Ponedeljak, 17.10.2011.

10:07

Lazović: "Korak unazad"

Danko Lazović, koji je odlučio da više ne igra reprezentaciju, izjavio je da je naš reprezentativni fudbal napravio korak unazad.

Izvor: ÈŽ

Lazoviæ: "Korak unazad" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

55 Komentari

Sortiraj po:

Vlada

pre 12 godina

Mi samo da molimo Boga da se Bosko Jankovic oporavi i udje u staru formu. On nam je najvise falio na Mundijalu. On, Sulejmani, Fejza i Ninkovic u sredini, Volkov i Tadic na levom krilu a Krasic i Tosic na desnom. Lazovic ili neki mladi igrac poput Lazara Markovica u spicu i to je to. Svi ostali da e malo odmore. Ovi igraci jedino mogu da ubrzaju igru koja je izuzetno spora. Zato i prolazimo onako.

aca

pre 12 godina

kamo srece da svi fudbaleri ovako odbruse ovima u fss to bi nesto znacilo, ovako mi mlatimo praznu slamu...trebalo bi da se cuje njihov glas, ali posto je vecina za laki toleta , od toga nema nista....

Johny Logan

pre 12 godina

Dogovornost za neuspeh: FSS delimicno, fudbaleri takodje ali sa ovakvim navijacima i pritiskom koji Srbija ima i Holandija ne bi bolje igrala. Potrudimo se da ne ocekujemo nista sledeci put od nasih igraca i garantujem da ce igrati mnogo bolje.

GrobaR

pre 12 godina

Na jednoj strani imamo Toleta i Curkovica, a na drugoj Pizona, Savica, Djorica, Zivadinovica, Kosanovica, Mrkelu, Jankovica, Petrovic(skoro otisao), itd. sve sami Zvezdasi. Bio Piksi, Savicevic,Terzic, Miljanic. Partizan ima jedino mesto predsednika, a vi imate selektora mlade i seniorske reprezentacije, direktora omladinskih skola, direktora trenerske skole, Babarogica, itd. Imamo Delije, mislim da li treba nekom normalnom ista objanjavati. Za ovih 20 godina imate ogromnu vecinu reprezantivaca sto je i normalno veci ste klub.

I jos onda imate hrabrosti da za ovakvo stanje(proteklih 20 godina) okrivljujete Partizan, Partizan ima svoju krivicu ali smo male bebe u odnosu na Fk CZ i Delije, jel vi stvarno mislite da mi imamo kratko pamcenje.

Monteri iz Jajca

pre 12 godina

Ispade na kraju Lazovic najpametniji od svih, mada je napustio reprezentaciju zbog toga sto nije bio zadovoljan minutazom a ne zbog Toleta i ko zna kakvih mutnih radnji.Moje licno misljenje je da smo smesna reprezentazija i sa Lazovicem i bez njega i taj jedan gol sto bi dao u kvalifikacijama nebi nista temeljno promenuo!

Mile

pre 12 godina

@100%
Sve je to lepo sto pises ali ima par stvari na koje bih ja skrenuo paznju.
Prvo, Zigic ima 55 nastupa u reprezentaciji i 20 golova, Pantelic ima 43(10) dok Lazovic ima 43(11). Naravno Danko ima manju minutazu od druge dvojice napadaca, al opet mislim da Zigic ima jako prihvatljiv skor u reprezentaciji. Njemu bih najvise zamerio one nepotrebne kartone.
Druga stvar, je li iko od vas gledao Sulejmanija ove sezone? Vidim da mnogo ljudi njega porede sa nasim napadacima, al istina je da on u Ajaksu igra po krilu, i da na njegovoj poziciji u nasoj reprezentaciji vise igraju Krasic, Tosic i Jovanovic nego Zigic, Pantelic i ostali spicevi.

my 2 cents

Nemanja

pre 12 godina

Najbolje rešenje za selektora Srbije:
http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2012/clubs/coach=67000/profile/index.html
http://www.apoelfc.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=1439&tt=graphic&lang=l2

Vladimir Vrcelj

pre 12 godina

Nadam se da ce se kod nas ber jednom desiti pravi rez,zaboraviti zasluzni igraci i da ce se napraviti reprezentacija za duzi period,a ne za jedan ciklus.Imamo mnogo mladih igraca koji u srpskom fudbalu ne dobijaju sansu,vec je traze u kvalitetnijim ligama i tamo je dobijaju i postaju igraci.Glavni krivac propasti srpskog fudbala su ljudi u klubovima,savezu,gde se sve placa novcem a ne kvalitetom.Nazalost u nasoj zemlji najveci muskarac je Brankica!

Vlada

pre 12 godina

U jednim dnevnim novinama (zbog reklame ne kažem kojim) objavljen je intervju sa Predsednikom Hrvatskog Fudbalskog Saveza Vlatkom Markovićem. Čovek priča o situaciji u svim zemljama bivše SFRJ i kaže kako su sve zemlje sada male i da je teško očekivati neki uspeh tih reprezentacija. On maksimalno podržava Karadžića i kompletan FSS i navodi kako su puno uradili za naš fudbal. Kada vidimo koje su se zemlje plasirale ispred nas i kada nas podržava Vlatko Marković svakom normalnom je jasno koliko je sati.

pejapeja

pre 12 godina

Moram da reagujem.Ko smara da Lazovic nije potkovan tehnikom ili Zigic koji sa dvojicom na ledjima prihvati i uposli glavom Pantelica(bez glave), e taj je samo gledao fudbal.

banovic

pre 12 godina

(Cezar, 17. oktobar 2011 11:43)
E prijatelju da vidis u ne preporucujem sto nas zvezdasa ima.Ali u pravu si.Treba dati sansu i drugim igracima.
Resenje selektora(cim se resimo toleta) je stranac.On nece biti pristran pa ce zvati najbolje.

Dario

pre 12 godina

Nama Treba 1 Golman, Jedna 10 kakvu vec nemamo 15 Godina i 2 Spica i to moze se samo u Brazilu Naci !!!!Pustite vi Klea ni Kleo ni Evandro nisu za Repku kada budu imali Prava za igranje bice Matori 29/ 30 Godina takvi nama Netreba mi moramo da Kibisemo od 16 Godina igraca a ne od 24god. tako da vec sada Kibisemo po Brasilu 3-4 Igraca koji ce nam biti od Dobroj Pomoc jer u Brazilu imaju 20 Golmana od tih 20 15 tak njih nikada nece igrati za Brazilsku Selekciju a svaki od njih je Bolji Golman od naseg barem 5 Puta a tako ima i dobrih Kreatora i napadaca od kojih mi mozemo samo da sanjamo mi takve igrace necemo imati ni za 100 godina Vreme je Pokazitelj da U Srbiji je bilo Dosta Prerasuda prema Strancima Vreme je Da ih Po - srbimo Svugde u Svetu je To Normalno samo Kod nas Postoji Neki Problem sto smo Stoka Glupa !!!! mene Ne Intresuje vise Ko ce Igrati za Srbiju Bio on Crn , Zut Kinez sasvim je to Nebitno Bitno je Da vidim Jaku selekciju u Svim Kategorijama Sporta !!!!

milos london

pre 12 godina

lazovic je najbolje igrao kad spic koji se izvlaci na krilo kad je igrao u PSV jer je odlican tehnicar i ima plasira dobro lopte. porediti njega sa pantelicem koji je najblizi golu je neumesno jer su na razlicitim pozicijama. a i kao takvi lazovic je postigao vise golova. pantelic se decko trudi ali je slab igrac.mi nemamo spica ali imamo dobra krila i treba ih koristiti i igrati samo sa njima i da menjaju pozicije i zbunjuju odbrane i prave sanse kao sto barsa igra. barsa nema spica, zasto mi moramo imati. ali p[otreban je selektor sa mozgom, vizijom i kreativnoscu,a mi to nazalost nemamo.

zdravko

pre 12 godina

"Neki ljudi bi stvarno trebalo da se zapitaju šta i kako rade. A, oni su ti za koje bi bio red da odgovaraju za rezultate."

Mislis na Partizanovog Toleta?
(One night in May, 17. oktobar 2011 10:18)

Ne nego misli na Zvezdinog Pizona koji je 'sjajan' trener, Vidica, Milijasa, Zigica, Pantelica, Stankovica koji ginu za svoje klubove a kada je reprezentacija u pitanju tu su samo 'glasni'. Misli i na Zvezdine 'navijace' koji su sjajnu koreografiju napravili u Djenovi a jos sjajniju atmosferu na Marakani protiv Estonije. Tole jeste napravio haos, ali nije on na terenu vec Vidic, Ivanovic, Subotic, Kolarov, Tosic, Stankovic, Zigic, Pantelic, Ninkovic, Krasic, Jovanovic i da ne nabrajam.. ako si iole razuman skapiraces poentu.

Mikica

pre 12 godina

Smorili ste vise sa tim kako je samo Karadzic kriv. Odgovornost ide od njega ka funkcionerima fudbalskog saveza koje su izabrali i postavili regioni a cije su clanove opet opet izabrali i postavili fudbalski klubovi, u kojima sede lopovi, kriminalci i nesposobni ljudi.

Ista odgovornost je na onima koji prave najvecu stetu ali na onima koji prave manju, kao i na onima koji su zarad samog nekog statusa pristali da budu samo posmatraci u celoj prici i koji se ne eksponiraju ali i ne cine nista da promene stvari.

Kada ozdrave klubovi i njihovo rukovodjenje preuzmu kompetentni, odgovorni i posteni ljudi, pre svega u nasim najvecim klubovima, C.Zvezdi, Partizanu, Vojvodini a za njima i u ostalim klubovima (Radu, Smederevu, Spartaku, Nisu itd.) doci ce promene.

Karadzic se samo uklapa u prosek naseg fudbala u zadnjih 15 godina. Pod njim smo od dva takmicenja (svetsko i evropsko) otisli na jedno, sto se uklapa u polovican prosek nase reprezenatacije (4 svetska - otisli na 3 i 4 evropska - otisli na 1, ukupno 4 takmicenja od mogucih 8).

Covek je samo prosek i odraz stanja u nasem fudbalu, kako je danas tako je bilo i pre njega, i tesko da ce biti bolje i posle njega.

delija-syd

pre 12 godina

alo bre ljudi sto puta govorim nije kriv fss ni selektor koliko igraci. pa oni su na papiru toliko kvalitetniji i igraju jace tekme nego svi ostali iz grupe izuzev italije. pa njima u ovoj fazi nije ni trebao trener nego bi kvalifk. utakmice trebale doci kao jaci trening znaju se svi vec niz god igraju zajedno ali djaba treba dovesti nekog ko ferguson so je pa da dovede disciplinu u red nista vise. po nekom mom misljenju od domacih jedini mi nekako mihajlovic odgovara pozdrav..

ovdegoki

pre 12 godina

LAZARA MARKOVIĆA U NAPAD REPREZENTACIJE!!! Zahvaliti se Pantelinju,bezopasnom Mrdji,puževima sporaćima Milijašu i Petroviću,Deki je već sam otišao,zahvaliti se Lanetu i uz Markovica pozvati malog Ninkovića iz Partizana,Aksentijevića,Lazovića iz Zvezde,Tadića,Sulejmanija,Ljajića uz starije Ivanovića,Kolarova,Lukovića itd. Vratiti Stojkovića na gol jer je ocigledno da ovi nemaju veze golmani,nije ni Stojkovic neki extra kvalitet ali je bolji od ovih balvana na golu.A pre svega oterati Karadzica i stvoriti pozitivnu atmosferu u savezu,dok je on tu atmosfera ce uvek biti napeta,ovo pisem ne donoseci zakljucke o njegovom radu.Pre njega bilo je i gorih,ali nisu unosili toliku kolicinu negativne energije u kompletan fudbal.

Žonpi

pre 12 godina

Srpski reprezentativni fudbal je vec godinama u krizi zahvaljujuci jednom coveku koji redovno vrsi napade na fudbalske institucije, ucenjivackim i zastrasujucim metodama prema fudbalskim sudijama i sirenjem mrznje prema jednom fudbalskom klubu i njegovim navijacima. Takodje taj covek finansira jednu odredjenu grupu navijaca-huligana za organizovano pravljenje haosa na medjunarodnim utakmicama sa ciljem rusenja predsednika fudbalskog saveza - na stetu srpske reprezentacije, sve sa namerom da se opravdaju visegodisnji sopstveni neuspesi i nesposobnost. Takodje, vecina fudbalera ove luzerske reprezentacije je sastavljena od fudbalera tog kluba ciji je doticni covek gazda. Njegov ljubimac je, iako nije bio u planu uzeo loptu i sutirao penal kako je sutirao, sa namerom ili ne procenite sami. Jednostavno saberite 1+1. Namerno nisam naveo imena, taj covek i navijaci njegovog kluba ce se sami prepoznati.
(DeXX, 17. oktobar 2011 11:12)

ČIKA TOLE ! TI LI SI ???

Dzamburu 'n Koma

pre 12 godina

Danko, povukao si se zbog svoje sujete, bio si potreban, ali ti si odlucio da se povuces! Sad cuti i ne javljaj se, vredjaj nas svojim komentarima!
(Janko V, 17. oktobar 2011 11:12)

Ja bas mislim suprotno..
Konacno je neko odlucio da ne bude deo blamaze..
Pa koji ozbiljan tim/selekcija bi stavili Pizona za trenera (uz duzno postovanje njegovih igrackih kvaliteta iz proslosti-covek ne zna da vodi tim, ne zna da prepozna igraca u formi, ne zna da postavi igru, ne zna da obrazlozi pred javnost svoje trenerske (ne)zamisli, nema hrabrosti da ubaci svezu krv, nema hrabrosti da prizna da je duduk sto se tice trenerskog posla i povrh svega, nema pojma gde je levo, a gde desno tokom igre)
Dozvoli, ali ni ja ne bih bio deo tog cirkusa, zasto i fudbaleri nemaju prava na "hocu i necu", na izbor, na obdbijanje neceg za sta smatraju da nije pravicno i moralno prema svom narodu..

Cisto poredjenja radi- Veliki postovani Vojvoda Misic je 3 puta smenjivan sa vrha vojske tokom Vladavine Karadjordjevica, zato sto je imao SVOJ STAV..
Cak je smenjen i tokom Prvog Svetskog rata, pa kad su videli da je covek bio u pravu, vratili ga u sluzbu i zamisli, Mi pobedili..
Da su tad postojali komentari, kao danas, Vi bi verovatno pljuvali velikog Vojvodu, sto odbija da ratuje pogresno za svoju zemlju, vec ukazuje na stvari.. Jedino sto je tadasnji "TOLE" prepoznao, priznao i uvideo sta je najbolje za svoju zemlju..
E sad, malo izmedju redova, malo prenesi na sport..pa ce biti jasno zasto Srbija ne napreduje u fudbalu..
Zato sto sujetni ne dozvoljavaju da im pomrsi racune jedan fudbaler, koji je hrabro istupio, rekao sta misli i U PRAVU JE!!!

Nenad

pre 12 godina

Zasto uzmeniravate coveka oko njemu nevaznih tema... Povukao se iz reprezentacije a svi znamo da se to radi samo jednom. Hvala mu na tome i srecno. I nemojte ga ubuduce mesati u bilo sta vezano za srpski fudbal... nije u redu.

ironija

pre 12 godina

Danko mnogo si nam falio u kvalifikacijama. Svi se sećamo tvojih briljantnih igara i golova koje si dao u reprezentaciji. Ha,ha.. ćuti bre.

Sector

pre 12 godina

Svaka mu je na mjestu!Stavite se vi na njegovo mjesto,bili igrali za reprezentaciju koju vodi selektor koji ne zna fudbalska pravila i kojem drugi ljudi sastavljaju ekipu?!I na sve to,Tole Karadzic predsjednik saveza ..

sima bumba

pre 12 godina

Kamo sreće da su se svi igrači solidarisali pa da su složno izbojkotovali A selekciju nakom smene Antića .Danas bi se spremali za EP

dovla

pre 12 godina

(DeXX, 17. oktobar 2011 11:12)

kakav ti kompleks imas?da ne treba mozda rnic da igra?da ti lukic nije mozda kriv za samrok(najvecu bruku srpskog fudbala) ili sto tosic nije dao gol estoncima kad je izasao 1 na 1 sa golmanom?vi grobari imate ogroman kompleks.a kad su te ti isti igraci odveli na svetsko onda si cutao,jel?

oathbinder

pre 12 godina

Ako je jedini razlog njegovog neigranja,taj sto se ne slaze sa Toletom i kompanijom,to je strasno!Pa ne igra on za SAvez nego za svoju zemlju i narod!Ostaviti drugove na cedilu i praviti se najpametniji,to je sramotno!Opet kazem,ako je to jedini razlog,nikad vise i ne treba da igra za Srbiju,pa da je Leo Mesi licno!

Denis

pre 12 godina

Bilo bi bolje kada bi umesto Petrovica dosao Antic ili Stanojevic. Nasi NApadaci su mnogo losi to znaci da bi u napadu bili CLEO i Zigic. Srbija treba da igra u Kombinaciju a ne kako Igraci hocu. Nemacka Reprezentacija tako igra. Nasi Fudbaleri igraju za Pare a ne sa Srcem svoje Drzave. U Klubovima igraju vrlo dobro a u REprezentaciji mnogo lose.

Dusan

pre 12 godina

U pravu si, nije korektno da pricas. Pobegao si iz bitke i nemas nikakvo pravo da pljujes one koji su je izgubili. Jedno je izgubiti, a drugo smejati se porazenom iz prikrajka.

pejapeja

pre 12 godina

Nije cudo sto se Danko povukao.Najteze je podneti maltretiranje mozga a to se desi kada te redovno uvede 10 min. pred kraj, kao da pomognes a mesto tebe igra neki levak kao Pantelic npr.Milina je igrati ako su pored tebe tehnicki doterani igraci koji te razumeju i id kojih ocekujes pravi potez ili akciju.Mi imamo takve igrace u napadu-Zigic,Mrdja,Sulejmani.Matic,Ljajic,Krasic, pa oni da igraju bi uzivali u igri jedno sa drugim, nebi bilo u pitanju dali se zalazu ili ne i sigurno bi bilo i rezultata.

100%

pre 12 godina

Sta ces nam ti u reprezentaciji kad si dao samo 10 golova, a imamo rasne strijelce Pantelica i Zigica koji su dali cak 1 gol za jedno. Pantelic 1 i Zigic 0, ali to nema veze, oni zato igraju odlicnu odbranu, kvare igru protivnika itd sto je posao strijelca, a ne da daje golove. Usput, nemoj da mi neko spomene Sulejmanija. Pa taj je za ovih nekoliko kola u Holandiji dao samo 6 golova i redovno je u najboljih 11 igraca lige.

Ovo ti dodje kao da hocete nekog vrijednog da zaposlite u drzavnu instituciju, pa oni kazu:"Tesko prijatelju. Ti si ipak nesto radio u zivotu. Nama takvi ne trebaju. Evo imas dosta onih koji bi samo ljencarili, tako da moras jos da ne radis da bi imao neke sanse"

dusan

pre 12 godina

svaka mu je na mestu.
takodje, svaka cast Stankovicu i ostalim reprezentativcima sto su stisnuli zube i ostali uz reprezentaciju do kraja kvalifikacija, jer su znali da uslovi nisu mogli biti gori. momci svaka vam cast... opet ni lazovicu se ne moze zameriti sto nije hteo da igra...

Gerrard

pre 12 godina

Danko, povukao si se zbog svoje sujete, bio si potreban, ali ti si odlucio da se povuces! Sad cuti i ne javljaj se, vredjaj nas svojim komentarima!
(Janko V, 17. oktobar 2011 11:12)

Povukao se zbog sujete hahahaa kako si sad odvalio svaka ti cast pa decko je uvek dolazio na okupljanja i uvek je dobijao sansu na kasicicu pa zbog cega da dolazi da bude zamena jednom Pantelicu pa to je ponizavanje bre kakva sujete ne lupaj gluposti

bane

pre 12 godina

Ključna reč: u posledjih godinu-dve! :)))) Poslednjih godinu dve?? E moj Danko, srpski fudbal je prestao da postoji 29.maja 1991. godine, nakon tog dana sve je isto! Isti su principi kojima se fudbalski čelnici vode, isti je nekvalitet reprezetnacije, isti su neuspeshi naših klubova, ista je poseta na tribinama, isti je semafor na Marakani, isto se nerviramo,isto komentarišemo...i tako 20 godina.

Cezar

pre 12 godina

Ma video samo atmosferu koju je stvorio Karadzic otpustajuci Antica navodno zbog remija sa Slovencima u prvoj kvalifikacionoj utakmici.Igrao je mislim jos jednu ali ono glavno sto unistava nas fudbal jesu pojedinci iz zvezde jer su nagurivali svoje trenere i igrace.Mislim da je i Lazovic bio igrac zvezde ali ovde kod nas je atmosfera kao u nekadasnjem SSSR-u kad je jedan klub cinio reprezentaciju(uz 1-2 pojedinca iz drugih klubova)
I najproblematicniji je FSS.Da nisu slepi pogledali bi unazad kad je zvezda osvojila nesto.Ok da se zovu dobri igraci ali evo videli smo sem Krasica i Ivanovica sta mogu zvezdasi,sto bivsi,sto sadasnji.Ako postoji itko objektivan neka prebroji iz kojih klubova su nasi reprezentativci i bice im jasno zasto tu nema mesta za kvalitetne igrace iz drugih klubova.Nadam se da ce i B92 biti objektivan pa objaviti ovaj komentar.Jednom sam komentarisao da je Karadzic covek iz zvezde.I dalje stojim pri tome.Zato jesmo na dnu a Lazovic dobro rece da je cudno da Estonija ide u baraz.Jeste jer u barazu nema jace Litvanije,Letonije,Moldavije,Kazahstana,Azerbejdzana i sl.Svi oni su jaci od Srbije koju cini zvezda.

Janko V

pre 12 godina

Danko, povukao si se zbog svoje sujete, bio si potreban, ali ti si odlucio da se povuces! Sad cuti i ne javljaj se, vredjaj nas svojim komentarima!

DeXX

pre 12 godina

Srpski reprezentativni fudbal je vec godinama u krizi zahvaljujuci jednom coveku koji redovno vrsi napade na fudbalske institucije, ucenjivackim i zastrasujucim metodama prema fudbalskim sudijama i sirenjem mrznje prema jednom fudbalskom klubu i njegovim navijacima. Takodje taj covek finansira jednu odredjenu grupu navijaca-huligana za organizovano pravljenje haosa na medjunarodnim utakmicama sa ciljem rusenja predsednika fudbalskog saveza - na stetu srpske reprezentacije, sve sa namerom da se opravdaju visegodisnji sopstveni neuspesi i nesposobnost. Takodje, vecina fudbalera ove luzerske reprezentacije je sastavljena od fudbalera tog kluba ciji je doticni covek gazda. Njegov ljubimac je, iako nije bio u planu uzeo loptu i sutirao penal kako je sutirao, sa namerom ili ne procenite sami. Jednostavno saberite 1+1. Namerno nisam naveo imena, taj covek i navijaci njegovog kluba ce se sami prepoznati.

Dragan

pre 12 godina

Svaka tebi čast, za mene si ispao čovek! Ne kao ovi koji znaju ko stvarno odlučuje u našem fudbalu, ali ipak rade za njih i daju im pokriće.
Bogati i uticajni trebaju biti Džaja, Piksi, Vukotić, Savo itd, a ne Tole, Vesić, Ružić...

цар!

pre 12 godina

И треба нешто рећи. Нису фудбалери војска, па да не смеју да коментаришу савез ни по коју цену. Ја никоме од фудбалера не замерам како су играли за репрезентацију, али замерам им што нису дигли свој глас против мафије у савезу. Поготово то замерам најискуснијима. На крају, њима је казна то што их сада многи пљују (па и Дачић :)) због грешака које је заправо нестручни савез направио. Свака част Сави, Лазовићу и Луковићу. Да је среће, да су им се придружили и још неки, нпр. Станковић... али ајде сад, да не буде "није крив онај шро се ус.о, него онај што је видо", нису криви фудбалери, него старци из савеза, правосуђе и министарство спорта, јер да они раде свој посао, Ђора и Толе не би сигурно били на челу ФСС-а.

jo

pre 12 godina

To je teško razumeti. Kao uostalom i sve što se dešava u srpskom fudbalu u poslednjih godinu-dve. Neki ljudi bi stvarno trebalo da se zapitaju šta i kako rade. A, oni su ti za koje bi bio red da odgovaraju za rezultate

Tole?

One night in May

pre 12 godina

"Neki ljudi bi stvarno trebalo da se zapitaju šta i kako rade. A, oni su ti za koje bi bio red da odgovaraju za rezultate."

Mislis na Partizanovog Toleta?

100%

pre 12 godina

Sta ces nam ti u reprezentaciji kad si dao samo 10 golova, a imamo rasne strijelce Pantelica i Zigica koji su dali cak 1 gol za jedno. Pantelic 1 i Zigic 0, ali to nema veze, oni zato igraju odlicnu odbranu, kvare igru protivnika itd sto je posao strijelca, a ne da daje golove. Usput, nemoj da mi neko spomene Sulejmanija. Pa taj je za ovih nekoliko kola u Holandiji dao samo 6 golova i redovno je u najboljih 11 igraca lige.

Ovo ti dodje kao da hocete nekog vrijednog da zaposlite u drzavnu instituciju, pa oni kazu:"Tesko prijatelju. Ti si ipak nesto radio u zivotu. Nama takvi ne trebaju. Evo imas dosta onih koji bi samo ljencarili, tako da moras jos da ne radis da bi imao neke sanse"

цар!

pre 12 godina

И треба нешто рећи. Нису фудбалери војска, па да не смеју да коментаришу савез ни по коју цену. Ја никоме од фудбалера не замерам како су играли за репрезентацију, али замерам им што нису дигли свој глас против мафије у савезу. Поготово то замерам најискуснијима. На крају, њима је казна то што их сада многи пљују (па и Дачић :)) због грешака које је заправо нестручни савез направио. Свака част Сави, Лазовићу и Луковићу. Да је среће, да су им се придружили и још неки, нпр. Станковић... али ајде сад, да не буде "није крив онај шро се ус.о, него онај што је видо", нису криви фудбалери, него старци из савеза, правосуђе и министарство спорта, јер да они раде свој посао, Ђора и Толе не би сигурно били на челу ФСС-а.

Dragan

pre 12 godina

Svaka tebi čast, za mene si ispao čovek! Ne kao ovi koji znaju ko stvarno odlučuje u našem fudbalu, ali ipak rade za njih i daju im pokriće.
Bogati i uticajni trebaju biti Džaja, Piksi, Vukotić, Savo itd, a ne Tole, Vesić, Ružić...

Dzamburu 'n Koma

pre 12 godina

Danko, povukao si se zbog svoje sujete, bio si potreban, ali ti si odlucio da se povuces! Sad cuti i ne javljaj se, vredjaj nas svojim komentarima!
(Janko V, 17. oktobar 2011 11:12)

Ja bas mislim suprotno..
Konacno je neko odlucio da ne bude deo blamaze..
Pa koji ozbiljan tim/selekcija bi stavili Pizona za trenera (uz duzno postovanje njegovih igrackih kvaliteta iz proslosti-covek ne zna da vodi tim, ne zna da prepozna igraca u formi, ne zna da postavi igru, ne zna da obrazlozi pred javnost svoje trenerske (ne)zamisli, nema hrabrosti da ubaci svezu krv, nema hrabrosti da prizna da je duduk sto se tice trenerskog posla i povrh svega, nema pojma gde je levo, a gde desno tokom igre)
Dozvoli, ali ni ja ne bih bio deo tog cirkusa, zasto i fudbaleri nemaju prava na "hocu i necu", na izbor, na obdbijanje neceg za sta smatraju da nije pravicno i moralno prema svom narodu..

Cisto poredjenja radi- Veliki postovani Vojvoda Misic je 3 puta smenjivan sa vrha vojske tokom Vladavine Karadjordjevica, zato sto je imao SVOJ STAV..
Cak je smenjen i tokom Prvog Svetskog rata, pa kad su videli da je covek bio u pravu, vratili ga u sluzbu i zamisli, Mi pobedili..
Da su tad postojali komentari, kao danas, Vi bi verovatno pljuvali velikog Vojvodu, sto odbija da ratuje pogresno za svoju zemlju, vec ukazuje na stvari.. Jedino sto je tadasnji "TOLE" prepoznao, priznao i uvideo sta je najbolje za svoju zemlju..
E sad, malo izmedju redova, malo prenesi na sport..pa ce biti jasno zasto Srbija ne napreduje u fudbalu..
Zato sto sujetni ne dozvoljavaju da im pomrsi racune jedan fudbaler, koji je hrabro istupio, rekao sta misli i U PRAVU JE!!!

dusan

pre 12 godina

svaka mu je na mestu.
takodje, svaka cast Stankovicu i ostalim reprezentativcima sto su stisnuli zube i ostali uz reprezentaciju do kraja kvalifikacija, jer su znali da uslovi nisu mogli biti gori. momci svaka vam cast... opet ni lazovicu se ne moze zameriti sto nije hteo da igra...

Gerrard

pre 12 godina

Danko, povukao si se zbog svoje sujete, bio si potreban, ali ti si odlucio da se povuces! Sad cuti i ne javljaj se, vredjaj nas svojim komentarima!
(Janko V, 17. oktobar 2011 11:12)

Povukao se zbog sujete hahahaa kako si sad odvalio svaka ti cast pa decko je uvek dolazio na okupljanja i uvek je dobijao sansu na kasicicu pa zbog cega da dolazi da bude zamena jednom Pantelicu pa to je ponizavanje bre kakva sujete ne lupaj gluposti

One night in May

pre 12 godina

"Neki ljudi bi stvarno trebalo da se zapitaju šta i kako rade. A, oni su ti za koje bi bio red da odgovaraju za rezultate."

Mislis na Partizanovog Toleta?

bane

pre 12 godina

Ključna reč: u posledjih godinu-dve! :)))) Poslednjih godinu dve?? E moj Danko, srpski fudbal je prestao da postoji 29.maja 1991. godine, nakon tog dana sve je isto! Isti su principi kojima se fudbalski čelnici vode, isti je nekvalitet reprezetnacije, isti su neuspeshi naših klubova, ista je poseta na tribinama, isti je semafor na Marakani, isto se nerviramo,isto komentarišemo...i tako 20 godina.

Žonpi

pre 12 godina

Srpski reprezentativni fudbal je vec godinama u krizi zahvaljujuci jednom coveku koji redovno vrsi napade na fudbalske institucije, ucenjivackim i zastrasujucim metodama prema fudbalskim sudijama i sirenjem mrznje prema jednom fudbalskom klubu i njegovim navijacima. Takodje taj covek finansira jednu odredjenu grupu navijaca-huligana za organizovano pravljenje haosa na medjunarodnim utakmicama sa ciljem rusenja predsednika fudbalskog saveza - na stetu srpske reprezentacije, sve sa namerom da se opravdaju visegodisnji sopstveni neuspesi i nesposobnost. Takodje, vecina fudbalera ove luzerske reprezentacije je sastavljena od fudbalera tog kluba ciji je doticni covek gazda. Njegov ljubimac je, iako nije bio u planu uzeo loptu i sutirao penal kako je sutirao, sa namerom ili ne procenite sami. Jednostavno saberite 1+1. Namerno nisam naveo imena, taj covek i navijaci njegovog kluba ce se sami prepoznati.
(DeXX, 17. oktobar 2011 11:12)

ČIKA TOLE ! TI LI SI ???

ovdegoki

pre 12 godina

LAZARA MARKOVIĆA U NAPAD REPREZENTACIJE!!! Zahvaliti se Pantelinju,bezopasnom Mrdji,puževima sporaćima Milijašu i Petroviću,Deki je već sam otišao,zahvaliti se Lanetu i uz Markovica pozvati malog Ninkovića iz Partizana,Aksentijevića,Lazovića iz Zvezde,Tadića,Sulejmanija,Ljajića uz starije Ivanovića,Kolarova,Lukovića itd. Vratiti Stojkovića na gol jer je ocigledno da ovi nemaju veze golmani,nije ni Stojkovic neki extra kvalitet ali je bolji od ovih balvana na golu.A pre svega oterati Karadzica i stvoriti pozitivnu atmosferu u savezu,dok je on tu atmosfera ce uvek biti napeta,ovo pisem ne donoseci zakljucke o njegovom radu.Pre njega bilo je i gorih,ali nisu unosili toliku kolicinu negativne energije u kompletan fudbal.

jo

pre 12 godina

To je teško razumeti. Kao uostalom i sve što se dešava u srpskom fudbalu u poslednjih godinu-dve. Neki ljudi bi stvarno trebalo da se zapitaju šta i kako rade. A, oni su ti za koje bi bio red da odgovaraju za rezultate

Tole?

zdravko

pre 12 godina

"Neki ljudi bi stvarno trebalo da se zapitaju šta i kako rade. A, oni su ti za koje bi bio red da odgovaraju za rezultate."

Mislis na Partizanovog Toleta?
(One night in May, 17. oktobar 2011 10:18)

Ne nego misli na Zvezdinog Pizona koji je 'sjajan' trener, Vidica, Milijasa, Zigica, Pantelica, Stankovica koji ginu za svoje klubove a kada je reprezentacija u pitanju tu su samo 'glasni'. Misli i na Zvezdine 'navijace' koji su sjajnu koreografiju napravili u Djenovi a jos sjajniju atmosferu na Marakani protiv Estonije. Tole jeste napravio haos, ali nije on na terenu vec Vidic, Ivanovic, Subotic, Kolarov, Tosic, Stankovic, Zigic, Pantelic, Ninkovic, Krasic, Jovanovic i da ne nabrajam.. ako si iole razuman skapiraces poentu.

DeXX

pre 12 godina

Srpski reprezentativni fudbal je vec godinama u krizi zahvaljujuci jednom coveku koji redovno vrsi napade na fudbalske institucije, ucenjivackim i zastrasujucim metodama prema fudbalskim sudijama i sirenjem mrznje prema jednom fudbalskom klubu i njegovim navijacima. Takodje taj covek finansira jednu odredjenu grupu navijaca-huligana za organizovano pravljenje haosa na medjunarodnim utakmicama sa ciljem rusenja predsednika fudbalskog saveza - na stetu srpske reprezentacije, sve sa namerom da se opravdaju visegodisnji sopstveni neuspesi i nesposobnost. Takodje, vecina fudbalera ove luzerske reprezentacije je sastavljena od fudbalera tog kluba ciji je doticni covek gazda. Njegov ljubimac je, iako nije bio u planu uzeo loptu i sutirao penal kako je sutirao, sa namerom ili ne procenite sami. Jednostavno saberite 1+1. Namerno nisam naveo imena, taj covek i navijaci njegovog kluba ce se sami prepoznati.

sima bumba

pre 12 godina

Kamo sreće da su se svi igrači solidarisali pa da su složno izbojkotovali A selekciju nakom smene Antića .Danas bi se spremali za EP

Vlada

pre 12 godina

U jednim dnevnim novinama (zbog reklame ne kažem kojim) objavljen je intervju sa Predsednikom Hrvatskog Fudbalskog Saveza Vlatkom Markovićem. Čovek priča o situaciji u svim zemljama bivše SFRJ i kaže kako su sve zemlje sada male i da je teško očekivati neki uspeh tih reprezentacija. On maksimalno podržava Karadžića i kompletan FSS i navodi kako su puno uradili za naš fudbal. Kada vidimo koje su se zemlje plasirale ispred nas i kada nas podržava Vlatko Marković svakom normalnom je jasno koliko je sati.

Cezar

pre 12 godina

Ma video samo atmosferu koju je stvorio Karadzic otpustajuci Antica navodno zbog remija sa Slovencima u prvoj kvalifikacionoj utakmici.Igrao je mislim jos jednu ali ono glavno sto unistava nas fudbal jesu pojedinci iz zvezde jer su nagurivali svoje trenere i igrace.Mislim da je i Lazovic bio igrac zvezde ali ovde kod nas je atmosfera kao u nekadasnjem SSSR-u kad je jedan klub cinio reprezentaciju(uz 1-2 pojedinca iz drugih klubova)
I najproblematicniji je FSS.Da nisu slepi pogledali bi unazad kad je zvezda osvojila nesto.Ok da se zovu dobri igraci ali evo videli smo sem Krasica i Ivanovica sta mogu zvezdasi,sto bivsi,sto sadasnji.Ako postoji itko objektivan neka prebroji iz kojih klubova su nasi reprezentativci i bice im jasno zasto tu nema mesta za kvalitetne igrace iz drugih klubova.Nadam se da ce i B92 biti objektivan pa objaviti ovaj komentar.Jednom sam komentarisao da je Karadzic covek iz zvezde.I dalje stojim pri tome.Zato jesmo na dnu a Lazovic dobro rece da je cudno da Estonija ide u baraz.Jeste jer u barazu nema jace Litvanije,Letonije,Moldavije,Kazahstana,Azerbejdzana i sl.Svi oni su jaci od Srbije koju cini zvezda.

pejapeja

pre 12 godina

Moram da reagujem.Ko smara da Lazovic nije potkovan tehnikom ili Zigic koji sa dvojicom na ledjima prihvati i uposli glavom Pantelica(bez glave), e taj je samo gledao fudbal.

banovic

pre 12 godina

(Cezar, 17. oktobar 2011 11:43)
E prijatelju da vidis u ne preporucujem sto nas zvezdasa ima.Ali u pravu si.Treba dati sansu i drugim igracima.
Resenje selektora(cim se resimo toleta) je stranac.On nece biti pristran pa ce zvati najbolje.

Sector

pre 12 godina

Svaka mu je na mjestu!Stavite se vi na njegovo mjesto,bili igrali za reprezentaciju koju vodi selektor koji ne zna fudbalska pravila i kojem drugi ljudi sastavljaju ekipu?!I na sve to,Tole Karadzic predsjednik saveza ..

dovla

pre 12 godina

(DeXX, 17. oktobar 2011 11:12)

kakav ti kompleks imas?da ne treba mozda rnic da igra?da ti lukic nije mozda kriv za samrok(najvecu bruku srpskog fudbala) ili sto tosic nije dao gol estoncima kad je izasao 1 na 1 sa golmanom?vi grobari imate ogroman kompleks.a kad su te ti isti igraci odveli na svetsko onda si cutao,jel?

pejapeja

pre 12 godina

Nije cudo sto se Danko povukao.Najteze je podneti maltretiranje mozga a to se desi kada te redovno uvede 10 min. pred kraj, kao da pomognes a mesto tebe igra neki levak kao Pantelic npr.Milina je igrati ako su pored tebe tehnicki doterani igraci koji te razumeju i id kojih ocekujes pravi potez ili akciju.Mi imamo takve igrace u napadu-Zigic,Mrdja,Sulejmani.Matic,Ljajic,Krasic, pa oni da igraju bi uzivali u igri jedno sa drugim, nebi bilo u pitanju dali se zalazu ili ne i sigurno bi bilo i rezultata.

GrobaR

pre 12 godina

Na jednoj strani imamo Toleta i Curkovica, a na drugoj Pizona, Savica, Djorica, Zivadinovica, Kosanovica, Mrkelu, Jankovica, Petrovic(skoro otisao), itd. sve sami Zvezdasi. Bio Piksi, Savicevic,Terzic, Miljanic. Partizan ima jedino mesto predsednika, a vi imate selektora mlade i seniorske reprezentacije, direktora omladinskih skola, direktora trenerske skole, Babarogica, itd. Imamo Delije, mislim da li treba nekom normalnom ista objanjavati. Za ovih 20 godina imate ogromnu vecinu reprezantivaca sto je i normalno veci ste klub.

I jos onda imate hrabrosti da za ovakvo stanje(proteklih 20 godina) okrivljujete Partizan, Partizan ima svoju krivicu ali smo male bebe u odnosu na Fk CZ i Delije, jel vi stvarno mislite da mi imamo kratko pamcenje.

Vladimir Vrcelj

pre 12 godina

Nadam se da ce se kod nas ber jednom desiti pravi rez,zaboraviti zasluzni igraci i da ce se napraviti reprezentacija za duzi period,a ne za jedan ciklus.Imamo mnogo mladih igraca koji u srpskom fudbalu ne dobijaju sansu,vec je traze u kvalitetnijim ligama i tamo je dobijaju i postaju igraci.Glavni krivac propasti srpskog fudbala su ljudi u klubovima,savezu,gde se sve placa novcem a ne kvalitetom.Nazalost u nasoj zemlji najveci muskarac je Brankica!

milos london

pre 12 godina

lazovic je najbolje igrao kad spic koji se izvlaci na krilo kad je igrao u PSV jer je odlican tehnicar i ima plasira dobro lopte. porediti njega sa pantelicem koji je najblizi golu je neumesno jer su na razlicitim pozicijama. a i kao takvi lazovic je postigao vise golova. pantelic se decko trudi ali je slab igrac.mi nemamo spica ali imamo dobra krila i treba ih koristiti i igrati samo sa njima i da menjaju pozicije i zbunjuju odbrane i prave sanse kao sto barsa igra. barsa nema spica, zasto mi moramo imati. ali p[otreban je selektor sa mozgom, vizijom i kreativnoscu,a mi to nazalost nemamo.

Dario

pre 12 godina

Nama Treba 1 Golman, Jedna 10 kakvu vec nemamo 15 Godina i 2 Spica i to moze se samo u Brazilu Naci !!!!Pustite vi Klea ni Kleo ni Evandro nisu za Repku kada budu imali Prava za igranje bice Matori 29/ 30 Godina takvi nama Netreba mi moramo da Kibisemo od 16 Godina igraca a ne od 24god. tako da vec sada Kibisemo po Brasilu 3-4 Igraca koji ce nam biti od Dobroj Pomoc jer u Brazilu imaju 20 Golmana od tih 20 15 tak njih nikada nece igrati za Brazilsku Selekciju a svaki od njih je Bolji Golman od naseg barem 5 Puta a tako ima i dobrih Kreatora i napadaca od kojih mi mozemo samo da sanjamo mi takve igrace necemo imati ni za 100 godina Vreme je Pokazitelj da U Srbiji je bilo Dosta Prerasuda prema Strancima Vreme je Da ih Po - srbimo Svugde u Svetu je To Normalno samo Kod nas Postoji Neki Problem sto smo Stoka Glupa !!!! mene Ne Intresuje vise Ko ce Igrati za Srbiju Bio on Crn , Zut Kinez sasvim je to Nebitno Bitno je Da vidim Jaku selekciju u Svim Kategorijama Sporta !!!!

ironija

pre 12 godina

Danko mnogo si nam falio u kvalifikacijama. Svi se sećamo tvojih briljantnih igara i golova koje si dao u reprezentaciji. Ha,ha.. ćuti bre.

Nenad

pre 12 godina

Zasto uzmeniravate coveka oko njemu nevaznih tema... Povukao se iz reprezentacije a svi znamo da se to radi samo jednom. Hvala mu na tome i srecno. I nemojte ga ubuduce mesati u bilo sta vezano za srpski fudbal... nije u redu.

Monteri iz Jajca

pre 12 godina

Ispade na kraju Lazovic najpametniji od svih, mada je napustio reprezentaciju zbog toga sto nije bio zadovoljan minutazom a ne zbog Toleta i ko zna kakvih mutnih radnji.Moje licno misljenje je da smo smesna reprezentazija i sa Lazovicem i bez njega i taj jedan gol sto bi dao u kvalifikacijama nebi nista temeljno promenuo!

Janko V

pre 12 godina

Danko, povukao si se zbog svoje sujete, bio si potreban, ali ti si odlucio da se povuces! Sad cuti i ne javljaj se, vredjaj nas svojim komentarima!

Nemanja

pre 12 godina

Najbolje rešenje za selektora Srbije:
http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2012/clubs/coach=67000/profile/index.html
http://www.apoelfc.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=1439&tt=graphic&lang=l2

Mikica

pre 12 godina

Smorili ste vise sa tim kako je samo Karadzic kriv. Odgovornost ide od njega ka funkcionerima fudbalskog saveza koje su izabrali i postavili regioni a cije su clanove opet opet izabrali i postavili fudbalski klubovi, u kojima sede lopovi, kriminalci i nesposobni ljudi.

Ista odgovornost je na onima koji prave najvecu stetu ali na onima koji prave manju, kao i na onima koji su zarad samog nekog statusa pristali da budu samo posmatraci u celoj prici i koji se ne eksponiraju ali i ne cine nista da promene stvari.

Kada ozdrave klubovi i njihovo rukovodjenje preuzmu kompetentni, odgovorni i posteni ljudi, pre svega u nasim najvecim klubovima, C.Zvezdi, Partizanu, Vojvodini a za njima i u ostalim klubovima (Radu, Smederevu, Spartaku, Nisu itd.) doci ce promene.

Karadzic se samo uklapa u prosek naseg fudbala u zadnjih 15 godina. Pod njim smo od dva takmicenja (svetsko i evropsko) otisli na jedno, sto se uklapa u polovican prosek nase reprezenatacije (4 svetska - otisli na 3 i 4 evropska - otisli na 1, ukupno 4 takmicenja od mogucih 8).

Covek je samo prosek i odraz stanja u nasem fudbalu, kako je danas tako je bilo i pre njega, i tesko da ce biti bolje i posle njega.

Mile

pre 12 godina

@100%
Sve je to lepo sto pises ali ima par stvari na koje bih ja skrenuo paznju.
Prvo, Zigic ima 55 nastupa u reprezentaciji i 20 golova, Pantelic ima 43(10) dok Lazovic ima 43(11). Naravno Danko ima manju minutazu od druge dvojice napadaca, al opet mislim da Zigic ima jako prihvatljiv skor u reprezentaciji. Njemu bih najvise zamerio one nepotrebne kartone.
Druga stvar, je li iko od vas gledao Sulejmanija ove sezone? Vidim da mnogo ljudi njega porede sa nasim napadacima, al istina je da on u Ajaksu igra po krilu, i da na njegovoj poziciji u nasoj reprezentaciji vise igraju Krasic, Tosic i Jovanovic nego Zigic, Pantelic i ostali spicevi.

my 2 cents

delija-syd

pre 12 godina

alo bre ljudi sto puta govorim nije kriv fss ni selektor koliko igraci. pa oni su na papiru toliko kvalitetniji i igraju jace tekme nego svi ostali iz grupe izuzev italije. pa njima u ovoj fazi nije ni trebao trener nego bi kvalifk. utakmice trebale doci kao jaci trening znaju se svi vec niz god igraju zajedno ali djaba treba dovesti nekog ko ferguson so je pa da dovede disciplinu u red nista vise. po nekom mom misljenju od domacih jedini mi nekako mihajlovic odgovara pozdrav..

Denis

pre 12 godina

Bilo bi bolje kada bi umesto Petrovica dosao Antic ili Stanojevic. Nasi NApadaci su mnogo losi to znaci da bi u napadu bili CLEO i Zigic. Srbija treba da igra u Kombinaciju a ne kako Igraci hocu. Nemacka Reprezentacija tako igra. Nasi Fudbaleri igraju za Pare a ne sa Srcem svoje Drzave. U Klubovima igraju vrlo dobro a u REprezentaciji mnogo lose.

Dusan

pre 12 godina

U pravu si, nije korektno da pricas. Pobegao si iz bitke i nemas nikakvo pravo da pljujes one koji su je izgubili. Jedno je izgubiti, a drugo smejati se porazenom iz prikrajka.

oathbinder

pre 12 godina

Ako je jedini razlog njegovog neigranja,taj sto se ne slaze sa Toletom i kompanijom,to je strasno!Pa ne igra on za SAvez nego za svoju zemlju i narod!Ostaviti drugove na cedilu i praviti se najpametniji,to je sramotno!Opet kazem,ako je to jedini razlog,nikad vise i ne treba da igra za Srbiju,pa da je Leo Mesi licno!

aca

pre 12 godina

kamo srece da svi fudbaleri ovako odbruse ovima u fss to bi nesto znacilo, ovako mi mlatimo praznu slamu...trebalo bi da se cuje njihov glas, ali posto je vecina za laki toleta , od toga nema nista....

Vlada

pre 12 godina

Mi samo da molimo Boga da se Bosko Jankovic oporavi i udje u staru formu. On nam je najvise falio na Mundijalu. On, Sulejmani, Fejza i Ninkovic u sredini, Volkov i Tadic na levom krilu a Krasic i Tosic na desnom. Lazovic ili neki mladi igrac poput Lazara Markovica u spicu i to je to. Svi ostali da e malo odmore. Ovi igraci jedino mogu da ubrzaju igru koja je izuzetno spora. Zato i prolazimo onako.

Johny Logan

pre 12 godina

Dogovornost za neuspeh: FSS delimicno, fudbaleri takodje ali sa ovakvim navijacima i pritiskom koji Srbija ima i Holandija ne bi bolje igrala. Potrudimo se da ne ocekujemo nista sledeci put od nasih igraca i garantujem da ce igrati mnogo bolje.

Janko V

pre 12 godina

Danko, povukao si se zbog svoje sujete, bio si potreban, ali ti si odlucio da se povuces! Sad cuti i ne javljaj se, vredjaj nas svojim komentarima!

DeXX

pre 12 godina

Srpski reprezentativni fudbal je vec godinama u krizi zahvaljujuci jednom coveku koji redovno vrsi napade na fudbalske institucije, ucenjivackim i zastrasujucim metodama prema fudbalskim sudijama i sirenjem mrznje prema jednom fudbalskom klubu i njegovim navijacima. Takodje taj covek finansira jednu odredjenu grupu navijaca-huligana za organizovano pravljenje haosa na medjunarodnim utakmicama sa ciljem rusenja predsednika fudbalskog saveza - na stetu srpske reprezentacije, sve sa namerom da se opravdaju visegodisnji sopstveni neuspesi i nesposobnost. Takodje, vecina fudbalera ove luzerske reprezentacije je sastavljena od fudbalera tog kluba ciji je doticni covek gazda. Njegov ljubimac je, iako nije bio u planu uzeo loptu i sutirao penal kako je sutirao, sa namerom ili ne procenite sami. Jednostavno saberite 1+1. Namerno nisam naveo imena, taj covek i navijaci njegovog kluba ce se sami prepoznati.

ironija

pre 12 godina

Danko mnogo si nam falio u kvalifikacijama. Svi se sećamo tvojih briljantnih igara i golova koje si dao u reprezentaciji. Ha,ha.. ćuti bre.

Cezar

pre 12 godina

Ma video samo atmosferu koju je stvorio Karadzic otpustajuci Antica navodno zbog remija sa Slovencima u prvoj kvalifikacionoj utakmici.Igrao je mislim jos jednu ali ono glavno sto unistava nas fudbal jesu pojedinci iz zvezde jer su nagurivali svoje trenere i igrace.Mislim da je i Lazovic bio igrac zvezde ali ovde kod nas je atmosfera kao u nekadasnjem SSSR-u kad je jedan klub cinio reprezentaciju(uz 1-2 pojedinca iz drugih klubova)
I najproblematicniji je FSS.Da nisu slepi pogledali bi unazad kad je zvezda osvojila nesto.Ok da se zovu dobri igraci ali evo videli smo sem Krasica i Ivanovica sta mogu zvezdasi,sto bivsi,sto sadasnji.Ako postoji itko objektivan neka prebroji iz kojih klubova su nasi reprezentativci i bice im jasno zasto tu nema mesta za kvalitetne igrace iz drugih klubova.Nadam se da ce i B92 biti objektivan pa objaviti ovaj komentar.Jednom sam komentarisao da je Karadzic covek iz zvezde.I dalje stojim pri tome.Zato jesmo na dnu a Lazovic dobro rece da je cudno da Estonija ide u baraz.Jeste jer u barazu nema jace Litvanije,Letonije,Moldavije,Kazahstana,Azerbejdzana i sl.Svi oni su jaci od Srbije koju cini zvezda.

One night in May

pre 12 godina

"Neki ljudi bi stvarno trebalo da se zapitaju šta i kako rade. A, oni su ti za koje bi bio red da odgovaraju za rezultate."

Mislis na Partizanovog Toleta?

Dusan

pre 12 godina

U pravu si, nije korektno da pricas. Pobegao si iz bitke i nemas nikakvo pravo da pljujes one koji su je izgubili. Jedno je izgubiti, a drugo smejati se porazenom iz prikrajka.

oathbinder

pre 12 godina

Ako je jedini razlog njegovog neigranja,taj sto se ne slaze sa Toletom i kompanijom,to je strasno!Pa ne igra on za SAvez nego za svoju zemlju i narod!Ostaviti drugove na cedilu i praviti se najpametniji,to je sramotno!Opet kazem,ako je to jedini razlog,nikad vise i ne treba da igra za Srbiju,pa da je Leo Mesi licno!

dovla

pre 12 godina

(DeXX, 17. oktobar 2011 11:12)

kakav ti kompleks imas?da ne treba mozda rnic da igra?da ti lukic nije mozda kriv za samrok(najvecu bruku srpskog fudbala) ili sto tosic nije dao gol estoncima kad je izasao 1 na 1 sa golmanom?vi grobari imate ogroman kompleks.a kad su te ti isti igraci odveli na svetsko onda si cutao,jel?

zdravko

pre 12 godina

"Neki ljudi bi stvarno trebalo da se zapitaju šta i kako rade. A, oni su ti za koje bi bio red da odgovaraju za rezultate."

Mislis na Partizanovog Toleta?
(One night in May, 17. oktobar 2011 10:18)

Ne nego misli na Zvezdinog Pizona koji je 'sjajan' trener, Vidica, Milijasa, Zigica, Pantelica, Stankovica koji ginu za svoje klubove a kada je reprezentacija u pitanju tu su samo 'glasni'. Misli i na Zvezdine 'navijace' koji su sjajnu koreografiju napravili u Djenovi a jos sjajniju atmosferu na Marakani protiv Estonije. Tole jeste napravio haos, ali nije on na terenu vec Vidic, Ivanovic, Subotic, Kolarov, Tosic, Stankovic, Zigic, Pantelic, Ninkovic, Krasic, Jovanovic i da ne nabrajam.. ako si iole razuman skapiraces poentu.

Dario

pre 12 godina

Nama Treba 1 Golman, Jedna 10 kakvu vec nemamo 15 Godina i 2 Spica i to moze se samo u Brazilu Naci !!!!Pustite vi Klea ni Kleo ni Evandro nisu za Repku kada budu imali Prava za igranje bice Matori 29/ 30 Godina takvi nama Netreba mi moramo da Kibisemo od 16 Godina igraca a ne od 24god. tako da vec sada Kibisemo po Brasilu 3-4 Igraca koji ce nam biti od Dobroj Pomoc jer u Brazilu imaju 20 Golmana od tih 20 15 tak njih nikada nece igrati za Brazilsku Selekciju a svaki od njih je Bolji Golman od naseg barem 5 Puta a tako ima i dobrih Kreatora i napadaca od kojih mi mozemo samo da sanjamo mi takve igrace necemo imati ni za 100 godina Vreme je Pokazitelj da U Srbiji je bilo Dosta Prerasuda prema Strancima Vreme je Da ih Po - srbimo Svugde u Svetu je To Normalno samo Kod nas Postoji Neki Problem sto smo Stoka Glupa !!!! mene Ne Intresuje vise Ko ce Igrati za Srbiju Bio on Crn , Zut Kinez sasvim je to Nebitno Bitno je Da vidim Jaku selekciju u Svim Kategorijama Sporta !!!!

Denis

pre 12 godina

Bilo bi bolje kada bi umesto Petrovica dosao Antic ili Stanojevic. Nasi NApadaci su mnogo losi to znaci da bi u napadu bili CLEO i Zigic. Srbija treba da igra u Kombinaciju a ne kako Igraci hocu. Nemacka Reprezentacija tako igra. Nasi Fudbaleri igraju za Pare a ne sa Srcem svoje Drzave. U Klubovima igraju vrlo dobro a u REprezentaciji mnogo lose.

100%

pre 12 godina

Sta ces nam ti u reprezentaciji kad si dao samo 10 golova, a imamo rasne strijelce Pantelica i Zigica koji su dali cak 1 gol za jedno. Pantelic 1 i Zigic 0, ali to nema veze, oni zato igraju odlicnu odbranu, kvare igru protivnika itd sto je posao strijelca, a ne da daje golove. Usput, nemoj da mi neko spomene Sulejmanija. Pa taj je za ovih nekoliko kola u Holandiji dao samo 6 golova i redovno je u najboljih 11 igraca lige.

Ovo ti dodje kao da hocete nekog vrijednog da zaposlite u drzavnu instituciju, pa oni kazu:"Tesko prijatelju. Ti si ipak nesto radio u zivotu. Nama takvi ne trebaju. Evo imas dosta onih koji bi samo ljencarili, tako da moras jos da ne radis da bi imao neke sanse"

delija-syd

pre 12 godina

alo bre ljudi sto puta govorim nije kriv fss ni selektor koliko igraci. pa oni su na papiru toliko kvalitetniji i igraju jace tekme nego svi ostali iz grupe izuzev italije. pa njima u ovoj fazi nije ni trebao trener nego bi kvalifk. utakmice trebale doci kao jaci trening znaju se svi vec niz god igraju zajedno ali djaba treba dovesti nekog ko ferguson so je pa da dovede disciplinu u red nista vise. po nekom mom misljenju od domacih jedini mi nekako mihajlovic odgovara pozdrav..

Mikica

pre 12 godina

Smorili ste vise sa tim kako je samo Karadzic kriv. Odgovornost ide od njega ka funkcionerima fudbalskog saveza koje su izabrali i postavili regioni a cije su clanove opet opet izabrali i postavili fudbalski klubovi, u kojima sede lopovi, kriminalci i nesposobni ljudi.

Ista odgovornost je na onima koji prave najvecu stetu ali na onima koji prave manju, kao i na onima koji su zarad samog nekog statusa pristali da budu samo posmatraci u celoj prici i koji se ne eksponiraju ali i ne cine nista da promene stvari.

Kada ozdrave klubovi i njihovo rukovodjenje preuzmu kompetentni, odgovorni i posteni ljudi, pre svega u nasim najvecim klubovima, C.Zvezdi, Partizanu, Vojvodini a za njima i u ostalim klubovima (Radu, Smederevu, Spartaku, Nisu itd.) doci ce promene.

Karadzic se samo uklapa u prosek naseg fudbala u zadnjih 15 godina. Pod njim smo od dva takmicenja (svetsko i evropsko) otisli na jedno, sto se uklapa u polovican prosek nase reprezenatacije (4 svetska - otisli na 3 i 4 evropska - otisli na 1, ukupno 4 takmicenja od mogucih 8).

Covek je samo prosek i odraz stanja u nasem fudbalu, kako je danas tako je bilo i pre njega, i tesko da ce biti bolje i posle njega.

Nenad

pre 12 godina

Zasto uzmeniravate coveka oko njemu nevaznih tema... Povukao se iz reprezentacije a svi znamo da se to radi samo jednom. Hvala mu na tome i srecno. I nemojte ga ubuduce mesati u bilo sta vezano za srpski fudbal... nije u redu.

Žonpi

pre 12 godina

Srpski reprezentativni fudbal je vec godinama u krizi zahvaljujuci jednom coveku koji redovno vrsi napade na fudbalske institucije, ucenjivackim i zastrasujucim metodama prema fudbalskim sudijama i sirenjem mrznje prema jednom fudbalskom klubu i njegovim navijacima. Takodje taj covek finansira jednu odredjenu grupu navijaca-huligana za organizovano pravljenje haosa na medjunarodnim utakmicama sa ciljem rusenja predsednika fudbalskog saveza - na stetu srpske reprezentacije, sve sa namerom da se opravdaju visegodisnji sopstveni neuspesi i nesposobnost. Takodje, vecina fudbalera ove luzerske reprezentacije je sastavljena od fudbalera tog kluba ciji je doticni covek gazda. Njegov ljubimac je, iako nije bio u planu uzeo loptu i sutirao penal kako je sutirao, sa namerom ili ne procenite sami. Jednostavno saberite 1+1. Namerno nisam naveo imena, taj covek i navijaci njegovog kluba ce se sami prepoznati.
(DeXX, 17. oktobar 2011 11:12)

ČIKA TOLE ! TI LI SI ???

GrobaR

pre 12 godina

Na jednoj strani imamo Toleta i Curkovica, a na drugoj Pizona, Savica, Djorica, Zivadinovica, Kosanovica, Mrkelu, Jankovica, Petrovic(skoro otisao), itd. sve sami Zvezdasi. Bio Piksi, Savicevic,Terzic, Miljanic. Partizan ima jedino mesto predsednika, a vi imate selektora mlade i seniorske reprezentacije, direktora omladinskih skola, direktora trenerske skole, Babarogica, itd. Imamo Delije, mislim da li treba nekom normalnom ista objanjavati. Za ovih 20 godina imate ogromnu vecinu reprezantivaca sto je i normalno veci ste klub.

I jos onda imate hrabrosti da za ovakvo stanje(proteklih 20 godina) okrivljujete Partizan, Partizan ima svoju krivicu ali smo male bebe u odnosu na Fk CZ i Delije, jel vi stvarno mislite da mi imamo kratko pamcenje.

Gerrard

pre 12 godina

Danko, povukao si se zbog svoje sujete, bio si potreban, ali ti si odlucio da se povuces! Sad cuti i ne javljaj se, vredjaj nas svojim komentarima!
(Janko V, 17. oktobar 2011 11:12)

Povukao se zbog sujete hahahaa kako si sad odvalio svaka ti cast pa decko je uvek dolazio na okupljanja i uvek je dobijao sansu na kasicicu pa zbog cega da dolazi da bude zamena jednom Pantelicu pa to je ponizavanje bre kakva sujete ne lupaj gluposti

dusan

pre 12 godina

svaka mu je na mestu.
takodje, svaka cast Stankovicu i ostalim reprezentativcima sto su stisnuli zube i ostali uz reprezentaciju do kraja kvalifikacija, jer su znali da uslovi nisu mogli biti gori. momci svaka vam cast... opet ni lazovicu se ne moze zameriti sto nije hteo da igra...

bane

pre 12 godina

Ključna reč: u posledjih godinu-dve! :)))) Poslednjih godinu dve?? E moj Danko, srpski fudbal je prestao da postoji 29.maja 1991. godine, nakon tog dana sve je isto! Isti su principi kojima se fudbalski čelnici vode, isti je nekvalitet reprezetnacije, isti su neuspeshi naših klubova, ista je poseta na tribinama, isti je semafor na Marakani, isto se nerviramo,isto komentarišemo...i tako 20 godina.

banovic

pre 12 godina

(Cezar, 17. oktobar 2011 11:43)
E prijatelju da vidis u ne preporucujem sto nas zvezdasa ima.Ali u pravu si.Treba dati sansu i drugim igracima.
Resenje selektora(cim se resimo toleta) je stranac.On nece biti pristran pa ce zvati najbolje.

sima bumba

pre 12 godina

Kamo sreće da su se svi igrači solidarisali pa da su složno izbojkotovali A selekciju nakom smene Antića .Danas bi se spremali za EP

pejapeja

pre 12 godina

Nije cudo sto se Danko povukao.Najteze je podneti maltretiranje mozga a to se desi kada te redovno uvede 10 min. pred kraj, kao da pomognes a mesto tebe igra neki levak kao Pantelic npr.Milina je igrati ako su pored tebe tehnicki doterani igraci koji te razumeju i id kojih ocekujes pravi potez ili akciju.Mi imamo takve igrace u napadu-Zigic,Mrdja,Sulejmani.Matic,Ljajic,Krasic, pa oni da igraju bi uzivali u igri jedno sa drugim, nebi bilo u pitanju dali se zalazu ili ne i sigurno bi bilo i rezultata.

ovdegoki

pre 12 godina

LAZARA MARKOVIĆA U NAPAD REPREZENTACIJE!!! Zahvaliti se Pantelinju,bezopasnom Mrdji,puževima sporaćima Milijašu i Petroviću,Deki je već sam otišao,zahvaliti se Lanetu i uz Markovica pozvati malog Ninkovića iz Partizana,Aksentijevića,Lazovića iz Zvezde,Tadića,Sulejmanija,Ljajića uz starije Ivanovića,Kolarova,Lukovića itd. Vratiti Stojkovića na gol jer je ocigledno da ovi nemaju veze golmani,nije ni Stojkovic neki extra kvalitet ali je bolji od ovih balvana na golu.A pre svega oterati Karadzica i stvoriti pozitivnu atmosferu u savezu,dok je on tu atmosfera ce uvek biti napeta,ovo pisem ne donoseci zakljucke o njegovom radu.Pre njega bilo je i gorih,ali nisu unosili toliku kolicinu negativne energije u kompletan fudbal.

цар!

pre 12 godina

И треба нешто рећи. Нису фудбалери војска, па да не смеју да коментаришу савез ни по коју цену. Ја никоме од фудбалера не замерам како су играли за репрезентацију, али замерам им што нису дигли свој глас против мафије у савезу. Поготово то замерам најискуснијима. На крају, њима је казна то што их сада многи пљују (па и Дачић :)) због грешака које је заправо нестручни савез направио. Свака част Сави, Лазовићу и Луковићу. Да је среће, да су им се придружили и још неки, нпр. Станковић... али ајде сад, да не буде "није крив онај шро се ус.о, него онај што је видо", нису криви фудбалери, него старци из савеза, правосуђе и министарство спорта, јер да они раде свој посао, Ђора и Толе не би сигурно били на челу ФСС-а.

Johny Logan

pre 12 godina

Dogovornost za neuspeh: FSS delimicno, fudbaleri takodje ali sa ovakvim navijacima i pritiskom koji Srbija ima i Holandija ne bi bolje igrala. Potrudimo se da ne ocekujemo nista sledeci put od nasih igraca i garantujem da ce igrati mnogo bolje.

Dragan

pre 12 godina

Svaka tebi čast, za mene si ispao čovek! Ne kao ovi koji znaju ko stvarno odlučuje u našem fudbalu, ali ipak rade za njih i daju im pokriće.
Bogati i uticajni trebaju biti Džaja, Piksi, Vukotić, Savo itd, a ne Tole, Vesić, Ružić...

jo

pre 12 godina

To je teško razumeti. Kao uostalom i sve što se dešava u srpskom fudbalu u poslednjih godinu-dve. Neki ljudi bi stvarno trebalo da se zapitaju šta i kako rade. A, oni su ti za koje bi bio red da odgovaraju za rezultate

Tole?

Dzamburu 'n Koma

pre 12 godina

Danko, povukao si se zbog svoje sujete, bio si potreban, ali ti si odlucio da se povuces! Sad cuti i ne javljaj se, vredjaj nas svojim komentarima!
(Janko V, 17. oktobar 2011 11:12)

Ja bas mislim suprotno..
Konacno je neko odlucio da ne bude deo blamaze..
Pa koji ozbiljan tim/selekcija bi stavili Pizona za trenera (uz duzno postovanje njegovih igrackih kvaliteta iz proslosti-covek ne zna da vodi tim, ne zna da prepozna igraca u formi, ne zna da postavi igru, ne zna da obrazlozi pred javnost svoje trenerske (ne)zamisli, nema hrabrosti da ubaci svezu krv, nema hrabrosti da prizna da je duduk sto se tice trenerskog posla i povrh svega, nema pojma gde je levo, a gde desno tokom igre)
Dozvoli, ali ni ja ne bih bio deo tog cirkusa, zasto i fudbaleri nemaju prava na "hocu i necu", na izbor, na obdbijanje neceg za sta smatraju da nije pravicno i moralno prema svom narodu..

Cisto poredjenja radi- Veliki postovani Vojvoda Misic je 3 puta smenjivan sa vrha vojske tokom Vladavine Karadjordjevica, zato sto je imao SVOJ STAV..
Cak je smenjen i tokom Prvog Svetskog rata, pa kad su videli da je covek bio u pravu, vratili ga u sluzbu i zamisli, Mi pobedili..
Da su tad postojali komentari, kao danas, Vi bi verovatno pljuvali velikog Vojvodu, sto odbija da ratuje pogresno za svoju zemlju, vec ukazuje na stvari.. Jedino sto je tadasnji "TOLE" prepoznao, priznao i uvideo sta je najbolje za svoju zemlju..
E sad, malo izmedju redova, malo prenesi na sport..pa ce biti jasno zasto Srbija ne napreduje u fudbalu..
Zato sto sujetni ne dozvoljavaju da im pomrsi racune jedan fudbaler, koji je hrabro istupio, rekao sta misli i U PRAVU JE!!!

milos london

pre 12 godina

lazovic je najbolje igrao kad spic koji se izvlaci na krilo kad je igrao u PSV jer je odlican tehnicar i ima plasira dobro lopte. porediti njega sa pantelicem koji je najblizi golu je neumesno jer su na razlicitim pozicijama. a i kao takvi lazovic je postigao vise golova. pantelic se decko trudi ali je slab igrac.mi nemamo spica ali imamo dobra krila i treba ih koristiti i igrati samo sa njima i da menjaju pozicije i zbunjuju odbrane i prave sanse kao sto barsa igra. barsa nema spica, zasto mi moramo imati. ali p[otreban je selektor sa mozgom, vizijom i kreativnoscu,a mi to nazalost nemamo.

Mile

pre 12 godina

@100%
Sve je to lepo sto pises ali ima par stvari na koje bih ja skrenuo paznju.
Prvo, Zigic ima 55 nastupa u reprezentaciji i 20 golova, Pantelic ima 43(10) dok Lazovic ima 43(11). Naravno Danko ima manju minutazu od druge dvojice napadaca, al opet mislim da Zigic ima jako prihvatljiv skor u reprezentaciji. Njemu bih najvise zamerio one nepotrebne kartone.
Druga stvar, je li iko od vas gledao Sulejmanija ove sezone? Vidim da mnogo ljudi njega porede sa nasim napadacima, al istina je da on u Ajaksu igra po krilu, i da na njegovoj poziciji u nasoj reprezentaciji vise igraju Krasic, Tosic i Jovanovic nego Zigic, Pantelic i ostali spicevi.

my 2 cents

Nemanja

pre 12 godina

Najbolje rešenje za selektora Srbije:
http://www.uefa.com/uefachampionsleague/season=2012/clubs/coach=67000/profile/index.html
http://www.apoelfc.com.cy/nqcontent.cfm?a_id=1439&tt=graphic&lang=l2

Vlada

pre 12 godina

Mi samo da molimo Boga da se Bosko Jankovic oporavi i udje u staru formu. On nam je najvise falio na Mundijalu. On, Sulejmani, Fejza i Ninkovic u sredini, Volkov i Tadic na levom krilu a Krasic i Tosic na desnom. Lazovic ili neki mladi igrac poput Lazara Markovica u spicu i to je to. Svi ostali da e malo odmore. Ovi igraci jedino mogu da ubrzaju igru koja je izuzetno spora. Zato i prolazimo onako.

Vlada

pre 12 godina

U jednim dnevnim novinama (zbog reklame ne kažem kojim) objavljen je intervju sa Predsednikom Hrvatskog Fudbalskog Saveza Vlatkom Markovićem. Čovek priča o situaciji u svim zemljama bivše SFRJ i kaže kako su sve zemlje sada male i da je teško očekivati neki uspeh tih reprezentacija. On maksimalno podržava Karadžića i kompletan FSS i navodi kako su puno uradili za naš fudbal. Kada vidimo koje su se zemlje plasirale ispred nas i kada nas podržava Vlatko Marković svakom normalnom je jasno koliko je sati.

Sector

pre 12 godina

Svaka mu je na mjestu!Stavite se vi na njegovo mjesto,bili igrali za reprezentaciju koju vodi selektor koji ne zna fudbalska pravila i kojem drugi ljudi sastavljaju ekipu?!I na sve to,Tole Karadzic predsjednik saveza ..

Monteri iz Jajca

pre 12 godina

Ispade na kraju Lazovic najpametniji od svih, mada je napustio reprezentaciju zbog toga sto nije bio zadovoljan minutazom a ne zbog Toleta i ko zna kakvih mutnih radnji.Moje licno misljenje je da smo smesna reprezentazija i sa Lazovicem i bez njega i taj jedan gol sto bi dao u kvalifikacijama nebi nista temeljno promenuo!

pejapeja

pre 12 godina

Moram da reagujem.Ko smara da Lazovic nije potkovan tehnikom ili Zigic koji sa dvojicom na ledjima prihvati i uposli glavom Pantelica(bez glave), e taj je samo gledao fudbal.

Vladimir Vrcelj

pre 12 godina

Nadam se da ce se kod nas ber jednom desiti pravi rez,zaboraviti zasluzni igraci i da ce se napraviti reprezentacija za duzi period,a ne za jedan ciklus.Imamo mnogo mladih igraca koji u srpskom fudbalu ne dobijaju sansu,vec je traze u kvalitetnijim ligama i tamo je dobijaju i postaju igraci.Glavni krivac propasti srpskog fudbala su ljudi u klubovima,savezu,gde se sve placa novcem a ne kvalitetom.Nazalost u nasoj zemlji najveci muskarac je Brankica!

aca

pre 12 godina

kamo srece da svi fudbaleri ovako odbruse ovima u fss to bi nesto znacilo, ovako mi mlatimo praznu slamu...trebalo bi da se cuje njihov glas, ali posto je vecina za laki toleta , od toga nema nista....