Petak, 14.05.2010.

09:07

Seltiksi u finalu, kraj za Džejmsa?

Boston eliminisao Klivlend sa 4-2. Američki mediji spekulišu, nakon još jedne rane eliminacije Kavsa, da je Džejms odigrao poslednji meč za Klivlend.

Izvor: B92

Seltiksi u finalu, kraj za Džejmsa? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

Kemp40

pre 13 godina

@paul "the truth" pierce-sve potpisujem-veoma bitna stvar u play-off-u je i klupa,npr. ove godine ono sto nije imao San Antonio a jeste Phoenix(Dragic,Dudley,Frye...)-Kriminalna taktika Klivlentovog "trenera"-Mo je dao 20pts u prvom poluvremenu-i ja drugaru kazem:pazi kad u drugom nece dati ni 5(dao je 2) jer ce se igrati samo izolacija na 'krabu' uz poneki povratni pas pa sta bude-takodje i losa odluka na pocetku da Seka stavi na Garneta-veoma neozbiljno za ovaj nivo igre-finale istoka ce biti pravi test za obe ekipe,iako deluje da je Magic izraziti favorit,Bostonova teska linija ima kapaciteta da sacuva Howard-a i ako iskontrolisu jezivo dobar sut Orlanda za 3pts bice svasta-sto se tice Jamisona-najpotcenjeniji igrac danasnjice,lider-ali u novom sistemu slabo iskoriscen(Mike Brown!)

Arsen_Lo

pre 13 godina

Citajuci sve ove komentare nisam mogao a da se ne javim i kazem par reci u vezi vasih nagadjanja zasto je Cleveland ispao i zasto je LBJ lose odigrao, te da li je tim Cleveland-a za titulu... reci cu samo jednu jako, jako bitnu stvar a to je da mnogi u zapravo i ne znaju koliko je Boston jak jer prate regularni deo sezone i misle na osnovu onoga sto su tada videli da je to njihov maksimum, ali nije tako! Igraci kao sto su Garnett, Pierce, Allen, Wallace, Rondo su po rosteru verovatno najjaci tim lige, ali ih godine sputavaju da odigraju "mladalacki" celu sezonu. E sada tu je play off i tu se prica menja, zato ne krivite LBJ-a nego realno sagledajte situaciju, nije ni moglo bolje, nisu ostatak ekipe Cleveland-a i Bostona za uporedjivanje ;) ...PS. neko je pitao ima li gde da se gleda NBA, imas na sportklubu jedino od nasih kanala, u suprotnom imas http://www.justin.tv, na http://atdhe.net, kao alternativa su tu jos i http://www.ustream.tv, http://www.freedocast.com
pozz!!!

M

pre 13 godina

@paul "the truth" pierce
Jedno je postizati 20 poena u regularnoj sezoni, a jedno u Playoffu :D, da ne pricam da je igrao u raspalom Washingtonu.
Cinjenica je da je podrska LBJ izostala u ovoj seriji (izuzev Williamsa i Varejaoa donekle), verovatno u neuspehu ima udela i trener, ali se mnogo vise ocekivalo od Parkera, Jamisona...ja se secam Antawna jos iz Dallasa, njegov glavni problem je sto ne moze da cuva klasicnu cetvorku (KG ga je ubio), a u ovoj seriji je debelo podbacio i u napadu.
P.S. Da ne bude zabune, ja sam u ovoj seriji navijao za Boston, vec 7-8 godina mi je okacen poster igraca pod cijem imenom se ti potpisujes :D, necu mu nikad zaboraviti 2008.godinu kada je nadigrao LBJ-a i Kobe-a...pozz

paul "the truth" pierce

pre 13 godina

"M" prijatelju,

Antoan Dzejmison ima 34 godine, nije u svom fizickom maksimumu, ali je sigurno u izvrsnim igrackim godinama. Sampionski timovi NBA lige su godinama unazad timovi veterana koji znaju kako se igra igra, kako se rasporedjuje snaga, koji znaju kako se cita protivnik i igra na svoju snagu i njegove slabosti. Pre dolaska u Klivlend Dzejmison je ove godine imao prosek u Vasingtonu od 20 poena i 9 skokova. Je li ti to prosek coveka koji je mozda na zalasku karijere ili nekoga ko je u odlicnim igrackim godinama? Mo Vilijams je takodje izvanredan napadac. Delonte Vest je fajter koji igra dobru odbranu, a jako je bistar i svestran napadac. Parker je jedan veoma dobar timski igrac. Sek je na zalasku karijere, ali budi siguran da bi u timu sa manje kosgetera i dalje imao prosek od bar 18-19 poena.
I opet nakon svega toga, nije poenta u tome kako je ko odigrao individualno, vec kako je tim Bostona odigrao protiv tima Klivlenda. Takodje je neko pomenuo da Klivlend ima tri rupe u odbrani. I to sto je neko los odbrambeni igrac individualno, ne znaci da tim ne moze da ima dobru odbranu. 1998. je recimo Juta stigla do finala, a na bekovima je imala Stoktona od 36 godina i Hornaseka od 35 godina. Dakle ne radi se o individualcima vec o timu. Ovo je timski sport. Ne ocekujte od LBJ-a da uzme loptu i da ih sve pobedi sam, to nije radio ni Majkl iako je mozda tako izgledalo. Ostajem pri tvrdnji da je Majk Braun glavni krivac.

shomi

pre 13 godina

Људи, је л` може неко да ми каже да ли има на некој ТВ станици пренос НБА лиге? Хвала унапред. :))
(Ремус Лупин, 14. maj 2010 23:40)

imas care na sportklubu ove sezone,al ovaj plejof su nesto zamrljali,ne znam sto nisu prenosili ovu poslednju tekmu boston-cavs.od stranih ESPN al ne ovaj 'live' sto daju nase kablovske vec samo vljda onaj njihov pravi.to se uglavnom gleda preko neta,imas brdo sajtova u livestream fazonu.aj ziv bio

andromeda

pre 13 godina

Klivlend je jako lose koncipiran tim:
- trener im je bio i ostao truba za ofanzivnu strategiju (point-forward varijanta bazirana na fizickim mogucnostima Lebrona bez imalo mogucnosti za promenu strategije i prilagodjavanje protivniku i njegovoj koncepciji odbrane jednostavno ne prolazi u plej-ofu gde se timovi ozbiljno spremaju za protivnika)
- Sek je doveden da igra protiv Howarda, protiv Bostona nije trebao ni da ulazi u igru
- Jamison je rupa u odbrani, uparen sa Sekom je rupa na kvadrat i tu vise nista ne moze da pomogne
- Mo Vilijams je takodje rupa u odbrani. Ne mozes da imas tim kome je najjaca strana odbrana koji ima 3 rupe u startnih 5.
Lebron sigurno ide, da li u Cikago, Njujork ili gde vec videce se. Znam da necu da navijam za tim gde on ode svakako, cak i ako ode kod Dantonija.

Sale Ars

pre 13 godina

Necu da ulazim ko je najbolji danas jer to je relativno i jer misljenje dosta zavisi od simpatija prema igracu (i/ili timu u kom je).

Ali kad bi birao bez trunke razmisljanja isao bi prvo Vejd, pa onda Brajant i Lebron. Ako ste pratili igru USA tima na OI primeticete neke razlike. Veliki igraci se neisticu toliko, a na kraju ispadnu najbolji (nije pravilo ali je cesto tako). Vejd je bio treca zvezda reprezentacije ali je bio prva na kraju.

Pod neisticu sam mislio na to da sprcaju 30-40 lopti za svoj ucinak, a od toga bude gomila silovanja. I ako Brajant vazi za najblizeg MJ-u, meni vise Vejd deluje tako po nekad (po nekad posto niko nije MJ da igra stalno na tom nivou).

M

pre 13 godina

@paul "the truth" pierce
@O.J. Mayo
Bas ste se dobro nalupali :D
Jamison na vrhu karijere ???
Jel si ti odgledao neki mec ove serije, ili pricas iz glave, covek se nije video tokom cele serije, po meni najvece razocarenje Cavsa.
ONeal i Zy su takodje daleko od svojih najboljih partija, reci za Delonte Vesta da je dobar igrac je stvarno smesno, a sto se tice Parkera, onakvim partijama ni u Partizanu ne bi mogao da igra.
Lepo rece Milan, LBJ nije odigrao kako treba, ali daleko od toga da je ovo sampionski tim, A krajnje je neumesno uporedjivati ga sa Bullsima iz ere Jordana pozdrav !

jjj

pre 13 godina

kod usporedbi james i jordan, zaboravljate jednu ključnu stvar phil jackson, trener clevlanda nema pojma i to sam tvrdio i prije playoffa, način nakoji igraju može proć u regularnom dijelu gdje su cirkus obrane, svakakvi likovi zabiju 20 koševa u jednoj utakmici, način na koji su bullsi igrali je potpuno drugčiji iako su imali jordana, ovaj igra 1 na 5, bez kontri, bez nekih posebnih specijalista za obranu izuzev varejao, james je fantastičan igrač i u koju god ekipu da ga staviš ušla bi u playoff čak i netsi, za nikog drugog to ne vrijedi ali za nešto više treba trener, inače uvjeren sam da će orlando obrisat parket s bostonom i lakersima

Ремус Лупин

pre 13 godina

Људи, је л` може неко да ми каже да ли има на некој ТВ станици пренос НБА лиге? Хвала унапред. :))

Willzykk

pre 13 godina

Dodji brate u Partizan. Tu su ti titule zagarantovane.Ne moras nimalo da se mucis:-)
(Podgoricanin, 14. maj 2010 09:44)

Brate, nema mesta za njega u Partizanu. Šta mu vrede titule, kad bi grejao klupu.

Milan

pre 13 godina

Ovi ljudi koji pominju Vilijamsa, Vesta, Parkera, Muna, Hiksona itd. kao odlične igrače nisu baš pod libelu. Svi su oni, najblaže rečeno, nekonstantni. O duhovima O'Nila i Ilgauskasa mislim da ne treba ni razogvarati. LeBron nije "povukao" kako treba, to stoji, ali ovo jednostavno nije tim za titulu.

mare vujosevic

pre 13 godina

Ma on ide u Cikago, a dolazi i Waid! Ima da uzmu 10 titula zaredom!
(sv, 14. maj 2010 16:16)
Waid????axaxxaa kupi mi majko top

dejan

pre 13 godina

Bilo je krajnje vreme da ovakav igrac uzme titulu, koji se izdvaja od svih,jer je dokazano duzi niz godina najbolji.Po meni "kljuc"neuspeha lezi u neiskustvu trenera Majka Brauna.

Sasha_BN

pre 13 godina

Samo cu reci jedno: Brajant je izmislio kosarku za ovog Dzejmsa! Kobi je kralj!!! ne pratim vise ovu NBA ko ranije,sad malo redje...pre je za mene bila dosta interesantnija,navijam za Lakerse otkad znam za sebe,a u NBA oduvek sam gotivio Brajanta! volio bi da Lakersi odbrane prsten!!!

Goran

pre 13 godina

stefan, 14. maj 2010 13:53

Mala ispravka... Karmelo nikada nije igrao ni finale,a kamoli uzeo titulu... Jedinu titulu koju on ima je NCAA titula 2003. sa Sirakjuz univerzitetom.

Pozdrav

vladimir

pre 13 godina

Ocekivao sam da Boston moze da eliminise Klivlend jel Kavsi nemaju tim za plej-of vec samo jednog igraca koji ne moze sve sam.Mislio sam ali naravno nisam bio siguran da Seltiksi taktiziraju u regularnom delu sezone cuvajuci se povreda koje bi ih izbacile iz koloseka.Igrali su ocajno poslednjih dvadesetak utakmica evidentno cuvajuci se za plej-of.Sto se potpuno obistinilo.Nadigrali su Klivlend u svim mecevima osim u onoj trecoj utakmici.I u prvoj su vodili skoro celu utakmicu.Sada sa Orlandom bice izuzetno zanimljiva serija.Medzik jedino sto ima prednost domaceg terena i ako ga bude izgubio gubi seriju.Mada ne treba ipak smetnuti sa uma da je Medzik jaci nego prosle godine posto je ove godine stigao Vins Karter,a i sjajni Dzamir Nelson igra,dok prosle godine nije igrao zbog teske povrede.Naravno koliko je Boston jaci nego prosle godine pokazatelj je taj jer Kevin Garnet mnogo znaci za igru Seltiksa.Ovo namece jedno kljucno pitanje,a to je da ce Lejkersi teze nego prosle godine odbraniti titulu.Mada su opet najveci favoriti za osvajanje prstena.Rad Fila Dzeksona je dobro poznat svima i evo daje rezultate vec 20 godina.Ja bih voleo da Boston osvoji titulu,mada mi ne bi bilo zao da to isto ucini Orlando.Od konferencijskih finala pocinje prava kosarka zato uzivajmo svi mi koji volimo basket i NBA ligu.

Dusan, US

pre 13 godina

Kosarka je kolektivni sport sto crni igraci narocito nikako da shvate. Igra se stalno jedan na jedan. Niko nije dobio sto utakmica sam pa nece ni L. James. Kad to shvati mozda i osvoji neku titulu!!!

Kemp40

pre 13 godina

Najzad 2 sjajna finala konferencija-ko god da prodje meni je ok samo da je ovaj 'mvp'ispao-covek bez finte(tj misli da je to brzina), elegancije,mozga(vidi pod P.Pierce)svaki put se zabija u trojicu ispod kosa,gomila prodatih lopti kad je bitno-harizmu i liderstvo ispoljava samo kad se zali sudijama i podcenjuje protivnika-ove godine se bar pozdravio sa ekipom koja ih je oducila timskom igrom i znanjem.

Bojan

pre 13 godina

Samo polako, volio bih da ostane u Clevelandu ali izgleda da ce da bude sign & trade deal na ljeto sa N.Y. ili Majamijem. A sto se titule tice polako, ni Jordan nije nista osvojio do svoje 8 godine s'toga treba da cekamo i da vidimo.

jugoplastika

pre 13 godina

@ O.J.Mayo
Prijatelju,Bullsi su bez Jordana ulazili u play-off,u polufinale istoka,ova ekipa Clevelanda bi imala omjer kao Washington otprilike,30 pobjeda u vrh glave.Jamison ili wiliams bi skupili solidnu statistiku,ali to bi bilo sve,tvrdit da su oni bolji od pipenna,kukoča,rodmana i harpera je budalaština.
po meni osobno cleveland nema dobru momčad,odnosno previše ovise o jamesu,pogotovo u ključnim trenutcima(shaq više nije ni blizu dominacije kakvu je ima u najboljim danima,a ostali su statisti)

stefan

pre 13 godina

graditi tim oko ovog momka je uzaludno,svima je to jasno,jer nijedan igrac u istoriji nije imao ovoliko "pomocnika"(vrhunskih igraca all star kalibra)...majkl je imao pipena,rodmana,kukoca...kobe sada ima gasola,odoma,artesta...a lebron je u timu imao jednog Šeka(koliko god da je star opet je to Šek),dzejmisona,vesta,parkera,ilgauskasa,mo vilijamsa,muna...igraci koji su bili iza njega na draftu su darko (uzeo titulu iako nije igrao),karmelo(uzeo titulu),karmelo(igrao finale kao i on)...uzece lebron prsten nekad ali tada nece biti prvi igrac ekipe.

ivan-valjevo

pre 13 godina

Nema sanse da predje u Miami,jer tamo vec igra jedna super ultra mega giga zvezda Dwyane Wade,uz Bryanta moj omiljeni igrac..A ovaj igrac sto se samo lozi na zakucavanja,sto se mene tice moze da igra i u Borcu,jer me nezanima...

FUTA

pre 13 godina

Lb James sigurno ide ili u MIAMI ili u New York Nikse a velika mogucnost je i da ode u Chicago bullse .
Finale
Lakers & Orlando 4-3
Go Go Go LAKERS!

ray ray

pre 13 godina

Kada već spominjete sjajni učinak jamesa koji uključuje triple-double spomenite da je imao i devet izgubljenih lopti pa to više i nije tako bajno.

and1

pre 13 godina

E moj DžejmsU, džaba ti snaga puta ubrzanje, kad ti moždane ne rade baš najbolje. I poslije neko kaže da je on najveći poslije MJ ili da je bolji od Kobija. Bio je najbolji u regularnom dijelu sezone, svaka čast, MVP i to. Ali kad dođe stani pani, a tebe nema a tebe nema a tebe nema koš da im daš, daš!
POUKA: BOLJE BITI BODIROGA NEGO DŽEJMS!

AcA

pre 13 godina

Pa kada mu 6 sezona nisu doveli igrace koji mu mogu pomoci da uzme prsten i vreme je da ide,covek bukvalno igra svaki minut ali ne moze sam protiv jakih Seltiksa koji su ipak pravi tim.
Voleo bih da ga vidim u dresu San Antonija,tamo bi imao sasvim realne sanse da uzme titulu pored odlicnog trenera i iskusnih saigraca koji vec imaju par titula ...

misko

pre 13 godina

da da to su ti cuveni ran end gan timovi i liga bez briga gde se glupiras 80 i kusur utakmica i onda te proglase kraljem kosarke???! a kad dodje bitna utakmica onda te nigde nema, stisnu se *uda i *usenje. NBA = cirkus Bodiroga, Papalukas, Jasikevicijus su za vas ismislili kosarku.

My name is...

pre 13 godina

Kakve asistencije salje ovaj Rondo, to je haos. Svaka cast. Meni je nekako Boston bas simpatikus... A dobar mi je James.
Njemu zelim sve naj u karijeri a Bostonu titulu. Pozdrav :-))

bane

pre 13 godina

Već je počelo da se govori o sign and trade deal-u koji bi poslao Jamesa u Chicago a Denga u Cleveland. Za Cleveland je to dobar potez jer će dobiti bar nešto za Jamesa, a Chicago bi tako održao cap space i mogao bi da dovede još jednog superstara, npr Bosha.
Triling Rose-James-Bosh bi bio stvarno jeziva kombinacija

LeBron fan

pre 13 godina

Jesam veliki navijac LeBrona i KAvsa, ali zadnje 3 utakmice LeBron je odigrao katostrafa(iako je sinoc imao tripl-dabl, imao je 9TO). Na terenu nije izgledao kao vodja, igrao je bez zelje. Ne samo on, nego ceo Klivlend. Zadnjih 100 sekundi da se odigra onako, to je strasno, za bilo koji tim, a ne za tim koji je gajio sampionske ambicije. Mo u prvom poluvremenu drzao Kavse u igri, jedini je on donekle pokazao zelju.. Ostali nista. Majk BRaun je tolika rupa od trenera da je to strasno! Ali LeBron je sinoc igrao kao da je zeleo da izgubi, kao da je vec doneo odluku da sledece sezone nece igrati u Kavsima...

neksi

pre 13 godina

odera iskustvo atrakciju, sta reci koja je raylika u sezoni i playoff-u moze svako svakoga da uzme, po meni najbolja i najuzbodljivija zavrsnica u poslijednje 3 sezone

Zeljko

pre 13 godina

Mislim da je Lebron ipak ostati... rekao je da ostaje u Klivlendu dok ne osvoji sa njima...

Lepo je videti da je pobedio tim, a ne jedan igrac...
A sad... sve pare na odmorni Orlando :)

Ivica Dorcol

pre 13 godina

To je to, sad jedno gotivnije finale Istoka u poslednjih nekoliko god...Nemam predstavu ko ce da prodje :) Moze od 4-0 do 0-4

O.J. Mayo

pre 13 godina

E pa obruka se propisno Lebron. Kukao si nemas adekvatnu pomoc, doveli ti Shaq-a, Jamisona imas Mo Williams-a, Delonte West-a, JJ Hickson-a, Anthony Parker-a, Ilgauskasa, Jamaria Moon-a.........bolji tim nego sto je Jordan ikad imao i ne uradis nista......neki su izgleda rodjeni kao gubitnici..dzaba njemu statistika i MVP nagrade....a bio mi je omiljeni igrac. Bezi u New York gde ces biti jos veci gubitnik, makar ces stalno biti u zizi javnosti a to je ono sto ti je bitno

Boci

pre 13 godina

Videlo se jos u seriji sa Cikagom da Klivlend nije ekipa koja osvaja titulu, jedno je regularna sezona a drogo plejof. A LeBron ako je veliki igrac ostace u Klivlendu

Ognjen

pre 13 godina

Mozda ce plejmejkeri poput Kida i Nesa otici u penziju uskoro, ali svakako ce imati dostojnu zamenu u liku Rondoa. Koliko god mi bio antipatican na pocetku sezone, ovaj momak je zasita strasan igrac i milina ga je gledati, jer kada igras sa igracima poput Garneta, Alena i Pirsa, a najbolji si igrac ekipe, to znaci da bas bas vredis.
Zao mi je LeBrona malo koliko god mi divljak bio kako igra, ali mi je drago sto bolji tim ide dalje. Orlando-Boston bice strasan mec, zaista ima sta da se vidi u ove godine u plej ofu.

paul "the truth" pierce

pre 13 godina

Kosarka je timski sport, a Seltiksi su pokazali Kavsima da u plej-of seriji koja se igra na cetiri dobijene bolji tim uvek pobedjuje. Seltiksi su imali puno problema tokom sezone, ali cinjenica je da je jezgro ostalo isto i da ti ljudi znaju kako se igra plej-of kosarka. Rondo igra maestralno, a tu je odjednom i energija Tonija Alena koji je poslednjih par godina proveo vise vremena na rehabilitaciji nego na parketu. Sto se Dzejmsa i te kuknjave tice pa zalosno je stvarno to slusati. U tom timu sa njim trenutno igraju cetiri ol-star igraca. I to ne bilo kakva nego Mo Vilijams i Antoan Dzejmison koji su na vrhuncu karijera i O'Nil I ilgauskas koji i dalje igraju veoma dobro. Tu je i gomila veoma dobrih igraca poput Hiksona, Delonte Vesta, Parkera... U kakav to tim on treba da ode da bi imao bolju podrsku saigraca? Da ode mozda u Lejkerse? Ako odluci da ode kukavica je koja ne shavata jednu stvar. On ima tim kakav bi pozeleli mnogi. Jedino sto taj tim nema trenera koji bi ga doveo do titule. Samo trenera neka promene i videce se poboljsanja... Pozdrav svim NBA fanaticima!

paul "the truth" pierce

pre 13 godina

Kosarka je timski sport, a Seltiksi su pokazali Kavsima da u plej-of seriji koja se igra na cetiri dobijene bolji tim uvek pobedjuje. Seltiksi su imali puno problema tokom sezone, ali cinjenica je da je jezgro ostalo isto i da ti ljudi znaju kako se igra plej-of kosarka. Rondo igra maestralno, a tu je odjednom i energija Tonija Alena koji je poslednjih par godina proveo vise vremena na rehabilitaciji nego na parketu. Sto se Dzejmsa i te kuknjave tice pa zalosno je stvarno to slusati. U tom timu sa njim trenutno igraju cetiri ol-star igraca. I to ne bilo kakva nego Mo Vilijams i Antoan Dzejmison koji su na vrhuncu karijera i O'Nil I ilgauskas koji i dalje igraju veoma dobro. Tu je i gomila veoma dobrih igraca poput Hiksona, Delonte Vesta, Parkera... U kakav to tim on treba da ode da bi imao bolju podrsku saigraca? Da ode mozda u Lejkerse? Ako odluci da ode kukavica je koja ne shavata jednu stvar. On ima tim kakav bi pozeleli mnogi. Jedino sto taj tim nema trenera koji bi ga doveo do titule. Samo trenera neka promene i videce se poboljsanja... Pozdrav svim NBA fanaticima!

and1

pre 13 godina

E moj DžejmsU, džaba ti snaga puta ubrzanje, kad ti moždane ne rade baš najbolje. I poslije neko kaže da je on najveći poslije MJ ili da je bolji od Kobija. Bio je najbolji u regularnom dijelu sezone, svaka čast, MVP i to. Ali kad dođe stani pani, a tebe nema a tebe nema a tebe nema koš da im daš, daš!
POUKA: BOLJE BITI BODIROGA NEGO DŽEJMS!

O.J. Mayo

pre 13 godina

E pa obruka se propisno Lebron. Kukao si nemas adekvatnu pomoc, doveli ti Shaq-a, Jamisona imas Mo Williams-a, Delonte West-a, JJ Hickson-a, Anthony Parker-a, Ilgauskasa, Jamaria Moon-a.........bolji tim nego sto je Jordan ikad imao i ne uradis nista......neki su izgleda rodjeni kao gubitnici..dzaba njemu statistika i MVP nagrade....a bio mi je omiljeni igrac. Bezi u New York gde ces biti jos veci gubitnik, makar ces stalno biti u zizi javnosti a to je ono sto ti je bitno

misko

pre 13 godina

da da to su ti cuveni ran end gan timovi i liga bez briga gde se glupiras 80 i kusur utakmica i onda te proglase kraljem kosarke???! a kad dodje bitna utakmica onda te nigde nema, stisnu se *uda i *usenje. NBA = cirkus Bodiroga, Papalukas, Jasikevicijus su za vas ismislili kosarku.

ray ray

pre 13 godina

Kada već spominjete sjajni učinak jamesa koji uključuje triple-double spomenite da je imao i devet izgubljenih lopti pa to više i nije tako bajno.

Ognjen

pre 13 godina

Mozda ce plejmejkeri poput Kida i Nesa otici u penziju uskoro, ali svakako ce imati dostojnu zamenu u liku Rondoa. Koliko god mi bio antipatican na pocetku sezone, ovaj momak je zasita strasan igrac i milina ga je gledati, jer kada igras sa igracima poput Garneta, Alena i Pirsa, a najbolji si igrac ekipe, to znaci da bas bas vredis.
Zao mi je LeBrona malo koliko god mi divljak bio kako igra, ali mi je drago sto bolji tim ide dalje. Orlando-Boston bice strasan mec, zaista ima sta da se vidi u ove godine u plej ofu.

jugoplastika

pre 13 godina

@ O.J.Mayo
Prijatelju,Bullsi su bez Jordana ulazili u play-off,u polufinale istoka,ova ekipa Clevelanda bi imala omjer kao Washington otprilike,30 pobjeda u vrh glave.Jamison ili wiliams bi skupili solidnu statistiku,ali to bi bilo sve,tvrdit da su oni bolji od pipenna,kukoča,rodmana i harpera je budalaština.
po meni osobno cleveland nema dobru momčad,odnosno previše ovise o jamesu,pogotovo u ključnim trenutcima(shaq više nije ni blizu dominacije kakvu je ima u najboljim danima,a ostali su statisti)

mare vujosevic

pre 13 godina

Ma on ide u Cikago, a dolazi i Waid! Ima da uzmu 10 titula zaredom!
(sv, 14. maj 2010 16:16)
Waid????axaxxaa kupi mi majko top

Boci

pre 13 godina

Videlo se jos u seriji sa Cikagom da Klivlend nije ekipa koja osvaja titulu, jedno je regularna sezona a drogo plejof. A LeBron ako je veliki igrac ostace u Klivlendu

My name is...

pre 13 godina

Kakve asistencije salje ovaj Rondo, to je haos. Svaka cast. Meni je nekako Boston bas simpatikus... A dobar mi je James.
Njemu zelim sve naj u karijeri a Bostonu titulu. Pozdrav :-))

LeBron fan

pre 13 godina

Jesam veliki navijac LeBrona i KAvsa, ali zadnje 3 utakmice LeBron je odigrao katostrafa(iako je sinoc imao tripl-dabl, imao je 9TO). Na terenu nije izgledao kao vodja, igrao je bez zelje. Ne samo on, nego ceo Klivlend. Zadnjih 100 sekundi da se odigra onako, to je strasno, za bilo koji tim, a ne za tim koji je gajio sampionske ambicije. Mo u prvom poluvremenu drzao Kavse u igri, jedini je on donekle pokazao zelju.. Ostali nista. Majk BRaun je tolika rupa od trenera da je to strasno! Ali LeBron je sinoc igrao kao da je zeleo da izgubi, kao da je vec doneo odluku da sledece sezone nece igrati u Kavsima...

Goran

pre 13 godina

stefan, 14. maj 2010 13:53

Mala ispravka... Karmelo nikada nije igrao ni finale,a kamoli uzeo titulu... Jedinu titulu koju on ima je NCAA titula 2003. sa Sirakjuz univerzitetom.

Pozdrav

Ivica Dorcol

pre 13 godina

To je to, sad jedno gotivnije finale Istoka u poslednjih nekoliko god...Nemam predstavu ko ce da prodje :) Moze od 4-0 do 0-4

vladimir

pre 13 godina

Ocekivao sam da Boston moze da eliminise Klivlend jel Kavsi nemaju tim za plej-of vec samo jednog igraca koji ne moze sve sam.Mislio sam ali naravno nisam bio siguran da Seltiksi taktiziraju u regularnom delu sezone cuvajuci se povreda koje bi ih izbacile iz koloseka.Igrali su ocajno poslednjih dvadesetak utakmica evidentno cuvajuci se za plej-of.Sto se potpuno obistinilo.Nadigrali su Klivlend u svim mecevima osim u onoj trecoj utakmici.I u prvoj su vodili skoro celu utakmicu.Sada sa Orlandom bice izuzetno zanimljiva serija.Medzik jedino sto ima prednost domaceg terena i ako ga bude izgubio gubi seriju.Mada ne treba ipak smetnuti sa uma da je Medzik jaci nego prosle godine posto je ove godine stigao Vins Karter,a i sjajni Dzamir Nelson igra,dok prosle godine nije igrao zbog teske povrede.Naravno koliko je Boston jaci nego prosle godine pokazatelj je taj jer Kevin Garnet mnogo znaci za igru Seltiksa.Ovo namece jedno kljucno pitanje,a to je da ce Lejkersi teze nego prosle godine odbraniti titulu.Mada su opet najveci favoriti za osvajanje prstena.Rad Fila Dzeksona je dobro poznat svima i evo daje rezultate vec 20 godina.Ja bih voleo da Boston osvoji titulu,mada mi ne bi bilo zao da to isto ucini Orlando.Od konferencijskih finala pocinje prava kosarka zato uzivajmo svi mi koji volimo basket i NBA ligu.

bane

pre 13 godina

Već je počelo da se govori o sign and trade deal-u koji bi poslao Jamesa u Chicago a Denga u Cleveland. Za Cleveland je to dobar potez jer će dobiti bar nešto za Jamesa, a Chicago bi tako održao cap space i mogao bi da dovede još jednog superstara, npr Bosha.
Triling Rose-James-Bosh bi bio stvarno jeziva kombinacija

Willzykk

pre 13 godina

Dodji brate u Partizan. Tu su ti titule zagarantovane.Ne moras nimalo da se mucis:-)
(Podgoricanin, 14. maj 2010 09:44)

Brate, nema mesta za njega u Partizanu. Šta mu vrede titule, kad bi grejao klupu.

Kemp40

pre 13 godina

Najzad 2 sjajna finala konferencija-ko god da prodje meni je ok samo da je ovaj 'mvp'ispao-covek bez finte(tj misli da je to brzina), elegancije,mozga(vidi pod P.Pierce)svaki put se zabija u trojicu ispod kosa,gomila prodatih lopti kad je bitno-harizmu i liderstvo ispoljava samo kad se zali sudijama i podcenjuje protivnika-ove godine se bar pozdravio sa ekipom koja ih je oducila timskom igrom i znanjem.

Zeljko

pre 13 godina

Mislim da je Lebron ipak ostati... rekao je da ostaje u Klivlendu dok ne osvoji sa njima...

Lepo je videti da je pobedio tim, a ne jedan igrac...
A sad... sve pare na odmorni Orlando :)

ivan-valjevo

pre 13 godina

Nema sanse da predje u Miami,jer tamo vec igra jedna super ultra mega giga zvezda Dwyane Wade,uz Bryanta moj omiljeni igrac..A ovaj igrac sto se samo lozi na zakucavanja,sto se mene tice moze da igra i u Borcu,jer me nezanima...

Milan

pre 13 godina

Ovi ljudi koji pominju Vilijamsa, Vesta, Parkera, Muna, Hiksona itd. kao odlične igrače nisu baš pod libelu. Svi su oni, najblaže rečeno, nekonstantni. O duhovima O'Nila i Ilgauskasa mislim da ne treba ni razogvarati. LeBron nije "povukao" kako treba, to stoji, ali ovo jednostavno nije tim za titulu.

Dusan, US

pre 13 godina

Kosarka je kolektivni sport sto crni igraci narocito nikako da shvate. Igra se stalno jedan na jedan. Niko nije dobio sto utakmica sam pa nece ni L. James. Kad to shvati mozda i osvoji neku titulu!!!

neksi

pre 13 godina

odera iskustvo atrakciju, sta reci koja je raylika u sezoni i playoff-u moze svako svakoga da uzme, po meni najbolja i najuzbodljivija zavrsnica u poslijednje 3 sezone

Sasha_BN

pre 13 godina

Samo cu reci jedno: Brajant je izmislio kosarku za ovog Dzejmsa! Kobi je kralj!!! ne pratim vise ovu NBA ko ranije,sad malo redje...pre je za mene bila dosta interesantnija,navijam za Lakerse otkad znam za sebe,a u NBA oduvek sam gotivio Brajanta! volio bi da Lakersi odbrane prsten!!!

AcA

pre 13 godina

Pa kada mu 6 sezona nisu doveli igrace koji mu mogu pomoci da uzme prsten i vreme je da ide,covek bukvalno igra svaki minut ali ne moze sam protiv jakih Seltiksa koji su ipak pravi tim.
Voleo bih da ga vidim u dresu San Antonija,tamo bi imao sasvim realne sanse da uzme titulu pored odlicnog trenera i iskusnih saigraca koji vec imaju par titula ...

dejan

pre 13 godina

Bilo je krajnje vreme da ovakav igrac uzme titulu, koji se izdvaja od svih,jer je dokazano duzi niz godina najbolji.Po meni "kljuc"neuspeha lezi u neiskustvu trenera Majka Brauna.

andromeda

pre 13 godina

Klivlend je jako lose koncipiran tim:
- trener im je bio i ostao truba za ofanzivnu strategiju (point-forward varijanta bazirana na fizickim mogucnostima Lebrona bez imalo mogucnosti za promenu strategije i prilagodjavanje protivniku i njegovoj koncepciji odbrane jednostavno ne prolazi u plej-ofu gde se timovi ozbiljno spremaju za protivnika)
- Sek je doveden da igra protiv Howarda, protiv Bostona nije trebao ni da ulazi u igru
- Jamison je rupa u odbrani, uparen sa Sekom je rupa na kvadrat i tu vise nista ne moze da pomogne
- Mo Vilijams je takodje rupa u odbrani. Ne mozes da imas tim kome je najjaca strana odbrana koji ima 3 rupe u startnih 5.
Lebron sigurno ide, da li u Cikago, Njujork ili gde vec videce se. Znam da necu da navijam za tim gde on ode svakako, cak i ako ode kod Dantonija.

FUTA

pre 13 godina

Lb James sigurno ide ili u MIAMI ili u New York Nikse a velika mogucnost je i da ode u Chicago bullse .
Finale
Lakers & Orlando 4-3
Go Go Go LAKERS!

paul "the truth" pierce

pre 13 godina

"M" prijatelju,

Antoan Dzejmison ima 34 godine, nije u svom fizickom maksimumu, ali je sigurno u izvrsnim igrackim godinama. Sampionski timovi NBA lige su godinama unazad timovi veterana koji znaju kako se igra igra, kako se rasporedjuje snaga, koji znaju kako se cita protivnik i igra na svoju snagu i njegove slabosti. Pre dolaska u Klivlend Dzejmison je ove godine imao prosek u Vasingtonu od 20 poena i 9 skokova. Je li ti to prosek coveka koji je mozda na zalasku karijere ili nekoga ko je u odlicnim igrackim godinama? Mo Vilijams je takodje izvanredan napadac. Delonte Vest je fajter koji igra dobru odbranu, a jako je bistar i svestran napadac. Parker je jedan veoma dobar timski igrac. Sek je na zalasku karijere, ali budi siguran da bi u timu sa manje kosgetera i dalje imao prosek od bar 18-19 poena.
I opet nakon svega toga, nije poenta u tome kako je ko odigrao individualno, vec kako je tim Bostona odigrao protiv tima Klivlenda. Takodje je neko pomenuo da Klivlend ima tri rupe u odbrani. I to sto je neko los odbrambeni igrac individualno, ne znaci da tim ne moze da ima dobru odbranu. 1998. je recimo Juta stigla do finala, a na bekovima je imala Stoktona od 36 godina i Hornaseka od 35 godina. Dakle ne radi se o individualcima vec o timu. Ovo je timski sport. Ne ocekujte od LBJ-a da uzme loptu i da ih sve pobedi sam, to nije radio ni Majkl iako je mozda tako izgledalo. Ostajem pri tvrdnji da je Majk Braun glavni krivac.

stefan

pre 13 godina

graditi tim oko ovog momka je uzaludno,svima je to jasno,jer nijedan igrac u istoriji nije imao ovoliko "pomocnika"(vrhunskih igraca all star kalibra)...majkl je imao pipena,rodmana,kukoca...kobe sada ima gasola,odoma,artesta...a lebron je u timu imao jednog Šeka(koliko god da je star opet je to Šek),dzejmisona,vesta,parkera,ilgauskasa,mo vilijamsa,muna...igraci koji su bili iza njega na draftu su darko (uzeo titulu iako nije igrao),karmelo(uzeo titulu),karmelo(igrao finale kao i on)...uzece lebron prsten nekad ali tada nece biti prvi igrac ekipe.

jjj

pre 13 godina

kod usporedbi james i jordan, zaboravljate jednu ključnu stvar phil jackson, trener clevlanda nema pojma i to sam tvrdio i prije playoffa, način nakoji igraju može proć u regularnom dijelu gdje su cirkus obrane, svakakvi likovi zabiju 20 koševa u jednoj utakmici, način na koji su bullsi igrali je potpuno drugčiji iako su imali jordana, ovaj igra 1 na 5, bez kontri, bez nekih posebnih specijalista za obranu izuzev varejao, james je fantastičan igrač i u koju god ekipu da ga staviš ušla bi u playoff čak i netsi, za nikog drugog to ne vrijedi ali za nešto više treba trener, inače uvjeren sam da će orlando obrisat parket s bostonom i lakersima

M

pre 13 godina

@paul "the truth" pierce
@O.J. Mayo
Bas ste se dobro nalupali :D
Jamison na vrhu karijere ???
Jel si ti odgledao neki mec ove serije, ili pricas iz glave, covek se nije video tokom cele serije, po meni najvece razocarenje Cavsa.
ONeal i Zy su takodje daleko od svojih najboljih partija, reci za Delonte Vesta da je dobar igrac je stvarno smesno, a sto se tice Parkera, onakvim partijama ni u Partizanu ne bi mogao da igra.
Lepo rece Milan, LBJ nije odigrao kako treba, ali daleko od toga da je ovo sampionski tim, A krajnje je neumesno uporedjivati ga sa Bullsima iz ere Jordana pozdrav !

Arsen_Lo

pre 13 godina

Citajuci sve ove komentare nisam mogao a da se ne javim i kazem par reci u vezi vasih nagadjanja zasto je Cleveland ispao i zasto je LBJ lose odigrao, te da li je tim Cleveland-a za titulu... reci cu samo jednu jako, jako bitnu stvar a to je da mnogi u zapravo i ne znaju koliko je Boston jak jer prate regularni deo sezone i misle na osnovu onoga sto su tada videli da je to njihov maksimum, ali nije tako! Igraci kao sto su Garnett, Pierce, Allen, Wallace, Rondo su po rosteru verovatno najjaci tim lige, ali ih godine sputavaju da odigraju "mladalacki" celu sezonu. E sada tu je play off i tu se prica menja, zato ne krivite LBJ-a nego realno sagledajte situaciju, nije ni moglo bolje, nisu ostatak ekipe Cleveland-a i Bostona za uporedjivanje ;) ...PS. neko je pitao ima li gde da se gleda NBA, imas na sportklubu jedino od nasih kanala, u suprotnom imas http://www.justin.tv, na http://atdhe.net, kao alternativa su tu jos i http://www.ustream.tv, http://www.freedocast.com
pozz!!!

Bojan

pre 13 godina

Samo polako, volio bih da ostane u Clevelandu ali izgleda da ce da bude sign & trade deal na ljeto sa N.Y. ili Majamijem. A sto se titule tice polako, ni Jordan nije nista osvojio do svoje 8 godine s'toga treba da cekamo i da vidimo.

Ремус Лупин

pre 13 godina

Људи, је л` може неко да ми каже да ли има на некој ТВ станици пренос НБА лиге? Хвала унапред. :))

Sale Ars

pre 13 godina

Necu da ulazim ko je najbolji danas jer to je relativno i jer misljenje dosta zavisi od simpatija prema igracu (i/ili timu u kom je).

Ali kad bi birao bez trunke razmisljanja isao bi prvo Vejd, pa onda Brajant i Lebron. Ako ste pratili igru USA tima na OI primeticete neke razlike. Veliki igraci se neisticu toliko, a na kraju ispadnu najbolji (nije pravilo ali je cesto tako). Vejd je bio treca zvezda reprezentacije ali je bio prva na kraju.

Pod neisticu sam mislio na to da sprcaju 30-40 lopti za svoj ucinak, a od toga bude gomila silovanja. I ako Brajant vazi za najblizeg MJ-u, meni vise Vejd deluje tako po nekad (po nekad posto niko nije MJ da igra stalno na tom nivou).

shomi

pre 13 godina

Људи, је л` може неко да ми каже да ли има на некој ТВ станици пренос НБА лиге? Хвала унапред. :))
(Ремус Лупин, 14. maj 2010 23:40)

imas care na sportklubu ove sezone,al ovaj plejof su nesto zamrljali,ne znam sto nisu prenosili ovu poslednju tekmu boston-cavs.od stranih ESPN al ne ovaj 'live' sto daju nase kablovske vec samo vljda onaj njihov pravi.to se uglavnom gleda preko neta,imas brdo sajtova u livestream fazonu.aj ziv bio

Kemp40

pre 13 godina

@paul "the truth" pierce-sve potpisujem-veoma bitna stvar u play-off-u je i klupa,npr. ove godine ono sto nije imao San Antonio a jeste Phoenix(Dragic,Dudley,Frye...)-Kriminalna taktika Klivlentovog "trenera"-Mo je dao 20pts u prvom poluvremenu-i ja drugaru kazem:pazi kad u drugom nece dati ni 5(dao je 2) jer ce se igrati samo izolacija na 'krabu' uz poneki povratni pas pa sta bude-takodje i losa odluka na pocetku da Seka stavi na Garneta-veoma neozbiljno za ovaj nivo igre-finale istoka ce biti pravi test za obe ekipe,iako deluje da je Magic izraziti favorit,Bostonova teska linija ima kapaciteta da sacuva Howard-a i ako iskontrolisu jezivo dobar sut Orlanda za 3pts bice svasta-sto se tice Jamisona-najpotcenjeniji igrac danasnjice,lider-ali u novom sistemu slabo iskoriscen(Mike Brown!)

M

pre 13 godina

@paul "the truth" pierce
Jedno je postizati 20 poena u regularnoj sezoni, a jedno u Playoffu :D, da ne pricam da je igrao u raspalom Washingtonu.
Cinjenica je da je podrska LBJ izostala u ovoj seriji (izuzev Williamsa i Varejaoa donekle), verovatno u neuspehu ima udela i trener, ali se mnogo vise ocekivalo od Parkera, Jamisona...ja se secam Antawna jos iz Dallasa, njegov glavni problem je sto ne moze da cuva klasicnu cetvorku (KG ga je ubio), a u ovoj seriji je debelo podbacio i u napadu.
P.S. Da ne bude zabune, ja sam u ovoj seriji navijao za Boston, vec 7-8 godina mi je okacen poster igraca pod cijem imenom se ti potpisujes :D, necu mu nikad zaboraviti 2008.godinu kada je nadigrao LBJ-a i Kobe-a...pozz

AcA

pre 13 godina

Pa kada mu 6 sezona nisu doveli igrace koji mu mogu pomoci da uzme prsten i vreme je da ide,covek bukvalno igra svaki minut ali ne moze sam protiv jakih Seltiksa koji su ipak pravi tim.
Voleo bih da ga vidim u dresu San Antonija,tamo bi imao sasvim realne sanse da uzme titulu pored odlicnog trenera i iskusnih saigraca koji vec imaju par titula ...

misko

pre 13 godina

da da to su ti cuveni ran end gan timovi i liga bez briga gde se glupiras 80 i kusur utakmica i onda te proglase kraljem kosarke???! a kad dodje bitna utakmica onda te nigde nema, stisnu se *uda i *usenje. NBA = cirkus Bodiroga, Papalukas, Jasikevicijus su za vas ismislili kosarku.

FUTA

pre 13 godina

Lb James sigurno ide ili u MIAMI ili u New York Nikse a velika mogucnost je i da ode u Chicago bullse .
Finale
Lakers & Orlando 4-3
Go Go Go LAKERS!

Sasha_BN

pre 13 godina

Samo cu reci jedno: Brajant je izmislio kosarku za ovog Dzejmsa! Kobi je kralj!!! ne pratim vise ovu NBA ko ranije,sad malo redje...pre je za mene bila dosta interesantnija,navijam za Lakerse otkad znam za sebe,a u NBA oduvek sam gotivio Brajanta! volio bi da Lakersi odbrane prsten!!!

stefan

pre 13 godina

graditi tim oko ovog momka je uzaludno,svima je to jasno,jer nijedan igrac u istoriji nije imao ovoliko "pomocnika"(vrhunskih igraca all star kalibra)...majkl je imao pipena,rodmana,kukoca...kobe sada ima gasola,odoma,artesta...a lebron je u timu imao jednog Šeka(koliko god da je star opet je to Šek),dzejmisona,vesta,parkera,ilgauskasa,mo vilijamsa,muna...igraci koji su bili iza njega na draftu su darko (uzeo titulu iako nije igrao),karmelo(uzeo titulu),karmelo(igrao finale kao i on)...uzece lebron prsten nekad ali tada nece biti prvi igrac ekipe.

O.J. Mayo

pre 13 godina

E pa obruka se propisno Lebron. Kukao si nemas adekvatnu pomoc, doveli ti Shaq-a, Jamisona imas Mo Williams-a, Delonte West-a, JJ Hickson-a, Anthony Parker-a, Ilgauskasa, Jamaria Moon-a.........bolji tim nego sto je Jordan ikad imao i ne uradis nista......neki su izgleda rodjeni kao gubitnici..dzaba njemu statistika i MVP nagrade....a bio mi je omiljeni igrac. Bezi u New York gde ces biti jos veci gubitnik, makar ces stalno biti u zizi javnosti a to je ono sto ti je bitno

and1

pre 13 godina

E moj DžejmsU, džaba ti snaga puta ubrzanje, kad ti moždane ne rade baš najbolje. I poslije neko kaže da je on najveći poslije MJ ili da je bolji od Kobija. Bio je najbolji u regularnom dijelu sezone, svaka čast, MVP i to. Ali kad dođe stani pani, a tebe nema a tebe nema a tebe nema koš da im daš, daš!
POUKA: BOLJE BITI BODIROGA NEGO DŽEJMS!

dejan

pre 13 godina

Bilo je krajnje vreme da ovakav igrac uzme titulu, koji se izdvaja od svih,jer je dokazano duzi niz godina najbolji.Po meni "kljuc"neuspeha lezi u neiskustvu trenera Majka Brauna.

Bojan

pre 13 godina

Samo polako, volio bih da ostane u Clevelandu ali izgleda da ce da bude sign & trade deal na ljeto sa N.Y. ili Majamijem. A sto se titule tice polako, ni Jordan nije nista osvojio do svoje 8 godine s'toga treba da cekamo i da vidimo.

jjj

pre 13 godina

kod usporedbi james i jordan, zaboravljate jednu ključnu stvar phil jackson, trener clevlanda nema pojma i to sam tvrdio i prije playoffa, način nakoji igraju može proć u regularnom dijelu gdje su cirkus obrane, svakakvi likovi zabiju 20 koševa u jednoj utakmici, način na koji su bullsi igrali je potpuno drugčiji iako su imali jordana, ovaj igra 1 na 5, bez kontri, bez nekih posebnih specijalista za obranu izuzev varejao, james je fantastičan igrač i u koju god ekipu da ga staviš ušla bi u playoff čak i netsi, za nikog drugog to ne vrijedi ali za nešto više treba trener, inače uvjeren sam da će orlando obrisat parket s bostonom i lakersima

ivan-valjevo

pre 13 godina

Nema sanse da predje u Miami,jer tamo vec igra jedna super ultra mega giga zvezda Dwyane Wade,uz Bryanta moj omiljeni igrac..A ovaj igrac sto se samo lozi na zakucavanja,sto se mene tice moze da igra i u Borcu,jer me nezanima...

bane

pre 13 godina

Već je počelo da se govori o sign and trade deal-u koji bi poslao Jamesa u Chicago a Denga u Cleveland. Za Cleveland je to dobar potez jer će dobiti bar nešto za Jamesa, a Chicago bi tako održao cap space i mogao bi da dovede još jednog superstara, npr Bosha.
Triling Rose-James-Bosh bi bio stvarno jeziva kombinacija

Sale Ars

pre 13 godina

Necu da ulazim ko je najbolji danas jer to je relativno i jer misljenje dosta zavisi od simpatija prema igracu (i/ili timu u kom je).

Ali kad bi birao bez trunke razmisljanja isao bi prvo Vejd, pa onda Brajant i Lebron. Ako ste pratili igru USA tima na OI primeticete neke razlike. Veliki igraci se neisticu toliko, a na kraju ispadnu najbolji (nije pravilo ali je cesto tako). Vejd je bio treca zvezda reprezentacije ali je bio prva na kraju.

Pod neisticu sam mislio na to da sprcaju 30-40 lopti za svoj ucinak, a od toga bude gomila silovanja. I ako Brajant vazi za najblizeg MJ-u, meni vise Vejd deluje tako po nekad (po nekad posto niko nije MJ da igra stalno na tom nivou).

Milan

pre 13 godina

Ovi ljudi koji pominju Vilijamsa, Vesta, Parkera, Muna, Hiksona itd. kao odlične igrače nisu baš pod libelu. Svi su oni, najblaže rečeno, nekonstantni. O duhovima O'Nila i Ilgauskasa mislim da ne treba ni razogvarati. LeBron nije "povukao" kako treba, to stoji, ali ovo jednostavno nije tim za titulu.

paul "the truth" pierce

pre 13 godina

Kosarka je timski sport, a Seltiksi su pokazali Kavsima da u plej-of seriji koja se igra na cetiri dobijene bolji tim uvek pobedjuje. Seltiksi su imali puno problema tokom sezone, ali cinjenica je da je jezgro ostalo isto i da ti ljudi znaju kako se igra plej-of kosarka. Rondo igra maestralno, a tu je odjednom i energija Tonija Alena koji je poslednjih par godina proveo vise vremena na rehabilitaciji nego na parketu. Sto se Dzejmsa i te kuknjave tice pa zalosno je stvarno to slusati. U tom timu sa njim trenutno igraju cetiri ol-star igraca. I to ne bilo kakva nego Mo Vilijams i Antoan Dzejmison koji su na vrhuncu karijera i O'Nil I ilgauskas koji i dalje igraju veoma dobro. Tu je i gomila veoma dobrih igraca poput Hiksona, Delonte Vesta, Parkera... U kakav to tim on treba da ode da bi imao bolju podrsku saigraca? Da ode mozda u Lejkerse? Ako odluci da ode kukavica je koja ne shavata jednu stvar. On ima tim kakav bi pozeleli mnogi. Jedino sto taj tim nema trenera koji bi ga doveo do titule. Samo trenera neka promene i videce se poboljsanja... Pozdrav svim NBA fanaticima!

M

pre 13 godina

@paul "the truth" pierce
@O.J. Mayo
Bas ste se dobro nalupali :D
Jamison na vrhu karijere ???
Jel si ti odgledao neki mec ove serije, ili pricas iz glave, covek se nije video tokom cele serije, po meni najvece razocarenje Cavsa.
ONeal i Zy su takodje daleko od svojih najboljih partija, reci za Delonte Vesta da je dobar igrac je stvarno smesno, a sto se tice Parkera, onakvim partijama ni u Partizanu ne bi mogao da igra.
Lepo rece Milan, LBJ nije odigrao kako treba, ali daleko od toga da je ovo sampionski tim, A krajnje je neumesno uporedjivati ga sa Bullsima iz ere Jordana pozdrav !

My name is...

pre 13 godina

Kakve asistencije salje ovaj Rondo, to je haos. Svaka cast. Meni je nekako Boston bas simpatikus... A dobar mi je James.
Njemu zelim sve naj u karijeri a Bostonu titulu. Pozdrav :-))

Willzykk

pre 13 godina

Dodji brate u Partizan. Tu su ti titule zagarantovane.Ne moras nimalo da se mucis:-)
(Podgoricanin, 14. maj 2010 09:44)

Brate, nema mesta za njega u Partizanu. Šta mu vrede titule, kad bi grejao klupu.

Zeljko

pre 13 godina

Mislim da je Lebron ipak ostati... rekao je da ostaje u Klivlendu dok ne osvoji sa njima...

Lepo je videti da je pobedio tim, a ne jedan igrac...
A sad... sve pare na odmorni Orlando :)

ray ray

pre 13 godina

Kada već spominjete sjajni učinak jamesa koji uključuje triple-double spomenite da je imao i devet izgubljenih lopti pa to više i nije tako bajno.

jugoplastika

pre 13 godina

@ O.J.Mayo
Prijatelju,Bullsi su bez Jordana ulazili u play-off,u polufinale istoka,ova ekipa Clevelanda bi imala omjer kao Washington otprilike,30 pobjeda u vrh glave.Jamison ili wiliams bi skupili solidnu statistiku,ali to bi bilo sve,tvrdit da su oni bolji od pipenna,kukoča,rodmana i harpera je budalaština.
po meni osobno cleveland nema dobru momčad,odnosno previše ovise o jamesu,pogotovo u ključnim trenutcima(shaq više nije ni blizu dominacije kakvu je ima u najboljim danima,a ostali su statisti)

Kemp40

pre 13 godina

Najzad 2 sjajna finala konferencija-ko god da prodje meni je ok samo da je ovaj 'mvp'ispao-covek bez finte(tj misli da je to brzina), elegancije,mozga(vidi pod P.Pierce)svaki put se zabija u trojicu ispod kosa,gomila prodatih lopti kad je bitno-harizmu i liderstvo ispoljava samo kad se zali sudijama i podcenjuje protivnika-ove godine se bar pozdravio sa ekipom koja ih je oducila timskom igrom i znanjem.

Dusan, US

pre 13 godina

Kosarka je kolektivni sport sto crni igraci narocito nikako da shvate. Igra se stalno jedan na jedan. Niko nije dobio sto utakmica sam pa nece ni L. James. Kad to shvati mozda i osvoji neku titulu!!!

Ognjen

pre 13 godina

Mozda ce plejmejkeri poput Kida i Nesa otici u penziju uskoro, ali svakako ce imati dostojnu zamenu u liku Rondoa. Koliko god mi bio antipatican na pocetku sezone, ovaj momak je zasita strasan igrac i milina ga je gledati, jer kada igras sa igracima poput Garneta, Alena i Pirsa, a najbolji si igrac ekipe, to znaci da bas bas vredis.
Zao mi je LeBrona malo koliko god mi divljak bio kako igra, ali mi je drago sto bolji tim ide dalje. Orlando-Boston bice strasan mec, zaista ima sta da se vidi u ove godine u plej ofu.

neksi

pre 13 godina

odera iskustvo atrakciju, sta reci koja je raylika u sezoni i playoff-u moze svako svakoga da uzme, po meni najbolja i najuzbodljivija zavrsnica u poslijednje 3 sezone

Boci

pre 13 godina

Videlo se jos u seriji sa Cikagom da Klivlend nije ekipa koja osvaja titulu, jedno je regularna sezona a drogo plejof. A LeBron ako je veliki igrac ostace u Klivlendu

vladimir

pre 13 godina

Ocekivao sam da Boston moze da eliminise Klivlend jel Kavsi nemaju tim za plej-of vec samo jednog igraca koji ne moze sve sam.Mislio sam ali naravno nisam bio siguran da Seltiksi taktiziraju u regularnom delu sezone cuvajuci se povreda koje bi ih izbacile iz koloseka.Igrali su ocajno poslednjih dvadesetak utakmica evidentno cuvajuci se za plej-of.Sto se potpuno obistinilo.Nadigrali su Klivlend u svim mecevima osim u onoj trecoj utakmici.I u prvoj su vodili skoro celu utakmicu.Sada sa Orlandom bice izuzetno zanimljiva serija.Medzik jedino sto ima prednost domaceg terena i ako ga bude izgubio gubi seriju.Mada ne treba ipak smetnuti sa uma da je Medzik jaci nego prosle godine posto je ove godine stigao Vins Karter,a i sjajni Dzamir Nelson igra,dok prosle godine nije igrao zbog teske povrede.Naravno koliko je Boston jaci nego prosle godine pokazatelj je taj jer Kevin Garnet mnogo znaci za igru Seltiksa.Ovo namece jedno kljucno pitanje,a to je da ce Lejkersi teze nego prosle godine odbraniti titulu.Mada su opet najveci favoriti za osvajanje prstena.Rad Fila Dzeksona je dobro poznat svima i evo daje rezultate vec 20 godina.Ja bih voleo da Boston osvoji titulu,mada mi ne bi bilo zao da to isto ucini Orlando.Od konferencijskih finala pocinje prava kosarka zato uzivajmo svi mi koji volimo basket i NBA ligu.

mare vujosevic

pre 13 godina

Ma on ide u Cikago, a dolazi i Waid! Ima da uzmu 10 titula zaredom!
(sv, 14. maj 2010 16:16)
Waid????axaxxaa kupi mi majko top

andromeda

pre 13 godina

Klivlend je jako lose koncipiran tim:
- trener im je bio i ostao truba za ofanzivnu strategiju (point-forward varijanta bazirana na fizickim mogucnostima Lebrona bez imalo mogucnosti za promenu strategije i prilagodjavanje protivniku i njegovoj koncepciji odbrane jednostavno ne prolazi u plej-ofu gde se timovi ozbiljno spremaju za protivnika)
- Sek je doveden da igra protiv Howarda, protiv Bostona nije trebao ni da ulazi u igru
- Jamison je rupa u odbrani, uparen sa Sekom je rupa na kvadrat i tu vise nista ne moze da pomogne
- Mo Vilijams je takodje rupa u odbrani. Ne mozes da imas tim kome je najjaca strana odbrana koji ima 3 rupe u startnih 5.
Lebron sigurno ide, da li u Cikago, Njujork ili gde vec videce se. Znam da necu da navijam za tim gde on ode svakako, cak i ako ode kod Dantonija.

paul "the truth" pierce

pre 13 godina

"M" prijatelju,

Antoan Dzejmison ima 34 godine, nije u svom fizickom maksimumu, ali je sigurno u izvrsnim igrackim godinama. Sampionski timovi NBA lige su godinama unazad timovi veterana koji znaju kako se igra igra, kako se rasporedjuje snaga, koji znaju kako se cita protivnik i igra na svoju snagu i njegove slabosti. Pre dolaska u Klivlend Dzejmison je ove godine imao prosek u Vasingtonu od 20 poena i 9 skokova. Je li ti to prosek coveka koji je mozda na zalasku karijere ili nekoga ko je u odlicnim igrackim godinama? Mo Vilijams je takodje izvanredan napadac. Delonte Vest je fajter koji igra dobru odbranu, a jako je bistar i svestran napadac. Parker je jedan veoma dobar timski igrac. Sek je na zalasku karijere, ali budi siguran da bi u timu sa manje kosgetera i dalje imao prosek od bar 18-19 poena.
I opet nakon svega toga, nije poenta u tome kako je ko odigrao individualno, vec kako je tim Bostona odigrao protiv tima Klivlenda. Takodje je neko pomenuo da Klivlend ima tri rupe u odbrani. I to sto je neko los odbrambeni igrac individualno, ne znaci da tim ne moze da ima dobru odbranu. 1998. je recimo Juta stigla do finala, a na bekovima je imala Stoktona od 36 godina i Hornaseka od 35 godina. Dakle ne radi se o individualcima vec o timu. Ovo je timski sport. Ne ocekujte od LBJ-a da uzme loptu i da ih sve pobedi sam, to nije radio ni Majkl iako je mozda tako izgledalo. Ostajem pri tvrdnji da je Majk Braun glavni krivac.

Ivica Dorcol

pre 13 godina

To je to, sad jedno gotivnije finale Istoka u poslednjih nekoliko god...Nemam predstavu ko ce da prodje :) Moze od 4-0 do 0-4

Goran

pre 13 godina

stefan, 14. maj 2010 13:53

Mala ispravka... Karmelo nikada nije igrao ni finale,a kamoli uzeo titulu... Jedinu titulu koju on ima je NCAA titula 2003. sa Sirakjuz univerzitetom.

Pozdrav

Kemp40

pre 13 godina

@paul "the truth" pierce-sve potpisujem-veoma bitna stvar u play-off-u je i klupa,npr. ove godine ono sto nije imao San Antonio a jeste Phoenix(Dragic,Dudley,Frye...)-Kriminalna taktika Klivlentovog "trenera"-Mo je dao 20pts u prvom poluvremenu-i ja drugaru kazem:pazi kad u drugom nece dati ni 5(dao je 2) jer ce se igrati samo izolacija na 'krabu' uz poneki povratni pas pa sta bude-takodje i losa odluka na pocetku da Seka stavi na Garneta-veoma neozbiljno za ovaj nivo igre-finale istoka ce biti pravi test za obe ekipe,iako deluje da je Magic izraziti favorit,Bostonova teska linija ima kapaciteta da sacuva Howard-a i ako iskontrolisu jezivo dobar sut Orlanda za 3pts bice svasta-sto se tice Jamisona-najpotcenjeniji igrac danasnjice,lider-ali u novom sistemu slabo iskoriscen(Mike Brown!)

LeBron fan

pre 13 godina

Jesam veliki navijac LeBrona i KAvsa, ali zadnje 3 utakmice LeBron je odigrao katostrafa(iako je sinoc imao tripl-dabl, imao je 9TO). Na terenu nije izgledao kao vodja, igrao je bez zelje. Ne samo on, nego ceo Klivlend. Zadnjih 100 sekundi da se odigra onako, to je strasno, za bilo koji tim, a ne za tim koji je gajio sampionske ambicije. Mo u prvom poluvremenu drzao Kavse u igri, jedini je on donekle pokazao zelju.. Ostali nista. Majk BRaun je tolika rupa od trenera da je to strasno! Ali LeBron je sinoc igrao kao da je zeleo da izgubi, kao da je vec doneo odluku da sledece sezone nece igrati u Kavsima...

Ремус Лупин

pre 13 godina

Људи, је л` може неко да ми каже да ли има на некој ТВ станици пренос НБА лиге? Хвала унапред. :))

shomi

pre 13 godina

Људи, је л` може неко да ми каже да ли има на некој ТВ станици пренос НБА лиге? Хвала унапред. :))
(Ремус Лупин, 14. maj 2010 23:40)

imas care na sportklubu ove sezone,al ovaj plejof su nesto zamrljali,ne znam sto nisu prenosili ovu poslednju tekmu boston-cavs.od stranih ESPN al ne ovaj 'live' sto daju nase kablovske vec samo vljda onaj njihov pravi.to se uglavnom gleda preko neta,imas brdo sajtova u livestream fazonu.aj ziv bio

M

pre 13 godina

@paul "the truth" pierce
Jedno je postizati 20 poena u regularnoj sezoni, a jedno u Playoffu :D, da ne pricam da je igrao u raspalom Washingtonu.
Cinjenica je da je podrska LBJ izostala u ovoj seriji (izuzev Williamsa i Varejaoa donekle), verovatno u neuspehu ima udela i trener, ali se mnogo vise ocekivalo od Parkera, Jamisona...ja se secam Antawna jos iz Dallasa, njegov glavni problem je sto ne moze da cuva klasicnu cetvorku (KG ga je ubio), a u ovoj seriji je debelo podbacio i u napadu.
P.S. Da ne bude zabune, ja sam u ovoj seriji navijao za Boston, vec 7-8 godina mi je okacen poster igraca pod cijem imenom se ti potpisujes :D, necu mu nikad zaboraviti 2008.godinu kada je nadigrao LBJ-a i Kobe-a...pozz

Arsen_Lo

pre 13 godina

Citajuci sve ove komentare nisam mogao a da se ne javim i kazem par reci u vezi vasih nagadjanja zasto je Cleveland ispao i zasto je LBJ lose odigrao, te da li je tim Cleveland-a za titulu... reci cu samo jednu jako, jako bitnu stvar a to je da mnogi u zapravo i ne znaju koliko je Boston jak jer prate regularni deo sezone i misle na osnovu onoga sto su tada videli da je to njihov maksimum, ali nije tako! Igraci kao sto su Garnett, Pierce, Allen, Wallace, Rondo su po rosteru verovatno najjaci tim lige, ali ih godine sputavaju da odigraju "mladalacki" celu sezonu. E sada tu je play off i tu se prica menja, zato ne krivite LBJ-a nego realno sagledajte situaciju, nije ni moglo bolje, nisu ostatak ekipe Cleveland-a i Bostona za uporedjivanje ;) ...PS. neko je pitao ima li gde da se gleda NBA, imas na sportklubu jedino od nasih kanala, u suprotnom imas http://www.justin.tv, na http://atdhe.net, kao alternativa su tu jos i http://www.ustream.tv, http://www.freedocast.com
pozz!!!