Petak, 30.04.2010.

23:55

Petković: "Antiću čuvaj se"'

Ilija Petković predvodio je SCG u Nemačkoj gde su mu velike probleme zadale povrede ključnih igrača. Pred SP u JA, Antić je ostao bez Dragutinovića i Jankovića.

Izvor: AK

Petkoviæ: "Antiæu èuvaj se"' IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

MURINJO 4231

pre 13 godina

Puna podrška Antiću da pripremi FIZIČKI i PSIHIČKI ekipu. Posle finala Inter:Bajern, svi shvataju zašto je taktika 4-2-3-1 najbolja na svetu, pogotovo protiv JAKIH protivnika.!!! U veznoj liniji PET trkača (dva zadnja i tri prednja vezna), a u napadu JEDAN brzi dribler-Milito ( JOVANOVIĆ).!!!. Prevaziđeno je sa DVA spora vezna, DVE bočna vezna i DVA spora špica.. Antić i Murinjo, Srbija u POLUFINALU.!!!

zekaa

pre 13 godina

Care,idi igraj kriket,a fudbala se mani,posto si se pokazao. antara ce ostati kralj,i ono sto se tebi deslo njemu nece nikad jer si daleko od njega po ljudskim i trenerskim sposobnostima.

LukaKV

pre 13 godina

Zbog igraca i samo zbog njih od srca cu navijati da odemo sto dalje na svetskom prvenstvu,a sto se tice celog fudbalskog saveza i ljudi koji nam vode fudbal bilo bi izlecenje da opet dozivimo debakl i da konacno oteram sve ove "strucnjake" iz fudbalskog saveza.

Boki

pre 13 godina

Evo ga prvi dusebriznik koji se oglasio,ko je sledeci?Covek kao da prizeljkuje da se jos neko povredi do mundijala,neverovatno.Svi vi kao Petkovic,cutite i ne oglasavjte se do zavrsetka prvenstva a tada cete moci samo da cestitate Anticu i fudbalerima na igrama u Africi!

bobo

pre 13 godina

Anticu, cuvaj se! Vrlo dobra poruka, velika je odgovornost na tebi, sada su svi generali, nedo bog da se ne kvalifikujes, odose generali da te tamo iz nekog cose pljuju i jedini krivac ces biti ti, sve sto si uradio do tada pada na zalost u vodu, tako ti je to brale u Srbiji.Sto se tice Petka, ne zelim da komentarisem, ali sigurno on nije jedini krivac, iako je on ili neko treci poveo njegovog sina, to bitno ne menja dogadjaje.Primer, vec 5 meseci vi ovde sastavljate repku i savetujete Antica, sta bi onda rekli za ljude iz Saveza, sta tek oni rade, daj budite pametni.Pa vi ste nas doveli vec do finala, oladite malo i pustite coveka da radi i ako ne uspe, boze moj, fudbal je to, los dan , sudije, Fifa i ostala svita i ne svita, a zivot ko Sava, tece dalje. Bog nek im je na pomoci i da uspiju!!!

MojBratBane

pre 13 godina

znam da cete mi reci da sam lud ali ja sam sanjao(vjerovatno opsjednut reprezentacijom Srbije)da ce napraviti sledece rezultatena Sp-u:
Gana - Srbija 0:2
Srbija - Njemacka 2:1
Srbija - Australija 3:2
(atgmr20, 1. maj 2010 08:56)

brate znam kako ti je, meni je nasa reprezentacija u zadnje vreme i megan foks iz snova istisnula

pele

pre 13 godina

Samo se vi lozite na Antica i ORLOVE! Pa, na punoj Marakani, sa igracem vise i poklonjenim penalom, nismo mogli da pobedimo kilavu Francusku!!! O cemu vi strucnjaci razmisljate, kakvi ORLOVI, kakav Antic...? Ko ce za nas da postigne gol, Zigic, koji nije u sezoni odigrao dva polovremena, Pantelic, kome je trebalo 30 utakmica, da bi dao prvi gol za reprezentaciju...A da, Lekic je strasan golgeter, pa u ovoj nasoj namestenoj ligi, ne moze da da gol pet meseci!? Milijas igra, a Kuzmanovic sedi na klupi, iako ovaj prvi, ni u onim Vulfsima ne ulazi u igru... A tek golmana sto imamo. Pa taj covek je za dve godine promenio pet ekipa, a nijednoj nije branio, cak je u vecini ekipa, bio na tribinama...!!! Jos kad proradi sujeta Nemanje Vidica, jer je Bane u idealnom timu Premijer lige, a ne on...eee... Prolazimo mi u Africi isto kao u Nemackoj!
(Pedja, 1. maj 2010 07:59)

kompleks>>grobar=hehe

sad nam nije zadnja linija djordjevic-krstajic-gavrancic

sredina nije duljaj-nadj

a u spicu nemamo milosevica-kezmana... sta ti to kaze??? luzeri!!!

sad su tu, vidic, ivanovic, stankovic, krasic, jovanovic, zigc, pantelic.. sta ti to kaze??? vineri!!!

Mecklejn

pre 13 godina

Neka je imao najvecu opoziciju na svetu,neka je bio prvi u grupi sa prosecnom spanijom,on je POZVAO SVOG SINA DUSANA KOJI NIJE IGRAO 3 MESECA FUDBAL U OFK BEOGRADU ZBOG POVREDE!KADA JE IZJAVIO NJEGOVO IME,TREBALO JE ODMAH DA PODNESE OSTAVKU!

Marko Dj

pre 13 godina

Ovo je jedini čovek koji bi se iskreno obradovao porazima Srpske reprezentacije na svetskom prvenstvu!!!
Jako sujetna osoba!!!
P.S. Samo se pitam ko li mu je ovaj tekst sastavio???!!!

Djoksa

pre 13 godina

Petkovicu ne laprdaj!Formacija 1-9-1 od koje si odustao u zadnjem momentu,po tvojim recima na nagovor novinara,protiv Argentine na SP u Nemackoj bi ostala u fudbalskoj istoriji zabelezena kao najveca antipropaganda fudbala!

Veljko

pre 13 godina

Poveo covek sina da vidi Nemacku,narusi hemiju u ekipi,pa mu sad drugi krivi! Ok,jeste bilo povreda,al gde bas sina da povede... Ajd,da je neki igrac,nego amater covek. I sad kuka...

iivviiccaa79

pre 13 godina

ma zamalo mi suzu u oku nisi izmamio!!!

nisi jednini krivac, to je svakako cinjenica,
ali da nisam ja slucajno pozvao sina u reprezentaciju,
da nisam ja slucajno fizicki nespremnu ekipu odveo na takmicenje?????

p.s.
ostavi se proslosti i kreni da zivis u sadsnjosti...

rebel

pre 13 godina

Sjecam se izjave Sestka pred pocetak ovih kvalifikacija[tj tacno posle zrijeba grupa],kada je valjda zadovoljan tezinom nase grupe cinicno likovao uvjeren da necemo proci!
Kao da se obradovao sto smo izvukli Rumune i Franke,i prizeljkivao neuspjeh!
Za mene taj covjek ne postoji od tog dana!

ja bih ipak poslušao šta priča.....

pre 13 godina

Činjenica je da čovek 2006. nije imao nikakvu logistiku, ostavljen je pred Mondijal sam.

Ja bih ga ipak poslušao, čini mi se da smo se malo više poneli, ko nije gledao Ganu bolje neka ne ostavlja potcenjivačke komentare. Ja bih ipak šansu tražio protiv Nemaca i Australije.

Gavra

pre 13 godina

Kakav paranoik!
Ako je 2006-te postojala opozicija u timu postojala je zbog tebe.Ako si ptilikom izvlacenja grupa vec bio odlucio da das ostvku onda si tu opoziciju upravo tad ti sam i stvorio.Ako ne tad onda onog momenta kad si pozvao svog sina da igra za reprezentaciju.Ako se kako kazes u timu uvek nadje neko ko ce biti opozicija onda si ti koji si vodio te igrace u kvalifikacijama koje su trajale godinu ipo dana trebao znati ko je to mogao biti i takvog vise ne pozvati.Ali posto ni to nisi bio sposoban da ucinis onda nije ni cudo sto je rezultat bio kakav je bio.
I nije te sramota da se javljas posle 4 godine u trenutku kada konacno imamo i tim i igru i trenera.Dobar trener i sa ispod prosecnom ekipom je sposoban da napravi cudo(Oto Rehagel sa Grckom na Ep 2004-te)ali posto si ti ispod prosecan trener ti ni sa Peleom,Maradonom,Ronaldom,Ronaldinjom,Zidanom i Bekenbauerom iz najboljih dana zajedno ne bi mogao da osvojis ni beogradsku zonu.
I ne znam zasto ovom liku koji je vodio reprezentaciju na utakmici na kojoj smo doziveli najtezi poraz u istoriji naseg reprezentativnog fudbala uopste dajete prostor u medijima.

markan

pre 13 godina

covjek je potpuno u pravu, tipicno za nas je: cim podje kako treba odmah svi ocekujemo neke picke, ja sam pijan, jedno pitanje otkud sad da je fejsa dobar svima cim je se povredio na 8 meseci, a doskoro svi su govorili kako ne valja?mislim nije ok

Crnogorac

pre 13 godina

Petkovicu stidi se ! Ako je ovo sve sto imas da kazes onda bolja da ni to nisi rekao. Vazda li je ljudima neko drugi kriv kad naprave gresku. A Anticu i Srbiji sve neajbolje na mundijalu uz vas smo!

Marko

pre 13 godina

Petku svaka chast za sve sto je uradio u kvalifikacijama za SP 2006... A za SP ni on sam nije kriv... Cuo sam iz fudbalskih krugova svakakve priche o tom SP i nasoj reprezentaciji, savezu... Npr. da Petko uopste nije ni pozvao svog sina, nego da su to uradili ljudi iz saveza, i da je savez sve cinio da ta reprezentacija propadne na SP... Suvise zakulisnih igara je bilo da bi se sudilo o Petkovicu kao treneru na osnovu SP 2006 u Nemackoj... Covek lepo kaze da su iz saveza samo gledali da pokradu sta god mogu... Verovatno je Petko i dobio vec napravljen spisak igraca koji idu u Nemacku... Mislim da je on najmanje kriv za sve sto se desilo na tom SP... Ne mislim da Petko zeli da baksuzira ili da je zavidan, samo mislim da se plasi da se i Anticu ne desi sve sto se njemu desilo na SP, da je u kvalifikacijama general, a na SP da ga niko ne ferma...

toni adams

pre 13 godina

Sestkovic je slika i prilika srpskog trenera danas.Sujetan,
zavidljiv,priziva nesrecu i los rezultat.Jos uvek se nismo
oporavili od Nemacke gde je
odveo nespreman tim kao da ide na pecanje.Zbog toga i jer
je na sve (ne)moguce nacine
gurao svog sina(kome se posle
izgubio svaki trag) velika ve-
cina srpke javnosti ga prezire
Osim "novinara" J.Sekulica iz
"Novosti".Svaka krpa nadje za-
krpu!

Monteri iz Jajca

pre 13 godina

A ko ce meni da plati gorivo sto sam isao u Gelsenkirchen po sesticu? Jedva sam gepek zatvorio! Ti,zena ili sin? Dogovorite se brate cetiri godine vas cekam a 700km plus 700km nazad i nije tako mali trosak!!!

Srb-in

pre 13 godina

Kad se samo setim kako je ovaj covek za kratko vreme presao put od "Ilija Gromovnik" do "Ilija Gubitnik", i to sve zahvaljujuci nekim polupismenim novinarima kojima je, ako se secate, morao cak i da objasnjava i crta taktiku. Po meni, njegova najveca greska je bila sto je dozvolio da sva ta negativna atmosfera, koju su stvarali mediji u Srbiji tih dana, toliko utice na tim. Njegova greska i izostanak autoriteta je samo potvrdila jos jedna greska u nizu, a mozda i najveca, kada je vratio Dusana Petkovica sa priprema za mundijal.
Iskreno mislim da ce i Antic, posle ovog prvenstva, postati ili heroj nacije (do nekog sledeceg poraza), ili ce postati jos jedno veliko ime koje je istroseno, zbog toga sto, izmedju ostalog, u zemlji Srbiji zivi jos 6 miliona selektora koji znaju taj pos'o mnogo bolje i od samog selektora!

Broj Jedan

pre 13 godina

Gos'n Petkovicu, nemojte da se vadite na povredu Vidica, kada ste sami odgovorni sto su se Kezman i on uopste potukli i sto je zbog "najboljeg centarfora sveta" (naravno to je ironija), Vidic morao da propusti SP. Takodje je bio smesan Vas izbor igraca, kada ste umesto tada fenomenalnog Zigica stavljali u prvu postavu, odvec zrelog za penziju, Milosevica i, sa psiholoskim problemima coveka, Kezmana.
A Vaseg sina ne zelim ni da spominjem...

comy SB

pre 13 godina

pa kazi vise ko ti je remetio mir u reprezentaciji...."hteo sam da dam ostavku ali...".....bio i ostao nedorecen ...a kao psiholog katasrofalan sto se i pokazalo posle povrede Vidica

aye-aye

pre 13 godina

Petković je nevjerovatno sujetan čovjek i sasvim je logično ako ga neki igrači nisu podnosili. Daleko je on od Antića. 2006-te namjerno nije stavljao Žigića jer mu se Piksi zamjerio kad je kritikovao odluku da ovaj povede sina. A boljeg napadača od njega tad, kao ni sad, nismo imali. Ali ne, u napadu je igrao Savo Milošević koji tad nije imao daha ni za 15 minuta utakmice. A da ne pričamo o tome koliko je ekipa bila nepripremljena, ni fizički ni taktički. Pravo je čudo da nas i Holandija nije razbucala na komade. A čuveni napisani govori, hajdučke družine i slično... Sad smo makar pošteđeni tih nebuloza. Sjedi tu u Koreju, pokrij se po ušima i uživaj, gledaj da se ne javljaš mnogo inače se nikad nećeš otarasiti novog nadimka. Šestko...

IVORY

pre 13 godina

Eeeee, pljuvaci, pljuvaci, cccc.
Srbi ne prastaju uspeh, a kad posle uspeha, dozivis neuspeh, tad si ga tek....
Ljudi imaju slabo pamcenje, pa sve sto si uradio dobro, samo posle jednog loseg poteza pada u zaborav, kao da se nije ni desilo.
Imam utisak, da ako ma SP lose prodjemo, da ce i Antica svi da pocnu da pljuju, iako ga sada svi dizu u nebeske visine.
Znate onu iz Crnog Gruje: Srbi, braco...
I mi smo neka nebeska nacija, eeeeej, i vi sebe nazivate velikim Srbima, a gledate kako da zeznete i sto vise napljujete drugog Srbina.
Pored takvih, nama neprijatelji ne trebaju, sami sebe unistavamo.
Petkovic je svoj posao radio odlicno, u odnosu u kakvim je uslovima radio, sam prolazak na SP je bio ogroman uspeh.
4 godine kasnije, imamo mnogo bolji i iskusniji igracki kadar, koji je stvarno sposoban za nesto veliko, samo ako nas posluzi sreca i izbegnu povrede. Realno barem 1/4 finale zasluzujemo

sestko

pre 13 godina

tvoja taktika je bila 10-0-0!

cak i kad smo dobili 6 od argenitine,ti si rekao da si ''poslusao ljude i otvorio igru''??!!??
..a mi sutnuli na gol nismo?!

a da ne pricamo ko ti je sastavljao tim?...
itd...
itd...
itd...

atgmr20

pre 13 godina

znam da cete mi reci da sam lud ali ja sam sanjao(vjerovatno opsjednut reprezentacijom Srbije)da ce napraviti sledece rezultatena Sp-u:
Gana - Srbija 0:2
Srbija - Njemacka 2:1
Srbija - Australija 3:2

srx

pre 13 godina

Evo, da i ja dam izjavu za Dnevnik.

Tipican Srbin ovaj Ilija. Za svaki pogresan potez krivi druge, losu srecu, neke konspiracije (FIFA nas ometa -stavlja nas u tesku grupu jer smo dobri ???), najavljuje debakl nasljednika, kleveta igrace koji su upravo zavrsili serijal intervjua u kojima pricaju upravo o problemima koji su postojali 2006. a koje Ilija ni ne pominje, takodje precuti Ilija najsramotnije poteze (anonimus Petkovic Mladji u reprezentaciji) i kad mu i strani reporteri na utakmici Arg-SCG prigovaraju sto samo sjedi i nista, ama nista ne poduzima nakon prvog, drugog, treceg...sestog gola. Ima izjava jednog evropskog reportera:"Pa i Argentinski trener pravi izmjene pri rezultatu 5-0 a Petkovic samo sjedi..."

Eto, sad bez da ga iko ista pita salje ove poruke onako , prijateljski, preko novina(?)

Pedja

pre 13 godina

Samo se vi lozite na Antica i ORLOVE! Pa, na punoj Marakani, sa igracem vise i poklonjenim penalom, nismo mogli da pobedimo kilavu Francusku!!! O cemu vi strucnjaci razmisljate, kakvi ORLOVI, kakav Antic...? Ko ce za nas da postigne gol, Zigic, koji nije u sezoni odigrao dva polovremena, Pantelic, kome je trebalo 30 utakmica, da bi dao prvi gol za reprezentaciju...A da, Lekic je strasan golgeter, pa u ovoj nasoj namestenoj ligi, ne moze da da gol pet meseci!? Milijas igra, a Kuzmanovic sedi na klupi, iako ovaj prvi, ni u onim Vulfsima ne ulazi u igru... A tek golmana sto imamo. Pa taj covek je za dve godine promenio pet ekipa, a nijednoj nije branio, cak je u vecini ekipa, bio na tribinama...!!! Jos kad proradi sujeta Nemanje Vidica, jer je Bane u idealnom timu Premijer lige, a ne on...eee... Prolazimo mi u Africi isto kao u Nemackoj!

ivan lazic

pre 13 godina

nije te sramota da pljujes po igracima koje si vodio...ti da savetujes antica???!!!molim te idi u zaborav srpskog fudbala jer ti je tamo mesto
pozz ivan lazic

Лаки

pre 13 godina

Господине Петковићу, све што сте рекли дало ми је слику човека који није рођен да успе. Господин Радомир Антић није из те ваше приче. Сигуран сам да уз Божију помоћ може далеко да догура. Дебакл, који сте ви доживели, дуго се неће поновити. Чврсто верујем у то!

VNS

pre 13 godina

Petkovicu, slazem se da je Vidic svetska zvezda ali si zaboravio da Antic zasniva igru reprezentacije na ofanzivnom nacinu igre a tu je, po meni, osnovna razlika izmedju ekipe iz 2006 i ove danas, ko zna gde bi ti dogurao da si u timu imao Krasica i Jovanovica....

bilo jednom

pre 13 godina

Petkovic je bio specifican jer ima talenat za odnose sa javnoscu. Jedan primjer je poredjenje odbrane Beograda 1915 sa tada predstojecom tekmom sa Spancima. Ljudi su ga volili, a reprezentacija je imala imidz "radnicke", koja do rezultata dolazi krvavim radom i fanatizmom, sa malo talenta i malo vjere u talenat. I sreca ga je pogledala tada... Ali... Pozivanjem anonimnog i matorog sina na SP Petko je, bar po mom misljenju, sav imidz i svu vjeru i svu slavu jednostavno izgubio preko noci. Preko noci se Petko "pretvorio" u obicnog Balkanca u negativnom kontekstu. Licno mislim da je dobar covjek i da je to uradio pod nekim pritiskom... Taj pad sa visina je Petko skupo platio. Mislim da je bio dobrano dekoncentrisan kada je protiv brzih i agilnih gaucosa postavio odbranu od pet klasicnih centarhalfova- velikih, nezgrapnih, sporih... 6:0.
Bilo jednom, ne ponovilo se!

Razocaran Srbin iz Beograda

pre 13 godina

@ roman empire...
Australija ce biti NAJTEZI protivnik u nasoj grupi, pa Gana a tek onda Nemacka zato ne skacite i nepravite racunaljku unapred.Lepo je biti optimista ali na realan nacin.Bilo bi preporucljivo da pronadjete rezultate Australije u zadnjih 5-6 godina a nakon toga nebi vec uknjizili "sigurne" bodove protiv Australije i Gane.Petkovic je vise nego u pravu...nedaj Boze da dodje do povrede Vidica,Ivanovica,Subotica...pa nasi planovi bi se raspali u pepeo a onda ko je krivac...Antic i niko vise...a nase "velike zvezde" pale bi u brz zaborav a oni koji nisu igrali digli bi glas...to je Petkovic zeleo da poruci Anticu a ne kritike ili sugestije kako da satavi tim i slicno.Zato molim sve da se malo ohlade i sacekamo zajedno pocetak u Juznoj Africi sa zeljom za uspeh i nista drugo ali moramo biti pripremljeni i na razocarenja jer takav je nas mentalite a tu nema pomoci.

nis grad koji vene!!!

pre 13 godina

Petko bio si najveca neznalica od selektora,to mogu argumentovati!Za svestrane ispade neznanja ti hvala,jer sam mnogo naucio!A i ti li si bio '98?E to nisam znao!poz

Genije

pre 13 godina

Druze on je Savicevica pomenuo kao VRHUNSKOG fudbalera,kakvog tadasnja (a i sadasnja) generacija nije imala.Ne kao loseg covjeka ili razbijaca atmosfere. I jos jedna stvar,tada je bila SCG a sad je Srbija,sto je velika razlika.. Da je i dalje SCG Jovetic i Vucinic bi bili u prvoj postavi,i too kao zvijezde tima ..

Nikola-UK

pre 13 godina

Prica Ilija kako su mu davali nadimke i pisali svasta.Ja imam novi, Mutivoda.Oglasava se pred sami pocetak Mudijala i narice,ustvari,muti vodu i buska.Imao je priliku i da da ostavku i da progovori o situaciji,atmosferi itd.....
Mutivoda.

Dragan Bosnjakovic

pre 13 godina

Jednostavno ILIJA,svaka Ti cast!Jer trebalo je imati,onu
stvar,pa pozvati Dusana u re
prezentaciju...tada!!
Ali,naka im je sada njihovo
slavlje!!
Taj ANTARA je bio PODPROSECNI
futbaler,kad-kad ceparos...
ali dobro!Nezaboravi PETKOVI-
CU da on vuce Uzicke korene,
najzad njegov Uzicanin je bio
i "predsednik"OK JUGOSLAVIJE!
A ti si ILIJA igrao i u OFK-u
pa u PENJAROLU...pa davao od-
lucujuce golove...pa igrao u
navali sa SANIJEM,JOSKOM,BO-COM,GUGIJEM,MESANOM...
Ali,ko ti je kriv?Kad je tre-
balo bio si"mali"za duet
ANTARA-TOLE.A oni sad MOGU
SVE..I PELE,nedaj im savete!
Oni su manguparija BEZ SRAMA I
STIDA!!!!

banat

pre 13 godina

Mozete vi da pricate sta hocete, ali Ilija Petkovic je nas najbolji selektor posle Antica! Care hvala ti za sve, i ne krivim samo tebe za neuspeh na SP 2006. jer je tvoja krivica verovatno i najmanja!

lvzifer

pre 13 godina

A nije se 'setio' da kaze .. da je tu harmoniju razbio time sto je poveo na Mundijal svog sina ispodprosecnog tada igraca OFKe Dusana Petkovica sa svojih 31god ..

Marko

pre 13 godina

"Ma, tada od stabala nismo videli šumu. Selekcija je bila već na trulim daskama...."

1.Pa ko je tada bio selektor?

2.Gospodin Petkovic nikad se nije pojavio na cuvenoj konferenciji za novinare po dolasku sa SP 2006.Iako je najavljivao da ce biti,on aje bila nekoliko meseci kasnije

3.Demagogija

Aca_usa

pre 13 godina

Opet pljuvanje po Petkovicu koji je kao retko ko odveo nas na SP direktno. Sadasnji tim ne bi prosao grupu sa proslog SP. A bez Vidica bi bilo tesko i na ovom SP. Daj boze da svi budu zdravi. Ako kojim slucajem izgubimo od Gane tesko da mozemo proci u drugi krug.

melbo

pre 13 godina

Petko je potpuno u pravu sto se opozicije tice. Ali i on je imao velikih gresaka pocev od svog sina do istrosenih igraca koje je vodio zbog starih zasluga.

Shadow

pre 13 godina

Tebi svaka čast za sve što si uradio u kvalifikacijama ali... Siguran da Antić neće praviti greške koje si ti pravio. Na SP nisi poveo igrače koji su možda zaista zasluživali poziv,a vodio si neke već istrošene igrače. Plus,kukavička taktika nas je i dovela do tih poraza. Utakmicu protiv Obale Slonovače ne računam,tada je zaista već bio potpuni raspad svega i bilo je iluzorno očekivati neku briljantnu partiju. Bilo kako bilo,moj utisak je da ova generacija može mnogo više od one koju si ti vodio na SP. Antić možda (po mišljenju većine ljudi) vodi na SP par igrača koji ne zaslužuju poziv ali... Glavnica ekipe je prava,igrači koji zaista zaslužuju poziv i mi bolje nemamo. Ali momci su pokazali da imaju srce,da umeju da se bore. Ne sumnjam da ćemo ako u prvoj utakmici ne doživimo neki nesrećan poraz ili ne daj Bože debakl,dogurati uz malo sreće jako daleko! Ja lično priželjkujem makar uspeh iz Italije 90-te. Naravno,ako bih nešto mogao da promenim,promenio bih ishod iz grupe protiv Nemaca. :) Ali što se konačnog rezultata tiče,verujem da bi cela nacija želela da doguramo do utakmice sa Argentinom,da u regularnom toku bude 0:0 i da penali odlučuju polufinalistu! Siguran da bi cela nacija "potpisala" to! Ali,ovaj put se nadam drugačijem penal ishodu u odnosu na 90-tu. :)
Veliki pozdrav svim pravim ljubiteljima fudbala!

Ironman

pre 13 godina

Čini mi se da je Petković vrlo sujetan čovek i da ga još uve boli debakl koji je doživeo 2006. godine (svojom krivicom). Nije mu ovo prva izjava u kojoj gotovo da baksuzira Antiću i današnjoj reprezentaciji. Čini mi se da se mnogo zavisti može pronaći među redovima.

realnost

pre 13 godina

Petko, tebi majstore svaka cast! Ali na svemu! I na tome kako si uopste sa onim balvanima u odbrani (Gavrancic i Krstajic) uopste nesto i napravio u kvalifikacijama. Ljudi brzo zaboravljaju tu si u pravu, razumijem da su unutar ekipe razne frakcije, koje jedva cekaju neki neuspjeh, pa da se obruse na selektora. Neka prica ko sta hoce, ti si odlican trener, jedino ti zamjeram sto si sina gurao u ekipu, to je bas bilo sasvim nepotrebno! Ali to sto pricas o atmosferi i o svemu ostalom, potpuno te razumijem...Svi znaju kakav je Savicevic, nema ga grdjeg! Antic kao ima neki autoritet, ali sve to moze da padne u vodu ukoliko ne daj boze na startu izgubimo od Gane. Mi SRBI smo zaista ponekad pogan narod...

roman empire

pre 13 godina

Realno nema sanse da se u J.Africi provedemo kao u Nemackoj,Ganu i Austaliju bi trebali dobiti a od Nemaca nema sanse da ubedljivo puknemo ko na proslom Mundijalu od Argentine,cak stavishe mislim da mozemo da ih dobijemo a i red je da pobedimo neku od reprezentacija iz prvih 10 FIFA rang liste.Nemanja Vidic je neosporno stub odbrane i veliki autoritet na terenu i van njega,ali ako nam igra iskljucivo zavisi od njega onda zaista nemamo ekipu za neki veci domet.Mislim da je za razliku od proslog Mundijala stasalo nekoliko dobrih defanzivaca,tako da bi se mogao pokriti eventualni izostanak Nemanje zbog suspenzije i slicno.Srednji red i krila su nam takodje jaki delovi tima,jedino smo tanki na poziciji golmana a i napadachi nam nisu extra klasa,nije da su loshi ali su slabiji deo tima.Sve u svemu ja se nadam da cemo proci grupu,sve preko toga je uspeh preko ocekivanja.

realnost

pre 13 godina

Petko, tebi majstore svaka cast! Ali na svemu! I na tome kako si uopste sa onim balvanima u odbrani (Gavrancic i Krstajic) uopste nesto i napravio u kvalifikacijama. Ljudi brzo zaboravljaju tu si u pravu, razumijem da su unutar ekipe razne frakcije, koje jedva cekaju neki neuspjeh, pa da se obruse na selektora. Neka prica ko sta hoce, ti si odlican trener, jedino ti zamjeram sto si sina gurao u ekipu, to je bas bilo sasvim nepotrebno! Ali to sto pricas o atmosferi i o svemu ostalom, potpuno te razumijem...Svi znaju kakav je Savicevic, nema ga grdjeg! Antic kao ima neki autoritet, ali sve to moze da padne u vodu ukoliko ne daj boze na startu izgubimo od Gane. Mi SRBI smo zaista ponekad pogan narod...

roman empire

pre 13 godina

Realno nema sanse da se u J.Africi provedemo kao u Nemackoj,Ganu i Austaliju bi trebali dobiti a od Nemaca nema sanse da ubedljivo puknemo ko na proslom Mundijalu od Argentine,cak stavishe mislim da mozemo da ih dobijemo a i red je da pobedimo neku od reprezentacija iz prvih 10 FIFA rang liste.Nemanja Vidic je neosporno stub odbrane i veliki autoritet na terenu i van njega,ali ako nam igra iskljucivo zavisi od njega onda zaista nemamo ekipu za neki veci domet.Mislim da je za razliku od proslog Mundijala stasalo nekoliko dobrih defanzivaca,tako da bi se mogao pokriti eventualni izostanak Nemanje zbog suspenzije i slicno.Srednji red i krila su nam takodje jaki delovi tima,jedino smo tanki na poziciji golmana a i napadachi nam nisu extra klasa,nije da su loshi ali su slabiji deo tima.Sve u svemu ja se nadam da cemo proci grupu,sve preko toga je uspeh preko ocekivanja.

Ironman

pre 13 godina

Čini mi se da je Petković vrlo sujetan čovek i da ga još uve boli debakl koji je doživeo 2006. godine (svojom krivicom). Nije mu ovo prva izjava u kojoj gotovo da baksuzira Antiću i današnjoj reprezentaciji. Čini mi se da se mnogo zavisti može pronaći među redovima.

Shadow

pre 13 godina

Tebi svaka čast za sve što si uradio u kvalifikacijama ali... Siguran da Antić neće praviti greške koje si ti pravio. Na SP nisi poveo igrače koji su možda zaista zasluživali poziv,a vodio si neke već istrošene igrače. Plus,kukavička taktika nas je i dovela do tih poraza. Utakmicu protiv Obale Slonovače ne računam,tada je zaista već bio potpuni raspad svega i bilo je iluzorno očekivati neku briljantnu partiju. Bilo kako bilo,moj utisak je da ova generacija može mnogo više od one koju si ti vodio na SP. Antić možda (po mišljenju većine ljudi) vodi na SP par igrača koji ne zaslužuju poziv ali... Glavnica ekipe je prava,igrači koji zaista zaslužuju poziv i mi bolje nemamo. Ali momci su pokazali da imaju srce,da umeju da se bore. Ne sumnjam da ćemo ako u prvoj utakmici ne doživimo neki nesrećan poraz ili ne daj Bože debakl,dogurati uz malo sreće jako daleko! Ja lično priželjkujem makar uspeh iz Italije 90-te. Naravno,ako bih nešto mogao da promenim,promenio bih ishod iz grupe protiv Nemaca. :) Ali što se konačnog rezultata tiče,verujem da bi cela nacija želela da doguramo do utakmice sa Argentinom,da u regularnom toku bude 0:0 i da penali odlučuju polufinalistu! Siguran da bi cela nacija "potpisala" to! Ali,ovaj put se nadam drugačijem penal ishodu u odnosu na 90-tu. :)
Veliki pozdrav svim pravim ljubiteljima fudbala!

lvzifer

pre 13 godina

A nije se 'setio' da kaze .. da je tu harmoniju razbio time sto je poveo na Mundijal svog sina ispodprosecnog tada igraca OFKe Dusana Petkovica sa svojih 31god ..

MojBratBane

pre 13 godina

znam da cete mi reci da sam lud ali ja sam sanjao(vjerovatno opsjednut reprezentacijom Srbije)da ce napraviti sledece rezultatena Sp-u:
Gana - Srbija 0:2
Srbija - Njemacka 2:1
Srbija - Australija 3:2
(atgmr20, 1. maj 2010 08:56)

brate znam kako ti je, meni je nasa reprezentacija u zadnje vreme i megan foks iz snova istisnula

bilo jednom

pre 13 godina

Petkovic je bio specifican jer ima talenat za odnose sa javnoscu. Jedan primjer je poredjenje odbrane Beograda 1915 sa tada predstojecom tekmom sa Spancima. Ljudi su ga volili, a reprezentacija je imala imidz "radnicke", koja do rezultata dolazi krvavim radom i fanatizmom, sa malo talenta i malo vjere u talenat. I sreca ga je pogledala tada... Ali... Pozivanjem anonimnog i matorog sina na SP Petko je, bar po mom misljenju, sav imidz i svu vjeru i svu slavu jednostavno izgubio preko noci. Preko noci se Petko "pretvorio" u obicnog Balkanca u negativnom kontekstu. Licno mislim da je dobar covjek i da je to uradio pod nekim pritiskom... Taj pad sa visina je Petko skupo platio. Mislim da je bio dobrano dekoncentrisan kada je protiv brzih i agilnih gaucosa postavio odbranu od pet klasicnih centarhalfova- velikih, nezgrapnih, sporih... 6:0.
Bilo jednom, ne ponovilo se!

ja bih ipak poslušao šta priča.....

pre 13 godina

Činjenica je da čovek 2006. nije imao nikakvu logistiku, ostavljen je pred Mondijal sam.

Ja bih ga ipak poslušao, čini mi se da smo se malo više poneli, ko nije gledao Ganu bolje neka ne ostavlja potcenjivačke komentare. Ja bih ipak šansu tražio protiv Nemaca i Australije.

Marko

pre 13 godina

Petku svaka chast za sve sto je uradio u kvalifikacijama za SP 2006... A za SP ni on sam nije kriv... Cuo sam iz fudbalskih krugova svakakve priche o tom SP i nasoj reprezentaciji, savezu... Npr. da Petko uopste nije ni pozvao svog sina, nego da su to uradili ljudi iz saveza, i da je savez sve cinio da ta reprezentacija propadne na SP... Suvise zakulisnih igara je bilo da bi se sudilo o Petkovicu kao treneru na osnovu SP 2006 u Nemackoj... Covek lepo kaze da su iz saveza samo gledali da pokradu sta god mogu... Verovatno je Petko i dobio vec napravljen spisak igraca koji idu u Nemacku... Mislim da je on najmanje kriv za sve sto se desilo na tom SP... Ne mislim da Petko zeli da baksuzira ili da je zavidan, samo mislim da se plasi da se i Anticu ne desi sve sto se njemu desilo na SP, da je u kvalifikacijama general, a na SP da ga niko ne ferma...

Marko Dj

pre 13 godina

Ovo je jedini čovek koji bi se iskreno obradovao porazima Srpske reprezentacije na svetskom prvenstvu!!!
Jako sujetna osoba!!!
P.S. Samo se pitam ko li mu je ovaj tekst sastavio???!!!

pele

pre 13 godina

Samo se vi lozite na Antica i ORLOVE! Pa, na punoj Marakani, sa igracem vise i poklonjenim penalom, nismo mogli da pobedimo kilavu Francusku!!! O cemu vi strucnjaci razmisljate, kakvi ORLOVI, kakav Antic...? Ko ce za nas da postigne gol, Zigic, koji nije u sezoni odigrao dva polovremena, Pantelic, kome je trebalo 30 utakmica, da bi dao prvi gol za reprezentaciju...A da, Lekic je strasan golgeter, pa u ovoj nasoj namestenoj ligi, ne moze da da gol pet meseci!? Milijas igra, a Kuzmanovic sedi na klupi, iako ovaj prvi, ni u onim Vulfsima ne ulazi u igru... A tek golmana sto imamo. Pa taj covek je za dve godine promenio pet ekipa, a nijednoj nije branio, cak je u vecini ekipa, bio na tribinama...!!! Jos kad proradi sujeta Nemanje Vidica, jer je Bane u idealnom timu Premijer lige, a ne on...eee... Prolazimo mi u Africi isto kao u Nemackoj!
(Pedja, 1. maj 2010 07:59)

kompleks>>grobar=hehe

sad nam nije zadnja linija djordjevic-krstajic-gavrancic

sredina nije duljaj-nadj

a u spicu nemamo milosevica-kezmana... sta ti to kaze??? luzeri!!!

sad su tu, vidic, ivanovic, stankovic, krasic, jovanovic, zigc, pantelic.. sta ti to kaze??? vineri!!!

Broj Jedan

pre 13 godina

Gos'n Petkovicu, nemojte da se vadite na povredu Vidica, kada ste sami odgovorni sto su se Kezman i on uopste potukli i sto je zbog "najboljeg centarfora sveta" (naravno to je ironija), Vidic morao da propusti SP. Takodje je bio smesan Vas izbor igraca, kada ste umesto tada fenomenalnog Zigica stavljali u prvu postavu, odvec zrelog za penziju, Milosevica i, sa psiholoskim problemima coveka, Kezmana.
A Vaseg sina ne zelim ni da spominjem...

Mecklejn

pre 13 godina

Neka je imao najvecu opoziciju na svetu,neka je bio prvi u grupi sa prosecnom spanijom,on je POZVAO SVOG SINA DUSANA KOJI NIJE IGRAO 3 MESECA FUDBAL U OFK BEOGRADU ZBOG POVREDE!KADA JE IZJAVIO NJEGOVO IME,TREBALO JE ODMAH DA PODNESE OSTAVKU!

Monteri iz Jajca

pre 13 godina

A ko ce meni da plati gorivo sto sam isao u Gelsenkirchen po sesticu? Jedva sam gepek zatvorio! Ti,zena ili sin? Dogovorite se brate cetiri godine vas cekam a 700km plus 700km nazad i nije tako mali trosak!!!

Crnogorac

pre 13 godina

Petkovicu stidi se ! Ako je ovo sve sto imas da kazes onda bolja da ni to nisi rekao. Vazda li je ljudima neko drugi kriv kad naprave gresku. A Anticu i Srbiji sve neajbolje na mundijalu uz vas smo!

Gavra

pre 13 godina

Kakav paranoik!
Ako je 2006-te postojala opozicija u timu postojala je zbog tebe.Ako si ptilikom izvlacenja grupa vec bio odlucio da das ostvku onda si tu opoziciju upravo tad ti sam i stvorio.Ako ne tad onda onog momenta kad si pozvao svog sina da igra za reprezentaciju.Ako se kako kazes u timu uvek nadje neko ko ce biti opozicija onda si ti koji si vodio te igrace u kvalifikacijama koje su trajale godinu ipo dana trebao znati ko je to mogao biti i takvog vise ne pozvati.Ali posto ni to nisi bio sposoban da ucinis onda nije ni cudo sto je rezultat bio kakav je bio.
I nije te sramota da se javljas posle 4 godine u trenutku kada konacno imamo i tim i igru i trenera.Dobar trener i sa ispod prosecnom ekipom je sposoban da napravi cudo(Oto Rehagel sa Grckom na Ep 2004-te)ali posto si ti ispod prosecan trener ti ni sa Peleom,Maradonom,Ronaldom,Ronaldinjom,Zidanom i Bekenbauerom iz najboljih dana zajedno ne bi mogao da osvojis ni beogradsku zonu.
I ne znam zasto ovom liku koji je vodio reprezentaciju na utakmici na kojoj smo doziveli najtezi poraz u istoriji naseg reprezentativnog fudbala uopste dajete prostor u medijima.

iivviiccaa79

pre 13 godina

ma zamalo mi suzu u oku nisi izmamio!!!

nisi jednini krivac, to je svakako cinjenica,
ali da nisam ja slucajno pozvao sina u reprezentaciju,
da nisam ja slucajno fizicki nespremnu ekipu odveo na takmicenje?????

p.s.
ostavi se proslosti i kreni da zivis u sadsnjosti...

aye-aye

pre 13 godina

Petković je nevjerovatno sujetan čovjek i sasvim je logično ako ga neki igrači nisu podnosili. Daleko je on od Antića. 2006-te namjerno nije stavljao Žigića jer mu se Piksi zamjerio kad je kritikovao odluku da ovaj povede sina. A boljeg napadača od njega tad, kao ni sad, nismo imali. Ali ne, u napadu je igrao Savo Milošević koji tad nije imao daha ni za 15 minuta utakmice. A da ne pričamo o tome koliko je ekipa bila nepripremljena, ni fizički ni taktički. Pravo je čudo da nas i Holandija nije razbucala na komade. A čuveni napisani govori, hajdučke družine i slično... Sad smo makar pošteđeni tih nebuloza. Sjedi tu u Koreju, pokrij se po ušima i uživaj, gledaj da se ne javljaš mnogo inače se nikad nećeš otarasiti novog nadimka. Šestko...

Veljko

pre 13 godina

Poveo covek sina da vidi Nemacku,narusi hemiju u ekipi,pa mu sad drugi krivi! Ok,jeste bilo povreda,al gde bas sina da povede... Ajd,da je neki igrac,nego amater covek. I sad kuka...

banat

pre 13 godina

Mozete vi da pricate sta hocete, ali Ilija Petkovic je nas najbolji selektor posle Antica! Care hvala ti za sve, i ne krivim samo tebe za neuspeh na SP 2006. jer je tvoja krivica verovatno i najmanja!

rebel

pre 13 godina

Sjecam se izjave Sestka pred pocetak ovih kvalifikacija[tj tacno posle zrijeba grupa],kada je valjda zadovoljan tezinom nase grupe cinicno likovao uvjeren da necemo proci!
Kao da se obradovao sto smo izvukli Rumune i Franke,i prizeljkivao neuspjeh!
Za mene taj covjek ne postoji od tog dana!

Djoksa

pre 13 godina

Petkovicu ne laprdaj!Formacija 1-9-1 od koje si odustao u zadnjem momentu,po tvojim recima na nagovor novinara,protiv Argentine na SP u Nemackoj bi ostala u fudbalskoj istoriji zabelezena kao najveca antipropaganda fudbala!

Aca_usa

pre 13 godina

Opet pljuvanje po Petkovicu koji je kao retko ko odveo nas na SP direktno. Sadasnji tim ne bi prosao grupu sa proslog SP. A bez Vidica bi bilo tesko i na ovom SP. Daj boze da svi budu zdravi. Ako kojim slucajem izgubimo od Gane tesko da mozemo proci u drugi krug.

melbo

pre 13 godina

Petko je potpuno u pravu sto se opozicije tice. Ali i on je imao velikih gresaka pocev od svog sina do istrosenih igraca koje je vodio zbog starih zasluga.

Pedja

pre 13 godina

Samo se vi lozite na Antica i ORLOVE! Pa, na punoj Marakani, sa igracem vise i poklonjenim penalom, nismo mogli da pobedimo kilavu Francusku!!! O cemu vi strucnjaci razmisljate, kakvi ORLOVI, kakav Antic...? Ko ce za nas da postigne gol, Zigic, koji nije u sezoni odigrao dva polovremena, Pantelic, kome je trebalo 30 utakmica, da bi dao prvi gol za reprezentaciju...A da, Lekic je strasan golgeter, pa u ovoj nasoj namestenoj ligi, ne moze da da gol pet meseci!? Milijas igra, a Kuzmanovic sedi na klupi, iako ovaj prvi, ni u onim Vulfsima ne ulazi u igru... A tek golmana sto imamo. Pa taj covek je za dve godine promenio pet ekipa, a nijednoj nije branio, cak je u vecini ekipa, bio na tribinama...!!! Jos kad proradi sujeta Nemanje Vidica, jer je Bane u idealnom timu Premijer lige, a ne on...eee... Prolazimo mi u Africi isto kao u Nemackoj!

atgmr20

pre 13 godina

znam da cete mi reci da sam lud ali ja sam sanjao(vjerovatno opsjednut reprezentacijom Srbije)da ce napraviti sledece rezultatena Sp-u:
Gana - Srbija 0:2
Srbija - Njemacka 2:1
Srbija - Australija 3:2

markan

pre 13 godina

covjek je potpuno u pravu, tipicno za nas je: cim podje kako treba odmah svi ocekujemo neke picke, ja sam pijan, jedno pitanje otkud sad da je fejsa dobar svima cim je se povredio na 8 meseci, a doskoro svi su govorili kako ne valja?mislim nije ok

Лаки

pre 13 godina

Господине Петковићу, све што сте рекли дало ми је слику човека који није рођен да успе. Господин Радомир Антић није из те ваше приче. Сигуран сам да уз Божију помоћ може далеко да догура. Дебакл, који сте ви доживели, дуго се неће поновити. Чврсто верујем у то!

bobo

pre 13 godina

Anticu, cuvaj se! Vrlo dobra poruka, velika je odgovornost na tebi, sada su svi generali, nedo bog da se ne kvalifikujes, odose generali da te tamo iz nekog cose pljuju i jedini krivac ces biti ti, sve sto si uradio do tada pada na zalost u vodu, tako ti je to brale u Srbiji.Sto se tice Petka, ne zelim da komentarisem, ali sigurno on nije jedini krivac, iako je on ili neko treci poveo njegovog sina, to bitno ne menja dogadjaje.Primer, vec 5 meseci vi ovde sastavljate repku i savetujete Antica, sta bi onda rekli za ljude iz Saveza, sta tek oni rade, daj budite pametni.Pa vi ste nas doveli vec do finala, oladite malo i pustite coveka da radi i ako ne uspe, boze moj, fudbal je to, los dan , sudije, Fifa i ostala svita i ne svita, a zivot ko Sava, tece dalje. Bog nek im je na pomoci i da uspiju!!!

Marko

pre 13 godina

"Ma, tada od stabala nismo videli šumu. Selekcija je bila već na trulim daskama...."

1.Pa ko je tada bio selektor?

2.Gospodin Petkovic nikad se nije pojavio na cuvenoj konferenciji za novinare po dolasku sa SP 2006.Iako je najavljivao da ce biti,on aje bila nekoliko meseci kasnije

3.Demagogija

Srb-in

pre 13 godina

Kad se samo setim kako je ovaj covek za kratko vreme presao put od "Ilija Gromovnik" do "Ilija Gubitnik", i to sve zahvaljujuci nekim polupismenim novinarima kojima je, ako se secate, morao cak i da objasnjava i crta taktiku. Po meni, njegova najveca greska je bila sto je dozvolio da sva ta negativna atmosfera, koju su stvarali mediji u Srbiji tih dana, toliko utice na tim. Njegova greska i izostanak autoriteta je samo potvrdila jos jedna greska u nizu, a mozda i najveca, kada je vratio Dusana Petkovica sa priprema za mundijal.
Iskreno mislim da ce i Antic, posle ovog prvenstva, postati ili heroj nacije (do nekog sledeceg poraza), ili ce postati jos jedno veliko ime koje je istroseno, zbog toga sto, izmedju ostalog, u zemlji Srbiji zivi jos 6 miliona selektora koji znaju taj pos'o mnogo bolje i od samog selektora!

Razocaran Srbin iz Beograda

pre 13 godina

@ roman empire...
Australija ce biti NAJTEZI protivnik u nasoj grupi, pa Gana a tek onda Nemacka zato ne skacite i nepravite racunaljku unapred.Lepo je biti optimista ali na realan nacin.Bilo bi preporucljivo da pronadjete rezultate Australije u zadnjih 5-6 godina a nakon toga nebi vec uknjizili "sigurne" bodove protiv Australije i Gane.Petkovic je vise nego u pravu...nedaj Boze da dodje do povrede Vidica,Ivanovica,Subotica...pa nasi planovi bi se raspali u pepeo a onda ko je krivac...Antic i niko vise...a nase "velike zvezde" pale bi u brz zaborav a oni koji nisu igrali digli bi glas...to je Petkovic zeleo da poruci Anticu a ne kritike ili sugestije kako da satavi tim i slicno.Zato molim sve da se malo ohlade i sacekamo zajedno pocetak u Juznoj Africi sa zeljom za uspeh i nista drugo ali moramo biti pripremljeni i na razocarenja jer takav je nas mentalite a tu nema pomoci.

srx

pre 13 godina

Evo, da i ja dam izjavu za Dnevnik.

Tipican Srbin ovaj Ilija. Za svaki pogresan potez krivi druge, losu srecu, neke konspiracije (FIFA nas ometa -stavlja nas u tesku grupu jer smo dobri ???), najavljuje debakl nasljednika, kleveta igrace koji su upravo zavrsili serijal intervjua u kojima pricaju upravo o problemima koji su postojali 2006. a koje Ilija ni ne pominje, takodje precuti Ilija najsramotnije poteze (anonimus Petkovic Mladji u reprezentaciji) i kad mu i strani reporteri na utakmici Arg-SCG prigovaraju sto samo sjedi i nista, ama nista ne poduzima nakon prvog, drugog, treceg...sestog gola. Ima izjava jednog evropskog reportera:"Pa i Argentinski trener pravi izmjene pri rezultatu 5-0 a Petkovic samo sjedi..."

Eto, sad bez da ga iko ista pita salje ove poruke onako , prijateljski, preko novina(?)

IVORY

pre 13 godina

Eeeee, pljuvaci, pljuvaci, cccc.
Srbi ne prastaju uspeh, a kad posle uspeha, dozivis neuspeh, tad si ga tek....
Ljudi imaju slabo pamcenje, pa sve sto si uradio dobro, samo posle jednog loseg poteza pada u zaborav, kao da se nije ni desilo.
Imam utisak, da ako ma SP lose prodjemo, da ce i Antica svi da pocnu da pljuju, iako ga sada svi dizu u nebeske visine.
Znate onu iz Crnog Gruje: Srbi, braco...
I mi smo neka nebeska nacija, eeeeej, i vi sebe nazivate velikim Srbima, a gledate kako da zeznete i sto vise napljujete drugog Srbina.
Pored takvih, nama neprijatelji ne trebaju, sami sebe unistavamo.
Petkovic je svoj posao radio odlicno, u odnosu u kakvim je uslovima radio, sam prolazak na SP je bio ogroman uspeh.
4 godine kasnije, imamo mnogo bolji i iskusniji igracki kadar, koji je stvarno sposoban za nesto veliko, samo ako nas posluzi sreca i izbegnu povrede. Realno barem 1/4 finale zasluzujemo

toni adams

pre 13 godina

Sestkovic je slika i prilika srpskog trenera danas.Sujetan,
zavidljiv,priziva nesrecu i los rezultat.Jos uvek se nismo
oporavili od Nemacke gde je
odveo nespreman tim kao da ide na pecanje.Zbog toga i jer
je na sve (ne)moguce nacine
gurao svog sina(kome se posle
izgubio svaki trag) velika ve-
cina srpke javnosti ga prezire
Osim "novinara" J.Sekulica iz
"Novosti".Svaka krpa nadje za-
krpu!

Nikola-UK

pre 13 godina

Prica Ilija kako su mu davali nadimke i pisali svasta.Ja imam novi, Mutivoda.Oglasava se pred sami pocetak Mudijala i narice,ustvari,muti vodu i buska.Imao je priliku i da da ostavku i da progovori o situaciji,atmosferi itd.....
Mutivoda.

VNS

pre 13 godina

Petkovicu, slazem se da je Vidic svetska zvezda ali si zaboravio da Antic zasniva igru reprezentacije na ofanzivnom nacinu igre a tu je, po meni, osnovna razlika izmedju ekipe iz 2006 i ove danas, ko zna gde bi ti dogurao da si u timu imao Krasica i Jovanovica....

sestko

pre 13 godina

tvoja taktika je bila 10-0-0!

cak i kad smo dobili 6 od argenitine,ti si rekao da si ''poslusao ljude i otvorio igru''??!!??
..a mi sutnuli na gol nismo?!

a da ne pricamo ko ti je sastavljao tim?...
itd...
itd...
itd...

comy SB

pre 13 godina

pa kazi vise ko ti je remetio mir u reprezentaciji...."hteo sam da dam ostavku ali...".....bio i ostao nedorecen ...a kao psiholog katasrofalan sto se i pokazalo posle povrede Vidica

ivan lazic

pre 13 godina

nije te sramota da pljujes po igracima koje si vodio...ti da savetujes antica???!!!molim te idi u zaborav srpskog fudbala jer ti je tamo mesto
pozz ivan lazic

Genije

pre 13 godina

Druze on je Savicevica pomenuo kao VRHUNSKOG fudbalera,kakvog tadasnja (a i sadasnja) generacija nije imala.Ne kao loseg covjeka ili razbijaca atmosfere. I jos jedna stvar,tada je bila SCG a sad je Srbija,sto je velika razlika.. Da je i dalje SCG Jovetic i Vucinic bi bili u prvoj postavi,i too kao zvijezde tima ..

LukaKV

pre 13 godina

Zbog igraca i samo zbog njih od srca cu navijati da odemo sto dalje na svetskom prvenstvu,a sto se tice celog fudbalskog saveza i ljudi koji nam vode fudbal bilo bi izlecenje da opet dozivimo debakl i da konacno oteram sve ove "strucnjake" iz fudbalskog saveza.

zekaa

pre 13 godina

Care,idi igraj kriket,a fudbala se mani,posto si se pokazao. antara ce ostati kralj,i ono sto se tebi deslo njemu nece nikad jer si daleko od njega po ljudskim i trenerskim sposobnostima.

Boki

pre 13 godina

Evo ga prvi dusebriznik koji se oglasio,ko je sledeci?Covek kao da prizeljkuje da se jos neko povredi do mundijala,neverovatno.Svi vi kao Petkovic,cutite i ne oglasavjte se do zavrsetka prvenstva a tada cete moci samo da cestitate Anticu i fudbalerima na igrama u Africi!

Dragan Bosnjakovic

pre 13 godina

Jednostavno ILIJA,svaka Ti cast!Jer trebalo je imati,onu
stvar,pa pozvati Dusana u re
prezentaciju...tada!!
Ali,naka im je sada njihovo
slavlje!!
Taj ANTARA je bio PODPROSECNI
futbaler,kad-kad ceparos...
ali dobro!Nezaboravi PETKOVI-
CU da on vuce Uzicke korene,
najzad njegov Uzicanin je bio
i "predsednik"OK JUGOSLAVIJE!
A ti si ILIJA igrao i u OFK-u
pa u PENJAROLU...pa davao od-
lucujuce golove...pa igrao u
navali sa SANIJEM,JOSKOM,BO-COM,GUGIJEM,MESANOM...
Ali,ko ti je kriv?Kad je tre-
balo bio si"mali"za duet
ANTARA-TOLE.A oni sad MOGU
SVE..I PELE,nedaj im savete!
Oni su manguparija BEZ SRAMA I
STIDA!!!!

nis grad koji vene!!!

pre 13 godina

Petko bio si najveca neznalica od selektora,to mogu argumentovati!Za svestrane ispade neznanja ti hvala,jer sam mnogo naucio!A i ti li si bio '98?E to nisam znao!poz

MURINJO 4231

pre 13 godina

Puna podrška Antiću da pripremi FIZIČKI i PSIHIČKI ekipu. Posle finala Inter:Bajern, svi shvataju zašto je taktika 4-2-3-1 najbolja na svetu, pogotovo protiv JAKIH protivnika.!!! U veznoj liniji PET trkača (dva zadnja i tri prednja vezna), a u napadu JEDAN brzi dribler-Milito ( JOVANOVIĆ).!!!. Prevaziđeno je sa DVA spora vezna, DVE bočna vezna i DVA spora špica.. Antić i Murinjo, Srbija u POLUFINALU.!!!

realnost

pre 13 godina

Petko, tebi majstore svaka cast! Ali na svemu! I na tome kako si uopste sa onim balvanima u odbrani (Gavrancic i Krstajic) uopste nesto i napravio u kvalifikacijama. Ljudi brzo zaboravljaju tu si u pravu, razumijem da su unutar ekipe razne frakcije, koje jedva cekaju neki neuspjeh, pa da se obruse na selektora. Neka prica ko sta hoce, ti si odlican trener, jedino ti zamjeram sto si sina gurao u ekipu, to je bas bilo sasvim nepotrebno! Ali to sto pricas o atmosferi i o svemu ostalom, potpuno te razumijem...Svi znaju kakav je Savicevic, nema ga grdjeg! Antic kao ima neki autoritet, ali sve to moze da padne u vodu ukoliko ne daj boze na startu izgubimo od Gane. Mi SRBI smo zaista ponekad pogan narod...

Ironman

pre 13 godina

Čini mi se da je Petković vrlo sujetan čovek i da ga još uve boli debakl koji je doživeo 2006. godine (svojom krivicom). Nije mu ovo prva izjava u kojoj gotovo da baksuzira Antiću i današnjoj reprezentaciji. Čini mi se da se mnogo zavisti može pronaći među redovima.

Dragan Bosnjakovic

pre 13 godina

Jednostavno ILIJA,svaka Ti cast!Jer trebalo je imati,onu
stvar,pa pozvati Dusana u re
prezentaciju...tada!!
Ali,naka im je sada njihovo
slavlje!!
Taj ANTARA je bio PODPROSECNI
futbaler,kad-kad ceparos...
ali dobro!Nezaboravi PETKOVI-
CU da on vuce Uzicke korene,
najzad njegov Uzicanin je bio
i "predsednik"OK JUGOSLAVIJE!
A ti si ILIJA igrao i u OFK-u
pa u PENJAROLU...pa davao od-
lucujuce golove...pa igrao u
navali sa SANIJEM,JOSKOM,BO-COM,GUGIJEM,MESANOM...
Ali,ko ti je kriv?Kad je tre-
balo bio si"mali"za duet
ANTARA-TOLE.A oni sad MOGU
SVE..I PELE,nedaj im savete!
Oni su manguparija BEZ SRAMA I
STIDA!!!!

Pedja

pre 13 godina

Samo se vi lozite na Antica i ORLOVE! Pa, na punoj Marakani, sa igracem vise i poklonjenim penalom, nismo mogli da pobedimo kilavu Francusku!!! O cemu vi strucnjaci razmisljate, kakvi ORLOVI, kakav Antic...? Ko ce za nas da postigne gol, Zigic, koji nije u sezoni odigrao dva polovremena, Pantelic, kome je trebalo 30 utakmica, da bi dao prvi gol za reprezentaciju...A da, Lekic je strasan golgeter, pa u ovoj nasoj namestenoj ligi, ne moze da da gol pet meseci!? Milijas igra, a Kuzmanovic sedi na klupi, iako ovaj prvi, ni u onim Vulfsima ne ulazi u igru... A tek golmana sto imamo. Pa taj covek je za dve godine promenio pet ekipa, a nijednoj nije branio, cak je u vecini ekipa, bio na tribinama...!!! Jos kad proradi sujeta Nemanje Vidica, jer je Bane u idealnom timu Premijer lige, a ne on...eee... Prolazimo mi u Africi isto kao u Nemackoj!

nis grad koji vene!!!

pre 13 godina

Petko bio si najveca neznalica od selektora,to mogu argumentovati!Za svestrane ispade neznanja ti hvala,jer sam mnogo naucio!A i ti li si bio '98?E to nisam znao!poz

banat

pre 13 godina

Mozete vi da pricate sta hocete, ali Ilija Petkovic je nas najbolji selektor posle Antica! Care hvala ti za sve, i ne krivim samo tebe za neuspeh na SP 2006. jer je tvoja krivica verovatno i najmanja!

pele

pre 13 godina

Samo se vi lozite na Antica i ORLOVE! Pa, na punoj Marakani, sa igracem vise i poklonjenim penalom, nismo mogli da pobedimo kilavu Francusku!!! O cemu vi strucnjaci razmisljate, kakvi ORLOVI, kakav Antic...? Ko ce za nas da postigne gol, Zigic, koji nije u sezoni odigrao dva polovremena, Pantelic, kome je trebalo 30 utakmica, da bi dao prvi gol za reprezentaciju...A da, Lekic je strasan golgeter, pa u ovoj nasoj namestenoj ligi, ne moze da da gol pet meseci!? Milijas igra, a Kuzmanovic sedi na klupi, iako ovaj prvi, ni u onim Vulfsima ne ulazi u igru... A tek golmana sto imamo. Pa taj covek je za dve godine promenio pet ekipa, a nijednoj nije branio, cak je u vecini ekipa, bio na tribinama...!!! Jos kad proradi sujeta Nemanje Vidica, jer je Bane u idealnom timu Premijer lige, a ne on...eee... Prolazimo mi u Africi isto kao u Nemackoj!
(Pedja, 1. maj 2010 07:59)

kompleks>>grobar=hehe

sad nam nije zadnja linija djordjevic-krstajic-gavrancic

sredina nije duljaj-nadj

a u spicu nemamo milosevica-kezmana... sta ti to kaze??? luzeri!!!

sad su tu, vidic, ivanovic, stankovic, krasic, jovanovic, zigc, pantelic.. sta ti to kaze??? vineri!!!

roman empire

pre 13 godina

Realno nema sanse da se u J.Africi provedemo kao u Nemackoj,Ganu i Austaliju bi trebali dobiti a od Nemaca nema sanse da ubedljivo puknemo ko na proslom Mundijalu od Argentine,cak stavishe mislim da mozemo da ih dobijemo a i red je da pobedimo neku od reprezentacija iz prvih 10 FIFA rang liste.Nemanja Vidic je neosporno stub odbrane i veliki autoritet na terenu i van njega,ali ako nam igra iskljucivo zavisi od njega onda zaista nemamo ekipu za neki veci domet.Mislim da je za razliku od proslog Mundijala stasalo nekoliko dobrih defanzivaca,tako da bi se mogao pokriti eventualni izostanak Nemanje zbog suspenzije i slicno.Srednji red i krila su nam takodje jaki delovi tima,jedino smo tanki na poziciji golmana a i napadachi nam nisu extra klasa,nije da su loshi ali su slabiji deo tima.Sve u svemu ja se nadam da cemo proci grupu,sve preko toga je uspeh preko ocekivanja.

Crnogorac

pre 13 godina

Petkovicu stidi se ! Ako je ovo sve sto imas da kazes onda bolja da ni to nisi rekao. Vazda li je ljudima neko drugi kriv kad naprave gresku. A Anticu i Srbiji sve neajbolje na mundijalu uz vas smo!

toni adams

pre 13 godina

Sestkovic je slika i prilika srpskog trenera danas.Sujetan,
zavidljiv,priziva nesrecu i los rezultat.Jos uvek se nismo
oporavili od Nemacke gde je
odveo nespreman tim kao da ide na pecanje.Zbog toga i jer
je na sve (ne)moguce nacine
gurao svog sina(kome se posle
izgubio svaki trag) velika ve-
cina srpke javnosti ga prezire
Osim "novinara" J.Sekulica iz
"Novosti".Svaka krpa nadje za-
krpu!

Aca_usa

pre 13 godina

Opet pljuvanje po Petkovicu koji je kao retko ko odveo nas na SP direktno. Sadasnji tim ne bi prosao grupu sa proslog SP. A bez Vidica bi bilo tesko i na ovom SP. Daj boze da svi budu zdravi. Ako kojim slucajem izgubimo od Gane tesko da mozemo proci u drugi krug.

Gavra

pre 13 godina

Kakav paranoik!
Ako je 2006-te postojala opozicija u timu postojala je zbog tebe.Ako si ptilikom izvlacenja grupa vec bio odlucio da das ostvku onda si tu opoziciju upravo tad ti sam i stvorio.Ako ne tad onda onog momenta kad si pozvao svog sina da igra za reprezentaciju.Ako se kako kazes u timu uvek nadje neko ko ce biti opozicija onda si ti koji si vodio te igrace u kvalifikacijama koje su trajale godinu ipo dana trebao znati ko je to mogao biti i takvog vise ne pozvati.Ali posto ni to nisi bio sposoban da ucinis onda nije ni cudo sto je rezultat bio kakav je bio.
I nije te sramota da se javljas posle 4 godine u trenutku kada konacno imamo i tim i igru i trenera.Dobar trener i sa ispod prosecnom ekipom je sposoban da napravi cudo(Oto Rehagel sa Grckom na Ep 2004-te)ali posto si ti ispod prosecan trener ti ni sa Peleom,Maradonom,Ronaldom,Ronaldinjom,Zidanom i Bekenbauerom iz najboljih dana zajedno ne bi mogao da osvojis ni beogradsku zonu.
I ne znam zasto ovom liku koji je vodio reprezentaciju na utakmici na kojoj smo doziveli najtezi poraz u istoriji naseg reprezentativnog fudbala uopste dajete prostor u medijima.

Shadow

pre 13 godina

Tebi svaka čast za sve što si uradio u kvalifikacijama ali... Siguran da Antić neće praviti greške koje si ti pravio. Na SP nisi poveo igrače koji su možda zaista zasluživali poziv,a vodio si neke već istrošene igrače. Plus,kukavička taktika nas je i dovela do tih poraza. Utakmicu protiv Obale Slonovače ne računam,tada je zaista već bio potpuni raspad svega i bilo je iluzorno očekivati neku briljantnu partiju. Bilo kako bilo,moj utisak je da ova generacija može mnogo više od one koju si ti vodio na SP. Antić možda (po mišljenju većine ljudi) vodi na SP par igrača koji ne zaslužuju poziv ali... Glavnica ekipe je prava,igrači koji zaista zaslužuju poziv i mi bolje nemamo. Ali momci su pokazali da imaju srce,da umeju da se bore. Ne sumnjam da ćemo ako u prvoj utakmici ne doživimo neki nesrećan poraz ili ne daj Bože debakl,dogurati uz malo sreće jako daleko! Ja lično priželjkujem makar uspeh iz Italije 90-te. Naravno,ako bih nešto mogao da promenim,promenio bih ishod iz grupe protiv Nemaca. :) Ali što se konačnog rezultata tiče,verujem da bi cela nacija želela da doguramo do utakmice sa Argentinom,da u regularnom toku bude 0:0 i da penali odlučuju polufinalistu! Siguran da bi cela nacija "potpisala" to! Ali,ovaj put se nadam drugačijem penal ishodu u odnosu na 90-tu. :)
Veliki pozdrav svim pravim ljubiteljima fudbala!

Broj Jedan

pre 13 godina

Gos'n Petkovicu, nemojte da se vadite na povredu Vidica, kada ste sami odgovorni sto su se Kezman i on uopste potukli i sto je zbog "najboljeg centarfora sveta" (naravno to je ironija), Vidic morao da propusti SP. Takodje je bio smesan Vas izbor igraca, kada ste umesto tada fenomenalnog Zigica stavljali u prvu postavu, odvec zrelog za penziju, Milosevica i, sa psiholoskim problemima coveka, Kezmana.
A Vaseg sina ne zelim ni da spominjem...

aye-aye

pre 13 godina

Petković je nevjerovatno sujetan čovjek i sasvim je logično ako ga neki igrači nisu podnosili. Daleko je on od Antića. 2006-te namjerno nije stavljao Žigića jer mu se Piksi zamjerio kad je kritikovao odluku da ovaj povede sina. A boljeg napadača od njega tad, kao ni sad, nismo imali. Ali ne, u napadu je igrao Savo Milošević koji tad nije imao daha ni za 15 minuta utakmice. A da ne pričamo o tome koliko je ekipa bila nepripremljena, ni fizički ni taktički. Pravo je čudo da nas i Holandija nije razbucala na komade. A čuveni napisani govori, hajdučke družine i slično... Sad smo makar pošteđeni tih nebuloza. Sjedi tu u Koreju, pokrij se po ušima i uživaj, gledaj da se ne javljaš mnogo inače se nikad nećeš otarasiti novog nadimka. Šestko...

Лаки

pre 13 godina

Господине Петковићу, све што сте рекли дало ми је слику човека који није рођен да успе. Господин Радомир Антић није из те ваше приче. Сигуран сам да уз Божију помоћ може далеко да догура. Дебакл, који сте ви доживели, дуго се неће поновити. Чврсто верујем у то!

Marko Dj

pre 13 godina

Ovo je jedini čovek koji bi se iskreno obradovao porazima Srpske reprezentacije na svetskom prvenstvu!!!
Jako sujetna osoba!!!
P.S. Samo se pitam ko li mu je ovaj tekst sastavio???!!!

Marko

pre 13 godina

Petku svaka chast za sve sto je uradio u kvalifikacijama za SP 2006... A za SP ni on sam nije kriv... Cuo sam iz fudbalskih krugova svakakve priche o tom SP i nasoj reprezentaciji, savezu... Npr. da Petko uopste nije ni pozvao svog sina, nego da su to uradili ljudi iz saveza, i da je savez sve cinio da ta reprezentacija propadne na SP... Suvise zakulisnih igara je bilo da bi se sudilo o Petkovicu kao treneru na osnovu SP 2006 u Nemackoj... Covek lepo kaze da su iz saveza samo gledali da pokradu sta god mogu... Verovatno je Petko i dobio vec napravljen spisak igraca koji idu u Nemacku... Mislim da je on najmanje kriv za sve sto se desilo na tom SP... Ne mislim da Petko zeli da baksuzira ili da je zavidan, samo mislim da se plasi da se i Anticu ne desi sve sto se njemu desilo na SP, da je u kvalifikacijama general, a na SP da ga niko ne ferma...

lvzifer

pre 13 godina

A nije se 'setio' da kaze .. da je tu harmoniju razbio time sto je poveo na Mundijal svog sina ispodprosecnog tada igraca OFKe Dusana Petkovica sa svojih 31god ..

ivan lazic

pre 13 godina

nije te sramota da pljujes po igracima koje si vodio...ti da savetujes antica???!!!molim te idi u zaborav srpskog fudbala jer ti je tamo mesto
pozz ivan lazic

Genije

pre 13 godina

Druze on je Savicevica pomenuo kao VRHUNSKOG fudbalera,kakvog tadasnja (a i sadasnja) generacija nije imala.Ne kao loseg covjeka ili razbijaca atmosfere. I jos jedna stvar,tada je bila SCG a sad je Srbija,sto je velika razlika.. Da je i dalje SCG Jovetic i Vucinic bi bili u prvoj postavi,i too kao zvijezde tima ..

VNS

pre 13 godina

Petkovicu, slazem se da je Vidic svetska zvezda ali si zaboravio da Antic zasniva igru reprezentacije na ofanzivnom nacinu igre a tu je, po meni, osnovna razlika izmedju ekipe iz 2006 i ove danas, ko zna gde bi ti dogurao da si u timu imao Krasica i Jovanovica....

ja bih ipak poslušao šta priča.....

pre 13 godina

Činjenica je da čovek 2006. nije imao nikakvu logistiku, ostavljen je pred Mondijal sam.

Ja bih ga ipak poslušao, čini mi se da smo se malo više poneli, ko nije gledao Ganu bolje neka ne ostavlja potcenjivačke komentare. Ja bih ipak šansu tražio protiv Nemaca i Australije.

Marko

pre 13 godina

"Ma, tada od stabala nismo videli šumu. Selekcija je bila već na trulim daskama...."

1.Pa ko je tada bio selektor?

2.Gospodin Petkovic nikad se nije pojavio na cuvenoj konferenciji za novinare po dolasku sa SP 2006.Iako je najavljivao da ce biti,on aje bila nekoliko meseci kasnije

3.Demagogija

markan

pre 13 godina

covjek je potpuno u pravu, tipicno za nas je: cim podje kako treba odmah svi ocekujemo neke picke, ja sam pijan, jedno pitanje otkud sad da je fejsa dobar svima cim je se povredio na 8 meseci, a doskoro svi su govorili kako ne valja?mislim nije ok

Srb-in

pre 13 godina

Kad se samo setim kako je ovaj covek za kratko vreme presao put od "Ilija Gromovnik" do "Ilija Gubitnik", i to sve zahvaljujuci nekim polupismenim novinarima kojima je, ako se secate, morao cak i da objasnjava i crta taktiku. Po meni, njegova najveca greska je bila sto je dozvolio da sva ta negativna atmosfera, koju su stvarali mediji u Srbiji tih dana, toliko utice na tim. Njegova greska i izostanak autoriteta je samo potvrdila jos jedna greska u nizu, a mozda i najveca, kada je vratio Dusana Petkovica sa priprema za mundijal.
Iskreno mislim da ce i Antic, posle ovog prvenstva, postati ili heroj nacije (do nekog sledeceg poraza), ili ce postati jos jedno veliko ime koje je istroseno, zbog toga sto, izmedju ostalog, u zemlji Srbiji zivi jos 6 miliona selektora koji znaju taj pos'o mnogo bolje i od samog selektora!

comy SB

pre 13 godina

pa kazi vise ko ti je remetio mir u reprezentaciji...."hteo sam da dam ostavku ali...".....bio i ostao nedorecen ...a kao psiholog katasrofalan sto se i pokazalo posle povrede Vidica

Nikola-UK

pre 13 godina

Prica Ilija kako su mu davali nadimke i pisali svasta.Ja imam novi, Mutivoda.Oglasava se pred sami pocetak Mudijala i narice,ustvari,muti vodu i buska.Imao je priliku i da da ostavku i da progovori o situaciji,atmosferi itd.....
Mutivoda.

Razocaran Srbin iz Beograda

pre 13 godina

@ roman empire...
Australija ce biti NAJTEZI protivnik u nasoj grupi, pa Gana a tek onda Nemacka zato ne skacite i nepravite racunaljku unapred.Lepo je biti optimista ali na realan nacin.Bilo bi preporucljivo da pronadjete rezultate Australije u zadnjih 5-6 godina a nakon toga nebi vec uknjizili "sigurne" bodove protiv Australije i Gane.Petkovic je vise nego u pravu...nedaj Boze da dodje do povrede Vidica,Ivanovica,Subotica...pa nasi planovi bi se raspali u pepeo a onda ko je krivac...Antic i niko vise...a nase "velike zvezde" pale bi u brz zaborav a oni koji nisu igrali digli bi glas...to je Petkovic zeleo da poruci Anticu a ne kritike ili sugestije kako da satavi tim i slicno.Zato molim sve da se malo ohlade i sacekamo zajedno pocetak u Juznoj Africi sa zeljom za uspeh i nista drugo ali moramo biti pripremljeni i na razocarenja jer takav je nas mentalite a tu nema pomoci.

IVORY

pre 13 godina

Eeeee, pljuvaci, pljuvaci, cccc.
Srbi ne prastaju uspeh, a kad posle uspeha, dozivis neuspeh, tad si ga tek....
Ljudi imaju slabo pamcenje, pa sve sto si uradio dobro, samo posle jednog loseg poteza pada u zaborav, kao da se nije ni desilo.
Imam utisak, da ako ma SP lose prodjemo, da ce i Antica svi da pocnu da pljuju, iako ga sada svi dizu u nebeske visine.
Znate onu iz Crnog Gruje: Srbi, braco...
I mi smo neka nebeska nacija, eeeeej, i vi sebe nazivate velikim Srbima, a gledate kako da zeznete i sto vise napljujete drugog Srbina.
Pored takvih, nama neprijatelji ne trebaju, sami sebe unistavamo.
Petkovic je svoj posao radio odlicno, u odnosu u kakvim je uslovima radio, sam prolazak na SP je bio ogroman uspeh.
4 godine kasnije, imamo mnogo bolji i iskusniji igracki kadar, koji je stvarno sposoban za nesto veliko, samo ako nas posluzi sreca i izbegnu povrede. Realno barem 1/4 finale zasluzujemo

rebel

pre 13 godina

Sjecam se izjave Sestka pred pocetak ovih kvalifikacija[tj tacno posle zrijeba grupa],kada je valjda zadovoljan tezinom nase grupe cinicno likovao uvjeren da necemo proci!
Kao da se obradovao sto smo izvukli Rumune i Franke,i prizeljkivao neuspjeh!
Za mene taj covjek ne postoji od tog dana!

melbo

pre 13 godina

Petko je potpuno u pravu sto se opozicije tice. Ali i on je imao velikih gresaka pocev od svog sina do istrosenih igraca koje je vodio zbog starih zasluga.

Mecklejn

pre 13 godina

Neka je imao najvecu opoziciju na svetu,neka je bio prvi u grupi sa prosecnom spanijom,on je POZVAO SVOG SINA DUSANA KOJI NIJE IGRAO 3 MESECA FUDBAL U OFK BEOGRADU ZBOG POVREDE!KADA JE IZJAVIO NJEGOVO IME,TREBALO JE ODMAH DA PODNESE OSTAVKU!

atgmr20

pre 13 godina

znam da cete mi reci da sam lud ali ja sam sanjao(vjerovatno opsjednut reprezentacijom Srbije)da ce napraviti sledece rezultatena Sp-u:
Gana - Srbija 0:2
Srbija - Njemacka 2:1
Srbija - Australija 3:2

Djoksa

pre 13 godina

Petkovicu ne laprdaj!Formacija 1-9-1 od koje si odustao u zadnjem momentu,po tvojim recima na nagovor novinara,protiv Argentine na SP u Nemackoj bi ostala u fudbalskoj istoriji zabelezena kao najveca antipropaganda fudbala!

MojBratBane

pre 13 godina

znam da cete mi reci da sam lud ali ja sam sanjao(vjerovatno opsjednut reprezentacijom Srbije)da ce napraviti sledece rezultatena Sp-u:
Gana - Srbija 0:2
Srbija - Njemacka 2:1
Srbija - Australija 3:2
(atgmr20, 1. maj 2010 08:56)

brate znam kako ti je, meni je nasa reprezentacija u zadnje vreme i megan foks iz snova istisnula

bilo jednom

pre 13 godina

Petkovic je bio specifican jer ima talenat za odnose sa javnoscu. Jedan primjer je poredjenje odbrane Beograda 1915 sa tada predstojecom tekmom sa Spancima. Ljudi su ga volili, a reprezentacija je imala imidz "radnicke", koja do rezultata dolazi krvavim radom i fanatizmom, sa malo talenta i malo vjere u talenat. I sreca ga je pogledala tada... Ali... Pozivanjem anonimnog i matorog sina na SP Petko je, bar po mom misljenju, sav imidz i svu vjeru i svu slavu jednostavno izgubio preko noci. Preko noci se Petko "pretvorio" u obicnog Balkanca u negativnom kontekstu. Licno mislim da je dobar covjek i da je to uradio pod nekim pritiskom... Taj pad sa visina je Petko skupo platio. Mislim da je bio dobrano dekoncentrisan kada je protiv brzih i agilnih gaucosa postavio odbranu od pet klasicnih centarhalfova- velikih, nezgrapnih, sporih... 6:0.
Bilo jednom, ne ponovilo se!

sestko

pre 13 godina

tvoja taktika je bila 10-0-0!

cak i kad smo dobili 6 od argenitine,ti si rekao da si ''poslusao ljude i otvorio igru''??!!??
..a mi sutnuli na gol nismo?!

a da ne pricamo ko ti je sastavljao tim?...
itd...
itd...
itd...

Monteri iz Jajca

pre 13 godina

A ko ce meni da plati gorivo sto sam isao u Gelsenkirchen po sesticu? Jedva sam gepek zatvorio! Ti,zena ili sin? Dogovorite se brate cetiri godine vas cekam a 700km plus 700km nazad i nije tako mali trosak!!!

iivviiccaa79

pre 13 godina

ma zamalo mi suzu u oku nisi izmamio!!!

nisi jednini krivac, to je svakako cinjenica,
ali da nisam ja slucajno pozvao sina u reprezentaciju,
da nisam ja slucajno fizicki nespremnu ekipu odveo na takmicenje?????

p.s.
ostavi se proslosti i kreni da zivis u sadsnjosti...

Boki

pre 13 godina

Evo ga prvi dusebriznik koji se oglasio,ko je sledeci?Covek kao da prizeljkuje da se jos neko povredi do mundijala,neverovatno.Svi vi kao Petkovic,cutite i ne oglasavjte se do zavrsetka prvenstva a tada cete moci samo da cestitate Anticu i fudbalerima na igrama u Africi!

zekaa

pre 13 godina

Care,idi igraj kriket,a fudbala se mani,posto si se pokazao. antara ce ostati kralj,i ono sto se tebi deslo njemu nece nikad jer si daleko od njega po ljudskim i trenerskim sposobnostima.

srx

pre 13 godina

Evo, da i ja dam izjavu za Dnevnik.

Tipican Srbin ovaj Ilija. Za svaki pogresan potez krivi druge, losu srecu, neke konspiracije (FIFA nas ometa -stavlja nas u tesku grupu jer smo dobri ???), najavljuje debakl nasljednika, kleveta igrace koji su upravo zavrsili serijal intervjua u kojima pricaju upravo o problemima koji su postojali 2006. a koje Ilija ni ne pominje, takodje precuti Ilija najsramotnije poteze (anonimus Petkovic Mladji u reprezentaciji) i kad mu i strani reporteri na utakmici Arg-SCG prigovaraju sto samo sjedi i nista, ama nista ne poduzima nakon prvog, drugog, treceg...sestog gola. Ima izjava jednog evropskog reportera:"Pa i Argentinski trener pravi izmjene pri rezultatu 5-0 a Petkovic samo sjedi..."

Eto, sad bez da ga iko ista pita salje ove poruke onako , prijateljski, preko novina(?)

Veljko

pre 13 godina

Poveo covek sina da vidi Nemacku,narusi hemiju u ekipi,pa mu sad drugi krivi! Ok,jeste bilo povreda,al gde bas sina da povede... Ajd,da je neki igrac,nego amater covek. I sad kuka...

LukaKV

pre 13 godina

Zbog igraca i samo zbog njih od srca cu navijati da odemo sto dalje na svetskom prvenstvu,a sto se tice celog fudbalskog saveza i ljudi koji nam vode fudbal bilo bi izlecenje da opet dozivimo debakl i da konacno oteram sve ove "strucnjake" iz fudbalskog saveza.

bobo

pre 13 godina

Anticu, cuvaj se! Vrlo dobra poruka, velika je odgovornost na tebi, sada su svi generali, nedo bog da se ne kvalifikujes, odose generali da te tamo iz nekog cose pljuju i jedini krivac ces biti ti, sve sto si uradio do tada pada na zalost u vodu, tako ti je to brale u Srbiji.Sto se tice Petka, ne zelim da komentarisem, ali sigurno on nije jedini krivac, iako je on ili neko treci poveo njegovog sina, to bitno ne menja dogadjaje.Primer, vec 5 meseci vi ovde sastavljate repku i savetujete Antica, sta bi onda rekli za ljude iz Saveza, sta tek oni rade, daj budite pametni.Pa vi ste nas doveli vec do finala, oladite malo i pustite coveka da radi i ako ne uspe, boze moj, fudbal je to, los dan , sudije, Fifa i ostala svita i ne svita, a zivot ko Sava, tece dalje. Bog nek im je na pomoci i da uspiju!!!

MURINJO 4231

pre 13 godina

Puna podrška Antiću da pripremi FIZIČKI i PSIHIČKI ekipu. Posle finala Inter:Bajern, svi shvataju zašto je taktika 4-2-3-1 najbolja na svetu, pogotovo protiv JAKIH protivnika.!!! U veznoj liniji PET trkača (dva zadnja i tri prednja vezna), a u napadu JEDAN brzi dribler-Milito ( JOVANOVIĆ).!!!. Prevaziđeno je sa DVA spora vezna, DVE bočna vezna i DVA spora špica.. Antić i Murinjo, Srbija u POLUFINALU.!!!