Ponedeljak, 10.01.2011.

10:31

Poraz Jankovićeve na startu Sidneja

Srpska teniserka Jelena Janković poražena je na startu turnira u Sidneju od 19. igračice sveta, Aravan Rezai iz Francuske sa 2:1, po setovima 7:5, 2:6, 6:3.

Izvor: B92

Poraz Jankoviæeve na startu Sidneja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Zasto B92 ne objavljuje komentare o "imitatorki"?

pre 13 godina

(jj fan, 11. januar 2011 11:59)

Juniorsku karijeru moze da okaci macku o rep. Ko sve nije bio 1 u juniorskoj konkurenciji.
Jeleni Jankovic "povreda" na HOPMAN CUP-u 2008 nije smetala da dan, dva posle igra na turniru u Sidney-u za WTA bodove.

Goksi

pre 13 godina

@Djoksa..Lepo razmisljate...Ali sta biste rekli kako se prepoznaje talenat?Nije li po vanrednom potezu za koji se teniser odluci u delicu sekunde?Talenat se ne dobija radom vec rodjenjem zar ne?Toko razvitka tenisera i treninga na te stvari treneri se ne baziraju,tako da jednostavno kod igraca dolazi do toga da se kreativnost i talenat gube i preovladjuju uvezbani i izrutinirani potezi.Pazi postoje faze sazrevanja tenisera,i u toj fazi je Bojana.Nole je izasao iz toga tj.savladao je tu fazu tako da sada unosi i kreativnost,raznovrsnost u igri gde i talenat dolazi do izrazaja.Neznam mozes li verovati ali npr.Janko je talentovaniji teniser od Noleta,ali on jos uvek nije u toj fazi jer nije tako disciplinovan,posvecen i vredan kao Nole.Janko je poceo da zastranjuje koliko se bavi psihologijom,koja je neosporno veoma bitna,ali sa praznom puskom nepotrebna je.Znaci on tu gresi,preskace faze,za njega vazi rad, rad i rad Dok ne dovede telo na nivo Noleta,e onda ima smisla rad na onom na cemu on sad radi.

Djoksa

pre 13 godina

@Goksi... Sto se tice talenta, ne mogu da se slozim sa vama. Sta je talenat? Talenat je kada mozete da izvedete udarac kao profesionalac bez treninga, na osecaj. Trening sluzi tome da to radite tokom celog meca, ma koliko bili umorni i dekoncentrisani.

Djoksa

pre 13 godina

@Goksi... Bum-bum udarci su ti ravni udarci a oni prelaze tik iznad mreze. Zato je to kocka. Jer nije u pitanju snaga u tolikoj meri, koliko koncentracija, savrsena tehnika i brze noge (tajming). "Za tenis su potrebni, hladna glava i brze noge",@Predo.

Djoksa

pre 13 godina

@Goksi... Bum-bum udarci su ti ravni udarci a oni prelaze tik iznad mreze. Zato je to kocka. Jer nije u pitanju snaga u tolikoj meri, koliko koncentracija, savrsena tehnika i brze noge (tajming). "Za tenis su potrebni, hladna glava i brze noge",@Predo.

Goksi

pre 13 godina

Dilane bum bum igrac je i nasa Ana i kad joj je dan,kad joj udarci ulaze i 2 Serene da su sa druge strane nemogu je zaustaviti.Problem kod Ane je sto tesko moze u tom tempu da odigra 2 seta pa kalkulise spustanjem tempa,zato i ima dosta brejkova u njenim mecevima,zato se i jako iscrpi pa lopticu baca drhtavom rukom pri servisu,otud i ponavljanje bacanja,mogla bi mozda da se ugleda na Noleta pa da je malo tapka i tako se umiri i koncentrise.Kod Rezai toga nema mislim da bolje ume da se uskladi i nadje ravnotezu,st ne znaci npr. da ce imati bolje rezultate.Bolje ce imati onaj koji bude vise radio na svim aspektima.Bojana je povela u setovima,steta zbog prekida jer plasim se da ce Rezai povratiti snagu.Jos nesto mislim da ce Ana kao i Rezai praviti dobre rezultate na gran slemovima upravo zbog dana pauze izmedju svakog meca,jer bum bum igracice se mnogo vise potrose od tehnicarki u kje spada JJ.npr.

jj fan

pre 13 godina

JJ je vec godinama u vrhu zenskog tenisa i predstavlja Srbiju u najboljem svetlu, i ne treba niko da je vreda zbog nekoliko poraza sad i od prosle sezone ona je bila najbolji junior na svetu svojevremeno ana nije, ona je pobedila sestre williams vise puta ana nije, ona je igrala povredjena i na hopman kupu 2008 i na olimpijskim igrama i borila se do kraja rizikujuci pogorsanje povrede i mnogo teske posledice.Ima iza sebe jedno finale na gren slemu nadamo se i tituli uskoro,ana sa druge strane ima iza sebe 3 finala i jednu titulu sto je odlicno za Srbiju.iako ana ima titul jelena ne pogledajte malo ostale aspekte nisu samo gren slem turniru u tenisu.I ana i jelana su ponos Srbije i zalosni su glupi komentari da jedna odlica druga ne, a narocito ako vredjate jj jer je starija iskusnija i mnogo konstantnija u vrhu od ane.

Goksi

pre 13 godina

Ja.Evo odgovora,tacnije nemogu ti odgovoriti na to jer talenat jeste potreban da biste poceli necim da se bavite.Tenis je pravi primer za to.Velika vecina tenisera jeste talentovana i to je dobra osnova,ali onda krece tezak i mukotrpan rad kojim se talenat stavi po strani.Sta je talenat?to je kada je teniserka u stanju da odigra potez van svih pravila normi pa i prkosa gravitaciji.To trneri gledaju da talentovanim teniserima izbace,najbolja je najjednostavnija igra i kad se ona postigne onda igrate npr.kao Federer,on igra savrseno jednostavno a to i jeste najteze,jer talentovani teniseri teze egzibicionizmu,sto je i prirodno.To treba umeti sputati u sebi,federer jeste talentovan ali i uspeo je da unese disciplinu u igri,Nole je tu blizu,a i Bojana cini mi se ide u dobrom smeru.Talenat verovao ili ne moze kad kad i da smeta razvitku igraca i pojedinih poteza jer su cesto skloni improvizaciji a ona upravo im ometa usavrsavanje pojedinih poteza jer ih ne odigraju uvek isto,a sto je vrlo potrebno kako bi se potez i uvezbao.Pozz..

Ena

pre 13 godina

Zašto mora ovako da se priča? Zasto uspeh jedne ili druge ne moze da se komentarise bez spominjanja ove druge? Obe su nase. Jedna raste, druga pada, i obrnuto. A sada je tu i Bojana, divno. I uvek imamo za koga da navijamo. Dajem i dacu negativan glas UVEK kada da biste pohvalili jednu nagrdite drugu i obrnuto!

Dylan Dog

pre 13 godina

@Dusan

Kvalitet, način i stil igre Rezai nisu (bar ne još uvek) za viši plasman na ATP listi. To što ona odigra nekoliko mečeva (ili ceo jedan ozbiljniji turnir) u visokom ritmu dovoljni su za eventualno top 20.
Razlog tome leži u činjenici da su njeni rezultati zasnovani na prostoj eksploatacije velike fizičke snage u kratkom vremenskom periodu, dakle - trči i udaraj, a ne na nekoj promišljenoj igri, taktici ili nekom posebnom prepoznatljivom oružju. Ta bum-bum igra može da prođe samo kada je teniser na svom maksimumu i ima puno sportske sreće iz koje crpi samopouzdanje - pa svašta ulazi u teren. Kako Gausova raspodela važi i za nju, koliko je bilo na liniji ili blizu linije, toliko mora biti i u autu. Ona još uvek nije taj kapacitet pa može da lopticu pribiližava linijama tokom cele sezone, tj. da uspešno igra na uzanoj margini od greške. Da je u nekom od svojih duela u Madridu prošle godine imala sa druge strane mreže raspoloženu udaračicu dobrih defanzivnih sposobnosti, pitanje je kako bi se sve završilo. Dovoljno je da se protivnik u par tih nestvarnih (čitaj: ključnih) poena gde pljušte linije - odbrani, a onda da uzvrati i osvoji ih. Tada se samopouzdanje kod prosečnih naglo topi i sve su šanse da u nastavku izgube meč, često vrlo ubedljivo.

Inače, rezultat Voznijacki ne predstavlja neko posebno čudo. Ako jednom od dva tenisera približno istih kvaliteta (ovde mislim da je Vera ipak kvalitetnija i zrelija sveukupno gledano) ništa ne polazi za rukom (van forme je ili ga muči neka mala povreda koju ne želi da prijavi iz taktičkih razloga), a drugi igra na svom visokom nivou - sve su šanse da prvi bude počišćen sa terena vrlo ubedljivo, pa čak i sa "biciklom". Primer za to je meč i JJ protiv Vere na Vimbldonu, kada je naša teniserka ometena povredom bila dobrano isprašena od strane izuzetno raspoložene ruskinje. Dalje, imamo poraz Venus od Jelena sa 6-0, 6-1 u Rimu itd. Takvih primera ima puno i ne treba da izazivaju čuđenje, niti oni nešto znače u generalnoj komparaciji kvaliteta datih teniserki.

Pozdrav,

hop - hop

pre 13 godina

PRVI nosilac Voznijacki izgubila od 31. Cibulkove. DRUGI nosilac Zvonareva izgubila od 23. Penete.
SEDMA Skjavone i OSMA Jankovic vec su ispale.
TRECA Klajsters se drzi kao i DESETA Azarenka.Sta ce uraditi SESTA Stosur s 26. Kuznjecovom ostaje da se vidi, trenutno je u setovima 1:1.

Bojana je pocela mec i sada je 1:1 u prvom setu. SRECNO i nadamo se da ce proci u trece kole na mec protiv Penete.

lista

pre 13 godina

@anonimus
Ta tabela za bodovanje ti nije bas najtacnija jer su to bodovi koji su vazili pre 2 godine.
Tacan sistem bodovanja moze se videti na WTA sajtu.
http://www.wtatour.com/SEWTATour-Archive/Rankings_Stats/howitworks.pdf

Raspored i kategoriju svih turnira takodje mozete videti na sajtu.
http://www.wtatour.com/page/Calendar/0,,12781,00.html

U zenskom tenisu postoji 5 kategorija turnira:
Grand Slam, Premier Mandatory,
Premier 5, Premier i International.
U tom kalendaru Premier turniri nisu oznaci kojoj klasi pripadaju, ali mozete ih razlikovati po nagradnom fondu.
Premier Mandatory imaju nagradni fond od 4,5 miliona $ i postoje 4 takva turnira: Indian Wels, Majami, Madrid i Peking.
Premier 5 imaju fond od 2 miliona dolara i kako im samo ime kaze postoji 5 takvih turnira: Dubai, Rim, Toronto, Sinsinati i Tokio.
Ostali Premier turniri su ovi obicni Premier, nagradni fond im je oko 700 000$ i ima cini mi se 11 takvih turnira godisnje.

Dakle mozete u kalendaru videti o kom rangu turnira se radi, a u listi sa bodovima koliko se bodova dobija za svaku pobedu.

Napominjem da ni sistem bodovanja nije bas jednostavan, jer se sa liste teniserima brisu jedni bodovi, a upisuju neki drugi i tako u krug.

Evo jednog primera za nasu Bojanu.
Ona je prosle nedelje ucestvovala na turniru u Brizbejnu, ispala u drugom kolu i za to dobila 30 bodova.
Medjutim prosle godine je u isto ovo vreme igrala na jednom ITF turniru u Kini gde je osvojila 32 boda. Svi bodovi vaze samo 12 meseci, pa su joj na ovonedeljnoj listi izbrisali ta 32 boda, a upisali ovih 30 osvojenih. Zato je na danasnjoj listi Bojana imala 2 boda manje nego na prethodnoj.

U Sidneju je Bojana prosla 3 kola kvalifikacija za koja dobija 20 bodova, prolazak u drugo kolo Sidneja vredi jos 60 bodova, sto je ukupno 80 bodova.
Bojana prosle godine u ovoj istoj nedelji nije igrala ni jedan turnir, pa joj se nece brisati nikakvi bodovi.
Medjutim da bi joj uopste upisali bodove iz Sidneja, morace privremeno da joj sa liste izbrisu bodove sa nekog najlosijeg racunajuceg turnira. Njen najlosiji racunajuci rezultat je 20 bodova.
Ovo privremeno brisanje je iz razloga sto na listu teniserkama ulaze bodovi sa maksimalno 16 turnira. Uzima se uvek 16 najboljih rezultata iz poslednjih 12 meseci, a ostali ne ulaze na listu
Kazem privremeno ce joj obrisati, jer joj ti bodovi mogu u jednom trenutku biti vraceni na listu.
Na primer Bojani u februaru istice 30 bodova sa turnira u Kuala Lumpuru. Ako ne bude igrala taj turnir ili neki drugi u tom periodu, ili jednostavno odigra neki turnir a ne osvoji nikakve bodove - obrisace joj tih 30 bodova, ali vratiti ovih 20 koji ce joj sledece nedelje biti privremeno obrisani.
Mozda deluje malo komplikovano, ali treba razumeti sistem po kom se prave liste.

Bojana je u Sidneju vec sada za listu zaradila 60 bodova (80-20).
Sa tih 60 bodova vise obezbedila je otprilike 71. mesto sledece nedelje.
Ako prodje i u trece kolo dobice dodatnih 60 bodova, sto bi je dovelo na otprilike 68. mesto. Pobedom i u trecem kolu i ulaskom u polufinale dobila bi dodatnih 80 bodova i sledece nedelje bila bi negde na 57. mestu.

Rekoh da bodovanje nije bas jednostavno, jer da bi znali koliko bodova neka teniserka dobija ili gubi, morate znati kako funkcionise bodovanje, a morate znati i sve bodove koje je ta teniserka osvojila u prethodnih 12 meseci, koji bodovi joj ulaze na listu, a koji ne...
Takodje da bi izracunali poziciju na listi neke teniserke, morate znati i sta se desava sa bodovima ostalih teniserki u njenoj blizini.
Nekad teniserka ni ne igra, a skoci na listi samo zato sto je teniserka koja je bila ispred izgubila puno bodova te nedelje.
Isto tako se desi da teniserka napravi dobar rezultat, a ipak padne na lsti, jer je jednostavno izgubila mnogo bodova iz prethodne godine, a druga teniserka koja je bila iza nije gubila bodove od prethodne godine.
Dakle ima tu puno matematike i racunanja, sabiranja i oduzimanja i same ove tabele sa bodovima vam nece puno znaciti ako ne razumete i ostale stvari vezane za bodovanje.

ja

pre 13 godina

@Goksi
Mislim da gresis kada kazes da Bojana ne moze da veze 5 pobeda.
Prosle godine je nekoliko puta pravila po 4 vezane pobede.
Upravo pred Novu godinu Bojana je na turniru u Indiji vezala 5 pobeda i osvojila titulu.
Tacno je da je to bio mnogo manji turnir i da je tamo bila mnogo slabija konkurencija.
Tacno je i da je mala verovatnoca da neko sa njenom pozicijom na listi osvoji turnir, ali ipak nije nemoguce.
Evo na primer prosle godine je ruskinja Makarovakao kao 100. na listi prosla 3 kola kvalifikacija i zatim vezala jos 5 pobeda i na kraju osvojila turnir u Istburnu, a taj turnir je u istom rangu kao i ovaj u Sidneju.

Da li mislis da je Makarova veci talenat od Bojane?
Ja mislim da nije.
Ako je mogla ona zasto ne bi mogla i Bojana?
Naravno verovatnoca nije bas velika, ali nije ni nemoguce.
Nama samo preostaje da verujemo u nju i da se nadamo ne necemu sto je nemoguce, vec samo necmu sto je manje verovatno.

Goksi

pre 13 godina

Gorane imenjace lepo.Lepo je saznanje da ima jos ljubitelja tenisa,postovaoca a pri tom da poznaju materiju.Podrzavam tvoj apel i nadam se i da ce koliko toliko imati uticaja.Drugo veruj da i u nasim komentarima kolumnisti nadju po neku inspiraciju,tako da ne libi se da dozvolis sebi tu slobodu rezimiranja necije igre,slabosti ili ti prednosti.Jednostavno svoja zapazanja,jer veruj cita se a manji broj ostavlja ocene a sto je inace bitno,tako da ja ovom prilikom molim posetioce da ih ne mrzi da ocene komentar nebitno kako naravno,bitno je da autor ima satisfakciju da je to neko procitao.Pozz...

Goksi

pre 13 godina

Gorane jos nesto,sto se tice Bojane,tacno pobedila je Rezai prosle godine,ali sta s tim?Ja se radujem pobedi svakog naseg tenisera,Bojana jeste potencijal i u stanju je da dobije i teniserke iz top 10.ali ne i da osvoji tunir jer za to sa mesta na kom je na vta.je jako tesko jer od prvog kola igra sa bolje rangiranom.Jos uvek nemoze da veze 5 dobrih partija za to treba jos malo kondicije iskustva i rutine,igra i talenat su tu.

Dusan

pre 13 godina

Rezai je mesto medju top 10, bez sumnje. Devojka udara lopticu NESTVARNO. A recimo, Voznjacki, PRVA IGRACICA SVETA, izgubila je od Zvonarjeve 6:1 6:0. Bruka i sramota.

Dr

pre 13 godina

Aha,gde li su sada one silne patriJJotske snage?Izgleda da su se umorile od onolikog pisanja na vesti o Ani i njenoj povredi.
Umorni su nasi heroji velikog patriJJotskog rata...

DUCE

pre 13 godina

(Goran, 10. januar 2011 18:00)

Gorane, nisam domacin ovog sajta vec samo cest posetilac, kao i mnogi, ali dozvolicu sebi za pravo da Vam pozelim dobrodoslicu u ovoj rubrici!
Ovde, gde se servisiraju proverene informacije u vezi sa sportom i to vrlo azurno, zbog cega i "svracam", nedostaje vise odmerenih komentara kao sto je Vas.

Ovom prilikom, (ako mi dozvole administratori :) dozvolicu sebi i to da zamolim vecinu komentatora ovde koji su, reklo bi se, veoma mladi i neiskusni(ne zameram im zbog toga!) ljudi da prilikom ostavljanja komentara ukazu duzno postovanje , jer ovo su sportske ('zdrave') teme ciji su akteri ljudi koji pre i posle svega zasluzuju respekt svih nas. I jos jedna stvar - na zaboravimo sta je tema kada ostavljamo komentar, molim vas!

Znam da ovim komentarom i sama preskocih temu, ali neka ovo bude samo mala digresija na istu.

Nedostaju komentari Dylan Dog-a, onog pravog Djokse, Preda...Toplo preporucujem da NACIN na koji oni iznose svoje misljenje,ma kakvo ono bilo, ovde bude primer onima koji su se prepoznali u mojim apelima.

Uzgred, usled Anine povrede, Jankove propustene sanse da se domogne prve ATP titule i danas poraza JJ od Rezai i mene je obuze mala doza razocarenja, sto mi ne daje za pravo da bilo kome od njih zamerim sto su mi "priustili" to osecanje. Naprotiv, zahvaljujem im sto su tu gde jesu, jer tenis volim odavno i mnogo je potpuniji uzitak kad imamo svoje predstavnike! Zeljno iscekujem AO sa velikim optimizmom!
Zelim im oporavak, odlicno zdravlje i pravu formu, pa sta god da urade na prvom Grand Slam-u, bice dostojno postovanja!

I na kraju, pozdrav svim istinskim ljubiteljima tenisa i ljudima vedrog duha!

Molijer

pre 13 godina

@Djuksa
Želiš Jeci da popravi igru. Čoveče, ona je igru već popravila. Ostalo joj je samo da nauči da servira, da udara forhend, da izlazi na mrežu i igra voleje, da nauči drop-šot, da nauči da spinuje lopticu i da osvoji svih pet "grend slemova" u jdnoj sezoni. Pet ili četiri? Malo sam zaboravan, da li je Marbelja peti? Živim za dan kad će ispasti iz prvih dvadeset. To je još oko devet meseci.

nikol dž.femija

pre 13 godina

(dusko gojkowic, 10. januar 2011 14:32)


ZAISTA ste u pravu.

STVARNO lepa i medju sportistkinjama JEDINSTVENA !!!

1. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/127.jpg
2. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/128.jpg
3. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/47.jpg
4. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/44.jpg
5. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/121.jpg
6. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/vanteren/images/77.jpg
7. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/45.jpg
8. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/24.jpg


UŽIVAJTE u našoj, a svetskoj, JJ !!!

Play4Life

pre 13 godina

Kada sam cuo da je izgubila, bas sam se izivcirao! Medjutim kada sam otisao na you tube (Bog blagoslovio internet) odgledao sam kratak pregled ovog meca. Koliko sam u pocetku bio nezadovoljan sto je izgubila, na kraju sam bio zadovoljan prikazanim! Jeste da video traje 4 minuta, ali Jelena se stvarno dobro kretala, ali je i Rezai gadjala same uglove terena, i bila je jako dobra u tome.
Da, ovo je jak protivnik, i danas je tenis karakteristican (barem malo vise u WTA listi), da vise nije bitno koji si na listi da bi 'izgledao' opasno. Svedoci smo raznih preokreta i neverovatnih meceva koji su prikazali slabiji. Pa evo, Bojana je iznenadila Kanepi! Ej(!), Kanepi koja je prosle godine igrala stvarno obecavajuce. Samo napred 'Nova Silo' :)
No, Jelena nije ovim sve izgubila. Gren slem je vrlo blizu, i tu su nove sanse. Necu da kazem da bi trebalo da dodje do..., samo bih voleo da joj ovo bude prekretnica u odnosu na minulu godinu. Ona to moze, moze i Ana, samo je pitanje vremena, snage i upornosti. Ocekujem povratak dzedaja xD

GO AI

pre 13 godina

@alo bre
Identifican slucaj!Ali,ja sam na to vec navikao pa ne ocekujem da ce i ovo biti objavljeno.Bitno je da se objavljuju raznorazne Djoksine gluposti.

Goran

pre 13 godina

Ljudi, ako volite tenis onda ga pratite, gledajte i trudite se da ga razumete, ako ne onda nemojte da ostavljate komentare samo da bi ostavili komentar. Jelena sa svim svojim manama je teniserka koja je već skro 4 godine u Top 10. Može se kritikovati ali ne i pljuvati jer to je neverovatan uspeh u jednom individualnom, rasprostranjenom i nadasve mentalno vrlo zahtevnom sportu.
@Goksi
Bojana je već pobedila Rezai prošle godine i ne preuzima njen žreb već Jelenin što joj neće puno pomoći jer u četvrtfinalu najverovatnije ide na Zvonarevu. Ovaj turnir nije najviše kategorije ali na njemu su sve teniserke iz Top 10 osim Venus. Dementijevu ne računam jer više ne igra i Serenu jer neće igrati ni na AO zbog povrede.

palite...

pre 13 godina

STA JE BRE VAMA?!Jedva cekate kad ce jedna od nase dve teniserke da izgubi pa da je kritikujete.Standardno srpski!Ana je jednom izjavila i da zna sta se govori o njoj i da je jako razocarana!
Vi umesto da podrite nase sportiste,vi ih vredjate!
Ostavite ih na miru,to je njihov zivot i oni ce da rade sa njim sta hoce!A vi kada zaradite trecinu para koliko su oni zaradili,javite mi se!

Eminem

pre 13 godina

Sta lupate, Te Jelena ovakva, te Jelena onakva, kad jednostavno nije mogla bolje! Kad je Rezai inspirisana, niko joj nista ne moze. O njoj ce se jos mnogo cuti.

Fer Gulan

pre 13 godina

Moš si pričate koje oćete al Jelenče si je najbolje i najubavo na svet! Kad si gu gledam sve me toplo po dušu, kad trepne s njene oči, sam pogledam u onu moju urokljivu, ondak si obrnem na gran šov pa na farmu, merak lele! Pa koje onda ak je izgubila, će pobedi pa na onaj open iz Australiju il na onaj indijanski ko prošlu godinu.

alo bre

pre 13 godina

Vi ste katastrofa!Zasto mi niste objavili komentar,ne volite da se carica kritikuje?Menjam nikove,ne vredi.Do sada mi niste objavili nijedan komentar koji se tice JJ.

Warga

pre 13 godina

Svi ste protiv lažnog Monda, ali i lažni je pogodio da carica ispada u prwom kolu. Onaj pravi odavno ju je otpisao i nawukao gnev djoksiiina.

Tetkica

pre 13 godina

Nema Veze Jeco, pile naše, samo se ti odmori i čuvaj zdravlje, imaš celih šest dana do Melburna "da popraviš igru" koju igraš deset godina i AO je tvoj. A zlobnici, vas na kraju finala prvog "grend slema" očekuje očaj. Jeca će ipak ponovo biti No1, samo da popravi servis, forhend, voleje i kretanje.

Goksi

pre 13 godina

Ostavio sam komentar na-Jovanovski bolja od Kanepi-i tamo rekao da ce se sastati sa Rezai,i nazalost pogodio.Jeleni to treba jedan krah da bi upalila motore.Doduse i nije to neki krah dobra je Rezai i Bojana ako je pobedi bice to pravi podvig,a i u sledecem kolu bi imala nize rangiranu protivnicu jer Rezai je nosioc i usla bi u njen kostur.Pa onda Boksi ozezi sestro lesi sve zivo kida sestro brate!!

Nata

pre 13 godina

Ovo joj je 6 (sesti) poraz za redom.Devojka je u zestokom bunaru.Kakva taktika, nedostatak meceva ...bla, bla, ..... ne valja ovo nista.Daj Boze da joj krene,ali po prikazanom u toku 6 meseci nista ne obecava.Ajde sto je gubila, jos strasnije je od kojih igracica je gubila.pricate omladjim , brzim, jacih udaraca .... a GS titulr osvajaju njene vrsnjakinje i starije (tako da ta teorija pada u vodu).
A sad , ova demagogija da joj se divimo i padamo u trans za ostvarene rezultate, ne ide.Bilo,proslo, daj nesto bolje sad, od stare slave se ne zivi i ne dobijaju mecevi (sto ona oseca itekako).

dusko gojkowic

pre 13 godina

meni je jeca na ovoj slici mnogo lepa, lepsa od ane i to wrlo, ona moze da bira posle tenisa - ili glumica u holiwudu ili prva truba u duwackom orhestru. a i wi kad nadjete sliku, to je za pricu. de bas ovu za trubu.

Deki

pre 13 godina

Neki su se prije 3 dana veselili kada je jedna teniserka odustala od finala radi povrede. Sada tih istih nema baš puno kada je njihova mezimica izgubila i to prvi meč u 2011.
Znate li za onu izreku: Ne treba se smijati tuđoj nesreći, jer se to isto može tebi desiti. E ako znate sada malo razmislite o tome...

Zlatko

pre 13 godina

Ovaj poraz ne treba shvatati ozbiljno jer je takticki.
Kada dodje AO a evo ga za nedelju dana, ima Jeca da razbija sve redom. Ima Jeca igru za svaku igracicu na turu, samo da bude zdrava i da joj se igra.
Zao mi je sto nisam gledao mec, ako je uopste negde i mogao da se gleda, da vidim da li je novi trener uneo neke novine u njenu igru. Ako je ko gledao neka se javi.

verko

pre 13 godina

Ocekujem- najmanje 100 komentara- subota se mora kompezovati!
Los pocetak Jelene, nista ne iznenadujuce, nema meceve u nogama- kao uostalom vecina- nije samo Jelena ispala, nego i Skiavone, Petrova,Kirilenko..prosle nedelje..sarapova, Kuznjecova..Woznijaki raznese Verka sa 6:0,6:1.. pocetak; Jelenina druga polovina prosle godine je bila jako, jako losa i trebe strpljenja- pa zar nismo svi DVE godine bili strpljivi cekajuci ANU!
Za to vreme NAS je Jelena predstavljala u zenskom tenisu, godinama u prvih 5! ili 10! ko to nipodostava... mora mnoge teniserke da popljuje Demencevu na primer..
KO se usuduje to da uradi?!
Jelani zelim uspesniju sezonu nego proslu.. pa i ako ispadne iz prvih 10, NIJE prva!
Pozdrav,

Zauvek J.J

pre 13 godina

Ne budite tako jadni, Srbija jedino moze da se ponosi svojim sportistima, a ''ovi''jadici sto vole na jednoj strani Anu a mrze Jelenu, ili obrnuto, nek se postide, mala smo drzava i treba da podrzavamo ono sto imamo(a toga je malo)jer oni su blago Srbije, oni su nam ulepsavali ove teske dane, i jos ulepsavaju barem meni...SRAMOTA!Svi znamo da je Rezaji mnogo dobra teniserka, i nijanse su odlucivale, a i obo je Jelenin prvi mec, ne mozete odma da sudite!Srpska posla!!!

pero

pre 13 godina

Ovo je opet nepravda. Organizatori su joj namjerno dali izuzetno tezak zdrijeb da je izbace jer su znali da je favorit za osvajanje turnira. Pa kako su joj mogli dati 19 igracicu svijeta. Pa to je pretesko. Ona je svojim igrama zasluzila da se automatski plasira u finale. Pravda za Jelenu.

micke

pre 13 godina

Ovo je sasvim očekivano. Prvo
Jelena nikad nije dobro igrala na početku sezone. Samo jedanput je prošla četvrto kolo na AO u svojoj karijeri. Drugo ovo je prvi meč, potpuno je neuigrana,dok je Rezai imala dva meča te je bila uigranija. Jeleni treba više mečeva da udje u formu,
tako da ne treba očekivati neki rezultat na AO. Šta će biti dalje u toku sezone neznam, ali ovde ima mnogo baba Vangi pa će nam one reći

Sasa

pre 13 godina

Jooj, sto volim!!! Nema od nje vise nista, ostale su samo Ana i Bojana, najjace i najbolje!!!
(Slobodan, 10. januar 2011 11:46)

Ajd` mi objasni sto volis ? Platicu ti pivo. Da ti nije bila nekad brknula u oko , da te nije saplela kad si trcao za autobusom, ili iz tebe izbija cist Srbin na povrsinu(Ne mozes da oprostis neciji uspeh).
"Dijagnosticar", Nis

AGE 26...

pre 13 godina

Ne, prijatelju, pomesao si je ti sa svojom miljenicom koja je bila JEDNU nedelju prva na wta i koju redovno zaboli staklena trepavica.
(dj!, 10. januar 2011 12:30)
Ne mogu da se setim imena teniserke koja je predala 22 meca u karijeri u trenucima kada je gubila. MOJA MILJENICA je provela 12 NEDELJA na 1 mestu WTA liste.

mima

pre 13 godina

Ljudi, imam jednu sugestijicu, istina, nevezanu za vest, ali ne znam gde drugde da se obratim...možete li, pored nagranog fonda turnira, ubuduće da napišete i koliko WTA (odnosno ATP) bodova nosi? Zarada je bitna teniserima, ali, nama gledaocima više znači informacija o bodovima, posebno kada su ženski turniri u pitanju, kod njih je bodovanje prilično raznovrsno i za mnoge konfuzno...hvala.

Pu-Pu

pre 13 godina

@V.J.
A da li bi ti, tetka, napisala svoje celo prezime - kladim se da je Jankovic.
Ubi nas ta vasa propaganda!
PS: Nemam nikakve veze ni sa Anom ni sa Bojanom!

realno

pre 13 godina

Kakav crni top 10?
Na 3 ovogodisnja turnira Jelena brani: Indian Wels-1000, Rim-620, Rolan Garros-900.
To je ukupno 2520 bodova na 3 turnira.
Tesko da ce odbraniti bilo sta od toga, a bez tih bodova bi bila vec sada ispod 30. mesta.
Do leta ce i biti otprilike na toj poziciji, a tada krecu i mnogo tezi zrebovi i jos brzi pad.

Tako nazalost funkcionisu stvari u ovom sportu.
Ne znam koja je osnova za optimizam ovih njenih fanova kad je vec svima jasno da Jelena lagano nestaje sa teniske scene.

hvala Jelena

pre 13 godina

Ne ide se na AO sa jednim odigranim duelom..Ovo je ljudi Jelenina realnost. Ona je postigla MNOGO u odnosu na svoj realni talenat. Nedostatak snage ona je nadkonadjivala treninzima i trcanjem, trcanjem, tracanjem..Godine su prosle, dolaye druge trkacice, koje jace udaraju i to je to...Nema Jelena nikakvih sanci na AO. Zelim joj da me demantuje, ali ova seyona je njen oprostaj od vrha. Njen vjecni optimizam je ok, ali je potpuno nerealna. Ako se mala Jovanovski ne prepadne od atmosfere i ako bude udarala lopticu jako kao sto to zna dobice Rezai. Dakle, snaga protiv trcanja.

dj!

pre 13 godina

Ocekivano...al shta je briga ona je bila broj jedan(citave 3 nedelje)...sad ce opet da je boli trepavica ili kosa...
(realan, 10. januar 2011 11:47)

Ne, prijatelju, pomesao si je ti sa svojom miljenicom koja je bila JEDNU nedelju prva na wta i koju redovno zaboli staklena trepavica.

iggy

pre 13 godina

I Ana i JJ su odigrale svoje. Mozda do kraja karijere osvoje jos neki turnircic tipa - Surdulica open i sl.i to je to. Svako ko drugacije misli je samo neobjektivni navijac jedne ili druge kao kad bih ja kao zvezdas izjavio - osvajamo ligu sampiona ove godine

Djole

pre 13 godina

Ocekivan rezultat, ove godine ce tako biti na svakom turniru, sem ako ne dobije igracicu slabiju od 300.mesta.
Maximum drugo kolo..pa onda penzija i gRand produkcija.

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Steta, a ja sam se bas nadao duelu Jankovic - Jovanovski. Jelena izgleda nije spremna usla u novu sezonu. Bice valjda bolje kasnije. Srecno Bojana u narednoj rundi.

Djoksa

pre 13 godina

Steta!Par zvanicnih meceva u nogama bi bila odlicna priprema pred AO.Rezai jeste jaka ali nije smela biti nepremostiva prepreka.Ali, sta je tu je.Na neki nacin mi je i drago zbog Bojane, prirasla mi je k srcu.A ne volim kada nasi igraju jedni protiv drugih

Maks2010

pre 13 godina

Hvala redakciji b92 na azurnosti. Cim Jelena izgubi vi to odmah javljate. A kada Zistin izgubi prodje i po tri dana dok ne objavite vest.

V.J.

pre 13 godina

Jelena je izgubila koncentraciju jer joj je majka ozbiljno bolesna poslednjih meseci, i zbog nje nije htela ni da otputuje negde dalje na pripreme. Ceo decembar je trenirala na Gemaxu.
Svako normalan joj zeli najbolje, zbog svega sto je ucinila za nasu zemlju i nas sport.
A ovaj sto za nju kaze "pu-pu" sigurno vidi u ogledalu svoju dušu dok to govori.
Napred Jeco!

umetnik

pre 13 godina

EEE bruka, nikad ti nećeš biti prva na svetu. Ili si ipak bila? Onda nikad nećeš osvojiti GS. Sigurno je da nikad nešto nećeš uraditi a da mi budemo zadovoljni.

analizaraj to

pre 13 godina

Mora da je u pitanju neka zavera. Jedva cekam komentar nase renomirane spoljno politicke analiticarke Nikol F. Dzemije.
P.S. Nikol, ali molim te da ceo komentar bude napisan velikim slovima.:)

Mr.Error

pre 13 godina

Cim sam video da igra protiv Rezai znao sam da ce biti tezak mec.
Jak je protivnik, a tek je prvi mec u ovoj godini. No, Jelena nije imala sta da bira. Kao prvo, krivo mi je sto nije bilo nigde prenosa na netu osim livescore-a, a kao drugo krivoooo mi je sto je JJ izgubila! Bila je dobra u drugom setu.
Jos jednom je pokazala da ne moze da igra konstantno u istom nivou, barem ne jos. U prvom setu je vodila 4:2, i lako je izgubila steceni brejk, a u trecem, je vodila sa 3:0 i Rezai je osvojila 6 gemova za redom!? Njoj idu sve pohvale, a Jelena treba da zaboravi ovo, i da od ponedeljka ima samo jedan cilj, a to je sto bolji uspeh na gren slemu.
Ne treba ovo da bude veliko razocarenje. Sad je videla gde se nalazi, i da li joj ide dobro sa novim trenerom.
Pa ajda da sa novim trenerom pocne da osvaja neke nove turnire...

farmer

pre 13 godina

Los pocetak za svacije samopuzdanje osim kada je u pitanju J.J. Kada god izgubi ona se vraca jos jaca da bi jos jace pukla. Mislim da ni sam ne znam kako ona funkcionise ali imam feeling osecanja da je J.J. glavni favorit na AO.
Kao i svi vrhunski teniseri J.J. ima svoje prepoznatljive poteze. Jecin zastitni znak je prebacivanje loptice dok ne svane novi dan. Ali za razliku od mnogih teniserki koje nemaju plan B Jeca ima i plan C.
Plan A: pomenuto prebacivanje loptice za sistematsko ubijanje u pojam i protivnice i publike
Plan B: brejk, ribrejk, brejk,....sve dok se protivnica toliko ne smori i izgubi svaki pojam o trenutnom rezultatu
Plan C: medicinski taj auti plus tajm outi za popravljanje sminke, konsultaciju sa dizajnerkom,caskanje sa mamom i mnogobrojnim prijateljima.
Sa motom "Sto me ne ubije nije ni vredno pomena" Jeca sa optimizmom moze da ide u susret AO na radost svih nas pravih ljubitelja komentarisanja tenisa.

Sanja

pre 13 godina

E sada gospodo pljuvaci koji ste do juce pljuvali Anu a verovatno ste navijaci JJ sada udrite.Ana je zbog poivrede predala mec a ova "defanzivka" koja jedina na svetu igra takvu vrstu tenisa izgubi od anonimusa.Spremila se "fantasticno " za novu sezonu. Njeno vreme je proslo

V.J.

pre 13 godina

Jelena je izgubila koncentraciju jer joj je majka ozbiljno bolesna poslednjih meseci, i zbog nje nije htela ni da otputuje negde dalje na pripreme. Ceo decembar je trenirala na Gemaxu.
Svako normalan joj zeli najbolje, zbog svega sto je ucinila za nasu zemlju i nas sport.
A ovaj sto za nju kaze "pu-pu" sigurno vidi u ogledalu svoju dušu dok to govori.
Napred Jeco!

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Steta, a ja sam se bas nadao duelu Jankovic - Jovanovski. Jelena izgleda nije spremna usla u novu sezonu. Bice valjda bolje kasnije. Srecno Bojana u narednoj rundi.

farmer

pre 13 godina

Los pocetak za svacije samopuzdanje osim kada je u pitanju J.J. Kada god izgubi ona se vraca jos jaca da bi jos jace pukla. Mislim da ni sam ne znam kako ona funkcionise ali imam feeling osecanja da je J.J. glavni favorit na AO.
Kao i svi vrhunski teniseri J.J. ima svoje prepoznatljive poteze. Jecin zastitni znak je prebacivanje loptice dok ne svane novi dan. Ali za razliku od mnogih teniserki koje nemaju plan B Jeca ima i plan C.
Plan A: pomenuto prebacivanje loptice za sistematsko ubijanje u pojam i protivnice i publike
Plan B: brejk, ribrejk, brejk,....sve dok se protivnica toliko ne smori i izgubi svaki pojam o trenutnom rezultatu
Plan C: medicinski taj auti plus tajm outi za popravljanje sminke, konsultaciju sa dizajnerkom,caskanje sa mamom i mnogobrojnim prijateljima.
Sa motom "Sto me ne ubije nije ni vredno pomena" Jeca sa optimizmom moze da ide u susret AO na radost svih nas pravih ljubitelja komentarisanja tenisa.

Sanja

pre 13 godina

E sada gospodo pljuvaci koji ste do juce pljuvali Anu a verovatno ste navijaci JJ sada udrite.Ana je zbog poivrede predala mec a ova "defanzivka" koja jedina na svetu igra takvu vrstu tenisa izgubi od anonimusa.Spremila se "fantasticno " za novu sezonu. Njeno vreme je proslo

micke

pre 13 godina

Ovo je sasvim očekivano. Prvo
Jelena nikad nije dobro igrala na početku sezone. Samo jedanput je prošla četvrto kolo na AO u svojoj karijeri. Drugo ovo je prvi meč, potpuno je neuigrana,dok je Rezai imala dva meča te je bila uigranija. Jeleni treba više mečeva da udje u formu,
tako da ne treba očekivati neki rezultat na AO. Šta će biti dalje u toku sezone neznam, ali ovde ima mnogo baba Vangi pa će nam one reći

Sasa

pre 13 godina

Jooj, sto volim!!! Nema od nje vise nista, ostale su samo Ana i Bojana, najjace i najbolje!!!
(Slobodan, 10. januar 2011 11:46)

Ajd` mi objasni sto volis ? Platicu ti pivo. Da ti nije bila nekad brknula u oko , da te nije saplela kad si trcao za autobusom, ili iz tebe izbija cist Srbin na povrsinu(Ne mozes da oprostis neciji uspeh).
"Dijagnosticar", Nis

Zauvek J.J

pre 13 godina

Ne budite tako jadni, Srbija jedino moze da se ponosi svojim sportistima, a ''ovi''jadici sto vole na jednoj strani Anu a mrze Jelenu, ili obrnuto, nek se postide, mala smo drzava i treba da podrzavamo ono sto imamo(a toga je malo)jer oni su blago Srbije, oni su nam ulepsavali ove teske dane, i jos ulepsavaju barem meni...SRAMOTA!Svi znamo da je Rezaji mnogo dobra teniserka, i nijanse su odlucivale, a i obo je Jelenin prvi mec, ne mozete odma da sudite!Srpska posla!!!

realno

pre 13 godina

Kakav crni top 10?
Na 3 ovogodisnja turnira Jelena brani: Indian Wels-1000, Rim-620, Rolan Garros-900.
To je ukupno 2520 bodova na 3 turnira.
Tesko da ce odbraniti bilo sta od toga, a bez tih bodova bi bila vec sada ispod 30. mesta.
Do leta ce i biti otprilike na toj poziciji, a tada krecu i mnogo tezi zrebovi i jos brzi pad.

Tako nazalost funkcionisu stvari u ovom sportu.
Ne znam koja je osnova za optimizam ovih njenih fanova kad je vec svima jasno da Jelena lagano nestaje sa teniske scene.

verko

pre 13 godina

Ocekujem- najmanje 100 komentara- subota se mora kompezovati!
Los pocetak Jelene, nista ne iznenadujuce, nema meceve u nogama- kao uostalom vecina- nije samo Jelena ispala, nego i Skiavone, Petrova,Kirilenko..prosle nedelje..sarapova, Kuznjecova..Woznijaki raznese Verka sa 6:0,6:1.. pocetak; Jelenina druga polovina prosle godine je bila jako, jako losa i trebe strpljenja- pa zar nismo svi DVE godine bili strpljivi cekajuci ANU!
Za to vreme NAS je Jelena predstavljala u zenskom tenisu, godinama u prvih 5! ili 10! ko to nipodostava... mora mnoge teniserke da popljuje Demencevu na primer..
KO se usuduje to da uradi?!
Jelani zelim uspesniju sezonu nego proslu.. pa i ako ispadne iz prvih 10, NIJE prva!
Pozdrav,

analizaraj to

pre 13 godina

Mora da je u pitanju neka zavera. Jedva cekam komentar nase renomirane spoljno politicke analiticarke Nikol F. Dzemije.
P.S. Nikol, ali molim te da ceo komentar bude napisan velikim slovima.:)

hvala Jelena

pre 13 godina

Ne ide se na AO sa jednim odigranim duelom..Ovo je ljudi Jelenina realnost. Ona je postigla MNOGO u odnosu na svoj realni talenat. Nedostatak snage ona je nadkonadjivala treninzima i trcanjem, trcanjem, tracanjem..Godine su prosle, dolaye druge trkacice, koje jace udaraju i to je to...Nema Jelena nikakvih sanci na AO. Zelim joj da me demantuje, ali ova seyona je njen oprostaj od vrha. Njen vjecni optimizam je ok, ali je potpuno nerealna. Ako se mala Jovanovski ne prepadne od atmosfere i ako bude udarala lopticu jako kao sto to zna dobice Rezai. Dakle, snaga protiv trcanja.

Mr.Error

pre 13 godina

Cim sam video da igra protiv Rezai znao sam da ce biti tezak mec.
Jak je protivnik, a tek je prvi mec u ovoj godini. No, Jelena nije imala sta da bira. Kao prvo, krivo mi je sto nije bilo nigde prenosa na netu osim livescore-a, a kao drugo krivoooo mi je sto je JJ izgubila! Bila je dobra u drugom setu.
Jos jednom je pokazala da ne moze da igra konstantno u istom nivou, barem ne jos. U prvom setu je vodila 4:2, i lako je izgubila steceni brejk, a u trecem, je vodila sa 3:0 i Rezai je osvojila 6 gemova za redom!? Njoj idu sve pohvale, a Jelena treba da zaboravi ovo, i da od ponedeljka ima samo jedan cilj, a to je sto bolji uspeh na gren slemu.
Ne treba ovo da bude veliko razocarenje. Sad je videla gde se nalazi, i da li joj ide dobro sa novim trenerom.
Pa ajda da sa novim trenerom pocne da osvaja neke nove turnire...

Djoksa

pre 13 godina

Steta!Par zvanicnih meceva u nogama bi bila odlicna priprema pred AO.Rezai jeste jaka ali nije smela biti nepremostiva prepreka.Ali, sta je tu je.Na neki nacin mi je i drago zbog Bojane, prirasla mi je k srcu.A ne volim kada nasi igraju jedni protiv drugih

Djole

pre 13 godina

Ocekivan rezultat, ove godine ce tako biti na svakom turniru, sem ako ne dobije igracicu slabiju od 300.mesta.
Maximum drugo kolo..pa onda penzija i gRand produkcija.

mima

pre 13 godina

Ljudi, imam jednu sugestijicu, istina, nevezanu za vest, ali ne znam gde drugde da se obratim...možete li, pored nagranog fonda turnira, ubuduće da napišete i koliko WTA (odnosno ATP) bodova nosi? Zarada je bitna teniserima, ali, nama gledaocima više znači informacija o bodovima, posebno kada su ženski turniri u pitanju, kod njih je bodovanje prilično raznovrsno i za mnoge konfuzno...hvala.

Nata

pre 13 godina

Ovo joj je 6 (sesti) poraz za redom.Devojka je u zestokom bunaru.Kakva taktika, nedostatak meceva ...bla, bla, ..... ne valja ovo nista.Daj Boze da joj krene,ali po prikazanom u toku 6 meseci nista ne obecava.Ajde sto je gubila, jos strasnije je od kojih igracica je gubila.pricate omladjim , brzim, jacih udaraca .... a GS titulr osvajaju njene vrsnjakinje i starije (tako da ta teorija pada u vodu).
A sad , ova demagogija da joj se divimo i padamo u trans za ostvarene rezultate, ne ide.Bilo,proslo, daj nesto bolje sad, od stare slave se ne zivi i ne dobijaju mecevi (sto ona oseca itekako).

Deki

pre 13 godina

Neki su se prije 3 dana veselili kada je jedna teniserka odustala od finala radi povrede. Sada tih istih nema baš puno kada je njihova mezimica izgubila i to prvi meč u 2011.
Znate li za onu izreku: Ne treba se smijati tuđoj nesreći, jer se to isto može tebi desiti. E ako znate sada malo razmislite o tome...

pero

pre 13 godina

Ovo je opet nepravda. Organizatori su joj namjerno dali izuzetno tezak zdrijeb da je izbace jer su znali da je favorit za osvajanje turnira. Pa kako su joj mogli dati 19 igracicu svijeta. Pa to je pretesko. Ona je svojim igrama zasluzila da se automatski plasira u finale. Pravda za Jelenu.

AGE 26...

pre 13 godina

Ne, prijatelju, pomesao si je ti sa svojom miljenicom koja je bila JEDNU nedelju prva na wta i koju redovno zaboli staklena trepavica.
(dj!, 10. januar 2011 12:30)
Ne mogu da se setim imena teniserke koja je predala 22 meca u karijeri u trenucima kada je gubila. MOJA MILJENICA je provela 12 NEDELJA na 1 mestu WTA liste.

palite...

pre 13 godina

STA JE BRE VAMA?!Jedva cekate kad ce jedna od nase dve teniserke da izgubi pa da je kritikujete.Standardno srpski!Ana je jednom izjavila i da zna sta se govori o njoj i da je jako razocarana!
Vi umesto da podrite nase sportiste,vi ih vredjate!
Ostavite ih na miru,to je njihov zivot i oni ce da rade sa njim sta hoce!A vi kada zaradite trecinu para koliko su oni zaradili,javite mi se!

Tetkica

pre 13 godina

Nema Veze Jeco, pile naše, samo se ti odmori i čuvaj zdravlje, imaš celih šest dana do Melburna "da popraviš igru" koju igraš deset godina i AO je tvoj. A zlobnici, vas na kraju finala prvog "grend slema" očekuje očaj. Jeca će ipak ponovo biti No1, samo da popravi servis, forhend, voleje i kretanje.

Maks2010

pre 13 godina

Hvala redakciji b92 na azurnosti. Cim Jelena izgubi vi to odmah javljate. A kada Zistin izgubi prodje i po tri dana dok ne objavite vest.

Molijer

pre 13 godina

@Djuksa
Želiš Jeci da popravi igru. Čoveče, ona je igru već popravila. Ostalo joj je samo da nauči da servira, da udara forhend, da izlazi na mrežu i igra voleje, da nauči drop-šot, da nauči da spinuje lopticu i da osvoji svih pet "grend slemova" u jdnoj sezoni. Pet ili četiri? Malo sam zaboravan, da li je Marbelja peti? Živim za dan kad će ispasti iz prvih dvadeset. To je još oko devet meseci.

dj!

pre 13 godina

Ocekivano...al shta je briga ona je bila broj jedan(citave 3 nedelje)...sad ce opet da je boli trepavica ili kosa...
(realan, 10. januar 2011 11:47)

Ne, prijatelju, pomesao si je ti sa svojom miljenicom koja je bila JEDNU nedelju prva na wta i koju redovno zaboli staklena trepavica.

umetnik

pre 13 godina

EEE bruka, nikad ti nećeš biti prva na svetu. Ili si ipak bila? Onda nikad nećeš osvojiti GS. Sigurno je da nikad nešto nećeš uraditi a da mi budemo zadovoljni.

Play4Life

pre 13 godina

Kada sam cuo da je izgubila, bas sam se izivcirao! Medjutim kada sam otisao na you tube (Bog blagoslovio internet) odgledao sam kratak pregled ovog meca. Koliko sam u pocetku bio nezadovoljan sto je izgubila, na kraju sam bio zadovoljan prikazanim! Jeste da video traje 4 minuta, ali Jelena se stvarno dobro kretala, ali je i Rezai gadjala same uglove terena, i bila je jako dobra u tome.
Da, ovo je jak protivnik, i danas je tenis karakteristican (barem malo vise u WTA listi), da vise nije bitno koji si na listi da bi 'izgledao' opasno. Svedoci smo raznih preokreta i neverovatnih meceva koji su prikazali slabiji. Pa evo, Bojana je iznenadila Kanepi! Ej(!), Kanepi koja je prosle godine igrala stvarno obecavajuce. Samo napred 'Nova Silo' :)
No, Jelena nije ovim sve izgubila. Gren slem je vrlo blizu, i tu su nove sanse. Necu da kazem da bi trebalo da dodje do..., samo bih voleo da joj ovo bude prekretnica u odnosu na minulu godinu. Ona to moze, moze i Ana, samo je pitanje vremena, snage i upornosti. Ocekujem povratak dzedaja xD

Pu-Pu

pre 13 godina

@V.J.
A da li bi ti, tetka, napisala svoje celo prezime - kladim se da je Jankovic.
Ubi nas ta vasa propaganda!
PS: Nemam nikakve veze ni sa Anom ni sa Bojanom!

nikol dž.femija

pre 13 godina

(dusko gojkowic, 10. januar 2011 14:32)


ZAISTA ste u pravu.

STVARNO lepa i medju sportistkinjama JEDINSTVENA !!!

1. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/127.jpg
2. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/128.jpg
3. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/47.jpg
4. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/44.jpg
5. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/121.jpg
6. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/vanteren/images/77.jpg
7. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/45.jpg
8. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/24.jpg


UŽIVAJTE u našoj, a svetskoj, JJ !!!

Goksi

pre 13 godina

Ostavio sam komentar na-Jovanovski bolja od Kanepi-i tamo rekao da ce se sastati sa Rezai,i nazalost pogodio.Jeleni to treba jedan krah da bi upalila motore.Doduse i nije to neki krah dobra je Rezai i Bojana ako je pobedi bice to pravi podvig,a i u sledecem kolu bi imala nize rangiranu protivnicu jer Rezai je nosioc i usla bi u njen kostur.Pa onda Boksi ozezi sestro lesi sve zivo kida sestro brate!!

alo bre

pre 13 godina

Vi ste katastrofa!Zasto mi niste objavili komentar,ne volite da se carica kritikuje?Menjam nikove,ne vredi.Do sada mi niste objavili nijedan komentar koji se tice JJ.

DUCE

pre 13 godina

(Goran, 10. januar 2011 18:00)

Gorane, nisam domacin ovog sajta vec samo cest posetilac, kao i mnogi, ali dozvolicu sebi za pravo da Vam pozelim dobrodoslicu u ovoj rubrici!
Ovde, gde se servisiraju proverene informacije u vezi sa sportom i to vrlo azurno, zbog cega i "svracam", nedostaje vise odmerenih komentara kao sto je Vas.

Ovom prilikom, (ako mi dozvole administratori :) dozvolicu sebi i to da zamolim vecinu komentatora ovde koji su, reklo bi se, veoma mladi i neiskusni(ne zameram im zbog toga!) ljudi da prilikom ostavljanja komentara ukazu duzno postovanje , jer ovo su sportske ('zdrave') teme ciji su akteri ljudi koji pre i posle svega zasluzuju respekt svih nas. I jos jedna stvar - na zaboravimo sta je tema kada ostavljamo komentar, molim vas!

Znam da ovim komentarom i sama preskocih temu, ali neka ovo bude samo mala digresija na istu.

Nedostaju komentari Dylan Dog-a, onog pravog Djokse, Preda...Toplo preporucujem da NACIN na koji oni iznose svoje misljenje,ma kakvo ono bilo, ovde bude primer onima koji su se prepoznali u mojim apelima.

Uzgred, usled Anine povrede, Jankove propustene sanse da se domogne prve ATP titule i danas poraza JJ od Rezai i mene je obuze mala doza razocarenja, sto mi ne daje za pravo da bilo kome od njih zamerim sto su mi "priustili" to osecanje. Naprotiv, zahvaljujem im sto su tu gde jesu, jer tenis volim odavno i mnogo je potpuniji uzitak kad imamo svoje predstavnike! Zeljno iscekujem AO sa velikim optimizmom!
Zelim im oporavak, odlicno zdravlje i pravu formu, pa sta god da urade na prvom Grand Slam-u, bice dostojno postovanja!

I na kraju, pozdrav svim istinskim ljubiteljima tenisa i ljudima vedrog duha!

Warga

pre 13 godina

Svi ste protiv lažnog Monda, ali i lažni je pogodio da carica ispada u prwom kolu. Onaj pravi odavno ju je otpisao i nawukao gnev djoksiiina.

Goran

pre 13 godina

Ljudi, ako volite tenis onda ga pratite, gledajte i trudite se da ga razumete, ako ne onda nemojte da ostavljate komentare samo da bi ostavili komentar. Jelena sa svim svojim manama je teniserka koja je već skro 4 godine u Top 10. Može se kritikovati ali ne i pljuvati jer to je neverovatan uspeh u jednom individualnom, rasprostranjenom i nadasve mentalno vrlo zahtevnom sportu.
@Goksi
Bojana je već pobedila Rezai prošle godine i ne preuzima njen žreb već Jelenin što joj neće puno pomoći jer u četvrtfinalu najverovatnije ide na Zvonarevu. Ovaj turnir nije najviše kategorije ali na njemu su sve teniserke iz Top 10 osim Venus. Dementijevu ne računam jer više ne igra i Serenu jer neće igrati ni na AO zbog povrede.

Ena

pre 13 godina

Zašto mora ovako da se priča? Zasto uspeh jedne ili druge ne moze da se komentarise bez spominjanja ove druge? Obe su nase. Jedna raste, druga pada, i obrnuto. A sada je tu i Bojana, divno. I uvek imamo za koga da navijamo. Dajem i dacu negativan glas UVEK kada da biste pohvalili jednu nagrdite drugu i obrnuto!

dusko gojkowic

pre 13 godina

meni je jeca na ovoj slici mnogo lepa, lepsa od ane i to wrlo, ona moze da bira posle tenisa - ili glumica u holiwudu ili prva truba u duwackom orhestru. a i wi kad nadjete sliku, to je za pricu. de bas ovu za trubu.

Dylan Dog

pre 13 godina

@Dusan

Kvalitet, način i stil igre Rezai nisu (bar ne još uvek) za viši plasman na ATP listi. To što ona odigra nekoliko mečeva (ili ceo jedan ozbiljniji turnir) u visokom ritmu dovoljni su za eventualno top 20.
Razlog tome leži u činjenici da su njeni rezultati zasnovani na prostoj eksploatacije velike fizičke snage u kratkom vremenskom periodu, dakle - trči i udaraj, a ne na nekoj promišljenoj igri, taktici ili nekom posebnom prepoznatljivom oružju. Ta bum-bum igra može da prođe samo kada je teniser na svom maksimumu i ima puno sportske sreće iz koje crpi samopouzdanje - pa svašta ulazi u teren. Kako Gausova raspodela važi i za nju, koliko je bilo na liniji ili blizu linije, toliko mora biti i u autu. Ona još uvek nije taj kapacitet pa može da lopticu pribiližava linijama tokom cele sezone, tj. da uspešno igra na uzanoj margini od greške. Da je u nekom od svojih duela u Madridu prošle godine imala sa druge strane mreže raspoloženu udaračicu dobrih defanzivnih sposobnosti, pitanje je kako bi se sve završilo. Dovoljno je da se protivnik u par tih nestvarnih (čitaj: ključnih) poena gde pljušte linije - odbrani, a onda da uzvrati i osvoji ih. Tada se samopouzdanje kod prosečnih naglo topi i sve su šanse da u nastavku izgube meč, često vrlo ubedljivo.

Inače, rezultat Voznijacki ne predstavlja neko posebno čudo. Ako jednom od dva tenisera približno istih kvaliteta (ovde mislim da je Vera ipak kvalitetnija i zrelija sveukupno gledano) ništa ne polazi za rukom (van forme je ili ga muči neka mala povreda koju ne želi da prijavi iz taktičkih razloga), a drugi igra na svom visokom nivou - sve su šanse da prvi bude počišćen sa terena vrlo ubedljivo, pa čak i sa "biciklom". Primer za to je meč i JJ protiv Vere na Vimbldonu, kada je naša teniserka ometena povredom bila dobrano isprašena od strane izuzetno raspoložene ruskinje. Dalje, imamo poraz Venus od Jelena sa 6-0, 6-1 u Rimu itd. Takvih primera ima puno i ne treba da izazivaju čuđenje, niti oni nešto znače u generalnoj komparaciji kvaliteta datih teniserki.

Pozdrav,

Eminem

pre 13 godina

Sta lupate, Te Jelena ovakva, te Jelena onakva, kad jednostavno nije mogla bolje! Kad je Rezai inspirisana, niko joj nista ne moze. O njoj ce se jos mnogo cuti.

GO AI

pre 13 godina

@alo bre
Identifican slucaj!Ali,ja sam na to vec navikao pa ne ocekujem da ce i ovo biti objavljeno.Bitno je da se objavljuju raznorazne Djoksine gluposti.

Dr

pre 13 godina

Aha,gde li su sada one silne patriJJotske snage?Izgleda da su se umorile od onolikog pisanja na vesti o Ani i njenoj povredi.
Umorni su nasi heroji velikog patriJJotskog rata...

lista

pre 13 godina

@anonimus
Ta tabela za bodovanje ti nije bas najtacnija jer su to bodovi koji su vazili pre 2 godine.
Tacan sistem bodovanja moze se videti na WTA sajtu.
http://www.wtatour.com/SEWTATour-Archive/Rankings_Stats/howitworks.pdf

Raspored i kategoriju svih turnira takodje mozete videti na sajtu.
http://www.wtatour.com/page/Calendar/0,,12781,00.html

U zenskom tenisu postoji 5 kategorija turnira:
Grand Slam, Premier Mandatory,
Premier 5, Premier i International.
U tom kalendaru Premier turniri nisu oznaci kojoj klasi pripadaju, ali mozete ih razlikovati po nagradnom fondu.
Premier Mandatory imaju nagradni fond od 4,5 miliona $ i postoje 4 takva turnira: Indian Wels, Majami, Madrid i Peking.
Premier 5 imaju fond od 2 miliona dolara i kako im samo ime kaze postoji 5 takvih turnira: Dubai, Rim, Toronto, Sinsinati i Tokio.
Ostali Premier turniri su ovi obicni Premier, nagradni fond im je oko 700 000$ i ima cini mi se 11 takvih turnira godisnje.

Dakle mozete u kalendaru videti o kom rangu turnira se radi, a u listi sa bodovima koliko se bodova dobija za svaku pobedu.

Napominjem da ni sistem bodovanja nije bas jednostavan, jer se sa liste teniserima brisu jedni bodovi, a upisuju neki drugi i tako u krug.

Evo jednog primera za nasu Bojanu.
Ona je prosle nedelje ucestvovala na turniru u Brizbejnu, ispala u drugom kolu i za to dobila 30 bodova.
Medjutim prosle godine je u isto ovo vreme igrala na jednom ITF turniru u Kini gde je osvojila 32 boda. Svi bodovi vaze samo 12 meseci, pa su joj na ovonedeljnoj listi izbrisali ta 32 boda, a upisali ovih 30 osvojenih. Zato je na danasnjoj listi Bojana imala 2 boda manje nego na prethodnoj.

U Sidneju je Bojana prosla 3 kola kvalifikacija za koja dobija 20 bodova, prolazak u drugo kolo Sidneja vredi jos 60 bodova, sto je ukupno 80 bodova.
Bojana prosle godine u ovoj istoj nedelji nije igrala ni jedan turnir, pa joj se nece brisati nikakvi bodovi.
Medjutim da bi joj uopste upisali bodove iz Sidneja, morace privremeno da joj sa liste izbrisu bodove sa nekog najlosijeg racunajuceg turnira. Njen najlosiji racunajuci rezultat je 20 bodova.
Ovo privremeno brisanje je iz razloga sto na listu teniserkama ulaze bodovi sa maksimalno 16 turnira. Uzima se uvek 16 najboljih rezultata iz poslednjih 12 meseci, a ostali ne ulaze na listu
Kazem privremeno ce joj obrisati, jer joj ti bodovi mogu u jednom trenutku biti vraceni na listu.
Na primer Bojani u februaru istice 30 bodova sa turnira u Kuala Lumpuru. Ako ne bude igrala taj turnir ili neki drugi u tom periodu, ili jednostavno odigra neki turnir a ne osvoji nikakve bodove - obrisace joj tih 30 bodova, ali vratiti ovih 20 koji ce joj sledece nedelje biti privremeno obrisani.
Mozda deluje malo komplikovano, ali treba razumeti sistem po kom se prave liste.

Bojana je u Sidneju vec sada za listu zaradila 60 bodova (80-20).
Sa tih 60 bodova vise obezbedila je otprilike 71. mesto sledece nedelje.
Ako prodje i u trece kolo dobice dodatnih 60 bodova, sto bi je dovelo na otprilike 68. mesto. Pobedom i u trecem kolu i ulaskom u polufinale dobila bi dodatnih 80 bodova i sledece nedelje bila bi negde na 57. mestu.

Rekoh da bodovanje nije bas jednostavno, jer da bi znali koliko bodova neka teniserka dobija ili gubi, morate znati kako funkcionise bodovanje, a morate znati i sve bodove koje je ta teniserka osvojila u prethodnih 12 meseci, koji bodovi joj ulaze na listu, a koji ne...
Takodje da bi izracunali poziciju na listi neke teniserke, morate znati i sta se desava sa bodovima ostalih teniserki u njenoj blizini.
Nekad teniserka ni ne igra, a skoci na listi samo zato sto je teniserka koja je bila ispred izgubila puno bodova te nedelje.
Isto tako se desi da teniserka napravi dobar rezultat, a ipak padne na lsti, jer je jednostavno izgubila mnogo bodova iz prethodne godine, a druga teniserka koja je bila iza nije gubila bodove od prethodne godine.
Dakle ima tu puno matematike i racunanja, sabiranja i oduzimanja i same ove tabele sa bodovima vam nece puno znaciti ako ne razumete i ostale stvari vezane za bodovanje.

Fer Gulan

pre 13 godina

Moš si pričate koje oćete al Jelenče si je najbolje i najubavo na svet! Kad si gu gledam sve me toplo po dušu, kad trepne s njene oči, sam pogledam u onu moju urokljivu, ondak si obrnem na gran šov pa na farmu, merak lele! Pa koje onda ak je izgubila, će pobedi pa na onaj open iz Australiju il na onaj indijanski ko prošlu godinu.

ja

pre 13 godina

@Goksi
Mislim da gresis kada kazes da Bojana ne moze da veze 5 pobeda.
Prosle godine je nekoliko puta pravila po 4 vezane pobede.
Upravo pred Novu godinu Bojana je na turniru u Indiji vezala 5 pobeda i osvojila titulu.
Tacno je da je to bio mnogo manji turnir i da je tamo bila mnogo slabija konkurencija.
Tacno je i da je mala verovatnoca da neko sa njenom pozicijom na listi osvoji turnir, ali ipak nije nemoguce.
Evo na primer prosle godine je ruskinja Makarovakao kao 100. na listi prosla 3 kola kvalifikacija i zatim vezala jos 5 pobeda i na kraju osvojila turnir u Istburnu, a taj turnir je u istom rangu kao i ovaj u Sidneju.

Da li mislis da je Makarova veci talenat od Bojane?
Ja mislim da nije.
Ako je mogla ona zasto ne bi mogla i Bojana?
Naravno verovatnoca nije bas velika, ali nije ni nemoguce.
Nama samo preostaje da verujemo u nju i da se nadamo ne necemu sto je nemoguce, vec samo necmu sto je manje verovatno.

jj fan

pre 13 godina

JJ je vec godinama u vrhu zenskog tenisa i predstavlja Srbiju u najboljem svetlu, i ne treba niko da je vreda zbog nekoliko poraza sad i od prosle sezone ona je bila najbolji junior na svetu svojevremeno ana nije, ona je pobedila sestre williams vise puta ana nije, ona je igrala povredjena i na hopman kupu 2008 i na olimpijskim igrama i borila se do kraja rizikujuci pogorsanje povrede i mnogo teske posledice.Ima iza sebe jedno finale na gren slemu nadamo se i tituli uskoro,ana sa druge strane ima iza sebe 3 finala i jednu titulu sto je odlicno za Srbiju.iako ana ima titul jelena ne pogledajte malo ostale aspekte nisu samo gren slem turniru u tenisu.I ana i jelana su ponos Srbije i zalosni su glupi komentari da jedna odlica druga ne, a narocito ako vredjate jj jer je starija iskusnija i mnogo konstantnija u vrhu od ane.

iggy

pre 13 godina

I Ana i JJ su odigrale svoje. Mozda do kraja karijere osvoje jos neki turnircic tipa - Surdulica open i sl.i to je to. Svako ko drugacije misli je samo neobjektivni navijac jedne ili druge kao kad bih ja kao zvezdas izjavio - osvajamo ligu sampiona ove godine

Zlatko

pre 13 godina

Ovaj poraz ne treba shvatati ozbiljno jer je takticki.
Kada dodje AO a evo ga za nedelju dana, ima Jeca da razbija sve redom. Ima Jeca igru za svaku igracicu na turu, samo da bude zdrava i da joj se igra.
Zao mi je sto nisam gledao mec, ako je uopste negde i mogao da se gleda, da vidim da li je novi trener uneo neke novine u njenu igru. Ako je ko gledao neka se javi.

Goksi

pre 13 godina

Gorane imenjace lepo.Lepo je saznanje da ima jos ljubitelja tenisa,postovaoca a pri tom da poznaju materiju.Podrzavam tvoj apel i nadam se i da ce koliko toliko imati uticaja.Drugo veruj da i u nasim komentarima kolumnisti nadju po neku inspiraciju,tako da ne libi se da dozvolis sebi tu slobodu rezimiranja necije igre,slabosti ili ti prednosti.Jednostavno svoja zapazanja,jer veruj cita se a manji broj ostavlja ocene a sto je inace bitno,tako da ja ovom prilikom molim posetioce da ih ne mrzi da ocene komentar nebitno kako naravno,bitno je da autor ima satisfakciju da je to neko procitao.Pozz...

Goksi

pre 13 godina

Gorane jos nesto,sto se tice Bojane,tacno pobedila je Rezai prosle godine,ali sta s tim?Ja se radujem pobedi svakog naseg tenisera,Bojana jeste potencijal i u stanju je da dobije i teniserke iz top 10.ali ne i da osvoji tunir jer za to sa mesta na kom je na vta.je jako tesko jer od prvog kola igra sa bolje rangiranom.Jos uvek nemoze da veze 5 dobrih partija za to treba jos malo kondicije iskustva i rutine,igra i talenat su tu.

Zasto B92 ne objavljuje komentare o "imitatorki"?

pre 13 godina

(jj fan, 11. januar 2011 11:59)

Juniorsku karijeru moze da okaci macku o rep. Ko sve nije bio 1 u juniorskoj konkurenciji.
Jeleni Jankovic "povreda" na HOPMAN CUP-u 2008 nije smetala da dan, dva posle igra na turniru u Sidney-u za WTA bodove.

Goksi

pre 13 godina

Dilane bum bum igrac je i nasa Ana i kad joj je dan,kad joj udarci ulaze i 2 Serene da su sa druge strane nemogu je zaustaviti.Problem kod Ane je sto tesko moze u tom tempu da odigra 2 seta pa kalkulise spustanjem tempa,zato i ima dosta brejkova u njenim mecevima,zato se i jako iscrpi pa lopticu baca drhtavom rukom pri servisu,otud i ponavljanje bacanja,mogla bi mozda da se ugleda na Noleta pa da je malo tapka i tako se umiri i koncentrise.Kod Rezai toga nema mislim da bolje ume da se uskladi i nadje ravnotezu,st ne znaci npr. da ce imati bolje rezultate.Bolje ce imati onaj koji bude vise radio na svim aspektima.Bojana je povela u setovima,steta zbog prekida jer plasim se da ce Rezai povratiti snagu.Jos nesto mislim da ce Ana kao i Rezai praviti dobre rezultate na gran slemovima upravo zbog dana pauze izmedju svakog meca,jer bum bum igracice se mnogo vise potrose od tehnicarki u kje spada JJ.npr.

Dusan

pre 13 godina

Rezai je mesto medju top 10, bez sumnje. Devojka udara lopticu NESTVARNO. A recimo, Voznjacki, PRVA IGRACICA SVETA, izgubila je od Zvonarjeve 6:1 6:0. Bruka i sramota.

hop - hop

pre 13 godina

PRVI nosilac Voznijacki izgubila od 31. Cibulkove. DRUGI nosilac Zvonareva izgubila od 23. Penete.
SEDMA Skjavone i OSMA Jankovic vec su ispale.
TRECA Klajsters se drzi kao i DESETA Azarenka.Sta ce uraditi SESTA Stosur s 26. Kuznjecovom ostaje da se vidi, trenutno je u setovima 1:1.

Bojana je pocela mec i sada je 1:1 u prvom setu. SRECNO i nadamo se da ce proci u trece kole na mec protiv Penete.

Djoksa

pre 13 godina

@Goksi... Sto se tice talenta, ne mogu da se slozim sa vama. Sta je talenat? Talenat je kada mozete da izvedete udarac kao profesionalac bez treninga, na osecaj. Trening sluzi tome da to radite tokom celog meca, ma koliko bili umorni i dekoncentrisani.

Goksi

pre 13 godina

Ja.Evo odgovora,tacnije nemogu ti odgovoriti na to jer talenat jeste potreban da biste poceli necim da se bavite.Tenis je pravi primer za to.Velika vecina tenisera jeste talentovana i to je dobra osnova,ali onda krece tezak i mukotrpan rad kojim se talenat stavi po strani.Sta je talenat?to je kada je teniserka u stanju da odigra potez van svih pravila normi pa i prkosa gravitaciji.To trneri gledaju da talentovanim teniserima izbace,najbolja je najjednostavnija igra i kad se ona postigne onda igrate npr.kao Federer,on igra savrseno jednostavno a to i jeste najteze,jer talentovani teniseri teze egzibicionizmu,sto je i prirodno.To treba umeti sputati u sebi,federer jeste talentovan ali i uspeo je da unese disciplinu u igri,Nole je tu blizu,a i Bojana cini mi se ide u dobrom smeru.Talenat verovao ili ne moze kad kad i da smeta razvitku igraca i pojedinih poteza jer su cesto skloni improvizaciji a ona upravo im ometa usavrsavanje pojedinih poteza jer ih ne odigraju uvek isto,a sto je vrlo potrebno kako bi se potez i uvezbao.Pozz..

Djoksa

pre 13 godina

@Goksi... Bum-bum udarci su ti ravni udarci a oni prelaze tik iznad mreze. Zato je to kocka. Jer nije u pitanju snaga u tolikoj meri, koliko koncentracija, savrsena tehnika i brze noge (tajming). "Za tenis su potrebni, hladna glava i brze noge",@Predo.

Goksi

pre 13 godina

@Djoksa..Lepo razmisljate...Ali sta biste rekli kako se prepoznaje talenat?Nije li po vanrednom potezu za koji se teniser odluci u delicu sekunde?Talenat se ne dobija radom vec rodjenjem zar ne?Toko razvitka tenisera i treninga na te stvari treneri se ne baziraju,tako da jednostavno kod igraca dolazi do toga da se kreativnost i talenat gube i preovladjuju uvezbani i izrutinirani potezi.Pazi postoje faze sazrevanja tenisera,i u toj fazi je Bojana.Nole je izasao iz toga tj.savladao je tu fazu tako da sada unosi i kreativnost,raznovrsnost u igri gde i talenat dolazi do izrazaja.Neznam mozes li verovati ali npr.Janko je talentovaniji teniser od Noleta,ali on jos uvek nije u toj fazi jer nije tako disciplinovan,posvecen i vredan kao Nole.Janko je poceo da zastranjuje koliko se bavi psihologijom,koja je neosporno veoma bitna,ali sa praznom puskom nepotrebna je.Znaci on tu gresi,preskace faze,za njega vazi rad, rad i rad Dok ne dovede telo na nivo Noleta,e onda ima smisla rad na onom na cemu on sad radi.

Djoksa

pre 13 godina

@Goksi... Bum-bum udarci su ti ravni udarci a oni prelaze tik iznad mreze. Zato je to kocka. Jer nije u pitanju snaga u tolikoj meri, koliko koncentracija, savrsena tehnika i brze noge (tajming). "Za tenis su potrebni, hladna glava i brze noge",@Predo.

Sanja

pre 13 godina

E sada gospodo pljuvaci koji ste do juce pljuvali Anu a verovatno ste navijaci JJ sada udrite.Ana je zbog poivrede predala mec a ova "defanzivka" koja jedina na svetu igra takvu vrstu tenisa izgubi od anonimusa.Spremila se "fantasticno " za novu sezonu. Njeno vreme je proslo

iggy

pre 13 godina

I Ana i JJ su odigrale svoje. Mozda do kraja karijere osvoje jos neki turnircic tipa - Surdulica open i sl.i to je to. Svako ko drugacije misli je samo neobjektivni navijac jedne ili druge kao kad bih ja kao zvezdas izjavio - osvajamo ligu sampiona ove godine

dj!

pre 13 godina

Ocekivano...al shta je briga ona je bila broj jedan(citave 3 nedelje)...sad ce opet da je boli trepavica ili kosa...
(realan, 10. januar 2011 11:47)

Ne, prijatelju, pomesao si je ti sa svojom miljenicom koja je bila JEDNU nedelju prva na wta i koju redovno zaboli staklena trepavica.

verko

pre 13 godina

Ocekujem- najmanje 100 komentara- subota se mora kompezovati!
Los pocetak Jelene, nista ne iznenadujuce, nema meceve u nogama- kao uostalom vecina- nije samo Jelena ispala, nego i Skiavone, Petrova,Kirilenko..prosle nedelje..sarapova, Kuznjecova..Woznijaki raznese Verka sa 6:0,6:1.. pocetak; Jelenina druga polovina prosle godine je bila jako, jako losa i trebe strpljenja- pa zar nismo svi DVE godine bili strpljivi cekajuci ANU!
Za to vreme NAS je Jelena predstavljala u zenskom tenisu, godinama u prvih 5! ili 10! ko to nipodostava... mora mnoge teniserke da popljuje Demencevu na primer..
KO se usuduje to da uradi?!
Jelani zelim uspesniju sezonu nego proslu.. pa i ako ispadne iz prvih 10, NIJE prva!
Pozdrav,

pero

pre 13 godina

Ovo je opet nepravda. Organizatori su joj namjerno dali izuzetno tezak zdrijeb da je izbace jer su znali da je favorit za osvajanje turnira. Pa kako su joj mogli dati 19 igracicu svijeta. Pa to je pretesko. Ona je svojim igrama zasluzila da se automatski plasira u finale. Pravda za Jelenu.

dusko gojkowic

pre 13 godina

meni je jeca na ovoj slici mnogo lepa, lepsa od ane i to wrlo, ona moze da bira posle tenisa - ili glumica u holiwudu ili prva truba u duwackom orhestru. a i wi kad nadjete sliku, to je za pricu. de bas ovu za trubu.

nikol dž.femija

pre 13 godina

(dusko gojkowic, 10. januar 2011 14:32)


ZAISTA ste u pravu.

STVARNO lepa i medju sportistkinjama JEDINSTVENA !!!

1. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/127.jpg
2. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/128.jpg
3. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/47.jpg
4. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/44.jpg
5. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/121.jpg
6. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/vanteren/images/77.jpg
7. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/45.jpg
8. http://www.jj-jelenajankovic.com/media/teren/images/24.jpg


UŽIVAJTE u našoj, a svetskoj, JJ !!!

Maks2010

pre 13 godina

Hvala redakciji b92 na azurnosti. Cim Jelena izgubi vi to odmah javljate. A kada Zistin izgubi prodje i po tri dana dok ne objavite vest.

V.J.

pre 13 godina

Jelena je izgubila koncentraciju jer joj je majka ozbiljno bolesna poslednjih meseci, i zbog nje nije htela ni da otputuje negde dalje na pripreme. Ceo decembar je trenirala na Gemaxu.
Svako normalan joj zeli najbolje, zbog svega sto je ucinila za nasu zemlju i nas sport.
A ovaj sto za nju kaze "pu-pu" sigurno vidi u ogledalu svoju dušu dok to govori.
Napred Jeco!

Molijer

pre 13 godina

@Djuksa
Želiš Jeci da popravi igru. Čoveče, ona je igru već popravila. Ostalo joj je samo da nauči da servira, da udara forhend, da izlazi na mrežu i igra voleje, da nauči drop-šot, da nauči da spinuje lopticu i da osvoji svih pet "grend slemova" u jdnoj sezoni. Pet ili četiri? Malo sam zaboravan, da li je Marbelja peti? Živim za dan kad će ispasti iz prvih dvadeset. To je još oko devet meseci.

Djole

pre 13 godina

Ocekivan rezultat, ove godine ce tako biti na svakom turniru, sem ako ne dobije igracicu slabiju od 300.mesta.
Maximum drugo kolo..pa onda penzija i gRand produkcija.

realno

pre 13 godina

Kakav crni top 10?
Na 3 ovogodisnja turnira Jelena brani: Indian Wels-1000, Rim-620, Rolan Garros-900.
To je ukupno 2520 bodova na 3 turnira.
Tesko da ce odbraniti bilo sta od toga, a bez tih bodova bi bila vec sada ispod 30. mesta.
Do leta ce i biti otprilike na toj poziciji, a tada krecu i mnogo tezi zrebovi i jos brzi pad.

Tako nazalost funkcionisu stvari u ovom sportu.
Ne znam koja je osnova za optimizam ovih njenih fanova kad je vec svima jasno da Jelena lagano nestaje sa teniske scene.

farmer

pre 13 godina

Los pocetak za svacije samopuzdanje osim kada je u pitanju J.J. Kada god izgubi ona se vraca jos jaca da bi jos jace pukla. Mislim da ni sam ne znam kako ona funkcionise ali imam feeling osecanja da je J.J. glavni favorit na AO.
Kao i svi vrhunski teniseri J.J. ima svoje prepoznatljive poteze. Jecin zastitni znak je prebacivanje loptice dok ne svane novi dan. Ali za razliku od mnogih teniserki koje nemaju plan B Jeca ima i plan C.
Plan A: pomenuto prebacivanje loptice za sistematsko ubijanje u pojam i protivnice i publike
Plan B: brejk, ribrejk, brejk,....sve dok se protivnica toliko ne smori i izgubi svaki pojam o trenutnom rezultatu
Plan C: medicinski taj auti plus tajm outi za popravljanje sminke, konsultaciju sa dizajnerkom,caskanje sa mamom i mnogobrojnim prijateljima.
Sa motom "Sto me ne ubije nije ni vredno pomena" Jeca sa optimizmom moze da ide u susret AO na radost svih nas pravih ljubitelja komentarisanja tenisa.

Zlatko

pre 13 godina

Ovaj poraz ne treba shvatati ozbiljno jer je takticki.
Kada dodje AO a evo ga za nedelju dana, ima Jeca da razbija sve redom. Ima Jeca igru za svaku igracicu na turu, samo da bude zdrava i da joj se igra.
Zao mi je sto nisam gledao mec, ako je uopste negde i mogao da se gleda, da vidim da li je novi trener uneo neke novine u njenu igru. Ako je ko gledao neka se javi.

Tetkica

pre 13 godina

Nema Veze Jeco, pile naše, samo se ti odmori i čuvaj zdravlje, imaš celih šest dana do Melburna "da popraviš igru" koju igraš deset godina i AO je tvoj. A zlobnici, vas na kraju finala prvog "grend slema" očekuje očaj. Jeca će ipak ponovo biti No1, samo da popravi servis, forhend, voleje i kretanje.

umetnik

pre 13 godina

EEE bruka, nikad ti nećeš biti prva na svetu. Ili si ipak bila? Onda nikad nećeš osvojiti GS. Sigurno je da nikad nešto nećeš uraditi a da mi budemo zadovoljni.

AGE 26...

pre 13 godina

Ne, prijatelju, pomesao si je ti sa svojom miljenicom koja je bila JEDNU nedelju prva na wta i koju redovno zaboli staklena trepavica.
(dj!, 10. januar 2011 12:30)
Ne mogu da se setim imena teniserke koja je predala 22 meca u karijeri u trenucima kada je gubila. MOJA MILJENICA je provela 12 NEDELJA na 1 mestu WTA liste.

Pu-Pu

pre 13 godina

@V.J.
A da li bi ti, tetka, napisala svoje celo prezime - kladim se da je Jankovic.
Ubi nas ta vasa propaganda!
PS: Nemam nikakve veze ni sa Anom ni sa Bojanom!

Warga

pre 13 godina

Svi ste protiv lažnog Monda, ali i lažni je pogodio da carica ispada u prwom kolu. Onaj pravi odavno ju je otpisao i nawukao gnev djoksiiina.

alo bre

pre 13 godina

Vi ste katastrofa!Zasto mi niste objavili komentar,ne volite da se carica kritikuje?Menjam nikove,ne vredi.Do sada mi niste objavili nijedan komentar koji se tice JJ.

Deki

pre 13 godina

Neki su se prije 3 dana veselili kada je jedna teniserka odustala od finala radi povrede. Sada tih istih nema baš puno kada je njihova mezimica izgubila i to prvi meč u 2011.
Znate li za onu izreku: Ne treba se smijati tuđoj nesreći, jer se to isto može tebi desiti. E ako znate sada malo razmislite o tome...

Sasa

pre 13 godina

Jooj, sto volim!!! Nema od nje vise nista, ostale su samo Ana i Bojana, najjace i najbolje!!!
(Slobodan, 10. januar 2011 11:46)

Ajd` mi objasni sto volis ? Platicu ti pivo. Da ti nije bila nekad brknula u oko , da te nije saplela kad si trcao za autobusom, ili iz tebe izbija cist Srbin na povrsinu(Ne mozes da oprostis neciji uspeh).
"Dijagnosticar", Nis

Nata

pre 13 godina

Ovo joj je 6 (sesti) poraz za redom.Devojka je u zestokom bunaru.Kakva taktika, nedostatak meceva ...bla, bla, ..... ne valja ovo nista.Daj Boze da joj krene,ali po prikazanom u toku 6 meseci nista ne obecava.Ajde sto je gubila, jos strasnije je od kojih igracica je gubila.pricate omladjim , brzim, jacih udaraca .... a GS titulr osvajaju njene vrsnjakinje i starije (tako da ta teorija pada u vodu).
A sad , ova demagogija da joj se divimo i padamo u trans za ostvarene rezultate, ne ide.Bilo,proslo, daj nesto bolje sad, od stare slave se ne zivi i ne dobijaju mecevi (sto ona oseca itekako).

analizaraj to

pre 13 godina

Mora da je u pitanju neka zavera. Jedva cekam komentar nase renomirane spoljno politicke analiticarke Nikol F. Dzemije.
P.S. Nikol, ali molim te da ceo komentar bude napisan velikim slovima.:)

Mr.Error

pre 13 godina

Cim sam video da igra protiv Rezai znao sam da ce biti tezak mec.
Jak je protivnik, a tek je prvi mec u ovoj godini. No, Jelena nije imala sta da bira. Kao prvo, krivo mi je sto nije bilo nigde prenosa na netu osim livescore-a, a kao drugo krivoooo mi je sto je JJ izgubila! Bila je dobra u drugom setu.
Jos jednom je pokazala da ne moze da igra konstantno u istom nivou, barem ne jos. U prvom setu je vodila 4:2, i lako je izgubila steceni brejk, a u trecem, je vodila sa 3:0 i Rezai je osvojila 6 gemova za redom!? Njoj idu sve pohvale, a Jelena treba da zaboravi ovo, i da od ponedeljka ima samo jedan cilj, a to je sto bolji uspeh na gren slemu.
Ne treba ovo da bude veliko razocarenje. Sad je videla gde se nalazi, i da li joj ide dobro sa novim trenerom.
Pa ajda da sa novim trenerom pocne da osvaja neke nove turnire...

micke

pre 13 godina

Ovo je sasvim očekivano. Prvo
Jelena nikad nije dobro igrala na početku sezone. Samo jedanput je prošla četvrto kolo na AO u svojoj karijeri. Drugo ovo je prvi meč, potpuno je neuigrana,dok je Rezai imala dva meča te je bila uigranija. Jeleni treba više mečeva da udje u formu,
tako da ne treba očekivati neki rezultat na AO. Šta će biti dalje u toku sezone neznam, ali ovde ima mnogo baba Vangi pa će nam one reći

Zauvek J.J

pre 13 godina

Ne budite tako jadni, Srbija jedino moze da se ponosi svojim sportistima, a ''ovi''jadici sto vole na jednoj strani Anu a mrze Jelenu, ili obrnuto, nek se postide, mala smo drzava i treba da podrzavamo ono sto imamo(a toga je malo)jer oni su blago Srbije, oni su nam ulepsavali ove teske dane, i jos ulepsavaju barem meni...SRAMOTA!Svi znamo da je Rezaji mnogo dobra teniserka, i nijanse su odlucivale, a i obo je Jelenin prvi mec, ne mozete odma da sudite!Srpska posla!!!

Fer Gulan

pre 13 godina

Moš si pričate koje oćete al Jelenče si je najbolje i najubavo na svet! Kad si gu gledam sve me toplo po dušu, kad trepne s njene oči, sam pogledam u onu moju urokljivu, ondak si obrnem na gran šov pa na farmu, merak lele! Pa koje onda ak je izgubila, će pobedi pa na onaj open iz Australiju il na onaj indijanski ko prošlu godinu.

Zasto B92 ne objavljuje komentare o "imitatorki"?

pre 13 godina

(jj fan, 11. januar 2011 11:59)

Juniorsku karijeru moze da okaci macku o rep. Ko sve nije bio 1 u juniorskoj konkurenciji.
Jeleni Jankovic "povreda" na HOPMAN CUP-u 2008 nije smetala da dan, dva posle igra na turniru u Sidney-u za WTA bodove.

hvala Jelena

pre 13 godina

Ne ide se na AO sa jednim odigranim duelom..Ovo je ljudi Jelenina realnost. Ona je postigla MNOGO u odnosu na svoj realni talenat. Nedostatak snage ona je nadkonadjivala treninzima i trcanjem, trcanjem, tracanjem..Godine su prosle, dolaye druge trkacice, koje jace udaraju i to je to...Nema Jelena nikakvih sanci na AO. Zelim joj da me demantuje, ali ova seyona je njen oprostaj od vrha. Njen vjecni optimizam je ok, ali je potpuno nerealna. Ako se mala Jovanovski ne prepadne od atmosfere i ako bude udarala lopticu jako kao sto to zna dobice Rezai. Dakle, snaga protiv trcanja.

Eminem

pre 13 godina

Sta lupate, Te Jelena ovakva, te Jelena onakva, kad jednostavno nije mogla bolje! Kad je Rezai inspirisana, niko joj nista ne moze. O njoj ce se jos mnogo cuti.

Dr

pre 13 godina

Aha,gde li su sada one silne patriJJotske snage?Izgleda da su se umorile od onolikog pisanja na vesti o Ani i njenoj povredi.
Umorni su nasi heroji velikog patriJJotskog rata...

Play4Life

pre 13 godina

Kada sam cuo da je izgubila, bas sam se izivcirao! Medjutim kada sam otisao na you tube (Bog blagoslovio internet) odgledao sam kratak pregled ovog meca. Koliko sam u pocetku bio nezadovoljan sto je izgubila, na kraju sam bio zadovoljan prikazanim! Jeste da video traje 4 minuta, ali Jelena se stvarno dobro kretala, ali je i Rezai gadjala same uglove terena, i bila je jako dobra u tome.
Da, ovo je jak protivnik, i danas je tenis karakteristican (barem malo vise u WTA listi), da vise nije bitno koji si na listi da bi 'izgledao' opasno. Svedoci smo raznih preokreta i neverovatnih meceva koji su prikazali slabiji. Pa evo, Bojana je iznenadila Kanepi! Ej(!), Kanepi koja je prosle godine igrala stvarno obecavajuce. Samo napred 'Nova Silo' :)
No, Jelena nije ovim sve izgubila. Gren slem je vrlo blizu, i tu su nove sanse. Necu da kazem da bi trebalo da dodje do..., samo bih voleo da joj ovo bude prekretnica u odnosu na minulu godinu. Ona to moze, moze i Ana, samo je pitanje vremena, snage i upornosti. Ocekujem povratak dzedaja xD

jj fan

pre 13 godina

JJ je vec godinama u vrhu zenskog tenisa i predstavlja Srbiju u najboljem svetlu, i ne treba niko da je vreda zbog nekoliko poraza sad i od prosle sezone ona je bila najbolji junior na svetu svojevremeno ana nije, ona je pobedila sestre williams vise puta ana nije, ona je igrala povredjena i na hopman kupu 2008 i na olimpijskim igrama i borila se do kraja rizikujuci pogorsanje povrede i mnogo teske posledice.Ima iza sebe jedno finale na gren slemu nadamo se i tituli uskoro,ana sa druge strane ima iza sebe 3 finala i jednu titulu sto je odlicno za Srbiju.iako ana ima titul jelena ne pogledajte malo ostale aspekte nisu samo gren slem turniru u tenisu.I ana i jelana su ponos Srbije i zalosni su glupi komentari da jedna odlica druga ne, a narocito ako vredjate jj jer je starija iskusnija i mnogo konstantnija u vrhu od ane.

Djoksa

pre 13 godina

Steta!Par zvanicnih meceva u nogama bi bila odlicna priprema pred AO.Rezai jeste jaka ali nije smela biti nepremostiva prepreka.Ali, sta je tu je.Na neki nacin mi je i drago zbog Bojane, prirasla mi je k srcu.A ne volim kada nasi igraju jedni protiv drugih

GO AI

pre 13 godina

@alo bre
Identifican slucaj!Ali,ja sam na to vec navikao pa ne ocekujem da ce i ovo biti objavljeno.Bitno je da se objavljuju raznorazne Djoksine gluposti.

Dusan

pre 13 godina

Rezai je mesto medju top 10, bez sumnje. Devojka udara lopticu NESTVARNO. A recimo, Voznjacki, PRVA IGRACICA SVETA, izgubila je od Zvonarjeve 6:1 6:0. Bruka i sramota.

www.worldofbasketball.org

pre 13 godina

Steta, a ja sam se bas nadao duelu Jankovic - Jovanovski. Jelena izgleda nije spremna usla u novu sezonu. Bice valjda bolje kasnije. Srecno Bojana u narednoj rundi.

Dylan Dog

pre 13 godina

@Dusan

Kvalitet, način i stil igre Rezai nisu (bar ne još uvek) za viši plasman na ATP listi. To što ona odigra nekoliko mečeva (ili ceo jedan ozbiljniji turnir) u visokom ritmu dovoljni su za eventualno top 20.
Razlog tome leži u činjenici da su njeni rezultati zasnovani na prostoj eksploatacije velike fizičke snage u kratkom vremenskom periodu, dakle - trči i udaraj, a ne na nekoj promišljenoj igri, taktici ili nekom posebnom prepoznatljivom oružju. Ta bum-bum igra može da prođe samo kada je teniser na svom maksimumu i ima puno sportske sreće iz koje crpi samopouzdanje - pa svašta ulazi u teren. Kako Gausova raspodela važi i za nju, koliko je bilo na liniji ili blizu linije, toliko mora biti i u autu. Ona još uvek nije taj kapacitet pa može da lopticu pribiližava linijama tokom cele sezone, tj. da uspešno igra na uzanoj margini od greške. Da je u nekom od svojih duela u Madridu prošle godine imala sa druge strane mreže raspoloženu udaračicu dobrih defanzivnih sposobnosti, pitanje je kako bi se sve završilo. Dovoljno je da se protivnik u par tih nestvarnih (čitaj: ključnih) poena gde pljušte linije - odbrani, a onda da uzvrati i osvoji ih. Tada se samopouzdanje kod prosečnih naglo topi i sve su šanse da u nastavku izgube meč, često vrlo ubedljivo.

Inače, rezultat Voznijacki ne predstavlja neko posebno čudo. Ako jednom od dva tenisera približno istih kvaliteta (ovde mislim da je Vera ipak kvalitetnija i zrelija sveukupno gledano) ništa ne polazi za rukom (van forme je ili ga muči neka mala povreda koju ne želi da prijavi iz taktičkih razloga), a drugi igra na svom visokom nivou - sve su šanse da prvi bude počišćen sa terena vrlo ubedljivo, pa čak i sa "biciklom". Primer za to je meč i JJ protiv Vere na Vimbldonu, kada je naša teniserka ometena povredom bila dobrano isprašena od strane izuzetno raspoložene ruskinje. Dalje, imamo poraz Venus od Jelena sa 6-0, 6-1 u Rimu itd. Takvih primera ima puno i ne treba da izazivaju čuđenje, niti oni nešto znače u generalnoj komparaciji kvaliteta datih teniserki.

Pozdrav,

Goksi

pre 13 godina

Dilane bum bum igrac je i nasa Ana i kad joj je dan,kad joj udarci ulaze i 2 Serene da su sa druge strane nemogu je zaustaviti.Problem kod Ane je sto tesko moze u tom tempu da odigra 2 seta pa kalkulise spustanjem tempa,zato i ima dosta brejkova u njenim mecevima,zato se i jako iscrpi pa lopticu baca drhtavom rukom pri servisu,otud i ponavljanje bacanja,mogla bi mozda da se ugleda na Noleta pa da je malo tapka i tako se umiri i koncentrise.Kod Rezai toga nema mislim da bolje ume da se uskladi i nadje ravnotezu,st ne znaci npr. da ce imati bolje rezultate.Bolje ce imati onaj koji bude vise radio na svim aspektima.Bojana je povela u setovima,steta zbog prekida jer plasim se da ce Rezai povratiti snagu.Jos nesto mislim da ce Ana kao i Rezai praviti dobre rezultate na gran slemovima upravo zbog dana pauze izmedju svakog meca,jer bum bum igracice se mnogo vise potrose od tehnicarki u kje spada JJ.npr.

DUCE

pre 13 godina

(Goran, 10. januar 2011 18:00)

Gorane, nisam domacin ovog sajta vec samo cest posetilac, kao i mnogi, ali dozvolicu sebi za pravo da Vam pozelim dobrodoslicu u ovoj rubrici!
Ovde, gde se servisiraju proverene informacije u vezi sa sportom i to vrlo azurno, zbog cega i "svracam", nedostaje vise odmerenih komentara kao sto je Vas.

Ovom prilikom, (ako mi dozvole administratori :) dozvolicu sebi i to da zamolim vecinu komentatora ovde koji su, reklo bi se, veoma mladi i neiskusni(ne zameram im zbog toga!) ljudi da prilikom ostavljanja komentara ukazu duzno postovanje , jer ovo su sportske ('zdrave') teme ciji su akteri ljudi koji pre i posle svega zasluzuju respekt svih nas. I jos jedna stvar - na zaboravimo sta je tema kada ostavljamo komentar, molim vas!

Znam da ovim komentarom i sama preskocih temu, ali neka ovo bude samo mala digresija na istu.

Nedostaju komentari Dylan Dog-a, onog pravog Djokse, Preda...Toplo preporucujem da NACIN na koji oni iznose svoje misljenje,ma kakvo ono bilo, ovde bude primer onima koji su se prepoznali u mojim apelima.

Uzgred, usled Anine povrede, Jankove propustene sanse da se domogne prve ATP titule i danas poraza JJ od Rezai i mene je obuze mala doza razocarenja, sto mi ne daje za pravo da bilo kome od njih zamerim sto su mi "priustili" to osecanje. Naprotiv, zahvaljujem im sto su tu gde jesu, jer tenis volim odavno i mnogo je potpuniji uzitak kad imamo svoje predstavnike! Zeljno iscekujem AO sa velikim optimizmom!
Zelim im oporavak, odlicno zdravlje i pravu formu, pa sta god da urade na prvom Grand Slam-u, bice dostojno postovanja!

I na kraju, pozdrav svim istinskim ljubiteljima tenisa i ljudima vedrog duha!

palite...

pre 13 godina

STA JE BRE VAMA?!Jedva cekate kad ce jedna od nase dve teniserke da izgubi pa da je kritikujete.Standardno srpski!Ana je jednom izjavila i da zna sta se govori o njoj i da je jako razocarana!
Vi umesto da podrite nase sportiste,vi ih vredjate!
Ostavite ih na miru,to je njihov zivot i oni ce da rade sa njim sta hoce!A vi kada zaradite trecinu para koliko su oni zaradili,javite mi se!

Ena

pre 13 godina

Zašto mora ovako da se priča? Zasto uspeh jedne ili druge ne moze da se komentarise bez spominjanja ove druge? Obe su nase. Jedna raste, druga pada, i obrnuto. A sada je tu i Bojana, divno. I uvek imamo za koga da navijamo. Dajem i dacu negativan glas UVEK kada da biste pohvalili jednu nagrdite drugu i obrnuto!

Goksi

pre 13 godina

Ja.Evo odgovora,tacnije nemogu ti odgovoriti na to jer talenat jeste potreban da biste poceli necim da se bavite.Tenis je pravi primer za to.Velika vecina tenisera jeste talentovana i to je dobra osnova,ali onda krece tezak i mukotrpan rad kojim se talenat stavi po strani.Sta je talenat?to je kada je teniserka u stanju da odigra potez van svih pravila normi pa i prkosa gravitaciji.To trneri gledaju da talentovanim teniserima izbace,najbolja je najjednostavnija igra i kad se ona postigne onda igrate npr.kao Federer,on igra savrseno jednostavno a to i jeste najteze,jer talentovani teniseri teze egzibicionizmu,sto je i prirodno.To treba umeti sputati u sebi,federer jeste talentovan ali i uspeo je da unese disciplinu u igri,Nole je tu blizu,a i Bojana cini mi se ide u dobrom smeru.Talenat verovao ili ne moze kad kad i da smeta razvitku igraca i pojedinih poteza jer su cesto skloni improvizaciji a ona upravo im ometa usavrsavanje pojedinih poteza jer ih ne odigraju uvek isto,a sto je vrlo potrebno kako bi se potez i uvezbao.Pozz..

Djoksa

pre 13 godina

@Goksi... Bum-bum udarci su ti ravni udarci a oni prelaze tik iznad mreze. Zato je to kocka. Jer nije u pitanju snaga u tolikoj meri, koliko koncentracija, savrsena tehnika i brze noge (tajming). "Za tenis su potrebni, hladna glava i brze noge",@Predo.

ja

pre 13 godina

@Goksi
Mislim da gresis kada kazes da Bojana ne moze da veze 5 pobeda.
Prosle godine je nekoliko puta pravila po 4 vezane pobede.
Upravo pred Novu godinu Bojana je na turniru u Indiji vezala 5 pobeda i osvojila titulu.
Tacno je da je to bio mnogo manji turnir i da je tamo bila mnogo slabija konkurencija.
Tacno je i da je mala verovatnoca da neko sa njenom pozicijom na listi osvoji turnir, ali ipak nije nemoguce.
Evo na primer prosle godine je ruskinja Makarovakao kao 100. na listi prosla 3 kola kvalifikacija i zatim vezala jos 5 pobeda i na kraju osvojila turnir u Istburnu, a taj turnir je u istom rangu kao i ovaj u Sidneju.

Da li mislis da je Makarova veci talenat od Bojane?
Ja mislim da nije.
Ako je mogla ona zasto ne bi mogla i Bojana?
Naravno verovatnoca nije bas velika, ali nije ni nemoguce.
Nama samo preostaje da verujemo u nju i da se nadamo ne necemu sto je nemoguce, vec samo necmu sto je manje verovatno.

Djoksa

pre 13 godina

@Goksi... Bum-bum udarci su ti ravni udarci a oni prelaze tik iznad mreze. Zato je to kocka. Jer nije u pitanju snaga u tolikoj meri, koliko koncentracija, savrsena tehnika i brze noge (tajming). "Za tenis su potrebni, hladna glava i brze noge",@Predo.

mima

pre 13 godina

Ljudi, imam jednu sugestijicu, istina, nevezanu za vest, ali ne znam gde drugde da se obratim...možete li, pored nagranog fonda turnira, ubuduće da napišete i koliko WTA (odnosno ATP) bodova nosi? Zarada je bitna teniserima, ali, nama gledaocima više znači informacija o bodovima, posebno kada su ženski turniri u pitanju, kod njih je bodovanje prilično raznovrsno i za mnoge konfuzno...hvala.

Djoksa

pre 13 godina

@Goksi... Sto se tice talenta, ne mogu da se slozim sa vama. Sta je talenat? Talenat je kada mozete da izvedete udarac kao profesionalac bez treninga, na osecaj. Trening sluzi tome da to radite tokom celog meca, ma koliko bili umorni i dekoncentrisani.

Goran

pre 13 godina

Ljudi, ako volite tenis onda ga pratite, gledajte i trudite se da ga razumete, ako ne onda nemojte da ostavljate komentare samo da bi ostavili komentar. Jelena sa svim svojim manama je teniserka koja je već skro 4 godine u Top 10. Može se kritikovati ali ne i pljuvati jer to je neverovatan uspeh u jednom individualnom, rasprostranjenom i nadasve mentalno vrlo zahtevnom sportu.
@Goksi
Bojana je već pobedila Rezai prošle godine i ne preuzima njen žreb već Jelenin što joj neće puno pomoći jer u četvrtfinalu najverovatnije ide na Zvonarevu. Ovaj turnir nije najviše kategorije ali na njemu su sve teniserke iz Top 10 osim Venus. Dementijevu ne računam jer više ne igra i Serenu jer neće igrati ni na AO zbog povrede.

hop - hop

pre 13 godina

PRVI nosilac Voznijacki izgubila od 31. Cibulkove. DRUGI nosilac Zvonareva izgubila od 23. Penete.
SEDMA Skjavone i OSMA Jankovic vec su ispale.
TRECA Klajsters se drzi kao i DESETA Azarenka.Sta ce uraditi SESTA Stosur s 26. Kuznjecovom ostaje da se vidi, trenutno je u setovima 1:1.

Bojana je pocela mec i sada je 1:1 u prvom setu. SRECNO i nadamo se da ce proci u trece kole na mec protiv Penete.

Goksi

pre 13 godina

@Djoksa..Lepo razmisljate...Ali sta biste rekli kako se prepoznaje talenat?Nije li po vanrednom potezu za koji se teniser odluci u delicu sekunde?Talenat se ne dobija radom vec rodjenjem zar ne?Toko razvitka tenisera i treninga na te stvari treneri se ne baziraju,tako da jednostavno kod igraca dolazi do toga da se kreativnost i talenat gube i preovladjuju uvezbani i izrutinirani potezi.Pazi postoje faze sazrevanja tenisera,i u toj fazi je Bojana.Nole je izasao iz toga tj.savladao je tu fazu tako da sada unosi i kreativnost,raznovrsnost u igri gde i talenat dolazi do izrazaja.Neznam mozes li verovati ali npr.Janko je talentovaniji teniser od Noleta,ali on jos uvek nije u toj fazi jer nije tako disciplinovan,posvecen i vredan kao Nole.Janko je poceo da zastranjuje koliko se bavi psihologijom,koja je neosporno veoma bitna,ali sa praznom puskom nepotrebna je.Znaci on tu gresi,preskace faze,za njega vazi rad, rad i rad Dok ne dovede telo na nivo Noleta,e onda ima smisla rad na onom na cemu on sad radi.

Goksi

pre 13 godina

Ostavio sam komentar na-Jovanovski bolja od Kanepi-i tamo rekao da ce se sastati sa Rezai,i nazalost pogodio.Jeleni to treba jedan krah da bi upalila motore.Doduse i nije to neki krah dobra je Rezai i Bojana ako je pobedi bice to pravi podvig,a i u sledecem kolu bi imala nize rangiranu protivnicu jer Rezai je nosioc i usla bi u njen kostur.Pa onda Boksi ozezi sestro lesi sve zivo kida sestro brate!!

Goksi

pre 13 godina

Gorane jos nesto,sto se tice Bojane,tacno pobedila je Rezai prosle godine,ali sta s tim?Ja se radujem pobedi svakog naseg tenisera,Bojana jeste potencijal i u stanju je da dobije i teniserke iz top 10.ali ne i da osvoji tunir jer za to sa mesta na kom je na vta.je jako tesko jer od prvog kola igra sa bolje rangiranom.Jos uvek nemoze da veze 5 dobrih partija za to treba jos malo kondicije iskustva i rutine,igra i talenat su tu.

Goksi

pre 13 godina

Gorane imenjace lepo.Lepo je saznanje da ima jos ljubitelja tenisa,postovaoca a pri tom da poznaju materiju.Podrzavam tvoj apel i nadam se i da ce koliko toliko imati uticaja.Drugo veruj da i u nasim komentarima kolumnisti nadju po neku inspiraciju,tako da ne libi se da dozvolis sebi tu slobodu rezimiranja necije igre,slabosti ili ti prednosti.Jednostavno svoja zapazanja,jer veruj cita se a manji broj ostavlja ocene a sto je inace bitno,tako da ja ovom prilikom molim posetioce da ih ne mrzi da ocene komentar nebitno kako naravno,bitno je da autor ima satisfakciju da je to neko procitao.Pozz...

lista

pre 13 godina

@anonimus
Ta tabela za bodovanje ti nije bas najtacnija jer su to bodovi koji su vazili pre 2 godine.
Tacan sistem bodovanja moze se videti na WTA sajtu.
http://www.wtatour.com/SEWTATour-Archive/Rankings_Stats/howitworks.pdf

Raspored i kategoriju svih turnira takodje mozete videti na sajtu.
http://www.wtatour.com/page/Calendar/0,,12781,00.html

U zenskom tenisu postoji 5 kategorija turnira:
Grand Slam, Premier Mandatory,
Premier 5, Premier i International.
U tom kalendaru Premier turniri nisu oznaci kojoj klasi pripadaju, ali mozete ih razlikovati po nagradnom fondu.
Premier Mandatory imaju nagradni fond od 4,5 miliona $ i postoje 4 takva turnira: Indian Wels, Majami, Madrid i Peking.
Premier 5 imaju fond od 2 miliona dolara i kako im samo ime kaze postoji 5 takvih turnira: Dubai, Rim, Toronto, Sinsinati i Tokio.
Ostali Premier turniri su ovi obicni Premier, nagradni fond im je oko 700 000$ i ima cini mi se 11 takvih turnira godisnje.

Dakle mozete u kalendaru videti o kom rangu turnira se radi, a u listi sa bodovima koliko se bodova dobija za svaku pobedu.

Napominjem da ni sistem bodovanja nije bas jednostavan, jer se sa liste teniserima brisu jedni bodovi, a upisuju neki drugi i tako u krug.

Evo jednog primera za nasu Bojanu.
Ona je prosle nedelje ucestvovala na turniru u Brizbejnu, ispala u drugom kolu i za to dobila 30 bodova.
Medjutim prosle godine je u isto ovo vreme igrala na jednom ITF turniru u Kini gde je osvojila 32 boda. Svi bodovi vaze samo 12 meseci, pa su joj na ovonedeljnoj listi izbrisali ta 32 boda, a upisali ovih 30 osvojenih. Zato je na danasnjoj listi Bojana imala 2 boda manje nego na prethodnoj.

U Sidneju je Bojana prosla 3 kola kvalifikacija za koja dobija 20 bodova, prolazak u drugo kolo Sidneja vredi jos 60 bodova, sto je ukupno 80 bodova.
Bojana prosle godine u ovoj istoj nedelji nije igrala ni jedan turnir, pa joj se nece brisati nikakvi bodovi.
Medjutim da bi joj uopste upisali bodove iz Sidneja, morace privremeno da joj sa liste izbrisu bodove sa nekog najlosijeg racunajuceg turnira. Njen najlosiji racunajuci rezultat je 20 bodova.
Ovo privremeno brisanje je iz razloga sto na listu teniserkama ulaze bodovi sa maksimalno 16 turnira. Uzima se uvek 16 najboljih rezultata iz poslednjih 12 meseci, a ostali ne ulaze na listu
Kazem privremeno ce joj obrisati, jer joj ti bodovi mogu u jednom trenutku biti vraceni na listu.
Na primer Bojani u februaru istice 30 bodova sa turnira u Kuala Lumpuru. Ako ne bude igrala taj turnir ili neki drugi u tom periodu, ili jednostavno odigra neki turnir a ne osvoji nikakve bodove - obrisace joj tih 30 bodova, ali vratiti ovih 20 koji ce joj sledece nedelje biti privremeno obrisani.
Mozda deluje malo komplikovano, ali treba razumeti sistem po kom se prave liste.

Bojana je u Sidneju vec sada za listu zaradila 60 bodova (80-20).
Sa tih 60 bodova vise obezbedila je otprilike 71. mesto sledece nedelje.
Ako prodje i u trece kolo dobice dodatnih 60 bodova, sto bi je dovelo na otprilike 68. mesto. Pobedom i u trecem kolu i ulaskom u polufinale dobila bi dodatnih 80 bodova i sledece nedelje bila bi negde na 57. mestu.

Rekoh da bodovanje nije bas jednostavno, jer da bi znali koliko bodova neka teniserka dobija ili gubi, morate znati kako funkcionise bodovanje, a morate znati i sve bodove koje je ta teniserka osvojila u prethodnih 12 meseci, koji bodovi joj ulaze na listu, a koji ne...
Takodje da bi izracunali poziciju na listi neke teniserke, morate znati i sta se desava sa bodovima ostalih teniserki u njenoj blizini.
Nekad teniserka ni ne igra, a skoci na listi samo zato sto je teniserka koja je bila ispred izgubila puno bodova te nedelje.
Isto tako se desi da teniserka napravi dobar rezultat, a ipak padne na lsti, jer je jednostavno izgubila mnogo bodova iz prethodne godine, a druga teniserka koja je bila iza nije gubila bodove od prethodne godine.
Dakle ima tu puno matematike i racunanja, sabiranja i oduzimanja i same ove tabele sa bodovima vam nece puno znaciti ako ne razumete i ostale stvari vezane za bodovanje.