Petak, 20.11.2009.

11:54

Odbijen zahtev Iraca

Međunarodna fudbalska federacija (FIFA) odbila je zavhtev Iraca da se ponovi utakmica baraža za Svetsko prvenstvo između Francuske i Irske.

Izvor: B92

Odbijen zahtev Iraca IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

127 Komentari

Sortiraj po:

IVORY

pre 14 godina

I sta ako sudija bude potplacen i sam uzme loptu u noge i da gol i dosudi da je situacija regularna, to znaci da je i utakmica regularna zato sto je sudija glavni na terenu, a on kaze da je regularna???
Sigurno ce biti suspendovan, ali ga boli uvo, posto mu je za to placeno par miliona, tako da ce do kraja zivota da se izlezava na nekom tropskom ostrvu

xx bata

pre 14 godina

A jeli? A kad su protiv Crne gore izbijali rukom sa gol linije a sudija nije sudio ni penal ni crveni karton nisu ništa pominjali.

Dobro, znam da je to za njih bila utakmica čista formalnost ali nama bi taj gol doneo četvrti šešir za sledeće kvalifikacije pa smo zbog toga sad u petom.

Pozdrav

PimPong

pre 14 godina

Znao sam da nece doci do ponavljanja utakmice, i zakon ima smisla, ali samo ako se sprovodi jednako prema svima. Otprilike kao sto se Ameri hvale sa svojim starim ustavom, a on je bio uspostavljen kad su svi imali robove...

Odnosno, ako je tehnicka greska u pitanju, utakmica moze da se ponovi, ali ako je u pitanju greska koja moze da bude otvorena interpretaciji (judgment call, sto kazu Englezi), onda je to tesko utvrditi.

Npr., kad su Hrvati igrali sa Australijom na SP, da je Hrvatska dobila, utakmica bi morala da se ponovi, jer je Simunic igrao sa dva zuta kartona i tu nema nikakve diskusije - svaki igrac sa dva zuta mora da napusti utakmicu.

A svako igranje rukom nije automatski faul za protivnicku ekipu (ruka u prirodnom polozaju, itd.), pa je to otvoreno interpretaciji, mada svi mi znamo sta se desilo.

Jednostavno, na ovakve stvari se reaguje bojkotima, samo je FIFA danas na zalost jedna od najmocnijih "drzava". Udri ga u dzep - tamo ce da ga boli najvise.

prokopije

pre 14 godina

da je kojim slucajem nas DJokovic igrao umesto Anrija sve bi bilo okej.DJokovic bi priznao da je igrao rukom i utakmica bi se nastavila dalje da se igra.sudija bi vec u preostalom vremenu nesto izmislio i sve bi bilo uredo.ovako?videli smo sve.prokopije

milos

pre 14 godina

a koliko smo samo puta procitali vest da je neko od fudbalera ili trenera kaznjen (o navijacima da i ne govorim) tako sto je naknadno pregledan snimak i uoceni prekrsaji koje sudije navodno nisu "videle".... a sada kada je Francuska u pitanju, cini mi se, prema izjavi neimenovanog zvanicnika UEFA, da bi se imenovana organizacija u najmanju ruku raspala ukoliko bi se "nedaj Boze" slucajno odlucilo da se utakmica ponovi.. j.... ti takvu firmu....

Srbimir

pre 14 godina

Oni koji tvrde da Argentina ne bi bila sampion sveta 1986.-e bez Maradonine ruke-grdno se varaju!!! Na toj istoj,vec cuvenoj, cetvrtfinalnoj tekmi Argentinci su u svakom smislu NADIGRALI Engleze,bukvalno u svim aspektima fudbalske igre; Maradona je dolazio do protivnickog sesnaesterca kako i kad je hteo! "Gaucosi" su nekoliko puta pogodili precku i stativu!
Utoliko ovo skaradno izbacivanje Iraca i boli iz prostog razloga sto su Francuzi u ovoj tekmi bili nadigrani,a prosli su na sramotan, nefer, verovatno samo Platiniju poznat nacin!!!

Grafite

pre 14 godina

Haos u fudbalu????Sta je pokazala utakmica Francuska-Irska??Pokazala je samo haos u fudbalu,nastalog kao rezultat prevelikog novca koji je u igri.

Q U R

pre 14 godina

GADI MI SE FIFA!!! RADE STA HOCE I STA NJIMA ODGOVARA ALI SAD GA PRETERASE!!!
1. lazna i nepravedna rang lista
2. ovo sto su Francuzi uradili je za svaku osudu i ima vremena da se greska ispravi. Nije ni priblizno isto ko kad je Maradona dao go rukom Englezima. ALI BLATER I PLATINI ne zaboravite... XAXA Francuska 7 na svetu AJAOOOO...

aca

pre 14 godina

Taj gospodin Henry ili već kako ga mi zovemo, nikada više u životu neće pipnuti loptu a da mu ceo stagion ne zviždi.!!!... Drugo... kako je njemu i kako on spava , ja da sam na njegovom mestu povukao bih se iz javnog zivota odmah, jadan je i on i saopštenje iz FIFA .e, . Dignimo VELIKI GLAS protiv ovako velike nepravde. pa na kraju i ministarka sporta , svaka joj čast spasava obraz svoje drzave , je rekla da bi bilo pravedno da se utakmica ponovi.
pozdrav svim pravedoljubivim.

28 dana bana

pre 14 godina

Da je nepravda, jeste.Ali, nepravde u fudbalu se cesto desavaju, tako da Irci zbog sudijske greske ostaju kuci.
U celoj prici mi je jedino ruzno sto je Anri namerno rukom zaustavio loptu...

Branko

pre 14 godina

Tine@
Kako bre da se ukine ofsajd? Pa to bi bila katastrofa, protivnicki napadaci bi spavali u sesnestercu. Tu bi bilo golova kao kise. Fudbal ne bi vise bio fudbal nego vaterpolo. Rezultati bi bili 8-6,9-5 itd. Na sta bi to licilo.

darko

pre 14 godina

I u sportu važe ista pravila izgleda kao i u političko ekonomskom životu...USA,Francuska,Njemačka,Velika Brtianija korije i krše pravila kako njima odgovara a ostatak svijeta ćuti i trpi

pravda ce pobediti

pre 14 godina

Sada vec davne 2002. godine dok sam sa drustvom gledao finale SP u kosarci izmedju Jugoslavije i Argentine, jedini sam rekao da je u poslednjem napadu regularnog dela Divac napravio faul.Utakmica je nastavljena a mi smo pobedili.Posle toga samar pravde nas je doveo do toga da su nam trebale godine da se vratimo u vrh svetske kosarke, uz to smo se posteno izblamirali.
Nadam se da ce Francuzi ovo skupo platiti.

cinik

pre 14 godina

slazem se sa clanom irskog parlamenta. Radi sve ove dece koja se pale na fudbal ova utakmica se mora ponoviti pogotovo sto je Anri sam priznao da je igrao rukom. Treba uciniti isto ono sto je Venger uradio a kintu za odlazak na SP podeliti zimedju dva nacionalna saveza bez obzira ko ode na SP.

najveca sramota

pre 14 godina

ovo je najveca sramota do sada u fudbalu, veca i od Maradoninog gola rukom.Ovde je Anri direktno odlucio o ishodu kvalifikacija i buducnosti jedne reperzentacije, i doveo u pitanje regularnosr SP u Africi.
Na sve to vrhunac licemerija je bila njegova izjava posle utakmice.Najmanje sto bi mogla FIFA da uradi je da ponovi utakmicu na neutralnom terenu, ali ko su Irci u medjunarodnom fudbalu da bi FIFA to uradila.
Francuzima puno srece, voleo bih da izgube polufinale na penale, a da u grupi za kvalifikacije za EP budu sa Irskom.

Kicanovic

pre 14 godina

\"nastao bi haos u svetu fudbala\" !!??
Pa zar ovo nije vec haos? Menjajte ta pravila, uvedita 5 sudija ko sto se igra Liga Evrope (gledali ste prenose Partizanovih utakmica), chalenge i vec nesto slicno da zaista zavlada red u ovom sportu .. Ovo je haos a ne ponavljanje utakmice

Pravda

pre 14 godina

zato u americkom fudbalu postoje 7 sudija i 26 kamera koji snimaju svaki detalj. Cim je nesto sporno trener prijavi, glavni sudija pogleda snimak i donese pravilnu i postenu odluku. Kao u tenisu celindz.

Tine

pre 14 godina

Čekajte ljudi, u svom životu sam gledao 300 utakmica, gde su sudije svirale ofsajd i poništile čist gol, a ofsajda nije bilo.
Isto to, gledao sam stotine mečeva, gde sudija nije svirao ofsajd, a dat je gol iz ofsajda.

Dakle, ofsajd treba ukinuti pod hitno, pa makar propao fudbal načisto, i ne vidim glupljeg pravila na svetu od tog pravila zvanog Ofsajd.

Inače pravilo ofsajd su izmislili Hromi, spori igrači, ljudi, funkcioneri.Nema drugog rezona za isto pravilo.

Šta nam ovaj slučaj pokazuje :
Sudija je Bog, sudijska se ne poriče, makar bila pogrešna i namerno izazvana, niko ne zna šta se mota po glavi sudije ?
Da li je to slobodno sudijsko uverenje, ili namera da nekoga zavije u crno recimo.

Isto pravilo se primenjuje i u pravosudju, sudovima, sudija nikada ne greši, presuda je uvek prava i pravdoljubiva. Sudija ne može da odgovara za bilo koju i bilo kakvu presudu? Sve je to lepo, sloboda odlučivanja, ali niko ne zna kako stvarno znati da li to slobodno uverenje sudije, ili neka namera vam moralnih kodeksa.

P.S. Dole imbecilno ofsajd pravilo u fudbalu.Dolke da pravite budale i od igrača, trenera, gledalaca !?

MLADEN

pre 14 godina

Krajnje je vreme da se i fudbal uvede pravilo da sudija neposredno nakon donosenja tako vazne odluke ima pravo da pogleda video snimak. To se je jedino moglo ispraviti neposredno nakon doga]aja. Sve ostlo je besmisleno.

dukaneze

pre 14 godina

nije moguce!!! pa zar nije Platini urgirao kod Uefe da se ponovi????? hehe o moj Boze,pa nije Platini bezveze Francuz! PRAVDA ZA IRCE

Boo

pre 14 godina

Ok, nije dobro. Sudija treba da gleda ili da uvedu i "sokolovo oko". I odmah da se ponisti gol, posto je stopostotni "enac". Ali kad su vec ocutali i kad su vec ili primili novac da proguraju Francusku dalje ili sta god, nema tu mnogo potrebe da se zvizdi Anriju gde god ode. Niti da odjednom postane los, a toliko godina nam je bio dobar. Jel' trebao da kaze:"Ej sudija, pa ja sam igrao rukom! Ponisti gol i sviraj jedanaesterac!" Sto bi onda pa igrao rukom da je toliko posten. I ne samo on, vec ko zna ko.
I jos nesto: nepravda je ucinjena, ni prvi a na zalost ni poslednji put. Ipak, kad vec ne idu Hrvati ni Svedjani...a bogami ni Rusi, vise bih volela da navijam za Francusku no za Irsku. O' Shea je super...ali Anri je Anri ;)

P.S. neces odmah da potpises "Lisabonski sporazum"?! E,onda ne ides u Juznu Afriku.

Balansero

pre 14 godina

Nesto se ne secam da se iko od nas bunio zbog penala nad Zigicem u mecu protiv Francuske u Beogradu.
Golman ga nije pipnuo a Roseti, jedan od najboljih svetskih sudija je pogresno procenio i dodelio nam penal i golmanu crveni.

I Zigic je reagovao kao i Anri, kao i mnogi drugi igraci u slicnim situacijama kada sudije ne mogu jasno da procene sta se desilo.

Taj penal je bio presudan da se direktno kvalifikujemo za SP2010.

Dajte malo realnosti u svojim komentarima.

Solskjaer20

pre 14 godina

Hmmm...zelim da gledam Gourcuffa na prvenstvu...to mi je omiljeni igrac, ali ne zelim da jedna sila poput Francuske prolazi na ovako sramotan nacin...trebalo je da se ponisti utakmica, i ko pobedi prolazi dalje! Najpostenije i najrealnije!

srecni srbijanac kojeg bas briga za baraz

pre 14 godina

Od'ebi Anri ! Mogao si lepo kao nekada Robi Fauler, odmah da ukazes sudiji i saigracima sta si uradio i da se gol ne prizna, a ne sada da se kao peres pred novinarima !!! Fauler je svojevremeno posle dosudjenog penala na sebi, odmah ukazao sudiji da prekrsaja na njemu nije bilo, i tako STVARNO, a ne 'urvinski kao ti, pomogao pravdi ! Od'ebi !

pero

pre 14 godina

Hm, samo 5 minuta prije incidenta sudija nije odsvirao cisti penal za Francusku, to niko ne spominje. Isto tako kad su igrali protiv Srbije, sviran je penal protiv francuza i ostali su sa 10 igraca. Ne mogu da se sjetim da je iko trazio da se utakmica ponovi, dali se Zigic izvinuo ili kad se to desava nama onda je ok, ali osudimo druge. Pojeo vuk magarca..

SQI

pre 14 godina

Po logici svih koji ovde govore o teoriji zavere, mi imamo najjači lobi u FIFA! Nama je sudija izmislio penal i isključio francuskog igrača na utakmici u Beogradu.

Pitam se, koliko će vas koji se utrkujete ko će više da ispljuje FIFA bojkotovati SP sledeće godine?

Ni prva ni poslednja tragična sudijska greška.

vladan

pre 14 godina

Znao sam da od ponavljanja meca nece biti nista, Platinijev lobi je mnogo jak, ali se moze traziti, da se na fudbalskim mecevima, uvede pravilo iz nfl-a,tzv dzelindz, cetvrti sudija bi pregledao sporni momenat na snimku, i fudbal bi bio mnogo postenija igra nego sto je sada.Francuzi su kradjom, dosli do cilja, ali su na duze staze gubtnici, jer ce publika, celokupna javnost, biti protiv njih na sp.100% sam siguran da nece proci grupu, vratice se ponizeni, bas kao na sp 2002

Jack

pre 14 godina

Mozda vecini nije pravi ekvivalent, ali meni je onaj potez isto kao da me je neko pljunuo. Kazu sudijska odluka konacna, a i sami su svedoci da su mnogi faulovi, simuliranja i pljuvanja tek naknadno kaznjena. Sudija recimo nista ne vidi, komisija pregleda snimak i odvali zabranu nekoliko utakmica. A plus ovde je ulog OGROMAN, direktno je uticao ne samo na rezultat, vec i na sam plasman na kup u JAR. Da je bila utakmica u grupi pa 'ajde, to se nekako pregrmi, ali napraviti dve ogromne greske u 103.min., u tako vaznoj utakmici. Razumem da se ne ponavljaju utakmice u ligama i po grupama, ali ova utakmica je nesto sasvim posebno i moralo se ponoviti... ja znam da se svuda namesta i da su Francuzi 'progurani', ali bas ovako ocigledno, bedno, jadno, ponizavajuce... bruka..

desko

pre 14 godina

Odlicno!
Zivim u Parizu.Od sutra,napustam posao i prijavljujem se na socijalno.
Vracam se za Srbiju, a francuska mi placa 400evra mesecno.
Ima samo ruke da rade na vadjenje para iz racuna.
Kad moze FIFA i Francuska,mogu i ja pod sljivu i da ladim ...
I NEMOJ DA SAM CUO DA VARAM!

mm

pre 14 godina

Ovo je jos jedan pokazatelj kako funcionise danasnji svet. Funkcionise po zelji mocnika kao i u ostalim sferama zivota. Bukvalno je politika preslikana na sport! Dvostruki arsini u politici - dvostruki arsini u sportu! Bruka i sramota! Ne znam dokle ce ovo moci ovako, ali dokle god ostali savezi cute nece se nista promeniti! Stidi se, do sada meni omiljeni fudbaleru!!!!

munzekonza

pre 14 godina

Album sa sličicama za MUDIJAL 2010,trebao bi da bude sa igračima Irske.
Francuze tamo neću da gledam,neću ni da ih lepim u album.

AfrickitigaR

pre 14 godina

Pitam se samo da li bi FIFA isto reagovala na ovaj zahtev da je situacija obrnuta, tj da su Irci prosli Francuze ovakvim golom?!

GrobaR

pre 14 godina

I Vujosevic ce traziti da se derbi ponovi jer je Bejli dao trojku od tablu
(Kico, 20. novembar 2009 13:24)

Dao Drobnjak iz auta , vi ste tada trazili da se ponovi utakmica

Cira Severac

pre 14 godina

A kleo sam se u Anrija....
Najvise me razocaralo njegovo radovanje, videli smo reakciju Galasa koji je delovao zbunjeno nakon gola, jer je ocigledno da je video igranje rukom (naravno da je rekao da nije siguran, jer se ocekuje da zastiti saigraca, ostavio je Anriju da kaze da li jeste ili nije)
Sto se tice zabrane igranja na SP, nema nista od toga. Mogu samo da ga kazne odredjeni broj utakmica, a makar ga kaznili i 100 meceva francuzi ce da organizuju toliko rpijateljskih do pocetka SP, a UEFA i FIFA nece moci (a, posteno, ni zeleti) da ih spreci

gm

pre 14 godina

ovo ispada isto ko da je utakmica na ocigled punog stadiona namestena.....koliko znam namestene utakmice se sankcionisu od strane Fifa i Uefa....koja je ovde razlika.....neregularno je neregularno i ne moze imati drugo objasnjenje.....zakon treba pod hitno menjati i uvesti video kontrolu...

Ringwraith

pre 14 godina

12-ti minut prvog produžetka ... centaršut sa leve strane za Irce i loptu prihvata R.Kin rukom i šalje to D.Dafa i 2:0 za Irsku u sred Pariza protiv favorita Francuza.
Republika Irska je na Svetskom Prvenstvu u Južnoj Africi.
Sutradan se oglasio ministar Pravde Francuske Anri Galas koji traži ponavljanje utakmice jer da je ostalo 1:0 Francuzi bi imali šansu da izbore prolaz na S.P preko penala. Povodom toga oglašavaju se M.Platini i S.Blater koji prihvataju ovu opciju...
Utakmica Francuska-R.Irska se igra 21.11 u 20:45
Pravda će trijumfovati :))))

ma hajte molim vas

pre 14 godina

Ja sam za to da se Anri kazni dozivotnim zatvorom, da se njegovoj porodici oduzmu sva gradjanska prava a da se Francuzima zabrani igranje fudbala!

SRAM IH BILO

pre 14 godina

Ma, sve nekako mogu precutati, ali da se onakva igracina kakav je Anri, onako obrati novinarima! Onoliko drskosti i bezobrazluka nema ni kod radikala...... Znaci, lik ladno, "Priznajem, igrao sam rukom... "Al u faznonu boli me *****, sudija nije video, tako da sab me gabri...." Mozda bi i bilo glupo da se ponovi utakmica, ali da se za onakav potez i onakav stav prema istom, trebaju mu zabraniti igraje na SP!

Video ref

pre 14 godina

Pravilo da je sudijska odluka konacna potice iz davnih, amaterskih vremena, kada su i sudijske greske imale mnogo manji znacaj.

Zato i treba uvesti video-sudiju na vaznim fudbalskim takmicenjima, po ugledu na ragbi i neke druge sportove gde to vec vise godina uspesno funkcionise. Ovo bi se koristilo samo nekoliko puta na utakmici, ukoliko je nesto zaista sporno a utice na konacan rezultat (npr. da li priznati gol ili dosuditi penal ako su sumnjivi).

Davor

pre 14 godina

Kako ih nije sramota?! Sad se pozivaju na pravilnik, a 2005. je mec kvalifikacija pod njihovom ingerencijom Bahrein-Uzbekistan bio ponovljen zbog sudijske greske... Sta da se desilo da je lopta pored gola, pa sudija ko onaj Englez sto nam je sudio protiv Koreje prizna go, ni tad ne bi moglo da se ponovi... Sramota!!! Al mnogo je nepravdi... Setite se samo kako je svojevremeno u LS Liverpul izbacio Celzi golom Luisa Garsije, a da pritom lopta nije presla liniju, tako to ide izgleda...

Fair-play

pre 14 godina

Jedan je Arsen Venger, najbolji i najtemeljniji strucnjak koga je svet ikada imao, ako se svi aspekti igre uzmu u obzir.
Pitam se samo, hoce li Anri mirno spavati nakon ovoga?
On nije los covek, sigurno ga je ponela zelja, gotovo sam ubedjen da mu se vec sve prevrce po stomaku.

FGM

pre 14 godina

@ FIFA & UEFA MAFIOSI
Milanu nije dokazano namestanje utakmica, nego pokusaj namestanja odnosno pokusaj razgovora sa Colinom o tome da bi doticni mozda sudio za Milan!Zato je igrao 2007 godine u LS!A osvojio je iste godine LS, jer je bio najbolji!Pozdrav!

Toti

pre 14 godina

To znaci da igrac teoretski moze da stavi loptu pod misku i kao u ragbiju da se useta u gol, a ako sudija to prizna nema sankcija???Teska materijalna povreda pravila! Izgleda da nas prave ovcama!

Zile

pre 14 godina

Da li se secate ovoga?

http://www.youtube.com/watch?v=0QwKL5LueHo

Rajkovic je lezao barem 20sek, mogli su da izbace loptu kad su hteli. Jos je i slavio i pokazivao nasim igracima ko je on, da igra za jednu velesilu i da oni postoju i govore o fer pleju samo kad njima odgovara.

BUDIMO LJUDI, A NE NELJUDI

Jasna

pre 14 godina

Svako ko oseca potrebu da ucini nesto povodom ove nepravde molim vas prikljucite se na ovu grupu na FB
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/pages/Petition-to-have-IRELAND-Vs-FRANCE-REPLAYED/180940979795

Aca

pre 14 godina

Naravno da smo znali da od ponavljanja nece biti nista. Jedno je pravo a drugo pravda... A nekako se prisecam Svedske, valjda bese 1990, evropsko prvenstvo, kada umesto nas (tada SFRJ), koji smo bili prvi u grupi, odose Danci i osvojise prvenstvo. Molim Boga da se to ne desi sa Francuzima...

Licemerno

pre 14 godina

Cudnih li ljudi...
Koliko igraca zna da su u ofsajdu pa probaju da daju gol iz istog, i neretko ga daju jer sudija ne primeti isti. Koliko nepostojecih penala je dosudjeno i koliko postojecih nije i to na podjednako ako ne i bitnijim utakmicama.I niko nije kaznio igraca niti ponistio utakmicu zbog toga.
Tako da ne bi ja ovo nesto posebno izdvajao kao bruku FIFE, Anrija, Francuza... vec kao veliki previd sudija, pre svega linijskog, jer glavni stvarno mozda nije ni video jer se nalazio iza Anrija na ivici 16rca plus je bio zaklonjen ostalim igracima.
I da, nije im Nikola Karabatic usao na teren i dao gol pa da bude neregularna utakmica, sve je to bilo u duhu igre i tako i treba da ostane. A ne da neke tamo naknadne komisije sednu i kaznjavaju nekoga za simuliranje, fauliranje, pljuvanje i slicno kad to nije ucinjeno na samom mecu i protivnicka ekipa nema nikakve koristi od toga. Ako vec kaznjavaju takve postupke, onda treba i da obestete ekipu koja je ostecena u takvom slucaju.

ismet

pre 14 godina

Nakon ove odluke Francuska je definitivno raskinula sa bilo kakvom podrskom u J. Africi pa i onu baziranoj na simpatijama. Verujem cak da ni prilican broj Francuza nece pruziti neku podrsku svojoj reprezentaciji. Francuska definitivno putuje u J.Afriku sa ogromnom mrljom.
Ako je to bio cil Blatera, Platinija i ostalih, onda svaka im cast.....uspeli su u potpunosti.

s

pre 14 godina

Uzbekistan-Bahrain FIFA je ponovila u proslim kval.
Sustinski isti je bio razlog.
Materijalna povreda pravila.

Ok ne treba da se ponovi utakmica.
Ali KAZNITE igrace kada namerno krse pravila i fer-play.
Igraci, ali i video snimci treba da pomazu sudijama.

Ali FIFI to ne odgovara. I kad bi uveli takve kazne to bi islo preko malih. Ali video snimak da se gleda. Obavezno. Sta im inace radi cetvrti sudija. Neka gleda mec na monitoru, za 30 sekundi bi imao situaciju iz tri ugla. I za penal nad Anelkom i za ruku Anrija.

_Platini_

pre 14 godina

Ne opravdavam potez Anrija,ali da li bi Kin ili neki drugi reprezentativac Irske uradio drugacije, da su oni dali go kao Francuzi??? Odgovor: NE 110%

mindbraker

pre 14 godina

Jedini krivac za sve ovo je sudija, koji je pogrijesio namjerno ili slucajno, to je vec sad malo vece pitanje. Ali glupo mi je sto krivite Anrija za bilo sta! Prvo, nikad nije bio fer-plej igrac, covjek je rodjeni pobjednik i sve ce dati da dodje do pobjede, kao i npr. Ibrahimovic, C. Ronaldo, sjetite se i Rivalda na SP 2002. protiv Turske itd., pa ako hocete i "Bozije ruke" Maradone. To nisu casne stvari, ali istorija pamti pobjede i pobjednike, sve drugo manje-vise. Zato nemojte pljuvati po Anriju, krivac je sudija i niko vise, jer kako mu i ime kaze, on odlucuje o "pravdi" na terenu. Teorija urote protiv malih rep. od strane UEFA i FIFA je moguca, ali nikad se nece dokazati. Ircima svaka cast na borbenosti i prikazanom sto se fudbala tice, kao i na borbi protiv nepravde van terena u koju se ukljucuju i najvisi drzavnici, ali takav je zivot, korist vecima na stetu manjih. Mi Srbi to bar znamo.

FilipFry

pre 14 godina

Ponovo utakmicu a onda i onu kad je Maradona dao gol rukom. A kad resimo sva ta zivotna pitanja ponovo mec finala skolskog turnira moje osnovne skole jer ja nisam dao gol a mislim da je i po koji faul ostao neodsviran! LOL

toshke

pre 14 godina

Da nije Platini na chelu fudbalske svetske organizacije mozhda bi se utakmica i ponovila,oni su jednistavno morali da idu u Afriku.Ma challange je iz raja izashao !

Zorice mr's kuci po petarde

pre 14 godina

Drugovi Irci kako ne shvatate da su Francuzi MORALI da idu dalje i da oko toga nema vise prepirke!
Francuska fudbalska velesila u posrtaju, MORALA je da da gol pa makar ga uneli rukom u isti!Toliko o regularnosti i o FIFA-i uopste!
Mada nisam obavesten jel se Senegal plasirao na SP?Ako jeste, molite boga galski petlovi da vam ne padnu u grupu!Opet ce da vas rascerupaju!

Cvlele Maglic

pre 14 godina

SRAMOTA!!!Da li oni misle da smo mi budale??! Posle namestanja utakmice Dinamo K.-Inter M. (pogledati samo golove i sve je jasno) prestao sam da gledam LS (tome je doprinelo i namestanje ukamica Real M.-Milan i Milan-Real M.,ocigledno je sa se na obe autakmice igralo za Milan da bi se izbacio Marsej.Inace navijam za Milan).Sve su prilike da posle utakmice Francuska-Irska na SP necu gledati ni jednu utakmicu sem nase reprezentacije!

Goran

pre 14 godina

Najbolje bi bilo da zarate pa ko pobedi nek ide dalje !
To da je bila Srbija mesto Francuske da vidis kako bi ponovili i jos bi nas i kaznili !

Doris

pre 14 godina

Posto se mec legalno ne moze ponoviti Francuska jedino moze zatrazi da ponovi mec. Takodje, mogli bi da kazne sudiju i Anrija, premda to ce otplatiti francuska drzava ili televizija.

Vlada

pre 14 godina

Pa neka UEFA proglasi ovo za "jedinstven slucaj" koji nikad i nigde vise ne sme biti ponovljen.Da se lepo ponovo odigra utakmica pa neka pobedi bolji.Ovako ljudi jos vise ima da mrze ovu reprezentaciju Francuske. Cak i francuzi vise ne navijaju za njih.

Rastapopulos

pre 14 godina

Sada se vidi koliko je nama znacilo sto smo bili prvi u grupi!
Da smo igrali baraz sa Portugalom ili nekim favoritom,sudije bi nas masakrirale.
Francuze treba da je sramota,nisu zasluzili da odu na SP,nisu ni senka onoga sto su bili. Domenek mora da ima neku zescu vezu u fudbalskom savezu, jer po svakoj logici bi trebao da davno dobije sut-kartu.

iznogud

pre 14 godina

onda barem treba kazniti Anrija, trebao bi da dobije neku zabranu igranja za reprezentaciju. kad mogu da kaznjavaju za simulacije u sesnaestercu, morali bi i za ovo!

Kol

pre 14 godina

Pa nisu svi francuzi kao Arsen Venger, u svakom slucaju velika sramota za reprezentaciju francuske mada je to njima izgleda normalno posto su se radovali ko da su osvojili svetsko prvenstvo a za Anrija i njegov komentar posle meca ne treba trositi reci! Ocigledno da nema vise pravog fer-pleja nego je bitno samo pobediti i to po svaku cenu!!

urlik

pre 14 godina

Hm...da je bilo obrnuto, Francuska bi pobedila sluzbenim rezultatom 3:0, ovako...Ircima preporucujem da ne potpisuju lisabonski sporazum...mala pakost, ali...

Zivko

pre 14 godina

Citiram .Ne postoji šansa da se utakmica ponovi. Kada bi se to dogodilo nastao bi haos u fudbalu. Koga bre oni prave ludim. Haos u fudbalu je prisutan od njegovog nastanka. Zato su se pravila menjala i prilagodjavala. Haos u fudbalu je kada se prekrše pravila igre. Namerna igra rukom je protiv pravila. Kako su mogli da iskoriste naknadne video snimke kako bi kaznili igrace zbog udaranja,pljuvanja itd. Sada odjednom brinu o fudbalu. Odvratni su,mrzim ih. Henry,hvala ti što si pokazao nama naivnima(koji smo se lozili na fudbal) šta je ustvari fudbal...

roman empire

pre 14 godina

Da li smo dobili posle Maradone jos jednu "Bozju ruku"-Tijeri Anrija,doduse Francuz nije postigao gol ali je asistirao rukom.

FIFA & UEFA mafiozi

pre 14 godina

Možda sve to i mora tako da se završi, ali ipak bi FIFA i UEFA morale da sankcionišu ponašanje igrača koji izvode ovakve prevare, recimo zabranom igranja sledećih 10 godina.

Izuzetno sam poštovao Anrija kao fenomenalnog, elegantnog i korektnog igrača, tako da ne mogu sebi da objasnim njegovo ponašanje posle postignutog gola. Razumem i želju za odlazak na SP i tenziju zbog trenutnog rezultata (0:1) na domaćem terenu, ali ipak moraju da postoje granice.

Ne zaboravimo da je Mišel Platini bio izuzetno odlučan u protivljenju da se na stadionima uvedu kamere i mogućnost da sudija pregleda snimak (kao u američkom fudbalu), ukoliko nije siguran šta se u datom trenutku zapravo desilo.

Ovakav plasman Francuza na SP, u tolikoj meri demantuje Platinija, da mislim da više ne zaslužuje da obavlja funkciju koju trenutno obavlja.

Doduše, ako je mogao Milan one godine da i pored dokazanog nameštanja utakmica uđe u Evropu i, čini mi se, čak osvoji trofej Lige šampiona, zašto ne bi mogao Platini da bude tu gde jeste, i da Francuzi odu na SP bez trunke stida i srama.

Vladan

pre 14 godina

U svakom slucaju velika sramota Anrija i Francuza, ali ako se setimo Maradone 86 po tom principu je zaista sudijska na mecu konacna. I taj gol 'bozjom rukom' je jednaka sramota iako je to mnogima bilo simpaticno.

Leo Krstin

pre 14 godina

Apsolutno ocekivana i normalna odluka, u skladu sa pravilima igre.Sudija je pogresio, a da li je namerno ili nenamerno ostaje sporno.
Mi smo inace napaljeni na Francuze jer nismo uspeli da ih pobedimo u Beogradu, iako su celu utakmicu igrali sa igracem manje, a i dali smo gol iz sumnjivog penala.Uostalom, da li se neko seca kada smo pobedili neki tim iz Top 10?

bez kompasa

pre 14 godina

Sramota!!!! Treba uvesti, kao u americkom fudbalu, kameru i kad god je sporna situacija ili kad sudija nije siguran da se odmah prekine utakmica i pregleda snimak pa se tek onda dosudi ono sto je stvarno bilo. Mislim da ce posle ovoga ceo svet da zamrzi Anrija i jedva cekam kakva ce reakcija biti publike kad istrci na sledecu utakmicu....

Skeptik sa pokrićem

pre 14 godina

E samo još jednom da čujem nekog kako hvali Platinija i UEFU kako su omogućili "malim" klubovima da igraju Ligu šampiona, poludeću.
U ovom slučaju je više nego jasan njegov upliv.

boris034

pre 14 godina

draga gospodo da se u kom slucaju ovako nesto desilo i nasoj reperezentaciji kao sto se nesrecnoj irskoj desilo vise nikad u zivotu ne bih pogledao ni jednu fudbalsku utakmicu.

HH

pre 14 godina

I kako to da FIFA/UEFA za svoje prljave poslove uzimaju sudije iz skandinavije...frisk, hansen, overbo...MAFIA...na celu sa "velikim prijateljem srpskog fudbala", Miselom Platinijem...

Vela

pre 14 godina

Ništa se bolje nije moglo ni očekivati. Niste valjda očekivali da UEFA uradi nešto moralno. Od koga je i ovo je previše. Čak su dozvolili Ircima da igraju i kod kuće i u gostima i dali su im da na teren izvedu 11 igrača kao i Francuzi. Poesebne pohvale UEFA-i zato što su im dozvolili da imaju i golmana na terenu. Jedina mala zamjerka je što je sudija bio u plavom dresu! UEFA=Mafia!!!

FRANCUSKA SOBARICA

pre 14 godina

A greška što je sudija bio Šveđanin Sven Hanson ? Platinijeva ili Blaterova? :-) Nije više ono "Prave se Englezi"...Nego "Prave se Frnacuzi"

Spartak

pre 14 godina

2005. године, поновљен меч између Бахреина и Узбекистана због техничке грешке судије

kobrapn

pre 14 godina

Nije pogresno: krasti, lagati, ubiti, prevariti...
Pogresno je samo ako vas uhvate. Mislio sam da je samo Srbija dokaz za to. Sada vidim da sam pogresio.
Zbogom svete...

vlada

pre 14 godina

Odigrati ponovo utakmicu ? Ne znam, možda... Ipak, i u tom slučaju su Francuzi u boljem položaju (1:0 iz Irske). Mislim da ne treba zaboraviti da se sporni detalj desio NAKON gola koji su Irci postigli, ili još bolje nakon isteka regularnih 90 minuta kojima su izboreni produžeci. Predpostavljam da je tehnični neizvodljivo ponoviti SAMO produžetke, možda bi ipak bilo najbolje rešenje poništiti OBE utakmice i odigrati jednu NOVU na neutralnom terenu, pa ko pobedi ide na SP... I još kao u Ligi UEFA postaviti 5 sudija na teren.

Deki

pre 14 godina

Onoliko povika na Eduarda, radi simuliranja penala, koje mozemo da vidimo nekoliko puta na svakoj utakmici, a niko da pomene kaznjavanje Anrija. Ako simuliranje nije u duhu fer-pleja, sta onda reci za ovo sto je Anri ucinio (plus onakvo radovanje nakon gola). U ovom barazu se lepo videlo, koliko je novac obescastio sport.

crninajcrnji

pre 14 godina

Nista iznenadjujuce.Fairplay je odavno ubijen bozanskom Maradoninom rukom. I ovde je neki bog umesao prste.(izvinite, ali nemam cirilicu-instaliranu)

Stefan_NS

pre 14 godina

To sto Francuska smatra da je greska sudije... mozda... desava se da sudija ima losu poziciju na terenu i da nevidi bas bas sve.... ali da na takav nacin odu na svetsko prvenstvo sramota... kakav blam za Tjerija Anrija (gotov je kao igrac) a i ostali u timu... takva blamaza!

Unknown19G70

pre 14 godina

u pravu je covek , kad bi se to dogodilo nastao bi haos.. svaka druga utakmica bi se ponavljala.. ali s druge strane irci ostaju uskraceni.. sudija je najveci krivac po meni.. nmg da verujem da kad su skocili svi irci na njega da covek nije pomislio mozda su pravu da pitam sidiju ili anrija.. ili misli da su oni slepi i budale..

no name

pre 14 godina

eto zbog cega fifa i uefa ne dozvoljavaju koriscenje kamera i usporenog snimka pri spornim situacijama. srdacne cestitke platiniju na plasmanu njegove reprezentacije na mundijal!

Smrt Fifi sloboda fudbalu!

pre 14 godina

Jedino resenje:sve federacije(one koje to zele a bogami vecina zeli)da istupe iz Fife/Uefe i osnuju nova udruzenja,takmicenja i fer i casna pravila gde nece biti privilegovanih itd.To je sasvim izvodljivo i time bi se razbila vekovna fudbalsko-ekonomska-politicka mafija koja truje,korumpira i unistava ovaj sport!

rema

pre 14 godina

ako ne moze da se ponovi mec, onda bi bilo pravednije poslati direktno irce, jer sagledavajuci momenat pogresne odluke sudije, imamo neregularan gol + nesportsko ponasanje Anria, tako da bi stanje na utakmici bilo, 0 1 za irce + igrac vise!!! jer je Anri zasluzio direktan crveni karton!!!
znaci igrac vise = prolaz irske!!!
PRAVDA ZA IRCE

Boban Dorcolac

pre 14 godina

Ovo je sramotna odluka. Ne mogu da verujem da je Anrijeva "odbojka' presudila?
Anri je posle ovoga za mene jedna podmukla nefudbalska cak i bolesna licnost. Tako mi je i ranije delovao. Ovo ce ga pratiti kroz ceo zivot...ovaj nesportski neljudski potez. Ircima cestitke za dostojanstveno drzanje i pored neregularnog poraza!

behar

pre 14 godina

Za ovu odluku se znalo unapred da ce biti takva i to je ok, al Fifa moze( al nece ) na osnovu pregledane snimke da kazni Anria dozivotnom zabranom igranja utakmice upod okriljem iste. Kad su mogli Eduarda da kazne sa 2 utakmice zbog spornog penala na utakmici koja nista nije odlucivala ovog bi smr.da trebalo vesati.

Zivko

pre 14 godina

Citiram .Ne postoji šansa da se utakmica ponovi. Kada bi se to dogodilo nastao bi haos u fudbalu. Koga bre oni prave ludim. Haos u fudbalu je prisutan od njegovog nastanka. Zato su se pravila menjala i prilagodjavala. Haos u fudbalu je kada se prekrše pravila igre. Namerna igra rukom je protiv pravila. Kako su mogli da iskoriste naknadne video snimke kako bi kaznili igrace zbog udaranja,pljuvanja itd. Sada odjednom brinu o fudbalu. Odvratni su,mrzim ih. Henry,hvala ti što si pokazao nama naivnima(koji smo se lozili na fudbal) šta je ustvari fudbal...

FIFA & UEFA mafiozi

pre 14 godina

Možda sve to i mora tako da se završi, ali ipak bi FIFA i UEFA morale da sankcionišu ponašanje igrača koji izvode ovakve prevare, recimo zabranom igranja sledećih 10 godina.

Izuzetno sam poštovao Anrija kao fenomenalnog, elegantnog i korektnog igrača, tako da ne mogu sebi da objasnim njegovo ponašanje posle postignutog gola. Razumem i želju za odlazak na SP i tenziju zbog trenutnog rezultata (0:1) na domaćem terenu, ali ipak moraju da postoje granice.

Ne zaboravimo da je Mišel Platini bio izuzetno odlučan u protivljenju da se na stadionima uvedu kamere i mogućnost da sudija pregleda snimak (kao u američkom fudbalu), ukoliko nije siguran šta se u datom trenutku zapravo desilo.

Ovakav plasman Francuza na SP, u tolikoj meri demantuje Platinija, da mislim da više ne zaslužuje da obavlja funkciju koju trenutno obavlja.

Doduše, ako je mogao Milan one godine da i pored dokazanog nameštanja utakmica uđe u Evropu i, čini mi se, čak osvoji trofej Lige šampiona, zašto ne bi mogao Platini da bude tu gde jeste, i da Francuzi odu na SP bez trunke stida i srama.

Goran

pre 14 godina

Najbolje bi bilo da zarate pa ko pobedi nek ide dalje !
To da je bila Srbija mesto Francuske da vidis kako bi ponovili i jos bi nas i kaznili !

Deki

pre 14 godina

Onoliko povika na Eduarda, radi simuliranja penala, koje mozemo da vidimo nekoliko puta na svakoj utakmici, a niko da pomene kaznjavanje Anrija. Ako simuliranje nije u duhu fer-pleja, sta onda reci za ovo sto je Anri ucinio (plus onakvo radovanje nakon gola). U ovom barazu se lepo videlo, koliko je novac obescastio sport.

Kol

pre 14 godina

Pa nisu svi francuzi kao Arsen Venger, u svakom slucaju velika sramota za reprezentaciju francuske mada je to njima izgleda normalno posto su se radovali ko da su osvojili svetsko prvenstvo a za Anrija i njegov komentar posle meca ne treba trositi reci! Ocigledno da nema vise pravog fer-pleja nego je bitno samo pobediti i to po svaku cenu!!

Zorice mr's kuci po petarde

pre 14 godina

Drugovi Irci kako ne shvatate da su Francuzi MORALI da idu dalje i da oko toga nema vise prepirke!
Francuska fudbalska velesila u posrtaju, MORALA je da da gol pa makar ga uneli rukom u isti!Toliko o regularnosti i o FIFA-i uopste!
Mada nisam obavesten jel se Senegal plasirao na SP?Ako jeste, molite boga galski petlovi da vam ne padnu u grupu!Opet ce da vas rascerupaju!

Vela

pre 14 godina

Ništa se bolje nije moglo ni očekivati. Niste valjda očekivali da UEFA uradi nešto moralno. Od koga je i ovo je previše. Čak su dozvolili Ircima da igraju i kod kuće i u gostima i dali su im da na teren izvedu 11 igrača kao i Francuzi. Poesebne pohvale UEFA-i zato što su im dozvolili da imaju i golmana na terenu. Jedina mala zamjerka je što je sudija bio u plavom dresu! UEFA=Mafia!!!

iznogud

pre 14 godina

onda barem treba kazniti Anrija, trebao bi da dobije neku zabranu igranja za reprezentaciju. kad mogu da kaznjavaju za simulacije u sesnaestercu, morali bi i za ovo!

Ringwraith

pre 14 godina

12-ti minut prvog produžetka ... centaršut sa leve strane za Irce i loptu prihvata R.Kin rukom i šalje to D.Dafa i 2:0 za Irsku u sred Pariza protiv favorita Francuza.
Republika Irska je na Svetskom Prvenstvu u Južnoj Africi.
Sutradan se oglasio ministar Pravde Francuske Anri Galas koji traži ponavljanje utakmice jer da je ostalo 1:0 Francuzi bi imali šansu da izbore prolaz na S.P preko penala. Povodom toga oglašavaju se M.Platini i S.Blater koji prihvataju ovu opciju...
Utakmica Francuska-R.Irska se igra 21.11 u 20:45
Pravda će trijumfovati :))))

Zile

pre 14 godina

Da li se secate ovoga?

http://www.youtube.com/watch?v=0QwKL5LueHo

Rajkovic je lezao barem 20sek, mogli su da izbace loptu kad su hteli. Jos je i slavio i pokazivao nasim igracima ko je on, da igra za jednu velesilu i da oni postoju i govore o fer pleju samo kad njima odgovara.

BUDIMO LJUDI, A NE NELJUDI

Toti

pre 14 godina

To znaci da igrac teoretski moze da stavi loptu pod misku i kao u ragbiju da se useta u gol, a ako sudija to prizna nema sankcija???Teska materijalna povreda pravila! Izgleda da nas prave ovcama!

Spartak

pre 14 godina

2005. године, поновљен меч између Бахреина и Узбекистана због техничке грешке судије

Balansero

pre 14 godina

Nesto se ne secam da se iko od nas bunio zbog penala nad Zigicem u mecu protiv Francuske u Beogradu.
Golman ga nije pipnuo a Roseti, jedan od najboljih svetskih sudija je pogresno procenio i dodelio nam penal i golmanu crveni.

I Zigic je reagovao kao i Anri, kao i mnogi drugi igraci u slicnim situacijama kada sudije ne mogu jasno da procene sta se desilo.

Taj penal je bio presudan da se direktno kvalifikujemo za SP2010.

Dajte malo realnosti u svojim komentarima.

bez kompasa

pre 14 godina

Sramota!!!! Treba uvesti, kao u americkom fudbalu, kameru i kad god je sporna situacija ili kad sudija nije siguran da se odmah prekine utakmica i pregleda snimak pa se tek onda dosudi ono sto je stvarno bilo. Mislim da ce posle ovoga ceo svet da zamrzi Anrija i jedva cekam kakva ce reakcija biti publike kad istrci na sledecu utakmicu....

GrobaR

pre 14 godina

I Vujosevic ce traziti da se derbi ponovi jer je Bejli dao trojku od tablu
(Kico, 20. novembar 2009 13:24)

Dao Drobnjak iz auta , vi ste tada trazili da se ponovi utakmica

Skeptik sa pokrićem

pre 14 godina

E samo još jednom da čujem nekog kako hvali Platinija i UEFU kako su omogućili "malim" klubovima da igraju Ligu šampiona, poludeću.
U ovom slučaju je više nego jasan njegov upliv.

AfrickitigaR

pre 14 godina

Pitam se samo da li bi FIFA isto reagovala na ovaj zahtev da je situacija obrnuta, tj da su Irci prosli Francuze ovakvim golom?!

munzekonza

pre 14 godina

Album sa sličicama za MUDIJAL 2010,trebao bi da bude sa igračima Irske.
Francuze tamo neću da gledam,neću ni da ih lepim u album.

Pravda

pre 14 godina

zato u americkom fudbalu postoje 7 sudija i 26 kamera koji snimaju svaki detalj. Cim je nesto sporno trener prijavi, glavni sudija pogleda snimak i donese pravilnu i postenu odluku. Kao u tenisu celindz.

Boban Dorcolac

pre 14 godina

Ovo je sramotna odluka. Ne mogu da verujem da je Anrijeva "odbojka' presudila?
Anri je posle ovoga za mene jedna podmukla nefudbalska cak i bolesna licnost. Tako mi je i ranije delovao. Ovo ce ga pratiti kroz ceo zivot...ovaj nesportski neljudski potez. Ircima cestitke za dostojanstveno drzanje i pored neregularnog poraza!

desko

pre 14 godina

Odlicno!
Zivim u Parizu.Od sutra,napustam posao i prijavljujem se na socijalno.
Vracam se za Srbiju, a francuska mi placa 400evra mesecno.
Ima samo ruke da rade na vadjenje para iz racuna.
Kad moze FIFA i Francuska,mogu i ja pod sljivu i da ladim ...
I NEMOJ DA SAM CUO DA VARAM!

gm

pre 14 godina

ovo ispada isto ko da je utakmica na ocigled punog stadiona namestena.....koliko znam namestene utakmice se sankcionisu od strane Fifa i Uefa....koja je ovde razlika.....neregularno je neregularno i ne moze imati drugo objasnjenje.....zakon treba pod hitno menjati i uvesti video kontrolu...

darko

pre 14 godina

I u sportu važe ista pravila izgleda kao i u političko ekonomskom životu...USA,Francuska,Njemačka,Velika Brtianija korije i krše pravila kako njima odgovara a ostatak svijeta ćuti i trpi

vlada

pre 14 godina

Odigrati ponovo utakmicu ? Ne znam, možda... Ipak, i u tom slučaju su Francuzi u boljem položaju (1:0 iz Irske). Mislim da ne treba zaboraviti da se sporni detalj desio NAKON gola koji su Irci postigli, ili još bolje nakon isteka regularnih 90 minuta kojima su izboreni produžeci. Predpostavljam da je tehnični neizvodljivo ponoviti SAMO produžetke, možda bi ipak bilo najbolje rešenje poništiti OBE utakmice i odigrati jednu NOVU na neutralnom terenu, pa ko pobedi ide na SP... I još kao u Ligi UEFA postaviti 5 sudija na teren.

Leo Krstin

pre 14 godina

Apsolutno ocekivana i normalna odluka, u skladu sa pravilima igre.Sudija je pogresio, a da li je namerno ili nenamerno ostaje sporno.
Mi smo inace napaljeni na Francuze jer nismo uspeli da ih pobedimo u Beogradu, iako su celu utakmicu igrali sa igracem manje, a i dali smo gol iz sumnjivog penala.Uostalom, da li se neko seca kada smo pobedili neki tim iz Top 10?

kobrapn

pre 14 godina

Nije pogresno: krasti, lagati, ubiti, prevariti...
Pogresno je samo ako vas uhvate. Mislio sam da je samo Srbija dokaz za to. Sada vidim da sam pogresio.
Zbogom svete...

Tine

pre 14 godina

Čekajte ljudi, u svom životu sam gledao 300 utakmica, gde su sudije svirale ofsajd i poništile čist gol, a ofsajda nije bilo.
Isto to, gledao sam stotine mečeva, gde sudija nije svirao ofsajd, a dat je gol iz ofsajda.

Dakle, ofsajd treba ukinuti pod hitno, pa makar propao fudbal načisto, i ne vidim glupljeg pravila na svetu od tog pravila zvanog Ofsajd.

Inače pravilo ofsajd su izmislili Hromi, spori igrači, ljudi, funkcioneri.Nema drugog rezona za isto pravilo.

Šta nam ovaj slučaj pokazuje :
Sudija je Bog, sudijska se ne poriče, makar bila pogrešna i namerno izazvana, niko ne zna šta se mota po glavi sudije ?
Da li je to slobodno sudijsko uverenje, ili namera da nekoga zavije u crno recimo.

Isto pravilo se primenjuje i u pravosudju, sudovima, sudija nikada ne greši, presuda je uvek prava i pravdoljubiva. Sudija ne može da odgovara za bilo koju i bilo kakvu presudu? Sve je to lepo, sloboda odlučivanja, ali niko ne zna kako stvarno znati da li to slobodno uverenje sudije, ili neka namera vam moralnih kodeksa.

P.S. Dole imbecilno ofsajd pravilo u fudbalu.Dolke da pravite budale i od igrača, trenera, gledalaca !?

pravda ce pobediti

pre 14 godina

Sada vec davne 2002. godine dok sam sa drustvom gledao finale SP u kosarci izmedju Jugoslavije i Argentine, jedini sam rekao da je u poslednjem napadu regularnog dela Divac napravio faul.Utakmica je nastavljena a mi smo pobedili.Posle toga samar pravde nas je doveo do toga da su nam trebale godine da se vratimo u vrh svetske kosarke, uz to smo se posteno izblamirali.
Nadam se da ce Francuzi ovo skupo platiti.

ma hajte molim vas

pre 14 godina

Ja sam za to da se Anri kazni dozivotnim zatvorom, da se njegovoj porodici oduzmu sva gradjanska prava a da se Francuzima zabrani igranje fudbala!

Davor

pre 14 godina

Kako ih nije sramota?! Sad se pozivaju na pravilnik, a 2005. je mec kvalifikacija pod njihovom ingerencijom Bahrein-Uzbekistan bio ponovljen zbog sudijske greske... Sta da se desilo da je lopta pored gola, pa sudija ko onaj Englez sto nam je sudio protiv Koreje prizna go, ni tad ne bi moglo da se ponovi... Sramota!!! Al mnogo je nepravdi... Setite se samo kako je svojevremeno u LS Liverpul izbacio Celzi golom Luisa Garsije, a da pritom lopta nije presla liniju, tako to ide izgleda...

Rastapopulos

pre 14 godina

Sada se vidi koliko je nama znacilo sto smo bili prvi u grupi!
Da smo igrali baraz sa Portugalom ili nekim favoritom,sudije bi nas masakrirale.
Francuze treba da je sramota,nisu zasluzili da odu na SP,nisu ni senka onoga sto su bili. Domenek mora da ima neku zescu vezu u fudbalskom savezu, jer po svakoj logici bi trebao da davno dobije sut-kartu.

dukaneze

pre 14 godina

nije moguce!!! pa zar nije Platini urgirao kod Uefe da se ponovi????? hehe o moj Boze,pa nije Platini bezveze Francuz! PRAVDA ZA IRCE

SQI

pre 14 godina

Po logici svih koji ovde govore o teoriji zavere, mi imamo najjači lobi u FIFA! Nama je sudija izmislio penal i isključio francuskog igrača na utakmici u Beogradu.

Pitam se, koliko će vas koji se utrkujete ko će više da ispljuje FIFA bojkotovati SP sledeće godine?

Ni prva ni poslednja tragična sudijska greška.

vladan

pre 14 godina

Znao sam da od ponavljanja meca nece biti nista, Platinijev lobi je mnogo jak, ali se moze traziti, da se na fudbalskim mecevima, uvede pravilo iz nfl-a,tzv dzelindz, cetvrti sudija bi pregledao sporni momenat na snimku, i fudbal bi bio mnogo postenija igra nego sto je sada.Francuzi su kradjom, dosli do cilja, ali su na duze staze gubtnici, jer ce publika, celokupna javnost, biti protiv njih na sp.100% sam siguran da nece proci grupu, vratice se ponizeni, bas kao na sp 2002

Cira Severac

pre 14 godina

A kleo sam se u Anrija....
Najvise me razocaralo njegovo radovanje, videli smo reakciju Galasa koji je delovao zbunjeno nakon gola, jer je ocigledno da je video igranje rukom (naravno da je rekao da nije siguran, jer se ocekuje da zastiti saigraca, ostavio je Anriju da kaze da li jeste ili nije)
Sto se tice zabrane igranja na SP, nema nista od toga. Mogu samo da ga kazne odredjeni broj utakmica, a makar ga kaznili i 100 meceva francuzi ce da organizuju toliko rpijateljskih do pocetka SP, a UEFA i FIFA nece moci (a, posteno, ni zeleti) da ih spreci

Fair-play

pre 14 godina

Jedan je Arsen Venger, najbolji i najtemeljniji strucnjak koga je svet ikada imao, ako se svi aspekti igre uzmu u obzir.
Pitam se samo, hoce li Anri mirno spavati nakon ovoga?
On nije los covek, sigurno ga je ponela zelja, gotovo sam ubedjen da mu se vec sve prevrce po stomaku.

Boo

pre 14 godina

Ok, nije dobro. Sudija treba da gleda ili da uvedu i "sokolovo oko". I odmah da se ponisti gol, posto je stopostotni "enac". Ali kad su vec ocutali i kad su vec ili primili novac da proguraju Francusku dalje ili sta god, nema tu mnogo potrebe da se zvizdi Anriju gde god ode. Niti da odjednom postane los, a toliko godina nam je bio dobar. Jel' trebao da kaze:"Ej sudija, pa ja sam igrao rukom! Ponisti gol i sviraj jedanaesterac!" Sto bi onda pa igrao rukom da je toliko posten. I ne samo on, vec ko zna ko.
I jos nesto: nepravda je ucinjena, ni prvi a na zalost ni poslednji put. Ipak, kad vec ne idu Hrvati ni Svedjani...a bogami ni Rusi, vise bih volela da navijam za Francusku no za Irsku. O' Shea je super...ali Anri je Anri ;)

P.S. neces odmah da potpises "Lisabonski sporazum"?! E,onda ne ides u Juznu Afriku.

Vlada

pre 14 godina

Pa neka UEFA proglasi ovo za "jedinstven slucaj" koji nikad i nigde vise ne sme biti ponovljen.Da se lepo ponovo odigra utakmica pa neka pobedi bolji.Ovako ljudi jos vise ima da mrze ovu reprezentaciju Francuske. Cak i francuzi vise ne navijaju za njih.

s

pre 14 godina

Uzbekistan-Bahrain FIFA je ponovila u proslim kval.
Sustinski isti je bio razlog.
Materijalna povreda pravila.

Ok ne treba da se ponovi utakmica.
Ali KAZNITE igrace kada namerno krse pravila i fer-play.
Igraci, ali i video snimci treba da pomazu sudijama.

Ali FIFI to ne odgovara. I kad bi uveli takve kazne to bi islo preko malih. Ali video snimak da se gleda. Obavezno. Sta im inace radi cetvrti sudija. Neka gleda mec na monitoru, za 30 sekundi bi imao situaciju iz tri ugla. I za penal nad Anelkom i za ruku Anrija.

mindbraker

pre 14 godina

Jedini krivac za sve ovo je sudija, koji je pogrijesio namjerno ili slucajno, to je vec sad malo vece pitanje. Ali glupo mi je sto krivite Anrija za bilo sta! Prvo, nikad nije bio fer-plej igrac, covjek je rodjeni pobjednik i sve ce dati da dodje do pobjede, kao i npr. Ibrahimovic, C. Ronaldo, sjetite se i Rivalda na SP 2002. protiv Turske itd., pa ako hocete i "Bozije ruke" Maradone. To nisu casne stvari, ali istorija pamti pobjede i pobjednike, sve drugo manje-vise. Zato nemojte pljuvati po Anriju, krivac je sudija i niko vise, jer kako mu i ime kaze, on odlucuje o "pravdi" na terenu. Teorija urote protiv malih rep. od strane UEFA i FIFA je moguca, ali nikad se nece dokazati. Ircima svaka cast na borbenosti i prikazanom sto se fudbala tice, kao i na borbi protiv nepravde van terena u koju se ukljucuju i najvisi drzavnici, ali takav je zivot, korist vecima na stetu manjih. Mi Srbi to bar znamo.

Grafite

pre 14 godina

Haos u fudbalu????Sta je pokazala utakmica Francuska-Irska??Pokazala je samo haos u fudbalu,nastalog kao rezultat prevelikog novca koji je u igri.

Unknown19G70

pre 14 godina

u pravu je covek , kad bi se to dogodilo nastao bi haos.. svaka druga utakmica bi se ponavljala.. ali s druge strane irci ostaju uskraceni.. sudija je najveci krivac po meni.. nmg da verujem da kad su skocili svi irci na njega da covek nije pomislio mozda su pravu da pitam sidiju ili anrija.. ili misli da su oni slepi i budale..

urlik

pre 14 godina

Hm...da je bilo obrnuto, Francuska bi pobedila sluzbenim rezultatom 3:0, ovako...Ircima preporucujem da ne potpisuju lisabonski sporazum...mala pakost, ali...

ismet

pre 14 godina

Nakon ove odluke Francuska je definitivno raskinula sa bilo kakvom podrskom u J. Africi pa i onu baziranoj na simpatijama. Verujem cak da ni prilican broj Francuza nece pruziti neku podrsku svojoj reprezentaciji. Francuska definitivno putuje u J.Afriku sa ogromnom mrljom.
Ako je to bio cil Blatera, Platinija i ostalih, onda svaka im cast.....uspeli su u potpunosti.

najveca sramota

pre 14 godina

ovo je najveca sramota do sada u fudbalu, veca i od Maradoninog gola rukom.Ovde je Anri direktno odlucio o ishodu kvalifikacija i buducnosti jedne reperzentacije, i doveo u pitanje regularnosr SP u Africi.
Na sve to vrhunac licemerija je bila njegova izjava posle utakmice.Najmanje sto bi mogla FIFA da uradi je da ponovi utakmicu na neutralnom terenu, ali ko su Irci u medjunarodnom fudbalu da bi FIFA to uradila.
Francuzima puno srece, voleo bih da izgube polufinale na penale, a da u grupi za kvalifikacije za EP budu sa Irskom.

MLADEN

pre 14 godina

Krajnje je vreme da se i fudbal uvede pravilo da sudija neposredno nakon donosenja tako vazne odluke ima pravo da pogleda video snimak. To se je jedino moglo ispraviti neposredno nakon doga]aja. Sve ostlo je besmisleno.

Smrt Fifi sloboda fudbalu!

pre 14 godina

Jedino resenje:sve federacije(one koje to zele a bogami vecina zeli)da istupe iz Fife/Uefe i osnuju nova udruzenja,takmicenja i fer i casna pravila gde nece biti privilegovanih itd.To je sasvim izvodljivo i time bi se razbila vekovna fudbalsko-ekonomska-politicka mafija koja truje,korumpira i unistava ovaj sport!

toshke

pre 14 godina

Da nije Platini na chelu fudbalske svetske organizacije mozhda bi se utakmica i ponovila,oni su jednistavno morali da idu u Afriku.Ma challange je iz raja izashao !

Aca

pre 14 godina

Naravno da smo znali da od ponavljanja nece biti nista. Jedno je pravo a drugo pravda... A nekako se prisecam Svedske, valjda bese 1990, evropsko prvenstvo, kada umesto nas (tada SFRJ), koji smo bili prvi u grupi, odose Danci i osvojise prvenstvo. Molim Boga da se to ne desi sa Francuzima...

Jack

pre 14 godina

Mozda vecini nije pravi ekvivalent, ali meni je onaj potez isto kao da me je neko pljunuo. Kazu sudijska odluka konacna, a i sami su svedoci da su mnogi faulovi, simuliranja i pljuvanja tek naknadno kaznjena. Sudija recimo nista ne vidi, komisija pregleda snimak i odvali zabranu nekoliko utakmica. A plus ovde je ulog OGROMAN, direktno je uticao ne samo na rezultat, vec i na sam plasman na kup u JAR. Da je bila utakmica u grupi pa 'ajde, to se nekako pregrmi, ali napraviti dve ogromne greske u 103.min., u tako vaznoj utakmici. Razumem da se ne ponavljaju utakmice u ligama i po grupama, ali ova utakmica je nesto sasvim posebno i moralo se ponoviti... ja znam da se svuda namesta i da su Francuzi 'progurani', ali bas ovako ocigledno, bedno, jadno, ponizavajuce... bruka..

aca

pre 14 godina

Taj gospodin Henry ili već kako ga mi zovemo, nikada više u životu neće pipnuti loptu a da mu ceo stagion ne zviždi.!!!... Drugo... kako je njemu i kako on spava , ja da sam na njegovom mestu povukao bih se iz javnog zivota odmah, jadan je i on i saopštenje iz FIFA .e, . Dignimo VELIKI GLAS protiv ovako velike nepravde. pa na kraju i ministarka sporta , svaka joj čast spasava obraz svoje drzave , je rekla da bi bilo pravedno da se utakmica ponovi.
pozdrav svim pravedoljubivim.

Srbimir

pre 14 godina

Oni koji tvrde da Argentina ne bi bila sampion sveta 1986.-e bez Maradonine ruke-grdno se varaju!!! Na toj istoj,vec cuvenoj, cetvrtfinalnoj tekmi Argentinci su u svakom smislu NADIGRALI Engleze,bukvalno u svim aspektima fudbalske igre; Maradona je dolazio do protivnickog sesnaesterca kako i kad je hteo! "Gaucosi" su nekoliko puta pogodili precku i stativu!
Utoliko ovo skaradno izbacivanje Iraca i boli iz prostog razloga sto su Francuzi u ovoj tekmi bili nadigrani,a prosli su na sramotan, nefer, verovatno samo Platiniju poznat nacin!!!

HH

pre 14 godina

I kako to da FIFA/UEFA za svoje prljave poslove uzimaju sudije iz skandinavije...frisk, hansen, overbo...MAFIA...na celu sa "velikim prijateljem srpskog fudbala", Miselom Platinijem...

FilipFry

pre 14 godina

Ponovo utakmicu a onda i onu kad je Maradona dao gol rukom. A kad resimo sva ta zivotna pitanja ponovo mec finala skolskog turnira moje osnovne skole jer ja nisam dao gol a mislim da je i po koji faul ostao neodsviran! LOL

SRAM IH BILO

pre 14 godina

Ma, sve nekako mogu precutati, ali da se onakva igracina kakav je Anri, onako obrati novinarima! Onoliko drskosti i bezobrazluka nema ni kod radikala...... Znaci, lik ladno, "Priznajem, igrao sam rukom... "Al u faznonu boli me *****, sudija nije video, tako da sab me gabri...." Mozda bi i bilo glupo da se ponovi utakmica, ali da se za onakav potez i onakav stav prema istom, trebaju mu zabraniti igraje na SP!

Q U R

pre 14 godina

GADI MI SE FIFA!!! RADE STA HOCE I STA NJIMA ODGOVARA ALI SAD GA PRETERASE!!!
1. lazna i nepravedna rang lista
2. ovo sto su Francuzi uradili je za svaku osudu i ima vremena da se greska ispravi. Nije ni priblizno isto ko kad je Maradona dao go rukom Englezima. ALI BLATER I PLATINI ne zaboravite... XAXA Francuska 7 na svetu AJAOOOO...

mm

pre 14 godina

Ovo je jos jedan pokazatelj kako funcionise danasnji svet. Funkcionise po zelji mocnika kao i u ostalim sferama zivota. Bukvalno je politika preslikana na sport! Dvostruki arsini u politici - dvostruki arsini u sportu! Bruka i sramota! Ne znam dokle ce ovo moci ovako, ali dokle god ostali savezi cute nece se nista promeniti! Stidi se, do sada meni omiljeni fudbaleru!!!!

_Platini_

pre 14 godina

Ne opravdavam potez Anrija,ali da li bi Kin ili neki drugi reprezentativac Irske uradio drugacije, da su oni dali go kao Francuzi??? Odgovor: NE 110%

pero

pre 14 godina

Hm, samo 5 minuta prije incidenta sudija nije odsvirao cisti penal za Francusku, to niko ne spominje. Isto tako kad su igrali protiv Srbije, sviran je penal protiv francuza i ostali su sa 10 igraca. Ne mogu da se sjetim da je iko trazio da se utakmica ponovi, dali se Zigic izvinuo ili kad se to desava nama onda je ok, ali osudimo druge. Pojeo vuk magarca..

Solskjaer20

pre 14 godina

Hmmm...zelim da gledam Gourcuffa na prvenstvu...to mi je omiljeni igrac, ali ne zelim da jedna sila poput Francuske prolazi na ovako sramotan nacin...trebalo je da se ponisti utakmica, i ko pobedi prolazi dalje! Najpostenije i najrealnije!

behar

pre 14 godina

Za ovu odluku se znalo unapred da ce biti takva i to je ok, al Fifa moze( al nece ) na osnovu pregledane snimke da kazni Anria dozivotnom zabranom igranja utakmice upod okriljem iste. Kad su mogli Eduarda da kazne sa 2 utakmice zbog spornog penala na utakmici koja nista nije odlucivala ovog bi smr.da trebalo vesati.

no name

pre 14 godina

eto zbog cega fifa i uefa ne dozvoljavaju koriscenje kamera i usporenog snimka pri spornim situacijama. srdacne cestitke platiniju na plasmanu njegove reprezentacije na mundijal!

Stefan_NS

pre 14 godina

To sto Francuska smatra da je greska sudije... mozda... desava se da sudija ima losu poziciju na terenu i da nevidi bas bas sve.... ali da na takav nacin odu na svetsko prvenstvo sramota... kakav blam za Tjerija Anrija (gotov je kao igrac) a i ostali u timu... takva blamaza!

FGM

pre 14 godina

@ FIFA & UEFA MAFIOSI
Milanu nije dokazano namestanje utakmica, nego pokusaj namestanja odnosno pokusaj razgovora sa Colinom o tome da bi doticni mozda sudio za Milan!Zato je igrao 2007 godine u LS!A osvojio je iste godine LS, jer je bio najbolji!Pozdrav!

Branko

pre 14 godina

Tine@
Kako bre da se ukine ofsajd? Pa to bi bila katastrofa, protivnicki napadaci bi spavali u sesnestercu. Tu bi bilo golova kao kise. Fudbal ne bi vise bio fudbal nego vaterpolo. Rezultati bi bili 8-6,9-5 itd. Na sta bi to licilo.

FRANCUSKA SOBARICA

pre 14 godina

A greška što je sudija bio Šveđanin Sven Hanson ? Platinijeva ili Blaterova? :-) Nije više ono "Prave se Englezi"...Nego "Prave se Frnacuzi"

rema

pre 14 godina

ako ne moze da se ponovi mec, onda bi bilo pravednije poslati direktno irce, jer sagledavajuci momenat pogresne odluke sudije, imamo neregularan gol + nesportsko ponasanje Anria, tako da bi stanje na utakmici bilo, 0 1 za irce + igrac vise!!! jer je Anri zasluzio direktan crveni karton!!!
znaci igrac vise = prolaz irske!!!
PRAVDA ZA IRCE

Doris

pre 14 godina

Posto se mec legalno ne moze ponoviti Francuska jedino moze zatrazi da ponovi mec. Takodje, mogli bi da kazne sudiju i Anrija, premda to ce otplatiti francuska drzava ili televizija.

Kicanovic

pre 14 godina

\"nastao bi haos u svetu fudbala\" !!??
Pa zar ovo nije vec haos? Menjajte ta pravila, uvedita 5 sudija ko sto se igra Liga Evrope (gledali ste prenose Partizanovih utakmica), chalenge i vec nesto slicno da zaista zavlada red u ovom sportu .. Ovo je haos a ne ponavljanje utakmice

Cvlele Maglic

pre 14 godina

SRAMOTA!!!Da li oni misle da smo mi budale??! Posle namestanja utakmice Dinamo K.-Inter M. (pogledati samo golove i sve je jasno) prestao sam da gledam LS (tome je doprinelo i namestanje ukamica Real M.-Milan i Milan-Real M.,ocigledno je sa se na obe autakmice igralo za Milan da bi se izbacio Marsej.Inace navijam za Milan).Sve su prilike da posle utakmice Francuska-Irska na SP necu gledati ni jednu utakmicu sem nase reprezentacije!

Video ref

pre 14 godina

Pravilo da je sudijska odluka konacna potice iz davnih, amaterskih vremena, kada su i sudijske greske imale mnogo manji znacaj.

Zato i treba uvesti video-sudiju na vaznim fudbalskim takmicenjima, po ugledu na ragbi i neke druge sportove gde to vec vise godina uspesno funkcionise. Ovo bi se koristilo samo nekoliko puta na utakmici, ukoliko je nesto zaista sporno a utice na konacan rezultat (npr. da li priznati gol ili dosuditi penal ako su sumnjivi).

srecni srbijanac kojeg bas briga za baraz

pre 14 godina

Od'ebi Anri ! Mogao si lepo kao nekada Robi Fauler, odmah da ukazes sudiji i saigracima sta si uradio i da se gol ne prizna, a ne sada da se kao peres pred novinarima !!! Fauler je svojevremeno posle dosudjenog penala na sebi, odmah ukazao sudiji da prekrsaja na njemu nije bilo, i tako STVARNO, a ne 'urvinski kao ti, pomogao pravdi ! Od'ebi !

boris034

pre 14 godina

draga gospodo da se u kom slucaju ovako nesto desilo i nasoj reperezentaciji kao sto se nesrecnoj irskoj desilo vise nikad u zivotu ne bih pogledao ni jednu fudbalsku utakmicu.

Vladan

pre 14 godina

U svakom slucaju velika sramota Anrija i Francuza, ali ako se setimo Maradone 86 po tom principu je zaista sudijska na mecu konacna. I taj gol 'bozjom rukom' je jednaka sramota iako je to mnogima bilo simpaticno.

cinik

pre 14 godina

slazem se sa clanom irskog parlamenta. Radi sve ove dece koja se pale na fudbal ova utakmica se mora ponoviti pogotovo sto je Anri sam priznao da je igrao rukom. Treba uciniti isto ono sto je Venger uradio a kintu za odlazak na SP podeliti zimedju dva nacionalna saveza bez obzira ko ode na SP.

28 dana bana

pre 14 godina

Da je nepravda, jeste.Ali, nepravde u fudbalu se cesto desavaju, tako da Irci zbog sudijske greske ostaju kuci.
U celoj prici mi je jedino ruzno sto je Anri namerno rukom zaustavio loptu...

Licemerno

pre 14 godina

Cudnih li ljudi...
Koliko igraca zna da su u ofsajdu pa probaju da daju gol iz istog, i neretko ga daju jer sudija ne primeti isti. Koliko nepostojecih penala je dosudjeno i koliko postojecih nije i to na podjednako ako ne i bitnijim utakmicama.I niko nije kaznio igraca niti ponistio utakmicu zbog toga.
Tako da ne bi ja ovo nesto posebno izdvajao kao bruku FIFE, Anrija, Francuza... vec kao veliki previd sudija, pre svega linijskog, jer glavni stvarno mozda nije ni video jer se nalazio iza Anrija na ivici 16rca plus je bio zaklonjen ostalim igracima.
I da, nije im Nikola Karabatic usao na teren i dao gol pa da bude neregularna utakmica, sve je to bilo u duhu igre i tako i treba da ostane. A ne da neke tamo naknadne komisije sednu i kaznjavaju nekoga za simuliranje, fauliranje, pljuvanje i slicno kad to nije ucinjeno na samom mecu i protivnicka ekipa nema nikakve koristi od toga. Ako vec kaznjavaju takve postupke, onda treba i da obestete ekipu koja je ostecena u takvom slucaju.

Jasna

pre 14 godina

Svako ko oseca potrebu da ucini nesto povodom ove nepravde molim vas prikljucite se na ovu grupu na FB
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/pages/Petition-to-have-IRELAND-Vs-FRANCE-REPLAYED/180940979795

roman empire

pre 14 godina

Da li smo dobili posle Maradone jos jednu "Bozju ruku"-Tijeri Anrija,doduse Francuz nije postigao gol ali je asistirao rukom.

crninajcrnji

pre 14 godina

Nista iznenadjujuce.Fairplay je odavno ubijen bozanskom Maradoninom rukom. I ovde je neki bog umesao prste.(izvinite, ali nemam cirilicu-instaliranu)

xx bata

pre 14 godina

A jeli? A kad su protiv Crne gore izbijali rukom sa gol linije a sudija nije sudio ni penal ni crveni karton nisu ništa pominjali.

Dobro, znam da je to za njih bila utakmica čista formalnost ali nama bi taj gol doneo četvrti šešir za sledeće kvalifikacije pa smo zbog toga sad u petom.

Pozdrav

PimPong

pre 14 godina

Znao sam da nece doci do ponavljanja utakmice, i zakon ima smisla, ali samo ako se sprovodi jednako prema svima. Otprilike kao sto se Ameri hvale sa svojim starim ustavom, a on je bio uspostavljen kad su svi imali robove...

Odnosno, ako je tehnicka greska u pitanju, utakmica moze da se ponovi, ali ako je u pitanju greska koja moze da bude otvorena interpretaciji (judgment call, sto kazu Englezi), onda je to tesko utvrditi.

Npr., kad su Hrvati igrali sa Australijom na SP, da je Hrvatska dobila, utakmica bi morala da se ponovi, jer je Simunic igrao sa dva zuta kartona i tu nema nikakve diskusije - svaki igrac sa dva zuta mora da napusti utakmicu.

A svako igranje rukom nije automatski faul za protivnicku ekipu (ruka u prirodnom polozaju, itd.), pa je to otvoreno interpretaciji, mada svi mi znamo sta se desilo.

Jednostavno, na ovakve stvari se reaguje bojkotima, samo je FIFA danas na zalost jedna od najmocnijih "drzava". Udri ga u dzep - tamo ce da ga boli najvise.

milos

pre 14 godina

a koliko smo samo puta procitali vest da je neko od fudbalera ili trenera kaznjen (o navijacima da i ne govorim) tako sto je naknadno pregledan snimak i uoceni prekrsaji koje sudije navodno nisu "videle".... a sada kada je Francuska u pitanju, cini mi se, prema izjavi neimenovanog zvanicnika UEFA, da bi se imenovana organizacija u najmanju ruku raspala ukoliko bi se "nedaj Boze" slucajno odlucilo da se utakmica ponovi.. j.... ti takvu firmu....

IVORY

pre 14 godina

I sta ako sudija bude potplacen i sam uzme loptu u noge i da gol i dosudi da je situacija regularna, to znaci da je i utakmica regularna zato sto je sudija glavni na terenu, a on kaze da je regularna???
Sigurno ce biti suspendovan, ali ga boli uvo, posto mu je za to placeno par miliona, tako da ce do kraja zivota da se izlezava na nekom tropskom ostrvu

prokopije

pre 14 godina

da je kojim slucajem nas DJokovic igrao umesto Anrija sve bi bilo okej.DJokovic bi priznao da je igrao rukom i utakmica bi se nastavila dalje da se igra.sudija bi vec u preostalom vremenu nesto izmislio i sve bi bilo uredo.ovako?videli smo sve.prokopije

Balansero

pre 14 godina

Nesto se ne secam da se iko od nas bunio zbog penala nad Zigicem u mecu protiv Francuske u Beogradu.
Golman ga nije pipnuo a Roseti, jedan od najboljih svetskih sudija je pogresno procenio i dodelio nam penal i golmanu crveni.

I Zigic je reagovao kao i Anri, kao i mnogi drugi igraci u slicnim situacijama kada sudije ne mogu jasno da procene sta se desilo.

Taj penal je bio presudan da se direktno kvalifikujemo za SP2010.

Dajte malo realnosti u svojim komentarima.

Leo Krstin

pre 14 godina

Apsolutno ocekivana i normalna odluka, u skladu sa pravilima igre.Sudija je pogresio, a da li je namerno ili nenamerno ostaje sporno.
Mi smo inace napaljeni na Francuze jer nismo uspeli da ih pobedimo u Beogradu, iako su celu utakmicu igrali sa igracem manje, a i dali smo gol iz sumnjivog penala.Uostalom, da li se neko seca kada smo pobedili neki tim iz Top 10?

Tine

pre 14 godina

Čekajte ljudi, u svom životu sam gledao 300 utakmica, gde su sudije svirale ofsajd i poništile čist gol, a ofsajda nije bilo.
Isto to, gledao sam stotine mečeva, gde sudija nije svirao ofsajd, a dat je gol iz ofsajda.

Dakle, ofsajd treba ukinuti pod hitno, pa makar propao fudbal načisto, i ne vidim glupljeg pravila na svetu od tog pravila zvanog Ofsajd.

Inače pravilo ofsajd su izmislili Hromi, spori igrači, ljudi, funkcioneri.Nema drugog rezona za isto pravilo.

Šta nam ovaj slučaj pokazuje :
Sudija je Bog, sudijska se ne poriče, makar bila pogrešna i namerno izazvana, niko ne zna šta se mota po glavi sudije ?
Da li je to slobodno sudijsko uverenje, ili namera da nekoga zavije u crno recimo.

Isto pravilo se primenjuje i u pravosudju, sudovima, sudija nikada ne greši, presuda je uvek prava i pravdoljubiva. Sudija ne može da odgovara za bilo koju i bilo kakvu presudu? Sve je to lepo, sloboda odlučivanja, ali niko ne zna kako stvarno znati da li to slobodno uverenje sudije, ili neka namera vam moralnih kodeksa.

P.S. Dole imbecilno ofsajd pravilo u fudbalu.Dolke da pravite budale i od igrača, trenera, gledalaca !?

ma hajte molim vas

pre 14 godina

Ja sam za to da se Anri kazni dozivotnim zatvorom, da se njegovoj porodici oduzmu sva gradjanska prava a da se Francuzima zabrani igranje fudbala!

pero

pre 14 godina

Hm, samo 5 minuta prije incidenta sudija nije odsvirao cisti penal za Francusku, to niko ne spominje. Isto tako kad su igrali protiv Srbije, sviran je penal protiv francuza i ostali su sa 10 igraca. Ne mogu da se sjetim da je iko trazio da se utakmica ponovi, dali se Zigic izvinuo ili kad se to desava nama onda je ok, ali osudimo druge. Pojeo vuk magarca..

Licemerno

pre 14 godina

Cudnih li ljudi...
Koliko igraca zna da su u ofsajdu pa probaju da daju gol iz istog, i neretko ga daju jer sudija ne primeti isti. Koliko nepostojecih penala je dosudjeno i koliko postojecih nije i to na podjednako ako ne i bitnijim utakmicama.I niko nije kaznio igraca niti ponistio utakmicu zbog toga.
Tako da ne bi ja ovo nesto posebno izdvajao kao bruku FIFE, Anrija, Francuza... vec kao veliki previd sudija, pre svega linijskog, jer glavni stvarno mozda nije ni video jer se nalazio iza Anrija na ivici 16rca plus je bio zaklonjen ostalim igracima.
I da, nije im Nikola Karabatic usao na teren i dao gol pa da bude neregularna utakmica, sve je to bilo u duhu igre i tako i treba da ostane. A ne da neke tamo naknadne komisije sednu i kaznjavaju nekoga za simuliranje, fauliranje, pljuvanje i slicno kad to nije ucinjeno na samom mecu i protivnicka ekipa nema nikakve koristi od toga. Ako vec kaznjavaju takve postupke, onda treba i da obestete ekipu koja je ostecena u takvom slucaju.

FGM

pre 14 godina

@ FIFA & UEFA MAFIOSI
Milanu nije dokazano namestanje utakmica, nego pokusaj namestanja odnosno pokusaj razgovora sa Colinom o tome da bi doticni mozda sudio za Milan!Zato je igrao 2007 godine u LS!A osvojio je iste godine LS, jer je bio najbolji!Pozdrav!

Boo

pre 14 godina

Ok, nije dobro. Sudija treba da gleda ili da uvedu i "sokolovo oko". I odmah da se ponisti gol, posto je stopostotni "enac". Ali kad su vec ocutali i kad su vec ili primili novac da proguraju Francusku dalje ili sta god, nema tu mnogo potrebe da se zvizdi Anriju gde god ode. Niti da odjednom postane los, a toliko godina nam je bio dobar. Jel' trebao da kaze:"Ej sudija, pa ja sam igrao rukom! Ponisti gol i sviraj jedanaesterac!" Sto bi onda pa igrao rukom da je toliko posten. I ne samo on, vec ko zna ko.
I jos nesto: nepravda je ucinjena, ni prvi a na zalost ni poslednji put. Ipak, kad vec ne idu Hrvati ni Svedjani...a bogami ni Rusi, vise bih volela da navijam za Francusku no za Irsku. O' Shea je super...ali Anri je Anri ;)

P.S. neces odmah da potpises "Lisabonski sporazum"?! E,onda ne ides u Juznu Afriku.

Zivko

pre 14 godina

Citiram .Ne postoji šansa da se utakmica ponovi. Kada bi se to dogodilo nastao bi haos u fudbalu. Koga bre oni prave ludim. Haos u fudbalu je prisutan od njegovog nastanka. Zato su se pravila menjala i prilagodjavala. Haos u fudbalu je kada se prekrše pravila igre. Namerna igra rukom je protiv pravila. Kako su mogli da iskoriste naknadne video snimke kako bi kaznili igrace zbog udaranja,pljuvanja itd. Sada odjednom brinu o fudbalu. Odvratni su,mrzim ih. Henry,hvala ti što si pokazao nama naivnima(koji smo se lozili na fudbal) šta je ustvari fudbal...

_Platini_

pre 14 godina

Ne opravdavam potez Anrija,ali da li bi Kin ili neki drugi reprezentativac Irske uradio drugacije, da su oni dali go kao Francuzi??? Odgovor: NE 110%

GrobaR

pre 14 godina

I Vujosevic ce traziti da se derbi ponovi jer je Bejli dao trojku od tablu
(Kico, 20. novembar 2009 13:24)

Dao Drobnjak iz auta , vi ste tada trazili da se ponovi utakmica

pravda ce pobediti

pre 14 godina

Sada vec davne 2002. godine dok sam sa drustvom gledao finale SP u kosarci izmedju Jugoslavije i Argentine, jedini sam rekao da je u poslednjem napadu regularnog dela Divac napravio faul.Utakmica je nastavljena a mi smo pobedili.Posle toga samar pravde nas je doveo do toga da su nam trebale godine da se vratimo u vrh svetske kosarke, uz to smo se posteno izblamirali.
Nadam se da ce Francuzi ovo skupo platiti.

Vela

pre 14 godina

Ništa se bolje nije moglo ni očekivati. Niste valjda očekivali da UEFA uradi nešto moralno. Od koga je i ovo je previše. Čak su dozvolili Ircima da igraju i kod kuće i u gostima i dali su im da na teren izvedu 11 igrača kao i Francuzi. Poesebne pohvale UEFA-i zato što su im dozvolili da imaju i golmana na terenu. Jedina mala zamjerka je što je sudija bio u plavom dresu! UEFA=Mafia!!!

Cvlele Maglic

pre 14 godina

SRAMOTA!!!Da li oni misle da smo mi budale??! Posle namestanja utakmice Dinamo K.-Inter M. (pogledati samo golove i sve je jasno) prestao sam da gledam LS (tome je doprinelo i namestanje ukamica Real M.-Milan i Milan-Real M.,ocigledno je sa se na obe autakmice igralo za Milan da bi se izbacio Marsej.Inace navijam za Milan).Sve su prilike da posle utakmice Francuska-Irska na SP necu gledati ni jednu utakmicu sem nase reprezentacije!

SQI

pre 14 godina

Po logici svih koji ovde govore o teoriji zavere, mi imamo najjači lobi u FIFA! Nama je sudija izmislio penal i isključio francuskog igrača na utakmici u Beogradu.

Pitam se, koliko će vas koji se utrkujete ko će više da ispljuje FIFA bojkotovati SP sledeće godine?

Ni prva ni poslednja tragična sudijska greška.

mindbraker

pre 14 godina

Jedini krivac za sve ovo je sudija, koji je pogrijesio namjerno ili slucajno, to je vec sad malo vece pitanje. Ali glupo mi je sto krivite Anrija za bilo sta! Prvo, nikad nije bio fer-plej igrac, covjek je rodjeni pobjednik i sve ce dati da dodje do pobjede, kao i npr. Ibrahimovic, C. Ronaldo, sjetite se i Rivalda na SP 2002. protiv Turske itd., pa ako hocete i "Bozije ruke" Maradone. To nisu casne stvari, ali istorija pamti pobjede i pobjednike, sve drugo manje-vise. Zato nemojte pljuvati po Anriju, krivac je sudija i niko vise, jer kako mu i ime kaze, on odlucuje o "pravdi" na terenu. Teorija urote protiv malih rep. od strane UEFA i FIFA je moguca, ali nikad se nece dokazati. Ircima svaka cast na borbenosti i prikazanom sto se fudbala tice, kao i na borbi protiv nepravde van terena u koju se ukljucuju i najvisi drzavnici, ali takav je zivot, korist vecima na stetu manjih. Mi Srbi to bar znamo.

Solskjaer20

pre 14 godina

Hmmm...zelim da gledam Gourcuffa na prvenstvu...to mi je omiljeni igrac, ali ne zelim da jedna sila poput Francuske prolazi na ovako sramotan nacin...trebalo je da se ponisti utakmica, i ko pobedi prolazi dalje! Najpostenije i najrealnije!

crninajcrnji

pre 14 godina

Nista iznenadjujuce.Fairplay je odavno ubijen bozanskom Maradoninom rukom. I ovde je neki bog umesao prste.(izvinite, ali nemam cirilicu-instaliranu)

FIFA & UEFA mafiozi

pre 14 godina

Možda sve to i mora tako da se završi, ali ipak bi FIFA i UEFA morale da sankcionišu ponašanje igrača koji izvode ovakve prevare, recimo zabranom igranja sledećih 10 godina.

Izuzetno sam poštovao Anrija kao fenomenalnog, elegantnog i korektnog igrača, tako da ne mogu sebi da objasnim njegovo ponašanje posle postignutog gola. Razumem i želju za odlazak na SP i tenziju zbog trenutnog rezultata (0:1) na domaćem terenu, ali ipak moraju da postoje granice.

Ne zaboravimo da je Mišel Platini bio izuzetno odlučan u protivljenju da se na stadionima uvedu kamere i mogućnost da sudija pregleda snimak (kao u američkom fudbalu), ukoliko nije siguran šta se u datom trenutku zapravo desilo.

Ovakav plasman Francuza na SP, u tolikoj meri demantuje Platinija, da mislim da više ne zaslužuje da obavlja funkciju koju trenutno obavlja.

Doduše, ako je mogao Milan one godine da i pored dokazanog nameštanja utakmica uđe u Evropu i, čini mi se, čak osvoji trofej Lige šampiona, zašto ne bi mogao Platini da bude tu gde jeste, i da Francuzi odu na SP bez trunke stida i srama.

Goran

pre 14 godina

Najbolje bi bilo da zarate pa ko pobedi nek ide dalje !
To da je bila Srbija mesto Francuske da vidis kako bi ponovili i jos bi nas i kaznili !

rema

pre 14 godina

ako ne moze da se ponovi mec, onda bi bilo pravednije poslati direktno irce, jer sagledavajuci momenat pogresne odluke sudije, imamo neregularan gol + nesportsko ponasanje Anria, tako da bi stanje na utakmici bilo, 0 1 za irce + igrac vise!!! jer je Anri zasluzio direktan crveni karton!!!
znaci igrac vise = prolaz irske!!!
PRAVDA ZA IRCE

FilipFry

pre 14 godina

Ponovo utakmicu a onda i onu kad je Maradona dao gol rukom. A kad resimo sva ta zivotna pitanja ponovo mec finala skolskog turnira moje osnovne skole jer ja nisam dao gol a mislim da je i po koji faul ostao neodsviran! LOL

Aca

pre 14 godina

Naravno da smo znali da od ponavljanja nece biti nista. Jedno je pravo a drugo pravda... A nekako se prisecam Svedske, valjda bese 1990, evropsko prvenstvo, kada umesto nas (tada SFRJ), koji smo bili prvi u grupi, odose Danci i osvojise prvenstvo. Molim Boga da se to ne desi sa Francuzima...

Fair-play

pre 14 godina

Jedan je Arsen Venger, najbolji i najtemeljniji strucnjak koga je svet ikada imao, ako se svi aspekti igre uzmu u obzir.
Pitam se samo, hoce li Anri mirno spavati nakon ovoga?
On nije los covek, sigurno ga je ponela zelja, gotovo sam ubedjen da mu se vec sve prevrce po stomaku.

SRAM IH BILO

pre 14 godina

Ma, sve nekako mogu precutati, ali da se onakva igracina kakav je Anri, onako obrati novinarima! Onoliko drskosti i bezobrazluka nema ni kod radikala...... Znaci, lik ladno, "Priznajem, igrao sam rukom... "Al u faznonu boli me *****, sudija nije video, tako da sab me gabri...." Mozda bi i bilo glupo da se ponovi utakmica, ali da se za onakav potez i onakav stav prema istom, trebaju mu zabraniti igraje na SP!

roman empire

pre 14 godina

Da li smo dobili posle Maradone jos jednu "Bozju ruku"-Tijeri Anrija,doduse Francuz nije postigao gol ali je asistirao rukom.

Jasna

pre 14 godina

Svako ko oseca potrebu da ucini nesto povodom ove nepravde molim vas prikljucite se na ovu grupu na FB
http://www.facebook.com/home.php?ref=logo#/pages/Petition-to-have-IRELAND-Vs-FRANCE-REPLAYED/180940979795

Zorice mr's kuci po petarde

pre 14 godina

Drugovi Irci kako ne shvatate da su Francuzi MORALI da idu dalje i da oko toga nema vise prepirke!
Francuska fudbalska velesila u posrtaju, MORALA je da da gol pa makar ga uneli rukom u isti!Toliko o regularnosti i o FIFA-i uopste!
Mada nisam obavesten jel se Senegal plasirao na SP?Ako jeste, molite boga galski petlovi da vam ne padnu u grupu!Opet ce da vas rascerupaju!

toshke

pre 14 godina

Da nije Platini na chelu fudbalske svetske organizacije mozhda bi se utakmica i ponovila,oni su jednistavno morali da idu u Afriku.Ma challange je iz raja izashao !

Davor

pre 14 godina

Kako ih nije sramota?! Sad se pozivaju na pravilnik, a 2005. je mec kvalifikacija pod njihovom ingerencijom Bahrein-Uzbekistan bio ponovljen zbog sudijske greske... Sta da se desilo da je lopta pored gola, pa sudija ko onaj Englez sto nam je sudio protiv Koreje prizna go, ni tad ne bi moglo da se ponovi... Sramota!!! Al mnogo je nepravdi... Setite se samo kako je svojevremeno u LS Liverpul izbacio Celzi golom Luisa Garsije, a da pritom lopta nije presla liniju, tako to ide izgleda...

munzekonza

pre 14 godina

Album sa sličicama za MUDIJAL 2010,trebao bi da bude sa igračima Irske.
Francuze tamo neću da gledam,neću ni da ih lepim u album.

vlada

pre 14 godina

Odigrati ponovo utakmicu ? Ne znam, možda... Ipak, i u tom slučaju su Francuzi u boljem položaju (1:0 iz Irske). Mislim da ne treba zaboraviti da se sporni detalj desio NAKON gola koji su Irci postigli, ili još bolje nakon isteka regularnih 90 minuta kojima su izboreni produžeci. Predpostavljam da je tehnični neizvodljivo ponoviti SAMO produžetke, možda bi ipak bilo najbolje rešenje poništiti OBE utakmice i odigrati jednu NOVU na neutralnom terenu, pa ko pobedi ide na SP... I još kao u Ligi UEFA postaviti 5 sudija na teren.

Deki

pre 14 godina

Onoliko povika na Eduarda, radi simuliranja penala, koje mozemo da vidimo nekoliko puta na svakoj utakmici, a niko da pomene kaznjavanje Anrija. Ako simuliranje nije u duhu fer-pleja, sta onda reci za ovo sto je Anri ucinio (plus onakvo radovanje nakon gola). U ovom barazu se lepo videlo, koliko je novac obescastio sport.

Zile

pre 14 godina

Da li se secate ovoga?

http://www.youtube.com/watch?v=0QwKL5LueHo

Rajkovic je lezao barem 20sek, mogli su da izbace loptu kad su hteli. Jos je i slavio i pokazivao nasim igracima ko je on, da igra za jednu velesilu i da oni postoju i govore o fer pleju samo kad njima odgovara.

BUDIMO LJUDI, A NE NELJUDI

Branko

pre 14 godina

Tine@
Kako bre da se ukine ofsajd? Pa to bi bila katastrofa, protivnicki napadaci bi spavali u sesnestercu. Tu bi bilo golova kao kise. Fudbal ne bi vise bio fudbal nego vaterpolo. Rezultati bi bili 8-6,9-5 itd. Na sta bi to licilo.

HH

pre 14 godina

I kako to da FIFA/UEFA za svoje prljave poslove uzimaju sudije iz skandinavije...frisk, hansen, overbo...MAFIA...na celu sa "velikim prijateljem srpskog fudbala", Miselom Platinijem...

iznogud

pre 14 godina

onda barem treba kazniti Anrija, trebao bi da dobije neku zabranu igranja za reprezentaciju. kad mogu da kaznjavaju za simulacije u sesnaestercu, morali bi i za ovo!

mm

pre 14 godina

Ovo je jos jedan pokazatelj kako funcionise danasnji svet. Funkcionise po zelji mocnika kao i u ostalim sferama zivota. Bukvalno je politika preslikana na sport! Dvostruki arsini u politici - dvostruki arsini u sportu! Bruka i sramota! Ne znam dokle ce ovo moci ovako, ali dokle god ostali savezi cute nece se nista promeniti! Stidi se, do sada meni omiljeni fudbaleru!!!!

vladan

pre 14 godina

Znao sam da od ponavljanja meca nece biti nista, Platinijev lobi je mnogo jak, ali se moze traziti, da se na fudbalskim mecevima, uvede pravilo iz nfl-a,tzv dzelindz, cetvrti sudija bi pregledao sporni momenat na snimku, i fudbal bi bio mnogo postenija igra nego sto je sada.Francuzi su kradjom, dosli do cilja, ali su na duze staze gubtnici, jer ce publika, celokupna javnost, biti protiv njih na sp.100% sam siguran da nece proci grupu, vratice se ponizeni, bas kao na sp 2002

Srbimir

pre 14 godina

Oni koji tvrde da Argentina ne bi bila sampion sveta 1986.-e bez Maradonine ruke-grdno se varaju!!! Na toj istoj,vec cuvenoj, cetvrtfinalnoj tekmi Argentinci su u svakom smislu NADIGRALI Engleze,bukvalno u svim aspektima fudbalske igre; Maradona je dolazio do protivnickog sesnaesterca kako i kad je hteo! "Gaucosi" su nekoliko puta pogodili precku i stativu!
Utoliko ovo skaradno izbacivanje Iraca i boli iz prostog razloga sto su Francuzi u ovoj tekmi bili nadigrani,a prosli su na sramotan, nefer, verovatno samo Platiniju poznat nacin!!!

Boban Dorcolac

pre 14 godina

Ovo je sramotna odluka. Ne mogu da verujem da je Anrijeva "odbojka' presudila?
Anri je posle ovoga za mene jedna podmukla nefudbalska cak i bolesna licnost. Tako mi je i ranije delovao. Ovo ce ga pratiti kroz ceo zivot...ovaj nesportski neljudski potez. Ircima cestitke za dostojanstveno drzanje i pored neregularnog poraza!

kobrapn

pre 14 godina

Nije pogresno: krasti, lagati, ubiti, prevariti...
Pogresno je samo ako vas uhvate. Mislio sam da je samo Srbija dokaz za to. Sada vidim da sam pogresio.
Zbogom svete...

Stefan_NS

pre 14 godina

To sto Francuska smatra da je greska sudije... mozda... desava se da sudija ima losu poziciju na terenu i da nevidi bas bas sve.... ali da na takav nacin odu na svetsko prvenstvo sramota... kakav blam za Tjerija Anrija (gotov je kao igrac) a i ostali u timu... takva blamaza!

ismet

pre 14 godina

Nakon ove odluke Francuska je definitivno raskinula sa bilo kakvom podrskom u J. Africi pa i onu baziranoj na simpatijama. Verujem cak da ni prilican broj Francuza nece pruziti neku podrsku svojoj reprezentaciji. Francuska definitivno putuje u J.Afriku sa ogromnom mrljom.
Ako je to bio cil Blatera, Platinija i ostalih, onda svaka im cast.....uspeli su u potpunosti.

Ringwraith

pre 14 godina

12-ti minut prvog produžetka ... centaršut sa leve strane za Irce i loptu prihvata R.Kin rukom i šalje to D.Dafa i 2:0 za Irsku u sred Pariza protiv favorita Francuza.
Republika Irska je na Svetskom Prvenstvu u Južnoj Africi.
Sutradan se oglasio ministar Pravde Francuske Anri Galas koji traži ponavljanje utakmice jer da je ostalo 1:0 Francuzi bi imali šansu da izbore prolaz na S.P preko penala. Povodom toga oglašavaju se M.Platini i S.Blater koji prihvataju ovu opciju...
Utakmica Francuska-R.Irska se igra 21.11 u 20:45
Pravda će trijumfovati :))))

prokopije

pre 14 godina

da je kojim slucajem nas DJokovic igrao umesto Anrija sve bi bilo okej.DJokovic bi priznao da je igrao rukom i utakmica bi se nastavila dalje da se igra.sudija bi vec u preostalom vremenu nesto izmislio i sve bi bilo uredo.ovako?videli smo sve.prokopije

xx bata

pre 14 godina

A jeli? A kad su protiv Crne gore izbijali rukom sa gol linije a sudija nije sudio ni penal ni crveni karton nisu ništa pominjali.

Dobro, znam da je to za njih bila utakmica čista formalnost ali nama bi taj gol doneo četvrti šešir za sledeće kvalifikacije pa smo zbog toga sad u petom.

Pozdrav

Skeptik sa pokrićem

pre 14 godina

E samo još jednom da čujem nekog kako hvali Platinija i UEFU kako su omogućili "malim" klubovima da igraju Ligu šampiona, poludeću.
U ovom slučaju je više nego jasan njegov upliv.

bez kompasa

pre 14 godina

Sramota!!!! Treba uvesti, kao u americkom fudbalu, kameru i kad god je sporna situacija ili kad sudija nije siguran da se odmah prekine utakmica i pregleda snimak pa se tek onda dosudi ono sto je stvarno bilo. Mislim da ce posle ovoga ceo svet da zamrzi Anrija i jedva cekam kakva ce reakcija biti publike kad istrci na sledecu utakmicu....

Smrt Fifi sloboda fudbalu!

pre 14 godina

Jedino resenje:sve federacije(one koje to zele a bogami vecina zeli)da istupe iz Fife/Uefe i osnuju nova udruzenja,takmicenja i fer i casna pravila gde nece biti privilegovanih itd.To je sasvim izvodljivo i time bi se razbila vekovna fudbalsko-ekonomska-politicka mafija koja truje,korumpira i unistava ovaj sport!

Vladan

pre 14 godina

U svakom slucaju velika sramota Anrija i Francuza, ali ako se setimo Maradone 86 po tom principu je zaista sudijska na mecu konacna. I taj gol 'bozjom rukom' je jednaka sramota iako je to mnogima bilo simpaticno.

Unknown19G70

pre 14 godina

u pravu je covek , kad bi se to dogodilo nastao bi haos.. svaka druga utakmica bi se ponavljala.. ali s druge strane irci ostaju uskraceni.. sudija je najveci krivac po meni.. nmg da verujem da kad su skocili svi irci na njega da covek nije pomislio mozda su pravu da pitam sidiju ili anrija.. ili misli da su oni slepi i budale..

no name

pre 14 godina

eto zbog cega fifa i uefa ne dozvoljavaju koriscenje kamera i usporenog snimka pri spornim situacijama. srdacne cestitke platiniju na plasmanu njegove reprezentacije na mundijal!

Rastapopulos

pre 14 godina

Sada se vidi koliko je nama znacilo sto smo bili prvi u grupi!
Da smo igrali baraz sa Portugalom ili nekim favoritom,sudije bi nas masakrirale.
Francuze treba da je sramota,nisu zasluzili da odu na SP,nisu ni senka onoga sto su bili. Domenek mora da ima neku zescu vezu u fudbalskom savezu, jer po svakoj logici bi trebao da davno dobije sut-kartu.

Cira Severac

pre 14 godina

A kleo sam se u Anrija....
Najvise me razocaralo njegovo radovanje, videli smo reakciju Galasa koji je delovao zbunjeno nakon gola, jer je ocigledno da je video igranje rukom (naravno da je rekao da nije siguran, jer se ocekuje da zastiti saigraca, ostavio je Anriju da kaze da li jeste ili nije)
Sto se tice zabrane igranja na SP, nema nista od toga. Mogu samo da ga kazne odredjeni broj utakmica, a makar ga kaznili i 100 meceva francuzi ce da organizuju toliko rpijateljskih do pocetka SP, a UEFA i FIFA nece moci (a, posteno, ni zeleti) da ih spreci

desko

pre 14 godina

Odlicno!
Zivim u Parizu.Od sutra,napustam posao i prijavljujem se na socijalno.
Vracam se za Srbiju, a francuska mi placa 400evra mesecno.
Ima samo ruke da rade na vadjenje para iz racuna.
Kad moze FIFA i Francuska,mogu i ja pod sljivu i da ladim ...
I NEMOJ DA SAM CUO DA VARAM!

MLADEN

pre 14 godina

Krajnje je vreme da se i fudbal uvede pravilo da sudija neposredno nakon donosenja tako vazne odluke ima pravo da pogleda video snimak. To se je jedino moglo ispraviti neposredno nakon doga]aja. Sve ostlo je besmisleno.

28 dana bana

pre 14 godina

Da je nepravda, jeste.Ali, nepravde u fudbalu se cesto desavaju, tako da Irci zbog sudijske greske ostaju kuci.
U celoj prici mi je jedino ruzno sto je Anri namerno rukom zaustavio loptu...

aca

pre 14 godina

Taj gospodin Henry ili već kako ga mi zovemo, nikada više u životu neće pipnuti loptu a da mu ceo stagion ne zviždi.!!!... Drugo... kako je njemu i kako on spava , ja da sam na njegovom mestu povukao bih se iz javnog zivota odmah, jadan je i on i saopštenje iz FIFA .e, . Dignimo VELIKI GLAS protiv ovako velike nepravde. pa na kraju i ministarka sporta , svaka joj čast spasava obraz svoje drzave , je rekla da bi bilo pravedno da se utakmica ponovi.
pozdrav svim pravedoljubivim.

Spartak

pre 14 godina

2005. године, поновљен меч између Бахреина и Узбекистана због техничке грешке судије

behar

pre 14 godina

Za ovu odluku se znalo unapred da ce biti takva i to je ok, al Fifa moze( al nece ) na osnovu pregledane snimke da kazni Anria dozivotnom zabranom igranja utakmice upod okriljem iste. Kad su mogli Eduarda da kazne sa 2 utakmice zbog spornog penala na utakmici koja nista nije odlucivala ovog bi smr.da trebalo vesati.

boris034

pre 14 godina

draga gospodo da se u kom slucaju ovako nesto desilo i nasoj reperezentaciji kao sto se nesrecnoj irskoj desilo vise nikad u zivotu ne bih pogledao ni jednu fudbalsku utakmicu.

FRANCUSKA SOBARICA

pre 14 godina

A greška što je sudija bio Šveđanin Sven Hanson ? Platinijeva ili Blaterova? :-) Nije više ono "Prave se Englezi"...Nego "Prave se Frnacuzi"

Kol

pre 14 godina

Pa nisu svi francuzi kao Arsen Venger, u svakom slucaju velika sramota za reprezentaciju francuske mada je to njima izgleda normalno posto su se radovali ko da su osvojili svetsko prvenstvo a za Anrija i njegov komentar posle meca ne treba trositi reci! Ocigledno da nema vise pravog fer-pleja nego je bitno samo pobediti i to po svaku cenu!!

urlik

pre 14 godina

Hm...da je bilo obrnuto, Francuska bi pobedila sluzbenim rezultatom 3:0, ovako...Ircima preporucujem da ne potpisuju lisabonski sporazum...mala pakost, ali...

Vlada

pre 14 godina

Pa neka UEFA proglasi ovo za "jedinstven slucaj" koji nikad i nigde vise ne sme biti ponovljen.Da se lepo ponovo odigra utakmica pa neka pobedi bolji.Ovako ljudi jos vise ima da mrze ovu reprezentaciju Francuske. Cak i francuzi vise ne navijaju za njih.

Doris

pre 14 godina

Posto se mec legalno ne moze ponoviti Francuska jedino moze zatrazi da ponovi mec. Takodje, mogli bi da kazne sudiju i Anrija, premda to ce otplatiti francuska drzava ili televizija.

s

pre 14 godina

Uzbekistan-Bahrain FIFA je ponovila u proslim kval.
Sustinski isti je bio razlog.
Materijalna povreda pravila.

Ok ne treba da se ponovi utakmica.
Ali KAZNITE igrace kada namerno krse pravila i fer-play.
Igraci, ali i video snimci treba da pomazu sudijama.

Ali FIFI to ne odgovara. I kad bi uveli takve kazne to bi islo preko malih. Ali video snimak da se gleda. Obavezno. Sta im inace radi cetvrti sudija. Neka gleda mec na monitoru, za 30 sekundi bi imao situaciju iz tri ugla. I za penal nad Anelkom i za ruku Anrija.

Video ref

pre 14 godina

Pravilo da je sudijska odluka konacna potice iz davnih, amaterskih vremena, kada su i sudijske greske imale mnogo manji znacaj.

Zato i treba uvesti video-sudiju na vaznim fudbalskim takmicenjima, po ugledu na ragbi i neke druge sportove gde to vec vise godina uspesno funkcionise. Ovo bi se koristilo samo nekoliko puta na utakmici, ukoliko je nesto zaista sporno a utice na konacan rezultat (npr. da li priznati gol ili dosuditi penal ako su sumnjivi).

AfrickitigaR

pre 14 godina

Pitam se samo da li bi FIFA isto reagovala na ovaj zahtev da je situacija obrnuta, tj da su Irci prosli Francuze ovakvim golom?!

gm

pre 14 godina

ovo ispada isto ko da je utakmica na ocigled punog stadiona namestena.....koliko znam namestene utakmice se sankcionisu od strane Fifa i Uefa....koja je ovde razlika.....neregularno je neregularno i ne moze imati drugo objasnjenje.....zakon treba pod hitno menjati i uvesti video kontrolu...

Toti

pre 14 godina

To znaci da igrac teoretski moze da stavi loptu pod misku i kao u ragbiju da se useta u gol, a ako sudija to prizna nema sankcija???Teska materijalna povreda pravila! Izgleda da nas prave ovcama!

Jack

pre 14 godina

Mozda vecini nije pravi ekvivalent, ali meni je onaj potez isto kao da me je neko pljunuo. Kazu sudijska odluka konacna, a i sami su svedoci da su mnogi faulovi, simuliranja i pljuvanja tek naknadno kaznjena. Sudija recimo nista ne vidi, komisija pregleda snimak i odvali zabranu nekoliko utakmica. A plus ovde je ulog OGROMAN, direktno je uticao ne samo na rezultat, vec i na sam plasman na kup u JAR. Da je bila utakmica u grupi pa 'ajde, to se nekako pregrmi, ali napraviti dve ogromne greske u 103.min., u tako vaznoj utakmici. Razumem da se ne ponavljaju utakmice u ligama i po grupama, ali ova utakmica je nesto sasvim posebno i moralo se ponoviti... ja znam da se svuda namesta i da su Francuzi 'progurani', ali bas ovako ocigledno, bedno, jadno, ponizavajuce... bruka..

srecni srbijanac kojeg bas briga za baraz

pre 14 godina

Od'ebi Anri ! Mogao si lepo kao nekada Robi Fauler, odmah da ukazes sudiji i saigracima sta si uradio i da se gol ne prizna, a ne sada da se kao peres pred novinarima !!! Fauler je svojevremeno posle dosudjenog penala na sebi, odmah ukazao sudiji da prekrsaja na njemu nije bilo, i tako STVARNO, a ne 'urvinski kao ti, pomogao pravdi ! Od'ebi !

dukaneze

pre 14 godina

nije moguce!!! pa zar nije Platini urgirao kod Uefe da se ponovi????? hehe o moj Boze,pa nije Platini bezveze Francuz! PRAVDA ZA IRCE

Kicanovic

pre 14 godina

\"nastao bi haos u svetu fudbala\" !!??
Pa zar ovo nije vec haos? Menjajte ta pravila, uvedita 5 sudija ko sto se igra Liga Evrope (gledali ste prenose Partizanovih utakmica), chalenge i vec nesto slicno da zaista zavlada red u ovom sportu .. Ovo je haos a ne ponavljanje utakmice

cinik

pre 14 godina

slazem se sa clanom irskog parlamenta. Radi sve ove dece koja se pale na fudbal ova utakmica se mora ponoviti pogotovo sto je Anri sam priznao da je igrao rukom. Treba uciniti isto ono sto je Venger uradio a kintu za odlazak na SP podeliti zimedju dva nacionalna saveza bez obzira ko ode na SP.

najveca sramota

pre 14 godina

ovo je najveca sramota do sada u fudbalu, veca i od Maradoninog gola rukom.Ovde je Anri direktno odlucio o ishodu kvalifikacija i buducnosti jedne reperzentacije, i doveo u pitanje regularnosr SP u Africi.
Na sve to vrhunac licemerija je bila njegova izjava posle utakmice.Najmanje sto bi mogla FIFA da uradi je da ponovi utakmicu na neutralnom terenu, ali ko su Irci u medjunarodnom fudbalu da bi FIFA to uradila.
Francuzima puno srece, voleo bih da izgube polufinale na penale, a da u grupi za kvalifikacije za EP budu sa Irskom.

Pravda

pre 14 godina

zato u americkom fudbalu postoje 7 sudija i 26 kamera koji snimaju svaki detalj. Cim je nesto sporno trener prijavi, glavni sudija pogleda snimak i donese pravilnu i postenu odluku. Kao u tenisu celindz.

darko

pre 14 godina

I u sportu važe ista pravila izgleda kao i u političko ekonomskom životu...USA,Francuska,Njemačka,Velika Brtianija korije i krše pravila kako njima odgovara a ostatak svijeta ćuti i trpi

Grafite

pre 14 godina

Haos u fudbalu????Sta je pokazala utakmica Francuska-Irska??Pokazala je samo haos u fudbalu,nastalog kao rezultat prevelikog novca koji je u igri.

Q U R

pre 14 godina

GADI MI SE FIFA!!! RADE STA HOCE I STA NJIMA ODGOVARA ALI SAD GA PRETERASE!!!
1. lazna i nepravedna rang lista
2. ovo sto su Francuzi uradili je za svaku osudu i ima vremena da se greska ispravi. Nije ni priblizno isto ko kad je Maradona dao go rukom Englezima. ALI BLATER I PLATINI ne zaboravite... XAXA Francuska 7 na svetu AJAOOOO...

milos

pre 14 godina

a koliko smo samo puta procitali vest da je neko od fudbalera ili trenera kaznjen (o navijacima da i ne govorim) tako sto je naknadno pregledan snimak i uoceni prekrsaji koje sudije navodno nisu "videle".... a sada kada je Francuska u pitanju, cini mi se, prema izjavi neimenovanog zvanicnika UEFA, da bi se imenovana organizacija u najmanju ruku raspala ukoliko bi se "nedaj Boze" slucajno odlucilo da se utakmica ponovi.. j.... ti takvu firmu....

PimPong

pre 14 godina

Znao sam da nece doci do ponavljanja utakmice, i zakon ima smisla, ali samo ako se sprovodi jednako prema svima. Otprilike kao sto se Ameri hvale sa svojim starim ustavom, a on je bio uspostavljen kad su svi imali robove...

Odnosno, ako je tehnicka greska u pitanju, utakmica moze da se ponovi, ali ako je u pitanju greska koja moze da bude otvorena interpretaciji (judgment call, sto kazu Englezi), onda je to tesko utvrditi.

Npr., kad su Hrvati igrali sa Australijom na SP, da je Hrvatska dobila, utakmica bi morala da se ponovi, jer je Simunic igrao sa dva zuta kartona i tu nema nikakve diskusije - svaki igrac sa dva zuta mora da napusti utakmicu.

A svako igranje rukom nije automatski faul za protivnicku ekipu (ruka u prirodnom polozaju, itd.), pa je to otvoreno interpretaciji, mada svi mi znamo sta se desilo.

Jednostavno, na ovakve stvari se reaguje bojkotima, samo je FIFA danas na zalost jedna od najmocnijih "drzava". Udri ga u dzep - tamo ce da ga boli najvise.

IVORY

pre 14 godina

I sta ako sudija bude potplacen i sam uzme loptu u noge i da gol i dosudi da je situacija regularna, to znaci da je i utakmica regularna zato sto je sudija glavni na terenu, a on kaze da je regularna???
Sigurno ce biti suspendovan, ali ga boli uvo, posto mu je za to placeno par miliona, tako da ce do kraja zivota da se izlezava na nekom tropskom ostrvu