Subota, 13.08.2011.

20:06

JSL: Petarda Partizana na startu

Fudbaleri Partizana počeli su odbranu titule na šampionski način, deklasirali su debitanta u Superligi Novi Pazar sa 5:0 (2:0), u meču prvog kola JSL.

Izvor: B92

JSL: Petarda Partizana na startu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

mistik

pre 12 godina

Pa narode kakva su ovo nacionalna/verska vredjanja???? Je li tesko googlati Sandzak i videti da zastava koja je stajala ispred Pazaraca ustvari obilezje Sandzaka (buduci da Pazar se smatra centrom te regije)? Daj nemoj da budemo nepismeni. Kakva bre crna Federacija i Sarajevo...ni priblizne slicnosti nema. Nepismenost nas ubi i obruka bezveze!

http://bs.wikipedia.org/wiki/Sand%C5%BEak_(oblast)

Ima li nade?

pre 12 godina

Nagledacemo se mi ovoga jos, i od Partizana i od Zvezde, to je sigurno. Ne vidim koja ce ekipa doci na JNA ili Marakanu da igra fudbal a ne "da se stisne odbrana i cekamo kontru". A onda ti prijatelju provuci loptu do gola kroz 16 ljudi u sesnaestercu. Tesko i treba srece, truda, strpljenja, raspolozen spic razbijac ili raspolozeni ljudi u crnom.
Nesumnjivo je da bi Partizan pobedio Novi Pazar, da li sa 2:0 ili 5:o, nije toliko bitno, bitno. Bitnije su dve stvari: Malim ekipam se ne daje sansa pristrasnim sudjenjem, i usadjuje se pogresan mentalitet nasim fudbalskim velikanima. Znamo sta se desava kad dodje sudija Spanac, Holandjanin ili Letonac.
Sinoc bi utakmica bila mnogo bolja da je ponisten onaj gol iz ofsajda, da ona dva nepostojeca faula na 18m nisu svirana, da onaj lik zbog dva obicna faula i jednog starta za zuti karton zavrsi u svlacionici...

Ah zamalo zaboravih... Penal za Partizan? Moze da ga lopta nije pogodila u ruku!

simonne

pre 12 godina

Bravo Stanoje.Mislim da u poslednjih 10god nismo bili ovako dominantni.Iako smo ispali od Genka,koji nam je iz jednog suta na gol za 180min dao 3 gola(2 iz poklonjenih penala)konacno licimo na pravi evropski tim.Igramo racionalno,pametno i ako se nastavi ovako bez nekih turbulencija unutar tima ove godine oba pehara ostaju gde im je i mesto,a u LE uz malo srece u zrebu 1/4 finale bi bilo sasvim zadovoljavajuce.I zamolio bih nase navijace da ne ulaze u bilo kakav verbalni obracun sa navijacima drugih,manjih klubova.Prvo zbog toga sto nas kapiten ILIC ima vise utakmica u evropskim kupovima u dresu Partizana nego ceo njihov tim sa sve rezervama u predhodne 3god,a drugo ovo je igra samo za iskusne...

Nikola

pre 12 godina

Zar nisu ti na vezu ubaceni u prvu ligu.Pa vecina timova svuda u svetu kad predje u napredniju ligu bude topovsko meso,a ovi jos upali preko reda.Bilo bi sramota da se mucite sa drugoligasem.

Pazarac

pre 12 godina

Izgubili smo mnogo,nema sta.Jos ni jednu utakmicu nismo igrali u pazar sa novim timom.Ako jedan igrac se nebude borio nece moci da igra,pogotovo protiv zvezde i partizana,a ovo skandiranje navijaca je bruka za celu Srbiju,ovo u Pazar nema,jer koliko Srba igra u Pazar svi su bolje primljeni nego bilo gde.Sram neka bude partizan,uvek navijamo za partizan u ovom kraju oni tako.Mi da ne volimo ovu zemlju nebi davali ovakav znacaj i interesovanje za super ligu,i kvalitet dobijate sa nama,polako prvenstvo tek pocelo.Pazar u srcu.

Lokalac

pre 12 godina

@ Ladno se peva ubi ubi Turcina... Da li je moguce?! Pa Novi Pazar je klub iz Srbije, jel moguce da smo toliko zatucani?! Pa zamislite da u Madjarskoj recimo postoji FC Sent Andreja, a Madjari skandiraju ubi Srbina? Da sada ne navodim dalje primere... Pa zar to nisu nasi sunarodnici? A onda ceo svet protiv nas, ne bre mi smo protiv samih sebe.
(Pinot gris, 13. avgust 2011 20:53)

Da su se oni ponašali korektno ništa od takvog navijanja Grobara ne bi bilo. Pošto već kažeš da je Novi Pazar iz Srbije(ajde molim te, mi to nismo znali) reci mi šta onda među njihovim navijačima traže zastave Federacije BiH, mudžahedinske zastave sa polumesecima i antisrpske parole??? Očigledno nisi pratio i njihove mečeve u drugoj ligi gde im se godinama toleriše antisrpsko skandiranje(koje čini osnovu njihovih pesama), i još im je FSS izašao i pored toga u susret i na mufte uvukao u JSL a oni grizu ruku koja ih hrani.
Oni su došli u goste, pljuju po našem gostoprimstvu i tek tada je krenulo prozivanje sa strane Grobara.
Srbina svako može da omalovažava a ovaj ne može i ne sme da se brani, jel tako??? Ti i slični tebi ste sramota Srbije.
Molim b92 da objavi ovaj komentar kao odgovor na par komentara sa sličnom tematikom. Pozdrav.

Caj

pre 12 godina

Je l' Novi Pazar bese onaj tim koji ce povecati gledanost na stadionima? Sad vidim i zasto. Ako ce na svakoj utakmici primiti ovoliko golova, vredi. :)

acamaher

pre 12 godina

Dakle, neverovatno, pa prvih 50 komentara je samo o tome kako je prvenstvo namesteno jer je prvi gol iz ofsajda. Zvezda stvarno ima svoj internet stab, ovo je katastrofa, kao da je jedan covek napisao svih 50 komentara. Sta li ce biti kad ih naduje Ren pa im ne preostane nista osim ovih nasih livada. Ovo je smisljen i organizovan pritisak koji se vrlo sistematski sprovodi svugde, a od ove sezone i ovako perfidno kroz komentare. Bruka!!!

Mirza Preljevic

pre 12 godina

Prvo: Navijac sam Novog Pazara, volim i Partizan, za Crvenu Zvezdu, kao i za bilo koji drugi srpski klub navijam kada igra u evropskim takmicenjima, protiv bilo kog kluba.

Drugo: Cestitke Partizanu na ubedljivoj pobedi.

Trece: Zaboravite to da je utakmica namestena. Da je namestena, bilo bi 1, eventualno 2 gola razlike, a ne 5. Partizan je pobedio jednostavno zato sto je bolji, a Novi Pazar sigurno nece namestati utakmice, bar ne u ovoj sezoni i ne da gubi. Moze namestiti pobedu, ali poraz nikako.

Cetvrto: Navijaci Novog Pazara su u velikom broju dosli na stadion JNA da bodre svoj klub. Upravo zbog toga se nece prodavati utakmice. Pazara ce pobediti samo onaj ko je bolji na terenu i niko vise.

Peto: Bio je ofsajd kod prvog gola, ali necemo sada o tome, jer sudije nemaju USPORENI SNIMAK, a i niko se nije bunio jer niko to nije ni primetio, zato sto je ofsajd bio mali. Bio je i penal za Partizan.
JEDNOSTAVNO JE PARTIZAN BIO BOLJI!!!!!

Sesto: Na kraju bih i cestitao navijacima Novog Pazara na bodrenju bez obzira na rezultat. Bilo je uvreda i sa jedne i sa druge strane, ali necemo ni o tome sada zato sto se to jednostavno desava kod nas u Srbiji.
ZALOSNO, ALI ISTINITO!!!!!!!!

NAPRED PAZARCI, ZABORAVITE OVAJ PORAZ I STARTUJTE POBEDOM NA DOMACEM TERENU!!!

http://www.kgsport.info/archives/8222#more-8222Y

pre 12 godina

Ocekivao sam veci otpor Pazaraca.U svakom slucaju, sve cestitke na brojnosti navijaca iz Pazara.

ijavolimpartizan

pre 12 godina

Prvo,cestitke mom Partizanu i hvala Stanoju sto je konacno poslusao sve i poceo sa Jovancicem a onda i dao Dijari da "probije led"...zahvalan sam jos i na forsiranju mladog Markovica...voleo bih i da je Aksentijevic igrao umesto Rankovica (koji je jedina slaba tacka u timu)...

Drugo: Ove godine cemo morati svaki gol krvavo da zaradimo.Sveopste kampanja je izgleda urodila plodom pa se nekom eventualnom penalu ne treba nadati makar obe noge zavrsile u gipsu.Nisu nam penali bili potrebni ni do sada,pa ne trebaju ni od sad.

Trece: Apsolutno me ne interesuje kakva prica dolazi od komsinice i njenih pulena...ne interesuju me komentari ni za ovu utakmicu a niti bilo koju sledecu.Prica nije ni prestajala,niti ce ikada prestati.Ljudi su jednostavno u tripu da u IDEALNOJ LIGI samo ZVEZDANA MOZE BITI PRVAK DRZAVE I DA SE NEPOSTOJECI PENALI,GOLOVI DATI IZ SUMNJIVIH POZICIJA,GRESKE SUDIJA U NJIHOVU KORIST,MOGU SAMO NJOJ SVIRATI I PRIZNAVATI.VRH DRZAVE MOZE BITI DOBAR SAMO AKO JE STACIONIRAN U NJENOM RUKOVODSTVU...SAMO SU ONI SRPSKI KLUB,SAMO NAM ONI OSVETLE OBRAZ U SVETU (valjda ispadanjima u prvim kolima iliti i samim neucestvovanjima u bilo kom europskom takmicenju,u bilo kom sportu)...Hvala ti Boze sto mi oni ne vode racuna o OBRAZU !!

Cetvrto: Znam,znam...Bari 91....OK...evo,opet,cestitam 20 god,2 meseca i 12 dana od titule...(i sutra cu Vam cestitati)...i sve tako dok se jednom,u nekom sportu,opet ne nadjete u ulozi pobednika.Strpljiv sam ja,cekacu !!

alek-pfc

pre 12 godina

Vec je namesteno je li delije,ma nije to nista videcete tek sutra u Subotici kako Tole steluje:-)! Jer nam se cini da vec spremate opravdanje za eventualni kiks sutra!

Kompleksasi sa severa

pre 12 godina

Sta je bre ovo?Pa je li moguce da na vesti o Partizanu ima 90% komentara komsinice??Jaoj sta smo vam uradili za kratko vreme...pa vi vise ne znate gde je levo..hahahahaha

kragujevcanin

pre 12 godina

vosa se izvukla ali u kg- u nece. a sad sto se tice skandiranja protiv pazaraca: da li neko od vas elektronskih navijaca zna sta se desava u novom pazaru kada im gostuje radnicki iz srca sumadije i srbije? kamennice, stangle, povici srbe na vrbe, ubi srbina... i ja da ih stedim u kragujevcu i vi u beogradu. zapitajte se

Gooner4Life

pre 12 godina

Pocela nova sezona, pocela nova dominacija Partizana, poceli novi kompleksasi iz komsijskog tabora da se javljaju! Nista novo! Molim sve razumne navijace Partizana da na komentare o namestanju utakmica ne odgovaraju i da se ne raspravljaju sa dragim nam komsijama, neka lece komplekse na nekom drugom mestu. P.S. Bravo za odigran mec, idemo do 5. titule za redom!!!

Ludoje

pre 12 godina

Zvezda je duplo bolja od Partizana. Ona je dala na zadnjoj utakmici 2 (dva) gola iz ofsajda. Grobari vi o tome mozete samo da sanjate, nagledacete se vi svega ove godine, jer su Zvezdi cvrsto obecali titulu.

Gledajte u svoje dvoriste

pre 12 godina

Nije ni pocelo prvenstvo a vec je pocelo sa kukanjem za Toleta, opet Bia, Cia, masoni. Ljudi shvatite da se u svim ostalim ligama gresi, desavale su se mnogo vece greske sudija na Svetskom prvenstvu, u Ligi sampiona, gde su mnogo bolje sudije, a nece kod nas. Gol jeste bio iz ofsajda, ali ostala 4 su cista kao suza. Inace su sudije skroz korektno odradile svoj posao, osim te greske, kao i one za penal, ali to se sve desava u fudbalu... Kako od vas Zvezdasa, niko prosle godine nije kukao kad je Stamenkovic obezglavio coveka na 20 metara, kao i kod sijaset sumnjivih penala. Ionako je izrezirano da vi ove godine uzmete titulu, tako da se ne brinete

HlaoRu

pre 12 godina

Lep pocetak, nek ovako bude do kraja!

Moram da se osvrnem i na navijanje, jer ovo je sramotno. Takav izliv kvazi nacionalizma i mrznje se ne sme tolerisati. Drzava s tim moze lako izaci na kraj i to mora uraditi i to ne radi Evrope, Amerike itd. vec radi nas samih.

UVEK PARTIZANOVAC, NIKAD GROBAR!

ivca

pre 12 godina

Kao prvo, dosadni ste sa Toletom,ko je vama kriv sto nemate vaseg Toleta!!!Nabavite ove godine puno "Toaleta" trebace vam narocito u DERBIJU!!!I jos nesto bezite sa nasih vesti ne mogu ocima da vas vidim "ko o cemu komsinica o postenju" Slavice se TITULA!!!

srbin

pre 12 godina

Ama ljudi dzabe i ova filijala,ove godine ne pomazu ni kozne gace,ZVEZDA osvaja titulu lagano...Na prolece slavimo sa Zutim i teramo zute...

srdjan

pre 12 godina

Cist ofsajd kod prvog gola,pa sta! A ostala 4 i penal,gde se igracu kao poslednjem u odbrani(ovaj put je to bio golman)dodeljuje crveni!!!??? Cigani sta trazite ovde,sacekajte sutrasnji izvestaj sa utakmice iz Subotice pa pisite gluposti.... Lepo je bio rasiren trensparent na jugu NAJAVA JAMBA!!!!1HAHAHAHHAHAHAHAHA......

Mirko

pre 12 godina

ZVEZDA napred do drugog mesta , snovi su jedno realnost sasvim druga , zao mi je svi snovi ce se rasprsiti 18. avgusta ko ce vam biti kriv , Tole FSS ili drekavac iz tunela.

peta na vidiku

pre 12 godina

Bio je ofsajd kod prvog gola i da je ostalo 1-0 imali bi pravo da se ljute,ovako smo dali jos 4 komada..A prica o tome kako su posle ovi morali da se otvore ne pije vodu zato sto ovi nisu presli centar celu tekmu .. Da je bilo namesteno ne bi bilo 5 komada, nego manje, i ovi ne bi uklizavali onako krvolocno na 3-0..E sad mene interesuje kako su metuzalemi iz uprave pored silnih para koje su pokrali dozvolili da teren izgleda kao oranica i da svaki kontakt moram da molim boga da se neki igrac ne povredi??Trava na JNA nije menjana 8 godina i TO JE VELIKA SRAMOTA !!

mg

pre 12 godina

Jeste da navijam za Zvezdu ali mi nije jasno zašto likujete nad klubom koji je "izvučen" iz druge lige,pa sve osim pobede nad ovakvim klubom bi bilo ravno katastrofi za još aktuelnog prvaka Srbije,izvinjavam se ako grešim.

zoran

pre 12 godina

Zvezdashi, vidim prati se, prati se....
Poshteno...ipak i vi znate ko je shampion, gde mozete koji gol da pogledate...na neki nachin videli ste i ono shot vas cheka u derbiju, ako se to uopshte moze nazvati derbi.

SURDA

pre 12 godina

Sta bre pricate neprimereno navijanje ,a sta traze obelezja druge drzave medju pazarskim navijacima to ne vidite ? A vi gani od sada za mene imate novi nadimak "seka perse" !!!

new.york.city.boy

pre 12 godina

Navijacam sam zvezde,bilo je ofsajda ali u svakom slucaju Partizan je bio 10
puta bolji na terenu.Novi pazar nije ni za Srpsku ligu,oni bre veze sa fudbalom nemaju.
E moj Tole koga pustas u prvu ligu,misli o tome...

TimCahiLL

pre 12 godina

Ne bih nesto posebno da komentarisem utakmicu,vec od pocetka iste se videlo da Novi Pazar ne moze da parira veceras razigranom Partizanu (izuzev Rnica i Rankovica).Glavni sudija jako slab,a najslabiji oni koji pogrdno skandiraju igracima Novog Pazara.Ne kazem ja da nece biti tako i kad oni budu domacini,hoce,ali,da li jednom,svi koji dodju na stadion,mogu da se izdignu iznad toga,da fudbal i sport uopste,budu upravo samo to?

:)

pre 12 godina

nisam gledao mec,tako da ne znam....navijam za Zvezdu,ali sve jedno,OFSAJD bi izbacio iz fudbala,em bi bilo interesantnije,vise golova,manje sudijskih gresaka..

ja

pre 12 godina

Valjak je krenuo da melje. Ofsajd je bio, bio je i penal ali koga briga poslije ovako dobre utakmice. 4-0 ili 5-0 nije bitno kad se ovako dobro igra a i Grobari su fino napisali NAJAVA JAMBA.

propade fudbal samo tako

pre 12 godina

Prvi gol iz cistog ofsajda,drugi posle nepostojeceg prekrsaja.Sve lepse od lepseg.Nadam se da nece i Zvezda sutra na taj nacin do bodova.

nk tole

pre 12 godina

ako je ono za crveni,sta li je trebalo biti ono od volkova...?smesni su kao nadralisti!!!dobro rece komentator kad ilic dade gol,OVAJ PUTA OFSAJDA NIJE BILO,hahahahhahahhaha

Patuljasti sanucer

pre 12 godina

Babovic nosi kapitensku traku? Skandal! To pokazuje da Stanojevic nema nikakav autoritet. Posle crvenog u Genku, on ne bi trebalo da pridje timu, a ne da nosi traku

sima

pre 12 godina

Utakmica je apsolutno cista,cak bi se moglo reci da je partizan ostecen za penal,jednostavno pazar nije preso centar,sto se tice skandiranje slazem se, neprimereno,ali ko je pratio proteklih godina drugu ligu i utakmice n.pazara zna kakva su samo dole bila neprimerena skandiranje na racun sopstvene zemlje u kojoj zive...

Nemanja st

pre 12 godina

Opet se Partizan po 'Tole' sistemu probija kroz prvenstvo, a u evropi jedva dobija Skendriju, uz nikakvu igru. Zao mi ovih navijaca sto su zrtve raznih manipulacija, umesto da bojkotuju dok ova nasa liga ne pocne da lici na nesto.

Dexter

pre 12 godina

I drugi je iz ofsajda, Tomic 30 metara bio u ofsajdu hahahahaha...Nego, meni je drago da vi subotnje vece provodite gledajuci NAS klub! :)))

metall

pre 12 godina

Skandalozno skandiranje sa tribina! Kao da smo u devedesetima, uzas. Mrznja, pretnje, psovke, vredjanja...da postoji malo reda u zemlji za ovakve stvari bi se prekidale utakmice. Bitno da je ministar Dacic na utakmici.

Jo

pre 12 godina

Koliko samo licemerstva kod Grobara....Da je slucajno sviran onakav penal Zvezdi kao sto vi kazete da je taj prekrsaj bio za penal, Vi bi ovde poskakali i smarali non stop.Nema sta licemersisete na kvadrat.

Stole

pre 12 godina

Prvenstvo nije jos ni pocelo a vi vec govorite da je namesteno. Šatro bio ofsajd. Pa da je bio, sudija bi ga svirao, a posto nije, to znači da nije bio. Iskompleksiranim delijama mogu samo reci: za miran san popijte kompleksan

Tole Karadzic

pre 12 godina

a u kaznenom prostoru Eduardo je odlično reagovao i glavom pogodio mrežu Novog Pazara, ali ostaje ipak utisak da je napadač crno-belih bio u ofsajd poziciji.

Pocelo je pocelo ...

Peki

pre 12 godina

Sudija resio utakmicu tako sto je priznao gol iz cistog ofsajda i time načeo Pazarce.

I teglu je teško da otvoriš, al kad je otvoriš onda se nakusaš.

GrobarNP

pre 12 godina

Svi vi koji ste videli ofsajd, videli ste ga posle ponovljenog snimka!!! Jeste bio ofsajd, ali koji niko nije video dok je akcija trajala. Zato "dusebriznici" dosta.

aco

pre 12 godina

Juzna tribina lici na sve samo ne na juznu tribinu nekada(najvise lici na skup SPO),mislio sam u jednom trenutku da onaj Jugovic vodi navijanje.E sad da mi objasni pripadnik juzne tribine kakve veze ima PARTIZAN i dregoljub mihailovic?Ja volim PARTIZAN ali nikad sebi nebi dozvolio da budem grobar(sa ovakvim navijanjem)

igor

pre 12 godina

Jeste bio gol iz ofsajda.
Nije sviran čist penal za Partizan, Jovančić je "proturio" loptu golmanu koji ga je kasnije sapleo, nema tu šta da se priča.
Jel neko video Sašu Ilića u prvom poluvremenu?!
Sudije greše, konstantno, nekada u korist tima za koji navijamo, a nekada protiv, tako je svuda u svetu. Ali zvezdaši će uvek videti samo one greške koje donose korist Partizanu, i obrnuto, tako da nema svrhe raspravljati se sa "zaludnim" ljudima.

Mislim da bi na sajtovima trebalo uvesti registraciju preko broja Lične karte, mučno je čitati komentare nezrele dece.

bice zanimljivo prvenstvo...

pre 12 godina

kaze Nedeljko na poluvremenu 1-1 u spornim situacijama, a sad vic "sta radi Tole kad ustane ranom zorom? NAmesti krevet i popije kafu"

napred zvezdo

pre 12 godina

Uvek se prijatno nasmejem kad vidim stadion JNA.Prosto ne verujem sta je drzava kreirala i sta su politicari uspeli da naprave od kluba koji je vise od pola veka bio sekundarac i u senci kluba iz komsiluka.Doslo se do trenutka gde ljudi koji sede u lozi Humske ubacuju jedan klub u ligu i onda njihov ljubimac igra protiv njih,to je samo u Srbiji moguce.Kada i ako se vrati pravda u nasu drzavu samim tim ce se i Partizan vratiti na mesto na kom se nalazio od svog osnivanja-na mesto senke velikana od prekoputa ulice

partner

pre 12 godina

Osudimo onakvo skandalozno skandiranje partizanovih navijaca protiv gostiju iz Novog pazara!Ono je sramota i drzava bi trebalo da reaguje ostro!!!U sred Beograda govor mrznje i ratni poklici protiv drzavljana Srbije druge nacionalnosti a komentator ni da bekne i osudi,sem jedne recenice,SRAMOTA!isto je bilo i protiv Vojvodine,dokle bre vise?Zasto stvaraju neprijatelje tamo gde nam nije potrebno?

Vlada

pre 12 godina

Kampanja koja je vodjena protiv Partizana od strane zvezdinih satelita polako daje rezultate.Ono je bio cist penal jer je golman uhvatio Jovancica za nogu i sprecio ga da da gol.Sudija jednostavno nije smeo da svira penal.To nas ocekuje ove sezone jer je napravljena takva atmosfera da je sudijama kad su u nedoumici sigurnije da sude na stetu Partizana.U suprotnom bi bili zestoko pljuvani.Uzivanje je gledati Partizan bez Scepovica.

jugo SEVER

pre 12 godina

Partizan je za klasu bolji od pazaraca ali se pazarci malo razlikuju po igri od nekog seoskog kluba. Misljenja sam da je Samrok sa danasnjih 6:0 nocna mora Karadzicevcima i njihova poslednja evropska utakmica

PAOK

pre 12 godina

Evo odma ste poceli.Jeste bio ofsajd,ali kakve to ima veze sa prvenstvom.Pa kad je onaj vas igrao rukom u sesnaestercu igrao rukom,a sudija svira penal za Zvezdu?Jer Tole kriv sto ste izubili od Kule,koja nije bila pobedila 7,8 kola?Malo realnosti nije na odmet!!!!!

Pinot gris

pre 12 godina

Ladno se peva ubi ubi Turcina... Da li je moguce?! Pa Novi Pazar je klub iz Srbije, jel moguce da smo toliko zatucani?! Pa zamislite da u Madjarskoj recimo postoji FC Sent Andreja, a Madjari skandiraju ubi Srbina? Da sada ne navodim dalje primere... Pa zar to nisu nasi sunarodnici? A onda ceo svet protiv nas, ne bre mi smo protiv samih sebe.

tole mi te volimo

pre 12 godina

"ali ostaje ipak utisak da je napadač crno-belih bio u ofsajd poziciji."

Ma to nije moguce.Pa nase sudije su najbolje na svetu.A partizan je najposteniji klub u ligi.Mislim...kako samo mozete da napisete ovako nesto?!

zoran

pre 12 godina

Kada videh koji penal sudija nije svirao za PArtizan, jedna stvar je jasna - Zvezda mora biti prva. Ochigledno da je komanda iz komesarijata veoma jaka i precizna. Pa ono bi rodjeni brat trenera Novog PAzara svirao u korist PArtizana.

Drugo. Onaj teren nije fudblaski teren vec poljana, oranica. Ono je bruka rukovodstva Partizana. Uzeli su desetine miliona i nisu u stanju da postave novi travnjak. Da li znate da je makismalno koriscenje jedne te iste trave najvise 5 godina. Ovo na Partizanovom terenu je staro preko 8 godina.
Sramota.

my way

pre 12 godina

Vec poklonjen gol iz ofsajda Partizanu, pa prvenstvo jos nije ni pocelo. Nema veze, mi smo na to navikli, ali zato je Partizan ispao nazalost od Genka, tamo postoji ofsajd, penal, ne moze da se igra rukama...
PS. Cestitke Spartankama na pobedi!

Krenula je kujna

pre 12 godina

Zastavice za ofsajd podizu se samo u krajnjoj nuzdi (kada Partizana napada, normalno), tako da ovaj gol nije sporan, to je ipak bio0 samo mali ofsajd. Drugo je u Evropi, tamo su cepidlake, sviraju penal za igranje rukom u svom sesnaestercu...

Petar

pre 12 godina

nije ni pocelo posteno a vec prvi gol partizana iz ofsajda ccccc
(backo, 13. avgust 2011 20:38)
Pa vi ste iz dva takva ofsajda dali dva gola Ventspilsu. Zanimljivo da tada to niste "primetili".

Vlado

pre 12 godina

Ovo pisem oko 20 minuta...

Partizan je bolja i pobedice naravno,sve ja to razumem.... Ali dati gol iz ofsajda,a pomocni u idealnoj poziciji i "ne vidi to " je smesno.

Pri tom komentator cuti a rezija se i ne trudi to da prikaze....

Zasto i dokle vise da se radi to u nasem fudbalu i to na otvaranju naseg prvenstva? Da li je to pokazatelj sta drugi treba da ocekuju?

Zalosno...

radnicki nis 1923

pre 12 godina

Bojom dresova pazarci se zahvaljuju nekome za ulazak u super ligu,ali gle cuda kao da su na svom stadionu jer stolice su plavo zute haha.Imaju podrsku iz sarajeva sto se vidi po zastavi horde zla.Moj predlog za FSS ubacite i pristinu da bude jos zanimljivije.DOGODINE SA NOVIM CAIROM U SUPER LIGI!

Realan

pre 12 godina

E ljudi ovaj komentator sa Rts-a treba da dobije sut kartu. Mislim stvarno, liku rezija vraca 3 puta ugao iz kog je dat gol i iz kog se vidi da je cist ofsejd on kao prica pricu o nekim statistikama i ko je presao iz Baska u Pazar. Kao da ne sme da kaze da je gol barem sumnjiv !!!

Emko

pre 12 godina

Cist ofsajd ali kad pomocni nije hteo da digne zastavicu zasto ovaj komentator kad mu se ponavlja vise puta snimak i zaustavlja se slika da se vidi da je ofsaid ali on cuti prica nesto levo umesto da kaze gol je postignut iz ofsajda samo da kazem SRAMOTA ZA RTS

mislim stvarno

pre 12 godina

Ako se po jutru dan poznaje za Partizan nece biti problema ni ove godine kada je sudjenje u pitanju. Poluvreme i cetiri velike greske sudija - u drugom minutu svira prekrsaj za Partizan iz idealne pozicije kakav verovatno ne bi svirao ni rodjenom bratu, Vukic promasuje. Potom Partizan postize vodeci gol iz ociglednog ofsajda, ali nema naravno reakcije. 'Penal' na Jovancicu sudija ne kaznjava zutim kartonom zbog simuliranja, i na kraju poluvremena novi izmisljeni slobodni udarac iz kojeg Tomic postize gol. Ako je i od Toleta, mnogo je!

druuze

pre 12 godina

Hmmmm, bio je cist ofsajd kod gola, a i penal nad jovancicem, za slican start, je za dinamo protiv nefcija sviran penal i Stamenkovic dobio zuti. Tako da egal po tom pitanju. Moram da priznam da sam veoma veoma razocaran, ocekivao sam da ce biti bar, ali bar nesto malo profesionalnije od ovoga, bolje popunjen stadion, i bar neku koreografiju partizanovih navijaca. Gosti iz NP su mogli bar da se upristoje da naruce neke normalne dresove za prvu ligu. Treba ih kazniti, pola dresova ima grbove, pola ne, to je blagi uzas, kao i teren na partizanovom stadionu. Bas sramota za prvu utakmicu na domacem terenu u ligi. Novopazarci ni ne znaju cak sta je fudbal, ja sam vise ocekivao, skupili se momci i izasli na teren pa sta bude bude, partizan se oslanja na individualce, da nema volkova bilo bi guravo. Stanoje je izgubio svu koncepciju sto je imao, kao da je poleteo malo. Partizan prilicno prilicno los, nema neke igre. Bas razocaravajuce...

Mislim stvarnoo..

pre 12 godina

Sramota, prvo kolo, prvo poluvreme, protiv ekipe koja je prvi put u prvoj ligi, gol iz ofsajda i nepostojeceg prekrsaja... ccc (svaka cast za sut) I prvi faul kad je Vukic sutirao je smesan, pa zuti karton za ovog celavog, kao kumulativni prekrsasji(napravio cela dva) i vrh Nedeljko Kovinjalo na koga necu da trosim reci. Bice regularno prvenstvo osecam.

napred zvezdo

pre 12 godina

Uvek se prijatno nasmejem kad vidim stadion JNA.Prosto ne verujem sta je drzava kreirala i sta su politicari uspeli da naprave od kluba koji je vise od pola veka bio sekundarac i u senci kluba iz komsiluka.Doslo se do trenutka gde ljudi koji sede u lozi Humske ubacuju jedan klub u ligu i onda njihov ljubimac igra protiv njih,to je samo u Srbiji moguce.Kada i ako se vrati pravda u nasu drzavu samim tim ce se i Partizan vratiti na mesto na kom se nalazio od svog osnivanja-na mesto senke velikana od prekoputa ulice

Vlado

pre 12 godina

Ovo pisem oko 20 minuta...

Partizan je bolja i pobedice naravno,sve ja to razumem.... Ali dati gol iz ofsajda,a pomocni u idealnoj poziciji i "ne vidi to " je smesno.

Pri tom komentator cuti a rezija se i ne trudi to da prikaze....

Zasto i dokle vise da se radi to u nasem fudbalu i to na otvaranju naseg prvenstva? Da li je to pokazatelj sta drugi treba da ocekuju?

Zalosno...

Pinot gris

pre 12 godina

Ladno se peva ubi ubi Turcina... Da li je moguce?! Pa Novi Pazar je klub iz Srbije, jel moguce da smo toliko zatucani?! Pa zamislite da u Madjarskoj recimo postoji FC Sent Andreja, a Madjari skandiraju ubi Srbina? Da sada ne navodim dalje primere... Pa zar to nisu nasi sunarodnici? A onda ceo svet protiv nas, ne bre mi smo protiv samih sebe.

Dexter

pre 12 godina

I drugi je iz ofsajda, Tomic 30 metara bio u ofsajdu hahahahaha...Nego, meni je drago da vi subotnje vece provodite gledajuci NAS klub! :)))

Vlada

pre 12 godina

Kampanja koja je vodjena protiv Partizana od strane zvezdinih satelita polako daje rezultate.Ono je bio cist penal jer je golman uhvatio Jovancica za nogu i sprecio ga da da gol.Sudija jednostavno nije smeo da svira penal.To nas ocekuje ove sezone jer je napravljena takva atmosfera da je sudijama kad su u nedoumici sigurnije da sude na stetu Partizana.U suprotnom bi bili zestoko pljuvani.Uzivanje je gledati Partizan bez Scepovica.

ijavolimpartizan

pre 12 godina

Prvo,cestitke mom Partizanu i hvala Stanoju sto je konacno poslusao sve i poceo sa Jovancicem a onda i dao Dijari da "probije led"...zahvalan sam jos i na forsiranju mladog Markovica...voleo bih i da je Aksentijevic igrao umesto Rankovica (koji je jedina slaba tacka u timu)...

Drugo: Ove godine cemo morati svaki gol krvavo da zaradimo.Sveopste kampanja je izgleda urodila plodom pa se nekom eventualnom penalu ne treba nadati makar obe noge zavrsile u gipsu.Nisu nam penali bili potrebni ni do sada,pa ne trebaju ni od sad.

Trece: Apsolutno me ne interesuje kakva prica dolazi od komsinice i njenih pulena...ne interesuju me komentari ni za ovu utakmicu a niti bilo koju sledecu.Prica nije ni prestajala,niti ce ikada prestati.Ljudi su jednostavno u tripu da u IDEALNOJ LIGI samo ZVEZDANA MOZE BITI PRVAK DRZAVE I DA SE NEPOSTOJECI PENALI,GOLOVI DATI IZ SUMNJIVIH POZICIJA,GRESKE SUDIJA U NJIHOVU KORIST,MOGU SAMO NJOJ SVIRATI I PRIZNAVATI.VRH DRZAVE MOZE BITI DOBAR SAMO AKO JE STACIONIRAN U NJENOM RUKOVODSTVU...SAMO SU ONI SRPSKI KLUB,SAMO NAM ONI OSVETLE OBRAZ U SVETU (valjda ispadanjima u prvim kolima iliti i samim neucestvovanjima u bilo kom europskom takmicenju,u bilo kom sportu)...Hvala ti Boze sto mi oni ne vode racuna o OBRAZU !!

Cetvrto: Znam,znam...Bari 91....OK...evo,opet,cestitam 20 god,2 meseca i 12 dana od titule...(i sutra cu Vam cestitati)...i sve tako dok se jednom,u nekom sportu,opet ne nadjete u ulozi pobednika.Strpljiv sam ja,cekacu !!

Mirza Preljevic

pre 12 godina

Prvo: Navijac sam Novog Pazara, volim i Partizan, za Crvenu Zvezdu, kao i za bilo koji drugi srpski klub navijam kada igra u evropskim takmicenjima, protiv bilo kog kluba.

Drugo: Cestitke Partizanu na ubedljivoj pobedi.

Trece: Zaboravite to da je utakmica namestena. Da je namestena, bilo bi 1, eventualno 2 gola razlike, a ne 5. Partizan je pobedio jednostavno zato sto je bolji, a Novi Pazar sigurno nece namestati utakmice, bar ne u ovoj sezoni i ne da gubi. Moze namestiti pobedu, ali poraz nikako.

Cetvrto: Navijaci Novog Pazara su u velikom broju dosli na stadion JNA da bodre svoj klub. Upravo zbog toga se nece prodavati utakmice. Pazara ce pobediti samo onaj ko je bolji na terenu i niko vise.

Peto: Bio je ofsajd kod prvog gola, ali necemo sada o tome, jer sudije nemaju USPORENI SNIMAK, a i niko se nije bunio jer niko to nije ni primetio, zato sto je ofsajd bio mali. Bio je i penal za Partizan.
JEDNOSTAVNO JE PARTIZAN BIO BOLJI!!!!!

Sesto: Na kraju bih i cestitao navijacima Novog Pazara na bodrenju bez obzira na rezultat. Bilo je uvreda i sa jedne i sa druge strane, ali necemo ni o tome sada zato sto se to jednostavno desava kod nas u Srbiji.
ZALOSNO, ALI ISTINITO!!!!!!!!

NAPRED PAZARCI, ZABORAVITE OVAJ PORAZ I STARTUJTE POBEDOM NA DOMACEM TERENU!!!

partner

pre 12 godina

Osudimo onakvo skandalozno skandiranje partizanovih navijaca protiv gostiju iz Novog pazara!Ono je sramota i drzava bi trebalo da reaguje ostro!!!U sred Beograda govor mrznje i ratni poklici protiv drzavljana Srbije druge nacionalnosti a komentator ni da bekne i osudi,sem jedne recenice,SRAMOTA!isto je bilo i protiv Vojvodine,dokle bre vise?Zasto stvaraju neprijatelje tamo gde nam nije potrebno?

igor

pre 12 godina

Jeste bio gol iz ofsajda.
Nije sviran čist penal za Partizan, Jovančić je "proturio" loptu golmanu koji ga je kasnije sapleo, nema tu šta da se priča.
Jel neko video Sašu Ilića u prvom poluvremenu?!
Sudije greše, konstantno, nekada u korist tima za koji navijamo, a nekada protiv, tako je svuda u svetu. Ali zvezdaši će uvek videti samo one greške koje donose korist Partizanu, i obrnuto, tako da nema svrhe raspravljati se sa "zaludnim" ljudima.

Mislim da bi na sajtovima trebalo uvesti registraciju preko broja Lične karte, mučno je čitati komentare nezrele dece.

Stole

pre 12 godina

Prvenstvo nije jos ni pocelo a vi vec govorite da je namesteno. Šatro bio ofsajd. Pa da je bio, sudija bi ga svirao, a posto nije, to znači da nije bio. Iskompleksiranim delijama mogu samo reci: za miran san popijte kompleksan

Petar

pre 12 godina

nije ni pocelo posteno a vec prvi gol partizana iz ofsajda ccccc
(backo, 13. avgust 2011 20:38)
Pa vi ste iz dva takva ofsajda dali dva gola Ventspilsu. Zanimljivo da tada to niste "primetili".

Lokalac

pre 12 godina

@ Ladno se peva ubi ubi Turcina... Da li je moguce?! Pa Novi Pazar je klub iz Srbije, jel moguce da smo toliko zatucani?! Pa zamislite da u Madjarskoj recimo postoji FC Sent Andreja, a Madjari skandiraju ubi Srbina? Da sada ne navodim dalje primere... Pa zar to nisu nasi sunarodnici? A onda ceo svet protiv nas, ne bre mi smo protiv samih sebe.
(Pinot gris, 13. avgust 2011 20:53)

Da su se oni ponašali korektno ništa od takvog navijanja Grobara ne bi bilo. Pošto već kažeš da je Novi Pazar iz Srbije(ajde molim te, mi to nismo znali) reci mi šta onda među njihovim navijačima traže zastave Federacije BiH, mudžahedinske zastave sa polumesecima i antisrpske parole??? Očigledno nisi pratio i njihove mečeve u drugoj ligi gde im se godinama toleriše antisrpsko skandiranje(koje čini osnovu njihovih pesama), i još im je FSS izašao i pored toga u susret i na mufte uvukao u JSL a oni grizu ruku koja ih hrani.
Oni su došli u goste, pljuju po našem gostoprimstvu i tek tada je krenulo prozivanje sa strane Grobara.
Srbina svako može da omalovažava a ovaj ne može i ne sme da se brani, jel tako??? Ti i slični tebi ste sramota Srbije.
Molim b92 da objavi ovaj komentar kao odgovor na par komentara sa sličnom tematikom. Pozdrav.

my way

pre 12 godina

Vec poklonjen gol iz ofsajda Partizanu, pa prvenstvo jos nije ni pocelo. Nema veze, mi smo na to navikli, ali zato je Partizan ispao nazalost od Genka, tamo postoji ofsajd, penal, ne moze da se igra rukama...
PS. Cestitke Spartankama na pobedi!

aco

pre 12 godina

Juzna tribina lici na sve samo ne na juznu tribinu nekada(najvise lici na skup SPO),mislio sam u jednom trenutku da onaj Jugovic vodi navijanje.E sad da mi objasni pripadnik juzne tribine kakve veze ima PARTIZAN i dregoljub mihailovic?Ja volim PARTIZAN ali nikad sebi nebi dozvolio da budem grobar(sa ovakvim navijanjem)

metall

pre 12 godina

Skandalozno skandiranje sa tribina! Kao da smo u devedesetima, uzas. Mrznja, pretnje, psovke, vredjanja...da postoji malo reda u zemlji za ovakve stvari bi se prekidale utakmice. Bitno da je ministar Dacic na utakmici.

GrobarNP

pre 12 godina

Svi vi koji ste videli ofsajd, videli ste ga posle ponovljenog snimka!!! Jeste bio ofsajd, ali koji niko nije video dok je akcija trajala. Zato "dusebriznici" dosta.

sima

pre 12 godina

Utakmica je apsolutno cista,cak bi se moglo reci da je partizan ostecen za penal,jednostavno pazar nije preso centar,sto se tice skandiranje slazem se, neprimereno,ali ko je pratio proteklih godina drugu ligu i utakmice n.pazara zna kakva su samo dole bila neprimerena skandiranje na racun sopstvene zemlje u kojoj zive...

Gooner4Life

pre 12 godina

Pocela nova sezona, pocela nova dominacija Partizana, poceli novi kompleksasi iz komsijskog tabora da se javljaju! Nista novo! Molim sve razumne navijace Partizana da na komentare o namestanju utakmica ne odgovaraju i da se ne raspravljaju sa dragim nam komsijama, neka lece komplekse na nekom drugom mestu. P.S. Bravo za odigran mec, idemo do 5. titule za redom!!!

Realan

pre 12 godina

E ljudi ovaj komentator sa Rts-a treba da dobije sut kartu. Mislim stvarno, liku rezija vraca 3 puta ugao iz kog je dat gol i iz kog se vidi da je cist ofsejd on kao prica pricu o nekim statistikama i ko je presao iz Baska u Pazar. Kao da ne sme da kaze da je gol barem sumnjiv !!!

PAOK

pre 12 godina

Evo odma ste poceli.Jeste bio ofsajd,ali kakve to ima veze sa prvenstvom.Pa kad je onaj vas igrao rukom u sesnaestercu igrao rukom,a sudija svira penal za Zvezdu?Jer Tole kriv sto ste izubili od Kule,koja nije bila pobedila 7,8 kola?Malo realnosti nije na odmet!!!!!

acamaher

pre 12 godina

Dakle, neverovatno, pa prvih 50 komentara je samo o tome kako je prvenstvo namesteno jer je prvi gol iz ofsajda. Zvezda stvarno ima svoj internet stab, ovo je katastrofa, kao da je jedan covek napisao svih 50 komentara. Sta li ce biti kad ih naduje Ren pa im ne preostane nista osim ovih nasih livada. Ovo je smisljen i organizovan pritisak koji se vrlo sistematski sprovodi svugde, a od ove sezone i ovako perfidno kroz komentare. Bruka!!!

peta na vidiku

pre 12 godina

Bio je ofsajd kod prvog gola i da je ostalo 1-0 imali bi pravo da se ljute,ovako smo dali jos 4 komada..A prica o tome kako su posle ovi morali da se otvore ne pije vodu zato sto ovi nisu presli centar celu tekmu .. Da je bilo namesteno ne bi bilo 5 komada, nego manje, i ovi ne bi uklizavali onako krvolocno na 3-0..E sad mene interesuje kako su metuzalemi iz uprave pored silnih para koje su pokrali dozvolili da teren izgleda kao oranica i da svaki kontakt moram da molim boga da se neki igrac ne povredi??Trava na JNA nije menjana 8 godina i TO JE VELIKA SRAMOTA !!

SURDA

pre 12 godina

Sta bre pricate neprimereno navijanje ,a sta traze obelezja druge drzave medju pazarskim navijacima to ne vidite ? A vi gani od sada za mene imate novi nadimak "seka perse" !!!

zoran

pre 12 godina

Kada videh koji penal sudija nije svirao za PArtizan, jedna stvar je jasna - Zvezda mora biti prva. Ochigledno da je komanda iz komesarijata veoma jaka i precizna. Pa ono bi rodjeni brat trenera Novog PAzara svirao u korist PArtizana.

Drugo. Onaj teren nije fudblaski teren vec poljana, oranica. Ono je bruka rukovodstva Partizana. Uzeli su desetine miliona i nisu u stanju da postave novi travnjak. Da li znate da je makismalno koriscenje jedne te iste trave najvise 5 godina. Ovo na Partizanovom terenu je staro preko 8 godina.
Sramota.

ivca

pre 12 godina

Kao prvo, dosadni ste sa Toletom,ko je vama kriv sto nemate vaseg Toleta!!!Nabavite ove godine puno "Toaleta" trebace vam narocito u DERBIJU!!!I jos nesto bezite sa nasih vesti ne mogu ocima da vas vidim "ko o cemu komsinica o postenju" Slavice se TITULA!!!

Pazarac

pre 12 godina

Izgubili smo mnogo,nema sta.Jos ni jednu utakmicu nismo igrali u pazar sa novim timom.Ako jedan igrac se nebude borio nece moci da igra,pogotovo protiv zvezde i partizana,a ovo skandiranje navijaca je bruka za celu Srbiju,ovo u Pazar nema,jer koliko Srba igra u Pazar svi su bolje primljeni nego bilo gde.Sram neka bude partizan,uvek navijamo za partizan u ovom kraju oni tako.Mi da ne volimo ovu zemlju nebi davali ovakav znacaj i interesovanje za super ligu,i kvalitet dobijate sa nama,polako prvenstvo tek pocelo.Pazar u srcu.

Krenula je kujna

pre 12 godina

Zastavice za ofsajd podizu se samo u krajnjoj nuzdi (kada Partizana napada, normalno), tako da ovaj gol nije sporan, to je ipak bio0 samo mali ofsajd. Drugo je u Evropi, tamo su cepidlake, sviraju penal za igranje rukom u svom sesnaestercu...

kragujevcanin

pre 12 godina

vosa se izvukla ali u kg- u nece. a sad sto se tice skandiranja protiv pazaraca: da li neko od vas elektronskih navijaca zna sta se desava u novom pazaru kada im gostuje radnicki iz srca sumadije i srbije? kamennice, stangle, povici srbe na vrbe, ubi srbina... i ja da ih stedim u kragujevcu i vi u beogradu. zapitajte se

radnicki nis 1923

pre 12 godina

Bojom dresova pazarci se zahvaljuju nekome za ulazak u super ligu,ali gle cuda kao da su na svom stadionu jer stolice su plavo zute haha.Imaju podrsku iz sarajeva sto se vidi po zastavi horde zla.Moj predlog za FSS ubacite i pristinu da bude jos zanimljivije.DOGODINE SA NOVIM CAIROM U SUPER LIGI!

ja

pre 12 godina

Valjak je krenuo da melje. Ofsajd je bio, bio je i penal ali koga briga poslije ovako dobre utakmice. 4-0 ili 5-0 nije bitno kad se ovako dobro igra a i Grobari su fino napisali NAJAVA JAMBA.

zoran

pre 12 godina

Zvezdashi, vidim prati se, prati se....
Poshteno...ipak i vi znate ko je shampion, gde mozete koji gol da pogledate...na neki nachin videli ste i ono shot vas cheka u derbiju, ako se to uopshte moze nazvati derbi.

Caj

pre 12 godina

Je l' Novi Pazar bese onaj tim koji ce povecati gledanost na stadionima? Sad vidim i zasto. Ako ce na svakoj utakmici primiti ovoliko golova, vredi. :)

new.york.city.boy

pre 12 godina

Navijacam sam zvezde,bilo je ofsajda ali u svakom slucaju Partizan je bio 10
puta bolji na terenu.Novi pazar nije ni za Srpsku ligu,oni bre veze sa fudbalom nemaju.
E moj Tole koga pustas u prvu ligu,misli o tome...

Gledajte u svoje dvoriste

pre 12 godina

Nije ni pocelo prvenstvo a vec je pocelo sa kukanjem za Toleta, opet Bia, Cia, masoni. Ljudi shvatite da se u svim ostalim ligama gresi, desavale su se mnogo vece greske sudija na Svetskom prvenstvu, u Ligi sampiona, gde su mnogo bolje sudije, a nece kod nas. Gol jeste bio iz ofsajda, ali ostala 4 su cista kao suza. Inace su sudije skroz korektno odradile svoj posao, osim te greske, kao i one za penal, ali to se sve desava u fudbalu... Kako od vas Zvezdasa, niko prosle godine nije kukao kad je Stamenkovic obezglavio coveka na 20 metara, kao i kod sijaset sumnjivih penala. Ionako je izrezirano da vi ove godine uzmete titulu, tako da se ne brinete

Kompleksasi sa severa

pre 12 godina

Sta je bre ovo?Pa je li moguce da na vesti o Partizanu ima 90% komentara komsinice??Jaoj sta smo vam uradili za kratko vreme...pa vi vise ne znate gde je levo..hahahahaha

Patuljasti sanucer

pre 12 godina

Babovic nosi kapitensku traku? Skandal! To pokazuje da Stanojevic nema nikakav autoritet. Posle crvenog u Genku, on ne bi trebalo da pridje timu, a ne da nosi traku

simonne

pre 12 godina

Bravo Stanoje.Mislim da u poslednjih 10god nismo bili ovako dominantni.Iako smo ispali od Genka,koji nam je iz jednog suta na gol za 180min dao 3 gola(2 iz poklonjenih penala)konacno licimo na pravi evropski tim.Igramo racionalno,pametno i ako se nastavi ovako bez nekih turbulencija unutar tima ove godine oba pehara ostaju gde im je i mesto,a u LE uz malo srece u zrebu 1/4 finale bi bilo sasvim zadovoljavajuce.I zamolio bih nase navijace da ne ulaze u bilo kakav verbalni obracun sa navijacima drugih,manjih klubova.Prvo zbog toga sto nas kapiten ILIC ima vise utakmica u evropskim kupovima u dresu Partizana nego ceo njihov tim sa sve rezervama u predhodne 3god,a drugo ovo je igra samo za iskusne...

HlaoRu

pre 12 godina

Lep pocetak, nek ovako bude do kraja!

Moram da se osvrnem i na navijanje, jer ovo je sramotno. Takav izliv kvazi nacionalizma i mrznje se ne sme tolerisati. Drzava s tim moze lako izaci na kraj i to mora uraditi i to ne radi Evrope, Amerike itd. vec radi nas samih.

UVEK PARTIZANOVAC, NIKAD GROBAR!

alek-pfc

pre 12 godina

Vec je namesteno je li delije,ma nije to nista videcete tek sutra u Subotici kako Tole steluje:-)! Jer nam se cini da vec spremate opravdanje za eventualni kiks sutra!

TimCahiLL

pre 12 godina

Ne bih nesto posebno da komentarisem utakmicu,vec od pocetka iste se videlo da Novi Pazar ne moze da parira veceras razigranom Partizanu (izuzev Rnica i Rankovica).Glavni sudija jako slab,a najslabiji oni koji pogrdno skandiraju igracima Novog Pazara.Ne kazem ja da nece biti tako i kad oni budu domacini,hoce,ali,da li jednom,svi koji dodju na stadion,mogu da se izdignu iznad toga,da fudbal i sport uopste,budu upravo samo to?

Mirko

pre 12 godina

ZVEZDA napred do drugog mesta , snovi su jedno realnost sasvim druga , zao mi je svi snovi ce se rasprsiti 18. avgusta ko ce vam biti kriv , Tole FSS ili drekavac iz tunela.

Ludoje

pre 12 godina

Zvezda je duplo bolja od Partizana. Ona je dala na zadnjoj utakmici 2 (dva) gola iz ofsajda. Grobari vi o tome mozete samo da sanjate, nagledacete se vi svega ove godine, jer su Zvezdi cvrsto obecali titulu.

srdjan

pre 12 godina

Cist ofsajd kod prvog gola,pa sta! A ostala 4 i penal,gde se igracu kao poslednjem u odbrani(ovaj put je to bio golman)dodeljuje crveni!!!??? Cigani sta trazite ovde,sacekajte sutrasnji izvestaj sa utakmice iz Subotice pa pisite gluposti.... Lepo je bio rasiren trensparent na jugu NAJAVA JAMBA!!!!1HAHAHAHHAHAHAHAHA......

Mislim stvarnoo..

pre 12 godina

Sramota, prvo kolo, prvo poluvreme, protiv ekipe koja je prvi put u prvoj ligi, gol iz ofsajda i nepostojeceg prekrsaja... ccc (svaka cast za sut) I prvi faul kad je Vukic sutirao je smesan, pa zuti karton za ovog celavog, kao kumulativni prekrsasji(napravio cela dva) i vrh Nedeljko Kovinjalo na koga necu da trosim reci. Bice regularno prvenstvo osecam.

bice zanimljivo prvenstvo...

pre 12 godina

kaze Nedeljko na poluvremenu 1-1 u spornim situacijama, a sad vic "sta radi Tole kad ustane ranom zorom? NAmesti krevet i popije kafu"

Tole Karadzic

pre 12 godina

a u kaznenom prostoru Eduardo je odlično reagovao i glavom pogodio mrežu Novog Pazara, ali ostaje ipak utisak da je napadač crno-belih bio u ofsajd poziciji.

Pocelo je pocelo ...

Peki

pre 12 godina

Sudija resio utakmicu tako sto je priznao gol iz cistog ofsajda i time načeo Pazarce.

I teglu je teško da otvoriš, al kad je otvoriš onda se nakusaš.

mislim stvarno

pre 12 godina

Ako se po jutru dan poznaje za Partizan nece biti problema ni ove godine kada je sudjenje u pitanju. Poluvreme i cetiri velike greske sudija - u drugom minutu svira prekrsaj za Partizan iz idealne pozicije kakav verovatno ne bi svirao ni rodjenom bratu, Vukic promasuje. Potom Partizan postize vodeci gol iz ociglednog ofsajda, ali nema naravno reakcije. 'Penal' na Jovancicu sudija ne kaznjava zutim kartonom zbog simuliranja, i na kraju poluvremena novi izmisljeni slobodni udarac iz kojeg Tomic postize gol. Ako je i od Toleta, mnogo je!

jugo SEVER

pre 12 godina

Partizan je za klasu bolji od pazaraca ali se pazarci malo razlikuju po igri od nekog seoskog kluba. Misljenja sam da je Samrok sa danasnjih 6:0 nocna mora Karadzicevcima i njihova poslednja evropska utakmica

mg

pre 12 godina

Jeste da navijam za Zvezdu ali mi nije jasno zašto likujete nad klubom koji je "izvučen" iz druge lige,pa sve osim pobede nad ovakvim klubom bi bilo ravno katastrofi za još aktuelnog prvaka Srbije,izvinjavam se ako grešim.

http://www.kgsport.info/archives/8222#more-8222Y

pre 12 godina

Ocekivao sam veci otpor Pazaraca.U svakom slucaju, sve cestitke na brojnosti navijaca iz Pazara.

Emko

pre 12 godina

Cist ofsajd ali kad pomocni nije hteo da digne zastavicu zasto ovaj komentator kad mu se ponavlja vise puta snimak i zaustavlja se slika da se vidi da je ofsaid ali on cuti prica nesto levo umesto da kaze gol je postignut iz ofsajda samo da kazem SRAMOTA ZA RTS

nk tole

pre 12 godina

ako je ono za crveni,sta li je trebalo biti ono od volkova...?smesni su kao nadralisti!!!dobro rece komentator kad ilic dade gol,OVAJ PUTA OFSAJDA NIJE BILO,hahahahhahahhaha

druuze

pre 12 godina

Hmmmm, bio je cist ofsajd kod gola, a i penal nad jovancicem, za slican start, je za dinamo protiv nefcija sviran penal i Stamenkovic dobio zuti. Tako da egal po tom pitanju. Moram da priznam da sam veoma veoma razocaran, ocekivao sam da ce biti bar, ali bar nesto malo profesionalnije od ovoga, bolje popunjen stadion, i bar neku koreografiju partizanovih navijaca. Gosti iz NP su mogli bar da se upristoje da naruce neke normalne dresove za prvu ligu. Treba ih kazniti, pola dresova ima grbove, pola ne, to je blagi uzas, kao i teren na partizanovom stadionu. Bas sramota za prvu utakmicu na domacem terenu u ligi. Novopazarci ni ne znaju cak sta je fudbal, ja sam vise ocekivao, skupili se momci i izasli na teren pa sta bude bude, partizan se oslanja na individualce, da nema volkova bilo bi guravo. Stanoje je izgubio svu koncepciju sto je imao, kao da je poleteo malo. Partizan prilicno prilicno los, nema neke igre. Bas razocaravajuce...

:)

pre 12 godina

nisam gledao mec,tako da ne znam....navijam za Zvezdu,ali sve jedno,OFSAJD bi izbacio iz fudbala,em bi bilo interesantnije,vise golova,manje sudijskih gresaka..

Jo

pre 12 godina

Koliko samo licemerstva kod Grobara....Da je slucajno sviran onakav penal Zvezdi kao sto vi kazete da je taj prekrsaj bio za penal, Vi bi ovde poskakali i smarali non stop.Nema sta licemersisete na kvadrat.

propade fudbal samo tako

pre 12 godina

Prvi gol iz cistog ofsajda,drugi posle nepostojeceg prekrsaja.Sve lepse od lepseg.Nadam se da nece i Zvezda sutra na taj nacin do bodova.

tole mi te volimo

pre 12 godina

"ali ostaje ipak utisak da je napadač crno-belih bio u ofsajd poziciji."

Ma to nije moguce.Pa nase sudije su najbolje na svetu.A partizan je najposteniji klub u ligi.Mislim...kako samo mozete da napisete ovako nesto?!

Nemanja st

pre 12 godina

Opet se Partizan po 'Tole' sistemu probija kroz prvenstvo, a u evropi jedva dobija Skendriju, uz nikakvu igru. Zao mi ovih navijaca sto su zrtve raznih manipulacija, umesto da bojkotuju dok ova nasa liga ne pocne da lici na nesto.

srbin

pre 12 godina

Ama ljudi dzabe i ova filijala,ove godine ne pomazu ni kozne gace,ZVEZDA osvaja titulu lagano...Na prolece slavimo sa Zutim i teramo zute...

Nikola

pre 12 godina

Zar nisu ti na vezu ubaceni u prvu ligu.Pa vecina timova svuda u svetu kad predje u napredniju ligu bude topovsko meso,a ovi jos upali preko reda.Bilo bi sramota da se mucite sa drugoligasem.

Ima li nade?

pre 12 godina

Nagledacemo se mi ovoga jos, i od Partizana i od Zvezde, to je sigurno. Ne vidim koja ce ekipa doci na JNA ili Marakanu da igra fudbal a ne "da se stisne odbrana i cekamo kontru". A onda ti prijatelju provuci loptu do gola kroz 16 ljudi u sesnaestercu. Tesko i treba srece, truda, strpljenja, raspolozen spic razbijac ili raspolozeni ljudi u crnom.
Nesumnjivo je da bi Partizan pobedio Novi Pazar, da li sa 2:0 ili 5:o, nije toliko bitno, bitno. Bitnije su dve stvari: Malim ekipam se ne daje sansa pristrasnim sudjenjem, i usadjuje se pogresan mentalitet nasim fudbalskim velikanima. Znamo sta se desava kad dodje sudija Spanac, Holandjanin ili Letonac.
Sinoc bi utakmica bila mnogo bolja da je ponisten onaj gol iz ofsajda, da ona dva nepostojeca faula na 18m nisu svirana, da onaj lik zbog dva obicna faula i jednog starta za zuti karton zavrsi u svlacionici...

Ah zamalo zaboravih... Penal za Partizan? Moze da ga lopta nije pogodila u ruku!

mistik

pre 12 godina

Pa narode kakva su ovo nacionalna/verska vredjanja???? Je li tesko googlati Sandzak i videti da zastava koja je stajala ispred Pazaraca ustvari obilezje Sandzaka (buduci da Pazar se smatra centrom te regije)? Daj nemoj da budemo nepismeni. Kakva bre crna Federacija i Sarajevo...ni priblizne slicnosti nema. Nepismenost nas ubi i obruka bezveze!

http://bs.wikipedia.org/wiki/Sand%C5%BEak_(oblast)

napred zvezdo

pre 12 godina

Uvek se prijatno nasmejem kad vidim stadion JNA.Prosto ne verujem sta je drzava kreirala i sta su politicari uspeli da naprave od kluba koji je vise od pola veka bio sekundarac i u senci kluba iz komsiluka.Doslo se do trenutka gde ljudi koji sede u lozi Humske ubacuju jedan klub u ligu i onda njihov ljubimac igra protiv njih,to je samo u Srbiji moguce.Kada i ako se vrati pravda u nasu drzavu samim tim ce se i Partizan vratiti na mesto na kom se nalazio od svog osnivanja-na mesto senke velikana od prekoputa ulice

Vlado

pre 12 godina

Ovo pisem oko 20 minuta...

Partizan je bolja i pobedice naravno,sve ja to razumem.... Ali dati gol iz ofsajda,a pomocni u idealnoj poziciji i "ne vidi to " je smesno.

Pri tom komentator cuti a rezija se i ne trudi to da prikaze....

Zasto i dokle vise da se radi to u nasem fudbalu i to na otvaranju naseg prvenstva? Da li je to pokazatelj sta drugi treba da ocekuju?

Zalosno...

my way

pre 12 godina

Vec poklonjen gol iz ofsajda Partizanu, pa prvenstvo jos nije ni pocelo. Nema veze, mi smo na to navikli, ali zato je Partizan ispao nazalost od Genka, tamo postoji ofsajd, penal, ne moze da se igra rukama...
PS. Cestitke Spartankama na pobedi!

Jo

pre 12 godina

Koliko samo licemerstva kod Grobara....Da je slucajno sviran onakav penal Zvezdi kao sto vi kazete da je taj prekrsaj bio za penal, Vi bi ovde poskakali i smarali non stop.Nema sta licemersisete na kvadrat.

Peki

pre 12 godina

Sudija resio utakmicu tako sto je priznao gol iz cistog ofsajda i time načeo Pazarce.

I teglu je teško da otvoriš, al kad je otvoriš onda se nakusaš.

jugo SEVER

pre 12 godina

Partizan je za klasu bolji od pazaraca ali se pazarci malo razlikuju po igri od nekog seoskog kluba. Misljenja sam da je Samrok sa danasnjih 6:0 nocna mora Karadzicevcima i njihova poslednja evropska utakmica

Krenula je kujna

pre 12 godina

Zastavice za ofsajd podizu se samo u krajnjoj nuzdi (kada Partizana napada, normalno), tako da ovaj gol nije sporan, to je ipak bio0 samo mali ofsajd. Drugo je u Evropi, tamo su cepidlake, sviraju penal za igranje rukom u svom sesnaestercu...

Pinot gris

pre 12 godina

Ladno se peva ubi ubi Turcina... Da li je moguce?! Pa Novi Pazar je klub iz Srbije, jel moguce da smo toliko zatucani?! Pa zamislite da u Madjarskoj recimo postoji FC Sent Andreja, a Madjari skandiraju ubi Srbina? Da sada ne navodim dalje primere... Pa zar to nisu nasi sunarodnici? A onda ceo svet protiv nas, ne bre mi smo protiv samih sebe.

mislim stvarno

pre 12 godina

Ako se po jutru dan poznaje za Partizan nece biti problema ni ove godine kada je sudjenje u pitanju. Poluvreme i cetiri velike greske sudija - u drugom minutu svira prekrsaj za Partizan iz idealne pozicije kakav verovatno ne bi svirao ni rodjenom bratu, Vukic promasuje. Potom Partizan postize vodeci gol iz ociglednog ofsajda, ali nema naravno reakcije. 'Penal' na Jovancicu sudija ne kaznjava zutim kartonom zbog simuliranja, i na kraju poluvremena novi izmisljeni slobodni udarac iz kojeg Tomic postize gol. Ako je i od Toleta, mnogo je!

partner

pre 12 godina

Osudimo onakvo skandalozno skandiranje partizanovih navijaca protiv gostiju iz Novog pazara!Ono je sramota i drzava bi trebalo da reaguje ostro!!!U sred Beograda govor mrznje i ratni poklici protiv drzavljana Srbije druge nacionalnosti a komentator ni da bekne i osudi,sem jedne recenice,SRAMOTA!isto je bilo i protiv Vojvodine,dokle bre vise?Zasto stvaraju neprijatelje tamo gde nam nije potrebno?

Tole Karadzic

pre 12 godina

a u kaznenom prostoru Eduardo je odlično reagovao i glavom pogodio mrežu Novog Pazara, ali ostaje ipak utisak da je napadač crno-belih bio u ofsajd poziciji.

Pocelo je pocelo ...

Nemanja st

pre 12 godina

Opet se Partizan po 'Tole' sistemu probija kroz prvenstvo, a u evropi jedva dobija Skendriju, uz nikakvu igru. Zao mi ovih navijaca sto su zrtve raznih manipulacija, umesto da bojkotuju dok ova nasa liga ne pocne da lici na nesto.

nk tole

pre 12 godina

ako je ono za crveni,sta li je trebalo biti ono od volkova...?smesni su kao nadralisti!!!dobro rece komentator kad ilic dade gol,OVAJ PUTA OFSAJDA NIJE BILO,hahahahhahahhaha

propade fudbal samo tako

pre 12 godina

Prvi gol iz cistog ofsajda,drugi posle nepostojeceg prekrsaja.Sve lepse od lepseg.Nadam se da nece i Zvezda sutra na taj nacin do bodova.

srbin

pre 12 godina

Ama ljudi dzabe i ova filijala,ove godine ne pomazu ni kozne gace,ZVEZDA osvaja titulu lagano...Na prolece slavimo sa Zutim i teramo zute...

Vlada

pre 12 godina

Kampanja koja je vodjena protiv Partizana od strane zvezdinih satelita polako daje rezultate.Ono je bio cist penal jer je golman uhvatio Jovancica za nogu i sprecio ga da da gol.Sudija jednostavno nije smeo da svira penal.To nas ocekuje ove sezone jer je napravljena takva atmosfera da je sudijama kad su u nedoumici sigurnije da sude na stetu Partizana.U suprotnom bi bili zestoko pljuvani.Uzivanje je gledati Partizan bez Scepovica.

tole mi te volimo

pre 12 godina

"ali ostaje ipak utisak da je napadač crno-belih bio u ofsajd poziciji."

Ma to nije moguce.Pa nase sudije su najbolje na svetu.A partizan je najposteniji klub u ligi.Mislim...kako samo mozete da napisete ovako nesto?!

metall

pre 12 godina

Skandalozno skandiranje sa tribina! Kao da smo u devedesetima, uzas. Mrznja, pretnje, psovke, vredjanja...da postoji malo reda u zemlji za ovakve stvari bi se prekidale utakmice. Bitno da je ministar Dacic na utakmici.

Realan

pre 12 godina

E ljudi ovaj komentator sa Rts-a treba da dobije sut kartu. Mislim stvarno, liku rezija vraca 3 puta ugao iz kog je dat gol i iz kog se vidi da je cist ofsejd on kao prica pricu o nekim statistikama i ko je presao iz Baska u Pazar. Kao da ne sme da kaze da je gol barem sumnjiv !!!

Mislim stvarnoo..

pre 12 godina

Sramota, prvo kolo, prvo poluvreme, protiv ekipe koja je prvi put u prvoj ligi, gol iz ofsajda i nepostojeceg prekrsaja... ccc (svaka cast za sut) I prvi faul kad je Vukic sutirao je smesan, pa zuti karton za ovog celavog, kao kumulativni prekrsasji(napravio cela dva) i vrh Nedeljko Kovinjalo na koga necu da trosim reci. Bice regularno prvenstvo osecam.

radnicki nis 1923

pre 12 godina

Bojom dresova pazarci se zahvaljuju nekome za ulazak u super ligu,ali gle cuda kao da su na svom stadionu jer stolice su plavo zute haha.Imaju podrsku iz sarajeva sto se vidi po zastavi horde zla.Moj predlog za FSS ubacite i pristinu da bude jos zanimljivije.DOGODINE SA NOVIM CAIROM U SUPER LIGI!

Dexter

pre 12 godina

I drugi je iz ofsajda, Tomic 30 metara bio u ofsajdu hahahahaha...Nego, meni je drago da vi subotnje vece provodite gledajuci NAS klub! :)))

aco

pre 12 godina

Juzna tribina lici na sve samo ne na juznu tribinu nekada(najvise lici na skup SPO),mislio sam u jednom trenutku da onaj Jugovic vodi navijanje.E sad da mi objasni pripadnik juzne tribine kakve veze ima PARTIZAN i dregoljub mihailovic?Ja volim PARTIZAN ali nikad sebi nebi dozvolio da budem grobar(sa ovakvim navijanjem)

druuze

pre 12 godina

Hmmmm, bio je cist ofsajd kod gola, a i penal nad jovancicem, za slican start, je za dinamo protiv nefcija sviran penal i Stamenkovic dobio zuti. Tako da egal po tom pitanju. Moram da priznam da sam veoma veoma razocaran, ocekivao sam da ce biti bar, ali bar nesto malo profesionalnije od ovoga, bolje popunjen stadion, i bar neku koreografiju partizanovih navijaca. Gosti iz NP su mogli bar da se upristoje da naruce neke normalne dresove za prvu ligu. Treba ih kazniti, pola dresova ima grbove, pola ne, to je blagi uzas, kao i teren na partizanovom stadionu. Bas sramota za prvu utakmicu na domacem terenu u ligi. Novopazarci ni ne znaju cak sta je fudbal, ja sam vise ocekivao, skupili se momci i izasli na teren pa sta bude bude, partizan se oslanja na individualce, da nema volkova bilo bi guravo. Stanoje je izgubio svu koncepciju sto je imao, kao da je poleteo malo. Partizan prilicno prilicno los, nema neke igre. Bas razocaravajuce...

Patuljasti sanucer

pre 12 godina

Babovic nosi kapitensku traku? Skandal! To pokazuje da Stanojevic nema nikakav autoritet. Posle crvenog u Genku, on ne bi trebalo da pridje timu, a ne da nosi traku

Emko

pre 12 godina

Cist ofsajd ali kad pomocni nije hteo da digne zastavicu zasto ovaj komentator kad mu se ponavlja vise puta snimak i zaustavlja se slika da se vidi da je ofsaid ali on cuti prica nesto levo umesto da kaze gol je postignut iz ofsajda samo da kazem SRAMOTA ZA RTS

Lokalac

pre 12 godina

@ Ladno se peva ubi ubi Turcina... Da li je moguce?! Pa Novi Pazar je klub iz Srbije, jel moguce da smo toliko zatucani?! Pa zamislite da u Madjarskoj recimo postoji FC Sent Andreja, a Madjari skandiraju ubi Srbina? Da sada ne navodim dalje primere... Pa zar to nisu nasi sunarodnici? A onda ceo svet protiv nas, ne bre mi smo protiv samih sebe.
(Pinot gris, 13. avgust 2011 20:53)

Da su se oni ponašali korektno ništa od takvog navijanja Grobara ne bi bilo. Pošto već kažeš da je Novi Pazar iz Srbije(ajde molim te, mi to nismo znali) reci mi šta onda među njihovim navijačima traže zastave Federacije BiH, mudžahedinske zastave sa polumesecima i antisrpske parole??? Očigledno nisi pratio i njihove mečeve u drugoj ligi gde im se godinama toleriše antisrpsko skandiranje(koje čini osnovu njihovih pesama), i još im je FSS izašao i pored toga u susret i na mufte uvukao u JSL a oni grizu ruku koja ih hrani.
Oni su došli u goste, pljuju po našem gostoprimstvu i tek tada je krenulo prozivanje sa strane Grobara.
Srbina svako može da omalovažava a ovaj ne može i ne sme da se brani, jel tako??? Ti i slični tebi ste sramota Srbije.
Molim b92 da objavi ovaj komentar kao odgovor na par komentara sa sličnom tematikom. Pozdrav.

bice zanimljivo prvenstvo...

pre 12 godina

kaze Nedeljko na poluvremenu 1-1 u spornim situacijama, a sad vic "sta radi Tole kad ustane ranom zorom? NAmesti krevet i popije kafu"

sima

pre 12 godina

Utakmica je apsolutno cista,cak bi se moglo reci da je partizan ostecen za penal,jednostavno pazar nije preso centar,sto se tice skandiranje slazem se, neprimereno,ali ko je pratio proteklih godina drugu ligu i utakmice n.pazara zna kakva su samo dole bila neprimerena skandiranje na racun sopstvene zemlje u kojoj zive...

Ima li nade?

pre 12 godina

Nagledacemo se mi ovoga jos, i od Partizana i od Zvezde, to je sigurno. Ne vidim koja ce ekipa doci na JNA ili Marakanu da igra fudbal a ne "da se stisne odbrana i cekamo kontru". A onda ti prijatelju provuci loptu do gola kroz 16 ljudi u sesnaestercu. Tesko i treba srece, truda, strpljenja, raspolozen spic razbijac ili raspolozeni ljudi u crnom.
Nesumnjivo je da bi Partizan pobedio Novi Pazar, da li sa 2:0 ili 5:o, nije toliko bitno, bitno. Bitnije su dve stvari: Malim ekipam se ne daje sansa pristrasnim sudjenjem, i usadjuje se pogresan mentalitet nasim fudbalskim velikanima. Znamo sta se desava kad dodje sudija Spanac, Holandjanin ili Letonac.
Sinoc bi utakmica bila mnogo bolja da je ponisten onaj gol iz ofsajda, da ona dva nepostojeca faula na 18m nisu svirana, da onaj lik zbog dva obicna faula i jednog starta za zuti karton zavrsi u svlacionici...

Ah zamalo zaboravih... Penal za Partizan? Moze da ga lopta nije pogodila u ruku!

Petar

pre 12 godina

nije ni pocelo posteno a vec prvi gol partizana iz ofsajda ccccc
(backo, 13. avgust 2011 20:38)
Pa vi ste iz dva takva ofsajda dali dva gola Ventspilsu. Zanimljivo da tada to niste "primetili".

Stole

pre 12 godina

Prvenstvo nije jos ni pocelo a vi vec govorite da je namesteno. Šatro bio ofsajd. Pa da je bio, sudija bi ga svirao, a posto nije, to znači da nije bio. Iskompleksiranim delijama mogu samo reci: za miran san popijte kompleksan

GrobarNP

pre 12 godina

Svi vi koji ste videli ofsajd, videli ste ga posle ponovljenog snimka!!! Jeste bio ofsajd, ali koji niko nije video dok je akcija trajala. Zato "dusebriznici" dosta.

Nikola

pre 12 godina

Zar nisu ti na vezu ubaceni u prvu ligu.Pa vecina timova svuda u svetu kad predje u napredniju ligu bude topovsko meso,a ovi jos upali preko reda.Bilo bi sramota da se mucite sa drugoligasem.

ijavolimpartizan

pre 12 godina

Prvo,cestitke mom Partizanu i hvala Stanoju sto je konacno poslusao sve i poceo sa Jovancicem a onda i dao Dijari da "probije led"...zahvalan sam jos i na forsiranju mladog Markovica...voleo bih i da je Aksentijevic igrao umesto Rankovica (koji je jedina slaba tacka u timu)...

Drugo: Ove godine cemo morati svaki gol krvavo da zaradimo.Sveopste kampanja je izgleda urodila plodom pa se nekom eventualnom penalu ne treba nadati makar obe noge zavrsile u gipsu.Nisu nam penali bili potrebni ni do sada,pa ne trebaju ni od sad.

Trece: Apsolutno me ne interesuje kakva prica dolazi od komsinice i njenih pulena...ne interesuju me komentari ni za ovu utakmicu a niti bilo koju sledecu.Prica nije ni prestajala,niti ce ikada prestati.Ljudi su jednostavno u tripu da u IDEALNOJ LIGI samo ZVEZDANA MOZE BITI PRVAK DRZAVE I DA SE NEPOSTOJECI PENALI,GOLOVI DATI IZ SUMNJIVIH POZICIJA,GRESKE SUDIJA U NJIHOVU KORIST,MOGU SAMO NJOJ SVIRATI I PRIZNAVATI.VRH DRZAVE MOZE BITI DOBAR SAMO AKO JE STACIONIRAN U NJENOM RUKOVODSTVU...SAMO SU ONI SRPSKI KLUB,SAMO NAM ONI OSVETLE OBRAZ U SVETU (valjda ispadanjima u prvim kolima iliti i samim neucestvovanjima u bilo kom europskom takmicenju,u bilo kom sportu)...Hvala ti Boze sto mi oni ne vode racuna o OBRAZU !!

Cetvrto: Znam,znam...Bari 91....OK...evo,opet,cestitam 20 god,2 meseca i 12 dana od titule...(i sutra cu Vam cestitati)...i sve tako dok se jednom,u nekom sportu,opet ne nadjete u ulozi pobednika.Strpljiv sam ja,cekacu !!

igor

pre 12 godina

Jeste bio gol iz ofsajda.
Nije sviran čist penal za Partizan, Jovančić je "proturio" loptu golmanu koji ga je kasnije sapleo, nema tu šta da se priča.
Jel neko video Sašu Ilića u prvom poluvremenu?!
Sudije greše, konstantno, nekada u korist tima za koji navijamo, a nekada protiv, tako je svuda u svetu. Ali zvezdaši će uvek videti samo one greške koje donose korist Partizanu, i obrnuto, tako da nema svrhe raspravljati se sa "zaludnim" ljudima.

Mislim da bi na sajtovima trebalo uvesti registraciju preko broja Lične karte, mučno je čitati komentare nezrele dece.

mg

pre 12 godina

Jeste da navijam za Zvezdu ali mi nije jasno zašto likujete nad klubom koji je "izvučen" iz druge lige,pa sve osim pobede nad ovakvim klubom bi bilo ravno katastrofi za još aktuelnog prvaka Srbije,izvinjavam se ako grešim.

zoran

pre 12 godina

Kada videh koji penal sudija nije svirao za PArtizan, jedna stvar je jasna - Zvezda mora biti prva. Ochigledno da je komanda iz komesarijata veoma jaka i precizna. Pa ono bi rodjeni brat trenera Novog PAzara svirao u korist PArtizana.

Drugo. Onaj teren nije fudblaski teren vec poljana, oranica. Ono je bruka rukovodstva Partizana. Uzeli su desetine miliona i nisu u stanju da postave novi travnjak. Da li znate da je makismalno koriscenje jedne te iste trave najvise 5 godina. Ovo na Partizanovom terenu je staro preko 8 godina.
Sramota.

Caj

pre 12 godina

Je l' Novi Pazar bese onaj tim koji ce povecati gledanost na stadionima? Sad vidim i zasto. Ako ce na svakoj utakmici primiti ovoliko golova, vredi. :)

PAOK

pre 12 godina

Evo odma ste poceli.Jeste bio ofsajd,ali kakve to ima veze sa prvenstvom.Pa kad je onaj vas igrao rukom u sesnaestercu igrao rukom,a sudija svira penal za Zvezdu?Jer Tole kriv sto ste izubili od Kule,koja nije bila pobedila 7,8 kola?Malo realnosti nije na odmet!!!!!

Gooner4Life

pre 12 godina

Pocela nova sezona, pocela nova dominacija Partizana, poceli novi kompleksasi iz komsijskog tabora da se javljaju! Nista novo! Molim sve razumne navijace Partizana da na komentare o namestanju utakmica ne odgovaraju i da se ne raspravljaju sa dragim nam komsijama, neka lece komplekse na nekom drugom mestu. P.S. Bravo za odigran mec, idemo do 5. titule za redom!!!

kragujevcanin

pre 12 godina

vosa se izvukla ali u kg- u nece. a sad sto se tice skandiranja protiv pazaraca: da li neko od vas elektronskih navijaca zna sta se desava u novom pazaru kada im gostuje radnicki iz srca sumadije i srbije? kamennice, stangle, povici srbe na vrbe, ubi srbina... i ja da ih stedim u kragujevcu i vi u beogradu. zapitajte se

SURDA

pre 12 godina

Sta bre pricate neprimereno navijanje ,a sta traze obelezja druge drzave medju pazarskim navijacima to ne vidite ? A vi gani od sada za mene imate novi nadimak "seka perse" !!!

:)

pre 12 godina

nisam gledao mec,tako da ne znam....navijam za Zvezdu,ali sve jedno,OFSAJD bi izbacio iz fudbala,em bi bilo interesantnije,vise golova,manje sudijskih gresaka..

HlaoRu

pre 12 godina

Lep pocetak, nek ovako bude do kraja!

Moram da se osvrnem i na navijanje, jer ovo je sramotno. Takav izliv kvazi nacionalizma i mrznje se ne sme tolerisati. Drzava s tim moze lako izaci na kraj i to mora uraditi i to ne radi Evrope, Amerike itd. vec radi nas samih.

UVEK PARTIZANOVAC, NIKAD GROBAR!

Gledajte u svoje dvoriste

pre 12 godina

Nije ni pocelo prvenstvo a vec je pocelo sa kukanjem za Toleta, opet Bia, Cia, masoni. Ljudi shvatite da se u svim ostalim ligama gresi, desavale su se mnogo vece greske sudija na Svetskom prvenstvu, u Ligi sampiona, gde su mnogo bolje sudije, a nece kod nas. Gol jeste bio iz ofsajda, ali ostala 4 su cista kao suza. Inace su sudije skroz korektno odradile svoj posao, osim te greske, kao i one za penal, ali to se sve desava u fudbalu... Kako od vas Zvezdasa, niko prosle godine nije kukao kad je Stamenkovic obezglavio coveka na 20 metara, kao i kod sijaset sumnjivih penala. Ionako je izrezirano da vi ove godine uzmete titulu, tako da se ne brinete

new.york.city.boy

pre 12 godina

Navijacam sam zvezde,bilo je ofsajda ali u svakom slucaju Partizan je bio 10
puta bolji na terenu.Novi pazar nije ni za Srpsku ligu,oni bre veze sa fudbalom nemaju.
E moj Tole koga pustas u prvu ligu,misli o tome...

Mirko

pre 12 godina

ZVEZDA napred do drugog mesta , snovi su jedno realnost sasvim druga , zao mi je svi snovi ce se rasprsiti 18. avgusta ko ce vam biti kriv , Tole FSS ili drekavac iz tunela.

zoran

pre 12 godina

Zvezdashi, vidim prati se, prati se....
Poshteno...ipak i vi znate ko je shampion, gde mozete koji gol da pogledate...na neki nachin videli ste i ono shot vas cheka u derbiju, ako se to uopshte moze nazvati derbi.

simonne

pre 12 godina

Bravo Stanoje.Mislim da u poslednjih 10god nismo bili ovako dominantni.Iako smo ispali od Genka,koji nam je iz jednog suta na gol za 180min dao 3 gola(2 iz poklonjenih penala)konacno licimo na pravi evropski tim.Igramo racionalno,pametno i ako se nastavi ovako bez nekih turbulencija unutar tima ove godine oba pehara ostaju gde im je i mesto,a u LE uz malo srece u zrebu 1/4 finale bi bilo sasvim zadovoljavajuce.I zamolio bih nase navijace da ne ulaze u bilo kakav verbalni obracun sa navijacima drugih,manjih klubova.Prvo zbog toga sto nas kapiten ILIC ima vise utakmica u evropskim kupovima u dresu Partizana nego ceo njihov tim sa sve rezervama u predhodne 3god,a drugo ovo je igra samo za iskusne...

Ludoje

pre 12 godina

Zvezda je duplo bolja od Partizana. Ona je dala na zadnjoj utakmici 2 (dva) gola iz ofsajda. Grobari vi o tome mozete samo da sanjate, nagledacete se vi svega ove godine, jer su Zvezdi cvrsto obecali titulu.

Pazarac

pre 12 godina

Izgubili smo mnogo,nema sta.Jos ni jednu utakmicu nismo igrali u pazar sa novim timom.Ako jedan igrac se nebude borio nece moci da igra,pogotovo protiv zvezde i partizana,a ovo skandiranje navijaca je bruka za celu Srbiju,ovo u Pazar nema,jer koliko Srba igra u Pazar svi su bolje primljeni nego bilo gde.Sram neka bude partizan,uvek navijamo za partizan u ovom kraju oni tako.Mi da ne volimo ovu zemlju nebi davali ovakav znacaj i interesovanje za super ligu,i kvalitet dobijate sa nama,polako prvenstvo tek pocelo.Pazar u srcu.

ivca

pre 12 godina

Kao prvo, dosadni ste sa Toletom,ko je vama kriv sto nemate vaseg Toleta!!!Nabavite ove godine puno "Toaleta" trebace vam narocito u DERBIJU!!!I jos nesto bezite sa nasih vesti ne mogu ocima da vas vidim "ko o cemu komsinica o postenju" Slavice se TITULA!!!

Kompleksasi sa severa

pre 12 godina

Sta je bre ovo?Pa je li moguce da na vesti o Partizanu ima 90% komentara komsinice??Jaoj sta smo vam uradili za kratko vreme...pa vi vise ne znate gde je levo..hahahahaha

peta na vidiku

pre 12 godina

Bio je ofsajd kod prvog gola i da je ostalo 1-0 imali bi pravo da se ljute,ovako smo dali jos 4 komada..A prica o tome kako su posle ovi morali da se otvore ne pije vodu zato sto ovi nisu presli centar celu tekmu .. Da je bilo namesteno ne bi bilo 5 komada, nego manje, i ovi ne bi uklizavali onako krvolocno na 3-0..E sad mene interesuje kako su metuzalemi iz uprave pored silnih para koje su pokrali dozvolili da teren izgleda kao oranica i da svaki kontakt moram da molim boga da se neki igrac ne povredi??Trava na JNA nije menjana 8 godina i TO JE VELIKA SRAMOTA !!

acamaher

pre 12 godina

Dakle, neverovatno, pa prvih 50 komentara je samo o tome kako je prvenstvo namesteno jer je prvi gol iz ofsajda. Zvezda stvarno ima svoj internet stab, ovo je katastrofa, kao da je jedan covek napisao svih 50 komentara. Sta li ce biti kad ih naduje Ren pa im ne preostane nista osim ovih nasih livada. Ovo je smisljen i organizovan pritisak koji se vrlo sistematski sprovodi svugde, a od ove sezone i ovako perfidno kroz komentare. Bruka!!!

srdjan

pre 12 godina

Cist ofsajd kod prvog gola,pa sta! A ostala 4 i penal,gde se igracu kao poslednjem u odbrani(ovaj put je to bio golman)dodeljuje crveni!!!??? Cigani sta trazite ovde,sacekajte sutrasnji izvestaj sa utakmice iz Subotice pa pisite gluposti.... Lepo je bio rasiren trensparent na jugu NAJAVA JAMBA!!!!1HAHAHAHHAHAHAHAHA......

alek-pfc

pre 12 godina

Vec je namesteno je li delije,ma nije to nista videcete tek sutra u Subotici kako Tole steluje:-)! Jer nam se cini da vec spremate opravdanje za eventualni kiks sutra!

TimCahiLL

pre 12 godina

Ne bih nesto posebno da komentarisem utakmicu,vec od pocetka iste se videlo da Novi Pazar ne moze da parira veceras razigranom Partizanu (izuzev Rnica i Rankovica).Glavni sudija jako slab,a najslabiji oni koji pogrdno skandiraju igracima Novog Pazara.Ne kazem ja da nece biti tako i kad oni budu domacini,hoce,ali,da li jednom,svi koji dodju na stadion,mogu da se izdignu iznad toga,da fudbal i sport uopste,budu upravo samo to?

ja

pre 12 godina

Valjak je krenuo da melje. Ofsajd je bio, bio je i penal ali koga briga poslije ovako dobre utakmice. 4-0 ili 5-0 nije bitno kad se ovako dobro igra a i Grobari su fino napisali NAJAVA JAMBA.

Mirza Preljevic

pre 12 godina

Prvo: Navijac sam Novog Pazara, volim i Partizan, za Crvenu Zvezdu, kao i za bilo koji drugi srpski klub navijam kada igra u evropskim takmicenjima, protiv bilo kog kluba.

Drugo: Cestitke Partizanu na ubedljivoj pobedi.

Trece: Zaboravite to da je utakmica namestena. Da je namestena, bilo bi 1, eventualno 2 gola razlike, a ne 5. Partizan je pobedio jednostavno zato sto je bolji, a Novi Pazar sigurno nece namestati utakmice, bar ne u ovoj sezoni i ne da gubi. Moze namestiti pobedu, ali poraz nikako.

Cetvrto: Navijaci Novog Pazara su u velikom broju dosli na stadion JNA da bodre svoj klub. Upravo zbog toga se nece prodavati utakmice. Pazara ce pobediti samo onaj ko je bolji na terenu i niko vise.

Peto: Bio je ofsajd kod prvog gola, ali necemo sada o tome, jer sudije nemaju USPORENI SNIMAK, a i niko se nije bunio jer niko to nije ni primetio, zato sto je ofsajd bio mali. Bio je i penal za Partizan.
JEDNOSTAVNO JE PARTIZAN BIO BOLJI!!!!!

Sesto: Na kraju bih i cestitao navijacima Novog Pazara na bodrenju bez obzira na rezultat. Bilo je uvreda i sa jedne i sa druge strane, ali necemo ni o tome sada zato sto se to jednostavno desava kod nas u Srbiji.
ZALOSNO, ALI ISTINITO!!!!!!!!

NAPRED PAZARCI, ZABORAVITE OVAJ PORAZ I STARTUJTE POBEDOM NA DOMACEM TERENU!!!

http://www.kgsport.info/archives/8222#more-8222Y

pre 12 godina

Ocekivao sam veci otpor Pazaraca.U svakom slucaju, sve cestitke na brojnosti navijaca iz Pazara.

mistik

pre 12 godina

Pa narode kakva su ovo nacionalna/verska vredjanja???? Je li tesko googlati Sandzak i videti da zastava koja je stajala ispred Pazaraca ustvari obilezje Sandzaka (buduci da Pazar se smatra centrom te regije)? Daj nemoj da budemo nepismeni. Kakva bre crna Federacija i Sarajevo...ni priblizne slicnosti nema. Nepismenost nas ubi i obruka bezveze!

http://bs.wikipedia.org/wiki/Sand%C5%BEak_(oblast)