VB: "Ančeloti, ne diraj mi igrače"

Menadžer Čelsija Andre-Viljas Boaš upozorio je novog trenera Pari sen Žermena Karla Ančelotija da njegovi igrači nisu na prodaju.

SO Izvor: B92, goal.com
Pošaljite komentar
  1. Da li je možda mislio na klubove iz engleske, ali i tu teško da su peti.
    (Mishel, 1. januar 2012 11:32)

    # Link komentara

  2. "Postoji samo 5-6 klubova sa ovakvom istorijom".Svasta.Pa Partizan i Zvezda imaju mnogo slavniju istoriju, samo sto nemaju svog Abramovica.
    (Tolle, 1. januar 2012 10:01)

    # Link komentara

  3. "Postoji samo pet ili šest klubova na svetu sa istom istorijom, prestižom ekonomskom stabilnošću i infrastrukturom."

    Gospodin se malo zaneo.
    (Milko, 1. januar 2012 02:51)

    # Link komentara

  4. Znalo se unapred da ce Anceloti i Leonardo da angazovanjen najboljih igreaca da pokusaju da kupe titule. Novi FIFIN zakon tj. plafon koliko jedna ekipa moze da placa igracki kadar je hitno potrebna da se spasi FUDBAL. Jer ako se ovako nazstavi u svetu ce imati 12ak jakih klubova a ostali klubovi ce da budu izvor igraca za velike klubove.
    Branko
    (branko, 31. decembar 2011 22:53)

    # Link komentara

  5. Koliko me izludjuje ne zelim ni ime da mu pomenem zvani-(popilotna),evo vec sam se iznervirao cim pomislim na doticnog gospodina,taj je odavno trebao da ode nego se vadi na te iste igrace koje kao bog te ne zeli da proda.Tu pricu moze da prica gospodinu Abramovicu,ali dzaba mu sve zelim samo da ode iz Celzija !!! CHELSEA PRIDE OF LONDON
    (SokrateS, 31. decembar 2011 21:18)

    # Link komentara

  6. Након данашње бламаже и ове изјаве могуу слободно да кажем да је овај лик начисто пролупао.
    (Мјау, 31. decembar 2011 18:59)

    # Link komentara

  7. A Chelsea je klub sa bogatom istorijom?! Pre bih rekao sa bogatim gazdom, kao i PSZ, samo sto je Abramovic duze u Chelsea-u. Tako da se ne razlikuju puno, mada je PSZ relativno mlad klub (1970).
    (M!, 31. decembar 2011 18:30)

    # Link komentara

  8. Kaže ovaj duplikat Murinja, da samo par klubova ima istoriju kao Celzi????!!!
    Da li mu je bilo dobro kad je davao takvu izjavu?
    Uostalom, posle poraza od Aston Vile, on je bivši menadzer Celzija!
    (Zui, 31. decembar 2011 18:03)