Petak, 27.08.2010.

01:19

Partizan dovodi golmana iz Beča?

Austrijski “Krone cajtung” preneo je vest da je rezervni golman bečkog Rapida Helge Pajer na meti Partizana.

Izvor: AK

Partizan dovodi golmana iz Beèa? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

130 Komentari

Sortiraj po:

Branko S.

pre 13 godina

Nedavno mi se javio moj poznanik iz Australije Ljubomir Radovanovic, ciji sin Marko(rodjen 1989.godine)je golman i uspesno brani u ligi Australiji(neznam klub).Svojevremeno su bili u Srbiji i obadali vrata beogradskih klubova i nudili usluge.Marko njegov sin je kandidat za U-21 nacionalni tim Australije,ali je otac zeleo da mu sin nastupa za Srbiju i da bi bilo dobro da brani za nekog od ligasa iz Srbije i nametne se.Bili su kako kaze u Teleoptiku(ostali su bili na odmoru) gde ih je primio trener Varga,koji je konstatovao talenat ali da oni trebaju gotovog golmana i nemaju vremena da ga stave u pogon(Marko je navodno bio nespreman,a to je bilo za vreme SP!? - dovoljno vremena da ga spreme,zar ne!?).Posto su poreklom iz Panceva otisli su do Dinama (kako kaze klub je u rasulu i bez stabilne finansijske situacije) i odmah su im ponudili da ostane,trener je bivsi igrac C.Zvezde mislim da se zove Trifunovic ili Boskovic neka me izvini doticni.Otac razocaran vrati se nazad u Australiju,jer kako kaze kome da ostavi sina jer nije bio siguran da ce mu se sin snaci u totalno kolapsirajucem klubu i da on treba da ga izdrzava dok se on ne probije do nekog boljeg kluba.Razumeo sam ga i opravdao.Eto tako se radi kod nas,ali zato ako neki menadjer blizak nasim gigantima ponudi nekog neproverenog igraca iz "Abu-dabu" drzava za njih se uvek nadje mesto.Takav je slucaj sa kosarkasem Maricem(koji bi nam itekako sada dobro dosao za SP u kosarci u Istambulu.( a znamo da se decko takodje nudio pre nego sto je postao ono sto je sada).Sada imamo slucaj Kleo,gde se okleva,jer toboze nije to politika naseg FSS mi smo za nase mladice i podmladjivanje,i stavlja se na ledja selektoru Anticu da resi tu enigmu.Raspadom SFRJ,mnogo je nasih talentovanih igraca (srpskog porekla) koji bi zeleli da igraju za "Orlove".Svetli primer je Subotic,i znamo za koga se on odlucio,iako je "juren" od strane USA i Nemacke.Primera ima sijaset,ali posegnuti za rezervnim golmanom Rapida,a priznacete da su golmani kao vino - sto stariji to bolji,ali doticni je rezerva(!?) sa 31 letom!!!Bolje bi onda bilo da se Partizan okrenuo ka Stojkovicu,koji bezuspesno vapi za minutazom,moglo ga se dovesti na pozajmicu,ulog i za njega je veliki igrao bi sest utakmica u Ligi Sampiona i bez obzira sto je "zvezdino" dete ne vidim razloga da bi odbio.Srbija, svi znamo nema puno kvalitetnih golmana,ne zato sto oni nisu talentovani,pogotovo u "gigantima" poput Partizana,Zvezde i Vojvodine,jednostavno slaba liga neda im da se propisno oznoje - gotovo da i nemaju posla na nekim utakmicama,a bez tog iskustva tesko je kad se nadju na muci protiv renomiranih evropskih ekipa.Gotovo da nema utakmice u evropskim ligama da su nasi golmani napravili kolosalne i nepojmljive greske.cast Radisi Ilicu,ali Bog ga je pogledao jer da je Partizan ispao on i jedino on bi bio krivac za "smesne" golove koje je primio.(komentatori stranih Televizija su sa ironijom komentarisali njegove odbrane).Tesim se da nismo jedini.Ovde u Cikagu za MLS ligasa - ChicagoFire, igra jedan od najtalentovanijih igraca sredine terena Badjo Husidic,(22.godine),ciji otac poreklom iz BiH, bezuspesno pokusava da kontaktira Savez BiH i ponudi usluge svog sina istoj,ali vec godinu dana nema ni "abera" od odgovora!
Takvi smo - kakvi smo, sa tih "balkanskih prostora" cekamo da se prvo ti mladici pokazu a onda brzo u poteru za njima.Neverujem da bi neko iz Saveza potrcao svojevremeno za Subotica da se momak nije dokazao u Borusiji,a tri godine pre toga je vazio za najtalentovanijeg mladog igraca USA i nikad dobio poziv za neku od mladjih selekcija Srbije.Eto desilo nam se da nasa U-21 selekcija ispadne za Evropsko takmicenje jer su Obradovic i Petrovic morali da igraju prijateljsku utakmicu za A-tim!?Nije ni cudo sto je Dujkovic otisao,veoma malo se poklanja paznje nasim mladicima dok ostale itekako to rade drugacije.Primera je puno,cak i u komsiluku gde se za svaku mladu selekciju vise obraca paznja.Mi smo se eto u FSS, danima bavili "smenom" jednog od najuspesnijih selektora u istoriji fudbala(!?) a zanemarili ono sto je u tom trenutku bili prioritet - kvalifikovanje naseg U-21 selekcije.Zrtvovana je jedna izuzetno nadarena generacija.Ali to je za neku drugu analizu,a dotle vozovi prolaze...I jos nesto stotine nasih strucnjaka rade sirom sveta koji bi bez ikakve nadoknade(izuzev telefonskog poziva FSS,sad je i to lakse i jeftinije u eri kompjutera)) mogli pratiti razvoj nekih nasih "klinaca" koji bi zeleli da obuku dres Srbije ili se pak provere,ali pozivi ne dolaze...

B.Smileski
fud.trener,Chicago-USA

Krle

pre 13 godina

Pregledao sam sve klipove od ovog Austrijskog golmana, mislim da ima izuzetan refleks, da se dobro krece i odlicno zatvara uglove. Jedino mi se cini da je zakucan za gol crtu i da mnogo ne izlece sa nje. Nema ni jedan detalj u kojem on izlece i u skoku skida visoku loptu, gde ulece u igrace i boksuje itd itd Vidi se po konstrukcijji da je malo nizi i evidentno nije dovoljno jak da ulece u duele. Mada i dalje tvrdim da je odlican golman, ali eto ima ( po meni ) i te neke nazovi mane. Pregledao sam i neke klipove od Avramova i moram priznati da mi se mnogo vise svidja, takodje ima izuzetan refleks i odlicno izlazi i pokriva uglove, ali je isto tako i dominantniji mnogo u skoku, nije klasican "linijas", tako da bi ja naradje glasao za njega. Evo par linkova sa njegovim odbranama, pa mozete i sami da vidite.

http://www.youtube.com/watch?v=jnkorIuluoA

http://www.youtube.com/watch?v=xHCQJzNZ83c&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=upoumtaXnG4&feature=related

Svetozar

pre 13 godina

Nemacki reprezentativac Hilderbrandt koji je bivsi golman Hoffenhaima i Seville je slobodan i trenira sa drugim timom Stuttgarta( Stuttgart Kickers)- Upravo reaguj!!!!!

NikolaPFC

pre 13 godina

Meni stvarno nije jasno u cemu je problem. Radisa nije ispunio ocekivanja, treba se zahvaliti coveku i rastati se u miru. Realno gledano,grupa je vrlo jaka! Ali imamo nase dete iz skole Partizana,koje je proslo sve selekcije i sve selekcije reprezentacije malog Zivkkovica! Branio u Metalcu 2 godine,uveo taj tim iz prve lige u jelen super ligu i kalio se!!!Pa dajte mu sansu i napravite sebi golmana i za sledecu godinu za ligu sampiona. Mislim da sa ovim deckom ne moze da es pogresi,cak i da kiksne treba ga istrpeti i napraviti tako od njega golmana kakav treba Partizanu...

Senad_Wien

pre 13 godina

Uzimajte odmah Helge Payera,iako je propustio polusezonu zbog povrede, Helge je zaista fantastican golman...70 % bolji od R. Ilica...HELGE KOMM ZU PARTIZAN BELGRAD, WIRST SICHER KEIN FEHLER MACHEN !!

cobisimo

pre 13 godina

ne dirajte radisu, i veci su golmani imali kikseve, pogledajte raspored odbrambenih igraca kod svih golova pa cete videti da su mu saigraci uvalili vruc krompir, nigde nikoga da cuvaju protivnicke napadace.

grobar

pre 13 godina

Prema transfermarktu (mada im ne treba verovati previse) pise da ovaj kosta 1.250.000. Vidim da neko pominje Jorgacevica, on je duplo skuplji, Djuricic isto dosta skup, Kahriman je recimo 650.000. Ali, jel se vama dopao golman Apoela Chiotis, jes da ima 33 godine, ali za golmana i nije previse. Meni se dopalo kako je branio prosle godine, a i igrao je u Ligi Sampiona covek. Apoel nije usao u Ligu Evrope i mislim da bas i nemaju interes da ga zadrze

BIX

pre 13 godina

Eeee,da smo sacuvali na golu Mladena Bozovica(citaj:prodat za 400.000 Madjarima???),sada ne bi imali briga i Tragisa Ilic ne bi ni dolazio u klub....

Ali sta ces,nisu bile dovoljne one bravure i vadjenje vec vidjenih lopti u golu,kako bi ostao u Partizanu,iako je:
1)bio proglasavan za njboljeg golmana;
2)iako drzi rekord u broju minuta(utakmica)bez primljenog gola;
3)iako je uvek bio medju igracima koji svojim igrama i zalaganjem ulivaju sigurnost;
4)odan i veran klubu;
5)iako nije pravio skandale;
.....i jos mnogo toga,ali sta ces kad "tim menadzer" Partizana Albert Nadj i predsednik Djuric kazu da on ne valja,vec nam je potreban Tragisa Ilic,onda se sada ponovo upustamo u potragu za golmanom!!!???

Dajte sansu Zivkovicu,kao sto je nekada sansa data Panticu(setite se LS 2003),jer decko je VELIKI TALENAT!!!!!!

Brufenko

pre 13 godina

Prostora za napredak imamo samo na pozicijama golman i stoper prestanite da trazite spica jer je doveden ultra jak i dominantan Ilijev koji je sigurno za klasu ispred celog tima tako da kukate u stvari za rezervnim spicem. Nas problem je Tomic koji igra beskorisno punu sezonu mali je extra tehnicar ali ne moze da shvati da mora da se daleko brze oslobadja lopte svaka akcija koja ide preko njega tu se i zavrsava ali kako ga uprava ultra forsira, a mislim da bi za njega bilo mnogo bolje da ulazi sa klupe a ne da ima zabetonirano mesto u timu pa se tako i ponasa. Tako da ostaje prostor za nadogradnju samo na pozicijama stoper i golman.

Sani

pre 13 godina

Radisa je kiks golman sve sto ide u gornji dio gola prolazi naravno bude tu i neka odbrana ali sve to skupa nije dovoljno da bi mogao biti golman Partizana. Jedan dobar golman i netrebaju dovoditi stopera..

aca stanojevic

pre 13 godina

Danny Shittu je mislim ekstra igrac mozda bi i hteo da predje pa nek izdvoje malo novca i za njega...a sto se golmana tice bilo koji samo da nije Radisa

bo

pre 13 godina

ovo postaje smesno, da li oni znaju uopste da naprave dobar skauting igraca dovode nam igrace od 32-33 godine,mislim da bi Nadj mozda bolje sa Djuricem seo da odigra barem jednu sezonu fudbal menazera i da bi svako pitanje bilo vec reseno...njima se samo ne daje taj krvavo kako kazu zaradjeni novac pa ko ga je zaradio Kleo Krstajic i Ilic niko drugi nije ni igrao...dovedite strance koji ce da ginu ako vec necete iz nase skole, a onaj tomic neka ide u fiorentinu ne treba nam...primer nadjite u KK Partizanu, neka dodju i na jednu godinu makar ce da pokazu sta znaju i sigurno je da nece da se stede...

KozaNostardamus

pre 13 godina

Ja ne znam ljudi o čemu se ovde diskutuje....i dalje tvrdim da je Radiša (ne računajući Kamaru) najveće pojačanje Partizana u ovom prelaznom roku...Podrška za Radišu!..Pravda za Radišu!..Makaze za Radišu!..i posle Borote Radiša!

MojBratBane

pre 13 godina

vi ne znate ko je ovaj golman a komentarisete nesto...
on je sjajan golman, fantastican! bio bi nam
ogromno pojacanje

a to sto ima 31. godinu a vama je star znaci da nemate pojma koje su zlatne golmanske godine

a to sto je rezervni golman rapida je trenutna situacija, jer bi vec kroz nedelju dana mogao da bude prvi
partizana ;)

daj boze da dodje...

Raso Krajisnik

pre 13 godina

prestanite vise lupati o rensingu, koji je skup ri nista vise.

neznam jel su svi ti eksperti ikad gledali rensinga kad toliko lupetaju ?

majka mu srpkinja i zato da igra za partizan ...

svasta!

pajer nije los, ali nije dugorocno rjesenje.

samo u ovom trenutku sezone, pred kraj transfersezone, nema mnogo biranja ...

i ako ne razumjem zasto je jedan kiks u 6 utakmicama kvalifikacija razlog za kupovanje golmana ...

a i taj kiks je vise bio kiks odbrane nego golmana ...

ajmo manje histerije i vise ozbiljnog rada ...

Nele PFC

pre 13 godina

@Radiša Ilić

A kakve si golove primio,ko kako sutne tebi kroz usi prodje,ili ti ispadne iz ruku.kako si dospeo u Partizan ja nz.idi brani za SK Sevac ahah

lotar mateus

pre 13 godina

sad cu vam ja reci ko je to. to je bio moj prvi golman u rapidu kad smo igrali protiv partizana cini mi se 2002 i zdrmali im 5 komada.
decaci, nije mi jasno kako ste ovo zaboravili.

johny

pre 13 godina

stvarno mi nisu jasni ovi nasi klubovi, zasto ne istrpe mladog zivkovica, ako moze jedan dinamo kijev da stavi na gol golmana od 18 godina zasto ne mozemo i mi, kada ce steci iskustvo ako nece sada

keckom

pre 13 godina

ja sam iz beca... Payer je po meni jedan od najboljih golmana u evropi on je za radisu ilica i sve nase golmane bog! on je samo rezerva zato sto je hedl zet od trenera rapida... odlican golman. spas za ligu sampiona verujte mi!

Rapilda

pre 13 godina

mogu da kazem da se radi o extra golmanu jer znam ga duze vreme igrao sam u rapid u23 a on je u prvom timu ...radisa je solidan golman ali brate kad fata loptu kao peglu da fata iskreno Payer je bolji .

Krle

pre 13 godina

U Zurnalu stoji da nam se sami nude: Djuricic ( jeste onaj nas lik sto brani odlicno u Portugalu i trenutno je prva opcija za reprezentaciju ), Avramov, neki nas Lukac sto je trenutno drugi golman u Aeku, jedan Nemac i jedan Rumun ( za njih nema imena ). Pre svega ovoga nama je prva opcija Radisa, a trazimo mu kvalitetnu rezervu?!? Ako ne iskoristimo ovaj zalet i ne dovedemo par dobrih igraca na osnovu igara u Ligi Sampiona, mislim da mozemo mnogo da propustimo i da to moze u buducnosti puno da nas kosta. Jos pise, da se brinu za psihu Radosavljevica i Zivkovica ako dovedu novog golmana?! To se veoma lako resava! Dodjes kod Radosavljevica i kazes mu "hvala i dovidjenja". Dodjes kod Zivkovica i kazes mu "mali ti si nasa buducnost i ti si drugi golman tima, dobijaces sanse u kupu i ponekad u prvenstvu da se kalis, zato vredno treniraj i daj sve od sebe". Dodjes kod Radise i kazes mu "zbog zahvalnosti i truda za ulazak u Ligu Sampiona, ostavicemo te kao treceg golmana". Ako je Djuricic skup i nismo u mogucnosti da ga dovedemo, sto onda ne pucamo na Avramova? Istice mu ugovor na leto, ne mogu da zacepe za njega posto je treci golman ekipe, ima najbolje godine za golmana, mozda nije cesto branio ali samo treniranje sa onakvim igracima vise znaci nego svaka utakmica u nasoj ligi, gde nam obicno golman ostane bez ocene. Kad se setim da im je bilo mnogo prosle sezone da Isailovicu daju platu od 180.000, i da je zbog toga otisao u Poljsku stomak mi se prevrne. Doveli bi odlicnog golmana bez obestecenje, doduse sa malo jacom platom za golmane, ali bi se i ona sigurno isplatila.

Aleksandar Ivanovic

pre 13 godina

Ljudi pa po meni bi Avramov bio najbolje resenje. Branio je koliko toliko u jakoj ligi, nije bas mlad , a ni star, jedina mu je mana sto voli nocni zivot i sto nije partizanovo dete. I samo da nam fiorentina ne ponudi Avramova u zamenu za novac i Tomica.

Miki

pre 13 godina

Meni se nesto cini da je Radisa odbranio dva solidna pokusaja u produzecima? OK, primao je glupe stvari, ali nemojte ga bas pokopavati totalno.

Filip

pre 13 godina

Ja se nadam da je ovo neka neslana sala!!!Rensing slobodan igrac,cak i Hildebrand slobodan igrac!!!Uveren sam da ne bi ni jedan propustio sansu da igra u LŠ...Pogledajte ljudi kakvih slobodnih igraca ima trenutno,pa ar po jednog da dovedemo u svakoj liniji prolazimo u Top 16....Silvestre,Bouma,Basturk,Vassel,Nonda,Vennegoor of Hesselink....I iskustvo i kvalitet!

Boki

pre 13 godina

Dobro bre ljudi...slazem se da Radisa nije kalibar za LS ali nemojte biti na kraj srca....ima i Radisa svojih zasluga za LS. Imao je 2,3 dobre intervencije protiv Andeerlehta. OK je Radisa za rezervnog golmana.

Krle

pre 13 godina

Vlada Avramov! Istice mu ugovor na leto, sam je rekao da zeli da promeni sredinu posto je treci golman u ekipi, imamo odlicne odnose sa Fjorentinom, verujem da bi ga Liga Sampiona privukla kod nas...... Jedno je moja zelja, videcemo sta ce stvarno biti.

braco

pre 13 godina

Neka neka samo se pojacavajte,sto duze u evropi budete,vise cete kiksirati u prvenstvu.I onda kazu da se mi zvezdasi ne radujemo vasem uspehu.

Stevan

pre 13 godina

Rezervni golman iz ekipe koja je slabija od Partizana? Dajte ljudi molim vas, otvorite se i kupite golmana, ne mora da bude ekstrem neki ali neka isprati ostatak nase ekipe. Eno Stojkovic tavori u Portugalu...

zvvv

pre 13 godina

Odlicno.
Ako ne dodje ovaj nacicmo nekog.
Samo jos da zamenimo onu parodiju od igraca sa desne strane zvanu Stevanovic.
Decko ne zna nista.
Ove godine u ligi sampiona sta uradimo, bitno je da smo usli da stvaramo tim koji ce narednih sezona ulaziti u ligu sampiona i na taj nacin uzimati milione i kupovati kvalitetne igrace i stvarati jak tim. Sa ovakvim trenerom i kvalifikcijama gde mozemo da dobijemo sebi ravan klub za ulazak mislim da ce liga sampiona da se gleda cesto u Humskoj. Zelim da stopama KK podje i FK Parizan.

Pozdrav svim Grobarima sirom planete kojima je puno srce ovih dana , a za ove pacenike sto pisu komentare tipa al ce da vas napune , gol razlika 0:30 i slicno mogu samo da kazem : MNOGO STE JADNI !!!

Vlada

pre 13 godina

Šta će Partizanu golman koji će sedeti na klupi. To je čisto bacanje para. Radiša je zakon, pravi čovek za Ligu Šampiona i spas za Partizan. Da nije onako ružan stao na gol Anderleht ne bi promašio 3 penala i ostali bi bez Lige Šampiona. Tuđe nećemo svoje ne damo. RADIŠA ILIĆ!!!!

Bojan PG

pre 13 godina

Dobar je ovo golman iako pise rezervni, bio bi dobro pojacanje. Golman i napadac, to je ono sto Djuric mora da dovede. Ako hoce da ustede pare nek ne dovode stopera ali napadac i golman obavezno.

danny sbg

pre 13 godina

Ovaj nebi bio los! Video sam ga vise puta uzivo na stadionu,do ove sezone je bio prvi golman rapida, pa ga smenio mladji Hedl, ne zato sto je bolji, vec zato sto je trenutno u malo boljoj formi, i "ide mu" u zadnje vreme.
Reprezentativac je Austrije, znaci sve u svemu bio bi veoma dobro pojacanje za nas.
Jedini je problem sto se malo "plasi" Beograda i Srbije,posto su ovde u medijima napravili "monstrume" od nas u zadnjih par godina...

Videcemo, ako ne odna Kahrima,
samo da imamo jednog kvalitetnog golmana!

Radiša Ilić

pre 13 godina

Ja se ne plašim konkurencije, a ako je ovaj naučio da sedi na klupi neka dođe pošto je u Srbiji dobar provod. Ne plašim se Sevojna, Inđije i ostalih, a u Evropi može da brani ko hoće. Od nas se očekuje da nam svi daju po 5 komada, a ja sigurno neću primiti više od 3 gola.

bushner

pre 13 godina

najbolji golman u Srbiji, je Nemanja DZodzo !!!.........ako pratite nasu ligu ???........sve ostalo je "macka u dzaku"............ili Stefana Resinga iz Bajerna na pozajmicu !!!

OnlyYouPFC

pre 13 godina

Rezervni golman beckog Rapida??? Ne cini mi se kao rsenje, bolje onda dati sansu Zivkovicu. Zasto se ne pokusa sa Brkicem ili Rensingom (slobodan igrac), kad vec Stojkovic nije opcija.

Drug Miloje

pre 13 godina

Opa! Koriste se "rodbinske" veze i vezice haha. Ma dobro samo se salim stvarno nam treba cuvar mreze iako protiv Radise nemam nista izgleda ko dobar momak sad je i uredno podsisan. Valjda ovaj moze da brani zicere i da deluje sigurno svojim saigracima jer je Radisa u nekoliko siituacija kada smo primili golove svojim reakcijama zbunjivao nasu odbranu i imao poprilicno losu komunikaciju sa sa saigracima i ako je Srbin. Dakle kao zakljucak;
1 Helge
12 Radisha

Milutin

pre 13 godina

Partizan ima pored Radiše Ilića još dva golmana Acu Radosavljevića i Živka Živkovića!Aca je prošli put sa Šahtjorom branio loše!Živković je Partizanovo dete od trinaeste godine!Prošao je sve seelekcije u Partizanu i reprezentacijama!Dve godine je bio u Metalcu i godinu dana branio prvu ligu!U potpunosti je sazreo da mu se da šansa jer ima tek 21. godinu i ukoliko bi počeo da se kali u našem prvenstvu i LŠ odmah već iduće godine bi Partizam imao dobrog golmana koji ga ne košta ništa!Moglo bi ponovo da se proba i sa Acom , možda je sazreo i takodje bi sa novim iskustvom mogao da bude rešenje!Takodje je na platnom spisku kluba pa nema novih troškova!Novac koji bi se dao za golmana može se iskoristiti za druga pojačanja neophodna za tešku a neatraktivnu pa samim tim i opasnu grupu sa Bragom i Šahtjorom jer na neke bodove sa Arsenalom nije realno računati!Mislim da će intiligentni Sale Stojanović ovo shvatiti!Neko od ove dvojice i da greši to je proces stvaranja golmana pa se može i oprostoti i razumeti a momci imaju kvalitet!Greške nekog dovedenog sa strane i skupo plaćenog su sasvim druga stvar!Zna to Sale amo je pitanje da li on donosi definitivne odluke!

www

pre 13 godina

31 godinu a treba da razmisli o ponudi koja sigurno nije mala. Trazite drugog golmana, ima verovatno i mladjih i boljih. Ovaj je svakako trenutno rezerva, ko zna u kakvoj je formi. Ima boljih varijanti siguran sam.

Baggio

pre 13 godina

Ja licno nisam sumnjao u to da ce Stanojevic bilo sta promeniti u vezi ovog Ilica nesposobnog na golu........svaka cast majstore, podrzace te svi Grobari, jer od ovog Radise crnise ne moze biti goreg :))

P.F.C. Forever

Nikolica

pre 13 godina

Ne treba nam on. Posto su druge opcija Avramov i Djuricic, pre bi se za njih odlucio...cak mi je i Kahriman bolja opcija. Mada se Radisa sad osisao, ne znam sta da mislim :)

Aircanada

pre 13 godina

Da Radisu treva menjati, ooo i te kako! Da li je ovaj momak resenje?Ako uzmemmo u obzir da poslednjih godina vlada nestasica dobrih golmana i da oni koji iole valjaju zavrse u najvecim klubovima i kostaju dosta, onda mislim da mozemo da budemo zadovoljni bilo kakvom promenom..nije nerealno kada kazem da gore od ovog trenutno tesko da moze biti.

Miki

pre 13 godina

Helge Pajer je dobar golman, lojalan je Rapidu koji je jedini klub u Austriji sa navijacima i tradicijom poput Partizana i Zvezde. Bio je godinama broj jedan ali je prosle godine pao u nemilost trenera Petera Pakulta... Na linij je odlican ali ima probleme sa visokim loptama i tu najcesce ume da kiksne...

Marvel

pre 13 godina

Pitanje je da li ima vremena da se pronadje dobar golman i da li ce Djuric i uprava iskoristiti pametno ovaj finansijski vetar u ledja i pocnu praviti vec sada ozbiljnu ekipu za sledecu godinu ili ce se ponasati kao 2003/04, kako samo da podele plen.

ja

pre 13 godina

Golman je klasa.Jos samo napadaca daodvedemo i to je to.Odbrana je dobra,imamo tu mlade igrace i zasto njih da ne iskoristimo.Stankovic je pokazao kakav je zmaj protiv Anderlehta.NAPRED PARTIZAN!!!

središa

pre 13 godina

Niko ne reče:Radiša sredio! a opet Radiša ne valja. Radiša je samo uradio. Bilo je više komentara da glase:Tole sredio, a to je skoro nemoguće ako nemaš golmana koji brani kao Radiša.

Ranko

pre 13 godina

Ovo je "macka u dyaku",dovedite bilo kog golmana koji moze da uhvati loptu i koji moze da skoci,posle Radise i to je premija,mislim da je Kahriman dobro resenje!!!!

Realno

pre 13 godina

Partizan mora obavezno naci novoga golmana, jer uz veliko postovanje prema Radisi Ilicu kao coveku, ali kao golmanu nemogu nista pozitivno reci jer i nije puno pokazao. Na obadve utakmice protiv Anderlechta on je skrivio tri gola sto se kod jednoga dobroga golmana nesme da se desi. Partizan je mogao puno lakse proci Anderleht da Ilic nije ta tri gola zabrljo. Nadam se da ce Partizan naci boljega golmana tako da se u ligi sampiona mozemo necemu nadati.

slobodan ili ne

pre 13 godina

ako je verovati kronen zajtungu, mozda izbor i nije los! ocigledno je da trenutni prvi golman partizana nema kvalitete na koje bi se partizan mogao osloniti! nazalost to je realnost i partizan bi tzrebao taj problem da resi odmah! neznam da li i medju domacim golmanima ima slobodnih ali i dobrih??? partizanu sve najbolje, jer u ovoj grupi je i prvo mesto moguce! ps / na domacim utakmicama napuniti kao i uvek stadion, i bodriti ih!!! uspeh nece izostati!!

abvg

pre 13 godina

Dobar je za grupe...Ali u nokaut fazi Radisu na gol!!! Posebno za penale!!!

Ajmo Srbi!!!

P.S. Ja sam Zvezdas (ovo je da bi vise ljudi kliknulo preporucijem)

Milan Kovin

pre 13 godina

Toooooooooo, Daj Boze Da Ovaj Talentovani Golman Potpise Ugovor Sa Nasim Prvakom. Ako On Dodje U Partizan, Bitje Mnogo Olaksavajuce U Ligi Sampiona!

kit-kat

pre 13 godina

Ma ne zna se ko ce biti golman Partizana. Ima vise kandidata.

http://www.zurnal.rs/2010/08/27/pet-golmana-se-nudi-partizanu/index.html

Kanda90

pre 13 godina

mislim da će ovaj klip objasniti sve. Pogledajte o kakvom se fenomenalnom golmanu radi. http://www.youtube.com/watch?v=SQhn5Vn8PVg

djomla

pre 13 godina

Ma taaaako bre, i sada kada vam se nudi da zaradite i zaradicete suuuper parice od LS, i sada gledajte da kupite sto starijeg i jeftinijeg igraca.. Bruka.. ae uvek kukaju nema para, mora da se prezivljava, pa kupujete tamo neke za dz...ali sada ce biti para, a golman je jedan od najbitnijih stubova u ekipi i opet se stekate...Dajte bre 7 god smo cekali ovo, otvorite se sada maaaalo, dovedite ne bekama, ali nekog malo skupljeg, profy igraca..vec kad igramo LS, da se ne brukamo i da imamo cemu da se nadamo..Ne kazem da je ovaj tim los..ali doookle vise to stekanje i ta ista filozofija-kupovina za dz i male pare...Pricate hocete da budete najbolji, da stalno igrate u evropi, da zivite od toga, a ne da prodajete igrace..pa ko hoce u elitu, mora i da odresi kesu....realno..

I corava koka

pre 13 godina

Ma, kakav crni Pajer; da nesto valja nebi bio rezervni golman u Austriji plus jos ne prica nas jezik. Bolje nek' vide ako je ikako moguce da dovedu Stojkovica na posudbu ili eventualno da preko Mihe isposluju Avramova. Bar sad ne treba stediti na parama. A ako vec ni jedno od tog dvoga nije moguce, onda najbolje dati sansu malom Zivkovicu, jer sto jest, jest, Ilica treba sto prije maknuti s gola.

shami

pre 13 godina

treba li su mladena bozovica da ostave a ne da prodaju bzvz i dovedu radisu!al opet svaka cast i radisi ipak je dete grobarsko i on sam zna da je kiksao i opet je preziveo i 2 zicera skinuo i pomogao da se plasiraju u ligi shampiona!

Bozji poslusnik i izvrsitelj-Trajan Krecu-Tigar

pre 13 godina

Nek Pajer brani kao....Majer ! Vidi se da uprava ....radi i ne stoji krstenih ...ruku ! Jos jedan centarfor i centarhalf, pa da se ekipa uigra sa Kamarom, Kizitom, Fejsom i nadam se...Moreirom ! Kleo, Krstaijc treba da su dobro cuvani za LS, a ovi mladi nek pocnu da se kalju u nasu ligu - Nastasic, Scepovic itd ! Bog nas je pogledao i sa dobrim golmanom, necemo ispustiti pobedu, kao protiv Anderlehta pri 2:1 i 2:0...u gostima ! Nadam se da je dobar covek i...golman ! Bog voli hrabre, verne i postene !

Beara

pre 13 godina

R. Ilic ne da nije impresionirao, nego bolje da je branio neki igrac, ako vec nemaju rezervnog golmana. Covek nema predstave o branjenju, slab je i na crti, a jos gori kod izletanja. Na svako loptu krene , pa se vrati i unosi nesigurnost medju odbrambene igrace, Partizan ako misli da osvoji neki bod u LS, pod hitno mora da dovede golmana, samo nisam siguran da je rezervni golman Rapida pravo resenje za LS.

danny sbg

pre 13 godina

Ovaj nebi bio los! Video sam ga vise puta uzivo na stadionu,do ove sezone je bio prvi golman rapida, pa ga smenio mladji Hedl, ne zato sto je bolji, vec zato sto je trenutno u malo boljoj formi, i "ide mu" u zadnje vreme.
Reprezentativac je Austrije, znaci sve u svemu bio bi veoma dobro pojacanje za nas.
Jedini je problem sto se malo "plasi" Beograda i Srbije,posto su ovde u medijima napravili "monstrume" od nas u zadnjih par godina...

Videcemo, ako ne odna Kahrima,
samo da imamo jednog kvalitetnog golmana!

Radiša Ilić

pre 13 godina

Ja se ne plašim konkurencije, a ako je ovaj naučio da sedi na klupi neka dođe pošto je u Srbiji dobar provod. Ne plašim se Sevojna, Inđije i ostalih, a u Evropi može da brani ko hoće. Od nas se očekuje da nam svi daju po 5 komada, a ja sigurno neću primiti više od 3 gola.

Vlada

pre 13 godina

Šta će Partizanu golman koji će sedeti na klupi. To je čisto bacanje para. Radiša je zakon, pravi čovek za Ligu Šampiona i spas za Partizan. Da nije onako ružan stao na gol Anderleht ne bi promašio 3 penala i ostali bi bez Lige Šampiona. Tuđe nećemo svoje ne damo. RADIŠA ILIĆ!!!!

Realno

pre 13 godina

Partizan mora obavezno naci novoga golmana, jer uz veliko postovanje prema Radisi Ilicu kao coveku, ali kao golmanu nemogu nista pozitivno reci jer i nije puno pokazao. Na obadve utakmice protiv Anderlechta on je skrivio tri gola sto se kod jednoga dobroga golmana nesme da se desi. Partizan je mogao puno lakse proci Anderleht da Ilic nije ta tri gola zabrljo. Nadam se da ce Partizan naci boljega golmana tako da se u ligi sampiona mozemo necemu nadati.

keckom

pre 13 godina

ja sam iz beca... Payer je po meni jedan od najboljih golmana u evropi on je za radisu ilica i sve nase golmane bog! on je samo rezerva zato sto je hedl zet od trenera rapida... odlican golman. spas za ligu sampiona verujte mi!

Krle

pre 13 godina

Vlada Avramov! Istice mu ugovor na leto, sam je rekao da zeli da promeni sredinu posto je treci golman u ekipi, imamo odlicne odnose sa Fjorentinom, verujem da bi ga Liga Sampiona privukla kod nas...... Jedno je moja zelja, videcemo sta ce stvarno biti.

OnlyYouPFC

pre 13 godina

Rezervni golman beckog Rapida??? Ne cini mi se kao rsenje, bolje onda dati sansu Zivkovicu. Zasto se ne pokusa sa Brkicem ili Rensingom (slobodan igrac), kad vec Stojkovic nije opcija.

zvvv

pre 13 godina

Odlicno.
Ako ne dodje ovaj nacicmo nekog.
Samo jos da zamenimo onu parodiju od igraca sa desne strane zvanu Stevanovic.
Decko ne zna nista.
Ove godine u ligi sampiona sta uradimo, bitno je da smo usli da stvaramo tim koji ce narednih sezona ulaziti u ligu sampiona i na taj nacin uzimati milione i kupovati kvalitetne igrace i stvarati jak tim. Sa ovakvim trenerom i kvalifikcijama gde mozemo da dobijemo sebi ravan klub za ulazak mislim da ce liga sampiona da se gleda cesto u Humskoj. Zelim da stopama KK podje i FK Parizan.

Pozdrav svim Grobarima sirom planete kojima je puno srce ovih dana , a za ove pacenike sto pisu komentare tipa al ce da vas napune , gol razlika 0:30 i slicno mogu samo da kazem : MNOGO STE JADNI !!!

MojBratBane

pre 13 godina

vi ne znate ko je ovaj golman a komentarisete nesto...
on je sjajan golman, fantastican! bio bi nam
ogromno pojacanje

a to sto ima 31. godinu a vama je star znaci da nemate pojma koje su zlatne golmanske godine

a to sto je rezervni golman rapida je trenutna situacija, jer bi vec kroz nedelju dana mogao da bude prvi
partizana ;)

daj boze da dodje...

Kanda90

pre 13 godina

mislim da će ovaj klip objasniti sve. Pogledajte o kakvom se fenomenalnom golmanu radi. http://www.youtube.com/watch?v=SQhn5Vn8PVg

ja

pre 13 godina

Golman je klasa.Jos samo napadaca daodvedemo i to je to.Odbrana je dobra,imamo tu mlade igrace i zasto njih da ne iskoristimo.Stankovic je pokazao kakav je zmaj protiv Anderlehta.NAPRED PARTIZAN!!!

Marvel

pre 13 godina

Pitanje je da li ima vremena da se pronadje dobar golman i da li ce Djuric i uprava iskoristiti pametno ovaj finansijski vetar u ledja i pocnu praviti vec sada ozbiljnu ekipu za sledecu godinu ili ce se ponasati kao 2003/04, kako samo da podele plen.

Baggio

pre 13 godina

Ja licno nisam sumnjao u to da ce Stanojevic bilo sta promeniti u vezi ovog Ilica nesposobnog na golu........svaka cast majstore, podrzace te svi Grobari, jer od ovog Radise crnise ne moze biti goreg :))

P.F.C. Forever

djomla

pre 13 godina

Ma taaaako bre, i sada kada vam se nudi da zaradite i zaradicete suuuper parice od LS, i sada gledajte da kupite sto starijeg i jeftinijeg igraca.. Bruka.. ae uvek kukaju nema para, mora da se prezivljava, pa kupujete tamo neke za dz...ali sada ce biti para, a golman je jedan od najbitnijih stubova u ekipi i opet se stekate...Dajte bre 7 god smo cekali ovo, otvorite se sada maaaalo, dovedite ne bekama, ali nekog malo skupljeg, profy igraca..vec kad igramo LS, da se ne brukamo i da imamo cemu da se nadamo..Ne kazem da je ovaj tim los..ali doookle vise to stekanje i ta ista filozofija-kupovina za dz i male pare...Pricate hocete da budete najbolji, da stalno igrate u evropi, da zivite od toga, a ne da prodajete igrace..pa ko hoce u elitu, mora i da odresi kesu....realno..

Stevan

pre 13 godina

Rezervni golman iz ekipe koja je slabija od Partizana? Dajte ljudi molim vas, otvorite se i kupite golmana, ne mora da bude ekstrem neki ali neka isprati ostatak nase ekipe. Eno Stojkovic tavori u Portugalu...

abvg

pre 13 godina

Dobar je za grupe...Ali u nokaut fazi Radisu na gol!!! Posebno za penale!!!

Ajmo Srbi!!!

P.S. Ja sam Zvezdas (ovo je da bi vise ljudi kliknulo preporucijem)

Aleksandar Ivanovic

pre 13 godina

Ljudi pa po meni bi Avramov bio najbolje resenje. Branio je koliko toliko u jakoj ligi, nije bas mlad , a ni star, jedina mu je mana sto voli nocni zivot i sto nije partizanovo dete. I samo da nam fiorentina ne ponudi Avramova u zamenu za novac i Tomica.

Beara

pre 13 godina

R. Ilic ne da nije impresionirao, nego bolje da je branio neki igrac, ako vec nemaju rezervnog golmana. Covek nema predstave o branjenju, slab je i na crti, a jos gori kod izletanja. Na svako loptu krene , pa se vrati i unosi nesigurnost medju odbrambene igrace, Partizan ako misli da osvoji neki bod u LS, pod hitno mora da dovede golmana, samo nisam siguran da je rezervni golman Rapida pravo resenje za LS.

Boki

pre 13 godina

Dobro bre ljudi...slazem se da Radisa nije kalibar za LS ali nemojte biti na kraj srca....ima i Radisa svojih zasluga za LS. Imao je 2,3 dobre intervencije protiv Andeerlehta. OK je Radisa za rezervnog golmana.

Brufenko

pre 13 godina

Prostora za napredak imamo samo na pozicijama golman i stoper prestanite da trazite spica jer je doveden ultra jak i dominantan Ilijev koji je sigurno za klasu ispred celog tima tako da kukate u stvari za rezervnim spicem. Nas problem je Tomic koji igra beskorisno punu sezonu mali je extra tehnicar ali ne moze da shvati da mora da se daleko brze oslobadja lopte svaka akcija koja ide preko njega tu se i zavrsava ali kako ga uprava ultra forsira, a mislim da bi za njega bilo mnogo bolje da ulazi sa klupe a ne da ima zabetonirano mesto u timu pa se tako i ponasa. Tako da ostaje prostor za nadogradnju samo na pozicijama stoper i golman.

Krle

pre 13 godina

U Zurnalu stoji da nam se sami nude: Djuricic ( jeste onaj nas lik sto brani odlicno u Portugalu i trenutno je prva opcija za reprezentaciju ), Avramov, neki nas Lukac sto je trenutno drugi golman u Aeku, jedan Nemac i jedan Rumun ( za njih nema imena ). Pre svega ovoga nama je prva opcija Radisa, a trazimo mu kvalitetnu rezervu?!? Ako ne iskoristimo ovaj zalet i ne dovedemo par dobrih igraca na osnovu igara u Ligi Sampiona, mislim da mozemo mnogo da propustimo i da to moze u buducnosti puno da nas kosta. Jos pise, da se brinu za psihu Radosavljevica i Zivkovica ako dovedu novog golmana?! To se veoma lako resava! Dodjes kod Radosavljevica i kazes mu "hvala i dovidjenja". Dodjes kod Zivkovica i kazes mu "mali ti si nasa buducnost i ti si drugi golman tima, dobijaces sanse u kupu i ponekad u prvenstvu da se kalis, zato vredno treniraj i daj sve od sebe". Dodjes kod Radise i kazes mu "zbog zahvalnosti i truda za ulazak u Ligu Sampiona, ostavicemo te kao treceg golmana". Ako je Djuricic skup i nismo u mogucnosti da ga dovedemo, sto onda ne pucamo na Avramova? Istice mu ugovor na leto, ne mogu da zacepe za njega posto je treci golman ekipe, ima najbolje godine za golmana, mozda nije cesto branio ali samo treniranje sa onakvim igracima vise znaci nego svaka utakmica u nasoj ligi, gde nam obicno golman ostane bez ocene. Kad se setim da im je bilo mnogo prosle sezone da Isailovicu daju platu od 180.000, i da je zbog toga otisao u Poljsku stomak mi se prevrne. Doveli bi odlicnog golmana bez obestecenje, doduse sa malo jacom platom za golmane, ali bi se i ona sigurno isplatila.

Rapilda

pre 13 godina

mogu da kazem da se radi o extra golmanu jer znam ga duze vreme igrao sam u rapid u23 a on je u prvom timu ...radisa je solidan golman ali brate kad fata loptu kao peglu da fata iskreno Payer je bolji .

Drug Miloje

pre 13 godina

Opa! Koriste se "rodbinske" veze i vezice haha. Ma dobro samo se salim stvarno nam treba cuvar mreze iako protiv Radise nemam nista izgleda ko dobar momak sad je i uredno podsisan. Valjda ovaj moze da brani zicere i da deluje sigurno svojim saigracima jer je Radisa u nekoliko siituacija kada smo primili golove svojim reakcijama zbunjivao nasu odbranu i imao poprilicno losu komunikaciju sa sa saigracima i ako je Srbin. Dakle kao zakljucak;
1 Helge
12 Radisha

Bojan PG

pre 13 godina

Dobar je ovo golman iako pise rezervni, bio bi dobro pojacanje. Golman i napadac, to je ono sto Djuric mora da dovede. Ako hoce da ustede pare nek ne dovode stopera ali napadac i golman obavezno.

Milutin

pre 13 godina

Partizan ima pored Radiše Ilića još dva golmana Acu Radosavljevića i Živka Živkovića!Aca je prošli put sa Šahtjorom branio loše!Živković je Partizanovo dete od trinaeste godine!Prošao je sve seelekcije u Partizanu i reprezentacijama!Dve godine je bio u Metalcu i godinu dana branio prvu ligu!U potpunosti je sazreo da mu se da šansa jer ima tek 21. godinu i ukoliko bi počeo da se kali u našem prvenstvu i LŠ odmah već iduće godine bi Partizam imao dobrog golmana koji ga ne košta ništa!Moglo bi ponovo da se proba i sa Acom , možda je sazreo i takodje bi sa novim iskustvom mogao da bude rešenje!Takodje je na platnom spisku kluba pa nema novih troškova!Novac koji bi se dao za golmana može se iskoristiti za druga pojačanja neophodna za tešku a neatraktivnu pa samim tim i opasnu grupu sa Bragom i Šahtjorom jer na neke bodove sa Arsenalom nije realno računati!Mislim da će intiligentni Sale Stojanović ovo shvatiti!Neko od ove dvojice i da greši to je proces stvaranja golmana pa se može i oprostoti i razumeti a momci imaju kvalitet!Greške nekog dovedenog sa strane i skupo plaćenog su sasvim druga stvar!Zna to Sale amo je pitanje da li on donosi definitivne odluke!

Miki

pre 13 godina

Meni se nesto cini da je Radisa odbranio dva solidna pokusaja u produzecima? OK, primao je glupe stvari, ali nemojte ga bas pokopavati totalno.

Aircanada

pre 13 godina

Da Radisu treva menjati, ooo i te kako! Da li je ovaj momak resenje?Ako uzmemmo u obzir da poslednjih godina vlada nestasica dobrih golmana i da oni koji iole valjaju zavrse u najvecim klubovima i kostaju dosta, onda mislim da mozemo da budemo zadovoljni bilo kakvom promenom..nije nerealno kada kazem da gore od ovog trenutno tesko da moze biti.

Miki

pre 13 godina

Helge Pajer je dobar golman, lojalan je Rapidu koji je jedini klub u Austriji sa navijacima i tradicijom poput Partizana i Zvezde. Bio je godinama broj jedan ali je prosle godine pao u nemilost trenera Petera Pakulta... Na linij je odlican ali ima probleme sa visokim loptama i tu najcesce ume da kiksne...

Nikolica

pre 13 godina

Ne treba nam on. Posto su druge opcija Avramov i Djuricic, pre bi se za njih odlucio...cak mi je i Kahriman bolja opcija. Mada se Radisa sad osisao, ne znam sta da mislim :)

I corava koka

pre 13 godina

Ma, kakav crni Pajer; da nesto valja nebi bio rezervni golman u Austriji plus jos ne prica nas jezik. Bolje nek' vide ako je ikako moguce da dovedu Stojkovica na posudbu ili eventualno da preko Mihe isposluju Avramova. Bar sad ne treba stediti na parama. A ako vec ni jedno od tog dvoga nije moguce, onda najbolje dati sansu malom Zivkovicu, jer sto jest, jest, Ilica treba sto prije maknuti s gola.

Ranko

pre 13 godina

Ovo je "macka u dyaku",dovedite bilo kog golmana koji moze da uhvati loptu i koji moze da skoci,posle Radise i to je premija,mislim da je Kahriman dobro resenje!!!!

bushner

pre 13 godina

najbolji golman u Srbiji, je Nemanja DZodzo !!!.........ako pratite nasu ligu ???........sve ostalo je "macka u dzaku"............ili Stefana Resinga iz Bajerna na pozajmicu !!!

BIX

pre 13 godina

Eeee,da smo sacuvali na golu Mladena Bozovica(citaj:prodat za 400.000 Madjarima???),sada ne bi imali briga i Tragisa Ilic ne bi ni dolazio u klub....

Ali sta ces,nisu bile dovoljne one bravure i vadjenje vec vidjenih lopti u golu,kako bi ostao u Partizanu,iako je:
1)bio proglasavan za njboljeg golmana;
2)iako drzi rekord u broju minuta(utakmica)bez primljenog gola;
3)iako je uvek bio medju igracima koji svojim igrama i zalaganjem ulivaju sigurnost;
4)odan i veran klubu;
5)iako nije pravio skandale;
.....i jos mnogo toga,ali sta ces kad "tim menadzer" Partizana Albert Nadj i predsednik Djuric kazu da on ne valja,vec nam je potreban Tragisa Ilic,onda se sada ponovo upustamo u potragu za golmanom!!!???

Dajte sansu Zivkovicu,kao sto je nekada sansa data Panticu(setite se LS 2003),jer decko je VELIKI TALENAT!!!!!!

Nele PFC

pre 13 godina

@Radiša Ilić

A kakve si golove primio,ko kako sutne tebi kroz usi prodje,ili ti ispadne iz ruku.kako si dospeo u Partizan ja nz.idi brani za SK Sevac ahah

aca stanojevic

pre 13 godina

Danny Shittu je mislim ekstra igrac mozda bi i hteo da predje pa nek izdvoje malo novca i za njega...a sto se golmana tice bilo koji samo da nije Radisa

Milan Kovin

pre 13 godina

Toooooooooo, Daj Boze Da Ovaj Talentovani Golman Potpise Ugovor Sa Nasim Prvakom. Ako On Dodje U Partizan, Bitje Mnogo Olaksavajuce U Ligi Sampiona!

Filip

pre 13 godina

Ja se nadam da je ovo neka neslana sala!!!Rensing slobodan igrac,cak i Hildebrand slobodan igrac!!!Uveren sam da ne bi ni jedan propustio sansu da igra u LŠ...Pogledajte ljudi kakvih slobodnih igraca ima trenutno,pa ar po jednog da dovedemo u svakoj liniji prolazimo u Top 16....Silvestre,Bouma,Basturk,Vassel,Nonda,Vennegoor of Hesselink....I iskustvo i kvalitet!

lotar mateus

pre 13 godina

sad cu vam ja reci ko je to. to je bio moj prvi golman u rapidu kad smo igrali protiv partizana cini mi se 2002 i zdrmali im 5 komada.
decaci, nije mi jasno kako ste ovo zaboravili.

slobodan ili ne

pre 13 godina

ako je verovati kronen zajtungu, mozda izbor i nije los! ocigledno je da trenutni prvi golman partizana nema kvalitete na koje bi se partizan mogao osloniti! nazalost to je realnost i partizan bi tzrebao taj problem da resi odmah! neznam da li i medju domacim golmanima ima slobodnih ali i dobrih??? partizanu sve najbolje, jer u ovoj grupi je i prvo mesto moguce! ps / na domacim utakmicama napuniti kao i uvek stadion, i bodriti ih!!! uspeh nece izostati!!

shami

pre 13 godina

treba li su mladena bozovica da ostave a ne da prodaju bzvz i dovedu radisu!al opet svaka cast i radisi ipak je dete grobarsko i on sam zna da je kiksao i opet je preziveo i 2 zicera skinuo i pomogao da se plasiraju u ligi shampiona!

kit-kat

pre 13 godina

Ma ne zna se ko ce biti golman Partizana. Ima vise kandidata.

http://www.zurnal.rs/2010/08/27/pet-golmana-se-nudi-partizanu/index.html

braco

pre 13 godina

Neka neka samo se pojacavajte,sto duze u evropi budete,vise cete kiksirati u prvenstvu.I onda kazu da se mi zvezdasi ne radujemo vasem uspehu.

Sani

pre 13 godina

Radisa je kiks golman sve sto ide u gornji dio gola prolazi naravno bude tu i neka odbrana ali sve to skupa nije dovoljno da bi mogao biti golman Partizana. Jedan dobar golman i netrebaju dovoditi stopera..

Bozji poslusnik i izvrsitelj-Trajan Krecu-Tigar

pre 13 godina

Nek Pajer brani kao....Majer ! Vidi se da uprava ....radi i ne stoji krstenih ...ruku ! Jos jedan centarfor i centarhalf, pa da se ekipa uigra sa Kamarom, Kizitom, Fejsom i nadam se...Moreirom ! Kleo, Krstaijc treba da su dobro cuvani za LS, a ovi mladi nek pocnu da se kalju u nasu ligu - Nastasic, Scepovic itd ! Bog nas je pogledao i sa dobrim golmanom, necemo ispustiti pobedu, kao protiv Anderlehta pri 2:1 i 2:0...u gostima ! Nadam se da je dobar covek i...golman ! Bog voli hrabre, verne i postene !

www

pre 13 godina

31 godinu a treba da razmisli o ponudi koja sigurno nije mala. Trazite drugog golmana, ima verovatno i mladjih i boljih. Ovaj je svakako trenutno rezerva, ko zna u kakvoj je formi. Ima boljih varijanti siguran sam.

bo

pre 13 godina

ovo postaje smesno, da li oni znaju uopste da naprave dobar skauting igraca dovode nam igrace od 32-33 godine,mislim da bi Nadj mozda bolje sa Djuricem seo da odigra barem jednu sezonu fudbal menazera i da bi svako pitanje bilo vec reseno...njima se samo ne daje taj krvavo kako kazu zaradjeni novac pa ko ga je zaradio Kleo Krstajic i Ilic niko drugi nije ni igrao...dovedite strance koji ce da ginu ako vec necete iz nase skole, a onaj tomic neka ide u fiorentinu ne treba nam...primer nadjite u KK Partizanu, neka dodju i na jednu godinu makar ce da pokazu sta znaju i sigurno je da nece da se stede...

KozaNostardamus

pre 13 godina

Ja ne znam ljudi o čemu se ovde diskutuje....i dalje tvrdim da je Radiša (ne računajući Kamaru) najveće pojačanje Partizana u ovom prelaznom roku...Podrška za Radišu!..Pravda za Radišu!..Makaze za Radišu!..i posle Borote Radiša!

Branko S.

pre 13 godina

Nedavno mi se javio moj poznanik iz Australije Ljubomir Radovanovic, ciji sin Marko(rodjen 1989.godine)je golman i uspesno brani u ligi Australiji(neznam klub).Svojevremeno su bili u Srbiji i obadali vrata beogradskih klubova i nudili usluge.Marko njegov sin je kandidat za U-21 nacionalni tim Australije,ali je otac zeleo da mu sin nastupa za Srbiju i da bi bilo dobro da brani za nekog od ligasa iz Srbije i nametne se.Bili su kako kaze u Teleoptiku(ostali su bili na odmoru) gde ih je primio trener Varga,koji je konstatovao talenat ali da oni trebaju gotovog golmana i nemaju vremena da ga stave u pogon(Marko je navodno bio nespreman,a to je bilo za vreme SP!? - dovoljno vremena da ga spreme,zar ne!?).Posto su poreklom iz Panceva otisli su do Dinama (kako kaze klub je u rasulu i bez stabilne finansijske situacije) i odmah su im ponudili da ostane,trener je bivsi igrac C.Zvezde mislim da se zove Trifunovic ili Boskovic neka me izvini doticni.Otac razocaran vrati se nazad u Australiju,jer kako kaze kome da ostavi sina jer nije bio siguran da ce mu se sin snaci u totalno kolapsirajucem klubu i da on treba da ga izdrzava dok se on ne probije do nekog boljeg kluba.Razumeo sam ga i opravdao.Eto tako se radi kod nas,ali zato ako neki menadjer blizak nasim gigantima ponudi nekog neproverenog igraca iz "Abu-dabu" drzava za njih se uvek nadje mesto.Takav je slucaj sa kosarkasem Maricem(koji bi nam itekako sada dobro dosao za SP u kosarci u Istambulu.( a znamo da se decko takodje nudio pre nego sto je postao ono sto je sada).Sada imamo slucaj Kleo,gde se okleva,jer toboze nije to politika naseg FSS mi smo za nase mladice i podmladjivanje,i stavlja se na ledja selektoru Anticu da resi tu enigmu.Raspadom SFRJ,mnogo je nasih talentovanih igraca (srpskog porekla) koji bi zeleli da igraju za "Orlove".Svetli primer je Subotic,i znamo za koga se on odlucio,iako je "juren" od strane USA i Nemacke.Primera ima sijaset,ali posegnuti za rezervnim golmanom Rapida,a priznacete da su golmani kao vino - sto stariji to bolji,ali doticni je rezerva(!?) sa 31 letom!!!Bolje bi onda bilo da se Partizan okrenuo ka Stojkovicu,koji bezuspesno vapi za minutazom,moglo ga se dovesti na pozajmicu,ulog i za njega je veliki igrao bi sest utakmica u Ligi Sampiona i bez obzira sto je "zvezdino" dete ne vidim razloga da bi odbio.Srbija, svi znamo nema puno kvalitetnih golmana,ne zato sto oni nisu talentovani,pogotovo u "gigantima" poput Partizana,Zvezde i Vojvodine,jednostavno slaba liga neda im da se propisno oznoje - gotovo da i nemaju posla na nekim utakmicama,a bez tog iskustva tesko je kad se nadju na muci protiv renomiranih evropskih ekipa.Gotovo da nema utakmice u evropskim ligama da su nasi golmani napravili kolosalne i nepojmljive greske.cast Radisi Ilicu,ali Bog ga je pogledao jer da je Partizan ispao on i jedino on bi bio krivac za "smesne" golove koje je primio.(komentatori stranih Televizija su sa ironijom komentarisali njegove odbrane).Tesim se da nismo jedini.Ovde u Cikagu za MLS ligasa - ChicagoFire, igra jedan od najtalentovanijih igraca sredine terena Badjo Husidic,(22.godine),ciji otac poreklom iz BiH, bezuspesno pokusava da kontaktira Savez BiH i ponudi usluge svog sina istoj,ali vec godinu dana nema ni "abera" od odgovora!
Takvi smo - kakvi smo, sa tih "balkanskih prostora" cekamo da se prvo ti mladici pokazu a onda brzo u poteru za njima.Neverujem da bi neko iz Saveza potrcao svojevremeno za Subotica da se momak nije dokazao u Borusiji,a tri godine pre toga je vazio za najtalentovanijeg mladog igraca USA i nikad dobio poziv za neku od mladjih selekcija Srbije.Eto desilo nam se da nasa U-21 selekcija ispadne za Evropsko takmicenje jer su Obradovic i Petrovic morali da igraju prijateljsku utakmicu za A-tim!?Nije ni cudo sto je Dujkovic otisao,veoma malo se poklanja paznje nasim mladicima dok ostale itekako to rade drugacije.Primera je puno,cak i u komsiluku gde se za svaku mladu selekciju vise obraca paznja.Mi smo se eto u FSS, danima bavili "smenom" jednog od najuspesnijih selektora u istoriji fudbala(!?) a zanemarili ono sto je u tom trenutku bili prioritet - kvalifikovanje naseg U-21 selekcije.Zrtvovana je jedna izuzetno nadarena generacija.Ali to je za neku drugu analizu,a dotle vozovi prolaze...I jos nesto stotine nasih strucnjaka rade sirom sveta koji bi bez ikakve nadoknade(izuzev telefonskog poziva FSS,sad je i to lakse i jeftinije u eri kompjutera)) mogli pratiti razvoj nekih nasih "klinaca" koji bi zeleli da obuku dres Srbije ili se pak provere,ali pozivi ne dolaze...

B.Smileski
fud.trener,Chicago-USA

johny

pre 13 godina

stvarno mi nisu jasni ovi nasi klubovi, zasto ne istrpe mladog zivkovica, ako moze jedan dinamo kijev da stavi na gol golmana od 18 godina zasto ne mozemo i mi, kada ce steci iskustvo ako nece sada

središa

pre 13 godina

Niko ne reče:Radiša sredio! a opet Radiša ne valja. Radiša je samo uradio. Bilo je više komentara da glase:Tole sredio, a to je skoro nemoguće ako nemaš golmana koji brani kao Radiša.

Svetozar

pre 13 godina

Nemacki reprezentativac Hilderbrandt koji je bivsi golman Hoffenhaima i Seville je slobodan i trenira sa drugim timom Stuttgarta( Stuttgart Kickers)- Upravo reaguj!!!!!

Raso Krajisnik

pre 13 godina

prestanite vise lupati o rensingu, koji je skup ri nista vise.

neznam jel su svi ti eksperti ikad gledali rensinga kad toliko lupetaju ?

majka mu srpkinja i zato da igra za partizan ...

svasta!

pajer nije los, ali nije dugorocno rjesenje.

samo u ovom trenutku sezone, pred kraj transfersezone, nema mnogo biranja ...

i ako ne razumjem zasto je jedan kiks u 6 utakmicama kvalifikacija razlog za kupovanje golmana ...

a i taj kiks je vise bio kiks odbrane nego golmana ...

ajmo manje histerije i vise ozbiljnog rada ...

NikolaPFC

pre 13 godina

Meni stvarno nije jasno u cemu je problem. Radisa nije ispunio ocekivanja, treba se zahvaliti coveku i rastati se u miru. Realno gledano,grupa je vrlo jaka! Ali imamo nase dete iz skole Partizana,koje je proslo sve selekcije i sve selekcije reprezentacije malog Zivkkovica! Branio u Metalcu 2 godine,uveo taj tim iz prve lige u jelen super ligu i kalio se!!!Pa dajte mu sansu i napravite sebi golmana i za sledecu godinu za ligu sampiona. Mislim da sa ovim deckom ne moze da es pogresi,cak i da kiksne treba ga istrpeti i napraviti tako od njega golmana kakav treba Partizanu...

grobar

pre 13 godina

Prema transfermarktu (mada im ne treba verovati previse) pise da ovaj kosta 1.250.000. Vidim da neko pominje Jorgacevica, on je duplo skuplji, Djuricic isto dosta skup, Kahriman je recimo 650.000. Ali, jel se vama dopao golman Apoela Chiotis, jes da ima 33 godine, ali za golmana i nije previse. Meni se dopalo kako je branio prosle godine, a i igrao je u Ligi Sampiona covek. Apoel nije usao u Ligu Evrope i mislim da bas i nemaju interes da ga zadrze

Senad_Wien

pre 13 godina

Uzimajte odmah Helge Payera,iako je propustio polusezonu zbog povrede, Helge je zaista fantastican golman...70 % bolji od R. Ilica...HELGE KOMM ZU PARTIZAN BELGRAD, WIRST SICHER KEIN FEHLER MACHEN !!

Krle

pre 13 godina

Pregledao sam sve klipove od ovog Austrijskog golmana, mislim da ima izuzetan refleks, da se dobro krece i odlicno zatvara uglove. Jedino mi se cini da je zakucan za gol crtu i da mnogo ne izlece sa nje. Nema ni jedan detalj u kojem on izlece i u skoku skida visoku loptu, gde ulece u igrace i boksuje itd itd Vidi se po konstrukcijji da je malo nizi i evidentno nije dovoljno jak da ulece u duele. Mada i dalje tvrdim da je odlican golman, ali eto ima ( po meni ) i te neke nazovi mane. Pregledao sam i neke klipove od Avramova i moram priznati da mi se mnogo vise svidja, takodje ima izuzetan refleks i odlicno izlazi i pokriva uglove, ali je isto tako i dominantniji mnogo u skoku, nije klasican "linijas", tako da bi ja naradje glasao za njega. Evo par linkova sa njegovim odbranama, pa mozete i sami da vidite.

http://www.youtube.com/watch?v=jnkorIuluoA

http://www.youtube.com/watch?v=xHCQJzNZ83c&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=upoumtaXnG4&feature=related

cobisimo

pre 13 godina

ne dirajte radisu, i veci su golmani imali kikseve, pogledajte raspored odbrambenih igraca kod svih golova pa cete videti da su mu saigraci uvalili vruc krompir, nigde nikoga da cuvaju protivnicke napadace.

Vlada

pre 13 godina

Šta će Partizanu golman koji će sedeti na klupi. To je čisto bacanje para. Radiša je zakon, pravi čovek za Ligu Šampiona i spas za Partizan. Da nije onako ružan stao na gol Anderleht ne bi promašio 3 penala i ostali bi bez Lige Šampiona. Tuđe nećemo svoje ne damo. RADIŠA ILIĆ!!!!

KozaNostardamus

pre 13 godina

Ja ne znam ljudi o čemu se ovde diskutuje....i dalje tvrdim da je Radiša (ne računajući Kamaru) najveće pojačanje Partizana u ovom prelaznom roku...Podrška za Radišu!..Pravda za Radišu!..Makaze za Radišu!..i posle Borote Radiša!

Radiša Ilić

pre 13 godina

Ja se ne plašim konkurencije, a ako je ovaj naučio da sedi na klupi neka dođe pošto je u Srbiji dobar provod. Ne plašim se Sevojna, Inđije i ostalih, a u Evropi može da brani ko hoće. Od nas se očekuje da nam svi daju po 5 komada, a ja sigurno neću primiti više od 3 gola.

Raso Krajisnik

pre 13 godina

prestanite vise lupati o rensingu, koji je skup ri nista vise.

neznam jel su svi ti eksperti ikad gledali rensinga kad toliko lupetaju ?

majka mu srpkinja i zato da igra za partizan ...

svasta!

pajer nije los, ali nije dugorocno rjesenje.

samo u ovom trenutku sezone, pred kraj transfersezone, nema mnogo biranja ...

i ako ne razumjem zasto je jedan kiks u 6 utakmicama kvalifikacija razlog za kupovanje golmana ...

a i taj kiks je vise bio kiks odbrane nego golmana ...

ajmo manje histerije i vise ozbiljnog rada ...

braco

pre 13 godina

Neka neka samo se pojacavajte,sto duze u evropi budete,vise cete kiksirati u prvenstvu.I onda kazu da se mi zvezdasi ne radujemo vasem uspehu.

Stevan

pre 13 godina

Rezervni golman iz ekipe koja je slabija od Partizana? Dajte ljudi molim vas, otvorite se i kupite golmana, ne mora da bude ekstrem neki ali neka isprati ostatak nase ekipe. Eno Stojkovic tavori u Portugalu...

Milutin

pre 13 godina

Partizan ima pored Radiše Ilića još dva golmana Acu Radosavljevića i Živka Živkovića!Aca je prošli put sa Šahtjorom branio loše!Živković je Partizanovo dete od trinaeste godine!Prošao je sve seelekcije u Partizanu i reprezentacijama!Dve godine je bio u Metalcu i godinu dana branio prvu ligu!U potpunosti je sazreo da mu se da šansa jer ima tek 21. godinu i ukoliko bi počeo da se kali u našem prvenstvu i LŠ odmah već iduće godine bi Partizam imao dobrog golmana koji ga ne košta ništa!Moglo bi ponovo da se proba i sa Acom , možda je sazreo i takodje bi sa novim iskustvom mogao da bude rešenje!Takodje je na platnom spisku kluba pa nema novih troškova!Novac koji bi se dao za golmana može se iskoristiti za druga pojačanja neophodna za tešku a neatraktivnu pa samim tim i opasnu grupu sa Bragom i Šahtjorom jer na neke bodove sa Arsenalom nije realno računati!Mislim da će intiligentni Sale Stojanović ovo shvatiti!Neko od ove dvojice i da greši to je proces stvaranja golmana pa se može i oprostoti i razumeti a momci imaju kvalitet!Greške nekog dovedenog sa strane i skupo plaćenog su sasvim druga stvar!Zna to Sale amo je pitanje da li on donosi definitivne odluke!

Miki

pre 13 godina

Meni se nesto cini da je Radisa odbranio dva solidna pokusaja u produzecima? OK, primao je glupe stvari, ali nemojte ga bas pokopavati totalno.

abvg

pre 13 godina

Dobar je za grupe...Ali u nokaut fazi Radisu na gol!!! Posebno za penale!!!

Ajmo Srbi!!!

P.S. Ja sam Zvezdas (ovo je da bi vise ljudi kliknulo preporucijem)

OnlyYouPFC

pre 13 godina

Rezervni golman beckog Rapida??? Ne cini mi se kao rsenje, bolje onda dati sansu Zivkovicu. Zasto se ne pokusa sa Brkicem ili Rensingom (slobodan igrac), kad vec Stojkovic nije opcija.

bushner

pre 13 godina

najbolji golman u Srbiji, je Nemanja DZodzo !!!.........ako pratite nasu ligu ???........sve ostalo je "macka u dzaku"............ili Stefana Resinga iz Bajerna na pozajmicu !!!

Aleksandar Ivanovic

pre 13 godina

Ljudi pa po meni bi Avramov bio najbolje resenje. Branio je koliko toliko u jakoj ligi, nije bas mlad , a ni star, jedina mu je mana sto voli nocni zivot i sto nije partizanovo dete. I samo da nam fiorentina ne ponudi Avramova u zamenu za novac i Tomica.

johny

pre 13 godina

stvarno mi nisu jasni ovi nasi klubovi, zasto ne istrpe mladog zivkovica, ako moze jedan dinamo kijev da stavi na gol golmana od 18 godina zasto ne mozemo i mi, kada ce steci iskustvo ako nece sada

ja

pre 13 godina

Golman je klasa.Jos samo napadaca daodvedemo i to je to.Odbrana je dobra,imamo tu mlade igrace i zasto njih da ne iskoristimo.Stankovic je pokazao kakav je zmaj protiv Anderlehta.NAPRED PARTIZAN!!!

www

pre 13 godina

31 godinu a treba da razmisli o ponudi koja sigurno nije mala. Trazite drugog golmana, ima verovatno i mladjih i boljih. Ovaj je svakako trenutno rezerva, ko zna u kakvoj je formi. Ima boljih varijanti siguran sam.

Bozji poslusnik i izvrsitelj-Trajan Krecu-Tigar

pre 13 godina

Nek Pajer brani kao....Majer ! Vidi se da uprava ....radi i ne stoji krstenih ...ruku ! Jos jedan centarfor i centarhalf, pa da se ekipa uigra sa Kamarom, Kizitom, Fejsom i nadam se...Moreirom ! Kleo, Krstaijc treba da su dobro cuvani za LS, a ovi mladi nek pocnu da se kalju u nasu ligu - Nastasic, Scepovic itd ! Bog nas je pogledao i sa dobrim golmanom, necemo ispustiti pobedu, kao protiv Anderlehta pri 2:1 i 2:0...u gostima ! Nadam se da je dobar covek i...golman ! Bog voli hrabre, verne i postene !

djomla

pre 13 godina

Ma taaaako bre, i sada kada vam se nudi da zaradite i zaradicete suuuper parice od LS, i sada gledajte da kupite sto starijeg i jeftinijeg igraca.. Bruka.. ae uvek kukaju nema para, mora da se prezivljava, pa kupujete tamo neke za dz...ali sada ce biti para, a golman je jedan od najbitnijih stubova u ekipi i opet se stekate...Dajte bre 7 god smo cekali ovo, otvorite se sada maaaalo, dovedite ne bekama, ali nekog malo skupljeg, profy igraca..vec kad igramo LS, da se ne brukamo i da imamo cemu da se nadamo..Ne kazem da je ovaj tim los..ali doookle vise to stekanje i ta ista filozofija-kupovina za dz i male pare...Pricate hocete da budete najbolji, da stalno igrate u evropi, da zivite od toga, a ne da prodajete igrace..pa ko hoce u elitu, mora i da odresi kesu....realno..

Krle

pre 13 godina

Vlada Avramov! Istice mu ugovor na leto, sam je rekao da zeli da promeni sredinu posto je treci golman u ekipi, imamo odlicne odnose sa Fjorentinom, verujem da bi ga Liga Sampiona privukla kod nas...... Jedno je moja zelja, videcemo sta ce stvarno biti.

zvvv

pre 13 godina

Odlicno.
Ako ne dodje ovaj nacicmo nekog.
Samo jos da zamenimo onu parodiju od igraca sa desne strane zvanu Stevanovic.
Decko ne zna nista.
Ove godine u ligi sampiona sta uradimo, bitno je da smo usli da stvaramo tim koji ce narednih sezona ulaziti u ligu sampiona i na taj nacin uzimati milione i kupovati kvalitetne igrace i stvarati jak tim. Sa ovakvim trenerom i kvalifikcijama gde mozemo da dobijemo sebi ravan klub za ulazak mislim da ce liga sampiona da se gleda cesto u Humskoj. Zelim da stopama KK podje i FK Parizan.

Pozdrav svim Grobarima sirom planete kojima je puno srce ovih dana , a za ove pacenike sto pisu komentare tipa al ce da vas napune , gol razlika 0:30 i slicno mogu samo da kazem : MNOGO STE JADNI !!!

shami

pre 13 godina

treba li su mladena bozovica da ostave a ne da prodaju bzvz i dovedu radisu!al opet svaka cast i radisi ipak je dete grobarsko i on sam zna da je kiksao i opet je preziveo i 2 zicera skinuo i pomogao da se plasiraju u ligi shampiona!

središa

pre 13 godina

Niko ne reče:Radiša sredio! a opet Radiša ne valja. Radiša je samo uradio. Bilo je više komentara da glase:Tole sredio, a to je skoro nemoguće ako nemaš golmana koji brani kao Radiša.

Ranko

pre 13 godina

Ovo je "macka u dyaku",dovedite bilo kog golmana koji moze da uhvati loptu i koji moze da skoci,posle Radise i to je premija,mislim da je Kahriman dobro resenje!!!!

Boki

pre 13 godina

Dobro bre ljudi...slazem se da Radisa nije kalibar za LS ali nemojte biti na kraj srca....ima i Radisa svojih zasluga za LS. Imao je 2,3 dobre intervencije protiv Andeerlehta. OK je Radisa za rezervnog golmana.

I corava koka

pre 13 godina

Ma, kakav crni Pajer; da nesto valja nebi bio rezervni golman u Austriji plus jos ne prica nas jezik. Bolje nek' vide ako je ikako moguce da dovedu Stojkovica na posudbu ili eventualno da preko Mihe isposluju Avramova. Bar sad ne treba stediti na parama. A ako vec ni jedno od tog dvoga nije moguce, onda najbolje dati sansu malom Zivkovicu, jer sto jest, jest, Ilica treba sto prije maknuti s gola.

lotar mateus

pre 13 godina

sad cu vam ja reci ko je to. to je bio moj prvi golman u rapidu kad smo igrali protiv partizana cini mi se 2002 i zdrmali im 5 komada.
decaci, nije mi jasno kako ste ovo zaboravili.

Realno

pre 13 godina

Partizan mora obavezno naci novoga golmana, jer uz veliko postovanje prema Radisi Ilicu kao coveku, ali kao golmanu nemogu nista pozitivno reci jer i nije puno pokazao. Na obadve utakmice protiv Anderlechta on je skrivio tri gola sto se kod jednoga dobroga golmana nesme da se desi. Partizan je mogao puno lakse proci Anderleht da Ilic nije ta tri gola zabrljo. Nadam se da ce Partizan naci boljega golmana tako da se u ligi sampiona mozemo necemu nadati.

MojBratBane

pre 13 godina

vi ne znate ko je ovaj golman a komentarisete nesto...
on je sjajan golman, fantastican! bio bi nam
ogromno pojacanje

a to sto ima 31. godinu a vama je star znaci da nemate pojma koje su zlatne golmanske godine

a to sto je rezervni golman rapida je trenutna situacija, jer bi vec kroz nedelju dana mogao da bude prvi
partizana ;)

daj boze da dodje...

Senad_Wien

pre 13 godina

Uzimajte odmah Helge Payera,iako je propustio polusezonu zbog povrede, Helge je zaista fantastican golman...70 % bolji od R. Ilica...HELGE KOMM ZU PARTIZAN BELGRAD, WIRST SICHER KEIN FEHLER MACHEN !!

slobodan ili ne

pre 13 godina

ako je verovati kronen zajtungu, mozda izbor i nije los! ocigledno je da trenutni prvi golman partizana nema kvalitete na koje bi se partizan mogao osloniti! nazalost to je realnost i partizan bi tzrebao taj problem da resi odmah! neznam da li i medju domacim golmanima ima slobodnih ali i dobrih??? partizanu sve najbolje, jer u ovoj grupi je i prvo mesto moguce! ps / na domacim utakmicama napuniti kao i uvek stadion, i bodriti ih!!! uspeh nece izostati!!

danny sbg

pre 13 godina

Ovaj nebi bio los! Video sam ga vise puta uzivo na stadionu,do ove sezone je bio prvi golman rapida, pa ga smenio mladji Hedl, ne zato sto je bolji, vec zato sto je trenutno u malo boljoj formi, i "ide mu" u zadnje vreme.
Reprezentativac je Austrije, znaci sve u svemu bio bi veoma dobro pojacanje za nas.
Jedini je problem sto se malo "plasi" Beograda i Srbije,posto su ovde u medijima napravili "monstrume" od nas u zadnjih par godina...

Videcemo, ako ne odna Kahrima,
samo da imamo jednog kvalitetnog golmana!

Bojan PG

pre 13 godina

Dobar je ovo golman iako pise rezervni, bio bi dobro pojacanje. Golman i napadac, to je ono sto Djuric mora da dovede. Ako hoce da ustede pare nek ne dovode stopera ali napadac i golman obavezno.

Filip

pre 13 godina

Ja se nadam da je ovo neka neslana sala!!!Rensing slobodan igrac,cak i Hildebrand slobodan igrac!!!Uveren sam da ne bi ni jedan propustio sansu da igra u LŠ...Pogledajte ljudi kakvih slobodnih igraca ima trenutno,pa ar po jednog da dovedemo u svakoj liniji prolazimo u Top 16....Silvestre,Bouma,Basturk,Vassel,Nonda,Vennegoor of Hesselink....I iskustvo i kvalitet!

cobisimo

pre 13 godina

ne dirajte radisu, i veci su golmani imali kikseve, pogledajte raspored odbrambenih igraca kod svih golova pa cete videti da su mu saigraci uvalili vruc krompir, nigde nikoga da cuvaju protivnicke napadace.

Milan Kovin

pre 13 godina

Toooooooooo, Daj Boze Da Ovaj Talentovani Golman Potpise Ugovor Sa Nasim Prvakom. Ako On Dodje U Partizan, Bitje Mnogo Olaksavajuce U Ligi Sampiona!

Nikolica

pre 13 godina

Ne treba nam on. Posto su druge opcija Avramov i Djuricic, pre bi se za njih odlucio...cak mi je i Kahriman bolja opcija. Mada se Radisa sad osisao, ne znam sta da mislim :)

Drug Miloje

pre 13 godina

Opa! Koriste se "rodbinske" veze i vezice haha. Ma dobro samo se salim stvarno nam treba cuvar mreze iako protiv Radise nemam nista izgleda ko dobar momak sad je i uredno podsisan. Valjda ovaj moze da brani zicere i da deluje sigurno svojim saigracima jer je Radisa u nekoliko siituacija kada smo primili golove svojim reakcijama zbunjivao nasu odbranu i imao poprilicno losu komunikaciju sa sa saigracima i ako je Srbin. Dakle kao zakljucak;
1 Helge
12 Radisha

bo

pre 13 godina

ovo postaje smesno, da li oni znaju uopste da naprave dobar skauting igraca dovode nam igrace od 32-33 godine,mislim da bi Nadj mozda bolje sa Djuricem seo da odigra barem jednu sezonu fudbal menazera i da bi svako pitanje bilo vec reseno...njima se samo ne daje taj krvavo kako kazu zaradjeni novac pa ko ga je zaradio Kleo Krstajic i Ilic niko drugi nije ni igrao...dovedite strance koji ce da ginu ako vec necete iz nase skole, a onaj tomic neka ide u fiorentinu ne treba nam...primer nadjite u KK Partizanu, neka dodju i na jednu godinu makar ce da pokazu sta znaju i sigurno je da nece da se stede...

Kanda90

pre 13 godina

mislim da će ovaj klip objasniti sve. Pogledajte o kakvom se fenomenalnom golmanu radi. http://www.youtube.com/watch?v=SQhn5Vn8PVg

Baggio

pre 13 godina

Ja licno nisam sumnjao u to da ce Stanojevic bilo sta promeniti u vezi ovog Ilica nesposobnog na golu........svaka cast majstore, podrzace te svi Grobari, jer od ovog Radise crnise ne moze biti goreg :))

P.F.C. Forever

Nele PFC

pre 13 godina

@Radiša Ilić

A kakve si golove primio,ko kako sutne tebi kroz usi prodje,ili ti ispadne iz ruku.kako si dospeo u Partizan ja nz.idi brani za SK Sevac ahah

aca stanojevic

pre 13 godina

Danny Shittu je mislim ekstra igrac mozda bi i hteo da predje pa nek izdvoje malo novca i za njega...a sto se golmana tice bilo koji samo da nije Radisa

Branko S.

pre 13 godina

Nedavno mi se javio moj poznanik iz Australije Ljubomir Radovanovic, ciji sin Marko(rodjen 1989.godine)je golman i uspesno brani u ligi Australiji(neznam klub).Svojevremeno su bili u Srbiji i obadali vrata beogradskih klubova i nudili usluge.Marko njegov sin je kandidat za U-21 nacionalni tim Australije,ali je otac zeleo da mu sin nastupa za Srbiju i da bi bilo dobro da brani za nekog od ligasa iz Srbije i nametne se.Bili su kako kaze u Teleoptiku(ostali su bili na odmoru) gde ih je primio trener Varga,koji je konstatovao talenat ali da oni trebaju gotovog golmana i nemaju vremena da ga stave u pogon(Marko je navodno bio nespreman,a to je bilo za vreme SP!? - dovoljno vremena da ga spreme,zar ne!?).Posto su poreklom iz Panceva otisli su do Dinama (kako kaze klub je u rasulu i bez stabilne finansijske situacije) i odmah su im ponudili da ostane,trener je bivsi igrac C.Zvezde mislim da se zove Trifunovic ili Boskovic neka me izvini doticni.Otac razocaran vrati se nazad u Australiju,jer kako kaze kome da ostavi sina jer nije bio siguran da ce mu se sin snaci u totalno kolapsirajucem klubu i da on treba da ga izdrzava dok se on ne probije do nekog boljeg kluba.Razumeo sam ga i opravdao.Eto tako se radi kod nas,ali zato ako neki menadjer blizak nasim gigantima ponudi nekog neproverenog igraca iz "Abu-dabu" drzava za njih se uvek nadje mesto.Takav je slucaj sa kosarkasem Maricem(koji bi nam itekako sada dobro dosao za SP u kosarci u Istambulu.( a znamo da se decko takodje nudio pre nego sto je postao ono sto je sada).Sada imamo slucaj Kleo,gde se okleva,jer toboze nije to politika naseg FSS mi smo za nase mladice i podmladjivanje,i stavlja se na ledja selektoru Anticu da resi tu enigmu.Raspadom SFRJ,mnogo je nasih talentovanih igraca (srpskog porekla) koji bi zeleli da igraju za "Orlove".Svetli primer je Subotic,i znamo za koga se on odlucio,iako je "juren" od strane USA i Nemacke.Primera ima sijaset,ali posegnuti za rezervnim golmanom Rapida,a priznacete da su golmani kao vino - sto stariji to bolji,ali doticni je rezerva(!?) sa 31 letom!!!Bolje bi onda bilo da se Partizan okrenuo ka Stojkovicu,koji bezuspesno vapi za minutazom,moglo ga se dovesti na pozajmicu,ulog i za njega je veliki igrao bi sest utakmica u Ligi Sampiona i bez obzira sto je "zvezdino" dete ne vidim razloga da bi odbio.Srbija, svi znamo nema puno kvalitetnih golmana,ne zato sto oni nisu talentovani,pogotovo u "gigantima" poput Partizana,Zvezde i Vojvodine,jednostavno slaba liga neda im da se propisno oznoje - gotovo da i nemaju posla na nekim utakmicama,a bez tog iskustva tesko je kad se nadju na muci protiv renomiranih evropskih ekipa.Gotovo da nema utakmice u evropskim ligama da su nasi golmani napravili kolosalne i nepojmljive greske.cast Radisi Ilicu,ali Bog ga je pogledao jer da je Partizan ispao on i jedino on bi bio krivac za "smesne" golove koje je primio.(komentatori stranih Televizija su sa ironijom komentarisali njegove odbrane).Tesim se da nismo jedini.Ovde u Cikagu za MLS ligasa - ChicagoFire, igra jedan od najtalentovanijih igraca sredine terena Badjo Husidic,(22.godine),ciji otac poreklom iz BiH, bezuspesno pokusava da kontaktira Savez BiH i ponudi usluge svog sina istoj,ali vec godinu dana nema ni "abera" od odgovora!
Takvi smo - kakvi smo, sa tih "balkanskih prostora" cekamo da se prvo ti mladici pokazu a onda brzo u poteru za njima.Neverujem da bi neko iz Saveza potrcao svojevremeno za Subotica da se momak nije dokazao u Borusiji,a tri godine pre toga je vazio za najtalentovanijeg mladog igraca USA i nikad dobio poziv za neku od mladjih selekcija Srbije.Eto desilo nam se da nasa U-21 selekcija ispadne za Evropsko takmicenje jer su Obradovic i Petrovic morali da igraju prijateljsku utakmicu za A-tim!?Nije ni cudo sto je Dujkovic otisao,veoma malo se poklanja paznje nasim mladicima dok ostale itekako to rade drugacije.Primera je puno,cak i u komsiluku gde se za svaku mladu selekciju vise obraca paznja.Mi smo se eto u FSS, danima bavili "smenom" jednog od najuspesnijih selektora u istoriji fudbala(!?) a zanemarili ono sto je u tom trenutku bili prioritet - kvalifikovanje naseg U-21 selekcije.Zrtvovana je jedna izuzetno nadarena generacija.Ali to je za neku drugu analizu,a dotle vozovi prolaze...I jos nesto stotine nasih strucnjaka rade sirom sveta koji bi bez ikakve nadoknade(izuzev telefonskog poziva FSS,sad je i to lakse i jeftinije u eri kompjutera)) mogli pratiti razvoj nekih nasih "klinaca" koji bi zeleli da obuku dres Srbije ili se pak provere,ali pozivi ne dolaze...

B.Smileski
fud.trener,Chicago-USA

Beara

pre 13 godina

R. Ilic ne da nije impresionirao, nego bolje da je branio neki igrac, ako vec nemaju rezervnog golmana. Covek nema predstave o branjenju, slab je i na crti, a jos gori kod izletanja. Na svako loptu krene , pa se vrati i unosi nesigurnost medju odbrambene igrace, Partizan ako misli da osvoji neki bod u LS, pod hitno mora da dovede golmana, samo nisam siguran da je rezervni golman Rapida pravo resenje za LS.

Marvel

pre 13 godina

Pitanje je da li ima vremena da se pronadje dobar golman i da li ce Djuric i uprava iskoristiti pametno ovaj finansijski vetar u ledja i pocnu praviti vec sada ozbiljnu ekipu za sledecu godinu ili ce se ponasati kao 2003/04, kako samo da podele plen.

keckom

pre 13 godina

ja sam iz beca... Payer je po meni jedan od najboljih golmana u evropi on je za radisu ilica i sve nase golmane bog! on je samo rezerva zato sto je hedl zet od trenera rapida... odlican golman. spas za ligu sampiona verujte mi!

Brufenko

pre 13 godina

Prostora za napredak imamo samo na pozicijama golman i stoper prestanite da trazite spica jer je doveden ultra jak i dominantan Ilijev koji je sigurno za klasu ispred celog tima tako da kukate u stvari za rezervnim spicem. Nas problem je Tomic koji igra beskorisno punu sezonu mali je extra tehnicar ali ne moze da shvati da mora da se daleko brze oslobadja lopte svaka akcija koja ide preko njega tu se i zavrsava ali kako ga uprava ultra forsira, a mislim da bi za njega bilo mnogo bolje da ulazi sa klupe a ne da ima zabetonirano mesto u timu pa se tako i ponasa. Tako da ostaje prostor za nadogradnju samo na pozicijama stoper i golman.

Aircanada

pre 13 godina

Da Radisu treva menjati, ooo i te kako! Da li je ovaj momak resenje?Ako uzmemmo u obzir da poslednjih godina vlada nestasica dobrih golmana i da oni koji iole valjaju zavrse u najvecim klubovima i kostaju dosta, onda mislim da mozemo da budemo zadovoljni bilo kakvom promenom..nije nerealno kada kazem da gore od ovog trenutno tesko da moze biti.

kit-kat

pre 13 godina

Ma ne zna se ko ce biti golman Partizana. Ima vise kandidata.

http://www.zurnal.rs/2010/08/27/pet-golmana-se-nudi-partizanu/index.html

Miki

pre 13 godina

Helge Pajer je dobar golman, lojalan je Rapidu koji je jedini klub u Austriji sa navijacima i tradicijom poput Partizana i Zvezde. Bio je godinama broj jedan ali je prosle godine pao u nemilost trenera Petera Pakulta... Na linij je odlican ali ima probleme sa visokim loptama i tu najcesce ume da kiksne...

Krle

pre 13 godina

U Zurnalu stoji da nam se sami nude: Djuricic ( jeste onaj nas lik sto brani odlicno u Portugalu i trenutno je prva opcija za reprezentaciju ), Avramov, neki nas Lukac sto je trenutno drugi golman u Aeku, jedan Nemac i jedan Rumun ( za njih nema imena ). Pre svega ovoga nama je prva opcija Radisa, a trazimo mu kvalitetnu rezervu?!? Ako ne iskoristimo ovaj zalet i ne dovedemo par dobrih igraca na osnovu igara u Ligi Sampiona, mislim da mozemo mnogo da propustimo i da to moze u buducnosti puno da nas kosta. Jos pise, da se brinu za psihu Radosavljevica i Zivkovica ako dovedu novog golmana?! To se veoma lako resava! Dodjes kod Radosavljevica i kazes mu "hvala i dovidjenja". Dodjes kod Zivkovica i kazes mu "mali ti si nasa buducnost i ti si drugi golman tima, dobijaces sanse u kupu i ponekad u prvenstvu da se kalis, zato vredno treniraj i daj sve od sebe". Dodjes kod Radise i kazes mu "zbog zahvalnosti i truda za ulazak u Ligu Sampiona, ostavicemo te kao treceg golmana". Ako je Djuricic skup i nismo u mogucnosti da ga dovedemo, sto onda ne pucamo na Avramova? Istice mu ugovor na leto, ne mogu da zacepe za njega posto je treci golman ekipe, ima najbolje godine za golmana, mozda nije cesto branio ali samo treniranje sa onakvim igracima vise znaci nego svaka utakmica u nasoj ligi, gde nam obicno golman ostane bez ocene. Kad se setim da im je bilo mnogo prosle sezone da Isailovicu daju platu od 180.000, i da je zbog toga otisao u Poljsku stomak mi se prevrne. Doveli bi odlicnog golmana bez obestecenje, doduse sa malo jacom platom za golmane, ali bi se i ona sigurno isplatila.

Rapilda

pre 13 godina

mogu da kazem da se radi o extra golmanu jer znam ga duze vreme igrao sam u rapid u23 a on je u prvom timu ...radisa je solidan golman ali brate kad fata loptu kao peglu da fata iskreno Payer je bolji .

Sani

pre 13 godina

Radisa je kiks golman sve sto ide u gornji dio gola prolazi naravno bude tu i neka odbrana ali sve to skupa nije dovoljno da bi mogao biti golman Partizana. Jedan dobar golman i netrebaju dovoditi stopera..

BIX

pre 13 godina

Eeee,da smo sacuvali na golu Mladena Bozovica(citaj:prodat za 400.000 Madjarima???),sada ne bi imali briga i Tragisa Ilic ne bi ni dolazio u klub....

Ali sta ces,nisu bile dovoljne one bravure i vadjenje vec vidjenih lopti u golu,kako bi ostao u Partizanu,iako je:
1)bio proglasavan za njboljeg golmana;
2)iako drzi rekord u broju minuta(utakmica)bez primljenog gola;
3)iako je uvek bio medju igracima koji svojim igrama i zalaganjem ulivaju sigurnost;
4)odan i veran klubu;
5)iako nije pravio skandale;
.....i jos mnogo toga,ali sta ces kad "tim menadzer" Partizana Albert Nadj i predsednik Djuric kazu da on ne valja,vec nam je potreban Tragisa Ilic,onda se sada ponovo upustamo u potragu za golmanom!!!???

Dajte sansu Zivkovicu,kao sto je nekada sansa data Panticu(setite se LS 2003),jer decko je VELIKI TALENAT!!!!!!

grobar

pre 13 godina

Prema transfermarktu (mada im ne treba verovati previse) pise da ovaj kosta 1.250.000. Vidim da neko pominje Jorgacevica, on je duplo skuplji, Djuricic isto dosta skup, Kahriman je recimo 650.000. Ali, jel se vama dopao golman Apoela Chiotis, jes da ima 33 godine, ali za golmana i nije previse. Meni se dopalo kako je branio prosle godine, a i igrao je u Ligi Sampiona covek. Apoel nije usao u Ligu Evrope i mislim da bas i nemaju interes da ga zadrze

NikolaPFC

pre 13 godina

Meni stvarno nije jasno u cemu je problem. Radisa nije ispunio ocekivanja, treba se zahvaliti coveku i rastati se u miru. Realno gledano,grupa je vrlo jaka! Ali imamo nase dete iz skole Partizana,koje je proslo sve selekcije i sve selekcije reprezentacije malog Zivkkovica! Branio u Metalcu 2 godine,uveo taj tim iz prve lige u jelen super ligu i kalio se!!!Pa dajte mu sansu i napravite sebi golmana i za sledecu godinu za ligu sampiona. Mislim da sa ovim deckom ne moze da es pogresi,cak i da kiksne treba ga istrpeti i napraviti tako od njega golmana kakav treba Partizanu...

Krle

pre 13 godina

Pregledao sam sve klipove od ovog Austrijskog golmana, mislim da ima izuzetan refleks, da se dobro krece i odlicno zatvara uglove. Jedino mi se cini da je zakucan za gol crtu i da mnogo ne izlece sa nje. Nema ni jedan detalj u kojem on izlece i u skoku skida visoku loptu, gde ulece u igrace i boksuje itd itd Vidi se po konstrukcijji da je malo nizi i evidentno nije dovoljno jak da ulece u duele. Mada i dalje tvrdim da je odlican golman, ali eto ima ( po meni ) i te neke nazovi mane. Pregledao sam i neke klipove od Avramova i moram priznati da mi se mnogo vise svidja, takodje ima izuzetan refleks i odlicno izlazi i pokriva uglove, ali je isto tako i dominantniji mnogo u skoku, nije klasican "linijas", tako da bi ja naradje glasao za njega. Evo par linkova sa njegovim odbranama, pa mozete i sami da vidite.

http://www.youtube.com/watch?v=jnkorIuluoA

http://www.youtube.com/watch?v=xHCQJzNZ83c&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=upoumtaXnG4&feature=related

Svetozar

pre 13 godina

Nemacki reprezentativac Hilderbrandt koji je bivsi golman Hoffenhaima i Seville je slobodan i trenira sa drugim timom Stuttgarta( Stuttgart Kickers)- Upravo reaguj!!!!!