Petak, 08.06.2012.

23:29

VJ: Sudije primile poruku Pešića

Trener Partizana VladeJovanović rekao je da je Zvezda zasluženo pobedila, ali je imao zamerke na tretman sudija prema jedinom centru ekipe, Miroslavu Raduljici.

Izvor:

VJ: Sudije primile poruku Pešiæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

67 Komentari

Sortiraj po:

atl

pre 11 godina

@mix
vidi se da nikada nisi igrao kosarku i da si samo navijac iz fotelje.
vlada je ocajan trener kome nespremni tridesetogodisnjacj igraju finale i sutiraju 0/13. jel su i za tk sudije krive?
stk se "jedinog centra" tice, sta je besovic sa 218 cm krilo suter? e moji vi...
napred kari do titule

Setac

pre 11 godina

Boze, Boze, sta li je sa narodom u Srbiji? Kad vidim navijace FMP-a koji misle da imaju kvalitetnu ekipu, da zasluzuju Evrokup, da su preko noci zasluzili trofeje, da imaju tradiciju, da su veliki klub, da su sudije protiv njih (a upravo SUDIJE odrzavaju FMP u zivotu) i TI isti navijaci FMP-a su u sve gore navedeno UBEDJENI onda stvarno nije cudo sto nam se sve ovo desava u Srbiji...

Nikola

pre 11 godina

Pa kad imas samo jednog pravog centra naravno da ce ljudi da igraju na njega. Jel treba sudije da budu blaze sto je Katic povredjen? Problem je sto nemas nikoga u rotaciji.

Mikeli

pre 11 godina

Interesantno je cuti Jovanovica koji poziva navijace da dodju u sto vecem broju i da naprave atmosferu kao delije! Covek je tako rekao!Ovo potvrdjuje zapravo da On jednostavno nije siguran u sebe i svoj rad,te poziva grobare da pomognu dizanjem ekipe posto on to ocigledno ne ume! Partizan ima bolje igrace,to je bez svake sumnje,ali je Pesic tata,i od limitiranih igraca je stvorio tim koji ako nista drugo moze ozbiljno da se bori sa partizanom i eto cak i da pobedi!
Sto se sudjenja tice sigurno je vise nego dobro obe utakmice! Par sitnih gresaka je naravno bilo,ali nista drasticno sto je odlucilo pobednika!
I za kraj zelim reci,gospodo trazili ste derbi,dobili ste ga!

batablesko

pre 11 godina

Vidim imate kratko pamcenje... Tri napada za redom je sudija oteo loptu Zvezdi. Prvi falul Milutinovica kada se Andjusic sa trojke bacio u njega, onda Petar Popovic baca loptu koju kači Pera Božić - lopta za Partizan i treća koraci Raduljice...

Zoran V. Banovci

pre 11 godina

Prosto je nevarovatno kojim temama se bave partizanovci. Gospodo pokušajte da shvatite ko vas je pobedio! Zvezda koja je nastala od 10 potpuno prosečnih igrača FMP-a sa dva oldtajmera Popovića i 4 ostatka od Zvezde. Pa u toj ekipi sem Nedovića i ekstra upornog Tomasa nema niti jedan iole kvalitetan igrač. Gospodo grobari vas je pobedio Svetislav Pešić. Džaba vama i Mačvan, Raduljica, Anđušić, Milosavljević, Lučić..... .Vaši problemi su mnogo veći!
Šta bi Pešić uradio da ima tako kvalitetne košarkaše. Došli ste u situaciju da ozbiljno strepite za titulu sa ovakvim timom!

GROBARI manite se ponašanja Pešića, počmite da pravite red u svom dvorištu, ili vam je kraj jako blizu!

zzbz

pre 11 godina

Pusti Jovanovicu te stvari.Kako sudije mogu da ti budu krive kad ti das 56 jednoj slaboj Zvezdi.Zvezdina prevaga je Svetislav Pesic,kome se zamera sto stalno vrsi pritisak na sudije.To je bio zastitni znak naseg Duleta,i zbog toga smo ga obozavali.Zalis se na sudjenje na konferenciji.Pa kazi im to u lice,na terenu,gde se igra.
(v8 engine, 8. jun 2012 23:54)

Ja nisam neki fan Jovanovica ali on nije krivio sudije za poraz, nas poraz je cist previse suteva za 3 dobra igra Zvezde i to je to. Pesic je sinoc zaslusio tehnicku jer ako je pritisak na sudije zastitini znak Duleta, onda su tehnicke greske superzastitini znak istog Duleta, ne prodje utakmica da on ne dobije tehnicku, zbog toga mislim da je i Pesic zaslusio sinoc. Ja ne sporim Zvezdinu pobedu i cestitam im, ali ako se pozivate na Duleta , pozivajte se u potpunosti.

Darko

pre 11 godina

Nikad gori Partizan, nikad bolja Zvezda. E, sad. Zvezda je igrala sa sest igraca. Taj sesti je bio u cipelama i stalno u terenu!!!! Vukao je sudije za rukav, trcao oko reketa!!!!!!!

To Partizanovi treneri inače ne rade, sećam se jednog trenera JSD ne tako davno, on je bio duša od čoveka, kažu načitan, a na sudijske greške je citirao stihove ''Jesenjina'' i ''Majakovskog'', kako Vas bre nije sramota da uopšte pominjete Zvezdine trenere u kontekstu rasprave sa sudijama.

1Tim

pre 11 godina

Zbog ove izjave trener je zasluzio da dobije otkaz! Nismo mi neka zvezda pa da nam sudije budu krive za poraz od raspalog FMP-a! Sramota! Bolje da si motivisao i pripremio ekipu na agresivnost rivala nego sto svoje greske prikrivas ovako jadnim izjavama! Vlado dosta je bilo, sa titulom ili bez nje vreme je za promene!

Звезда ооооо!!!!

pre 11 godina

(Jovanovicu, ne bih te vise zadrzav'o, 9. jun 2012 10:25)

Вујишевић је својевремено при вођству ЦЗ изводио играче са терена, да се мало охладе, па када му се ћефне, опа натраг,БЕЗ ИКАКВИХ САНКЦИЈА, уместо да се утакмица прекине!!! А о Даниловићевим васпитушама судијама, због којих би у нормалној држави био драконски санкционисан, нећу ни да причам!!! Е то је брука!А Пешић није за класу бољи тренер од Јовановића, већ за 1000 класа...

Aca Znalac

pre 11 godina

Pesic je rekao u jednom od intervjua, da ce se na kraju on smejati, Jedan korak je ucinjen. Zvezda pobedjuje u finalu i napokon skida crno-bele do gole koze.

Posmatrač

pre 11 godina

@ackoniskikartel

Vuče Krle, vuče Novica kažeš? Naravno da vuku, ali prosto je pitanje da li su ti isti igrači vukli i u juniorima, kadetima? Najlakše je pokupiti sve što valja u Srbiji, ponuditi posredništva, menadžerisanje i onda se kititi tuđom školom košarke!
Partizan godina ne stvara igrače već preuzima košarkaški školovane igrače i od njih napravi dobre seniore. Nema Partizan školu košarke, imao je nekada, ali sada sve što valja dolazi sa strane...isto je tako bilo i za Tepića, Tripkovića...ma za ogromnu većinu...
Uljuljkani u uspehe koje je doneo Vujošević sa svojim pulenima Danilovićem i Todorovićem ne vidi suštinu, a da bez klinaca neće biti ni budućnosti!
Zvezda je raspad bila, ogroman, ali je znala da iznese nekog novog klinca, nekoga ko će vredeti sutra kao igrač...
Uništeni su mnogi centri bezobzirnom eksploatacijom, odvođenjem igrača i ucenjivanjem...rezultat se vidi...

Dragan

pre 11 godina

Stao sut za tri poena i odma su krivi svi...Jedina je istina da je licno Vlada Jovanovic kriv sto razlika izmedju ove dve ekipe vise ne postoji.Zapamtite,Zvezda uzima titulu,Vlada dobija otkaz

chubby checker

pre 11 godina

a ko ti je kriv sto od Besovica koji je inace vise nego talentovan za dve godine nisi uspeo da napravis ni solidnog centra pa ti je sada Raduljica jedini na toj poziciji??
sto je Djekic sada igrac za prvu B ligu a pre dve godine je bio u prvoj postavi na F4???
sto prvi plej iz situacije kada je sam kao duh na trojci pogadja tablu a drugi dupetom prevodi loptu i nema sanse da organizuje igru??

nosferatu

pre 11 godina

daj bre oladite vise,i jedni i drugi..kad partizan dobije sudije krive i obrnuto,sudjenje je sinoc bilo vise nego korektno,pa pogledajte koliko je samo zvezda imala faulova u napadu...popovic povlaci raduljuci za dres ispod kosa u napadu,odmah faul kao sto i treba da bude...zvezda svesno gura loptu pod kos ne bi li raduljicu napunili sa licnim jer ne igra katic a realno onaj besovic nema pojma decko...sudjenje u obe tekme bih ocenio kao vrlo dobro sa obzirom kako je zna po nekad da bude

Jovanovicu, ne bih te vise zadrzav'o

pre 11 godina

Dobro je da vecina vas uvidja da Pesic vrsi isti pritisak na sudije kao sto to radi Vujosevic, mada se razlikuju u detaljima (Vujosevic svesno napravi skandal po cenu iskljucenja, a Pesic celu utakmicu prica sa sudijama) Nemam ja tu nikakvih zamerki jer to je deo igre, medjutim, secam se vasih komentara u vezi Vujosevica, a sada je sve u redu, a?
Inace, bez obzira na domacinsko sudjenje, ipak je pobeda zasluzena. Pokazali ste vise borbenosti, a i razlika u broju skokova, sve govori.
Partizan je igracki mnogo bolji ali FMP zaista ima za klasu boljeg trenera. Pesic iscedi iz ovih fosni poslednji atom, dok je Jovanovic za 2 sezone uzasno unazadio igru, unistio borbenost i motivisanost, a talente pretvorio u posmatrace. Uzece Partizan ovu titulu na suvi kvalitet ali Jovanovicu zaista nije mesto na klupi Institucije.

Sasa The Sasa

pre 11 godina

Sramotna izjava Jovanovica! Traziti alibi za poraz u sudijama u utakmici gde mu ekipa igra ocajno, i gde jednoj prosecnoj Zvezdi da svega pedesetak koseva je zalosno! Znao sam da je Jovanovic mali trener, od veceras znam da je i mali covek.
(metall, 8. jun 2012 23:38)

Mogao bih da se opkladim u celu svoju imovinu da je ovaj covek ^ (kao i jos mnogi na ovoj temi) upao da komentarise samo na osnovu procitanog naslova. Vas 90% nije ni porcitalo tekst, niti celu izjavu Vlade. Treba da vas je sramota, samo urlicete iz rotirajucih stolica za kompjuter.... Prvo se informisite malo. Najlakse je preskociti cinjenice i opljuvati, jer tako necete upasti u nedoumicu.....

Djole

pre 11 godina

Joj,nemoj samo Partizan da prica o sudjenju...treba da ih bude sramota.Zvezda je bila bolja,zasluzeno pobedila i nema sta dalje da se prica!

petar.pele

pre 11 godina

Pošt.gosp Jovanovicu ne zelim da budem pametan ali?????Partizan je institucija i u najteža vremena je bio a nadam se da ce i biti ali vama nije mesto u njemu,igra nam je nikakve a stalno tonemo sve dublje i dublje,koju vaznu utakmicu u ovoj sezoni ste dobili,dok je bio Pekmen sve je islo a posle poraza u Belgiji pa Italiji katastrofa ,Lou ode i bude joker kod Dude kod nas katastrofa ,Mačvan igrao kao sampion a sad unistise coveka,juče posle utakmice nisam hteo nista da pisem ali jutros nisam mogao da izdrzim,u ABA poraz od Cedevite koju Cibona rasturila a zbog cega jer Cibona dovela trenera J.Repešu e tu je razlika i velika,imamo ozdedjene igrace James i mozda još neki tu je sad opravdanje nije ja ne govorim o utakmici juče govorim o celoj godini koja nije dostojna imena Partizan i navijaca kluba eto a sad lupajte minuse

Dr

pre 11 godina

Partizanovac sam,ali Jovanovicu-ne lupaj!
Sam si kriv sto imas jednog centra,i to je samo tvoj problem,a ne sudija i protivnicke ekipe!
I mislim da je krajnje vreme da odes,cele sezone nemamo igru.
A i jedna i druga strana sto napadate Vujosevica i Pesica,sve to sto rade je njihovo pravo. Samo pokazuje da su dobri psiholozi,i mogu indirektno da uticu i na sudije i n svoju i na protivnicku ekipu.Odlika najboljih trenera,a to sto neko misli da to nije sportski,ne slazem se...to je znanje.

ackoniskikartel

pre 11 godina

@Todoricu,oladi malo... Dečko od kada traje košarka u Srbiji Partizan je stvarao igrače za nju.Koji bre Bjelica,koji Pešić ? Pa 90% svake reprezentacije su činili igrači Partizana.Šta ti hoćeš da kažeš,da ovu današnju reprezentaciju više vuču Bjelica i Kešelj od recimo Krstića i Veličkovića.Partizan je uvek davao igrače i kada je reprezentacija bila dobra i kada je bila loša,tako da tvoja priča ne pije vodu tj. pije ali kod navijača crvene zvezde.

Sasa RIO

pre 11 godina

Svetislav Pešić radi isto što i Vujošević samo bez psovanja. Tako da gospodine dragi Jovanoviću toliko ste dugo na klupi Partizana a naučili ste od gospodina Vujošević Duleta samo psovati. Hvala.

mirko

pre 11 godina

Ovaj naš nesrećni trener komentariše utakmicu kao da je bio u publici, a ne da je vodio tim selektirao igrače, i odredio taktiku.
Zašto ne igraju Miljenović i Jaramaz, kada je sezona završena za Megu, a oni su Partizanovi igrači, koji se mogu uvek vratiti, kao što je vratio i Đekića, koji bi sigurno odigrao bolje od Bešovića.
Neka pogleda reprizu utakmice, ako nije video, koliko čistih lopti, i akcija su upropastili Božić i Bešović. Ako tome dodamo povređenog Đejmsa i Kecmana koji je totalno izvan forme, onda se pitam da li Jovanović gleda utakmicu, ili je zamišlja u glavi. Bertrans i Bogdanović ne ulaze na teren, a procenat šuta za tri poena ispod deset posto.
Jedino ima smisla ovo što je rekao za Raduljicu, koga su veliki "znalci" bili otpisali a sinoć je bio jedini pravi igrač.

Miloš

pre 11 godina

Nije ostvarljivo jer Zvezda o5 igra za 2 meča kao domaćin,tada će opet kao danas da bude prepun Pionir sa 7.000 fanatičnih Delija koje će nas dovesti do titule nakon brejka u utorak!
(CRVENA-BELA MUNJA, 8. jun 2012 23:52)

Momče, četvrti meč se igra u Železniku, a ne u Pioniru. O kakvih 7.000 ti pričaš?

stefanczv

pre 11 godina

eee moj jovanovicu pogledaj koliko je zvezda brzo ulazila u bonus a koliko partizan...i ko je imao vise slobodnih bacanja...sta si ti ocekivao,imas jednog centra pa sad da ga paze kao da je zlatan?eee pa ne moze...a ako je tako sto bas isti taj raduljica nije dobio tehnicku kada je psovao sudije,a?svako ima ponesto da kaze za sudije ali je u sustini bilo gresaka i na jednoj i na drugoj strani...

Đorđe

pre 11 godina

Neka mi samo neki košarkaški stručnjak objasni kako se daju tehničke greške kada trener napusti svoj prostor kod klupe?? Gospodin Pešić je više vremena provodio na terenu, jurio sudije, vukao ih za ruke, derao se na njih, hvata za glavu, čupao kose, smetao napade partizana pored aut linije i nije dobio ni jednu jedinu opomenu a kamoli tehničku grešku!! Ponašanje tako iskusnog stručnjaka je za svaku osudu jer je on pre svega neko ko treba da vaspitava te mlade ljude a ne da daje takav primer!!
A vrhunac je kada na jednom tajm autu doslovce kaže: " NEMOJTE VI DA SE RASPRAVLJATE SA SUDIJAMA PREPUSTITE TO MENI"!!!
Znači strašno!!
ako se njegovo iskustvo vidi po tome što konstantno vrši pritisak na sudije onda izem ti ja našu košarku, zato je tu gde jeste!!
(mix, 9. jun 2012 00:01)

Ne lupaj. Ja sam okoreli grobar i nemam šta zameriti Pešiću, jer je isto to činio i Dule. Ako se sećaš jednom je i povukao ekipu sa terena. Pogledaj šta radi Željko Obradović. Više je u terenu i od Pešića i ne prođe napad da nema zamerku na suđenje. Murinjo više raspravlja o sudijama nego o taktici. Primera je mnogo. Jednostavno, treneri na taj način štite svoje igrače i skidaju sa njih pritisak. E sad što ovaj naš teoretičar misli da to nije potrebno, to je već njegov, a ne Pešićev problem.
I Vlado, molim te odlazi već jednom.

Deki

pre 11 godina

Tacno je da je Pesic vrsio pritisak na sudije ali to je isto svojevremeno radio i Vujosevic i onda ti nije smetalo.Nekoliko zadnjih utakmica Zvezda je bila blizu pobede ali nije uspevala da dobije i logicno je da je Pesic malo vrsio pritisak jer je upravo juce osetio priliku da prekine tradiciju.Ti se vajni treneru pitaj kako to da tvoja ekipa da celih 56 koseva,pa klince sa ulice da skupis dali bi po 14 kosevau svakoj cetvrtini.Zvezda se i u prvoj utakmici i u Kragujevcu u trecoj vratila posle velikog minusa i to samo zaslugom Pesica i igraju odlicnu odbranu samo njegovom zaslugom a to je u kosarci najbitnije.A tvoji se igraci raspucali,sutira trojku ko stigne i centri cak,mislis stalno ces tako da dobijas

COKA

pre 11 godina

Nikad gori Partizan, nikad bolja Zvezda. E, sad. Zvezda je igrala sa sest igraca. Taj sesti je bio u cipelama i stalno u terenu!!!! Vukao je sudije za rukav, trcao oko reketa!!!!!!!

Todoricu, oladi malo...

pre 11 godina

Ovo je potpuno strasno, kada se vidi od koga dolazi. Od tima koji je svoj kosarkaski "uspeh" u poslednjih par godina, a zapravo brzi srpski kosarkaski sunovrat izgradio na ovakvim "pripremama utakmica" van terena. Na zalost od kako je taj manir uveden u modu kroz ego tripove jednog trenerskog mediokriteta koji nigde napolju nije mogao da uspe jer nije mogao da primeni silu i fizicko nasilje nad sudijama, u Srbiji kosarka kopni. Decu vise ne interesuje kosarka, nema je u medijima, potpuno je izgubila, a manjak kvantiteta ce neminovno dati manjak kvaliteta, pa ce za nekoliko godina situacija biti jos gora. Najbolji srpski klub od celog svog fantasticnog "sistema" i "suvog kvaliteta" zahvaljujuci kojem osvaja titule ne moze ni jednog kosarkasa za reprezentaciju da napravi, a u rosteru ima genijalce poput Bozica. Cak je raspala Zvezda pre par godina dala dvojicu novih, a Partizan nista. Pesic je onako uzgred u prolazu kroz Srbiju otkrio Bjelicu i napravio igraca od njega, a veliki strucnjaci nista.

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Ovo je "istorijska pobeda", jer je prva u istoriji novog kluba. Steta sto se Zvezda ugasila.
Nikako da neko odgovori: kako je novo oformljen klub ODJEDNOM postao superligas?

Deki

pre 11 godina

Ja ne znam koju je utakmicu ovaj covek gledao! Sem prve cetvrtine, zvezda je u svim ostalim uvodjena u bonus za max. 4 minuta, a partizanu je u drugoj cetvrtini ,drugi faul sviran u 5. a u trecoj u 7. minutu !!! Druga je stvar sto oni u 2. cetvrtini nisu mogli da pogode slobodna bacanja, pa je razlika ostala ista. O trecoj cetvrtini i da ne pricam! Sudije su uradile sve sto je bilo u njihovoj moci da Partizan uhvati prikljucak, ali su oni veceras jednostavno bili ocajni!

marko

pre 11 godina

kada zvezda bude bila košarkaška INSTITUCIJA, onda će te moći toliko i da dižete galamu. pešićevi trofeji - kul. zanima me koji je od njih osvojio sa fmp, koji se sad zove crvena zvezda-beograd-diva-čović. kad je beše osvojila titulu u košarci? 1998? onomad kad je potrošeni partizan išao na fajnal for evrolige? pešićeve prljave igre i pritisci mogu da dovedu do jedne pobede. dalje - teško. vidimo se na sledećoj tekmi. takođe smatram da su podele među navijačima partizana idiotske, ali i instruirane. nekome smeta navijanje koje uteruje strah u kosti gostima u grotlu pionira.

Olgerd Vladislav

pre 11 godina

Obicno ne "repliciram", ali imam i ja dusu. :)

Lepo je da se vide navijaci Partizana koji lepo kazu - pritisak na sudije je zastitni znam Vujosevica. Sad to jeste preuzeo Pesic jer je video da je neophodno.

Opet, ima i komentara koji prozivaju Pesica za bezobrazluk i "ne-fer" igru. Ja sam cuo kad je rekao kosarkasima da ne raspravljaju sa sudijama, ali nisam cuo da je rekao da ce on to raditi. E, sad, svakako je radio to u mnogome, i ove a i proslih utakmica. Medjutim, ja sam misljenja da sve Pesicevo vreme provedeno u terenu (i to stoji) i sva obracanja sudijama su sto puta bolja od jedne jedine Vujoseviceve psovke prema sudijama (nrp. "Sto se plasis da sviras, je*** te u nos!"), a bilo ih je mnogo. Takodje, zna se da je Vujosevic vrlo retko dobijao tehnicke za to u domacem prvenstvu.

Na kraju, bez obzira koliko ko voleo ili ne voleo Covica seniora, slazem se da se vide rezultati i njegovog lobiranja. Ali, opet, koliko ja znam, za sada nema nikakvih dokaza ili zalbi da je Covic, kao predstavnik Zvezde, tukao sudije u/ispred slvacionice, sto se, s druge strane, ne moze reci za neke druge ljude.

Mirko

pre 11 godina

Ovoo... Mora nešto da kaže da se izvadi. I da jeste tako-jer ima neke sumnje,ne utiče bitno na meč. Partizan nije igrao dovoljno dobro i to je to. Pobeđivao ih je i Radnički a i drugi timovi što znači da nisu više nedodirljivi kako su bili u vreme DV-a.
Što se Pešića tiče,ja ga umnogome podržavam,jer znam da su mnoge sudije upropastilie utakmice svojim lošim suđenjem,greškama i namernim greškama i on želi samo da obezbedi da igra bude ta koja će odlučiti utakmicu a ne sudije i tu je u pravu. On će to isterati sigurno,pa i po cenu da mu uzmu sve pare a dosad su mu uzeli 200000 i više,a ne pamtim da je neki drugi trener tako bio kažnjen. Ako i kritikuje on ima kredibilitet i rezultate koje teško da će neko ponoviti i želi da vaspitava te mlade ljude.
Ako neko misli isto ili drugačije neka spremi 100 000 po utakmici pa neka se žali. Fer i pošteno, pa da vidimo da li će i šta dobiti.
Zvezda se probudila i više ništa neće biti isto ko pre.

Sledece dve dobija Partizan, sigurno....

pre 11 godina

e ,sad vec licis na ucitelja Duleta! Na zalost ne i po znaju kosarkaskom.. Ovo je domacinsko plej of sudjenje kakvo je Partizan uvek imao,tako da je pobeda zasluzena!
(doktor, 8. jun 2012 23:33) Jeste ovo domacinsko plej of sudjenje i to je ok, ali je problem sto imate i gostujuce plej of sudjenje.... Partizan je bio preslab veceras, jer da je bar malo bio na ranijem nivou utakmica bi izgledala kao i prva, ali bar petnaestak odluka je bilo na stetu Partizana. I ovo sto je rekao Jovanovic da kampujete u reketu je apsolutno tacno, ali je to bio slucaj na svakom derbiju, tako da uzrok poraza nije to vec iskljucivo ocajna igra Partizana... Da se razumemo, svaka cast na pobedi, realno i bio je red... E sad, jedino mi nije jasna jedna stvar, znaci napravite sto faula na utakmici, od toga vam se svirnu jedva tridesetak, ali je po ponasanju igraca Zvezde i Pesica ocigledno i svaki od tih tridesetak sporan... Za svo to skakanje na sudiju se ne svirne ni jedna tehnicka, sad se ja pitam da li je moguce da sudije smatraju da je bunjenje za svaki faul opravdano, i ako jeste zasto ih dosudjuju... Neka daju pistaljku Pesicu i ovima sto su na parketu pa da se bar ne blamiraju... Mislim, odjednom igraju presing bez faula da ne moze lopta da se prenese po desetak sekundi svaki napad bez i jednog faula. To je nemoguce, taman i da je Majami u pitanju a ne Zvezda..

zeljko

pre 11 godina

Raduljicu mnogo biju jer on igra tako,uvek na kontakt i jako,i ne samo Zvezda njega svaka ekipa tuce i morace da se navikne na to ako hoce da bude dominantan centar jer sledece sezone mogao bi lako da se izgubi u Efesu,sto se tice sudjenja treba se odredi isti kriterijum jacine faulova za svaku pozicju na terenu

Pedja

pre 11 godina

A sta bi ti Jovanovicu, da ne sviraju faulove Raduljici? Zato sto vam je jedini centar pa bi valjda trebalo svaki drugi?! Uzgred u jednom trenutku je Raduljica tako socno opsovao sudije zbog jedne odluke i pljunuo u njihovom pravcu, ali mu sudije nisu dale tehnicku zbog toga. To ti Jovanovicu nije smetalom, valjda kao veliki igracima pravo da psuje i pljuje sudije.

Mil Paro

pre 11 godina

I jedni i drugi treba da Vas je sramota, pricate o sudijama non stop.Cela utakmica svaka prodje u Vasim raspravljanjima sa sudijama, a to je bas tesko gledati.Da je kod nas sudjenje kao u NBA zavrsilo bi se bez trenera i bez jedno 6 igraca.I samo kukate kukate. PA dokle vise.Zvezda pobedi sudije krive ,Partizan pobedi sudije krive .I posle se pitamo zasto nam je kosarka takva kakva je. A posebna prica je po meni jedan od nasih boljih trenera svih vremena Pesic. On je celu utakmicu u terenu i prica sa sudijama, isto kao nekad Vujosevic,i posle kad i DOBIJU neku tehnicku drama, a da je po pravilima pa oni bi posle pet minuta vec gledali utakmicu iz tunela.Mesto lepo da se kaze Partizan bolji prvu , Zvezda drugu, cestitamo i kraj.Ali uvek mora "bili su bolji ali su sudije....." !!!

Danilo

pre 11 godina

Kao najveći klub na ovim prostorima,obezbedite da na utakmica kada je Partizan domaćin imate isto sudjenje kao i Zvezda kao domaćin.
I man'te priče o sudjenju,zato su zaduženi zvezdaši!

mix

pre 11 godina

Neka mi samo neki košarkaški stručnjak objasni kako se daju tehničke greške kada trener napusti svoj prostor kod klupe?? Gospodin Pešić je više vremena provodio na terenu, jurio sudije, vukao ih za ruke, derao se na njih, hvata za glavu, čupao kose, smetao napade partizana pored aut linije i nije dobio ni jednu jedinu opomenu a kamoli tehničku grešku!! Ponašanje tako iskusnog stručnjaka je za svaku osudu jer je on pre svega neko ko treba da vaspitava te mlade ljude a ne da daje takav primer!!
A vrhunac je kada na jednom tajm autu doslovce kaže: " NEMOJTE VI DA SE RASPRAVLJATE SA SUDIJAMA PREPUSTITE TO MENI"!!!
Znači strašno!!
ako se njegovo iskustvo vidi po tome što konstantno vrši pritisak na sudije onda izem ti ja našu košarku, zato je tu gde jeste!!

Alex

pre 11 godina

Zvezda je zasluženo pobedila, jer je Partizan igrao neverovatno loše. Ali se mora prometiti očajno i na momente bezobrazno suđenje, koje se naslanja na nekulturno prozivanje sudija poslednjih nekoliko nedelja sa strane Pešića. Ni mi jasno takvo ponašanje jednog velikog trenera. Danas je CZ bila bolja i verovatno bi pobedila i bez pomoći sudija. Ipak činjenica je da se primećuje veliki uticaj Čovića i na nezasluženo "guranje" Zvezde u Evrokup, a isto tako i na način suđenja. Sve pohvale Zvezdi, ali ovakvo agesivno ponašanje njenih igrača i trenera ne služi im na čast. Pešić je sa nesportskim ponašanjem počeo još pre playoffa, ali je u Kragujevcu i na dalje to dostiglo vrhunac. I još nešto, svaki normalni sudija bi za ovakvo njegovo ponašanje na meču dosudio barem dve tehničke, bez obzira na njegovo ime i kredite koje ima.

Heroes

pre 11 godina

Sta ti ocekujes Popovic i Ilic napunjeni licnim greskama. A Raduljica kao jedini centar da ne bude!? Sta ti ocekujes bre!? A nije ti smetalo kad je Dule kukao na Sudije!?

musa dembele

pre 11 godina

Pesic se zainatio da prekine seriju Partizana,ako i ne uspe ove ,moramo da ga molimo da ostane i naredne sezone.. Ima autoritet i medju sudijama ,a i Dule ga je imao svih proslih godina

doktor

pre 11 godina

e ,sad vec licis na ucitelja Duleta! Na zalost ne i po znaju kosarkaskom.. Ovo je domacinsko plej of sudjenje kakvo je Partizan uvek imao,tako da je pobeda zasluzena!

metall

pre 11 godina

Sramotna izjava Jovanovica! Traziti alibi za poraz u sudijama u utakmici gde mu ekipa igra ocajno, i gde jednoj prosecnoj Zvezdi da svega pedesetak koseva je zalosno! Znao sam da je Jovanovic mali trener, od veceras znam da je i mali covek.

cirkus

pre 11 godina

Znači vas stvarno treba ukinuti! Jedan, ej, JEDAN poraz ne možete da podnesete i čestitate k'o ljudi nego kukate i tražite nebulozna opravdanja. Priznaj bre ljudski da te Pešić odvalio, otprilike kao ono onomad Prosinečki Avrama...

sakovic

pre 11 godina

a ja bas kazem drugaru pre pocetka utakmice,pazi kakve ce faulove svirati raduljici zbog kukanja pesica,i ono stvarno svirase smesno...sve u svemu nismo zbog toga izgubili,nasi najbolji suteri za 3 poena andjusic,kecman,bozic sutirali trojke 0/13...nema sta vise da se prica...bice 3-2 za partizan...

CRVENA-BELA MUNJA

pre 11 godina

Nije ostvarljivo jer Zvezda o5 igra za 2 meča kao domaćin,tada će opet kao danas da bude prepun Pionir sa 7.000 fanatičnih Delija koje će nas dovesti do titule nakon brejka u utorak!

v8 engine

pre 11 godina

Pusti Jovanovicu te stvari.Kako sudije mogu da ti budu krive kad ti das 56 jednoj slaboj Zvezdi.Zvezdina prevaga je Svetislav Pesic,kome se zamera sto stalno vrsi pritisak na sudije.To je bio zastitni znak naseg Duleta,i zbog toga smo ga obozavali.Zalis se na sudjenje na konferenciji.Pa kazi im to u lice,na terenu,gde se igra.

Nemanja

pre 11 godina

Ti si Jovanovicu najgori trener koji je ikada trenirao Partizan. Prosto mi je neverovatno da ti Bozic i Macvan prave akcije, jer si ti nesposoban. Tri puta dolazimo na -3 i umesto da tada odigramo neku akciju za sigurne poene, mi ko muve bez glave sutiramo nerezonski. Nisi umeo da motivises igrace da se tuku sa njima, jer su oni upravo to radili. Strasno. Prosli put su te trojke spasile, ovaj put potpuno ista utakmica,samo sto trojki nije bilo i epilog je takav - ubedljiva pobeda Dive. Nadam se da sledece godine neces biti u Partizanu, jer ponistavas sve sto je uradio Vujosevic

P.S. Ovo za Raduljicu je u pravu, ali ko ti je kriv, sto ti nisi bio metar u terenu kao Pesic da vrsis pritisak.

v8 engine

pre 11 godina

Pusti Jovanovicu te stvari.Kako sudije mogu da ti budu krive kad ti das 56 jednoj slaboj Zvezdi.Zvezdina prevaga je Svetislav Pesic,kome se zamera sto stalno vrsi pritisak na sudije.To je bio zastitni znak naseg Duleta,i zbog toga smo ga obozavali.Zalis se na sudjenje na konferenciji.Pa kazi im to u lice,na terenu,gde se igra.

metall

pre 11 godina

Sramotna izjava Jovanovica! Traziti alibi za poraz u sudijama u utakmici gde mu ekipa igra ocajno, i gde jednoj prosecnoj Zvezdi da svega pedesetak koseva je zalosno! Znao sam da je Jovanovic mali trener, od veceras znam da je i mali covek.

cirkus

pre 11 godina

Znači vas stvarno treba ukinuti! Jedan, ej, JEDAN poraz ne možete da podnesete i čestitate k'o ljudi nego kukate i tražite nebulozna opravdanja. Priznaj bre ljudski da te Pešić odvalio, otprilike kao ono onomad Prosinečki Avrama...

Heroes

pre 11 godina

Sta ti ocekujes Popovic i Ilic napunjeni licnim greskama. A Raduljica kao jedini centar da ne bude!? Sta ti ocekujes bre!? A nije ti smetalo kad je Dule kukao na Sudije!?

doktor

pre 11 godina

e ,sad vec licis na ucitelja Duleta! Na zalost ne i po znaju kosarkaskom.. Ovo je domacinsko plej of sudjenje kakvo je Partizan uvek imao,tako da je pobeda zasluzena!

Nemanja

pre 11 godina

Ti si Jovanovicu najgori trener koji je ikada trenirao Partizan. Prosto mi je neverovatno da ti Bozic i Macvan prave akcije, jer si ti nesposoban. Tri puta dolazimo na -3 i umesto da tada odigramo neku akciju za sigurne poene, mi ko muve bez glave sutiramo nerezonski. Nisi umeo da motivises igrace da se tuku sa njima, jer su oni upravo to radili. Strasno. Prosli put su te trojke spasile, ovaj put potpuno ista utakmica,samo sto trojki nije bilo i epilog je takav - ubedljiva pobeda Dive. Nadam se da sledece godine neces biti u Partizanu, jer ponistavas sve sto je uradio Vujosevic

P.S. Ovo za Raduljicu je u pravu, ali ko ti je kriv, sto ti nisi bio metar u terenu kao Pesic da vrsis pritisak.

mix

pre 11 godina

Neka mi samo neki košarkaški stručnjak objasni kako se daju tehničke greške kada trener napusti svoj prostor kod klupe?? Gospodin Pešić je više vremena provodio na terenu, jurio sudije, vukao ih za ruke, derao se na njih, hvata za glavu, čupao kose, smetao napade partizana pored aut linije i nije dobio ni jednu jedinu opomenu a kamoli tehničku grešku!! Ponašanje tako iskusnog stručnjaka je za svaku osudu jer je on pre svega neko ko treba da vaspitava te mlade ljude a ne da daje takav primer!!
A vrhunac je kada na jednom tajm autu doslovce kaže: " NEMOJTE VI DA SE RASPRAVLJATE SA SUDIJAMA PREPUSTITE TO MENI"!!!
Znači strašno!!
ako se njegovo iskustvo vidi po tome što konstantno vrši pritisak na sudije onda izem ti ja našu košarku, zato je tu gde jeste!!

musa dembele

pre 11 godina

Pesic se zainatio da prekine seriju Partizana,ako i ne uspe ove ,moramo da ga molimo da ostane i naredne sezone.. Ima autoritet i medju sudijama ,a i Dule ga je imao svih proslih godina

chubby checker

pre 11 godina

a ko ti je kriv sto od Besovica koji je inace vise nego talentovan za dve godine nisi uspeo da napravis ni solidnog centra pa ti je sada Raduljica jedini na toj poziciji??
sto je Djekic sada igrac za prvu B ligu a pre dve godine je bio u prvoj postavi na F4???
sto prvi plej iz situacije kada je sam kao duh na trojci pogadja tablu a drugi dupetom prevodi loptu i nema sanse da organizuje igru??

Alex

pre 11 godina

Zvezda je zasluženo pobedila, jer je Partizan igrao neverovatno loše. Ali se mora prometiti očajno i na momente bezobrazno suđenje, koje se naslanja na nekulturno prozivanje sudija poslednjih nekoliko nedelja sa strane Pešića. Ni mi jasno takvo ponašanje jednog velikog trenera. Danas je CZ bila bolja i verovatno bi pobedila i bez pomoći sudija. Ipak činjenica je da se primećuje veliki uticaj Čovića i na nezasluženo "guranje" Zvezde u Evrokup, a isto tako i na način suđenja. Sve pohvale Zvezdi, ali ovakvo agesivno ponašanje njenih igrača i trenera ne služi im na čast. Pešić je sa nesportskim ponašanjem počeo još pre playoffa, ali je u Kragujevcu i na dalje to dostiglo vrhunac. I još nešto, svaki normalni sudija bi za ovakvo njegovo ponašanje na meču dosudio barem dve tehničke, bez obzira na njegovo ime i kredite koje ima.

Đorđe

pre 11 godina

Neka mi samo neki košarkaški stručnjak objasni kako se daju tehničke greške kada trener napusti svoj prostor kod klupe?? Gospodin Pešić je više vremena provodio na terenu, jurio sudije, vukao ih za ruke, derao se na njih, hvata za glavu, čupao kose, smetao napade partizana pored aut linije i nije dobio ni jednu jedinu opomenu a kamoli tehničku grešku!! Ponašanje tako iskusnog stručnjaka je za svaku osudu jer je on pre svega neko ko treba da vaspitava te mlade ljude a ne da daje takav primer!!
A vrhunac je kada na jednom tajm autu doslovce kaže: " NEMOJTE VI DA SE RASPRAVLJATE SA SUDIJAMA PREPUSTITE TO MENI"!!!
Znači strašno!!
ako se njegovo iskustvo vidi po tome što konstantno vrši pritisak na sudije onda izem ti ja našu košarku, zato je tu gde jeste!!
(mix, 9. jun 2012 00:01)

Ne lupaj. Ja sam okoreli grobar i nemam šta zameriti Pešiću, jer je isto to činio i Dule. Ako se sećaš jednom je i povukao ekipu sa terena. Pogledaj šta radi Željko Obradović. Više je u terenu i od Pešića i ne prođe napad da nema zamerku na suđenje. Murinjo više raspravlja o sudijama nego o taktici. Primera je mnogo. Jednostavno, treneri na taj način štite svoje igrače i skidaju sa njih pritisak. E sad što ovaj naš teoretičar misli da to nije potrebno, to je već njegov, a ne Pešićev problem.
I Vlado, molim te odlazi već jednom.

Todoricu, oladi malo...

pre 11 godina

Ovo je potpuno strasno, kada se vidi od koga dolazi. Od tima koji je svoj kosarkaski "uspeh" u poslednjih par godina, a zapravo brzi srpski kosarkaski sunovrat izgradio na ovakvim "pripremama utakmica" van terena. Na zalost od kako je taj manir uveden u modu kroz ego tripove jednog trenerskog mediokriteta koji nigde napolju nije mogao da uspe jer nije mogao da primeni silu i fizicko nasilje nad sudijama, u Srbiji kosarka kopni. Decu vise ne interesuje kosarka, nema je u medijima, potpuno je izgubila, a manjak kvantiteta ce neminovno dati manjak kvaliteta, pa ce za nekoliko godina situacija biti jos gora. Najbolji srpski klub od celog svog fantasticnog "sistema" i "suvog kvaliteta" zahvaljujuci kojem osvaja titule ne moze ni jednog kosarkasa za reprezentaciju da napravi, a u rosteru ima genijalce poput Bozica. Cak je raspala Zvezda pre par godina dala dvojicu novih, a Partizan nista. Pesic je onako uzgred u prolazu kroz Srbiju otkrio Bjelicu i napravio igraca od njega, a veliki strucnjaci nista.

Olgerd Vladislav

pre 11 godina

Obicno ne "repliciram", ali imam i ja dusu. :)

Lepo je da se vide navijaci Partizana koji lepo kazu - pritisak na sudije je zastitni znam Vujosevica. Sad to jeste preuzeo Pesic jer je video da je neophodno.

Opet, ima i komentara koji prozivaju Pesica za bezobrazluk i "ne-fer" igru. Ja sam cuo kad je rekao kosarkasima da ne raspravljaju sa sudijama, ali nisam cuo da je rekao da ce on to raditi. E, sad, svakako je radio to u mnogome, i ove a i proslih utakmica. Medjutim, ja sam misljenja da sve Pesicevo vreme provedeno u terenu (i to stoji) i sva obracanja sudijama su sto puta bolja od jedne jedine Vujoseviceve psovke prema sudijama (nrp. "Sto se plasis da sviras, je*** te u nos!"), a bilo ih je mnogo. Takodje, zna se da je Vujosevic vrlo retko dobijao tehnicke za to u domacem prvenstvu.

Na kraju, bez obzira koliko ko voleo ili ne voleo Covica seniora, slazem se da se vide rezultati i njegovog lobiranja. Ali, opet, koliko ja znam, za sada nema nikakvih dokaza ili zalbi da je Covic, kao predstavnik Zvezde, tukao sudije u/ispred slvacionice, sto se, s druge strane, ne moze reci za neke druge ljude.

sakovic

pre 11 godina

a ja bas kazem drugaru pre pocetka utakmice,pazi kakve ce faulove svirati raduljici zbog kukanja pesica,i ono stvarno svirase smesno...sve u svemu nismo zbog toga izgubili,nasi najbolji suteri za 3 poena andjusic,kecman,bozic sutirali trojke 0/13...nema sta vise da se prica...bice 3-2 za partizan...

Sasa RIO

pre 11 godina

Svetislav Pešić radi isto što i Vujošević samo bez psovanja. Tako da gospodine dragi Jovanoviću toliko ste dugo na klupi Partizana a naučili ste od gospodina Vujošević Duleta samo psovati. Hvala.

CRVENA-BELA MUNJA

pre 11 godina

Nije ostvarljivo jer Zvezda o5 igra za 2 meča kao domaćin,tada će opet kao danas da bude prepun Pionir sa 7.000 fanatičnih Delija koje će nas dovesti do titule nakon brejka u utorak!

Danilo

pre 11 godina

Kao najveći klub na ovim prostorima,obezbedite da na utakmica kada je Partizan domaćin imate isto sudjenje kao i Zvezda kao domaćin.
I man'te priče o sudjenju,zato su zaduženi zvezdaši!

Deki

pre 11 godina

Ja ne znam koju je utakmicu ovaj covek gledao! Sem prve cetvrtine, zvezda je u svim ostalim uvodjena u bonus za max. 4 minuta, a partizanu je u drugoj cetvrtini ,drugi faul sviran u 5. a u trecoj u 7. minutu !!! Druga je stvar sto oni u 2. cetvrtini nisu mogli da pogode slobodna bacanja, pa je razlika ostala ista. O trecoj cetvrtini i da ne pricam! Sudije su uradile sve sto je bilo u njihovoj moci da Partizan uhvati prikljucak, ali su oni veceras jednostavno bili ocajni!

stefanczv

pre 11 godina

eee moj jovanovicu pogledaj koliko je zvezda brzo ulazila u bonus a koliko partizan...i ko je imao vise slobodnih bacanja...sta si ti ocekivao,imas jednog centra pa sad da ga paze kao da je zlatan?eee pa ne moze...a ako je tako sto bas isti taj raduljica nije dobio tehnicku kada je psovao sudije,a?svako ima ponesto da kaze za sudije ali je u sustini bilo gresaka i na jednoj i na drugoj strani...

Звезда ооооо!!!!

pre 11 godina

(Jovanovicu, ne bih te vise zadrzav'o, 9. jun 2012 10:25)

Вујишевић је својевремено при вођству ЦЗ изводио играче са терена, да се мало охладе, па када му се ћефне, опа натраг,БЕЗ ИКАКВИХ САНКЦИЈА, уместо да се утакмица прекине!!! А о Даниловићевим васпитушама судијама, због којих би у нормалној држави био драконски санкционисан, нећу ни да причам!!! Е то је брука!А Пешић није за класу бољи тренер од Јовановића, већ за 1000 класа...

COKA

pre 11 godina

Nikad gori Partizan, nikad bolja Zvezda. E, sad. Zvezda je igrala sa sest igraca. Taj sesti je bio u cipelama i stalno u terenu!!!! Vukao je sudije za rukav, trcao oko reketa!!!!!!!

nosferatu

pre 11 godina

daj bre oladite vise,i jedni i drugi..kad partizan dobije sudije krive i obrnuto,sudjenje je sinoc bilo vise nego korektno,pa pogledajte koliko je samo zvezda imala faulova u napadu...popovic povlaci raduljuci za dres ispod kosa u napadu,odmah faul kao sto i treba da bude...zvezda svesno gura loptu pod kos ne bi li raduljicu napunili sa licnim jer ne igra katic a realno onaj besovic nema pojma decko...sudjenje u obe tekme bih ocenio kao vrlo dobro sa obzirom kako je zna po nekad da bude

Pedja

pre 11 godina

A sta bi ti Jovanovicu, da ne sviraju faulove Raduljici? Zato sto vam je jedini centar pa bi valjda trebalo svaki drugi?! Uzgred u jednom trenutku je Raduljica tako socno opsovao sudije zbog jedne odluke i pljunuo u njihovom pravcu, ali mu sudije nisu dale tehnicku zbog toga. To ti Jovanovicu nije smetalom, valjda kao veliki igracima pravo da psuje i pljuje sudije.

Deki

pre 11 godina

Tacno je da je Pesic vrsio pritisak na sudije ali to je isto svojevremeno radio i Vujosevic i onda ti nije smetalo.Nekoliko zadnjih utakmica Zvezda je bila blizu pobede ali nije uspevala da dobije i logicno je da je Pesic malo vrsio pritisak jer je upravo juce osetio priliku da prekine tradiciju.Ti se vajni treneru pitaj kako to da tvoja ekipa da celih 56 koseva,pa klince sa ulice da skupis dali bi po 14 kosevau svakoj cetvrtini.Zvezda se i u prvoj utakmici i u Kragujevcu u trecoj vratila posle velikog minusa i to samo zaslugom Pesica i igraju odlicnu odbranu samo njegovom zaslugom a to je u kosarci najbitnije.A tvoji se igraci raspucali,sutira trojku ko stigne i centri cak,mislis stalno ces tako da dobijas

Dragan

pre 11 godina

Stao sut za tri poena i odma su krivi svi...Jedina je istina da je licno Vlada Jovanovic kriv sto razlika izmedju ove dve ekipe vise ne postoji.Zapamtite,Zvezda uzima titulu,Vlada dobija otkaz

Miloš

pre 11 godina

Nije ostvarljivo jer Zvezda o5 igra za 2 meča kao domaćin,tada će opet kao danas da bude prepun Pionir sa 7.000 fanatičnih Delija koje će nas dovesti do titule nakon brejka u utorak!
(CRVENA-BELA MUNJA, 8. jun 2012 23:52)

Momče, četvrti meč se igra u Železniku, a ne u Pioniru. O kakvih 7.000 ti pričaš?

Jovanovicu, ne bih te vise zadrzav'o

pre 11 godina

Dobro je da vecina vas uvidja da Pesic vrsi isti pritisak na sudije kao sto to radi Vujosevic, mada se razlikuju u detaljima (Vujosevic svesno napravi skandal po cenu iskljucenja, a Pesic celu utakmicu prica sa sudijama) Nemam ja tu nikakvih zamerki jer to je deo igre, medjutim, secam se vasih komentara u vezi Vujosevica, a sada je sve u redu, a?
Inace, bez obzira na domacinsko sudjenje, ipak je pobeda zasluzena. Pokazali ste vise borbenosti, a i razlika u broju skokova, sve govori.
Partizan je igracki mnogo bolji ali FMP zaista ima za klasu boljeg trenera. Pesic iscedi iz ovih fosni poslednji atom, dok je Jovanovic za 2 sezone uzasno unazadio igru, unistio borbenost i motivisanost, a talente pretvorio u posmatrace. Uzece Partizan ovu titulu na suvi kvalitet ali Jovanovicu zaista nije mesto na klupi Institucije.

Posmatrač

pre 11 godina

@ackoniskikartel

Vuče Krle, vuče Novica kažeš? Naravno da vuku, ali prosto je pitanje da li su ti isti igrači vukli i u juniorima, kadetima? Najlakše je pokupiti sve što valja u Srbiji, ponuditi posredništva, menadžerisanje i onda se kititi tuđom školom košarke!
Partizan godina ne stvara igrače već preuzima košarkaški školovane igrače i od njih napravi dobre seniore. Nema Partizan školu košarke, imao je nekada, ali sada sve što valja dolazi sa strane...isto je tako bilo i za Tepića, Tripkovića...ma za ogromnu većinu...
Uljuljkani u uspehe koje je doneo Vujošević sa svojim pulenima Danilovićem i Todorovićem ne vidi suštinu, a da bez klinaca neće biti ni budućnosti!
Zvezda je raspad bila, ogroman, ali je znala da iznese nekog novog klinca, nekoga ko će vredeti sutra kao igrač...
Uništeni su mnogi centri bezobzirnom eksploatacijom, odvođenjem igrača i ucenjivanjem...rezultat se vidi...

Djole

pre 11 godina

Joj,nemoj samo Partizan da prica o sudjenju...treba da ih bude sramota.Zvezda je bila bolja,zasluzeno pobedila i nema sta dalje da se prica!

Aca Znalac

pre 11 godina

Pesic je rekao u jednom od intervjua, da ce se na kraju on smejati, Jedan korak je ucinjen. Zvezda pobedjuje u finalu i napokon skida crno-bele do gole koze.

Dr

pre 11 godina

Partizanovac sam,ali Jovanovicu-ne lupaj!
Sam si kriv sto imas jednog centra,i to je samo tvoj problem,a ne sudija i protivnicke ekipe!
I mislim da je krajnje vreme da odes,cele sezone nemamo igru.
A i jedna i druga strana sto napadate Vujosevica i Pesica,sve to sto rade je njihovo pravo. Samo pokazuje da su dobri psiholozi,i mogu indirektno da uticu i na sudije i n svoju i na protivnicku ekipu.Odlika najboljih trenera,a to sto neko misli da to nije sportski,ne slazem se...to je znanje.

Darko

pre 11 godina

Nikad gori Partizan, nikad bolja Zvezda. E, sad. Zvezda je igrala sa sest igraca. Taj sesti je bio u cipelama i stalno u terenu!!!! Vukao je sudije za rukav, trcao oko reketa!!!!!!!

To Partizanovi treneri inače ne rade, sećam se jednog trenera JSD ne tako davno, on je bio duša od čoveka, kažu načitan, a na sudijske greške je citirao stihove ''Jesenjina'' i ''Majakovskog'', kako Vas bre nije sramota da uopšte pominjete Zvezdine trenere u kontekstu rasprave sa sudijama.

Mikeli

pre 11 godina

Interesantno je cuti Jovanovica koji poziva navijace da dodju u sto vecem broju i da naprave atmosferu kao delije! Covek je tako rekao!Ovo potvrdjuje zapravo da On jednostavno nije siguran u sebe i svoj rad,te poziva grobare da pomognu dizanjem ekipe posto on to ocigledno ne ume! Partizan ima bolje igrace,to je bez svake sumnje,ali je Pesic tata,i od limitiranih igraca je stvorio tim koji ako nista drugo moze ozbiljno da se bori sa partizanom i eto cak i da pobedi!
Sto se sudjenja tice sigurno je vise nego dobro obe utakmice! Par sitnih gresaka je naravno bilo,ali nista drasticno sto je odlucilo pobednika!
I za kraj zelim reci,gospodo trazili ste derbi,dobili ste ga!

Zoran V. Banovci

pre 11 godina

Prosto je nevarovatno kojim temama se bave partizanovci. Gospodo pokušajte da shvatite ko vas je pobedio! Zvezda koja je nastala od 10 potpuno prosečnih igrača FMP-a sa dva oldtajmera Popovića i 4 ostatka od Zvezde. Pa u toj ekipi sem Nedovića i ekstra upornog Tomasa nema niti jedan iole kvalitetan igrač. Gospodo grobari vas je pobedio Svetislav Pešić. Džaba vama i Mačvan, Raduljica, Anđušić, Milosavljević, Lučić..... .Vaši problemi su mnogo veći!
Šta bi Pešić uradio da ima tako kvalitetne košarkaše. Došli ste u situaciju da ozbiljno strepite za titulu sa ovakvim timom!

GROBARI manite se ponašanja Pešića, počmite da pravite red u svom dvorištu, ili vam je kraj jako blizu!

Mirko

pre 11 godina

Ovoo... Mora nešto da kaže da se izvadi. I da jeste tako-jer ima neke sumnje,ne utiče bitno na meč. Partizan nije igrao dovoljno dobro i to je to. Pobeđivao ih je i Radnički a i drugi timovi što znači da nisu više nedodirljivi kako su bili u vreme DV-a.
Što se Pešića tiče,ja ga umnogome podržavam,jer znam da su mnoge sudije upropastilie utakmice svojim lošim suđenjem,greškama i namernim greškama i on želi samo da obezbedi da igra bude ta koja će odlučiti utakmicu a ne sudije i tu je u pravu. On će to isterati sigurno,pa i po cenu da mu uzmu sve pare a dosad su mu uzeli 200000 i više,a ne pamtim da je neki drugi trener tako bio kažnjen. Ako i kritikuje on ima kredibilitet i rezultate koje teško da će neko ponoviti i želi da vaspitava te mlade ljude.
Ako neko misli isto ili drugačije neka spremi 100 000 po utakmici pa neka se žali. Fer i pošteno, pa da vidimo da li će i šta dobiti.
Zvezda se probudila i više ništa neće biti isto ko pre.

mirko

pre 11 godina

Ovaj naš nesrećni trener komentariše utakmicu kao da je bio u publici, a ne da je vodio tim selektirao igrače, i odredio taktiku.
Zašto ne igraju Miljenović i Jaramaz, kada je sezona završena za Megu, a oni su Partizanovi igrači, koji se mogu uvek vratiti, kao što je vratio i Đekića, koji bi sigurno odigrao bolje od Bešovića.
Neka pogleda reprizu utakmice, ako nije video, koliko čistih lopti, i akcija su upropastili Božić i Bešović. Ako tome dodamo povređenog Đejmsa i Kecmana koji je totalno izvan forme, onda se pitam da li Jovanović gleda utakmicu, ili je zamišlja u glavi. Bertrans i Bogdanović ne ulaze na teren, a procenat šuta za tri poena ispod deset posto.
Jedino ima smisla ovo što je rekao za Raduljicu, koga su veliki "znalci" bili otpisali a sinoć je bio jedini pravi igrač.

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Ovo je "istorijska pobeda", jer je prva u istoriji novog kluba. Steta sto se Zvezda ugasila.
Nikako da neko odgovori: kako je novo oformljen klub ODJEDNOM postao superligas?

petar.pele

pre 11 godina

Pošt.gosp Jovanovicu ne zelim da budem pametan ali?????Partizan je institucija i u najteža vremena je bio a nadam se da ce i biti ali vama nije mesto u njemu,igra nam je nikakve a stalno tonemo sve dublje i dublje,koju vaznu utakmicu u ovoj sezoni ste dobili,dok je bio Pekmen sve je islo a posle poraza u Belgiji pa Italiji katastrofa ,Lou ode i bude joker kod Dude kod nas katastrofa ,Mačvan igrao kao sampion a sad unistise coveka,juče posle utakmice nisam hteo nista da pisem ali jutros nisam mogao da izdrzim,u ABA poraz od Cedevite koju Cibona rasturila a zbog cega jer Cibona dovela trenera J.Repešu e tu je razlika i velika,imamo ozdedjene igrace James i mozda još neki tu je sad opravdanje nije ja ne govorim o utakmici juče govorim o celoj godini koja nije dostojna imena Partizan i navijaca kluba eto a sad lupajte minuse

Nikola

pre 11 godina

Pa kad imas samo jednog pravog centra naravno da ce ljudi da igraju na njega. Jel treba sudije da budu blaze sto je Katic povredjen? Problem je sto nemas nikoga u rotaciji.

Sasa The Sasa

pre 11 godina

Sramotna izjava Jovanovica! Traziti alibi za poraz u sudijama u utakmici gde mu ekipa igra ocajno, i gde jednoj prosecnoj Zvezdi da svega pedesetak koseva je zalosno! Znao sam da je Jovanovic mali trener, od veceras znam da je i mali covek.
(metall, 8. jun 2012 23:38)

Mogao bih da se opkladim u celu svoju imovinu da je ovaj covek ^ (kao i jos mnogi na ovoj temi) upao da komentarise samo na osnovu procitanog naslova. Vas 90% nije ni porcitalo tekst, niti celu izjavu Vlade. Treba da vas je sramota, samo urlicete iz rotirajucih stolica za kompjuter.... Prvo se informisite malo. Najlakse je preskociti cinjenice i opljuvati, jer tako necete upasti u nedoumicu.....

batablesko

pre 11 godina

Vidim imate kratko pamcenje... Tri napada za redom je sudija oteo loptu Zvezdi. Prvi falul Milutinovica kada se Andjusic sa trojke bacio u njega, onda Petar Popovic baca loptu koju kači Pera Božić - lopta za Partizan i treća koraci Raduljice...

ackoniskikartel

pre 11 godina

@Todoricu,oladi malo... Dečko od kada traje košarka u Srbiji Partizan je stvarao igrače za nju.Koji bre Bjelica,koji Pešić ? Pa 90% svake reprezentacije su činili igrači Partizana.Šta ti hoćeš da kažeš,da ovu današnju reprezentaciju više vuču Bjelica i Kešelj od recimo Krstića i Veličkovića.Partizan je uvek davao igrače i kada je reprezentacija bila dobra i kada je bila loša,tako da tvoja priča ne pije vodu tj. pije ali kod navijača crvene zvezde.

Mil Paro

pre 11 godina

I jedni i drugi treba da Vas je sramota, pricate o sudijama non stop.Cela utakmica svaka prodje u Vasim raspravljanjima sa sudijama, a to je bas tesko gledati.Da je kod nas sudjenje kao u NBA zavrsilo bi se bez trenera i bez jedno 6 igraca.I samo kukate kukate. PA dokle vise.Zvezda pobedi sudije krive ,Partizan pobedi sudije krive .I posle se pitamo zasto nam je kosarka takva kakva je. A posebna prica je po meni jedan od nasih boljih trenera svih vremena Pesic. On je celu utakmicu u terenu i prica sa sudijama, isto kao nekad Vujosevic,i posle kad i DOBIJU neku tehnicku drama, a da je po pravilima pa oni bi posle pet minuta vec gledali utakmicu iz tunela.Mesto lepo da se kaze Partizan bolji prvu , Zvezda drugu, cestitamo i kraj.Ali uvek mora "bili su bolji ali su sudije....." !!!

marko

pre 11 godina

kada zvezda bude bila košarkaška INSTITUCIJA, onda će te moći toliko i da dižete galamu. pešićevi trofeji - kul. zanima me koji je od njih osvojio sa fmp, koji se sad zove crvena zvezda-beograd-diva-čović. kad je beše osvojila titulu u košarci? 1998? onomad kad je potrošeni partizan išao na fajnal for evrolige? pešićeve prljave igre i pritisci mogu da dovedu do jedne pobede. dalje - teško. vidimo se na sledećoj tekmi. takođe smatram da su podele među navijačima partizana idiotske, ali i instruirane. nekome smeta navijanje koje uteruje strah u kosti gostima u grotlu pionira.

zzbz

pre 11 godina

Pusti Jovanovicu te stvari.Kako sudije mogu da ti budu krive kad ti das 56 jednoj slaboj Zvezdi.Zvezdina prevaga je Svetislav Pesic,kome se zamera sto stalno vrsi pritisak na sudije.To je bio zastitni znak naseg Duleta,i zbog toga smo ga obozavali.Zalis se na sudjenje na konferenciji.Pa kazi im to u lice,na terenu,gde se igra.
(v8 engine, 8. jun 2012 23:54)

Ja nisam neki fan Jovanovica ali on nije krivio sudije za poraz, nas poraz je cist previse suteva za 3 dobra igra Zvezde i to je to. Pesic je sinoc zaslusio tehnicku jer ako je pritisak na sudije zastitini znak Duleta, onda su tehnicke greske superzastitini znak istog Duleta, ne prodje utakmica da on ne dobije tehnicku, zbog toga mislim da je i Pesic zaslusio sinoc. Ja ne sporim Zvezdinu pobedu i cestitam im, ali ako se pozivate na Duleta , pozivajte se u potpunosti.

1Tim

pre 11 godina

Zbog ove izjave trener je zasluzio da dobije otkaz! Nismo mi neka zvezda pa da nam sudije budu krive za poraz od raspalog FMP-a! Sramota! Bolje da si motivisao i pripremio ekipu na agresivnost rivala nego sto svoje greske prikrivas ovako jadnim izjavama! Vlado dosta je bilo, sa titulom ili bez nje vreme je za promene!

Sledece dve dobija Partizan, sigurno....

pre 11 godina

e ,sad vec licis na ucitelja Duleta! Na zalost ne i po znaju kosarkaskom.. Ovo je domacinsko plej of sudjenje kakvo je Partizan uvek imao,tako da je pobeda zasluzena!
(doktor, 8. jun 2012 23:33) Jeste ovo domacinsko plej of sudjenje i to je ok, ali je problem sto imate i gostujuce plej of sudjenje.... Partizan je bio preslab veceras, jer da je bar malo bio na ranijem nivou utakmica bi izgledala kao i prva, ali bar petnaestak odluka je bilo na stetu Partizana. I ovo sto je rekao Jovanovic da kampujete u reketu je apsolutno tacno, ali je to bio slucaj na svakom derbiju, tako da uzrok poraza nije to vec iskljucivo ocajna igra Partizana... Da se razumemo, svaka cast na pobedi, realno i bio je red... E sad, jedino mi nije jasna jedna stvar, znaci napravite sto faula na utakmici, od toga vam se svirnu jedva tridesetak, ali je po ponasanju igraca Zvezde i Pesica ocigledno i svaki od tih tridesetak sporan... Za svo to skakanje na sudiju se ne svirne ni jedna tehnicka, sad se ja pitam da li je moguce da sudije smatraju da je bunjenje za svaki faul opravdano, i ako jeste zasto ih dosudjuju... Neka daju pistaljku Pesicu i ovima sto su na parketu pa da se bar ne blamiraju... Mislim, odjednom igraju presing bez faula da ne moze lopta da se prenese po desetak sekundi svaki napad bez i jednog faula. To je nemoguce, taman i da je Majami u pitanju a ne Zvezda..

Setac

pre 11 godina

Boze, Boze, sta li je sa narodom u Srbiji? Kad vidim navijace FMP-a koji misle da imaju kvalitetnu ekipu, da zasluzuju Evrokup, da su preko noci zasluzili trofeje, da imaju tradiciju, da su veliki klub, da su sudije protiv njih (a upravo SUDIJE odrzavaju FMP u zivotu) i TI isti navijaci FMP-a su u sve gore navedeno UBEDJENI onda stvarno nije cudo sto nam se sve ovo desava u Srbiji...

zeljko

pre 11 godina

Raduljicu mnogo biju jer on igra tako,uvek na kontakt i jako,i ne samo Zvezda njega svaka ekipa tuce i morace da se navikne na to ako hoce da bude dominantan centar jer sledece sezone mogao bi lako da se izgubi u Efesu,sto se tice sudjenja treba se odredi isti kriterijum jacine faulova za svaku pozicju na terenu

atl

pre 11 godina

@mix
vidi se da nikada nisi igrao kosarku i da si samo navijac iz fotelje.
vlada je ocajan trener kome nespremni tridesetogodisnjacj igraju finale i sutiraju 0/13. jel su i za tk sudije krive?
stk se "jedinog centra" tice, sta je besovic sa 218 cm krilo suter? e moji vi...
napred kari do titule

mix

pre 11 godina

Neka mi samo neki košarkaški stručnjak objasni kako se daju tehničke greške kada trener napusti svoj prostor kod klupe?? Gospodin Pešić je više vremena provodio na terenu, jurio sudije, vukao ih za ruke, derao se na njih, hvata za glavu, čupao kose, smetao napade partizana pored aut linije i nije dobio ni jednu jedinu opomenu a kamoli tehničku grešku!! Ponašanje tako iskusnog stručnjaka je za svaku osudu jer je on pre svega neko ko treba da vaspitava te mlade ljude a ne da daje takav primer!!
A vrhunac je kada na jednom tajm autu doslovce kaže: " NEMOJTE VI DA SE RASPRAVLJATE SA SUDIJAMA PREPUSTITE TO MENI"!!!
Znači strašno!!
ako se njegovo iskustvo vidi po tome što konstantno vrši pritisak na sudije onda izem ti ja našu košarku, zato je tu gde jeste!!

Alex

pre 11 godina

Zvezda je zasluženo pobedila, jer je Partizan igrao neverovatno loše. Ali se mora prometiti očajno i na momente bezobrazno suđenje, koje se naslanja na nekulturno prozivanje sudija poslednjih nekoliko nedelja sa strane Pešića. Ni mi jasno takvo ponašanje jednog velikog trenera. Danas je CZ bila bolja i verovatno bi pobedila i bez pomoći sudija. Ipak činjenica je da se primećuje veliki uticaj Čovića i na nezasluženo "guranje" Zvezde u Evrokup, a isto tako i na način suđenja. Sve pohvale Zvezdi, ali ovakvo agesivno ponašanje njenih igrača i trenera ne služi im na čast. Pešić je sa nesportskim ponašanjem počeo još pre playoffa, ali je u Kragujevcu i na dalje to dostiglo vrhunac. I još nešto, svaki normalni sudija bi za ovakvo njegovo ponašanje na meču dosudio barem dve tehničke, bez obzira na njegovo ime i kredite koje ima.

sakovic

pre 11 godina

a ja bas kazem drugaru pre pocetka utakmice,pazi kakve ce faulove svirati raduljici zbog kukanja pesica,i ono stvarno svirase smesno...sve u svemu nismo zbog toga izgubili,nasi najbolji suteri za 3 poena andjusic,kecman,bozic sutirali trojke 0/13...nema sta vise da se prica...bice 3-2 za partizan...

cirkus

pre 11 godina

Znači vas stvarno treba ukinuti! Jedan, ej, JEDAN poraz ne možete da podnesete i čestitate k'o ljudi nego kukate i tražite nebulozna opravdanja. Priznaj bre ljudski da te Pešić odvalio, otprilike kao ono onomad Prosinečki Avrama...

CRVENA-BELA MUNJA

pre 11 godina

Nije ostvarljivo jer Zvezda o5 igra za 2 meča kao domaćin,tada će opet kao danas da bude prepun Pionir sa 7.000 fanatičnih Delija koje će nas dovesti do titule nakon brejka u utorak!

Kvazimodo Sorabius

pre 11 godina

Ovo je "istorijska pobeda", jer je prva u istoriji novog kluba. Steta sto se Zvezda ugasila.
Nikako da neko odgovori: kako je novo oformljen klub ODJEDNOM postao superligas?

COKA

pre 11 godina

Nikad gori Partizan, nikad bolja Zvezda. E, sad. Zvezda je igrala sa sest igraca. Taj sesti je bio u cipelama i stalno u terenu!!!! Vukao je sudije za rukav, trcao oko reketa!!!!!!!

Heroes

pre 11 godina

Sta ti ocekujes Popovic i Ilic napunjeni licnim greskama. A Raduljica kao jedini centar da ne bude!? Sta ti ocekujes bre!? A nije ti smetalo kad je Dule kukao na Sudije!?

marko

pre 11 godina

kada zvezda bude bila košarkaška INSTITUCIJA, onda će te moći toliko i da dižete galamu. pešićevi trofeji - kul. zanima me koji je od njih osvojio sa fmp, koji se sad zove crvena zvezda-beograd-diva-čović. kad je beše osvojila titulu u košarci? 1998? onomad kad je potrošeni partizan išao na fajnal for evrolige? pešićeve prljave igre i pritisci mogu da dovedu do jedne pobede. dalje - teško. vidimo se na sledećoj tekmi. takođe smatram da su podele među navijačima partizana idiotske, ali i instruirane. nekome smeta navijanje koje uteruje strah u kosti gostima u grotlu pionira.

metall

pre 11 godina

Sramotna izjava Jovanovica! Traziti alibi za poraz u sudijama u utakmici gde mu ekipa igra ocajno, i gde jednoj prosecnoj Zvezdi da svega pedesetak koseva je zalosno! Znao sam da je Jovanovic mali trener, od veceras znam da je i mali covek.

Danilo

pre 11 godina

Kao najveći klub na ovim prostorima,obezbedite da na utakmica kada je Partizan domaćin imate isto sudjenje kao i Zvezda kao domaćin.
I man'te priče o sudjenju,zato su zaduženi zvezdaši!

Nemanja

pre 11 godina

Ti si Jovanovicu najgori trener koji je ikada trenirao Partizan. Prosto mi je neverovatno da ti Bozic i Macvan prave akcije, jer si ti nesposoban. Tri puta dolazimo na -3 i umesto da tada odigramo neku akciju za sigurne poene, mi ko muve bez glave sutiramo nerezonski. Nisi umeo da motivises igrace da se tuku sa njima, jer su oni upravo to radili. Strasno. Prosli put su te trojke spasile, ovaj put potpuno ista utakmica,samo sto trojki nije bilo i epilog je takav - ubedljiva pobeda Dive. Nadam se da sledece godine neces biti u Partizanu, jer ponistavas sve sto je uradio Vujosevic

P.S. Ovo za Raduljicu je u pravu, ali ko ti je kriv, sto ti nisi bio metar u terenu kao Pesic da vrsis pritisak.

doktor

pre 11 godina

e ,sad vec licis na ucitelja Duleta! Na zalost ne i po znaju kosarkaskom.. Ovo je domacinsko plej of sudjenje kakvo je Partizan uvek imao,tako da je pobeda zasluzena!

Sledece dve dobija Partizan, sigurno....

pre 11 godina

e ,sad vec licis na ucitelja Duleta! Na zalost ne i po znaju kosarkaskom.. Ovo je domacinsko plej of sudjenje kakvo je Partizan uvek imao,tako da je pobeda zasluzena!
(doktor, 8. jun 2012 23:33) Jeste ovo domacinsko plej of sudjenje i to je ok, ali je problem sto imate i gostujuce plej of sudjenje.... Partizan je bio preslab veceras, jer da je bar malo bio na ranijem nivou utakmica bi izgledala kao i prva, ali bar petnaestak odluka je bilo na stetu Partizana. I ovo sto je rekao Jovanovic da kampujete u reketu je apsolutno tacno, ali je to bio slucaj na svakom derbiju, tako da uzrok poraza nije to vec iskljucivo ocajna igra Partizana... Da se razumemo, svaka cast na pobedi, realno i bio je red... E sad, jedino mi nije jasna jedna stvar, znaci napravite sto faula na utakmici, od toga vam se svirnu jedva tridesetak, ali je po ponasanju igraca Zvezde i Pesica ocigledno i svaki od tih tridesetak sporan... Za svo to skakanje na sudiju se ne svirne ni jedna tehnicka, sad se ja pitam da li je moguce da sudije smatraju da je bunjenje za svaki faul opravdano, i ako jeste zasto ih dosudjuju... Neka daju pistaljku Pesicu i ovima sto su na parketu pa da se bar ne blamiraju... Mislim, odjednom igraju presing bez faula da ne moze lopta da se prenese po desetak sekundi svaki napad bez i jednog faula. To je nemoguce, taman i da je Majami u pitanju a ne Zvezda..

Aca Znalac

pre 11 godina

Pesic je rekao u jednom od intervjua, da ce se na kraju on smejati, Jedan korak je ucinjen. Zvezda pobedjuje u finalu i napokon skida crno-bele do gole koze.

Sasa The Sasa

pre 11 godina

Sramotna izjava Jovanovica! Traziti alibi za poraz u sudijama u utakmici gde mu ekipa igra ocajno, i gde jednoj prosecnoj Zvezdi da svega pedesetak koseva je zalosno! Znao sam da je Jovanovic mali trener, od veceras znam da je i mali covek.
(metall, 8. jun 2012 23:38)

Mogao bih da se opkladim u celu svoju imovinu da je ovaj covek ^ (kao i jos mnogi na ovoj temi) upao da komentarise samo na osnovu procitanog naslova. Vas 90% nije ni porcitalo tekst, niti celu izjavu Vlade. Treba da vas je sramota, samo urlicete iz rotirajucih stolica za kompjuter.... Prvo se informisite malo. Najlakse je preskociti cinjenice i opljuvati, jer tako necete upasti u nedoumicu.....

Todoricu, oladi malo...

pre 11 godina

Ovo je potpuno strasno, kada se vidi od koga dolazi. Od tima koji je svoj kosarkaski "uspeh" u poslednjih par godina, a zapravo brzi srpski kosarkaski sunovrat izgradio na ovakvim "pripremama utakmica" van terena. Na zalost od kako je taj manir uveden u modu kroz ego tripove jednog trenerskog mediokriteta koji nigde napolju nije mogao da uspe jer nije mogao da primeni silu i fizicko nasilje nad sudijama, u Srbiji kosarka kopni. Decu vise ne interesuje kosarka, nema je u medijima, potpuno je izgubila, a manjak kvantiteta ce neminovno dati manjak kvaliteta, pa ce za nekoliko godina situacija biti jos gora. Najbolji srpski klub od celog svog fantasticnog "sistema" i "suvog kvaliteta" zahvaljujuci kojem osvaja titule ne moze ni jednog kosarkasa za reprezentaciju da napravi, a u rosteru ima genijalce poput Bozica. Cak je raspala Zvezda pre par godina dala dvojicu novih, a Partizan nista. Pesic je onako uzgred u prolazu kroz Srbiju otkrio Bjelicu i napravio igraca od njega, a veliki strucnjaci nista.

musa dembele

pre 11 godina

Pesic se zainatio da prekine seriju Partizana,ako i ne uspe ove ,moramo da ga molimo da ostane i naredne sezone.. Ima autoritet i medju sudijama ,a i Dule ga je imao svih proslih godina

ackoniskikartel

pre 11 godina

@Todoricu,oladi malo... Dečko od kada traje košarka u Srbiji Partizan je stvarao igrače za nju.Koji bre Bjelica,koji Pešić ? Pa 90% svake reprezentacije su činili igrači Partizana.Šta ti hoćeš da kažeš,da ovu današnju reprezentaciju više vuču Bjelica i Kešelj od recimo Krstića i Veličkovića.Partizan je uvek davao igrače i kada je reprezentacija bila dobra i kada je bila loša,tako da tvoja priča ne pije vodu tj. pije ali kod navijača crvene zvezde.

Sasa RIO

pre 11 godina

Svetislav Pešić radi isto što i Vujošević samo bez psovanja. Tako da gospodine dragi Jovanoviću toliko ste dugo na klupi Partizana a naučili ste od gospodina Vujošević Duleta samo psovati. Hvala.

Jovanovicu, ne bih te vise zadrzav'o

pre 11 godina

Dobro je da vecina vas uvidja da Pesic vrsi isti pritisak na sudije kao sto to radi Vujosevic, mada se razlikuju u detaljima (Vujosevic svesno napravi skandal po cenu iskljucenja, a Pesic celu utakmicu prica sa sudijama) Nemam ja tu nikakvih zamerki jer to je deo igre, medjutim, secam se vasih komentara u vezi Vujosevica, a sada je sve u redu, a?
Inace, bez obzira na domacinsko sudjenje, ipak je pobeda zasluzena. Pokazali ste vise borbenosti, a i razlika u broju skokova, sve govori.
Partizan je igracki mnogo bolji ali FMP zaista ima za klasu boljeg trenera. Pesic iscedi iz ovih fosni poslednji atom, dok je Jovanovic za 2 sezone uzasno unazadio igru, unistio borbenost i motivisanost, a talente pretvorio u posmatrace. Uzece Partizan ovu titulu na suvi kvalitet ali Jovanovicu zaista nije mesto na klupi Institucije.

Miloš

pre 11 godina

Nije ostvarljivo jer Zvezda o5 igra za 2 meča kao domaćin,tada će opet kao danas da bude prepun Pionir sa 7.000 fanatičnih Delija koje će nas dovesti do titule nakon brejka u utorak!
(CRVENA-BELA MUNJA, 8. jun 2012 23:52)

Momče, četvrti meč se igra u Železniku, a ne u Pioniru. O kakvih 7.000 ti pričaš?

Zoran V. Banovci

pre 11 godina

Prosto je nevarovatno kojim temama se bave partizanovci. Gospodo pokušajte da shvatite ko vas je pobedio! Zvezda koja je nastala od 10 potpuno prosečnih igrača FMP-a sa dva oldtajmera Popovića i 4 ostatka od Zvezde. Pa u toj ekipi sem Nedovića i ekstra upornog Tomasa nema niti jedan iole kvalitetan igrač. Gospodo grobari vas je pobedio Svetislav Pešić. Džaba vama i Mačvan, Raduljica, Anđušić, Milosavljević, Lučić..... .Vaši problemi su mnogo veći!
Šta bi Pešić uradio da ima tako kvalitetne košarkaše. Došli ste u situaciju da ozbiljno strepite za titulu sa ovakvim timom!

GROBARI manite se ponašanja Pešića, počmite da pravite red u svom dvorištu, ili vam je kraj jako blizu!

Darko

pre 11 godina

Nikad gori Partizan, nikad bolja Zvezda. E, sad. Zvezda je igrala sa sest igraca. Taj sesti je bio u cipelama i stalno u terenu!!!! Vukao je sudije za rukav, trcao oko reketa!!!!!!!

To Partizanovi treneri inače ne rade, sećam se jednog trenera JSD ne tako davno, on je bio duša od čoveka, kažu načitan, a na sudijske greške je citirao stihove ''Jesenjina'' i ''Majakovskog'', kako Vas bre nije sramota da uopšte pominjete Zvezdine trenere u kontekstu rasprave sa sudijama.

1Tim

pre 11 godina

Zbog ove izjave trener je zasluzio da dobije otkaz! Nismo mi neka zvezda pa da nam sudije budu krive za poraz od raspalog FMP-a! Sramota! Bolje da si motivisao i pripremio ekipu na agresivnost rivala nego sto svoje greske prikrivas ovako jadnim izjavama! Vlado dosta je bilo, sa titulom ili bez nje vreme je za promene!

Dragan

pre 11 godina

Stao sut za tri poena i odma su krivi svi...Jedina je istina da je licno Vlada Jovanovic kriv sto razlika izmedju ove dve ekipe vise ne postoji.Zapamtite,Zvezda uzima titulu,Vlada dobija otkaz

Djole

pre 11 godina

Joj,nemoj samo Partizan da prica o sudjenju...treba da ih bude sramota.Zvezda je bila bolja,zasluzeno pobedila i nema sta dalje da se prica!

Setac

pre 11 godina

Boze, Boze, sta li je sa narodom u Srbiji? Kad vidim navijace FMP-a koji misle da imaju kvalitetnu ekipu, da zasluzuju Evrokup, da su preko noci zasluzili trofeje, da imaju tradiciju, da su veliki klub, da su sudije protiv njih (a upravo SUDIJE odrzavaju FMP u zivotu) i TI isti navijaci FMP-a su u sve gore navedeno UBEDJENI onda stvarno nije cudo sto nam se sve ovo desava u Srbiji...

v8 engine

pre 11 godina

Pusti Jovanovicu te stvari.Kako sudije mogu da ti budu krive kad ti das 56 jednoj slaboj Zvezdi.Zvezdina prevaga je Svetislav Pesic,kome se zamera sto stalno vrsi pritisak na sudije.To je bio zastitni znak naseg Duleta,i zbog toga smo ga obozavali.Zalis se na sudjenje na konferenciji.Pa kazi im to u lice,na terenu,gde se igra.

Olgerd Vladislav

pre 11 godina

Obicno ne "repliciram", ali imam i ja dusu. :)

Lepo je da se vide navijaci Partizana koji lepo kazu - pritisak na sudije je zastitni znam Vujosevica. Sad to jeste preuzeo Pesic jer je video da je neophodno.

Opet, ima i komentara koji prozivaju Pesica za bezobrazluk i "ne-fer" igru. Ja sam cuo kad je rekao kosarkasima da ne raspravljaju sa sudijama, ali nisam cuo da je rekao da ce on to raditi. E, sad, svakako je radio to u mnogome, i ove a i proslih utakmica. Medjutim, ja sam misljenja da sve Pesicevo vreme provedeno u terenu (i to stoji) i sva obracanja sudijama su sto puta bolja od jedne jedine Vujoseviceve psovke prema sudijama (nrp. "Sto se plasis da sviras, je*** te u nos!"), a bilo ih je mnogo. Takodje, zna se da je Vujosevic vrlo retko dobijao tehnicke za to u domacem prvenstvu.

Na kraju, bez obzira koliko ko voleo ili ne voleo Covica seniora, slazem se da se vide rezultati i njegovog lobiranja. Ali, opet, koliko ja znam, za sada nema nikakvih dokaza ili zalbi da je Covic, kao predstavnik Zvezde, tukao sudije u/ispred slvacionice, sto se, s druge strane, ne moze reci za neke druge ljude.

zzbz

pre 11 godina

Pusti Jovanovicu te stvari.Kako sudije mogu da ti budu krive kad ti das 56 jednoj slaboj Zvezdi.Zvezdina prevaga je Svetislav Pesic,kome se zamera sto stalno vrsi pritisak na sudije.To je bio zastitni znak naseg Duleta,i zbog toga smo ga obozavali.Zalis se na sudjenje na konferenciji.Pa kazi im to u lice,na terenu,gde se igra.
(v8 engine, 8. jun 2012 23:54)

Ja nisam neki fan Jovanovica ali on nije krivio sudije za poraz, nas poraz je cist previse suteva za 3 dobra igra Zvezde i to je to. Pesic je sinoc zaslusio tehnicku jer ako je pritisak na sudije zastitini znak Duleta, onda su tehnicke greske superzastitini znak istog Duleta, ne prodje utakmica da on ne dobije tehnicku, zbog toga mislim da je i Pesic zaslusio sinoc. Ja ne sporim Zvezdinu pobedu i cestitam im, ali ako se pozivate na Duleta , pozivajte se u potpunosti.

Mirko

pre 11 godina

Ovoo... Mora nešto da kaže da se izvadi. I da jeste tako-jer ima neke sumnje,ne utiče bitno na meč. Partizan nije igrao dovoljno dobro i to je to. Pobeđivao ih je i Radnički a i drugi timovi što znači da nisu više nedodirljivi kako su bili u vreme DV-a.
Što se Pešića tiče,ja ga umnogome podržavam,jer znam da su mnoge sudije upropastilie utakmice svojim lošim suđenjem,greškama i namernim greškama i on želi samo da obezbedi da igra bude ta koja će odlučiti utakmicu a ne sudije i tu je u pravu. On će to isterati sigurno,pa i po cenu da mu uzmu sve pare a dosad su mu uzeli 200000 i više,a ne pamtim da je neki drugi trener tako bio kažnjen. Ako i kritikuje on ima kredibilitet i rezultate koje teško da će neko ponoviti i želi da vaspitava te mlade ljude.
Ako neko misli isto ili drugačije neka spremi 100 000 po utakmici pa neka se žali. Fer i pošteno, pa da vidimo da li će i šta dobiti.
Zvezda se probudila i više ništa neće biti isto ko pre.

Posmatrač

pre 11 godina

@ackoniskikartel

Vuče Krle, vuče Novica kažeš? Naravno da vuku, ali prosto je pitanje da li su ti isti igrači vukli i u juniorima, kadetima? Najlakše je pokupiti sve što valja u Srbiji, ponuditi posredništva, menadžerisanje i onda se kititi tuđom školom košarke!
Partizan godina ne stvara igrače već preuzima košarkaški školovane igrače i od njih napravi dobre seniore. Nema Partizan školu košarke, imao je nekada, ali sada sve što valja dolazi sa strane...isto je tako bilo i za Tepića, Tripkovića...ma za ogromnu većinu...
Uljuljkani u uspehe koje je doneo Vujošević sa svojim pulenima Danilovićem i Todorovićem ne vidi suštinu, a da bez klinaca neće biti ni budućnosti!
Zvezda je raspad bila, ogroman, ali je znala da iznese nekog novog klinca, nekoga ko će vredeti sutra kao igrač...
Uništeni su mnogi centri bezobzirnom eksploatacijom, odvođenjem igrača i ucenjivanjem...rezultat se vidi...

Deki

pre 11 godina

Ja ne znam koju je utakmicu ovaj covek gledao! Sem prve cetvrtine, zvezda je u svim ostalim uvodjena u bonus za max. 4 minuta, a partizanu je u drugoj cetvrtini ,drugi faul sviran u 5. a u trecoj u 7. minutu !!! Druga je stvar sto oni u 2. cetvrtini nisu mogli da pogode slobodna bacanja, pa je razlika ostala ista. O trecoj cetvrtini i da ne pricam! Sudije su uradile sve sto je bilo u njihovoj moci da Partizan uhvati prikljucak, ali su oni veceras jednostavno bili ocajni!

Đorđe

pre 11 godina

Neka mi samo neki košarkaški stručnjak objasni kako se daju tehničke greške kada trener napusti svoj prostor kod klupe?? Gospodin Pešić je više vremena provodio na terenu, jurio sudije, vukao ih za ruke, derao se na njih, hvata za glavu, čupao kose, smetao napade partizana pored aut linije i nije dobio ni jednu jedinu opomenu a kamoli tehničku grešku!! Ponašanje tako iskusnog stručnjaka je za svaku osudu jer je on pre svega neko ko treba da vaspitava te mlade ljude a ne da daje takav primer!!
A vrhunac je kada na jednom tajm autu doslovce kaže: " NEMOJTE VI DA SE RASPRAVLJATE SA SUDIJAMA PREPUSTITE TO MENI"!!!
Znači strašno!!
ako se njegovo iskustvo vidi po tome što konstantno vrši pritisak na sudije onda izem ti ja našu košarku, zato je tu gde jeste!!
(mix, 9. jun 2012 00:01)

Ne lupaj. Ja sam okoreli grobar i nemam šta zameriti Pešiću, jer je isto to činio i Dule. Ako se sećaš jednom je i povukao ekipu sa terena. Pogledaj šta radi Željko Obradović. Više je u terenu i od Pešića i ne prođe napad da nema zamerku na suđenje. Murinjo više raspravlja o sudijama nego o taktici. Primera je mnogo. Jednostavno, treneri na taj način štite svoje igrače i skidaju sa njih pritisak. E sad što ovaj naš teoretičar misli da to nije potrebno, to je već njegov, a ne Pešićev problem.
I Vlado, molim te odlazi već jednom.

Звезда ооооо!!!!

pre 11 godina

(Jovanovicu, ne bih te vise zadrzav'o, 9. jun 2012 10:25)

Вујишевић је својевремено при вођству ЦЗ изводио играче са терена, да се мало охладе, па када му се ћефне, опа натраг,БЕЗ ИКАКВИХ САНКЦИЈА, уместо да се утакмица прекине!!! А о Даниловићевим васпитушама судијама, због којих би у нормалној држави био драконски санкционисан, нећу ни да причам!!! Е то је брука!А Пешић није за класу бољи тренер од Јовановића, већ за 1000 класа...

batablesko

pre 11 godina

Vidim imate kratko pamcenje... Tri napada za redom je sudija oteo loptu Zvezdi. Prvi falul Milutinovica kada se Andjusic sa trojke bacio u njega, onda Petar Popovic baca loptu koju kači Pera Božić - lopta za Partizan i treća koraci Raduljice...

Mikeli

pre 11 godina

Interesantno je cuti Jovanovica koji poziva navijace da dodju u sto vecem broju i da naprave atmosferu kao delije! Covek je tako rekao!Ovo potvrdjuje zapravo da On jednostavno nije siguran u sebe i svoj rad,te poziva grobare da pomognu dizanjem ekipe posto on to ocigledno ne ume! Partizan ima bolje igrace,to je bez svake sumnje,ali je Pesic tata,i od limitiranih igraca je stvorio tim koji ako nista drugo moze ozbiljno da se bori sa partizanom i eto cak i da pobedi!
Sto se sudjenja tice sigurno je vise nego dobro obe utakmice! Par sitnih gresaka je naravno bilo,ali nista drasticno sto je odlucilo pobednika!
I za kraj zelim reci,gospodo trazili ste derbi,dobili ste ga!

Nikola

pre 11 godina

Pa kad imas samo jednog pravog centra naravno da ce ljudi da igraju na njega. Jel treba sudije da budu blaze sto je Katic povredjen? Problem je sto nemas nikoga u rotaciji.

stefanczv

pre 11 godina

eee moj jovanovicu pogledaj koliko je zvezda brzo ulazila u bonus a koliko partizan...i ko je imao vise slobodnih bacanja...sta si ti ocekivao,imas jednog centra pa sad da ga paze kao da je zlatan?eee pa ne moze...a ako je tako sto bas isti taj raduljica nije dobio tehnicku kada je psovao sudije,a?svako ima ponesto da kaze za sudije ali je u sustini bilo gresaka i na jednoj i na drugoj strani...

Pedja

pre 11 godina

A sta bi ti Jovanovicu, da ne sviraju faulove Raduljici? Zato sto vam je jedini centar pa bi valjda trebalo svaki drugi?! Uzgred u jednom trenutku je Raduljica tako socno opsovao sudije zbog jedne odluke i pljunuo u njihovom pravcu, ali mu sudije nisu dale tehnicku zbog toga. To ti Jovanovicu nije smetalom, valjda kao veliki igracima pravo da psuje i pljuje sudije.

mirko

pre 11 godina

Ovaj naš nesrećni trener komentariše utakmicu kao da je bio u publici, a ne da je vodio tim selektirao igrače, i odredio taktiku.
Zašto ne igraju Miljenović i Jaramaz, kada je sezona završena za Megu, a oni su Partizanovi igrači, koji se mogu uvek vratiti, kao što je vratio i Đekića, koji bi sigurno odigrao bolje od Bešovića.
Neka pogleda reprizu utakmice, ako nije video, koliko čistih lopti, i akcija su upropastili Božić i Bešović. Ako tome dodamo povređenog Đejmsa i Kecmana koji je totalno izvan forme, onda se pitam da li Jovanović gleda utakmicu, ili je zamišlja u glavi. Bertrans i Bogdanović ne ulaze na teren, a procenat šuta za tri poena ispod deset posto.
Jedino ima smisla ovo što je rekao za Raduljicu, koga su veliki "znalci" bili otpisali a sinoć je bio jedini pravi igrač.

nosferatu

pre 11 godina

daj bre oladite vise,i jedni i drugi..kad partizan dobije sudije krive i obrnuto,sudjenje je sinoc bilo vise nego korektno,pa pogledajte koliko je samo zvezda imala faulova u napadu...popovic povlaci raduljuci za dres ispod kosa u napadu,odmah faul kao sto i treba da bude...zvezda svesno gura loptu pod kos ne bi li raduljicu napunili sa licnim jer ne igra katic a realno onaj besovic nema pojma decko...sudjenje u obe tekme bih ocenio kao vrlo dobro sa obzirom kako je zna po nekad da bude

chubby checker

pre 11 godina

a ko ti je kriv sto od Besovica koji je inace vise nego talentovan za dve godine nisi uspeo da napravis ni solidnog centra pa ti je sada Raduljica jedini na toj poziciji??
sto je Djekic sada igrac za prvu B ligu a pre dve godine je bio u prvoj postavi na F4???
sto prvi plej iz situacije kada je sam kao duh na trojci pogadja tablu a drugi dupetom prevodi loptu i nema sanse da organizuje igru??

petar.pele

pre 11 godina

Pošt.gosp Jovanovicu ne zelim da budem pametan ali?????Partizan je institucija i u najteža vremena je bio a nadam se da ce i biti ali vama nije mesto u njemu,igra nam je nikakve a stalno tonemo sve dublje i dublje,koju vaznu utakmicu u ovoj sezoni ste dobili,dok je bio Pekmen sve je islo a posle poraza u Belgiji pa Italiji katastrofa ,Lou ode i bude joker kod Dude kod nas katastrofa ,Mačvan igrao kao sampion a sad unistise coveka,juče posle utakmice nisam hteo nista da pisem ali jutros nisam mogao da izdrzim,u ABA poraz od Cedevite koju Cibona rasturila a zbog cega jer Cibona dovela trenera J.Repešu e tu je razlika i velika,imamo ozdedjene igrace James i mozda još neki tu je sad opravdanje nije ja ne govorim o utakmici juče govorim o celoj godini koja nije dostojna imena Partizan i navijaca kluba eto a sad lupajte minuse

zeljko

pre 11 godina

Raduljicu mnogo biju jer on igra tako,uvek na kontakt i jako,i ne samo Zvezda njega svaka ekipa tuce i morace da se navikne na to ako hoce da bude dominantan centar jer sledece sezone mogao bi lako da se izgubi u Efesu,sto se tice sudjenja treba se odredi isti kriterijum jacine faulova za svaku pozicju na terenu

Deki

pre 11 godina

Tacno je da je Pesic vrsio pritisak na sudije ali to je isto svojevremeno radio i Vujosevic i onda ti nije smetalo.Nekoliko zadnjih utakmica Zvezda je bila blizu pobede ali nije uspevala da dobije i logicno je da je Pesic malo vrsio pritisak jer je upravo juce osetio priliku da prekine tradiciju.Ti se vajni treneru pitaj kako to da tvoja ekipa da celih 56 koseva,pa klince sa ulice da skupis dali bi po 14 kosevau svakoj cetvrtini.Zvezda se i u prvoj utakmici i u Kragujevcu u trecoj vratila posle velikog minusa i to samo zaslugom Pesica i igraju odlicnu odbranu samo njegovom zaslugom a to je u kosarci najbitnije.A tvoji se igraci raspucali,sutira trojku ko stigne i centri cak,mislis stalno ces tako da dobijas

Mil Paro

pre 11 godina

I jedni i drugi treba da Vas je sramota, pricate o sudijama non stop.Cela utakmica svaka prodje u Vasim raspravljanjima sa sudijama, a to je bas tesko gledati.Da je kod nas sudjenje kao u NBA zavrsilo bi se bez trenera i bez jedno 6 igraca.I samo kukate kukate. PA dokle vise.Zvezda pobedi sudije krive ,Partizan pobedi sudije krive .I posle se pitamo zasto nam je kosarka takva kakva je. A posebna prica je po meni jedan od nasih boljih trenera svih vremena Pesic. On je celu utakmicu u terenu i prica sa sudijama, isto kao nekad Vujosevic,i posle kad i DOBIJU neku tehnicku drama, a da je po pravilima pa oni bi posle pet minuta vec gledali utakmicu iz tunela.Mesto lepo da se kaze Partizan bolji prvu , Zvezda drugu, cestitamo i kraj.Ali uvek mora "bili su bolji ali su sudije....." !!!

Dr

pre 11 godina

Partizanovac sam,ali Jovanovicu-ne lupaj!
Sam si kriv sto imas jednog centra,i to je samo tvoj problem,a ne sudija i protivnicke ekipe!
I mislim da je krajnje vreme da odes,cele sezone nemamo igru.
A i jedna i druga strana sto napadate Vujosevica i Pesica,sve to sto rade je njihovo pravo. Samo pokazuje da su dobri psiholozi,i mogu indirektno da uticu i na sudije i n svoju i na protivnicku ekipu.Odlika najboljih trenera,a to sto neko misli da to nije sportski,ne slazem se...to je znanje.

atl

pre 11 godina

@mix
vidi se da nikada nisi igrao kosarku i da si samo navijac iz fotelje.
vlada je ocajan trener kome nespremni tridesetogodisnjacj igraju finale i sutiraju 0/13. jel su i za tk sudije krive?
stk se "jedinog centra" tice, sta je besovic sa 218 cm krilo suter? e moji vi...
napred kari do titule