivnika, a mi smo u 5 utakmica postigli 1 (JEDAN) gol !!! Kako, bre, Mihajlovicu da pobedimo bez gola ???

Nikola

pre 11 godina

Mi smo ljudi spori, i to ne mislim samo za fudbal. Evo u basketu; rukometu; odbojci... u svim sportovima, kao nacija nemamo ono sto se u sportu danas trazi, a to je brzina!

hocemo golove

pre 11 godina

Najbolji igrač nam je golman, teško da se tu imamo čemu nadati sem da do kraja kvalifikacija ne primimo ni jedan gol i ne damo ni jedan xxxxDDDD - A toliko osvojenih bodova nas ne može odvesti u Brazil. Gledam juče Bosnu odbrana im nije nešto ali zato imaju napad koji može nafilovati svaku reprezentaciju svijeta

Losmi

pre 11 godina

Nisam ni gledao utakmicu. Zaboravio sam, uopšte se nisam ni setio utakmice.
(Terek, 8. septembar 2012 20:52)

Jos da si zaboravio i komentar da ostavis svima bi nam ulepsao dan...

veerghoen

pre 11 godina

Ljuboja, Kojic, Mudrinski, Djuric, bilo ko. Covece shvati da nam treba napadac u 16 metara koji ce da zabije. Ne moze Tosic sa 1.70 u duelu sa visokim stoperima. POZOVI napadaca Sinke!

musa dembele

pre 11 godina

Ovo je najbolja Mihina utakmica od kada je preuzeo ekipu.. Mladi momci su prilicno iskusno kontrolisali igru 65 do 70 minuta. Kolarov i Tadic da su smestili gol,dobili bi.. Ako se dobije Vels,uspesno smo startovali u prvom vikendu. Mi smo iz akcija mogli do 2,3 gola,a Skoti iz nasih gresaka

Miloš J. Kosovac

pre 11 godina

A ja sam verovao da si ti Mihajloviću pametniji čovek. Ali, kada si pristao da te osedla Karaždić, e od tada nikakva glupost od tebe me neće iznenaditi.

besan ker

pre 11 godina

Čoveče, o čemu ti pričaš, pa pet utakmica si vodio tim i nemamo nijednu pobedu?! Kako da se plasiramo na Mundijal ako ne možemo prosečne Škote da pobedimo na strani? Šta će tek biti kada budemo gostovali Belgijancima i Hrvatima, neka nam je Bog u pomoći sa ovakvom igrom, izborom igrača i selektorom...

Ja bre

pre 11 godina

Ma necu da te kritikujem, ni tebe ni igrace, jedino sto znam je da Tomislav Karadzic mora da ode iz fudbala jer ovo se kosi sa zdravim razumom... Boze ima li te...

Trener,sta to bese

pre 11 godina

Pre pocetka utakmice bio sam ubedjen da cemo pobediti,tri Skota nisu pevala himnu dok su nasi svi ko jedan pevali,ali eto ni pesma nam nije pomogla.

sumnjivo lice

pre 11 godina

Stvaras tim za buducnost? Nemoj molim te! Mi vecito stvaramo neke timove za buducnost, a kad buducnost dodje, mi ponovo stvaramo novi tim i sve u krug.

Ercov

pre 11 godina

Nadao si se pobedi a molio Boga da oni ne daju gol jer si svestan da tvoji momci ne mogu da daju gol pa makar igrali 5 dana. A i na kraju kada je Stojkovic zadrzavao loptu i cekao poslednji sudijski zvizduk videlo se da ides na pobedu,prosto je bilo evidentno.

Torcida

pre 11 godina

Vi Srbi gubite jer nemate vjere u svoju reprezentaciju.Šta ju pljujete toliko!!!!! I kad gube i kad tuku uvik vjerni svom Hajduku!!!To je vjera i ljubav!

neki

pre 11 godina

Bravo Mihajlovicu,uveo si disciplinu i borbenost. Odavno reprezentacija nije ovako ginuli,jos da nadjes dobrog napadaca i kroz utakmice sve ce doci na svoje. Sa ovakvim igracima ovo je veliki uspeh. samo nastavi ovako. sulejmani je dobar spic,probaj sa njim.

Miroslav

pre 11 godina

Kakav rezultat,takva je i igra..0...ali,skidam kapu za satsav..sve mladi,a ne oni sto se vuku po terenu..jes da ne moze da se sastave,a;i bice bolje nadam se..

Gole kamiondzija

pre 11 godina

Ajd Mihajlovicu ne lupaj. Dobar je i bod. Spremio sam pistolj sa deset metaka, ima da pucam u vazduh i da slavim kada zabijemo prvi gol u ovoj godini. Nadam se da ce protiv Velsa da ga ucackamo.

Mija

pre 11 godina

Ne moze bez spica.. Ko god da je,kakav god da je,mora da bude u postavi napadac..nije nas vezni red kao spanski,pa da igramo 4-6-0.. mada,lepo je videti mlade fudbalere u postavi..ajmo Srbija,ajmo

Joca Briselac

pre 11 godina

Sad se setih Porodicnog blaga i Branda Gagica kad kaze za FK Meteor da igra uvek 0:0 kad ga pitao Lister kako to,on kaze ovi ne znaju da ga daju a ja ne znam da ga primim

Tako ispade i ovo

Штилцована катаболцна

pre 11 godina

Ово је катастрофа. утакмицу коментаришу они који нису шутнули мачку с прага, а камо ли лопту према голу. Та иста Шкотска је играла егал с Шпанијом у прошлим квалификацијама за европско првенство, а у квалифокацијама за светско тукла Французе. Тамо ретко која репрезентација узима и бод а камо ли нешто више. Ово уопште није лош резултат под условом да победимо Велс у Новом Саду. Напред Србија у инат хејтерима.

u Srbiji milion nepismenih..ma NE MOJ!!!

pre 11 godina

Mozda jedino ako bi nam Bosanci pozajmili 2 napadaca,tj Dzeku i Ibisevica,tada bi jedino mogli da postignemo gol..Ovako nista..Bice jedna tuzna utakmica protiv Velsa,i samo da neprimimo gol...Jer ako ga Bejl da,to je 0-1 konacan rezultat.

Djole

pre 11 godina

u prošlim vestima pred utakmicu rekoh vam da će biti 0:0 u najboljem slučaju uz jednu veoma dosadnu utakmicu ... šta da se radi reprezentacija je jedna rupa

neklete

pre 11 godina

Trcali su , borili se, od pocetka do kraja, i to je nesto novo sto prvi put vidim u reprezentaciji, i to je veliki Mihajlovicev plus, on je direktno odgovoran za tu borbenost.
Takodje podrzavam i forsiranje mladjih jer je to najbolji i logicni put, nema potrebe vracati 30 godisnjake ponovo a i sa njima nam nista bolje biti nece, moze samo gore.
Generalno ovako ce Srbija igrati sa Mihajlovicem.
Nije to zato sto igraci ne mogu vise ili manje, protso to je Mihajlovicev fudbal, cvrsto na svakom delu terena, na malo golova, bitno je da ne primimo gol, otuda i ne cudi sto nemamo sanse.
Prosto ne igramo za gol ili na gol.
Ko hoce nek gleda, ko nece ne mora, fudbala se necemo sa Mihom nagledati ali borbe sigurno da.
Gledacu ove nase bez nekih prevelikih emocija, kao danas, bilo mi svejedno, ali sam uzivao u dobrom trcanju.

cofi

pre 11 godina

(neklete, 08. septembar 2012 19:53).Pa brate ako si hteo da uzivas u trcanju sto nisi upalio eurosport2 bila neka atletika,ja sam hteo da gledam fudbal za razliku od tebe a fudbala nema bez golova.

KGPLAYER

pre 11 godina

... I ja sa očekivao da posle ovakve igre daš ostavku, pa ništa, kao i tvoja pobeda .. Čime da pobediš čoveče ... Igraš bez napada ... Ili smo svi mi slepi, pa nam treba neko kao ti da nam otvori oči ... Koju si ti utakmicu gledao popodne...

Realko

pre 11 godina

Meni Kolarova bilo zao majke mi... on bek a nekako najvise se na njega oslanjam da ce dati gol... nijedan Mihajlovicev izbor od novih igraca nije apsolutno nista pokazao...

dusan

pre 11 godina

Manekeni naucite da igrate fudbal ionako ste previse placeni.Sidjite sa oblaka.Sram vas bilo kao i kosarkase.Imali ste danas ludu srecu ali protiv Belgije je necete imati.

veliki znalac

pre 11 godina

Mihina izjava,da ce mozda reprezentacija igrati kao Barselona,bez napadaca klasicnog...Da ga cuje trener Barse,da on tu igru hoce da primeni sa Lekicem ,Racom Petrovicem,Ignjovskim,godinu dana povredjenim Fejsom,Scepovicem iz Partizana koji isto godinu dana nije igrao,i isfurane price oko Lazara Markovica...Odbrani svaka cast,imamo mozda i najbolju na svetu,kada bi se jos Vidic vratio,ali gol nema ko da postigne,..

BIH-ovac

pre 11 godina

Možda i kod vas nije sve do selektora i igrača, možda je i do vas srpski navijači ?! Možda ja nisam u pravu ali mi se čini da je najveći sunovrat srpskog fudbala počeo negdje od Genove a do tad je ipak bio u manjem padu koji se dao zaustaviti !? Pogledajte Bosnu i Hercegovinu - na kojekakvim stadionima Luxemburga i Liteštajna kapaciteta po 8000 bude 6000 naših navijača, u Atlanti protiv Mexica bude 30.000 BH navijača, u Briselu nas bude 15.000 u Frankfurtu i Parizu 20.000. Ni na jednom gostovanju u Evropi nikad nas nije ispod 5000. Naš najuslovniji stadion u Zenici na žalost prima sada nekih 15.000 a šta bi bilo da imamo Marakanu kao vi ?

mladen

pre 11 godina

Miha je bio dobar igrac, ali kao trener nema veze.Njega je Tole postavio kako bi smirio Zvezdase i ostao na svojoj poziciji.Od SP-a 90 posto nema nista.Mislim, kako se ovo danas zvalo???

Zeljko

pre 11 godina

Bravo za Sinisu.Verujem u ovu selekciju.Po prvi put posle duzeg vremena igramo presing na svim delovima terena.Vidi se pomak u pristupu i taktici.Ofanziva ce da proradi vremenom i iskustvom.Vrlo mlada repka.Sinisa zna posao,treba istrpeti i neuspeh jer se vidi pomak u igri.Najzad da vidimo modernu Srbiju.Zapamtite,Skotsku je tesko tamo dobiti.Bice i oscilacije u igri.A i jos nesto,samo da i moj Partizan krene ovim putem i ideologijom.Bravo Sinisa.

misa

pre 11 godina

da pobedimo? haha pa miho ti valjda toliko znas o fudbalu da treba da damo go da bi pobedili, a mi nismo ni blizu........osim ako ne uvedu da je 0:0 u gostima pobeda:)

Leni Krevic

pre 11 godina

Ovo je bilo nako...blago receno katastrofa, utakmica za zaborav...Nemamo bre ljudi sta traziti sa ovakvim igracima u timu. Pod HITNO zvati Klea, s njim bi dobili dobru spicu i bili bi opasniji po golu...i pod hitno zvati Racu Petrovica, snjim bi dobili na kreativnosti i lucidnosti u sredini terena...a ovo forsiranje zvezdinih "zvezda" mislim da vise nema smisla

Srki

pre 11 godina

I ja sedmici na Lotto-u, al nikako da dodje. Kada bi samo znao koji ce brojevi biti izvuceni. Ha,ha,ha,...

Sinisa nemoj nista da se sekiras. Tvoji rezultati se u potpunosti uklapaju u trenutnu politicku, ekonomsku, sportsku.... situaciju u Srbiji.

schmilo

pre 11 godina

jer ima ovde neki SRBIN koji podrzava svoju reprezentaciju pa makar ona i gubila
(rrr, 9. septembar 2012 09:53)

Care, postoje Evropske reprezentacije koje uglavnom gube ali ginu na terenu i imaju neku ideju u igri, prate svetske trendove po pitanju razvoja fudbala.
Mi sa druge strane igramo isti fudbal kao pre 30-40 godina, sporo se razvlacimo kao sline po terenu, igraci se lose postavljaju i ne trce dovoljno. Gledao sam gol Luxemburga protiv Portugalije, likovi su sa 4-5 pasova stigli do gola i zaboli evrogol. Care! Luxemburg!!!
Zasto mi tako ne mozemo nego sve mora polako i sa 20-30 pasova. Moze da se igra tako, kao Barsa, ali ti tada treba mnogo brzih tehnicara koji mnogo trce(barem 50% vise nego nasi) i kojima se lopta lepi za nogu(vecita enigma za nase fudbalere).
Treba biti realan i reci "ako uspemo da se plasiramo, puna kapa".

A o izboru fudbalera ne treba trositi reci.

CGbrrrradrrrzzzz

pre 11 godina

CEMU SI SE NADAO??? budi srecan sa bodom.... uh kako se ne sretnemo sada da vas i u fudbalu izprasimo kao ulcinjske komarce! :))))))

МАРКЕЛА ПФЦ

pre 11 godina

Синиша друже, и ја сам се надао премији на лото-у, али не знам шта се десило...

SaleC

pre 11 godina

Igrali smo sasvim solidno. Kada se setim od koga smo gubili kod kuće, nerešeno u Škotskoj je sasvim dobro. Idemo dalje, biće to sve kako treba.

Davor

pre 11 godina

Srbi stvarno ste losi sto se tice svih sportova. Ovo vam lijeto nikako ne ide. Prvo ste gledali EP nogometa lijepo kuci, pa na Olimpijadi ste dozivjeli totalni kaos(opet duplo manje medalja od Hrvatske) pa ste sad lose krenuli za kvalifikacije za SP u nogometu, evo sad i izgubili od Estonije u "vasem" sportu kosarci. Novak gubi sa 5-2 u tenisu, u rukometu ste dobili svoju porciju(izvan Beograda niste nista) odbojka vam je isto dozivjela kolaps itd, itd itd. Nije vam lako

ja

pre 11 godina

Mani se Skota, i bod iz Glazgova je velik. Sve mislim da ce Hrvati i Belgijanci tamo lako osvojiti bodove. Skoncetrisite se na Vels. Ako ne pobedimo u utorak, Mihajlovicu, moras otici.

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Tesko da ce gospodin Mihajlovic od ovih "kokosara" napraviti "orlove".Totalna katastrofa. Losim Skotima pokazali smo da i od njih postoje gori. "Orlovi" su hrabro, shodno nasem mentalitetu igrali fudbal "unazad". Naime, vecinu meca bili su okrenuti ledjima stranom golu, kao da smo hteli da im pokazemo nas prezir. Mislim da ovakav tim ne treba da se takmici jer ovako "mucenje" lopte mozer da bude samo antipropaganda "najvaznije sporedne stvari na svetu".Unapred zalim gospodina Mihajlovica, velikog fudbalera i beskompromisnog borca na terenu. Ali, trener, ipak, ne igra fudbal. To moraju da urade "orlovi", pardon, "kokoske".

snjim dobra špica (nako)

pre 11 godina

Ovo je bilo nako...blago receno katastrofa, utakmica za zaborav...Nemamo bre ljudi sta traziti sa ovakvim igracima u timu. Pod HITNO zvati Klea, s njim bi dobili dobru spicu i bili bi opasniji po golu...i pod hitno zvati Racu Petrovica, snjim bi dobili na kreativnosti i lucidnosti u sredini terena...a ovo forsiranje zvezdinih "zvezda" mislim da vise nema smisla
(Leni Krevic, 8. septembar 2012 23:08)

Još i tebe da da zovemo da budeš portparol reprezentacije. Svakako bismo dobili na pismenosti.

Nepismen

pre 11 godina

Nereseno je ok. Mogli smo na kraju i da pobedimo ali i da izgubimo tako da moramo biti zadovoljni.

Ja ne znam sto su svi toliko ne zadovljni. Pa sta ste vi mislili? Da cemo sve utakmice da pobedimo? Treba pobediti kod kuce Wales i sve je ok.

daki

pre 11 godina

celu karijeru si bio fajter,pa sam se nadao da ces takav i selektor biti-prevario sam se! tako se igra protiv totalnog favorita u gostima,ali protiv skota nisi pokazao ni trunku hrabrosti! tako da ovo tvoje-nadao sam se...nema logike! i da,s obzirom kakvu grupu imamo,bod je neuspeh!

Sale-Srbin

pre 11 godina

Gledam ove bednike koji pišu da je g-din Karadžić kriv???Pa imate li Vi pameti?Tole ne igra,Tole gradi i pomaže klubovima.A Miha je priča za sebe.Ja mislim da će posle bruke protiv Velsa,taj isti g-din Karadžić da ga NAJURI!Još uvek ima nade,tek su krenule kvalifikacije.NAPRED SRBIJA

Dejan

pre 11 godina

Ma ljudi. Dali smo gledali istu utakmicu? Srbija je bila solidna ekipa (imati u vidu da je totalno podmladjena). Zapadne medije prenose kako je Srbija zasluzila da pobedi i da je Skotska imala srece. Hrvati su zakon za nas - oni su uz nhihov tim i kad gube i kad pobedjuju.

eh

pre 11 godina

Prvenstva se osvajaju na malim utakmicama, tako se i na prvenstva ide sa bodovima protiv 'malih/slabijih'. Bod protiv Skotske ne bi trebao nikoga da zadovolji, a pogotovo ne kada se radi o kvalifikacijama za SP. Tu ide manji broj ekipa nego na EP... Mozda ce Skoti jos nekoga da pomuce, ali nece uspeti sve.

Vlada Ks

pre 11 godina

0:0 protiv Skotske u gostima jeste uspeh, Ali protiv ovakve Skotske kad im nije igralo ovoliko bitnih igraca, i nije uspeh, Da se ne lazemo,,,

4-3-3 u gostima

pre 11 godina

Mihajlović spremio iznenadjenje!
Igra fudbal bez napada!
Shvatio da ne možemo da damo gol, a jedan igrač više u odbrani ipak znači!!!
Ove ovakve škote će naduvati hrvati i belgijanci 3+, a nas ... ma ne smem da gledam!

Tuzno I zalosno

pre 11 godina

Sto nam je lepa buducnost... Nezna se sta je gore. Sto se banda neda sa stolice ili sto jednostavno nemamo talentovani igraca. Sa ovim timom mozemo mozda dobiti prosecne ekipe a ostali svi da nas buse. Zalosno je na sta smo spali....

Terek

pre 11 godina

U pravu si brate, kamo sreće da sam zaboravio i košarku sa Estonijom ovako se uključih u zadnjih five miunutes na 68:68 i ovi nam zabiše +10 za 78:68 i usledio je tužan kraj... a fudbal bez zezanja stvarno ti kažem totalno sam zaboravio. Veruj mi odličan je osećaj!


Nisam ni gledao utakmicu. Zaboravio sam, uopšte se nisam ni setio utakmice.
(Terek, 8. septembar 2012 20:52)

Jos da si zaboravio i komentar da ostavis svima bi nam ulepsao dan...(Losmi, 8. septembar 2012 23:58)

djuro

pre 11 godina

Sta je Miha kriv, sta je sa nasim brojnim skolama fudbala i podmladcima da ne mogu da naprave bar jednog dobrog napadaca u generacijama koje sad igraju a talenata je uvek bilo samo izgleda da nasi strucnjaci ne umeju da ih prepoznaju

ilija

pre 11 godina

e-e da si zvao brata Pantelu pa da vis koi rsum bi napraio
ozbiljno: da bi se probila onako gusta, disciplinovana i borbena odbrana
potrebno je mnogo vise tehnike kod nasih igraca.

Nebojša

pre 11 godina

Šteta za nerešen ishod...škoti ne bi imali nikakve šanse da se nisu dokopali naše taktike. A i sudija je po običaju protiv nas.

Sta cu kad volim fucu

pre 11 godina

Pa ako se nadao pobedi sto ih na poluvremenu nije bolje motivisao i nap***o za sporost. Neznam kako ce biti u buduce ali tesko da ce moci da im usadi pobednicki mentalitet to se to se radi dok su jos mali prilikom selekcije. Daj boze da gresim pa ce sa ovima koji su povredjeni to mozda izgledati bolje. Po prirodi sam optimista pa zato i gledam repku.

Ja

pre 11 godina

Cisto da podsetim da za pobedu nije dovoljna samo odbrana. Treba dati i neki gol,sto mi nismo ne pamtim od kad. Miho,covece,daj nekog napadaca.

zok

pre 11 godina

Bez napadaca si ocekivao pobedu?? Probaj makar Boska Jankovica ili Krasica u napad! Oni makar znaju kako se daju golove!!! I nerazumen zasto Subotic nije igrao?

Mike P

pre 11 godina

Pa vi jos pljujete, stvarno ste ruglo nacije. Ovo je mladi tim koji ce se ravnopravno nositi ne samo u Evropi nego i svetskim prvenstvima. Da ste ikada izasli iz zemlje i videli druge kako daju podrsku svojim igracima, svom treneru a posebno u 'transformaciji' menjanje citavog tima. Ili ste vi previse "pametni" ili sam ja i mnogo kao ja ludi, sve mi se cini da imate previse vremena na raspolaganju pa "pametujete"... Moj savet vam je odreknite se Srpskog porekla i idite tamo gde mislite da pripadate .

Cera

pre 11 godina

Šta tu ima nenormalno ako se selektor nadao pobedi molim lepo? Sudeći po masi negativnih i na ivici uvredljivosti komentara rekao bih da većina nije ni gledala utakmicu nego čisto onako paušalno voli da pljucne i da se pridruži masi koja verovatno takođe nije gledala fudbal nego se loži na istoriju, politiku, nacionalnost i šta ja znam... svako ko je pet puta u životu šutnuo loptu i odgledao bar tri fudbalske utakmice, ako je elemntarno fer i manje ostrašćen svim i svačim - mogao je da primeti da smo odigrali sasvim solidno pa ni bod iz Škotske uopšte nije loš skor. Svaka čast selektoru i ovoj mladoj ekipi Srbije, samo hrabro!

ABRAHAM LINKOLN MOZDA

pre 11 godina

Ako na svakoj tekmi do kraja kvalifikacija izvucemo bod, Miha ja cu biti prezadovoljan i skinucu ti kapu, ali sa ovakvim timom tesko to sto bi rekli braca Makedonci...

AlanFord

pre 11 godina

Ova nasa igra je smesna! Uzas! (vlada krusevac, 08. septembar 2012 19:28) Mana naravno ima, kao sto su suplja odbrana i spori pasovi, ali ima i pozitivnih stvari kao sto je upravo pas igra po zemlji bez preskakanja terena i mladost ovog tima koji poseduje odredjeni potencijal. Meni je ovakav komentar iracionalan narocito ako nije izgubljena utakmica u gostima od solidne ekipe. Pojedinci bi mogli da pisu komentare i pre pocetka utakmice.

Miodrag

pre 11 godina

Ja ne razumem ovo negativne komentare. Kakva je takva je ova reprezentacija je nasa. Momci su se borili do kraja, ima par novih igraca, mladih. Italija , Spanija, Francuska, Nemacka ne dobijaju lako ovakve reprezentacije na strani a vi ocekujete da pobedi jedna mala Srbija. Ili gldajte i navijajte sa ponosom ili nemojte ako cete samo da pljujete. Zamislite kada bi svakoga dana neko pljuvao as trud i vas rad i podcenjivao sve sto uradite u zivotu...ako vas uposte i neko pominje.
Uzdravlje Srbi!

ttt vancouver-hamburg

pre 11 godina

ZA MENE JE TO STO SAM GLEDAO NIJE TAKO LOSE,BAS MLAD I SIMPATICAN TIM.
AKO JOS KUZMANOVIC ,BASTA I EVENTUALNO KRASIC STIGNU,MISLIM BICE BOLJE.

NADAM SE SAMO DA ONI KOJI UVEK ZVIZDE,I PRAVE NEMIR U REPREZENTACIJI SE SMIRE,I OVIM JAKO MLADIM ALI UKUSNIM IGRACIMA DADNU PODRSKU BICE SVE BOLJE.

CUJEMO SE U MARTU!!

Miroslav

pre 11 godina

Ljudi realno,pa sta je ovde kriv miha??Pa jel treba om da udje i da gol? Po meni greska sto nije igrao tadic od pocetka,a leva strana sulejmani..mislim kad pogledas bek nam je bio najopasniji igrac po njihov gol :D kolarov pa kolarov..pa ne moze i on coek sam...sve u svemu ima perspektive,samo podrska za mihu...cini mi se da zna sta radi

NogometAS

pre 11 godina

Komsije, ovi fudbaleri vam barem trce ali to je sve badava kad jednostavno ne znaju, ne moze se igrati ozbiljan nogomet sa stoperima, oni su tu pomocna radna snaga kao i u svojim klubovima.

ribentrop

pre 11 godina

s obzirom na to kakav si trener golu ces jedino moci DA SE NADAS , njega treba hitno smeniti cisto da se ne bi nastavilo i dalje padanje iovako lose reprezentacije skromnih individualnih mogucnosti,idi pevaj u horu...

Bosanac

pre 11 godina

E Srbi kada bi ste počeli vjerovati u njih došli bi i rezultati! Momci nisu loše odigrali samo fali dobar špic da zabije gol. Puno sreće i malo strpljenja!

Tay

pre 11 godina

Cesto procitam komentare u pojedinim sportskim tekstovima...

Previse negativnosti je medju ljudima (i sebe tu ubraja).. Smatram da treba svi
Da spustmo malo loptu i da gledamo svet sa osmehom.. XD bez obzira na sve..

'dajte sansu ljubavi'... :)

kokorayko

pre 11 godina

Ovo će verovatno biti prve kvalifikacije u kojima nećemo postići ni jedan gol, može da nam bude za utehu što nećemo verovatno ni da ih primimo mnogo.
P.S. Možda nam sviraju neki penal ili neko da autogol pa nam se posreći.

BBB

pre 11 godina

Citam vase komentare i ne vjerujem, toliko o sportu kada se spominju 90-e, i gledanje kroz Zvezdu i Pratizan!! Puno se pravite pametni, mnogi od vas ne znaju sta je profesionali fudbal, jedino sa skolskog, ako mislite da je to isto... Ljudi, nas fudbal je u velikoj krizi, uopsteno, mora nesto da se menja a to je ova podmladjena ekipa, nasi mladi treba da idu, a to ce preko reprezentacije.Ova ekipa nema staza, zato nema ni rezultata...
Zamislite da nasi momci, iako vecina vas govori MIHINI, toliko o Srbiji, procitaju ove komentare, stavite se u njihovu pozociju... kao i ti da si dosao prvi dan na posao pa te maltretiraju kako ne znas nista (banalnost), ali ovde ocigledno nekima treba da se crta!!
Koliki je raspad govori RTS i direktni prenos utakmice + dobra analiza prije meca!!!

Kleo

pre 11 godina

Sinisa, svi se mi pitamo otkuda samo forsiranje tog decka Mijailovica na tako bitnoj poziciji kad on stvarno izgleda potpuno fudbalski skromno. Neverovatno je da u njemu nesto vidite a niko vise ne. Verovatno ti i Prosinecki, veliki treneri!?
Nisam ja navijacki ostrascen jer mislim i da je Fejsa neocekivano razocarao, trebao si barem malo da se zamislis i poradis na upoznavanju domacih snaga. Po meni je Sasa Markovic dusu dao za zadnjaka u ovoj selekciji. Momak ima sve, za razliku od forsiranih, poseduje inteligenciju, Sutinu a ne sut(!) i vrlo je tehnicki obrazovan. Ocigledno je da dozvoljavas sebi jednu takvu vrstu proteziranja sto ce ti se a i nama obiti o glavu! Isto i na poziciji centarfora! Onaj ko vidi u Lekicu igraca zaista je ili slepac ili budala. Pre cu reci da si slepac, medjutim....! Siguran sam da si ubacio bilo kojeg drugog c-fora da odmah igra, bilo bi sada slavlja! Ne znam sto te to razocarao Stefan Babovic kad je nadprosecno odigrao u losoj predstavi tvog tima protiv Francuza?!
Ako solviras pitanje zadnjeg veznog i c-fora, mozemo se nadati i dobrim stvarima. Ovako-mrka kapa-zla prilika!

Deki

pre 11 godina

Ako mislite da je tako lako sa Skotima setite se ovoga, pa posle toga razmislite dal preterujete u ocekivanju ili ne kad je nas fudbal u pitanju.
http://www.youtube.com/watch?v=gQA6OVe_W7g

fenomen

pre 11 godina

Ja sam zadovoljan i pristupom i osvojenim bodom. Samo napred. Treba izvrsiti jos par korekcija i bice sve to vrlo dobro. Definitivno svoju sansu juce nisu iskoristili Mijailovic i Fejsa. Samim tim sto je Mijailovica zamenio na poluvremenu Fejsom, Mihajlovic je uvideo svoju gresku. Stojkovic je juce bio dobar uz ono jedno ispadanje lopte i nespretno ispucavanje u aut i ako se vec podmladjuje rep. onda bih ipak forsirao Brkica ili Aleksica bez obzira na neke kikseve. Jer ako su nam svi golmani ponekad sa kiksevima nek to onda bar bude neko mlad. Mozda je vreme da se cak i Ivanovic polako povuce iz rep. i ustupi mesto nekom mladjem. Jednostavno, nista narocito nije prikazao u poslednjih par utakmica i imam utisak da igra na neko "moranje". I Ninkovica zameniti nekim mladjim igracem koji ce vise da "kida, npr Ninkovic iz Partizana. Iz Partizana bih u A tim prebacio Ninkovica, Mitrovica jer su buducnost. Za Lazara Markovica je jos uvek prerano, mozda da bude na okupljanjima i ponekad da dobije sansu. Iz Zvezde Lazovica na isti nacin kao i Lazara. Naravno Tadic, Sulejmani, Subotic, Nastasic(juce odlican a mlad)Nemanja Matic, Kolarov(kao kapiten i max jos dve godine da igra)kao obavezni starteri. Bambi ili Krasic(zavisno od forme)i Bosko Jankovic ( prepotentan i narusava hemiju u rep.)bi trebali imati mestu u startnih 11. Samo jos jedan napadac nedostaje. U svakom slucaju bez vecih problema prolazimo ove kvalifikacije.
Poz...

Cera

pre 11 godina

@ Zoso
:) pa naravno, tako briljantan komentar na Mihajlovićevo "Nadao sam se pobedi" ovde se još nije pojavio, bravo... tako da ni nama iz Srbije ne preostaje ništa drugo nego da kada budemo imali međusobni meč navijamo za vašu reprezentaciju Hrvatske, jel to :)? Dobar si ali ja ipak nekako uvek navijam za Srbiju i to ti je "neizlečivo", šta da se radi :). Srećno komšije na svim poljima i pozdrav iz Srbije.

neverica

pre 11 godina

pera zdera-pa jel moguce da se grobare i ovde Zvezde setis?Idi gledaj u Sunce ili tako nesto.Repka solidna,nadam se da ce biti jos bolje to,mi kao narod cemo vas podrzati!Samo Tosic nikako u prvoj postavi,gusi sa suvisnim potezima,decko se zece istripovao

Dadara

pre 11 godina

Super ste igrali. Borbeno i disciplinovano kako odavno nasa reprezentacija nije igrala. Momci su mladi ali cvrsti i vidi se da Miha ima autoritet kakav je potreban nasim igracima za razliku od Pizona kome se Vidic vukao po terenu ko prebijena macka samo da se ne bi povrijedio za Fergija.
Sljedeci zadatak je pobjediti Vels u NS i nema zime. Za ove sto pljuju mogu slobodne da gledaju njima draze reprezentacije kao sto su Hrvatska i BiH.

Branko

pre 11 godina

Budi srećan što nismo primili nekoliko golova! Stojković je veoma nesiguran, čak loš golman, a trebao bi da bude komandant odbrane. Neverovatno je da je neko standardni fudbaler - starter - u Borusiji - Dortmund, šampionu Nemačke, a da u ovoj kilavoj reprezentaciji Srbije nema mesto, da celu utakmicu, u kojoj je odbrana konfuzna, šuplja, on nema mesta! Mihajloviću, uzmi se u pamet, inače će te oterati ova družina iz FSS!

trsa

pre 11 godina

Da li su SUBOTIC, KUZMANOVIC, PETROVIC, KRASIC, SULEJMANI, BASTA, RAJKOVIC, prestari ili su ne kvalitetni za nasu reprezentaciju? Sta ce biti sa reprezentacijom ako se slucajno povrede Kolarov ili Ivanovic, jer nam se cela reprezentacija oslanja na dvojicu bekova.......oni jesu vrhunski igraci......ali su bekovi........ne moze se sa mladim igracima raditi tako sto ces ih odmah ubaciti u prvih 11 na bitnoj utakmici, onda ako ne zadovolje vise ih neces ni pozivati uopste..........

xxx

pre 11 godina

odbrana i golman nekako....sredina osrednje....napad užas i katastrofa.fali im igrač tipa jovete,vučinića,džeka,mandžukića,ibiševića,kalinića,petrića i jelavića.

hesky

pre 11 godina

Citam komentare,i kazu ljudi nemamo spiceve,pa reko sam da pitam dali je Sulejmanija zvao da sedi na klupi ili mozda da igra bar 20 minuta,mada po meni nasi spicevi realno svi imaju pravo na po jedno poluvreme pa dok se kockice ne sloze i ne daju koji go nem vise a ne Lekica uveo u 80 minutu pa sta moze covek da uradi za 10minuta,brale svakom po jedno poluvreme,Lazovic i Tosic su svoje neznanje pokazali daj sad malo drugom sansu!!

Alex

pre 11 godina

Miha, u ime velikog broja istomisljenika koji zdusno navijaju za Srbiju, molim te da pozoves Zigica u tim! Mozda nece dati gol, ali njega uvek moraju da paze dva odbrambena igraca, jedan koji ga gura i jedan koji skace sa njim, a to ostavlja prostora ovim drugim "strucnjacima" da daju neki gol. Ako ne budemo njega iskoristili u situaciji kad nemamo ama bas nikakav napad,necemo dati gol ne za vreme kvalifikacija,nego do pocetka svetskog prvenstva u Brazilu! Igra reprezentacije protiv Skota je,da se ne lazemo, bila ocajna! Narocito me je razocarao Tosic. Ne mogu da shvatim da covek nema osecaj kada da doda loptu,a kada da sutira...Za svaku pohvalu je odigrao Kolarov,ali na zalost nema sa kim...Igra reprezentacije mnogo podseca na igru Katanije i Fiorentine (mnogo neresenih rezultata,malo pobeda!), a neresenim rezultatima necemo doci ni do Ria,a ni do prvenstva Evrope.Ako podmladjujemo ekipu,podmladimo je kao Holandjani, ostavimo srz ekipe,a uvodimo polako klince.Ne moze se u vatru odmah ubaciti deset novajlija,to nikad nije dalo rezultata! Ako citate hrvatsku stampu, videcete da oni jedino od Zigica strahuju.Nemojmo dozvoliti da nam se komsije smeju. Oni,kao i uvek, velicaju sebe do nebesa,a jedva su dobili Makedoniju, ne znaju ni oni kako......

Leni Krevic

pre 11 godina

Ovo je bilo nako...blago receno katastrofa, utakmica za zaborav...Nemamo bre ljudi sta traziti sa ovakvim igracima u timu. Pod HITNO zvati Klea, s njim bi dobili dobru spicu i bili bi opasniji po golu...i pod hitno zvati Racu Petrovica, snjim bi dobili na kreativnosti i lucidnosti u sredini terena...a ovo forsiranje zvezdinih "zvezda" mislim da vise nema smisla

CGbrrrradrrrzzzz

pre 11 godina

CEMU SI SE NADAO??? budi srecan sa bodom.... uh kako se ne sretnemo sada da vas i u fudbalu izprasimo kao ulcinjske komarce! :))))))

musa dembele

pre 11 godina

Ovo je najbolja Mihina utakmica od kada je preuzeo ekipu.. Mladi momci su prilicno iskusno kontrolisali igru 65 do 70 minuta. Kolarov i Tadic da su smestili gol,dobili bi.. Ako se dobije Vels,uspesno smo startovali u prvom vikendu. Mi smo iz akcija mogli do 2,3 gola,a Skoti iz nasih gresaka

Sale-Srbin

pre 11 godina

Gledam ove bednike koji pišu da je g-din Karadžić kriv???Pa imate li Vi pameti?Tole ne igra,Tole gradi i pomaže klubovima.A Miha je priča za sebe.Ja mislim da će posle bruke protiv Velsa,taj isti g-din Karadžić da ga NAJURI!Još uvek ima nade,tek su krenule kvalifikacije.NAPRED SRBIJA

Nebojša

pre 11 godina

Šteta za nerešen ishod...škoti ne bi imali nikakve šanse da se nisu dokopali naše taktike. A i sudija je po običaju protiv nas.

Davor

pre 11 godina

Srbi stvarno ste losi sto se tice svih sportova. Ovo vam lijeto nikako ne ide. Prvo ste gledali EP nogometa lijepo kuci, pa na Olimpijadi ste dozivjeli totalni kaos(opet duplo manje medalja od Hrvatske) pa ste sad lose krenuli za kvalifikacije za SP u nogometu, evo sad i izgubili od Estonije u "vasem" sportu kosarci. Novak gubi sa 5-2 u tenisu, u rukometu ste dobili svoju porciju(izvan Beograda niste nista) odbojka vam je isto dozivjela kolaps itd, itd itd. Nije vam lako

Trener,sta to bese

pre 11 godina

Pre pocetka utakmice bio sam ubedjen da cemo pobediti,tri Skota nisu pevala himnu dok su nasi svi ko jedan pevali,ali eto ni pesma nam nije pomogla.

Losmi

pre 11 godina

Nisam ni gledao utakmicu. Zaboravio sam, uopšte se nisam ni setio utakmice.
(Terek, 8. septembar 2012 20:52)

Jos da si zaboravio i komentar da ostavis svima bi nam ulepsao dan...

Штилцована катаболцна

pre 11 godina

Ово је катастрофа. утакмицу коментаришу они који нису шутнули мачку с прага, а камо ли лопту према голу. Та иста Шкотска је играла егал с Шпанијом у прошлим квалификацијама за европско првенство, а у квалифокацијама за светско тукла Французе. Тамо ретко која репрезентација узима и бод а камо ли нешто више. Ово уопште није лош резултат под условом да победимо Велс у Новом Саду. Напред Србија у инат хејтерима.

neklete

pre 11 godina

Trcali su , borili se, od pocetka do kraja, i to je nesto novo sto prvi put vidim u reprezentaciji, i to je veliki Mihajlovicev plus, on je direktno odgovoran za tu borbenost.
Takodje podrzavam i forsiranje mladjih jer je to najbolji i logicni put, nema potrebe vracati 30 godisnjake ponovo a i sa njima nam nista bolje biti nece, moze samo gore.
Generalno ovako ce Srbija igrati sa Mihajlovicem.
Nije to zato sto igraci ne mogu vise ili manje, protso to je Mihajlovicev fudbal, cvrsto na svakom delu terena, na malo golova, bitno je da ne primimo gol, otuda i ne cudi sto nemamo sanse.
Prosto ne igramo za gol ili na gol.
Ko hoce nek gleda, ko nece ne mora, fudbala se necemo sa Mihom nagledati ali borbe sigurno da.
Gledacu ove nase bez nekih prevelikih emocija, kao danas, bilo mi svejedno, ali sam uzivao u dobrom trcanju.

Miloš J. Kosovac

pre 11 godina

A ja sam verovao da si ti Mihajloviću pametniji čovek. Ali, kada si pristao da te osedla Karaždić, e od tada nikakva glupost od tebe me neće iznenaditi.

neki

pre 11 godina

Bravo Mihajlovicu,uveo si disciplinu i borbenost. Odavno reprezentacija nije ovako ginuli,jos da nadjes dobrog napadaca i kroz utakmice sve ce doci na svoje. Sa ovakvim igracima ovo je veliki uspeh. samo nastavi ovako. sulejmani je dobar spic,probaj sa njim.

Mike P

pre 11 godina

Pa vi jos pljujete, stvarno ste ruglo nacije. Ovo je mladi tim koji ce se ravnopravno nositi ne samo u Evropi nego i svetskim prvenstvima. Da ste ikada izasli iz zemlje i videli druge kako daju podrsku svojim igracima, svom treneru a posebno u 'transformaciji' menjanje citavog tima. Ili ste vi previse "pametni" ili sam ja i mnogo kao ja ludi, sve mi se cini da imate previse vremena na raspolaganju pa "pametujete"... Moj savet vam je odreknite se Srpskog porekla i idite tamo gde mislite da pripadate .

Zeljko

pre 11 godina

Bravo za Sinisu.Verujem u ovu selekciju.Po prvi put posle duzeg vremena igramo presing na svim delovima terena.Vidi se pomak u pristupu i taktici.Ofanziva ce da proradi vremenom i iskustvom.Vrlo mlada repka.Sinisa zna posao,treba istrpeti i neuspeh jer se vidi pomak u igri.Najzad da vidimo modernu Srbiju.Zapamtite,Skotsku je tesko tamo dobiti.Bice i oscilacije u igri.A i jos nesto,samo da i moj Partizan krene ovim putem i ideologijom.Bravo Sinisa.

BIH-ovac

pre 11 godina

Možda i kod vas nije sve do selektora i igrača, možda je i do vas srpski navijači ?! Možda ja nisam u pravu ali mi se čini da je najveći sunovrat srpskog fudbala počeo negdje od Genove a do tad je ipak bio u manjem padu koji se dao zaustaviti !? Pogledajte Bosnu i Hercegovinu - na kojekakvim stadionima Luxemburga i Liteštajna kapaciteta po 8000 bude 6000 naših navijača, u Atlanti protiv Mexica bude 30.000 BH navijača, u Briselu nas bude 15.000 u Frankfurtu i Parizu 20.000. Ni na jednom gostovanju u Evropi nikad nas nije ispod 5000. Naš najuslovniji stadion u Zenici na žalost prima sada nekih 15.000 a šta bi bilo da imamo Marakanu kao vi ?

fenomen

pre 11 godina

Ja sam zadovoljan i pristupom i osvojenim bodom. Samo napred. Treba izvrsiti jos par korekcija i bice sve to vrlo dobro. Definitivno svoju sansu juce nisu iskoristili Mijailovic i Fejsa. Samim tim sto je Mijailovica zamenio na poluvremenu Fejsom, Mihajlovic je uvideo svoju gresku. Stojkovic je juce bio dobar uz ono jedno ispadanje lopte i nespretno ispucavanje u aut i ako se vec podmladjuje rep. onda bih ipak forsirao Brkica ili Aleksica bez obzira na neke kikseve. Jer ako su nam svi golmani ponekad sa kiksevima nek to onda bar bude neko mlad. Mozda je vreme da se cak i Ivanovic polako povuce iz rep. i ustupi mesto nekom mladjem. Jednostavno, nista narocito nije prikazao u poslednjih par utakmica i imam utisak da igra na neko "moranje". I Ninkovica zameniti nekim mladjim igracem koji ce vise da "kida, npr Ninkovic iz Partizana. Iz Partizana bih u A tim prebacio Ninkovica, Mitrovica jer su buducnost. Za Lazara Markovica je jos uvek prerano, mozda da bude na okupljanjima i ponekad da dobije sansu. Iz Zvezde Lazovica na isti nacin kao i Lazara. Naravno Tadic, Sulejmani, Subotic, Nastasic(juce odlican a mlad)Nemanja Matic, Kolarov(kao kapiten i max jos dve godine da igra)kao obavezni starteri. Bambi ili Krasic(zavisno od forme)i Bosko Jankovic ( prepotentan i narusava hemiju u rep.)bi trebali imati mestu u startnih 11. Samo jos jedan napadac nedostaje. U svakom slucaju bez vecih problema prolazimo ove kvalifikacije.
Poz...

hocemo golove

pre 11 godina

Najbolji igrač nam je golman, teško da se tu imamo čemu nadati sem da do kraja kvalifikacija ne primimo ni jedan gol i ne damo ni jedan xxxxDDDD - A toliko osvojenih bodova nas ne može odvesti u Brazil. Gledam juče Bosnu odbrana im nije nešto ali zato imaju napad koji može nafilovati svaku reprezentaciju svijeta

veliki znalac

pre 11 godina

Mihina izjava,da ce mozda reprezentacija igrati kao Barselona,bez napadaca klasicnog...Da ga cuje trener Barse,da on tu igru hoce da primeni sa Lekicem ,Racom Petrovicem,Ignjovskim,godinu dana povredjenim Fejsom,Scepovicem iz Partizana koji isto godinu dana nije igrao,i isfurane price oko Lazara Markovica...Odbrani svaka cast,imamo mozda i najbolju na svetu,kada bi se jos Vidic vratio,ali gol nema ko da postigne,..

Ja bre

pre 11 godina

Ma necu da te kritikujem, ni tebe ni igrace, jedino sto znam je da Tomislav Karadzic mora da ode iz fudbala jer ovo se kosi sa zdravim razumom... Boze ima li te...

KGPLAYER

pre 11 godina

... I ja sa očekivao da posle ovakve igre daš ostavku, pa ništa, kao i tvoja pobeda .. Čime da pobediš čoveče ... Igraš bez napada ... Ili smo svi mi slepi, pa nam treba neko kao ti da nam otvori oči ... Koju si ti utakmicu gledao popodne...

Torcida

pre 11 godina

Vi Srbi gubite jer nemate vjere u svoju reprezentaciju.Šta ju pljujete toliko!!!!! I kad gube i kad tuku uvik vjerni svom Hajduku!!!To je vjera i ljubav!

mladen

pre 11 godina

Miha je bio dobar igrac, ali kao trener nema veze.Njega je Tole postavio kako bi smirio Zvezdase i ostao na svojoj poziciji.Od SP-a 90 posto nema nista.Mislim, kako se ovo danas zvalo???

snjim dobra špica (nako)

pre 11 godina

Ovo je bilo nako...blago receno katastrofa, utakmica za zaborav...Nemamo bre ljudi sta traziti sa ovakvim igracima u timu. Pod HITNO zvati Klea, s njim bi dobili dobru spicu i bili bi opasniji po golu...i pod hitno zvati Racu Petrovica, snjim bi dobili na kreativnosti i lucidnosti u sredini terena...a ovo forsiranje zvezdinih "zvezda" mislim da vise nema smisla
(Leni Krevic, 8. septembar 2012 23:08)

Još i tebe da da zovemo da budeš portparol reprezentacije. Svakako bismo dobili na pismenosti.

Miroslav

pre 11 godina

Ljudi realno,pa sta je ovde kriv miha??Pa jel treba om da udje i da gol? Po meni greska sto nije igrao tadic od pocetka,a leva strana sulejmani..mislim kad pogledas bek nam je bio najopasniji igrac po njihov gol :D kolarov pa kolarov..pa ne moze i on coek sam...sve u svemu ima perspektive,samo podrska za mihu...cini mi se da zna sta radi

ribentrop

pre 11 godina

s obzirom na to kakav si trener golu ces jedino moci DA SE NADAS , njega treba hitno smeniti cisto da se ne bi nastavilo i dalje padanje iovako lose reprezentacije skromnih individualnih mogucnosti,idi pevaj u horu...

Nikola

pre 11 godina

Mi smo ljudi spori, i to ne mislim samo za fudbal. Evo u basketu; rukometu; odbojci... u svim sportovima, kao nacija nemamo ono sto se u sportu danas trazi, a to je brzina!

Dadara

pre 11 godina

Super ste igrali. Borbeno i disciplinovano kako odavno nasa reprezentacija nije igrala. Momci su mladi ali cvrsti i vidi se da Miha ima autoritet kakav je potreban nasim igracima za razliku od Pizona kome se Vidic vukao po terenu ko prebijena macka samo da se ne bi povrijedio za Fergija.
Sljedeci zadatak je pobjediti Vels u NS i nema zime. Za ove sto pljuju mogu slobodne da gledaju njima draze reprezentacije kao sto su Hrvatska i BiH.

Gole kamiondzija

pre 11 godina

Ajd Mihajlovicu ne lupaj. Dobar je i bod. Spremio sam pistolj sa deset metaka, ima da pucam u vazduh i da slavim kada zabijemo prvi gol u ovoj godini. Nadam se da ce protiv Velsa da ga ucackamo.

SaleC

pre 11 godina

Igrali smo sasvim solidno. Kada se setim od koga smo gubili kod kuće, nerešeno u Škotskoj je sasvim dobro. Idemo dalje, biće to sve kako treba.

u Srbiji milion nepismenih..ma NE MOJ!!!

pre 11 godina

Mozda jedino ako bi nam Bosanci pozajmili 2 napadaca,tj Dzeku i Ibisevica,tada bi jedino mogli da postignemo gol..Ovako nista..Bice jedna tuzna utakmica protiv Velsa,i samo da neprimimo gol...Jer ako ga Bejl da,to je 0-1 konacan rezultat.

ttt vancouver-hamburg

pre 11 godina

ZA MENE JE TO STO SAM GLEDAO NIJE TAKO LOSE,BAS MLAD I SIMPATICAN TIM.
AKO JOS KUZMANOVIC ,BASTA I EVENTUALNO KRASIC STIGNU,MISLIM BICE BOLJE.

NADAM SE SAMO DA ONI KOJI UVEK ZVIZDE,I PRAVE NEMIR U REPREZENTACIJI SE SMIRE,I OVIM JAKO MLADIM ALI UKUSNIM IGRACIMA DADNU PODRSKU BICE SVE BOLJE.

CUJEMO SE U MARTU!!

trsa

pre 11 godina

Da li su SUBOTIC, KUZMANOVIC, PETROVIC, KRASIC, SULEJMANI, BASTA, RAJKOVIC, prestari ili su ne kvalitetni za nasu reprezentaciju? Sta ce biti sa reprezentacijom ako se slucajno povrede Kolarov ili Ivanovic, jer nam se cela reprezentacija oslanja na dvojicu bekova.......oni jesu vrhunski igraci......ali su bekovi........ne moze se sa mladim igracima raditi tako sto ces ih odmah ubaciti u prvih 11 na bitnoj utakmici, onda ako ne zadovolje vise ih neces ni pozivati uopste..........

veerghoen

pre 11 godina

Ljuboja, Kojic, Mudrinski, Djuric, bilo ko. Covece shvati da nam treba napadac u 16 metara koji ce da zabije. Ne moze Tosic sa 1.70 u duelu sa visokim stoperima. POZOVI napadaca Sinke!

Nepismen

pre 11 godina

Nereseno je ok. Mogli smo na kraju i da pobedimo ali i da izgubimo tako da moramo biti zadovoljni.

Ja ne znam sto su svi toliko ne zadovljni. Pa sta ste vi mislili? Da cemo sve utakmice da pobedimo? Treba pobediti kod kuce Wales i sve je ok.

Cera

pre 11 godina

Šta tu ima nenormalno ako se selektor nadao pobedi molim lepo? Sudeći po masi negativnih i na ivici uvredljivosti komentara rekao bih da većina nije ni gledala utakmicu nego čisto onako paušalno voli da pljucne i da se pridruži masi koja verovatno takođe nije gledala fudbal nego se loži na istoriju, politiku, nacionalnost i šta ja znam... svako ko je pet puta u životu šutnuo loptu i odgledao bar tri fudbalske utakmice, ako je elemntarno fer i manje ostrašćen svim i svačim - mogao je da primeti da smo odigrali sasvim solidno pa ni bod iz Škotske uopšte nije loš skor. Svaka čast selektoru i ovoj mladoj ekipi Srbije, samo hrabro!

Sasa

pre 11 godina

Da bi se pobedilo, u fudbalu, mora da se postigne gol vise od protivnika, a mi smo u 5 utakmica postigli 1 (JEDAN) gol !!! Kako, bre, Mihajlovicu da pobedimo bez gola ???

besan ker

pre 11 godina

Čoveče, o čemu ti pričaš, pa pet utakmica si vodio tim i nemamo nijednu pobedu?! Kako da se plasiramo na Mundijal ako ne možemo prosečne Škote da pobedimo na strani? Šta će tek biti kada budemo gostovali Belgijancima i Hrvatima, neka nam je Bog u pomoći sa ovakvom igrom, izborom igrača i selektorom...

AlanFord

pre 11 godina

Ova nasa igra je smesna! Uzas! (vlada krusevac, 08. septembar 2012 19:28) Mana naravno ima, kao sto su suplja odbrana i spori pasovi, ali ima i pozitivnih stvari kao sto je upravo pas igra po zemlji bez preskakanja terena i mladost ovog tima koji poseduje odredjeni potencijal. Meni je ovakav komentar iracionalan narocito ako nije izgubljena utakmica u gostima od solidne ekipe. Pojedinci bi mogli da pisu komentare i pre pocetka utakmice.

dusan

pre 11 godina

Manekeni naucite da igrate fudbal ionako ste previse placeni.Sidjite sa oblaka.Sram vas bilo kao i kosarkase.Imali ste danas ludu srecu ali protiv Belgije je necete imati.

Ercov

pre 11 godina

Nadao si se pobedi a molio Boga da oni ne daju gol jer si svestan da tvoji momci ne mogu da daju gol pa makar igrali 5 dana. A i na kraju kada je Stojkovic zadrzavao loptu i cekao poslednji sudijski zvizduk videlo se da ides na pobedu,prosto je bilo evidentno.

Mija

pre 11 godina

Ne moze bez spica.. Ko god da je,kakav god da je,mora da bude u postavi napadac..nije nas vezni red kao spanski,pa da igramo 4-6-0.. mada,lepo je videti mlade fudbalere u postavi..ajmo Srbija,ajmo

eh

pre 11 godina

Prvenstva se osvajaju na malim utakmicama, tako se i na prvenstva ide sa bodovima protiv 'malih/slabijih'. Bod protiv Skotske ne bi trebao nikoga da zadovolji, a pogotovo ne kada se radi o kvalifikacijama za SP. Tu ide manji broj ekipa nego na EP... Mozda ce Skoti jos nekoga da pomuce, ali nece uspeti sve.

daki

pre 11 godina

celu karijeru si bio fajter,pa sam se nadao da ces takav i selektor biti-prevario sam se! tako se igra protiv totalnog favorita u gostima,ali protiv skota nisi pokazao ni trunku hrabrosti! tako da ovo tvoje-nadao sam se...nema logike! i da,s obzirom kakvu grupu imamo,bod je neuspeh!

NogometAS

pre 11 godina

Komsije, ovi fudbaleri vam barem trce ali to je sve badava kad jednostavno ne znaju, ne moze se igrati ozbiljan nogomet sa stoperima, oni su tu pomocna radna snaga kao i u svojim klubovima.

BBB

pre 11 godina

Citam vase komentare i ne vjerujem, toliko o sportu kada se spominju 90-e, i gledanje kroz Zvezdu i Pratizan!! Puno se pravite pametni, mnogi od vas ne znaju sta je profesionali fudbal, jedino sa skolskog, ako mislite da je to isto... Ljudi, nas fudbal je u velikoj krizi, uopsteno, mora nesto da se menja a to je ova podmladjena ekipa, nasi mladi treba da idu, a to ce preko reprezentacije.Ova ekipa nema staza, zato nema ni rezultata...
Zamislite da nasi momci, iako vecina vas govori MIHINI, toliko o Srbiji, procitaju ove komentare, stavite se u njihovu pozociju... kao i ti da si dosao prvi dan na posao pa te maltretiraju kako ne znas nista (banalnost), ali ovde ocigledno nekima treba da se crta!!
Koliki je raspad govori RTS i direktni prenos utakmice + dobra analiza prije meca!!!

ilija

pre 11 godina

e-e da si zvao brata Pantelu pa da vis koi rsum bi napraio
ozbiljno: da bi se probila onako gusta, disciplinovana i borbena odbrana
potrebno je mnogo vise tehnike kod nasih igraca.

Branko

pre 11 godina

Budi srećan što nismo primili nekoliko golova! Stojković je veoma nesiguran, čak loš golman, a trebao bi da bude komandant odbrane. Neverovatno je da je neko standardni fudbaler - starter - u Borusiji - Dortmund, šampionu Nemačke, a da u ovoj kilavoj reprezentaciji Srbije nema mesto, da celu utakmicu, u kojoj je odbrana konfuzna, šuplja, on nema mesta! Mihajloviću, uzmi se u pamet, inače će te oterati ova družina iz FSS!

Miodrag

pre 11 godina

Ja ne razumem ovo negativne komentare. Kakva je takva je ova reprezentacija je nasa. Momci su se borili do kraja, ima par novih igraca, mladih. Italija , Spanija, Francuska, Nemacka ne dobijaju lako ovakve reprezentacije na strani a vi ocekujete da pobedi jedna mala Srbija. Ili gldajte i navijajte sa ponosom ili nemojte ako cete samo da pljujete. Zamislite kada bi svakoga dana neko pljuvao as trud i vas rad i podcenjivao sve sto uradite u zivotu...ako vas uposte i neko pominje.
Uzdravlje Srbi!

zok

pre 11 godina

Bez napadaca si ocekivao pobedu?? Probaj makar Boska Jankovica ili Krasica u napad! Oni makar znaju kako se daju golove!!! I nerazumen zasto Subotic nije igrao?

Dejan

pre 11 godina

Ma ljudi. Dali smo gledali istu utakmicu? Srbija je bila solidna ekipa (imati u vidu da je totalno podmladjena). Zapadne medije prenose kako je Srbija zasluzila da pobedi i da je Skotska imala srece. Hrvati su zakon za nas - oni su uz nhihov tim i kad gube i kad pobedjuju.

Miroslav

pre 11 godina

Kakav rezultat,takva je i igra..0...ali,skidam kapu za satsav..sve mladi,a ne oni sto se vuku po terenu..jes da ne moze da se sastave,a;i bice bolje nadam se..

Tay

pre 11 godina

Cesto procitam komentare u pojedinim sportskim tekstovima...

Previse negativnosti je medju ljudima (i sebe tu ubraja).. Smatram da treba svi
Da spustmo malo loptu i da gledamo svet sa osmehom.. XD bez obzira na sve..

'dajte sansu ljubavi'... :)

Srki

pre 11 godina

I ja sedmici na Lotto-u, al nikako da dodje. Kada bi samo znao koji ce brojevi biti izvuceni. Ha,ha,ha,...

Sinisa nemoj nista da se sekiras. Tvoji rezultati se u potpunosti uklapaju u trenutnu politicku, ekonomsku, sportsku.... situaciju u Srbiji.

МАРКЕЛА ПФЦ

pre 11 godina

Синиша друже, и ја сам се надао премији на лото-у, али не знам шта се десило...

sumnjivo lice

pre 11 godina

Stvaras tim za buducnost? Nemoj molim te! Mi vecito stvaramo neke timove za buducnost, a kad buducnost dodje, mi ponovo stvaramo novi tim i sve u krug.

Kleo

pre 11 godina

Sinisa, svi se mi pitamo otkuda samo forsiranje tog decka Mijailovica na tako bitnoj poziciji kad on stvarno izgleda potpuno fudbalski skromno. Neverovatno je da u njemu nesto vidite a niko vise ne. Verovatno ti i Prosinecki, veliki treneri!?
Nisam ja navijacki ostrascen jer mislim i da je Fejsa neocekivano razocarao, trebao si barem malo da se zamislis i poradis na upoznavanju domacih snaga. Po meni je Sasa Markovic dusu dao za zadnjaka u ovoj selekciji. Momak ima sve, za razliku od forsiranih, poseduje inteligenciju, Sutinu a ne sut(!) i vrlo je tehnicki obrazovan. Ocigledno je da dozvoljavas sebi jednu takvu vrstu proteziranja sto ce ti se a i nama obiti o glavu! Isto i na poziciji centarfora! Onaj ko vidi u Lekicu igraca zaista je ili slepac ili budala. Pre cu reci da si slepac, medjutim....! Siguran sam da si ubacio bilo kojeg drugog c-fora da odmah igra, bilo bi sada slavlja! Ne znam sto te to razocarao Stefan Babovic kad je nadprosecno odigrao u losoj predstavi tvog tima protiv Francuza?!
Ako solviras pitanje zadnjeg veznog i c-fora, mozemo se nadati i dobrim stvarima. Ovako-mrka kapa-zla prilika!

ja

pre 11 godina

Mani se Skota, i bod iz Glazgova je velik. Sve mislim da ce Hrvati i Belgijanci tamo lako osvojiti bodove. Skoncetrisite se na Vels. Ako ne pobedimo u utorak, Mihajlovicu, moras otici.

Djole

pre 11 godina

u prošlim vestima pred utakmicu rekoh vam da će biti 0:0 u najboljem slučaju uz jednu veoma dosadnu utakmicu ... šta da se radi reprezentacija je jedna rupa

Bosanac

pre 11 godina

E Srbi kada bi ste počeli vjerovati u njih došli bi i rezultati! Momci nisu loše odigrali samo fali dobar špic da zabije gol. Puno sreće i malo strpljenja!

Mladen Mladenovic

pre 11 godina

Tesko da ce gospodin Mihajlovic od ovih "kokosara" napraviti "orlove".Totalna katastrofa. Losim Skotima pokazali smo da i od njih postoje gori. "Orlovi" su hrabro, shodno nasem mentalitetu igrali fudbal "unazad". Naime, vecinu meca bili su okrenuti ledjima stranom golu, kao da smo hteli da im pokazemo nas prezir. Mislim da ovakav tim ne treba da se takmici jer ovako "mucenje" lopte mozer da bude samo antipropaganda "najvaznije sporedne stvari na svetu".Unapred zalim gospodina Mihajlovica, velikog fudbalera i beskompromisnog borca na terenu. Ali, trener, ipak, ne igra fudbal. To moraju da urade "orlovi", pardon, "kokoske".

ABRAHAM LINKOLN MOZDA

pre 11 godina

Ako na svakoj tekmi do kraja kvalifikacija izvucemo bod, Miha ja cu biti prezadovoljan i skinucu ti kapu, ali sa ovakvim timom tesko to sto bi rekli braca Makedonci...

misa

pre 11 godina

da pobedimo? haha pa miho ti valjda toliko znas o fudbalu da treba da damo go da bi pobedili, a mi nismo ni blizu........osim ako ne uvedu da je 0:0 u gostima pobeda:)

hesky

pre 11 godina

Citam komentare,i kazu ljudi nemamo spiceve,pa reko sam da pitam dali je Sulejmanija zvao da sedi na klupi ili mozda da igra bar 20 minuta,mada po meni nasi spicevi realno svi imaju pravo na po jedno poluvreme pa dok se kockice ne sloze i ne daju koji go nem vise a ne Lekica uveo u 80 minutu pa sta moze covek da uradi za 10minuta,brale svakom po jedno poluvreme,Lazovic i Tosic su svoje neznanje pokazali daj sad malo drugom sansu!!

djuro

pre 11 godina

Sta je Miha kriv, sta je sa nasim brojnim skolama fudbala i podmladcima da ne mogu da naprave bar jednog dobrog napadaca u generacijama koje sad igraju a talenata je uvek bilo samo izgleda da nasi strucnjaci ne umeju da ih prepoznaju

schmilo

pre 11 godina

jer ima ovde neki SRBIN koji podrzava svoju reprezentaciju pa makar ona i gubila
(rrr, 9. septembar 2012 09:53)

Care, postoje Evropske reprezentacije koje uglavnom gube ali ginu na terenu i imaju neku ideju u igri, prate svetske trendove po pitanju razvoja fudbala.
Mi sa druge strane igramo isti fudbal kao pre 30-40 godina, sporo se razvlacimo kao sline po terenu, igraci se lose postavljaju i ne trce dovoljno. Gledao sam gol Luxemburga protiv Portugalije, likovi su sa 4-5 pasova stigli do gola i zaboli evrogol. Care! Luxemburg!!!
Zasto mi tako ne mozemo nego sve mora polako i sa 20-30 pasova. Moze da se igra tako, kao Barsa, ali ti tada treba mnogo brzih tehnicara koji mnogo trce(barem 50% vise nego nasi) i kojima se lopta lepi za nogu(vecita enigma za nase fudbalere).
Treba biti realan i reci "ako uspemo da se plasiramo, puna kapa".

A o izboru fudbalera ne treba trositi reci.

Joca Briselac

pre 11 godina

Sad se setih Porodicnog blaga i Branda Gagica kad kaze za FK Meteor da igra uvek 0:0 kad ga pitao Lister kako to,on kaze ovi ne znaju da ga daju a ja ne znam da ga primim

Tako ispade i ovo

cofi

pre 11 godina

(neklete, 08. septembar 2012 19:53).Pa brate ako si hteo da uzivas u trcanju sto nisi upalio eurosport2 bila neka atletika,ja sam hteo da gledam fudbal za razliku od tebe a fudbala nema bez golova.

4-3-3 u gostima

pre 11 godina

Mihajlović spremio iznenadjenje!
Igra fudbal bez napada!
Shvatio da ne možemo da damo gol, a jedan igrač više u odbrani ipak znači!!!
Ove ovakve škote će naduvati hrvati i belgijanci 3+, a nas ... ma ne smem da gledam!

Tuzno I zalosno

pre 11 godina

Sto nam je lepa buducnost... Nezna se sta je gore. Sto se banda neda sa stolice ili sto jednostavno nemamo talentovani igraca. Sa ovim timom mozemo mozda dobiti prosecne ekipe a ostali svi da nas buse. Zalosno je na sta smo spali....

Realko

pre 11 godina

Meni Kolarova bilo zao majke mi... on bek a nekako najvise se na njega oslanjam da ce dati gol... nijedan Mihajlovicev izbor od novih igraca nije apsolutno nista pokazao...

neverica

pre 11 godina

pera zdera-pa jel moguce da se grobare i ovde Zvezde setis?Idi gledaj u Sunce ili tako nesto.Repka solidna,nadam se da ce biti jos bolje to,mi kao narod cemo vas podrzati!Samo Tosic nikako u prvoj postavi,gusi sa suvisnim potezima,decko se zece istripovao

xxx

pre 11 godina

odbrana i golman nekako....sredina osrednje....napad užas i katastrofa.fali im igrač tipa jovete,vučinića,džeka,mandžukića,ibiševića,kalinića,petrića i jelavića.

Terek

pre 11 godina

U pravu si brate, kamo sreće da sam zaboravio i košarku sa Estonijom ovako se uključih u zadnjih five miunutes na 68:68 i ovi nam zabiše +10 za 78:68 i usledio je tužan kraj... a fudbal bez zezanja stvarno ti kažem totalno sam zaboravio. Veruj mi odličan je osećaj!


Nisam ni gledao utakmicu. Zaboravio sam, uopšte se nisam ni setio utakmice.
(Terek, 8. septembar 2012 20:52)

Jos da si zaboravio i komentar da ostavis svima bi nam ulepsao dan...(Losmi, 8. septembar 2012 23:58)

kokorayko

pre 11 godina

Ovo će verovatno biti prve kvalifikacije u kojima nećemo postići ni jedan gol, može da nam bude za utehu što nećemo verovatno ni da ih primimo mnogo.
P.S. Možda nam sviraju neki penal ili neko da autogol pa nam se posreći.

Deki

pre 11 godina

Ako mislite da je tako lako sa Skotima setite se ovoga, pa posle toga razmislite dal preterujete u ocekivanju ili ne kad je nas fudbal u pitanju.
http://www.youtube.com/watch?v=gQA6OVe_W7g

Cera

pre 11 godina

@ Zoso
:) pa naravno, tako briljantan komentar na Mihajlovićevo "Nadao sam se pobedi" ovde se još nije pojavio, bravo... tako da ni nama iz Srbije ne preostaje ništa drugo nego da kada budemo imali međusobni meč navijamo za vašu reprezentaciju Hrvatske, jel to :)? Dobar si ali ja ipak nekako uvek navijam za Srbiju i to ti je "neizlečivo", šta da se radi :). Srećno komšije na svim poljima i pozdrav iz Srbije.

Alex

pre 11 godina

Miha, u ime velikog broja istomisljenika koji zdusno navijaju za Srbiju, molim te da pozoves Zigica u tim! Mozda nece dati gol, ali njega uvek moraju da paze dva odbrambena igraca, jedan koji ga gura i jedan koji skace sa njim, a to ostavlja prostora ovim drugim "strucnjacima" da daju neki gol. Ako ne budemo njega iskoristili u situaciji kad nemamo ama bas nikakav napad,necemo dati gol ne za vreme kvalifikacija,nego do pocetka svetskog prvenstva u Brazilu! Igra reprezentacije protiv Skota je,da se ne lazemo, bila ocajna! Narocito me je razocarao Tosic. Ne mogu da shvatim da covek nema osecaj kada da doda loptu,a kada da sutira...Za svaku pohvalu je odigrao Kolarov,ali na zalost nema sa kim...Igra reprezentacije mnogo podseca na igru Katanije i Fiorentine (mnogo neresenih rezultata,malo pobeda!), a neresenim rezultatima necemo doci ni do Ria,a ni do prvenstva Evrope.Ako podmladjujemo ekipu,podmladimo je kao Holandjani, ostavimo srz ekipe,a uvodimo polako klince.Ne moze se u vatru odmah ubaciti deset novajlija,to nikad nije dalo rezultata! Ako citate hrvatsku stampu, videcete da oni jedino od Zigica strahuju.Nemojmo dozvoliti da nam se komsije smeju. Oni,kao i uvek, velicaju sebe do nebesa,a jedva su dobili Makedoniju, ne znaju ni oni kako......

Sta cu kad volim fucu

pre 11 godina

Pa ako se nadao pobedi sto ih na poluvremenu nije bolje motivisao i nap***o za sporost. Neznam kako ce biti u buduce ali tesko da ce moci da im usadi pobednicki mentalitet to se to se radi dok su jos mali prilikom selekcije. Daj boze da gresim pa ce sa ovima koji su povredjeni to mozda izgledati bolje. Po prirodi sam optimista pa zato i gledam repku.

Ja

pre 11 godina

Cisto da podsetim da za pobedu nije dovoljna samo odbrana. Treba dati i neki gol,sto mi nismo ne pamtim od kad. Miho,covece,daj nekog napadaca.

Vlada Ks

pre 11 godina

0:0 protiv Skotske u gostima jeste uspeh, Ali protiv ovakve Skotske kad im nije igralo ovoliko bitnih igraca, i nije uspeh, Da se ne lazemo,,,